beetje erg koud bij de kluisjes maar verder wel vet hard gedraaid alleen de volgende keer ga ik niet meer naar masters in nederland word veelste commercieel allemaal
Dit was mijn eerste keer Masters, maar ik heb me zeker wel vermaakt.. Alleen jammer van de dure bonnen, maar ach dat blijf je toch wel houden.. Muziek was Op naar de volgende keer..
was egt zoooooow vet!
Vond het wel weer een leuk feessie, alleen de rijen bij de ingang waren te lang en op sommige plekken was het te warm...verder
waren er mensen die ''beter kom je niet '' te druk vonden vond hier beetje veel te druk ma wel zeer goed vermaakt vooral einde in de Industrial zaal vet hard gedraaid helemaal toppie!!!!
Had dit zeker niet verwacht was goed te doen, geen Thialf meer!
Jezus echt super vet gewoon!
was ok maar had van m'n eerste keer masters beter verwacht bavaria bier en die flesjes op de grond waren ook irritant maar is wel voor herhaling vatbaar
super feest!! zaal 3 best eindelijk is een grote terrorzaal zo als hoordlkkr hard iedereen draaide er super beste PARTYRAISER!!!! drinke te duur wc goed geregeld een goeie zit ruimte beetje waarm maar beste masters afgelopen 4 jaar in nederland
ut was TERREURRRRBRUUTT FEESIII!!! heb me goed vermaakt
Goed feestje Partyraiser The destroyer Wat een sets
was super vet!!! reunion area beste oldschoollllllll was goedddd alleen dat vieze kutbier bavaria voor 3,30 te gek voor worden maar de rest wel lekker gefeest jammer dak snel na de klote was maja trok later nog weer bij
ZWAAR VEMAAKT OP DIT FEEST ALLEEN BEETJE ERG WARM MAAR CKERS GOED LOKATIE VOOR ZO'N FEEST (B)(B)(B)
Von ut wel un bruut feessie best bezopen aant einde van ut feest ( heb voor de eerste X klomp eruit gezopen dat komt nooit voor )
was wel een mooi feestje, jammer dat het bijna 1,5 uur duurde voordat ik binnen was en het geluid in de hardcore zaal mocht wel wat harder. Verder was het weer lekker warm binnen. Neophyte was zoals gewoonlijk super, maar Unexist en Partyraiser waren echt het allergruwelijkst
was egt geweldigg hehe hard uit je naatt enne smurf super afsluiter!! (wel 10x bijna me nek gebroke over die kk flessies op de grond) en die busreis:D50 man terreur bij de benzinepomp
Industrial Zaal Goed Gedraaid! O.A. Tieum, Destroyer, Negative A, Unexist & Partyraiser DJ Smurf Vs The Vizitor Was Gewoon TE Bruut(O.A. die Alles Kapot Actie van The Vizitor )
het was een super relaxt feestje volgende week weer van mij mag het hoor en ze draaide super goed alleen een beetje warm maar ja dat hoort erbij denk ik
Was vet feest en vooral een vette locatie met goed geluid! Jammer van de hitte en de prijzen.. verder was de Industrial zaal het beste.. alleen maar daar gestaan
't was een zeer geslaagd, vet mooi feessie... ('n Veel Betere locatie en beter geregeld als thialf!!)... is echt wel beter als je VIP kaartjes hebt!! vip was wel mooi
Was zkrss Zwaaar dollleeeuuuhhh........Promo, Neophyte, Bass-D, King Matthew en Partyraiser egt heerlijk gedraaid. In de gang was het lekker koel da was zkrs btrss
was te doen maar zo fockin druk Promo was echt de man & neophyte En angerfist was zo zwak hij probeerde het volgens mij nie eens te mixe en triest maar voorde rest voor een moh was het geluid een keer goed en licht en show was ook super
MOH was Super!! Muziek voor in bij de DJ in de main zaal was ook zuiver !
leuk feesie, terror zaal was uber, in de chill out op de drugs info stand laatste uurtje uitgegaard
vond het maar een matig feestje.. eerst GVD een uur en een kwartier in die kut rij gestaan.. eenmaal binnen was het GVD super druk overal en veels te warm (als je van de reunionzaal naar de main ging was het net of ze in de main de verwarming aan hadden staan) ..het drinken was te duur en die flesjes waren klote want daar flikkerde je iedere keer overheen.. In de main werd je helemaal gek van die klote knipperlichten dus nee.. vond het een onvoldoende..
Was vet eej.... Henk kwiet gewist!!
Jah was super gaaf feestje jammer voor t lange wachte bij de ingang maja...
wat een wereldfeest industrial area Jappo Partyraiser en Smurf vs Vizitor in ieder geval wel een toplocatie
top feest alleen jammer dat ik op mijn bek moest gaan bij de roltrap en iedereen die et gezien heb lach dan nog maar even maar ik ging wel mooi of nie dan
Het was weer eens zeer Bruut Producer, Unexist, Partyraiser helden vd avond
geweldig alleen te veel troep op de vloer
Eerst ff voor de Visitor die zijn set opdroeg aan Rob!! Super feestje, een uur en 3 kwartier in de rij staan was wel belachelijk voor zo'n lokatie maar het was et zeker waard! Goed geluid, goeie sfeer, leuke mensen, leuke lokatie, een beetje warm en een beetje druk maar in de Industrial was et perfect!!
dikke sauna terreur alleen beetje duur bier was zo op dikke rijen maar was zo binne wehehe stukke beter dan thialf!! terreur zaal vince ook jammer dak de weg nie zo kon vinde
zo anders was ik ff niet meer te stoppen bij de Destroyer, wat ging ik lekker zeg! Verder had ik het in me eentje helemaal naar me zin bij BuzzFuzz & Dano. En KALE echt gewelldig dat ik jou nog tegen mocht komen, dat had ik nooit verwacht 1 minpunt, zaal 1 was te warm en in 't begin te druk en waarom zien mensen mij altijd op M.O.H. aan voor een draaideur, loop gewoon om mij heen zo moeilijk is dat toch niet!
Zeker goed vermaakt!! Vince gaf ook een goed setje weg ,,, zo kan ik elke DJ wel zijn complimenten geven!! Twas gewoon een goed feest makkelijk zat :: Ik zal zeker niet de enigste zijn die wat te zeuren heeft over de ventilatie , 5 min hakkuuuuh 3Liter zweet :: Maar verder in 1 woord geweldig
Heerlijk knetterfeest!! Tieum, nosferatu en smurf SNOEI! Best vermaakt
T WAS ECHT N STRAKKE PARTY!!!! gEEN LAST GEHAD VAN LANGE WACHTRIJEN, K WAS BINNEN OM 9.45 ... GEWOON OPTIJD DAAR ZIJN MAAR WEL VETTE MAAGGGKRAMPEN GEHAD,MAAR DAT MOCHT DE PRET NIET DRUKKEN...
Ik heb me echt super vermaakt!!! Er mag trouwens wel een keer wat aan die lange wachtrijen gedaan worden...En twee bonnetjes voor een zeven up...Schandalig!! Maar verder echt een topfeest!!! Partyraiser
Monsterlijk feest weer, ze kennen het wel godverredomme! iig zwaar goed naar me zin gehad, enigste minpunt vond ik de sfeer vanaf ong de helft, leek wel een kerkhof...
Zeker goed feest! alleen de binnekomst was kut door zo lan te hebben moeten wachten, en dan proberen ze je te vermaken met constant hetzelfde deuntje van 15 seconden ...Maar tog super gedraaid!
typisch MOH feest.balen van het lange wachten zo miste ik een deel van de belangrijkste set van de avond.verder heb ik me toch vermaakt.Industrial area, was nu al beter dan in thialf, maar was nog erg triest betreft de aankleding.de grote zaal leuk geprobeerd aan te kleden,maar de rest niet aan gedacht.
Vond het wel een Leuk feestje alleen jammer dat we zolang moesten w8en voordat we naar binnen mochten zo heb ik D-Spirit moeten missen maar voor de heb ik me wel vermaakt met mijn danspartner en de rest van de groep was echt lachen maar NIET voor herhaling vatbaar!
Was weer een gezellig feestje alleen veelste druk,warm,zag veel mensen tgn de vlakte aan gaan..Hc zaal was in ut begin wel gezellig en op ut eind in de Terror kk doool!
werd kei gek van die knipperlichte bove in de mainzaal.. ook een beetje jammer ware de duizende mense die afgevoerd werde... verder was 't of te heet of te koud en ze hadde er iets meer 'n show van moge make... maar ondanks alles wel een super feestje!!
goeje sfeer goeje muziek goed geluid was super same met miene mups
ja was wel lache alleen die bavaria flesjes :dead:
da ging goed ja...goei geluid goed gedraaid goeie sfeer...gewoon een VET feest! toch??
was super!! heb me goed vermaakt.. was toppie
in het begin verdommes druk! maarrrr daarna was het weer helemaal goed gemaakt! het was een geweldige avond toffe sfeer kortom dol leuk feesje! en dat in me eigen stadje er mogen van mij wel meer van dit zulk feesten hier komen! outblast
Was weer een geslaagd feestje, alleen die hitte btje beursgebouw idee haha... Er hing ook een sfeertje. Kortom niks op aan te merken! dikke aan iedereen die ik ben tegen gekomen
Echt een supervet feest. Heb me zeker vermaakt! Alleen een beetje jammer dat het zo stervensheet was
Rij was echt kut, ik stond er echt lang in Verder ; klote sfeer mja !! FORZE & RTC de gekstuh, helemaal losss !!!! Verder Waxweazle en Predator sloot lekker af
enige pluspunt was de platenkeuze van de dj;s in de main & early, helaas vond ik het geluid diep triest, platen die oversloegen en de sfeer was om te kotsen..
pff was niet lekker het feest was wel beter dan vorig jaar maar ja vond het toch nog kut
Het was weer toppieee mensen, alleen warmte mocht wel wat minder en voor de rest Respect to Neophyte en jammer dat ze gestopt werde in hun echte act, laat ze lekker gvd
was zeker wel een goed feestje mar ik snap nog steeds nie waarom ze mij spulle in het kluisje hebbe laten ligge dus dah ik weer helemaal terug van het station naar de brabant hallen kon en vervolgens daar aan kom en niet meer binne kom
dit was echt te geweldig, de Industrail Area was echt te fucking top, Producer,Unexist,Partyraiser en Vizitor+Smurf te kicken, Tommynknocker vs Outblast was ook goed echt een top feest!
goed feest lekker gestampt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
geweldig
vond het een zeer goed feest, miste alleen me dinnetje.. super naar me zin gehad in de early rave was verreweg de gezelligste zaal, Dana, Pavo en Buzz Fuzz Geweldig daantje en rutger het was weer gezellig met jullie see you next time
Damn anti die lange rij... ....Beetje warm en druk maar toch weer een gezellige en gezonde avond gehad ......O ja en Anti bavaria nog 1 ding he .....DAMN !
Was wel ok, maar had er meer (early rave) van verwacht.....ik bedoel terror (RTC) in the Reunion Area het was duidelijk niet zo vet als bvb THE HISTORY OF HARDCORE maar ok genoeg bekende koppen weer gezien in my hometown dus wel ok
Wreed feest was een lange busreis maar wat een feest: re-style, stunned guys, outblast & tommyknocker, bass-D en king Matthew, paul en J.D.A, Neophyte, Angerfist day-mar, promo, RTC, Vince, Serial Killaz helemaal kapot, goede organisatie maar wel veel te warm
goei feest. destroyer, smurf en visitor draaide heerlijk
Brabanthallen was zkr een betere keus, geluid vond ik over het algemeen wel goed, die Industrial zaal echt super! Mannen van de avond: Unexist, Partyraiser, en Smurf! Toppertje!
STELLETJE CLUBKUTTEN!!! NIET NORMAAAAAL!!!GUT ERGENS ANDERS ZEIKEN t was 1000 x nix!! Alleen Partyraiser,Visitor en SMURF!!! ging dr loeihard overheen SMURF STRAKKE ACTIE MET DIE COMPUTER
vond het maar een bagger feest prijs van drank lag behoorlijk hoog en veel te veel aso mense die nergens respect voor hebbe VISITIOR heb voor mij me avondje nog beetje gered
Het was wel een gezellig feest maar dat was dan ook wel alles ja het geluid was beter als de keren ervoor maar het was veel te warm en te druk www.worldofhardcore.nl voor foto's
Nadeel: Te lange rij bij binnekomst en duur drinken.. verder egt niet normaal vet! Dano & Buzz Fuzz
TOPfeest!!! er werd super gedraaid overal! niet lang in de rij gestaan want we waren er vanaf het begin...zuiver geluid..een dreunende bass...maar na de tijd geen piep in de oren
Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386