2006-02-19 ! (6) * N. * (6)™ ! Echt wel gezellig feestje.. heb me goed geamuseerd!!
2006-02-19 heb 't reuze na me zin gehad
en zeeland was zekers goed vertegenwoordigd!!
2006-02-19 ! SNYVES ! hoi
2006-02-20 !!!Ronald!!! vet gewoon hele nacht lopen te stampen goeie sfeer
industrial
3 munten godverdomme waar slaat dat op het was ook nog eens bavaria wat al niet te zuipen is hoe makkelijk wil je geld verdienen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
2006-02-19 was egt een super feessie!!
flink kunnuh hakkuh; weinig intro gedoe enzo gewoon kei hard gaaaaan!!
2006-02-20 was wel vet feest! wel warm en bij die ingang was zekers kut!! maarja ken nie alles hebbe
veel bekenden gezien
2006-02-19 !!Shamiraa Jaa was een mooi feessie! alleen wel benauwd pff!!
2006-05-02 Was gwn een knalfeesiej
2006-02-19 De muziek was super, t geluid deed t ook lekker.. maar de aankleding was bagger, lasers e.d. En wat was de E.H.B.O. druk zeg..
2006-02-19 was wel un vet feesje, helemaal los met The vizitor en smurf
2006-02-20 $undayBlo$$om KK vet
alleen die rij was echt volop kut
maar goed , het was zeker de moeite waard
PrOmO super hard!!!
2006-02-21 'Amy.. MOH : kk Doll Feestje
Op het begin gingt zeker lekker in de hardcore zaal maar Vooral op het Einde in de Terror.. Gruwelijk
2007-10-28 'SVEN! Het perfecte feest!
2006-02-20 (( FreaKor )) Ja een lekker feest was het zeker
hing een mooi sfeertje... Dur werd goe gedraaid
2006-02-20 ghehe heel vet goed feestje aleen jammer dak op tyd naar huis moest van weege hmm jah
2006-02-19 (6) :bier: horney and drunk :bier: (6) indd arnie Smurf & The Vizitor . Producer .. en Destroyer
2006-02-21 (6) meges!!!! (6) KK BRUUT WAS EGT SUPERVET
2006-02-19 (F)!!Cath!!(F) heb me goed vermaakt jah en partyraiser was weer gruwlijk
2006-02-19 Was superrrrr, jammer dat ik zo moe was!!!!!!
2006-02-19 (K)Just A.(K) was egt geweldig
2006-02-19 (K)Sarahjane(K) Masters was een goed feessie naar me zin gehad met me moppies
en veelste warm
en er liepen veel mooie manne rond
2006-02-19 was super,, op naar t volgende feest
2006-02-19 * * AUDREY * * was een leuk feessie! veel leuker dan dat ik ervan had verwacht!!!
2006-02-20 beetje druk en errug warm.pfff. maar verder echt relax feesiej
errug gezellie
2006-02-19 Was super feestje
goed geluid!!! alleen jammer dat je zo lang moest wachten om binnen te komen
2006-04-06 Zeer VET..Neophyte en Angerfist
2006-02-22 leuk feestje weer......kan nie anders zeggen
2006-02-19 Super feessie.... als t de volgende x weer zo is teken ik er voor!!
2006-02-20 **TeKnoKuTTeKop** waren er mensen die ''beter kom je niet '' te druk vonden vond hier beetje veel te druk ma wel zeer goed vermaakt vooral einde in de Industrial zaal vet hard gedraaid helemaal toppie!!!!
2006-02-19 *..CaRoLa..* Echt een Leuk Feestje .. Heb Me zeker wel VermaakT
!!
2006-02-28 *.cindy.* was een geslaagd feestje
2006-02-19 *:rOx&Paul:* geweldigggg
2006-02-19 Zeeeeer geslaagd feesje!!!!!!!
2006-02-19 *^*leonie*^* was weer een leuk feessie!!Tijd ging weer te snel
2006-02-19 zeker leuk feestje maar ja zoals al vaker gezegt is geworden NIET MEER DAN LEUK
2006-02-20 echt geweldig
2006-02-19 *Bjorn :banana: egt SUPER
2006-02-19 Supervet feestje
Pavo-->
Echt goed bezig
2006-03-18 *H arderstylesz* goed en zeer vaag
2006-02-20 EGT ZWAAAAR RLXXX
2006-02-19 Super feestje,,Alleen net ff iets te warm ,maarja stil staan was gewoon geen optie
2006-04-19 - # * Echt een toppertje
Brabanthallen
10 x beter dan Thialf !!
2006-02-19 Heb me prima vermaakt
Geluid stond goed hard
En de Dj's hebben er weer flink op los geklapt
2006-02-19 zeer geslaagd feestje
2006-02-19 Topfeest
2006-02-20 ECHT MEGA GAAF! goed vermaakt
! Zonde dat Angerfist niet beter gedraait heeft.....
2006-02-19 was weer een lache feesje !!!
2006-02-20 --Ivo-- vet feestje hoor
2006-02-20 Deze MOH was echt kkdooool!!! Echt te gruwelijk voor woorden
Vooral die SNOEIHARDE TERROR
The Vizitor en De Smurf
2006-03-24 -BoNe-CruSheR- FUCKIN VET
2006-02-19 -hooligan- Super editie van Masters, alleen zeker jammer van die lange wachtrijden!!! Maar verder zekers prima vermaakt
2006-02-20 Jezus echt super vet gewoon!
2006-02-19 .--danny--. cker wel een mooi feestje!!
2006-03-18 ...Gekte... Dit was kanker vet en ik ga volgende keer zekerSS weer !!!!
2006-02-20 zeer goed
2006-02-19 SUPERRR bruut feesje alleen jmmr 3 bonne voor bier en fucking heet verder echt vet!!!!!!!!!
2006-02-19 ..::Steffie::.. zwaar relax
2006-04-01 verneukt voor mij door 2 kut exen
2006-02-19 .::scar::. super feest!! zaal 3 best eindelijk is een grote terrorzaal zo als hoordlkkr hard iedereen draaide er super beste PARTYRAISER!!!! drinke te duur wc goed geregeld een goeie zit ruimte beetje waarm maar beste masters afgelopen 4 jaar in nederland
2006-02-19 ja was weer een lekker feesie he geen last gehad van de rij was binnen half uur binnen en
Partyraiser
klapte der weer zoals gewoonlijk op he
2006-02-21 //P@rick\\ was top
2006-02-19 040_Linda_[EHV]:respect: Megaaaa vet feestjee !!!
Heb me goed Vermaakt !!
