2006-02-19 heb 't reuze na me zin gehad
en zeeland was zekers goed vertegenwoordigd!!
2006-02-20 ! CILLIT BANG ! zwaar te gek super vermaakt
wel erg warm en werd gek van al die flesjes op de grond
maar jah dat mocht de pret nie drukken
2006-02-19 !! Esmée !! Toppie!
2006-02-19 !! santino !! Was Knalleuh!!!!!!!!!!!! vooral op het einde met PartyRaiser en Smurf
2006-02-19 !!! Gieps!!! was goed te doen allen de sfeer was ver te zoeken
reunion area klapte er flink op los
2006-02-19 !!!KALE!!! Vond het echt een super feessie!!!
2006-02-19 !!* Claudia *!! GOED FEESTJE GEHAD...Drinken was alleen veeeeeel te duur...!! Wel een van me beste feesten tot nu toe..!!
2006-02-19 !!Shamiraa Jaa was een mooi feessie! alleen wel benauwd pff!!
2006-02-19 De muziek was super, t geluid deed t ook lekker.. maar de aankleding was bagger, lasers e.d. En wat was de E.H.B.O. druk zeg..
2006-02-21 'Amy.. MOH : kk Doll Feestje
Op het begin gingt zeker lekker in de hardcore zaal maar Vooral op het Einde in de Terror.. Gruwelijk
2006-02-20 ghehe heel vet goed feestje aleen jammer dak op tyd naar huis moest van weege hmm jah
2006-02-20 Was mooi feestie
2006-02-20 (F)(F)DAANTJUHH(F)(F) kon de hele avond niemand vinden
was zuur geworre door die kk rij maar voor de rest was ut opzich wel dol en zekrs wel goed gedraaid
ik was alleen niet zo in de stemming jammer genoeg anders was ut kk dol feest geweest
2006-02-20 (F)-*Jonna*-(F) Cker een goed feesie!!!
Wel een btje warm,maar dat mag de pret niet bederven
2006-02-20 (H) Mr. Gold (H) Het was gewoon te Kenkervet, Bruut en te gruwelijk voor woorden. Geluid
Muziek
Decoratie
. MOH
2006-02-19 )€££®€¥ Weer een lkkr feessie hoor.. alleen de hitte en die klote rijen, verderss goed vermaakt.. angerfist..
2006-02-19 * * AUDREY * * was een leuk feessie! veel leuker dan dat ik ervan had verwacht!!!
2006-02-19 was egt zoooooow vet
!
2006-04-06 Zeer VET..Neophyte en Angerfist
2006-02-20 ***3kje*** t was een zeer geslaagd feestjuh...lekker muziek en gezellug mensen
2006-02-20 **Connie** SUPERFEEST!!!!
2006-02-19 **Desibel** o:) Super feesiej
2006-03-04 **Tigger** Was echt heel vet gaaf!!!!!!!!!
2006-02-19 *:rOx&Paul:* geweldigggg
2006-02-19 zeker leuk feestje maar ja zoals al vaker gezegt is geworden NIET MEER DAN LEUK
2006-02-19 *Bjorn :banana: egt SUPER
2006-02-19 *Bless* twas wel
maar wel kk wreed
2006-03-16 *DestRoyed* geweldig
2006-02-19 muziek enzo was Super!! maar veeeel te warm, en al die rijen
2006-02-19 *hardcoretommie* Was leuk feestje, vond Dortmundt alleen beter. Lange rijen bij ingang, niet al te goedkoop bier maar werd weer lekker gedraaid
Veel jonge mensen, doe maar weer 18 jaar en ouder
2006-02-20 t kon wel weer eens wat beter wat een fuck feest zeg t is dat ik me eigen kon vermaken met vrienden anders....!!! gewoon te veel tutjes en kleuters daar
2006-02-19 *Kev Lange W8 Rij Egt Zwaar Slecht Geregelt Maar Wel Naar Me Zin Gehad
2006-03-05 veels te warm
2006-02-19 *PattyFriemel* Toppieeeeeee!!!
2006-02-19 *ReblletjuH* Heb Me Prima Vermaakt
Was Toppie
2006-02-19 *RisS* geluid en muziek waren super, verder waren er overal RIJEN
En wat n hitte
2006-02-19 *Roedie In 1 woord Geweldig! Early en Industrial ware veruit de beste zalen
2006-11-29 overhet algemeen matig af en toe leuke muziek.
2006-02-21 beffie ik ook met jou !!! echt een GEWELDIG feest mensen bedankt!!!
2006-02-19 Topfeest
2006-02-20 - Miranda -- 2006-02-20 - Willie - wel een heerlijk feestje
was wel lang wachten voordat we binnen waren
t was ook te warm ik had bijna ut idee van ik val hier flauw en toen viel er naast mij iemand flauw
daar schrok ik wel van...maar wel goed vermaakt
!
2006-02-19 ging der wel op was een mooi feesje
2006-02-20 -->Vage Mus<-- vet feest aleen erg warm
2006-02-20 Deze MOH was echt kkdooool!!! Echt te gruwelijk voor woorden
Vooral die SNOEIHARDE TERROR
The Vizitor en De Smurf
2006-02-20 -IWAN- het was weer zeer gezellig vooral in de early rave hall
2006-02-19 -kick 2006-02-20 -LENS- Zeker heftig vette terror
alleen kk warm man! en al da kut volk
2006-02-19 -Snicky- Was zeker wel goed, was voor mij eerste keer MOH, Maaar was Top! Tnx Jelle
Love You
2006-02-19 was ok maar had van m'n eerste keer masters beter verwacht bavaria bier
en die flesjes op de grond waren ook irritant maar is wel voor herhaling vatbaar
2006-02-19 ...mausku... reteketet.....
2006-02-20 zeer goed
2006-02-19 ...TomTom cker een vet feest, jammer van de dure pils en rijen ingang, maja laatk me avond nie door verpeste
...
2006-03-02 ...Wesley... dol
2006-02-20 ..::Msz_Lin::.. geck!!!!
2006-04-01 verneukt voor mij door 2 kut exen
2006-10-02 ..Brian.. k
2006-02-19 ..†..Lilly..†.. dit was zeker een goedmakertje van vorig jaar
heb alleen meer rondgelopen,gelult en gesmsd..omdat ik de heletijd iedereen kwijt was
maare het was zeker knalluh
alleen die warmte,GVD had het idee dak in een sauna stond
2006-02-19 .::scar::. super feest!! zaal 3 best eindelijk is een grote terrorzaal zo als hoordlkkr hard iedereen draaide er super beste PARTYRAISER!!!! drinke te duur wc goed geregeld een goeie zit ruimte beetje waarm maar beste masters afgelopen 4 jaar in nederland
2006-02-19 .John vet feest al waren de lange rijen bij de ingang erg irritant.
voor Vince en Unexist!
