Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ CILLIT BANG !­
zwaar te gek super vermaakt :D wel erg warm en werd gek van al die flesjes op de grond :S maar jah dat mocht de pret nie drukken :D
!! Esmée !!
Toppie!
!!­ santino !!­
Was Knalleuh!!!!!!!!!!!! vooral op het einde met PartyRaiser en Smurf:D:D
!!! Gieps!!!
was goed te doen allen de sfeer was ver te zoeken:( reunion area klapte er flink op los
!!!KALE!!!
Vond het echt een super feessie!!!
beetje erg koud bij de kluisjes maar verder wel vet hard gedraaid alleen de volgende keer ga ik niet meer naar masters in nederland word veelste commercieel allemaal
masters was helemaal top!
#_99 Roumûh
Het was echt knalluh !!! Vooral de Early Rave en Industrial Zaal
ja was wel weer ff lekker
(6) meges!!!!­ (6)
KK BRUUT WAS EGT SUPERVET :P
(F)!!­Cath!!­(F)
heb me goed vermaakt jah en partyraiser was weer gruwlijk
(f)..­LinDaa­:bounc­e:
jammer dat we op begin zo lang moeste wachte..kreeg t echt benauwt man :S mar veter zker vet feesie..moge ze vaker doen in de brabanthallen
De vip was één grote grap, maar verder was 't wel bertie :D
(GFC) speedy goes
was weer lache vanavond :bier:
(H) Mr.­ Gold (H)
Het was gewoon te Kenkervet, Bruut en te gruwelijk voor woorden. Geluid(Y) Muziek(Y) Decoratie(Y). MOH(Y)(Y)(Y)
(HKZ) :xtc: PILLYWILLY :xtc: (BTT)
zoals altijd masterlijk
*­ *­ AUDREY *­ *­
was een leuk feessie! veel leuker dan dat ik ervan had verwacht!!! :bounce:
*­ Annie *­ :cheer:
Vond het veels te warm en te druk :/ geluid was super!!! :D Muziek was ook wel goed! Maar Koen heeft mijn avond toch wel heel erg goed gemaakt (L)
was weer vetttt !!
Was super feestje :bounce: goed geluid!!! alleen jammer dat je zo lang moest wachten om binnen te komen :S
Was zeker weer genieten mensen met wie ik allemaal was BEDANKT voor deze (Y) avond mede dankzij jullie(Y) (L)Sjattie(L) jammer dat je dr niet bij was heb je egt gemiste deze avond:jaja: :respect: Paul&JDA :respect: Heb me zeker goed vermaakt:bounce:
supers:bounce:
***3kje***
t was een zeer geslaagd feestjuh...lekker muziek en gezellug mensen:D
**­Desibel**­ o:)
Super feesiej:D
Jaa superrr!!:D Alleen heet en drukjes...
**­TeKnoK­uTTeKo­p**­
waren er mensen die ''beter kom je niet '' te druk vonden vond hier beetje veel te druk ma wel zeer goed vermaakt vooral einde in de Industrial zaal vet hard gedraaid helemaal toppie!!!!
Het was weer een topaaf! jammer dat ik mn voeten op een gegeven moment niet meer zo goed kon verplaatsen ;-)
Zeeeeer geslaagd feesje!!!!!!! :D
was egt un geslaagd feest volgende x cker weer :D
*Jeroentje*.
Was een Lekker feesiej Alleen beetje Wazig allemaal...:vaag:
t kon wel weer eens wat beter wat een fuck feest zeg t is dat ik me eigen kon vermaken met vrienden anders....!!! gewoon te veel tutjes en kleuters daar
*Lucio*
Master!
jaja:D was zeker vetjes daar:D mijn beste masters tot nu toe , mer die pils was idd niet te zuipe :(
*RisS*
geluid en muziek waren super, verder waren er overal RIJEN :S En wat n hitte
*Roedie
In 1 woord Geweldig! Early en Industrial ware veruit de beste zalen:D
*­S.­D*_­OnlyHA­TE4YOU­!­:bah::­sadros­e:*­:lock:
Het geluid was eindelijk weer goed ja :D zeker wel beter!! :D (al1 jammer dat ik er zelf niet veel van heb gezien/gehoord :( maja...) was wel toppie (y) :) :jaja:
*ToyaLa*
Gezellige sfeer, super vette shows! Had t wel erg warm,maar gewoon ff afkoelen en weer doorgaan!Heb me dus zeker vermaakt:jaja:
- Beffie -
coco ik heb het erg leuk met je gehad bedankt voor de leuke avond:d
Was egt een Vet Feessie,, :respect: DJ JDA en PARTYRAiSER :respect:
beffie ik ook met jou !!! echt een GEWELDIG feest mensen bedankt!!! (K)
- ROL -
Bruut feestje weer :)
was weer een lache feesje !!!
---Kouter---
Super vet:bier:, Partyraiser en Vizitor(Y) Wel warm e­n d­ruk!
--vage terror tante--
agja wa moet ik er van zegge...was wel grappig....
Deze MOH was echt kkdooool!!! Echt te gruwelijk voor woorden :P Vooral die SNOEIHARDE TERROR :D :respect: The Vizitor en De Smurf :respect:
het was echt een vet feest, nog nooit op zo'n druk feest geweest. Live set van Neophyte vond ik wel vet. het geluid was gewoon goed, het was niet oorverdovend maar das juist goed...voor de rest veel te duur drinken maar het was de moeite waard (Y)
-Above-
MOH was echt geweldig :yes: Super geluid ! Mooie decoratie ! Hele mooie acts / stunts ! Mooie sets :yes: Gewoon geweldig !!!
-LENS-
Zeker heftig vette terror(Y) alleen kk warm man! en al da kut volk:S
HET WAS EN SUPER VET FEEST
:bounce: Had dit zeker niet verwacht :respect: was goed te doen, geen Thialf meer!
Jezus echt super vet gewoon!
Was wel vet feest. Alleen veel te druk en de bonnen waren veel te duur
zeer goed
..­::Stef­fie::.­.­
zwaar relax
..Brian..
k
..­°Jacqu­eline°­..­:woep:
..HEET!!!! maar dankzij m'n waaiertje zeker goed vermaakt..:woep:.. masterlijk feestje :cheer:
.John
vet feest al waren de lange rijen bij de ingang erg irritant. :respect: voor Vince en Unexist!
Check verslagjuHhh!!
VIP is echt super relx In de early & main werd strak gedraaid! ­:respect: RTC :respect:
040_­Linda_­[EHV]:­respec­t:
Megaaaa vet feestjee !!! :bounce: Heb me goed Vermaakt !!
