Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ (6) *­ N.­ *­ (6)™ !­
Echt wel gezellig feestje.. heb me goed geamuseerd!! :bounce:
!­ *­Scalp 'M*­ !­
Smurf & The Vizitor:respect: Waarom moeten die har­de kutflessies nou? Je breekt je enkels erop. Niet­ meer doen... foei! ow en drie bonnen voor een bie­rtje is ook een beetje te! TOPPER! Dagmar je draaide ook weer errug lekker!!!
!! Esmée !!
Toppie!
egt een geweldig feest :D:D :xtc: :respect:
ja was wel weer ff lekker
vet
'Amy..
MOH : kk Doll Feestje :D Op het begin gingt zeker lekker in de hardcore zaal maar Vooral op het Einde in de Terror.. Gruwelijk:respect:
'SVEN!
Het perfecte feest!
Super vet feest :bounce:
(H) Mr.­ Gold (H)
Het was gewoon te Kenkervet, Bruut en te gruwelijk voor woorden. Geluid(Y) Muziek(Y) Decoratie(Y). MOH(Y)(Y)(Y)
(k)SIL­VIA(K) is MAMA van DJAYVI
zeer geslaagd feestje alleen veel te weinig keuze van alcohol !!! op zn minst 1 fles safari voor mij !!!!
Geweldig Feestje!
was super,, op naar t volgende feest :bounce:
*­ *­ AUDREY *­ *­
was een leuk feessie! veel leuker dan dat ik ervan had verwacht!!! :bounce:
Lange wachtrij :s Tering warm :s en wat een chaos op station eeej :O:O .. maar wel super vermaakt :D:D(Y)
geweldig
* de Kale *
Okay ... Dortmund overtreffen kan niet, maar het kwam er toch wel beetje in de buurt :) Super avond/nacht gehad, mede dankzij MaFFe-Uk :) (K)
* Natje (L)
Dit was mijn eerste keer Masters, maar ik heb me zeker wel vermaakt.. :D:D Alleen jammer van de dure bonnen, maar ach dat blijf je toch wel houden.. Muziek was (Y) Op naar de volgende keer.. :D
was weer vetttt !!
Zeer VET..Neophyte en Angerfist :respect:
Vond het wel weer een leuk feessie, alleen de rijen bij de ingang waren te lang en op sommige plekken was het te warm...verder (y)
supers:bounce:
***3kje***
t was een zeer geslaagd feestjuh...lekker muziek en gezellug mensen:D
***­DarkAn­gel***­
Lekker feesje :bounce:
was zeer geslaagd:)
**Connie**
SUPERFEEST!!!! :bounce:
Heerlijk...alleen jammer dat de tijd zo snel voorbij was,,
Jaa superrr!!:D Alleen heet en drukjes...
*.cindy.*
was een geslaagd feestje
*^*leonie*^*
was weer een leuk feessie!!Tijd ging weer te snel :s
echt geweldig :P
was egt un geslaagd feest volgende x cker weer :D
n0u n0u..dat was N mo0i FeestJ ho0r..:respect:..hehe heb me prima vermaakt...:bounce:
veels te warm :S
//\\//\\ [[]]] ||-|| :respect:
geweldig
*ReblletjuH*
Heb Me Prima Vermaakt:yes: Was Toppie(Y)
zeer geslaagd feestje :bounce:
was weer een lache feesje !!!
-->Vage Mus<--
vet feest aleen erg warm :d
--vage terror tante--
agja wa moet ik er van zegge...was wel grappig....
het was echt een vet feest, nog nooit op zo'n druk feest geweest. Live set van Neophyte vond ik wel vet. het geluid was gewoon goed, het was niet oorverdovend maar das juist goed...voor de rest veel te duur drinken maar het was de moeite waard (Y)
-kick
:respect:
-NL- kevkuh -NL-
fucking vet feest wir na lange tijd!!! alleen te heet verders kei bruut!!!!!!!!
-PREDATOR-
fuck dit was echt super@!!!!!!
-Snicky-
Was zeker wel goed, was voor mij eerste keer MOH, Maaar was Top! Tnx Jelle;) Love You
Jezus echt super vet gewoon!
geweldig
...Cees...
Gwoon te bruut :)
...mausku...
reteketet.....
zeer goed
Was goed te doen :D alleen warmte was minder.
..Brian..
k
..nelis..
leker feest mensen
..­°Jacqu­eline°­..­:woep:
..HEET!!!! maar dankzij m'n waaiertje zeker goed vermaakt..:woep:.. masterlijk feestje :cheer:
ja was weer een lekker feesie he geen last gehad van de rij was binnen half uur binnen en :respect: Partyraiser:respect: klapte der weer zoals gewoonlijk op he
.×.Lausje.×.
:respect: voor de Visitor die z'n scene opdroeg aan Rob!! Het laatste uur was zeker knalluh!! Supervet feestjuh!! :bier: Industrial zaal was (Y)!!!! Keiveel relaxte mensen! Echt 'n bruut feessie!! :vaag:
Check verslagjuHhh!!
1 woord MASTERlijk
013Master-E
zaaltje 3 bruut:D lkker gezellig alleen ingang was klote enz.. mar verderss toppie hoorz:)
100%galbak
was een heftig feest hakkuh
2fast
lache feesie:P
:://Toop\\::
STAMPUHHHH!!! wel ver weg Den Bosch
weer best vermaakt :bier:
Was wel aardig.. MOH gaat een beetje over de top :/ Predator :kwijl:
:beer:­Arjan:­beer:--------->Madelief
knalde zeker wel lekker goede zweer goed geluid en goede lichtshow :respect:Angerfist Paul smurf vizitor Unexist:respect: en zelfs promo knalde wel lekker bij gebrek aan beter;)
:bier: FrietKip_­2 :bier:
zwaar releks... :respect: Partyraiser :respect:
:bier: master­sofhat­tem :bier:
(Y) Super feesie, goed geluid, soms hoorde ik alleen de andere zaal, alleen de consumpties waren weer f*cking duur slaat nergens op 3 bonnen á €1,10 :S :S
was weer een superfeest !!!! mega gezellig !!!
