Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ (6) *­ N.­ *­ (6)™ !­
Echt wel gezellig feestje.. heb me goed geamuseerd!! :bounce:
!!!KALE!!!
Vond het echt een super feessie!!!
beetje erg koud bij de kluisjes maar verder wel vet hard gedraaid alleen de volgende keer ga ik niet meer naar masters in nederland word veelste commercieel allemaal
!!*­ Claudia *!!­
:RESPECT: GOED FEESTJE GEHAD...Drinken was alleen veeeeeel te duur...!! Wel een van me beste feesten tot nu toe..!! :cheer:
Was gwn een knalfeesiej:D
De muziek was super, t geluid deed t ook lekker.. maar de aankleding was bagger, lasers e.d. En wat was de E.H.B.O. druk zeg..
joehoe;p Masterlijk! :respect:
""­Repels­teeltj­e""­
de reunion goed vertegenwoordigt, niet echt een bezonder feesie..wel een redelijke sfeer waar ik van stond te kijken.. Al met al leuk feesiee..
was wel un vet feesje, helemaal los met The vizitor en smurf :respect:
BRUUT FEESJUH!!! GOEIE LOCATIE EN DE INDUSTRIAL ZAAL WAS (Y)!!!! VISITOR :respect:
ja was wel weer ff lekker
(6) :bier: horney and drunk :bier: (6)
indd arnie Smurf & The Vizitor . Producer .. en Destroyer :respect:
Super vet feest :bounce:
(F)!!­Cath!!­(F)
heb me goed vermaakt jah en partyraiser was weer gruwlijk
Was egt Vet Om nooit te vergete.. :P:D
(H) Mr.­ Gold (H)
Het was gewoon te Kenkervet, Bruut en te gruwelijk voor woorden. Geluid(Y) Muziek(Y) Decoratie(Y). MOH(Y)(Y)(Y)
Beetje warm en beetje druk, maar wel lekker feestje!!! :respect: J.D.A. en DJ Paul :respect: lekker laatste uurtje!!! :respect: outblast :respect:
(zwh) catweazel (zwh)
vet cool wel verdomde druke n warm daaro en een eind lopen voor de wc elke x maar daarom was de pret niet minders (Y)
Lange wachtrij :s Tering warm :s en wat een chaos op station eeej :O:O .. maar wel super vermaakt :D:D(Y)
was weer vetttt !!
Was super feestje :bounce: goed geluid!!! alleen jammer dat je zo lang moest wachten om binnen te komen :S
Was zeker weer genieten mensen met wie ik allemaal was BEDANKT voor deze (Y) avond mede dankzij jullie(Y) (L)Sjattie(L) jammer dat je dr niet bij was heb je egt gemiste deze avond:jaja: :respect: Paul&JDA :respect: Heb me zeker goed vermaakt:bounce:
***­DarkAn­gel***­
Lekker feesje :bounce:
echt een super hard feessie :D :D :bounce: volgende keer zeker weer :xtc: :xtc:
**Marijke:[
heb me wel vermaakt moet ik zeggen...rtc :D:D super
Heerlijk...alleen jammer dat de tijd zo snel voorbij was,,
Super feessie.... als t de volgende x weer zo is teken ik er voor!!
Het was weer een topaaf! jammer dat ik mn voeten op een gegeven moment niet meer zo goed kon verplaatsen ;-)
*-kevin-*
was gewoon te vet
*GABBERTEEF*
ut was geweldig
Supervet feestje :yes: Pavo--> :respect: Echt goed bezig :bounce:
*­H arders­tylesz­*­
goed en zeer vaag :P
was egt un geslaagd feest volgende x cker weer :D
EGT ZWAAAAR RLXXX
n0u n0u..dat was N mo0i FeestJ ho0r..:respect:..hehe heb me prima vermaakt...:bounce:
t kon wel weer eens wat beter wat een fuck feest zeg t is dat ik me eigen kon vermaken met vrienden anders....!!! gewoon te veel tutjes en kleuters daar
*­Linn:b­ounce:
Echt supper!! :bounce:
*Lucio*
Master!
geweldig
*RaNa*
1 uurtje rijden,,, en fucking 1 uur en drie kwartier wachten om binnen te komen door 5 poooooortjes ...!!! binnenkomst erggggg slecht geregeld verderssss alles Toppie(Y) goede sfeer relaxte muziek :D
overhet algemeen matig af en toe leuke muziek.
beffie ik ook met jou !!! echt een GEWELDIG feest mensen bedankt!!! (K)
-> Yvonneke <-
goed geregeld
het was echt een vet feest, nog nooit op zo'n druk feest geweest. Live set van Neophyte vond ik wel vet. het geluid was gewoon goed, het was niet oorverdovend maar das juist goed...voor de rest veel te duur drinken maar het was de moeite waard (Y)
-BoNe-CruSheR-
FUCKIN VET
-hooligan-
Super editie van Masters, alleen zeker jammer van die lange wachtrijden!!! Maar verder zekers prima vermaakt
-IWAN-
het was weer zeer gezellig vooral in de early rave hall
-kick
:respect:
-stampe-
geweldig
-TIES-
Et was een goed feest maar er waren toch wat minpunten zoals in et begin de drukte voor de poortjes waar je 30 min moest wachten en et eten was ook niet goed verzorgd! ze hadden helaas geen friet sate :(! maar wat toch goed was de industrial zaal a.k.a. terror zaal (Y). heb daar vol genoten maar de reunion zaal was ook geniaal met RTC :)! De helden van de avond waren de vizitor en unexist en RTC gaf weer een mooie show! et was weer een mooi avondje dat weer in de boeken kan!
-x Maartje x-
super(Y) :respect: The Vizitor en smurf :respect:
Jezus echt super vet gewoon!
.--danny--.
cker wel een mooi feestje!!:D:D
was ok maar had van m'n eerste keer masters beter verwacht bavaria bier :S en die flesjes op de grond waren ook irritant maar is wel voor herhaling vatbaar :P:D
Was wel vet feest. Alleen veel te druk en de bonnen waren veel te duur
SUPERRR bruut feesje alleen jmmr 3 bonne voor bier en fucking heet verder echt vet!!!!!!!!!
