Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
Smurf & The Vizitor:respect: Waarom moeten die har­de kutflessies nou? Je breekt je enkels erop. Niet­ meer doen... foei! ow en drie bonnen voor een bie­rtje is ook een beetje te! TOPPER! Dagmar je draaide ook weer errug lekker!!!
!­ CILLIT BANG !­
zwaar te gek super vermaakt :D wel erg warm en werd gek van al die flesjes op de grond :S maar jah dat mocht de pret nie drukken :D
!! Esmée !!
Toppie!
!! Witlof !!
beste MOH sinds tijden prima vermaakt
beetje erg koud bij de kluisjes maar verder wel vet hard gedraaid alleen de volgende keer ga ik niet meer naar masters in nederland word veelste commercieel allemaal
De muziek was super, t geluid deed t ook lekker.. maar de aankleding was bagger, lasers e.d. En wat was de E.H.B.O. druk zeg..
""­Repels­teeltj­e""­
de reunion goed vertegenwoordigt, niet echt een bezonder feesie..wel een redelijke sfeer waar ik van stond te kijken.. Al met al leuk feesiee..
was wel un vet feesje, helemaal los met The vizitor en smurf :respect:
egt een geweldig feest :D:D :xtc: :respect:
$­undayBlo$$­om
KK vet :D alleen die rij was echt volop kut :S maar goed , het was zeker de moeite waard :D PrOmO super hard!!!
Super avond!! Alleen drinkuh en vretuh was te duur.....!
(DH)_id&t
( :respect: Angerfist :respect: ) ( :respect: Partyraiser :respect:) ( :S:X Mecano twins :S:X ) voor de rest veel te warm veel te veel mense die nokkiej zijn gegaan en muziek had wel harder gekunt feest krijg van mij een 6
De vip was één grote grap, maar verder was 't wel bertie :D
geweldig
heel geslaagd feest wel een beetje warm maar dat maakt niet uit hihi volgend keer zeker weer xxx
(K)liaan(K)
geweldig
(k)SIL­VIA(K) is MAMA van DJAYVI
zeer geslaagd feestje alleen veel te weinig keuze van alcohol !!! op zn minst 1 fles safari voor mij !!!!
was super,, op naar t volgende feest :bounce:
(y)H4L(y) eddie :bounc­e:stam­pterre­ur(y)
was echt een super feest werd ook echt kanker goed gedraaid. wel giga strenge controles. maar TOPPIE!!
)€££®€¥
Weer een lkkr feessie hoor.. alleen de hitte en die klote rijen, verderss goed vermaakt.. angerfist.. (Y)
*­ *­ AUDREY *­ *­
was een leuk feessie! veel leuker dan dat ik ervan had verwacht!!! :bounce:
*­ Annie *­ :cheer:
Vond het veels te warm en te druk :/ geluid was super!!! :D Muziek was ook wel goed! Maar Koen heeft mijn avond toch wel heel erg goed gemaakt (L)
* Natje (L)
Dit was mijn eerste keer Masters, maar ik heb me zeker wel vermaakt.. :D:D Alleen jammer van de dure bonnen, maar ach dat blijf je toch wel houden.. Muziek was (Y) Op naar de volgende keer.. :D
was egt zoooooow vet:D!
Zeer VET..Neophyte en Angerfist :respect:
Vond het wel weer een leuk feessie, alleen de rijen bij de ingang waren te lang en op sommige plekken was het te warm...verder (y)
supers:bounce:
**Marijke:[
heb me wel vermaakt moet ik zeggen...rtc :D:D super
Jaa superrr!!:D Alleen heet en drukjes...
*.cindy.*
was een geslaagd feestje
*^*leonie*^*
was weer een leuk feessie!!Tijd ging weer te snel :s
zeker leuk feestje maar ja zoals al vaker gezegt is geworden NIET MEER DAN LEUK ;)
*­H arders­tylesz­*­
goed en zeer vaag :P
was egt un geslaagd feest volgende x cker weer :D
*­hardco­retomm­ie*­
Was leuk feestje, vond Dortmundt alleen beter. Lange rijen bij ingang, niet al te goedkoop bier maar werd weer lekker gedraaid :D Veel jonge mensen, doe maar weer 18 jaar en ouder :S
EGT ZWAAAAR RLXXX
*Jeroentje*.
Was een Lekker feesiej Alleen beetje Wazig allemaal...:vaag:
*Kev
Lange W8 Rij Egt Zwaar Slecht Geregelt Maar Wel Naar Me Zin Gehad
*­Lieke(­L)Died­erik*­
jaaaa KIckeee
*­Linn:b­ounce:
Echt supper!! :bounce:
jaja:D was zeker vetjes daar:D mijn beste masters tot nu toe , mer die pils was idd niet te zuipe :(
*RisS*
geluid en muziek waren super, verder waren er overal RIJEN :S En wat n hitte
*Roedie
In 1 woord Geweldig! Early en Industrial ware veruit de beste zalen:D
- # *
Echt een toppertje :D Brabanthallen (y) 10 x beter dan Thialf !!
Topfeest(Y)
- Miranda --
Waanzinnig als je het vergelijkt met Thialf ;) :bounce: heerlijk staan springen :D :cheer:
was weer een lache feesje !!!
--vage terror tante--
agja wa moet ik er van zegge...was wel grappig....
ziekelijke kan bekant niet smurf,visitor,destroyer :respect:
-=­{NIJNTJUH}=­-
Tering vet feest gek volgende keer weer:P:P
het was echt een vet feest, nog nooit op zo'n druk feest geweest. Live set van Neophyte vond ik wel vet. het geluid was gewoon goed, het was niet oorverdovend maar das juist goed...voor de rest veel te duur drinken maar het was de moeite waard (Y)
-LENS-
Zeker heftig vette terror(Y) alleen kk warm man! en al da kut volk:S
-LINTJE-
Was een sgon feest! Blij dat ik mn beste pf maatje heb ontmoet, En mn sgatje Kenneth :D
-NL- kevkuh -NL-
fucking vet feest wir na lange tijd!!! alleen te heet verders kei bruut!!!!!!!!
-stampe-
geweldig
-x Maartje x-
super(Y) :respect: The Vizitor en smurf :respect:
SUPERRR bruut feesje alleen jmmr 3 bonne voor bier en fucking heet verder echt vet!!!!!!!!!
...TomTom
cker een vet feest, jammer van de dure pils en rijen ingang, maja laatk me avond nie door verpeste:P...
