2006-02-19 ! ! ! TiM 2006-02-19 ! SNYVES ! hoi
2006-02-19 !! Esmée !! Toppie!
2006-02-19 !!* Claudia *!! GOED FEESTJE GEHAD...Drinken was alleen veeeeeel te duur...!! Wel een van me beste feesten tot nu toe..!!
2006-02-20 was wel vet feest! wel warm en bij die ingang was zekers kut!! maarja ken nie alles hebbe
veel bekenden gezien
2006-02-19 2006-02-19 masters was helemaal top!
2006-02-19 Early Rave Was Zeker Goed
wel zwaar naar de kanker nu
2006-02-20 ""Gabbersteeltje"" Was me eerste masters en probeer ze te volgen PERFECT
2006-02-19 was wel un vet feesje, helemaal los met The vizitor en smurf
2006-02-21 'Amy.. MOH : kk Doll Feestje
Op het begin gingt zeker lekker in de hardcore zaal maar Vooral op het Einde in de Terror.. Gruwelijk
2007-10-28 'SVEN! Het perfecte feest!
2006-02-20 ghehe heel vet goed feestje aleen jammer dak op tyd naar huis moest van weege hmm jah
2006-02-20 ((Sjordy)) was wel vet feesje alleen geluid kon beter en gwoon glaze bier is ook makelijk en goedkoper
2006-02-20 (..*Majestic Predator*..) was sker wel leuk feestje, me eigen goed vermaakt
2006-02-19 (F)!!Cath!!(F) heb me goed vermaakt jah en partyraiser was weer gruwlijk
2006-02-20 (F)-*Jonna*-(F) Cker een goed feesie!!!
Wel een btje warm,maar dat mag de pret niet bederven
2006-02-19 Was superrrrr, jammer dat ik zo moe was!!!!!!
2006-02-19 (H) Joury (H) jah bar en bizar feest daar vlink stampen op de terror en goed knal feest
2006-02-20 (HKZ) :xtc: PILLYWILLY :xtc: (BTT) zoals altijd masterlijk
2006-06-29 geweldig
2006-02-19 * Annie * :cheer: Vond het veels te warm en te druk
geluid was super!!!
Muziek was ook wel goed! Maar Koen heeft mijn avond toch wel heel erg goed gemaakt
2006-02-19 * Natje (L) Dit was mijn eerste keer Masters, maar ik heb me zeker wel vermaakt..
Alleen jammer van de dure bonnen, maar ach dat blijf je toch wel houden.. Muziek was
Op naar de volgende keer..
2006-02-22 Was zeker weer genieten mensen met wie ik allemaal was BEDANKT voor deze
avond mede dankzij jullie
Sjattie
jammer dat je dr niet bij was heb je egt gemiste deze avond
Paul&JDA
Heb me zeker goed vermaakt
2006-02-19 Vond het wel weer een leuk feessie, alleen de rijen bij de ingang waren te lang en op sommige plekken was het te warm...verder
2006-06-01 was zeer geslaagd
2006-02-19 **Desibel** o:) Super feesiej
2006-02-22 leuk feestje weer......kan nie anders zeggen
2006-02-19 Super feessie.... als t de volgende x weer zo is teken ik er voor!!
2006-02-20 Het was weer een topaaf! jammer dat ik mn voeten op een gegeven moment niet meer zo goed kon verplaatsen
2006-02-19 *^*leonie*^* was weer een leuk feessie!!Tijd ging weer te snel
2006-02-19 *Bless* twas wel
maar wel kk wreed
2006-02-20 EGT ZWAAAAR RLXXX
2006-02-20 *Jeroentje*. Was een Lekker feesiej Alleen beetje Wazig allemaal...
2006-02-20 t kon wel weer eens wat beter wat een fuck feest zeg t is dat ik me eigen kon vermaken met vrienden anders....!!! gewoon te veel tutjes en kleuters daar
2006-02-19 *life is pain* supper fees alleen de ingang kut!!!!!!!!!
2006-05-30 geweldig
2006-02-19 *PattyFriemel* Toppieeeeeee!!!
2006-02-20 *RaNa* 1 uurtje rijden,,, en fucking 1 uur en drie kwartier wachten om binnen te komen door 5 poooooortjes ...!!! binnenkomst erggggg slecht geregeld verderssss alles Toppie
goede sfeer relaxte muziek
2006-02-19 Super feestje,,Alleen net ff iets te warm ,maarja stil staan was gewoon geen optie
2006-02-20 - Miranda -- 2006-02-20 -> Yvonneke <- goed geregeld
2006-02-19 -hooligan- Super editie van Masters, alleen zeker jammer van die lange wachtrijden!!! Maar verder zekers prima vermaakt
2006-04-12 -PREDATOR- fuck dit was echt super@!!!!!!
2006-02-22 -stampe- geweldig
2006-02-19 -TIES- Et was een goed feest maar er waren toch wat minpunten zoals in et begin de drukte voor de poortjes waar je 30 min moest wachten en et eten was ook niet goed verzorgd! ze hadden helaas geen friet sate
! maar wat toch goed was de industrial zaal a.k.a. terror zaal
. heb daar vol genoten maar de reunion zaal was ook geniaal met RTC
! De helden van de avond waren de vizitor en unexist en RTC gaf weer een mooie show! et was weer een mooi avondje dat weer in de boeken kan!
2006-03-01 was cker een top feest. heb lkkr kunnen stampen daar.
2006-02-19 was ok maar had van m'n eerste keer masters beter verwacht bavaria bier
en die flesjes op de grond waren ook irritant maar is wel voor herhaling vatbaar
2006-03-03 ...Cees... Gwoon te bruut
2006-03-03 ..>Reefneef<.. ik vond het un super vet feest
2006-02-19 ..nelis.. leker feest mensen
2006-02-19 ..°Jacqueline°..:woep: ..HEET!!!! maar dankzij m'n waaiertje zeker goed vermaakt..
.. masterlijk feestje
2006-02-19 was echt een gaaf feesie
en er weerd lekker gedraait
2006-02-19 VIP is echt super relx In de early & main werd strak gedraaid!
RTC
2006-02-19 warm denk!
2006-02-20 1 woord MASTERlijk
2006-02-19 013Master-E zaaltje 3 bruut
lkker gezellig alleen ingang was klote enz.. mar verderss toppie hoorz
2006-02-19 040M.Manders Ssuper dat is het goeie woord ervoor
heb me eigen egt lekker vermaakt.. wel warm maja Boeiend was egt een topfeestje met veel gezelligheid : bounce:
2006-02-20 SSSUPER FEEST..... en thuisfront nogwel...
Ze moeten hier vaker feesten geven... !!!!!!
