Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

! ! ! TiM
Puike Fuif, Partyraiser snoeihard, RTC pra8ig !! :D:D:D
heb 't reuze na me zin gehad :bounce: en zeeland was zekers goed vertegenwoordigd!!
!­ *­Scalp 'M*­ !­
Smurf & The Vizitor:respect: Waarom moeten die har­de kutflessies nou? Je breekt je enkels erop. Niet­ meer doen... foei! ow en drie bonnen voor een bie­rtje is ook een beetje te! TOPPER! Dagmar je draaide ook weer errug lekker!!!
! SNYVES !
hoi
!!! Gieps!!!
was goed te doen allen de sfeer was ver te zoeken:( reunion area klapte er flink op los
!!!KALE!!!
Vond het echt een super feessie!!!
!!!Ronald!!!
vet gewoon hele nacht lopen te stampen goeie sfeer­ :bounce:industrial :bounce: :bier: 3 munten godve­rdomme waar slaat dat op het was ook nog eens bav­aria wat al niet te zuipen is hoe makkelijk wil je­ geld verdienen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!1
was wel vet feest! wel warm en bij die ingang was zekers kut!! maarja ken nie alles hebbe:D veel bekenden gezien:)
(y) feesie!! echt knalluh:bounce::vaag:
ik hou helemaal niet van oldstyle, maar vond het toch de beste zaal!!!!...de rij was zwaar kut, maar de wc´s waren zekers goed geregeld!!!...al met al, best feestje!!!...kan ook door het bier komen whaha
""­Gabber­steelt­je""­
Was me eerste masters en probeer ze te volgen PERFECT(Y)
BRUUT FEESJUH!!! GOEIE LOCATIE EN DE INDUSTRIAL ZAAL WAS (Y)!!!! VISITOR :respect:
$­undayBlo$$­om
KK vet :D alleen die rij was echt volop kut :S maar goed , het was zeker de moeite waard :D PrOmO super hard!!!
vet
'Amy..
MOH : kk Doll Feestje :D Op het begin gingt zeker lekker in de hardcore zaal maar Vooral op het Einde in de Terror.. Gruwelijk:respect:
was geweldig feesje!!
Super vet feest :bounce:
was echt weer een super feest en vooral smurf en dj vizitor:):)
:cheer: Was mooi feestie :cheer:
Was egt Vet Om nooit te vergete.. :P:D
(H) Joury (H)
jah bar en bizar feest daar vlink stampen op de terror en goed knal feest:P
(H) Mr.­ Gold (H)
Het was gewoon te Kenkervet, Bruut en te gruwelijk voor woorden. Geluid(Y) Muziek(Y) Decoratie(Y). MOH(Y)(Y)(Y)
(L)Nat­alie(L­)
was echt super vet.. iedereen die met me los ging bedankt.
kk goed
geweldig
was egt zoooooow vet:D!
***­DarkAn­gel***­
Lekker feesje :bounce:
was zeer geslaagd:)
**Connie**
SUPERFEEST!!!! :bounce:
Heerlijk...alleen jammer dat de tijd zo snel voorbij was,,
leuk feestje weer......kan nie anders zeggen :bounce:
Jaa superrr!!:D Alleen heet en drukjes...
**Tigger**
Was echt heel vet gaaf!!!!!!!!!
*^*leonie*^*
was weer een leuk feessie!!Tijd ging weer te snel :s
lekker feestje!! super vermaakt!! al1 btje te warm..
*­Bjorn :banana:
egt SUPER :d
*Bless*
twas wel :vaag: maar wel kk wreed :P
lang gewacht om binnen te komen en binnen te warm maar voor de verderest :bounce:
Supervet feestje :yes: Pavo--> :respect: Echt goed bezig :bounce:
was egt un geslaagd feest volgende x cker weer :D
//\\//\\ [[]]] ||-|| :respect:
jaja:D was zeker vetjes daar:D mijn beste masters tot nu toe , mer die pils was idd niet te zuipe :(
*RaNa*
1 uurtje rijden,,, en fucking 1 uur en drie kwartier wachten om binnen te komen door 5 poooooortjes ...!!! binnenkomst erggggg slecht geregeld verderssss alles Toppie(Y) goede sfeer relaxte muziek :D
*­S.­D*_­OnlyHA­TE4YOU­!­:bah::­sadros­e:*­:lock:
Het geluid was eindelijk weer goed ja :D zeker wel beter!! :D (al1 jammer dat ik er zelf niet veel van heb gezien/gehoord :( maja...) was wel toppie (y) :) :jaja:
Super feestje,,Alleen net ff iets te warm ,maarja stil staan was gewoon geen optie;) :bounce:
zeer geslaagd feestje :bounce:
- Beffie -
coco ik heb het erg leuk met je gehad bedankt voor de leuke avond:d
Was egt een Vet Feessie,, :respect: DJ JDA en PARTYRAiSER :respect:
beffie ik ook met jou !!! echt een GEWELDIG feest mensen bedankt!!! (K)
---Kouter---
Super vet:bier:, Partyraiser en Vizitor(Y) Wel warm e­n d­ruk!
-->Vage Mus<--
vet feest aleen erg warm :d
-=­{NIJNTJUH}=­-
Tering vet feest gek volgende keer weer:P:P
-hooligan-
Super editie van Masters, alleen zeker jammer van die lange wachtrijden!!! Maar verder zekers prima vermaakt
-Snicky-
Was zeker wel goed, was voor mij eerste keer MOH, Maaar was Top! Tnx Jelle;) Love You
was ok maar had van m'n eerste keer masters beter verwacht bavaria bier :S en die flesjes op de grond waren ook irritant maar is wel voor herhaling vatbaar :P:D
verneukt voor mij door 2 kut exen
..­>Reefn­eef<..­
ik vond het un super vet feest
Wat een super feest!
..­†..­Lilly..­†..­
dit was zeker een goedmakertje van vorig jaar:D heb alleen meer rondgelopen,gelult en gesmsd..omdat ik de heletijd iedereen kwijt was:S :P maare het was zeker knalluh:bounce:alleen die warmte,GVD had het idee dak in een sauna stond:/
was echt een gaaf feesie :P en er weerd lekker gedraait
.John
vet feest al waren de lange rijen bij de ingang erg irritant. :respect: voor Vince en Unexist!
.Namooni.
zeer lekker feest! super lekkere sfeer! top top top :D
VIP is echt super relx In de early & main werd strak gedraaid! ­:respect: RTC :respect:
//P@rick\\
was top
Vanaf het moment dat Destroyer draaide ging het echt lekker :respect:
040_­Linda_­[EHV]:­respec­t:
Megaaaa vet feestjee !!! :bounce: Heb me goed Vermaakt !!