..­::Msz_­Lin::..­
geck!!!!:P
Dik bruut! ookal was t wat laat geworde (A) had nie verw8 dat t zo vet zou zijn! :respect: THE STORMTROOPER, THE DJ PRODUCER, VINCE, PARTYRAISER :respect:
..­>Reefn­eef<..­
ik vond het un super vet feest
.::scar::.
super feest!! zaal 3 best eindelijk is een grote terrorzaal zo als hoordlkkr hard iedereen draaide er super beste PARTYRAISER!!!! drinke te duur wc goed geregeld een goeie zit ruimte beetje waarm maar beste masters afgelopen 4 jaar in nederland
.Namooni.
zeer lekker feest! super lekkere sfeer! top top top :D
Check verslagjuHhh!!
VIP is echt super relx In de early & main werd strak gedraaid! ­:respect: RTC :respect:
1 woord MASTERlijk
Super!:cheer:
geweldig genoten, Grrrrrrr zeker sexy feest 100% vol staan hakken te gruwelijk om waar te zijn Grr te Sexy
het leek wel een kleuterparty :S
2fast
lache feesie:P
3lis4h
heerlijk heeeeeeeeeeeeeeerlijk lekker fijn.......................vet goed vermaakt :yes: :D
:://Toop\\::
STAMPUHHHH!!! wel ver weg Den Bosch
::Grietjuh::
helemaal geweldig!!! Volgende x weer denk :bounce:
was wel een mooi feestje, jammer dat het bijna 1,5 uur duurde voordat ik binnen was en het geluid in de hardcore zaal mocht wel wat harder. Verder was het weer lekker warm binnen. Neophyte was zoals gewoonlijk super, maar Unexist en Partyraiser waren echt het allergruwelijkst :respect:
:bier:­GeRtOs­:bier:
kicke fisje echt masters helemaal perfect
:bier:­WJ:bie­r:
Heb me zeer goed vermaakt lekker staan hakken en :respect:Tieum,Partyraiser The destroyer en Angerfist:respect:
:bounce: ierus :bounce:
Het feest was gewoon echt GRUWELIJK!!! :D alleen jammer van de warmte! Maar verder echt super!! Heb me best vermaakt daar!! :D Verschillende dj's draaide echt goed!! :respect:
:bounce: Oma :bounce:
echt helemaal geweldig, ik heb me echt vermaakt... alleen de beveiliging en de hitte waren kut!! maar voor de rest was het echt helemaal geweldig!!!
was zeker wel goed!! wel erg warm en lange wachtrijen maar was zeker de moeite waard!!!!:D:D
:bounc­e:[NL]­Stuite­rbal[N­L]:bou­nce:
Top Feest, vage mensen gesproken :P
:bounce:vd peej:b­ounce:
het was helemaal geweldig super feeest !!
:cheer: $­abje
top feestie :D uit je noot
:cheer: Mirke
geweldige party, Angerfist, Partyraiser super!!
:cheer: party addict­:cheer­:
:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
:coke:­mister sosa:coke:
lululululululululululululululululu
Neophyte was goed hahah was top feestje:D alleen jammer dat het drinke enzo zo duur was
:devil: -NL*­IEKE*­NL- :devil:
KK BRUUT FEEST.. TERRRORRRR UBER ALLES!!!!!! :bounce: .. maar dat drinken fuckin duur.. 3 bonnetjes voor 1 POKKEUH flesjew bier :( .. maar het geluid was SUPER!!!!!
:LAURA
was echt un geweldig feest :D
:Lijn:­[NL]Va­ge Alco[N­L]:lij­n:
Was zeer zeker heel goed te doen.
ja mense was wel weer grappig vanacht :respect:promo:respect:EN PARTYRAISER WAS WEER FF KK HARD BEZIG :d:d
:respe­ct:ste­ef:res­pect: /­
gewoon te gek feest :P
IN 1 WOORD: GEWELDIG ECHT WEL VET :d ZKR VOOR HERHALING VATBAAR
was een goed feesie:D
:vaag: de rooijakker :vaag:
dik stampe daar
Was hendig goed feest, maar toch best drukjes daar!!
:xtc::­bounce­::xtc:­:bounc­e::xtc­:
jammer van de vele vechtpartijen, stond er vaak naast en was dus vaak de lul toen de beveileging ze kwam verwijderen omdat ze niet keken waar ze liepen
:xtc:K­ONING_­APIE:xtc:
vet hard! had de hele dag nog een piep in me oren:P
:xtc:M­athijn RTC:xtc:
geweldig
Helemaal geweldig dit feest vooral JDA vs Paul ware goed:|
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
te lang wachten bij de entree..en veel teveel standaard nummers...beetje matig dus:(
<Noise is my Message>
Manu Le Malin, Reanimator, Destroyer, The DJ Producer, Partyraiser in 1 woord GEWELDIG!!!!!!!!!
=jimmy=
was ckrs vet feestje!! partyraiser ,smurf en the vizitor klapte er op:D!!!!!!!!!!
>>>ARIE<<<
INDUSTRIAL ARENA was geweldig!!! hele nacht los gegaan met me gebroken poot hahaha ALPHEN TERROR!!!!!
[ Ran-Dee ]
Was vet feest en vooral een vette locatie met goed geluid! :bounce: Jammer van de hitte en de prijzen.. verder was de Industrial zaal het beste.. alleen maar daar gestaan :bounce:
[->Pro-Female©™<-]Ronzzz©™
geweldig!!:bounce: wat een lampjes allemaal :vaag:
Was bloedheet maar echt super vet!:D
wat un super feest was dit, enige minpuntjes ware die kut lichte en de slechte decoratie
opzich goed! maar t werd later te druk!
SUPPER TOF
:respect:
Geweldig feestje :bounce: Goed gedraaid(Y) alleen beetje warm ha ;) :respect:Terrorzaal was tog wel ut betere werk hehe :respect: Super Feestjee,, Voor herhaling vatbaar :):yes:
[FR] DARKCORE TERRORRIST [FR]
ja t was gewelidig goed geluid alleen de aankleding was wat minder maar voor de rest een top feest :P:P:P
[H4L] Hardcore Hooligan [H4L]
ja het was een ruig feestje maar was wel harstikke warm binnen dat was wel klote
super feestje
[NL]bo­bopzij­nkop[N­L]
was een goed feesje vooral laatste 3 kwartier met surf en the vizitor!!
