Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

! SNYVES !
hoi
!!! Gieps!!!
was goed te doen allen de sfeer was ver te zoeken:( reunion area klapte er flink op los
!!!KALE!!!
Vond het echt een super feessie!!!
beetje erg koud bij de kluisjes maar verder wel vet hard gedraaid alleen de volgende keer ga ik niet meer naar masters in nederland word veelste commercieel allemaal
!!*­ Claudia *!!­
:RESPECT: GOED FEESTJE GEHAD...Drinken was alleen veeeeeel te duur...!! Wel een van me beste feesten tot nu toe..!! :cheer:
was egt een super feessie!! :respect: flink kunnuh hakkuh; weinig intro gedoe enzo gewoon kei hard gaaaaan!!
:respect: Early Rave Was Zeker Goed :respect: wel zwaar naar de kanker nu :D
""­Repels­teeltj­e""­
de reunion goed vertegenwoordigt, niet echt een bezonder feesie..wel een redelijke sfeer waar ik van stond te kijken.. Al met al leuk feesiee..
egt een geweldig feest :D:D :xtc: :respect:
'Amy..
MOH : kk Doll Feestje :D Op het begin gingt zeker lekker in de hardcore zaal maar Vooral op het Einde in de Terror.. Gruwelijk:respect:
'SVEN!
Het perfecte feest!
(( FreaKor ))
Ja een lekker feest was het zeker :D hing een mooi sfeertje... Dur werd goe gedraaid :jaja:
:D
(6) meges!!!!­ (6)
KK BRUUT WAS EGT SUPERVET :P
(f)..­LinDaa­:bounc­e:
jammer dat we op begin zo lang moeste wachte..kreeg t echt benauwt man :S mar veter zker vet feesie..moge ze vaker doen in de brabanthallen
:bounce: Was superrrrr, jammer dat ik zo moe was!!!!!! :bounce:
geweldig
heel geslaagd feest wel een beetje warm maar dat maakt niet uit hihi volgend keer zeker weer xxx
(K)Just A.­(K)
was egt geweldig :bounce:
(K)liaan(K)
geweldig
was super,, op naar t volgende feest :bounce:
(L)Nat­alie(L­)
was echt super vet.. iedereen die met me los ging bedankt.
kk goed
*­ *­ AUDREY *­ *­
was een leuk feessie! veel leuker dan dat ik ervan had verwacht!!! :bounce:
Lange wachtrij :s Tering warm :s en wat een chaos op station eeej :O:O .. maar wel super vermaakt :D:D(Y)
* Natje (L)
Dit was mijn eerste keer Masters, maar ik heb me zeker wel vermaakt.. :D:D Alleen jammer van de dure bonnen, maar ach dat blijf je toch wel houden.. Muziek was (Y) Op naar de volgende keer.. :D
was egt zoooooow vet:D!
Vond het wel weer een leuk feessie, alleen de rijen bij de ingang waren te lang en op sommige plekken was het te warm...verder (y)
***­CootjuH***­
Volgens mij is dit de eerst MOH waar ik de bass goed voelde:D:P :respect: maar wel 1 min punt de drukte niet normaal waardoor het veelste warm was
**Marijke:[
heb me wel vermaakt moet ik zeggen...rtc :D:D super
Heerlijk...alleen jammer dat de tijd zo snel voorbij was,,
**­TeKnoK­uTTeKo­p**­
waren er mensen die ''beter kom je niet '' te druk vonden vond hier beetje veel te druk ma wel zeer goed vermaakt vooral einde in de Industrial zaal vet hard gedraaid helemaal toppie!!!!
*-kevin-*
was gewoon te vet
zeker leuk feestje maar ja zoals al vaker gezegt is geworden NIET MEER DAN LEUK ;)
*­BONS][­Mafkee­s][BON­S*­
Zwaarvet vies bier
muziek enzo was Super!! maar veeeel te warm, en al die rijen:S
Supervet feestje :yes: Pavo--> :respect: Echt goed bezig :bounce:
*­J e s s i c a.­
kk na ma zin gehad:D(Y)
*­Lieke(­L)Died­erik*­
jaaaa KIckeee
*­Linn:b­ounce:
Echt supper!! :bounce:
jaja:D was zeker vetjes daar:D mijn beste masters tot nu toe , mer die pils was idd niet te zuipe :(
geweldig
*ReblletjuH*
Heb Me Prima Vermaakt:yes: Was Toppie(Y)
*RisS*
geluid en muziek waren super, verder waren er overal RIJEN :S En wat n hitte
*ToyaLa*
Gezellige sfeer, super vette shows! Had t wel erg warm,maar gewoon ff afkoelen en weer doorgaan!Heb me dus zeker vermaakt:jaja:
- # *
Echt een toppertje :D Brabanthallen (y) 10 x beter dan Thialf !!
--vage terror tante--
agja wa moet ik er van zegge...was wel grappig....
-=­terror­gevaar­=­-
was een goed feestje paar kleine dingen die beter kunnen maar dat blijf je altijd houden en vip was ook zwaar relax volgende masters weer
-IWAN-
het was weer zeer gezellig vooral in de early rave hall
-LINTJE-
Was een sgon feest! Blij dat ik mn beste pf maatje heb ontmoet, En mn sgatje Kenneth :D
-x Maartje x-
super(Y) :respect: The Vizitor en smurf :respect:
:bounce: Had dit zeker niet verwacht :respect: was goed te doen, geen Thialf meer!
Jezus echt super vet gewoon!
was ok maar had van m'n eerste keer masters beter verwacht bavaria bier :S en die flesjes op de grond waren ook irritant maar is wel voor herhaling vatbaar :P:D
...Cees...
Gwoon te bruut :)
Dik bruut! ookal was t wat laat geworde (A) had nie verw8 dat t zo vet zou zijn! :respect: THE STORMTROOPER, THE DJ PRODUCER, VINCE, PARTYRAISER :respect:
..Brian..
k
..nelis..
leker feest mensen
.::scar::.
