Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ (6) *­ N.­ *­ (6)™ !­
Echt wel gezellig feestje.. heb me goed geamuseerd!! :bounce:
heb 't reuze na me zin gehad :bounce: en zeeland was zekers goed vertegenwoordigd!!
!!­ santino !!­
Was Knalleuh!!!!!!!!!!!! vooral op het einde met PartyRaiser en Smurf:D:D
beetje erg koud bij de kluisjes maar verder wel vet hard gedraaid alleen de volgende keer ga ik niet meer naar masters in nederland word veelste commercieel allemaal
(y) feesie!! echt knalluh:bounce::vaag:
masters was helemaal top!
De muziek was super, t geluid deed t ook lekker.. maar de aankleding was bagger, lasers e.d. En wat was de E.H.B.O. druk zeg..
#­ Wild &­ Wicked #­
Oehhh Zkrr Super feestt !!! :respect:
#_99 Roumûh
Het was echt knalluh !!! Vooral de Early Rave en Industrial Zaal
BRUUT FEESJUH!!! GOEIE LOCATIE EN DE INDUSTRIAL ZAAL WAS (Y)!!!! VISITOR :respect:
vet
Super vet feest :bounce:
(F)-*­Jonna*­-(F)
Cker een goed feesie!!!:D Wel een btje warm,maar dat mag de pret niet bederven:P
:bounce: Was superrrrr, jammer dat ik zo moe was!!!!!! :bounce:
(H) Mr.­ Gold (H)
Het was gewoon te Kenkervet, Bruut en te gruwelijk voor woorden. Geluid(Y) Muziek(Y) Decoratie(Y). MOH(Y)(Y)(Y)
geweldig
*­ *­ AUDREY *­ *­
was een leuk feessie! veel leuker dan dat ik ervan had verwacht!!! :bounce:
geweldig
*­ Annie *­ :cheer:
Vond het veels te warm en te druk :/ geluid was super!!! :D Muziek was ook wel goed! Maar Koen heeft mijn avond toch wel heel erg goed gemaakt (L)
Was zeker weer genieten mensen met wie ik allemaal was BEDANKT voor deze (Y) avond mede dankzij jullie(Y) (L)Sjattie(L) jammer dat je dr niet bij was heb je egt gemiste deze avond:jaja: :respect: Paul&JDA :respect: Heb me zeker goed vermaakt:bounce:
Vond het wel weer een leuk feessie, alleen de rijen bij de ingang waren te lang en op sommige plekken was het te warm...verder (y)
***3kje***
t was een zeer geslaagd feestjuh...lekker muziek en gezellug mensen:D
echt een super hard feessie :D :D :bounce: volgende keer zeker weer :xtc: :xtc:
**Connie**
SUPERFEEST!!!! :bounce:
*:rOx&Paul:*
geweldigggg
Zeeeeer geslaagd feesje!!!!!!! :D
zeker leuk feestje maar ja zoals al vaker gezegt is geworden NIET MEER DAN LEUK ;)
*­Bjorn :banana:
egt SUPER :d
*DestRoyed*
geweldig
*­hardco­retomm­ie*­
Was leuk feestje, vond Dortmundt alleen beter. Lange rijen bij ingang, niet al te goedkoop bier maar werd weer lekker gedraaid :D Veel jonge mensen, doe maar weer 18 jaar en ouder :S
EGT ZWAAAAR RLXXX
n0u n0u..dat was N mo0i FeestJ ho0r..:respect:..hehe heb me prima vermaakt...:bounce:
*Jeroentje*.
Was een Lekker feesiej Alleen beetje Wazig allemaal...:vaag:
*­Linn:b­ounce:
Echt supper!! :bounce:
//\\//\\ [[]]] ||-|| :respect:
*Lucio*
Master!
geweldig
*RisS*
geluid en muziek waren super, verder waren er overal RIJEN :S En wat n hitte
*ToyaLa*
Gezellige sfeer, super vette shows! Had t wel erg warm,maar gewoon ff afkoelen en weer doorgaan!Heb me dus zeker vermaakt:jaja:
overhet algemeen matig af en toe leuke muziek.
- # *
Echt een toppertje :D Brabanthallen (y) 10 x beter dan Thialf !!
Topfeest(Y)
---Kouter---
Super vet:bier:, Partyraiser en Vizitor(Y) Wel warm e­n d­ruk!
-->Vage Mus<--
vet feest aleen erg warm :d
mn eerste groote feest en wa vor 1 gvd echt nie normaal !!!!
het was echt een vet feest, nog nooit op zo'n druk feest geweest. Live set van Neophyte vond ik wel vet. het geluid was gewoon goed, het was niet oorverdovend maar das juist goed...voor de rest veel te duur drinken maar het was de moeite waard (Y)
-kick
:respect:
-stampe-
geweldig
HET WAS EN SUPER VET FEEST
:bounce: Had dit zeker niet verwacht :respect: was goed te doen, geen Thialf meer!
was cker een top feest. heb lkkr kunnen stampen daar.
.--danny--.
cker wel een mooi feestje!!:D:D
...TomTom
cker een vet feest, jammer van de dure pils en rijen ingang, maja laatk me avond nie door verpeste:P...
...Wesley...
dol
..­>Reefn­eef<..­
ik vond het un super vet feest
..Brian..
k
..­†..­Lilly..­†..­
dit was zeker een goedmakertje van vorig jaar:D heb alleen meer rondgelopen,gelult en gesmsd..omdat ik de heletijd iedereen kwijt was:S :P maare het was zeker knalluh:bounce:alleen die warmte,GVD had het idee dak in een sauna stond:/
.::scar::.
super feest!! zaal 3 best eindelijk is een grote terrorzaal zo als hoordlkkr hard iedereen draaide er super beste PARTYRAISER!!!! drinke te duur wc goed geregeld een goeie zit ruimte beetje waarm maar beste masters afgelopen 4 jaar in nederland
.John
vet feest al waren de lange rijen bij de ingang erg irritant. :respect: voor Vince en Unexist!
.×.Lausje.×.