..­::Stef­fie::.­.­
zwaar relax
Vanaf het moment dat Destroyer draaide ging het echt lekker :respect:
goed feest was alleen beetje te warm
geweldig genoten, Grrrrrrr zeker sexy feest 100% vol staan hakken te gruwelijk om waar te zijn Grr te Sexy
2fast
lache feesie:P
8)PWHH8)
echt zoo super vet feesiej gewoon gvd echt jah goed gewoon haha
:bier: goessie :bier:
was weer een lache feest:bier:
was weer een superfeest !!!! mega gezellig !!!
:bier: Para :bier:
Von ut wel un bruut feessie :bounce: best bezopen aant einde van ut feest :bier: ( heb voor de eerste X klomp eruit gezopen dat komt nooit voor:p )
goed geluid alleen VEELS te druk
was wel lache alleen ze hebben teveel man binne gelaten geluid mag ook wel wat harder heb geen piep in me oren en ja bavaria:S
was egt te gaaf.. alleen jammer van het zweten:(
:bier:­GeRtOs­:bier:
kicke fisje echt masters helemaal perfect
egt super dol!!!
:bier:­WJ:bie­r:
Heb me zeer goed vermaakt lekker staan hakken en :respect:Tieum,Partyraiser The destroyer en Angerfist:respect:
:bounce: (f) NATAS (f) :bounce:
wat een SUPER feest :D:D
:bounce: Oma :bounce:
echt helemaal geweldig, ik heb me echt vermaakt... alleen de beveiliging en de hitte waren kut!! maar voor de rest was het echt helemaal geweldig!!!
was zeker wel goed!! wel erg warm en lange wachtrijen maar was zeker de moeite waard!!!!:D:D
beter dan verwacht, was wel een geslaagd feestje:bounce:
superfeesjuh!! :respect: 4 ART OF DANCE jammer vd hitte.... verder Masterlijke Party!!!
:bounc­e:[NL]­Stuite­rbal[N­L]:bou­nce:
Top Feest, vage mensen gesproken :P
:bounce:Hij is gek he:bounce:
super vet!!!!!!
Vette Shit :D
het was echt mega super voor (Y) :bounce:
Neophyte was goed hahah was top feestje:D alleen jammer dat het drinke enzo zo duur was
wooooow echt GRUWELIJK!! :bounce: echt relax, rela­x :P Promo, Partyraiser, Paul vs. JDA :respect: jammer dat ik Day-Mar niet helemaal heb gehoord, mr wat ik heb gehoord :respect::respect:
het was een super relaxt feestje volgende week weer van mij mag het hoor en ze draaide super goed alleen een beetje warm maar ja dat hoort erbij denk ik
:respe­ct:Neo­phyte-meid:r­espect­:
Was opzich wel te doen, Voor de jatter van mn telefoon: FUCK YOU!!!!!
IN 1 WOORD: GEWELDIG ECHT WEL VET :d ZKR VOOR HERHALING VATBAAR
:speed: Terror :speed:
vet feest:respect:
toppie feest:yes:lekker gedraaid. outblast:respect: (KLOTE STROBOS:sDAT WEL)
was een goed feesie:D
:xtc::­bounce­::xtc:­:bounc­e::xtc­:
jammer van de vele vechtpartijen, stond er vaak naast en was dus vaak de lul toen de beveileging ze kwam verwijderen omdat ze niet keken waar ze liepen
Helemaal geweldig dit feest vooral JDA vs Paul ware goed:|
:|Snelle Jelle:|
ja echt lekker feestje, alleen wel een grote chaos, ja toch of nie tan?
Geweldig!! Heb me weer goed vermaakt..
< Japie >
goed feest hoor!!!
<->JaspeR<->
geweldig
<Rob>
Lijp!
zwaar vet
=jimmy=
was ckrs vet feestje!! partyraiser ,smurf en the vizitor klapte er op:D!!!!!!!!!!
>>>M@­u®it$­<<<
www.ieder1 van de kaart.nl :D
het was warm maar wel een lekker feesje :respect: Dj Angerfist :respect:
[[ NL ]] Maaike :bounce:
Me eerste grote feest en k von t eg geweldig !! :bounce: all1 3 minpuntjes.. de flesjes,, de wachtrijen en de warmte.. Maar voor de rest egt top feessiej :respect:
Was wel lache leuke locatie dusse op naa de volgende M.O.H:):bounce
[A]nne(f)
Helemaal geweldig:D
KUTFEEST !!
Was bloedheet maar echt super vet!:D
[Antje Terreur](6)
was echt een goed feest!
:respect:
[HK] Gab B)
was echt SUPER!!
[MKP] Keesie Feesie
echt weer een super feest goeie lokatie!!! alleen beetje warm... verder geweldig vermaakt. super zo'n terror zaal moeten ze meer doen!!!!!!!!!!
Ontiegelijk Vet!
super feestje
was egt super:D:D:D
[NL] † Reldel Lucky 13 † [NL]
Supper geil feesie! :respect:
Zwaar vet (Y) Lekkere Terrorrrrrrrrr!!!
[NL]:d­evil:.­.­Terreu­rSmurf­Je..­:devil:[NL]
VEEEELS te druk..!! :S was om de zoveel tijd weer iedereen kwijt..:P.. VIZITOR & SMURF..:respect::D(Y)
[NL]>R­OY<[NL­]
:bounce: was een vet feestje heb me goed vermaakt dus kortom geslaagd (Y)(Y)(Y)
[NL]KA­ALHEID­=­GEILHE­ID[NL]
was best bruut feesy weer:D
[NL]R0B3RT
WAS SUPER GEK
[NL]sland_­super_­gabbers[NL]
zeer goed
[NL]Un­iTeD[N­L]
tjah, wa kan ik ervan zegge? WA EEN VET FEEST!
godver wat een heerlijk feest :D
zeer klote goed feest maar net te druk
[THTH] poepiekuh [THTH]
STIJVEPIKKENWERK!Vooral industriele/terror zaal.
