Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!! Esmée !!
Toppie!
!!­ santino !!­
Was Knalleuh!!!!!!!!!!!! vooral op het einde met PartyRaiser en Smurf:D:D
!!!Ronald!!!
vet gewoon hele nacht lopen te stampen goeie sfeer­ :bounce:industrial :bounce: :bier: 3 munten godve­rdomme waar slaat dat op het was ook nog eens bav­aria wat al niet te zuipen is hoe makkelijk wil je­ geld verdienen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!1
!!Shamiraa
Jaa was een mooi feessie! alleen wel benauwd pff!! :vaag:
ik hou helemaal niet van oldstyle, maar vond het toch de beste zaal!!!!...de rij was zwaar kut, maar de wc´s waren zekers goed geregeld!!!...al met al, best feestje!!!...kan ook door het bier komen whaha
egt een geweldig feest :D:D :xtc: :respect:
BRUUT FEESJUH!!! GOEIE LOCATIE EN DE INDUSTRIAL ZAAL WAS (Y)!!!! VISITOR :respect:
vet
:D
(DH)_id&t
( :respect: Angerfist :respect: ) ( :respect: Partyraiser :respect:) ( :S:X Mecano twins :S:X ) voor de rest veel te warm veel te veel mense die nokkiej zijn gegaan en muziek had wel harder gekunt feest krijg van mij een 6
De vip was één grote grap, maar verder was 't wel bertie :D
(GFC) speedy goes
was weer lache vanavond :bier:
(HKZ) :xtc: PILLYWILLY :xtc: (BTT)
zoals altijd masterlijk
(L.­V.­R)Lang­uh(L)h­ardcor­e__­girll20
zeer goed
kk goed
(zwh) catweazel (zwh)
vet cool wel verdomde druke n warm daaro en een eind lopen voor de wc elke x maar daarom was de pret niet minders (Y)
was weer vetttt !!
was egt zoooooow vet:D!
Zeer VET..Neophyte en Angerfist :respect:
Was zeker weer genieten mensen met wie ik allemaal was BEDANKT voor deze (Y) avond mede dankzij jullie(Y) (L)Sjattie(L) jammer dat je dr niet bij was heb je egt gemiste deze avond:jaja: :respect: Paul&JDA :respect: Heb me zeker goed vermaakt:bounce:
***­DarkAn­gel***­
Lekker feesje :bounce:
**Jensel**
super vet
**­TeKnoK­uTTeKo­p**­
waren er mensen die ''beter kom je niet '' te druk vonden vond hier beetje veel te druk ma wel zeer goed vermaakt vooral einde in de Industrial zaal vet hard gedraaid helemaal toppie!!!!
zeker leuk feestje maar ja zoals al vaker gezegt is geworden NIET MEER DAN LEUK ;)
*­H arders­tylesz­*­
goed en zeer vaag :P
EGT ZWAAAAR RLXXX
veels te warm :S
*RaNa*
1 uurtje rijden,,, en fucking 1 uur en drie kwartier wachten om binnen te komen door 5 poooooortjes ...!!! binnenkomst erggggg slecht geregeld verderssss alles Toppie(Y) goede sfeer relaxte muziek :D
*RisS*
geluid en muziek waren super, verder waren er overal RIJEN :S En wat n hitte
was weer un goei feesje :respect:
- Miranda --
Waanzinnig als je het vergelijkt met Thialf ;) :bounce: heerlijk staan springen :D :cheer:
ECHT MEGA GAAF! goed vermaakt :D! Zonde dat Angerfist niet beter gedraait heeft..... :nee:
was weer een lache feesje !!!
---Kouter---
Super vet:bier:, Partyraiser en Vizitor(Y) Wel warm e­n d­ruk!
--vage terror tante--
agja wa moet ik er van zegge...was wel grappig....
ziekelijke kan bekant niet smurf,visitor,destroyer :respect:
-Flupke-
in 1 woord VET:D
-LENS-
Zeker heftig vette terror(Y) alleen kk warm man! en al da kut volk:S
-PREDATOR-
fuck dit was echt super@!!!!!!
Jezus echt super vet gewoon!
...Gekte...
Dit was kanker vet en ik ga volgende keer zekerSS weer !!!!
SUPERRR bruut feesje alleen jmmr 3 bonne voor bier en fucking heet verder echt vet!!!!!!!!!
..­::Msz_­Lin::..­
geck!!!!:P
ja was weer een lekker feesie he geen last gehad van de rij was binnen half uur binnen en :respect: Partyraiser:respect: klapte der weer zoals gewoonlijk op he
VIP is echt super relx In de early & main werd strak gedraaid! ­:respect: RTC :respect:
warm denk!
1 woord MASTERlijk
:://Toop\\::
STAMPUHHHH!!! wel ver weg Den Bosch
::Enzyme-Gabber
zeer geslaagd feesjuh Angerfist !!!:p
::Grietjuh::
helemaal geweldig!!! Volgende x weer denk :bounce:
Was wel aardig.. MOH gaat een beetje over de top :/ Predator :kwijl:
:beer: Colt
Zeker een lekker feesie vooral de industrial was knetter hard:bounce: alleen het eten en drinken was verrot en het naar binnen komen.....daar was totaal niet over nagedacht....dus een zeer goed feesie....niet geweldig
:bier: goessie :bier:
was weer een lache feest:bier:
ZWAAR VEMAAKT OP DIT FEEST ALLEEN BEETJE ERG WARM MAAR CKERS GOED LOKATIE VOOR ZO'N FEEST (Y)(Y)(Y)(B)(B)(B)
:bier: ronald :lijn:
was wel kick feessie , alleen de rij van anderhalf uur en stroomstoring bij malu de malin waren minder . voor de rest was het wel chill
:bier:FRAN-HAKKUH-DAN:bier:
was egt geweldigg:D:D hehe hard uit je naatt :bounce: enne smurf :respect: super afsluiter!! (wel 10x bijna me nek gebroke over die kk flessies op de grond:S;)) en die busreis:D50 man terreur bij de benzinepomp :bounce::vaag:
:bier:­GeRtOs­:bier:
kicke fisje echt masters helemaal perfect
:bier:­METN:b­ier:
The destroyer:respect: GEWELDIG:respect:
:bier:­NEOPHY­TE HARDCO­RE:lij­n:
HARDCORE - DE _ HARDE _ KERN _ DE _ ONDERGROND _ SUPER .. NEOPHYTE
:bier:­rosivi­seren:­bier:
JAH WAS MOOI :D
:bier:­sjammi­e
gruwelijk:D
:bounce: Oma :bounce:
echt helemaal geweldig, ik heb me echt vermaakt... alleen de beveiliging en de hitte waren kut!! maar voor de rest was het echt helemaal geweldig!!!
:bounce:B 2 the art:bounce:
Industrial Zaal Goed Gedraaid! O.A. Tieum, Destroyer, Negative A, Unexist & Partyraiser(Y):yes: DJ Smurf Vs The Vizitor Was Gewoon TE Bruut(O.A. die Alles Kapot Actie van The Vizitor :[ ) (Y):yes: :respect:
:bounc­e:Bolu­s:boun­ce:
heb me weer prima vermaakt, beetjuh van de wereld maar dat mag, alleen wat duur zeg die bonne:S voor de rest geweldig, nog gelachen ook op de terugweg wat wil je nog meer:D
:bounce:Hij is gek he:bounce:
super vet!!!!!!
:bounc­e:Rick­y:boun­ce:
Zoo dat was me een feesie wel :D
Was kk vet feest:D Was me eerste Masters maar zeker niet me laaste
:cheer: $­abje
top feestie :D uit je noot
Vette Shit :D
:cheer­:Badmu­tske:c­heer:
opzich leuk feestje voor een moh.. :bounce:partyraiser:bounce: alleen wat was het bier duur en wat was het tog warm
:devil: -NL*­IEKE*­NL- :devil:
KK BRUUT FEEST.. TERRRORRRR UBER ALLES!!!!!! :bounce: .. maar dat drinken fuckin duur.. 3 bonnetjes voor 1 POKKEUH flesjew bier :( .. maar het geluid was SUPER!!!!!
T was echt een super vet feest gewoon van t begin tot t eind super naar me zin gehad!!!!!!!!!!volgende keer weer zo!!
lol
Nice Party_*(Y) Partyraiser :respect:
:respe­ct:Neo­phyte-meid:r­espect­:
Was opzich wel te doen, Voor de jatter van mn telefoon: FUCK YOU!!!!!
:rot:N@nce
t was erg druk en warm maar de sfeer was perfect! t was egt een SUPERFEEST!!!:P:P:P heb me prima vermaakt!;) :bounce:
toppie feest:yes:lekker gedraaid. outblast:respect: (KLOTE STROBOS:sDAT WEL)
Zekersss geslaagd feestje (Y). Alleen jammer van die mensen die met de bosjes naar de EHBO gesleept konden worden
Tegek! alleen Neophyte met zn commerciele shit! vr de rest helemaal ok,, partyraiser & tommyknocker!!! nog bezig met revalideren!
:xtc: Joost :bier: Ketacrew :vaag:
Was weer super vet! Early rave zaal was echt goed! Heb me best vermaakt met melissa :D :hug:(K)
:xtc::­bounce­::xtc:­:bounc­e::xtc­:
jammer van de vele vechtpartijen, stond er vaak naast en was dus vaak de lul toen de beveileging ze kwam verwijderen omdat ze niet keken waar ze liepen
het was weer top :D:P
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
te lang wachten bij de entree..en veel teveel standaard nummers...beetje matig dus:(
;)Chris ;)
Dat wachten in die rij hallo zeg , maar voor de rest wel een vet feest
< Japie >
goed feest hoor!!!
<-<-<-...­[R]onny...­->->->
Dit feest was egt knalluh niej normaal maar alleen die hitte daar was minder :P en al helemaal RESPECT FOR ANGERFIST :D en was moeilijk uit me sguif ook :P
>>>HEIN<<<
super vette party:D:D
>>>M@­u®it$­<<<
www.ieder1 van de kaart.nl :D
Superfeessie!!!! ok slechts 2e Masters in mn leven, maar ik vond ut geweldig :):)
op de wachtrij na was alles super (y)
[ Linda a.­k.­a Mini :bounce: ]
Geweldig feest :respect: Alleen wel lange rij bij de ingang dat was minder. Partyraiser! :respect: Alleen dat pogo gedoe hé :S
[->Pro-Female©™<-]Ronzzz©™
geweldig!!:bounce: wat een lampjes allemaal :vaag:
[0570]DERKIE
het was wel gezellig.vooral in oldschool gestaan.was wel vet
[077] Reneetjuhh
was super vooral industrial zaal yeah.. wel kut heet en kut druk.. en veel wawa's ma verder echt GEWELDIG!
[[ NL ]] Maaike :bounce:
Me eerste grote feest en k von t eg geweldig !! :bounce: all1 3 minpuntjes.. de flesjes,, de wachtrijen en de warmte.. Maar voor de rest egt top feessiej :respect:
[[*­Duracell Hardcore Bunny*­]]
Super super gezelli feessie! All1 wat een kk flesjes op de grond, enkel is egt na de klote:@:@:@
[A.­V.­I]Artcore Gangsta
eerste feest en helemaal van de wereld ik ben alles weer vergeten maar ik weet wel dat het kk bruut was en ik naar meer MOH feesten gaat:P
Was bloedheet maar echt super vet!:D
super vet feest :jaja:ook veel bekende.. lekker kn­alle in de industrial zaal (de andere waren trouwe­ns ok kei vet:P maar wie weet waar da filmpje staa­t van smurf en the visitor want zown vent was dat ­aan het filmen, sinds lange tijd niet meer zown leuk feestje gehad
SUPPER TOF
:respect:
Geweldig feestje :bounce: Goed gedraaid(Y) alleen beetje warm ha ;) :respect:Terrorzaal was tog wel ut betere werk hehe :respect: Super Feestjee,, Voor herhaling vatbaar :):yes:
[Eelco}
:respect: Partyraiser:respect: en 1,2 en klap en stap, en 1, 2 en klap en stap en klap en Draai . :respect:
[HK] Gab B)
was echt SUPER!!
[l.­R.­f] [NL] Raver [NL [l.­R.­f]
zeer zeer zeer zeer zeer zeer goed feest
[NL] stefke [NL]
egt een super feest!! goed geluid lekkere line up :D
[NL]-TERROR-BITCH-ELINE-[NL]
t was egt supper vet en goede dj ook zkkr wel., !!!!!!!!!!!!!!! groetjes eline
Twas zker wel gruwelijk,, kheb het SUPER genote jah :bounce:
[NL]Ca­limero­_*­(L)
Dolle Bedoeling:vaag: twas wir gezellig! alleen viel k bijna flauw van de hitte ma goed... voor de rest :respect:
[NL]Da­isy:bo­unce:
super vet feestje zeker voor herhaling vatbaar:bounce:
[NL]ka­ttukar­jantju­h[NL]
zkkr een super feest partyraiser stal de show weer eens zkkr super gedraait partyraiser toppie
[NL]R0B3RT
WAS SUPER GEK
Ik heb maar een opmerking en dat is 3 munten voor een biertje voor de rest leuk feestje..:)
[NL]Un­iTeD[N­L]
tjah, wa kan ik ervan zegge? WA EEN VET FEEST!
