Dit was mijn eerste keer Masters, maar ik heb me zeker wel vermaakt.. Alleen jammer van de dure bonnen, maar ach dat blijf je toch wel houden.. Muziek was Op naar de volgende keer..
Was zeker weer genieten mensen met wie ik allemaal was BEDANKT voor deze avond mede dankzij jullieSjattie jammer dat je dr niet bij was heb je egt gemiste deze avond Paul&JDA Heb me zeker goed vermaakt
Vond het wel weer een leuk feessie, alleen de rijen bij de ingang waren te lang en op sommige plekken was het te warm...verder
Was leuk feestje, vond Dortmundt alleen beter. Lange rijen bij ingang, niet al te goedkoop bier maar werd weer lekker gedraaid Veel jonge mensen, doe maar weer 18 jaar en ouder
EGT ZWAAAAR RLXXX
n0u n0u..dat was N mo0i FeestJ ho0r....hehe heb me prima vermaakt...
super feest!! zaal 3 best eindelijk is een grote terrorzaal zo als hoordlkkr hard iedereen draaide er super beste PARTYRAISER!!!! drinke te duur wc goed geregeld een goeie zit ruimte beetje waarm maar beste masters afgelopen 4 jaar in nederland
ja was weer een lekker feesie he geen last gehad van de rij was binnen half uur binnen en Partyraiser klapte der weer zoals gewoonlijk op he
VIP is echt super relx In de early & main werd strak gedraaid! RTC
knalde zeker wel lekker goede zweer goed geluid en goede lichtshow Angerfist Paul smurf vizitor Unexist en zelfs promo knalde wel lekker bij gebrek aan beter
was super vet!!! reunion area beste oldschoollllllll was goedddd alleen dat vieze kutbier bavaria voor 3,30 te gek voor worden maar de rest wel lekker gefeest jammer dak snel na de klote was maja trok later nog weer bij
was wel een mooi feestje, jammer dat het bijna 1,5 uur duurde voordat ik binnen was en het geluid in de hardcore zaal mocht wel wat harder. Verder was het weer lekker warm binnen. Neophyte was zoals gewoonlijk super, maar Unexist en Partyraiser waren echt het allergruwelijkst
Het feest was gewoon echt GRUWELIJK!!! alleen jammer van de warmte! Maar verder echt super!! Heb me best vermaakt daar!! Verschillende dj's draaide echt goed!!
heb me weer prima vermaakt, beetjuh van de wereld maar dat mag, alleen wat duur zeg die bonne voor de rest geweldig, nog gelachen ook op de terugweg wat wil je nog meer
KK BRUUT FEEST.. TERRRORRRR UBER ALLES!!!!!! .. maar dat drinken fuckin duur.. 3 bonnetjes voor 1 POKKEUH flesjew bier .. maar het geluid was SUPER!!!!!
het was een super relaxt feestje volgende week weer van mij mag het hoor en ze draaide super goed alleen een beetje warm maar ja dat hoort erbij denk ik
was cker un geslaagd feestje, industrial zaal was beter dan ik had verwacht, vooral reanimator, manu le malin, THE DESTROYER, stormtrooper, the producer en smurf vs the vizitor.. alleen de rij was veelste lang en het bier veelste duur.. verder geslaagd feestje
was te doen maar zo fockin druk Promo was echt de man & neophyte En angerfist was zo zwak hij probeerde het volgens mij nie eens te mixe en triest maar voorde rest voor een moh was het geluid een keer goed en licht en show was ook super
Was vet eej.... Henk kwiet gewist!!
