beetje erg koud bij de kluisjes maar verder wel vet hard gedraaid alleen de volgende keer ga ik niet meer naar masters in nederland word veelste commercieel allemaal
Dit was mijn eerste keer Masters, maar ik heb me zeker wel vermaakt.. Alleen jammer van de dure bonnen, maar ach dat blijf je toch wel houden.. Muziek was Op naar de volgende keer..
Vond het wel weer een leuk feessie, alleen de rijen bij de ingang waren te lang en op sommige plekken was het te warm...verder
Het was weer een topaaf! jammer dat ik mn voeten op een gegeven moment niet meer zo goed kon verplaatsen
zeker leuk feestje maar ja zoals al vaker gezegt is geworden NIET MEER DAN LEUK
lekker feestje!! super vermaakt!! al1 btje te warm..
voor de Visitor die z'n scene opdroeg aan Rob!! Het laatste uur was zeker knalluh!! Supervet feestjuh!! Industrial zaal was !!!! Keiveel relaxte mensen! Echt 'n bruut feessie!!
Vanaf het moment dat Destroyer draaide ging het echt lekker
party raiser smurf en the visitor waren ceker goed bezig
goed feest was alleen beetje te warm
geweldig genoten, Grrrrrrr zeker sexy feest 100% vol staan hakken te gruwelijk om waar te zijn Grr te Sexy
Zeker een lekker feesie vooral de industrial was knetter hard alleen het eten en drinken was verrot en het naar binnen komen.....daar was totaal niet over nagedacht....dus een zeer goed feesie....niet geweldig
was wel kick feessie , alleen de rij van anderhalf uur en stroomstoring bij malu de malin waren minder . voor de rest was het wel chill
was wel een mooi feestje, jammer dat het bijna 1,5 uur duurde voordat ik binnen was en het geluid in de hardcore zaal mocht wel wat harder. Verder was het weer lekker warm binnen. Neophyte was zoals gewoonlijk super, maar Unexist en Partyraiser waren echt het allergruwelijkst
Goed feest, leuke sfeer Voelde me alleen zelf niet zo goed. Klote dat het zo warm en druk was. Veel bekenden helaas niet gezien. En die knipperlichten waren ook nie echt lekker Verder was het bier niet lekker en 3 munten voor 1 biertje
Dit was mijn eerste feest en het was echt een top feest heb echt zwaar genoten lekker sfeertje en het geluid was zeker top
was egt geweldigg hehe hard uit je naatt enne smurf super afsluiter!! (wel 10x bijna me nek gebroke over die kk flessies op de grond) en die busreis:D50 man terreur bij de benzinepomp
heb me weer prima vermaakt, beetjuh van de wereld maar dat mag, alleen wat duur zeg die bonne voor de rest geweldig, nog gelachen ook op de terugweg wat wil je nog meer
was echt SUPER vet feesje:dalleen sloeg angerfist tege:sen ware de bonnetjes ngal duur ma voor de rest super feest neophyteik kan ni wachte tot et volgend feesje
Was vet feest en vooral een vette locatie met goed geluid! Jammer van de hitte en de prijzen.. verder was de Industrial zaal het beste.. alleen maar daar gestaan
Was zkr wel een betere MOH..Goei Bier, wel duur..beetje warm toch wel..maar verder echt vet, enne Vizitor Eerste nr opgedragen aan Rob, mooiste moment van de avond
't was een zeer geslaagd, vet mooi feessie... ('n Veel Betere locatie en beter geregeld als thialf!!)... is echt wel beter als je VIP kaartjes hebt!! vip was wel mooi
WAZIGE FEEST MAN!!!whahaha Eerste grote feest mar wel de beste!!!iedereen bekand wazig man!!die wijve mochte van mij wel wa langer doorgaan op de podium En de meiske nog R.I.P. dol in mijn bol....................
was te doen maar zo fockin druk Promo was echt de man & neophyte En angerfist was zo zwak hij probeerde het volgens mij nie eens te mixe en triest maar voorde rest voor een moh was het geluid een keer goed en licht en show was ook super
jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
VETHEID whoeiiii was egt wel relaxt feestje.. jammer van de drukte in het begin
Heb zeer genoten van het optreden van de jongen die het rechterkant van het podium in de hardcorezaal opgeklommen was en de show steelde in zijn eentje....helemaal uit zijn kneiter en een echte gangmaker...wel jammer dat de security hem ervan af haalde...iedereen heeft een staande ovatie gegeven voor deze man en gaf hem achteraf nog een zwaar applaus voor zijn optreden en heb nog pinguins zien lopen...maar wist niet of iemand anders ze ook zocht ...ben ook ondertussen aardig geflikkerd
was wel zowww vetttt volgende x gaan we cker weer en hopelijk is het dan ook in de brabanthallen lekker dichtbij voor ons
Eerst ff voor de Visitor die zijn set opdroeg aan Rob!! Super feestje, een uur en 3 kwartier in de rij staan was wel belachelijk voor zo'n lokatie maar het was et zeker waard! Goed geluid, goeie sfeer, leuke mensen, leuke lokatie, een beetje warm en een beetje druk maar in de Industrial was et perfect!!
muziek was zeer goed! Maar wat een slechte organisatie zeg! Daarom vond ik het een goed feest en niet zeer goed een amateuristische 'underground' feest voor een nie echt een 'underground' prijs!
Heb niet veel gezien opt podium ofzo.. Maar heb wel weer een geweldige avond gehad xxx
was zeker goed feesie aleen dat klote bier volgende keer beter bier en de prijs vondt ik ook wel een beetje te
Was zeker wel een geslaagd feest. Maar beetje onnodig dat The Vizitor die computer aan gort sloeg Samen met de Smurf zeker een goed einde van het feest. Al waren die flesjes echt klote. Constant opletten, dat je niet op je muil ging
Terror zal ws relax sfeertje
Super naar mijn zin gehad maar alleen een beetje heet in de hardcore zaal(main) en de ingang was te klein je moest wachten om er in en of uit te komen respect voor DJ Paul en Vince
was een zeer geslaagd feestje!! heb me wel vermaakt. manu
was leuwk feest ook omdat het me eerste was maar toch top en drukte.. en idd nadeel zijn die flesje lkker handig voor inknijpen maar ga er op staan en je breekt je poten maja..
was gewoon in 1woord SUPER.... Hardcore Arena met neophyte,paul en promo was echt geweldig....en Reunion Arena was echt helemaal geweldig het was gewoon SUPER...de sfeer was ook echt toppie en veel bekenden weer gezien......
Echt een MEGA VET feestje.... Day-Mar Meesterlijk setje
moet ik echt een menig geven echt het was een SUPER FEEST volgend jaar weer maar dan duitsland
Was wel ok heb me goed vermaakt Neophyte Warmte was minder En het drinken was best duur Geluid was wisselvallig En midden in de set van promo opeens het geluid opengedraaid. Beetje laat rond 3 uur Maar geluid was toen
GEWELDIG!!!! Zeker Neophyte!!!! J.D.A. & Paul Elstak op het einde, Fantastish gewoon!!!! Jammer dat het op het einde zo ineens was afgelopen echt ineens ram stil... kon nog lang genoeg blijven doorgaan
Boem knal dat was masters al!!!! wat een heerlijk geluidje produceerden de DJ´s daar jammer dat het zo koud was in de zaal.. gelukkig na was acrobatische bewegingen was het temperatuurtje goed te doen (warm)
Wat een klote feest. Te druk en het was echt fucking benauwd en ik werd ook gestoord van dat knipperlicht. Verder werd er wel redelijk gedraaid met als hoogtepunt Neophyte
was gvd een kei goedfeest kon wel 1 week er blijve zo vet was ut
werd kei gek van die knipperlichte bove in de mainzaal.. ook een beetje jammer ware de duizende mense die afgevoerd werde... verder was 't of te heet of te koud en ze hadde er iets meer 'n show van moge make... maar ondanks alles wel een super feestje!!
Feestje was , lekker PARTY - PICS gemaakt in me standje van DANCE TOOLS. Me collega's waren top. En Eric we maken een goed team Lekker naar NEOPHYTE geweest voor Danny en volgende zekers weer. Leuke mensen ontmoet op me standje en iedereen was relaxt. Gewoon TOP en lekker kunnen voor iedereen die ik ken
Jaaaa mensen, was helemaal super, heb net de dvd en ik sta erop
nou wat een feest zeg.. aan het begin d8 ik GADVER nationale doodkijkwedstrijd.. en helemaal geen sfeer.. maar dat kwam helemaal goed.. het werd een super feest dana + bass D + predator :respect
Aaw Niet Zo Zeuren Over De Warmte Dat Kan Je Verwachten Op Een Feest PROMO!!:dGE-WEL-DIG Feestje
Het was een zeer goed feest vond ik !!! Ik ben meerdere malen lekker los gegaan en ervan genoten. Vooral bij Partyraiser die echt super draaide. De biertjes waren mij te duur voor het mooie en het geluid was niet echt sterk aanwezig. Als ik een zaal binnen kom lopen wil ik gewoon geconfronteerd worden met de harde sound dat hardcore heet en niet een geluidsterkte van lik me reet. Okee mabey till next time.
gewoon 1 woord SUPER HAMSTER FEEST o dat zijn er 3
Zker zwaar dol feestje! k heb me zeer !!KOSTELIJK!! vermaakt !
dit was echt te geweldig, de Industrail Area was echt te fucking top, Producer,Unexist,Partyraiser en Vizitor+Smurf te kicken, Tommynknocker vs Outblast was ook goed echt een top feest!
Ondanks de start die ik maakte toch toppie naar m'n zin gehad en d'r is altijd wat om over te zeiken, deze x vooral de warmte en de drukte weer!
stelletje sukkels mij krijgen jullie nie weg onkruid vergaat gewoon nie
Vond het echt weer zwaar relaxed!! Unexist maar man vd avond -> PARTYRAISER, godgodgod wat kan die kerel draaien 2 kleine minpuntjes -> De hitte en het bier, bavaria is echt niet te vreten
SUPER!!! Promo & The Destroyer waren de mannen die de avond maakten! rij in het begin was even wat minder maar toen we binnen waren in een woord: Geweldig
helemaal super hihi geen last van gehad van lange wachtrij V.I.P terreur echt prima vermaakt beetje jammer dat de rest al zo vroeg naar huis wou snik snik
Heb me onwijs vermaakt samen met mijn moppie alleen een beetje jammer van die buschauffeurs die te laat waren dat was wel wat minder....
Was wel ok, maar had er meer (early rave) van verwacht.....ik bedoel terror (RTC) in the Reunion Area het was duidelijk niet zo vet als bvb THE HISTORY OF HARDCORE maar ok genoeg bekende koppen weer gezien in my hometown dus wel ok
Was kk bruut maar net effe iets te druk, beveiliging was kut RTC draaide lekker promo ook neophyte voor het eerst ook wel en mja industrial zaal was wel het hards en af ent oe ff lekkere terror erdoor
Wat een feest zeg er werd echt goed gedraaid! vooral in de reunion zaal ckrs geslaagd!!
Wij hebben het geweldig naar ons zin gehad! Iedereen draaide goed! Wat had Partyraiser een geluid in die Industrial Arena! Paultje en J.D.A. sloten lekker af!
toppert heb vet me nikies stukgehakt en smurf was ook weer van de partij het laatste uurtjuh wAS VET RAMME!
Was egt kk vet gister!! werd lkkr hard gedraait.. vooral angerfist draaide goed egt super feest!!
was weer helemaal wousz, wel van alles kwijtgraakt mrja...
was super, op 1 dikke grote misser na, want dark raver en Gizmo hebben ECHT wel eens veeeeel beter gedraaid dan dit, was ronduit het sechtste wat ik heb gehoort, voor de rest vond ik het toppie
industrial arena was duidelijk het best. heb me goed vermaakt daarzo! alleen de volgende keer mag het wel iets minder druk en geen gezeik over pogo!!
feest was gewoon supers reunion arena had mooie licht effecten en lekkere rag muziek, zeker vermaakt enne je kon gewoon naar kluisjesruimte toe en dara was het lekker koel dus daarover niet te zeuren
ja het was wel weer een mooi feest alleen er waren echt knetter veel mensen onder de 16 en das een beetje jammer maar veder de zweer was wel heel goed heb geen ruzie`s gezien en das altijd mooi maar het was super gaaf maar het geluid kon wel harder en de vrouwen die er rond liepen waren zekker mooi moet op elk feest zo veel mooie vrouwen
ja ging wel eigelijk de drinken haden ze goed koper moeten doen
tering goed feesy doe is ff terug spoelen ff over doen en weer de hele nacht hakkuh
Reunion Arena super zwaar lomp lopen stuiteren op de goede oude muziek alle Dj's uit de Reunion Arena bedankt zwaar vet feestje van gemaakt (volgende keer bier goedkoper)
Nosferatu heb ik ook zeker gemist!! Maar partyraiser en smurf waren zeker niet slecht
Was een gaaf feessie, relaxt ingedeeld zo. Wel een beetje druk he..damn. Vooral de Industrial zaal vond ik wel bruut. Manu, Destroyer,Jappo
Hallo mensen, twas op zich wel een leuk feestje, maar next time ons niet meer gezien, twas erg warm, kutflesjes op de grond, het geluid werd ook beperkt.... en volgens mij komen er steeds m,eer kleuters op die commerciele feesten... maarrrr ondanks dat, t beukte gewoon wel lekker maar next time kleinere feesten, of de leukere buitenfeesten...
vond t echt een zwaar dik feest en ook de beste masters die ik ben geweest! de laatste 2 uur in zaal 3 vond het zo super geweldig dat ik er eigenlijk geen woorden voor heb!! .... vond het alleen wel iets te druk, maarja het was ook uitverkocht dus wat wil je.. kortom: GEWELDIG!!!!
Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386