040M.Manders
Ssuper dat is het goeie woord ervoor:p heb me eigen egt lekker vermaakt.. wel warm maja Boeiend was egt een topfeestje met veel gezelligheid : bounce:
100%galbak
was een heftig feest hakkuh
2fast
lache feesie:P
8)PWHH8)
echt zoo super vet feesiej gewoon gvd echt jah goed gewoon haha
:jaja:Goed feestje :respect: Partyraiser:respect: The destroyer:respect: Wat een sets:D
:bier: NTV :bier:
ja was weer un mooi feessie..gezellig zooitje :bier:
:bier: zummers gespuis :bier:
konde wel wat meer ingange geregeld worde:swerd goed gedraait gewoon un vet feestje:respect: zeker voor de herhaling vatbaar:):yes:
was egt te gaaf.. alleen jammer van het zweten:(
:bier:­METN:b­ier:
The destroyer:respect: GEWELDIG:respect:
:bier:­THOOM:­bier:
Meesterlijk feestje!! alleen kut rij maarja verder :bier: :bier: en nog eens :bier:
:bounce: ierus :bounce:
Het feest was gewoon echt GRUWELIJK!!! :D alleen jammer van de warmte! Maar verder echt super!! Heb me best vermaakt daar!! :D Verschillende dj's draaide echt goed!! :respect:
:bounce: Oma :bounce:
echt helemaal geweldig, ik heb me echt vermaakt... alleen de beveiliging en de hitte waren kut!! maar voor de rest was het echt helemaal geweldig!!!
was zeker wel goed!! wel erg warm en lange wachtrijen maar was zeker de moeite waard!!!!:D:D
beter dan verwacht, was wel een geslaagd feestje:bounce:
superfeesjuh!! :respect: 4 ART OF DANCE jammer vd hitte.... verder Masterlijke Party!!!
:bounc­e:Bolu­s:boun­ce:
heb me weer prima vermaakt, beetjuh van de wereld maar dat mag, alleen wat duur zeg die bonne:S voor de rest geweldig, nog gelachen ook op de terugweg wat wil je nog meer:D
Was kk vet feest:D Was me eerste Masters maar zeker niet me laaste
:cheer: Mirjam :cheer:
Wat een TOP avond!!! :respect: heb me egt ontz­et­tend vermaakt!!
:devil: -NL*­IEKE*­NL- :devil:
KK BRUUT FEEST.. TERRRORRRR UBER ALLES!!!!!! :bounce: .. maar dat drinken fuckin duur.. 3 bonnetjes voor 1 POKKEUH flesjew bier :( .. maar het geluid was SUPER!!!!!
:devil­:bartj­e:devi­l:
was echt SUPER vet feesje:dalleen sloeg angerfist tege:sen ware de bonnetjes ngal duur:s ma voor de rest super feest :respect:neophyte:respect:ik kan ni wachte tot et volgend feesje
T was echt een super vet feest gewoon van t begin tot t eind super naar me zin gehad!!!!!!!!!!volgende keer weer zo!!
Verpletterende indruk aangezien ik was gaan liggen! :P zoooow fucking benauwt en warm...
Nice Party_*(Y) Partyraiser :respect:
:rot: o0 Weske 0o :rot:
zeer geslaagd feest
:ROT: Speed Zeeuw :ROT:
Whoei!!!! was echt een VET feest! beetje enorm warm en druk maar dat mocht de pret zeker niet drukken! Angerfist ging heerlijk te keer :bounce:
:woep:__*­ B i a n c ii e *__­O:)
rij was echt té lang, en bij de wc's was ut te druk.. heb me wel vermaakt, maar vond het niet geweldig... wel :respect: voor smurf aan't einde!!(y)
Was hendig goed feest, maar toch best drukjes daar!!
:xtc: Joost :bier: Ketacrew :vaag:
Was weer super vet! Early rave zaal was echt goed! Heb me best vermaakt met melissa :D :hug:(K)
het was weer top :D:P
:Yes: Stam(p)Gast :Yes:
Gruwelijk en idd Paul vs JDA :respect: :bounce: :yes:
zoals gewoonlijk, was gezellig MOETEN we vaker doen ;) Tot ziens @ de aankomende masters :D
geweldig
<Rob>
Lijp!
=||AUSSIE||=
was weer genieten alleen enkeltie begaf het op het einde een beetje.... :( vince & J.D.A hebbe weer wat heerlijke herrie neergezet :bounce: :respect: fotos staan op www.party-fotos.nl! :cheer:
geweldig
[ Aszjé ]
Cker :respect: VINCE :respect:; Patrick je bent meesterlijk met je scratch :respect: Tommyknocker :D:D enne duchtig staan Fladdere
het was warm maar wel een lekker feesje :respect: Dj Angerfist :respect:
[ Linda a.­k.­a Mini :bounce: ]
Geweldig feest :respect: Alleen wel lange rij bij de ingang dat was minder. Partyraiser! :respect: Alleen dat pogo gedoe hé :S
[077] Reneetjuhh
was super vooral industrial zaal yeah.. wel kut heet en kut druk.. en veel wawa's ma verder echt GEWELDIG!
[[ NL ]] Maaike :bounce:
Me eerste grote feest en k von t eg geweldig !! :bounce: all1 3 minpuntjes.. de flesjes,, de wachtrijen en de warmte.. Maar voor de rest egt top feessiej :respect:
Was wel lache leuke locatie dusse op naa de volgende M.O.H:):bounce
[A]nne(f)
Helemaal geweldig:D
KUTFEEST !!
Joa joa, Vlindertjes aanwezig heb me eige goe vermaakt :D // :respect: Vince, altijd de meester oppe feestje :yes: :respect:
Geweldig feestje :bounce: Goed gedraaid(Y) alleen beetje warm ha ;) :respect:Terrorzaal was tog wel ut betere werk hehe :respect: Super Feestjee,, Voor herhaling vatbaar :):yes:
[DNA] VL!­3XXX [DNA]
met je kut poten!!! was vet feest!!
:respect: :respect:
[Mattie]
niet ut geld waardt :nee: smurf en vizitor :respect: da was eg gewoon super
Ontiegelijk Vet!
[NL] A.­P.­F ROT KIND [NL]
was wel grappig :9
[NL] Jack sparro­w:boun­ce: ay ay
cker mooi feesie :jaja: 't was alleen kut warm binne
[NL] † Reldel Lucky 13 † [NL]
Supper geil feesie! :respect:
Zwaar vet (Y) Lekkere Terrorrrrrrrrr!!!
[NL]-TERROR-BITCH-ELINE-[NL]
t was egt supper vet en goede dj ook zkkr wel., !!!!!!!!!!!!!!! groetjes eline
[NL]:d­evil:.­.­Terreu­rSmurf­Je..­:devil:[NL]
VEEEELS te druk..!! :S was om de zoveel tijd weer iedereen kwijt..:P.. VIZITOR & SMURF..:respect::D(Y)
Twas zker wel gruwelijk,, kheb het SUPER genote jah :bounce:
[NL]bo­bopzij­nkop[N­L]
was een goed feesje vooral laatste 3 kwartier met surf en the vizitor!!
Ik heb maar een opmerking en dat is 3 munten voor een biertje voor de rest leuk feestje..:)
[NL]sland_­super_­gabbers[NL]
zeer goed
[NL]sp­eedfre­ak24[N­L]
Was echt een bruut feest:D sfeer en geluid waren perfect gewoon:D
[PPT] C@­NDYMAN :speed:
reunion area was zwaar vetjes!! :bounce: wel fu*king warm zeg..
zeer klote goed feest maar net te druk
[S.­G.­C.­] T-Man Terreur
was wel weer een lachuh feestje, maar indd zonde van de platen die oversloegen !!
kan aan MIJ hebben geleggen maar ik vond het niet echt super muziek kon zeker harder
[SF] Lethal Injection
leuker dan ik had verw8 eig! gezellig in de earley en after met Keta :P
[SF] Mycotoxine
gezellig feesie:vaag: de hele avond early rave gestaan. alleen bass-d en king metthew draaide niet zoals ik van ze gewent ben:no:
[SF] Trip_­O B)
Partyraiser, The Destroyer. The DJ Producer :respect: dik feest :D alleen jammer van de drukte :S om over de warmte maar te zijgen :no:
[ZLD]W­es[sch­]
vet skon
BKJN was vorige week tog nog iiets beter! maar twas wel gslaagd feessiej! :D :cheer: (K)
Was un kk doll feesje, vooral in de industrial zaal helemaal los!! werd goed en hard gedraaid.. Beste masters tot nu toe iig
][NL][ Dutchrebel ][NL][ Breda][NL][
Was zeker wel goed alleen de Vloeren in de gang waren maar beetje glad
_Loesy_
zeer geslaagd!! (Y) ;)
het was echt weer een super feest :cheer:
goed feestje!!! :respect: alleen beetjee te druk majaa!!
Neophyte was beste van de avond.... Had me goed kunnen uitleven...:D
AJS
Damn was zeker een top feest heb me zekers goed ve­rmaakt jammer dat k niet iedereen gezien heb maar ­sfeer was top :respect:
Alet
.
Bij het binnenkomen dat je zo lang moest wachten 3­ kwartier ofzo was een beetje slecht geregeld en van het drinken dat zo duur wa­s­ en verder was het een goed feessie
sfeer was goed(Y)t geluid stond te zacht! en leeftijd 16 jr en ouder moet afgeschafd worden...
Annie en Kull
kut feest
Ara:bye:
echt super het enigste minpuntje wat ik kan bedenken is dat endymion er niet was
Kutsfeer maar was te verwachten :/ .. in ieder geval geen masters voor mij
helemaal top!
Zeer goed geluid, wel errug druk (ook bij de ingang, daardoor re-style gemist!!) en warm! Maar heb me zekers prima vermaakt :-D
balblowa
cker te gek goed gestampt daaro
was egt wel super vet
Bearded Jeffke
1 woord vet feest alleen duur bier daar!!!
De rij bij binnenkomst was weer belachelijk groot, de wc's waren een gekkenhuis. Verder was het knallen en hakken (y) Stormtrooper, Producer, Partyraiser, Smurf & Vizitor stuk voor stuk geweldig! Volgende keer betere wc's dan is dit een goede locatie. Stobo's waren ook lekker leip.
Benny-Boy
Zeer kut in de wachtrij, en fucking lang w88 op de plee!!
de ingang was klote maar het feest was ech goed superrrrrrrrrrr
BKBobby
Stampuh
BlOnDiE-LiCiOuS
Het was gewoon egt gezellig,,, alleen te warm en te druk veder was alles oke :D !!!!
MOH was Super!! Muziek voor in bij de DJ in de main zaal was ook zuiver !
BNI-AnnEs
hehe was echt wel lache jaa!! :)
Boertje J
leuk feesje alleen al die godvergete lange k*t rijen werd je wel schijtziek van... voor de rest wel goed :D
en Angerfist was de man van de avond:D
Brain Insane
Knalfeest!! vette locatie, goed geluid, alleen bier mag goedkoper de volgende keer :S VINCE :respect: Industrial Area was ook goeie :P
Bram1985
Loopfeestje :D ook leuk op z'n tijd met zoveel bekenden !!
Brutal-Bass
MOH was SUPER :respect: Partyraiser :bounce: hoofdzaal viel beetje tegen>geluid was niet al te hard.voor de rest(y)(y)(y):bounce:
Burn™
was zeker wel een vet feest
Buzzy (L) Lynn..­
Ik vond het echt helemaal goed! weer een succesvolle MoH!
Caatje btbw
Het was weer eens zeer Bruut :yes: Producer, Unexist, Partyraiser :respect: helden vd avond :D
Ce-sealtje
Heb me zeker goed vermaakt.. :lijn: :lijn: :lijn: Beetje warm alleen
was echt een te gek feest:D
mow leuk feest als je van drukte warmte en kindjes houd maar de terror in de industrial cave was wel leuk dus heb toch wel een beetje schik gehad
ChRiS
was weer eens zeer goed te doen ;P
Chrisiets
De indus zaal was ckkr het gekste, Partyraiser maakte er helemaal een gekkehuis van:P
Chrizzoo
dikke sauna terreur alleen beetje duur bier was zo op :bier: dikke rijen maar was zo binne wehehe stukke beter dan thialf!! terreur zaal :respect: vince ook :respect: jammer dak de weg nie zo kon vinde 8)
cinnamoontje
zo anders was ik ff niet meer te stoppen bij de Destroyer, wat ging ik lekker zeg! Verder had ik het in me eentje helemaal naar me zin bij BuzzFuzz & Dano. En KALE echt gewelldig dat ik jou nog tegen mocht komen, dat had ik nooit verwacht ;P 1 minpunt, zaal 1 was te warm en in 't begin te druk en waarom zien mensen mij altijd op M.O.H. aan voor een draaideur, loop gewoon om mij heen zo moeilijk is dat toch niet!
cinnek­uhh!!!­!­
met de hele bende wer t maximale er uit gehaald ...attekoppen.nl!!!!
TOPFEEST :D heb ma n kwartier in de hardcore zaal gestaan.. :respect:INDUSTRIAL ZAAL:respect:
Heb me zeker weer vermaakt! :-D
D3my :woepwoep:
goeie muziek, lelijk decor, veel te warm maar wel blij datk nie in die kk rij heb hoeven staan wachten.
Echt super vet Feestje :D
Damiano*
Dat was tog egt wel een super bruut feesie heel de avond in de earltrave gestaan was knallen!!!:yes: wel erg gezweten maarjah :bier:
De decoratie had beter gekunt die kop bij de ingang beloofde heel veel maar toenk binne was wast echt tege valle
De party-schranzer
jammer dat ik toen nog niet wist wat industrial was
De Rialiteit
Early zaal van begin tot eind knallen !! Super sfeertje overal !! MOH was stukken beter dan ik had verwacht.. (y)
De Vage Voorzitter Bennie
Super (Y)
De_La_KoK
super avondje!! lekker knallen op day-mar en partyraiser :respect:
geslaagd feest! alleen de ingang was slecht geregeld en het was te warm vooral in de 3e zaal. en kwer helemaal gek vanda knipperlicht in de main:S had niet veel van de reunion verwacht, maar toen darkraver vs gizmo besig was kwam er toch wel een aardig geluid vanaf:P
Den Boudy
Gas Derop Gek!!!!
Was gratiez knalleh!!
Differens
TE RELAX
dirty john
kut feest
Disturb™
ja was zekers weer een lkkr feesie
goed vermaakt ... tieum :respect: draaide zkkr netjes
DJ NYRO aka Hardco­retoth­ebone8­2
was gewoon een super feest mag wel vaker op deze locaktie
DJ TERROX
ja vet!!!!...
was goed geslaagd feest.. beetje lange rij, maar was het goed waard (Y)
Dolle Dodo
zeker goed feestje! heb me echt goed vermaakt
kk vet feest.. 1 van de betere en iig zeker beter dan dat kk thialf
Draadlooz
was echt kk bruut
Dragoslav M.
Zeker beter dan verwacht, iedereen in de Industrial Arena draaide echt supervet (behalve Partyraiser en Unexist)...meisje uit de rij waaar was je nouuuuu :P??
Drunk 'n High
wat een LIJPOOS liepen daar Kahnker
Dun Lepel™
zekers wel vet
DURACE­LL:bou­nce:
vetttttt!!!!:bounce:
was een zeer geslaagd feestje!! heb me wel vermaakt. manu :respect:
Dweebso
zeer gaaf feestje !!!
Eddie-Loco
kheb me goed vermaakt, goed feestje
EdeLWeiS
egt super vet, wel druk maar goed geluid en goeie platen. Promo was wel cker het vetst :worship:"
Ik heb me wel vermaakt binnen, alleen veel te druk...veel te warm...en veel te duur :yes:
Eilram.
Veel te heet! :o Maar wel goede locatie (Y) Enne.. Bier was inderdaad erg duur! :x Verder wel relaxt :D
ElectroDanny
het was een gaaf feest alleen jammer van die eeuwige rijen en drukte, en van de cd's die oversloegen, wel dikkere bass als de meeste feesten!:bounce:
Ephaedra
Iemand zijn Jaguar logo kwijt?
top
Wat een vette mega super kei kewl gaaf feest!!! Whoehie!!! Zo moeten ze er meer organiseren. Alleen in het vervolg de airco wat beter afstellen!
Etherpaniek
mooi feessie :D:bounce: toppertje (y) :yes:
:respect: :respect: THE DESTROYYEERRRR :respect: :respect: "Boxed, Street Fukkers, TOTAL HATE!" en die bas onder "Test the Dj" SHJITTT da was TE erg :D :bier:
was weer super feessiiee!!!! :cheer:
EviL-BabS
Wass egt wel kwaai feesje:D & Goeiee sfeer:respect:!!
F"
heb me ckr vermaakt :bounce:
mooi feestje en er werd lekker gedraaid!!
Flexy
zouden mijn opmerking gelezen worden
FLIERE­FLUITE­R.­NL
super!!!!!!!!!!!!!!!!!
fob_hardcore
egt dol daar
Foltergeist
top feest, in 1 woord geweldig :D
Fr9ddo
was zwaar knallen!! lekker lopen zweten ook!!
fraaans
was weer een super feesje
Freaky­hardco­re
Super feest !! moest wel uitkijke waar je liep want de hele vloer lag vol met plastic flesjes XD was geweldig:)
Angerfist was echt te goed, verder wel redelijk lomp!! Volume Hardcorezaal viel alleen op en neer. Verder goed te doen dus
Lekker feessie!! Goed geluid.. Alleen iets te warm in de main.. Verder lekker ge:bounce:
Geluid was goed,, alleen het was te druk en te warm
VETJES
te druk
Gary's
t was echt sppr vet
:respect: The Vizitor
Geschi­edenis :respect:
BAGGERFEEST,Allemaal Kleine Kinderen,Warm,Duur,Klote flessies,lange rij bij ingang, etc,etc,etc.:frusty: NOOIT MEER MOH :nee:
Ghadies!
Was wel Lache Jha :)
Gilz
:respect: Producer :respect:
H4L-speedy-h4L
zekker geslaagd alleeen die entree :(
hakkerd
was wel lekker
was wel een leuk feestje....uitschieters waren predator en destroyer:kwijl:...maar voor de rest was het geld niet waard...:jaja:
Hansse045
was een zeer geslaagd feestie!! heb me zelf heel goed vermaakt:D!!!
dit feest was zeker wel geslaagt
ja naar VIER keer naar binnen tezijn geweest was de laatste GOED gelukig en het was SUPPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hardcore Yourd
Snoeiharde Hardcore echt een knetter feest knallen en beuken als een gek
Hardcore-Hinze
Echt wel een super dik feest!!!. alleen de HC-zaal te druk, te warm. dus lekker naar de Industrial-zaal:D(gelukkig geen klein-zweethokje) en daar 1 voor 1 richtig vette sets (Y):respect: !!!
Hardcore-Limmuh
was een SUPPER feesie!! JAMMER van die bierflesjes op de grond je ging bijna elke keer op je bek als je er opstapte!!
hardcore_­limburg16
was egt geweldig feestje
hardco­refrea­k->vallard!­
helemaaaaaaaaaaaal waussss spacendd vaaaaag naaaaar de klotuuuuuuh :D
Hardco­repind­a a.­k.­a.­ Ferdo
was echt een vet feest! vooral de oude hardcore zaal ! wat een geluid!!
Dik Vet Bruut!!!! !!! :D :cheer:
was weer lekker gister avondt.... was heel TOP.!
Hardst­ylezLU­NA
was ech wel gezellig feessie eindje rijden maar dan heb je ook wat :)
HardTours
super party we are come with a bus from germany with 100 people. Pictures and a video http://www.unitedhardcore.de (German InterNet side of www.hard music ent.de) next masters in Germany it continues paddddddddddddddyyyyy & nice greetz at all niederland party freaks....
Ondanks de lange wachtrij zeker een top feest gehad! :D Toppers: Destroyer en Predator :respect:
was gvd een kei goedfeest kon wel 1 week er blijve zo vet was ut:D
Een nacht om NOOIT meer te vergeten:P
Hellfire
:respect: Neophyte, RTC, Paul, JDA, Stunned Guys en Tommyknocker!
WAAROM BAVARIA???
Herrenees
was lachuh alleen wel warm.... koekoek
hhhkkkk
fantastisch feest
Hobbykip
Slecht georganiseerd met wachtrijen en hitte maar het feest zelf was goed te doen.
Honda freakje
zalig feestje gewoon :p
HTG-TERROR-WOUSIEJJ-NL
gewoon kk vet mahn :D
Lang voor je binnen was en later werd het beter :')
geweldig feest!!
Insania
Da ging mooi! Begin wa zacht, maar daarna ging het volume omhoog...!! Deh's nou Metthurs he..;)
helemaal SUPER
J-olie
Wasz eg un super feestje :bounce: Helemaal los:D
JaapS
VET :bounce:
japio1
brute shit, alleen wat n sauna!!!!
unexist was super ,aleen die shijt rij is tering lang
Jean-Pierre
Heet en veel mooie vrouwen (is dit mijn reactie?)
In 1 woord MASTERS!!!! RTC there is only 1 terror!!!!!!!!!
dit feest was goed en geweldig
was kk bruut feest jammer maar 1 keer paar jaar dit jaar
Jeremy!!
Goed feest me eigen zeker goed vermaakt jammer dat ik niet iedereen ben tegen gekomen :respect: partyraiser :respect:
JoELlA ¡!
Was wel goed feestje ... wel te warm af en toe te koud.... de ingang was F*ckt up ...para lichjes ma jah verder wel goewd vermaakt
al het gezeik op masters van te voren was onteregt was een kk knal feest de rij en de wc waren minder en die kk flesjuhs werd je gek van en heb kk veel mensen afgevoerd zien worduh met overdosis enzo aan het einde werd der egt kk goed gedraaid en dat knipper ligt deed ut um wel kk trippend ken niet zegge dat ik het koud heb gehad was gewoon een kk goed feest volgende keer weer (Y):D
was goed feeske wel warm en druk minpunten en die rijen:no:
JORAM.. ;P
ja was gewoon super(Y) ZEELAND was weer goed vertegenwoordigd!!..
Josse
mooi feestje hoor! Smurf en Vizitor:D
K.A.L.E.
vette ruime locatie, vette zware bass maar wel behoorlijk duur drinken.... mag van mij wel weer daar! :lijn:
Zeer leuk feest!!
goeje sfeer goeje muziek goed geluid(Y):D was super:D same met miene mups(L)
Kick Noise >H4H.­FM<
Jaah t was wel leukjes he .. All1 lang in de rij gestaan ..:S Veder was t COOL :D Tieum, Negative A, Unexist & Partyraiser en The Vizitor Was te gek :P (Y)
KiD-PokeR
Was wederom een supergoeie MOH!! Weinig wazivolk en sfeer was echt goed...Mainzaal viel errug tegen! Maar de Reunion maakte dat weer helemaal goed..:p
Super!! Goede locatie, sfeer & muziek! Was gezellig­! :D Dj Promo :respect:
Koekert©
Was weer een vet feessie mensen :yes: gewoon geslaagd feessie in de achtertuin zowat :)
Zoo Zoo meesterlijk feest , me eerste keer masters maar zker niet te laatste :d Angerfist en Neophyte :respect: Klappe gekkkkk :d
kova
heb van 1 tot 7 in de reunion gestaan, was erg gezellig!! geluid kon wel harder
Krank Terreurrr
Een leuke en gezellige editie in de brabanthallen!­! :yes:
Krinus
waardeloos
neophyte wou ik altijd al een keer zien en ik vond­ ze kk masterlijk die gasten weten echt hoe je een­ showtje moet geven al duurde het maar een half uu­r :respect: , voor de rest kk gruweliujk feest
LaLaLa­nd:bou­nce:
Super feestje geweest! Ben alleen in de reunion zaal geweest, maar oh wat was dat gaaf! Enne totaal geen last gehad van een wachtrij... binnen een kwartier stonden we binnen!
LaNgE..­StAmPeR
Early rave was knallen geblazen ouwe :jaja:
Eerst gewerkt en dan nog lekker zelf de zaal in om te :bounce: ! :D Was zeker leuk!
BRUUT FEEST!
Leeuwa­rderTe­RRoR a.­k.­a P3Pkabouter
was wel leuk feestjuhh :D :bounce: alleen een paar van die sukkels die men petje PROBEEREN te stelen! ze konden er zelf nie een betalen zeker stelletje #$^&*@#$%
Legaale Blonde
was wel aardig vizitor vs smurf geweldig (y):respect:
vondt het na het feest veel vetter:vaag: :lol: :lijn:
li@­nne in wonderl@­nd
was een goed feest,enne marcel bedankt he;)
Liekje1981
Feestje was (y), lekker PARTY - PICS gemaakt in me standje van DANCE TOOLS. Me collega's waren top. En Eric we maken een goed team :yes: Lekker naar NEOPHYTE geweest (K) voor Danny :bloos: en volgende zekers weer. Leuke mensen ontmoet op me standje en iedereen was relaxt. Gewoon TOP en lekker kunnen :bounce: (K) voor iedereen die ik ken
Lierenees
Was superdik!!! me eerste echte grote feest. sta op de foto en op de DVD :)
LiL~~H­aRdCoR­eBiTcH
sooow was echt zker wel relax ja :p:d
Lindsey1987
prachtig feesie, staan hakkuh als een beer!
LinsePins
Beetje jammer dat je zo lang moest wachten!!! Maar voor de rest was het super!!!
Looo
zeer goed
Louie :[
:D:P zo was cker een zeer best feesie :P alleen die pokke flessies hebben ze heel handig bedacht :S NIET!!!
zwaar lache feest.. alleen jammer van die kutrij op t begin en wat mij betreft is het in de brabanthallen echt een dolhof!!
M o n t y 's :smoke: :jaja:
mooi feest alleen VEEL te warm
M.O.B.
(Y) Feest (Y) Pics Komen Op: >-----> WWW.TERRORKLAN.NL <-----<
Maarte­nKersj­es
supper
was echt een goed feest heb lekker de hele nacht staan :bounce::bounce:. alleen vond ik al die flesjes op de grond erg irritant
Vet van de pret . maar wat een drukte bij die ingang
het was een ijselijk vaag feessie:xtc:
supergaaf
Rij was echt kut, ik stond er echt lan­g in :S Verder ; klote sfeer mja !! FORZE & RTC de gekstuh, ­helemaal losss !!!! Verder Waxweazle (y) en P­redator sloot lekker af :respect:
MarCore
van de lineup klopte geen kut, is wel jammer want ik heb hierdoor eea gemist. verder superstrakke keiharde sound, ben helemaal uit me pantty gegaan. plees waren wel weer ranzig...
MarcXisme
Onze en mijn eerste Masters..Tevens Laatste Het fe­­­­est was waardeloos de muzi­ek sloeg veel vaa­k­ uit­ maar kep wel me lieffie h­ervonde­n op dit feessie dus we m­­aakt­en ons eigen feessie..Love u ­kir
MarcZwarK
VET feestje weer....sfeer heel relaxed.Strak geluid en psychedelische lichtshow waren TOPPIE. En de DJ's???....Petje af voor de strakke sets hoor. luchtverversing had wel veel beter gekunt. Het was overal smerig rokerig en warm. Duz geen plaats waar je ff kon afkoelen (en dat was best wel nodig....wiew)
Echt een Super feesie was dit,, Heel erg gezellig en goeie en harde muziek,,
MaRisS :cheer:
Was gewoon egt [b]TOP FEEST[/b](Y):respect:
Marjol­eintje­ee (L) Stuiterbal
Jammer vandie rot flesjes en de warmte.. Maar de rest was super :D :respect: Da Hustla :respect:
Marliefste
Lekker feessie :bounce:
master of disaster (LRT)
vet feest
lekker feest
na wat opstart problemen (was echt slecht geregeld bij de ingang) een super feestje
was een goed feest wel te knalluh best wel hard
Michael...
was zeker wel een goed feestje :) mar ik snap nog steeds nie waarom ze mij spulle in het kluisje hebbe laten ligge dus dah ik weer helemaal terug van het station naar de brabant hallen kon :@ en vervolgens daar aan kom en niet meer binne kom :@
1 woord "geweldig";)
Mikos
ja top feestje toch.. alleen die hitte en de ingang maarja.. verder lauw!
Miss Fixet
geweldig
Mister ??
het was echt een knetter gek feest, sfeer was echt toppie en het geluid was ook zkr wel te doen!!!!! 100x btr als Thialf
Mitchv­andeLu­st
Unexist !! Kanker wreed gedraaid
dit was echt te geweldig, de Industrail Area was echt te fucking top, Producer,Unexist,Partyraiser en Vizitor+Smurf te kicken, Tommynknocker vs Outblast was ook goed :respect: echt een top feest!
Ondanks de :@ start die ik maakte toch toppie naar m'n zin gehad(Y) en d'r is altijd wat om over te zeiken, deze x vooral de warmte en de drukte weer! :bounce:
mr -G
echt knalle :bounce:
mr turner
wat een hitte zeg, maja boeie. een super feest. meccano twins waren de helden van de avond :D
was zeker een bruut feestje lekkerrr warm optreden van RTC was super helemaal losgaan keihard beuken super super super WHHAAA
mr.­ de jong (heftige billie)
ja wa zal ik eens zeggen? heb wel betere feesten meegemaakt maarjah wel lekker dicht bij huis dit keer en TjappieH was wappie dus dan is ut altijd goeie he
mooi feest!! :respect: Partyraiser & MC Da Hustla:respect:
Mr.Knots
Zeer goed!
Myrte*_­:BouNCe:
in een woord GEWELDIG!!! :bounce:
M¥$­ter¥ $­p@­cÉjE$­©
was wel een vet feest... maar de deuren naar buten mogen voortaan van mij dichtblijven... (en in het vervolg wt dichterbij)
NachtGabber
Ik heb me prima vermaakt. :jaja: Jammer dat ik me rond 2 uur kut begint voelen. DaY-Mar :respect: Stunned Guys :respect: RTC (y) Dana (y) en OUtblast vs Tommyknocker (y)
Geweldig feestje :yes:
nelisdaman
Ben de hele avond flink los gegaan op de hardcore area :bounce:. en het setje van partyraiser was ook zeer rlxd :respect:
NeoNiMioN
Beter kon gewoon niet!!!
neophyte hardcore
cker weer lekker goed dicht bij volgend jaar weer
was een mega avondje en net als de mede hoorenaar segt Scalp M Bierflesjes Never nooit meer breekt egt je nek voor de rest super
nicefoxygirl
Jammer van de sfeer (of eerlijk gezegd GEEN sfeer..) ieder stond (ipv danst) en liep maar een beetje rond te lopen.. en mensen grow up, wat is er nou zo leuk aan om compleet verrot en verlebt er bij te lopen door overmatig drugsgebruik?!?!?!
NICK !!
:bounce: was zker vet!!!! :xtc: :bounce:
nick_R
:bounce: industrial zaal was meesterlijk :respect: reanimator, manu le malin, DESTROYERRRR, stormtrooper & smurf vs Visitor en producer.... alleen de rij was kut.. verder een zeer goed feestjuh
jaah jaah het was een relaxt feestje!! volgende keer weer! de enige minpunten waren de rijen bij binnekomst en de warmte tering zeg! maar voor de rest SUPER!
wie kan dit nou waardeloos noemen :S was zkr wel geweldig man
industrial arena :respect:
NielskevK
veel te lang wachten voordat men binnen kon weinig hadden op meer plaatsen wc`s moeten zijn muziek was en bier was het enigste + punt
niksnada
Decor was vet.....leuke shows!!...en geluid stond heerlijk...en dan de kk wrede setjes....t was gewoon knallen van t begin tot t eind in de main!!...sfeer was ook top...veel bekende...had m niet willen missen!!..:respect:
Was weer geslaagd, pijn aan mn poten nu maar dat i­­­­s iets goeds Alleen die flesjes waren klote, DA­Y­-MAR, Vin­­ce, Angerfist:bounce: M­aar was weer lekker warm en mn waai­er g­ing gvd ook­ nog eens naar de klote :[ :P
Knalluh :D enige wat tegenviel was die rij in ut begin :(
NL-Mo_­Peanut-NL
SUPER FEESTJE....die moete ze erin houwe Alleen bier is wel een beetje te duur he?!?!?!
NL_teun_NL
vet feest
NMGN'D­ENNIS'­NMGN
was weer MAXIMAAL :respect: PANIC voor mij weer de man van de avond
Noizemarine
goei feesje (y) goed geregeld en veel bekende :D en VIP dek was (y) :D was gezellig :bier:
Eerst 1,5 uur onwijs benauwd in de rij gestaan.. dan kan je éindelijk binnen, en dan moet je bonnen kopen :O Echt téveel geld!! Fucking duur, en die hitte.. viel mee dat ik niet flauwviel, ging kapot daar :nee: Maar al met al wel naar me zin gehad! :cheer:
Zoww heej wat een feest !!! :bounce::bounce: :D:D
Offensive Luuk
wachtrij had beter geregeld kunnen worden, drinken was fuckin' duur. maar verder heb ik me prima vermaakt, muziek en live-acts waren top (y)
okki ®
heeft iemand miss mn verstand gevonden?? ligt waarschijnlijk bij mn autosleutels.
oldsch­ool:sm­oke:
was vet feest in zaal 3 was het na 4 uur ammel te doen:D klapte er flink op partyraiser
ONE MAN HARDCORE TROUBLESOME SOLDIER
dol feesie
Super Vet, voor herhaling vatbaar ;)
OPHEMERT IS GVD HET HARDSTE
goed feest lekker gestampt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
te warm en te druk
P@RTYRICO
Ging wel!!
geweldig
Para J [JWT]
Damn anti die lange rij... ....Beetje warm en druk­ maar toch weer een gezellige en gezonde avond geh­ad ......O ja en Anti bavaria nog 1 ding he .....DAMN ! :[
HYSTERIA FEEST
Pascal Tolner AKA TOLLY
echt wel :bouce: voor de eerste keer ,alleen jammer dat het er zo warm was echt je moest steeds weer afkoele dat was kut het was daar echt warm maar de muziek was goed bot :lijn: feest
Pascale
Was wel een erg lange rij 1 uur gestaan!! verder heb me pima vermaakt!!!! Angerfist :respect: was echt geweldige avond!!!!! en zeker leuke mensen tegengekomen!!!
patrizzl
het was zwaar chill en gezellig feest!
paulus T
wel een goed feest, maar wat een kut flesjes je wordt er gewoon moe van.en die aktie vanpaul(the visitor)prachtig gewoon met dat beeldscherm en die toetsenborden
Penis
DE SFEER WAS KUT!! MAAR HET WAS WEDEROM EEN BRUUT FEEST!!!! MAAR JONGENS DIT KAN GROTER ER HARDER!!!!!
Peppol
Cker goed vermaakt!!:bounce: Alleen veel te warm...pfff...:frusty:
pieldegekste
was echt een super feesie wel druk maar ja hoort er bij!!!
Piet.S
goeie muziek,heel warm,super vet feest!!!!!!!!!!
Pim de Kicker
vond t echt kicke, al was ik r nie...! (Y) echt heftig, echt weer n echt MoH feesje... super! kennie zonder
Pimpel
heb me heel de avond goed vermaakt en er werd vet gedraait maar de masters in Dortmund was beter....
egt f*cking gruwelek :D
Moddervet!
poupoulossos
Was wel ok, maar had er meer (early rave) van verwacht.....ik bedoel terror (RTC) in the Reunion Area :S het was duidelijk niet zo vet als bvb THE HISTORY OF HARDCORE :no: maar ok genoeg bekende koppen weer gezien in my hometown dus wel ok
Stukken beter dan het 10 jarig feestje in Heerenveen :S , toch raar vind je niet? Maarja beter is altijder beter dan slechter! Angerfist (Y) Een lekker feestje toch wel! Geluid ook lekker :)
prijntje
:respect:the destroyer:respect: zo lkker gedraaitt en ::respect:The visitor vs SMURF:respect: heerlijke afsluiter
PRISCILLA.
:woep:
PsychoGirl
lekker feestje gek
pulpfritsion
super feest !!! tot in de laatje uurtjes ma wel beetje moe :)
QMaster
was weer geslaagd!! werd goed gedraaid zeg poepoe
Quirinus
S U P E R FEEST
nou geweldig
Ralph Tra
zwaar kut 2 uur binnen geweest en toen eruit gevlikkert:P:P:P
Rave' oltion 23
Naja gezellig was het zker!!! maar het feest zelf,Bagger!!!!! Geen masters meer voor mij!
Ravenstein Hardcore
de wachtrij was veel te lang en het was net iets te druk voor de rest een goed feest :bounce:
Razende Raapie™
was geslaagd
Real Hardcore Maniac
geweldig gewoon
Remko..!!
MOH Was Goed..Alleen Het Heeft 3 Kwartier Geduurd Voordat ikBinne Was..!!:S Ma Verder Was Het Goeddd:D
Remuz
Super Vet :bounce: feestje Heb bijna de gehele n8 in de Reunion Gestaan, was echter Masterlijk vooral :respect: DJ Weirdo :respect: Volgende Cker weer :>:>
absoluut goed feessie gehad!
Rick A
was wel een relaxt feesie
RICKZAJ
was hendig vetjes !!! :D the destroyer :respect:
Ricooow!
geweldig
leuk feesie:D The Vizitor is gek:D:D hahaha Partyraiser :respect:
ja was zeker een knalfeest goedgedaan!
Ruud.
Wat was het tog FUCKING Mooi
S-Style
Lekker hoor! Neophyte, Nosferatu & Vince erg goed gedraaid! Wel erg warm, maar je kan niet alles hebben:)
Sammieee :woop:
PARTYRAISER :respect: SMURF & VISITOR :respect: Dont Fuck With The Little Ru­­bber Duck :D:D:D Super Feest !! :D
was weer helemaal wousz, wel van alles kwijtgraakt mrja...
IK VOND MAR VET!!
SieSo
enige leuke was manu le malin en dj producer voorderest was t knkrvuil!!
Sigmeister
Meccano twins, JDA & Paul (Y) en hete danseressen :D
Sir Vincent
Was zeker wel vet, alleen duuuuur drinken:| industrial was zeker vet :respect: Anders ga je ff lekker met ze allen een joint roken in de benzinepomp:P hahaha
SJAAN ^
Geweldig Feest.. Heb me heel erg goed vermaakt!! :cheer:
Sjeenus
feest was gewoon supers :D reunion arena had mooie licht effecten en lekkere rag muziek, zeker vermaakt :D enne je kon gewoon naar kluisjesruimte toe en dara was het lekker koel dus daarover niet te zeuren (y) ;)
Gruwlijk gewoon haha mensen was zekr een top avond!!!:D (n8-morge)
Smidders
warm maar wel gelachen :P
Ook ZONDER drugs VET feesje!!!:D
Sneaktum
helemaal GEWELDIG!
soooooooo dat was ff dire kwartier KAPOT gaan bij da Produca:respect: voor me brabantse homies: THANX:D
soske
was wel vt alleen sund dak heb moete babysitten:P he doop
Stampe­rStyle­:lief:­|NL| ICE |NL|
(y) feestjuhhh heb me prima vermaakt!!!!
stef87
zeker vet :D:D. Oldskool zaal was echt super, beter as dat ik verwacht had!
Stefan-the-Sound
Wreed feest was een lange busreis maar wat een ­feest: re-style, stunned guys, outblast & tommykno­cker, bass-D en king Matthew, paul en J.D.A, Neoph­yte, Angerfist :respect: day-mar, promo, RTC, Vinc­e, Serial Killaz (y) helemaal kapot, goede organisatie maar wel veel te warm
Brabanthallen was zkr een betere keus, geluid vond­ ik over het algemeen wel goed, die Industrial zaa­l echt super! Mannen van de avond: Unexist, Par­tyraiser, en Smurf! Toppertje! :respect:
Struikrover
STELLETJE CLUBKUTTEN!!! NIET NORMAAAAAL!!!GUT ERGENS ANDERS ZEIKEN t was 1000 x nix!! Alleen Partyraiser,Visitor en SMURF!!! :respect: :D ging dr loeihard overheen SMURF STRAKKE ACTIE MET DIE COMPUTER :D:D:D:D
Struissie
Was een goei feestje.... Het laaste uur was zeker het mooiste met Paul en JDA :D
best zuigend
mooi feestje hoor! beetje jammer van die hitte en die drukte bij de ehbo:S :bounce:!
Suuske**
relaxed feest!!heb t goed naar me zin gehad..:bounce:
Zoals gewoonlijk heb ik me weer goed vermaakt... krijg er nooit genoeg van :bounce: goed feestje
T!MF
Superfeest!! lekker los gegaan..:bounce: al1 jammer van de prijs voor bier :S
(y) fucking gek was 't ! (n) bavaria & warmte..
Tepke
Wat een bruut feest. Het optreden van RTC was echt weer master. Enige minpuntje waren de wachtrijen bij het binnenkomen
Terror-tony
was ckerss wel een mooi feestje naar 2.30
Werd goede muziek gedraaidt.:D het was Supper Gezellig:P
tering goed feesy doe is ff terug spoelen ff over doen en weer de hele nacht hakkuh
was gezellig en vet
Tezzeret
Mega Feest!!!! Lekker Kunnen Stampun in de Industrial!!
zeker een goed feestje....vince was toppie!
Iemand nog wat van de clowns meegepakt ? voor de rest super feestje, the destoryer..toppie :D
The Desolate One
Heb me daar super goed vermaakt, ben bijna heel de avond in the reunion area geweest, wat hebben ze daar goed gedraaid zeg en ik vond de sfeer daar geweldig, hoop gabber handjes gegeven en iedereen hakte weer, zoals het HOORD!! Super feest!!
Held van de avond, The Producer!
the lord of corrado's
hyper bruut heb me tijden niet zo vermaakt
Was himmal d0l jaa ;).. Zeker well.!
Thjardo!
me 1e Masters:D:D:D het was echt geweldig een nach­t om nooit meer te vergeten(H), alleen fucking warm daar... maar verder helemaal uit me plaat gegaan
Timmyboy
zeer goed
Tito
Goed feest,lekker geluidje,en dr werd egt kicke g­­edraaid in de industrial area,beetje jammer alleen­­ dat ze alleen geen egte sterke drank hadden :/
Tjop - Tjop
prima! prima!! ANGERFIST!!!!!!
Ja wel dik.. :)
Tony mallony
kut
De tijd ging kk snel:O Was echt superdik, heerlijk knalleee:bounce:
twisted defiance
puik feest(Y)
ben er niet geweest zekers een vet feest gemist :S
UTCA_Chin
Geweldig feest!!! Heerlijk:D THE DESTROYER :resp­ect: !!! Vizitor vs Smurf :respect: Terreur tot op het bot:P!
Vage Toellieee O:)
Nosferatu heb ik ook zeker gemist!! Maar partyraiser en smurf waren zeker niet slecht:P
VanDaal
was egt super super vet
Viber
Dit was echt een gruwelijk feest zeg! alleen jammer dat ik een uur in de rij moest staan om binnen te komen... DJ Angerfist was echt het toppunt, hij draaide echt loeihard!! SUPER!!
Victorie
super feest, alleen even iets te druk....
Vinnie­Vinyar­d
Te druk in het begin. Maar rond 3en werd t rustiger. Mooie afsluiting van paul en jda. Terrorzaal was Überhard. Toch nog geslaagd
was een mega vet feestjuh :D:bounce:
Volvo V70
Mega Feesie lkkr genoten :respect: negative A Paul and DaY-Mar
Vught1­00%Har­dcore
redelijk feest organistie was minder dit jaar !!!
W ! M P ! E
Neophyte & JDA vs Dj Paul echt top :respect: ...Heb me zeer goed vermaakt:D
W.
ZEER GRUWELIJK GOED
waar dan
ketvetpretpakket.vaker :D:D:D:D:D
WC-Knuffelaar
Was weer geweldig gister :D heb me duidelijk vermaakt. Volgens jaar weer :D
what the f*­ck
super 10x beter al ik had vew8 MOH volgende x weer in de brabanthallen:respect:
Why So Serious¿
Masterlijk
Wieno
Klote zooi :( 1,5 uur in de rij staan is iets te lang om binnen te komen.... Klote geregeld .... deze organisatie sucks.. het feestje ging wel
Vette muziek, té warm, té benauwd, slecht aangekleed... Had er meer van verwacht eigenlijk...
angerfist en partyraiser waren zeer goed bezig
VINCE JDA EN UNEXIST :respect: EGT VETTTT
WuKen
kut ingang, wc gratis een keer :D al mn wiet afgepakt :( maar die 3e zaal maakte alles goed, heb alleen wel een uur lopen zoeken om m te vinden :S
ej jammer van de keta meeting weinig egte keta fans dus!
x-xlindseyx-x
zeer goed
X.Bianc
Gruwelijk Feestje....Heb me prima vermaakt :bounce: :respect:Alleen bier was idd aan de dure kant..En al die flesjes op de grond:S
ja ut was cker un super feest partyraiser/neophyte draaiduh egt super
XxPaRT­yGiRLx­X
:D was echt leuk , vip was beter als in het Thialf, Partyraiser, zeer goed geknald :D
Heerlijk feest
Zjuul:­bounce­:
zo wel lekker feessie ja... inderdaad zaal 3 deed hethem wel.... jammer van die hitte
zoutelande-power
heey luitjesss was echt super feesiej echt een top sfeer:D
!! foto's op www.eardamage.nl !!
het was eeen dolle boel..:D en heb het geweldig naar m'n zin gehad..!! :respect:
|(..­Wendy's..­)|
was wel leuk!! en die gasten aan die haken sporen eghtnie:|! maar kheb men goed vermaakt
|| Leskovitch ||
Keihard :bounce:
||LOOS||™
Was wel weer lekker, in ieder geval iets bter geluid....eindelijk :P Heb me wel lekker vermaakt en er werd best lekker ­gedraaid :P Partyraiser en natuurlijk day-mar waren lekker bezig :D :respect:
goed na me zin gehad :jaja:
~tijn~
vet feesje werd goed gedraaid en bavaria bier in flesjes (Y)
¤ Kimm,,*
super feest !! :d
© Mafkaasjuh .­ .­ ;­
Het Was Geweldig !! Partyraiser , Smurf En The Vizitor Maakte Het Helemaal (Y)
²³fren­chcore­d²³
De industrial zaal was echt kicks ass, tijdens smurf en the vizitor ben ik helemaal los gegaan :respect: , vind wel dat art of dance hun feesten wat meer mag decoreren....
» Joeri
Mn 1e feestie,, onvergetelijk!! Partyraiser en RTC ware egt gek!!!

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D