[ZLD]W­es[sch­]
vet skon
\\___­ Psycho­Hoolig­an___/­/­
was weer knalluh feestjuh he:D
][NL][ Dutchrebel ][NL][ Breda][NL][
Was zeker wel goed alleen de Vloeren in de gang waren maar beetje glad
]x[
Eindelijk weer een beetje volume wat er bij de naam van het feest hoort :) Ut was gezellie :)
_Nathalii
Superr feesje :bounce:
Te erg :yes:
An_dre
Industrial Arena was helemaal geweldig (y):D
het was en te gek super gewoon feestje MOH :bounce:
Angela(L)Leo
was zeker n vet feest alleen fucking warm en op t ­­­einde zwaar gaar maja heb me goed vermaakt :yes:
Annie en Kull
kut feest
Was egt wel zwaar relaxt.
Gruwelijk feessie..beetje jammer alleen van die hoere set van Promo :/ wat n bagger!!
b-e-e-r
Snoeihard
Geweldig feest! prachtig geluid.... en ANGERFIST 4 Life!!!!
ik vond het na wat biertjes toch een goei feesje
Zeer goed geluid, wel errug druk (ook bij de ingang, daardoor re-style gemist!!) en warm! Maar heb me zekers prima vermaakt :-D
Bartje_^
geweldig
was egt wel super vet
De rij bij binnenkomst was weer belachelijk groot, de wc's waren een gekkenhuis. Verder was het knallen en hakken (y) Stormtrooper, Producer, Partyraiser, Smurf & Vizitor stuk voor stuk geweldig! Volgende keer betere wc's dan is dit een goede locatie. Stobo's waren ook lekker leip.
berken­woudeh­ardcor­e!­:bier:
was een bizar goed feesie!!!
Bisbee
vond deze MOH de beste nederlandse editie gehouden na hun vertrek uit de FUN!
bise gaar
supper relax lekker gestamp man tied vuur de volgende hahah
BKBobby
Stampuh
brutality :P
Boris
lijp
en Angerfist was de man van de avond:D
Br!­L Zonder Br!­L
jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
was zekers een bruut feest volgende x weer alleen weer jammer van de clubkutten die erwaren weer veelste veel ervan :S:S
geweldig alleen te veel troep op de vloer
Cavello
:respect:MASTERS:respect:
Ce-sealtje
Heb me zeker goed vermaakt.. :lijn: :lijn: :lijn: Beetje warm alleen
mow leuk feest als je van drukte warmte en kindjes houd maar de terror in de industrial cave was wel leuk dus heb toch wel een beetje schik gehad
Chrisiets
De indus zaal was ckkr het gekste, Partyraiser maakte er helemaal een gekkehuis van:P
Christijan
niks mis meej horrrr
chrizzle
Leuk zo'n gratis feestje. Sfeer en muziek in de Early was over het algemeen super, alleen Darkraver kwam het ff verpesten op het eind, heel mn zin weg. Alleen veel te warm daar... ongekend!
Chrizzoo
dikke sauna terreur alleen beetje duur bier was zo op :bier: dikke rijen maar was zo binne wehehe stukke beter dan thialf!! terreur zaal :respect: vince ook :respect: jammer dak de weg nie zo kon vinde 8)
1 woord: GEWELDIG!!!!
cinnek­uhh!!!­!­
met de hele bende wer t maximale er uit gehaald ...attekoppen.nl!!!!
Clauu!
Woow.. in één woord: GEWELDIG!! :D
Conan
heel wat eetbaar vlees gezien
Corsa
te gek angerfist was de beste daarna outblast vs tommyknocker
Cr@zy Bitch
het feest was zoveel maal bter geweest zonder die fucking kuthitte,maar heb me voor de rest uitstekend vermaakt:D
Cr@­zyPara <B12>
knalluh
mooi feestje :D
ik heb me zeer goed vermaakt met ze allemaal
CuBe A.­K.­A SqUiT(­L)ivan­a
jah het was zekers wel een lekker feest:D 10X beter als de2 in thialf volgende keer weer:):P
d-generation-x
ik geloof dat er knop met bass op een mengpaneel zit die waren ze blijkbaar vergeten aan te zetten dus kortom zwaar naatje dus
D-Jamez
SMURF AND THE VIZITOR :D :respect:
Da Papa Griezel :devil:
Geluid... Goed (denk ik) Licht en Deco.. Mooi hoor en geen Vechtparty gezien :bounce:
Daab
muziek was zeer goed! Maar wat een slechte organisatie zeg! Daarom vond ik het een goed feest en niet zeer goed een amateuristische 'underground' feest voor een nie echt een 'underground' prijs!
Daantjuhhhh :bounce:
het was wel leuk :-\..maar had er denk ik iets te veel van verwacht waardoor het toch wat tegenviel :(.
Damiano*
Dat was tog egt wel een super bruut feesie heel de avond in de earltrave gestaan was knallen!!!:yes: wel erg gezweten maarjah :bier:
Manu le Malin :jaja:
Darkch­ild198­1
HEB ME SUPER VERMAAKT EGT KAN NIET W8EN OP DE VOLGENDE MASTERS OF HARDCORE :P
Dass'
super naar m'n zin gehad, :bounce:
Heerlijk knetterfeest!! Tieum, nosferatu en smurf :respect: SNOEI! :D:D Best vermaakt (Y)
De Vage Voorzitter Bennie
Super (Y)
Defecit
geen woorden voor zo geweldig
vettee party waaaaaaaassssssssssssaaaaaa
Der0na (L)
:bounce: ! GE-WEL-DIG ! :bounce: Heb me uitstekend vermaakt...Dana draaide gewoon echt SUPER ! Lekkere bass ! Gewoon super ! :respect:
Devious Narcotic
T WAS ECHT N STRAKKE PARTY!!!! gEEN LAST GEHAD VAN LANGE WACHTRIJEN, K WAS BINNEN OM 9.45 ... GEWOON OPTIJD DAAR ZIJN ;-) MAAR WEL VETTE MAAGGGKRAMPEN GEHAD,MAAR DAT MOCHT DE PRET NIET DRUKKEN...:-)
Was gratiez knalleh!!
