2006-02-19 ! (6) * N. * (6)™ ! Echt wel gezellig feestje.. heb me goed geamuseerd!!
2006-02-19 heb 't reuze na me zin gehad
en zeeland was zekers goed vertegenwoordigd!!
2006-02-20 ! CILLIT BANG ! zwaar te gek super vermaakt
wel erg warm en werd gek van al die flesjes op de grond
maar jah dat mocht de pret nie drukken
2006-02-19 !! santino !! Was Knalleuh!!!!!!!!!!!! vooral op het einde met PartyRaiser en Smurf
2006-02-19 !!! Gieps!!! was goed te doen allen de sfeer was ver te zoeken
reunion area klapte er flink op los
2006-02-20 was wel vet feest! wel warm en bij die ingang was zekers kut!! maarja ken nie alles hebbe
veel bekenden gezien
2006-02-19 2006-02-19 masters was helemaal top!
2006-02-19 Early Rave Was Zeker Goed
wel zwaar naar de kanker nu
2006-02-20 ""Repelsteeltje"" de reunion goed vertegenwoordigt, niet echt een bezonder feesie..wel een redelijke sfeer waar ik van stond te kijken.. Al met al leuk feesiee..
2006-02-19 # Wild & Wicked # Oehhh Zkrr Super feestt !!!
2006-02-19 ja was wel weer ff lekker
2006-02-20 $undayBlo$$om KK vet
alleen die rij was echt volop kut
maar goed , het was zeker de moeite waard
PrOmO super hard!!!
2006-02-20 ghehe heel vet goed feestje aleen jammer dak op tyd naar huis moest van weege hmm jah
2006-02-21 (6) meges!!!! (6) KK BRUUT WAS EGT SUPERVET
2006-02-20 was leuk feest!!! wel 2 vage/rare wijven een paar keer voorbij zien lopen gvd en er zullen er wel meer zijn geweest maarjah dat hou je altijd wel
2006-02-20 (HKZ) :xtc: PILLYWILLY :xtc: (BTT) zoals altijd masterlijk
2006-02-27 geweldig
2006-02-19 (K)Sarahjane(K) Masters was een goed feessie naar me zin gehad met me moppies
en veelste warm
en er liepen veel mooie manne rond
2006-02-19 was super,, op naar t volgende feest
2006-02-20 (L.V.R)Languh(L)hardcore__girll20 zeer goed
2006-02-19 * * AUDREY * * was een leuk feessie! veel leuker dan dat ik ervan had verwacht!!!
2006-02-19 * de Kale * Okay ... Dortmund overtreffen kan niet, maar het kwam er toch wel beetje in de buurt
Super avond/nacht gehad, mede dankzij MaFFe-Uk
2006-02-20 **Connie** SUPERFEEST!!!!
2006-02-19 Heerlijk...alleen jammer dat de tijd zo snel voorbij was,,
2006-02-22 leuk feestje weer......kan nie anders zeggen
2006-02-28 *,{FRITS},* was roeg feest
2006-02-19 *-kevin-* was gewoon te vet
2006-02-28 *.cindy.* was een geslaagd feestje
2006-02-19 *^*leonie*^* was weer een leuk feessie!!Tijd ging weer te snel
2006-02-19 *Dani* Het begint saai te worden..... Was weer supergezellig vannacht!
2006-02-19 lang gewacht om binnen te komen en binnen te warm maar voor de verderest
2006-02-19 muziek enzo was Super!! maar veeeel te warm, en al die rijen
2006-02-20 was egt un geslaagd feest volgende x cker weer
2006-02-19 jaja
was zeker vetjes daar
mijn beste masters tot nu toe , mer die pils was idd niet te zuipe
2006-03-05 *S.D*_OnlyHATE4YOU!:bah::sadrose:*:lock: Het geluid was eindelijk weer goed ja
zeker wel beter!!
(al1 jammer dat ik er zelf niet veel van heb gezien/gehoord
maja...) was wel toppie
2006-02-21 LIJP LIJP LIJP
Vet feest, alleen beeeetje warm
2006-02-19 Heb me prima vermaakt
Geluid stond goed hard
En de Dj's hebben er weer flink op los geklapt
2006-02-20 - Willie - wel een heerlijk feestje
was wel lang wachten voordat we binnen waren
t was ook te warm ik had bijna ut idee van ik val hier flauw en toen viel er naast mij iemand flauw
daar schrok ik wel van...maar wel goed vermaakt
!
2006-02-20 --Ivo-- vet feestje hoor
2006-02-19 mn eerste groote feest en wa vor 1 gvd echt nie normaal !!!!
2006-02-20 Deze MOH was echt kkdooool!!! Echt te gruwelijk voor woorden
Vooral die SNOEIHARDE TERROR
The Vizitor en De Smurf
2006-02-20 -IWAN- het was weer zeer gezellig vooral in de early rave hall
2006-04-06 -LINTJE- Was een sgon feest! Blij dat ik mn beste pf maatje heb ontmoet, En mn sgatje Kenneth
2006-02-20 -x Maartje x- super
The Vizitor en smurf
2006-02-19 HET WAS EN SUPER VET FEEST
2006-02-19 .--danny--. cker wel een mooi feestje!!
2006-02-19 was ok maar had van m'n eerste keer masters beter verwacht bavaria bier
en die flesjes op de grond waren ook irritant maar is wel voor herhaling vatbaar
2006-03-03 ...Cees... Gwoon te bruut
2006-03-02 ...Wesley... dol
2006-02-20 ..::Msz_Lin::.. geck!!!!
2006-04-01 verneukt voor mij door 2 kut exen
2006-03-03 ..>Reefneef<.. ik vond het un super vet feest
2006-02-19 .::scar::. super feest!! zaal 3 best eindelijk is een grote terrorzaal zo als hoordlkkr hard iedereen draaide er super beste PARTYRAISER!!!! drinke te duur wc goed geregeld een goeie zit ruimte beetje waarm maar beste masters afgelopen 4 jaar in nederland
2006-02-19 .John vet feest al waren de lange rijen bij de ingang erg irritant.
voor Vince en Unexist!
2006-02-19 .Namooni. zeer lekker feest! super lekkere sfeer! top top top
2006-02-20 1 woord MASTERlijk
2006-02-19 Vanaf het moment dat Destroyer draaide ging het echt lekker
2006-02-19 013Master-E zaaltje 3 bruut
lkker gezellig alleen ingang was klote enz.. mar verderss toppie hoorz
2006-02-20 SSSUPER FEEST..... en thuisfront nogwel...
Ze moeten hier vaker feesten geven... !!!!!!