:respect: voor de Visitor die z'n scene opdroeg aan Rob!! Het laatste uur was zeker knalluh!! Supervet feestjuh!! :bier: Industrial zaal was (Y)!!!! Keiveel relaxte mensen! Echt 'n bruut feessie!! :vaag:
013Master-E
zaaltje 3 bruut:D lkker gezellig alleen ingang was klote enz.. mar verderss toppie hoorz:)
party raiser smurf en the visitor waren ceker goed bezig
goed feest was alleen beetje te warm
geweldig genoten, Grrrrrrr zeker sexy feest 100% vol staan hakken te gruwelijk om waar te zijn Grr te Sexy
:respect: Vol HakkuH :respect: T was weer een ECHTE Masters :yes: Iedereen die niet is gegaan heeft echt wat gemist :zuipen: TERRORZAAL was HEERLIJK :bounce:
muziek & geluid ware goed:)sfeer viel kon beter:yes:
8)PWHH8)
echt zoo super vet feesiej gewoon gvd echt jah goed gewoon haha
:://Toop\\::
STAMPUHHHH!!! wel ver weg Den Bosch
::Grietjuh::
helemaal geweldig!!! Volgende x weer denk :bounce:
:beer:­Arjan:­beer:--------->Madelief
knalde zeker wel lekker goede zweer goed geluid en goede lichtshow :respect:Angerfist Paul smurf vizitor Unexist:respect: en zelfs promo knalde wel lekker bij gebrek aan beter;)
:bier: master­sofhat­tem :bier:
(Y) Super feesie, goed geluid, soms hoorde ik alleen de andere zaal, alleen de consumpties waren weer f*cking duur slaat nergens op 3 bonnen á €1,10 :S :S
was weer een superfeest !!!! mega gezellig !!!
:bier: NTV :bier:
ja was weer un mooi feessie..gezellig zooitje :bier:
:bier: Para :bier:
Von ut wel un bruut feessie :bounce: best bezopen aant einde van ut feest :bier: ( heb voor de eerste X klomp eruit gezopen dat komt nooit voor:p )
:bier: ronald :lijn:
was wel kick feessie , alleen de rij van anderhalf uur en stroomstoring bij malu de malin waren minder . voor de rest was het wel chill
was wel een mooi feestje, jammer dat het bijna 1,5 uur duurde voordat ik binnen was en het geluid in de hardcore zaal mocht wel wat harder. Verder was het weer lekker warm binnen. Neophyte was zoals gewoonlijk super, maar Unexist en Partyraiser waren echt het allergruwelijkst :respect:
:bier::rot: lammerik :rot::bier:
hij was lekker!!!!keihard los geweest!!!top top top!!!!nog steeds pijn in me kop!!
:bier:­:vaag:­*­PISSOFF*­:vaag:­:bier:
was nie veel aan zoals ik verwachte maar goed makers waren der :respect: VIZITOR :respect: EN :respect: SMURF :respect:
:bier:­baracu­da
gewoon de hele avond lekker knallen!!:bounce:
was egt te gaaf.. alleen jammer van het zweten:(
:bier:­NEOPHY­TE HARDCO­RE:lij­n:
HARDCORE - DE _ HARDE _ KERN _ DE _ ONDERGROND _ SUPER .. NEOPHYTE
:bier:­rosivi­seren:­bier:
JAH WAS MOOI :D
:bounce: Andela O:)
T was ckers niet zo goed als MOH Dortmund, maar zoiezo wel beter dan klote Thialf... super sfeertje... heb me prima vermaakt... ik weet niet wie er allemaal ook naar MOH Dortmund zijn geweest, maar dat was echt wel 100keer beter... toch een leuk feestje!!
:bounce: ierus :bounce:
Het feest was gewoon echt GRUWELIJK!!! :D alleen jammer van de warmte! Maar verder echt super!! Heb me best vermaakt daar!! :D Verschillende dj's draaide echt goed!! :respect:
was zeker wel goed!! wel erg warm en lange wachtrijen maar was zeker de moeite waard!!!!:D:D
:bounc­e:[Loo­Ss]
Bruute shit ! die van 2006­:respect: MOH :respect:­
:bounce:Hij is gek he:bounce:
super vet!!!!!!
:bounc­e:Pete­r-EHV:bier:
ja weer goed vermaakt :vaag: :bounce:
Was kk vet feest:D Was me eerste Masters maar zeker niet me laaste
:cheer: party addict­:cheer­:
:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
veel te druk...
het was echt mega super voor (Y) :bounce:
Verpletterende indruk aangezien ik was gaan liggen! :P zoooow fucking benauwt en warm...
veel te warm, maar wel leuk! (Y)
egt super de super
was mo0iiii:D
:vaag: *­ Terror Bitch *­ :vaag:
Heb me echt goe geamusseerd !! :bounce: Vonnet zeker wel een geslaagd feesje !! :respect: The Vizitor :respect:
was een goed feesie:D
:vaag: de rooijakker :vaag:
dik stampe daar
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
te lang wachten bij de entree..en veel teveel standaard nummers...beetje matig dus:(
super feesje!! :respect:
;­)nissan boy;­)
egt in 1 woordt geweldig op naar de volgende
;RazZ :jaja:
Was zeker wel een lekker feestje :kwijl: Destroyer ,Waxweazle,weirdo en een heerlijke Afsluiter van Predator :worship: Genoeg plaats om lekker te hakken :9 Geluid was nie Super maar toch Goed (Y) all1 klote van die warmte :/ en in de gangen van die gladde vloeren maar was echt een toppie masters :bounce: Volgende keer er zeker weer bij :)
<->JaspeR<->
geweldig
geweldig
<Rob>
Lijp!
Was Weer een gesllaagd Feesie Geuid Kon beter!!
zwaar vet
Te hefitge editie van MOH, ik denk misschien wel de beste die in nl gehouden hebben, Sound was echt TOP (Y) Lokatie was perfect om lekker rond te spacen, sfeer was geweldig, gewoon een party zoals het hoort...............en voor alle mensen die MOH afzeiken....... Deze MOH had je bij moeten zijn...... :yes:
>> Esther <<
Kheb het superrr naar me zin gehad :D , maar had er misschien tog wel iets meer van verwacht, precies frenk, het ene moment was et knalle en et andere moment was het een beetje je van het
>>>ICE<<<
vet
[ Linda a.­k.­a Mini :bounce: ]
Geweldig feest :respect: Alleen wel lange rij bij de ingang dat was minder. Partyraiser! :respect: Alleen dat pogo gedoe hé :S
[->Pro-Female©™<-]Ronzzz©™
geweldig!!:bounce: wat een lampjes allemaal :vaag:
het was een ram vet feest :) moet vaker zijn
[077] Reneetjuhh
was super vooral industrial zaal yeah.. wel kut heet en kut druk.. en veel wawa's ma verder echt GEWELDIG!
