2006-02-19 ! (6) * N. * (6)™ ! Echt wel gezellig feestje.. heb me goed geamuseerd!!
2006-02-19 ! *Scalp 'M* ! Smurf & The Vizitor
Waarom moeten die harde kutflessies nou? Je breekt je enkels erop. Niet meer doen... foei! ow en drie bonnen voor een biertje is ook een beetje te! TOPPER! Dagmar je draaide ook weer errug lekker!!!
2006-02-20 ! CILLIT BANG ! zwaar te gek super vermaakt
wel erg warm en werd gek van al die flesjes op de grond
maar jah dat mocht de pret nie drukken
2006-02-19 ! SNYVES ! hoi
2006-02-19 !!! Gieps!!! was goed te doen allen de sfeer was ver te zoeken
reunion area klapte er flink op los
2006-02-20 !!!Ronald!!! vet gewoon hele nacht lopen te stampen goeie sfeer
industrial
3 munten godverdomme waar slaat dat op het was ook nog eens bavaria wat al niet te zuipen is hoe makkelijk wil je geld verdienen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
2006-02-19 was egt een super feessie!!
flink kunnuh hakkuh; weinig intro gedoe enzo gewoon kei hard gaaaaan!!
2006-05-02 Was gwn een knalfeesiej
2006-02-19 Early Rave Was Zeker Goed
wel zwaar naar de kanker nu
2006-02-19 was wel un vet feesje, helemaal los met The vizitor en smurf
2006-02-19 heftig feesje
2006-02-20 $undayBlo$$om KK vet
alleen die rij was echt volop kut
maar goed , het was zeker de moeite waard
PrOmO super hard!!!
2006-02-21 'Amy.. MOH : kk Doll Feestje
Op het begin gingt zeker lekker in de hardcore zaal maar Vooral op het Einde in de Terror.. Gruwelijk
2007-10-28 'SVEN! Het perfecte feest!
2006-02-20 ghehe heel vet goed feestje aleen jammer dak op tyd naar huis moest van weege hmm jah
2006-02-21 (6) meges!!!! (6) KK BRUUT WAS EGT SUPERVET
2006-02-20 (DH)_id&t (
Angerfist
) (
Partyraiser :respect
(
Mecano twins
) voor de rest veel te warm veel te veel mense die nokkiej zijn gegaan en muziek had wel harder gekunt feest krijg van mij een 6
2006-02-20 Was mooi feestie
2006-02-20 (HKZ) :xtc: PILLYWILLY :xtc: (BTT) zoals altijd masterlijk
2006-02-20 (L.V.R)Languh(L)hardcore__girll20 zeer goed
2006-02-19 2006-06-29 geweldig
2006-02-20 * Lennaert * super feesie !!! VIP is beter! en korter
volgende keer maar weer denk
2006-04-06 Zeer VET..Neophyte en Angerfist
2006-02-21 **Jensel** super vet
2006-02-19 Super feessie.... als t de volgende x weer zo is teken ik er voor!!
2006-02-19 *-kevin-* was gewoon te vet
2006-02-19 *:rOx&Paul:* geweldigggg
2006-02-20 lekker feestje!! super vermaakt!! al1 btje te warm..
2006-02-20 echt geweldig
2006-02-19 *Bless* twas wel
maar wel kk wreed
2006-02-19 *BONS][Mafkees][BONS* Zwaarvet vies bier
2006-02-19 *Dani* Het begint saai te worden..... Was weer supergezellig vannacht!
2006-03-16 *DestRoyed* geweldig
2006-02-19 muziek enzo was Super!! maar veeeel te warm, en al die rijen
2006-02-20 was egt un geslaagd feest volgende x cker weer
2006-02-20 EGT ZWAAAAR RLXXX
2006-02-25 *Lieke(L)Diederik* jaaaa KIckeee
2006-02-19 *life is pain* supper fees alleen de ingang kut!!!!!!!!!
2006-02-20 //\\//\\ [[]]] ||-||
2006-02-19 jaja
was zeker vetjes daar
mijn beste masters tot nu toe , mer die pils was idd niet te zuipe
2006-02-19 MEGA!!!!!
2006-02-20 *RaNa* 1 uurtje rijden,,, en fucking 1 uur en drie kwartier wachten om binnen te komen door 5 poooooortjes ...!!! binnenkomst erggggg slecht geregeld verderssss alles Toppie
goede sfeer relaxte muziek
2006-04-19 - # * Echt een toppertje
Brabanthallen
10 x beter dan Thialf !!
2006-02-19 Was egt een Vet Feessie,,
DJ JDA en PARTYRAiSER
2006-02-20 ECHT MEGA GAAF! goed vermaakt
! Zonde dat Angerfist niet beter gedraait heeft.....
2006-02-20 - ROL - Bruut feestje weer
2006-02-19 was weer een lache feesje !!!
2006-02-20 ---Kouter--- Super vet
, Partyraiser en Vizitor
Wel warm en druk!
2006-02-20 -->Vage Mus<-- vet feest aleen erg warm
2006-03-24 -BoNe-CruSheR- FUCKIN VET
2006-02-19 -kick 2006-02-20 -LENS- Zeker heftig vette terror
alleen kk warm man! en al da kut volk
2006-02-22 -stampe- geweldig
2006-02-20 -x Maartje x- super
The Vizitor en smurf
2006-02-19 Had dit zeker niet verwacht
was goed te doen, geen Thialf meer!
2006-02-20 Jezus echt super vet gewoon!
2006-02-19 .--danny--. cker wel een mooi feestje!!
2006-02-19 was ok maar had van m'n eerste keer masters beter verwacht bavaria bier
en die flesjes op de grond waren ook irritant maar is wel voor herhaling vatbaar
2006-02-20 Was wel vet feest. Alleen veel te druk en de bonnen waren veel te duur
2006-03-02 ...Wesley... dol
2006-02-19 ..nelis.. leker feest mensen
2006-02-19 ..†..Lilly..†.. dit was zeker een goedmakertje van vorig jaar
heb alleen meer rondgelopen,gelult en gesmsd..omdat ik de heletijd iedereen kwijt was
maare het was zeker knalluh
alleen die warmte,GVD had het idee dak in een sauna stond
2006-02-19 .::scar::. super feest!! zaal 3 best eindelijk is een grote terrorzaal zo als hoordlkkr hard iedereen draaide er super beste PARTYRAISER!!!! drinke te duur wc goed geregeld een goeie zit ruimte beetje waarm maar beste masters afgelopen 4 jaar in nederland
2006-02-19 040_Linda_[EHV]:respect: Megaaaa vet feestjee !!!
Heb me goed Vermaakt !!