2006-02-19 party raiser smurf en the visitor waren ceker goed bezig
2007-10-10 100%galbak was een heftig feest hakkuh
2006-02-19 het leek wel een kleuterparty
2006-02-23 muziek & geluid ware goed
sfeer viel kon beter
2006-02-19 2fast lache feesie
2006-02-20 3lis4h heerlijk heeeeeeeeeeeeeeerlijk lekker fijn.......................vet goed vermaakt
2006-03-20 :://Toop\\:: STAMPUHHHH!!! wel ver weg Den Bosch
2006-02-19 ::Enzyme-Gabber zeer geslaagd feesjuh Angerfist !!!
2006-02-19 Was wel aardig.. MOH gaat een beetje over de top
Predator
2006-02-20 was super vet!!! reunion area beste oldschoollllllll was goedddd alleen dat vieze kutbier bavaria voor 3,30 te gek voor worden maar de rest wel lekker gefeest jammer dak snel na de klote was maja trok later nog weer bij
2006-02-19 :bier: ronald :lijn: was wel kick feessie , alleen de rij van anderhalf uur en stroomstoring bij malu de malin waren minder . voor de rest was het wel chill
2006-02-19 was wel een mooi feestje, jammer dat het bijna 1,5 uur duurde voordat ik binnen was en het geluid in de hardcore zaal mocht wel wat harder. Verder was het weer lekker warm binnen. Neophyte was zoals gewoonlijk super, maar Unexist en Partyraiser waren echt het allergruwelijkst
2006-02-19 :bier: We roll dice, life is a gamble¹³ Goed feest, leuke sfeer
Voelde me alleen zelf niet zo goed. Klote dat het zo warm en druk was. Veel bekenden helaas niet gezien. En die knipperlichten waren ook nie echt lekker
Verder was het bier niet lekker en 3 munten voor 1 biertje
2006-02-19 was wel lache alleen ze hebben teveel man binne gelaten geluid mag ook wel wat harder heb geen piep in me oren en ja bavaria
2006-02-19 :bier:FRAN-HAKKUH-DAN:bier: 2006-02-28 was egt te gaaf.. alleen jammer van het zweten
2006-03-06 egt super dol!!!
2006-02-19 :bier:rosiviseren:bier: JAH WAS MOOI
2006-02-19 :bounce: Cr@zy Chick :bounce: prima vermaakt
2006-02-19 :bounce:Ricky:bounce: Zoo dat was me een feesie wel
2006-02-26 veel te druk...
2006-02-20 :D Fleur ze konden de volumeknop niet vinden!!
2006-02-19 Neophyte was goed hahah was top feestje
alleen jammer dat het drinke enzo zo duur was
2006-02-19 :devil:bartje:devil: was echt SUPER vet feesje:dalleen sloeg angerfist tege:sen ware de bonnetjes ngal duur
ma voor de rest super feest
neophyte
ik kan ni wachte tot et volgend feesje
2006-02-24 :devil:Renate a.k.a. Noate:devil: Super
2006-02-20 egt super de super
2006-02-19 wooooow echt GRUWELIJK!!
echt relax, relax
Promo, Partyraiser, Paul vs. JDA
jammer dat ik Day-Mar niet helemaal heb gehoord, mr wat ik heb gehoord
2006-02-19 het was een super relaxt feestje volgende week weer van mij mag het hoor en ze draaide super goed alleen een beetje warm maar ja dat hoort erbij denk ik
2006-02-19 :respect:steef:respect: / gewoon te gek feest
2006-02-21 maar voor de rest wel goed
2006-02-20 :xtc:KONING_APIE:xtc: vet hard! had de hele dag nog een piep in me oren
2006-02-19 :xtc:Mathijn RTC:xtc: geweldig
2006-02-21 :xtc:NL-Björn-NL:xtc: zker goed feestje
aleen was wel kenker warm
2006-02-19 :yes:*OudorpfreaK*:yes: helemaal leip
2008-01-13 ;)nissan boy;) egt in 1 woordt geweldig op naar de volgende
2006-02-19 Geweldig!! Heb me weer goed vermaakt..
2006-07-20 <Rob> Lijp!
2006-03-15 >>>HEIN<<< super vette party
2006-04-22 was cker gaaf! alleen erg warm!
2006-02-19 op de wachtrij na was alles super
2006-02-19 het was een ram vet feest
moet vaker zijn
2006-02-20 [077] Reneetjuhh was super vooral industrial zaal yeah.. wel kut heet en kut druk.. en veel wawa's ma verder echt GEWELDIG!
2006-02-19 [[*Duracell Hardcore Bunny*]] 2006-02-20 [Antje Terreur](6) was echt een goed feest!
2006-02-20 opzich goed! maar t werd later te druk!
2006-02-19 [G]abbermui[S] Idd veels te druk..
Nn uuhm ja pogo was wel nodig om ruimte te creeren.. Wel geslaagd feesiej..
2006-02-19 [H4L] Hardcore Hooligan [H4L] ja het was een ruig feestje maar was wel harstikke warm binnen dat was wel klote
2006-02-20 zo zeker kk vet feest
!!!
2006-02-19 Soo dat was lekker feesje..! Day-mar erg nice !!Neophyte was ook erg goed
Afsluiter van J..D.A en dj Paul
2006-02-20 [NL] Ferreur in je eur [NL] Vond dat er goed gedraaid werd en een goeie sfeer, vond het alleen geen top feest. maar voor de rest
2006-02-26 [NL]>ROY<[NL] 2006-02-19 Superrrrrrrr
2006-02-19 [NL]bobopzijnkop[NL] was een goed feesje vooral laatste 3 kwartier met surf en the vizitor!!
2006-02-20 [NL]Daisy:bounce: super vet feestje zeker voor herhaling vatbaar
2006-03-09 [NL]sland_super_gabbers[NL] zeer goed
2006-02-20 [OKP]KNABBEL Mwaa als dat grasveld daar nog niet kaal is weet ik het ook niet meer!!!! Wat hebben we daar goed gemaaid zeg JEZUSS haha !!! Toppertje or ZEELAND!!!
2006-02-19 zeer klote goed feest maar net te druk
2006-02-19 kan aan MIJ hebben geleggen maar ik vond het niet echt super muziek kon zeker harder
2006-02-19 [SF] Mycotoxine gezellig feesie
de hele avond early rave gestaan. alleen bass-d en king metthew draaide niet zoals ik van ze gewent ben
2006-02-19 [ZLD]Wes[sch] vet skon
2006-02-20 [ZndG]Xyco vooral early was vet , main ging ook wel goed. lang wachten bij de entree maar zeker een top feesie !!
2006-02-19 2006-02-19 _Loesy_ zeer geslaagd!!
2006-02-20 ADHD-er For Life!! Was een super vet Feestje
lekkere lokatie ook. en ja beetje warm zeggen de meeste ach dat is t toch altijd!!
