Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ (6) *­ N.­ *­ (6)™ !­
Echt wel gezellig feestje.. heb me goed geamuseerd!! :bounce:
!!!Ronald!!!
vet gewoon hele nacht lopen te stampen goeie sfeer­ :bounce:industrial :bounce: :bier: 3 munten godve­rdomme waar slaat dat op het was ook nog eens bav­aria wat al niet te zuipen is hoe makkelijk wil je­ geld verdienen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!1
!!*­ Claudia *!!­
:RESPECT: GOED FEESTJE GEHAD...Drinken was alleen veeeeeel te duur...!! Wel een van me beste feesten tot nu toe..!! :cheer:
Cker Zwaar Mooi Feest
was egt een super feessie!! :respect: flink kunnuh hakkuh; weinig intro gedoe enzo gewoon kei hard gaaaaan!!
ik hou helemaal niet van oldstyle, maar vond het toch de beste zaal!!!!...de rij was zwaar kut, maar de wc´s waren zekers goed geregeld!!!...al met al, best feestje!!!...kan ook door het bier komen whaha
:respect: Early Rave Was Zeker Goed :respect: wel zwaar naar de kanker nu :D
#_99 Roumûh
Het was echt knalluh !!! Vooral de Early Rave en Industrial Zaal
vet
was geweldig feesje!!
((Sjordy))
was wel vet feesje alleen geluid kon beter en gwoon glaze bier is ook makelijk en goedkoper
Super vet feest :bounce:
was echt weer een super feest en vooral smurf en dj vizitor:):)
(F)-*­Jonna*­-(F)
Cker een goed feesie!!!:D Wel een btje warm,maar dat mag de pret niet bederven:P
(K)Just A.­(K)
was egt geweldig :bounce:
(k)SIL­VIA(K) is MAMA van DJAYVI
zeer geslaagd feestje alleen veel te weinig keuze van alcohol !!! op zn minst 1 fles safari voor mij !!!!
Geweldig Feestje!
was super,, op naar t volgende feest :bounce:
Beetje warm en beetje druk, maar wel lekker feestje!!! :respect: J.D.A. en DJ Paul :respect: lekker laatste uurtje!!! :respect: outblast :respect:
(L)Nat­alie(L­)
was echt super vet.. iedereen die met me los ging bedankt.
*­ Annie *­ :cheer:
Vond het veels te warm en te druk :/ geluid was super!!! :D Muziek was ook wel goed! Maar Koen heeft mijn avond toch wel heel erg goed gemaakt (L)
* Lennaert *
super feesie !!! VIP is beter! en korter :P volgende keer maar weer denk:D
was egt zoooooow vet:D!
Vond het wel weer een leuk feessie, alleen de rijen bij de ingang waren te lang en op sommige plekken was het te warm...verder (y)
echt een super hard feessie :D :D :bounce: volgende keer zeker weer :xtc: :xtc:
Heerlijk...alleen jammer dat de tijd zo snel voorbij was,,
Super feessie.... als t de volgende x weer zo is teken ik er voor!!
*,{FRITS},*
was roeg feest
*:rOx&Paul:*
geweldigggg
Zeeeeer geslaagd feesje!!!!!!! :D
*^*leonie*^*
was weer een leuk feessie!!Tijd ging weer te snel :s
*­Bjorn :banana:
egt SUPER :d
*­BONS][­Mafkee­s][BON­S*­
Zwaarvet vies bier
Supervet feestje :yes: Pavo--> :respect: Echt goed bezig :bounce:
*­Linn:b­ounce:
Echt supper!! :bounce:
geweldig
*ReblletjuH*
Heb Me Prima Vermaakt:yes: Was Toppie(Y)
- # *
Echt een toppertje :D Brabanthallen (y) 10 x beter dan Thialf !!
zeer geslaagd feestje :bounce:
-=­terror­gevaar­=­-
was een goed feestje paar kleine dingen die beter kunnen maar dat blijf je altijd houden en vip was ook zwaar relax volgende masters weer
-> Yvonneke <-
goed geregeld
-Flupke-
in 1 woord VET:D
-hooligan-
Super editie van Masters, alleen zeker jammer van die lange wachtrijden!!! Maar verder zekers prima vermaakt
-LENS-
Zeker heftig vette terror(Y) alleen kk warm man! en al da kut volk:S
-LINTJE-
Was een sgon feest! Blij dat ik mn beste pf maatje heb ontmoet, En mn sgatje Kenneth :D
-PREDATOR-
fuck dit was echt super@!!!!!!
-x Maartje x-
super(Y) :respect: The Vizitor en smurf :respect:
.--danny--.
cker wel een mooi feestje!!:D:D
...mausku...
reteketet.....
Dik bruut! ookal was t wat laat geworde (A) had nie verw8 dat t zo vet zou zijn! :respect: THE STORMTROOPER, THE DJ PRODUCER, VINCE, PARTYRAISER :respect:
Wat een super feest!
.John
vet feest al waren de lange rijen bij de ingang erg irritant. :respect: voor Vince en Unexist!
.×.Lausje.×.
:respect: voor de Visitor die z'n scene opdroeg aan Rob!! Het laatste uur was zeker knalluh!! Supervet feestjuh!! :bier: Industrial zaal was (Y)!!!! Keiveel relaxte mensen! Echt 'n bruut feessie!! :vaag:
VIP is echt super relx In de early & main werd strak gedraaid! ­:respect: RTC :respect:
040_­Linda_­[EHV]:­respec­t:
Megaaaa vet feestjee !!! :bounce: Heb me goed Vermaakt !!
Super!:cheer:
SSSUPER FEEST..... en thuisfront nogwel... :D:D:D Ze moeten hier vaker feesten geven... !!!!!!
muziek & geluid ware goed:)sfeer viel kon beter:yes:
2fast
lache feesie:P
was een TOP feestr
:beer: Colt
Zeker een lekker feesie vooral de industrial was knetter hard:bounce: alleen het eten en drinken was verrot en het naar binnen komen.....daar was totaal niet over nagedacht....dus een zeer goed feesie....niet geweldig
Smurf & The Vizitor . Producer .. en Destroyer :respect: super :D
ZWAAR VEMAAKT OP DIT FEEST ALLEEN BEETJE ERG WARM MAAR CKERS GOED LOKATIE VOOR ZO'N FEEST (Y)(Y)(Y)(B)(B)(B)
was weer een superfeest !!!! mega gezellig !!!
