Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1367), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3628), Rosio (1947), A.D.HeiDie (1929), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2676), anoniem (1618), Error Chick (1543), Markiez (2926), L.aD.ii - B.amB.ii (1155), * Zahne (2236), 'Luuk (960), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1094), anoniem (1146), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

lekkertje heb een hele leuke verjaardag gehad (L) was toppie (Y)
het was echt super!! overdag mooi weer alleen 's avonds regen..da was minder.Gelukkig konden we in de tent staan :cheer:
egt un masterfeestje weer alleen zo jammor van de regen.. :(
!!­ LAzERQicQ !!­
MAX B GRANT :respect: Ongelooflijk!!! En Southstylers, :respect: WAS KNETTERHARD BEUKEN! :bounce: Vette decor, bruut geluid, DIKKE VETTE BASS, supersfeer! Minpunt: regen. Verder ZIEKELIJK FESTIVAL! Decibel :respect:
!! LiidY
Noize Suppressor, hard pfff Wel lachen :D Echt super feessie hoor Tnks Boys!&Lies(L)
SUPER!!
Leve de poncho's! Wat een mooi verjaardagsfeestje :D. Super met ze allen in de bus, goed geregeld lieverds! En natuurlijk ook voor de rest :knuffel:
Decibel was de bom! wat een fest, schitterend! Bad Boyz ware Mag-ni-fiek!
SUPERVET FEESTJE!!het was me 4e keer alweer en volgende jaar weer!!MOet alleen oppassen dat het niet TE commercieel wordt!!en dan eindigt zoals mysteryland!!
nou was het was leuk tot 18,.00 toen was het ook in een keer over ,kk nepagentjes
Heerlijk feestje weer , geen regenbui op mn hoofd gehad iedereen kon het aan zien komen als je naar de lucht keek ;) Super vermaakt met de mensjes waar ik mee was :lief:
Wat een feest :bounce: echt super... volgend jaar zeker weer van de partij
(6)CIANO(6)
ROB!!!! Tering, wat een meesterlijk opgebouwd setje weer!! :bounce: :D Is Rotterdam in the house? :yes: Nosferatu & Noize suppressor waren ook kk los gek! :D
Was zeker mooi feestje.. en hadden in het begin zeker geluk met het weer :D
Helemaal super!! :vaag: Industrial was geweldig! Volgend jaar weer!
dvd was best leuk maar jammer dat er maar een kant van t podium is gefilmd wat nu sta k dr nie op
Decibel was vet! Super locatie en leuke sfeer! Wel een beetje nat maar echt super!
(K)Just A.­(K)
wiiieeeh was c-ker een toppie feest ;) :D
Top feest, organisatie was ook helemaal top. Early Rave :D en de Hardcore zaal waren het einde. 1 min puntje dat er betaald moest worden voor de wc
*­ *­ AUDREY *­ *­
was een leuk feest! heb me super vermaakt!!! Was echt leuk!! :bounce: Emile en Remus Thnx voor het kaartje! 'After' met nimal erg gezellig! haha.. :)
tja mijn stemming was opper best maar vondt t gewoon een saai feest :/ beetje jammer vorig jaar was veel leuker
Vet feesJuh weer ho0r,, lekker met alle stampertJes :D En heerlijk in de regen bij de Soundstylers :D:D was geslaagd :yes:
:cheer: Limburg Vs. Zeeland :cheer: was weer (Y) gezellig(Y) :respect: Paul(L) You Rock 2 Times :jaja:
Wat een super feest, heb me echt gruwelijk vermaakt! :respect:
***­mokum verzwikt
Leuk feestje, Lijkt alleen iets teveel op defqon dat maakt het een rip off PARTYRAISER :bounce: :)
*B a r r y_
Prima vermaakt... staan hakken in de stortregen... echt superdik bij paul en rob ;) op naar nightmare outdoor :D
*ferdi*
twas weer un super feest, evil activities geweldig
*­life is pain*­
:) het was top of nie regen zowat schijt aan en meiden het was gezellig met jullie :HUG: (K)(K)(K)
was goed te doen, gezellig alleen jammer van het weer rond 8 uur.
*Pim*
heb me goed vermaakt:P jmmr van de regen maar een egte begaaier heeft er sgijt aan tog?:D
*RisS*
Leuk leuk leuk :)
*Steph@nie*
Lekkr Technoen.. :respect: PetDuo
Heb het weer super gezellig gehad, leuk sfeertje, en zeker vette muziek! Vorig jaar was de locatie beter, we hebben nu anderhalf uur moeten wachten totdat we eens naar huis konden. Zo druk met de auto's bij de afsluiting! Volgend jaar zeker weer (Y)!!! (K)
*Zee
Één woord voor nodig: GEWELDIG..!!
- # *
:bounce: :D SUPERRR LEKKERRR :D :bounce:
super! alleen sfeer was maar bij sommige tenten goed en jammer van de regen. terror en hardcore mocht iets groter! verder super vet feest :)
Echt een heerlijk dagje gehad! Was super feestje en erg gezellig! Op naar zaterdag ;P
- M'lies
Was Weer Vet !!! Op Naar Night mare outdoor...
geluk gehad met t weer, maar vond deze decibel echt te groot, van de hardstyle naar de main ruim 15min lopen:S vorig jaar was zowieso beter:jaja:
--ROEL--
Zeker goed feestje alleen jammer van de regen aan het eind van de dag
-.Jamie..
Lekker feestje (Y)..leuke mensen :jaja: en mijn paraplu deed zn werk B).
DECIBEL was BrUuT!!!!!!
-Sjors-
Echt te VET... volgende x weer:D Main stage
. JOANNY
Heerlijk feestje gehad :)
super feestje:bounce:(Y)
goei feest
..­:: *­ Sali *­ ::..­
Mega mega :D
..­::Linn­ie25::­..­
TOP feestje!! jammer van de regen, maar dat heeft het zekers NIET verpest!! TOP gewoon!!! :cheer:
..­†..­Lilly..­†..­
was vorig jaar zeker 10 keer vetter,bier op in sommige tenten,de hardcore tent was meer een sloot dan een tent!!Geluid was zacht en hardcore was veelst te blij,voortaan wat meer beuken:jaja: voor de rest wel vermaakt met me schatje:lief:
0kkie
Super feest! Nog best gemazzeld met het weer.. jammer dat het geluid niet helemaal top meer was op het einde!
super feest :respect:
Dit was gewoon un kk bruut feest!!(Y):bounce: Wel prijzig maar zn geld zeer zeker waard!:yes::respect:
het was weer een dodelijk feest!!!!!!!!
:.­:M v/­d K:.­::bounce:
Zekers kwant feest:respect: Regen niet veel van meejgekregen:P
:aai: princess of the posse :aai:
had er hoge verwachtingen van, maar viel een beetje tegen
:banana: Mad Schone :banana:
Duro was de beste!!!! uperfeest!