2006-02-19 ADHRé-tjûh In een woord GEWELDIG!!!!!
2006-02-19 jaja mooi feesje dacht ik ma zo lekker hard
he jongens
2006-02-19 althaus supper vet feestje en zion uit emmelord
thanks vur de waaier bij een vriendin van men
2006-02-20 Antonio Banderas Vargas WAZIGE FEEST MAN!!!whahaha Eerste grote feest mar wel de beste!!!iedereen bekand wazig man!!die wijve mochte van mij wel wa langer doorgaan op de podium En de meiske nog R.I.P. dol in mijn bol....................
2006-02-19 Was egt wel zwaar relaxt.
2006-02-20 B Was me eerste groote feest maar het was direct mega
2006-09-04 Kutsfeer maar was te verwachten
.. in ieder geval geen masters voor mij
2006-02-19 b) sender egt een lkkr feessie
2006-09-25 B*R*O*E*K [NL] Brabanthallen kutlocatie
2006-06-14 b-e-e-r Snoeihard
2006-02-19 ik vond het na wat biertjes toch een goei feesje
2006-02-19 bachje was een super vet feest en nu op naar hard bass zoetermeer
2006-02-21 Zeer goed geluid, wel errug druk (ook bij de ingang, daardoor re-style gemist!!) en warm! Maar heb me zekers prima vermaakt
2006-02-20 Kan niks anders zeggen, het was echt een fucking vet feest!!! spacede em volledig door
vizitor maakte het op het einde helemaal vet!!
2006-03-04 Barbie*tut echt KEI VET FEEST! MOP MOP
2006-02-21 Bartje_^ geweldig
2006-09-14 dol hoor
BRABANTHALLEN!!
2006-02-20 Bavalo was cker un geslaagd feestje, industrial zaal was beter dan ik had verwacht, vooral reanimator, manu le malin, THE DESTROYER, stormtrooper, the producer en smurf vs the vizitor.. alleen de rij was veelste lang en het bier veelste duur.. verder geslaagd feestje
2006-02-19 De rij bij binnenkomst was weer belachelijk groot, de wc's waren een gekkenhuis. Verder was het knallen en hakken
Stormtrooper, Producer, Partyraiser, Smurf & Vizitor stuk voor stuk geweldig! Volgende keer betere wc's dan is dit een goede locatie. Stobo's waren ook lekker leip.
2006-02-19 BENSCHOPSE GABBER super feest overal werd er erg goed gedraaid met een zeer goede platenkeus van de dj's
PARTYRAISER
NEGATIVE A
2006-02-22 Bergse Reefteef zeer goed
2006-02-20 berkenwoudehardcore!:bier: was een bizar goed feesie!!!
2006-02-19 berrys ingang was gewoon klote geregeld, ruim een half uur staan wachten.. binnen was het echt gruwelijk
en pogo is voor homo's ja
PARTYRAISER
2006-02-19 BiianCa || Biitchie Ik was er jammer genoeg niet
2006-02-20 BKBobby Stampuh
2006-02-21 Het was weer een klotezooi met de rijen!! eerst bij de ingang, zet auto vooraan op de parkeerplaats, moeten we helemaal om de hallen heenlopen? Daarna de lange rij bij de ingang, dan denk je hé hé, ik ben er, en dan weer een rij voor de wc, en dat is een zeer trieste bedoeling, ik zo'n bandje halen, uiteraard krijg je aggressie in de rij. Verder was het feestje gewoon top-niveau zoals het hoord te zij op MoH-feesten! goed gedraaid redelijk geluid! niks aan de muziek op te merken dan TOP! en sfeer was ook OK
2006-03-08 Was vet eej.... Henk kwiet gewist!!
2006-02-27 boldstyle zero tolerance zelfs geen joint
2006-03-16 Brandariss geweldig duisterder dan ik verwachtte goed gedraaid
, alleen wel erg warm (N)en de rij was ook aardig beu magoed was geslaagd:Den trouwes duur bier
2006-02-19 Bris VETHEID
whoeiiii was egt wel relaxt feestje.. jammer van de drukte in het begin
2006-02-19 Burn™ was zeker wel een vet feest
2006-02-19 Bussum eerste x masters maar zowieso niet de laatste!! sfeer was super, had ik niet verwacht! echt
2006-02-20 Was echt wel gezellig
2006-02-20 geweldig alleen te veel troep op de vloer
2006-02-19 Cavello MASTERS
2006-02-19 Veels te drukke rij, veels te warm, veels te druk, drinke was te duur
en in de main werd je para van die idiote knipperlichten. dus ja. KUT FEEST
2006-02-19 Het was gewoon geweldig
Alleen het geluid had iets harder gemogen. Vooral in de darkcore werd er super gedraaid
2006-02-20 Cinderellaa* Geen woorden voor!
2006-02-20 1 woord: GEWELDIG!!!!
2006-02-19 Cor.S was wel een geinig feestje..... jongens wat was het gezellig...
we gaan snel weer vissen he
2006-02-20 Heb me zeker weer vermaakt!
2006-02-19 D-Jamez SMURF AND THE VIZITOR
2006-02-19 Da Papa Griezel :devil: Geluid... Goed (denk ik) Licht en Deco.. Mooi hoor en geen Vechtparty gezien
2006-02-20 Daantjuhhhh :bounce: het was wel leuk
..maar had er denk ik iets te veel van verwacht waardoor het toch wat tegenviel
.
2006-02-19 Masters Bedankt voor weer een top feesie!
2006-02-19 Dave Min: zoals gewoonlijk warm (na 2'en).. Plus: de rest!
2006-06-14 kut
2006-02-22 De FEESTFee B) was zkrs vet
blij dat ik neophyte heb gezien in alle vaagheid
2006-02-20 De Herriehippie te druk, te warm, slecht publiek, slechte entree, goed geluid
, bier te duur
..achja heb me wel vermaakt. Had er tog niet veel van verwacht!
2006-02-19 De Vage Voorzitter Bennie Super
2006-02-19 Defecit geen woorden voor zo geweldig
2006-02-22 Super gewoon
2006-02-19 DeWintah Zwaar gek feest. Alleen jammer dat het er zo warm was..En consumptie ook ja
associaal gewoon
2006-02-21 Was gratiez knalleh!!
2006-02-19 Was wel aardig
2006-02-24 het was weer is kk vet ik was wappie niet te houden!!!!!!!!!
2006-02-19 Dikke_Tinus :honger: 100% geslaagd! Echt heerlijke party, en Paul op het eind: KLASSEE!! Echt supervette nummers draaide hij erdoor, YEAH!
2006-02-20 ECHT SUPER VOLGEND JAAR WEER!!!!
2006-02-19 Discover your own world... Was wel oke, jmmr dat ik me niet helemaal 100% goed voelde!! terror zaal veruit de beste zaal!! Veel mensen out zien gaan niet normaal, EHBO had een hoop te doen!!!
2006-02-20 DJ D-Jackal Super heb me prima vermaakt was een van de betere mohs :respect: UNEXIST - PROMO - TOMMYKNOCKER
:respect:
2006-02-19 DJ Freak-R beste masters op duitsland na
alle laatste dj's v/d industrial
2006-02-19 vet feestje
2006-06-06 DJ Lippie was dolle bedoeling>>METTURSSS
2006-02-19 DJ Sjek aka E-Jackt SUPERVET........
EARLY RAVE: DANA
, BUZZ FUZZ vs DANO
, en VINCE
DJ JDA
2006-02-20 DJ TERROX ja vet!!!!...
2006-02-19 Terror zal ws relax sfeertje
2006-02-19 zeker een goed feest
2006-02-19 Donny A.K.A. Donski Het was te warm in de mainstage en drank te duur maar overall vond ik het wel vet... muziek was goed geluid was in orde.
2009-02-15 KUT FEEST
2006-02-19 Vet feest alleen jammer dat onze wiet is afgepakt
2006-06-13 Dun Lepel™ zekers wel vet
2006-02-19 DURACELL:bounce: vetttttt!!!!
2006-02-19 Ik heb me echt super vermaakt!!! Er mag trouwens wel een keer wat aan die lange wachtrijen gedaan worden...En twee bonnetjes voor een zeven up...Schandalig!! Maar verder echt een topfeest!!! Partyraiser
2006-02-19 superwarm, me eige de tering gezweet.. maar wel superfeestje!
alleen jammer da we vroeger naar huis gingen, ik wilde nog niet!!!
2006-02-19 Was weer gezellig
2006-02-19 was een geweldig masters of hardcore! geweldige show, goed geluid, mooie effecten! gewoon fantastisch, zoals een hardcore party hoort tezijn! deze zal ik niet snel meer vergeten
ook mooi dat ze die kop bij de entree hadden nu! erg leuk gedaan dat je er onder door moest, was net alsof je in de bek moest om masters binnen te treden! mijn waardering voor deze editie van moh: ronduit geweldig!
2006-02-19 Eck Bij de ingang was het een teringzooitje verder was het een goed feest!!!
2006-02-19 Eddie-Loco kheb me goed vermaakt, goed feestje
2006-02-19 EdJuH :bounce: veel te lang in de rij gestaan maar verder was het een super feest
2006-02-19 Eilram. Veel te heet!
Maar wel goede locatie
Enne.. Bier was inderdaad erg duur!
Verder wel relaxt
2006-08-08 beetje jammer van het jonge volk
2006-02-19 Super Feest
2006-02-19 Was un schôn fisje.. doen we zeker nog un keer over!! Was vette muziek barend
2006-02-20 Ennair VIP was chill met die matrassen
Geluid ging wel
Verders goed vermaakt
100x btr dan Thialf
2006-08-31 top
2006-02-19 ErikE was een goed laage avondje
afterparty ook
2006-02-19 ErikPowerSystem Was kk bruud !!!!!
2006-02-19 Jaa was lekker knallenn
wel heel druk maar was top
2006-02-19 Etherpaniek 2006-03-13 Evil Bert 2006-02-20 was weer super feessiiee!!!!
2006-02-20 het was weer een geslaagd feest
2006-02-19 IDD veels te duur voor zown flessie
2006-02-20 mooi feestje en er werd lekker gedraaid!!
2006-02-20 Fliep bier was te duur t was veel te druk en veel te warm
ma voorde rest lache lokatie en beter geluid
2006-02-19 Fly On The Wings Of Love geweldig uit me dak gegaan
2006-02-19 was leuwk feest ook omdat het me eerste was maar toch top
en drukte.. en idd nadeel zijn die flesje lkker handig voor inknijpen maar ga er op staan en je breekt je poten maja..
2006-02-19 Foltergeist top feest, in 1 woord geweldig
2006-02-23 ForzaHelmond Masterlijk
2006-02-19 Lekker feessie!! Goed geluid.. Alleen iets te warm in de main.. Verder lekker ge
2006-02-20 helemaal los!!
2006-02-20 Furne$$ Mega Dit was weer een MoH met klasse zoals het hoort
2006-08-29 G.I.T. Hakkuhbob Vet maar vaag draan o
beetje teveel gehad denk ik(A)
2006-02-19 g0nn_^ Egt een super feestje..
2006-05-05 moet ik echt een menig geven
echt het was een SUPER FEEST volgend jaar weer maar dan duitsland
2006-02-19 Gabber_Jeffrey heb me prima vermaakt
2006-02-19 GabberPinda4Life Was wel ok heb me goed vermaakt
Neophyte
Warmte was minder
En het drinken was best duur
Geluid was wisselvallig
En midden in de set van promo opeens het geluid opengedraaid. Beetje laat rond 3 uur
Maar geluid was toen
2006-02-21 top feestje
2006-02-19 The Vizitor
2006-02-19 GiSm0 het was een top feest heb me gewelig kunnen uitleven
2006-02-19 GOUDHAAN Super feest, Oldschool zaal was het beste! Goed georganiseerd alleen de rijen waren te lang bij de VIP. Verder Rotterdam Terror Corps, Buzz Fuzz& Dano
2006-02-20 Goudvis imperium wij hebben ons er prima vermaakt
2006-02-20 GTT' Jhaa zkr vet!!
twas warm, en druk, en duur marja wel VET!
en dat er een lange rij stond had je wel kunne verwachten!
2006-02-21 Gui de Boule Lekker uurtje aan het einde in industrial zaal!!!
2006-02-19 top feest !
2006-02-19 Vies duur kut bier !!
Voor de rest SUPER feest
Veel beter dan thialf
2006-02-19 H4L-speedy-h4L zekker geslaagd alleeen die entree
2006-02-20 H4L^Gracht^ Super vet feest van MoH alweer!1!
2006-02-19 h@rdc0re m@ni@c. KrankImKopf.nl Locatie goed - rij oke - aankleding kut - geluid goed - sfeer goed - overall GOED ja was leuk idd klote flesjes
2006-02-19 dit was eg n knalluh feessie
2006-02-20 Hakkuh Annie Heb lekker gewerkt, en de muziek in de Early was ook echt super. Behalve Darkraver en die gepensioeneerde Gizmo NIET bah Hij moet echt kappuh met die grappuh. Blijf lekker Hardstyle draaien dat is jouw ding tegenwoordig.
