vet gewoon hele nacht lopen te stampen goeie sfeer industrial 3 munten godverdomme waar slaat dat op het was ook nog eens bavaria wat al niet te zuipen is hoe makkelijk wil je geld verdienen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Jaa was een mooi feessie! alleen wel benauwd pff!!
ik hou helemaal niet van oldstyle, maar vond het toch de beste zaal!!!!...de rij was zwaar kut, maar de wc´s waren zekers goed geregeld!!!...al met al, best feestje!!!...kan ook door het bier komen whaha
egt een geweldig feest
BRUUT FEESJUH!!! GOEIE LOCATIE EN DE INDUSTRIAL ZAAL WAS !!!! VISITOR
( Angerfist ) ( Partyraiser :respect ( Mecano twins ) voor de rest veel te warm veel te veel mense die nokkiej zijn gegaan en muziek had wel harder gekunt feest krijg van mij een 6
De vip was één grote grap, maar verder was 't wel bertie
vet cool wel verdomde druke n warm daaro en een eind lopen voor de wc elke x maar daarom was de pret niet minders
was weer vetttt !!
was egt zoooooow vet!
Zeer VET..Neophyte en Angerfist
Was zeker weer genieten mensen met wie ik allemaal was BEDANKT voor deze avond mede dankzij jullieSjattie jammer dat je dr niet bij was heb je egt gemiste deze avond Paul&JDA Heb me zeker goed vermaakt
waren er mensen die ''beter kom je niet '' te druk vonden vond hier beetje veel te druk ma wel zeer goed vermaakt vooral einde in de Industrial zaal vet hard gedraaid helemaal toppie!!!!
zeker leuk feestje maar ja zoals al vaker gezegt is geworden NIET MEER DAN LEUK
1 uurtje rijden,,, en fucking 1 uur en drie kwartier wachten om binnen te komen door 5 poooooortjes ...!!! binnenkomst erggggg slecht geregeld verderssss alles Toppie goede sfeer relaxte muziek
Zeker een lekker feesie vooral de industrial was knetter hard alleen het eten en drinken was verrot en het naar binnen komen.....daar was totaal niet over nagedacht....dus een zeer goed feesie....niet geweldig
was egt geweldigg hehe hard uit je naatt enne smurf super afsluiter!! (wel 10x bijna me nek gebroke over die kk flessies op de grond) en die busreis:D50 man terreur bij de benzinepomp
Industrial Zaal Goed Gedraaid! O.A. Tieum, Destroyer, Negative A, Unexist & Partyraiser DJ Smurf Vs The Vizitor Was Gewoon TE Bruut(O.A. die Alles Kapot Actie van The Vizitor )
heb me weer prima vermaakt, beetjuh van de wereld maar dat mag, alleen wat duur zeg die bonne voor de rest geweldig, nog gelachen ook op de terugweg wat wil je nog meer
KK BRUUT FEEST.. TERRRORRRR UBER ALLES!!!!!! .. maar dat drinken fuckin duur.. 3 bonnetjes voor 1 POKKEUH flesjew bier .. maar het geluid was SUPER!!!!!
T was echt een super vet feest gewoon van t begin tot t eind super naar me zin gehad!!!!!!!!!!volgende keer weer zo!!
jammer van de vele vechtpartijen, stond er vaak naast en was dus vaak de lul toen de beveileging ze kwam verwijderen omdat ze niet keken waar ze liepen
eerste feest en helemaal van de wereld ik ben alles weer vergeten maar ik weet wel dat het kk bruut was en ik naar meer MOH feesten gaat
Was bloedheet maar echt super vet!
super vet feest ook veel bekende.. lekker knalle in de industrial zaal (de andere waren trouwens ok kei vet maar wie weet waar da filmpje staat van smurf en the visitor want zown vent was dat aan het filmen, sinds lange tijd niet meer zown leuk feestje gehad
SUPPER TOF
Geweldig feestje Goed gedraaid alleen beetje warm ha Terrorzaal was tog wel ut betere werk hehe Super Feestjee,, Voor herhaling vatbaar
Bij het binnenkomen dat je zo lang moest wachten 3 kwartier ofzo was een beetje slecht geregeld en van het drinken dat zo duur was en verder was het een goed feessie
sfeer was goedt geluid stond te zacht! en leeftijd 16 jr en ouder moet afgeschafd worden...
jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
zo anders was ik ff niet meer te stoppen bij de Destroyer, wat ging ik lekker zeg! Verder had ik het in me eentje helemaal naar me zin bij BuzzFuzz & Dano. En KALE echt gewelldig dat ik jou nog tegen mocht komen, dat had ik nooit verwacht 1 minpunt, zaal 1 was te warm en in 't begin te druk en waarom zien mensen mij altijd op M.O.H. aan voor een draaideur, loop gewoon om mij heen zo moeilijk is dat toch niet!
TOPFEEST heb ma n kwartier in de hardcore zaal gestaan.. INDUSTRIAL ZAAL
muziek was zeer goed! Maar wat een slechte organisatie zeg! Daarom vond ik het een goed feest en niet zeer goed een amateuristische 'underground' feest voor een nie echt een 'underground' prijs!
Heb niet veel gezien opt podium ofzo.. Maar heb wel weer een geweldige avond gehad xxx
leuk feestje maar de organisatie is Gewoon Bagger(N) men 1ste Moh en men laatstee...
Was wel oke, jmmr dat ik me niet helemaal 100% goed voelde!! terror zaal veruit de beste zaal!! Veel mensen out zien gaan niet normaal, EHBO had een hoop te doen!!!
Het begon leuk, maar rond 5 uur werd het toch een beetje suf hoor...
Zeker beter dan verwacht, iedereen in de Industrial Arena draaide echt supervet (behalve Partyraiser en Unexist)...meisje uit de rij waaar was je nouuuuu ??
MOH ja het was gewoon supper en voor al de industrueel in een zaal da was supper echt en jan jongen en de rest er van de groep repect voor jullie en voor visetor jong het was supper wa je gedaan had
Blij dat ik hier heen ben gegaan.. Promo & Unexist Wat ken dat Italiaantje hard draaien zeg...!! Zoals hij Attack & Microtronic uit de speakers blaast ken niemand..!!!
Heb lekker gewerkt, en de muziek in de Early was ook echt super. Behalve Darkraver en die gepensioeneerde Gizmo NIET bah Hij moet echt kappuh met die grappuh. Blijf lekker Hardstyle draaien dat is jouw ding tegenwoordig.
typisch MOH feest.balen van het lange wachten zo miste ik een deel van de belangrijkste set van de avond.verder heb ik me toch vermaakt.Industrial area, was nu al beter dan in thialf, maar was nog erg triest betreft de aankleding.de grote zaal leuk geprobeerd aan te kleden,maar de rest niet aan gedacht.
in de rij nog geen 10min gestaan. was alleen veelste druk en veelste warm!!! en wat een kk bende op de grond met die kut flesjes maar voor de rest was het weer een top feessie!!!!!
ja was wel eens leuk om mee gemaakt te hebben maar meer dan leuk is het niet veel poten en clubk*t volk en minimum leeftijd leek soms wel 11 jaar pas na kwart voor 5 werd het vet in zaal 3 TERROR
VINCE, MANU LE MALIN , UNEXIST
super feesie gehad tijdens me verlof danny broer heel erg bedankt vcoor dit feessie
Een leuke en gezellige editie in de brabanthallen!!
was eerste masters we kwamen binne toen dagmar draaide meteen los wel was 't veel ste warm en stonden te lang in de rij maar voor de rest gewoon super
neophyte wou ik altijd al een keer zien en ik vond ze kk masterlijk die gasten weten echt hoe je een showtje moet geven al duurde het maar een half uur , voor de rest kk gruweliujk feest
gruwelijk feest!!!!!! alleen duurde het even voordat we binnen waren
was super!! heb me goed vermaakt.. was toppie
in het begin verdommes druk! maarrrr daarna was het weer helemaal goed gemaakt! het was een geweldige avond toffe sfeer kortom dol leuk feesje! en dat in me eigen stadje er mogen van mij wel meer van dit zulk feesten hier komen! outblast
Feestje was , lekker PARTY - PICS gemaakt in me standje van DANCE TOOLS. Me collega's waren top. En Eric we maken een goed team Lekker naar NEOPHYTE geweest voor Danny en volgende zekers weer. Leuke mensen ontmoet op me standje en iedereen was relaxt. Gewoon TOP en lekker kunnen voor iedereen die ik ken
als je praat over een superfeest pfffffff dit was egt KLASSE GOED TE PASSE
ja was van de kaart en weet er weinig nog van maar heb me zwaar vermaakt
Rij was echt kut, ik stond er echt lang in Verder ; klote sfeer mja !! FORZE & RTC de gekstuh, helemaal losss !!!! Verder Waxweazle en Predator sloot lekker af
Onze en mijn eerste Masters..Tevens Laatste Het feest was waardeloos de muziek sloeg veel vaak uit maar kep wel me lieffie hervonden op dit feessie dus we maakten ons eigen feessie..Love u kir
Echt een Super feesie was dit,, Heel erg gezellig en goeie en harde muziek,,
zeker goei feestje gehad t was alleen zo warm en druk in de main
Lang leve de VIP ingang blij dat ik niet in die rij hoefde te staan! feest zelf was ook goed, heb vooral in de main gestaan. jammer dat het geluid niet de hele nacht zo hard was als toen ze de anthem draaide...
Het was weer toppieee mensen, alleen warmte mocht wel wat minder en voor de rest Respect to Neophyte en jammer dat ze gestopt werde in hun echte act, laat ze lekker gvd
het was echt een knetter gek feest, sfeer was echt toppie en het geluid was ook zkr wel te doen!!!!! 100x btr als Thialf
Het was een zeer goed feest vond ik !!! Ik ben meerdere malen lekker los gegaan en ervan genoten. Vooral bij Partyraiser die echt super draaide. De biertjes waren mij te duur voor het mooie en het geluid was niet echt sterk aanwezig. Als ik een zaal binnen kom lopen wil ik gewoon geconfronteerd worden met de harde sound dat hardcore heet en niet een geluidsterkte van lik me reet. Okee mabey till next time.
1e & vooral laatste keer MOH voor mij Was echt een wereldfeest maar TE MASSAAL voor mij Meerendeels gezeten omdat de rondjes lopen hopeloos was. Erg warme en benauwde temperaturen. Hierdoor veel kotsende party-mensjes gezien **Reuinion Zaal was ZWAAR BRUUTJES**
Jammer van de sfeer (of eerlijk gezegd GEEN sfeer..) ieder stond (ipv danst) en liep maar een beetje rond te lopen.. en mensen grow up, wat is er nou zo leuk aan om compleet verrot en verlebt er bij te lopen door overmatig drugsgebruik?!?!?!
industrial zaal was meesterlijk reanimator, manu le malin, DESTROYERRRR, stormtrooper & smurf vs Visitor en producer.... alleen de rij was kut.. verder een zeer goed feestjuh
Werd ckr kk duistah gedraaid gezellige sfeertjuh egt topfeessiej!!
Was weer geslaagd, pijn aan mn poten nu maar dat is iets goeds Alleen die flesjes waren klote, DAY-MAR, Vince, Angerfist Maar was weer lekker warm en mn waaier ging gvd ook nog eens naar de klote
supervet... waxweazle
Knalluh enige wat tegenviel was die rij in ut begin
helemaal super hihi geen last van gehad van lange wachtrij V.I.P terreur echt prima vermaakt beetje jammer dat de rest al zo vroeg naar huis wou snik snik
Heb me onwijs vermaakt samen met mijn moppie alleen een beetje jammer van die buschauffeurs die te laat waren dat was wel wat minder....
wel een goed feest, maar wat een kut flesjes je wordt er gewoon moe van.en die aktie vanpaul(the visitor)prachtig gewoon met dat beeldscherm en die toetsenborden
Ingang was fucked up, bier te duur en et was echt een teringzooi overal. En ja t leek gvd wel een sauna, vooral midden/vooraan in de HC Area... niet uit te houden... Maar toch super genoten, muziek was top, sfeer was super en heb et erg naar me zin gehad. Voor herhaling vatbaar
Was kk bruut maar net effe iets te druk, beveiliging was kut RTC draaide lekker promo ook neophyte voor het eerst ook wel en mja industrial zaal was wel het hards en af ent oe ff lekkere terror erdoor
Stukken beter dan het 10 jarig feestje in Heerenveen , toch raar vind je niet? Maarja beter is altijder beter dan slechter! Angerfist Een lekker feestje toch wel! Geluid ook lekker
Goed feessie Alleen erg warm en je brak zowat je enkels over die kutflessies
alleen de industrial was echt vet Dik kutgeluid hardcore area echt slecht en dat moest de hardste masters ooit worde??? Dortmund ging 50x zo hard ik kwam thuis en had nog geeneens een piep in mijn oren jonge jonge
Brabanthallen was zkr een betere keus, geluid vond ik over het algemeen wel goed, die Industrial zaal echt super! Mannen van de avond: Unexist, Partyraiser, en Smurf! Toppertje!
Het was wel een gezellig feest maar dat was dan ook wel alles ja het geluid was beter als de keren ervoor maar het was veel te warm en te druk www.worldofhardcore.nl voor foto's
ja het was wel weer een mooi feest alleen er waren echt knetter veel mensen onder de 16 en das een beetje jammer maar veder de zweer was wel heel goed heb geen ruzie`s gezien en das altijd mooi maar het was super gaaf maar het geluid kon wel harder en de vrouwen die er rond liepen waren zekker mooi moet op elk feest zo veel mooie vrouwen
tering goed feesy doe is ff terug spoelen ff over doen en weer de hele nacht hakkuh
Heb me daar super goed vermaakt, ben bijna heel de avond in the reunion area geweest, wat hebben ze daar goed gedraaid zeg en ik vond de sfeer daar geweldig, hoop gabber handjes gegeven en iedereen hakte weer, zoals het HOORD!! Super feest!!
Uitverkocht druk maar niet te druk..lauw bier? smaakte toch koud want je lichaamstemp was 45 graden...Alles was VET, en zo een drukte binnen laten komen maakt rijen ja duhh..Smurf klapper..samen met Vizitor:Computer Kapot-Computer kapot
Was wel weer lekker, in ieder geval iets bter geluid....eindelijk Heb me wel lekker vermaakt en er werd best lekker gedraaid Partyraiser en natuurlijk day-mar waren lekker bezig
Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386