Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2008Siteb2s.nl foto's foto's
album,24732 · geweldig · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱
hardcore × 47, hardstyle × 44, oldschool × 25, techno × 25, industrial hardcore × 22, darkcore × 19, terror × 14, classics × 13, jump × 12, early hardcore × 11, hard trance × 9, schranz × 6, breakcore × 3, club × 3, hard dance × 3, speedcore × 2

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 25 meetings, de drukste drie om 16:00 met 31 bezoekers, om 14:00 met 25 bezoekers en om 08:30 met 21 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door MANDY- (2221), anoniem (3326), anoniem (1603), GhansCore (1914), Budi (1409), M.ha.yu (1895), PaperPlanes (1165), Nickelson35 (1319), Svensation B) (1918), Mental Maarten (976), anoniem (704), anoniem (780), Nexus.. (2471), killingscum (715), Robvanbeers (527), anoniem (969), Bullywully (864), TimmiX (550), pimpieboy (1022), BABE! (638).

Stemresultaat: geweldig

geweldig748571%
zeer goed226121%
goed6656%
ok1031%
voldoende35
onvoldoende18
slecht3
zeer slecht2
waardeloos8

2181 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

SUPERRRRRRRR.....!!!!! :bounce:
! Jan
Charley Lownoise & Ment­al Theo, meesterlijk hard genieten!! :D :respect:
GEWELDIG :respect:
!!­ LAzERQicQ !!­
Verreweg de beste Decibel Outdoor, ik werd echt gek van mn kippevel! Zo ernstig genoten en wat een geluid/bass.. Overdreven niet normaal :respect: Wat een festival, echt niet te geloven! B2S (l) En ja, Showtek.. :respect:
!!!*WICKED™
Feest van het jaar, respect voor de afsluiter op de Main...:kwijl: PAUL:respect: DECIBEL (Y) en wat is het toch heerlijk als je overal gewoon kunt roken..
!!!*­youri*!!!­
ckr lekker vermaakt paul elstak was focking goed hardbass was zwaar lekker en back2school was owk zwaar goed(Y) was egt vet volgend jaar weer
GEWELDIG:D
!!Relmuis
Was wel goed te doen , indeling vond ik minder dit jaar maar volgend jaar zeker weer!:D
Heerlijk weer, super sfeer en hele mooie afsluiter, gewoon geweldig !!! :bounce:
zeker een top feest! I (L) decibel ;)
was super, wil terug :( volgend jr weer los!!!!!!!
'Maier­tjahh.­.­
heerlijke tijd gvd, kk kk kkVET
GE WEL DIG weer aardig naar de klote, was weer gezellig mensen(Y)(Y)(Y)
(BST) neaf
lenny dee :respect: 1992 is 4 you!!! LEGENDARISCH!!! :respect: promiss :cheer:
(h)Allias De Hakkel­aar(h)
Helemaal te gek feest bohhhhhhhh_o_(H)volgend jaar zekers weer
(K)AR(K)
een GEWELDIG feest weer!! Next year AGAINNNNNNNNNN
* Cindy *
GEWELDIG, Lucien foort,Charly lownoise&mental theo:respect:,Luna,Technoboy :respect:
*­(F)*­Mutsie*­(F)*­
Ondanks dak een beetje ziekjes was... was Decibel zeker weer een geslaagd feessie!! Lekker weertje was ook nog eens aanwezig... Toppie!!!
** T **
WWW.SLAPPEKWATSVERKOPEN.NL Mega vet tof feestje 8)
***­ Latoya ***­
:p Heerrrrlijkkk feessie!!!!!! :respect:
***­{{ Loontje }}***­
eerste keer, maar zeker niet de laatste! was erg gezellig, mooi en leuk!!!
SUPPPEERSSSSSSSS, op naar volgend jaar !!!!
**glenn**
Was echt een dik feestje! Blij dat ik het niet gemist heb.. Geweldig :respect:
**Mar[isa]
(L) Decibel :respect: Charly Lown­oise & Mental Theo :respect:
**­Miss Bitchy**­
:respect: Decibel :respect:
Geweldig Feestje!!! Toppie
*_Suikerrr
Geweldig feestje..!! :respect:
*Ar-jan*
Perfecte dag....heerlijk genoten met het zonnebrilleke op ;) Paul Elstak heel goed afgesloten !!!!!!!
*Edwin*
Top Feessie,, Dik Geluid :respect: B2S :respect:
lekker knalle daar eg zeeer goed feest weer:D:D
*Sann*
veelste snel afgelopen!!!heel de dag zo goed vermaakt dat het te kort was :bounce: >>HARDCORE4LIFE, MAINSTAGE & B2S deden t hem:bounce:
Geluid(Y) Mensen(Y) WC's (N) Mensen die met karretjes tegen je poten rijden(N),,,Voor de rest goed vermaakt:yes:
Super dag gehad! :D
- Dennis
geweldig feest! alleen het geluid in de hardcore was echt 3x niks :(
Kut feest!
- Mandy
helemaal geweldig... schatttttttttt.... nicky... je bent vooor altijd mijn party maat (jufnicky)
Super Feestje! Jammer vant bereik! Maar ja je kunt niet alles hebben.. :)
Zowwww Zatoxxx :respect: eerder stoppen en tog gewoon doorgaan:P Super Feest!!!! geluid :kwijl:
echt te gek (y) (y) (y) 100% vermaakt met mijn "marliesjes" :lief: :sweethug: enige minpuntje was het bereik van de telefoon :[
-->Sabje
Zekerrr goed feest... samen met me meisje!..(L) Einde was een klapperr.. Heerlijk gewoon..(L)
--zwevert.
GESLAAGD FEESTJE !! (l)
-=JoySz=-
Was weer een goed feestjuh! Op naar volgend jaar alweer ;)
-=­terror­gevaar­=­-
was weer een mooi feestje:D
super Geweldig :D Zoals altijd,Op naar volgend jaar!! Bedankt Chickies (L) (K)
Geweldig feestje!! (Y)
-hooligan-
Was echt een super feest(Y) Geweldig mooi weer:d:d Veel bekenden gezien, alleen jammer dat de main zwaar over de hardcore tent heen ging:s:s Maar verder op en top vermaakt(Y)(Y)
top feest:bounce:
-offensive-
HEEEEERLIJKKKK
-Ralluf-
Vetste outdoor feest ever! (L)
Gruwelijkste feest in 2008, of toch Defqon... :respect:
het feestje van het jaar :cheer:
..­::BorN To Be WilD::..­
Weer geweldig zoals ieder jaar :respect:
..SandrA..
in 1 woord GEWELDIG!!!:bounce: Decibel is gewoon een SUPER VET feest. Er is voor mij geen beter feest dan decibel:yes:
.­:(K)(S­hirley­)(K):.­
het was weer een toppertje ma de NDT blijft beter srry
.­~*­NaTaScHa*­~.­
was net als vorig jaar helemaal top!! geweldig genoten:bounce:
.×.Lausje.×.
:respect: ECHT MACHTIG!!!!!!! DECIBEL (L) DIT FEEST OVERTREFT ECHT ALLES.. ZELFS GROUND ZERO!! :bier: LOVE IT!
100%_­Trut:b­ounce:
Was zeker de moeite waard!
3 Steps Ahead
:respect:Lenny Dee!!! Noize suppressor:respect: draaide goed maar wat een bagger geluid in die hardcore4life!!:no: main kwam er dik boven uit! de rest was zeker(Y) maar toch weer net iets te druk!
3DJL
was weer eens erg vet:D thks aan Vision Imposible en B2s :respect:
Heeerlijk gewoon!! Zany en Vince early rave was top!! en dat weer dan, niet normaal hoe vet!!!
::RonV::
nice !!!
:[ Stylaan :[
het mooiste feest ooit:D wat heb ik me geamuzeert
:bounce: Bjurniee
vet feest:D alleen bereik was ver te zoeken :o darkness area kon ook beter
super!!! vette party....paul elstak :kwijl:
mijn eerste decibel met mn maatje wat heb ik me vermaakt zeg.. veel kippevel momenten setjes van dbstn, p1, zatox zo kan nog wel ff door gaan gewelig volgend jaar zeker weer
:cheer: Inky Pinky :cheer:
3x achter mekaar Decibel & was weer TOP :bounce: Charly Lownoise & Mental Theo met Nobody said it was easy :respect:
:flower:Ik ben ik.­
Super naar me zin gehad!! had er niet veel van verwacht.. maar GEWELDIG feestje! :cheer: :respect:
wat een mega feest:D vele malen beter als vorig jaar. :respect: paultje lekkere afsluiter:D
:xtc: kalfsla terror :lijn:
super!!!!!!!!!!!
;Alishaaa
Helemaal geweldig..!!! :D
<
geweldig !!
>>> Annetje <<<
Wat een feestje zeg :respect: heerlijk op de camping gezeten, was echt een super weekend :lief:
>>Melluh<<
Zoo hey :o wat een feest onwijs naar m"n zin gehad! Noize Supressor was maximaal knallen 8) :bounce: Nu maandag en nog last van dikke spierpijn 8) Ghehe.
[ Aszjé ]
Hardcore4life tent :lief:.. Noize Suppressor was gewoon kippevel :lief:
[ r_­AW ] Detoxicated
Wauw.. het was weer super! mijn helden : Armageddon Project, Bodylotion, Darkraver, Noise Suppresor :respect: :D
[079]Matt
dikke party, gratis naar binnen altijd goed :D
Was weer een gruwelijk feestj!!! goeie sfeer, werd lekker gedraaid en ook noggis lekker weer!!
[C]razygirl
Was een Super feestje