Was wel aardig
Differens
TE RELAX
Discover your own world...­
Was wel oke, jmmr dat ik me niet helemaal 100% goed voelde!! terror zaal veruit de beste zaal!! Veel mensen out zien gaan niet normaal, EHBO had een hoop te doen!!!
Disturb™
ja was zekers weer een lkkr feesie
goed vermaakt ... tieum :respect: draaide zkkr netjes
DJ NYRO aka Hardco­retoth­ebone8­2
was gewoon een super feest mag wel vaker op deze locaktie
DJ TERROX
ja vet!!!!...
was goed geslaagd feest.. beetje lange rij, maar was het goed waard (Y)
Dokuh
terielexxxxxxxx :D :D :respect:
Super naar mijn zin gehad:vaag: maar alleen een beetje heet in de hardcore zaal(main) en de ingang was te klein je moest wachten om er in en of uit te komen respect voor DJ Paul en Vince
super feesjeeee hooorrrr !!! PARTYRAISER :respect:
kk vet feest.. 1 van de betere en iig zeker beter dan dat kk thialf
Draadlooz
was echt kk bruut
Drunk 'n High
wat een LIJPOOS liepen daar Kahnker
Early Eef ;)
super sfeertje!!! was echt gezellig :cheer: boven verwachting!!
Edisfred
Mooie lokatie (y) Goed geluid (y) Industrial- & Reunion-zaal waren super, helemaal los daar tot t einde :P Was een mooi feessie, beter als in Tialf !!
EdJuH :bounce:
veel te lang in de rij gestaan maar verder was het een super feest:D
Eesti
prima
Eilram.
Veel te heet! :o Maar wel goede locatie (Y) Enne.. Bier was inderdaad erg duur! :x Verder wel relaxt :D
het was echt super vet! vooral met Eef
Endy4Life
echt vet met henk
Ephaedra
Iemand zijn Jaguar logo kwijt?
top
ErikE
was een goed laage avondje :D afterparty ook
ErikPo­werSys­tem
Was kk bruud !!!!! :D
eS*­bier :bier:
nou geluid was weer KK ,sfeer was ok:bier: was geen heineken:( industrial zaal:respect:
Etherpaniek
mooi feessie :D:bounce: toppertje (y) :yes:
was weer super feessiiee!!!! :cheer:
EW
Ja inderdaad weer goed ons best gedaan! tetter 10,en tetter wup. :cheer:
FlowOn­eAndOn­ly
Was Vet Feesie
Fluppie :D
Damn eerste grote feest en dan zo Uber vet :D:D Zullen nog vele volgen .....
Fly On The Wings Of Love
geweldig uit me dak gegaan:D
fob_hardcore
egt dol daar
was leuwk feest ook omdat het me eerste was maar toch top :respect: en drukte.. en idd nadeel zijn die flesje lkker handig voor inknijpen maar ga er op staan en je breekt je poten maja..
Foltergeist
top feest, in 1 woord geweldig :D
Fr9ddo
was zwaar knallen!! lekker lopen zweten ook!!
fraaans
was weer een super feesje
FreakCaressa
KEIVET:P Ghehe STik idioot met Opperidioot Knoot:P
zeker een goed feestje gehad :bounce:
Geluid was goed,, alleen het was te druk en te warm
G.­I.­A.­lange_­gek
was gewoon in 1woord SUPER.... Hardcore Arena met neophyte,paul en promo was echt geweldig:bounce:....en Reunion Arena was echt helemaal geweldig het was gewoon SUPER...de sfeer was ook echt toppie en veel bekenden weer gezien......
was eg super vet n vele beter locatie
top feestje :D:P
gas met die zooi
bonnen waren te duur en het was veel tewarm veder was het geweldig
Geezer
Me "verjaardags" feeste was zeker geslaagd :D
Gekkuhbekkie
was echt een geweldig feest:P:D
Gennep-Raver
vond ut best wel een kutfeest :\ te druk en te warm.. heb me nie echt kunne vermaken
Geschi­edenis :respect:
BAGGERFEEST,Allemaal Kleine Kinderen,Warm,Duur,Klote flessies,lange rij bij ingang, etc,etc,etc.:frusty: NOOIT MEER MOH :nee:
Gewoon Dirk
Ik heb me eigen weer masterlijk vermaakt !
was een bveetje saai gedraaid en de ingangen waren kut :S maar verder wle vermaakt hoor :D
:bounce: twas MASTERZ :bounce:
GOUDHAAN
Super feest, Oldschool zaal was het beste! Goed georganiseerd alleen de rijen waren te lang bij de VIP. Verder Rotterdam Terror Corps, Buzz Fuzz& Dano :respect:
heb me goed vermaakt god wat was ik de weg kwijt:(
Govert Kreuk
Zo, was zeker wel goed te doen!:P Unexist was echt vet!:bier:
GTT'
Jhaa zkr vet!!:D twas warm, en druk, en duur marj­a wel VET! :jaja: en dat er een lange rij stond had je wel kunne verwachten! :S
Gui de Boule
Lekker uurtje aan het einde in industrial zaal!!!
:D Dik vet klarinet! :| ][ :doetiwoep::woeptidoe:
Vies duur kut bier !! :( Voor de rest SUPER feest :yes: Veel beter dan thialf
H2TB!
De early zaal was wel goed! De rest van de zalen was KUT!
hakkuh&zaguh
industrial arena helemaal super... alleen beetje te warm
het was een super vet feest.... we waren er een van de eerste en nog moesten we een uur wachten tot we binnen waren... dat is zekers een min punt
was wel een leuk feestje....uitschieters waren predator en destroyer:kwijl:...maar voor de rest was het geld niet waard...:jaja:
hans de kiep
was egt top hoor!!!!(Y)
Hardcore Angel
Ik vond het echt gaaf (K)(K)
dit feest was zeker wel geslaagt
ja naar VIER keer naar binnen tezijn geweest was de laatste GOED gelukig en het was SUPPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hardcore vs terror grunn!!!­
Superrrrrr
hardcore_­stamperd
:Pmasters was echt helemaal geweldig echt een ram top feest omniet meer te vergeten :D
Hij was lekker :)
HardCoreFem
Super, wat een heerlijk geluid :bounce: Heb me weer prima vermaakt :D
Hardcorelife
Was weer een lekker stamp FEEST :d
Hardst­yleJun­k
Gewoon Te Vet en Lekker HARD!!!!
