Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ (6) *­ N.­ *­ (6)™ !­
Echt wel gezellig feestje.. heb me goed geamuseerd!! :bounce:
!­ *­Scalp 'M*­ !­
Smurf & The Vizitor:respect: Waarom moeten die har­de kutflessies nou? Je breekt je enkels erop. Niet­ meer doen... foei! ow en drie bonnen voor een bie­rtje is ook een beetje te! TOPPER! Dagmar je draaide ook weer errug lekker!!!
!! Witlof !!
beste MOH sinds tijden prima vermaakt
!!! Gieps!!!
was goed te doen allen de sfeer was ver te zoeken:( reunion area klapte er flink op los
!!!Ronald!!!
vet gewoon hele nacht lopen te stampen goeie sfeer­ :bounce:industrial :bounce: :bier: 3 munten godve­rdomme waar slaat dat op het was ook nog eens bav­aria wat al niet te zuipen is hoe makkelijk wil je­ geld verdienen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!1
was wel vet feest! wel warm en bij die ingang was zekers kut!! maarja ken nie alles hebbe:D veel bekenden gezien:)
(y) feesie!! echt knalluh:bounce::vaag:
Was gwn een knalfeesiej:D
joehoe;p Masterlijk! :respect:
was zeker wel een vet feessie egt genoten egt SUPER gewoon en idd partyraiser draaid HARD!!!
""­Repels­teeltj­e""­
de reunion goed vertegenwoordigt, niet echt een bezonder feesie..wel een redelijke sfeer waar ik van stond te kijken.. Al met al leuk feesiee..
#­ Wild &­ Wicked #­
Oehhh Zkrr Super feestt !!! :respect:
$­undayBlo$$­om
KK vet :D alleen die rij was echt volop kut :S maar goed , het was zeker de moeite waard :D PrOmO super hard!!!
'SVEN!
Het perfecte feest!
(( FreaKor ))
Ja een lekker feest was het zeker :D hing een mooi sfeertje... Dur werd goe gedraaid :jaja:
ghehe heel vet goed feestje aleen jammer dak op tyd naar huis moest van weege hmm jah
((Sjordy))
was wel vet feesje alleen geluid kon beter en gwoon glaze bier is ook makelijk en goedkoper
Super vet feest :bounce:
(F)!!­Cath!!­(F)
heb me goed vermaakt jah en partyraiser was weer gruwlijk
(F)Nancy(F)
fucking vette harde party volgend jaar nog een keer
(H) Joury (H)
jah bar en bizar feest daar vlink stampen op de terror en goed knal feest:P
(k)SIL­VIA(K) is MAMA van DJAYVI
zeer geslaagd feestje alleen veel te weinig keuze van alcohol !!! op zn minst 1 fles safari voor mij !!!!
(L)Nat­alie(L­)
was echt super vet.. iedereen die met me los ging bedankt.
(nl) tepelt­erreur (nl)
SUPER
)€££®€¥
Weer een lkkr feessie hoor.. alleen de hitte en die klote rijen, verderss goed vermaakt.. angerfist.. (Y)
*­ Annie *­ :cheer:
Vond het veels te warm en te druk :/ geluid was super!!! :D Muziek was ook wel goed! Maar Koen heeft mijn avond toch wel heel erg goed gemaakt (L)
* Natje (L)
Dit was mijn eerste keer Masters, maar ik heb me zeker wel vermaakt.. :D:D Alleen jammer van de dure bonnen, maar ach dat blijf je toch wel houden.. Muziek was (Y) Op naar de volgende keer.. :D
Was zeker weer genieten mensen met wie ik allemaal was BEDANKT voor deze (Y) avond mede dankzij jullie(Y) (L)Sjattie(L) jammer dat je dr niet bij was heb je egt gemiste deze avond:jaja: :respect: Paul&JDA :respect: Heb me zeker goed vermaakt:bounce:
***­CootjuH***­
Volgens mij is dit de eerst MOH waar ik de bass goed voelde:D:P :respect: maar wel 1 min punt de drukte niet normaal waardoor het veelste warm was
was zeer geslaagd:)
Heerlijk...alleen jammer dat de tijd zo snel voorbij was,,
leuk feestje weer......kan nie anders zeggen :bounce:
**Tigger**
Was echt heel vet gaaf!!!!!!!!!
*,{FRITS},*
was roeg feest
*:rOx&Paul:*
geweldigggg
echt geweldig :P
*­Bjorn :banana:
egt SUPER :d
*Bless*
twas wel :vaag: maar wel kk wreed :P
n0u n0u..dat was N mo0i FeestJ ho0r..:respect:..hehe heb me prima vermaakt...:bounce:
t kon wel weer eens wat beter wat een fuck feest zeg t is dat ik me eigen kon vermaken met vrienden anders....!!! gewoon te veel tutjes en kleuters daar
geweldig
*­S.­D*_­OnlyHA­TE4YOU­!­:bah::­sadros­e:*­:lock:
Het geluid was eindelijk weer goed ja :D zeker wel beter!! :D (al1 jammer dat ik er zelf niet veel van heb gezien/gehoord :( maja...) was wel toppie (y) :) :jaja:
*ToyaLa*
Gezellige sfeer, super vette shows! Had t wel erg warm,maar gewoon ff afkoelen en weer doorgaan!Heb me dus zeker vermaakt:jaja:
was weer un goei feesje :respect:
superfeesie!! helemaal naar de tering !!
Heb me prima vermaakt:bounce: Geluid stond goed hard:D En de Dj's hebben er weer flink op los geklapt:D
beffie ik ook met jou !!! echt een GEWELDIG feest mensen bedankt!!! (K)
Topfeest(Y)
- ROL -
Bruut feestje weer :)
ging der wel op was een mooi feesje
--Ivo--
vet feestje hoor :D
--vage terror tante--
agja wa moet ik er van zegge...was wel grappig....
-kick
:respect:
-PREDATOR-
fuck dit was echt super@!!!!!!
-Snicky-
Was zeker wel goed, was voor mij eerste keer MOH, Maaar was Top! Tnx Jelle;) Love You
-TIES-
Et was een goed feest maar er waren toch wat minpunten zoals in et begin de drukte voor de poortjes waar je 30 min moest wachten en et eten was ook niet goed verzorgd! ze hadden helaas geen friet sate :(! maar wat toch goed was de industrial zaal a.k.a. terror zaal (Y). heb daar vol genoten maar de reunion zaal was ook geniaal met RTC :)! De helden van de avond waren de vizitor en unexist en RTC gaf weer een mooie show! et was weer een mooi avondje dat weer in de boeken kan!
-x Maartje x-
super(Y) :respect: The Vizitor en smurf :respect:
HET WAS EN SUPER VET FEEST
was cker een top feest. heb lkkr kunnen stampen daar.
...Gekte...
Dit was kanker vet en ik ga volgende keer zekerSS weer !!!!