[D&­W]HCdekkie :bounce:
Overdag vond ik het beetje tegenvallen....veel stilstaande mensen gezien...wat de sfeer niet beter maakt....maar zoals verwacht had de avond alles goed gemaakt :D jammer dat ik niet overal heen kon, tijd tekort en jammer dat het stopt als het eindelijk donker is en de sfeer er goed in zit :)
[FCT] Vincent [HC]
Was Super mooi:bier: Vooral De Hardcore 4 life:D en Paul Elstak mooi afgesloten in de mainstage(Y)
[GbbR] DC_­Bull
OHW HELL YEAH!!! Decibel bedankt weer voor het bruutste feest van het jaar :D:D:D:D _O_ Amok _O_
[GBBR]­skulle­tje
was zeker een vet feesje :P heb me goed vermaakt :d en AMOK draaide echt lekker
[HC]*­davidoff*­[HC]
decibel helemaal supper :) :respect: hardcore4life stage :respect: paul elstak :respect:
Was weer top(Y)!
[M]ichel81
Geweldig feest.. super geluid.. mooi weer:p.. Respect to B2S en nu op naar Q-Base:d!!
Geweldig feest :D heb me vooral vermaakt bij Hardbass en de Mainstage :bounce: Charly Lownoise en Mental Theo :respect:
[NL] Bartjuh
DECIBEL !!! super feest :respect: partyraiser & day-mar 2 uur lang heerlijk :respect:dr. z-vago, dione, nosferatu, i-gor, akira !!! :respect:
[NL] LuCiin­DeeTer­reur (L) ;;­
Was Zeer Goejj Feestjee !
:respect: Industrial & early :respect: Weer goed vermaakt met al die bekende om me heen!!!:D
[NL]Si­lverBu­llet[N­L]
was echt een super feestje:Dop naar volgend jaar:woop:
[OKP]KNABBEL
Niet normaal feessie was geweldig en zkers volgend jaar weer op de camping gegarandeerd veel onzin daar
[T.­S.­N] >HC< Bart >013<
mooi decor, goed geluid en Paul als afsluiter :respect:, was egt een top feestje,
[UDEN] Sander
in 2 woorden, HEERLIJK en SUPER GEZELLIG
^^Dani^^
:respect: Heel vet feest dit... was mijn eerste, maar volgend jaar zeker weer ! X-Clusive :respect: Paul :respect:
wat een geweldig feest zeer vermaakt..:D!!! respect voor paul elstak wat een afsluiting :respect:
het was weer een top feestje heb me goed vermaakt :bounce:
Abaddon
daymar vs partyraiser (y))
adje_afca !!
:respect:
sow niet normaal, muziek & geluid was genieten een prima sfeer lekker weer gehad kortom geweldig. klote dat veel mensen geen bereik hadden met hun telefoon,
AlanR
Hefttig !!! Alleen die kut telefoon paale daar ! (H)
Alexander'
Wat een super vet feest! (L) Predator, Lenny dee, Panic vs Viper :kwijl:!! Dit was voor mij echt een van de mooiste feesten van 't jaar :D
ALLES KAPOT!
wat een feest :D:D:D DECIBEL :respect:
Amanda­a:boun­ce:
Niet willen missen!!! geen 10 maaar zelfs nog meer :respect: wel jammer van ruzies die uitbraken om niks bullshit!
Wat een topdag (L)! Project one :respect:
Anco
Gruwelijk feest!!!
Wat een GRUWELIJK Feest:D Nog nooit zo goed vermaakt., Hardbass en de Main SUper;) en niet te vergeten hardcore4life.:D op naar Q-base
annie is in tha house
slecht geluid overal, kreeg er in het begin zelfs hoofdpijn ­van :nosmile: kon me draai niet vinden de hele dag­ tot ik bij de oldschool 1992 kwam :D Dat was echt­ super. Daarna naar Techno geweest, intieme gezellig­e sfeer, Sven Wittekind :respect:
Feesie was zeker top, jammer dat ik zo gaar was. Was om 8 uur weer op het vakantiepark. Verder was t weekend echt top!
arend071
super feest met een super weertje!
mega feest. Zit alleen zwaar in de file met de bus. Een nadeel is dat er iemand over mijn poten heen reed. En daarna snel wegrijden en er kwam geen sorry vanaf.
AsyLium
Geweldig feestje
Asz
was weer geweldig! beter dan vorig jaar! ondanks dat het veel te druk was weer heel de dag genoten :kwijl:
vette shizzle daarzo
Aureel
Wat een feest.. :D
B) De Gemaskerde B)
Was een heerlijk feessie :bounce: :D
B) Mister Marcel B)
JEETJE wat een feest zeg :respect: Paul Elstak lekker afgesloten (Y) Gave locatie !!
B_eppieJ
GEWELDIG!!!!!
Bart SFD
wat een topfeest!!
bartjan
egt goet te doen dit jaar was egt goede muziek
Bas Coppelmans
Geweldig feestje, als iemand het niet naar zijn zin heeft gehad dan ligt dat aan hun en niet aan DECIBEL :D
Geweldig!
Ben Lik
heerlijke dag gehad, vanaf de rit heen, tot aan de rit naar huis super vermaakt :)
Berry-S
Geweldig Feest! Alle DJ's gezien die ik wilde zien, en super veel bekenden gezien :D B2S :respect:
Bigboldy
Wat een feest! :yes: 5e editie op rij en nog steeds zwaar dik iedere keer! Dit jaar hands up voor Tekno Warriors, Joe Rascal, The X-clusive, Technoboy , The Prophet & Paul! :respect:
Bijnee
Dik Geluid, Dik Feest!
Bjorn-->>Batsie
Geweldig! :respect: Noize Suppressor (L) Camping was ook super gezellig! :bier: Heerlijk feessie weer! :D Hardcore4Life tent :kwijl: Vrienden, Bedankt(Y) :bounce:
BKKR
Top feest. geweldig genoten :D..
Geweldig!! Heerlijk weer en muziek... en lieve mensen.. :D
Bobbie­:banan­a:
Vet feest!:D Lekker weer, gezellig en goede dj's(H)
Brabants prinse­sjee__­
was een mooi feesjee!!!!!:bounce:
Brambania™
Super vermaakt daar:D volgend jaar zeker weer!!!:D
Was super alleen in 4 life tent veeeeeeeel dezelfde nummers gehoord, maar dat boeit natuurlijk niet!;P Partyraiser & DaY-Mar was kwijlen en zweten!!!:kwijl: En Paul afsluiter was ook geweldig!:D
BrunetJuh
Die afsluiter! :kwijl: Echt super feest!! :respect:
Bvl
:respect: wat knalde alles er hard op (L) SOUTHSTYLERS, HARDSTYLE MASTERZ (L) :respect:
GE-WEL-DIG!!!!!!!!!:D
Carl O.
Geweldig feest, volgend jaar weer?
Carmengirl
het was mij 1ste keer decibel maar het was helemaal GEWELDIG :D :respect:
Zoheej, dit was me er weer eentje zeg! Een van mijn beste feesten ever! Alles was top, behalve de stinkWC's en het lauwe zuipen ;) KEVIN KAOS & LUNA :respect: Haagsche knallers!!! (y)(y)
channtal(ll)
gruwlijk feestje, heb me goed vermaakt!
CHEDDAR
heel dik feest en onthoud de balonnen :D
Leuk feestje!..alleen de afsluiting was slecht....commerciële kut hardcore
chrizzle
Meer dan geweldig!
ChuPaChup
Sow... wat een feestje weer (L) DecibeL :respect: En ja... voelde me ook erg klote dag erna :D Dus zkr geslaagd :cheer:
Classic Girl
Een heerlijk weertje :D Leuke mensen om me heen (L) en heerlijk genoten van het setje van "Radiate" aka DJ Reiner en jaja Mick ook stiekem van jou;)
helemaal geweldig petje af voor b2s (Y)
Credo
Lekker rustig bij de early hardstyle. Zenith was meesterlijk
D
net als vorig jaar weer geweldig feest. blij dat ik er bij was
d a v i d o f f :[
Petrochemical, Armageddon Project, Spark, Waldi und Weichi, Hilarious & Amok! _O_
D'N BAILEY
echt wel leuk maar ze moeten iets met de wc's doen gewoon buiten niet in een tent !!!
D-Hunter
DE CI BEL :respect:
Was weer een leuk dagje, tocht t beste vermaakt@1992 is for you
D.V.D
:Doh wat n feest zeg!:D super gewoon,goed weer,goede sfeer,top!!:D
Da-Toom
Superfeest Zatox Zwaar hard:D Toen nog eve Prophet & PAUL ELSTAK!
Daanak
1 Woord GE-WEL-DIG volgend jaar zeker weer!!!!
DaCrazYBoY
super feest met hele goede dj's en zeer goed geluid alleen jammer dat de h4l in de mainstage te horen was
Daniel.H
super weertje, geweldig feest, dikke sound bij de main :beer:
Wat een geweldig feest! Heerlijke sets van Southstylers, Zany & Beholder, Brennan Heart, D-block & S-tefan, en Luna! :respect: Ook nog genoten van de technostage :-D Het weer was goed, eten was goed, wc's goed, geluid goed! Voor mij tot nu toe feest van het jaar! (Y)
De Lange!
prachtig feestje
de Liftmonteur
VET VET VET VET VET VET
De$irable(K)
was echt super!!!Alleen de wc's waren iets minder
deKLOMP
helemaal kapot gegaan bij elstak en zo hoort het!! was weer dol
Demis Haneveer
geweldig naar mijn zin gehad weer :D
Den Boudy
En gaaaaaaaaaaaaaan......................:-D