Harry Nak
Dik feest plus Top sfeer (uitblinker Area 2 alleen maar hakkende en lachende mensen gezien) maar ook de main was goed (wat een geluid overal!)
hc-89
was weer lekker hard, vet feesie:D
HC4L_linda
super vet(Y) egt zeer goed
was wel een geslaagt feest :P alleen jammer dat het zo warm was !!!
Hellfire
:respect: Neophyte, RTC, Paul, JDA, Stunned Guys en Tommyknocker!
Herrenees
was lachuh alleen wel warm.... koekoek
hhhkkkk
fantastisch feest
Hie
Zaal 3! Zaal3! man man wat werd daar gas gegeven! alle dj's topset gedraaid :D
goad draan
Honda freakje
zalig feestje gewoon :p
horror.nl
was zeer goed volgende keer weer:p
HP-tjuh :bier:
Die discobal deed het em cker.
HTG-TERROR-WOUSIEJJ-NL
gewoon kk vet mahn :D
Huidhoofd Aal
Eindelijk weer es een Masters met respectabel geluid. De terror had wel iets meer decibel gemogen.. The Vizitor :respect:
echt prima vermaakt:yes: sfeer was verder top!:D
100% linksaf gegaan alleen jammer van de wachtrijden
zeer goed genoten tot een uur of 7
IceBreaker
1 Woord GRUWELIJK :cheer: :bounce:
Ielse!­:cheer:
SUPERVET!!!
GENOTEN! heerlijk!
Ingelpingel
MASTERLIJK :bounce: was helemaal toppie mensen :D
J.(F)
Was wel te doen.... beetje minder maar goed ;)
JaapS
VET :bounce:
Helemaal goed heur :D
jans!
geslaagd feestje jammer dat je zo lang moest w8te:S voor anar binne te komen:S
Jasper *
was een ziekelijk vet feest:bounce:
Jasper ®
Het was te druk.. En ik had teveel alcohol :bier:.­.­. ­HELDEN van deze lange BRABANTSE nacht: VINC­ :respect: JDA :respect: PAUL :respect:
Jean-Pierre
Heet en veel mooie vrouwen (is dit mijn reactie?)
jef4ever
ja was wel goed feest alleen de geluid was te zacht en was kkk warm en dat kut gasten van die meelopers ik vind masters tegen vallen alleen partyraiser en strooije was goed in die terror zaal was goed dat was lekker stampen
Jeffos-070
knalluh
JeffuS
Super vermaakt (Y) Vond intree wel mee vallen was ong binne 20 min binne :P:D
Jennifer!
Rijen waren inderdaad lang.. en stonden ook nog eens in de verkeerde rij :/ Maar was echt kicken feest !! Goed vermaakt... :jaja:
Jeremy!!
Goed feest me eigen zeker goed vermaakt jammer dat ik niet iedereen ben tegen gekomen :respect: partyraiser :respect:
Geslaagd feest : bounce:
Jeroen-O
was gewoon kk doll
Jochemm'
ik vond het echt een doll feest!!(Y) alleen een - punt was wel dat we GVD anderhalf uur in de rij moesten staan mja wel vermaakt :D
john1979
het was erg druk en erg warm maar echt een toppie party
JorDaantje
Dik feest :respect: UNEXIST :respect:
jorkie.nl
leuk feestje.. heb me er goed vermaakt en was er uiteraard ook weer walgelijk goed aan!!!!
in de early was het zeker wel gezellig alleen was ik vaak iedereen kwijt:P en zelfs in mn 1tje had ik volop lol mja was een geslaagd feessie von ik
Was super vet feestje heb me goed vermaakt :bier: alleen het bier was wel vroeg op:S
karste­nmaste­r
echt een onwijs gaaf feest
Kaycie
geweldig feest maar lange wachtijd ingang
kvond mar een wazig feest :s ''veel te warm, veel te druk, geluid was ok nie geweldig in de hardcore zaal'' Kheb mun eigen het beste vermaakt in de Industrial Arena :d Negative A, Unexist en Partyraiser DANK U :respect: als die er nie waren wast een zwaar KUTfeest!!!
Kimmutjuhh
Hitte Drukte.. maar verder heb ik me GOED vermaakt:D:D
Beste MOH sinds tijden... :bounce:
GWOON GEWELDIG!!!
