Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
Smurf & The Vizitor:respect: Waarom moeten die har­de kutflessies nou? Je breekt je enkels erop. Niet­ meer doen... foei! ow en drie bonnen voor een bie­rtje is ook een beetje te! TOPPER! Dagmar je draaide ook weer errug lekker!!!
!!! Gieps!!!
was goed te doen allen de sfeer was ver te zoeken:( reunion area klapte er flink op los
!!!Ronald!!!
vet gewoon hele nacht lopen te stampen goeie sfeer­ :bounce:industrial :bounce: :bier: 3 munten godve­rdomme waar slaat dat op het was ook nog eens bav­aria wat al niet te zuipen is hoe makkelijk wil je­ geld verdienen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!1
was egt een super feessie!! :respect: flink kunnuh hakkuh; weinig intro gedoe enzo gewoon kei hard gaaaaan!!
was wel vet feest! wel warm en bij die ingang was zekers kut!! maarja ken nie alles hebbe:D veel bekenden gezien:)
(y) feesie!! echt knalluh:bounce::vaag:
De muziek was super, t geluid deed t ook lekker.. maar de aankleding was bagger, lasers e.d. En wat was de E.H.B.O. druk zeg..
""­Gabber­steelt­je""­
Was me eerste masters en probeer ze te volgen PERFECT(Y)
#­ Wild &­ Wicked #­
Oehhh Zkrr Super feestt !!! :respect:
heftig feesje
'Amy..
MOH : kk Doll Feestje :D Op het begin gingt zeker lekker in de hardcore zaal maar Vooral op het Einde in de Terror.. Gruwelijk:respect:
ghehe heel vet goed feestje aleen jammer dak op tyd naar huis moest van weege hmm jah
(..*­Majestic Predator*..­)
was sker wel leuk feestje, me eigen goed vermaakt:P:D
(DH)_id&t
( :respect: Angerfist :respect: ) ( :respect: Partyraiser :respect:) ( :S:X Mecano twins :S:X ) voor de rest veel te warm veel te veel mense die nokkiej zijn gegaan en muziek had wel harder gekunt feest krijg van mij een 6
(F)!!­Cath!!­(F)
heb me goed vermaakt jah en partyraiser was weer gruwlijk
:bounce: Was superrrrr, jammer dat ik zo moe was!!!!!! :bounce:
Was egt Vet Om nooit te vergete.. :P:D
(F)Nancy(F)
fucking vette harde party volgend jaar nog een keer
heel geslaagd feest wel een beetje warm maar dat maakt niet uit hihi volgend keer zeker weer xxx
(L)Nat­alie(L­)
was echt super vet.. iedereen die met me los ging bedankt.
(L.­V.­R)Lang­uh(L)h­ardcor­e__­girll20
zeer goed
(nl) tepelt­erreur (nl)
SUPER
geweldig
Vond het wel weer een leuk feessie, alleen de rijen bij de ingang waren te lang en op sommige plekken was het te warm...verder (y)
***3kje***
t was een zeer geslaagd feestjuh...lekker muziek en gezellug mensen:D
Super feessie.... als t de volgende x weer zo is teken ik er voor!!
*.cindy.*
was een geslaagd feestje
*Bless*
twas wel :vaag: maar wel kk wreed :P
*Dani*
Het begint saai te worden..... Was weer supergezellig vannacht! 8)
Supervet feestje :yes: Pavo--> :respect: Echt goed bezig :bounce:
*­H arders­tylesz­*­
goed en zeer vaag :P
n0u n0u..dat was N mo0i FeestJ ho0r..:respect:..hehe heb me prima vermaakt...:bounce:
*Lucio*
Master!
*­Sh@­nna*­mama van Levy(L)
Was echt een super vet feestje :bounce:
was weer un goei feesje :respect:
zeer geslaagd feestje :bounce:
beffie ik ook met jou !!! echt een GEWELDIG feest mensen bedankt!!! (K)
- ROL -
Bruut feestje weer :)
- Willie -
wel een heerlijk feestje:) was wel lang wachten voordat we binnen waren:( t was ook te warm ik had bijna ut idee van ik val hier flauw en toen viel er naast mij iemand flauw:S daar schrok ik wel van...maar wel goed vermaakt:D! :bounce: :xtc:
-->Vage Mus<--
vet feest aleen erg warm :d
--Ivo--
vet feestje hoor :D
ziekelijke kan bekant niet smurf,visitor,destroyer :respect:
Deze MOH was echt kkdooool!!! Echt te gruwelijk voor woorden :P Vooral die SNOEIHARDE TERROR :D :respect: The Vizitor en De Smurf :respect:
-IWAN-
het was weer zeer gezellig vooral in de early rave hall
-LENS-
Zeker heftig vette terror(Y) alleen kk warm man! en al da kut volk:S
-LINTJE-
Was een sgon feest! Blij dat ik mn beste pf maatje heb ontmoet, En mn sgatje Kenneth :D
-TIES-
Et was een goed feest maar er waren toch wat minpunten zoals in et begin de drukte voor de poortjes waar je 30 min moest wachten en et eten was ook niet goed verzorgd! ze hadden helaas geen friet sate :(! maar wat toch goed was de industrial zaal a.k.a. terror zaal (Y). heb daar vol genoten maar de reunion zaal was ook geniaal met RTC :)! De helden van de avond waren de vizitor en unexist en RTC gaf weer een mooie show! et was weer een mooi avondje dat weer in de boeken kan!
-x Maartje x-
super(Y) :respect: The Vizitor en smurf :respect:
HET WAS EN SUPER VET FEEST
.--danny--.
cker wel een mooi feestje!!:D:D
...mausku...
reteketet.....
zeer goed
...TomTom
cker een vet feest, jammer van de dure pils en rijen ingang, maja laatk me avond nie door verpeste:P...
...Wesley...
dol
verneukt voor mij door 2 kut exen
..­>Reefn­eef<..­
ik vond het un super vet feest
..nelis..
leker feest mensen
was echt een gaaf feesie :P en er weerd lekker gedraait
VIP is echt super relx In de early & main werd strak gedraaid! ­:respect: RTC :respect:
Vanaf het moment dat Destroyer draaide ging het echt lekker :respect:
040_­Linda_­[EHV]:­respec­t:
Megaaaa vet feestjee !!! :bounce: Heb me goed Vermaakt !!