2006-02-19 Hakkuhbar:bounce: super feest, goede sfeer... heb me weer prima vermaakt.. alleen jammer dat de wc's zo gruwelijk druk waren...
2006-02-19 hans de kiep was egt top hoor!!!!
2006-02-19 Hard Creation zeeeer geslaagt
2006-02-20 Hardcore Angel Ik vond het echt gaaf
2006-02-19 dit feest was zeker wel geslaagt
2006-03-28 hardcore to the bone 2 was echt een top lokatie heel groot en er werd goed hard gedraait!!
2006-02-21 Hardcore vs terror grunn!!! Superrrrrr
2006-02-20 hardcore_mutsje super feestje
2006-03-28 hardcorefreak->vallard! helemaaaaaaaaaaaal waussss spacendd vaaaaag naaaaar de klotuuuuuuh
2006-02-19 Hardcorepinda a.k.a. Ferdo was echt een vet feest! vooral de oude hardcore zaal ! wat een geluid!!
2006-02-19 was GE WEL DIG
zeker vermaakt
2006-02-21 HardstylezLUNA was ech wel gezellig feessie eindje rijden maar dan heb je ook wat
2006-02-19 Ondanks de lange wachtrij zeker een top feest gehad!
Toppers: Destroyer en Predator
2006-02-19 Hazinh0 Wat een klote feest. Te druk en het was echt fucking benauwd en ik werd ook gestoord van dat knipperlicht.
Verder werd er wel redelijk gedraaid met als hoogtepunt Neophyte
2006-02-19 hc-89 was weer lekker hard, vet feesie
2006-02-19 HC4L_linda super vet
egt zeer goed
2006-02-19 heejhallometmike tja vaag feestje
2006-02-20 ik dacht dat er ook top 40 gedraaid zou worden..
heb me iig zwaar goed vermaakt
2006-02-19 Mijn eerste Masters en ik vond het helemaal geweldig!! Van begin tot eind! En mensen er valt altijd wel iets te zeiken toch???
2006-02-19 twee woorden: volle pin
2006-02-20 Herrieschoppert op de plee na was het super op naar de volgende keer
2006-03-15 hey jonguh!! lulululu was weer lululululululul koekliwappie
2006-02-19 holleeder:bounce: was wel weer oldschool. grote zaal was kut, maar early was zekers mooi RTC en bass D ware egt meester bezig
2006-02-19 horror.nl was zeer goed volgende keer weer
2006-02-19 100% linksaf gegaan alleen jammer van de wachtrijden
2006-02-19 GENOTEN! heerlijk!
2006-02-19 Lang voor je binnen was en later werd het beter
2006-02-19 Ingelpingel MASTERLIJK
was helemaal toppie mensen
2006-02-20 J-olie Wasz eg un super feestje
Helemaal los
2006-02-19 Jappiee ik vond het echt super, me eerste grote feest en dan zo 1, alles was egt goed vooral de sfeer en de muziek
2006-02-19 Jasper © Sauna ''de brabanthallen''
2006-02-19 jef! jonge jonge uur in de rij gestaan voordat we binne waren ent was vond it nie veel aan
2006-02-19 JeffuS Super vermaakt
Vond intree wel mee vallen was ong binne 20 min binne
2006-02-22 JeMoerWhitney MaStErLiJk!!!
2006-02-20 jewst super
2006-02-19 Jillicious Weet er vrij weinig meer van
alleen een uur staan wachten voordat we binnen waren
2006-02-19 was goed feeske wel warm en druk minpunten en die rijen
2006-02-19 in de early was het zeker wel gezellig alleen was ik vaak iedereen kwijt
en zelfs in mn 1tje had ik volop lol mja was een geslaagd feessie von ik
2006-02-20 BRUUUUUT!
2006-02-20 joyce SuPpReSsOr was zeker een goed feesje...(mag ook wel een x
)
2006-06-15 Jumix Superss Feest!
2006-02-19 t lange wachten was kut!!mr verder was t super
2006-02-19 gewoon een superfeest!! ANGERFIST
2006-03-21 K e v i n Dit was mun eerste grote fees, maar ewel geslaagd
2006-04-13 K.riSstel geweldig
2006-02-23 Ja idd,, KK DOL!!!1
2006-02-20 KARMA Jammer dat het de laatste keer in nederland is (dat heb ik gehoord)
, MoH de beste!!!
2006-02-19 Gezellig feestje.. alleen jammer dat het zo tering warm in de hallen was. Maar verder hebben we ons wel zeer goed vermaakt he Anne
2006-02-19 strak feessie hoor
2006-02-19 echt he
2006-02-20 WAS ECHT DOLLFEESTJE!! ALLEEN VERREKTE WERM
2006-02-20 Keulerrr Cooooooooowllll
2006-05-03 Kiezel BRUUT
2006-02-20 Super!! Goede locatie, sfeer & muziek! Was gezellig!
Dj Promo
2006-02-19 Beste MOH sinds tijden...
2006-02-20 ja was wel eens leuk om mee gemaakt te hebben maar meer dan leuk is het niet veel poten en clubk*t volk en minimum leeftijd leek soms wel 11 jaar pas na kwart voor 5 werd het vet in zaal 3 TERROR
2006-03-19 GWOON GEWELDIG!!!
2006-02-19 Knits Geniaal feest. Erg warm en druk maar geluid was geniaal. Bass-D, Neophyte, Tieum, D-Spirit, Day-már, Unexist... Was weer dik!
2006-02-20 koekiejjj :honger: feest was opzich wel goed te doen..alleen het lange w8ten bij de ingang
moet beter kunnen!! maar destroyer
maakte veel goed!!
2006-02-20 was eerste masters we kwamen binne toen dagmar draaide meteen los
wel was 't veel ste warm en stonden te lang in de rij maar voor de rest gewoon super
2006-02-19 geweldig feest smurf en de partyraizer ginge echt hard
en dan al die wijfe
2006-03-29 leijtuh geweldig
2006-02-20 wwooooow van de kaart en kon hem niet meer terug vinden
mensen bedankt voor het feesie hij was mooi
2006-02-19 Lin :devil: Was weer een geslaagd feestje, alleen die hitte
btje beursgebouw idee haha... Er hing ook een
sfeertje. Kortom niks op aan te merken! dikke
aan iedereen die ik ben tegen gekomen
2006-02-19 Echt een supervet feest.
Heb me zeker vermaakt!
Alleen een beetje jammer dat het zo stervensheet was
2006-02-19 Lith Jaaah was weer genieten in de Ouwe School....
2008-01-30 Little-J Zeker een chill avondje gehad
Sfeer was te doen... En geluid was
2006-02-19 Luit :bier: was echt geweldig zeg. Destroyer was echt het hoogtepunt zeg WTF wat vet
2006-02-20 zwaar lache feest.. alleen jammer van die kutrij op t begin en wat mij betreft is het in de brabanthallen echt een dolhof!!