:bier:A.­F.­C.­A.­:bier: Psychobilly Rebel
super goed bier :D en de regen maakte de sfeer helemaal compleet :D iedereen schuile behalve de die hards :P :respect: early rave / industrial :respect: goede sfeer verder goeie muziek en het vuurwerk was prachtig aangezien ik daar helemal gek van ben :P
Leuk Feestje
:bier:­GeRtOs­:bier:
was zeker wel relax alleen regen maar dat kon de pret niet bederven bij mij ginge gewoon door in de tenten
:bounce: cin :bounce:
het was een vet feest
:bounce: ierus :bounce:
was leuk om meegemaakt te hebben, de hardcore tent was het leukst :D
Jammer van de natte bende maar voor de rest zeer goed
:bounce: Teun :bounce:
echt wel weer een zwaar vet feest, ruthless draaide op de mainstage ook aardig lekker
:bounce:Hij is gek he:bounce:
alles was toppie!!! wat een super feest!!!!!!
:bounc­e:Pete­r-EHV:bier:
Egt een super dol feestje weer is :respect: Early stage :respect:
Knalfeest:D:D:D
:facepalm:
super feest! alleen jammer van die regen maarja toch zwaar kicken :bounce:
:IRIS
Decibel.. SUPERRRRRRRRRRR
moeilijk knal feest gwoon :bounce:
Geweldig feest! Bryan Fury , Producer, Amok , r_AW :respect: leuke dag met me schatje (L)
>>> Annetje <<<
Leuk feestje, heb t naar me zin gehad ondanks de regen :P
>>Joey-M<<(APC)
de regen was in i woord KUT maar het feest was echt SUPER!! :D :D :bounce: :bounce:
twas een super feest!!
:bounce: Was weer helemaal geweldig :bounce: Super gezellig :cheer:
gruwelijk vet feestje en ja de regen.......boeie
[AMG]r­udy666­[ppt]
was kk wreed
Zeer geslaagd.... alleen geld betalen voor de plee.. totale onzin !!!!! :|:| Verder heb ik me prima vermaakt!!:D superrrr
heb echt een topdag gehad met me lekkere man en me knallertjes thnx en volgend feest weer ;) (L)
[FSK] Frunnik :vaag:
muziek & geluid was goed alleen vond de lokatie toch minder dan het lingebos
Goejje Feesjuhh:D:D T Was me Wel Weer Gasse:P...Op Naar __ DECIBEL OUTDOOR 2007 __
goed vermaakt alleen beetje te dronken hehe dus om 7uur zijn we al naar huis gegaan.moe maar voldaan :D
[H]enny
Master Feestje :buig:
[K]ruimel
Geweldig feest!!!! Spierpijn!!! top top top!!!!! PROPHET!!
[LE]:smoke: lemmer de gekste[LE]
was zeer zeker een goed feessie werd goed gedraaid charly lownoise & mental theo was ook lekker setje en de regen gaf ook wel weer sfeer kortom een zeer geslaagde dag volgend jaar weer
Leuk Leuk Leuk :D :D :D :bounce:
1 keer,nooit meer
[Mir]:[
vond t tegevalle :/ vooral die kutregen!!!
[NL]sp­eedfre­ak24[N­L]
was een bruut feest alleen jmmr van de regen:D:D:D:D
[OKP]KNABBEL
Super Feessie alleen jammer van het parkeerterrein wat was dat een bende!!!! Maja dan ook daar ma effe hakken!!! Iedereen bedankt was gezellig
[terro­r]Neop­hyte
vet feest! Chosen few & Yves :respect:
][))][\][/=­\the manipu­lator]­[))][\­][/=­\
zeer gaaf feestje heb me geweldig vermaakt E-NOID held jump tent was ook vet skieen met belgen
^mariell
VETVETVET op naar volgend jaar :D
_­ B _­ r _­ y _­ a _­ n _­ T_­ j _­
Heerlijk Feest gehad ! :) :bounce: VOLGEND jaar CKER weer...
vorig jaar was 10x beter
`raMo.
Het was ZEKER een vet feest, jammer van de regen, only no-one can stop us!
A.n.n.i.e B
Ja was egt Knalluh :P ging helemaal loss daaro :D
Aapie!
Jammer van de regen 's avonds, maar de bikkels stampen door :D Zeer vet feestje! Southstylers en Max B Grant! :respect:
Zkr mooi feestje!! alleen jammer van de regen aan het eind van de middag
1 woord GEWELDIG!!!!!!!
Was echt coolw... ook het stampen in de regen...
Alex S
wat een heerlijk feest! :D en zo hoort een techno tent ze zijn! vanaf het begin knallen met allemaal zeer lekkere setjes: in t bijzonder Pet Duo, Amok en Awakening :respect:
Ammie013
twas egt supervet. jammer da ik als enigste in me dierenpak was :P
Angel-Rico
de best duidelijk
Annie en Kull
Feest was egt super. kei goede muziek. alles was goed geregeld.
Regen was jammer, had ook al wat eigenlijk, maar was echt weer een onwijs leuk feestje!! :-)
AS
Zeker vet feestje :K jammer van de regen maar ondanks dat goed vermaakt :bounce:
Ata
Super feest! :D
b) sender
was egt een gruwelijk feest goeie sweer en die regen maakte et eigenlijk gewoon af..:yes: :bounce:
SUPER:P Vooral Hardcore&Industrial :respect: Vollebak knalluh:d Kheb genoten hoor :bounce:
dat kutweer heeft alles verpest :(
Barbie_TM
Lekker stampen in de techno tent..
niosekick respect
Bennie076
leuk feesje weer !! al was het vorig jaar vetter moet ik zeggen !! prophet was weer GEWELDIG zoals de laatste 2 jaar op de grote feesten ! :)
Berkel_­CSL [PaRtY-FrEaKeR]
was wir top feesie, prima locatie :D alleen kut van die regen
Betienja
GEWEDLIGG Hahah..
Bhard
De techno was dik voor elkaar!
helemaal los!!!alleen jammer van die kutregen
Super feest, lekkere setjes gehoord bij de main en hardstyle!
Beter dan Defqon. Prima lokatie, gezellig sfeertje, prima gedraaid en alles perfect geregeld. B2S (Y).
BLISSEY
SUPER :D
Bob*NWK
Beetje jammer van de regen, maar was verder wel ok(Y)
Een zeer geslaagd feest !! :bounce: Er werd goed gedraaid, en er was een prima sfeer (Y)
AL KLAAR!! Goed te doen...
BOOSDOENER :bier:
KNALLE KNALLE KNALLE!!! wat een vet feesie he!
bowiemaster
Industrial super line up alleen daar zetten ze het kutste geluid neer van allemaal afsluiting mainstage was wel vetjes Noize Supressor Noisekick & Jappo :respect:
BQB
Zeker leuk feessie.. alleen btje jmmr van het geluid bij de hardcore.. gemeente begon te zeiken zeiden ze :( voor de rest prima vermaakt!! :D :vaag:
WAS ECHT SUPER!!! THANKS! :D
C(l)
Was Weer Een super feestje! Prima Vermaakt:)
jammer van de regen :'(
CANADIAN
SUPERfeest, zag er leuk uit, heb me goed vermaakt .
