Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

heb 't reuze na me zin gehad :bounce: en zeeland was zekers goed vertegenwoordigd!!
!­ *­Scalp 'M*­ !­
Smurf & The Vizitor:respect: Waarom moeten die har­de kutflessies nou? Je breekt je enkels erop. Niet­ meer doen... foei! ow en drie bonnen voor een bie­rtje is ook een beetje te! TOPPER! Dagmar je draaide ook weer errug lekker!!!
!!!Ronald!!!
vet gewoon hele nacht lopen te stampen goeie sfeer­ :bounce:industrial :bounce: :bier: 3 munten godve­rdomme waar slaat dat op het was ook nog eens bav­aria wat al niet te zuipen is hoe makkelijk wil je­ geld verdienen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!1
!!Shamiraa
Jaa was een mooi feessie! alleen wel benauwd pff!! :vaag:
De muziek was super, t geluid deed t ook lekker.. maar de aankleding was bagger, lasers e.d. En wat was de E.H.B.O. druk zeg..
ik hou helemaal niet van oldstyle, maar vond het toch de beste zaal!!!!...de rij was zwaar kut, maar de wc´s waren zekers goed geregeld!!!...al met al, best feestje!!!...kan ook door het bier komen whaha
joehoe;p Masterlijk! :respect:
#­ Wild &­ Wicked #­
Oehhh Zkrr Super feestt !!! :respect:
egt een geweldig feest :D:D :xtc: :respect:
heftig feesje
$­undayBlo$$­om
KK vet :D alleen die rij was echt volop kut :S maar goed , het was zeker de moeite waard :D PrOmO super hard!!!
' - - Sheilaa :sweethug:
kk d0ll :D
(6) meges!!!!­ (6)
KK BRUUT WAS EGT SUPERVET :P
Super avond!! Alleen drinkuh en vretuh was te duur.....!
was echt weer een super feest en vooral smurf en dj vizitor:):)
was leuk feest!!! wel 2 vage/rare wijven een paar keer voorbij zien lopen gvd en er zullen er wel meer zijn geweest maarjah dat hou je altijd wel
(H) Joury (H)
jah bar en bizar feest daar vlink stampen op de terror en goed knal feest:P
(H) Mr.­ Gold (H)
Het was gewoon te Kenkervet, Bruut en te gruwelijk voor woorden. Geluid(Y) Muziek(Y) Decoratie(Y). MOH(Y)(Y)(Y)
(HKZ) :xtc: PILLYWILLY :xtc: (BTT)
zoals altijd masterlijk
(L.­V.­R)Lang­uh(L)h­ardcor­e__­girll20
zeer goed
)€££®€¥
Weer een lkkr feessie hoor.. alleen de hitte en die klote rijen, verderss goed vermaakt.. angerfist.. (Y)
geweldig
* Natje (L)
Dit was mijn eerste keer Masters, maar ik heb me zeker wel vermaakt.. :D:D Alleen jammer van de dure bonnen, maar ach dat blijf je toch wel houden.. Muziek was (Y) Op naar de volgende keer.. :D
Was super feestje :bounce: goed geluid!!! alleen jammer dat je zo lang moest wachten om binnen te komen :S
supers:bounce:
**Connie**
SUPERFEEST!!!! :bounce:
**Jensel**
super vet
**Marijke:[
heb me wel vermaakt moet ik zeggen...rtc :D:D super
Jaa superrr!!:D Alleen heet en drukjes...
**Tigger**
Was echt heel vet gaaf!!!!!!!!!
Het was weer een topaaf! jammer dat ik mn voeten op een gegeven moment niet meer zo goed kon verplaatsen ;-)
echt geweldig :P
*Bless*
twas wel :vaag: maar wel kk wreed :P
Supervet feestje :yes: Pavo--> :respect: Echt goed bezig :bounce:
t kon wel weer eens wat beter wat een fuck feest zeg t is dat ik me eigen kon vermaken met vrienden anders....!!! gewoon te veel tutjes en kleuters daar
*KILLA*
partyraiser :respect:
veels te warm :S
*­life is pain*­
supper fees alleen de ingang kut!!!!!!!!!
//\\//\\ [[]]] ||-|| :respect:
geweldig
*ReblletjuH*
Heb Me Prima Vermaakt:yes: Was Toppie(Y)
*RisS*
geluid en muziek waren super, verder waren er overal RIJEN :S En wat n hitte
Super feestje,,Alleen net ff iets te warm ,maarja stil staan was gewoon geen optie;) :bounce:
was weer un goei feesje :respect:
overhet algemeen matig af en toe leuke muziek.
Heb me prima vermaakt:bounce: Geluid stond goed hard:D En de Dj's hebben er weer flink op los geklapt:D
- Beffie -
coco ik heb het erg leuk met je gehad bedankt voor de leuke avond:d
Was egt een Vet Feessie,, :respect: DJ JDA en PARTYRAiSER :respect:
was weer een lache feesje !!!
--vage terror tante--
agja wa moet ik er van zegge...was wel grappig....
-=­terror­gevaar­=­-
was een goed feestje paar kleine dingen die beter kunnen maar dat blijf je altijd houden en vip was ook zwaar relax volgende masters weer
-> Yvonneke <-
goed geregeld
-Flupke-
in 1 woord VET:D
-IWAN-
het was weer zeer gezellig vooral in de early rave hall
-LINTJE-
Was een sgon feest! Blij dat ik mn beste pf maatje heb ontmoet, En mn sgatje Kenneth :D
-NL- kevkuh -NL-
fucking vet feest wir na lange tijd!!! alleen te heet verders kei bruut!!!!!!!!
-PREDATOR-
fuck dit was echt super@!!!!!!
-stampe-
geweldig
-x Maartje x-
super(Y) :respect: The Vizitor en smurf :respect:
was ok maar had van m'n eerste keer masters beter verwacht bavaria bier :S en die flesjes op de grond waren ook irritant maar is wel voor herhaling vatbaar :P:D
..­>Reefn­eef<..­
ik vond het un super vet feest
VIP is echt super relx In de early & main werd strak gedraaid! ­:respect: RTC :respect:
1 woord MASTERlijk
040_­Linda_­[EHV]:­respec­t:
Megaaaa vet feestjee !!! :bounce: Heb me goed Vermaakt !!
party raiser smurf en the visitor waren ceker goed bezig
muziek & geluid ware goed:)sfeer viel kon beter:yes:
Smurf & The Vizitor . Producer .. en Destroyer :respect: super :D
:bier: Bier &­ Speedcore :bier:
echt super relaxed feest van begin tot eind geweest
:bier: FrietKip_­2 :bier:
zwaar releks... :respect: Partyraiser :respect:
was weer een superfeest !!!! mega gezellig !!!
