Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ (6) *­ N.­ *­ (6)™ !­
Echt wel gezellig feestje.. heb me goed geamuseerd!! :bounce:
heb 't reuze na me zin gehad :bounce: en zeeland was zekers goed vertegenwoordigd!!
!­ CILLIT BANG !­
zwaar te gek super vermaakt :D wel erg warm en werd gek van al die flesjes op de grond :S maar jah dat mocht de pret nie drukken :D
!!­ santino !!­
Was Knalleuh!!!!!!!!!!!! vooral op het einde met PartyRaiser en Smurf:D:D
!!! Gieps!!!
was goed te doen allen de sfeer was ver te zoeken:( reunion area klapte er flink op los
was wel vet feest! wel warm en bij die ingang was zekers kut!! maarja ken nie alles hebbe:D veel bekenden gezien:)
(y) feesie!! echt knalluh:bounce::vaag:
masters was helemaal top!
:respect: Early Rave Was Zeker Goed :respect: wel zwaar naar de kanker nu :D
""­Repels­teeltj­e""­
de reunion goed vertegenwoordigt, niet echt een bezonder feesie..wel een redelijke sfeer waar ik van stond te kijken.. Al met al leuk feesiee..
#­ Wild &­ Wicked #­
Oehhh Zkrr Super feestt !!! :respect:
ja was wel weer ff lekker
$­undayBlo$$­om
KK vet :D alleen die rij was echt volop kut :S maar goed , het was zeker de moeite waard :D PrOmO super hard!!!
ghehe heel vet goed feestje aleen jammer dak op tyd naar huis moest van weege hmm jah
(6) meges!!!!­ (6)
KK BRUUT WAS EGT SUPERVET :P
was leuk feest!!! wel 2 vage/rare wijven een paar keer voorbij zien lopen gvd en er zullen er wel meer zijn geweest maarjah dat hou je altijd wel
(HKZ) :xtc: PILLYWILLY :xtc: (BTT)
zoals altijd masterlijk
geweldig
(K)Sar­ahjane­(K)
Masters was een goed feessie naar me zin gehad met me moppies ;) en veelste warm :s en er liepen veel mooie manne rond:P:P
was super,, op naar t volgende feest :bounce:
(L.­V.­R)Lang­uh(L)h­ardcor­e__­girll20
zeer goed
*­ *­ AUDREY *­ *­
was een leuk feessie! veel leuker dan dat ik ervan had verwacht!!! :bounce:
* de Kale *
Okay ... Dortmund overtreffen kan niet, maar het kwam er toch wel beetje in de buurt :) Super avond/nacht gehad, mede dankzij MaFFe-Uk :) (K)
**Connie**
SUPERFEEST!!!! :bounce:
Heerlijk...alleen jammer dat de tijd zo snel voorbij was,,
leuk feestje weer......kan nie anders zeggen :bounce:
*,{FRITS},*
was roeg feest
*-kevin-*
was gewoon te vet
*.cindy.*
was een geslaagd feestje
*^*leonie*^*
was weer een leuk feessie!!Tijd ging weer te snel :s
*Dani*
Het begint saai te worden..... Was weer supergezellig vannacht! 8)
lang gewacht om binnen te komen en binnen te warm maar voor de verderest :bounce:
muziek enzo was Super!! maar veeeel te warm, en al die rijen:S
was egt un geslaagd feest volgende x cker weer :D
jaja:D was zeker vetjes daar:D mijn beste masters tot nu toe , mer die pils was idd niet te zuipe :(
*­S.­D*_­OnlyHA­TE4YOU­!­:bah::­sadros­e:*­:lock:
Het geluid was eindelijk weer goed ja :D zeker wel beter!! :D (al1 jammer dat ik er zelf niet veel van heb gezien/gehoord :( maja...) was wel toppie (y) :) :jaja:
LIJP LIJP LIJP(Y) Vet feest, alleen beeeetje warm:P
Heb me prima vermaakt:bounce: Geluid stond goed hard:D En de Dj's hebben er weer flink op los geklapt:D
- Willie -
wel een heerlijk feestje:) was wel lang wachten voordat we binnen waren:( t was ook te warm ik had bijna ut idee van ik val hier flauw en toen viel er naast mij iemand flauw:S daar schrok ik wel van...maar wel goed vermaakt:D! :bounce: :xtc:
--Ivo--
vet feestje hoor :D
mn eerste groote feest en wa vor 1 gvd echt nie normaal !!!!
Deze MOH was echt kkdooool!!! Echt te gruwelijk voor woorden :P Vooral die SNOEIHARDE TERROR :D :respect: The Vizitor en De Smurf :respect:
-IWAN-
het was weer zeer gezellig vooral in de early rave hall
-LINTJE-
Was een sgon feest! Blij dat ik mn beste pf maatje heb ontmoet, En mn sgatje Kenneth :D
-x Maartje x-
super(Y) :respect: The Vizitor en smurf :respect:
HET WAS EN SUPER VET FEEST
.--danny--.
cker wel een mooi feestje!!:D:D
was ok maar had van m'n eerste keer masters beter verwacht bavaria bier :S en die flesjes op de grond waren ook irritant maar is wel voor herhaling vatbaar :P:D
...Cees...
Gwoon te bruut :)
...Wesley...
dol
..­::Msz_­Lin::..­
geck!!!!:P
verneukt voor mij door 2 kut exen
..­>Reefn­eef<..­
ik vond het un super vet feest
.::scar::.
super feest!! zaal 3 best eindelijk is een grote terrorzaal zo als hoordlkkr hard iedereen draaide er super beste PARTYRAISER!!!! drinke te duur wc goed geregeld een goeie zit ruimte beetje waarm maar beste masters afgelopen 4 jaar in nederland
.John
vet feest al waren de lange rijen bij de ingang erg irritant. :respect: voor Vince en Unexist!
