beetje erg koud bij de kluisjes maar verder wel vet hard gedraaid alleen de volgende keer ga ik niet meer naar masters in nederland word veelste commercieel allemaal
vet gewoon hele nacht lopen te stampen goeie sfeer industrial 3 munten godverdomme waar slaat dat op het was ook nog eens bavaria wat al niet te zuipen is hoe makkelijk wil je geld verdienen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Was leuk feestje, vond Dortmundt alleen beter. Lange rijen bij ingang, niet al te goedkoop bier maar werd weer lekker gedraaid Veel jonge mensen, doe maar weer 18 jaar en ouder
Zeker een lekker feesie vooral de industrial was knetter hard alleen het eten en drinken was verrot en het naar binnen komen.....daar was totaal niet over nagedacht....dus een zeer goed feesie....niet geweldig
T was ckers niet zo goed als MOH Dortmund, maar zoiezo wel beter dan klote Thialf... super sfeertje... heb me prima vermaakt... ik weet niet wie er allemaal ook naar MOH Dortmund zijn geweest, maar dat was echt wel 100keer beter... toch een leuk feestje!!
was zeker wel goed!! wel erg warm en lange wachtrijen maar was zeker de moeite waard!!!!
Industrial Zaal Goed Gedraaid! O.A. Tieum, Destroyer, Negative A, Unexist & Partyraiser DJ Smurf Vs The Vizitor Was Gewoon TE Bruut(O.A. die Alles Kapot Actie van The Vizitor )
wooooow echt GRUWELIJK!! echt relax, relax Promo, Partyraiser, Paul vs. JDA jammer dat ik Day-Mar niet helemaal heb gehoord, mr wat ik heb gehoord
het was een super relaxt feestje volgende week weer van mij mag het hoor en ze draaide super goed alleen een beetje warm maar ja dat hoort erbij denk ik
Was vet feest en vooral een vette locatie met goed geluid! Jammer van de hitte en de prijzen.. verder was de Industrial zaal het beste.. alleen maar daar gestaan
was super vooral industrial zaal yeah.. wel kut heet en kut druk.. en veel wawa's ma verder echt GEWELDIG!
Was wel lache leuke locatie dusse op naa de volgende M.O.H:bounce
super vet feest ook veel bekende.. lekker knalle in de industrial zaal (de andere waren trouwens ok kei vet maar wie weet waar da filmpje staat van smurf en the visitor want zown vent was dat aan het filmen, sinds lange tijd niet meer zown leuk feestje gehad
Geweldig feestje Goed gedraaid alleen beetje warm ha Terrorzaal was tog wel ut betere werk hehe Super Feestjee,, Voor herhaling vatbaar
't was een zeer geslaagd, vet mooi feessie... ('n Veel Betere locatie en beter geregeld als thialf!!)... is echt wel beter als je VIP kaartjes hebt!! vip was wel mooi
Bij het binnenkomen dat je zo lang moest wachten 3 kwartier ofzo was een beetje slecht geregeld en van het drinken dat zo duur was en verder was het een goed feessie
was cker un geslaagd feestje, industrial zaal was beter dan ik had verwacht, vooral reanimator, manu le malin, THE DESTROYER, stormtrooper, the producer en smurf vs the vizitor.. alleen de rij was veelste lang en het bier veelste duur.. verder geslaagd feestje
De rij bij binnenkomst was weer belachelijk groot, de wc's waren een gekkenhuis. Verder was het knallen en hakken Stormtrooper, Producer, Partyraiser, Smurf & Vizitor stuk voor stuk geweldig! Volgende keer betere wc's dan is dit een goede locatie. Stobo's waren ook lekker leip.
was te doen maar zo fockin druk Promo was echt de man & neophyte En angerfist was zo zwak hij probeerde het volgens mij nie eens te mixe en triest maar voorde rest voor een moh was het geluid een keer goed en licht en show was ook super
Leuk zo'n gratis feestje. Sfeer en muziek in de Early was over het algemeen super, alleen Darkraver kwam het ff verpesten op het eind, heel mn zin weg. Alleen veel te warm daar... ongekend!
Zeker goed vermaakt!! Vince gaf ook een goed setje weg ,,, zo kan ik elke DJ wel zijn complimenten geven!! Twas gewoon een goed feest makkelijk zat :: Ik zal zeker niet de enigste zijn die wat te zeuren heeft over de ventilatie , 5 min hakkuuuuh 3Liter zweet :: Maar verder in 1 woord geweldig
geslaagd feest! alleen de ingang was slecht geregeld en het was te warm vooral in de 3e zaal. en kwer helemaal gek vanda knipperlicht in de main had niet veel van de reunion verwacht, maar toen darkraver vs gizmo besig was kwam er toch wel een aardig geluid vanaf
MOH ja het was gewoon supper en voor al de industrueel in een zaal da was supper echt en jan jongen en de rest er van de groep repect voor jullie en voor visetor jong het was supper wa je gedaan had
Ja, was wel geinig, wel te warm en minder groot dan ze hadden aangekondigd. Maar was wel geinig, werd goed gedraaid in oldskool/early rave. Alleen: waar de fuck waren Gizmo en Darkraver mee bezig? die verneuqten het lekker richting het einde
was gewoon in 1woord SUPER.... Hardcore Arena met neophyte,paul en promo was echt geweldig....en Reunion Arena was echt helemaal geweldig het was gewoon SUPER...de sfeer was ook echt toppie en veel bekenden weer gezien......
Was wel ok heb me goed vermaakt Neophyte Warmte was minder En het drinken was best duur Geluid was wisselvallig En midden in de set van promo opeens het geluid opengedraaid. Beetje laat rond 3 uur Maar geluid was toen
Zeker goed feest! alleen de binnekomst was kut door zo lan te hebben moeten wachten, en dan proberen ze je te vermaken met constant hetzelfde deuntje van 15 seconden ...Maar tog super gedraaid!
super party we are come with a bus from germany with 100 people. Pictures and a video http://www.unitedhardcore.de (German InterNet side of www.hard music ent.de) next masters in Germany it continues paddddddddddddddyyyyy & nice greetz at all niederland party freaks....
Ondanks de lange wachtrij zeker een top feest gehad! Toppers: Destroyer en Predator
Wat een klote feest. Te druk en het was echt fucking benauwd en ik werd ook gestoord van dat knipperlicht. Verder werd er wel redelijk gedraaid met als hoogtepunt Neophyte
Damn weer veel goeds gehoord...alleen angerfist was niet wat ik van hem gewend ben.. en neophyte was op dominator beter (al was hij nog goed) voorderest promo.. damn wat ging die hard aan het eind van se set.... en Reanimator!! (worship)
in het begin was het nog een beetje z8 na dat foutblast had gedraaijt werd het steeds harder boaah niet meer normaal egt een super feest top lokatie ennuh t laatste half uurtje the vizitor ram vet
al het gezeik op masters van te voren was onteregt was een kk knal feest de rij en de wc waren minder en die kk flesjuhs werd je gek van en heb kk veel mensen afgevoerd zien worduh met overdosis enzo aan het einde werd der egt kk goed gedraaid en dat knipper ligt deed ut um wel kk trippend ken niet zegge dat ik het koud heb gehad was gewoon een kk goed feest volgende keer weer
kvond mar een wazig feest ''veel te warm, veel te druk, geluid was ok nie geweldig in de hardcore zaal'' Kheb mun eigen het beste vermaakt in de Industrial Arena Negative A, Unexist en Partyraiser DANK U als die er nie waren wast een zwaar KUTfeest!!!
ja was wel lache alleen die bavaria flesjes :dead:
dit was echt gwoon un te dik relaxt feesii... motje en vermeertje moete we vaker doen...!!!
ja was wel eens leuk om mee gemaakt te hebben maar meer dan leuk is het niet veel poten en clubk*t volk en minimum leeftijd leek soms wel 11 jaar pas na kwart voor 5 werd het vet in zaal 3 TERROR
Was goei feesjuh, vooral terror zaal zkr zkr! PARTYRAISER
Wat un bagger sfeer man, stelletje asociale boeren..!! Ut gluid was ook ni ech denderd..!! Ech jmmr, vind ni leuwk dat ut me zow is tegegvalle voor de 1e x MOH had ik meer verw8..
gruwelijk feest!!!!!! alleen duurde het even voordat we binnen waren
in het begin verdommes druk! maarrrr daarna was het weer helemaal goed gemaakt! het was een geweldige avond toffe sfeer kortom dol leuk feesje! en dat in me eigen stadje er mogen van mij wel meer van dit zulk feesten hier komen! outblast
Feestje was , lekker PARTY - PICS gemaakt in me standje van DANCE TOOLS. Me collega's waren top. En Eric we maken een goed team Lekker naar NEOPHYTE geweest voor Danny en volgende zekers weer. Leuke mensen ontmoet op me standje en iedereen was relaxt. Gewoon TOP en lekker kunnen voor iedereen die ik ken
Jaaaa mensen, was helemaal super, heb net de dvd en ik sta erop
Onze en mijn eerste Masters..Tevens Laatste Het feest was waardeloos de muziek sloeg veel vaak uit maar kep wel me lieffie hervonden op dit feessie dus we maakten ons eigen feessie..Love u kir
Lang leve de VIP ingang blij dat ik niet in die rij hoefde te staan! feest zelf was ook goed, heb vooral in de main gestaan. jammer dat het geluid niet de hele nacht zo hard was als toen ze de anthem draaide...
enige pluspunt was de platenkeuze van de dj;s in de main & early, helaas vond ik het geluid diep triest, platen die oversloegen en de sfeer was om te kotsen..
ja wa zal ik eens zeggen? heb wel betere feesten meegemaakt maarjah wel lekker dicht bij huis dit keer en TjappieH was wappie dus dan is ut altijd goeie he
DIK STAMPUHH!!!! jammer dat je geen wiet meej naar binnen mog nemen had ik wel verwacht
Vond het echt weer zwaar relaxed!! Unexist maar man vd avond -> PARTYRAISER, godgodgod wat kan die kerel draaien 2 kleine minpuntjes -> De hitte en het bier, bavaria is echt niet te vreten
heel goed vermaakt van half 3 tot 3 in de early.... voor de rest was t geen hol aan en veel te warm.. en zouden VIP's geen recht hebben op airco ? DAMN zweethok op dat deck
helemaal super hihi geen last van gehad van lange wachtrij V.I.P terreur echt prima vermaakt beetje jammer dat de rest al zo vroeg naar huis wou snik snik
Was wel ok, maar had er meer (early rave) van verwacht.....ik bedoel terror (RTC) in the Reunion Area het was duidelijk niet zo vet als bvb THE HISTORY OF HARDCORE maar ok genoeg bekende koppen weer gezien in my hometown dus wel ok
Stukken beter dan het 10 jarig feestje in Heerenveen , toch raar vind je niet? Maarja beter is altijder beter dan slechter! Angerfist Een lekker feestje toch wel! Geluid ook lekker
Wat een feest zeg er werd echt goed gedraaid! vooral in de reunion zaal ckrs geslaagd!!
Wij hebben het geweldig naar ons zin gehad! Iedereen draaide goed! Wat had Partyraiser een geluid in die Industrial Arena! Paultje en J.D.A. sloten lekker af!
zekers een leuk feestje, met name door de groep, dikke voor jullie allemaal,paul en JDA heerlijk, ben alleen v eel verloren, mn beurs, huissleutel, een t-shirt, sleutel op kluisje laten zitten hierdoor de borg niet terug gekregen, mn beltegoed is de klote op!! zielig he
vond er weinig aan, en prijzen lagen een btje te hoog: 40euro kaartje, 6euro parkeren, 5euro kluisje, 3.30euro biertje, 2.20euro water, 2euro wc, en bier in flesjes best makkelijk als je je nek wil breken, overal rijen en volgens mij deed de airco et niet jesus wat een hitte, geluid vonk ook niet alles, behalve in de early die was
industrial arena was duidelijk het best. heb me goed vermaakt daarzo! alleen de volgende keer mag het wel iets minder druk en geen gezeik over pogo!!
feest was gewoon supers reunion arena had mooie licht effecten en lekkere rag muziek, zeker vermaakt enne je kon gewoon naar kluisjesruimte toe en dara was het lekker koel dus daarover niet te zeuren
whaaaaaaaaaaaaaaa kk vet feestje weer ja vooral de industrial was helemaal los!!!!! smurf & the vizitor
Zo Net Thuis Helemaal Naar De Klote!!! Volgende Keer Weer
Brabanthallen was zkr een betere keus, geluid vond ik over het algemeen wel goed, die Industrial zaal echt super! Mannen van de avond: Unexist, Partyraiser, en Smurf! Toppertje!
STELLETJE CLUBKUTTEN!!! NIET NORMAAAAAL!!!GUT ERGENS ANDERS ZEIKEN t was 1000 x nix!! Alleen Partyraiser,Visitor en SMURF!!! ging dr loeihard overheen SMURF STRAKKE ACTIE MET DIE COMPUTER
vond het maar een bagger feest prijs van drank lag behoorlijk hoog en veel te veel aso mense die nergens respect voor hebbe VISITIOR heb voor mij me avondje nog beetje gered
okay cor als je nou maar es een xtje niet 8ter het net zal gaan vissen!!
leuk avondje gehad
TOPfeest!!! er werd super gedraaid overal! niet lang in de rij gestaan want we waren er vanaf het begin...zuiver geluid..een dreunende bass...maar na de tijd geen piep in de oren
net thuis 11:15 ..was zeer goed feest alleen jammer dat t zo druk en warm was
Ik vond het een goede party maar ja die cd's sloegen wel over. Maar het geluid was goed vond ik (beter als qlimax teminste).
Uitverkocht druk maar niet te druk..lauw bier? smaakte toch koud want je lichaamstemp was 45 graden...Alles was VET, en zo een drukte binnen laten komen maakt rijen ja duhh..Smurf klapper..samen met Vizitor:Computer Kapot-Computer kapot
Dit was echt een gruwelijk feest zeg! alleen jammer dat ik een uur in de rij moest staan om binnen te komen... DJ Angerfist was echt het toppunt, hij draaide echt loeihard!! SUPER!!
vond t echt een zwaar dik feest en ook de beste masters die ik ben geweest! de laatste 2 uur in zaal 3 vond het zo super geweldig dat ik er eigenlijk geen woorden voor heb!! .... vond het alleen wel iets te druk, maarja het was ook uitverkocht dus wat wil je.. kortom: GEWELDIG!!!!
Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386