:bier: ronald :lijn:
was wel kick feessie , alleen de rij van anderhalf uur en stroomstoring bij malu de malin waren minder . voor de rest was het wel chill
was wel lache alleen ze hebben teveel man binne gelaten geluid mag ook wel wat harder heb geen piep in me oren en ja bavaria:S
:bier:­METN:b­ier:
The destroyer:respect: GEWELDIG:respect:
:bier:­THOOM:­bier:
Meesterlijk feestje!! alleen kut rij maarja verder :bier: :bier: en nog eens :bier:
:bier:­WJ:bie­r:
Heb me zeer goed vermaakt lekker staan hakken en :respect:Tieum,Partyraiser The destroyer en Angerfist:respect:
was zeker wel goed!! wel erg warm en lange wachtrijen maar was zeker de moeite waard!!!!:D:D
:bounc­e:[Loo­Ss]
Bruute shit ! die van 2006­:respect: MOH :respect:­
:bounc­e:[NL]­Stuite­rbal[N­L]:bou­nce:
Top Feest, vage mensen gesproken :P
:bounce:B 2 the art:bounce:
Industrial Zaal Goed Gedraaid! O.A. Tieum, Destroyer, Negative A, Unexist & Partyraiser(Y):yes: DJ Smurf Vs The Vizitor Was Gewoon TE Bruut(O.A. die Alles Kapot Actie van The Vizitor :[ ) (Y):yes: :respect:
Ja joh stelletje mafjoekels, prop een volgende x n­og een paar duizend man meer in de breebunthallen ­en we staan dan als legbatterijen te stampen, dat ­bedoelen ze nou met ophokken!!! En ook erg fijn, die 5 ­poortjes bij de ingang, hadden ze zeker niet verwa­cht, zoveel volk..stelletje amateurhoeren
Was kk vet feest:D Was me eerste Masters maar zeker niet me laaste
Vette Shit :D
:cheer: Mirjam :cheer:
Wat een TOP avond!!! :respect: heb me egt ontz­et­tend vermaakt!!
Neophyte was goed hahah was top feestje:D alleen jammer dat het drinke enzo zo duur was
Verpletterende indruk aangezien ik was gaan liggen! :P zoooow fucking benauwt en warm...
:LAURA
was echt un geweldig feest :D
Nice Party_*(Y) Partyraiser :respect:
:respe­ct:ste­ef:res­pect: /­
gewoon te gek feest :P
was mo0iiii:D
IN 1 WOORD: GEWELDIG ECHT WEL VET :d ZKR VOOR HERHALING VATBAAR
Zekersss geslaagd feestje (Y). Alleen jammer van die mensen die met de bosjes naar de EHBO gesleept konden worden
:vaag:­hardco­re_­baek:vaag:
de reunionzaal was vet RTC om 2:30-3:00 was ook zeker vet . dus in het kort,masters was vet :respect:
:xtc:K­ONING_­APIE:xtc:
vet hard! had de hele dag nog een piep in me oren:P
het was weer top :D:P
:Yes: Stam(p)Gast :Yes:
Gruwelijk en idd Paul vs JDA :respect: :bounce: :yes:
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
te lang wachten bij de entree..en veel teveel standaard nummers...beetje matig dus:(
super feesje!! :respect:
;­)nissan boy;­)
egt in 1 woordt geweldig op naar de volgende
>>>ICE<<<
vet
>>>M@­u®it$­<<<
www.ieder1 van de kaart.nl :D
was cker gaaf! alleen erg warm!
geweldig
was weer toppie vannacht :lijn::xtc::bounce:
[ Ran-Dee ]
Was vet feest en vooral een vette locatie met goed geluid! :bounce: Jammer van de hitte en de prijzen.. verder was de Industrial zaal het beste.. alleen maar daar gestaan :bounce:
[077] Reneetjuhh
was super vooral industrial zaal yeah.. wel kut heet en kut druk.. en veel wawa's ma verder echt GEWELDIG!
[[*­Duracell Hardcore Bunny*­]]
Super super gezelli feessie! All1 wat een kk flesjes op de grond, enkel is egt na de klote:@:@:@
Was wel lache leuke locatie dusse op naa de volgende M.O.H:):bounce
SUPPER TOF
Geweldig feestje :bounce: Goed gedraaid(Y) alleen beetje warm ha ;) :respect:Terrorzaal was tog wel ut betere werk hehe :respect: Super Feestjee,, Voor herhaling vatbaar :):yes:
[DNA] VL!­3XXX [DNA]
met je kut poten!!! was vet feest!!
[HK] Gab B)
was echt SUPER!!
[NL] A.­P.­F ROT KIND [NL]
was wel grappig :9
[NL] stefke [NL]
egt een super feest!! goed geluid lekkere line up :D
was zkrsss een geslaagd feestje daar...dik vet stampen en zuipen mooi feestje volgende keer mooi weer:P:P:P
Twas zker wel gruwelijk,, kheb het SUPER genote jah :bounce:
[NL]Ca­limero­_*­(L)
Dolle Bedoeling:vaag: twas wir gezellig! alleen viel k bijna flauw van de hitte ma goed... voor de rest :respect:
[NL]KA­ALHEID­=­GEILHE­ID[NL]
was best bruut feesy weer:D
zeer goed feesie
[NL]sland_­super_­gabbers[NL]
zeer goed
kk vet feest(Y)
[NL]Terror-Speedc­ore[NL­]
Gek feest alleen de rij duurde wel lang
zeer klote goed feest maar net te druk
[S.­G.­C.­] T-Man Terreur
was wel weer een lachuh feestje, maar indd zonde van de platen die oversloegen !!
[SF] Lethal Injection
leuker dan ik had verw8 eig! gezellig in de earley en after met Keta :P
[SF] Trip_­O B)
Partyraiser, The Destroyer. The DJ Producer :respect: dik feest :D alleen jammer van de drukte :S om over de warmte maar te zijgen :no:
beetje tegenvaller
_Eliane_
was zeker een GEWELDIG FEEST !!!
_Loesy_
zeer geslaagd!! (Y) ;)
He Mr Pierre ook hier?
Was een goed Feest, en ook nog es VIP. maar ooohw wat was het druk....!
Meesterlijk!!!!! Volgend jaar ZEKER weer denk!!!!
Alcoholic!
Was zkrss Zwaaar dollleeeuuuhhh........Promo, Neophyte, Bass-D, King Matthew en Partyraiser :respect: egt heerlijk gedraaid. In de gang was het lekker koel:D:D da was zkrs btrss
Alet
.
althaus
supper vet feestje en zion uit emmelord :respect: thanks vur de waaier bij een vriendin van men
Ammie013
de industrial arena was egt gruwelijk vet :D:D:D. en het :bier: ging r weer goed in :D
An_dre
Industrial Arena was helemaal geweldig (y):D
Angela(L)Leo
was zeker n vet feest alleen fucking warm en op t ­­­einde zwaar gaar maja heb me goed vermaakt :yes:
Was egt wel zwaar relaxt.