2006-02-19 .Namooni. zeer lekker feest! super lekkere sfeer! top top top
2006-02-19 040_Linda_[EHV]:respect: Megaaaa vet feestjee !!!
Heb me goed Vermaakt !!
2006-02-19 040M.Manders Ssuper dat is het goeie woord ervoor
heb me eigen egt lekker vermaakt.. wel warm maja Boeiend was egt een topfeestje met veel gezelligheid : bounce:
2006-02-21 geweldig genoten, Grrrrrrr zeker sexy feest 100% vol staan hakken te gruwelijk om waar te zijn Grr te Sexy
2006-02-19 2fast lache feesie
2006-03-20 :://Toop\\:: STAMPUHHHH!!! wel ver weg Den Bosch
2006-02-19 ::Enzyme-Gabber zeer geslaagd feesjuh Angerfist !!!
2006-02-20 :[ +*+ ANOUSKA +*+ was weer een kk dol feesie
heb het goed naar me zin gehad
was wel kei druk en warm MOH
2006-02-19 Was wel aardig.. MOH gaat een beetje over de top
Predator
2006-02-20 was super vet!!! reunion area beste oldschoollllllll was goedddd alleen dat vieze kutbier bavaria voor 3,30 te gek voor worden maar de rest wel lekker gefeest jammer dak snel na de klote was maja trok later nog weer bij
2006-02-19 :bier: FrietKip_2 :bier: zwaar releks...
Partyraiser
2006-05-18 goed geluid alleen VEELS te druk
2006-02-19 :bier::rot: lammerik :rot::bier: hij was lekker!!!!keihard los geweest!!!top top top!!!!nog steeds pijn in me kop!!
2006-02-24 Dit was mijn eerste feest en het was echt een top feest heb echt zwaar genoten lekker sfeertje en het geluid was zeker top
2006-02-19 was wel lache alleen ze hebben teveel man binne gelaten geluid mag ook wel wat harder heb geen piep in me oren en ja bavaria
2006-02-20 :bier:GeRtOs:bier: kicke fisje echt masters helemaal perfect
2006-02-19 :bier:WJ:bier: Heb me zeer goed vermaakt lekker staan hakken en
Tieum,Partyraiser The destroyer en Angerfist
2006-02-19 :bounce: Cr@zy Chick :bounce: prima vermaakt
2006-02-19 :bounce: ierus :bounce: Het feest was gewoon echt GRUWELIJK!!!
alleen jammer van de warmte! Maar verder echt super!! Heb me best vermaakt daar!!
Verschillende dj's draaide echt goed!!
2006-02-20 :bounce: Oma :bounce: echt helemaal geweldig, ik heb me echt vermaakt... alleen de beveiliging en de hitte waren kut!! maar voor de rest was het echt helemaal geweldig!!!
2006-02-19 :bounce:Hij is gek he:bounce: super vet!!!!!!
2006-02-19 :bounce:Ricky:bounce: Zoo dat was me een feesie wel
2006-02-20 :bounce:vd peej:bounce: het was helemaal geweldig super feeest !!
2006-02-19 IN EEN WOORD GEWELDIG ZEKER VOOR HERHALING VATBAAR VEEL BEKENDE MENSEN GOEIE SETJES ALLES WAT ER VAN ZO EEN AVOND VERWACHT WORDT
2006-02-19 Was kk vet feest
Was me eerste Masters maar zeker niet me laaste
2006-02-26 veel te druk...
2006-02-20 :devil:B*tch:devil: Super feest heb me best vermaakt alleen vond het decoratie niet zo super maar voor de rest
2006-02-21 veel te warm, maar wel leuk!
2006-03-07 lol
2006-04-26 :Lijn:[NL]Vage Alco[NL]:lijn: Was zeer zeker heel goed te doen.
2006-02-19 ja mense was wel weer grappig vanacht
promo
EN PARTYRAISER WAS WEER FF KK HARD BEZIG
2006-02-20 :respect:Neophyte-meid:respect: Was opzich wel te doen, Voor de jatter van mn telefoon: FUCK YOU!!!!!
2006-02-19 :ROT: Speed Zeeuw :ROT: Whoei!!!! was echt een VET feest! beetje enorm warm en druk maar dat mocht de pret zeker niet drukken! Angerfist ging heerlijk te keer
2006-02-21 maar voor de rest wel goed
2006-02-19 was een goed feesie
2006-02-20 :woep:__* B i a n c ii e *__O:) rij was echt té lang, en bij de wc's was ut te druk.. heb me wel vermaakt, maar vond het niet geweldig... wel
voor smurf aan't einde!!
2006-05-11 :woep:BiNo:woep: prima prima zoo mooie kan niet
2006-02-20 :X:D was wel chill feessie alleen de vip stelde totaal niks voor
2006-02-19 het was weer top
2006-02-19 super feesje!!
2006-02-19 ;RazZ :jaja: Was zeker wel een lekker feestje
Destroyer ,Waxweazle,weirdo en een heerlijke Afsluiter van Predator :worship: Genoeg plaats om lekker te hakken
Geluid was nie Super maar toch Goed
all1 klote van die warmte
en in de gangen van die gladde vloeren maar was echt een toppie masters
Volgende keer er zeker weer bij
2006-02-19 <-<-<-...[R]onny...->->-> Dit feest was egt knalluh niej normaal maar alleen die hitte daar was minder
en al helemaal RESPECT FOR ANGERFIST
en was moeilijk uit me sguif ook
2006-02-22 geweldig
2006-02-20 Was Weer een gesllaagd Feesie Geuid Kon beter!!
2006-02-20 >> Esther << Kheb het superrr naar me zin gehad
, maar had er misschien tog wel iets meer van verwacht, precies frenk, het ene moment was et knalle en et andere moment was het een beetje je van het
2006-02-20 >>>ICE<<< vet
2006-03-17 Superfeessie!!!! ok slechts 2e Masters in mn leven, maar ik vond ut geweldig
2006-02-19 >PAULLIE< geweldig
2006-02-20 >Relaantjuh< was echt super vet feessie en kei gezellig!!! alles goed geregeld ok met de kluisjes
brabanthallen
2006-08-25 [ Aszjé ] Cker
VINCE
; Patrick je bent meesterlijk met je scratch
Tommyknocker
enne duchtig staan Fladdere
2006-02-19 [[ NL ]] Maaike :bounce: Me eerste grote feest en k von t eg geweldig !!
all1 3 minpuntjes.. de flesjes,, de wachtrijen en de warmte.. Maar voor de rest egt top feessiej
2006-02-20 opzich goed! maar t werd later te druk!
2006-11-30 [DNA] VL!3XXX [DNA] met je kut poten!!! was vet feest!!
