Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

! ! ! TiM
Puike Fuif, Partyraiser snoeihard, RTC pra8ig !! :D:D:D
!! Esmée !!
Toppie!
!!­ santino !!­
Was Knalleuh!!!!!!!!!!!! vooral op het einde met PartyRaiser en Smurf:D:D
!! Witlof !!
beste MOH sinds tijden prima vermaakt
!!!KALE!!!
Vond het echt een super feessie!!!
was wel vet feest! wel warm en bij die ingang was zekers kut!! maarja ken nie alles hebbe:D veel bekenden gezien:)
!!Shamiraa
Jaa was een mooi feessie! alleen wel benauwd pff!! :vaag:
ik hou helemaal niet van oldstyle, maar vond het toch de beste zaal!!!!...de rij was zwaar kut, maar de wc´s waren zekers goed geregeld!!!...al met al, best feestje!!!...kan ook door het bier komen whaha
#­ Wild &­ Wicked #­
Oehhh Zkrr Super feestt !!! :respect:
(6) :bier: horney and drunk :bier: (6)
indd arnie Smurf & The Vizitor . Producer .. en Destroyer :respect:
(6) meges!!!!­ (6)
KK BRUUT WAS EGT SUPERVET :P
(DH)_id&t
( :respect: Angerfist :respect: ) ( :respect: Partyraiser :respect:) ( :S:X Mecano twins :S:X ) voor de rest veel te warm veel te veel mense die nokkiej zijn gegaan en muziek had wel harder gekunt feest krijg van mij een 6
Was egt Vet Om nooit te vergete.. :P:D
(F)Nancy(F)
fucking vette harde party volgend jaar nog een keer
heel geslaagd feest wel een beetje warm maar dat maakt niet uit hihi volgend keer zeker weer xxx
(K)Just A.­(K)
was egt geweldig :bounce:
Geweldig Feestje!
was super,, op naar t volgende feest :bounce:
was egt zoooooow vet:D!
Zeer VET..Neophyte en Angerfist :respect:
**Marijke:[
heb me wel vermaakt moet ik zeggen...rtc :D:D super
Heerlijk...alleen jammer dat de tijd zo snel voorbij was,,
leuk feestje weer......kan nie anders zeggen :bounce:
Super feessie.... als t de volgende x weer zo is teken ik er voor!!
Jaa superrr!!:D Alleen heet en drukjes...
Het was weer een topaaf! jammer dat ik mn voeten op een gegeven moment niet meer zo goed kon verplaatsen ;-)
*..CaRoLa..*
Echt een Leuk Feestje .. Heb Me zeker wel VermaakT :) !!
*­Bjorn :banana:
egt SUPER :d
Supervet feestje :yes: Pavo--> :respect: Echt goed bezig :bounce:
t kon wel weer eens wat beter wat een fuck feest zeg t is dat ik me eigen kon vermaken met vrienden anders....!!! gewoon te veel tutjes en kleuters daar
*­life is pain*­
supper fees alleen de ingang kut!!!!!!!!!
*­Linn:b­ounce:
Echt supper!! :bounce:
*Roedie
In 1 woord Geweldig! Early en Industrial ware veruit de beste zalen:D
was weer un goei feesje :respect:
- Beffie -
coco ik heb het erg leuk met je gehad bedankt voor de leuke avond:d
beffie ik ook met jou !!! echt een GEWELDIG feest mensen bedankt!!! (K)
- Miranda --
Waanzinnig als je het vergelijkt met Thialf ;) :bounce: heerlijk staan springen :D :cheer:
-=­terror­gevaar­=­-
was een goed feestje paar kleine dingen die beter kunnen maar dat blijf je altijd houden en vip was ook zwaar relax volgende masters weer
-BoNe-CruSheR-
FUCKIN VET
-hooligan-
Super editie van Masters, alleen zeker jammer van die lange wachtrijden!!! Maar verder zekers prima vermaakt
-IWAN-
het was weer zeer gezellig vooral in de early rave hall
-LINTJE-
Was een sgon feest! Blij dat ik mn beste pf maatje heb ontmoet, En mn sgatje Kenneth :D
-stampe-
geweldig
Jezus echt super vet gewoon!
geweldig
...mausku...
reteketet.....
SUPERRR bruut feesje alleen jmmr 3 bonne voor bier en fucking heet verder echt vet!!!!!!!!!
Was goed te doen :D alleen warmte was minder.
..­::Msz_­Lin::..­
geck!!!!:P
Dik bruut! ookal was t wat laat geworde (A) had nie verw8 dat t zo vet zou zijn! :respect: THE STORMTROOPER, THE DJ PRODUCER, VINCE, PARTYRAISER :respect:
..­::Stef­fie::.­.­
zwaar relax
..nelis..
leker feest mensen
.::scar::.
super feest!! zaal 3 best eindelijk is een grote terrorzaal zo als hoordlkkr hard iedereen draaide er super beste PARTYRAISER!!!! drinke te duur wc goed geregeld een goeie zit ruimte beetje waarm maar beste masters afgelopen 4 jaar in nederland
1 woord MASTERlijk
party raiser smurf en the visitor waren ceker goed bezig
muziek & geluid ware goed:)sfeer viel kon beter:yes:
Was wel aardig.. MOH gaat een beetje over de top :/ Predator :kwijl:
:banan­a:One2­Annie!­
ut was TERREURRRRBRUUTT FEESIII!!! heb me goed vermaakt :bounce: :xtc:
:beer: Colt
Zeker een lekker feesie vooral de industrial was knetter hard:bounce: alleen het eten en drinken was verrot en het naar binnen komen.....daar was totaal niet over nagedacht....dus een zeer goed feesie....niet geweldig
:beer:­Arjan:­beer:--------->Madelief
knalde zeker wel lekker goede zweer goed geluid en goede lichtshow :respect:Angerfist Paul smurf vizitor Unexist:respect: en zelfs promo knalde wel lekker bij gebrek aan beter;)
:bier: master­sofhat­tem :bier:
(Y) Super feesie, goed geluid, soms hoorde ik alleen de andere zaal, alleen de consumpties waren weer f*cking duur slaat nergens op 3 bonnen á €1,10 :S :S
:bier: ronald :lijn:
was wel kick feessie , alleen de rij van anderhalf uur en stroomstoring bij malu de malin waren minder . voor de rest was het wel chill
:bier::rot: lammerik :rot::bier:
hij was lekker!!!!keihard los geweest!!!top top top!!!!nog steeds pijn in me kop!!
beter dan verwacht, was wel een geslaagd feestje:bounce:
:bounce:B 2 the art:bounce:
Industrial Zaal Goed Gedraaid! O.A. Tieum, Destroyer, Negative A, Unexist & Partyraiser(Y):yes: DJ Smurf Vs The Vizitor Was Gewoon TE Bruut(O.A. die Alles Kapot Actie van The Vizitor :[ ) (Y):yes: :respect:
:bounc­e:Pete­r-EHV:bier:
ja weer goed vermaakt :vaag: :bounce:
:bounc­e:Rick­y:boun­ce:
Zoo dat was me een feesie wel :D
Was kk vet feest:D Was me eerste Masters maar zeker niet me laaste
het was echt mega super voor (Y) :bounce:
:devil­:bartj­e:devi­l:
was echt SUPER vet feesje:dalleen sloeg angerfist tege:sen ware de bonnetjes ngal duur:s ma voor de rest super feest :respect:neophyte:respect:ik kan ni wachte tot et volgend feesje
Verpletterende indruk aangezien ik was gaan liggen! :P zoooow fucking benauwt en warm...
