Smurf & The Vizitor Waarom moeten die harde kutflessies nou? Je breekt je enkels erop. Niet meer doen... foei! ow en drie bonnen voor een biertje is ook een beetje te! TOPPER! Dagmar je draaide ook weer errug lekker!!!
Dit was mijn eerste keer Masters, maar ik heb me zeker wel vermaakt.. Alleen jammer van de dure bonnen, maar ach dat blijf je toch wel houden.. Muziek was Op naar de volgende keer..
was weer vetttt !!
Zeer VET..Neophyte en Angerfist
Vond het wel weer een leuk feessie, alleen de rijen bij de ingang waren te lang en op sommige plekken was het te warm...verder
agja wa moet ik er van zegge...was wel grappig....
het was echt een vet feest, nog nooit op zo'n druk feest geweest. Live set van Neophyte vond ik wel vet. het geluid was gewoon goed, het was niet oorverdovend maar das juist goed...voor de rest veel te duur drinken maar het was de moeite waard
voor de Visitor die z'n scene opdroeg aan Rob!! Het laatste uur was zeker knalluh!! Supervet feestjuh!! Industrial zaal was !!!! Keiveel relaxte mensen! Echt 'n bruut feessie!!
knalde zeker wel lekker goede zweer goed geluid en goede lichtshow Angerfist Paul smurf vizitor Unexist en zelfs promo knalde wel lekker bij gebrek aan beter
Industrial Zaal Goed Gedraaid! O.A. Tieum, Destroyer, Negative A, Unexist & Partyraiser DJ Smurf Vs The Vizitor Was Gewoon TE Bruut(O.A. die Alles Kapot Actie van The Vizitor )
Ja joh stelletje mafjoekels, prop een volgende x nog een paar duizend man meer in de breebunthallen en we staan dan als legbatterijen te stampen, dat bedoelen ze nou met ophokken!!! En ook erg fijn, die 5 poortjes bij de ingang, hadden ze zeker niet verwacht, zoveel volk..stelletje amateurhoeren
Was kk vet feest Was me eerste Masters maar zeker niet me laaste
Was vet feest en vooral een vette locatie met goed geluid! Jammer van de hitte en de prijzen.. verder was de Industrial zaal het beste.. alleen maar daar gestaan
Was zkrss Zwaaar dollleeeuuuhhh........Promo, Neophyte, Bass-D, King Matthew en Partyraiser egt heerlijk gedraaid. In de gang was het lekker koel da was zkrs btrss
jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
wachtrij was te lang. kenne de foullieerders nie meteen ook t kaartje scheuren? of zijn daar gecertificeerde mensen voor nodig? was errug geslaagd feestje partyraiser!!
was zekers een bruut feest volgende x weer alleen weer jammer van de clubkutten die erwaren weer veelste veel ervan
was echt een te gek feest
Veels te drukke rij, veels te warm, veels te druk, drinke was te duur en in de main werd je para van die idiote knipperlichten. dus ja. KUT FEEST
zo anders was ik ff niet meer te stoppen bij de Destroyer, wat ging ik lekker zeg! Verder had ik het in me eentje helemaal naar me zin bij BuzzFuzz & Dano. En KALE echt gewelldig dat ik jou nog tegen mocht komen, dat had ik nooit verwacht 1 minpunt, zaal 1 was te warm en in 't begin te druk en waarom zien mensen mij altijd op M.O.H. aan voor een draaideur, loop gewoon om mij heen zo moeilijk is dat toch niet!
Was zeker wel een geslaagd feest. Maar beetje onnodig dat The Vizitor die computer aan gort sloeg Samen met de Smurf zeker een goed einde van het feest. Al waren die flesjes echt klote. Constant opletten, dat je niet op je muil ging
was goed geslaagd feest.. beetje lange rij, maar was het goed waard
was leuwk feest ook omdat het me eerste was maar toch top en drukte.. en idd nadeel zijn die flesje lkker handig voor inknijpen maar ga er op staan en je breekt je poten maja..
Eerste MOH! Feest was op zich goed, maar had er toch iets meer van verwacht (weinig sfeer). Alles was eigenlijk toch wel redelijk duur. Goede organisatie van WC's en bonnen en bar. Zelden moeten wachten. Die harde bierflesjes zijn wel moordend. En waarom geen Vodka? Muziek in de Reunion Area was geweldig goed en was de beste zaal. Dj Danna was wel de slechtste DJ. Muziek stond wel zeer luid, eigenlijk veel te luid. Geluk dat ik mijn -25dB oordoppen bij had. Ik heb mij prima vermaakt, maar TD is beter!
Early rave was van begin tot einde knallen drank was veelste duur
typisch MOH feest.balen van het lange wachten zo miste ik een deel van de belangrijkste set van de avond.verder heb ik me toch vermaakt.Industrial area, was nu al beter dan in thialf, maar was nog erg triest betreft de aankleding.de grote zaal leuk geprobeerd aan te kleden,maar de rest niet aan gedacht.
in de rij nog geen 10min gestaan. was alleen veelste druk en veelste warm!!! en wat een kk bende op de grond met die kut flesjes maar voor de rest was het weer een top feessie!!!!!
in het begin was het nog een beetje z8 na dat foutblast had gedraaijt werd het steeds harder boaah niet meer normaal egt een super feest top lokatie ennuh t laatste half uurtje the vizitor ram vet
Super feestje geweest! Ben alleen in de reunion zaal geweest, maar oh wat was dat gaaf! Enne totaal geen last gehad van een wachtrij... binnen een kwartier stonden we binnen!