2006-02-24 [Mattie] niet ut geld waardt
smurf en vizitor
da was eg gewoon super
2006-02-19 Ontiegelijk Vet!
2006-02-19 [NL] A.P.F ROT KIND [NL] was wel grappig
2006-02-24 was helemaal gekk!!
2006-02-19 [NL]:devil:..TerreurSmurfJe..:devil:[NL] 2006-02-26 [NL]>ROY<[NL] 2006-02-19 Superrrrrrrr
2006-02-19 [NL]bobopzijnkop[NL] was een goed feesje vooral laatste 3 kwartier met surf en the vizitor!!
2006-02-19 Ik heb maar een opmerking en dat is 3 munten voor een biertje voor de rest leuk feestje..
2006-02-20 [OKP]KNABBEL Mwaa als dat grasveld daar nog niet kaal is weet ik het ook niet meer!!!! Wat hebben we daar goed gemaaid zeg JEZUSS haha !!! Toppertje or ZEELAND!!!
2006-02-19 [SF] Mycotoxine gezellig feesie
de hele avond early rave gestaan. alleen bass-d en king metthew draaide niet zoals ik van ze gewent ben
2006-02-19 2006-02-21 beetje tegenvaller
2006-05-24 goed feest was dat
2006-02-20 ADHD:bounce:TUK:bounce: kut flesje, tering warm en kk duur maar voor de rest was het een van de betere MOH feesten. art of dance gaat vooruit
2006-02-19 Te erg
2011-04-29 Alet .
2006-02-19 An_dre Industrial Arena was helemaal geweldig
2006-02-20 Art and Wrong (Hard and Strong) Erg naar me zin gehad!! Goeie sweer voor een Hardcore feest
2006-02-20 Lars en Panic lieten de Energiehallen tijd weer herleven!!!!!!! WAS ECH WEL VET HEFTIG!!!
2006-02-20 B Was me eerste groote feest maar het was direct mega
2006-06-14 b-e-e-r Snoeihard
2006-02-20 Geweldig feest! prachtig geluid.... en ANGERFIST 4 Life!!!!
2006-04-02 B4 NET ZO WREED
2006-02-19 B@rbiegirl NeoPhyte, Angerfist, JDA & Paul
2006-02-20 Kan niks anders zeggen, het was echt een fucking vet feest!!! spacede em volledig door
vizitor maakte het op het einde helemaal vet!!
2006-02-19 BaLKuM TeRRoR KKdol feestje!! Goei Geluid Goeie Sfeer!! Brabanthalle
2006-02-19 de tering was echt vet ben nu nog steeds bij aan komen en tjapke gaat het
2009-03-09 in 1 woord GEWELDIG!!
2006-02-21 Ben_Wazug was men eerste feest en kijk al uit naar 11 maart outblast
2006-02-20 bennoooo de gekste bruut feest op de rij na dan partyraiser en smurf was k dol
2006-02-22 Bergse Reefteef zeer goed
2006-02-19 BERROR ja lekker feessie
2006-02-19 de ingang was klote maar het feest was ech goed superrrrrrrrrrr
2006-02-20 Bisbee vond deze MOH de beste nederlandse editie gehouden na hun vertrek uit de FUN!
2006-02-19 bise gaar supper relax lekker gestamp man tied vuur de volgende hahah
2006-02-20 black bassie goed vermaakt alleen drinken een beetje duur (beetje jammer)
2006-02-19 BlOnDiE-LiCiOuS Het was gewoon egt gezellig,,, alleen te warm en te druk veder was alles oke
!!!!
2006-02-19 BNI-AnnEs hehe was echt wel lache jaa!!
2006-03-08 Was vet eej.... Henk kwiet gewist!!
2006-10-01 Boris lijp
2006-02-19 top feest alleen jammer dat ik op mijn bek moest gaan bij de roltrap en iedereen die et gezien heb lach dan nog maar even maar ik ging wel mooi of nie dan
2006-03-16 Brandariss geweldig duisterder dan ik verwachtte goed gedraaid
, alleen wel erg warm (N)en de rij was ook aardig beu magoed was geslaagd:Den trouwes duur bier
2006-02-19 Bris VETHEID
whoeiiii was egt wel relaxt feestje.. jammer van de drukte in het begin
2006-02-19 Burn™ was zeker wel een vet feest
2006-02-19 Busty. wachtrij was te lang. kenne de foullieerders nie meteen ook t kaartje scheuren? of zijn daar gecertificeerde mensen voor nodig?
was errug geslaagd feestje
partyraiser!!
2006-02-20 ChRiS was weer eens zeer goed te doen
2006-03-31 Christijan niks mis meej horrrr
2006-02-19 chrizzle Leuk zo'n gratis feestje. Sfeer en muziek in de Early was over het algemeen super, alleen Darkraver kwam het ff verpesten op het eind, heel mn zin weg. Alleen veel te warm daar... ongekend!
2006-02-20 Cinderellaa* Geen woorden voor!
2006-02-20 cinnamoontje zo anders was ik ff niet meer te stoppen bij de Destroyer, wat ging ik lekker zeg! Verder had ik het in me eentje helemaal naar me zin bij BuzzFuzz & Dano. En KALE echt gewelldig dat ik jou nog tegen mocht komen, dat had ik nooit verwacht
1 minpunt, zaal 1 was te warm en in 't begin te druk en waarom zien mensen mij altijd op M.O.H. aan voor een draaideur, loop gewoon om mij heen zo moeilijk is dat toch niet!
2006-02-19 TOPFEEST
heb ma n kwartier in de hardcore zaal gestaan..
INDUSTRIAL ZAAL
2006-02-19 Cntr7 Vette shit in de Industrial Arena
2006-02-19 Cr@zy Bitch het feest was zoveel maal bter geweest zonder die fucking kuthitte,maar heb me voor de rest uitstekend vermaakt
2006-02-19 mooi feestje
2006-02-22 CuBe A.K.A SqUiT(L)ivana jah het was zekers wel een lekker feest
10X beter als de2 in thialf volgende keer weer
2006-02-19 Super party...
heb me zeer goed vermaakt...!!
2006-02-21 het was.... DOPE DOPE DOPE DOPE!!
2006-02-20 Heb niet veel gezien opt podium ofzo.. Maar heb wel weer een geweldige avond gehad
xxx
2006-02-20 Damiano* Dat was tog egt wel een super bruut feesie heel de avond in de earltrave gestaan was knallen!!!
wel erg gezweten maarjah
2006-02-19 Dass' super naar m'n zin gehad,
2006-02-21 Heerlijk knetterfeest!! Tieum, nosferatu en smurf
SNOEI!
Best vermaakt
2006-02-22 De FEESTFee B) was zkrs vet
blij dat ik neophyte heb gezien in alle vaagheid
2006-02-19 Defecit geen woorden voor zo geweldig
2006-02-19 Den Old:P het was een mooi feessie!!airco mag wat beter geregeld worden ja
2006-02-19 BAM BAM BAM JAAAAA JAHAAAAAA
2006-02-19 vettee party waaaaaaaassssssssssssaaaaaa
2006-02-19 Der0na (L) ! GE-WEL-DIG !
Heb me uitstekend vermaakt...Dana draaide gewoon echt SUPER ! Lekkere bass ! Gewoon super !
2006-02-24 Deurtrek Terreur 2006-02-21 Deze_PF_Is_Niet_Meer ik vind het echt allermachtig mooi ! zeker voor herhaling vatbaar, alleen volgende keer ga ik als VIP! tot dan!
2006-02-24 het was weer is kk vet ik was wappie niet te houden!!!!!!!!!
2006-02-19 dirty john kut feest
2006-02-19 Discover your own world... Was wel oke, jmmr dat ik me niet helemaal 100% goed voelde!! terror zaal veruit de beste zaal!! Veel mensen out zien gaan niet normaal, EHBO had een hoop te doen!!!
2006-02-20 DJ Catastrophy het feest zelf was zwaar kut !!! maar heb me zeker wel vermaakt, veel bekenden gezien
2006-02-20 goed vermaakt ... tieum
draaide zkkr netjes
2006-02-19 Het begon leuk, maar rond 5 uur werd het toch een beetje suf hoor...
2006-06-06 DJ Lippie was dolle bedoeling>>METTURSSS
2006-02-19 DJ X-treme Vond het typisch moh
beetje rare sfeer maar heb me zekers wel vermaakt.
2006-02-19 DJ-X MoH
1ste keer
maar was wel Geweldig
(alleen jammer van die kut hitte
)
2006-02-19 zeker een goed feest
2006-02-19 Donkers22 was egt een vet feest mieters
J.D.A!!!
2006-10-18 dotheSamba Alles was gewoon lekker aan deze party volgend jaar er zeker weer bij!
2006-02-20 DrumDJ Promo(terror tegenwoordig ofzo) had in de oldschool zaal moeten staan Dana in de main! Verder was echt top goed geluid niet TE druk !!
2006-02-19 Ik heb me echt super vermaakt!!! Er mag trouwens wel een keer wat aan die lange wachtrijen gedaan worden...En twee bonnetjes voor een zeven up...Schandalig!! Maar verder echt een topfeest!!! Partyraiser
2006-02-20 Early Eef ;) super sfeertje!!! was echt gezellig
boven verwachting!!
2006-02-20 Ik heb me wel vermaakt binnen, alleen veel te druk...veel te warm...en veel te duur
2006-02-19 eeuwige gabber was een goed feesie tering
lekker bier aardig duur maarja voor de rest pima
2006-08-08 beetje jammer van het jonge volk
2006-02-19 ElectroDanny het was een gaaf feest alleen jammer van die eeuwige rijen en drukte, en van de cd's die oversloegen, wel dikkere bass als de meeste feesten!
2006-02-20 Eline.... Super vet feessie! Best vermaakt!
2006-03-23 Ellewimf Kk vet feest!!!
2006-02-19 Enemigo Del Estado Te gruwelijk
2006-02-20 super! alleen jammer van die lange rij bij de ingang
2006-02-19 Etherpaniek 2006-03-13 Evil Bert 2006-02-20 EviL-BabS Wass egt wel kwaai feesje
& Goeiee sfeer
!!
2006-02-19 F" heb me ckr vermaakt
2006-02-21 Fakkie_X Ja, was wel geinig, wel te warm en minder groot dan ze hadden aangekondigd. Maar was wel geinig, werd goed gedraaid in oldskool/early rave. Alleen: waar de fuck waren Gizmo en Darkraver mee bezig? die verneuqten het lekker richting het einde
2006-03-02 Feller TWAS ME EERSTE MASTERS MAAR CKER WETEN NIET DE LAATSTE
!!
2006-04-23 Feng Shui goeie sfeer lekker knalle!!
2006-02-19 IDD veels te duur voor zown flessie
2006-02-19 Fishcore retteket was egt weer super vet
2006-02-19 was leuwk feest ook omdat het me eerste was maar toch top
en drukte.. en idd nadeel zijn die flesje lkker handig voor inknijpen maar ga er op staan en je breekt je poten maja..
2006-02-20 Fogo DIK FEEST!!! zaal drie t beste
JAPPO
en negative A draaide ook LEKKAH!!!!
2006-02-20 Fr9ddo was zwaar knallen!! lekker lopen zweten ook!!
2006-02-20 fraaans was weer een super feesje
2006-02-19 frankygoes2 echt gezellig feest! geluid was goed! en de sfeer was ook goed! partyraiser
2006-02-19 Franzino Eerste MOH! Feest was op zich goed, maar had er toch iets meer van verwacht (weinig sfeer). Alles was eigenlijk toch wel redelijk duur. Goede organisatie van WC's en bonnen en bar. Zelden moeten wachten. Die harde bierflesjes zijn wel moordend. En waarom geen Vodka? Muziek in de Reunion Area was geweldig goed en was de beste zaal. Dj Danna was wel de slechtste DJ. Muziek stond wel zeer luid, eigenlijk veel te luid. Geluk dat ik mijn -25dB oordoppen bij had. Ik heb mij prima vermaakt, maar TD is beter!
2006-03-20 FreakCaressa KEIVET
Ghehe STik idioot met Opperidioot Knoot
2006-02-19 Freakyhardcore Super feest !! moest wel uitkijke waar je liep want de hele vloer lag vol met plastic flesjes XD was geweldig
2006-02-19 zeker een goed feestje gehad
2006-02-19 g0nn_^ Egt een super feestje..
2006-02-20 gabba Het was echt weer een supervet feest, prima vermaakt!!!
2006-02-19 VETJES
2006-03-04 te druk
2006-02-19 gekken uit kampen IK vond het wel ok.... ik had er meer van verwacht. Het was zoooo warm!
2006-02-20 GEN-X 2006-02-19 was een bveetje saai gedraaid en de ingangen waren kut
maar verder wle vermaakt hoor
2006-02-28 Ghadies! Was wel Lache Jha
2006-02-19 twas MASTERZ
2006-02-19 GOUDHAAN Super feest, Oldschool zaal was het beste! Goed georganiseerd alleen de rijen waren te lang bij de VIP. Verder Rotterdam Terror Corps, Buzz Fuzz& Dano
2006-02-20 Goudvis imperium wij hebben ons er prima vermaakt
2006-02-19 top feest !
2006-02-20 was zeker een zeer geslaags feessie
heb me zeker goed vermaakt
Alleen jmmr dat we aan het eind 1.5 moesten w88 op die kut bus
2006-02-19 Vies duur kut bier !!
