Dit was mijn eerste keer Masters, maar ik heb me zeker wel vermaakt.. Alleen jammer van de dure bonnen, maar ach dat blijf je toch wel houden.. Muziek was Op naar de volgende keer..
Was leuk feestje, vond Dortmundt alleen beter. Lange rijen bij ingang, niet al te goedkoop bier maar werd weer lekker gedraaid Veel jonge mensen, doe maar weer 18 jaar en ouder
EGT ZWAAAAR RLXXX
t kon wel weer eens wat beter wat een fuck feest zeg t is dat ik me eigen kon vermaken met vrienden anders....!!! gewoon te veel tutjes en kleuters daar
Super editie van Masters, alleen zeker jammer van die lange wachtrijden!!! Maar verder zekers prima vermaakt
Jezus echt super vet gewoon!
geweldig
was ok maar had van m'n eerste keer masters beter verwacht bavaria bier en die flesjes op de grond waren ook irritant maar is wel voor herhaling vatbaar
Dik bruut! ookal was t wat laat geworde (A) had nie verw8 dat t zo vet zou zijn! THE STORMTROOPER, THE DJ PRODUCER, VINCE, PARTYRAISER
was super vet!!! reunion area beste oldschoollllllll was goedddd alleen dat vieze kutbier bavaria voor 3,30 te gek voor worden maar de rest wel lekker gefeest jammer dak snel na de klote was maja trok later nog weer bij
T was ckers niet zo goed als MOH Dortmund, maar zoiezo wel beter dan klote Thialf... super sfeertje... heb me prima vermaakt... ik weet niet wie er allemaal ook naar MOH Dortmund zijn geweest, maar dat was echt wel 100keer beter... toch een leuk feestje!!
KK BRUUT FEEST.. TERRRORRRR UBER ALLES!!!!!! .. maar dat drinken fuckin duur.. 3 bonnetjes voor 1 POKKEUH flesjew bier .. maar het geluid was SUPER!!!!!
was weer genieten alleen enkeltie begaf het op het einde een beetje.... vince & J.D.A hebbe weer wat heerlijke herrie neergezet fotos staan op www.party-fotos.nl!
Was zkrss Zwaaar dollleeeuuuhhh........Promo, Neophyte, Bass-D, King Matthew en Partyraiser egt heerlijk gedraaid. In de gang was het lekker koel da was zkrs btrss
De rij bij binnenkomst was weer belachelijk groot, de wc's waren een gekkenhuis. Verder was het knallen en hakken Stormtrooper, Producer, Partyraiser, Smurf & Vizitor stuk voor stuk geweldig! Volgende keer betere wc's dan is dit een goede locatie. Stobo's waren ook lekker leip.
Het was gewoon egt gezellig,,, alleen te warm en te druk veder was alles oke !!!!
vond het maar een matig feestje.. eerst GVD een uur en een kwartier in die kut rij gestaan.. eenmaal binnen was het GVD super druk overal en veels te warm (als je van de reunionzaal naar de main ging was het net of ze in de main de verwarming aan hadden staan) ..het drinken was te duur en die flesjes waren klote want daar flikkerde je iedere keer overheen.. In de main werd je helemaal gek van die klote knipperlichten dus nee.. vond het een onvoldoende..
wachtrij was te lang. kenne de foullieerders nie meteen ook t kaartje scheuren? of zijn daar gecertificeerde mensen voor nodig? was errug geslaagd feestje partyraiser!!
Zeker goed vermaakt!! Vince gaf ook een goed setje weg ,,, zo kan ik elke DJ wel zijn complimenten geven!! Twas gewoon een goed feest makkelijk zat :: Ik zal zeker niet de enigste zijn die wat te zeuren heeft over de ventilatie , 5 min hakkuuuuh 3Liter zweet :: Maar verder in 1 woord geweldig
T WAS ECHT N STRAKKE PARTY!!!! gEEN LAST GEHAD VAN LANGE WACHTRIJEN, K WAS BINNEN OM 9.45 ... GEWOON OPTIJD DAAR ZIJN MAAR WEL VETTE MAAGGGKRAMPEN GEHAD,MAAR DAT MOCHT DE PRET NIET DRUKKEN...