[NL]Da­isy:bo­unce:
super vet feestje zeker voor herhaling vatbaar:bounce:
[NL]R0B3RT
WAS SUPER GEK
het was super gaaf lekker los gegaan:D
zeer klote goed feest maar net te druk
[S.­G.­C.­] T-Man Terreur
was wel weer een lachuh feestje, maar indd zonde van de platen die oversloegen !!
[SF] Lethal Injection
leuker dan ik had verw8 eig! gezellig in de earley en after met Keta :P
[SF] Trip_­O B)
Partyraiser, The Destroyer. The DJ Producer :respect: dik feest :D alleen jammer van de drukte :S om over de warmte maar te zijgen :no:
[THTH] poepiekuh [THTH]
STIJVEPIKKENWERK!Vooral industriele/terror zaal.
beetje tegenvaller
was zeker weer een vette MOH:d:d mooi man:P
_Loesy_
zeer geslaagd!! (Y) ;)
_Nathalii
Superr feesje :bounce:
_Rubje_
geslaagd feest! :bounce: :D
A.n.n.i.e B
Super feest;) KNALLUH!..Hihaaa
A_vT
(Y) feesje, goed geluid, all1 jammer dat ik zo naar de :vaag: was en het zo warm was...
Alcoholic!
Was zkrss Zwaaar dollleeeuuuhhh........Promo, Neophyte, Bass-D, King Matthew en Partyraiser :respect: egt heerlijk gedraaid. In de gang was het lekker koel:D:D da was zkrs btrss
heftig
het was en te gek super gewoon feestje MOH :bounce:
jammer dat ik ergens tussen hemel en aarde zweefde :P volgens mij heb ik iets gemist wat supervet had kunnen zijn :bounce:
Ara:bye:
echt super het enigste minpuntje wat ik kan bedenken is dat endymion er niet was
Art and Wrong (Hard and Strong)
Erg naar me zin gehad!! Goeie sweer voor een Hardcore feest
b) sender
egt een lkkr feessie :yes:
B*­R*­O*­E*­K [NL]
Brabanthallen kutlocatie
helemaal top!
Geweldig feest! prachtig geluid.... en ANGERFIST 4 Life!!!!
B4
NET ZO WREED
bachje
was een super vet feest en nu op naar hard bass zoetermeer
Bacolul :/
:respect: voor MOH maar van die bonnetjes vond dat toch wel belachelijk :S
Kan niks anders zeggen, het was echt een fucking vet feest!!! spacede em volledig door:D vizitor maakte het op het einde helemaal vet!!:bounce:
balblowa
cker te gek goed gestampt daaro
BALLETJE AKA DJ BASEKILLER
jazeker was toppie alleen paar kleine minpuntjes maar voor de rest prima vermaakt zeker wel:bounce:
Bart---
wow was echt een vet feest zeker goed gedraaid heb me prima vermaakt
Basjuuh
Toch nog een goed feest aan overgehouden jammer van de hitte maar goed, kleinigheidje blijf je houden :)
de tering was echt vet ben nu nog steeds bij aan komen en tjapke gaat het
Bavalo
was cker un geslaagd feestje, industrial zaal was beter dan ik had verwacht, vooral reanimator, manu le malin, THE DESTROYER, stormtrooper, the producer en smurf vs the vizitor.. alleen de rij was veelste lang en het bier veelste duur.. verder geslaagd feestje
De rij bij binnenkomst was weer belachelijk groot, de wc's waren een gekkenhuis. Verder was het knallen en hakken (y) Stormtrooper, Producer, Partyraiser, Smurf & Vizitor stuk voor stuk geweldig! Volgende keer betere wc's dan is dit een goede locatie. Stobo's waren ook lekker leip.
Bels-Geak
jaa zeker zwaar vet feest
Benny-Boy
Zeer kut in de wachtrij, en fucking lang w88 op de plee!!
BERROR
ja lekker feessie
BiianCa || Biitchie
Ik was er jammer genoeg niet :O
Het was weer een klotezooi met de rijen!! eerst bij de ingang, zet auto vooraan op de parkeerplaats, moeten we helemaal om de hallen heenlopen? Daarna de lange rij bij de ingang, dan denk je hé hé, ik ben er, en dan weer een rij voor de wc, en dat is een zeer trieste bedoeling, ik zo'n bandje halen, uiteraard krijg je aggressie in de rij. Verder was het feestje gewoon top-niveau zoals het hoord te zij op MoH-feesten! goed gedraaid redelijk geluid! niks aan de muziek op te merken dan TOP! en sfeer was ook OK
vond het maar een matig feestje.. eerst GVD een uur en een kwartier in die kut rij gestaan.. eenmaal binnen was het GVD super druk overal en veels te warm (als je van de reunionzaal naar de main ging was het net of ze in de main de verwarming aan hadden staan) ..het drinken was te duur en die flesjes waren klote want daar flikkerde je iedere keer overheen.. In de main werd je helemaal gek van die klote knipperlichten dus nee.. vond het een onvoldoende..
Jah was super gaaf feestje jammer voor t lange wachte bij de ingang maja...
Bolski :lief: Nicooltje
Was zker gaaaaaaaaaaaan feest lkkr gebeukt met KUDEL
bomenzager
hellemaal te gek
MOH goed te doen deze keer! :bier: partyraiser :respect:
Bram1985
Loopfeestje :D ook leuk op z'n tijd met zoveel bekenden !!
Brandariss
geweldig duisterder dan ik verwachtte goed ge­draaid:respect:, alleen wel erg warm (N)en de rij was ook aard­ig beu magoed was geslaagd:Den trouwes duur bier:@
Brutal-Bass
MOH was SUPER :respect: Partyraiser :bounce: hoofdzaal viel beetje tegen>geluid was niet al te hard.voor de rest(y)(y)(y):bounce:
Busty.
wachtrij was te lang. kenne de foullieerders nie meteen ook t kaartje scheuren? of zijn daar gecertificeerde mensen voor nodig?:P was errug geslaagd feestje:D partyraiser!! :respect:
Charly da silva
ckrs een leuk feesie after was ook lagge :jaja:
mow leuk feest als je van drukte warmte en kindjes houd maar de terror in de industrial cave was wel leuk dus heb toch wel een beetje schik gehad
Veels te drukke rij, veels te warm, veels te druk, drinke was te duur :jaja: en in de main werd je para van die idiote knipperlichten. dus ja. KUT FEEST :)
Het was gewoon geweldig :respect: Alleen het geluid had iets harder gemogen. Vooral in de darkcore werd er super gedraaid :bounce:
chrizzle
Leuk zo'n gratis feestje. Sfeer en muziek in de Early was over het algemeen super, alleen Darkraver kwam het ff verpesten op het eind, heel mn zin weg. Alleen veel te warm daar... ongekend!
