Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
Smurf & The Vizitor:respect: Waarom moeten die har­de kutflessies nou? Je breekt je enkels erop. Niet­ meer doen... foei! ow en drie bonnen voor een bie­rtje is ook een beetje te! TOPPER! Dagmar je draaide ook weer errug lekker!!!
!! Witlof !!
beste MOH sinds tijden prima vermaakt
was wel vet feest! wel warm en bij die ingang was zekers kut!! maarja ken nie alles hebbe:D veel bekenden gezien:)
masters was helemaal top!
!!Shamiraa
Jaa was een mooi feessie! alleen wel benauwd pff!! :vaag:
Was gwn een knalfeesiej:D
:respect: Early Rave Was Zeker Goed :respect: wel zwaar naar de kanker nu :D
#­ Wild &­ Wicked #­
Oehhh Zkrr Super feestt !!! :respect:
#_99 Roumûh
Het was echt knalluh !!! Vooral de Early Rave en Industrial Zaal
vet
was geweldig feesje!!
:D
(..*­Majestic Predator*..­)
was sker wel leuk feestje, me eigen goed vermaakt:P:D
(6) meges!!!!­ (6)
KK BRUUT WAS EGT SUPERVET :P
:cheer: Was mooi feestie :cheer:
(F)-*­Jonna*­-(F)
Cker een goed feesie!!!:D Wel een btje warm,maar dat mag de pret niet bederven:P
:bounce: Was superrrrr, jammer dat ik zo moe was!!!!!! :bounce:
heel geslaagd feest wel een beetje warm maar dat maakt niet uit hihi volgend keer zeker weer xxx
(K)Sar­ahjane­(K)
Masters was een goed feessie naar me zin gehad met me moppies ;) en veelste warm :s en er liepen veel mooie manne rond:P:P
(zwh) catweazel (zwh)
vet cool wel verdomde druke n warm daaro en een eind lopen voor de wc elke x maar daarom was de pret niet minders (Y)
Lange wachtrij :s Tering warm :s en wat een chaos op station eeej :O:O .. maar wel super vermaakt :D:D(Y)
beetje druk en errug warm.pfff. maar verder echt relax feesiej :bounce: errug gezellie :D
was weer vetttt !!
***3kje***
t was een zeer geslaagd feestjuh...lekker muziek en gezellug mensen:D
**Connie**
SUPERFEEST!!!! :bounce:
**­Desibel**­ o:)
Super feesiej:D
**Marijke:[
heb me wel vermaakt moet ik zeggen...rtc :D:D super
Heerlijk...alleen jammer dat de tijd zo snel voorbij was,,
Jaa superrr!!:D Alleen heet en drukjes...
**­TeKnoK­uTTeKo­p**­
waren er mensen die ''beter kom je niet '' te druk vonden vond hier beetje veel te druk ma wel zeer goed vermaakt vooral einde in de Industrial zaal vet hard gedraaid helemaal toppie!!!!
**Tigger**
Was echt heel vet gaaf!!!!!!!!!
Zeeeeer geslaagd feesje!!!!!!! :D
*^*leonie*^*
was weer een leuk feessie!!Tijd ging weer te snel :s
*­Bjorn :banana:
egt SUPER :d
*Bless*
twas wel :vaag: maar wel kk wreed :P
muziek enzo was Super!! maar veeeel te warm, en al die rijen:S
*­H arders­tylesz­*­
goed en zeer vaag :P
EGT ZWAAAAR RLXXX
*Jeroentje*.
Was een Lekker feesiej Alleen beetje Wazig allemaal...:vaag:
*­Lieke(­L)Died­erik*­
jaaaa KIckeee
geweldig
*­PattyF­riemel­*­
Toppieeeeeee!!!
*RaNa*
1 uurtje rijden,,, en fucking 1 uur en drie kwartier wachten om binnen te komen door 5 poooooortjes ...!!! binnenkomst erggggg slecht geregeld verderssss alles Toppie(Y) goede sfeer relaxte muziek :D
Heb me prima vermaakt:bounce: Geluid stond goed hard:D En de Dj's hebben er weer flink op los geklapt:D
beffie ik ook met jou !!! echt een GEWELDIG feest mensen bedankt!!! (K)
mn eerste groote feest en wa vor 1 gvd echt nie normaal !!!!
-=­{NIJNTJUH}=­-
Tering vet feest gek volgende keer weer:P:P
-LENS-
Zeker heftig vette terror(Y) alleen kk warm man! en al da kut volk:S
HET WAS EN SUPER VET FEEST
:bounce: Had dit zeker niet verwacht :respect: was goed te doen, geen Thialf meer!
zeer goed
...TomTom
cker een vet feest, jammer van de dure pils en rijen ingang, maja laatk me avond nie door verpeste:P...
verneukt voor mij door 2 kut exen
..nelis..
leker feest mensen
..­°Jacqu­eline°­..­:woep:
..HEET!!!! maar dankzij m'n waaiertje zeker goed vermaakt..:woep:.. masterlijk feestje :cheer:
.John
vet feest al waren de lange rijen bij de ingang erg irritant. :respect: voor Vince en Unexist!
VIP is echt super relx In de early & main werd strak gedraaid! ­:respect: RTC :respect:
//P@rick\\
was top
Vanaf het moment dat Destroyer draaide ging het echt lekker :respect:
goed feest was alleen beetje te warm
2fast
lache feesie:P
:banan­a:One2­Annie!­
ut was TERREURRRRBRUUTT FEESIII!!! heb me goed vermaakt :bounce: :xtc:
was super vet!!! reunion area beste oldschoollllllll was goedddd alleen dat vieze kutbier bavaria voor 3,30 te gek voor worden maar de rest wel lekker gefeest jammer dak snel na de klote was maja trok later nog weer bij
ZWAAR VEMAAKT OP DIT FEEST ALLEEN BEETJE ERG WARM MAAR CKERS GOED LOKATIE VOOR ZO'N FEEST (Y)(Y)(Y)(B)(B)(B)
:bier: Para :bier:
Von ut wel un bruut feessie :bounce: best bezopen aant einde van ut feest :bier: ( heb voor de eerste X klomp eruit gezopen dat komt nooit voor:p )
:bier::rot: lammerik :rot::bier:
hij was lekker!!!!keihard los geweest!!!top top top!!!!nog steeds pijn in me kop!!
:bier:FRAN-HAKKUH-DAN:bier:
was egt geweldigg:D:D hehe hard uit je naatt :bounce: enne smurf :respect: super afsluiter!! (wel 10x bijna me nek gebroke over die kk flessies op de grond:S;)) en die busreis:D50 man terreur bij de benzinepomp :bounce::vaag:
egt super dol!!!