040M.Manders
Ssuper dat is het goeie woord ervoor:p heb me eigen egt lekker vermaakt.. wel warm maja Boeiend was egt een topfeestje met veel gezelligheid : bounce:
goed feest was alleen beetje te warm
3lis4h
heerlijk heeeeeeeeeeeeeeerlijk lekker fijn.......................vet goed vermaakt :yes: :D
super :bounce: alleen als ik politie en of beveiliging had moeten tellen in de hallen, was ik nu nog niet klaar....jezus wat een hoop:yes::frusty:
:[ +*+­ ANOUSKA +*+­
was weer een kk dol feesie :yes: heb het goed naar me zin gehad :d was wel kei druk en warm MOH:respect:
Was wel aardig.. MOH gaat een beetje over de top :/ Predator :kwijl:
was weer een superfeest !!!! mega gezellig !!!
Dit was mijn eerste feest en het was echt een top feest heb echt zwaar genoten lekker sfeertje en het geluid was zeker top
:bier:­baracu­da
gewoon de hele avond lekker knallen!!:bounce:
:bier:­GeRtOs­:bier:
kicke fisje echt masters helemaal perfect
:bier:­NEOPHY­TE HARDCO­RE:lij­n:
HARDCORE - DE _ HARDE _ KERN _ DE _ ONDERGROND _ SUPER .. NEOPHYTE
:bounce: (f) NATAS (f) :bounce:
wat een SUPER feest :D:D
:bounce: --->miss mistery<--- :bounce:
was zekers wel vet:bounce: alleen veel te warm
:bounc­e:[NL]­Stuite­rbal[N­L]:bou­nce:
Top Feest, vage mensen gesproken :P
:cheer: $­abje
top feestie :D uit je noot
veel te druk...
:coke:­mister sosa:coke:
lululululululululululululululululu
Verpletterende indruk aangezien ik was gaan liggen! :P zoooow fucking benauwt en warm...
:LAURA
was echt un geweldig feest :D
:respe­ct:Neo­phyte-meid:r­espect­:
Was opzich wel te doen, Voor de jatter van mn telefoon: FUCK YOU!!!!!
IN 1 WOORD: GEWELDIG ECHT WEL VET :d ZKR VOOR HERHALING VATBAAR
toppie feest:yes:lekker gedraaid. outblast:respect: (KLOTE STROBOS:sDAT WEL)
:vaag: :bounce: BlonTjee :bounce: :vaag:
Helemaal top (y) Alleen op het laatst helemaal kapot heb toen nix meer meegekregen...
was een goed feesie:D
:woep:­BiNo:w­oep:
prima prima zoo mooie kan niet
zkkr relax feesjuh volgende x ben k dur weer ;)
:xtc:NL-Björn-NL:xtc:
zker goed feestje(Y) aleen was wel kenker warm
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
te lang wachten bij de entree..en veel teveel standaard nummers...beetje matig dus:(
;­)nissan boy;­)
egt in 1 woordt geweldig op naar de volgende
Geweldig!! Heb me weer goed vermaakt..
;RazZ :jaja:
Was zeker wel een lekker feestje :kwijl: Destroyer ,Waxweazle,weirdo en een heerlijke Afsluiter van Predator :worship: Genoeg plaats om lekker te hakken :9 Geluid was nie Super maar toch Goed (Y) all1 klote van die warmte :/ en in de gangen van die gladde vloeren maar was echt een toppie masters :bounce: Volgende keer er zeker weer bij :)
< Japie >
goed feest hoor!!!
zwaar vet
supergaaf feest. kleine tegenvaller was de drukte en de warmte. maar de muziek en de sfeer maakte het zeker goed. toppertje
het was warm maar wel een lekker feesje :respect: Dj Angerfist :respect:
MECCANO TWINS heerlijke set, goed feest ! prima !
[->Pro-Female©™<-]Ronzzz©™
geweldig!!:bounce: wat een lampjes allemaal :vaag:
[077] Reneetjuhh
was super vooral industrial zaal yeah.. wel kut heet en kut druk.. en veel wawa's ma verder echt GEWELDIG!
VET feestje:respect:jda:respect:
:respect:
Geweldig feestje :bounce: Goed gedraaid(Y) alleen beetje warm ha ;) :respect:Terrorzaal was tog wel ut betere werk hehe :respect: Super Feestjee,, Voor herhaling vatbaar :):yes:
[DNA] VL!­3XXX [DNA]
met je kut poten!!! was vet feest!!
[Duracell ]MafKaass :[
HET WAS GEWOON KK HARD RAGGE SUPER FEEST(Y) TOT DE VOLGENDE KEER :VAAG:
[Eelco}
:respect: Partyraiser:respect: en 1,2 en klap en stap, en 1, 2 en klap en stap en klap en Draai . :respect:
[G@BB€R]JaHa
't was een zeer geslaagd, vet mooi feessie... ('n Veel Betere locatie en beter geregeld als thialf!!)... is echt wel beter als je VIP kaartjes hebt!! vip was wel mooi
[IMB]L­oentje­e
wa zeikt iedereen over die lange w8rije? ga volgende keer eerder uit bed en zorg da je Vip bent...heb je daar geen last van:S
[J]ohn
Was echt een geweldig feestje:D zekers de moeite waard!!!
[l.­R.­f] [NL] Raver [NL [l.­R.­f]
zeer zeer zeer zeer zeer zeer goed feest
:respect: :respect:
[Mafketel]
was zeker geslaagd
[NL] A.­P.­F ROT KIND [NL]
was wel grappig :9
super feestje
was egt super:D:D:D
[NL] † Reldel Lucky 13 † [NL]
Supper geil feesie! :respect:
[NL]-TERROR-BITCH-ELINE-[NL]
t was egt supper vet en goede dj ook zkkr wel., !!!!!!!!!!!!!!! groetjes eline
[NL]Ca­limero­_*­(L)
Dolle Bedoeling:vaag: twas wir gezellig! alleen viel k bijna flauw van de hitte ma goed... voor de rest :respect:
[NL]Da­isy:bo­unce:
super vet feestje zeker voor herhaling vatbaar:bounce:
[NL]JohnnY-JunkY[NL]
was zeker jammer dat het zo ontzettend heet was maar ik heb wel genoten
kk vet feest(Y)
[OKP]KNABBEL
Mwaa als dat grasveld daar nog niet kaal is weet ik het ook niet meer!!!! Wat hebben we daar goed gemaaid zeg JEZUSS haha !!! Toppertje or ZEELAND!!!
