Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

! ! ! TiM
Puike Fuif, Partyraiser snoeihard, RTC pra8ig !! :D:D:D
heb 't reuze na me zin gehad :bounce: en zeeland was zekers goed vertegenwoordigd!!
!! Esmée !!
Toppie!
!!! Gieps!!!
was goed te doen allen de sfeer was ver te zoeken:( reunion area klapte er flink op los
!!!Ronald!!!
vet gewoon hele nacht lopen te stampen goeie sfeer­ :bounce:industrial :bounce: :bier: 3 munten godve­rdomme waar slaat dat op het was ook nog eens bav­aria wat al niet te zuipen is hoe makkelijk wil je­ geld verdienen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!1
(y) feesie!! echt knalluh:bounce::vaag:
De muziek was super, t geluid deed t ook lekker.. maar de aankleding was bagger, lasers e.d. En wat was de E.H.B.O. druk zeg..
was geweldig feesje!!
(( FreaKor ))
Ja een lekker feest was het zeker :D hing een mooi sfeertje... Dur werd goe gedraaid :jaja:
((Sjordy))
was wel vet feesje alleen geluid kon beter en gwoon glaze bier is ook makelijk en goedkoper
Super vet feest :bounce:
(6) meges!!!!­ (6)
KK BRUUT WAS EGT SUPERVET :P
(DH)_id&t
( :respect: Angerfist :respect: ) ( :respect: Partyraiser :respect:) ( :S:X Mecano twins :S:X ) voor de rest veel te warm veel te veel mense die nokkiej zijn gegaan en muziek had wel harder gekunt feest krijg van mij een 6
was echt weer een super feest en vooral smurf en dj vizitor:):)
(H) Mr.­ Gold (H)
Het was gewoon te Kenkervet, Bruut en te gruwelijk voor woorden. Geluid(Y) Muziek(Y) Decoratie(Y). MOH(Y)(Y)(Y)
(K)Just A.­(K)
was egt geweldig :bounce:
(k)SIL­VIA(K) is MAMA van DJAYVI
zeer geslaagd feestje alleen veel te weinig keuze van alcohol !!! op zn minst 1 fles safari voor mij !!!!
(L)Nat­alie(L­)
was echt super vet.. iedereen die met me los ging bedankt.
(nl) tepelt­erreur (nl)
SUPER
:bounce: :bounce::bounce: was egt super vet :bounce: :bounce: :bounce:
*­ *­ AUDREY *­ *­
was een leuk feessie! veel leuker dan dat ik ervan had verwacht!!! :bounce:
geweldig
beetje druk en errug warm.pfff. maar verder echt relax feesiej :bounce: errug gezellie :D
* de Kale *
Okay ... Dortmund overtreffen kan niet, maar het kwam er toch wel beetje in de buurt :) Super avond/nacht gehad, mede dankzij MaFFe-Uk :) (K)
echt een super hard feessie :D :D :bounce: volgende keer zeker weer :xtc: :xtc:
**Connie**
SUPERFEEST!!!! :bounce:
**­Desibel**­ o:)
Super feesiej:D
leuk feestje weer......kan nie anders zeggen :bounce:
*-kevin-*
was gewoon te vet
echt geweldig :P
was egt un geslaagd feest volgende x cker weer :D
EGT ZWAAAAR RLXXX
*Jeroentje*.
Was een Lekker feesiej Alleen beetje Wazig allemaal...:vaag:
*Kev
Lange W8 Rij Egt Zwaar Slecht Geregelt Maar Wel Naar Me Zin Gehad
*KILLA*
partyraiser :respect:
*­life is pain*­
supper fees alleen de ingang kut!!!!!!!!!
jaja:D was zeker vetjes daar:D mijn beste masters tot nu toe , mer die pils was idd niet te zuipe :(
*RaNa*
1 uurtje rijden,,, en fucking 1 uur en drie kwartier wachten om binnen te komen door 5 poooooortjes ...!!! binnenkomst erggggg slecht geregeld verderssss alles Toppie(Y) goede sfeer relaxte muziek :D
- # *
Echt een toppertje :D Brabanthallen (y) 10 x beter dan Thialf !!
Heb me prima vermaakt:bounce: Geluid stond goed hard:D En de Dj's hebben er weer flink op los geklapt:D
- Beffie -
coco ik heb het erg leuk met je gehad bedankt voor de leuke avond:d
beffie ik ook met jou !!! echt een GEWELDIG feest mensen bedankt!!! (K)
- ROL -
Bruut feestje weer :)
ging der wel op was een mooi feesje
--Ivo--
vet feestje hoor :D
-> Yvonneke <-
goed geregeld
-Above-
MOH was echt geweldig :yes: Super geluid ! Mooie decoratie ! Hele mooie acts / stunts ! Mooie sets :yes: Gewoon geweldig !!!
-LINTJE-
Was een sgon feest! Blij dat ik mn beste pf maatje heb ontmoet, En mn sgatje Kenneth :D
-x Maartje x-
super(Y) :respect: The Vizitor en smurf :respect:
:bounce: Had dit zeker niet verwacht :respect: was goed te doen, geen Thialf meer!
geweldig
...Gekte...
Dit was kanker vet en ik ga volgende keer zekerSS weer !!!!
...mausku...
reteketet.....
verneukt voor mij door 2 kut exen
..­>Reefn­eef<..­
ik vond het un super vet feest
.Namooni.
zeer lekker feest! super lekkere sfeer! top top top :D
040_­Linda_­[EHV]:­respec­t:
Megaaaa vet feestjee !!! :bounce: Heb me goed Vermaakt !!
goed feest was alleen beetje te warm
8)PWHH8)
echt zoo super vet feesiej gewoon gvd echt jah goed gewoon haha
::Enzyme-Gabber
zeer geslaagd feesjuh Angerfist !!!:p
Was wel aardig.. MOH gaat een beetje over de top :/ Predator :kwijl:
:beer: Colt
Zeker een lekker feesie vooral de industrial was knetter hard:bounce: alleen het eten en drinken was verrot en het naar binnen komen.....daar was totaal niet over nagedacht....dus een zeer goed feesie....niet geweldig
was weer een superfeest !!!! mega gezellig !!!