Caspèr du Rouge
Zeker lekker feestje :D Alleen het eten vond ik wat minder :( Maaruh dat boeide nie :D Veel goede dj's gehoord mooie lokatie misschien hier en daar te veel plassen in de tent zelf... Vip goed geregeld geen wachtrij bij wc eigen bar waar geen rij stond super :D
CED79
mooi feest hor...knakkers waren waren vet
chantal_82
super feest(y). heb me goed vermaakt daar. vooral de sfeer in de hardstyle tent was super.
Christ...
supperrrrrrrrrrrr
:respect: was zeker een goei feestje, regen was wel minder, maar boeit niks.. Duro was heilig
supervettt!!! jammer van die rotbuien!!!
cillatjuh20
het was een knal feest volgend jaar weer:D:D
code22
was wel leuk heb me goed vermaakt :bounce:
Cold as aYs™ [Fuck You All]
was een zeer geslaagd feestje jammer van de regen... hardcore was knallen!! veel ouwe bekenden gezien en heb het goed na me zin gehad :D volgend jaar weer!! :bounce:
Conan
wat een super geluid bij darkravers pussy hoekje samen met vince en nosferatu!!! en daarna promo bij de techno.....dun tering!!!!
conehead
Mooi feesje! Jammer van geluid en tekort aan bar's in de tenten
cosmo:­bounce­:
mainstage was echt super geluid
Craniax
D-Block & S-te-Fan , Tatanka, Southstylers heerste vandaag, maar ik weet sowieso niemand op te noemen die vandaag slecht gedraaid heeft; verder de MC's der MC'S , MC DV8 :respect: ...wat was het weer een super feest, vele malen beter dan DefQon...SUPER!:d
Helemaal geweldig feestje! Jammer van die buien, maar er werd echt heerlijk gedraaid en er was een goeie sfeer:D:D Echt top!
Crazy_Chica
Was super leuk lekker lang mooi weer gebleven en goed sfeertje :yes: later wat regen maar goed weer of geen weer de echte feestbeesten blijven gewoon doorgaan (y) Top...
crimmie
ondanks de regen was t een superfeest!!!!!!:bounce:
Curly-Dance-Girl
:respect: BASS D :respect:, wat een super set! Kippevel. Bedankt Hans, Brain en Michel voor de leuke dag! En natuurlijk Max B. Grant :p twas super met je! Dikke (K) en :hug: voor jullie!
Cyntjuh
Vet feestjuh :respect: Alleen btj jammer van de regen en lange w8rijen... :(
D i e n
echt een geweldig feestje :D prima vermaakt volgend jaar zeker weer :D
Dat je ondanks 20min. geen muziek toch nog zo'n geweldige set kunt neerzetten, Charly&Theo in 1 woord geweldig. En de regen maakte het alleen maar vetter
D-Day
GEWELDIG!!!! Ook tijdens set van Tieum lekker in de regen lopen raggen, niks kon het feest bederven :D:D
D-PROUD HOOLIGAN :-)
Geweldig! Zeer geslaagd kortom prima vermaakt op de regen na zeker zo goed als def­qon of beter! de regen kan de pret niet dru­kke alleen jammer dat de­ hardtrance niet overdekt was haha volgen­de keer weer zeker weten
D.I.M.
ruige shit, alleen jammer dat 't weer ff tegen zat !!!
D@nos!!!!
OW OW OOOOOOWWWW wat een mega feest!!!! Heel de dag in de hardstyle tent gestaan, geluid was ook en lekker dat Technoboy een half uur langer doorging... Een minpuntje: Deepack was WEER om te janken!!
Daisyo:)
zker hard geknalt:P
Daniel...!!
Was egt een geweldig feest...heb alleen ma bij jump gestaan:bounce:
dark negative hardcore
zeker goed feest heb me prima vermaakt :D
Darkness - Always be a rubberboot :p
zooo dat was goed zeg, boeiend dat het regende.. gewoon beuqen!
Dass'
Flink housen in de regen, grappig.. was verder een geweldig feest! (y)
Helemaal KNET!!!!!
De Puta Madre!­
het was helemaal top, alleen op het laatste regen, maar ja mag niet klagen met het goeide weer van de rest van de dag
Debby&Henk
was gezellig, thnx to Bass D
Deebo
weer prima vermaakt.Top dag gehad.
Deesje ;-)
top feestje jammer van het weer s avonds maar verder niks te klagen :):)
Deguh
lang leve de ponchos
Denn Ash
TECHNOOO, aardig geschranzed, vetste stage van allen. Was wel doorweekt, maar gelukkig kon ik opdrogen in de auto. We stonden toch een uur stil :/
Super vermaakt!!! Alleen die piep in me oren he
DerekRaver
geweldig feest (Y)
Diedus
Binum, DarkE vs Dfeat & Coone SUPERRRRR!!! :D
Distractor B)
Was jammer dat we er zo laat waren en weer vroeg weg gingen, maar desondanks heb ik me heerlijk vermaakt :D Vet feestje, vette opzet ook (Y)
Diva**style
zo ver lopen was t niej, B2S was een top feest keep it going..
dj dimilition
decibel was echt zalig! ben wel voor hardcore maar op de andere muziek heb ik mij ook geamuzeert!! volgend jaar ga ik zeker terug! en het weer zat ook wel mee! de regen op het laatst was echt ni erg ze gewoon verder gaan!! en die regen jas had ik toch ni nodig wand als ze er 1 woude geven was ik toch al nat.
geslaagd feest :yes: volgende keer cker weer van de partij
cool festival flink bezopen alleen jammer van die regen 's-avond
DJ HMS
super genoten van decibel. alleen jammer van de ha­­­­rdcore modderpoel. ruthless & the prophet echt super gedraait daar :respect:
DJ PANCAKE
toppertje !!!!!!!!!!
DJ Sjek aka E-Jackt
:respect: CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO :respect:
Dj StOOter
t'was weer een gezellig, dol en nat feessie :rot:
nogmaals van harte mijn schatje(L) en Wes. lekker beukuhh Partyraiser :respect: and of course the rest of the dj's :respect:
Djowie de Cowboy
Echt een geweldig feest!! met als hoogtepunt Charly en Theo! :respect:
ja super hoor, alleen jammer dat ik niet in meerdere tenten tegelijk kon zijn
DnX
Op het weer in de namiddag en het geluidsniveau bij de afsluiter van de mainstage na was het een geslaagd feestje
doosdees
groot maar gezellig
early rave was super!