Was zeker wel een vet feest.. Den Bosch TERREUR (y)
BKJN was vorige week tog nog iiets beter! maar twas wel gslaagd feessiej! :D :cheer: (K)
\\___­ Psycho­Hoolig­an___/­/­
was weer knalluh feestjuh he:D
]x[
Eindelijk weer een beetje volume wat er bij de naam van het feest hoort :) Ut was gezellie :)
^^Nigel^^
was een goed feesie :D super grote zalen en t zag er leuk uit....t was alleen fokkin warm idd
_Loesy_
zeer geslaagd!! (Y) ;)
_Rubje_
geslaagd feest! :bounce: :D
het was echt weer een super feest :cheer:
A.n.n.i.e B
Super feest;) KNALLUH!..Hihaaa
goed feestje!!! :respect: alleen beetjee te druk majaa!!
ADHRé-tjûh
In een woord GEWELDIG!!!!!
Was een goed Feest, en ook nog es VIP. maar ooohw wat was het druk....!
Bij het binnenkomen dat je zo lang moest wachten 3­ kwartier ofzo was een beetje slecht geregeld en van het drinken dat zo duur wa­s­ en verder was het een goed feessie
Antonio Banderas Vargas
WAZIGE FEEST MAN!!!whahaha Eerste grote feest mar wel de beste!!!iedereen bekand wazig man!!die wijve mochte van mij wel wa langer doorgaan op de podium En de meiske nog R.I.P. dol in mijn bol....................
Antrax.
zo echt een heel vel feest. respect voor de reanimator, manu en unexist.
Was egt wel zwaar relaxt.
Arie J Beukenoot
Tieum was weer lekker bezig :jaja: alleen wat stond iedereen stil in de hardcore he, saaie bedoeling van 4tot6 ofzo :S
Lars en Panic lieten de Energiehallen tijd weer herleven!!!!!!! WAS ECH WEL VET HEFTIG!!!
Kutsfeer maar was te verwachten :/ .. in ieder geval geen masters voor mij
b) sender
egt een lkkr feessie :yes:
was kkdol
B4
NET ZO WREED
Barbie*tut
echt KEI VET FEEST! MOP MOP
Bart---
wow was echt een vet feest zeker goed gedraaid heb me prima vermaakt
de tering was echt vet ben nu nog steeds bij aan komen en tjapke gaat het
Bavalo
was cker un geslaagd feestje, industrial zaal was beter dan ik had verwacht, vooral reanimator, manu le malin, THE DESTROYER, stormtrooper, the producer en smurf vs the vizitor.. alleen de rij was veelste lang en het bier veelste duur.. verder geslaagd feestje
De rij bij binnenkomst was weer belachelijk groot, de wc's waren een gekkenhuis. Verder was het knallen en hakken (y) Stormtrooper, Producer, Partyraiser, Smurf & Vizitor stuk voor stuk geweldig! Volgende keer betere wc's dan is dit een goede locatie. Stobo's waren ook lekker leip.
berken­woudeh­ardcor­e!­:bier:
was een bizar goed feesie!!!
BERROR
ja lekker feessie
bitchje
het was echt een superrrrrrrrrrrrrrrrrr feest en knallen gewoon
black bassie
goed vermaakt alleen drinken een beetje duur (beetje jammer)
Het was weer een klotezooi met de rijen!! eerst bij de ingang, zet auto vooraan op de parkeerplaats, moeten we helemaal om de hallen heenlopen? Daarna de lange rij bij de ingang, dan denk je hé hé, ik ben er, en dan weer een rij voor de wc, en dat is een zeer trieste bedoeling, ik zo'n bandje halen, uiteraard krijg je aggressie in de rij. Verder was het feestje gewoon top-niveau zoals het hoord te zij op MoH-feesten! goed gedraaid redelijk geluid! niks aan de muziek op te merken dan TOP! en sfeer was ook OK
brutality :P
BlOnDiE-LiCiOuS
Het was gewoon egt gezellig,,, alleen te warm en te druk veder was alles oke :D !!!!
bowiemaster
wat een wereldfeest :) industrial area :kwijl: Jappo Partyraiser en Smurf vs Vizitor :respect: in ieder geval wel een toplocatie
Br!­L Zonder Br!­L
jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
Brandariss
geweldig duisterder dan ik verwachtte goed ge­draaid:respect:, alleen wel erg warm (N)en de rij was ook aard­ig beu magoed was geslaagd:Den trouwes duur bier:@
[K]utjuh.NL: je moet ook niet helemaal achteraan sluiten he doos! wij waren met een half uurtje binnen :yes: maar een goed feestje, dat wel (Y)
Cabron­aaa:ch­eer:
:D:D was kenkr geselliejj mensuhh :D:D (K)(K)(L)(L) o:)
geweldig alleen te veel troep op de vloer
Eerst ff :respect: voor de Visitor die zijn set opdroeg aan Rob!! Super feestje, een uur en 3 kwartier in de rij staan was wel belachelijk voor zo'n lokatie maar het was et zeker waard! Goed geluid, goeie sfeer, leuke mensen, leuke lokatie, een beetje warm en een beetje druk maar in de Industrial was et perfect!! (Y)
Christijan
niks mis meej horrrr
Chrizzoo
dikke sauna terreur alleen beetje duur bier was zo op :bier: dikke rijen maar was zo binne wehehe stukke beter dan thialf!! terreur zaal :respect: vince ook :respect: jammer dak de weg nie zo kon vinde 8)
Cor.S
was wel een geinig feestje..... jongens wat was het gezellig...:D we gaan snel weer vissen he:D
Cr@zy Bitch
het feest was zoveel maal bter geweest zonder die fucking kuthitte,maar heb me voor de rest uitstekend vermaakt:D
ik heb me zeer goed vermaakt met ze allemaal
het was.... DOPE DOPE DOPE DOPE!! :D
Zeker een Moooi Feessie!! :yes: Heb me zeker Goed vermaakt vanavond!(y)
Damiano*
Dat was tog egt wel een super bruut feesie heel de avond in de earltrave gestaan was knallen!!!:yes: wel erg gezweten maarjah :bier:
het was zeker een geslaagd feesiej :) ik heb het echt super erg naar me zin gehad al1 kut dat je zo lang moest w8en op door de hekken te kunnen... er liepen ook zeker lekkere jongens hoor :P
Top feesiee :bounce:
Darkch­ild198­1
HEB ME SUPER VERMAAKT EGT KAN NIET W8EN OP DE VOLGENDE MASTERS OF HARDCORE :P
Dass'
super naar m'n zin gehad, :bounce:
De Herrie­hippie
te druk, te warm, slecht publiek, slechte entree, goed geluid :D, bier te duur :( ..achja heb me wel vermaakt. Had er tog niet veel van verwacht!