:bier: zummers gespuis :bier:
konde wel wat meer ingange geregeld worde:swerd goed gedraait gewoon un vet feestje:respect: zeker voor de herhaling vatbaar:):yes:
was wel lache alleen ze hebben teveel man binne gelaten geluid mag ook wel wat harder heb geen piep in me oren en ja bavaria:S
:bier:­NEOPHY­TE HARDCO­RE:lij­n:
HARDCORE - DE _ HARDE _ KERN _ DE _ ONDERGROND _ SUPER .. NEOPHYTE
:bier:­sjammi­e
gruwelijk:D
:bounce: Cr@­zy Chick :bounce:
prima vermaakt :yes:
:bounce: ParaMara
Fijn feestjee:D!!! Geluid(Y) Wel jammer van wachten en de hitte ma verderr:bounce:
:bounc­e:[Loo­Ss]
Bruute shit ! die van 2006­:respect: MOH :respect:­
superfeesjuh!! :respect: 4 ART OF DANCE jammer vd hitte.... verder Masterlijke Party!!!
:cheer­:Badmu­tske:c­heer:
opzich leuk feestje voor een moh.. :bounce:partyraiser:bounce: alleen wat was het bier duur en wat was het tog warm
:D Fleur
ze konden de volumeknop niet vinden!!
Neophyte was goed hahah was top feestje:D alleen jammer dat het drinke enzo zo duur was
:devil: -NL*­IEKE*­NL- :devil:
KK BRUUT FEEST.. TERRRORRRR UBER ALLES!!!!!! :bounce: .. maar dat drinken fuckin duur.. 3 bonnetjes voor 1 POKKEUH flesjew bier :( .. maar het geluid was SUPER!!!!!
:devil­:bartj­e:devi­l:
was echt SUPER vet feesje:dalleen sloeg angerfist tege:sen ware de bonnetjes ngal duur:s ma voor de rest super feest :respect:neophyte:respect:ik kan ni wachte tot et volgend feesje
egt super de super
Nice Party_*(Y) Partyraiser :respect:
:rot:N@nce
t was erg druk en warm maar de sfeer was perfect! t was egt een SUPERFEEST!!!:P:P:P heb me prima vermaakt!;) :bounce:
IN 1 WOORD: GEWELDIG ECHT WEL VET :d ZKR VOOR HERHALING VATBAAR
maar voor de rest wel goed
toppie feest:yes:lekker gedraaid. outblast:respect: (KLOTE STROBOS:sDAT WEL)
:vaag: *­ Terror Bitch *­ :vaag:
Heb me echt goe geamusseerd !! :bounce: Vonnet zeker wel een geslaagd feesje !! :respect: The Vizitor :respect:
:xtc:NL-Björn-NL:xtc:
zker goed feestje(Y) aleen was wel kenker warm
Helemaal geweldig dit feest vooral JDA vs Paul ware goed:|
;)Chris ;)
Dat wachten in die rij hallo zeg , maar voor de rest wel een vet feest
;­)nissan boy;­)
egt in 1 woordt geweldig op naar de volgende
Was Weer een gesllaagd Feesie Geuid Kon beter!!
>>>ARIE<<<
INDUSTRIAL ARENA was geweldig!!! hele nacht los gegaan met me gebroken poot hahaha ALPHEN TERROR!!!!!
?!?!?
leuke feestje maar ook niet meer dan dat!!!
op de wachtrij na was alles super (y)
MECCANO TWINS heerlijke set, goed feest ! prima !
[077] Reneetjuhh
was super vooral industrial zaal yeah.. wel kut heet en kut druk.. en veel wawa's ma verder echt GEWELDIG!
[A]nne(f)
Helemaal geweldig:D
Was bloedheet maar echt super vet!:D
Joa joa, Vlindertjes aanwezig heb me eige goe vermaakt :D // :respect: Vince, altijd de meester oppe feestje :yes: :respect:
Geweldig feestje :bounce: Goed gedraaid(Y) alleen beetje warm ha ;) :respect:Terrorzaal was tog wel ut betere werk hehe :respect: Super Feestjee,, Voor herhaling vatbaar :):yes:
[DNA] VL!­3XXX [DNA]
met je kut poten!!! was vet feest!!
[Duracell ]MafKaass :[
HET WAS GEWOON KK HARD RAGGE SUPER FEEST(Y) TOT DE VOLGENDE KEER :VAAG:
[Eelco}
:respect: Partyraiser:respect: en 1,2 en klap en stap, en 1, 2 en klap en stap en klap en Draai . :respect:
[FR] DARKCORE TERRORRIST [FR]
ja t was gewelidig goed geluid alleen de aankleding was wat minder maar voor de rest een top feest :P:P:P
[l.­R.­f] [NL] Raver [NL [l.­R.­f]
zeer zeer zeer zeer zeer zeer goed feest
:respect: :respect:
[Mafketel]
was zeker geslaagd
Soo dat was lekker feesje..! Day-mar erg nice !!Neophyte was ook erg goed :D Afsluiter van J..D.A en dj Paul :bounce: :D
[NL] A.­P.­F ROT KIND [NL]
was wel grappig :9
[NL] stefke [NL]
egt een super feest!! goed geluid lekkere line up :D
[NL]-TERROR-BITCH-ELINE-[NL]
t was egt supper vet en goede dj ook zkkr wel., !!!!!!!!!!!!!!! groetjes eline
was zkrsss een geslaagd feestje daar...dik vet stampen en zuipen mooi feestje volgende keer mooi weer:P:P:P
Superrrrrrrr:xtc:
[NL]Da­isy:bo­unce:
super vet feestje zeker voor herhaling vatbaar:bounce:
[nRa]d­rachte­n number 1 made in holland
super feest geweldig gedraait van alle dj die ik heb gezien ik vond wel dat in alle zalen een beetje dezelfde stijlen te horen waren en veel te warm en en veel te druk maar ja
Was zeker wel een vet feest.. Den Bosch TERREUR (y)
[THTH] poepiekuh [THTH]
STIJVEPIKKENWERK!Vooral industriele/terror zaal.
[ZLD]W­es[sch­]
vet skon
\\___­ Psycho­Hoolig­an___/­/­
was weer knalluh feestjuh he:D
][))][\][/=­\the manipu­lator]­[))][\­][/=­\
geweldig feest :respect: unexist partyraiser en smurf en vizitor :respect: top feest beste moh die ik heb meegemaakt volgende keer weer brabanthallen top lokatie
goed feest was dat
begin was zwaar bagger maar later viel t wel mee en muziek mog wel wat harder
]x[
Eindelijk weer een beetje volume wat er bij de naam van het feest hoort :) Ut was gezellie :)
ADHD-er For Life!!­
Was een super vet Feestje (Y) lekkere lokatie ook. en ja beetje warm zeggen de meeste ach dat is t toch altijd!!
Was een goed Feest, en ook nog es VIP. maar ooohw wat was het druk....!