040M.Manders
Ssuper dat is het goeie woord ervoor:p heb me eigen egt lekker vermaakt.. wel warm maja Boeiend was egt een topfeestje met veel gezelligheid : bounce:
SSSUPER FEEST..... en thuisfront nogwel... :D:D:D Ze moeten hier vaker feesten geven... !!!!!!
geweldig genoten, Grrrrrrr zeker sexy feest 100% vol staan hakken te gruwelijk om waar te zijn Grr te Sexy
3lis4h
heerlijk heeeeeeeeeeeeeeerlijk lekker fijn.......................vet goed vermaakt :yes: :D
8)PWHH8)
echt zoo super vet feesiej gewoon gvd echt jah goed gewoon haha
:[ +*+­ ANOUSKA +*+­
was weer een kk dol feesie :yes: heb het goed naar me zin gehad :d was wel kei druk en warm MOH:respect:
super smurf! mooi fijn lekker scherp feessie waar veel mensen als kamelen liepen te kauwe!:D mooi man!
:beer:­Arjan:­beer:--------->Madelief
knalde zeker wel lekker goede zweer goed geluid en goede lichtshow :respect:Angerfist Paul smurf vizitor Unexist:respect: en zelfs promo knalde wel lekker bij gebrek aan beter;)
:bier: FrietKip_­2 :bier:
zwaar releks... :respect: Partyraiser :respect:
:bier: NTV :bier:
ja was weer un mooi feessie..gezellig zooitje :bier:
:bier:FRAN-HAKKUH-DAN:bier:
was egt geweldigg:D:D hehe hard uit je naatt :bounce: enne smurf :respect: super afsluiter!! (wel 10x bijna me nek gebroke over die kk flessies op de grond:S;)) en die busreis:D50 man terreur bij de benzinepomp :bounce::vaag:
:bier:­THOOM:­bier:
Meesterlijk feestje!! alleen kut rij maarja verder :bier: :bier: en nog eens :bier:
:bounce: --->miss mistery<--- :bounce:
was zekers wel vet:bounce: alleen veel te warm
:bounce: ParaMara
Fijn feestjee:D!!! Geluid(Y) Wel jammer van wachten en de hitte ma verderr:bounce:
:bounc­e:Rick­y:boun­ce:
Zoo dat was me een feesie wel :D
:cheer: party addict­:cheer­:
:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
het was echt mega super voor (Y) :bounce:
T was echt een super vet feest gewoon van t begin tot t eind super naar me zin gehad!!!!!!!!!!volgende keer weer zo!!
:facepalm:
Echt een maaasterlijk feest :bounce:
lol
het was een super relaxt feestje volgende week weer van mij mag het hoor en ze draaide super goed alleen een beetje warm maar ja dat hoort erbij denk ik
:respe­ct:Neo­phyte-meid:r­espect­:
Was opzich wel te doen, Voor de jatter van mn telefoon: FUCK YOU!!!!!
was mo0iiii:D
toppie feest:yes:lekker gedraaid. outblast:respect: (KLOTE STROBOS:sDAT WEL)
:vaag: :bounce: BlonTjee :bounce: :vaag:
Helemaal top (y) Alleen op het laatst helemaal kapot heb toen nix meer meegekregen...
:woep:__*­ B i a n c ii e *__­O:)
rij was echt té lang, en bij de wc's was ut te druk.. heb me wel vermaakt, maar vond het niet geweldig... wel :respect: voor smurf aan't einde!!(y)
:woop: Ivetjuh
druk,warm, maar wel goed gedraaid :D
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
te lang wachten bij de entree..en veel teveel standaard nummers...beetje matig dus:(
;)Chris ;)
Dat wachten in die rij hallo zeg , maar voor de rest wel een vet feest
Geweldig!! Heb me weer goed vermaakt..
geweldig
=jimmy=
was ckrs vet feestje!! partyraiser ,smurf en the vizitor klapte er op:D!!!!!!!!!!
>Relaantjuh<
was echt super vet feessie en kei gezellig!!! alles goed geregeld ok met de kluisjes :yes: brabanthallen :respect:
[ Aszjé ]
Cker :respect: VINCE :respect:; Patrick je bent meesterlijk met je scratch :respect: Tommyknocker :D:D enne duchtig staan Fladdere
het was warm maar wel een lekker feesje :respect: Dj Angerfist :respect:
[0570]DERKIE
het was wel gezellig.vooral in oldschool gestaan.was wel vet
[A]nne(f)
Helemaal geweldig:D
[AC] System Failure [ACFDR] :bier:
Was zkr wel een betere MOH..Goei Bier, wel duur..beetje warm toch wel..maar verder echt vet, enne Vizitor :respect: Eerste nr opgedragen aan Rob, mooiste moment van de avond (Y)
Was bloedheet maar echt super vet!:D
:respect:
[l.­R.­f] [NL] Raver [NL [l.­R.­f]
zeer zeer zeer zeer zeer zeer goed feest
:respect: :respect:
[NL] Dolle Majowtjee [NL]
zeker himmel dol he ! :respect:
[NL] † Reldel Lucky 13 † [NL]
Supper geil feesie! :respect:
het was egt een KNAL FEEST:bounce: jmmr dat er in het begin zo een lange rij stond en over die bonnen sloeg ook nergens op maajah ik had het egt wel naar me zin!! Smurf,,The vizitor,Unexist :respect:
[NL]bo­bopzij­nkop[N­L]
was een goed feesje vooral laatste 3 kwartier met surf en the vizitor!!
[NL]Ca­limero­_*­(L)
Dolle Bedoeling:vaag: twas wir gezellig! alleen viel k bijna flauw van de hitte ma goed... voor de rest :respect:
[NL]R0B3RT
WAS SUPER GEK
[NL]Un­iTeD[N­L]
tjah, wa kan ik ervan zegge? WA EEN VET FEEST!
[PPT] C@­NDYMAN :speed:
reunion area was zwaar vetjes!! :bounce: wel fu*king warm zeg..
het was super gaaf lekker los gegaan:D
zeer klote goed feest maar net te druk
[S.­G.­C.­] T-Man Terreur
was wel weer een lachuh feestje, maar indd zonde van de platen die oversloegen !!
Was zeker wel een vet feest.. Den Bosch TERREUR (y)
[SF] Lethal Injection
leuker dan ik had verw8 eig! gezellig in de earley en after met Keta :P
[SF] Mycotoxine
gezellig feesie:vaag: de hele avond early rave gestaan. alleen bass-d en king metthew draaide niet zoals ik van ze gewent ben:no:
[ZndG]Xyco
vooral early was vet , main ging ook wel goed. lang wachten bij de entree maar zeker een top feesie !!
_Loesy_
zeer geslaagd!! (Y) ;)
het was echt weer een super feest :cheer:
A_vT
(Y) feesje, goed geluid, all1 jammer dat ik zo naar de :vaag: was en het zo warm was...
Neophyte was beste van de avond.... Had me goed kunnen uitleven...:D
Te erg :yes:
Antrax.
zo echt een heel vel feest. respect voor de reanimator, manu en unexist.