De Rop
Geweldig feest :D
geslaagd feest! alleen de ingang was slecht geregeld en het was te warm vooral in de 3e zaal. en kwer helemaal gek vanda knipperlicht in de main:S had niet veel van de reunion verwacht, maar toen darkraver vs gizmo besig was kwam er toch wel een aardig geluid vanaf:P
Den Old:P
het was een mooi feessie!!airco mag wat beter geregeld worden ja
DeWintah
Zwaar gek feest. Alleen jammer dat het er zo warm was..En consumptie ook ja:S associaal gewoon
dirty john
kut feest
DJ D-Jackal
Super heb me prima vermaakt was een van de betere ­­­­mohs :r­espect: UNEXIST - PROMO - TOMMYKNOCKER :P :r­espect:­
deze masters was gwoon bruut!!!:D:D
Dj Viruss!
echt Gortig gewoon:bounce:
DJ-X
MoH :respect:  1ste keer :D maar was wel Geweldig :jaja:  (alleen jammer van die kut hitte :vaag: )
was goed geslaagd feest.. beetje lange rij, maar was het goed waard (Y)
Super naar mijn zin gehad:vaag: maar alleen een beetje heet in de hardcore zaal(main) en de ingang was te klein je moest wachten om er in en of uit te komen respect voor DJ Paul en Vince
super feesjeeee hooorrrr !!! PARTYRAISER :respect:
dotheSamba
Alles was gewoon lekker aan deze party volgend jaar er zeker weer bij!
was een zeer geslaagd feestje!! heb me wel vermaakt. manu :respect:
Dweebso
zeer gaaf feestje !!!
Early Eef ;)
super sfeertje!!! was echt gezellig :cheer: boven verwachting!!
Eddie-Loco
kheb me goed vermaakt, goed feestje
EdeLWeiS
egt super vet, wel druk maar goed geluid en goeie platen. Promo was wel cker het vetst :worship:"
Ik heb me wel vermaakt binnen, alleen veel te druk...veel te warm...en veel te duur :yes:
beetje jammer van het jonge volk:S
Ephaedra
Iemand zijn Jaguar logo kwijt?
zeer zeer goed
ErikE
was een goed laage avondje :D afterparty ook
eS*­bier :bier:
nou geluid was weer KK ,sfeer was ok:bier: was geen heineken:( industrial zaal:respect:
Etherpaniek
mooi feessie :D:bounce: toppertje (y) :yes:
:respect: :respect: THE DESTROYYEERRRR :respect: :respect: "Boxed, Street Fukkers, TOTAL HATE!" en die bas onder "Test the Dj" SHJITTT da was TE erg :D :bier:
Evil Bert
Poemdulle manne!!! Deze editie in NL was te gek!! VIP-rules :respect: Alleen jammer dat de avond zo snel voorbij was :S :no: Maar was egt te Dull :bounce: :respect:
EviL-BabS
Wass egt wel kwaai feesje:D & Goeiee sfeer:respect:!!
IDD veels te duur voor zown flessie
Monsterlijk feest weer, ze kennen het wel godverredomme! iig zwaar goed naar me zin gehad, enigste minpunt vond ik de sfeer vanaf ong de helft, leek wel een kerkhof...
zwaar kut, zo lang w8ten voor de ingang,khad al pijn in me pote voorda ik binne was man pff
FlowOn­eAndOn­ly
Was Vet Feesie
Fly On The Wings Of Love
geweldig uit me dak gegaan:D
was leuwk feest ook omdat het me eerste was maar toch top :respect: en drukte.. en idd nadeel zijn die flesje lkker handig voor inknijpen maar ga er op staan en je breekt je poten maja..
fraaans
was weer een super feesje
Early rave was van begin tot einde knallen drank was veelste duur
was kei doll :D Jammer dat het zo druk was maar GOE­D GELUID daar dat had ik echt niet verwacht!! KenkerDO­L Volgende keer weer masters in de brabandhalle(A)­??
Angerfist was echt te goed, verder wel redelijk lomp!! Volume Hardcorezaal viel alleen op en neer. Verder goed te doen dus
zeker een goed feestje gehad :bounce:
G.­I.­T.­ Hakkuhbob
Vet maar vaag draan o;) beetje teveel gehad denk ik(A)
g0nn_^
Egt een super feestje..:bounce:
gabber_­dennis
1 woord SUPER!!!! aleen die klote flessies:@da was wel minder!!!!!!!!
Gabber_­Jeffrey
heb me prima vermaakt:P
Gary's
t was echt sppr vet
Gassen met die zooi!!!­
Goed geluid, leuke sfeer, veel bekenden.....geweldig feestje!!!!
:respect: The Vizitor
gemo gabber den bosch
was ook m'n eertst masters mar ik ga ze ook volgen en ik werd dan wel misselijk van m'n drinken maar da maakt niej uit of wel
Gewoon Dirk
Ik heb me eigen weer masterlijk vermaakt !
:bounce: twas MASTERZ :bounce:
GOUDHAAN
Super feest, Oldschool zaal was het beste! Goed georganiseerd alleen de rijen waren te lang bij de VIP. Verder Rotterdam Terror Corps, Buzz Fuzz& Dano :respect:
Goudvis imperium
wij hebben ons er prima vermaakt :d :bounce:
heb me goed vermaakt god wat was ik de weg kwijt:(
Govert Kreuk
Zo, was zeker wel goed te doen!:P Unexist was echt vet!:bier:
was zeker een zeer geslaags feessie :d heb me zeker goed vermaakt :d Alleen jmmr dat we aan het eind 1.5 moesten w88 op die kut bus
hakkuh&zaguh
industrial arena helemaal super... alleen beetje te warm
Hard &­ Fast :bier:
Smurf, The Vizotor en The Destroyer waren super
geweldig
Hardcore Yourd
Snoeiharde Hardcore echt een knetter feest knallen en beuken als een gek
Hardcore-Hinze
Echt wel een super dik feest!!!. alleen de HC-zaal te druk, te warm. dus lekker naar de Industrial-zaal:D(gelukkig geen klein-zweethokje) en daar 1 voor 1 richtig vette sets (Y):respect: !!!