2006-02-19 M o n t y 's :smoke: :jaja: mooi feest alleen VEEL te warm
2006-02-19 Madjaa Was wel okeee.. Dortmund was vetter
2006-02-20 het was een ijselijk vaag feessie
2006-02-19 supergaaf
2006-02-19 Echt een Super feesie was dit,, Heel erg gezellig en goeie en harde muziek,,
2006-04-09 MaRisS :cheer: Was gewoon egt [b]TOP FEEST[/b]
2006-02-19 was goed feest alleen erg warm
2006-02-20 martl geluid in de main vond ik tegevalle, wel goed gedraaid overigens... in de industrial heb ik me het meest vermaakt en met name bij partyraiser, super hard!!!
2006-02-19 het was vet all1 de prijzen waren niet normmal en ingang was te krap 15000mensen 8 ingangen
2006-02-19 Geluid was meesterlijk!
DV8
Partyraiser
Art Of Dance Dit is 100x beter dan Thialf
2006-02-19 Mel B) enige pluspunt was de platenkeuze van de dj;s in de main & early, helaas vond ik het geluid diep triest, platen die oversloegen
en de sfeer was om te kotsen..
2006-02-19 Meliss_A MOH Was Gewoon Super!!!! Vlgnde Keer Bn k Der Weer Zeker Bij !!
2006-02-19 kk dik feest
2006-02-19 Mevr0uwtjuhK0pfziek cker wel vet feest
Partyraiser draaide weer masterlijk
2006-02-19 Michael!!! in het begin was t helemaal een kutfeest maar later op de avond was het in de industrialzaal wel te doen
2006-04-06 1 woord "geweldig"
2006-02-19 Miesje :) GODVERDOMME WAT EEN TERING VET FEEST...ECHT DE BESTE TOT NU TOE
2006-02-20 echt een superfeest lang niet meer zon leuk feest gehad...
2006-02-19 Miss Veertje 2006-02-19 Mister ?? het was echt een knetter gek feest, sfeer was echt toppie en het geluid was ook zkr wel te doen!!!!! 100x btr als Thialf
2006-02-19 gewoon 1 woord SUPER HAMSTER FEEST o dat zijn er 3
2007-02-16 Mitchell__Stylo;) Zeer Geknald Was Super
2006-02-19 MitchvandeLust Unexist !! Kanker wreed gedraaid
2006-02-19 mr turner wat een hitte zeg, maja boeie. een super feest. meccano twins waren de helden van de avond
2006-02-19 Dikke shit!!
2006-02-22 muiderberg de gakste ik vond het wel ok
2006-02-19 Myrte*_:BouNCe: in een woord GEWELDIG!!!
2006-02-19 M¥$ter¥ $p@cÉjE$© was wel een vet feest... maar de deuren naar buten mogen voortaan van mij dichtblijven... (en in het vervolg wt dichterbij)
2006-02-28 Geweldig feestje
2006-02-19 NancNora zeker supper gaaf
2006-02-19 Super feest! alleen 2 dingen te warm in pres! en drinken duurr XD
2006-02-19 nelisdaman Ben de hele avond flink los gegaan op de hardcore area
. en het setje van partyraiser was ook zeer rlxd
2006-02-19 NeoNiMioN Beter kon gewoon niet!!!
2006-02-20 snoeifeest
2006-02-20 Nexonai heel goed vermaakt van half 3 tot 3 in de early.... voor de rest was t geen hol aan en veel te warm.. en zouden VIP's geen recht hebben op airco ? DAMN zweethok op dat deck
2006-02-19 zkers een geslaagd feestie mensen bedankt dat het zo gezellig was
2006-02-19 NikNak Werd ckr kk duistah gedraaid
gezellige sfeertjuh egt topfeessiej!!
2006-02-19 niksnada Decor was vet.....leuke shows!!...en geluid stond heerlijk...en dan de kk wrede setjes....t was gewoon knallen van t begin tot t eind in de main!!...sfeer was ook top...veel bekende...had m niet willen missen!!..
2006-02-23 super geweldig!!
2006-02-20 Knalluh
enige wat tegenviel was die rij in ut begin
2006-02-19 NLhardcore ja was 1 dikke party zal het niet gauw vergeten
2006-02-20 NOOB SAIBOT (Gucciwearing MTF) keer een feestje respect voor reanimator,unexist, partyraiser,vizitor en smurf zij hebben de sfeer in de industrialhal echt gemaakt beste moh ooit
2006-02-25 Nopinion binnen 20min. binnen zonder vip en wat een feest!
2006-02-19 2006-10-30 Echt een kk mooi feest!! Volgend jaar weer
2006-02-19 O:) Sietsj toppiej feesj tog geweldige sfeer alles toppiej
2006-02-19 Industrial arena
2006-02-20 okki ® heeft iemand miss mn verstand gevonden?? ligt waarschijnlijk bij mn autosleutels.
2006-02-19 Oldskool TDV Was een TOP Feessie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2006-02-19 OmeMini WHaaaa Super feest..Industrial egt heerlijk terreur:bier
2006-02-20 Ondergrondse Paultje PROMO, D-PASSION EN PRODUCER
en het geluid
2006-02-19 lekker hard
2006-02-20 Super Vet, voor herhaling vatbaar
2006-02-20 oOMeTaOo Super Feest! jammer van de bierprijzen en de rij bij de ingang. maar de sfeer en de muziek hebben t goedgemaakt
2006-02-19 P-T-W sfeer was er niet te vinden,iedereen bleef wandele of dee niks...viel beetje tegen dit feest.
2006-02-19 pAniCz wel geslaagd feessie op de platen na die oversloegen. Neophyte en Angerfist --> 1 woord "GRUWELIJK"
2006-02-20 parakiet (L) Aukje SUPEEEEEEER FEESTalleen te veel mensenas je der zon 3000 man minder zou doen zou het beter te harden zijn maar verder alles top
2006-02-20 Pascale Was wel een erg lange rij 1 uur gestaan!! verder heb me pima vermaakt!!!! Angerfist
was echt geweldige avond!!!!! en zeker leuke mensen tegengekomen!!!
2006-02-19 Peetjuhhh niet verwacht maar het was een erg leuk feestjuh!!
2006-02-19 Pep Ingang was fucked up, bier te duur en et was echt een teringzooi overal. En ja t leek gvd wel een sauna, vooral midden/vooraan in de HC Area... niet uit te houden... Maar toch super genoten, muziek was top, sfeer was super en heb et erg naar me zin gehad. Voor herhaling vatbaar
2006-02-20 Persian Prins t'was echt een zwaar doll fessje
alleen beetje te druk
2006-02-19 dit was natuurlijk 1 van dé feestjes! Helemaal top!
