Partyflock
 
here

Decibel

· Outdoor festival 2006Siteb2s.nl foto's foto's
album,6822 · zeer goed · ical
Decibel
georganiseerd door Site Site

Beekse Bergen (buiten) op de kaart Site
Beekse Bergen 1
Hilvarenbeek
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Decibel

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 42,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 11 meetings, de drukste drie om 13:00 met 41 bezoekers, om 14:00 met 10 bezoekers en om 15:00 met 8 bezoekers.
Verslagen
Door Distorded Freak (1511), anoniem (1367), Anyanka (976), x-Inkie-x (1046), deejeedee (1305), Stefanovic b) (3628), Rosio (1945), A.D.HeiDie (1926), Nevz (1247), anoniem (1081), :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: (975), Sammieee :woop: (2671), anoniem (1617), Error Chick (1542), Markiez (2926), L.aD.ii - B.amB.ii (1155), * Zahne (2236), 'Luuk (960), B-Flock :bounce: (1685), eagle:[ (1094), anoniem (1146), Milou! :bounce: (745).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig406349%
zeer goed287635%
goed109613%
ok461%
voldoende1662%
onvoldoende27
slecht12
zeer slecht3
waardeloos15

2208 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO riot in NYC!!! Early!!! GIT!!! Grote groep gezellige mensen weer. BEDANKT!!!
! SNYVES !
was goed feesje schijt aan de regen en noisekick was weer top !!! kei hard staan ragguuuuuuuuuu
!! Esmée !!
Super feest!
zwaaaaaaaar vetttt :P!!!!!
!!Relmuis
Mega!
!!ReMMeS
waa echt weer een top feestje
!mirjam!
leuk feest evil activities :respect: alleen was het wel beter
geslaagd feestje!jump(L) wat maakt die regenbui ook uit?we mogen van geluk spreken dat 't de rest van de dag mooi weer was(Y)
zuperrrrrrrrrrrrr
(6)silence is the enemy©­:bier:
heb me wel stierlijk vermaakt weer ..alleen laat onderhand dat kut heineken is thuis :@ BAH zkr bij ons in brabant!fietstocht is goed verlope jongens wie had dat gedacht!?!het was weer heerlijk coby verder:bier: goeie locatie beekse b toch wel jaaaa :jaja: HARDCORE STATE BRABANT :bier:
(F)!!­Cath!!­(F)
Top feessie,me eigen zeer goed vermaakt!!
dvd was best leuk maar jammer dat er maar een kant van t podium is gefilmd wat nu sta k dr nie op
(k)au3
zekers een superfeesie:respect:, wel beetje jammer van de regen:S
(K)Just A.­(K)
wiiieeeh was c-ker een toppie feest ;) :D
(K)lovely Linde(K)
wat een superfeestje!!:respect:
(L) Bladewoman (L)
Ik heb weer genoten! Rob bedankt voor je afsluiting in de oldschool!! Kippenvel en een emotie alom...SUPER!! Mooie herinnering aan mijn trouwdag! (K)
Het was een geweldig feest! jammer van de regen maar volgend jaar zeker weer :)
egt un geweldig feest!!!!
(L)Sha­ronaá(­L)
was echt zeer geslaagd feestje alleen jammer van de regen (A)evil activities(A)
beste party waar ik ben geweest.
(STK) Bonehead
was zeer goed te doen, ook in de regen nog goed te doen :P
*­ Joey *­ :bier:
Zekerr vet feestje :bounce: Bassdrum Project & Coone!! :jaja: Weer kon veel erger.. :)
Haha... Gool Heeft flinkt gemeet daar volgens mij!! :bier: PROOST! t was vet!
Vet feesJuh weer ho0r,, lekker met alle stampertJes :D En heerlijk in de regen bij de Soundstylers :D:D was geslaagd :yes:
* Zahne
Nondeju wat was het vet :jaja:
jaaaa super vet feessie hoor!! Lekker in de regen staan stampen..muziek was superrr!
***­mokum verzwikt
Leuk feestje, Lijkt alleen iets teveel op defqon dat maakt het een rip off PARTYRAISER :bounce: :)
Was egt super !! niks van regen meegekregen maar The prophet..:respect:
DECIBEL was echt zwaar vet man :) op naar volgend jaar
**­Robertjuh**­
beetje jammer van t weer...maar de sfeer was goed!
**saskiaap**
SUUUUUUUPERRRRR feessie!!!!! :bounce: (k)
**­wordt verwij­derd**­
Geweldig feest,, heb me super vermaakt!!!! :bounce: Volgend jaar zeker weer!! :D
*^*leonie*^*
top feessie, me zeer goed vermaken, irritant dat je elkaar niet kon bellen als je elkaar kwijt was :s
*E*L*L*E*N*
SUPERFEEST!!!! :respect: :P
*Joachim*
leuk feestje op naar de volgende party
*Kev
Lekker Feestje Weer :bounce:
*Linnie
Zeer geslaagd feestje:respect: Op naar volgend jaar:D
*Manon*
Vet feest.. 8-)
Super gezellie gehad had mn vriendjes ;-p
Het was helemaal geweldig.... en het was ook top weer!!!
*Puta Madre*
:respect: Duro & The Prophet :respect:
*Steph@nie*
Lekkr Technoen.. :respect: PetDuo
*wHOoPs*
klapkakend stampfestijn :bounce:
*Zee
Één woord voor nodig: GEWELDIG..!!
Mooi feest hooor!! prima vermaakt (y)
- M'lies
Was Weer Vet !!! Op Naar Night mare outdoor...
---Teun---
AMOK... wat een held
-->Haan<--
Het was super mooi (weer) Lekker in de regen staan hossen
-.Jamie..
Lekker feestje (Y)..leuke mensen :jaja: en mijn paraplu deed zn werk B).
Super feest! Nosferatu :respect: Evil Activities :respect:
-TJEERD-
geen foto's???
-X-debje-X-
zeer goed
. JOANNY
Heerlijk feestje gehad :)
Geslaagde dag Decibell :jaja:
...­::: Dennis :::...­
Een feest om niet te vergeten! Wat werd er heerlijk gedraaid, vanaf minuut 1 af.. Grote dank aan de organisatie!!
...mausku...
schooeftiggg
...­Secret Minds...­
Vanaf toen ik opstond tot dat ik in me bed lag, heb ik me eige uitstekend vermaakt (Y) moete we zekrr vaker doen jongens :D
geef mij maar defqon.. maar het was wel te doen.. veel bekenden!! hele nacht liggen kotsen haha
..­†..­Lilly..­†..­
was vorig jaar zeker 10 keer vetter,bier op in sommige tenten,de hardcore tent was meer een sloot dan een tent!!Geluid was zacht en hardcore was veelst te blij,voortaan wat meer beuken:jaja: voor de rest wel vermaakt met me schatje:lief:
.Boyciej.
was me weer lekker knalle gister :P PRIMA dag gehad :D
het was een zeer gaaf feestje! alleen kut van de regen! maar voor de verder rest was alles netjes :D
super feest :respect:
1231-1321
lokatie is wel top. volgende keer de hardcore tent wat groter maken, is elk jaar stamp vol! geluid stond veel te zacht in de hc tent!! heel jammer....
392: LX.8
heb me nest als alle andere jaren zeer goed vermaakt! The Producer (L)
:)
:.­:M v/­d K:.­::bounce:
Zekers kwant feest:respect: Regen niet veel van meejgekregen:P
:[ +*+­ ANOUSKA +*+­
was zkr wel een leuk feesje en zeker de Hardcore en Industrial :respect: alleen jammer van die kut regen
Twaar Een Mooi Feeske :D:bounce:...Gewoon Gas Derop In De Regen..HOPPAAA!!
:aai: princess of the posse :aai:
had er hoge verwachtingen van, maar viel een beetje tegen
:bier:A.­F.­C.­A.­:bier: Psychobilly Rebel
super goed bier :D en de regen maakte de sfeer helemaal compleet :D iedereen schuile behalve de die hards :P :respect: early rave / industrial :respect: goede sfeer verder goeie muziek en het vuurwerk was prachtig aangezien ik daar helemal gek van ben :P
:bier:­THOOM:­bier:
was weer een lachen feestje, lokatie ook goed en dichtbij dus mag volgend jaar wel weer zo!!
Jammer van de natte bende maar voor de rest zeer goed
:bounc­e:Gird­:bounc­e:
Goeie sfeer goede muziek wat wil je nog meer ;)
:bounc­e:iive­L:Levi­i:boun­ce:
Super !...volgend jaar weer ;)
Knalfeest:D:D:D
:cheer: Daantjuh :cheer:
was wel een leuk feestje jammer van de regen:/ maar het kan zeker niet tippen aan defqon!!!
geweldigh
Goed feest! Leuke lokatie! Partyraiser, Brian Fury, Rude Awakening (Y) Alleen Producer gemist :/ jammer van de regen, maar was al gauw weer droog 8)
:mixje:Te WiNkeL :bounce:
heb me super vermaakt :jaja: vond vooral de hardstyle tent echt geweldig en de early rave ook (Y) vond alleen de locatie minder als die van vorig jaar!
:rot:A­nnemie­k
:respect:J.D.A .. EVIL Activities Partyraiser :respect:egt super feesje alleen jammer dat het lter regende egt heellang mooi weer gehad:D:D:bounce:
:xtc:H­ardsty­leboy:­bounce­:
ik vond er niks aan 3 uur begon ik het leuk te vinden :cheer: maar om 8 uur was het bier op :@ en we moesten 1 uur wachten tot dat er weer bier was ze zeiden koop maar een eristof nou nee bedankt dat was 3 munten op zo :@ en om het werd in eens deciwaterbel maar ik heb wel genoten hoor :P alleen een klote lokatsie vorig jaar was beter :bounce:
:yes:*­Oudorp­freaK*­:yes:
was een lekker feessie alleen die kkregen voorderest (Y)
super feesje...
>> **­ Mr.­Nice **­ <<
Het was een vet feest :jaja: Beter als vorig jaar, maar nog niet geweldig. B2S heeft bij deze wel bewezen dat ze kunnen groeien (Y). :respect: Pila / Vince / Robert Natus / Unexcist / Rude Awakening / Pet Duo :respect:.
>>Joey-M<<(APC)
de regen was in i woord KUT maar het feest was echt SUPER!! :D :D :bounce: :bounce:
>>Simtec<<
Pet duo wat knallen die lui, goed na me ­zin geha­d, vondt alleen industrial en paar andere ­area's ­wel erg simpel ingedeeld door de organisati­e, zek­er aangezien er erg veel regen werd voorspel­d! en­ volgende keer wat meer bars of een stuk groter, d­e bar in de industrial was echt veelste klein!
Vorig jaar was ie gewoon weg beter
[ Mystical ]
:respect: Tommyknocker, Endymion, Neophyte en Rude Awakening. Jammer dat ik Nosferatu heb gemist door de regen. Maar later op de avond toch nog gezien bij Darkraver love island (Y)
[ N-tec ]
Superfeest :respect:
[>T*­i*­n*­T*­i*­n<]
ZO WASE EGT GOED ZO
Zeer geslaagd.... alleen geld betalen voor de plee.. totale onzin !!!!! :|:| Verder heb ik me prima vermaakt!!:D superrrr
Goejje Feesjuhh:D:D T Was me Wel Weer Gasse:P...Op Naar __ DECIBEL OUTDOOR 2007 __
goed vermaakt alleen beetje te dronken hehe dus om 7uur zijn we al naar huis gegaan.moe maar voldaan :D
[H]enny
Master Feestje :buig:
[K]ruimel
Geweldig feest!!!! Spierpijn!!! top top top!!!!! PROPHET!!
[L]awd­yMiSsC­lawdy(­L)
HELEMAAL GEWELDIG!!
[Mir]:[
vond t tegevalle :/ vooral die kutregen!!!
t geluid had beter en harder gemoge en kwa biertente BOUT gvd voordat je van de ene biertent bij de andere was was je al bijna uitgedroogt mwah ik had ook niet moete gaan niks voor mij al die tranc e en stumpherry erbij
Zeker weer een geslaagd feessie!!
[NL] stefke [NL]
super feest!!:D
[NL]Hoek[NL]
:respect: evil activities en neophyte:respect: was wel leuk alleen jammer van die kut rege
[NL]TRAUMEN :bier: [NL]
Was goed hoor, leuke mensen ontmoet
[OKP]KNABBEL
Super Feessie alleen jammer van het parkeerterrein wat was dat een bende!!!! Maja dan ook daar ma effe hakken!!! Iedereen bedankt was gezellig
[PFSQUAD] Patrick_­D
SUper :) :respect: to B2S ... weer tja kan je nix tegen doen verder dus gewoon DOORGAAN :D - Aardig wat bekende gezien en voor de rest TOP Sfeer - FOTO en VIDEO @ >>> WWW.PFSQUAD.NL <<<
[PSV]Terror-Waus[EHV]
was echt een dik feest
in 1 woord GEWELDIG:D:D:D:D:D
[SF] Collie-DELUXE® strikes back!­ (6)
vond het weer superrr!! alleen wel jmmr van de regen en al da geblubber..maar dat heeft ons r niet van weerhouden om tóch door te knallen:D bedankt voor alle gezelligheid maatjes!! (K)
]0$ke
het was een goed feestje volgend jaar weer
^mariell
VETVETVET op naar volgend jaar :D
vorig jaar was 10x beter
mooi feestje :D
Heerlijk die regen:d Superfeestje:d
_Rubje_
:respect: :D geweldig feest!!
ADHD:B­OUNCE: KESSEL!!­ :BIER:
100% knalluh :bier: partyraiser :respect: bier was weer lekker :D
lekker feesiej alleen jammer van de modderpoel en de drukte in de tenten
Alet
Echt een super feest! En die set van Charlie en Theo was geweldig! Mooi die oude nummers. Was het geld meer dan waard, had dit niet willen missen.
Ammie013
twas egt supervet. jammer da ik als enigste in me dierenpak was :P
Decibel ... WOOOOOOW !! :D :respect:
GEWELDIG!!! Wat een top feest!! Niet gaan zeuren over de regen, want we hebben het toch nog best getroffen met het weer:D SUPER VET feest!
Annie en Kull
Feest was egt super. kei goede muziek. alles was goed geregeld.
Super knal feest! echt een zwaar relaxte daggie gehad @ hardstyle tent ;) los van 11-22uur :woop:
goed feest alleen dah weer moest btr !
Antoinetta
kort maar karachtig
Antrax.
echt heel erg vet. vooral early buiten. sfeer zat er goed in. de regen was alleen erg jammer vanwege het geluid...
Army Huus
MASTER!!!! alleen jammer van de regen en dat ze al om 22:20 stopten.
heerlijke dag gehad was weer een geslaagd feestje! :bounce: vince draaide lekkr en vooral de laatste set was te mooi NOISE SUPRESSOR
Atjuhh....
het duurde te kort het moest tot 12 uur of 1 uur duren wij wouden wel doorgaan
Awesom - O
Super naar me zin gehad...goed weer ook..alleen 's avonds regen:)
Axel!
Echt een UBER feest, geweldig!! Heerlijk weer, sfe­­er was super, veel bekenden, music top, area's mooi aangekle­e­d, jump-tent vele malen beter dan vorig jaar, ko­rt­om prima vermaakt! Meest bij early-rave, hardst­yle­, jump en main geweest, top! Hardcore tent was­ té ­schel en hardtrance had groter gemogen.. Nex­t time­ Kris (Dark-E) solo net als Coone ;). Mega afs­luiting­ op Main, een woord UBER!(y):) Thx!
Akira vs Producer damnnn (L)
Vette shit was dit zeg!! Industrial area was zeker het vetste zoals verwacht (L) Bryan F, Partyraiser, Unexist, Producer, Akira, Noisekick :respect: jammer van die kk regen:(
Een EXTREEM vet feestje..:bounce:
Barbie_TM
Lekker stampen in de techno tent..
Basje74
Het was zeker een schoeftig feestje. Alleen jammer dat ik de laatste uur heb moeten missen, dus ook Noize Suppressor.
Zwaar geweldig super kei vet beste feest van het jaar !! nu al !! beetje jammer van de vip ingang enzo .. maar verder echt superrrrrrrrrrrrrrr !! volgend jaar zeker weer !!
BENSCHOPSE GABBER
super gezellig veel bekende alleen jammer dat de wijn en bier op was verders :respect: chosen few :respect: partyraiser: the prophet : respect: panic :respect: cl & mt :respect:
Bergekskuh
Vet feestje jah :)
Bhard
De techno was dik voor elkaar!
BIER BRIGADIER *­038 ZUID*­
super vet, zeer goed geregeld alleen jammer dat ik producer heb gemist....distortion en mc RAW..GEKKENHUIS:bounce:
GEWELDIG
Super feest, lekkere setjes gehoord bij de main en hardstyle!
het was een leker feesje was ech goed de volgende keer weer
BLISSEY
SUPER :D
Bo3da
Beter dan Defqon... Alleen betalen voor wc was minder en het eten kon beter maar voor de rest alles goed buiten het weer om NOIZE SUPPRESSOR(H)
bowiemaster
Industrial super line up alleen daar zetten ze het kutste geluid neer van allemaal afsluiting mainstage was wel vetjes Noize Supressor Noisekick & Jappo :respect:
Br!­L Zonder Br!­L
Jah zker een geslaagd feeske! zeer goed vermaakt. alleen dat die kut gemeente begon te zeiken over geluids overlast! gaat nergens over.
enige jammere was t weer...verder heel vet
Breda-Mike
geweldig feest maar 1 minpuntje en dat was de lange afstand van de hardcore naar de industrial.
Bremmel:p
zeer geslaagd feestje :d
Brummeke
Was zeker weer een goeie!! Muziek was in de wijde omtrek te horen, dus niks te klagen gehad :D
echt weer een geslaagd feest:D zeker weer goed vermaakt tot de volgende decibel:D
Dit was egt weer superrrr vet!!! Technoboy was tog wel de beste he :P
Caatje btbw
Idustrial/Schranz :respect: !!! Unexist :yes: & afsluiting Rude awakening :bounce: ---> Geweldig feest weer :D
CANADIAN
SUPERfeest, zag er leuk uit, heb me goed vermaakt .
Carloss...
Was weer een super geslaagd feestje ;):p:P
chantal_82
super feest(y). heb me goed vermaakt daar. vooral de sfeer in de hardstyle tent was super.