2006-02-19 goed feest was alleen beetje te warm
2007-10-10 100%galbak was een heftig feest hakkuh
2006-02-20 3lis4h heerlijk heeeeeeeeeeeeeeerlijk lekker fijn.......................vet goed vermaakt
2006-02-19 weer best vermaakt
2006-02-20 :[ +*+ ANOUSKA +*+ was weer een kk dol feesie
heb het goed naar me zin gehad
was wel kei druk en warm MOH
2006-02-19 Was wel aardig.. MOH gaat een beetje over de top
Predator
2006-02-19 Goed feestje
Partyraiser
The destroyer
Wat een sets
2006-02-19 :bier: NTV :bier: ja was weer un mooi feessie..gezellig zooitje
2006-02-21 :bier: Para :bier: Von ut wel un bruut feessie
best bezopen aant einde van ut feest
( heb voor de eerste X klomp eruit gezopen dat komt nooit voor
)
2006-02-19 :bier: ronald :lijn: was wel kick feessie , alleen de rij van anderhalf uur en stroomstoring bij malu de malin waren minder . voor de rest was het wel chill
2006-05-18 goed geluid alleen VEELS te druk
2006-02-19 :bier: zummers gespuis :bier: konde wel wat meer ingange geregeld worde:swerd goed gedraait gewoon un vet feestje
zeker voor de herhaling vatbaar
2006-02-19 :bier:baracuda gewoon de hele avond lekker knallen!!
2006-02-19 :bier:WJ:bier: Heb me zeer goed vermaakt lekker staan hakken en
Tieum,Partyraiser The destroyer en Angerfist
2006-02-19 :bounce: --->miss mistery<--- :bounce: was zekers wel vet
alleen veel te warm
2006-02-20 :bounce:Bolus:bounce: heb me weer prima vermaakt, beetjuh van de wereld maar dat mag, alleen wat duur zeg die bonne
voor de rest geweldig, nog gelachen ook op de terugweg wat wil je nog meer
2006-02-19 :bounce:Hij is gek he:bounce: super vet!!!!!!
2006-02-19 :bounce:Ricky:bounce: Zoo dat was me een feesie wel
2006-02-20 :cheer:Badmutske:cheer: opzich leuk feestje voor een moh..
partyraiser
alleen wat was het bier duur en wat was het tog warm
2006-02-20 :D Fleur ze konden de volumeknop niet vinden!!
2006-02-19 T was echt een super vet feest gewoon van t begin tot t eind super naar me zin gehad!!!!!!!!!!volgende keer weer zo!!
2006-02-19 :facepalm: Echt een maaasterlijk feest
2006-02-19 Nice Party_*
Partyraiser
2006-02-19 ja mense was wel weer grappig vanacht
promo
EN PARTYRAISER WAS WEER FF KK HARD BEZIG
2006-02-19 :ROT: Speed Zeeuw :ROT: Whoei!!!! was echt een VET feest! beetje enorm warm en druk maar dat mocht de pret zeker niet drukken! Angerfist ging heerlijk te keer
2006-02-20 was mo0iiii
2006-03-03 :vaag: de rooijakker :vaag: dik stampe daar
2006-02-19 :xtc: Joost :bier: Ketacrew :vaag: 2006-02-20 zkkr relax feesjuh volgende x ben k dur weer
2006-02-20 :xtc:KONING_APIE:xtc: vet hard! had de hele dag nog een piep in me oren
2006-02-21 :xtc:NL-Björn-NL:xtc: zker goed feestje
aleen was wel kenker warm
2006-02-19 :Yes: Stam(p)Gast :Yes: 2006-02-20 :|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::| te lang wachten bij de entree..en veel teveel standaard nummers...beetje matig dus
2006-02-19 < Japie > goed feest hoor!!!
2006-02-22 geweldig
2006-02-20 zwaar vet
2006-02-19 >>>M@u®it$<<< www.ieder1 van de kaart.nl
2006-03-17 Superfeessie!!!! ok slechts 2e Masters in mn leven, maar ik vond ut geweldig
2006-02-20 >Relaantjuh< was echt super vet feessie en kei gezellig!!! alles goed geregeld ok met de kluisjes
brabanthallen
2006-08-25 [ Aszjé ] Cker
VINCE
; Patrick je bent meesterlijk met je scratch
Tommyknocker
enne duchtig staan Fladdere
2006-02-19 [ Linda a.k.a Mini :bounce: ] Geweldig feest
Alleen wel lange rij bij de ingang dat was minder. Partyraiser!
Alleen dat pogo gedoe hé
2006-02-19 het was een ram vet feest
moet vaker zijn
2006-02-19 [[*Duracell Hardcore Bunny*]] 2006-07-25 [A.V.I]Artcore Gangsta eerste feest en helemaal van de wereld ik ben alles weer vergeten maar ik weet wel dat het kk bruut was en ik naar meer MOH feesten gaat
2006-09-28 [A]nne(f) Helemaal geweldig
2006-02-20 [Antje Terreur](6) was echt een goed feest!
2006-02-19 [HK] Gab B) was echt SUPER!!
2006-02-19 [IMB]Loentjee wa zeikt iedereen over die lange w8rije? ga volgende keer eerder uit bed en zorg da je Vip bent...heb je daar geen last van
2006-02-22 2006-08-22 [Mafketel] was zeker geslaagd
2006-02-19 Ontiegelijk Vet!
2006-02-19 [NL] † Reldel Lucky 13 † [NL] Supper geil feesie!
2006-02-19 Zwaar vet
Lekkere Terrorrrrrrrrr!!!
2006-02-20 [NL]-TERROR-BITCH-ELINE-[NL] t was egt supper vet en goede dj ook zkkr wel., !!!!!!!!!!!!!!! groetjes eline
2006-02-19 [NL]:devil:..TerreurSmurfJe..:devil:[NL] 2006-02-19 Superrrrrrrr
2006-02-20 [NL]Calimero_*(L) Dolle Bedoeling
twas wir gezellig! alleen viel k bijna flauw van de hitte ma goed... voor de rest
2006-02-19 [NL]R0B3RT WAS SUPER GEK
2006-02-19 [NL]speedfreak24[NL] Was echt een bruut feest
sfeer en geluid waren perfect gewoon
2006-02-19 [NL]UniTeD[NL] tjah, wa kan ik ervan zegge? WA EEN VET FEEST!
2006-02-25 het was super gaaf lekker los gegaan
2006-02-19 zeer klote goed feest maar net te druk
2006-02-19 [SF] Mycotoxine gezellig feesie
de hele avond early rave gestaan. alleen bass-d en king metthew draaide niet zoals ik van ze gewent ben
2006-05-24 goed feest was dat
2006-02-19 was zeker weer een vette MOH
mooi man
2006-02-19 het was echt weer een super feest
2006-02-19 ADHRé-tjûh In een woord GEWELDIG!!!!!