Meesterlijk!!!!! Volgend jaar ZEKER weer denk!!!!
jaja mooi feesje dacht ik ma zo lekker hard:P he jongens
althaus
supper vet feestje en zion uit emmelord :respect: thanks vur de waaier bij een vriendin van men
Bij het binnenkomen dat je zo lang moest wachten 3­ kwartier ofzo was een beetje slecht geregeld en van het drinken dat zo duur wa­s­ en verder was het een goed feessie
sfeer was goed(Y)t geluid stond te zacht! en leeftijd 16 jr en ouder moet afgeschafd worden...
Antrax.
zo echt een heel vel feest. respect voor de reanimator, manu en unexist.
Appie :[
ja wel mooi feest.. alleen ze kunnen beter niet meer van die klote flesjes gebruike :no:
Jajaja, dit was ´m weer hoor!
Gruwelijk feessie..beetje jammer alleen van die hoere set van Promo :/ wat n bagger!!
bachje
was een super vet feest en nu op naar hard bass zoetermeer
Zeer goed geluid, wel errug druk (ook bij de ingang, daardoor re-style gemist!!) en warm! Maar heb me zekers prima vermaakt :-D
balblowa
cker te gek goed gestampt daaro
Basjuuh
Toch nog een goed feest aan overgehouden jammer van de hitte maar goed, kleinigheidje blijf je houden :)
de tering was echt vet ben nu nog steeds bij aan komen en tjapke gaat het
bassie2
chill
in 1 woord GEWELDIG!! :respect:
was egt wel super vet
Bearded Jeffke
1 woord vet feest alleen duur bier daar!!!
bennoooo de gekste
bruut feest op de rij na dan partyraiser en smurf was k dol
BENSCHOPSE GABBER
super feest overal werd er erg goed gedraaid met e­en zeer goede platenkeus van de dj's :respect: PA­RTYRAISER :respect: NEGATIVE A :respect:
berken­woudeh­ardcor­e!­:bier:
was een bizar goed feesie!!!
berrys
ingang was gewoon klote geregeld, ruim een half uu­­­­r staan wachten.. binnen was het echt gruwelijk­ ­:D en pogo is voor homo's ja(Y) :respect: PARTYRAISER:respect:
Bisbee
vond deze MOH de beste nederlandse editie gehouden na hun vertrek uit de FUN!
bitchje
het was echt een superrrrrrrrrrrrrrrrrr feest en knallen gewoon
black bassie
goed vermaakt alleen drinken een beetje duur (beetje jammer)
leuk feesie, terror zaal was uber, in de chill out op de drugs info stand laatste uurtje uitgegaard :D
Bolski :lief: Nicooltje
Was zker gaaaaaaaaaaaan feest lkkr gebeukt met KUDEL
Boris
lijp
bowiemaster
wat een wereldfeest :) industrial area :kwijl: Jappo Partyraiser en Smurf vs Vizitor :respect: in ieder geval wel een toplocatie
Br!­L Zonder Br!­L
jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
Brain Insane
Knalfeest!! vette locatie, goed geluid, alleen bier mag goedkoper de volgende keer :S VINCE :respect: Industrial Area was ook goeie :P
Bramcore
was zeker weer knus:bounce:
Ideaal Feest :D
was zekers een bruut feest volgende x weer alleen weer jammer van de clubkutten die erwaren weer veelste veel ervan :S:S
channieke
was wel zowww vetttt volgende x gaan we cker weer en hopelijk is het dan ook in de brabanthallen lekker dichtbij voor ons
mow leuk feest als je van drukte warmte en kindjes houd maar de terror in de industrial cave was wel leuk dus heb toch wel een beetje schik gehad
Christijan
niks mis meej horrrr
Cinderellaa*
Geen woorden voor!
Cleo-tje (L)
geweldig
Cntr7
Vette shit in de Industrial Arena :jaja:
Conan
heel wat eetbaar vlees gezien
Corsa
te gek angerfist was de beste daarna outblast vs tommyknocker
ik heb me zeer goed vermaakt met ze allemaal
CuBe A.­K.­A SqUiT(­L)ivan­a
jah het was zekers wel een lekker feest:D 10X beter als de2 in thialf volgende keer weer:):P
D-Check
KEIHARD
Da Papa Griezel :devil:
Geluid... Goed (denk ik) Licht en Deco.. Mooi hoor en geen Vechtparty gezien :bounce:
Daantjuhhhh :bounce:
het was wel leuk :-\..maar had er denk ik iets te veel van verwacht waardoor het toch wat tegenviel :(.
De decoratie had beter gekunt die kop bij de ingang beloofde heel veel maar toenk binne was wast echt tege valle
het was zeker een geslaagd feesiej :) ik heb het echt super erg naar me zin gehad al1 kut dat je zo lang moest w8en op door de hekken te kunnen... er liepen ook zeker lekkere jongens hoor :P
daniQue*
was zeker weer gOeiie.. hendiG vette b-day gehad :P..
DarkElement
Geluid (y) Prijs consumpties (n) (3 bonnen voor 1 biertje :| ?) Temperatuur (n) zweette als een gek daar :S rest (y)
De Herrie­hippie
te druk, te warm, slecht publiek, slechte entree, goed geluid :D, bier te duur :( ..achja heb me wel vermaakt. Had er tog niet veel van verwacht!
Den Old:P
het was een mooi feessie!!airco mag wat beter geregeld worden ja
BAM BAM BAM JAAAAA JAHAAAAAA
Devious Narcotic
T WAS ECHT N STRAKKE PARTY!!!! gEEN LAST GEHAD VAN LANGE WACHTRIJEN, K WAS BINNEN OM 9.45 ... GEWOON OPTIJD DAAR ZIJN ;-) MAAR WEL VETTE MAAGGGKRAMPEN GEHAD,MAAR DAT MOCHT DE PRET NIET DRUKKEN...:-)
Differens
TE RELAX
ECHT SUPER VOLGEND JAAR WEER!!!!
vet feestje
DJ ISOLATER
:bier:terror zaaltje was goed te doen ma die oldskool moguuhh ze wel afschaffen :bier:
Dj Viruss!
echt Gortig gewoon:bounce:
DJ-X
MoH :respect:  1ste keer :D maar was wel Geweldig :jaja:  (alleen jammer van die kut hitte :vaag: )
DJ_­Smurf_­GGM_­UK
Fantastic party. Great sound system and lots of party people. Thank you very much :respect !!!
djthevirus
egt geweldig feest alleen jammer van de warmte en de drukte bij de wc's
Do:bounce:
Prachtig!!!
doarhakkuh
fantastisch feest
Dodewaard maniac
Was zeker wel een geslaagd feest. Maar beetje onnodig dat The Vizitor die computer aan gort sloeg ;-) Samen met de Smurf zeker een goed einde van het feest. Al waren die flesjes echt klote. Constant opletten, dat je niet op je muil ging
Dokuh
terielexxxxxxxx :D :D :respect:
Draadlooz
was echt kk bruut
Vizitor & Smurf :respect: Wc's (y) Voorderest Masters of kindercore :[
was een zeer geslaagd feestje!! heb me wel vermaakt. manu :respect:
Dweebso
zeer gaaf feestje !!!