CHEDDAR
FUCKING GRUWLIJK OUTDOOR FEEST VAN HET JAAR ZO WIE ZO EN BESTE DECIBEL EDITIE TOT NU TOE VINDT IK!!
Christijan
het was weer gruwelijk genieten
Chrizzoo
Echt dik feest:D vooral @ Industrial.. maar vond op het einde zlfs de hardstyle goed klinken hoe komt da nou :P
cK Rotterdam
was gek alleen minder dan ik verwacht had, maar ja misschien had ik me er teveel van voorgeteld
Cold as aYs™ [Fuck You All]
was een zeer geslaagd feestje jammer van de regen... hardcore was knallen!! veel ouwe bekenden gezien en heb het goed na me zin gehad :D volgend jaar weer!! :bounce:
Colinda(f)
:D Super Feesie :P hoppataaa gas erop en gaaaaaaan :bounce: Op Naar Decibel 2007:D Bedankt Iedereen(K)
conehead
Mooi feesje! Jammer van geluid en tekort aan bar's in de tenten
Cor.S
gezellig feestje !!! heb me vermaakt.. en tsjah catscan :respect:
Was echt helemaal super ondanks de regen en het feit dat je haast niet kon bellen/smsen.Toch m'n maatje nog gevonden en super naar m'n zin gehad ;) :respect:
Crazy_Chica
Was super leuk lekker lang mooi weer gebleven en goed sfeertje :yes: later wat regen maar goed weer of geen weer de echte feestbeesten blijven gewoon doorgaan (y) Top...
crimmie
ondanks de regen was t een superfeest!!!!!!:bounce:
d a v i d o f f :[
Oh mensen, Pet Duo! :bounce: Echt helemaal los! :D
Dat je ondanks 20min. geen muziek toch nog zo'n geweldige set kunt neerzetten, Charly&Theo in 1 woord geweldig. En de regen maakte het alleen maar vetter
D-Jamez
:respect:
Da Kooi-Jeffrey
geweldig egt geslaagt feest maar de regen mocht weg blijven:P
heb me goed vermaakt whoppa:P alleen jammer die regen was net een bezopen kat toen we bij de auto eindelijk aankwamen hahaha!!
Dafkuh
Damn Wat een Feest!!!! :D:D :respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect: Dj Paul & Dj Rob :respect:
Daisyo:)
zker hard geknalt:P
Daniel...!!
Was egt een geweldig feest...heb alleen ma bij jump gestaan:bounce:
Danny Katwyk
house geblazen!!
danny20
was weer een zeer geslaagt fesstje jammer van de regen, maarjah pontio aan en gaan met die banaan.
Dark Joris
op de regen na, rete vet!
Darkness - Always be a rubberboot :p
zooo dat was goed zeg, boeiend dat het regende.. gewoon beuqen!
De FEESTFee B)
Het was VET VET VET!!
De House Paus
BETERE VERJAARDAG KENDE NIE HEBBEN - nondejuu wat zijn deze feestjes heerlijk
deBor
Zeer geslaagt feesie , en beters zo een huisie op ­de Beekse Bergen op loopafstand (y)
Parkeren ZWAAR KUT :kots:
Delete123
Was zekers kk vet weer :D Waxweazle, Vince, Partyraiser, Panic :respect: tot volgend jaar! :cheers:
DH-Harry-DH
was kk losssssssssssss
waarom nou die regen? wel goed geregeld, dat grati­s zeiken voor mannen... partyraiser was weer knallen
Het was gezellig echt naar me zin gehad alleen de regen was minder
Diva**style
zo ver lopen was t niej, B2S was een top feest keep it going..
DJ D-Ablo
alles was lekker geregeld, geen rijen voor de ingang, jammer van het weer. 2 hardcore area's, was vet
DJ Gakko
Erg genoten :yes: super feestje!
geslaagd feest :yes: volgende keer cker weer van de partij
cool festival flink bezopen alleen jammer van die regen 's-avond
DJ The Reaper
echt geweldig alleen jammer van et geluid in de hc area en de speakers van de industrial area en de regen natuurlijk maja je kunt nie alles hebben kheb me eigen prima vermaakt volgende keer zeker weer :respect: to partyraiser & unexist :respect:
vet meer hoef k nie te zegguh
Djim
DJ REINER!!!! :bounce:
Djordies
heftig feeske aantal FOTO''s van JUMP TENT TERUG TE VINDEN OP­ ­WWW.OOSTERHOUT-PARTYPICS.NL en in album van Djordi­es_OPP http://partyflock.nl/album/155639/111053.ht­ml en in album Rogxs_OPP http://partyflock.nl/album/199271/111073.html GREETZZZZZZZZZz
ja super hoor, alleen jammer dat ik niet in meerdere tenten tegelijk kon zijn
DnX
Op het weer in de namiddag en het geluidsniveau bij de afsluiter van de mainstage na was het een geslaagd feestje
Dolle:bah:
Dit was echt weer een goed feeske!!:D Mooie locatie,snoeiharde geluid,vette sfeer(y) :respect:tommyknocker Volgend jaar zkr weer!!
doosdees
groot maar gezellig
*zucht* ik ben verliefd (L)
e v ii x
Supper feestje, goed weer lekkere muziek, alleen slechte afsluiting van Panic! jammer..
ed edd n eddie
goed feest goeie sfeer en dik geluid gewoon geweldig:) tot volgend jaar dan maar
:respect: Oldschool :respect: was zeker een goed­ feesie, maar vorig jaar beter naar mijn zin gehad­!
EdJuH :bounce:
was gewoon een tegek feest :d volgend jaar zeker weer
Elollie
Een paar heeeeeele VETTE sets gehoord:kwijl: Uitblinkers waren Pet Duo:respect: Chosen Few, Charly&Theo en als afsluiting in de techno> Rude Awakening:cheer:
Endymion [Bas]
foto's decibel outdoor 2006 op endymion.nl
Ennair
Partyraiser na n half uur (Y) Tent zweeterig en heet ma goed vermaakt!!
enzyme
I WILL HAVE THAT POWER bij de main op het laatst gruwelijk. verder over heel de dag super vermaakt. tot volgend jaar
Eric Greenfield
Geweldig feest! :respect: Stanton :respect:
volgend jaar gewoon weer. mooie locatie...lekker REGEN... en veel in de warre mensen...lekkerrr:D
Was echt een SUPER FEEST Aleen klote dat de hardcore en de jump zover uit elkaar lagen.. Volgend jaar zeker weer en dan weer camping Safariepark.. :bier: en :xtc:
:respect: Charly Lownoise & Mental Theo :respect:
Fierlj­eppend Fabeldier
Was lekker feestje, Hardtechno zaal was geweldig. Early stage ook wel weer lekker B) Rude Awakening :respect:
super feest!! jammer van het openbaar vervoer heen en weer
Locatie was gewoon kut, veel te uitgerekt. Zonder WWS was wel relaxed, moeten ze vaker doen
Foxbuster
Was mijn kaartje kwijt :O
echt kut da ik eerder naar huis moest om te werke :( maar verder echt geweldiggg!!!! :D
Frensizz
Beste feest ever! :D
Fritske.
Opper feestje meegemaakt! Idd jammer van de regen maar dat mag de pret niet drukken... ambiance!
fucker jovi
zoo menn k space hem nog
zeker weten een geslaagd feesie..tieum draaiden lekker bij de industrial
Full Effect
Jaja wat un feessie weer zeg :D decibel ruless :D was knalle met me sgatje en me echte knallers !!
G!ANN!
HET WAS EGT MASTER :bounce: :D
de hardcore tent was helemaal af evil activities live en noize suppressor live waar geweldig
Gabber Indiaan
heb me heerlijk vermaakt... wel ff wennen weer eens feessie overdag maar dat maakt het wel extra wazig:D:D:D:D hing lekker sfeertje, vooral in EARLY waar ik het hele feessie gehakt heb:P kon zeker me ei kwijt, zeker toen ik me poncho had whahahaha HOE GEKKER HOE BETER:P
Gabber­Pinda4­Life
Zo geweldig was het niet:no: Industrial geluid:X Die speakerdie kraakte wat een ramp:S Gelukkig later op de dag wel goed geluid. Hardcore tent was vet en lekker hard geluid, maar ook vaker dat opeens het geluid zachter stond of de bass uitgedraaid werd:S En geluid in de main met Panic ook rampzalig:S Het knalde gewoon niet:frusty: Ja wel bij het laatste nr weer de anthem:vaag: Tenten stonden te ver uit elkaar en locatie vond ik ook niks aan:no: Hardcore tent was top werd goed gedraaid. Open air early ook(Y)
Geutos
was me feestje wel!! BASS D & GIZMo en duro en technoboy super!! atjuh kijk uit voor de krokodillen!!
Gijs!
Heerlijk feest!!! Mijn held van de dag: Tatanka. Wat ging dat r aan toe zeg:)
Het was fokkin gek :bounce: Amok Disortion Panic te los:bounce:
Owh, net zo fijn feest, in de regen bij early rave doorgaan.. haha mooi mooi mooi :bounce: :bounce:
Gouden­kimmet­je