.Namooni.
zeer lekker feest! super lekkere sfeer! top top top :D
1 woord MASTERlijk
Vanaf het moment dat Destroyer draaide ging het echt lekker :respect:
013Master-E
zaaltje 3 bruut:D lkker gezellig alleen ingang was klote enz.. mar verderss toppie hoorz:)
SSSUPER FEEST..... en thuisfront nogwel... :D:D:D Ze moeten hier vaker feesten geven... !!!!!!
party raiser smurf en the visitor waren ceker goed bezig
100%galbak
was een heftig feest hakkuh
het leek wel een kleuterparty :S
muziek & geluid ware goed:)sfeer viel kon beter:yes:
2fast
lache feesie:P
3lis4h
heerlijk heeeeeeeeeeeeeeerlijk lekker fijn.......................vet goed vermaakt :yes: :D
:://Toop\\::
STAMPUHHHH!!! wel ver weg Den Bosch
::Enzyme-Gabber
zeer geslaagd feesjuh Angerfist !!!:p
Was wel aardig.. MOH gaat een beetje over de top :/ Predator :kwijl:
was super vet!!! reunion area beste oldschoollllllll was goedddd alleen dat vieze kutbier bavaria voor 3,30 te gek voor worden maar de rest wel lekker gefeest jammer dak snel na de klote was maja trok later nog weer bij
:bier: ronald :lijn:
was wel kick feessie , alleen de rij van anderhalf uur en stroomstoring bij malu de malin waren minder . voor de rest was het wel chill
was wel een mooi feestje, jammer dat het bijna 1,5 uur duurde voordat ik binnen was en het geluid in de hardcore zaal mocht wel wat harder. Verder was het weer lekker warm binnen. Neophyte was zoals gewoonlijk super, maar Unexist en Partyraiser waren echt het allergruwelijkst :respect:
:bier: We roll dice, life is a gamble¹³
Goed feest, leuke sfeer (y) Voelde me alleen zelf niet zo goed. Klote dat het zo warm en druk was. Veel bekenden helaas niet gezien. En die knipperlichten waren ook nie echt lekker :/ Verder was het bier niet lekker en 3 munten voor 1 biertje :S
was wel lache alleen ze hebben teveel man binne gelaten geluid mag ook wel wat harder heb geen piep in me oren en ja bavaria:S
:bier:FRAN-HAKKUH-DAN:bier:
was egt geweldigg:D:D hehe hard uit je naatt :bounce: enne smurf :respect: super afsluiter!! (wel 10x bijna me nek gebroke over die kk flessies op de grond:S;)) en die busreis:D50 man terreur bij de benzinepomp :bounce::vaag:
was egt te gaaf.. alleen jammer van het zweten:(
egt super dol!!!
:bier:­rosivi­seren:­bier:
JAH WAS MOOI :D
:bounce: Cr@­zy Chick :bounce:
prima vermaakt :yes:
:bounc­e:Rick­y:boun­ce:
Zoo dat was me een feesie wel :D
veel te druk...
:D Fleur
ze konden de volumeknop niet vinden!!
Neophyte was goed hahah was top feestje:D alleen jammer dat het drinke enzo zo duur was
:devil­:bartj­e:devi­l:
was echt SUPER vet feesje:dalleen sloeg angerfist tege:sen ware de bonnetjes ngal duur:s ma voor de rest super feest :respect:neophyte:respect:ik kan ni wachte tot et volgend feesje
:devil­:Renat­e a.­k.­a.­ Noate:­devil:
Super
egt super de super
wooooow echt GRUWELIJK!! :bounce: echt relax, rela­x :P Promo, Partyraiser, Paul vs. JDA :respect: jammer dat ik Day-Mar niet helemaal heb gehoord, mr wat ik heb gehoord :respect::respect:
het was een super relaxt feestje volgende week weer van mij mag het hoor en ze draaide super goed alleen een beetje warm maar ja dat hoort erbij denk ik
:respe­ct:ste­ef:res­pect: /­
gewoon te gek feest :P
maar voor de rest wel goed
:xtc:K­ONING_­APIE:xtc:
vet hard! had de hele dag nog een piep in me oren:P
:xtc:M­athijn RTC:xtc:
geweldig
:xtc:NL-Björn-NL:xtc:
zker goed feestje(Y) aleen was wel kenker warm
:yes:*­Oudorp­freaK*­:yes:
helemaal leip :D
;­)nissan boy;­)
egt in 1 woordt geweldig op naar de volgende
Geweldig!! Heb me weer goed vermaakt..
<Rob>
Lijp!
>>>HEIN<<<
super vette party:D:D
was cker gaaf! alleen erg warm!
op de wachtrij na was alles super (y)
het was een ram vet feest :) moet vaker zijn
[077] Reneetjuhh
was super vooral industrial zaal yeah.. wel kut heet en kut druk.. en veel wawa's ma verder echt GEWELDIG!
[[*­Duracell Hardcore Bunny*­]]
Super super gezelli feessie! All1 wat een kk flesjes op de grond, enkel is egt na de klote:@:@:@
[Antje Terreur](6)
was echt een goed feest!
opzich goed! maar t werd later te druk!
[G]abb­ermui[­S]
Idd veels te druk..:P Nn uuhm ja pogo was wel nodig om ruimte te creeren.. Wel geslaagd feesiej..
[H4L] Hardcore Hooligan [H4L]
ja het was een ruig feestje maar was wel harstikke warm binnen dat was wel klote
zo zeker kk vet feest :bounce: !!!
Soo dat was lekker feesje..! Day-mar erg nice !!Neophyte was ook erg goed :D Afsluiter van J..D.A en dj Paul :bounce: :D
[NL] Ferreur in je eur [NL]
Vond dat er goed gedraaid werd en een goeie sfeer, vond het alleen geen top feest. maar voor de rest (Y)
[NL]>R­OY<[NL­]
:bounce: was een vet feestje heb me goed vermaakt dus kortom geslaagd (Y)(Y)(Y)
Superrrrrrrr:xtc:
[NL]bo­bopzij­nkop[N­L]
was een goed feesje vooral laatste 3 kwartier met surf en the vizitor!!
[NL]Da­isy:bo­unce:
super vet feestje zeker voor herhaling vatbaar:bounce:
[NL]sland_­super_­gabbers[NL]
zeer goed
[OKP]KNABBEL
Mwaa als dat grasveld daar nog niet kaal is weet ik het ook niet meer!!!! Wat hebben we daar goed gemaaid zeg JEZUSS haha !!! Toppertje or ZEELAND!!!
zeer klote goed feest maar net te druk
kan aan MIJ hebben geleggen maar ik vond het niet echt super muziek kon zeker harder
[SF] Mycotoxine
gezellig feesie:vaag: de hele avond early rave gestaan. alleen bass-d en king metthew draaide niet zoals ik van ze gewent ben:no:
[ZLD]W­es[sch­]
vet skon
[ZndG]Xyco
vooral early was vet , main ging ook wel goed. lang wachten bij de entree maar zeker een top feesie !!