:bier: Para :bier:
Von ut wel un bruut feessie :bounce: best bezopen aant einde van ut feest :bier: ( heb voor de eerste X klomp eruit gezopen dat komt nooit voor:p )
:bier: ronald :lijn:
was wel kick feessie , alleen de rij van anderhalf uur en stroomstoring bij malu de malin waren minder . voor de rest was het wel chill
was wel een mooi feestje, jammer dat het bijna 1,5 uur duurde voordat ik binnen was en het geluid in de hardcore zaal mocht wel wat harder. Verder was het weer lekker warm binnen. Neophyte was zoals gewoonlijk super, maar Unexist en Partyraiser waren echt het allergruwelijkst :respect:
:bier: We roll dice, life is a gamble¹³
Goed feest, leuke sfeer (y) Voelde me alleen zelf niet zo goed. Klote dat het zo warm en druk was. Veel bekenden helaas niet gezien. En die knipperlichten waren ook nie echt lekker :/ Verder was het bier niet lekker en 3 munten voor 1 biertje :S
:bier:Cees
geweldig
was wel lache alleen ze hebben teveel man binne gelaten geluid mag ook wel wat harder heb geen piep in me oren en ja bavaria:S
:bounce: (f) NATAS (f) :bounce:
wat een SUPER feest :D:D
:bounce: Cr@­zy Chick :bounce:
prima vermaakt :yes:
:bounce: ierus :bounce:
Het feest was gewoon echt GRUWELIJK!!! :D alleen jammer van de warmte! Maar verder echt super!! Heb me best vermaakt daar!! :D Verschillende dj's draaide echt goed!! :respect:
:bounce:B 2 the art:bounce:
Industrial Zaal Goed Gedraaid! O.A. Tieum, Destroyer, Negative A, Unexist & Partyraiser(Y):yes: DJ Smurf Vs The Vizitor Was Gewoon TE Bruut(O.A. die Alles Kapot Actie van The Vizitor :[ ) (Y):yes: :respect:
:bounce:Hij is gek he:bounce:
super vet!!!!!!
Was kk vet feest:D Was me eerste Masters maar zeker niet me laaste
:cheer: Mirjam :cheer:
Wat een TOP avond!!! :respect: heb me egt ontz­et­tend vermaakt!!
veel te druk...
:cheer­:Badmu­tske:c­heer:
opzich leuk feestje voor een moh.. :bounce:partyraiser:bounce: alleen wat was het bier duur en wat was het tog warm
Neophyte was goed hahah was top feestje:D alleen jammer dat het drinke enzo zo duur was
:devil: -NL*­IEKE*­NL- :devil:
KK BRUUT FEEST.. TERRRORRRR UBER ALLES!!!!!! :bounce: .. maar dat drinken fuckin duur.. 3 bonnetjes voor 1 POKKEUH flesjew bier :( .. maar het geluid was SUPER!!!!!
Verpletterende indruk aangezien ik was gaan liggen! :P zoooow fucking benauwt en warm...
:facepalm:
Echt een maaasterlijk feest :bounce:
:Lijn:­[NL]Va­ge Alco[N­L]:lij­n:
Was zeer zeker heel goed te doen.
:respe­ct:ste­ef:res­pect: /­
gewoon te gek feest :P
:rot:N@nce
t was erg druk en warm maar de sfeer was perfect! t was egt een SUPERFEEST!!!:P:P:P heb me prima vermaakt!;) :bounce:
:speed: Terror :speed:
vet feest:respect:
:vaag: de rooijakker :vaag:
dik stampe daar
:woop: Ivetjuh
druk,warm, maar wel goed gedraaid :D
Was hendig goed feest, maar toch best drukjes daar!!
:xtc: Joost :bier: Ketacrew :vaag:
Was weer super vet! Early rave zaal was echt goed! Heb me best vermaakt met melissa :D :hug:(K)
zkkr relax feesjuh volgende x ben k dur weer ;)
:xtc:M­athijn RTC:xtc:
geweldig
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
te lang wachten bij de entree..en veel teveel standaard nummers...beetje matig dus:(
:|Snelle Jelle:|
ja echt lekker feestje, alleen wel een grote chaos, ja toch of nie tan?
Geweldig!! Heb me weer goed vermaakt..
< Japie >
goed feest hoor!!!
<Rob>
Lijp!
>>>M@­u®it$­<<<
www.ieder1 van de kaart.nl :D
>PAULLIE<
geweldig
geweldig
was weer toppie vannacht :lijn::xtc::bounce:
op de wachtrij na was alles super (y)
het was warm maar wel een lekker feesje :respect: Dj Angerfist :respect:
[0570]DERKIE
het was wel gezellig.vooral in oldschool gestaan.was wel vet
[[*­Duracell Hardcore Bunny*­]]
Super super gezelli feessie! All1 wat een kk flesjes op de grond, enkel is egt na de klote:@:@:@
Was wel lache leuke locatie dusse op naa de volgende M.O.H:):bounce
[A]nne(f)
Helemaal geweldig:D
[Antje Terreur](6)
was echt een goed feest!
[G@BB€R]JaHa
't was een zeer geslaagd, vet mooi feessie... ('n Veel Betere locatie en beter geregeld als thialf!!)... is echt wel beter als je VIP kaartjes hebt!! vip was wel mooi
[HK] Gab B)
was echt SUPER!!
[Moes]™
GEWOON KK VET!!
[NL] Dolle Majowtjee [NL]
zeker himmel dol he ! :respect:
was helemaal gekk!!
het was egt een KNAL FEEST:bounce: jmmr dat er in het begin zo een lange rij stond en over die bonnen sloeg ook nergens op maajah ik had het egt wel naar me zin!! Smurf,,The vizitor,Unexist :respect:
[NL]:d­evil:.­.­Terreu­rSmurf­Je..­:devil:[NL]
VEEEELS te druk..!! :S was om de zoveel tijd weer iedereen kwijt..:P.. VIZITOR & SMURF..:respect::D(Y)
was zkrsss een geslaagd feestje daar...dik vet stampen en zuipen mooi feestje volgende keer mooi weer:P:P:P
[NL]>R­OY<[NL­]
:bounce: was een vet feestje heb me goed vermaakt dus kortom geslaagd (Y)(Y)(Y)
Twas zker wel gruwelijk,, kheb het SUPER genote jah :bounce:
[NL]bo­bopzij­nkop[N­L]
was een goed feesje vooral laatste 3 kwartier met surf en the vizitor!!