Leuk dat we met de party-bus vol vriendjes gingen!!! Feest zelf vond ik vorig jaar leuker maar toch goed vermaakt. Hardcore tent het leukst!! Endymion :lief: super set!! Early Rave en Main was ook wel leuk!! Gezellig met al die bekenden!! :kus: voor mijn schatje
onverzorgd feest, ben wel beter gewend van ze. jammer
Grundahl
was zeer goed te doen!! door de regen werd het alleen maar vetter!! PILSEN!!
Gustavje
F*CKING geweldig feest ;) mooie line-up!.. :respect: Southstylers :respect:!!
h4l-jell:b­ounce:
TOPPIE(Y) vond de locatie niet egt geweldig, maar het was cker wel zo VETT:D:D (jammer dat ik dan me voet moet verzwikken over de flesjes:():P
was wel een goeie feestje:cheer: zelfs het regen hield ons niet tegen;p charly lownoise en mental theo:respect::bounce:
HARDCORE WAY OF LIFE
zwaar vet feesie :respect:
echt een top feest zekers voor herhaling vatbaar, en die regen nou ja dat was toch maar ff.
hardco­refrea­k->vallard!­
was helemaal top feessie!!:respect:
HCE
zeer goed
Here's Johny!!­
GE-WEL-DIG! Vanaf begin tot het eind in de Hardstyle Area m.u.v. Southstylers :respect:, en zeg nou zelf.. WAT EEN SFEER! Super :respect:, ook :respect: naar de dj's, want wat werd er heerlijk gedraaid! En regen, ach....gewoon gas geven! Supervet baggeren in de modder!! Super festival!!:D
Hiddes
Fckn Goed Feest!!! :D:D:D
Hie
mooi feestje dit! Jammer van die flinke regenbui, mar jah... da was te verwachten! Charly en Theo zeer vet (Y) ook industrial echt top!! Amok en Rude Awakening was echt volle gas gaan!!:bounce:
Super goed Feest :D! Echt Toppie! Volgend jaar weer :respect:
geslaagd feest alleen jammer jammer van de regen:(
Host J-B
LOOSSSSSSS
housefreakk
super vette locatie !!
Huub de Verstandige 8)
Heerlijk feestje :bounce: alleen jammer van de regen :(
:jaja: Decibel 2006 is er weer 1tje voor in de boeken hoor :bounce: :cheer: :bounce:
iLo_013n
Super feest! en natuurlijk mooie locatie :D
Was weer gezellig met iedereen :yes: (F), alleen de locatie vond ik persoonlijk een beetje jammer.. :/ Maar was een lekker feestje, HEERLIJK dat de early open air was... en de regen sjaa...dat wisten we natuurlijk van te voren ;)
Isaac Latu
Was chill :D .. Natus , Kanzler, Pet Duo :respect:
Ivoow
'T was weer goed te doen :D Lars Tindy, Southstylers & The Prophet draaide echt super :P
er is maar 1 woord voor..........geweldig!!!!!!!!!! dikke (K) voor mijn maatjes en iedereen met wie ik heb staan hakkuh!!!!
J Q R D I :banana:
Super feesie... beter als vorig jaar! maar jammer van die regen, maar gelukkig los kunnen gaan in de HardStyle tent B)
J-olie
Was zeker relax :D..! See ya next year :cheer:
J.85.!
Zeer goed vermaakt (Y):D
JAAC
Jah de line-up loog er echt niet om,was gewoon een dikk feestje :respect:
Jacqueline.
Whaaaaa Kei vet!Regen is geweldig :d :lol: hihi volgend jaar weer hoor!!! :d:d:d Early Rave was echt sweet!
Was een super feestje!hehe lekker wezen noedelen;p
jAntJuH
de regen, die boeide me geen flikker, want heb toch in een tent gestaan, en de dj's ook niet, maar de mensen wel...! nooit zoveel ouwe bekenden op een feest! thanx y'all (you know who you are), t was kei gezellig!!
JappyJekko
was zeker weer een te gruwelijk feest
Jasper ®
Geluid in de HC stond idd wat zacht.. Maar wat war­en de heren van NOIZE SUPPRESSOR weer geweldig bez­ig :respect: Na Noize suppressor was ik ook echt he-le-maal op :D .. Waren veel gezellige (en een enkele minder gezellige) mensen
JD B)
FUCKING VET!!DECIBEL rules again!! :cheer: In de regen HOPPAAH!
Ben allen de laatste 4 uurtjes geweest, maar wat een super feest zeg!!! Goede locatie!!!!
Was weer een geslaagd feessie! Gelukkig stond ik in een tent toen t begon te regenen! (H)
me eerste feestje O:) maar heb heeeeerlijk genoten :D
Jenna!!!
was wel kicke, alleen een beetje rommelig vergeleken met vorig jaar
Jeromeke
Heerlijk feestje en nog nooit zoveel lol in de regen gehad :D
Jojo :)
:D
Als Jonertje het niet meer wit, komt dat door de kit...
Joost kuul
Super feestje!!! T einde vooral met al dat vuurwerk
JORAM.. ;P
whahah heb echt mega naar me zin gehad mensen allemaal bedankt :P
Juf Ilona
Was leuk! Thanks partypeople-tjes! :D Maar ja... regen :( Ondanks alles lekker feestje
Juf Inge
Was weer een zwaar goed feestje :bounce: Wij laten ons door de regen niet klein krijgen!!
Julie.
Vette Shizzle
Super Feest Volgend jaar weer aanwezig:p
Wat een feest!!! ;) een grote gezellige bende!!! jammer dat t zo druk werd met de regen maar het was toen gezellig buiten (Y)
Kelso-gekske
Bryan Fury 8) :respect:
Kenanus
leuk feestje maar jammer van de regen
:respect: Schijt aan de regen :respect:
Kian
Regen was niet eens zo erg, die modder!! :@ Voor de rest ondanks dat ik gaar was een leuk en gezellig feest gehad! Ruffneck, Amok, Technoboy... (y) B)
echt een lekker feest :D vooral bij industrial & hardcore was het heerlijk gas geven :D:D
Oooooh feest van mijn dromen!! Echt De Beste!
Kimm!e...
Top feestie.. en super camping :D:D prima vermaakt!!
Super vet feest alleen jammer van de drukte en de regen.. Zo druk dat je je niet meer kon draaien of keren.. :respect: for Noize Suppressor.Bij Nosferatu begon t geluid te kutte maar Noize Suppressor heeft het helemaal weer goed gemaakt:P
KIPPENEK
ONDANKS DIE DIKKE DONDERBUI EEN VET FEEST!!!!
knock,knock
was weer eens een super feest
Koev
Was weer n mooi en wazig dagje! Eruit worden gezet en meteen weer naar binnen geklommen..Francois was Goeie!
Koffietijd
ik moest werken tot kwart over 8 maar daarna heb ik me ZEKER goed vermaakt
L076
WAs zeker 1 van het vetste feest dit jaar :respect:
l@ur@
het was een geweldig feessie alleen de regen was klote
LAAL!
Mooi feestje, alleen die regen was wel beetje verpauperd. Maar dat hoor erbij; het was gewoon hartstikke fantastisch prachtig machtig mooi!
In 1 woord! SUPERS! Was opzeker een super feest! op naar de volgende DECIBEL!:bounce:
KUT REGEN!!!!!
LaNgE..­StAmPeR
This are the sounds of Noize Supperssor :respect: ­Thomazz Pedro we zijn de backstage gangers ;P
Geluid en grond kon beter ook Heineken en Pepsi zijn geen pluspunten, voor de rest was het goed
laura :jaja:
Was een mooi feessie :D helemaal zeiknat geregend maar dat maakt niet uit :D :bounce:
Leipe Shit Ouwe'
Hardstyle was echt Vet!! DURO en Tatanka:respect: The Prophet moet weer een x nieuwe platen gaan kopen..
VET ja..NOIZE SUPPRESSPOR :respect:
Ondanks de regenval was het echt gekte :D
Lievelien
Super! duurde ff voordat de sfeer kwam maar was later (Y) Regen? Hup Poncho aan en gaan :bounce: Charly L & Menthal T. dikke :respect:
knettervet!! industrial was volaan rammen en ook de beuktent was super: noize suppressor!!!
Lindaake '82
yeah
GEWELDIG !!
Loor
Was een vet feestje! vooral de afsluiting op de main :respect:
LORD ENZO
was weer helemaal te gek goed weer b2s ga zo door !!!!!!!!!!!!
LOSGESLAGEN
Vet feestje!!
was echt zoooo vet!! (L)
Louise(k)
was echt toppie met je nancy (k)
Was zeker weer goei feest :D:D:D Next year er zeker weer bij :D:D
Low-E
Zeer geslaagd feesie! vond alleen de area's iets te ver uit elkaar staan.
Lucas*
:respect: TheProphet :respect:
ik vond het SUPER :D hoogtepunt vd avond: The Prophet,!! dikke lasershow :yes: helemaal top!
M.arlon (F)
Geluid viel tegen en maar aan 1 kant van de tent een bar :s Maar het was een topdagje! :woop: unexist, partyraiser en noize suppressor :respect: Héérlijk :kwijl: Jammer dat de tijd zo snel ging
Maaak
super feest.. Geweldig vermaakt!! :D
MaaYk!!
super feestje , ik heb me goed vermaakt:D
Machatte
SUPERsfeer, SUPERmuziek, SUPERmensen!
