Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

heb 't reuze na me zin gehad :bounce: en zeeland was zekers goed vertegenwoordigd!!
!! Witlof !!
beste MOH sinds tijden prima vermaakt
!!*­ Claudia *!!­
:RESPECT: GOED FEESTJE GEHAD...Drinken was alleen veeeeeel te duur...!! Wel een van me beste feesten tot nu toe..!! :cheer:
joehoe;p Masterlijk! :respect:
was geweldig feesje!!
(6) meges!!!!­ (6)
KK BRUUT WAS EGT SUPERVET :P
(F)!!­Cath!!­(F)
heb me goed vermaakt jah en partyraiser was weer gruwlijk
(zwh) catweazel (zwh)
vet cool wel verdomde druke n warm daaro en een eind lopen voor de wc elke x maar daarom was de pret niet minders (Y)
*­ Annie *­ :cheer:
Vond het veels te warm en te druk :/ geluid was super!!! :D Muziek was ook wel goed! Maar Koen heeft mijn avond toch wel heel erg goed gemaakt (L)
beetje druk en errug warm.pfff. maar verder echt relax feesiej :bounce: errug gezellie :D
* Lennaert *
super feesie !!! VIP is beter! en korter :P volgende keer maar weer denk:D
was egt zoooooow vet:D!
Was zeker weer genieten mensen met wie ik allemaal was BEDANKT voor deze (Y) avond mede dankzij jullie(Y) (L)Sjattie(L) jammer dat je dr niet bij was heb je egt gemiste deze avond:jaja: :respect: Paul&JDA :respect: Heb me zeker goed vermaakt:bounce:
supers:bounce:
echt een super hard feessie :D :D :bounce: volgende keer zeker weer :xtc: :xtc:
**Tigger**
Was echt heel vet gaaf!!!!!!!!!
*-kevin-*
was gewoon te vet
*­hardco­retomm­ie*­
Was leuk feestje, vond Dortmundt alleen beter. Lange rijen bij ingang, niet al te goedkoop bier maar werd weer lekker gedraaid :D Veel jonge mensen, doe maar weer 18 jaar en ouder :S
*Kev
Lange W8 Rij Egt Zwaar Slecht Geregelt Maar Wel Naar Me Zin Gehad
*KILLA*
partyraiser :respect:
veels te warm :S
*­Lieke(­L)Died­erik*­
jaaaa KIckeee
*­Linn:b­ounce:
Echt supper!! :bounce:
*Lucio*
Master!
*­PattyF­riemel­*­
Toppieeeeeee!!!
*RaNa*
1 uurtje rijden,,, en fucking 1 uur en drie kwartier wachten om binnen te komen door 5 poooooortjes ...!!! binnenkomst erggggg slecht geregeld verderssss alles Toppie(Y) goede sfeer relaxte muziek :D
*ReblletjuH*
Heb Me Prima Vermaakt:yes: Was Toppie(Y)
*ToyaLa*
Gezellige sfeer, super vette shows! Had t wel erg warm,maar gewoon ff afkoelen en weer doorgaan!Heb me dus zeker vermaakt:jaja:
LIJP LIJP LIJP(Y) Vet feest, alleen beeeetje warm:P
overhet algemeen matig af en toe leuke muziek.
- Beffie -
coco ik heb het erg leuk met je gehad bedankt voor de leuke avond:d
beffie ik ook met jou !!! echt een GEWELDIG feest mensen bedankt!!! (K)
Topfeest(Y)
--vage terror tante--
agja wa moet ik er van zegge...was wel grappig....
mn eerste groote feest en wa vor 1 gvd echt nie normaal !!!!
-=­terror­gevaar­=­-
was een goed feestje paar kleine dingen die beter kunnen maar dat blijf je altijd houden en vip was ook zwaar relax volgende masters weer
het was echt een vet feest, nog nooit op zo'n druk feest geweest. Live set van Neophyte vond ik wel vet. het geluid was gewoon goed, het was niet oorverdovend maar das juist goed...voor de rest veel te duur drinken maar het was de moeite waard (Y)
-IWAN-
het was weer zeer gezellig vooral in de early rave hall
-NL- kevkuh -NL-
fucking vet feest wir na lange tijd!!! alleen te heet verders kei bruut!!!!!!!!
was ok maar had van m'n eerste keer masters beter verwacht bavaria bier :S en die flesjes op de grond waren ook irritant maar is wel voor herhaling vatbaar :P:D
...Gekte...
Dit was kanker vet en ik ga volgende keer zekerSS weer !!!!
...Wesley...
dol
..­::Msz_­Lin::..­
geck!!!!:P
..­>Reefn­eef<..­
ik vond het un super vet feest
..nelis..
leker feest mensen
..­†..­Lilly..­†..­
dit was zeker een goedmakertje van vorig jaar:D heb alleen meer rondgelopen,gelult en gesmsd..omdat ik de heletijd iedereen kwijt was:S :P maare het was zeker knalluh:bounce:alleen die warmte,GVD had het idee dak in een sauna stond:/
..­°Jacqu­eline°­..­:woep:
..HEET!!!! maar dankzij m'n waaiertje zeker goed vermaakt..:woep:.. masterlijk feestje :cheer:
.::scar::.
super feest!! zaal 3 best eindelijk is een grote terrorzaal zo als hoordlkkr hard iedereen draaide er super beste PARTYRAISER!!!! drinke te duur wc goed geregeld een goeie zit ruimte beetje waarm maar beste masters afgelopen 4 jaar in nederland
.John
vet feest al waren de lange rijen bij de ingang erg irritant. :respect: voor Vince en Unexist!
.Namooni.
zeer lekker feest! super lekkere sfeer! top top top :D
.×.Lausje.×.
:respect: voor de Visitor die z'n scene opdroeg aan Rob!! Het laatste uur was zeker knalluh!! Supervet feestjuh!! :bier: Industrial zaal was (Y)!!!! Keiveel relaxte mensen! Echt 'n bruut feessie!! :vaag:
warm denk!
040_­Linda_­[EHV]:­respec­t:
Megaaaa vet feestjee !!! :bounce: Heb me goed Vermaakt !!
geweldig genoten, Grrrrrrr zeker sexy feest 100% vol staan hakken te gruwelijk om waar te zijn Grr te Sexy
3lis4h
heerlijk heeeeeeeeeeeeeeerlijk lekker fijn.......................vet goed vermaakt :yes: :D
het was geweldig!!
weer best vermaakt :bier:
Was wel aardig.. MOH gaat een beetje over de top :/ Predator :kwijl:
super smurf! mooi fijn lekker scherp feessie waar veel mensen als kamelen liepen te kauwe!:D mooi man!