:facepalm:
Echt een maaasterlijk feest :bounce:
lol
Nice Party_*(Y) Partyraiser :respect:
maar voor de rest wel goed
:speed: Terror :speed:
vet feest:respect:
toppie feest:yes:lekker gedraaid. outblast:respect: (KLOTE STROBOS:sDAT WEL)
Zekersss geslaagd feestje (Y). Alleen jammer van die mensen die met de bosjes naar de EHBO gesleept konden worden
:xtc:M­athijn RTC:xtc:
geweldig
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
te lang wachten bij de entree..en veel teveel standaard nummers...beetje matig dus:(
>> Esther <<
Kheb het superrr naar me zin gehad :D , maar had er misschien tog wel iets meer van verwacht, precies frenk, het ene moment was et knalle en et andere moment was het een beetje je van het
supergaaf feest. kleine tegenvaller was de drukte en de warmte. maar de muziek en de sfeer maakte het zeker goed. toppertje
was weer toppie vannacht :lijn::xtc::bounce:
op de wachtrij na was alles super (y)
het was warm maar wel een lekker feesje :respect: Dj Angerfist :respect:
[ Linda a.­k.­a Mini :bounce: ]
Geweldig feest :respect: Alleen wel lange rij bij de ingang dat was minder. Partyraiser! :respect: Alleen dat pogo gedoe hé :S
[0570]DERKIE
het was wel gezellig.vooral in oldschool gestaan.was wel vet
Was bloedheet maar echt super vet!:D
VET feestje:respect:jda:respect:
SUPPER TOF
Geweldig feestje :bounce: Goed gedraaid(Y) alleen beetje warm ha ;) :respect:Terrorzaal was tog wel ut betere werk hehe :respect: Super Feestjee,, Voor herhaling vatbaar :):yes:
[DNA] VL!­3XXX [DNA]
met je kut poten!!! was vet feest!!
[Duracell ]MafKaass :[
HET WAS GEWOON KK HARD RAGGE SUPER FEEST(Y) TOT DE VOLGENDE KEER :VAAG:
[EGN]_­NL-BRAIND­ESTRUC­TOR-NL_­[EGN]
het was echt wel weere relaxt alleen jammers dat is al weere voorbij is :( naja volgende keer ben ik er weer bij :D:D:D
[FR] DARKCORE TERRORRIST [FR]
ja t was gewelidig goed geluid alleen de aankleding was wat minder maar voor de rest een top feest :P:P:P
[G@BB€R]JaHa
't was een zeer geslaagd, vet mooi feessie... ('n Veel Betere locatie en beter geregeld als thialf!!)... is echt wel beter als je VIP kaartjes hebt!! vip was wel mooi
:respect: :respect:
[NL] stefke [NL]
egt een super feest!! goed geluid lekkere line up :D
ja was wel mooi feest alleen kk druk en had er wel iets meer van verw8t
[NL]-TERROR-BITCH-ELINE-[NL]
t was egt supper vet en goede dj ook zkkr wel., !!!!!!!!!!!!!!! groetjes eline
was zkrsss een geslaagd feestje daar...dik vet stampen en zuipen mooi feestje volgende keer mooi weer:P:P:P
[NL]Da­isy:bo­unce:
super vet feestje zeker voor herhaling vatbaar:bounce:
zeer goed feesie
[NL]sp­eedfre­ak24[N­L]
Was echt een bruut feest:D sfeer en geluid waren perfect gewoon:D
[NL]Terror-Speedc­ore[NL­]
Gek feest alleen de rij duurde wel lang
[S.­G.­C.­] T-Man Terreur
was wel weer een lachuh feestje, maar indd zonde van de platen die oversloegen !!
Was zeker wel een vet feest.. Den Bosch TERREUR (y)
[SF] Mycotoxine
gezellig feesie:vaag: de hele avond early rave gestaan. alleen bass-d en king metthew draaide niet zoals ik van ze gewent ben:no:
[THB] neocorps [THB]
Het was zekers goed te doen en helemaal beter dat het Thialf stadion :bounce:
[THTH] poepiekuh [THTH]
STIJVEPIKKENWERK!Vooral industriele/terror zaal.
[ZndG]Xyco
vooral early was vet , main ging ook wel goed. lang wachten bij de entree maar zeker een top feesie !!
Neophyte Angerfist :top: :bounce:
_Eliane_
was zeker een GEWELDIG FEEST !!!
_Loesy_
zeer geslaagd!! (Y) ;)
het was echt weer een super feest :cheer:
He Mr Pierre ook hier?
Alcoholic!
Was zkrss Zwaaar dollleeeuuuhhh........Promo, Neophyte, Bass-D, King Matthew en Partyraiser :respect: egt heerlijk gedraaid. In de gang was het lekker koel:D:D da was zkrs btrss
was wel weer een mooie thuiswedstrijd alleen 8 uur lang die kk herrie is niks mar verdere wel oke
Ammie013
de industrial arena was egt gruwelijk vet :D:D:D. en het :bier: ging r weer goed in :D
het was en te gek super gewoon feestje MOH :bounce:
angela* »
Super Feessie :D .. Drankprijzen & regeling bij ingang was wel KUT ..maar verder gOeie sets :bounce:
Was egt wel zwaar relaxt.
Art and Wrong (Hard and Strong)
Erg naar me zin gehad!! Goeie sweer voor een Hardcore feest
Kutsfeer maar was te verwachten :/ .. in ieder geval geen masters voor mij
Geweldig feest! prachtig geluid.... en ANGERFIST 4 Life!!!!
B@rbiegirl
:respect: NeoPhyte, Angerfist, JDA & Paul :respect:
Zeer goed geluid, wel errug druk (ook bij de ingang, daardoor re-style gemist!!) en warm! Maar heb me zekers prima vermaakt :-D
balblowa
cker te gek goed gestampt daaro
dol hoor :bounce: BRABANTHALLEN!!
in 1 woord GEWELDIG!! :respect:
De rij bij binnenkomst was weer belachelijk groot, de wc's waren een gekkenhuis. Verder was het knallen en hakken (y) Stormtrooper, Producer, Partyraiser, Smurf & Vizitor stuk voor stuk geweldig! Volgende keer betere wc's dan is dit een goede locatie. Stobo's waren ook lekker leip.