Was wel oke, jmmr dat ik me niet helemaal 100% goed voelde!! terror zaal veruit de beste zaal!! Veel mensen out zien gaan niet normaal, EHBO had een hoop te doen!!!
Ik heb me echt super vermaakt!!! Er mag trouwens wel een keer wat aan die lange wachtrijen gedaan worden...En twee bonnetjes voor een zeven up...Schandalig!! Maar verder echt een topfeest!!! Partyraiser
GEWELDIG!!!! Zeker Neophyte!!!! J.D.A. & Paul Elstak op het einde, Fantastish gewoon!!!! Jammer dat het op het einde zo ineens was afgelopen echt ineens ram stil... kon nog lang genoeg blijven doorgaan
Heb lekker gewerkt, en de muziek in de Early was ook echt super. Behalve Darkraver en die gepensioeneerde Gizmo NIET bah Hij moet echt kappuh met die grappuh. Blijf lekker Hardstyle draaien dat is jouw ding tegenwoordig.
Echt wel een super dik feest!!!. alleen de HC-zaal te druk, te warm. dus lekker naar de Industrial-zaal(gelukkig geen klein-zweethokje) en daar 1 voor 1 richtig vette sets !!!
Was zekr goed feeestje,we knalde hem lekker binne met Dj Rob&mc Joe: respect: en Waxweazle daarna en op einde knalde hem ook nog wel met Dj Paul en JDA
Was weer een gezellig feestje alleen veelste druk,warm,zag veel mensen tgn de vlakte aan gaan..Hc zaal was in ut begin wel gezellig en op ut eind in de Terror kk doool!
nou wat een feest zeg.. aan het begin d8 ik GADVER nationale doodkijkwedstrijd.. en helemaal geen sfeer.. maar dat kwam helemaal goed.. het werd een super feest dana + bass D + predator :respect
van de lineup klopte geen kut, is wel jammer want ik heb hierdoor eea gemist. verder superstrakke keiharde sound, ben helemaal uit me pantty gegaan. plees waren wel weer ranzig...
Zekers weten dat het een Bruut feest was volgend jaar weer gek
Lang leve de VIP ingang blij dat ik niet in die rij hoefde te staan! feest zelf was ook goed, heb vooral in de main gestaan. jammer dat het geluid niet de hele nacht zo hard was als toen ze de anthem draaide...
Het was weer toppieee mensen, alleen warmte mocht wel wat minder en voor de rest Respect to Neophyte en jammer dat ze gestopt werde in hun echte act, laat ze lekker gvd
ja wa zal ik eens zeggen? heb wel betere feesten meegemaakt maarjah wel lekker dicht bij huis dit keer en TjappieH was wappie dus dan is ut altijd goeie he
volgende x meer terror!!!!! wel een grote zaal trouwens afgelopen zaterdag.... zoals t hoort
1e & vooral laatste keer MOH voor mij Was echt een wereldfeest maar TE MASSAAL voor mij Meerendeels gezeten omdat de rondjes lopen hopeloos was. Erg warme en benauwde temperaturen. Hierdoor veel kotsende party-mensjes gezien **Reuinion Zaal was ZWAAR BRUUTJES**
Jammer van de sfeer (of eerlijk gezegd GEEN sfeer..) ieder stond (ipv danst) en liep maar een beetje rond te lopen.. en mensen grow up, wat is er nou zo leuk aan om compleet verrot en verlebt er bij te lopen door overmatig drugsgebruik?!?!?!
jaah jaah het was een relaxt feestje!! volgende keer weer! de enige minpunten waren de rijen bij binnekomst en de warmte tering zeg! maar voor de rest SUPER!
wie kan dit nou waardeloos noemen was zkr wel geweldig man
was weer laaguh feesje.. wel wa druk.. maar wel gezellig zo met veel bekende.. Partyraiser Smurf The Vizitor Unexist
Was weer geslaagd, pijn aan mn poten nu maar dat is iets goeds Alleen die flesjes waren klote, DAY-MAR, Vince, Angerfist Maar was weer lekker warm en mn waaier ging gvd ook nog eens naar de klote
heej het was weer een hard feesjuh alleen was het te warm en al die flesjes op de grond zwaar kut...