:jaja:Goed feestje :respect: Partyraiser:respect: The destroyer:respect: Wat een sets:D
:beer: Colt
Zeker een lekker feesie vooral de industrial was knetter hard:bounce: alleen het eten en drinken was verrot en het naar binnen komen.....daar was totaal niet over nagedacht....dus een zeer goed feesie....niet geweldig
:beer:­Arjan:­beer:--------->Madelief
knalde zeker wel lekker goede zweer goed geluid en goede lichtshow :respect:Angerfist Paul smurf vizitor Unexist:respect: en zelfs promo knalde wel lekker bij gebrek aan beter;)
:bier: Bier &­ Speedcore :bier:
echt super relaxed feest van begin tot eind geweest
:bier: goessie :bier:
was weer een lache feest:bier:
:bier: master­sofhat­tem :bier:
(Y) Super feesie, goed geluid, soms hoorde ik alleen de andere zaal, alleen de consumpties waren weer f*cking duur slaat nergens op 3 bonnen á €1,10 :S :S
Dit was mijn eerste feest en het was echt een top feest heb echt zwaar genoten lekker sfeertje en het geluid was zeker top
was wel lache alleen ze hebben teveel man binne gelaten geluid mag ook wel wat harder heb geen piep in me oren en ja bavaria:S
:bier:­NEOPHY­TE HARDCO­RE:lij­n:
HARDCORE - DE _ HARDE _ KERN _ DE _ ONDERGROND _ SUPER .. NEOPHYTE
:bounce: --->miss mistery<--- :bounce:
was zekers wel vet:bounce: alleen veel te warm
:bounce: Andela O:)
T was ckers niet zo goed als MOH Dortmund, maar zoiezo wel beter dan klote Thialf... super sfeertje... heb me prima vermaakt... ik weet niet wie er allemaal ook naar MOH Dortmund zijn geweest, maar dat was echt wel 100keer beter... toch een leuk feestje!!
superfeesjuh!! :respect: 4 ART OF DANCE jammer vd hitte.... verder Masterlijke Party!!!
:bounce:vd peej:b­ounce:
het was helemaal geweldig super feeest !!
het was echt mega super voor (Y) :bounce:
:coke:­mister sosa:coke:
lululululululululululululululululu
T was echt een super vet feest gewoon van t begin tot t eind super naar me zin gehad!!!!!!!!!!volgende keer weer zo!!
lol
egt super de super
Nice Party_*(Y) Partyraiser :respect:
wooooow echt GRUWELIJK!! :bounce: echt relax, rela­x :P Promo, Partyraiser, Paul vs. JDA :respect: jammer dat ik Day-Mar niet helemaal heb gehoord, mr wat ik heb gehoord :respect::respect:
was mo0iiii:D
:rot:N@nce
t was erg druk en warm maar de sfeer was perfect! t was egt een SUPERFEEST!!!:P:P:P heb me prima vermaakt!;) :bounce:
IN 1 WOORD: GEWELDIG ECHT WEL VET :d ZKR VOOR HERHALING VATBAAR
Zekersss geslaagd feestje (Y). Alleen jammer van die mensen die met de bosjes naar de EHBO gesleept konden worden
:woep:­BiNo:w­oep:
prima prima zoo mooie kan niet
zkkr relax feesjuh volgende x ben k dur weer ;)
:xtc::­bounce­::xtc:­:bounc­e::xtc­:
jammer van de vele vechtpartijen, stond er vaak naast en was dus vaak de lul toen de beveileging ze kwam verwijderen omdat ze niet keken waar ze liepen
:Yes: Stam(p)Gast :Yes:
Gruwelijk en idd Paul vs JDA :respect: :bounce: :yes:
:|Snelle Jelle:|
ja echt lekker feestje, alleen wel een grote chaos, ja toch of nie tan?
;)Chris ;)
Dat wachten in die rij hallo zeg , maar voor de rest wel een vet feest
;­)nissan boy;­)
egt in 1 woordt geweldig op naar de volgende
super goed feest promo was oke
Was Weer een gesllaagd Feesie Geuid Kon beter!!
supergaaf feest. kleine tegenvaller was de drukte en de warmte. maar de muziek en de sfeer maakte het zeker goed. toppertje
was cker gaaf! alleen erg warm!
>PAULLIE<
geweldig
>Relaantjuh<
was echt super vet feessie en kei gezellig!!! alles goed geregeld ok met de kluisjes :yes: brabanthallen :respect:
geweldig
was weer toppie vannacht :lijn::xtc::bounce:
[ Linda a.­k.­a Mini :bounce: ]
Geweldig feest :respect: Alleen wel lange rij bij de ingang dat was minder. Partyraiser! :respect: Alleen dat pogo gedoe hé :S
[ Ran-Dee ]
Was vet feest en vooral een vette locatie met goed geluid! :bounce: Jammer van de hitte en de prijzen.. verder was de Industrial zaal het beste.. alleen maar daar gestaan :bounce:
het was een ram vet feest :) moet vaker zijn
[AC] System Failure [ACFDR] :bier:
Was zkr wel een betere MOH..Goei Bier, wel duur..beetje warm toch wel..maar verder echt vet, enne Vizitor :respect: Eerste nr opgedragen aan Rob, mooiste moment van de avond (Y)
VET feestje:respect:jda:respect:
super vet feest :jaja:ook veel bekende.. lekker kn­alle in de industrial zaal (de andere waren trouwe­ns ok kei vet:P maar wie weet waar da filmpje staa­t van smurf en the visitor want zown vent was dat ­aan het filmen, sinds lange tijd niet meer zown leuk feestje gehad
SUPPER TOF
[Eelco}
:respect: Partyraiser:respect: en 1,2 en klap en stap, en 1, 2 en klap en stap en klap en Draai . :respect:
[G@BB€R]JaHa
't was een zeer geslaagd, vet mooi feessie... ('n Veel Betere locatie en beter geregeld als thialf!!)... is echt wel beter als je VIP kaartjes hebt!! vip was wel mooi
[G]abb­ermui[­S]
Idd veels te druk..:P Nn uuhm ja pogo was wel nodig om ruimte te creeren.. Wel geslaagd feesiej..
[HK] Gab B)
was echt SUPER!!
[l.­R.­f] [NL] Raver [NL [l.­R.­f]
zeer zeer zeer zeer zeer zeer goed feest
[Mattie]
niet ut geld waardt :nee: smurf en vizitor :respect: da was eg gewoon super
super feestje
was egt super:D:D:D
[NL] † Reldel Lucky 13 † [NL]
Supper geil feesie! :respect:
zeer goed feesie
[NL]Un­iTeD[N­L]
tjah, wa kan ik ervan zegge? WA EEN VET FEEST!
het was super gaaf lekker los gegaan:D
[S.­G.­C.­] T-Man Terreur
was wel weer een lachuh feestje, maar indd zonde van de platen die oversloegen !!
goed feest was dat
]x[
Eindelijk weer een beetje volume wat er bij de naam van het feest hoort :) Ut was gezellie :)
was zeker weer een vette MOH:d:d mooi man:P
_Nathalii
Superr feesje :bounce:
goed feestje!!! :respect: alleen beetjee te druk majaa!!