:bier: ronald :lijn:
was wel kick feessie , alleen de rij van anderhalf uur en stroomstoring bij malu de malin waren minder . voor de rest was het wel chill
:bier:Cees
geweldig
egt super dol!!!
:bier:­METN:b­ier:
The destroyer:respect: GEWELDIG:respect:
:bier:­WJ:bie­r:
Heb me zeer goed vermaakt lekker staan hakken en :respect:Tieum,Partyraiser The destroyer en Angerfist:respect:
:bounce: Cr@­zy Chick :bounce:
prima vermaakt :yes:
was zeker wel goed!! wel erg warm en lange wachtrijen maar was zeker de moeite waard!!!!:D:D
:bounc­e:[NL]­Stuite­rbal[N­L]:bou­nce:
Top Feest, vage mensen gesproken :P
IN EEN WOORD GEWELDIG ZEKER VOOR HERHALING VATBAAR VEEL BEKENDE MENSEN GOEIE SETJES ALLES WAT ER VAN ZO EEN AVOND VERWACHT WORDT :d
Vette Shit :D
:cheer: Mirjam :cheer:
Wat een TOP avond!!! :respect: heb me egt ontz­et­tend vermaakt!!
:devil:B*­tch:devil:
Super feest heb me best vermaakt alleen vond het decoratie niet zo super maar voor de rest (Y)
:devil­:Renat­e a.­k.­a.­ Noate:­devil:
Super
:ROT: Speed Zeeuw :ROT:
Whoei!!!! was echt een VET feest! beetje enorm warm en druk maar dat mocht de pret zeker niet drukken! Angerfist ging heerlijk te keer :bounce:
:rot:N@nce
t was erg druk en warm maar de sfeer was perfect! t was egt een SUPERFEEST!!!:P:P:P heb me prima vermaakt!;) :bounce:
IN 1 WOORD: GEWELDIG ECHT WEL VET :d ZKR VOOR HERHALING VATBAAR
maar voor de rest wel goed
:woop: Ivetjuh
druk,warm, maar wel goed gedraaid :D
Tegek! alleen Neophyte met zn commerciele shit! vr de rest helemaal ok,, partyraiser & tommyknocker!!! nog bezig met revalideren!
:xtc: Joost :bier: Ketacrew :vaag:
Was weer super vet! Early rave zaal was echt goed! Heb me best vermaakt met melissa :D :hug:(K)
:xtc::­bounce­::xtc:­:bounc­e::xtc­:
jammer van de vele vechtpartijen, stond er vaak naast en was dus vaak de lul toen de beveileging ze kwam verwijderen omdat ze niet keken waar ze liepen
het was weer top :D:P
;RazZ :jaja:
Was zeker wel een lekker feestje :kwijl: Destroyer ,Waxweazle,weirdo en een heerlijke Afsluiter van Predator :worship: Genoeg plaats om lekker te hakken :9 Geluid was nie Super maar toch Goed (Y) all1 klote van die warmte :/ en in de gangen van die gladde vloeren maar was echt een toppie masters :bounce: Volgende keer er zeker weer bij :)
Te hefitge editie van MOH, ik denk misschien wel de beste die in nl gehouden hebben, Sound was echt TOP (Y) Lokatie was perfect om lekker rond te spacen, sfeer was geweldig, gewoon een party zoals het hoort...............en voor alle mensen die MOH afzeiken....... Deze MOH had je bij moeten zijn...... :yes:
>>>M@­u®it$­<<<
www.ieder1 van de kaart.nl :D
geweldig
[ Linda a.­k.­a Mini :bounce: ]
Geweldig feest :respect: Alleen wel lange rij bij de ingang dat was minder. Partyraiser! :respect: Alleen dat pogo gedoe hé :S
MECCANO TWINS heerlijke set, goed feest ! prima !
[->Pro-Female©™<-]Ronzzz©™
geweldig!!:bounce: wat een lampjes allemaal :vaag:
[0570]DERKIE
het was wel gezellig.vooral in oldschool gestaan.was wel vet
[077] Reneetjuhh
was super vooral industrial zaal yeah.. wel kut heet en kut druk.. en veel wawa's ma verder echt GEWELDIG!
[A.­V.­I]Artcore Gangsta
eerste feest en helemaal van de wereld ik ben alles weer vergeten maar ik weet wel dat het kk bruut was en ik naar meer MOH feesten gaat:P
[A]nne(f)
Helemaal geweldig:D
KUTFEEST !!
Joa joa, Vlindertjes aanwezig heb me eige goe vermaakt :D // :respect: Vince, altijd de meester oppe feestje :yes: :respect:
VET feestje:respect:jda:respect:
opzich goed! maar t werd later te druk!
super vet feest :jaja:ook veel bekende.. lekker kn­alle in de industrial zaal (de andere waren trouwe­ns ok kei vet:P maar wie weet waar da filmpje staa­t van smurf en the visitor want zown vent was dat ­aan het filmen, sinds lange tijd niet meer zown leuk feestje gehad
[DNA] VL!­3XXX [DNA]
met je kut poten!!! was vet feest!!
[FR] DARKCORE TERRORRIST [FR]
ja t was gewelidig goed geluid alleen de aankleding was wat minder maar voor de rest een top feest :P:P:P
[IMB]L­oentje­e
wa zeikt iedereen over die lange w8rije? ga volgende keer eerder uit bed en zorg da je Vip bent...heb je daar geen last van:S
[l.­R.­f] [NL] Raver [NL [l.­R.­f]
zeer zeer zeer zeer zeer zeer goed feest
[Mafketel]
was zeker geslaagd
[MKP] Keesie Feesie
echt weer een super feest goeie lokatie!!! alleen beetje warm... verder geweldig vermaakt. super zo'n terror zaal moeten ze meer doen!!!!!!!!!!
[Moes]™
GEWOON KK VET!!