Bruut feestje! op naar volgend jaar!!
zeer gezellig met ons vriendengroepje. ladderzat de dag door gekomen. jumparea was echt vet. Dj Marcky :respect: Bassdrum Project :respect: Partyrauser & mc da husttle. volgend jaar weer erbij.. zekerdeweten :jaja:
VET,,,, wel klote die regen tegen de avond
jammer van de regen en de beveiliging was niet oprecht
Mark_ster87
Weer helemaal LOS!:bounce: :respect:Catscan :respect:NOIZE SUPPRESSOR gruwelijk die bas :D
Top feest prima vermaakt en de The Prophet was de man van de avond!!:respect:
Marley...
Zo vet!!!
Marliefste
Net zo vet!!
masterxess
Charly en Theo!!!
MC RG
:respect: BEEKSE FUCKING BERGEN!!! THANX GOOL E.O. WAS ELKE EURO VAN DE 46 WAARD :d:d
jaha vet!! de weg kwijt
MDNSS
top feessie jammer alleen da we zo doorweekt waren da we maar weggegaan zijn haha mjah volgend jaar droge kleren in een kluissie hehe want ik weiger zon poncho aan te doen hahaha
Meeki
zeker weer n top feestje was weer geweldig
Michael...
sow was echt een super vet feestje en de mensen die lopen te zeike over de regen hahaha MIETJES !!!!!!!!!!!! was gewoon zwaar los gaan met de regen ik had geen poncho nodig alleen toen ik nieuwe kleren aanhad dan marja al met al jullie konde weten dat het ging regenen dus loop dan nie te zeike over een half uurtje regn hahaha suikerklontjes
Michelicious
slecht rekening gehouden met het voorspelde slechte weer door de organisatie, maar voor de rest was het weer gezellig
hij was weer lekker alle dj`s :respect:
Mike Velthuijsen
damn gewelig,.. DECI aan de top(H).. Main was super.. jammer van de regen. verpeste me pret NIET btw
Vet goed feest!!!
MiKKieJ
Na Zwemporium nu ook Drekcibel :cheer: super vermaakt!!
Misgunner
Anders Had ik Het Gewoon Ff KK Druk Bij De Hardstyle Bar !!!! Nooit Meer !!!!
wie weet er site,s waar er partypics staan????? Zoveel mogelijk.....thanks
Heb me goed vermaakt :cheer:
MISS-LIZZ
DE INDUSTRIAL WAS ECHT TE VET, EN DE TECHNO OOK 8) Hahhaha TOPPIE
Mister P
Wederom een meer dan geslaagd Decibel feestje. De line-up, aankleding alles super. De regen mocht voor mij de pret niet drukken. Volgend jaar zekers weer!
Mitchell__­Stylo;­)
:respect: Te DoDelijk :respect:
geweldig in 1 woord goed georganiseerd super feesje
Mnonnie123
TE LOS VOOR WOORDE GEWOONN!! :respect: noize suppressor
heb me goed vermaakt! :)
mr -G
VET
MR SH1N3
PURE GREATNESS !!!!!!!!! 100%
Mr. TOM
GODVERDOMME ZEG, GEWELDIG FEEST !!!
MrtNtje
zwaar de bom denk!!!.. jumpstyle was beste!! :)
echt super knallen
Nachtb­urgerm­eester
Was een vet feestje
Super feesy!!! Heb me prima vermaakt! De regen kon de pret niet drukken! Poncho power! :)
nelisdaman
Wat een geweldig feest. De early-rave en jump area waren goed te doen. De Hardcore area was super!! Tommy, Neophyte, Paul, Noizy, Helden _o_. En de afsluiten met Panic op de Main was ook super!
Nilio
Was een erg leuk feestje!!! Tommyknocker, noize suppressor en unexist erg vet! alleen geluid bij industrial was erg kut! en s ochtends stond het geluid in de hardcore veel harder dan s avonds beetje jammer!! verder prima vermaakt!!
ik heb me echt vermaakt was gewoon weer even ouderwets beuken!!!
erg vet feestje!!!!
vlgnd jaar weer en t jaar daar op ut jaar daarop drna ook nog . . . . . .
ging wel defqon was beter, maar waar blijven de foto`s ????
Notorious-:bier:
GOED, MAAR MATIG!!!
Ons L
Zeker voor herhaling vatbaar! Geen last gehad van de regen.. gewoon lekker door gaan! :)
oOLuci­gnanoO­o IN AZIE!­
goed
Optimisten Terroristen
als door door doorgaan in de regen nie optimistisch is..:lol: n superknalfeest!! thx companjon;)(K)
KK vet! Decibel see you next year!!
OXYD
vetteshittttt
P@RTYRICO
vond wel geinig!maar verleden jaar was stukken beter!Pet duo:respect:
Pablo Escobar Is BACK!!!­
Mega mooi feestje,tweede keer super vet!!! Maten bedankt voor deze knoepertje harde dag
goed feest, alleen jammer van die regen
KNAL-Feeestje!!!!!!! Kijk nou al uit naar Volgend jaar!! Super gewoon!!! ThnX voor de leuke dag liefjes
Party_­Chicky (L)
Wat een opstelling zeg!! Volgende keer iets beter nadenken ;) Maar voor de rest,, Geweldig feest!! :respect.. Bij EA weer helemaal LOS!! :D
Pascal Arnhem
top feest de regen maakt het er niet minder oop super feestje gahad :respect:
Paul-T b)
Ja was een gek feessie :D veel bekende mensen en t weer heb toch wel lekker meegeholpen :D
Peetraatje
Bobedie!
Pep
beetje kut geregeld met da voedsel, en jammer dat apparatuur et begaf bij panic. Toch een heerlijk feest ;)
Petertjuhhh
zeker wel een geslaagd feestjuh!!!!
Echt een zwaar Top Feest!! nog beter als vorig jaar!! & Volgend jaar zeker weer!!
SUPER VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ouwe
hoe verschrikkelijk lekker ws dit feest dan echt niet normaal meer hoe hard er is gestampft
Pithune/­Shadow Interaction
tering vet feest. deepack :worship: wat een helden set was dat!
Dit was weer zwaar lekkerrrr!! Helemaal los!!
Plianca (6)Master of disaster(6)
Jaaaa, was weer helemaal geweldig!!!! Begon warm, daarna lekker nat van de regen, maar we gaan gewoon door hej :P
In 1 woord GEWELDIG...beter als mijn verw8tingen...early rave + hardcore (Y) HAKKUHH :d
poebed­iiwoep­ssie
egt een te vet feesie,,helemaal loss :D
Wat een knaller, de tering zeg!!
poupoulossos
Jammer dat de tenten zo dicht op elkaar stonden bioj de Hardstyle en de early Rave, en ja ....een beetje jammer van het weer, maar na Rob en Paukl werd het geweldig, toppers van de avond CHARLIE&THEO :respect: wat een geweldige platenkeus!En natuurlijk Mr. Giusberti the no.1 of the Hardstyle :respect:
HARDSTYLE GEWELDIG! :respect: lekkerr losss.. echt super feessie!!
Prime Suspect
helemaal geweldig! goede sfeer, er werd super gedraait! en ja die regen, ach het heeft wel wat beuQe in de regen! Southstylers in de regen :respect:
PrinCeSS!!
2004 blijft het beste :D maar deze keer was het ook wel leuk.. alleen er waren wel wat minder leuke momente
Decibel was (y) zeker een top tienertje :D Ice, Da­an was gezellig :cheer: :respect: Melvin, Ferry, E­ug en Steve :respect: Suus leuk je weer eens gezien te hebben, was gezellie :)
Q-freak
heerlijke dag eenmaal in de techno nooit meer eruit geweest :P
QB
Tja wat zal ik zeggen. Heb het erg gezellie gehad :D ondanks de regen en de blubber.
R-Search
Superfeestje :D volgend jaar maar weer denk
Zeer vet feesje, Mindustires was vetste van de hele dag _0_
R@$h!d@
2 DJ Nowaxx > super goed gedraaid schatje, ben echt trots op jou!!! :D
R@vegr@n
:'( ik heb wat gemist :s fijn dat het een top feest was
RamPag3
leuk feessie jah!!
Reinald
Super maar jammer van het weer!!!
zeer vet feestje ondanks te regen ging echt nergens over :bounce:
GEWELDIG.. noisekick egt geweldig!!
resurreqtion
was wel vet maar niet te vergelijken met het lingebos
Revolution :hyper:
was zeker wel laage feestje ;P
Rick A
Super, Geweldig, Fantastisch!!
Rick ™
lekker feestje tot 19:30!!!!!!
Ricooow!
het was egt geweldig!
riezzie
mega feest echt super
Riksen
was zeker knallen :D
Robijntje!
GRUWELIJK FEEST!! topdag gehad met al me moppies (L)
rocksjon
industrial was fucking relaxt!!!!!!
Rockxie
Was vet feestjuh heb me prima vermaakt:D:D Heletijd in de Jump Area gestaan;)
Roxxxy*
zeker geslaagd feestje
rtc18
so was weer een lkkr feest industrial was erg lkkr voor al day mar hardcore tent had wel iets groter gemogen heb nu al weer zin in volgend jaar
geslaagd feestje!! volgend jaar zeker weer een decibel (en ohh wat n geluid bij sommige podia :D)
:respect: jump area :respect: super kicke!!! :D