Was weer een geslaagd feestje, alleen die hitte btje beursgebouw idee haha... Er hing ook een sfeertje. Kortom niks op aan te merken! dikke aan iedereen die ik ben tegen gekomen
nou wat een feest zeg.. aan het begin d8 ik GADVER nationale doodkijkwedstrijd.. en helemaal geen sfeer.. maar dat kwam helemaal goed.. het werd een super feest dana + bass D + predator :respect
enige pluspunt was de platenkeuze van de dj;s in de main & early, helaas vond ik het geluid diep triest, platen die oversloegen en de sfeer was om te kotsen..
lache feestje!!!...geluid kon wel iets harder in de hc en de airco ook..!! verder goeie muziek gedraait!!!!!!!!!!! en die kutrije waren minder..maar verder
Industrial zaaltje Op een gegeven moment had ik t wel gehad daar: Te warm, druk en duur
GRuwelijk feest
Wow.... 1 van mijn betere feesten ooit Serial killaz, DAY-már, dana, buzzfuzz waxweadle...PartyraisER!!!!!!!! voor de dj's echt TOP hard gebeukt...!! laatste 2 uuren zijn me goed bijgeblefen...PARTYRAISER mah partyraiser is de man die echt alles kan...supper set wes echt vet lopen dwalen met mede gabbers lijpo's door dat gangen complex was echt uber vaag feesie..vanmorgen 10.00 aangekomen in leeuwardem...after gaan bij de hofnar 23.45 wask weer thuis zondag .. :pill:
was echt zwaaaaaaaaaar maasters!
Ondanks de start die ik maakte toch toppie naar m'n zin gehad en d'r is altijd wat om over te zeiken, deze x vooral de warmte en de drukte weer!
Jammer van de sfeer (of eerlijk gezegd GEEN sfeer..) ieder stond (ipv danst) en liep maar een beetje rond te lopen.. en mensen grow up, wat is er nou zo leuk aan om compleet verrot en verlebt er bij te lopen door overmatig drugsgebruik?!?!?!
industrial zaal was meesterlijk reanimator, manu le malin, DESTROYERRRR, stormtrooper & smurf vs Visitor en producer.... alleen de rij was kut.. verder een zeer goed feestjuh
industrial arena
vet feestje ! alleen de rije waren minder ma dat heeft paul elstak weer helemaal goedgemaakt !!
Was weer geslaagd, pijn aan mn poten nu maar dat is iets goeds Alleen die flesjes waren klote, DAY-MAR, Vince, Angerfist Maar was weer lekker warm en mn waaier ging gvd ook nog eens naar de klote
heej het was weer een hard feesjuh alleen was het te warm en al die flesjes op de grond zwaar kut...
helemaal super hihi geen last van gehad van lange wachtrij V.I.P terreur echt prima vermaakt beetje jammer dat de rest al zo vroeg naar huis wou snik snik
wel een goed feest, maar wat een kut flesjes je wordt er gewoon moe van.en die aktie vanpaul(the visitor)prachtig gewoon met dat beeldscherm en die toetsenborden
dit was zeker weer eens een geslaagd feessie van moh alleeen tering druk en benauwd maar voor herhaling vatbaar dit is de eerste keer sinds tijden da ik me eigen zo vermaakt heb op moh en jammer da er veel mense nie tegen een douwtje kenne maar daar had ik bij de industriel geen last van gelukkig en ze moeten die klote flesjes afschafe want da is nie te zuipe zo laters
vond er weinig aan, en prijzen lagen een btje te hoog: 40euro kaartje, 6euro parkeren, 5euro kluisje, 3.30euro biertje, 2.20euro water, 2euro wc, en bier in flesjes best makkelijk als je je nek wil breken, overal rijen en volgens mij deed de airco et niet jesus wat een hitte, geluid vonk ook niet alles, behalve in de early die was
feest was gewoon supers reunion arena had mooie licht effecten en lekkere rag muziek, zeker vermaakt enne je kon gewoon naar kluisjesruimte toe en dara was het lekker koel dus daarover niet te zeuren
alleen de industrial was echt vet Dik kutgeluid hardcore area echt slecht en dat moest de hardste masters ooit worde??? Dortmund ging 50x zo hard ik kwam thuis en had nog geeneens een piep in mijn oren jonge jonge
De rij was KK lang, het was KK warm, maar er werd te erg gedraaid Promo, Vince, Paul & J.D.A., Manu Le Malin & en de gekste man was weer UNEXIST darker then darker , 3th Generation zwaar aanwezig en Het was weer KK Knetter
vond het maar een bagger feest prijs van drank lag behoorlijk hoog en veel te veel aso mense die nergens respect voor hebbe VISITIOR heb voor mij me avondje nog beetje gered
Het was wel een gezellig feest maar dat was dan ook wel alles ja het geluid was beter als de keren ervoor maar het was veel te warm en te druk www.worldofhardcore.nl voor foto's
Echt weer een geweldige MOH, ze hebben van hun fouten in het thialf geleerd!!
Held van de avond, The Producer!
TOPfeest!!! er werd super gedraaid overal! niet lang in de rij gestaan want we waren er vanaf het begin...zuiver geluid..een dreunende bass...maar na de tijd geen piep in de oren
SUPER!! beter dan in thialf!!Raise my fist fot Angerfist
MOH op zijn best!! Het was echt een super feest Industrial was echt goed!!!! Volgende keer maar weer in de brabant hallen alleen dan zonder die lange rijen bij de ingang en dat veel te dure bier
Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386