ADHD-er For Life!!­
Was een super vet Feestje (Y) lekkere lokatie ook. en ja beetje warm zeggen de meeste ach dat is t toch altijd!!
ADHD:b­ounce:­TUK:bo­unce:
kut flesje, tering warm en kk duur maar voor de rest was het een van de betere MOH feesten. art of dance gaat vooruit
ADHRé-tjûh
In een woord GEWELDIG!!!!!
Neophyte was beste van de avond.... Had me goed kunnen uitleven...:D
He Mr Pierre ook hier?
heftig
sfeer was goed(Y)t geluid stond te zacht! en leeftijd 16 jr en ouder moet afgeschafd worden...
Angela(L)Leo
was zeker n vet feest alleen fucking warm en op t ­­­einde zwaar gaar maja heb me goed vermaakt :yes:
Was egt wel zwaar relaxt.
Appie :[
ja wel mooi feest.. alleen ze kunnen beter niet meer van die klote flesjes gebruike :no:
Armyoftwodj
zeer goed op de entree na!!!!
Lars en Panic lieten de Energiehallen tijd weer herleven!!!!!!! WAS ECH WEL VET HEFTIG!!!
B
Was me eerste groote feest maar het was direct mega :bounce:
Kutsfeer maar was te verwachten :/ .. in ieder geval geen masters voor mij
was kkdol
zo heb ik weer over leefd :vaag: maar was wel top :d
ik vond het na wat biertjes toch een goei feesje
BaLKuM TeRRoR
KKdol feestje!! Goei Geluid Goeie Sfeer!! Brabanthalle :respect:
BALLETJE AKA DJ BASEKILLER
jazeker was toppie alleen paar kleine minpuntjes maar voor de rest prima vermaakt zeker wel:bounce:
Basjuuh
Toch nog een goed feest aan overgehouden jammer van de hitte maar goed, kleinigheidje blijf je houden :)
dol hoor :bounce: BRABANTHALLEN!!
bassie2
chill
in 1 woord GEWELDIG!! :respect:
was egt wel super vet
GRUWELIJK inderdaad !! Mijn eerste Masters .. maar zeker niet de laatste !! Early zaal was zwaaaaaar top :P
BENSCHOPSE GABBER
super feest overal werd er erg goed gedraaid met e­en zeer goede platenkeus van de dj's :respect: PA­RTYRAISER :respect: NEGATIVE A :respect:
Bil
cker dol feestje :bounce: en angerfist, partyraiser en JDA hebben de avond perfect gemaakt :) jammer van dure bonne en lange rije idd
Het was weer een klotezooi met de rijen!! eerst bij de ingang, zet auto vooraan op de parkeerplaats, moeten we helemaal om de hallen heenlopen? Daarna de lange rij bij de ingang, dan denk je hé hé, ik ben er, en dan weer een rij voor de wc, en dat is een zeer trieste bedoeling, ik zo'n bandje halen, uiteraard krijg je aggressie in de rij. Verder was het feestje gewoon top-niveau zoals het hoord te zij op MoH-feesten! goed gedraaid redelijk geluid! niks aan de muziek op te merken dan TOP! en sfeer was ook OK
Blitze Fritz
was te doen maar zo fockin druk Promo was echt de man & neophyte :respect: En angerfist was zo zwak hij probeerde het volgens mij nie eens te mixe en triest maar voorde rest voor een moh was het geluid een keer goed en licht en show was ook super
BlOnDiE-LiCiOuS
Het was gewoon egt gezellig,,, alleen te warm en te druk veder was alles oke :D !!!!
leuk feesie, terror zaal was uber, in de chill out op de drugs info stand laatste uurtje uitgegaard :D
Boertje J
leuk feesje alleen al die godvergete lange k*t rijen werd je wel schijtziek van... voor de rest wel goed :D
Boris
lijp
Bramcore
was zeker weer knus:bounce:
Breda-Mike
een moh van 3 keer niks :no:
Bris
VETHEID :D whoeiiii was egt wel relaxt feestje.. jammer van de drukte in het begin :(
Buzzy (L) Lynn..­
Ik vond het echt helemaal goed! weer een succesvolle MoH!
Charly da silva
ckrs een leuk feesie after was ook lagge :jaja:
mow leuk feest als je van drukte warmte en kindjes houd maar de terror in de industrial cave was wel leuk dus heb toch wel een beetje schik gehad
chrizzle
Leuk zo'n gratis feestje. Sfeer en muziek in de Early was over het algemeen super, alleen Darkraver kwam het ff verpesten op het eind, heel mn zin weg. Alleen veel te warm daar... ongekend!
Cinderellaa*
Geen woorden voor!
Cleo-tje (L)
geweldig
Cowboy1985
Woeiiiiiiii, wat een feest :bounce:. Was echt super :D. Smurf, Destroyer, Vizitor (Y)
Cr@zy Bitch
het feest was zoveel maal bter geweest zonder die fucking kuthitte,maar heb me voor de rest uitstekend vermaakt:D
D'n bolle:bier:
ge-wel-dig:D alleen bier was duur:(
D-Jamez
SMURF AND THE VIZITOR :D :respect:
Da Papa Griezel :devil:
Geluid... Goed (denk ik) Licht en Deco.. Mooi hoor en geen Vechtparty gezien :bounce:
Daab
muziek was zeer goed! Maar wat een slechte organisatie zeg! Daarom vond ik het een goed feest en niet zeer goed een amateuristische 'underground' feest voor een nie echt een 'underground' prijs!
Echt super vet Feestje :D
Damir.
Geluid stond hard maar veels te druk
De decoratie had beter gekunt die kop bij de ingang beloofde heel veel maar toenk binne was wast echt tege valle
het was zeker een geslaagd feesiej :) ik heb het echt super erg naar me zin gehad al1 kut dat je zo lang moest w8en op door de hekken te kunnen... er liepen ook zeker lekkere jongens hoor :P
Top feesiee :bounce:
Darkch­ild198­1
HEB ME SUPER VERMAAKT EGT KAN NIET W8EN OP DE VOLGENDE MASTERS OF HARDCORE :P
Dass'
super naar m'n zin gehad, :bounce:
Dave
Min: zoals gewoonlijk warm (na 2'en).. Plus: de rest!
De Vage Voorzitter Bennie
Super (Y)
Den Boudy
Gas Derop Gek!!!!
vettee party waaaaaaaassssssssssssaaaaaa
Devious Narcotic
T WAS ECHT N STRAKKE PARTY!!!! gEEN LAST GEHAD VAN LANGE WACHTRIJEN, K WAS BINNEN OM 9.45 ... GEWOON OPTIJD DAAR ZIJN ;-) MAAR WEL VETTE MAAGGGKRAMPEN GEHAD,MAAR DAT MOCHT DE PRET NIET DRUKKEN...:-)
Was gratiez knalleh!!
DICKY :cheer:
Eindelijk beter geluid:) Beter dat ik VIP was, lkker niet in die rij gestaan! Verder een Super feest :woep:
dirty john
kut feest
DJ Catastrophy
het feest zelf was zwaar kut !!! maar heb me zeker wel vermaakt, veel bekenden gezien :D
DJ D-Jackal
Super heb me prima vermaakt was een van de betere ­­­­mohs :r­espect: UNEXIST - PROMO - TOMMYKNOCKER :P :r­espect:­
goed vermaakt ... tieum :respect: draaide zkkr netjes
DJ Freak-R
beste masters op duitsland na (y) :respect: alle laatste dj's v/d industrial :respect:
DJ X-treme
Vond het typisch moh :S beetje rare sfeer maar heb me zekers wel vermaakt.
DJ-X
MoH :respect:  1ste keer :D maar was wel Geweldig :jaja:  (alleen jammer van die kut hitte :vaag: )
djthevirus
egt geweldig feest alleen jammer van de warmte en de drukte bij de wc's
Do:bounce:
Prachtig!!!
was goed geslaagd feest.. beetje lange rij, maar was het goed waard (Y)
Dokuh
terielexxxxxxxx :D :D :respect:
Donkers22
was egt een vet feest mieters :respect: J.D.A!!!
KUT FEEST
Dooske(K)
was echt supper heb het aardig naar me zin gehald :D
super feesjeeee hooorrrr !!! PARTYRAISER :respect:
Draadlooz
was echt kk bruut
DURACE­LL:bou­nce:
vetttttt!!!!:bounce:
Dweebso
zeer gaaf feestje !!!
Eck
Bij de ingang was het een teringzooitje verder was het een goed feest!!!
eeuwige gabber
was een goed feesie tering :D lekker bier aardig duur maarja voor de rest pima
beetje jammer van het jonge volk:S
Eline....
Super vet feessie! Best vermaakt! (y)
Super Feest :bounce:
Ellewimf
Kk vet feest!!!
Ephaedra
Iemand zijn Jaguar logo kwijt?
eS*­bier :bier:
nou geluid was weer KK ,sfeer was ok:bier: was geen heineken:( industrial zaal:respect:
super! alleen jammer van die lange rij bij de ingang
etje
het hele feest was het NET niet
Eva
TOP FEEST!!!!!
EviL-BabS
Wass egt wel kwaai feesje:D & Goeiee sfeer:respect:!!
het was weer een geslaagd feest
F"
heb me ckr vermaakt :bounce:
Fakkie_X
Ja, was wel geinig, wel te warm en minder groot dan ze hadden aangekondigd. Maar was wel geinig, werd goed gedraaid in oldskool/early rave. Alleen: waar de fuck waren Gizmo en Darkraver mee bezig? die verneuqten het lekker richting het einde
Falca
Ouweeeeeee feestje vant jaar!!, sfeer was top!!, heb me in me 1tje zelfs nog goed van vermaakt!
Wel een vetfeestje...alleen jammer dat ik aan de verkeerde kant van de barstond:Sbetter luck next time!
Feller
TWAS ME EERSTE MASTERS MAAR CKER WETEN NIET DE LAATSTE:p:p!!
Finger-Spitz-Gefühl
Het was knallen geblazen :respect:
mooi feestje en er werd lekker gedraaid!!
Fliep
bier was te duur t was veel te druk en veel te warm:( ma voorde rest lache lokatie en beter geluid(Y):D
FLIERE­FLUITE­R.­NL
super!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fr9ddo
was zwaar knallen!! lekker lopen zweten ook!!
Lekker feessie!! Goed geluid.. Alleen iets te warm in de main.. Verder lekker ge:bounce:
Furne$$
Mega Dit was weer een MoH met klasse zoals het hoort
G-NiLES
hmmm veel te lang wachten aan het begin, maar het was de moeite waard!! de early en de main waren vetI ben ook nergens anders geweest (A) )
Echt een MEGA VET feestje.... Day-Mar :respect: Meesterlijk setje
g0nn_^
Egt een super feestje..:bounce:
gabba
Het was echt weer een supervet feest, prima vermaakt!!!:d
was wel grappig maar niet wat ik er van had verwacht, haha en ik was iedere keer iedereen kwijt
VETJES
gabber_­dennis
1 woord SUPER!!!! aleen die klote flessies:@da was wel minder!!!!!!!!
gemo gabber den bosch
was ook m'n eertst masters mar ik ga ze ook volgen en ik werd dan wel misselijk van m'n drinken maar da maakt niej uit of wel
Geschi­edenis :respect:
BAGGERFEEST,Allemaal Kleine Kinderen,Warm,Duur,Klote flessies,lange rij bij ingang, etc,etc,etc.:frusty: NOOIT MEER MOH :nee:
Gewoon Dirk
Ik heb me eigen weer masterlijk vermaakt !
:bounce: twas MASTERZ :bounce:
GTT'
Jhaa zkr vet!!:D twas warm, en druk, en duur marj­a wel VET! :jaja: en dat er een lange rij stond had je wel kunne verwachten! :S
:D Dik vet klarinet! :| ][ :doetiwoep::woeptidoe:
Vies duur kut bier !! :( Voor de rest SUPER feest :yes: Veel beter dan thialf
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
Locatie goed - rij oke - aankleding kut - geluid goed - sfeer goed - overall GOED ja was leuk idd klote flesjes
het was een super vet feest.... we waren er een van de eerste en nog moesten we een uur wachten tot we binnen waren... dat is zekers een min punt
was wel een leuk feestje....uitschieters waren predator en destroyer:kwijl:...maar voor de rest was het geld niet waard...:jaja:
HANKEH
SUPER VET FEESTJE WEER ALS VANOUDS VAN DE KAART
Hansse045
was een zeer geslaagd feestie!! heb me zelf heel goed vermaakt:D!!!
Hardcore Mark !­
was wel leuk alleen minder als dat ik had verwacht
hardcore to the bone 2
was echt een top lokatie heel groot en er werd goed hard gedraait!!
Hardcore vs terror grunn!!!­
Superrrrrr
Hardcore Yourd
Snoeiharde Hardcore echt een knetter feest knallen en beuken als een gek
Hardcore-Hinze
Echt wel een super dik feest!!!. alleen de HC-zaal te druk, te warm. dus lekker naar de Industrial-zaal:D(gelukkig geen klein-zweethokje) en daar 1 voor 1 richtig vette sets (Y):respect: !!!
