Was een SUPERFEEST..!! Wel erg ver lopen van hardstyle naar de kluisjes/mainstage maar heb me goed vermaakt.. Jammer dat t geluid bij panic ff wegviel maar hij heeft t zeker goedgemaakt..!! DEEPACK viel ZWAAR tegen..helaas..
Ff lekker geknalt bij de Early Rave Paul Elstak Lekker doorgestamp in die kutregen Verder heb ik het wel naar me zin gehad maar had het spectaculairder verwacht!! Partyraiserrrr
SUPERVET FEESTJE!!het was me 4e keer alweer en volgende jaar weer!!MOet alleen oppassen dat het niet TE commercieel wordt!!en dan eindigt zoals mysteryland!!
supervet, alleen jammer dat t weer t op het laatste liet afweten.
Wat een feest echt super... volgend jaar zeker weer van de partij
Decibel was vet! Super locatie en leuke sfeer! Wel een beetje nat maar echt super!
Geweldig dagje.. Veel bekenden gezien. Leuke nieuwe mensen leren kennen. Industrial Area Geluid stond in 't begin wel zacht daar. Hardcore Area viel wel tegen, het geluid vond ik niet veel.. De organisatie hadden de tent van Hardstyle en Hardcore beter om kunnen wisselen. Gelukkig toch het grootste deel van de dag erg mooi weer gehad...!!
heel erg goed vermaakt...jammer dat de wc's betaald waren maar ze waren wel redelijk schoon..verder goed geregeld....en de regen naja het feest maakte het wel weer goed....dus
Vet feestje weeral. De grand finale van Panic...Krijg er nog kippevel van de regen was een kleine dumper,maar net zoals vorig jaar...blijve geve!!!
Heb het weer super gezellig gehad, leuk sfeertje, en zeker vette muziek! Vorig jaar was de locatie beter, we hebben nu anderhalf uur moeten wachten totdat we eens naar huis konden. Zo druk met de auto's bij de afsluiting! Volgend jaar zeker weer !!!
Tot aan de regen was het een super feestje!! daarna een beetje verzopen..maja verder ook een goeie locatie en niet al te duur allemaal dus dat was wel beterzz!
in een woord ge-wel-dig! vooral de industrial afdeling... was er bijna niet meer weg te slaan... Noize Suppressor aant eind in de hardcore war weer eens subliem!
was vorig jaar zeker 10 keer vetter,bier op in sommige tenten,de hardcore tent was meer een sloot dan een tent!!Geluid was zacht en hardcore was veelst te blij,voortaan wat meer beuken voor de rest wel vermaakt met me schatje
Was egt kickuh,alleen jammer dat ik er weinig van me heb gemaak
vorig jaar was beter...maar het was dit jaar ook weer lekker knallen partyraiser was ook weer goed van de partij en het weer...daar letten we gewoon niet op
SUper to B2S ... weer tja kan je nix tegen doen verder dus gewoon DOORGAAN - Aardig wat bekende gezien en voor de rest TOP Sfeer - FOTO en VIDEO @ >>> WWW.PFSQUAD.NL <<<
Heel vet feest goed vermaakt. area's wel wat ver uit elkaar, mja dat krijg je gewoon met 10 area's. geluid was goed, aankleding ook en sfeer ook heel goed. jammer van die regen en dat t dan wat druk werd in sommige tenten. Al met al heel goed vermaakt op me eerste Decibel
Zwaar geweldig super kei vet beste feest van het jaar !! nu al !! beetje jammer van de vip ingang enzo .. maar verder echt superrrrrrrrrrrrrrr !! volgend jaar zeker weer !!
Bass D en Gizmo wow wat een goede combi was dat alleen maar vette oude early's uit de doos en yves knalde erna er nog ff een paar meer bij in en voor de rest de sfeer bij charly & theo was super toen de mengtafel t begaf door de regen! ow ja en thnx voor t speedcity tour shirtje die wilde ik 9 jaar gelede al hebbe
Vet feestjuh Alleen btj jammer van de regen en lange w8rijen...