Was egt wel zwaar relaxt.
Ara:bye:
echt super het enigste minpuntje wat ik kan bedenken is dat endymion er niet was
Armyoftwodj
zeer goed op de entree na!!!!
vet feest supper vermaakt, alleen ging het bier er wel heel erg snel in
Lars en Panic lieten de Energiehallen tijd weer herleven!!!!!!! WAS ECH WEL VET HEFTIG!!!
B
Was me eerste groote feest maar het was direct mega :bounce:
Kutsfeer maar was te verwachten :/ .. in ieder geval geen masters voor mij
ik vond het na wat biertjes toch een goei feesje
Kan niks anders zeggen, het was echt een fucking vet feest!!! spacede em volledig door:D vizitor maakte het op het einde helemaal vet!!:bounce:
Bart---
wow was echt een vet feest zeker goed gedraaid heb me prima vermaakt
bassie2
chill
Bels-Geak
jaa zeker zwaar vet feest
de ingang was klote maar het feest was ech goed superrrrrrrrrrr
Bil
cker dol feestje :bounce: en angerfist, partyraiser en JDA hebben de avond perfect gemaakt :) jammer van dure bonne en lange rije idd
bise gaar
supper relax lekker gestamp man tied vuur de volgende hahah
bitchje
het was echt een superrrrrrrrrrrrrrrrrr feest en knallen gewoon
black bassie
goed vermaakt alleen drinken een beetje duur (beetje jammer)
Boedha-belly
de binnenkomst was zwaaaaar klote, maar al met al een goed feesie, heb me prima vermaakt!
Boertje J
leuk feesje alleen al die godvergete lange k*t rijen werd je wel schijtziek van... voor de rest wel goed :D
Jah was super gaaf feestje jammer voor t lange wachte bij de ingang maja...
Bolski :lief: Nicooltje
Was zker gaaaaaaaaaaaan feest lkkr gebeukt met KUDEL
Boris
lijp
Breda-Mike
een moh van 3 keer niks :no:
Heb zeer genoten van het optreden van de jongen die het rechterkant van het podium in de hardcorezaal opgeklommen was en de show steelde in zijn eentje....helemaal uit zijn kneiter en een echte gangmaker...wel jammer dat de security hem ervan af haalde...iedereen heeft een staande ovatie gegeven voor deze man :respect: en gaf hem achteraf nog een zwaar applaus voor zijn optreden (y) en heb nog pinguins zien lopen...maar wist niet of iemand anders ze ook zocht :S...ben ook ondertussen aardig geflikkerd :x
Ideaal Feest :D
Busty.
wachtrij was te lang. kenne de foullieerders nie meteen ook t kaartje scheuren? of zijn daar gecertificeerde mensen voor nodig?:P was errug geslaagd feestje:D partyraiser!! :respect:
Was echt een knalluh feestje...zeer geslaagd...Op naar de volgende masters
Was echt wel gezellig :D :bounce:
Ce-sealtje
Heb me zeker goed vermaakt.. :lijn: :lijn: :lijn: Beetje warm alleen
Chrisiets
De indus zaal was ckkr het gekste, Partyraiser maakte er helemaal een gekkehuis van:P
1 woord: GEWELDIG!!!!
cinnek­uhh!!!­!­
met de hele bende wer t maximale er uit gehaald ...attekoppen.nl!!!!
Clauu!
Woow.. in één woord: GEWELDIG!! :D
TOPFEEST :D heb ma n kwartier in de hardcore zaal gestaan.. :respect:INDUSTRIAL ZAAL:respect:
Cor.S
was wel een geinig feestje..... jongens wat was het gezellig...:D we gaan snel weer vissen he:D
CuBe A.­K.­A SqUiT(­L)ivan­a
jah het was zekers wel een lekker feest:D 10X beter als de2 in thialf volgende keer weer:):P
Zeker een Moooi Feessie!! :yes: Heb me zeker Goed vermaakt vanavond!(y)
Daab
muziek was zeer goed! Maar wat een slechte organisatie zeg! Daarom vond ik het een goed feest en niet zeer goed een amateuristische 'underground' feest voor een nie echt een 'underground' prijs!
Daantjuhhhh :bounce:
het was wel leuk :-\..maar had er denk ik iets te veel van verwacht waardoor het toch wat tegenviel :(.
Echt super vet Feestje :D
leuk feestje maar de organisatie is Gewoon Bagger(N) men 1ste Moh en men laatstee...
Damiano*
Dat was tog egt wel een super bruut feesie heel de avond in de earltrave gestaan was knallen!!!:yes: wel erg gezweten maarjah :bier:
Heerlijk knetterfeest!! Tieum, nosferatu en smurf :respect: SNOEI! :D:D Best vermaakt (Y)
Death By Design
super sfeer super geluid egt top niks aan te klagen da van de plee's was ook dik handig :P
Den Boudy
Gas Derop Gek!!!!
Deurtrek Terreur
zkkrs masters togh :D:D:D
dirty john
kut feest
Discover your own world...­
Was wel oke, jmmr dat ik me niet helemaal 100% goed voelde!! terror zaal veruit de beste zaal!! Veel mensen out zien gaan niet normaal, EHBO had een hoop te doen!!!
DJ Dangerlady
super....dacht dat ik onvindbaar was,,,,,,,,,
DJ Freak-R
beste masters op duitsland na (y) :respect: alle laatste dj's v/d industrial :respect:
DJ X-treme
Vond het typisch moh :S beetje rare sfeer maar heb me zekers wel vermaakt.
doarhakkuh
fantastisch feest
Dodewaard maniac
Was zeker wel een geslaagd feest. Maar beetje onnodig dat The Vizitor die computer aan gort sloeg ;-) Samen met de Smurf zeker een goed einde van het feest. Al waren die flesjes echt klote. Constant opletten, dat je niet op je muil ging
DON FIETO
een paar kleine dingen waren kut maar voor derest mooi
Donkers22
was egt een vet feest mieters :respect: J.D.A!!!
Donny A.­K.­A.­ Donski
Het was te warm in de mainstage en drank te duur maar overall vond ik het wel vet... muziek was goed geluid was in orde.
KUT FEEST
Drunk 'n High
wat een LIJPOOS liepen daar Kahnker
DURACE­LL:bou­nce:
vetttttt!!!!:bounce:
Early Eef ;)
super sfeertje!!! was echt gezellig :cheer: boven verwachting!!
Eck
Bij de ingang was het een teringzooitje verder was het een goed feest!!!
EdeLWeiS
egt super vet, wel druk maar goed geluid en goeie platen. Promo was wel cker het vetst :worship:"
eeuwige gabber
was een goed feesie tering :D lekker bier aardig duur maarja voor de rest pima
Eilram.