Knabbel..­:bier:
Waar echt ram te gek:vaag: goed vermaakt jah:P:P
Knits
Geniaal feest. Erg warm en druk maar geluid was geniaal. Bass-D, Neophyte, Tieum, D-Spirit, Day-már, Unexist... Was weer dik! :D
Zoo Zoo meesterlijk feest , me eerste keer masters maar zker niet te laatste :d Angerfist en Neophyte :respect: Klappe gekkkkk :d
Krissie82
Whaha wel weer mooi feestje hoor (y) :bounce: :P
L!N
:bounce::bounce::bounce:Zoooo was mie vet! :kwijl: Vooral de early rave :respect: Bass D :respect:
gewoon een top veest
LaNgE..­StAmPeR
Early rave was knallen geblazen ouwe :jaja:
leijtuh
geweldig
vondt het na het feest veel vetter:vaag: :lol: :lijn:
Lente
super
wwooooow van de kaart en kon hem niet meer terug vinden :D mensen bedankt voor het feesie hij was mooi
Leonske
Geweldig
Leroy Himself
ja was cker een mooi feest leek wel een doolhof of ik was te vaag :):P
lesley23
goei feest en je ging zeker mooi tim :P
zalig feestje!~
Lierenees
Was superdik!!! me eerste echte grote feest. sta op de foto en op de DVD :)
Liertjuh™
Prima feesie... :):)
LiL~~H­aRdCoR­eBiTcH
sooow was echt zker wel relax ja :p:d
Echt een supervet feest. :respect: Heb me zeker vermaakt! :D Alleen een beetje jammer dat het zo stervensheet was :S
Linda:cheer:
nou wat een feest zeg.. aan het begin d8 ik GADVER nationale doodkijkwedstrijd.. en helemaal geen sfeer.. maar dat kwam helemaal goed.. het werd een super feest :respect: dana :respect:+ :respect:bass D:respect: +:respect: predator :respect
als je praat over een superfeest pfffffff dit was egt KLASSE GOED TE PASSE
Lith
Jaaah was weer genieten in de Ouwe School.... :bounce:
Ljmichael
was egt geslaagd
lucje_b
wat een feest:D entree duurde wel veel te lang maar daarna heerlijk:D destroyer man van de avond :respect:
was echt een goed feest heb lekker de hele nacht staan :bounce::bounce:. alleen vond ik al die flesjes op de grond erg irritant
Vet van de pret . maar wat een drukte bij die ingang
Mama van Jaylano &­ Chalina(L)
was wel heftig:lijn:
supergaaf
Rij was echt kut, ik stond er echt lan­g in :S Verder ; klote sfeer mja !! FORZE & RTC de gekstuh, ­helemaal losss !!!! Verder Waxweazle (y) en P­redator sloot lekker af :respect:
MARC:D
zag er mooi uit en muziek was lekker hard :D maar veels te druk & te warm... :(
MarCore
van de lineup klopte geen kut, is wel jammer want ik heb hierdoor eea gemist. verder superstrakke keiharde sound, ben helemaal uit me pantty gegaan. plees waren wel weer ranzig...
MarcZwarK
VET feestje weer....sfeer heel relaxed.Strak geluid en psychedelische lichtshow waren TOPPIE. En de DJ's???....Petje af voor de strakke sets hoor. luchtverversing had wel veel beter gekunt. Het was overal smerig rokerig en warm. Duz geen plaats waar je ff kon afkoelen (en dat was best wel nodig....wiew)
moh was 1 woord super :D (Y)
Zekers weten dat het een Bruut feest was :D volgend jaar weer gek :D
MarkDuffy
Ik moet zeggen heb me zeker vermaakt! geluid was redelijk, mocht iets harder, Sfeer was goed en is van mij part voor herhaling vatbaar :D
Marliefste
Lekker feessie :bounce:
MartinVLD
Het was een erg goed feessie!!!! Alleen jammer dat de line up niet klopte en het lange wachten bij binnenkomst!
Matthijs
was echt n vet feest :) leukere sfeer dan ik had verwacht en r werd lekker gedraaid :)
MC RG
veel te warm :P veel te glad :P veel te vet :P egt goeie!! :respect:brabanthallen:respect:
Mental Power
kk vet feessag :vaag:
was een goed feest wel te knalluh best wel hard
miekske!!!
Helemaal geweldig!!!xx
supergaaf feestjeee:D
Mike' D
Ik vond het een masterlijk feesie (Y) :respect: 2 Tommyknocker, Partyraiser, Day-Mar :jaja:
Mikos
ja top feestje toch.. alleen die hitte en de ingang maarja.. verder lauw!
Miss Veertje
TOPFEESSIE Panic, Neophyte en Angerfist erg goed maarruh VINCE :respect::respect::respect: en broertje bedankt (y)
Wow....:bounce: 1 van mijn betere feesten ooit :| Serial killaz, DAY-már, dana, buzzfuzz waxweadle...PartyraisER!!!!!!!! :respect: voor de dj's echt TOP hard gebeukt...!! laatste 2 uuren zijn me goed bijgeblefen...PARTYRAISER mah partyraiser is de man die echt alles kan...supper set wes echt (y) vet lopen dwalen met mede gabbers lijpo's door dat gangen complex was echt uber vaag feesie..vanmorgen 10.00 aangekomen in leeuwardem...after gaan bij de hofnar :smoke: 23.45 wask weer thuis zondag :p..:coke: :pill:
Mitchel :bounce:
Zker zwaar dol feestje! k heb me zeer !!KOSTELIJK!! vermaakt !
Mr. T.
DIK STAMPUHH!!!! jammer dat je geen wiet meej naar binnen mog nemen had ik wel verwacht
Vond het echt weer zwaar relaxed!! :respect:Unexis­­t:respect: maar man vd avond -> PARTYRAISER, godgodgod wat kan die kerel draaien:D 2 kleine minpuntjes -> De hitte en ­het bier, ba­varia is echt niet te vreten:P
muiderberg de gakste
ik vond het wel ok
My way...
volgende x meer terror!!!!! wel een grote zaal trouwens afgelopen zaterdag.... zoals t hoort
Myrte*_­:BouNCe:
in een woord GEWELDIG!!! :bounce:
SUPER feest!!! :cheer: en we houden van de buschauffeur die naar Goes ging :jaja:
NachtGabber
Ik heb me prima vermaakt. :jaja: Jammer dat ik me rond 2 uur kut begint voelen. DaY-Mar :respect: Stunned Guys :respect: RTC (y) Dana (y) en OUtblast vs Tommyknocker (y)
het was weer gezellig!!!! vince :respect:
was echt super!! :D
NeoNiMioN
Beter kon gewoon niet!!!
Netty :banana:
lkkr feesie!! jammer dat t zo warm was..
Nevz
SUPER!!! Promo & The Destroyer waren de mannen die de avond maakten! rij in het begin was even wat minder maar toen we binnen waren in een woord: Geweldig
snoeifeest
Niels van S
Puik feest
Genoten. Corne de held van de avond! :respect:
Was weer geslaagd, pijn aan mn poten nu maar dat i­­­­s iets goeds Alleen die flesjes waren klote, DA­Y­-MAR, Vin­­ce, Angerfist:bounce: M­aar was weer lekker warm en mn waai­er g­ing gvd ook­ nog eens naar de klote :[ :P
NL -->Edjûh<-- NL
geweldig
super geweldig!!
dit was een geslaagde feeeeeest
nl-partyraiser-nl
goed
jaaa ging kk lkkr daarzoo!!! was mooi feest :D
NL_teun_NL
vet feest
Nopinion
binnen 20min. binnen zonder vip en wat een feest!