Dr. ePhil
Amok en Rude Awakening!:respect:
Drazzic
De tijd vloog voorbij, dat zegt genoeg. Prima vermaakt daar! Alleen mogen er wel wat meer barren en je gaat toch niet iedere keer geld vragen voor die wc? duurt toch fucking lang zo. Maar verder super feest gehad! Heel veel bekende gezien dus dat was wel gezellig :)
DrokZ
zker wel een zuiver feesje.. Partyraiser Noisekick :respect:
ed edd n eddie
goed feest goeie sfeer en dik geluid gewoon geweldig:) tot volgend jaar dan maar
ED RAKET
was weer knetter los daar!! maar heb wel betere decibels meegemaakt
Eierdop..
Helemaaal toppiej(Y) enne mensen als het regent hoeven jullie niet te rennen als of er een 1 of ander eng monster achter jullie aaan komt!! hahahaha :loser:
:respect: Pet Duo en Amok :respect:
Elollie
Een paar heeeeeele VETTE sets gehoord:kwijl: Uitblinkers waren Pet Duo:respect: Chosen Few, Charly&Theo en als afsluiting in de techno> Rude Awakening:cheer:
Ennair
Partyraiser na n half uur (Y) Tent zweeterig en heet ma goed vermaakt!!
EPHEX
VET!~
Leuk feessie gehad! Het beroerde geluid bij de hard­core was wel een tegenvaller!
Zeer geslaagd feesie!!! :D
Error Chick
Was leuk man:D Vo0ral rondjes l0pen hé Danny:9 Alleen­ jammer van de regen!!
Explode
:respect: The Prophet :respect: Super set!! Op naar Q-Base!!
GEWELDIGGGGGGGG :respect: Superfeest gek hahahaha heerlijk genoten, Baggerhakkuh!!!! masterrrrshit!!!!
volgend jaar gewoon weer. mooie locatie...lekker REGEN... en veel in de warre mensen...lekkerrr:D
Ondanks het slechte weer wel een zeer vet feestje :)
Falling dreams
Jaa was un Leukk feesje weeeer he :D(Y)
Federi­coLope­z
vet feest en we hebben nog meer zon gehad dan voorspeld:P
Felis Silvestris
:resect: whaaaa echt te geweldig gewoon :D:D:D:D:D:D cker vette lokatie.
heb het erg naar m'n zin gehad, eigenlijk alleen maar bij de early geweest :bounce:
GEWELDIG:D
Fr9ddo
ik heb een boot!!!!!
Lekker feestje gehad :D Heel gezellig met me moppies :cheer:
Freakymiky
M'n eerste Decibel, maar meer dan geslaagd!
Frequencies
T was lekker hor
Ondanks het weer, of beter gezegt door het weer he­b ik een prachtfeessie meegemaakt. Lekker losgaan ­in je poncho op de Main Stage, was super melig8) Van afsluiter Panic had ik wat meer Mainstream hardcore verwacht later in zijn set, helaas pindakaaaassssss!
Fritske.
Opper feestje meegemaakt! Idd jammer van de regen maar dat mag de pret niet drukken... ambiance!
fucker jovi
zoo menn k space hem nog
Funkie­MamaXa­vi
Lokatie was mooi, alleen te groot.. Veel bekende gezien (y) alleen jammer van de regen idd.... Had er meer van verwacht :jaja:
Geweldig
Funky Boefje:p
Muziek was wel lekker maar verder niks bijzonders!! :no:
Furdock
Super! Prima naar me zin gehad(Y) Darkravers love island erg gezellig!
Gaally
early rave en hardcore :respect: zwaar goed geluid!!! volgend jaar zeker weer :D
Geschi­edenis :respect:
er zijn verharde parkeerplaatsen pal voor de deur. Dit zijn zaken die je bij geen enkel terrein tegen komt. Helemaal geweldig dus! En we weten zeker dat de bezoekers dit straks zullen beamen.’’:jaja: verhard :frusty: :lol: maarja, verder top feessie(Y) tenten te lang gestrekt uit elkaar. te veel lopen. Maar mij niet meer gezien op Decibel :no::respect:
GET OFF THE FLOOR
weer veel te gauw voorbij
heeeeerlijk gestampt weer! bij de southstylers inderdaad lekker buiten blijven staan! en doorstampen :) was leuk:)
Gewoon SUPER
gietahh
echt kk vet :D was cker vet lkker gek doen :xtc:
Gijs!
Heerlijk feest!!! Mijn held van de dag: Tatanka. Wat ging dat r aan toe zeg:)
Goofy_­Scarback
Het was een zeer goed feestje, lekker uit me dak kunnen gaan dus(y) jammer van het weer maar daar konden hun ook niks aan doen. ze deelde tenminste wel gratis poncho's uit dus...(y) en de lokatie jaa. weinig over te zeggen.., volgend jaar maar weer in de beekse bergen8)
onverzorgd feest, ben wel beter gewend van ze. jammer
Geweldig! Zeer geslaagd!
zeer goed feestje kon niet beter!! :D
het was echt superrrr, mooi weer en lekker staan stampen!!!!!!!
lekker feestje
Happy joy joy!­
LEKKER WEER S,MIDDAG,S VEEL BEKENDE GEZICHTEN MOOIE VROUWE ZEG HOE IS UT! :jaja:lekkere setjes van :respect: dj rob /joe,ruffneck vette shit man (Y) unexist gekke terreur! darkraver en :respect: DJ STANTON :respect: helemaal los in de oldschool :jaja:
echt een top feest zekers voor herhaling vatbaar, en die regen nou ja dat was toch maar ff.
Hardco­repind­a a.­k.­a.­ Ferdo
leuk feestje! Binum draaide top!!!! en charly en theo was vet :D
top feest ..geweldig
Hardstyle minded!!­ - - Björn
Heerlijk feest! D-block S-te-fan lars tindy tatanka toppers!
HardStyler All The Way
ok
Geweldig feest! :bier::D Feesten in de regen tijd­en­s Chary Lownoise & Mental Theo te vet gewoon!! ­:bounce: Kortom, een mooie ervaring rijker..
Heb me goed vermaakt. Hebben geluk gehad dat het pas zo laat begon te regenen,snap niet dat mensen daar over vallen,was toch voorspelt dat het zou gaan regenen is wel jammer, maar gewoon doorfeesten. Dj Paul en Dj ROb wat een set, SUPER gewoon ben helemaal uit men dak gegaan toen, :respect: :bounce:
Hazinh0
Wat een vet feest, ondanks de regen en blubber. Schijt aan gewoon doorstuiteren :yes:. Het geluid in de Hardcore zaal was zeer goed en in de Industrial was het geluid ook nog wel te doen, maar verder was het geluid echt naad (N) Sfeer was goed. Al met al super vermaakt. DaY-Mar en Neophyte draaide zeer bruut, maar Noisekick :respect: deed het hem toch wel weer. wat een geweld :kwijl:
hc4life87
het was een vet knalluh feest , zeer mooie lokatie :d was wel stampuh in de regen !!! :bounce: noisekick :respect:
here we go
geweldig
Uiteraard volgend jaar weer(Y)
Hiddes
Fckn Goed Feest!!! :D:D:D
Hie
mooi feestje dit! Jammer van die flinke regenbui, mar jah... da was te verwachten! Charly en Theo zeer vet (Y) ook industrial echt top!! Amok en Rude Awakening was echt volle gas gaan!!:bounce:
superrrrrrrrrrrr
housechica
zeker een heel geslaagd feestje mooie lokatie en met het binnenkomen allemaal goed geregeld:)
Hugo!
super feestje(Y) alleen erg jammer van de regen
HULLY GULLY
Onwijs goed feest!!! kan op geen enkel punt verbeterd worden naar mijn mening!!!
