Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

! ! ! TiM
Puike Fuif, Partyraiser snoeihard, RTC pra8ig !! :D:D:D
heb 't reuze na me zin gehad :bounce: en zeeland was zekers goed vertegenwoordigd!!
!!! Gieps!!!
was goed te doen allen de sfeer was ver te zoeken:( reunion area klapte er flink op los
!!!Ronald!!!
vet gewoon hele nacht lopen te stampen goeie sfeer­ :bounce:industrial :bounce: :bier: 3 munten godve­rdomme waar slaat dat op het was ook nog eens bav­aria wat al niet te zuipen is hoe makkelijk wil je­ geld verdienen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!1
#­ Wild &­ Wicked #­
Oehhh Zkrr Super feestt !!! :respect:
was wel un vet feesje, helemaal los met The vizitor en smurf :respect:
egt een geweldig feest :D:D :xtc: :respect:
#_99 Roumûh
Het was echt knalluh !!! Vooral de Early Rave en Industrial Zaal
' - - Sheilaa :sweethug:
kk d0ll :D
vet
'Amy..
MOH : kk Doll Feestje :D Op het begin gingt zeker lekker in de hardcore zaal maar Vooral op het Einde in de Terror.. Gruwelijk:respect:
((Sjordy))
was wel vet feesje alleen geluid kon beter en gwoon glaze bier is ook makelijk en goedkoper
(..*­Majestic Predator*..­)
was sker wel leuk feestje, me eigen goed vermaakt:P:D
(6) :bier: horney and drunk :bier: (6)
indd arnie Smurf & The Vizitor . Producer .. en Destroyer :respect:
:cheer: Was mooi feestie :cheer:
(F)!!­Cath!!­(F)
heb me goed vermaakt jah en partyraiser was weer gruwlijk
(F)(F)­DAANTJ­UHH(F)­(F)
kon de hele avond niemand vinden :S was zuur geworre door die kk rij maar voor de rest was ut opzich wel dol en zekrs wel goed gedraaid :) ik was alleen niet zo in de stemming jammer genoeg anders was ut kk dol feest geweest :)
(F)Nancy(F)
fucking vette harde party volgend jaar nog een keer
(H) Joury (H)
jah bar en bizar feest daar vlink stampen op de terror en goed knal feest:P
heel geslaagd feest wel een beetje warm maar dat maakt niet uit hihi volgend keer zeker weer xxx
(K)Sar­ahjane­(K)
Masters was een goed feessie naar me zin gehad met me moppies ;) en veelste warm :s en er liepen veel mooie manne rond:P:P
(k)SIL­VIA(K) is MAMA van DJAYVI
zeer geslaagd feestje alleen veel te weinig keuze van alcohol !!! op zn minst 1 fles safari voor mij !!!!
Geweldig Feestje!
was super,, op naar t volgende feest :bounce:
(L)Nat­alie(L­)
was echt super vet.. iedereen die met me los ging bedankt.
(L.­V.­R)Lang­uh(L)h­ardcor­e__­girll20
zeer goed
:bounce: :bounce::bounce: was egt super vet :bounce: :bounce: :bounce:
(y)H4L(y) eddie :bounc­e:stam­pterre­ur(y)
was echt een super feest werd ook echt kanker goed gedraaid. wel giga strenge controles. maar TOPPIE!!
(zwh) catweazel (zwh)
vet cool wel verdomde druke n warm daaro en een eind lopen voor de wc elke x maar daarom was de pret niet minders (Y)
)€££®€¥
Weer een lkkr feessie hoor.. alleen de hitte en die klote rijen, verderss goed vermaakt.. angerfist.. (Y)
geweldig
beetje druk en errug warm.pfff. maar verder echt relax feesiej :bounce: errug gezellie :D
* de Kale *
Okay ... Dortmund overtreffen kan niet, maar het kwam er toch wel beetje in de buurt :) Super avond/nacht gehad, mede dankzij MaFFe-Uk :) (K)
* Lennaert *
super feesie !!! VIP is beter! en korter :P volgende keer maar weer denk:D
* Natje (L)
Dit was mijn eerste keer Masters, maar ik heb me zeker wel vermaakt.. :D:D Alleen jammer van de dure bonnen, maar ach dat blijf je toch wel houden.. Muziek was (Y) Op naar de volgende keer.. :D
was weer vetttt !!
Zeer VET..Neophyte en Angerfist :respect:
Was zeker weer genieten mensen met wie ik allemaal was BEDANKT voor deze (Y) avond mede dankzij jullie(Y) (L)Sjattie(L) jammer dat je dr niet bij was heb je egt gemiste deze avond:jaja: :respect: Paul&JDA :respect: Heb me zeker goed vermaakt:bounce:
Vond het wel weer een leuk feessie, alleen de rijen bij de ingang waren te lang en op sommige plekken was het te warm...verder (y)
***3kje***
t was een zeer geslaagd feestjuh...lekker muziek en gezellug mensen:D
**­Desibel**­ o:)
Super feesiej:D
**Marijke:[
heb me wel vermaakt moet ik zeggen...rtc :D:D super
Zeeeeer geslaagd feesje!!!!!!! :D
*^*leonie*^*
was weer een leuk feessie!!Tijd ging weer te snel :s
*­Bjorn :banana:
egt SUPER :d
lang gewacht om binnen te komen en binnen te warm maar voor de verderest :bounce:
muziek enzo was Super!! maar veeeel te warm, en al die rijen:S
was egt un geslaagd feest volgende x cker weer :D
n0u n0u..dat was N mo0i FeestJ ho0r..:respect:..hehe heb me prima vermaakt...:bounce:
veels te warm :S
//\\//\\ [[]]] ||-|| :respect:
*Lucio*
Master!
MEGA!!!!! :respect:
geweldig
*ReblletjuH*
Heb Me Prima Vermaakt:yes: Was Toppie(Y)
*Roedie
In 1 woord Geweldig! Early en Industrial ware veruit de beste zalen:D
superfeesie!! helemaal naar de tering !!
- Beffie -
coco ik heb het erg leuk met je gehad bedankt voor de leuke avond:d
beffie ik ook met jou !!! echt een GEWELDIG feest mensen bedankt!!! (K)
- ROL -
Bruut feestje weer :)
- Willie -
wel een heerlijk feestje:) was wel lang wachten voordat we binnen waren:( t was ook te warm ik had bijna ut idee van ik val hier flauw en toen viel er naast mij iemand flauw:S daar schrok ik wel van...maar wel goed vermaakt:D! :bounce: :xtc:
ging der wel op was een mooi feesje
-->Vage Mus<--
vet feest aleen erg warm :d
Deze MOH was echt kkdooool!!! Echt te gruwelijk voor woorden :P Vooral die SNOEIHARDE TERROR :D :respect: The Vizitor en De Smurf :respect:
-NL- kevkuh -NL-
fucking vet feest wir na lange tijd!!! alleen te heet verders kei bruut!!!!!!!!