Voor de rest SUPER feest
Veel beter dan thialf
2006-02-19 H4L-speedy-h4L zekker geslaagd alleeen die entree
2006-02-20 H4L^Gracht^ Super vet feest van MoH alweer!1!
2006-02-20 het was een super vet feest.... we waren er een van de eerste en nog moesten we een uur wachten tot we binnen waren... dat is zekers een min punt
2006-02-20 hardcore michel geweldig
2006-02-19 in 1 woord.. geweldig
2006-03-28 hardcore to the bone 2 was echt een top lokatie heel groot en er werd goed hard gedraait!!
2006-02-21 Hardcore vs terror grunn!!! Superrrrrr
2006-02-20 Super feest
Echt zo super naar mijn zin gehad!
2006-02-22 Hardcore-Limmuh was een SUPPER feesie!! JAMMER van die bierflesjes op de grond je ging bijna elke keer op je bek als je er opstapte!!
2006-02-20 hardcore_mutsje super feestje
2006-03-13 hardcore_stamperd :Pmasters was echt helemaal geweldig echt een ram top feest omniet meer te vergeten
2006-02-19 hardcoreraver was een mooi feestje
2006-02-19 was weer lekker gister avondt.... was heel TOP.!
2006-02-19 HC Tomy.nl kk vet feesie...!!!! lkkr warm
goede sfeer... masterlijk gedraaid weer
2006-02-19 hc-89 was weer lekker hard, vet feesie
2006-02-20 al1 laatse uur was vet
2006-02-19 Mijn eerste Masters en ik vond het helemaal geweldig!! Van begin tot eind! En mensen er valt altijd wel iets te zeiken toch???
2006-02-19 echt een super vet feest motte we vaker hebbe
2006-02-22 HIDDOS mwa kan beter.. redelijk vermaakt
2006-02-19 goad draan
2006-02-20 hofstede_j super feest
2006-02-19 horror.nl was zeer goed volgende keer weer
2006-02-19 HouseQ :bounce: begon slecht maar eindigde super
jammer van dat lange wachten in het begin!
2006-02-19 HP-tjuh :bier: Die discobal deed het em cker.
2006-02-19 100% linksaf gegaan alleen jammer van de wachtrijden
2006-02-19 Was opzich wel gezellig feestje maar k had er veel meer van verwacht.. viel me een beetje tegen, op t einde begon ik pas beetje los te komen (rond half 7 ofzo
) voor de rest was het wel gezellig veel bekenden en er werd opzich lekker gedraaid, alleen promo verneukte zn set aant begin
voor de rest
2006-02-19 ifiebazud hele beste party
2006-02-19 Insania Da ging mooi! Begin wa zacht, maar daarna ging het volume omhoog...!! Deh's nou Metthurs he..
2006-02-19 Inteso Hilmoldol
2006-02-23 helemaal gek
2006-02-19 jans! geslaagd feestje jammer dat je zo lang moest w8te
voor anar binne te komen
2006-02-19 Jappiee ik vond het echt super, me eerste grote feest en dan zo 1, alles was egt goed vooral de sfeer en de muziek
2007-12-01 Jasper * was een ziekelijk vet feest
2006-09-19 Jeffos-070 knalluh
2006-02-19 Jeremy!! Goed feest me eigen zeker goed vermaakt jammer dat ik niet iedereen ben tegen gekomen
partyraiser
2006-02-20 jewst super
2006-02-20 Was weer een gezellig feestje alleen veelste druk,warm,zag veel mensen tgn de vlakte aan gaan
..Hc zaal was in ut begin wel gezellig en op ut eind in de Terror kk doool!
2006-02-21 vond het wel gruwelijk alleen had er meer van verwacht en naar mijn mening werd er niet al te best gedraait behalve paul elstak en jda
2006-06-24 Jochemm' ik vond het echt een doll feest!!
alleen een - punt was wel dat we GVD anderhalf uur in de rij moesten staan mja wel vermaakt
2006-02-20 JoELlA ¡! Was wel goed feestje ... wel te warm af en toe te koud.... de ingang was F*ckt up ...para lichjes ma jah verder wel goewd vermaakt
2006-02-20 Ik ga liever naar Nightmare. Op MOH liepen echt veel jonkies rond. tWas ook veels te warm en te druk. Muziek ging nog wel...maar ook niet echt toppie!
2006-02-20 housekamp was geslaagd!!! masters tussedoor genoten!! daarna aftere tegek
........kortom een kk vet weekend
2006-02-20 BRUUUUUT!
2006-02-19 Erg gezellie gehad en er werd lekker snoeihard gedraaid...alleen zoals zovaak geen airco..verders goed te doen
2006-02-19 Mwuuh... TE lang wachten bij binnen komen, TE heet, TE druk, TE duur zuipen..... maar verder wel goeoed vermaakt
OLA!? g.h.b.o.
2006-02-19 t lange wachten was kut!!mr verder was t super
2006-02-19 gewoon een superfeest!! ANGERFIST
2006-02-19 JusticeTH wat een kut feest echt niet meer heen alleen de industrial zaal nix op aan te merken vor de rest alles k*t
2006-02-19 K.A.L.E. vette ruime locatie, vette zware bass maar wel behoorlijk duur drinken.... mag van mij wel weer daar!
2006-04-13 K.riSstel geweldig
2006-02-20 Keulerrr Cooooooooowllll
2006-05-03 Kiezel BRUUT
2006-02-20 Kimberly_ Een SUPER feest
2006-02-19 Kimsalabim dit was echt gwoon un te dik relaxt feesii... motje en vermeertje
moete we vaker doen...!!!
2006-02-20 ja was wel eens leuk om mee gemaakt te hebben maar meer dan leuk is het niet veel poten en clubk*t volk en minimum leeftijd leek soms wel 11 jaar pas na kwart voor 5 werd het vet in zaal 3 TERROR
2006-02-19 KleintjeXS Wat un bagger sfeer man, stelletje asociale boeren..!! Ut gluid was ook ni ech denderd..!! Ech jmmr, vind ni leuwk dat ut me zow is tegegvalle voor de 1e x MOH had ik meer verw8..
2006-02-22 2006-02-19 Knits Geniaal feest. Erg warm en druk maar geluid was geniaal. Bass-D, Neophyte, Tieum, D-Spirit, Day-már, Unexist... Was weer dik!
2006-02-20 Koekert© Was weer een vet feessie mensen
gewoon geslaagd feessie in de achtertuin zowat
2006-12-07 Krinus waardeloos
2006-02-24 La Cosa Nostra Zwaar gruwelijk! helmaal los
2006-02-20 Leroy Himself ja was cker een mooi feest leek wel een doolhof of ik was te vaag
2006-02-20 Liesje Ik heb er maar 1 woord voor IJSELIJK!! heb me zeer goed vermaakt!! Gezellig ook
2006-02-20 Liesjegaatlos:yes: Zwaar uit mijn stekkertje gegaan
Early rave was SUPERRRR
2006-02-19 Echt een supervet feest.