Was weer gezellig :D
Early Eef ;)
super sfeertje!!! was echt gezellig :cheer: boven verwachting!!
Eddie-Loco
kheb me goed vermaakt, goed feestje
Ik heb me wel vermaakt binnen, alleen veel te druk...veel te warm...en veel te duur :yes:
Ellewimf
Kk vet feest!!!
Evil Bert
Poemdulle manne!!! Deze editie in NL was te gek!! VIP-rules :respect: Alleen jammer dat de avond zo snel voorbij was :S :no: Maar was egt te Dull :bounce: :respect:
was weer super feessiiee!!!! :cheer:
ja was leuk feesie hoor (y)
Extreem-Knif
Blij dat ik hier heen ben gegaan.. Promo :respect: & Unexist :respect: Wat ken dat Italiaantje hard draaien zeg...!! Zoals hij Attack & Microtronic uit de speakers blaast ken niemand..!!!
Fakkie_X
Ja, was wel geinig, wel te warm en minder groot dan ze hadden aangekondigd. Maar was wel geinig, werd goed gedraaid in oldskool/early rave. Alleen: waar de fuck waren Gizmo en Darkraver mee bezig? die verneuqten het lekker richting het einde
Falca
Ouweeeeeee feestje vant jaar!!, sfeer was top!!, heb me in me 1tje zelfs nog goed van vermaakt!
Feller
TWAS ME EERSTE MASTERS MAAR CKER WETEN NIET DE LAATSTE:p:p!!
Fishcore
retteket was egt weer super vet
Fliep
bier was te duur t was veel te druk en veel te warm:( ma voorde rest lache lokatie en beter geluid(Y):D
FLIERE­FLUITE­R.­NL
super!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fluppie :D
Damn eerste grote feest en dan zo Uber vet :D:D Zullen nog vele volgen .....
ForzaHelmond
Masterlijk
Fr9ddo
was zwaar knallen!! lekker lopen zweten ook!!
jeah twas gwoon relax!! jammer dat t lang duurde voor je erin was maja.. leuke nacht gehad :)
frankygoes2
echt gezellig feest! geluid was goed! en de sfeer ­­was ook goed! partyraiser :respect:
Lekker feessie!! Goed geluid.. Alleen iets te warm in de main.. Verder lekker ge:bounce:
zeker een goed feestje gehad :bounce:
G-NiLES
hmmm veel te lang wachten aan het begin, maar het was de moeite waard!! de early en de main waren vetI ben ook nergens anders geweest (A) )
gabba
Het was echt weer een supervet feest, prima vermaakt!!!:d
te druk
Gassen met die zooi!!!­
Goed geluid, leuke sfeer, veel bekenden.....geweldig feestje!!!!
gekken uit kampen
IK vond het wel ok.... ik had er meer van verwacht. Het was zoooo warm!
Gekkuhbekkie
was echt een geweldig feest:P:D
Geschi­edenis :respect:
BAGGERFEEST,Allemaal Kleine Kinderen,Warm,Duur,Klote flessies,lange rij bij ingang, etc,etc,etc.:frusty: NOOIT MEER MOH :nee:
Goeie ToelliE O:)
Zupa :D
golden power
kon beter
heb me goed vermaakt god wat was ik de weg kwijt:(
Grundahl
MEESTERLIJK! Destroyer, stormtrooper, manu, smurf vs vizitor :respect: :bier:
GTT'
Jhaa zkr vet!!:D twas warm, en druk, en duur marj­a wel VET! :jaja: en dat er een lange rij stond had je wel kunne verwachten! :S
:D Dik vet klarinet! :| ][ :doetiwoep::woeptidoe:
dit was eg n knalluh feessie
Hardcore Angel
Ik vond het echt gaaf (K)(K)
was weer vet
ja naar VIER keer naar binnen tezijn geweest was de laatste GOED gelukig en het was SUPPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hardcore Mark !­
was wel leuk alleen minder als dat ik had verwacht
Hardcore Puddingfan
zalig feestje:D
HardCo­reBiat­ch
zeer goed en rete gaaf!!
harde-bass
Boem knal dat was masters al!!!! wat een heerlijk geluidje produceerden de DJ´s daar :bounce: jammer dat het zo koud was in de zaal.. gelukkig na was acrobatische bewegingen was het temperatuurtje goed te doen:P:P (warm)
was GE WEL DIG :D zeker vermaakt :p
Ondanks de lange wachtrij zeker een top feest gehad! :D Toppers: Destroyer en Predator :respect:
HC Tomy.nl
kk vet feesie...!!!! lkkr warm ;) goede sfeer... masterlijk gedraaid weer :D
ik dacht dat er ook top 40 gedraaid zou worden.. :P heb me iig zwaar goed vermaakt :D
was wel een geslaagt feest :P alleen jammer dat het zo warm was !!!
WAAROM BAVARIA???
echt een super vet feest motte we vaker hebbe
Herrie­schopp­ert
op de plee na was het super op naar de volgende keer (y)
Hobbykip
Slecht georganiseerd met wachtrijen en hitte maar het feest zelf was goed te doen.
hofstede_j
super feest :)
HTG-TERROR-WOUSIEJJ-NL
gewoon kk vet mahn :D
100% linksaf gegaan alleen jammer van de wachtrijden
ifiebazud
hele beste party
:respect: heb me op en top vermaakt heb alleen maar blije mensen gezien:D :yes: (y)(y)(y)
GENOTEN! heerlijk!
helemaal gek :d
Ivanhooo
de sfeer was minder (N) maar we hebben ons toch nog goed geamuseerd :yes: beter geluid dan in heerenveen (Y) Da­Y-­már :respect: Partyraiser :respect:
J-olie
Wasz eg un super feestje :bounce: Helemaal los:D
Jcky-O
zeer goed
Jean-Pierre
Heet en veel mooie vrouwen (is dit mijn reactie?)
jef4ever
ja was wel goed feest alleen de geluid was te zacht en was kkk warm en dat kut gasten van die meelopers ik vind masters tegen vallen alleen partyraiser en strooije was goed in die terror zaal was goed dat was lekker stampen
Jeffos-070
knalluh
Jeroe/\/
Muziek was vet, Sfeer kut !