[A.­V.­I]Artcore Gangsta
eerste feest en helemaal van de wereld ik ben alles weer vergeten maar ik weet wel dat het kk bruut was en ik naar meer MOH feesten gaat:P
[A]nne(f)
Helemaal geweldig:D
VET feestje:respect:jda:respect:
wat un super feest was dit, enige minpuntjes ware die kut lichte en de slechte decoratie
:respect:
[Duracell ]MafKaass :[
HET WAS GEWOON KK HARD RAGGE SUPER FEEST(Y) TOT DE VOLGENDE KEER :VAAG:
[FTB] GESTOO­RDWIJF [FTB] I Rust In Peace
ALLUH GEILHEID OP EEN STOKKIE MAN GEKKUH :respect: vooral de industrial en ben tot 3 uur nuchter geweest en heb me kapot GESTAMPT vur onze KOZZY natuurlijk :respect: de hc zaal was wel kut druk
[IMB]L­oentje­e
wa zeikt iedereen over die lange w8rije? ga volgende keer eerder uit bed en zorg da je Vip bent...heb je daar geen last van:S
[l.­R.­f] [NL] Raver [NL [l.­R.­f]
zeer zeer zeer zeer zeer zeer goed feest
[NL] A.­P.­F ROT KIND [NL]
was wel grappig :9
[NL] † Reldel Lucky 13 † [NL]
Supper geil feesie! :respect:
Zwaar vet (Y) Lekkere Terrorrrrrrrrr!!!
[NL]-TERROR-BITCH-ELINE-[NL]
t was egt supper vet en goede dj ook zkkr wel., !!!!!!!!!!!!!!! groetjes eline
was zkrsss een geslaagd feestje daar...dik vet stampen en zuipen mooi feestje volgende keer mooi weer:P:P:P
[NL]ka­ttukar­jantju­h[NL]
zkkr een super feest partyraiser stal de show weer eens zkkr super gedraait partyraiser toppie
kk vet feest(Y)
[nRa]d­rachte­n number 1 made in holland
super feest geweldig gedraait van alle dj die ik heb gezien ik vond wel dat in alle zalen een beetje dezelfde stijlen te horen waren en veel te warm en en veel te druk maar ja
het was super gaaf lekker los gegaan:D
zeer klote goed feest maar net te druk
[ZndG]Xyco
vooral early was vet , main ging ook wel goed. lang wachten bij de entree maar zeker een top feesie !!
BKJN was vorige week tog nog iiets beter! maar twas wel gslaagd feessiej! :D :cheer: (K)
goed feest was dat
(Y)
was zeker weer een vette MOH:d:d mooi man:P
goed feestje!!! :respect: alleen beetjee te druk majaa!!
ADHD-er For Life!!­
Was een super vet Feestje (Y) lekkere lokatie ook. en ja beetje warm zeggen de meeste ach dat is t toch altijd!!
Neophyte was beste van de avond.... Had me goed kunnen uitleven...:D
He Mr Pierre ook hier?
AJS
Damn was zeker een top feest heb me zekers goed ve­rmaakt jammer dat k niet iedereen gezien heb maar ­sfeer was top :respect:
althaus
supper vet feestje en zion uit emmelord :respect: thanks vur de waaier bij een vriendin van men
sfeer was goed(Y)t geluid stond te zacht! en leeftijd 16 jr en ouder moet afgeschafd worden...
Ara:bye:
echt super het enigste minpuntje wat ik kan bedenken is dat endymion er niet was
Arie J Beukenoot
Tieum was weer lekker bezig :jaja: alleen wat stond iedereen stil in de hardcore he, saaie bedoeling van 4tot6 ofzo :S
Art and Wrong (Hard and Strong)
Erg naar me zin gehad!! Goeie sweer voor een Hardcore feest
Bacolul :/
:respect: voor MOH maar van die bonnetjes vond dat toch wel belachelijk :S
BALLETJE AKA DJ BASEKILLER
jazeker was toppie alleen paar kleine minpuntjes maar voor de rest prima vermaakt zeker wel:bounce:
dol hoor :bounce: BRABANTHALLEN!!
bassie2
chill
Bavalo
was cker un geslaagd feestje, industrial zaal was beter dan ik had verwacht, vooral reanimator, manu le malin, THE DESTROYER, stormtrooper, the producer en smurf vs the vizitor.. alleen de rij was veelste lang en het bier veelste duur.. verder geslaagd feestje
Bels-Geak
jaa zeker zwaar vet feest
GRUWELIJK inderdaad !! Mijn eerste Masters .. maar zeker niet de laatste !! Early zaal was zwaaaaaar top :P
Bergse Reefteef
zeer goed
BiianCa || Biitchie
Ik was er jammer genoeg niet :O
Bisbee
vond deze MOH de beste nederlandse editie gehouden na hun vertrek uit de FUN!
BKBobby
Stampuh
black bassie
goed vermaakt alleen drinken een beetje duur (beetje jammer)
Blitze Fritz
was te doen maar zo fockin druk Promo was echt de man & neophyte :respect: En angerfist was zo zwak hij probeerde het volgens mij nie eens te mixe en triest maar voorde rest voor een moh was het geluid een keer goed en licht en show was ook super
BlOnDiE-LiCiOuS
Het was gewoon egt gezellig,,, alleen te warm en te druk veder was alles oke :D !!!!
MOH was Super!! Muziek voor in bij de DJ in de main zaal was ook zuiver !
Was vet eej.... Henk kwiet gewist!!
Boertje J
leuk feesje alleen al die godvergete lange k*t rijen werd je wel schijtziek van... voor de rest wel goed :D
boldstyle
zero tolerance zelfs geen joint
BomenBoer
Vond het waardeloos maar enige biertjes later is het wel wat geworden
Br!­L Zonder Br!­L
jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
top feest alleen jammer dat ik op mijn bek moest gaan bij de roltrap en iedereen die et gezien heb lach dan nog maar even maar ik ging wel mooi of nie dan:d
Bram1985
Loopfeestje :D ook leuk op z'n tijd met zoveel bekenden !!
Burn™
was zeker wel een vet feest
was zekers een bruut feest volgende x weer alleen weer jammer van de clubkutten die erwaren weer veelste veel ervan :S:S
Cavello
:respect:MASTERS:respect:
het was echt KK relaxt waneer is devolgende:P
Ce-sealtje
Heb me zeker goed vermaakt.. :lijn: :lijn: :lijn: Beetje warm alleen
1 woord: GEWELDIG!!!!
cinnamoontje
zo anders was ik ff niet meer te stoppen bij de Destroyer, wat ging ik lekker zeg! Verder had ik het in me eentje helemaal naar me zin bij BuzzFuzz & Dano. En KALE echt gewelldig dat ik jou nog tegen mocht komen, dat had ik nooit verwacht ;P 1 minpunt, zaal 1 was te warm en in 't begin te druk en waarom zien mensen mij altijd op M.O.H. aan voor een draaideur, loop gewoon om mij heen zo moeilijk is dat toch niet!
cinnek­uhh!!!­!­
met de hele bende wer t maximale er uit gehaald ...attekoppen.nl!!!!
Clauu!
Woow.. in één woord: GEWELDIG!! :D
Heb me zeker weer vermaakt! :-D
Cowboy1985
Woeiiiiiiii, wat een feest :bounce:. Was echt super :D. Smurf, Destroyer, Vizitor (Y)
Cr@zy Bitch
het feest was zoveel maal bter geweest zonder die fucking kuthitte,maar heb me voor de rest uitstekend vermaakt:D
Masters Bedankt voor weer een top feesie!
daniQue*
was zeker weer gOeiie.. hendiG vette b-day gehad :P..
Dass'
super naar m'n zin gehad, :bounce:
Dave
Min: zoals gewoonlijk warm (na 2'en).. Plus: de rest!
kut
De Rop
Geweldig feest :D
Den Old:P
het was een mooi feessie!!airco mag wat beter geregeld worden ja
DeWintah
Zwaar gek feest. Alleen jammer dat het er zo warm was..En consumptie ook ja:S associaal gewoon
Was wel aardig
het was weer is kk vet ik was wappie niet te houden!!!!!!!!!
DirKie
was zeker een geslaagde avond daymar en promo toppie en (B) was ook weer tjill :P volgende x zeker weer
Discover your own world...­
Was wel oke, jmmr dat ik me niet helemaal 100% goed voelde!! terror zaal veruit de beste zaal!! Veel mensen out zien gaan niet normaal, EHBO had een hoop te doen!!!
DJ D-Jackal
Super heb me prima vermaakt was een van de betere ­­­­mohs :r­espect: UNEXIST - PROMO - TOMMYKNOCKER :P :r­espect:­
DJ-X
MoH :respect:  1ste keer :D maar was wel Geweldig :jaja:  (alleen jammer van die kut hitte :vaag: )
DJ_­Smurf_­GGM_­UK
Fantastic party. Great sound system and lots of party people. Thank you very much :respect !!!
doarhakkuh
fantastisch feest
Terror zal ws relax sfeertje(H)
Super naar mijn zin gehad:vaag: maar alleen een beetje heet in de hardcore zaal(main) en de ingang was te klein je moest wachten om er in en of uit te komen respect voor DJ Paul en Vince
DON BRIT
weer een puike avond gehad :respect: VINCE :respect: mijn held !! miste alleen m'n mopke
Donkers22
was egt een vet feest mieters :respect: J.D.A!!!
KUT FEEST
Dooske(K)
was echt supper heb het aardig naar me zin gehald :D
dotheSamba
Alles was gewoon lekker aan deze party volgend jaar er zeker weer bij!
DrumDJ
Promo(terror tegenwoordig ofzo) had in de oldschool zaal moeten staan Dana in de main! Verder was echt top goed geluid niet TE druk !!
Dun Lepel™
zekers wel vet
Eck
Bij de ingang was het een teringzooitje verder was het een goed feest!!!
ElectroDanny
het was een gaaf feest alleen jammer van die eeuwige rijen en drukte, en van de cd's die oversloegen, wel dikkere bass als de meeste feesten!:bounce:
Eline....
Super vet feessie! Best vermaakt! (y)
ErikE
was een goed laage avondje :D afterparty ook
ErikPo­werSys­tem
Was kk bruud !!!!! :D
eS*­bier :bier:
nou geluid was weer KK ,sfeer was ok:bier: was geen heineken:( industrial zaal:respect:
super! alleen jammer van die lange rij bij de ingang
was weer super feessiiee!!!! :cheer:
het was weer een geslaagd feest
ja was leuk feesie hoor (y)
Feller
TWAS ME EERSTE MASTERS MAAR CKER WETEN NIET DE LAATSTE:p:p!!
Feng Shui
goeie sfeer lekker knalle!!
Monsterlijk feest weer, ze kennen het wel godverredomme! iig zwaar goed naar me zin gehad, enigste minpunt vond ik de sfeer vanaf ong de helft, leek wel een kerkhof...
mooi feestje en er werd lekker gedraaid!!
Fishcore
retteket was egt weer super vet
Fly On The Wings Of Love
geweldig uit me dak gegaan:D
jeah twas gwoon relax!! jammer dat t lang duurde voor je erin was maja.. leuke nacht gehad :)
Franzino
Eerste MOH! Feest was op zich goed, maar had er toch iets meer van verwacht (weinig sfeer). Alles was eigenlijk toch wel redelijk duur. Goede organisatie van WC's en bonnen en bar. Zelden moeten wachten. Die harde bierflesjes zijn wel moordend. En waarom geen Vodka? Muziek in de Reunion Area was geweldig goed en was de beste zaal. Dj Danna was wel de slechtste DJ. Muziek stond wel zeer luid, eigenlijk veel te luid. Geluk dat ik mijn -25dB oordoppen bij had. Ik heb mij prima vermaakt, maar TD is beter!
Early rave was van begin tot einde knallen drank was veelste duur
helemaal los!!
Geluid was goed,, alleen het was te druk en te warm
G.­I.­A.­lange_­gek
was gewoon in 1woord SUPER.... Hardcore Arena met neophyte,paul en promo was echt geweldig:bounce:....en Reunion Arena was echt helemaal geweldig het was gewoon SUPER...de sfeer was ook echt toppie en veel bekenden weer gezien......
g0nn_^
Egt een super feestje..:bounce:
te druk
gekken uit kampen
IK vond het wel ok.... ik had er meer van verwacht. Het was zoooo warm!
Gekkuhbekkie
was echt een geweldig feest:P:D
H2TB!
De early zaal was wel goed! De rest van de zalen was KUT!
H4L^Gracht^
Super vet feest van MoH alweer!1! :p
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
Locatie goed - rij oke - aankleding kut - geluid goed - sfeer goed - overall GOED ja was leuk idd klote flesjes
Hakke !!
echt een top feesie zeg gaan steeds harder op die feesten :)
hakkerd
was wel lekker
hans de kiep
was egt top hoor!!!!(Y)
Hansse045
was een zeer geslaagd feestie!! heb me zelf heel goed vermaakt:D!!!
Hard &­ Fast :bier:
Smurf, The Vizotor en The Destroyer waren super
geweldig
ja naar VIER keer naar binnen tezijn geweest was de laatste GOED gelukig en het was SUPPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hardcore Mark !­
was wel leuk alleen minder als dat ik had verwacht
hardcore michel
geweldig
in 1 woord.. geweldig(Y):jaja:
Super feest :D:D:D Echt zo super naar mijn zin gehad!
Hardcore Yourd
Snoeiharde Hardcore echt een knetter feest knallen en beuken als een gek
Hardcore-Limmuh
was een SUPPER feesie!! JAMMER van die bierflesjes op de grond je ging bijna elke keer op je bek als je er opstapte!!
hardcore_­limburg16
was egt geweldig feestje
hardcore_­mutsje
super feestje
Hardcore_­Octaaf
was egt vet feesie, volgend jaar benk er weer optijd bij:P alleen wrom kwam die neophyte zo laat???
HardCoreFem
Super, wat een heerlijk geluid :bounce: Heb me weer prima vermaakt :D
Hardcorelife
Was weer een lekker stamp FEEST :d
HC4L_linda
super vet(Y) egt zeer goed
hcbabe
was mega goed
ik dacht dat er ook top 40 gedraaid zou worden.. :P heb me iig zwaar goed vermaakt :D
was wel een geslaagt feest :P alleen jammer dat het zo warm was !!!
Mijn eerste Masters en ik vond het helemaal geweldig!! Van begin tot eind! En mensen er valt altijd wel iets te zeiken toch???
twee woorden: volle pin
Herrenees
was lachuh alleen wel warm.... koekoek
hhhkkkk
fantastisch feest
zoww dit had k nie verwacht, maar WAT een feest egt! :D gweldig naar mn zin gehad.. heerrrlijk gwoon :D
I.T
Was echt kogel. had zelfs een wandelbingo
IceBreaker
1 Woord GRUWELIJK :cheer: :bounce:
lachen, ik heb zeker genoten en leuke fototjes gemaakt... LATER !
ik vond het echt een super vet feest,ik kan ook niet klagen over het geluid dit keer!! :respect:partyraiser en :respect :voor smurf vs the vizitor!!
:respect: heb me op en top vermaakt heb alleen maar blije mensen gezien:D :yes: (y)(y)(y)
ILoveH­ardSty­le
Jezus wat DIK :D! Tieum, The Dj Producer, Unexist, Stormtrooper, Destroyer,Manu le Malin...jezus wat DIK :D:D Geen woorden vooor (L)
helemaal gek :d
Ivanhooo
de sfeer was minder (N) maar we hebben ons toch nog goed geamuseerd :yes: beter geluid dan in heerenveen (Y) Da­Y-­már :respect: Partyraiser :respect:
helemaal SUPER
J.­eroen :bier:
beter :bier: dan op XQ
JAAC
Was zekr goed feeestje,we knalde hem lekker binne met Dj Rob&mc Joe: respect: en Waxweazle daarna en op einde knalde hem ook nog wel met Dj Paul en JDA :respect:
Super feest :yes: Muziek was lekker, geluid was lekker hard (y) Smurf/The Vizitor Snoeiharde takkeherrie :respect:
Jappiee
ik vond het echt super, me eerste grote feest en dan zo 1, alles was egt goed vooral de sfeer en de muziek
Jasper ©
Sauna ''de brabanthallen''
Jasper ®
Het was te druk.. En ik had teveel alcohol :bier:.­.­. ­HELDEN van deze lange BRABANTSE nacht: VINC­ :respect: JDA :respect: PAUL :respect:
Jaspol
Damn weer veel goeds gehoord...alleen angerfist wa­s niet wat ik van hem gewend ben.. en neophyte w­as op dominator beter (al was hij nog goed) voorde­rest promo.. damn wat ging die hard aan het eind v­an se set.... en Reanimator!! (worship)
gaaf man:D
Jean-Pierre
Heet en veel mooie vrouwen (is dit mijn reactie?)
jef4ever
ja was wel goed feest alleen de geluid was te zacht en was kkk warm en dat kut gasten van die meelopers ik vind masters tegen vallen alleen partyraiser en strooije was goed in die terror zaal was goed dat was lekker stampen
Jeffos-070
knalluh
Jenny :bounce:
super! En jahh, Ge Wetj, Ge Zwetj;)
Jeroen-O
was gewoon kk doll
JeWeet­Zelluf­10
Zeker ge-wel-dig feest :d neophyte live :yes: :respect:
vond het wel gruwelijk alleen had er meer van verwacht en naar mijn mening werd er niet al te best gedraait behalve paul elstak en jda(Y)
Jo0s
zeker skon feesjuhh!
Jochemm'
ik vond het echt een doll feest!!(Y) alleen een - punt was wel dat we GVD anderhalf uur in de rij moesten staan mja wel vermaakt :D
JoELlA ¡!
Was wel goed feestje ... wel te warm af en toe te koud.... de ingang was F*ckt up ...para lichjes ma jah verder wel goewd vermaakt
Joeri 1805
NEOPYTE *de hardcore de harde kern de ondergrond kk goed niet normaal
al het gezeik op masters van te voren was onteregt was een kk knal feest de rij en de wc waren minder en die kk flesjuhs werd je gek van en heb kk veel mensen afgevoerd zien worduh met overdosis enzo aan het einde werd der egt kk goed gedraaid en dat knipper ligt deed ut um wel kk trippend ken niet zegge dat ik het koud heb gehad was gewoon een kk goed feest volgende keer weer (Y):D
john1979
het was erg druk en erg warm maar echt een toppie party
Ik ga liever naar Nightmare. Op MOH liepen echt veel jonkies rond. tWas ook veels te warm en te druk. Muziek ging nog wel...maar ook niet echt toppie!
JORAM.. ;P
ja was gewoon super(Y) ZEELAND was weer goed vertegenwoordigd!!..
joyce SuPpReSsOr
was zeker een goed feesje...(mag ook wel een x :p)
Mwuuh... TE lang wachten bij binnen komen, TE heet, TE druk, TE duur zuipen..... maar verder wel goeoed vermaakt :P OLA!? g.h.b.o. :D
Jumix
Superss Feest!
Zoo was echt wel een vet feessie!! :D
t lange wachten was kut!!mr verder was t super
Justiified
relax :D
Keulerrr
Cooooooooowllll
Kick Noise >H4H.­FM<
Jaah t was wel leukjes he .. All1 lang in de rij gestaan ..:S Veder was t COOL :D Tieum, Negative A, Unexist & Partyraiser en The Vizitor Was te gek :P (Y)
Kiezel
BRUUT
Kimmutjuhh
Hitte Drukte.. maar verder heb ik me GOED vermaakt:D:D
KleintjeXS
Wat un bagger sfeer man, stelletje asociale boeren..!! Ut gluid was ook ni ech denderd..!! Ech jmmr, vind ni leuwk dat ut me zow is tegegvalle voor de 1e x MOH had ik meer verw8..:(
(Y) VINCE, MANU LE MALIN , UNEXIST (Y) :respect:
was eerste masters we kwamen binne toen dagmar draaide meteen los :P wel was 't veel ste warm en stonden te lang in de rij maar voor de rest gewoon super
neophyte wou ik altijd al een keer zien en ik vond­ ze kk masterlijk die gasten weten echt hoe je een­ showtje moet geven al duurde het maar een half uu­r :respect: , voor de rest kk gruweliujk feest
LadyHardcore
was geweldig feessie(y) goeie sfeer, muziek was top & leuke mensen ontmoet :) wel btje te heet! maar verder voor herhaling vatbaar :p :respect:
gewoon een top veest
Eerst gewerkt en dan nog lekker zelf de zaal in om te :bounce: ! :D Was zeker leuk!
BRUUT FEEST!
leijtuh
geweldig
vondt het na het feest veel vetter:vaag: :lol: :lijn:
da ging goed ja...goei geluid goed gedraaid goeie ­sfeer...gewoon een VET feest!:D toch??:vaag:
was super!! heb me goed vermaakt.. was toppie :respect:
Leonske
Geweldig
li@­nne in wonderl@­nd
was een goed feest,enne marcel bedankt he;)
Luit :bier:
was echt geweldig zeg. Destroyer was echt het hoogtepunt zeg WTF wat vet
zwaar lache feest.. alleen jammer van die kutrij op t begin en wat mij betreft is het in de brabanthallen echt een dolhof!!
M4RK
NIET MEER NORMAAL!!! De hele show eromheen was super... Nog noooooit zo'n Masters gezien in al die tijd!!! En de VIP? Zeer goed geregeld met de WC, ingang, kluisjes en T-Shirt... Art of Dance (Y) respect...
Madjaa
Was wel okeee.. Dortmund was vetter ;)
Vet van de pret . maar wat een drukte bij die ingang
supergaaf
MarcZwarK
VET feestje weer....sfeer heel relaxed.Strak geluid en psychedelische lichtshow waren TOPPIE. En de DJ's???....Petje af voor de strakke sets hoor. luchtverversing had wel veel beter gekunt. Het was overal smerig rokerig en warm. Duz geen plaats waar je ff kon afkoelen (en dat was best wel nodig....wiew)
zeker goei feestje gehad t was alleen zo warm en druk in de main
Mark_nmgn
beetje veel te heet binnen en 1,5 uur in de rij gestaan, maar ondanks dat toch een vet feest gehad!!
Marliefste
Lekker feessie :bounce:
gezellig meer ook niet
Was oke.....Maar het vorige feest van The Masters was toch beter.En luitjes het was me weer een waar genoegen.............
Master­Angeil­o
gewoon weer lekker goed van den dolle daro zekr goed feesie:bounce:
na wat opstart problemen (was echt slecht geregeld bij de ingang) een super feestje
Mel B)
enige pluspunt was de platenkeuze van de dj;s in de main & early, helaas vond ik het geluid diep triest, platen die oversloegen:/ en de sfeer was om te kotsen..
kk dik feest :D :bounce:
MIatz0Pheron
briljant
dit was mn eerste x masters maar het viel me tegen khad er veel meer van verwacht
klote dat t zo warm was maar verder een super feest gehad met mn pop (L)
Kanker Gaaf Feest!! Mijn 2e Feest Kerel!!!
kuubs zweten maar wat een geweldig feest:bounce:
MissMerrel :cheer:
sedgh
Mister.
zeer goed vermaakt :) !!! Leef wel voor industrial zaal :respect:
Mitchv­andeLu­st
Unexist !! Kanker wreed gedraaid
dit was echt te geweldig, de Industrail Area was echt te fucking top, Producer,Unexist,Partyraiser en Vizitor+Smurf te kicken, Tommynknocker vs Outblast was ook goed :respect: echt een top feest!
MOT IK ANDERS FF JE MOEDER BELLUH OFZO©
nou jippie :s wat een feest 1e keer MOH en gelijk ­de laatste..te druk en aan t eind van de avond snapte ik nog steeds geen kloot van dat gebouw..haha
Vond het echt weer zwaar relaxed!! :respect:Unexis­­t:respect: maar man vd avond -> PARTYRAISER, godgodgod wat kan die kerel draaien:D 2 kleine minpuntjes -> De hitte en ­het bier, ba­varia is echt niet te vreten:P
Mr.Knots
Zeer goed!
MrsDaniels
Rututuuuu :D
muiderberg de gakste
ik vond het wel ok
My way...
volgende x meer terror!!!!! wel een grote zaal trouwens afgelopen zaterdag.... zoals t hoort
M¥$­ter¥ $­p@­cÉjE$­©
was wel een vet feest... maar de deuren naar buten mogen voortaan van mij dichtblijven... (en in het vervolg wt dichterbij)
NachtGabber
Ik heb me prima vermaakt. :jaja: Jammer dat ik me rond 2 uur kut begint voelen. DaY-Mar :respect: Stunned Guys :respect: RTC (y) Dana (y) en OUtblast vs Tommyknocker (y)
het was weer gezellig!!!! vince :respect:
Neel billestreel
bruud:D
NEUKFOUT
:respect: MOH :respect: as weer eens lekker knalle.Goed geluid :respect: niet lang hoeven w88 omdat we der vroeg waren. :respect: PARTYRAISER DRAAIDE ZOALS GEWOONLIJK WEER EENS HEERLIJK :respect:
Nevz
SUPER!!! Promo & The Destroyer waren de mannen die de avond maakten! rij in het begin was even wat minder maar toen we binnen waren in een woord: Geweldig
NICK !!
:bounce: was zker vet!!!! :xtc: :bounce:
wie kan dit nou waardeloos noemen :S was zkr wel geweldig man
supervet... waxweazle :respect:
dit was een geslaagde feeeeeest
O:) Sietsj
toppiej feesj tog geweldige sfeer alles toppiej:P
Industrial arena (L) :bounce:
Ome Jelmo TS
Tja geluid was vet, locatie is ook goed, maar was te warm en te druk en was de kleuterklas soms op school reis of zo?????
Oude PF :BIER:NL_­PSYCHO-RAT_­NL:BIER:
IN EEN WOORD SUPER
P.­R.­ Para Robje
was mega masters feestje man ging daar egt wel goed GESLAAGD FEESTJE
Pablo Escobar Is BACK!!!­
Zware terreur en snoeihard blazen en helemaal van het padje was zeer geslaagd feest!
pAniCz
wel geslaagd feessie op de platen na die oversloegen.­ Neophyte en Angerfist --> 1 woord "GRUWELIJK"
Para J [JWT]
Damn anti die lange rij... ....Beetje warm en druk­ maar toch weer een gezellige en gezonde avond geh­ad ......O ja en Anti bavaria nog 1 ding he .....DAMN ! :[
PARAPI­ETJUHH­HHHH
tering goed feest
Parra
Relaxte party maar kon beter voor MOH-party.. !!!!
HET WAS EEN SUPER FEEST EN VOLGENDE KEER BEN IK ZEKER WEER VAN DE PARTIJ! :)
Party4life..
vond de industrial arena ut beste de rest boeide me vrij weinig
Was een goed feest dreunde vet hard en gingen goed los!!!!!! Goed geluid enzo jammer van de ingang:S
HYSTERIA FEEST
Pascal Tolner AKA TOLLY
echt wel :bouce: voor de eerste keer ,alleen jammer dat het er zo warm was echt je moest steeds weer afkoele dat was kut het was daar echt warm maar de muziek was goed bot :lijn: feest
Pascale
Was wel een erg lange rij 1 uur gestaan!! verder heb me pima vermaakt!!!! Angerfist :respect: was echt geweldige avond!!!!! en zeker leuke mensen tegengekomen!!!
Patrick _
Ja geweldig ik hoorde het zelfs in leeuwarden
PatriQue!
SUPER FEEST!! Knalluh baas! ANGERFIST :D:D
patrizzl
het was zwaar chill en gezellig feest!
Peewee's
Was Zeker mieterssssss... J.d.a (Y)
erg gaaf :D beetje jammer van het redelijk zachte geluid in zaal 1, kon nog goed met elkaar praten. Verder erg gaaf :D
Peppol
Cker goed vermaakt!!:bounce: Alleen veel te warm...pfff...:frusty:
Piet.S
goeie muziek,heel warm,super vet feest!!!!!!!!!!
Pimpel
heb me heel de avond goed vermaakt en er werd vet gedraait maar de masters in Dortmund was beter....
ze draaide goed alleen het binnenkomen en de wc was echt slecht bedacht. dit hadden ze beter kunnen doen!!!!!!!!!!!!
Pit_­Tek aka Terreur
dit was zeker weer eens een geslaagd feessie van moh alleeen tering druk en benauwd maar voor herhaling vatbaar dit is de eerste keer sinds tijden da ik me eigen zo vermaakt heb op moh en jammer da er veel mense nie tegen een douwtje kenne maar daar had ik bij de industriel geen last van gelukkig en ze moeten die klote flesjes afschafe want da is nie te zuipe zo laters
Het was echt een super vet feessie (Y) :vaag:
prijntje
:respect:the destroyer:respect: zo lkker gedraaitt en ::respect:The visitor vs SMURF:respect: heerlijke afsluiter
Promo-Fre@k
promo was weer uber angerfist en neophyte ooken mijn eerste masters feesie was zwaar masters geslaagd:d:d:d
pulpfritsion
super feest !!! tot in de laatje uurtjes ma wel beetje moe :)
Zkr geslaagd feestje...
QMaster
was weer geslaagd!! werd goed gedraaid zeg poepoe
Quirinus
S U P E R FEEST
nou geweldig
Ralph Tra
zwaar kut 2 uur binnen geweest en toen eruit gevlikkert:P:P:P
Rammi
Wat een Feest!! Zeker genoten!! PARTYRAISER!! :D zeker man van de avond!!
Rave' oltion 23
Naja gezellig was het zker!!! maar het feest zelf,Bagger!!!!! Geen masters meer voor mij!
ReLSMuRF
duur feessie &kuthitte maar verder was t leuk! smurf & the vizitor was een mooie afsluiter! :worship:
Remdamann
Locatie sucks, was erg mistig binnen... Verderz top feest!!
RenskuhhHMD
Masters was HMD!!!
Rien.
:D
Robin 040
whooo vette shit man... de Industrial was kk dol :kwijl: mooie locatie
kanker feest masters wordt de volgende keer nog kuter en veel te comercieel
Ronnomeister
et was gewoon MASTERS!
was een super vet feest
RUDOLF:bier:
lekker feestje alle kk warm man
ja was zeker een knalfeest goedgedaan!
Ruttuh [MPS]
(y) :bier: zeer goed feest!
S-Style
Lekker hoor! Neophyte, Nosferatu & Vince erg goed gedraaid! Wel erg warm, maar je kan niet alles hebben:)
wat een kinder disco!!
zeer mooi feest ZWAAR NAAR DE KLOTUH!!
was super, op 1 dikke grote misser na, want dark raver en Gizmo hebben ECHT wel eens veeeeel beter gedraaid dan dit, was ronduit het sechtste wat ik heb gehoort, voor de rest vond ik het toppie:P
IK VOND MAR VET!!
sexy blue eyes
moest ff me draai vinden, maar toen ik hem eenmaal gevonden had........ :bounce:
Sharon.nl
kk kk kk dik
Simonhaha
Ik vond het niet zo warm hoor.. Super Feest!
sjek
Industrial Area was heel vet
SkrewYou
Super gezellige avond nacht ochtend gehad, wanneer is de volgende keer?:bounce:
Slome :vaag:
Warm en druk maar goed geluid en was gezellig dus heb niks te klagen :)
Superfeest Smurf (y) Vizitor (y) Destroyer (y).... manu the malin :(:(
Ook ZONDER drugs VET feesje!!!:D
soer
Was weer helemaal toppie ;)
soppie
was wel grappig... ben blij dat ik er geen 40 e oor heb betaald
spacel­in:bou­nce:
zaal 3 maakte heel wat goed:)
alleen de industrial was echt vet Dik kutgeluid hardcore area echt slecht en dat moest de hardste masters ooit worde??? Dortmund ging 50x zo hard ik kwam thuis en had nog geeneens een piep in mijn oren jonge jonge
Spartan Law Online
(Y) feestje.., Destroyer/Producer/Partyraiser Volle Gas Knallen Baas !!
SpeedFuck
Kenkertje vet feesie :bier:
Stampe­rStyle­:lief:­|NL| ICE |NL|
(y) feestjuhhh heb me prima vermaakt!!!!
Het was echt een heerlijk feest, Day-Mar en Neophyte hebben het voor mij gedaan :D T was ook gezellig in de trein ;)
StampTrutje
Het begin was kut, maar het wer echt wel vet op t einde.. ennuh groter is niet altijd beter!
STAND PROUD!
whaaaaaaaaaaaaaaa kk vet feestje weer ja vooral de industrial was helemaal los!!!!! :respect: smurf & the vizitor :respect:
Steffi_­huizen
helemaal goed niks meer aan veranderen
stenniss
was wel lachen en idd eten en drinken godse duur maar voor de rest wel vermaakt ;)
Stijn
Echt zalig feesje!!!! (y) :yes:
Brabanthallen was zkr een betere keus, geluid vond­ ik over het algemeen wel goed, die Industrial zaa­l echt super! Mannen van de avond: Unexist, Par­tyraiser, en Smurf! Toppertje! :respect:
Streng-DengDeng :bounce:
ckr een goed feest(Y).. :respect:
mooi feestje hoor! beetje jammer van die hitte en die drukte bij de ehbo:S :bounce:!
tammie­tjuh..­!!­
het was weer SUPER..!!!!!!!!
Tepke
Wat een bruut feest. Het optreden van RTC was echt weer master. Enige minpuntje waren de wachtrijen bij het binnenkomen
TernTerror
Vet...Vet...Vet...
Terreur Gabber
Echt een Geweldig Feestje :respect: Ging Knetter Hard :bounce:
terror-hans
10 bonus lijkt me duidelijk en van de rij geen last jo moet je de kaarten optijd halen krijg je vip rtc recpect jongens
terror-kaas
geweldig
Tess. 070
Zooo Masters was echt kk knalluh gek..Helemaal Roemtak Totall Loss!! :xtc:
Tha Mitchells
okay cor als je nou maar es een xtje niet 8ter het net zal gaan vissen!!
te gruwelijk:bounce:
zeker een goed feestje....vince was toppie!
The Batman !!!!!­
de main zaal was geen ruk aan . maar de early rave .... GEWELDIG !!
The Desolate One
Heb me daar super goed vermaakt, ben bijna heel de avond in the reunion area geweest, wat hebben ze daar goed gedraaid zeg en ik vond de sfeer daar geweldig, hoop gabber handjes gegeven en iedereen hakte weer, zoals het HOORD!! Super feest!!
the_1ste_men
Ik vond het een goede party maar ja die cd's sloegen wel over. Maar het geluid was goed vond ik (beter als qlimax teminste).
Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]
Wel een geinig feestje :bier:
Thunderdome freak
het was een super feest er werd goed gedraaid ik was vooral tevreden over partyraiser die draaide echt netjes ik vond het een geslaagde avond!!!
Geweldig feestje...lekker dichtbij:D alleen jammer dat de line-up/timetable nie klopte...en waar was Nosferatu?
Timmyboy
zeer goed
Ja wel dik.. :)
Tony Keijsper
de industrial deet et em de rest leuk om doorheen te lope
Toobjuh
was wel weer een goed feesje sfeer was ook top
TriX in tha MiX
damn....wat een SuperFeest!!erg druk en erg warm,maar t was GIGA!!!!
trytryrty
k.u.t
Ukkie:­Bounce­:
goed.
ultimate frenchcore
Wat een GEK:D
Underground Dance Events
Een beste locatie met een vet goed geluid!:jaja: :bounce: Locatie voor herhaling vatbaar.
UTCA_­Hakkuh­Wijffi­e :lijn:
vers feesje , leuke tijd gehad met me moppie(l) en ik had eerlek gezegt hadk slegter verwacht dus TOPPie :D (y)
VanDaal
was egt super super vet
vanKne­tteren B)
was weer een supergekfeest!! tog vond ik moh in duitsland gekker... dj angerfist,destroyer,paul en jda,predator:respect:
vdz
goed vermaakt op het feesje, alleen te druk en de ingang kut
was echt hmml te vet gewoon:)
Viber
Dit was echt een gruwelijk feest zeg! alleen jammer dat ik een uur in de rij moest staan om binnen te komen... DJ Angerfist was echt het toppunt, hij draaide echt loeihard!! SUPER!!
Von Luttik­hausen
goede sfeer, geluid goed en goed gedraaid :bounce:
W.
ZEER GRUWELIJK GOED
waar dan
ketvetpretpakket.vaker :D:D:D:D:D
Wastah
Cker genoten Respect to all the dj's
twas weer super, echt een top feest!!!!
:gaap: Geen Baco?? :vaag:
WC-Knuffelaar
Was weer geweldig gister :D heb me duidelijk vermaakt. Volgens jaar weer :D
wendy4­hardst­yle
:banana: het was super :banana:
megaaa
what the f*­ck
super 10x beter al ik had vew8 MOH volgende x weer in de brabanthallen:respect:
Wieno
Klote zooi :( 1,5 uur in de rij staan is iets te lang om binnen te komen.... Klote geregeld .... deze organisatie sucks.. het feestje ging wel
VINCE JDA EN UNEXIST :respect: EGT VETTTT
Wolvevoag
twas een uber goed feesiej :D (Y)
WuKen
kut ingang, wc gratis een keer :D al mn wiet afgepakt :( maar die 3e zaal maakte alles goed, heb alleen wel een uur lopen zoeken om m te vinden :S
XTieumX
Was cker vett FeesT Jhaa
:jaja: super feesie :jaja: wel wat aan de warme kant en erg druk maar de sfeer werd er zeker niet minder om (Y) kijk nu al uit naar de volgende
Heerlijk feest
Was een top feestje (y) Locatie is ook helemaal goed. Zaal 3 (L)
Zattej­an:bie­r:
in de early rave hing wel een relaxd sfeertje dat ik nog weet:D
zodiac killer
was echt super en is sker een vete lokatie
{NL}jo­rdy{NL­}
was een vet feesie dat zeker :bounce: lkkr staan rondstuiteren
geluid was super, vipdek was goed geregelt, twas echt eeen SUPER dol feest!!!! :yes:
|| Dennis ||
was wel lachen, maar duitsland is 10x beter :yes:
et was hartsike leuk alleen te weinig zit plaatsen op het einde:P
~~Andy~~
ik vond deze moh beter dan raise cain
† crawling in your skin†
ECHT DONDERS VET !!!!!!!

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D