2006-02-19 party raiser smurf en the visitor waren ceker goed bezig
2006-02-19 goed feest was alleen beetje te warm
2006-02-21 geweldig genoten, Grrrrrrr zeker sexy feest 100% vol staan hakken te gruwelijk om waar te zijn Grr te Sexy
2006-02-19 8)PWHH8) echt zoo super vet feesiej gewoon gvd echt jah goed gewoon haha
2006-02-19 weer best vermaakt
2006-02-20 :[ +*+ ANOUSKA +*+ was weer een kk dol feesie
heb het goed naar me zin gehad
was wel kei druk en warm MOH
2006-02-19 :banana:One2Annie! ut was TERREURRRRBRUUTT FEESIII!!! heb me goed vermaakt
2006-02-19 Goed feestje
Partyraiser
The destroyer
Wat een sets
2006-02-19 Smurf & The Vizitor . Producer .. en Destroyer
super
2006-02-19 was weer een superfeest !!!! mega gezellig !!!
2006-02-19 :bier: We roll dice, life is a gamble¹³ Goed feest, leuke sfeer
Voelde me alleen zelf niet zo goed. Klote dat het zo warm en druk was. Veel bekenden helaas niet gezien. En die knipperlichten waren ook nie echt lekker
Verder was het bier niet lekker en 3 munten voor 1 biertje
2006-02-19 :bier::rot: lammerik :rot::bier: hij was lekker!!!!keihard los geweest!!!top top top!!!!nog steeds pijn in me kop!!
2006-04-02 :bier:Cees geweldig
2006-02-28 was egt te gaaf.. alleen jammer van het zweten
2006-02-19 :bounce: --->miss mistery<--- :bounce: was zekers wel vet
alleen veel te warm
2006-02-19 :bounce: Cr@zy Chick :bounce: prima vermaakt
2006-08-06 was zeker wel goed!! wel erg warm en lange wachtrijen maar was zeker de moeite waard!!!!
2006-02-26 :bounce:[NL]Stuiterbal[NL]:bounce: Top Feest, vage mensen gesproken
2006-02-20 :bounce:vd peej:bounce: het was helemaal geweldig super feeest !!
2006-02-19 IN EEN WOORD GEWELDIG ZEKER VOOR HERHALING VATBAAR VEEL BEKENDE MENSEN GOEIE SETJES ALLES WAT ER VAN ZO EEN AVOND VERWACHT WORDT
2006-03-03 Vette Shit
2006-02-20 :D Fleur ze konden de volumeknop niet vinden!!
2006-02-20 :devil:B*tch:devil: Super feest heb me best vermaakt alleen vond het decoratie niet zo super maar voor de rest
2006-02-19 :devil:bartje:devil: was echt SUPER vet feesje:dalleen sloeg angerfist tege:sen ware de bonnetjes ngal duur
ma voor de rest super feest
neophyte
ik kan ni wachte tot et volgend feesje
2006-02-19 ja mense was wel weer grappig vanacht
promo
EN PARTYRAISER WAS WEER FF KK HARD BEZIG
2006-02-19 het was een super relaxt feestje volgende week weer van mij mag het hoor en ze draaide super goed alleen een beetje warm maar ja dat hoort erbij denk ik
2006-02-20 :respect:Neophyte-meid:respect: Was opzich wel te doen, Voor de jatter van mn telefoon: FUCK YOU!!!!!
2006-02-19 :respect:steef:respect: / gewoon te gek feest
2006-05-03 :rot: o0 Weske 0o :rot: zeer geslaagd feest
2006-02-20 was mo0iiii
2006-02-20 :X:D was wel chill feessie alleen de vip stelde totaal niks voor
2006-02-19 :Yes: Stam(p)Gast :Yes: 2006-02-20 :|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::| te lang wachten bij de entree..en veel teveel standaard nummers...beetje matig dus
2008-01-13 ;)nissan boy;) egt in 1 woordt geweldig op naar de volgende
2006-02-19 Geweldig!! Heb me weer goed vermaakt..
2006-02-19 ;RazZ :jaja: Was zeker wel een lekker feestje
Destroyer ,Waxweazle,weirdo en een heerlijke Afsluiter van Predator :worship: Genoeg plaats om lekker te hakken
Geluid was nie Super maar toch Goed
all1 klote van die warmte
en in de gangen van die gladde vloeren maar was echt een toppie masters
Volgende keer er zeker weer bij
2006-02-19 < Japie > goed feest hoor!!!
2006-02-19 zoals gewoonlijk, was gezellig MOETEN we vaker doen
Tot ziens @ de aankomende masters
2006-02-22 geweldig
2006-02-19 >>>ARIE<<< INDUSTRIAL ARENA was geweldig!!! hele nacht los gegaan met me gebroken poot hahaha ALPHEN TERROR!!!!!
2006-02-19 >PAULLIE< geweldig
2006-08-25 [ Aszjé ] Cker
VINCE
; Patrick je bent meesterlijk met je scratch
Tommyknocker
enne duchtig staan Fladdere
2006-02-19 [ Linda a.k.a Mini :bounce: ] Geweldig feest
Alleen wel lange rij bij de ingang dat was minder. Partyraiser!
Alleen dat pogo gedoe hé
2006-02-19 [->Pro-Female©™<-]Ronzzz©™ geweldig!!
wat een lampjes allemaal
2006-02-19 [[ NL ]] Maaike :bounce: Me eerste grote feest en k von t eg geweldig !!
all1 3 minpuntjes.. de flesjes,, de wachtrijen en de warmte.. Maar voor de rest egt top feessiej
2006-02-21 wat un super feest was dit, enige minpuntjes ware die kut lichte en de slechte decoratie
2006-02-19 Geweldig feestje
Goed gedraaid
alleen beetje warm ha
Terrorzaal was tog wel ut betere werk hehe
Super Feestjee,, Voor herhaling vatbaar
2006-02-19 [G]abbermui[S] Idd veels te druk..
Nn uuhm ja pogo was wel nodig om ruimte te creeren.. Wel geslaagd feesiej..
2006-02-19 [H4L] Hardcore Hooligan [H4L] ja het was een ruig feestje maar was wel harstikke warm binnen dat was wel klote
2006-02-19 [J]ohn Was echt een geweldig feestje
zekers de moeite waard!!!
2006-02-20 zo zeker kk vet feest
!!!
2006-02-20 [MKP] Keesie Feesie echt weer een super feest goeie lokatie!!! alleen beetje warm... verder geweldig vermaakt. super zo'n terror zaal moeten ze meer doen!!!!!!!!!!
2006-02-19 Soo dat was lekker feesje..! Day-mar erg nice !!Neophyte was ook erg goed
Afsluiter van J..D.A en dj Paul
2006-02-20 [NL] Ferreur in je eur [NL] Vond dat er goed gedraaid werd en een goeie sfeer, vond het alleen geen top feest. maar voor de rest
2006-02-19 Zwaar vet
Lekkere Terrorrrrrrrrr!!!