Ontiegelijk Vet!
super feestje
was helemaal gekk!!
was zkrsss een geslaagd feestje daar...dik vet stampen en zuipen mooi feestje volgende keer mooi weer:P:P:P
[NL]JohnnY-JunkY[NL]
was zeker jammer dat het zo ontzettend heet was maar ik heb wel genoten
Ik heb maar een opmerking en dat is 3 munten voor een biertje voor de rest leuk feestje..:)
kk vet feest(Y)
[NL]Terror-Speedc­ore[NL­]
Gek feest alleen de rij duurde wel lang
[nRa]d­rachte­n number 1 made in holland
super feest geweldig gedraait van alle dj die ik heb gezien ik vond wel dat in alle zalen een beetje dezelfde stijlen te horen waren en veel te warm en en veel te druk maar ja
het was super gaaf lekker los gegaan:D
kan aan MIJ hebben geleggen maar ik vond het niet echt super muziek kon zeker harder
Was zeker wel een vet feest.. Den Bosch TERREUR (y)
[ZLD]W­es[sch­]
vet skon
][NL][ Dutchrebel ][NL][ Breda][NL][
Was zeker wel goed alleen de Vloeren in de gang waren maar beetje glad
was zeker weer een vette MOH:d:d mooi man:P
_Loesy_
zeer geslaagd!! (Y) ;)
_Nathalii
Superr feesje :bounce:
_Rubje_
geslaagd feest! :bounce: :D
A_vT
(Y) feesje, goed geluid, all1 jammer dat ik zo naar de :vaag: was en het zo warm was...
goed feestje!!! :respect: alleen beetjee te druk majaa!!
ADHD-er For Life!!­
Was een super vet Feestje (Y) lekkere lokatie ook. en ja beetje warm zeggen de meeste ach dat is t toch altijd!!
Meesterlijk!!!!! Volgend jaar ZEKER weer denk!!!!
heftig
althaus
supper vet feestje en zion uit emmelord :respect: thanks vur de waaier bij een vriendin van men
An_dre
Industrial Arena was helemaal geweldig (y):D
sfeer was goed(Y)t geluid stond te zacht! en leeftijd 16 jr en ouder moet afgeschafd worden...
het was en te gek super gewoon feestje MOH :bounce:
Angela(L)Leo
was zeker n vet feest alleen fucking warm en op t ­­­einde zwaar gaar maja heb me goed vermaakt :yes:
Lars en Panic lieten de Energiehallen tijd weer herleven!!!!!!! WAS ECH WEL VET HEFTIG!!!
B
Was me eerste groote feest maar het was direct mega :bounce:
b) sender
egt een lkkr feessie :yes:
was kkdol
B4
NET ZO WREED
B@rbiegirl
:respect: NeoPhyte, Angerfist, JDA & Paul :respect:
Bart---
wow was echt een vet feest zeker goed gedraaid heb me prima vermaakt
in 1 woord GEWELDIG!! :respect:
GRUWELIJK inderdaad !! Mijn eerste Masters .. maar zeker niet de laatste !! Early zaal was zwaaaaaar top :P
bennoooo de gekste
bruut feest op de rij na dan partyraiser en smurf was k dol
Benny-Boy
Zeer kut in de wachtrij, en fucking lang w88 op de plee!!
berken­woudeh­ardcor­e!­:bier:
was een bizar goed feesie!!!
de ingang was klote maar het feest was ech goed superrrrrrrrrrr
Bil
cker dol feestje :bounce: en angerfist, partyraiser en JDA hebben de avond perfect gemaakt :) jammer van dure bonne en lange rije idd
Het was weer een klotezooi met de rijen!! eerst bij de ingang, zet auto vooraan op de parkeerplaats, moeten we helemaal om de hallen heenlopen? Daarna de lange rij bij de ingang, dan denk je hé hé, ik ben er, en dan weer een rij voor de wc, en dat is een zeer trieste bedoeling, ik zo'n bandje halen, uiteraard krijg je aggressie in de rij. Verder was het feestje gewoon top-niveau zoals het hoord te zij op MoH-feesten! goed gedraaid redelijk geluid! niks aan de muziek op te merken dan TOP! en sfeer was ook OK
Blitze Fritz
was te doen maar zo fockin druk Promo was echt de man & neophyte :respect: En angerfist was zo zwak hij probeerde het volgens mij nie eens te mixe en triest maar voorde rest voor een moh was het geluid een keer goed en licht en show was ook super
brutality :P
BNI-AnnEs
hehe was echt wel lache jaa!! :)
Boedha-belly
de binnenkomst was zwaaaaar klote, maar al met al een goed feesie, heb me prima vermaakt!
vond het maar een matig feestje.. eerst GVD een uur en een kwartier in die kut rij gestaan.. eenmaal binnen was het GVD super druk overal en veels te warm (als je van de reunionzaal naar de main ging was het net of ze in de main de verwarming aan hadden staan) ..het drinken was te duur en die flesjes waren klote want daar flikkerde je iedere keer overheen.. In de main werd je helemaal gek van die klote knipperlichten dus nee.. vond het een onvoldoende..
boldstyle
zero tolerance zelfs geen joint
Brain Insane
Knalfeest!! vette locatie, goed geluid, alleen bier mag goedkoper de volgende keer :S VINCE :respect: Industrial Area was ook goeie :P
top feest alleen jammer dat ik op mijn bek moest gaan bij de roltrap en iedereen die et gezien heb lach dan nog maar even maar ik ging wel mooi of nie dan:d
Bramcore
was zeker weer knus:bounce:
[K]utjuh.NL: je moet ook niet helemaal achteraan sluiten he doos! wij waren met een half uurtje binnen :yes: maar een goed feestje, dat wel (Y)
Bris
VETHEID :D whoeiiii was egt wel relaxt feestje.. jammer van de drukte in het begin :(
Brutal-Bass
MOH was SUPER :respect: Partyraiser :bounce: hoofdzaal viel beetje tegen>geluid was niet al te hard.voor de rest(y)(y)(y):bounce:
Busty.
wachtrij was te lang. kenne de foullieerders nie meteen ook t kaartje scheuren? of zijn daar gecertificeerde mensen voor nodig?:P was errug geslaagd feestje:D partyraiser!! :respect:
Buzzy (L) Lynn..­
Ik vond het echt helemaal goed! weer een succesvolle MoH!
was zekers een bruut feest volgende x weer alleen weer jammer van de clubkutten die erwaren weer veelste veel ervan :S:S
Cavello
:respect:MASTERS:respect:
het was echt KK relaxt waneer is devolgende:P
channieke
was wel zowww vetttt volgende x gaan we cker weer en hopelijk is het dan ook in de brabanthallen lekker dichtbij voor ons
was echt een te gek feest:D
Christijan
niks mis meej horrrr
Chrizzoo
dikke sauna terreur alleen beetje duur bier was zo op :bier: dikke rijen maar was zo binne wehehe stukke beter dan thialf!! terreur zaal :respect: vince ook :respect: jammer dak de weg nie zo kon vinde 8)
Cinderellaa*
Geen woorden voor!