2006-02-19 Phoolie Top feestje, er werd lekker gedraaid & het was super gezellig
2006-06-03 Pietje Puk! MASTERLIJK!
2006-02-19 Pindaklaatst Was echt een top feessie
Heel de avond geknalt
2006-02-19 ze draaide goed alleen het binnenkomen en de wc was echt slecht bedacht. dit hadden ze beter kunnen doen!!!!!!!!!!!!
2006-02-20 Was wel weer goed te doen
geluid was niet echt denderend maar wel oke
2006-02-19 Popface Sfeer was goed, werd lekker gedraaid, alleen veel te druk.. En stiekem vergelijk ik het toch met Dortmund en dan valt het natuurlijk helemaal in het niet..
2006-02-20 goeie party, alleen zacht geluid, voor de rest super!
2006-02-19 QMaster was weer geslaagd!! werd goed gedraaid zeg poepoe
2006-02-19 R..(L) was egt super vet vooral paul elstak en j.d.a op t laatst !!!
2006-02-19 unexist en da predator die vondt ik zeer goed
2006-02-23 relaxt dit feest was weer eens keer super vet! niet meer en niet minder
2006-02-19 Remko..!! MOH Was Goed..Alleen Het Heeft 3 Kwartier Geduurd Voordat ikBinne Was..!!
Ma Verder Was Het Goeddd
2006-02-20 Remy alleen van de wereld het was heftig
2006-02-19 RenskuhhHMD Masters was HMD!!!
2006-02-19 Uber Party
2006-02-21 Verss feestje
Werd lekker gedraaid, alleen te warm & te lange rijen! Heb me verder prima vermaakt!
2006-02-19 best wel flax
2008-03-01 Rick A was wel een relaxt feesie
2006-06-20 Ricooow! geweldig
2006-02-21 Rikkie83 :bier: Top feestje !! Smurf vs The Vizitor
2006-02-19 Robin 040 whooo vette shit man... de Industrial was kk dol
mooie locatie
2006-02-20 kanker feest masters wordt de volgende keer nog kuter en veel te comercieel
2006-02-19 MoH heeft zijn naam weer omhoog gehaald bij mij! Superfeest!
2006-02-19 Was een mooi feessie..Alleen zo koud daar binnnen vonden jullie ook niet???
2006-02-20 Rstein-Gespuis Superduur, te lange rij, te weinig ventilatie en te veel mensen erin gepropt
Vanaf 3uur begon het daarom pas leuk te worden
. Daarom kan ik het geen goed feest noemen. De DJ's draaide wel zeer goed en hard
En gelukkig was het na een tijdje al minder druk omdat er zoveel mensen afgevoerd werden door de warmte denk ik
2006-02-19 ja was zeker een knalfeest goedgedaan!
2006-02-19 Super lekker feestje!!
Alleen jammer dat de tijd zo snel ging
en dat in 1 keer alle barren (en dan ook alle barren) dicht waren
2006-02-21 Ruttuh [MPS] zeer goed feest!
2006-02-19 Ruud! Ik heb gruwelijk hard genoten daar..zker heerlijk feest!!
2006-02-20 S-Style Lekker hoor! Neophyte, Nosferatu & Vince erg goed gedraaid! Wel erg warm, maar je kan niet alles hebben
2006-02-19 Sammieee :woop: PARTYRAISER
SMURF & VISITOR
Dont Fuck With The Little Rubber Duck
Super Feest !!
2006-02-19 Sap Express ontzettend goed feest
werd lekker gedraaid en geluid was goed!
2006-02-19 wat een kinder disco!!
2006-02-20 SDumasqo Was m'n 1ste Hardcore feestje.....zkerzz goed vermaakt!! Focking HARD
Jammer van de hitte en te focking dure drankjes!!
2006-02-19 industrial arena was duidelijk het best. heb me goed vermaakt daarzo! alleen de volgende keer mag het wel iets minder druk en geen gezeik over pogo!!
2006-02-19 Simonhaha Ik vond het niet zo warm hoor.. Super Feest!
2006-02-19 Sjordys:bounce: Niet Normaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
2006-02-19 Smidders warm maar wel gelachen
2006-02-22 smokey_neophyte was echt een super bruut feessie. vaagheid roeleerd
2006-02-20 sneaky;) Goed feessie
Alleen erg warm en je brak zowat je enkels over die kutflessies
2006-02-20 JA WAS LEKKER FEESTJE NIET ALLES KAN PERFECT ZIJN TOCH
2006-02-22 soer Was weer helemaal toppie
2006-02-20 Sofietje (L) Was een geweldig feestje!
Volgende keer gewoon weer aanwezig hoooooooooooooor
2006-02-20 soooooooo dat was ff dire kwartier KAPOT gaan bij da Produca
voor me brabantse homies: THANX
2006-02-19 Super feest !
.. was alleen zo verdomd warm..
2006-02-20 Speed-freak MOH was was
te doen.Was all1 behoorlijk
en kon vanacht pas wat slapen
2006-02-19 StamperStyle:lief:|NL| ICE |NL| feestjuhhh heb me prima vermaakt!!!!
2006-02-19 Het was echt een heerlijk feest, Day-Mar en Neophyte hebben het voor mij gedaan
T was ook gezellig in de trein
2006-02-20 stan_renkens vet feest geluid stond lkkr hard en goeije sfeer dus ech goed feest
2006-02-19 Zo Net Thuis Helemaal Naar De Klote!!! Volgende Keer Weer
2006-02-19 Struikrover 2006-02-19 SURI_stampertje_NL was helemaal geweldig ent geluid ook, was VELE BETER dan in thialf
2006-02-19 vet feest
meccano twins
2006-03-13 suusjuhho:) was egt TOP
2006-02-27 SwiftMaster ik heb meegeholpen met opbouw dus ik was trots en heb het vet naar mijn zin gehad.
2006-02-19 Tazzie76 lang moeten wachten, erg benauwd!!! verder ok!!!!
2006-02-19 fucking gek was 't ! (n) bavaria & warmte..
2006-02-19 TeKna Vet feest
Met zeker een goeie sfeer.....Masters
2006-02-19 Terreur_op_Wielen Het was wel een gezellig feest maar dat was dan ook wel alles ja het geluid was beter als de keren ervoor maar het was veel te warm en te druk www.worldofhardcore.nl voor foto's
2006-02-19 TerroOrtjee was zeker doll!!