2006-02-19 Superrrrrrrr
2006-02-20 [NL]Calimero_*(L) Dolle Bedoeling
twas wir gezellig! alleen viel k bijna flauw van de hitte ma goed... voor de rest
2006-02-19 Ik heb maar een opmerking en dat is 3 munten voor een biertje voor de rest leuk feestje..
2006-02-20 kk vet feest
2006-02-20 [PPT] C@NDYMAN :speed: reunion area was zwaar vetjes!!
wel fu*king warm zeg..
2006-02-25 het was super gaaf lekker los gegaan
2006-02-19 [SF] Mycotoxine gezellig feesie
de hele avond early rave gestaan. alleen bass-d en king metthew draaide niet zoals ik van ze gewent ben
2006-02-19 [SF] Trip_O B) Partyraiser, The Destroyer. The DJ Producer
dik feest
alleen jammer van de drukte
om over de warmte maar te zijgen
2006-02-20 [THB] neocorps [THB] Het was zekers goed te doen en helemaal beter dat het Thialf stadion
2006-02-22 [THTH] poepiekuh [THTH] STIJVEPIKKENWERK!Vooral industriele/terror zaal.
2006-02-19 Was un kk doll feesje, vooral in de industrial zaal helemaal los!! werd goed en hard gedraaid.. Beste masters tot nu toe iig
2006-02-21 beetje tegenvaller
2006-05-15 Neophyte Angerfist :top:
2006-02-20 ][NL][ Dutchrebel ][NL][ Breda][NL][ Was zeker wel goed alleen de Vloeren in de gang waren maar beetje glad
2006-05-24 goed feest was dat
2006-02-19 _Rubje_ geslaagd feest!
2006-02-19 het was echt weer een super feest
2006-02-20 A.n.n.i.e B Super feest
KNALLUH!..Hihaaa
2006-02-19 Neophyte was beste van de avond.... Had me goed kunnen uitleven...
2006-02-21 Was een goed Feest, en ook nog es VIP. maar ooohw wat was het druk....!
2006-02-19 AJS Damn was zeker een top feest heb me zekers goed vermaakt jammer dat k niet iedereen gezien heb maar sfeer was top
2006-02-19 jaja mooi feesje dacht ik ma zo lekker hard
he jongens
2006-02-19 An_dre Industrial Arena was helemaal geweldig
2006-02-24 jammer dat ik ergens tussen hemel en aarde zweefde
volgens mij heb ik iets gemist wat supervet had kunnen zijn
2006-02-20 Antonio Banderas Vargas WAZIGE FEEST MAN!!!whahaha Eerste grote feest mar wel de beste!!!iedereen bekand wazig man!!die wijve mochte van mij wel wa langer doorgaan op de podium En de meiske nog R.I.P. dol in mijn bol....................
2006-02-19 Antrax. zo echt een heel vel feest. respect voor de reanimator, manu en unexist.
2006-02-20 Aszje was zeker weer de moeite waard, mooi feestje!
2006-02-20 B Was me eerste groote feest maar het was direct mega
2006-06-14 b-e-e-r Snoeihard
2006-02-19 ik vond het na wat biertjes toch een goei feesje
2006-02-21 Zeer goed geluid, wel errug druk (ook bij de ingang, daardoor re-style gemist!!) en warm! Maar heb me zekers prima vermaakt
2006-02-19 BaLKuM TeRRoR KKdol feestje!! Goei Geluid Goeie Sfeer!! Brabanthalle
2006-02-19 was egt wel super vet
2006-02-19 GRUWELIJK inderdaad !! Mijn eerste Masters .. maar zeker niet de laatste !! Early zaal was zwaaaaaar top
2006-02-20 bennoooo de gekste bruut feest op de rij na dan partyraiser en smurf was k dol
2006-02-20 berkenwoudehardcore!:bier: was een bizar goed feesie!!!
2006-02-19 berrys ingang was gewoon klote geregeld, ruim een half uur staan wachten.. binnen was het echt gruwelijk
en pogo is voor homo's ja
PARTYRAISER
2006-02-20 black bassie goed vermaakt alleen drinken een beetje duur (beetje jammer)
2006-02-19 leuk feesie, terror zaal was uber, in de chill out op de drugs info stand laatste uurtje uitgegaard
2006-02-19 Bolski :lief: Nicooltje Was zker gaaaaaaaaaaaan feest lkkr gebeukt met KUDEL
2006-02-19 BomenBoer Vond het waardeloos maar enige biertjes later is het wel wat geworden
2006-02-19 Br!L Zonder Br!L jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
2006-02-19 Bramcore was zeker weer knus
2006-02-20 [K]utjuh.NL: je moet ook niet helemaal achteraan sluiten he doos! wij waren met een half uurtje binnen
maar een goed feestje, dat wel
2006-02-19 Bris VETHEID
whoeiiii was egt wel relaxt feestje.. jammer van de drukte in het begin
2006-02-20 Heb zeer genoten van het optreden van de jongen die het rechterkant van het podium in de hardcorezaal opgeklommen was en de show steelde in zijn eentje....helemaal uit zijn kneiter en een echte gangmaker...wel jammer dat de security hem ervan af haalde...iedereen heeft een staande ovatie gegeven voor deze man
en gaf hem achteraf nog een zwaar applaus voor zijn optreden
en heb nog pinguins zien lopen...maar wist niet of iemand anders ze ook zocht
...ben ook ondertussen aardig geflikkerd
2006-02-20 Was echt een knalluh feestje...zeer geslaagd...Op naar de volgende masters
2006-02-20 Buzzy (L) Lynn.. Ik vond het echt helemaal goed! weer een succesvolle MoH!
2006-02-20 Was echt wel gezellig
2006-02-19 Cabronaaa:cheer: 2006-02-22 was zekers een bruut feest volgende x weer alleen weer jammer van de clubkutten die erwaren weer veelste veel ervan
2006-02-19 was echt een te gek feest
2006-02-20 mow leuk feest als je van drukte warmte en kindjes houd maar de terror in de industrial cave was wel leuk dus heb toch wel een beetje schik gehad
2006-03-31 Christijan niks mis meej horrrr
2006-02-19 chrizzle Leuk zo'n gratis feestje. Sfeer en muziek in de Early was over het algemeen super, alleen Darkraver kwam het ff verpesten op het eind, heel mn zin weg. Alleen veel te warm daar... ongekend!
2006-02-19 Clauu! Woow.. in één woord: GEWELDIG!!
2006-02-21 het was.... DOPE DOPE DOPE DOPE!!