Hardcore_­Octaaf
was egt vet feesie, volgend jaar benk er weer optijd bij:P alleen wrom kwam die neophyte zo laat???
Hij was lekker :)
hardco­refrea­k->vallard!­
helemaaaaaaaaaaaal waussss spacendd vaaaaag naaaaar de klotuuuuuuh :D
Hardco­repind­a a.­k.­a.­ Ferdo
was echt een vet feest! vooral de oude hardcore zaal ! wat een geluid!!
was weer lekker gister avondt.... was heel TOP.!
harry in de warry!!!­
gewoon te vet voor woorden kan niet beter!!!!!!!
was gvd een kei goedfeest kon wel 1 week er blijve zo vet was ut:D
al1 laatse uur was vet
heejha­llomet­mike
tja vaag feestje;)
Hellfire
:respect: Neophyte, RTC, Paul, JDA, Stunned Guys en Tommyknocker!
hhhkkkk
fantastisch feest
HIDDOS
mwa kan beter.. redelijk vermaakt
Hie
Zaal 3! Zaal3! man man wat werd daar gas gegeven! alle dj's topset gedraaid :D
Hobbykip
Slecht georganiseerd met wachtrijen en hitte maar het feest zelf was goed te doen.
Hollowman
da was leuk :)
HouseQ :bounce:
begon slecht maar eindigde super :bounce: jammer van dat lange wachten in het begin!
Huidhoofd Aal
Eindelijk weer es een Masters met respectabel geluid. De terror had wel iets meer decibel gemogen.. The Vizitor :respect:
ZALIG DE MOEITE OM VAN ANTWERPEN NA DARE TE GAAN !!!!!!!!! VET hoop op meer hardcore in belgie
zeer goed genoten tot een uur of 7
Iloontjuh
Hij was weer knalluh, werd lekker gebeukt! gezellige mensen over het algemeen, leuk aapjes gekeken, toppie! :bounce:
Irusjuh
Het was mijn eerste MOH:D...en meteen ook een super goeie masters(Y)
Ivoos
bruut
zeer goed
japio1
brute shit, alleen wat n sauna!!!!
Jaspol
Damn weer veel goeds gehoord...alleen angerfist wa­s niet wat ik van hem gewend ben.. en neophyte w­as op dominator beter (al was hij nog goed) voorde­rest promo.. damn wat ging die hard aan het eind v­an se set.... en Reanimator!! (worship)
gaaf man:D
unexist was super ,aleen die shijt rij is tering lang
was kk bruut feest jammer maar 1 keer paar jaar dit jaar
JeffuS
Super vermaakt (Y) Vond intree wel mee vallen was ong binne 20 min binne :P:D
JEMOEDER^
heel bizar
Jennifer!
Rijen waren inderdaad lang.. en stonden ook nog eens in de verkeerde rij :/ Maar was echt kicken feest !! Goed vermaakt... :jaja:
JeroentjeW
SUPER feest. Early rave zaal was mega vet. MC RAW haha wat een gek. geluid was super dus prima vermaakt
Jo0s
zeker skon feesjuhh!
john1979
het was erg druk en erg warm maar echt een toppie party
Ik ga liever naar Nightmare. Op MOH liepen echt veel jonkies rond. tWas ook veels te warm en te druk. Muziek ging nog wel...maar ook niet echt toppie!
in de early was het zeker wel gezellig alleen was ik vaak iedereen kwijt:P en zelfs in mn 1tje had ik volop lol mja was een geslaagd feessie von ik
Erg gezellie gehad en er werd lekker snoeihard gedraaid...alleen zoals zovaak geen airco..verders goed te doen (Y)
Mwuuh... TE lang wachten bij binnen komen, TE heet, TE druk, TE duur zuipen..... maar verder wel goeoed vermaakt :P OLA!? g.h.b.o. :D
GEKTEEEE BESTE MOH SINDS TIJDEN!!!!
werd kei gek van die knipperlichte bove in de mainzaal.. ook een beetje jammer ware de duizende mense die afgevoerd werde... :S verder was 't of te heet of te koud en ze hadde er iets meer 'n show van moge make... maar ondanks alles wel een super feestje!!
KeesBeezZ (KSBZ-ReKordZ)
!!!!!!!!!!NOOIT MEER DIE HARDE GORE BAVARIA FLESSIES!!!!!!!!!!!
ja was wel lache:D alleen die bavaria flesjes :no: :dead:
Keulerrr
Cooooooooowllll
Super!! Goede locatie, sfeer & muziek! Was gezellig­! :D Dj Promo :respect:
Kimberly_
Een SUPER feest :D
Kimmutjuhh
Hitte Drukte.. maar verder heb ik me GOED vermaakt:D:D
super feesie gehad tijdens me verlof danny broer heel erg bedankt vcoor dit feessie
koekiejjj :honger:
feest was opzich wel goed te doen..alleen het lange w8ten bij de ingang :S moet beter kunnen!! maar destroyer :respect: maakte veel goed!! :D
kova
heb van 1 tot 7 in de reunion gestaan, was erg gezellig!! geluid kon wel harder
Krissie82
Whaha wel weer mooi feestje hoor (y) :bounce: :P
co0;
Laat ik het erop houden dat ik mijn avondje tog wel goed doorgekomen:jaja: maar had wel meer verwagt ervan;)
Was zeker master vet feessie!! Zeker 5 kilo er af gehakt!!!!
Echt super!!!! Erg gezellig met Nageltje :d op naar Awake :bounce:
LANGE DULLE
was mooi feestje,en een goeie sfeer hing dr,werd ook idd lekker gedraait:D
Eerst gewerkt en dan nog lekker zelf de zaal in om te :bounce: ! :D Was zeker leuk!
laura :jaja:
ik heb me prima vermaakt :D
Leon-
gruwelijk feest!!!!!! alleen duurde het even voordat we binnen waren
zalig feestje!~
LinsePins
Beetje jammer dat je zo lang moest wachten!!! Maar voor de rest was het super!!!
als je praat over een superfeest pfffffff dit was egt KLASSE GOED TE PASSE
Little-J
Zeker een chill avondje gehad :bier: Sfeer was te doen... En geluid was (Y)
Ljmichael
was egt geslaagd
Louize777
THAT WAS BLOODY GREAT!
Luca Flex
Deze wil je nie hore........ Die moe je voele!!!!!
zwaar lache feest.. alleen jammer van die kutrij op t begin en wat mij betreft is het in de brabanthallen echt een dolhof!!