1 woord: GEWELDIG!!!!
Cleo-tje (L)
geweldig
Cr@zy Bitch
het feest was zoveel maal bter geweest zonder die fucking kuthitte,maar heb me voor de rest uitstekend vermaakt:D
Cr@­zyPara <B12>
knalluh
D3my :woepwoep:
goeie muziek, lelijk decor, veel te warm maar wel blij datk nie in die kk rij heb hoeven staan wachten.
Echt super vet Feestje :D
Top feesiee :bounce:
Darkco­ntroll­er
Zeker goed vermaakt!! :bounce: Vince gaf ook een goed setje weg ,,, zo kan ik elke DJ wel zijn complimenten geven!! Twas gewoon een goed feest makkelijk zat :) :: Ik zal zeker niet de enigste zijn die wat te zeuren heeft over de ventilatie , 5 min hakkuuuuh 3Liter zweet :P :: Maar verder in 1 woord geweldig :respect:
DarkElement
Geluid (y) Prijs consumpties (n) (3 bonnen voor 1 biertje :| ?) Temperatuur (n) zweette als een gek daar :S rest (y)
Dass'
super naar m'n zin gehad, :bounce:
kut
De FEESTFee B)
was zkrs vet :D blij dat ik neophyte heb gezien in alle vaagheid :D
De Herrie­hippie
te druk, te warm, slecht publiek, slechte entree, goed geluid :D, bier te duur :( ..achja heb me wel vermaakt. Had er tog niet veel van verwacht!
De Rop
Geweldig feest :D
Death By Design
super sfeer super geluid egt top niks aan te klagen da van de plee's was ook dik handig :P
geslaagd feest! alleen de ingang was slecht geregeld en het was te warm vooral in de 3e zaal. en kwer helemaal gek vanda knipperlicht in de main:S had niet veel van de reunion verwacht, maar toen darkraver vs gizmo besig was kwam er toch wel een aardig geluid vanaf:P
dedamp
gruwlijk zuiver
BAM BAM BAM JAAAAA JAHAAAAAA
Super gewoon :bounce:
der Clown
super feestje flink ligge stampe in main area:D
Der0na (L)
:bounce: ! GE-WEL-DIG ! :bounce: Heb me uitstekend vermaakt...Dana draaide gewoon echt SUPER ! Lekkere bass ! Gewoon super ! :respect:
Geweldig.........alleen het w8ten in het begin maar dat is al goedgemaakt...enne mag vaker in den bosch hoeven we niet zo ver......
Discover your own world...­
Was wel oke, jmmr dat ik me niet helemaal 100% goed voelde!! terror zaal veruit de beste zaal!! Veel mensen out zien gaan niet normaal, EHBO had een hoop te doen!!!
Het begon leuk, maar rond 5 uur werd het toch een beetje suf hoor...
DJ TERROX
ja vet!!!!...
DJ_­Smurf_­GGM_­UK
Fantastic party. Great sound system and lots of party people. Thank you very much :respect !!!
Terror zal ws relax sfeertje(H)
Super naar mijn zin gehad:vaag: maar alleen een beetje heet in de hardcore zaal(main) en de ingang was te klein je moest wachten om er in en of uit te komen respect voor DJ Paul en Vince
Donkers22
was egt een vet feest mieters :respect: J.D.A!!!
KUT FEEST
super feesjeeee hooorrrr !!! PARTYRAISER :respect:
Vizitor & Smurf :respect: Wc's (y) Voorderest Masters of kindercore :[
was een zeer geslaagd feestje!! heb me wel vermaakt. manu :respect:
Eddie-Loco
kheb me goed vermaakt, goed feestje
Was un schôn fisje.. doen we zeker nog un keer over!! Was vette muziek barend ;-)
Ennair
VIP was chill met die matrassen :P Geluid ging wel :) Verders goed vermaakt :jaja: 100x btr dan Thialf O:)
Ephaedra
Iemand zijn Jaguar logo kwijt?
ErikPo­werSys­tem
Was kk bruud !!!!! :D
super! alleen jammer van die lange rij bij de ingang
ja was leuk feesie hoor (y)
IDD veels te duur voor zown flessie
Monsterlijk feest weer, ze kennen het wel godverredomme! iig zwaar goed naar me zin gehad, enigste minpunt vond ik de sfeer vanaf ong de helft, leek wel een kerkhof...
mooi feestje en er werd lekker gedraaid!!
Fishcore
retteket was egt weer super vet
FlowOn­eAndOn­ly
Was Vet Feesie
Fluppie :D
Damn eerste grote feest en dan zo Uber vet :D:D Zullen nog vele volgen .....
was leuwk feest ook omdat het me eerste was maar toch top :respect: en drukte.. en idd nadeel zijn die flesje lkker handig voor inknijpen maar ga er op staan en je breekt je poten maja..
Fogo
DIK FEEST!!! zaal drie t beste :respect: JAPPO :respect: en negative A draaide ook LEKKAH!!!!
Fr9ddo
was zwaar knallen!! lekker lopen zweten ook!!
Freaky­hardco­re
Super feest !! moest wel uitkijke waar je liep want de hele vloer lag vol met plastic flesjes XD was geweldig:)
Lekker feessie!! Goed geluid.. Alleen iets te warm in de main.. Verder lekker ge:bounce:
zeker een goed feestje gehad :bounce:
Furne$$
Mega Dit was weer een MoH met klasse zoals het hoort
G.­I.­T.­ Hakkuhbob
Vet maar vaag draan o;) beetje teveel gehad denk ik(A)
gabba
Het was echt weer een supervet feest, prima vermaakt!!!:d
was wel grappig maar niet wat ik er van had verwacht, haha en ik was iedere keer iedereen kwijt
moet ik echt een menig geven :P echt het was een SUPER FEEST volgend jaar weer maar dan duitsland
Gabber_­Jeffrey
heb me prima vermaakt:P
was eg super vet n vele beter locatie
Gary's
t was echt sppr vet
Gennep-Raver
vond ut best wel een kutfeest :\ te druk en te warm.. heb me nie echt kunne vermaken
Ghadies!
