vet gewoon hele nacht lopen te stampen goeie sfeer industrial 3 munten godverdomme waar slaat dat op het was ook nog eens bavaria wat al niet te zuipen is hoe makkelijk wil je geld verdienen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
feesie!! echt knalluh
De muziek was super, t geluid deed t ook lekker.. maar de aankleding was bagger, lasers e.d. En wat was de E.H.B.O. druk zeg..
( Angerfist ) ( Partyraiser :respect ( Mecano twins ) voor de rest veel te warm veel te veel mense die nokkiej zijn gegaan en muziek had wel harder gekunt feest krijg van mij een 6
was echt weer een super feest en vooral smurf en dj vizitor
1 uurtje rijden,,, en fucking 1 uur en drie kwartier wachten om binnen te komen door 5 poooooortjes ...!!! binnenkomst erggggg slecht geregeld verderssss alles Toppie goede sfeer relaxte muziek
Zeker een lekker feesie vooral de industrial was knetter hard alleen het eten en drinken was verrot en het naar binnen komen.....daar was totaal niet over nagedacht....dus een zeer goed feesie....niet geweldig
KK BRUUT FEEST.. TERRRORRRR UBER ALLES!!!!!! .. maar dat drinken fuckin duur.. 3 bonnetjes voor 1 POKKEUH flesjew bier .. maar het geluid was SUPER!!!!!
was echt SUPER vet feesje:dalleen sloeg angerfist tege:sen ware de bonnetjes ngal duur ma voor de rest super feest neophyteik kan ni wachte tot et volgend feesje
super feest geweldig gedraait van alle dj die ik heb gezien ik vond wel dat in alle zalen een beetje dezelfde stijlen te horen waren en veel te warm en en veel te druk maar ja
supper vet feestje en zion uit emmelord thanks vur de waaier bij een vriendin van men
Bij het binnenkomen dat je zo lang moest wachten 3 kwartier ofzo was een beetje slecht geregeld en van het drinken dat zo duur was en verder was het een goed feessie
sfeer was goedt geluid stond te zacht! en leeftijd 16 jr en ouder moet afgeschafd worden...
jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
het was wel leuk ..maar had er denk ik iets te veel van verwacht waardoor het toch wat tegenviel .
De decoratie had beter gekunt die kop bij de ingang beloofde heel veel maar toenk binne was wast echt tege valle
het was zeker een geslaagd feesiej ik heb het echt super erg naar me zin gehad al1 kut dat je zo lang moest w8en op door de hekken te kunnen... er liepen ook zeker lekkere jongens hoor
T WAS ECHT N STRAKKE PARTY!!!! gEEN LAST GEHAD VAN LANGE WACHTRIJEN, K WAS BINNEN OM 9.45 ... GEWOON OPTIJD DAAR ZIJN MAAR WEL VETTE MAAGGGKRAMPEN GEHAD,MAAR DAT MOCHT DE PRET NIET DRUKKEN...
Was zeker wel een geslaagd feest. Maar beetje onnodig dat The Vizitor die computer aan gort sloeg Samen met de Smurf zeker een goed einde van het feest. Al waren die flesjes echt klote. Constant opletten, dat je niet op je muil ging
Blij dat ik hier heen ben gegaan.. Promo & Unexist Wat ken dat Italiaantje hard draaien zeg...!! Zoals hij Attack & Microtronic uit de speakers blaast ken niemand..!!!
Ja, was wel geinig, wel te warm en minder groot dan ze hadden aangekondigd. Maar was wel geinig, werd goed gedraaid in oldskool/early rave. Alleen: waar de fuck waren Gizmo en Darkraver mee bezig? die verneuqten het lekker richting het einde
Boem knal dat was masters al!!!! wat een heerlijk geluidje produceerden de DJ´s daar jammer dat het zo koud was in de zaal.. gelukkig na was acrobatische bewegingen was het temperatuurtje goed te doen (warm)
was GE WEL DIG zeker vermaakt
Ondanks de lange wachtrij zeker een top feest gehad! Toppers: Destroyer en Predator
ja was wel goed feest alleen de geluid was te zacht en was kkk warm en dat kut gasten van die meelopers ik vind masters tegen vallen alleen partyraiser en strooije was goed in die terror zaal was goed dat was lekker stampen
in de rij nog geen 10min gestaan. was alleen veelste druk en veelste warm!!! en wat een kk bende op de grond met die kut flesjes maar voor de rest was het weer een top feessie!!!!!
in het begin was het nog een beetje z8 na dat foutblast had gedraaijt werd het steeds harder boaah niet meer normaal egt een super feest top lokatie ennuh t laatste half uurtje the vizitor ram vet
Jammer dat het de laatste keer in nederland is (dat heb ik gehoord), MoH de beste!!!
werd kei gek van die knipperlichte bove in de mainzaal.. ook een beetje jammer ware de duizende mense die afgevoerd werde... verder was 't of te heet of te koud en ze hadde er iets meer 'n show van moge make... maar ondanks alles wel een super feestje!!
kvond mar een wazig feest ''veel te warm, veel te druk, geluid was ok nie geweldig in de hardcore zaal'' Kheb mun eigen het beste vermaakt in de Industrial Arena Negative A, Unexist en Partyraiser DANK U als die er nie waren wast een zwaar KUTfeest!!!
ja was wel lache alleen die bavaria flesjes :dead:
Wat un bagger sfeer man, stelletje asociale boeren..!! Ut gluid was ook ni ech denderd..!! Ech jmmr, vind ni leuwk dat ut me zow is tegegvalle voor de 1e x MOH had ik meer verw8..
Was weer een geslaagd feestje, alleen die hitte btje beursgebouw idee haha... Er hing ook een sfeertje. Kortom niks op aan te merken! dikke aan iedereen die ik ben tegen gekomen
NIET MEER NORMAAL!!! De hele show eromheen was super... Nog noooooit zo'n Masters gezien in al die tijd!!! En de VIP? Zeer goed geregeld met de WC, ingang, kluisjes en T-Shirt... Art of Dance respect...
Smurf & The Vizitorn waren echt Super en het geluid was ook super...Moet zeggen dat de sfeer relex was
Rij was echt kut, ik stond er echt lang in Verder ; klote sfeer mja !! FORZE & RTC de gekstuh, helemaal losss !!!! Verder Waxweazle en Predator sloot lekker af
Onze en mijn eerste Masters..Tevens Laatste Het feest was waardeloos de muziek sloeg veel vaak uit maar kep wel me lieffie hervonden op dit feessie dus we maakten ons eigen feessie..Love u kir
VET feestje weer....sfeer heel relaxed.Strak geluid en psychedelische lichtshow waren TOPPIE. En de DJ's???....Petje af voor de strakke sets hoor. luchtverversing had wel veel beter gekunt. Het was overal smerig rokerig en warm. Duz geen plaats waar je ff kon afkoelen (en dat was best wel nodig....wiew)
zeker goei feestje gehad t was alleen zo warm en druk in de main
was zeker wel een goed feestje mar ik snap nog steeds nie waarom ze mij spulle in het kluisje hebbe laten ligge dus dah ik weer helemaal terug van het station naar de brabant hallen kon en vervolgens daar aan kom en niet meer binne kom
lache feestje!!!...geluid kon wel iets harder in de hc en de airco ook..!! verder goeie muziek gedraait!!!!!!!!!!! en die kutrije waren minder..maar verder
ja top feestje toch.. alleen die hitte en de ingang maarja.. verder lauw!
Kanker Gaaf Feest!! Mijn 2e Feest Kerel!!!