IBEX
super vermaakt weer. behalve klein buitje. maja. volgend jaar zkr weer!
Icer1x
't was gruwelijk genieten daaro, alleen jammer dat de hardcore tent op ut eind zo zacht draaide
:jaja: Decibel 2006 is er weer 1tje voor in de boeken hoor :bounce: :cheer: :bounce:
dit was een super fesie
Ilsetjuh
I enjoyed all of it. Special thankx to you! :lief:
DECIBEL is gewoon het feest der feesten :D was echt kk vet!! volgend jaar dus zeker weer :P
t was egt wel vet alleen jmmr van die regen in een keer gelukkig niej heel de dag:D
J_Rietveld
super vet
HELEMAAL LOSSSSSS!!!! GODVER!!!!!!!! lekker feestje wéér!!!!! :bounce: b2s (Y)
Jacqueline.
Whaaaaa Kei vet!Regen is geweldig :d :lol: hihi volgend jaar weer hoor!!! :d:d:d Early Rave was echt sweet!
Ben allen de laatste 4 uurtjes geweest, maar wat een super feest zeg!!! Goede locatie!!!!
me eerste feestje O:) maar heb heeeeerlijk genoten :D
jessic@
Tering end gereden...en dan niet binnekomen :(:S
Jessic­a013(F­)
uber geil feessie!!!!!!!!!!!
Jippper
beste lokatie hahaahah want dan kan je nog ffkes naar de oniz
Als Jonertje het niet meer wit, komt dat door de kit...
kheb me zker vermaakt alleen jammer van het parkeren so he was echt te kut geregeld
En LOS was ik zeker... hihi.. Aardig gek!! Thanks!!
Watskeburt in hardcoretent?!?! Golfslagbad!!! Verder :.... feest kwam niet echt over.... Te weinig decibellll.... dat kan harderrr!!!... EN te ver lopen tussen Industrial en Hardcore ... jammerrr: mis je snel een half uur favo DJ grrrr Verder lekkai vermaakt :jaja: Industrial :respect:
echt weer een super feest! en die regen... we hebben ons uitstekend erin vermaakt :D
Was weer doll feestje :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect:
Kenanus
leuk feestje maar jammer van de regen
Keupere Johnny :bier:
Echt wel zeker bruut feest Baaaaas!!!
Kevin - Harder­styles Magazine
Top feest Duro (y)noise supressor(y)
Kevin Kaos
TATANKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:P wat een held .. verder luna, pet duo en kanzler was vet B2S complimenten once again
Kick Noise >H4H.­FM<
Echt superrrrr vet, Goeie muziek en goeie sfeer mooi weg gezet ammel all1 da rege was ff wa minder mar veder GEWELDIGG(Y) Next jear ckrrr weer :P
Het was echt super! Heerlijk staan stampen in de regen! Onvergetelijk! :respect:
lekker gaan met die banaan! Tieum held!
Klompvoet
decibel was gewoon te gek
Kocky
was echt super!!!!!!
Koefie!!!
Was weer een goed & gezellig en een lekker knalluh :D
KrebsKoppie
Super Feest, alleen jammer van de regen waardoor de hardstyle tent te vol werd:(
Kronox
SUPERVET!!! :respect: Charly Lownoise & Mental Theo, Panic, Tommyknocker & Noize Supressor
Kyraaa
het super vet alleen jammer dat het begon te regenen!! verder was het me eerste feestje en ben ik er dik tevreden over :)
La Martinos
serieus mega feest hardcore tent op het laatst helemaal los en early rave met paul en rob super gewoon
In 1 woord! SUPERS! Was opzeker een super feest! op naar de volgende DECIBEL!:bounce:
KUT REGEN!!!!!
LaNgE..­StAmPeR
This are the sounds of Noize Supperssor :respect: ­Thomazz Pedro we zijn de backstage gangers ;P
Geluid en grond kon beter ook Heineken en Pepsi zijn geen pluspunten, voor de rest was het goed
Language Of Rhythm
Ja ik heb me weer goed vermaakt:yes:
Lanoz
zeker goed feest, maar betale voor de wc en in een dikke rij gaan staan elke keer is gewoon belachelijk, zoveel kleine punten die b2s gewwoon een slechte organisatie make
LEON aka ....­
HEERLIJKE PARTY!! heb overal spierpijn van het schranzen!!
VET ja..NOIZE SUPPRESSPOR :respect:
Ondanks de regenval was het echt gekte :D
likkum
het was weer een lekker feesie!!!!!!!
Heb me heel goed vermaakt dit feestje :D Ik had er alleen wel wat meer van verwacht...
Linda:cheer:
nou vond het niet veel aparts zeg maar..
was echt wel mooi feestje, vooral dat vuurwerk op ­het laats! :respect: NEOPHYTE :respect: alleen jam­mer dat niet snachts was! vind nachtfeestjes toch ­beter! en de rosé was op :( en te weinig barretjes­ aan 1 kant maar werd te veel gelopen daardoor en ­was klote met hakke! maar verder geslaagd feestje!­ :bounce:
LoneCowboy
Heerlijk feest, regen was lachuh :D Mindere was dat de tas van m'n maat gejat was :(
LOSGESLAGEN
Vet feestje!!
Suuuuper feestje :D.. Heerlijk gestampt. Ondanks de regen me tering goed vermaakt :P :bounce:
lost-in-time-ue.­nl
Was een super vet feessie! Alleen een beetje te druk, en er liepen ook echt zwaar irritante mensen rond.
Was zeker weer goei feest :D:D:D Next year er zeker weer bij :D:D
Low-E
Zeer geslaagd feesie! vond alleen de area's iets te ver uit elkaar staan.
lucje_b
zeker geslaagde dag, maar had er meer van verwacht... geluid en aankleding was zeer minimaal (behalve hardstyle en main) en de hardcorezaal was veel te klein:S maar wel ponchopower @ charly lownoise en mental theo B)
ik had meer regen verwacht,
M.arlon (F)
Geluid viel tegen en maar aan 1 kant van de tent een bar :s Maar het was een topdagje! :woop: unexist, partyraiser en noize suppressor :respect: Héérlijk :kwijl: Jammer dat de tijd zo snel ging
M@rieke
echt een super cool feest betere muziek en beter in gedeeld dan defqon 2006 dies was klote .. haha Decibel de beste<
super feestje
maglite
hou op schei uit, nat kinderfeest!
