MAX B GRANT Ongelooflijk!!! En Southstylers, WAS KNETTERHARD BEUKEN! Vette decor, bruut geluid, DIKKE VETTE BASS, supersfeer! Minpunt: regen. Verder ZIEKELIJK FESTIVAL! Decibel
Noize Suppressor, hard pfff Wel lachen Echt super feessie hoor Tnks Boys!&Lies
SUPER!!
Leve de poncho's! Wat een mooi verjaardagsfeestje . Super met ze allen in de bus, goed geregeld lieverds! En natuurlijk ook voor de rest
Decibel was de bom! wat een fest, schitterend! Bad Boyz ware Mag-ni-fiek!
SUPERVET FEESTJE!!het was me 4e keer alweer en volgende jaar weer!!MOet alleen oppassen dat het niet TE commercieel wordt!!en dan eindigt zoals mysteryland!!
nou was het was leuk tot 18,.00 toen was het ook in een keer over ,kk nepagentjes
Heerlijk feestje weer , geen regenbui op mn hoofd gehad iedereen kon het aan zien komen als je naar de lucht keek Super vermaakt met de mensjes waar ik mee was
Wat een feest echt super... volgend jaar zeker weer van de partij
Heb het weer super gezellig gehad, leuk sfeertje, en zeker vette muziek! Vorig jaar was de locatie beter, we hebben nu anderhalf uur moeten wachten totdat we eens naar huis konden. Zo druk met de auto's bij de afsluiting! Volgend jaar zeker weer !!!
was vorig jaar zeker 10 keer vetter,bier op in sommige tenten,de hardcore tent was meer een sloot dan een tent!!Geluid was zacht en hardcore was veelst te blij,voortaan wat meer beuken voor de rest wel vermaakt met me schatje
super goed bier en de regen maakte de sfeer helemaal compleet iedereen schuile behalve de die hards early rave / industrial goede sfeer verder goeie muziek en het vuurwerk was prachtig aangezien ik daar helemal gek van ben
was zeer zeker een goed feessie werd goed gedraaid charly lownoise & mental theo was ook lekker setje en de regen gaf ook wel weer sfeer kortom een zeer geslaagde dag volgend jaar weer
wat een heerlijk feest! en zo hoort een techno tent ze zijn! vanaf het begin knallen met allemaal zeer lekkere setjes: in t bijzonder Pet Duo, Amok en Awakening
Industrial super line up alleen daar zetten ze het kutste geluid neer van allemaal afsluiting mainstage was wel vetjes Noize Supressor Noisekick & Jappo
Zeker lekker feestje Alleen het eten vond ik wat minder Maaruh dat boeide nie Veel goede dj's gehoord mooie lokatie misschien hier en daar te veel plassen in de tent zelf... Vip goed geregeld geen wachtrij bij wc eigen bar waar geen rij stond super
was een zeer geslaagd feestje jammer van de regen... hardcore was knallen!! veel ouwe bekenden gezien en heb het goed na me zin gehad volgend jaar weer!!
D-Block & S-te-Fan , Tatanka, Southstylers heerste vandaag, maar ik weet sowieso niemand op te noemen die vandaag slecht gedraaid heeft; verder de MC's der MC'S , MC DV8 ...wat was het weer een super feest, vele malen beter dan DefQon...SUPER!
Helemaal geweldig feestje! Jammer van die buien, maar er werd echt heerlijk gedraaid en er was een goeie sfeer Echt top!
Was super leuk lekker lang mooi weer gebleven en goed sfeertje later wat regen maar goed weer of geen weer de echte feestbeesten blijven gewoon doorgaan Top...
BASS D , wat een super set! Kippevel. Bedankt Hans, Brain en Michel voor de leuke dag! En natuurlijk Max B. Grant twas super met je! Dikke en voor jullie!
echt een geweldig feestje prima vermaakt volgend jaar zeker weer
Dat je ondanks 20min. geen muziek toch nog zo'n geweldige set kunt neerzetten, Charly&Theo in 1 woord geweldig. En de regen maakte het alleen maar vetter
Geweldig! Zeer geslaagd kortom prima vermaakt op de regen na zeker zo goed als defqon of beter! de regen kan de pret niet drukke alleen jammer dat de hardtrance niet overdekt was haha volgende keer weer zeker weten
OW OW OOOOOOWWWW wat een mega feest!!!! Heel de dag in de hardstyle tent gestaan, geluid was ook en lekker dat Technoboy een half uur langer doorging... Een minpuntje: Deepack was WEER om te janken!!
decibel was echt zalig! ben wel voor hardcore maar op de andere muziek heb ik mij ook geamuzeert!! volgend jaar ga ik zeker terug! en het weer zat ook wel mee! de regen op het laatst was echt ni erg ze gewoon verder gaan!! en die regen jas had ik toch ni nodig wand als ze er 1 woude geven was ik toch al nat.