Beetje sfeerloos af en toe. Heb me wel vermaakt maar het was bij lange na niet zo leuk/gezellig als vorig jaar. Industrial area was ENORM goed. Mooi plekje, lekker geluid, mooi intiem en bijna underground sfeertje. Ow, en de security was wel ERG aanwezig en ERG streng. Doe je best om die drugs te vinden bij de ingang, maar laat ons daarna alsjeblieft met rust! Alles bij elkaar: kleine deuk in het Decibel-imago.
Geweldig! Zeer geslaagd kortom prima vermaakt op de regen na zeker zo goed als defqon of beter! de regen kan de pret niet drukke alleen jammer dat de hardtrance niet overdekt was haha volgende keer weer zeker weten
Geweldiiigggg!!! I went to heaven for 12 hours on the 19th of august
goed feestje. maar erg jammer van een aantal minpunten
Heeft 't geregend dan? Geen last van gehad. Verders geweldig genoten. Alleen Paul en Noize Suppressor Volgende keer nieuwe setjes denk!!! Vette lokatie hoor Mooie mensen en een lekker sfeertje, TOP
:DSUPER SUPER SUPER en nog eens SUPER.. een geweldige dag gehad ondanks de regen, en daarna lekker in de modder gebanjerd om de auto op gang te krijgen !!
was me feestje wel!! BASS D & GIZMo en duro en technoboy super!! atjuh kijk uit voor de krokodillen!!
Vondt het feest begin van de dag matig,slechte lokatie (te groot en hectisch) bij het eten slecht geregeld. Maar na een uurtje of 17.00u echt een super tijd! twas erg lachen die regen had wel wat!! Hopelijk volgend jaar weer, maar op een andere lokatie.
geniaal feesie, alleen beetje jammer dat we aardig vroeg weg moeste 2 uur gereist,, ervoor mja, en weer was geniaal, klein buitje alleen viel nog mee met voorspellingen..
Owh, net zo fijn feest, in de regen bij early rave doorgaan.. haha mooi mooi mooi
Soooo wat een vette party!! Eerste keer Decibel outdoor en zeer zeker niet de laatse ! Early Rave, Hardcore, Main Stage Jammer dat het ging regenen en de tenten propvol stonden
Geluid in de HC stond idd wat zacht.. Maar wat waren de heren van NOIZE SUPPRESSOR weer geweldig bezig Na Noize suppressor was ik ook echt he-le-maal op .. Waren veel gezellige (en een enkele minder gezellige) mensen
Heeerrrrrrlijk feestje!!! Hoogtepunten: Nossie, Charly & Theo en de scratchmaster Vince natuurlijk! Lekker onverschillig in de de regen hakkeee. Lasershow bij main was ook zeer de moeite waard!
echt weer een super feest! en die regen... we hebben ons uitstekend erin vermaakt
zeker goed feest, maar betale voor de wc en in een dikke rij gaan staan elke keer is gewoon belachelijk, zoveel kleine punten die b2s gewwoon een slechte organisatie make
All hail king VINCE! Van Way Of Life naar Noiken In De Koiken, van Mellow Moenie Mauwen naar Shadowlands Anthem, Kill Tha Noise, 54321, Boomin Out the Box Waxweazle, Endymion vs Nexes, Chosen Few met God Complex, Noize Suppressor Early Rave slecht geluid en te dicht bij de hardstyle, VET geluid in de hardcore! Wat een rotzooi met dat water in de HC tent, niks voorzien tegen de regen ( te kleine tenten)aparte eetbonnen, parking verlaten ... Slecht geregeld feest
het overtrof vorige jaar niet maar het was SU{ER!!!
vond het zwaar vet!early rave super gaaf!!!! hardcore tent ook....alleen jammer van de regen vanaf half 8, maar goed was gewoon een zwaar vet feest!! aankleding was vet, goede dj's en niet overdreven duur!!