Benny-Boy
Zeer kut in de wachtrij, en fucking lang w88 op de plee!!
BERROR
ja lekker feessie
Bisbee
vond deze MOH de beste nederlandse editie gehouden na hun vertrek uit de FUN!
black bassie
goed vermaakt alleen drinken een beetje duur (beetje jammer)
Het was weer een klotezooi met de rijen!! eerst bij de ingang, zet auto vooraan op de parkeerplaats, moeten we helemaal om de hallen heenlopen? Daarna de lange rij bij de ingang, dan denk je hé hé, ik ben er, en dan weer een rij voor de wc, en dat is een zeer trieste bedoeling, ik zo'n bandje halen, uiteraard krijg je aggressie in de rij. Verder was het feestje gewoon top-niveau zoals het hoord te zij op MoH-feesten! goed gedraaid redelijk geluid! niks aan de muziek op te merken dan TOP! en sfeer was ook OK
Blitze Fritz
was te doen maar zo fockin druk Promo was echt de man & neophyte :respect: En angerfist was zo zwak hij probeerde het volgens mij nie eens te mixe en triest maar voorde rest voor een moh was het geluid een keer goed en licht en show was ook super
vond het maar een matig feestje.. eerst GVD een uur en een kwartier in die kut rij gestaan.. eenmaal binnen was het GVD super druk overal en veels te warm (als je van de reunionzaal naar de main ging was het net of ze in de main de verwarming aan hadden staan) ..het drinken was te duur en die flesjes waren klote want daar flikkerde je iedere keer overheen.. In de main werd je helemaal gek van die klote knipperlichten dus nee.. vond het een onvoldoende..
Was vet eej.... Henk kwiet gewist!!
bomenzager
hellemaal te gek
[K]utjuh.NL: je moet ook niet helemaal achteraan sluiten he doos! wij waren met een half uurtje binnen :yes: maar een goed feestje, dat wel (Y)
Ideaal Feest :D
Cavello
:respect:MASTERS:respect:
Charly da silva
ckrs een leuk feesie after was ook lagge :jaja:
Veels te drukke rij, veels te warm, veels te druk, drinke was te duur :jaja: en in de main werd je para van die idiote knipperlichten. dus ja. KUT FEEST :)
Het was gewoon geweldig :respect: Alleen het geluid had iets harder gemogen. Vooral in de darkcore werd er super gedraaid :bounce:
Chrizzoo
dikke sauna terreur alleen beetje duur bier was zo op :bier: dikke rijen maar was zo binne wehehe stukke beter dan thialf!! terreur zaal :respect: vince ook :respect: jammer dak de weg nie zo kon vinde 8)
Conan
heel wat eetbaar vlees gezien
Corsa
te gek angerfist was de beste daarna outblast vs tommyknocker
Cr@zy Bitch
het feest was zoveel maal bter geweest zonder die fucking kuthitte,maar heb me voor de rest uitstekend vermaakt:D
CuBe A.­K.­A SqUiT(­L)ivan­a
jah het was zekers wel een lekker feest:D 10X beter als de2 in thialf volgende keer weer:):P
Super party... :respect: heb me zeer goed vermaakt...!!
D'n bolle:bier:
ge-wel-dig:D alleen bier was duur:(
D-Check
KEIHARD
D3my :woepwoep:
goeie muziek, lelijk decor, veel te warm maar wel blij datk nie in die kk rij heb hoeven staan wachten.
Daab
muziek was zeer goed! Maar wat een slechte organisatie zeg! Daarom vond ik het een goed feest en niet zeer goed een amateuristische 'underground' feest voor een nie echt een 'underground' prijs!
Dafkuh
:respect: Masters Was Gewoonweg Meesterlijk!!! :respect:
Masters Bedankt voor weer een top feesie!
het was zeker een geslaagd feesiej :) ik heb het echt super erg naar me zin gehad al1 kut dat je zo lang moest w8en op door de hekken te kunnen... er liepen ook zeker lekkere jongens hoor :P
Top feesiee :bounce:
Darkch­ild198­1
HEB ME SUPER VERMAAKT EGT KAN NIET W8EN OP DE VOLGENDE MASTERS OF HARDCORE :P
Darkco­ntroll­er
Zeker goed vermaakt!! :bounce: Vince gaf ook een goed setje weg ,,, zo kan ik elke DJ wel zijn complimenten geven!! Twas gewoon een goed feest makkelijk zat :) :: Ik zal zeker niet de enigste zijn die wat te zeuren heeft over de ventilatie , 5 min hakkuuuuh 3Liter zweet :P :: Maar verder in 1 woord geweldig :respect:
DarkElement
Geluid (y) Prijs consumpties (n) (3 bonnen voor 1 biertje :| ?) Temperatuur (n) zweette als een gek daar :S rest (y)
Daske.
Geweldig :D Partyraiser (Y)
De Herrie­hippie
te druk, te warm, slecht publiek, slechte entree, goed geluid :D, bier te duur :( ..achja heb me wel vermaakt. Had er tog niet veel van verwacht!
De party-schranzer
jammer dat ik toen nog niet wist wat industrial was
De Rop
Geweldig feest :D
dedamp
gruwlijk zuiver
Defecit
geen woorden voor zo geweldig
Den Boudy
Gas Derop Gek!!!!
BAM BAM BAM JAAAAA JAHAAAAAA
der Clown
super feestje flink ligge stampe in main area:D
Devious Narcotic
T WAS ECHT N STRAKKE PARTY!!!! gEEN LAST GEHAD VAN LANGE WACHTRIJEN, K WAS BINNEN OM 9.45 ... GEWOON OPTIJD DAAR ZIJN ;-) MAAR WEL VETTE MAAGGGKRAMPEN GEHAD,MAAR DAT MOCHT DE PRET NIET DRUKKEN...:-)
Was wel aardig
Dikke_­Tinus :honger:
100% geslaagd! Echt heerlijke party, en Paul op het eind: KLASSEE!! Echt supervette nummers draaide hij erdoor, YEAH!
DirKie
was zeker een geslaagde avond daymar en promo toppie en (B) was ook weer tjill :P volgende x zeker weer
ECHT SUPER VOLGEND JAAR WEER!!!!
DJ Freak-R
beste masters op duitsland na (y) :respect: alle laatste dj's v/d industrial :respect:
DJ NYRO aka Hardco­retoth­ebone8­2
was gewoon een super feest mag wel vaker op deze locaktie
DJ TERROX
ja vet!!!!...
Dj Viruss!
echt Gortig gewoon:bounce:
DJ_­Smurf_­GGM_­UK
Fantastic party. Great sound system and lots of party people. Thank you very much :respect !!!