M4RK
NIET MEER NORMAAL!!! De hele show eromheen was super... Nog noooooit zo'n Masters gezien in al die tijd!!! En de VIP? Zeer goed geregeld met de WC, ingang, kluisjes en T-Shirt... Art of Dance (Y) respect...
het was een ijselijk vaag feessie:xtc:
Echt een Super feesie was dit,, Heel erg gezellig en goeie en harde muziek,,
MarkDuffy
Ik moet zeggen heb me zeker vermaakt! geluid was redelijk, mocht iets harder, Sfeer was goed en is van mij part voor herhaling vatbaar :D
master of disaster (LRT)
vet feest
Geluid was meesterlijk! :respect: DV8 :respect: Partyraiser :respect: Art Of Dance Dit is 100x beter dan Thialf :respect:
MC RG
veel te warm :P veel te glad :P veel te vet :P egt goeie!! :respect:brabanthallen:respect:
pff was niet lekker :S het feest was wel beter dan vorig jaar maar ja vond het toch nog kut
Michael - Nijmegen - Stippel
heb me wel vermaakt !!
Michellûh..
lache feestje!!!...geluid kon wel iets harder in de hc en d­­­e ­airco ook..!! verder goeie muziek gedraait!!!­!­!­!!!­!!! en die kutrije waren minder..maar verd­er (Y)
miekske!!!
Helemaal geweldig!!!xx
Mike' D
Ik vond het een masterlijk feesie (Y) :respect: 2 Tommyknocker, Partyraiser, Day-Mar :jaja:
Mike..-
KK de KK gruwelijk feest... iedereen heeft super gedraaid!! alleen die kut harde flesjes idd en mensen moeten niet zeiken over de warmte!!
Mikos
ja top feestje toch.. alleen die hitte en de ingang maarja.. verder lauw!
Kanker Gaaf Feest!! Mijn 2e Feest Kerel!!!
Miss-B100
echt 1 van m'n ALLERBESTE feesten !!! :) super de super!!!!.. maar wel iets te druk
Mister ??
het was echt een knetter gek feest, sfeer was echt toppie en het geluid was ook zkr wel te doen!!!!! 100x btr als Thialf
Wow....:bounce: 1 van mijn betere feesten ooit :| Serial killaz, DAY-már, dana, buzzfuzz waxweadle...PartyraisER!!!!!!!! :respect: voor de dj's echt TOP hard gebeukt...!! laatste 2 uuren zijn me goed bijgeblefen...PARTYRAISER mah partyraiser is de man die echt alles kan...supper set wes echt (y) vet lopen dwalen met mede gabbers lijpo's door dat gangen complex was echt uber vaag feesie..vanmorgen 10.00 aangekomen in leeuwardem...after gaan bij de hofnar :smoke: 23.45 wask weer thuis zondag :p..:coke: :pill:
Mister.
zeer goed vermaakt :) !!! Leef wel voor industrial zaal :respect:
Mitchel :bounce:
Zker zwaar dol feestje! k heb me zeer !!KOSTELIJK!! vermaakt !
was echt zwaaaaaaaaaar maasters!
Ondanks de :@ start die ik maakte toch toppie naar m'n zin gehad(Y) en d'r is altijd wat om over te zeiken, deze x vooral de warmte en de drukte weer! :bounce:
Vond het echt weer zwaar relaxed!! :respect:Unexis­­t:respect: maar man vd avond -> PARTYRAISER, godgodgod wat kan die kerel draaien:D 2 kleine minpuntjes -> De hitte en ­het bier, ba­varia is echt niet te vreten:P
Dikke shit!! :respect:
muiderberg de gakste
ik vond het wel ok
My way...
volgende x meer terror!!!!! wel een grote zaal trouwens afgelopen zaterdag.... zoals t hoort
n0uky
nie mokken, lekker hakken :woop: woow wat een gruwelijk feestje :jaja:
NachtGabber
Ik heb me prima vermaakt. :jaja: Jammer dat ik me rond 2 uur kut begint voelen. DaY-Mar :respect: Stunned Guys :respect: RTC (y) Dana (y) en OUtblast vs Tommyknocker (y)
het was weer gezellig!!!! vince :respect:
nasi REDBULL GEK!­
Zeker master
NEUKFOUT
:respect: MOH :respect: as weer eens lekker knalle.Goed geluid :respect: niet lang hoeven w88 omdat we der vroeg waren. :respect: PARTYRAISER DRAAIDE ZOALS GEWOONLIJK WEER EENS HEERLIJK :respect:
Nick
Was een dol feest nadele : HEET Kut strobo's en du­ur. voor de rest was alles mooi geluid ging lekker­ hard(vooral bij neophyte erg lekker haha)!
nick_R
:bounce: industrial zaal was meesterlijk :respect: reanimator, manu le malin, DESTROYERRRR, stormtrooper & smurf vs Visitor en producer.... alleen de rij was kut.. verder een zeer goed feestjuh
jaah jaah het was een relaxt feestje!! volgende keer weer! de enige minpunten waren de rijen bij binnekomst en de warmte tering zeg! maar voor de rest SUPER!
industrial arena :respect:
Niels
Superr Gaaf Feesie!!!!!! *MOH 4life*
nienkeisgek
w88, w88 w88 en dan nog een s w88 en dan super vet feest maar dan ook nog w88 tot je er uit kan?!?!?
zkers een geslaagd feestie mensen bedankt dat het zo gezellig was;):D
Was Super Feesje!!!! (Y)
vet feestje ! alleen de rije waren minder ma dat heeft paul elstak weer helemaal goedgemaakt !!
supervet... waxweazle :respect:
dit was een geslaagde feeeeeest
jaaa ging kk lkkr daarzoo!!! was mooi feest :D
Noisecult (Repeater)
Fucking lange rij + Zwaar duur bier.. verder was het echt perfect.. vooral het geluid in reunion area was relaxxt..
Nolz
oldskool :respect:
Zoww heej wat een feest !!! :bounce::bounce: :D:D
o:) Koopa Troopa o:)
helemaal super :D hihi geen last van gehad van lange wachtrij :P V.I.P terreur :D echt prima vermaakt beetje jammer dat de rest al zo vroeg naar huis wou:@:( snik snik :(
Only fucking hardcore!­
Neophyte en angerfist :respect: dat waren de masters of hardcore
geweldig
p.­t.­b.­d_­holland_­p.­t.­b.­d
goed
parakiet (L) Aukje
SUPEEEEEEER FEESTalleen te veel mensenas je der zo­n 3000 man minder zou doen zou het beter te harden zijn maar verder alles top
HYSTERIA FEEST
Partyrico
goed feest, heb m dankzij de mensen met wie k was super vermaakt!!!
Peewee's
Was Zeker mieterssssss... J.d.a (Y)
Penis
DE SFEER WAS KUT!! MAAR HET WAS WEDEROM EEN BRUUT FEEST!!!! MAAR JONGENS DIT KAN GROTER ER HARDER!!!!!