hardcore_­stamperd
:Pmasters was echt helemaal geweldig echt een ram top feest omniet meer te vergeten :D
HardCoreFem
Super, wat een heerlijk geluid :bounce: Heb me weer prima vermaakt :D
Hardcorelife
Was weer een lekker stamp FEEST :d
hardco­rerave­r
(Y) was een mooi feestje(Y)
harde-bass
Boem knal dat was masters al!!!! wat een heerlijk geluidje produceerden de DJ´s daar :bounce: jammer dat het zo koud was in de zaal.. gelukkig na was acrobatische bewegingen was het temperatuurtje goed te doen:P:P (warm)
Dik Vet Bruut!!!! !!! :D :cheer:
Ondanks de lange wachtrij zeker een top feest gehad! :D Toppers: Destroyer en Predator :respect:
HC4L_linda
super vet(Y) egt zeer goed
hcbabe
was mega goed
Herrie­schopp­ert
op de plee na was het super op naar de volgende keer (y)
hhhkkkk
fantastisch feest
Hie
Zaal 3! Zaal3! man man wat werd daar gas gegeven! alle dj's topset gedraaid :D
hofstede_j
super feest :)
Hollowman
da was leuk :)
Hoogersss
Voor mij de eerste Mastersss en zeker voor herhaling vatbaar :P :respect:
HP-tjuh :bier:
Die discobal deed het em cker.
HUM member: Nosferaarsu
de early ravezaal:respect:
ZALIG DE MOEITE OM VAN ANTWERPEN NA DARE TE GAAN !!!!!!!!! VET hoop op meer hardcore in belgie
100% linksaf gegaan alleen jammer van de wachtrijden
I.T
Was echt kogel. had zelfs een wandelbingo
zeer goed genoten tot een uur of 7
Ingelpingel
MASTERLIJK :bounce: was helemaal toppie mensen :D
helemaal gek :d
helemaal SUPER
J.­eroen :bier:
beter :bier: dan op XQ
zeer goed
JaapS
VET :bounce:
gaaf man:D
Jcky-O
zeer goed
unexist was super ,aleen die shijt rij is tering lang
JDW
Mun 1e egte grote feessie en Gelijk Goed ook, GEWELDIG!!!:P:D;)
In 1 woord MASTERS!!!! RTC there is only 1 terror!!!!!!!!!
Jeffos-070
knalluh
Jenny :bounce:
super! En jahh, Ge Wetj, Ge Zwetj;)
Jeroe/\/
Muziek was vet, Sfeer kut !
Jeroen.Hc
Was wel relaxed. Alleen beetje problemen met het Openbaar vervoer dat er amper was. Feestje opzich was goed te doen.
JeWeet­Zelluf­10
Zeker ge-wel-dig feest :d neophyte live :yes: :respect:
Jillicious
Weet er vrij weinig meer van :/ alleen een uur staan wachten voordat we binnen waren :/
Joest
het was weer een super geslaagd feessie! alleen lange busreis terug!!
john1979
het was erg druk en erg warm maar echt een toppie party
Ik ga liever naar Nightmare. Op MOH liepen echt veel jonkies rond. tWas ook veels te warm en te druk. Muziek ging nog wel...maar ook niet echt toppie!
was goed feeske wel warm en druk minpunten en die rijen:no:
Josse
mooi feestje hoor! Smurf en Vizitor:D
in de early was het zeker wel gezellig alleen was ik vaak iedereen kwijt:P en zelfs in mn 1tje had ik volop lol mja was een geslaagd feessie von ik
Op de rij na: BRUUT!!!
K.­E.­S Dobbelsteen
masters was echr gruwelijk.. geluid was goed werd goedgedraait ... had alleen auw arm.. haha.. :cheer:
GEKTEEEE BESTE MOH SINDS TIJDEN!!!!
Kaycie
geweldig feest maar lange wachtijd ingang
strak feessie hoor
goeje sfeer goeje muziek goed geluid(Y):D was super:D same met miene mups(L)
ja was wel lache:D alleen die bavaria flesjes :no: :dead:
echt he :9
WAS ECHT DOLLFEESTJE!! ALLEEN VERREKTE WERM
Keszie :kwijl:
Super vermaakt:jaja: en :respect: to Destroyer(Y)
Super!! Goede locatie, sfeer & muziek! Was gezellig­! :D Dj Promo :respect:
ja was wel eens leuk om mee gemaakt te hebben maar­ meer dan leuk is het niet veel poten en clubk*t volk en minimum leeftijd leek soms wel 11 jaar pas na kwart voor 5 wer­d het vet in zaal 3 TERROR
GWOON GEWELDIG!!!
(Y) VINCE, MANU LE MALIN , UNEXIST (Y) :respect:
koekiejjj :honger:
feest was opzich wel goed te doen..alleen het lange w8ten bij de ingang :S moet beter kunnen!! maar destroyer :respect: maakte veel goed!! :D
co0;
neophyte wou ik altijd al een keer zien en ik vond­ ze kk masterlijk die gasten weten echt hoe je een­ showtje moet geven al duurde het maar een half uu­r :respect: , voor de rest kk gruweliujk feest
L!N
:bounce::bounce::bounce:Zoooo was mie vet! :kwijl: Vooral de early rave :respect: Bass D :respect:
La Cosa Nostra
Zwaar gruwelijk! helmaal los
gewoon een top veest
Lars..
lekker hooooooorrr!!
leipo85
vies kicke maar veel te warm en weer 1,5 uur in de rij gestaan beetje jammer
was super!! heb me goed vermaakt.. was toppie :respect:
in het begin verdommes druk!:@ maarrrr daarna was het weer helemaal goed gemaakt! het was een geweldige avond toffe sfeer kortom dol leuk feesje! en dat in me eigen stadje:D er mogen van mij wel meer van dit zulk feesten hier komen! :bounce: outblast
Leroy Himself
ja was cker een mooi feest leek wel een doolhof of ik was te vaag :):P
Jaaaa mensen, was helemaal super, heb net de dvd en ik sta erop;)
Echt een supervet feest. :respect: Heb me zeker vermaakt! :D Alleen een beetje jammer dat het zo stervensheet was :S
LinsePins
Beetje jammer dat je zo lang moest wachten!!! Maar voor de rest was het super!!!
Lith
Jaaah was weer genieten in de Ouwe School.... :bounce:
Luca Flex
Deze wil je nie hore........ Die moe je voele!!!!!
Luit :bier:
was echt geweldig zeg. Destroyer was echt het hoogtepunt zeg WTF wat vet
M E L A N I E
ik dacht in het begin dit word echt niks :no: wat een drukte. maar het was echt SUPER!!! :bounce:
m-a-r-c
ik heb me cker wel vermaakt :xtc: ;)
was echt een super feesje:D
Madjaa
Was wel okeee.. Dortmund was vetter ;)
Mama van Jaylano &­ Chalina(L)
was wel heftig:lijn:
Manic D ©
viel tegen. 2 uur in de rij gestaan GVD. Dit is niet meer de MOH die ik ken.
MARC:D
zag er mooi uit en muziek was lekker hard :D maar veels te druk & te warm... :(
MarCore
van de lineup klopte geen kut, is wel jammer want ik heb hierdoor eea gemist. verder superstrakke keiharde sound, ben helemaal uit me pantty gegaan. plees waren wel weer ranzig...
MarcXisme
Onze en mijn eerste Masters..Tevens Laatste Het fe­­­­est was waardeloos de muzi­ek sloeg veel vaa­k­ uit­ maar kep wel me lieffie h­ervonde­n op dit feessie dus we m­­aakt­en ons eigen feessie..Love u ­kir
Echt een Super feesie was dit,, Heel erg gezellig en goeie en harde muziek,,
Marilicious
lekker gedraaid was er wel warm en dat flits licht mag wel uit:)
MaRisS :cheer:
Was gewoon egt [b]TOP FEEST[/b](Y):respect:
Marissie...
Was lekkker feesieee Hakke als een mallle
Marjol­eintje­ee (L) Stuiterbal
Jammer vandie rot flesjes en de warmte.. Maar de rest was super :D :respect: Da Hustla :respect:
Mark_nmgn
beetje veel te heet binnen en 1,5 uur in de rij gestaan, maar ondanks dat toch een vet feest gehad!!
mark_­ude :bounce:
mooi feest
martl
geluid in de main vond ik tegevalle, wel goed gedraaid overigens... in de industrial heb ik me het meest vermaakt en met name bij partyraiser, super hard!!!
master of disaster (LRT)
vet feest
Master­Angeil­o
gewoon weer lekker goed van den dolle daro zekr goed feesie:bounce:
pff was niet lekker :S het feest was wel beter dan vorig jaar maar ja vond het toch nog kut
MIatz0Pheron
briljant
Michellûh..
lache feestje!!!...geluid kon wel iets harder in de hc en d­­­e ­airco ook..!! verder goeie muziek gedraait!!!­!­!­!!!­!!! en die kutrije waren minder..maar verd­er (Y)
supergaaf feestjeee:D
Miesje :)
GODVERDOMME WAT EEN TERING VET FEEST...ECHT DE BESTE TOT NU TOE :D :bounce:
Mike' D
Ik vond het een masterlijk feesie (Y) :respect: 2 Tommyknocker, Partyraiser, Day-Mar :jaja:
Mike..-
KK de KK gruwelijk feest... iedereen heeft super gedraaid!! alleen die kut harde flesjes idd en mensen moeten niet zeiken over de warmte!!
Mikos
ja top feestje toch.. alleen die hitte en de ingang maarja.. verder lauw!
kuubs zweten maar wat een geweldig feest:bounce:
Miss-B100
echt 1 van m'n ALLERBESTE feesten !!! :) super de super!!!!.. maar wel iets te druk
Mister.
zeer goed vermaakt :) !!! Leef wel voor industrial zaal :respect:
Mitchell__­Stylo;­)
:respect: Zeer Geknald Was Super :respect:
Mnonnie123
:respect: KKBRUUUT GEWOON :respect: alleen kkdrukkk&te warmm,, mja primaa avOnd:D:D
Ondanks de :@ start die ik maakte toch toppie naar m'n zin gehad(Y) en d'r is altijd wat om over te zeiken, deze x vooral de warmte en de drukte weer! :bounce:
Masterssss!!!!! :bounce:
Vond het echt weer zwaar relaxed!! :respect:Unexis­­t:respect: maar man vd avond -> PARTYRAISER, godgodgod wat kan die kerel draaien:D 2 kleine minpuntjes -> De hitte en ­het bier, ba­varia is echt niet te vreten:P
Mr.Knots
Zeer goed!
Mr.­Rùúdt :respect:
was vet..!!
top feestje
Myrte*_­:BouNCe:
in een woord GEWELDIG!!! :bounce:
NachtGabber
Ik heb me prima vermaakt. :jaja: Jammer dat ik me rond 2 uur kut begint voelen. DaY-Mar :respect: Stunned Guys :respect: RTC (y) Dana (y) en OUtblast vs Tommyknocker (y)
Geweldig feestje :yes:
nasi REDBULL GEK!­
Zeker master
Nemert
Top feest :D.. The Producer en JDA vs. Dj Paul relaxx :P
was een mega avondje en net als de mede hoorenaar segt Scalp M Bierflesjes Never nooit meer breekt egt je nek voor de rest super
Netty :banana:
lkkr feesie!! jammer dat t zo warm was..
NEUKFOUT
:respect: MOH :respect: as weer eens lekker knalle.Goed geluid :respect: niet lang hoeven w88 omdat we der vroeg waren. :respect: PARTYRAISER DRAAIDE ZOALS GEWOONLIJK WEER EENS HEERLIJK :respect:
nicefoxygirl
Jammer van de sfeer (of eerlijk gezegd GEEN sfeer..) ieder stond (ipv danst) en liep maar een beetje rond te lopen.. en mensen grow up, wat is er nou zo leuk aan om compleet verrot en verlebt er bij te lopen door overmatig drugsgebruik?!?!?!
NICK !!
:bounce: was zker vet!!!! :xtc: :bounce:
NikNak
Werd ckr kk duistah gedraaid :D gezellige sfeertjuh egt topfeessiej!! :D
vet feestje ! alleen de rije waren minder ma dat heeft paul elstak weer helemaal goedgemaakt !!
Was weer geslaagd, pijn aan mn poten nu maar dat i­­­­s iets goeds Alleen die flesjes waren klote, DA­Y­-MAR, Vin­­ce, Angerfist:bounce: M­aar was weer lekker warm en mn waai­er g­ing gvd ook­ nog eens naar de klote :[ :P
heej het was weer een hard feesjuh alleen was het te warm en al die flesjes op de grond zwaar kut...
nl-partyraiser-nl
goed
Nolz
oldskool :respect:
NOOB SAIBOT (Gucci­wearin­g MTF)
keer een feestje respect voor reanimator,unexist, partyraiser,vizitor en smurf zij hebben de sfeer in de industrialhal echt gemaakt beste moh ooit
Zoww heej wat een feest !!! :bounce::bounce: :D:D
O.­I.­V.­Heipaal aka gaaan veteraan
knalluh het was weer toppie
o:) Koopa Troopa o:)
helemaal super :D hihi geen last van gehad van lange wachtrij :P V.I.P terreur :D echt prima vermaakt beetje jammer dat de rest al zo vroeg naar huis wou:@:( snik snik :(
O:) Sietsj
toppiej feesj tog geweldige sfeer alles toppiej:P
Industrial arena (L) :bounce:
okki ®
heeft iemand miss mn verstand gevonden?? ligt waarschijnlijk bij mn autosleutels.
oldsch­ool:sm­oke:
was vet feest in zaal 3 was het na 4 uur ammel te doen:D klapte er flink op partyraiser
vond het een zeer goed feest, miste alleen me dinnetje.. :flower: super naar me zin gehad in de early rave :bounce: was verreweg de gezelligste zaal, Dana, Pavo en Buzz Fuzz :respect: Geweldig (y) daantje (k) en rutger (y) het was weer gezellig met jullie :D see you next time
P.­R.­ Para Robje
was mega masters feestje man ging daar egt wel goed GESLAAGD FEESTJE
pAniCz
wel geslaagd feessie op de platen na die oversloegen.­ Neophyte en Angerfist --> 1 woord "GRUWELIJK"
PARAPI­ETJUHH­HHHH
tering goed feest
HET WAS EEN SUPER FEEST EN VOLGENDE KEER BEN IK ZEKER WEER VAN DE PARTIJ! :)
Party-girl
ik was ZIEK! :vaag: :bounce: maar wel vette party!
Party4life..
vond de industrial arena ut beste de rest boeide me vrij weinig
Was een goed feest dreunde vet hard en gingen goed los!!!!!! Goed geluid enzo jammer van de ingang:S
HYSTERIA FEEST
Partyrico
goed feest, heb m dankzij de mensen met wie k was super vermaakt!!!
patrizzl
het was zwaar chill en gezellig feest!
Penis
DE SFEER WAS KUT!! MAAR HET WAS WEDEROM EEN BRUUT FEEST!!!! MAAR JONGENS DIT KAN GROTER ER HARDER!!!!!
Pillem
en uh...waar was nosferatu :/
Pim de Kicker
vond t echt kicke, al was ik r nie...! (Y) echt heftig, echt weer n echt MoH feesje... super! kennie zonder
Pimmeke
Was goed te doen daarzo!! lokatie is wel vet!! alleen bestwel verdwaald soms mja was ok stront bezope :) Bavaria nie zo maar in flesjes is wel fijn!!
Pimpel
heb me heel de avond goed vermaakt en er werd vet gedraait maar de masters in Dortmund was beter....
Pit_­Tek aka Terreur
dit was zeker weer eens een geslaagd feessie van moh alleeen tering druk en benauwd maar voor herhaling vatbaar dit is de eerste keer sinds tijden da ik me eigen zo vermaakt heb op moh en jammer da er veel mense nie tegen een douwtje kenne maar daar had ik bij de industriel geen last van gelukkig en ze moeten die klote flesjes afschafe want da is nie te zuipe zo laters
Het was echt een super vet feessie (Y) :vaag:
Powered by the Gods
Was kk bruut maar net effe iets te druk, beveiliging was kut RTC draaide lekker promo ook neophyte voor het eerst ook wel en mja industrial zaal was wel het hards en af ent oe ff lekkere terror erdoor
PRISCILLA.
:woep:
dj producer en unexist was egt knalle gewoon
PsychoGirl
lekker feestje gek
goeie party, alleen zacht geluid, voor de rest super!
R&dy
:bounce: Unexist
R..(L)
was egt super vet vooral paul elstak en j.d.a op t laatst !!!
R/A\W
was echt super ! heb alleen nieuw kaartje moeten kopen andere was verbrand !!
Raimundus (UFE)
Zeer goede editie van MOH!! Volgende keer ben ik er weer bij :yes:
Razende Raapie™
was geslaagd
Real Hardcore Maniac
geweldig gewoon
relaxt
dit feest was weer eens keer super vet! niet meer en niet minder
Remko..!!
MOH Was Goed..Alleen Het Heeft 3 Kwartier Geduurd Voordat ikBinne Was..!!:S Ma Verder Was Het Goeddd:D
Remuz
Super Vet :bounce: feestje Heb bijna de gehele n8 in de Reunion Gestaan, was echter Masterlijk vooral :respect: DJ Weirdo :respect: Volgende Cker weer :>:>
Rick.NL
Zwaaar VETT :bounce: behalve Neophyte + Angerfist Zeer triest :vaag:
Rienos
lekker gedraaid DAY-MAR :respect:
VET MAR KK DRUK NI NORMAAL!
Super Vet Feest alleen jammer van de drukte :(
Echt ZWAAR gestoord. :D
RoyCore
Goed feesje! lekkere muziek :D Partyraiser :respect: /> 1 dikke minpunt die KK rij van 1.5 uur :(
Rstein-Gespuis
Superduur, te lange rij, te weinig ventilatie en te veel mensen erin gepropt :( Vanaf 3uur begon het daarom pas leuk te worden :D. Daarom kan ik het geen goed feest noemen. De DJ's draaide wel zeer goed en hard :D En gelukkig was het na een tijdje al minder druk omdat er zoveel mensen afgevoerd werden door de warmte denk ik ;)
Ruben Vijverberg
Smurf Vizitor :D:D:D kk goud, sla jij efe je computer kapot
Ruud!
Ik heb gruwelijk hard genoten daar..zker heerlijk feest!!
Ruud.
Wat was het tog FUCKING Mooi
Ik had er heel wat van verwacht maar het viel me smerig tegen... drukte en warmte!
Sammieee :woop:
PARTYRAISER :respect: SMURF & VISITOR :respect: Dont Fuck With The Little Ru­­bber Duck :D:D:D Super Feest !! :D
San-e
Zeer goed feest!! :bounce:
Sap Express
ontzettend goed feest :bounce: werd lekker gedraaid en geluid was goed! (y) :D
wat een kinder disco!!
scurdie_­tripkip
was zekers wel een mooi feest maar vond het toch net iets te druk
zeer mooi feest ZWAAR NAAR DE KLOTUH!!
industrial arena was duidelijk het best. heb me goed vermaakt daarzo! alleen de volgende keer mag het wel iets minder druk en geen gezeik over pogo!!
zkrs mooi ook geluid stukke beter.. industrial en reunion was mooiste vond ik..
Sharon.nl
kk kk kk dik
SieSo
enige leuke was manu le malin en dj producer voorderest was t knkrvuil!!
:bounce: superfeest!! :bounce: heb me zeer zeker goed vermaakt:D veel oude bekenden gezien, en maatjes van pf gezien. jongens bedankt. next time zeker weer aanwezig!!!