Heb me onwijs vermaakt samen met mijn moppie (L) alleen een beetje jammer van die buschauffeurs die te laat waren dat was wel wat minder....
Echt een kk mooi feest!! Volgend jaar weer :D
O:) Sietsj
toppiej feesj tog geweldige sfeer alles toppiej:P
OldSkool CC
Zeker genoten:bounce:
Super Vet, voor herhaling vatbaar ;)
geweldig
Oude PF :BIER:NL_­PSYCHO-RAT_­NL:BIER:
IN EEN WOORD SUPER
te warm en te druk
P-T-W
sfeer was er niet te vinden,iedereen bleef wandele of dee niks...viel beetje tegen dit feest.
P.­R.­ Para Robje
was mega masters feestje man ging daar egt wel goed GESLAAGD FEESTJE
pAniCz
wel geslaagd feessie op de platen na die oversloegen.­ Neophyte en Angerfist --> 1 woord "GRUWELIJK"
PARAPI­ETJUHH­HHHH
tering goed feest
Parra
Relaxte party maar kon beter voor MOH-party.. !!!!
Partyrico
goed feest, heb m dankzij de mensen met wie k was super vermaakt!!!
Peewee's
Was Zeker mieterssssss... J.d.a (Y)
Buiten was het best koud zonder jas :S
pietverdriet
topfeest:D
Pindaklaatst
Was echt een top feessie (Y) Heel de avond geknalt :bounce:
prijntje
:respect:the destroyer:respect: zo lkker gedraaitt en ::respect:The visitor vs SMURF:respect: heerlijke afsluiter
PsychoGirl
lekker feestje gek
pulpfritsion
super feest !!! tot in de laatje uurtjes ma wel beetje moe :)
Pure'n­dSweet (K)
Was een super feesie:D Heb me Prima vermaakt:D
QMaster
was weer geslaagd!! werd goed gedraaid zeg poepoe
Quintin Dupieux
t was egt zooo kkgruwelijk!! egt een masterlijk feest!!
Quirinus
S U P E R FEEST
Raimundus (UFE)
Zeer goede editie van MOH!! Volgende keer ben ik er weer bij :yes:
Ralf-HKL
Dit was niet de beste MOH die ik meegemaakt heb, maar uiteindelijk was de avond zeker geslaagd. (Y) Alleen zo warm daar.............
lekker feesie MOH hou deze locatie 1000 keer beter dan thialf.
relaxt
dit feest was weer eens keer super vet! niet meer en niet minder
absoluut goed feessie gehad!
Verss feestje :respect: Werd lekker gedraaid, alleen te warm & te lange rijen! Heb me verder prima vermaakt! :bounce:
best wel flax
Geslaagde avond iedereen ging los echt (Y) (k) voor sanne de ehbo'er :P
RICKZAJ
was hendig vetjes !!! :D the destroyer :respect:
Roed/­Wit-Mestreech
Lekker feestje!!
Echt ZWAAR gestoord. :D
MoH heeft zijn naam weer omhoog gehaald bij mij! Superfeest! :respect:
RoyCore
Goed feesje! lekkere muziek :D Partyraiser :respect: /> 1 dikke minpunt die KK rij van 1.5 uur :(
Ruben Vijverberg
Smurf Vizitor :D:D:D kk goud, sla jij efe je computer kapot
S
leuk feessie, maar niet meer dan dat...wél goed ve­­rmaakt iig :bier: alleen al die lui die nix gùwèndzij­nèh :/
Sandéros
Was Echt vet!! (van wat ik r nog van weet...:S)
zeer mooi feest ZWAAR NAAR DE KLOTUH!!
was weer helemaal wousz, wel van alles kwijtgraakt mrja...
zkrs mooi ook geluid stukke beter.. industrial en reunion was mooiste vond ik..
SICK-SKULL-CHICK
was t beste masters feessie (tot nu toe) hopelijk volgen er meer zoals deze ennuh mij kon j heel d n8 vinden in t industrialzaaltje
SieSo
enige leuke was manu le malin en dj producer voorderest was t knkrvuil!!
SJAAN ^
Geweldig Feest.. Heb me heel erg goed vermaakt!! :cheer:
Slome :vaag:
Warm en druk maar goed geluid en was gezellig dus heb niks te klagen :)
Snaakie
:bounce: Toppertje!!! :bounce:
soooooooo dat was ff dire kwartier KAPOT gaan bij da Produca:respect: voor me brabantse homies: THANX:D
Super feest ! (Y).. was alleen zo verdomd warm..
was wel aardig maar het bier was lauw op het laatst :S
Spartan Law Online
(Y) feestje.., Destroyer/Producer/Partyraiser Volle Gas Knallen Baas !!
Spektakel
goed feesje geluid was goed in de reunion area en de sfeer ook prima vermaakt :bounce:
StampTrutje
Het begin was kut, maar het wer echt wel vet op t einde.. ennuh groter is niet altijd beter!
stan_renkens
vet feest geluid stond lkkr hard en goeije sfeer dus ech goed feest
stef87
zeker vet :D:D. Oldskool zaal was echt super, beter as dat ik verwacht had!
Stijn
Echt zalig feesje!!!! (y) :yes:
Stuiterbal (L) Marjol­eintje­ee
Heeerlijk feest! wel erg lang wachten om binnen te komen en 1 maal binnen erg warm :S Maar voor de rest was het echt perfect! :respect: MOH :respect:
best zuigend
suusjuhho:)
was egt TOP :bier:
Zoals gewoonlijk heb ik me weer goed vermaakt... krijg er nooit genoeg van :bounce: goed feestje
SwiftMaster
ik heb meegeholpen met opbouw dus ik was trots en heb het vet naar mijn zin gehad.