[NL]Da­isy:bo­unce:
super vet feestje zeker voor herhaling vatbaar:bounce:
[nRa]d­rachte­n number 1 made in holland
super feest geweldig gedraait van alle dj die ik heb gezien ik vond wel dat in alle zalen een beetje dezelfde stijlen te horen waren en veel te warm en en veel te druk maar ja
godver wat een heerlijk feest :D
het was super gaaf lekker los gegaan:D
zeer klote goed feest maar net te druk
[ZLD]W­es[sch­]
vet skon
\\___­ Psycho­Hoolig­an___/­/­
was weer knalluh feestjuh he:D
][))][\][/=­\the manipu­lator]­[))][\­][/=­\
geweldig feest :respect: unexist partyraiser en smurf en vizitor :respect: top feest beste moh die ik heb meegemaakt volgende keer weer brabanthallen top lokatie
Neophyte Angerfist :top: :bounce:
_Loesy_
zeer geslaagd!! (Y) ;)
_Rubje_
geslaagd feest! :bounce: :D
A_vT
(Y) feesje, goed geluid, all1 jammer dat ik zo naar de :vaag: was en het zo warm was...
ADHD-er For Life!!­
Was een super vet Feestje (Y) lekkere lokatie ook. en ja beetje warm zeggen de meeste ach dat is t toch altijd!!
ADHD:b­ounce:­TUK:bo­unce:
kut flesje, tering warm en kk duur maar voor de rest was het een van de betere MOH feesten. art of dance gaat vooruit
AJS
Damn was zeker een top feest heb me zekers goed ve­rmaakt jammer dat k niet iedereen gezien heb maar ­sfeer was top :respect:
heftig
Angela(L)Leo
was zeker n vet feest alleen fucking warm en op t ­­­einde zwaar gaar maja heb me goed vermaakt :yes:
Anoebis
:respect: The Vizitor #1...!!!!!!!!!
Was egt wel zwaar relaxt.
Aszje
was zeker weer de moeite waard, mooi feestje!
Kutsfeer maar was te verwachten :/ .. in ieder geval geen masters voor mij
B@rbiegirl
:respect: NeoPhyte, Angerfist, JDA & Paul :respect:
bachje
was een super vet feest en nu op naar hard bass zoetermeer
Bacolul :/
:respect: voor MOH maar van die bonnetjes vond dat toch wel belachelijk :S
balblowa
cker te gek goed gestampt daaro
BALLETJE AKA DJ BASEKILLER
jazeker was toppie alleen paar kleine minpuntjes maar voor de rest prima vermaakt zeker wel:bounce:
Basjuuh
Toch nog een goed feest aan overgehouden jammer van de hitte maar goed, kleinigheidje blijf je houden :)
de tering was echt vet ben nu nog steeds bij aan komen en tjapke gaat het
Bavalo
was cker un geslaagd feestje, industrial zaal was beter dan ik had verwacht, vooral reanimator, manu le malin, THE DESTROYER, stormtrooper, the producer en smurf vs the vizitor.. alleen de rij was veelste lang en het bier veelste duur.. verder geslaagd feestje
Bearded Jeffke
1 woord vet feest alleen duur bier daar!!!
BENSCHOPSE GABBER
super feest overal werd er erg goed gedraaid met e­en zeer goede platenkeus van de dj's :respect: PA­RTYRAISER :respect: NEGATIVE A :respect:
berrys
ingang was gewoon klote geregeld, ruim een half uu­­­­r staan wachten.. binnen was het echt gruwelijk­ ­:D en pogo is voor homo's ja(Y) :respect: PARTYRAISER:respect:
Bisbee
vond deze MOH de beste nederlandse editie gehouden na hun vertrek uit de FUN!
Het was weer een klotezooi met de rijen!! eerst bij de ingang, zet auto vooraan op de parkeerplaats, moeten we helemaal om de hallen heenlopen? Daarna de lange rij bij de ingang, dan denk je hé hé, ik ben er, en dan weer een rij voor de wc, en dat is een zeer trieste bedoeling, ik zo'n bandje halen, uiteraard krijg je aggressie in de rij. Verder was het feestje gewoon top-niveau zoals het hoord te zij op MoH-feesten! goed gedraaid redelijk geluid! niks aan de muziek op te merken dan TOP! en sfeer was ook OK
Blitze Fritz
was te doen maar zo fockin druk Promo was echt de man & neophyte :respect: En angerfist was zo zwak hij probeerde het volgens mij nie eens te mixe en triest maar voorde rest voor een moh was het geluid een keer goed en licht en show was ook super
boldstyle
zero tolerance zelfs geen joint
bomenzager
hellemaal te gek
Br!­L Zonder Br!­L
jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
Bram1985
Loopfeestje :D ook leuk op z'n tijd met zoveel bekenden !!
Brandariss
geweldig duisterder dan ik verwachtte goed ge­draaid:respect:, alleen wel erg warm (N)en de rij was ook aard­ig beu magoed was geslaagd:Den trouwes duur bier:@
Was echt een knalluh feestje...zeer geslaagd...Op naar de volgende masters
Buzzy (L) Lynn..­
Ik vond het echt helemaal goed! weer een succesvolle MoH!
Was echt wel gezellig :D :bounce:
Cabron­aaa:ch­eer:
:D:D was kenkr geselliejj mensuhh :D:D (K)(K)(L)(L) o:)
geweldig alleen te veel troep op de vloer
het was echt KK relaxt waneer is devolgende:P
channieke
was wel zowww vetttt volgende x gaan we cker weer en hopelijk is het dan ook in de brabanthallen lekker dichtbij voor ons
Eerst ff :respect: voor de Visitor die zijn set opdroeg aan Rob!! Super feestje, een uur en 3 kwartier in de rij staan was wel belachelijk voor zo'n lokatie maar het was et zeker waard! Goed geluid, goeie sfeer, leuke mensen, leuke lokatie, een beetje warm en een beetje druk maar in de Industrial was et perfect!! (Y)
Veels te drukke rij, veels te warm, veels te druk, drinke was te duur :jaja: en in de main werd je para van die idiote knipperlichten. dus ja. KUT FEEST :)
Chrizzoo
dikke sauna terreur alleen beetje duur bier was zo op :bier: dikke rijen maar was zo binne wehehe stukke beter dan thialf!! terreur zaal :respect: vince ook :respect: jammer dak de weg nie zo kon vinde 8)
1 woord: GEWELDIG!!!!
TOPFEEST :D heb ma n kwartier in de hardcore zaal gestaan.. :respect:INDUSTRIAL ZAAL:respect:
Cor.S
was wel een geinig feestje..... jongens wat was het gezellig...:D we gaan snel weer vissen he:D
Cowboy1985
Woeiiiiiiii, wat een feest :bounce:. Was echt super :D. Smurf, Destroyer, Vizitor (Y)
Cr@zy Bitch
het feest was zoveel maal bter geweest zonder die fucking kuthitte,maar heb me voor de rest uitstekend vermaakt:D
CuBe A.­K.­A SqUiT(­L)ivan­a
jah het was zekers wel een lekker feest:D 10X beter als de2 in thialf volgende keer weer:):P
Zeker een Moooi Feessie!! :yes: Heb me zeker Goed vermaakt vanavond!(y)
Daantjuhhhh :bounce:
het was wel leuk :-\..maar had er denk ik iets te veel van verwacht waardoor het toch wat tegenviel :(.