Veel te heet! :o Maar wel goede locatie (Y) Enne.. Bier was inderdaad erg duur! :x Verder wel relaxt :D
Endy4Life
echt vet met henk
Ephaedra
Iemand zijn Jaguar logo kwijt?
zeer zeer goed
Wat een vette mega super kei kewl gaaf feest!!! Whoehie!!! Zo moeten ze er meer organiseren. Alleen in het vervolg de airco wat beter afstellen!
ErikE
was een goed laage avondje :D afterparty ook
Jaa was lekker knallenn :D wel heel druk maar was top (Y)
:respect: :respect: THE DESTROYYEERRRR :respect: :respect: "Boxed, Street Fukkers, TOTAL HATE!" en die bas onder "Test the Dj" SHJITTT da was TE erg :D :bier:
was weer super feessiiee!!!! :cheer:
EviL-BabS
Wass egt wel kwaai feesje:D & Goeiee sfeer:respect:!!
Falca
Ouweeeeeee feestje vant jaar!!, sfeer was top!!, heb me in me 1tje zelfs nog goed van vermaakt!
Feller
TWAS ME EERSTE MASTERS MAAR CKER WETEN NIET DE LAATSTE:p:p!!
Feng Shui
goeie sfeer lekker knalle!!
IDD veels te duur voor zown flessie
zwaar kut, zo lang w8ten voor de ingang,khad al pijn in me pote voorda ik binne was man pff
Flexy
zouden mijn opmerking gelezen worden
FlowOn­eAndOn­ly
Was Vet Feesie
Fluppie :D
Damn eerste grote feest en dan zo Uber vet :D:D Zullen nog vele volgen .....
Fly On The Wings Of Love
geweldig uit me dak gegaan:D
fob_hardcore
egt dol daar
Freaky­hardco­re
Super feest !! moest wel uitkijke waar je liep want de hele vloer lag vol met plastic flesjes XD was geweldig:)
Furne$$
Mega Dit was weer een MoH met klasse zoals het hoort
G.­I.­T.­ Hakkuhbob
Vet maar vaag draan o;) beetje teveel gehad denk ik(A)
Gabber­Pinda4­Life
Was wel ok heb me goed vermaakt:D Neophyte:respect: Warmte was minder:( En het drinken was best duur:[ Geluid was wisselvallig:vaag: En midden in de set van promo opeens het geluid opengedraaid. Beetje laat rond 3 uur:S Maar geluid was toen(Y)
top feestje :D:P
Gassen met die zooi!!!­
Goed geluid, leuke sfeer, veel bekenden.....geweldig feestje!!!!
gekken uit kampen
IK vond het wel ok.... ik had er meer van verwacht. Het was zoooo warm!
Gilz
:respect: Producer :respect:
Gods Unwanted.­be
GEWELDIG!!!! Zeker Neophyte!!!! J.D.A. & Paul Elstak op het einde, Fantastish gewoon!!!! Jammer dat het op het einde zo ineens was afgelopen echt ineens ram stil... kon nog lang genoeg blijven doorgaan
Good Karma
1e keer MOH voor mij, ik vond het vééééét
GOUDHAAN
Super feest, Oldschool zaal was het beste! Goed georganiseerd alleen de rijen waren te lang bij de VIP. Verder Rotterdam Terror Corps, Buzz Fuzz& Dano :respect:
GTT'
Jhaa zkr vet!!:D twas warm, en druk, en duur marj­a wel VET! :jaja: en dat er een lange rij stond had je wel kunne verwachten! :S
:D Dik vet klarinet! :| ][ :doetiwoep::woeptidoe:
H4L^Gracht^
Super vet feest van MoH alweer!1! :p
Hakkuh Annie
Heb lekker gewerkt, en de muziek in de Early was ook echt super. Behalve Darkraver en die gepensioeneerde Gizmo NIET bah Hij moet echt kappuh met die grappuh. Blijf lekker Hardstyle draaien dat is jouw ding tegenwoordig.
hakkuh&zaguh
industrial arena helemaal super... alleen beetje te warm
HANKEH
SUPER VET FEESTJE WEER ALS VANOUDS VAN DE KAART
hans de kiep
was egt top hoor!!!!(Y)
was weer vet
ja naar VIER keer naar binnen tezijn geweest was de laatste GOED gelukig en het was SUPPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hardcore Mark !­
was wel leuk alleen minder als dat ik had verwacht
Hardcore-Hinze
Echt wel een super dik feest!!!. alleen de HC-zaal te druk, te warm. dus lekker naar de Industrial-zaal:D(gelukkig geen klein-zweethokje) en daar 1 voor 1 richtig vette sets (Y):respect: !!!
Hardcore_­Nick
Was zeker een top feest :D Alleen het was veel te warm daar binnen, maar voor de rest zeer goed vermaakt :D
hardcore_­stamperd
:Pmasters was echt helemaal geweldig echt een ram top feest omniet meer te vergeten :D
harde-bass
Boem knal dat was masters al!!!! wat een heerlijk geluidje produceerden de DJ´s daar :bounce: jammer dat het zo koud was in de zaal.. gelukkig na was acrobatische bewegingen was het temperatuurtje goed te doen:P:P (warm)
was weer lekker gister avondt.... was heel TOP.!
was gvd een kei goedfeest kon wel 1 week er blijve zo vet was ut:D
hcbabe
was mega goed
Mijn eerste Masters en ik vond het helemaal geweldig!! Van begin tot eind! En mensen er valt altijd wel iets te zeiken toch???
twee woorden: volle pin
echt een super vet feest motte we vaker hebbe
hey jonguh!!­ lulululu
was weer lululululululul koekliwappie :vaag:
hhhkkkk
fantastisch feest
HIDDOS
mwa kan beter.. redelijk vermaakt
hollee­der:bo­unce:
was wel weer oldschool. grote zaal was kut, maar early was zekers mooi RTC en bass D ware egt meester bezig
horror.nl
was zeer goed volgende keer weer:p
Knalfeestjuhhh :)
HP-tjuh :bier:
Die discobal deed het em cker.
Ielse!­:cheer:
SUPERVET!!!