2006-07-18 Meesterlijk!!!!! Volgend jaar ZEKER weer denk!!!!
2006-02-19 Te erg
2006-02-20 heftig
2011-04-29 Alet .
2006-02-19 Bij het binnenkomen dat je zo lang moest wachten 3 kwartier ofzo was een beetje slecht geregeld en van het drinken dat zo duur was en verder was het een goed feessie
2006-02-20 Angela(L)Leo was zeker n vet feest alleen fucking warm en op t einde zwaar gaar maja heb me goed vermaakt
2006-02-20 Antonio Banderas Vargas WAZIGE FEEST MAN!!!whahaha Eerste grote feest mar wel de beste!!!iedereen bekand wazig man!!die wijve mochte van mij wel wa langer doorgaan op de podium En de meiske nog R.I.P. dol in mijn bol....................
2006-02-20 Art and Wrong (Hard and Strong) Erg naar me zin gehad!! Goeie sweer voor een Hardcore feest
2006-02-20 Aszje was zeker weer de moeite waard, mooi feestje!
2006-02-20 Lars en Panic lieten de Energiehallen tijd weer herleven!!!!!!! WAS ECH WEL VET HEFTIG!!!
2006-09-04 Kutsfeer maar was te verwachten
.. in ieder geval geen masters voor mij
2006-02-20 was kkdol
2006-02-20 Kan niks anders zeggen, het was echt een fucking vet feest!!! spacede em volledig door
vizitor maakte het op het einde helemaal vet!!
2006-03-10 BALLETJE AKA DJ BASEKILLER jazeker was toppie alleen paar kleine minpuntjes maar voor de rest prima vermaakt zeker wel
2006-02-20 Bart--- wow was echt een vet feest zeker goed gedraaid heb me prima vermaakt
2006-02-19 BENSCHOPSE GABBER super feest overal werd er erg goed gedraaid met een zeer goede platenkeus van de dj's
PARTYRAISER
NEGATIVE A
2006-02-19 leuk feesie, terror zaal was uber, in de chill out op de drugs info stand laatste uurtje uitgegaard
2006-02-20 Boedha-belly de binnenkomst was zwaaaaar klote, maar al met al een goed feesie, heb me prima vermaakt!
2006-02-19 Bramcore was zeker weer knus
2006-03-16 Brandariss geweldig duisterder dan ik verwachtte goed gedraaid
, alleen wel erg warm (N)en de rij was ook aardig beu magoed was geslaagd:Den trouwes duur bier
2007-01-19 Breda-Mike een moh van 3 keer niks
2006-02-20 Ideaal Feest
2006-02-20 Caatje btbw Het was weer eens zeer Bruut
Producer, Unexist, Partyraiser
helden vd avond
2006-03-20 channieke was wel zowww vetttt volgende x gaan we cker weer en hopelijk is het dan ook in de brabanthallen lekker dichtbij voor ons
2006-02-19 was echt een te gek feest
2006-02-19 Veels te drukke rij, veels te warm, veels te druk, drinke was te duur
en in de main werd je para van die idiote knipperlichten. dus ja. KUT FEEST
2006-02-19 Het was gewoon geweldig
Alleen het geluid had iets harder gemogen. Vooral in de darkcore werd er super gedraaid
2006-02-20 Cinderellaa* Geen woorden voor!
2006-03-07 Cleo-tje (L) geweldig
2006-02-19 Cntr7 Vette shit in de Industrial Arena
2006-02-22 Corsa te gek angerfist was de beste daarna outblast vs tommyknocker
2006-02-19 Cowboy1985 Woeiiiiiiii, wat een feest
. Was echt super
. Smurf, Destroyer, Vizitor
2006-02-19 Cr@zy Bitch het feest was zoveel maal bter geweest zonder die fucking kuthitte,maar heb me voor de rest uitstekend vermaakt
2006-02-19 Super party...
heb me zeer goed vermaakt...!!
2006-02-19 D'n bolle:bier: ge-wel-dig
alleen bier was duur
2006-05-25 d-generation-x ik geloof dat er knop met bass op een mengpaneel zit die waren ze blijkbaar vergeten aan te zetten dus kortom zwaar naatje dus
2006-02-19 Da Papa Griezel :devil: Geluid... Goed (denk ik) Licht en Deco.. Mooi hoor en geen Vechtparty gezien
2006-02-20 Dafkuh Masters Was Gewoonweg Meesterlijk!!!
2006-02-20 Damiano* Dat was tog egt wel een super bruut feesie heel de avond in de earltrave gestaan was knallen!!!
wel erg gezweten maarjah
2006-02-19 Masters Bedankt voor weer een top feesie!
2006-02-19 Daske. Geweldig
Partyraiser
2006-02-19 Dave Min: zoals gewoonlijk warm (na 2'en).. Plus: de rest!
2006-02-21 Heerlijk knetterfeest!! Tieum, nosferatu en smurf
SNOEI!
Best vermaakt
2006-02-22 De FEESTFee B) was zkrs vet
blij dat ik neophyte heb gezien in alle vaagheid
2006-02-20 De Herriehippie te druk, te warm, slecht publiek, slechte entree, goed geluid
, bier te duur
..achja heb me wel vermaakt. Had er tog niet veel van verwacht!
2006-02-19 BAM BAM BAM JAAAAA JAHAAAAAA
2006-02-19 Dennis :xtc: was wel weer een lekker feest partyraiser
2006-02-20 Geweldig.........alleen het w8ten in het begin maar dat is al goedgemaakt...enne mag vaker in den bosch hoeven we niet zo ver......
2006-02-24 het was weer is kk vet ik was wappie niet te houden!!!!!!!!!
2006-02-19 dirty john kut feest
2006-02-19 Disturb™ ja was zekers weer een lkkr feesie
2006-02-20 DJ D-Jackal Super heb me prima vermaakt was een van de betere mohs :respect: UNEXIST - PROMO - TOMMYKNOCKER
:respect:
2006-02-20 DJ Dangerlady super....dacht dat ik onvindbaar was,,,,,,,,,
2006-02-19 DJ Freak-R beste masters op duitsland na
alle laatste dj's v/d industrial
2006-02-19 DJ NYRO aka Hardcoretothebone82 was gewoon een super feest mag wel vaker op deze locaktie
2006-02-19 deze masters was gwoon bruut!!!
2006-02-20 djthevirus egt geweldig feest alleen jammer van de warmte en de drukte bij de wc's
2006-02-20 DON FIETO een paar kleine dingen waren kut maar voor derest mooi
2006-02-19 Donkers22 was egt een vet feest mieters
J.D.A!!!
