Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

beetje erg koud bij de kluisjes maar verder wel vet hard gedraaid alleen de volgende keer ga ik niet meer naar masters in nederland word veelste commercieel allemaal
!!!Ronald!!!
vet gewoon hele nacht lopen te stampen goeie sfeer­ :bounce:industrial :bounce: :bier: 3 munten godve­rdomme waar slaat dat op het was ook nog eens bav­aria wat al niet te zuipen is hoe makkelijk wil je­ geld verdienen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!1
Cker Zwaar Mooi Feest
Was gwn een knalfeesiej:D
'Amy..
MOH : kk Doll Feestje :D Op het begin gingt zeker lekker in de hardcore zaal maar Vooral op het Einde in de Terror.. Gruwelijk:respect:
ghehe heel vet goed feestje aleen jammer dak op tyd naar huis moest van weege hmm jah
(6) meges!!!!­ (6)
KK BRUUT WAS EGT SUPERVET :P
(GFC) speedy goes
was weer lache vanavond :bier:
(H) Mr.­ Gold (H)
Het was gewoon te Kenkervet, Bruut en te gruwelijk voor woorden. Geluid(Y) Muziek(Y) Decoratie(Y). MOH(Y)(Y)(Y)
geweldig
(L)Nat­alie(L­)
was echt super vet.. iedereen die met me los ging bedankt.
kk goed
(y)H4L(y) eddie :bounc­e:stam­pterre­ur(y)
was echt een super feest werd ook echt kanker goed gedraaid. wel giga strenge controles. maar TOPPIE!!
)€££®€¥
Weer een lkkr feessie hoor.. alleen de hitte en die klote rijen, verderss goed vermaakt.. angerfist.. (Y)
Was super feestje :bounce: goed geluid!!! alleen jammer dat je zo lang moest wachten om binnen te komen :S
***3kje***
t was een zeer geslaagd feestjuh...lekker muziek en gezellug mensen:D
echt een super hard feessie :D :D :bounce: volgende keer zeker weer :xtc: :xtc:
**Jensel**
super vet
Heerlijk...alleen jammer dat de tijd zo snel voorbij was,,
*,{FRITS},*
was roeg feest
*-kevin-*
was gewoon te vet
*.cindy.*
was een geslaagd feestje
*^*leonie*^*
was weer een leuk feessie!!Tijd ging weer te snel :s
lang gewacht om binnen te komen en binnen te warm maar voor de verderest :bounce:
*GABBERTEEF*
ut was geweldig
*­hardco­retomm­ie*­
Was leuk feestje, vond Dortmundt alleen beter. Lange rijen bij ingang, niet al te goedkoop bier maar werd weer lekker gedraaid :D Veel jonge mensen, doe maar weer 18 jaar en ouder :S
*­J e s s i c a.­
kk na ma zin gehad:D(Y)
*Kev
Lange W8 Rij Egt Zwaar Slecht Geregelt Maar Wel Naar Me Zin Gehad
*­Linn:b­ounce:
Echt supper!! :bounce:
*RisS*
geluid en muziek waren super, verder waren er overal RIJEN :S En wat n hitte
Super feestje,,Alleen net ff iets te warm ,maarja stil staan was gewoon geen optie;) :bounce:
zeer geslaagd feestje :bounce:
Was egt een Vet Feessie,, :respect: DJ JDA en PARTYRAiSER :respect:
ECHT MEGA GAAF! goed vermaakt :D! Zonde dat Angerfist niet beter gedraait heeft..... :nee:
-->Vage Mus<--
vet feest aleen erg warm :d
ziekelijke kan bekant niet smurf,visitor,destroyer :respect:
mn eerste groote feest en wa vor 1 gvd echt nie normaal !!!!
-=­{NIJNTJUH}=­-
Tering vet feest gek volgende keer weer:P:P
-> Yvonneke <-
goed geregeld
-hooligan-
Super editie van Masters, alleen zeker jammer van die lange wachtrijden!!! Maar verder zekers prima vermaakt
-IWAN-
het was weer zeer gezellig vooral in de early rave hall
-Snicky-
Was zeker wel goed, was voor mij eerste keer MOH, Maaar was Top! Tnx Jelle;) Love You
:bounce: Had dit zeker niet verwacht :respect: was goed te doen, geen Thialf meer!
...Gekte...
Dit was kanker vet en ik ga volgende keer zekerSS weer !!!!
...mausku...
reteketet.....
zeer goed
Was goed te doen :D alleen warmte was minder.
..­::Msz_­Lin::..­
geck!!!!:P
..­>Reefn­eef<..­
ik vond het un super vet feest
..Brian..
k
..nelis..
leker feest mensen
..­°Jacqu­eline°­..­:woep:
..HEET!!!! maar dankzij m'n waaiertje zeker goed vermaakt..:woep:.. masterlijk feestje :cheer:
was echt een gaaf feesie :P en er weerd lekker gedraait
ja was weer een lekker feesie he geen last gehad van de rij was binnen half uur binnen en :respect: Partyraiser:respect: klapte der weer zoals gewoonlijk op he
SSSUPER FEEST..... en thuisfront nogwel... :D:D:D Ze moeten hier vaker feesten geven... !!!!!!
goed feest was alleen beetje te warm
8)PWHH8)
echt zoo super vet feesiej gewoon gvd echt jah goed gewoon haha
het was geweldig!!
:beer: Colt
Zeker een lekker feesie vooral de industrial was knetter hard:bounce: alleen het eten en drinken was verrot en het naar binnen komen.....daar was totaal niet over nagedacht....dus een zeer goed feesie....niet geweldig
:bier: goessie :bier:
was weer een lache feest:bier:
:bier: NTV :bier:
ja was weer un mooi feessie..gezellig zooitje :bier:
:bier: Para :bier:
Von ut wel un bruut feessie :bounce: best bezopen aant einde van ut feest :bier: ( heb voor de eerste X klomp eruit gezopen dat komt nooit voor:p )
:bier::rot: lammerik :rot::bier:
hij was lekker!!!!keihard los geweest!!!top top top!!!!nog steeds pijn in me kop!!
was wel lache alleen ze hebben teveel man binne gelaten geluid mag ook wel wat harder heb geen piep in me oren en ja bavaria:S
egt super dol!!!