Was wel Lache Jha :)
:bounce: twas MASTERZ :bounce:
Gilz
:respect: Producer :respect:
H4L-speedy-h4L
zekker geslaagd alleeen die entree :(
hakkerd
was wel lekker
Hakkuh Annie
Heb lekker gewerkt, en de muziek in de Early was ook echt super. Behalve Darkraver en die gepensioeneerde Gizmo NIET bah Hij moet echt kappuh met die grappuh. Blijf lekker Hardstyle draaien dat is jouw ding tegenwoordig.
hakkuh&zaguh
industrial arena helemaal super... alleen beetje te warm
hans de kiep
was egt top hoor!!!!(Y)
Hardcore-Hinze
Echt wel een super dik feest!!!. alleen de HC-zaal te druk, te warm. dus lekker naar de Industrial-zaal:D(gelukkig geen klein-zweethokje) en daar 1 voor 1 richtig vette sets (Y):respect: !!!
hardcore_­limburg16
was egt geweldig feestje
hardcore_­mutsje
super feestje
HardCoreFem
Super, wat een heerlijk geluid :bounce: Heb me weer prima vermaakt :D
Dik Vet Bruut!!!! !!! :D :cheer:
was GE WEL DIG :D zeker vermaakt :p
Hardst­ylezLU­NA
was ech wel gezellig feessie eindje rijden maar dan heb je ook wat :)
Hazinh0
Wat een klote feest. Te druk en het was echt fucki­ng benauwd en ik werd ook gestoord van dat knipper­licht.:S Verder werd er wel redelijk gedraaid met als hoogtepunt Neophyte :yes:
hc-89
was weer lekker hard, vet feesie:D
was gvd een kei goedfeest kon wel 1 week er blijve zo vet was ut:D
Mijn eerste Masters en ik vond het helemaal geweldig!! Van begin tot eind! En mensen er valt altijd wel iets te zeiken toch???
Herrenees
was lachuh alleen wel warm.... koekoek
hhhkkkk
fantastisch feest
goad draan
hofstede_j
super feest :)
hollee­der:bo­unce:
was wel weer oldschool. grote zaal was kut, maar early was zekers mooi RTC en bass D ware egt meester bezig
Masters wat dit keer goed geslaagd.. jammer dat je zo lang moest wachten bij de ingang :/ maar geluid werd beter later op de avond! het was gezellig !!
ZALIG DE MOEITE OM VAN ANTWERPEN NA DARE TE GAAN !!!!!!!!! VET hoop op meer hardcore in belgie
I.T
Was echt kogel. had zelfs een wandelbingo
het was weer een hersenloos feest :cheer:heb me weer kostelijk vermaakt!!! heb bijna geen minuut stilgestaan:bounce:
Ivoos
bruut
J-olie
Wasz eg un super feestje :bounce: Helemaal los:D
J.(F)
Was wel te doen.... beetje minder maar goed ;)
j@cob
niet wat ik er van verwacht had.. maar wel vaker met moh zo..
JAAC
Was zekr goed feeestje,we knalde hem lekker binne met Dj Rob&mc Joe: respect: en Waxweazle daarna en op einde knalde hem ook nog wel met Dj Paul en JDA :respect:
Jaapie.
Fucking vet feest, Goede sfeer, lekker gehakt
Janet :cheer:
Ik heb me onwijs goed vermaakt (Y) Hele nacht lekker in de Oldschool gestaan :kwijl: Buzz Fuzz & Dano (Y)(Y) Geweldig !!!
Jasper *
was een ziekelijk vet feest:bounce:
Jasper ®
Het was te druk.. En ik had teveel alcohol :bier:.­.­. ­HELDEN van deze lange BRABANTSE nacht: VINC­ :respect: JDA :respect: PAUL :respect:
Jcky-O
zeer goed
JDW
Mun 1e egte grote feessie en Gelijk Goed ook, GEWELDIG!!!:P:D;)
Jean-Pierre
Heet en veel mooie vrouwen (is dit mijn reactie?)
dit feest was goed en geweldig
Jeremy!!
Goed feest me eigen zeker goed vermaakt jammer dat ik niet iedereen ben tegen gekomen :respect: partyraiser :respect:
Geslaagd feest : bounce:
Was weer een gezellig feestje alleen veelste druk,warm,zag veel mensen tgn de vlakte aan gaan:S..Hc zaal was in ut begin wel gezellig en op ut eind in de Terror kk doool! :P
Jochemm'
ik vond het echt een doll feest!!(Y) alleen een - punt was wel dat we GVD anderhalf uur in de rij moesten staan mja wel vermaakt :D
joehoe(K)
in de rij nog geen 10min gestaan. was alleen veelste druk en veelste warm!!! en wat een kk bende op de grond met die kut flesjes maar voor de rest was het weer een top feessie!!!!!
jorkie.nl
leuk feestje.. heb me er goed vermaakt en was er uiteraard ook weer walgelijk goed aan!!!!
Josse
mooi feestje hoor! Smurf en Vizitor:D
joyce SuPpReSsOr
was zeker een goed feesje...(mag ook wel een x :p)
Zoo was echt wel een vet feessie!! :D
gewoon een superfeest!! ANGERFIST :respect:
K.riSstel
geweldig
GEKTEEEE BESTE MOH SINDS TIJDEN!!!!
Kaycie
geweldig feest maar lange wachtijd ingang
kvond mar een wazig feest :s ''veel te warm, veel te druk, geluid was ok nie geweldig in de hardcore zaal'' Kheb mun eigen het beste vermaakt in de Industrial Arena :d Negative A, Unexist en Partyraiser DANK U :respect: als die er nie waren wast een zwaar KUTfeest!!!