[S.­G.­C.­] T-Man Terreur
was wel weer een lachuh feestje, maar indd zonde van de platen die oversloegen !!
Was zeker wel een vet feest.. Den Bosch TERREUR (y)
][))][\][/=­\the manipu­lator]­[))][\­][/=­\
geweldig feest :respect: unexist partyraiser en smurf en vizitor :respect: top feest beste moh die ik heb meegemaakt volgende keer weer brabanthallen top lokatie
goed feest was dat
]x[
Eindelijk weer een beetje volume wat er bij de naam van het feest hoort :) Ut was gezellie :)
^^Nigel^^
was een goed feesie :D super grote zalen en t zag er leuk uit....t was alleen fokkin warm idd
(Y)
_Eliane_
was zeker een GEWELDIG FEEST !!!
_Loesy_
zeer geslaagd!! (Y) ;)
_Rubje_
geslaagd feest! :bounce: :D
ADHRé-tjûh
In een woord GEWELDIG!!!!!
He Mr Pierre ook hier?
Te erg :yes:
Alet
.
Bij het binnenkomen dat je zo lang moest wachten 3­ kwartier ofzo was een beetje slecht geregeld en van het drinken dat zo duur wa­s­ en verder was het een goed feessie
sfeer was goed(Y)t geluid stond te zacht! en leeftijd 16 jr en ouder moet afgeschafd worden...
het was en te gek super gewoon feestje MOH :bounce:
Antrax.
zo echt een heel vel feest. respect voor de reanimator, manu en unexist.
Was egt wel zwaar relaxt.
Ara:bye:
echt super het enigste minpuntje wat ik kan bedenken is dat endymion er niet was
Armyoftwodj
zeer goed op de entree na!!!!
vet feest supper vermaakt, alleen ging het bier er wel heel erg snel in
Art and Wrong (Hard and Strong)
Erg naar me zin gehad!! Goeie sweer voor een Hardcore feest
Kutsfeer maar was te verwachten :/ .. in ieder geval geen masters voor mij
b) sender
egt een lkkr feessie :yes:
Bacolul :/
:respect: voor MOH maar van die bonnetjes vond dat toch wel belachelijk :S
BALLETJE AKA DJ BASEKILLER
jazeker was toppie alleen paar kleine minpuntjes maar voor de rest prima vermaakt zeker wel:bounce:
was egt wel super vet
BENSCHOPSE GABBER
super feest overal werd er erg goed gedraaid met e­en zeer goede platenkeus van de dj's :respect: PA­RTYRAISER :respect: NEGATIVE A :respect:
bitchje
het was echt een superrrrrrrrrrrrrrrrrr feest en knallen gewoon
BKBobby
Stampuh
BlOnDiE-LiCiOuS
Het was gewoon egt gezellig,,, alleen te warm en te druk veder was alles oke :D !!!!
MOH was Super!! Muziek voor in bij de DJ in de main zaal was ook zuiver !
BNI-AnnEs
hehe was echt wel lache jaa!! :)
boldstyle
zero tolerance zelfs geen joint
Br!­L Zonder Br!­L
jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
Bram1985
Loopfeestje :D ook leuk op z'n tijd met zoveel bekenden !!
Breda-Mike
een moh van 3 keer niks :no:
Burn™
was zeker wel een vet feest
geweldig alleen te veel troep op de vloer
was echt een te gek feest:D
mow leuk feest als je van drukte warmte en kindjes houd maar de terror in de industrial cave was wel leuk dus heb toch wel een beetje schik gehad
ChRiS
was weer eens zeer goed te doen ;P
cinnamoontje
zo anders was ik ff niet meer te stoppen bij de Destroyer, wat ging ik lekker zeg! Verder had ik het in me eentje helemaal naar me zin bij BuzzFuzz & Dano. En KALE echt gewelldig dat ik jou nog tegen mocht komen, dat had ik nooit verwacht ;P 1 minpunt, zaal 1 was te warm en in 't begin te druk en waarom zien mensen mij altijd op M.O.H. aan voor een draaideur, loop gewoon om mij heen zo moeilijk is dat toch niet!
TOPFEEST :D heb ma n kwartier in de hardcore zaal gestaan.. :respect:INDUSTRIAL ZAAL:respect:
Cntr7
Vette shit in de Industrial Arena :jaja:
ik heb me zeer goed vermaakt met ze allemaal
CuBe A.­K.­A SqUiT(­L)ivan­a
jah het was zekers wel een lekker feest:D 10X beter als de2 in thialf volgende keer weer:):P
het was.... DOPE DOPE DOPE DOPE!! :D
D3my :woepwoep:
goeie muziek, lelijk decor, veel te warm maar wel blij datk nie in die kk rij heb hoeven staan wachten.
Daab
muziek was zeer goed! Maar wat een slechte organisatie zeg! Daarom vond ik het een goed feest en niet zeer goed een amateuristische 'underground' feest voor een nie echt een 'underground' prijs!
Heb niet veel gezien opt podium ofzo.. Maar heb wel weer een geweldige avond gehad:D xxx
leuk feestje maar de organisatie is Gewoon Bagger(N) men 1ste Moh en men laatstee...
Masters Bedankt voor weer een top feesie!
Darkch­ild198­1
HEB ME SUPER VERMAAKT EGT KAN NIET W8EN OP DE VOLGENDE MASTERS OF HARDCORE :P
Dass'
super naar m'n zin gehad, :bounce:
Dave
Min: zoals gewoonlijk warm (na 2'en).. Plus: de rest!
was zeker goed feesie aleen dat klote bier volgende keer beter bier en de prijs vondt ik ook wel een beetje te
Heerlijk knetterfeest!! Tieum, nosferatu en smurf :respect: SNOEI! :D:D Best vermaakt (Y)
De FEESTFee B)
was zkrs vet :D blij dat ik neophyte heb gezien in alle vaagheid :D
De Rop
Geweldig feest :D
Defecit
geen woorden voor zo geweldig
Denicos :/
Geweldig vermaakt. Super feessie. Mijn eerste masters, maar zeker niet de laatste die ik bezocht heb. En nu ga ik slapen ! massol
Dennis :xtc:
was wel weer een lekker feest partyraiser :respect:
Der0na (L)
:bounce: ! GE-WEL-DIG ! :bounce: Heb me uitstekend vermaakt...Dana draaide gewoon echt SUPER ! Lekkere bass ! Gewoon super ! :respect:
Discover your own world...­
Was wel oke, jmmr dat ik me niet helemaal 100% goed voelde!! terror zaal veruit de beste zaal!! Veel mensen out zien gaan niet normaal, EHBO had een hoop te doen!!!
Het begon leuk, maar rond 5 uur werd het toch een beetje suf hoor...
DJ Lippie
was dolle bedoeling>>METTURSSS
DJ NYRO aka Hardco­retoth­ebone8­2
was gewoon een super feest mag wel vaker op deze locaktie
DJ Sjek aka E-Jackt
SUPERVET........:respect: EARLY RAVE: DANA:O:O, BUZZ FUZZ vs DANO :O:O, en VINCE (Y)(Y) DJ JDA
DJ-X
MoH :respect:  1ste keer :D maar was wel Geweldig :jaja:  (alleen jammer van die kut hitte :vaag: )
DJterrortank
geweldig lopen stuiteren
djthevirus
egt geweldig feest alleen jammer van de warmte en de drukte bij de wc's
Do:bounce:
Prachtig!!!
Dragoslav M.
Zeker beter dan verwacht, iedereen in de Industrial Arena draaide echt supervet (behalve Partyraiser en Unexist)...meisje uit de rij waaar was je nouuuuu :P??
DrumDJ
Promo(terror tegenwoordig ofzo) had in de oldschool zaal moeten staan Dana in de main! Verder was echt top goed geluid niet TE druk !!
Drunk 'n High
wat een LIJPOOS liepen daar Kahnker
Dun Lepel™
zekers wel vet
DURACE­LL:bou­nce:
vetttttt!!!!:bounce:
EdJuH :bounce:
veel te lang in de rij gestaan maar verder was het een super feest:D
Super Feest :bounce:
Elmo
MOH ja het was gewoon supper en voor al de industrueel in een zaal da was supper echt en jan jongen en de rest er van de groep repect voor jullie en voor visetor jong het was supper wa je gedaan had
zeer zeer goed
top
ErikPo­werSys­tem
Was kk bruud !!!!! :D
eS*­bier :bier:
nou geluid was weer KK ,sfeer was ok:bier: was geen heineken:( industrial zaal:respect:
etje
het hele feest was het NET niet
EW
Ja inderdaad weer goed ons best gedaan! tetter 10,en tetter wup. :cheer:
Extreem-Knif
Blij dat ik hier heen ben gegaan.. Promo :respect: & Unexist :respect: Wat ken dat Italiaantje hard draaien zeg...!! Zoals hij Attack & Microtronic uit de speakers blaast ken niemand..!!!
F"
heb me ckr vermaakt :bounce:
Fliep
bier was te duur t was veel te druk en veel te warm:( ma voorde rest lache lokatie en beter geluid(Y):D
FLIERE­FLUITE­R.­NL
super!!!!!!!!!!!!!!!!!
FlowOn­eAndOn­ly
Was Vet Feesie
Fluppie :D
Damn eerste grote feest en dan zo Uber vet :D:D Zullen nog vele volgen .....
fob_hardcore
egt dol daar
Fr9ddo
was zwaar knallen!! lekker lopen zweten ook!!
Freaky­hardco­re
Super feest !! moest wel uitkijke waar je liep want de hele vloer lag vol met plastic flesjes XD was geweldig:)
helemaal los!!
Echt een MEGA VET feestje.... Day-Mar :respect: Meesterlijk setje
g0nn_^
Egt een super feestje..:bounce:
was eg super vet n vele beter locatie
Gary's
t was echt sppr vet
:respect: The Vizitor
gemo gabber den bosch
was ook m'n eertst masters mar ik ga ze ook volgen en ik werd dan wel misselijk van m'n drinken maar da maakt niej uit of wel
GEN-X
:respect:
Geschi­edenis :respect:
BAGGERFEEST,Allemaal Kleine Kinderen,Warm,Duur,Klote flessies,lange rij bij ingang, etc,etc,etc.:frusty: NOOIT MEER MOH :nee:
was een bveetje saai gedraaid en de ingangen waren kut :S maar verder wle vermaakt hoor :D
Gewoon-ieS
angerfist :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: stuiterballenterreur
Good Karma
1e keer MOH voor mij, ik vond het vééééét
Vies duur kut bier !! :( Voor de rest SUPER feest :yes: Veel beter dan thialf
H2TB!
De early zaal was wel goed! De rest van de zalen was KUT!
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
Locatie goed - rij oke - aankleding kut - geluid goed - sfeer goed - overall GOED ja was leuk idd klote flesjes
Hakkuh Annie
Heb lekker gewerkt, en de muziek in de Early was ook echt super. Behalve Darkraver en die gepensioeneerde Gizmo NIET bah Hij moet echt kappuh met die grappuh. Blijf lekker Hardstyle draaien dat is jouw ding tegenwoordig.
hakkuh&zaguh
industrial arena helemaal super... alleen beetje te warm
was wel een leuk feestje....uitschieters waren predator en destroyer:kwijl:...maar voor de rest was het geld niet waard...:jaja:
hardcore - voerendaal
typisch MOH feest.balen van het lange wachten zo m­iste ik een deel van de belangrijkste set van de a­vond.verder heb ik me toch vermaakt.Industrial are­a, was nu al beter dan in thialf, maar was nog erg­ triest betreft de aankleding.de grote zaal leuk g­eprobeerd aan te kleden,maar de rest niet aan geda­cht.
hardcore michel
geweldig
in 1 woord.. geweldig(Y):jaja:
Hardcore_­Nick
Was zeker een top feest :D Alleen het was veel te warm daar binnen, maar voor de rest zeer goed vermaakt :D
HardCo­reBiat­ch
zeer goed en rete gaaf!!
HardCoreFem
Super, wat een heerlijk geluid :bounce: Heb me weer prima vermaakt :D
Hardco­repind­a a.­k.­a.­ Ferdo
was echt een vet feest! vooral de oude hardcore zaal ! wat een geluid!!
Harry Porno
:bounce: SUPER VET FEEST :bounce:
Hellfire
:respect: Neophyte, RTC, Paul, JDA, Stunned Guys en Tommyknocker!
hhhkkkk
fantastisch feest
HIDDOS
mwa kan beter.. redelijk vermaakt
Hie
Zaal 3! Zaal3! man man wat werd daar gas gegeven! alle dj's topset gedraaid :D
goad draan
Hoogersss
Voor mij de eerste Mastersss en zeker voor herhaling vatbaar :P :respect:
HouseQ :bounce:
begon slecht maar eindigde super :bounce: jammer van dat lange wachten in het begin!
HP-tjuh :bier:
Die discobal deed het em cker.
Masters wat dit keer goed geslaagd.. jammer dat je zo lang moest wachten bij de ingang :/ maar geluid werd beter later op de avond! het was gezellig !!
100% linksaf gegaan alleen jammer van de wachtrijden
zeer goed genoten tot een uur of 7
ifiebazud
hele beste party
GENOTEN! heerlijk!
Inteso
Hilmoldol:D
Irusjuh
Het was mijn eerste MOH:D...en meteen ook een super goeie masters(Y)
Ivoos
bruut
J-olie
Wasz eg un super feestje :bounce: Helemaal los:D
JaapS
VET :bounce:
japio1
brute shit, alleen wat n sauna!!!!
dit feest was goed en geweldig
JEFFREY_­H.­V.­T_­HARDCORE
het feest wAS HELEMAAL TE GEK EN TE KNETTER
JeMoer­Whitne­y
MaStErLiJk!!!
Jennifer!
Rijen waren inderdaad lang.. en stonden ook nog eens in de verkeerde rij :/ Maar was echt kicken feest !! Goed vermaakt... :jaja:
Jenny :bounce:
super! En jahh, Ge Wetj, Ge Zwetj;)
Jeroe/\/
Muziek was vet, Sfeer kut !
joehoe(K)
in de rij nog geen 10min gestaan. was alleen veelste druk en veelste warm!!! en wat een kk bende op de grond met die kut flesjes maar voor de rest was het weer een top feessie!!!!!
JORAM.. ;P
ja was gewoon super(Y) ZEELAND was weer goed vertegenwoordigd!!..
JorDaantje
Dik feest :respect: UNEXIST :respect:
in de early was het zeker wel gezellig alleen was ik vaak iedereen kwijt:P en zelfs in mn 1tje had ik volop lol mja was een geslaagd feessie von ik
BRUUUUUT!
joyce SuPpReSsOr
was zeker een goed feesje...(mag ook wel een x :p)
Erg gezellie gehad en er werd lekker snoeihard gedraaid...alleen zoals zovaak geen airco..verders goed te doen (Y)
Was super vet feestje heb me goed vermaakt :bier: alleen het bier was wel vroeg op:S
t lange wachten was kut!!mr verder was t super
K e v i n
Dit was mun eerste grote fees, maar ewel geslaagd :D
GEKTEEEE BESTE MOH SINDS TIJDEN!!!!
Gezellig feestje.. alleen jammer dat het zo tering warm in de hallen was. Maar verder hebben we ons wel zeer goed vermaakt he Anne:D
Kaycie
geweldig feest maar lange wachtijd ingang
KeesBeezZ (KSBZ-ReKordZ)
!!!!!!!!!!NOOIT MEER DIE HARDE GORE BAVARIA FLESSIES!!!!!!!!!!!
Super!! Goede locatie, sfeer & muziek! Was gezellig­! :D Dj Promo :respect:
Kimberly_
Een SUPER feest :D
Beste MOH sinds tijden... :bounce:
ja was wel eens leuk om mee gemaakt te hebben maar­ meer dan leuk is het niet veel poten en clubk*t volk en minimum leeftijd leek soms wel 11 jaar pas na kwart voor 5 wer­d het vet in zaal 3 TERROR
(Y) VINCE, MANU LE MALIN , UNEXIST (Y) :respect:
super feesie gehad tijdens me verlof danny broer heel erg bedankt vcoor dit feessie
kova
heb van 1 tot 7 in de reunion gestaan, was erg gezellig!! geluid kon wel harder
Krank Terreurrr
Een leuke en gezellige editie in de brabanthallen!­! :yes:
was eerste masters we kwamen binne toen dagmar draaide meteen los :P wel was 't veel ste warm en stonden te lang in de rij maar voor de rest gewoon super
neophyte wou ik altijd al een keer zien en ik vond­ ze kk masterlijk die gasten weten echt hoe je een­ showtje moet geven al duurde het maar een half uu­r :respect: , voor de rest kk gruweliujk feest
BRUUT FEEST!
Legaale Blonde
was wel aardig vizitor vs smurf geweldig (y):respect:
vondt het na het feest veel vetter:vaag: :lol: :lijn:
leipo85
vies kicke maar veel te warm en weer 1,5 uur in de rij gestaan beetje jammer
Leon-
gruwelijk feest!!!!!! alleen duurde het even voordat we binnen waren
was super!! heb me goed vermaakt.. was toppie :respect:
in het begin verdommes druk!:@ maarrrr daarna was het weer helemaal goed gemaakt! het was een geweldige avond toffe sfeer kortom dol leuk feesje! en dat in me eigen stadje:D er mogen van mij wel meer van dit zulk feesten hier komen! :bounce: outblast
Less:bier:
was egt toppie (Y)
Liekje1981
Feestje was (y), lekker PARTY - PICS gemaakt in me standje van DANCE TOOLS. Me collega's waren top. En Eric we maken een goed team :yes: Lekker naar NEOPHYTE geweest (K) voor Danny :bloos: en volgende zekers weer. Leuke mensen ontmoet op me standje en iedereen was relaxt. Gewoon TOP en lekker kunnen :bounce: (K) voor iedereen die ik ken
als je praat over een superfeest pfffffff dit was egt KLASSE GOED TE PASSE
Lisi
super feesie! was om 10:15 binne ckr te doen ! was toppie!!!
Lith
Jaaah was weer genieten in de Ouwe School.... :bounce:
Ljmichael
was egt geslaagd
Lolaaa!
echt geweldig feest!! :bounce: echt top! :respect:
was echt een super feesje:D
Maik A.­K.­A Ento
megaa feest:P:d
ja was van de kaart en weet er weinig nog van maar heb me zwaar vermaakt
Rij was echt kut, ik stond er echt lan­g in :S Verder ; klote sfeer mja !! FORZE & RTC de gekstuh, ­helemaal losss !!!! Verder Waxweazle (y) en P­redator sloot lekker af :respect:
MarcXisme
Onze en mijn eerste Masters..Tevens Laatste Het fe­­­­est was waardeloos de muzi­ek sloeg veel vaa­k­ uit­ maar kep wel me lieffie h­ervonde­n op dit feessie dus we m­­aakt­en ons eigen feessie..Love u ­kir
Echt een Super feesie was dit,, Heel erg gezellig en goeie en harde muziek,,
zeker goei feestje gehad t was alleen zo warm en druk in de main
Mark_nmgn
beetje veel te heet binnen en 1,5 uur in de rij gestaan, maar ondanks dat toch een vet feest gehad!!
mark_­ude :bounce:
mooi feest
Het Was egt een megabruut feest(H)
Megalodon || Oppers­tamper
Lang leve de VIP ingang :cheer: blij dat ik niet in die rij hoefde te staan! feest zelf was ook goed, heb vooral in de main gestaan. jammer dat het geluid niet de hele nacht zo hard was als toen ze de anthem draaide...
MentalChaos
Het was weer toppieee mensen, alleen warmte mocht wel wat minder en voor de rest Respect to Neophyte en jammer dat ze gestopt werde in hun echte act, laat ze lekker gvd :D
was een goed feest wel te knalluh best wel hard
Michael!!!
in het begin was t helemaal een kutfeest maar later op de avond was het in de industrialzaal wel te doen
Industrial zaaltje :kwijl: Op een gegeven moment had ik t wel gehad daar: Te warm, druk en duur :)
Miesje :)
GODVERDOMME WAT EEN TERING VET FEEST...ECHT DE BESTE TOT NU TOE :D :bounce:
Mike' D
Ik vond het een masterlijk feesie (Y) :respect: 2 Tommyknocker, Partyraiser, Day-Mar :jaja:
Mike..-
KK de KK gruwelijk feest... iedereen heeft super gedraaid!! alleen die kut harde flesjes idd en mensen moeten niet zeiken over de warmte!!
klote dat t zo warm was maar verder een super feest gehad met mn pop (L)
Miss Veertje
TOPFEESSIE Panic, Neophyte en Angerfist erg goed maarruh VINCE :respect::respect::respect: en broertje bedankt (y)
MissMerrel :cheer:
sedgh
Mister ??
het was echt een knetter gek feest, sfeer was echt toppie en het geluid was ook zkr wel te doen!!!!! 100x btr als Thialf
Het was een zeer goed feest vond ik !!! Ik ben meerdere malen lekker los gegaan en ervan genoten. Vooral bij Partyraiser die echt super draaide. De biertjes waren mij te duur voor het mooie en het geluid was niet echt sterk aanwezig. Als ik een zaal binnen kom lopen wil ik gewoon geconfronteerd worden met de harde sound dat hardcore heet en niet een geluidsterkte van lik me reet. Okee mabey till next time.
Mitchv­andeLu­st
Unexist !! Kanker wreed gedraaid
mr -G
echt knalle :bounce:
mr turner
wat een hitte zeg, maja boeie. een super feest. meccano twins waren de helden van de avond :D
was zeker een bruut feestje lekkerrr warm optreden van RTC was super helemaal losgaan keihard beuken super super super WHHAAA
Mr. Error™
Was me wel een super feestje. Geluid was heerlijk alleen jammer van de warmte en de drukte
Mr.Knots
Zeer goed!
Mr.­Rùúdt :respect:
was vet..!!
muiderberg de gakste
ik vond het wel ok
:bounce: 1e & vooral laatste keer MOH voor mij :bounce: Was echt een wereldfeest maar TE MASSAAL voor mij :jaja: Meerendeels gezeten omdat de rondjes lopen hopeloos was. :frusty: Erg warme en benauwde temperaturen. Hierdoor veel kotsende party-mensjes gezien :jaja: **Reuinion Zaal was ZWAAR BRUUTJES** :cheer:
Naaikie
zeker lekker feestje alleen mag de rij wel een stuk korter de volgende keer
Geweldig feestje :yes:
Super feest! alleen 2 dingen te warm in pres! en drinken duurr XD
nel.nl
jaa was leukk!! vrij heet idd maar goed ken je hebbe... toch!?
neophyte hardcore, do i have to say more
gewoon geweldig feesje alleen de sfeer kon wat beter maja je unt niet al hebben he
nicefoxygirl
Jammer van de sfeer (of eerlijk gezegd GEEN sfeer..) ieder stond (ipv danst) en liep maar een beetje rond te lopen.. en mensen grow up, wat is er nou zo leuk aan om compleet verrot en verlebt er bij te lopen door overmatig drugsgebruik?!?!?!
nick_R
:bounce: industrial zaal was meesterlijk :respect: reanimator, manu le malin, DESTROYERRRR, stormtrooper & smurf vs Visitor en producer.... alleen de rij was kut.. verder een zeer goed feestjuh
Niels
Superr Gaaf Feesie!!!!!! *MOH 4life*
Was Super Feesje!!!! (Y)
Genoten. Corne de held van de avond! :respect:
NikNak
Werd ckr kk duistah gedraaid :D gezellige sfeertjuh egt topfeessiej!! :D
Was weer geslaagd, pijn aan mn poten nu maar dat i­­­­s iets goeds Alleen die flesjes waren klote, DA­Y­-MAR, Vin­­ce, Angerfist:bounce: M­aar was weer lekker warm en mn waai­er g­ing gvd ook­ nog eens naar de klote :[ :P
supervet... waxweazle :respect:
Knalluh :D enige wat tegenviel was die rij in ut begin :(
NL-Mo_­Peanut-NL
SUPER FEESTJE....die moete ze erin houwe Alleen bier is wel een beetje te duur he?!?!?!
dit was een geslaagde feeeeeest
NL-pepGek-NL
KOEKIEEE WAUS
jaaa ging kk lkkr daarzoo!!! was mooi feest :D
NOOB SAIBOT (Gucci­wearin­g MTF)
keer een feestje respect voor reanimator,unexist, partyraiser,vizitor en smurf zij hebben de sfeer in de industrialhal echt gemaakt beste moh ooit
Nopinion
binnen 20min. binnen zonder vip en wat een feest!
o:) Koopa Troopa o:)
helemaal super :D hihi geen last van gehad van lange wachtrij :P V.I.P terreur :D echt prima vermaakt beetje jammer dat de rest al zo vroeg naar huis wou:@:( snik snik :(
Heb me onwijs vermaakt samen met mijn moppie (L) alleen een beetje jammer van die buschauffeurs die te laat waren dat was wel wat minder....
O:) Sietsj
toppiej feesj tog geweldige sfeer alles toppiej:P
Industrial arena (L) :bounce:
Ome Jelmo TS
Tja geluid was vet, locatie is ook goed, maar was te warm en te druk en was de kleuterklas soms op school reis of zo?????
Onderg­rondse Paultje
PROMO, D-PASSION EN PRODUCER :respect: en het geluid :d
oOMeTaOo
Super Feest! jammer van de bierprijzen en de rij bij de ingang. maar de sfeer en de muziek hebben t goedgemaakt
te warm en te druk
pAniCz
wel geslaagd feessie op de platen na die oversloegen.­ Neophyte en Angerfist --> 1 woord "GRUWELIJK"
paniek in de sjeadel
supper
Party-girl
ik was ZIEK! :vaag: :bounce: maar wel vette party!
Party4life..
vond de industrial arena ut beste de rest boeide me vrij weinig
patrizzl
het was zwaar chill en gezellig feest!
paulus T
wel een goed feest, maar wat een kut flesjes je wordt er gewoon moe van.en die aktie vanpaul(the visitor)prachtig gewoon met dat beeldscherm en die toetsenborden
Pep
Ingang was fucked up, bier te duur en et was echt een teringzooi overal. En ja t leek gvd wel een sauna, vooral midden/vooraan in de HC Area... niet uit te houden... Maar toch super genoten, muziek was top, sfeer was super en heb et erg naar me zin gehad. Voor herhaling vatbaar
Peppol
Cker goed vermaakt!!:bounce: Alleen veel te warm...pfff...:frusty:
Persian Prins
t'was echt een zwaar doll fessje :D alleen beetje te druk
Pietje Puk!
MASTERLIJK!
Pillem
en uh...waar was nosferatu :/
ze draaide goed alleen het binnenkomen en de wc was echt slecht bedacht. dit hadden ze beter kunnen doen!!!!!!!!!!!!
Plukje
Geniaal :bounce:
podie
was wel een mooi feesje maar ik had er wel meer van verwacht
Powered by the Gods
Was kk bruut maar net effe iets te druk, beveiliging was kut RTC draaide lekker promo ook neophyte voor het eerst ook wel en mja industrial zaal was wel het hards en af ent oe ff lekkere terror erdoor
Stukken beter dan het 10 jarig feestje in Heerenveen :S , toch raar vind je niet? Maarja beter is altijder beter dan slechter! Angerfist (Y) Een lekker feestje toch wel! Geluid ook lekker :)
prijntje
:respect:the destroyer:respect: zo lkker gedraaitt en ::respect:The visitor vs SMURF:respect: heerlijke afsluiter
PRISCILLA.
:woep:
PsychoGirl
lekker feestje gek
goeie party, alleen zacht geluid, voor de rest super!
QMaster
was weer geslaagd!! werd goed gedraaid zeg poepoe
Querina
feest en flyeren was weer leuk :) bedankt Dennis, voor de after bij Maassluis-West :lief: ;)
R&dy
:bounce: Unexist
R..(L)
was egt super vet vooral paul elstak en j.d.a op t laatst !!!
nou geweldig
Rave' oltion 23
Naja gezellig was het zker!!! maar het feest zelf,Bagger!!!!! Geen masters meer voor mij!
Ravenstein Hardcore
de wachtrij was veel te lang en het was net iets te druk voor de rest een goed feest :bounce:
KUDELS ZOOITJE TERREUR!!!! WAS ZEKER GAAAN :bounce:
unexist en da predator die vondt ik zeer goed
relaxt
dit feest was weer eens keer super vet! niet meer en niet minder
ReLSMuRF
duur feessie &kuthitte maar verder was t leuk! smurf & the vizitor was een mooie afsluiter! :worship:
Remdamann
Locatie sucks, was erg mistig binnen... Verderz top feest!!
Remy alleen van de wereld
het was heftig
Rick A
was wel een relaxt feesie
Ricooow!
geweldig
Rienos
lekker gedraaid DAY-MAR :respect:
RO3L
pff wanne gek zeg... super feesie alleen 3.60 voor een pilsje schandaling ... en het was gewoon te druk... verder wast echt optimaal
Roels
Meesterlijke Master:bounce:
Roy(026)
was me T feestje wel:P
was een super vet feest
ja was zeker een knalfeest goedgedaan!
Super lekker feestje!! :bounce: :bounce: Alleen jammer dat de tijd zo snel ging :/ en dat in 1 keer alle barren (en dan ook alle barren) dicht waren :vaag:
Ruttuh [MPS]
(y) :bier: zeer goed feest!
S
leuk feessie, maar niet meer dan dat...wél goed ve­­rmaakt iig :bier: alleen al die lui die nix gùwèndzij­nèh :/
S-Style
Lekker hoor! Neophyte, Nosferatu & Vince erg goed gedraaid! Wel erg warm, maar je kan niet alles hebben:)
S2
zuiverrrrrrr feeest
Sandéros
Was Echt vet!! (van wat ik r nog van weet...:S)
HelemAal GoeD Weer;)
SDK
zeker wel kikke..!! 1 van de betere MOH's :P en TNX rietje.. ;) traditie in ere hersteld.. :D:yes:
Sebastiaan :doeti­ewoop:
Was egt kk vet gister!! werd lkkr hard gedraait.. vooral angerfist draaide goed(Y) egt super feest!!
Sharky
Was Goed Te Doen!!
SieSo
enige leuke was manu le malin en dj producer voorderest was t knkrvuil!!
SjefQe
t is da t thuiswedstrijd want t was un kutfeest
Slome :vaag:
Warm en druk maar goed geluid en was gezellig dus heb niks te klagen :)
Smarkje
geweldig
en dan raak je weg kwijt haha
wat een feest ZWAAR te gek , hele nacht super gehad met de groningers (Y) TOP
Snb Thoma.­LIVE FAST-DIE HARD DJ RAGGE
vet
sneaky;)
Goed feessie (Y) Alleen erg warm en je brak zowat je enkels over die kutflessies
alleen de industrial was echt vet Dik kutgeluid hardcore area echt slecht en dat moest de hardste masters ooit worde??? Dortmund ging 50x zo hard ik kwam thuis en had nog geeneens een piep in mijn oren jonge jonge
Spartan Law Online
(Y) feestje.., Destroyer/Producer/Partyraiser Volle Gas Knallen Baas !!
Stamphaas
VET feest, vooral partyraiser en the Vizitor!!!! HELDEN!!!
stef87
zeker vet :D:D. Oldskool zaal was echt super, beter as dat ik verwacht had!
Stefan­ieeee!­!!­
Masters was helemaal Los..VOlgende keer weer!!..SUper Kick..
Steffi_­huizen
helemaal goed niks meer aan veranderen
Stijn
Echt zalig feesje!!!! (y) :yes:
Brabanthallen was zkr een betere keus, geluid vond­ ik over het algemeen wel goed, die Industrial zaa­l echt super! Mannen van de avond: Unexist, Par­tyraiser, en Smurf! Toppertje! :respect:
Streng-DengDeng :bounce:
ckr een goed feest(Y).. :respect:
Struissie
Was een goei feestje.... Het laaste uur was zeker het mooiste met Paul en JDA :D
stuite­rkonij­ntjuh
je moest alleen zo fckng lang wachten om binnen te komen, dat was slecht geregeld!!
stuite­rtripb­eest
echt mega feest weer op naar de volgende
best zuigend
SURI_­stampertje_­NL
was helemaal geweldig ent geluid ook, was VELE BETER dan in thialf:D
Zoals gewoonlijk heb ik me weer goed vermaakt... krijg er nooit genoeg van :bounce: goed feestje
T e s s a..
was vet feestje :respect:
(y) fucking gek was 't ! (n) bavaria & warmte..
Tepke
Wat een bruut feest. Het optreden van RTC was echt weer master. Enige minpuntje waren de wachtrijen bij het binnenkomen
Terreur_­op_­Wielen
Het was wel een gezellig feest maar dat was dan ook wel alles ja het geluid was beter als de keren ervoor maar het was veel te warm en te druk www.worldofhardcore.nl voor foto's
TerroR PEET-je
supper tol gaaf kikke
terror vs hardcore daddy
ja het was wel weer een mooi feest alleen er waren echt knetter veel mensen onder de 16 en das een beetje jammer maar veder de zweer was wel heel goed heb geen ruzie`s gezien en das altijd mooi maar het was super gaaf maar het geluid kon wel harder en de vrouwen die er rond liepen waren zekker mooi moet op elk feest zo veel mooie vrouwen
tering goed feesy doe is ff terug spoelen ff over doen en weer de hele nacht hakkuh
TerrorIcEr
het was een eerste klas top feest alleen jammer dat het geluid wat zacht was maar er werd wel super gedraaid volgend jaar zeker weer
Tetterrrr
Mooi feessie:D Veel beter dan thialf:D
tha - hellraiser
:respect: DESTROYER :respect:
Tha Mitchells
okay cor als je nou maar es een xtje niet 8ter het net zal gaan vissen!!
Tha Rookie
Viel me nix tegen, heb me kostelijk vermaakt! Pred­ator :respect: Manu :respect: Idd beste MoH sinds tijden....
Iemand nog wat van de clowns meegepakt ? voor de rest super feestje, the destoryer..toppie :D
The Desolate One
Heb me daar super goed vermaakt, ben bijna heel de avond in the reunion area geweest, wat hebben ze daar goed gedraaid zeg en ik vond de sfeer daar geweldig, hoop gabber handjes gegeven en iedereen hakte weer, zoals het HOORD!! Super feest!!
The KLIT Commander
Nadeel: Te lange rij bij binnekomst en duur drinken.. verder egt niet normaal vet! :respect: Dano & Buzz Fuzz :respect:
the lord of corrado's
hyper bruut heb me tijden niet zo vermaakt
Uitverkocht druk maar niet te druk..lauw bier? smaakte toch koud want je lichaamstemp was 45 graden...Alles was VET, en zo een drukte binnen laten komen maakt rijen ja duhh..Smurf klapper..samen met Vizitor:Computer Kapot-Computer kapot:P
Was himmal d0l jaa ;).. Zeker well.!
Thosske
was cker vet feesje, alleen wel wat aan de warme kant jah, en het wachten duurde te lang:D
Thunderdome freak
het was een super feest er werd goed gedraaid ik was vooral tevreden over partyraiser die draaide echt netjes ik vond het een geslaagde avond!!!
Tilburg Terreur :[
K von t tog tegenvallen:( Veeeels te warm, weinig (geen) aankleding, veels te druk en al helemaal in z­­aal 3 En veels te veel ClubKutte:S
Geweldig feestje...lekker dichtbij:D alleen jammer dat de line-up/timetable nie klopte...en waar was Nosferatu?
Timmyboy
zeer goed
Wat een vage vage avond :bounce:
Tjapke
waaa, ach verrek, ik ben alweer thuis... :vaag:
Tony Keijsper
de industrial deet et em de rest leuk om doorheen te lope
De tijd ging kk snel:O Was echt superdik, heerlijk knalleee:bounce:
1 van de weinige feesten dat ik helemaal mezelf ben geweest:p
was echt hmml te vet gewoon:)
zker fijn wauzen feestjuhh :D geluid was verder goed mah de hitte was ech nie normaal daar :S verDER (Y) :D
visje84
gewoon weg lekker knalluh!!!!
viéra
Super lekker feestje. Saampjes met je neefje rondsjouwe. :P is weer es wat anders. :P
Volvo V70
Mega Feesie lkkr genoten :respect: negative A Paul and DaY-Mar
VW Motor Sport
eiselijk feestje
een zeer vette afsluiter:respect"
WC-Knuffelaar
Was weer geweldig gister :D heb me duidelijk vermaakt. Volgens jaar weer :D
weeken­dcalam­iteite­n
het was echt een keihard knalfeest HIHAAA!!!!
Wieno
Klote zooi :( 1,5 uur in de rij staan is iets te lang om binnen te komen.... Klote geregeld .... deze organisatie sucks.. het feestje ging wel
wierts gespuis
schaailijk
angerfist en partyraiser waren zeer goed bezig
WuKen
kut ingang, wc gratis een keer :D al mn wiet afgepakt :( maar die 3e zaal maakte alles goed, heb alleen wel een uur lopen zoeken om m te vinden :S
Wvoort026
MEGA FEEST:D:D
x-xlindseyx-x
zeer goed
X.Bianc
Gruwelijk Feestje....Heb me prima vermaakt :bounce: :respect:Alleen bier was idd aan de dure kant..En al die flesjes op de grond:S
Kkertjes Goed Feesttt!!!
:jaja: super feesie :jaja: wel wat aan de warme kant en erg druk maar de sfeer werd er zeker niet minder om (Y) kijk nu al uit naar de volgende
Vet Feest!!!! Main Stage lekker hard!!! KNALLEN!!! op naar de volgende!!
Zebra's ruiken vreemd
Miniatuur pinguins heb ik bizar weinig gezien, wat jullie, mijn minder intelligente medemens?
zoutelande-power
heey luitjesss was echt super feesiej echt een top sfeer:D
Wat Een feest:D Egt Superrr
kon beter mar was wel leuk
het was eeen dolle boel..:D en heb het geweldig naar m'n zin gehad..!! :respect:
ondanks de drukte en warmte een geweldig feest!!!
|| Dennis ||
was wel lachen, maar duitsland is 10x beter :yes:
||LOOS||™
Was wel weer lekker, in ieder geval iets bter geluid....eindelijk :P Heb me wel lekker vermaakt en er werd best lekker ­gedraaid :P Partyraiser en natuurlijk day-mar waren lekker bezig :D :respect:
~* J L Z *~
Ik heb het zwaaar naar mn zin gehad :D Alleen jammer dat het zo gigantisch warm was! Kvond deze editie ook zeker beter als vorig jaar!
Super vettt !!
~HaRdC­oReGir­L~
WANNE GEK ZEG...wat was dit een super vet feest nie te zuinig zeg :bounce:
Bruut feesie.....:respect: RTC :respect: :bounce:
•° ¤ KellY ¤ °•
Zo ik heb me eigen echt wel goed vermaakt:D Goed feestje! Echt SUPER!!
¤ Kimm,,*
super feest !! :d
©
:nocheer: jammer dat ik ziek was daardoor kon ik niet echt bewegen
º¹³Patrick
was super feest kompleet uit men dak
» Joeri
Mn 1e feestie,, onvergetelijk!! Partyraiser en RTC ware egt gek!!!

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D