BKJN was vorige week tog nog iiets beter! maar twas wel gslaagd feessiej! :D :cheer: (K)
_Loesy_
zeer geslaagd!! (Y) ;)
ADHD-er For Life!!­
Was een super vet Feestje (Y) lekkere lokatie ook. en ja beetje warm zeggen de meeste ach dat is t toch altijd!!
ADHRé-tjûh
In een woord GEWELDIG!!!!!
jaja mooi feesje dacht ik ma zo lekker hard:P he jongens
althaus
supper vet feestje en zion uit emmelord :respect: thanks vur de waaier bij een vriendin van men
Antonio Banderas Vargas
WAZIGE FEEST MAN!!!whahaha Eerste grote feest mar wel de beste!!!iedereen bekand wazig man!!die wijve mochte van mij wel wa langer doorgaan op de podium En de meiske nog R.I.P. dol in mijn bol....................
Was egt wel zwaar relaxt.
B
Was me eerste groote feest maar het was direct mega :bounce:
Kutsfeer maar was te verwachten :/ .. in ieder geval geen masters voor mij
b) sender
egt een lkkr feessie :yes:
B*­R*­O*­E*­K [NL]
Brabanthallen kutlocatie
b-e-e-r
Snoeihard
ik vond het na wat biertjes toch een goei feesje
bachje
was een super vet feest en nu op naar hard bass zoetermeer
Zeer goed geluid, wel errug druk (ook bij de ingang, daardoor re-style gemist!!) en warm! Maar heb me zekers prima vermaakt :-D
Kan niks anders zeggen, het was echt een fucking vet feest!!! spacede em volledig door:D vizitor maakte het op het einde helemaal vet!!:bounce:
Barbie*tut
echt KEI VET FEEST! MOP MOP
Bartje_^
geweldig
dol hoor :bounce: BRABANTHALLEN!!
Bavalo
was cker un geslaagd feestje, industrial zaal was beter dan ik had verwacht, vooral reanimator, manu le malin, THE DESTROYER, stormtrooper, the producer en smurf vs the vizitor.. alleen de rij was veelste lang en het bier veelste duur.. verder geslaagd feestje
De rij bij binnenkomst was weer belachelijk groot, de wc's waren een gekkenhuis. Verder was het knallen en hakken (y) Stormtrooper, Producer, Partyraiser, Smurf & Vizitor stuk voor stuk geweldig! Volgende keer betere wc's dan is dit een goede locatie. Stobo's waren ook lekker leip.
BENSCHOPSE GABBER
super feest overal werd er erg goed gedraaid met e­en zeer goede platenkeus van de dj's :respect: PA­RTYRAISER :respect: NEGATIVE A :respect:
Bergse Reefteef
zeer goed
berken­woudeh­ardcor­e!­:bier:
was een bizar goed feesie!!!
berrys
ingang was gewoon klote geregeld, ruim een half uu­­­­r staan wachten.. binnen was het echt gruwelijk­ ­:D en pogo is voor homo's ja(Y) :respect: PARTYRAISER:respect:
BiianCa || Biitchie
Ik was er jammer genoeg niet :O
BKBobby
Stampuh
Het was weer een klotezooi met de rijen!! eerst bij de ingang, zet auto vooraan op de parkeerplaats, moeten we helemaal om de hallen heenlopen? Daarna de lange rij bij de ingang, dan denk je hé hé, ik ben er, en dan weer een rij voor de wc, en dat is een zeer trieste bedoeling, ik zo'n bandje halen, uiteraard krijg je aggressie in de rij. Verder was het feestje gewoon top-niveau zoals het hoord te zij op MoH-feesten! goed gedraaid redelijk geluid! niks aan de muziek op te merken dan TOP! en sfeer was ook OK
Was vet eej.... Henk kwiet gewist!!
boldstyle
zero tolerance zelfs geen joint
Brandariss
geweldig duisterder dan ik verwachtte goed ge­draaid:respect:, alleen wel erg warm (N)en de rij was ook aard­ig beu magoed was geslaagd:Den trouwes duur bier:@
Bris
VETHEID :D whoeiiii was egt wel relaxt feestje.. jammer van de drukte in het begin :(
Burn™
was zeker wel een vet feest
Bussum
eerste x masters maar zowieso niet de laatste!! sfeer was super, had ik niet verwacht! echt(Y):D
Was echt wel gezellig :D :bounce:
geweldig alleen te veel troep op de vloer
Cavello
:respect:MASTERS:respect:
Veels te drukke rij, veels te warm, veels te druk, drinke was te duur :jaja: en in de main werd je para van die idiote knipperlichten. dus ja. KUT FEEST :)
Het was gewoon geweldig :respect: Alleen het geluid had iets harder gemogen. Vooral in de darkcore werd er super gedraaid :bounce:
Cinderellaa*
Geen woorden voor!
1 woord: GEWELDIG!!!!
Cor.S
was wel een geinig feestje..... jongens wat was het gezellig...:D we gaan snel weer vissen he:D
Heb me zeker weer vermaakt! :-D
D-Jamez
SMURF AND THE VIZITOR :D :respect:
Da Papa Griezel :devil:
Geluid... Goed (denk ik) Licht en Deco.. Mooi hoor en geen Vechtparty gezien :bounce:
Daantjuhhhh :bounce:
het was wel leuk :-\..maar had er denk ik iets te veel van verwacht waardoor het toch wat tegenviel :(.
Masters Bedankt voor weer een top feesie!
Dave
Min: zoals gewoonlijk warm (na 2'en).. Plus: de rest!
kut
De FEESTFee B)
was zkrs vet :D blij dat ik neophyte heb gezien in alle vaagheid :D
De Herrie­hippie
te druk, te warm, slecht publiek, slechte entree, goed geluid :D, bier te duur :( ..achja heb me wel vermaakt. Had er tog niet veel van verwacht!
De Vage Voorzitter Bennie
Super (Y)
Defecit
geen woorden voor zo geweldig
Super gewoon :bounce:
DeWintah
Zwaar gek feest. Alleen jammer dat het er zo warm was..En consumptie ook ja:S associaal gewoon
Was gratiez knalleh!!
Was wel aardig
het was weer is kk vet ik was wappie niet te houden!!!!!!!!!
