Smurf & The Vizitor Waarom moeten die harde kutflessies nou? Je breekt je enkels erop. Niet meer doen... foei! ow en drie bonnen voor een biertje is ook een beetje te! TOPPER! Dagmar je draaide ook weer errug lekker!!!
ik hou helemaal niet van oldstyle, maar vond het toch de beste zaal!!!!...de rij was zwaar kut, maar de wc´s waren zekers goed geregeld!!!...al met al, best feestje!!!...kan ook door het bier komen whaha
Early Rave Was Zeker Goed wel zwaar naar de kanker nu
egt een geweldig feest
Super avond!! Alleen drinkuh en vretuh was te duur.....!
kon de hele avond niemand vinden was zuur geworre door die kk rij maar voor de rest was ut opzich wel dol en zekrs wel goed gedraaid ik was alleen niet zo in de stemming jammer genoeg anders was ut kk dol feest geweest
Was leuk feestje, vond Dortmundt alleen beter. Lange rijen bij ingang, niet al te goedkoop bier maar werd weer lekker gedraaid Veel jonge mensen, doe maar weer 18 jaar en ouder
n0u n0u..dat was N mo0i FeestJ ho0r....hehe heb me prima vermaakt...
ziekelijke kan bekant niet smurf,visitor,destroyer
het was echt een vet feest, nog nooit op zo'n druk feest geweest. Live set van Neophyte vond ik wel vet. het geluid was gewoon goed, het was niet oorverdovend maar das juist goed...voor de rest veel te duur drinken maar het was de moeite waard
was ok maar had van m'n eerste keer masters beter verwacht bavaria bier en die flesjes op de grond waren ook irritant maar is wel voor herhaling vatbaar
Was wel vet feest. Alleen veel te druk en de bonnen waren veel te duur
zeer goed
SUPERRR bruut feesje alleen jmmr 3 bonne voor bier en fucking heet verder echt vet!!!!!!!!!
dit was zeker een goedmakertje van vorig jaar heb alleen meer rondgelopen,gelult en gesmsd..omdat ik de heletijd iedereen kwijt was maare het was zeker knalluhalleen die warmte,GVD had het idee dak in een sauna stond
knalde zeker wel lekker goede zweer goed geluid en goede lichtshow Angerfist Paul smurf vizitor Unexist en zelfs promo knalde wel lekker bij gebrek aan beter
echt super relaxed feest van begin tot eind geweest
was wel een mooi feestje, jammer dat het bijna 1,5 uur duurde voordat ik binnen was en het geluid in de hardcore zaal mocht wel wat harder. Verder was het weer lekker warm binnen. Neophyte was zoals gewoonlijk super, maar Unexist en Partyraiser waren echt het allergruwelijkst
Goed feest, leuke sfeer Voelde me alleen zelf niet zo goed. Klote dat het zo warm en druk was. Veel bekenden helaas niet gezien. En die knipperlichten waren ook nie echt lekker Verder was het bier niet lekker en 3 munten voor 1 biertje
het was een super relaxt feestje volgende week weer van mij mag het hoor en ze draaide super goed alleen een beetje warm maar ja dat hoort erbij denk ik
jammer van de vele vechtpartijen, stond er vaak naast en was dus vaak de lul toen de beveileging ze kwam verwijderen omdat ze niet keken waar ze liepen
was weer genieten alleen enkeltie begaf het op het einde een beetje.... vince & J.D.A hebbe weer wat heerlijke herrie neergezet fotos staan op www.party-fotos.nl!
't was een zeer geslaagd, vet mooi feessie... ('n Veel Betere locatie en beter geregeld als thialf!!)... is echt wel beter als je VIP kaartjes hebt!! vip was wel mooi
super feest geweldig gedraait van alle dj die ik heb gezien ik vond wel dat in alle zalen een beetje dezelfde stijlen te horen waren en veel te warm en en veel te druk maar ja
kan aan MIJ hebben geleggen maar ik vond het niet echt super muziek kon zeker harder
was cker un geslaagd feestje, industrial zaal was beter dan ik had verwacht, vooral reanimator, manu le malin, THE DESTROYER, stormtrooper, the producer en smurf vs the vizitor.. alleen de rij was veelste lang en het bier veelste duur.. verder geslaagd feestje
was te doen maar zo fockin druk Promo was echt de man & neophyte En angerfist was zo zwak hij probeerde het volgens mij nie eens te mixe en triest maar voorde rest voor een moh was het geluid een keer goed en licht en show was ook super
MOH was Super!! Muziek voor in bij de DJ in de main zaal was ook zuiver !
de binnenkomst was zwaaaaar klote, maar al met al een goed feesie, heb me prima vermaakt!
vond het maar een matig feestje.. eerst GVD een uur en een kwartier in die kut rij gestaan.. eenmaal binnen was het GVD super druk overal en veels te warm (als je van de reunionzaal naar de main ging was het net of ze in de main de verwarming aan hadden staan) ..het drinken was te duur en die flesjes waren klote want daar flikkerde je iedere keer overheen.. In de main werd je helemaal gek van die klote knipperlichten dus nee.. vond het een onvoldoende..
Jah was super gaaf feestje jammer voor t lange wachte bij de ingang maja...
jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
Leuk zo'n gratis feestje. Sfeer en muziek in de Early was over het algemeen super, alleen Darkraver kwam het ff verpesten op het eind, heel mn zin weg. Alleen veel te warm daar... ongekend!
dikke sauna terreur alleen beetje duur bier was zo op dikke rijen maar was zo binne wehehe stukke beter dan thialf!! terreur zaal vince ook jammer dak de weg nie zo kon vinde
het was zeker een geslaagd feesiej ik heb het echt super erg naar me zin gehad al1 kut dat je zo lang moest w8en op door de hekken te kunnen... er liepen ook zeker lekkere jongens hoor
Was wel oke, jmmr dat ik me niet helemaal 100% goed voelde!! terror zaal veruit de beste zaal!! Veel mensen out zien gaan niet normaal, EHBO had een hoop te doen!!!
Was zeker wel een geslaagd feest. Maar beetje onnodig dat The Vizitor die computer aan gort sloeg Samen met de Smurf zeker een goed einde van het feest. Al waren die flesjes echt klote. Constant opletten, dat je niet op je muil ging
Terror zal ws relax sfeertje
Vizitor & Smurf Wc's Voorderest Masters of kindercore
was een zeer geslaagd feestje!! heb me wel vermaakt. manu
superwarm, me eige de tering gezweet.. maar wel superfeestje! alleen jammer da we vroeger naar huis gingen, ik wilde nog niet!!!
was een geweldig masters of hardcore! geweldige show, goed geluid, mooie effecten! gewoon fantastisch, zoals een hardcore party hoort tezijn! deze zal ik niet snel meer vergeten ook mooi dat ze die kop bij de entree hadden nu! erg leuk gedaan dat je er onder door moest, was net alsof je in de bek moest om masters binnen te treden! mijn waardering voor deze editie van moh: ronduit geweldig!
Blij dat ik hier heen ben gegaan.. Promo & Unexist Wat ken dat Italiaantje hard draaien zeg...!! Zoals hij Attack & Microtronic uit de speakers blaast ken niemand..!!!
Eerste MOH! Feest was op zich goed, maar had er toch iets meer van verwacht (weinig sfeer). Alles was eigenlijk toch wel redelijk duur. Goede organisatie van WC's en bonnen en bar. Zelden moeten wachten. Die harde bierflesjes zijn wel moordend. En waarom geen Vodka? Muziek in de Reunion Area was geweldig goed en was de beste zaal. Dj Danna was wel de slechtste DJ. Muziek stond wel zeer luid, eigenlijk veel te luid. Geluk dat ik mijn -25dB oordoppen bij had. Ik heb mij prima vermaakt, maar TD is beter!
was kei doll Jammer dat het zo druk was maar GOED GELUID daar dat had ik echt niet verwacht!! KenkerDOL Volgende keer weer masters in de brabandhalle(A)??
typisch MOH feest.balen van het lange wachten zo miste ik een deel van de belangrijkste set van de avond.verder heb ik me toch vermaakt.Industrial area, was nu al beter dan in thialf, maar was nog erg triest betreft de aankleding.de grote zaal leuk geprobeerd aan te kleden,maar de rest niet aan gedacht.
Echt wel een super dik feest!!!. alleen de HC-zaal te druk, te warm. dus lekker naar de Industrial-zaal(gelukkig geen klein-zweethokje) en daar 1 voor 1 richtig vette sets !!!
ja was wel goed feest alleen de geluid was te zacht en was kkk warm en dat kut gasten van die meelopers ik vind masters tegen vallen alleen partyraiser en strooije was goed in die terror zaal was goed dat was lekker stampen
Was wel relaxed. Alleen beetje problemen met het Openbaar vervoer dat er amper was. Feestje opzich was goed te doen.
Was weer een gezellig feestje alleen veelste druk,warm,zag veel mensen tgn de vlakte aan gaan..Hc zaal was in ut begin wel gezellig en op ut eind in de Terror kk doool!
vond het wel gruwelijk alleen had er meer van verwacht en naar mijn mening werd er niet al te best gedraait behalve paul elstak en jda
in de rij nog geen 10min gestaan. was alleen veelste druk en veelste warm!!! en wat een kk bende op de grond met die kut flesjes maar voor de rest was het weer een top feessie!!!!!
al het gezeik op masters van te voren was onteregt was een kk knal feest de rij en de wc waren minder en die kk flesjuhs werd je gek van en heb kk veel mensen afgevoerd zien worduh met overdosis enzo aan het einde werd der egt kk goed gedraaid en dat knipper ligt deed ut um wel kk trippend ken niet zegge dat ik het koud heb gehad was gewoon een kk goed feest volgende keer weer
!!!!!!!!!!NOOIT MEER DIE HARDE GORE BAVARIA FLESSIES!!!!!!!!!!!
kvond mar een wazig feest ''veel te warm, veel te druk, geluid was ok nie geweldig in de hardcore zaal'' Kheb mun eigen het beste vermaakt in de Industrial Arena Negative A, Unexist en Partyraiser DANK U als die er nie waren wast een zwaar KUTfeest!!!
Wat un bagger sfeer man, stelletje asociale boeren..!! Ut gluid was ook ni ech denderd..!! Ech jmmr, vind ni leuwk dat ut me zow is tegegvalle voor de 1e x MOH had ik meer verw8..
Feestje was , lekker PARTY - PICS gemaakt in me standje van DANCE TOOLS. Me collega's waren top. En Eric we maken een goed team Lekker naar NEOPHYTE geweest voor Danny en volgende zekers weer. Leuke mensen ontmoet op me standje en iedereen was relaxt. Gewoon TOP en lekker kunnen voor iedereen die ik ken
nou wat een feest zeg.. aan het begin d8 ik GADVER nationale doodkijkwedstrijd.. en helemaal geen sfeer.. maar dat kwam helemaal goed.. het werd een super feest dana + bass D + predator :respect
enige pluspunt was de platenkeuze van de dj;s in de main & early, helaas vond ik het geluid diep triest, platen die oversloegen en de sfeer was om te kotsen..
pff was niet lekker het feest was wel beter dan vorig jaar maar ja vond het toch nog kut
Mega Feest, de entree was alleen langdurig..maar dat mocht de pret niet drukke.
Industrial zaaltje Op een gegeven moment had ik t wel gehad daar: Te warm, druk en duur
ja wa zal ik eens zeggen? heb wel betere feesten meegemaakt maarjah wel lekker dicht bij huis dit keer en TjappieH was wappie dus dan is ut altijd goeie he
Vond het echt weer zwaar relaxed!! Unexist maar man vd avond -> PARTYRAISER, godgodgod wat kan die kerel draaien 2 kleine minpuntjes -> De hitte en het bier, bavaria is echt niet te vreten
Jammer van de sfeer (of eerlijk gezegd GEEN sfeer..) ieder stond (ipv danst) en liep maar een beetje rond te lopen.. en mensen grow up, wat is er nou zo leuk aan om compleet verrot en verlebt er bij te lopen door overmatig drugsgebruik?!?!?!
echt te gruwelijk was het bijna niet gew8 bij de ingang we ware der veel te vroeg door jan de buschafeur maar voorderest geen problemen gehadalleen drank was idd te duur maar wc was weer goedkoop
feest was gewoon supers reunion arena had mooie licht effecten en lekkere rag muziek, zeker vermaakt enne je kon gewoon naar kluisjesruimte toe en dara was het lekker koel dus daarover niet te zeuren
was nu es n keer beter dan de laatste jaren...redelijk geluid..mooie locatie..al 1 met de plees was t klote in t begin..en ik vond de doorgang een beetje rot..verder was t wel top
en dan raak je weg kwijt haha
wat een feest ZWAAR te gek , hele nacht super gehad met de groningers TOP
MOH was was te doen.Was all1 behoorlijk en kon vanacht pas wat slapen
was egt een geweldige nacht het was wel druk en warm, maar daar tegenover werd er ook superhard en goed gedraaid de sfeer was opvallend goed te noemen, geen opstootje ofwat gezien wel lekker veel mensen van de pad, zoals het hoort
Nooit meer Art Of Dance maar al-met-al wel vermaakt
Brabanthallen was zkr een betere keus, geluid vond ik over het algemeen wel goed, die Industrial zaal echt super! Mannen van de avond: Unexist, Partyraiser, en Smurf! Toppertje!
De rij was KK lang, het was KK warm, maar er werd te erg gedraaid Promo, Vince, Paul & J.D.A., Manu Le Malin & en de gekste man was weer UNEXIST darker then darker , 3th Generation zwaar aanwezig en Het was weer KK Knetter
vond het maar een bagger feest prijs van drank lag behoorlijk hoog en veel te veel aso mense die nergens respect voor hebbe VISITIOR heb voor mij me avondje nog beetje gered
Reunion Arena super zwaar lomp lopen stuiteren op de goede oude muziek alle Dj's uit de Reunion Arena bedankt zwaar vet feestje van gemaakt (volgende keer bier goedkoper)
Hallo mensen, twas op zich wel een leuk feestje, maar next time ons niet meer gezien, twas erg warm, kutflesjes op de grond, het geluid werd ook beperkt.... en volgens mij komen er steeds m,eer kleuters op die commerciele feesten... maarrrr ondanks dat, t beukte gewoon wel lekker maar next time kleinere feesten, of de leukere buitenfeesten...
Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386