2006-02-19 ! (6) * N. * (6)™ ! Echt wel gezellig feestje.. heb me goed geamuseerd!!
2006-02-19 was egt een super feessie!!
flink kunnuh hakkuh; weinig intro gedoe enzo gewoon kei hard gaaaaan!!
2006-02-19 masters was helemaal top!
2006-02-19 !!Shamiraa Jaa was een mooi feessie! alleen wel benauwd pff!!
2006-02-20 ""Gabbersteeltje"" Was me eerste masters en probeer ze te volgen PERFECT
2006-02-20 ""Repelsteeltje"" de reunion goed vertegenwoordigt, niet echt een bezonder feesie..wel een redelijke sfeer waar ik van stond te kijken.. Al met al leuk feesiee..
2006-02-19 2006-02-20 $undayBlo$$om KK vet
alleen die rij was echt volop kut
maar goed , het was zeker de moeite waard
PrOmO super hard!!!
2006-06-23 vet
2007-10-28 'SVEN! Het perfecte feest!
2006-02-20 (..*Majestic Predator*..) was sker wel leuk feestje, me eigen goed vermaakt
2006-02-20 (H) Mr. Gold (H) Het was gewoon te Kenkervet, Bruut en te gruwelijk voor woorden. Geluid
Muziek
Decoratie
. MOH
2006-02-20 (HKZ) :xtc: PILLYWILLY :xtc: (BTT) zoals altijd masterlijk
2006-02-19 (K)Just A.(K) was egt geweldig
2006-02-19 Beetje warm en beetje druk, maar wel lekker feestje!!!
J.D.A. en DJ Paul
lekker laatste uurtje!!!
outblast
2006-02-19 * * AUDREY * * was een leuk feessie! veel leuker dan dat ik ervan had verwacht!!!
2006-02-20 was weer vetttt !!
2006-02-19 was egt zoooooow vet
!
2006-02-19 Was super feestje
goed geluid!!! alleen jammer dat je zo lang moest wachten om binnen te komen
2006-02-19 Vond het wel weer een leuk feessie, alleen de rijen bij de ingang waren te lang en op sommige plekken was het te warm...verder
2006-02-21 **Jensel** super vet
2006-02-19 **Marijke:[ heb me wel vermaakt moet ik zeggen...rtc
super
2006-02-19 *-kevin-* was gewoon te vet
2006-02-19 *BONS][Mafkees][BONS* Zwaarvet vies bier
2006-02-19 lang gewacht om binnen te komen en binnen te warm maar voor de verderest
2006-02-19 *GABBERTEEF* ut was geweldig
2006-02-20 EGT ZWAAAAR RLXXX
2006-02-19 *J e s s i c a. kk na ma zin gehad
2006-02-19 MEGA!!!!!
2006-02-19 *Roedie In 1 woord Geweldig! Early en Industrial ware veruit de beste zalen
2006-03-05 *S.D*_OnlyHATE4YOU!:bah::sadrose:*:lock: Het geluid was eindelijk weer goed ja
zeker wel beter!!
(al1 jammer dat ik er zelf niet veel van heb gezien/gehoord
maja...) was wel toppie
2006-02-19 Super feestje,,Alleen net ff iets te warm ,maarja stil staan was gewoon geen optie
2006-02-21 LIJP LIJP LIJP
Vet feest, alleen beeeetje warm
2006-11-29 overhet algemeen matig af en toe leuke muziek.
2006-04-19 - # * Echt een toppertje
Brabanthallen
10 x beter dan Thialf !!
2006-02-19 Was egt een Vet Feessie,,
DJ JDA en PARTYRAiSER
2006-02-20 - Miranda -- 2006-02-19 --vage terror tante-- agja wa moet ik er van zegge...was wel grappig....
2006-04-13 ziekelijke kan bekant niet smurf,visitor,destroyer
2006-02-20 -> Yvonneke <- goed geregeld
2006-02-19 -TIES- Et was een goed feest maar er waren toch wat minpunten zoals in et begin de drukte voor de poortjes waar je 30 min moest wachten en et eten was ook niet goed verzorgd! ze hadden helaas geen friet sate
! maar wat toch goed was de industrial zaal a.k.a. terror zaal
. heb daar vol genoten maar de reunion zaal was ook geniaal met RTC
! De helden van de avond waren de vizitor en unexist en RTC gaf weer een mooie show! et was weer een mooi avondje dat weer in de boeken kan!
2006-02-19 ...TomTom cker een vet feest, jammer van de dure pils en rijen ingang, maja laatk me avond nie door verpeste
...
2006-03-02 ...Wesley... dol
2006-02-20 ..::Msz_Lin::.. geck!!!!
2006-03-03 ..>Reefneef<.. ik vond het un super vet feest
2007-03-13 Wat een super feest!
2006-02-19 ..†..Lilly..†.. dit was zeker een goedmakertje van vorig jaar
heb alleen meer rondgelopen,gelult en gesmsd..omdat ik de heletijd iedereen kwijt was
maare het was zeker knalluh
alleen die warmte,GVD had het idee dak in een sauna stond
2006-02-19 ..°Jacqueline°..:woep: ..HEET!!!! maar dankzij m'n waaiertje zeker goed vermaakt..
.. masterlijk feestje
2006-02-19 .::scar::. super feest!! zaal 3 best eindelijk is een grote terrorzaal zo als hoordlkkr hard iedereen draaide er super beste PARTYRAISER!!!! drinke te duur wc goed geregeld een goeie zit ruimte beetje waarm maar beste masters afgelopen 4 jaar in nederland
2006-02-19 .John vet feest al waren de lange rijen bij de ingang erg irritant.
voor Vince en Unexist!
2006-02-20 .×.Lausje.×. voor de Visitor die z'n scene opdroeg aan Rob!! Het laatste uur was zeker knalluh!! Supervet feestjuh!!
Industrial zaal was
!!!! Keiveel relaxte mensen! Echt 'n bruut feessie!!
2006-04-13 Check verslagjuHhh!!
2006-02-19 warm denk!
2006-02-19 013Master-E zaaltje 3 bruut
lkker gezellig alleen ingang was klote enz.. mar verderss toppie hoorz
2006-02-19 040M.Manders Ssuper dat is het goeie woord ervoor
heb me eigen egt lekker vermaakt.. wel warm maja Boeiend was egt een topfeestje met veel gezelligheid : bounce:
2006-02-19 goed feest was alleen beetje te warm
2006-02-19 het leek wel een kleuterparty
2006-03-01 Vol HakkuH
T was weer een ECHTE Masters
Iedereen die niet is gegaan heeft echt wat gemist
TERRORZAAL was HEERLIJK
2006-02-19 2fast lache feesie
2006-02-20 3lis4h heerlijk heeeeeeeeeeeeeeerlijk lekker fijn.......................vet goed vermaakt
2006-02-20 :[ +*+ ANOUSKA +*+ was weer een kk dol feesie
heb het goed naar me zin gehad
was wel kei druk en warm MOH
2006-02-20 super smurf! mooi fijn lekker scherp feessie waar veel mensen als kamelen liepen te kauwe!
mooi man!