Egt Wel Superrr Ruig!!!! Om Niemeer Te Vergeten..!
zeer gezellig met ons vriendengroepje. ladderzat de dag door gekomen. jumparea was echt vet. Dj Marcky Bassdrum Project Partyrauser & mc da husttle. volgend jaar weer erbij.. zekerdeweten
de decibel's waren overduidelijk aanwezig!waren veel bekende maar toch meer onbekende,maar da mocht de pret niet drukken en ook positief was de prachtige wandelroute langs het water uiteraartkortom zekers de moeite waard!!!!
de tering wat hebben we hard staan gabbere.....en vince was zoals gewoonlijk DE man.....samen met evil activities, charly en theo, rob, paul, nosferatu, iedereen dus ole
zo dit was weer een super feest ondanks de regen gewoon weer een top sfeer
Echt een super feestje Industrial area was echt geweldig Day-mar, Mindustries, Partyraiser, Unexist en Noisekick ook voor Nosferatu, Evil activities en Noize Suppressor en natuurlijk het geluid was ook echt goed voor een Outdoor feest...
wie weet er site,s waar er partypics staan????? Zoveel mogelijk.....thanks
MC alee we hebben fijne podium momenten gehad..vooral met de gietende regen!!!super party decibel,kmis het nu al [img]http://www.planetsmilies.com/smilies/sad/sad0144.gif[/img]
was natuurlijk een supervet feesie maar heb op het laatst gewoon met me halftamme wause space kop meer als 6 kilometers gelopen om een graf bus te zien, nou kon ik maar een metertje voor me uitkijken maar daar lag het toch echt nie aan maar voor de rest een knalfeest
Wat een geweldig feest. De early-rave en jump area waren goed te doen. De Hardcore area was super!! Tommy, Neophyte, Paul, Noizy, Helden . En de afsluiten met Panic op de Main was ook super!
Locatie was vorig jaar beter, maar nu waren de decors beter! Iedergeval sommige sets vielen tegen maar nog goed te doen zoals duro met de puta madre remix, en zoals gewoonlijk tby en tatanka altyd goed cocaine bizznizz (tby rmx) geen betere opening van tby,,,
Echt een lekker feestje Jump was echt zwaar goed te doen! :worship: Als we gaan dan gaan we harrrrrrrrd!!!!
Zeker voor herhaling vatbaar! Geen last gehad van de regen.. gewoon lekker door gaan!
superfeesie met een zeer gruwelijke lokatie hier moeten meer feesten gehouden worden lekker door de bosjes rennen op afvalbakken klimmen en natuurlijk lekker lijp gestoord idioot doen met de bende partyraiser ging lekker verder noize supressor duro technoboy isaac VS pavo en wat stond het hard bij de main niemand hield het daar lang uit wij wel allemaal doof nu \
Was toch best een lekker feestje ja! Jammer van de regen! B2S heeft nog steeds DE ZAKEN NIET VOOR ELKAAR, zoals Q-dance dat wel altijd heeft! Geluid in de hardstyle tent was echt SLECHT!! En de WC's moeten GRATIS!!!
superr! luna cool, waxweazle ,distortion raw up! pavo isaac, hoosbui schuilen en toen weer loss deepack, technoboy. prophet was allerbest, mooie afsluiter panic!kortom zeer goed feest !!
super naar me zin gehad... alleen jammer dat de hardcore weer te klein was opgezet. En dat ik dat fietsenrek in de fietsenstalling niet zag in het donker.. Maar verder op naar Q-base!
lekker feessie hoor,ruthless was toppie,bass d en gizmo was ook weer lekker nog effe lekker los gegaan op miss monica[wat ken zij ook draaie zeg]later op naar de hc waar t geluid iets te zacht stond voor paul,maar daarna met noize supressor ging t een heel stuk harder,lekker klappe.dus...lekker feessie gehad
Als je het vergelijkt met defqon vond ik aantal dingen minder bijv telkens 0,50 voor de wc's en het geluid dat uitviel door de regen was ook minder voor de rest nice feestje
Super strak feest! in de hardcore tent werd lekker gedraaid en bij industrial ook wel, hoewel ik Partyraiser wat te snel vond gaan.. En als je niet nat werd van de zweet dan wel van de regen... Jammer dat ik Panic op het eind gemist heb, stoere feest, volgend jaar zker weer!!