Peppol
Cker goed vermaakt!!:bounce: Alleen veel te warm...pfff...:frusty:
dit was natuurlijk 1 van dé feestjes! Helemaal top!(Y)
pieldegekste
was echt een super feesie wel druk maar ja hoort er bij!!!
pietverdriet
topfeest:D
Pillem
en uh...waar was nosferatu :/
Pit_­Tek aka Terreur
dit was zeker weer eens een geslaagd feessie van moh alleeen tering druk en benauwd maar voor herhaling vatbaar dit is de eerste keer sinds tijden da ik me eigen zo vermaakt heb op moh en jammer da er veel mense nie tegen een douwtje kenne maar daar had ik bij de industriel geen last van gelukkig en ze moeten die klote flesjes afschafe want da is nie te zuipe zo laters
poupoulossos
Was wel ok, maar had er meer (early rave) van verwacht.....ik bedoel terror (RTC) in the Reunion Area :S het was duidelijk niet zo vet als bvb THE HISTORY OF HARDCORE :no: maar ok genoeg bekende koppen weer gezien in my hometown dus wel ok
PsychoGirl
lekker feestje gek
Zkr geslaagd feestje...
Querina
feest en flyeren was weer leuk :) bedankt Dennis, voor de after bij Maassluis-West :lief: ;)
R..(L)
was egt super vet vooral paul elstak en j.d.a op t laatst !!!
Ralf-HKL
Dit was niet de beste MOH die ik meegemaakt heb, maar uiteindelijk was de avond zeker geslaagd. (Y) Alleen zo warm daar.............
Ravenstein Hardcore
de wachtrij was veel te lang en het was net iets te druk voor de rest een goed feest :bounce:
relaxt
dit feest was weer eens keer super vet! niet meer en niet minder
ReLSMuRF
duur feessie &kuthitte maar verder was t leuk! smurf & the vizitor was een mooie afsluiter! :worship:
RenskuhhHMD
Masters was HMD!!!
Geslaagde avond iedereen ging los echt (Y) (k) voor sanne de ehbo'er :P
Richard de Zeeuw
de industrial was eg super
Rick.NL
Zwaaar VETT :bounce: behalve Neophyte + Angerfist Zeer triest :vaag:
Rienos
lekker gedraaid DAY-MAR :respect:
Roels
Meesterlijke Master:bounce:
Echt ZWAAR gestoord. :D
Rowan
Wat een supervet feestje :yes:
Roy(026)
was me T feestje wel:P
toppert heb vet me nikies stukgehakt en smurf was ook weer van de partij het laatste uurtjuh wAS VET RAMME!8)
was een super vet feest
Super lekker feestje!! :bounce: :bounce: Alleen jammer dat de tijd zo snel ging :/ en dat in 1 keer alle barren (en dan ook alle barren) dicht waren :vaag:
S
leuk feessie, maar niet meer dan dat...wél goed ve­­rmaakt iig :bier: alleen al die lui die nix gùwèndzij­nèh :/
Sanne:­bounce­::bier­:
zekers een leuk feestje:bounce:, met name door de groep, dikke (K) voor jullie allemaal,paul en JDA heerlijk:respect:, ben alleen v eel verloren, mn beurs, huissleutel, een t-shirt, sleutel op kluisje laten zitten hierdoor de borg niet terug gekregen, mn beltegoed is de klote op!! zielig he
Sap Express
ontzettend goed feest :bounce: werd lekker gedraaid en geluid was goed! (y) :D
Schranzaja
SUPER (Y) .. iets te warm, en die kut flesjes
Scorpia
super feest, super geluid en super sfeer! kortom geweldig
SDK
zeker wel kikke..!! 1 van de betere MOH's :P en TNX rietje.. ;) traditie in ere hersteld.. :D:yes:
was weer helemaal wousz, wel van alles kwijtgraakt mrja...
Sharky
Was Goed Te Doen!!
Sjeenus
feest was gewoon supers :D reunion arena had mooie licht effecten en lekkere rag muziek, zeker vermaakt :D enne je kon gewoon naar kluisjesruimte toe en dara was het lekker koel dus daarover niet te zeuren (y) ;)
Sjefkuh
Kut wc's... De ingang hadde ze ook anders kunnen doen.. en was ook echt warm jah..maar het feesie zelf. ge­weldig.. en nu op door naar TotalRampage :D:D
sjek
Industrial Area was heel vet
Slayer
was nu es n keer beter dan de laatste jaren...redelijk geluid..mooie locatie..al 1 met de plees was t klote in t begin..en ik vond de doorgang een beetje rot..verder was t wel top
wat een feest ZWAAR te gek , hele nacht super gehad met de groningers (Y) TOP
smokey_­neophyte
was echt een super bruut feessie. vaagheid roeleerd
super feest
soer
Was weer helemaal toppie ;)
Sofietje (L)
Was een geweldig feestje! :) Volgende keer gewoon weer aanwezig hoooooooooooooor
Super feest ! (Y).. was alleen zo verdomd warm..
was wel aardig maar het bier was lauw op het laatst :S
Sound Maniac :banana:
super naar me zin gehad :D :bounce: wel lekker warm O:)
Speed-freak
MOH was was(y) te doen.Was all1 behoorlijk :vaag: en kon vanacht pas wat slapen:D
SpeedFuck
Kenkertje vet feesie :bier:
Spriet­sma!!!­!­
Vond de sfeer vet kloten, en een sauna was niets vergeleken met dat hok daar maar voor de rest wel goed vermaakt
stef87
zeker vet :D:D. Oldskool zaal was echt super, beter as dat ik verwacht had!
Stefan-the-Sound
Wreed feest was een lange busreis maar wat een ­feest: re-style, stunned guys, outblast & tommykno­cker, bass-D en king Matthew, paul en J.D.A, Neoph­yte, Angerfist :respect: day-mar, promo, RTC, Vinc­e, Serial Killaz (y) helemaal kapot, goede organisatie maar wel veel te warm
Brabanthallen was zkr een betere keus, geluid vond­ ik over het algemeen wel goed, die Industrial zaa­l echt super! Mannen van de avond: Unexist, Par­tyraiser, en Smurf! Toppertje! :respect:
Struikrover
STELLETJE CLUBKUTTEN!!! NIET NORMAAAAAL!!!GUT ERGENS ANDERS ZEIKEN t was 1000 x nix!! Alleen Partyraiser,Visitor en SMURF!!! :respect: :D ging dr loeihard overheen SMURF STRAKKE ACTIE MET DIE COMPUTER :D:D:D:D
stuite­rtripb­eest
echt mega feest weer op naar de volgende
SURI_­stampertje_­NL
was helemaal geweldig ent geluid ook, was VELE BETER dan in thialf:D
was echt een goed feessie:D alleen teeee warm en jammer van m'n blaren geheh
Suuske**
relaxed feest!!heb t goed naar me zin gehad..:bounce:
T3KN0 TRiBUN44L
De rij was KK lang, het was KK warm, maar er werd te erg gedraaid :respect: Promo, Vince, Paul & J.D.A., Manu Le Malin & en de gekste man was weer UNEXIST darker :yes: then :yes: darker :respect:, 3th Generation zwaar aanwezig en Het was weer KK Knetter :vaag:
(y) fucking gek was 't ! (n) bavaria & warmte..