2006-02-21 :bier: Para :bier: Von ut wel un bruut feessie
best bezopen aant einde van ut feest
( heb voor de eerste X klomp eruit gezopen dat komt nooit voor
)
2006-02-19 :bier: We roll dice, life is a gamble¹³ Goed feest, leuke sfeer
Voelde me alleen zelf niet zo goed. Klote dat het zo warm en druk was. Veel bekenden helaas niet gezien. En die knipperlichten waren ook nie echt lekker
Verder was het bier niet lekker en 3 munten voor 1 biertje
2006-02-19 :bier:baracuda gewoon de hele avond lekker knallen!!
2006-04-02 :bier:Cees geweldig
2006-02-19 was wel lache alleen ze hebben teveel man binne gelaten geluid mag ook wel wat harder heb geen piep in me oren en ja bavaria
2006-02-19 :bier:FRAN-HAKKUH-DAN:bier: 2006-03-06 egt super dol!!!
2006-02-19 :bier:NEOPHYTE HARDCORE:lijn: HARDCORE - DE _ HARDE _ KERN _ DE _ ONDERGROND _ SUPER .. NEOPHYTE
2006-02-19 :bounce: --->miss mistery<--- :bounce: was zekers wel vet
alleen veel te warm
2006-02-20 :bounce: Oma :bounce: echt helemaal geweldig, ik heb me echt vermaakt... alleen de beveiliging en de hitte waren kut!! maar voor de rest was het echt helemaal geweldig!!!
2006-02-19 :bounce: ParaMara Fijn feestjee
!!! Geluid
Wel jammer van wachten en de hitte ma verderr
2006-08-06 was zeker wel goed!! wel erg warm en lange wachtrijen maar was zeker de moeite waard!!!!
2008-05-12 :bounce:[LooSs] Bruute shit ! die van 2006
MOH
2006-02-27 :bounce:opperstamper:bounce: ja was wel een kk gaaan feesie
2006-02-20 :bounce:vd peej:bounce: het was helemaal geweldig super feeest !!
2006-02-19 :cheer: Mirke geweldige party, Angerfist, Partyraiser super!!
2006-02-19 :cheer: party addict:cheer: 2006-02-19 :coke:mister sosa:coke: lululululululululululululululululu
2006-02-20 :D Fleur ze konden de volumeknop niet vinden!!
2006-02-19 Neophyte was goed hahah was top feestje
alleen jammer dat het drinke enzo zo duur was
2006-02-19 :devil:bartje:devil: was echt SUPER vet feesje:dalleen sloeg angerfist tege:sen ware de bonnetjes ngal duur
ma voor de rest super feest
neophyte
ik kan ni wachte tot et volgend feesje
2006-03-07 lol
2006-02-19 het was een super relaxt feestje volgende week weer van mij mag het hoor en ze draaide super goed alleen een beetje warm maar ja dat hoort erbij denk ik
2006-02-21 maar voor de rest wel goed
2006-02-20 :vaag: :bounce: BlonTjee :bounce: :vaag: Helemaal top
Alleen op het laatst helemaal kapot heb toen nix meer meegekregen...
2006-02-19 was een goed feesie
2006-05-11 :woep:BiNo:woep: prima prima zoo mooie kan niet
2006-02-19 :woop: Ivetjuh druk,warm, maar wel goed gedraaid
2006-02-20 :X:D was wel chill feessie alleen de vip stelde totaal niks voor
2006-02-19 Helemaal geweldig dit feest vooral JDA vs Paul ware goed
2008-01-13 ;)nissan boy;) egt in 1 woordt geweldig op naar de volgende
2006-02-19 <-<-<-...[R]onny...->->-> Dit feest was egt knalluh niej normaal maar alleen die hitte daar was minder
en al helemaal RESPECT FOR ANGERFIST
en was moeilijk uit me sguif ook
2006-02-19 <->JaspeR<-> geweldig
2006-02-19 <Noise is my Message> Manu Le Malin, Reanimator, Destroyer, The DJ Producer, Partyraiser in 1 woord GEWELDIG!!!!!!!!!
2006-02-20 zwaar vet
2006-02-20 Te hefitge editie van MOH, ik denk misschien wel de beste die in nl gehouden hebben, Sound was echt TOP
Lokatie was perfect om lekker rond te spacen, sfeer was geweldig, gewoon een party zoals het hoort...............en voor alle mensen die MOH afzeiken....... Deze MOH had je bij moeten zijn......
2006-02-19 =jimmy= was ckrs vet feestje!! partyraiser ,smurf en the vizitor klapte er op
!!!!!!!!!!
2006-02-19 >>>ARIE<<< INDUSTRIAL ARENA was geweldig!!! hele nacht los gegaan met me gebroken poot hahaha ALPHEN TERROR!!!!!
2006-02-20 >>>ICE<<< vet
2006-02-19 >>>M@u®it$<<< www.ieder1 van de kaart.nl
2006-02-19 op de wachtrij na was alles super
2006-08-25 [ Aszjé ] Cker
VINCE
; Patrick je bent meesterlijk met je scratch
Tommyknocker
enne duchtig staan Fladdere
2006-02-19 MECCANO TWINS heerlijke set, goed feest ! prima !
2006-02-19 [[*Duracell Hardcore Bunny*]] 2006-04-15 Was wel lache leuke locatie dusse op naa de volgende M.O.H
:bounce
2006-03-05 2006-02-19 [FR] DARKCORE TERRORRIST [FR] 2006-02-22 2006-02-20 [MKP] Keesie Feesie echt weer een super feest goeie lokatie!!! alleen beetje warm... verder geweldig vermaakt. super zo'n terror zaal moeten ze meer doen!!!!!!!!!!
2006-02-19 Ontiegelijk Vet!
2006-02-19 Zwaar vet
Lekkere Terrorrrrrrrrr!!!
2006-02-19 Superrrrrrrr
2006-02-20 Twas zker wel gruwelijk,, kheb het SUPER genote jah
2006-02-21 zeer goed feesie
2006-02-20 kk vet feest
2006-02-25 het was super gaaf lekker los gegaan
2006-02-20 [SF] Lethal Injection leuker dan ik had verw8 eig! gezellig in de earley en after met Keta
2006-02-19 ][))][\][/=\the manipulator][))][\][/=\ geweldig feest
unexist partyraiser en smurf en vizitor
top feest beste moh die ik heb meegemaakt volgende keer weer brabanthallen top lokatie
2006-02-19 begin was zwaar bagger maar later viel t wel mee en muziek mog wel wat harder
2006-02-20 ]x[ Eindelijk weer een beetje volume wat er bij de naam van het feest hoort
Ut was gezellie
2006-02-20 ^^Nigel^^ was een goed feesie
super grote zalen en t zag er leuk uit....t was alleen fokkin warm idd
2006-02-19 was zeker weer een vette MOH
mooi man
2006-02-19 _Rubje_ geslaagd feest!
2006-02-19 het was echt weer een super feest
2006-02-20 A.n.n.i.e B Super feest
KNALLUH!..Hihaaa
2006-02-20 ADHD-er For Life!! Was een super vet Feestje
lekkere lokatie ook. en ja beetje warm zeggen de meeste ach dat is t toch altijd!!
2006-02-19 ADHRé-tjûh In een woord GEWELDIG!!!!!
2006-02-19 AJS Damn was zeker een top feest heb me zekers goed vermaakt jammer dat k niet iedereen gezien heb maar sfeer was top
2006-07-18 Meesterlijk!!!!! Volgend jaar ZEKER weer denk!!!!
2006-02-20 heftig
2006-10-16 Annie en Kull kut feest
2006-02-20 Anoebis The Vizitor #1...!!!!!!!!!
2006-02-19 Was egt wel zwaar relaxt.
2006-02-20 Ara:bye: echt super het enigste minpuntje wat ik kan bedenken is dat endymion er niet was
2006-02-20 Jajaja, dit was ´m weer hoor!
2007-09-04 Armyoftwodj zeer goed op de entree na!!!!
2006-02-20 Lars en Panic lieten de Energiehallen tijd weer herleven!!!!!!! WAS ECH WEL VET HEFTIG!!!
2006-06-14 b-e-e-r Snoeihard
2006-02-20 helemaal top!
2006-02-19 B@rbiegirl NeoPhyte, Angerfist, JDA & Paul
2006-02-19 bachje was een super vet feest en nu op naar hard bass zoetermeer
2006-02-19 Bacolul :/ voor MOH maar van die bonnetjes vond dat toch wel belachelijk
2006-03-04 Barbie*tut echt KEI VET FEEST! MOP MOP
2006-02-19 De rij bij binnenkomst was weer belachelijk groot, de wc's waren een gekkenhuis. Verder was het knallen en hakken
Stormtrooper, Producer, Partyraiser, Smurf & Vizitor stuk voor stuk geweldig! Volgende keer betere wc's dan is dit een goede locatie. Stobo's waren ook lekker leip.
2006-02-19 BENSCHOPSE GABBER super feest overal werd er erg goed gedraaid met een zeer goede platenkeus van de dj's
PARTYRAISER
NEGATIVE A
2006-02-19 BiianCa || Biitchie Ik was er jammer genoeg niet
2006-02-20 black bassie goed vermaakt alleen drinken een beetje duur (beetje jammer)
2006-02-19 leuk feesie, terror zaal was uber, in de chill out op de drugs info stand laatste uurtje uitgegaard
2006-02-20 Boedha-belly de binnenkomst was zwaaaaar klote, maar al met al een goed feesie, heb me prima vermaakt!
2006-02-27 bomenzager hellemaal te gek
2006-02-19 bowiemaster wat een wereldfeest
industrial area
Jappo Partyraiser en Smurf vs Vizitor
in ieder geval wel een toplocatie
2006-02-19 Bramcore was zeker weer knus
2006-03-16 Brandariss geweldig duisterder dan ik verwachtte goed gedraaid
, alleen wel erg warm (N)en de rij was ook aardig beu magoed was geslaagd:Den trouwes duur bier
2007-01-19 Breda-Mike een moh van 3 keer niks
2006-02-19 Cabronaaa:cheer: 2006-02-22 was zekers een bruut feest volgende x weer alleen weer jammer van de clubkutten die erwaren weer veelste veel ervan
2006-02-19 Eerst ff
voor de Visitor die zijn set opdroeg aan Rob!! Super feestje, een uur en 3 kwartier in de rij staan was wel belachelijk voor zo'n lokatie maar het was et zeker waard! Goed geluid, goeie sfeer, leuke mensen, leuke lokatie, een beetje warm en een beetje druk maar in de Industrial was et perfect!!
2006-02-20 ChRiS was weer eens zeer goed te doen
2006-02-19 Chrisiets De indus zaal was ckkr het gekste, Partyraiser maakte er helemaal een gekkehuis van
2006-02-19 Het was gewoon geweldig
Alleen het geluid had iets harder gemogen. Vooral in de darkcore werd er super gedraaid
2006-02-20 Chrizzoo dikke sauna terreur alleen beetje duur bier was zo op
dikke rijen maar was zo binne wehehe stukke beter dan thialf!! terreur zaal
vince ook
jammer dak de weg nie zo kon vinde
2006-02-20 1 woord: GEWELDIG!!!!
2006-02-20 Heb me zeker weer vermaakt!
2006-02-19 Cr@zy Bitch het feest was zoveel maal bter geweest zonder die fucking kuthitte,maar heb me voor de rest uitstekend vermaakt
2006-02-19 Cr@zyPara <B12> knalluh
2006-02-19 mooi feestje
2006-02-21 ik heb me zeer goed vermaakt met ze allemaal
2006-05-25 d-generation-x ik geloof dat er knop met bass op een mengpaneel zit die waren ze blijkbaar vergeten aan te zetten dus kortom zwaar naatje dus
2006-02-19 Zeker een Moooi Feessie!!
Heb me zeker Goed vermaakt vanavond!
2006-02-21 Heerlijk knetterfeest!! Tieum, nosferatu en smurf
SNOEI!
Best vermaakt
2006-02-22 De FEESTFee B) was zkrs vet
blij dat ik neophyte heb gezien in alle vaagheid
2006-02-19 De Rop Geweldig feest
2006-02-19 de spacer van Limburg in 1 Woord GEWELDIG
2006-02-19 De_La_KoK super avondje!! lekker knallen op day-mar en partyraiser
2006-02-20 Devious Narcotic T WAS ECHT N STRAKKE PARTY!!!! gEEN LAST GEHAD VAN LANGE WACHTRIJEN, K WAS BINNEN OM 9.45 ... GEWOON OPTIJD DAAR ZIJN
MAAR WEL VETTE MAAGGGKRAMPEN GEHAD,MAAR DAT MOCHT DE PRET NIET DRUKKEN...
2006-02-21 Was gratiez knalleh!!
2006-02-20 Geweldig.........alleen het w8ten in het begin maar dat is al goedgemaakt...enne mag vaker in den bosch hoeven we niet zo ver......
2006-02-19 Differens TE RELAX
2006-02-20 goed vermaakt ... tieum
draaide zkkr netjes
2006-02-19 DJ ISOLATER terror zaaltje was goed te doen ma die oldskool moguuhh ze wel afschaffen
2006-02-19 DJ Sjek aka E-Jackt SUPERVET........
EARLY RAVE: DANA
, BUZZ FUZZ vs DANO
, en VINCE
DJ JDA
2006-02-19 DJ X-treme Vond het typisch moh
beetje rare sfeer maar heb me zekers wel vermaakt.
2006-02-19 DJ-X MoH
1ste keer
maar was wel Geweldig
(alleen jammer van die kut hitte
)
2006-02-19 Dodewaard maniac Was zeker wel een geslaagd feest. Maar beetje onnodig dat The Vizitor die computer aan gort sloeg
Samen met de Smurf zeker een goed einde van het feest. Al waren die flesjes echt klote. Constant opletten, dat je niet op je muil ging
2006-02-24 Dokuh 2006-02-19 Dolle Dodo zeker goed feestje! heb me echt goed vermaakt
2006-02-19 Donny A.K.A. Donski Het was te warm in de mainstage en drank te duur maar overall vond ik het wel vet... muziek was goed geluid was in orde.
2006-10-18 dotheSamba Alles was gewoon lekker aan deze party volgend jaar er zeker weer bij!
2006-02-19 DURACELL:bounce: vetttttt!!!!
2006-02-19 was een zeer geslaagd feestje!! heb me wel vermaakt. manu
2006-02-19 Was weer gezellig
2006-02-21 Eesti prima
2006-02-19 Super Feest
2006-02-19 Enemigo Del Estado Te gruwelijk
2006-02-19 ErikE was een goed laage avondje
afterparty ook
2006-02-19 Jaa was lekker knallenn
wel heel druk maar was top
2006-02-19 Eva TOP FEEST!!!!!
2006-02-20 EW Ja inderdaad weer goed ons best gedaan! tetter 10,en tetter wup.
2006-02-20 het was weer een geslaagd feest
2006-02-19 ja was leuk feesie hoor
2006-02-19 IDD veels te duur voor zown flessie
2006-02-20 Fliep bier was te duur t was veel te druk en veel te warm
ma voorde rest lache lokatie en beter geluid
2006-02-21 Fluppie :D Damn eerste grote feest en dan zo Uber vet
Zullen nog vele volgen .....
2006-02-19 Fly On The Wings Of Love geweldig uit me dak gegaan
2006-02-20 Fr9ddo was zwaar knallen!! lekker lopen zweten ook!!
2006-02-20 Beetje wisselvallig, ene moment had ik t feest van me leven en t andere moment vond ik t weer zwaar tegen vallen
had er meer van verwacht!
2006-02-19 jeah twas gwoon relax!! jammer dat t lang duurde voor je erin was maja.. leuke nacht gehad
2006-02-20 Early rave was van begin tot einde knallen drank was veelste duur
2006-02-20 was kei doll
Jammer dat het zo druk was maar GOED GELUID daar dat had ik echt niet verwacht!! KenkerDOL Volgende keer weer masters in de brabandhalle(A)??
2006-02-19 Angerfist was echt te goed, verder wel redelijk lomp!! Volume Hardcorezaal viel alleen op en neer. Verder goed te doen dus
2006-02-20 helemaal los!!
2006-02-19 fucker jovi was egt geweldig alleen was egt veeeel te warm egt nie normaal mee
2006-02-19 G-NiLES hmmm veel te lang wachten aan het begin, maar het was de moeite waard!! de early en de main waren vetI ben ook nergens anders geweest (A) )
2006-02-20 Echt een MEGA VET feestje.... Day-Mar
Meesterlijk setje
2006-05-05 moet ik echt een menig geven
echt het was een SUPER FEEST volgend jaar weer maar dan duitsland
2006-02-19 gabber_dennis 1 woord SUPER!!!! aleen die klote flessies
da was wel minder!!!!!!!!
2006-02-19 Gabber_Jeffrey heb me prima vermaakt
2006-02-19 The Vizitor
2006-06-09 Gekkuhbekkie was echt een geweldig feest
2006-04-11 gemo gabber den bosch was ook m'n eertst masters mar ik ga ze ook volgen en ik werd dan wel misselijk van m'n drinken maar da maakt niej uit of wel
2006-02-20 GEN-X 2006-02-19 Geschiedenis :respect: BAGGERFEEST,Allemaal Kleine Kinderen,Warm,Duur,Klote flessies,lange rij bij ingang, etc,etc,etc.
NOOIT MEER MOH
2006-02-19 Gewoon Dirk Ik heb me eigen weer masterlijk vermaakt !
2006-02-19 was een bveetje saai gedraaid en de ingangen waren kut
maar verder wle vermaakt hoor
2006-02-28 Ghadies! Was wel Lache Jha
2006-02-19 twas MASTERZ
2006-02-20 Gods Unwanted.be GEWELDIG!!!! Zeker Neophyte!!!! J.D.A. & Paul Elstak op het einde, Fantastish gewoon!!!! Jammer dat het op het einde zo ineens was afgelopen echt ineens ram stil... kon nog lang genoeg blijven doorgaan
2006-02-19 Good Karma 1e keer MOH voor mij, ik vond het vééééét
2006-02-21 Gui de Boule Lekker uurtje aan het einde in industrial zaal!!!
2006-02-19 top feest !
2006-02-21 H2TB! De early zaal was wel goed! De rest van de zalen was KUT!
2006-02-19 h4l? lekker feesie hoor
2006-02-19 h@rdc0re m@ni@c. KrankImKopf.nl Locatie goed - rij oke - aankleding kut - geluid goed - sfeer goed - overall GOED ja was leuk idd klote flesjes
2006-02-20 Hakkuh Annie Heb lekker gewerkt, en de muziek in de Early was ook echt super. Behalve Darkraver en die gepensioeneerde Gizmo NIET bah Hij moet echt kappuh met die grappuh. Blijf lekker Hardstyle draaien dat is jouw ding tegenwoordig.
2006-02-23 was wel een leuk feestje....uitschieters waren predator en destroyer
...maar voor de rest was het geld niet waard...
2006-02-19 Hard Creation zeeeer geslaagt
2006-02-19 hardcore - voerendaal typisch MOH feest.balen van het lange wachten zo miste ik een deel van de belangrijkste set van de avond.verder heb ik me toch vermaakt.Industrial area, was nu al beter dan in thialf, maar was nog erg triest betreft de aankleding.de grote zaal leuk geprobeerd aan te kleden,maar de rest niet aan gedacht.
2006-02-20 Hardcore-Hinze Echt wel een super dik feest!!!. alleen de HC-zaal te druk, te warm. dus lekker naar de Industrial-zaal
(gelukkig geen klein-zweethokje) en daar 1 voor 1 richtig vette sets
!!!
2006-02-20 hardcore_limburg16 was egt geweldig feestje
2006-02-20 hardcore_mutsje super feestje
2006-03-02 HardCoreBiatch zeer goed en rete gaaf!!
2006-02-19 Dik Vet Bruut!!!! !!!