Do:bounce:
Prachtig!!!
doarhakkuh
fantastisch feest
Dolle Dodo
zeker goed feestje! heb me echt goed vermaakt
zeker een goed feest
DON BRIT
weer een puike avond gehad :respect: VINCE :respect: mijn held !! miste alleen m'n mopke
DON FIETO
een paar kleine dingen waren kut maar voor derest mooi
Donkers22
was egt een vet feest mieters :respect: J.D.A!!!
dotheSamba
Alles was gewoon lekker aan deze party volgend jaar er zeker weer bij!
kk vet feest.. 1 van de betere en iig zeker beter dan dat kk thialf
Vet feest alleen jammer dat onze wiet is afgepakt
was een geweldig masters of hardcore! geweldige show, goed geluid, mooie effecten! gewoon fantastisch, zoals een hardcore party hoort tezijn! deze zal ik niet snel meer vergeten:D ook mooi dat ze die kop bij de entree hadden nu! erg leuk gedaan dat je er onder door moest, was net alsof je in de bek moest om masters binnen te treden! mijn waardering voor deze editie van moh: ronduit geweldig!
Edisfred
Mooie lokatie (y) Goed geluid (y) Industrial- & Reunion-zaal waren super, helemaal los daar tot t einde :P Was een mooi feessie, beter als in Tialf !!
EdJuH :bounce:
veel te lang in de rij gestaan maar verder was het een super feest:D
Ik heb me wel vermaakt binnen, alleen veel te druk...veel te warm...en veel te duur :yes:
beetje jammer van het jonge volk:S
Elmo
MOH ja het was gewoon supper en voor al de industrueel in een zaal da was supper echt en jan jongen en de rest er van de groep repect voor jullie en voor visetor jong het was supper wa je gedaan had
Wat een vette mega super kei kewl gaaf feest!!! Whoehie!!! Zo moeten ze er meer organiseren. Alleen in het vervolg de airco wat beter afstellen!
ErikE
was een goed laage avondje :D afterparty ook
Evil Bert
Poemdulle manne!!! Deze editie in NL was te gek!! VIP-rules :respect: Alleen jammer dat de avond zo snel voorbij was :S :no: Maar was egt te Dull :bounce: :respect:
was weer super feessiiee!!!! :cheer:
EW
Ja inderdaad weer goed ons best gedaan! tetter 10,en tetter wup. :cheer:
Extrem­estyle­s
Alleen maar goed door de 3de zaal
IDD veels te duur voor zown flessie
Finger-Spitz-Gefühl
Het was knallen geblazen :respect:
fleurtje v b
was zwaar laache feest!! heb er van genote!
FLIERE­FLUITE­R.­NL
super!!!!!!!!!!!!!!!!!
was leuwk feest ook omdat het me eerste was maar toch top :respect: en drukte.. en idd nadeel zijn die flesje lkker handig voor inknijpen maar ga er op staan en je breekt je poten maja..
Fogo
DIK FEEST!!! zaal drie t beste :respect: JAPPO :respect: en negative A draaide ook LEKKAH!!!!
fraaans
was weer een super feesje
Beetje wisselvallig, ene moment had ik t feest van me leven en t andere moment vond ik t weer zwaar tegen vallen :S had er meer van verwacht!
Franzino
Eerste MOH! Feest was op zich goed, maar had er toch iets meer van verwacht (weinig sfeer). Alles was eigenlijk toch wel redelijk duur. Goede organisatie van WC's en bonnen en bar. Zelden moeten wachten. Die harde bierflesjes zijn wel moordend. En waarom geen Vodka? Muziek in de Reunion Area was geweldig goed en was de beste zaal. Dj Danna was wel de slechtste DJ. Muziek stond wel zeer luid, eigenlijk veel te luid. Geluk dat ik mijn -25dB oordoppen bij had. Ik heb mij prima vermaakt, maar TD is beter!
Freaky­hardco­re
Super feest !! moest wel uitkijke waar je liep want de hele vloer lag vol met plastic flesjes XD was geweldig:)
Angerfist was echt te goed, verder wel redelijk lomp!! Volume Hardcorezaal viel alleen op en neer. Verder goed te doen dus
fucker jovi
was egt geweldig alleen was egt veeeel te warm egt nie normaal mee:S
G-NiLES
hmmm veel te lang wachten aan het begin, maar het was de moeite waard!! de early en de main waren vetI ben ook nergens anders geweest (A) )
Echt een MEGA VET feestje.... Day-Mar :respect: Meesterlijk setje
was wel grappig maar niet wat ik er van had verwacht, haha en ik was iedere keer iedereen kwijt
moet ik echt een menig geven :P echt het was een SUPER FEEST volgend jaar weer maar dan duitsland
gabber_­dennis
1 woord SUPER!!!! aleen die klote flessies:@da was wel minder!!!!!!!!
Gabber­Pinda4­Life
Was wel ok heb me goed vermaakt:D Neophyte:respect: Warmte was minder:( En het drinken was best duur:[ Geluid was wisselvallig:vaag: En midden in de set van promo opeens het geluid opengedraaid. Beetje laat rond 3 uur:S Maar geluid was toen(Y)
te druk
:respect: The Vizitor
Geezer
Me "verjaardags" feeste was zeker geslaagd :D
gekken uit kampen
IK vond het wel ok.... ik had er meer van verwacht. Het was zoooo warm!
Gennep-Raver
vond ut best wel een kutfeest :\ te druk en te warm.. heb me nie echt kunne vermaken
Ghadies!
Was wel Lache Jha :)
GiSm0
het was een top feest heb me gewelig kunnen uitleven (Y)
Goudvis imperium
wij hebben ons er prima vermaakt :d :bounce:
heb me goed vermaakt god wat was ik de weg kwijt:(
Govert Kreuk
Zo, was zeker wel goed te doen!:P Unexist was echt vet!:bier:
was zeker een zeer geslaags feessie :d heb me zeker goed vermaakt :d Alleen jmmr dat we aan het eind 1.5 moesten w88 op die kut bus
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
Locatie goed - rij oke - aankleding kut - geluid goed - sfeer goed - overall GOED ja was leuk idd klote flesjes
het was een super vet feest.... we waren er een van de eerste en nog moesten we een uur wachten tot we binnen waren... dat is zekers een min punt
HANKEH
SUPER VET FEESTJE WEER ALS VANOUDS VAN DE KAART
Hansse045
was een zeer geslaagd feestie!! heb me zelf heel goed vermaakt:D!!!
dit feest was zeker wel geslaagt
geweldig
hardcore to the bone 2
was echt een top lokatie heel groot en er werd goed hard gedraait!!
Super feest :D:D:D Echt zo super naar mijn zin gehad!