Ben niet anders gewend van Decibel, top feestje
DennisA3
Geweldig :respect: .. The Beholder en Zany, wat een set zeg :bounce:
Devon K.­ aka Steft.­
Supertjedikfeest!!! :respect:
dickvanpark
het leven is een groot feest, gas erop :D
Die Bats
Kneiter vet feest weer! b2s hulde! UP, Pussy Lounge en Refuse erg dik!!
Dikke_­Tinus :honger:
Jaja, lekker fiske! Genoeg bier ook ;). Laatste uurtje maximaal genieten!
Paul Elstak was Beestig
dirkel
geweldig feest weer!!! Paul Elstak!!!!! alleen jammer van cor z'n snor
dixeh
het was zo ongelovelijk vet ;), miste alleen wel een beetje de sets zoals elstak in de hardbass, nonstop beats =] maar god, wat een feest !
DJ Addict
was echt weer lekker knalluhh
DJ Ogre
Allemaal leuk en aardig maar heb betere edities meegemaakt...Unexist brak de tent weer af :honger:
Heerlijk feest! :) Top dag gehad weer! (Y)
DJ Reload-R
ELK JAAR WEER GRUWELIJK VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dj Rick-E
was echt een vet feest! ZANY&THE BEHOLDER :respect: SHOWTEK :respect:
Dj X-Fade :bier:
in een woord : WOW :O ! B2S niets meer dan hulde voor jullie _O_ .. Dj's lekker gedraaid , Sfeer was TOP (Y) perfect weertje :jaja: relaxte mensen .. zo hoort een feest te zijn ! even was het daar weer dat gabber gevoel :bounce:
Djazper
Wat een geluid :kwijl: Southstylers, DBSTF, J&W ve­t !! Technoboy en Prophet groot drama. Early HS zaalt­je was ook dik! Alpha2 en Luna _O_
Zeer goed feestje, heerlijk weer en mooie afsluiting :respect:
Djep
:respect:
Donny A.­K.­A.­ Donski
Was een leuk feestje, maar ik heb het er toch wel een beetje mee gehad... En ik vond het k*t met die plee wat een stinkboel in de tent...
Dr.­ Struggle :harry-uf:
was wel te doen :D
Dr.­ West - Dutch connection
heeerlijk
DRE :bier:
jammer van het geluid in het begin in de darkness zaal maar voor de rest was darkness echt de shit b)
Was weer dikke shizzle!!! :yes: über kicken zal ik maar zeggen :bounce:
Duc0
geweldig :bounce: B2S: :respect:
Super feest alleen vraag ik me af welke EIKEL het in z'n hoofd heeft gehaalt om een Compleet tiolet blok te sluiten om te reinigen???? Die heeft duidelijk geen ervaring met zulke feesten.
Dur Klinge
Geweldig feest. Main en Back2School waren te gek! Coone, Charly & Theo en Paul :respect: Goed geregeld en wat een geluid op de Main volgend jaar weer!
DutchD­ynamit­e
Super Feest! Af en Toe moeite met kiezen welke artisten we gingen bekijken. Maar toch super feest gehad!!!! :D:D
DvG
1992 is 4 you, ZWAAR CHILL
EdJuH :bounce:
net als de 2 vorige jare GEWELDIG :D
Eef
Echt super vet feestje! :respect: Paul Elstak was echt super afsluiter! :D
Eel..­HOPPA!­ :woop:
was wel leuk...
heelll vet feest! heb me zelfs nog beter vermaakt als vorig jaar
eemstar
Hoe geweldig was dit! Vooral de Remember met een vette early hardstyle sets van Luna en de Alpha Twins! Ook Pavo super. Volgend jaar zeker weer!
Eindho­venseS­tuiter­bal*_*­:bounce:
1woord: GEWEEELLLDIIIGGGG
Elza
Blijft 1 van de beste feestjes!!!! :respect: voor de geweldige afsluiter, PAUL !!!!! :)
Emasi
Heerlijk feestje :D Afsluiting op de main was echt vet :D
Eric Greenfield
B2S :respect: Geweldig feest, super geluid!! Lucien Foort meesterlijk (Y)
ErikE
was weer een lache dagje! partyraiser, daymar en sven wittekind ;) (Y) alleen de afsluiter van Paul Elstak was echt waardeloos..
Esthertje(L)
Super vet feest:bounce: heb er echt van genoten:D
in 1 woord: Genieten! vooral de afsluiter bij Hardcore4Life heerlijk! Alleen die wc's..
Fano
WAT GEWELDIG!
Fc den boschweg :bier:
Weer super vermaakt. Daymar en Partyraiser :respect:
Ferryss
Heel fijn feestje! veel uit valkenswaard, gezellig feestje mee gebouwt:D
Fransc
TOPFEESTJE :P weer was prima :P Heb me prima vermaakt :P Op naar volgend jaar :D:P
FREAKERIK
van begin tot einde me super vermaakt ook fijn dat de wc's zo heerlijk roken hahahah dat ze daar wa aan doen!!
Heerlijk feest!! Alleen jammer dat de Main de Hardcore4life overstemde...
Fregelnator
Mentale, Charlie en Paultje masterlijk setje gedraaid!!
Prima feestje weer.. tot volgend jaar! :respect: voor de Sovjet-mutsen!
FRL<stephan>
superrr wat een afsluiter mooie lasers alles perfect :)
het was leuk vertoeven daar ! :) *** Vooral de Hardcore 4 Life, Back 2 School en de Mainstage waren vet ! (Y) *** Alleen Noize Suppressor draaide NIET met draaitafels en ook ZEER ZWAK ! :S *** Verder ook lkkr eten, goed drinken (behalve het bier) en een goede locatie ! :yes:
Weer wreed gebobd ouwe.. :bounce:
Gertjuh
Heerlijk weertje! Heerlijk sfeertje! Heerlijk feestje! Ontzettend genoten (Y)
Gielke :bounce:
was echt super in de hc4l Mad­ dog Vs The Playah :respect: lekker geluidje vooraan en ook zeker een lkker sfeertje volgend jaar zeker weer:D:D
Gieskee
Super feestje:D the prophet zany elstak en noisesuppressor geweldig
gOldie *
goed vermaakt ! egt super feesie!!:d
Wat een Topfeest was het weer !!!! B2S Thank You !!! :-)
Hakkuh Annie
Geluid Early had net als verleden jaar mogen zijn, maar was verders wel goed te doen. Voor de rest was het weer een geslaagd feessie net als het weer :D Heerlijk :P
hans de kiep
was zkt vet ja:D:D kheb me goed vermaakt:D:D
Happy-Generation.­nl
mooi feest, Charly Lownoise & Mental Theo _O_ , fucking hell wat een set!!
Hardba­zzFrea­k
Erg lekker feestje, leek wel of het steeds vetter werd! 'laten we maar even bij deepack blijven kijken' goeiemorgen die knalde dr op! :respect: ook voor charly natuurlijk die de set kwam opvrolijken :D Charly & Theo helden, Project gruwelijk, Isaac dikke shit, jammergenoeg niet TBY kunnen zien, rot tijd tafel
HardcOre-Pinoo
Was geweldig
masterlijk!!!!!! :bounce:
goed feest alleen geluid in H4L was niet geweldig
Haver
een super vette dag gehad helemaal ge-wel-dig
Hazinh0
Partyraiser vs. DaY-mar :respect: hoe ziekelijk vet was dat! Wat een wereldset. Verder top vermaakt alleen wat een gedoe om weg te komen met je auto zeg :S
HC_­DJ-BEEZZ_­HC
Zeeeer geweldig goe feesje!!! volgend jaar wir:D
Hellings_
het was weer heerlijk genieten!! _o_ volgend jaar cker weer!
Heerlijk feestje :D :P:cheer:
Zeeer goed feestje, alleen beetje kut met de bus zoeken:P
hof :bier:
was echt goed wat een heldenfeest :respect:
HOUSEL­OVER(K­)
Lekker sfeer, goed geluid, mooi weertje echt een top feest (y):bounce:
HP-tjuh :bier:
Vet ruig :D Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Munten alweer duurder, €340 met zn 2 opverbrast
probeerde steeds Deci te bellen :)
I_­LoVe_­TeRiNg_­HeRrIe
Wat een super vet feest was dit !!! Veel beter als defqon !!! :respect: Alleen jammer dat je et geluid van de main ook hoorde in de hc4l tent !!! Maar dat mag de pret zeker niet drukken !!!
Wat een mega party, helemaal top
ikhebt­eenlie­fescha­t
was super vooral partyraiser en day maar jonge niet normaal helden
Imkee
:respect:
owwwwwwwwwwwwwww wat een geluid, bijna net ze vet als op hardbass, zoetermeer ;):):)
Infamity
De Hardcore 4 Life zaal was de hele dag MEGA! :bier: Laatste uurtje Paul Elstak was GEWELDIG!
:lief: Heerlijk feestje weer!! Lekker weertje, leuke mensen :lief: Respect to PREDATOR and Charlie Lownoise & Mental Theo :respect:
IsabelleP
Main had iets zachter gemoeten eigenlijk en HC4L iets harder qua volume
J-olie
Me 5e Decibel! Super feestje :cheer: (zoals elk jaar) Paar kleine min puntjes, maja boeie.. See ya next year :D
Super feestje, goeie sfeer, goed geluid, in een woord GEWELDIG (Y)
Janice1978
