Smurf & The Vizitor Waarom moeten die harde kutflessies nou? Je breekt je enkels erop. Niet meer doen... foei! ow en drie bonnen voor een biertje is ook een beetje te! TOPPER! Dagmar je draaide ook weer errug lekker!!!
vet gewoon hele nacht lopen te stampen goeie sfeer industrial 3 munten godverdomme waar slaat dat op het was ook nog eens bavaria wat al niet te zuipen is hoe makkelijk wil je geld verdienen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
was wel vet feest! wel warm en bij die ingang was zekers kut!! maarja ken nie alles hebbe veel bekenden gezien
feesie!! echt knalluh
Was gwn een knalfeesiej
joehoe Masterlijk!
was zeker wel een vet feessie egt genoten egt SUPER gewoon en idd partyraiser draaid HARD!!!
Dit was mijn eerste keer Masters, maar ik heb me zeker wel vermaakt.. Alleen jammer van de dure bonnen, maar ach dat blijf je toch wel houden.. Muziek was Op naar de volgende keer..
Was zeker weer genieten mensen met wie ik allemaal was BEDANKT voor deze avond mede dankzij jullieSjattie jammer dat je dr niet bij was heb je egt gemiste deze avond Paul&JDA Heb me zeker goed vermaakt
n0u n0u..dat was N mo0i FeestJ ho0r....hehe heb me prima vermaakt...
t kon wel weer eens wat beter wat een fuck feest zeg t is dat ik me eigen kon vermaken met vrienden anders....!!! gewoon te veel tutjes en kleuters daar
Et was een goed feest maar er waren toch wat minpunten zoals in et begin de drukte voor de poortjes waar je 30 min moest wachten en et eten was ook niet goed verzorgd! ze hadden helaas geen friet sate ! maar wat toch goed was de industrial zaal a.k.a. terror zaal . heb daar vol genoten maar de reunion zaal was ook geniaal met RTC ! De helden van de avond waren de vizitor en unexist en RTC gaf weer een mooie show! et was weer een mooi avondje dat weer in de boeken kan!
dit was zeker een goedmakertje van vorig jaar heb alleen meer rondgelopen,gelult en gesmsd..omdat ik de heletijd iedereen kwijt was maare het was zeker knalluhalleen die warmte,GVD had het idee dak in een sauna stond
was echt een gaaf feesie en er weerd lekker gedraait
knalde zeker wel lekker goede zweer goed geluid en goede lichtshow Angerfist Paul smurf vizitor Unexist en zelfs promo knalde wel lekker bij gebrek aan beter
IN EEN WOORD GEWELDIG ZEKER VOOR HERHALING VATBAAR VEEL BEKENDE MENSEN GOEIE SETJES ALLES WAT ER VAN ZO EEN AVOND VERWACHT WORDT
Ja joh stelletje mafjoekels, prop een volgende x nog een paar duizend man meer in de breebunthallen en we staan dan als legbatterijen te stampen, dat bedoelen ze nou met ophokken!!! En ook erg fijn, die 5 poortjes bij de ingang, hadden ze zeker niet verwacht, zoveel volk..stelletje amateurhoeren
T was echt een super vet feest gewoon van t begin tot t eind super naar me zin gehad!!!!!!!!!!volgende keer weer zo!!
Verpletterende indruk aangezien ik was gaan liggen! zoooow fucking benauwt en warm...
Was zeker wel goed alleen de Vloeren in de gang waren maar beetje glad
was zeker weer een vette MOH mooi man
goed feestje!!! alleen beetjee te druk majaa!!
Neophyte was beste van de avond.... Had me goed kunnen uitleven...
He Mr Pierre ook hier?
Meesterlijk!!!!! Volgend jaar ZEKER weer denk!!!!
Bij het binnenkomen dat je zo lang moest wachten 3 kwartier ofzo was een beetje slecht geregeld en van het drinken dat zo duur was en verder was het een goed feessie
sfeer was goedt geluid stond te zacht! en leeftijd 16 jr en ouder moet afgeschafd worden...
het was en te gek super gewoon feestje MOH
jammer dat ik ergens tussen hemel en aarde zweefde volgens mij heb ik iets gemist wat supervet had kunnen zijn
WAZIGE FEEST MAN!!!whahaha Eerste grote feest mar wel de beste!!!iedereen bekand wazig man!!die wijve mochte van mij wel wa langer doorgaan op de podium En de meiske nog R.I.P. dol in mijn bol....................
Was egt wel zwaar relaxt.
Gruwelijk feessie..beetje jammer alleen van die hoere set van Promo wat n bagger!!
was cker un geslaagd feestje, industrial zaal was beter dan ik had verwacht, vooral reanimator, manu le malin, THE DESTROYER, stormtrooper, the producer en smurf vs the vizitor.. alleen de rij was veelste lang en het bier veelste duur.. verder geslaagd feestje
was te doen maar zo fockin druk Promo was echt de man & neophyte En angerfist was zo zwak hij probeerde het volgens mij nie eens te mixe en triest maar voorde rest voor een moh was het geluid een keer goed en licht en show was ook super
MOH was Super!! Muziek voor in bij de DJ in de main zaal was ook zuiver !
vond het maar een matig feestje.. eerst GVD een uur en een kwartier in die kut rij gestaan.. eenmaal binnen was het GVD super druk overal en veels te warm (als je van de reunionzaal naar de main ging was het net of ze in de main de verwarming aan hadden staan) ..het drinken was te duur en die flesjes waren klote want daar flikkerde je iedere keer overheen.. In de main werd je helemaal gek van die klote knipperlichten dus nee.. vond het een onvoldoende..
Jah was super gaaf feestje jammer voor t lange wachte bij de ingang maja...
jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
top feest alleen jammer dat ik op mijn bek moest gaan bij de roltrap en iedereen die et gezien heb lach dan nog maar even maar ik ging wel mooi of nie dan
[K]utjuh.NL: je moet ook niet helemaal achteraan sluiten he doos! wij waren met een half uurtje binnen maar een goed feestje, dat wel
dikke sauna terreur alleen beetje duur bier was zo op dikke rijen maar was zo binne wehehe stukke beter dan thialf!! terreur zaal vince ook jammer dak de weg nie zo kon vinde
zo anders was ik ff niet meer te stoppen bij de Destroyer, wat ging ik lekker zeg! Verder had ik het in me eentje helemaal naar me zin bij BuzzFuzz & Dano. En KALE echt gewelldig dat ik jou nog tegen mocht komen, dat had ik nooit verwacht 1 minpunt, zaal 1 was te warm en in 't begin te druk en waarom zien mensen mij altijd op M.O.H. aan voor een draaideur, loop gewoon om mij heen zo moeilijk is dat toch niet!
super sfeer super geluid egt top niks aan te klagen da van de plee's was ook dik handig
geslaagd feest! alleen de ingang was slecht geregeld en het was te warm vooral in de 3e zaal. en kwer helemaal gek vanda knipperlicht in de main had niet veel van de reunion verwacht, maar toen darkraver vs gizmo besig was kwam er toch wel een aardig geluid vanaf
Was zeker wel een geslaagd feest. Maar beetje onnodig dat The Vizitor die computer aan gort sloeg Samen met de Smurf zeker een goed einde van het feest. Al waren die flesjes echt klote. Constant opletten, dat je niet op je muil ging
Zeker beter dan verwacht, iedereen in de Industrial Arena draaide echt supervet (behalve Partyraiser en Unexist)...meisje uit de rij waaar was je nouuuuu ??
GEWELDIG!!!! Zeker Neophyte!!!! J.D.A. & Paul Elstak op het einde, Fantastish gewoon!!!! Jammer dat het op het einde zo ineens was afgelopen echt ineens ram stil... kon nog lang genoeg blijven doorgaan
Heb lekker gewerkt, en de muziek in de Early was ook echt super. Behalve Darkraver en die gepensioeneerde Gizmo NIET bah Hij moet echt kappuh met die grappuh. Blijf lekker Hardstyle draaien dat is jouw ding tegenwoordig.
super feest, goede sfeer... heb me weer prima vermaakt.. alleen jammer dat de wc's zo gruwelijk druk waren...
Zeker goed feest! alleen de binnekomst was kut door zo lan te hebben moeten wachten, en dan proberen ze je te vermaken met constant hetzelfde deuntje van 15 seconden ...Maar tog super gedraaid!
Vond het wel een Leuk feestje alleen jammer dat we zolang moesten w8en voordat we naar binnen mochten zo heb ik D-Spirit moeten missen maar voor de heb ik me wel vermaakt met mijn danspartner en de rest van de groep was echt lachen maar NIET voor herhaling vatbaar!
Echt wel een super dik feest!!!. alleen de HC-zaal te druk, te warm. dus lekker naar de Industrial-zaal(gelukkig geen klein-zweethokje) en daar 1 voor 1 richtig vette sets !!!
ja was wel goed feest alleen de geluid was te zacht en was kkk warm en dat kut gasten van die meelopers ik vind masters tegen vallen alleen partyraiser en strooije was goed in die terror zaal was goed dat was lekker stampen
Was weer een gezellig feestje alleen veelste druk,warm,zag veel mensen tgn de vlakte aan gaan..Hc zaal was in ut begin wel gezellig en op ut eind in de Terror kk doool!
in de rij nog geen 10min gestaan. was alleen veelste druk en veelste warm!!! en wat een kk bende op de grond met die kut flesjes maar voor de rest was het weer een top feessie!!!!!
in het begin was het nog een beetje z8 na dat foutblast had gedraaijt werd het steeds harder boaah niet meer normaal egt een super feest top lokatie ennuh t laatste half uurtje the vizitor ram vet
vette ruime locatie, vette zware bass maar wel behoorlijk duur drinken.... mag van mij wel weer daar!
Ja idd,, KK DOL!!!1
werd kei gek van die knipperlichte bove in de mainzaal.. ook een beetje jammer ware de duizende mense die afgevoerd werde... verder was 't of te heet of te koud en ze hadde er iets meer 'n show van moge make... maar ondanks alles wel een super feestje!!
goeje sfeer goeje muziek goed geluid was super same met miene mups
!!!!!!!!!!NOOIT MEER DIE HARDE GORE BAVARIA FLESSIES!!!!!!!!!!!
kvond mar een wazig feest ''veel te warm, veel te druk, geluid was ok nie geweldig in de hardcore zaal'' Kheb mun eigen het beste vermaakt in de Industrial Arena Negative A, Unexist en Partyraiser DANK U als die er nie waren wast een zwaar KUTfeest!!!
Super!! Goede locatie, sfeer & muziek! Was gezellig! Dj Promo
ja was wel eens leuk om mee gemaakt te hebben maar meer dan leuk is het niet veel poten en clubk*t volk en minimum leeftijd leek soms wel 11 jaar pas na kwart voor 5 werd het vet in zaal 3 TERROR
Wat un bagger sfeer man, stelletje asociale boeren..!! Ut gluid was ook ni ech denderd..!! Ech jmmr, vind ni leuwk dat ut me zow is tegegvalle voor de 1e x MOH had ik meer verw8..
geluid in de main vond ik tegevalle, wel goed gedraaid overigens... in de industrial heb ik me het meest vermaakt en met name bij partyraiser, super hard!!!
het was vet all1 de prijzen waren niet normmal en ingang was te krap 15000mensen 8 ingangen
Het was weer toppieee mensen, alleen warmte mocht wel wat minder en voor de rest Respect to Neophyte en jammer dat ze gestopt werde in hun echte act, laat ze lekker gvd
Mega Feest, de entree was alleen langdurig..maar dat mocht de pret niet drukke.
echt 1 van m'n ALLERBESTE feesten !!! super de super!!!!.. maar wel iets te druk
Het was een zeer goed feest vond ik !!! Ik ben meerdere malen lekker los gegaan en ervan genoten. Vooral bij Partyraiser die echt super draaide. De biertjes waren mij te duur voor het mooie en het geluid was niet echt sterk aanwezig. Als ik een zaal binnen kom lopen wil ik gewoon geconfronteerd worden met de harde sound dat hardcore heet en niet een geluidsterkte van lik me reet. Okee mabey till next time.