Heb me zeker vermaakt!
Alleen een beetje jammer dat het zo stervensheet was
2006-02-19 Lith Jaaah was weer genieten in de Ouwe School....
2006-02-19 Lost in Gravity zaal 3 was geweldig ,rij te lang ,flesjes is kut en vooral die achterlijke gedachte van die bonnetjes ....3.30 voor een bier ongeveer pffff
2006-03-12 m-a-r-c ik heb me cker wel vermaakt
2006-03-05 MaartenKersjes supper
2006-02-19 Madjaa Was wel okeee.. Dortmund was vetter
2006-03-20 Maik A.K.A Ento megaa feest
2006-02-20 het was een ijselijk vaag feessie
2006-08-10 ja was van de kaart en weet er weinig nog van maar heb me zwaar vermaakt
2006-02-19 supergaaf
2006-02-19 Rij was echt kut, ik stond er echt lang in
Verder ; klote sfeer mja !! FORZE & RTC de gekstuh, helemaal losss !!!! Verder Waxweazle
en Predator sloot lekker af
2006-02-19 MARC:D zag er mooi uit en muziek was lekker hard
maar veels te druk & te warm...
2006-02-19 MarCore van de lineup klopte geen kut, is wel jammer want ik heb hierdoor eea gemist. verder superstrakke keiharde sound, ben helemaal uit me pantty gegaan. plees waren wel weer ranzig...
2006-02-19 Mark_nmgn beetje veel te heet binnen en 1,5 uur in de rij gestaan, maar ondanks dat toch een vet feest gehad!!
2006-02-19 MarkDuffy Ik moet zeggen heb me zeker vermaakt! geluid was redelijk, mocht iets harder, Sfeer was goed en is van mij part voor herhaling vatbaar
2006-02-19 MartinVLD Het was een erg goed feessie!!!! Alleen jammer dat de line up niet klopte en het lange wachten bij binnenkomst!
2006-02-19 Was oke.....Maar het vorige feest van The Masters was toch beter.En luitjes het was me weer een waar genoegen.............
2006-04-19 master of disaster (LRT) vet feest
2006-03-01 lekker feest
2006-02-20 Matthijs was echt n vet feest
leukere sfeer dan ik had verwacht en r werd lekker gedraaid
2006-02-19 het was vet all1 de prijzen waren niet normmal en ingang was te krap 15000mensen 8 ingangen
2006-02-19 Mental Power kk vet feessag
2006-02-21 was een goed feest wel te knalluh best wel hard
2006-02-21 Michellûh.. lache feestje!!!...geluid kon wel iets harder in de hc en de airco ook..!! verder goeie muziek gedraait!!!!!!!!!!! en die kutrije waren minder..maar verder
2006-02-19 Miss-B100 echt 1 van m'n ALLERBESTE feesten !!!
super de super!!!!.. maar wel iets te druk
2006-02-20 GRuwelijk feest
2006-02-19 gewoon 1 woord SUPER HAMSTER FEEST o dat zijn er 3
2006-02-20 Mnonnie123 2006-02-20 Ondanks de
start die ik maakte toch toppie naar m'n zin gehad
en d'r is altijd wat om over te zeiken, deze x vooral de warmte en de drukte weer!
2006-02-19 was zeker een bruut feestje lekkerrr warm optreden van RTC was super helemaal losgaan keihard beuken super super super WHHAAA
2006-02-19 Mr. Error™ Was me wel een super feestje. Geluid was heerlijk alleen jammer van de warmte en de drukte
2006-02-20 Mr.Rùúdt :respect: was vet..!!
2006-02-19 N A T H A L I E ! wat een feest het eind was echt super ging mie hard
2006-02-19 SUPER feest!!!
en we houden van de buschauffeur die naar Goes ging
2006-02-19 Naaikie zeker lekker feestje alleen mag de rij wel een stuk korter de volgende keer
2006-02-28 Geweldig feestje
2006-02-20 het was weer gezellig!!!! vince
2006-02-27 nasi REDBULL GEK! Zeker master
2006-02-20 was echt super!!
2006-02-19 nel.nl jaa was leukk!! vrij heet idd maar goed ken je hebbe... toch!?
2006-02-19 nelisdaman Ben de hele avond flink los gegaan op de hardcore area
. en het setje van partyraiser was ook zeer rlxd
2006-02-20 Neomi!! ja het was wel een leuk feestje, ik heb me goed geamuseerd!!
2006-02-19 NeoNiMioN Beter kon gewoon niet!!!
2006-02-20 snoeifeest
2006-02-20 Nicobo Inderdaad té lange rij.. Ik miste de zitplaatsen.. Maar ik heb me goed vermaakt
2006-02-20 niekske "pappa" SCHITTEREND
2006-02-19 Niels van S Puik feest
2006-02-19 vet feestje ! alleen de rije waren minder ma dat heeft paul elstak weer helemaal goedgemaakt !!
2006-02-19 NL-Mo_Peanut-NL SUPER FEESTJE....die moete ze erin houwe Alleen bier is wel een beetje te duur he?!?!?!
2006-02-20 jaaa ging kk lkkr daarzoo!!! was mooi feest
2006-02-19 Eerst 1,5 uur onwijs benauwd in de rij gestaan.. dan kan je éindelijk binnen, en dan moet je bonnen kopen
Echt téveel geld!! Fucking duur, en die hitte.. viel mee dat ik niet flauwviel, ging kapot daar
Maar al met al wel naar me zin gehad!
2006-02-19 2006-02-19 Heb me onwijs vermaakt samen met mijn moppie
alleen een beetje jammer van die buschauffeurs die te laat waren dat was wel wat minder....
2006-02-20 Offensive Luuk wachtrij had beter geregeld kunnen worden, drinken was fuckin' duur. maar verder heb ik me prima vermaakt, muziek en live-acts waren top
2006-02-20 okki ® heeft iemand miss mn verstand gevonden?? ligt waarschijnlijk bij mn autosleutels.
2006-02-19 oldschool:smoke: was vet feest in zaal 3 was het na 4 uur ammel te doen
klapte er flink op partyraiser
2006-02-20 Ondergrondse Paultje PROMO, D-PASSION EN PRODUCER
en het geluid
2006-02-19 Only fucking hardcore! Neophyte en angerfist
dat waren de masters of hardcore
2006-02-19 OPHEMERT IS GVD HET HARDSTE goed feest lekker gestampt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2006-02-19 te warm en te druk
2006-02-20 P@RTYRICO Ging wel!!
2006-02-20 parakiet (L) Aukje SUPEEEEEEER FEESTalleen te veel mensenas je der zon 3000 man minder zou doen zou het beter te harden zijn maar verder alles top
2006-02-21 Parra Relaxte party maar kon beter voor MOH-party.. !!!!