Maike-013
GEWELDIG FEEST :D Respect voor de southstylers die ook in de regen stonden net als de rest :D! Echt een geweldig feest, wat door de regen alleen maar vetter werd! Zonder poncho :bounce:
Malbolgia
Feest was leuk ! Jammer van het weer en ik moest wel de bass in de jump tent opzoeken ! :( Maar voor de rest OK !
Mandy (6)
In 1 woord geweldig !!Heb het echt naar mn ­zin geh­ad!! Die regen vond ik ook wel wat hebben ;p En o­p de mainstage die lasers :kwijl: En bij de­ early Mentol­ Theo en Charly Lownoise haha die ouw­e nummer ech­t lache :bounce: Op naar volgend jaar :cheer:
MandY!O:)
(Y)
jammer van de regen en de beveiliging was niet oprecht
had er wat meer van verwacht. maar ondanks alles heb ik me toch goed vermaakt
Maurice27
:respect: MC DA HUSTLA :respect:
:respect: b2s :respect: Voor iedereen die tijdens de stortbui, bij de industrial bleven doorgaan! :respect: Stanton voor het draaien van Smack My Bitch up! en offcourse Partyraiser :respect:
mc vaag
supersfeer! nooit gedacht dat charly lownoise & mental theo mij nog zouden kunnen laten hakken...en dan met die poncho's echt lachen gewoon los gaan in de regen,wat een superfeest!
jaha vet!! de weg kwijt
MDNSS
top feessie jammer alleen da we zo doorweekt waren da we maar weggegaan zijn haha mjah volgend jaar droge kleren in een kluissie hehe want ik weiger zon poncho aan te doen hahaha
Melusz
Was zeker goed te doen, heel de dag heen en weer gelopen van early rave naar olskool. Was top!!
Merle'
Kei relaxt natuurlijk! :D
Mieske!!!
Wat een feest! Plankgazzzzzzz! (y)
MiKKieJ
Na Zwemporium nu ook Drekcibel :cheer: super vermaakt!!
MINUS RUHL
DE TECHNO-TENT !!!!!!!!!!!!!!!! HEFTIG
Misgunner
Anders Had ik Het Gewoon Ff KK Druk Bij De Hardstyle Bar !!!! Nooit Meer !!!!
Miss Keaut
vond het echt een beetje tegenvallen. Had misschien te hoge verwachtingen. En toen ik de muziek eindelijk goed begon te vinden ging het keihard regenen :(
Mister P
Wederom een meer dan geslaagd Decibel feestje. De line-up, aankleding alles super. De regen mocht voor mij de pret niet drukken. Volgend jaar zekers weer!
Moppiejjj
was egt knalleeen!!! :cheer: superfeessie
mothah­hfucke­r
was best een kl**tuh feest zeg en dan nog de k*t regen erbij maak de feest helemaal flop
was een geweldig feest ondanks het slecht weer
mr -G
VET
MRHZ
Lekker hoor! jammer van de regen dat het daarom zo­ druk was bij de overdekte area's en het is belachelijk dat je moet betalen voor de wc's voor de res­t prima
Mriennn
Super (Y)
In 1 woord: FANTASTISCH!!!!
Myrnie
Zwaar goed alleen jammer van het weer en dat je met de auto zo facking lang moes wachte maar voor de rest SUPER!
:respect: DECIBEL OUTDOOR BEEKSE BERGEN :respect: Topper van een locatie/ geweldige sfeer. VOLGEND JAAR WEER!!!!!!
Naanie Banaanie
Lalalalala
nanciej
top:D
Super feesy!!! Heb me prima vermaakt! De regen kon de pret niet drukken! Poncho power! :)
Naxel
KRach Kraak piep.......... Partyraiser was sjiek ragguh. Amok en Promo was lekker duister, veel piepjes en kraakjes in je oor.
zwaar gaaf hea suus
nicefoxygirl
Absolutely Fabulous!
Nicole...­ :flower:
whaaaaaaaaaaaaaaaaa subliem!!! Rude awakening (L) tieum geniaal! en de intro van speedfreak :9 dat geluik *kippenvel*
Nien!!
:respect: Was zeker een mooi feestje!! Hoop bekenden weer gezien en ook niet gezien, was na 8en behoorlijk doorweekt maar gewoond lekker doorgaan dan he!! :bounce:
Echt een lekker feestje :P(Y) Jump was echt zwaar goed te doen! :worship: Als we gaan dan gaan we harrrrrrrrd!!!! :bounce:
NL-power BossieG60
megavetkeigaafsuperluxelekkerheetstampfeesie
Noizemarine
Super feest!!! super sfeertjuh en goeie muziek en mannen van de avond toch zeker. THA NOIZE SUPPRESSOR !!! :D
Notorious-:bier:
GOED, MAAR MATIG!!!
NrG010
distortion, rob&paul, stanton, panic :respect:
nyo-ig
voor zover ik er was had ik het er wel naar me zin.. huppelend en zwierend door het zand met lau unt zweefkaak . sunt dat het zo moest lopen ..
Echt zeer goed vermaakt, de technotent was echt een topper!! SCHRANZ!!!
Olliee
Wat knallen:)
Optimisten Terroristen
als door door doorgaan in de regen nie optimistisch is..:lol: n superknalfeest!! thx companjon;)(K)
vet hoor heb me prima vermaakt :respect:
charly en theo :D
goed feest, alleen jammer van die regen
Papa Pitstyle
:respect: for MC DA HUSTLA
Echt een super feessie Max , Southsty­lers en Isaac :respect: thnx Rianne, Brian en Michel :D
PartyBlok (6)
was een erg leuk verjaardagsfeesie :) en de bus was ook lachuh!!
pasco :bounce:
GEWELDIG FEESTJE!!!!
was echt geweldig southstylers en max b grant waren echt super.. beetje jammer van de regen maar voor de rest heb ik me goed vermaakt volgend jaar ZEKER weer .. respect
Geld betalen voor de wc was kut. Verder GOED geluid :D, alleen jammer van Deepacks HITmix. Technoboy daarentegen was wel super! :respect:
Heel erg vet!!! En de regen gaf de dag net wat meer glans...
SUPER VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ouwe
Pindaklaatst
Heb me heel goed vermaakt (Y) Vince, The Viper, Tatanka, Bass-D :respect:
Dit was weer zwaar lekkerrrr!! Helemaal los!!
Plons de Kicker
Plastikman mag je van mij vaker meenemen Steve! (L)
heerlijk feessie jammer van de regen
poupoulossos
Jammer dat de tenten zo dicht op elkaar stonden bioj de Hardstyle en de early Rave, en ja ....een beetje jammer van het weer, maar na Rob en Paukl werd het geweldig, toppers van de avond CHARLIE&THEO :respect: wat een geweldige platenkeus!En natuurlijk Mr. Giusberti the no.1 of the Hardstyle :respect:
Powered by the Gods
Was snoeien!!!! lekkere vrouwen hehe lang leve 3 vrouwen in de trein w00t
Prime Suspect
helemaal geweldig! goede sfeer, er werd super gedraait! en ja die regen, ach het heeft wel wat beuQe in de regen! Southstylers in de regen :respect:
PrinCeSS!!