Beste MOH sinds tijden... :bounce:
Was goei feesjuh, vooral terror zaal zkr zkr! :respect: PARTYRAISER :respect:
Knabbel..­:bier:
Waar echt ram te gek:vaag: goed vermaakt jah:P:P
Knits
Geniaal feest. Erg warm en druk maar geluid was geniaal. Bass-D, Neophyte, Tieum, D-Spirit, Day-már, Unexist... Was weer dik! :D
Koffietijd
te VET
was eerste masters we kwamen binne toen dagmar draaide meteen los :P wel was 't veel ste warm en stonden te lang in de rij maar voor de rest gewoon super
Krissie82
Whaha wel weer mooi feestje hoor (y) :bounce: :P
co0;
LadyHardcore
was geweldig feessie(y) goeie sfeer, muziek was top & leuke mensen ontmoet :) wel btje te heet! maar verder voor herhaling vatbaar :p :respect:
LaLaLa­nd:bou­nce:
Super feestje geweest! Ben alleen in de reunion zaal geweest, maar oh wat was dat gaaf! Enne totaal geen last gehad van een wachtrij... binnen een kwartier stonden we binnen!
geweldig feest smurf en de partyraizer ginge echt hard:P en dan al die wijfe :P:P
Eerst gewerkt en dan nog lekker zelf de zaal in om te :bounce: ! :D Was zeker leuk!
laura :jaja:
ik heb me prima vermaakt :D
Lente
super
lesley23
goei feest en je ging zeker mooi tim :P
was een leuk feesie :D (Y)
Jaaaa mensen, was helemaal super, heb net de dvd en ik sta erop;)
Liertjuh™
Prima feesie... :):)
Lievelien
Het kon beter ......in het begin vond ik het (N) op het laatst heb ik me gelukkig nog goed vermaakt :D O:)
Lith
Jaaah was weer genieten in de Ouwe School.... :bounce:
live to party
het was echt een super goed feest. heb me uitstekend vermaakt :bounce:
Ljmichael
was egt geslaagd
Lolaaa!
echt geweldig feest!! :bounce: echt top! :respect:
Looo
zeer goed
zwaar lache feest.. alleen jammer van die kutrij op t begin en wat mij betreft is het in de brabanthallen echt een dolhof!!
M E L A N I E
ik dacht in het begin dit word echt niks :no: wat een drukte. maar het was echt SUPER!!! :bounce:
M o e n s s
heb me wel vermaakt oor :D alleen beetje druk
M4RK
NIET MEER NORMAAL!!! De hele show eromheen was super... Nog noooooit zo'n Masters gezien in al die tijd!!! En de VIP? Zeer goed geregeld met de WC, ingang, kluisjes en T-Shirt... Art of Dance (Y) respect...
Vet van de pret . maar wat een drukte bij die ingang
Mama van Jaylano &­ Chalina(L)
was wel heftig:lijn:
Rij was echt kut, ik stond er echt lan­g in :S Verder ; klote sfeer mja !! FORZE & RTC de gekstuh, ­helemaal losss !!!! Verder Waxweazle (y) en P­redator sloot lekker af :respect:
Marc S®
t was echt heel relaxed(Y)
MarcZwarK
VET feestje weer....sfeer heel relaxed.Strak geluid en psychedelische lichtshow waren TOPPIE. En de DJ's???....Petje af voor de strakke sets hoor. luchtverversing had wel veel beter gekunt. Het was overal smerig rokerig en warm. Duz geen plaats waar je ff kon afkoelen (en dat was best wel nodig....wiew)
Echt een Super feesie was dit,, Heel erg gezellig en goeie en harde muziek,,
Zekers weten dat het een Bruut feest was :D volgend jaar weer gek :D
Marissie...
Was lekkker feesieee Hakke als een mallle
Mark_nmgn
beetje veel te heet binnen en 1,5 uur in de rij gestaan, maar ondanks dat toch een vet feest gehad!!
was goed feest alleen erg warm(Y)
Marliefste
Lekker feessie :bounce:
MartinVLD
Het was een erg goed feessie!!!! Alleen jammer dat de line up niet klopte en het lange wachten bij binnenkomst!
Het Was egt een megabruut feest(H)
Megalodon || Oppers­tamper
Lang leve de VIP ingang :cheer: blij dat ik niet in die rij hoefde te staan! feest zelf was ook goed, heb vooral in de main gestaan. jammer dat het geluid niet de hele nacht zo hard was als toen ze de anthem draaide...
na wat opstart problemen (was echt slecht geregeld bij de ingang) een super feestje
pff was niet lekker :S het feest was wel beter dan vorig jaar maar ja vond het toch nog kut
kk dik feest :D :bounce:
1 woord "geweldig";)
Industrial zaaltje :kwijl: Op een gegeven moment had ik t wel gehad daar: Te warm, druk en duur :)
echt een superfeest lang niet meer zon leuk feest gehad...
klote dat t zo warm was maar verder een super feest gehad met mn pop (L)
Mirtekke
was wir vet(Y)
Miss Veertje
TOPFEESSIE Panic, Neophyte en Angerfist erg goed maarruh VINCE :respect::respect::respect: en broertje bedankt (y)
kuubs zweten maar wat een geweldig feest:bounce:
Mitchell__­Stylo;­)
:respect: Zeer Geknald Was Super :respect:
Mnonnie123
:respect: KKBRUUUT GEWOON :respect: alleen kkdrukkk&te warmm,, mja primaa avOnd:D:D
Masterssss!!!!! :bounce:
MR PIERRE
zo bruut feesie echt super vermaakt
was zeker een bruut feestje lekkerrr warm optreden van RTC was super helemaal losgaan keihard beuken super super super WHHAAA
Mr. Error™
Was me wel een super feestje. Geluid was heerlijk alleen jammer van de warmte en de drukte
top feestje
Myrte*_­:BouNCe:
in een woord GEWELDIG!!! :bounce:
:bounce: 1e & vooral laatste keer MOH voor mij :bounce: Was echt een wereldfeest maar TE MASSAAL voor mij :jaja: Meerendeels gezeten omdat de rondjes lopen hopeloos was. :frusty: Erg warme en benauwde temperaturen. Hierdoor veel kotsende party-mensjes gezien :jaja: **Reuinion Zaal was ZWAAR BRUUTJES** :cheer:
SUPER feest!!! :cheer: en we houden van de buschauffeur die naar Goes ging :jaja:
NancNora
zeker supper gaaf :cheer:
NeoNiMioN
Beter kon gewoon niet!!!
Netty :banana:
lkkr feesie!! jammer dat t zo warm was..
Nevz
SUPER!!! Promo & The Destroyer waren de mannen die de avond maakten! rij in het begin was even wat minder maar toen we binnen waren in een woord: Geweldig
snoeifeest
nicefoxygirl
Jammer van de sfeer (of eerlijk gezegd GEEN sfeer..) ieder stond (ipv danst) en liep maar een beetje rond te lopen.. en mensen grow up, wat is er nou zo leuk aan om compleet verrot en verlebt er bij te lopen door overmatig drugsgebruik?!?!?!
Nick
Was een dol feest nadele : HEET Kut strobo's en du­ur. voor de rest was alles mooi geluid ging lekker­ hard(vooral bij neophyte erg lekker haha)!
jaah jaah het was een relaxt feestje!! volgende keer weer! de enige minpunten waren de rijen bij binnekomst en de warmte tering zeg! maar voor de rest SUPER!