Corsa
te gek angerfist was de beste daarna outblast vs tommyknocker
Cowboy1985
Woeiiiiiiii, wat een feest :bounce:. Was echt super :D. Smurf, Destroyer, Vizitor (Y)
Cr@zy Bitch
het feest was zoveel maal bter geweest zonder die fucking kuthitte,maar heb me voor de rest uitstekend vermaakt:D
ik heb me zeer goed vermaakt met ze allemaal
D-Jamez
SMURF AND THE VIZITOR :D :respect:
Zeker een Moooi Feessie!! :yes: Heb me zeker Goed vermaakt vanavond!(y)
Daantjuhhhh :bounce:
het was wel leuk :-\..maar had er denk ik iets te veel van verwacht waardoor het toch wat tegenviel :(.
Dafkuh
:respect: Masters Was Gewoonweg Meesterlijk!!! :respect:
Top feesiee :bounce:
De Herrie­hippie
te druk, te warm, slecht publiek, slechte entree, goed geluid :D, bier te duur :( ..achja heb me wel vermaakt. Had er tog niet veel van verwacht!
de spacer van Limburg
:BOUNCE: in 1 Woord GEWELDIG :respect:
Defecit
geen woorden voor zo geweldig
Den Old:P
het was een mooi feessie!!airco mag wat beter geregeld worden ja
Denicos :/
Geweldig vermaakt. Super feessie. Mijn eerste masters, maar zeker niet de laatste die ik bezocht heb. En nu ga ik slapen ! massol
Dennis :xtc:
was wel weer een lekker feest partyraiser :respect:
der Clown
super feestje flink ligge stampe in main area:D
vettee party waaaaaaaassssssssssssaaaaaa
Devious Narcotic
T WAS ECHT N STRAKKE PARTY!!!! gEEN LAST GEHAD VAN LANGE WACHTRIJEN, K WAS BINNEN OM 9.45 ... GEWOON OPTIJD DAAR ZIJN ;-) MAAR WEL VETTE MAAGGGKRAMPEN GEHAD,MAAR DAT MOCHT DE PRET NIET DRUKKEN...:-)
Geweldig.........alleen het w8ten in het begin maar dat is al goedgemaakt...enne mag vaker in den bosch hoeven we niet zo ver......
Dikke_­Tinus :honger:
100% geslaagd! Echt heerlijke party, en Paul op het eind: KLASSEE!! Echt supervette nummers draaide hij erdoor, YEAH!
DJ D-Jackal
Super heb me prima vermaakt was een van de betere ­­­­mohs :r­espect: UNEXIST - PROMO - TOMMYKNOCKER :P :r­espect:­
goed vermaakt ... tieum :respect: draaide zkkr netjes
DJ Lippie
was dolle bedoeling>>METTURSSS
Dj-Fly
goed uit men dak gegaan zeer geslaagd feest op naar de volgende
DJ-X
MoH :respect:  1ste keer :D maar was wel Geweldig :jaja:  (alleen jammer van die kut hitte :vaag: )
DJ_­Smurf_­GGM_­UK
Fantastic party. Great sound system and lots of party people. Thank you very much :respect !!!
doarhakkuh
fantastisch feest
Terror zal ws relax sfeertje(H)
Dolle Dodo
zeker goed feestje! heb me echt goed vermaakt
DON BRIT
weer een puike avond gehad :respect: VINCE :respect: mijn held !! miste alleen m'n mopke
DON FIETO
een paar kleine dingen waren kut maar voor derest mooi
Donny A.­K.­A.­ Donski
Het was te warm in de mainstage en drank te duur maar overall vond ik het wel vet... muziek was goed geluid was in orde.
Dooske(K)
was echt supper heb het aardig naar me zin gehald :D
Dun Lepel™
zekers wel vet
Was weer gezellig :D
Early Eef ;)
super sfeertje!!! was echt gezellig :cheer: boven verwachting!!
Eddie-Loco
kheb me goed vermaakt, goed feestje
Edisfred
Mooie lokatie (y) Goed geluid (y) Industrial- & Reunion-zaal waren super, helemaal los daar tot t einde :P Was een mooi feessie, beter als in Tialf !!
Eefjuh
was zeker een mooi feessie, alleen het was erg warm en die wachtrijen konden echt niet, verder zekers vermaakt!!!:bounce:
eeuwige gabber
was een goed feesie tering :D lekker bier aardig duur maarja voor de rest pima
Endy4Life
echt vet met henk
Enemigo Del Estado
Te gruwelijk
Ephaedra
Iemand zijn Jaguar logo kwijt?
ErikE
was een goed laage avondje :D afterparty ook
ErikPo­werSys­tem
Was kk bruud !!!!! :D
eS*­bier :bier:
nou geluid was weer KK ,sfeer was ok:bier: was geen heineken:( industrial zaal:respect:
etje
het hele feest was het NET niet
Eva
TOP FEEST!!!!!
EviL-BabS
Wass egt wel kwaai feesje:D & Goeiee sfeer:respect:!!
EW
Ja inderdaad weer goed ons best gedaan! tetter 10,en tetter wup. :cheer:
het was weer een geslaagd feest
Super gruwelijk feest!!!!
F"
heb me ckr vermaakt :bounce:
Fc den boschweg :bier:
Super Feest!!!!
IDD veels te duur voor zown flessie
Monsterlijk feest weer, ze kennen het wel godverredomme! iig zwaar goed naar me zin gehad, enigste minpunt vond ik de sfeer vanaf ong de helft, leek wel een kerkhof...
Fishcore
retteket was egt weer super vet
FLIERE­FLUITE­R.­NL
super!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beetje wisselvallig, ene moment had ik t feest van me leven en t andere moment vond ik t weer zwaar tegen vallen :S had er meer van verwacht!
Franzino
Eerste MOH! Feest was op zich goed, maar had er toch iets meer van verwacht (weinig sfeer). Alles was eigenlijk toch wel redelijk duur. Goede organisatie van WC's en bonnen en bar. Zelden moeten wachten. Die harde bierflesjes zijn wel moordend. En waarom geen Vodka? Muziek in de Reunion Area was geweldig goed en was de beste zaal. Dj Danna was wel de slechtste DJ. Muziek stond wel zeer luid, eigenlijk veel te luid. Geluk dat ik mijn -25dB oordoppen bij had. Ik heb mij prima vermaakt, maar TD is beter!