Geslaagd feest : bounce:
JeWeet­Zelluf­10
Zeker ge-wel-dig feest :d neophyte live :yes: :respect:
joehoe(K)
in de rij nog geen 10min gestaan. was alleen veelste druk en veelste warm!!! en wat een kk bende op de grond met die kut flesjes maar voor de rest was het weer een top feessie!!!!!
in het begin was het nog een beetje z8 na dat foutblast had gedraaijt werd het steeds harder :D boaah niet meer normaal egt een super feest :D top lokatie ennuh t laatste half uurtje the vizitor :respect: ram vet :D:D:D:D
john1979
het was erg druk en erg warm maar echt een toppie party
Jojo :)
Beetje jammer dat k vet gaar was, maar was (Y) feest :)
jorkie.nl
leuk feestje.. heb me er goed vermaakt en was er uiteraard ook weer walgelijk goed aan!!!!
Mwuuh... TE lang wachten bij binnen komen, TE heet, TE druk, TE duur zuipen..... maar verder wel goeoed vermaakt :P OLA!? g.h.b.o. :D
K.­E.­S Dobbelsteen
masters was echr gruwelijk.. geluid was goed werd goedgedraait ... had alleen auw arm.. haha.. :cheer:
Zeer leuk feest!!
KARMA
Jammer dat het de laatste keer in nederland is (dat heb ik gehoord):(, MoH de beste!!!
werd kei gek van die knipperlichte bove in de mainzaal.. ook een beetje jammer ware de duizende mense die afgevoerd werde... :S verder was 't of te heet of te koud en ze hadde er iets meer 'n show van moge make... maar ondanks alles wel een super feestje!!
kvond mar een wazig feest :s ''veel te warm, veel te druk, geluid was ok nie geweldig in de hardcore zaal'' Kheb mun eigen het beste vermaakt in de Industrial Arena :d Negative A, Unexist en Partyraiser DANK U :respect: als die er nie waren wast een zwaar KUTfeest!!!
ja was wel lache:D alleen die bavaria flesjes :no: :dead:
WAS ECHT DOLLFEESTJE!! ALLEEN VERREKTE WERM
Keszie :kwijl:
Super vermaakt:jaja: en :respect: to Destroyer(Y)
KiD-PokeR
Was wederom een supergoeie MOH!! Weinig wazivolk en sfeer was echt goed...Mainzaal viel errug tegen! Maar de Reunion maakte dat weer helemaal goed..:p
Kimmutjuhh
Hitte Drukte.. maar verder heb ik me GOED vermaakt:D:D
Beste MOH sinds tijden... :bounce:
GWOON GEWELDIG!!!
KleintjeXS
Wat un bagger sfeer man, stelletje asociale boeren..!! Ut gluid was ook ni ech denderd..!! Ech jmmr, vind ni leuwk dat ut me zow is tegegvalle voor de 1e x MOH had ik meer verw8..:(
(Y) VINCE, MANU LE MALIN , UNEXIST (Y) :respect:
Koekert©
Was weer een vet feessie mensen :yes: gewoon geslaagd feessie in de achtertuin zowat :)
koekiejjj :honger:
feest was opzich wel goed te doen..alleen het lange w8ten bij de ingang :S moet beter kunnen!! maar destroyer :respect: maakte veel goed!! :D
Koen:bier:
goei feesie :respect:unexist & negative a:respect:
kova
heb van 1 tot 7 in de reunion gestaan, was erg gezellig!! geluid kon wel harder
Krank Terreurrr
Een leuke en gezellige editie in de brabanthallen!­! :yes:
co0;
L!N
:bounce::bounce::bounce:Zoooo was mie vet! :kwijl: Vooral de early rave :respect: Bass D :respect:
LadyHardcore
was geweldig feessie(y) goeie sfeer, muziek was top & leuke mensen ontmoet :) wel btje te heet! maar verder voor herhaling vatbaar :p :respect:
gewoon een top veest
geweldig feest smurf en de partyraizer ginge echt hard:P en dan al die wijfe :P:P
BRUUT FEEST!
Leeuwa­rderTe­RRoR a.­k.­a P3Pkabouter
was wel leuk feestjuhh :D :bounce: alleen een paar van die sukkels die men petje PROBEEREN te stelen! ze konden er zelf nie een betalen zeker stelletje #$^&*@#$%
leijtuh
geweldig
Lente
super
Leon-
gruwelijk feest!!!!!! alleen duurde het even voordat we binnen waren
da ging goed ja...goei geluid goed gedraaid goeie ­sfeer...gewoon een VET feest!:D toch??:vaag:
Leroy Himself
ja was cker een mooi feest leek wel een doolhof of ik was te vaag :):P
zalig feestje!~
Lin :devil:
Was weer een geslaagd feestje, alleen die hitte :s btje beursgebouw idee haha... Er hing ook een (y) sfeertje. Kortom niks op aan te merken! dikke (K) aan iedereen die ik ben tegen gekomen
Linda van lieshout
helemaal dol
Lisi
super feesie! was om 10:15 binne ckr te doen ! was toppie!!!
Little-J
Zeker een chill avondje gehad :bier: Sfeer was te doen... En geluid was (Y)
Lolaaa!
echt geweldig feest!! :bounce: echt top! :respect:
Luit :bier:
was echt geweldig zeg. Destroyer was echt het hoogtepunt zeg WTF wat vet
zwaar lache feest.. alleen jammer van die kutrij op t begin en wat mij betreft is het in de brabanthallen echt een dolhof!!
was echt een super feesje:D
M4RK
NIET MEER NORMAAL!!! De hele show eromheen was super... Nog noooooit zo'n Masters gezien in al die tijd!!! En de VIP? Zeer goed geregeld met de WC, ingang, kluisjes en T-Shirt... Art of Dance (Y) respect...