:respect: heb me op en top vermaakt heb alleen maar blije mensen gezien:D :yes: (y)(y)(y)
Lang voor je binnen was en later werd het beter :')
Insania
Da ging mooi! Begin wa zacht, maar daarna ging het volume omhoog...!! Deh's nou Metthurs he..;)
Ivanhooo
de sfeer was minder (N) maar we hebben ons toch nog goed geamuseerd :yes: beter geluid dan in heerenveen (Y) Da­Y-­már :respect: Partyraiser :respect:
J.­eroen :bier:
beter :bier: dan op XQ
jans!
geslaagd feestje jammer dat je zo lang moest w8te:S voor anar binne te komen:S
Jappiee
ik vond het echt super, me eerste grote feest en dan zo 1, alles was egt goed vooral de sfeer en de muziek
Jasper ©
Sauna ''de brabanthallen''
jef!
jonge jonge uur in de rij gestaan voordat we binne waren ent was vond it nie veel aan:S
jef4ever
ja was wel goed feest alleen de geluid was te zacht en was kkk warm en dat kut gasten van die meelopers ik vind masters tegen vallen alleen partyraiser en strooije was goed in die terror zaal was goed dat was lekker stampen
Jenny :bounce:
super! En jahh, Ge Wetj, Ge Zwetj;)
Geslaagd feest : bounce:
Jeroentje
tommyknocker vs outblast :respect: Angerfist en Neophyte ......Super :D
JeWeet­Zelluf­10
Zeker ge-wel-dig feest :d neophyte live :yes: :respect:
Was weer een gezellig feestje alleen veelste druk,warm,zag veel mensen tgn de vlakte aan gaan:S..Hc zaal was in ut begin wel gezellig en op ut eind in de Terror kk doool! :P
Jillicious
Weet er vrij weinig meer van :/ alleen een uur staan wachten voordat we binnen waren :/
Joeri 1805
NEOPYTE *de hardcore de harde kern de ondergrond kk goed niet normaal
al het gezeik op masters van te voren was onteregt was een kk knal feest de rij en de wc waren minder en die kk flesjuhs werd je gek van en heb kk veel mensen afgevoerd zien worduh met overdosis enzo aan het einde werd der egt kk goed gedraaid en dat knipper ligt deed ut um wel kk trippend ken niet zegge dat ik het koud heb gehad was gewoon een kk goed feest volgende keer weer (Y):D
housekamp was geslaagd!!! masters tussedoor genoten!! daarna aftere tegek ;) ........kortom een kk vet weekend
JorDaantje
Dik feest :respect: UNEXIST :respect:
Josse
mooi feestje hoor! Smurf en Vizitor:D
Erg gezellie gehad en er werd lekker snoeihard gedraaid...alleen zoals zovaak geen airco..verders goed te doen (Y)
Jumix
Superss Feest!
Zoo was echt wel een vet feessie!! :D
Op de rij na: BRUUT!!!
Justiified
relax :D
KARMA
Jammer dat het de laatste keer in nederland is (dat heb ik gehoord):(, MoH de beste!!!
echt he :9
Keszie :kwijl:
Super vermaakt:jaja: en :respect: to Destroyer(Y)
Keulerrr
Cooooooooowllll
Kimsalabim
dit was echt gwoon un te dik relaxt feesii... motje en vermeertje (Y)(Y) moete we vaker doen...!!!:bounce:
Was goei feesjuh, vooral terror zaal zkr zkr! :respect: PARTYRAISER :respect:
KleintjeXS
Wat un bagger sfeer man, stelletje asociale boeren..!! Ut gluid was ook ni ech denderd..!! Ech jmmr, vind ni leuwk dat ut me zow is tegegvalle voor de 1e x MOH had ik meer verw8..:(
(Y) VINCE, MANU LE MALIN , UNEXIST (Y) :respect:
Koekert©
Was weer een vet feessie mensen :yes: gewoon geslaagd feessie in de achtertuin zowat :)
Koffietijd
te VET
krullebol87
super zeker naar mn zin gehad :D :P
co0;
LadyHardcore
was geweldig feessie(y) goeie sfeer, muziek was top & leuke mensen ontmoet :) wel btje te heet! maar verder voor herhaling vatbaar :p :respect:
Lanoz
vet man, me pet kwijtgeraakt op masters...helemaal nieuwe moete kope, maar evegoed wel doop feessie
Lars..
lekker hooooooorrr!!
Eerst gewerkt en dan nog lekker zelf de zaal in om te :bounce: ! :D Was zeker leuk!
vondt het na het feest veel vetter:vaag: :lol: :lijn:
leipo85
vies kicke maar veel te warm en weer 1,5 uur in de rij gestaan beetje jammer
Lente
super
li@­nne in wonderl@­nd
was een goed feest,enne marcel bedankt he;)
Liekje1981
Feestje was (y), lekker PARTY - PICS gemaakt in me standje van DANCE TOOLS. Me collega's waren top. En Eric we maken een goed team :yes: Lekker naar NEOPHYTE geweest (K) voor Danny :bloos: en volgende zekers weer. Leuke mensen ontmoet op me standje en iedereen was relaxt. Gewoon TOP en lekker kunnen :bounce: (K) voor iedereen die ik ken
Liertjuh™
Prima feesie... :):)
Liesje­gaatlo­s:yes:
Zwaar uit mijn stekkertje gegaan :bounce: Early rave was SUPERRRR :D
Lin :devil:
Was weer een geslaagd feestje, alleen die hitte :s btje beursgebouw idee haha... Er hing ook een (y) sfeertje. Kortom niks op aan te merken! dikke (K) aan iedereen die ik ben tegen gekomen
LinsePins
Beetje jammer dat je zo lang moest wachten!!! Maar voor de rest was het super!!!
als je praat over een superfeest pfffffff dit was egt KLASSE GOED TE PASSE
Lith
Jaaah was weer genieten in de Ouwe School.... :bounce:
Little-J
Zeker een chill avondje gehad :bier: Sfeer was te doen... En geluid was (Y)
Louie :[
:D:P zo was cker een zeer best feesie :P alleen die pokke flessies hebben ze heel handig bedacht :S NIET!!!
zwaar lache feest.. alleen jammer van die kutrij op t begin en wat mij betreft is het in de brabanthallen echt een dolhof!!
M E L A N I E
ik dacht in het begin dit word echt niks :no: wat een drukte. maar het was echt SUPER!!! :bounce:
M o e n s s
heb me wel vermaakt oor :D alleen beetje druk
M.O.B.
(Y) Feest (Y) Pics Komen Op: >-----> WWW.TERRORKLAN.NL <-----<
M1ch
Was zeker vet overal goeie muziek :D(Y) volgende keer weer:bounce:
M4RK
NIET MEER NORMAAL!!! De hele show eromheen was super... Nog noooooit zo'n Masters gezien in al die tijd!!! En de VIP? Zeer goed geregeld met de WC, ingang, kluisjes en T-Shirt... Art of Dance (Y) respect...
Maik A.­K.­A Ento
megaa feest:P:d
Vet van de pret . maar wat een drukte bij die ingang
ja was van de kaart en weet er weinig nog van maar heb me zwaar vermaakt
Mama van Quinty (L)
Smurf & The Vizitorn waren echt Super en het geluid was ook super...Moet zeggen dat de sfeer relex was :D
Rij was echt kut, ik stond er echt lan­g in :S Verder ; klote sfeer mja !! FORZE & RTC de gekstuh, ­helemaal losss !!!! Verder Waxweazle (y) en P­redator sloot lekker af :respect:
Manic D ©
viel tegen. 2 uur in de rij gestaan GVD. Dit is niet meer de MOH die ik ken.