Supersupersuper!!!! early rave met menthal theo en charly lownoise was geweldig, oude tijden herleven!!!!!!! en natuurlijk... het einde, ookal was ik supergaar, zittend op het heuveltje heb ik genoten van Paul en t vuurwerk!!!! volgend jaar weer!!! :D
Echt geweldig :D
Dikke shit ouwe!! Volgend jaar wweer. Hardbass en Main waren GruwelijK!!!
Jealousy is a motherf*­cker
Geen woorden voor alleen :respect:
JeffreY!:)
Het was geweldig(L)
JeffreyDK
wie weet of decibel volgend jaar weer terug komt naar BB / als het goed is was het de laatste in BB
Gewoon weer geweldig! heerlijk genoten.. blijft mijn beste feestje (L)
Tog gewoon geweldig!!! Als ze nou allemaal zo waren. :)
Jesper :D
Top Feestje!! was weer lachen mensen :D Erg naar me zin gehad.
Jesse Digital Skills
super feessie weer..wat een geluid zo hoort het :D jammer dat er geen planken bij de main lagen..iets voor volgend jaar (Y)
jessica&­dennis
super goed feessie:D heb me super vermaakt
Lekkkerrrrrrrr Feesie!!!!!!!!!! :bounce: :vaag: :xtc: Te vaag geweest, en heb heel de avond rondjes gelopen :lol: Pfoeh pfoeh wat een groot terrein :O Niet heel veel gedanst, maar wel enorm gezellig gehad :cheer: !! Op naar volgend jaar.. en was het lekker weer!!!! (L)
super super feest alleen beetje stom om de wc's steeds binnen in zo'n zweet tent te maken
Jordy O.o'
1e keer Decibel en tevens een Outdoor feest, heb me zkrs vermaakt, lekkere sets van: Coone, Manu Kenton vs Max Walder, Chicago Zone_O_ , jammer dat het drinken zo duur was...;)
geweldig feest
Was geweldig!! Bodylotion zette een zwaar vette set neer net als Panic vs Viper en niet te vergeten Charly Lownoise & Mental Theo !!
Joëlle :cheer:
Wat een super feest!.. geweldig! :lief:
Jroennn!;)
The prophet wat een heerlijke live set was dat!! :D thank you b2s! =)
JSwoerden
lekker feesie!
Just [L]*­:looser:
Hardcore4life :bounce: Zeker Beter!!
DIK feestje meegemaakt. Super gezellig. ECHT TOP.. :cheer::respect:
Keetraver
Back2school :respect: het eind was helemaal super :D
Was top feest! Was ook mede doordat ik met hele gezellige mensen was! Prijzen $$ Maar goed doe je niets aan, en het eten: Bah! Maar muziek, sfeer, mensen en het weertje(Y)
Kenneth!
:respect: DECIBEL!! wat een feestje! :respect:
Topfeestje
Killa-B &­ Soundmill
VET! isaac!! wow wat een set en josh & wesz ! respect voor die mangeng! jwz
SUPER FEEST!!!!!!!
Kimow[L]
Yeaaah wat een party:d Super gewoon! Volgend jaar zeker weer van de party:yes:
echt super graaf en dan het einde met 1 woord geweeeldig
wat een knal dag en aaf zeg jeeetje... val mee dat ik m heb overleefd haha:P
Kings :bounce:
2 uur day-mar vs partyraiser nonstop knallen, radium ook vet. Paul elstak ook een hele vette afsluiter
het feest was super, maar de bussen hoe ze stonden zijn 10x nix, onze bus was al vertrokke!! :S
Klssy
errug gezellig :bier:
lekker lekker _o_
Knaller :bier:
echt een vet feest zeg, had er niet veel verwachtingen van omdat ik het 2 jaar geleden niet zo bijzonder vond maar dit jaar was het echt geweldig :bounce: kamperen was ook zeker gezellig bedankt vrienden :respect: en vriendin :lief:
koekerd
ohhhhhhhhh da was weer eens ouderwets ragguhhhhhhhh
Konfliktzone
ja, geslaagde fuif moet ik zeggen, was al lang niet meer op een hardcore feestje geweest en was nogal twijfelachtig over of het me wel zou gaan bevallen... toppertje!
Kristy!
wat een HEERLIJK feest was dit :D En een TOP-locatie !! :D
L'Endemange
Héél veel ijsjes verkocht! :D En héél veel mensen gesproken, super naar mn zin gehad!
hemeltje lief wat een mooie dag zeg!
Legion of the Lost
Schranz was VET! Qua muziek,geluid,area en omgeving :lief: Waxweazle draaide een aantal sterke overwachtse nummers, Charly en Theo sloten prima af. Vince heeft t bij mij nu helemaal verkorven. Verder jammer dat t geluid veel minder dan vorig jaar was, vooral tijdens AP in de D4L. Voor 50 € verwacht je toch iets anders... gelukkig moeide partyraiser zich ff en kon t plots wel open. Killswitch & Reset, Wittekind, W&W en Amok! :respect:
super feestje :D, heerlijk geluid en heerlijke setjes. Elstak en theo & lownoise waren geweldig
:respect: was weer ongelooflijk goed!!!!
Super!! Goed geregeld, mooi weertje en wat is er goed gedraaid!! Superrrrrr.....Complimenten !!
was een super feest,,!! volgend jaar zeker weer :cheer:
Lindaa*
echt geweldig!!! :D mooie verjaardag gehad
Lindsey1987
heerlijk feesie:D, goed geluid, goede sfeer, lekker gedraaid. Toppie volgend jaar weer:bounce:
Lintje
Super feest! Volgend jaar weer!
Was goed te doen! Erg naar m'n zin gehad.. Jammer alleen dat er bij mij 's middags voor de verandering weer acuut een ernstige blaas ontsteking kwam opzetten en de ehbo alleen pijnstillers gaf voor hoofdpijn :S
LJLampje
feest Super! :D alleen die parkeerplaats was achter in kut waardoor ik ong 2 uur in de modder vast gestaan heb met mn bus bedankt nog voor de mensen die me hielpen :)hulp van trafficsupport was zeer goed NIET DUS !
lOewlaa trOelaaa
mega :D... super gezellig, een van de betere feesten
Lori
DIKKE 10 echt geweldig
Lucidique Overload
heeeerlijk feestje (L)
Lucjee
Supersuper feestje :D! Vond het echt geweldig.. uitstekende afsluiter van paul elstak :D!!
Luja :cheer:
Kei gaaf!!! Southstylers en Zatox waren SUPER!!! (k)
LunaTick
Die lucht op de toilet was zo heerlijk. Aqua de Gio is er niets bij :lief: Super sets van J&W, Beholder vs Zany, Pavo en Technoboy... Wederom niet bij mainstage weg te meppen. En wat een lekker weer ouwe :D Es war wir ganz gezellig... JWT :|
Luuk/St
Heeel erg dikke dag gehad(Y) indeling terrein had wat mij betreft beter kunnen zijn maar een kleiningheidje houd je altijd..
Lyquix
wat een geluid he... alleen jammer dat t bier niet werkte...
Uiteraard weer een heerlijk feest...:D Ik val helemaal stil... op naar Q-Base
M.ha.yu
Hoogtepunten; Refuse :kwijl: Paul Elstak @ main :respect: het weer en de mensen // Dieptepunten; Hoog hitgehalte(en veel happyhardcore), toiletten, geen verharde vloer bij Darkness4Life, associaal hoge prijzen!!
Helemaal TOP...muziek...aankleding...mensen...sfeer! :respect: Maar inderdaad de WC's volgende keer weer buiten wat een hitte en die stank dan blehhh :s
maaii
Leuk feesje & Lekker dichtbij Alleen zand happen bij industrial was heel erg vervelend..
Maak
Paul Elstak maakte m'n dag geweldig!
Manu Kenton
echt gruwelijk :respect::
MaQiNhO
KUTJAN! Decibel het feest van het jaar!!!(Y)
MarCore-C
eerste keer,, was rielekst!!! echt vet!!!!:D
Superrr :respect:
Wat een GEWELDIG feestje...volgend jaar zeker weer van de partij :D
Marliesje..
Mijn eerste keer Decibel, echt gewoon TOP feessie !! v olgend jaar zeker weer :cheer:
master titser
geweldig magisch einde bij mainstage ! hardbass supperrr! :p
masterxess
Charly en Theo :yes:
Matthijs!
topfeest!
Vond het feest wel okay... alleen geluid van de hardcore tent werd over donderd door die van de main... beetje jammer.. verder veel bekenden gezien en t weer zat zekers mee..
MCMalcolMX
gvd joa wat een feest pfffff heb me uitstekend vermaakt alleen jammer van al die rot flesjes op de grond
Wat draaide Zany geweldig!!! Heerlijk genoten van zijn vakmanschap op de vipdeks:-) Gewoon weg een super feest!!!!
Milka Pimp
Was een top feest,ben flink uit mijn dak gegaan!
Decibel!! :respect: echt een van de mooiste feesten!
Wat een fantastische dag! (L)
Mirte...
SUPER Feest!!!! :D Het was geweldig!! Alles was goed geregeld! Mijn complimenten voor b2s! _o_
Miss Fantasy!­
Leuk feestje, jmmr van de prijzen! Reiner(A.K.A Radiate) en Ecu (Y)
Miss-B100