2006-02-19 goed feest was alleen beetje te warm
2006-03-01 Vol HakkuH
T was weer een ECHTE Masters
Iedereen die niet is gegaan heeft echt wat gemist
TERRORZAAL was HEERLIJK
2006-02-23 muziek & geluid ware goed
sfeer viel kon beter
2006-02-22 het was geweldig!!
2006-02-19 weer best vermaakt
2006-02-19 :banana:One2Annie! ut was TERREURRRRBRUUTT FEESIII!!! heb me goed vermaakt
2006-02-20 was super vet!!! reunion area beste oldschoollllllll was goedddd alleen dat vieze kutbier bavaria voor 3,30 te gek voor worden maar de rest wel lekker gefeest jammer dak snel na de klote was maja trok later nog weer bij
2006-02-19 :bier: mastersofhattem :bier: 2006-02-19 :bier: NTV :bier: ja was weer un mooi feessie..gezellig zooitje
2006-02-21 :bier: Para :bier: Von ut wel un bruut feessie
best bezopen aant einde van ut feest
( heb voor de eerste X klomp eruit gezopen dat komt nooit voor
)
2006-02-19 :bier:baracuda gewoon de hele avond lekker knallen!!
2006-02-20 :bier:GeRtOs:bier: kicke fisje echt masters helemaal perfect
2006-03-06 egt super dol!!!
2006-02-19 beter dan verwacht, was wel een geslaagd feestje
2008-05-12 :bounce:[LooSs] Bruute shit ! die van 2006
MOH
2006-02-20 :bounce:Bolus:bounce: heb me weer prima vermaakt, beetjuh van de wereld maar dat mag, alleen wat duur zeg die bonne
voor de rest geweldig, nog gelachen ook op de terugweg wat wil je nog meer
2006-02-20 :bounce:vd peej:bounce: het was helemaal geweldig super feeest !!
2006-02-19 IN EEN WOORD GEWELDIG ZEKER VOOR HERHALING VATBAAR VEEL BEKENDE MENSEN GOEIE SETJES ALLES WAT ER VAN ZO EEN AVOND VERWACHT WORDT
2006-02-19 :cheer: $abje top feestie
uit je noot
2006-02-19 :cheer: Mirke geweldige party, Angerfist, Partyraiser super!!
2006-02-20 het was echt mega super voor
2006-02-20 :D Fleur ze konden de volumeknop niet vinden!!
2006-02-21 veel te warm, maar wel leuk!
2006-03-07 lol
2006-02-19 wooooow echt GRUWELIJK!!
echt relax, relax
Promo, Partyraiser, Paul vs. JDA
jammer dat ik Day-Mar niet helemaal heb gehoord, mr wat ik heb gehoord
2006-02-19 het was een super relaxt feestje volgende week weer van mij mag het hoor en ze draaide super goed alleen een beetje warm maar ja dat hoort erbij denk ik
2006-02-21 maar voor de rest wel goed
2006-02-20 toppie feest
lekker gedraaid. outblast
(KLOTE STROBOS:sDAT WEL)
2006-02-19 Zekersss geslaagd feestje
. Alleen jammer van die mensen die met de bosjes naar de EHBO gesleept konden worden
2006-02-19 :xtc: Joost :bier: Ketacrew :vaag: 2006-03-14 :xtc::bounce::xtc::bounce::xtc: jammer van de vele vechtpartijen, stond er vaak naast en was dus vaak de lul toen de beveileging ze kwam verwijderen omdat ze niet keken waar ze liepen
2006-02-20 :xtc:KONING_APIE:xtc: vet hard! had de hele dag nog een piep in me oren
2006-02-19 :xtc:Mathijn RTC:xtc: geweldig
2006-02-19 het was weer top
2006-02-19 :Yes: Stam(p)Gast :Yes: 2006-02-19 super feesje!!
2006-02-19 ;)Chris ;) Dat wachten in die rij hallo zeg , maar voor de rest wel een vet feest
2006-02-19 < Japie > goed feest hoor!!!
2006-02-19 zoals gewoonlijk, was gezellig MOETEN we vaker doen
Tot ziens @ de aankomende masters
2006-02-19 <Noise is my Message> Manu Le Malin, Reanimator, Destroyer, The DJ Producer, Partyraiser in 1 woord GEWELDIG!!!!!!!!!
2006-07-20 <Rob> Lijp!
2006-02-19 op de wachtrij na was alles super
2006-02-19 MECCANO TWINS heerlijke set, goed feest ! prima !
2006-02-20 [0570]DERKIE het was wel gezellig.vooral in oldschool gestaan.was wel vet
2006-02-19 [[*Duracell Hardcore Bunny*]] 2006-02-19 KUTFEEST !!
2006-02-19 Geweldig feestje
Goed gedraaid
alleen beetje warm ha
Terrorzaal was tog wel ut betere werk hehe
Super Feestjee,, Voor herhaling vatbaar
2006-02-19 [FR] DARKCORE TERRORRIST [FR] 2006-02-22 [FTB] GESTOORDWIJF [FTB] I Rust In Peace ALLUH GEILHEID OP EEN STOKKIE MAN GEKKUH
vooral de industrial en ben tot 3 uur nuchter geweest en heb me kapot GESTAMPT vur onze KOZZY natuurlijk
de hc zaal was wel kut druk
2006-02-19 [H4L] Hardcore Hooligan [H4L] ja het was een ruig feestje maar was wel harstikke warm binnen dat was wel klote
2006-03-31 [l.R.f] [NL] Raver [NL [l.R.f] zeer zeer zeer zeer zeer zeer goed feest
2006-08-22 [Mafketel] was zeker geslaagd
2006-02-24 [Mattie] niet ut geld waardt
smurf en vizitor
da was eg gewoon super
2006-02-19 Ontiegelijk Vet!
2006-02-20 [NL] Ferreur in je eur [NL] Vond dat er goed gedraaid werd en een goeie sfeer, vond het alleen geen top feest. maar voor de rest
2006-02-19 [NL] stefke [NL] egt een super feest!! goed geluid lekkere line up
2006-02-20 [NL]Calimero_*(L) Dolle Bedoeling
twas wir gezellig! alleen viel k bijna flauw van de hitte ma goed... voor de rest
2006-02-19 [NL]JohnnY-JunkY[NL] was zeker jammer dat het zo ontzettend heet was maar ik heb wel genoten
2006-02-19 [NL]speedfreak24[NL] Was echt een bruut feest
sfeer en geluid waren perfect gewoon
2006-02-19 [NL]UniTeD[NL] tjah, wa kan ik ervan zegge? WA EEN VET FEEST!