2006-02-23 Party4life.. vond de industrial arena ut beste de rest boeide me vrij weinig
2006-02-19 Was een goed feest dreunde vet hard en gingen goed los!!!!!! Goed geluid enzo jammer van de ingang
2006-02-19 Pascal Tolner AKA TOLLY echt wel :bouce: voor de eerste keer ,alleen jammer dat het er zo warm was echt je moest steeds weer afkoele dat was kut het was daar echt warm maar de muziek was goed bot
feest
2006-02-21 Peppol Cker goed vermaakt!!
Alleen veel te warm...pfff...
2006-02-19 Phoolie Top feestje, er werd lekker gedraaid & het was super gezellig
2006-02-19 pieldegekste was echt een super feesie wel druk maar ja hoort er bij!!!
2006-02-19 jazeker VET
2006-05-05 pietverdriet topfeest
2006-02-20 Pimmeke Was goed te doen daarzo!! lokatie is wel vet!! alleen bestwel verdwaald soms mja was ok stront bezope
Bavaria nie zo maar in flesjes is wel fijn!!
2006-02-19 Plukje Geniaal
2006-02-19 Powered by the Gods Was kk bruut maar net effe iets te druk, beveiliging was kut RTC draaide lekker promo ook neophyte voor het eerst ook wel en mja industrial zaal was wel het hards en af ent oe ff lekkere terror erdoor
2006-02-21 PRISCILLA. 2006-02-19 Wat een feest zeg
er werd echt goed gedraaid! vooral in de reunion zaal
ckrs geslaagd!!
2006-02-20 pulpfritsion super feest !!! tot in de laatje uurtjes ma wel beetje moe
2006-02-19 Pure'ndSweet (K) Was een super feesie
Heb me Prima vermaakt
2006-02-19 Q-lit skoftig vermaakt
2006-02-19 R.atje was echt super vet
2006-02-19 nou geweldig
2006-02-20 Raimundus (UFE) Zeer goede editie van MOH!! Volgende keer ben ik er weer bij
2006-02-24 KUDELS ZOOITJE TERREUR!!!! WAS ZEKER GAAAN
2006-02-19 lekker feesie MOH hou deze locatie 1000 keer beter dan thialf.
2006-02-19 unexist en da predator die vondt ik zeer goed
2006-03-02 RemcoOcmer was een leuk feest alleen het was wat te druk
2006-02-19 Remdamann Locatie sucks, was erg mistig binnen... Verderz top feest!!
2006-02-19 Uber Party
2006-04-06 absoluut goed feessie gehad!
2006-02-19 best wel flax
2006-02-19 Geslaagde avond iedereen ging los echt
voor sanne de ehbo'er
2006-02-19 RICKZAJ was hendig vetjes !!!
the destroyer
2006-02-21 Rikkie83 :bier: Top feestje !! Smurf vs The Vizitor
2006-02-19 Super Vet Feest alleen jammer van de drukte
2006-02-19 Rowan Wat een supervet feestje
2006-02-19 Ruud! Ik heb gruwelijk hard genoten daar..zker heerlijk feest!!
2006-02-20 S-Style Lekker hoor! Neophyte, Nosferatu & Vince erg goed gedraaid! Wel erg warm, maar je kan niet alles hebben
2006-02-19 Salvo wahoooooooooo
2006-02-20 Sanne:bounce::bier: zekers een leuk feestje
, met name door de groep, dikke
voor jullie allemaal,paul en JDA heerlijk
, ben alleen v eel verloren, mn beurs, huissleutel, een t-shirt, sleutel op kluisje laten zitten hierdoor de borg niet terug gekregen, mn beltegoed is de klote op!! zielig he
2006-02-20 heb me zekers vermaakt, was weer leuk feestje
2006-02-19 industrial arena was duidelijk het best. heb me goed vermaakt daarzo! alleen de volgende keer mag het wel iets minder druk en geen gezeik over pogo!!
2006-02-19 IK VOND MAR VET!!
2006-02-21 Sharky Was Goed Te Doen!!
2006-02-20 SICK-SKULL-CHICK was t beste masters feessie (tot nu toe) hopelijk volgen er meer zoals deze ennuh mij kon j heel d n8 vinden in t industrialzaaltje
2006-02-19 SieSo enige leuke was manu le malin en dj producer voorderest was t knkrvuil!!
2006-02-19 wat een feest ZWAAR te gek , hele nacht super gehad met de groningers
TOP
2006-02-22 smokey_neophyte was echt een super bruut feessie. vaagheid roeleerd
2007-03-07 Snb Thoma.LIVE FAST-DIE HARD DJ RAGGE vet
2006-02-19 Sneaktum helemaal GEWELDIG!
2006-02-20 Snowy Angel was te VET!! Goe ge amuseerd, raakte wel soms de weg kwijt.
haha wel jammer dat de drank redelijk duur was.
Op 2 the next one!!
2006-02-19 Snq Wat een heerlijk feest
2006-02-20 Sofietje (L) Was een geweldig feestje!
Volgende keer gewoon weer aanwezig hoooooooooooooor
2006-02-19 spacelin:bounce: zaal 3 maakte heel wat goed
2006-08-09 SpeedFuck Kenkertje vet feesie
2006-02-19 speedmaniak in een woord PERFECKT
2006-02-19 Sprietsma!!!! Vond de sfeer vet kloten, en een sauna was niets vergeleken met dat hok daar maar voor de rest wel goed vermaakt
2006-02-19 Was zeker vet!
Was wel jammer dat het zo druk was,kon je niet normaal hakken/stampen in die zalen
2006-02-20 stan_renkens vet feest geluid stond lkkr hard en goeije sfeer dus ech goed feest
2006-02-19 vette party
2006-02-19 StevE BlappiN Nooit meer Art Of Dance
maar al-met-al wel vermaakt
2006-02-19 Zo Net Thuis Helemaal Naar De Klote!!! Volgende Keer Weer
2006-02-19 Streng-DengDeng :bounce: ckr een goed feest
..
2006-02-19 Struikrover 2006-02-19 Stuiterbal (L) Marjoleintjeee Heeerlijk feest! wel erg lang wachten om binnen te komen en 1 maal binnen erg warm
Maar voor de rest was het echt perfect!
MOH
2006-02-20 stuiterkonijntjuh je moest alleen zo fckng lang wachten om binnen te komen, dat was slecht geregeld!!
2006-02-19 mooi feestje hoor! beetje jammer van die hitte en die drukte bij de ehbo
!
2006-05-23 vet goed
2006-03-13 suusjuhho:) was egt TOP
2006-02-19 Suuske** relaxed feest!!heb t goed naar me zin gehad..