:bier:­METN:b­ier:
The destroyer:respect: GEWELDIG:respect:
:bier:­NEOPHY­TE HARDCO­RE:lij­n:
HARDCORE - DE _ HARDE _ KERN _ DE _ ONDERGROND _ SUPER .. NEOPHYTE
:bier:­rosivi­seren:­bier:
JAH WAS MOOI :D
:bier:­WJ:bie­r:
Heb me zeer goed vermaakt lekker staan hakken en :respect:Tieum,Partyraiser The destroyer en Angerfist:respect:
:bounce: (f) NATAS (f) :bounce:
wat een SUPER feest :D:D
:bounce: --->miss mistery<--- :bounce:
was zekers wel vet:bounce: alleen veel te warm
:bounce: Andela O:)
T was ckers niet zo goed als MOH Dortmund, maar zoiezo wel beter dan klote Thialf... super sfeertje... heb me prima vermaakt... ik weet niet wie er allemaal ook naar MOH Dortmund zijn geweest, maar dat was echt wel 100keer beter... toch een leuk feestje!!
was zeker wel goed!! wel erg warm en lange wachtrijen maar was zeker de moeite waard!!!!:D:D
:bounc­e:[Loo­Ss]
Bruute shit ! die van 2006­:respect: MOH :respect:­
:bounce:B 2 the art:bounce:
Industrial Zaal Goed Gedraaid! O.A. Tieum, Destroyer, Negative A, Unexist & Partyraiser(Y):yes: DJ Smurf Vs The Vizitor Was Gewoon TE Bruut(O.A. die Alles Kapot Actie van The Vizitor :[ ) (Y):yes: :respect:
:bounce:Hij is gek he:bounce:
super vet!!!!!!
:cheer: party addict­:cheer­:
:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
het was echt mega super voor (Y) :bounce:
:D Fleur
ze konden de volumeknop niet vinden!!
T was echt een super vet feest gewoon van t begin tot t eind super naar me zin gehad!!!!!!!!!!volgende keer weer zo!!
Verpletterende indruk aangezien ik was gaan liggen! :P zoooow fucking benauwt en warm...
:facepalm:
Echt een maaasterlijk feest :bounce:
wooooow echt GRUWELIJK!! :bounce: echt relax, rela­x :P Promo, Partyraiser, Paul vs. JDA :respect: jammer dat ik Day-Mar niet helemaal heb gehoord, mr wat ik heb gehoord :respect::respect:
het was een super relaxt feestje volgende week weer van mij mag het hoor en ze draaide super goed alleen een beetje warm maar ja dat hoort erbij denk ik
:respe­ct:Neo­phyte-meid:r­espect­:
Was opzich wel te doen, Voor de jatter van mn telefoon: FUCK YOU!!!!!
:respe­ct:ste­ef:res­pect: /­
gewoon te gek feest :P
:rot: o0 Weske 0o :rot:
zeer geslaagd feest
IN 1 WOORD: GEWELDIG ECHT WEL VET :d ZKR VOOR HERHALING VATBAAR
:vaag: de rooijakker :vaag:
dik stampe daar
:vaag:­hardco­re_­baek:vaag:
de reunionzaal was vet RTC om 2:30-3:00 was ook zeker vet . dus in het kort,masters was vet :respect:
:woep:­BiNo:w­oep:
prima prima zoo mooie kan niet
:xtc: Joost :bier: Ketacrew :vaag:
Was weer super vet! Early rave zaal was echt goed! Heb me best vermaakt met melissa :D :hug:(K)
:xtc:M­athijn RTC:xtc:
geweldig
het was weer top :D:P
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
te lang wachten bij de entree..en veel teveel standaard nummers...beetje matig dus:(
super feesje!! :respect:
Geweldig!! Heb me weer goed vermaakt..
< Japie >
goed feest hoor!!!
zoals gewoonlijk, was gezellig MOETEN we vaker doen ;) Tot ziens @ de aankomende masters :D
<Rob>
Lijp!
=jimmy=
was ckrs vet feestje!! partyraiser ,smurf en the vizitor klapte er op:D!!!!!!!!!!
>>>ARIE<<<
INDUSTRIAL ARENA was geweldig!!! hele nacht los gegaan met me gebroken poot hahaha ALPHEN TERROR!!!!!
>>>M@­u®it$­<<<
www.ieder1 van de kaart.nl :D
was cker gaaf! alleen erg warm!
Superfeessie!!!! ok slechts 2e Masters in mn leven, maar ik vond ut geweldig :):)
[ Aszjé ]
Cker :respect: VINCE :respect:; Patrick je bent meesterlijk met je scratch :respect: Tommyknocker :D:D enne duchtig staan Fladdere
[ Linda a.­k.­a Mini :bounce: ]
Geweldig feest :respect: Alleen wel lange rij bij de ingang dat was minder. Partyraiser! :respect: Alleen dat pogo gedoe hé :S
[ Ran-Dee ]
Was vet feest en vooral een vette locatie met goed geluid! :bounce: Jammer van de hitte en de prijzen.. verder was de Industrial zaal het beste.. alleen maar daar gestaan :bounce:
[077] Reneetjuhh
was super vooral industrial zaal yeah.. wel kut heet en kut druk.. en veel wawa's ma verder echt GEWELDIG!
Was wel lache leuke locatie dusse op naa de volgende M.O.H:):bounce
super vet feest :jaja:ook veel bekende.. lekker kn­alle in de industrial zaal (de andere waren trouwe­ns ok kei vet:P maar wie weet waar da filmpje staa­t van smurf en the visitor want zown vent was dat ­aan het filmen, sinds lange tijd niet meer zown leuk feestje gehad
Geweldig feestje :bounce: Goed gedraaid(Y) alleen beetje warm ha ;) :respect:Terrorzaal was tog wel ut betere werk hehe :respect: Super Feestjee,, Voor herhaling vatbaar :):yes:
[DNA] VL!­3XXX [DNA]
met je kut poten!!! was vet feest!!
[FR] DARKCORE TERRORRIST [FR]
ja t was gewelidig goed geluid alleen de aankleding was wat minder maar voor de rest een top feest :P:P:P
[G@BB€R]JaHa
't was een zeer geslaagd, vet mooi feessie... ('n Veel Betere locatie en beter geregeld als thialf!!)... is echt wel beter als je VIP kaartjes hebt!! vip was wel mooi
[H4L] Hardcore Hooligan [H4L]
ja het was een ruig feestje maar was wel harstikke warm binnen dat was wel klote
[J]ohn
Was echt een geweldig feestje:D zekers de moeite waard!!!
[l.­R.­f] [NL] Raver [NL [l.­R.­f]
zeer zeer zeer zeer zeer zeer goed feest
[Mafketel]
was zeker geslaagd
super feestje
[NL] Ferreur in je eur [NL]
Vond dat er goed gedraaid werd en een goeie sfeer, vond het alleen geen top feest. maar voor de rest (Y)
was helemaal gekk!!