2006-02-25 het was super gaaf lekker los gegaan
2006-02-21 beetje tegenvaller
2006-02-20 ]x[ Eindelijk weer een beetje volume wat er bij de naam van het feest hoort
Ut was gezellie
2006-02-19 was zeker weer een vette MOH
mooi man
2006-02-19 _Nathalii Superr feesje
2006-02-20 A_vT feesje, goed geluid, all1 jammer dat ik zo naar de
was en het zo warm was...
2006-02-21 Was een goed Feest, en ook nog es VIP. maar ooohw wat was het druk....!
2006-03-03 het was en te gek super gewoon feestje MOH
2006-02-20 Angela(L)Leo was zeker n vet feest alleen fucking warm en op t einde zwaar gaar maja heb me goed vermaakt
2006-02-19 Antrax. zo echt een heel vel feest. respect voor de reanimator, manu en unexist.
2006-02-19 Was egt wel zwaar relaxt.
2006-02-20 was kkdol
2006-02-19 ik vond het na wat biertjes toch een goei feesje
2006-02-19 bachje was een super vet feest en nu op naar hard bass zoetermeer
2006-02-21 Zeer goed geluid, wel errug druk (ook bij de ingang, daardoor re-style gemist!!) en warm! Maar heb me zekers prima vermaakt
2006-02-19 BaLKuM TeRRoR KKdol feestje!! Goei Geluid Goeie Sfeer!! Brabanthalle
2006-02-19 Bearded Jeffke 1 woord vet feest alleen duur bier daar!!!
2006-02-19 De rij bij binnenkomst was weer belachelijk groot, de wc's waren een gekkenhuis. Verder was het knallen en hakken
Stormtrooper, Producer, Partyraiser, Smurf & Vizitor stuk voor stuk geweldig! Volgende keer betere wc's dan is dit een goede locatie. Stobo's waren ook lekker leip.
2006-03-03 Benny-Boy Zeer kut in de wachtrij, en fucking lang w88 op de plee!!
2006-02-20 berkenwoudehardcore!:bier: was een bizar goed feesie!!!
2006-02-20 Bisbee vond deze MOH de beste nederlandse editie gehouden na hun vertrek uit de FUN!
2006-02-19 bise gaar supper relax lekker gestamp man tied vuur de volgende hahah
2006-02-19 Brain Insane Knalfeest!! vette locatie, goed geluid, alleen bier mag goedkoper de volgende keer
VINCE
Industrial Area was ook goeie
2006-02-20 Was echt wel gezellig
2006-02-19 Cavello MASTERS
2006-02-19 Veels te drukke rij, veels te warm, veels te druk, drinke was te duur
en in de main werd je para van die idiote knipperlichten. dus ja. KUT FEEST
2006-02-20 ChRiS was weer eens zeer goed te doen
2006-02-19 Chrisiets De indus zaal was ckkr het gekste, Partyraiser maakte er helemaal een gekkehuis van
2006-02-20 Chrizzoo dikke sauna terreur alleen beetje duur bier was zo op
dikke rijen maar was zo binne wehehe stukke beter dan thialf!! terreur zaal
vince ook
jammer dak de weg nie zo kon vinde
2006-02-20 1 woord: GEWELDIG!!!!
2006-02-19 cinnekuhh!!!! met de hele bende wer t maximale er uit gehaald ...attekoppen.nl!!!!
2006-02-20 Heb me zeker weer vermaakt!
2006-02-21 ik heb me zeer goed vermaakt met ze allemaal
2006-02-19 D-Jamez SMURF AND THE VIZITOR
2006-05-04 Echt super vet Feestje
2006-06-28 leuk feestje maar de organisatie is Gewoon Bagger(N) men 1ste Moh en men laatstee...
2006-02-19 Top feesiee
2006-02-21 Heerlijk knetterfeest!! Tieum, nosferatu en smurf
SNOEI!
Best vermaakt
2006-02-22 De FEESTFee B) was zkrs vet
blij dat ik neophyte heb gezien in alle vaagheid
2006-02-19 Defecit geen woorden voor zo geweldig
2006-02-19 BAM BAM BAM JAAAAA JAHAAAAAA
2006-02-22 Super gewoon
2006-02-19 vettee party waaaaaaaassssssssssssaaaaaa
2006-02-19 DeWintah Zwaar gek feest. Alleen jammer dat het er zo warm was..En consumptie ook ja
associaal gewoon
2006-02-21 Was gratiez knalleh!!
2006-02-21 Deze_PF_Is_Niet_Meer ik vind het echt allermachtig mooi ! zeker voor herhaling vatbaar, alleen volgende keer ga ik als VIP! tot dan!
2006-02-19 Discover your own world... Was wel oke, jmmr dat ik me niet helemaal 100% goed voelde!! terror zaal veruit de beste zaal!! Veel mensen out zien gaan niet normaal, EHBO had een hoop te doen!!!
2006-02-19 Disturb™ ja was zekers weer een lkkr feesie
2006-02-20 DJ Catastrophy het feest zelf was zwaar kut !!! maar heb me zeker wel vermaakt, veel bekenden gezien
2006-02-19 vet feestje
2006-02-19 DJ ISOLATER terror zaaltje was goed te doen ma die oldskool moguuhh ze wel afschaffen
2006-02-19 DJ NYRO aka Hardcoretothebone82 was gewoon een super feest mag wel vaker op deze locaktie
2006-02-19 DJ X-treme Vond het typisch moh
beetje rare sfeer maar heb me zekers wel vermaakt.
2006-02-19 DJ-X MoH
1ste keer
maar was wel Geweldig
(alleen jammer van die kut hitte
)
2006-02-20 DJ_Smurf_GGM_UK Fantastic party. Great sound system and lots of party people. Thank you very much :respect !!!
2006-02-20 DJterrortank geweldig lopen stuiteren
2006-02-20 djthevirus egt geweldig feest alleen jammer van de warmte en de drukte bij de wc's
2006-02-20 Do:bounce: Prachtig!!!
2006-02-20 doarhakkuh fantastisch feest
2006-02-20 was goed geslaagd feest.. beetje lange rij, maar was het goed waard
2006-02-24 Dokuh 2006-02-19 Dolle Dodo zeker goed feestje! heb me echt goed vermaakt
2006-02-19 Super naar mijn zin gehad
maar alleen een beetje heet in de hardcore zaal(main) en de ingang was te klein je moest wachten om er in en of uit te komen respect voor DJ Paul en Vince
2006-02-19 zeker een goed feest
2006-02-20 Dooske(K) was echt supper heb het aardig naar me zin gehald
2006-02-21 Draadlooz was echt kk bruut
2006-02-19 Dragoslav M. Zeker beter dan verwacht, iedereen in de Industrial Arena draaide echt supervet (behalve Partyraiser en Unexist)...meisje uit de rij waaar was je nouuuuu
??