praaachtigg partijtje! super vermaakt vooral bij de B2S stage! :respect: Yves, Bodylotion, Panic vs. the Viper :respect: op de main te veel *(stilstaande)* mensen.. de afsluiter van Charly en Theo leukkkkk (y)
GEWELDAGGG FEEST!!!!
MISTER RED D
egt vet feest,ging helemaal los in elke tent,volgend jaar cker weer!!peace
Mnr.­ Huftenaars
GEWELDIG FEEST, heb echt genoten !!!:D
Mr Miyagi
Supervet feessie (Y) Heb me vanaf het moment dat ik aankwam tot het einde goed vermaakt. Het weer zat gelukkig erg mee en volume was perfect. Early Rave (Y) Darkness 4 Life (Y) Begin naast Early nu toch Darkcore en Frenchcore steeds prettiger te vinden. Heerlijke muziek om los op te gaan. Volgend jaar zeker weer (Y) adiosss
Mr MoUs
Helemaal TOP !!! Super weertje, Geluid was TOP
over het algemeen was dit super geregeld genoeg barren wcs enzo super !!! nu alleen de eristof nog inruilen voor de flesjes smirnof :D:D:D:D
mr. Brainiac
Ik zeg: EEN FUCKING GESLAAGD FEESTJE!!!!!:d:d:d
MR. GRUMPY
het was pas leuk toen ik een plaat kreeg van de beste dj die er was daar UNEXIST!!! :respect:
Ut was gewoon te vet voor woorden volgend jaar zekers weer Decibel !!!! :respect: b2s (Y)
Vond het een beetje tegen vallen :/ Ik heb wel mn toppertjes gezien (L) Maar voor de rest (N) D-block & St-e-fan :Respect: Alpha Twins ook wel ok (Y) Tsjaa.. 8)
Was superrrrrrrr !
Nemo A.­K.­A.­ ADHERIK
ooohh super feest :D veel bekende gezien en veel :bier::bier: gehad..!!
Never Mind...­:sweethug:
In 1 woord Geweldig..:respect:
Helaas niet tot einde gebleven, super feest!!!
Nick!!!!
Geweldig feest, volgend jaar zeker weer! :respect:
Nick-O Sick-O
ging die dag nog maar langer door! Helemaal geweldig
NickLok
Keurig feestje weer dit..
Nicobo
Mooie afsluiter van de vakantie!! :yes:
Niekos89
Tja wat valt erover te zeggen ;) (y)
Niki...
GEWELDIG vooral het einde was (Y)
Nilio
Echt vet! Super gezellige groep mensen, mooi weer en partyraiser vs daymar :cheer: Volgend jaar uiteraard weer!!
flink staan rammelen daar:D volgend jaar zeker weer!!
fokkin vet feestje weer :respect: Refuse & Darkness 4 Life :respect:
t was weer een lekker feesie!!!!!!!!!!!!!op naar de volgende
NRG
Het was weer helemaal top!! :D
NulEenDrie
In een woord: GEWELDIG :respect:
NVDL!
Dikke shit! Hard bass te warm....main super!(Y)
Egt meesterlijk. Was mn 3e x, en ben er volgend jaar zeker bij. Zany had n prima dagje, Vince draaide ook nais :respect:. Complimenten voor de organisatie, alleen die Dixi's waren hopeloos, die stonken al vanaf 2 uur :S
O:) Roxxie
het was egt fuckin'gezellig en mooi weer :D:D was wir goei feestje!!!
sjezus, hoeveel bier kan een mens op...
Oemberto
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
HE WAT ZEG JE!!!!!!! tering dat geluid :kwijl: zany vs the beholder :respect:
In 1 woord, Geweldig!
Oº°‘¨ Stamp k'nijntje ¨‘°ºO O:)
:D Was echt super vet feestjuh, lekker gewerkt en veel bekende gezien (Y)
Party-24/7
Kort samengevat.... BRUUT VET MEGA WERELDS GEWELDIG KNALLLEEE
Decibel <3 Charlie Lownoise & Mental Theo <3 Paul Elstak <3
PartyS­tarter­t :facepalm:
Chill weer, lekker muziek. B2S heeft de zaakjes goed voor elkaar (y)
PartyWiel
Vetttt naar me zin gehad was weer toppie :D
super feestje. op naar mystery land
Patries O:)
Wat een dag (L)
Patrus
Paul elstak opening...!!!!! Superrrrrrrr Feessttttt
Paula_*
Echt een geweldig feest ! :respect: :D
Peeertje
Neophyte records allstars:D echt te maximaal:D
was goei feesie :D
Pielaart
_O_ PAUL ELSTAK _O_
Plukje
Geweldig feest! Benieuwd naar Promo's nieuwe leipe shit, klonk goed!
polo r line
D E C I B E L WAS WEER ECHT SUPER,VEEEL BETER ALS VORIG JAAR ,MET OPBOUW,LICHT&GELUID JE TRILDE WEG VOORAAN BIJ DE MAIN .
PRETTI­GGESTO­ORD
HEEERLIJK FEESTJE!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Professor Wienstra 8)
goed feestje :)
HIRRLUKKKK te lekker gewoon hahaha mensen was gezellie (K)
Project Brainless
werelds feest!!!!
Project Hardcore
bijna de hele dag bij b2s gestaan was echt super daar tot volgend jaar
R.C.Keijzer
HET WAS GEWELDIG!!
Ralf6711
decor op mainstage was wel minder dan vorig jaar, en ik werd toch wel een beetje moe van de hele dag hardstyle. Verder ook hier geen bereik met je telefoon.
Randy Ramptoerist
Zeker een goed feest! Vooral onze afsluiter Akira! (Y)
Ransom
Super feest! Heb me prima vermaakt en het geluid was, soms iets overdreven, goed verzorgd!! B)
RB'
wat een geweldig feest ! volgend jaar cker er weer bij :respect:
Jaja was weer een TOP-feest!!! Bodylotion was echt prachtig! Precies zoals vorig jaar een dikke 10+ :respect:
Reempie
lekker feestje heb me goed vermaakt:cheer:
Reez
Gruwelijk vet feestje weer! Werd heerlijk gedraaid en het weer zat ook mee, heerlijk!!!!!
Rella:devil:
lekker weer
ReLSMuRF
Was lachen
Remco -_­- ReMcOrE
Lownoise & Theo helden afsluiters :respect: gas volledig open (L) :9
Revolution :hyper:
was een goed feestje :D alleen jammer van het geluid bij darkness 4 life
Rianne (k)
Was gewoon echt het beste feest van het jaar!!Heerlijke setjes gehoord van Reiner, Rob en Joe, Panic en Viper en natuurlijk Neophyte Records Allstars!!! De camping was ook weer aardig gek!!
RIBON
Heeeeel vet feest! En ook VEEL decibellen. Vooraan de main kon ik niet te lang scherp kijken omdat door de bass mijn ogen trilde. (Y)
Ricc_
Geweldig! Paul Elstak perfecte afsluiter!!
Rick =­ Wimpie
wereld feestje :respect:
Robinho (H)
super gruwelijk feest! :respect:
RoEL'
Heerlijk feessie gehad, goed gedraaid op de main en hardbass. En wat zat het weer mee! Geweldig!
super!!
echt een super feest, heerlijk tot op het laatste moment.. super vermaakt :respect:
Tering vet feestje!:respect:
Lekker weertje. Goeie muziek. Pilsje erbij. (Y)
Roowbin
Superfeestjeee!
Rowan
:respect:
RoyAl-Roy
Had nog nooit van hem gehoord maaruh :respect: voor dj M.... Echt de ene na de andere oldscool klassieker!!!
RoyD
was weer superbruut net als vorig jaar en t weer zat ook goed mee :D alleen de tijd is echt voorbijgevloge jmr genoeg !!! Paul elstak :respect:
Royke AKA DJ Pugnac
:respect:I:gor:respect:PARTYRAISER:respect:
Royyyy
Ge-wel-dig!
RTC1987
leuk feest(Y) jammer dat de tenten zover uit elkaar stonden en je de main over de hardcore hoorde:S ... verder Panic&the Viper:respect:
Southstylers, Brennan Heart, Hardstyle Masterz :respect: Verder zag t er allemaal netjes uit, complimenten voor de organisatie! Jammer btw dat de Remember Area de hele dag erg leeg was :(
RyAn B
decibel rules!!!
S the MF B
:respect: Dat was ff een lkkr feestje... Het wordt er door de jaren iig niet minder op! :respect:
Saaske
zeer gezellig; geluid mocht alleen wel wat harder en die pishuizen gingen nergens over
Sandertjee
alle dj's op main geweldig, alleen jammer dat de hardbass tent zo belachelijk warm is.. voor de rest beter--> beste outdoor festival
Sann #
Idd Jann ik vond het ook heel leuk feestje maar vorige jaren beter en jammer dat ik het einde heb gemist!
Sanne
Zenithhhhhh :kwijl:
Sannemeisje
Godverkut wat een HEERLIJK feest weer!!! Masterlijk dagje! :respect:
wat een heerlijk feest. Lekker weer, leuke sfeer, lekkere muziek goed geluid (bijna overal) top :bounce:
Say it simple, straight &­ with a smile:D
Was weer KICKEN!!! (L)
SchROBbelèr
vet feestje weer:yes: maar overtreft vorig jaar zeker niet.. dit jaar kut geregeld met barren en WEER een party waar et bier op is:S:S
SCHUFKE
VET
Scotty85
Had best een leuk feestje kunnen zijn, maar als je je heel de dag niet top voelt door tandpijn blijft er van de sfeer weinig over..... DBST waren dan nog wel erg vet!
sebkuh
is er hier een party!!!!!!
Sendie<3