Niels van S
Puik feest
NielskevK
veel te lang wachten voordat men binnen kon weinig hadden op meer plaatsen wc`s moeten zijn muziek was en bier was het enigste + punt
NikNak
Werd ckr kk duistah gedraaid :D gezellige sfeertjuh egt topfeessiej!! :D
supervet... waxweazle :respect:
NL -->Edjûh<-- NL
geweldig
Knalluh :D enige wat tegenviel was die rij in ut begin :(
jaaa ging kk lkkr daarzoo!!! was mooi feest :D
NLhardcore
ja was 1 dikke party zal het niet gauw vergeten:D
Noizemarine
goei feesje (y) goed geregeld en veel bekende :D en VIP dek was (y) :D was gezellig :bier:
Heb me onwijs vermaakt samen met mijn moppie (L) alleen een beetje jammer van die buschauffeurs die te laat waren dat was wel wat minder....
O:) Sietsj
toppiej feesj tog geweldige sfeer alles toppiej:P
Industrial arena (L) :bounce:
OmeMini
WHaaaa Super feest..Industrial egt heerlijk terreur:bier:smoke:
Onderg­rondse Paultje
PROMO, D-PASSION EN PRODUCER :respect: en het geluid :d
lekker hard
Super Vet, voor herhaling vatbaar ;)
oOMeTaOo
Super Feest! jammer van de bierprijzen en de rij bij de ingang. maar de sfeer en de muziek hebben t goedgemaakt
OPHEMERT IS GVD HET HARDSTE
goed feest lekker gestampt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
P-T-W
sfeer was er niet te vinden,iedereen bleef wandele of dee niks...viel beetje tegen dit feest.
p.­t.­b.­d_­holland_­p.­t.­b.­d
goed
Para J [JWT]
Damn anti die lange rij... ....Beetje warm en druk­ maar toch weer een gezellige en gezonde avond geh­ad ......O ja en Anti bavaria nog 1 ding he .....DAMN ! :[
parakiet (L) Aukje
SUPEEEEEEER FEESTalleen te veel mensenas je der zo­n 3000 man minder zou doen zou het beter te harden zijn maar verder alles top
Was een goed feest dreunde vet hard en gingen goed los!!!!!! Goed geluid enzo jammer van de ingang:S
Partyrico
goed feest, heb m dankzij de mensen met wie k was super vermaakt!!!
PatriQue!
SUPER FEEST!! Knalluh baas! ANGERFIST :D:D
Peetjuhhh
niet verwacht maar het was een erg leuk feestjuh!! :bounce:
Piet.S
goeie muziek,heel warm,super vet feest!!!!!!!!!!
Was wel weer goed te doen :P geluid was niet echt denderend maar wel oke :D
Het was echt een super vet feessie (Y) :vaag:
POEHHEY®
superfeestje, alleen irriteer ik me aan die plastic bierflesjes overal op de grond....
dj producer en unexist was egt knalle gewoon
Zkr geslaagd feestje...
QMaster
was weer geslaagd!! werd goed gedraaid zeg poepoe
Quirinus
S U P E R FEEST
R.ik
lekker feestje hoor, knalde m nog wel op t einde
KUDELS ZOOITJE TERREUR!!!! WAS ZEKER GAAAN :bounce:
Real Hardcore Maniac
geweldig gewoon
unexist en da predator die vondt ik zeer goed
ReLSMuRF
duur feessie &kuthitte maar verder was t leuk! smurf & the vizitor was een mooie afsluiter! :worship:
was een zeer goed feestje heerlijke lokatie iets minder de flesje maar het bier smaakt in ieder geval wel volgende keer zeker weer neophyte :respect:
Rick ;)
ROB C was het een vet feestje??Hahaha :respect:
Rick A
was wel een relaxt feesie
Ricooow
Jaah was wel vet feestje!! :D alleen te warm!! en Te duur :P
KUT UITSMIJTERS
VET MAR KK DRUK NI NORMAAL!
Roelus ©
Smurf vs. The Vizitor:respect:
toppert heb vet me nikies stukgehakt en smurf was ook weer van de partij het laatste uurtjuh wAS VET RAMME!8)
Ruben Vijverberg
Smurf Vizitor :D:D:D kk goud, sla jij efe je computer kapot
Ruud!
Ik heb gruwelijk hard genoten daar..zker heerlijk feest!!
S-Style
Lekker hoor! Neophyte, Nosferatu & Vince erg goed gedraaid! Wel erg warm, maar je kan niet alles hebben:)
Ik had er heel wat van verwacht maar het viel me smerig tegen... drukte en warmte!
Sammieee :woop:
PARTYRAISER :respect: SMURF & VISITOR :respect: Dont Fuck With The Little Ru­­bber Duck :D:D:D Super Feest !! :D
San-e
Zeer goed feest!! :bounce:
Sandéros
Was Echt vet!! (van wat ik r nog van weet...:S)
Sap Express
ontzettend goed feest :bounce: werd lekker gedraaid en geluid was goed! (y) :D
HelemAal GoeD Weer;)
sausje!!
Super feestje.. alleen een uur in de rij moeten staan, om binnen te komen:s:(
Schranzaja
SUPER (Y) .. iets te warm, en die kut flesjes
was weer helemaal wousz, wel van alles kwijtgraakt mrja...
was super, op 1 dikke grote misser na, want dark raver en Gizmo hebben ECHT wel eens veeeeel beter gedraaid dan dit, was ronduit het sechtste wat ik heb gehoort, voor de rest vond ik het toppie:P
zkrs mooi ook geluid stukke beter.. industrial en reunion was mooiste vond ik..
Was wel ff lang w88 voordat we eindelijk eens binnen waren, en twas wel ff goed warm!! Maar kheb me goed vermaakt :)
SieSo
enige leuke was manu le malin en dj producer voorderest was t knkrvuil!!
SjefQe
t is da t thuiswedstrijd want t was un kutfeest
sjek
Industrial Area was heel vet
Sjennet :cheer:
Super feest samen met mijn schatje, alleen jammer van de lange rij...
