Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

heb 't reuze na me zin gehad :bounce: en zeeland was zekers goed vertegenwoordigd!!
!!­ santino !!­
Was Knalleuh!!!!!!!!!!!! vooral op het einde met PartyRaiser en Smurf:D:D
!! Witlof !!
beste MOH sinds tijden prima vermaakt
!!! Gieps!!!
was goed te doen allen de sfeer was ver te zoeken:( reunion area klapte er flink op los
was egt een super feessie!! :respect: flink kunnuh hakkuh; weinig intro gedoe enzo gewoon kei hard gaaaaan!!
(y) feesie!! echt knalluh:bounce::vaag:
!!Shamiraa
Jaa was een mooi feessie! alleen wel benauwd pff!! :vaag:
joehoe;p Masterlijk! :respect:
heftig feesje
$­undayBlo$$­om
KK vet :D alleen die rij was echt volop kut :S maar goed , het was zeker de moeite waard :D PrOmO super hard!!!
' - - Sheilaa :sweethug:
kk d0ll :D
ghehe heel vet goed feestje aleen jammer dak op tyd naar huis moest van weege hmm jah
:cheer: Was mooi feestie :cheer:
(F)-*­Jonna*­-(F)
Cker een goed feesie!!!:D Wel een btje warm,maar dat mag de pret niet bederven:P
(F)Nancy(F)
fucking vette harde party volgend jaar nog een keer
was super,, op naar t volgende feest :bounce:
Beetje warm en beetje druk, maar wel lekker feestje!!! :respect: J.D.A. en DJ Paul :respect: lekker laatste uurtje!!! :respect: outblast :respect:
(L)Nat­alie(L­)
was echt super vet.. iedereen die met me los ging bedankt.
(nl) tepelt­erreur (nl)
SUPER
* Natje (L)
Dit was mijn eerste keer Masters, maar ik heb me zeker wel vermaakt.. :D:D Alleen jammer van de dure bonnen, maar ach dat blijf je toch wel houden.. Muziek was (Y) Op naar de volgende keer.. :D
was egt zoooooow vet:D!
Was super feestje :bounce: goed geluid!!! alleen jammer dat je zo lang moest wachten om binnen te komen :S
***­DarkAn­gel***­
Lekker feesje :bounce:
was zeer geslaagd:)
**Connie**
SUPERFEEST!!!! :bounce:
**­TeKnoK­uTTeKo­p**­
waren er mensen die ''beter kom je niet '' te druk vonden vond hier beetje veel te druk ma wel zeer goed vermaakt vooral einde in de Industrial zaal vet hard gedraaid helemaal toppie!!!!
*..CaRoLa..*
Echt een Leuk Feestje .. Heb Me zeker wel VermaakT :) !!
*­Bjorn :banana:
egt SUPER :d
*Dani*
Het begint saai te worden..... Was weer supergezellig vannacht! 8)
lang gewacht om binnen te komen en binnen te warm maar voor de verderest :bounce:
*­hardco­retomm­ie*­
Was leuk feestje, vond Dortmundt alleen beter. Lange rijen bij ingang, niet al te goedkoop bier maar werd weer lekker gedraaid :D Veel jonge mensen, doe maar weer 18 jaar en ouder :S
n0u n0u..dat was N mo0i FeestJ ho0r..:respect:..hehe heb me prima vermaakt...:bounce:
veels te warm :S
geweldig
*RaNa*
1 uurtje rijden,,, en fucking 1 uur en drie kwartier wachten om binnen te komen door 5 poooooortjes ...!!! binnenkomst erggggg slecht geregeld verderssss alles Toppie(Y) goede sfeer relaxte muziek :D
*ReblletjuH*
Heb Me Prima Vermaakt:yes: Was Toppie(Y)
*ToyaLa*
Gezellige sfeer, super vette shows! Had t wel erg warm,maar gewoon ff afkoelen en weer doorgaan!Heb me dus zeker vermaakt:jaja:
was weer un goei feesje :respect:
LIJP LIJP LIJP(Y) Vet feest, alleen beeeetje warm:P
zeer geslaagd feestje :bounce:
beffie ik ook met jou !!! echt een GEWELDIG feest mensen bedankt!!! (K)
- Miranda --
Waanzinnig als je het vergelijkt met Thialf ;) :bounce: heerlijk staan springen :D :cheer:
- ROL -
Bruut feestje weer :)
was weer een lache feesje !!!
---Kouter---
Super vet:bier:, Partyraiser en Vizitor(Y) Wel warm e­n d­ruk!
het was echt een vet feest, nog nooit op zo'n druk feest geweest. Live set van Neophyte vond ik wel vet. het geluid was gewoon goed, het was niet oorverdovend maar das juist goed...voor de rest veel te duur drinken maar het was de moeite waard (Y)
:bounce: Had dit zeker niet verwacht :respect: was goed te doen, geen Thialf meer!
.--danny--.
cker wel een mooi feestje!!:D:D
...Wesley...
dol
..Brian..
k
Wat een super feest!
..­†..­Lilly..­†..­
dit was zeker een goedmakertje van vorig jaar:D heb alleen meer rondgelopen,gelult en gesmsd..omdat ik de heletijd iedereen kwijt was:S :P maare het was zeker knalluh:bounce:alleen die warmte,GVD had het idee dak in een sauna stond:/
.John
vet feest al waren de lange rijen bij de ingang erg irritant. :respect: voor Vince en Unexist!
VIP is echt super relx In de early & main werd strak gedraaid! ­:respect: RTC :respect:
//P@rick\\
was top
040M.Manders
Ssuper dat is het goeie woord ervoor:p heb me eigen egt lekker vermaakt.. wel warm maja Boeiend was egt een topfeestje met veel gezelligheid : bounce:
Super!:cheer:
8)PWHH8)
echt zoo super vet feesiej gewoon gvd echt jah goed gewoon haha
super smurf! mooi fijn lekker scherp feessie waar veel mensen als kamelen liepen te kauwe!:D mooi man!
:beer:­Arjan:­beer:--------->Madelief
knalde zeker wel lekker goede zweer goed geluid en goede lichtshow :respect:Angerfist Paul smurf vizitor Unexist:respect: en zelfs promo knalde wel lekker bij gebrek aan beter;)
:bier: goessie :bier:
was weer een lache feest:bier:
ZWAAR VEMAAKT OP DIT FEEST ALLEEN BEETJE ERG WARM MAAR CKERS GOED LOKATIE VOOR ZO'N FEEST (Y)(Y)(Y)(B)(B)(B)
:bier: NTV :bier:
ja was weer un mooi feessie..gezellig zooitje :bier:
:bier:FRAN-HAKKUH-DAN:bier:
was egt geweldigg:D:D hehe hard uit je naatt :bounce: enne smurf :respect: super afsluiter!! (wel 10x bijna me nek gebroke over die kk flessies op de grond:S;)) en die busreis:D50 man terreur bij de benzinepomp :bounce::vaag:
:bier:­METN:b­ier:
The destroyer:respect: GEWELDIG:respect:
:bounce: Cr@­zy Chick :bounce:
prima vermaakt :yes:
:bounce: ParaMara
Fijn feestjee:D!!! Geluid(Y) Wel jammer van wachten en de hitte ma verderr:bounce:
:bounc­e:Bolu­s:boun­ce:
heb me weer prima vermaakt, beetjuh van de wereld maar dat mag, alleen wat duur zeg die bonne:S voor de rest geweldig, nog gelachen ook op de terugweg wat wil je nog meer:D
Ja joh stelletje mafjoekels, prop een volgende x n­og een paar duizend man meer in de breebunthallen ­en we staan dan als legbatterijen te stampen, dat ­bedoelen ze nou met ophokken!!! En ook erg fijn, die 5 ­poortjes bij de ingang, hadden ze zeker niet verwa­cht, zoveel volk..stelletje amateurhoeren
:cheer: Mirjam :cheer:
Wat een TOP avond!!! :respect: heb me egt ontz­et­tend vermaakt!!
toppie feest:yes:lekker gedraaid. outblast:respect: (KLOTE STROBOS:sDAT WEL)
:vaag: :bounce: BlonTjee :bounce: :vaag:
Helemaal top (y) Alleen op het laatst helemaal kapot heb toen nix meer meegekregen...
:xtc::­bounce­::xtc:­:bounc­e::xtc­:
jammer van de vele vechtpartijen, stond er vaak naast en was dus vaak de lul toen de beveileging ze kwam verwijderen omdat ze niet keken waar ze liepen
:xtc:NL-Björn-NL:xtc:
zker goed feestje(Y) aleen was wel kenker warm
:Yes: Stam(p)Gast :Yes:
Gruwelijk en idd Paul vs JDA :respect: :bounce: :yes:
<Rob>
Lijp!
=||AUSSIE||=
was weer genieten alleen enkeltie begaf het op het einde een beetje.... :( vince & J.D.A hebbe weer wat heerlijke herrie neergezet :bounce: :respect: fotos staan op www.party-fotos.nl! :cheer:
>> Esther <<
Kheb het superrr naar me zin gehad :D , maar had er misschien tog wel iets meer van verwacht, precies frenk, het ene moment was et knalle en et andere moment was het een beetje je van het
was cker gaaf! alleen erg warm!
[ Aszjé ]
Cker :respect: VINCE :respect:; Patrick je bent meesterlijk met je scratch :respect: Tommyknocker :D:D enne duchtig staan Fladdere
[ Linda a.­k.­a Mini :bounce: ]
Geweldig feest :respect: Alleen wel lange rij bij de ingang dat was minder. Partyraiser! :respect: Alleen dat pogo gedoe hé :S
[->Pro-Female©™<-]Ronzzz©™
geweldig!!:bounce: wat een lampjes allemaal :vaag:
het was een ram vet feest :) moet vaker zijn
[077] Reneetjuhh
was super vooral industrial zaal yeah.. wel kut heet en kut druk.. en veel wawa's ma verder echt GEWELDIG!
[A.­V.­I]Artcore Gangsta
eerste feest en helemaal van de wereld ik ben alles weer vergeten maar ik weet wel dat het kk bruut was en ik naar meer MOH feesten gaat:P
super vet feest :jaja:ook veel bekende.. lekker kn­alle in de industrial zaal (de andere waren trouwe­ns ok kei vet:P maar wie weet waar da filmpje staa­t van smurf en the visitor want zown vent was dat ­aan het filmen, sinds lange tijd niet meer zown leuk feestje gehad
Geweldig feestje :bounce: Goed gedraaid(Y) alleen beetje warm ha ;) :respect:Terrorzaal was tog wel ut betere werk hehe :respect: Super Feestjee,, Voor herhaling vatbaar :):yes:
[G]abb­ermui[­S]
Idd veels te druk..:P Nn uuhm ja pogo was wel nodig om ruimte te creeren.. Wel geslaagd feesiej..
zo zeker kk vet feest :bounce: !!!
Soo dat was lekker feesje..! Day-mar erg nice !!Neophyte was ook erg goed :D Afsluiter van J..D.A en dj Paul :bounce: :D
[NL] A.­P.­F ROT KIND [NL]
was wel grappig :9
super feestje
[NL] Ferreur in je eur [NL]
Vond dat er goed gedraaid werd en een goeie sfeer, vond het alleen geen top feest. maar voor de rest (Y)
was helemaal gekk!!
[NL] Jack sparro­w:boun­ce: ay ay
cker mooi feesie :jaja: 't was alleen kut warm binne
[NL] stefke [NL]
egt een super feest!! goed geluid lekkere line up :D
Zwaar vet (Y) Lekkere Terrorrrrrrrrr!!!
het was egt een KNAL FEEST:bounce: jmmr dat er in het begin zo een lange rij stond en over die bonnen sloeg ook nergens op maajah ik had het egt wel naar me zin!! Smurf,,The vizitor,Unexist :respect:
[NL]JohnnY-JunkY[NL]
was zeker jammer dat het zo ontzettend heet was maar ik heb wel genoten
[NL]sp­eedfre­ak24[N­L]
Was echt een bruut feest:D sfeer en geluid waren perfect gewoon:D
godver wat een heerlijk feest :D
[SF] Trip_­O B)
Partyraiser, The Destroyer. The DJ Producer :respect: dik feest :D alleen jammer van de drukte :S om over de warmte maar te zijgen :no:
[THTH] poepiekuh [THTH]
STIJVEPIKKENWERK!Vooral industriele/terror zaal.
\\___­ Psycho­Hoolig­an___/­/­
was weer knalluh feestjuh he:D
begin was zwaar bagger maar later viel t wel mee en muziek mog wel wat harder
]x[
Eindelijk weer een beetje volume wat er bij de naam van het feest hoort :) Ut was gezellie :)
was zeker weer een vette MOH:d:d mooi man:P
goed feestje!!! :respect: alleen beetjee te druk majaa!!
ADHD-er For Life!!­
Was een super vet Feestje (Y) lekkere lokatie ook. en ja beetje warm zeggen de meeste ach dat is t toch altijd!!
He Mr Pierre ook hier?
Was een goed Feest, en ook nog es VIP. maar ooohw wat was het druk....!
Meesterlijk!!!!! Volgend jaar ZEKER weer denk!!!!
jaja mooi feesje dacht ik ma zo lekker hard:P he jongens
Te erg :yes:
heftig
was wel weer een mooie thuiswedstrijd alleen 8 uur lang die kk herrie is niks mar verdere wel oke
Bij het binnenkomen dat je zo lang moest wachten 3­ kwartier ofzo was een beetje slecht geregeld en van het drinken dat zo duur wa­s­ en verder was het een goed feessie
Ammie013
de industrial arena was egt gruwelijk vet :D:D:D. en het :bier: ging r weer goed in :D
Angela(L)Leo
was zeker n vet feest alleen fucking warm en op t ­­­einde zwaar gaar maja heb me goed vermaakt :yes:
Was egt wel zwaar relaxt.
Appie :[
ja wel mooi feest.. alleen ze kunnen beter niet meer van die klote flesjes gebruike :no:
Art and Wrong (Hard and Strong)
Erg naar me zin gehad!! Goeie sweer voor een Hardcore feest
Gruwelijk feessie..beetje jammer alleen van die hoere set van Promo :/ wat n bagger!!
b) sender
egt een lkkr feessie :yes:
was kkdol
B*­R*­O*­E*­K [NL]
Brabanthallen kutlocatie
helemaal top!
Zeer goed geluid, wel errug druk (ook bij de ingang, daardoor re-style gemist!!) en warm! Maar heb me zekers prima vermaakt :-D
Kan niks anders zeggen, het was echt een fucking vet feest!!! spacede em volledig door:D vizitor maakte het op het einde helemaal vet!!:bounce:
de tering was echt vet ben nu nog steeds bij aan komen en tjapke gaat het
was egt wel super vet
Bearded Jeffke
1 woord vet feest alleen duur bier daar!!!
bennoooo de gekste
bruut feest op de rij na dan partyraiser en smurf was k dol
Bergse Reefteef
zeer goed
berken­woudeh­ardcor­e!­:bier:
was een bizar goed feesie!!!
berrys
ingang was gewoon klote geregeld, ruim een half uu­­­­r staan wachten.. binnen was het echt gruwelijk­ ­:D en pogo is voor homo's ja(Y) :respect: PARTYRAISER:respect:
bise gaar
supper relax lekker gestamp man tied vuur de volgende hahah
BNI-AnnEs
hehe was echt wel lache jaa!! :)
leuk feesie, terror zaal was uber, in de chill out op de drugs info stand laatste uurtje uitgegaard :D
Boertje J
leuk feesje alleen al die godvergete lange k*t rijen werd je wel schijtziek van... voor de rest wel goed :D
Jah was super gaaf feestje jammer voor t lange wachte bij de ingang maja...
boldstyle
zero tolerance zelfs geen joint
bomenzager
hellemaal te gek
[K]utjuh.NL: je moet ook niet helemaal achteraan sluiten he doos! wij waren met een half uurtje binnen :yes: maar een goed feestje, dat wel (Y)
Bumba
Alleen de binnenkomst was KUT maar verder goede sfeer en prima vermaakt
Was echt wel gezellig :D :bounce:
Charly da silva
ckrs een leuk feesie after was ook lagge :jaja:
mow leuk feest als je van drukte warmte en kindjes houd maar de terror in de industrial cave was wel leuk dus heb toch wel een beetje schik gehad
Christijan
niks mis meej horrrr
Chrizzoo
dikke sauna terreur alleen beetje duur bier was zo op :bier: dikke rijen maar was zo binne wehehe stukke beter dan thialf!! terreur zaal :respect: vince ook :respect: jammer dak de weg nie zo kon vinde 8)
Cinderellaa*
Geen woorden voor!
Cntr7
Vette shit in de Industrial Arena :jaja:
Cor.S
was wel een geinig feestje..... jongens wat was het gezellig...:D we gaan snel weer vissen he:D
Heb me zeker weer vermaakt! :-D
D-Check
KEIHARD
d-generation-x
ik geloof dat er knop met bass op een mengpaneel zit die waren ze blijkbaar vergeten aan te zetten dus kortom zwaar naatje dus
Daantjuhhhh :bounce:
het was wel leuk :-\..maar had er denk ik iets te veel van verwacht waardoor het toch wat tegenviel :(.
Masters Bedankt voor weer een top feesie!
Top feesiee :bounce:
De party-schranzer
jammer dat ik toen nog niet wist wat industrial was
dedamp
gruwlijk zuiver
Den Old:P
het was een mooi feessie!!airco mag wat beter geregeld worden ja
Deurtrek Terreur
zkkrs masters togh :D:D:D
Deze_­PF_­Is_­Niet_­Meer
ik vind het echt allermachtig mooi ! zeker voor herhaling vatbaar, alleen volgende keer ga ik als VIP! tot dan!
het was weer is kk vet ik was wappie niet te houden!!!!!!!!!
Dikke_­Tinus :honger:
100% geslaagd! Echt heerlijke party, en Paul op het eind: KLASSEE!! Echt supervette nummers draaide hij erdoor, YEAH!
DJ D-Jackal
Super heb me prima vermaakt was een van de betere ­­­­mohs :r­espect: UNEXIST - PROMO - TOMMYKNOCKER :P :r­espect:­
goed vermaakt ... tieum :respect: draaide zkkr netjes
vet feestje
deze masters was gwoon bruut!!!:D:D
Dj Viruss!
echt Gortig gewoon:bounce:
DJ_­Smurf_­GGM_­UK
Fantastic party. Great sound system and lots of party people. Thank you very much :respect !!!
DJterrortank
geweldig lopen stuiteren
djthevirus
egt geweldig feest alleen jammer van de warmte en de drukte bij de wc's
Dodewaard maniac
Was zeker wel een geslaagd feest. Maar beetje onnodig dat The Vizitor die computer aan gort sloeg ;-) Samen met de Smurf zeker een goed einde van het feest. Al waren die flesjes echt klote. Constant opletten, dat je niet op je muil ging
Terror zal ws relax sfeertje(H)
zeker een goed feest
DON FIETO
een paar kleine dingen waren kut maar voor derest mooi
KUT FEEST
super feesjeeee hooorrrr !!! PARTYRAISER :respect:
dotheSamba
Alles was gewoon lekker aan deze party volgend jaar er zeker weer bij!
DrumDJ
Promo(terror tegenwoordig ofzo) had in de oldschool zaal moeten staan Dana in de main! Verder was echt top goed geluid niet TE druk !!
Drunk 'n High
wat een LIJPOOS liepen daar Kahnker
Ik heb me echt super vermaakt!!! Er mag trouwens w­­­el een keer wat aan die lange wachtrijen gedaan ­w­o­rden...En twee bonnetjes voor een zeven up...S­ch­an­dalig!! Maar verder echt een topfeest!!! Partyraiser :respect:
Was weer gezellig :D
was een geweldig masters of hardcore! geweldige show, goed geluid, mooie effecten! gewoon fantastisch, zoals een hardcore party hoort tezijn! deze zal ik niet snel meer vergeten:D ook mooi dat ze die kop bij de entree hadden nu! erg leuk gedaan dat je er onder door moest, was net alsof je in de bek moest om masters binnen te treden! mijn waardering voor deze editie van moh: ronduit geweldig!
Ik heb me wel vermaakt binnen, alleen veel te druk...veel te warm...en veel te duur :yes:
het was echt super vet! vooral met Eef
Elmo
MOH ja het was gewoon supper en voor al de industrueel in een zaal da was supper echt en jan jongen en de rest er van de groep repect voor jullie en voor visetor jong het was supper wa je gedaan had
Enemigo Del Estado
Te gruwelijk
Ennair
VIP was chill met die matrassen :P Geluid ging wel :) Verders goed vermaakt :jaja: 100x btr dan Thialf O:)
Ephaedra
Iemand zijn Jaguar logo kwijt?
ErikE
was een goed laage avondje :D afterparty ook
Jaa was lekker knallenn :D wel heel druk maar was top (Y)
Etherpaniek
mooi feessie :D:bounce: toppertje (y) :yes:
Evil Bert
Poemdulle manne!!! Deze editie in NL was te gek!! VIP-rules :respect: Alleen jammer dat de avond zo snel voorbij was :S :no: Maar was egt te Dull :bounce: :respect:
Super gruwelijk feest!!!!
Wel een vetfeestje...alleen jammer dat ik aan de verkeerde kant van de barstond:Sbetter luck next time!
Fliep
bier was te duur t was veel te druk en veel te warm:( ma voorde rest lache lokatie en beter geluid(Y):D
FLIERE­FLUITE­R.­NL
super!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fluppie :D
Damn eerste grote feest en dan zo Uber vet :D:D Zullen nog vele volgen .....
Fly On The Wings Of Love
geweldig uit me dak gegaan:D
fob_hardcore
egt dol daar
FreakCaressa
KEIVET:P Ghehe STik idioot met Opperidioot Knoot:P
was kei doll :D Jammer dat het zo druk was maar GOE­D GELUID daar dat had ik echt niet verwacht!! KenkerDO­L Volgende keer weer masters in de brabandhalle(A)­??
helemaal los!!
zwaar relax
G.­I.­T.­ Hakkuhbob
Vet maar vaag draan o;) beetje teveel gehad denk ik(A)
gabba
Het was echt weer een supervet feest, prima vermaakt!!!:d
was wel grappig maar niet wat ik er van had verwacht, haha en ik was iedere keer iedereen kwijt
Gabber­Pinda4­Life
Was wel ok heb me goed vermaakt:D Neophyte:respect: Warmte was minder:( En het drinken was best duur:[ Geluid was wisselvallig:vaag: En midden in de set van promo opeens het geluid opengedraaid. Beetje laat rond 3 uur:S Maar geluid was toen(Y)
Gary's
t was echt sppr vet
gas met die zooi
bonnen waren te duur en het was veel tewarm veder was het geweldig
:respect: The Vizitor
Geezer
Me "verjaardags" feeste was zeker geslaagd :D
Gekkuhbekkie
was echt een geweldig feest:P:D
Gennep-Raver
vond ut best wel een kutfeest :\ te druk en te warm.. heb me nie echt kunne vermaken
Gewoon Dirk
Ik heb me eigen weer masterlijk vermaakt !
was een bveetje saai gedraaid en de ingangen waren kut :S maar verder wle vermaakt hoor :D
Gilz
:respect: Producer :respect:
Gods Unwanted.­be
GEWELDIG!!!! Zeker Neophyte!!!! J.D.A. & Paul Elstak op het einde, Fantastish gewoon!!!! Jammer dat het op het einde zo ineens was afgelopen echt ineens ram stil... kon nog lang genoeg blijven doorgaan
GTT'
Jhaa zkr vet!!:D twas warm, en druk, en duur marj­a wel VET! :jaja: en dat er een lange rij stond had je wel kunne verwachten! :S
was zeker een zeer geslaags feessie :d heb me zeker goed vermaakt :d Alleen jmmr dat we aan het eind 1.5 moesten w88 op die kut bus
Vies duur kut bier !! :( Voor de rest SUPER feest :yes: Veel beter dan thialf
H4L^Gracht^
Super vet feest van MoH alweer!1! :p
Hakkuh Annie
Heb lekker gewerkt, en de muziek in de Early was ook echt super. Behalve Darkraver en die gepensioeneerde Gizmo NIET bah Hij moet echt kappuh met die grappuh. Blijf lekker Hardstyle draaien dat is jouw ding tegenwoordig.
hakkuh&zaguh
industrial arena helemaal super... alleen beetje te warm
het was een super vet feest.... we waren er een van de eerste en nog moesten we een uur wachten tot we binnen waren... dat is zekers een min punt
was wel een leuk feestje....uitschieters waren predator en destroyer:kwijl:...maar voor de rest was het geld niet waard...:jaja:
was weer vet
dit feest was zeker wel geslaagt
geweldig
Super feest :D:D:D Echt zo super naar mijn zin gehad!
Hardcore Yourd
Snoeiharde Hardcore echt een knetter feest knallen en beuken als een gek
Hardcore_­Nick
Was zeker een top feest :D Alleen het was veel te warm daar binnen, maar voor de rest zeer goed vermaakt :D
Hardcore_­Octaaf
was egt vet feesie, volgend jaar benk er weer optijd bij:P alleen wrom kwam die neophyte zo laat???
hardcore_­stamperd
:Pmasters was echt helemaal geweldig echt een ram top feest omniet meer te vergeten :D
HardCo­reBiat­ch
zeer goed en rete gaaf!!
Hardco­repind­a a.­k.­a.­ Ferdo
was echt een vet feest! vooral de oude hardcore zaal ! wat een geluid!!
hardco­rerave­r
(Y) was een mooi feestje(Y)
was weer lekker gister avondt.... was heel TOP.!
Hardst­yleJun­k
Gewoon Te Vet en Lekker HARD!!!!
HardTours
super party we are come with a bus from germany with 100 people. Pictures and a video http://www.unitedhardcore.de (German InterNet side of www.hard music ent.de) next masters in Germany it continues paddddddddddddddyyyyy & nice greetz at all niederland party freaks....
Harry Porno
:bounce: SUPER VET FEEST :bounce:
hc-89
was weer lekker hard, vet feesie:D
was gvd een kei goedfeest kon wel 1 week er blijve zo vet was ut:D
HCamst­erdam4­LIFE {APC}
was wel een lache feesie :bounce: was behoorlijk naar de tyfus, veel beter geluid, sfeer enz dan de vorige keer :D
al1 laatse uur was vet
ik dacht dat er ook top 40 gedraaid zou worden.. :P heb me iig zwaar goed vermaakt :D
was wel een geslaagt feest :P alleen jammer dat het zo warm was !!!
echt een super vet feest motte we vaker hebbe
Herrenees
was lachuh alleen wel warm.... koekoek
hey jonguh!!­ lulululu
was weer lululululululul koekliwappie :vaag:
Hie
Zaal 3! Zaal3! man man wat werd daar gas gegeven! alle dj's topset gedraaid :D
hollee­der:bo­unce:
was wel weer oldschool. grote zaal was kut, maar early was zekers mooi RTC en bass D ware egt meester bezig
HouseQ :bounce:
begon slecht maar eindigde super :bounce: jammer van dat lange wachten in het begin!
HTG-TERROR-WOUSIEJJ-NL
gewoon kk vet mahn :D
I.T
Was echt kogel. had zelfs een wandelbingo
ik vond het echt een super vet feest,ik kan ook niet klagen over het geluid dit keer!! :respect:partyraiser en :respect :voor smurf vs the vizitor!!
Lang voor je binnen was en later werd het beter :')
ILoveH­ardSty­le
Jezus wat DIK :D! Tieum, The Dj Producer, Unexist, Stormtrooper, Destroyer,Manu le Malin...jezus wat DIK :D:D Geen woorden vooor (L)
Inteso
Hilmoldol:D
J070 :hyper: :beer:
Op de muziek van Unexist, Partyraiser, en Smurf vs The Vizitor liggen stampen!! Harde terreur :D:D geslaagt helemaal super
JAAC
Was zekr goed feeestje,we knalde hem lekker binne met Dj Rob&mc Joe: respect: en Waxweazle daarna en op einde knalde hem ook nog wel met Dj Paul en JDA :respect:
jans!
geslaagd feestje jammer dat je zo lang moest w8te:S voor anar binne te komen:S
Jappiee
ik vond het echt super, me eerste grote feest en dan zo 1, alles was egt goed vooral de sfeer en de muziek
Jcky-O
zeer goed
was kk bruut feest jammer maar 1 keer paar jaar dit jaar
Jennifer!
Rijen waren inderdaad lang.. en stonden ook nog eens in de verkeerde rij :/ Maar was echt kicken feest !! Goed vermaakt... :jaja:
Jeroentje
tommyknocker vs outblast :respect: Angerfist en Neophyte ......Super :D
Jillicious
Weet er vrij weinig meer van :/ alleen een uur staan wachten voordat we binnen waren :/
JoELlA ¡!
Was wel goed feestje ... wel te warm af en toe te koud.... de ingang was F*ckt up ...para lichjes ma jah verder wel goewd vermaakt
housekamp was geslaagd!!! masters tussedoor genoten!! daarna aftere tegek ;) ........kortom een kk vet weekend
JORAM.. ;P
ja was gewoon super(Y) ZEELAND was weer goed vertegenwoordigd!!..
JorDaantje
Dik feest :respect: UNEXIST :respect:
Josse
mooi feestje hoor! Smurf en Vizitor:D
in de early was het zeker wel gezellig alleen was ik vaak iedereen kwijt:P en zelfs in mn 1tje had ik volop lol mja was een geslaagd feessie von ik
Erg gezellie gehad en er werd lekker snoeihard gedraaid...alleen zoals zovaak geen airco..verders goed te doen (Y)
Mwuuh... TE lang wachten bij binnen komen, TE heet, TE druk, TE duur zuipen..... maar verder wel goeoed vermaakt :P OLA!? g.h.b.o. :D
Zoo was echt wel een vet feessie!! :D
Op de rij na: BRUUT!!!
K.­E.­S Dobbelsteen
masters was echr gruwelijk.. geluid was goed werd goedgedraait ... had alleen auw arm.. haha.. :cheer:
GEKTEEEE BESTE MOH SINDS TIJDEN!!!!
KARMA
Jammer dat het de laatste keer in nederland is (dat heb ik gehoord):(, MoH de beste!!!
karste­nmaste­r
echt een onwijs gaaf feest
Gezellig feestje.. alleen jammer dat het zo tering warm in de hallen was. Maar verder hebben we ons wel zeer goed vermaakt he Anne:D
Kaycie
geweldig feest maar lange wachtijd ingang
goeje sfeer goeje muziek goed geluid(Y):D was super:D same met miene mups(L)
WAS ECHT DOLLFEESTJE!! ALLEEN VERREKTE WERM
Kiezel
BRUUT
Beste MOH sinds tijden... :bounce:
ja was wel eens leuk om mee gemaakt te hebben maar­ meer dan leuk is het niet veel poten en clubk*t volk en minimum leeftijd leek soms wel 11 jaar pas na kwart voor 5 wer­d het vet in zaal 3 TERROR
Was goei feesjuh, vooral terror zaal zkr zkr! :respect: PARTYRAISER :respect:
Knits
Geniaal feest. Erg warm en druk maar geluid was geniaal. Bass-D, Neophyte, Tieum, D-Spirit, Day-már, Unexist... Was weer dik! :D
koekiejjj :honger:
feest was opzich wel goed te doen..alleen het lange w8ten bij de ingang :S moet beter kunnen!! maar destroyer :respect: maakte veel goed!! :D
Krinus
waardeloos
Krissie82
Whaha wel weer mooi feestje hoor (y) :bounce: :P
co0;
La Cosa Nostra
Zwaar gruwelijk! helmaal los
Was zeker master vet feessie!! Zeker 5 kilo er af gehakt!!!!
LaLaLa­nd:bou­nce:
Super feestje geweest! Ben alleen in de reunion zaal geweest, maar oh wat was dat gaaf! Enne totaal geen last gehad van een wachtrij... binnen een kwartier stonden we binnen!
gewoon een top veest
geweldig feest smurf en de partyraizer ginge echt hard:P en dan al die wijfe :P:P
LaNgE..­StAmPeR
Early rave was knallen geblazen ouwe :jaja:
da ging goed ja...goei geluid goed gedraaid goeie ­sfeer...gewoon een VET feest!:D toch??:vaag:
was super!! heb me goed vermaakt.. was toppie :respect:
Leonske
Geweldig
Less:bier:
was egt toppie (Y)
zalig feestje!~
Liekje1981
Feestje was (y), lekker PARTY - PICS gemaakt in me standje van DANCE TOOLS. Me collega's waren top. En Eric we maken een goed team :yes: Lekker naar NEOPHYTE geweest (K) voor Danny :bloos: en volgende zekers weer. Leuke mensen ontmoet op me standje en iedereen was relaxt. Gewoon TOP en lekker kunnen :bounce: (K) voor iedereen die ik ken
Jaaaa mensen, was helemaal super, heb net de dvd en ik sta erop;)
Liertjuh™
Prima feesie... :):)
Linda:cheer:
nou wat een feest zeg.. aan het begin d8 ik GADVER nationale doodkijkwedstrijd.. en helemaal geen sfeer.. maar dat kwam helemaal goed.. het werd een super feest :respect: dana :respect:+ :respect:bass D:respect: +:respect: predator :respect
Lisi
super feesie! was om 10:15 binne ckr te doen ! was toppie!!!
m-a-r-c
ik heb me cker wel vermaakt :xtc: ;)
M1ch
Was zeker vet overal goeie muziek :D(Y) volgende keer weer:bounce:
Maarte­nKersj­es
supper
was echt een goed feest heb lekker de hele nacht staan :bounce::bounce:. alleen vond ik al die flesjes op de grond erg irritant
Madjaa
Was wel okeee.. Dortmund was vetter ;)
Vet van de pret . maar wat een drukte bij die ingang
het was een ijselijk vaag feessie:xtc:
ja was van de kaart en weet er weinig nog van maar heb me zwaar vermaakt
Mama van Jaylano &­ Chalina(L)
was wel heftig:lijn:
Rij was echt kut, ik stond er echt lan­g in :S Verder ; klote sfeer mja !! FORZE & RTC de gekstuh, ­helemaal losss !!!! Verder Waxweazle (y) en P­redator sloot lekker af :respect:
Manic D ©
viel tegen. 2 uur in de rij gestaan GVD. Dit is niet meer de MOH die ik ken.
Marc S®
t was echt heel relaxed(Y)
Zekers weten dat het een Bruut feest was :D volgend jaar weer gek :D
MaRisS :cheer:
Was gewoon egt [b]TOP FEEST[/b](Y):respect:
Marjol­eintje­ee (L) Stuiterbal
Jammer vandie rot flesjes en de warmte.. Maar de rest was super :D :respect: Da Hustla :respect:
mark_­ude :bounce:
mooi feest
Master­Angeil­o
gewoon weer lekker goed van den dolle daro zekr goed feesie:bounce:
Michael!!!
in het begin was t helemaal een kutfeest maar later op de avond was het in de industrialzaal wel te doen
1 woord "geweldig";)
echt een superfeest lang niet meer zon leuk feest gehad...
Wow....:bounce: 1 van mijn betere feesten ooit :| Serial killaz, DAY-már, dana, buzzfuzz waxweadle...PartyraisER!!!!!!!! :respect: voor de dj's echt TOP hard gebeukt...!! laatste 2 uuren zijn me goed bijgeblefen...PARTYRAISER mah partyraiser is de man die echt alles kan...supper set wes echt (y) vet lopen dwalen met mede gabbers lijpo's door dat gangen complex was echt uber vaag feesie..vanmorgen 10.00 aangekomen in leeuwardem...after gaan bij de hofnar :smoke: 23.45 wask weer thuis zondag :p..:coke: :pill:
Het was een zeer goed feest vond ik !!! Ik ben meerdere malen lekker los gegaan en ervan genoten. Vooral bij Partyraiser die echt super draaide. De biertjes waren mij te duur voor het mooie en het geluid was niet echt sterk aanwezig. Als ik een zaal binnen kom lopen wil ik gewoon geconfronteerd worden met de harde sound dat hardcore heet en niet een geluidsterkte van lik me reet. Okee mabey till next time.
Mister.
zeer goed vermaakt :) !!! Leef wel voor industrial zaal :respect:
mr.­ de jong (heftige billie)
ja wa zal ik eens zeggen? heb wel betere feesten meegemaakt maarjah wel lekker dicht bij huis dit keer en TjappieH was wappie dus dan is ut altijd goeie he
Mr. T.
DIK STAMPUHH!!!! jammer dat je geen wiet meej naar binnen mog nemen had ik wel verwacht
Mr.Knots
Zeer goed!
muiderberg de gakste
ik vond het wel ok
Myrte*_­:BouNCe:
in een woord GEWELDIG!!! :bounce:
n0uky
nie mokken, lekker hakken :woop: woow wat een gruwelijk feestje :jaja:
NancNora
zeker supper gaaf :cheer:
was echt super!! :D
Neel billestreel
bruud:D
NeoNiMioN
Beter kon gewoon niet!!!
nicefoxygirl
Jammer van de sfeer (of eerlijk gezegd GEEN sfeer..) ieder stond (ipv danst) en liep maar een beetje rond te lopen.. en mensen grow up, wat is er nou zo leuk aan om compleet verrot en verlebt er bij te lopen door overmatig drugsgebruik?!?!?!
NikNak
Werd ckr kk duistah gedraaid :D gezellige sfeertjuh egt topfeessiej!! :D
niksnada
Decor was vet.....leuke shows!!...en geluid stond heerlijk...en dan de kk wrede setjes....t was gewoon knallen van t begin tot t eind in de main!!...sfeer was ook top...veel bekende...had m niet willen missen!!..:respect:
Noisecult (Repeater)
Fucking lange rij + Zwaar duur bier.. verder was het echt perfect.. vooral het geluid in reunion area was relaxxt..
Noizemarine
goei feesje (y) goed geregeld en veel bekende :D en VIP dek was (y) :D was gezellig :bier:
Nolz
oldskool :respect:
Heb me onwijs vermaakt samen met mijn moppie (L) alleen een beetje jammer van die buschauffeurs die te laat waren dat was wel wat minder....
O:) Sietsj
toppiej feesj tog geweldige sfeer alles toppiej:P
Offensive Luuk
wachtrij had beter geregeld kunnen worden, drinken was fuckin' duur. maar verder heb ik me prima vermaakt, muziek en live-acts waren top (y)
OldSkool CC
Zeker genoten:bounce:
Ome Jelmo TS
Tja geluid was vet, locatie is ook goed, maar was te warm en te druk en was de kleuterklas soms op school reis of zo?????
Onderg­rondse Paultje
PROMO, D-PASSION EN PRODUCER :respect: en het geluid :d
PARAPI­ETJUHH­HHHH
tering goed feest
Party-girl
ik was ZIEK! :vaag: :bounce: maar wel vette party!
Peewee's
Was Zeker mieterssssss... J.d.a (Y)
Penis
DE SFEER WAS KUT!! MAAR HET WAS WEDEROM EEN BRUUT FEEST!!!! MAAR JONGENS DIT KAN GROTER ER HARDER!!!!!
Phoolie
Top feestje, er werd lekker gedraaid & het was super gezellig
Piet.S
goeie muziek,heel warm,super vet feest!!!!!!!!!!
Pietje Puk!
MASTERLIJK!
Pillem
en uh...waar was nosferatu :/
egt f*cking gruwelek :D
Het was echt een super vet feessie (Y) :vaag:
podie
was wel een mooi feesje maar ik had er wel meer van verwacht
het ging allemaal wel.vond het niet zo super.en die flesjes was helemaal een ramp.
poupoulossos
Was wel ok, maar had er meer (early rave) van verwacht.....ik bedoel terror (RTC) in the Reunion Area :S het was duidelijk niet zo vet als bvb THE HISTORY OF HARDCORE :no: maar ok genoeg bekende koppen weer gezien in my hometown dus wel ok
PRISCILLA.
:woep:
Wat een feest zeg :D er werd echt goed gedraaid! vooral in de reunion zaal :bounce: ckrs geslaagd!! :D
goeie party, alleen zacht geluid, voor de rest super!
Zkr geslaagd feestje...
R..(L)
was egt super vet vooral paul elstak en j.d.a op t laatst !!!
nou geweldig
supe nachtje MOH jammer dat het alweer voorbij is
Ra0ul
TOP FEEST!! ECHT HELEMAAL GEWELDIG!!!
Rammi
Wat een Feest!! Zeker genoten!! PARTYRAISER!! :D zeker man van de avond!!
Rave' oltion 23
Naja gezellig was het zker!!! maar het feest zelf,Bagger!!!!! Geen masters meer voor mij!
Ravenstein Hardcore
de wachtrij was veel te lang en het was net iets te druk voor de rest een goed feest :bounce:
Raving Roeie
Het was zeker een vet feestje! Naaierij met bonnen kopen :P, early en industrial (Y) EGT VETJES!
KUDELS ZOOITJE TERREUR!!!! WAS ZEKER GAAAN :bounce:
ReLSMuRF
duur feessie &kuthitte maar verder was t leuk! smurf & the vizitor was een mooie afsluiter! :worship:
was echt een vet feest! Vizitor met pc :respect:
KUT UITSMIJTERS
Roed/­Wit-Mestreech
Lekker feestje!!
Roels
Meesterlijke Master:bounce:
RogXS
muziek Top goede bass beter als de Reverze, Maar om 5 uur was ik dood
Ronnomeister
et was gewoon MASTERS!
leuk feesie:D The Vizitor is gek:D:D hahaha Partyraiser :respect:
Rowan
Wat een supervet feestje :yes:
was een super vet feest
Rstein-Gespuis
Superduur, te lange rij, te weinig ventilatie en te veel mensen erin gepropt :( Vanaf 3uur begon het daarom pas leuk te worden :D. Daarom kan ik het geen goed feest noemen. De DJ's draaide wel zeer goed en hard :D En gelukkig was het na een tijdje al minder druk omdat er zoveel mensen afgevoerd werden door de warmte denk ik ;)
Ruben Vijverberg
Smurf Vizitor :D:D:D kk goud, sla jij efe je computer kapot
RUDOLF:bier:
lekker feestje alle kk warm man
ja was zeker een knalfeest goedgedaan!
Super lekker feestje!! :bounce: :bounce: Alleen jammer dat de tijd zo snel ging :/ en dat in 1 keer alle barren (en dan ook alle barren) dicht waren :vaag:
Ik had er heel wat van verwacht maar het viel me smerig tegen... drukte en warmte!
S2
zuiverrrrrrr feeest
Salvo
wahoooooooooo
HelemAal GoeD Weer;)
Schranzaja
SUPER (Y) .. iets te warm, en die kut flesjes
scurdie_­tripkip
was zekers wel een mooi feest maar vond het toch net iets te druk
Sebastiaan :doeti­ewoop:
Was egt kk vet gister!! werd lkkr hard gedraait.. vooral angerfist draaide goed(Y) egt super feest!!
Sir Vincent
Was zeker wel vet, alleen duuuuur drinken:| industrial was zeker vet :respect: Anders ga je ff lekker met ze allen een joint roken in de benzinepomp:P hahaha
:bounce: superfeest!! :bounce: heb me zeer zeker goed vermaakt:D veel oude bekenden gezien, en maatjes van pf gezien. jongens bedankt. next time zeker weer aanwezig!!!
Sjefkuh
Kut wc's... De ingang hadde ze ook anders kunnen doen.. en was ook echt warm jah..maar het feesie zelf. ge­weldig.. en nu op door naar TotalRampage :D:D
Snaakie
:bounce: Toppertje!!! :bounce:
soer
Was weer helemaal toppie ;)
was wel aardig maar het bier was lauw op het laatst :S
speedmaniak
in een woord PERFECKT
Spektakel
goed feesje geluid was goed in de reunion area en de sfeer ook prima vermaakt :bounce:
vette party
StevE BlappiN
Nooit meer Art Of Dance :S maar al-met-al wel vermaakt :D
Stijn
Echt zalig feesje!!!! (y) :yes:
best zuigend
mooi feestje hoor! beetje jammer van die hitte en die drukte bij de ehbo:S :bounce:!
was echt een goed feessie:D alleen teeee warm en jammer van m'n blaren geheh
Suuske**
relaxed feest!!heb t goed naar me zin gehad..:bounce:
SwiftMaster
ik heb meegeholpen met opbouw dus ik was trots en heb het vet naar mijn zin gehad.
T!MF
Superfeest!! lekker los gegaan..:bounce: al1 jammer van de prijs voor bier :S
T3KN0 TRiBUN44L
De rij was KK lang, het was KK warm, maar er werd te erg gedraaid :respect: Promo, Vince, Paul & J.D.A., Manu Le Malin & en de gekste man was weer UNEXIST darker :yes: then :yes: darker :respect:, 3th Generation zwaar aanwezig en Het was weer KK Knetter :vaag:
(y) fucking gek was 't ! (n) bavaria & warmte..
Pff KK wazig feest :vaag: maar wel echt vet alleen de warmte daar werdk soms echt gek van maarjah was ook helemaal de wegkwijt!!
Terreur Gabber
Echt een Geweldig Feestje :respect: Ging Knetter Hard :bounce:
was echt een top feest uitstekend vermaakt!!!!
TerroR PEET-je
supper tol gaaf kikke
goed
terror vs hardcore daddy
ja het was wel weer een mooi feest alleen er waren echt knetter veel mensen onder de 16 en das een beetje jammer maar veder de zweer was wel heel goed heb geen ruzie`s gezien en das altijd mooi maar het was super gaaf maar het geluid kon wel harder en de vrouwen die er rond liepen waren zekker mooi moet op elk feest zo veel mooie vrouwen
terror-kaas
geweldig
hele geslaagde feesie helemaal te waus!!!
TeSsSa-102
mooi feesiej :P
aard van de kaart!!!!!
te gruwelijk:bounce:
The Harder Styles 4 Life
het was kk knalluh !!!!
The Harder­Styles Freak!­
was goed te doen (Y)
Was himmal d0l jaa ;).. Zeker well.!
Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]
Wel een geinig feestje :bier:
Thosba
te bruut voor worden
ThoTha
Wat een topfeest! Promo draaide hard, drank en eten waren wel weer erg duur en de rij bij de ingang kon beter maar al met al SUPER!
Tilburg City
was wel laage... kep wel 4 mense tege de vlakte aan zien gaan:S
Tilburg Terreur :[
K von t tog tegenvallen:( Veeeels te warm, weinig (geen) aankleding, veels te druk en al helemaal in z­­aal 3 En veels te veel ClubKutte:S
Geweldig feestje...lekker dichtbij:D alleen jammer dat de line-up/timetable nie klopte...en waar was Nosferatu?
Timmyboy
zeer goed
TJIBBE:bier:
goed feest :yes: al1 jammer van het geluid:( dat kan harderrrrr :P
De tijd ging kk snel:O Was echt superdik, heerlijk knalleee:bounce:
tripple J
echt relax
TriX in tha MiX
damn....wat een SuperFeest!!erg druk en erg warm,maar t was GIGA!!!!
goed feestje alleen dat pogo :S en de ingang pfff voor de rest :P:P:P
UTCA_­Hakkuh­Wijffi­e :lijn:
vers feesje , leuke tijd gehad met me moppie(l) en ik had eerlek gezegt hadk slegter verwacht dus TOPPie :D (y)
echt wel een lijp feesie
Hallo mensen, twas op zich wel een leuk feestje, maar next time ons niet meer gezien, twas erg warm, kutflesjes op de grond, het geluid werd ook beperkt.... en volgens mij komen er steeds m,eer kleuters op die commerciele feesten... maarrrr ondanks dat, t beukte gewoon wel lekker :bounce: maar next time kleinere feesten, of de leukere buitenfeesten...
vd Záánde
Partyraiser:respect:
was echt hmml te vet gewoon:)
Vinn-E
was zeker goeie .. top geregeld ! alleen drinke enzo was prijzig ..de rest top!
Vinnie­Vinyar­d
Te druk in het begin. Maar rond 3en werd t rustiger. Mooie afsluiting van paul en jda. Terrorzaal was Überhard. Toch nog geslaagd
visje84
gewoon weg lekker knalluh!!!!
Volvo V70
Mega Feesie lkkr genoten :respect: negative A Paul and DaY-Mar
ben niet geweest
Vught1­00%Har­dcore
redelijk feest organistie was minder dit jaar !!!
een zeer vette afsluiter:respect"
walluh
dik feest, dj producer en unexist:D
Wastah
Cker genoten Respect to all the dj's
twas weer super, echt een top feest!!!!
WC-Knuffelaar
Was weer geweldig gister :D heb me duidelijk vermaakt. Volgens jaar weer :D
megaaa
Why So Serious¿
Masterlijk
ja ut was cker un super feest partyraiser/neophyte draaiduh egt super
XxPaRT­yGiRLx­X
:D was echt leuk , vip was beter als in het Thialf, Partyraiser, zeer goed geknald :D
Vet Feest!!!! Main Stage lekker hard!!! KNALLEN!!! op naar de volgende!!
Industrial Arena :kwijl:
Was een top feestje (y) Locatie is ook helemaal goed. Zaal 3 (L)
Zattej­an:bie­r:
in de early rave hing wel een relaxd sfeertje dat ik nog weet:D
Zoeper27
Master vet feestje :D
Wat Een feest:D Egt Superrr
het was eeen dolle boel..:D en heb het geweldig naar m'n zin gehad..!! :respect:
{NL}jo­rdy{NL­}
was een vet feesie dat zeker :bounce: lkkr staan rondstuiteren
{PPT} Japie
Lekker feestje:lijn:
geluid was super, vipdek was goed geregelt, twas echt eeen SUPER dol feest!!!! :yes:
ondanks de drukte en warmte een geweldig feest!!!
|| Dennis ||
was wel lachen, maar duitsland is 10x beter :yes:
et was hartsike leuk alleen te weinig zit plaatsen op het einde:P
||LOOS||™
Was wel weer lekker, in ieder geval iets bter geluid....eindelijk :P Heb me wel lekker vermaakt en er werd best lekker ­gedraaid :P Partyraiser en natuurlijk day-mar waren lekker bezig :D :respect:
The Vizitor & Smurff echt knalle jonge SUPER :D:D:D
~Carpe Diem~
vond t echt een zwaar dik feest en ook de beste masters die ik ben geweest! de laatste 2 uur in zaal 3 :respect: vond het zo super geweldig dat ik er eigenlijk geen woorden voor heb!! :respect:.... vond het alleen wel iets te druk, maarja het was ook uitverkocht dus wat wil je.. kortom: GEWELDIG!!!!
~~Andy~~
ik vond deze moh beter dan raise cain
† crawling in your skin†
ECHT DONDERS VET !!!!!!!
Ja Was Een goed Feesje:D.. wel Kkr Druk! Pff.. maja Was wel gezellig:D(Y)
MOH op zijn best!! Het was echt een super feest Industrial was echt goed!!!! Volgende keer maar weer in de brabant hallen alleen dan zonder die lange rijen bij de ingang en dat veel te dure bier
echt een zwaar vet feestjeee :D

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D