2006-02-20 D-Check KEIHARD
2006-02-19 D-Jamez SMURF AND THE VIZITOR
2006-02-19 Zeker een Moooi Feessie!!
Heb me zeker Goed vermaakt vanavond!
2006-02-20 Damiano* Dat was tog egt wel een super bruut feesie heel de avond in de earltrave gestaan was knallen!!!
wel erg gezweten maarjah
2006-02-19 Manu le Malin
2006-02-19 DarkElement Geluid
Prijs consumpties (n) (3 bonnen voor 1 biertje
?) Temperatuur (n) zweette als een gek daar
rest
2006-02-20 was zeker goed feesie aleen dat klote bier volgende keer beter bier en de prijs vondt ik ook wel een beetje te
2006-02-19 De Vage Voorzitter Bennie Super
2006-02-21 dedamp gruwlijk zuiver
2006-02-19 Defecit geen woorden voor zo geweldig
2006-02-19 Den Old:P het was een mooi feessie!!airco mag wat beter geregeld worden ja
2006-02-19 BAM BAM BAM JAAAAA JAHAAAAAA
2006-02-19 Was wel aardig
2006-02-24 het was weer is kk vet ik was wappie niet te houden!!!!!!!!!
2006-02-19 Differens TE RELAX
2006-02-19 DJ ISOLATER terror zaaltje was goed te doen ma die oldskool moguuhh ze wel afschaffen
2006-06-06 DJ Lippie was dolle bedoeling>>METTURSSS
2006-02-20 DJ TERROX ja vet!!!!...
2006-02-20 DJterrortank geweldig lopen stuiteren
2006-02-20 doarhakkuh fantastisch feest
2006-02-20 was goed geslaagd feest.. beetje lange rij, maar was het goed waard
2006-02-20 DON FIETO een paar kleine dingen waren kut maar voor derest mooi
2009-01-26 Drunk 'n High wat een LIJPOOS liepen daar Kahnker
2006-02-19 Vet feest alleen jammer dat onze wiet is afgepakt
2006-02-19 Vizitor & Smurf
Wc's
Voorderest Masters of kindercore
2006-04-19 Dweebso zeer gaaf feestje !!!
2006-02-19 Was weer gezellig
2006-02-19 Eddie-Loco kheb me goed vermaakt, goed feestje
2006-02-21 Eefjuh was zeker een mooi feessie, alleen het was erg warm en die wachtrijen konden echt niet, verder zekers vermaakt!!!
2006-02-19 ElectroDanny het was een gaaf feest alleen jammer van die eeuwige rijen en drukte, en van de cd's die oversloegen, wel dikkere bass als de meeste feesten!
2006-02-20 het was echt super vet! vooral met Eef
2006-02-19 Elmo MOH ja het was gewoon supper en voor al de industrueel in een zaal da was supper echt en jan jongen en de rest er van de groep repect voor jullie en voor visetor jong het was supper wa je gedaan had
2006-02-19 Enemigo Del Estado Te gruwelijk
2006-02-20 Ennair VIP was chill met die matrassen
Geluid ging wel
Verders goed vermaakt
100x btr dan Thialf
2006-02-22 zeer zeer goed
2006-08-31 top
2006-02-19 eS*bier :bier: nou geluid was weer KK ,sfeer was ok
was geen heineken
industrial zaal
2006-02-19 Etherpaniek 2006-02-20 Extremestyles Alleen maar goed door de 3de zaal
2006-02-21 Fakkie_X Ja, was wel geinig, wel te warm en minder groot dan ze hadden aangekondigd. Maar was wel geinig, werd goed gedraaid in oldskool/early rave. Alleen: waar de fuck waren Gizmo en Darkraver mee bezig? die verneuqten het lekker richting het einde
2006-02-20 Wel een vetfeestje...alleen jammer dat ik aan de verkeerde kant van de barstond:Sbetter luck next time!
2006-04-23 Feng Shui goeie sfeer lekker knalle!!
2006-02-19 Monsterlijk feest weer, ze kennen het wel godverredomme! iig zwaar goed naar me zin gehad, enigste minpunt vond ik de sfeer vanaf ong de helft, leek wel een kerkhof...
2006-02-19 Flexy zouden mijn opmerking gelezen worden
2006-02-21 FLIEREFLUITER.NL super!!!!!!!!!!!!!!!!!
2006-02-19 Franzino Eerste MOH! Feest was op zich goed, maar had er toch iets meer van verwacht (weinig sfeer). Alles was eigenlijk toch wel redelijk duur. Goede organisatie van WC's en bonnen en bar. Zelden moeten wachten. Die harde bierflesjes zijn wel moordend. En waarom geen Vodka? Muziek in de Reunion Area was geweldig goed en was de beste zaal. Dj Danna was wel de slechtste DJ. Muziek stond wel zeer luid, eigenlijk veel te luid. Geluk dat ik mijn -25dB oordoppen bij had. Ik heb mij prima vermaakt, maar TD is beter!
2006-03-20 FreakCaressa KEIVET
Ghehe STik idioot met Opperidioot Knoot
2006-02-19 Lekker feessie!! Goed geluid.. Alleen iets te warm in de main.. Verder lekker ge
2006-02-19 g0nn_^ Egt een super feestje..
2006-02-19 Gabber_Jeffrey heb me prima vermaakt
2006-02-19 was eg super vet n vele beter locatie
2006-02-21 top feestje
2006-02-19 gas met die zooi bonnen waren te duur en het was veel tewarm veder was het geweldig
2006-02-19 gekken uit kampen IK vond het wel ok.... ik had er meer van verwacht. Het was zoooo warm!
2006-02-19 Gewoon-ieS 2006-02-28 Ghadies! Was wel Lache Jha
2006-02-19 twas MASTERZ
2006-02-20 Gods Unwanted.be GEWELDIG!!!! Zeker Neophyte!!!! J.D.A. & Paul Elstak op het einde, Fantastish gewoon!!!! Jammer dat het op het einde zo ineens was afgelopen echt ineens ram stil... kon nog lang genoeg blijven doorgaan
2006-02-19 Good Karma 1e keer MOH voor mij, ik vond het vééééét
2006-02-19 Vies duur kut bier !!
Voor de rest SUPER feest
Veel beter dan thialf
2006-02-19 h4l? lekker feesie hoor
2006-02-19 dit was eg n knalluh feessie
2006-02-19 hakkerd was wel lekker
2006-02-23 was wel een leuk feestje....uitschieters waren predator en destroyer
...maar voor de rest was het geld niet waard...
2006-02-19 Zeker goed feest! alleen de binnekomst was kut door zo lan te hebben moeten wachten, en dan proberen ze je te vermaken met constant hetzelfde deuntje van 15 seconden
...Maar tog super gedraaid!