Tepke
Wat een bruut feest. Het optreden van RTC was echt weer master. Enige minpuntje waren de wachtrijen bij het binnenkomen
TernTerror
Vet...Vet...Vet...
Knalleuh feestje alleen pokke warm the smurf vs vizitor was top meccano twins waren flop!!!
goed
tering goed feesy doe is ff terug spoelen ff over doen en weer de hele nacht hakkuh
Tess. 070
Zooo Masters was echt kk knalluh gek..Helemaal Roemtak Totall Loss!! :xtc:
TeSsSa-102
mooi feesiej :P
The Batman !!!!!­
de main zaal was geen ruk aan . maar de early rave .... GEWELDIG !!
Held van de avond, The Producer!
The KLIT Commander
Nadeel: Te lange rij bij binnekomst en duur drinken.. verder egt niet normaal vet! :respect: Dano & Buzz Fuzz :respect:
the lord of corrado's
hyper bruut heb me tijden niet zo vermaakt
Theule KG..
Yesss !! net thuis.. was geweldig !!
Thjardo!
me 1e Masters:D:D:D het was echt geweldig een nach­t om nooit meer te vergeten(H), alleen fucking warm daar... maar verder helemaal uit me plaat gegaan
Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]
Wel een geinig feestje :bier:
Thosske
was cker vet feesje, alleen wel wat aan de warme kant jah, en het wachten duurde te lang:D
Thunderdome freak
het was een super feest er werd goed gedraaid ik was vooral tevreden over partyraiser die draaide echt netjes ik vond het een geslaagde avond!!!
Tetter10 en TetterWup hebben zich goed vermaakt!! Mensen t was supergezellig :cheer:
Geweldig feestje...lekker dichtbij:D alleen jammer dat de line-up/timetable nie klopte...en waar was Nosferatu?
Tjop - Tjop
prima! prima!! ANGERFIST!!!!!!
Ja wel dik.. :)
tuneboy
Beter dan verwacht! :D
twisted defiance
puik feest(Y)
Super mooi zoals gewoonlijk :bounce:
dr liep een gozer rond met geel shirt die fotos maakte.. iemand enig idee waarvan hij was? stuur me dan ff berichje (A) (K)
Ukkie:­Bounce­:
goed.
UTCA_Aben
die Terror was KKziek!!! egt kkstrak! tot volgende keer!
SUPER Geweldig feestje! Goed gedraaid goed geluid, goede aankleding, goede vriende mee.. Alles perfect dit keer. en het VIP-Deck was ook een aangename gelegendheid om neet te kijken op het "normale" publiek :D\
Was een gaaf feessie, relaxt ingedeeld zo. Wel een beetje druk he..damn. Vooral de Industrial zaal vond ik wel bruut. Manu, Destroyer,Jappo:respect:
Hallo mensen, twas op zich wel een leuk feestje, maar next time ons niet meer gezien, twas erg warm, kutflesjes op de grond, het geluid werd ook beperkt.... en volgens mij komen er steeds m,eer kleuters op die commerciele feesten... maarrrr ondanks dat, t beukte gewoon wel lekker :bounce: maar next time kleinere feesten, of de leukere buitenfeesten...
VibeKeeper
En Gaan!!!!!!!!!
Victorie
super feest, alleen even iets te druk....
Vinnie­Vinyar­d
Te druk in het begin. Maar rond 3en werd t rustiger. Mooie afsluiting van paul en jda. Terrorzaal was Überhard. Toch nog geslaagd
visje84
gewoon weg lekker knalluh!!!!
viéra
Super lekker feestje. Saampjes met je neefje rondsjouwe. :P is weer es wat anders. :P
Volvo V70
Mega Feesie lkkr genoten :respect: negative A Paul and DaY-Mar
VW Motor Sport
eiselijk feestje
W.
ZEER GRUWELIJK GOED
een zeer vette afsluiter:respect"
WANGE
Gruwelijk bruut Feestje!!!!! Unexist :respect:
:gaap: Geen Baco?? :vaag:
weeken­dcalam­iteite­n
het was echt een keihard knalfeest HIHAAA!!!!
WhiteLine [NL]
Mwah hardcore en reunion niet echt mijn smaak maar die in Industrial was zeker tering hard knalle vanaf uurtje of 2 ZALIGE TERROR!!
wierts gespuis
schaailijk
wouter kap
het was een goed feest dus lekker gehakt
Zwaar gemotiveerde knetterparade (Y) Neophyte weer los as usual :P
XxPaRT­yGiRLx­X
:D was echt leuk , vip was beter als in het Thialf, Partyraiser, zeer goed geknald :D
Vet Feest!!!! Main Stage lekker hard!!! KNALLEN!!! op naar de volgende!!
Was geslaagd! Alleen die hitte niet normaal, en die lampen mogen ze thuis laten godse knipperdingen word je gek van..
!! foto's op www.eardamage.nl !!
het was eeen dolle boel..:D en heb het geweldig naar m'n zin gehad..!! :respect:
{KKF} v God Loss
was zeker weer ijselijk
goed na me zin gehad :jaja:
~* J L Z *~
Ik heb het zwaaar naar mn zin gehad :D Alleen jammer dat het zo gigantisch warm was! Kvond deze editie ook zeker beter als vorig jaar!
~~ARMIN~~
K K R G E S T O O R D F E E S S I E :bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
† Systeem Overleden †
Vond het wel een beetje tegenvallen
©
:nocheer: jammer dat ik ziek was daardoor kon ik niet echt bewegen
²³fren­chcore­d²³
De industrial zaal was echt kicks ass, tijdens smurf en the vizitor ben ik helemaal los gegaan :respect: , vind wel dat art of dance hun feesten wat meer mag decoreren....
Masters is zeker goed verlopen :D beetje warm beetje druk maar hoort erbij:D
brute party, alleen et geluid mocht wa harder
MOH op zijn best!! Het was echt een super feest Industrial was echt goed!!!! Volgende keer maar weer in de brabant hallen alleen dan zonder die lange rijen bij de ingang en dat veel te dure bier

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D