Was zekr een leuk feestje, Top Top Top I (L) DECIBEL
Sjeenus
leuk feesie gehad, alleen die afstanden die je moet lope en hardcore4life tent omdraaien, mainstage kwam eroverheen met geluid :O de vuurwerk shows ware geweldig (Y)
Sjoko
kon eerst mn draai nie vinde met t warme weer, ma later in de middag vond ik het echt super en wat een dikke afsluiter!!! superfeessie met veel bekende en een gezellig groepke:cheer:
Sjordy­s:boun­ce:
Showtek :respect:
geweldig feest:D alleen showtek was beetje kut op main
Smoellie
Weer en sfeer(Y), muziek en geluid :bounce:, sets en stage's:respect: Het was Prachtig.. :D
Sneeuwbal!!
1992 is 4 you was toch wel de leukste....Wel jammer dat er veel mensen zonder shirt rondliepen....vieze lui
Project one was niet te houden, (y)
Sound Division
Super alleen van het geluid achterin de h4l was kut, dat de main erdoorheen komt :S
Wat heb ik een HEEEEERLIJK feessie gehad en wat een HEEEEEERLIJKE mensen had ik om me heen :lief:
top feestje, vorig was wel beter!
Steef-C
Beetje jammer dat het zo asociaal druk was in de HC tent toen Noize Suppressor draaide en dat het in de Hardbass tent zo ......... warm was. Maar verder super feest :D
Stephnii.
Was egt super FEEST! zin in v0lgend jaar :cheer:
Steve Verm
Heb me vermaakt :D
Stief
Hele vette shit. Decibel is duidelijk de beste in zijn soort! :respekt:
DBSTF(L) GEWELDIG
Focking geweldig !! Mad Dog & Tha Playah, Tommyknocker, Prophet en Paul !!!! Helden vd Dag
Was weer lachen met iedereen!!! Alleen het sandwitch eten mat Daggie was niet zo'n succes haha :P wel lekker gedraaid met Wes hoor mop! (K)
Stutje
Woest feest! echt top :D Deepack :respect: wat een feest maakten ze!!! Verder warm in de tent, en planken bij de main volgend Jaar!!
Sunny-D
Last Yahr was Decibel better.......
SuperBas
kon niet beter!!!
Was een leuk feestje.. vond voorgaande 2 jaren alleen beter. Refuse was vet! (L)
shit wat was het vet zeg :D! en wat een mega afsluiter zeg, paul elstak :respect:!
Svensation B)
:cheer:
Sweetn­ess31(­L)
wat een top feest (L) alleen jammer dat we 1 uur en een kwartier moeste wachte om van de parkeerplaats af te komen :s slecht geregeld (N)
T-town
Mijn beste festival ooit! Heerlijke afwisseling van muziek! Sms'jes kwamen op tijd binnen. En wat een geweldige over the top vuurwerk show zeg!
T.
Brennan Heart GENIAAL :kwijl: :respect: Tommyknocker, Mad Dog vs Tha Playah, Pavo & Neophyte Record Allstars (Y) Super geluid en heerlijkweer:D alleen wat werd er schandalig veel geld gevraagt voor het eten (n):S
Tante Ellen (L)
Wat een feest ..pff ben nu nog aan het bijkomen... dj rob en mc joe hebben mijn avond helemaal goed gemaakt wat draaide ze top:respect:... main was ook super.. volgend jaar zeker weer van de partij.(K)
Wat een Té Goed feest! De Mensen, de sfeer, de sets, het weer alles PERFECT
Tedde le grand
owww hij was wel weer lekker lekker
Tekno
Goed feest! Relaxed weer! Verder Radium en Noize Suppressor!
TernTerror
Was weer een grandioze editie...Op naar de volgende :)
het was echt super :bounce: zwaar loss gegaan daar (Y) op naar 2009 :cheer:
Terror-Timmy
:respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
The Bone :bounce:
Hoe bedenken ze het GEWELDIG
The D0ctor
Echt een top feest, maar mensen van de organisatie,, de parkeerplaatsen,... de tering zeg.. we hebbe 1,5 uur moete wachten tot we weg konden.. kan dat nou niet anders..? de oplossing is altijd simpel..dacht ik dn..
WOEIIIIIIIIIIIIII beter kon mijn vakantie niet beginnen wat een mega feest! tijd voor de after:woop:
The Pacifier
was vet :D
Een mooi einde van mn vakantie!:respect::D Goed geluid en een goeie sfeer(Y) Kortom: Ik heb een top feestje gahad!:D MAAR WAAROM LIEPEN ER ZOVEEL VAN DIE PENNENLIKKERS ROND?!:S Nie dat ik er last van had, maar toch.?!:S
The Vinyl Pimp
Wat een editie weer.. Isaac for president! Wat een fokking dikke set zette hij weer neer. See ya next year (y)
thetris
Decibel was het beste buitenfeest van 2008! Alleen die toileten....
THOMAS!­ :bounce:
heerlijk feest! Early was echt super! (L) CHARLY & THEO!! :respect: (Y)
Thriving in the shadow
was gezellig:D main knalde lekker alleen afsluiting beetje van defqon gejat. d4l lekker setje gehoord en ook in h4l geen verkeerde plaatjes. topdagje:) jammer dat we in a'dam beland zijn ipv arnhem:P
:respect: Heeeerlijk feestje
Tim ..!
beste feestje oooitt .. D-Block & S-Te-Fan en paultje waren de knallers (L) decibel 2009 weer aanwezig :respect:
TimmiX
T was geweldig! Topmuziek, topgeluid! Alleen te duur eten en te gore wc`s.
tjikkie
was helemaal goud !!!
Tom013
Jammer dat "Geweldig" de hoogste beoordeling is , wat een super vet feest was het weer (L):respect:Decibel
Tony the Torment
Was weer een GOED feest van B2S :respect: geluid en de lineup geweldig(Y), maar natuurlijk heb ik altijd wat te zeiken dus here we go; de enorme loopafstanden tussen de area's en de aanverwante muziekstijlen, geen harde ondergrond in de Industrial :no:Charly en Theo die zo vet begonnen en daarna weer afgleden naar die commerciele CRAP(N)en de WC tent was te ranzig....je kon de poep bijna proeven als je naar binnen liep!!!!!
Bruute shit!!!!!!:D:D
Trulli'ke :yes:
Geweldig feest,, DJ PAUL :respect:
Unique (Freestyle)
Wat een vette dag mensen en wat een weer......helemaal top (Y).... foto`s staan op www.rage-online.be
Van Gemert
Was zeer geslaagd. Alleen jammer dat het bier niet smaakte :( :respect: Zany & beholder :respect:
was leuk, vorig jaar 10x beter..
vdz
helemaal dol gek
Vipzz
Beste feest van het jaar tot nu toe! Alles was perfect! Bass vooraan was zo hard dat mensen er niet wilde staan :) Handig meer ruimte voor mij :)
wanorde
eigenlijk de hele dag op de kringloop-style banken gehangen, heb me heerlijk vermaakt. Mooi terrein. WC-gebouwen waren echt wel goor, die luchtwas echt niet te harden.
Wappie floor
eerste keer mega goed vermaakt
Wauzzzie
Noize Surpressor / Zatox / Waldhaus & Weichentechnikk _O_ Noize Provider met uberdikke schranz :D. Erg leuke dag gehad :D
welp
jwt gruwelijk
:respect: Super !
kei gaaf man kan niej beter:Dik was kei zat man:P
wezzzuuh
Zwaar beuken op het eind, ja hij ging lekker(H)top feessie(Y)
zatox moatje!
Wilkieway
Supervet feest:D
Willempie:D
gewoon gruwelijk, beste feest wat er is
super feestjeee :D lekker druk goeie sfeer :D
WKD-diefju­h:boun­ce:
Ik heb me uitstekend vermaakt.. wat een feest :D
X
Jah wat een feest weer!! Heerlijk dat we wat later binnen waren! B2S :respect:
Xtreme­BaSSLi­ne
_O_B2S_O_ hier mag q-dance een voorbeeld aan nemen!! Echt een grandioos festival:D
Zro
DEcibel RulEERt altijd heel Zwaar Weer EEn Dkke Topper!!! zoals elk YAAR!
{NL}Vage_­alco{NL}
Was gewoon een van de betere feesten stik goed gefeest!!!!
|datdo­etdede­urdich­t|
echt weer een super feestje! en wat een heerlijk geluid bij die mainstage!
~*Sassiej*~
ik vond echt dat er (Y)oppiej gedraaid werd ;)
Geweldig feestje, Alleen een beetje duur! 5 euro voor water! das eigenlijk niet normaal! maar voor de rest! TOP!
ÐebOrahh*­:bounce:
B2S heeft zichzelf wederom weer overtroffen:D Echt super!! Dr. Z. Vago:respect: Waxweazle:respect: Day-már & Partyraiser lekkere set!! Day-már bedankt voor backstage:D(L) Verder Panic & The viper en Mental Theo & Charly Lownoise ook lekker gedraaid!!:bounce: Heeerlijk feest!(L) Volgend jaar weer!:D
× (L) A s h l é y y &&­ J o é y y (L) ×
Ik denk wel dat ik het goed naar me zin heb gehad.. Maar weet er niet veel meer over te vertellen,, Goed teken dus :P (Y)
:respect: PetroChemical!!! :respect::