2006-02-19 Hardcore Yourd Snoeiharde Hardcore echt een knetter feest knallen en beuken als een gek
2006-02-20 Hardcore-Hinze Echt wel een super dik feest!!!. alleen de HC-zaal te druk, te warm. dus lekker naar de Industrial-zaal
(gelukkig geen klein-zweethokje) en daar 1 voor 1 richtig vette sets
!!!
2006-02-20 hardcore_limburg16 was egt geweldig feestje
2006-02-19 Hardcore_Nick Was zeker een top feest
Alleen het was veel te warm daar binnen, maar voor de rest zeer goed vermaakt
2006-02-20 Hardcore_Octaaf was egt vet feesie, volgend jaar benk er weer optijd bij
alleen wrom kwam die neophyte zo laat???
2006-03-02 HardCoreBiatch zeer goed en rete gaaf!!
2006-02-19 Dik Vet Bruut!!!! !!!
2006-02-20 HardstyleJunk Gewoon Te Vet en Lekker HARD!!!!
2006-02-21 HardstylezLUNA was ech wel gezellig feessie eindje rijden maar dan heb je ook wat
2006-02-19 HC4L_linda super vet
egt zeer goed
2006-02-20 was gvd een kei goedfeest kon wel 1 week er blijve zo vet was ut
2006-02-20 HCamsterdam4LIFE {APC} was wel een lache feesie
was behoorlijk naar de tyfus, veel beter geluid, sfeer enz dan de vorige keer
2006-02-19 Een nacht om NOOIT meer te vergeten
2006-02-19 Mijn eerste Masters en ik vond het helemaal geweldig!! Van begin tot eind! En mensen er valt altijd wel iets te zeiken toch???
2006-02-19 twee woorden: volle pin
2006-02-20 methurs feest ging goed
2006-02-19 Hoogersss Voor mij de eerste Mastersss en zeker voor herhaling vatbaar
2006-02-19 HouseQ :bounce: begon slecht maar eindigde super
jammer van dat lange wachten in het begin!
2006-02-20 HTG-TERROR-WOUSIEJJ-NL gewoon kk vet mahn
2006-02-19 HUM member: Nosferaarsu de early ravezaal
2006-02-19 IceBreaker 1 Woord GRUWELIJK
2006-02-20 lachen, ik heb zeker genoten en leuke fototjes gemaakt... LATER !
2006-02-20 ik vond het echt een super vet feest,ik kan ook niet klagen over het geluid dit keer!!
partyraiser en :respect :voor smurf vs the vizitor!!
2006-02-19 GENOTEN! heerlijk!
2006-02-19 Iloontjuh Hij was weer knalluh, werd lekker gebeukt! gezellige mensen over het algemeen, leuk aapjes gekeken, toppie!
2006-02-21 geweldig feest!!
2006-02-19 Ivoos bruut
2006-02-20 j@cob niet wat ik er van verwacht had.. maar wel vaker met moh zo..
2006-02-19 Helemaal goed heur
2006-02-19 Super feest
Muziek was lekker, geluid was lekker hard
Smurf/The Vizitor Snoeiharde takkeherrie
2006-02-19 Janet :cheer: Ik heb me onwijs goed vermaakt
Hele nacht lekker in de Oldschool gestaan
Buzz Fuzz & Dano
Geweldig !!!
2006-02-19 Jasper ® Het was te druk.. En ik had teveel alcohol
... HELDEN van deze lange BRABANTSE nacht: VINC
JDA
PAUL
2006-02-19 In 1 woord MASTERS!!!! RTC there is only 1 terror!!!!!!!!!
2006-02-20 dit feest was goed en geweldig
2006-02-19 Jeremy!! Goed feest me eigen zeker goed vermaakt jammer dat ik niet iedereen ben tegen gekomen
partyraiser
2006-06-24 Jochemm' ik vond het echt een doll feest!!
alleen een - punt was wel dat we GVD anderhalf uur in de rij moesten staan mja wel vermaakt
2006-02-20 al het gezeik op masters van te voren was onteregt was een kk knal feest de rij en de wc waren minder en die kk flesjuhs werd je gek van en heb kk veel mensen afgevoerd zien worduh met overdosis enzo aan het einde werd der egt kk goed gedraaid en dat knipper ligt deed ut um wel kk trippend ken niet zegge dat ik het koud heb gehad was gewoon een kk goed feest volgende keer weer
2006-02-19 Joest het was weer een super geslaagd feessie! alleen lange busreis terug!!
2006-02-19 jorkie.nl leuk feestje.. heb me er goed vermaakt en was er uiteraard ook weer walgelijk goed aan!!!!
2006-02-19 Josse mooi feestje hoor! Smurf en Vizitor
2006-02-19 K.E.S Dobbelsteen masters was echr gruwelijk.. geluid was goed werd goedgedraait ... had alleen auw arm.. haha..
2006-02-19 strak feessie hoor
2006-04-29 KeesBeezZ (KSBZ-ReKordZ) !!!!!!!!!!NOOIT MEER DIE HARDE GORE BAVARIA FLESSIES!!!!!!!!!!!
2007-06-19 ja was wel lache
alleen die bavaria flesjes
:dead:
2006-02-20 KiD-PokeR Was wederom een supergoeie MOH!! Weinig wazivolk en sfeer was echt goed...Mainzaal viel errug tegen! Maar de Reunion maakte dat weer helemaal goed..
2006-05-03 Kiezel BRUUT
2006-02-20 Super!! Goede locatie, sfeer & muziek! Was gezellig!
Dj Promo
2006-02-20 Kimberly_ Een SUPER feest
2006-12-07 Krinus waardeloos
2006-02-19 L!N 2006-02-19 Laat ik het erop houden dat ik mijn avondje tog wel goed doorgekomen
maar had wel meer verwagt ervan
2006-02-19 Was zeker master vet feessie!! Zeker 5 kilo er af gehakt!!!!
2006-02-20 LadyHardcore was geweldig feessie
goeie sfeer, muziek was top & leuke mensen ontmoet
wel btje te heet! maar verder voor herhaling vatbaar
2006-02-19 LANGE DULLE was mooi feestje,en een goeie sfeer hing dr,werd ook idd lekker gedraait
2006-02-19 LaNgE..StAmPeR Early rave was knallen geblazen ouwe
2006-02-21 Lars.. lekker hooooooorrr!!
2006-02-20 Eerst gewerkt en dan nog lekker zelf de zaal in om te
!
Was zeker leuk!
2006-02-22 leipo85 vies kicke maar veel te warm en weer 1,5 uur in de rij gestaan beetje jammer
2006-02-19 Leon- gruwelijk feest!!!!!! alleen duurde het even voordat we binnen waren
2006-06-14 Jaaaa mensen, was helemaal super, heb net de dvd en ik sta erop
2006-02-19 Echt een supervet feest.