Madjaa
Was wel okeee.. Dortmund was vetter ;)
Mama van Quinty (L)
Smurf & The Vizitorn waren echt Super en het geluid was ook super...Moet zeggen dat de sfeer relex was :D
Rij was echt kut, ik stond er echt lan­g in :S Verder ; klote sfeer mja !! FORZE & RTC de gekstuh, ­helemaal losss !!!! Verder Waxweazle (y) en P­redator sloot lekker af :respect:
MarcXisme
Onze en mijn eerste Masters..Tevens Laatste Het fe­­­­est was waardeloos de muzi­ek sloeg veel vaa­k­ uit­ maar kep wel me lieffie h­ervonde­n op dit feessie dus we m­­aakt­en ons eigen feessie..Love u ­kir
MarcZwarK
VET feestje weer....sfeer heel relaxed.Strak geluid en psychedelische lichtshow waren TOPPIE. En de DJ's???....Petje af voor de strakke sets hoor. luchtverversing had wel veel beter gekunt. Het was overal smerig rokerig en warm. Duz geen plaats waar je ff kon afkoelen (en dat was best wel nodig....wiew)
zeker goei feestje gehad t was alleen zo warm en druk in de main
mark_­ude :bounce:
mooi feest
gezellig meer ook niet
Was oke.....Maar het vorige feest van The Masters was toch beter.En luitjes het was me weer een waar genoegen.............
Matthijs
was echt n vet feest :) leukere sfeer dan ik had verwacht en r werd lekker gedraaid :)
pff was niet lekker :S het feest was wel beter dan vorig jaar maar ja vond het toch nog kut
Meliss_A
MOH Was Gewoon Super!!!! Vlgnde Keer Bn k Der Weer Zeker Bij !!:P:P
kk dik feest :D :bounce:
Mental Power
kk vet feessag :vaag:
Mega Feest, de entree was alleen langdurig..maar dat mocht de pret niet drukke.
Michael - Nijmegen - Stippel
heb me wel vermaakt !!
Michael...
was zeker wel een goed feestje :) mar ik snap nog steeds nie waarom ze mij spulle in het kluisje hebbe laten ligge dus dah ik weer helemaal terug van het station naar de brabant hallen kon :@ en vervolgens daar aan kom en niet meer binne kom :@
Michellûh..
lache feestje!!!...geluid kon wel iets harder in de hc en d­­­e ­airco ook..!! verder goeie muziek gedraait!!!­!­!­!!!­!!! en die kutrije waren minder..maar verd­er (Y)
miekske!!!
Helemaal geweldig!!!xx
Miguel..
was wel grappig feest.. maar om 5 uur had ik het dan ook echt gehad!
Mike..-
KK de KK gruwelijk feest... iedereen heeft super gedraaid!! alleen die kut harde flesjes idd en mensen moeten niet zeiken over de warmte!!
dit was mn eerste x masters maar het viel me tegen khad er veel meer van verwacht
Mikos
ja top feestje toch.. alleen die hitte en de ingang maarja.. verder lauw!
Kanker Gaaf Feest!! Mijn 2e Feest Kerel!!!
Het was een zeer goed feest vond ik !!! Ik ben meerdere malen lekker los gegaan en ervan genoten. Vooral bij Partyraiser die echt super draaide. De biertjes waren mij te duur voor het mooie en het geluid was niet echt sterk aanwezig. Als ik een zaal binnen kom lopen wil ik gewoon geconfronteerd worden met de harde sound dat hardcore heet en niet een geluidsterkte van lik me reet. Okee mabey till next time.
Mitchel :bounce:
Zker zwaar dol feestje! k heb me zeer !!KOSTELIJK!! vermaakt !
dit was echt te geweldig, de Industrail Area was echt te fucking top, Producer,Unexist,Partyraiser en Vizitor+Smurf te kicken, Tommynknocker vs Outblast was ook goed :respect: echt een top feest!
mr turner
wat een hitte zeg, maja boeie. een super feest. meccano twins waren de helden van de avond :D
mRoop
HELEMAAL GEWELDIG!! Klapte weer prima! Zo, dat was wel weer genoeg in­ de baas zn tijd
MrWhite
chill!!!!
muiderberg de gakste
ik vond het wel ok
SUPER feest!!! :cheer: en we houden van de buschauffeur die naar Goes ging :jaja:
Naaikie
zeker lekker feestje alleen mag de rij wel een stuk korter de volgende keer
NachtGabber
Ik heb me prima vermaakt. :jaja: Jammer dat ik me rond 2 uur kut begint voelen. DaY-Mar :respect: Stunned Guys :respect: RTC (y) Dana (y) en OUtblast vs Tommyknocker (y)
Neel billestreel
bruud:D
neophyte hardcore, do i have to say more
gewoon geweldig feesje alleen de sfeer kon wat beter maja je unt niet al hebben he
snoeifeest
nicefoxygirl
Jammer van de sfeer (of eerlijk gezegd GEEN sfeer..) ieder stond (ipv danst) en liep maar een beetje rond te lopen.. en mensen grow up, wat is er nou zo leuk aan om compleet verrot en verlebt er bij te lopen door overmatig drugsgebruik?!?!?!
zkers een geslaagd feestie mensen bedankt dat het zo gezellig was;):D
Genoten. Corne de held van de avond! :respect:
NikNak
Werd ckr kk duistah gedraaid :D gezellige sfeertjuh egt topfeessiej!! :D
supervet... waxweazle :respect:
NL-Mo_­Peanut-NL
SUPER FEESTJE....die moete ze erin houwe Alleen bier is wel een beetje te duur he?!?!?!
NL-pepGek-NL
KOEKIEEE WAUS
Eerst 1,5 uur onwijs benauwd in de rij gestaan.. dan kan je éindelijk binnen, en dan moet je bonnen kopen :O Echt téveel geld!! Fucking duur, en die hitte.. viel mee dat ik niet flauwviel, ging kapot daar :nee: Maar al met al wel naar me zin gehad! :cheer:
Zoww heej wat een feest !!! :bounce::bounce: :D:D
Heb me onwijs vermaakt samen met mijn moppie (L) alleen een beetje jammer van die buschauffeurs die te laat waren dat was wel wat minder....
oldsch­ool:sm­oke:
was vet feest in zaal 3 was het na 4 uur ammel te doen:D klapte er flink op partyraiser
OmeMini
WHaaaa Super feest..Industrial egt heerlijk terreur:bier:smoke:
Oude PF :BIER:NL_­PSYCHO-RAT_­NL:BIER:
IN EEN WOORD SUPER
vond het een zeer goed feest, miste alleen me dinnetje.. :flower: super naar me zin gehad in de early rave :bounce: was verreweg de gezelligste zaal, Dana, Pavo en Buzz Fuzz :respect: Geweldig (y) daantje (k) en rutger (y) het was weer gezellig met jullie :D see you next time
geweldig
pAniCz
wel geslaagd feessie op de platen na die oversloegen.­ Neophyte en Angerfist --> 1 woord "GRUWELIJK"
Para J [JWT]
Damn anti die lange rij... ....Beetje warm en druk­ maar toch weer een gezellige en gezonde avond geh­ad ......O ja en Anti bavaria nog 1 ding he .....DAMN ! :[
Patrick _
Ja geweldig ik hoorde het zelfs in leeuwarden
Peetjuhhh
niet verwacht maar het was een erg leuk feestjuh!! :bounce:
Peewee's
Was Zeker mieterssssss... J.d.a (Y)
erg gaaf :D beetje jammer van het redelijk zachte geluid in zaal 1, kon nog goed met elkaar praten. Verder erg gaaf :D
Pep
Ingang was fucked up, bier te duur en et was echt een teringzooi overal. En ja t leek gvd wel een sauna, vooral midden/vooraan in de HC Area... niet uit te houden... Maar toch super genoten, muziek was top, sfeer was super en heb et erg naar me zin gehad. Voor herhaling vatbaar
Peppol
Cker goed vermaakt!!:bounce: Alleen veel te warm...pfff...:frusty:
Persian Prins
t'was echt een zwaar doll fessje :D alleen beetje te druk
Peters
Geluid ging goed!! :) Vet!! een geslaagd masters!!!