:bier:­NEOPHY­TE HARDCO­RE:lij­n:
HARDCORE - DE _ HARDE _ KERN _ DE _ ONDERGROND _ SUPER .. NEOPHYTE
:bier:­WJ:bie­r:
Heb me zeer goed vermaakt lekker staan hakken en :respect:Tieum,Partyraiser The destroyer en Angerfist:respect:
:bounce: Oma :bounce:
echt helemaal geweldig, ik heb me echt vermaakt... alleen de beveiliging en de hitte waren kut!! maar voor de rest was het echt helemaal geweldig!!!
:bounce: ParaMara
Fijn feestjee:D!!! Geluid(Y) Wel jammer van wachten en de hitte ma verderr:bounce:
:bounc­e:[Loo­Ss]
Bruute shit ! die van 2006­:respect: MOH :respect:­
:bounc­e:Bolu­s:boun­ce:
heb me weer prima vermaakt, beetjuh van de wereld maar dat mag, alleen wat duur zeg die bonne:S voor de rest geweldig, nog gelachen ook op de terugweg wat wil je nog meer:D
:bounc­e:oppe­rstamp­er:bou­nce:
ja was wel een kk gaaan feesie:)
:bounc­e:Rick­y:boun­ce:
Zoo dat was me een feesie wel :D
:bounce:vd peej:b­ounce:
het was helemaal geweldig super feeest !!
Ja joh stelletje mafjoekels, prop een volgende x n­og een paar duizend man meer in de breebunthallen ­en we staan dan als legbatterijen te stampen, dat ­bedoelen ze nou met ophokken!!! En ook erg fijn, die 5 ­poortjes bij de ingang, hadden ze zeker niet verwa­cht, zoveel volk..stelletje amateurhoeren
Was kk vet feest:D Was me eerste Masters maar zeker niet me laaste
:cheer: $­abje
top feestie :D uit je noot
:facepalm:
Echt een maaasterlijk feest :bounce:
:Lijn:­[NL]Va­ge Alco[N­L]:lij­n:
Was zeer zeker heel goed te doen.
:vaag: *­ Terror Bitch *­ :vaag:
Heb me echt goe geamusseerd !! :bounce: Vonnet zeker wel een geslaagd feesje !! :respect: The Vizitor :respect:
was een goed feesie:D
Zekersss geslaagd feestje (Y). Alleen jammer van die mensen die met de bosjes naar de EHBO gesleept konden worden
:X:D
was wel chill feessie alleen de vip stelde totaal niks voor :(
:xtc:K­ONING_­APIE:xtc:
vet hard! had de hele dag nog een piep in me oren:P
super feesje!! :respect:
:|Snelle Jelle:|
ja echt lekker feestje, alleen wel een grote chaos, ja toch of nie tan?
;)Chris ;)
Dat wachten in die rij hallo zeg , maar voor de rest wel een vet feest
< Japie >
goed feest hoor!!!
zoals gewoonlijk, was gezellig MOETEN we vaker doen ;) Tot ziens @ de aankomende masters :D
zwaar vet
>>>ARIE<<<
INDUSTRIAL ARENA was geweldig!!! hele nacht los gegaan met me gebroken poot hahaha ALPHEN TERROR!!!!!
was cker gaaf! alleen erg warm!
op de wachtrij na was alles super (y)
[ Aszjé ]
Cker :respect: VINCE :respect:; Patrick je bent meesterlijk met je scratch :respect: Tommyknocker :D:D enne duchtig staan Fladdere
[ Linda a.­k.­a Mini :bounce: ]
Geweldig feest :respect: Alleen wel lange rij bij de ingang dat was minder. Partyraiser! :respect: Alleen dat pogo gedoe hé :S
[0570]DERKIE
het was wel gezellig.vooral in oldschool gestaan.was wel vet
[[*­Duracell Hardcore Bunny*­]]
Super super gezelli feessie! All1 wat een kk flesjes op de grond, enkel is egt na de klote:@:@:@
VET feestje:respect:jda:respect:
:respect:
Geweldig feestje :bounce: Goed gedraaid(Y) alleen beetje warm ha ;) :respect:Terrorzaal was tog wel ut betere werk hehe :respect: Super Feestjee,, Voor herhaling vatbaar :):yes:
[FR] DARKCORE TERRORRIST [FR]
ja t was gewelidig goed geluid alleen de aankleding was wat minder maar voor de rest een top feest :P:P:P
[G]abb­ermui[­S]
Idd veels te druk..:P Nn uuhm ja pogo was wel nodig om ruimte te creeren.. Wel geslaagd feesiej..
[H4L] Hardcore Hooligan [H4L]
ja het was een ruig feestje maar was wel harstikke warm binnen dat was wel klote
[HK] Gab B)
was echt SUPER!!
[MKP] Keesie Feesie
echt weer een super feest goeie lokatie!!! alleen beetje warm... verder geweldig vermaakt. super zo'n terror zaal moeten ze meer doen!!!!!!!!!!
[Moes]™
GEWOON KK VET!!
[NL] A.­P.­F ROT KIND [NL]
was wel grappig :9
[NL] Ferreur in je eur [NL]
Vond dat er goed gedraaid werd en een goeie sfeer, vond het alleen geen top feest. maar voor de rest (Y)
het was egt een KNAL FEEST:bounce: jmmr dat er in het begin zo een lange rij stond en over die bonnen sloeg ook nergens op maajah ik had het egt wel naar me zin!! Smurf,,The vizitor,Unexist :respect:
[NL]:d­evil:.­.­Terreu­rSmurf­Je..­:devil:[NL]
VEEEELS te druk..!! :S was om de zoveel tijd weer iedereen kwijt..:P.. VIZITOR & SMURF..:respect::D(Y)
[NL]Ca­limero­_*­(L)
Dolle Bedoeling:vaag: twas wir gezellig! alleen viel k bijna flauw van de hitte ma goed... voor de rest :respect:
[NL]R0B3RT
WAS SUPER GEK
Ik heb maar een opmerking en dat is 3 munten voor een biertje voor de rest leuk feestje..:)
[NL]Un­iTeD[N­L]
tjah, wa kan ik ervan zegge? WA EEN VET FEEST!
[nRa]d­rachte­n number 1 made in holland
super feest geweldig gedraait van alle dj die ik heb gezien ik vond wel dat in alle zalen een beetje dezelfde stijlen te horen waren en veel te warm en en veel te druk maar ja
Was zeker wel een vet feest.. Den Bosch TERREUR (y)
[THB] neocorps [THB]
Het was zekers goed te doen en helemaal beter dat het Thialf stadion :bounce:
BKJN was vorige week tog nog iiets beter! maar twas wel gslaagd feessiej! :D :cheer: (K)
Was un kk doll feesje, vooral in de industrial zaal helemaal los!! werd goed en hard gedraaid.. Beste masters tot nu toe iig
goed feest was dat
]x[
Eindelijk weer een beetje volume wat er bij de naam van het feest hoort :) Ut was gezellie :)
_Loesy_
zeer geslaagd!! (Y) ;)
_Nathalii
Superr feesje :bounce:
Was een goed Feest, en ook nog es VIP. maar ooohw wat was het druk....!
Alcoholic!
Was zkrss Zwaaar dollleeeuuuhhh........Promo, Neophyte, Bass-D, King Matthew en Partyraiser :respect: egt heerlijk gedraaid. In de gang was het lekker koel:D:D da was zkrs btrss
Ammie013
de industrial arena was egt gruwelijk vet :D:D:D. en het :bier: ging r weer goed in :D
het was en te gek super gewoon feestje MOH :bounce:
angela* »
Super Feessie :D .. Drankprijzen & regeling bij ingang was wel KUT ..maar verder gOeie sets :bounce:
Antonio Banderas Vargas
WAZIGE FEEST MAN!!!whahaha Eerste grote feest mar wel de beste!!!iedereen bekand wazig man!!die wijve mochte van mij wel wa langer doorgaan op de podium En de meiske nog R.I.P. dol in mijn bol....................
Was egt wel zwaar relaxt.
vet feest supper vermaakt, alleen ging het bier er wel heel erg snel in
B
Was me eerste groote feest maar het was direct mega :bounce:
Kutsfeer maar was te verwachten :/ .. in ieder geval geen masters voor mij
b-e-e-r
Snoeihard
helemaal top!
B@rbiegirl
:respect: NeoPhyte, Angerfist, JDA & Paul :respect:
bachje
was een super vet feest en nu op naar hard bass zoetermeer
Kan niks anders zeggen, het was echt een fucking vet feest!!! spacede em volledig door:D vizitor maakte het op het einde helemaal vet!!:bounce:
Bavalo
was cker un geslaagd feestje, industrial zaal was beter dan ik had verwacht, vooral reanimator, manu le malin, THE DESTROYER, stormtrooper, the producer en smurf vs the vizitor.. alleen de rij was veelste lang en het bier veelste duur.. verder geslaagd feestje
BENSCHOPSE GABBER
super feest overal werd er erg goed gedraaid met e­en zeer goede platenkeus van de dj's :respect: PA­RTYRAISER :respect: NEGATIVE A :respect:
berrys
ingang was gewoon klote geregeld, ruim een half uu­­­­r staan wachten.. binnen was het echt gruwelijk­ ­:D en pogo is voor homo's ja(Y) :respect: PARTYRAISER:respect:
bise gaar
supper relax lekker gestamp man tied vuur de volgende hahah
Het was weer een klotezooi met de rijen!! eerst bij de ingang, zet auto vooraan op de parkeerplaats, moeten we helemaal om de hallen heenlopen? Daarna de lange rij bij de ingang, dan denk je hé hé, ik ben er, en dan weer een rij voor de wc, en dat is een zeer trieste bedoeling, ik zo'n bandje halen, uiteraard krijg je aggressie in de rij. Verder was het feestje gewoon top-niveau zoals het hoord te zij op MoH-feesten! goed gedraaid redelijk geluid! niks aan de muziek op te merken dan TOP! en sfeer was ook OK
Blitze Fritz
was te doen maar zo fockin druk Promo was echt de man & neophyte :respect: En angerfist was zo zwak hij probeerde het volgens mij nie eens te mixe en triest maar voorde rest voor een moh was het geluid een keer goed en licht en show was ook super
BlOnDiE-LiCiOuS
Het was gewoon egt gezellig,,, alleen te warm en te druk veder was alles oke :D !!!!
Boedha-belly
de binnenkomst was zwaaaaar klote, maar al met al een goed feesie, heb me prima vermaakt!
Was vet eej.... Henk kwiet gewist!!
Jah was super gaaf feestje jammer voor t lange wachte bij de ingang maja...
BomenBoer
Vond het waardeloos maar enige biertjes later is het wel wat geworden
Br!­L Zonder Br!­L
jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
Breda-Mike
een moh van 3 keer niks :no:
Bris
VETHEID :D whoeiiii was egt wel relaxt feestje.. jammer van de drukte in het begin :(
Busty.
wachtrij was te lang. kenne de foullieerders nie meteen ook t kaartje scheuren? of zijn daar gecertificeerde mensen voor nodig?:P was errug geslaagd feestje:D partyraiser!! :respect:
was zekers een bruut feest volgende x weer alleen weer jammer van de clubkutten die erwaren weer veelste veel ervan :S:S
Eerst ff :respect: voor de Visitor die zijn set opdroeg aan Rob!! Super feestje, een uur en 3 kwartier in de rij staan was wel belachelijk voor zo'n lokatie maar het was et zeker waard! Goed geluid, goeie sfeer, leuke mensen, leuke lokatie, een beetje warm en een beetje druk maar in de Industrial was et perfect!! (Y)
ChRiS
was weer eens zeer goed te doen ;P
Chrisiets
De indus zaal was ckkr het gekste, Partyraiser maakte er helemaal een gekkehuis van:P
CuBe A.­K.­A SqUiT(­L)ivan­a
jah het was zekers wel een lekker feest:D 10X beter als de2 in thialf volgende keer weer:):P
Daab
muziek was zeer goed! Maar wat een slechte organisatie zeg! Daarom vond ik het een goed feest en niet zeer goed een amateuristische 'underground' feest voor een nie echt een 'underground' prijs!
Echt super vet Feestje :D
leuk feestje maar de organisatie is Gewoon Bagger(N) men 1ste Moh en men laatstee...
Masters Bedankt voor weer een top feesie!
Manu le Malin :jaja:
Daske.
Geweldig :D Partyraiser (Y)
Heerlijk knetterfeest!! Tieum, nosferatu en smurf :respect: SNOEI! :D:D Best vermaakt (Y)
De party-schranzer
jammer dat ik toen nog niet wist wat industrial was
De Vage Voorzitter Bennie
Super (Y)
Denicos :/
Geweldig vermaakt. Super feessie. Mijn eerste masters, maar zeker niet de laatste die ik bezocht heb. En nu ga ik slapen ! massol
Deurtrek Terreur
zkkrs masters togh :D:D:D
Devious Narcotic
T WAS ECHT N STRAKKE PARTY!!!! gEEN LAST GEHAD VAN LANGE WACHTRIJEN, K WAS BINNEN OM 9.45 ... GEWOON OPTIJD DAAR ZIJN ;-) MAAR WEL VETTE MAAGGGKRAMPEN GEHAD,MAAR DAT MOCHT DE PRET NIET DRUKKEN...:-)
DeWintah
Zwaar gek feest. Alleen jammer dat het er zo warm was..En consumptie ook ja:S associaal gewoon
Was wel aardig
DICKY :cheer:
Eindelijk beter geluid:) Beter dat ik VIP was, lkker niet in die rij gestaan! Verder een Super feest :woep:
dirty john
kut feest
DJ Dangerlady
super....dacht dat ik onvindbaar was,,,,,,,,,
goed vermaakt ... tieum :respect: draaide zkkr netjes
DJ Freak-R
beste masters op duitsland na (y) :respect: alle laatste dj's v/d industrial :respect:
DON FIETO
een paar kleine dingen waren kut maar voor derest mooi
kk vet feest.. 1 van de betere en iig zeker beter dan dat kk thialf
Draadlooz
was echt kk bruut
Dragoslav M.
Zeker beter dan verwacht, iedereen in de Industrial Arena draaide echt supervet (behalve Partyraiser en Unexist)...meisje uit de rij waaar was je nouuuuu :P??
DURACE­LL:bou­nce:
vetttttt!!!!:bounce:
Ik heb me echt super vermaakt!!! Er mag trouwens w­­­el een keer wat aan die lange wachtrijen gedaan ­w­o­rden...En twee bonnetjes voor een zeven up...S­ch­an­dalig!! Maar verder echt een topfeest!!! Partyraiser :respect:
superwarm, me eige de tering gezweet.. maar wel superfeestje! :D alleen jammer da we vroeger naar huis gingen, ik wilde nog niet!!! :(
Eddie-Loco
kheb me goed vermaakt, goed feestje
Ik heb me wel vermaakt binnen, alleen veel te druk...veel te warm...en veel te duur :yes:
eendje :)
kep me zeer vermaakt:D
Eesti
prima
eeuwige gabber
was een goed feesie tering :D lekker bier aardig duur maarja voor de rest pima
ElectroDanny
het was een gaaf feest alleen jammer van die eeuwige rijen en drukte, en van de cd's die oversloegen, wel dikkere bass als de meeste feesten!:bounce:
Eline....
Super vet feessie! Best vermaakt! (y)
Elmo
MOH ja het was gewoon supper en voor al de industrueel in een zaal da was supper echt en jan jongen en de rest er van de groep repect voor jullie en voor visetor jong het was supper wa je gedaan had
Wat een vette mega super kei kewl gaaf feest!!! Whoehie!!! Zo moeten ze er meer organiseren. Alleen in het vervolg de airco wat beter afstellen!
ErikPo­werSys­tem
Was kk bruud !!!!! :D
super! alleen jammer van die lange rij bij de ingang
was weer super feessiiee!!!! :cheer:
EW
Ja inderdaad weer goed ons best gedaan! tetter 10,en tetter wup. :cheer:
Falca
Ouweeeeeee feestje vant jaar!!, sfeer was top!!, heb me in me 1tje zelfs nog goed van vermaakt!
Finger-Spitz-Gefühl
Het was knallen geblazen :respect:
mooi feestje en er werd lekker gedraaid!!
Fishcore
retteket was egt weer super vet
Fliep
bier was te duur t was veel te druk en veel te warm:( ma voorde rest lache lokatie en beter geluid(Y):D
FlowOn­eAndOn­ly
Was Vet Feesie
Fluppie :D
Damn eerste grote feest en dan zo Uber vet :D:D Zullen nog vele volgen .....
was leuwk feest ook omdat het me eerste was maar toch top :respect: en drukte.. en idd nadeel zijn die flesje lkker handig voor inknijpen maar ga er op staan en je breekt je poten maja..
Freaky­hardco­re
Super feest !! moest wel uitkijke waar je liep want de hele vloer lag vol met plastic flesjes XD was geweldig:)
helemaal los!!
fucker jovi
was egt geweldig alleen was egt veeeel te warm egt nie normaal mee:S
Furne$$
Mega Dit was weer een MoH met klasse zoals het hoort
G.­I.­A.­lange_­gek
was gewoon in 1woord SUPER.... Hardcore Arena met neophyte,paul en promo was echt geweldig:bounce:....en Reunion Arena was echt helemaal geweldig het was gewoon SUPER...de sfeer was ook echt toppie en veel bekenden weer gezien......
g0nn_^
Egt een super feestje..:bounce:
moet ik echt een menig geven :P echt het was een SUPER FEEST volgend jaar weer maar dan duitsland
VETJES
gabber_­dennis
1 woord SUPER!!!! aleen die klote flessies:@da was wel minder!!!!!!!!
top feestje :D:P
gemo gabber den bosch
was ook m'n eertst masters mar ik ga ze ook volgen en ik werd dan wel misselijk van m'n drinken maar da maakt niej uit of wel
Gewoon Dirk
Ik heb me eigen weer masterlijk vermaakt !
was een bveetje saai gedraaid en de ingangen waren kut :S maar verder wle vermaakt hoor :D
GiSm0
het was een top feest heb me gewelig kunnen uitleven (Y)
Good Karma
1e keer MOH voor mij, ik vond het vééééét
heb me goed vermaakt god wat was ik de weg kwijt:(
Govert Kreuk
Zo, was zeker wel goed te doen!:P Unexist was echt vet!:bier:
Grundahl
MEESTERLIJK! Destroyer, stormtrooper, manu, smurf vs vizitor :respect: :bier:
Gui de Boule
Lekker uurtje aan het einde in industrial zaal!!!
:D Dik vet klarinet! :| ][ :doetiwoep::woeptidoe:
Vies duur kut bier !! :( Voor de rest SUPER feest :yes: Veel beter dan thialf
H4L^Gracht^
Super vet feest van MoH alweer!1! :p
dit was eg n knalluh feessie
HANKEH
SUPER VET FEESTJE WEER ALS VANOUDS VAN DE KAART
Hansse045
was een zeer geslaagd feestie!! heb me zelf heel goed vermaakt:D!!!
hardcore - voerendaal
typisch MOH feest.balen van het lange wachten zo m­iste ik een deel van de belangrijkste set van de a­vond.verder heb ik me toch vermaakt.Industrial are­a, was nu al beter dan in thialf, maar was nog erg­ triest betreft de aankleding.de grote zaal leuk g­eprobeerd aan te kleden,maar de rest niet aan geda­cht.
ja naar VIER keer naar binnen tezijn geweest was de laatste GOED gelukig en het was SUPPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hardcore Mark !­
was wel leuk alleen minder als dat ik had verwacht
Hardcore-Hinze
Echt wel een super dik feest!!!. alleen de HC-zaal te druk, te warm. dus lekker naar de Industrial-zaal:D(gelukkig geen klein-zweethokje) en daar 1 voor 1 richtig vette sets (Y):respect: !!!
hardcore_­limburg16
was egt geweldig feestje
hardcore_­mutsje
super feestje
HardCoreFem
Super, wat een heerlijk geluid :bounce: Heb me weer prima vermaakt :D
Hardcorelife
Was weer een lekker stamp FEEST :d
Hardco­repind­a a.­k.­a.­ Ferdo
was echt een vet feest! vooral de oude hardcore zaal ! wat een geluid!!
was GE WEL DIG :D zeker vermaakt :p
Harry Porno
:bounce: SUPER VET FEEST :bounce:
Hazinh0
Wat een klote feest. Te druk en het was echt fucki­ng benauwd en ik werd ook gestoord van dat knipper­licht.:S Verder werd er wel redelijk gedraaid met als hoogtepunt Neophyte :yes:
was gvd een kei goedfeest kon wel 1 week er blijve zo vet was ut:D
Herrie­schopp­ert
op de plee na was het super op naar de volgende keer (y)
hey jonguh!!­ lulululu
was weer lululululululul koekliwappie :vaag:
Hobbykip
Slecht georganiseerd met wachtrijen en hitte maar het feest zelf was goed te doen.
