Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

was egt een super feessie!! :respect: flink kunnuh hakkuh; weinig intro gedoe enzo gewoon kei hard gaaaaan!!
was wel vet feest! wel warm en bij die ingang was zekers kut!! maarja ken nie alles hebbe:D veel bekenden gezien:)
:respect: Early Rave Was Zeker Goed :respect: wel zwaar naar de kanker nu :D
#­ Wild &­ Wicked #­
Oehhh Zkrr Super feestt !!! :respect:
was wel un vet feesje, helemaal los met The vizitor en smurf :respect:
egt een geweldig feest :D:D :xtc: :respect:
' - - Sheilaa :sweethug:
kk d0ll :D
(..*­Majestic Predator*..­)
was sker wel leuk feestje, me eigen goed vermaakt:P:D
(6) :bier: horney and drunk :bier: (6)
indd arnie Smurf & The Vizitor . Producer .. en Destroyer :respect:
(DH)_id&t
( :respect: Angerfist :respect: ) ( :respect: Partyraiser :respect:) ( :S:X Mecano twins :S:X ) voor de rest veel te warm veel te veel mense die nokkiej zijn gegaan en muziek had wel harder gekunt feest krijg van mij een 6
(F)-*­Jonna*­-(F)
Cker een goed feesie!!!:D Wel een btje warm,maar dat mag de pret niet bederven:P
De vip was één grote grap, maar verder was 't wel bertie :D
(H) Mr.­ Gold (H)
Het was gewoon te Kenkervet, Bruut en te gruwelijk voor woorden. Geluid(Y) Muziek(Y) Decoratie(Y). MOH(Y)(Y)(Y)
Geweldig Feestje!
:bounce: :bounce::bounce: was egt super vet :bounce: :bounce: :bounce:
(y)H4L(y) eddie :bounc­e:stam­pterre­ur(y)
was echt een super feest werd ook echt kanker goed gedraaid. wel giga strenge controles. maar TOPPIE!!
beetje druk en errug warm.pfff. maar verder echt relax feesiej :bounce: errug gezellie :D
* de Kale *
Okay ... Dortmund overtreffen kan niet, maar het kwam er toch wel beetje in de buurt :) Super avond/nacht gehad, mede dankzij MaFFe-Uk :) (K)
was weer vetttt !!
was egt zoooooow vet:D!
Zeer VET..Neophyte en Angerfist :respect:
Was zeker weer genieten mensen met wie ik allemaal was BEDANKT voor deze (Y) avond mede dankzij jullie(Y) (L)Sjattie(L) jammer dat je dr niet bij was heb je egt gemiste deze avond:jaja: :respect: Paul&JDA :respect: Heb me zeker goed vermaakt:bounce:
***­DarkAn­gel***­
Lekker feesje :bounce:
leuk feestje weer......kan nie anders zeggen :bounce:
Jaa superrr!!:D Alleen heet en drukjes...
zeker leuk feestje maar ja zoals al vaker gezegt is geworden NIET MEER DAN LEUK ;)
echt geweldig :P
*­Bjorn :banana:
egt SUPER :d
*Bless*
twas wel :vaag: maar wel kk wreed :P
*Jeroentje*.
Was een Lekker feesiej Alleen beetje Wazig allemaal...:vaag:
*Lucio*
Master!
jaja:D was zeker vetjes daar:D mijn beste masters tot nu toe , mer die pils was idd niet te zuipe :(
geweldig
*­PattyF­riemel­*­
Toppieeeeeee!!!
*ReblletjuH*
Heb Me Prima Vermaakt:yes: Was Toppie(Y)
*Roedie
In 1 woord Geweldig! Early en Industrial ware veruit de beste zalen:D
*­S.­D*_­OnlyHA­TE4YOU­!­:bah::­sadros­e:*­:lock:
Het geluid was eindelijk weer goed ja :D zeker wel beter!! :D (al1 jammer dat ik er zelf niet veel van heb gezien/gehoord :( maja...) was wel toppie (y) :) :jaja:
Super feestje,,Alleen net ff iets te warm ,maarja stil staan was gewoon geen optie;) :bounce:
was weer un goei feesje :respect:
overhet algemeen matig af en toe leuke muziek.
Heb me prima vermaakt:bounce: Geluid stond goed hard:D En de Dj's hebben er weer flink op los geklapt:D
- Miranda --
Waanzinnig als je het vergelijkt met Thialf ;) :bounce: heerlijk staan springen :D :cheer:
- Willie -
wel een heerlijk feestje:) was wel lang wachten voordat we binnen waren:( t was ook te warm ik had bijna ut idee van ik val hier flauw en toen viel er naast mij iemand flauw:S daar schrok ik wel van...maar wel goed vermaakt:D! :bounce: :xtc:
ging der wel op was een mooi feesje
-->Vage Mus<--
vet feest aleen erg warm :d
ziekelijke kan bekant niet smurf,visitor,destroyer :respect:
-=­terror­gevaar­=­-
was een goed feestje paar kleine dingen die beter kunnen maar dat blijf je altijd houden en vip was ook zwaar relax volgende masters weer
het was echt een vet feest, nog nooit op zo'n druk feest geweest. Live set van Neophyte vond ik wel vet. het geluid was gewoon goed, het was niet oorverdovend maar das juist goed...voor de rest veel te duur drinken maar het was de moeite waard (Y)
-IWAN-
het was weer zeer gezellig vooral in de early rave hall
-x Maartje x-
super(Y) :respect: The Vizitor en smurf :respect:
HET WAS EN SUPER VET FEEST
:bounce: Had dit zeker niet verwacht :respect: was goed te doen, geen Thialf meer!
SUPERRR bruut feesje alleen jmmr 3 bonne voor bier en fucking heet verder echt vet!!!!!!!!!
...TomTom
cker een vet feest, jammer van de dure pils en rijen ingang, maja laatk me avond nie door verpeste:P...
Was goed te doen :D alleen warmte was minder.