Sjordy­s:boun­ce:
Niet Normaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal :bounce:
Slayer
was nu es n keer beter dan de laatste jaren...redelijk geluid..mooie locatie..al 1 met de plees was t klote in t begin..en ik vond de doorgang een beetje rot..verder was t wel top
Smarkje
geweldig
Superfeest Smurf (y) Vizitor (y) Destroyer (y).... manu the malin :(:(
Smidders
warm maar wel gelachen :P
sneaky;)
Goed feessie (Y) Alleen erg warm en je brak zowat je enkels over die kutflessies
Snelle!!!
organisatie was zwaar kut : veel te lange wachttijden voor ingang , wc , en uitgang
SnotJong Aka GabberBas
was nog slechter dan ik eerst dacht maja niet alluhz was slecht SMURF war zekerz toppie :respect:
super feest
soer
Was weer helemaal toppie ;)
Sofietje (L)
Was een geweldig feestje! :) Volgende keer gewoon weer aanwezig hoooooooooooooor
soske
was wel vt alleen sund dak heb moete babysitten:P he doop
Spartan Law Online
(Y) feestje.., Destroyer/Producer/Partyraiser Volle Gas Knallen Baas !!
Spektakel
goed feesje geluid was goed in de reunion area en de sfeer ook prima vermaakt :bounce:
stef87
zeker vet :D:D. Oldskool zaal was echt super, beter as dat ik verwacht had!
vette party
Zo Net Thuis Helemaal Naar De Klote!!! Volgende Keer Weer :P
stoeprand terreur
goei feest. destroyer, smurf en visitor draaide heerlijk
stuite­rkonij­ntjuh
je moest alleen zo fckng lang wachten om binnen te komen, dat was slecht geregeld!!
mooi feestje hoor! beetje jammer van die hitte en die drukte bij de ehbo:S :bounce:!
suusjuhho:)
was egt TOP :bier:
T3KN0 TRiBUN44L
De rij was KK lang, het was KK warm, maar er werd te erg gedraaid :respect: Promo, Vince, Paul & J.D.A., Manu Le Malin & en de gekste man was weer UNEXIST darker :yes: then :yes: darker :respect:, 3th Generation zwaar aanwezig en Het was weer KK Knetter :vaag:
tammie­tjuh..­!!­
het was weer SUPER..!!!!!!!!
(y) fucking gek was 't ! (n) bavaria & warmte..
Pff KK wazig feest :vaag: maar wel echt vet alleen de warmte daar werdk soms echt gek van maarjah was ook helemaal de wegkwijt!!
Terreur Gabber
Echt een Geweldig Feestje :respect: Ging Knetter Hard :bounce:
Terror_­Worldwide
was een lekker feestje(Y) vooral de INDUSTRIAL HARDCORE zaal :respect:
hele geslaagde feesie helemaal te waus!!!
TH-PACkMAN
beetje druk was wel gezellig en relax publiek ran aan de duure kant
Tha Mitchells
okay cor als je nou maar es een xtje niet 8ter het net zal gaan vissen!!
The Desolate One
Heb me daar super goed vermaakt, ben bijna heel de avond in the reunion area geweest, wat hebben ze daar goed gedraaid zeg en ik vond de sfeer daar geweldig, hoop gabber handjes gegeven en iedereen hakte weer, zoals het HOORD!! Super feest!!
Theule KG..
Yesss !! net thuis.. was geweldig !!
lekker feesie weer :D
Geweldig feestje...lekker dichtbij:D alleen jammer dat de line-up/timetable nie klopte...en waar was Nosferatu?
Tjapke
waaa, ach verrek, ik ben alweer thuis... :vaag:
De tijd ging kk snel:O Was echt superdik, heerlijk knalleee:bounce:
trytryrty
k.u.t
twisted defiance
puik feest(Y)
dr liep een gozer rond met geel shirt die fotos maakte.. iemand enig idee waarvan hij was? stuur me dan ff berichje (A) (K)
Underground Dance Events
Een beste locatie met een vet goed geluid!:jaja: :bounce: Locatie voor herhaling vatbaar.
Upt3mp0_­K03ntj3
Was maar ok vond ik,Veel te veel f*cking drug gebruikers!!!!!
UTCA_­Hakkuh­Wijffi­e :lijn:
vers feesje , leuke tijd gehad met me moppie(l) en ik had eerlek gezegt hadk slegter verwacht dus TOPPie :D (y)
UTR,,H­ardcor­e_­droppi­e,,UTR
Was vet stampuh man hoofdzaal toppiej
SUPER Geweldig feestje! Goed gedraaid goed geluid, goede aankleding, goede vriende mee.. Alles perfect dit keer. en het VIP-Deck was ook een aangename gelegendheid om neet te kijken op het "normale" publiek :D\
VAN DE BEURCHT
mooi wasig feesje!
VanDaal
was egt super super vet
was echt hmml te vet gewoon:)
waar dan
ketvetpretpakket.vaker :D:D:D:D:D
walluh
dik feest, dj producer en unexist:D
welten
Heerlijk feessie... goeie sfeer, leuk muziekje... wat willen we nog meer??
wendy4­hardst­yle
:banana: het was super :banana:
megaaa
whothe­fuckis­simon
Geschikt feestje :bounce: goeie sfeer goeie muziek alleen jammer dat ze geen pakjes lucky strike verkopen..
wierts gespuis
schaailijk
angerfist en partyraiser waren zeer goed bezig
Wolvevoag
twas een uber goed feesiej :D (Y)
ej jammer van de keta meeting weinig egte keta fans dus!
x-xlindseyx-x
zeer goed
Kkertjes Goed Feesttt!!!
Industrial Arena :kwijl:
Yannick-RSB
KK VET
zoutelande-power
heey luitjesss was echt super feesiej echt een top sfeer:D
kon beter mar was wel leuk
{Disfasion}
waar was nosferatu?
The Vizitor & Smurff echt knalle jonge SUPER :D:D:D
~~ARMIN~~
K K R G E S T O O R D F E E S S I E :bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
† *­ Ga Es Dood *­ † :bier:
Ging wel..(Y) Bier was kut daar:p maarja het ging opzich wel..;)
Te warm en te druk maar verder SUPER !!
•° ¤ KellY ¤ °•
Zo ik heb me eigen echt wel goed vermaakt:D Goed feestje! Echt SUPER!!
™KORTEKAAS
Zeer vet hoor(Y) alleen nooit je telefoon vergeten, je vind elkaar nooit mee terug:P
© Mafkaasjuh .­ .­ ;­
Het Was Geweldig !! Partyraiser , Smurf En The Vizitor Maakte Het Helemaal (Y)
brute party, alleen et geluid mocht wa harder
echt een zwaar vet feestjeee :D
» Blondes do it better O:) «
ECht super feestje :bounce:

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D