Damiano*
Dat was tog egt wel een super bruut feesie heel de avond in de earltrave gestaan was knallen!!!:yes: wel erg gezweten maarjah :bier:
DarkElement
Geluid (y) Prijs consumpties (n) (3 bonnen voor 1 biertje :| ?) Temperatuur (n) zweette als een gek daar :S rest (y)
De FEESTFee B)
was zkrs vet :D blij dat ik neophyte heb gezien in alle vaagheid :D
De Herrie­hippie
te druk, te warm, slecht publiek, slechte entree, goed geluid :D, bier te duur :( ..achja heb me wel vermaakt. Had er tog niet veel van verwacht!
De_La_KoK
super avondje!! lekker knallen op day-mar en partyraiser :respect:
dedamp
gruwlijk zuiver
Defecit
geen woorden voor zo geweldig
der Clown
super feestje flink ligge stampe in main area:D
Devious Narcotic
T WAS ECHT N STRAKKE PARTY!!!! gEEN LAST GEHAD VAN LANGE WACHTRIJEN, K WAS BINNEN OM 9.45 ... GEWOON OPTIJD DAAR ZIJN ;-) MAAR WEL VETTE MAAGGGKRAMPEN GEHAD,MAAR DAT MOCHT DE PRET NIET DRUKKEN...:-)
DICKY :cheer:
Eindelijk beter geluid:) Beter dat ik VIP was, lkker niet in die rij gestaan! Verder een Super feest :woep:
ECHT SUPER VOLGEND JAAR WEER!!!!
DJ Dangerlady
super....dacht dat ik onvindbaar was,,,,,,,,,
DJ ISOLATER
:bier:terror zaaltje was goed te doen ma die oldskool moguuhh ze wel afschaffen :bier:
deze masters was gwoon bruut!!!:D:D
DJ TERROX
ja vet!!!!...
Dj-Fly
goed uit men dak gegaan zeer geslaagd feest op naar de volgende
DJterrortank
geweldig lopen stuiteren
Dodewaard maniac
Was zeker wel een geslaagd feest. Maar beetje onnodig dat The Vizitor die computer aan gort sloeg ;-) Samen met de Smurf zeker een goed einde van het feest. Al waren die flesjes echt klote. Constant opletten, dat je niet op je muil ging
was goed geslaagd feest.. beetje lange rij, maar was het goed waard (Y)
Super naar mijn zin gehad:vaag: maar alleen een beetje heet in de hardcore zaal(main) en de ingang was te klein je moest wachten om er in en of uit te komen respect voor DJ Paul en Vince
zeker een goed feest
Donny A.­K.­A.­ Donski
Het was te warm in de mainstage en drank te duur maar overall vond ik het wel vet... muziek was goed geluid was in orde.
Dooske(K)
was echt supper heb het aardig naar me zin gehald :D
super feesjeeee hooorrrr !!! PARTYRAISER :respect:
DrumDJ
Promo(terror tegenwoordig ofzo) had in de oldschool zaal moeten staan Dana in de main! Verder was echt top goed geluid niet TE druk !!
Drunk 'n High
wat een LIJPOOS liepen daar Kahnker
was een zeer geslaagd feestje!! heb me wel vermaakt. manu :respect:
Was weer gezellig :D
Eck
Bij de ingang was het een teringzooitje verder was het een goed feest!!!
Eddie-Loco
kheb me goed vermaakt, goed feestje
EdJuH :bounce:
veel te lang in de rij gestaan maar verder was het een super feest:D
Eefjuh
was zeker een mooi feessie, alleen het was erg warm en die wachtrijen konden echt niet, verder zekers vermaakt!!!:bounce:
Eilram.
Veel te heet! :o Maar wel goede locatie (Y) Enne.. Bier was inderdaad erg duur! :x Verder wel relaxt :D
Elmo
MOH ja het was gewoon supper en voor al de industrueel in een zaal da was supper echt en jan jongen en de rest er van de groep repect voor jullie en voor visetor jong het was supper wa je gedaan had
Enemigo Del Estado
Te gruwelijk
Ennair
VIP was chill met die matrassen :P Geluid ging wel :) Verders goed vermaakt :jaja: 100x btr dan Thialf O:)
zeer zeer goed
Jaa was lekker knallenn :D wel heel druk maar was top (Y)
Esta Loca Kipjah
Was echt een zwaar hard rlx feestje voor herhaling vatbaar zeker wel :bounce: TommyKnocker & Outb­last Partyraiser :respect:
Etherpaniek
mooi feessie :D:bounce: toppertje (y) :yes:
EviL-BabS
Wass egt wel kwaai feesje:D & Goeiee sfeer:respect:!!
Fc den boschweg :bier:
Super Feest!!!!
FLIERE­FLUITE­R.­NL
super!!!!!!!!!!!!!!!!!
ForzaHelmond
Masterlijk
frankygoes2
echt gezellig feest! geluid was goed! en de sfeer ­­was ook goed! partyraiser :respect:
Early rave was van begin tot einde knallen drank was veelste duur
Geluid was goed,, alleen het was te druk en te warm
G.­I.­A.­lange_­gek
was gewoon in 1woord SUPER.... Hardcore Arena met neophyte,paul en promo was echt geweldig:bounce:....en Reunion Arena was echt helemaal geweldig het was gewoon SUPER...de sfeer was ook echt toppie en veel bekenden weer gezien......
was wel grappig maar niet wat ik er van had verwacht, haha en ik was iedere keer iedereen kwijt
was eg super vet n vele beter locatie
te druk
Gassen met die zooi!!!­
Goed geluid, leuke sfeer, veel bekenden.....geweldig feestje!!!!
:respect: The Vizitor
gekken uit kampen
IK vond het wel ok.... ik had er meer van verwacht. Het was zoooo warm!
Gewoon Dirk
Ik heb me eigen weer masterlijk vermaakt !
Gilz
:respect: Producer :respect:
heb me goed vermaakt god wat was ik de weg kwijt:(
H4L-speedy-h4L
zekker geslaagd alleeen die entree :(
h4l?
lekker feesie hoor :D :P
hakkuh&zaguh
industrial arena helemaal super... alleen beetje te warm
Hakkuh­bar:bo­unce:
super feest, goede sfeer... heb me weer prima vermaakt.. alleen jammer dat de wc's zo gruwelijk druk waren...
HANKEH
SUPER VET FEESTJE WEER ALS VANOUDS VAN DE KAART
hardcore michel
geweldig
hardco­refrea­k->vallard!­
helemaaaaaaaaaaaal waussss spacendd vaaaaag naaaaar de klotuuuuuuh :D
Dik Vet Bruut!!!! !!! :D :cheer:
HardTours
super party we are come with a bus from germany with 100 people. Pictures and a video http://www.unitedhardcore.de (German InterNet side of www.hard music ent.de) next masters in Germany it continues paddddddddddddddyyyyy & nice greetz at all niederland party freaks....
harry in de warry!!!­
gewoon te vet voor woorden kan niet beter!!!!!!!
HC Tomy.nl
kk vet feesie...!!!! lkkr warm ;) goede sfeer... masterlijk gedraaid weer :D
hc-89
was weer lekker hard, vet feesie:D
Hellfire
:respect: Neophyte, RTC, Paul, JDA, Stunned Guys en Tommyknocker!
hey jonguh!!­ lulululu
was weer lululululululul koekliwappie :vaag:
Hollowman
da was leuk :)
horror.nl
was zeer goed volgende keer weer:p
HTG-TERROR-WOUSIEJJ-NL
gewoon kk vet mahn :D
HUM member: Nosferaarsu
de early ravezaal:respect:
I.T
Was echt kogel. had zelfs een wandelbingo
Ingelpingel
MASTERLIJK :bounce: was helemaal toppie mensen :D
helemaal gek :d
Ivanhooo
de sfeer was minder (N) maar we hebben ons toch nog goed geamuseerd :yes: beter geluid dan in heerenveen (Y) Da­Y-­már :respect: Partyraiser :respect:
J-olie
Wasz eg un super feestje :bounce: Helemaal los:D
J.­eroen :bier:
beter :bier: dan op XQ
J070 :hyper: :beer:
Op de muziek van Unexist, Partyraiser, en Smurf vs The Vizitor liggen stampen!! Harde terreur :D:D geslaagt helemaal super
Jaapie.
Fucking vet feest, Goede sfeer, lekker gehakt
Jcky-O
zeer goed
unexist was super ,aleen die shijt rij is tering lang
In 1 woord MASTERS!!!! RTC there is only 1 terror!!!!!!!!!
jef!
jonge jonge uur in de rij gestaan voordat we binne waren ent was vond it nie veel aan:S
JEFFREY_­H.­V.­T_­HARDCORE
het feest wAS HELEMAAL TE GEK EN TE KNETTER
JeffuS
Super vermaakt (Y) Vond intree wel mee vallen was ong binne 20 min binne :P:D
Jennifer!
Rijen waren inderdaad lang.. en stonden ook nog eens in de verkeerde rij :/ Maar was echt kicken feest !! Goed vermaakt... :jaja:
Jenny :bounce:
super! En jahh, Ge Wetj, Ge Zwetj;)
Jeremy!!
Goed feest me eigen zeker goed vermaakt jammer dat ik niet iedereen ben tegen gekomen :respect: partyraiser :respect:
Jeroen-O
was gewoon kk doll
Jeroen.Hc
Was wel relaxed. Alleen beetje problemen met het Openbaar vervoer dat er amper was. Feestje opzich was goed te doen.
Jeroentje
tommyknocker vs outblast :respect: Angerfist en Neophyte ......Super :D
JeroentjeW
SUPER feest. Early rave zaal was mega vet. MC RAW haha wat een gek. geluid was super dus prima vermaakt
JeWeet­Zelluf­10
Zeker ge-wel-dig feest :d neophyte live :yes: :respect:
jewst
super
vond het wel gruwelijk alleen had er meer van verwacht en naar mijn mening werd er niet al te best gedraait behalve paul elstak en jda(Y)
Jaaa Super :respect: Tommyknocker & Outblast (y)
Jojo :)
Beetje jammer dat k vet gaar was, maar was (Y) feest :)
Josse
mooi feestje hoor! Smurf en Vizitor:D
Zoo was echt wel een vet feessie!! :D
ja was wel lache:D alleen die bavaria flesjes :no: :dead:
Kiezel
BRUUT
KleintjeXS
Wat un bagger sfeer man, stelletje asociale boeren..!! Ut gluid was ook ni ech denderd..!! Ech jmmr, vind ni leuwk dat ut me zow is tegegvalle voor de 1e x MOH had ik meer verw8..:(
Koen:bier:
goei feesie :respect:unexist & negative a:respect:
Zoo Zoo meesterlijk feest , me eerste keer masters maar zker niet te laatste :d Angerfist en Neophyte :respect: Klappe gekkkkk :d
Krinus
waardeloos
Krissie82
Whaha wel weer mooi feestje hoor (y) :bounce: :P
La Cosa Nostra
Zwaar gruwelijk! helmaal los
Was zeker master vet feessie!! Zeker 5 kilo er af gehakt!!!!
gewoon een top veest
Lanoz
vet man, me pet kwijtgeraakt op masters...helemaal nieuwe moete kope, maar evegoed wel doop feessie
Lars..
lekker hooooooorrr!!
BRUUT FEEST!
Lente
super
wwooooow van de kaart en kon hem niet meer terug vinden :D mensen bedankt voor het feesie hij was mooi
da ging goed ja...goei geluid goed gedraaid goeie ­sfeer...gewoon een VET feest!:D toch??:vaag:
Leroy Himself
ja was cker een mooi feest leek wel een doolhof of ik was te vaag :):P
li@­nne in wonderl@­nd
was een goed feest,enne marcel bedankt he;)
was een leuk feesie :D (Y)
Jaaaa mensen, was helemaal super, heb net de dvd en ik sta erop;)
Liertjuh™
Prima feesie... :):)
Liesje
Ik heb er maar 1 woord voor IJSELIJK!! heb me zeer goed vermaakt!! Gezellig ook :D
Liesje­gaatlo­s:yes:
Zwaar uit mijn stekkertje gegaan :bounce: Early rave was SUPERRRR :D
Lindsey1987
prachtig feesie, staan hakkuh als een beer!
Little-J
Zeker een chill avondje gehad :bier: Sfeer was te doen... En geluid was (Y)
live to party
het was echt een super goed feest. heb me uitstekend vermaakt :bounce:
goed feest alleen da geluid mocht wel wat harder
Louie :[
:D:P zo was cker een zeer best feesie :P alleen die pokke flessies hebben ze heel handig bedacht :S NIET!!!