2009-02-15 KUT FEEST
2006-02-19 DURACELL:bounce: vetttttt!!!!
2006-02-19 Eck Bij de ingang was het een teringzooitje verder was het een goed feest!!!
2006-02-20 Eline.... Super vet feessie! Best vermaakt!
2006-02-19 Was un schôn fisje.. doen we zeker nog un keer over!! Was vette muziek barend
2006-02-19 Endy4Life echt vet met henk
2006-02-22 zeer zeer goed
2006-02-20 super! alleen jammer van die lange rij bij de ingang
2006-02-20 2006-02-20 was weer super feessiiee!!!!
2006-02-20 EviL-BabS Wass egt wel kwaai feesje
& Goeiee sfeer
!!
2006-02-20 het was weer een geslaagd feest
2006-02-19 ja was leuk feesie hoor
2006-04-23 Feng Shui goeie sfeer lekker knalle!!
2006-02-20 mooi feestje en er werd lekker gedraaid!!
2006-02-19 Fly On The Wings Of Love geweldig uit me dak gegaan
2006-02-23 ForzaHelmond Masterlijk
2006-02-19 jeah twas gwoon relax!! jammer dat t lang duurde voor je erin was maja.. leuke nacht gehad
2006-02-19 Franzino Eerste MOH! Feest was op zich goed, maar had er toch iets meer van verwacht (weinig sfeer). Alles was eigenlijk toch wel redelijk duur. Goede organisatie van WC's en bonnen en bar. Zelden moeten wachten. Die harde bierflesjes zijn wel moordend. En waarom geen Vodka? Muziek in de Reunion Area was geweldig goed en was de beste zaal. Dj Danna was wel de slechtste DJ. Muziek stond wel zeer luid, eigenlijk veel te luid. Geluk dat ik mijn -25dB oordoppen bij had. Ik heb mij prima vermaakt, maar TD is beter!
2006-02-19 Freakandell (Speciaal):banana: wat een kutfeest
2006-02-19 Lekker feessie!! Goed geluid.. Alleen iets te warm in de main.. Verder lekker ge
2006-02-19 zeker een goed feestje gehad
2006-02-20 helemaal los!!
2006-02-19 G-NiLES hmmm veel te lang wachten aan het begin, maar het was de moeite waard!! de early en de main waren vetI ben ook nergens anders geweest (A) )
2006-02-21 Geluid was goed,, alleen het was te druk en te warm
2006-02-20 G.I.A.lange_gek was gewoon in 1woord SUPER.... Hardcore Arena met neophyte,paul en promo was echt geweldig
....en Reunion Arena was echt helemaal geweldig het was gewoon SUPER...de sfeer was ook echt toppie en veel bekenden weer gezien......
2006-05-05 moet ik echt een menig geven
echt het was een SUPER FEEST volgend jaar weer maar dan duitsland
2006-02-19 gas met die zooi bonnen waren te duur en het was veel tewarm veder was het geweldig
2006-02-20 Gassen met die zooi!!! Goed geluid, leuke sfeer, veel bekenden.....geweldig feestje!!!!
2006-02-19 gekken uit kampen IK vond het wel ok.... ik had er meer van verwacht. Het was zoooo warm!
2006-04-11 gemo gabber den bosch was ook m'n eertst masters mar ik ga ze ook volgen en ik werd dan wel misselijk van m'n drinken maar da maakt niej uit of wel
2006-02-19 Gennep-Raver vond ut best wel een kutfeest
te druk en te warm.. heb me nie echt kunne vermaken
2006-02-19 Geschiedenis :respect: BAGGERFEEST,Allemaal Kleine Kinderen,Warm,Duur,Klote flessies,lange rij bij ingang, etc,etc,etc.
NOOIT MEER MOH
2006-02-19 was een bveetje saai gedraaid en de ingangen waren kut
maar verder wle vermaakt hoor
2006-02-19 Gewoon-ieS 2006-02-20 golden power kon beter
2006-02-19 Grundahl MEESTERLIJK! Destroyer, stormtrooper, manu, smurf vs vizitor
2006-02-21 Gui de Boule Lekker uurtje aan het einde in industrial zaal!!!
2006-02-19 Vies duur kut bier !!
Voor de rest SUPER feest
Veel beter dan thialf
2006-02-19 h4l? lekker feesie hoor
2006-02-19 dit was eg n knalluh feessie
2006-02-19 hakkerd was wel lekker
2006-02-23 was wel een leuk feestje....uitschieters waren predator en destroyer
...maar voor de rest was het geld niet waard...
2006-02-19 hans de kiep was egt top hoor!!!!
2006-02-19 Hansse045 was een zeer geslaagd feestie!! heb me zelf heel goed vermaakt
!!!
2006-02-19 Hard Creation zeeeer geslaagt
2006-02-19 Zeker goed feest! alleen de binnekomst was kut door zo lan te hebben moeten wachten, en dan proberen ze je te vermaken met constant hetzelfde deuntje van 15 seconden
...Maar tog super gedraaid!
2006-02-20 Hardcore Angel Ik vond het echt gaaf
2006-02-20 Vond het wel een Leuk feestje alleen jammer dat we zolang moesten w8en voordat we naar binnen mochten zo heb ik D-Spirit moeten missen maar voor de heb ik me wel vermaakt met mijn danspartner en de rest van de groep
was echt lachen maar NIET voor herhaling vatbaar!
2006-02-19 in 1 woord.. geweldig
2006-02-20 Hardcore_Octaaf was egt vet feesie, volgend jaar benk er weer optijd bij
alleen wrom kwam die neophyte zo laat???
2006-02-19 Hij was lekker
2006-02-19 HardCoreFem Super, wat een heerlijk geluid
Heb me weer prima vermaakt
2006-02-20 HardstyleJunk Gewoon Te Vet en Lekker HARD!!!!
2006-02-21 HardstylezLUNA was ech wel gezellig feessie eindje rijden maar dan heb je ook wat
2006-02-21 harry in de warry!!! gewoon te vet voor woorden kan niet beter!!!!!!!
2006-02-19 hc-89 was weer lekker hard, vet feesie
2006-02-19 heejhallometmike tja vaag feestje
2006-02-19 twee woorden: volle pin
2006-02-21 Herrenees was lachuh alleen wel warm.... koekoek
2006-02-21 Hobbykip Slecht georganiseerd met wachtrijen en hitte maar het feest zelf was goed te doen.
2006-02-19 HP-tjuh :bier: Die discobal deed het em cker.
2006-02-19 Masters wat dit keer goed geslaagd.. jammer dat je zo lang moest wachten bij de ingang
maar geluid werd beter later op de avond! het was gezellig !!
