Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!! Esmée !!
Toppie!
beetje erg koud bij de kluisjes maar verder wel vet hard gedraaid alleen de volgende keer ga ik niet meer naar masters in nederland word veelste commercieel allemaal
was zeker wel een vet feessie egt genoten egt SUPER gewoon en idd partyraiser draaid HARD!!!
ja was wel weer ff lekker
vet
was geweldig feesje!!
Super vet feest :bounce:
Super avond!! Alleen drinkuh en vretuh was te duur.....!
(F)(F)­DAANTJ­UHH(F)­(F)
kon de hele avond niemand vinden :S was zuur geworre door die kk rij maar voor de rest was ut opzich wel dol en zekrs wel goed gedraaid :) ik was alleen niet zo in de stemming jammer genoeg anders was ut kk dol feest geweest :)
(F)-*­Jonna*­-(F)
Cker een goed feesie!!!:D Wel een btje warm,maar dat mag de pret niet bederven:P
:bounce: Was superrrrr, jammer dat ik zo moe was!!!!!! :bounce:
geweldig
Geweldig Feestje!
was super,, op naar t volgende feest :bounce:
(nl) tepelt­erreur (nl)
SUPER
)€££®€¥
Weer een lkkr feessie hoor.. alleen de hitte en die klote rijen, verderss goed vermaakt.. angerfist.. (Y)
*­ *­ AUDREY *­ *­
was een leuk feessie! veel leuker dan dat ik ervan had verwacht!!! :bounce:
beetje druk en errug warm.pfff. maar verder echt relax feesiej :bounce: errug gezellie :D
* Natje (L)
Dit was mijn eerste keer Masters, maar ik heb me zeker wel vermaakt.. :D:D Alleen jammer van de dure bonnen, maar ach dat blijf je toch wel houden.. Muziek was (Y) Op naar de volgende keer.. :D
was egt zoooooow vet:D!
Zeer VET..Neophyte en Angerfist :respect:
supers:bounce:
***3kje***
t was een zeer geslaagd feestjuh...lekker muziek en gezellug mensen:D
echt een super hard feessie :D :D :bounce: volgende keer zeker weer :xtc: :xtc:
Het was weer een topaaf! jammer dat ik mn voeten op een gegeven moment niet meer zo goed kon verplaatsen ;-)
*-kevin-*
was gewoon te vet
*..CaRoLa..*
Echt een Leuk Feestje .. Heb Me zeker wel VermaakT :) !!
*.cindy.*
was een geslaagd feestje
zeker leuk feestje maar ja zoals al vaker gezegt is geworden NIET MEER DAN LEUK ;)
lang gewacht om binnen te komen en binnen te warm maar voor de verderest :bounce:
*­J e s s i c a.­
kk na ma zin gehad:D(Y)
t kon wel weer eens wat beter wat een fuck feest zeg t is dat ik me eigen kon vermaken met vrienden anders....!!! gewoon te veel tutjes en kleuters daar
*Kev
Lange W8 Rij Egt Zwaar Slecht Geregelt Maar Wel Naar Me Zin Gehad
geweldig
*RaNa*
1 uurtje rijden,,, en fucking 1 uur en drie kwartier wachten om binnen te komen door 5 poooooortjes ...!!! binnenkomst erggggg slecht geregeld verderssss alles Toppie(Y) goede sfeer relaxte muziek :D
*RisS*
geluid en muziek waren super, verder waren er overal RIJEN :S En wat n hitte
Heb me prima vermaakt:bounce: Geluid stond goed hard:D En de Dj's hebben er weer flink op los geklapt:D
- ROL -
Bruut feestje weer :)
- Willie -
wel een heerlijk feestje:) was wel lang wachten voordat we binnen waren:( t was ook te warm ik had bijna ut idee van ik val hier flauw en toen viel er naast mij iemand flauw:S daar schrok ik wel van...maar wel goed vermaakt:D! :bounce: :xtc:
ziekelijke kan bekant niet smurf,visitor,destroyer :respect:
Deze MOH was echt kkdooool!!! Echt te gruwelijk voor woorden :P Vooral die SNOEIHARDE TERROR :D :respect: The Vizitor en De Smurf :respect:
-=­terror­gevaar­=­-
was een goed feestje paar kleine dingen die beter kunnen maar dat blijf je altijd houden en vip was ook zwaar relax volgende masters weer
-=­{NIJNTJUH}=­-
Tering vet feest gek volgende keer weer:P:P
-Above-
MOH was echt geweldig :yes: Super geluid ! Mooie decoratie ! Hele mooie acts / stunts ! Mooie sets :yes: Gewoon geweldig !!!