Dikke_­Tinus :honger:
100% geslaagd! Echt heerlijke party, en Paul op het eind: KLASSEE!! Echt supervette nummers draaide hij erdoor, YEAH!
ECHT SUPER VOLGEND JAAR WEER!!!!
Discover your own world...­
Was wel oke, jmmr dat ik me niet helemaal 100% goed voelde!! terror zaal veruit de beste zaal!! Veel mensen out zien gaan niet normaal, EHBO had een hoop te doen!!!
DJ D-Jackal
Super heb me prima vermaakt was een van de betere ­­­­mohs :r­espect: UNEXIST - PROMO - TOMMYKNOCKER :P :r­espect:­
DJ Freak-R
beste masters op duitsland na (y) :respect: alle laatste dj's v/d industrial :respect:
vet feestje
DJ Lippie
was dolle bedoeling>>METTURSSS
DJ Sjek aka E-Jackt
SUPERVET........:respect: EARLY RAVE: DANA:O:O, BUZZ FUZZ vs DANO :O:O, en VINCE (Y)(Y) DJ JDA
DJ TERROX
ja vet!!!!...
Terror zal ws relax sfeertje(H)
zeker een goed feest
Donny A.­K.­A.­ Donski
Het was te warm in de mainstage en drank te duur maar overall vond ik het wel vet... muziek was goed geluid was in orde.
KUT FEEST
Vet feest alleen jammer dat onze wiet is afgepakt
Dun Lepel™
zekers wel vet
DURACE­LL:bou­nce:
vetttttt!!!!:bounce:
Ik heb me echt super vermaakt!!! Er mag trouwens w­­­el een keer wat aan die lange wachtrijen gedaan ­w­o­rden...En twee bonnetjes voor een zeven up...S­ch­an­dalig!! Maar verder echt een topfeest!!! Partyraiser :respect:
superwarm, me eige de tering gezweet.. maar wel superfeestje! :D alleen jammer da we vroeger naar huis gingen, ik wilde nog niet!!! :(
Was weer gezellig :D
was een geweldig masters of hardcore! geweldige show, goed geluid, mooie effecten! gewoon fantastisch, zoals een hardcore party hoort tezijn! deze zal ik niet snel meer vergeten:D ook mooi dat ze die kop bij de entree hadden nu! erg leuk gedaan dat je er onder door moest, was net alsof je in de bek moest om masters binnen te treden! mijn waardering voor deze editie van moh: ronduit geweldig!
Eck
Bij de ingang was het een teringzooitje verder was het een goed feest!!!
Eddie-Loco
kheb me goed vermaakt, goed feestje
EdJuH :bounce:
veel te lang in de rij gestaan maar verder was het een super feest:D
Eilram.
Veel te heet! :o Maar wel goede locatie (Y) Enne.. Bier was inderdaad erg duur! :x Verder wel relaxt :D
beetje jammer van het jonge volk:S
Super Feest :bounce:
Was un schôn fisje.. doen we zeker nog un keer over!! Was vette muziek barend ;-)
Ennair
VIP was chill met die matrassen :P Geluid ging wel :) Verders goed vermaakt :jaja: 100x btr dan Thialf O:)
top
ErikE
was een goed laage avondje :D afterparty ook
ErikPo­werSys­tem
Was kk bruud !!!!! :D
Jaa was lekker knallenn :D wel heel druk maar was top (Y)
Etherpaniek
mooi feessie :D:bounce: toppertje (y) :yes:
Evil Bert
Poemdulle manne!!! Deze editie in NL was te gek!! VIP-rules :respect: Alleen jammer dat de avond zo snel voorbij was :S :no: Maar was egt te Dull :bounce: :respect:
was weer super feessiiee!!!! :cheer:
het was weer een geslaagd feest
IDD veels te duur voor zown flessie
mooi feestje en er werd lekker gedraaid!!
Fliep
bier was te duur t was veel te druk en veel te warm:( ma voorde rest lache lokatie en beter geluid(Y):D
Fly On The Wings Of Love
geweldig uit me dak gegaan:D
was leuwk feest ook omdat het me eerste was maar toch top :respect: en drukte.. en idd nadeel zijn die flesje lkker handig voor inknijpen maar ga er op staan en je breekt je poten maja..
Foltergeist
top feest, in 1 woord geweldig :D
ForzaHelmond
Masterlijk
Lekker feessie!! Goed geluid.. Alleen iets te warm in de main.. Verder lekker ge:bounce:
helemaal los!!
Furne$$
Mega Dit was weer een MoH met klasse zoals het hoort
G.­I.­T.­ Hakkuhbob
Vet maar vaag draan o;) beetje teveel gehad denk ik(A)
g0nn_^
Egt een super feestje..:bounce:
moet ik echt een menig geven :P echt het was een SUPER FEEST volgend jaar weer maar dan duitsland
Gabber_­Jeffrey
heb me prima vermaakt:P
Gabber­Pinda4­Life
Was wel ok heb me goed vermaakt:D Neophyte:respect: Warmte was minder:( En het drinken was best duur:[ Geluid was wisselvallig:vaag: En midden in de set van promo opeens het geluid opengedraaid. Beetje laat rond 3 uur:S Maar geluid was toen(Y)
top feestje :D:P
:respect: The Vizitor
GiSm0
het was een top feest heb me gewelig kunnen uitleven (Y)
GOUDHAAN
Super feest, Oldschool zaal was het beste! Goed georganiseerd alleen de rijen waren te lang bij de VIP. Verder Rotterdam Terror Corps, Buzz Fuzz& Dano :respect:
Goudvis imperium
wij hebben ons er prima vermaakt :d :bounce:
GTT'
Jhaa zkr vet!!:D twas warm, en druk, en duur marj­a wel VET! :jaja: en dat er een lange rij stond had je wel kunne verwachten! :S
Gui de Boule
Lekker uurtje aan het einde in industrial zaal!!!
top feest !
Vies duur kut bier !! :( Voor de rest SUPER feest :yes: Veel beter dan thialf
H4L-speedy-h4L
zekker geslaagd alleeen die entree :(
H4L^Gracht^
Super vet feest van MoH alweer!1! :p
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
Locatie goed - rij oke - aankleding kut - geluid goed - sfeer goed - overall GOED ja was leuk idd klote flesjes
dit was eg n knalluh feessie
Hakkuh Annie
Heb lekker gewerkt, en de muziek in de Early was ook echt super. Behalve Darkraver en die gepensioeneerde Gizmo NIET bah Hij moet echt kappuh met die grappuh. Blijf lekker Hardstyle draaien dat is jouw ding tegenwoordig.
