Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

beetje erg koud bij de kluisjes maar verder wel vet hard gedraaid alleen de volgende keer ga ik niet meer naar masters in nederland word veelste commercieel allemaal
!!*­ Claudia *!!­
:RESPECT: GOED FEESTJE GEHAD...Drinken was alleen veeeeeel te duur...!! Wel een van me beste feesten tot nu toe..!! :cheer:
Cker Zwaar Mooi Feest
was egt een super feessie!! :respect: flink kunnuh hakkuh; weinig intro gedoe enzo gewoon kei hard gaaaaan!!
joehoe;p Masterlijk! :respect:
heftig feesje
$­undayBlo$$­om
KK vet :D alleen die rij was echt volop kut :S maar goed , het was zeker de moeite waard :D PrOmO super hard!!!
vet
'SVEN!
Het perfecte feest!
ghehe heel vet goed feestje aleen jammer dak op tyd naar huis moest van weege hmm jah
((Sjordy))
was wel vet feesje alleen geluid kon beter en gwoon glaze bier is ook makelijk en goedkoper
(..*­Majestic Predator*..­)
was sker wel leuk feestje, me eigen goed vermaakt:P:D
De vip was één grote grap, maar verder was 't wel bertie :D
(GFC) speedy goes
was weer lache vanavond :bier:
(H) Joury (H)
jah bar en bizar feest daar vlink stampen op de terror en goed knal feest:P
geweldig
was super,, op naar t volgende feest :bounce:
Beetje warm en beetje druk, maar wel lekker feestje!!! :respect: J.D.A. en DJ Paul :respect: lekker laatste uurtje!!! :respect: outblast :respect:
(nl) tepelt­erreur (nl)
SUPER
:bounce: :bounce::bounce: was egt super vet :bounce: :bounce: :bounce:
*­ Annie *­ :cheer:
Vond het veels te warm en te druk :/ geluid was super!!! :D Muziek was ook wel goed! Maar Koen heeft mijn avond toch wel heel erg goed gemaakt (L)
* Natje (L)
Dit was mijn eerste keer Masters, maar ik heb me zeker wel vermaakt.. :D:D Alleen jammer van de dure bonnen, maar ach dat blijf je toch wel houden.. Muziek was (Y) Op naar de volgende keer.. :D
Vond het wel weer een leuk feessie, alleen de rijen bij de ingang waren te lang en op sommige plekken was het te warm...verder (y)
Het was weer een topaaf! jammer dat ik mn voeten op een gegeven moment niet meer zo goed kon verplaatsen ;-)
zeker leuk feestje maar ja zoals al vaker gezegt is geworden NIET MEER DAN LEUK ;)
lekker feestje!! super vermaakt!! al1 btje te warm..
echt geweldig :P
*­H arders­tylesz­*­
goed en zeer vaag :P
*­J e s s i c a.­
kk na ma zin gehad:D(Y)
*Jeroentje*.
Was een Lekker feesiej Alleen beetje Wazig allemaal...:vaag:
*­Linn:b­ounce:
Echt supper!! :bounce:
//\\//\\ [[]]] ||-|| :respect:
MEGA!!!!! :respect:
geweldig
*ReblletjuH*
Heb Me Prima Vermaakt:yes: Was Toppie(Y)
*RisS*
geluid en muziek waren super, verder waren er overal RIJEN :S En wat n hitte
zeer geslaagd feestje :bounce:
ECHT MEGA GAAF! goed vermaakt :D! Zonde dat Angerfist niet beter gedraait heeft..... :nee:
- ROL -
Bruut feestje weer :)
ging der wel op was een mooi feesje
was weer een lache feesje !!!
---Kouter---
Super vet:bier:, Partyraiser en Vizitor(Y) Wel warm e­n d­ruk!
-->Vage Mus<--
vet feest aleen erg warm :d
-=­{NIJNTJUH}=­-
Tering vet feest gek volgende keer weer:P:P
-BoNe-CruSheR-
FUCKIN VET
-Flupke-
in 1 woord VET:D
-kick
:respect:
-NL- kevkuh -NL-
fucking vet feest wir na lange tijd!!! alleen te heet verders kei bruut!!!!!!!!
-Snicky-
Was zeker wel goed, was voor mij eerste keer MOH, Maaar was Top! Tnx Jelle;) Love You
-x Maartje x-
super(Y) :respect: The Vizitor en smurf :respect:
HET WAS EN SUPER VET FEEST
:bounce: Had dit zeker niet verwacht :respect: was goed te doen, geen Thialf meer!
..­::Msz_­Lin::..­
geck!!!!:P
..­°Jacqu­eline°­..­:woep:
..HEET!!!! maar dankzij m'n waaiertje zeker goed vermaakt..:woep:.. masterlijk feestje :cheer:
was echt een gaaf feesie :P en er weerd lekker gedraait
.×.Lausje.×.
:respect: voor de Visitor die z'n scene opdroeg aan Rob!! Het laatste uur was zeker knalluh!! Supervet feestjuh!! :bier: Industrial zaal was (Y)!!!! Keiveel relaxte mensen! Echt 'n bruut feessie!! :vaag:
Vanaf het moment dat Destroyer draaide ging het echt lekker :respect:
party raiser smurf en the visitor waren ceker goed bezig
goed feest was alleen beetje te warm
geweldig genoten, Grrrrrrr zeker sexy feest 100% vol staan hakken te gruwelijk om waar te zijn Grr te Sexy
2fast
lache feesie:P
:://Toop\\::
STAMPUHHHH!!! wel ver weg Den Bosch
::Grietjuh::
helemaal geweldig!!! Volgende x weer denk :bounce:
:beer: Colt
Zeker een lekker feesie vooral de industrial was knetter hard:bounce: alleen het eten en drinken was verrot en het naar binnen komen.....daar was totaal niet over nagedacht....dus een zeer goed feesie....niet geweldig
:bier: ronald :lijn:
was wel kick feessie , alleen de rij van anderhalf uur en stroomstoring bij malu de malin waren minder . voor de rest was het wel chill
was wel een mooi feestje, jammer dat het bijna 1,5 uur duurde voordat ik binnen was en het geluid in de hardcore zaal mocht wel wat harder. Verder was het weer lekker warm binnen. Neophyte was zoals gewoonlijk super, maar Unexist en Partyraiser waren echt het allergruwelijkst :respect:
:bier: We roll dice, life is a gamble¹³
Goed feest, leuke sfeer (y) Voelde me alleen zelf niet zo goed. Klote dat het zo warm en druk was. Veel bekenden helaas niet gezien. En die knipperlichten waren ook nie echt lekker :/ Verder was het bier niet lekker en 3 munten voor 1 biertje :S
Dit was mijn eerste feest en het was echt een top feest heb echt zwaar genoten lekker sfeertje en het geluid was zeker top
:bier:FRAN-HAKKUH-DAN:bier:
was egt geweldigg:D:D hehe hard uit je naatt :bounce: enne smurf :respect: super afsluiter!! (wel 10x bijna me nek gebroke over die kk flessies op de grond:S;)) en die busreis:D50 man terreur bij de benzinepomp :bounce::vaag:
was egt te gaaf.. alleen jammer van het zweten:(
:bier:­rosivi­seren:­bier:
JAH WAS MOOI :D
:bounce: Oma :bounce:
echt helemaal geweldig, ik heb me echt vermaakt... alleen de beveiliging en de hitte waren kut!! maar voor de rest was het echt helemaal geweldig!!!
:bounc­e:Bolu­s:boun­ce:
heb me weer prima vermaakt, beetjuh van de wereld maar dat mag, alleen wat duur zeg die bonne:S voor de rest geweldig, nog gelachen ook op de terugweg wat wil je nog meer:D
:bounc­e:Rick­y:boun­ce:
Zoo dat was me een feesie wel :D
:bounce:vd peej:b­ounce:
het was helemaal geweldig super feeest !!
Was kk vet feest:D Was me eerste Masters maar zeker niet me laaste
:cheer: Mirjam :cheer:
Wat een TOP avond!!! :respect: heb me egt ontz­et­tend vermaakt!!
:cheer: Mirke
geweldige party, Angerfist, Partyraiser super!!
veel te druk...
:devil:B*­tch:devil:
Super feest heb me best vermaakt alleen vond het decoratie niet zo super maar voor de rest (Y)
:devil­:bartj­e:devi­l:
was echt SUPER vet feesje:dalleen sloeg angerfist tege:sen ware de bonnetjes ngal duur:s ma voor de rest super feest :respect:neophyte:respect:ik kan ni wachte tot et volgend feesje
veel te warm, maar wel leuk! (Y)
:facepalm:
Echt een maaasterlijk feest :bounce:
wooooow echt GRUWELIJK!! :bounce: echt relax, rela­x :P Promo, Partyraiser, Paul vs. JDA :respect: jammer dat ik Day-Mar niet helemaal heb gehoord, mr wat ik heb gehoord :respect::respect:
:respe­ct:ste­ef:res­pect: /­
gewoon te gek feest :P
:rot: o0 Weske 0o :rot:
zeer geslaagd feest
IN 1 WOORD: GEWELDIG ECHT WEL VET :d ZKR VOOR HERHALING VATBAAR
toppie feest:yes:lekker gedraaid. outblast:respect: (KLOTE STROBOS:sDAT WEL)
:xtc: Joost :bier: Ketacrew :vaag:
Was weer super vet! Early rave zaal was echt goed! Heb me best vermaakt met melissa :D :hug:(K)
het was weer top :D:P
:Yes: Stam(p)Gast :Yes:
Gruwelijk en idd Paul vs JDA :respect: :bounce: :yes:
Helemaal geweldig dit feest vooral JDA vs Paul ware goed:|
super feesje!! :respect:
;)Chris ;)
Dat wachten in die rij hallo zeg , maar voor de rest wel een vet feest
;­)nissan boy;­)
egt in 1 woordt geweldig op naar de volgende
<Noise is my Message>
Manu Le Malin, Reanimator, Destroyer, The DJ Producer, Partyraiser in 1 woord GEWELDIG!!!!!!!!!
>>>M@­u®it$­<<<
www.ieder1 van de kaart.nl :D
supergaaf feest. kleine tegenvaller was de drukte en de warmte. maar de muziek en de sfeer maakte het zeker goed. toppertje
Superfeessie!!!! ok slechts 2e Masters in mn leven, maar ik vond ut geweldig :):)
?!?!?
leuke feestje maar ook niet meer dan dat!!!
het was warm maar wel een lekker feesje :respect: Dj Angerfist :respect:
[ Ran-Dee ]
Was vet feest en vooral een vette locatie met goed geluid! :bounce: Jammer van de hitte en de prijzen.. verder was de Industrial zaal het beste.. alleen maar daar gestaan :bounce:
[077] Reneetjuhh
was super vooral industrial zaal yeah.. wel kut heet en kut druk.. en veel wawa's ma verder echt GEWELDIG!
[A.­V.­I]Artcore Gangsta
eerste feest en helemaal van de wereld ik ben alles weer vergeten maar ik weet wel dat het kk bruut was en ik naar meer MOH feesten gaat:P
[A]nne(f)
Helemaal geweldig:D
[AC] System Failure [ACFDR] :bier:
Was zkr wel een betere MOH..Goei Bier, wel duur..beetje warm toch wel..maar verder echt vet, enne Vizitor :respect: Eerste nr opgedragen aan Rob, mooiste moment van de avond (Y)
[Antje Terreur](6)
was echt een goed feest!
Joa joa, Vlindertjes aanwezig heb me eige goe vermaakt :D // :respect: Vince, altijd de meester oppe feestje :yes: :respect:
[Eelco}
:respect: Partyraiser:respect: en 1,2 en klap en stap, en 1, 2 en klap en stap en klap en Draai . :respect:
[EGN]_­NL-BRAIND­ESTRUC­TOR-NL_­[EGN]
het was echt wel weere relaxt alleen jammers dat is al weere voorbij is :( naja volgende keer ben ik er weer bij :D:D:D
[G@BB€R]JaHa
't was een zeer geslaagd, vet mooi feessie... ('n Veel Betere locatie en beter geregeld als thialf!!)... is echt wel beter als je VIP kaartjes hebt!! vip was wel mooi
[H4L] Hardcore Hooligan [H4L]
ja het was een ruig feestje maar was wel harstikke warm binnen dat was wel klote
[J]ohn
Was echt een geweldig feestje:D zekers de moeite waard!!!
:respect: :respect:
[NL] stefke [NL]
egt een super feest!! goed geluid lekkere line up :D
[NL] † Reldel Lucky 13 † [NL]
Supper geil feesie! :respect:
Superrrrrrrr:xtc:
[NL]ka­ttukar­jantju­h[NL]
zkkr een super feest partyraiser stal de show weer eens zkkr super gedraait partyraiser toppie
[NL]sland_­super_­gabbers[NL]
zeer goed
[NL]Un­iTeD[N­L]
tjah, wa kan ik ervan zegge? WA EEN VET FEEST!
het was super gaaf lekker los gegaan:D
zeer klote goed feest maar net te druk
beetje tegenvaller
Neophyte Angerfist :top: :bounce:
begin was zwaar bagger maar later viel t wel mee en muziek mog wel wat harder
]x[
Eindelijk weer een beetje volume wat er bij de naam van het feest hoort :) Ut was gezellie :)
was zeker weer een vette MOH:d:d mooi man:P
goed feestje!!! :respect: alleen beetjee te druk majaa!!
Neophyte was beste van de avond.... Had me goed kunnen uitleven...:D
heftig
angela* »
Super Feessie :D .. Drankprijzen & regeling bij ingang was wel KUT ..maar verder gOeie sets :bounce:
Antonio Banderas Vargas
WAZIGE FEEST MAN!!!whahaha Eerste grote feest mar wel de beste!!!iedereen bekand wazig man!!die wijve mochte van mij wel wa langer doorgaan op de podium En de meiske nog R.I.P. dol in mijn bol....................
Appie :[
ja wel mooi feest.. alleen ze kunnen beter niet meer van die klote flesjes gebruike :no:
Ara:bye:
echt super het enigste minpuntje wat ik kan bedenken is dat endymion er niet was
Armyoftwodj
zeer goed op de entree na!!!!
Lars en Panic lieten de Energiehallen tijd weer herleven!!!!!!! WAS ECH WEL VET HEFTIG!!!
B
Was me eerste groote feest maar het was direct mega :bounce:
b) sender
egt een lkkr feessie :yes:
was kkdol
B@rbiegirl
:respect: NeoPhyte, Angerfist, JDA & Paul :respect:
BALLETJE AKA DJ BASEKILLER
jazeker was toppie alleen paar kleine minpuntjes maar voor de rest prima vermaakt zeker wel:bounce:
Bart---
wow was echt een vet feest zeker goed gedraaid heb me prima vermaakt
de tering was echt vet ben nu nog steeds bij aan komen en tjapke gaat het
Bels-Geak
jaa zeker zwaar vet feest
Ben_Wazug
was men eerste feest en kijk al uit naar 11 maart outblast :D
GRUWELIJK inderdaad !! Mijn eerste Masters .. maar zeker niet de laatste !! Early zaal was zwaaaaaar top :P
BENSCHOPSE GABBER
super feest overal werd er erg goed gedraaid met e­en zeer goede platenkeus van de dj's :respect: PA­RTYRAISER :respect: NEGATIVE A :respect:
BiianCa || Biitchie
Ik was er jammer genoeg niet :O
de ingang was klote maar het feest was ech goed superrrrrrrrrrr
Bil
cker dol feestje :bounce: en angerfist, partyraiser en JDA hebben de avond perfect gemaakt :) jammer van dure bonne en lange rije idd
bitchje
het was echt een superrrrrrrrrrrrrrrrrr feest en knallen gewoon
Blitze Fritz
was te doen maar zo fockin druk Promo was echt de man & neophyte :respect: En angerfist was zo zwak hij probeerde het volgens mij nie eens te mixe en triest maar voorde rest voor een moh was het geluid een keer goed en licht en show was ook super
BNI-AnnEs
hehe was echt wel lache jaa!! :)
leuk feesie, terror zaal was uber, in de chill out op de drugs info stand laatste uurtje uitgegaard :D
Jah was super gaaf feestje jammer voor t lange wachte bij de ingang maja...
boldstyle
zero tolerance zelfs geen joint
MOH goed te doen deze keer! :bier: partyraiser :respect:
Br!­L Zonder Br!­L
jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
Brain Insane
Knalfeest!! vette locatie, goed geluid, alleen bier mag goedkoper de volgende keer :S VINCE :respect: Industrial Area was ook goeie :P
Bram1985
Loopfeestje :D ook leuk op z'n tijd met zoveel bekenden !!
Breda-Mike
een moh van 3 keer niks :no:
Bris
VETHEID :D whoeiiii was egt wel relaxt feestje.. jammer van de drukte in het begin :(
Heb zeer genoten van het optreden van de jongen die het rechterkant van het podium in de hardcorezaal opgeklommen was en de show steelde in zijn eentje....helemaal uit zijn kneiter en een echte gangmaker...wel jammer dat de security hem ervan af haalde...iedereen heeft een staande ovatie gegeven voor deze man :respect: en gaf hem achteraf nog een zwaar applaus voor zijn optreden (y) en heb nog pinguins zien lopen...maar wist niet of iemand anders ze ook zocht :S...ben ook ondertussen aardig geflikkerd :x
Brutal-Bass
MOH was SUPER :respect: Partyraiser :bounce: hoofdzaal viel beetje tegen>geluid was niet al te hard.voor de rest(y)(y)(y):bounce:
Burn™
was zeker wel een vet feest
Was echt een knalluh feestje...zeer geslaagd...Op naar de volgende masters
Buzzy (L) Lynn..­
Ik vond het echt helemaal goed! weer een succesvolle MoH!
het was echt KK relaxt waneer is devolgende:P
Ce-sealtje
Heb me zeker goed vermaakt.. :lijn: :lijn: :lijn: Beetje warm alleen
channieke
was wel zowww vetttt volgende x gaan we cker weer en hopelijk is het dan ook in de brabanthallen lekker dichtbij voor ons
Eerst ff :respect: voor de Visitor die zijn set opdroeg aan Rob!! Super feestje, een uur en 3 kwartier in de rij staan was wel belachelijk voor zo'n lokatie maar het was et zeker waard! Goed geluid, goeie sfeer, leuke mensen, leuke lokatie, een beetje warm en een beetje druk maar in de Industrial was et perfect!! (Y)
Charly da silva
ckrs een leuk feesie after was ook lagge :jaja:
Veels te drukke rij, veels te warm, veels te druk, drinke was te duur :jaja: en in de main werd je para van die idiote knipperlichten. dus ja. KUT FEEST :)
Chrisiets
De indus zaal was ckkr het gekste, Partyraiser maakte er helemaal een gekkehuis van:P
TOPFEEST :D heb ma n kwartier in de hardcore zaal gestaan.. :respect:INDUSTRIAL ZAAL:respect:
Cntr7
Vette shit in de Industrial Arena :jaja:
Cor.S
was wel een geinig feestje..... jongens wat was het gezellig...:D we gaan snel weer vissen he:D
Cowboy1985
Woeiiiiiiii, wat een feest :bounce:. Was echt super :D. Smurf, Destroyer, Vizitor (Y)
D-Check
KEIHARD
d-generation-x
ik geloof dat er knop met bass op een mengpaneel zit die waren ze blijkbaar vergeten aan te zetten dus kortom zwaar naatje dus
Zeker een Moooi Feessie!! :yes: Heb me zeker Goed vermaakt vanavond!(y)
D3my :woepwoep:
goeie muziek, lelijk decor, veel te warm maar wel blij datk nie in die kk rij heb hoeven staan wachten.
Daab
muziek was zeer goed! Maar wat een slechte organisatie zeg! Daarom vond ik het een goed feest en niet zeer goed een amateuristische 'underground' feest voor een nie echt een 'underground' prijs!
Heb niet veel gezien opt podium ofzo.. Maar heb wel weer een geweldige avond gehad:D xxx
was zeker goed feesie aleen dat klote bier volgende keer beter bier en de prijs vondt ik ook wel een beetje te
De FEESTFee B)
was zkrs vet :D blij dat ik neophyte heb gezien in alle vaagheid :D
De party-schranzer
jammer dat ik toen nog niet wist wat industrial was
Defecit
geen woorden voor zo geweldig
Den Boudy
Gas Derop Gek!!!!
Den Old:P
het was een mooi feessie!!airco mag wat beter geregeld worden ja
BAM BAM BAM JAAAAA JAHAAAAAA
Super gewoon :bounce:
der Clown
super feestje flink ligge stampe in main area:D
vettee party waaaaaaaassssssssssssaaaaaa
Geweldig.........alleen het w8ten in het begin maar dat is al goedgemaakt...enne mag vaker in den bosch hoeven we niet zo ver......
DICKY :cheer:
Eindelijk beter geluid:) Beter dat ik VIP was, lkker niet in die rij gestaan! Verder een Super feest :woep:
ECHT SUPER VOLGEND JAAR WEER!!!!
DJ Catastrophy
het feest zelf was zwaar kut !!! maar heb me zeker wel vermaakt, veel bekenden gezien :D
DJ ISOLATER
:bier:terror zaaltje was goed te doen ma die oldskool moguuhh ze wel afschaffen :bier:
Het begon leuk, maar rond 5 uur werd het toch een beetje suf hoor...
DJ NYRO aka Hardco­retoth­ebone8­2
was gewoon een super feest mag wel vaker op deze locaktie
deze masters was gwoon bruut!!!:D:D
DJ-X
MoH :respect:  1ste keer :D maar was wel Geweldig :jaja:  (alleen jammer van die kut hitte :vaag: )
doarhakkuh
fantastisch feest
Dodewaard maniac
Was zeker wel een geslaagd feest. Maar beetje onnodig dat The Vizitor die computer aan gort sloeg ;-) Samen met de Smurf zeker een goed einde van het feest. Al waren die flesjes echt klote. Constant opletten, dat je niet op je muil ging
Terror zal ws relax sfeertje(H)
Super naar mijn zin gehad:vaag: maar alleen een beetje heet in de hardcore zaal(main) en de ingang was te klein je moest wachten om er in en of uit te komen respect voor DJ Paul en Vince
was een zeer geslaagd feestje!! heb me wel vermaakt. manu :respect:
Dweebso
zeer gaaf feestje !!!
superwarm, me eige de tering gezweet.. maar wel superfeestje! :D alleen jammer da we vroeger naar huis gingen, ik wilde nog niet!!! :(
Eddie-Loco
kheb me goed vermaakt, goed feestje
eendje :)
kep me zeer vermaakt:D
Eilram.
Veel te heet! :o Maar wel goede locatie (Y) Enne.. Bier was inderdaad erg duur! :x Verder wel relaxt :D
het was echt super vet! vooral met Eef
Ellewimf
Kk vet feest!!!
Eva
TOP FEEST!!!!!
Evil Bert
Poemdulle manne!!! Deze editie in NL was te gek!! VIP-rules :respect: Alleen jammer dat de avond zo snel voorbij was :S :no: Maar was egt te Dull :bounce: :respect:
Extrem­estyle­s
Alleen maar goed door de 3de zaal
Feng Shui
goeie sfeer lekker knalle!!
zwaar kut, zo lang w8ten voor de ingang,khad al pijn in me pote voorda ik binne was man pff
fleurtje v b
was zwaar laache feest!! heb er van genote!
FLIERE­FLUITE­R.­NL
super!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fly On The Wings Of Love
geweldig uit me dak gegaan:D
was leuwk feest ook omdat het me eerste was maar toch top :respect: en drukte.. en idd nadeel zijn die flesje lkker handig voor inknijpen maar ga er op staan en je breekt je poten maja..
Foltergeist
top feest, in 1 woord geweldig :D
ForzaHelmond
Masterlijk
frankygoes2
echt gezellig feest! geluid was goed! en de sfeer ­­was ook goed! partyraiser :respect:
Angerfist was echt te goed, verder wel redelijk lomp!! Volume Hardcorezaal viel alleen op en neer. Verder goed te doen dus
Lekker feessie!! Goed geluid.. Alleen iets te warm in de main.. Verder lekker ge:bounce:
G-NiLES
hmmm veel te lang wachten aan het begin, maar het was de moeite waard!! de early en de main waren vetI ben ook nergens anders geweest (A) )
G.­I.­A.­lange_­gek
was gewoon in 1woord SUPER.... Hardcore Arena met neophyte,paul en promo was echt geweldig:bounce:....en Reunion Arena was echt helemaal geweldig het was gewoon SUPER...de sfeer was ook echt toppie en veel bekenden weer gezien......
Echt een MEGA VET feestje.... Day-Mar :respect: Meesterlijk setje
moet ik echt een menig geven :P echt het was een SUPER FEEST volgend jaar weer maar dan duitsland
VETJES
Gabber­Pinda4­Life
Was wel ok heb me goed vermaakt:D Neophyte:respect: Warmte was minder:( En het drinken was best duur:[ Geluid was wisselvallig:vaag: En midden in de set van promo opeens het geluid opengedraaid. Beetje laat rond 3 uur:S Maar geluid was toen(Y)
te druk
Geschi­edenis :respect:
BAGGERFEEST,Allemaal Kleine Kinderen,Warm,Duur,Klote flessies,lange rij bij ingang, etc,etc,etc.:frusty: NOOIT MEER MOH :nee:
Ghadies!
Was wel Lache Jha :)
:bounce: twas MASTERZ :bounce:
Gilz
:respect: Producer :respect:
Gods Unwanted.­be
GEWELDIG!!!! Zeker Neophyte!!!! J.D.A. & Paul Elstak op het einde, Fantastish gewoon!!!! Jammer dat het op het einde zo ineens was afgelopen echt ineens ram stil... kon nog lang genoeg blijven doorgaan
Good Karma
1e keer MOH voor mij, ik vond het vééééét
heb me goed vermaakt god wat was ik de weg kwijt:(
Grundahl
MEESTERLIJK! Destroyer, stormtrooper, manu, smurf vs vizitor :respect: :bier:
:D Dik vet klarinet! :| ][ :doetiwoep::woeptidoe:
H4L-speedy-h4L
zekker geslaagd alleeen die entree :(
h4l?
lekker feesie hoor :D :P
H4L^Gracht^
Super vet feest van MoH alweer!1! :p
het was een super vet feest.... we waren er een van de eerste en nog moesten we een uur wachten tot we binnen waren... dat is zekers een min punt
was wel een leuk feestje....uitschieters waren predator en destroyer:kwijl:...maar voor de rest was het geld niet waard...:jaja:
hardcore to the bone 2
was echt een top lokatie heel groot en er werd goed hard gedraait!!
Hardcore vs terror grunn!!!­
Superrrrrr
Hardcore Yourd
Snoeiharde Hardcore echt een knetter feest knallen en beuken als een gek
Hardcore-Limmuh
was een SUPPER feesie!! JAMMER van die bierflesjes op de grond je ging bijna elke keer op je bek als je er opstapte!!
hardcore_­limburg16
was egt geweldig feestje
HardCoreFem
Super, wat een heerlijk geluid :bounce: Heb me weer prima vermaakt :D
harde-bass
Boem knal dat was masters al!!!! wat een heerlijk geluidje produceerden de DJ´s daar :bounce: jammer dat het zo koud was in de zaal.. gelukkig na was acrobatische bewegingen was het temperatuurtje goed te doen:P:P (warm)
Hazinh0
Wat een klote feest. Te druk en het was echt fucki­ng benauwd en ik werd ook gestoord van dat knipper­licht.:S Verder werd er wel redelijk gedraaid met als hoogtepunt Neophyte :yes:
was gvd een kei goedfeest kon wel 1 week er blijve zo vet was ut:D
Een nacht om NOOIT meer te vergeten:P
Hellfire
:respect: Neophyte, RTC, Paul, JDA, Stunned Guys en Tommyknocker!
echt een super vet feest motte we vaker hebbe
methurs feest ging goed
Herrie­schopp­ert
op de plee na was het super op naar de volgende keer (y)
Hie
Zaal 3! Zaal3! man man wat werd daar gas gegeven! alle dj's topset gedraaid :D
Hobbykip
Slecht georganiseerd met wachtrijen en hitte maar het feest zelf was goed te doen.
hofstede_j
super feest :)
hollee­der:bo­unce:
was wel weer oldschool. grote zaal was kut, maar early was zekers mooi RTC en bass D ware egt meester bezig
Hoogersss
Voor mij de eerste Mastersss en zeker voor herhaling vatbaar :P :respect:
HouseQ :bounce:
begon slecht maar eindigde super :bounce: jammer van dat lange wachten in het begin!
Masters wat dit keer goed geslaagd.. jammer dat je zo lang moest wachten bij de ingang :/ maar geluid werd beter later op de avond! het was gezellig !!
Ielse!­:cheer:
SUPERVET!!!
:respect: heb me op en top vermaakt heb alleen maar blije mensen gezien:D :yes: (y)(y)(y)
Irusjuh
Het was mijn eerste MOH:D...en meteen ook een super goeie masters(Y)
helemaal SUPER
zeer goed
Jappiee
ik vond het echt super, me eerste grote feest en dan zo 1, alles was egt goed vooral de sfeer en de muziek
gaaf man:D
Jcky-O
zeer goed
JeffuS
Super vermaakt (Y) Vond intree wel mee vallen was ong binne 20 min binne :P:D
Jennifer!
Rijen waren inderdaad lang.. en stonden ook nog eens in de verkeerde rij :/ Maar was echt kicken feest !! Goed vermaakt... :jaja:
Jeroen-O
was gewoon kk doll
Jeroen.Hc
Was wel relaxed. Alleen beetje problemen met het Openbaar vervoer dat er amper was. Feestje opzich was goed te doen.
JeroentjeW
SUPER feest. Early rave zaal was mega vet. MC RAW haha wat een gek. geluid was super dus prima vermaakt
jewst
super
Jaaa Super :respect: Tommyknocker & Outblast (y)
Ik ga liever naar Nightmare. Op MOH liepen echt veel jonkies rond. tWas ook veels te warm en te druk. Muziek ging nog wel...maar ook niet echt toppie!
JorDaantje
Dik feest :respect: UNEXIST :respect:
Josse
mooi feestje hoor! Smurf en Vizitor:D
Mwuuh... TE lang wachten bij binnen komen, TE heet, TE druk, TE duur zuipen..... maar verder wel goeoed vermaakt :P OLA!? g.h.b.o. :D
K.A.L.E.
vette ruime locatie, vette zware bass maar wel behoorlijk duur drinken.... mag van mij wel weer daar! :lijn:
Kaycie
geweldig feest maar lange wachtijd ingang
werd kei gek van die knipperlichte bove in de mainzaal.. ook een beetje jammer ware de duizende mense die afgevoerd werde... :S verder was 't of te heet of te koud en ze hadde er iets meer 'n show van moge make... maar ondanks alles wel een super feestje!!
KeesBeezZ (KSBZ-ReKordZ)
!!!!!!!!!!NOOIT MEER DIE HARDE GORE BAVARIA FLESSIES!!!!!!!!!!!
echt he :9
Kimmutjuhh
Hitte Drukte.. maar verder heb ik me GOED vermaakt:D:D
Knits
Geniaal feest. Erg warm en druk maar geluid was geniaal. Bass-D, Neophyte, Tieum, D-Spirit, Day-már, Unexist... Was weer dik! :D
L!N
:bounce::bounce::bounce:Zoooo was mie vet! :kwijl: Vooral de early rave :respect: Bass D :respect:
LaNgE..­StAmPeR
Early rave was knallen geblazen ouwe :jaja:
Eerst gewerkt en dan nog lekker zelf de zaal in om te :bounce: ! :D Was zeker leuk!
Leeuwa­rderTe­RRoR a.­k.­a P3Pkabouter
was wel leuk feestjuhh :D :bounce: alleen een paar van die sukkels die men petje PROBEEREN te stelen! ze konden er zelf nie een betalen zeker stelletje #$^&*@#$%
leijtuh
geweldig
vondt het na het feest veel vetter:vaag: :lol: :lijn:
Lente
super
was super!! heb me goed vermaakt.. was toppie :respect:
Leonske
Geweldig
was een leuk feesie :D (Y)
Liekje1981
Feestje was (y), lekker PARTY - PICS gemaakt in me standje van DANCE TOOLS. Me collega's waren top. En Eric we maken een goed team :yes: Lekker naar NEOPHYTE geweest (K) voor Danny :bloos: en volgende zekers weer. Leuke mensen ontmoet op me standje en iedereen was relaxt. Gewoon TOP en lekker kunnen :bounce: (K) voor iedereen die ik ken
Jaaaa mensen, was helemaal super, heb net de dvd en ik sta erop;)
Liesje
Ik heb er maar 1 woord voor IJSELIJK!! heb me zeer goed vermaakt!! Gezellig ook :D
Linda:cheer:
nou wat een feest zeg.. aan het begin d8 ik GADVER nationale doodkijkwedstrijd.. en helemaal geen sfeer.. maar dat kwam helemaal goed.. het werd een super feest :respect: dana :respect:+ :respect:bass D:respect: +:respect: predator :respect
Lindsey1987
prachtig feesie, staan hakkuh als een beer!
Little-J
Zeker een chill avondje gehad :bier: Sfeer was te doen... En geluid was (Y)
Looo
zeer goed
M.O.B.
(Y) Feest (Y) Pics Komen Op: >-----> WWW.TERRORKLAN.NL <-----<
Maik A.­K.­A Ento
megaa feest:P:d
Vet van de pret . maar wat een drukte bij die ingang
ja was van de kaart en weet er weinig nog van maar heb me zwaar vermaakt
Mama van Jaylano &­ Chalina(L)
was wel heftig:lijn:
Mama van Quinty (L)
Smurf & The Vizitorn waren echt Super en het geluid was ook super...Moet zeggen dat de sfeer relex was :D
supergaaf
Manic D ©
viel tegen. 2 uur in de rij gestaan GVD. Dit is niet meer de MOH die ik ken.
Marilicious
lekker gedraaid was er wel warm en dat flits licht mag wel uit:)
Zekers weten dat het een Bruut feest was :D volgend jaar weer gek :D
Marissie...
Was lekkker feesieee Hakke als een mallle
Mark_nmgn
beetje veel te heet binnen en 1,5 uur in de rij gestaan, maar ondanks dat toch een vet feest gehad!!
Masha....(k)
superfeesie!supersfeer(Y) heb het super naar me zin gehad:jaja: alleen de drukte en warmte was wat minder.....
Matthijs
was echt n vet feest :) leukere sfeer dan ik had verwacht en r werd lekker gedraaid :)
Mental Power
kk vet feessag :vaag:
Mevr0u­wtjuhK­0pfzie­k
cker wel vet feest:D Partyraiser draaide weer masterlijk
Michael - Nijmegen - Stippel
heb me wel vermaakt !!
Industrial zaaltje :kwijl: Op een gegeven moment had ik t wel gehad daar: Te warm, druk en duur :)
supergaaf feestjeee:D
Miguel..
was wel grappig feest.. maar om 5 uur had ik het dan ook echt gehad!
Mike' D
Ik vond het een masterlijk feesie (Y) :respect: 2 Tommyknocker, Partyraiser, Day-Mar :jaja:
klote dat t zo warm was maar verder een super feest gehad met mn pop (L)
Miss Fixet
geweldig
Mensen bedankt! Het was echt een super feestje! Dikke (K)
Missy Butterfly
Aaw Niet Zo Zeuren Over De Warmte Dat Kan Je Verwachten Op Een Feest (L)PROMO(L)!!:dGE-WEL-DIG Feestje
Het was een zeer goed feest vond ik !!! Ik ben meerdere malen lekker los gegaan en ervan genoten. Vooral bij Partyraiser die echt super draaide. De biertjes waren mij te duur voor het mooie en het geluid was niet echt sterk aanwezig. Als ik een zaal binnen kom lopen wil ik gewoon geconfronteerd worden met de harde sound dat hardcore heet en niet een geluidsterkte van lik me reet. Okee mabey till next time.
gewoon 1 woord SUPER HAMSTER FEEST o dat zijn er 3
Mitchel :bounce:
Zker zwaar dol feestje! k heb me zeer !!KOSTELIJK!! vermaakt !
dit was echt te geweldig, de Industrail Area was echt te fucking top, Producer,Unexist,Partyraiser en Vizitor+Smurf te kicken, Tommynknocker vs Outblast was ook goed :respect: echt een top feest!
Ondanks de :@ start die ik maakte toch toppie naar m'n zin gehad(Y) en d'r is altijd wat om over te zeiken, deze x vooral de warmte en de drukte weer! :bounce:
MR PIERRE
zo bruut feesie echt super vermaakt
was zeker een bruut feestje lekkerrr warm optreden van RTC was super helemaal losgaan keihard beuken super super super WHHAAA
MR. GRUMPY
stelletje sukkels mij krijgen jullie nie weg :P onkruid vergaat gewoon nie :no:
Vond het echt weer zwaar relaxed!! :respect:Unexis­­t:respect: maar man vd avond -> PARTYRAISER, godgodgod wat kan die kerel draaien:D 2 kleine minpuntjes -> De hitte en ­het bier, ba­varia is echt niet te vreten:P
Dikke shit!! :respect:
MrWhite
chill!!!!
muiderberg de gakste
ik vond het wel ok
Super feest! alleen 2 dingen te warm in pres! en drinken duurr XD
Neel billestreel
bruud:D
NeoNiMioN
Beter kon gewoon niet!!!
neophyte hardcore
cker weer lekker goed dicht bij volgend jaar weer
was een mega avondje en net als de mede hoorenaar segt Scalp M Bierflesjes Never nooit meer breekt egt je nek voor de rest super
Nevz
SUPER!!! Promo & The Destroyer waren de mannen die de avond maakten! rij in het begin was even wat minder maar toen we binnen waren in een woord: Geweldig
snoeifeest
Nicobo
Inderdaad té lange rij.. Ik miste de zitplaatsen.. Maar ik heb me goed vermaakt ;) :bounce:
Was Super Feesje!!!! (Y)
Nilio
Mega vet feest!! Promo was gruwelijk!!
super geweldig!!
NL_­hardco­retrut­je_­NL
SUPPER FEEST volgende keer nii meer van die kk fles doen voor de rest was het egt super ,, :respect: ANGERFIST :respect:
o:) Koopa Troopa o:)
helemaal super :D hihi geen last van gehad van lange wachtrij :P V.I.P terreur :D echt prima vermaakt beetje jammer dat de rest al zo vroeg naar huis wou:@:( snik snik :(
Heb me onwijs vermaakt samen met mijn moppie (L) alleen een beetje jammer van die buschauffeurs die te laat waren dat was wel wat minder....
Echt een kk mooi feest!! Volgend jaar weer :D
Industrial arena (L) :bounce:
oldsch­ool:sm­oke:
was vet feest in zaal 3 was het na 4 uur ammel te doen:D klapte er flink op partyraiser
Oldstyler
Vetter dan vet, veel bekenden en een FHC shirt die daar rondliep.:PHamsteruhh.miste wel iets ;)
Ome Jelmo TS
Tja geluid was vet, locatie is ook goed, maar was te warm en te druk en was de kleuterklas soms op school reis of zo?????