-hooligan-
Super editie van Masters, alleen zeker jammer van die lange wachtrijden!!! Maar verder zekers prima vermaakt
-NL- kevkuh -NL-
fucking vet feest wir na lange tijd!!! alleen te heet verders kei bruut!!!!!!!!
-PREDATOR-
fuck dit was echt super@!!!!!!
Was wel vet feest. Alleen veel te druk en de bonnen waren veel te duur
..­::Msz_­Lin::..­
geck!!!!:P
Dik bruut! ookal was t wat laat geworde (A) had nie verw8 dat t zo vet zou zijn! :respect: THE STORMTROOPER, THE DJ PRODUCER, VINCE, PARTYRAISER :respect:
..Brian..
k
was echt een gaaf feesie :P en er weerd lekker gedraait
.×.Lausje.×.
:respect: voor de Visitor die z'n scene opdroeg aan Rob!! Het laatste uur was zeker knalluh!! Supervet feestjuh!! :bier: Industrial zaal was (Y)!!!! Keiveel relaxte mensen! Echt 'n bruut feessie!! :vaag:
warm denk!
1 woord MASTERlijk
Vanaf het moment dat Destroyer draaide ging het echt lekker :respect:
het was geweldig!!
::Enzyme-Gabber
zeer geslaagd feesjuh Angerfist !!!:p
:[ +*+­ ANOUSKA +*+­
was weer een kk dol feesie :yes: heb het goed naar me zin gehad :d was wel kei druk en warm MOH:respect:
:jaja:Goed feestje :respect: Partyraiser:respect: The destroyer:respect: Wat een sets:D
was weer een superfeest !!!! mega gezellig !!!
:bier: NTV :bier:
ja was weer un mooi feessie..gezellig zooitje :bier:
:bier: We roll dice, life is a gamble¹³
Goed feest, leuke sfeer (y) Voelde me alleen zelf niet zo goed. Klote dat het zo warm en druk was. Veel bekenden helaas niet gezien. En die knipperlichten waren ook nie echt lekker :/ Verder was het bier niet lekker en 3 munten voor 1 biertje :S
:bier:Cees
geweldig
was egt te gaaf.. alleen jammer van het zweten:(
egt super dol!!!
:bier:­WJ:bie­r:
Heb me zeer goed vermaakt lekker staan hakken en :respect:Tieum,Partyraiser The destroyer en Angerfist:respect:
:bounce: ParaMara
Fijn feestjee:D!!! Geluid(Y) Wel jammer van wachten en de hitte ma verderr:bounce:
beter dan verwacht, was wel een geslaagd feestje:bounce:
:cheer: Mirke
geweldige party, Angerfist, Partyraiser super!!
:cheer: party addict­:cheer­:
:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
:cheer­:Badmu­tske:c­heer:
opzich leuk feestje voor een moh.. :bounce:partyraiser:bounce: alleen wat was het bier duur en wat was het tog warm
:coke:­mister sosa:coke:
lululululululululululululululululu
:D Fleur
ze konden de volumeknop niet vinden!!
:devil­:Renat­e a.­k.­a.­ Noate:­devil:
Super
:LAURA
was echt un geweldig feest :D
het was een super relaxt feestje volgende week weer van mij mag het hoor en ze draaide super goed alleen een beetje warm maar ja dat hoort erbij denk ik
:respe­ct:ste­ef:res­pect: /­
gewoon te gek feest :P
IN 1 WOORD: GEWELDIG ECHT WEL VET :d ZKR VOOR HERHALING VATBAAR
maar voor de rest wel goed
toppie feest:yes:lekker gedraaid. outblast:respect: (KLOTE STROBOS:sDAT WEL)
:vaag:­hardco­re_­baek:vaag:
de reunionzaal was vet RTC om 2:30-3:00 was ook zeker vet . dus in het kort,masters was vet :respect:
:woop: Ivetjuh
druk,warm, maar wel goed gedraaid :D
:xtc: Joost :bier: Ketacrew :vaag:
Was weer super vet! Early rave zaal was echt goed! Heb me best vermaakt met melissa :D :hug:(K)
;RazZ :jaja:
Was zeker wel een lekker feestje :kwijl: Destroyer ,Waxweazle,weirdo en een heerlijke Afsluiter van Predator :worship: Genoeg plaats om lekker te hakken :9 Geluid was nie Super maar toch Goed (Y) all1 klote van die warmte :/ en in de gangen van die gladde vloeren maar was echt een toppie masters :bounce: Volgende keer er zeker weer bij :)
< Japie >
goed feest hoor!!!
