vet gewoon hele nacht lopen te stampen goeie sfeer industrial 3 munten godverdomme waar slaat dat op het was ook nog eens bavaria wat al niet te zuipen is hoe makkelijk wil je geld verdienen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
kon de hele avond niemand vinden was zuur geworre door die kk rij maar voor de rest was ut opzich wel dol en zekrs wel goed gedraaid ik was alleen niet zo in de stemming jammer genoeg anders was ut kk dol feest geweest
Dit was mijn eerste keer Masters, maar ik heb me zeker wel vermaakt.. Alleen jammer van de dure bonnen, maar ach dat blijf je toch wel houden.. Muziek was Op naar de volgende keer..
was weer vetttt !!
Zeer VET..Neophyte en Angerfist
Was zeker weer genieten mensen met wie ik allemaal was BEDANKT voor deze avond mede dankzij jullieSjattie jammer dat je dr niet bij was heb je egt gemiste deze avond Paul&JDA Heb me zeker goed vermaakt
Vond het wel weer een leuk feessie, alleen de rijen bij de ingang waren te lang en op sommige plekken was het te warm...verder
wel een heerlijk feestje was wel lang wachten voordat we binnen waren t was ook te warm ik had bijna ut idee van ik val hier flauw en toen viel er naast mij iemand flauw daar schrok ik wel van...maar wel goed vermaakt!
T was ckers niet zo goed als MOH Dortmund, maar zoiezo wel beter dan klote Thialf... super sfeertje... heb me prima vermaakt... ik weet niet wie er allemaal ook naar MOH Dortmund zijn geweest, maar dat was echt wel 100keer beter... toch een leuk feestje!!
Het feest was gewoon echt GRUWELIJK!!! alleen jammer van de warmte! Maar verder echt super!! Heb me best vermaakt daar!! Verschillende dj's draaide echt goed!!
Industrial Zaal Goed Gedraaid! O.A. Tieum, Destroyer, Negative A, Unexist & Partyraiser DJ Smurf Vs The Vizitor Was Gewoon TE Bruut(O.A. die Alles Kapot Actie van The Vizitor )
Was kk vet feest Was me eerste Masters maar zeker niet me laaste
was echt SUPER vet feesje:dalleen sloeg angerfist tege:sen ware de bonnetjes ngal duur ma voor de rest super feest neophyteik kan ni wachte tot et volgend feesje
ja mense was wel weer grappig vanacht promoEN PARTYRAISER WAS WEER FF KK HARD BEZIG
het was een super relaxt feestje volgende week weer van mij mag het hoor en ze draaide super goed alleen een beetje warm maar ja dat hoort erbij denk ik
was mo0iiii
maar voor de rest wel goed
Tegek! alleen Neophyte met zn commerciele shit! vr de rest helemaal ok,, partyraiser & tommyknocker!!! nog bezig met revalideren!
Was zeker wel een lekker feestje Destroyer ,Waxweazle,weirdo en een heerlijke Afsluiter van Predator :worship: Genoeg plaats om lekker te hakken Geluid was nie Super maar toch Goed all1 klote van die warmte en in de gangen van die gladde vloeren maar was echt een toppie masters Volgende keer er zeker weer bij
super feest geweldig gedraait van alle dj die ik heb gezien ik vond wel dat in alle zalen een beetje dezelfde stijlen te horen waren en veel te warm en en veel te druk maar ja
WAZIGE FEEST MAN!!!whahaha Eerste grote feest mar wel de beste!!!iedereen bekand wazig man!!die wijve mochte van mij wel wa langer doorgaan op de podium En de meiske nog R.I.P. dol in mijn bol....................
wow was echt een vet feest zeker goed gedraaid heb me prima vermaakt
De rij bij binnenkomst was weer belachelijk groot, de wc's waren een gekkenhuis. Verder was het knallen en hakken Stormtrooper, Producer, Partyraiser, Smurf & Vizitor stuk voor stuk geweldig! Volgende keer betere wc's dan is dit een goede locatie. Stobo's waren ook lekker leip.
goed vermaakt alleen drinken een beetje duur (beetje jammer)
Het was weer een klotezooi met de rijen!! eerst bij de ingang, zet auto vooraan op de parkeerplaats, moeten we helemaal om de hallen heenlopen? Daarna de lange rij bij de ingang, dan denk je hé hé, ik ben er, en dan weer een rij voor de wc, en dat is een zeer trieste bedoeling, ik zo'n bandje halen, uiteraard krijg je aggressie in de rij. Verder was het feestje gewoon top-niveau zoals het hoord te zij op MoH-feesten! goed gedraaid redelijk geluid! niks aan de muziek op te merken dan TOP! en sfeer was ook OK
wachtrij was te lang. kenne de foullieerders nie meteen ook t kaartje scheuren? of zijn daar gecertificeerde mensen voor nodig? was errug geslaagd feestje partyraiser!!
Ik vond het echt helemaal goed! weer een succesvolle MoH!
Was echt wel gezellig
Eerst ff voor de Visitor die zijn set opdroeg aan Rob!! Super feestje, een uur en 3 kwartier in de rij staan was wel belachelijk voor zo'n lokatie maar het was et zeker waard! Goed geluid, goeie sfeer, leuke mensen, leuke lokatie, een beetje warm en een beetje druk maar in de Industrial was et perfect!!
Leuk zo'n gratis feestje. Sfeer en muziek in de Early was over het algemeen super, alleen Darkraver kwam het ff verpesten op het eind, heel mn zin weg. Alleen veel te warm daar... ongekend!
jah het was zekers wel een lekker feest 10X beter als de2 in thialf volgende keer weer
Heb niet veel gezien opt podium ofzo.. Maar heb wel weer een geweldige avond gehad xxx
het was zeker een geslaagd feesiej ik heb het echt super erg naar me zin gehad al1 kut dat je zo lang moest w8en op door de hekken te kunnen... er liepen ook zeker lekkere jongens hoor
Heerlijk knetterfeest!! Tieum, nosferatu en smurf SNOEI! Best vermaakt
geslaagd feest! alleen de ingang was slecht geregeld en het was te warm vooral in de 3e zaal. en kwer helemaal gek vanda knipperlicht in de main had niet veel van de reunion verwacht, maar toen darkraver vs gizmo besig was kwam er toch wel een aardig geluid vanaf
T WAS ECHT N STRAKKE PARTY!!!! gEEN LAST GEHAD VAN LANGE WACHTRIJEN, K WAS BINNEN OM 9.45 ... GEWOON OPTIJD DAAR ZIJN MAAR WEL VETTE MAAGGGKRAMPEN GEHAD,MAAR DAT MOCHT DE PRET NIET DRUKKEN...
Geweldig.........alleen het w8ten in het begin maar dat is al goedgemaakt...enne mag vaker in den bosch hoeven we niet zo ver......
het was weer is kk vet ik was wappie niet te houden!!!!!!!!!
Was zeker wel een geslaagd feest. Maar beetje onnodig dat The Vizitor die computer aan gort sloeg Samen met de Smurf zeker een goed einde van het feest. Al waren die flesjes echt klote. Constant opletten, dat je niet op je muil ging
Blij dat ik hier heen ben gegaan.. Promo & Unexist Wat ken dat Italiaantje hard draaien zeg...!! Zoals hij Attack & Microtronic uit de speakers blaast ken niemand..!!!
Ja, was wel geinig, wel te warm en minder groot dan ze hadden aangekondigd. Maar was wel geinig, werd goed gedraaid in oldskool/early rave. Alleen: waar de fuck waren Gizmo en Darkraver mee bezig? die verneuqten het lekker richting het einde
Wel een vetfeestje...alleen jammer dat ik aan de verkeerde kant van de barstond:Sbetter luck next time!
TWAS ME EERSTE MASTERS MAAR CKER WETEN NIET DE LAATSTE!!
Monsterlijk feest weer, ze kennen het wel godverredomme! iig zwaar goed naar me zin gehad, enigste minpunt vond ik de sfeer vanaf ong de helft, leek wel een kerkhof...
was gewoon in 1woord SUPER.... Hardcore Arena met neophyte,paul en promo was echt geweldig....en Reunion Arena was echt helemaal geweldig het was gewoon SUPER...de sfeer was ook echt toppie en veel bekenden weer gezien......
industrial arena helemaal super... alleen beetje te warm
was wel een leuk feestje....uitschieters waren predator en destroyer...maar voor de rest was het geld niet waard...
dit feest was zeker wel geslaagt
Vond het wel een Leuk feestje alleen jammer dat we zolang moesten w8en voordat we naar binnen mochten zo heb ik D-Spirit moeten missen maar voor de heb ik me wel vermaakt met mijn danspartner en de rest van de groep was echt lachen maar NIET voor herhaling vatbaar!
Boem knal dat was masters al!!!! wat een heerlijk geluidje produceerden de DJ´s daar jammer dat het zo koud was in de zaal.. gelukkig na was acrobatische bewegingen was het temperatuurtje goed te doen (warm)
Was zekr goed feeestje,we knalde hem lekker binne met Dj Rob&mc Joe: respect: en Waxweazle daarna en op einde knalde hem ook nog wel met Dj Paul en JDA
wel knalle feesie alleen wel erg warm ja... en een aardag doolhof
SUPER feest. Early rave zaal was mega vet. MC RAW haha wat een gek. geluid was super dus prima vermaakt
Was weer een gezellig feestje alleen veelste druk,warm,zag veel mensen tgn de vlakte aan gaan..Hc zaal was in ut begin wel gezellig en op ut eind in de Terror kk doool!
al het gezeik op masters van te voren was onteregt was een kk knal feest de rij en de wc waren minder en die kk flesjuhs werd je gek van en heb kk veel mensen afgevoerd zien worduh met overdosis enzo aan het einde werd der egt kk goed gedraaid en dat knipper ligt deed ut um wel kk trippend ken niet zegge dat ik het koud heb gehad was gewoon een kk goed feest volgende keer weer
ja was wel eens leuk om mee gemaakt te hebben maar meer dan leuk is het niet veel poten en clubk*t volk en minimum leeftijd leek soms wel 11 jaar pas na kwart voor 5 werd het vet in zaal 3 TERROR
was eerste masters we kwamen binne toen dagmar draaide meteen los wel was 't veel ste warm en stonden te lang in de rij maar voor de rest gewoon super
neophyte wou ik altijd al een keer zien en ik vond ze kk masterlijk die gasten weten echt hoe je een showtje moet geven al duurde het maar een half uur , voor de rest kk gruweliujk feest
Echt super!!!! Erg gezellig met Nageltje op naar Awake
vies kicke maar veel te warm en weer 1,5 uur in de rij gestaan beetje jammer
in het begin verdommes druk! maarrrr daarna was het weer helemaal goed gemaakt! het was een geweldige avond toffe sfeer kortom dol leuk feesje! en dat in me eigen stadje er mogen van mij wel meer van dit zulk feesten hier komen! outblast
NIET MEER NORMAAL!!! De hele show eromheen was super... Nog noooooit zo'n Masters gezien in al die tijd!!! En de VIP? Zeer goed geregeld met de WC, ingang, kluisjes en T-Shirt... Art of Dance respect...
Smurf & The Vizitorn waren echt Super en het geluid was ook super...Moet zeggen dat de sfeer relex was
Rij was echt kut, ik stond er echt lang in Verder ; klote sfeer mja !! FORZE & RTC de gekstuh, helemaal losss !!!! Verder Waxweazle en Predator sloot lekker af
geluid in de main vond ik tegevalle, wel goed gedraaid overigens... in de industrial heb ik me het meest vermaakt en met name bij partyraiser, super hard!!!
enige pluspunt was de platenkeuze van de dj;s in de main & early, helaas vond ik het geluid diep triest, platen die oversloegen en de sfeer was om te kotsen..
Mega Feest, de entree was alleen langdurig..maar dat mocht de pret niet drukke.
was zeker wel een goed feestje mar ik snap nog steeds nie waarom ze mij spulle in het kluisje hebbe laten ligge dus dah ik weer helemaal terug van het station naar de brabant hallen kon en vervolgens daar aan kom en niet meer binne kom
1 woord "geweldig"
dit was mn eerste x masters maar het viel me tegen khad er veel meer van verwacht
Aaw Niet Zo Zeuren Over De Warmte Dat Kan Je Verwachten Op Een Feest PROMO!!:dGE-WEL-DIG Feestje
Wow.... 1 van mijn betere feesten ooit Serial killaz, DAY-már, dana, buzzfuzz waxweadle...PartyraisER!!!!!!!! voor de dj's echt TOP hard gebeukt...!! laatste 2 uuren zijn me goed bijgeblefen...PARTYRAISER mah partyraiser is de man die echt alles kan...supper set wes echt vet lopen dwalen met mede gabbers lijpo's door dat gangen complex was echt uber vaag feesie..vanmorgen 10.00 aangekomen in leeuwardem...after gaan bij de hofnar 23.45 wask weer thuis zondag .. :pill:
was echt zwaaaaaaaaaar maasters!
dit was echt te geweldig, de Industrail Area was echt te fucking top, Producer,Unexist,Partyraiser en Vizitor+Smurf te kicken, Tommynknocker vs Outblast was ook goed echt een top feest!
Ondanks de start die ik maakte toch toppie naar m'n zin gehad en d'r is altijd wat om over te zeiken, deze x vooral de warmte en de drukte weer!
HELEMAAL GEWELDIG!! Klapte weer prima! Zo, dat was wel weer genoeg in de baas zn tijd
1e & vooral laatste keer MOH voor mij Was echt een wereldfeest maar TE MASSAAL voor mij Meerendeels gezeten omdat de rondjes lopen hopeloos was. Erg warme en benauwde temperaturen. Hierdoor veel kotsende party-mensjes gezien **Reuinion Zaal was ZWAAR BRUUTJES**
SUPER!!! Promo & The Destroyer waren de mannen die de avond maakten! rij in het begin was even wat minder maar toen we binnen waren in een woord: Geweldig
Jammer van de sfeer (of eerlijk gezegd GEEN sfeer..) ieder stond (ipv danst) en liep maar een beetje rond te lopen.. en mensen grow up, wat is er nou zo leuk aan om compleet verrot en verlebt er bij te lopen door overmatig drugsgebruik?!?!?!
Sfeer was goed, werd lekker gedraaid, alleen veel te druk.. En stiekem vergelijk ik het toch met Dortmund en dan valt het natuurlijk helemaal in het niet..
Was kk bruut maar net effe iets te druk, beveiliging was kut RTC draaide lekker promo ook neophyte voor het eerst ook wel en mja industrial zaal was wel het hards en af ent oe ff lekkere terror erdoor
Stukken beter dan het 10 jarig feestje in Heerenveen , toch raar vind je niet? Maarja beter is altijder beter dan slechter! Angerfist Een lekker feestje toch wel! Geluid ook lekker
Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386