Hardcore-Limmuh
was een SUPPER feesie!! JAMMER van die bierflesjes op de grond je ging bijna elke keer op je bek als je er opstapte!!
hardcore_­limburg16
was egt geweldig feestje
hardcore_­stamperd
:Pmasters was echt helemaal geweldig echt een ram top feest omniet meer te vergeten :D
Hij was lekker :)
hardco­refrea­k->vallard!­
helemaaaaaaaaaaaal waussss spacendd vaaaaag naaaaar de klotuuuuuuh :D
Hardcorelife
Was weer een lekker stamp FEEST :d
harde-bass
Boem knal dat was masters al!!!! wat een heerlijk geluidje produceerden de DJ´s daar :bounce: jammer dat het zo koud was in de zaal.. gelukkig na was acrobatische bewegingen was het temperatuurtje goed te doen:P:P (warm)
Dik Vet Bruut!!!! !!! :D :cheer:
was GE WEL DIG :D zeker vermaakt :p
was weer lekker gister avondt.... was heel TOP.!
Hardst­ylezLU­NA
was ech wel gezellig feessie eindje rijden maar dan heb je ook wat :)
al1 laatse uur was vet
was wel een geslaagt feest :P alleen jammer dat het zo warm was !!!
Mijn eerste Masters en ik vond het helemaal geweldig!! Van begin tot eind! En mensen er valt altijd wel iets te zeiken toch???
Hellfire
:respect: Neophyte, RTC, Paul, JDA, Stunned Guys en Tommyknocker!
Hie
Zaal 3! Zaal3! man man wat werd daar gas gegeven! alle dj's topset gedraaid :D
hollee­der:bo­unce:
was wel weer oldschool. grote zaal was kut, maar early was zekers mooi RTC en bass D ware egt meester bezig
HouseQ :bounce:
begon slecht maar eindigde super :bounce: jammer van dat lange wachten in het begin!
Knalfeestjuhhh :)
HP-tjuh :bier:
Die discobal deed het em cker.
HUM member: Nosferaarsu
de early ravezaal:respect:
100% linksaf gegaan alleen jammer van de wachtrijden
Lang voor je binnen was en later werd het beter :')
Insania
Da ging mooi! Begin wa zacht, maar daarna ging het volume omhoog...!! Deh's nou Metthurs he..;)
helemaal gek :d
Irusjuh
Het was mijn eerste MOH:D...en meteen ook een super goeie masters(Y)
Ivanhooo
de sfeer was minder (N) maar we hebben ons toch nog goed geamuseerd :yes: beter geluid dan in heerenveen (Y) Da­Y-­már :respect: Partyraiser :respect:
helemaal SUPER
JAAC
Was zekr goed feeestje,we knalde hem lekker binne met Dj Rob&mc Joe: respect: en Waxweazle daarna en op einde knalde hem ook nog wel met Dj Paul en JDA :respect:
Jaapie.
Fucking vet feest, Goede sfeer, lekker gehakt
JaapS
VET :bounce:
wel knalle feesie :D alleen wel erg warm ja... en een aardag doolhof:P
Janet :cheer:
Ik heb me onwijs goed vermaakt (Y) Hele nacht lekker in de Oldschool gestaan :kwijl: Buzz Fuzz & Dano (Y)(Y) Geweldig !!!
jans!
geslaagd feestje jammer dat je zo lang moest w8te:S voor anar binne te komen:S
japio1
brute shit, alleen wat n sauna!!!!
Jasper ©
Sauna ''de brabanthallen''
dit feest was goed en geweldig
JeffuS
Super vermaakt (Y) Vond intree wel mee vallen was ong binne 20 min binne :P:D
JeMoer­Whitne­y
MaStErLiJk!!!
Jeroen.Hc
Was wel relaxed. Alleen beetje problemen met het Openbaar vervoer dat er amper was. Feestje opzich was goed te doen.
vond het wel gruwelijk alleen had er meer van verwacht en naar mijn mening werd er niet al te best gedraait behalve paul elstak en jda(Y)
joehoe(K)
in de rij nog geen 10min gestaan. was alleen veelste druk en veelste warm!!! en wat een kk bende op de grond met die kut flesjes maar voor de rest was het weer een top feessie!!!!!
Joeri 1805
NEOPYTE *de hardcore de harde kern de ondergrond kk goed niet normaal
Joest
het was weer een super geslaagd feessie! alleen lange busreis terug!!
Ik ga liever naar Nightmare. Op MOH liepen echt veel jonkies rond. tWas ook veels te warm en te druk. Muziek ging nog wel...maar ook niet echt toppie!
was goed feeske wel warm en druk minpunten en die rijen:no:
JORAM.. ;P
ja was gewoon super(Y) ZEELAND was weer goed vertegenwoordigd!!..
jorkie.nl
leuk feestje.. heb me er goed vermaakt en was er uiteraard ook weer walgelijk goed aan!!!!
Josse
mooi feestje hoor! Smurf en Vizitor:D
BRUUUUUT!
joyce SuPpReSsOr
was zeker een goed feesje...(mag ook wel een x :p)
Zoo was echt wel een vet feessie!! :D
Justiified
relax :D
Gezellig feestje.. alleen jammer dat het zo tering warm in de hallen was. Maar verder hebben we ons wel zeer goed vermaakt he Anne:D
WAS ECHT DOLLFEESTJE!! ALLEEN VERREKTE WERM
Kick Noise >H4H.­FM<
Jaah t was wel leukjes he .. All1 lang in de rij gestaan ..:S Veder was t COOL :D Tieum, Negative A, Unexist & Partyraiser en The Vizitor Was te gek :P (Y)
Kimberly_
Een SUPER feest :D
Knabbel..­:bier:
Waar echt ram te gek:vaag: goed vermaakt jah:P:P
Knits
Geniaal feest. Erg warm en druk maar geluid was geniaal. Bass-D, Neophyte, Tieum, D-Spirit, Day-már, Unexist... Was weer dik! :D
Koen:bier:
goei feesie :respect:unexist & negative a:respect:
Krank Terreurrr
Een leuke en gezellige editie in de brabanthallen!­! :yes:
neophyte wou ik altijd al een keer zien en ik vond­ ze kk masterlijk die gasten weten echt hoe je een­ showtje moet geven al duurde het maar een half uu­r :respect: , voor de rest kk gruweliujk feest
LANGE DULLE
was mooi feestje,en een goeie sfeer hing dr,werd ook idd lekker gedraait:D
Lanoz
vet man, me pet kwijtgeraakt op masters...helemaal nieuwe moete kope, maar evegoed wel doop feessie
LEELOYD
was weer een geslaagt fessie alleen jammer van de lange wacht rijen bij de ingang
leijtuh
geweldig
da ging goed ja...goei geluid goed gedraaid goeie ­sfeer...gewoon een VET feest!:D toch??:vaag:
Leonske
Geweldig
in het begin verdommes druk!:@ maarrrr daarna was het weer helemaal goed gemaakt! het was een geweldige avond toffe sfeer kortom dol leuk feesje! en dat in me eigen stadje:D er mogen van mij wel meer van dit zulk feesten hier komen! :bounce: outblast
Lierenees
Was superdik!!! me eerste echte grote feest. sta op de foto en op de DVD :)
Liertjuh™
Prima feesie... :):)
Lievelien
Het kon beter ......in het begin vond ik het (N) op het laatst heb ik me gelukkig nog goed vermaakt :D O:)
LiL~~H­aRdCoR­eBiTcH
sooow was echt zker wel relax ja :p:d
Linda:cheer:
nou wat een feest zeg.. aan het begin d8 ik GADVER nationale doodkijkwedstrijd.. en helemaal geen sfeer.. maar dat kwam helemaal goed.. het werd een super feest :respect: dana :respect:+ :respect:bass D:respect: +:respect: predator :respect
LinsePins
Beetje jammer dat je zo lang moest wachten!!! Maar voor de rest was het super!!!