Angerfist was echt te goed, verder wel redelijk lomp!! Volume Hardcorezaal viel alleen op en neer. Verder goed te doen dus
helemaal los!!
Gabber­Pinda4­Life
Was wel ok heb me goed vermaakt:D Neophyte:respect: Warmte was minder:( En het drinken was best duur:[ Geluid was wisselvallig:vaag: En midden in de set van promo opeens het geluid opengedraaid. Beetje laat rond 3 uur:S Maar geluid was toen(Y)
Geschi­edenis :respect:
BAGGERFEEST,Allemaal Kleine Kinderen,Warm,Duur,Klote flessies,lange rij bij ingang, etc,etc,etc.:frusty: NOOIT MEER MOH :nee:
Ghadies!
Was wel Lache Jha :)
Govert Kreuk
Zo, was zeker wel goed te doen!:P Unexist was echt vet!:bier:
GTT'
Jhaa zkr vet!!:D twas warm, en druk, en duur marj­a wel VET! :jaja: en dat er een lange rij stond had je wel kunne verwachten! :S
:D Dik vet klarinet! :| ][ :doetiwoep::woeptidoe:
dit was eg n knalluh feessie
Hakke !!
echt een top feesie zeg gaan steeds harder op die feesten :)
hakkerd
was wel lekker
hakkuh&zaguh
industrial arena helemaal super... alleen beetje te warm
Hansse045
was een zeer geslaagd feestie!! heb me zelf heel goed vermaakt:D!!!
hardcore - voerendaal
typisch MOH feest.balen van het lange wachten zo m­iste ik een deel van de belangrijkste set van de a­vond.verder heb ik me toch vermaakt.Industrial are­a, was nu al beter dan in thialf, maar was nog erg­ triest betreft de aankleding.de grote zaal leuk g­eprobeerd aan te kleden,maar de rest niet aan geda­cht.
was weer vet
ja naar VIER keer naar binnen tezijn geweest was de laatste GOED gelukig en het was SUPPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hardcore-Limmuh
was een SUPPER feesie!! JAMMER van die bierflesjes op de grond je ging bijna elke keer op je bek als je er opstapte!!
harde-bass
Boem knal dat was masters al!!!! wat een heerlijk geluidje produceerden de DJ´s daar :bounce: jammer dat het zo koud was in de zaal.. gelukkig na was acrobatische bewegingen was het temperatuurtje goed te doen:P:P (warm)
Ondanks de lange wachtrij zeker een top feest gehad! :D Toppers: Destroyer en Predator :respect:
Harry Nak
Dik feest plus Top sfeer (uitblinker Area 2 alleen maar hakkende en lachende mensen gezien) maar ook de main was goed (wat een geluid overal!)
Hazinh0
Wat een klote feest. Te druk en het was echt fucki­ng benauwd en ik werd ook gestoord van dat knipper­licht.:S Verder werd er wel redelijk gedraaid met als hoogtepunt Neophyte :yes:
HC4L_linda
super vet(Y) egt zeer goed
Een nacht om NOOIT meer te vergeten:P
twee woorden: volle pin
Herrie­schopp­ert
op de plee na was het super op naar de volgende keer (y)
Hoogersss
Voor mij de eerste Mastersss en zeker voor herhaling vatbaar :P :respect:
HouseQ :bounce:
begon slecht maar eindigde super :bounce: jammer van dat lange wachten in het begin!
100% linksaf gegaan alleen jammer van de wachtrijden
Ingelpingel
MASTERLIJK :bounce: was helemaal toppie mensen :D
Inteso
Hilmoldol:D
helemaal gek :d
J.(F)
Was wel te doen.... beetje minder maar goed ;)
zeer goed
Jaapie.
Fucking vet feest, Goede sfeer, lekker gehakt
JaapS
VET :bounce:
jaily hardcore addicted
het geluid enzo was goed was alleen veel te warm daar binnen
Jasper ®
Het was te druk.. En ik had teveel alcohol :bier:.­.­. ­HELDEN van deze lange BRABANTSE nacht: VINC­ :respect: JDA :respect: PAUL :respect:
Jean-Pierre
Heet en veel mooie vrouwen (is dit mijn reactie?)
jef!
jonge jonge uur in de rij gestaan voordat we binne waren ent was vond it nie veel aan:S
dit feest was goed en geweldig
was kk bruut feest jammer maar 1 keer paar jaar dit jaar
JEMOEDER^
heel bizar
Geslaagd feest : bounce:
JeWeet­Zelluf­10
Zeker ge-wel-dig feest :d neophyte live :yes: :respect:
Jojo :)
Beetje jammer dat k vet gaar was, maar was (Y) feest :)
was goed feeske wel warm en druk minpunten en die rijen:no:
JORAM.. ;P
ja was gewoon super(Y) ZEELAND was weer goed vertegenwoordigd!!..
joyce SuPpReSsOr
was zeker een goed feesje...(mag ook wel een x :p)
Zoo was echt wel een vet feessie!! :D
JusticeTH
wat een kut feest echt niet meer heen alleen de industrial zaal nix op aan te merken vor de rest alles k*t
K.riSstel
geweldig
Ja idd,, KK DOL!!!1:D
KARMA
Jammer dat het de laatste keer in nederland is (dat heb ik gehoord):(, MoH de beste!!!
strak feessie hoor
werd kei gek van die knipperlichte bove in de mainzaal.. ook een beetje jammer ware de duizende mense die afgevoerd werde... :S verder was 't of te heet of te koud en ze hadde er iets meer 'n show van moge make... maar ondanks alles wel een super feestje!!