Het was een zeer goed feest vond ik !!! Ik ben meerdere malen lekker los gegaan en ervan genoten. Vooral bij Partyraiser die echt super draaide. De biertjes waren mij te duur voor het mooie en het geluid was niet echt sterk aanwezig. Als ik een zaal binnen kom lopen wil ik gewoon geconfronteerd worden met de harde sound dat hardcore heet en niet een geluidsterkte van lik me reet. Okee mabey till next time.
Zker zwaar dol feestje! k heb me zeer !!KOSTELIJK!! vermaakt !
dit was echt te geweldig, de Industrail Area was echt te fucking top, Producer,Unexist,Partyraiser en Vizitor+Smurf te kicken, Tommynknocker vs Outblast was ook goed echt een top feest!
Jammer van de sfeer (of eerlijk gezegd GEEN sfeer..) ieder stond (ipv danst) en liep maar een beetje rond te lopen.. en mensen grow up, wat is er nou zo leuk aan om compleet verrot en verlebt er bij te lopen door overmatig drugsgebruik?!?!?!
zkers een geslaagd feestie mensen bedankt dat het zo gezellig was
Eerst 1,5 uur onwijs benauwd in de rij gestaan.. dan kan je éindelijk binnen, en dan moet je bonnen kopen Echt téveel geld!! Fucking duur, en die hitte.. viel mee dat ik niet flauwviel, ging kapot daar Maar al met al wel naar me zin gehad!
Zoww heej wat een feest !!!
Heb me onwijs vermaakt samen met mijn moppie alleen een beetje jammer van die buschauffeurs die te laat waren dat was wel wat minder....
vond het een zeer goed feest, miste alleen me dinnetje.. super naar me zin gehad in de early rave was verreweg de gezelligste zaal, Dana, Pavo en Buzz Fuzz Geweldig daantje en rutger het was weer gezellig met jullie see you next time
Damn anti die lange rij... ....Beetje warm en druk maar toch weer een gezellige en gezonde avond gehad ......O ja en Anti bavaria nog 1 ding he .....DAMN !
Ingang was fucked up, bier te duur en et was echt een teringzooi overal. En ja t leek gvd wel een sauna, vooral midden/vooraan in de HC Area... niet uit te houden... Maar toch super genoten, muziek was top, sfeer was super en heb et erg naar me zin gehad. Voor herhaling vatbaar
Superduur, te lange rij, te weinig ventilatie en te veel mensen erin gepropt Vanaf 3uur begon het daarom pas leuk te worden . Daarom kan ik het geen goed feest noemen. De DJ's draaide wel zeer goed en hard En gelukkig was het na een tijdje al minder druk omdat er zoveel mensen afgevoerd werden door de warmte denk ik
STELLETJE CLUBKUTTEN!!! NIET NORMAAAAAL!!!GUT ERGENS ANDERS ZEIKEN t was 1000 x nix!! Alleen Partyraiser,Visitor en SMURF!!! ging dr loeihard overheen SMURF STRAKKE ACTIE MET DIE COMPUTER
Het was wel een gezellig feest maar dat was dan ook wel alles ja het geluid was beter als de keren ervoor maar het was veel te warm en te druk www.worldofhardcore.nl voor foto's
was echt een top feest uitstekend vermaakt!!!!
Knalleuh feestje alleen pokke warm the smurf vs vizitor was top meccano twins waren flop!!!
Nadeel: Te lange rij bij binnekomst en duur drinken.. verder egt niet normaal vet! Dano & Buzz Fuzz
TOPfeest!!! er werd super gedraaid overal! niet lang in de rij gestaan want we waren er vanaf het begin...zuiver geluid..een dreunende bass...maar na de tijd geen piep in de oren
SUPER!! beter dan in thialf!!Raise my fist fot Angerfist
net thuis 11:15 ..was zeer goed feest alleen jammer dat t zo druk en warm was
Reunion Arena super zwaar lomp lopen stuiteren op de goede oude muziek alle Dj's uit de Reunion Arena bedankt zwaar vet feestje van gemaakt (volgende keer bier goedkoper)
Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386