Ik had meer het gevoel dat ik meer aan het heen en weer lopen was dan aan het feesten Het was eigelijk ook iets te groot vond ik!! Voor de rest was alles super! MEESTERLIJK feestje ooorrr
Vond het eigenlijk een Geweldig feest, ondanks de regen. Alleen die uitzuigerij dat je niet ff na je auto mocht om droge kleren aan te doen ( terwijl anderen dan voor zouden wachten ) en dat die kut poncho's 3 euro kostten ( later deelde ze ze uit ja, maar toch ) en dat ze veel te weinig schuilplekken / tenten hadden gebouwd want je paste echt nergens meer in zeiknat en morgen vast ziek dus..... erg jammer. Mja de sfeer, muziek en het geluid waren super
Getroffen met het weer zeker, je had het veel slechter kunnen hebben. Respect voor dj Rob en Paul met de set op de early!!!
GEWELDIG ! Dat zegt genoeg ! Volgend jaar weer ! MEGA Dagje gehad
Was blij dat ik uberhaubt weer op een feest stond! Net 2 weken terug vanuit Afghanistan en werd vrijwel meteen gedumpt! Dit feest was een goeie afleiding! Lekker staan stampen. Alleen jammer van de regen
Ja, twas zekers weer superzz!vooral laatste uurtjes jumptent, lekker tekken..haha gewoon doen en gaan!
Leuk feestje, niet echt helemaal mijn muziek doorgaans, maar in de jump- en hardstyle-area's heb ik me goed vermaakt en de main was vet! Jammer van de regen, maar daar was de kans sowieso groot op.
4e keer en eindelijk begin ik het feest leuk te vinden was echt super met een bus vol vrienden!! en dat regenbuitje.. het had wel wat met zn allen in de poncho's! jammer dat de organisatie er zo goed over nagedacht heeft.. halve apparatuur kapot bij de early.. ook het parkeren was weer super geregeld, net als vorig jaar.. ga zo door jullie komen er wel!! schatje was superrr
Mc Raw, Rob, Charly Lownoise & Mental Theo. Er werd bij de Early Rave open air echt super goed gedraaid. Zeker door Charly Lownoise en Mental Theo ondanks de regen en kortsluiting bleven ze gewoon door gaan met feest maken, dat is nou spirit. Volgend jaar zeker weer van de partij.
Helden feest Zelfs die tering regen kon het feest tijdens charly en theo niet verpesten, uur lang kippevel, GEWELDIG!!! Come show me your hardcore feelings...
qua regen , was wel een relaxt feestje ondanks dat, goeie sfeer enz. jump en de industrial waren duidelijk het gekst mooie aankleding, alleen weer veel te duur
MAsterlijk geweldig overtreffent drie worden die een geweldige dag Compleet maken Top feessie NOISKICK Akira
mooi feesje jammer van de regen
Sow was echt een zwaar bruut feest, echt lekker uit me plaat gegaan
was zeker boven verwachting...! kvond het weer toch nog meevallen!! had wel verwacht dat het meer zou regenen...gelukkig dat die stortbui tegen het einde vd avond kwam.. gezellig feesje!
Superr vette lokatie en sfeer,en de regen super te gek kletsnat gewoon door blijven hakkuh.Eindelijk plaats om fatsoendelijk te hakkuh bij de mainstage.en helemaal mooi was dat Charl en Tei op dat moment begonnen te draaien.
Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370
Helemaal niet !
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in
Helemaal gelijk dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig