Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ (6) *­ N.­ *­ (6)™ !­
Echt wel gezellig feestje.. heb me goed geamuseerd!! :bounce:
!­ *­Scalp 'M*­ !­
Smurf & The Vizitor:respect: Waarom moeten die har­de kutflessies nou? Je breekt je enkels erop. Niet­ meer doen... foei! ow en drie bonnen voor een bie­rtje is ook een beetje te! TOPPER! Dagmar je draaide ook weer errug lekker!!!
!­ CILLIT BANG !­
zwaar te gek super vermaakt :D wel erg warm en werd gek van al die flesjes op de grond :S maar jah dat mocht de pret nie drukken :D
! SNYVES !
hoi
!!! Gieps!!!
was goed te doen allen de sfeer was ver te zoeken:( reunion area klapte er flink op los
!!!Ronald!!!
vet gewoon hele nacht lopen te stampen goeie sfeer­ :bounce:industrial :bounce: :bier: 3 munten godve­rdomme waar slaat dat op het was ook nog eens bav­aria wat al niet te zuipen is hoe makkelijk wil je­ geld verdienen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!1
was egt een super feessie!! :respect: flink kunnuh hakkuh; weinig intro gedoe enzo gewoon kei hard gaaaaan!!
Was gwn een knalfeesiej:D
:respect: Early Rave Was Zeker Goed :respect: wel zwaar naar de kanker nu :D
was wel un vet feesje, helemaal los met The vizitor en smurf :respect:
heftig feesje
$­undayBlo$$­om
KK vet :D alleen die rij was echt volop kut :S maar goed , het was zeker de moeite waard :D PrOmO super hard!!!
'Amy..
MOH : kk Doll Feestje :D Op het begin gingt zeker lekker in de hardcore zaal maar Vooral op het Einde in de Terror.. Gruwelijk:respect:
'SVEN!
Het perfecte feest!
ghehe heel vet goed feestje aleen jammer dak op tyd naar huis moest van weege hmm jah
(6) meges!!!!­ (6)
KK BRUUT WAS EGT SUPERVET :P
(DH)_id&t
( :respect: Angerfist :respect: ) ( :respect: Partyraiser :respect:) ( :S:X Mecano twins :S:X ) voor de rest veel te warm veel te veel mense die nokkiej zijn gegaan en muziek had wel harder gekunt feest krijg van mij een 6
:cheer: Was mooi feestie :cheer:
(HKZ) :xtc: PILLYWILLY :xtc: (BTT)
zoals altijd masterlijk
(L.­V.­R)Lang­uh(L)h­ardcor­e__­girll20
zeer goed
Lange wachtrij :s Tering warm :s en wat een chaos op station eeej :O:O .. maar wel super vermaakt :D:D(Y)
geweldig
* Lennaert *
super feesie !!! VIP is beter! en korter :P volgende keer maar weer denk:D
Zeer VET..Neophyte en Angerfist :respect:
**Jensel**
super vet
Super feessie.... als t de volgende x weer zo is teken ik er voor!!
*-kevin-*
was gewoon te vet
*:rOx&Paul:*
geweldigggg
lekker feestje!! super vermaakt!! al1 btje te warm..
echt geweldig :P
*Bless*
twas wel :vaag: maar wel kk wreed :P
*­BONS][­Mafkee­s][BON­S*­
Zwaarvet vies bier
*Dani*
Het begint saai te worden..... Was weer supergezellig vannacht! 8)
*DestRoyed*
geweldig
muziek enzo was Super!! maar veeeel te warm, en al die rijen:S
was egt un geslaagd feest volgende x cker weer :D
EGT ZWAAAAR RLXXX
*­Lieke(­L)Died­erik*­
jaaaa KIckeee
*­life is pain*­
supper fees alleen de ingang kut!!!!!!!!!
//\\//\\ [[]]] ||-|| :respect:
jaja:D was zeker vetjes daar:D mijn beste masters tot nu toe , mer die pils was idd niet te zuipe :(
MEGA!!!!! :respect:
*RaNa*
1 uurtje rijden,,, en fucking 1 uur en drie kwartier wachten om binnen te komen door 5 poooooortjes ...!!! binnenkomst erggggg slecht geregeld verderssss alles Toppie(Y) goede sfeer relaxte muziek :D
- # *
Echt een toppertje :D Brabanthallen (y) 10 x beter dan Thialf !!
Was egt een Vet Feessie,, :respect: DJ JDA en PARTYRAiSER :respect:
ECHT MEGA GAAF! goed vermaakt :D! Zonde dat Angerfist niet beter gedraait heeft..... :nee:
- ROL -
Bruut feestje weer :)
was weer een lache feesje !!!
---Kouter---
Super vet:bier:, Partyraiser en Vizitor(Y) Wel warm e­n d­ruk!
-->Vage Mus<--
vet feest aleen erg warm :d
-BoNe-CruSheR-
FUCKIN VET
-kick
:respect:
-LENS-
Zeker heftig vette terror(Y) alleen kk warm man! en al da kut volk:S
-stampe-
geweldig
-x Maartje x-
super(Y) :respect: The Vizitor en smurf :respect:
:bounce: Had dit zeker niet verwacht :respect: was goed te doen, geen Thialf meer!
Jezus echt super vet gewoon!
.--danny--.
cker wel een mooi feestje!!:D:D
was ok maar had van m'n eerste keer masters beter verwacht bavaria bier :S en die flesjes op de grond waren ook irritant maar is wel voor herhaling vatbaar :P:D
Was wel vet feest. Alleen veel te druk en de bonnen waren veel te duur
...Wesley...
dol
..nelis..
leker feest mensen
..­†..­Lilly..­†..­
dit was zeker een goedmakertje van vorig jaar:D heb alleen meer rondgelopen,gelult en gesmsd..omdat ik de heletijd iedereen kwijt was:S :P maare het was zeker knalluh:bounce:alleen die warmte,GVD had het idee dak in een sauna stond:/
.::scar::.
super feest!! zaal 3 best eindelijk is een grote terrorzaal zo als hoordlkkr hard iedereen draaide er super beste PARTYRAISER!!!! drinke te duur wc goed geregeld een goeie zit ruimte beetje waarm maar beste masters afgelopen 4 jaar in nederland
040_­Linda_­[EHV]:­respec­t:
Megaaaa vet feestjee !!! :bounce: Heb me goed Vermaakt !!
party raiser smurf en the visitor waren ceker goed bezig
goed feest was alleen beetje te warm
geweldig genoten, Grrrrrrr zeker sexy feest 100% vol staan hakken te gruwelijk om waar te zijn Grr te Sexy
8)PWHH8)
echt zoo super vet feesiej gewoon gvd echt jah goed gewoon haha
weer best vermaakt :bier:
:[ +*+­ ANOUSKA +*+­
was weer een kk dol feesie :yes: heb het goed naar me zin gehad :d was wel kei druk en warm MOH:respect:
:banan­a:One2­Annie!­
ut was TERREURRRRBRUUTT FEESIII!!! heb me goed vermaakt :bounce: :xtc:
:jaja:Goed feestje :respect: Partyraiser:respect: The destroyer:respect: Wat een sets:D
Smurf & The Vizitor . Producer .. en Destroyer :respect: super :D
was weer een superfeest !!!! mega gezellig !!!
:bier: We roll dice, life is a gamble¹³
Goed feest, leuke sfeer (y) Voelde me alleen zelf niet zo goed. Klote dat het zo warm en druk was. Veel bekenden helaas niet gezien. En die knipperlichten waren ook nie echt lekker :/ Verder was het bier niet lekker en 3 munten voor 1 biertje :S
:bier::rot: lammerik :rot::bier:
hij was lekker!!!!keihard los geweest!!!top top top!!!!nog steeds pijn in me kop!!
:bier:Cees
geweldig
was egt te gaaf.. alleen jammer van het zweten:(
:bounce: --->miss mistery<--- :bounce:
was zekers wel vet:bounce: alleen veel te warm
:bounce: Cr@­zy Chick :bounce:
prima vermaakt :yes:
was zeker wel goed!! wel erg warm en lange wachtrijen maar was zeker de moeite waard!!!!:D:D
:bounc­e:[NL]­Stuite­rbal[N­L]:bou­nce:
Top Feest, vage mensen gesproken :P
:bounce:vd peej:b­ounce:
het was helemaal geweldig super feeest !!
IN EEN WOORD GEWELDIG ZEKER VOOR HERHALING VATBAAR VEEL BEKENDE MENSEN GOEIE SETJES ALLES WAT ER VAN ZO EEN AVOND VERWACHT WORDT :d
Vette Shit :D
:D Fleur
ze konden de volumeknop niet vinden!!
:devil:B*­tch:devil:
Super feest heb me best vermaakt alleen vond het decoratie niet zo super maar voor de rest (Y)
:devil­:bartj­e:devi­l:
was echt SUPER vet feesje:dalleen sloeg angerfist tege:sen ware de bonnetjes ngal duur:s ma voor de rest super feest :respect:neophyte:respect:ik kan ni wachte tot et volgend feesje
ja mense was wel weer grappig vanacht :respect:promo:respect:EN PARTYRAISER WAS WEER FF KK HARD BEZIG :d:d
het was een super relaxt feestje volgende week weer van mij mag het hoor en ze draaide super goed alleen een beetje warm maar ja dat hoort erbij denk ik
:respe­ct:Neo­phyte-meid:r­espect­:
Was opzich wel te doen, Voor de jatter van mn telefoon: FUCK YOU!!!!!
:respe­ct:ste­ef:res­pect: /­
gewoon te gek feest :P
:rot: o0 Weske 0o :rot:
zeer geslaagd feest
was mo0iiii:D
:X:D
was wel chill feessie alleen de vip stelde totaal niks voor :(
:Yes: Stam(p)Gast :Yes:
Gruwelijk en idd Paul vs JDA :respect: :bounce: :yes:
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
te lang wachten bij de entree..en veel teveel standaard nummers...beetje matig dus:(
;­)nissan boy;­)
egt in 1 woordt geweldig op naar de volgende
Geweldig!! Heb me weer goed vermaakt..
;RazZ :jaja:
Was zeker wel een lekker feestje :kwijl: Destroyer ,Waxweazle,weirdo en een heerlijke Afsluiter van Predator :worship: Genoeg plaats om lekker te hakken :9 Geluid was nie Super maar toch Goed (Y) all1 klote van die warmte :/ en in de gangen van die gladde vloeren maar was echt een toppie masters :bounce: Volgende keer er zeker weer bij :)
< Japie >
goed feest hoor!!!
zoals gewoonlijk, was gezellig MOETEN we vaker doen ;) Tot ziens @ de aankomende masters :D
geweldig
>>>ARIE<<<
INDUSTRIAL ARENA was geweldig!!! hele nacht los gegaan met me gebroken poot hahaha ALPHEN TERROR!!!!!
>PAULLIE<
geweldig
[ Aszjé ]
Cker :respect: VINCE :respect:; Patrick je bent meesterlijk met je scratch :respect: Tommyknocker :D:D enne duchtig staan Fladdere
[ Linda a.­k.­a Mini :bounce: ]
Geweldig feest :respect: Alleen wel lange rij bij de ingang dat was minder. Partyraiser! :respect: Alleen dat pogo gedoe hé :S
[->Pro-Female©™<-]Ronzzz©™
geweldig!!:bounce: wat een lampjes allemaal :vaag:
[[ NL ]] Maaike :bounce:
Me eerste grote feest en k von t eg geweldig !! :bounce: all1 3 minpuntjes.. de flesjes,, de wachtrijen en de warmte.. Maar voor de rest egt top feessiej :respect:
wat un super feest was dit, enige minpuntjes ware die kut lichte en de slechte decoratie
Geweldig feestje :bounce: Goed gedraaid(Y) alleen beetje warm ha ;) :respect:Terrorzaal was tog wel ut betere werk hehe :respect: Super Feestjee,, Voor herhaling vatbaar :):yes:
[G]abb­ermui[­S]
Idd veels te druk..:P Nn uuhm ja pogo was wel nodig om ruimte te creeren.. Wel geslaagd feesiej..
[H4L] Hardcore Hooligan [H4L]
ja het was een ruig feestje maar was wel harstikke warm binnen dat was wel klote
[J]ohn
Was echt een geweldig feestje:D zekers de moeite waard!!!
zo zeker kk vet feest :bounce: !!!
[MKP] Keesie Feesie
echt weer een super feest goeie lokatie!!! alleen beetje warm... verder geweldig vermaakt. super zo'n terror zaal moeten ze meer doen!!!!!!!!!!
Soo dat was lekker feesje..! Day-mar erg nice !!Neophyte was ook erg goed :D Afsluiter van J..D.A en dj Paul :bounce: :D
[NL] Ferreur in je eur [NL]
Vond dat er goed gedraaid werd en een goeie sfeer, vond het alleen geen top feest. maar voor de rest (Y)
Zwaar vet (Y) Lekkere Terrorrrrrrrrr!!!
Superrrrrrrr:xtc:
[NL]Ca­limero­_*­(L)
Dolle Bedoeling:vaag: twas wir gezellig! alleen viel k bijna flauw van de hitte ma goed... voor de rest :respect:
Ik heb maar een opmerking en dat is 3 munten voor een biertje voor de rest leuk feestje..:)
kk vet feest(Y)
[PPT] C@­NDYMAN :speed:
reunion area was zwaar vetjes!! :bounce: wel fu*king warm zeg..
het was super gaaf lekker los gegaan:D
[SF] Mycotoxine
gezellig feesie:vaag: de hele avond early rave gestaan. alleen bass-d en king metthew draaide niet zoals ik van ze gewent ben:no:
[SF] Trip_­O B)
Partyraiser, The Destroyer. The DJ Producer :respect: dik feest :D alleen jammer van de drukte :S om over de warmte maar te zijgen :no:
[THB] neocorps [THB]
Het was zekers goed te doen en helemaal beter dat het Thialf stadion :bounce:
[THTH] poepiekuh [THTH]
STIJVEPIKKENWERK!Vooral industriele/terror zaal.
Was un kk doll feesje, vooral in de industrial zaal helemaal los!! werd goed en hard gedraaid.. Beste masters tot nu toe iig
beetje tegenvaller
Neophyte Angerfist :top: :bounce:
][NL][ Dutchrebel ][NL][ Breda][NL][
Was zeker wel goed alleen de Vloeren in de gang waren maar beetje glad
goed feest was dat
_Rubje_
geslaagd feest! :bounce: :D
het was echt weer een super feest :cheer:
A.n.n.i.e B
Super feest;) KNALLUH!..Hihaaa
Neophyte was beste van de avond.... Had me goed kunnen uitleven...:D
Was een goed Feest, en ook nog es VIP. maar ooohw wat was het druk....!
AJS
Damn was zeker een top feest heb me zekers goed ve­rmaakt jammer dat k niet iedereen gezien heb maar ­sfeer was top :respect:
jaja mooi feesje dacht ik ma zo lekker hard:P he jongens
An_dre
Industrial Arena was helemaal geweldig (y):D
jammer dat ik ergens tussen hemel en aarde zweefde :P volgens mij heb ik iets gemist wat supervet had kunnen zijn :bounce:
Antonio Banderas Vargas
WAZIGE FEEST MAN!!!whahaha Eerste grote feest mar wel de beste!!!iedereen bekand wazig man!!die wijve mochte van mij wel wa langer doorgaan op de podium En de meiske nog R.I.P. dol in mijn bol....................
Antrax.
zo echt een heel vel feest. respect voor de reanimator, manu en unexist.
Aszje
was zeker weer de moeite waard, mooi feestje!
B
Was me eerste groote feest maar het was direct mega :bounce:
b-e-e-r
Snoeihard
ik vond het na wat biertjes toch een goei feesje
Zeer goed geluid, wel errug druk (ook bij de ingang, daardoor re-style gemist!!) en warm! Maar heb me zekers prima vermaakt :-D
BaLKuM TeRRoR
KKdol feestje!! Goei Geluid Goeie Sfeer!! Brabanthalle :respect:
was egt wel super vet
GRUWELIJK inderdaad !! Mijn eerste Masters .. maar zeker niet de laatste !! Early zaal was zwaaaaaar top :P
bennoooo de gekste
bruut feest op de rij na dan partyraiser en smurf was k dol
berken­woudeh­ardcor­e!­:bier:
was een bizar goed feesie!!!
berrys
ingang was gewoon klote geregeld, ruim een half uu­­­­r staan wachten.. binnen was het echt gruwelijk­ ­:D en pogo is voor homo's ja(Y) :respect: PARTYRAISER:respect:
black bassie
goed vermaakt alleen drinken een beetje duur (beetje jammer)
leuk feesie, terror zaal was uber, in de chill out op de drugs info stand laatste uurtje uitgegaard :D
Bolski :lief: Nicooltje
Was zker gaaaaaaaaaaaan feest lkkr gebeukt met KUDEL
BomenBoer
Vond het waardeloos maar enige biertjes later is het wel wat geworden
Br!­L Zonder Br!­L
jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
Bramcore
was zeker weer knus:bounce:
[K]utjuh.NL: je moet ook niet helemaal achteraan sluiten he doos! wij waren met een half uurtje binnen :yes: maar een goed feestje, dat wel (Y)
Bris
VETHEID :D whoeiiii was egt wel relaxt feestje.. jammer van de drukte in het begin :(
Heb zeer genoten van het optreden van de jongen die het rechterkant van het podium in de hardcorezaal opgeklommen was en de show steelde in zijn eentje....helemaal uit zijn kneiter en een echte gangmaker...wel jammer dat de security hem ervan af haalde...iedereen heeft een staande ovatie gegeven voor deze man :respect: en gaf hem achteraf nog een zwaar applaus voor zijn optreden (y) en heb nog pinguins zien lopen...maar wist niet of iemand anders ze ook zocht :S...ben ook ondertussen aardig geflikkerd :x
Was echt een knalluh feestje...zeer geslaagd...Op naar de volgende masters
Buzzy (L) Lynn..­
Ik vond het echt helemaal goed! weer een succesvolle MoH!
Was echt wel gezellig :D :bounce:
Cabron­aaa:ch­eer:
:D:D was kenkr geselliejj mensuhh :D:D (K)(K)(L)(L) o:)
was zekers een bruut feest volgende x weer alleen weer jammer van de clubkutten die erwaren weer veelste veel ervan :S:S
was echt een te gek feest:D
mow leuk feest als je van drukte warmte en kindjes houd maar de terror in de industrial cave was wel leuk dus heb toch wel een beetje schik gehad
Christijan
niks mis meej horrrr
chrizzle
Leuk zo'n gratis feestje. Sfeer en muziek in de Early was over het algemeen super, alleen Darkraver kwam het ff verpesten op het eind, heel mn zin weg. Alleen veel te warm daar... ongekend!
Clauu!
Woow.. in één woord: GEWELDIG!! :D
het was.... DOPE DOPE DOPE DOPE!! :D
D-Check
KEIHARD
D-Jamez
SMURF AND THE VIZITOR :D :respect:
Zeker een Moooi Feessie!! :yes: Heb me zeker Goed vermaakt vanavond!(y)
Damiano*
Dat was tog egt wel een super bruut feesie heel de avond in de earltrave gestaan was knallen!!!:yes: wel erg gezweten maarjah :bier:
Manu le Malin :jaja:
DarkElement
Geluid (y) Prijs consumpties (n) (3 bonnen voor 1 biertje :| ?) Temperatuur (n) zweette als een gek daar :S rest (y)
was zeker goed feesie aleen dat klote bier volgende keer beter bier en de prijs vondt ik ook wel een beetje te
De Vage Voorzitter Bennie
Super (Y)
dedamp
gruwlijk zuiver
Defecit
geen woorden voor zo geweldig
Den Old:P
het was een mooi feessie!!airco mag wat beter geregeld worden ja
BAM BAM BAM JAAAAA JAHAAAAAA
Was wel aardig
het was weer is kk vet ik was wappie niet te houden!!!!!!!!!
Differens
TE RELAX
DJ ISOLATER
:bier:terror zaaltje was goed te doen ma die oldskool moguuhh ze wel afschaffen :bier:
DJ Lippie
was dolle bedoeling>>METTURSSS
DJ TERROX
ja vet!!!!...
DJterrortank
geweldig lopen stuiteren
doarhakkuh
fantastisch feest
was goed geslaagd feest.. beetje lange rij, maar was het goed waard (Y)
DON FIETO
een paar kleine dingen waren kut maar voor derest mooi
Drunk 'n High
wat een LIJPOOS liepen daar Kahnker
Vet feest alleen jammer dat onze wiet is afgepakt
Vizitor & Smurf :respect: Wc's (y) Voorderest Masters of kindercore :[
Dweebso
zeer gaaf feestje !!!
Was weer gezellig :D
Eddie-Loco
kheb me goed vermaakt, goed feestje
Eefjuh
was zeker een mooi feessie, alleen het was erg warm en die wachtrijen konden echt niet, verder zekers vermaakt!!!:bounce:
ElectroDanny
het was een gaaf feest alleen jammer van die eeuwige rijen en drukte, en van de cd's die oversloegen, wel dikkere bass als de meeste feesten!:bounce:
het was echt super vet! vooral met Eef
Elmo
MOH ja het was gewoon supper en voor al de industrueel in een zaal da was supper echt en jan jongen en de rest er van de groep repect voor jullie en voor visetor jong het was supper wa je gedaan had
Enemigo Del Estado
Te gruwelijk
Ennair
VIP was chill met die matrassen :P Geluid ging wel :) Verders goed vermaakt :jaja: 100x btr dan Thialf O:)
zeer zeer goed
top
eS*­bier :bier:
nou geluid was weer KK ,sfeer was ok:bier: was geen heineken:( industrial zaal:respect:
Etherpaniek
mooi feessie :D:bounce: toppertje (y) :yes:
Extrem­estyle­s
Alleen maar goed door de 3de zaal
Fakkie_X
Ja, was wel geinig, wel te warm en minder groot dan ze hadden aangekondigd. Maar was wel geinig, werd goed gedraaid in oldskool/early rave. Alleen: waar de fuck waren Gizmo en Darkraver mee bezig? die verneuqten het lekker richting het einde
Wel een vetfeestje...alleen jammer dat ik aan de verkeerde kant van de barstond:Sbetter luck next time!
Feng Shui
goeie sfeer lekker knalle!!
Monsterlijk feest weer, ze kennen het wel godverredomme! iig zwaar goed naar me zin gehad, enigste minpunt vond ik de sfeer vanaf ong de helft, leek wel een kerkhof...
Flexy
zouden mijn opmerking gelezen worden
FLIERE­FLUITE­R.­NL
super!!!!!!!!!!!!!!!!!
Franzino
Eerste MOH! Feest was op zich goed, maar had er toch iets meer van verwacht (weinig sfeer). Alles was eigenlijk toch wel redelijk duur. Goede organisatie van WC's en bonnen en bar. Zelden moeten wachten. Die harde bierflesjes zijn wel moordend. En waarom geen Vodka? Muziek in de Reunion Area was geweldig goed en was de beste zaal. Dj Danna was wel de slechtste DJ. Muziek stond wel zeer luid, eigenlijk veel te luid. Geluk dat ik mijn -25dB oordoppen bij had. Ik heb mij prima vermaakt, maar TD is beter!
FreakCaressa
KEIVET:P Ghehe STik idioot met Opperidioot Knoot:P
Lekker feessie!! Goed geluid.. Alleen iets te warm in de main.. Verder lekker ge:bounce:
g0nn_^
Egt een super feestje..:bounce:
Gabber_­Jeffrey
heb me prima vermaakt:P
was eg super vet n vele beter locatie
top feestje :D:P
gas met die zooi
bonnen waren te duur en het was veel tewarm veder was het geweldig
gekken uit kampen
IK vond het wel ok.... ik had er meer van verwacht. Het was zoooo warm!
Gewoon-ieS
angerfist :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: stuiterballenterreur
Ghadies!
Was wel Lache Jha :)
:bounce: twas MASTERZ :bounce:
Gods Unwanted.­be
GEWELDIG!!!! Zeker Neophyte!!!! J.D.A. & Paul Elstak op het einde, Fantastish gewoon!!!! Jammer dat het op het einde zo ineens was afgelopen echt ineens ram stil... kon nog lang genoeg blijven doorgaan
Good Karma
1e keer MOH voor mij, ik vond het vééééét
Vies duur kut bier !! :( Voor de rest SUPER feest :yes: Veel beter dan thialf
h4l?
lekker feesie hoor :D :P
dit was eg n knalluh feessie
hakkerd
was wel lekker
was wel een leuk feestje....uitschieters waren predator en destroyer:kwijl:...maar voor de rest was het geld niet waard...:jaja:
Zeker goed feest! alleen de binnekomst was kut door zo lan te hebben moeten wachten, en dan proberen ze je te vermaken met constant hetzelfde deuntje van 15 seconden :S...Maar tog super gedraaid! :D
Hardcore Yourd
Snoeiharde Hardcore echt een knetter feest knallen en beuken als een gek
Hardcore-Hinze
Echt wel een super dik feest!!!. alleen de HC-zaal te druk, te warm. dus lekker naar de Industrial-zaal:D(gelukkig geen klein-zweethokje) en daar 1 voor 1 richtig vette sets (Y):respect: !!!
hardcore_­limburg16
was egt geweldig feestje
Hardcore_­Nick
Was zeker een top feest :D Alleen het was veel te warm daar binnen, maar voor de rest zeer goed vermaakt :D
Hardcore_­Octaaf
was egt vet feesie, volgend jaar benk er weer optijd bij:P alleen wrom kwam die neophyte zo laat???
HardCo­reBiat­ch
zeer goed en rete gaaf!!
Dik Vet Bruut!!!! !!! :D :cheer:
Hardst­yleJun­k
Gewoon Te Vet en Lekker HARD!!!!
Hardst­ylezLU­NA
was ech wel gezellig feessie eindje rijden maar dan heb je ook wat :)
HC4L_linda
super vet(Y) egt zeer goed
was gvd een kei goedfeest kon wel 1 week er blijve zo vet was ut:D
HCamst­erdam4­LIFE {APC}
was wel een lache feesie :bounce: was behoorlijk naar de tyfus, veel beter geluid, sfeer enz dan de vorige keer :D
Een nacht om NOOIT meer te vergeten:P
Mijn eerste Masters en ik vond het helemaal geweldig!! Van begin tot eind! En mensen er valt altijd wel iets te zeiken toch???
twee woorden: volle pin
methurs feest ging goed
Hoogersss
Voor mij de eerste Mastersss en zeker voor herhaling vatbaar :P :respect:
HouseQ :bounce:
begon slecht maar eindigde super :bounce: jammer van dat lange wachten in het begin!
HTG-TERROR-WOUSIEJJ-NL
gewoon kk vet mahn :D
HUM member: Nosferaarsu
de early ravezaal:respect:
IceBreaker
1 Woord GRUWELIJK :cheer: :bounce:
lachen, ik heb zeker genoten en leuke fototjes gemaakt... LATER !
ik vond het echt een super vet feest,ik kan ook niet klagen over het geluid dit keer!! :respect:partyraiser en :respect :voor smurf vs the vizitor!!
GENOTEN! heerlijk!
Iloontjuh
Hij was weer knalluh, werd lekker gebeukt! gezellige mensen over het algemeen, leuk aapjes gekeken, toppie! :bounce:
geweldig feest!!
Ivoos
bruut
j@cob
niet wat ik er van verwacht had.. maar wel vaker met moh zo..
Helemaal goed heur :D
Super feest :yes: Muziek was lekker, geluid was lekker hard (y) Smurf/The Vizitor Snoeiharde takkeherrie :respect:
Janet :cheer:
Ik heb me onwijs goed vermaakt (Y) Hele nacht lekker in de Oldschool gestaan :kwijl: Buzz Fuzz & Dano (Y)(Y) Geweldig !!!
Jasper ®
Het was te druk.. En ik had teveel alcohol :bier:.­.­. ­HELDEN van deze lange BRABANTSE nacht: VINC­ :respect: JDA :respect: PAUL :respect:
In 1 woord MASTERS!!!! RTC there is only 1 terror!!!!!!!!!
dit feest was goed en geweldig
Jeremy!!
Goed feest me eigen zeker goed vermaakt jammer dat ik niet iedereen ben tegen gekomen :respect: partyraiser :respect:
Jochemm'
ik vond het echt een doll feest!!(Y) alleen een - punt was wel dat we GVD anderhalf uur in de rij moesten staan mja wel vermaakt :D
al het gezeik op masters van te voren was onteregt was een kk knal feest de rij en de wc waren minder en die kk flesjuhs werd je gek van en heb kk veel mensen afgevoerd zien worduh met overdosis enzo aan het einde werd der egt kk goed gedraaid en dat knipper ligt deed ut um wel kk trippend ken niet zegge dat ik het koud heb gehad was gewoon een kk goed feest volgende keer weer (Y):D
Joest
het was weer een super geslaagd feessie! alleen lange busreis terug!!
jorkie.nl
leuk feestje.. heb me er goed vermaakt en was er uiteraard ook weer walgelijk goed aan!!!!
Josse
mooi feestje hoor! Smurf en Vizitor:D
K.­E.­S Dobbelsteen
masters was echr gruwelijk.. geluid was goed werd goedgedraait ... had alleen auw arm.. haha.. :cheer:
strak feessie hoor
KeesBeezZ (KSBZ-ReKordZ)
!!!!!!!!!!NOOIT MEER DIE HARDE GORE BAVARIA FLESSIES!!!!!!!!!!!
ja was wel lache:D alleen die bavaria flesjes :no: :dead:
KiD-PokeR
Was wederom een supergoeie MOH!! Weinig wazivolk en sfeer was echt goed...Mainzaal viel errug tegen! Maar de Reunion maakte dat weer helemaal goed..:p
Kiezel
BRUUT
Super!! Goede locatie, sfeer & muziek! Was gezellig­! :D Dj Promo :respect:
Kimberly_
Een SUPER feest :D
Krinus
waardeloos
L!N
:bounce::bounce::bounce:Zoooo was mie vet! :kwijl: Vooral de early rave :respect: Bass D :respect:
Laat ik het erop houden dat ik mijn avondje tog wel goed doorgekomen:jaja: maar had wel meer verwagt ervan;)
Was zeker master vet feessie!! Zeker 5 kilo er af gehakt!!!!
LadyHardcore
was geweldig feessie(y) goeie sfeer, muziek was top & leuke mensen ontmoet :) wel btje te heet! maar verder voor herhaling vatbaar :p :respect:
LANGE DULLE
was mooi feestje,en een goeie sfeer hing dr,werd ook idd lekker gedraait:D
LaNgE..­StAmPeR
Early rave was knallen geblazen ouwe :jaja:
Lars..
lekker hooooooorrr!!
Eerst gewerkt en dan nog lekker zelf de zaal in om te :bounce: ! :D Was zeker leuk!
leipo85
vies kicke maar veel te warm en weer 1,5 uur in de rij gestaan beetje jammer
Leon-
gruwelijk feest!!!!!! alleen duurde het even voordat we binnen waren
Jaaaa mensen, was helemaal super, heb net de dvd en ik sta erop;)
Echt een supervet feest. :respect: Heb me zeker vermaakt! :D Alleen een beetje jammer dat het zo stervensheet was :S
goed feest alleen da geluid mocht wel wat harder
was echt een super feesje:D
Maarte­nKersj­es
supper
Mama van Jaylano &­ Chalina(L)
was wel heftig:lijn:
MARC:D
zag er mooi uit en muziek was lekker hard :D maar veels te druk & te warm... :(
MarcZwarK
VET feestje weer....sfeer heel relaxed.Strak geluid en psychedelische lichtshow waren TOPPIE. En de DJ's???....Petje af voor de strakke sets hoor. luchtverversing had wel veel beter gekunt. Het was overal smerig rokerig en warm. Duz geen plaats waar je ff kon afkoelen (en dat was best wel nodig....wiew)
Master­Angeil­o
gewoon weer lekker goed van den dolle daro zekr goed feesie:bounce:
lekker feest
Matthijs
was echt n vet feest :) leukere sfeer dan ik had verwacht en r werd lekker gedraaid :)
MC RG
veel te warm :P veel te glad :P veel te vet :P egt goeie!! :respect:brabanthallen:respect:
na wat opstart problemen (was echt slecht geregeld bij de ingang) een super feestje
Mel B)
enige pluspunt was de platenkeuze van de dj;s in de main & early, helaas vond ik het geluid diep triest, platen die oversloegen:/ en de sfeer was om te kotsen..
Michael!!!
in het begin was t helemaal een kutfeest maar later op de avond was het in de industrialzaal wel te doen
1 woord "geweldig";)
Mike' D
Ik vond het een masterlijk feesie (Y) :respect: 2 Tommyknocker, Partyraiser, Day-Mar :jaja:
Mikos
ja top feestje toch.. alleen die hitte en de ingang maarja.. verder lauw!
klote dat t zo warm was maar verder een super feest gehad met mn pop (L)
Miss-B100
echt 1 van m'n ALLERBESTE feesten !!! :) super de super!!!!.. maar wel iets te druk
GRuwelijk feest :bounce:
Mitchel :bounce:
Zker zwaar dol feestje! k heb me zeer !!KOSTELIJK!! vermaakt !
Mitchell__­Stylo;­)
:respect: Zeer Geknald Was Super :respect:
was echt zwaaaaaaaaaar maasters!
Ondanks de :@ start die ik maakte toch toppie naar m'n zin gehad(Y) en d'r is altijd wat om over te zeiken, deze x vooral de warmte en de drukte weer! :bounce:
mOpkee*
Goed naar me zin gehad daar, was egt bestee:D
Mr. T.
DIK STAMPUHH!!!! jammer dat je geen wiet meej naar binnen mog nemen had ik wel verwacht
muiderberg de gakste
ik vond het wel ok
N A T H A L I E !­
wat een feest het eind was echt super ging mie hard :P
Geweldig feestje :yes:
Natas,, (F)
was egt een Super Vett feestje!! :)
NeoNiMioN
Beter kon gewoon niet!!!
neophyte hardcore
cker weer lekker goed dicht bij volgend jaar weer
snoeifeest
NICK !!
:bounce: was zker vet!!!! :xtc: :bounce:
wie kan dit nou waardeloos noemen :S was zkr wel geweldig man
niekske "­pappa"­
SCHITTEREND
Niels
Superr Gaaf Feesie!!!!!! *MOH 4life*
zkers een geslaagd feestie mensen bedankt dat het zo gezellig was;):D
Nikkee_;
was weer laaguh feesje.. wel wa druk.. maar wel gezellig zo met veel bekende.. :respect: Partyraiser Smurf The Vizitor Unexist :respect:
Genoten. Corne de held van de avond! :respect:
NikNak
Werd ckr kk duistah gedraaid :D gezellige sfeertjuh egt topfeessiej!! :D
niksnada
Decor was vet.....leuke shows!!...en geluid stond heerlijk...en dan de kk wrede setjes....t was gewoon knallen van t begin tot t eind in de main!!...sfeer was ook top...veel bekende...had m niet willen missen!!..:respect:
Nilio
Mega vet feest!! Promo was gruwelijk!!
heej het was weer een hard feesjuh alleen was het te warm en al die flesjes op de grond zwaar kut...
dit was een geslaagde feeeeeest
nl-partyraiser-nl
goed
NMGN'D­ENNIS'­NMGN
was weer MAXIMAAL :respect: PANIC voor mij weer de man van de avond
Nolz
oldskool :respect:
Echt een kk mooi feest!! Volgend jaar weer :D
okki ®
heeft iemand miss mn verstand gevonden?? ligt waarschijnlijk bij mn autosleutels.
OldSkool CC
Zeker genoten:bounce:
Oldstyler
Vetter dan vet, veel bekenden en een FHC shirt die daar rondliep.:PHamsteruhh.miste wel iets ;)
OmeMini
WHaaaa Super feest..Industrial egt heerlijk terreur:bier:smoke:
Onderg­rondse Paultje
PROMO, D-PASSION EN PRODUCER :respect: en het geluid :d
ONE MAN HARDCORE TROUBLESOME SOLDIER
dol feesie
P.­R.­ Para Robje
was mega masters feestje man ging daar egt wel goed GESLAAGD FEESTJE
Party-girl
ik was ZIEK! :vaag: :bounce: maar wel vette party!
Partyrico
goed feest, heb m dankzij de mensen met wie k was super vermaakt!!!
Patrick _
Ja geweldig ik hoorde het zelfs in leeuwarden
Peetjuhhh
niet verwacht maar het was een erg leuk feestjuh!! :bounce:
erg gaaf :D beetje jammer van het redelijk zachte geluid in zaal 1, kon nog goed met elkaar praten. Verder erg gaaf :D
Pep
Ingang was fucked up, bier te duur en et was echt een teringzooi overal. En ja t leek gvd wel een sauna, vooral midden/vooraan in de HC Area... niet uit te houden... Maar toch super genoten, muziek was top, sfeer was super en heb et erg naar me zin gehad. Voor herhaling vatbaar
dit was natuurlijk 1 van dé feestjes! Helemaal top!(Y)
Buiten was het best koud zonder jas :S
Pietje Puk!
MASTERLIJK!
Pit_­Tek aka Terreur
dit was zeker weer eens een geslaagd feessie van moh alleeen tering druk en benauwd maar voor herhaling vatbaar dit is de eerste keer sinds tijden da ik me eigen zo vermaakt heb op moh en jammer da er veel mense nie tegen een douwtje kenne maar daar had ik bij de industriel geen last van gelukkig en ze moeten die klote flesjes afschafe want da is nie te zuipe zo laters
Het was echt een super vet feessie (Y) :vaag:
was wel waus feessie weer, goeie sfeer, volgende keer weer!!!!
Stukken beter dan het 10 jarig feestje in Heerenveen :S , toch raar vind je niet? Maarja beter is altijder beter dan slechter! Angerfist (Y) Een lekker feestje toch wel! Geluid ook lekker :)
prijntje
:respect:the destroyer:respect: zo lkker gedraaitt en ::respect:The visitor vs SMURF:respect: heerlijke afsluiter
PRISCILLA.
:woep:
Promo-Fre@k
promo was weer uber angerfist en neophyte ooken mijn eerste masters feesie was zwaar masters geslaagd:d:d:d
pulpfritsion
super feest !!! tot in de laatje uurtjes ma wel beetje moe :)
Q-lit
skoftig vermaakt:D
Querina
feest en flyeren was weer leuk :) bedankt Dennis, voor de after bij Maassluis-West :lief: ;)
R.atje
was echt super vet:P
Raimundus (UFE)
Zeer goede editie van MOH!! Volgende keer ben ik er weer bij :yes:
Ralph Tra
zwaar kut 2 uur binnen geweest en toen eruit gevlikkert:P:P:P
Rave' oltion 23
Naja gezellig was het zker!!! maar het feest zelf,Bagger!!!!! Geen masters meer voor mij!
Ravenstein Hardcore
de wachtrij was veel te lang en het was net iets te druk voor de rest een goed feest :bounce:
Rebecca-van-den-berg-budding
begin was ff schrikken he san den en jen maar verder super feest gehad :D
Remuz
Super Vet :bounce: feestje Heb bijna de gehele n8 in de Reunion Gestaan, was echter Masterlijk vooral :respect: DJ Weirdo :respect: Volgende Cker weer :>:>
Remy alleen van de wereld
het was heftig
Uber Party:D:D
Richard de Zeeuw
de industrial was eg super
VET MAR KK DRUK NI NORMAAL!
Roed/­Wit-Mestreech
Lekker feestje!!
Roelus ©
Smurf vs. The Vizitor:respect:
rolf maiskolf
was heet en druk verder super gaaf ,snoeihard gestuiterd
leuk feesie:D The Vizitor is gek:D:D hahaha Partyraiser :respect:
MoH heeft zijn naam weer omhoog gehaald bij mij! Superfeest! :respect:
Rosio
Wij hebben het geweldig naar ons zin gehad! :D Iedereen draaide goed! Wat had Partyraiser een geluid in die Industrial Arena! :o Paultje en J.D.A. sloten lekker af! :D
Rowan
Wat een supervet feestje :yes:
Ruben Vijverberg
Smurf Vizitor :D:D:D kk goud, sla jij efe je computer kapot
Ruud!
Ik heb gruwelijk hard genoten daar..zker heerlijk feest!!
Salvo
wahoooooooooo
wat een kinder disco!!
Scorpia
super feest, super geluid en super sfeer! kortom geweldig
SDK
zeker wel kikke..!! 1 van de betere MOH's :P en TNX rietje.. ;) traditie in ere hersteld.. :D:yes:
Sjordy­s:boun­ce:
Niet Normaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal :bounce:
SkrewYou
Super gezellige avond nacht ochtend gehad, wanneer is de volgende keer?:bounce:
Slayer
was nu es n keer beter dan de laatste jaren...redelijk geluid..mooie locatie..al 1 met de plees was t klote in t begin..en ik vond de doorgang een beetje rot..verder was t wel top
Superfeest Smurf (y) Vizitor (y) Destroyer (y).... manu the malin :(:(
smokey_­neophyte
was echt een super bruut feessie. vaagheid roeleerd
Snb Thoma.­LIVE FAST-DIE HARD DJ RAGGE
vet
SnotJong Aka GabberBas
was nog slechter dan ik eerst dacht maja niet alluhz was slecht SMURF war zekerz toppie :respect:
Snowy Angel
was te VET!! Goe ge amuseerd, raakte wel soms de weg kwijt. ;-) haha wel jammer dat de drank redelijk duur was. :( Op 2 the next one!! :p
super feest
Spartan Law Online
(Y) feestje.., Destroyer/Producer/Partyraiser Volle Gas Knallen Baas !!
Speed-freak
MOH was was(y) te doen.Was all1 behoorlijk :vaag: en kon vanacht pas wat slapen:D
Spriet­sma!!!­!­
Vond de sfeer vet kloten, en een sauna was niets vergeleken met dat hok daar maar voor de rest wel goed vermaakt
StampTrutje
Het begin was kut, maar het wer echt wel vet op t einde.. ennuh groter is niet altijd beter!
stampwyffi
was lekker feesie
Was zeker vet!:D Was wel jammer dat het zo druk was,kon je niet normaal hakken/stampen in die zalen :vaag:
stan_renkens
vet feest geluid stond lkkr hard en goeije sfeer dus ech goed feest
STAND PROUD!
whaaaaaaaaaaaaaaa kk vet feestje weer ja vooral de industrial was helemaal los!!!!! :respect: smurf & the vizitor :respect:
StevE BlappiN
Nooit meer Art Of Dance :S maar al-met-al wel vermaakt :D
Zo Net Thuis Helemaal Naar De Klote!!! Volgende Keer Weer :P
Stijn
Echt zalig feesje!!!! (y) :yes:
stoeprand terreur
goei feest. destroyer, smurf en visitor draaide heerlijk
Struissie
Was een goei feestje.... Het laaste uur was zeker het mooiste met Paul en JDA :D
best zuigend
vet goed
was echt een goed feessie:D alleen teeee warm en jammer van m'n blaren geheh
suusjuhho:)
was egt TOP :bier:
T!MF
Superfeest!! lekker los gegaan..:bounce: al1 jammer van de prijs voor bier :S
tammie­tjuh..­!!­
het was weer SUPER..!!!!!!!!