Honda freakje
zalig feestje gewoon :p
Ielse!­:cheer:
SUPERVET!!!
ifiebazud
hele beste party
GENOTEN! heerlijk!
ILoveH­ardSty­le
Jezus wat DIK :D! Tieum, The Dj Producer, Unexist, Stormtrooper, Destroyer,Manu le Malin...jezus wat DIK :D:D Geen woorden vooor (L)
geweldig feest!!
Ivanhooo
de sfeer was minder (N) maar we hebben ons toch nog goed geamuseerd :yes: beter geluid dan in heerenveen (Y) Da­Y-­már :respect: Partyraiser :respect:
Ivoos
bruut
helemaal SUPER
J.­eroen :bier:
beter :bier: dan op XQ
JaapS
VET :bounce:
jaily hardcore addicted
het geluid enzo was goed was alleen veel te warm daar binnen
wel knalle feesie :D alleen wel erg warm ja... en een aardag doolhof:P
Janet :cheer:
Ik heb me onwijs goed vermaakt (Y) Hele nacht lekker in de Oldschool gestaan :kwijl: Buzz Fuzz & Dano (Y)(Y) Geweldig !!!
Jappiee
ik vond het echt super, me eerste grote feest en dan zo 1, alles was egt goed vooral de sfeer en de muziek
Jaspol
Damn weer veel goeds gehoord...alleen angerfist wa­s niet wat ik van hem gewend ben.. en neophyte w­as op dominator beter (al was hij nog goed) voorde­rest promo.. damn wat ging die hard aan het eind v­an se set.... en Reanimator!! (worship)
Jcky-O
zeer goed
Jeffos-070
knalluh
JEFFREY_­H.­V.­T_­HARDCORE
het feest wAS HELEMAAL TE GEK EN TE KNETTER
JEMOEDER^
heel bizar
JeMoer­Whitne­y
MaStErLiJk!!!
Jenny :bounce:
super! En jahh, Ge Wetj, Ge Zwetj;)
Jeroe/\/
Muziek was vet, Sfeer kut !
Jeroen.Hc
Was wel relaxed. Alleen beetje problemen met het Openbaar vervoer dat er amper was. Feestje opzich was goed te doen.
Was weer een gezellig feestje alleen veelste druk,warm,zag veel mensen tgn de vlakte aan gaan:S..Hc zaal was in ut begin wel gezellig en op ut eind in de Terror kk doool! :P
Jillicious
Weet er vrij weinig meer van :/ alleen een uur staan wachten voordat we binnen waren :/
vond het wel gruwelijk alleen had er meer van verwacht en naar mijn mening werd er niet al te best gedraait behalve paul elstak en jda(Y)
Jo0s
zeker skon feesjuhh!
housekamp was geslaagd!!! masters tussedoor genoten!! daarna aftere tegek ;) ........kortom een kk vet weekend
Josse
mooi feestje hoor! Smurf en Vizitor:D
joyce SuPpReSsOr
was zeker een goed feesje...(mag ook wel een x :p)
t lange wachten was kut!!mr verder was t super
JusticeTH
wat een kut feest echt niet meer heen alleen de industrial zaal nix op aan te merken vor de rest alles k*t
Justiified
relax :D
ja was wel lache:D alleen die bavaria flesjes :no: :dead:
echt he :9
Kick Noise >H4H.­FM<
Jaah t was wel leukjes he .. All1 lang in de rij gestaan ..:S Veder was t COOL :D Tieum, Negative A, Unexist & Partyraiser en The Vizitor Was te gek :P (Y)
KiD-PokeR
Was wederom een supergoeie MOH!! Weinig wazivolk en sfeer was echt goed...Mainzaal viel errug tegen! Maar de Reunion maakte dat weer helemaal goed..:p
Beste MOH sinds tijden... :bounce:
Kimsalabim
dit was echt gwoon un te dik relaxt feesii... motje en vermeertje (Y)(Y) moete we vaker doen...!!!:bounce:
ja was wel eens leuk om mee gemaakt te hebben maar­ meer dan leuk is het niet veel poten en clubk*t volk en minimum leeftijd leek soms wel 11 jaar pas na kwart voor 5 wer­d het vet in zaal 3 TERROR
GWOON GEWELDIG!!!
Zoo Zoo meesterlijk feest , me eerste keer masters maar zker niet te laatste :d Angerfist en Neophyte :respect: Klappe gekkkkk :d
kova
heb van 1 tot 7 in de reunion gestaan, was erg gezellig!! geluid kon wel harder
was eerste masters we kwamen binne toen dagmar draaide meteen los :P wel was 't veel ste warm en stonden te lang in de rij maar voor de rest gewoon super
Laat ik het erop houden dat ik mijn avondje tog wel goed doorgekomen:jaja: maar had wel meer verwagt ervan;)
gewoon een top veest
da ging goed ja...goei geluid goed gedraaid goeie ­sfeer...gewoon een VET feest!:D toch??:vaag:
was super!! heb me goed vermaakt.. was toppie :respect:
Leonske
Geweldig
Jaaaa mensen, was helemaal super, heb net de dvd en ik sta erop;)
Liertjuh™
Prima feesie... :):)
Liesje
Ik heb er maar 1 woord voor IJSELIJK!! heb me zeer goed vermaakt!! Gezellig ook :D
Lievelien
Het kon beter ......in het begin vond ik het (N) op het laatst heb ik me gelukkig nog goed vermaakt :D O:)
Echt een supervet feest. :respect: Heb me zeker vermaakt! :D Alleen een beetje jammer dat het zo stervensheet was :S
Linda van lieshout
helemaal dol
Linda:cheer:
nou wat een feest zeg.. aan het begin d8 ik GADVER nationale doodkijkwedstrijd.. en helemaal geen sfeer.. maar dat kwam helemaal goed.. het werd een super feest :respect: dana :respect:+ :respect:bass D:respect: +:respect: predator :respect
goed feest alleen da geluid mocht wel wat harder
Looo
zeer goed
Luit :bier:
was echt geweldig zeg. Destroyer was echt het hoogtepunt zeg WTF wat vet
M E L A N I E
ik dacht in het begin dit word echt niks :no: wat een drukte. maar het was echt SUPER!!! :bounce:
M o n t y 's :smoke: :jaja:
mooi feest alleen VEEL te warm
was echt een super feesje:D
Maarte­nKersj­es
supper
Vet van de pret . maar wat een drukte bij die ingang
supergaaf
MarCore
van de lineup klopte geen kut, is wel jammer want ik heb hierdoor eea gemist. verder superstrakke keiharde sound, ben helemaal uit me pantty gegaan. plees waren wel weer ranzig...