geslaagd feest volgende keer cker weer van de partij
cool festival flink bezopen alleen jammer van die regen 's-avond
De tijd vloog voorbij, dat zegt genoeg. Prima vermaakt daar! Alleen mogen er wel wat meer barren en je gaat toch niet iedere keer geld vragen voor die wc? duurt toch fucking lang zo. Maar verder super feest gehad! Heel veel bekende gezien dus dat was wel gezellig
Ondanks het weer, of beter gezegt door het weer heb ik een prachtfeessie meegemaakt. Lekker losgaan in je poncho op de Main Stage, was super melig8) Van afsluiter Panic had ik wat meer Mainstream hardcore verwacht later in zijn set, helaas pindakaaaassssss!
er zijn verharde parkeerplaatsen pal voor de deur. Dit zijn zaken die je bij geen enkel terrein tegen komt. Helemaal geweldig dus! En we weten zeker dat de bezoekers dit straks zullen beamen.’’ verhard maarja, verder top feessie tenten te lang gestrekt uit elkaar. te veel lopen. Maar mij niet meer gezien op Decibel
Het was een zeer goed feestje, lekker uit me dak kunnen gaan dus jammer van het weer maar daar konden hun ook niks aan doen. ze deelde tenminste wel gratis poncho's uit dus... en de lokatie jaa. weinig over te zeggen.., volgend jaar maar weer in de beekse bergen8)
onverzorgd feest, ben wel beter gewend van ze. jammer
Geweldig! Zeer geslaagd!
zeer goed feestje kon niet beter!!
het was echt superrrr, mooi weer en lekker staan stampen!!!!!!!
LEKKER WEER S,MIDDAG,S VEEL BEKENDE GEZICHTEN MOOIE VROUWE ZEG HOE IS UT! lekkere setjes van dj rob /joe,ruffneck vette shit man unexist gekke terreur! darkraver en DJ STANTON helemaal los in de oldschool
echt een top feest zekers voor herhaling vatbaar, en die regen nou ja dat was toch maar ff.
Geweldig feest! Feesten in de regen tijdens Chary Lownoise & Mental Theo te vet gewoon!! Kortom, een mooie ervaring rijker..
Heb me goed vermaakt. Hebben geluk gehad dat het pas zo laat begon te regenen,snap niet dat mensen daar over vallen,was toch voorspelt dat het zou gaan regenen is wel jammer, maar gewoon doorfeesten. Dj Paul en Dj ROb wat een set, SUPER gewoon ben helemaal uit men dak gegaan toen,
Wat een vet feest, ondanks de regen en blubber. Schijt aan gewoon doorstuiteren . Het geluid in de Hardcore zaal was zeer goed en in de Industrial was het geluid ook nog wel te doen, maar verder was het geluid echt naad (N) Sfeer was goed. Al met al super vermaakt. DaY-Mar en Neophyte draaide zeer bruut, maar Noisekick deed het hem toch wel weer. wat een geweld
mooi feestje dit! Jammer van die flinke regenbui, mar jah... da was te verwachten! Charly en Theo zeer vet ook industrial echt top!! Amok en Rude Awakening was echt volle gas gaan!!
beste lokatie hahaahah want dan kan je nog ffkes naar de oniz
Als Jonertje het niet meer wit, komt dat door de kit...
kheb me zker vermaakt alleen jammer van het parkeren so he was echt te kut geregeld
En LOS was ik zeker... hihi.. Aardig gek!! Thanks!!
Watskeburt in hardcoretent?!?! Golfslagbad!!! Verder :.... feest kwam niet echt over.... Te weinig decibellll.... dat kan harderrr!!!... EN te ver lopen tussen Industrial en Hardcore ... jammerrr: mis je snel een half uur favo DJ grrrr Verder lekkai vermaakt Industrial
echt weer een super feest! en die regen... we hebben ons uitstekend erin vermaakt
zeker goed feest, maar betale voor de wc en in een dikke rij gaan staan elke keer is gewoon belachelijk, zoveel kleine punten die b2s gewwoon een slechte organisatie make
was echt wel mooi feestje, vooral dat vuurwerk op het laats! NEOPHYTE alleen jammer dat niet snachts was! vind nachtfeestjes toch beter! en de rosé was op en te weinig barretjes aan 1 kant maar werd te veel gelopen daardoor en was klote met hakke! maar verder geslaagd feestje!
zeker geslaagde dag, maar had er meer van verwacht... geluid en aankleding was zeer minimaal (behalve hardstyle en main) en de hardcorezaal was veel te klein maar wel ponchopower @ charly lownoise en mental theo
Geluid viel tegen en maar aan 1 kant van de tent een bar Maar het was een topdagje! unexist, partyraiser en noize suppressor Héérlijk Jammer dat de tijd zo snel ging
GEWELDIG FEEST Respect voor de southstylers die ook in de regen stonden net als de rest ! Echt een geweldig feest, wat door de regen alleen maar vetter werd! Zonder poncho
In 1 woord geweldig !!Heb het echt naar mn zin gehad!! Die regen vond ik ook wel wat hebben En op de mainstage die lasers En bij de early Mentol Theo en Charly Lownoise haha die ouwe nummer echt lache Op naar volgend jaar
supersfeer! nooit gedacht dat charly lownoise & mental theo mij nog zouden kunnen laten hakken...en dan met die poncho's echt lachen gewoon los gaan in de regen,wat een superfeest!
top feessie jammer alleen da we zo doorweekt waren da we maar weggegaan zijn haha mjah volgend jaar droge kleren in een kluissie hehe want ik weiger zon poncho aan te doen hahaha
vond het echt een beetje tegenvallen. Had misschien te hoge verwachtingen. En toen ik de muziek eindelijk goed begon te vinden ging het keihard regenen
Wederom een meer dan geslaagd Decibel feestje. De line-up, aankleding alles super. De regen mocht voor mij de pret niet drukken. Volgend jaar zekers weer!