Heb me zeker vermaakt!
Alleen een beetje jammer dat het zo stervensheet was
2007-01-04 goed feest alleen da geluid mocht wel wat harder
2006-02-19 was echt een super feesje
2006-03-05 MaartenKersjes supper
2006-02-21 Mama van Jaylano & Chalina(L) was wel heftig
2006-02-19 MARC:D zag er mooi uit en muziek was lekker hard
maar veels te druk & te warm...
2006-02-19 MarcZwarK VET feestje weer....sfeer heel relaxed.Strak geluid en psychedelische lichtshow waren TOPPIE. En de DJ's???....Petje af voor de strakke sets hoor. luchtverversing had wel veel beter gekunt. Het was overal smerig rokerig en warm. Duz geen plaats waar je ff kon afkoelen (en dat was best wel nodig....wiew)
2006-02-19 MasterAngeilo gewoon weer lekker goed van den dolle daro zekr goed feesie
2006-03-01 lekker feest
2006-02-20 Matthijs was echt n vet feest
leukere sfeer dan ik had verwacht en r werd lekker gedraaid
2006-02-22 MC RG veel te warm
veel te glad
veel te vet
egt goeie!!
brabanthallen
2006-02-20 na wat opstart problemen (was echt slecht geregeld bij de ingang) een super feestje
2006-02-19 Mel B) enige pluspunt was de platenkeuze van de dj;s in de main & early, helaas vond ik het geluid diep triest, platen die oversloegen
en de sfeer was om te kotsen..
2006-02-19 Michael!!! in het begin was t helemaal een kutfeest maar later op de avond was het in de industrialzaal wel te doen
2006-04-06 1 woord "geweldig"
2006-02-21 Mike' D Ik vond het een masterlijk feesie
2 Tommyknocker, Partyraiser, Day-Mar
2006-02-19 Mikos ja top feestje toch.. alleen die hitte en de ingang maarja.. verder lauw!
2006-02-19 klote dat t zo warm was maar verder een super feest gehad met mn pop
2006-02-19 Miss-B100 echt 1 van m'n ALLERBESTE feesten !!!
super de super!!!!.. maar wel iets te druk
2006-02-20 GRuwelijk feest
2006-02-20 Mitchel :bounce: Zker zwaar dol feestje! k heb me zeer !!KOSTELIJK!! vermaakt !
2007-02-16 Mitchell__Stylo;) Zeer Geknald Was Super
2006-02-20 was echt zwaaaaaaaaaar maasters!
2006-02-20 Ondanks de
start die ik maakte toch toppie naar m'n zin gehad
en d'r is altijd wat om over te zeiken, deze x vooral de warmte en de drukte weer!
2006-02-22 mOpkee* Goed naar me zin gehad daar, was egt bestee
2006-02-20 Mr. T. DIK STAMPUHH!!!! jammer dat je geen wiet meej naar binnen mog nemen had ik wel verwacht
2006-02-22 muiderberg de gakste ik vond het wel ok
2006-02-19 N A T H A L I E ! wat een feest het eind was echt super ging mie hard
2006-02-28 Geweldig feestje
2006-02-20 Natas,, (F) was egt een Super Vett feestje!!
2006-02-19 NeoNiMioN Beter kon gewoon niet!!!
2006-02-21 neophyte hardcore cker weer lekker goed dicht bij volgend jaar weer
2006-02-20 snoeifeest
2006-02-19 NICK !! 2006-02-20 wie kan dit nou waardeloos noemen
was zkr wel geweldig man
2006-02-20 niekske "pappa" SCHITTEREND
2006-02-19 Niels Superr Gaaf Feesie!!!!!! *MOH 4life*
2006-02-19 zkers een geslaagd feestie mensen bedankt dat het zo gezellig was
2006-02-20 Nikkee_; was weer laaguh feesje.. wel wa druk.. maar wel gezellig zo met veel bekende..
Partyraiser Smurf The Vizitor Unexist
2006-02-19 Genoten. Corne de held van de avond!
2006-02-19 NikNak Werd ckr kk duistah gedraaid
gezellige sfeertjuh egt topfeessiej!!
2006-02-19 niksnada Decor was vet.....leuke shows!!...en geluid stond heerlijk...en dan de kk wrede setjes....t was gewoon knallen van t begin tot t eind in de main!!...sfeer was ook top...veel bekende...had m niet willen missen!!..
2006-02-20 Nilio Mega vet feest!! Promo was gruwelijk!!
2006-02-20 heej het was weer een hard feesjuh alleen was het te warm en al die flesjes op de grond zwaar kut...
2006-03-17 dit was een geslaagde feeeeeest
2006-02-21 nl-partyraiser-nl goed
2006-02-20 NMGN'DENNIS'NMGN was weer MAXIMAAL
PANIC voor mij weer de man van de avond
2006-02-19 Nolz oldskool
2006-10-30 Echt een kk mooi feest!! Volgend jaar weer
2006-02-20 okki ® heeft iemand miss mn verstand gevonden?? ligt waarschijnlijk bij mn autosleutels.
2006-02-19 OldSkool CC Zeker genoten
2006-02-19 Oldstyler Vetter dan vet, veel bekenden en een FHC shirt die daar rondliep.:PHamsteruhh.miste wel iets
2006-02-19 OmeMini WHaaaa Super feest..Industrial egt heerlijk terreur:bier
2006-02-20 Ondergrondse Paultje PROMO, D-PASSION EN PRODUCER
en het geluid
2006-03-27 ONE MAN HARDCORE TROUBLESOME SOLDIER dol feesie
2006-02-20 P.R. Para Robje was mega masters feestje man ging daar egt wel goed GESLAAGD FEESTJE
2006-02-21 Party-girl ik was ZIEK!
maar wel vette party!
2006-02-19 Partyrico goed feest, heb m dankzij de mensen met wie k was super vermaakt!!!
2006-02-19 Patrick _ Ja geweldig ik hoorde het zelfs in leeuwarden
2006-02-19 Peetjuhhh niet verwacht maar het was een erg leuk feestjuh!!
2006-02-19 erg gaaf
beetje jammer van het redelijk zachte geluid in zaal 1, kon nog goed met elkaar praten. Verder erg gaaf
2006-02-19 Pep Ingang was fucked up, bier te duur en et was echt een teringzooi overal. En ja t leek gvd wel een sauna, vooral midden/vooraan in de HC Area... niet uit te houden... Maar toch super genoten, muziek was top, sfeer was super en heb et erg naar me zin gehad. Voor herhaling vatbaar
2006-02-19 dit was natuurlijk 1 van dé feestjes! Helemaal top!