Line-up Decibel

1Mainstage
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 13:30 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:15:  hardstyle
za 16:15 - 17:30:  house, hardstyle
za 17:30 - 18:45:  house, trance
za 18:45 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
2Hard Bass - Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 14:00 - 14:30:  · live hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 14:30 - 15:30:  hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardstyle
 Technoboy, V, Tuneboy
za 18:30 - 19:30:  hardstyle
 Mars-L
za 19:30 - 21:00:  hardstyle
  hardstyle
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
  · visuals house, techno, trance, disco
3Refuse - Techno
za 11:00 - 12:30:  techno
za 12:30 - 13:30:  techno, hard techno
za 13:30 - 14:30:  · live 🇩🇪 techno, hard techno
za 14:30 - 16:00:  🇭🇺 techno, hard techno
  🇭🇺 techno, hard techno
za 16:00 - 17:00:  🇩🇪 hard techno
za 17:00 - 18:00:  techno
za 18:00 - 19:30:  🇩🇪 techno
za 19:30 - 20:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 20:30 - 21:30:  hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
41992 Is 4 You! - Oldschool
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  house
za 14:00 - 15:30: 
za 15:30 - 17:00:  house
za 17:00 - 18:30:  house, hardcore, disco
za 18:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 22:30:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
5Back2school - Early Rave
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  drum & bass, hardcore
za 14:30 - 15:30:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
 Neophyte
za 16:00 - 17:30:  hardcore, house, hardstyle
  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 18:30 - 19:00:  · live 🇬🇧 hardcore
za 19:00 - 20:30:  hardcore
  hardcore
za 20:30 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
  · MC hardcore
6Up! - Belgian Beats
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 13:30:  🇧🇪
za 13:30 - 14:30:  🇫🇷
za 14:30 - 16:00:  🇨🇦 techno, hip hop
  🇺🇸 techno, house
za 16:00 - 17:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇧🇪
za 18:30 - 20:00:  🇧🇪 house, hard techno
  🇫🇷 techno, house, hard techno
za 21:00 - 22:30:  techno
 Ruthless, Vorwerk
za 21:00
→ ?
  🇫🇷
  · MC hardstyle
7Hardcore4life - Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  hardcore
 Liber-T
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 16:30:  🇮🇹 hardcore
  hardcore
za 16:30 - 17:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇮🇹 hardcore
za 20:00 - 21:00:  hardcore
za 21:00 - 22:15:  techno, hardcore
za 22:15 - 23:00:  hardcore
zo 00:00 - 23:00:  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
8Pussy Lounge - Freestyle
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore, hardstyle
  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardcore
za 14:30 - 15:30:  trance, retro
za 15:30 - 16:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  house, hardstyle, trance
za 18:30 - 20:00:  hardcore, house, hardstyle
za 20:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
9Darkness4life - Industrial & Terror
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇳🇴 hardcore
 ToXtoy, Bioserver
za 13:30 - 14:00:  · live 🇩🇪 techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 15:30 - 16:30:  hardcore, hard techno
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 19:30:  🇫🇷 hardcore
za 19:30 - 21:00:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live 🇵🇱 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 22:30:  hardcore, drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
10Remember - Early Hardstyle
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardstyle, trance
za 14:00 - 15:00:  🇩🇪 house, hardstyle, trance
za 15:00 - 16:00:  techno, hardstyle, trance
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 trance
 Kan Cold
za 17:30 - 19:00:  🇧🇪
za 19:00 - 20:30:  hardstyle
 Alpha², Arjen T
za 20:30 - 21:30:  🇮🇹 techno, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  techno, hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
11B2s Rookie - New Talent
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  house, hardstyle, trance
za 13:00 - 14:00: 
za 14:00 - 15:00:  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardstyle
za 16:00 - 17:00:  house, trance
za 17:00 - 18:00:  techno, hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 22:00:  hardcore

Nieuws

Decibel 2008
15 november 2008
Op zaterdag 16 augustus 2008 werd de zevende editie van het succesvolle Decibel outdoor festival gehouden. Het terrein van de Beekse Bergen werd wederom als achtergronddecor gekozen voor dit spectaculaire evenement. Alle 11 area’s werden gehost door verschillende B2S concepten, te weten; Hard Bass, back2school, hardcore4Life, Pussy lounge, Remember, B2S rookie, 1992 is 4 you!, Darkness4life, UP, Refuse en natuurlijk de Decibel mainstage. Decibel onderscheid zich hiermee van alle andere festivals in Nederland. 169
Decibel outdoor
4 augustus 2008
Met nog twee weken te gaan zijn de voorbereidingen bij B2S inmiddels in volle gang en is de opbouw gestart. Daarom is het tijd om de time table bekend te maken. Ook staan onderstaand een aantal zaken die voor bezoekers van Decibel van belang zijn. 262
Bijna alle tickets van Decibel outdoor Festival 2008 zijn verkocht. Indien je nog niet in het bezit bent van een ticket, raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen. 268
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S op de Beekse Bergen de 7e editie van Decibel outdoor. Inmiddels is de line up bekend! 249
Op zaterdag 16 augustus organiseert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival van 11.00 tot 23.00 uur plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 153
Op zaterdag 16 augustus presenteert B2S de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek. 206