Hakkuh­bar:bo­unce:
super feest, goede sfeer... heb me weer prima vermaakt.. alleen jammer dat de wc's zo gruwelijk druk waren...
hans de kiep
was egt top hoor!!!!(Y)
Hard Creation
zeeeer geslaagt :yes::bounce:
Hardcore Angel
Ik vond het echt gaaf (K)(K)
dit feest was zeker wel geslaagt
hardcore to the bone 2
was echt een top lokatie heel groot en er werd goed hard gedraait!!
Hardcore vs terror grunn!!!­
Superrrrrr
hardcore_­mutsje
super feestje
hardco­refrea­k->vallard!­
helemaaaaaaaaaaaal waussss spacendd vaaaaag naaaaar de klotuuuuuuh :D
Hardco­repind­a a.­k.­a.­ Ferdo
was echt een vet feest! vooral de oude hardcore zaal ! wat een geluid!!
was GE WEL DIG :D zeker vermaakt :p
Hardst­ylezLU­NA
was ech wel gezellig feessie eindje rijden maar dan heb je ook wat :)
Ondanks de lange wachtrij zeker een top feest gehad! :D Toppers: Destroyer en Predator :respect:
Hazinh0
Wat een klote feest. Te druk en het was echt fucki­ng benauwd en ik werd ook gestoord van dat knipper­licht.:S Verder werd er wel redelijk gedraaid met als hoogtepunt Neophyte :yes:
hc-89
was weer lekker hard, vet feesie:D
HC4L_linda
super vet(Y) egt zeer goed
heejha­llomet­mike
tja vaag feestje;)
ik dacht dat er ook top 40 gedraaid zou worden.. :P heb me iig zwaar goed vermaakt :D
Mijn eerste Masters en ik vond het helemaal geweldig!! Van begin tot eind! En mensen er valt altijd wel iets te zeiken toch???
twee woorden: volle pin
Herrie­schopp­ert
op de plee na was het super op naar de volgende keer (y)
hey jonguh!!­ lulululu
was weer lululululululul koekliwappie :vaag:
hollee­der:bo­unce:
was wel weer oldschool. grote zaal was kut, maar early was zekers mooi RTC en bass D ware egt meester bezig
horror.nl
was zeer goed volgende keer weer:p
100% linksaf gegaan alleen jammer van de wachtrijden
GENOTEN! heerlijk!
Lang voor je binnen was en later werd het beter :')
Ingelpingel
MASTERLIJK :bounce: was helemaal toppie mensen :D
J-olie
Wasz eg un super feestje :bounce: Helemaal los:D
Jappiee
ik vond het echt super, me eerste grote feest en dan zo 1, alles was egt goed vooral de sfeer en de muziek
Jasper ©
Sauna ''de brabanthallen''
jef!
jonge jonge uur in de rij gestaan voordat we binne waren ent was vond it nie veel aan:S
JeffuS
Super vermaakt (Y) Vond intree wel mee vallen was ong binne 20 min binne :P:D
JeMoer­Whitne­y
MaStErLiJk!!!
jewst
super
Jillicious
Weet er vrij weinig meer van :/ alleen een uur staan wachten voordat we binnen waren :/
was goed feeske wel warm en druk minpunten en die rijen:no:
in de early was het zeker wel gezellig alleen was ik vaak iedereen kwijt:P en zelfs in mn 1tje had ik volop lol mja was een geslaagd feessie von ik
BRUUUUUT!
joyce SuPpReSsOr
was zeker een goed feesje...(mag ook wel een x :p)
Jumix
Superss Feest!
t lange wachten was kut!!mr verder was t super
gewoon een superfeest!! ANGERFIST :respect:
K e v i n
Dit was mun eerste grote fees, maar ewel geslaagd :D
K.riSstel
geweldig
Ja idd,, KK DOL!!!1:D
KARMA
Jammer dat het de laatste keer in nederland is (dat heb ik gehoord):(, MoH de beste!!!
Gezellig feestje.. alleen jammer dat het zo tering warm in de hallen was. Maar verder hebben we ons wel zeer goed vermaakt he Anne:D
strak feessie hoor
echt he :9
WAS ECHT DOLLFEESTJE!! ALLEEN VERREKTE WERM
Keulerrr
Cooooooooowllll
Kiezel
BRUUT
Super!! Goede locatie, sfeer & muziek! Was gezellig­! :D Dj Promo :respect:
Beste MOH sinds tijden... :bounce:
ja was wel eens leuk om mee gemaakt te hebben maar­ meer dan leuk is het niet veel poten en clubk*t volk en minimum leeftijd leek soms wel 11 jaar pas na kwart voor 5 wer­d het vet in zaal 3 TERROR
GWOON GEWELDIG!!!
Knits
Geniaal feest. Erg warm en druk maar geluid was geniaal. Bass-D, Neophyte, Tieum, D-Spirit, Day-már, Unexist... Was weer dik! :D
koekiejjj :honger:
feest was opzich wel goed te doen..alleen het lange w8ten bij de ingang :S moet beter kunnen!! maar destroyer :respect: maakte veel goed!! :D
was eerste masters we kwamen binne toen dagmar draaide meteen los :P wel was 't veel ste warm en stonden te lang in de rij maar voor de rest gewoon super
geweldig feest smurf en de partyraizer ginge echt hard:P en dan al die wijfe :P:P
leijtuh
geweldig
wwooooow van de kaart en kon hem niet meer terug vinden :D mensen bedankt voor het feesie hij was mooi
Lin :devil:
Was weer een geslaagd feestje, alleen die hitte :s btje beursgebouw idee haha... Er hing ook een (y) sfeertje. Kortom niks op aan te merken! dikke (K) aan iedereen die ik ben tegen gekomen
Echt een supervet feest. :respect: Heb me zeker vermaakt! :D Alleen een beetje jammer dat het zo stervensheet was :S
Lith
Jaaah was weer genieten in de Ouwe School.... :bounce:
Little-J
Zeker een chill avondje gehad :bier: Sfeer was te doen... En geluid was (Y)
Luit :bier:
was echt geweldig zeg. Destroyer was echt het hoogtepunt zeg WTF wat vet
zwaar lache feest.. alleen jammer van die kutrij op t begin en wat mij betreft is het in de brabanthallen echt een dolhof!!