Marc S®
t was echt heel relaxed(Y)
MarcXisme
Onze en mijn eerste Masters..Tevens Laatste Het fe­­­­est was waardeloos de muzi­ek sloeg veel vaa­k­ uit­ maar kep wel me lieffie h­ervonde­n op dit feessie dus we m­­aakt­en ons eigen feessie..Love u ­kir
Marilicious
lekker gedraaid was er wel warm en dat flits licht mag wel uit:)
MaRisS :cheer:
Was gewoon egt [b]TOP FEEST[/b](Y):respect:
was goed feest alleen erg warm(Y)
Marliefste
Lekker feessie :bounce:
Was oke.....Maar het vorige feest van The Masters was toch beter.En luitjes het was me weer een waar genoegen.............
lekker feest
Geluid was meesterlijk! :respect: DV8 :respect: Partyraiser :respect: Art Of Dance Dit is 100x beter dan Thialf :respect:
MC RG
veel te warm :P veel te glad :P veel te vet :P egt goeie!! :respect:brabanthallen:respect:
pff was niet lekker :S het feest was wel beter dan vorig jaar maar ja vond het toch nog kut
Meliss_A
MOH Was Gewoon Super!!!! Vlgnde Keer Bn k Der Weer Zeker Bij !!:P:P
MentalChaos
Het was weer toppieee mensen, alleen warmte mocht wel wat minder en voor de rest Respect to Neophyte en jammer dat ze gestopt werde in hun echte act, laat ze lekker gvd :D
Michael - Nijmegen - Stippel
heb me wel vermaakt !!
was een goed feest wel te knalluh best wel hard
dit was mn eerste x masters maar het viel me tegen khad er veel meer van verwacht
Mirtekke
was wir vet(Y)
Mensen bedankt! Het was echt een super feestje! Dikke (K)
Miss-B100
echt 1 van m'n ALLERBESTE feesten !!! :) super de super!!!!.. maar wel iets te druk
GRuwelijk feest :bounce:
Missy Butterfly
Aaw Niet Zo Zeuren Over De Warmte Dat Kan Je Verwachten Op Een Feest (L)PROMO(L)!!:dGE-WEL-DIG Feestje
Mitchv­andeLu­st
Unexist !! Kanker wreed gedraaid
Mnonnie123
:respect: KKBRUUUT GEWOON :respect: alleen kkdrukkk&te warmm,, mja primaa avOnd:D:D
dit was echt te geweldig, de Industrail Area was echt te fucking top, Producer,Unexist,Partyraiser en Vizitor+Smurf te kicken, Tommynknocker vs Outblast was ook goed :respect: echt een top feest!
Ondanks de :@ start die ik maakte toch toppie naar m'n zin gehad(Y) en d'r is altijd wat om over te zeiken, deze x vooral de warmte en de drukte weer! :bounce:
MOT IK ANDERS FF JE MOEDER BELLUH OFZO©
nou jippie :s wat een feest 1e keer MOH en gelijk ­de laatste..te druk en aan t eind van de avond snapte ik nog steeds geen kloot van dat gebouw..haha
mr turner
wat een hitte zeg, maja boeie. een super feest. meccano twins waren de helden van de avond :D
was zeker een bruut feestje lekkerrr warm optreden van RTC was super helemaal losgaan keihard beuken super super super WHHAAA
mr.­ de jong (heftige billie)
ja wa zal ik eens zeggen? heb wel betere feesten meegemaakt maarjah wel lekker dicht bij huis dit keer en TjappieH was wappie dus dan is ut altijd goeie he
MR. GRUMPY
stelletje sukkels mij krijgen jullie nie weg :P onkruid vergaat gewoon nie :no:
MrsDaniels
Rututuuuu :D
:bounce: 1e & vooral laatste keer MOH voor mij :bounce: Was echt een wereldfeest maar TE MASSAAL voor mij :jaja: Meerendeels gezeten omdat de rondjes lopen hopeloos was. :frusty: Erg warme en benauwde temperaturen. Hierdoor veel kotsende party-mensjes gezien :jaja: **Reuinion Zaal was ZWAAR BRUUTJES** :cheer:
n0uky
nie mokken, lekker hakken :woop: woow wat een gruwelijk feestje :jaja:
SUPER feest!!! :cheer: en we houden van de buschauffeur die naar Goes ging :jaja:
Geweldig feestje :yes:
NancNora
zeker supper gaaf :cheer:
het was weer gezellig!!!! vince :respect:
Super feest! alleen 2 dingen te warm in pres! en drinken duurr XD
Neel billestreel
bruud:D
nel.nl
jaa was leukk!! vrij heet idd maar goed ken je hebbe... toch!?
nick_R
:bounce: industrial zaal was meesterlijk :respect: reanimator, manu le malin, DESTROYERRRR, stormtrooper & smurf vs Visitor en producer.... alleen de rij was kut.. verder een zeer goed feestjuh
Nikkee_;
was weer laaguh feesje.. wel wa druk.. maar wel gezellig zo met veel bekende.. :respect: Partyraiser Smurf The Vizitor Unexist :respect:
super geweldig!!
NLhardcore
ja was 1 dikke party zal het niet gauw vergeten:D
Noizemarine
goei feesje (y) goed geregeld en veel bekende :D en VIP dek was (y) :D was gezellig :bier:
Nolz
oldskool :respect:
Nopinion
binnen 20min. binnen zonder vip en wat een feest!
Super Vet, voor herhaling vatbaar ;)
P.­R.­ Para Robje
was mega masters feestje man ging daar egt wel goed GESLAAGD FEESTJE
geweldig
patrizzl
het was zwaar chill en gezellig feest!
Peewee's
Was Zeker mieterssssss... J.d.a (Y)
Pep
Ingang was fucked up, bier te duur en et was echt een teringzooi overal. En ja t leek gvd wel een sauna, vooral midden/vooraan in de HC Area... niet uit te houden... Maar toch super genoten, muziek was top, sfeer was super en heb et erg naar me zin gehad. Voor herhaling vatbaar
Persian Prins
t'was echt een zwaar doll fessje :D alleen beetje te druk
dit was natuurlijk 1 van dé feestjes! Helemaal top!(Y)
pieldegekste
was echt een super feesie wel druk maar ja hoort er bij!!!
jazeker VET
Pillem
en uh...waar was nosferatu :/
egt f*cking gruwelek :D
Moddervet!
