2006-02-19 ! (6) * N. * (6)™ ! Echt wel gezellig feestje.. heb me goed geamuseerd!!
2006-02-19 !!!KALE!!! Vond het echt een super feessie!!!
2006-02-19 beetje erg koud bij de kluisjes maar verder wel vet hard gedraaid alleen de volgende keer ga ik niet meer naar masters in nederland word veelste commercieel allemaal
2006-02-19 !!* Claudia *!! GOED FEESTJE GEHAD...Drinken was alleen veeeeeel te duur...!! Wel een van me beste feesten tot nu toe..!!
2006-05-02 Was gwn een knalfeesiej
2006-02-19 De muziek was super, t geluid deed t ook lekker.. maar de aankleding was bagger, lasers e.d. En wat was de E.H.B.O. druk zeg..
2006-02-20 joehoe
Masterlijk!
2006-02-20 ""Repelsteeltje"" de reunion goed vertegenwoordigt, niet echt een bezonder feesie..wel een redelijke sfeer waar ik van stond te kijken.. Al met al leuk feesiee..
2006-02-19 was wel un vet feesje, helemaal los met The vizitor en smurf
2006-02-21 BRUUT FEESJUH!!! GOEIE LOCATIE EN DE INDUSTRIAL ZAAL WAS
!!!! VISITOR
2006-02-19 ja was wel weer ff lekker
2006-02-19 (6) :bier: horney and drunk :bier: (6) indd arnie Smurf & The Vizitor . Producer .. en Destroyer
2006-02-21 Super vet feest
2006-02-19 (F)!!Cath!!(F) heb me goed vermaakt jah en partyraiser was weer gruwlijk
2006-02-22 Was egt Vet Om nooit te vergete..
2006-02-20 (H) Mr. Gold (H) Het was gewoon te Kenkervet, Bruut en te gruwelijk voor woorden. Geluid
Muziek
Decoratie
. MOH
2006-02-19 Beetje warm en beetje druk, maar wel lekker feestje!!!
J.D.A. en DJ Paul
lekker laatste uurtje!!!
outblast
2006-02-19 (zwh) catweazel (zwh) vet cool wel verdomde druke n warm daaro en een eind lopen voor de wc elke x maar daarom was de pret niet minders
2006-02-19 2006-02-20 was weer vetttt !!
2006-02-19 Was super feestje
goed geluid!!! alleen jammer dat je zo lang moest wachten om binnen te komen
2006-02-22 Was zeker weer genieten mensen met wie ik allemaal was BEDANKT voor deze
avond mede dankzij jullie
Sjattie
jammer dat je dr niet bij was heb je egt gemiste deze avond
Paul&JDA
Heb me zeker goed vermaakt
2006-03-13 ***DarkAngel*** Lekker feesje
2006-02-20 2006-02-19 **Marijke:[ heb me wel vermaakt moet ik zeggen...rtc
super
2006-02-19 Heerlijk...alleen jammer dat de tijd zo snel voorbij was,,
2006-02-19 Super feessie.... als t de volgende x weer zo is teken ik er voor!!
2006-02-20 Het was weer een topaaf! jammer dat ik mn voeten op een gegeven moment niet meer zo goed kon verplaatsen
2006-02-19 *-kevin-* was gewoon te vet
2006-02-19 *GABBERTEEF* ut was geweldig
2006-02-19 Supervet feestje
Pavo-->
Echt goed bezig
2006-03-18 *H arderstylesz* goed en zeer vaag
2006-02-20 was egt un geslaagd feest volgende x cker weer
2006-02-20 EGT ZWAAAAR RLXXX
2006-02-21 n0u n0u..dat was N mo0i FeestJ ho0r..
..hehe heb me prima vermaakt...
2006-02-20 t kon wel weer eens wat beter wat een fuck feest zeg t is dat ik me eigen kon vermaken met vrienden anders....!!! gewoon te veel tutjes en kleuters daar
2006-02-19 *Linn:bounce: Echt supper!!
2006-04-08 *Lucio* Master!
2006-05-30 geweldig
2006-02-20 *RaNa* 1 uurtje rijden,,, en fucking 1 uur en drie kwartier wachten om binnen te komen door 5 poooooortjes ...!!! binnenkomst erggggg slecht geregeld verderssss alles Toppie
goede sfeer relaxte muziek
2006-11-29 overhet algemeen matig af en toe leuke muziek.
2006-02-21 beffie ik ook met jou !!! echt een GEWELDIG feest mensen bedankt!!!
2006-02-20 -> Yvonneke <- goed geregeld
2006-02-20 het was echt een vet feest, nog nooit op zo'n druk feest geweest. Live set van Neophyte vond ik wel vet. het geluid was gewoon goed, het was niet oorverdovend maar das juist goed...voor de rest veel te duur drinken maar het was de moeite waard
2006-03-24 -BoNe-CruSheR- FUCKIN VET
2006-02-19 -hooligan- Super editie van Masters, alleen zeker jammer van die lange wachtrijden!!! Maar verder zekers prima vermaakt
2006-02-20 -IWAN- het was weer zeer gezellig vooral in de early rave hall
2006-02-19 -kick 2006-02-22 -stampe- geweldig
2006-02-19 -TIES- Et was een goed feest maar er waren toch wat minpunten zoals in et begin de drukte voor de poortjes waar je 30 min moest wachten en et eten was ook niet goed verzorgd! ze hadden helaas geen friet sate
! maar wat toch goed was de industrial zaal a.k.a. terror zaal
. heb daar vol genoten maar de reunion zaal was ook geniaal met RTC
! De helden van de avond waren de vizitor en unexist en RTC gaf weer een mooie show! et was weer een mooi avondje dat weer in de boeken kan!
2006-02-20 -x Maartje x- super
The Vizitor en smurf
2006-02-20 Jezus echt super vet gewoon!
2006-02-19 .--danny--. cker wel een mooi feestje!!
2006-02-19 was ok maar had van m'n eerste keer masters beter verwacht bavaria bier
en die flesjes op de grond waren ook irritant maar is wel voor herhaling vatbaar
2006-02-20 Was wel vet feest. Alleen veel te druk en de bonnen waren veel te duur
2006-02-19 SUPERRR bruut feesje alleen jmmr 3 bonne voor bier en fucking heet verder echt vet!!!!!!!!!