<->JaspeR<->
geweldig
Was Weer een gesllaagd Feesie Geuid Kon beter!!
>>>ICE<<<
vet
>>>M@­u®it$­<<<
www.ieder1 van de kaart.nl :D
supergaaf feest. kleine tegenvaller was de drukte en de warmte. maar de muziek en de sfeer maakte het zeker goed. toppertje
was cker gaaf! alleen erg warm!
?!?!?
leuke feestje maar ook niet meer dan dat!!!
op de wachtrij na was alles super (y)
[ Linda a.­k.­a Mini :bounce: ]
Geweldig feest :respect: Alleen wel lange rij bij de ingang dat was minder. Partyraiser! :respect: Alleen dat pogo gedoe hé :S
MECCANO TWINS heerlijke set, goed feest ! prima !
Was wel lache leuke locatie dusse op naa de volgende M.O.H:):bounce
[AC] System Failure [ACFDR] :bier:
Was zkr wel een betere MOH..Goei Bier, wel duur..beetje warm toch wel..maar verder echt vet, enne Vizitor :respect: Eerste nr opgedragen aan Rob, mooiste moment van de avond (Y)
Was bloedheet maar echt super vet!:D
Joa joa, Vlindertjes aanwezig heb me eige goe vermaakt :D // :respect: Vince, altijd de meester oppe feestje :yes: :respect:
super vet feest :jaja:ook veel bekende.. lekker kn­alle in de industrial zaal (de andere waren trouwe­ns ok kei vet:P maar wie weet waar da filmpje staa­t van smurf en the visitor want zown vent was dat ­aan het filmen, sinds lange tijd niet meer zown leuk feestje gehad
:respect:
Geweldig feestje :bounce: Goed gedraaid(Y) alleen beetje warm ha ;) :respect:Terrorzaal was tog wel ut betere werk hehe :respect: Super Feestjee,, Voor herhaling vatbaar :):yes:
[DNA] VL!­3XXX [DNA]
met je kut poten!!! was vet feest!!
[FR] DARKCORE TERRORRIST [FR]
ja t was gewelidig goed geluid alleen de aankleding was wat minder maar voor de rest een top feest :P:P:P
[H4L] Hardcore Hooligan [H4L]
ja het was een ruig feestje maar was wel harstikke warm binnen dat was wel klote
[IMB]L­oentje­e
wa zeikt iedereen over die lange w8rije? ga volgende keer eerder uit bed en zorg da je Vip bent...heb je daar geen last van:S
zo zeker kk vet feest :bounce: !!!
[MKP] Keesie Feesie
echt weer een super feest goeie lokatie!!! alleen beetje warm... verder geweldig vermaakt. super zo'n terror zaal moeten ze meer doen!!!!!!!!!!
Ontiegelijk Vet!
[NL] Jack sparro­w:boun­ce: ay ay
cker mooi feesie :jaja: 't was alleen kut warm binne
[NL] stefke [NL]
egt een super feest!! goed geluid lekkere line up :D
was egt super:D:D:D
[PPT] C@­NDYMAN :speed:
reunion area was zwaar vetjes!! :bounce: wel fu*king warm zeg..
[S.­G.­C.­] T-Man Terreur
was wel weer een lachuh feestje, maar indd zonde van de platen die oversloegen !!
[ZLD]W­es[sch­]
vet skon
BKJN was vorige week tog nog iiets beter! maar twas wel gslaagd feessiej! :D :cheer: (K)
begin was zwaar bagger maar later viel t wel mee en muziek mog wel wat harder
]x[
Eindelijk weer een beetje volume wat er bij de naam van het feest hoort :) Ut was gezellie :)
_Eliane_
was zeker een GEWELDIG FEEST !!!
was zeker weer een vette MOH:d:d mooi man:P
_Nathalii
Superr feesje :bounce:
_Rubje_
geslaagd feest! :bounce: :D
het was echt weer een super feest :cheer:
ADHD:b­ounce:­TUK:bo­unce:
kut flesje, tering warm en kk duur maar voor de rest was het een van de betere MOH feesten. art of dance gaat vooruit
ADHRé-tjûh
In een woord GEWELDIG!!!!!
He Mr Pierre ook hier?
jaja mooi feesje dacht ik ma zo lekker hard:P he jongens
Alet
.
althaus
supper vet feestje en zion uit emmelord :respect: thanks vur de waaier bij een vriendin van men
sfeer was goed(Y)t geluid stond te zacht! en leeftijd 16 jr en ouder moet afgeschafd worden...
jammer dat ik ergens tussen hemel en aarde zweefde :P volgens mij heb ik iets gemist wat supervet had kunnen zijn :bounce:
Was egt wel zwaar relaxt.
Kutsfeer maar was te verwachten :/ .. in ieder geval geen masters voor mij
B*­R*­O*­E*­K [NL]
Brabanthallen kutlocatie
zo heb ik weer over leefd :vaag: maar was wel top :d
bachje
was een super vet feest en nu op naar hard bass zoetermeer
Zeer goed geluid, wel errug druk (ook bij de ingang, daardoor re-style gemist!!) en warm! Maar heb me zekers prima vermaakt :-D
Basjuuh
Toch nog een goed feest aan overgehouden jammer van de hitte maar goed, kleinigheidje blijf je houden :)
bassie2
chill
Bavalo
was cker un geslaagd feestje, industrial zaal was beter dan ik had verwacht, vooral reanimator, manu le malin, THE DESTROYER, stormtrooper, the producer en smurf vs the vizitor.. alleen de rij was veelste lang en het bier veelste duur.. verder geslaagd feestje
Ben_Wazug
was men eerste feest en kijk al uit naar 11 maart outblast :D
BiianCa || Biitchie
Ik was er jammer genoeg niet :O
bise gaar
supper relax lekker gestamp man tied vuur de volgende hahah
black bassie
goed vermaakt alleen drinken een beetje duur (beetje jammer)
brutality :P
BlOnDiE-LiCiOuS
Het was gewoon egt gezellig,,, alleen te warm en te druk veder was alles oke :D !!!!
MOH was Super!! Muziek voor in bij de DJ in de main zaal was ook zuiver !
Was vet eej.... Henk kwiet gewist!!
bomenzager
hellemaal te gek
Bram1985
Loopfeestje :D ook leuk op z'n tijd met zoveel bekenden !!
Bramcore
was zeker weer knus:bounce:
Brandariss
geweldig duisterder dan ik verwachtte goed ge­draaid:respect:, alleen wel erg warm (N)en de rij was ook aard­ig beu magoed was geslaagd:Den trouwes duur bier:@
[K]utjuh.NL: je moet ook niet helemaal achteraan sluiten he doos! wij waren met een half uurtje binnen :yes: maar een goed feestje, dat wel (Y)
Ideaal Feest :D
Bussum
eerste x masters maar zowieso niet de laatste!! sfeer was super, had ik niet verwacht! echt(Y):D
Busty.
wachtrij was te lang. kenne de foullieerders nie meteen ook t kaartje scheuren? of zijn daar gecertificeerde mensen voor nodig?:P was errug geslaagd feestje:D partyraiser!! :respect:
Was echt een knalluh feestje...zeer geslaagd...Op naar de volgende masters
Cabron­aaa:ch­eer:
:D:D was kenkr geselliejj mensuhh :D:D (K)(K)(L)(L) o:)
geweldig alleen te veel troep op de vloer
Cavello
:respect:MASTERS:respect:
Eerst ff :respect: voor de Visitor die zijn set opdroeg aan Rob!! Super feestje, een uur en 3 kwartier in de rij staan was wel belachelijk voor zo'n lokatie maar het was et zeker waard! Goed geluid, goeie sfeer, leuke mensen, leuke lokatie, een beetje warm en een beetje druk maar in de Industrial was et perfect!! (Y)
mow leuk feest als je van drukte warmte en kindjes houd maar de terror in de industrial cave was wel leuk dus heb toch wel een beetje schik gehad
Veels te drukke rij, veels te warm, veels te druk, drinke was te duur :jaja: en in de main werd je para van die idiote knipperlichten. dus ja. KUT FEEST :)
chrizzle
Leuk zo'n gratis feestje. Sfeer en muziek in de Early was over het algemeen super, alleen Darkraver kwam het ff verpesten op het eind, heel mn zin weg. Alleen veel te warm daar... ongekend!
Conan
heel wat eetbaar vlees gezien
Cor.S
was wel een geinig feestje..... jongens wat was het gezellig...:D we gaan snel weer vissen he:D
Cowboy1985
Woeiiiiiiii, wat een feest :bounce:. Was echt super :D. Smurf, Destroyer, Vizitor (Y)
het was.... DOPE DOPE DOPE DOPE!! :D
d-generation-x
ik geloof dat er knop met bass op een mengpaneel zit die waren ze blijkbaar vergeten aan te zetten dus kortom zwaar naatje dus
Daantjuhhhh :bounce:
het was wel leuk :-\..maar had er denk ik iets te veel van verwacht waardoor het toch wat tegenviel :(.
daniQue*
was zeker weer gOeiie.. hendiG vette b-day gehad :P..
Dave
Min: zoals gewoonlijk warm (na 2'en).. Plus: de rest!
Heerlijk knetterfeest!! Tieum, nosferatu en smurf :respect: SNOEI! :D:D Best vermaakt (Y)
De FEESTFee B)
was zkrs vet :D blij dat ik neophyte heb gezien in alle vaagheid :D
De party-schranzer
jammer dat ik toen nog niet wist wat industrial was
De Vage Voorzitter Bennie
Super (Y)
dedamp
gruwlijk zuiver
Denicos :/
Geweldig vermaakt. Super feessie. Mijn eerste masters, maar zeker niet de laatste die ik bezocht heb. En nu ga ik slapen ! massol
BAM BAM BAM JAAAAA JAHAAAAAA
der Clown
super feestje flink ligge stampe in main area:D
DeWintah
Zwaar gek feest. Alleen jammer dat het er zo warm was..En consumptie ook ja:S associaal gewoon
Geweldig.........alleen het w8ten in het begin maar dat is al goedgemaakt...enne mag vaker in den bosch hoeven we niet zo ver......
Differens
TE RELAX
DJ Dangerlady
super....dacht dat ik onvindbaar was,,,,,,,,,
DJ Freak-R
beste masters op duitsland na (y) :respect: alle laatste dj's v/d industrial :respect:
Dj-Fly
goed uit men dak gegaan zeer geslaagd feest op naar de volgende
DJ_­Smurf_­GGM_­UK
Fantastic party. Great sound system and lots of party people. Thank you very much :respect !!!
Super naar mijn zin gehad:vaag: maar alleen een beetje heet in de hardcore zaal(main) en de ingang was te klein je moest wachten om er in en of uit te komen respect voor DJ Paul en Vince
DON BRIT
weer een puike avond gehad :respect: VINCE :respect: mijn held !! miste alleen m'n mopke
Donny A.­K.­A.­ Donski
Het was te warm in de mainstage en drank te duur maar overall vond ik het wel vet... muziek was goed geluid was in orde.
Dragoslav M.
Zeker beter dan verwacht, iedereen in de Industrial Arena draaide echt supervet (behalve Partyraiser en Unexist)...meisje uit de rij waaar was je nouuuuu :P??
Drunk 'n High
wat een LIJPOOS liepen daar Kahnker
Dweebso
zeer gaaf feestje !!!
Ik heb me echt super vermaakt!!! Er mag trouwens w­­­el een keer wat aan die lange wachtrijen gedaan ­w­o­rden...En twee bonnetjes voor een zeven up...S­ch­an­dalig!! Maar verder echt een topfeest!!! Partyraiser :respect:
was een geweldig masters of hardcore! geweldige show, goed geluid, mooie effecten! gewoon fantastisch, zoals een hardcore party hoort tezijn! deze zal ik niet snel meer vergeten:D ook mooi dat ze die kop bij de entree hadden nu! erg leuk gedaan dat je er onder door moest, was net alsof je in de bek moest om masters binnen te treden! mijn waardering voor deze editie van moh: ronduit geweldig!
Eddie-Loco
kheb me goed vermaakt, goed feestje
EdeLWeiS
egt super vet, wel druk maar goed geluid en goeie platen. Promo was wel cker het vetst :worship:"
eendje :)
kep me zeer vermaakt:D
eeuwige gabber
was een goed feesie tering :D lekker bier aardig duur maarja voor de rest pima
Eilram.
Veel te heet! :o Maar wel goede locatie (Y) Enne.. Bier was inderdaad erg duur! :x Verder wel relaxt :D
Elmo
MOH ja het was gewoon supper en voor al de industrueel in een zaal da was supper echt en jan jongen en de rest er van de groep repect voor jullie en voor visetor jong het was supper wa je gedaan had
Was un schôn fisje.. doen we zeker nog un keer over!! Was vette muziek barend ;-)
Ephaedra
Iemand zijn Jaguar logo kwijt?
top
ErikPo­werSys­tem
Was kk bruud !!!!! :D
het was weer een geslaagd feest
Fc den boschweg :bier:
Super Feest!!!!