Ara:bye:
echt super het enigste minpuntje wat ik kan bedenken is dat endymion er niet was
Jajaja, dit was ´m weer hoor!
Arie J Beukenoot
Tieum was weer lekker bezig :jaja: alleen wat stond iedereen stil in de hardcore he, saaie bedoeling van 4tot6 ofzo :S
Armyoftwodj
zeer goed op de entree na!!!!
Kutsfeer maar was te verwachten :/ .. in ieder geval geen masters voor mij
b) sender
egt een lkkr feessie :yes:
Geweldig feest! prachtig geluid.... en ANGERFIST 4 Life!!!!
zo heb ik weer over leefd :vaag: maar was wel top :d
Bacolul :/
:respect: voor MOH maar van die bonnetjes vond dat toch wel belachelijk :S
Kan niks anders zeggen, het was echt een fucking vet feest!!! spacede em volledig door:D vizitor maakte het op het einde helemaal vet!!:bounce:
balblowa
cker te gek goed gestampt daaro
Bartje_^
geweldig
dol hoor :bounce: BRABANTHALLEN!!
Bearded Jeffke
1 woord vet feest alleen duur bier daar!!!
Bergse Reefteef
zeer goed
BiianCa || Biitchie
Ik was er jammer genoeg niet :O
de ingang was klote maar het feest was ech goed superrrrrrrrrrr
bise gaar
supper relax lekker gestamp man tied vuur de volgende hahah
bitchje
het was echt een superrrrrrrrrrrrrrrrrr feest en knallen gewoon
Jah was super gaaf feestje jammer voor t lange wachte bij de ingang maja...
MOH goed te doen deze keer! :bier: partyraiser :respect:
Br!­L Zonder Br!­L
jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
Brain Insane
Knalfeest!! vette locatie, goed geluid, alleen bier mag goedkoper de volgende keer :S VINCE :respect: Industrial Area was ook goeie :P
Breda-Mike
een moh van 3 keer niks :no:
Busty.
wachtrij was te lang. kenne de foullieerders nie meteen ook t kaartje scheuren? of zijn daar gecertificeerde mensen voor nodig?:P was errug geslaagd feestje:D partyraiser!! :respect:
was zekers een bruut feest volgende x weer alleen weer jammer van de clubkutten die erwaren weer veelste veel ervan :S:S
was echt een te gek feest:D
Veels te drukke rij, veels te warm, veels te druk, drinke was te duur :jaja: en in de main werd je para van die idiote knipperlichten. dus ja. KUT FEEST :)
Cinderellaa*
Geen woorden voor!
cinnamoontje
zo anders was ik ff niet meer te stoppen bij de Destroyer, wat ging ik lekker zeg! Verder had ik het in me eentje helemaal naar me zin bij BuzzFuzz & Dano. En KALE echt gewelldig dat ik jou nog tegen mocht komen, dat had ik nooit verwacht ;P 1 minpunt, zaal 1 was te warm en in 't begin te druk en waarom zien mensen mij altijd op M.O.H. aan voor een draaideur, loop gewoon om mij heen zo moeilijk is dat toch niet!
cinnek­uhh!!!­!­
met de hele bende wer t maximale er uit gehaald ...attekoppen.nl!!!!
Cleo-tje (L)
geweldig
TOPFEEST :D heb ma n kwartier in de hardcore zaal gestaan.. :respect:INDUSTRIAL ZAAL:respect:
Cntr7
Vette shit in de Industrial Arena :jaja:
Cor.S
was wel een geinig feestje..... jongens wat was het gezellig...:D we gaan snel weer vissen he:D
Heb me zeker weer vermaakt! :-D
Corsa
te gek angerfist was de beste daarna outblast vs tommyknocker
Cr@zy Bitch
het feest was zoveel maal bter geweest zonder die fucking kuthitte,maar heb me voor de rest uitstekend vermaakt:D
mooi feestje :D
Super party... :respect: heb me zeer goed vermaakt...!!
D'n bolle:bier:
ge-wel-dig:D alleen bier was duur:(
D-Check
KEIHARD
D3my :woepwoep:
goeie muziek, lelijk decor, veel te warm maar wel blij datk nie in die kk rij heb hoeven staan wachten.
Echt super vet Feestje :D
Damiano*
Dat was tog egt wel een super bruut feesie heel de avond in de earltrave gestaan was knallen!!!:yes: wel erg gezweten maarjah :bier:
Darkch­ild198­1
HEB ME SUPER VERMAAKT EGT KAN NIET W8EN OP DE VOLGENDE MASTERS OF HARDCORE :P
De FEESTFee B)
was zkrs vet :D blij dat ik neophyte heb gezien in alle vaagheid :D
De Herrie­hippie
te druk, te warm, slecht publiek, slechte entree, goed geluid :D, bier te duur :( ..achja heb me wel vermaakt. Had er tog niet veel van verwacht!
De party-schranzer
jammer dat ik toen nog niet wist wat industrial was
De Rop
Geweldig feest :D
De Vage Voorzitter Bennie
Super (Y)
Super gewoon :bounce:
Was gratiez knalleh!!
DICKY :cheer:
Eindelijk beter geluid:) Beter dat ik VIP was, lkker niet in die rij gestaan! Verder een Super feest :woep:
ECHT SUPER VOLGEND JAAR WEER!!!!
DJ Catastrophy
het feest zelf was zwaar kut !!! maar heb me zeker wel vermaakt, veel bekenden gezien :D
DJ D-Jackal
Super heb me prima vermaakt was een van de betere ­­­­mohs :r­espect: UNEXIST - PROMO - TOMMYKNOCKER :P :r­espect:­
Dj Viruss!
echt Gortig gewoon:bounce:
DJ X-treme
Vond het typisch moh :S beetje rare sfeer maar heb me zekers wel vermaakt.
DJ-X
MoH :respect:  1ste keer :D maar was wel Geweldig :jaja:  (alleen jammer van die kut hitte :vaag: )
DJ_­Smurf_­GGM_­UK
Fantastic party. Great sound system and lots of party people. Thank you very much :respect !!!