[NL] Jack sparro­w:boun­ce: ay ay
cker mooi feesie :jaja: 't was alleen kut warm binne
was egt super:D:D:D
Zwaar vet (Y) Lekkere Terrorrrrrrrrr!!!
[NL]>R­OY<[NL­]
:bounce: was een vet feestje heb me goed vermaakt dus kortom geslaagd (Y)(Y)(Y)
zeer goed feesie
[NL]Terror-Speedc­ore[NL­]
Gek feest alleen de rij duurde wel lang
zeer klote goed feest maar net te druk
[SF] Lethal Injection
leuker dan ik had verw8 eig! gezellig in de earley en after met Keta :P
beetje tegenvaller
goed feest was dat
_Nathalii
Superr feesje :bounce:
het was echt weer een super feest :cheer:
A.n.n.i.e B
Super feest;) KNALLUH!..Hihaaa
goed feestje!!! :respect: alleen beetjee te druk majaa!!
ADHRé-tjûh
In een woord GEWELDIG!!!!!
Te erg :yes:
Bij het binnenkomen dat je zo lang moest wachten 3­ kwartier ofzo was een beetje slecht geregeld en van het drinken dat zo duur wa­s­ en verder was het een goed feessie
Ammie013
de industrial arena was egt gruwelijk vet :D:D:D. en het :bier: ging r weer goed in :D
An_dre
Industrial Arena was helemaal geweldig (y):D
Anoebis
:respect: The Vizitor #1...!!!!!!!!!
b-e-e-r
Snoeihard
ik vond het na wat biertjes toch een goei feesje
Bacolul :/
:respect: voor MOH maar van die bonnetjes vond dat toch wel belachelijk :S
balblowa
cker te gek goed gestampt daaro
BALLETJE AKA DJ BASEKILLER
jazeker was toppie alleen paar kleine minpuntjes maar voor de rest prima vermaakt zeker wel:bounce:
Barbie*tut
echt KEI VET FEEST! MOP MOP
Bartje_^
geweldig
Basjuuh
Toch nog een goed feest aan overgehouden jammer van de hitte maar goed, kleinigheidje blijf je houden :)
bassie2
chill
in 1 woord GEWELDIG!! :respect:
was egt wel super vet
Bavalo
was cker un geslaagd feestje, industrial zaal was beter dan ik had verwacht, vooral reanimator, manu le malin, THE DESTROYER, stormtrooper, the producer en smurf vs the vizitor.. alleen de rij was veelste lang en het bier veelste duur.. verder geslaagd feestje
De rij bij binnenkomst was weer belachelijk groot, de wc's waren een gekkenhuis. Verder was het knallen en hakken (y) Stormtrooper, Producer, Partyraiser, Smurf & Vizitor stuk voor stuk geweldig! Volgende keer betere wc's dan is dit een goede locatie. Stobo's waren ook lekker leip.
bennoooo de gekste
bruut feest op de rij na dan partyraiser en smurf was k dol
BENSCHOPSE GABBER
super feest overal werd er erg goed gedraaid met e­en zeer goede platenkeus van de dj's :respect: PA­RTYRAISER :respect: NEGATIVE A :respect:
de ingang was klote maar het feest was ech goed superrrrrrrrrrr
Blitze Fritz
was te doen maar zo fockin druk Promo was echt de man & neophyte :respect: En angerfist was zo zwak hij probeerde het volgens mij nie eens te mixe en triest maar voorde rest voor een moh was het geluid een keer goed en licht en show was ook super
BlOnDiE-LiCiOuS
Het was gewoon egt gezellig,,, alleen te warm en te druk veder was alles oke :D !!!!
MOH was Super!! Muziek voor in bij de DJ in de main zaal was ook zuiver !
leuk feesie, terror zaal was uber, in de chill out op de drugs info stand laatste uurtje uitgegaard :D
BomenBoer
Vond het waardeloos maar enige biertjes later is het wel wat geworden
Burn™
was zeker wel een vet feest
Was echt een knalluh feestje...zeer geslaagd...Op naar de volgende masters
Cavello
:respect:MASTERS:respect:
het was echt KK relaxt waneer is devolgende:P
was echt een te gek feest:D
Veels te drukke rij, veels te warm, veels te druk, drinke was te duur :jaja: en in de main werd je para van die idiote knipperlichten. dus ja. KUT FEEST :)
ChRiS
was weer eens zeer goed te doen ;P
Het was gewoon geweldig :respect: Alleen het geluid had iets harder gemogen. Vooral in de darkcore werd er super gedraaid :bounce:
chrizzle
Leuk zo'n gratis feestje. Sfeer en muziek in de Early was over het algemeen super, alleen Darkraver kwam het ff verpesten op het eind, heel mn zin weg. Alleen veel te warm daar... ongekend!
Cinderellaa*
Geen woorden voor!
1 woord: GEWELDIG!!!!
Cntr7
Vette shit in de Industrial Arena :jaja:
Super party... :respect: heb me zeer goed vermaakt...!!
Heb niet veel gezien opt podium ofzo.. Maar heb wel weer een geweldige avond gehad:D xxx
Echt super vet Feestje :D
Darkch­ild198­1
HEB ME SUPER VERMAAKT EGT KAN NIET W8EN OP DE VOLGENDE MASTERS OF HARDCORE :P
Darkco­ntroll­er
Zeker goed vermaakt!! :bounce: Vince gaf ook een goed setje weg ,,, zo kan ik elke DJ wel zijn complimenten geven!! Twas gewoon een goed feest makkelijk zat :) :: Ik zal zeker niet de enigste zijn die wat te zeuren heeft over de ventilatie , 5 min hakkuuuuh 3Liter zweet :P :: Maar verder in 1 woord geweldig :respect:
Daske.
Geweldig :D Partyraiser (Y)
Dave
Min: zoals gewoonlijk warm (na 2'en).. Plus: de rest!
Heerlijk knetterfeest!! Tieum, nosferatu en smurf :respect: SNOEI! :D:D Best vermaakt (Y)
De FEESTFee B)
was zkrs vet :D blij dat ik neophyte heb gezien in alle vaagheid :D
De Rop
Geweldig feest :D
geslaagd feest! alleen de ingang was slecht geregeld en het was te warm vooral in de 3e zaal. en kwer helemaal gek vanda knipperlicht in de main:S had niet veel van de reunion verwacht, maar toen darkraver vs gizmo besig was kwam er toch wel een aardig geluid vanaf:P
dedamp
gruwlijk zuiver
Den Boudy
Gas Derop Gek!!!!
Denicos :/
Geweldig vermaakt. Super feessie. Mijn eerste masters, maar zeker niet de laatste die ik bezocht heb. En nu ga ik slapen ! massol
BAM BAM BAM JAAAAA JAHAAAAAA
Deurtrek Terreur
zkkrs masters togh :D:D:D
Was gratiez knalleh!!
Deze_­PF_­Is_­Niet_­Meer
ik vind het echt allermachtig mooi ! zeker voor herhaling vatbaar, alleen volgende keer ga ik als VIP! tot dan!
Disturb™
ja was zekers weer een lkkr feesie
vet feestje
DJ TERROX
ja vet!!!!...
DJ X-treme
Vond het typisch moh :S beetje rare sfeer maar heb me zekers wel vermaakt.
DJ_­Smurf_­GGM_­UK
Fantastic party. Great sound system and lots of party people. Thank you very much :respect !!!
doarhakkuh
fantastisch feest
DON BRIT
weer een puike avond gehad :respect: VINCE :respect: mijn held !! miste alleen m'n mopke
DON FIETO
een paar kleine dingen waren kut maar voor derest mooi
dotheSamba
Alles was gewoon lekker aan deze party volgend jaar er zeker weer bij!
Drunk 'n High
wat een LIJPOOS liepen daar Kahnker
Dweebso
zeer gaaf feestje !!!
Was weer gezellig :D
EdJuH :bounce:
veel te lang in de rij gestaan maar verder was het een super feest:D
Ik heb me wel vermaakt binnen, alleen veel te druk...veel te warm...en veel te duur :yes:
Elmo
MOH ja het was gewoon supper en voor al de industrueel in een zaal da was supper echt en jan jongen en de rest er van de groep repect voor jullie en voor visetor jong het was supper wa je gedaan had
Endy4Life
echt vet met henk
eS*­bier :bier:
nou geluid was weer KK ,sfeer was ok:bier: was geen heineken:( industrial zaal:respect:
:respect: :respect: THE DESTROYYEERRRR :respect: :respect: "Boxed, Street Fukkers, TOTAL HATE!" en die bas onder "Test the Dj" SHJITTT da was TE erg :D :bier:
Evil Bert
Poemdulle manne!!! Deze editie in NL was te gek!! VIP-rules :respect: Alleen jammer dat de avond zo snel voorbij was :S :no: Maar was egt te Dull :bounce: :respect:
Fakkie_X
Ja, was wel geinig, wel te warm en minder groot dan ze hadden aangekondigd. Maar was wel geinig, werd goed gedraaid in oldskool/early rave. Alleen: waar de fuck waren Gizmo en Darkraver mee bezig? die verneuqten het lekker richting het einde
Feller
TWAS ME EERSTE MASTERS MAAR CKER WETEN NIET DE LAATSTE:p:p!!
IDD veels te duur voor zown flessie
Finger-Spitz-Gefühl
Het was knallen geblazen :respect:
mooi feestje en er werd lekker gedraaid!!
zwaar kut, zo lang w8ten voor de ingang,khad al pijn in me pote voorda ik binne was man pff
fob_hardcore
egt dol daar
Foltergeist
top feest, in 1 woord geweldig :D
ForzaHelmond
Masterlijk
frankygoes2
echt gezellig feest! geluid was goed! en de sfeer ­­was ook goed! partyraiser :respect:
Early rave was van begin tot einde knallen drank was veelste duur
Freakandell (Speci­aal):b­anana:
wat een kutfeest
Freaky­hardco­re
Super feest !! moest wel uitkijke waar je liep want de hele vloer lag vol met plastic flesjes XD was geweldig:)
Lekker feessie!! Goed geluid.. Alleen iets te warm in de main.. Verder lekker ge:bounce:
zwaar relax
G.­I.­A.­lange_­gek
was gewoon in 1woord SUPER.... Hardcore Arena met neophyte,paul en promo was echt geweldig:bounce:....en Reunion Arena was echt helemaal geweldig het was gewoon SUPER...de sfeer was ook echt toppie en veel bekenden weer gezien......
G.­I.­T.­ Hakkuhbob
Vet maar vaag draan o;) beetje teveel gehad denk ik(A)
g0nn_^
Egt een super feestje..:bounce:
Gabber­Pinda4­Life
Was wel ok heb me goed vermaakt:D Neophyte:respect: Warmte was minder:( En het drinken was best duur:[ Geluid was wisselvallig:vaag: En midden in de set van promo opeens het geluid opengedraaid. Beetje laat rond 3 uur:S Maar geluid was toen(Y)
was eg super vet n vele beter locatie
te druk
gas met die zooi
bonnen waren te duur en het was veel tewarm veder was het geweldig
Gassen met die zooi!!!­
Goed geluid, leuke sfeer, veel bekenden.....geweldig feestje!!!!
Gekkuhbekkie
was echt een geweldig feest:P:D
Ghadies!
Was wel Lache Jha :)
Goudvis imperium
wij hebben ons er prima vermaakt :d :bounce:
Grundahl
MEESTERLIJK! Destroyer, stormtrooper, manu, smurf vs vizitor :respect: :bier:
was zeker een zeer geslaags feessie :d heb me zeker goed vermaakt :d Alleen jmmr dat we aan het eind 1.5 moesten w88 op die kut bus
Vies duur kut bier !! :( Voor de rest SUPER feest :yes: Veel beter dan thialf
dit was eg n knalluh feessie
hakkerd
was wel lekker
het was een super vet feest.... we waren er een van de eerste en nog moesten we een uur wachten tot we binnen waren... dat is zekers een min punt
HANKEH
SUPER VET FEESTJE WEER ALS VANOUDS VAN DE KAART
Hard Creation
zeeeer geslaagt :yes::bounce:
Zeker goed feest! alleen de binnekomst was kut door zo lan te hebben moeten wachten, en dan proberen ze je te vermaken met constant hetzelfde deuntje van 15 seconden :S...Maar tog super gedraaid! :D
Hardcore Mark !­
was wel leuk alleen minder als dat ik had verwacht
in 1 woord.. geweldig(Y):jaja:
Hardcore Puddingfan
zalig feestje:D
hardcore_­mutsje
super feestje
hardcore_­stamperd
:Pmasters was echt helemaal geweldig echt een ram top feest omniet meer te vergeten :D
Hij was lekker :)
HardTours
super party we are come with a bus from germany with 100 people. Pictures and a video http://www.unitedhardcore.de (German InterNet side of www.hard music ent.de) next masters in Germany it continues paddddddddddddddyyyyy & nice greetz at all niederland party freaks....
Ondanks de lange wachtrij zeker een top feest gehad! :D Toppers: Destroyer en Predator :respect:
Hazinh0
Wat een klote feest. Te druk en het was echt fucki­ng benauwd en ik werd ook gestoord van dat knipper­licht.:S Verder werd er wel redelijk gedraaid met als hoogtepunt Neophyte :yes:
hc-89
was weer lekker hard, vet feesie:D
was gvd een kei goedfeest kon wel 1 week er blijve zo vet was ut:D
hcbabe
was mega goed
al1 laatse uur was vet
ik dacht dat er ook top 40 gedraaid zou worden.. :P heb me iig zwaar goed vermaakt :D
Een nacht om NOOIT meer te vergeten:P
twee woorden: volle pin
echt een super vet feest motte we vaker hebbe
Herrenees
was lachuh alleen wel warm.... koekoek
goad draan
Hobbykip
Slecht georganiseerd met wachtrijen en hitte maar het feest zelf was goed te doen.
Masters wat dit keer goed geslaagd.. jammer dat je zo lang moest wachten bij de ingang :/ maar geluid werd beter later op de avond! het was gezellig !!
lachen, ik heb zeker genoten en leuke fototjes gemaakt... LATER !
ik vond het echt een super vet feest,ik kan ook niet klagen over het geluid dit keer!! :respect:partyraiser en :respect :voor smurf vs the vizitor!!
:respect: heb me op en top vermaakt heb alleen maar blije mensen gezien:D :yes: (y)(y)(y)
Lang voor je binnen was en later werd het beter :')
Ivoos
bruut
J.(F)
Was wel te doen.... beetje minder maar goed ;)
JaapS
VET :bounce:
Janet :cheer:
Ik heb me onwijs goed vermaakt (Y) Hele nacht lekker in de Oldschool gestaan :kwijl: Buzz Fuzz & Dano (Y)(Y) Geweldig !!!
Jasper ©
Sauna ''de brabanthallen''
Jaspol
Damn weer veel goeds gehoord...alleen angerfist wa­s niet wat ik van hem gewend ben.. en neophyte w­as op dominator beter (al was hij nog goed) voorde­rest promo.. damn wat ging die hard aan het eind v­an se set.... en Reanimator!! (worship)
Jcky-O
zeer goed
Jean-Pierre
Heet en veel mooie vrouwen (is dit mijn reactie?)
In 1 woord MASTERS!!!! RTC there is only 1 terror!!!!!!!!!
JEFFREY_­H.­V.­T_­HARDCORE
het feest wAS HELEMAAL TE GEK EN TE KNETTER
Jeroen-O
was gewoon kk doll
in het begin was het nog een beetje z8 na dat foutblast had gedraaijt werd het steeds harder :D boaah niet meer normaal egt een super feest :D top lokatie ennuh t laatste half uurtje the vizitor :respect: ram vet :D:D:D:D
al het gezeik op masters van te voren was onteregt was een kk knal feest de rij en de wc waren minder en die kk flesjuhs werd je gek van en heb kk veel mensen afgevoerd zien worduh met overdosis enzo aan het einde werd der egt kk goed gedraaid en dat knipper ligt deed ut um wel kk trippend ken niet zegge dat ik het koud heb gehad was gewoon een kk goed feest volgende keer weer (Y):D
JorDaantje
Dik feest :respect: UNEXIST :respect:
Josse
mooi feestje hoor! Smurf en Vizitor:D
Jumix
Superss Feest!
K.riSstel
geweldig
Gezellig feestje.. alleen jammer dat het zo tering warm in de hallen was. Maar verder hebben we ons wel zeer goed vermaakt he Anne:D
Kaycie
geweldig feest maar lange wachtijd ingang
kvond mar een wazig feest :s ''veel te warm, veel te druk, geluid was ok nie geweldig in de hardcore zaal'' Kheb mun eigen het beste vermaakt in de Industrial Arena :d Negative A, Unexist en Partyraiser DANK U :respect: als die er nie waren wast een zwaar KUTfeest!!!
ja was wel lache:D alleen die bavaria flesjes :no: :dead:
Keulerrr
Cooooooooowllll
Kiezel
BRUUT
Super!! Goede locatie, sfeer & muziek! Was gezellig­! :D Dj Promo :respect:
Kimmutjuhh
Hitte Drukte.. maar verder heb ik me GOED vermaakt:D:D
Kimsalabim
dit was echt gwoon un te dik relaxt feesii... motje en vermeertje (Y)(Y) moete we vaker doen...!!!:bounce:
ja was wel eens leuk om mee gemaakt te hebben maar­ meer dan leuk is het niet veel poten en clubk*t volk en minimum leeftijd leek soms wel 11 jaar pas na kwart voor 5 wer­d het vet in zaal 3 TERROR
Was goei feesjuh, vooral terror zaal zkr zkr! :respect: PARTYRAISER :respect:
KleintjeXS
Wat un bagger sfeer man, stelletje asociale boeren..!! Ut gluid was ook ni ech denderd..!! Ech jmmr, vind ni leuwk dat ut me zow is tegegvalle voor de 1e x MOH had ik meer verw8..:(
Knits
Geniaal feest. Erg warm en druk maar geluid was geniaal. Bass-D, Neophyte, Tieum, D-Spirit, Day-már, Unexist... Was weer dik! :D
koekiejjj :honger:
feest was opzich wel goed te doen..alleen het lange w8ten bij de ingang :S moet beter kunnen!! maar destroyer :respect: maakte veel goed!! :D
Koen:bier:
goei feesie :respect:unexist & negative a:respect:
co0;
gewoon een top veest
Lars..
lekker hooooooorrr!!
Eerst gewerkt en dan nog lekker zelf de zaal in om te :bounce: ! :D Was zeker leuk!
LEELOYD
was weer een geslaagt fessie alleen jammer van de lange wacht rijen bij de ingang
leijtuh
geweldig
Leon-
gruwelijk feest!!!!!! alleen duurde het even voordat we binnen waren
in het begin verdommes druk!:@ maarrrr daarna was het weer helemaal goed gemaakt! het was een geweldige avond toffe sfeer kortom dol leuk feesje! en dat in me eigen stadje:D er mogen van mij wel meer van dit zulk feesten hier komen! :bounce: outblast
li@­nne in wonderl@­nd
was een goed feest,enne marcel bedankt he;)
Liekje1981
Feestje was (y), lekker PARTY - PICS gemaakt in me standje van DANCE TOOLS. Me collega's waren top. En Eric we maken een goed team :yes: Lekker naar NEOPHYTE geweest (K) voor Danny :bloos: en volgende zekers weer. Leuke mensen ontmoet op me standje en iedereen was relaxt. Gewoon TOP en lekker kunnen :bounce: (K) voor iedereen die ik ken
Jaaaa mensen, was helemaal super, heb net de dvd en ik sta erop;)
Liertjuh™
Prima feesie... :):)
LiL~~H­aRdCoR­eBiTcH
sooow was echt zker wel relax ja :p:d
Ljmichael
was egt geslaagd
Lolaaa!
echt geweldig feest!! :bounce: echt top! :respect:
Lost in Gravity
zaal 3 was geweldig ,rij te lang ,flesjes is kut en vooral die achterlijke gedachte van die bonnetjes ....3.30 voor een bier ongeveer pffff
Luit :bier:
was echt geweldig zeg. Destroyer was echt het hoogtepunt zeg WTF wat vet
was echt een super feesje:D
Maarte­nKersj­es
supper
Manic D ©
viel tegen. 2 uur in de rij gestaan GVD. Dit is niet meer de MOH die ik ken.
MarcXisme
Onze en mijn eerste Masters..Tevens Laatste Het fe­­­­est was waardeloos de muzi­ek sloeg veel vaa­k­ uit­ maar kep wel me lieffie h­ervonde­n op dit feessie dus we m­­aakt­en ons eigen feessie..Love u ­kir
Marissie...
Was lekkker feesieee Hakke als een mallle
Marliefste
Lekker feessie :bounce:
Het Was egt een megabruut feest(H)
Master­Angeil­o
gewoon weer lekker goed van den dolle daro zekr goed feesie:bounce:
Megalodon || Oppers­tamper
Lang leve de VIP ingang :cheer: blij dat ik niet in die rij hoefde te staan! feest zelf was ook goed, heb vooral in de main gestaan. jammer dat het geluid niet de hele nacht zo hard was als toen ze de anthem draaide...
Mel B)
enige pluspunt was de platenkeuze van de dj;s in de main & early, helaas vond ik het geluid diep triest, platen die oversloegen:/ en de sfeer was om te kotsen..
Meliss_A
MOH Was Gewoon Super!!!! Vlgnde Keer Bn k Der Weer Zeker Bij !!:P:P
MIatz0Pheron
briljant
1 woord "geweldig";)
Industrial zaaltje :kwijl: Op een gegeven moment had ik t wel gehad daar: Te warm, druk en duur :)
Miesje :)
GODVERDOMME WAT EEN TERING VET FEEST...ECHT DE BESTE TOT NU TOE :D :bounce:
dit was mn eerste x masters maar het viel me tegen khad er veel meer van verwacht
echt een superfeest lang niet meer zon leuk feest gehad...
klote dat t zo warm was maar verder een super feest gehad met mn pop (L)
Miss Fixet
geweldig
MissMerrel :cheer:
sedgh
gewoon 1 woord SUPER HAMSTER FEEST o dat zijn er 3
mr.­ de jong (heftige billie)
ja wa zal ik eens zeggen? heb wel betere feesten meegemaakt maarjah wel lekker dicht bij huis dit keer en TjappieH was wappie dus dan is ut altijd goeie he
MR. GRUMPY
stelletje sukkels mij krijgen jullie nie weg :P onkruid vergaat gewoon nie :no:
Mr. T.
DIK STAMPUHH!!!! jammer dat je geen wiet meej naar binnen mog nemen had ik wel verwacht
Vond het echt weer zwaar relaxed!! :respect:Unexis­­t:respect: maar man vd avond -> PARTYRAISER, godgodgod wat kan die kerel draaien:D 2 kleine minpuntjes -> De hitte en ­het bier, ba­varia is echt niet te vreten:P
MrsDaniels
Rututuuuu :D
top feestje
Myrte*_­:BouNCe:
in een woord GEWELDIG!!! :bounce:
SUPER feest!!! :cheer: en we houden van de buschauffeur die naar Goes ging :jaja:
NachtGabber
Ik heb me prima vermaakt. :jaja: Jammer dat ik me rond 2 uur kut begint voelen. DaY-Mar :respect: Stunned Guys :respect: RTC (y) Dana (y) en OUtblast vs Tommyknocker (y)
Geweldig feestje :yes:
NancNora
zeker supper gaaf :cheer:
het was weer gezellig!!!! vince :respect:
Super feest! alleen 2 dingen te warm in pres! en drinken duurr XD
snoeifeest
Nexonai
heel goed vermaakt van half 3 tot 3 in de early.... voor ­de rest was t geen hol aan en veel te warm.. en zouden VIP's geen recht hebben op airco ? DAMN zweethok op dat deck
Nicobo
Inderdaad té lange rij.. Ik miste de zitplaatsen.. Maar ik heb me goed vermaakt ;) :bounce:
zkers een geslaagd feestie mensen bedankt dat het zo gezellig was;):D
Was Super Feesje!!!! (Y)
NL -->Edjûh<-- NL
geweldig
super geweldig!!
Knalluh :D enige wat tegenviel was die rij in ut begin :(
NLhardcore
ja was 1 dikke party zal het niet gauw vergeten:D
o:) Koopa Troopa o:)
helemaal super :D hihi geen last van gehad van lange wachtrij :P V.I.P terreur :D echt prima vermaakt beetje jammer dat de rest al zo vroeg naar huis wou:@:( snik snik :(
Echt een kk mooi feest!! Volgend jaar weer :D
oldsch­ool:sm­oke:
was vet feest in zaal 3 was het na 4 uur ammel te doen:D klapte er flink op partyraiser
Ome Jelmo TS
Tja geluid was vet, locatie is ook goed, maar was te warm en te druk en was de kleuterklas soms op school reis of zo?????
ONE MAN HARDCORE TROUBLESOME SOLDIER
dol feesie
lekker hard
geweldig
P.­R.­ Para Robje
was mega masters feestje man ging daar egt wel goed GESLAAGD FEESTJE
paniek in de sjeadel
supper
Party-girl
ik was ZIEK! :vaag: :bounce: maar wel vette party!
HYSTERIA FEEST
Partyrico
goed feest, heb m dankzij de mensen met wie k was super vermaakt!!!
Phoolie
Top feestje, er werd lekker gedraaid & het was super gezellig
Pietje Puk!
MASTERLIJK!
pietverdriet
topfeest:D
GEWELDIG!!
Was wel weer goed te doen :P geluid was niet echt denderend maar wel oke :D
Het was echt een super vet feessie (Y) :vaag:
het ging allemaal wel.vond het niet zo super.en die flesjes was helemaal een ramp.
poupoulossos
Was wel ok, maar had er meer (early rave) van verwacht.....ik bedoel terror (RTC) in the Reunion Area :S het was duidelijk niet zo vet als bvb THE HISTORY OF HARDCORE :no: maar ok genoeg bekende koppen weer gezien in my hometown dus wel ok
Stukken beter dan het 10 jarig feestje in Heerenveen :S , toch raar vind je niet? Maarja beter is altijder beter dan slechter! Angerfist (Y) Een lekker feestje toch wel! Geluid ook lekker :)
Wat een feest zeg :D er werd echt goed gedraaid! vooral in de reunion zaal :bounce: ckrs geslaagd!! :D
dj producer en unexist was egt knalle gewoon
PsychoGirl
lekker feestje gek
goeie party, alleen zacht geluid, voor de rest super!
Pussycat
Kwijl... Wat een feest!
QMaster
was weer geslaagd!! werd goed gedraaid zeg poepoe
Quintin Dupieux
t was egt zooo kkgruwelijk!! egt een masterlijk feest!!
Quirinus
S U P E R FEEST
Ra0ul
TOP FEEST!! ECHT HELEMAAL GEWELDIG!!!
Raimundus (UFE)
Zeer goede editie van MOH!! Volgende keer ben ik er weer bij :yes:
relaxt
dit feest was weer eens keer super vet! niet meer en niet minder
Richard de Zeeuw
de industrial was eg super
Rick A
was wel een relaxt feesie
Rien.
:D
was echt een vet feest! Vizitor met pc :respect:
Rikkie83 :bier:
Top feestje !! Smurf vs The Vizitor :respect:
Roed/­Wit-Mestreech
Lekker feestje!!
rolf maiskolf
was heet en druk verder super gaaf ,snoeihard gestuiterd
MoH heeft zijn naam weer omhoog gehaald bij mij! Superfeest! :respect:
Rosio
Wij hebben het geweldig naar ons zin gehad! :D Iedereen draaide goed! Wat had Partyraiser een geluid in die Industrial Arena! :o Paultje en J.D.A. sloten lekker af! :D
was een super vet feest
RUDOLF:bier:
lekker feestje alle kk warm man
Super lekker feestje!! :bounce: :bounce: Alleen jammer dat de tijd zo snel ging :/ en dat in 1 keer alle barren (en dan ook alle barren) dicht waren :vaag:
Ik had er heel wat van verwacht maar het viel me smerig tegen... drukte en warmte!
Salvo
wahoooooooooo
Sandéros
Was Echt vet!! (van wat ik r nog van weet...:S)
Sanne:­bounce­::bier­:
zekers een leuk feestje:bounce:, met name door de groep, dikke (K) voor jullie allemaal,paul en JDA heerlijk:respect:, ben alleen v eel verloren, mn beurs, huissleutel, een t-shirt, sleutel op kluisje laten zitten hierdoor de borg niet terug gekregen, mn beltegoed is de klote op!! zielig he
scurdie_­tripkip
was zekers wel een mooi feest maar vond het toch net iets te druk
Sebastiaan :doeti­ewoop:
Was egt kk vet gister!! werd lkkr hard gedraait.. vooral angerfist draaide goed(Y) egt super feest!!
Sebbo
jah toch iets te druk maar later werd het wel beter!
zeer mooi feest ZWAAR NAAR DE KLOTUH!!
Semi
vond er weinig aan, en prijzen lagen een btje te hoog: 40eu­ro kaartje, 6euro parkeren, 5euro kluisje, 3.30eur­o biertje, 2.20euro water, 2euro wc, en bier in fl­esjes :S best makkelijk als je je nek wil breken, overal rijen :S en volgens mij deed de airco et niet :S jesus wat een hitte, geluid vonk ook niet alles, behalve in de early die was (Y)
industrial arena was duidelijk het best. heb me goed vermaakt daarzo! alleen de volgende keer mag het wel iets minder druk en geen gezeik over pogo!!
Sharky
Was Goed Te Doen!!
Sjeenus
feest was gewoon supers :D reunion arena had mooie licht effecten en lekkere rag muziek, zeker vermaakt :D enne je kon gewoon naar kluisjesruimte toe en dara was het lekker koel dus daarover niet te zeuren (y) ;)
Sjefkuh
Kut wc's... De ingang hadde ze ook anders kunnen doen.. en was ook echt warm jah..maar het feesie zelf. ge­weldig.. en nu op door naar TotalRampage :D:D
Smoky
het was geweldig leuk daar echt toppie
sneaky;)
Goed feessie (Y) Alleen erg warm en je brak zowat je enkels over die kutflessies
Snq
Wat een heerlijk feest :D
soer
Was weer helemaal toppie ;)
Spartan Law Online
(Y) feestje.., Destroyer/Producer/Partyraiser Volle Gas Knallen Baas !!
Stamphaas
VET feest, vooral partyraiser en the Vizitor!!!! HELDEN!!!
STAND PROUD!
whaaaaaaaaaaaaaaa kk vet feestje weer ja vooral de industrial was helemaal los!!!!! :respect: smurf & the vizitor :respect:
Zo Net Thuis Helemaal Naar De Klote!!! Volgende Keer Weer :P
Brabanthallen was zkr een betere keus, geluid vond­ ik over het algemeen wel goed, die Industrial zaa­l echt super! Mannen van de avond: Unexist, Par­tyraiser, en Smurf! Toppertje! :respect:
Struikrover
STELLETJE CLUBKUTTEN!!! NIET NORMAAAAAL!!!GUT ERGENS ANDERS ZEIKEN t was 1000 x nix!! Alleen Partyraiser,Visitor en SMURF!!! :respect: :D ging dr loeihard overheen SMURF STRAKKE ACTIE MET DIE COMPUTER :D:D:D:D
stuite­rtripb­eest
echt mega feest weer op naar de volgende
Suus B)
Was goed te doen! (Y) Dana en Gizmo gaven lekkere­ setjes weg. :jaja: De early was zeer zeer lekker!