2006-02-21 harry in de warry!!! gewoon te vet voor woorden kan niet beter!!!!!!!
2006-02-20 HCamsterdam4LIFE {APC} was wel een lache feesie
was behoorlijk naar de tyfus, veel beter geluid, sfeer enz dan de vorige keer
2006-02-20 ik dacht dat er ook top 40 gedraaid zou worden..
heb me iig zwaar goed vermaakt
2006-02-20 was wel een geslaagt feest
alleen jammer dat het zo warm was !!!
2006-02-19 twee woorden: volle pin
2006-02-20 Herrieschoppert op de plee na was het super op naar de volgende keer
2007-07-19 Hollowman da was leuk
2006-02-19 horror.nl was zeer goed volgende keer weer
2006-02-20 HTG-TERROR-WOUSIEJJ-NL gewoon kk vet mahn
2006-02-19 zoww dit had k nie verwacht, maar WAT een feest egt!
gweldig naar mn zin gehad.. heerrrlijk gwoon
2006-02-19 100% linksaf gegaan alleen jammer van de wachtrijden
2006-02-20 I.T Was echt kogel. had zelfs een wandelbingo
2006-02-19 het was weer een hersenloos feest
heb me weer kostelijk vermaakt!!! heb bijna geen minuut stilgestaan
2006-02-20 helemaal SUPER
2006-02-20 J-olie Wasz eg un super feestje
Helemaal los
2006-02-19 Super feest
Muziek was lekker, geluid was lekker hard
Smurf/The Vizitor Snoeiharde takkeherrie
2006-02-19 Janet :cheer: Ik heb me onwijs goed vermaakt
Hele nacht lekker in de Oldschool gestaan
Buzz Fuzz & Dano
Geweldig !!!
2006-02-20 japio1 brute shit, alleen wat n sauna!!!!
2006-02-20 Jaspol Damn weer veel goeds gehoord...alleen angerfist was niet wat ik van hem gewend ben.. en neophyte was op dominator beter (al was hij nog goed) voorderest promo.. damn wat ging die hard aan het eind van se set.... en Reanimator!! (worship)
2006-02-20 dit feest was goed en geweldig
2006-02-19 JEFFREY_H.V.T_HARDCORE het feest wAS HELEMAAL TE GEK EN TE KNETTER
2006-02-20 Jennifer! Rijen waren inderdaad lang.. en stonden ook nog eens in de verkeerde rij
Maar was echt kicken feest !! Goed vermaakt...
2006-02-19 Geslaagd feest : bounce:
2006-02-19 JeroentjeW SUPER feest. Early rave zaal was mega vet. MC RAW haha wat een gek. geluid was super dus prima vermaakt
2006-02-19 Jillicious Weet er vrij weinig meer van
alleen een uur staan wachten voordat we binnen waren
2006-02-19 2006-02-20 Jaaa Super
Tommyknocker & Outblast
2006-02-20 BRUUUUUT!
2006-06-15 Jumix Superss Feest!
2006-02-19 Op de rij na: BRUUT!!!
2006-03-21 K e v i n Dit was mun eerste grote fees, maar ewel geslaagd
2006-04-13 K.riSstel geweldig
2006-02-19 Gezellig feestje.. alleen jammer dat het zo tering warm in de hallen was. Maar verder hebben we ons wel zeer goed vermaakt he Anne
2006-02-21 Kaycie geweldig feest maar lange wachtijd ingang
2006-02-19 Kick Noise >H4H.FM< Jaah t was wel leukjes he .. All1 lang in de rij gestaan ..
Veder was t COOL
Tieum, Negative A, Unexist & Partyraiser en The Vizitor Was te gek
2006-02-19 Beste MOH sinds tijden...
2006-02-19 Kimsalabim dit was echt gwoon un te dik relaxt feesii... motje en vermeertje
moete we vaker doen...!!!
2006-02-20 Koekert© Was weer een vet feessie mensen
gewoon geslaagd feessie in de achtertuin zowat
2006-02-19 L!N 2006-02-24 La Cosa Nostra Zwaar gruwelijk! helmaal los
2006-02-20 LadyHardcore was geweldig feessie
goeie sfeer, muziek was top & leuke mensen ontmoet
wel btje te heet! maar verder voor herhaling vatbaar
2006-02-19 Echt super!!!! Erg gezellig met Nageltje
op naar Awake
2006-02-19 gewoon een top veest
2006-02-19 LANGE DULLE was mooi feestje,en een goeie sfeer hing dr,werd ook idd lekker gedraait
2006-02-19 LeeuwarderTeRRoR a.k.a P3Pkabouter was wel leuk feestjuhh
alleen een paar van die sukkels die men petje PROBEEREN te stelen! ze konden er zelf nie een betalen zeker stelletje #$^&*@#$%
2006-02-19 Legaale Blonde was wel aardig vizitor vs smurf geweldig
2006-02-27 was super!! heb me goed vermaakt.. was toppie
2006-02-19 li@nne in wonderl@nd was een goed feest,enne marcel bedankt he
2006-02-25 was een leuk feesie
2006-02-20 Liekje1981 Feestje was
, lekker PARTY - PICS gemaakt in me standje van DANCE TOOLS. Me collega's waren top. En Eric we maken een goed team
Lekker naar NEOPHYTE geweest
voor Danny
en volgende zekers weer. Leuke mensen ontmoet op me standje en iedereen was relaxt. Gewoon TOP en lekker kunnen
voor iedereen die ik ken
2006-02-23 Linda:cheer: nou wat een feest zeg.. aan het begin d8 ik GADVER nationale doodkijkwedstrijd.. en helemaal geen sfeer.. maar dat kwam helemaal goed.. het werd een super feest
dana
+
bass D
+
predator :respect
2006-02-19 LinsePins Beetje jammer dat je zo lang moest wachten!!! Maar voor de rest was het super!!!
2006-03-01 als je praat over een superfeest pfffffff dit was egt KLASSE GOED TE PASSE
2006-02-22 Lisi super feesie! was om 10:15 binne ckr te doen ! was toppie!!!
2006-02-19 Louie :[ zo was cker een zeer best feesie
alleen die pokke flessies hebben ze heel handig bedacht
NIET!!!
2006-02-19 Luit :bier: was echt geweldig zeg. Destroyer was echt het hoogtepunt zeg WTF wat vet
2006-02-19 M o n t y 's :smoke: :jaja: mooi feest alleen VEEL te warm
2006-03-12 m-a-r-c ik heb me cker wel vermaakt
2006-02-19 was echt een super feesje
2006-02-19 Madjaa Was wel okeee.. Dortmund was vetter
2006-02-21 Mama van Jaylano & Chalina(L) was wel heftig
2006-02-19 Marc S® t was echt heel relaxed
2006-02-19 Marjoleintjeee (L) Stuiterbal Jammer vandie rot flesjes en de warmte.. Maar de rest was super
Da Hustla
2006-02-19 Marleen74 Veeeels te druk, en veeeels te warm, en jee.. 2 uur in de rij staan om naar binnen te kunnen? Echt zwaar belachelijk!