Dodewaard maniac
Was zeker wel een geslaagd feest. Maar beetje onnodig dat The Vizitor die computer aan gort sloeg ;-) Samen met de Smurf zeker een goed einde van het feest. Al waren die flesjes echt klote. Constant opletten, dat je niet op je muil ging
was goed geslaagd feest.. beetje lange rij, maar was het goed waard (Y)
Dokuh
terielexxxxxxxx :D :D :respect:
DON BRIT
weer een puike avond gehad :respect: VINCE :respect: mijn held !! miste alleen m'n mopke
super feesjeeee hooorrrr !!! PARTYRAISER :respect:
Drunk 'n High
wat een LIJPOOS liepen daar Kahnker
Vet feest alleen jammer dat onze wiet is afgepakt
Dweebso
zeer gaaf feestje !!!
Early Eef ;)
super sfeertje!!! was echt gezellig :cheer: boven verwachting!!
Was un schôn fisje.. doen we zeker nog un keer over!! Was vette muziek barend ;-)
Endy4Life
echt vet met henk
Wat een vette mega super kei kewl gaaf feest!!! Whoehie!!! Zo moeten ze er meer organiseren. Alleen in het vervolg de airco wat beter afstellen!
ErikE
was een goed laage avondje :D afterparty ook
Jaa was lekker knallenn :D wel heel druk maar was top (Y)
etje
het hele feest was het NET niet
:respect: :respect: THE DESTROYYEERRRR :respect: :respect: "Boxed, Street Fukkers, TOTAL HATE!" en die bas onder "Test the Dj" SHJITTT da was TE erg :D :bier:
Falca
Ouweeeeeee feestje vant jaar!!, sfeer was top!!, heb me in me 1tje zelfs nog goed van vermaakt!
Fc den boschweg :bier:
Super Feest!!!!
fleurtje v b
was zwaar laache feest!! heb er van genote!
fob_hardcore
egt dol daar
was leuwk feest ook omdat het me eerste was maar toch top :respect: en drukte.. en idd nadeel zijn die flesje lkker handig voor inknijpen maar ga er op staan en je breekt je poten maja..
Fogo
DIK FEEST!!! zaal drie t beste :respect: JAPPO :respect: en negative A draaide ook LEKKAH!!!!
Foltergeist
top feest, in 1 woord geweldig :D
Fr9ddo
was zwaar knallen!! lekker lopen zweten ook!!
Beetje wisselvallig, ene moment had ik t feest van me leven en t andere moment vond ik t weer zwaar tegen vallen :S had er meer van verwacht!
Franzino
Eerste MOH! Feest was op zich goed, maar had er toch iets meer van verwacht (weinig sfeer). Alles was eigenlijk toch wel redelijk duur. Goede organisatie van WC's en bonnen en bar. Zelden moeten wachten. Die harde bierflesjes zijn wel moordend. En waarom geen Vodka? Muziek in de Reunion Area was geweldig goed en was de beste zaal. Dj Danna was wel de slechtste DJ. Muziek stond wel zeer luid, eigenlijk veel te luid. Geluk dat ik mijn -25dB oordoppen bij had. Ik heb mij prima vermaakt, maar TD is beter!
Early rave was van begin tot einde knallen drank was veelste duur
FreakCaressa
KEIVET:P Ghehe STik idioot met Opperidioot Knoot:P
was wel grappig maar niet wat ik er van had verwacht, haha en ik was iedere keer iedereen kwijt
VETJES
Gabber_­Jeffrey
heb me prima vermaakt:P
Gary's
t was echt sppr vet
Gassen met die zooi!!!­
Goed geluid, leuke sfeer, veel bekenden.....geweldig feestje!!!!
:bounce: twas MASTERZ :bounce:
Goeie ToelliE O:)
Zupa :D
GOUDHAAN
Super feest, Oldschool zaal was het beste! Goed georganiseerd alleen de rijen waren te lang bij de VIP. Verder Rotterdam Terror Corps, Buzz Fuzz& Dano :respect:
:D Dik vet klarinet! :| ][ :doetiwoep::woeptidoe:
H2TB!
De early zaal was wel goed! De rest van de zalen was KUT!
H4L-speedy-h4L
zekker geslaagd alleeen die entree :(
H4L^Gracht^
Super vet feest van MoH alweer!1! :p
hakkuh&zaguh
industrial arena helemaal super... alleen beetje te warm
het was een super vet feest.... we waren er een van de eerste en nog moesten we een uur wachten tot we binnen waren... dat is zekers een min punt
was wel een leuk feestje....uitschieters waren predator en destroyer:kwijl:...maar voor de rest was het geld niet waard...:jaja:
Hard &­ Fast :bier:
Smurf, The Vizotor en The Destroyer waren super
hardcore - voerendaal
typisch MOH feest.balen van het lange wachten zo m­iste ik een deel van de belangrijkste set van de a­vond.verder heb ik me toch vermaakt.Industrial are­a, was nu al beter dan in thialf, maar was nog erg­ triest betreft de aankleding.de grote zaal leuk g­eprobeerd aan te kleden,maar de rest niet aan geda­cht.
Hardcore Mark !­
was wel leuk alleen minder als dat ik had verwacht
hardcore michel
geweldig
hardcore to the bone 2
was echt een top lokatie heel groot en er werd goed hard gedraait!!
Super feest :D:D:D Echt zo super naar mijn zin gehad!
hardcore_­mutsje
super feestje
HardCoreFem
Super, wat een heerlijk geluid :bounce: Heb me weer prima vermaakt :D
Dik Vet Bruut!!!! !!! :D :cheer:
Hardst­ylezLU­NA
was ech wel gezellig feessie eindje rijden maar dan heb je ook wat :)
Ondanks de lange wachtrij zeker een top feest gehad! :D Toppers: Destroyer en Predator :respect:
Harry Nak
Dik feest plus Top sfeer (uitblinker Area 2 alleen maar hakkende en lachende mensen gezien) maar ook de main was goed (wat een geluid overal!)
was gvd een kei goedfeest kon wel 1 week er blijve zo vet was ut:D
Een nacht om NOOIT meer te vergeten:P
Hobbykip
Slecht georganiseerd met wachtrijen en hitte maar het feest zelf was goed te doen.
hofstede_j
super feest :)
hollee­der:bo­unce:
was wel weer oldschool. grote zaal was kut, maar early was zekers mooi RTC en bass D ware egt meester bezig
HP-tjuh :bier:
Die discobal deed het em cker.