SUPERRR bruut feesje alleen jmmr 3 bonne voor bier en fucking heet verder echt vet!!!!!!!!!
...Wesley...
dol
..­::Msz_­Lin::..­
geck!!!!:P
..­::Stef­fie::.­.­
zwaar relax
..Brian..
k
Wat een super feest!
..­†..­Lilly..­†..­
dit was zeker een goedmakertje van vorig jaar:D heb alleen meer rondgelopen,gelult en gesmsd..omdat ik de heletijd iedereen kwijt was:S :P maare het was zeker knalluh:bounce:alleen die warmte,GVD had het idee dak in een sauna stond:/
was echt een gaaf feesie :P en er weerd lekker gedraait
.Namooni.
zeer lekker feest! super lekkere sfeer! top top top :D
Check verslagjuHhh!!
040_­Linda_­[EHV]:­respec­t:
Megaaaa vet feestjee !!! :bounce: Heb me goed Vermaakt !!
100%galbak
was een heftig feest hakkuh
2fast
lache feesie:P
3lis4h
heerlijk heeeeeeeeeeeeeeerlijk lekker fijn.......................vet goed vermaakt :yes: :D
super smurf! mooi fijn lekker scherp feessie waar veel mensen als kamelen liepen te kauwe!:D mooi man!
:beer:­Arjan:­beer:--------->Madelief
knalde zeker wel lekker goede zweer goed geluid en goede lichtshow :respect:Angerfist Paul smurf vizitor Unexist:respect: en zelfs promo knalde wel lekker bij gebrek aan beter;)
:bier: Bier &­ Speedcore :bier:
echt super relaxed feest van begin tot eind geweest
:bier: Para :bier:
Von ut wel un bruut feessie :bounce: best bezopen aant einde van ut feest :bier: ( heb voor de eerste X klomp eruit gezopen dat komt nooit voor:p )
:bier:­:vaag:­*­PISSOFF*­:vaag:­:bier:
was nie veel aan zoals ik verwachte maar goed makers waren der :respect: VIZITOR :respect: EN :respect: SMURF :respect:
:bier:­GeRtOs­:bier:
kicke fisje echt masters helemaal perfect
egt super dol!!!
:bier:­rosivi­seren:­bier:
JAH WAS MOOI :D
:bier:­sjammi­e
gruwelijk:D
:bounce: Oma :bounce:
echt helemaal geweldig, ik heb me echt vermaakt... alleen de beveiliging en de hitte waren kut!! maar voor de rest was het echt helemaal geweldig!!!
:bounc­e:[Loo­Ss]
Bruute shit ! die van 2006­:respect: MOH :respect:­
:bounc­e:oppe­rstamp­er:bou­nce:
ja was wel een kk gaaan feesie:)
:bounce:vd peej:b­ounce:
het was helemaal geweldig super feeest !!
IN EEN WOORD GEWELDIG ZEKER VOOR HERHALING VATBAAR VEEL BEKENDE MENSEN GOEIE SETJES ALLES WAT ER VAN ZO EEN AVOND VERWACHT WORDT :d
Ja joh stelletje mafjoekels, prop een volgende x n­og een paar duizend man meer in de breebunthallen ­en we staan dan als legbatterijen te stampen, dat ­bedoelen ze nou met ophokken!!! En ook erg fijn, die 5 ­poortjes bij de ingang, hadden ze zeker niet verwa­cht, zoveel volk..stelletje amateurhoeren
T was echt een super vet feest gewoon van t begin tot t eind super naar me zin gehad!!!!!!!!!!volgende keer weer zo!!
Verpletterende indruk aangezien ik was gaan liggen! :P zoooow fucking benauwt en warm...
:respe­ct:Neo­phyte-meid:r­espect­:
Was opzich wel te doen, Voor de jatter van mn telefoon: FUCK YOU!!!!!
:rot: o0 Weske 0o :rot:
zeer geslaagd feest
:ROT: Speed Zeeuw :ROT:
Whoei!!!! was echt een VET feest! beetje enorm warm en druk maar dat mocht de pret zeker niet drukken! Angerfist ging heerlijk te keer :bounce:
was mo0iiii:D
Zekersss geslaagd feestje (Y). Alleen jammer van die mensen die met de bosjes naar de EHBO gesleept konden worden
:vaag:­hardco­re_­baek:vaag:
de reunionzaal was vet RTC om 2:30-3:00 was ook zeker vet . dus in het kort,masters was vet :respect:
:X:D
was wel chill feessie alleen de vip stelde totaal niks voor :(
:xtc:M­athijn RTC:xtc:
geweldig
:xtc:NL-Björn-NL:xtc:
zker goed feestje(Y) aleen was wel kenker warm
:yes:*­Oudorp­freaK*­:yes:
helemaal leip :D
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
te lang wachten bij de entree..en veel teveel standaard nummers...beetje matig dus:(
:|Snelle Jelle:|
ja echt lekker feestje, alleen wel een grote chaos, ja toch of nie tan?
super goed feest promo was oke
Was Weer een gesllaagd Feesie Geuid Kon beter!!
zwaar vet
supergaaf feest. kleine tegenvaller was de drukte en de warmte. maar de muziek en de sfeer maakte het zeker goed. toppertje
?!?!?
leuke feestje maar ook niet meer dan dat!!!
[ Linda a.­k.­a Mini :bounce: ]
Geweldig feest :respect: Alleen wel lange rij bij de ingang dat was minder. Partyraiser! :respect: Alleen dat pogo gedoe hé :S
opzich goed! maar t werd later te druk!
[EGN]_­NL-BRAIND­ESTRUC­TOR-NL_­[EGN]
het was echt wel weere relaxt alleen jammers dat is al weere voorbij is :( naja volgende keer ben ik er weer bij :D:D:D
[G]abb­ermui[­S]
Idd veels te druk..:P Nn uuhm ja pogo was wel nodig om ruimte te creeren.. Wel geslaagd feesiej..
[MKP] Keesie Feesie
echt weer een super feest goeie lokatie!!! alleen beetje warm... verder geweldig vermaakt. super zo'n terror zaal moeten ze meer doen!!!!!!!!!!
Soo dat was lekker feesje..! Day-mar erg nice !!Neophyte was ook erg goed :D Afsluiter van J..D.A en dj Paul :bounce: :D
[NL] Ferreur in je eur [NL]
Vond dat er goed gedraaid werd en een goeie sfeer, vond het alleen geen top feest. maar voor de rest (Y)
[NL] stefke [NL]
egt een super feest!! goed geluid lekkere line up :D
ja was wel mooi feest alleen kk druk en had er wel iets meer van verw8t
was zkrsss een geslaagd feestje daar...dik vet stampen en zuipen mooi feestje volgende keer mooi weer:P:P:P
[NL]>R­OY<[NL­]
:bounce: was een vet feestje heb me goed vermaakt dus kortom geslaagd (Y)(Y)(Y)
[NL]Terror-Speedc­ore[NL­]
Gek feest alleen de rij duurde wel lang
zeer klote goed feest maar net te druk
[THTH] poepiekuh [THTH]
STIJVEPIKKENWERK!Vooral industriele/terror zaal.
beetje tegenvaller
][NL][ Dutchrebel ][NL][ Breda][NL][
Was zeker wel goed alleen de Vloeren in de gang waren maar beetje glad
was zeker weer een vette MOH:d:d mooi man:P
goed feestje!!! :respect: alleen beetjee te druk majaa!!
Neophyte was beste van de avond.... Had me goed kunnen uitleven...:D
He Mr Pierre ook hier?
Meesterlijk!!!!! Volgend jaar ZEKER weer denk!!!!
Bij het binnenkomen dat je zo lang moest wachten 3­ kwartier ofzo was een beetje slecht geregeld en van het drinken dat zo duur wa­s­ en verder was het een goed feessie
sfeer was goed(Y)t geluid stond te zacht! en leeftijd 16 jr en ouder moet afgeschafd worden...
het was en te gek super gewoon feestje MOH :bounce:
jammer dat ik ergens tussen hemel en aarde zweefde :P volgens mij heb ik iets gemist wat supervet had kunnen zijn :bounce:
Antonio Banderas Vargas
WAZIGE FEEST MAN!!!whahaha Eerste grote feest mar wel de beste!!!iedereen bekand wazig man!!die wijve mochte van mij wel wa langer doorgaan op de podium En de meiske nog R.I.P. dol in mijn bol....................
Was egt wel zwaar relaxt.
Gruwelijk feessie..beetje jammer alleen van die hoere set van Promo :/ wat n bagger!!
b) sender
egt een lkkr feessie :yes:
helemaal top!
B4
NET ZO WREED
bachje
was een super vet feest en nu op naar hard bass zoetermeer
Bacolul :/
:respect: voor MOH maar van die bonnetjes vond dat toch wel belachelijk :S
balblowa
cker te gek goed gestampt daaro
BALLETJE AKA DJ BASEKILLER
jazeker was toppie alleen paar kleine minpuntjes maar voor de rest prima vermaakt zeker wel:bounce:
Barbie*tut
echt KEI VET FEEST! MOP MOP
Bart---
wow was echt een vet feest zeker goed gedraaid heb me prima vermaakt
Bartje_^
geweldig
Bavalo
was cker un geslaagd feestje, industrial zaal was beter dan ik had verwacht, vooral reanimator, manu le malin, THE DESTROYER, stormtrooper, the producer en smurf vs the vizitor.. alleen de rij was veelste lang en het bier veelste duur.. verder geslaagd feestje
Bearded Jeffke
1 woord vet feest alleen duur bier daar!!!
Ben_Wazug
was men eerste feest en kijk al uit naar 11 maart outblast :D
GRUWELIJK inderdaad !! Mijn eerste Masters .. maar zeker niet de laatste !! Early zaal was zwaaaaaar top :P
BENSCHOPSE GABBER
super feest overal werd er erg goed gedraaid met e­en zeer goede platenkeus van de dj's :respect: PA­RTYRAISER :respect: NEGATIVE A :respect:
BERROR
ja lekker feessie
Bisbee
vond deze MOH de beste nederlandse editie gehouden na hun vertrek uit de FUN!
black bassie
goed vermaakt alleen drinken een beetje duur (beetje jammer)
Blitze Fritz
was te doen maar zo fockin druk Promo was echt de man & neophyte :respect: En angerfist was zo zwak hij probeerde het volgens mij nie eens te mixe en triest maar voorde rest voor een moh was het geluid een keer goed en licht en show was ook super
MOH was Super!! Muziek voor in bij de DJ in de main zaal was ook zuiver !
vond het maar een matig feestje.. eerst GVD een uur en een kwartier in die kut rij gestaan.. eenmaal binnen was het GVD super druk overal en veels te warm (als je van de reunionzaal naar de main ging was het net of ze in de main de verwarming aan hadden staan) ..het drinken was te duur en die flesjes waren klote want daar flikkerde je iedere keer overheen.. In de main werd je helemaal gek van die klote knipperlichten dus nee.. vond het een onvoldoende..
Jah was super gaaf feestje jammer voor t lange wachte bij de ingang maja...
en Angerfist was de man van de avond:D
Br!­L Zonder Br!­L
jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
top feest alleen jammer dat ik op mijn bek moest gaan bij de roltrap en iedereen die et gezien heb lach dan nog maar even maar ik ging wel mooi of nie dan:d
[K]utjuh.NL: je moet ook niet helemaal achteraan sluiten he doos! wij waren met een half uurtje binnen :yes: maar een goed feestje, dat wel (Y)
Bussum
eerste x masters maar zowieso niet de laatste!! sfeer was super, had ik niet verwacht! echt(Y):D
Was echt wel gezellig :D :bounce:
Caatje btbw
Het was weer eens zeer Bruut :yes: Producer, Unexist, Partyraiser :respect: helden vd avond :D
Christijan
niks mis meej horrrr
Chrizzoo
dikke sauna terreur alleen beetje duur bier was zo op :bier: dikke rijen maar was zo binne wehehe stukke beter dan thialf!! terreur zaal :respect: vince ook :respect: jammer dak de weg nie zo kon vinde 8)
Cinderellaa*
Geen woorden voor!
cinnamoontje
zo anders was ik ff niet meer te stoppen bij de Destroyer, wat ging ik lekker zeg! Verder had ik het in me eentje helemaal naar me zin bij BuzzFuzz & Dano. En KALE echt gewelldig dat ik jou nog tegen mocht komen, dat had ik nooit verwacht ;P 1 minpunt, zaal 1 was te warm en in 't begin te druk en waarom zien mensen mij altijd op M.O.H. aan voor een draaideur, loop gewoon om mij heen zo moeilijk is dat toch niet!
Cleo-tje (L)
geweldig
Super party... :respect: heb me zeer goed vermaakt...!!
D-Check
KEIHARD
Heb niet veel gezien opt podium ofzo.. Maar heb wel weer een geweldige avond gehad:D xxx
daniQue*
was zeker weer gOeiie.. hendiG vette b-day gehad :P..