2006-02-19 Het Was egt een megabruut feest
2006-02-19 MasterAngeilo gewoon weer lekker goed van den dolle daro zekr goed feesie
2006-02-20 na wat opstart problemen (was echt slecht geregeld bij de ingang) een super feestje
2006-02-19 Michael... was zeker wel een goed feestje
mar ik snap nog steeds nie waarom ze mij spulle in het kluisje hebbe laten ligge dus dah ik weer helemaal terug van het station naar de brabant hallen kon
en vervolgens daar aan kom en niet meer binne kom
2006-04-06 1 woord "geweldig"
2006-02-21 Michellûh.. lache feestje!!!...geluid kon wel iets harder in de hc en de airco ook..!! verder goeie muziek gedraait!!!!!!!!!!! en die kutrije waren minder..maar verder
2006-02-21 supergaaf feestjeee
2006-02-19 Miesje :) GODVERDOMME WAT EEN TERING VET FEEST...ECHT DE BESTE TOT NU TOE
2006-02-19 Miguel.. was wel grappig feest.. maar om 5 uur had ik het dan ook echt gehad!
2006-02-20 echt een superfeest lang niet meer zon leuk feest gehad...
2006-02-19 Miss Veertje 2006-02-19 Miss-B100 echt 1 van m'n ALLERBESTE feesten !!!
super de super!!!!.. maar wel iets te druk
2006-02-19 Mister ?? het was echt een knetter gek feest, sfeer was echt toppie en het geluid was ook zkr wel te doen!!!!! 100x btr als Thialf
2006-02-19 gewoon 1 woord SUPER HAMSTER FEEST o dat zijn er 3
2006-02-19 MitchvandeLust Unexist !! Kanker wreed gedraaid
2006-02-19 dit was echt te geweldig, de Industrail Area was echt te fucking top, Producer,Unexist,Partyraiser en Vizitor+Smurf te kicken, Tommynknocker vs Outblast was ook goed
echt een top feest!
2006-02-20 MOT IK ANDERS FF JE MOEDER BELLUH OFZO© nou jippie
wat een feest 1e keer MOH en gelijk de laatste..te druk en aan t eind van de avond snapte ik nog steeds geen kloot van dat gebouw..haha
2006-02-20 Mr.Knots Zeer goed!
2006-02-19 Dikke shit!!
2006-02-22 muiderberg de gakste ik vond het wel ok
2006-02-20 My way... volgende x meer terror!!!!! wel een grote zaal trouwens afgelopen zaterdag.... zoals t hoort
2006-02-19 Myrte*_:BouNCe: in een woord GEWELDIG!!!
2006-02-19 Naaikie zeker lekker feestje alleen mag de rij wel een stuk korter de volgende keer
2006-02-28 Geweldig feestje
2006-02-19 NancNora zeker supper gaaf
2006-03-22 Neel billestreel bruud
2006-02-19 neophyte hardcore, do i have to say more gewoon geweldig feesje alleen de sfeer kon wat beter maja je unt niet al hebben he
2006-02-19 Nevz SUPER!!! Promo & The Destroyer waren de mannen die de avond maakten! rij in het begin was even wat minder maar toen we binnen waren in een woord: Geweldig
2006-02-20 Nick Was een dol feest nadele : HEET Kut strobo's en duur. voor de rest was alles mooi geluid ging lekker hard(vooral bij neophyte erg lekker haha)!
2006-02-19 nick_R industrial zaal was meesterlijk
reanimator, manu le malin, DESTROYERRRR, stormtrooper & smurf vs Visitor en producer.... alleen de rij was kut.. verder een zeer goed feestjuh
2006-02-20 wie kan dit nou waardeloos noemen
was zkr wel geweldig man
2006-02-19 Niels van S Puik feest
2006-02-19 nienkeisgek w88, w88 w88 en dan nog een s w88 en dan super vet feest maar dan ook nog w88 tot je er uit kan?!?!?
2006-02-19 Genoten. Corne de held van de avond!
2006-02-20 Was weer geslaagd, pijn aan mn poten nu maar dat is iets goeds Alleen die flesjes waren klote, DAY-MAR, Vince, Angerfist
Maar was weer lekker warm en mn waaier ging gvd ook nog eens naar de klote
2006-02-19 NL-Mo_Peanut-NL SUPER FEESTJE....die moete ze erin houwe Alleen bier is wel een beetje te duur he?!?!?!
2006-02-20 jaaa ging kk lkkr daarzoo!!! was mooi feest
2006-07-29 NL_teun_NL vet feest
2006-02-19 Nolz oldskool
2006-02-25 Nopinion binnen 20min. binnen zonder vip en wat een feest!
2006-02-19 2006-02-20 Offensive Luuk wachtrij had beter geregeld kunnen worden, drinken was fuckin' duur. maar verder heb ik me prima vermaakt, muziek en live-acts waren top
2006-02-19 OldSkool CC Zeker genoten
2006-02-19 OmeMini WHaaaa Super feest..Industrial egt heerlijk terreur:bier
2006-02-20 oOMeTaOo Super Feest! jammer van de bierprijzen en de rij bij de ingang. maar de sfeer en de muziek hebben t goedgemaakt
2006-02-19 Oude PF :BIER:NL_PSYCHO-RAT_NL:BIER: IN EEN WOORD SUPER
2006-02-19 te warm en te druk
2006-02-20 P.R. Para Robje was mega masters feestje man ging daar egt wel goed GESLAAGD FEESTJE
2006-02-20 Pablo Escobar Is BACK!!! Zware terreur en snoeihard blazen en helemaal van het padje was zeer geslaagd feest!
2006-02-19 pAniCz wel geslaagd feessie op de platen na die oversloegen. Neophyte en Angerfist --> 1 woord "GRUWELIJK"
2006-02-19 HET WAS EEN SUPER FEEST EN VOLGENDE KEER BEN IK ZEKER WEER VAN DE PARTIJ!
2006-02-19 Patrick _ Ja geweldig ik hoorde het zelfs in leeuwarden
2006-02-19 dit was natuurlijk 1 van dé feestjes! Helemaal top!
2006-02-20 Piet.S goeie muziek,heel warm,super vet feest!!!!!!!!!!
2006-05-05 pietverdriet topfeest
2006-02-19 Pillem en uh...waar was nosferatu
2006-02-20 Moddervet!
2006-02-19 prijntje the destroyer
zo lkker gedraaitt en :
The visitor vs SMURF
heerlijke afsluiter
2006-02-22 Promo-Fre@k 2006-02-20 goeie party, alleen zacht geluid, voor de rest super!
2006-02-19 Pure'ndSweet (K) Was een super feesie
Heb me Prima vermaakt
2006-02-19 Zkr geslaagd feestje...