2004 blijft het beste :D maar deze keer was het ook wel leuk.. alleen er waren wel wat minder leuke momente
early :respect:
Pro-Hcore
goed feest, de regen mocht de pret niet drukken, wel dat ik bijna niemand kon bellen of smsen zwaar waardelooss vond ik dat! in de hardcore tent vond ik het zo maar een smerige tering zooi! maargoed kleren in de was en ze zijn weer schoon!! Noisekick :respect:
Decibel was (y) zeker een top tienertje :D Ice, Da­an was gezellig :cheer: :respect: Melvin, Ferry, E­ug en Steve :respect: Suus leuk je weer eens gezien te hebben, was gezellie :)
B2S heeft zichzelf overtroffen met de decors! De mainstage was super! Veel bekenden gezien en een hoop lol gehad!
Qiddle Fastro
PET DUO!!! In een woord GEWELDIG!!!!
gewoonweg geweldig !!!!!!!
beetje kopie van defqon.. jammer van de hardtrance :/ voor de rest geslaagd :bounce:
R.atje
echt super feestje
R@$h!d@
2 DJ Nowaxx > super goed gedraaid schatje, ben echt trots op jou!!! :D
R@VER
Wat een pleurisweer, maar wat een fuckin' phat feest!
Was egt gruwelijk :D en wil het meisje dat mij zomaar ­zoende later op de dag in de buurt van de jumptent­ zich ff melde :P:P
RAAR MAAR WAAR
zeker een leuk en goed feest goeie sfeer ;)
Raving Butterfly
super naar me zin gehad... alleen jammer dat de hardcore weer te klein was opgezet. En dat ik dat fietsenrek in de fietsenstalling niet zag in het donker.. 8) Maar verder (Y) op naar Q-base! :bounce:
ReLSMuRF
Mooi feestje, jammer dat 't zo'n pokke-eind lopen was van de ene naar de andere kant en dat de muziek bij de area's op elkaar leek, was verder netjes geregeld met foodstands en wc's ed.. Zeker 'n mooi feest!
resurreqtion
was wel vet maar niet te vergelijken met het lingebos
was vet feest alleen na afloop was het kut!!!!!!
Rianne (k)
Vond het echt super, het weer zat aan het begin van de dag mee, sfeer was top werd heerlijk gedraaid en een top locatie!
Rick ;)
Goed zat (f)
Rick ™
lekker feestje tot 19:30!!!!!!
Ricooow!
het was egt geweldig!
Rien..
Nice Party.. vorig jaar was ZEKER beter maar was goed te doen !!
rijnie
Geweldig!! :D:D:D:D:D
RimKing
Robert Natus (niet helemaal gehoord helaas..), Torsten Kanzler, PET DUO en Amok waren gruwelijk!!!!!!
robbie's
echt top feest jammer van de regen:S
super vet feesteeeeee:yes:
Robijntje!
GRUWELIJK FEEST!! topdag gehad met al me moppies (L)
wat een feest,echt gewoon geweldig
ronnie ronnie
heerlijk feesie :respect: hardcore
Rosio
SUPER _o_
RpRemix
Top feessie! pet duo, prophet (Y) En het weer zorgde juist voor een mooie waterval vanaf de tent :D
Rsd kopziek 4-life
vet feessie jammer toen de regen kwam maar zelfs da liet me nie afstoppen..
S.­B.­ :bounce:
Zeer kwant feestje :yes: , "zwemmend" door Decibel :)
:respect: jump area :respect: super kicke!!! :D
S@mple
:respect: PET DUO!!! RENG TENG TENG TENG TENG.....:respect:
SabriNa**
het was echt een bruut feest! :P
waar blijven die fotos??
Sant.
Dit is tot nu toe het beste feest waar ik ooit geweest ben!!!
Schitterend feestje! Zeker leuke mensen leren kennen, al helemaal op de terugweg station ;)
Sasjee­:bounc­e:
Het Was een super feestje:):) zkr op naar volgend jaar :D:D
SEN'
super.. (Y)
Senna *
uitermate TOP!:respect: ; 1e feestje, en zeer ges­laagd! :D Hardstyle & Jump-tent (Y) ..tot volgend j­aar! :bounce:
Shizzle Tizzle
Superfeesje! :respect:
Sierellûh©
Was echt super!! Zeer goed vermaakt met al me vriendjes en vriendinnetjes :D (L) topp!!
SimplyMe
Was wel leuk maar DEFQON WAS 10X BETER!:respect:
Sjeppie
gewoon hakken, niet meer, niet minder :)
Waus feest.....,Eagle vloog op grote hoogte....... :respect: voor de Dj's....Stanton/Panic/The Prophet/Lars/Mike Heart en de Mc Joe........ Dank vrienden van Nijmegen-NEC..,dank gabbers uit Den Bosch..,Deep..,Wen..,Slinger...,en het hele tering zooitje....hihihi....:D Decibel/b2s... :respect:
SjroN
GEWELDIG !!!!!!!!!!! :bounce: Dj coone Maakte het laatste uurtje helmaal af !! :respect:
Skunk'd
was een leuk feestje, ik heb me wel vermaakt. niks meer en niks minder
super gezellig en het weer drukte de pret niet :P
vet
Geweldig feest!! Jumpstyle was lkkr en hardcore ook :respect: Noize Suppressor :respect::bounce: Kortom volgend jaar weer:D
dit was echt een kk mooi bruut feest lekker geracht enz... kus mij
soppie
Ik vond het weer een super feestje
Sound Maniac :banana:
geslaagd feest! prima vermaakt :D :P
binum nu echt een favo van me
Damn, wat was het weer een feestje...! Gelukkig is het in het begin nog vrij lang droog gebleven... De sfeer en muziek waren top!
SUPER naar me zin gehad! veeeel beter dan vorig jaar! snel weer stampen met me knallers!
Stefan S.
hij ging lekker!!
:D heb het aan me zin gehad hoorrr zag er mooi uit ook
muziek~was top! als ik me conditie omhoog wil schroeven dan koop ik wel een abbonement voor futurefitness...wat een kut lokatie!
Stephhh
Heeeeeeeeerlijk feesie !