Luit :bier:
was echt geweldig zeg. Destroyer was echt het hoogtepunt zeg WTF wat vet
M E L A N I E
ik dacht in het begin dit word echt niks :no: wat een drukte. maar het was echt SUPER!!! :bounce:
M o n t y 's :smoke: :jaja:
mooi feest alleen VEEL te warm
Vet van de pret . maar wat een drukte bij die ingang
Mama van Quinty (L)
Smurf & The Vizitorn waren echt Super en het geluid was ook super...Moet zeggen dat de sfeer relex was :D
supergaaf
Rij was echt kut, ik stond er echt lan­g in :S Verder ; klote sfeer mja !! FORZE & RTC de gekstuh, ­helemaal losss !!!! Verder Waxweazle (y) en P­redator sloot lekker af :respect:
Marc S®
t was echt heel relaxed(Y)
MARC:D
zag er mooi uit en muziek was lekker hard :D maar veels te druk & te warm... :(
MarcZwarK
VET feestje weer....sfeer heel relaxed.Strak geluid en psychedelische lichtshow waren TOPPIE. En de DJ's???....Petje af voor de strakke sets hoor. luchtverversing had wel veel beter gekunt. Het was overal smerig rokerig en warm. Duz geen plaats waar je ff kon afkoelen (en dat was best wel nodig....wiew)
Echt een Super feesie was dit,, Heel erg gezellig en goeie en harde muziek,,
zeker goei feestje gehad t was alleen zo warm en druk in de main
Marissie...
Was lekkker feesieee Hakke als een mallle
Marleen74
Veeeels te druk, en veeeels te warm, en jee.. 2 uur in de rij staan om naar binnen te kunnen? Echt zwaar belachelijk!
MartinVLD
Het was een erg goed feessie!!!! Alleen jammer dat de line up niet klopte en het lange wachten bij binnenkomst!
Was oke.....Maar het vorige feest van The Masters was toch beter.En luitjes het was me weer een waar genoegen.............
het was vet all1 de prijzen waren niet normmal en ingang was te krap 15000mensen 8 ingangen
Megalodon || Oppers­tamper
Lang leve de VIP ingang :cheer: blij dat ik niet in die rij hoefde te staan! feest zelf was ook goed, heb vooral in de main gestaan. jammer dat het geluid niet de hele nacht zo hard was als toen ze de anthem draaide...
Mel B)
enige pluspunt was de platenkeuze van de dj;s in de main & early, helaas vond ik het geluid diep triest, platen die oversloegen:/ en de sfeer was om te kotsen..
pff was niet lekker :S het feest was wel beter dan vorig jaar maar ja vond het toch nog kut
Meliss_A
MOH Was Gewoon Super!!!! Vlgnde Keer Bn k Der Weer Zeker Bij !!:P:P
kk dik feest :D :bounce:
Michael!!!
in het begin was t helemaal een kutfeest maar later op de avond was het in de industrialzaal wel te doen
Michellûh..
lache feestje!!!...geluid kon wel iets harder in de hc en d­­­e ­airco ook..!! verder goeie muziek gedraait!!!­!­!­!!!­!!! en die kutrije waren minder..maar verd­er (Y)
Miguel..
was wel grappig feest.. maar om 5 uur had ik het dan ook echt gehad!
dit was mn eerste x masters maar het viel me tegen khad er veel meer van verwacht
echt een superfeest lang niet meer zon leuk feest gehad...
kuubs zweten maar wat een geweldig feest:bounce:
MissMerrel :cheer:
sedgh
mr turner
wat een hitte zeg, maja boeie. een super feest. meccano twins waren de helden van de avond :D
Mr. Error™
Was me wel een super feestje. Geluid was heerlijk alleen jammer van de warmte en de drukte
mooi feest!! :respect: Partyraiser & MC Da Hustla:respect:
Mr.Knots
Zeer goed!
My way...
volgende x meer terror!!!!! wel een grote zaal trouwens afgelopen zaterdag.... zoals t hoort
:bounce: 1e & vooral laatste keer MOH voor mij :bounce: Was echt een wereldfeest maar TE MASSAAL voor mij :jaja: Meerendeels gezeten omdat de rondjes lopen hopeloos was. :frusty: Erg warme en benauwde temperaturen. Hierdoor veel kotsende party-mensjes gezien :jaja: **Reuinion Zaal was ZWAAR BRUUTJES** :cheer:
M¥$­ter¥ $­p@­cÉjE$­©
was wel een vet feest... maar de deuren naar buten mogen voortaan van mij dichtblijven... (en in het vervolg wt dichterbij)
was echt super!! :D
Neomi!!
ja het was wel een leuk feestje, ik heb me goed geamuseerd!!:bounce:
neophyte hardcore, do i have to say more
gewoon geweldig feesje alleen de sfeer kon wat beter maja je unt niet al hebben he
was een mega avondje en net als de mede hoorenaar segt Scalp M Bierflesjes Never nooit meer breekt egt je nek voor de rest super
Nevz
SUPER!!! Promo & The Destroyer waren de mannen die de avond maakten! rij in het begin was even wat minder maar toen we binnen waren in een woord: Geweldig
snoeifeest
nicefoxygirl
Jammer van de sfeer (of eerlijk gezegd GEEN sfeer..) ieder stond (ipv danst) en liep maar een beetje rond te lopen.. en mensen grow up, wat is er nou zo leuk aan om compleet verrot en verlebt er bij te lopen door overmatig drugsgebruik?!?!?!
NICK !!
:bounce: was zker vet!!!! :xtc: :bounce:
wie kan dit nou waardeloos noemen :S was zkr wel geweldig man
Nilio
Mega vet feest!! Promo was gruwelijk!!
Was weer geslaagd, pijn aan mn poten nu maar dat i­­­­s iets goeds Alleen die flesjes waren klote, DA­Y­-MAR, Vin­­ce, Angerfist:bounce: M­aar was weer lekker warm en mn waai­er g­ing gvd ook­ nog eens naar de klote :[ :P
dit was een geslaagde feeeeeest
NL_­hardco­retrut­je_­NL
SUPPER FEEST volgende keer nii meer van die kk fles doen voor de rest was het egt super ,, :respect: ANGERFIST :respect:
NLhardcore
ja was 1 dikke party zal het niet gauw vergeten:D
Noisecult (Repeater)
Fucking lange rij + Zwaar duur bier.. verder was het echt perfect.. vooral het geluid in reunion area was relaxxt..
Nolz
oldskool :respect:
Heb me onwijs vermaakt samen met mijn moppie (L) alleen een beetje jammer van die buschauffeurs die te laat waren dat was wel wat minder....
Echt een kk mooi feest!! Volgend jaar weer :D
Industrial arena (L) :bounce:
Oldskool TDV
Was een TOP Feessie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
Ome Jelmo TS
Tja geluid was vet, locatie is ook goed, maar was te warm en te druk en was de kleuterklas soms op school reis of zo?????
Only fucking hardcore!­
Neophyte en angerfist :respect: dat waren de masters of hardcore
Oude PF :BIER:NL_­PSYCHO-RAT_­NL:BIER:
IN EEN WOORD SUPER
parakiet (L) Aukje
SUPEEEEEEER FEESTalleen te veel mensenas je der zo­n 3000 man minder zou doen zou het beter te harden zijn maar verder alles top
PARAPI­ETJUHH­HHHH
tering goed feest
Peetjuhhh
niet verwacht maar het was een erg leuk feestjuh!! :bounce:
Peewee's
Was Zeker mieterssssss... J.d.a (Y)
erg gaaf :D beetje jammer van het redelijk zachte geluid in zaal 1, kon nog goed met elkaar praten. Verder erg gaaf :D
Piet.S
goeie muziek,heel warm,super vet feest!!!!!!!!!!
Buiten was het best koud zonder jas :S
Pim de Kicker
vond t echt kicke, al was ik r nie...! (Y) echt heftig, echt weer n echt MoH feesje... super! kennie zonder
Pimpel
heb me heel de avond goed vermaakt en er werd vet gedraait maar de masters in Dortmund was beter....
Pindaklaatst
Was echt een top feessie (Y) Heel de avond geknalt :bounce:
egt f*cking gruwelek :D
Was wel weer goed te doen :P geluid was niet echt denderend maar wel oke :D
Powered by the Gods
Was kk bruut maar net effe iets te druk, beveiliging was kut RTC draaide lekker promo ook neophyte voor het eerst ook wel en mja industrial zaal was wel het hards en af ent oe ff lekkere terror erdoor
Stukken beter dan het 10 jarig feestje in Heerenveen :S , toch raar vind je niet? Maarja beter is altijder beter dan slechter! Angerfist (Y) Een lekker feestje toch wel! Geluid ook lekker :)
PRISCILLA.
:woep:
dj producer en unexist was egt knalle gewoon
Pussycat
Kwijl... Wat een feest!
Zkr geslaagd feestje...
Q-lit
skoftig vermaakt:D
Querina
feest en flyeren was weer leuk :) bedankt Dennis, voor de after bij Maassluis-West :lief: ;)
Quirinus
S U P E R FEEST
R.atje
was echt super vet:P
R/A\W
was echt super ! heb alleen nieuw kaartje moeten kopen andere was verbrand !!
Raimundus (UFE)
Zeer goede editie van MOH!! Volgende keer ben ik er weer bij :yes:
Rammi
Wat een Feest!! Zeker genoten!! PARTYRAISER!! :D zeker man van de avond!!
Rave' oltion 23
Naja gezellig was het zker!!! maar het feest zelf,Bagger!!!!! Geen masters meer voor mij!
Ravenstein Hardcore
de wachtrij was veel te lang en het was net iets te druk voor de rest een goed feest :bounce:
KUDELS ZOOITJE TERREUR!!!! WAS ZEKER GAAAN :bounce:
ReLSMuRF
duur feessie &kuthitte maar verder was t leuk! smurf & the vizitor was een mooie afsluiter! :worship:
was een zeer goed feestje heerlijke lokatie iets minder de flesje maar het bier smaakt in ieder geval wel volgende keer zeker weer neophyte :respect:
best wel flax
Rick.NL
Zwaaar VETT :bounce: behalve Neophyte + Angerfist Zeer triest :vaag:
Rienos
lekker gedraaid DAY-MAR :respect:
was echt een vet feest! Vizitor met pc :respect:
kanker feest masters wordt de volgende keer nog kuter en veel te comercieel
Roy(026)
was me T feestje wel:P
Was een mooi feessie..Alleen zo koud daar binnnen vonden jullie ook niet???;)
Ruttuh [MPS]
(y) :bier: zeer goed feest!
S
leuk feessie, maar niet meer dan dat...wél goed ve­­rmaakt iig :bier: alleen al die lui die nix gùwèndzij­nèh :/
Sandéros
Was Echt vet!! (van wat ik r nog van weet...:S)
Sanne:­bounce­::bier­:
zekers een leuk feestje:bounce:, met name door de groep, dikke (K) voor jullie allemaal,paul en JDA heerlijk:respect:, ben alleen v eel verloren, mn beurs, huissleutel, een t-shirt, sleutel op kluisje laten zitten hierdoor de borg niet terug gekregen, mn beltegoed is de klote op!! zielig he
HelemAal GoeD Weer;)
sausje!!
Super feestje.. alleen een uur in de rij moeten staan, om binnen te komen:s:(
Schranzaja
SUPER (Y) .. iets te warm, en die kut flesjes
Sebbo
jah toch iets te druk maar later werd het wel beter!
Semi
vond er weinig aan, en prijzen lagen een btje te hoog: 40eu­ro kaartje, 6euro parkeren, 5euro kluisje, 3.30eur­o biertje, 2.20euro water, 2euro wc, en bier in fl­esjes :S best makkelijk als je je nek wil breken, overal rijen :S en volgens mij deed de airco et niet :S jesus wat een hitte, geluid vonk ook niet alles, behalve in de early die was (Y)
industrial arena was duidelijk het best. heb me goed vermaakt daarzo! alleen de volgende keer mag het wel iets minder druk en geen gezeik over pogo!!
sexy blue eyes
moest ff me draai vinden, maar toen ik hem eenmaal gevonden had........ :bounce:
Was wel ff lang w88 voordat we eindelijk eens binnen waren, en twas wel ff goed warm!! Maar kheb me goed vermaakt :)
SICK-SKULL-CHICK
was t beste masters feessie (tot nu toe) hopelijk volgen er meer zoals deze ennuh mij kon j heel d n8 vinden in t industrialzaaltje
Sir Vincent
Was zeker wel vet, alleen duuuuur drinken:| industrial was zeker vet :respect: Anders ga je ff lekker met ze allen een joint roken in de benzinepomp:P hahaha
Slome :vaag:
Warm en druk maar goed geluid en was gezellig dus heb niks te klagen :)
sneaky;)
Goed feessie (Y) Alleen erg warm en je brak zowat je enkels over die kutflessies
Snelle!!!
organisatie was zwaar kut : veel te lange wachttijden voor ingang , wc , en uitgang
JA WAS LEKKER FEESTJE NIET ALLES KAN PERFECT ZIJN TOCH
soppie
was wel grappig... ben blij dat ik er geen 40 e oor heb betaald
was wel aardig maar het bier was lauw op het laatst :S
alleen de industrial was echt vet Dik kutgeluid hardcore area echt slecht en dat moest de hardste masters ooit worde??? Dortmund ging 50x zo hard ik kwam thuis en had nog geeneens een piep in mijn oren jonge jonge
stampwyffi
was lekker feesie
Stefan­ieeee!­!!­
Masters was helemaal Los..VOlgende keer weer!!..SUper Kick..