-stampe-
geweldig
-x Maartje x-
super(Y) :respect: The Vizitor en smurf :respect:
HET WAS EN SUPER VET FEEST
...Cees...
Gwoon te bruut :)
..­::Stef­fie::.­.­
zwaar relax
.Namooni.
zeer lekker feest! super lekkere sfeer! top top top :D
VIP is echt super relx In de early & main werd strak gedraaid! ­:respect: RTC :respect:
goed feest was alleen beetje te warm
:respect: Vol HakkuH :respect: T was weer een ECHTE Masters :yes: Iedereen die niet is gegaan heeft echt wat gemist :zuipen: TERRORZAAL was HEERLIJK :bounce:
muziek & geluid ware goed:)sfeer viel kon beter:yes:
het was geweldig!!
:[ +*+­ ANOUSKA +*+­
was weer een kk dol feesie :yes: heb het goed naar me zin gehad :d was wel kei druk en warm MOH:respect:
:bier: Bier &­ Speedcore :bier:
echt super relaxed feest van begin tot eind geweest
:bier: goessie :bier:
was weer een lache feest:bier:
ZWAAR VEMAAKT OP DIT FEEST ALLEEN BEETJE ERG WARM MAAR CKERS GOED LOKATIE VOOR ZO'N FEEST (Y)(Y)(Y)(B)(B)(B)
:bier: master­sofhat­tem :bier:
(Y) Super feesie, goed geluid, soms hoorde ik alleen de andere zaal, alleen de consumpties waren weer f*cking duur slaat nergens op 3 bonnen á €1,10 :S :S
goed geluid alleen VEELS te druk
was egt te gaaf.. alleen jammer van het zweten:(
:bier:­rosivi­seren:­bier:
JAH WAS MOOI :D
:bounce: Andela O:)
T was ckers niet zo goed als MOH Dortmund, maar zoiezo wel beter dan klote Thialf... super sfeertje... heb me prima vermaakt... ik weet niet wie er allemaal ook naar MOH Dortmund zijn geweest, maar dat was echt wel 100keer beter... toch een leuk feestje!!
:bounce: ierus :bounce:
Het feest was gewoon echt GRUWELIJK!!! :D alleen jammer van de warmte! Maar verder echt super!! Heb me best vermaakt daar!! :D Verschillende dj's draaide echt goed!! :respect:
:bounce: Oma :bounce:
echt helemaal geweldig, ik heb me echt vermaakt... alleen de beveiliging en de hitte waren kut!! maar voor de rest was het echt helemaal geweldig!!!
beter dan verwacht, was wel een geslaagd feestje:bounce:
superfeesjuh!! :respect: 4 ART OF DANCE jammer vd hitte.... verder Masterlijke Party!!!
:bounce:B 2 the art:bounce:
Industrial Zaal Goed Gedraaid! O.A. Tieum, Destroyer, Negative A, Unexist & Partyraiser(Y):yes: DJ Smurf Vs The Vizitor Was Gewoon TE Bruut(O.A. die Alles Kapot Actie van The Vizitor :[ ) (Y):yes: :respect:
Was kk vet feest:D Was me eerste Masters maar zeker niet me laaste
:cheer: Mirke
geweldige party, Angerfist, Partyraiser super!!
:devil­:bartj­e:devi­l:
was echt SUPER vet feesje:dalleen sloeg angerfist tege:sen ware de bonnetjes ngal duur:s ma voor de rest super feest :respect:neophyte:respect:ik kan ni wachte tot et volgend feesje
ja mense was wel weer grappig vanacht :respect:promo:respect:EN PARTYRAISER WAS WEER FF KK HARD BEZIG :d:d
het was een super relaxt feestje volgende week weer van mij mag het hoor en ze draaide super goed alleen een beetje warm maar ja dat hoort erbij denk ik
was mo0iiii:D
maar voor de rest wel goed
Tegek! alleen Neophyte met zn commerciele shit! vr de rest helemaal ok,, partyraiser & tommyknocker!!! nog bezig met revalideren!
:xtc: Joost :bier: Ketacrew :vaag:
Was weer super vet! Early rave zaal was echt goed! Heb me best vermaakt met melissa :D :hug:(K)
Helemaal geweldig dit feest vooral JDA vs Paul ware goed:|
super feesje!! :respect:
;)Chris ;)
Dat wachten in die rij hallo zeg , maar voor de rest wel een vet feest
;RazZ :jaja:
Was zeker wel een lekker feestje :kwijl: Destroyer ,Waxweazle,weirdo en een heerlijke Afsluiter van Predator :worship: Genoeg plaats om lekker te hakken :9 Geluid was nie Super maar toch Goed (Y) all1 klote van die warmte :/ en in de gangen van die gladde vloeren maar was echt een toppie masters :bounce: Volgende keer er zeker weer bij :)
<->JaspeR<->
geweldig
>>>HEIN<<<
super vette party:D:D
was cker gaaf! alleen erg warm!
[->Pro-Female©™<-]Ronzzz©™
geweldig!!:bounce: wat een lampjes allemaal :vaag:
[0570]DERKIE
het was wel gezellig.vooral in oldschool gestaan.was wel vet
[[ NL ]] Maaike :bounce:
Me eerste grote feest en k von t eg geweldig !! :bounce: all1 3 minpuntjes.. de flesjes,, de wachtrijen en de warmte.. Maar voor de rest egt top feessiej :respect:
[A]nne(f)
Helemaal geweldig:D
KUTFEEST !!
VET feestje:respect:jda:respect:
wat un super feest was dit, enige minpuntjes ware die kut lichte en de slechte decoratie
SUPPER TOF
[J]ohn
Was echt een geweldig feestje:D zekers de moeite waard!!!
[NL] † Reldel Lucky 13 † [NL]
Supper geil feesie! :respect:
Zwaar vet (Y) Lekkere Terrorrrrrrrrr!!!
[NL]-TERROR-BITCH-ELINE-[NL]
t was egt supper vet en goede dj ook zkkr wel., !!!!!!!!!!!!!!! groetjes eline
[NL]:d­evil:.­.­Terreu­rSmurf­Je..­:devil:[NL]
VEEEELS te druk..!! :S was om de zoveel tijd weer iedereen kwijt..:P.. VIZITOR & SMURF..:respect::D(Y)
[NL]Da­isy:bo­unce:
super vet feestje zeker voor herhaling vatbaar:bounce:
[nRa]d­rachte­n number 1 made in holland
super feest geweldig gedraait van alle dj die ik heb gezien ik vond wel dat in alle zalen een beetje dezelfde stijlen te horen waren en veel te warm en en veel te druk maar ja
[PPT] C@­NDYMAN :speed:
reunion area was zwaar vetjes!! :bounce: wel fu*king warm zeg..
zeer klote goed feest maar net te druk
[SF] Trip_­O B)
Partyraiser, The Destroyer. The DJ Producer :respect: dik feest :D alleen jammer van de drukte :S om over de warmte maar te zijgen :no:
[THTH] poepiekuh [THTH]
STIJVEPIKKENWERK!Vooral industriele/terror zaal.