2006-02-19 was een geweldig masters of hardcore! geweldige show, goed geluid, mooie effecten! gewoon fantastisch, zoals een hardcore party hoort tezijn! deze zal ik niet snel meer vergeten
ook mooi dat ze die kop bij de entree hadden nu! erg leuk gedaan dat je er onder door moest, was net alsof je in de bek moest om masters binnen te treden! mijn waardering voor deze editie van moh: ronduit geweldig!
2006-02-19 Eddie-Loco kheb me goed vermaakt, goed feestje
2006-02-19 eendje :) kep me zeer vermaakt
2006-02-19 Eilram. Veel te heet!
Maar wel goede locatie
Enne.. Bier was inderdaad erg duur!
Verder wel relaxt
2006-08-08 beetje jammer van het jonge volk
2006-02-19 Super Feest
2006-03-23 Ellewimf Kk vet feest!!!
2006-02-19 Was un schôn fisje.. doen we zeker nog un keer over!! Was vette muziek barend
2006-02-19 Wat een vette mega super kei kewl gaaf feest!!! Whoehie!!! Zo moeten ze er meer organiseren. Alleen in het vervolg de airco wat beter afstellen!
2006-02-19 ErikPowerSystem Was kk bruud !!!!!
2006-02-19 eS*bier :bier: nou geluid was weer KK ,sfeer was ok
was geen heineken
industrial zaal
2006-02-19 Eva TOP FEEST!!!!!
2006-02-20 het was weer een geslaagd feest
2006-02-20 mooi feestje en er werd lekker gedraaid!!
2006-02-20 Fliep bier was te duur t was veel te druk en veel te warm
ma voorde rest lache lokatie en beter geluid
2006-02-20 Fogo DIK FEEST!!! zaal drie t beste
JAPPO
en negative A draaide ook LEKKAH!!!!
2006-02-19 Foltergeist top feest, in 1 woord geweldig
2006-02-23 ForzaHelmond Masterlijk
2006-02-20 Fr9ddo was zwaar knallen!! lekker lopen zweten ook!!
2006-02-20 fraaans was weer een super feesje
2006-02-19 Franzino Eerste MOH! Feest was op zich goed, maar had er toch iets meer van verwacht (weinig sfeer). Alles was eigenlijk toch wel redelijk duur. Goede organisatie van WC's en bonnen en bar. Zelden moeten wachten. Die harde bierflesjes zijn wel moordend. En waarom geen Vodka? Muziek in de Reunion Area was geweldig goed en was de beste zaal. Dj Danna was wel de slechtste DJ. Muziek stond wel zeer luid, eigenlijk veel te luid. Geluk dat ik mijn -25dB oordoppen bij had. Ik heb mij prima vermaakt, maar TD is beter!
2006-02-20 was kei doll
Jammer dat het zo druk was maar GOED GELUID daar dat had ik echt niet verwacht!! KenkerDOL Volgende keer weer masters in de brabandhalle(A)??
2006-02-19 Freakyhardcore Super feest !! moest wel uitkijke waar je liep want de hele vloer lag vol met plastic flesjes XD was geweldig
2006-02-19 Angerfist was echt te goed, verder wel redelijk lomp!! Volume Hardcorezaal viel alleen op en neer. Verder goed te doen dus
2006-02-19 fucker jovi was egt geweldig alleen was egt veeeel te warm egt nie normaal mee
2006-02-20 Echt een MEGA VET feestje.... Day-Mar
Meesterlijk setje
2006-02-19 VETJES
2006-02-19 was eg super vet n vele beter locatie
2006-02-20 Gary's t was echt sppr vet
2006-06-09 Gekkuhbekkie was echt een geweldig feest
2006-04-11 gemo gabber den bosch was ook m'n eertst masters mar ik ga ze ook volgen en ik werd dan wel misselijk van m'n drinken maar da maakt niej uit of wel
2006-02-20 GEN-X 2006-02-19 Gennep-Raver vond ut best wel een kutfeest
te druk en te warm.. heb me nie echt kunne vermaken
2006-02-19 Gilz Producer
2006-02-20 Goeie ToelliE O:) Zupa
2006-02-19 Grundahl MEESTERLIJK! Destroyer, stormtrooper, manu, smurf vs vizitor
2006-02-19 Vies duur kut bier !!
Voor de rest SUPER feest
Veel beter dan thialf
2006-02-19 h@rdc0re m@ni@c. KrankImKopf.nl Locatie goed - rij oke - aankleding kut - geluid goed - sfeer goed - overall GOED ja was leuk idd klote flesjes
2006-02-19 hakkerd was wel lekker
2006-02-23 was wel een leuk feestje....uitschieters waren predator en destroyer
...maar voor de rest was het geld niet waard...
2006-02-19 hans de kiep was egt top hoor!!!!
2006-02-19 Hansse045 was een zeer geslaagd feestie!! heb me zelf heel goed vermaakt
!!!
2006-02-19 in 1 woord.. geweldig
2006-02-20 Super feest
Echt zo super naar mijn zin gehad!
2006-02-19 Hardcore Yourd Snoeiharde Hardcore echt een knetter feest knallen en beuken als een gek
2006-02-22 Hardcore-Limmuh was een SUPPER feesie!! JAMMER van die bierflesjes op de grond je ging bijna elke keer op je bek als je er opstapte!!
2006-02-20 hardcore_limburg16 was egt geweldig feestje
2006-02-20 Hardcore_Octaaf was egt vet feesie, volgend jaar benk er weer optijd bij
alleen wrom kwam die neophyte zo laat???
2006-02-19 was GE WEL DIG
zeker vermaakt
2006-02-21 HardstylezLUNA was ech wel gezellig feessie eindje rijden maar dan heb je ook wat
2006-02-19 Ondanks de lange wachtrij zeker een top feest gehad!
Toppers: Destroyer en Predator
2006-02-19 Harry Nak Dik feest plus Top sfeer (uitblinker Area 2 alleen maar hakkende en lachende mensen gezien) maar ook de main was goed (wat een geluid overal!)
2006-02-19 Hazinh0 Wat een klote feest. Te druk en het was echt fucking benauwd en ik werd ook gestoord van dat knipperlicht.