2006-02-19 Quirinus S U P E R FEEST
2006-02-20 R&dy Unexist
2006-02-22 supe nachtje MOH jammer dat het alweer voorbij is
2007-02-21 Ralph Tra 2006-02-23 Rave' oltion 23 Naja gezellig was het zker!!! maar het feest zelf,Bagger!!!!! Geen masters meer voor mij!
2006-02-21 Raving Roeie Het was zeker een vet feestje! Naaierij met bonnen kopen
, early en industrial
EGT VETJES!
2006-02-19 RebelMan Top Super Gaaf Cool
2006-02-19 Remko..!! MOH Was Goed..Alleen Het Heeft 3 Kwartier Geduurd Voordat ikBinne Was..!!
Ma Verder Was Het Goeddd
2006-02-19 was een zeer goed feestje heerlijke lokatie iets minder de flesje maar het bier smaakt in ieder geval wel volgende keer zeker weer neophyte
2006-02-20 Remy alleen van de wereld het was heftig
2006-04-06 absoluut goed feessie gehad!
2006-02-21 Verss feestje
Werd lekker gedraaid, alleen te warm & te lange rijen! Heb me verder prima vermaakt!
2006-02-19 was echt een vet feest! Vizitor met pc
2006-02-21 Rikkie83 :bier: Top feestje !! Smurf vs The Vizitor
2006-02-20 KUT UITSMIJTERS
2006-02-19 Robin 040 whooo vette shit man... de Industrial was kk dol
mooie locatie
2006-02-19 rolf maiskolf was heet en druk verder super gaaf ,snoeihard gestuiterd
2006-11-19 Echt ZWAAR gestoord.
2006-02-19 leuk feesie
The Vizitor is gek
hahaha Partyraiser
2006-02-19 was een super vet feest
2006-02-19 RoyCore Goed feesje! lekkere muziek
Partyraiser
/> 1 dikke minpunt die KK rij van 1.5 uur
2006-02-19 Super lekker feestje!!
Alleen jammer dat de tijd zo snel ging
en dat in 1 keer alle barren (en dan ook alle barren) dicht waren
2006-02-19 Ruud. Wat was het tog FUCKING Mooi
2006-02-20 S-Style Lekker hoor! Neophyte, Nosferatu & Vince erg goed gedraaid! Wel erg warm, maar je kan niet alles hebben
2006-02-19 Salvo wahoooooooooo
2006-02-19 Sap Express ontzettend goed feest
werd lekker gedraaid en geluid was goed!
2006-02-19 Scorpia super feest, super geluid en super sfeer! kortom geweldig
2006-02-19 sexy blue eyes moest ff me draai vinden, maar toen ik hem eenmaal gevonden had........
2006-02-20 Sharon.nl kk kk kk dik
2006-02-19 Shoeff89 echt te gruwelijk was het bijna niet gew8 bij de ingang we ware der veel te vroeg
door jan de buschafeur maar voorderest geen problemen gehad
alleen drank was idd te duur maar wc was weer goedkoop
2006-02-19 SieSo enige leuke was manu le malin en dj producer voorderest was t knkrvuil!!
2006-02-23 Sir Vincent Was zeker wel vet, alleen duuuuur drinken
industrial was zeker vet
Anders ga je ff lekker met ze allen een joint roken in de benzinepomp
hahaha
2006-02-20 SjefQe t is da t thuiswedstrijd want t was un kutfeest
2006-02-19 sjek Industrial Area was heel vet
2006-02-19 Gruwlijk gewoon haha mensen was zekr een top avond!!!
(n8-morge)
2006-02-19 SkrewYou Super gezellige avond nacht ochtend gehad, wanneer is de volgende keer?
2006-02-19 Slayer was nu es n keer beter dan de laatste jaren...redelijk geluid..mooie locatie..al 1 met de plees was t klote in t begin..en ik vond de doorgang een beetje rot..verder was t wel top
2006-02-20 Smarkje geweldig
2006-02-19 Superfeest Smurf
Vizitor
Destroyer
.... manu the malin
2006-02-19 wat een feest ZWAAR te gek , hele nacht super gehad met de groningers
TOP
2006-02-22 smokey_neophyte was echt een super bruut feessie. vaagheid roeleerd
2006-02-21 Smoky het was geweldig leuk daar echt toppie
2006-02-20 Snaakie Toppertje!!!
2007-03-07 Snb Thoma.LIVE FAST-DIE HARD DJ RAGGE vet
2006-02-20 Snowy Angel was te VET!! Goe ge amuseerd, raakte wel soms de weg kwijt.
haha wel jammer dat de drank redelijk duur was.
Op 2 the next one!!
2006-02-20 Sofietje (L) Was een geweldig feestje!
Volgende keer gewoon weer aanwezig hoooooooooooooor
2006-02-20 soooooooo dat was ff dire kwartier KAPOT gaan bij da Produca
voor me brabantse homies: THANX
2006-02-19 soppie was wel grappig... ben blij dat ik er geen 40 e oor heb betaald
2006-02-19 Main zaal was zaad, andere zalen waren top, bier was duur, maar toch goed vermaakt en dat Vizitor beeldscherm van podium aftieft was al helemaal lache
2006-08-09 SpeedFuck Kenkertje vet feesie
2006-02-19 StamperStyle:lief:|NL| ICE |NL| feestjuhhh heb me prima vermaakt!!!!
2006-02-19 StampTrutje Het begin was kut, maar het wer echt wel vet op t einde.. ennuh groter is niet altijd beter!
2006-02-19 Was zeker vet!
Was wel jammer dat het zo druk was,kon je niet normaal hakken/stampen in die zalen
2006-02-20 stan_renkens vet feest geluid stond lkkr hard en goeije sfeer dus ech goed feest
2006-02-19 stef87 zeker vet
. Oldskool zaal was echt super, beter as dat ik verwacht had!
2006-02-19 vette party
2006-02-19 Stijn Echt zalig feesje!!!!
2006-02-19 stoeprand terreur goei feest. destroyer, smurf en visitor draaide heerlijk
2006-02-20 stuitertripbeest echt mega feest weer op naar de volgende
2006-05-23 vet goed
2006-02-20 was echt een goed feessie
alleen teeee warm en jammer van m'n blaren geheh
2006-02-19 Zoals gewoonlijk heb ik me weer goed vermaakt... krijg er nooit genoeg van
goed feestje
2006-02-20 T e s s a.. was vet feestje
2006-02-19 T3KN0 TRiBUN44L De rij was KK lang, het was KK warm, maar er werd te erg gedraaid
Promo, Vince, Paul & J.D.A., Manu Le Malin & en de gekste man was weer UNEXIST darker
then
darker
, 3th Generation zwaar aanwezig en Het was weer KK Knetter
2006-02-19 Tazzie76 lang moeten wachten, erg benauwd!!! verder ok!!!!