2006-02-19 Huidhoofd Aal Eindelijk weer es een Masters met respectabel geluid. De terror had wel iets meer decibel gemogen.. The Vizitor
2006-02-19 100% linksaf gegaan alleen jammer van de wachtrijden
2006-02-19 zeer goed genoten tot een uur of 7
2006-02-19 Was opzich wel gezellig feestje maar k had er veel meer van verwacht.. viel me een beetje tegen, op t einde begon ik pas beetje los te komen (rond half 7 ofzo
) voor de rest was het wel gezellig veel bekenden en er werd opzich lekker gedraaid, alleen promo verneukte zn set aant begin
voor de rest
2006-02-19 Lang voor je binnen was en later werd het beter
2006-02-23 helemaal gek
2006-02-19 Jaapie. Fucking vet feest, Goede sfeer, lekker gehakt
2006-02-19 JaapS VET
2006-02-19 jans! geslaagd feestje jammer dat je zo lang moest w8te
voor anar binne te komen
2006-02-20 japio1 brute shit, alleen wat n sauna!!!!
2006-02-19 unexist was super ,aleen die shijt rij is tering lang
2006-02-19 Jean-Pierre Heet en veel mooie vrouwen (is dit mijn reactie?)
2006-02-19 In 1 woord MASTERS!!!! RTC there is only 1 terror!!!!!!!!!
2006-02-20 JEMOEDER^ heel bizar
2006-02-19 Geslaagd feest : bounce:
2006-02-19 Jillicious Weet er vrij weinig meer van
alleen een uur staan wachten voordat we binnen waren
2006-02-21 vond het wel gruwelijk alleen had er meer van verwacht en naar mijn mening werd er niet al te best gedraait behalve paul elstak en jda
2006-06-24 Jochemm' ik vond het echt een doll feest!!
alleen een - punt was wel dat we GVD anderhalf uur in de rij moesten staan mja wel vermaakt
2006-02-19 joehoe(K) in de rij nog geen 10min gestaan. was alleen veelste druk en veelste warm!!! en wat een kk bende op de grond met die kut flesjes maar voor de rest was het weer een top feessie!!!!!
2006-02-20 JoELlA ¡! Was wel goed feestje ... wel te warm af en toe te koud.... de ingang was F*ckt up ...para lichjes ma jah verder wel goewd vermaakt
2006-02-20 Ik ga liever naar Nightmare. Op MOH liepen echt veel jonkies rond. tWas ook veels te warm en te druk. Muziek ging nog wel...maar ook niet echt toppie!
2006-02-19 in de early was het zeker wel gezellig alleen was ik vaak iedereen kwijt
en zelfs in mn 1tje had ik volop lol mja was een geslaagd feessie von ik
2006-02-20 BRUUUUUT!
2006-02-20 de industrial zaal 4 ever
yeahh!!! eary zaal was niet echt mijn ding , mainstream was ook zeer goeie maar industrial de shit !
2006-02-19 Mwuuh... TE lang wachten bij binnen komen, TE heet, TE druk, TE duur zuipen..... maar verder wel goeoed vermaakt
OLA!? g.h.b.o.
2006-02-19 gewoon een superfeest!! ANGERFIST
2006-02-20 Justiified relax
2006-03-21 K e v i n Dit was mun eerste grote fees, maar ewel geslaagd
2006-02-19 K.E.S Dobbelsteen masters was echr gruwelijk.. geluid was goed werd goedgedraait ... had alleen auw arm.. haha..
2006-05-26 GEKTEEEE BESTE MOH SINDS TIJDEN!!!!
2006-02-21 Kaycie geweldig feest maar lange wachtijd ingang
2006-02-19 strak feessie hoor
2006-02-19 werd kei gek van die knipperlichte bove in de mainzaal.. ook een beetje jammer ware de duizende mense die afgevoerd werde...
verder was 't of te heet of te koud en ze hadde er iets meer 'n show van moge make... maar ondanks alles wel een super feestje!!
2006-02-20 WAS ECHT DOLLFEESTJE!! ALLEEN VERREKTE WERM
2006-02-20 Super!! Goede locatie, sfeer & muziek! Was gezellig!
Dj Promo
2006-02-19 Knits Geniaal feest. Erg warm en druk maar geluid was geniaal. Bass-D, Neophyte, Tieum, D-Spirit, Day-már, Unexist... Was weer dik!
2006-02-20 Koekert© Was weer een vet feessie mensen
gewoon geslaagd feessie in de achtertuin zowat
2006-02-20 Zoo Zoo meesterlijk feest , me eerste keer masters maar zker niet te laatste
Angerfist en Neophyte
Klappe gekkkkk
2006-02-19 L!N 2006-02-19 Was zeker master vet feessie!! Zeker 5 kilo er af gehakt!!!!
2006-02-19 LaNgE..StAmPeR Early rave was knallen geblazen ouwe
2006-02-20 da ging goed ja...goei geluid goed gedraaid goeie sfeer...gewoon een VET feest!
toch??
2006-02-21 Leonske Geweldig
2006-02-19 lesley23 goei feest en je ging zeker mooi tim
2006-03-06 Less:bier: was egt toppie
2006-02-19 Liertjuh™ Prima feesie...
2006-02-23 Linda:cheer: nou wat een feest zeg.. aan het begin d8 ik GADVER nationale doodkijkwedstrijd.. en helemaal geen sfeer.. maar dat kwam helemaal goed.. het werd een super feest
dana
+
bass D
+
predator :respect
2009-01-02 Lindsey1987 prachtig feesie, staan hakkuh als een beer!
2006-02-21 Louize777 THAT WAS BLOODY GREAT!
2006-03-05 MaartenKersjes supper
2006-02-21 Mama van Jaylano & Chalina(L) was wel heftig
2006-02-19 supergaaf
2006-02-19 Manic D © viel tegen. 2 uur in de rij gestaan GVD. Dit is niet meer de MOH die ik ken.
2006-02-19 MarCore van de lineup klopte geen kut, is wel jammer want ik heb hierdoor eea gemist. verder superstrakke keiharde sound, ben helemaal uit me pantty gegaan. plees waren wel weer ranzig...
2006-04-05 MarcXisme Onze en mijn eerste Masters..Tevens Laatste Het feest was waardeloos de muziek sloeg veel vaak uit maar kep wel me lieffie hervonden op dit feessie dus we maakten ons eigen feessie..Love u kir
2006-02-19 Echt een Super feesie was dit,, Heel erg gezellig en goeie en harde muziek,,
2006-03-15 moh was 1 woord super
2006-02-19 Was oke.....Maar het vorige feest van The Masters was toch beter.En luitjes het was me weer een waar genoegen.............
2006-03-01 lekker feest
2006-02-22 MC RG veel te warm
veel te glad
veel te vet
egt goeie!!
brabanthallen
2006-02-19 Megalodon || Opperstamper Lang leve de VIP ingang
blij dat ik niet in die rij hoefde te staan! feest zelf was ook goed, heb vooral in de main gestaan. jammer dat het geluid niet de hele nacht zo hard was als toen ze de anthem draaide...
2006-02-19 kk dik feest
2006-02-21 was een goed feest wel te knalluh best wel hard
2006-02-19 Michael!!! in het begin was t helemaal een kutfeest maar later op de avond was het in de industrialzaal wel te doen
2006-04-06 1 woord "geweldig"
2006-02-21 Michellûh.. lache feestje!!!...geluid kon wel iets harder in de hc en de airco ook..!! verder goeie muziek gedraait!!!!!!!!!!! en die kutrije waren minder..maar verder
2006-03-06 miekske!!! Helemaal geweldig!!!xx
2006-02-19 Miesje :) GODVERDOMME WAT EEN TERING VET FEEST...ECHT DE BESTE TOT NU TOE
2006-02-19 Mirtekke was wir vet
2006-02-19 kuubs zweten maar wat een geweldig feest
2006-02-20 Ondanks de
start die ik maakte toch toppie naar m'n zin gehad
en d'r is altijd wat om over te zeiken, deze x vooral de warmte en de drukte weer!
2006-02-22 mOpkee* Goed naar me zin gehad daar, was egt bestee
2006-02-19 Vond het echt weer zwaar relaxed!!
Unexist
maar man vd avond -> PARTYRAISER, godgodgod wat kan die kerel draaien
2 kleine minpuntjes -> De hitte en het bier, bavaria is echt niet te vreten
2006-02-20 Mr.Knots Zeer goed!
2006-02-19 mRoop HELEMAAL GEWELDIG!! Klapte weer prima! Zo, dat was wel weer genoeg in de baas zn tijd
2006-03-04 MrWhite chill!!!!
2006-02-22 muiderberg de gakste ik vond het wel ok
2006-02-20 My way... volgende x meer terror!!!!! wel een grote zaal trouwens afgelopen zaterdag.... zoals t hoort
2006-02-20 1e & vooral laatste keer MOH voor mij
Was echt een wereldfeest maar TE MASSAAL voor mij
Meerendeels gezeten omdat de rondjes lopen hopeloos was.
Erg warme en benauwde temperaturen. Hierdoor veel kotsende party-mensjes gezien
**Reuinion Zaal was ZWAAR BRUUTJES**
2006-02-19 SUPER feest!!!
en we houden van de buschauffeur die naar Goes ging
2006-02-27 nasi REDBULL GEK! Zeker master
2006-02-19 nel.nl jaa was leukk!! vrij heet idd maar goed ken je hebbe... toch!?
2006-02-19 nelisdaman Ben de hele avond flink los gegaan op de hardcore area
. en het setje van partyraiser was ook zeer rlxd
2006-02-21 neophyte hardcore cker weer lekker goed dicht bij volgend jaar weer
2006-02-19 neophyte hardcore, do i have to say more gewoon geweldig feesje alleen de sfeer kon wat beter maja je unt niet al hebben he
2006-03-01 was een mega avondje en net als de mede hoorenaar segt Scalp M Bierflesjes Never nooit meer breekt egt je nek voor de rest super
2006-02-20 snoeifeest
2006-02-20 wie kan dit nou waardeloos noemen
was zkr wel geweldig man
2006-02-19 Niels van S Puik feest
2006-02-23 super geweldig!!
2006-07-29 NL_teun_NL vet feest
2006-02-19 Noisecult (Repeater) Fucking lange rij + Zwaar duur bier.. verder was het echt perfect.. vooral het geluid in reunion area was relaxxt..
2006-02-20 NOOB SAIBOT (Gucciwearing MTF) keer een feestje respect voor reanimator,unexist, partyraiser,vizitor en smurf zij hebben de sfeer in de industrialhal echt gemaakt beste moh ooit
2006-02-19 o:) Koopa Troopa o:) helemaal super
hihi geen last van gehad van lange wachtrij
V.I.P terreur
echt prima vermaakt beetje jammer dat de rest al zo vroeg naar huis wou
snik snik
2006-02-19 Heb me onwijs vermaakt samen met mijn moppie
alleen een beetje jammer van die buschauffeurs die te laat waren dat was wel wat minder....
2006-02-19 O:) Sietsj toppiej feesj tog geweldige sfeer alles toppiej
2006-02-20 Offensive Luuk wachtrij had beter geregeld kunnen worden, drinken was fuckin' duur. maar verder heb ik me prima vermaakt, muziek en live-acts waren top
2006-02-20 okki ® heeft iemand miss mn verstand gevonden?? ligt waarschijnlijk bij mn autosleutels.
2006-02-19 OldSkool CC Zeker genoten
2006-02-20 oldskool frenkco's wHaaa weer een top feest!!!!!!
2006-02-19 Oldskool TDV Was een TOP Feessie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2006-02-20 Ondergrondse Paultje PROMO, D-PASSION EN PRODUCER
en het geluid
2006-03-27 ONE MAN HARDCORE TROUBLESOME SOLDIER dol feesie
2006-02-19 Only fucking hardcore! Neophyte en angerfist
dat waren de masters of hardcore
2006-02-20 Super Vet, voor herhaling vatbaar
2006-02-19 OPHEMERT IS GVD HET HARDSTE goed feest lekker gestampt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2006-02-20 geweldig
2006-02-19 te warm en te druk
2006-02-20 p.t.b.d_holland_p.t.b.d goed
2006-02-21 Parra Relaxte party maar kon beter voor MOH-party.. !!!!
2006-02-19 HET WAS EEN SUPER FEEST EN VOLGENDE KEER BEN IK ZEKER WEER VAN DE PARTIJ!
2006-02-23 Party4life.. vond de industrial arena ut beste de rest boeide me vrij weinig
2006-02-19 Pascal Tolner AKA TOLLY echt wel :bouce: voor de eerste keer ,alleen jammer dat het er zo warm was echt je moest steeds weer afkoele dat was kut het was daar echt warm maar de muziek was goed bot
feest
2006-02-20 Pascale Was wel een erg lange rij 1 uur gestaan!! verder heb me pima vermaakt!!!! Angerfist
was echt geweldige avond!!!!! en zeker leuke mensen tegengekomen!!!
2006-02-19 patrizzl het was zwaar chill en gezellig feest!