Verder werd er wel redelijk gedraaid met als hoogtepunt Neophyte
2006-02-20 HCamsterdam4LIFE {APC} was wel een lache feesie
was behoorlijk naar de tyfus, veel beter geluid, sfeer enz dan de vorige keer
2006-08-15 hcbabe was mega goed
2006-02-19 Een nacht om NOOIT meer te vergeten
2006-02-20 methurs feest ging goed
2006-02-21 Herrenees was lachuh alleen wel warm.... koekoek
2006-02-20 Herrieschoppert op de plee na was het super op naar de volgende keer
2006-06-24 hhhkkkk fantastisch feest
2006-02-19 Hie Zaal 3! Zaal3! man man wat werd daar gas gegeven! alle dj's topset gedraaid
2006-02-19 goad draan
2006-02-21 Hobbykip Slecht georganiseerd met wachtrijen en hitte maar het feest zelf was goed te doen.
2006-02-19 Hoogersss Voor mij de eerste Mastersss en zeker voor herhaling vatbaar
2006-02-19 horror.nl was zeer goed volgende keer weer
2006-02-20 HTG-TERROR-WOUSIEJJ-NL gewoon kk vet mahn
2006-02-19 HUM member: Nosferaarsu de early ravezaal
2006-02-19 zeer goed genoten tot een uur of 7
2006-02-19 het was weer een hersenloos feest
heb me weer kostelijk vermaakt!!! heb bijna geen minuut stilgestaan
2006-02-19 Insania Da ging mooi! Begin wa zacht, maar daarna ging het volume omhoog...!! Deh's nou Metthurs he..
2006-02-19 Inteso Hilmoldol
2006-02-20 j@cob niet wat ik er van verwacht had.. maar wel vaker met moh zo..
2006-02-20 JAAC Was zekr goed feeestje,we knalde hem lekker binne met Dj Rob&mc Joe: respect: en Waxweazle daarna en op einde knalde hem ook nog wel met Dj Paul en JDA
2006-02-19 Jaapie. Fucking vet feest, Goede sfeer, lekker gehakt
2006-02-19 Helemaal goed heur
2006-02-19 Super feest
Muziek was lekker, geluid was lekker hard
Smurf/The Vizitor Snoeiharde takkeherrie
2006-02-19 Jasper ® Het was te druk.. En ik had teveel alcohol
... HELDEN van deze lange BRABANTSE nacht: VINC
JDA
PAUL
2006-02-19 jef! jonge jonge uur in de rij gestaan voordat we binne waren ent was vond it nie veel aan
2006-02-19 JEFFREY_H.V.T_HARDCORE het feest wAS HELEMAAL TE GEK EN TE KNETTER
2006-02-20 JEMOEDER^ heel bizar
2006-02-20 jewst super
2006-02-21 vond het wel gruwelijk alleen had er meer van verwacht en naar mijn mening werd er niet al te best gedraait behalve paul elstak en jda
2006-02-23 Joeri 1805 NEOPYTE *de hardcore de harde kern de ondergrond kk goed niet normaal
2006-02-20 housekamp was geslaagd!!! masters tussedoor genoten!! daarna aftere tegek
........kortom een kk vet weekend
2006-02-19 JORAM.. ;P ja was gewoon super
ZEELAND was weer goed vertegenwoordigd!!..
2006-02-19 JorDaantje Dik feest
UNEXIST
2006-02-20 BRUUUUUT!
2006-02-19 Op de rij na: BRUUT!!!
2006-02-19 t lange wachten was kut!!mr verder was t super
2006-05-26 GEKTEEEE BESTE MOH SINDS TIJDEN!!!!
2006-02-19 goeje sfeer goeje muziek goed geluid
was super
same met miene mups
2006-04-29 KeesBeezZ (KSBZ-ReKordZ) !!!!!!!!!!NOOIT MEER DIE HARDE GORE BAVARIA FLESSIES!!!!!!!!!!!
2006-02-20 kvond mar een wazig feest
''veel te warm, veel te druk, geluid was ok nie geweldig in de hardcore zaal'' Kheb mun eigen het beste vermaakt in de Industrial Arena
Negative A, Unexist en Partyraiser DANK U
als die er nie waren wast een zwaar KUTfeest!!!
2006-02-19 Kick Noise >H4H.FM< Jaah t was wel leukjes he .. All1 lang in de rij gestaan ..
Veder was t COOL
Tieum, Negative A, Unexist & Partyraiser en The Vizitor Was te gek
2006-02-21 Was goei feesjuh, vooral terror zaal zkr zkr!
PARTYRAISER
2006-02-22 2006-05-29 super feesie gehad tijdens me verlof danny broer heel erg bedankt vcoor dit feessie
2006-02-20 Knabbel..:bier: Waar echt ram te gek
goed vermaakt jah
2006-02-20 koekiejjj :honger: feest was opzich wel goed te doen..alleen het lange w8ten bij de ingang
moet beter kunnen!! maar destroyer
maakte veel goed!!
2006-02-20 was eerste masters we kwamen binne toen dagmar draaide meteen los
wel was 't veel ste warm en stonden te lang in de rij maar voor de rest gewoon super
2006-12-07 Krinus waardeloos
2006-02-19 krullebol87 super zeker naar mn zin gehad
2006-02-19 Laat ik het erop houden dat ik mijn avondje tog wel goed doorgekomen
maar had wel meer verwagt ervan
2006-02-20 LadyHardcore was geweldig feessie
goeie sfeer, muziek was top & leuke mensen ontmoet
wel btje te heet! maar verder voor herhaling vatbaar
2006-02-19 Echt super!!!! Erg gezellig met Nageltje
op naar Awake
2006-02-20 Eerst gewerkt en dan nog lekker zelf de zaal in om te
!
Was zeker leuk!
2006-02-19 laura :jaja: ik heb me prima vermaakt
2006-03-29 leijtuh geweldig
2006-02-19 Leon- gruwelijk feest!!!!!! alleen duurde het even voordat we binnen waren
2006-03-06 Less:bier: was egt toppie
2006-02-19 li@nne in wonderl@nd was een goed feest,enne marcel bedankt he
2006-11-01 Lierenees Was superdik!!! me eerste echte grote feest. sta op de foto en op de DVD
2006-02-19 Liertjuh™ Prima feesie...
2009-01-02 Lindsey1987 prachtig feesie, staan hakkuh als een beer!