TeKna
Vet feest :bounce: Met zeker een goeie sfeer.....Masters (y)
vond het maar een bagger feest :S prijs van drank lag behoorlijk hoog en veel te veel aso mense die nergens respect voor hebbe :@ VISITIOR heb voor mij me avondje nog beetje gered :respect:
Terreur Gabber
Echt een Geweldig Feestje :respect: Ging Knetter Hard :bounce:
Terreur_­op_­Wielen
Het was wel een gezellig feest maar dat was dan ook wel alles ja het geluid was beter als de keren ervoor maar het was veel te warm en te druk www.worldofhardcore.nl voor foto's
was knallu
terror mama:b­ounce:
zekers vet feestjuh beters als masters 10 jaar bestaan toppie
Wel vet :yes: hard gebeukt :bounce:
terror-hans
10 bonus lijkt me duidelijk en van de rij geen last jo moet je de kaarten optijd halen krijg je vip rtc recpect jongens
Terror-tony
was ckerss wel een mooi feestje naar 2.30
zwaar goed
Tess. 070
Zooo Masters was echt kk knalluh gek..Helemaal Roemtak Totall Loss!! :xtc:
tha - hellraiser
:respect: DESTROYER :respect:
The Desolate One
Heb me daar super goed vermaakt, ben bijna heel de avond in the reunion area geweest, wat hebben ze daar goed gedraaid zeg en ik vond de sfeer daar geweldig, hoop gabber handjes gegeven en iedereen hakte weer, zoals het HOORD!! Super feest!!
The Hellfire
Echt weer een geweldige MOH, ze hebben van hun fouten in het thialf geleerd!!
Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]
Wel een geinig feestje :bier:
Thosba
te bruut voor worden
Tito
Goed feest,lekker geluidje,en dr werd egt kicke g­­edraaid in de industrial area,beetje jammer alleen­­ dat ze alleen geen egte sterke drank hadden :/
TJIBBE:bier:
goed feest :yes: al1 jammer van het geluid:( dat kan harderrrrr :P
Ja wel dik.. :)
Tony Keijsper
de industrial deet et em de rest leuk om doorheen te lope
Toobjuh
was wel weer een goed feesje sfeer was ook top
twisted defiance
puik feest(Y)
Super mooi zoals gewoonlijk :bounce:
ultimate frenchcore
Wat een GEK:D
UTCA_Chin
Geweldig feest!!! Heerlijk:D THE DESTROYER :resp­ect: !!! Vizitor vs Smurf :respect: Terreur tot op het bot:P!
echt wel een lijp feesie
1 woord geweldig
vanKne­tteren B)
was weer een supergekfeest!! tog vond ik moh in duitsland gekker... dj angerfist,destroyer,paul en jda,predator:respect:
vd Záánde
Partyraiser:respect:
vdz
goed vermaakt op het feesje, alleen te druk en de ingang kut
Venneke
Zeker wel een mooi feest heb erg genoten in ieder geval
Vinn-E
was zeker goeie .. top geregeld ! alleen drinke enzo was prijzig ..de rest top!
Vinnie­Vinyar­d
Te druk in het begin. Maar rond 3en werd t rustiger. Mooie afsluiting van paul en jda. Terrorzaal was Überhard. Toch nog geslaagd
was een mega vet feestjuh :D:bounce:
ben niet geweest
VW Motor Sport
eiselijk feestje
WC-Knuffelaar
Was weer geweldig gister :D heb me duidelijk vermaakt. Volgens jaar weer :D
:)
Why So Serious¿
Masterlijk
Vette muziek, té warm, té benauwd, slecht aangekleed... Had er meer van verwacht eigenlijk...
wouter kap
het was een goed feest dus lekker gehakt
x-xlindseyx-x
zeer goed
X.Bianc
Gruwelijk Feestje....Heb me prima vermaakt :bounce: :respect:Alleen bier was idd aan de dure kant..En al die flesjes op de grond:S
Kkertjes Goed Feesttt!!!
ja ut was cker un super feest partyraiser/neophyte draaiduh egt super
XxPaRT­yGiRLx­X
:D was echt leuk , vip was beter als in het Thialf, Partyraiser, zeer goed geknald :D
Yannick-RSB
KK VET
Heerlijk feest
Was een top feestje (y) Locatie is ook helemaal goed. Zaal 3 (L)
Zebra's ruiken vreemd
Miniatuur pinguins heb ik bizar weinig gezien, wat jullie, mijn minder intelligente medemens?
{PPT} Japie
Lekker feestje:lijn:
ondanks de drukte en warmte een geweldig feest!!!
et was hartsike leuk alleen te weinig zit plaatsen op het einde:P
goed na me zin gehad :jaja:
The Vizitor & Smurff echt knalle jonge SUPER :D:D:D
~HaRdC­oReGir­L~
WANNE GEK ZEG...wat was dit een super vet feest nie te zuinig zeg :bounce:
~N~
Heb me heerlijk vermaakt!
† *­ Ga Es Dood *­ † :bier:
Ging wel..(Y) Bier was kut daar:p maarja het ging opzich wel..;)
† crawling in your skin†
ECHT DONDERS VET !!!!!!!
•° ¤ KellY ¤ °•
Zo ik heb me eigen echt wel goed vermaakt:D Goed feestje! Echt SUPER!!
in 1 woord: SUPER!!
©
:nocheer: jammer dat ik ziek was daardoor kon ik niet echt bewegen
®on@­ld :devil:
Was een topfeest, heb me uitstekend vermaakt(Y) ,maar jammer dat zo benauwd was. Had het niet willen missen.
²³fren­chcore­d²³
De industrial zaal was echt kicks ass, tijdens smurf en the vizitor ben ik helemaal los gegaan :respect: , vind wel dat art of dance hun feesten wat meer mag decoreren....
brute party, alleen et geluid mocht wa harder
º¹³Patrick
was super feest kompleet uit men dak
MOH op zijn best!! Het was echt een super feest Industrial was echt goed!!!! Volgende keer maar weer in de brabant hallen alleen dan zonder die lange rijen bij de ingang en dat veel te dure bier
» Joeri
Mn 1e feestie,, onvergetelijk!! Partyraiser en RTC ware egt gek!!!

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D