Lekker hoor! jammer van de regen dat het daarom zo druk was bij de overdekte area's en het is belachelijk dat je moet betalen voor de wc's voor de rest prima
was echt geweldig southstylers en max b grant waren echt super.. beetje jammer van de regen maar voor de rest heb ik me goed vermaakt volgend jaar ZEKER weer .. respect
Geld betalen voor de wc was kut. Verder GOED geluid , alleen jammer van Deepacks HITmix. Technoboy daarentegen was wel super!
Heel erg vet!!! En de regen gaf de dag net wat meer glans...
Jammer dat de tenten zo dicht op elkaar stonden bioj de Hardstyle en de early Rave, en ja ....een beetje jammer van het weer, maar na Rob en Paukl werd het geweldig, toppers van de avond CHARLIE&THEO wat een geweldige platenkeus!En natuurlijk Mr. Giusberti the no.1 of the Hardstyle
goed feest, de regen mocht de pret niet drukken, wel dat ik bijna niemand kon bellen of smsen zwaar waardelooss vond ik dat! in de hardcore tent vond ik het zo maar een smerige tering zooi! maargoed kleren in de was en ze zijn weer schoon!! Noisekick
Decibel was zeker een top tienertje Ice, Daan was gezellig Melvin, Ferry, Eug en Steve Suus leuk je weer eens gezien te hebben, was gezellie
B2S heeft zichzelf overtroffen met de decors! De mainstage was super! Veel bekenden gezien en een hoop lol gehad!
super naar me zin gehad... alleen jammer dat de hardcore weer te klein was opgezet. En dat ik dat fietsenrek in de fietsenstalling niet zag in het donker.. Maar verder op naar Q-base!
Mooi feestje, jammer dat 't zo'n pokke-eind lopen was van de ene naar de andere kant en dat de muziek bij de area's op elkaar leek, was verder netjes geregeld met foodstands en wc's ed.. Zeker 'n mooi feest!
Waus feest.....,Eagle vloog op grote hoogte....... voor de Dj's....Stanton/Panic/The Prophet/Lars/Mike Heart en de Mc Joe........ Dank vrienden van Nijmegen-NEC..,dank gabbers uit Den Bosch..,Deep..,Wen..,Slinger...,en het hele tering zooitje....hihihi.... Decibel/b2s...
Die ' Indrustrial Stage ',, Volgend jaar er 2 van .. Noisekick..
In het begin hing dr echt een totale sfeer van nix maar rond 4/5 uur bloeide het feest op en was het echt dik knallen geblazen HEERLIJK feest! Alleen tja... die regen had wel wat minder gemogen
Was echt een superfeest! Ook de regen kon me niet tegen houden om lekker los te gaan bij de mainstage!
Begin vond ik echt niets, vroeg me echt af wat ik daar deed, sfeerloos als de pest Maar dat is toch nog goed gekomen gelukkig! Heb me goed vermaakt! Weer hoop leuke mensen leren kennen! Techno tent was echt top! En de regen.. ach, moet kunnen toch
locatie was goed verzorgd, alleen vond ik t allemaal een beetje langerekt!! t geluid was in alle area's ook niet optimaal!! regen heeft mijn niet zo geboeid!! lekker veel bekenden!!helden van de dag zijn toch wel RAMON en THEO, UNEXIST en AMOK!!!! rogier en bob wij moeten weer eens vaker met zn 3en op stap gaan!!! en nog ef lekker rondgebanjerd met een hele leuke en lieve meid (damm, i'm falling in love with ya)!!!! oja en mn auto ziet er nu uit alsof ik de camel-trophy gedaan heb!!!!
was weer leuk feest heb me prima vermaakt alleen jammer van de regen eind van de middag maar ja je kan niet alles hebben he we morgen blij zijn dat het niet de heelde dag heeft geregend
Super Feest! Early Rave! Charly Lownoise & Mental Theo! Jullie blijven masterlijk geweldig!!!!! :worship: Rest was ook goed te doen @ Hardcore & Darkcore Area..
Ik vond het echt super me eerste grote feest Ook goeie sfeer en leuke mensen hoop volgend jaar weer Partyraiser en NoizeSupressor alleen jammer van de regen.. Verder echt zeeeer geslaagd!!!
Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370
Helemaal niet !
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in
Helemaal gelijk dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig