Dit was mijn eerste keer Masters, maar ik heb me zeker wel vermaakt.. Alleen jammer van de dure bonnen, maar ach dat blijf je toch wel houden.. Muziek was Op naar de volgende keer..
was egt zoooooow vet!
Was super feestje goed geluid!!! alleen jammer dat je zo lang moest wachten om binnen te komen
waren er mensen die ''beter kom je niet '' te druk vonden vond hier beetje veel te druk ma wel zeer goed vermaakt vooral einde in de Industrial zaal vet hard gedraaid helemaal toppie!!!!
Was leuk feestje, vond Dortmundt alleen beter. Lange rijen bij ingang, niet al te goedkoop bier maar werd weer lekker gedraaid Veel jonge mensen, doe maar weer 18 jaar en ouder
n0u n0u..dat was N mo0i FeestJ ho0r....hehe heb me prima vermaakt...
1 uurtje rijden,,, en fucking 1 uur en drie kwartier wachten om binnen te komen door 5 poooooortjes ...!!! binnenkomst erggggg slecht geregeld verderssss alles Toppie goede sfeer relaxte muziek
Super vet, Partyraiser en Vizitor Wel warm en druk!
het was echt een vet feest, nog nooit op zo'n druk feest geweest. Live set van Neophyte vond ik wel vet. het geluid was gewoon goed, het was niet oorverdovend maar das juist goed...voor de rest veel te duur drinken maar het was de moeite waard
Had dit zeker niet verwacht was goed te doen, geen Thialf meer!
dit was zeker een goedmakertje van vorig jaar heb alleen meer rondgelopen,gelult en gesmsd..omdat ik de heletijd iedereen kwijt was maare het was zeker knalluhalleen die warmte,GVD had het idee dak in een sauna stond
knalde zeker wel lekker goede zweer goed geluid en goede lichtshow Angerfist Paul smurf vizitor Unexist en zelfs promo knalde wel lekker bij gebrek aan beter
was egt geweldigg hehe hard uit je naatt enne smurf super afsluiter!! (wel 10x bijna me nek gebroke over die kk flessies op de grond) en die busreis:D50 man terreur bij de benzinepomp
heb me weer prima vermaakt, beetjuh van de wereld maar dat mag, alleen wat duur zeg die bonne voor de rest geweldig, nog gelachen ook op de terugweg wat wil je nog meer
Ja joh stelletje mafjoekels, prop een volgende x nog een paar duizend man meer in de breebunthallen en we staan dan als legbatterijen te stampen, dat bedoelen ze nou met ophokken!!! En ook erg fijn, die 5 poortjes bij de ingang, hadden ze zeker niet verwacht, zoveel volk..stelletje amateurhoeren
jammer van de vele vechtpartijen, stond er vaak naast en was dus vaak de lul toen de beveileging ze kwam verwijderen omdat ze niet keken waar ze liepen
was weer genieten alleen enkeltie begaf het op het einde een beetje.... vince & J.D.A hebbe weer wat heerlijke herrie neergezet fotos staan op www.party-fotos.nl!
Kheb het superrr naar me zin gehad , maar had er misschien tog wel iets meer van verwacht, precies frenk, het ene moment was et knalle en et andere moment was het een beetje je van het
eerste feest en helemaal van de wereld ik ben alles weer vergeten maar ik weet wel dat het kk bruut was en ik naar meer MOH feesten gaat
super vet feest ook veel bekende.. lekker knalle in de industrial zaal (de andere waren trouwens ok kei vet maar wie weet waar da filmpje staat van smurf en the visitor want zown vent was dat aan het filmen, sinds lange tijd niet meer zown leuk feestje gehad
Geweldig feestje Goed gedraaid alleen beetje warm ha Terrorzaal was tog wel ut betere werk hehe Super Feestjee,, Voor herhaling vatbaar
het was egt een KNAL FEEST jmmr dat er in het begin zo een lange rij stond en over die bonnen sloeg ook nergens op maajah ik had het egt wel naar me zin!! Smurf,,The vizitor,Unexist
Was een super vet Feestje lekkere lokatie ook. en ja beetje warm zeggen de meeste ach dat is t toch altijd!!
He Mr Pierre ook hier?
Was een goed Feest, en ook nog es VIP. maar ooohw wat was het druk....!
Meesterlijk!!!!! Volgend jaar ZEKER weer denk!!!!
jaja mooi feesje dacht ik ma zo lekker hard he jongens
Te erg
heftig
was wel weer een mooie thuiswedstrijd alleen 8 uur lang die kk herrie is niks mar verdere wel oke
Bij het binnenkomen dat je zo lang moest wachten 3 kwartier ofzo was een beetje slecht geregeld en van het drinken dat zo duur was en verder was het een goed feessie
dikke sauna terreur alleen beetje duur bier was zo op dikke rijen maar was zo binne wehehe stukke beter dan thialf!! terreur zaal vince ook jammer dak de weg nie zo kon vinde
Was zeker wel een geslaagd feest. Maar beetje onnodig dat The Vizitor die computer aan gort sloeg Samen met de Smurf zeker een goed einde van het feest. Al waren die flesjes echt klote. Constant opletten, dat je niet op je muil ging
Ik heb me echt super vermaakt!!! Er mag trouwens wel een keer wat aan die lange wachtrijen gedaan worden...En twee bonnetjes voor een zeven up...Schandalig!! Maar verder echt een topfeest!!! Partyraiser
Was weer gezellig
was een geweldig masters of hardcore! geweldige show, goed geluid, mooie effecten! gewoon fantastisch, zoals een hardcore party hoort tezijn! deze zal ik niet snel meer vergeten ook mooi dat ze die kop bij de entree hadden nu! erg leuk gedaan dat je er onder door moest, was net alsof je in de bek moest om masters binnen te treden! mijn waardering voor deze editie van moh: ronduit geweldig!
Ik heb me wel vermaakt binnen, alleen veel te druk...veel te warm...en veel te duur
MOH ja het was gewoon supper en voor al de industrueel in een zaal da was supper echt en jan jongen en de rest er van de groep repect voor jullie en voor visetor jong het was supper wa je gedaan had
was kei doll Jammer dat het zo druk was maar GOED GELUID daar dat had ik echt niet verwacht!! KenkerDOL Volgende keer weer masters in de brabandhalle(A)??
Was wel ok heb me goed vermaakt Neophyte Warmte was minder En het drinken was best duur Geluid was wisselvallig En midden in de set van promo opeens het geluid opengedraaid. Beetje laat rond 3 uur Maar geluid was toen
GEWELDIG!!!! Zeker Neophyte!!!! J.D.A. & Paul Elstak op het einde, Fantastish gewoon!!!! Jammer dat het op het einde zo ineens was afgelopen echt ineens ram stil... kon nog lang genoeg blijven doorgaan
Heb lekker gewerkt, en de muziek in de Early was ook echt super. Behalve Darkraver en die gepensioeneerde Gizmo NIET bah Hij moet echt kappuh met die grappuh. Blijf lekker Hardstyle draaien dat is jouw ding tegenwoordig.
super party we are come with a bus from germany with 100 people. Pictures and a video http://www.unitedhardcore.de (German InterNet side of www.hard music ent.de) next masters in Germany it continues paddddddddddddddyyyyy & nice greetz at all niederland party freaks....
Was zekr goed feeestje,we knalde hem lekker binne met Dj Rob&mc Joe: respect: en Waxweazle daarna en op einde knalde hem ook nog wel met Dj Paul en JDA
ja was wel eens leuk om mee gemaakt te hebben maar meer dan leuk is het niet veel poten en clubk*t volk en minimum leeftijd leek soms wel 11 jaar pas na kwart voor 5 werd het vet in zaal 3 TERROR
Was goei feesjuh, vooral terror zaal zkr zkr! PARTYRAISER
Super feestje geweest! Ben alleen in de reunion zaal geweest, maar oh wat was dat gaaf! Enne totaal geen last gehad van een wachtrij... binnen een kwartier stonden we binnen!
gewoon een top veest
geweldig feest smurf en de partyraizer ginge echt hard en dan al die wijfe
Feestje was , lekker PARTY - PICS gemaakt in me standje van DANCE TOOLS. Me collega's waren top. En Eric we maken een goed team Lekker naar NEOPHYTE geweest voor Danny en volgende zekers weer. Leuke mensen ontmoet op me standje en iedereen was relaxt. Gewoon TOP en lekker kunnen voor iedereen die ik ken
Jaaaa mensen, was helemaal super, heb net de dvd en ik sta erop
nou wat een feest zeg.. aan het begin d8 ik GADVER nationale doodkijkwedstrijd.. en helemaal geen sfeer.. maar dat kwam helemaal goed.. het werd een super feest dana + bass D + predator :respect
Rij was echt kut, ik stond er echt lang in Verder ; klote sfeer mja !! FORZE & RTC de gekstuh, helemaal losss !!!! Verder Waxweazle en Predator sloot lekker af
in het begin was t helemaal een kutfeest maar later op de avond was het in de industrialzaal wel te doen
1 woord "geweldig"
echt een superfeest lang niet meer zon leuk feest gehad...
Wow.... 1 van mijn betere feesten ooit Serial killaz, DAY-már, dana, buzzfuzz waxweadle...PartyraisER!!!!!!!! voor de dj's echt TOP hard gebeukt...!! laatste 2 uuren zijn me goed bijgeblefen...PARTYRAISER mah partyraiser is de man die echt alles kan...supper set wes echt vet lopen dwalen met mede gabbers lijpo's door dat gangen complex was echt uber vaag feesie..vanmorgen 10.00 aangekomen in leeuwardem...after gaan bij de hofnar 23.45 wask weer thuis zondag .. :pill:
Het was een zeer goed feest vond ik !!! Ik ben meerdere malen lekker los gegaan en ervan genoten. Vooral bij Partyraiser die echt super draaide. De biertjes waren mij te duur voor het mooie en het geluid was niet echt sterk aanwezig. Als ik een zaal binnen kom lopen wil ik gewoon geconfronteerd worden met de harde sound dat hardcore heet en niet een geluidsterkte van lik me reet. Okee mabey till next time.
ja wa zal ik eens zeggen? heb wel betere feesten meegemaakt maarjah wel lekker dicht bij huis dit keer en TjappieH was wappie dus dan is ut altijd goeie he
Jammer van de sfeer (of eerlijk gezegd GEEN sfeer..) ieder stond (ipv danst) en liep maar een beetje rond te lopen.. en mensen grow up, wat is er nou zo leuk aan om compleet verrot en verlebt er bij te lopen door overmatig drugsgebruik?!?!?!
Decor was vet.....leuke shows!!...en geluid stond heerlijk...en dan de kk wrede setjes....t was gewoon knallen van t begin tot t eind in de main!!...sfeer was ook top...veel bekende...had m niet willen missen!!..
Was wel ok, maar had er meer (early rave) van verwacht.....ik bedoel terror (RTC) in the Reunion Area het was duidelijk niet zo vet als bvb THE HISTORY OF HARDCORE maar ok genoeg bekende koppen weer gezien in my hometown dus wel ok
Superduur, te lange rij, te weinig ventilatie en te veel mensen erin gepropt Vanaf 3uur begon het daarom pas leuk te worden . Daarom kan ik het geen goed feest noemen. De DJ's draaide wel zeer goed en hard En gelukkig was het na een tijdje al minder druk omdat er zoveel mensen afgevoerd werden door de warmte denk ik
De rij was KK lang, het was KK warm, maar er werd te erg gedraaid Promo, Vince, Paul & J.D.A., Manu Le Malin & en de gekste man was weer UNEXIST darker then darker , 3th Generation zwaar aanwezig en Het was weer KK Knetter
fucking gek was 't ! (n) bavaria & warmte..
Pff KK wazig feest maar wel echt vet alleen de warmte daar werdk soms echt gek van maarjah was ook helemaal de wegkwijt!!
ja het was wel weer een mooi feest alleen er waren echt knetter veel mensen onder de 16 en das een beetje jammer maar veder de zweer was wel heel goed heb geen ruzie`s gezien en das altijd mooi maar het was super gaaf maar het geluid kon wel harder en de vrouwen die er rond liepen waren zekker mooi moet op elk feest zo veel mooie vrouwen
vers feesje , leuke tijd gehad met me moppie en ik had eerlek gezegt hadk slegter verwacht dus TOPPie
echt wel een lijp feesie
Hallo mensen, twas op zich wel een leuk feestje, maar next time ons niet meer gezien, twas erg warm, kutflesjes op de grond, het geluid werd ook beperkt.... en volgens mij komen er steeds m,eer kleuters op die commerciele feesten... maarrrr ondanks dat, t beukte gewoon wel lekker maar next time kleinere feesten, of de leukere buitenfeesten...
Was wel weer lekker, in ieder geval iets bter geluid....eindelijk Heb me wel lekker vermaakt en er werd best lekker gedraaid Partyraiser en natuurlijk day-mar waren lekker bezig
vond t echt een zwaar dik feest en ook de beste masters die ik ben geweest! de laatste 2 uur in zaal 3 vond het zo super geweldig dat ik er eigenlijk geen woorden voor heb!! .... vond het alleen wel iets te druk, maarja het was ook uitverkocht dus wat wil je.. kortom: GEWELDIG!!!!
Ja Was Een goed Feesje.. wel Kkr Druk! Pff.. maja Was wel gezellig
MOH op zijn best!! Het was echt een super feest Industrial was echt goed!!!! Volgende keer maar weer in de brabant hallen alleen dan zonder die lange rijen bij de ingang en dat veel te dure bier
Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386