Was Knalleuh!!!!!!!!!!!! vooral op het einde met PartyRaiser en Smurf
beetje erg koud bij de kluisjes maar verder wel vet hard gedraaid alleen de volgende keer ga ik niet meer naar masters in nederland word veelste commercieel allemaal
was wel vet feest! wel warm en bij die ingang was zekers kut!! maarja ken nie alles hebbe veel bekenden gezien
Was gwn een knalfeesiej
De muziek was super, t geluid deed t ook lekker.. maar de aankleding was bagger, lasers e.d. En wat was de E.H.B.O. druk zeg..
Early Rave Was Zeker Goed wel zwaar naar de kanker nu
( Angerfist ) ( Partyraiser :respect ( Mecano twins ) voor de rest veel te warm veel te veel mense die nokkiej zijn gegaan en muziek had wel harder gekunt feest krijg van mij een 6
De vip was één grote grap, maar verder was 't wel bertie
heel geslaagd feest wel een beetje warm maar dat maakt niet uit hihi volgend keer zeker weer xxx
Was super feestje goed geluid!!! alleen jammer dat je zo lang moest wachten om binnen te komen
Was leuk feestje, vond Dortmundt alleen beter. Lange rijen bij ingang, niet al te goedkoop bier maar werd weer lekker gedraaid Veel jonge mensen, doe maar weer 18 jaar en ouder
1 uurtje rijden,,, en fucking 1 uur en drie kwartier wachten om binnen te komen door 5 poooooortjes ...!!! binnenkomst erggggg slecht geregeld verderssss alles Toppie goede sfeer relaxte muziek
super feest!! zaal 3 best eindelijk is een grote terrorzaal zo als hoordlkkr hard iedereen draaide er super beste PARTYRAISER!!!! drinke te duur wc goed geregeld een goeie zit ruimte beetje waarm maar beste masters afgelopen 4 jaar in nederland
voor de Visitor die z'n scene opdroeg aan Rob!! Het laatste uur was zeker knalluh!! Supervet feestjuh!! Industrial zaal was !!!! Keiveel relaxte mensen! Echt 'n bruut feessie!!
was wel een mooi feestje, jammer dat het bijna 1,5 uur duurde voordat ik binnen was en het geluid in de hardcore zaal mocht wel wat harder. Verder was het weer lekker warm binnen. Neophyte was zoals gewoonlijk super, maar Unexist en Partyraiser waren echt het allergruwelijkst
Industrial Zaal Goed Gedraaid! O.A. Tieum, Destroyer, Negative A, Unexist & Partyraiser DJ Smurf Vs The Vizitor Was Gewoon TE Bruut(O.A. die Alles Kapot Actie van The Vizitor )
Kheb het superrr naar me zin gehad , maar had er misschien tog wel iets meer van verwacht, precies frenk, het ene moment was et knalle en et andere moment was het een beetje je van het
't was een zeer geslaagd, vet mooi feessie... ('n Veel Betere locatie en beter geregeld als thialf!!)... is echt wel beter als je VIP kaartjes hebt!! vip was wel mooi
Was zkrss Zwaaar dollleeeuuuhhh........Promo, Neophyte, Bass-D, King Matthew en Partyraiser egt heerlijk gedraaid. In de gang was het lekker koel da was zkrs btrss
heftig
Bij het binnenkomen dat je zo lang moest wachten 3 kwartier ofzo was een beetje slecht geregeld en van het drinken dat zo duur was en verder was het een goed feessie
goed vermaakt alleen drinken een beetje duur (beetje jammer)
Het was weer een klotezooi met de rijen!! eerst bij de ingang, zet auto vooraan op de parkeerplaats, moeten we helemaal om de hallen heenlopen? Daarna de lange rij bij de ingang, dan denk je hé hé, ik ben er, en dan weer een rij voor de wc, en dat is een zeer trieste bedoeling, ik zo'n bandje halen, uiteraard krijg je aggressie in de rij. Verder was het feestje gewoon top-niveau zoals het hoord te zij op MoH-feesten! goed gedraaid redelijk geluid! niks aan de muziek op te merken dan TOP! en sfeer was ook OK
vond het maar een matig feestje.. eerst GVD een uur en een kwartier in die kut rij gestaan.. eenmaal binnen was het GVD super druk overal en veels te warm (als je van de reunionzaal naar de main ging was het net of ze in de main de verwarming aan hadden staan) ..het drinken was te duur en die flesjes waren klote want daar flikkerde je iedere keer overheen.. In de main werd je helemaal gek van die klote knipperlichten dus nee.. vond het een onvoldoende..
Jah was super gaaf feestje jammer voor t lange wachte bij de ingang maja...