Top feesiee :bounce:
Darkch­ild198­1
HEB ME SUPER VERMAAKT EGT KAN NIET W8EN OP DE VOLGENDE MASTERS OF HARDCORE :P
DarkElement
Geluid (y) Prijs consumpties (n) (3 bonnen voor 1 biertje :| ?) Temperatuur (n) zweette als een gek daar :S rest (y)
Dass'
super naar m'n zin gehad, :bounce:
Heerlijk knetterfeest!! Tieum, nosferatu en smurf :respect: SNOEI! :D:D Best vermaakt (Y)
Death By Design
super sfeer super geluid egt top niks aan te klagen da van de plee's was ook dik handig :P
geslaagd feest! alleen de ingang was slecht geregeld en het was te warm vooral in de 3e zaal. en kwer helemaal gek vanda knipperlicht in de main:S had niet veel van de reunion verwacht, maar toen darkraver vs gizmo besig was kwam er toch wel een aardig geluid vanaf:P
dedamp
gruwlijk zuiver
Denicos :/
Geweldig vermaakt. Super feessie. Mijn eerste masters, maar zeker niet de laatste die ik bezocht heb. En nu ga ik slapen ! massol
Super gewoon :bounce:
Deurtrek Terreur
zkkrs masters togh :D:D:D
Geweldig.........alleen het w8ten in het begin maar dat is al goedgemaakt...enne mag vaker in den bosch hoeven we niet zo ver......
DJ Freak-R
beste masters op duitsland na (y) :respect: alle laatste dj's v/d industrial :respect:
vet feestje
DJ ISOLATER
:bier:terror zaaltje was goed te doen ma die oldskool moguuhh ze wel afschaffen :bier:
DJ TERROX
ja vet!!!!...
DJterrortank
geweldig lopen stuiteren
djthevirus
egt geweldig feest alleen jammer van de warmte en de drukte bij de wc's
Dodewaard maniac
Was zeker wel een geslaagd feest. Maar beetje onnodig dat The Vizitor die computer aan gort sloeg ;-) Samen met de Smurf zeker een goed einde van het feest. Al waren die flesjes echt klote. Constant opletten, dat je niet op je muil ging
Dragoslav M.
Zeker beter dan verwacht, iedereen in de Industrial Arena draaide echt supervet (behalve Partyraiser en Unexist)...meisje uit de rij waaar was je nouuuuu :P??
Vet feest alleen jammer dat onze wiet is afgepakt
DURACE­LL:bou­nce:
vetttttt!!!!:bounce:
was een zeer geslaagd feestje!! heb me wel vermaakt. manu :respect:
Early Eef ;)
super sfeertje!!! was echt gezellig :cheer: boven verwachting!!
Eddie-Loco
kheb me goed vermaakt, goed feestje
EdeLWeiS
egt super vet, wel druk maar goed geluid en goeie platen. Promo was wel cker het vetst :worship:"
EdJuH :bounce:
veel te lang in de rij gestaan maar verder was het een super feest:D
Eefjuh
was zeker een mooi feessie, alleen het was erg warm en die wachtrijen konden echt niet, verder zekers vermaakt!!!:bounce:
Eline....
Super vet feessie! Best vermaakt! (y)
Super Feest :bounce:
Ennair
VIP was chill met die matrassen :P Geluid ging wel :) Verders goed vermaakt :jaja: 100x btr dan Thialf O:)
Ephaedra
Iemand zijn Jaguar logo kwijt?
Wat een vette mega super kei kewl gaaf feest!!! Whoehie!!! Zo moeten ze er meer organiseren. Alleen in het vervolg de airco wat beter afstellen!
super! alleen jammer van die lange rij bij de ingang
Eva
TOP FEEST!!!!!
het was weer een geslaagd feest
Extrem­estyle­s
Alleen maar goed door de 3de zaal
Feng Shui
goeie sfeer lekker knalle!!
Finger-Spitz-Gefühl
Het was knallen geblazen :respect:
mooi feestje en er werd lekker gedraaid!!
Fishcore
retteket was egt weer super vet
fraaans
was weer een super feesje
frankygoes2
echt gezellig feest! geluid was goed! en de sfeer ­­was ook goed! partyraiser :respect:
FreakCaressa
KEIVET:P Ghehe STik idioot met Opperidioot Knoot:P
helemaal los!!
Geluid was goed,, alleen het was te druk en te warm
G.­I.­T.­ Hakkuhbob
Vet maar vaag draan o;) beetje teveel gehad denk ik(A)
Echt een MEGA VET feestje.... Day-Mar :respect: Meesterlijk setje
was wel grappig maar niet wat ik er van had verwacht, haha en ik was iedere keer iedereen kwijt
VETJES
Gods Unwanted.­be
GEWELDIG!!!! Zeker Neophyte!!!! J.D.A. & Paul Elstak op het einde, Fantastish gewoon!!!! Jammer dat het op het einde zo ineens was afgelopen echt ineens ram stil... kon nog lang genoeg blijven doorgaan
Good Karma
1e keer MOH voor mij, ik vond het vééééét
:D Dik vet klarinet! :| ][ :doetiwoep::woeptidoe:
H4L-speedy-h4L
zekker geslaagd alleeen die entree :(
h4l?
lekker feesie hoor :D :P
hakkerd
was wel lekker
Hakkuh Annie
Heb lekker gewerkt, en de muziek in de Early was ook echt super. Behalve Darkraver en die gepensioeneerde Gizmo NIET bah Hij moet echt kappuh met die grappuh. Blijf lekker Hardstyle draaien dat is jouw ding tegenwoordig.
Hakkuh­bar:bo­unce:
super feest, goede sfeer... heb me weer prima vermaakt.. alleen jammer dat de wc's zo gruwelijk druk waren...
Zeker goed feest! alleen de binnekomst was kut door zo lan te hebben moeten wachten, en dan proberen ze je te vermaken met constant hetzelfde deuntje van 15 seconden :S...Maar tog super gedraaid! :D
Hardcore Angel
Ik vond het echt gaaf (K)(K)
Vond het wel een Leuk feestje alleen jammer dat we zolang moesten w8en voordat we naar binnen mochten zo heb ik D-Spirit moeten missen maar voor de heb ik me wel vermaakt met mijn danspartner en de rest van de groep (Y) was echt lachen maar NIET voor herhaling vatbaar!
Hardcore vs terror grunn!!!­
Superrrrrr
Super feest :D:D:D Echt zo super naar mijn zin gehad!
Hardcore-Hinze
Echt wel een super dik feest!!!. alleen de HC-zaal te druk, te warm. dus lekker naar de Industrial-zaal:D(gelukkig geen klein-zweethokje) en daar 1 voor 1 richtig vette sets (Y):respect: !!!
Hardcore_­Nick
Was zeker een top feest :D Alleen het was veel te warm daar binnen, maar voor de rest zeer goed vermaakt :D
Hardcore_­Octaaf
was egt vet feesie, volgend jaar benk er weer optijd bij:P alleen wrom kwam die neophyte zo laat???
Hij was lekker :)
Harry Porno
:bounce: SUPER VET FEEST :bounce:
HC4L_linda
super vet(Y) egt zeer goed
Een nacht om NOOIT meer te vergeten:P
twee woorden: volle pin
methurs feest ging goed
Hie
Zaal 3! Zaal3! man man wat werd daar gas gegeven! alle dj's topset gedraaid :D
hofstede_j
super feest :)
Huidhoofd Aal
Eindelijk weer es een Masters met respectabel geluid. De terror had wel iets meer decibel gemogen.. The Vizitor :respect:
zoww dit had k nie verwacht, maar WAT een feest egt! :D gweldig naar mn zin gehad.. heerrrlijk gwoon :D
100% linksaf gegaan alleen jammer van de wachtrijden
Ielse!­:cheer:
SUPERVET!!!
GENOTEN! heerlijk!
ILoveH­ardSty­le
Jezus wat DIK :D! Tieum, The Dj Producer, Unexist, Stormtrooper, Destroyer,Manu le Malin...jezus wat DIK :D:D Geen woorden vooor (L)
Ivanhooo
de sfeer was minder (N) maar we hebben ons toch nog goed geamuseerd :yes: beter geluid dan in heerenveen (Y) Da­Y-­már :respect: Partyraiser :respect:
Ivoos
bruut
J-olie
Wasz eg un super feestje :bounce: Helemaal los:D
J.­eroen :bier:
beter :bier: dan op XQ
zeer goed
wel knalle feesie :D alleen wel erg warm ja... en een aardag doolhof:P
Jappiee
ik vond het echt super, me eerste grote feest en dan zo 1, alles was egt goed vooral de sfeer en de muziek
Jasper ©
Sauna ''de brabanthallen''
JDW
Mun 1e egte grote feessie en Gelijk Goed ook, GEWELDIG!!!:P:D;)
Jean-Pierre
Heet en veel mooie vrouwen (is dit mijn reactie?)
In 1 woord MASTERS!!!! RTC there is only 1 terror!!!!!!!!!
jef4ever
ja was wel goed feest alleen de geluid was te zacht en was kkk warm en dat kut gasten van die meelopers ik vind masters tegen vallen alleen partyraiser en strooije was goed in die terror zaal was goed dat was lekker stampen
Jeroen.Hc
Was wel relaxed. Alleen beetje problemen met het Openbaar vervoer dat er amper was. Feestje opzich was goed te doen.
Jeroentje
tommyknocker vs outblast :respect: Angerfist en Neophyte ......Super :D
jewst
super
Was weer een gezellig feestje alleen veelste druk,warm,zag veel mensen tgn de vlakte aan gaan:S..Hc zaal was in ut begin wel gezellig en op ut eind in de Terror kk doool! :P
Jillicious
Weet er vrij weinig meer van :/ alleen een uur staan wachten voordat we binnen waren :/
vond het wel gruwelijk alleen had er meer van verwacht en naar mijn mening werd er niet al te best gedraait behalve paul elstak en jda(Y)
Jochemm'
ik vond het echt een doll feest!!(Y) alleen een - punt was wel dat we GVD anderhalf uur in de rij moesten staan mja wel vermaakt :D
joehoe(K)
in de rij nog geen 10min gestaan. was alleen veelste druk en veelste warm!!! en wat een kk bende op de grond met die kut flesjes maar voor de rest was het weer een top feessie!!!!!
in het begin was het nog een beetje z8 na dat foutblast had gedraaijt werd het steeds harder :D boaah niet meer normaal egt een super feest :D top lokatie ennuh t laatste half uurtje the vizitor :respect: ram vet :D:D:D:D
Joeri 1805
NEOPYTE *de hardcore de harde kern de ondergrond kk goed niet normaal
Ik ga liever naar Nightmare. Op MOH liepen echt veel jonkies rond. tWas ook veels te warm en te druk. Muziek ging nog wel...maar ook niet echt toppie!
in de early was het zeker wel gezellig alleen was ik vaak iedereen kwijt:P en zelfs in mn 1tje had ik volop lol mja was een geslaagd feessie von ik
joyce SuPpReSsOr
was zeker een goed feesje...(mag ook wel een x :p)
K.A.L.E.
vette ruime locatie, vette zware bass maar wel behoorlijk duur drinken.... mag van mij wel weer daar! :lijn:
Ja idd,, KK DOL!!!1:D
werd kei gek van die knipperlichte bove in de mainzaal.. ook een beetje jammer ware de duizende mense die afgevoerd werde... :S verder was 't of te heet of te koud en ze hadde er iets meer 'n show van moge make... maar ondanks alles wel een super feestje!!
goeje sfeer goeje muziek goed geluid(Y):D was super:D same met miene mups(L)
KeesBeezZ (KSBZ-ReKordZ)
!!!!!!!!!!NOOIT MEER DIE HARDE GORE BAVARIA FLESSIES!!!!!!!!!!!
kvond mar een wazig feest :s ''veel te warm, veel te druk, geluid was ok nie geweldig in de hardcore zaal'' Kheb mun eigen het beste vermaakt in de Industrial Arena :d Negative A, Unexist en Partyraiser DANK U :respect: als die er nie waren wast een zwaar KUTfeest!!!
Super!! Goede locatie, sfeer & muziek! Was gezellig­! :D Dj Promo :respect:
ja was wel eens leuk om mee gemaakt te hebben maar­ meer dan leuk is het niet veel poten en clubk*t volk en minimum leeftijd leek soms wel 11 jaar pas na kwart voor 5 wer­d het vet in zaal 3 TERROR
KleintjeXS
Wat un bagger sfeer man, stelletje asociale boeren..!! Ut gluid was ook ni ech denderd..!! Ech jmmr, vind ni leuwk dat ut me zow is tegegvalle voor de 1e x MOH had ik meer verw8..:(
Koen:bier:
goei feesie :respect:unexist & negative a:respect:
Zoo Zoo meesterlijk feest , me eerste keer masters maar zker niet te laatste :d Angerfist en Neophyte :respect: Klappe gekkkkk :d
kova
heb van 1 tot 7 in de reunion gestaan, was erg gezellig!! geluid kon wel harder
Krank Terreurrr
Een leuke en gezellige editie in de brabanthallen!­! :yes:
co0;
Was zeker master vet feessie!! Zeker 5 kilo er af gehakt!!!!
geweldig feest smurf en de partyraizer ginge echt hard:P en dan al die wijfe :P:P
LaNgE..­StAmPeR
Early rave was knallen geblazen ouwe :jaja:
Eerst gewerkt en dan nog lekker zelf de zaal in om te :bounce: ! :D Was zeker leuk!
LEELOYD
was weer een geslaagt fessie alleen jammer van de lange wacht rijen bij de ingang
vondt het na het feest veel vetter:vaag: :lol: :lijn:
Leon-
gruwelijk feest!!!!!! alleen duurde het even voordat we binnen waren
da ging goed ja...goei geluid goed gedraaid goeie ­sfeer...gewoon een VET feest!:D toch??:vaag:
lesley23
goei feest en je ging zeker mooi tim :P
was een leuk feesie :D (Y)
Jaaaa mensen, was helemaal super, heb net de dvd en ik sta erop;)
LinsePins
Beetje jammer dat je zo lang moest wachten!!! Maar voor de rest was het super!!!