Promo-Fre@k
promo was weer uber angerfist en neophyte ooken mijn eerste masters feesie was zwaar masters geslaagd:d:d:d
QMaster
was weer geslaagd!! werd goed gedraaid zeg poepoe
R&dy
:bounce: Unexist
R..(L)
was egt super vet vooral paul elstak en j.d.a op t laatst !!!
nou geweldig
R/A\W
was echt super ! heb alleen nieuw kaartje moeten kopen andere was verbrand !!
supe nachtje MOH jammer dat het alweer voorbij is
Ratte Mat
super vet!!!!! alleen volgende keer meer medicatie mee nemen:P
Rave' oltion 23
Naja gezellig was het zker!!! maar het feest zelf,Bagger!!!!! Geen masters meer voor mij!
Ravenstein Hardcore
de wachtrij was veel te lang en het was net iets te druk voor de rest een goed feest :bounce:
KUDELS ZOOITJE TERREUR!!!! WAS ZEKER GAAAN :bounce:
ReLSMuRF
duur feessie &kuthitte maar verder was t leuk! smurf & the vizitor was een mooie afsluiter! :worship:
Remko..!!
MOH Was Goed..Alleen Het Heeft 3 Kwartier Geduurd Voordat ikBinne Was..!!:S Ma Verder Was Het Goeddd:D
Remuz
Super Vet :bounce: feestje Heb bijna de gehele n8 in de Reunion Gestaan, was echter Masterlijk vooral :respect: DJ Weirdo :respect: Volgende Cker weer :>:>
RenskuhhHMD
Masters was HMD!!!
Repeltakje
knettergek daarbinnen!!compleet uit mn plaat gegaan
Rick.NL
Zwaaar VETT :bounce: behalve Neophyte + Angerfist Zeer triest :vaag:
Rien.
:D
Rikkie83 :bier:
Top feestje !! Smurf vs The Vizitor :respect:
RO3L
pff wanne gek zeg... super feesie alleen 3.60 voor een pilsje schandaling ... en het was gewoon te druk... verder wast echt optimaal
Roelus ©
Smurf vs. The Vizitor:respect:
MoH heeft zijn naam weer omhoog gehaald bij mij! Superfeest! :respect:
Rstein-Gespuis
Superduur, te lange rij, te weinig ventilatie en te veel mensen erin gepropt :( Vanaf 3uur begon het daarom pas leuk te worden :D. Daarom kan ik het geen goed feest noemen. De DJ's draaide wel zeer goed en hard :D En gelukkig was het na een tijdje al minder druk omdat er zoveel mensen afgevoerd werden door de warmte denk ik ;)
ja was zeker een knalfeest goedgedaan!
S2
zuiverrrrrrr feeest
Salvo
wahoooooooooo
Sanne:­bounce­::bier­:
zekers een leuk feestje:bounce:, met name door de groep, dikke (K) voor jullie allemaal,paul en JDA heerlijk:respect:, ben alleen v eel verloren, mn beurs, huissleutel, een t-shirt, sleutel op kluisje laten zitten hierdoor de borg niet terug gekregen, mn beltegoed is de klote op!! zielig he
Schranzaja
SUPER (Y) .. iets te warm, en die kut flesjes
SDK
zeker wel kikke..!! 1 van de betere MOH's :P en TNX rietje.. ;) traditie in ere hersteld.. :D:yes:
SDumasqo
Was m'n 1ste Hardcore feestje.....zkerzz goed vermaakt!! Focking HARD :bounce: :bounce: Jammer van de hitte en te focking dure drankjes!!
industrial arena was duidelijk het best. heb me goed vermaakt daarzo! alleen de volgende keer mag het wel iets minder druk en geen gezeik over pogo!!
sexy blue eyes
moest ff me draai vinden, maar toen ik hem eenmaal gevonden had........ :bounce:
Sigmeister
Meccano twins, JDA & Paul (Y) en hete danseressen :D
Simonhaha
Ik vond het niet zo warm hoor.. Super Feest!
:bounce: superfeest!! :bounce: heb me zeer zeker goed vermaakt:D veel oude bekenden gezien, en maatjes van pf gezien. jongens bedankt. next time zeker weer aanwezig!!!
Sjordy­s:boun­ce:
Niet Normaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal :bounce:
Smidders
warm maar wel gelachen :P
wat een feest ZWAAR te gek , hele nacht super gehad met de groningers (Y) TOP
Ook ZONDER drugs VET feesje!!!:D
Snelle!!!
organisatie was zwaar kut : veel te lange wachttijden voor ingang , wc , en uitgang
soer
Was weer helemaal toppie ;)
was wel aardig maar het bier was lauw op het laatst :S
spacel­in:bou­nce:
zaal 3 maakte heel wat goed:)
alleen de industrial was echt vet Dik kutgeluid hardcore area echt slecht en dat moest de hardste masters ooit worde??? Dortmund ging 50x zo hard ik kwam thuis en had nog geeneens een piep in mijn oren jonge jonge
Main zaal was zaad, andere zalen waren top, bier was duur, maar toch goed vermaakt en dat Vizitor beeldscherm van podium aftieft was al helemaal lache
speedmaniak
in een woord PERFECKT
was egt een geweldige nacht:d het was wel druk en warm, maar daar tegenover werd er ook superhard en goed gedraaid:p de sfeer was opvallend goed te noemen, geen opstootje ofwat gezien:p wel lekker veel mensen van de pad, zoals het hoort(y)
Spektakel
goed feesje geluid was goed in de reunion area en de sfeer ook prima vermaakt :bounce:
Was zeker vet!:D Was wel jammer dat het zo druk was,kon je niet normaal hakken/stampen in die zalen :vaag:
Stefan-the-Sound
Wreed feest was een lange busreis maar wat een ­feest: re-style, stunned guys, outblast & tommykno­cker, bass-D en king Matthew, paul en J.D.A, Neoph­yte, Angerfist :respect: day-mar, promo, RTC, Vinc­e, Serial Killaz (y) helemaal kapot, goede organisatie maar wel veel te warm
Stefan­ieeee!­!!­
Masters was helemaal Los..VOlgende keer weer!!..SUper Kick..
StevE BlappiN
Nooit meer Art Of Dance :S maar al-met-al wel vermaakt :D
Brabanthallen was zkr een betere keus, geluid vond­ ik over het algemeen wel goed, die Industrial zaa­l echt super! Mannen van de avond: Unexist, Par­tyraiser, en Smurf! Toppertje! :respect:
STRIKE­FIGHTE­R
zeer geslaagt feestje voor all DESTROYER ,THE VIZITOR EN SMURF
stuite­rkonij­ntjuh
je moest alleen zo fckng lang wachten om binnen te komen, dat was slecht geregeld!!
stuite­rtripb­eest
echt mega feest weer op naar de volgende
vet goed
vet feest :respect: meccano twins :respect:
T!MF
Superfeest!! lekker los gegaan..:bounce: al1 jammer van de prijs voor bier :S
Pff KK wazig feest :vaag: maar wel echt vet alleen de warmte daar werdk soms echt gek van maarjah was ook helemaal de wegkwijt!!