Lisel
Gezellif feesie en lekkere sfeer :D was inderdaad wel te warm maar heb nu een mooie waaier :D
Little-J
Zeker een chill avondje gehad :bier: Sfeer was te doen... En geluid was (Y)
Ljmichael
was egt geslaagd
Looo
zeer goed
zwaar lache feest.. alleen jammer van die kutrij op t begin en wat mij betreft is het in de brabanthallen echt een dolhof!!
M o n t y 's :smoke: :jaja:
mooi feest alleen VEEL te warm
was echt een super feesje:D
M4RK
NIET MEER NORMAAL!!! De hele show eromheen was super... Nog noooooit zo'n Masters gezien in al die tijd!!! En de VIP? Zeer goed geregeld met de WC, ingang, kluisjes en T-Shirt... Art of Dance (Y) respect...
Mevr0u­wtjuhK­0pfzie­k
cker wel vet feest:D Partyraiser draaide weer masterlijk
MIatz0Pheron
briljant
Michael - Nijmegen - Stippel
heb me wel vermaakt !!
Michael!!!
in het begin was t helemaal een kutfeest maar later op de avond was het in de industrialzaal wel te doen
Miesje :)
GODVERDOMME WAT EEN TERING VET FEEST...ECHT DE BESTE TOT NU TOE :D :bounce:
Mike..-
KK de KK gruwelijk feest... iedereen heeft super gedraaid!! alleen die kut harde flesjes idd en mensen moeten niet zeiken over de warmte!!
Mikos
ja top feestje toch.. alleen die hitte en de ingang maarja.. verder lauw!
echt een superfeest lang niet meer zon leuk feest gehad...
klote dat t zo warm was maar verder een super feest gehad met mn pop (L)
Kanker Gaaf Feest!! Mijn 2e Feest Kerel!!!
Miss Veertje
TOPFEESSIE Panic, Neophyte en Angerfist erg goed maarruh VINCE :respect::respect::respect: en broertje bedankt (y)
Mister.
zeer goed vermaakt :) !!! Leef wel voor industrial zaal :respect:
Mitchel :bounce:
Zker zwaar dol feestje! k heb me zeer !!KOSTELIJK!! vermaakt !
Mnonnie123
:respect: KKBRUUUT GEWOON :respect: alleen kkdrukkk&te warmm,, mja primaa avOnd:D:D
dit was echt te geweldig, de Industrail Area was echt te fucking top, Producer,Unexist,Partyraiser en Vizitor+Smurf te kicken, Tommynknocker vs Outblast was ook goed :respect: echt een top feest!
Masterssss!!!!! :bounce:
mr -G
echt knalle :bounce:
Mr. Error™
Was me wel een super feestje. Geluid was heerlijk alleen jammer van de warmte en de drukte
mooi feest!! :respect: Partyraiser & MC Da Hustla:respect:
Vond het echt weer zwaar relaxed!! :respect:Unexis­­t:respect: maar man vd avond -> PARTYRAISER, godgodgod wat kan die kerel draaien:D 2 kleine minpuntjes -> De hitte en ­het bier, ba­varia is echt niet te vreten:P
Mr.Knots
Zeer goed!
Myrte*_­:BouNCe:
in een woord GEWELDIG!!! :bounce:
SUPER feest!!! :cheer: en we houden van de buschauffeur die naar Goes ging :jaja:
NancNora
zeker supper gaaf :cheer:
Natas,, (F)
was egt een Super Vett feestje!! :)
Super feest! alleen 2 dingen te warm in pres! en drinken duurr XD
Nevz
SUPER!!! Promo & The Destroyer waren de mannen die de avond maakten! rij in het begin was even wat minder maar toen we binnen waren in een woord: Geweldig
Nexonai
heel goed vermaakt van half 3 tot 3 in de early.... voor ­de rest was t geen hol aan en veel te warm.. en zouden VIP's geen recht hebben op airco ? DAMN zweethok op dat deck
Nicobo
Inderdaad té lange rij.. Ik miste de zitplaatsen.. Maar ik heb me goed vermaakt ;) :bounce:
Nikkee_;
was weer laaguh feesje.. wel wa druk.. maar wel gezellig zo met veel bekende.. :respect: Partyraiser Smurf The Vizitor Unexist :respect:
Genoten. Corne de held van de avond! :respect:
NikNak
Werd ckr kk duistah gedraaid :D gezellige sfeertjuh egt topfeessiej!! :D
Knalluh :D enige wat tegenviel was die rij in ut begin :(
Eerst 1,5 uur onwijs benauwd in de rij gestaan.. dan kan je éindelijk binnen, en dan moet je bonnen kopen :O Echt téveel geld!! Fucking duur, en die hitte.. viel mee dat ik niet flauwviel, ging kapot daar :nee: Maar al met al wel naar me zin gehad! :cheer:
O:) Sietsj
toppiej feesj tog geweldige sfeer alles toppiej:P
Oldskool TDV
Was een TOP Feessie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
ONE MAN HARDCORE TROUBLESOME SOLDIER
dol feesie
oOMeTaOo
Super Feest! jammer van de bierprijzen en de rij bij de ingang. maar de sfeer en de muziek hebben t goedgemaakt
vond het een zeer goed feest, miste alleen me dinnetje.. :flower: super naar me zin gehad in de early rave :bounce: was verreweg de gezelligste zaal, Dana, Pavo en Buzz Fuzz :respect: Geweldig (y) daantje (k) en rutger (y) het was weer gezellig met jullie :D see you next time
te warm en te druk
Pablo Escobar Is BACK!!!­
Zware terreur en snoeihard blazen en helemaal van het padje was zeer geslaagd feest!
parakiet (L) Aukje
SUPEEEEEEER FEESTalleen te veel mensenas je der zo­n 3000 man minder zou doen zou het beter te harden zijn maar verder alles top
Parra
Relaxte party maar kon beter voor MOH-party.. !!!!
Pascale
Was wel een erg lange rij 1 uur gestaan!! verder heb me pima vermaakt!!!! Angerfist :respect: was echt geweldige avond!!!!! en zeker leuke mensen tegengekomen!!!
patrizzl
het was zwaar chill en gezellig feest!