2006-02-19 Ljmichael was egt geslaagd
2006-02-19 Lost in Gravity zaal 3 was geweldig ,rij te lang ,flesjes is kut en vooral die achterlijke gedachte van die bonnetjes ....3.30 voor een bier ongeveer pffff
2006-02-19 M.O.B. Feest
Pics Komen Op: >-----> WWW.TERRORKLAN.NL <-----<
2006-03-05 MaartenKersjes supper
2006-02-20 was echt een goed feest heb lekker de hele nacht staan
. alleen vond ik al die flesjes op de grond erg irritant
2006-04-05 MarcXisme Onze en mijn eerste Masters..Tevens Laatste Het feest was waardeloos de muziek sloeg veel vaak uit maar kep wel me lieffie hervonden op dit feessie dus we maakten ons eigen feessie..Love u kir
2006-02-19 Echt een Super feesie was dit,, Heel erg gezellig en goeie en harde muziek,,
2006-02-19 Marjoleintjeee (L) Stuiterbal Jammer vandie rot flesjes en de warmte.. Maar de rest was super
Da Hustla
2006-02-19 pff was niet lekker
het feest was wel beter dan vorig jaar maar ja vond het toch nog kut
2006-02-20 Mega Feest, de entree was alleen langdurig..maar dat mocht de pret niet drukke.
2006-02-19 Michael!!! in het begin was t helemaal een kutfeest maar later op de avond was het in de industrialzaal wel te doen
2006-02-19 Michael... was zeker wel een goed feestje
mar ik snap nog steeds nie waarom ze mij spulle in het kluisje hebbe laten ligge dus dah ik weer helemaal terug van het station naar de brabant hallen kon
en vervolgens daar aan kom en niet meer binne kom
2006-02-19 Industrial zaaltje
Op een gegeven moment had ik t wel gehad daar: Te warm, druk en duur
2006-02-20 Mike..- KK de KK gruwelijk feest... iedereen heeft super gedraaid!! alleen die kut harde flesjes idd en mensen moeten niet zeiken over de warmte!!
2006-02-19 dit was mn eerste x masters maar het viel me tegen khad er veel meer van verwacht
2006-02-19 Mikos ja top feestje toch.. alleen die hitte en de ingang maarja.. verder lauw!
2006-02-20 echt een superfeest lang niet meer zon leuk feest gehad...
2006-03-05 Kanker Gaaf Feest!! Mijn 2e Feest Kerel!!!
2006-02-20 GRuwelijk feest
2007-02-16 Mitchell__Stylo;) Zeer Geknald Was Super
2006-02-20 Ondanks de
start die ik maakte toch toppie naar m'n zin gehad
en d'r is altijd wat om over te zeiken, deze x vooral de warmte en de drukte weer!
2006-02-22 mOpkee* Goed naar me zin gehad daar, was egt bestee
2006-02-19 mr turner wat een hitte zeg, maja boeie. een super feest. meccano twins waren de helden van de avond
2006-02-22 mr. de jong (heftige billie) ja wa zal ik eens zeggen? heb wel betere feesten meegemaakt maarjah wel lekker dicht bij huis dit keer en TjappieH was wappie dus dan is ut altijd goeie he
2006-02-19 Mr. Error™ Was me wel een super feestje. Geluid was heerlijk alleen jammer van de warmte en de drukte
2006-02-20 Mr.Rùúdt :respect: was vet..!!
2006-02-19 MrsDaniels Rututuuuu
2006-02-22 muiderberg de gakste ik vond het wel ok
2006-02-24 top feestje
2006-02-20 1e & vooral laatste keer MOH voor mij
Was echt een wereldfeest maar TE MASSAAL voor mij
Meerendeels gezeten omdat de rondjes lopen hopeloos was.
Erg warme en benauwde temperaturen. Hierdoor veel kotsende party-mensjes gezien
**Reuinion Zaal was ZWAAR BRUUTJES**
2006-02-19 NachtGabber Ik heb me prima vermaakt.
Jammer dat ik me rond 2 uur kut begint voelen. DaY-Mar
Stunned Guys
RTC
Dana
en OUtblast vs Tommyknocker
2006-02-28 Geweldig feestje
2006-02-20 was echt super!!
2006-02-20 Nemert Top feest
.. The Producer en JDA vs. Dj Paul relaxx
2006-03-01 was een mega avondje en net als de mede hoorenaar segt Scalp M Bierflesjes Never nooit meer breekt egt je nek voor de rest super
2006-02-20 snoeifeest
2006-02-20 jaah jaah het was een relaxt feestje!! volgende keer weer! de enige minpunten waren de rijen bij binnekomst en de warmte tering zeg! maar voor de rest SUPER!
2006-02-19 nienkeisgek w88, w88 w88 en dan nog een s w88 en dan super vet feest maar dan ook nog w88 tot je er uit kan?!?!?
2006-02-19 zkers een geslaagd feestie mensen bedankt dat het zo gezellig was
2006-02-19 NikNak Werd ckr kk duistah gedraaid
gezellige sfeertjuh egt topfeessiej!!
2006-02-19 niksnada Decor was vet.....leuke shows!!...en geluid stond heerlijk...en dan de kk wrede setjes....t was gewoon knallen van t begin tot t eind in de main!!...sfeer was ook top...veel bekende...had m niet willen missen!!..
2006-02-19 supervet... waxweazle
2006-02-20 Knalluh
enige wat tegenviel was die rij in ut begin
2006-02-21 nl-partyraiser-nl goed
2006-02-24 NL-pepGek-NL KOEKIEEE WAUS
2006-02-20 jaaa ging kk lkkr daarzoo!!! was mooi feest
2006-02-19 NL_hardcoretrutje_NL SUPPER FEEST volgende keer nii meer van die kk fles doen voor de rest was het egt super ,,
ANGERFIST
2006-02-19 NLhardcore ja was 1 dikke party zal het niet gauw vergeten
2006-02-25 Nopinion binnen 20min. binnen zonder vip en wat een feest!
2006-02-19 2006-02-19 Heb me onwijs vermaakt samen met mijn moppie
alleen een beetje jammer van die buschauffeurs die te laat waren dat was wel wat minder....
2006-10-30 Echt een kk mooi feest!! Volgend jaar weer
2006-02-19 OldSkool CC Zeker genoten
2006-02-19 Oldskool TDV Was een TOP Feessie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2006-03-27 ONE MAN HARDCORE TROUBLESOME SOLDIER dol feesie
2006-02-19 Oude PF :BIER:NL_PSYCHO-RAT_NL:BIER: IN EEN WOORD SUPER
2006-02-19 P-T-W sfeer was er niet te vinden,iedereen bleef wandele of dee niks...viel beetje tegen dit feest.
2006-02-20 p.t.b.d_holland_p.t.b.d goed
2006-02-23 Party4life.. vond de industrial arena ut beste de rest boeide me vrij weinig
2006-02-19 Partyrico goed feest, heb m dankzij de mensen met wie k was super vermaakt!!!
2006-02-19 patrizzl het was zwaar chill en gezellig feest!
2006-02-19 Peetjuhhh niet verwacht maar het was een erg leuk feestjuh!!