SabriNa**
het was echt een bruut feest! :P
Salvo
Zwaar knallen :) Was wel weer lekker los ja :) Goeie aankleding enzo :D Toppie! Beter als verleden jaar..
SaMaNtHa
Was een SUPERRR feest :jaja: en heeeerlijk weer!! heb me zwaar goed vermaakt!!! :D
Egt Super :cheer: zelfs in de regen!!
Pet Duo waren de absolute helden :respect:
vet feessie was ut alleen jammer van de regen :( en ik moest 45 minuten op me hamburger wachten :P
Sebbo
Beste decibel tot nu toe :D
Shizzle Tizzle
Superfeesje! :respect:
sjimbo
Wat een geweld in die techno tent! Jammer dat er iets fout ging bij de set van Nosferatu! verder prima vermaakt! TOP!
Slager™
Ik had meer het gevoel dat ik meer aan het heen en weer lopen was dan aan het feesten :S Het was eigelijk ook iets te groot vond ik!! Voor de rest was alles super! MEESTERLIJK feestje ooorrr :D:D:D
super gezellig en het weer drukte de pret niet :P
slopke-hcore
was goei feesje bietje jammer van de regen mar da mocht de pret nie verstoren NOISEKICK was weer een pracht set
Slotsie Santiago Solari
That's the shit...
vet
Smoellie
Het was een zeer geslaagd feestje.. :D Prima sfeer, goede muziek, geluid iets minder, getroffen met 't weer, niet gestoort aan da bietje regen.. :bounce: (waren al té veel verwent @ Defqon qua weer :jaja: )
Sooi
Smullen :D
soske
grapje
spacemouse r r r
DEN-HAAG hakkuh was kk chemies bijna nokkie gegaan:P tnx maatjeee
Den-Haag HakKûh...:bounce: :jaja:
Godgruwelijk wat een Feestje zeg :respect: Day-mar en Partyraiser :kwijl: Tommyknocker (Y) op naar 2007
stampe bij Charly&Th­eo in de regen is geniaaal volgend jaar zeker weer wie moet er nog eet bonne hebbe;p
Stippe­llijnt­je a.­k.­a.­ De tripka­bouter
PRO PONCHO!! Vet gezellig bij de early rave in de stromende regen!!! :cheer:
In het begin hing dr echt een totale sfeer van nix :dood: maar rond 4/5 uur bloeide het feest op en was het echt dik knallen geblazen :D:D:D HEERLIJK feest! Alleen tja... die regen had wel wat minder gemogen
Ja geslaagd feestje, alleen jammer van die regen inderdaad. Neophyte:respect:
StuiterSidnO
GEWELDIG ! Dat zegt genoeg ;) ! Volgend jaar weer :D ! MEGA Dagje gehad :respect:
subliminal_
amok draaide et beste !!!!
Begin vond ik echt niets, vroeg me echt af wat ik daar deed, sfeerloos als de pest :| Maar dat is toch nog goed gekomen gelukkig! Heb me goed vermaakt! Weer hoop leuke mensen leren kennen! Techno tent was echt top! :D En de regen.. ach, moet kunnen toch ;)
SUSIE O:)
was gezellig :respect:
Noisekick (y) alleen kut weer! met al da modder!:S
Tedder
masterfeest. aleen jammer van de regenbui. Neophyt­­e ,paul elstak, Noise supressor waren w­erelds :respect: aleen jammer om bij thuiskomst opgepakt t­e worden door de juute in wijk. :|
terror_­snikkol
ONE WORD:bounce: ZEER GESLAAAAAAAAAAAGDDDD!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tessiej
Was egt Geweldig feest, alleen jammer da me telefoon t nie deed, maar ach, kei goed vermaakt igg:D
Tha Clown
Super naar m'n zin gehad :bounce: ... Zo ongeveer hele feest bij de Early gestaan (OOK tijdens die ENORME regenbui B)) ... DJ's van de dag: Chosen Few en Vince :respect: (Noiken in de Koiken draaien, HELD :D)
Tha Mitchells
lkkr hoor!! heren van Southstylers!! KLASSE! tsja jammer van de regen!
(Y) Het Was Echt Gewoon ZWAAR Vet!
the b@­bes .....­
het was een top feest lekker knalluhhh
The Grimreaper
Mc Raw, Rob, Charly Lownoise & Mental Theo. (Y) Er werd bij de Early Rave open air echt sup­er­ goed gedraaid. :D Zeker door Charly Lownoise en M­ent­al Theo ondanks de regen en kortsluiting bleve­n ze­ gewoon door gaan met feest maken, dat is nou spirit. :D Volge­nd ja­ar zeker weer van de partij. :bounce:
The Harder Styles 4 Life
het was opzeker een vet feest, der werd overal lekker hard gedraaid alleen een beetje jammer van de regenbuien in de namiddag
The Rienus
WAAAAAA super feest gehad!!! :respect: :D Dat beetje regen maakte me ook echt vrij weinig uit :) Maaike en Fleur super bedankt (K) TOMMYKNOCKER :respect:
The Vinyl Pimp
feest van het jaar (y)
Thilo
was goed feestje!!! luna, pet duo, tatanka en outblast erg vet!!!
tijn..
OMG Deepack! wat een set! BAMBAMABMABMABM! lozz als een wausiej ^^
Geweldig feesje.. Tatanka,Technoboy,Prophet,J.D.A :respect:
Timmer :bier:
Het was weer een leuk feesje :) goeie muziek!
Tinu5!!
:respect: roburt natus :respect: petduo :respect: akire :respect: pila, voor de rest jammer dat ik rude awakening & the dj producer heb gemist
tongboy
nou het was gewoon een top feest wau wel langer door gan dan 11 uur
toot
ik dacht dat het niet veel beter kon als vorig jaar... maar dit feest overtreft echt alles!!!! :D :D :D :D :D
TriX in tha MiX
van 11 tot 22u.helemaal losgegaan:bounce: Super Feest,Perfecte locatie,misschien iets te groot;p hahahaha.Foei wat een kilometers afgelegd.Half 8uur een vette regenbui gehad,maar dat mocht de pret niet drukken!Hup in mn poncho weer verder zwoegen
nat maar wel goed
Unique (Freestyle)
B2S.....krijgt van mij alle lof man man wat een bizar goed feest
Het was cker wel n vet feest, heb me het meest vermaakt in de Hardstyle area en Main Stage was ook wel te doen, en de afsluiting was (y) !!!
Verdelger
Super feest (Y)
Het was weer Superrrr :yes:
poncho's zonder muts beters! maar was super feest!
Goed te doen ondanks ik op Krukken moes lopen:( wel jammer vant weer, voor de rest super:D
vldmikey
ut was zeker kk gek da doen we nog een keer
Short Safari Tripje, maar Decibel komt zijn naam wel na :O
Vosje jr.
Suppppeeerrrrr VET!!!!! B2S bedankt!!!
vrolijk
het was geweldig zo veel gave mensen en gave muziek
mooi feesje jammer van de regen
was weer goed te doen alleen jammer dat het geluid zachter ging!
Wendie
1ste x debicel..vond het een geslaagd feest :bounce: muziek was goed..leuke sfeer
Wendy's
Was wel Knallen alleen Jammer van de regen s`avonds..
wesley (L) kimberly
de regen was kut en dat het zo druk werd in de tenten maar de muziek was enorm goed!!!!
het was toppie...liegebeestjes haha
WeZs C
Was goei feestje baas, BASSDRUM PROJECT ging echt hard
Wouser
Zeer goed vermaakt. Francois :respect:
wouter kap
het was echt een super feest :D super vette decors vooral die van de main was te erg
was wel IJselijk feesje denk:bier:
xXDaph­ne1987­Xx
Super feestje!!
yamaha rider
was een zeer goed feest en volgend jaar weer hoop ik
Yaske
UBERVET! :respect: :respect: :respect:
Yellow.
Masterlijk!!
Zambrettini
kut
Zebra's ruiken vreemd
Zeer zwak...
jammer van de regen maar voor de rest topdagje gehad..:respect:niosekick:respect:
{D©S}C­ornett­o®
Zwaar Bruut Feesie :respect: Bryan Fury & The Dj Producer :respect: Regen of geen Regen Charly & Theo waren Geweldig :bounce:
{NL}jo­rdy{NL­}
was een kk vet ffest en heb me best vermaakt alleen helemaal nat geregend :P
{{HARDCORE HOOLIGAN}}
Dik feest en de f*cking regen kan de pret niet drukke!!
|[ Rave 2 The Maximum ]|
Super Feest! Early Rave! Charly Lownoise & Mental Theo! Jullie blijven masterlijk geweldig!!!!! :worship: Rest was ook goed te doen @ Hardcore & Darkcore Area..
|Prod!gy|
Superrr (y) alleen kutlocatie
~~ARMIN~~
beetje jammer:S:S maar hardcore was kk hard geloof ik
† Gabberdoom †
leuk feest ;)... veel ouwe gabbers :) ... geluid was minder:P
¤Jessos (F)¤
was zwaar knallen:bounce: jammer van de regen maar we krgen van die handige regenjasjes:) verder was het gewoon SUPER:!:d
Het Was Echt Een Geweldig Feest, Volgend Jaar Zeker Weer... Lkkr Knallen Met Mun Maten, Op Naar Q-Base & Qlimax...
Goed feestje gehad..Zker goed vermaakt