Peetjuhhh
niet verwacht maar het was een erg leuk feestjuh!! :bounce:
Penis
DE SFEER WAS KUT!! MAAR HET WAS WEDEROM EEN BRUUT FEEST!!!! MAAR JONGENS DIT KAN GROTER ER HARDER!!!!!
Piet.S
goeie muziek,heel warm,super vet feest!!!!!!!!!!
Buiten was het best koud zonder jas :S
Pim de Kicker
vond t echt kicke, al was ik r nie...! (Y) echt heftig, echt weer n echt MoH feesje... super! kennie zonder
Pindaklaatst
Was echt een top feessie (Y) Heel de avond geknalt :bounce:
GEWELDIG!!
ze draaide goed alleen het binnenkomen en de wc was echt slecht bedacht. dit hadden ze beter kunnen doen!!!!!!!!!!!!
egt f*cking gruwelek :D
Plukje
Geniaal :bounce:
goeie party, alleen zacht geluid, voor de rest super!
Pussycat
Kwijl... Wat een feest!
Q-lit
skoftig vermaakt:D
QMaster
was weer geslaagd!! werd goed gedraaid zeg poepoe
R.ik
lekker feestje hoor, knalde m nog wel op t einde
supe nachtje MOH jammer dat het alweer voorbij is
Ratte Mat
super vet!!!!! alleen volgende keer meer medicatie mee nemen:P
Rave' oltion 23
Naja gezellig was het zker!!! maar het feest zelf,Bagger!!!!! Geen masters meer voor mij!
RemcoOcmer
was een leuk feest alleen het was wat te druk
Remdamann
Locatie sucks, was erg mistig binnen... Verderz top feest!!
was een zeer goed feestje heerlijke lokatie iets minder de flesje maar het bier smaakt in ieder geval wel volgende keer zeker weer neophyte :respect:
Remuz
Super Vet :bounce: feestje Heb bijna de gehele n8 in de Reunion Gestaan, was echter Masterlijk vooral :respect: DJ Weirdo :respect: Volgende Cker weer :>:>
Remy alleen van de wereld
het was heftig
Uber Party:D:D
Rick ;)
ROB C was het een vet feestje??Hahaha :respect:
Rick A
was wel een relaxt feesie
Ricooow
Jaah was wel vet feestje!! :D alleen te warm!! en Te duur :P
RogXS
muziek Top goede bass beter als de Reverze, Maar om 5 uur was ik dood
rolf maiskolf
was heet en druk verder super gaaf ,snoeihard gestuiterd
Rosio
Wij hebben het geweldig naar ons zin gehad! :D Iedereen draaide goed! Wat had Partyraiser een geluid in die Industrial Arena! :o Paultje en J.D.A. sloten lekker af! :D
toppert heb vet me nikies stukgehakt en smurf was ook weer van de partij het laatste uurtjuh wAS VET RAMME!8)
Was een mooi feessie..Alleen zo koud daar binnnen vonden jullie ook niet???;)
Super lekker feestje!! :bounce: :bounce: Alleen jammer dat de tijd zo snel ging :/ en dat in 1 keer alle barren (en dan ook alle barren) dicht waren :vaag:
Salvo
wahoooooooooo
Sammieee :woop:
PARTYRAISER :respect: SMURF & VISITOR :respect: Dont Fuck With The Little Ru­­bber Duck :D:D:D Super Feest !! :D
Sanne:­bounce­::bier­:
zekers een leuk feestje:bounce:, met name door de groep, dikke (K) voor jullie allemaal,paul en JDA heerlijk:respect:, ben alleen v eel verloren, mn beurs, huissleutel, een t-shirt, sleutel op kluisje laten zitten hierdoor de borg niet terug gekregen, mn beltegoed is de klote op!! zielig he
HelemAal GoeD Weer;)
Scorpia
super feest, super geluid en super sfeer! kortom geweldig
was super, op 1 dikke grote misser na, want dark raver en Gizmo hebben ECHT wel eens veeeeel beter gedraaid dan dit, was ronduit het sechtste wat ik heb gehoort, voor de rest vond ik het toppie:P
Sigmeister
Meccano twins, JDA & Paul (Y) en hete danseressen :D
Sir Vincent
Was zeker wel vet, alleen duuuuur drinken:| industrial was zeker vet :respect: Anders ga je ff lekker met ze allen een joint roken in de benzinepomp:P hahaha
Slome :vaag:
Warm en druk maar goed geluid en was gezellig dus heb niks te klagen :)
Smarkje
geweldig
Ook ZONDER drugs VET feesje!!!:D
Snaakie
:bounce: Toppertje!!! :bounce:
Sofietje (L)
Was een geweldig feestje! :) Volgende keer gewoon weer aanwezig hoooooooooooooor
Super feest ! (Y).. was alleen zo verdomd warm..
soppie
was wel grappig... ben blij dat ik er geen 40 e oor heb betaald
Main zaal was zaad, andere zalen waren top, bier was duur, maar toch goed vermaakt en dat Vizitor beeldscherm van podium aftieft was al helemaal lache
SpeedFuck
Kenkertje vet feesie :bier:
speedmaniak
in een woord PERFECKT
was egt een geweldige nacht:d het was wel druk en warm, maar daar tegenover werd er ook superhard en goed gedraaid:p de sfeer was opvallend goed te noemen, geen opstootje ofwat gezien:p wel lekker veel mensen van de pad, zoals het hoort(y)
Het was echt een heerlijk feest, Day-Mar en Neophyte hebben het voor mij gedaan :D T was ook gezellig in de trein ;)
Was zeker vet!:D Was wel jammer dat het zo druk was,kon je niet normaal hakken/stampen in die zalen :vaag:
STAND PROUD!
whaaaaaaaaaaaaaaa kk vet feestje weer ja vooral de industrial was helemaal los!!!!! :respect: smurf & the vizitor :respect:
Steffi_­huizen
helemaal goed niks meer aan veranderen
stenniss
was wel lachen en idd eten en drinken godse duur maar voor de rest wel vermaakt ;)
stoeprand terreur
goei feest. destroyer, smurf en visitor draaide heerlijk
Struikrover
STELLETJE CLUBKUTTEN!!! NIET NORMAAAAAL!!!GUT ERGENS ANDERS ZEIKEN t was 1000 x nix!! Alleen Partyraiser,Visitor en SMURF!!! :respect: :D ging dr loeihard overheen SMURF STRAKKE ACTIE MET DIE COMPUTER :D:D:D:D
Struissie
Was een goei feestje.... Het laaste uur was zeker het mooiste met Paul en JDA :D
stuite­rtripb­eest
echt mega feest weer op naar de volgende
vet feest :respect: meccano twins :respect:
tammie­tjuh..­!!­
het was weer SUPER..!!!!!!!!