2006-02-20 Persian Prins t'was echt een zwaar doll fessje
alleen beetje te druk
2006-02-19 Pillem en uh...waar was nosferatu
2006-02-19 POEHHEY® superfeestje, alleen irriteer ik me aan die plastic bierflesjes overal op de grond....
2006-02-19 het ging allemaal wel.vond het niet zo super.en die flesjes was helemaal een ramp.
2006-02-19 poupoulossos Was wel ok, maar had er meer (early rave) van verwacht.....ik bedoel terror (RTC) in the Reunion Area
het was duidelijk niet zo vet als bvb THE HISTORY OF HARDCORE
maar ok genoeg bekende koppen weer gezien in my hometown dus wel ok
2006-02-21 PRISCILLA. 2006-02-22 Promo-Fre@k 2006-02-19 dj producer en unexist was egt knalle gewoon
2006-02-19 Pure'ndSweet (K) Was een super feesie
Heb me Prima vermaakt
2006-02-19 QMaster was weer geslaagd!! werd goed gedraaid zeg poepoe
2006-02-19 Quintin Dupieux t was egt zooo kkgruwelijk!! egt een masterlijk feest!!
2006-02-20 Ra0ul TOP FEEST!! ECHT HELEMAAL GEWELDIG!!!
2006-02-20 Ratte Mat super vet!!!!! alleen volgende keer meer medicatie mee nemen
2006-02-21 Raving Roeie Het was zeker een vet feestje! Naaierij met bonnen kopen
, early en industrial
EGT VETJES!
2006-02-19 lekker feesie MOH hou deze locatie 1000 keer beter dan thialf.
2006-02-21 ReLSMuRF duur feessie &kuthitte maar verder was t leuk! smurf & the vizitor was een mooie afsluiter! :worship:
2006-02-19 Remdamann Locatie sucks, was erg mistig binnen... Verderz top feest!!
2006-02-19 Repeltakje knettergek daarbinnen!!compleet uit mn plaat gegaan
2006-02-19 best wel flax
2006-02-19 Geslaagde avond iedereen ging los echt
voor sanne de ehbo'er
2006-02-20 kanker feest masters wordt de volgende keer nog kuter en veel te comercieel
2006-02-19 MoH heeft zijn naam weer omhoog gehaald bij mij! Superfeest!
2006-02-19 Rosio Wij hebben het geweldig naar ons zin gehad!
Iedereen draaide goed! Wat had Partyraiser een geluid in die Industrial Arena!
Paultje en J.D.A. sloten lekker af!
2006-02-21 Ruttuh [MPS] zeer goed feest!
2006-02-19 Ruud! Ik heb gruwelijk hard genoten daar..zker heerlijk feest!!
2006-07-02 mega he zjwame
2006-02-19 Salvo wahoooooooooo
2006-02-19 San-e Zeer goed feest!!
2006-02-19 Sap Express ontzettend goed feest
werd lekker gedraaid en geluid was goed!
2006-02-20 heb me zekers vermaakt, was weer leuk feestje
2006-02-19 sausje!! Super feestje.. alleen een uur in de rij moeten staan, om binnen te komen
2006-02-19 wat een kinder disco!!
2006-02-19 Scorpia super feest, super geluid en super sfeer! kortom geweldig
2006-02-20 SDumasqo Was m'n 1ste Hardcore feestje.....zkerzz goed vermaakt!! Focking HARD
Jammer van de hitte en te focking dure drankjes!!
2006-02-19 Sebastiaan :doetiewoop: Was egt kk vet gister!! werd lkkr hard gedraait.. vooral angerfist draaide goed
egt super feest!!
2006-02-20 Sebbo jah toch iets te druk maar later werd het wel beter!
2006-02-19 was super, op 1 dikke grote misser na, want dark raver en Gizmo hebben ECHT wel eens veeeeel beter gedraaid dan dit, was ronduit het sechtste wat ik heb gehoort, voor de rest vond ik het toppie
2006-02-19 IK VOND MAR VET!!
2006-02-26 zkrs mooi ook geluid stukke beter.. industrial en reunion was mooiste vond ik..
2006-02-21 Sharky Was Goed Te Doen!!
2006-02-19 Simonhaha Ik vond het niet zo warm hoor.. Super Feest!
2006-02-19 Sjefkuh Kut wc's... De ingang hadde ze ook anders kunnen doen.. en was ook echt warm jah..maar het feesie zelf. geweldig.. en nu op door naar TotalRampage
2006-02-19 sjek Industrial Area was heel vet
2006-02-19 Slome :vaag: Warm en druk maar goed geluid en was gezellig dus heb niks te klagen
2006-02-19 Superfeest Smurf
Vizitor
Destroyer
.... manu the malin
2006-02-19 Smidders warm maar wel gelachen
2006-02-21 Smoky het was geweldig leuk daar echt toppie
2006-02-19 Sneaktum helemaal GEWELDIG!
2006-02-20 Snowy Angel was te VET!! Goe ge amuseerd, raakte wel soms de weg kwijt.
haha wel jammer dat de drank redelijk duur was.
Op 2 the next one!!
2006-02-20 JA WAS LEKKER FEESTJE NIET ALLES KAN PERFECT ZIJN TOCH
2006-02-20 super feest
2006-02-22 soer Was weer helemaal toppie
2006-02-20 soooooooo dat was ff dire kwartier KAPOT gaan bij da Produca
voor me brabantse homies: THANX
2006-02-23 soske was wel vt alleen sund dak heb moete babysitten
he doop
2006-02-19 was wel aardig maar het bier was lauw op het laatst
2008-03-16 Sound Maniac :banana: super naar me zin gehad
wel lekker warm
2006-08-09 SpeedFuck Kenkertje vet feesie
2006-02-19 was egt een geweldige nacht
het was wel druk en warm, maar daar tegenover werd er ook superhard en goed gedraaid
de sfeer was opvallend goed te noemen, geen opstootje ofwat gezien
wel lekker veel mensen van de pad, zoals het hoort
2006-02-19 Was zeker vet!
Was wel jammer dat het zo druk was,kon je niet normaal hakken/stampen in die zalen
2006-02-20 stan_renkens vet feest geluid stond lkkr hard en goeije sfeer dus ech goed feest
2006-02-21 Stefanieeee!!! Masters was helemaal Los..VOlgende keer weer!!..SUper Kick..
2006-02-19 stenniss was wel lachen en idd eten en drinken godse duur maar voor de rest wel vermaakt
2006-02-19 Zo Net Thuis Helemaal Naar De Klote!!! Volgende Keer Weer
2006-02-19 mooi feestje hoor! beetje jammer van die hitte en die drukte bij de ehbo
!