Dik bruut! ookal was t wat laat geworde (A) had nie verw8 dat t zo vet zou zijn! :respect: THE STORMTROOPER, THE DJ PRODUCER, VINCE, PARTYRAISER :respect:
verneukt voor mij door 2 kut exen
..­†..­Lilly..­†..­
dit was zeker een goedmakertje van vorig jaar:D heb alleen meer rondgelopen,gelult en gesmsd..omdat ik de heletijd iedereen kwijt was:S :P maare het was zeker knalluh:bounce:alleen die warmte,GVD had het idee dak in een sauna stond:/
was echt een gaaf feesie :P en er weerd lekker gedraait
.::scar::.
super feest!! zaal 3 best eindelijk is een grote terrorzaal zo als hoordlkkr hard iedereen draaide er super beste PARTYRAISER!!!! drinke te duur wc goed geregeld een goeie zit ruimte beetje waarm maar beste masters afgelopen 4 jaar in nederland
Super!:cheer:
100%galbak
was een heftig feest hakkuh
het leek wel een kleuterparty :S
muziek & geluid ware goed:)sfeer viel kon beter:yes:
2fast
lache feesie:P
super :bounce: alleen als ik politie en of beveiliging had moeten tellen in de hallen, was ik nu nog niet klaar....jezus wat een hoop:yes::frusty:
::Grietjuh::
helemaal geweldig!!! Volgende x weer denk :bounce:
Was wel aardig.. MOH gaat een beetje over de top :/ Predator :kwijl:
:banan­a:One2­Annie!­
ut was TERREURRRRBRUUTT FEESIII!!! heb me goed vermaakt :bounce: :xtc:
:jaja:Goed feestje :respect: Partyraiser:respect: The destroyer:respect: Wat een sets:D
was super vet!!! reunion area beste oldschoollllllll was goedddd alleen dat vieze kutbier bavaria voor 3,30 te gek voor worden maar de rest wel lekker gefeest jammer dak snel na de klote was maja trok later nog weer bij
Smurf & The Vizitor . Producer .. en Destroyer :respect: super :D
egt super dol!!!
:bier:­NEOPHY­TE HARDCO­RE:lij­n:
HARDCORE - DE _ HARDE _ KERN _ DE _ ONDERGROND _ SUPER .. NEOPHYTE
:bier:­sjammi­e
gruwelijk:D
:bounc­e:[NL]­Stuite­rbal[N­L]:bou­nce:
Top Feest, vage mensen gesproken :P
:bounce:Hij is gek he:bounce:
super vet!!!!!!
:bounce:vd peej:b­ounce:
het was helemaal geweldig super feeest !!
:cheer: party addict­:cheer­:
:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
:cheer­:Badmu­tske:c­heer:
opzich leuk feestje voor een moh.. :bounce:partyraiser:bounce: alleen wat was het bier duur en wat was het tog warm
Neophyte was goed hahah was top feestje:D alleen jammer dat het drinke enzo zo duur was
:devil­:Renat­e a.­k.­a.­ Noate:­devil:
Super
:facepalm:
Echt een maaasterlijk feest :bounce:
:LAURA
was echt un geweldig feest :D
:Lijn:­[NL]Va­ge Alco[N­L]:lij­n:
Was zeer zeker heel goed te doen.
ja mense was wel weer grappig vanacht :respect:promo:respect:EN PARTYRAISER WAS WEER FF KK HARD BEZIG :d:d
wooooow echt GRUWELIJK!! :bounce: echt relax, rela­x :P Promo, Partyraiser, Paul vs. JDA :respect: jammer dat ik Day-Mar niet helemaal heb gehoord, mr wat ik heb gehoord :respect::respect:
toppie feest:yes:lekker gedraaid. outblast:respect: (KLOTE STROBOS:sDAT WEL)
:vaag: :bounce: BlonTjee :bounce: :vaag:
Helemaal top (y) Alleen op het laatst helemaal kapot heb toen nix meer meegekregen...
was een goed feesie:D
:woep:__*­ B i a n c ii e *__­O:)
rij was echt té lang, en bij de wc's was ut te druk.. heb me wel vermaakt, maar vond het niet geweldig... wel :respect: voor smurf aan't einde!!(y)
:woep:­BiNo:w­oep:
prima prima zoo mooie kan niet
:X:D
was wel chill feessie alleen de vip stelde totaal niks voor :(
:xtc:K­ONING_­APIE:xtc:
vet hard! had de hele dag nog een piep in me oren:P
:xtc:M­athijn RTC:xtc:
geweldig
het was weer top :D:P
:yes:*­Oudorp­freaK*­:yes:
helemaal leip :D
< Japie >
goed feest hoor!!!
<->JaspeR<->
geweldig
<Noise is my Message>
Manu Le Malin, Reanimator, Destroyer, The DJ Producer, Partyraiser in 1 woord GEWELDIG!!!!!!!!!
<Rob>
Lijp!
>>>M@­u®it$­<<<
www.ieder1 van de kaart.nl :D
Superfeessie!!!! ok slechts 2e Masters in mn leven, maar ik vond ut geweldig :):)
geweldig
op de wachtrij na was alles super (y)
het was warm maar wel een lekker feesje :respect: Dj Angerfist :respect:
[0570]DERKIE
het was wel gezellig.vooral in oldschool gestaan.was wel vet
[A]nne(f)
Helemaal geweldig:D
[Antje Terreur](6)
was echt een goed feest!
[Duracell ]MafKaass :[
HET WAS GEWOON KK HARD RAGGE SUPER FEEST(Y) TOT DE VOLGENDE KEER :VAAG:
[Eelco}
:respect: Partyraiser:respect: en 1,2 en klap en stap, en 1, 2 en klap en stap en klap en Draai . :respect:
[HK] Gab B)
was echt SUPER!!
[MKP] Keesie Feesie
echt weer een super feest goeie lokatie!!! alleen beetje warm... verder geweldig vermaakt. super zo'n terror zaal moeten ze meer doen!!!!!!!!!!
[NL] A.­P.­F ROT KIND [NL]
was wel grappig :9
ja was wel mooi feest alleen kk druk en had er wel iets meer van verw8t
was zkrsss een geslaagd feestje daar...dik vet stampen en zuipen mooi feestje volgende keer mooi weer:P:P:P
Twas zker wel gruwelijk,, kheb het SUPER genote jah :bounce:
[NL]bo­bopzij­nkop[N­L]
was een goed feesje vooral laatste 3 kwartier met surf en the vizitor!!
[NL]Da­isy:bo­unce:
super vet feestje zeker voor herhaling vatbaar:bounce:
[NL]JohnnY-JunkY[NL]
was zeker jammer dat het zo ontzettend heet was maar ik heb wel genoten
[NL]sland_­super_­gabbers[NL]
zeer goed
[NL]Terror-Speedc­ore[NL­]
Gek feest alleen de rij duurde wel lang
het was super gaaf lekker los gegaan:D
[S.­G.­C.­] T-Man Terreur
was wel weer een lachuh feestje, maar indd zonde van de platen die oversloegen !!
[SF] Trip_­O B)
Partyraiser, The Destroyer. The DJ Producer :respect: dik feest :D alleen jammer van de drukte :S om over de warmte maar te zijgen :no:
[ZLD]W­es[sch­]
vet skon
Was un kk doll feesje, vooral in de industrial zaal helemaal los!! werd goed en hard gedraaid.. Beste masters tot nu toe iig
Neophyte Angerfist :top: :bounce:
]x[
Eindelijk weer een beetje volume wat er bij de naam van het feest hoort :) Ut was gezellie :)
_Loesy_
zeer geslaagd!! (Y) ;)
_Rubje_
geslaagd feest! :bounce: :D
AJS
Damn was zeker een top feest heb me zekers goed ve­rmaakt jammer dat k niet iedereen gezien heb maar ­sfeer was top :respect:
Te erg :yes:
Alet
.
Bij het binnenkomen dat je zo lang moest wachten 3­ kwartier ofzo was een beetje slecht geregeld en van het drinken dat zo duur wa­s­ en verder was het een goed feessie
sfeer was goed(Y)t geluid stond te zacht! en leeftijd 16 jr en ouder moet afgeschafd worden...
Annie en Kull
kut feest
Anoebis
:respect: The Vizitor #1...!!!!!!!!!
Was egt wel zwaar relaxt.
Ara:bye:
echt super het enigste minpuntje wat ik kan bedenken is dat endymion er niet was
Jajaja, dit was ´m weer hoor!
Arie J Beukenoot
Tieum was weer lekker bezig :jaja: alleen wat stond iedereen stil in de hardcore he, saaie bedoeling van 4tot6 ofzo :S
vet feest supper vermaakt, alleen ging het bier er wel heel erg snel in
Kutsfeer maar was te verwachten :/ .. in ieder geval geen masters voor mij
Gruwelijk feessie..beetje jammer alleen van die hoere set van Promo :/ wat n bagger!!
b-e-e-r
Snoeihard
B@rbiegirl
:respect: NeoPhyte, Angerfist, JDA & Paul :respect:
ik vond het na wat biertjes toch een goei feesje
bachje
was een super vet feest en nu op naar hard bass zoetermeer
balblowa
cker te gek goed gestampt daaro
Barbie*tut
echt KEI VET FEEST! MOP MOP
Bartje_^
geweldig
De rij bij binnenkomst was weer belachelijk groot, de wc's waren een gekkenhuis. Verder was het knallen en hakken (y) Stormtrooper, Producer, Partyraiser, Smurf & Vizitor stuk voor stuk geweldig! Volgende keer betere wc's dan is dit een goede locatie. Stobo's waren ook lekker leip.
GRUWELIJK inderdaad !! Mijn eerste Masters .. maar zeker niet de laatste !! Early zaal was zwaaaaaar top :P
Bisbee
vond deze MOH de beste nederlandse editie gehouden na hun vertrek uit de FUN!
bitchje
het was echt een superrrrrrrrrrrrrrrrrr feest en knallen gewoon
Blitze Fritz
was te doen maar zo fockin druk Promo was echt de man & neophyte :respect: En angerfist was zo zwak hij probeerde het volgens mij nie eens te mixe en triest maar voorde rest voor een moh was het geluid een keer goed en licht en show was ook super
BlOnDiE-LiCiOuS
Het was gewoon egt gezellig,,, alleen te warm en te druk veder was alles oke :D !!!!
BNI-AnnEs
hehe was echt wel lache jaa!! :)
Was vet eej.... Henk kwiet gewist!!
Bram1985
Loopfeestje :D ook leuk op z'n tijd met zoveel bekenden !!
Heb zeer genoten van het optreden van de jongen die het rechterkant van het podium in de hardcorezaal opgeklommen was en de show steelde in zijn eentje....helemaal uit zijn kneiter en een echte gangmaker...wel jammer dat de security hem ervan af haalde...iedereen heeft een staande ovatie gegeven voor deze man :respect: en gaf hem achteraf nog een zwaar applaus voor zijn optreden (y) en heb nog pinguins zien lopen...maar wist niet of iemand anders ze ook zocht :S...ben ook ondertussen aardig geflikkerd :x
Bumba
Alleen de binnenkomst was KUT maar verder goede sfeer en prima vermaakt
Busty.
wachtrij was te lang. kenne de foullieerders nie meteen ook t kaartje scheuren? of zijn daar gecertificeerde mensen voor nodig?:P was errug geslaagd feestje:D partyraiser!! :respect:
Was echt wel gezellig :D :bounce:
was zekers een bruut feest volgende x weer alleen weer jammer van de clubkutten die erwaren weer veelste veel ervan :S:S
Chrizzoo
dikke sauna terreur alleen beetje duur bier was zo op :bier: dikke rijen maar was zo binne wehehe stukke beter dan thialf!! terreur zaal :respect: vince ook :respect: jammer dak de weg nie zo kon vinde 8)
Cinderellaa*
Geen woorden voor!
1 woord: GEWELDIG!!!!
cinnek­uhh!!!­!­
met de hele bende wer t maximale er uit gehaald ...attekoppen.nl!!!!
Cor.S
was wel een geinig feestje..... jongens wat was het gezellig...:D we gaan snel weer vissen he:D
Corsa
te gek angerfist was de beste daarna outblast vs tommyknocker
Cr@zy Bitch
het feest was zoveel maal bter geweest zonder die fucking kuthitte,maar heb me voor de rest uitstekend vermaakt:D
Cr@­zyPara <B12>
knalluh
mooi feestje :D
het was.... DOPE DOPE DOPE DOPE!! :D
Da Papa Griezel :devil:
Geluid... Goed (denk ik) Licht en Deco.. Mooi hoor en geen Vechtparty gezien :bounce:
Daab
muziek was zeer goed! Maar wat een slechte organisatie zeg! Daarom vond ik het een goed feest en niet zeer goed een amateuristische 'underground' feest voor een nie echt een 'underground' prijs!
Masters Bedankt voor weer een top feesie!
Dass'
super naar m'n zin gehad, :bounce:
was zeker goed feesie aleen dat klote bier volgende keer beter bier en de prijs vondt ik ook wel een beetje te
de spacer van Limburg
:BOUNCE: in 1 Woord GEWELDIG :respect:
Defecit
geen woorden voor zo geweldig
Den Boudy
Gas Derop Gek!!!!
Denicos :/
Geweldig vermaakt. Super feessie. Mijn eerste masters, maar zeker niet de laatste die ik bezocht heb. En nu ga ik slapen ! massol
Super gewoon :bounce:
vettee party waaaaaaaassssssssssssaaaaaa
DJ Freak-R
beste masters op duitsland na (y) :respect: alle laatste dj's v/d industrial :respect:
DJ ISOLATER
:bier:terror zaaltje was goed te doen ma die oldskool moguuhh ze wel afschaffen :bier:
DJ Lippie
was dolle bedoeling>>METTURSSS
DJ Sjek aka E-Jackt
SUPERVET........:respect: EARLY RAVE: DANA:O:O, BUZZ FUZZ vs DANO :O:O, en VINCE (Y)(Y) DJ JDA
was goed geslaagd feest.. beetje lange rij, maar was het goed waard (Y)
Super naar mijn zin gehad:vaag: maar alleen een beetje heet in de hardcore zaal(main) en de ingang was te klein je moest wachten om er in en of uit te komen respect voor DJ Paul en Vince
zeker een goed feest
DON FIETO
een paar kleine dingen waren kut maar voor derest mooi
dotheSamba
Alles was gewoon lekker aan deze party volgend jaar er zeker weer bij!
kk vet feest.. 1 van de betere en iig zeker beter dan dat kk thialf
Draadlooz
was echt kk bruut
DrumDJ
Promo(terror tegenwoordig ofzo) had in de oldschool zaal moeten staan Dana in de main! Verder was echt top goed geluid niet TE druk !!
Drunk 'n High
wat een LIJPOOS liepen daar Kahnker
Dweebso
zeer gaaf feestje !!!
superwarm, me eige de tering gezweet.. maar wel superfeestje! :D alleen jammer da we vroeger naar huis gingen, ik wilde nog niet!!! :(
eeuwige gabber
was een goed feesie tering :D lekker bier aardig duur maarja voor de rest pima
Eline....
Super vet feessie! Best vermaakt! (y)
Elmo
MOH ja het was gewoon supper en voor al de industrueel in een zaal da was supper echt en jan jongen en de rest er van de groep repect voor jullie en voor visetor jong het was supper wa je gedaan had
Endy4Life
echt vet met henk
Enemigo Del Estado
Te gruwelijk
Ephaedra
Iemand zijn Jaguar logo kwijt?
zeer zeer goed
ErikE
was een goed laage avondje :D afterparty ook
super! alleen jammer van die lange rij bij de ingang
Etherpaniek
mooi feessie :D:bounce: toppertje (y) :yes:
:respect: :respect: THE DESTROYYEERRRR :respect: :respect: "Boxed, Street Fukkers, TOTAL HATE!" en die bas onder "Test the Dj" SHJITTT da was TE erg :D :bier:
Eva
TOP FEEST!!!!!
was weer super feessiiee!!!! :cheer:
EviL-BabS
Wass egt wel kwaai feesje:D & Goeiee sfeer:respect:!!
EW
Ja inderdaad weer goed ons best gedaan! tetter 10,en tetter wup. :cheer:
Super gruwelijk feest!!!!
Extreem-Knif
Blij dat ik hier heen ben gegaan.. Promo :respect: & Unexist :respect: Wat ken dat Italiaantje hard draaien zeg...!! Zoals hij Attack & Microtronic uit de speakers blaast ken niemand..!!!
IDD veels te duur voor zown flessie
mooi feestje en er werd lekker gedraaid!!
Fly On The Wings Of Love
geweldig uit me dak gegaan:D
Beetje wisselvallig, ene moment had ik t feest van me leven en t andere moment vond ik t weer zwaar tegen vallen :S had er meer van verwacht!
frankygoes2
echt gezellig feest! geluid was goed! en de sfeer ­­was ook goed! partyraiser :respect:
Freakandell (Speci­aal):b­anana:
wat een kutfeest
Freaky­hardco­re
Super feest !! moest wel uitkijke waar je liep want de hele vloer lag vol met plastic flesjes XD was geweldig:)
zeker een goed feestje gehad :bounce:
Furne$$
Mega Dit was weer een MoH met klasse zoals het hoort
G-NiLES
hmmm veel te lang wachten aan het begin, maar het was de moeite waard!! de early en de main waren vetI ben ook nergens anders geweest (A) )
was wel grappig maar niet wat ik er van had verwacht, haha en ik was iedere keer iedereen kwijt
moet ik echt een menig geven :P echt het was een SUPER FEEST volgend jaar weer maar dan duitsland
was eg super vet n vele beter locatie
Gary's
t was echt sppr vet
:respect: The Vizitor
Geezer
Me "verjaardags" feeste was zeker geslaagd :D
gemo gabber den bosch
was ook m'n eertst masters mar ik ga ze ook volgen en ik werd dan wel misselijk van m'n drinken maar da maakt niej uit of wel
Gennep-Raver
vond ut best wel een kutfeest :\ te druk en te warm.. heb me nie echt kunne vermaken
was een bveetje saai gedraaid en de ingangen waren kut :S maar verder wle vermaakt hoor :D
Grundahl
MEESTERLIJK! Destroyer, stormtrooper, manu, smurf vs vizitor :respect: :bier:
Gui de Boule
Lekker uurtje aan het einde in industrial zaal!!!
top feest !
was zeker een zeer geslaags feessie :d heb me zeker goed vermaakt :d Alleen jmmr dat we aan het eind 1.5 moesten w88 op die kut bus
H2TB!
De early zaal was wel goed! De rest van de zalen was KUT!
H4L-speedy-h4L
zekker geslaagd alleeen die entree :(
hakkuh&zaguh
industrial arena helemaal super... alleen beetje te warm
in 1 woord.. geweldig(Y):jaja:
Hardcore-Limmuh
was een SUPPER feesie!! JAMMER van die bierflesjes op de grond je ging bijna elke keer op je bek als je er opstapte!!
Hardcore_­Octaaf
was egt vet feesie, volgend jaar benk er weer optijd bij:P alleen wrom kwam die neophyte zo laat???
hardco­rerave­r
(Y) was een mooi feestje(Y)
Dik Vet Bruut!!!! !!! :D :cheer:
Hardst­yleJun­k
Gewoon Te Vet en Lekker HARD!!!!
Hazinh0
Wat een klote feest. Te druk en het was echt fucki­ng benauwd en ik werd ook gestoord van dat knipper­licht.:S Verder werd er wel redelijk gedraaid met als hoogtepunt Neophyte :yes:
HC4L_linda
super vet(Y) egt zeer goed
HCamst­erdam4­LIFE {APC}
was wel een lache feesie :bounce: was behoorlijk naar de tyfus, veel beter geluid, sfeer enz dan de vorige keer :D
hey jonguh!!­ lulululu
was weer lululululululul koekliwappie :vaag:
Hollowman
da was leuk :)
horror.nl
was zeer goed volgende keer weer:p
ik vond het echt een super vet feest,ik kan ook niet klagen over het geluid dit keer!! :respect:partyraiser en :respect :voor smurf vs the vizitor!!
Inteso
Hilmoldol:D
helemaal SUPER
J-olie
Wasz eg un super feestje :bounce: Helemaal los:D
J.­eroen :bier:
beter :bier: dan op XQ
j@cob
niet wat ik er van verwacht had.. maar wel vaker met moh zo..
Helemaal goed heur :D
jaily hardcore addicted
het geluid enzo was goed was alleen veel te warm daar binnen
Super feest :yes: Muziek was lekker, geluid was lekker hard (y) Smurf/The Vizitor Snoeiharde takkeherrie :respect:
Jaspol
Damn weer veel goeds gehoord...alleen angerfist wa­s niet wat ik van hem gewend ben.. en neophyte w­as op dominator beter (al was hij nog goed) voorde­rest promo.. damn wat ging die hard aan het eind v­an se set.... en Reanimator!! (worship)
Jean-Pierre
Heet en veel mooie vrouwen (is dit mijn reactie?)
jef!
jonge jonge uur in de rij gestaan voordat we binne waren ent was vond it nie veel aan:S
Jeffos-070
knalluh
was kk bruut feest jammer maar 1 keer paar jaar dit jaar
JeffuS
Super vermaakt (Y) Vond intree wel mee vallen was ong binne 20 min binne :P:D
Jeroe/\/
Muziek was vet, Sfeer kut !
Geslaagd feest : bounce:
Jillicious
Weet er vrij weinig meer van :/ alleen een uur staan wachten voordat we binnen waren :/
vond het wel gruwelijk alleen had er meer van verwacht en naar mijn mening werd er niet al te best gedraait behalve paul elstak en jda(Y)
JoELlA ¡!
Was wel goed feestje ... wel te warm af en toe te koud.... de ingang was F*ckt up ...para lichjes ma jah verder wel goewd vermaakt
al het gezeik op masters van te voren was onteregt was een kk knal feest de rij en de wc waren minder en die kk flesjuhs werd je gek van en heb kk veel mensen afgevoerd zien worduh met overdosis enzo aan het einde werd der egt kk goed gedraaid en dat knipper ligt deed ut um wel kk trippend ken niet zegge dat ik het koud heb gehad was gewoon een kk goed feest volgende keer weer (Y):D
housekamp was geslaagd!!! masters tussedoor genoten!! daarna aftere tegek ;) ........kortom een kk vet weekend
JorDaantje
Dik feest :respect: UNEXIST :respect:
BRUUUUUT!
joyce SuPpReSsOr
was zeker een goed feesje...(mag ook wel een x :p)
de industrial zaal 4 ever :D:D:D yeahh!!! eary zaal was niet echt mijn ding , mainstream was ook zeer goeie maar industrial de shit !
Ja idd,, KK DOL!!!1:D
KARMA
Jammer dat het de laatste keer in nederland is (dat heb ik gehoord):(, MoH de beste!!!
Gezellig feestje.. alleen jammer dat het zo tering warm in de hallen was. Maar verder hebben we ons wel zeer goed vermaakt he Anne:D
KeesBeezZ (KSBZ-ReKordZ)
!!!!!!!!!!NOOIT MEER DIE HARDE GORE BAVARIA FLESSIES!!!!!!!!!!!
WAS ECHT DOLLFEESTJE!! ALLEEN VERREKTE WERM
Keulerrr
Cooooooooowllll
Kick Noise >H4H.­FM<
Jaah t was wel leukjes he .. All1 lang in de rij gestaan ..:S Veder was t COOL :D Tieum, Negative A, Unexist & Partyraiser en The Vizitor Was te gek :P (Y)
Was goei feesjuh, vooral terror zaal zkr zkr! :respect: PARTYRAISER :respect:
super feesie gehad tijdens me verlof danny broer heel erg bedankt vcoor dit feessie
koekiejjj :honger:
feest was opzich wel goed te doen..alleen het lange w8ten bij de ingang :S moet beter kunnen!! maar destroyer :respect: maakte veel goed!! :D
Laat ik het erop houden dat ik mijn avondje tog wel goed doorgekomen:jaja: maar had wel meer verwagt ervan;)
Was zeker master vet feessie!! Zeker 5 kilo er af gehakt!!!!
LadyHardcore
was geweldig feessie(y) goeie sfeer, muziek was top & leuke mensen ontmoet :) wel btje te heet! maar verder voor herhaling vatbaar :p :respect:
LaLaLa­nd:bou­nce:
Super feestje geweest! Ben alleen in de reunion zaal geweest, maar oh wat was dat gaaf! Enne totaal geen last gehad van een wachtrij... binnen een kwartier stonden we binnen!
geweldig feest smurf en de partyraizer ginge echt hard:P en dan al die wijfe :P:P
Eerst gewerkt en dan nog lekker zelf de zaal in om te :bounce: ! :D Was zeker leuk!
laura :jaja:
ik heb me prima vermaakt :D
LEELOYD
was weer een geslaagt fessie alleen jammer van de lange wacht rijen bij de ingang
leipo85
vies kicke maar veel te warm en weer 1,5 uur in de rij gestaan beetje jammer
in het begin verdommes druk!:@ maarrrr daarna was het weer helemaal goed gemaakt! het was een geweldige avond toffe sfeer kortom dol leuk feesje! en dat in me eigen stadje:D er mogen van mij wel meer van dit zulk feesten hier komen! :bounce: outblast
zalig feestje!~
Liekje1981
Feestje was (y), lekker PARTY - PICS gemaakt in me standje van DANCE TOOLS. Me collega's waren top. En Eric we maken een goed team :yes: Lekker naar NEOPHYTE geweest (K) voor Danny :bloos: en volgende zekers weer. Leuke mensen ontmoet op me standje en iedereen was relaxt. Gewoon TOP en lekker kunnen :bounce: (K) voor iedereen die ik ken
Lierenees
Was superdik!!! me eerste echte grote feest. sta op de foto en op de DVD :)
Liesje
Ik heb er maar 1 woord voor IJSELIJK!! heb me zeer goed vermaakt!! Gezellig ook :D
Liesje­gaatlo­s:yes:
Zwaar uit mijn stekkertje gegaan :bounce: Early rave was SUPERRRR :D
Linda:cheer:
nou wat een feest zeg.. aan het begin d8 ik GADVER nationale doodkijkwedstrijd.. en helemaal geen sfeer.. maar dat kwam helemaal goed.. het werd een super feest :respect: dana :respect:+ :respect:bass D:respect: +:respect: predator :respect
Lisel
Gezellif feesie en lekkere sfeer :D was inderdaad wel te warm maar heb nu een mooie waaier :D
Lith
Jaaah was weer genieten in de Ouwe School.... :bounce:
Ljmichael
was egt geslaagd
Lolaaa!
echt geweldig feest!! :bounce: echt top! :respect:
Lost in Gravity
zaal 3 was geweldig ,rij te lang ,flesjes is kut en vooral die achterlijke gedachte van die bonnetjes ....3.30 voor een bier ongeveer pffff
Louize777
THAT WAS BLOODY GREAT!
Luit :bier:
was echt geweldig zeg. Destroyer was echt het hoogtepunt zeg WTF wat vet
M o n t y 's :smoke: :jaja:
mooi feest alleen VEEL te warm
m-a-r-c
ik heb me cker wel vermaakt :xtc: ;)
M1ch
Was zeker vet overal goeie muziek :D(Y) volgende keer weer:bounce:
Maarte­nKersj­es
supper
was echt een goed feest heb lekker de hele nacht staan :bounce::bounce:. alleen vond ik al die flesjes op de grond erg irritant
Mama van Jaylano &­ Chalina(L)
was wel heftig:lijn:
supergaaf
MaRisS :cheer:
Was gewoon egt [b]TOP FEEST[/b](Y):respect:
Marliefste
Lekker feessie :bounce:
gezellig meer ook niet
Master­Angeil­o
gewoon weer lekker goed van den dolle daro zekr goed feesie:bounce:
Geluid was meesterlijk! :respect: DV8 :respect: Partyraiser :respect: Art Of Dance Dit is 100x beter dan Thialf :respect:
na wat opstart problemen (was echt slecht geregeld bij de ingang) een super feestje
Mel B)
enige pluspunt was de platenkeuze van de dj;s in de main & early, helaas vond ik het geluid diep triest, platen die oversloegen:/ en de sfeer was om te kotsen..
Meliss_A
MOH Was Gewoon Super!!!! Vlgnde Keer Bn k Der Weer Zeker Bij !!:P:P
Mevr0u­wtjuhK­0pfzie­k
cker wel vet feest:D Partyraiser draaide weer masterlijk
Michael - Nijmegen - Stippel
heb me wel vermaakt !!
Michael...
was zeker wel een goed feestje :) mar ik snap nog steeds nie waarom ze mij spulle in het kluisje hebbe laten ligge dus dah ik weer helemaal terug van het station naar de brabant hallen kon :@ en vervolgens daar aan kom en niet meer binne kom :@
1 woord "geweldig";)
miekske!!!
Helemaal geweldig!!!xx
dit was mn eerste x masters maar het viel me tegen khad er veel meer van verwacht
Mikos
ja top feestje toch.. alleen die hitte en de ingang maarja.. verder lauw!
echt een superfeest lang niet meer zon leuk feest gehad...
klote dat t zo warm was maar verder een super feest gehad met mn pop (L)
kuubs zweten maar wat een geweldig feest:bounce:
gewoon 1 woord SUPER HAMSTER FEEST o dat zijn er 3
Mitchv­andeLu­st
Unexist !! Kanker wreed gedraaid
was zeker een bruut feestje lekkerrr warm optreden van RTC was super helemaal losgaan keihard beuken super super super WHHAAA
mr.­ de jong (heftige billie)
ja wa zal ik eens zeggen? heb wel betere feesten meegemaakt maarjah wel lekker dicht bij huis dit keer en TjappieH was wappie dus dan is ut altijd goeie he
Vond het echt weer zwaar relaxed!! :respect:Unexis­­t:respect: maar man vd avond -> PARTYRAISER, godgodgod wat kan die kerel draaien:D 2 kleine minpuntjes -> De hitte en ­het bier, ba­varia is echt niet te vreten:P
mRoop
HELEMAAL GEWELDIG!! Klapte weer prima! Zo, dat was wel weer genoeg in­ de baas zn tijd
MrsDaniels
Rututuuuu :D
muiderberg de gakste
ik vond het wel ok
Naaikie
zeker lekker feestje alleen mag de rij wel een stuk korter de volgende keer
nasi REDBULL GEK!­
Zeker master
NeoNiMioN
Beter kon gewoon niet!!!
NICK !!
:bounce: was zker vet!!!! :xtc: :bounce:
Nicobo
Inderdaad té lange rij.. Ik miste de zitplaatsen.. Maar ik heb me goed vermaakt ;) :bounce:
niekske "­pappa"­
SCHITTEREND
Knalluh :D enige wat tegenviel was die rij in ut begin :(
jaaa ging kk lkkr daarzoo!!! was mooi feest :D
NOOB SAIBOT (Gucci­wearin­g MTF)
keer een feestje respect voor reanimator,unexist, partyraiser,vizitor en smurf zij hebben de sfeer in de industrialhal echt gemaakt beste moh ooit
Zoww heej wat een feest !!! :bounce::bounce: :D:D
O.­I.­V.­Heipaal aka gaaan veteraan
knalluh het was weer toppie
Oldstyler
Vetter dan vet, veel bekenden en een FHC shirt die daar rondliep.:PHamsteruhh.miste wel iets ;)
Ome Jelmo TS
Tja geluid was vet, locatie is ook goed, maar was te warm en te druk en was de kleuterklas soms op school reis of zo?????
Super Vet, voor herhaling vatbaar ;)
geweldig
P-T-W
sfeer was er niet te vinden,iedereen bleef wandele of dee niks...viel beetje tegen dit feest.
p.­t.­b.­d_­holland_­p.­t.­b.­d
goed
P@RTYRICO
Ging wel!!
paniek in de sjeadel
supper
PARAPI­ETJUHH­HHHH
tering goed feest
Parra
Relaxte party maar kon beter voor MOH-party.. !!!!
Pascal Tolner AKA TOLLY
echt wel :bouce: voor de eerste keer ,alleen jammer dat het er zo warm was echt je moest steeds weer afkoele dat was kut het was daar echt warm maar de muziek was goed bot :lijn: feest
erg gaaf :D beetje jammer van het redelijk zachte geluid in zaal 1, kon nog goed met elkaar praten. Verder erg gaaf :D
Peppol
Cker goed vermaakt!!:bounce: Alleen veel te warm...pfff...:frusty:
Peters
Geluid ging goed!! :) Vet!! een geslaagd masters!!!
dit was natuurlijk 1 van dé feestjes! Helemaal top!(Y)
jazeker VET
Pim de Kicker
vond t echt kicke, al was ik r nie...! (Y) echt heftig, echt weer n echt MoH feesje... super! kennie zonder
Pindaklaatst
Was echt een top feessie (Y) Heel de avond geknalt :bounce:
ze draaide goed alleen het binnenkomen en de wc was echt slecht bedacht. dit hadden ze beter kunnen doen!!!!!!!!!!!!
Het was echt een super vet feessie (Y) :vaag:
Stukken beter dan het 10 jarig feestje in Heerenveen :S , toch raar vind je niet? Maarja beter is altijder beter dan slechter! Angerfist (Y) Een lekker feestje toch wel! Geluid ook lekker :)
dj producer en unexist was egt knalle gewoon
Quintin Dupieux
t was egt zooo kkgruwelijk!! egt een masterlijk feest!!
R.atje
was echt super vet:P
supe nachtje MOH jammer dat het alweer voorbij is
Ralf-HKL
Dit was niet de beste MOH die ik meegemaakt heb, maar uiteindelijk was de avond zeker geslaagd. (Y) Alleen zo warm daar.............
Rave' oltion 23
Naja gezellig was het zker!!! maar het feest zelf,Bagger!!!!! Geen masters meer voor mij!
Razende Raapie™
was geslaagd
relaxt
dit feest was weer eens keer super vet! niet meer en niet minder
ReLSMuRF
duur feessie &kuthitte maar verder was t leuk! smurf & the vizitor was een mooie afsluiter! :worship:
RemcoOcmer
was een leuk feest alleen het was wat te druk
Remuz
Super Vet :bounce: feestje Heb bijna de gehele n8 in de Reunion Gestaan, was echter Masterlijk vooral :respect: DJ Weirdo :respect: Volgende Cker weer :>:>
Remy alleen van de wereld
het was heftig
Richard de Zeeuw
de industrial was eg super
was echt een vet feest! Vizitor met pc :respect:
VET MAR KK DRUK NI NORMAAL!
Robin 040
whooo vette shit man... de Industrial was kk dol :kwijl: mooie locatie
RogXS
muziek Top goede bass beter als de Reverze, Maar om 5 uur was ik dood
Roy(026)
was me T feestje wel:P
toppert heb vet me nikies stukgehakt en smurf was ook weer van de partij het laatste uurtjuh wAS VET RAMME!8)
RoyCore
Goed feesje! lekkere muziek :D Partyraiser :respect: /> 1 dikke minpunt die KK rij van 1.5 uur :(
mega he zjwame
Scorpia
super feest, super geluid en super sfeer! kortom geweldig
scurdie_­tripkip
was zekers wel een mooi feest maar vond het toch net iets te druk
Sharon.nl
kk kk kk dik
Sir Vincent
Was zeker wel vet, alleen duuuuur drinken:| industrial was zeker vet :respect: Anders ga je ff lekker met ze allen een joint roken in de benzinepomp:P hahaha
Sjeenus
feest was gewoon supers :D reunion arena had mooie licht effecten en lekkere rag muziek, zeker vermaakt :D enne je kon gewoon naar kluisjesruimte toe en dara was het lekker koel dus daarover niet te zeuren (y) ;)
K had het beter verwacht maar t wasgoed te doen NEO :respect:
Smoky
het was geweldig leuk daar echt toppie
Ook ZONDER drugs VET feesje!!!:D
Snaakie
:bounce: Toppertje!!! :bounce:
soer
Was weer helemaal toppie ;)
Sofietje (L)
Was een geweldig feestje! :) Volgende keer gewoon weer aanwezig hoooooooooooooor
Het was echt een heerlijk feest, Day-Mar en Neophyte hebben het voor mij gedaan :D T was ook gezellig in de trein ;)
Was zeker vet!:D Was wel jammer dat het zo druk was,kon je niet normaal hakken/stampen in die zalen :vaag:
Stefan-the-Sound
Wreed feest was een lange busreis maar wat een ­feest: re-style, stunned guys, outblast & tommykno­cker, bass-D en king Matthew, paul en J.D.A, Neoph­yte, Angerfist :respect: day-mar, promo, RTC, Vinc­e, Serial Killaz (y) helemaal kapot, goede organisatie maar wel veel te warm
Stefan­ieeee!­!!­
Masters was helemaal Los..VOlgende keer weer!!..SUper Kick..
Stuiterbal (L) Marjol­eintje­ee
Heeerlijk feest! wel erg lang wachten om binnen te komen en 1 maal binnen erg warm :S Maar voor de rest was het echt perfect! :respect: MOH :respect:
stuite­rkonij­ntjuh
je moest alleen zo fckng lang wachten om binnen te komen, dat was slecht geregeld!!
mooi feestje hoor! beetje jammer van die hitte en die drukte bij de ehbo:S :bounce:!
vet feest :respect: meccano twins :respect:
Pff KK wazig feest :vaag: maar wel echt vet alleen de warmte daar werdk soms echt gek van maarjah was ook helemaal de wegkwijt!!
was knallu
terror mama:b­ounce:
zekers vet feestjuh beters als masters 10 jaar bestaan toppie
goed
Wel vet :yes: hard gebeukt :bounce:
terror vs hardcore daddy
ja het was wel weer een mooi feest alleen er waren echt knetter veel mensen onder de 16 en das een beetje jammer maar veder de zweer was wel heel goed heb geen ruzie`s gezien en das altijd mooi maar het was super gaaf maar het geluid kon wel harder en de vrouwen die er rond liepen waren zekker mooi moet op elk feest zo veel mooie vrouwen
Werd goede muziek gedraaidt.:D het was Supper Gezellig:P
ja ging wel eigelijk de drinken haden ze goed koper moeten doen
was gezellig en vet
Tess. 070
Zooo Masters was echt kk knalluh gek..Helemaal Roemtak Totall Loss!! :xtc:
Tessiej
Was egt super vet.. goei vermaakt
Tetterrrr
Mooi feessie:D Veel beter dan thialf:D
Tha Mitchells
okay cor als je nou maar es een xtje niet 8ter het net zal gaan vissen!!
The Desolate One
Heb me daar super goed vermaakt, ben bijna heel de avond in the reunion area geweest, wat hebben ze daar goed gedraaid zeg en ik vond de sfeer daar geweldig, hoop gabber handjes gegeven en iedereen hakte weer, zoals het HOORD!! Super feest!!
The Harder Styles 4 Life
het was kk knalluh !!!!
The Hellfire
Echt weer een geweldige MOH, ze hebben van hun fouten in het thialf geleerd!!
the lord of corrado's
hyper bruut heb me tijden niet zo vermaakt
the_1ste_men
Ik vond het een goede party maar ja die cd's sloegen wel over. Maar het geluid was goed vond ik (beter als qlimax teminste).
Thjardo!
me 1e Masters:D:D:D het was echt geweldig een nach­t om nooit meer te vergeten(H), alleen fucking warm daar... maar verder helemaal uit me plaat gegaan
Thommie2005
Was lekker avond alleen die KK rij werd ik wel helemaal para van
Thosba
te bruut voor worden
ThoTha
Wat een topfeest! Promo draaide hard, drank en eten waren wel weer erg duur en de rij bij de ingang kon beter maar al met al SUPER!
Thunderdome freak
het was een super feest er werd goed gedraaid ik was vooral tevreden over partyraiser die draaide echt netjes ik vond het een geslaagde avond!!!
Thyz
Was lkkr knalle! :cheer:Reunion Area:cheer:
Tetter10 en TetterWup hebben zich goed vermaakt!! Mensen t was supergezellig :cheer:
Tilburg Terreur :[
K von t tog tegenvallen:( Veeeels te warm, weinig (geen) aankleding, veels te druk en al helemaal in z­­aal 3 En veels te veel ClubKutte:S
Geweldig feestje...lekker dichtbij:D alleen jammer dat de line-up/timetable nie klopte...en waar was Nosferatu?
Toobjuh
was wel weer een goed feesje sfeer was ook top
Toonypack
mooi feesie,alleen kutrijen elke x,en wat een drukte!
De tijd ging kk snel:O Was echt superdik, heerlijk knalleee:bounce:
tuneboy
Beter dan verwacht! :D
Twiztid Majik Ninja Entert­ainmen­t
prachtig en druk maja dat hoort erbij nie?
dr liep een gozer rond met geel shirt die fotos maakte.. iemand enig idee waarvan hij was? stuur me dan ff berichje (A) (K)
Underground Dance Events
Een beste locatie met een vet goed geluid!:jaja: :bounce: Locatie voor herhaling vatbaar.
SUPER Geweldig feestje! Goed gedraaid goed geluid, goede aankleding, goede vriende mee.. Alles perfect dit keer. en het VIP-Deck was ook een aangename gelegendheid om neet te kijken op het "normale" publiek :D\
de rijen waren zwaar klote en die kutflesjes ook
VAN DE BEURCHT
mooi wasig feesje!
VanDaal
was egt super super vet
vdz
goed vermaakt op het feesje, alleen te druk en de ingang kut
was echt hmml te vet gewoon:)
geweldig
Viber
Dit was echt een gruwelijk feest zeg! alleen jammer dat ik een uur in de rij moest staan om binnen te komen... DJ Angerfist was echt het toppunt, hij draaide echt loeihard!! SUPER!!
vidal
super feest goede sfeer goede locatie was zkrs knalluh:)
viéra
Super lekker feestje. Saampjes met je neefje rondsjouwe. :P is weer es wat anders. :P
ben niet geweest
waar dan
ketvetpretpakket.vaker :D:D:D:D:D
WC-Knuffelaar
Was weer geweldig gister :D heb me duidelijk vermaakt. Volgens jaar weer :D
Webmeister
Master
wendy4­hardst­yle
:banana: het was super :banana:
megaaa
WilberZ
Echt een vet feessiej..me goej geluid!!
Wolvevoag
twas een uber goed feesiej :D (Y)
WuKen
kut ingang, wc gratis een keer :D al mn wiet afgepakt :( maar die 3e zaal maakte alles goed, heb alleen wel een uur lopen zoeken om m te vinden :S
Wvoort026
MEGA FEEST:D:D
Yoppie :blinky:
jaaah t was cker een wous feessie :respect: volgende keer weer :D
Was geslaagd! Alleen die hitte niet normaal, en die lampen mogen ze thuis laten godse knipperdingen word je gek van..
Zattej­an:bie­r:
in de early rave hing wel een relaxd sfeertje dat ik nog weet:D
Zebra's ruiken vreemd
Miniatuur pinguins heb ik bizar weinig gezien, wat jullie, mijn minder intelligente medemens?
Zero-Sub
k*t rij, k*t strobo/s, k*t drugsbeleid --> de een na de ander ko! Maar niettemin zeer de moeite waard ;-)
Zjuul:­bounce­:
zo wel lekker feessie ja... inderdaad zaal 3 deed hethem wel.... jammer van die hitte
Wat Een feest:D Egt Superrr
kon beter mar was wel leuk
{KKF} v God Loss
was zeker weer ijselijk
super sonisch wreed gewoon..........
~N~
Heb me heerlijk vermaakt!
~tijn~
vet feesje werd goed gedraaid en bavaria bier in flesjes (Y)
~~Andy~~
ik vond deze moh beter dan raise cain
~~ARMIN~~
K K R G E S T O O R D F E E S S I E :bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
† *­ Ga Es Dood *­ † :bier:
Ging wel..(Y) Bier was kut daar:p maarja het ging opzich wel..;)
Bruut feesie.....:respect: RTC :respect: :bounce:
²³fren­chcore­d²³
De industrial zaal was echt kicks ass, tijdens smurf en the vizitor ben ik helemaal los gegaan :respect: , vind wel dat art of dance hun feesten wat meer mag decoreren....
brute party, alleen et geluid mocht wa harder
º¹³Patrick
was super feest kompleet uit men dak
MOH op zijn best!! Het was echt een super feest Industrial was echt goed!!!! Volgende keer maar weer in de brabant hallen alleen dan zonder die lange rijen bij de ingang en dat veel te dure bier
Kenker Vett.!!!!

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D