en Angerfist was de man van de avond
top feest alleen jammer dat ik op mijn bek moest gaan bij de roltrap en iedereen die et gezien heb lach dan nog maar even maar ik ging wel mooi of nie dan
VETHEID whoeiiii was egt wel relaxt feestje.. jammer van de drukte in het begin
Heb zeer genoten van het optreden van de jongen die het rechterkant van het podium in de hardcorezaal opgeklommen was en de show steelde in zijn eentje....helemaal uit zijn kneiter en een echte gangmaker...wel jammer dat de security hem ervan af haalde...iedereen heeft een staande ovatie gegeven voor deze man en gaf hem achteraf nog een zwaar applaus voor zijn optreden en heb nog pinguins zien lopen...maar wist niet of iemand anders ze ook zocht ...ben ook ondertussen aardig geflikkerd
zo anders was ik ff niet meer te stoppen bij de Destroyer, wat ging ik lekker zeg! Verder had ik het in me eentje helemaal naar me zin bij BuzzFuzz & Dano. En KALE echt gewelldig dat ik jou nog tegen mocht komen, dat had ik nooit verwacht 1 minpunt, zaal 1 was te warm en in 't begin te druk en waarom zien mensen mij altijd op M.O.H. aan voor een draaideur, loop gewoon om mij heen zo moeilijk is dat toch niet!
Zeker beter dan verwacht, iedereen in de Industrial Arena draaide echt supervet (behalve Partyraiser en Unexist)...meisje uit de rij waaar was je nouuuuu ??
was kei doll Jammer dat het zo druk was maar GOED GELUID daar dat had ik echt niet verwacht!! KenkerDOL Volgende keer weer masters in de brabandhalle(A)??
Was wel ok heb me goed vermaakt Neophyte Warmte was minder En het drinken was best duur Geluid was wisselvallig En midden in de set van promo opeens het geluid opengedraaid. Beetje laat rond 3 uur Maar geluid was toen
GEWELDIG!!!! Zeker Neophyte!!!! J.D.A. & Paul Elstak op het einde, Fantastish gewoon!!!! Jammer dat het op het einde zo ineens was afgelopen echt ineens ram stil... kon nog lang genoeg blijven doorgaan
Heb lekker gewerkt, en de muziek in de Early was ook echt super. Behalve Darkraver en die gepensioeneerde Gizmo NIET bah Hij moet echt kappuh met die grappuh. Blijf lekker Hardstyle draaien dat is jouw ding tegenwoordig.
Zeker goed feest! alleen de binnekomst was kut door zo lan te hebben moeten wachten, en dan proberen ze je te vermaken met constant hetzelfde deuntje van 15 seconden ...Maar tog super gedraaid!
Was zekr goed feeestje,we knalde hem lekker binne met Dj Rob&mc Joe: respect: en Waxweazle daarna en op einde knalde hem ook nog wel met Dj Paul en JDA
in de rij nog geen 10min gestaan. was alleen veelste druk en veelste warm!!! en wat een kk bende op de grond met die kut flesjes maar voor de rest was het weer een top feessie!!!!!
Ik ga liever naar Nightmare. Op MOH liepen echt veel jonkies rond. tWas ook veels te warm en te druk. Muziek ging nog wel...maar ook niet echt toppie!
was goed feeske wel warm en druk minpunten en die rijen
Feestje was , lekker PARTY - PICS gemaakt in me standje van DANCE TOOLS. Me collega's waren top. En Eric we maken een goed team Lekker naar NEOPHYTE geweest voor Danny en volgende zekers weer. Leuke mensen ontmoet op me standje en iedereen was relaxt. Gewoon TOP en lekker kunnen voor iedereen die ik ken
Jaaaa mensen, was helemaal super, heb net de dvd en ik sta erop
NIET MEER NORMAAL!!! De hele show eromheen was super... Nog noooooit zo'n Masters gezien in al die tijd!!! En de VIP? Zeer goed geregeld met de WC, ingang, kluisjes en T-Shirt... Art of Dance respect...