Lisi
super feesie! was om 10:15 binne ckr te doen ! was toppie!!!
Ljmichael
was egt geslaagd
Lolaaa!
echt geweldig feest!! :bounce: echt top! :respect:
lucje_b
wat een feest:D entree duurde wel veel te lang maar daarna heerlijk:D destroyer man van de avond :respect:
M o e n s s
heb me wel vermaakt oor :D alleen beetje druk
was echt een super feesje:D
Mama van Quinty (L)
Smurf & The Vizitorn waren echt Super en het geluid was ook super...Moet zeggen dat de sfeer relex was :D
supergaaf
Manic D ©
viel tegen. 2 uur in de rij gestaan GVD. Dit is niet meer de MOH die ik ken.
Marilicious
lekker gedraaid was er wel warm en dat flits licht mag wel uit:)
Zekers weten dat het een Bruut feest was :D volgend jaar weer gek :D
Marissie...
Was lekkker feesieee Hakke als een mallle
Marjol­eintje­ee (L) Stuiterbal
Jammer vandie rot flesjes en de warmte.. Maar de rest was super :D :respect: Da Hustla :respect:
Marleen74
Veeeels te druk, en veeeels te warm, en jee.. 2 uur in de rij staan om naar binnen te kunnen? Echt zwaar belachelijk!
martl
geluid in de main vond ik tegevalle, wel goed gedraaid overigens... in de industrial heb ik me het meest vermaakt en met name bij partyraiser, super hard!!!
het was vet all1 de prijzen waren niet normmal en ingang was te krap 15000mensen 8 ingangen
MentalChaos
Het was weer toppieee mensen, alleen warmte mocht wel wat minder en voor de rest Respect to Neophyte en jammer dat ze gestopt werde in hun echte act, laat ze lekker gvd :D
Mega Feest, de entree was alleen langdurig..maar dat mocht de pret niet drukke.
Mike..-
KK de KK gruwelijk feest... iedereen heeft super gedraaid!! alleen die kut harde flesjes idd en mensen moeten niet zeiken over de warmte!!
echt een superfeest lang niet meer zon leuk feest gehad...
Kanker Gaaf Feest!! Mijn 2e Feest Kerel!!!
Miss-B100
echt 1 van m'n ALLERBESTE feesten !!! :) super de super!!!!.. maar wel iets te druk
Het was een zeer goed feest vond ik !!! Ik ben meerdere malen lekker los gegaan en ervan genoten. Vooral bij Partyraiser die echt super draaide. De biertjes waren mij te duur voor het mooie en het geluid was niet echt sterk aanwezig. Als ik een zaal binnen kom lopen wil ik gewoon geconfronteerd worden met de harde sound dat hardcore heet en niet een geluidsterkte van lik me reet. Okee mabey till next time.
gewoon 1 woord SUPER HAMSTER FEEST o dat zijn er 3
Mister.
zeer goed vermaakt :) !!! Leef wel voor industrial zaal :respect:
Mitchell__­Stylo;­)
:respect: Zeer Geknald Was Super :respect:
Mnonnie123
:respect: KKBRUUUT GEWOON :respect: alleen kkdrukkk&te warmm,, mja primaa avOnd:D:D
MR PIERRE
zo bruut feesie echt super vermaakt
Dikke shit!! :respect:
Mr.­Rùúdt :respect:
was vet..!!
mRoop
HELEMAAL GEWELDIG!! Klapte weer prima! Zo, dat was wel weer genoeg in­ de baas zn tijd
:bounce: 1e & vooral laatste keer MOH voor mij :bounce: Was echt een wereldfeest maar TE MASSAAL voor mij :jaja: Meerendeels gezeten omdat de rondjes lopen hopeloos was. :frusty: Erg warme en benauwde temperaturen. Hierdoor veel kotsende party-mensjes gezien :jaja: **Reuinion Zaal was ZWAAR BRUUTJES** :cheer:
SUPER feest!!! :cheer: en we houden van de buschauffeur die naar Goes ging :jaja:
NachtGabber
Ik heb me prima vermaakt. :jaja: Jammer dat ik me rond 2 uur kut begint voelen. DaY-Mar :respect: Stunned Guys :respect: RTC (y) Dana (y) en OUtblast vs Tommyknocker (y)
het was weer gezellig!!!! vince :respect:
was echt super!! :D
Super feest! alleen 2 dingen te warm in pres! en drinken duurr XD
Neel billestreel
bruud:D
nel.nl
jaa was leukk!! vrij heet idd maar goed ken je hebbe... toch!?
Nemert
Top feest :D.. The Producer en JDA vs. Dj Paul relaxx :P
Neomi!!
ja het was wel een leuk feestje, ik heb me goed geamuseerd!!:bounce:
neophyte hardcore
cker weer lekker goed dicht bij volgend jaar weer
nicefoxygirl
Jammer van de sfeer (of eerlijk gezegd GEEN sfeer..) ieder stond (ipv danst) en liep maar een beetje rond te lopen.. en mensen grow up, wat is er nou zo leuk aan om compleet verrot en verlebt er bij te lopen door overmatig drugsgebruik?!?!?!
jaah jaah het was een relaxt feestje!! volgende keer weer! de enige minpunten waren de rijen bij binnekomst en de warmte tering zeg! maar voor de rest SUPER!
wie kan dit nou waardeloos noemen :S was zkr wel geweldig man
industrial arena :respect:
Niels
Superr Gaaf Feesie!!!!!! *MOH 4life*
NielskevK
veel te lang wachten voordat men binnen kon weinig hadden op meer plaatsen wc`s moeten zijn muziek was en bier was het enigste + punt
niksnada
Decor was vet.....leuke shows!!...en geluid stond heerlijk...en dan de kk wrede setjes....t was gewoon knallen van t begin tot t eind in de main!!...sfeer was ook top...veel bekende...had m niet willen missen!!..:respect:
Was weer geslaagd, pijn aan mn poten nu maar dat i­­­­s iets goeds Alleen die flesjes waren klote, DA­Y­-MAR, Vin­­ce, Angerfist:bounce: M­aar was weer lekker warm en mn waai­er g­ing gvd ook­ nog eens naar de klote :[ :P
dit was een geslaagde feeeeeest
NMGN'D­ENNIS'­NMGN
was weer MAXIMAAL :respect: PANIC voor mij weer de man van de avond
Noisecult (Repeater)
Fucking lange rij + Zwaar duur bier.. verder was het echt perfect.. vooral het geluid in reunion area was relaxxt..