zoww dit had k nie verwacht, maar WAT een feest egt! :D gweldig naar mn zin gehad.. heerrrlijk gwoon :D
echt prima vermaakt:yes: sfeer was verder top!:D
I.T
Was echt kogel. had zelfs een wandelbingo
Ingelpingel
MASTERLIJK :bounce: was helemaal toppie mensen :D
Ivanhooo
de sfeer was minder (N) maar we hebben ons toch nog goed geamuseerd :yes: beter geluid dan in heerenveen (Y) Da­Y-­már :respect: Partyraiser :respect:
Ivoos
bruut
J070 :hyper: :beer:
Op de muziek van Unexist, Partyraiser, en Smurf vs The Vizitor liggen stampen!! Harde terreur :D:D geslaagt helemaal super
jaily hardcore addicted
het geluid enzo was goed was alleen veel te warm daar binnen
wel knalle feesie :D alleen wel erg warm ja... en een aardag doolhof:P
Jappiee
ik vond het echt super, me eerste grote feest en dan zo 1, alles was egt goed vooral de sfeer en de muziek
JeMoer­Whitne­y
MaStErLiJk!!!
Jenny :bounce:
super! En jahh, Ge Wetj, Ge Zwetj;)
Jeroen-O
was gewoon kk doll
JeWeet­Zelluf­10
Zeker ge-wel-dig feest :d neophyte live :yes: :respect:
joehoe(K)
in de rij nog geen 10min gestaan. was alleen veelste druk en veelste warm!!! en wat een kk bende op de grond met die kut flesjes maar voor de rest was het weer een top feessie!!!!!
in het begin was het nog een beetje z8 na dat foutblast had gedraaijt werd het steeds harder :D boaah niet meer normaal egt een super feest :D top lokatie ennuh t laatste half uurtje the vizitor :respect: ram vet :D:D:D:D
JORAM.. ;P
ja was gewoon super(Y) ZEELAND was weer goed vertegenwoordigd!!..
Josse
mooi feestje hoor! Smurf en Vizitor:D
Erg gezellie gehad en er werd lekker snoeihard gedraaid...alleen zoals zovaak geen airco..verders goed te doen (Y)
de industrial zaal 4 ever :D:D:D yeahh!!! eary zaal was niet echt mijn ding , mainstream was ook zeer goeie maar industrial de shit !
Jumix
Superss Feest!
Zoo was echt wel een vet feessie!! :D
Op de rij na: BRUUT!!!
gewoon een superfeest!! ANGERFIST :respect:
JusticeTH
wat een kut feest echt niet meer heen alleen de industrial zaal nix op aan te merken vor de rest alles k*t
K.A.L.E.
vette ruime locatie, vette zware bass maar wel behoorlijk duur drinken.... mag van mij wel weer daar! :lijn:
Kick Noise >H4H.­FM<
Jaah t was wel leukjes he .. All1 lang in de rij gestaan ..:S Veder was t COOL :D Tieum, Negative A, Unexist & Partyraiser en The Vizitor Was te gek :P (Y)
Beste MOH sinds tijden... :bounce:
(Y) VINCE, MANU LE MALIN , UNEXIST (Y) :respect:
koekiejjj :honger:
feest was opzich wel goed te doen..alleen het lange w8ten bij de ingang :S moet beter kunnen!! maar destroyer :respect: maakte veel goed!! :D
Krissie82
Whaha wel weer mooi feestje hoor (y) :bounce: :P
krullebol87
super zeker naar mn zin gehad :D :P
L!N
:bounce::bounce::bounce:Zoooo was mie vet! :kwijl: Vooral de early rave :respect: Bass D :respect:
Laat ik het erop houden dat ik mijn avondje tog wel goed doorgekomen:jaja: maar had wel meer verwagt ervan;)
Was zeker master vet feessie!! Zeker 5 kilo er af gehakt!!!!
LaLaLa­nd:bou­nce:
Super feestje geweest! Ben alleen in de reunion zaal geweest, maar oh wat was dat gaaf! Enne totaal geen last gehad van een wachtrij... binnen een kwartier stonden we binnen!
LANGE DULLE
was mooi feestje,en een goeie sfeer hing dr,werd ook idd lekker gedraait:D
Leeuwa­rderTe­RRoR a.­k.­a P3Pkabouter
was wel leuk feestjuhh :D :bounce: alleen een paar van die sukkels die men petje PROBEEREN te stelen! ze konden er zelf nie een betalen zeker stelletje #$^&*@#$%
leijtuh
geweldig
was super!! heb me goed vermaakt.. was toppie :respect:
Leonske
Geweldig
Less:bier:
was egt toppie (Y)
was een leuk feesie :D (Y)
LiL~~H­aRdCoR­eBiTcH
sooow was echt zker wel relax ja :p:d
Lin :devil:
Was weer een geslaagd feestje, alleen die hitte :s btje beursgebouw idee haha... Er hing ook een (y) sfeertje. Kortom niks op aan te merken! dikke (K) aan iedereen die ik ben tegen gekomen
Linda:cheer:
nou wat een feest zeg.. aan het begin d8 ik GADVER nationale doodkijkwedstrijd.. en helemaal geen sfeer.. maar dat kwam helemaal goed.. het werd een super feest :respect: dana :respect:+ :respect:bass D:respect: +:respect: predator :respect
Lindsey1987
prachtig feesie, staan hakkuh als een beer!
LinsePins
Beetje jammer dat je zo lang moest wachten!!! Maar voor de rest was het super!!!
als je praat over een superfeest pfffffff dit was egt KLASSE GOED TE PASSE
Lisel
Gezellif feesie en lekkere sfeer :D was inderdaad wel te warm maar heb nu een mooie waaier :D
Lith
Jaaah was weer genieten in de Ouwe School.... :bounce:
Ljmichael
was egt geslaagd
Louie :[
:D:P zo was cker een zeer best feesie :P alleen die pokke flessies hebben ze heel handig bedacht :S NIET!!!
Louize777
THAT WAS BLOODY GREAT!
lucje_b
wat een feest:D entree duurde wel veel te lang maar daarna heerlijk:D destroyer man van de avond :respect:
Luit :bier:
was echt geweldig zeg. Destroyer was echt het hoogtepunt zeg WTF wat vet
zwaar lache feest.. alleen jammer van die kutrij op t begin en wat mij betreft is het in de brabanthallen echt een dolhof!!