2006-02-19 ..::Steffie::.. zwaar relax
2006-02-19 Vanaf het moment dat Destroyer draaide ging het echt lekker
2006-02-19 goed feest was alleen beetje te warm
2006-02-21 geweldig genoten, Grrrrrrr zeker sexy feest 100% vol staan hakken te gruwelijk om waar te zijn Grr te Sexy
2006-02-19 2fast lache feesie
2006-02-19 8)PWHH8) echt zoo super vet feesiej gewoon gvd echt jah goed gewoon haha
2006-02-19 :bier: goessie :bier: was weer een lache feest
2006-02-19 was weer een superfeest !!!! mega gezellig !!!
2006-02-21 :bier: Para :bier: Von ut wel un bruut feessie
best bezopen aant einde van ut feest
( heb voor de eerste X klomp eruit gezopen dat komt nooit voor
)
2006-05-18 goed geluid alleen VEELS te druk
2006-02-19 was wel lache alleen ze hebben teveel man binne gelaten geluid mag ook wel wat harder heb geen piep in me oren en ja bavaria
2006-02-28 was egt te gaaf.. alleen jammer van het zweten
2006-02-20 :bier:GeRtOs:bier: kicke fisje echt masters helemaal perfect
2006-03-06 egt super dol!!!
2006-02-19 :bier:WJ:bier: Heb me zeer goed vermaakt lekker staan hakken en
Tieum,Partyraiser The destroyer en Angerfist
2006-02-19 :bounce: (f) NATAS (f) :bounce: wat een SUPER feest
2006-02-20 :bounce: Oma :bounce: echt helemaal geweldig, ik heb me echt vermaakt... alleen de beveiliging en de hitte waren kut!! maar voor de rest was het echt helemaal geweldig!!!
2006-08-06 was zeker wel goed!! wel erg warm en lange wachtrijen maar was zeker de moeite waard!!!!
2006-02-19 beter dan verwacht, was wel een geslaagd feestje
2006-02-19 superfeesjuh!!
4 ART OF DANCE jammer vd hitte.... verder Masterlijke Party!!!
2006-02-26 :bounce:[NL]Stuiterbal[NL]:bounce: Top Feest, vage mensen gesproken
2006-02-19 :bounce:Hij is gek he:bounce: super vet!!!!!!
2006-03-03 Vette Shit
2006-02-20 het was echt mega super voor
2006-02-19 Neophyte was goed hahah was top feestje
alleen jammer dat het drinke enzo zo duur was
2006-02-19 wooooow echt GRUWELIJK!!
echt relax, relax
Promo, Partyraiser, Paul vs. JDA
jammer dat ik Day-Mar niet helemaal heb gehoord, mr wat ik heb gehoord
2006-02-19 het was een super relaxt feestje volgende week weer van mij mag het hoor en ze draaide super goed alleen een beetje warm maar ja dat hoort erbij denk ik
2006-02-20 :respect:Neophyte-meid:respect: Was opzich wel te doen, Voor de jatter van mn telefoon: FUCK YOU!!!!!
2006-02-27 IN 1 WOORD: GEWELDIG ECHT WEL VET
ZKR VOOR HERHALING VATBAAR
2006-02-21 :speed: Terror :speed: vet feest
2006-02-20 toppie feest
lekker gedraaid. outblast
(KLOTE STROBOS:sDAT WEL)
2006-02-19 was een goed feesie
2006-03-14 :xtc::bounce::xtc::bounce::xtc: jammer van de vele vechtpartijen, stond er vaak naast en was dus vaak de lul toen de beveileging ze kwam verwijderen omdat ze niet keken waar ze liepen
2006-02-19 Helemaal geweldig dit feest vooral JDA vs Paul ware goed
2006-02-19 :|Snelle Jelle:| ja echt lekker feestje, alleen wel een grote chaos, ja toch of nie tan?
2006-02-19 Geweldig!! Heb me weer goed vermaakt..
2006-02-19 < Japie > goed feest hoor!!!
2006-02-19 <->JaspeR<-> geweldig
2006-07-20 <Rob> Lijp!
2006-02-20 zwaar vet
2006-02-19 =jimmy= was ckrs vet feestje!! partyraiser ,smurf en the vizitor klapte er op
!!!!!!!!!!
2006-02-19 >>>M@u®it$<<< www.ieder1 van de kaart.nl
2006-02-19 het was warm maar wel een lekker feesje
Dj Angerfist
2006-02-19 [[ NL ]] Maaike :bounce: Me eerste grote feest en k von t eg geweldig !!
all1 3 minpuntjes.. de flesjes,, de wachtrijen en de warmte.. Maar voor de rest egt top feessiej
2006-04-15 Was wel lache leuke locatie dusse op naa de volgende M.O.H
:bounce
2006-09-28 [A]nne(f) Helemaal geweldig
2006-02-19 KUTFEEST !!
2006-04-03 Was bloedheet maar echt super vet!
2006-02-20 [Antje Terreur](6) was echt een goed feest!
2006-03-05 2006-02-19 [HK] Gab B) was echt SUPER!!
2006-02-20 [MKP] Keesie Feesie echt weer een super feest goeie lokatie!!! alleen beetje warm... verder geweldig vermaakt. super zo'n terror zaal moeten ze meer doen!!!!!!!!!!
2006-02-19 Ontiegelijk Vet!
2006-02-19 super feestje
2006-02-19 2006-02-19 [NL] † Reldel Lucky 13 † [NL] Supper geil feesie!
2006-02-19 Zwaar vet
Lekkere Terrorrrrrrrrr!!!
2006-02-19 [NL]:devil:..TerreurSmurfJe..:devil:[NL] 2006-02-26 [NL]>ROY<[NL] 2006-02-20 [NL]KAALHEID=GEILHEID[NL] was best bruut feesy weer
2006-02-19 [NL]R0B3RT WAS SUPER GEK
2006-03-09 [NL]sland_super_gabbers[NL] zeer goed
2006-02-19 [NL]UniTeD[NL] tjah, wa kan ik ervan zegge? WA EEN VET FEEST!
2006-02-21 godver wat een heerlijk feest
2006-02-19 zeer klote goed feest maar net te druk
2006-02-22 [THTH] poepiekuh [THTH] STIJVEPIKKENWERK!Vooral industriele/terror zaal.