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Decibel 2008 DVD films192
(gesloten) Dvd decibel films6
Hoe was Decibel Outdoor 2008? f:hard591
Live Sets Decibel 2008 f:hard21
Decibel Outdoor - how many people are there? english18
Telefoon verloren HTC Diamond f:hard31
Decibel setjes muziek73
(gesloten) Decibel 1 kaartje f:hard6
Decibel Anthem 2008 f:hard157
Decibel!! f:hard20
Bungalow op beekse bergen tijdens Decibel 2008 f:algemeen214
Decibel Livestream f:hard7
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor liefde79
(gesloten) Telefoon verloren op Decibel 2008 f:hard18
(gesloten) Jongen gezocht van Decibel 2008 f:hard58
(gesloten) Decibel (Vuurwerk)film(s) f:hard24
(gesloten) Gezocht meisje Decibel outdoor humor30
(gesloten) Pandora Armband verloren f:hard20
(gesloten) Olifantenfiltertje kwijtgeraakt op Decibel f:hard19
(gesloten) Telefoon gevonden op Decibel f:hard15
(gesloten) Search contact to two girls from Decibel Outdoor 2008 gemeenschap29
(gesloten) GZ: kaartje decibel omgeving rotterdam f:hard6
(gesloten) Ze stromen binnen f:algemeen46
(gesloten) Dvd Decibel films20
(gesloten) Decibell Outdoor 2008 Trance Area f:algemeen1
(gesloten) Aantal bezoekers op Decibel 2008 f:algemeen19
(gesloten) [HELP] Memorycard camera verloren f:hard13
(gesloten) Decibel outdoor festival 2008 f:hard1815
(gesloten) Het 'hoe is decibel'-topic f:algemeen24
Stream Decibel Outdoor 2008 f:hard5
GZ: (gesloten) 2 kaartjes decibel tickets7
(gesloten) Het grote hoe was decibel topic f:hard9
(gesloten) Decibel e-ticket te koop f:algemeen4
TK: (gesloten) kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) DECIBEL outdoor tickets2
TK: 2 kaartjes voor Decibel tickets7
TK: (gesloten) 1 decobel kaart *geen e-ticket) tickets3
GZ: (gesloten) Decibel tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel (omgeving Eindhoven) tickets7
TK: (gesloten) Decibel kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 Decibel kaartje Tilburg tickets5
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets6
TK: (gesloten) Kaartje decibel tickets4
GZ: (gesloten) Decibel kaart met spoed tickets5
TK: (gesloten) 1 kaart decibel 2008 te koop tickets4
GZ: Kaarten tickets11
GZ: Decibel kaartjes tickets26
Word het zaterdag slecht weer ofzo? f:algemeen28
TK: 1 kaartje Decibel tickets2
TK: Decibel kaartje tickets4
TK: Kaartje DECIBEL tickets4
TK: 2 decibel kaartjes tickets2
TK: (gesloten) Twee kaarten Decibel tickets11
TK: 4 Decibel kaartjes te koop tickets12
TK: (gesloten) Last call: ticket Decibel, normale prijs tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten decibel oosterhout (NB) tickets2
TK: (gesloten) Decibel kaartjes tickets10
2 decibel kaartjes voor 110 te koop omgeving Beverwijk tickets3
Decibel Outdoor foto';s OPBOUW f:hard40
GZ: Decibel kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 tickets Decibel omgeving Breda, inkoopsprijs tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje decibel normale prijs omg. Helmond/Ehv tickets2
GZ: Kaartje decibel tickets2
TK: (gesloten) Ticket Decibel NORMALE PRIJS tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Decibel te koop!! tickets2
GZ: Decibel kaartje tickets7
GZ: (gesloten) Een kaartje voor decibel tickets3
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Decibel tickets2
TK: (gesloten) Kaarten Decibel tickets8
GZ: (gesloten) 2 kaarten voor decibel 120 euro tickets1
Decibel afters f:hard30
GZ: Decibel kaartje omgeving rotterdam tickets1
(gesloten) Mini-Decibel-Meeting site5
TK: (gesloten) 2 Kaarten Decibel (e-ticket) tickets9
GZ: (gesloten) Kaartje Decibel omg Nijmegen!! tickets3
GZ: 2 kaartjes decibel 60 euro tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes deibel 60 euro tickets1
TK: 1 Decibel Ticket tickets1
GZ: 2 kaartjes DECIBEL tickets2
TK: 2 kaartjes decibel tickets5

9426 opmerkingen

Waarschuw beheerder
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt :D :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sassiej*~ op dinsdag 28 oktober 2008 om 16:38:
nou wie weet...het is nu 28 oktober en a.s zaterdag is het alweer 1 november nu maar hopen of de dvd maybe a.s zaterdag al in de winkel ligt


Denk dat de Dvd midden November uitkomt! :)
Waarschuw beheerder
hij zou uit moeten zijn

http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983
Waarschuw beheerder
donateur
Op Thrillogy stond dat ie uit was, morgen maar eens halen.
Waarschuw beheerder
Net bekeken.. top dvdtje weer.

charly & theo, the prophet en natuurlijk paul elstak het vetste op de dvd
Waarschuw beheerder
Besteld jaaaaa :D
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha
Waarschuw beheerder
ja noize sp staat op de dvd, niet lang maar ze staan erop
Waarschuw beheerder
kheb hem ook al thuis liggen (h)
mooie momentjes (l) ik sta er ook op bij paul elstak :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waaar kan je de dvd bestelle?
Waarschuw beheerder
yeahhh ik heb um ook zometeen bekijken ben benieuwd :$:d...


Uitspraak van Beek :) op dinsdag 4 november 2008 om 23:37:
waaar kan je de dvd bestelle?


http://www.midtownshop.nl/nl/product/5983 hier ken je um bestellen of gewoon naar de winkel gaan ;) midtown
 
Waarschuw beheerder
vette dvd vanmiddag gekocht bij mid town amsterdam :D

dvd is echt zo veel mooier dan die van defqon net als het feest (L)
Waarschuw beheerder
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-joost op donderdag 6 november 2008 om 19:13:
hoelang duurt et ongeveer voordat je dvd binnen hebt nadat je em besteld hebt..kanniet wachten..DECIBEL!!!


Had em dinsdag besteld bij midtown en donderdag binnen gekregen:P
Waarschuw beheerder
Waar kan ik de dvd downloade?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 4 november 2008 om 17:16:
staat noize suppressor op de DVD? dan ben ik namelijk zeker terig te vinden in beeld haha


ik sta ook op de dvd, bij noize suppressor :p :D
 
Artiest Javara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op zaterdag 8 november 2008 om 15:52:
Waar kan ik de dvd downloade?:P


Nieuwsgroepen staat ie sinds gister op!
Aardige dvd, meer niet. Van vorig jaar was meer gevarieerd.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Vette dvd!
Aanrader! Veel beter dan de Defqon dvd.
Muziek goed gemixt, en je hoort op deze dvd ook de sfeer op de achtergrond wat je bij de defqon dvd van 2007 totaal niet hoorde wat mij toen erg tegenviel.
Waarschuw beheerder
Woej!:cheer: Eindelijk DE dvd van het jaar in de winkels!!!!!:D:D
Van de week maar eens gaan kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dvd lijkt nog vetter dan het feest was:P en in ieder geval nu wel een bass die dreunt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 november 2008 om 23:44:
Uitspraak van Fuck The System! op donderdag 20 november 2008 om 17:33:
Vette dvd!
Aanrader!

:jaja:


Waarschuw beheerder
echt een goeie dvd ja
en sta er meerdere malen op
echt mooi en leuk in elkaar gezet
op naar t volgende feesje:cheer:
Waarschuw beheerder
Dit was absoluut het feest van 2008, zonder enkele twijfeling is Decibel de beste in zijn soort.
Waarschuw beheerder
donateur
deze dvd is idd zeker wel veeeeel beter dan die van defqon!:kwijl: heb het op defqon wel beter naar me zin gehad.. maar als ik de dvds zo vergelijk denk ik dat dat aan mij lag
Waarschuw beheerder
Net de dvd weer gezien, maar fantastisch! voor t eerst een feest die ik beter vond dan defqon 1
 
Waarschuw beheerder
tis weer bijna zover peepz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 augustus 2009 om 09:14:
tis weer bijna zover


duurt nog half jaar ;-)