M E L A N I E
ik dacht in het begin dit word echt niks :no: wat een drukte. maar het was echt SUPER!!! :bounce:
Maarte­nKersj­es
supper
Maik A.­K.­A Ento
megaa feest:P:d
supergaaf
Manic D ©
viel tegen. 2 uur in de rij gestaan GVD. Dit is niet meer de MOH die ik ken.
zeker goei feestje gehad t was alleen zo warm en druk in de main
Marjol­eintje­ee (L) Stuiterbal
Jammer vandie rot flesjes en de warmte.. Maar de rest was super :D :respect: Da Hustla :respect:
mark_­ude :bounce:
mooi feest
Het Was egt een megabruut feest(H)
Matthijs
was echt n vet feest :) leukere sfeer dan ik had verwacht en r werd lekker gedraaid :)
Mel B)
enige pluspunt was de platenkeuze van de dj;s in de main & early, helaas vond ik het geluid diep triest, platen die oversloegen:/ en de sfeer was om te kotsen..
was een goed feest wel te knalluh best wel hard
1 woord "geweldig";)
Michellûh..
lache feestje!!!...geluid kon wel iets harder in de hc en d­­­e ­airco ook..!! verder goeie muziek gedraait!!!­!­!­!!!­!!! en die kutrije waren minder..maar verd­er (Y)
Industrial zaaltje :kwijl: Op een gegeven moment had ik t wel gehad daar: Te warm, druk en duur :)
GRuwelijk feest :bounce:
Wow....:bounce: 1 van mijn betere feesten ooit :| Serial killaz, DAY-már, dana, buzzfuzz waxweadle...PartyraisER!!!!!!!! :respect: voor de dj's echt TOP hard gebeukt...!! laatste 2 uuren zijn me goed bijgeblefen...PARTYRAISER mah partyraiser is de man die echt alles kan...supper set wes echt (y) vet lopen dwalen met mede gabbers lijpo's door dat gangen complex was echt uber vaag feesie..vanmorgen 10.00 aangekomen in leeuwardem...after gaan bij de hofnar :smoke: 23.45 wask weer thuis zondag :p..:coke: :pill:
was echt zwaaaaaaaaaar maasters!
Ondanks de :@ start die ik maakte toch toppie naar m'n zin gehad(Y) en d'r is altijd wat om over te zeiken, deze x vooral de warmte en de drukte weer! :bounce:
Masterssss!!!!! :bounce:
MR PIERRE
zo bruut feesie echt super vermaakt
mr turner
wat een hitte zeg, maja boeie. een super feest. meccano twins waren de helden van de avond :D
Mr. T.
DIK STAMPUHH!!!! jammer dat je geen wiet meej naar binnen mog nemen had ik wel verwacht
top feestje
M¥$­ter¥ $­p@­cÉjE$­©
was wel een vet feest... maar de deuren naar buten mogen voortaan van mij dichtblijven... (en in het vervolg wt dichterbij)
NachtGabber
Ik heb me prima vermaakt. :jaja: Jammer dat ik me rond 2 uur kut begint voelen. DaY-Mar :respect: Stunned Guys :respect: RTC (y) Dana (y) en OUtblast vs Tommyknocker (y)
Geweldig feestje :yes:
nasi REDBULL GEK!­
Zeker master
Natas,, (F)
was egt een Super Vett feestje!! :)
was een mega avondje en net als de mede hoorenaar segt Scalp M Bierflesjes Never nooit meer breekt egt je nek voor de rest super
NEUKFOUT
:respect: MOH :respect: as weer eens lekker knalle.Goed geluid :respect: niet lang hoeven w88 omdat we der vroeg waren. :respect: PARTYRAISER DRAAIDE ZOALS GEWOONLIJK WEER EENS HEERLIJK :respect:
nicefoxygirl
Jammer van de sfeer (of eerlijk gezegd GEEN sfeer..) ieder stond (ipv danst) en liep maar een beetje rond te lopen.. en mensen grow up, wat is er nou zo leuk aan om compleet verrot en verlebt er bij te lopen door overmatig drugsgebruik?!?!?!
nick_R
:bounce: industrial zaal was meesterlijk :respect: reanimator, manu le malin, DESTROYERRRR, stormtrooper & smurf vs Visitor en producer.... alleen de rij was kut.. verder een zeer goed feestjuh
industrial arena :respect:
vet feestje ! alleen de rije waren minder ma dat heeft paul elstak weer helemaal goedgemaakt !!
Was weer geslaagd, pijn aan mn poten nu maar dat i­­­­s iets goeds Alleen die flesjes waren klote, DA­Y­-MAR, Vin­­ce, Angerfist:bounce: M­aar was weer lekker warm en mn waai­er g­ing gvd ook­ nog eens naar de klote :[ :P
heej het was weer een hard feesjuh alleen was het te warm en al die flesjes op de grond zwaar kut...
NL -->Edjûh<-- NL
geweldig
NL_­hardco­retrut­je_­NL
SUPPER FEEST volgende keer nii meer van die kk fles doen voor de rest was het egt super ,, :respect: ANGERFIST :respect:
NL_teun_NL
vet feest
NLhardcore
ja was 1 dikke party zal het niet gauw vergeten:D
Zoww heej wat een feest !!! :bounce::bounce: :D:D
O.­I.­V.­Heipaal aka gaaan veteraan
knalluh het was weer toppie
o:) Koopa Troopa o:)
helemaal super :D hihi geen last van gehad van lange wachtrij :P V.I.P terreur :D echt prima vermaakt beetje jammer dat de rest al zo vroeg naar huis wou:@:( snik snik :(
Offensive Luuk
wachtrij had beter geregeld kunnen worden, drinken was fuckin' duur. maar verder heb ik me prima vermaakt, muziek en live-acts waren top (y)
Oldskool TDV
Was een TOP Feessie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
lekker hard
Super Vet, voor herhaling vatbaar ;)
Oude PF :BIER:NL_­PSYCHO-RAT_­NL:BIER:
IN EEN WOORD SUPER
p.­t.­b.­d_­holland_­p.­t.­b.­d
goed
P@RTYRICO
Ging wel!!