Phoolie
Top feestje, er werd lekker gedraaid & het was super gezellig
Pimmeke
Was goed te doen daarzo!! lokatie is wel vet!! alleen bestwel verdwaald soms mja was ok stront bezope :) Bavaria nie zo maar in flesjes is wel fijn!!
Pimpel
heb me heel de avond goed vermaakt en er werd vet gedraait maar de masters in Dortmund was beter....
Plukje
Geniaal :bounce:
podie
was wel een mooi feesje maar ik had er wel meer van verwacht
het ging allemaal wel.vond het niet zo super.en die flesjes was helemaal een ramp.
goeie party, alleen zacht geluid, voor de rest super!
pulpfritsion
super feest !!! tot in de laatje uurtjes ma wel beetje moe :)
QMaster
was weer geslaagd!! werd goed gedraaid zeg poepoe
Querina
feest en flyeren was weer leuk :) bedankt Dennis, voor de after bij Maassluis-West :lief: ;)
R..(L)
was egt super vet vooral paul elstak en j.d.a op t laatst !!!
nou geweldig
Ralf-HKL
Dit was niet de beste MOH die ik meegemaakt heb, maar uiteindelijk was de avond zeker geslaagd. (Y) Alleen zo warm daar.............
KUDELS ZOOITJE TERREUR!!!! WAS ZEKER GAAAN :bounce:
RebelMan
Top Super Gaaf Cool
ReLSMuRF
duur feessie &kuthitte maar verder was t leuk! smurf & the vizitor was een mooie afsluiter! :worship:
RemcoOcmer
was een leuk feest alleen het was wat te druk
RenskuhhHMD
Masters was HMD!!!
Uber Party:D:D
best wel flax
Richard de Zeeuw
de industrial was eg super
Ricooow!
geweldig
Rikkie83 :bier:
Top feestje !! Smurf vs The Vizitor :respect:
KUT UITSMIJTERS
Echt ZWAAR gestoord. :D
was een super vet feest
Rstein-Gespuis
Superduur, te lange rij, te weinig ventilatie en te veel mensen erin gepropt :( Vanaf 3uur begon het daarom pas leuk te worden :D. Daarom kan ik het geen goed feest noemen. De DJ's draaide wel zeer goed en hard :D En gelukkig was het na een tijdje al minder druk omdat er zoveel mensen afgevoerd werden door de warmte denk ik ;)
RUDOLF:bier:
lekker feestje alle kk warm man
Super lekker feestje!! :bounce: :bounce: Alleen jammer dat de tijd zo snel ging :/ en dat in 1 keer alle barren (en dan ook alle barren) dicht waren :vaag:
Ruttuh [MPS]
(y) :bier: zeer goed feest!
Sammieee :woop:
PARTYRAISER :respect: SMURF & VISITOR :respect: Dont Fuck With The Little Ru­­bber Duck :D:D:D Super Feest !! :D
Sap Express
ontzettend goed feest :bounce: werd lekker gedraaid en geluid was goed! (y) :D
Schranzaja
SUPER (Y) .. iets te warm, en die kut flesjes
SDK
zeker wel kikke..!! 1 van de betere MOH's :P en TNX rietje.. ;) traditie in ere hersteld.. :D:yes:
Sebastiaan :doeti­ewoop:
Was egt kk vet gister!! werd lkkr hard gedraait.. vooral angerfist draaide goed(Y) egt super feest!!
Sebbo
jah toch iets te druk maar later werd het wel beter!
was weer helemaal wousz, wel van alles kwijtgraakt mrja...
Was wel ff lang w88 voordat we eindelijk eens binnen waren, en twas wel ff goed warm!! Maar kheb me goed vermaakt :)
Sharky
Was Goed Te Doen!!
SICK-SKULL-CHICK
was t beste masters feessie (tot nu toe) hopelijk volgen er meer zoals deze ennuh mij kon j heel d n8 vinden in t industrialzaaltje
SJAAN ^
Geweldig Feest.. Heb me heel erg goed vermaakt!! :cheer:
Sjefkuh
Kut wc's... De ingang hadde ze ook anders kunnen doen.. en was ook echt warm jah..maar het feesie zelf. ge­weldig.. en nu op door naar TotalRampage :D:D
SjefQe
t is da t thuiswedstrijd want t was un kutfeest
smokey_­neophyte
was echt een super bruut feessie. vaagheid roeleerd
super feest
Super feest ! (Y).. was alleen zo verdomd warm..
Spartan Law Online
(Y) feestje.., Destroyer/Producer/Partyraiser Volle Gas Knallen Baas !!
Spektakel
goed feesje geluid was goed in de reunion area en de sfeer ook prima vermaakt :bounce:
Het was echt een heerlijk feest, Day-Mar en Neophyte hebben het voor mij gedaan :D T was ook gezellig in de trein ;)
StampTrutje
Het begin was kut, maar het wer echt wel vet op t einde.. ennuh groter is niet altijd beter!
vette party
Stijn
Echt zalig feesje!!!! (y) :yes:
stoeprand terreur
goei feest. destroyer, smurf en visitor draaide heerlijk
Struikrover
STELLETJE CLUBKUTTEN!!! NIET NORMAAAAAL!!!GUT ERGENS ANDERS ZEIKEN t was 1000 x nix!! Alleen Partyraiser,Visitor en SMURF!!! :respect: :D ging dr loeihard overheen SMURF STRAKKE ACTIE MET DIE COMPUTER :D:D:D:D
Struissie
Was een goei feestje.... Het laaste uur was zeker het mooiste met Paul en JDA :D
stuite­rtripb­eest
echt mega feest weer op naar de volgende
best zuigend
vet goed
suusjuhho:)
was egt TOP :bier:
SwiftMaster
ik heb meegeholpen met opbouw dus ik was trots en heb het vet naar mijn zin gehad.