OPHEMERT IS GVD HET HARDSTE
goed feest lekker gestampt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
te warm en te druk
pAniCz
wel geslaagd feessie op de platen na die oversloegen.­ Neophyte en Angerfist --> 1 woord "GRUWELIJK"
parakiet (L) Aukje
SUPEEEEEEER FEESTalleen te veel mensenas je der zo­n 3000 man minder zou doen zou het beter te harden zijn maar verder alles top
Partyrico
goed feest, heb m dankzij de mensen met wie k was super vermaakt!!!
Patrick _
Ja geweldig ik hoorde het zelfs in leeuwarden
Penis
DE SFEER WAS KUT!! MAAR HET WAS WEDEROM EEN BRUUT FEEST!!!! MAAR JONGENS DIT KAN GROTER ER HARDER!!!!!
Peters
Geluid ging goed!! :) Vet!! een geslaagd masters!!!
Pimpel
heb me heel de avond goed vermaakt en er werd vet gedraait maar de masters in Dortmund was beter....
Pindaklaatst
Was echt een top feessie (Y) Heel de avond geknalt :bounce:
ze draaide goed alleen het binnenkomen en de wc was echt slecht bedacht. dit hadden ze beter kunnen doen!!!!!!!!!!!!
Was wel weer goed te doen :P geluid was niet echt denderend maar wel oke :D
poupoulossos
Was wel ok, maar had er meer (early rave) van verwacht.....ik bedoel terror (RTC) in the Reunion Area :S het was duidelijk niet zo vet als bvb THE HISTORY OF HARDCORE :no: maar ok genoeg bekende koppen weer gezien in my hometown dus wel ok
Powered by the Gods
Was kk bruut maar net effe iets te druk, beveiliging was kut RTC draaide lekker promo ook neophyte voor het eerst ook wel en mja industrial zaal was wel het hards en af ent oe ff lekkere terror erdoor
Wat een feest zeg :D er werd echt goed gedraaid! vooral in de reunion zaal :bounce: ckrs geslaagd!! :D
PsychoGirl
lekker feestje gek
goeie party, alleen zacht geluid, voor de rest super!
QMaster
was weer geslaagd!! werd goed gedraaid zeg poepoe
R&dy
:bounce: Unexist
R..(L)
was egt super vet vooral paul elstak en j.d.a op t laatst !!!
nou geweldig
R/A\W
was echt super ! heb alleen nieuw kaartje moeten kopen andere was verbrand !!
Ralph Tra
zwaar kut 2 uur binnen geweest en toen eruit gevlikkert:P:P:P
Rammi
Wat een Feest!! Zeker genoten!! PARTYRAISER!! :D zeker man van de avond!!
Ravenstein Hardcore
de wachtrij was veel te lang en het was net iets te druk voor de rest een goed feest :bounce:
Raving Roeie
Het was zeker een vet feestje! Naaierij met bonnen kopen :P, early en industrial (Y) EGT VETJES!
KUDELS ZOOITJE TERREUR!!!! WAS ZEKER GAAAN :bounce:
Real Hardcore Maniac
geweldig gewoon
was een zeer goed feestje heerlijke lokatie iets minder de flesje maar het bier smaakt in ieder geval wel volgende keer zeker weer neophyte :respect:
Repeltakje
knettergek daarbinnen!!compleet uit mn plaat gegaan
Verss feestje :respect: Werd lekker gedraaid, alleen te warm & te lange rijen! Heb me verder prima vermaakt! :bounce:
Ricooow!
geweldig
KUT UITSMIJTERS
Roed/­Wit-Mestreech
Lekker feestje!!
RogXS
muziek Top goede bass beter als de Reverze, Maar om 5 uur was ik dood
rolf maiskolf
was heet en druk verder super gaaf ,snoeihard gestuiterd
leuk feesie:D The Vizitor is gek:D:D hahaha Partyraiser :respect:
MoH heeft zijn naam weer omhoog gehaald bij mij! Superfeest! :respect:
Rosio
Wij hebben het geweldig naar ons zin gehad! :D Iedereen draaide goed! Wat had Partyraiser een geluid in die Industrial Arena! :o Paultje en J.D.A. sloten lekker af! :D
toppert heb vet me nikies stukgehakt en smurf was ook weer van de partij het laatste uurtjuh wAS VET RAMME!8)
was een super vet feest
Ruud!
Ik heb gruwelijk hard genoten daar..zker heerlijk feest!!
mega he zjwame
Sammieee :woop:
PARTYRAISER :respect: SMURF & VISITOR :respect: Dont Fuck With The Little Ru­­bber Duck :D:D:D Super Feest !! :D
SDK
zeker wel kikke..!! 1 van de betere MOH's :P en TNX rietje.. ;) traditie in ere hersteld.. :D:yes:
Sebastiaan :doeti­ewoop:
Was egt kk vet gister!! werd lkkr hard gedraait.. vooral angerfist draaide goed(Y) egt super feest!!
was weer helemaal wousz, wel van alles kwijtgraakt mrja...
was super, op 1 dikke grote misser na, want dark raver en Gizmo hebben ECHT wel eens veeeeel beter gedraaid dan dit, was ronduit het sechtste wat ik heb gehoort, voor de rest vond ik het toppie:P
industrial arena was duidelijk het best. heb me goed vermaakt daarzo! alleen de volgende keer mag het wel iets minder druk en geen gezeik over pogo!!
sexy blue eyes
moest ff me draai vinden, maar toen ik hem eenmaal gevonden had........ :bounce:
SieSo
enige leuke was manu le malin en dj producer voorderest was t knkrvuil!!
Simonhaha
Ik vond het niet zo warm hoor.. Super Feest!
Sjeenus
feest was gewoon supers :D reunion arena had mooie licht effecten en lekkere rag muziek, zeker vermaakt :D enne je kon gewoon naar kluisjesruimte toe en dara was het lekker koel dus daarover niet te zeuren (y) ;)
SjefQe
t is da t thuiswedstrijd want t was un kutfeest
Slome :vaag:
Warm en druk maar goed geluid en was gezellig dus heb niks te klagen :)
Superfeest Smurf (y) Vizitor (y) Destroyer (y).... manu the malin :(:(
SnotJong Aka GabberBas
was nog slechter dan ik eerst dacht maja niet alluhz was slecht SMURF war zekerz toppie :respect:
StampTrutje
Het begin was kut, maar het wer echt wel vet op t einde.. ennuh groter is niet altijd beter!
stan_renkens
vet feest geluid stond lkkr hard en goeije sfeer dus ech goed feest
Steffi_­huizen
helemaal goed niks meer aan veranderen
vette party
stenniss
was wel lachen en idd eten en drinken godse duur maar voor de rest wel vermaakt ;)
Struissie
Was een goei feestje.... Het laaste uur was zeker het mooiste met Paul en JDA :D
Suuske**
relaxed feest!!heb t goed naar me zin gehad..:bounce:
Zoals gewoonlijk heb ik me weer goed vermaakt... krijg er nooit genoeg van :bounce: goed feestje
TernTerror
Vet...Vet...Vet...