super feest!! zaal 3 best eindelijk is een grote terrorzaal zo als hoordlkkr hard iedereen draaide er super beste PARTYRAISER!!!! drinke te duur wc goed geregeld een goeie zit ruimte beetje waarm maar beste masters afgelopen 4 jaar in nederland
//P@rick\\
was top
013Master-E
zaaltje 3 bruut:D lkker gezellig alleen ingang was klote enz.. mar verderss toppie hoorz:)
100%galbak
was een heftig feest hakkuh
geweldig genoten, Grrrrrrr zeker sexy feest 100% vol staan hakken te gruwelijk om waar te zijn Grr te Sexy
:respect: Vol HakkuH :respect: T was weer een ECHTE Masters :yes: Iedereen die niet is gegaan heeft echt wat gemist :zuipen: TERRORZAAL was HEERLIJK :bounce:
3lis4h
heerlijk heeeeeeeeeeeeeeerlijk lekker fijn.......................vet goed vermaakt :yes: :D
::Grietjuh::
helemaal geweldig!!! Volgende x weer denk :bounce:
:banan­a:One2­Annie!­
ut was TERREURRRRBRUUTT FEESIII!!! heb me goed vermaakt :bounce: :xtc:
:jaja:Goed feestje :respect: Partyraiser:respect: The destroyer:respect: Wat een sets:D
was super vet!!! reunion area beste oldschoollllllll was goedddd alleen dat vieze kutbier bavaria voor 3,30 te gek voor worden maar de rest wel lekker gefeest jammer dak snel na de klote was maja trok later nog weer bij
ZWAAR VEMAAKT OP DIT FEEST ALLEEN BEETJE ERG WARM MAAR CKERS GOED LOKATIE VOOR ZO'N FEEST (Y)(Y)(Y)(B)(B)(B)
:bier: Para :bier:
Von ut wel un bruut feessie :bounce: best bezopen aant einde van ut feest :bier: ( heb voor de eerste X klomp eruit gezopen dat komt nooit voor:p )
was wel een mooi feestje, jammer dat het bijna 1,5 uur duurde voordat ik binnen was en het geluid in de hardcore zaal mocht wel wat harder. Verder was het weer lekker warm binnen. Neophyte was zoals gewoonlijk super, maar Unexist en Partyraiser waren echt het allergruwelijkst :respect:
:bier:­:vaag:­*­PISSOFF*­:vaag:­:bier:
was nie veel aan zoals ik verwachte maar goed makers waren der :respect: VIZITOR :respect: EN :respect: SMURF :respect:
:bier:FRAN-HAKKUH-DAN:bier:
was egt geweldigg:D:D hehe hard uit je naatt :bounce: enne smurf :respect: super afsluiter!! (wel 10x bijna me nek gebroke over die kk flessies op de grond:S;)) en die busreis:D50 man terreur bij de benzinepomp :bounce::vaag:
:bier:­GeRtOs­:bier:
kicke fisje echt masters helemaal perfect
:bier:­NEOPHY­TE HARDCO­RE:lij­n:
HARDCORE - DE _ HARDE _ KERN _ DE _ ONDERGROND _ SUPER .. NEOPHYTE
:bounce: --->miss mistery<--- :bounce:
was zekers wel vet:bounce: alleen veel te warm
beter dan verwacht, was wel een geslaagd feestje:bounce:
superfeesjuh!! :respect: 4 ART OF DANCE jammer vd hitte.... verder Masterlijke Party!!!
:bounce:B 2 the art:bounce:
Industrial Zaal Goed Gedraaid! O.A. Tieum, Destroyer, Negative A, Unexist & Partyraiser(Y):yes: DJ Smurf Vs The Vizitor Was Gewoon TE Bruut(O.A. die Alles Kapot Actie van The Vizitor :[ ) (Y):yes: :respect:
:bounc­e:Pete­r-EHV:bier:
ja weer goed vermaakt :vaag: :bounce:
IN EEN WOORD GEWELDIG ZEKER VOOR HERHALING VATBAAR VEEL BEKENDE MENSEN GOEIE SETJES ALLES WAT ER VAN ZO EEN AVOND VERWACHT WORDT :d
Was kk vet feest:D Was me eerste Masters maar zeker niet me laaste
:cheer­:Badmu­tske:c­heer:
opzich leuk feestje voor een moh.. :bounce:partyraiser:bounce: alleen wat was het bier duur en wat was het tog warm
:D Fleur
ze konden de volumeknop niet vinden!!
egt super de super
:Lijn:­[NL]Va­ge Alco[N­L]:lij­n:
Was zeer zeker heel goed te doen.
het was een super relaxt feestje volgende week weer van mij mag het hoor en ze draaide super goed alleen een beetje warm maar ja dat hoort erbij denk ik
:respe­ct:Neo­phyte-meid:r­espect­:
Was opzich wel te doen, Voor de jatter van mn telefoon: FUCK YOU!!!!!
:ROT: Speed Zeeuw :ROT:
Whoei!!!! was echt een VET feest! beetje enorm warm en druk maar dat mocht de pret zeker niet drukken! Angerfist ging heerlijk te keer :bounce:
was mo0iiii:D
:vaag: :bounce: BlonTjee :bounce: :vaag:
Helemaal top (y) Alleen op het laatst helemaal kapot heb toen nix meer meegekregen...
was een goed feesie:D
:vaag: de rooijakker :vaag:
dik stampe daar
:woep:­BiNo:w­oep:
prima prima zoo mooie kan niet
:woop: Ivetjuh
druk,warm, maar wel goed gedraaid :D
het was weer top :D:P
Geweldig!! Heb me weer goed vermaakt..
< Japie >
goed feest hoor!!!
<->JaspeR<->
geweldig
<Noise is my Message>
Manu Le Malin, Reanimator, Destroyer, The DJ Producer, Partyraiser in 1 woord GEWELDIG!!!!!!!!!
>>>M@­u®it$­<<<
www.ieder1 van de kaart.nl :D
supergaaf feest. kleine tegenvaller was de drukte en de warmte. maar de muziek en de sfeer maakte het zeker goed. toppertje
[ Aszjé ]
Cker :respect: VINCE :respect:; Patrick je bent meesterlijk met je scratch :respect: Tommyknocker :D:D enne duchtig staan Fladdere
[ Ran-Dee ]
Was vet feest en vooral een vette locatie met goed geluid! :bounce: Jammer van de hitte en de prijzen.. verder was de Industrial zaal het beste.. alleen maar daar gestaan :bounce:
MECCANO TWINS heerlijke set, goed feest ! prima !
[0570]DERKIE
het was wel gezellig.vooral in oldschool gestaan.was wel vet
[Antje Terreur](6)
was echt een goed feest!
:respect:
Geweldig feestje :bounce: Goed gedraaid(Y) alleen beetje warm ha ;) :respect:Terrorzaal was tog wel ut betere werk hehe :respect: Super Feestjee,, Voor herhaling vatbaar :):yes:
[DNA] VL!­3XXX [DNA]
met je kut poten!!! was vet feest!!
[EGN]_­NL-BRAIND­ESTRUC­TOR-NL_­[EGN]
het was echt wel weere relaxt alleen jammers dat is al weere voorbij is :( naja volgende keer ben ik er weer bij :D:D:D
[G@BB€R]JaHa
't was een zeer geslaagd, vet mooi feessie... ('n Veel Betere locatie en beter geregeld als thialf!!)... is echt wel beter als je VIP kaartjes hebt!! vip was wel mooi
[H4L] Hardcore Hooligan [H4L]
ja het was een ruig feestje maar was wel harstikke warm binnen dat was wel klote
[HK] Gab B)
was echt SUPER!!
[IMB]L­oentje­e
wa zeikt iedereen over die lange w8rije? ga volgende keer eerder uit bed en zorg da je Vip bent...heb je daar geen last van:S
zo zeker kk vet feest :bounce: !!!
super feestje
[NL] Jack sparro­w:boun­ce: ay ay
cker mooi feesie :jaja: 't was alleen kut warm binne
Zwaar vet (Y) Lekkere Terrorrrrrrrrr!!!
Superrrrrrrr:xtc:
[NL]bo­bopzij­nkop[N­L]
was een goed feesje vooral laatste 3 kwartier met surf en the vizitor!!
[NL]Ca­limero­_*­(L)
Dolle Bedoeling:vaag: twas wir gezellig! alleen viel k bijna flauw van de hitte ma goed... voor de rest :respect:
[NL]ka­ttukar­jantju­h[NL]
zkkr een super feest partyraiser stal de show weer eens zkkr super gedraait partyraiser toppie
Was zeker wel een vet feest.. Den Bosch TERREUR (y)
[THB] neocorps [THB]
Het was zekers goed te doen en helemaal beter dat het Thialf stadion :bounce:
[ZndG]Xyco
vooral early was vet , main ging ook wel goed. lang wachten bij de entree maar zeker een top feesie !!
Was un kk doll feesje, vooral in de industrial zaal helemaal los!! werd goed en hard gedraaid.. Beste masters tot nu toe iig
^^Nigel^^
was een goed feesie :D super grote zalen en t zag er leuk uit....t was alleen fokkin warm idd
_Nathalii
Superr feesje :bounce:
AJS
Damn was zeker een top feest heb me zekers goed ve­rmaakt jammer dat k niet iedereen gezien heb maar ­sfeer was top :respect:
Alcoholic!
Was zkrss Zwaaar dollleeeuuuhhh........Promo, Neophyte, Bass-D, King Matthew en Partyraiser :respect: egt heerlijk gedraaid. In de gang was het lekker koel:D:D da was zkrs btrss
heftig
An_dre
Industrial Arena was helemaal geweldig (y):D
het was en te gek super gewoon feestje MOH :bounce:
Angela(L)Leo
was zeker n vet feest alleen fucking warm en op t ­­­einde zwaar gaar maja heb me goed vermaakt :yes:
Antrax.
zo echt een heel vel feest. respect voor de reanimator, manu en unexist.
Appie :[
ja wel mooi feest.. alleen ze kunnen beter niet meer van die klote flesjes gebruike :no:
Arie J Beukenoot
Tieum was weer lekker bezig :jaja: alleen wat stond iedereen stil in de hardcore he, saaie bedoeling van 4tot6 ofzo :S
vet feest supper vermaakt, alleen ging het bier er wel heel erg snel in
Art and Wrong (Hard and Strong)
Erg naar me zin gehad!! Goeie sweer voor een Hardcore feest
Kutsfeer maar was te verwachten :/ .. in ieder geval geen masters voor mij
Gruwelijk feessie..beetje jammer alleen van die hoere set van Promo :/ wat n bagger!!
Geweldig feest! prachtig geluid.... en ANGERFIST 4 Life!!!!
zo heb ik weer over leefd :vaag: maar was wel top :d
Bacolul :/
:respect: voor MOH maar van die bonnetjes vond dat toch wel belachelijk :S
balblowa
cker te gek goed gestampt daaro
Basjuuh
Toch nog een goed feest aan overgehouden jammer van de hitte maar goed, kleinigheidje blijf je houden :)
de tering was echt vet ben nu nog steeds bij aan komen en tjapke gaat het
Bels-Geak
jaa zeker zwaar vet feest
GRUWELIJK inderdaad !! Mijn eerste Masters .. maar zeker niet de laatste !! Early zaal was zwaaaaaar top :P
berrys
ingang was gewoon klote geregeld, ruim een half uu­­­­r staan wachten.. binnen was het echt gruwelijk­ ­:D en pogo is voor homo's ja(Y) :respect: PARTYRAISER:respect:
de ingang was klote maar het feest was ech goed superrrrrrrrrrr
Blitze Fritz
was te doen maar zo fockin druk Promo was echt de man & neophyte :respect: En angerfist was zo zwak hij probeerde het volgens mij nie eens te mixe en triest maar voorde rest voor een moh was het geluid een keer goed en licht en show was ook super
MOH was Super!! Muziek voor in bij de DJ in de main zaal was ook zuiver !
leuk feesie, terror zaal was uber, in de chill out op de drugs info stand laatste uurtje uitgegaard :D
vond het maar een matig feestje.. eerst GVD een uur en een kwartier in die kut rij gestaan.. eenmaal binnen was het GVD super druk overal en veels te warm (als je van de reunionzaal naar de main ging was het net of ze in de main de verwarming aan hadden staan) ..het drinken was te duur en die flesjes waren klote want daar flikkerde je iedere keer overheen.. In de main werd je helemaal gek van die klote knipperlichten dus nee.. vond het een onvoldoende..
Was vet eej.... Henk kwiet gewist!!
Jah was super gaaf feestje jammer voor t lange wachte bij de ingang maja...
BomenBoer
Vond het waardeloos maar enige biertjes later is het wel wat geworden
bowiemaster
wat een wereldfeest :) industrial area :kwijl: Jappo Partyraiser en Smurf vs Vizitor :respect: in ieder geval wel een toplocatie
top feest alleen jammer dat ik op mijn bek moest gaan bij de roltrap en iedereen die et gezien heb lach dan nog maar even maar ik ging wel mooi of nie dan:d
Buzzy (L) Lynn..­
Ik vond het echt helemaal goed! weer een succesvolle MoH!
Caatje btbw
Het was weer eens zeer Bruut :yes: Producer, Unexist, Partyraiser :respect: helden vd avond :D
geweldig alleen te veel troep op de vloer
Eerst ff :respect: voor de Visitor die zijn set opdroeg aan Rob!! Super feestje, een uur en 3 kwartier in de rij staan was wel belachelijk voor zo'n lokatie maar het was et zeker waard! Goed geluid, goeie sfeer, leuke mensen, leuke lokatie, een beetje warm en een beetje druk maar in de Industrial was et perfect!! (Y)
was echt een te gek feest:D
Charly da silva
ckrs een leuk feesie after was ook lagge :jaja:
Veels te drukke rij, veels te warm, veels te druk, drinke was te duur :jaja: en in de main werd je para van die idiote knipperlichten. dus ja. KUT FEEST :)
Het was gewoon geweldig :respect: Alleen het geluid had iets harder gemogen. Vooral in de darkcore werd er super gedraaid :bounce:
Chrizzoo
dikke sauna terreur alleen beetje duur bier was zo op :bier: dikke rijen maar was zo binne wehehe stukke beter dan thialf!! terreur zaal :respect: vince ook :respect: jammer dak de weg nie zo kon vinde 8)
cinnamoontje
zo anders was ik ff niet meer te stoppen bij de Destroyer, wat ging ik lekker zeg! Verder had ik het in me eentje helemaal naar me zin bij BuzzFuzz & Dano. En KALE echt gewelldig dat ik jou nog tegen mocht komen, dat had ik nooit verwacht ;P 1 minpunt, zaal 1 was te warm en in 't begin te druk en waarom zien mensen mij altijd op M.O.H. aan voor een draaideur, loop gewoon om mij heen zo moeilijk is dat toch niet!
cinnek­uhh!!!­!­
met de hele bende wer t maximale er uit gehaald ...attekoppen.nl!!!!
TOPFEEST :D heb ma n kwartier in de hardcore zaal gestaan.. :respect:INDUSTRIAL ZAAL:respect:
Conan
heel wat eetbaar vlees gezien
Heb me zeker weer vermaakt! :-D
Corsa
te gek angerfist was de beste daarna outblast vs tommyknocker
Cr@zy Bitch
het feest was zoveel maal bter geweest zonder die fucking kuthitte,maar heb me voor de rest uitstekend vermaakt:D
Cr@­zyPara <B12>
knalluh
D'n bolle:bier:
ge-wel-dig:D alleen bier was duur:(
Manu le Malin :jaja:
daniQue*
was zeker weer gOeiie.. hendiG vette b-day gehad :P..
Top feesiee :bounce:
Darkco­ntroll­er
Zeker goed vermaakt!! :bounce: Vince gaf ook een goed setje weg ,,, zo kan ik elke DJ wel zijn complimenten geven!! Twas gewoon een goed feest makkelijk zat :) :: Ik zal zeker niet de enigste zijn die wat te zeuren heeft over de ventilatie , 5 min hakkuuuuh 3Liter zweet :P :: Maar verder in 1 woord geweldig :respect:
Heerlijk knetterfeest!! Tieum, nosferatu en smurf :respect: SNOEI! :D:D Best vermaakt (Y)
kut
BAM BAM BAM JAAAAA JAHAAAAAA
Dennis :xtc:
was wel weer een lekker feest partyraiser :respect:
Der0na (L)
:bounce: ! GE-WEL-DIG ! :bounce: Heb me uitstekend vermaakt...Dana draaide gewoon echt SUPER ! Lekkere bass ! Gewoon super ! :respect:
Devious Narcotic
T WAS ECHT N STRAKKE PARTY!!!! gEEN LAST GEHAD VAN LANGE WACHTRIJEN, K WAS BINNEN OM 9.45 ... GEWOON OPTIJD DAAR ZIJN ;-) MAAR WEL VETTE MAAGGGKRAMPEN GEHAD,MAAR DAT MOCHT DE PRET NIET DRUKKEN...:-)
DeWintah
Zwaar gek feest. Alleen jammer dat het er zo warm was..En consumptie ook ja:S associaal gewoon
Was gratiez knalleh!!
Deze_­PF_­Is_­Niet_­Meer
ik vind het echt allermachtig mooi ! zeker voor herhaling vatbaar, alleen volgende keer ga ik als VIP! tot dan!
Was wel aardig
DJ D-Jackal
Super heb me prima vermaakt was een van de betere ­­­­mohs :r­espect: UNEXIST - PROMO - TOMMYKNOCKER :P :r­espect:­
Het begon leuk, maar rond 5 uur werd het toch een beetje suf hoor...
Dj Viruss!
echt Gortig gewoon:bounce:
DJ-X
MoH :respect:  1ste keer :D maar was wel Geweldig :jaja:  (alleen jammer van die kut hitte :vaag: )
DJ_­Smurf_­GGM_­UK
Fantastic party. Great sound system and lots of party people. Thank you very much :respect !!!
Do:bounce:
Prachtig!!!
doarhakkuh
fantastisch feest
was goed geslaagd feest.. beetje lange rij, maar was het goed waard (Y)
Dokuh
terielexxxxxxxx :D :D :respect:
Terror zal ws relax sfeertje(H)
zeker een goed feest
DON BRIT
weer een puike avond gehad :respect: VINCE :respect: mijn held !! miste alleen m'n mopke
Donkers22
was egt een vet feest mieters :respect: J.D.A!!!
KUT FEEST
dotheSamba
Alles was gewoon lekker aan deze party volgend jaar er zeker weer bij!
DrumDJ
Promo(terror tegenwoordig ofzo) had in de oldschool zaal moeten staan Dana in de main! Verder was echt top goed geluid niet TE druk !!
Drunk 'n High
wat een LIJPOOS liepen daar Kahnker
DURACE­LL:bou­nce:
vetttttt!!!!:bounce:
Ik heb me echt super vermaakt!!! Er mag trouwens w­­­el een keer wat aan die lange wachtrijen gedaan ­w­o­rden...En twee bonnetjes voor een zeven up...S­ch­an­dalig!! Maar verder echt een topfeest!!! Partyraiser :respect:
EdJuH :bounce:
veel te lang in de rij gestaan maar verder was het een super feest:D
Eefjuh
was zeker een mooi feessie, alleen het was erg warm en die wachtrijen konden echt niet, verder zekers vermaakt!!!:bounce:
eendje :)
kep me zeer vermaakt:D
Eesti
prima
ElectroDanny
het was een gaaf feest alleen jammer van die eeuwige rijen en drukte, en van de cd's die oversloegen, wel dikkere bass als de meeste feesten!:bounce:
Super Feest :bounce:
Wat een vette mega super kei kewl gaaf feest!!! Whoehie!!! Zo moeten ze er meer organiseren. Alleen in het vervolg de airco wat beter afstellen!
super! alleen jammer van die lange rij bij de ingang
etje
het hele feest was het NET niet
Feng Shui
goeie sfeer lekker knalle!!
Monsterlijk feest weer, ze kennen het wel godverredomme! iig zwaar goed naar me zin gehad, enigste minpunt vond ik de sfeer vanaf ong de helft, leek wel een kerkhof...
Finger-Spitz-Gefühl
Het was knallen geblazen :respect:
Flexy
zouden mijn opmerking gelezen worden
Fliep
bier was te duur t was veel te druk en veel te warm:( ma voorde rest lache lokatie en beter geluid(Y):D
FLIERE­FLUITE­R.­NL
super!!!!!!!!!!!!!!!!!
FlowOn­eAndOn­ly
Was Vet Feesie
Fluppie :D
Damn eerste grote feest en dan zo Uber vet :D:D Zullen nog vele volgen .....
fob_hardcore
egt dol daar
Fogo
DIK FEEST!!! zaal drie t beste :respect: JAPPO :respect: en negative A draaide ook LEKKAH!!!!
Foltergeist
top feest, in 1 woord geweldig :D
Fr9ddo
was zwaar knallen!! lekker lopen zweten ook!!
Beetje wisselvallig, ene moment had ik t feest van me leven en t andere moment vond ik t weer zwaar tegen vallen :S had er meer van verwacht!
jeah twas gwoon relax!! jammer dat t lang duurde voor je erin was maja.. leuke nacht gehad :)
Early rave was van begin tot einde knallen drank was veelste duur
Freaky­hardco­re
Super feest !! moest wel uitkijke waar je liep want de hele vloer lag vol met plastic flesjes XD was geweldig:)
G-NiLES
hmmm veel te lang wachten aan het begin, maar het was de moeite waard!! de early en de main waren vetI ben ook nergens anders geweest (A) )
G.­I.­T.­ Hakkuhbob
Vet maar vaag draan o;) beetje teveel gehad denk ik(A)
gabber_­dennis
1 woord SUPER!!!! aleen die klote flessies:@da was wel minder!!!!!!!!
te druk
gas met die zooi
bonnen waren te duur en het was veel tewarm veder was het geweldig
Gewoon-ieS
angerfist :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: stuiterballenterreur
:bounce: twas MASTERZ :bounce:
golden power
kon beter
Govert Kreuk
Zo, was zeker wel goed te doen!:P Unexist was echt vet!:bier:
GTT'
Jhaa zkr vet!!:D twas warm, en druk, en duur marj­a wel VET! :jaja: en dat er een lange rij stond had je wel kunne verwachten! :S
Gui de Boule
Lekker uurtje aan het einde in industrial zaal!!!
was zeker een zeer geslaags feessie :d heb me zeker goed vermaakt :d Alleen jmmr dat we aan het eind 1.5 moesten w88 op die kut bus
Vies duur kut bier !! :( Voor de rest SUPER feest :yes: Veel beter dan thialf
H2TB!
De early zaal was wel goed! De rest van de zalen was KUT!
H4L-speedy-h4L
zekker geslaagd alleeen die entree :(
H4L^Gracht^
Super vet feest van MoH alweer!1! :p
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
Locatie goed - rij oke - aankleding kut - geluid goed - sfeer goed - overall GOED ja was leuk idd klote flesjes
Hansse045
was een zeer geslaagd feestie!! heb me zelf heel goed vermaakt:D!!!
Hard Creation
zeeeer geslaagt :yes::bounce:
Zeker goed feest! alleen de binnekomst was kut door zo lan te hebben moeten wachten, en dan proberen ze je te vermaken met constant hetzelfde deuntje van 15 seconden :S...Maar tog super gedraaid! :D
hardcore - voerendaal
typisch MOH feest.balen van het lange wachten zo m­iste ik een deel van de belangrijkste set van de a­vond.verder heb ik me toch vermaakt.Industrial are­a, was nu al beter dan in thialf, maar was nog erg­ triest betreft de aankleding.de grote zaal leuk g­eprobeerd aan te kleden,maar de rest niet aan geda­cht.
dit feest was zeker wel geslaagt
hardcore michel
geweldig
Vond het wel een Leuk feestje alleen jammer dat we zolang moesten w8en voordat we naar binnen mochten zo heb ik D-Spirit moeten missen maar voor de heb ik me wel vermaakt met mijn danspartner en de rest van de groep (Y) was echt lachen maar NIET voor herhaling vatbaar!
Hardcore Yourd
Snoeiharde Hardcore echt een knetter feest knallen en beuken als een gek
HardCo­reBiat­ch
zeer goed en rete gaaf!!
hardco­rerave­r
(Y) was een mooi feestje(Y)
Ondanks de lange wachtrij zeker een top feest gehad! :D Toppers: Destroyer en Predator :respect:
Harry Nak
Dik feest plus Top sfeer (uitblinker Area 2 alleen maar hakkende en lachende mensen gezien) maar ook de main was goed (wat een geluid overal!)
hcbabe
was mega goed
heejha­llomet­mike
tja vaag feestje;)
echt een super vet feest motte we vaker hebbe
hhhkkkk
fantastisch feest
HIDDOS
mwa kan beter.. redelijk vermaakt
Hie
Zaal 3! Zaal3! man man wat werd daar gas gegeven! alle dj's topset gedraaid :D
hofstede_j
super feest :)
Hoogersss
Voor mij de eerste Mastersss en zeker voor herhaling vatbaar :P :respect:
IceBreaker
1 Woord GRUWELIJK :cheer: :bounce:
:respect: heb me op en top vermaakt heb alleen maar blije mensen gezien:D :yes: (y)(y)(y)
Insania
Da ging mooi! Begin wa zacht, maar daarna ging het volume omhoog...!! Deh's nou Metthurs he..;)
Inteso
Hilmoldol:D
J-olie
Wasz eg un super feestje :bounce: Helemaal los:D
Jaapie.
Fucking vet feest, Goede sfeer, lekker gehakt
jaily hardcore addicted
het geluid enzo was goed was alleen veel te warm daar binnen
Super feest :yes: Muziek was lekker, geluid was lekker hard (y) Smurf/The Vizitor Snoeiharde takkeherrie :respect:
jans!
geslaagd feestje jammer dat je zo lang moest w8te:S voor anar binne te komen:S
japio1
brute shit, alleen wat n sauna!!!!
jef!
jonge jonge uur in de rij gestaan voordat we binne waren ent was vond it nie veel aan:S
was kk bruut feest jammer maar 1 keer paar jaar dit jaar
JEMOEDER^
heel bizar
Was weer een gezellig feestje alleen veelste druk,warm,zag veel mensen tgn de vlakte aan gaan:S..Hc zaal was in ut begin wel gezellig en op ut eind in de Terror kk doool! :P
Jillicious
Weet er vrij weinig meer van :/ alleen een uur staan wachten voordat we binnen waren :/
Jochemm'
ik vond het echt een doll feest!!(Y) alleen een - punt was wel dat we GVD anderhalf uur in de rij moesten staan mja wel vermaakt :D
Joest
het was weer een super geslaagd feessie! alleen lange busreis terug!!
jorkie.nl
leuk feestje.. heb me er goed vermaakt en was er uiteraard ook weer walgelijk goed aan!!!!
Josse
mooi feestje hoor! Smurf en Vizitor:D
de industrial zaal 4 ever :D:D:D yeahh!!! eary zaal was niet echt mijn ding , mainstream was ook zeer goeie maar industrial de shit !
Jumix
Superss Feest!
Op de rij na: BRUUT!!!
gewoon een superfeest!! ANGERFIST :respect:
Justiified
relax :D
K e v i n
Dit was mun eerste grote fees, maar ewel geslaagd :D
werd kei gek van die knipperlichte bove in de mainzaal.. ook een beetje jammer ware de duizende mense die afgevoerd werde... :S verder was 't of te heet of te koud en ze hadde er iets meer 'n show van moge make... maar ondanks alles wel een super feestje!!
goeje sfeer goeje muziek goed geluid(Y):D was super:D same met miene mups(L)
ja was wel lache:D alleen die bavaria flesjes :no: :dead:
Kimberly_
Een SUPER feest :D
Koekert©
Was weer een vet feessie mensen :yes: gewoon geslaagd feessie in de achtertuin zowat :)
was eerste masters we kwamen binne toen dagmar draaide meteen los :P wel was 't veel ste warm en stonden te lang in de rij maar voor de rest gewoon super
Krissie82
Whaha wel weer mooi feestje hoor (y) :bounce: :P
Echt super!!!! Erg gezellig met Nageltje :d op naar Awake :bounce:
gewoon een top veest
Lars..
lekker hooooooorrr!!
Eerst gewerkt en dan nog lekker zelf de zaal in om te :bounce: ! :D Was zeker leuk!
laura :jaja:
ik heb me prima vermaakt :D
vondt het na het feest veel vetter:vaag: :lol: :lijn:
da ging goed ja...goei geluid goed gedraaid goeie ­sfeer...gewoon een VET feest!:D toch??:vaag:
was super!! heb me goed vermaakt.. was toppie :respect:
in het begin verdommes druk!:@ maarrrr daarna was het weer helemaal goed gemaakt! het was een geweldige avond toffe sfeer kortom dol leuk feesje! en dat in me eigen stadje:D er mogen van mij wel meer van dit zulk feesten hier komen! :bounce: outblast
LiL~~H­aRdCoR­eBiTcH
sooow was echt zker wel relax ja :p:d
Lin :devil:
Was weer een geslaagd feestje, alleen die hitte :s btje beursgebouw idee haha... Er hing ook een (y) sfeertje. Kortom niks op aan te merken! dikke (K) aan iedereen die ik ben tegen gekomen
Echt een supervet feest. :respect: Heb me zeker vermaakt! :D Alleen een beetje jammer dat het zo stervensheet was :S
LinsePins
Beetje jammer dat je zo lang moest wachten!!! Maar voor de rest was het super!!!
Lisel
Gezellif feesie en lekkere sfeer :D was inderdaad wel te warm maar heb nu een mooie waaier :D
Lisi
super feesie! was om 10:15 binne ckr te doen ! was toppie!!!
live to party
het was echt een super goed feest. heb me uitstekend vermaakt :bounce:
Lost in Gravity
zaal 3 was geweldig ,rij te lang ,flesjes is kut en vooral die achterlijke gedachte van die bonnetjes ....3.30 voor een bier ongeveer pffff
M o e n s s
heb me wel vermaakt oor :D alleen beetje druk
Madjaa
Was wel okeee.. Dortmund was vetter ;)
supergaaf
Rij was echt kut, ik stond er echt lan­g in :S Verder ; klote sfeer mja !! FORZE & RTC de gekstuh, ­helemaal losss !!!! Verder Waxweazle (y) en P­redator sloot lekker af :respect:
Marc S®
t was echt heel relaxed(Y)
Zekers weten dat het een Bruut feest was :D volgend jaar weer gek :D
MaRisS :cheer:
Was gewoon egt [b]TOP FEEST[/b](Y):respect:
MartinVLD
Het was een erg goed feessie!!!! Alleen jammer dat de line up niet klopte en het lange wachten bij binnenkomst!
Was oke.....Maar het vorige feest van The Masters was toch beter.En luitjes het was me weer een waar genoegen.............
master of disaster (LRT)
vet feest
MC RG
veel te warm :P veel te glad :P veel te vet :P egt goeie!! :respect:brabanthallen:respect:
Mel B)
enige pluspunt was de platenkeuze van de dj;s in de main & early, helaas vond ik het geluid diep triest, platen die oversloegen:/ en de sfeer was om te kotsen..
pff was niet lekker :S het feest was wel beter dan vorig jaar maar ja vond het toch nog kut
MentalChaos
Het was weer toppieee mensen, alleen warmte mocht wel wat minder en voor de rest Respect to Neophyte en jammer dat ze gestopt werde in hun echte act, laat ze lekker gvd :D
Michael - Nijmegen - Stippel
heb me wel vermaakt !!
Michael!!!
in het begin was t helemaal een kutfeest maar later op de avond was het in de industrialzaal wel te doen
Michael...
was zeker wel een goed feestje :) mar ik snap nog steeds nie waarom ze mij spulle in het kluisje hebbe laten ligge dus dah ik weer helemaal terug van het station naar de brabant hallen kon :@ en vervolgens daar aan kom en niet meer binne kom :@
miekske!!!
Helemaal geweldig!!!xx
Industrial zaaltje :kwijl: Op een gegeven moment had ik t wel gehad daar: Te warm, druk en duur :)
Mike' D
Ik vond het een masterlijk feesie (Y) :respect: 2 Tommyknocker, Partyraiser, Day-Mar :jaja:
echt een superfeest lang niet meer zon leuk feest gehad...
Kanker Gaaf Feest!! Mijn 2e Feest Kerel!!!
Mensen bedankt! Het was echt een super feestje! Dikke (K)
kuubs zweten maar wat een geweldig feest:bounce:
MissMerrel :cheer:
sedgh
GRuwelijk feest :bounce:
Mitchell__­Stylo;­)
:respect: Zeer Geknald Was Super :respect:
dit was echt te geweldig, de Industrail Area was echt te fucking top, Producer,Unexist,Partyraiser en Vizitor+Smurf te kicken, Tommynknocker vs Outblast was ook goed :respect: echt een top feest!
mr -G
echt knalle :bounce:
MR PIERRE
zo bruut feesie echt super vermaakt
was zeker een bruut feestje lekkerrr warm optreden van RTC was super helemaal losgaan keihard beuken super super super WHHAAA
Mr. T.
DIK STAMPUHH!!!! jammer dat je geen wiet meej naar binnen mog nemen had ik wel verwacht
Dikke shit!! :respect:
MrsDaniels
Rututuuuu :D
MrWhite
chill!!!!
M¥$­ter¥ $­p@­cÉjE$­©
was wel een vet feest... maar de deuren naar buten mogen voortaan van mij dichtblijven... (en in het vervolg wt dichterbij)
N A T H A L I E !­
wat een feest het eind was echt super ging mie hard :P
was echt super!! :D
Neomi!!
ja het was wel een leuk feestje, ik heb me goed geamuseerd!!:bounce:
Netty :banana:
lkkr feesie!! jammer dat t zo warm was..
Nikkee_;
was weer laaguh feesje.. wel wa druk.. maar wel gezellig zo met veel bekende.. :respect: Partyraiser Smurf The Vizitor Unexist :respect:
NL-Mo_­Peanut-NL
SUPER FEESTJE....die moete ze erin houwe Alleen bier is wel een beetje te duur he?!?!?!
NL-pepGek-NL
KOEKIEEE WAUS
jaaa ging kk lkkr daarzoo!!! was mooi feest :D
Zoww heej wat een feest !!! :bounce::bounce: :D:D
Heb me onwijs vermaakt samen met mijn moppie (L) alleen een beetje jammer van die buschauffeurs die te laat waren dat was wel wat minder....
Echt een kk mooi feest!! Volgend jaar weer :D
Offensive Luuk
wachtrij had beter geregeld kunnen worden, drinken was fuckin' duur. maar verder heb ik me prima vermaakt, muziek en live-acts waren top (y)
OldSkool CC
Zeker genoten:bounce:
oldskool frenkco's
wHaaa weer een top feest!!!!!!
Oldstyler
Vetter dan vet, veel bekenden en een FHC shirt die daar rondliep.:PHamsteruhh.miste wel iets ;)
oOMeTaOo
Super Feest! jammer van de bierprijzen en de rij bij de ingang. maar de sfeer en de muziek hebben t goedgemaakt
OPHEMERT IS GVD HET HARDSTE
goed feest lekker gestampt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
geweldig
vond het een zeer goed feest, miste alleen me dinnetje.. :flower: super naar me zin gehad in de early rave :bounce: was verreweg de gezelligste zaal, Dana, Pavo en Buzz Fuzz :respect: Geweldig (y) daantje (k) en rutger (y) het was weer gezellig met jullie :D see you next time
pAniCz
wel geslaagd feessie op de platen na die oversloegen.­ Neophyte en Angerfist --> 1 woord "GRUWELIJK"
Para J [JWT]
Damn anti die lange rij... ....Beetje warm en druk­ maar toch weer een gezellige en gezonde avond geh­ad ......O ja en Anti bavaria nog 1 ding he .....DAMN ! :[
Partyrico
goed feest, heb m dankzij de mensen met wie k was super vermaakt!!!
Patrick _
Ja geweldig ik hoorde het zelfs in leeuwarden
Peppol
Cker goed vermaakt!!:bounce: Alleen veel te warm...pfff...:frusty:
Buiten was het best koud zonder jas :S
pietverdriet
topfeest:D
Pillem
en uh...waar was nosferatu :/
Pim de Kicker
vond t echt kicke, al was ik r nie...! (Y) echt heftig, echt weer n echt MoH feesje... super! kennie zonder
Pimpel
heb me heel de avond goed vermaakt en er werd vet gedraait maar de masters in Dortmund was beter....
GEWELDIG!!
Het was echt een super vet feessie (Y) :vaag:
podie
was wel een mooi feesje maar ik had er wel meer van verwacht
poupoulossos
Was wel ok, maar had er meer (early rave) van verwacht.....ik bedoel terror (RTC) in the Reunion Area :S het was duidelijk niet zo vet als bvb THE HISTORY OF HARDCORE :no: maar ok genoeg bekende koppen weer gezien in my hometown dus wel ok
PRISCILLA.
:woep:
Pussycat
Kwijl... Wat een feest!
QMaster
was weer geslaagd!! werd goed gedraaid zeg poepoe
Quirinus
S U P E R FEEST
Raimundus (UFE)
Zeer goede editie van MOH!! Volgende keer ben ik er weer bij :yes:
Ralph Tra
zwaar kut 2 uur binnen geweest en toen eruit gevlikkert:P:P:P
Ratte Mat
super vet!!!!! alleen volgende keer meer medicatie mee nemen:P
Rave' oltion 23
Naja gezellig was het zker!!! maar het feest zelf,Bagger!!!!! Geen masters meer voor mij!
KUDELS ZOOITJE TERREUR!!!! WAS ZEKER GAAAN :bounce:
lekker feesie MOH hou deze locatie 1000 keer beter dan thialf.
unexist en da predator die vondt ik zeer goed
RenskuhhHMD
Masters was HMD!!!
best wel flax
Rick.NL
Zwaaar VETT :bounce: behalve Neophyte + Angerfist Zeer triest :vaag:
RICKZAJ
was hendig vetjes !!! :D the destroyer :respect:
Rien.
:D
VET MAR KK DRUK NI NORMAAL!
RobinNauta
Die wijven jonge! Non de klere vooral bij vince...heb er nog een stijve nek van
leuk feesie:D The Vizitor is gek:D:D hahaha Partyraiser :respect:
Was een mooi feessie..Alleen zo koud daar binnnen vonden jullie ook niet???;)
Ruttuh [MPS]
(y) :bier: zeer goed feest!
mega he zjwame
S2
zuiverrrrrrr feeest
Sammieee :woop:
PARTYRAISER :respect: SMURF & VISITOR :respect: Dont Fuck With The Little Ru­­bber Duck :D:D:D Super Feest !! :D
Sap Express
ontzettend goed feest :bounce: werd lekker gedraaid en geluid was goed! (y) :D
Schranzaja
SUPER (Y) .. iets te warm, en die kut flesjes
scurdie_­tripkip
was zekers wel een mooi feest maar vond het toch net iets te druk
Sharon.nl
kk kk kk dik
SieSo
enige leuke was manu le malin en dj producer voorderest was t knkrvuil!!
SJAAN ^
Geweldig Feest.. Heb me heel erg goed vermaakt!! :cheer:
K had het beter verwacht maar t wasgoed te doen NEO :respect:
sjek
Industrial Area was heel vet
Smarkje
geweldig
en dan raak je weg kwijt haha
Sneaktum
helemaal GEWELDIG!
sneaky;)
Goed feessie (Y) Alleen erg warm en je brak zowat je enkels over die kutflessies
Snelle!!!
organisatie was zwaar kut : veel te lange wachttijden voor ingang , wc , en uitgang
SnotJong Aka GabberBas
was nog slechter dan ik eerst dacht maja niet alluhz was slecht SMURF war zekerz toppie :respect:
JA WAS LEKKER FEESTJE NIET ALLES KAN PERFECT ZIJN TOCH
super feest
Super feest ! (Y).. was alleen zo verdomd warm..
soske
was wel vt alleen sund dak heb moete babysitten:P he doop
spacel­in:bou­nce:
zaal 3 maakte heel wat goed:)
Stampe­rStyle­:lief:­|NL| ICE |NL|
(y) feestjuhhh heb me prima vermaakt!!!!
Stefan-the-Sound
Wreed feest was een lange busreis maar wat een ­feest: re-style, stunned guys, outblast & tommykno­cker, bass-D en king Matthew, paul en J.D.A, Neoph­yte, Angerfist :respect: day-mar, promo, RTC, Vinc­e, Serial Killaz (y) helemaal kapot, goede organisatie maar wel veel te warm
Steffi_­huizen
helemaal goed niks meer aan veranderen
stoeprand terreur
goei feest. destroyer, smurf en visitor draaide heerlijk
Brabanthallen was zkr een betere keus, geluid vond­ ik over het algemeen wel goed, die Industrial zaa­l echt super! Mannen van de avond: Unexist, Par­tyraiser, en Smurf! Toppertje! :respect:
Streng-DengDeng :bounce:
ckr een goed feest(Y).. :respect:
Struikrover
STELLETJE CLUBKUTTEN!!! NIET NORMAAAAAL!!!GUT ERGENS ANDERS ZEIKEN t was 1000 x nix!! Alleen Partyraiser,Visitor en SMURF!!! :respect: :D ging dr loeihard overheen SMURF STRAKKE ACTIE MET DIE COMPUTER :D:D:D:D
Suus B)
Was goed te doen! (Y) Dana en Gizmo gaven lekkere­ setjes weg. :jaja: De early was zeer zeer lekker!
T!MF
Superfeest!! lekker los gegaan..:bounce: al1 jammer van de prijs voor bier :S
(y) fucking gek was 't ! (n) bavaria & warmte..
Tepke
Wat een bruut feest. Het optreden van RTC was echt weer master. Enige minpuntje waren de wachtrijen bij het binnenkomen
TernTerror
Vet...Vet...Vet...
vond het maar een bagger feest :S prijs van drank lag behoorlijk hoog en veel te veel aso mense die nergens respect voor hebbe :@ VISITIOR heb voor mij me avondje nog beetje gered :respect:
Terreur_­op_­Wielen
Het was wel een gezellig feest maar dat was dan ook wel alles ja het geluid was beter als de keren ervoor maar het was veel te warm en te druk www.worldofhardcore.nl voor foto's
TerroOrtjee
was zeker doll!!:P
was echt een top feest uitstekend vermaakt!!!!
goed
Werd goede muziek gedraaidt.:D het was Supper Gezellig:P
terrorbeest
gewoon in 1 woord SUPER
terror­dikneu­s
ey waar kan ik alle maal fotos kijken
TerrorIcEr
het was een eerste klas top feest alleen jammer dat het geluid wat zacht was maar er werd wel super gedraaid volgend jaar zeker weer
leuk avondje gehad
The KLIT Commander
Nadeel: Te lange rij bij binnekomst en duur drinken.. verder egt niet normaal vet! :respect: Dano & Buzz Fuzz :respect:
TOPfeest!!!:D er werd super gedraaid overal! niet lang in de rij gestaan:P want we waren er vanaf het begin...zuiver geluid..een dreunende bass...maar na de tijd geen piep in de oren:P(Y)
Theule KG..
Yesss !! net thuis.. was geweldig !!
Thunderdome freak
het was een super feest er werd goed gedraaid ik was vooral tevreden over partyraiser die draaide echt netjes ik vond het een geslaagde avond!!!
Tilburg City
was wel laage... kep wel 4 mense tege de vlakte aan zien gaan:S
Timmyboy
zeer goed
dr liep een gozer rond met geel shirt die fotos maakte.. iemand enig idee waarvan hij was? stuur me dan ff berichje (A) (K)
Ukkie:­Bounce­:
goed.
Vage Toellieee O:)
Nosferatu heb ik ook zeker gemist!! Maar partyraiser en smurf waren zeker niet slecht:P
was een mega vet feestjuh :D:bounce:
VW Motor Sport
eiselijk feestje
W ! M P ! E
Neophyte & JDA vs Dj Paul echt top :respect: ...Heb me zeer goed vermaakt:D
welten
Heerlijk feessie... goeie sfeer, leuk muziekje... wat willen we nog meer??
whothe­fuckis­simon
Geschikt feestje :bounce: goeie sfeer goeie muziek alleen jammer dat ze geen pakjes lucky strike verkopen..
Why So Serious¿
Masterlijk
wierts gespuis
schaailijk
angerfist en partyraiser waren zeer goed bezig
Wolvevoag
twas een uber goed feesiej :D (Y)
WuKen
kut ingang, wc gratis een keer :D al mn wiet afgepakt :( maar die 3e zaal maakte alles goed, heb alleen wel een uur lopen zoeken om m te vinden :S
Best feest:D TERRORR(6):bier:
Kkertjes Goed Feesttt!!!
XTieumX
Was cker vett FeesT Jhaa
XxPaRT­yGiRLx­X
:D was echt leuk , vip was beter als in het Thialf, Partyraiser, zeer goed geknald :D
Industrial Arena :kwijl:
Heerlijk feest
Was een top feestje (y) Locatie is ook helemaal goed. Zaal 3 (L)
Zebra's ruiken vreemd
Miniatuur pinguins heb ik bizar weinig gezien, wat jullie, mijn minder intelligente medemens?
Wat Een feest:D Egt Superrr
!! foto's op www.eardamage.nl !!
{NL}jo­rdy{NL­}
was een vet feesie dat zeker :bounce: lkkr staan rondstuiteren
{PPT} Japie
Lekker feestje:lijn:
super sonisch wreed gewoon..........
ondanks de drukte en warmte een geweldig feest!!!
|| Dennis ||
was wel lachen, maar duitsland is 10x beter :yes:
|| Leskovitch ||
Keihard :bounce:
was echt een kei vet feest:D zeker goed vermaakt.. wel tering heet ... maar ja boeie.. was top
† crawling in your skin†
ECHT DONDERS VET !!!!!!!
Bruut feesie.....:respect: RTC :respect: :bounce:
• Pure Poison °
Helemaal los gegaan :bounce:...was echt KNALLUH...:respect: Industrial Arena :respect:
©
:nocheer: jammer dat ik ziek was daardoor kon ik niet echt bewegen
Masters is zeker goed verlopen :D beetje warm beetje druk maar hoort erbij:D

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D