Weer een lkkr feessie hoor.. alleen de hitte en die klote rijen, verderss goed vermaakt.. angerfist..
Was zeker weer genieten mensen met wie ik allemaal was BEDANKT voor deze avond mede dankzij jullieSjattie jammer dat je dr niet bij was heb je egt gemiste deze avond Paul&JDA Heb me zeker goed vermaakt
Vond het wel weer een leuk feessie, alleen de rijen bij de ingang waren te lang en op sommige plekken was het te warm...verder
waren er mensen die ''beter kom je niet '' te druk vonden vond hier beetje veel te druk ma wel zeer goed vermaakt vooral einde in de Industrial zaal vet hard gedraaid helemaal toppie!!!!
zeker leuk feestje maar ja zoals al vaker gezegt is geworden NIET MEER DAN LEUK
echt geweldig
lang gewacht om binnen te komen en binnen te warm maar voor de verderest
Supervet feestje Pavo--> Echt goed bezig
t kon wel weer eens wat beter wat een fuck feest zeg t is dat ik me eigen kon vermaken met vrienden anders....!!! gewoon te veel tutjes en kleuters daar
jaja was zeker vetjes daar mijn beste masters tot nu toe , mer die pils was idd niet te zuipe
wel een heerlijk feestje was wel lang wachten voordat we binnen waren t was ook te warm ik had bijna ut idee van ik val hier flauw en toen viel er naast mij iemand flauw daar schrok ik wel van...maar wel goed vermaakt!
was een goed feestje paar kleine dingen die beter kunnen maar dat blijf je altijd houden en vip was ook zwaar relax volgende masters weer
het was echt een vet feest, nog nooit op zo'n druk feest geweest. Live set van Neophyte vond ik wel vet. het geluid was gewoon goed, het was niet oorverdovend maar das juist goed...voor de rest veel te duur drinken maar het was de moeite waard
super feest!! zaal 3 best eindelijk is een grote terrorzaal zo als hoordlkkr hard iedereen draaide er super beste PARTYRAISER!!!! drinke te duur wc goed geregeld een goeie zit ruimte beetje waarm maar beste masters afgelopen 4 jaar in nederland
echt super relaxed feest van begin tot eind geweest
was wel een mooi feestje, jammer dat het bijna 1,5 uur duurde voordat ik binnen was en het geluid in de hardcore zaal mocht wel wat harder. Verder was het weer lekker warm binnen. Neophyte was zoals gewoonlijk super, maar Unexist en Partyraiser waren echt het allergruwelijkst
Industrial Zaal Goed Gedraaid! O.A. Tieum, Destroyer, Negative A, Unexist & Partyraiser DJ Smurf Vs The Vizitor Was Gewoon TE Bruut(O.A. die Alles Kapot Actie van The Vizitor )
heb me weer prima vermaakt, beetjuh van de wereld maar dat mag, alleen wat duur zeg die bonne voor de rest geweldig, nog gelachen ook op de terugweg wat wil je nog meer
KK BRUUT FEEST.. TERRRORRRR UBER ALLES!!!!!! .. maar dat drinken fuckin duur.. 3 bonnetjes voor 1 POKKEUH flesjew bier .. maar het geluid was SUPER!!!!!
Verpletterende indruk aangezien ik was gaan liggen! zoooow fucking benauwt en warm...
lol
ja mense was wel weer grappig vanacht promoEN PARTYRAISER WAS WEER FF KK HARD BEZIG
IN 1 WOORD: GEWELDIG ECHT WEL VET ZKR VOOR HERHALING VATBAAR
was weer genieten alleen enkeltie begaf het op het einde een beetje.... vince & J.D.A hebbe weer wat heerlijke herrie neergezet fotos staan op www.party-fotos.nl!
supergaaf feest. kleine tegenvaller was de drukte en de warmte. maar de muziek en de sfeer maakte het zeker goed. toppertje
was super vooral industrial zaal yeah.. wel kut heet en kut druk.. en veel wawa's ma verder echt GEWELDIG!
Was bloedheet maar echt super vet!
VET feestjejda
wat un super feest was dit, enige minpuntjes ware die kut lichte en de slechte decoratie
super vet feest ook veel bekende.. lekker knalle in de industrial zaal (de andere waren trouwens ok kei vet maar wie weet waar da filmpje staat van smurf en the visitor want zown vent was dat aan het filmen, sinds lange tijd niet meer zown leuk feestje gehad
Geweldig feestje Goed gedraaid alleen beetje warm ha Terrorzaal was tog wel ut betere werk hehe Super Feestjee,, Voor herhaling vatbaar
het was egt een KNAL FEEST jmmr dat er in het begin zo een lange rij stond en over die bonnen sloeg ook nergens op maajah ik had het egt wel naar me zin!! Smurf,,The vizitor,Unexist
super feest geweldig gedraait van alle dj die ik heb gezien ik vond wel dat in alle zalen een beetje dezelfde stijlen te horen waren en veel te warm en en veel te druk maar ja
was cker un geslaagd feestje, industrial zaal was beter dan ik had verwacht, vooral reanimator, manu le malin, THE DESTROYER, stormtrooper, the producer en smurf vs the vizitor.. alleen de rij was veelste lang en het bier veelste duur.. verder geslaagd feestje
wachtrij was te lang. kenne de foullieerders nie meteen ook t kaartje scheuren? of zijn daar gecertificeerde mensen voor nodig? was errug geslaagd feestje partyraiser!!
Was echt een knalluh feestje...zeer geslaagd...Op naar de volgende masters
Leuk zo'n gratis feestje. Sfeer en muziek in de Early was over het algemeen super, alleen Darkraver kwam het ff verpesten op het eind, heel mn zin weg. Alleen veel te warm daar... ongekend!
Super naar mijn zin gehad maar alleen een beetje heet in de hardcore zaal(main) en de ingang was te klein je moest wachten om er in en of uit te komen respect voor DJ Paul en Vince
Zeker beter dan verwacht, iedereen in de Industrial Arena draaide echt supervet (behalve Partyraiser en Unexist)...meisje uit de rij waaar was je nouuuuu ??
Ik heb me echt super vermaakt!!! Er mag trouwens wel een keer wat aan die lange wachtrijen gedaan worden...En twee bonnetjes voor een zeven up...Schandalig!! Maar verder echt een topfeest!!! Partyraiser
superwarm, me eige de tering gezweet.. maar wel superfeestje! alleen jammer da we vroeger naar huis gingen, ik wilde nog niet!!!
TWAS ME EERSTE MASTERS MAAR CKER WETEN NIET DE LAATSTE!!
Monsterlijk feest weer, ze kennen het wel godverredomme! iig zwaar goed naar me zin gehad, enigste minpunt vond ik de sfeer vanaf ong de helft, leek wel een kerkhof...
was leuwk feest ook omdat het me eerste was maar toch top en drukte.. en idd nadeel zijn die flesje lkker handig voor inknijpen maar ga er op staan en je breekt je poten maja..
echt gezellig feest! geluid was goed! en de sfeer was ook goed! partyraiser
was kei doll Jammer dat het zo druk was maar GOED GELUID daar dat had ik echt niet verwacht!! KenkerDOL Volgende keer weer masters in de brabandhalle(A)??
Lekker feessie!! Goed geluid.. Alleen iets te warm in de main.. Verder lekker ge
super party we are come with a bus from germany with 100 people. Pictures and a video http://www.unitedhardcore.de (German InterNet side of www.hard music ent.de) next masters in Germany it continues paddddddddddddddyyyyy & nice greetz at all niederland party freaks....
Ondanks de lange wachtrij zeker een top feest gehad! Toppers: Destroyer en Predator
in de rij nog geen 10min gestaan. was alleen veelste druk en veelste warm!!! en wat een kk bende op de grond met die kut flesjes maar voor de rest was het weer een top feessie!!!!!
vette ruime locatie, vette zware bass maar wel behoorlijk duur drinken.... mag van mij wel weer daar!
GEKTEEEE BESTE MOH SINDS TIJDEN!!!!
werd kei gek van die knipperlichte bove in de mainzaal.. ook een beetje jammer ware de duizende mense die afgevoerd werde... verder was 't of te heet of te koud en ze hadde er iets meer 'n show van moge make... maar ondanks alles wel een super feestje!!
ja was wel lache alleen die bavaria flesjes :dead:
Super feestje geweest! Ben alleen in de reunion zaal geweest, maar oh wat was dat gaaf! Enne totaal geen last gehad van een wachtrij... binnen een kwartier stonden we binnen!
Feestje was , lekker PARTY - PICS gemaakt in me standje van DANCE TOOLS. Me collega's waren top. En Eric we maken een goed team Lekker naar NEOPHYTE geweest voor Danny en volgende zekers weer. Leuke mensen ontmoet op me standje en iedereen was relaxt. Gewoon TOP en lekker kunnen voor iedereen die ik ken
nou wat een feest zeg.. aan het begin d8 ik GADVER nationale doodkijkwedstrijd.. en helemaal geen sfeer.. maar dat kwam helemaal goed.. het werd een super feest dana + bass D + predator :respect
Rij was echt kut, ik stond er echt lang in Verder ; klote sfeer mja !! FORZE & RTC de gekstuh, helemaal losss !!!! Verder Waxweazle en Predator sloot lekker af
van de lineup klopte geen kut, is wel jammer want ik heb hierdoor eea gemist. verder superstrakke keiharde sound, ben helemaal uit me pantty gegaan. plees waren wel weer ranzig...
VET feestje weer....sfeer heel relaxed.Strak geluid en psychedelische lichtshow waren TOPPIE. En de DJ's???....Petje af voor de strakke sets hoor. luchtverversing had wel veel beter gekunt. Het was overal smerig rokerig en warm. Duz geen plaats waar je ff kon afkoelen (en dat was best wel nodig....wiew)
Het was weer toppieee mensen, alleen warmte mocht wel wat minder en voor de rest Respect to Neophyte en jammer dat ze gestopt werde in hun echte act, laat ze lekker gvd
volgende x meer terror!!!!! wel een grote zaal trouwens afgelopen zaterdag.... zoals t hoort
1e & vooral laatste keer MOH voor mij Was echt een wereldfeest maar TE MASSAAL voor mij Meerendeels gezeten omdat de rondjes lopen hopeloos was. Erg warme en benauwde temperaturen. Hierdoor veel kotsende party-mensjes gezien **Reuinion Zaal was ZWAAR BRUUTJES**
Jammer van de sfeer (of eerlijk gezegd GEEN sfeer..) ieder stond (ipv danst) en liep maar een beetje rond te lopen.. en mensen grow up, wat is er nou zo leuk aan om compleet verrot en verlebt er bij te lopen door overmatig drugsgebruik?!?!?!
industrial zaal was meesterlijk reanimator, manu le malin, DESTROYERRRR, stormtrooper & smurf vs Visitor en producer.... alleen de rij was kut.. verder een zeer goed feestjuh
dit was zeker weer eens een geslaagd feessie van moh alleeen tering druk en benauwd maar voor herhaling vatbaar dit is de eerste keer sinds tijden da ik me eigen zo vermaakt heb op moh en jammer da er veel mense nie tegen een douwtje kenne maar daar had ik bij de industriel geen last van gelukkig en ze moeten die klote flesjes afschafe want da is nie te zuipe zo laters
Het was wel een gezellig feest maar dat was dan ook wel alles ja het geluid was beter als de keren ervoor maar het was veel te warm en te druk www.worldofhardcore.nl voor foto's
Heb me daar super goed vermaakt, ben bijna heel de avond in the reunion area geweest, wat hebben ze daar goed gedraaid zeg en ik vond de sfeer daar geweldig, hoop gabber handjes gegeven en iedereen hakte weer, zoals het HOORD!! Super feest!!
Was wel weer lekker, in ieder geval iets bter geluid....eindelijk Heb me wel lekker vermaakt en er werd best lekker gedraaid Partyraiser en natuurlijk day-mar waren lekker bezig
was echt een kei vet feest zeker goed vermaakt.. wel tering heet ... maar ja boeie.. was top
Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386