Smoky
het was geweldig leuk daar echt toppie
sneaky;)
Goed feessie (Y) Alleen erg warm en je brak zowat je enkels over die kutflessies
Snq
Wat een heerlijk feest :D
soooooooo dat was ff dire kwartier KAPOT gaan bij da Produca:respect: voor me brabantse homies: THANX:D
spacel­in:bou­nce:
zaal 3 maakte heel wat goed:)
Spartan Law Online
(Y) feestje.., Destroyer/Producer/Partyraiser Volle Gas Knallen Baas !!
SpeedFuck
Kenkertje vet feesie :bier:
speedmaniak
in een woord PERFECKT
Was zeker vet!:D Was wel jammer dat het zo druk was,kon je niet normaal hakken/stampen in die zalen :vaag:
vette party
stenniss
was wel lachen en idd eten en drinken godse duur maar voor de rest wel vermaakt ;)
Brabanthallen was zkr een betere keus, geluid vond­ ik over het algemeen wel goed, die Industrial zaa­l echt super! Mannen van de avond: Unexist, Par­tyraiser, en Smurf! Toppertje! :respect:
Stuiterbal (L) Marjol­eintje­ee
Heeerlijk feest! wel erg lang wachten om binnen te komen en 1 maal binnen erg warm :S Maar voor de rest was het echt perfect! :respect: MOH :respect:
SURI_­stampertje_­NL
was helemaal geweldig ent geluid ook, was VELE BETER dan in thialf:D
Suus B)
Was goed te doen! (Y) Dana en Gizmo gaven lekkere­ setjes weg. :jaja: De early was zeer zeer lekker!
T!MF
Superfeest!! lekker los gegaan..:bounce: al1 jammer van de prijs voor bier :S
TeKna
Vet feest :bounce: Met zeker een goeie sfeer.....Masters (y)
Terreur Gabber
Echt een Geweldig Feestje :respect: Ging Knetter Hard :bounce:
was knallu
tering goed feesy doe is ff terug spoelen ff over doen en weer de hele nacht hakkuh
Tess. 070
Zooo Masters was echt kk knalluh gek..Helemaal Roemtak Totall Loss!! :xtc:
TeSsSa-102
mooi feesiej :P
Tetterrrr
Mooi feessie:D Veel beter dan thialf:D
the lord of corrado's
hyper bruut heb me tijden niet zo vermaakt
net thuis :P 11:15 :D..was zeer goed feest alleen jammer dat t zo druk en warm was :(
Was himmal d0l jaa ;).. Zeker well.!
Geweldig feestje...lekker dichtbij:D alleen jammer dat de line-up/timetable nie klopte...en waar was Nosferatu?
TJIBBE:bier:
goed feest :yes: al1 jammer van het geluid:( dat kan harderrrrr :P
Tjop - Tjop
prima! prima!! ANGERFIST!!!!!!
Toobjuh
was wel weer een goed feesje sfeer was ook top
goed feestje alleen dat pogo :S en de ingang pfff voor de rest :P:P:P
Was Weer N Mooi BeGaai FeeSje!
Super mooi zoals gewoonlijk :bounce:
Ukkie:­Bounce­:
goed.
echt wel een lijp feesie
Victorie
super feest, alleen even iets te druk....
was een mega vet feestjuh :D:bounce:
zker fijn wauzen feestjuhh :D geluid was verder goed mah de hitte was ech nie normaal daar :S verDER (Y) :D
visje84
gewoon weg lekker knalluh!!!!
Twas Suppuh
viéra
Super lekker feestje. Saampjes met je neefje rondsjouwe. :P is weer es wat anders. :P
VW Motor Sport
eiselijk feestje
waar dan
ketvetpretpakket.vaker :D:D:D:D:D
twas weer super, echt een top feest!!!!
Webmeister
Master
weeken­dcalam­iteite­n
het was echt een keihard knalfeest HIHAAA!!!!
welten
Heerlijk feessie... goeie sfeer, leuk muziekje... wat willen we nog meer??
whouwieeeee vet hoor:D
wendy4­hardst­yle
:banana: het was super :banana:
megaaa
what the f*­ck
super 10x beter al ik had vew8 MOH volgende x weer in de brabanthallen:respect:
WhiteLine [NL]
Mwah hardcore en reunion niet echt mijn smaak maar die in Industrial was zeker tering hard knalle vanaf uurtje of 2 ZALIGE TERROR!!
ej jammer van de keta meeting weinig egte keta fans dus!
Zwaar gemotiveerde knetterparade (Y) Neophyte weer los as usual :P
Kkertjes Goed Feesttt!!!
Vet Feest!!!! Main Stage lekker hard!!! KNALLEN!!! op naar de volgende!!
Yoppie :blinky:
jaaah t was cker een wous feessie :respect: volgende keer weer :D
Heerlijk feest
Was geslaagd! Alleen die hitte niet normaal, en die lampen mogen ze thuis laten godse knipperdingen word je gek van..
Zero-Sub
k*t rij, k*t strobo/s, k*t drugsbeleid --> de een na de ander ko! Maar niettemin zeer de moeite waard ;-)
Zjuul:­bounce­:
zo wel lekker feessie ja... inderdaad zaal 3 deed hethem wel.... jammer van die hitte
kon beter mar was wel leuk
{NL}jo­rdy{NL­}
was een vet feesie dat zeker :bounce: lkkr staan rondstuiteren
geluid was super, vipdek was goed geregelt, twas echt eeen SUPER dol feest!!!! :yes:
was echt een kei vet feest:D zeker goed vermaakt.. wel tering heet ... maar ja boeie.. was top
goed na me zin gehad :jaja:
The Vizitor & Smurff echt knalle jonge SUPER :D:D:D
~HaRdC­oReGir­L~
WANNE GEK ZEG...wat was dit een super vet feest nie te zuinig zeg :bounce:
~tijn~
vet feesje werd goed gedraaid en bavaria bier in flesjes (Y)
~~Andy~~
ik vond deze moh beter dan raise cain
~~ARMIN~~
K K R G E S T O O R D F E E S S I E :bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
¤ Kimm,,*
super feest !! :d
in 1 woord: SUPER!!
© Mafkaasjuh .­ .­ ;­
Het Was Geweldig !! Partyraiser , Smurf En The Vizitor Maakte Het Helemaal (Y)
®on@­ld :devil:
Was een topfeest, heb me uitstekend vermaakt(Y) ,maar jammer dat zo benauwd was. Had het niet willen missen.
MOH op zijn best!! Het was echt een super feest Industrial was echt goed!!!! Volgende keer maar weer in de brabant hallen alleen dan zonder die lange rijen bij de ingang en dat veel te dure bier

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D