2006-02-19 Penis DE SFEER WAS KUT!! MAAR HET WAS WEDEROM EEN BRUUT FEEST!!!! MAAR JONGENS DIT KAN GROTER ER HARDER!!!!!
2006-02-21 Peppol Cker goed vermaakt!!
Alleen veel te warm...pfff...
2006-02-20 Persian Prins t'was echt een zwaar doll fessje
alleen beetje te druk
2006-02-19 pieldegekste was echt een super feesie wel druk maar ja hoort er bij!!!
2006-06-03 Pietje Puk! MASTERLIJK!
2006-02-20 GEWELDIG!!
2006-02-20 Was wel weer goed te doen
geluid was niet echt denderend maar wel oke
2006-02-19 Popface Sfeer was goed, werd lekker gedraaid, alleen veel te druk.. En stiekem vergelijk ik het toch met Dortmund en dan valt het natuurlijk helemaal in het niet..
2006-02-21 PRISCILLA. 2006-02-19 Wat een feest zeg
er werd echt goed gedraaid! vooral in de reunion zaal
ckrs geslaagd!!
2006-02-19 dj producer en unexist was egt knalle gewoon
2006-02-19 QMaster was weer geslaagd!! werd goed gedraaid zeg poepoe
2006-02-22 R/A\W was echt super ! heb alleen nieuw kaartje moeten kopen andere was verbrand !!
2006-02-20 Ra0ul TOP FEEST!! ECHT HELEMAAL GEWELDIG!!!
2006-02-19 Ralf-HKL Dit was niet de beste MOH die ik meegemaakt heb, maar uiteindelijk was de avond zeker geslaagd.
Alleen zo warm daar.............
2006-02-19 lekker feesie MOH hou deze locatie 1000 keer beter dan thialf.
2006-02-19 best wel flax
2006-02-19 Geslaagde avond iedereen ging los echt
voor sanne de ehbo'er
2006-02-19 VET MAR KK DRUK NI NORMAAL!
2006-02-20 Roed/Wit-Mestreech Lekker feestje!!
2006-02-20 kanker feest masters wordt de volgende keer nog kuter en veel te comercieel
2006-02-19 Ronnomeister et was gewoon MASTERS!
2006-02-19 was een super vet feest
2006-02-19 Super lekker feestje!!
Alleen jammer dat de tijd zo snel ging
en dat in 1 keer alle barren (en dan ook alle barren) dicht waren
2006-02-19 S2 zuiverrrrrrr feeest
2006-02-20 heb me zekers vermaakt, was weer leuk feestje
2006-02-19 Scorpia super feest, super geluid en super sfeer! kortom geweldig
2006-02-19 SDK zeker wel kikke..!! 1 van de betere MOH's
en TNX rietje..
traditie in ere hersteld..
2006-02-20 Sebbo jah toch iets te druk maar later werd het wel beter!
2006-02-19 zeer mooi feest ZWAAR NAAR DE KLOTUH!!
2006-02-26 zkrs mooi ook geluid stukke beter.. industrial en reunion was mooiste vond ik..
2006-02-20 Sharon.nl kk kk kk dik
2006-02-19 Shoeff89 echt te gruwelijk was het bijna niet gew8 bij de ingang we ware der veel te vroeg
door jan de buschafeur maar voorderest geen problemen gehad
alleen drank was idd te duur maar wc was weer goedkoop
2006-02-23 Sir Vincent Was zeker wel vet, alleen duuuuur drinken
industrial was zeker vet
Anders ga je ff lekker met ze allen een joint roken in de benzinepomp
hahaha
2006-02-19 K had het beter verwacht maar t wasgoed te doen NEO
2006-02-20 Sjennet :cheer: Super feest samen met mijn schatje, alleen jammer van de lange rij...
2006-02-19 Gruwlijk gewoon haha mensen was zekr een top avond!!!
(n8-morge)
2006-02-19 Slome :vaag: Warm en druk maar goed geluid en was gezellig dus heb niks te klagen
2006-02-19 Superfeest Smurf
Vizitor
Destroyer
.... manu the malin
2006-02-19 wat een feest ZWAAR te gek , hele nacht super gehad met de groningers
TOP
2006-02-21 Smoky het was geweldig leuk daar echt toppie
2006-02-19 Sneaktum helemaal GEWELDIG!
2006-02-20 sneaky;) Goed feessie
Alleen erg warm en je brak zowat je enkels over die kutflessies
2006-02-20 Sofietje (L) Was een geweldig feestje!
Volgende keer gewoon weer aanwezig hoooooooooooooor
2006-02-19 was wel aardig maar het bier was lauw op het laatst
2006-02-20 Speed-freak MOH was was
te doen.Was all1 behoorlijk
en kon vanacht pas wat slapen
2006-08-09 SpeedFuck Kenkertje vet feesie
2006-02-19 was egt een geweldige nacht
het was wel druk en warm, maar daar tegenover werd er ook superhard en goed gedraaid
de sfeer was opvallend goed te noemen, geen opstootje ofwat gezien
wel lekker veel mensen van de pad, zoals het hoort
2006-02-19 Spektakel goed feesje geluid was goed in de reunion area en de sfeer ook prima vermaakt
2006-02-19 stampwyffi was lekker feesie
2006-02-19 Stefan-the-Sound Wreed feest was een lange busreis maar wat een feest: re-style, stunned guys, outblast & tommyknocker, bass-D en king Matthew, paul en J.D.A, Neophyte, Angerfist
day-mar, promo, RTC, Vince, Serial Killaz
helemaal kapot, goede organisatie maar wel veel te warm
2006-02-19 stenniss was wel lachen en idd eten en drinken godse duur maar voor de rest wel vermaakt
2006-02-19 Stuiterbal (L) Marjoleintjeee Heeerlijk feest! wel erg lang wachten om binnen te komen en 1 maal binnen erg warm
Maar voor de rest was het echt perfect!
MOH
2006-02-19 best zuigend
2006-02-19 SURI_stampertje_NL was helemaal geweldig ent geluid ook, was VELE BETER dan in thialf
2006-02-19 vet feest
meccano twins
2006-02-20 was echt een goed feessie
alleen teeee warm en jammer van m'n blaren geheh
2006-02-19 T3KN0 TRiBUN44L De rij was KK lang, het was KK warm, maar er werd te erg gedraaid
Promo, Vince, Paul & J.D.A., Manu Le Malin & en de gekste man was weer UNEXIST darker
then
darker
, 3th Generation zwaar aanwezig en Het was weer KK Knetter
2006-02-19 Terreur_op_Wielen Het was wel een gezellig feest maar dat was dan ook wel alles ja het geluid was beter als de keren ervoor maar het was veel te warm en te druk www.worldofhardcore.nl voor foto's
2006-05-23 goed
2006-02-22 terror-kaas geweldig
2006-02-19 Terror-tony was ckerss wel een mooi feestje naar 2.30
2006-02-19 terror_snikkol terreurd goed
2006-02-20 Tess. 070 Zooo Masters was echt kk knalluh gek..Helemaal Roemtak Totall Loss!!
2006-02-19 leuk avondje gehad
2006-02-19 The Hellfire Echt weer een geweldige MOH, ze hebben van hun fouten in het thialf geleerd!!
2006-02-19 Held van de avond, The Producer!
2006-02-20 the lord of corrado's hyper bruut heb me tijden niet zo vermaakt
2006-02-19 Theule KG.. Yesss !! net thuis.. was geweldig !!
2006-02-19 lekker feesie weer
2006-02-19 Thunderdome freak het was een super feest er werd goed gedraaid ik was vooral tevreden over partyraiser die draaide echt netjes ik vond het een geslaagde avond!!!
2006-02-27 Timmyboy zeer goed
2006-02-20 Tito Goed feest,lekker geluidje,en dr werd egt kicke gedraaid in de industrial area,beetje jammer alleen dat ze alleen geen egte sterke drank hadden
2006-02-19 Tjapke waaa, ach verrek, ik ben alweer thuis...
2006-12-12 Tony mallony kut
2006-02-21 TriX in tha MiX damn....wat een SuperFeest!!erg druk en erg warm,maar t was GIGA!!!!
2006-02-20 twisted defiance puik feest
2007-07-06 Twiztid Majik Ninja Entertainment prachtig en druk maja dat hoort erbij nie?
2006-02-19 Underground Dance Events Een beste locatie met een vet goed geluid!
Locatie voor herhaling vatbaar.
2006-02-19 Upt3mp0_K03ntj3 Was maar ok vond ik,Veel te veel f*cking drug gebruikers!!!!!
2006-02-19 UTCA_Chin Geweldig feest!!! Heerlijk
THE DESTROYER :respect: !!! Vizitor vs Smurf
Terreur tot op het bot
!
2006-02-20 UTCA_HakkuhWijffie :lijn: vers feesje , leuke tijd gehad met me moppie
en ik had eerlek gezegt hadk slegter verwacht dus TOPPie
2006-02-19 UTR,,Hardcore_droppie,,UTR Was vet stampuh man hoofdzaal toppiej
2006-02-19 de rijen waren zwaar klote en die kutflesjes ook
2006-02-20 echt wel een lijp feesie
2006-02-19 Vage Toellieee O:) Nosferatu heb ik ook zeker gemist!! Maar partyraiser en smurf waren zeker niet slecht
2006-09-14 1 woord geweldig
2006-02-19 vanKnetteren B) was weer een supergekfeest!! tog vond ik moh in duitsland gekker... dj angerfist,destroyer,paul en jda,predator
2006-02-19 vd Záánde Partyraiser
2006-02-20 Venneke Zeker wel een mooi feest heb erg genoten in ieder geval
2006-02-19 Viber Dit was echt een gruwelijk feest zeg! alleen jammer dat ik een uur in de rij moest staan om binnen te komen... DJ Angerfist was echt het toppunt, hij draaide echt loeihard!! SUPER!!
2006-02-20 Victorie super feest, alleen even iets te druk....
2006-02-19 vidal super feest goede sfeer goede locatie was zkrs knalluh
2006-02-19 visje84 gewoon weg lekker knalluh!!!!
2006-05-12 Twas Suppuh
2006-02-19 Von Luttikhausen goede sfeer, geluid goed en goed gedraaid
2006-03-08 VW Motor Sport eiselijk feestje
2006-02-19 W ! M P ! E Neophyte & JDA vs Dj Paul echt top
...Heb me zeer goed vermaakt
2006-02-19 walluh dik feest, dj producer en unexist
2006-02-23 Webmeister Master
2006-02-19 2006-02-19 whothefuckissimon Geschikt feestje
goeie sfeer goeie muziek alleen jammer dat ze geen pakjes lucky strike verkopen..
2006-03-03 Why So Serious¿ Masterlijk
2006-02-21 wierts gespuis schaailijk
2006-02-19 angerfist en partyraiser waren zeer goed bezig
2006-02-23 Wolvevoag twas een uber goed feesiej
2006-02-19 2006-02-20 XTieumX Was cker vett FeesT Jhaa
2006-02-19 super feesie
wel wat aan de warme kant en erg druk maar de sfeer werd er zeker niet minder om
kijk nu al uit naar de volgende
2006-02-19 XxPaRTyGiRLxX was echt leuk , vip was beter als in het Thialf, Partyraiser, zeer goed geknald
2006-02-19 Vet Feest!!!! Main Stage lekker hard!!! KNALLEN!!! op naar de volgende!!
2006-02-19 Industrial Arena
2006-02-23 Yannick-RSB KK VET
2006-02-22 Yoppie :blinky: jaaah t was cker een wous feessie
volgende keer weer
2006-02-19 Zebra's ruiken vreemd Miniatuur pinguins heb ik bizar weinig gezien, wat jullie, mijn minder intelligente medemens?
2006-02-19 Zero-Sub k*t rij, k*t strobo/s, k*t drugsbeleid --> de een na de ander ko! Maar niettemin zeer de moeite waard
2006-02-20 zodiac killer was echt super en is sker een vete lokatie
2006-02-21 zoutelande-power heey luitjesss was echt super feesiej echt een top sfeer
2006-02-19 Wat Een feest
Egt Superrr
2006-02-19 !! foto's op www.eardamage.nl !!
2006-02-19 geluid was super, vipdek was goed geregelt, twas echt eeen SUPER dol feest!!!!
2006-02-20 || Leskovitch || Keihard
2006-02-19 ~* J L Z *~ Ik heb het zwaaar naar mn zin gehad
Alleen jammer dat het zo gigantisch warm was! Kvond deze editie ook zeker beter als vorig jaar!
2006-02-19 ~N~ Heb me heerlijk vermaakt!
2006-02-19 † * Ga Es Dood * † :bier: Ging wel..
Bier was kut daar
maarja het ging opzich wel..
2006-02-20 Ja Was Een goed Feesje
.. wel Kkr Druk! Pff.. maja Was wel gezellig
2006-02-20 ²³frenchcored²³ De industrial zaal was echt kicks ass, tijdens smurf en the vizitor ben ik helemaal los gegaan
, vind wel dat art of dance hun feesten wat meer mag decoreren....
2006-02-25 º¹³Patrick was super feest kompleet uit men dak
2006-02-22 echt een zwaar vet feestjeee