2006-02-19 [ZLD]Wes[sch] vet skon
2006-02-19 \\___ PsychoHooligan___// was weer knalluh feestjuh he
2006-02-20 ][NL][ Dutchrebel ][NL][ Breda][NL][ Was zeker wel goed alleen de Vloeren in de gang waren maar beetje glad
2006-02-20 ]x[ Eindelijk weer een beetje volume wat er bij de naam van het feest hoort
Ut was gezellie
2006-02-19 _Nathalii Superr feesje
2006-02-19 Te erg
2006-02-19 An_dre Industrial Arena was helemaal geweldig
2006-03-03 het was en te gek super gewoon feestje MOH
2006-02-20 Angela(L)Leo was zeker n vet feest alleen fucking warm en op t einde zwaar gaar maja heb me goed vermaakt
2006-10-16 Annie en Kull kut feest
2006-02-19 Was egt wel zwaar relaxt.
2006-02-19 Gruwelijk feessie..beetje jammer alleen van die hoere set van Promo
wat n bagger!!
2006-06-14 b-e-e-r Snoeihard
2006-02-20 Geweldig feest! prachtig geluid.... en ANGERFIST 4 Life!!!!
2006-02-19 ik vond het na wat biertjes toch een goei feesje
2006-02-21 Zeer goed geluid, wel errug druk (ook bij de ingang, daardoor re-style gemist!!) en warm! Maar heb me zekers prima vermaakt
2006-02-21 Bartje_^ geweldig
2006-02-19 was egt wel super vet
2006-02-19 De rij bij binnenkomst was weer belachelijk groot, de wc's waren een gekkenhuis. Verder was het knallen en hakken
Stormtrooper, Producer, Partyraiser, Smurf & Vizitor stuk voor stuk geweldig! Volgende keer betere wc's dan is dit een goede locatie. Stobo's waren ook lekker leip.
2006-02-20 berkenwoudehardcore!:bier: was een bizar goed feesie!!!
2006-02-20 Bisbee vond deze MOH de beste nederlandse editie gehouden na hun vertrek uit de FUN!
2006-02-19 bise gaar supper relax lekker gestamp man tied vuur de volgende hahah
2006-02-20 BKBobby Stampuh
2006-02-21 brutality
2006-10-01 Boris lijp
2006-04-16 en Angerfist was de man van de avond
2006-02-19 Br!L Zonder Br!L jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
2006-02-22 was zekers een bruut feest volgende x weer alleen weer jammer van de clubkutten die erwaren weer veelste veel ervan
2006-02-20 geweldig alleen te veel troep op de vloer
2006-02-19 Cavello MASTERS
2006-02-20 Ce-sealtje Heb me zeker goed vermaakt..
Beetje warm alleen
2006-02-20 mow leuk feest als je van drukte warmte en kindjes houd maar de terror in de industrial cave was wel leuk dus heb toch wel een beetje schik gehad
2006-02-19 Chrisiets De indus zaal was ckkr het gekste, Partyraiser maakte er helemaal een gekkehuis van
2006-03-31 Christijan niks mis meej horrrr
2006-02-19 chrizzle Leuk zo'n gratis feestje. Sfeer en muziek in de Early was over het algemeen super, alleen Darkraver kwam het ff verpesten op het eind, heel mn zin weg. Alleen veel te warm daar... ongekend!
2006-02-20 Chrizzoo dikke sauna terreur alleen beetje duur bier was zo op
dikke rijen maar was zo binne wehehe stukke beter dan thialf!! terreur zaal
vince ook
jammer dak de weg nie zo kon vinde
2006-02-20 1 woord: GEWELDIG!!!!
2006-02-19 cinnekuhh!!!! met de hele bende wer t maximale er uit gehaald ...attekoppen.nl!!!!
2006-02-19 Clauu! Woow.. in één woord: GEWELDIG!!
2006-02-19 Conan heel wat eetbaar vlees gezien
2006-02-22 Corsa te gek angerfist was de beste daarna outblast vs tommyknocker
2006-02-19 Cr@zy Bitch het feest was zoveel maal bter geweest zonder die fucking kuthitte,maar heb me voor de rest uitstekend vermaakt
2006-02-19 Cr@zyPara <B12> knalluh
2006-02-19 mooi feestje
2006-02-21 ik heb me zeer goed vermaakt met ze allemaal
2006-02-22 CuBe A.K.A SqUiT(L)ivana jah het was zekers wel een lekker feest
10X beter als de2 in thialf volgende keer weer
2006-05-25 d-generation-x ik geloof dat er knop met bass op een mengpaneel zit die waren ze blijkbaar vergeten aan te zetten dus kortom zwaar naatje dus
2006-02-19 D-Jamez SMURF AND THE VIZITOR
2006-02-19 Da Papa Griezel :devil: Geluid... Goed (denk ik) Licht en Deco.. Mooi hoor en geen Vechtparty gezien
2006-02-19 Daab muziek was zeer goed! Maar wat een slechte organisatie zeg! Daarom vond ik het een goed feest en niet zeer goed een amateuristische 'underground' feest voor een nie echt een 'underground' prijs!
2006-02-20 Daantjuhhhh :bounce: het was wel leuk
..maar had er denk ik iets te veel van verwacht waardoor het toch wat tegenviel
.
2006-02-20 Damiano* Dat was tog egt wel een super bruut feesie heel de avond in de earltrave gestaan was knallen!!!
wel erg gezweten maarjah
2006-02-19 Manu le Malin
2006-02-21 Darkchild1981 HEB ME SUPER VERMAAKT EGT KAN NIET W8EN OP DE VOLGENDE MASTERS OF HARDCORE
2006-02-19 Dass' super naar m'n zin gehad,
2006-02-21 Heerlijk knetterfeest!! Tieum, nosferatu en smurf
SNOEI!
Best vermaakt
2006-02-19 De Vage Voorzitter Bennie Super
2006-02-19 Defecit geen woorden voor zo geweldig
2006-02-19 vettee party waaaaaaaassssssssssssaaaaaa
2006-02-19 Der0na (L) ! GE-WEL-DIG !
Heb me uitstekend vermaakt...Dana draaide gewoon echt SUPER ! Lekkere bass ! Gewoon super !
2006-02-20 Devious Narcotic T WAS ECHT N STRAKKE PARTY!!!! gEEN LAST GEHAD VAN LANGE WACHTRIJEN, K WAS BINNEN OM 9.45 ... GEWOON OPTIJD DAAR ZIJN
MAAR WEL VETTE MAAGGGKRAMPEN GEHAD,MAAR DAT MOCHT DE PRET NIET DRUKKEN...
2006-02-21 Was gratiez knalleh!!