:D Die ' Indrustrial Stage ',, Volgend jaar er 2 van:P .. Noisekick.. :respect: (Y)
In het begin hing dr echt een totale sfeer van nix :dood: maar rond 4/5 uur bloeide het feest op en was het echt dik knallen geblazen :D:D:D HEERLIJK feest! Alleen tja... die regen had wel wat minder gemogen
Struissie
Was zeker goei feestje.... Zeer genoten.
té groot
StuiterSidnO
GEWELDIG ! Dat zegt genoeg ;) ! Volgend jaar weer :D ! MEGA Dagje gehad :respect:
Ja, twas zekers weer superzz!vooral laatste uurtjes jumptent, lekker tekken..haha gewoon doen en gaan! :p
SuperSok
Was echt een superfeest! Ook de regen kon me niet tegen houden om lekker los te gaan bij de mainstage! :woop:
Begin vond ik echt niets, vroeg me echt af wat ik daar deed, sfeerloos als de pest :| Maar dat is toch nog goed gekomen gelukkig! Heb me goed vermaakt! Weer hoop leuke mensen leren kennen! Techno tent was echt top! :D En de regen.. ach, moet kunnen toch ;)
SUSIE O:)
was gezellig :respect:
swimzie
aaii lekker feessie, gratizzzz:p het zijltje bij de hardcore zaal stond gewoon open:cheer:
Superrr!!Echt een tof feest en zeker voor herhaling vatbaar!!:D De sfeer was ook niet te houwen, ondanks de regen.. :D
regen was kut en de locatie vond ik ook niet zo geweldig vorig jaar was het beter
Tarzan
LUNA:respect: de rest ook goed gedraaid, alleern jammer van die regen tijdens de south stylers, maar dat mocht de pret niet drukken:D
Super goed vermaakt. Industrial en de jump waren vet. HC tent te goor, te warm en te druk. OP NAAR NIGHTMARE OUTDOOR!
Ik ben vandaag pas bij aan het komen dus zal wel n goed feestje geweest zijn dnk ik zo
super feestje !! heb me goed vermaakt !! 2e decibel al weer, op naar de 3e !!
THE EMPIRE OF SHADOW
VET MAN ECHT KK BRUUT GEWOON
In 1 woord GEWELDIG!
The Legend 013 :bier:
Wat hebben toch weer verrekes gelaaaaachen :bier: was super gezellig!!
Thilo
was goed feestje!!! luna, pet duo, tatanka en outblast erg vet!!!
thrillseeker
geniaal
Geweldig feesje.. Tatanka,Technoboy,Prophet,J.D.A :respect:
Timmethy :vaag:
mooimooi(Y)(Y)
TiMmS
Neophyte, Akira, Tieum, Noisekick en Rude Awakening !!! Geweldig
TimoH-023-
Was weer een top feesie alleen jammer dat het ´s middags toch nog moest gaan regenen!!! JDA met Outblast :respect:Helemaal top!!!
zeker vettt !!:D
Geweldig weer!! Hardstyle tent heerste! :respect: TATANKA, DURO & TECHNOBOY :respect: Volgend jaar weer!!
Tony the Torment
locatie was goed verzorgd, alleen vond ik t allemaal een beetje langerekt!! t geluid was in alle area's ook niet optimaal!! regen heeft mijn niet zo geboeid!! lekker veel bekenden!!helden van de dag zijn toch wel RAMON en THEO, UNEXIST en AMOK!!!! rogier en bob wij moeten weer eens vaker met zn 3en op stap gaan!!! en nog ef lekker rondgebanjerd met een hele leuke en lieve meid (damm, i'm falling in love with ya)!!!! oja en mn auto ziet er nu uit alsof ik de camel-trophy gedaan heb!!!!
TonYY
jaa zeker mooi feestje! volgend jaar weer van de party !! :)
het was weer geweldig vooral early rave dom door gaan in de regen haha!
goldstrike :respect:
Tsjabbie
was weer leuk feest heb me prima vermaakt alleen jammer van de regen eind van de middag maar ja je kan niet alles hebben he we morgen blij zijn dat het niet de heelde dag heeft geregend :D
Twin Sister
leuk en aardig hot feestje...:yes:
Unique (Freestyle)
B2S.....krijgt van mij alle lof man man wat een bizar goed feest
uut Grunn :respect:
SUPERRRR!!!
vdz
anders kreeg je verdomt weinig friet voor 2 bonnetjes
zwaar geweldig gefeest daaro mensen was een toppertje
was helemaal geweldig!:D
VLeeSKLaK
TOP FEEST!!!! vooral neophyte was waaaanzinnig
goed feestje alleen jammer van die stortbui
vrolijk
het was geweldig zo veel gave mensen en gave muziek
Vrollie
Eerste keer Decibel: YEEHAA!
Wannadance
flink staan stampen bij de jump :bounce: al kon het geluid beter!!- Super feest!! :respect: En echt kut om die parking af te rijden... lang staan aanschuiven:S
Wennemans
Trilok en Chiren, Luna en The Prophet....SUPERRRRRR! :cheer:
wesley (L) kimberly
de regen was kut en dat het zo druk werd in de tenten maar de muziek was enorm goed!!!!
Wezzle_
was egt weer superr vett...
WLMNL
Deepack, Endymion, Evil Activities :respect: verder zeer goed geluid en goeie sfeer :cheer:
Industrial was VEEEET! Hardcore-tent was (n) :no:
Wouser
Zeer goed vermaakt. Francois :respect:
wouter kap
het was echt een super feest :D super vette decors vooral die van de main was te erg
wouterr
Super naar me zin gehad met super gezellige mensen!!
was wel IJselijk feesje denk:bier:
Jump, Hardcore & Industrial :respect: Geslaagd feestje !! (L)
Y-punt
Zeer geslaagd feestje! :bier:
yamaha rider
was een zeer goed feest en volgend jaar weer hoop ik
was zkr vet(y)
:bounce: :bounce: GoeeeeeeeeD :bounce: :bounce:
|[ Rave 2 The Maximum ]|
Super Feest! Early Rave! Charly Lownoise & Mental Theo! Jullie blijven masterlijk geweldig!!!!! :worship: Rest was ook goed te doen @ Hardcore & Darkcore Area..
||LOOS||™
zeer lekker feest en zeker goed vermaakt :D de regen was ff minder maar daarna weer lekker door :D
:respect: Echt n TOPfeestje! :cheer:
~Will-o'-the-wisp A.­K.­A Dwaall­ichtje­~
Vet feest hoor, echt gezellig!!! En wat die regen betreft SCHIJT AAN!!!
~~m~~
Het was egt een super mooi feest!!!!!!!!!! volgend jaar zeker weer...
† Gabberdoom †
leuk feest ;)... veel ouwe gabbers :) ... geluid was minder:P
¤Jessos (F)¤
was zwaar knallen:bounce: jammer van de regen maar we krgen van die handige regenjasjes:) verder was het gewoon SUPER:!:d
»Tamara
in 1 woord » Geweldig!! hardcore & mainstage (Y) .. industrial :kwijl:
:bounce:Super feest was echt te gek gewoon, alleen belachelijk da je moest dokke voor de plee:bounce:
ÐebOrahh*­:bounce:
Ik vond het echt super me eerste grote feest:D Ook­ goeie sfeer en leuke mensen:p hoop volgend jaar w­eer:bounce: Partyraiser en NoizeSupressor :respect: alleen jammer van de regen..:( Verder echt zeeeer geslaagd!!!%):bounce:

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)