2006-05-23 vet goed
2006-02-19 vet feest
meccano twins
2006-02-19 Suus B) Was goed te doen!
Dana en Gizmo gaven lekkere setjes weg.
De early was zeer zeer lekker!
2006-02-19 Tazzie76 lang moeten wachten, erg benauwd!!! verder ok!!!!
2006-02-19 fucking gek was 't ! (n) bavaria & warmte..
2006-02-20 vond het maar een bagger feest
prijs van drank lag behoorlijk hoog en veel te veel aso mense die nergens respect voor hebbe
VISITIOR heb voor mij me avondje nog beetje gered
2006-02-19 was echt een top feest uitstekend vermaakt!!!!
2006-02-20 Knalleuh feestje alleen pokke warm the smurf vs vizitor was top meccano twins waren flop!!!
2006-02-19 TerroR PEET-je supper tol gaaf kikke
2006-05-23 goed
2006-02-22 zwaar goed
2006-11-13 Terror_Worldwide was een lekker feestje
vooral de INDUSTRIAL HARDCORE zaal
2006-02-19 hele geslaagde feesie helemaal te waus!!!
2006-02-21 Tezzeret Mega Feest!!!! Lekker Kunnen Stampun in de Industrial!!
2006-02-19 zeker een goed feestje....vince was toppie!
2006-02-19 The Harder Styles 4 Life het was kk knalluh !!!!
2006-02-19 Held van de avond, The Producer!
2006-02-19 the_1ste_men Ik vond het een goede party maar ja die cd's sloegen wel over. Maar het geluid was goed vond ik (beter als qlimax teminste).
2006-02-19 Theule KG.. Yesss !! net thuis.. was geweldig !!
2006-02-19 Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] Wel een geinig feestje
2006-02-19 lekker feesie weer
2006-02-20 Thosske was cker vet feesje, alleen wel wat aan de warme kant jah, en het wachten duurde te lang
2006-02-19 Thyz Was lkkr knalle!
Reunion Area
2006-02-20 Tilburg City was wel laage... kep wel 4 mense tege de vlakte aan zien gaan
2006-02-20 Tilburg Terreur :[ K von t tog tegenvallen
Veeeels te warm, weinig (geen) aankleding, veels te druk en al helemaal in zaal 3 En veels te veel ClubKutte
2006-02-19 Geweldig feestje...lekker dichtbij
alleen jammer dat de line-up/timetable nie klopte...en waar was Nosferatu?
2006-02-19 Tjop - Tjop prima! prima!! ANGERFIST!!!!!!
2006-02-19 Toonypack mooi feesie,alleen kutrijen elke x,en wat een drukte!
2006-02-21 TriX in tha MiX damn....wat een SuperFeest!!erg druk en erg warm,maar t was GIGA!!!!
2006-02-21 tuneboy Beter dan verwacht!
2006-02-28 1 van de weinige feesten dat ik helemaal mezelf ben geweest
2006-03-08 ben er niet geweest zekers een vet feest gemist
2006-02-19 Upt3mp0_K03ntj3 Was maar ok vond ik,Veel te veel f*cking drug gebruikers!!!!!
2006-02-20 UTCA_Aben die Terror was KKziek!!! egt kkstrak! tot volgende keer!
2006-02-20 UTCA_HakkuhWijffie :lijn: vers feesje , leuke tijd gehad met me moppie
en ik had eerlek gezegt hadk slegter verwacht dus TOPPie
2006-02-19 UTR,,Hardcore_droppie,,UTR Was vet stampuh man hoofdzaal toppiej
2006-02-19 v@ndek@@rt Zwaar relaxt man!!!
2006-02-20 Was een gaaf feessie, relaxt ingedeeld zo. Wel een beetje druk he..damn. Vooral de Industrial zaal vond ik wel bruut. Manu, Destroyer,Jappo
2006-02-19 VanDaal was egt super super vet
2006-02-19 VibeKeeper En Gaan!!!!!!!!!
2006-03-01 was een mega vet feestjuh
2006-05-12 Twas Suppuh
2006-02-19 flink gestampt
2006-02-19 Volvo V70 Mega Feesie lkkr genoten
negative A Paul and DaY-Mar
2006-02-19 WANGE Gruwelijk bruut Feestje!!!!! Unexist
2006-02-21 twas weer super, echt een top feest!!!!
2006-02-20 megaaa
2006-02-19 whothefuckissimon Geschikt feestje
goeie sfeer goeie muziek alleen jammer dat ze geen pakjes lucky strike verkopen..
2006-03-03 Why So Serious¿ Masterlijk
2006-02-20 VINCE JDA EN UNEXIST
EGT VETTTT
2006-02-20 Wvoort026 MEGA FEEST
2006-02-19 Zwaar gemotiveerde knetterparade
Neophyte weer los as usual
2006-02-19 X.Bianc Gruwelijk Feestje....Heb me prima vermaakt
Alleen bier was idd aan de dure kant..En al die flesjes op de grond
2006-02-19 Vet Feest!!!! Main Stage lekker hard!!! KNALLEN!!! op naar de volgende!!
2006-02-19 Industrial Arena
2006-02-19 Was een top feestje
Locatie is ook helemaal goed. Zaal 3
2006-02-19 Zebra's ruiken vreemd Miniatuur pinguins heb ik bizar weinig gezien, wat jullie, mijn minder intelligente medemens?
2006-02-21 Zoeper27 Master vet feestje
2006-04-29 kon beter mar was wel leuk
2006-03-13 het was eeen dolle boel..
en heb het geweldig naar m'n zin gehad..!!
2006-02-19 {Disfasion} waar was nosferatu?
2006-02-21 {KKF} v God Loss was zeker weer ijselijk
2006-02-19 was echt een kei vet feest
zeker goed vermaakt.. wel tering heet ... maar ja boeie.. was top
2006-02-20 2006-02-19 ~Carpe Diem~ vond t echt een zwaar dik feest en ook de beste masters die ik ben geweest! de laatste 2 uur in zaal 3
vond het zo super geweldig dat ik er eigenlijk geen woorden voor heb!!
.... vond het alleen wel iets te druk, maarja het was ook uitverkocht dus wat wil je.. kortom: GEWELDIG!!!!
2006-02-19 ~~ARMIN~~ 2006-02-19 •° ¤ KellY ¤ °• Zo ik heb me eigen echt wel goed vermaakt
Goed feestje! Echt SUPER!!
2006-02-20 ®on@ld :devil: Was een topfeest, heb me uitstekend vermaakt
,maar jammer dat zo benauwd was. Had het niet willen missen.
2006-02-19 Masters is zeker goed verlopen
beetje warm beetje druk maar hoort erbij
2006-02-20 Kenker Vett.!!!!