2006-02-19 Was wel aardig
2006-02-19 Differens TE RELAX
2006-02-19 Discover your own world... Was wel oke, jmmr dat ik me niet helemaal 100% goed voelde!! terror zaal veruit de beste zaal!! Veel mensen out zien gaan niet normaal, EHBO had een hoop te doen!!!
2006-02-19 Disturb™ ja was zekers weer een lkkr feesie
2006-02-20 goed vermaakt ... tieum
draaide zkkr netjes
2006-02-19 DJ NYRO aka Hardcoretothebone82 was gewoon een super feest mag wel vaker op deze locaktie
2006-02-20 DJ TERROX ja vet!!!!...
2006-02-20 was goed geslaagd feest.. beetje lange rij, maar was het goed waard
2006-02-24 Dokuh 2006-02-19 Super naar mijn zin gehad
maar alleen een beetje heet in de hardcore zaal(main) en de ingang was te klein je moest wachten om er in en of uit te komen respect voor DJ Paul en Vince
2006-02-19 super feesjeeee hooorrrr !!! PARTYRAISER
2006-03-14 kk vet feest.. 1 van de betere en iig zeker beter dan dat kk thialf
2006-02-21 Draadlooz was echt kk bruut
2009-01-26 Drunk 'n High wat een LIJPOOS liepen daar Kahnker
2006-02-20 Early Eef ;) super sfeertje!!! was echt gezellig
boven verwachting!!
2006-02-20 Edisfred Mooie lokatie
Goed geluid
Industrial- & Reunion-zaal waren super, helemaal los daar tot t einde
Was een mooi feessie, beter als in Tialf !!
2006-02-19 EdJuH :bounce: veel te lang in de rij gestaan maar verder was het een super feest
2006-02-21 Eesti prima
2006-02-19 Eilram. Veel te heet!
Maar wel goede locatie
Enne.. Bier was inderdaad erg duur!
Verder wel relaxt
2006-02-20 het was echt super vet! vooral met Eef
2006-02-19 Endy4Life echt vet met henk
2006-02-20 Ephaedra Iemand zijn Jaguar logo kwijt?
2006-08-31 top
2006-02-19 ErikE was een goed laage avondje
afterparty ook
2006-02-19 ErikPowerSystem Was kk bruud !!!!!
2006-02-19 eS*bier :bier: nou geluid was weer KK ,sfeer was ok
was geen heineken
industrial zaal
2006-02-19 Etherpaniek 2006-02-20 was weer super feessiiee!!!!
2006-02-20 EW Ja inderdaad weer goed ons best gedaan! tetter 10,en tetter wup.
2006-03-14 FlowOneAndOnly Was Vet Feesie
2006-02-21 Fluppie :D Damn eerste grote feest en dan zo Uber vet
Zullen nog vele volgen .....
2006-02-19 Fly On The Wings Of Love geweldig uit me dak gegaan
2006-02-19 fob_hardcore egt dol daar
2006-02-19 was leuwk feest ook omdat het me eerste was maar toch top
en drukte.. en idd nadeel zijn die flesje lkker handig voor inknijpen maar ga er op staan en je breekt je poten maja..
2006-02-19 Foltergeist top feest, in 1 woord geweldig
2006-02-20 Fr9ddo was zwaar knallen!! lekker lopen zweten ook!!
2006-02-20 fraaans was weer een super feesje
2006-03-20 FreakCaressa KEIVET
Ghehe STik idioot met Opperidioot Knoot
2006-02-19 zeker een goed feestje gehad
2006-02-21 Geluid was goed,, alleen het was te druk en te warm
2006-02-20 G.I.A.lange_gek was gewoon in 1woord SUPER.... Hardcore Arena met neophyte,paul en promo was echt geweldig
....en Reunion Arena was echt helemaal geweldig het was gewoon SUPER...de sfeer was ook echt toppie en veel bekenden weer gezien......
2006-02-19 was eg super vet n vele beter locatie
2006-02-21 top feestje
2006-02-19 gas met die zooi bonnen waren te duur en het was veel tewarm veder was het geweldig
2006-02-20 Geezer Me "verjaardags" feeste was zeker geslaagd
2006-06-09 Gekkuhbekkie was echt een geweldig feest
2006-02-19 Gennep-Raver vond ut best wel een kutfeest
te druk en te warm.. heb me nie echt kunne vermaken
2006-02-19 Geschiedenis :respect: BAGGERFEEST,Allemaal Kleine Kinderen,Warm,Duur,Klote flessies,lange rij bij ingang, etc,etc,etc.
NOOIT MEER MOH
2006-02-19 Gewoon Dirk Ik heb me eigen weer masterlijk vermaakt !
2006-02-19 was een bveetje saai gedraaid en de ingangen waren kut
maar verder wle vermaakt hoor
2006-02-19 twas MASTERZ
2006-02-19 GOUDHAAN Super feest, Oldschool zaal was het beste! Goed georganiseerd alleen de rijen waren te lang bij de VIP. Verder Rotterdam Terror Corps, Buzz Fuzz& Dano
2006-02-19 heb me goed vermaakt god wat was ik de weg kwijt
2006-02-21 Govert Kreuk Zo, was zeker wel goed te doen!
Unexist was echt vet!
2006-02-20 GTT' Jhaa zkr vet!!
twas warm, en druk, en duur marja wel VET!
en dat er een lange rij stond had je wel kunne verwachten!
2006-02-21 Gui de Boule Lekker uurtje aan het einde in industrial zaal!!!
2006-02-19 2006-02-19 Vies duur kut bier !!
Voor de rest SUPER feest
Veel beter dan thialf
2006-02-21 H2TB! De early zaal was wel goed! De rest van de zalen was KUT!
2006-02-19 hakkuh&zaguh industrial arena helemaal super... alleen beetje te warm
2006-02-20 het was een super vet feest.... we waren er een van de eerste en nog moesten we een uur wachten tot we binnen waren... dat is zekers een min punt
2006-02-23 was wel een leuk feestje....uitschieters waren predator en destroyer
...maar voor de rest was het geld niet waard...
2006-02-19 hans de kiep was egt top hoor!!!!
2006-02-20 Hardcore Angel Ik vond het echt gaaf
2006-02-19 dit feest was zeker wel geslaagt
2006-02-19 ja naar VIER keer naar binnen tezijn geweest was de laatste GOED gelukig en het was SUPPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2006-02-21 Hardcore vs terror grunn!!! Superrrrrr
2006-03-13 hardcore_stamperd :Pmasters was echt helemaal geweldig echt een ram top feest omniet meer te vergeten
2006-02-19 Hij was lekker
2006-02-19 HardCoreFem Super, wat een heerlijk geluid
Heb me weer prima vermaakt
2006-02-22 Hardcorelife Was weer een lekker stamp FEEST
2006-02-20 HardstyleJunk Gewoon Te Vet en Lekker HARD!!!!
2006-02-19 Harry Nak Dik feest plus Top sfeer (uitblinker Area 2 alleen maar hakkende en lachende mensen gezien) maar ook de main was goed (wat een geluid overal!)
2006-02-19 hc-89 was weer lekker hard, vet feesie
2006-02-19 HC4L_linda super vet
egt zeer goed
2006-02-20 was wel een geslaagt feest
alleen jammer dat het zo warm was !!!
2006-03-06 Hellfire Neophyte, RTC, Paul, JDA, Stunned Guys en Tommyknocker!
2006-02-21 Herrenees was lachuh alleen wel warm.... koekoek
2006-06-24 hhhkkkk fantastisch feest
2006-02-19 Hie Zaal 3! Zaal3! man man wat werd daar gas gegeven! alle dj's topset gedraaid
2006-02-19 goad draan
2006-02-20 Honda freakje zalig feestje gewoon
2006-02-19 horror.nl was zeer goed volgende keer weer
2006-02-19 HP-tjuh :bier: Die discobal deed het em cker.
2006-02-20 HTG-TERROR-WOUSIEJJ-NL gewoon kk vet mahn
2006-02-19 Huidhoofd Aal Eindelijk weer es een Masters met respectabel geluid. De terror had wel iets meer decibel gemogen.. The Vizitor
2006-02-19 echt prima vermaakt
sfeer was verder top!
2006-02-19 100% linksaf gegaan alleen jammer van de wachtrijden
2006-02-19 zeer goed genoten tot een uur of 7
2006-02-19 IceBreaker 1 Woord GRUWELIJK
2006-02-19 Ielse!:cheer: SUPERVET!!!
2006-02-19 GENOTEN! heerlijk!
2006-02-19 Ingelpingel MASTERLIJK
was helemaal toppie mensen
2006-02-19 J.(F) Was wel te doen.... beetje minder maar goed
2006-02-19 JaapS VET
2006-02-19 Helemaal goed heur
2006-02-19 jans! geslaagd feestje jammer dat je zo lang moest w8te
voor anar binne te komen
2007-12-01 Jasper * was een ziekelijk vet feest
2006-02-19 Jasper ® Het was te druk.. En ik had teveel alcohol
... HELDEN van deze lange BRABANTSE nacht: VINC
JDA
PAUL
2006-02-19 Jean-Pierre Heet en veel mooie vrouwen (is dit mijn reactie?)
2006-02-19 jef4ever ja was wel goed feest alleen de geluid was te zacht en was kkk warm en dat kut gasten van die meelopers ik vind masters tegen vallen alleen partyraiser en strooije was goed in die terror zaal was goed dat was lekker stampen
2006-09-19 Jeffos-070 knalluh
2006-02-19 JeffuS Super vermaakt
Vond intree wel mee vallen was ong binne 20 min binne
2006-02-20 Jennifer! Rijen waren inderdaad lang.. en stonden ook nog eens in de verkeerde rij
Maar was echt kicken feest !! Goed vermaakt...
2006-02-19 Jeremy!! Goed feest me eigen zeker goed vermaakt jammer dat ik niet iedereen ben tegen gekomen
partyraiser
2006-02-19 Geslaagd feest : bounce:
2006-03-14 Jeroen-O was gewoon kk doll
2006-06-24 Jochemm' ik vond het echt een doll feest!!
alleen een - punt was wel dat we GVD anderhalf uur in de rij moesten staan mja wel vermaakt
2006-02-21 john1979 het was erg druk en erg warm maar echt een toppie party
2006-02-19 JorDaantje Dik feest
UNEXIST
2006-02-19 jorkie.nl leuk feestje.. heb me er goed vermaakt en was er uiteraard ook weer walgelijk goed aan!!!!
2006-02-19 in de early was het zeker wel gezellig alleen was ik vaak iedereen kwijt
en zelfs in mn 1tje had ik volop lol mja was een geslaagd feessie von ik
2006-02-19 Was super vet feestje heb me goed vermaakt
alleen het bier was wel vroeg op
2006-02-19 karstenmaster echt een onwijs gaaf feest
2006-02-21 Kaycie geweldig feest maar lange wachtijd ingang
2006-02-20 kvond mar een wazig feest
''veel te warm, veel te druk, geluid was ok nie geweldig in de hardcore zaal'' Kheb mun eigen het beste vermaakt in de Industrial Arena
Negative A, Unexist en Partyraiser DANK U
als die er nie waren wast een zwaar KUTfeest!!!
2006-02-19 Kimmutjuhh Hitte Drukte.. maar verder heb ik me GOED vermaakt
2006-02-19 Beste MOH sinds tijden...
2006-03-19 GWOON GEWELDIG!!!
2006-02-20 Knabbel..:bier: Waar echt ram te gek
goed vermaakt jah
2006-02-19 Knits Geniaal feest. Erg warm en druk maar geluid was geniaal. Bass-D, Neophyte, Tieum, D-Spirit, Day-már, Unexist... Was weer dik!
2006-02-20 Zoo Zoo meesterlijk feest , me eerste keer masters maar zker niet te laatste
Angerfist en Neophyte
Klappe gekkkkk
2006-02-20 Krissie82 2006-02-19 L!N 2006-02-19 gewoon een top veest
2006-02-19 LaNgE..StAmPeR Early rave was knallen geblazen ouwe
2006-03-29 leijtuh geweldig
2009-06-24 2006-02-19 Lente super
2006-02-20 wwooooow van de kaart en kon hem niet meer terug vinden
mensen bedankt voor het feesie hij was mooi
2006-02-21 Leonske Geweldig
2006-02-20 Leroy Himself ja was cker een mooi feest leek wel een doolhof of ik was te vaag
2006-02-19 lesley23 goei feest en je ging zeker mooi tim
2006-02-20 zalig feestje!~
2006-11-01 Lierenees Was superdik!!! me eerste echte grote feest. sta op de foto en op de DVD
2006-02-19 Liertjuh™ Prima feesie...
2006-02-19 LiL~~HaRdCoReBiTcH sooow was echt zker wel relax ja
2006-02-19 Echt een supervet feest.
Heb me zeker vermaakt!
Alleen een beetje jammer dat het zo stervensheet was
2006-02-23 Linda:cheer: nou wat een feest zeg.. aan het begin d8 ik GADVER nationale doodkijkwedstrijd.. en helemaal geen sfeer.. maar dat kwam helemaal goed.. het werd een super feest
dana
+
bass D
+
predator :respect
2006-03-01 als je praat over een superfeest pfffffff dit was egt KLASSE GOED TE PASSE
2006-02-19 Lith Jaaah was weer genieten in de Ouwe School....
2006-02-19 Ljmichael was egt geslaagd
2006-02-19 lucje_b wat een feest
entree duurde wel veel te lang maar daarna heerlijk
destroyer man van de avond
2006-02-20 was echt een goed feest heb lekker de hele nacht staan
. alleen vond ik al die flesjes op de grond erg irritant
2006-02-19 Vet van de pret . maar wat een drukte bij die ingang
2006-02-21 Mama van Jaylano & Chalina(L) was wel heftig
2006-02-19 supergaaf
2006-02-19 Rij was echt kut, ik stond er echt lang in
Verder ; klote sfeer mja !! FORZE & RTC de gekstuh, helemaal losss !!!! Verder Waxweazle
en Predator sloot lekker af
2006-02-19 MARC:D zag er mooi uit en muziek was lekker hard
maar veels te druk & te warm...
2006-02-19 MarCore van de lineup klopte geen kut, is wel jammer want ik heb hierdoor eea gemist. verder superstrakke keiharde sound, ben helemaal uit me pantty gegaan. plees waren wel weer ranzig...
2006-02-19 MarcZwarK VET feestje weer....sfeer heel relaxed.Strak geluid en psychedelische lichtshow waren TOPPIE. En de DJ's???....Petje af voor de strakke sets hoor. luchtverversing had wel veel beter gekunt. Het was overal smerig rokerig en warm. Duz geen plaats waar je ff kon afkoelen (en dat was best wel nodig....wiew)
2006-03-15 moh was 1 woord super
2006-08-26 Zekers weten dat het een Bruut feest was
volgend jaar weer gek
2006-02-19 MarkDuffy Ik moet zeggen heb me zeker vermaakt! geluid was redelijk, mocht iets harder, Sfeer was goed en is van mij part voor herhaling vatbaar
2006-02-19 Marliefste Lekker feessie
2006-02-19 MartinVLD Het was een erg goed feessie!!!! Alleen jammer dat de line up niet klopte en het lange wachten bij binnenkomst!
2006-02-20 Matthijs was echt n vet feest
leukere sfeer dan ik had verwacht en r werd lekker gedraaid
2006-02-22 MC RG veel te warm
veel te glad
veel te vet
egt goeie!!
brabanthallen
2006-02-19 Mental Power kk vet feessag
2006-02-21 was een goed feest wel te knalluh best wel hard
2006-03-06 miekske!!! Helemaal geweldig!!!xx
2006-02-21 supergaaf feestjeee
2006-02-21 Mike' D Ik vond het een masterlijk feesie
2 Tommyknocker, Partyraiser, Day-Mar
2006-02-19 Mikos ja top feestje toch.. alleen die hitte en de ingang maarja.. verder lauw!
2006-02-19 Miss Veertje 2006-02-20 Wow....
1 van mijn betere feesten ooit
Serial killaz, DAY-már, dana, buzzfuzz waxweadle...PartyraisER!!!!!!!!
voor de dj's echt TOP hard gebeukt...!! laatste 2 uuren zijn me goed bijgeblefen...PARTYRAISER mah partyraiser is de man die echt alles kan...supper set wes echt
vet lopen dwalen met mede gabbers lijpo's door dat gangen complex was echt uber vaag feesie..vanmorgen 10.00 aangekomen in leeuwardem...after gaan bij de hofnar
23.45 wask weer thuis zondag
..
:pill:
2006-02-20 Mitchel :bounce: Zker zwaar dol feestje! k heb me zeer !!KOSTELIJK!! vermaakt !
2006-02-20 Mr. T. DIK STAMPUHH!!!! jammer dat je geen wiet meej naar binnen mog nemen had ik wel verwacht
2006-02-19 Vond het echt weer zwaar relaxed!!
Unexist
maar man vd avond -> PARTYRAISER, godgodgod wat kan die kerel draaien
2 kleine minpuntjes -> De hitte en het bier, bavaria is echt niet te vreten
2006-02-22 muiderberg de gakste ik vond het wel ok
2006-02-20 My way... volgende x meer terror!!!!! wel een grote zaal trouwens afgelopen zaterdag.... zoals t hoort
2006-02-19 Myrte*_:BouNCe: in een woord GEWELDIG!!!
2006-02-19 SUPER feest!!!
en we houden van de buschauffeur die naar Goes ging
2006-02-19 NachtGabber Ik heb me prima vermaakt.
Jammer dat ik me rond 2 uur kut begint voelen. DaY-Mar
Stunned Guys
RTC
Dana
en OUtblast vs Tommyknocker
2006-02-20 het was weer gezellig!!!! vince
2006-02-20 was echt super!!
2006-02-19 NeoNiMioN Beter kon gewoon niet!!!
2006-02-19 Netty :banana: lkkr feesie!! jammer dat t zo warm was..
2006-02-19 Nevz SUPER!!! Promo & The Destroyer waren de mannen die de avond maakten! rij in het begin was even wat minder maar toen we binnen waren in een woord: Geweldig
2006-02-20 snoeifeest
2006-02-19 Niels van S Puik feest
2006-02-19 Genoten. Corne de held van de avond!
2006-02-20 Was weer geslaagd, pijn aan mn poten nu maar dat is iets goeds Alleen die flesjes waren klote, DAY-MAR, Vince, Angerfist
Maar was weer lekker warm en mn waaier ging gvd ook nog eens naar de klote
2006-03-09 NL -->Edjûh<-- NL geweldig
2006-02-23 super geweldig!!
2006-03-17 dit was een geslaagde feeeeeest
2006-02-21 nl-partyraiser-nl goed
2006-02-20 jaaa ging kk lkkr daarzoo!!! was mooi feest
2006-07-29 NL_teun_NL vet feest
2006-02-25 Nopinion binnen 20min. binnen zonder vip en wat een feest!
2006-02-19 Heb me onwijs vermaakt samen met mijn moppie
alleen een beetje jammer van die buschauffeurs die te laat waren dat was wel wat minder....
2006-10-30 Echt een kk mooi feest!! Volgend jaar weer
2006-02-19 O:) Sietsj toppiej feesj tog geweldige sfeer alles toppiej
2006-02-19 OldSkool CC Zeker genoten
2006-02-20 Super Vet, voor herhaling vatbaar
2006-02-20 geweldig
2006-02-19 Oude PF :BIER:NL_PSYCHO-RAT_NL:BIER: IN EEN WOORD SUPER
2006-02-19 te warm en te druk
2006-02-19 P-T-W sfeer was er niet te vinden,iedereen bleef wandele of dee niks...viel beetje tegen dit feest.
2006-02-20 P.R. Para Robje was mega masters feestje man ging daar egt wel goed GESLAAGD FEESTJE
2006-02-19 pAniCz wel geslaagd feessie op de platen na die oversloegen. Neophyte en Angerfist --> 1 woord "GRUWELIJK"
2006-02-20 PARAPIETJUHHHHHH tering goed feest
2006-02-21 Parra Relaxte party maar kon beter voor MOH-party.. !!!!
2006-02-19 Partyrico goed feest, heb m dankzij de mensen met wie k was super vermaakt!!!
2006-02-19 Peewee's Was Zeker mieterssssss... J.d.a
2006-02-21 Buiten was het best koud zonder jas
2006-05-05 pietverdriet topfeest
2006-02-19 Pindaklaatst Was echt een top feessie
Heel de avond geknalt
2006-02-19 prijntje the destroyer
zo lkker gedraaitt en :
The visitor vs SMURF
heerlijke afsluiter
2006-02-19 PsychoGirl lekker feestje gek
2006-02-20 pulpfritsion super feest !!! tot in de laatje uurtjes ma wel beetje moe
2006-02-19 Pure'ndSweet (K) Was een super feesie
Heb me Prima vermaakt
2006-02-19 QMaster was weer geslaagd!! werd goed gedraaid zeg poepoe
2006-02-19 Quintin Dupieux t was egt zooo kkgruwelijk!! egt een masterlijk feest!!
2006-02-19 Quirinus S U P E R FEEST
2006-02-20 Raimundus (UFE) Zeer goede editie van MOH!! Volgende keer ben ik er weer bij
2006-02-19 Ralf-HKL Dit was niet de beste MOH die ik meegemaakt heb, maar uiteindelijk was de avond zeker geslaagd.
Alleen zo warm daar.............
2006-02-19 lekker feesie MOH hou deze locatie 1000 keer beter dan thialf.
2006-02-23 relaxt dit feest was weer eens keer super vet! niet meer en niet minder
2006-04-06 absoluut goed feessie gehad!
2006-02-21 Verss feestje
Werd lekker gedraaid, alleen te warm & te lange rijen! Heb me verder prima vermaakt!
2006-02-19 best wel flax
2006-02-19 Geslaagde avond iedereen ging los echt
voor sanne de ehbo'er
2006-02-19 RICKZAJ was hendig vetjes !!!
the destroyer
2006-02-20 Roed/Wit-Mestreech Lekker feestje!!
2006-11-19 Echt ZWAAR gestoord.
2006-02-19 MoH heeft zijn naam weer omhoog gehaald bij mij! Superfeest!
2006-02-19 RoyCore Goed feesje! lekkere muziek
Partyraiser
/> 1 dikke minpunt die KK rij van 1.5 uur
2006-02-19 Ruben Vijverberg Smurf Vizitor
kk goud, sla jij efe je computer kapot
2006-02-23 S leuk feessie, maar niet meer dan dat...wél goed vermaakt iig
alleen al die lui die nix gùwèndzijnèh
2006-02-19 Sandéros Was Echt vet!! (van wat ik r nog van weet...
)
2006-02-19 zeer mooi feest ZWAAR NAAR DE KLOTUH!!
2006-02-21 was weer helemaal wousz, wel van alles kwijtgraakt mrja...
2006-02-26 zkrs mooi ook geluid stukke beter.. industrial en reunion was mooiste vond ik..
2006-02-20 SICK-SKULL-CHICK was t beste masters feessie (tot nu toe) hopelijk volgen er meer zoals deze ennuh mij kon j heel d n8 vinden in t industrialzaaltje
2006-02-19 SieSo enige leuke was manu le malin en dj producer voorderest was t knkrvuil!!
2006-02-19 SJAAN ^ Geweldig Feest.. Heb me heel erg goed vermaakt!!
2006-02-19 Slome :vaag: Warm en druk maar goed geluid en was gezellig dus heb niks te klagen
2006-02-20 Snaakie Toppertje!!!
2006-02-20 soooooooo dat was ff dire kwartier KAPOT gaan bij da Produca
voor me brabantse homies: THANX
2006-02-19 Super feest !
.. was alleen zo verdomd warm..
2006-02-19 was wel aardig maar het bier was lauw op het laatst
2006-02-19 Spartan Law Online feestje.., Destroyer/Producer/Partyraiser Volle Gas Knallen Baas !!
2006-02-19 Spektakel goed feesje geluid was goed in de reunion area en de sfeer ook prima vermaakt
2006-02-19 StampTrutje Het begin was kut, maar het wer echt wel vet op t einde.. ennuh groter is niet altijd beter!
2006-02-20 stan_renkens vet feest geluid stond lkkr hard en goeije sfeer dus ech goed feest
2006-02-19 stef87 zeker vet
. Oldskool zaal was echt super, beter as dat ik verwacht had!
2006-02-19 Stijn Echt zalig feesje!!!!
2006-02-19 Stuiterbal (L) Marjoleintjeee Heeerlijk feest! wel erg lang wachten om binnen te komen en 1 maal binnen erg warm
Maar voor de rest was het echt perfect!
MOH
2006-02-19 best zuigend
2006-03-13 suusjuhho:) was egt TOP
2006-02-19 Zoals gewoonlijk heb ik me weer goed vermaakt... krijg er nooit genoeg van
goed feestje
2006-02-27 SwiftMaster ik heb meegeholpen met opbouw dus ik was trots en heb het vet naar mijn zin gehad.
2006-02-19 Tepke Wat een bruut feest. Het optreden van RTC was echt weer master. Enige minpuntje waren de wachtrijen bij het binnenkomen
2006-02-19 TernTerror Vet...Vet...Vet...