NOOB SAIBOT (Gucci­wearin­g MTF)
keer een feestje respect voor reanimator,unexist, partyraiser,vizitor en smurf zij hebben de sfeer in de industrialhal echt gemaakt beste moh ooit
Offensive Luuk
wachtrij had beter geregeld kunnen worden, drinken was fuckin' duur. maar verder heb ik me prima vermaakt, muziek en live-acts waren top (y)
OmeMini
WHaaaa Super feest..Industrial egt heerlijk terreur:bier:smoke:
oOMeTaOo
Super Feest! jammer van de bierprijzen en de rij bij de ingang. maar de sfeer en de muziek hebben t goedgemaakt
vond het een zeer goed feest, miste alleen me dinnetje.. :flower: super naar me zin gehad in de early rave :bounce: was verreweg de gezelligste zaal, Dana, Pavo en Buzz Fuzz :respect: Geweldig (y) daantje (k) en rutger (y) het was weer gezellig met jullie :D see you next time
te warm en te druk
Pablo Escobar Is BACK!!!­
Zware terreur en snoeihard blazen en helemaal van het padje was zeer geslaagd feest!
Pascal Tolner AKA TOLLY
echt wel :bouce: voor de eerste keer ,alleen jammer dat het er zo warm was echt je moest steeds weer afkoele dat was kut het was daar echt warm maar de muziek was goed bot :lijn: feest
patrizzl
het was zwaar chill en gezellig feest!
Peewee's
Was Zeker mieterssssss... J.d.a (Y)
Penis
DE SFEER WAS KUT!! MAAR HET WAS WEDEROM EEN BRUUT FEEST!!!! MAAR JONGENS DIT KAN GROTER ER HARDER!!!!!
dit was natuurlijk 1 van dé feestjes! Helemaal top!(Y)
Phoolie
Top feestje, er werd lekker gedraaid & het was super gezellig
Pillem
en uh...waar was nosferatu :/
Was wel weer goed te doen :P geluid was niet echt denderend maar wel oke :D
Moddervet!
Het was echt een super vet feessie (Y) :vaag:
prijntje
:respect:the destroyer:respect: zo lkker gedraaitt en ::respect:The visitor vs SMURF:respect: heerlijke afsluiter
Quintin Dupieux
t was egt zooo kkgruwelijk!! egt een masterlijk feest!!
R.ik
lekker feestje hoor, knalde m nog wel op t einde
Rave' oltion 23
Naja gezellig was het zker!!! maar het feest zelf,Bagger!!!!! Geen masters meer voor mij!
Raving Roeie
Het was zeker een vet feestje! Naaierij met bonnen kopen :P, early en industrial (Y) EGT VETJES!
KUDELS ZOOITJE TERREUR!!!! WAS ZEKER GAAAN :bounce:
relaxt
dit feest was weer eens keer super vet! niet meer en niet minder
ReLSMuRF
duur feessie &kuthitte maar verder was t leuk! smurf & the vizitor was een mooie afsluiter! :worship:
was een zeer goed feestje heerlijke lokatie iets minder de flesje maar het bier smaakt in ieder geval wel volgende keer zeker weer neophyte :respect:
Repeltakje
knettergek daarbinnen!!compleet uit mn plaat gegaan
Richard de Zeeuw
de industrial was eg super
Rick A
was wel een relaxt feesie
Rick.NL
Zwaaar VETT :bounce: behalve Neophyte + Angerfist Zeer triest :vaag:
Ricooow!
geweldig
Rienos
lekker gedraaid DAY-MAR :respect:
was echt een vet feest! Vizitor met pc :respect:
KUT UITSMIJTERS
RobinNauta
Die wijven jonge! Non de klere vooral bij vince...heb er nog een stijve nek van
Roelus ©
Smurf vs. The Vizitor:respect:
Super Vet Feest alleen jammer van de drukte :(
Ronnomeister
et was gewoon MASTERS!
Echt ZWAAR gestoord. :D
was een super vet feest
RoyCore
Goed feesje! lekkere muziek :D Partyraiser :respect: /> 1 dikke minpunt die KK rij van 1.5 uur :(
Ruben Vijverberg
Smurf Vizitor :D:D:D kk goud, sla jij efe je computer kapot
Ruttuh [MPS]
(y) :bier: zeer goed feest!
Ruud!
Ik heb gruwelijk hard genoten daar..zker heerlijk feest!!
mega he zjwame
S-Style
Lekker hoor! Neophyte, Nosferatu & Vince erg goed gedraaid! Wel erg warm, maar je kan niet alles hebben:)
Ik had er heel wat van verwacht maar het viel me smerig tegen... drukte en warmte!
Sammieee :woop:
PARTYRAISER :respect: SMURF & VISITOR :respect: Dont Fuck With The Little Ru­­bber Duck :D:D:D Super Feest !! :D
sausje!!
Super feestje.. alleen een uur in de rij moeten staan, om binnen te komen:s:(
scurdie_­tripkip
was zekers wel een mooi feest maar vond het toch net iets te druk
was super, op 1 dikke grote misser na, want dark raver en Gizmo hebben ECHT wel eens veeeeel beter gedraaid dan dit, was ronduit het sechtste wat ik heb gehoort, voor de rest vond ik het toppie:P
industrial arena was duidelijk het best. heb me goed vermaakt daarzo! alleen de volgende keer mag het wel iets minder druk en geen gezeik over pogo!!
IK VOND MAR VET!!
SieSo
enige leuke was manu le malin en dj producer voorderest was t knkrvuil!!
SJAAN ^
Geweldig Feest.. Heb me heel erg goed vermaakt!! :cheer:
Ook ZONDER drugs VET feesje!!!:D
Snb Thoma.­LIVE FAST-DIE HARD DJ RAGGE
vet
Snelle!!!
organisatie was zwaar kut : veel te lange wachttijden voor ingang , wc , en uitgang
Sofietje (L)
Was een geweldig feestje! :) Volgende keer gewoon weer aanwezig hoooooooooooooor
soppie
was wel grappig... ben blij dat ik er geen 40 e oor heb betaald
alleen de industrial was echt vet Dik kutgeluid hardcore area echt slecht en dat moest de hardste masters ooit worde??? Dortmund ging 50x zo hard ik kwam thuis en had nog geeneens een piep in mijn oren jonge jonge
Spartan Law Online
(Y) feestje.., Destroyer/Producer/Partyraiser Volle Gas Knallen Baas !!
SpeedFuck
Kenkertje vet feesie :bier:
Spektakel
goed feesje geluid was goed in de reunion area en de sfeer ook prima vermaakt :bounce:
Stamphaas
VET feest, vooral partyraiser en the Vizitor!!!! HELDEN!!!
stampwyffi
was lekker feesie
Was zeker vet!:D Was wel jammer dat het zo druk was,kon je niet normaal hakken/stampen in die zalen :vaag:
stan_renkens
vet feest geluid stond lkkr hard en goeije sfeer dus ech goed feest
STAND PROUD!
whaaaaaaaaaaaaaaa kk vet feestje weer ja vooral de industrial was helemaal los!!!!! :respect: smurf & the vizitor :respect:
stef87
zeker vet :D:D. Oldskool zaal was echt super, beter as dat ik verwacht had!