was weer MAXIMAAL PANIC voor mij weer de man van de avond
Eerst 1,5 uur onwijs benauwd in de rij gestaan.. dan kan je éindelijk binnen, en dan moet je bonnen kopen Echt téveel geld!! Fucking duur, en die hitte.. viel mee dat ik niet flauwviel, ging kapot daar Maar al met al wel naar me zin gehad!
wel een goed feest, maar wat een kut flesjes je wordt er gewoon moe van.en die aktie vanpaul(the visitor)prachtig gewoon met dat beeldscherm en die toetsenborden
Ingang was fucked up, bier te duur en et was echt een teringzooi overal. En ja t leek gvd wel een sauna, vooral midden/vooraan in de HC Area... niet uit te houden... Maar toch super genoten, muziek was top, sfeer was super en heb et erg naar me zin gehad. Voor herhaling vatbaar
dit was zeker weer eens een geslaagd feessie van moh alleeen tering druk en benauwd maar voor herhaling vatbaar dit is de eerste keer sinds tijden da ik me eigen zo vermaakt heb op moh en jammer da er veel mense nie tegen een douwtje kenne maar daar had ik bij de industriel geen last van gelukkig en ze moeten die klote flesjes afschafe want da is nie te zuipe zo laters
Moddervet!
Het was echt een super vet feessie
Stukken beter dan het 10 jarig feestje in Heerenveen , toch raar vind je niet? Maarja beter is altijder beter dan slechter! Angerfist Een lekker feestje toch wel! Geluid ook lekker
Was m'n 1ste Hardcore feestje.....zkerzz goed vermaakt!! Focking HARD Jammer van de hitte en te focking dure drankjes!!
was weer helemaal wousz, wel van alles kwijtgraakt mrja...
was super, op 1 dikke grote misser na, want dark raver en Gizmo hebben ECHT wel eens veeeeel beter gedraaid dan dit, was ronduit het sechtste wat ik heb gehoort, voor de rest vond ik het toppie
echt te gruwelijk was het bijna niet gew8 bij de ingang we ware der veel te vroeg door jan de buschafeur maar voorderest geen problemen gehadalleen drank was idd te duur maar wc was weer goedkoop
feest was gewoon supers reunion arena had mooie licht effecten en lekkere rag muziek, zeker vermaakt enne je kon gewoon naar kluisjesruimte toe en dara was het lekker koel dus daarover niet te zeuren
was nu es n keer beter dan de laatste jaren...redelijk geluid..mooie locatie..al 1 met de plees was t klote in t begin..en ik vond de doorgang een beetje rot..verder was t wel top
okay cor als je nou maar es een xtje niet 8ter het net zal gaan vissen!!
Held van de avond, The Producer!
net thuis 11:15 ..was zeer goed feest alleen jammer dat t zo druk en warm was
Uitverkocht druk maar niet te druk..lauw bier? smaakte toch koud want je lichaamstemp was 45 graden...Alles was VET, en zo een drukte binnen laten komen maakt rijen ja duhh..Smurf klapper..samen met Vizitor:Computer Kapot-Computer kapot
Dit was echt een gruwelijk feest zeg! alleen jammer dat ik een uur in de rij moest staan om binnen te komen... DJ Angerfist was echt het toppunt, hij draaide echt loeihard!! SUPER!!
Was wel weer lekker, in ieder geval iets bter geluid....eindelijk Heb me wel lekker vermaakt en er werd best lekker gedraaid Partyraiser en natuurlijk day-mar waren lekker bezig
Was een topfeest, heb me uitstekend vermaakt ,maar jammer dat zo benauwd was. Had het niet willen missen.
MOH op zijn best!! Het was echt een super feest Industrial was echt goed!!!! Volgende keer maar weer in de brabant hallen alleen dan zonder die lange rijen bij de ingang en dat veel te dure bier
Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386