M o n t y 's :smoke: :jaja:
mooi feest alleen VEEL te warm
Madjaa
Was wel okeee.. Dortmund was vetter ;)
het was een ijselijk vaag feessie:xtc:
supergaaf
Echt een Super feesie was dit,, Heel erg gezellig en goeie en harde muziek,,
MaRisS :cheer:
Was gewoon egt [b]TOP FEEST[/b](Y):respect:
was goed feest alleen erg warm(Y)
martl
geluid in de main vond ik tegevalle, wel goed gedraaid overigens... in de industrial heb ik me het meest vermaakt en met name bij partyraiser, super hard!!!
het was vet all1 de prijzen waren niet normmal en ingang was te krap 15000mensen 8 ingangen
Geluid was meesterlijk! :respect: DV8 :respect: Partyraiser :respect: Art Of Dance Dit is 100x beter dan Thialf :respect:
Mel B)
enige pluspunt was de platenkeuze van de dj;s in de main & early, helaas vond ik het geluid diep triest, platen die oversloegen:/ en de sfeer was om te kotsen..
Meliss_A
MOH Was Gewoon Super!!!! Vlgnde Keer Bn k Der Weer Zeker Bij !!:P:P
kk dik feest :D :bounce:
Mevr0u­wtjuhK­0pfzie­k
cker wel vet feest:D Partyraiser draaide weer masterlijk
Michael!!!
in het begin was t helemaal een kutfeest maar later op de avond was het in de industrialzaal wel te doen
1 woord "geweldig";)
Miesje :)
GODVERDOMME WAT EEN TERING VET FEEST...ECHT DE BESTE TOT NU TOE :D :bounce:
echt een superfeest lang niet meer zon leuk feest gehad...
Miss Veertje
TOPFEESSIE Panic, Neophyte en Angerfist erg goed maarruh VINCE :respect::respect::respect: en broertje bedankt (y)
Mister ??
het was echt een knetter gek feest, sfeer was echt toppie en het geluid was ook zkr wel te doen!!!!! 100x btr als Thialf
gewoon 1 woord SUPER HAMSTER FEEST o dat zijn er 3
Mitchell__­Stylo;­)
:respect: Zeer Geknald Was Super :respect:
Mitchv­andeLu­st
Unexist !! Kanker wreed gedraaid
mr turner
wat een hitte zeg, maja boeie. een super feest. meccano twins waren de helden van de avond :D
Dikke shit!! :respect:
muiderberg de gakste
ik vond het wel ok
Myrte*_­:BouNCe:
in een woord GEWELDIG!!! :bounce:
M¥$­ter¥ $­p@­cÉjE$­©
was wel een vet feest... maar de deuren naar buten mogen voortaan van mij dichtblijven... (en in het vervolg wt dichterbij)
Geweldig feestje :yes:
NancNora
zeker supper gaaf :cheer:
Super feest! alleen 2 dingen te warm in pres! en drinken duurr XD
nelisdaman
Ben de hele avond flink los gegaan op de hardcore area :bounce:. en het setje van partyraiser was ook zeer rlxd :respect:
NeoNiMioN
Beter kon gewoon niet!!!
snoeifeest
Nexonai
heel goed vermaakt van half 3 tot 3 in de early.... voor ­de rest was t geen hol aan en veel te warm.. en zouden VIP's geen recht hebben op airco ? DAMN zweethok op dat deck
zkers een geslaagd feestie mensen bedankt dat het zo gezellig was;):D
NikNak
Werd ckr kk duistah gedraaid :D gezellige sfeertjuh egt topfeessiej!! :D
niksnada
Decor was vet.....leuke shows!!...en geluid stond heerlijk...en dan de kk wrede setjes....t was gewoon knallen van t begin tot t eind in de main!!...sfeer was ook top...veel bekende...had m niet willen missen!!..:respect:
super geweldig!!
Knalluh :D enige wat tegenviel was die rij in ut begin :(
NLhardcore
ja was 1 dikke party zal het niet gauw vergeten:D
NOOB SAIBOT (Gucci­wearin­g MTF)
keer een feestje respect voor reanimator,unexist, partyraiser,vizitor en smurf zij hebben de sfeer in de industrialhal echt gemaakt beste moh ooit
Nopinion
binnen 20min. binnen zonder vip en wat een feest!
Zoww heej wat een feest !!! :bounce::bounce: :D:D
Echt een kk mooi feest!! Volgend jaar weer :D
O:) Sietsj
toppiej feesj tog geweldige sfeer alles toppiej:P
Industrial arena (L) :bounce:
okki ®
heeft iemand miss mn verstand gevonden?? ligt waarschijnlijk bij mn autosleutels.
Oldskool TDV
Was een TOP Feessie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
OmeMini
WHaaaa Super feest..Industrial egt heerlijk terreur:bier:smoke:
Onderg­rondse Paultje
PROMO, D-PASSION EN PRODUCER :respect: en het geluid :d
lekker hard
Super Vet, voor herhaling vatbaar ;)
oOMeTaOo
Super Feest! jammer van de bierprijzen en de rij bij de ingang. maar de sfeer en de muziek hebben t goedgemaakt
P-T-W
sfeer was er niet te vinden,iedereen bleef wandele of dee niks...viel beetje tegen dit feest.
pAniCz
wel geslaagd feessie op de platen na die oversloegen.­ Neophyte en Angerfist --> 1 woord "GRUWELIJK"
parakiet (L) Aukje
SUPEEEEEEER FEESTalleen te veel mensenas je der zo­n 3000 man minder zou doen zou het beter te harden zijn maar verder alles top
Pascale
Was wel een erg lange rij 1 uur gestaan!! verder heb me pima vermaakt!!!! Angerfist :respect: was echt geweldige avond!!!!! en zeker leuke mensen tegengekomen!!!
Peetjuhhh
niet verwacht maar het was een erg leuk feestjuh!! :bounce:
Pep
Ingang was fucked up, bier te duur en et was echt een teringzooi overal. En ja t leek gvd wel een sauna, vooral midden/vooraan in de HC Area... niet uit te houden... Maar toch super genoten, muziek was top, sfeer was super en heb et erg naar me zin gehad. Voor herhaling vatbaar
Persian Prins
t'was echt een zwaar doll fessje :D alleen beetje te druk
dit was natuurlijk 1 van dé feestjes! Helemaal top!(Y)
Phoolie
Top feestje, er werd lekker gedraaid & het was super gezellig
Pietje Puk!