goeje sfeer goeje muziek goed geluid(Y):D was super:D same met miene mups(L)
Kiezel
BRUUT
Kimmutjuhh
Hitte Drukte.. maar verder heb ik me GOED vermaakt:D:D
Kimsalabim
dit was echt gwoon un te dik relaxt feesii... motje en vermeertje (Y)(Y) moete we vaker doen...!!!:bounce:
Was goei feesjuh, vooral terror zaal zkr zkr! :respect: PARTYRAISER :respect:
KleintjeXS
Wat un bagger sfeer man, stelletje asociale boeren..!! Ut gluid was ook ni ech denderd..!! Ech jmmr, vind ni leuwk dat ut me zow is tegegvalle voor de 1e x MOH had ik meer verw8..:(
(Y) VINCE, MANU LE MALIN , UNEXIST (Y) :respect:
koekiejjj :honger:
feest was opzich wel goed te doen..alleen het lange w8ten bij de ingang :S moet beter kunnen!! maar destroyer :respect: maakte veel goed!! :D
Koffietijd
te VET
krullebol87
super zeker naar mn zin gehad :D :P
co0;
neophyte wou ik altijd al een keer zien en ik vond­ ze kk masterlijk die gasten weten echt hoe je een­ showtje moet geven al duurde het maar een half uu­r :respect: , voor de rest kk gruweliujk feest
Laat ik het erop houden dat ik mijn avondje tog wel goed doorgekomen:jaja: maar had wel meer verwagt ervan;)
LadyHardcore
was geweldig feessie(y) goeie sfeer, muziek was top & leuke mensen ontmoet :) wel btje te heet! maar verder voor herhaling vatbaar :p :respect:
Echt super!!!! Erg gezellig met Nageltje :d op naar Awake :bounce:
gewoon een top veest
LANGE DULLE
was mooi feestje,en een goeie sfeer hing dr,werd ook idd lekker gedraait:D
Eerst gewerkt en dan nog lekker zelf de zaal in om te :bounce: ! :D Was zeker leuk!
laura :jaja:
ik heb me prima vermaakt :D
lesley23
goei feest en je ging zeker mooi tim :P
Lisel
Gezellif feesie en lekkere sfeer :D was inderdaad wel te warm maar heb nu een mooie waaier :D
Lisi
super feesie! was om 10:15 binne ckr te doen ! was toppie!!!
goed feest alleen da geluid mocht wel wat harder
Louie :[
:D:P zo was cker een zeer best feesie :P alleen die pokke flessies hebben ze heel handig bedacht :S NIET!!!
Maarte­nKersj­es
supper
Maik A.­K.­A Ento
megaa feest:P:d
het was een ijselijk vaag feessie:xtc:
ja was van de kaart en weet er weinig nog van maar heb me zwaar vermaakt
Mama van Jaylano &­ Chalina(L)
was wel heftig:lijn:
Rij was echt kut, ik stond er echt lan­g in :S Verder ; klote sfeer mja !! FORZE & RTC de gekstuh, ­helemaal losss !!!! Verder Waxweazle (y) en P­redator sloot lekker af :respect:
Manic D ©
viel tegen. 2 uur in de rij gestaan GVD. Dit is niet meer de MOH die ik ken.
moh was 1 woord super :D (Y)
zeker goei feestje gehad t was alleen zo warm en druk in de main
Mark_nmgn
beetje veel te heet binnen en 1,5 uur in de rij gestaan, maar ondanks dat toch een vet feest gehad!!
gezellig meer ook niet
MartinVLD
Het was een erg goed feessie!!!! Alleen jammer dat de line up niet klopte en het lange wachten bij binnenkomst!
MC RG
veel te warm :P veel te glad :P veel te vet :P egt goeie!! :respect:brabanthallen:respect:
Megalodon || Oppers­tamper
Lang leve de VIP ingang :cheer: blij dat ik niet in die rij hoefde te staan! feest zelf was ook goed, heb vooral in de main gestaan. jammer dat het geluid niet de hele nacht zo hard was als toen ze de anthem draaide...
na wat opstart problemen (was echt slecht geregeld bij de ingang) een super feestje
pff was niet lekker :S het feest was wel beter dan vorig jaar maar ja vond het toch nog kut
MentalChaos
Het was weer toppieee mensen, alleen warmte mocht wel wat minder en voor de rest Respect to Neophyte en jammer dat ze gestopt werde in hun echte act, laat ze lekker gvd :D
MIatz0Pheron
briljant
Miguel..
was wel grappig feest.. maar om 5 uur had ik het dan ook echt gehad!
Kanker Gaaf Feest!! Mijn 2e Feest Kerel!!!
Missy Butterfly
Aaw Niet Zo Zeuren Over De Warmte Dat Kan Je Verwachten Op Een Feest (L)PROMO(L)!!:dGE-WEL-DIG Feestje
Mister ??
het was echt een knetter gek feest, sfeer was echt toppie en het geluid was ook zkr wel te doen!!!!! 100x btr als Thialf
Mitchell__­Stylo;­)
:respect: Zeer Geknald Was Super :respect:
dit was echt te geweldig, de Industrail Area was echt te fucking top, Producer,Unexist,Partyraiser en Vizitor+Smurf te kicken, Tommynknocker vs Outblast was ook goed :respect: echt een top feest!
was zeker een bruut feestje lekkerrr warm optreden van RTC was super helemaal losgaan keihard beuken super super super WHHAAA
Mr. Error™
Was me wel een super feestje. Geluid was heerlijk alleen jammer van de warmte en de drukte
MR. GRUMPY
stelletje sukkels mij krijgen jullie nie weg :P onkruid vergaat gewoon nie :no:
Mr.Knots
Zeer goed!
N A T H A L I E !­
wat een feest het eind was echt super ging mie hard :P
SUPER feest!!! :cheer: en we houden van de buschauffeur die naar Goes ging :jaja:
NachtGabber
Ik heb me prima vermaakt. :jaja: Jammer dat ik me rond 2 uur kut begint voelen. DaY-Mar :respect: Stunned Guys :respect: RTC (y) Dana (y) en OUtblast vs Tommyknocker (y)
was echt super!! :D
neophyte hardcore, do i have to say more
gewoon geweldig feesje alleen de sfeer kon wat beter maja je unt niet al hebben he
NEUKFOUT
:respect: MOH :respect: as weer eens lekker knalle.Goed geluid :respect: niet lang hoeven w88 omdat we der vroeg waren. :respect: PARTYRAISER DRAAIDE ZOALS GEWOONLIJK WEER EENS HEERLIJK :respect:
Nick
Was een dol feest nadele : HEET Kut strobo's en du­ur. voor de rest was alles mooi geluid ging lekker­ hard(vooral bij neophyte erg lekker haha)!
nick_R
:bounce: industrial zaal was meesterlijk :respect: reanimator, manu le malin, DESTROYERRRR, stormtrooper & smurf vs Visitor en producer.... alleen de rij was kut.. verder een zeer goed feestjuh
dit was een geslaagde feeeeeest
nl-partyraiser-nl
goed
jaaa ging kk lkkr daarzoo!!! was mooi feest :D
NL_teun_NL
vet feest
O.­I.­V.­Heipaal aka gaaan veteraan
knalluh het was weer toppie
oldskool frenkco's
wHaaa weer een top feest!!!!!!