Line-up Decibel

1Mainstage –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  techno, house
za 13:00 - 14:30:  🇧🇪 techno, trance, house, retro
za 14:30 - 15:30:  house, techno, trance, hardstyle
za 15:30 - 17:00:  hardstyle
za 17:00 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
  hardcore, hardstyle
za 19:30 - 20:00:  hardstyle
 Zany, DV8, Walt Jenssen
za 20:00 - 21:00:  🇨🇭 hardstyle
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Jump
za 11:00 - 12:30: 
za 12:30 - 14:00:  hardcore, hardstyle
za 14:00 - 15:30:  🇧🇪 hardstyle
za 15:30 - 16:00:  hardstyle, hard techno
 Bad Boyz
za 16:00 - 17:30:  🇧🇪 house, hardstyle, retro
za 17:30 - 18:45:  🇫🇷
za 18:45 - 20:00:  🇫🇷
 Vince
za 20:00 - 20:30:  🇪🇸
za 20:30 - 22:00:  🇧🇪 techno, trance, hard techno
  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 22:00 - 23:00:  🇧🇪 hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
3Hardstyle
za 11:00 - 12:30:  hardstyle
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:30:  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
  hardstyle
 Trilok, Rebel of Noise
za 14:30 - 15:30: 
za 15:30 - 16:30:  techno, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  hardstyle
za 17:30 - 18:30:  🇮🇹 hardstyle
za 18:30 - 20:00:  hardstyle
  hardstyle
za 20:00 - 21:00:  hardstyle
 Mars-L
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardstyle
  · MC hardstyle
4Techno
za 11:00 - 12:30:  🇬🇧 techno
za 12:30 - 14:00:  🇧🇪 techno
za 14:00 - 15:30:  🇩🇪 techno
za 15:30 - 17:00:  🇩🇪 techno, rock
za 17:00 - 18:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
za 18:30 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
za 21:30 - 22:45:  techno, hardcore
  · MC drum & bass, hardcore, dubstep
5Oldschool
za 11:00 - 13:00:  house, hardcore, disco
za 13:00 - 15:00:  trance, house
za 15:00 - 17:30:  techno, hardstyle, hardcore
za 17:30 - 20:00:  techno
za 20:00 - 22:45:  hardcore
  · MC
6Industrial
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore, hard techno
za 14:30 - 16:00:  techno, hardcore
 In-Q-Bator, Emission
za 16:00 - 17:00:  🇬🇧 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  🇮🇹 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇫🇷 hardcore
za 21:00 - 21:30:  · live hardcore
za 21:30 - 22:45:  hardcore, drum & bass
  · MC hardcore
7Darkraver’s love island
za 11:00 - 15:00:  hardstyle, trance
za 15:00 - 22:00:  hardcore, hardstyle
 
8Hardtrance –Open Air–
za 11:00 - 13:00:  hardstyle
za 13:00 - 16:00:  🇷🇺
za 16:00 - 19:00:  trance
za 19:00 - 22:00:  trance, retro
9Hardcore
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  🇮🇹 hardcore
za 13:00 - 14:30:  hardstyle
  hardcore
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:30:  hardcore
za 17:30 - 19:00:  hardcore
  hardcore
za 19:00 - 19:30:  hardcore
 Max Enforcer
za 19:30 - 20:30:  hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC hardcore
10Early rave –Open Air–
za 11:00 - 12:00:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:15:  hardcore
  hardcore
za 14:15 - 15:15:  🇧🇪 hardcore, trance, house, hardstyle
za 15:15 - 16:15:  hardcore
za 16:15 - 17:15:  hardcore, house, hardstyle
za 17:15 - 18:15:  hardcore
za 18:15 - 19:45:  hardcore
  techno, hardstyle, hardcore
za 19:45 - 21:15:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 21:15 - 22:30:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
  · MC
  · MC hardcore

