Smurf & The Vizitor Waarom moeten die harde kutflessies nou? Je breekt je enkels erop. Niet meer doen... foei! ow en drie bonnen voor een biertje is ook een beetje te! TOPPER! Dagmar je draaide ook weer errug lekker!!!
Dit was mijn eerste keer Masters, maar ik heb me zeker wel vermaakt.. Alleen jammer van de dure bonnen, maar ach dat blijf je toch wel houden.. Muziek was Op naar de volgende keer..
Vond het wel weer een leuk feessie, alleen de rijen bij de ingang waren te lang en op sommige plekken was het te warm...verder
Was leuk feestje, vond Dortmundt alleen beter. Lange rijen bij ingang, niet al te goedkoop bier maar werd weer lekker gedraaid Veel jonge mensen, doe maar weer 18 jaar en ouder
wel een heerlijk feestje was wel lang wachten voordat we binnen waren t was ook te warm ik had bijna ut idee van ik val hier flauw en toen viel er naast mij iemand flauw daar schrok ik wel van...maar wel goed vermaakt!
Super feesie, goed geluid, soms hoorde ik alleen de andere zaal, alleen de consumpties waren weer f*cking duur slaat nergens op 3 bonnen á €1,10
was wel een mooi feestje, jammer dat het bijna 1,5 uur duurde voordat ik binnen was en het geluid in de hardcore zaal mocht wel wat harder. Verder was het weer lekker warm binnen. Neophyte was zoals gewoonlijk super, maar Unexist en Partyraiser waren echt het allergruwelijkst
was egt geweldigg hehe hard uit je naatt enne smurf super afsluiter!! (wel 10x bijna me nek gebroke over die kk flessies op de grond) en die busreis:D50 man terreur bij de benzinepomp
T was ckers niet zo goed als MOH Dortmund, maar zoiezo wel beter dan klote Thialf... super sfeertje... heb me prima vermaakt... ik weet niet wie er allemaal ook naar MOH Dortmund zijn geweest, maar dat was echt wel 100keer beter... toch een leuk feestje!!
was zeker wel goed!! wel erg warm en lange wachtrijen maar was zeker de moeite waard!!!!
heb me weer prima vermaakt, beetjuh van de wereld maar dat mag, alleen wat duur zeg die bonne voor de rest geweldig, nog gelachen ook op de terugweg wat wil je nog meer
Ja joh stelletje mafjoekels, prop een volgende x nog een paar duizend man meer in de breebunthallen en we staan dan als legbatterijen te stampen, dat bedoelen ze nou met ophokken!!! En ook erg fijn, die 5 poortjes bij de ingang, hadden ze zeker niet verwacht, zoveel volk..stelletje amateurhoeren
Was kk vet feest Was me eerste Masters maar zeker niet me laaste
super vet feest ook veel bekende.. lekker knalle in de industrial zaal (de andere waren trouwens ok kei vet maar wie weet waar da filmpje staat van smurf en the visitor want zown vent was dat aan het filmen, sinds lange tijd niet meer zown leuk feestje gehad
SUPPER TOF
Geweldig feestje Goed gedraaid alleen beetje warm ha Terrorzaal was tog wel ut betere werk hehe Super Feestjee,, Voor herhaling vatbaar
was cker un geslaagd feestje, industrial zaal was beter dan ik had verwacht, vooral reanimator, manu le malin, THE DESTROYER, stormtrooper, the producer en smurf vs the vizitor.. alleen de rij was veelste lang en het bier veelste duur.. verder geslaagd feestje
Het was gewoon egt gezellig,,, alleen te warm en te druk veder was alles oke !!!!
leuk feesie, terror zaal was uber, in de chill out op de drugs info stand laatste uurtje uitgegaard
vond het maar een matig feestje.. eerst GVD een uur en een kwartier in die kut rij gestaan.. eenmaal binnen was het GVD super druk overal en veels te warm (als je van de reunionzaal naar de main ging was het net of ze in de main de verwarming aan hadden staan) ..het drinken was te duur en die flesjes waren klote want daar flikkerde je iedere keer overheen.. In de main werd je helemaal gek van die klote knipperlichten dus nee.. vond het een onvoldoende..
wachtrij was te lang. kenne de foullieerders nie meteen ook t kaartje scheuren? of zijn daar gecertificeerde mensen voor nodig? was errug geslaagd feestje partyraiser!!
super sfeer super geluid egt top niks aan te klagen da van de plee's was ook dik handig
geslaagd feest! alleen de ingang was slecht geregeld en het was te warm vooral in de 3e zaal. en kwer helemaal gek vanda knipperlicht in de main had niet veel van de reunion verwacht, maar toen darkraver vs gizmo besig was kwam er toch wel een aardig geluid vanaf
SUPERVET........ EARLY RAVE: DANA, BUZZ FUZZ vs DANO , en VINCE DJ JDA
was goed geslaagd feest.. beetje lange rij, maar was het goed waard
Super naar mijn zin gehad maar alleen een beetje heet in de hardcore zaal(main) en de ingang was te klein je moest wachten om er in en of uit te komen respect voor DJ Paul en Vince
Ik heb me echt super vermaakt!!! Er mag trouwens wel een keer wat aan die lange wachtrijen gedaan worden...En twee bonnetjes voor een zeven up...Schandalig!! Maar verder echt een topfeest!!! Partyraiser
was een geweldig masters of hardcore! geweldige show, goed geluid, mooie effecten! gewoon fantastisch, zoals een hardcore party hoort tezijn! deze zal ik niet snel meer vergeten ook mooi dat ze die kop bij de entree hadden nu! erg leuk gedaan dat je er onder door moest, was net alsof je in de bek moest om masters binnen te treden! mijn waardering voor deze editie van moh: ronduit geweldig!
Blij dat ik hier heen ben gegaan.. Promo & Unexist Wat ken dat Italiaantje hard draaien zeg...!! Zoals hij Attack & Microtronic uit de speakers blaast ken niemand..!!!
TWAS ME EERSTE MASTERS MAAR CKER WETEN NIET DE LAATSTE!!
Monsterlijk feest weer, ze kennen het wel godverredomme! iig zwaar goed naar me zin gehad, enigste minpunt vond ik de sfeer vanaf ong de helft, leek wel een kerkhof...
GEWELDIG!!!! Zeker Neophyte!!!! J.D.A. & Paul Elstak op het einde, Fantastish gewoon!!!! Jammer dat het op het einde zo ineens was afgelopen echt ineens ram stil... kon nog lang genoeg blijven doorgaan
ja naar VIER keer naar binnen tezijn geweest was de laatste GOED gelukig en het was SUPPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vond het wel een Leuk feestje alleen jammer dat we zolang moesten w8en voordat we naar binnen mochten zo heb ik D-Spirit moeten missen maar voor de heb ik me wel vermaakt met mijn danspartner en de rest van de groep was echt lachen maar NIET voor herhaling vatbaar!
Damn weer veel goeds gehoord...alleen angerfist was niet wat ik van hem gewend ben.. en neophyte was op dominator beter (al was hij nog goed) voorderest promo.. damn wat ging die hard aan het eind van se set.... en Reanimator!! (worship)
in de rij nog geen 10min gestaan. was alleen veelste druk en veelste warm!!! en wat een kk bende op de grond met die kut flesjes maar voor de rest was het weer een top feessie!!!!!
vette ruime locatie, vette zware bass maar wel behoorlijk duur drinken.... mag van mij wel weer daar!
werd kei gek van die knipperlichte bove in de mainzaal.. ook een beetje jammer ware de duizende mense die afgevoerd werde... verder was 't of te heet of te koud en ze hadde er iets meer 'n show van moge make... maar ondanks alles wel een super feestje!!
Wat un bagger sfeer man, stelletje asociale boeren..!! Ut gluid was ook ni ech denderd..!! Ech jmmr, vind ni leuwk dat ut me zow is tegegvalle voor de 1e x MOH had ik meer verw8..
heb van 1 tot 7 in de reunion gestaan, was erg gezellig!! geluid kon wel harder
neophyte wou ik altijd al een keer zien en ik vond ze kk masterlijk die gasten weten echt hoe je een showtje moet geven al duurde het maar een half uur , voor de rest kk gruweliujk feest
NIET MEER NORMAAL!!! De hele show eromheen was super... Nog noooooit zo'n Masters gezien in al die tijd!!! En de VIP? Zeer goed geregeld met de WC, ingang, kluisjes en T-Shirt... Art of Dance respect...
van de lineup klopte geen kut, is wel jammer want ik heb hierdoor eea gemist. verder superstrakke keiharde sound, ben helemaal uit me pantty gegaan. plees waren wel weer ranzig...
Onze en mijn eerste Masters..Tevens Laatste Het feest was waardeloos de muziek sloeg veel vaak uit maar kep wel me lieffie hervonden op dit feessie dus we maakten ons eigen feessie..Love u kir
lache feestje!!!...geluid kon wel iets harder in de hc en de airco ook..!! verder goeie muziek gedraait!!!!!!!!!!! en die kutrije waren minder..maar verder
ja wa zal ik eens zeggen? heb wel betere feesten meegemaakt maarjah wel lekker dicht bij huis dit keer en TjappieH was wappie dus dan is ut altijd goeie he
Vond het echt weer zwaar relaxed!! Unexist maar man vd avond -> PARTYRAISER, godgodgod wat kan die kerel draaien 2 kleine minpuntjes -> De hitte en het bier, bavaria is echt niet te vreten
SUPER!!! Promo & The Destroyer waren de mannen die de avond maakten! rij in het begin was even wat minder maar toen we binnen waren in een woord: Geweldig
jaah jaah het was een relaxt feestje!! volgende keer weer! de enige minpunten waren de rijen bij binnekomst en de warmte tering zeg! maar voor de rest SUPER!
Decor was vet.....leuke shows!!...en geluid stond heerlijk...en dan de kk wrede setjes....t was gewoon knallen van t begin tot t eind in de main!!...sfeer was ook top...veel bekende...had m niet willen missen!!..
vet feestje ! alleen de rije waren minder ma dat heeft paul elstak weer helemaal goedgemaakt !!
heej het was weer een hard feesjuh alleen was het te warm en al die flesjes op de grond zwaar kut...
Was wel een erg lange rij 1 uur gestaan!! verder heb me pima vermaakt!!!! Angerfist was echt geweldige avond!!!!! en zeker leuke mensen tegengekomen!!!
Ingang was fucked up, bier te duur en et was echt een teringzooi overal. En ja t leek gvd wel een sauna, vooral midden/vooraan in de HC Area... niet uit te houden... Maar toch super genoten, muziek was top, sfeer was super en heb et erg naar me zin gehad. Voor herhaling vatbaar
dit was natuurlijk 1 van dé feestjes! Helemaal top!
zekers een leuk feestje, met name door de groep, dikke voor jullie allemaal,paul en JDA heerlijk, ben alleen v eel verloren, mn beurs, huissleutel, een t-shirt, sleutel op kluisje laten zitten hierdoor de borg niet terug gekregen, mn beltegoed is de klote op!! zielig he
was nu es n keer beter dan de laatste jaren...redelijk geluid..mooie locatie..al 1 met de plees was t klote in t begin..en ik vond de doorgang een beetje rot..verder was t wel top
Superfeest Smurf Vizitor Destroyer .... manu the malin
Masters was helemaal Los..VOlgende keer weer!!..SUper Kick..
Brabanthallen was zkr een betere keus, geluid vond ik over het algemeen wel goed, die Industrial zaal echt super! Mannen van de avond: Unexist, Partyraiser, en Smurf! Toppertje!
ja het was wel weer een mooi feest alleen er waren echt knetter veel mensen onder de 16 en das een beetje jammer maar veder de zweer was wel heel goed heb geen ruzie`s gezien en das altijd mooi maar het was super gaaf maar het geluid kon wel harder en de vrouwen die er rond liepen waren zekker mooi moet op elk feest zo veel mooie vrouwen
Heb me daar super goed vermaakt, ben bijna heel de avond in the reunion area geweest, wat hebben ze daar goed gedraaid zeg en ik vond de sfeer daar geweldig, hoop gabber handjes gegeven en iedereen hakte weer, zoals het HOORD!! Super feest!!
Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386