2006-02-21 Buiten was het best koud zonder jas
2006-06-03 Pietje Puk! MASTERLIJK!
2006-02-20 Pit_Tek aka Terreur dit was zeker weer eens een geslaagd feessie van moh alleeen tering druk en benauwd maar voor herhaling vatbaar dit is de eerste keer sinds tijden da ik me eigen zo vermaakt heb op moh en jammer da er veel mense nie tegen een douwtje kenne maar daar had ik bij de industriel geen last van gelukkig en ze moeten die klote flesjes afschafe want da is nie te zuipe zo laters
2006-07-14 Het was echt een super vet feessie
2006-02-19 was wel waus feessie weer, goeie sfeer, volgende keer weer!!!!
2006-02-19 Stukken beter dan het 10 jarig feestje in Heerenveen
, toch raar vind je niet? Maarja beter is altijder beter dan slechter! Angerfist
Een lekker feestje toch wel! Geluid ook lekker
2006-02-19 prijntje the destroyer
zo lkker gedraaitt en :
The visitor vs SMURF
heerlijke afsluiter
2006-02-21 PRISCILLA. 2006-02-22 Promo-Fre@k 2006-02-20 pulpfritsion super feest !!! tot in de laatje uurtjes ma wel beetje moe
2006-02-19 Q-lit skoftig vermaakt
2006-02-19 Querina feest en flyeren was weer leuk
bedankt Dennis, voor de after bij Maassluis-West
2006-02-19 R.atje was echt super vet
2006-02-20 Raimundus (UFE) Zeer goede editie van MOH!! Volgende keer ben ik er weer bij
2007-02-21 Ralph Tra 2006-02-23 Rave' oltion 23 Naja gezellig was het zker!!! maar het feest zelf,Bagger!!!!! Geen masters meer voor mij!
2006-02-20 Ravenstein Hardcore de wachtrij was veel te lang en het was net iets te druk voor de rest een goed feest
2006-02-19 Rebecca-van-den-berg-budding begin was ff schrikken he san den en jen maar verder super feest gehad
2006-02-19 Remuz Super Vet
feestje Heb bijna de gehele n8 in de Reunion Gestaan, was echter Masterlijk vooral
DJ Weirdo
Volgende Cker weer :>:>
2006-02-20 Remy alleen van de wereld het was heftig
2006-02-19 Uber Party
2006-02-20 Richard de Zeeuw de industrial was eg super
2006-02-19 VET MAR KK DRUK NI NORMAAL!
2006-02-20 Roed/Wit-Mestreech Lekker feestje!!
2006-02-19 Roelus © Smurf vs. The Vizitor
2006-02-19 rolf maiskolf was heet en druk verder super gaaf ,snoeihard gestuiterd
2006-02-19 leuk feesie
The Vizitor is gek
hahaha Partyraiser
2006-02-19 MoH heeft zijn naam weer omhoog gehaald bij mij! Superfeest!
2006-02-19 Rosio Wij hebben het geweldig naar ons zin gehad!
Iedereen draaide goed! Wat had Partyraiser een geluid in die Industrial Arena!
Paultje en J.D.A. sloten lekker af!
2006-02-19 Rowan Wat een supervet feestje
2006-02-19 Ruben Vijverberg Smurf Vizitor
kk goud, sla jij efe je computer kapot
2006-02-19 Ruud! Ik heb gruwelijk hard genoten daar..zker heerlijk feest!!
2006-02-19 Salvo wahoooooooooo
2006-02-19 wat een kinder disco!!
2006-02-19 Scorpia super feest, super geluid en super sfeer! kortom geweldig
2006-02-19 SDK zeker wel kikke..!! 1 van de betere MOH's
en TNX rietje..
traditie in ere hersteld..
2006-02-19 Sjordys:bounce: Niet Normaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
2006-02-19 SkrewYou Super gezellige avond nacht ochtend gehad, wanneer is de volgende keer?
2006-02-19 Slayer was nu es n keer beter dan de laatste jaren...redelijk geluid..mooie locatie..al 1 met de plees was t klote in t begin..en ik vond de doorgang een beetje rot..verder was t wel top
2006-02-19 Superfeest Smurf
Vizitor
Destroyer
.... manu the malin
2006-02-22 smokey_neophyte was echt een super bruut feessie. vaagheid roeleerd
2007-03-07 Snb Thoma.LIVE FAST-DIE HARD DJ RAGGE vet
2006-02-19 SnotJong Aka GabberBas was nog slechter dan ik eerst dacht maja niet alluhz was slecht SMURF war zekerz toppie
2006-02-20 Snowy Angel was te VET!! Goe ge amuseerd, raakte wel soms de weg kwijt.
haha wel jammer dat de drank redelijk duur was.
Op 2 the next one!!
2006-02-20 super feest
2006-02-19 Spartan Law Online feestje.., Destroyer/Producer/Partyraiser Volle Gas Knallen Baas !!
2006-02-20 Speed-freak MOH was was
te doen.Was all1 behoorlijk
en kon vanacht pas wat slapen
2006-02-19 Sprietsma!!!! Vond de sfeer vet kloten, en een sauna was niets vergeleken met dat hok daar maar voor de rest wel goed vermaakt
2006-02-19 StampTrutje Het begin was kut, maar het wer echt wel vet op t einde.. ennuh groter is niet altijd beter!
2006-02-19 stampwyffi was lekker feesie
2006-02-19 Was zeker vet!
Was wel jammer dat het zo druk was,kon je niet normaal hakken/stampen in die zalen
2006-02-20 stan_renkens vet feest geluid stond lkkr hard en goeije sfeer dus ech goed feest
2006-02-19 STAND PROUD! whaaaaaaaaaaaaaaa kk vet feestje weer ja vooral de industrial was helemaal los!!!!!
smurf & the vizitor
2006-02-19 StevE BlappiN Nooit meer Art Of Dance
maar al-met-al wel vermaakt
2006-02-19 Zo Net Thuis Helemaal Naar De Klote!!! Volgende Keer Weer
2006-02-19 Stijn Echt zalig feesje!!!!
2006-02-19 stoeprand terreur goei feest. destroyer, smurf en visitor draaide heerlijk
2006-02-20 Struissie Was een goei feestje.... Het laaste uur was zeker het mooiste met Paul en JDA
2006-02-19 best zuigend
2006-05-23 vet goed
2006-02-20 was echt een goed feessie
alleen teeee warm en jammer van m'n blaren geheh
2006-03-13 suusjuhho:) was egt TOP
2006-02-19 T!MF Superfeest!! lekker los gegaan..
al1 jammer van de prijs voor bier
2006-02-20 tammietjuh..!! het was weer SUPER..!!!!!!!!