TerroOrtjee
was zeker doll!!:P
was echt een top feest uitstekend vermaakt!!!!
was knallu
terror vs hardcore daddy
ja het was wel weer een mooi feest alleen er waren echt knetter veel mensen onder de 16 en das een beetje jammer maar veder de zweer was wel heel goed heb geen ruzie`s gezien en das altijd mooi maar het was super gaaf maar het geluid kon wel harder en de vrouwen die er rond liepen waren zekker mooi moet op elk feest zo veel mooie vrouwen
ja ging wel eigelijk de drinken haden ze goed koper moeten doen
tering goed feesy doe is ff terug spoelen ff over doen en weer de hele nacht hakkuh
TerrorIcEr
het was een eerste klas top feest alleen jammer dat het geluid wat zacht was maar er werd wel super gedraaid volgend jaar zeker weer
Tezzeret
Mega Feest!!!! Lekker Kunnen Stampun in de Industrial!!
Tha Mitchells
okay cor als je nou maar es een xtje niet 8ter het net zal gaan vissen!!
aard van de kaart!!!!!
The Batman !!!!!­
de main zaal was geen ruk aan . maar de early rave .... GEWELDIG !!
The KLIT Commander
Nadeel: Te lange rij bij binnekomst en duur drinken.. verder egt niet normaal vet! :respect: Dano & Buzz Fuzz :respect:
the lord of corrado's
hyper bruut heb me tijden niet zo vermaakt
SUPER!! beter dan in thialf!!Raise my fist fot Angerfist:respect:
Was himmal d0l jaa ;).. Zeker well.!
Tetter10 en TetterWup hebben zich goed vermaakt!! Mensen t was supergezellig :cheer:
Tilburg City
was wel laage... kep wel 4 mense tege de vlakte aan zien gaan:S
Tilburg Terreur :[
K von t tog tegenvallen:( Veeeels te warm, weinig (geen) aankleding, veels te druk en al helemaal in z­­aal 3 En veels te veel ClubKutte:S
Toetie Wappie :bier:
Reunion Arena super zwaar lomp lopen stuiteren op de goede oude muziek alle Dj's uit de Reunion Arena bedankt zwaar vet feestje van gemaakt (volgende keer bier goedkoper)
Tony Keijsper
de industrial deet et em de rest leuk om doorheen te lope
Toobjuh
was wel weer een goed feesje sfeer was ook top
De tijd ging kk snel:O Was echt superdik, heerlijk knalleee:bounce:
tripple J
echt relax
goed feestje alleen dat pogo :S en de ingang pfff voor de rest :P:P:P
tuneboy
Beter dan verwacht! :D
twisted defiance
puik feest(Y)
UTCA_Aben
die Terror was KKziek!!! egt kkstrak! tot volgende keer!
UTCA_Chin
Geweldig feest!!! Heerlijk:D THE DESTROYER :resp­ect: !!! Vizitor vs Smurf :respect: Terreur tot op het bot:P!
Vage Toellieee O:)
Nosferatu heb ik ook zeker gemist!! Maar partyraiser en smurf waren zeker niet slecht:P
Was een gaaf feessie, relaxt ingedeeld zo. Wel een beetje druk he..damn. Vooral de Industrial zaal vond ik wel bruut. Manu, Destroyer,Jappo:respect:
Hallo mensen, twas op zich wel een leuk feestje, maar next time ons niet meer gezien, twas erg warm, kutflesjes op de grond, het geluid werd ook beperkt.... en volgens mij komen er steeds m,eer kleuters op die commerciele feesten... maarrrr ondanks dat, t beukte gewoon wel lekker :bounce: maar next time kleinere feesten, of de leukere buitenfeesten...
vdz
goed vermaakt op het feesje, alleen te druk en de ingang kut
VibeKeeper
En Gaan!!!!!!!!!
vidal
super feest goede sfeer goede locatie was zkrs knalluh:)
Vinn-E
was zeker goeie .. top geregeld ! alleen drinke enzo was prijzig ..de rest top!
visje84
gewoon weg lekker knalluh!!!!
VW Motor Sport
eiselijk feestje
WANGE
Gruwelijk bruut Feestje!!!!! Unexist :respect:
:gaap: Geen Baco?? :vaag:
weeken­dcalam­iteite­n
het was echt een keihard knalfeest HIHAAA!!!!
Vette muziek, té warm, té benauwd, slecht aangekleed... Had er meer van verwacht eigenlijk...
WilberZ
Echt een vet feessiej..me goej geluid!!
wouter kap
het was een goed feest dus lekker gehakt
x-xlindseyx-x
zeer goed
Best feest:D TERRORR(6):bier:
ja ut was cker un super feest partyraiser/neophyte draaiduh egt super
Industrial Arena :kwijl:
Was geslaagd! Alleen die hitte niet normaal, en die lampen mogen ze thuis laten godse knipperdingen word je gek van..
Zjuul:­bounce­:
zo wel lekker feessie ja... inderdaad zaal 3 deed hethem wel.... jammer van die hitte
zoutelande-power
heey luitjesss was echt super feesiej echt een top sfeer:D
Zwoelio
Top feest! goede sfeer, Goeie muziek. alleen de plee's en de ingang was kut maar verder alles 110%
et was hartsike leuk alleen te weinig zit plaatsen op het einde:P
~Carpe Diem~
vond t echt een zwaar dik feest en ook de beste masters die ik ben geweest! de laatste 2 uur in zaal 3 :respect: vond het zo super geweldig dat ik er eigenlijk geen woorden voor heb!! :respect:.... vond het alleen wel iets te druk, maarja het was ook uitverkocht dus wat wil je.. kortom: GEWELDIG!!!!
~~Andy~~
ik vond deze moh beter dan raise cain
• Pure Poison °
Helemaal los gegaan :bounce:...was echt KNALLUH...:respect: Industrial Arena :respect:
™KORTEKAAS
Zeer vet hoor(Y) alleen nooit je telefoon vergeten, je vind elkaar nooit mee terug:P
Ja Was Een goed Feesje:D.. wel Kkr Druk! Pff.. maja Was wel gezellig:D(Y)
brute party, alleen et geluid mocht wa harder

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D