[ZndG]Xyco
vooral early was vet , main ging ook wel goed. lang wachten bij de entree maar zeker een top feesie !!
Neophyte Angerfist :top: :bounce:
begin was zwaar bagger maar later viel t wel mee en muziek mog wel wat harder
(Y)
was zeker weer een vette MOH:d:d mooi man:P
het was echt weer een super feest :cheer:
A.n.n.i.e B
Super feest;) KNALLUH!..Hihaaa
A_vT
(Y) feesje, goed geluid, all1 jammer dat ik zo naar de :vaag: was en het zo warm was...
ADHD:b­ounce:­TUK:bo­unce:
kut flesje, tering warm en kk duur maar voor de rest was het een van de betere MOH feesten. art of dance gaat vooruit
AJS
Damn was zeker een top feest heb me zekers goed ve­rmaakt jammer dat k niet iedereen gezien heb maar ­sfeer was top :respect:
Antonio Banderas Vargas
WAZIGE FEEST MAN!!!whahaha Eerste grote feest mar wel de beste!!!iedereen bekand wazig man!!die wijve mochte van mij wel wa langer doorgaan op de podium En de meiske nog R.I.P. dol in mijn bol....................
Antrax.
zo echt een heel vel feest. respect voor de reanimator, manu en unexist.
Appie :[
ja wel mooi feest.. alleen ze kunnen beter niet meer van die klote flesjes gebruike :no:
Aszje
was zeker weer de moeite waard, mooi feestje!
Lars en Panic lieten de Energiehallen tijd weer herleven!!!!!!! WAS ECH WEL VET HEFTIG!!!
Gruwelijk feessie..beetje jammer alleen van die hoere set van Promo :/ wat n bagger!!
B*­R*­O*­E*­K [NL]
Brabanthallen kutlocatie
balblowa
cker te gek goed gestampt daaro
Bart---
wow was echt een vet feest zeker goed gedraaid heb me prima vermaakt
De rij bij binnenkomst was weer belachelijk groot, de wc's waren een gekkenhuis. Verder was het knallen en hakken (y) Stormtrooper, Producer, Partyraiser, Smurf & Vizitor stuk voor stuk geweldig! Volgende keer betere wc's dan is dit een goede locatie. Stobo's waren ook lekker leip.
berken­woudeh­ardcor­e!­:bier:
was een bizar goed feesie!!!
berrys
ingang was gewoon klote geregeld, ruim een half uu­­­­r staan wachten.. binnen was het echt gruwelijk­ ­:D en pogo is voor homo's ja(Y) :respect: PARTYRAISER:respect:
black bassie
goed vermaakt alleen drinken een beetje duur (beetje jammer)
Het was weer een klotezooi met de rijen!! eerst bij de ingang, zet auto vooraan op de parkeerplaats, moeten we helemaal om de hallen heenlopen? Daarna de lange rij bij de ingang, dan denk je hé hé, ik ben er, en dan weer een rij voor de wc, en dat is een zeer trieste bedoeling, ik zo'n bandje halen, uiteraard krijg je aggressie in de rij. Verder was het feestje gewoon top-niveau zoals het hoord te zij op MoH-feesten! goed gedraaid redelijk geluid! niks aan de muziek op te merken dan TOP! en sfeer was ook OK
BlOnDiE-LiCiOuS
Het was gewoon egt gezellig,,, alleen te warm en te druk veder was alles oke :D !!!!
MOH was Super!! Muziek voor in bij de DJ in de main zaal was ook zuiver !
BNI-AnnEs
hehe was echt wel lache jaa!! :)
Boedha-belly
de binnenkomst was zwaaaaar klote, maar al met al een goed feesie, heb me prima vermaakt!
Was vet eej.... Henk kwiet gewist!!
Jah was super gaaf feestje jammer voor t lange wachte bij de ingang maja...
boldstyle
zero tolerance zelfs geen joint
bomenzager
hellemaal te gek
Ideaal Feest :D
Burn™
was zeker wel een vet feest
Busty.
wachtrij was te lang. kenne de foullieerders nie meteen ook t kaartje scheuren? of zijn daar gecertificeerde mensen voor nodig?:P was errug geslaagd feestje:D partyraiser!! :respect:
Buzzy (L) Lynn..­
Ik vond het echt helemaal goed! weer een succesvolle MoH!
Was echt wel gezellig :D :bounce:
Eerst ff :respect: voor de Visitor die zijn set opdroeg aan Rob!! Super feestje, een uur en 3 kwartier in de rij staan was wel belachelijk voor zo'n lokatie maar het was et zeker waard! Goed geluid, goeie sfeer, leuke mensen, leuke lokatie, een beetje warm en een beetje druk maar in de Industrial was et perfect!! (Y)
ChRiS
was weer eens zeer goed te doen ;P
Het was gewoon geweldig :respect: Alleen het geluid had iets harder gemogen. Vooral in de darkcore werd er super gedraaid :bounce:
chrizzle
Leuk zo'n gratis feestje. Sfeer en muziek in de Early was over het algemeen super, alleen Darkraver kwam het ff verpesten op het eind, heel mn zin weg. Alleen veel te warm daar... ongekend!
Cinderellaa*
Geen woorden voor!
cinnek­uhh!!!­!­
met de hele bende wer t maximale er uit gehaald ...attekoppen.nl!!!!
Clauu!
Woow.. in één woord: GEWELDIG!! :D
Cr@zy Bitch
het feest was zoveel maal bter geweest zonder die fucking kuthitte,maar heb me voor de rest uitstekend vermaakt:D
CuBe A.­K.­A SqUiT(­L)ivan­a
jah het was zekers wel een lekker feest:D 10X beter als de2 in thialf volgende keer weer:):P
Heb niet veel gezien opt podium ofzo.. Maar heb wel weer een geweldige avond gehad:D xxx
het was zeker een geslaagd feesiej :) ik heb het echt super erg naar me zin gehad al1 kut dat je zo lang moest w8en op door de hekken te kunnen... er liepen ook zeker lekkere jongens hoor :P
Darkch­ild198­1
HEB ME SUPER VERMAAKT EGT KAN NIET W8EN OP DE VOLGENDE MASTERS OF HARDCORE :P
DarkElement
Geluid (y) Prijs consumpties (n) (3 bonnen voor 1 biertje :| ?) Temperatuur (n) zweette als een gek daar :S rest (y)
Dass'
super naar m'n zin gehad, :bounce:
Heerlijk knetterfeest!! Tieum, nosferatu en smurf :respect: SNOEI! :D:D Best vermaakt (Y)
geslaagd feest! alleen de ingang was slecht geregeld en het was te warm vooral in de 3e zaal. en kwer helemaal gek vanda knipperlicht in de main:S had niet veel van de reunion verwacht, maar toen darkraver vs gizmo besig was kwam er toch wel een aardig geluid vanaf:P
BAM BAM BAM JAAAAA JAHAAAAAA
der Clown
super feestje flink ligge stampe in main area:D
Devious Narcotic
T WAS ECHT N STRAKKE PARTY!!!! gEEN LAST GEHAD VAN LANGE WACHTRIJEN, K WAS BINNEN OM 9.45 ... GEWOON OPTIJD DAAR ZIJN ;-) MAAR WEL VETTE MAAGGGKRAMPEN GEHAD,MAAR DAT MOCHT DE PRET NIET DRUKKEN...:-)
Geweldig.........alleen het w8ten in het begin maar dat is al goedgemaakt...enne mag vaker in den bosch hoeven we niet zo ver......
het was weer is kk vet ik was wappie niet te houden!!!!!!!!!
Differens
TE RELAX
DJ Dangerlady
super....dacht dat ik onvindbaar was,,,,,,,,,
Dj Viruss!
echt Gortig gewoon:bounce:
DJ-X
MoH :respect:  1ste keer :D maar was wel Geweldig :jaja:  (alleen jammer van die kut hitte :vaag: )
djthevirus
egt geweldig feest alleen jammer van de warmte en de drukte bij de wc's
Dodewaard maniac
Was zeker wel een geslaagd feest. Maar beetje onnodig dat The Vizitor die computer aan gort sloeg ;-) Samen met de Smurf zeker een goed einde van het feest. Al waren die flesjes echt klote. Constant opletten, dat je niet op je muil ging
Terror zal ws relax sfeertje(H)
Dolle Dodo
zeker goed feestje! heb me echt goed vermaakt
DON BRIT
weer een puike avond gehad :respect: VINCE :respect: mijn held !! miste alleen m'n mopke
DON FIETO
een paar kleine dingen waren kut maar voor derest mooi
superwarm, me eige de tering gezweet.. maar wel superfeestje! :D alleen jammer da we vroeger naar huis gingen, ik wilde nog niet!!! :(
Early Eef ;)
super sfeertje!!! was echt gezellig :cheer: boven verwachting!!
eeuwige gabber
was een goed feesie tering :D lekker bier aardig duur maarja voor de rest pima
Eline....
Super vet feessie! Best vermaakt! (y)
het was echt super vet! vooral met Eef
Was un schôn fisje.. doen we zeker nog un keer over!! Was vette muziek barend ;-)
Ennair
VIP was chill met die matrassen :P Geluid ging wel :) Verders goed vermaakt :jaja: 100x btr dan Thialf O:)
top
Wat een vette mega super kei kewl gaaf feest!!! Whoehie!!! Zo moeten ze er meer organiseren. Alleen in het vervolg de airco wat beter afstellen!
was weer super feessiiee!!!! :cheer:
Extreem-Knif
Blij dat ik hier heen ben gegaan.. Promo :respect: & Unexist :respect: Wat ken dat Italiaantje hard draaien zeg...!! Zoals hij Attack & Microtronic uit de speakers blaast ken niemand..!!!
Extrem­estyle­s
Alleen maar goed door de 3de zaal
Fakkie_X
Ja, was wel geinig, wel te warm en minder groot dan ze hadden aangekondigd. Maar was wel geinig, werd goed gedraaid in oldskool/early rave. Alleen: waar de fuck waren Gizmo en Darkraver mee bezig? die verneuqten het lekker richting het einde
Wel een vetfeestje...alleen jammer dat ik aan de verkeerde kant van de barstond:Sbetter luck next time!
Feller
TWAS ME EERSTE MASTERS MAAR CKER WETEN NIET DE LAATSTE:p:p!!
Monsterlijk feest weer, ze kennen het wel godverredomme! iig zwaar goed naar me zin gehad, enigste minpunt vond ik de sfeer vanaf ong de helft, leek wel een kerkhof...
Fliep
bier was te duur t was veel te druk en veel te warm:( ma voorde rest lache lokatie en beter geluid(Y):D
FLIERE­FLUITE­R.­NL
super!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fly On The Wings Of Love
geweldig uit me dak gegaan:D
fob_hardcore
egt dol daar
jeah twas gwoon relax!! jammer dat t lang duurde voor je erin was maja.. leuke nacht gehad :)
frankygoes2
echt gezellig feest! geluid was goed! en de sfeer ­­was ook goed! partyraiser :respect:
Early rave was van begin tot einde knallen drank was veelste duur
Freakandell (Speci­aal):b­anana:
wat een kutfeest
FreakCaressa
KEIVET:P Ghehe STik idioot met Opperidioot Knoot:P
Freaky­hardco­re
Super feest !! moest wel uitkijke waar je liep want de hele vloer lag vol met plastic flesjes XD was geweldig:)
Angerfist was echt te goed, verder wel redelijk lomp!! Volume Hardcorezaal viel alleen op en neer. Verder goed te doen dus
Furne$$
Mega Dit was weer een MoH met klasse zoals het hoort
G-NiLES
hmmm veel te lang wachten aan het begin, maar het was de moeite waard!! de early en de main waren vetI ben ook nergens anders geweest (A) )
G.­I.­A.­lange_­gek
was gewoon in 1woord SUPER.... Hardcore Arena met neophyte,paul en promo was echt geweldig:bounce:....en Reunion Arena was echt helemaal geweldig het was gewoon SUPER...de sfeer was ook echt toppie en veel bekenden weer gezien......
g0nn_^
Egt een super feestje..:bounce:
gabba
Het was echt weer een supervet feest, prima vermaakt!!!:d
VETJES
gabber_­dennis
1 woord SUPER!!!! aleen die klote flessies:@da was wel minder!!!!!!!!
gekken uit kampen
IK vond het wel ok.... ik had er meer van verwacht. Het was zoooo warm!
gemo gabber den bosch
was ook m'n eertst masters mar ik ga ze ook volgen en ik werd dan wel misselijk van m'n drinken maar da maakt niej uit of wel
was een bveetje saai gedraaid en de ingangen waren kut :S maar verder wle vermaakt hoor :D
:bounce: twas MASTERZ :bounce:
Gilz
:respect: Producer :respect:
golden power
kon beter
GOUDHAAN
Super feest, Oldschool zaal was het beste! Goed georganiseerd alleen de rijen waren te lang bij de VIP. Verder Rotterdam Terror Corps, Buzz Fuzz& Dano :respect:
heb me goed vermaakt god wat was ik de weg kwijt:(
Vies duur kut bier !! :( Voor de rest SUPER feest :yes: Veel beter dan thialf
H4L^Gracht^
Super vet feest van MoH alweer!1! :p
Hakke !!
echt een top feesie zeg gaan steeds harder op die feesten :)
hakkuh&zaguh
industrial arena helemaal super... alleen beetje te warm
was wel een leuk feestje....uitschieters waren predator en destroyer:kwijl:...maar voor de rest was het geld niet waard...:jaja:
dit feest was zeker wel geslaagt
Vond het wel een Leuk feestje alleen jammer dat we zolang moesten w8en voordat we naar binnen mochten zo heb ik D-Spirit moeten missen maar voor de heb ik me wel vermaakt met mijn danspartner en de rest van de groep (Y) was echt lachen maar NIET voor herhaling vatbaar!
