beetje erg koud bij de kluisjes maar verder wel vet hard gedraaid alleen de volgende keer ga ik niet meer naar masters in nederland word veelste commercieel allemaal
Jaa was een mooi feessie! alleen wel benauwd pff!!
De muziek was super, t geluid deed t ook lekker.. maar de aankleding was bagger, lasers e.d. En wat was de E.H.B.O. druk zeg..
ik hou helemaal niet van oldstyle, maar vond het toch de beste zaal!!!!...de rij was zwaar kut, maar de wc´s waren zekers goed geregeld!!!...al met al, best feestje!!!...kan ook door het bier komen whaha
BRUUT FEESJUH!!! GOEIE LOCATIE EN DE INDUSTRIAL ZAAL WAS !!!! VISITOR
( Angerfist ) ( Partyraiser :respect ( Mecano twins ) voor de rest veel te warm veel te veel mense die nokkiej zijn gegaan en muziek had wel harder gekunt feest krijg van mij een 6
kon de hele avond niemand vinden was zuur geworre door die kk rij maar voor de rest was ut opzich wel dol en zekrs wel goed gedraaid ik was alleen niet zo in de stemming jammer genoeg anders was ut kk dol feest geweest
waren er mensen die ''beter kom je niet '' te druk vonden vond hier beetje veel te druk ma wel zeer goed vermaakt vooral einde in de Industrial zaal vet hard gedraaid helemaal toppie!!!!
t kon wel weer eens wat beter wat een fuck feest zeg t is dat ik me eigen kon vermaken met vrienden anders....!!! gewoon te veel tutjes en kleuters daar
Et was een goed feest maar er waren toch wat minpunten zoals in et begin de drukte voor de poortjes waar je 30 min moest wachten en et eten was ook niet goed verzorgd! ze hadden helaas geen friet sate ! maar wat toch goed was de industrial zaal a.k.a. terror zaal . heb daar vol genoten maar de reunion zaal was ook geniaal met RTC ! De helden van de avond waren de vizitor en unexist en RTC gaf weer een mooie show! et was weer een mooi avondje dat weer in de boeken kan!
Jezus echt super vet gewoon!
was cker een top feest. heb lkkr kunnen stampen daar.
Was wel vet feest. Alleen veel te druk en de bonnen waren veel te duur
super feest!! zaal 3 best eindelijk is een grote terrorzaal zo als hoordlkkr hard iedereen draaide er super beste PARTYRAISER!!!! drinke te duur wc goed geregeld een goeie zit ruimte beetje waarm maar beste masters afgelopen 4 jaar in nederland
voor de Visitor die z'n scene opdroeg aan Rob!! Het laatste uur was zeker knalluh!! Supervet feestjuh!! Industrial zaal was !!!! Keiveel relaxte mensen! Echt 'n bruut feessie!!
Check verslagjuHhh!!
SSSUPER FEEST..... en thuisfront nogwel... Ze moeten hier vaker feesten geven... !!!!!!
Goed feest, leuke sfeer Voelde me alleen zelf niet zo goed. Klote dat het zo warm en druk was. Veel bekenden helaas niet gezien. En die knipperlichten waren ook nie echt lekker Verder was het bier niet lekker en 3 munten voor 1 biertje
T was ckers niet zo goed als MOH Dortmund, maar zoiezo wel beter dan klote Thialf... super sfeertje... heb me prima vermaakt... ik weet niet wie er allemaal ook naar MOH Dortmund zijn geweest, maar dat was echt wel 100keer beter... toch een leuk feestje!!
Het feest was gewoon echt GRUWELIJK!!! alleen jammer van de warmte! Maar verder echt super!! Heb me best vermaakt daar!! Verschillende dj's draaide echt goed!!
was zeker wel goed!! wel erg warm en lange wachtrijen maar was zeker de moeite waard!!!!
Industrial Zaal Goed Gedraaid! O.A. Tieum, Destroyer, Negative A, Unexist & Partyraiser DJ Smurf Vs The Vizitor Was Gewoon TE Bruut(O.A. die Alles Kapot Actie van The Vizitor )
heb me weer prima vermaakt, beetjuh van de wereld maar dat mag, alleen wat duur zeg die bonne voor de rest geweldig, nog gelachen ook op de terugweg wat wil je nog meer
jammer van de vele vechtpartijen, stond er vaak naast en was dus vaak de lul toen de beveileging ze kwam verwijderen omdat ze niet keken waar ze liepen
ALLUH GEILHEID OP EEN STOKKIE MAN GEKKUH vooral de industrial en ben tot 3 uur nuchter geweest en heb me kapot GESTAMPT vur onze KOZZY natuurlijk de hc zaal was wel kut druk
het was egt een KNAL FEEST jmmr dat er in het begin zo een lange rij stond en over die bonnen sloeg ook nergens op maajah ik had het egt wel naar me zin!! Smurf,,The vizitor,Unexist
Eerst ff voor de Visitor die zijn set opdroeg aan Rob!! Super feestje, een uur en 3 kwartier in de rij staan was wel belachelijk voor zo'n lokatie maar het was et zeker waard! Goed geluid, goeie sfeer, leuke mensen, leuke lokatie, een beetje warm en een beetje druk maar in de Industrial was et perfect!!
mow leuk feest als je van drukte warmte en kindjes houd maar de terror in de industrial cave was wel leuk dus heb toch wel een beetje schik gehad
Het was gewoon geweldig Alleen het geluid had iets harder gemogen. Vooral in de darkcore werd er super gedraaid
zo anders was ik ff niet meer te stoppen bij de Destroyer, wat ging ik lekker zeg! Verder had ik het in me eentje helemaal naar me zin bij BuzzFuzz & Dano. En KALE echt gewelldig dat ik jou nog tegen mocht komen, dat had ik nooit verwacht 1 minpunt, zaal 1 was te warm en in 't begin te druk en waarom zien mensen mij altijd op M.O.H. aan voor een draaideur, loop gewoon om mij heen zo moeilijk is dat toch niet!
TOPFEEST heb ma n kwartier in de hardcore zaal gestaan.. INDUSTRIAL ZAAL
Zeker goed vermaakt!! Vince gaf ook een goed setje weg ,,, zo kan ik elke DJ wel zijn complimenten geven!! Twas gewoon een goed feest makkelijk zat :: Ik zal zeker niet de enigste zijn die wat te zeuren heeft over de ventilatie , 5 min hakkuuuuh 3Liter zweet :: Maar verder in 1 woord geweldig
T WAS ECHT N STRAKKE PARTY!!!! gEEN LAST GEHAD VAN LANGE WACHTRIJEN, K WAS BINNEN OM 9.45 ... GEWOON OPTIJD DAAR ZIJN MAAR WEL VETTE MAAGGGKRAMPEN GEHAD,MAAR DAT MOCHT DE PRET NIET DRUKKEN...
Geweldig.........alleen het w8ten in het begin maar dat is al goedgemaakt...enne mag vaker in den bosch hoeven we niet zo ver......
Ik heb me echt super vermaakt!!! Er mag trouwens wel een keer wat aan die lange wachtrijen gedaan worden...En twee bonnetjes voor een zeven up...Schandalig!! Maar verder echt een topfeest!!! Partyraiser
superwarm, me eige de tering gezweet.. maar wel superfeestje! alleen jammer da we vroeger naar huis gingen, ik wilde nog niet!!!
Ja, was wel geinig, wel te warm en minder groot dan ze hadden aangekondigd. Maar was wel geinig, werd goed gedraaid in oldskool/early rave. Alleen: waar de fuck waren Gizmo en Darkraver mee bezig? die verneuqten het lekker richting het einde
Echt wel een super dik feest!!!. alleen de HC-zaal te druk, te warm. dus lekker naar de Industrial-zaal(gelukkig geen klein-zweethokje) en daar 1 voor 1 richtig vette sets !!!
Ondanks de lange wachtrij zeker een top feest gehad! Toppers: Destroyer en Predator
begon slecht maar eindigde super jammer van dat lange wachten in het begin!
Knalfeestjuhhh
100% linksaf gegaan alleen jammer van de wachtrijden
Was opzich wel gezellig feestje maar k had er veel meer van verwacht.. viel me een beetje tegen, op t einde begon ik pas beetje los te komen (rond half 7 ofzo ) voor de rest was het wel gezellig veel bekenden en er werd opzich lekker gedraaid, alleen promo verneukte zn set aant begin voor de rest
ja was wel goed feest alleen de geluid was te zacht en was kkk warm en dat kut gasten van die meelopers ik vind masters tegen vallen alleen partyraiser en strooije was goed in die terror zaal was goed dat was lekker stampen
was kk bruut feest jammer maar 1 keer paar jaar dit jaar
nou wat een feest zeg.. aan het begin d8 ik GADVER nationale doodkijkwedstrijd.. en helemaal geen sfeer.. maar dat kwam helemaal goed.. het werd een super feest dana + bass D + predator :respect
VET feestje weer....sfeer heel relaxed.Strak geluid en psychedelische lichtshow waren TOPPIE. En de DJ's???....Petje af voor de strakke sets hoor. luchtverversing had wel veel beter gekunt. Het was overal smerig rokerig en warm. Duz geen plaats waar je ff kon afkoelen (en dat was best wel nodig....wiew)
lache feestje!!!...geluid kon wel iets harder in de hc en de airco ook..!! verder goeie muziek gedraait!!!!!!!!!!! en die kutrije waren minder..maar verder
ja wa zal ik eens zeggen? heb wel betere feesten meegemaakt maarjah wel lekker dicht bij huis dit keer en TjappieH was wappie dus dan is ut altijd goeie he
Vond het echt weer zwaar relaxed!! Unexist maar man vd avond -> PARTYRAISER, godgodgod wat kan die kerel draaien 2 kleine minpuntjes -> De hitte en het bier, bavaria is echt niet te vreten
Jammer van de sfeer (of eerlijk gezegd GEEN sfeer..) ieder stond (ipv danst) en liep maar een beetje rond te lopen.. en mensen grow up, wat is er nou zo leuk aan om compleet verrot en verlebt er bij te lopen door overmatig drugsgebruik?!?!?!
was weer laaguh feesje.. wel wa druk.. maar wel gezellig zo met veel bekende.. Partyraiser Smurf The Vizitor Unexist
Was weer geslaagd, pijn aan mn poten nu maar dat is iets goeds Alleen die flesjes waren klote, DAY-MAR, Vince, Angerfist Maar was weer lekker warm en mn waaier ging gvd ook nog eens naar de klote
helemaal super hihi geen last van gehad van lange wachtrij V.I.P terreur echt prima vermaakt beetje jammer dat de rest al zo vroeg naar huis wou snik snik
Heb me onwijs vermaakt samen met mijn moppie alleen een beetje jammer van die buschauffeurs die te laat waren dat was wel wat minder....
Was wel een erg lange rij 1 uur gestaan!! verder heb me pima vermaakt!!!! Angerfist was echt geweldige avond!!!!! en zeker leuke mensen tegengekomen!!!
wel een goed feest, maar wat een kut flesjes je wordt er gewoon moe van.en die aktie vanpaul(the visitor)prachtig gewoon met dat beeldscherm en die toetsenborden
dit was zeker weer eens een geslaagd feessie van moh alleeen tering druk en benauwd maar voor herhaling vatbaar dit is de eerste keer sinds tijden da ik me eigen zo vermaakt heb op moh en jammer da er veel mense nie tegen een douwtje kenne maar daar had ik bij de industriel geen last van gelukkig en ze moeten die klote flesjes afschafe want da is nie te zuipe zo laters
Superduur, te lange rij, te weinig ventilatie en te veel mensen erin gepropt Vanaf 3uur begon het daarom pas leuk te worden . Daarom kan ik het geen goed feest noemen. De DJ's draaide wel zeer goed en hard En gelukkig was het na een tijdje al minder druk omdat er zoveel mensen afgevoerd werden door de warmte denk ik
zekers een leuk feestje, met name door de groep, dikke voor jullie allemaal,paul en JDA heerlijk, ben alleen v eel verloren, mn beurs, huissleutel, een t-shirt, sleutel op kluisje laten zitten hierdoor de borg niet terug gekregen, mn beltegoed is de klote op!! zielig he
vond er weinig aan, en prijzen lagen een btje te hoog: 40euro kaartje, 6euro parkeren, 5euro kluisje, 3.30euro biertje, 2.20euro water, 2euro wc, en bier in flesjes best makkelijk als je je nek wil breken, overal rijen en volgens mij deed de airco et niet jesus wat een hitte, geluid vonk ook niet alles, behalve in de early die was
Was wel ff lang w88 voordat we eindelijk eens binnen waren, en twas wel ff goed warm!! Maar kheb me goed vermaakt
Pff KK wazig feest maar wel echt vet alleen de warmte daar werdk soms echt gek van maarjah was ook helemaal de wegkwijt!!
vond het maar een bagger feest prijs van drank lag behoorlijk hoog en veel te veel aso mense die nergens respect voor hebbe VISITIOR heb voor mij me avondje nog beetje gered
de main zaal was geen ruk aan . maar de early rave .... GEWELDIG !!
leuk avondje gehad
Uitverkocht druk maar niet te druk..lauw bier? smaakte toch koud want je lichaamstemp was 45 graden...Alles was VET, en zo een drukte binnen laten komen maakt rijen ja duhh..Smurf klapper..samen met Vizitor:Computer Kapot-Computer kapot
Was een gaaf feessie, relaxt ingedeeld zo. Wel een beetje druk he..damn. Vooral de Industrial zaal vond ik wel bruut. Manu, Destroyer,Jappo
Hallo mensen, twas op zich wel een leuk feestje, maar next time ons niet meer gezien, twas erg warm, kutflesjes op de grond, het geluid werd ook beperkt.... en volgens mij komen er steeds m,eer kleuters op die commerciele feesten... maarrrr ondanks dat, t beukte gewoon wel lekker maar next time kleinere feesten, of de leukere buitenfeesten...
vond t echt een zwaar dik feest en ook de beste masters die ik ben geweest! de laatste 2 uur in zaal 3 vond het zo super geweldig dat ik er eigenlijk geen woorden voor heb!! .... vond het alleen wel iets te druk, maarja het was ook uitverkocht dus wat wil je.. kortom: GEWELDIG!!!!
Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386