MASTERLIJK!
Pindaklaatst
Was echt een top feessie (Y) Heel de avond geknalt :bounce:
ze draaide goed alleen het binnenkomen en de wc was echt slecht bedacht. dit hadden ze beter kunnen doen!!!!!!!!!!!!
Was wel weer goed te doen :P geluid was niet echt denderend maar wel oke :D
Popface
Sfeer was goed, werd lekker gedraaid, alleen veel te druk.. En stiekem vergelijk ik het toch met Dortmund en dan valt het natuurlijk helemaal in het niet..
goeie party, alleen zacht geluid, voor de rest super!
QMaster
was weer geslaagd!! werd goed gedraaid zeg poepoe
R..(L)
was egt super vet vooral paul elstak en j.d.a op t laatst !!!
unexist en da predator die vondt ik zeer goed
relaxt
dit feest was weer eens keer super vet! niet meer en niet minder
Remko..!!
MOH Was Goed..Alleen Het Heeft 3 Kwartier Geduurd Voordat ikBinne Was..!!:S Ma Verder Was Het Goeddd:D
Remy alleen van de wereld
het was heftig
RenskuhhHMD
Masters was HMD!!!
Uber Party:D:D
Verss feestje :respect: Werd lekker gedraaid, alleen te warm & te lange rijen! Heb me verder prima vermaakt! :bounce:
best wel flax
Rick A
was wel een relaxt feesie
Ricooow!
geweldig
Rikkie83 :bier:
Top feestje !! Smurf vs The Vizitor :respect:
Robin 040
whooo vette shit man... de Industrial was kk dol :kwijl: mooie locatie
kanker feest masters wordt de volgende keer nog kuter en veel te comercieel
MoH heeft zijn naam weer omhoog gehaald bij mij! Superfeest! :respect:
Was een mooi feessie..Alleen zo koud daar binnnen vonden jullie ook niet???;)
Rstein-Gespuis
Superduur, te lange rij, te weinig ventilatie en te veel mensen erin gepropt :( Vanaf 3uur begon het daarom pas leuk te worden :D. Daarom kan ik het geen goed feest noemen. De DJ's draaide wel zeer goed en hard :D En gelukkig was het na een tijdje al minder druk omdat er zoveel mensen afgevoerd werden door de warmte denk ik ;)
ja was zeker een knalfeest goedgedaan!
Super lekker feestje!! :bounce: :bounce: Alleen jammer dat de tijd zo snel ging :/ en dat in 1 keer alle barren (en dan ook alle barren) dicht waren :vaag:
Ruttuh [MPS]
(y) :bier: zeer goed feest!
Ruud!
Ik heb gruwelijk hard genoten daar..zker heerlijk feest!!
S-Style
Lekker hoor! Neophyte, Nosferatu & Vince erg goed gedraaid! Wel erg warm, maar je kan niet alles hebben:)
Sammieee :woop:
PARTYRAISER :respect: SMURF & VISITOR :respect: Dont Fuck With The Little Ru­­bber Duck :D:D:D Super Feest !! :D
Sap Express
ontzettend goed feest :bounce: werd lekker gedraaid en geluid was goed! (y) :D
wat een kinder disco!!
SDumasqo
Was m'n 1ste Hardcore feestje.....zkerzz goed vermaakt!! Focking HARD :bounce: :bounce: Jammer van de hitte en te focking dure drankjes!!
industrial arena was duidelijk het best. heb me goed vermaakt daarzo! alleen de volgende keer mag het wel iets minder druk en geen gezeik over pogo!!
Simonhaha
Ik vond het niet zo warm hoor.. Super Feest!
Sjordy­s:boun­ce:
Niet Normaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal :bounce:
Smidders
warm maar wel gelachen :P
smokey_­neophyte
was echt een super bruut feessie. vaagheid roeleerd
sneaky;)
Goed feessie (Y) Alleen erg warm en je brak zowat je enkels over die kutflessies
JA WAS LEKKER FEESTJE NIET ALLES KAN PERFECT ZIJN TOCH
soer
Was weer helemaal toppie ;)
Sofietje (L)
Was een geweldig feestje! :) Volgende keer gewoon weer aanwezig hoooooooooooooor
soooooooo dat was ff dire kwartier KAPOT gaan bij da Produca:respect: voor me brabantse homies: THANX:D
Super feest ! (Y).. was alleen zo verdomd warm..
Speed-freak
MOH was was(y) te doen.Was all1 behoorlijk :vaag: en kon vanacht pas wat slapen:D
Stampe­rStyle­:lief:­|NL| ICE |NL|
(y) feestjuhhh heb me prima vermaakt!!!!
Het was echt een heerlijk feest, Day-Mar en Neophyte hebben het voor mij gedaan :D T was ook gezellig in de trein ;)
stan_renkens
vet feest geluid stond lkkr hard en goeije sfeer dus ech goed feest
Zo Net Thuis Helemaal Naar De Klote!!! Volgende Keer Weer :P
Struikrover
STELLETJE CLUBKUTTEN!!! NIET NORMAAAAAL!!!GUT ERGENS ANDERS ZEIKEN t was 1000 x nix!! Alleen Partyraiser,Visitor en SMURF!!! :respect: :D ging dr loeihard overheen SMURF STRAKKE ACTIE MET DIE COMPUTER :D:D:D:D
SURI_­stampertje_­NL
was helemaal geweldig ent geluid ook, was VELE BETER dan in thialf:D
vet feest :respect: meccano twins :respect:
suusjuhho:)
was egt TOP :bier:
SwiftMaster
ik heb meegeholpen met opbouw dus ik was trots en heb het vet naar mijn zin gehad.
Tazzie76
lang moeten wachten, erg benauwd!!! verder ok!!!!
(y) fucking gek was 't ! (n) bavaria & warmte..
TeKna
Vet feest :bounce: Met zeker een goeie sfeer.....Masters (y)
Terreur_­op_­Wielen
Het was wel een gezellig feest maar dat was dan ook wel alles ja het geluid was beter als de keren ervoor maar het was veel te warm en te druk www.worldofhardcore.nl voor foto's
TerroOrtjee
was zeker doll!!:P
goed
terror-kaas
geweldig
terrorbeest
gewoon in 1 woord SUPER
was gezellig en vet
Tessiej
Was egt super vet.. goei vermaakt
Tha Mitchells
okay cor als je nou maar es een xtje niet 8ter het net zal gaan vissen!!