Steffi_­huizen
helemaal goed niks meer aan veranderen
Stijn
Echt zalig feesje!!!! (y) :yes:
STRIKE­FIGHTE­R
zeer geslaagt feestje voor all DESTROYER ,THE VIZITOR EN SMURF
Suuske**
relaxed feest!!heb t goed naar me zin gehad..:bounce:
Tazzie76
lang moeten wachten, erg benauwd!!! verder ok!!!!
vond het maar een bagger feest :S prijs van drank lag behoorlijk hoog en veel te veel aso mense die nergens respect voor hebbe :@ VISITIOR heb voor mij me avondje nog beetje gered :respect:
was echt een top feest uitstekend vermaakt!!!!
was knallu
zwaar goed
ja ging wel eigelijk de drinken haden ze goed koper moeten doen
terror­dikneu­s
ey waar kan ik alle maal fotos kijken
Tess. 070
Zooo Masters was echt kk knalluh gek..Helemaal Roemtak Totall Loss!! :xtc:
Tetterrrr
Mooi feessie:D Veel beter dan thialf:D
Tezzeret
Mega Feest!!!! Lekker Kunnen Stampun in de Industrial!!
zeker een goed feestje....vince was toppie!
The Batman !!!!!­
de main zaal was geen ruk aan . maar de early rave .... GEWELDIG !!
The Desolate One
Heb me daar super goed vermaakt, ben bijna heel de avond in the reunion area geweest, wat hebben ze daar goed gedraaid zeg en ik vond de sfeer daar geweldig, hoop gabber handjes gegeven en iedereen hakte weer, zoals het HOORD!! Super feest!!
The Hellfire
Echt weer een geweldige MOH, ze hebben van hun fouten in het thialf geleerd!!
the lord of corrado's
hyper bruut heb me tijden niet zo vermaakt
the_1ste_men
Ik vond het een goede party maar ja die cd's sloegen wel over. Maar het geluid was goed vond ik (beter als qlimax teminste).
ik vond het een knal avond alles was goed
ThoTha
Wat een topfeest! Promo draaide hard, drank en eten waren wel weer erg duur en de rij bij de ingang kon beter maar al met al SUPER!
Tilburg City
was wel laage... kep wel 4 mense tege de vlakte aan zien gaan:S
Tjapke
waaa, ach verrek, ik ben alweer thuis... :vaag:
Tjop - Tjop
prima! prima!! ANGERFIST!!!!!!
Toobjuh
was wel weer een goed feesje sfeer was ook top
De tijd ging kk snel:O Was echt superdik, heerlijk knalleee:bounce:
goed feestje alleen dat pogo :S en de ingang pfff voor de rest :P:P:P
tuneboy
Beter dan verwacht! :D
Super mooi zoals gewoonlijk :bounce:
Twiztid Majik Ninja Entert­ainmen­t
prachtig en druk maja dat hoort erbij nie?
1 van de weinige feesten dat ik helemaal mezelf ben geweest:p
Ukkie:­Bounce­:
goed.
UTCA_Aben
die Terror was KKziek!!! egt kkstrak! tot volgende keer!
vanKne­tteren B)
was weer een supergekfeest!! tog vond ik moh in duitsland gekker... dj angerfist,destroyer,paul en jda,predator:respect:
vdz
goed vermaakt op het feesje, alleen te druk en de ingang kut
Viber
Dit was echt een gruwelijk feest zeg! alleen jammer dat ik een uur in de rij moest staan om binnen te komen... DJ Angerfist was echt het toppunt, hij draaide echt loeihard!! SUPER!!
Victorie
super feest, alleen even iets te druk....
vidal
super feest goede sfeer goede locatie was zkrs knalluh:)
was een mega vet feestjuh :D:bounce:
W ! M P ! E
Neophyte & JDA vs Dj Paul echt top :respect: ...Heb me zeer goed vermaakt:D
W.
ZEER GRUWELIJK GOED
walluh
dik feest, dj producer en unexist:D
WANGE
Gruwelijk bruut Feestje!!!!! Unexist :respect:
weeken­dcalam­iteite­n
het was echt een keihard knalfeest HIHAAA!!!!
welten
Heerlijk feessie... goeie sfeer, leuk muziekje... wat willen we nog meer??
what the f*­ck
super 10x beter al ik had vew8 MOH volgende x weer in de brabanthallen:respect:
WhiteLine [NL]
Mwah hardcore en reunion niet echt mijn smaak maar die in Industrial was zeker tering hard knalle vanaf uurtje of 2 ZALIGE TERROR!!
VINCE JDA EN UNEXIST :respect: EGT VETTTT
ej jammer van de keta meeting weinig egte keta fans dus!
x-xlindseyx-x
zeer goed
X.Bianc
Gruwelijk Feestje....Heb me prima vermaakt :bounce: :respect:Alleen bier was idd aan de dure kant..En al die flesjes op de grond:S
was zeker leuk alleen zo warm haha maar het was zeker de moeite waard :respect:
Yannick-RSB
KK VET
Yoppie :blinky:
jaaah t was cker een wous feessie :respect: volgende keer weer :D
Was geslaagd! Alleen die hitte niet normaal, en die lampen mogen ze thuis laten godse knipperdingen word je gek van..
kon beter mar was wel leuk
het was eeen dolle boel..:D en heb het geweldig naar m'n zin gehad..!! :respect:
{NL}jo­rdy{NL­}
was een vet feesie dat zeker :bounce: lkkr staan rondstuiteren
ondanks de drukte en warmte een geweldig feest!!!
was echt een kei vet feest:D zeker goed vermaakt.. wel tering heet ... maar ja boeie.. was top
goed na me zin gehad :jaja:
Super vettt !!
~Carpe Diem~
vond t echt een zwaar dik feest en ook de beste masters die ik ben geweest! de laatste 2 uur in zaal 3 :respect: vond het zo super geweldig dat ik er eigenlijk geen woorden voor heb!! :respect:.... vond het alleen wel iets te druk, maarja het was ook uitverkocht dus wat wil je.. kortom: GEWELDIG!!!!
~N~
Heb me heerlijk vermaakt!
~tijn~
vet feesje werd goed gedraaid en bavaria bier in flesjes (Y)
~~Andy~~
ik vond deze moh beter dan raise cain
† *­ Ga Es Dood *­ † :bier:
Ging wel..(Y) Bier was kut daar:p maarja het ging opzich wel..;)
† Systeem Overleden †
Vond het wel een beetje tegenvallen
¤ Kimm,,*
super feest !! :d
© Mafkaasjuh .­ .­ ;­
Het Was Geweldig !! Partyraiser , Smurf En The Vizitor Maakte Het Helemaal (Y)

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D