TeKna
Vet feest :bounce: Met zeker een goeie sfeer.....Masters (y)
Terreur_­op_­Wielen
Het was wel een gezellig feest maar dat was dan ook wel alles ja het geluid was beter als de keren ervoor maar het was veel te warm en te druk www.worldofhardcore.nl voor foto's
was echt een top feest uitstekend vermaakt!!!!
Knalleuh feestje alleen pokke warm the smurf vs vizitor was top meccano twins waren flop!!!
terror mama:b­ounce:
zekers vet feestjuh beters als masters 10 jaar bestaan toppie
TerroR PEET-je
supper tol gaaf kikke
goed
Wel vet :yes: hard gebeukt :bounce:
terror-hans
10 bonus lijkt me duidelijk en van de rij geen last jo moet je de kaarten optijd halen krijg je vip rtc recpect jongens
terrorbeest
gewoon in 1 woord SUPER
te gruwelijk:bounce:
Iemand nog wat van de clowns meegepakt ? voor de rest super feestje, the destoryer..toppie :D
The KLIT Commander
Nadeel: Te lange rij bij binnekomst en duur drinken.. verder egt niet normaal vet! :respect: Dano & Buzz Fuzz :respect:
TOPfeest!!!:D er werd super gedraaid overal! niet lang in de rij gestaan:P want we waren er vanaf het begin...zuiver geluid..een dreunende bass...maar na de tijd geen piep in de oren:P(Y)
SUPER!! beter dan in thialf!!Raise my fist fot Angerfist:respect:
net thuis :P 11:15 :D..was zeer goed feest alleen jammer dat t zo druk en warm was :(
ik vond het een knal avond alles was goed
Thjardo!
me 1e Masters:D:D:D het was echt geweldig een nach­t om nooit meer te vergeten(H), alleen fucking warm daar... maar verder helemaal uit me plaat gegaan
Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]
Wel een geinig feestje :bier:
Tilburg Terreur :[
K von t tog tegenvallen:( Veeeels te warm, weinig (geen) aankleding, veels te druk en al helemaal in z­­aal 3 En veels te veel ClubKutte:S
Timmyboy
zeer goed
Wat een vage vage avond :bounce:
Tito
Goed feest,lekker geluidje,en dr werd egt kicke g­­edraaid in de industrial area,beetje jammer alleen­­ dat ze alleen geen egte sterke drank hadden :/
Tjapke
waaa, ach verrek, ik ben alweer thuis... :vaag:
Tjop - Tjop
prima! prima!! ANGERFIST!!!!!!
Toetie Wappie :bier:
Reunion Arena super zwaar lomp lopen stuiteren op de goede oude muziek alle Dj's uit de Reunion Arena bedankt zwaar vet feestje van gemaakt (volgende keer bier goedkoper)
Tony mallony
kut
twisted defiance
puik feest(Y)
ultimate frenchcore
Wat een GEK:D
Underground Dance Events
Een beste locatie met een vet goed geluid!:jaja: :bounce: Locatie voor herhaling vatbaar.
Upt3mp0_­K03ntj3
Was maar ok vond ik,Veel te veel f*cking drug gebruikers!!!!!
UTCA_Aben
die Terror was KKziek!!! egt kkstrak! tot volgende keer!
UTCA_­Hakkuh­Wijffi­e :lijn:
vers feesje , leuke tijd gehad met me moppie(l) en ik had eerlek gezegt hadk slegter verwacht dus TOPPie :D (y)
v@ndek@@rt
Zwaar relaxt man!!!
Was een gaaf feessie, relaxt ingedeeld zo. Wel een beetje druk he..damn. Vooral de Industrial zaal vond ik wel bruut. Manu, Destroyer,Jappo:respect:
VAN DE BEURCHT
mooi wasig feesje!
VanDaal
was egt super super vet
1 woord geweldig
Vinn-E
was zeker goeie .. top geregeld ! alleen drinke enzo was prijzig ..de rest top!
Vinnie­Vinyar­d
Te druk in het begin. Maar rond 3en werd t rustiger. Mooie afsluiting van paul en jda. Terrorzaal was Überhard. Toch nog geslaagd
Twas Suppuh
flink gestampt :yes:
Vught1­00%Har­dcore
redelijk feest organistie was minder dit jaar !!!
W.
ZEER GRUWELIJK GOED
waar dan
ketvetpretpakket.vaker :D:D:D:D:D
Wastah
Cker genoten Respect to all the dj's
twas weer super, echt een top feest!!!!
weeken­dcalam­iteite­n
het was echt een keihard knalfeest HIHAAA!!!!
:)
what the f*­ck
super 10x beter al ik had vew8 MOH volgende x weer in de brabanthallen:respect:
WhiteLine [NL]
Mwah hardcore en reunion niet echt mijn smaak maar die in Industrial was zeker tering hard knalle vanaf uurtje of 2 ZALIGE TERROR!!
whothe­fuckis­simon
Geschikt feestje :bounce: goeie sfeer goeie muziek alleen jammer dat ze geen pakjes lucky strike verkopen..
Wolvevoag
twas een uber goed feesiej :D (Y)
Zwaar gemotiveerde knetterparade (Y) Neophyte weer los as usual :P
Kkertjes Goed Feesttt!!!
ja ut was cker un super feest partyraiser/neophyte draaiduh egt super
Zattej­an:bie­r:
in de early rave hing wel een relaxd sfeertje dat ik nog weet:D
Zebra's ruiken vreemd
Miniatuur pinguins heb ik bizar weinig gezien, wat jullie, mijn minder intelligente medemens?
Zero-Sub
k*t rij, k*t strobo/s, k*t drugsbeleid --> de een na de ander ko! Maar niettemin zeer de moeite waard ;-)
Zjuul:­bounce­:
zo wel lekker feessie ja... inderdaad zaal 3 deed hethem wel.... jammer van die hitte
zoutelande-power
heey luitjesss was echt super feesiej echt een top sfeer:D
Zwoelio
Top feest! goede sfeer, Goeie muziek. alleen de plee's en de ingang was kut maar verder alles 110%
super sonisch wreed gewoon..........
Super vettt !!
®on@­ld :devil:
Was een topfeest, heb me uitstekend vermaakt(Y) ,maar jammer dat zo benauwd was. Had het niet willen missen.
brute party, alleen et geluid mocht wa harder
Kenker Vett.!!!!

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D