Only fucking hardcore!­
Neophyte en angerfist :respect: dat waren de masters of hardcore
geweldig
geweldig
Para J [JWT]
Damn anti die lange rij... ....Beetje warm en druk­ maar toch weer een gezellige en gezonde avond geh­ad ......O ja en Anti bavaria nog 1 ding he .....DAMN ! :[
parakiet (L) Aukje
SUPEEEEEEER FEESTalleen te veel mensenas je der zo­n 3000 man minder zou doen zou het beter te harden zijn maar verder alles top
HET WAS EEN SUPER FEEST EN VOLGENDE KEER BEN IK ZEKER WEER VAN DE PARTIJ! :)
Partyrico
goed feest, heb m dankzij de mensen met wie k was super vermaakt!!!
Pascale
Was wel een erg lange rij 1 uur gestaan!! verder heb me pima vermaakt!!!! Angerfist :respect: was echt geweldige avond!!!!! en zeker leuke mensen tegengekomen!!!
PatriQue!
SUPER FEEST!! Knalluh baas! ANGERFIST :D:D
patrizzl
het was zwaar chill en gezellig feest!
Peetjuhhh
niet verwacht maar het was een erg leuk feestjuh!! :bounce:
Peters
Geluid ging goed!! :) Vet!! een geslaagd masters!!!
pieldegekste
was echt een super feesie wel druk maar ja hoort er bij!!!
Pimmeke
Was goed te doen daarzo!! lokatie is wel vet!! alleen bestwel verdwaald soms mja was ok stront bezope :) Bavaria nie zo maar in flesjes is wel fijn!!
Pimpel
heb me heel de avond goed vermaakt en er werd vet gedraait maar de masters in Dortmund was beter....
Pindaklaatst
Was echt een top feessie (Y) Heel de avond geknalt :bounce:
Moddervet!
was wel waus feessie weer, goeie sfeer, volgende keer weer!!!!
Popface
Sfeer was goed, werd lekker gedraaid, alleen veel te druk.. En stiekem vergelijk ik het toch met Dortmund en dan valt het natuurlijk helemaal in het niet..
poupoulossos
Was wel ok, maar had er meer (early rave) van verwacht.....ik bedoel terror (RTC) in the Reunion Area :S het was duidelijk niet zo vet als bvb THE HISTORY OF HARDCORE :no: maar ok genoeg bekende koppen weer gezien in my hometown dus wel ok
PRISCILLA.
:woep:
Promo-Fre@k
promo was weer uber angerfist en neophyte ooken mijn eerste masters feesie was zwaar masters geslaagd:d:d:d
Zkr geslaagd feestje...
Ra0ul
TOP FEEST!! ECHT HELEMAAL GEWELDIG!!!
Raimundus (UFE)
Zeer goede editie van MOH!! Volgende keer ben ik er weer bij :yes:
Ralph Tra
zwaar kut 2 uur binnen geweest en toen eruit gevlikkert:P:P:P
Rammi
Wat een Feest!! Zeker genoten!! PARTYRAISER!! :D zeker man van de avond!!
Ravenstein Hardcore
de wachtrij was veel te lang en het was net iets te druk voor de rest een goed feest :bounce:
KUDELS ZOOITJE TERREUR!!!! WAS ZEKER GAAAN :bounce:
RebelMan
Top Super Gaaf Cool
unexist en da predator die vondt ik zeer goed
RemcoOcmer
was een leuk feest alleen het was wat te druk
RenskuhhHMD
Masters was HMD!!!
absoluut goed feessie gehad!
Rick ;)
ROB C was het een vet feestje??Hahaha :respect:
Rick.NL
Zwaaar VETT :bounce: behalve Neophyte + Angerfist Zeer triest :vaag:
RICKZAJ
was hendig vetjes !!! :D the destroyer :respect:
Rien.
:D
KUT UITSMIJTERS
Robin 040
whooo vette shit man... de Industrial was kk dol :kwijl: mooie locatie
RobinNauta
Die wijven jonge! Non de klere vooral bij vince...heb er nog een stijve nek van
Roed/­Wit-Mestreech
Lekker feestje!!
rolf maiskolf
was heet en druk verder super gaaf ,snoeihard gestuiterd
MoH heeft zijn naam weer omhoog gehaald bij mij! Superfeest! :respect:
Roy(026)
was me T feestje wel:P
was een super vet feest
Was een mooi feessie..Alleen zo koud daar binnnen vonden jullie ook niet???;)
ja was zeker een knalfeest goedgedaan!
S2
zuiverrrrrrr feeest
Sanne:­bounce­::bier­:
zekers een leuk feestje:bounce:, met name door de groep, dikke (K) voor jullie allemaal,paul en JDA heerlijk:respect:, ben alleen v eel verloren, mn beurs, huissleutel, een t-shirt, sleutel op kluisje laten zitten hierdoor de borg niet terug gekregen, mn beltegoed is de klote op!! zielig he
HelemAal GoeD Weer;)
wat een kinder disco!!
Sebbo
jah toch iets te druk maar later werd het wel beter!
IK VOND MAR VET!!
Was wel ff lang w88 voordat we eindelijk eens binnen waren, en twas wel ff goed warm!! Maar kheb me goed vermaakt :)
SICK-SKULL-CHICK
was t beste masters feessie (tot nu toe) hopelijk volgen er meer zoals deze ennuh mij kon j heel d n8 vinden in t industrialzaaltje
SieSo
enige leuke was manu le malin en dj producer voorderest was t knkrvuil!!