het was een ijselijk vaag feessie
Rij was echt kut, ik stond er echt lang in Verder ; klote sfeer mja !! FORZE & RTC de gekstuh, helemaal losss !!!! Verder Waxweazle en Predator sloot lekker af
lache feestje!!!...geluid kon wel iets harder in de hc en de airco ook..!! verder goeie muziek gedraait!!!!!!!!!!! en die kutrije waren minder..maar verder
het was echt een knetter gek feest, sfeer was echt toppie en het geluid was ook zkr wel te doen!!!!! 100x btr als Thialf
Wow.... 1 van mijn betere feesten ooit Serial killaz, DAY-már, dana, buzzfuzz waxweadle...PartyraisER!!!!!!!! voor de dj's echt TOP hard gebeukt...!! laatste 2 uuren zijn me goed bijgeblefen...PARTYRAISER mah partyraiser is de man die echt alles kan...supper set wes echt vet lopen dwalen met mede gabbers lijpo's door dat gangen complex was echt uber vaag feesie..vanmorgen 10.00 aangekomen in leeuwardem...after gaan bij de hofnar 23.45 wask weer thuis zondag .. :pill:
KKBRUUUT GEWOON alleen kkdrukkk&te warmm,, mja primaa avOnd
Vond het echt weer zwaar relaxed!! Unexist maar man vd avond -> PARTYRAISER, godgodgod wat kan die kerel draaien 2 kleine minpuntjes -> De hitte en het bier, bavaria is echt niet te vreten
1e & vooral laatste keer MOH voor mij Was echt een wereldfeest maar TE MASSAAL voor mij Meerendeels gezeten omdat de rondjes lopen hopeloos was. Erg warme en benauwde temperaturen. Hierdoor veel kotsende party-mensjes gezien **Reuinion Zaal was ZWAAR BRUUTJES**
SUPER!!! Promo & The Destroyer waren de mannen die de avond maakten! rij in het begin was even wat minder maar toen we binnen waren in een woord: Geweldig
heel goed vermaakt van half 3 tot 3 in de early.... voor de rest was t geen hol aan en veel te warm.. en zouden VIP's geen recht hebben op airco ? DAMN zweethok op dat deck
helemaal super hihi geen last van gehad van lange wachtrij V.I.P terreur echt prima vermaakt beetje jammer dat de rest al zo vroeg naar huis wou snik snik
vond het een zeer goed feest, miste alleen me dinnetje.. super naar me zin gehad in de early rave was verreweg de gezelligste zaal, Dana, Pavo en Buzz Fuzz Geweldig daantje en rutger het was weer gezellig met jullie see you next time
Damn anti die lange rij... ....Beetje warm en druk maar toch weer een gezellige en gezonde avond gehad ......O ja en Anti bavaria nog 1 ding he .....DAMN !
wel een goed feest, maar wat een kut flesjes je wordt er gewoon moe van.en die aktie vanpaul(the visitor)prachtig gewoon met dat beeldscherm en die toetsenborden
dit was zeker weer eens een geslaagd feessie van moh alleeen tering druk en benauwd maar voor herhaling vatbaar dit is de eerste keer sinds tijden da ik me eigen zo vermaakt heb op moh en jammer da er veel mense nie tegen een douwtje kenne maar daar had ik bij de industriel geen last van gelukkig en ze moeten die klote flesjes afschafe want da is nie te zuipe zo laters
Was kk bruut maar net effe iets te druk, beveiliging was kut RTC draaide lekker promo ook neophyte voor het eerst ook wel en mja industrial zaal was wel het hards en af ent oe ff lekkere terror erdoor
Was een geweldig feestje! Volgende keer gewoon weer aanwezig hoooooooooooooor
was egt een geweldige nacht het was wel druk en warm, maar daar tegenover werd er ook superhard en goed gedraaid de sfeer was opvallend goed te noemen, geen opstootje ofwat gezien wel lekker veel mensen van de pad, zoals het hoort
Was zeker vet! Was wel jammer dat het zo druk was,kon je niet normaal hakken/stampen in die zalen
Nooit meer Art Of Dance maar al-met-al wel vermaakt
Zo Net Thuis Helemaal Naar De Klote!!! Volgende Keer Weer
Brabanthallen was zkr een betere keus, geluid vond ik over het algemeen wel goed, die Industrial zaal echt super! Mannen van de avond: Unexist, Partyraiser, en Smurf! Toppertje!
vond het maar een bagger feest prijs van drank lag behoorlijk hoog en veel te veel aso mense die nergens respect voor hebbe VISITIOR heb voor mij me avondje nog beetje gered
SUPER Geweldig feestje! Goed gedraaid goed geluid, goede aankleding, goede vriende mee.. Alles perfect dit keer. en het VIP-Deck was ook een aangename gelegendheid om neet te kijken op het "normale" publiek \
De industrial zaal was echt kicks ass, tijdens smurf en the vizitor ben ik helemaal los gegaan , vind wel dat art of dance hun feesten wat meer mag decoreren....
Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386