2006-02-19 TeKna Vet feest
Met zeker een goeie sfeer.....Masters
2006-02-19 Tepke Wat een bruut feest. Het optreden van RTC was echt weer master. Enige minpuntje waren de wachtrijen bij het binnenkomen
2006-02-20 Knalleuh feestje alleen pokke warm the smurf vs vizitor was top meccano twins waren flop!!!
2006-02-19 terror-hans 10 bonus lijkt me duidelijk en van de rij geen last jo moet je de kaarten optijd halen krijg je vip rtc recpect jongens
2006-02-19 Terror-tony was ckerss wel een mooi feestje naar 2.30
2006-02-19 terrordikneus ey waar kan ik alle maal fotos kijken
2006-02-20 terrorgast Was een zeer geslaagd feest Rotterdam Terror Corps
2006-02-20 tering goed feesy doe is ff terug spoelen ff over doen en weer de hele nacht hakkuh
2006-02-20 was gezellig en vet
2006-02-19 Tessiej Was egt super vet.. goei vermaakt
2006-02-20 TeSsSa-102 mooi feesiej
2006-02-21 Tezzeret Mega Feest!!!! Lekker Kunnen Stampun in de Industrial!!
2006-02-21 Tha Rookie Viel me nix tegen, heb me kostelijk vermaakt! Predator
Manu
Idd beste MoH sinds tijden....
2006-02-19 The Batman !!!!! de main zaal was geen ruk aan . maar de early rave .... GEWELDIG !!
2006-02-19 The KLIT Commander Nadeel: Te lange rij bij binnekomst en duur drinken.. verder egt niet normaal vet!
Dano & Buzz Fuzz
2006-02-19 TOPfeest!!!
er werd super gedraaid overal! niet lang in de rij gestaan
want we waren er vanaf het begin...zuiver geluid..een dreunende bass...maar na de tijd geen piep in de oren
2006-02-19 net thuis
11:15
..was zeer goed feest alleen jammer dat t zo druk en warm was
2006-02-19 Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] Wel een geinig feestje
2006-02-20 Tetter10 en TetterWup hebben zich goed vermaakt!! Mensen t was supergezellig
2006-02-19 Geweldig feestje...lekker dichtbij
alleen jammer dat de line-up/timetable nie klopte...en waar was Nosferatu?
2006-02-19 Tjapke waaa, ach verrek, ik ben alweer thuis...
2007-07-06 Twiztid Majik Ninja Entertainment prachtig en druk maja dat hoort erbij nie?
2006-02-19 dr liep een gozer rond met geel shirt die fotos maakte.. iemand enig idee waarvan hij was? stuur me dan ff berichje (A)
2006-03-09 ultimate frenchcore Wat een GEK
2006-02-20 SUPER Geweldig feestje! Goed gedraaid goed geluid, goede aankleding, goede vriende mee.. Alles perfect dit keer. en het VIP-Deck was ook een aangename gelegendheid om neet te kijken op het "normale" publiek
\
2006-02-19 de rijen waren zwaar klote en die kutflesjes ook
2006-02-20 echt wel een lijp feesie
2006-02-19 Vage Toellieee O:) Nosferatu heb ik ook zeker gemist!! Maar partyraiser en smurf waren zeker niet slecht
2006-09-14 1 woord geweldig
2006-02-20 vdz goed vermaakt op het feesje, alleen te druk en de ingang kut
2006-02-19 Viber Dit was echt een gruwelijk feest zeg! alleen jammer dat ik een uur in de rij moest staan om binnen te komen... DJ Angerfist was echt het toppunt, hij draaide echt loeihard!! SUPER!!
2006-02-20 VinnieVinyard Te druk in het begin. Maar rond 3en werd t rustiger. Mooie afsluiting van paul en jda. Terrorzaal was Überhard. Toch nog geslaagd
2007-02-11 WC-Knuffelaar Was weer geweldig gister
heb me duidelijk vermaakt. Volgens jaar weer
2006-02-20 weekendcalamiteiten het was echt een keihard knalfeest HIHAAA!!!!
2006-02-19 2006-02-20 megaaa
2006-02-20 VINCE JDA EN UNEXIST
EGT VETTTT
2006-02-19 Zwaar gemotiveerde knetterparade
Neophyte weer los as usual
2006-02-19 X.Bianc Gruwelijk Feestje....Heb me prima vermaakt
Alleen bier was idd aan de dure kant..En al die flesjes op de grond
2006-02-27 Zattejan:bier: in de early rave hing wel een relaxd sfeertje dat ik nog weet
2006-02-19 Zjuul:bounce: zo wel lekker feessie ja... inderdaad zaal 3 deed hethem wel.... jammer van die hitte
2006-02-21 Zoeper27 Master vet feestje
2006-02-19 !! foto's op www.eardamage.nl !!
2006-02-19 geluid was super, vipdek was goed geregelt, twas echt eeen SUPER dol feest!!!!
2006-02-20 ondanks de drukte en warmte een geweldig feest!!!
2007-03-15 || Dennis || was wel lachen, maar duitsland is 10x beter
2006-02-19 ||LOOS||™ Was wel weer lekker, in ieder geval iets bter geluid....eindelijk
Heb me wel lekker vermaakt en er werd best lekker gedraaid
Partyraiser en natuurlijk day-mar waren lekker bezig
2006-02-19 was echt een kei vet feest
zeker goed vermaakt.. wel tering heet ... maar ja boeie.. was top
2006-02-21 Super vettt !!
2006-02-19 ~Carpe Diem~ vond t echt een zwaar dik feest en ook de beste masters die ik ben geweest! de laatste 2 uur in zaal 3
vond het zo super geweldig dat ik er eigenlijk geen woorden voor heb!!
.... vond het alleen wel iets te druk, maarja het was ook uitverkocht dus wat wil je.. kortom: GEWELDIG!!!!
2006-02-19 ~N~ Heb me heerlijk vermaakt!
2006-02-19 ~tijn~ vet feesje werd goed gedraaid en bavaria bier in flesjes
2006-02-19 † crawling in your skin† ECHT DONDERS VET !!!!!!!
2006-04-29 Te warm en te druk maar verder SUPER !!
2006-05-28 † Systeem Overleden † Vond het wel een beetje tegenvallen
2006-02-27 • Pure Poison ° Helemaal los gegaan
...was echt KNALLUH...
Industrial Arena
2006-02-19 •° ¤ KellY ¤ °• Zo ik heb me eigen echt wel goed vermaakt
Goed feestje! Echt SUPER!!
2006-02-20 ™KORTEKAAS Zeer vet hoor
alleen nooit je telefoon vergeten, je vind elkaar nooit mee terug
2006-02-19 ¤ Kimm,,* super feest !!
2006-02-19 in 1 woord: SUPER!!
2006-02-25 º¹³Patrick was super feest kompleet uit men dak