2006-02-19 T!MF Superfeest!! lekker los gegaan..
al1 jammer van de prijs voor bier
2006-02-19 Tazzie76 lang moeten wachten, erg benauwd!!! verder ok!!!!
2006-02-21 Pff KK wazig feest
maar wel echt vet alleen de warmte daar werdk soms echt gek van maarjah was ook helemaal de wegkwijt!!
2006-02-19 TernTerror Vet...Vet...Vet...
2006-02-19 Terreur_op_Wielen Het was wel een gezellig feest maar dat was dan ook wel alles ja het geluid was beter als de keren ervoor maar het was veel te warm en te druk www.worldofhardcore.nl voor foto's
2006-02-19 was echt een top feest uitstekend vermaakt!!!!
2006-02-22 zwaar goed
2006-05-14 ja ging wel eigelijk de drinken haden ze goed koper moeten doen
2006-02-20 tering goed feesy doe is ff terug spoelen ff over doen en weer de hele nacht hakkuh
2006-02-20 The Desolate One Heb me daar super goed vermaakt, ben bijna heel de avond in the reunion area geweest, wat hebben ze daar goed gedraaid zeg en ik vond de sfeer daar geweldig, hoop gabber handjes gegeven en iedereen hakte weer, zoals het HOORD!! Super feest!!
2006-02-20 the lord of corrado's hyper bruut heb me tijden niet zo vermaakt
2006-02-19 SUPER!! beter dan in thialf!!Raise my fist fot Angerfist
2006-02-19 ik vond het een knal avond alles was goed
2006-02-20 Tito Goed feest,lekker geluidje,en dr werd egt kicke gedraaid in de industrial area,beetje jammer alleen dat ze alleen geen egte sterke drank hadden
2006-02-19 TJIBBE:bier: goed feest
al1 jammer van het geluid
dat kan harderrrrr
2006-02-19 Toetie Wappie :bier: Reunion Arena super zwaar lomp lopen stuiteren op de goede oude muziek alle Dj's uit de Reunion Arena bedankt zwaar vet feestje van gemaakt (volgende keer bier goedkoper)
2006-02-20 Tony Keijsper de industrial deet et em de rest leuk om doorheen te lope
2006-12-12 Tony mallony kut
2006-02-23 tripple J echt relax
2006-04-04 trytryrty k.u.t
2006-02-20 twisted defiance puik feest
2006-02-19 Super mooi zoals gewoonlijk
2006-02-19 Underground Dance Events Een beste locatie met een vet goed geluid!
Locatie voor herhaling vatbaar.
2006-02-19 Upt3mp0_K03ntj3 Was maar ok vond ik,Veel te veel f*cking drug gebruikers!!!!!
2006-02-19 Hallo mensen, twas op zich wel een leuk feestje, maar next time ons niet meer gezien, twas erg warm, kutflesjes op de grond, het geluid werd ook beperkt.... en volgens mij komen er steeds m,eer kleuters op die commerciele feesten... maarrrr ondanks dat, t beukte gewoon wel lekker
maar next time kleinere feesten, of de leukere buitenfeesten...
2006-02-19 vd Záánde Partyraiser
2006-02-19 VibeKeeper En Gaan!!!!!!!!!
2006-02-19 vidal super feest goede sfeer goede locatie was zkrs knalluh
2006-02-20 VinnieVinyard Te druk in het begin. Maar rond 3en werd t rustiger. Mooie afsluiting van paul en jda. Terrorzaal was Überhard. Toch nog geslaagd
2006-02-19 visje84 gewoon weg lekker knalluh!!!!
2006-02-20 viéra Super lekker feestje. Saampjes met je neefje rondsjouwe.
is weer es wat anders.
2006-02-19 Volvo V70 Mega Feesie lkkr genoten
negative A Paul and DaY-Mar
2006-02-19 Von Luttikhausen goede sfeer, geluid goed en goed gedraaid
2006-02-21 ben niet geweest
2006-02-19 een zeer vette afsluiter:respect"
2006-02-21 twas weer super, echt een top feest!!!!
2007-02-11 WC-Knuffelaar Was weer geweldig gister
heb me duidelijk vermaakt. Volgens jaar weer
2006-02-20 weekendcalamiteiten het was echt een keihard knalfeest HIHAAA!!!!
2006-02-19 welten Heerlijk feessie... goeie sfeer, leuk muziekje... wat willen we nog meer??
2006-02-20 WhiteLine [NL] Mwah hardcore en reunion niet echt mijn smaak maar die in Industrial was zeker tering hard knalle vanaf uurtje of 2 ZALIGE TERROR!!
2006-02-21 wierts gespuis schaailijk
2006-02-20 WilberZ Echt een vet feessiej..me goej geluid!!
2006-02-23 Wolvevoag twas een uber goed feesiej
2006-02-20 Wvoort026 MEGA FEEST
2006-02-19 x-xlindseyx-x zeer goed
2006-02-19 super feesie
wel wat aan de warme kant en erg druk maar de sfeer werd er zeker niet minder om
kijk nu al uit naar de volgende
2006-02-19 XxPaRTyGiRLxX was echt leuk , vip was beter als in het Thialf, Partyraiser, zeer goed geknald
2006-02-19 Vet Feest!!!! Main Stage lekker hard!!! KNALLEN!!! op naar de volgende!!
2006-02-19 Industrial Arena
2006-02-22 Yoppie :blinky: jaaah t was cker een wous feessie
volgende keer weer
2006-02-21 Zoeper27 Master vet feestje
2006-02-21 zoutelande-power heey luitjesss was echt super feesiej echt een top sfeer
2006-02-19 Wat Een feest
Egt Superrr
2006-02-19 !! foto's op www.eardamage.nl !!
2006-02-21 {KKF} v God Loss was zeker weer ijselijk
2006-02-19 {PPT} Japie Lekker feestje
2006-02-19 geluid was super, vipdek was goed geregelt, twas echt eeen SUPER dol feest!!!!
2006-02-20 || Leskovitch || Keihard
2006-02-19 ||LOOS||™ Was wel weer lekker, in ieder geval iets bter geluid....eindelijk
Heb me wel lekker vermaakt en er werd best lekker gedraaid
Partyraiser en natuurlijk day-mar waren lekker bezig
2006-02-21 Super vettt !!
2007-02-18 ~~Andy~~ ik vond deze moh beter dan raise cain
2006-02-19 ~~ARMIN~~ 2006-02-23 © Mafkaasjuh . . ; Het Was Geweldig !! Partyraiser , Smurf En The Vizitor Maakte Het Helemaal
2006-02-20 Ja Was Een goed Feesje
.. wel Kkr Druk! Pff.. maja Was wel gezellig
2006-02-25 º¹³Patrick was super feest kompleet uit men dak
2006-02-21 » Blondes do it better O:) « ECht super feestje