Sigmeister
Meccano twins, JDA & Paul (Y) en hete danseressen :D
SJAAN ^
Geweldig Feest.. Heb me heel erg goed vermaakt!! :cheer:
Sjefkuh
Kut wc's... De ingang hadde ze ook anders kunnen doen.. en was ook echt warm jah..maar het feesie zelf. ge­weldig.. en nu op door naar TotalRampage :D:D
sjek
Industrial Area was heel vet
Superfeest Smurf (y) Vizitor (y) Destroyer (y).... manu the malin :(:(
en dan raak je weg kwijt haha
Ook ZONDER drugs VET feesje!!!:D
Sneaktum
helemaal GEWELDIG!
sneaky;)
Goed feessie (Y) Alleen erg warm en je brak zowat je enkels over die kutflessies
Snelle!!!
organisatie was zwaar kut : veel te lange wachttijden voor ingang , wc , en uitgang
soer
Was weer helemaal toppie ;)
Super feest ! (Y).. was alleen zo verdomd warm..
spacel­in:bou­nce:
zaal 3 maakte heel wat goed:)
Speed-freak
MOH was was(y) te doen.Was all1 behoorlijk :vaag: en kon vanacht pas wat slapen:D
was egt een geweldige nacht:d het was wel druk en warm, maar daar tegenover werd er ook superhard en goed gedraaid:p de sfeer was opvallend goed te noemen, geen opstootje ofwat gezien:p wel lekker veel mensen van de pad, zoals het hoort(y)
Spriet­sma!!!­!­
Vond de sfeer vet kloten, en een sauna was niets vergeleken met dat hok daar maar voor de rest wel goed vermaakt
STAND PROUD!
whaaaaaaaaaaaaaaa kk vet feestje weer ja vooral de industrial was helemaal los!!!!! :respect: smurf & the vizitor :respect:
Steffi_­huizen
helemaal goed niks meer aan veranderen
stenniss
was wel lachen en idd eten en drinken godse duur maar voor de rest wel vermaakt ;)
Stijn
Echt zalig feesje!!!! (y) :yes:
Streng-DengDeng :bounce:
ckr een goed feest(Y).. :respect:
Struikrover
STELLETJE CLUBKUTTEN!!! NIET NORMAAAAAL!!!GUT ERGENS ANDERS ZEIKEN t was 1000 x nix!! Alleen Partyraiser,Visitor en SMURF!!! :respect: :D ging dr loeihard overheen SMURF STRAKKE ACTIE MET DIE COMPUTER :D:D:D:D
Struissie
Was een goei feestje.... Het laaste uur was zeker het mooiste met Paul en JDA :D
vet goed
was echt een goed feessie:D alleen teeee warm en jammer van m'n blaren geheh
T e s s a..
was vet feestje :respect:
tammie­tjuh..­!!­
het was weer SUPER..!!!!!!!!
TeKna
Vet feest :bounce: Met zeker een goeie sfeer.....Masters (y)
Tepke
Wat een bruut feest. Het optreden van RTC was echt weer master. Enige minpuntje waren de wachtrijen bij het binnenkomen
Werd goede muziek gedraaidt.:D het was Supper Gezellig:P
terror_­snikkol
terreurd goed:BOUNCE:
Terror_­Worldwide
was een lekker feestje(Y) vooral de INDUSTRIAL HARDCORE zaal :respect:
terrorgast
Was een zeer geslaagd feest Rotterdam Terror Corps :)
tering goed feesy doe is ff terug spoelen ff over doen en weer de hele nacht hakkuh
Tess. 070
Zooo Masters was echt kk knalluh gek..Helemaal Roemtak Totall Loss!! :xtc:
TeSsSa-102
mooi feesiej :P
zeker een goed feestje....vince was toppie!
Iemand nog wat van de clowns meegepakt ? voor de rest super feestje, the destoryer..toppie :D
net thuis :P 11:15 :D..was zeer goed feest alleen jammer dat t zo druk en warm was :(
the_1ste_men
Ik vond het een goede party maar ja die cd's sloegen wel over. Maar het geluid was goed vond ik (beter als qlimax teminste).
Wat een vage vage avond :bounce:
TJIBBE:bier:
goed feest :yes: al1 jammer van het geluid:( dat kan harderrrrr :P
tuneboy
Beter dan verwacht! :D
ben er niet geweest zekers een vet feest gemist :S
v@ndek@@rt
Zwaar relaxt man!!!
echt wel een lijp feesie
VAN DE BEURCHT
mooi wasig feesje!
flink gestampt :yes:
Vrijdom
Wat een geweldige georganiseerde chaos :bounce: wel lekker Beuken daar :jaja:
W.
ZEER GRUWELIJK GOED
waar dan
ketvetpretpakket.vaker :D:D:D:D:D
WC-Knuffelaar
Was weer geweldig gister :D heb me duidelijk vermaakt. Volgens jaar weer :D
whothe­fuckis­simon
Geschikt feestje :bounce: goeie sfeer goeie muziek alleen jammer dat ze geen pakjes lucky strike verkopen..
Why So Serious¿
Masterlijk
angerfist en partyraiser waren zeer goed bezig
VINCE JDA EN UNEXIST :respect: EGT VETTTT
wouter kap
het was een goed feest dus lekker gehakt
Best feest:D TERRORR(6):bier:
XxPaRT­yGiRLx­X
:D was echt leuk , vip was beter als in het Thialf, Partyraiser, zeer goed geknald :D
Heerlijk feest
Zattej­an:bie­r:
in de early rave hing wel een relaxd sfeertje dat ik nog weet:D
Zebra's ruiken vreemd
Miniatuur pinguins heb ik bizar weinig gezien, wat jullie, mijn minder intelligente medemens?
zodiac killer
was echt super en is sker een vete lokatie
Zoeper27
Master vet feestje :D
Wat Een feest:D Egt Superrr
!! foto's op www.eardamage.nl !!
kon beter mar was wel leuk
{Disfasion}
waar was nosferatu?
ondanks de drukte en warmte een geweldig feest!!!
|| Dennis ||
was wel lachen, maar duitsland is 10x beter :yes:
||LOOS||™
Was wel weer lekker, in ieder geval iets bter geluid....eindelijk :P Heb me wel lekker vermaakt en er werd best lekker ­gedraaid :P Partyraiser en natuurlijk day-mar waren lekker bezig :D :respect:
was echt een kei vet feest:D zeker goed vermaakt.. wel tering heet ... maar ja boeie.. was top
The Vizitor & Smurff echt knalle jonge SUPER :D:D:D
Super vettt !!
~HaRdC­oReGir­L~
WANNE GEK ZEG...wat was dit een super vet feest nie te zuinig zeg :bounce:
~~Andy~~
ik vond deze moh beter dan raise cain
† Systeem Overleden †
Vond het wel een beetje tegenvallen
brute party, alleen et geluid mocht wa harder
º¹³Patrick
was super feest kompleet uit men dak
MOH op zijn best!! Het was echt een super feest Industrial was echt goed!!!! Volgende keer maar weer in de brabant hallen alleen dan zonder die lange rijen bij de ingang en dat veel te dure bier
echt een zwaar vet feestjeee :D

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D