TernTerror
Vet...Vet...Vet...
Terreur Gabber
Echt een Geweldig Feestje :respect: Ging Knetter Hard :bounce:
terror vs hardcore daddy
ja het was wel weer een mooi feest alleen er waren echt knetter veel mensen onder de 16 en das een beetje jammer maar veder de zweer was wel heel goed heb geen ruzie`s gezien en das altijd mooi maar het was super gaaf maar het geluid kon wel harder en de vrouwen die er rond liepen waren zekker mooi moet op elk feest zo veel mooie vrouwen
terror-hans
10 bonus lijkt me duidelijk en van de rij geen last jo moet je de kaarten optijd halen krijg je vip rtc recpect jongens
terrorgast
Was een zeer geslaagd feest Rotterdam Terror Corps :)
TerrorIcEr
het was een eerste klas top feest alleen jammer dat het geluid wat zacht was maar er werd wel super gedraaid volgend jaar zeker weer
Tetterrrr
Mooi feessie:D Veel beter dan thialf:D
tha - hellraiser
:respect: DESTROYER :respect:
Tha Mitchells
okay cor als je nou maar es een xtje niet 8ter het net zal gaan vissen!!
Tha Rookie
Viel me nix tegen, heb me kostelijk vermaakt! Pred­ator :respect: Manu :respect: Idd beste MoH sinds tijden....
The Harder Styles 4 Life
het was kk knalluh !!!!
The Harder­Styles Freak!­
was goed te doen (Y)
SUPER!! beter dan in thialf!!Raise my fist fot Angerfist:respect:
Theule KG..
Yesss !! net thuis.. was geweldig !!
Was himmal d0l jaa ;).. Zeker well.!
Thjardo!
me 1e Masters:D:D:D het was echt geweldig een nach­t om nooit meer te vergeten(H), alleen fucking warm daar... maar verder helemaal uit me plaat gegaan
Thommie2005
Was lekker avond alleen die KK rij werd ik wel helemaal para van
Tilburg Terreur :[
K von t tog tegenvallen:( Veeeels te warm, weinig (geen) aankleding, veels te druk en al helemaal in z­­aal 3 En veels te veel ClubKutte:S
Timmyboy
zeer goed
Tito
Goed feest,lekker geluidje,en dr werd egt kicke g­­edraaid in de industrial area,beetje jammer alleen­­ dat ze alleen geen egte sterke drank hadden :/
Tjapke
waaa, ach verrek, ik ben alweer thuis... :vaag:
Tjop - Tjop
prima! prima!! ANGERFIST!!!!!!
De tijd ging kk snel:O Was echt superdik, heerlijk knalleee:bounce:
goed feestje alleen dat pogo :S en de ingang pfff voor de rest :P:P:P
Twiztid Majik Ninja Entert­ainmen­t
prachtig en druk maja dat hoort erbij nie?
UTR,,H­ardcor­e_­droppi­e,,UTR
Was vet stampuh man hoofdzaal toppiej
SUPER Geweldig feestje! Goed gedraaid goed geluid, goede aankleding, goede vriende mee.. Alles perfect dit keer. en het VIP-Deck was ook een aangename gelegendheid om neet te kijken op het "normale" publiek :D\
echt wel een lijp feesie
Was een gaaf feessie, relaxt ingedeeld zo. Wel een beetje druk he..damn. Vooral de Industrial zaal vond ik wel bruut. Manu, Destroyer,Jappo:respect:
Hallo mensen, twas op zich wel een leuk feestje, maar next time ons niet meer gezien, twas erg warm, kutflesjes op de grond, het geluid werd ook beperkt.... en volgens mij komen er steeds m,eer kleuters op die commerciele feesten... maarrrr ondanks dat, t beukte gewoon wel lekker :bounce: maar next time kleinere feesten, of de leukere buitenfeesten...
vdz
goed vermaakt op het feesje, alleen te druk en de ingang kut
Viber
Dit was echt een gruwelijk feest zeg! alleen jammer dat ik een uur in de rij moest staan om binnen te komen... DJ Angerfist was echt het toppunt, hij draaide echt loeihard!! SUPER!!
vidal
super feest goede sfeer goede locatie was zkrs knalluh:)
Vinnie­Vinyar­d
Te druk in het begin. Maar rond 3en werd t rustiger. Mooie afsluiting van paul en jda. Terrorzaal was Überhard. Toch nog geslaagd
zker fijn wauzen feestjuhh :D geluid was verder goed mah de hitte was ech nie normaal daar :S verDER (Y) :D
Volvo V70
Mega Feesie lkkr genoten :respect: negative A Paul and DaY-Mar
Vonnie O:) Ponnie
Waar Mooi Feestje :D Zeker Wel.. De Vlindertjes Hebben Zich Goed Vermaakt :P
W.
ZEER GRUWELIJK GOED
een zeer vette afsluiter:respect"
:gaap: Geen Baco?? :vaag:
what the f*­ck
super 10x beter al ik had vew8 MOH volgende x weer in de brabanthallen:respect:
whothe­fuckis­simon
Geschikt feestje :bounce: goeie sfeer goeie muziek alleen jammer dat ze geen pakjes lucky strike verkopen..
X.Bianc
Gruwelijk Feestje....Heb me prima vermaakt :bounce: :respect:Alleen bier was idd aan de dure kant..En al die flesjes op de grond:S
Industrial Arena :kwijl:
Zattej­an:bie­r:
in de early rave hing wel een relaxd sfeertje dat ik nog weet:D
Zebra's ruiken vreemd
Miniatuur pinguins heb ik bizar weinig gezien, wat jullie, mijn minder intelligente medemens?
!! foto's op www.eardamage.nl !!
kon beter mar was wel leuk
super sonisch wreed gewoon..........
|(..­Wendy's..­)|
was wel leuk!! en die gasten aan die haken sporen eghtnie:|! maar kheb men goed vermaakt
ondanks de drukte en warmte een geweldig feest!!!
|| Dennis ||
was wel lachen, maar duitsland is 10x beter :yes:
|| Leskovitch ||
Keihard :bounce:
was echt een kei vet feest:D zeker goed vermaakt.. wel tering heet ... maar ja boeie.. was top
goed na me zin gehad :jaja:
~tijn~
vet feesje werd goed gedraaid en bavaria bier in flesjes (Y)
• Pure Poison °
Helemaal los gegaan :bounce:...was echt KNALLUH...:respect: Industrial Arena :respect:
©
:nocheer: jammer dat ik ziek was daardoor kon ik niet echt bewegen
Ja Was Een goed Feesje:D.. wel Kkr Druk! Pff.. maja Was wel gezellig:D(Y)
Masters is zeker goed verlopen :D beetje warm beetje druk maar hoort erbij:D
º¹³Patrick
was super feest kompleet uit men dak
Kenker Vett.!!!!

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D