HET WAS EEN SUPER FEEST EN VOLGENDE KEER BEN IK ZEKER WEER VAN DE PARTIJ! :)
paulus T
wel een goed feest, maar wat een kut flesjes je wordt er gewoon moe van.en die aktie vanpaul(the visitor)prachtig gewoon met dat beeldscherm en die toetsenborden
Penis
DE SFEER WAS KUT!! MAAR HET WAS WEDEROM EEN BRUUT FEEST!!!! MAAR JONGENS DIT KAN GROTER ER HARDER!!!!!
dit was natuurlijk 1 van dé feestjes! Helemaal top!(Y)
Phoolie
Top feestje, er werd lekker gedraaid & het was super gezellig
Piet.S
goeie muziek,heel warm,super vet feest!!!!!!!!!!
Buiten was het best koud zonder jas :S
Pimmeke
Was goed te doen daarzo!! lokatie is wel vet!! alleen bestwel verdwaald soms mja was ok stront bezope :) Bavaria nie zo maar in flesjes is wel fijn!!
Pindaklaatst
Was echt een top feessie (Y) Heel de avond geknalt :bounce:
Pit_­Tek aka Terreur
dit was zeker weer eens een geslaagd feessie van moh alleeen tering druk en benauwd maar voor herhaling vatbaar dit is de eerste keer sinds tijden da ik me eigen zo vermaakt heb op moh en jammer da er veel mense nie tegen een douwtje kenne maar daar had ik bij de industriel geen last van gelukkig en ze moeten die klote flesjes afschafe want da is nie te zuipe zo laters
egt f*cking gruwelek :D
POEHHEY®
superfeestje, alleen irriteer ik me aan die plastic bierflesjes overal op de grond....
prijntje
:respect:the destroyer:respect: zo lkker gedraaitt en ::respect:The visitor vs SMURF:respect: heerlijke afsluiter
PRISCILLA.
:woep:
Promo-Fre@k
promo was weer uber angerfist en neophyte ooken mijn eerste masters feesie was zwaar masters geslaagd:d:d:d
Pussycat
Kwijl... Wat een feest!
R..(L)
was egt super vet vooral paul elstak en j.d.a op t laatst !!!
Rave' oltion 23
Naja gezellig was het zker!!! maar het feest zelf,Bagger!!!!! Geen masters meer voor mij!
KUDELS ZOOITJE TERREUR!!!! WAS ZEKER GAAAN :bounce:
Razende Raapie™
was geslaagd
unexist en da predator die vondt ik zeer goed
relaxt
dit feest was weer eens keer super vet! niet meer en niet minder
RemcoOcmer
was een leuk feest alleen het was wat te druk
Uber Party:D:D
Verss feestje :respect: Werd lekker gedraaid, alleen te warm & te lange rijen! Heb me verder prima vermaakt! :bounce:
Ricooow!
geweldig
RO3L
pff wanne gek zeg... super feesie alleen 3.60 voor een pilsje schandaling ... en het was gewoon te druk... verder wast echt optimaal
KUT UITSMIJTERS
VET MAR KK DRUK NI NORMAAL!
RobinNauta
Die wijven jonge! Non de klere vooral bij vince...heb er nog een stijve nek van
Super Vet Feest alleen jammer van de drukte :(
rolf maiskolf
was heet en druk verder super gaaf ,snoeihard gestuiterd
kanker feest masters wordt de volgende keer nog kuter en veel te comercieel
MoH heeft zijn naam weer omhoog gehaald bij mij! Superfeest! :respect:
toppert heb vet me nikies stukgehakt en smurf was ook weer van de partij het laatste uurtjuh wAS VET RAMME!8)
RoyCore
Goed feesje! lekkere muziek :D Partyraiser :respect: /> 1 dikke minpunt die KK rij van 1.5 uur :(
RUDOLF:bier:
lekker feestje alle kk warm man
Salvo
wahoooooooooo
Sammieee :woop:
PARTYRAISER :respect: SMURF & VISITOR :respect: Dont Fuck With The Little Ru­­bber Duck :D:D:D Super Feest !! :D
San-e
Zeer goed feest!! :bounce:
Semi
vond er weinig aan, en prijzen lagen een btje te hoog: 40eu­ro kaartje, 6euro parkeren, 5euro kluisje, 3.30eur­o biertje, 2.20euro water, 2euro wc, en bier in fl­esjes :S best makkelijk als je je nek wil breken, overal rijen :S en volgens mij deed de airco et niet :S jesus wat een hitte, geluid vonk ook niet alles, behalve in de early die was (Y)
Sharon.nl
kk kk kk dik
Sjeenus
feest was gewoon supers :D reunion arena had mooie licht effecten en lekkere rag muziek, zeker vermaakt :D enne je kon gewoon naar kluisjesruimte toe en dara was het lekker koel dus daarover niet te zeuren (y) ;)
en dan raak je weg kwijt haha
Smoky
het was geweldig leuk daar echt toppie
Sneaktum
helemaal GEWELDIG!
SnotJong Aka GabberBas
was nog slechter dan ik eerst dacht maja niet alluhz was slecht SMURF war zekerz toppie :respect:
was wel aardig maar het bier was lauw op het laatst :S
spacel­in:bou­nce:
zaal 3 maakte heel wat goed:)
alleen de industrial was echt vet Dik kutgeluid hardcore area echt slecht en dat moest de hardste masters ooit worde??? Dortmund ging 50x zo hard ik kwam thuis en had nog geeneens een piep in mijn oren jonge jonge
Spartan Law Online
(Y) feestje.., Destroyer/Producer/Partyraiser Volle Gas Knallen Baas !!
Stamphaas
VET feest, vooral partyraiser en the Vizitor!!!! HELDEN!!!
Het was echt een heerlijk feest, Day-Mar en Neophyte hebben het voor mij gedaan :D T was ook gezellig in de trein ;)
StampTrutje
Het begin was kut, maar het wer echt wel vet op t einde.. ennuh groter is niet altijd beter!
stampwyffi
was lekker feesie
Stefan­ieeee!­!!­
Masters was helemaal Los..VOlgende keer weer!!..SUper Kick..
stenniss
was wel lachen en idd eten en drinken godse duur maar voor de rest wel vermaakt ;)
STRIKE­FIGHTE­R
zeer geslaagt feestje voor all DESTROYER ,THE VIZITOR EN SMURF
Struissie
Was een goei feestje.... Het laaste uur was zeker het mooiste met Paul en JDA :D
stuite­rkonij­ntjuh
je moest alleen zo fckng lang wachten om binnen te komen, dat was slecht geregeld!!