Hardcore Puddingfan
zalig feestje:D
Hardcore Yourd
Snoeiharde Hardcore echt een knetter feest knallen en beuken als een gek
hardcore_­stamperd
:Pmasters was echt helemaal geweldig echt een ram top feest omniet meer te vergeten :D
HardCoreFem
Super, wat een heerlijk geluid :bounce: Heb me weer prima vermaakt :D
hardco­rerave­r
(Y) was een mooi feestje(Y)
harde-bass
Boem knal dat was masters al!!!! wat een heerlijk geluidje produceerden de DJ´s daar :bounce: jammer dat het zo koud was in de zaal.. gelukkig na was acrobatische bewegingen was het temperatuurtje goed te doen:P:P (warm)
was weer lekker gister avondt.... was heel TOP.!
Hardst­ylezLU­NA
was ech wel gezellig feessie eindje rijden maar dan heb je ook wat :)
harry in de warry!!!­
gewoon te vet voor woorden kan niet beter!!!!!!!
HC Tomy.nl
kk vet feesie...!!!! lkkr warm ;) goede sfeer... masterlijk gedraaid weer :D
hcbabe
was mega goed
Hellfire
:respect: Neophyte, RTC, Paul, JDA, Stunned Guys en Tommyknocker!
echt een super vet feest motte we vaker hebbe
hey jonguh!!­ lulululu
was weer lululululululul koekliwappie :vaag:
HIDDOS
mwa kan beter.. redelijk vermaakt
hofstede_j
super feest :)
hollee­der:bo­unce:
was wel weer oldschool. grote zaal was kut, maar early was zekers mooi RTC en bass D ware egt meester bezig
Honda freakje
zalig feestje gewoon :p
Knalfeestjuhhh :)
Huidhoofd Aal
Eindelijk weer es een Masters met respectabel geluid. De terror had wel iets meer decibel gemogen.. The Vizitor :respect:
100% linksaf gegaan alleen jammer van de wachtrijden
lachen, ik heb zeker genoten en leuke fototjes gemaakt... LATER !
ik vond het echt een super vet feest,ik kan ook niet klagen over het geluid dit keer!! :respect:partyraiser en :respect :voor smurf vs the vizitor!!
Iloontjuh
Hij was weer knalluh, werd lekker gebeukt! gezellige mensen over het algemeen, leuk aapjes gekeken, toppie! :bounce:
Ingelpingel
MASTERLIJK :bounce: was helemaal toppie mensen :D
helemaal gek :d
Ivanhooo
de sfeer was minder (N) maar we hebben ons toch nog goed geamuseerd :yes: beter geluid dan in heerenveen (Y) Da­Y-­már :respect: Partyraiser :respect:
J070 :hyper: :beer:
Op de muziek van Unexist, Partyraiser, en Smurf vs The Vizitor liggen stampen!! Harde terreur :D:D geslaagt helemaal super
JAAC
Was zekr goed feeestje,we knalde hem lekker binne met Dj Rob&mc Joe: respect: en Waxweazle daarna en op einde knalde hem ook nog wel met Dj Paul en JDA :respect:
wel knalle feesie :D alleen wel erg warm ja... en een aardag doolhof:P
Janet :cheer:
Ik heb me onwijs goed vermaakt (Y) Hele nacht lekker in de Oldschool gestaan :kwijl: Buzz Fuzz & Dano (Y)(Y) Geweldig !!!
japio1
brute shit, alleen wat n sauna!!!!
In 1 woord MASTERS!!!! RTC there is only 1 terror!!!!!!!!!
was kk bruut feest jammer maar 1 keer paar jaar dit jaar
JeffuS
Super vermaakt (Y) Vond intree wel mee vallen was ong binne 20 min binne :P:D
Jennifer!
Rijen waren inderdaad lang.. en stonden ook nog eens in de verkeerde rij :/ Maar was echt kicken feest !! Goed vermaakt... :jaja:
Jenny :bounce:
super! En jahh, Ge Wetj, Ge Zwetj;)
Jeremy!!
Goed feest me eigen zeker goed vermaakt jammer dat ik niet iedereen ben tegen gekomen :respect: partyraiser :respect:
JeroentjeW
SUPER feest. Early rave zaal was mega vet. MC RAW haha wat een gek. geluid was super dus prima vermaakt
Was weer een gezellig feestje alleen veelste druk,warm,zag veel mensen tgn de vlakte aan gaan:S..Hc zaal was in ut begin wel gezellig en op ut eind in de Terror kk doool! :P
Jo0s
zeker skon feesjuhh!
al het gezeik op masters van te voren was onteregt was een kk knal feest de rij en de wc waren minder en die kk flesjuhs werd je gek van en heb kk veel mensen afgevoerd zien worduh met overdosis enzo aan het einde werd der egt kk goed gedraaid en dat knipper ligt deed ut um wel kk trippend ken niet zegge dat ik het koud heb gehad was gewoon een kk goed feest volgende keer weer (Y):D
Joest
het was weer een super geslaagd feessie! alleen lange busreis terug!!
Jaaa Super :respect: Tommyknocker & Outblast (y)
Ik ga liever naar Nightmare. Op MOH liepen echt veel jonkies rond. tWas ook veels te warm en te druk. Muziek ging nog wel...maar ook niet echt toppie!
Jojo :)
Beetje jammer dat k vet gaar was, maar was (Y) feest :)
in de early was het zeker wel gezellig alleen was ik vaak iedereen kwijt:P en zelfs in mn 1tje had ik volop lol mja was een geslaagd feessie von ik
Jumix
Superss Feest!
Op de rij na: BRUUT!!!
t lange wachten was kut!!mr verder was t super
JusticeTH
wat een kut feest echt niet meer heen alleen de industrial zaal nix op aan te merken vor de rest alles k*t
Justiified
relax :D
K.riSstel
geweldig
Ja idd,, KK DOL!!!1:D
Zeer leuk feest!!
Gezellig feestje.. alleen jammer dat het zo tering warm in de hallen was. Maar verder hebben we ons wel zeer goed vermaakt he Anne:D
strak feessie hoor
goeje sfeer goeje muziek goed geluid(Y):D was super:D same met miene mups(L)
echt he :9
Keulerrr
Cooooooooowllll
Kiezel
BRUUT
Beste MOH sinds tijden... :bounce:
ja was wel eens leuk om mee gemaakt te hebben maar­ meer dan leuk is het niet veel poten en clubk*t volk en minimum leeftijd leek soms wel 11 jaar pas na kwart voor 5 wer­d het vet in zaal 3 TERROR
(Y) VINCE, MANU LE MALIN , UNEXIST (Y) :respect:
Knabbel..­:bier:
Waar echt ram te gek:vaag: goed vermaakt jah:P:P
Knits
Geniaal feest. Erg warm en druk maar geluid was geniaal. Bass-D, Neophyte, Tieum, D-Spirit, Day-már, Unexist... Was weer dik! :D
Zoo Zoo meesterlijk feest , me eerste keer masters maar zker niet te laatste :d Angerfist en Neophyte :respect: Klappe gekkkkk :d
Koffietijd
te VET
was eerste masters we kwamen binne toen dagmar draaide meteen los :P wel was 't veel ste warm en stonden te lang in de rij maar voor de rest gewoon super
neophyte wou ik altijd al een keer zien en ik vond­ ze kk masterlijk die gasten weten echt hoe je een­ showtje moet geven al duurde het maar een half uu­r :respect: , voor de rest kk gruweliujk feest
Echt super!!!! Erg gezellig met Nageltje :d op naar Awake :bounce:
Lanoz
vet man, me pet kwijtgeraakt op masters...helemaal nieuwe moete kope, maar evegoed wel doop feessie
Eerst gewerkt en dan nog lekker zelf de zaal in om te :bounce: ! :D Was zeker leuk!
leipo85
vies kicke maar veel te warm en weer 1,5 uur in de rij gestaan beetje jammer
in het begin verdommes druk!:@ maarrrr daarna was het weer helemaal goed gemaakt! het was een geweldige avond toffe sfeer kortom dol leuk feesje! en dat in me eigen stadje:D er mogen van mij wel meer van dit zulk feesten hier komen! :bounce: outblast
LiL~~H­aRdCoR­eBiTcH
sooow was echt zker wel relax ja :p:d
live to party
het was echt een super goed feest. heb me uitstekend vermaakt :bounce:
goed feest alleen da geluid mocht wel wat harder
M o n t y 's :smoke: :jaja:
mooi feest alleen VEEL te warm
was echt een super feesje:D
M4RK
NIET MEER NORMAAL!!! De hele show eromheen was super... Nog noooooit zo'n Masters gezien in al die tijd!!! En de VIP? Zeer goed geregeld met de WC, ingang, kluisjes en T-Shirt... Art of Dance (Y) respect...
Mama van Jaylano &­ Chalina(L)
was wel heftig:lijn:
Mama van Quinty (L)
Smurf & The Vizitorn waren echt Super en het geluid was ook super...Moet zeggen dat de sfeer relex was :D
Rij was echt kut, ik stond er echt lan­g in :S Verder ; klote sfeer mja !! FORZE & RTC de gekstuh, ­helemaal losss !!!! Verder Waxweazle (y) en P­redator sloot lekker af :respect:
Marissie...
Was lekkker feesieee Hakke als een mallle
MarkDuffy
Ik moet zeggen heb me zeker vermaakt! geluid was redelijk, mocht iets harder, Sfeer was goed en is van mij part voor herhaling vatbaar :D
Marliefste
Lekker feessie :bounce:
gezellig meer ook niet
martl
geluid in de main vond ik tegevalle, wel goed gedraaid overigens... in de industrial heb ik me het meest vermaakt en met name bij partyraiser, super hard!!!
master of disaster (LRT)
vet feest
Matthijs
was echt n vet feest :) leukere sfeer dan ik had verwacht en r werd lekker gedraaid :)
het was vet all1 de prijzen waren niet normmal en ingang was te krap 15000mensen 8 ingangen
MC RG
veel te warm :P veel te glad :P veel te vet :P egt goeie!! :respect:brabanthallen:respect:
na wat opstart problemen (was echt slecht geregeld bij de ingang) een super feestje
Mel B)
enige pluspunt was de platenkeuze van de dj;s in de main & early, helaas vond ik het geluid diep triest, platen die oversloegen:/ en de sfeer was om te kotsen..
Mega Feest, de entree was alleen langdurig..maar dat mocht de pret niet drukke.
was een goed feest wel te knalluh best wel hard
Michael!!!
in het begin was t helemaal een kutfeest maar later op de avond was het in de industrialzaal wel te doen
Michael...
was zeker wel een goed feestje :) mar ik snap nog steeds nie waarom ze mij spulle in het kluisje hebbe laten ligge dus dah ik weer helemaal terug van het station naar de brabant hallen kon :@ en vervolgens daar aan kom en niet meer binne kom :@
1 woord "geweldig";)
dit was mn eerste x masters maar het viel me tegen khad er veel meer van verwacht
Miss Fixet
geweldig
Miss-B100
echt 1 van m'n ALLERBESTE feesten !!! :) super de super!!!!.. maar wel iets te druk
Missy Butterfly
Aaw Niet Zo Zeuren Over De Warmte Dat Kan Je Verwachten Op Een Feest (L)PROMO(L)!!:dGE-WEL-DIG Feestje
Wow....:bounce: 1 van mijn betere feesten ooit :| Serial killaz, DAY-már, dana, buzzfuzz waxweadle...PartyraisER!!!!!!!! :respect: voor de dj's echt TOP hard gebeukt...!! laatste 2 uuren zijn me goed bijgeblefen...PARTYRAISER mah partyraiser is de man die echt alles kan...supper set wes echt (y) vet lopen dwalen met mede gabbers lijpo's door dat gangen complex was echt uber vaag feesie..vanmorgen 10.00 aangekomen in leeuwardem...after gaan bij de hofnar :smoke: 23.45 wask weer thuis zondag :p..:coke: :pill:
was echt zwaaaaaaaaaar maasters!
dit was echt te geweldig, de Industrail Area was echt te fucking top, Producer,Unexist,Partyraiser en Vizitor+Smurf te kicken, Tommynknocker vs Outblast was ook goed :respect: echt een top feest!
Ondanks de :@ start die ik maakte toch toppie naar m'n zin gehad(Y) en d'r is altijd wat om over te zeiken, deze x vooral de warmte en de drukte weer! :bounce:
mOpkee*
Goed naar me zin gehad daar, was egt bestee:D
MOT IK ANDERS FF JE MOEDER BELLUH OFZO©
nou jippie :s wat een feest 1e keer MOH en gelijk ­de laatste..te druk en aan t eind van de avond snapte ik nog steeds geen kloot van dat gebouw..haha
Mr.­Rùúdt :respect:
was vet..!!
mRoop
HELEMAAL GEWELDIG!! Klapte weer prima! Zo, dat was wel weer genoeg in­ de baas zn tijd
:bounce: 1e & vooral laatste keer MOH voor mij :bounce: Was echt een wereldfeest maar TE MASSAAL voor mij :jaja: Meerendeels gezeten omdat de rondjes lopen hopeloos was. :frusty: Erg warme en benauwde temperaturen. Hierdoor veel kotsende party-mensjes gezien :jaja: **Reuinion Zaal was ZWAAR BRUUTJES** :cheer:
n0uky
nie mokken, lekker hakken :woop: woow wat een gruwelijk feestje :jaja:
SUPER feest!!! :cheer: en we houden van de buschauffeur die naar Goes ging :jaja:
NachtGabber
Ik heb me prima vermaakt. :jaja: Jammer dat ik me rond 2 uur kut begint voelen. DaY-Mar :respect: Stunned Guys :respect: RTC (y) Dana (y) en OUtblast vs Tommyknocker (y)
Natas,, (F)
was egt een Super Vett feestje!! :)
Neel billestreel
bruud:D
nelisdaman
Ben de hele avond flink los gegaan op de hardcore area :bounce:. en het setje van partyraiser was ook zeer rlxd :respect:
Neomi!!
ja het was wel een leuk feestje, ik heb me goed geamuseerd!!:bounce:
was een mega avondje en net als de mede hoorenaar segt Scalp M Bierflesjes Never nooit meer breekt egt je nek voor de rest super
NEUKFOUT
:respect: MOH :respect: as weer eens lekker knalle.Goed geluid :respect: niet lang hoeven w88 omdat we der vroeg waren. :respect: PARTYRAISER DRAAIDE ZOALS GEWOONLIJK WEER EENS HEERLIJK :respect:
Nevz
SUPER!!! Promo & The Destroyer waren de mannen die de avond maakten! rij in het begin was even wat minder maar toen we binnen waren in een woord: Geweldig
nicefoxygirl
Jammer van de sfeer (of eerlijk gezegd GEEN sfeer..) ieder stond (ipv danst) en liep maar een beetje rond te lopen.. en mensen grow up, wat is er nou zo leuk aan om compleet verrot en verlebt er bij te lopen door overmatig drugsgebruik?!?!?!
NICK !!
:bounce: was zker vet!!!! :xtc: :bounce:
Nicobo
Inderdaad té lange rij.. Ik miste de zitplaatsen.. Maar ik heb me goed vermaakt ;) :bounce:
niekske "­pappa"­
SCHITTEREND
Niels
Superr Gaaf Feesie!!!!!! *MOH 4life*
nienkeisgek
w88, w88 w88 en dan nog een s w88 en dan super vet feest maar dan ook nog w88 tot je er uit kan?!?!?
vet feestje ! alleen de rije waren minder ma dat heeft paul elstak weer helemaal goedgemaakt !!
NL -->Edjûh<-- NL
geweldig
Knalluh :D enige wat tegenviel was die rij in ut begin :(
jaaa ging kk lkkr daarzoo!!! was mooi feest :D
NL_teun_NL
vet feest
Noizemarine
goei feesje (y) goed geregeld en veel bekende :D en VIP dek was (y) :D was gezellig :bier:
non-stop-rocker
BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT !!!! (B) jaaa man was echt wel vet !!! DayMar/Angerfist/Neophyte ! :respect: ECHT gaaf feestje weer !!:bounce:
Echt een kk mooi feest!! Volgend jaar weer :D
Offensive Luuk
wachtrij had beter geregeld kunnen worden, drinken was fuckin' duur. maar verder heb ik me prima vermaakt, muziek en live-acts waren top (y)
okki ®
heeft iemand miss mn verstand gevonden?? ligt waarschijnlijk bij mn autosleutels.
oldsch­ool:sm­oke:
was vet feest in zaal 3 was het na 4 uur ammel te doen:D klapte er flink op partyraiser
Oldskool TDV
Was een TOP Feessie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
Ome Jelmo TS
Tja geluid was vet, locatie is ook goed, maar was te warm en te druk en was de kleuterklas soms op school reis of zo?????
Oude PF :BIER:NL_­PSYCHO-RAT_­NL:BIER:
IN EEN WOORD SUPER
Pablo Escobar Is BACK!!!­
Zware terreur en snoeihard blazen en helemaal van het padje was zeer geslaagd feest!
pAniCz
wel geslaagd feessie op de platen na die oversloegen.­ Neophyte en Angerfist --> 1 woord "GRUWELIJK"
parakiet (L) Aukje
SUPEEEEEEER FEESTalleen te veel mensenas je der zo­n 3000 man minder zou doen zou het beter te harden zijn maar verder alles top
HET WAS EEN SUPER FEEST EN VOLGENDE KEER BEN IK ZEKER WEER VAN DE PARTIJ! :)
PatriQue!
SUPER FEEST!! Knalluh baas! ANGERFIST :D:D
Peetjuhhh
niet verwacht maar het was een erg leuk feestjuh!! :bounce:
Penis
DE SFEER WAS KUT!! MAAR HET WAS WEDEROM EEN BRUUT FEEST!!!! MAAR JONGENS DIT KAN GROTER ER HARDER!!!!!
Persian Prins
t'was echt een zwaar doll fessje :D alleen beetje te druk
Peters
Geluid ging goed!! :) Vet!! een geslaagd masters!!!
pieldegekste
was echt een super feesie wel druk maar ja hoort er bij!!!
Buiten was het best koud zonder jas :S
Pietje Puk!
MASTERLIJK!
ze draaide goed alleen het binnenkomen en de wc was echt slecht bedacht. dit hadden ze beter kunnen doen!!!!!!!!!!!!
Was wel weer goed te doen :P geluid was niet echt denderend maar wel oke :D
was wel waus feessie weer, goeie sfeer, volgende keer weer!!!!
Popface
Sfeer was goed, werd lekker gedraaid, alleen veel te druk.. En stiekem vergelijk ik het toch met Dortmund en dan valt het natuurlijk helemaal in het niet..
Powered by the Gods
Was kk bruut maar net effe iets te druk, beveiliging was kut RTC draaide lekker promo ook neophyte voor het eerst ook wel en mja industrial zaal was wel het hards en af ent oe ff lekkere terror erdoor
Stukken beter dan het 10 jarig feestje in Heerenveen :S , toch raar vind je niet? Maarja beter is altijder beter dan slechter! Angerfist (Y) Een lekker feestje toch wel! Geluid ook lekker :)
Pure'n­dSweet (K)
Was een super feesie:D Heb me Prima vermaakt:D
QMaster
was weer geslaagd!! werd goed gedraaid zeg poepoe
R&dy
:bounce: Unexist
Ralph Tra
zwaar kut 2 uur binnen geweest en toen eruit gevlikkert:P:P:P
Rammi
Wat een Feest!! Zeker genoten!! PARTYRAISER!! :D zeker man van de avond!!
Ratte Mat
super vet!!!!! alleen volgende keer meer medicatie mee nemen:P
Rave' oltion 23
Naja gezellig was het zker!!! maar het feest zelf,Bagger!!!!! Geen masters meer voor mij!
Raving Roeie
Het was zeker een vet feestje! Naaierij met bonnen kopen :P, early en industrial (Y) EGT VETJES!
best wel flax
Rick A
was wel een relaxt feesie
Roelus ©
Smurf vs. The Vizitor:respect:
rolf maiskolf
was heet en druk verder super gaaf ,snoeihard gestuiterd
MoH heeft zijn naam weer omhoog gehaald bij mij! Superfeest! :respect:
RoyCore
Goed feesje! lekkere muziek :D Partyraiser :respect: /> 1 dikke minpunt die KK rij van 1.5 uur :(
Super lekker feestje!! :bounce: :bounce: Alleen jammer dat de tijd zo snel ging :/ en dat in 1 keer alle barren (en dan ook alle barren) dicht waren :vaag:
Salvo
wahoooooooooo
Sammieee :woop:
PARTYRAISER :respect: SMURF & VISITOR :respect: Dont Fuck With The Little Ru­­bber Duck :D:D:D Super Feest !! :D
HelemAal GoeD Weer;)
wat een kinder disco!!