Zeker goed vermaakt!! Vince gaf ook een goed setje weg ,,, zo kan ik elke DJ wel zijn complimenten geven!! Twas gewoon een goed feest makkelijk zat :: Ik zal zeker niet de enigste zijn die wat te zeuren heeft over de ventilatie , 5 min hakkuuuuh 3Liter zweet :: Maar verder in 1 woord geweldig
was zeker goed feesie aleen dat klote bier volgende keer beter bier en de prijs vondt ik ook wel een beetje te
Heerlijk knetterfeest!! Tieum, nosferatu en smurf SNOEI! Best vermaakt
Promo(terror tegenwoordig ofzo) had in de oldschool zaal moeten staan Dana in de main! Verder was echt top goed geluid niet TE druk !!
Vet feest alleen jammer dat onze wiet is afgepakt
was een zeer geslaagd feestje!! heb me wel vermaakt. manu
was een geweldig masters of hardcore! geweldige show, goed geluid, mooie effecten! gewoon fantastisch, zoals een hardcore party hoort tezijn! deze zal ik niet snel meer vergeten ook mooi dat ze die kop bij de entree hadden nu! erg leuk gedaan dat je er onder door moest, was net alsof je in de bek moest om masters binnen te treden! mijn waardering voor deze editie van moh: ronduit geweldig!
Blij dat ik hier heen ben gegaan.. Promo & Unexist Wat ken dat Italiaantje hard draaien zeg...!! Zoals hij Attack & Microtronic uit de speakers blaast ken niemand..!!!
was leuwk feest ook omdat het me eerste was maar toch top en drukte.. en idd nadeel zijn die flesje lkker handig voor inknijpen maar ga er op staan en je breekt je poten maja..
GEWELDIG!!!! Zeker Neophyte!!!! J.D.A. & Paul Elstak op het einde, Fantastish gewoon!!!! Jammer dat het op het einde zo ineens was afgelopen echt ineens ram stil... kon nog lang genoeg blijven doorgaan
Dik vet klarinet! ][
Vies duur kut bier !! Voor de rest SUPER feest Veel beter dan thialf
Zeker goed feest! alleen de binnekomst was kut door zo lan te hebben moeten wachten, en dan proberen ze je te vermaken met constant hetzelfde deuntje van 15 seconden ...Maar tog super gedraaid!
super party we are come with a bus from germany with 100 people. Pictures and a video http://www.unitedhardcore.de (German InterNet side of www.hard music ent.de) next masters in Germany it continues paddddddddddddddyyyyy & nice greetz at all niederland party freaks....
Wat een klote feest. Te druk en het was echt fucking benauwd en ik werd ook gestoord van dat knipperlicht. Verder werd er wel redelijk gedraaid met als hoogtepunt Neophyte
Was opzich wel gezellig feestje maar k had er veel meer van verwacht.. viel me een beetje tegen, op t einde begon ik pas beetje los te komen (rond half 7 ofzo ) voor de rest was het wel gezellig veel bekenden en er werd opzich lekker gedraaid, alleen promo verneukte zn set aant begin voor de rest
ja was wel goed feest alleen de geluid was te zacht en was kkk warm en dat kut gasten van die meelopers ik vind masters tegen vallen alleen partyraiser en strooije was goed in die terror zaal was goed dat was lekker stampen
neophyte wou ik altijd al een keer zien en ik vond ze kk masterlijk die gasten weten echt hoe je een showtje moet geven al duurde het maar een half uur , voor de rest kk gruweliujk feest
Was weer een geslaagd feestje, alleen die hitte btje beursgebouw idee haha... Er hing ook een sfeertje. Kortom niks op aan te merken! dikke aan iedereen die ik ben tegen gekomen
Smurf & The Vizitorn waren echt Super en het geluid was ook super...Moet zeggen dat de sfeer relex was
Rij was echt kut, ik stond er echt lang in Verder ; klote sfeer mja !! FORZE & RTC de gekstuh, helemaal losss !!!! Verder Waxweazle en Predator sloot lekker af
VET feestje weer....sfeer heel relaxed.Strak geluid en psychedelische lichtshow waren TOPPIE. En de DJ's???....Petje af voor de strakke sets hoor. luchtverversing had wel veel beter gekunt. Het was overal smerig rokerig en warm. Duz geen plaats waar je ff kon afkoelen (en dat was best wel nodig....wiew)
enige pluspunt was de platenkeuze van de dj;s in de main & early, helaas vond ik het geluid diep triest, platen die oversloegen en de sfeer was om te kotsen..
lache feestje!!!...geluid kon wel iets harder in de hc en de airco ook..!! verder goeie muziek gedraait!!!!!!!!!!! en die kutrije waren minder..maar verder
Wow.... 1 van mijn betere feesten ooit Serial killaz, DAY-már, dana, buzzfuzz waxweadle...PartyraisER!!!!!!!! voor de dj's echt TOP hard gebeukt...!! laatste 2 uuren zijn me goed bijgeblefen...PARTYRAISER mah partyraiser is de man die echt alles kan...supper set wes echt vet lopen dwalen met mede gabbers lijpo's door dat gangen complex was echt uber vaag feesie..vanmorgen 10.00 aangekomen in leeuwardem...after gaan bij de hofnar 23.45 wask weer thuis zondag .. :pill:
Het was een zeer goed feest vond ik !!! Ik ben meerdere malen lekker los gegaan en ervan genoten. Vooral bij Partyraiser die echt super draaide. De biertjes waren mij te duur voor het mooie en het geluid was niet echt sterk aanwezig. Als ik een zaal binnen kom lopen wil ik gewoon geconfronteerd worden met de harde sound dat hardcore heet en niet een geluidsterkte van lik me reet. Okee mabey till next time.
gewoon 1 woord SUPER HAMSTER FEEST o dat zijn er 3
ja wa zal ik eens zeggen? heb wel betere feesten meegemaakt maarjah wel lekker dicht bij huis dit keer en TjappieH was wappie dus dan is ut altijd goeie he
heel goed vermaakt van half 3 tot 3 in de early.... voor de rest was t geen hol aan en veel te warm.. en zouden VIP's geen recht hebben op airco ? DAMN zweethok op dat deck
industrial zaal was meesterlijk reanimator, manu le malin, DESTROYERRRR, stormtrooper & smurf vs Visitor en producer.... alleen de rij was kut.. verder een zeer goed feestjuh
Was weer geslaagd, pijn aan mn poten nu maar dat is iets goeds Alleen die flesjes waren klote, DAY-MAR, Vince, Angerfist Maar was weer lekker warm en mn waaier ging gvd ook nog eens naar de klote
Knalluh enige wat tegenviel was die rij in ut begin
Eerst 1,5 uur onwijs benauwd in de rij gestaan.. dan kan je éindelijk binnen, en dan moet je bonnen kopen Echt téveel geld!! Fucking duur, en die hitte.. viel mee dat ik niet flauwviel, ging kapot daar Maar al met al wel naar me zin gehad!
Heb me onwijs vermaakt samen met mijn moppie alleen een beetje jammer van die buschauffeurs die te laat waren dat was wel wat minder....
Sfeer was goed, werd lekker gedraaid, alleen veel te druk.. En stiekem vergelijk ik het toch met Dortmund en dan valt het natuurlijk helemaal in het niet..
Was wel ok, maar had er meer (early rave) van verwacht.....ik bedoel terror (RTC) in the Reunion Area het was duidelijk niet zo vet als bvb THE HISTORY OF HARDCORE maar ok genoeg bekende koppen weer gezien in my hometown dus wel ok
zekers een leuk feestje, met name door de groep, dikke voor jullie allemaal,paul en JDA heerlijk, ben alleen v eel verloren, mn beurs, huissleutel, een t-shirt, sleutel op kluisje laten zitten hierdoor de borg niet terug gekregen, mn beltegoed is de klote op!! zielig he
Wat een bruut feest. Het optreden van RTC was echt weer master. Enige minpuntje waren de wachtrijen bij het binnenkomen
vond het maar een bagger feest prijs van drank lag behoorlijk hoog en veel te veel aso mense die nergens respect voor hebbe VISITIOR heb voor mij me avondje nog beetje gered
Het was wel een gezellig feest maar dat was dan ook wel alles ja het geluid was beter als de keren ervoor maar het was veel te warm en te druk www.worldofhardcore.nl voor foto's
Knalleuh feestje alleen pokke warm the smurf vs vizitor was top meccano twins waren flop!!!
Werd goede muziek gedraaidt. het was Supper Gezellig
Heb me daar super goed vermaakt, ben bijna heel de avond in the reunion area geweest, wat hebben ze daar goed gedraaid zeg en ik vond de sfeer daar geweldig, hoop gabber handjes gegeven en iedereen hakte weer, zoals het HOORD!! Super feest!!
Uitverkocht druk maar niet te druk..lauw bier? smaakte toch koud want je lichaamstemp was 45 graden...Alles was VET, en zo een drukte binnen laten komen maakt rijen ja duhh..Smurf klapper..samen met Vizitor:Computer Kapot-Computer kapot
Reunion Arena super zwaar lomp lopen stuiteren op de goede oude muziek alle Dj's uit de Reunion Arena bedankt zwaar vet feestje van gemaakt (volgende keer bier goedkoper)
Nosferatu heb ik ook zeker gemist!! Maar partyraiser en smurf waren zeker niet slecht
Hallo mensen, twas op zich wel een leuk feestje, maar next time ons niet meer gezien, twas erg warm, kutflesjes op de grond, het geluid werd ook beperkt.... en volgens mij komen er steeds m,eer kleuters op die commerciele feesten... maarrrr ondanks dat, t beukte gewoon wel lekker maar next time kleinere feesten, of de leukere buitenfeesten...
De industrial zaal was echt kicks ass, tijdens smurf en the vizitor ben ik helemaal los gegaan , vind wel dat art of dance hun feesten wat meer mag decoreren....
MOH op zijn best!! Het was echt een super feest Industrial was echt goed!!!! Volgende keer maar weer in de brabant hallen alleen dan zonder die lange rijen bij de ingang en dat veel te dure bier
Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386