2006-05-23 goed
2006-02-22 terror-kaas geweldig
2006-02-20 terrorbeest gewoon in 1 woord SUPER
2006-02-20 was gezellig en vet
2006-02-19 Tessiej Was egt super vet.. goei vermaakt
2006-07-29 Tha Mitchells okay cor als je nou maar es een xtje niet 8ter het net zal gaan vissen!!
2006-02-19 The Batman !!!!! de main zaal was geen ruk aan . maar de early rave .... GEWELDIG !!
2006-02-20 The Desolate One Heb me daar super goed vermaakt, ben bijna heel de avond in the reunion area geweest, wat hebben ze daar goed gedraaid zeg en ik vond de sfeer daar geweldig, hoop gabber handjes gegeven en iedereen hakte weer, zoals het HOORD!! Super feest!!
2006-02-19 The Hellfire Echt weer een geweldige MOH, ze hebben van hun fouten in het thialf geleerd!!
2006-02-19 The KLIT Commander Nadeel: Te lange rij bij binnekomst en duur drinken.. verder egt niet normaal vet!
Dano & Buzz Fuzz
2006-02-19 TOPfeest!!!
er werd super gedraaid overal! niet lang in de rij gestaan
want we waren er vanaf het begin...zuiver geluid..een dreunende bass...maar na de tijd geen piep in de oren
2006-02-19 net thuis
11:15
..was zeer goed feest alleen jammer dat t zo druk en warm was
2006-02-19 the_1ste_men Ik vond het een goede party maar ja die cd's sloegen wel over. Maar het geluid was goed vond ik (beter als qlimax teminste).
2006-02-19 Uitverkocht druk maar niet te druk..lauw bier? smaakte toch koud want je lichaamstemp was 45 graden...Alles was VET, en zo een drukte binnen laten komen maakt rijen ja duhh..Smurf klapper..samen met Vizitor:Computer Kapot-Computer kapot
2006-02-19 Thjardo! me 1e Masters
het was echt geweldig een nacht om nooit meer te vergeten
, alleen fucking warm daar... maar verder helemaal uit me plaat gegaan
2006-02-19 Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] Wel een geinig feestje
2006-02-20 Thosba te bruut voor worden
2006-02-20 Tito Goed feest,lekker geluidje,en dr werd egt kicke gedraaid in de industrial area,beetje jammer alleen dat ze alleen geen egte sterke drank hadden
2006-02-19 TJIBBE:bier: goed feest
al1 jammer van het geluid
dat kan harderrrrr
2006-02-19 Toetie Wappie :bier: Reunion Arena super zwaar lomp lopen stuiteren op de goede oude muziek alle Dj's uit de Reunion Arena bedankt zwaar vet feestje van gemaakt (volgende keer bier goedkoper)
2006-12-12 Tony mallony kut
2006-02-21 TriX in tha MiX damn....wat een SuperFeest!!erg druk en erg warm,maar t was GIGA!!!!
2006-04-04 trytryrty k.u.t
2006-02-19 Was Weer N Mooi BeGaai FeeSje!
2006-02-19 dr liep een gozer rond met geel shirt die fotos maakte.. iemand enig idee waarvan hij was? stuur me dan ff berichje (A)
2006-02-19 Underground Dance Events Een beste locatie met een vet goed geluid!
Locatie voor herhaling vatbaar.
2006-02-20 UTCA_Aben die Terror was KKziek!!! egt kkstrak! tot volgende keer!
2006-02-19 UTCA_Chin Geweldig feest!!! Heerlijk
THE DESTROYER :respect: !!! Vizitor vs Smurf
Terreur tot op het bot
!
2006-02-20 Was een gaaf feessie, relaxt ingedeeld zo. Wel een beetje druk he..damn. Vooral de Industrial zaal vond ik wel bruut. Manu, Destroyer,Jappo
2006-02-19 VanDaal was egt super super vet
2006-04-01 was echt hmml te vet gewoon
2006-02-19 VibeKeeper En Gaan!!!!!!!!!
2006-02-19 visje84 gewoon weg lekker knalluh!!!!
2006-02-19 Vonnie O:) Ponnie Waar Mooi Feestje
Zeker Wel.. De Vlindertjes Hebben Zich Goed Vermaakt
2006-02-21 ben niet geweest
2006-02-21 twas weer super, echt een top feest!!!!
2006-02-20 weekendcalamiteiten het was echt een keihard knalfeest HIHAAA!!!!
2006-02-19 whothefuckissimon Geschikt feestje
goeie sfeer goeie muziek alleen jammer dat ze geen pakjes lucky strike verkopen..
2006-02-20 wouter kap het was een goed feest dus lekker gehakt
2006-02-19 WuKen kut ingang, wc gratis een keer
al mn wiet afgepakt
maar die 3e zaal maakte alles goed, heb alleen wel een uur lopen zoeken om m te vinden
2006-02-20 Wvoort026 MEGA FEEST
2006-02-19 x-xlindseyx-x zeer goed
2006-02-19 2006-02-19 XxPaRTyGiRLxX was echt leuk , vip was beter als in het Thialf, Partyraiser, zeer goed geknald
2006-02-20 Heerlijk feest
2006-02-19 Was geslaagd! Alleen die hitte niet normaal, en die lampen mogen ze thuis laten godse knipperdingen word je gek van..
2006-02-19 Zebra's ruiken vreemd Miniatuur pinguins heb ik bizar weinig gezien, wat jullie, mijn minder intelligente medemens?
2006-02-19 Zjuul:bounce: zo wel lekker feessie ja... inderdaad zaal 3 deed hethem wel.... jammer van die hitte
2006-02-20 zodiac killer was echt super en is sker een vete lokatie
2006-02-19 Wat Een feest
Egt Superrr
2006-02-19 {Disfasion} waar was nosferatu?
2006-02-21 Super vettt !!
2007-02-18 ~~Andy~~ ik vond deze moh beter dan raise cain
2006-02-19 ~~ARMIN~~ 2006-02-19 † crawling in your skin† ECHT DONDERS VET !!!!!!!
2006-02-19 2006-02-27 • Pure Poison ° Helemaal los gegaan
...was echt KNALLUH...
Industrial Arena
2006-02-19 •° ¤ KellY ¤ °• Zo ik heb me eigen echt wel goed vermaakt
Goed feestje! Echt SUPER!!
2006-02-20 ²³frenchcored²³ De industrial zaal was echt kicks ass, tijdens smurf en the vizitor ben ik helemaal los gegaan
, vind wel dat art of dance hun feesten wat meer mag decoreren....
2006-02-19 MOH op zijn best!! Het was echt een super feest Industrial was echt goed!!!! Volgende keer maar weer in de brabant hallen alleen dan zonder die lange rijen bij de ingang en dat veel te dure bier
2006-02-22 echt een zwaar vet feestjeee