T e s s a..
was vet feestje :respect:
Tazzie76
lang moeten wachten, erg benauwd!!! verder ok!!!!
vond het maar een bagger feest :S prijs van drank lag behoorlijk hoog en veel te veel aso mense die nergens respect voor hebbe :@ VISITIOR heb voor mij me avondje nog beetje gered :respect:
was echt een top feest uitstekend vermaakt!!!!
TerroR PEET-je
supper tol gaaf kikke
terror-hans
10 bonus lijkt me duidelijk en van de rij geen last jo moet je de kaarten optijd halen krijg je vip rtc recpect jongens
Werd goede muziek gedraaidt.:D het was Supper Gezellig:P
Terror_­Worldwide
was een lekker feestje(Y) vooral de INDUSTRIAL HARDCORE zaal :respect:
terrorbeest
gewoon in 1 woord SUPER
terror­dikneu­s
ey waar kan ik alle maal fotos kijken
terrorgast
Was een zeer geslaagd feest Rotterdam Terror Corps :)
was gezellig en vet
tha - hellraiser
:respect: DESTROYER :respect:
Tha Mitchells
okay cor als je nou maar es een xtje niet 8ter het net zal gaan vissen!!
leuk avondje gehad
TOPfeest!!!:D er werd super gedraaid overal! niet lang in de rij gestaan:P want we waren er vanaf het begin...zuiver geluid..een dreunende bass...maar na de tijd geen piep in de oren:P(Y)
net thuis :P 11:15 :D..was zeer goed feest alleen jammer dat t zo druk en warm was :(
the_1ste_men
Ik vond het een goede party maar ja die cd's sloegen wel over. Maar het geluid was goed vond ik (beter als qlimax teminste).
Uitverkocht druk maar niet te druk..lauw bier? smaakte toch koud want je lichaamstemp was 45 graden...Alles was VET, en zo een drukte binnen laten komen maakt rijen ja duhh..Smurf klapper..samen met Vizitor:Computer Kapot-Computer kapot:P
Thommie2005
Was lekker avond alleen die KK rij werd ik wel helemaal para van
Thosske
was cker vet feesje, alleen wel wat aan de warme kant jah, en het wachten duurde te lang:D
Thunderdome freak
het was een super feest er werd goed gedraaid ik was vooral tevreden over partyraiser die draaide echt netjes ik vond het een geslaagde avond!!!
Tetter10 en TetterWup hebben zich goed vermaakt!! Mensen t was supergezellig :cheer:
Tilburg City
was wel laage... kep wel 4 mense tege de vlakte aan zien gaan:S
Tito
Goed feest,lekker geluidje,en dr werd egt kicke g­­edraaid in de industrial area,beetje jammer alleen­­ dat ze alleen geen egte sterke drank hadden :/
Tjop - Tjop
prima! prima!! ANGERFIST!!!!!!
Tony Keijsper
de industrial deet et em de rest leuk om doorheen te lope
tripple J
echt relax
goed feestje alleen dat pogo :S en de ingang pfff voor de rest :P:P:P
trytryrty
k.u.t
ben er niet geweest zekers een vet feest gemist :S
UTCA_­Hakkuh­Wijffi­e :lijn:
vers feesje , leuke tijd gehad met me moppie(l) en ik had eerlek gezegt hadk slegter verwacht dus TOPPie :D (y)
v@ndek@@rt
Zwaar relaxt man!!!
VAN DE BEURCHT
mooi wasig feesje!
1 woord geweldig
Viber
Dit was echt een gruwelijk feest zeg! alleen jammer dat ik een uur in de rij moest staan om binnen te komen... DJ Angerfist was echt het toppunt, hij draaide echt loeihard!! SUPER!!
vidal
super feest goede sfeer goede locatie was zkrs knalluh:)
Vinn-E
was zeker goeie .. top geregeld ! alleen drinke enzo was prijzig ..de rest top!
viéra
Super lekker feestje. Saampjes met je neefje rondsjouwe. :P is weer es wat anders. :P
Von Luttik­hausen
goede sfeer, geluid goed en goed gedraaid :bounce:
Vonnie O:) Ponnie
Waar Mooi Feestje :D Zeker Wel.. De Vlindertjes Hebben Zich Goed Vermaakt :P
ben niet geweest
Vrijdom
Wat een geweldige georganiseerde chaos :bounce: wel lekker Beuken daar :jaja:
W ! M P ! E
Neophyte & JDA vs Dj Paul echt top :respect: ...Heb me zeer goed vermaakt:D
WANGE
Gruwelijk bruut Feestje!!!!! Unexist :respect:
:gaap: Geen Baco?? :vaag:
weeken­dcalam­iteite­n
het was echt een keihard knalfeest HIHAAA!!!!
Wieno
Klote zooi :( 1,5 uur in de rij staan is iets te lang om binnen te komen.... Klote geregeld .... deze organisatie sucks.. het feestje ging wel
Vette muziek, té warm, té benauwd, slecht aangekleed... Had er meer van verwacht eigenlijk...
WilberZ
Echt een vet feessiej..me goej geluid!!
was zeker leuk alleen zo warm haha maar het was zeker de moeite waard :respect:
Vet Feest!!!! Main Stage lekker hard!!! KNALLEN!!! op naar de volgende!!
Heerlijk feest
Was geslaagd! Alleen die hitte niet normaal, en die lampen mogen ze thuis laten godse knipperdingen word je gek van..
zodiac killer
was echt super en is sker een vete lokatie
zoutelande-power
heey luitjesss was echt super feesiej echt een top sfeer:D
Wat Een feest:D Egt Superrr
{NL}jo­rdy{NL­}
was een vet feesie dat zeker :bounce: lkkr staan rondstuiteren
{PPT} Japie
Lekker feestje:lijn:
et was hartsike leuk alleen te weinig zit plaatsen op het einde:P
~Carpe Diem~
vond t echt een zwaar dik feest en ook de beste masters die ik ben geweest! de laatste 2 uur in zaal 3 :respect: vond het zo super geweldig dat ik er eigenlijk geen woorden voor heb!! :respect:.... vond het alleen wel iets te druk, maarja het was ook uitverkocht dus wat wil je.. kortom: GEWELDIG!!!!
~~Andy~~
ik vond deze moh beter dan raise cain
Bruut feesie.....:respect: RTC :respect: :bounce:
• Pure Poison °
Helemaal los gegaan :bounce:...was echt KNALLUH...:respect: Industrial Arena :respect:
•° ¤ KellY ¤ °•
Zo ik heb me eigen echt wel goed vermaakt:D Goed feestje! Echt SUPER!!
» Joeri
Mn 1e feestie,, onvergetelijk!! Partyraiser en RTC ware egt gek!!!

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D