The Batman !!!!!­
de main zaal was geen ruk aan . maar de early rave .... GEWELDIG !!
The Desolate One
Heb me daar super goed vermaakt, ben bijna heel de avond in the reunion area geweest, wat hebben ze daar goed gedraaid zeg en ik vond de sfeer daar geweldig, hoop gabber handjes gegeven en iedereen hakte weer, zoals het HOORD!! Super feest!!
The Hellfire
Echt weer een geweldige MOH, ze hebben van hun fouten in het thialf geleerd!!
The KLIT Commander
Nadeel: Te lange rij bij binnekomst en duur drinken.. verder egt niet normaal vet! :respect: Dano & Buzz Fuzz :respect:
TOPfeest!!!:D er werd super gedraaid overal! niet lang in de rij gestaan:P want we waren er vanaf het begin...zuiver geluid..een dreunende bass...maar na de tijd geen piep in de oren:P(Y)
net thuis :P 11:15 :D..was zeer goed feest alleen jammer dat t zo druk en warm was :(
the_1ste_men
Ik vond het een goede party maar ja die cd's sloegen wel over. Maar het geluid was goed vond ik (beter als qlimax teminste).
Uitverkocht druk maar niet te druk..lauw bier? smaakte toch koud want je lichaamstemp was 45 graden...Alles was VET, en zo een drukte binnen laten komen maakt rijen ja duhh..Smurf klapper..samen met Vizitor:Computer Kapot-Computer kapot:P
Thjardo!
me 1e Masters:D:D:D het was echt geweldig een nach­t om nooit meer te vergeten(H), alleen fucking warm daar... maar verder helemaal uit me plaat gegaan
Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]
Wel een geinig feestje :bier:
Thosba
te bruut voor worden
Tito
Goed feest,lekker geluidje,en dr werd egt kicke g­­edraaid in de industrial area,beetje jammer alleen­­ dat ze alleen geen egte sterke drank hadden :/
TJIBBE:bier:
goed feest :yes: al1 jammer van het geluid:( dat kan harderrrrr :P
Toetie Wappie :bier:
Reunion Arena super zwaar lomp lopen stuiteren op de goede oude muziek alle Dj's uit de Reunion Arena bedankt zwaar vet feestje van gemaakt (volgende keer bier goedkoper)
Tony mallony
kut
TriX in tha MiX
damn....wat een SuperFeest!!erg druk en erg warm,maar t was GIGA!!!!
trytryrty
k.u.t
Was Weer N Mooi BeGaai FeeSje!
dr liep een gozer rond met geel shirt die fotos maakte.. iemand enig idee waarvan hij was? stuur me dan ff berichje (A) (K)
Underground Dance Events
Een beste locatie met een vet goed geluid!:jaja: :bounce: Locatie voor herhaling vatbaar.
UTCA_Aben
die Terror was KKziek!!! egt kkstrak! tot volgende keer!
UTCA_Chin
Geweldig feest!!! Heerlijk:D THE DESTROYER :resp­ect: !!! Vizitor vs Smurf :respect: Terreur tot op het bot:P!
Was een gaaf feessie, relaxt ingedeeld zo. Wel een beetje druk he..damn. Vooral de Industrial zaal vond ik wel bruut. Manu, Destroyer,Jappo:respect:
VanDaal
was egt super super vet
was echt hmml te vet gewoon:)
VibeKeeper
En Gaan!!!!!!!!!
visje84
gewoon weg lekker knalluh!!!!
Vonnie O:) Ponnie
Waar Mooi Feestje :D Zeker Wel.. De Vlindertjes Hebben Zich Goed Vermaakt :P
ben niet geweest
twas weer super, echt een top feest!!!!
weeken­dcalam­iteite­n
het was echt een keihard knalfeest HIHAAA!!!!
whothe­fuckis­simon
Geschikt feestje :bounce: goeie sfeer goeie muziek alleen jammer dat ze geen pakjes lucky strike verkopen..
wouter kap
het was een goed feest dus lekker gehakt
WuKen
kut ingang, wc gratis een keer :D al mn wiet afgepakt :( maar die 3e zaal maakte alles goed, heb alleen wel een uur lopen zoeken om m te vinden :S
Wvoort026
MEGA FEEST:D:D
x-xlindseyx-x
zeer goed
Best feest:D TERRORR(6):bier:
XxPaRT­yGiRLx­X
:D was echt leuk , vip was beter als in het Thialf, Partyraiser, zeer goed geknald :D
Heerlijk feest
Was geslaagd! Alleen die hitte niet normaal, en die lampen mogen ze thuis laten godse knipperdingen word je gek van..
Zebra's ruiken vreemd
Miniatuur pinguins heb ik bizar weinig gezien, wat jullie, mijn minder intelligente medemens?
Zjuul:­bounce­:
zo wel lekker feessie ja... inderdaad zaal 3 deed hethem wel.... jammer van die hitte
zodiac killer
was echt super en is sker een vete lokatie
Wat Een feest:D Egt Superrr
{Disfasion}
waar was nosferatu?
Super vettt !!
~~Andy~~
ik vond deze moh beter dan raise cain
~~ARMIN~~
K K R G E S T O O R D F E E S S I E :bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
† crawling in your skin†
ECHT DONDERS VET !!!!!!!
Bruut feesie.....:respect: RTC :respect: :bounce:
• Pure Poison °
Helemaal los gegaan :bounce:...was echt KNALLUH...:respect: Industrial Arena :respect:
•° ¤ KellY ¤ °•
Zo ik heb me eigen echt wel goed vermaakt:D Goed feestje! Echt SUPER!!
²³fren­chcore­d²³
De industrial zaal was echt kicks ass, tijdens smurf en the vizitor ben ik helemaal los gegaan :respect: , vind wel dat art of dance hun feesten wat meer mag decoreren....
MOH op zijn best!! Het was echt een super feest Industrial was echt goed!!!! Volgende keer maar weer in de brabant hallen alleen dan zonder die lange rijen bij de ingang en dat veel te dure bier
echt een zwaar vet feestjeee :D

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D