Terreur_­op_­Wielen
Het was wel een gezellig feest maar dat was dan ook wel alles ja het geluid was beter als de keren ervoor maar het was veel te warm en te druk www.worldofhardcore.nl voor foto's
terror mama:b­ounce:
zekers vet feestjuh beters als masters 10 jaar bestaan toppie
goed
Werd goede muziek gedraaidt.:D het was Supper Gezellig:P
ja ging wel eigelijk de drinken haden ze goed koper moeten doen
terrorgast
Was een zeer geslaagd feest Rotterdam Terror Corps :)
tering goed feesy doe is ff terug spoelen ff over doen en weer de hele nacht hakkuh
tha - hellraiser
:respect: DESTROYER :respect:
aard van de kaart!!!!!
zeker een goed feestje....vince was toppie!
The Batman !!!!!­
de main zaal was geen ruk aan . maar de early rave .... GEWELDIG !!
The Desolate One
Heb me daar super goed vermaakt, ben bijna heel de avond in the reunion area geweest, wat hebben ze daar goed gedraaid zeg en ik vond de sfeer daar geweldig, hoop gabber handjes gegeven en iedereen hakte weer, zoals het HOORD!! Super feest!!
Held van de avond, The Producer!
The KLIT Commander
Nadeel: Te lange rij bij binnekomst en duur drinken.. verder egt niet normaal vet! :respect: Dano & Buzz Fuzz :respect:
the lord of corrado's
hyper bruut heb me tijden niet zo vermaakt
TOPfeest!!!:D er werd super gedraaid overal! niet lang in de rij gestaan:P want we waren er vanaf het begin...zuiver geluid..een dreunende bass...maar na de tijd geen piep in de oren:P(Y)
Was himmal d0l jaa ;).. Zeker well.!
ik vond het een knal avond alles was goed
Thunderdome freak
het was een super feest er werd goed gedraaid ik was vooral tevreden over partyraiser die draaide echt netjes ik vond het een geslaagde avond!!!
Geweldig feestje...lekker dichtbij:D alleen jammer dat de line-up/timetable nie klopte...en waar was Nosferatu?
Tony mallony
kut
Toonypack
mooi feesie,alleen kutrijen elke x,en wat een drukte!
tripple J
echt relax
UTCA_Chin
Geweldig feest!!! Heerlijk:D THE DESTROYER :resp­ect: !!! Vizitor vs Smurf :respect: Terreur tot op het bot:P!
UTCA_­Hakkuh­Wijffi­e :lijn:
vers feesje , leuke tijd gehad met me moppie(l) en ik had eerlek gezegt hadk slegter verwacht dus TOPPie :D (y)
UTR,,H­ardcor­e_­droppi­e,,UTR
Was vet stampuh man hoofdzaal toppiej
SUPER Geweldig feestje! Goed gedraaid goed geluid, goede aankleding, goede vriende mee.. Alles perfect dit keer. en het VIP-Deck was ook een aangename gelegendheid om neet te kijken op het "normale" publiek :D\
de rijen waren zwaar klote en die kutflesjes ook
Vage Toellieee O:)
Nosferatu heb ik ook zeker gemist!! Maar partyraiser en smurf waren zeker niet slecht:P
Was een gaaf feessie, relaxt ingedeeld zo. Wel een beetje druk he..damn. Vooral de Industrial zaal vond ik wel bruut. Manu, Destroyer,Jappo:respect:
Hallo mensen, twas op zich wel een leuk feestje, maar next time ons niet meer gezien, twas erg warm, kutflesjes op de grond, het geluid werd ook beperkt.... en volgens mij komen er steeds m,eer kleuters op die commerciele feesten... maarrrr ondanks dat, t beukte gewoon wel lekker :bounce: maar next time kleinere feesten, of de leukere buitenfeesten...
vanKne­tteren B)
was weer een supergekfeest!! tog vond ik moh in duitsland gekker... dj angerfist,destroyer,paul en jda,predator:respect:
vd Záánde
Partyraiser:respect:
was echt hmml te vet gewoon:)
Victorie
super feest, alleen even iets te druk....
visje84
gewoon weg lekker knalluh!!!!
Vonnie O:) Ponnie
Waar Mooi Feestje :D Zeker Wel.. De Vlindertjes Hebben Zich Goed Vermaakt :P
W.
ZEER GRUWELIJK GOED
een zeer vette afsluiter:respect"
walluh
dik feest, dj producer en unexist:D
:gaap: Geen Baco?? :vaag:
welten
Heerlijk feessie... goeie sfeer, leuk muziekje... wat willen we nog meer??
:)
Wieno
Klote zooi :( 1,5 uur in de rij staan is iets te lang om binnen te komen.... Klote geregeld .... deze organisatie sucks.. het feestje ging wel
VINCE JDA EN UNEXIST :respect: EGT VETTTT
x-xlindseyx-x
zeer goed
XTieumX
Was cker vett FeesT Jhaa
ja ut was cker un super feest partyraiser/neophyte draaiduh egt super
Vet Feest!!!! Main Stage lekker hard!!! KNALLEN!!! op naar de volgende!!
Heerlijk feest
Was geslaagd! Alleen die hitte niet normaal, en die lampen mogen ze thuis laten godse knipperdingen word je gek van..
Was een top feestje (y) Locatie is ook helemaal goed. Zaal 3 (L)
Zattej­an:bie­r:
in de early rave hing wel een relaxd sfeertje dat ik nog weet:D
zoutelande-power
heey luitjesss was echt super feesiej echt een top sfeer:D
{Disfasion}
waar was nosferatu?
{NL}jo­rdy{NL­}
was een vet feesie dat zeker :bounce: lkkr staan rondstuiteren
ondanks de drukte en warmte een geweldig feest!!!
~N~
Heb me heerlijk vermaakt!
~~Andy~~
ik vond deze moh beter dan raise cain
Bruut feesie.....:respect: RTC :respect: :bounce:
™KORTEKAAS
Zeer vet hoor(Y) alleen nooit je telefoon vergeten, je vind elkaar nooit mee terug:P
Masters is zeker goed verlopen :D beetje warm beetje druk maar hoort erbij:D
º¹³Patrick
was super feest kompleet uit men dak
» Joeri
Mn 1e feestie,, onvergetelijk!! Partyraiser en RTC ware egt gek!!!

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D