Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!! Esmée !!
Toppie!
!!­ santino !!­
Was Knalleuh!!!!!!!!!!!! vooral op het einde met PartyRaiser en Smurf:D:D
beetje erg koud bij de kluisjes maar verder wel vet hard gedraaid alleen de volgende keer ga ik niet meer naar masters in nederland word veelste commercieel allemaal
was wel vet feest! wel warm en bij die ingang was zekers kut!! maarja ken nie alles hebbe:D veel bekenden gezien:)
Was gwn een knalfeesiej:D
De muziek was super, t geluid deed t ook lekker.. maar de aankleding was bagger, lasers e.d. En wat was de E.H.B.O. druk zeg..
:respect: Early Rave Was Zeker Goed :respect: wel zwaar naar de kanker nu :D
heftig feesje
vet
Super vet feest :bounce:
(6) meges!!!!­ (6)
KK BRUUT WAS EGT SUPERVET :P
(DH)_id&t
( :respect: Angerfist :respect: ) ( :respect: Partyraiser :respect:) ( :S:X Mecano twins :S:X ) voor de rest veel te warm veel te veel mense die nokkiej zijn gegaan en muziek had wel harder gekunt feest krijg van mij een 6
De vip was één grote grap, maar verder was 't wel bertie :D
heel geslaagd feest wel een beetje warm maar dat maakt niet uit hihi volgend keer zeker weer xxx
Was super feestje :bounce: goed geluid!!! alleen jammer dat je zo lang moest wachten om binnen te komen :S
***­DarkAn­gel***­
Lekker feesje :bounce:
**­Desibel**­ o:)
Super feesiej:D
**Marijke:[
heb me wel vermaakt moet ik zeggen...rtc :D:D super
leuk feestje weer......kan nie anders zeggen :bounce:
Jaa superrr!!:D Alleen heet en drukjes...
*..CaRoLa..*
Echt een Leuk Feestje .. Heb Me zeker wel VermaakT :) !!
*^*leonie*^*
was weer een leuk feessie!!Tijd ging weer te snel :s
lekker feestje!! super vermaakt!! al1 btje te warm..
echt geweldig :P
lang gewacht om binnen te komen en binnen te warm maar voor de verderest :bounce:
was egt un geslaagd feest volgende x cker weer :D
*­hardco­retomm­ie*­
Was leuk feestje, vond Dortmundt alleen beter. Lange rijen bij ingang, niet al te goedkoop bier maar werd weer lekker gedraaid :D Veel jonge mensen, doe maar weer 18 jaar en ouder :S
*Jeroentje*.
Was een Lekker feesiej Alleen beetje Wazig allemaal...:vaag:
*KILLA*
partyraiser :respect:
*RaNa*
1 uurtje rijden,,, en fucking 1 uur en drie kwartier wachten om binnen te komen door 5 poooooortjes ...!!! binnenkomst erggggg slecht geregeld verderssss alles Toppie(Y) goede sfeer relaxte muziek :D
*ReblletjuH*
Heb Me Prima Vermaakt:yes: Was Toppie(Y)
superfeesie!! helemaal naar de tering !!
overhet algemeen matig af en toe leuke muziek.
- Miranda --
Waanzinnig als je het vergelijkt met Thialf ;) :bounce: heerlijk staan springen :D :cheer:
ECHT MEGA GAAF! goed vermaakt :D! Zonde dat Angerfist niet beter gedraait heeft..... :nee:
-->Vage Mus<--
vet feest aleen erg warm :d
--Ivo--
vet feestje hoor :D
-=­{NIJNTJUH}=­-
Tering vet feest gek volgende keer weer:P:P
-> Yvonneke <-
goed geregeld
-BoNe-CruSheR-
FUCKIN VET
-LINTJE-
Was een sgon feest! Blij dat ik mn beste pf maatje heb ontmoet, En mn sgatje Kenneth :D
-NL- kevkuh -NL-
fucking vet feest wir na lange tijd!!! alleen te heet verders kei bruut!!!!!!!!
-x Maartje x-
super(Y) :respect: The Vizitor en smurf :respect:
:bounce: Had dit zeker niet verwacht :respect: was goed te doen, geen Thialf meer!
Jezus echt super vet gewoon!
..­°Jacqu­eline°­..­:woep:
..HEET!!!! maar dankzij m'n waaiertje zeker goed vermaakt..:woep:.. masterlijk feestje :cheer:
.::scar::.
super feest!! zaal 3 best eindelijk is een grote terrorzaal zo als hoordlkkr hard iedereen draaide er super beste PARTYRAISER!!!! drinke te duur wc goed geregeld een goeie zit ruimte beetje waarm maar beste masters afgelopen 4 jaar in nederland
.×.Lausje.×.
:respect: voor de Visitor die z'n scene opdroeg aan Rob!! Het laatste uur was zeker knalluh!! Supervet feestjuh!! :bier: Industrial zaal was (Y)!!!! Keiveel relaxte mensen! Echt 'n bruut feessie!! :vaag:
warm denk!
040_­Linda_­[EHV]:­respec­t:
Megaaaa vet feestjee !!! :bounce: Heb me goed Vermaakt !!
party raiser smurf en the visitor waren ceker goed bezig
100%galbak
was een heftig feest hakkuh
:respect: Vol HakkuH :respect: T was weer een ECHTE Masters :yes: Iedereen die niet is gegaan heeft echt wat gemist :zuipen: TERRORZAAL was HEERLIJK :bounce:
muziek & geluid ware goed:)sfeer viel kon beter:yes:
3lis4h
heerlijk heeeeeeeeeeeeeeerlijk lekker fijn.......................vet goed vermaakt :yes: :D
super :bounce: alleen als ik politie en of beveiliging had moeten tellen in de hallen, was ik nu nog niet klaar....jezus wat een hoop:yes::frusty:
::Enzyme-Gabber
zeer geslaagd feesjuh Angerfist !!!:p
::Grietjuh::
helemaal geweldig!!! Volgende x weer denk :bounce:
Smurf & The Vizitor . Producer .. en Destroyer :respect: super :D
:bier: goessie :bier:
was weer een lache feest:bier:
was wel een mooi feestje, jammer dat het bijna 1,5 uur duurde voordat ik binnen was en het geluid in de hardcore zaal mocht wel wat harder. Verder was het weer lekker warm binnen. Neophyte was zoals gewoonlijk super, maar Unexist en Partyraiser waren echt het allergruwelijkst :respect:
:bier: zummers gespuis :bier:
konde wel wat meer ingange geregeld worde:swerd goed gedraait gewoon un vet feestje:respect: zeker voor de herhaling vatbaar:):yes:
was wel lache alleen ze hebben teveel man binne gelaten geluid mag ook wel wat harder heb geen piep in me oren en ja bavaria:S
:bier:­GeRtOs­:bier:
kicke fisje echt masters helemaal perfect
:bier:­NEOPHY­TE HARDCO­RE:lij­n:
HARDCORE - DE _ HARDE _ KERN _ DE _ ONDERGROND _ SUPER .. NEOPHYTE
:bier:­rosivi­seren:­bier:
JAH WAS MOOI :D
:bounce: Cr@­zy Chick :bounce:
prima vermaakt :yes:
:bounce:B 2 the art:bounce:
Industrial Zaal Goed Gedraaid! O.A. Tieum, Destroyer, Negative A, Unexist & Partyraiser(Y):yes: DJ Smurf Vs The Vizitor Was Gewoon TE Bruut(O.A. die Alles Kapot Actie van The Vizitor :[ ) (Y):yes: :respect:
:bounc­e:oppe­rstamp­er:bou­nce:
ja was wel een kk gaaan feesie:)
:bounce:vd peej:b­ounce:
het was helemaal geweldig super feeest !!
:devil:B*­tch:devil:
Super feest heb me best vermaakt alleen vond het decoratie niet zo super maar voor de rest (Y)
veel te warm, maar wel leuk! (Y)
lol
Nice Party_*(Y) Partyraiser :respect:
:Lijn:­[NL]Va­ge Alco[N­L]:lij­n:
Was zeer zeker heel goed te doen.
:ROT: Speed Zeeuw :ROT:
Whoei!!!! was echt een VET feest! beetje enorm warm en druk maar dat mocht de pret zeker niet drukken! Angerfist ging heerlijk te keer :bounce:
IN 1 WOORD: GEWELDIG ECHT WEL VET :d ZKR VOOR HERHALING VATBAAR
toppie feest:yes:lekker gedraaid. outblast:respect: (KLOTE STROBOS:sDAT WEL)
:vaag: :bounce: BlonTjee :bounce: :vaag:
Helemaal top (y) Alleen op het laatst helemaal kapot heb toen nix meer meegekregen...
Tegek! alleen Neophyte met zn commerciele shit! vr de rest helemaal ok,, partyraiser & tommyknocker!!! nog bezig met revalideren!
:X:D
was wel chill feessie alleen de vip stelde totaal niks voor :(
:xtc:NL-Björn-NL:xtc:
zker goed feestje(Y) aleen was wel kenker warm
het was weer top :D:P
Helemaal geweldig dit feest vooral JDA vs Paul ware goed:|
Geweldig!! Heb me weer goed vermaakt..
<->JaspeR<->
geweldig
<Noise is my Message>
Manu Le Malin, Reanimator, Destroyer, The DJ Producer, Partyraiser in 1 woord GEWELDIG!!!!!!!!!
Was Weer een gesllaagd Feesie Geuid Kon beter!!
=jimmy=
was ckrs vet feestje!! partyraiser ,smurf en the vizitor klapte er op:D!!!!!!!!!!
>> Esther <<
Kheb het superrr naar me zin gehad :D , maar had er misschien tog wel iets meer van verwacht, precies frenk, het ene moment was et knalle en et andere moment was het een beetje je van het
>>>M@­u®it$­<<<
www.ieder1 van de kaart.nl :D
was cker gaaf! alleen erg warm!
Superfeessie!!!! ok slechts 2e Masters in mn leven, maar ik vond ut geweldig :):)
>PAULLIE<
geweldig
MECCANO TWINS heerlijke set, goed feest ! prima !
[[*­Duracell Hardcore Bunny*­]]
Super super gezelli feessie! All1 wat een kk flesjes op de grond, enkel is egt na de klote:@:@:@
KUTFEEST !!
opzich goed! maar t werd later te druk!
:respect:
[DNA] VL!­3XXX [DNA]
met je kut poten!!! was vet feest!!
[FR] DARKCORE TERRORRIST [FR]
ja t was gewelidig goed geluid alleen de aankleding was wat minder maar voor de rest een top feest :P:P:P
[G@BB€R]JaHa
't was een zeer geslaagd, vet mooi feessie... ('n Veel Betere locatie en beter geregeld als thialf!!)... is echt wel beter als je VIP kaartjes hebt!! vip was wel mooi
[l.­R.­f] [NL] Raver [NL [l.­R.­f]
zeer zeer zeer zeer zeer zeer goed feest
:respect: :respect:
[NL] Jack sparro­w:boun­ce: ay ay
cker mooi feesie :jaja: 't was alleen kut warm binne
[NL] stefke [NL]
egt een super feest!! goed geluid lekkere line up :D
[NL] † Reldel Lucky 13 † [NL]
Supper geil feesie! :respect:
Zwaar vet (Y) Lekkere Terrorrrrrrrrr!!!
[NL]:d­evil:.­.­Terreu­rSmurf­Je..­:devil:[NL]
VEEEELS te druk..!! :S was om de zoveel tijd weer iedereen kwijt..:P.. VIZITOR & SMURF..:respect::D(Y)
[NL]>R­OY<[NL­]
:bounce: was een vet feestje heb me goed vermaakt dus kortom geslaagd (Y)(Y)(Y)
[NL]R0B3RT
WAS SUPER GEK
[NL]sp­eedfre­ak24[N­L]
Was echt een bruut feest:D sfeer en geluid waren perfect gewoon:D
kk vet feest(Y)
[SF] Trip_­O B)
Partyraiser, The Destroyer. The DJ Producer :respect: dik feest :D alleen jammer van de drukte :S om over de warmte maar te zijgen :no:
[ZndG]Xyco
vooral early was vet , main ging ook wel goed. lang wachten bij de entree maar zeker een top feesie !!
beetje tegenvaller
^^Nigel^^
was een goed feesie :D super grote zalen en t zag er leuk uit....t was alleen fokkin warm idd
_Eliane_
was zeker een GEWELDIG FEEST !!!
_Rubje_
geslaagd feest! :bounce: :D
A_vT
(Y) feesje, goed geluid, all1 jammer dat ik zo naar de :vaag: was en het zo warm was...
ADHRé-tjûh
In een woord GEWELDIG!!!!!
Neophyte was beste van de avond.... Had me goed kunnen uitleven...:D
He Mr Pierre ook hier?
Meesterlijk!!!!! Volgend jaar ZEKER weer denk!!!!
Alcoholic!
Was zkrss Zwaaar dollleeeuuuhhh........Promo, Neophyte, Bass-D, King Matthew en Partyraiser :respect: egt heerlijk gedraaid. In de gang was het lekker koel:D:D da was zkrs btrss
heftig
Bij het binnenkomen dat je zo lang moest wachten 3­ kwartier ofzo was een beetje slecht geregeld en van het drinken dat zo duur wa­s­ en verder was het een goed feessie
was kkdol
B*­R*­O*­E*­K [NL]
Brabanthallen kutlocatie
b-e-e-r
Snoeihard
Geweldig feest! prachtig geluid.... en ANGERFIST 4 Life!!!!
Kan niks anders zeggen, het was echt een fucking vet feest!!! spacede em volledig door:D vizitor maakte het op het einde helemaal vet!!:bounce:
Bart---
wow was echt een vet feest zeker goed gedraaid heb me prima vermaakt
bassie2
chill
Bearded Jeffke
1 woord vet feest alleen duur bier daar!!!
Ben_Wazug
was men eerste feest en kijk al uit naar 11 maart outblast :D
de ingang was klote maar het feest was ech goed superrrrrrrrrrr
bitchje
het was echt een superrrrrrrrrrrrrrrrrr feest en knallen gewoon
black bassie
goed vermaakt alleen drinken een beetje duur (beetje jammer)
Het was weer een klotezooi met de rijen!! eerst bij de ingang, zet auto vooraan op de parkeerplaats, moeten we helemaal om de hallen heenlopen? Daarna de lange rij bij de ingang, dan denk je hé hé, ik ben er, en dan weer een rij voor de wc, en dat is een zeer trieste bedoeling, ik zo'n bandje halen, uiteraard krijg je aggressie in de rij. Verder was het feestje gewoon top-niveau zoals het hoord te zij op MoH-feesten! goed gedraaid redelijk geluid! niks aan de muziek op te merken dan TOP! en sfeer was ook OK
BlOnDiE-LiCiOuS
Het was gewoon egt gezellig,,, alleen te warm en te druk veder was alles oke :D !!!!
MOH was Super!! Muziek voor in bij de DJ in de main zaal was ook zuiver !
BNI-AnnEs
hehe was echt wel lache jaa!! :)
vond het maar een matig feestje.. eerst GVD een uur en een kwartier in die kut rij gestaan.. eenmaal binnen was het GVD super druk overal en veels te warm (als je van de reunionzaal naar de main ging was het net of ze in de main de verwarming aan hadden staan) ..het drinken was te duur en die flesjes waren klote want daar flikkerde je iedere keer overheen.. In de main werd je helemaal gek van die klote knipperlichten dus nee.. vond het een onvoldoende..
Jah was super gaaf feestje jammer voor t lange wachte bij de ingang maja...
BomenBoer
Vond het waardeloos maar enige biertjes later is het wel wat geworden
Bram1985
Loopfeestje :D ook leuk op z'n tijd met zoveel bekenden !!
[K]utjuh.NL: je moet ook niet helemaal achteraan sluiten he doos! wij waren met een half uurtje binnen :yes: maar een goed feestje, dat wel (Y)
Burn™
was zeker wel een vet feest
Bussum
eerste x masters maar zowieso niet de laatste!! sfeer was super, had ik niet verwacht! echt(Y):D
Caatje btbw
Het was weer eens zeer Bruut :yes: Producer, Unexist, Partyraiser :respect: helden vd avond :D
Cavello
:respect:MASTERS:respect:
ChRiS
was weer eens zeer goed te doen ;P
Christijan
niks mis meej horrrr
Cleo-tje (L)
geweldig
Cntr7
Vette shit in de Industrial Arena :jaja:
Cor.S
was wel een geinig feestje..... jongens wat was het gezellig...:D we gaan snel weer vissen he:D
Heb me zeker weer vermaakt! :-D
Corsa
te gek angerfist was de beste daarna outblast vs tommyknocker
CuBe A.­K.­A SqUiT(­L)ivan­a
jah het was zekers wel een lekker feest:D 10X beter als de2 in thialf volgende keer weer:):P
het was.... DOPE DOPE DOPE DOPE!! :D
D'n bolle:bier:
ge-wel-dig:D alleen bier was duur:(
D-Jamez
SMURF AND THE VIZITOR :D :respect:
D3my :woepwoep:
goeie muziek, lelijk decor, veel te warm maar wel blij datk nie in die kk rij heb hoeven staan wachten.
Echt super vet Feestje :D
Damir.
Geluid stond hard maar veels te druk
daniQue*
was zeker weer gOeiie.. hendiG vette b-day gehad :P..
Top feesiee :bounce:
Darkch­ild198­1
HEB ME SUPER VERMAAKT EGT KAN NIET W8EN OP DE VOLGENDE MASTERS OF HARDCORE :P
Darkco­ntroll­er
Zeker goed vermaakt!! :bounce: Vince gaf ook een goed setje weg ,,, zo kan ik elke DJ wel zijn complimenten geven!! Twas gewoon een goed feest makkelijk zat :) :: Ik zal zeker niet de enigste zijn die wat te zeuren heeft over de ventilatie , 5 min hakkuuuuh 3Liter zweet :P :: Maar verder in 1 woord geweldig :respect:
was zeker goed feesie aleen dat klote bier volgende keer beter bier en de prijs vondt ik ook wel een beetje te
Heerlijk knetterfeest!! Tieum, nosferatu en smurf :respect: SNOEI! :D:D Best vermaakt (Y)
De party-schranzer
jammer dat ik toen nog niet wist wat industrial was
De Rialiteit
Early zaal van begin tot eind knallen !! Super sfeertje overal !! MOH was stukken beter dan ik had verwacht.. (y)
Death By Design
super sfeer super geluid egt top niks aan te klagen da van de plee's was ook dik handig :P
Denicos :/
Geweldig vermaakt. Super feessie. Mijn eerste masters, maar zeker niet de laatste die ik bezocht heb. En nu ga ik slapen ! massol
het was weer is kk vet ik was wappie niet te houden!!!!!!!!!
Dikke_­Tinus :honger:
100% geslaagd! Echt heerlijke party, en Paul op het eind: KLASSEE!! Echt supervette nummers draaide hij erdoor, YEAH!
dirty john
kut feest
ECHT SUPER VOLGEND JAAR WEER!!!!
DJ TERROX
ja vet!!!!...
Dj-Fly
goed uit men dak gegaan zeer geslaagd feest op naar de volgende
djthevirus
egt geweldig feest alleen jammer van de warmte en de drukte bij de wc's
doarhakkuh
fantastisch feest
was goed geslaagd feest.. beetje lange rij, maar was het goed waard (Y)
Dokuh
terielexxxxxxxx :D :D :respect:
KUT FEEST
super feesjeeee hooorrrr !!! PARTYRAISER :respect:
Draadlooz
was echt kk bruut
DrumDJ
Promo(terror tegenwoordig ofzo) had in de oldschool zaal moeten staan Dana in de main! Verder was echt top goed geluid niet TE druk !!
Vet feest alleen jammer dat onze wiet is afgepakt
was een zeer geslaagd feestje!! heb me wel vermaakt. manu :respect:
was een geweldig masters of hardcore! geweldige show, goed geluid, mooie effecten! gewoon fantastisch, zoals een hardcore party hoort tezijn! deze zal ik niet snel meer vergeten:D ook mooi dat ze die kop bij de entree hadden nu! erg leuk gedaan dat je er onder door moest, was net alsof je in de bek moest om masters binnen te treden! mijn waardering voor deze editie van moh: ronduit geweldig!
Eck
Bij de ingang was het een teringzooitje verder was het een goed feest!!!
Ik heb me wel vermaakt binnen, alleen veel te druk...veel te warm...en veel te duur :yes:
Eilram.
Veel te heet! :o Maar wel goede locatie (Y) Enne.. Bier was inderdaad erg duur! :x Verder wel relaxt :D
ElectroDanny
het was een gaaf feest alleen jammer van die eeuwige rijen en drukte, en van de cd's die oversloegen, wel dikkere bass als de meeste feesten!:bounce:
Super Feest :bounce:
Ennair
VIP was chill met die matrassen :P Geluid ging wel :) Verders goed vermaakt :jaja: 100x btr dan Thialf O:)
Wat een vette mega super kei kewl gaaf feest!!! Whoehie!!! Zo moeten ze er meer organiseren. Alleen in het vervolg de airco wat beter afstellen!
ErikE
was een goed laage avondje :D afterparty ook
eS*­bier :bier:
nou geluid was weer KK ,sfeer was ok:bier: was geen heineken:( industrial zaal:respect:
Esta Loca Kipjah
Was echt een zwaar hard rlx feestje voor herhaling vatbaar zeker wel :bounce: TommyKnocker & Outb­last Partyraiser :respect:
Etherpaniek
mooi feessie :D:bounce: toppertje (y) :yes:
was weer super feessiiee!!!! :cheer:
Extreem-Knif
Blij dat ik hier heen ben gegaan.. Promo :respect: & Unexist :respect: Wat ken dat Italiaantje hard draaien zeg...!! Zoals hij Attack & Microtronic uit de speakers blaast ken niemand..!!!
Fc den boschweg :bier:
Super Feest!!!!
Feller
TWAS ME EERSTE MASTERS MAAR CKER WETEN NIET DE LAATSTE:p:p!!
Flexy
zouden mijn opmerking gelezen worden
was leuwk feest ook omdat het me eerste was maar toch top :respect: en drukte.. en idd nadeel zijn die flesje lkker handig voor inknijpen maar ga er op staan en je breekt je poten maja..
Foltergeist
top feest, in 1 woord geweldig :D
Early rave was van begin tot einde knallen drank was veelste duur
Freaky­hardco­re
Super feest !! moest wel uitkijke waar je liep want de hele vloer lag vol met plastic flesjes XD was geweldig:)
Angerfist was echt te goed, verder wel redelijk lomp!! Volume Hardcorezaal viel alleen op en neer. Verder goed te doen dus
helemaal los!!
Furne$$
Mega Dit was weer een MoH met klasse zoals het hoort
G-NiLES
hmmm veel te lang wachten aan het begin, maar het was de moeite waard!! de early en de main waren vetI ben ook nergens anders geweest (A) )
g0nn_^
Egt een super feestje..:bounce:
moet ik echt een menig geven :P echt het was een SUPER FEEST volgend jaar weer maar dan duitsland
Gary's
t was echt sppr vet
gas met die zooi
bonnen waren te duur en het was veel tewarm veder was het geweldig
Gassen met die zooi!!!­
Goed geluid, leuke sfeer, veel bekenden.....geweldig feestje!!!!
Gewoon-ieS
angerfist :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: stuiterballenterreur
Gilz
:respect: Producer :respect:
Gods Unwanted.­be
GEWELDIG!!!! Zeker Neophyte!!!! J.D.A. & Paul Elstak op het einde, Fantastish gewoon!!!! Jammer dat het op het einde zo ineens was afgelopen echt ineens ram stil... kon nog lang genoeg blijven doorgaan
:D Dik vet klarinet! :| ][ :doetiwoep::woeptidoe:
Vies duur kut bier !! :( Voor de rest SUPER feest :yes: Veel beter dan thialf
h4l?
lekker feesie hoor :D :P
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
Locatie goed - rij oke - aankleding kut - geluid goed - sfeer goed - overall GOED ja was leuk idd klote flesjes
Hakkuh­bar:bo­unce:
super feest, goede sfeer... heb me weer prima vermaakt.. alleen jammer dat de wc's zo gruwelijk druk waren...
HANKEH
SUPER VET FEESTJE WEER ALS VANOUDS VAN DE KAART
Hard Creation
zeeeer geslaagt :yes::bounce:
Zeker goed feest! alleen de binnekomst was kut door zo lan te hebben moeten wachten, en dan proberen ze je te vermaken met constant hetzelfde deuntje van 15 seconden :S...Maar tog super gedraaid! :D
Hardcore Angel
Ik vond het echt gaaf (K)(K)
Hardcore Puddingfan
zalig feestje:D
Hardcore_­Nick
Was zeker een top feest :D Alleen het was veel te warm daar binnen, maar voor de rest zeer goed vermaakt :D
Hij was lekker :)
Hardco­repind­a a.­k.­a.­ Ferdo
was echt een vet feest! vooral de oude hardcore zaal ! wat een geluid!!
hardco­rerave­r
(Y) was een mooi feestje(Y)
Dik Vet Bruut!!!! !!! :D :cheer:
HardTours
super party we are come with a bus from germany with 100 people. Pictures and a video http://www.unitedhardcore.de (German InterNet side of www.hard music ent.de) next masters in Germany it continues paddddddddddddddyyyyy & nice greetz at all niederland party freaks....
harry in de warry!!!­
gewoon te vet voor woorden kan niet beter!!!!!!!
Hazinh0
Wat een klote feest. Te druk en het was echt fucki­ng benauwd en ik werd ook gestoord van dat knipper­licht.:S Verder werd er wel redelijk gedraaid met als hoogtepunt Neophyte :yes:
hc-89
was weer lekker hard, vet feesie:D
Een nacht om NOOIT meer te vergeten:P
was wel een geslaagt feest :P alleen jammer dat het zo warm was !!!
Mijn eerste Masters en ik vond het helemaal geweldig!! Van begin tot eind! En mensen er valt altijd wel iets te zeiken toch???
echt een super vet feest motte we vaker hebbe
methurs feest ging goed
hey jonguh!!­ lulululu
was weer lululululululul koekliwappie :vaag:
I.T
Was echt kogel. had zelfs een wandelbingo
zeer goed genoten tot een uur of 7
Was opzich wel gezellig feestje maar k had er veel meer van verwacht.. viel me een beetje tegen, op t einde begon ik pas beetje los te komen (rond half 7 ofzo :S) voor de rest was het wel gezellig veel bekenden en er werd opzich lekker gedraaid, alleen promo verneukte zn set aant begin :S voor de rest (Y)
Inteso
Hilmoldol:D
helemaal SUPER
J-olie
Wasz eg un super feestje :bounce: Helemaal los:D
J.(F)
Was wel te doen.... beetje minder maar goed ;)
J070 :hyper: :beer:
Op de muziek van Unexist, Partyraiser, en Smurf vs The Vizitor liggen stampen!! Harde terreur :D:D geslaagt helemaal super
JaapS
VET :bounce:
jaily hardcore addicted
het geluid enzo was goed was alleen veel te warm daar binnen
Jappiee
ik vond het echt super, me eerste grote feest en dan zo 1, alles was egt goed vooral de sfeer en de muziek
jef4ever
ja was wel goed feest alleen de geluid was te zacht en was kkk warm en dat kut gasten van die meelopers ik vind masters tegen vallen alleen partyraiser en strooije was goed in die terror zaal was goed dat was lekker stampen
JeffuS
Super vermaakt (Y) Vond intree wel mee vallen was ong binne 20 min binne :P:D
Jennifer!
Rijen waren inderdaad lang.. en stonden ook nog eens in de verkeerde rij :/ Maar was echt kicken feest !! Goed vermaakt... :jaja:
JeroentjeW
SUPER feest. Early rave zaal was mega vet. MC RAW haha wat een gek. geluid was super dus prima vermaakt
vond het wel gruwelijk alleen had er meer van verwacht en naar mijn mening werd er niet al te best gedraait behalve paul elstak en jda(Y)
JORAM.. ;P
ja was gewoon super(Y) ZEELAND was weer goed vertegenwoordigd!!..
in de early was het zeker wel gezellig alleen was ik vaak iedereen kwijt:P en zelfs in mn 1tje had ik volop lol mja was een geslaagd feessie von ik
joyce SuPpReSsOr
was zeker een goed feesje...(mag ook wel een x :p)
Was super vet feestje heb me goed vermaakt :bier: alleen het bier was wel vroeg op:S
Mwuuh... TE lang wachten bij binnen komen, TE heet, TE druk, TE duur zuipen..... maar verder wel goeoed vermaakt :P OLA!? g.h.b.o. :D
Zoo was echt wel een vet feessie!! :D
gewoon een superfeest!! ANGERFIST :respect:
Justiified
relax :D
Ja idd,, KK DOL!!!1:D
KARMA
Jammer dat het de laatste keer in nederland is (dat heb ik gehoord):(, MoH de beste!!!
Kaycie
geweldig feest maar lange wachtijd ingang
KeesBeezZ (KSBZ-ReKordZ)
!!!!!!!!!!NOOIT MEER DIE HARDE GORE BAVARIA FLESSIES!!!!!!!!!!!
ja was wel lache:D alleen die bavaria flesjes :no: :dead:
KiD-PokeR
Was wederom een supergoeie MOH!! Weinig wazivolk en sfeer was echt goed...Mainzaal viel errug tegen! Maar de Reunion maakte dat weer helemaal goed..:p
Was goei feesjuh, vooral terror zaal zkr zkr! :respect: PARTYRAISER :respect:
Koffietijd
te VET
Krissie82
Whaha wel weer mooi feestje hoor (y) :bounce: :P
co0;
neophyte wou ik altijd al een keer zien en ik vond­ ze kk masterlijk die gasten weten echt hoe je een­ showtje moet geven al duurde het maar een half uu­r :respect: , voor de rest kk gruweliujk feest
L!N
:bounce::bounce::bounce:Zoooo was mie vet! :kwijl: Vooral de early rave :respect: Bass D :respect:
LadyHardcore
was geweldig feessie(y) goeie sfeer, muziek was top & leuke mensen ontmoet :) wel btje te heet! maar verder voor herhaling vatbaar :p :respect:
Echt super!!!! Erg gezellig met Nageltje :d op naar Awake :bounce:
gewoon een top veest
Lars..
lekker hooooooorrr!!
Eerst gewerkt en dan nog lekker zelf de zaal in om te :bounce: ! :D Was zeker leuk!
LEELOYD
was weer een geslaagt fessie alleen jammer van de lange wacht rijen bij de ingang
da ging goed ja...goei geluid goed gedraaid goeie ­sfeer...gewoon een VET feest!:D toch??:vaag:
Leroy Himself
ja was cker een mooi feest leek wel een doolhof of ik was te vaag :):P
Lierenees
Was superdik!!! me eerste echte grote feest. sta op de foto en op de DVD :)
Lin :devil:
Was weer een geslaagd feestje, alleen die hitte :s btje beursgebouw idee haha... Er hing ook een (y) sfeertje. Kortom niks op aan te merken! dikke (K) aan iedereen die ik ben tegen gekomen
LinsePins
Beetje jammer dat je zo lang moest wachten!!! Maar voor de rest was het super!!!
als je praat over een superfeest pfffffff dit was egt KLASSE GOED TE PASSE
Lisi
super feesie! was om 10:15 binne ckr te doen ! was toppie!!!
live to party
het was echt een super goed feest. heb me uitstekend vermaakt :bounce:
Ljmichael
was egt geslaagd
goed feest alleen da geluid mocht wel wat harder
Luca Flex
Deze wil je nie hore........ Die moe je voele!!!!!
M E L A N I E
ik dacht in het begin dit word echt niks :no: wat een drukte. maar het was echt SUPER!!! :bounce:
M o e n s s
heb me wel vermaakt oor :D alleen beetje druk
M1ch
Was zeker vet overal goeie muziek :D(Y) volgende keer weer:bounce:
was echt een goed feest heb lekker de hele nacht staan :bounce::bounce:. alleen vond ik al die flesjes op de grond erg irritant
het was een ijselijk vaag feessie:xtc:
Mama van Quinty (L)
Smurf & The Vizitorn waren echt Super en het geluid was ook super...Moet zeggen dat de sfeer relex was :D
Rij was echt kut, ik stond er echt lan­g in :S Verder ; klote sfeer mja !! FORZE & RTC de gekstuh, ­helemaal losss !!!! Verder Waxweazle (y) en P­redator sloot lekker af :respect:
MARC:D
zag er mooi uit en muziek was lekker hard :D maar veels te druk & te warm... :(
MarcZwarK
VET feestje weer....sfeer heel relaxed.Strak geluid en psychedelische lichtshow waren TOPPIE. En de DJ's???....Petje af voor de strakke sets hoor. luchtverversing had wel veel beter gekunt. Het was overal smerig rokerig en warm. Duz geen plaats waar je ff kon afkoelen (en dat was best wel nodig....wiew)
Marissie...
Was lekkker feesieee Hakke als een mallle
Marjol­eintje­ee (L) Stuiterbal
Jammer vandie rot flesjes en de warmte.. Maar de rest was super :D :respect: Da Hustla :respect:
MarkDuffy
Ik moet zeggen heb me zeker vermaakt! geluid was redelijk, mocht iets harder, Sfeer was goed en is van mij part voor herhaling vatbaar :D
Masha....(k)
superfeesie!supersfeer(Y) heb het super naar me zin gehad:jaja: alleen de drukte en warmte was wat minder.....
Matthijs
was echt n vet feest :) leukere sfeer dan ik had verwacht en r werd lekker gedraaid :)
Geluid was meesterlijk! :respect: DV8 :respect: Partyraiser :respect: Art Of Dance Dit is 100x beter dan Thialf :respect:
Mel B)
enige pluspunt was de platenkeuze van de dj;s in de main & early, helaas vond ik het geluid diep triest, platen die oversloegen:/ en de sfeer was om te kotsen..
Michellûh..
lache feestje!!!...geluid kon wel iets harder in de hc en d­­­e ­airco ook..!! verder goeie muziek gedraait!!!­!­!­!!!­!!! en die kutrije waren minder..maar verd­er (Y)
Mike..-
KK de KK gruwelijk feest... iedereen heeft super gedraaid!! alleen die kut harde flesjes idd en mensen moeten niet zeiken over de warmte!!
Mikos
ja top feestje toch.. alleen die hitte en de ingang maarja.. verder lauw!
Mirtekke
was wir vet(Y)
Miss Fixet
geweldig
Miss Veertje
TOPFEESSIE Panic, Neophyte en Angerfist erg goed maarruh VINCE :respect::respect::respect: en broertje bedankt (y)
Miss-B100
echt 1 van m'n ALLERBESTE feesten !!! :) super de super!!!!.. maar wel iets te druk
MissMerrel :cheer:
sedgh
GRuwelijk feest :bounce:
Wow....:bounce: 1 van mijn betere feesten ooit :| Serial killaz, DAY-már, dana, buzzfuzz waxweadle...PartyraisER!!!!!!!! :respect: voor de dj's echt TOP hard gebeukt...!! laatste 2 uuren zijn me goed bijgeblefen...PARTYRAISER mah partyraiser is de man die echt alles kan...supper set wes echt (y) vet lopen dwalen met mede gabbers lijpo's door dat gangen complex was echt uber vaag feesie..vanmorgen 10.00 aangekomen in leeuwardem...after gaan bij de hofnar :smoke: 23.45 wask weer thuis zondag :p..:coke: :pill:
Het was een zeer goed feest vond ik !!! Ik ben meerdere malen lekker los gegaan en ervan genoten. Vooral bij Partyraiser die echt super draaide. De biertjes waren mij te duur voor het mooie en het geluid was niet echt sterk aanwezig. Als ik een zaal binnen kom lopen wil ik gewoon geconfronteerd worden met de harde sound dat hardcore heet en niet een geluidsterkte van lik me reet. Okee mabey till next time.
gewoon 1 woord SUPER HAMSTER FEEST o dat zijn er 3
Mister.
zeer goed vermaakt :) !!! Leef wel voor industrial zaal :respect:
Mitchel :bounce:
Zker zwaar dol feestje! k heb me zeer !!KOSTELIJK!! vermaakt !
Mitchv­andeLu­st
Unexist !! Kanker wreed gedraaid
Ondanks de :@ start die ik maakte toch toppie naar m'n zin gehad(Y) en d'r is altijd wat om over te zeiken, deze x vooral de warmte en de drukte weer! :bounce:
MR PIERRE
zo bruut feesie echt super vermaakt
mr turner
wat een hitte zeg, maja boeie. een super feest. meccano twins waren de helden van de avond :D
mr.­ de jong (heftige billie)
ja wa zal ik eens zeggen? heb wel betere feesten meegemaakt maarjah wel lekker dicht bij huis dit keer en TjappieH was wappie dus dan is ut altijd goeie he
Myrte*_­:BouNCe:
in een woord GEWELDIG!!! :bounce:
N A T H A L I E !­
wat een feest het eind was echt super ging mie hard :P
n0uky
nie mokken, lekker hakken :woop: woow wat een gruwelijk feestje :jaja:
Geweldig feestje :yes:
het was weer gezellig!!!! vince :respect:
nasi REDBULL GEK!­
Zeker master
Super feest! alleen 2 dingen te warm in pres! en drinken duurr XD
nel.nl
jaa was leukk!! vrij heet idd maar goed ken je hebbe... toch!?
neophyte hardcore
cker weer lekker goed dicht bij volgend jaar weer
Nexonai
heel goed vermaakt van half 3 tot 3 in de early.... voor ­de rest was t geen hol aan en veel te warm.. en zouden VIP's geen recht hebben op airco ? DAMN zweethok op dat deck
nick_R
:bounce: industrial zaal was meesterlijk :respect: reanimator, manu le malin, DESTROYERRRR, stormtrooper & smurf vs Visitor en producer.... alleen de rij was kut.. verder een zeer goed feestjuh
nienkeisgek
w88, w88 w88 en dan nog een s w88 en dan super vet feest maar dan ook nog w88 tot je er uit kan?!?!?
Nikkee_;
was weer laaguh feesje.. wel wa druk.. maar wel gezellig zo met veel bekende.. :respect: Partyraiser Smurf The Vizitor Unexist :respect:
Genoten. Corne de held van de avond! :respect:
Nilio
Mega vet feest!! Promo was gruwelijk!!
Was weer geslaagd, pijn aan mn poten nu maar dat i­­­­s iets goeds Alleen die flesjes waren klote, DA­Y­-MAR, Vin­­ce, Angerfist:bounce: M­aar was weer lekker warm en mn waai­er g­ing gvd ook­ nog eens naar de klote :[ :P
Knalluh :D enige wat tegenviel was die rij in ut begin :(
nl-partyraiser-nl
goed
Noizemarine
goei feesje (y) goed geregeld en veel bekende :D en VIP dek was (y) :D was gezellig :bier:
Nolz
oldskool :respect:
Eerst 1,5 uur onwijs benauwd in de rij gestaan.. dan kan je éindelijk binnen, en dan moet je bonnen kopen :O Echt téveel geld!! Fucking duur, en die hitte.. viel mee dat ik niet flauwviel, ging kapot daar :nee: Maar al met al wel naar me zin gehad! :cheer:
Heb me onwijs vermaakt samen met mijn moppie (L) alleen een beetje jammer van die buschauffeurs die te laat waren dat was wel wat minder....
Echt een kk mooi feest!! Volgend jaar weer :D
Oldskool TDV
Was een TOP Feessie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
Onderg­rondse Paultje
PROMO, D-PASSION EN PRODUCER :respect: en het geluid :d
Super Vet, voor herhaling vatbaar ;)
Oude PF :BIER:NL_­PSYCHO-RAT_­NL:BIER:
IN EEN WOORD SUPER
HET WAS EEN SUPER FEEST EN VOLGENDE KEER BEN IK ZEKER WEER VAN DE PARTIJ! :)
Party-girl
ik was ZIEK! :vaag: :bounce: maar wel vette party!
Was een goed feest dreunde vet hard en gingen goed los!!!!!! Goed geluid enzo jammer van de ingang:S
HYSTERIA FEEST
Persian Prins
t'was echt een zwaar doll fessje :D alleen beetje te druk
Piet.S
goeie muziek,heel warm,super vet feest!!!!!!!!!!
Pietje Puk!
MASTERLIJK!
GEWELDIG!!
Het was echt een super vet feessie (Y) :vaag:
podie
was wel een mooi feesje maar ik had er wel meer van verwacht
Popface
Sfeer was goed, werd lekker gedraaid, alleen veel te druk.. En stiekem vergelijk ik het toch met Dortmund en dan valt het natuurlijk helemaal in het niet..
poupoulossos
Was wel ok, maar had er meer (early rave) van verwacht.....ik bedoel terror (RTC) in the Reunion Area :S het was duidelijk niet zo vet als bvb THE HISTORY OF HARDCORE :no: maar ok genoeg bekende koppen weer gezien in my hometown dus wel ok
PRISCILLA.
:woep:
Wat een feest zeg :D er werd echt goed gedraaid! vooral in de reunion zaal :bounce: ckrs geslaagd!! :D
goeie party, alleen zacht geluid, voor de rest super!
Pure'n­dSweet (K)
Was een super feesie:D Heb me Prima vermaakt:D
Pussycat
Kwijl... Wat een feest!
Ra0ul
TOP FEEST!! ECHT HELEMAAL GEWELDIG!!!
Ralf-HKL
Dit was niet de beste MOH die ik meegemaakt heb, maar uiteindelijk was de avond zeker geslaagd. (Y) Alleen zo warm daar.............
Rammi
Wat een Feest!! Zeker genoten!! PARTYRAISER!! :D zeker man van de avond!!
Ratte Mat
super vet!!!!! alleen volgende keer meer medicatie mee nemen:P
Ravenstein Hardcore
de wachtrij was veel te lang en het was net iets te druk voor de rest een goed feest :bounce:
Razende Raapie™
was geslaagd
RemcoOcmer
was een leuk feest alleen het was wat te druk
Remko..!!
MOH Was Goed..Alleen Het Heeft 3 Kwartier Geduurd Voordat ikBinne Was..!!:S Ma Verder Was Het Goeddd:D
Geslaagde avond iedereen ging los echt (Y) (k) voor sanne de ehbo'er :P
VET MAR KK DRUK NI NORMAAL!
Roed/­Wit-Mestreech
Lekker feestje!!
Roelus ©
Smurf vs. The Vizitor:respect:
leuk feesie:D The Vizitor is gek:D:D hahaha Partyraiser :respect:
MoH heeft zijn naam weer omhoog gehaald bij mij! Superfeest! :respect:
Rowan
Wat een supervet feestje :yes:
Roy(026)
was me T feestje wel:P
Ruud.
Wat was het tog FUCKING Mooi
S-Style
Lekker hoor! Neophyte, Nosferatu & Vince erg goed gedraaid! Wel erg warm, maar je kan niet alles hebben:)
S2
zuiverrrrrrr feeest
Salvo
wahoooooooooo
Sanne:­bounce­::bier­:
zekers een leuk feestje:bounce:, met name door de groep, dikke (K) voor jullie allemaal,paul en JDA heerlijk:respect:, ben alleen v eel verloren, mn beurs, huissleutel, een t-shirt, sleutel op kluisje laten zitten hierdoor de borg niet terug gekregen, mn beltegoed is de klote op!! zielig he
sausje!!
Super feestje.. alleen een uur in de rij moeten staan, om binnen te komen:s:(
SDK
zeker wel kikke..!! 1 van de betere MOH's :P en TNX rietje.. ;) traditie in ere hersteld.. :D:yes:
sexy blue eyes
moest ff me draai vinden, maar toen ik hem eenmaal gevonden had........ :bounce:
Sharon.nl
kk kk kk dik
Sir Vincent
Was zeker wel vet, alleen duuuuur drinken:| industrial was zeker vet :respect: Anders ga je ff lekker met ze allen een joint roken in de benzinepomp:P hahaha
K had het beter verwacht maar t wasgoed te doen NEO :respect:
Sjefkuh
Kut wc's... De ingang hadde ze ook anders kunnen doen.. en was ook echt warm jah..maar het feesie zelf. ge­weldig.. en nu op door naar TotalRampage :D:D
SjefQe
t is da t thuiswedstrijd want t was un kutfeest
Smarkje
geweldig
Superfeest Smurf (y) Vizitor (y) Destroyer (y).... manu the malin :(:(
wat een feest ZWAAR te gek , hele nacht super gehad met de groningers (Y) TOP
SnotJong Aka GabberBas
was nog slechter dan ik eerst dacht maja niet alluhz was slecht SMURF war zekerz toppie :respect:
super feest
soooooooo dat was ff dire kwartier KAPOT gaan bij da Produca:respect: voor me brabantse homies: THANX:D
was wel aardig maar het bier was lauw op het laatst :S
Sound Maniac :banana:
super naar me zin gehad :D :bounce: wel lekker warm O:)
Spriet­sma!!!­!­
Vond de sfeer vet kloten, en een sauna was niets vergeleken met dat hok daar maar voor de rest wel goed vermaakt
Stefan­ieeee!­!!­
Masters was helemaal Los..VOlgende keer weer!!..SUper Kick..
stenniss
was wel lachen en idd eten en drinken godse duur maar voor de rest wel vermaakt ;)
stoeprand terreur
goei feest. destroyer, smurf en visitor draaide heerlijk
Stuiterbal (L) Marjol­eintje­ee
Heeerlijk feest! wel erg lang wachten om binnen te komen en 1 maal binnen erg warm :S Maar voor de rest was het echt perfect! :respect: MOH :respect:
vet goed
T e s s a..
was vet feestje :respect:
Tepke
Wat een bruut feest. Het optreden van RTC was echt weer master. Enige minpuntje waren de wachtrijen bij het binnenkomen
vond het maar een bagger feest :S prijs van drank lag behoorlijk hoog en veel te veel aso mense die nergens respect voor hebbe :@ VISITIOR heb voor mij me avondje nog beetje gered :respect:
Terreur Gabber
Echt een Geweldig Feestje :respect: Ging Knetter Hard :bounce:
Terreur_­op_­Wielen
Het was wel een gezellig feest maar dat was dan ook wel alles ja het geluid was beter als de keren ervoor maar het was veel te warm en te druk www.worldofhardcore.nl voor foto's
Knalleuh feestje alleen pokke warm the smurf vs vizitor was top meccano twins waren flop!!!
Werd goede muziek gedraaidt.:D het was Supper Gezellig:P
Terror_­Worldwide
was een lekker feestje(Y) vooral de INDUSTRIAL HARDCORE zaal :respect:
ja ging wel eigelijk de drinken haden ze goed koper moeten doen
Tess. 070
Zooo Masters was echt kk knalluh gek..Helemaal Roemtak Totall Loss!! :xtc:
Tessiej
Was egt super vet.. goei vermaakt
Tezzeret
Mega Feest!!!! Lekker Kunnen Stampun in de Industrial!!
The Desolate One
Heb me daar super goed vermaakt, ben bijna heel de avond in the reunion area geweest, wat hebben ze daar goed gedraaid zeg en ik vond de sfeer daar geweldig, hoop gabber handjes gegeven en iedereen hakte weer, zoals het HOORD!! Super feest!!
leuk avondje gehad
The Harder Styles 4 Life
het was kk knalluh !!!!
The Hellfire
Echt weer een geweldige MOH, ze hebben van hun fouten in het thialf geleerd!!
the lord of corrado's
hyper bruut heb me tijden niet zo vermaakt
Uitverkocht druk maar niet te druk..lauw bier? smaakte toch koud want je lichaamstemp was 45 graden...Alles was VET, en zo een drukte binnen laten komen maakt rijen ja duhh..Smurf klapper..samen met Vizitor:Computer Kapot-Computer kapot:P
Thjardo!
me 1e Masters:D:D:D het was echt geweldig een nach­t om nooit meer te vergeten(H), alleen fucking warm daar... maar verder helemaal uit me plaat gegaan
Tilburg Terreur :[
K von t tog tegenvallen:( Veeeels te warm, weinig (geen) aankleding, veels te druk en al helemaal in z­­aal 3 En veels te veel ClubKutte:S
Geweldig feestje...lekker dichtbij:D alleen jammer dat de line-up/timetable nie klopte...en waar was Nosferatu?
Toetie Wappie :bier:
Reunion Arena super zwaar lomp lopen stuiteren op de goede oude muziek alle Dj's uit de Reunion Arena bedankt zwaar vet feestje van gemaakt (volgende keer bier goedkoper)
Tony mallony
kut
Toonypack
mooi feesie,alleen kutrijen elke x,en wat een drukte!
trytryrty
k.u.t
Was Weer N Mooi BeGaai FeeSje!
Super mooi zoals gewoonlijk :bounce:
Twiztid Majik Ninja Entert­ainmen­t
prachtig en druk maja dat hoort erbij nie?
dr liep een gozer rond met geel shirt die fotos maakte.. iemand enig idee waarvan hij was? stuur me dan ff berichje (A) (K)
Upt3mp0_­K03ntj3
Was maar ok vond ik,Veel te veel f*cking drug gebruikers!!!!!
UTCA_Chin
Geweldig feest!!! Heerlijk:D THE DESTROYER :resp­ect: !!! Vizitor vs Smurf :respect: Terreur tot op het bot:P!
v@ndek@@rt
Zwaar relaxt man!!!
echt wel een lijp feesie
Vage Toellieee O:)
Nosferatu heb ik ook zeker gemist!! Maar partyraiser en smurf waren zeker niet slecht:P
Hallo mensen, twas op zich wel een leuk feestje, maar next time ons niet meer gezien, twas erg warm, kutflesjes op de grond, het geluid werd ook beperkt.... en volgens mij komen er steeds m,eer kleuters op die commerciele feesten... maarrrr ondanks dat, t beukte gewoon wel lekker :bounce: maar next time kleinere feesten, of de leukere buitenfeesten...
vdz
goed vermaakt op het feesje, alleen te druk en de ingang kut
Venneke
Zeker wel een mooi feest heb erg genoten in ieder geval
VibeKeeper
En Gaan!!!!!!!!!
vidal
super feest goede sfeer goede locatie was zkrs knalluh:)
zker fijn wauzen feestjuhh :D geluid was verder goed mah de hitte was ech nie normaal daar :S verDER (Y) :D
ben niet geweest
W ! M P ! E
Neophyte & JDA vs Dj Paul echt top :respect: ...Heb me zeer goed vermaakt:D
W.
ZEER GRUWELIJK GOED
een zeer vette afsluiter:respect"
WANGE
Gruwelijk bruut Feestje!!!!! Unexist :respect:
Wastah
Cker genoten Respect to all the dj's
WC-Knuffelaar
Was weer geweldig gister :D heb me duidelijk vermaakt. Volgens jaar weer :D
Webmeister
Master
whouwieeeee vet hoor:D
:)
whothe­fuckis­simon
Geschikt feestje :bounce: goeie sfeer goeie muziek alleen jammer dat ze geen pakjes lucky strike verkopen..
Why So Serious¿
Masterlijk
wierts gespuis
schaailijk
angerfist en partyraiser waren zeer goed bezig
Best feest:D TERRORR(6):bier:
XTieumX
Was cker vett FeesT Jhaa
XxPaRT­yGiRLx­X
:D was echt leuk , vip was beter als in het Thialf, Partyraiser, zeer goed geknald :D
Zero-Sub
k*t rij, k*t strobo/s, k*t drugsbeleid --> de een na de ander ko! Maar niettemin zeer de moeite waard ;-)
Zwoelio
Top feest! goede sfeer, Goeie muziek. alleen de plee's en de ingang was kut maar verder alles 110%
{Disfasion}
waar was nosferatu?
{KKF} v God Loss
was zeker weer ijselijk
{NL}jo­rdy{NL­}
was een vet feesie dat zeker :bounce: lkkr staan rondstuiteren
super sonisch wreed gewoon..........
ondanks de drukte en warmte een geweldig feest!!!
† Systeem Overleden †
Vond het wel een beetje tegenvallen
• Pure Poison °
Helemaal los gegaan :bounce:...was echt KNALLUH...:respect: Industrial Arena :respect:
©
:nocheer: jammer dat ik ziek was daardoor kon ik niet echt bewegen
© Mafkaasjuh .­ .­ ;­
Het Was Geweldig !! Partyraiser , Smurf En The Vizitor Maakte Het Helemaal (Y)
²³fren­chcore­d²³
De industrial zaal was echt kicks ass, tijdens smurf en the vizitor ben ik helemaal los gegaan :respect: , vind wel dat art of dance hun feesten wat meer mag decoreren....
MOH op zijn best!! Het was echt een super feest Industrial was echt goed!!!! Volgende keer maar weer in de brabant hallen alleen dan zonder die lange rijen bij de ingang en dat veel te dure bier
echt een zwaar vet feestjeee :D

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D