Pff KK wazig feest :vaag: maar wel echt vet alleen de warmte daar werdk soms echt gek van maarjah was ook helemaal de wegkwijt!!
TerroOrtjee
was zeker doll!!:P
Knalleuh feestje alleen pokke warm the smurf vs vizitor was top meccano twins waren flop!!!
TerroR PEET-je
supper tol gaaf kikke
terror-hans
10 bonus lijkt me duidelijk en van de rij geen last jo moet je de kaarten optijd halen krijg je vip rtc recpect jongens
Werd goede muziek gedraaidt.:D het was Supper Gezellig:P
zwaar goed
terror_­snikkol
terreurd goed:BOUNCE:
terrorbeest
gewoon in 1 woord SUPER
ja ging wel eigelijk de drinken haden ze goed koper moeten doen
terror­dikneu­s
ey waar kan ik alle maal fotos kijken
terrorgast
Was een zeer geslaagd feest Rotterdam Terror Corps :)
TerrorIcEr
het was een eerste klas top feest alleen jammer dat het geluid wat zacht was maar er werd wel super gedraaid volgend jaar zeker weer
was gezellig en vet
Tessiej
Was egt super vet.. goei vermaakt
Tha Mitchells
okay cor als je nou maar es een xtje niet 8ter het net zal gaan vissen!!
Tha Rookie
Viel me nix tegen, heb me kostelijk vermaakt! Pred­ator :respect: Manu :respect: Idd beste MoH sinds tijden....
te gruwelijk:bounce:
The Batman !!!!!­
de main zaal was geen ruk aan . maar de early rave .... GEWELDIG !!
The Harder Styles 4 Life
het was kk knalluh !!!!
the_1ste_men
Ik vond het een goede party maar ja die cd's sloegen wel over. Maar het geluid was goed vond ik (beter als qlimax teminste).
Thunderdome freak
het was een super feest er werd goed gedraaid ik was vooral tevreden over partyraiser die draaide echt netjes ik vond het een geslaagde avond!!!
Tetter10 en TetterWup hebben zich goed vermaakt!! Mensen t was supergezellig :cheer:
Geweldig feestje...lekker dichtbij:D alleen jammer dat de line-up/timetable nie klopte...en waar was Nosferatu?
Tito
Goed feest,lekker geluidje,en dr werd egt kicke g­­edraaid in de industrial area,beetje jammer alleen­­ dat ze alleen geen egte sterke drank hadden :/
TJIBBE:bier:
goed feest :yes: al1 jammer van het geluid:( dat kan harderrrrr :P
Tjop - Tjop
prima! prima!! ANGERFIST!!!!!!
Tony Keijsper
de industrial deet et em de rest leuk om doorheen te lope
Toonypack
mooi feesie,alleen kutrijen elke x,en wat een drukte!
De tijd ging kk snel:O Was echt superdik, heerlijk knalleee:bounce:
tuneboy
Beter dan verwacht! :D
dr liep een gozer rond met geel shirt die fotos maakte.. iemand enig idee waarvan hij was? stuur me dan ff berichje (A) (K)
ultimate frenchcore
Wat een GEK:D
de rijen waren zwaar klote en die kutflesjes ook
Was een gaaf feessie, relaxt ingedeeld zo. Wel een beetje druk he..damn. Vooral de Industrial zaal vond ik wel bruut. Manu, Destroyer,Jappo:respect:
Hallo mensen, twas op zich wel een leuk feestje, maar next time ons niet meer gezien, twas erg warm, kutflesjes op de grond, het geluid werd ook beperkt.... en volgens mij komen er steeds m,eer kleuters op die commerciele feesten... maarrrr ondanks dat, t beukte gewoon wel lekker :bounce: maar next time kleinere feesten, of de leukere buitenfeesten...
VanDaal
was egt super super vet
vd Záánde
Partyraiser:respect:
Vinnie­Vinyar­d
Te druk in het begin. Maar rond 3en werd t rustiger. Mooie afsluiting van paul en jda. Terrorzaal was Überhard. Toch nog geslaagd
Volvo V70
Mega Feesie lkkr genoten :respect: negative A Paul and DaY-Mar
ben niet geweest
waar dan
ketvetpretpakket.vaker :D:D:D:D:D
walluh
dik feest, dj producer en unexist:D
twas weer super, echt een top feest!!!!
:gaap: Geen Baco?? :vaag:
megaaa
Zwaar gemotiveerde knetterparade (Y) Neophyte weer los as usual :P
ja ut was cker un super feest partyraiser/neophyte draaiduh egt super
Yoppie :blinky:
jaaah t was cker een wous feessie :respect: volgende keer weer :D
Zebra's ruiken vreemd
Miniatuur pinguins heb ik bizar weinig gezien, wat jullie, mijn minder intelligente medemens?
zodiac killer
was echt super en is sker een vete lokatie
Zoeper27
Master vet feestje :D
zoutelande-power
heey luitjesss was echt super feesiej echt een top sfeer:D
{Disfasion}
waar was nosferatu?
|(..­Wendy's..­)|
was wel leuk!! en die gasten aan die haken sporen eghtnie:|! maar kheb men goed vermaakt
|| Leskovitch ||
Keihard :bounce:
was echt een kei vet feest:D zeker goed vermaakt.. wel tering heet ... maar ja boeie.. was top
~Carpe Diem~
vond t echt een zwaar dik feest en ook de beste masters die ik ben geweest! de laatste 2 uur in zaal 3 :respect: vond het zo super geweldig dat ik er eigenlijk geen woorden voor heb!! :respect:.... vond het alleen wel iets te druk, maarja het was ook uitverkocht dus wat wil je.. kortom: GEWELDIG!!!!
~N~
Heb me heerlijk vermaakt!
~tijn~
vet feesje werd goed gedraaid en bavaria bier in flesjes (Y)
~~ARMIN~~
K K R G E S T O O R D F E E S S I E :bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
Bruut feesie.....:respect: RTC :respect: :bounce:
† Systeem Overleden †
Vond het wel een beetje tegenvallen
© Mafkaasjuh .­ .­ ;­
Het Was Geweldig !! Partyraiser , Smurf En The Vizitor Maakte Het Helemaal (Y)
²³fren­chcore­d²³
De industrial zaal was echt kicks ass, tijdens smurf en the vizitor ben ik helemaal los gegaan :respect: , vind wel dat art of dance hun feesten wat meer mag decoreren....
º¹³Patrick
was super feest kompleet uit men dak

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D