Marilicious
lekker gedraaid was er wel warm en dat flits licht mag wel uit:)
zeker goei feestje gehad t was alleen zo warm en druk in de main
Marjol­eintje­ee (L) Stuiterbal
Jammer vandie rot flesjes en de warmte.. Maar de rest was super :D :respect: Da Hustla :respect:
Mark_nmgn
beetje veel te heet binnen en 1,5 uur in de rij gestaan, maar ondanks dat toch een vet feest gehad!!
Marleen74
Veeeels te druk, en veeeels te warm, en jee.. 2 uur in de rij staan om naar binnen te kunnen? Echt zwaar belachelijk!
Marliefste
Lekker feessie :bounce:
gezellig meer ook niet
martl
geluid in de main vond ik tegevalle, wel goed gedraaid overigens... in de industrial heb ik me het meest vermaakt en met name bij partyraiser, super hard!!!
Het Was egt een megabruut feest(H)
Was oke.....Maar het vorige feest van The Masters was toch beter.En luitjes het was me weer een waar genoegen.............
Master­Angeil­o
gewoon weer lekker goed van den dolle daro zekr goed feesie:bounce:
lekker feest
na wat opstart problemen (was echt slecht geregeld bij de ingang) een super feestje
MentalChaos
Het was weer toppieee mensen, alleen warmte mocht wel wat minder en voor de rest Respect to Neophyte en jammer dat ze gestopt werde in hun echte act, laat ze lekker gvd :D
Michael - Nijmegen - Stippel
heb me wel vermaakt !!
was een goed feest wel te knalluh best wel hard
Miguel..
was wel grappig feest.. maar om 5 uur had ik het dan ook echt gehad!
Mike' D
Ik vond het een masterlijk feesie (Y) :respect: 2 Tommyknocker, Partyraiser, Day-Mar :jaja:
klote dat t zo warm was maar verder een super feest gehad met mn pop (L)
Miss Fixet
geweldig
Wow....:bounce: 1 van mijn betere feesten ooit :| Serial killaz, DAY-már, dana, buzzfuzz waxweadle...PartyraisER!!!!!!!! :respect: voor de dj's echt TOP hard gebeukt...!! laatste 2 uuren zijn me goed bijgeblefen...PARTYRAISER mah partyraiser is de man die echt alles kan...supper set wes echt (y) vet lopen dwalen met mede gabbers lijpo's door dat gangen complex was echt uber vaag feesie..vanmorgen 10.00 aangekomen in leeuwardem...after gaan bij de hofnar :smoke: 23.45 wask weer thuis zondag :p..:coke: :pill:
gewoon 1 woord SUPER HAMSTER FEEST o dat zijn er 3
Mitchel :bounce:
Zker zwaar dol feestje! k heb me zeer !!KOSTELIJK!! vermaakt !
MOT IK ANDERS FF JE MOEDER BELLUH OFZO©
nou jippie :s wat een feest 1e keer MOH en gelijk ­de laatste..te druk en aan t eind van de avond snapte ik nog steeds geen kloot van dat gebouw..haha
mr -G
echt knalle :bounce:
mr turner
wat een hitte zeg, maja boeie. een super feest. meccano twins waren de helden van de avond :D
mr.­ de jong (heftige billie)
ja wa zal ik eens zeggen? heb wel betere feesten meegemaakt maarjah wel lekker dicht bij huis dit keer en TjappieH was wappie dus dan is ut altijd goeie he
MR. GRUMPY
stelletje sukkels mij krijgen jullie nie weg :P onkruid vergaat gewoon nie :no:
mooi feest!! :respect: Partyraiser & MC Da Hustla:respect:
MrsDaniels
Rututuuuu :D
M¥$­ter¥ $­p@­cÉjE$­©
was wel een vet feest... maar de deuren naar buten mogen voortaan van mij dichtblijven... (en in het vervolg wt dichterbij)
n0uky
nie mokken, lekker hakken :woop: woow wat een gruwelijk feestje :jaja:
Naaikie
zeker lekker feestje alleen mag de rij wel een stuk korter de volgende keer
nasi REDBULL GEK!­
Zeker master
was echt super!! :D
jaah jaah het was een relaxt feestje!! volgende keer weer! de enige minpunten waren de rijen bij binnekomst en de warmte tering zeg! maar voor de rest SUPER!
wie kan dit nou waardeloos noemen :S was zkr wel geweldig man
industrial arena :respect:
Niels van S
Puik feest
supervet... waxweazle :respect:
dit was een geslaagde feeeeeest
NLhardcore
ja was 1 dikke party zal het niet gauw vergeten:D
Noizemarine
goei feesje (y) goed geregeld en veel bekende :D en VIP dek was (y) :D was gezellig :bier:
Echt een kk mooi feest!! Volgend jaar weer :D
oldsch­ool:sm­oke:
was vet feest in zaal 3 was het na 4 uur ammel te doen:D klapte er flink op partyraiser
OldSkool CC
Zeker genoten:bounce:
Onderg­rondse Paultje
PROMO, D-PASSION EN PRODUCER :respect: en het geluid :d
ONE MAN HARDCORE TROUBLESOME SOLDIER
dol feesie
P.­R.­ Para Robje
was mega masters feestje man ging daar egt wel goed GESLAAGD FEESTJE
p.­t.­b.­d_­holland_­p.­t.­b.­d
goed
HET WAS EEN SUPER FEEST EN VOLGENDE KEER BEN IK ZEKER WEER VAN DE PARTIJ! :)
Party4life..
vond de industrial arena ut beste de rest boeide me vrij weinig
Pascale
Was wel een erg lange rij 1 uur gestaan!! verder heb me pima vermaakt!!!! Angerfist :respect: was echt geweldige avond!!!!! en zeker leuke mensen tegengekomen!!!
Patrick _
Ja geweldig ik hoorde het zelfs in leeuwarden
patrizzl
het was zwaar chill en gezellig feest!
Peppol
Cker goed vermaakt!!:bounce: Alleen veel te warm...pfff...:frusty:
Peters
Geluid ging goed!! :) Vet!! een geslaagd masters!!!
Piet.S
goeie muziek,heel warm,super vet feest!!!!!!!!!!
Pietje Puk!
MASTERLIJK!
Pimmeke
Was goed te doen daarzo!! lokatie is wel vet!! alleen bestwel verdwaald soms mja was ok stront bezope :) Bavaria nie zo maar in flesjes is wel fijn!!
Pimpel
heb me heel de avond goed vermaakt en er werd vet gedraait maar de masters in Dortmund was beter....
Pit_­Tek aka Terreur
dit was zeker weer eens een geslaagd feessie van moh alleeen tering druk en benauwd maar voor herhaling vatbaar dit is de eerste keer sinds tijden da ik me eigen zo vermaakt heb op moh en jammer da er veel mense nie tegen een douwtje kenne maar daar had ik bij de industriel geen last van gelukkig en ze moeten die klote flesjes afschafe want da is nie te zuipe zo laters
egt f*cking gruwelek :D
podie
was wel een mooi feesje maar ik had er wel meer van verwacht
was wel waus feessie weer, goeie sfeer, volgende keer weer!!!!
poupoulossos
Was wel ok, maar had er meer (early rave) van verwacht.....ik bedoel terror (RTC) in the Reunion Area :S het was duidelijk niet zo vet als bvb THE HISTORY OF HARDCORE :no: maar ok genoeg bekende koppen weer gezien in my hometown dus wel ok
prijntje
:respect:the destroyer:respect: zo lkker gedraaitt en ::respect:The visitor vs SMURF:respect: heerlijke afsluiter
Wat een feest zeg :D er werd echt goed gedraaid! vooral in de reunion zaal :bounce: ckrs geslaagd!! :D
Pure'n­dSweet (K)
Was een super feesie:D Heb me Prima vermaakt:D
Zkr geslaagd feestje...
Querina
feest en flyeren was weer leuk :) bedankt Dennis, voor de after bij Maassluis-West :lief: ;)
nou geweldig
Ralf-HKL
Dit was niet de beste MOH die ik meegemaakt heb, maar uiteindelijk was de avond zeker geslaagd. (Y) Alleen zo warm daar.............
Rammi
Wat een Feest!! Zeker genoten!! PARTYRAISER!! :D zeker man van de avond!!
Ravenstein Hardcore
de wachtrij was veel te lang en het was net iets te druk voor de rest een goed feest :bounce:
Razende Raapie™
was geslaagd
unexist en da predator die vondt ik zeer goed
relaxt
dit feest was weer eens keer super vet! niet meer en niet minder
ReLSMuRF
duur feessie &kuthitte maar verder was t leuk! smurf & the vizitor was een mooie afsluiter! :worship:
was een zeer goed feestje heerlijke lokatie iets minder de flesje maar het bier smaakt in ieder geval wel volgende keer zeker weer neophyte :respect:
Remy alleen van de wereld
het was heftig
RenskuhhHMD
Masters was HMD!!!
Uber Party:D:D
Verss feestje :respect: Werd lekker gedraaid, alleen te warm & te lange rijen! Heb me verder prima vermaakt! :bounce:
best wel flax
Rick ;)
ROB C was het een vet feestje??Hahaha :respect:
was echt een vet feest! Vizitor met pc :respect:
RO3L
pff wanne gek zeg... super feesie alleen 3.60 voor een pilsje schandaling ... en het was gewoon te druk... verder wast echt optimaal
RobinNauta
Die wijven jonge! Non de klere vooral bij vince...heb er nog een stijve nek van
Roelus ©
Smurf vs. The Vizitor:respect:
Super Vet Feest alleen jammer van de drukte :(
MoH heeft zijn naam weer omhoog gehaald bij mij! Superfeest! :respect:
Rosio
Wij hebben het geweldig naar ons zin gehad! :D Iedereen draaide goed! Wat had Partyraiser een geluid in die Industrial Arena! :o Paultje en J.D.A. sloten lekker af! :D
Rstein-Gespuis
Superduur, te lange rij, te weinig ventilatie en te veel mensen erin gepropt :( Vanaf 3uur begon het daarom pas leuk te worden :D. Daarom kan ik het geen goed feest noemen. De DJ's draaide wel zeer goed en hard :D En gelukkig was het na een tijdje al minder druk omdat er zoveel mensen afgevoerd werden door de warmte denk ik ;)
ja was zeker een knalfeest goedgedaan!
S2
zuiverrrrrrr feeest
Sandéros
Was Echt vet!! (van wat ik r nog van weet...:S)
Schranzaja
SUPER (Y) .. iets te warm, en die kut flesjes
scurdie_­tripkip
was zekers wel een mooi feest maar vond het toch net iets te druk
SDK
zeker wel kikke..!! 1 van de betere MOH's :P en TNX rietje.. ;) traditie in ere hersteld.. :D:yes:
Sebbo
jah toch iets te druk maar later werd het wel beter!
Semi
vond er weinig aan, en prijzen lagen een btje te hoog: 40eu­ro kaartje, 6euro parkeren, 5euro kluisje, 3.30eur­o biertje, 2.20euro water, 2euro wc, en bier in fl­esjes :S best makkelijk als je je nek wil breken, overal rijen :S en volgens mij deed de airco et niet :S jesus wat een hitte, geluid vonk ook niet alles, behalve in de early die was (Y)
zkrs mooi ook geluid stukke beter.. industrial en reunion was mooiste vond ik..
sexy blue eyes
moest ff me draai vinden, maar toen ik hem eenmaal gevonden had........ :bounce:
Was wel ff lang w88 voordat we eindelijk eens binnen waren, en twas wel ff goed warm!! Maar kheb me goed vermaakt :)
Shoeff89
echt te gruwelijk was het bijna niet gew8 bij de ingang we ware der veel te vroeg:S door jan de buschafeur maar voorderest geen problemen gehad:)alleen drank was idd te duur maar wc was weer goedkoop:)
SieSo
enige leuke was manu le malin en dj producer voorderest was t knkrvuil!!
K had het beter verwacht maar t wasgoed te doen NEO :respect:
Superfeest Smurf (y) Vizitor (y) Destroyer (y).... manu the malin :(:(
Ook ZONDER drugs VET feesje!!!:D
Sofietje (L)
Was een geweldig feestje! :) Volgende keer gewoon weer aanwezig hoooooooooooooor
soske
was wel vt alleen sund dak heb moete babysitten:P he doop
Stamphaas
VET feest, vooral partyraiser en the Vizitor!!!! HELDEN!!!
stampwyffi
was lekker feesie
STAND PROUD!
whaaaaaaaaaaaaaaa kk vet feestje weer ja vooral de industrial was helemaal los!!!!! :respect: smurf & the vizitor :respect:
stef87
zeker vet :D:D. Oldskool zaal was echt super, beter as dat ik verwacht had!
Stefan­ieeee!­!!­
Masters was helemaal Los..VOlgende keer weer!!..SUper Kick..
Steffi_­huizen
helemaal goed niks meer aan veranderen
vette party
stenniss
was wel lachen en idd eten en drinken godse duur maar voor de rest wel vermaakt ;)
Brabanthallen was zkr een betere keus, geluid vond­ ik over het algemeen wel goed, die Industrial zaa­l echt super! Mannen van de avond: Unexist, Par­tyraiser, en Smurf! Toppertje! :respect:
Struissie
Was een goei feestje.... Het laaste uur was zeker het mooiste met Paul en JDA :D
Stuiterbal (L) Marjol­eintje­ee
Heeerlijk feest! wel erg lang wachten om binnen te komen en 1 maal binnen erg warm :S Maar voor de rest was het echt perfect! :respect: MOH :respect:
stuite­rkonij­ntjuh
je moest alleen zo fckng lang wachten om binnen te komen, dat was slecht geregeld!!
vet feest :respect: meccano twins :respect:
suusjuhho:)
was egt TOP :bier:
Suuske**
relaxed feest!!heb t goed naar me zin gehad..:bounce:
T e s s a..
was vet feestje :respect:
was echt een top feest uitstekend vermaakt!!!!
Wel vet :yes: hard gebeukt :bounce:
terror-kaas
geweldig
Terror-tony
was ckerss wel een mooi feestje naar 2.30
hele geslaagde feesie helemaal te waus!!!
terror­dikneu­s
ey waar kan ik alle maal fotos kijken
terrorgast
Was een zeer geslaagd feest Rotterdam Terror Corps :)
zeker een goed feestje....vince was toppie!
The Batman !!!!!­
de main zaal was geen ruk aan . maar de early rave .... GEWELDIG !!
Iemand nog wat van de clowns meegepakt ? voor de rest super feestje, the destoryer..toppie :D
The Harder­Styles Freak!­
was goed te doen (Y)
Held van de avond, The Producer!
the_1ste_men
Ik vond het een goede party maar ja die cd's sloegen wel over. Maar het geluid was goed vond ik (beter als qlimax teminste).
Thjardo!
me 1e Masters:D:D:D het was echt geweldig een nach­t om nooit meer te vergeten(H), alleen fucking warm daar... maar verder helemaal uit me plaat gegaan
Tetter10 en TetterWup hebben zich goed vermaakt!! Mensen t was supergezellig :cheer:
Tilburg City
was wel laage... kep wel 4 mense tege de vlakte aan zien gaan:S
Tilburg Terreur :[
K von t tog tegenvallen:( Veeeels te warm, weinig (geen) aankleding, veels te druk en al helemaal in z­­aal 3 En veels te veel ClubKutte:S
goed feestje alleen dat pogo :S en de ingang pfff voor de rest :P:P:P
trytryrty
k.u.t
tuneboy
Beter dan verwacht! :D
dr liep een gozer rond met geel shirt die fotos maakte.. iemand enig idee waarvan hij was? stuur me dan ff berichje (A) (K)
Underground Dance Events
Een beste locatie met een vet goed geluid!:jaja: :bounce: Locatie voor herhaling vatbaar.
UTCA_­Hakkuh­Wijffi­e :lijn:
vers feesje , leuke tijd gehad met me moppie(l) en ik had eerlek gezegt hadk slegter verwacht dus TOPPie :D (y)
echt wel een lijp feesie
Hallo mensen, twas op zich wel een leuk feestje, maar next time ons niet meer gezien, twas erg warm, kutflesjes op de grond, het geluid werd ook beperkt.... en volgens mij komen er steeds m,eer kleuters op die commerciele feesten... maarrrr ondanks dat, t beukte gewoon wel lekker :bounce: maar next time kleinere feesten, of de leukere buitenfeesten...
vanKne­tteren B)
was weer een supergekfeest!! tog vond ik moh in duitsland gekker... dj angerfist,destroyer,paul en jda,predator:respect:
vd Záánde
Partyraiser:respect:
VibeKeeper
En Gaan!!!!!!!!!
vidal
super feest goede sfeer goede locatie was zkrs knalluh:)
was een mega vet feestjuh :D:bounce:
ben niet geweest
WC-Knuffelaar
Was weer geweldig gister :D heb me duidelijk vermaakt. Volgens jaar weer :D
welten
Heerlijk feessie... goeie sfeer, leuk muziekje... wat willen we nog meer??
wendy4­hardst­yle
:banana: het was super :banana:
:)
whothe­fuckis­simon
Geschikt feestje :bounce: goeie sfeer goeie muziek alleen jammer dat ze geen pakjes lucky strike verkopen..
VINCE JDA EN UNEXIST :respect: EGT VETTTT
:jaja: super feesie :jaja: wel wat aan de warme kant en erg druk maar de sfeer werd er zeker niet minder om (Y) kijk nu al uit naar de volgende
ja ut was cker un super feest partyraiser/neophyte draaiduh egt super
XxPaRT­yGiRLx­X
:D was echt leuk , vip was beter als in het Thialf, Partyraiser, zeer goed geknald :D
Yoppie :blinky:
jaaah t was cker een wous feessie :respect: volgende keer weer :D
Heerlijk feest
Was geslaagd! Alleen die hitte niet normaal, en die lampen mogen ze thuis laten godse knipperdingen word je gek van..
Zattej­an:bie­r:
in de early rave hing wel een relaxd sfeertje dat ik nog weet:D
Zero-Sub
k*t rij, k*t strobo/s, k*t drugsbeleid --> de een na de ander ko! Maar niettemin zeer de moeite waard ;-)
Zjuul:­bounce­:
zo wel lekker feessie ja... inderdaad zaal 3 deed hethem wel.... jammer van die hitte
het was eeen dolle boel..:D en heb het geweldig naar m'n zin gehad..!! :respect:
{Disfasion}
waar was nosferatu?
{NL}jo­rdy{NL­}
was een vet feesie dat zeker :bounce: lkkr staan rondstuiteren
geluid was super, vipdek was goed geregelt, twas echt eeen SUPER dol feest!!!! :yes:
|| Dennis ||
was wel lachen, maar duitsland is 10x beter :yes:
~Carpe Diem~
vond t echt een zwaar dik feest en ook de beste masters die ik ben geweest! de laatste 2 uur in zaal 3 :respect: vond het zo super geweldig dat ik er eigenlijk geen woorden voor heb!! :respect:.... vond het alleen wel iets te druk, maarja het was ook uitverkocht dus wat wil je.. kortom: GEWELDIG!!!!
~~ARMIN~~
K K R G E S T O O R D F E E S S I E :bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
brute party, alleen et geluid mocht wa harder

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D