2006-02-19 TeKna Vet feest
Met zeker een goeie sfeer.....Masters
2006-02-20 vond het maar een bagger feest
prijs van drank lag behoorlijk hoog en veel te veel aso mense die nergens respect voor hebbe
VISITIOR heb voor mij me avondje nog beetje gered
2006-10-15 Terreur Gabber Echt een Geweldig Feestje
Ging Knetter Hard
2006-02-19 Terreur_op_Wielen Het was wel een gezellig feest maar dat was dan ook wel alles ja het geluid was beter als de keren ervoor maar het was veel te warm en te druk www.worldofhardcore.nl voor foto's
2006-02-19 was knallu
2006-02-23 terror mama:bounce: zekers vet feestjuh beters als masters 10 jaar bestaan toppie
2006-02-19 Wel vet
hard gebeukt
2006-02-19 terror-hans 10 bonus lijkt me duidelijk en van de rij geen last jo moet je de kaarten optijd halen krijg je vip rtc recpect jongens
2006-02-19 Terror-tony was ckerss wel een mooi feestje naar 2.30
2006-02-22 zwaar goed
2006-02-20 Tess. 070 Zooo Masters was echt kk knalluh gek..Helemaal Roemtak Totall Loss!!
2006-02-19 tha - hellraiser DESTROYER
2006-02-20 The Desolate One Heb me daar super goed vermaakt, ben bijna heel de avond in the reunion area geweest, wat hebben ze daar goed gedraaid zeg en ik vond de sfeer daar geweldig, hoop gabber handjes gegeven en iedereen hakte weer, zoals het HOORD!! Super feest!!
2006-02-19 The Hellfire Echt weer een geweldige MOH, ze hebben van hun fouten in het thialf geleerd!!
2006-02-19 Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] Wel een geinig feestje
2006-02-20 Thosba te bruut voor worden
2006-02-20 Tito Goed feest,lekker geluidje,en dr werd egt kicke gedraaid in de industrial area,beetje jammer alleen dat ze alleen geen egte sterke drank hadden
2006-02-19 TJIBBE:bier: goed feest
al1 jammer van het geluid
dat kan harderrrrr
2006-02-19 Ja wel dik..
2006-02-20 Tony Keijsper de industrial deet et em de rest leuk om doorheen te lope
2006-02-19 Toobjuh was wel weer een goed feesje sfeer was ook top
2006-02-20 twisted defiance puik feest
2006-02-19 Super mooi zoals gewoonlijk
2006-03-09 ultimate frenchcore Wat een GEK
2006-02-19 UTCA_Chin Geweldig feest!!! Heerlijk
THE DESTROYER :respect: !!! Vizitor vs Smurf
Terreur tot op het bot
!
2006-02-20 echt wel een lijp feesie
2006-09-14 1 woord geweldig
2006-02-19 vanKnetteren B) was weer een supergekfeest!! tog vond ik moh in duitsland gekker... dj angerfist,destroyer,paul en jda,predator
2006-02-19 vd Záánde Partyraiser
2006-02-20 vdz goed vermaakt op het feesje, alleen te druk en de ingang kut
2006-02-20 Venneke Zeker wel een mooi feest heb erg genoten in ieder geval
2006-02-19 Vinn-E was zeker goeie .. top geregeld ! alleen drinke enzo was prijzig ..de rest top!
2006-02-20 VinnieVinyard Te druk in het begin. Maar rond 3en werd t rustiger. Mooie afsluiting van paul en jda. Terrorzaal was Überhard. Toch nog geslaagd
2006-03-01 was een mega vet feestjuh
2006-02-21 ben niet geweest
2006-03-08 VW Motor Sport eiselijk feestje
2007-02-11 WC-Knuffelaar Was weer geweldig gister
heb me duidelijk vermaakt. Volgens jaar weer
2006-02-19 2006-03-03 Why So Serious¿ Masterlijk
2006-02-22 Vette muziek, té warm, té benauwd, slecht aangekleed... Had er meer van verwacht eigenlijk...
2006-02-20 wouter kap het was een goed feest dus lekker gehakt
2006-02-19 x-xlindseyx-x zeer goed
2006-02-19 X.Bianc Gruwelijk Feestje....Heb me prima vermaakt
Alleen bier was idd aan de dure kant..En al die flesjes op de grond
2006-04-15 Kkertjes Goed Feesttt!!!
2006-02-20 ja ut was cker un super feest partyraiser/neophyte draaiduh egt super
2006-02-19 XxPaRTyGiRLxX was echt leuk , vip was beter als in het Thialf, Partyraiser, zeer goed geknald
2006-02-23 Yannick-RSB KK VET
2006-02-20 Heerlijk feest
2006-02-19 Was een top feestje
Locatie is ook helemaal goed. Zaal 3
2006-02-19 Zebra's ruiken vreemd Miniatuur pinguins heb ik bizar weinig gezien, wat jullie, mijn minder intelligente medemens?
2006-02-19 {PPT} Japie Lekker feestje
2006-02-20 ondanks de drukte en warmte een geweldig feest!!!
2006-02-20 et was hartsike leuk alleen te weinig zit plaatsen op het einde
2006-02-20 goed na me zin gehad
2006-02-20 2006-02-20 ~HaRdCoReGirL~ WANNE GEK ZEG...wat was dit een super vet feest nie te zuinig zeg
2006-02-19 ~N~ Heb me heerlijk vermaakt!
2006-02-19 † * Ga Es Dood * † :bier: Ging wel..
Bier was kut daar
maarja het ging opzich wel..
2006-02-19 † crawling in your skin† ECHT DONDERS VET !!!!!!!
2006-02-19 •° ¤ KellY ¤ °• Zo ik heb me eigen echt wel goed vermaakt
Goed feestje! Echt SUPER!!
2006-02-19 in 1 woord: SUPER!!
2006-02-19 © jammer dat ik ziek was daardoor kon ik niet echt bewegen
2006-02-20 ®on@ld :devil: Was een topfeest, heb me uitstekend vermaakt
,maar jammer dat zo benauwd was. Had het niet willen missen.
2006-02-20 ²³frenchcored²³ De industrial zaal was echt kicks ass, tijdens smurf en the vizitor ben ik helemaal los gegaan
, vind wel dat art of dance hun feesten wat meer mag decoreren....
2006-02-19 brute party, alleen et geluid mocht wa harder
2006-02-25 º¹³Patrick was super feest kompleet uit men dak
2006-02-19 MOH op zijn best!! Het was echt een super feest Industrial was echt goed!!!! Volgende keer maar weer in de brabant hallen alleen dan zonder die lange rijen bij de ingang en dat veel te dure bier
2006-02-20 » Joeri Mn 1e feestie,, onvergetelijk!! Partyraiser en RTC ware egt gek!!!