2006-02-20 Knalleuh feestje alleen pokke warm the smurf vs vizitor was top meccano twins waren flop!!!
2006-05-23 goed
2006-02-20 tering goed feesy doe is ff terug spoelen ff over doen en weer de hele nacht hakkuh
2006-02-20 Tess. 070 Zooo Masters was echt kk knalluh gek..Helemaal Roemtak Totall Loss!!
2006-02-20 TeSsSa-102 mooi feesiej
2006-02-19 The Batman !!!!! de main zaal was geen ruk aan . maar de early rave .... GEWELDIG !!
2006-02-19 Held van de avond, The Producer!
2006-02-19 The KLIT Commander Nadeel: Te lange rij bij binnekomst en duur drinken.. verder egt niet normaal vet!
Dano & Buzz Fuzz
2006-02-20 the lord of corrado's hyper bruut heb me tijden niet zo vermaakt
2006-02-19 Theule KG.. Yesss !! net thuis.. was geweldig !!
2006-02-19 Thjardo! me 1e Masters
het was echt geweldig een nacht om nooit meer te vergeten
, alleen fucking warm daar... maar verder helemaal uit me plaat gegaan
2006-02-19 Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] Wel een geinig feestje
2006-02-20 Thosske was cker vet feesje, alleen wel wat aan de warme kant jah, en het wachten duurde te lang
2006-02-19 Thunderdome freak het was een super feest er werd goed gedraaid ik was vooral tevreden over partyraiser die draaide echt netjes ik vond het een geslaagde avond!!!
2006-02-20 Tetter10 en TetterWup hebben zich goed vermaakt!! Mensen t was supergezellig
2006-02-19 Geweldig feestje...lekker dichtbij
alleen jammer dat de line-up/timetable nie klopte...en waar was Nosferatu?
2006-02-19 Tjop - Tjop prima! prima!! ANGERFIST!!!!!!
2006-02-19 Ja wel dik..
2006-02-21 tuneboy Beter dan verwacht!
2006-02-20 twisted defiance puik feest
2006-02-19 Super mooi zoals gewoonlijk
2006-02-19 dr liep een gozer rond met geel shirt die fotos maakte.. iemand enig idee waarvan hij was? stuur me dan ff berichje (A)
2006-06-23 Ukkie:Bounce: goed.
2006-02-20 UTCA_Aben die Terror was KKziek!!! egt kkstrak! tot volgende keer!
2006-02-20 SUPER Geweldig feestje! Goed gedraaid goed geluid, goede aankleding, goede vriende mee.. Alles perfect dit keer. en het VIP-Deck was ook een aangename gelegendheid om neet te kijken op het "normale" publiek
\
2006-02-20 Was een gaaf feessie, relaxt ingedeeld zo. Wel een beetje druk he..damn. Vooral de Industrial zaal vond ik wel bruut. Manu, Destroyer,Jappo
2006-02-19 Hallo mensen, twas op zich wel een leuk feestje, maar next time ons niet meer gezien, twas erg warm, kutflesjes op de grond, het geluid werd ook beperkt.... en volgens mij komen er steeds m,eer kleuters op die commerciele feesten... maarrrr ondanks dat, t beukte gewoon wel lekker
maar next time kleinere feesten, of de leukere buitenfeesten...
2006-02-19 VibeKeeper En Gaan!!!!!!!!!
2006-02-20 Victorie super feest, alleen even iets te druk....
2006-02-20 VinnieVinyard Te druk in het begin. Maar rond 3en werd t rustiger. Mooie afsluiting van paul en jda. Terrorzaal was Überhard. Toch nog geslaagd
2006-02-19 visje84 gewoon weg lekker knalluh!!!!
2006-02-20 viéra Super lekker feestje. Saampjes met je neefje rondsjouwe.
is weer es wat anders.
2006-02-19 Volvo V70 Mega Feesie lkkr genoten
negative A Paul and DaY-Mar
2006-03-08 VW Motor Sport eiselijk feestje
2006-02-24 W. ZEER GRUWELIJK GOED
2006-02-19 een zeer vette afsluiter:respect"
2006-02-19 WANGE Gruwelijk bruut Feestje!!!!! Unexist
2006-02-19 Geen Baco??
2006-02-20 weekendcalamiteiten het was echt een keihard knalfeest HIHAAA!!!!
2006-02-20 WhiteLine [NL] Mwah hardcore en reunion niet echt mijn smaak maar die in Industrial was zeker tering hard knalle vanaf uurtje of 2 ZALIGE TERROR!!
2006-02-21 wierts gespuis schaailijk
2006-02-20 wouter kap het was een goed feest dus lekker gehakt
2006-02-19 Zwaar gemotiveerde knetterparade
Neophyte weer los as usual
2006-02-19 XxPaRTyGiRLxX was echt leuk , vip was beter als in het Thialf, Partyraiser, zeer goed geknald
2006-02-19 Vet Feest!!!! Main Stage lekker hard!!! KNALLEN!!! op naar de volgende!!
2006-02-19 Was geslaagd! Alleen die hitte niet normaal, en die lampen mogen ze thuis laten godse knipperdingen word je gek van..
2006-02-19 !! foto's op www.eardamage.nl !!
2006-03-13 het was eeen dolle boel..
en heb het geweldig naar m'n zin gehad..!!
2006-02-21 {KKF} v God Loss was zeker weer ijselijk
2006-02-20 goed na me zin gehad
2006-02-19 ~* J L Z *~ Ik heb het zwaaar naar mn zin gehad
Alleen jammer dat het zo gigantisch warm was! Kvond deze editie ook zeker beter als vorig jaar!
2006-02-19 ~~ARMIN~~ 2006-05-28 † Systeem Overleden † Vond het wel een beetje tegenvallen
2006-02-19 © jammer dat ik ziek was daardoor kon ik niet echt bewegen
2006-02-20 ²³frenchcored²³ De industrial zaal was echt kicks ass, tijdens smurf en the vizitor ben ik helemaal los gegaan
, vind wel dat art of dance hun feesten wat meer mag decoreren....
2006-02-19 Masters is zeker goed verlopen
beetje warm beetje druk maar hoort erbij
2006-02-19 brute party, alleen et geluid mocht wa harder
2006-02-19 MOH op zijn best!! Het was echt een super feest Industrial was echt goed!!!! Volgende keer maar weer in de brabant hallen alleen dan zonder die lange rijen bij de ingang en dat veel te dure bier