Nieuws

Over iets meer dan een week is het zover en vindt de vijfde editie plaats van het Decibel outdoor festival. Dit jaar wordt het door B2S georganiseerde evenement voor het eerst gehouden in Beekse Bergen. B2S heeft met deze prachtige locatie nabij het bekende safari- en vakantiepark een primeur, want het terrein was niet eerder het decor van een dancefestival. De kaartverkoop gaat hard en Decibel zal spoedig uitverkocht raken. 277
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt op Beekse Bergen de vijfde editie gehouden van het succesvolle Decibel outdoor festival. Na het Lingebos in 2005 zal B2S dit jaar als eerste organisator dit bekende safari- en recreatiepark aandoen. Met een maandenlange voorbereiding achter de rug om de maar liefst 100 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen, presenteert B2S nu met gepaste trots de complete line-up van Decibel 2006. 393
Op zaterdag 19 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie gehouden van Decibel outdoor. En dit jaar op een wel heel bijzondere locatie, namelijk de Beekse Bergen in Hilvarenbeek! Organisator B2S beleeft hiermee een vette primeur, want het zal de eerste keer zijn dat er een dancefestival wordt gehouden in dit bekende safari- en recreatiepark. 370

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
TK: (gesloten) Nieuwe Decibel Outdoor 2006 DVD tickets15
Dvd decibel f:hard176
Defqon of decibel welke vond jij beter? f:hard122
Decibel 2006: De Line-up + time table! :) f:hard430
Het grote hoe was decibel 2006 topic? f:hard1285
(gesloten) Nummer van Panic @ Decibel...?? f:hard8
Ik zoek een jongen. f:hard49
Decibel Outdoor vs Q-Base f:hard117
Livesets Decibell !!!! f:hard107
Decibel wellicht in 2007 niet welkom f:algemeen51
(gesloten) Decibel niet meer bij de beekse bergen?? f:hard10
Bpm steeds hoger.... muziek32
Tracklisten decibel muziek19
Het uiterlijk van de party bezoeker is inde loop der jaren veranderd. f:algemeen17
Verloren Op Decibel f:hard11
Hoe heb jij de line-up's doorlopen op decibel 2006 f:hard24
Playlist panic @ decibel 2006 muziek17
Filmpjes Decibel f:hard5
DECIBEL.. Camping.. f:hard177
Hebben we ook allemaal zin in decibel.. f:hard12
Voor en Na Decibel.. f:hard41
(gesloten) Waarom staan er geen foto's van Decibel op Partyflock f:algemeen14
(gesloten) Waar blijven die fotos van decibel ??? f:algemeen9
(gesloten) Decibel livesets ? f:hard2
Kleding Decibel kleding80
Ongeluk a50 na decibel f:hard41
Kaartjes decibel vs kaartjes lowlands f:algemeen26
Decibel OF mysteryland? f:hard222
TK: (gesloten) 3kaarten decibel tickets8
Telefoon Gevonden Samsung tijdens Decibel f:algemeen32
(gesloten) Foto's Decibel??? f:algemeen9
Ola-meid gezocht ! f:hard17
(gesloten) Olifant zoekt jongen die anaal is genomen door mijn Slurf op Decibel f:hard38
(gesloten) Decibel speciale stage voor Darkraver f:hard191
(gesloten) Mijn beleving van decibel 2006. f:algemeen8
(gesloten) Decibel - low lands f:hard5
(gesloten) Site waar foto's van decibel op staan f:algemeen4
Foto toestel mag dat f:hard16
Paarse ladyphone verloren f:algemeen5
(gesloten) Partypics decibel f:hard2
Ben mijn digitale camara kwijt f:algemeen5
(gesloten) Nationale Poncho Party f:algemeen26
(gesloten) Charly Lownoise en Mental Theo @ Decibel f:hard16
(gesloten) Decibel drank tekorten f:hard25
(gesloten) Duimen voor goed weer @ decibel f:hard340
(gesloten) Wie gaat er helemaal los op DECIBEL 2006 f:hard139
(gesloten) Decibel outdoor 2006 f:hard1656
(gesloten) Decibel rustig in het begin/maar later knallen f:hard4
(gesloten) Nog mensen vast gereden op het weiland?? f:hard5
(gesloten) Te koop vipkaartje decibel tickets7
(gesloten) Het grote Hoe Was Decibel-Outdoor 2006 f:algemeen7
(gesloten) Het grote hoe was decibel outdoor festival? f:hard27
TK: (gesloten) Nog 1 kaartje voor decibel te koop !!! tickets5
Decibel live te beluisteren f:hard10
(gesloten) Het grote hoe is/was decibel topic... f:hard11
TK: 2 kaartjes Decibel € 75,- tickets5
Kaartje decibel 50,- tickets7
TK: (gesloten) 1 x Decibel ticket tickets6
Gezocht twee kaartjes decibell f:hard2
GZ: 1 kaartje voor decibel!!!!! tickets4
TK: (gesloten) Decibel outdoor kaart tickets4
GZ kaartje decibel omg. utrecht 50 euro tickets4
Te koop: 4 kaartjes voor decibel f:algemeen4
TK: (gesloten) Decibel tickets1
GZ: 3 kaarten decibel tickets6
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten voor Decibel tickets2
GZ: (gesloten) 1 of 2 kaarten decibel omgeving Venlo tickets1
TK: 1 of 2 kaarten voor decibel omg. Venlo tickets1
Kaartje voor decibel 46,00 euro tickets4
TK: (gesloten) Decibel kaartje!!!!! tickets5
TK: (gesloten) Decibel kaartje, tickets4
GZ: (gesloten) 2 Decibel kaartjes, omg Rotterdam tickets5
GZ: (gesloten) Decibel Outdoor tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Decibel tickets7
Deibel Outdoor anthem 2006 muziek57
GZ: (gesloten) DECIBEL 1 kaartje !! tickets3
TK: (gesloten) 3kaartjes decibel tickets2
GZ: Met Spoed Gezocht...Decibel tickets2
GZ: 2x ticket decibel tickets1
GZ: (gesloten) Decibel kaartje 1x tickets5

25 opmerkingen

 
Werkzaam bij HZ Events
Artiest Whisper X
Waarschuw beheerder
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox
Waarschuw beheerder
donateur
als je mij de dvd ff laat horen :P dan weetk dat vast wel ;P hehe
 
Waarschuw beheerder
dit was een toppie feest
Waarschuw beheerder
zeker wel geweldig alleen jmr van de regen
Waarschuw beheerder
het was zo prachtig! beetje ver lopen maar goed:)
 
Waarschuw beheerder
Alles was geweldig

Zelfs de regen, iedereen in poncho's :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik dat liedje kan downloaden van max enforcer waar hij mee begon op decibel

some where over the rainbow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:02:
wie weet hoe dat nemmer heet wat ruthless draaid als eerste op die dvd stuur even naar me inbox


vietnam
Waarschuw beheerder
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden
Waarschuw beheerder
super vet feest voor de eerste keer :D
Waarschuw beheerder
WOW, eerst een lange tijd ZEER GOED, maar toch naar GEWELDIG geklommen, UNIEK!

En dat met da $#%@^#^% weer!

:respect:
Waarschuw beheerder
was kankervet gek(Y)
regen von ik ok wel wat hebben:jaja:
 
Waarschuw beheerder
augustus weer knallennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
nog 6 maanden :woop: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bacardi-mannetje op zaterdag 20 januari 2007 om 13:42:
het was een geweldig feest alleen jammer dat het in het water is gelopen door de weersomstandigheden


Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 2 april 2007 om 09:48:
Helemaal niet :p!
Was gewoon net zo hard doorgaan! , de regen bracht er zelfs nog wel een apart sfeertje in ;)


Helemaal gelijk(Y) dat vond k ook, toen het vet hard ging regenen zag je iedereen ineens naar de tenten renne enzo,, k eerst ook ff. maar stond bij de oldskooltent,, half derin en half derbuiten,dus werd tog al nat,dus denk,fuck it weetje,beetje regen verneukt mijn dag niet:p dus was weer als 1 van de eerste snoeihard aan het raggen op de mainstage:D en ook supergaaf geregeld dat der poncho's werden uitgedeelt(gegooit), alleen heb k niet eens gebruik van gemaakt:P nat word je toch wel, en dan liefer van de regen wat een beetje verkoelend is dan je eigen zweet tog:D Super feesie gehad en dit jaar ook 100000% weer heen:D
 
Waarschuw beheerder
dit jaar ben k dr ook weer:D yess yess
Waarschuw beheerder
Mja ik moet nog kijken of ik er kan zijn.

Van de DVD van 2006 trouwens: Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjornsane op woensdag 8 augustus 2007 om 23:46:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat Mike Heart draait? Dat beetje hardhouse achtige


vet nr eh :[
Waarschuw beheerder
Pff zit nog steeds vaak te denken aan het:
"D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villian - Keep It Comming" Moment tijdens de D-Block & S-Te-Fan set..
Was zo geweldig :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah komt idd wel enigzins op jah
Waarschuw beheerder
Mental Theo en Charly Lownoise in de regen! (L)