gewoon 1 woord SUPER HAMSTER FEEST o dat zijn er 3
HELEMAAL GEWELDIG!! Klapte weer prima! Zo, dat was wel weer genoeg in de baas zn tijd
1e & vooral laatste keer MOH voor mij Was echt een wereldfeest maar TE MASSAAL voor mij Meerendeels gezeten omdat de rondjes lopen hopeloos was. Erg warme en benauwde temperaturen. Hierdoor veel kotsende party-mensjes gezien **Reuinion Zaal was ZWAAR BRUUTJES**
SUPER feest!!! en we houden van de buschauffeur die naar Goes ging
Jammer van de sfeer (of eerlijk gezegd GEEN sfeer..) ieder stond (ipv danst) en liep maar een beetje rond te lopen.. en mensen grow up, wat is er nou zo leuk aan om compleet verrot en verlebt er bij te lopen door overmatig drugsgebruik?!?!?!
jaah jaah het was een relaxt feestje!! volgende keer weer! de enige minpunten waren de rijen bij binnekomst en de warmte tering zeg! maar voor de rest SUPER!
wie kan dit nou waardeloos noemen was zkr wel geweldig man
Decor was vet.....leuke shows!!...en geluid stond heerlijk...en dan de kk wrede setjes....t was gewoon knallen van t begin tot t eind in de main!!...sfeer was ook top...veel bekende...had m niet willen missen!!..
Was weer geslaagd, pijn aan mn poten nu maar dat is iets goeds Alleen die flesjes waren klote, DAY-MAR, Vince, Angerfist Maar was weer lekker warm en mn waaier ging gvd ook nog eens naar de klote
Super Feest! jammer van de bierprijzen en de rij bij de ingang. maar de sfeer en de muziek hebben t goedgemaakt
vond het een zeer goed feest, miste alleen me dinnetje.. super naar me zin gehad in de early rave was verreweg de gezelligste zaal, Dana, Pavo en Buzz Fuzz Geweldig daantje en rutger het was weer gezellig met jullie see you next time
echt wel :bouce: voor de eerste keer ,alleen jammer dat het er zo warm was echt je moest steeds weer afkoele dat was kut het was daar echt warm maar de muziek was goed bot feest
was zekers wel een mooi feest maar vond het toch net iets te druk
was super, op 1 dikke grote misser na, want dark raver en Gizmo hebben ECHT wel eens veeeeel beter gedraaid dan dit, was ronduit het sechtste wat ik heb gehoort, voor de rest vond ik het toppie
industrial arena was duidelijk het best. heb me goed vermaakt daarzo! alleen de volgende keer mag het wel iets minder druk en geen gezeik over pogo!!
was wel grappig... ben blij dat ik er geen 40 e oor heb betaald
alleen de industrial was echt vet Dik kutgeluid hardcore area echt slecht en dat moest de hardste masters ooit worde??? Dortmund ging 50x zo hard ik kwam thuis en had nog geeneens een piep in mijn oren jonge jonge
De rij was KK lang, het was KK warm, maar er werd te erg gedraaid Promo, Vince, Paul & J.D.A., Manu Le Malin & en de gekste man was weer UNEXIST darker then darker , 3th Generation zwaar aanwezig en Het was weer KK Knetter
TOPfeest!!! er werd super gedraaid overal! niet lang in de rij gestaan want we waren er vanaf het begin...zuiver geluid..een dreunende bass...maar na de tijd geen piep in de oren
Reunion Arena super zwaar lomp lopen stuiteren op de goede oude muziek alle Dj's uit de Reunion Arena bedankt zwaar vet feestje van gemaakt (volgende keer bier goedkoper)
Dit was echt een gruwelijk feest zeg! alleen jammer dat ik een uur in de rij moest staan om binnen te komen... DJ Angerfist was echt het toppunt, hij draaide echt loeihard!! SUPER!!
De industrial zaal was echt kicks ass, tijdens smurf en the vizitor ben ik helemaal los gegaan , vind wel dat art of dance hun feesten wat meer mag decoreren....
Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386