SDumasqo
Was m'n 1ste Hardcore feestje.....zkerzz goed vermaakt!! Focking HARD :bounce: :bounce: Jammer van de hitte en te focking dure drankjes!!
Sebastiaan :doeti­ewoop:
Was egt kk vet gister!! werd lkkr hard gedraait.. vooral angerfist draaide goed(Y) egt super feest!!
was weer helemaal wousz, wel van alles kwijtgraakt mrja...
zkrs mooi ook geluid stukke beter.. industrial en reunion was mooiste vond ik..
Sjordy­s:boun­ce:
Niet Normaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal :bounce:
Slome :vaag:
Warm en druk maar goed geluid en was gezellig dus heb niks te klagen :)
Smarkje
geweldig
smokey_­neophyte
was echt een super bruut feessie. vaagheid roeleerd
Snb Thoma.­LIVE FAST-DIE HARD DJ RAGGE
vet
Snelle!!!
organisatie was zwaar kut : veel te lange wachttijden voor ingang , wc , en uitgang
super feest
soppie
was wel grappig... ben blij dat ik er geen 40 e oor heb betaald
soske
was wel vt alleen sund dak heb moete babysitten:P he doop
spacel­in:bou­nce:
zaal 3 maakte heel wat goed:)
Speed-freak
MOH was was(y) te doen.Was all1 behoorlijk :vaag: en kon vanacht pas wat slapen:D
SpeedFuck
Kenkertje vet feesie :bier:
Stampe­rStyle­:lief:­|NL| ICE |NL|
(y) feestjuhhh heb me prima vermaakt!!!!
Het was echt een heerlijk feest, Day-Mar en Neophyte hebben het voor mij gedaan :D T was ook gezellig in de trein ;)
stampwyffi
was lekker feesie
stan_renkens
vet feest geluid stond lkkr hard en goeije sfeer dus ech goed feest
STAND PROUD!
whaaaaaaaaaaaaaaa kk vet feestje weer ja vooral de industrial was helemaal los!!!!! :respect: smurf & the vizitor :respect:
Zo Net Thuis Helemaal Naar De Klote!!! Volgende Keer Weer :P
stoeprand terreur
goei feest. destroyer, smurf en visitor draaide heerlijk
Streng-DengDeng :bounce:
ckr een goed feest(Y).. :respect:
STRIKE­FIGHTE­R
zeer geslaagt feestje voor all DESTROYER ,THE VIZITOR EN SMURF
Stuiterbal (L) Marjol­eintje­ee
Heeerlijk feest! wel erg lang wachten om binnen te komen en 1 maal binnen erg warm :S Maar voor de rest was het echt perfect! :respect: MOH :respect:
mooi feestje hoor! beetje jammer van die hitte en die drukte bij de ehbo:S :bounce:!
vet feest :respect: meccano twins :respect:
Suus B)
Was goed te doen! (Y) Dana en Gizmo gaven lekkere­ setjes weg. :jaja: De early was zeer zeer lekker!
tammie­tjuh..­!!­
het was weer SUPER..!!!!!!!!
goed
Werd goede muziek gedraaidt.:D het was Supper Gezellig:P
zwaar goed
hele geslaagde feesie helemaal te waus!!!
ja ging wel eigelijk de drinken haden ze goed koper moeten doen
terror­dikneu­s
ey waar kan ik alle maal fotos kijken
TH-PACkMAN
beetje druk was wel gezellig en relax publiek ran aan de duure kant
tha - hellraiser
:respect: DESTROYER :respect:
The Harder­Styles Freak!­
was goed te doen (Y)
net thuis :P 11:15 :D..was zeer goed feest alleen jammer dat t zo druk en warm was :(
the_1ste_men
Ik vond het een goede party maar ja die cd's sloegen wel over. Maar het geluid was goed vond ik (beter als qlimax teminste).
Was himmal d0l jaa ;).. Zeker well.!
Thosba
te bruut voor worden
Timmyboy
zeer goed
Tjapke
waaa, ach verrek, ik ben alweer thuis... :vaag:
Ja wel dik.. :)
Toobjuh
was wel weer een goed feesje sfeer was ook top
TriX in tha MiX
damn....wat een SuperFeest!!erg druk en erg warm,maar t was GIGA!!!!
Underground Dance Events
Een beste locatie met een vet goed geluid!:jaja: :bounce: Locatie voor herhaling vatbaar.
ben er niet geweest zekers een vet feest gemist :S
UTCA_Chin
Geweldig feest!!! Heerlijk:D THE DESTROYER :resp­ect: !!! Vizitor vs Smurf :respect: Terreur tot op het bot:P!
Was een gaaf feessie, relaxt ingedeeld zo. Wel een beetje druk he..damn. Vooral de Industrial zaal vond ik wel bruut. Manu, Destroyer,Jappo:respect:
vanKne­tteren B)
was weer een supergekfeest!! tog vond ik moh in duitsland gekker... dj angerfist,destroyer,paul en jda,predator:respect:
Venneke
Zeker wel een mooi feest heb erg genoten in ieder geval
flink gestampt :yes:
Vonnie O:) Ponnie
Waar Mooi Feestje :D Zeker Wel.. De Vlindertjes Hebben Zich Goed Vermaakt :P
WC-Knuffelaar
Was weer geweldig gister :D heb me duidelijk vermaakt. Volgens jaar weer :D
weeken­dcalam­iteite­n
het was echt een keihard knalfeest HIHAAA!!!!
wendy4­hardst­yle
:banana: het was super :banana:
Why So Serious¿
Masterlijk
wierts gespuis
schaailijk
VINCE JDA EN UNEXIST :respect: EGT VETTTT
wouter kap
het was een goed feest dus lekker gehakt
ja ut was cker un super feest partyraiser/neophyte draaiduh egt super
Vet Feest!!!! Main Stage lekker hard!!! KNALLEN!!! op naar de volgende!!
Yannick-RSB
KK VET
Was een top feestje (y) Locatie is ook helemaal goed. Zaal 3 (L)
Zjuul:­bounce­:
zo wel lekker feessie ja... inderdaad zaal 3 deed hethem wel.... jammer van die hitte
{KKF} v God Loss
was zeker weer ijselijk
super sonisch wreed gewoon..........
~* J L Z *~
Ik heb het zwaaar naar mn zin gehad :D Alleen jammer dat het zo gigantisch warm was! Kvond deze editie ook zeker beter als vorig jaar!
Super vettt !!
~N~
Heb me heerlijk vermaakt!
Bruut feesie.....:respect: RTC :respect: :bounce:
in 1 woord: SUPER!!

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D