SURI_­stampertje_­NL
was helemaal geweldig ent geluid ook, was VELE BETER dan in thialf:D
T e s s a..
was vet feestje :respect:
T3KN0 TRiBUN44L
De rij was KK lang, het was KK warm, maar er werd te erg gedraaid :respect: Promo, Vince, Paul & J.D.A., Manu Le Malin & en de gekste man was weer UNEXIST darker :yes: then :yes: darker :respect:, 3th Generation zwaar aanwezig en Het was weer KK Knetter :vaag:
TeKna
Vet feest :bounce: Met zeker een goeie sfeer.....Masters (y)
vond het maar een bagger feest :S prijs van drank lag behoorlijk hoog en veel te veel aso mense die nergens respect voor hebbe :@ VISITIOR heb voor mij me avondje nog beetje gered :respect:
Terreur_­op_­Wielen
Het was wel een gezellig feest maar dat was dan ook wel alles ja het geluid was beter als de keren ervoor maar het was veel te warm en te druk www.worldofhardcore.nl voor foto's
terror mama:b­ounce:
zekers vet feestjuh beters als masters 10 jaar bestaan toppie
terror-hans
10 bonus lijkt me duidelijk en van de rij geen last jo moet je de kaarten optijd halen krijg je vip rtc recpect jongens
Werd goede muziek gedraaidt.:D het was Supper Gezellig:P
terror_­snikkol
terreurd goed:BOUNCE:
terror­dikneu­s
ey waar kan ik alle maal fotos kijken
terrorgast
Was een zeer geslaagd feest Rotterdam Terror Corps :)
tering goed feesy doe is ff terug spoelen ff over doen en weer de hele nacht hakkuh
Tezzeret
Mega Feest!!!! Lekker Kunnen Stampun in de Industrial!!
TH-PACkMAN
beetje druk was wel gezellig en relax publiek ran aan de duure kant
aard van de kaart!!!!!
Tha Rookie
Viel me nix tegen, heb me kostelijk vermaakt! Pred­ator :respect: Manu :respect: Idd beste MoH sinds tijden....
zeker een goed feestje....vince was toppie!
The Batman !!!!!­
de main zaal was geen ruk aan . maar de early rave .... GEWELDIG !!
The Harder Styles 4 Life
het was kk knalluh !!!!
The Hellfire
Echt weer een geweldige MOH, ze hebben van hun fouten in het thialf geleerd!!
Held van de avond, The Producer!
TOPfeest!!!:D er werd super gedraaid overal! niet lang in de rij gestaan:P want we waren er vanaf het begin...zuiver geluid..een dreunende bass...maar na de tijd geen piep in de oren:P(Y)
SUPER!! beter dan in thialf!!Raise my fist fot Angerfist:respect:
Was himmal d0l jaa ;).. Zeker well.!
ik vond het een knal avond alles was goed
Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]
Wel een geinig feestje :bier:
ThoTha
Wat een topfeest! Promo draaide hard, drank en eten waren wel weer erg duur en de rij bij de ingang kon beter maar al met al SUPER!
Thunderdome freak
het was een super feest er werd goed gedraaid ik was vooral tevreden over partyraiser die draaide echt netjes ik vond het een geslaagde avond!!!
Tilburg Terreur :[
K von t tog tegenvallen:( Veeeels te warm, weinig (geen) aankleding, veels te druk en al helemaal in z­­aal 3 En veels te veel ClubKutte:S
Ja wel dik.. :)
Super mooi zoals gewoonlijk :bounce:
UTCA_­Hakkuh­Wijffi­e :lijn:
vers feesje , leuke tijd gehad met me moppie(l) en ik had eerlek gezegt hadk slegter verwacht dus TOPPie :D (y)
UTR,,H­ardcor­e_­droppi­e,,UTR
Was vet stampuh man hoofdzaal toppiej
Was een gaaf feessie, relaxt ingedeeld zo. Wel een beetje druk he..damn. Vooral de Industrial zaal vond ik wel bruut. Manu, Destroyer,Jappo:respect:
VanDaal
was egt super super vet
was echt hmml te vet gewoon:)
VibeKeeper
En Gaan!!!!!!!!!
Victorie
super feest, alleen even iets te druk....
vidal
super feest goede sfeer goede locatie was zkrs knalluh:)
was een mega vet feestjuh :D:bounce:
visje84
gewoon weg lekker knalluh!!!!
Von Luttik­hausen
goede sfeer, geluid goed en goed gedraaid :bounce:
Vonnie O:) Ponnie
Waar Mooi Feestje :D Zeker Wel.. De Vlindertjes Hebben Zich Goed Vermaakt :P
VW Motor Sport
eiselijk feestje
W.
ZEER GRUWELIJK GOED
twas weer super, echt een top feest!!!!
:gaap: Geen Baco?? :vaag:
Vette muziek, té warm, té benauwd, slecht aangekleed... Had er meer van verwacht eigenlijk...
angerfist en partyraiser waren zeer goed bezig
VINCE JDA EN UNEXIST :respect: EGT VETTTT
Wvoort026
MEGA FEEST:D:D
X.Bianc
Gruwelijk Feestje....Heb me prima vermaakt :bounce: :respect:Alleen bier was idd aan de dure kant..En al die flesjes op de grond:S
Kkertjes Goed Feesttt!!!
XTieumX
Was cker vett FeesT Jhaa
Zattej­an:bie­r:
in de early rave hing wel een relaxd sfeertje dat ik nog weet:D
Zjuul:­bounce­:
zo wel lekker feessie ja... inderdaad zaal 3 deed hethem wel.... jammer van die hitte
zoutelande-power
heey luitjesss was echt super feesiej echt een top sfeer:D
het was eeen dolle boel..:D en heb het geweldig naar m'n zin gehad..!! :respect:
ondanks de drukte en warmte een geweldig feest!!!
et was hartsike leuk alleen te weinig zit plaatsen op het einde:P
The Vizitor & Smurff echt knalle jonge SUPER :D:D:D
Te warm en te druk maar verder SUPER !!
Masters is zeker goed verlopen :D beetje warm beetje druk maar hoort erbij:D
brute party, alleen et geluid mocht wa harder
º¹³Patrick
was super feest kompleet uit men dak
MOH op zijn best!! Het was echt een super feest Industrial was echt goed!!!! Volgende keer maar weer in de brabant hallen alleen dan zonder die lange rijen bij de ingang en dat veel te dure bier

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D