StevE BlappiN
Nooit meer Art Of Dance :S maar al-met-al wel vermaakt :D
Streng-DengDeng :bounce:
ckr een goed feest(Y).. :respect:
stuite­rkonij­ntjuh
je moest alleen zo fckng lang wachten om binnen te komen, dat was slecht geregeld!!
mooi feestje hoor! beetje jammer van die hitte en die drukte bij de ehbo:S :bounce:!
Zoals gewoonlijk heb ik me weer goed vermaakt... krijg er nooit genoeg van :bounce: goed feestje
T!MF
Superfeest!! lekker los gegaan..:bounce: al1 jammer van de prijs voor bier :S
T3KN0 TRiBUN44L
De rij was KK lang, het was KK warm, maar er werd te erg gedraaid :respect: Promo, Vince, Paul & J.D.A., Manu Le Malin & en de gekste man was weer UNEXIST darker :yes: then :yes: darker :respect:, 3th Generation zwaar aanwezig en Het was weer KK Knetter :vaag:
Tepke
Wat een bruut feest. Het optreden van RTC was echt weer master. Enige minpuntje waren de wachtrijen bij het binnenkomen
goed
Wel vet :yes: hard gebeukt :bounce:
terror-hans
10 bonus lijkt me duidelijk en van de rij geen last jo moet je de kaarten optijd halen krijg je vip rtc recpect jongens
zwaar goed
terrorgast
Was een zeer geslaagd feest Rotterdam Terror Corps :)
Tess. 070
Zooo Masters was echt kk knalluh gek..Helemaal Roemtak Totall Loss!! :xtc:
leuk avondje gehad
The Harder Styles 4 Life
het was kk knalluh !!!!
The Harder­Styles Freak!­
was goed te doen (Y)
The Hellfire
Echt weer een geweldige MOH, ze hebben van hun fouten in het thialf geleerd!!
the lord of corrado's
hyper bruut heb me tijden niet zo vermaakt
TOPfeest!!!:D er werd super gedraaid overal! niet lang in de rij gestaan:P want we waren er vanaf het begin...zuiver geluid..een dreunende bass...maar na de tijd geen piep in de oren:P(Y)
Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]
Wel een geinig feestje :bier:
Thommie2005
Was lekker avond alleen die KK rij werd ik wel helemaal para van
Thunderdome freak
het was een super feest er werd goed gedraaid ik was vooral tevreden over partyraiser die draaide echt netjes ik vond het een geslaagde avond!!!
Tjapke
waaa, ach verrek, ik ben alweer thuis... :vaag:
TJIBBE:bier:
goed feest :yes: al1 jammer van het geluid:( dat kan harderrrrr :P
Tjop - Tjop
prima! prima!! ANGERFIST!!!!!!
Toetie Wappie :bier:
Reunion Arena super zwaar lomp lopen stuiteren op de goede oude muziek alle Dj's uit de Reunion Arena bedankt zwaar vet feestje van gemaakt (volgende keer bier goedkoper)
tuneboy
Beter dan verwacht! :D
Was Weer N Mooi BeGaai FeeSje!
Twiztid Majik Ninja Entert­ainmen­t
prachtig en druk maja dat hoort erbij nie?
UTCA_­Hakkuh­Wijffi­e :lijn:
vers feesje , leuke tijd gehad met me moppie(l) en ik had eerlek gezegt hadk slegter verwacht dus TOPPie :D (y)
v@ndek@@rt
Zwaar relaxt man!!!
VanDaal
was egt super super vet
1 woord geweldig
vanKne­tteren B)
was weer een supergekfeest!! tog vond ik moh in duitsland gekker... dj angerfist,destroyer,paul en jda,predator:respect:
vdz
goed vermaakt op het feesje, alleen te druk en de ingang kut
VibeKeeper
En Gaan!!!!!!!!!
Viber
Dit was echt een gruwelijk feest zeg! alleen jammer dat ik een uur in de rij moest staan om binnen te komen... DJ Angerfist was echt het toppunt, hij draaide echt loeihard!! SUPER!!
Vinn-E
was zeker goeie .. top geregeld ! alleen drinke enzo was prijzig ..de rest top!
zker fijn wauzen feestjuhh :D geluid was verder goed mah de hitte was ech nie normaal daar :S verDER (Y) :D
Twas Suppuh
flink gestampt :yes:
Von Luttik­hausen
goede sfeer, geluid goed en goed gedraaid :bounce:
walluh
dik feest, dj producer en unexist:D
WC-Knuffelaar
Was weer geweldig gister :D heb me duidelijk vermaakt. Volgens jaar weer :D
whouwieeeee vet hoor:D
:)
what the f*­ck
super 10x beter al ik had vew8 MOH volgende x weer in de brabanthallen:respect:
Why So Serious¿
Masterlijk
Vette muziek, té warm, té benauwd, slecht aangekleed... Had er meer van verwacht eigenlijk...
WilberZ
Echt een vet feessiej..me goej geluid!!
Wolvevoag
twas een uber goed feesiej :D (Y)
Wvoort026
MEGA FEEST:D:D
X.Bianc
Gruwelijk Feestje....Heb me prima vermaakt :bounce: :respect:Alleen bier was idd aan de dure kant..En al die flesjes op de grond:S
Best feest:D TERRORR(6):bier:
Zjuul:­bounce­:
zo wel lekker feessie ja... inderdaad zaal 3 deed hethem wel.... jammer van die hitte
Zwoelio
Top feest! goede sfeer, Goeie muziek. alleen de plee's en de ingang was kut maar verder alles 110%
{NL}jo­rdy{NL­}
was een vet feesie dat zeker :bounce: lkkr staan rondstuiteren
{PPT} Japie
Lekker feestje:lijn:
~* J L Z *~
Ik heb het zwaaar naar mn zin gehad :D Alleen jammer dat het zo gigantisch warm was! Kvond deze editie ook zeker beter als vorig jaar!
~~ARMIN~~
K K R G E S T O O R D F E E S S I E :bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
† crawling in your skin†
ECHT DONDERS VET !!!!!!!
Te warm en te druk maar verder SUPER !!
™KORTEKAAS
Zeer vet hoor(Y) alleen nooit je telefoon vergeten, je vind elkaar nooit mee terug:P
¤ Kimm,,*
super feest !! :d
²³fren­chcore­d²³
De industrial zaal was echt kicks ass, tijdens smurf en the vizitor ben ik helemaal los gegaan :respect: , vind wel dat art of dance hun feesten wat meer mag decoreren....
brute party, alleen et geluid mocht wa harder
echt een zwaar vet feestjeee :D

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D