Wel een vetfeestje...alleen jammer dat ik aan de verkeerde kant van de barstond:Sbetter luck next time!
Feng Shui
goeie sfeer lekker knalle!!
Finger-Spitz-Gefühl
Het was knallen geblazen :respect:
fraaans
was weer een super feesje
Beetje wisselvallig, ene moment had ik t feest van me leven en t andere moment vond ik t weer zwaar tegen vallen :S had er meer van verwacht!
frankygoes2
echt gezellig feest! geluid was goed! en de sfeer ­­was ook goed! partyraiser :respect:
Freakandell (Speci­aal):b­anana:
wat een kutfeest
Freaky­hardco­re
Super feest !! moest wel uitkijke waar je liep want de hele vloer lag vol met plastic flesjes XD was geweldig:)
Lekker feessie!! Goed geluid.. Alleen iets te warm in de main.. Verder lekker ge:bounce:
G-NiLES
hmmm veel te lang wachten aan het begin, maar het was de moeite waard!! de early en de main waren vetI ben ook nergens anders geweest (A) )
zwaar relax
Gabber­Pinda4­Life
Was wel ok heb me goed vermaakt:D Neophyte:respect: Warmte was minder:( En het drinken was best duur:[ Geluid was wisselvallig:vaag: En midden in de set van promo opeens het geluid opengedraaid. Beetje laat rond 3 uur:S Maar geluid was toen(Y)
Gary's
t was echt sppr vet
Geezer
Me "verjaardags" feeste was zeker geslaagd :D
Gewoon-ieS
angerfist :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: stuiterballenterreur
Gilz
:respect: Producer :respect:
Gods Unwanted.­be
GEWELDIG!!!! Zeker Neophyte!!!! J.D.A. & Paul Elstak op het einde, Fantastish gewoon!!!! Jammer dat het op het einde zo ineens was afgelopen echt ineens ram stil... kon nog lang genoeg blijven doorgaan
Goeie ToelliE O:)
Zupa :D
Good Karma
1e keer MOH voor mij, ik vond het vééééét
top feest !
H4L-speedy-h4L
zekker geslaagd alleeen die entree :(
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
Locatie goed - rij oke - aankleding kut - geluid goed - sfeer goed - overall GOED ja was leuk idd klote flesjes
Hakkuh Annie
Heb lekker gewerkt, en de muziek in de Early was ook echt super. Behalve Darkraver en die gepensioeneerde Gizmo NIET bah Hij moet echt kappuh met die grappuh. Blijf lekker Hardstyle draaien dat is jouw ding tegenwoordig.
Hard Creation
zeeeer geslaagt :yes::bounce:
Zeker goed feest! alleen de binnekomst was kut door zo lan te hebben moeten wachten, en dan proberen ze je te vermaken met constant hetzelfde deuntje van 15 seconden :S...Maar tog super gedraaid! :D
Hardcore Angel
Ik vond het echt gaaf (K)(K)
Hardcore Mark !­
was wel leuk alleen minder als dat ik had verwacht
Vond het wel een Leuk feestje alleen jammer dat we zolang moesten w8en voordat we naar binnen mochten zo heb ik D-Spirit moeten missen maar voor de heb ik me wel vermaakt met mijn danspartner en de rest van de groep (Y) was echt lachen maar NIET voor herhaling vatbaar!
Hardcore Yourd
Snoeiharde Hardcore echt een knetter feest knallen en beuken als een gek
Hardcore-Limmuh
was een SUPPER feesie!! JAMMER van die bierflesjes op de grond je ging bijna elke keer op je bek als je er opstapte!!
hardcore_­stamperd
:Pmasters was echt helemaal geweldig echt een ram top feest omniet meer te vergeten :D
was weer lekker gister avondt.... was heel TOP.!
Hardst­yleJun­k
Gewoon Te Vet en Lekker HARD!!!!
Ondanks de lange wachtrij zeker een top feest gehad! :D Toppers: Destroyer en Predator :respect:
was gvd een kei goedfeest kon wel 1 week er blijve zo vet was ut:D
al1 laatse uur was vet
Een nacht om NOOIT meer te vergeten:P
twee woorden: volle pin
Herrenees
was lachuh alleen wel warm.... koekoek
hhhkkkk
fantastisch feest
Hollowman
da was leuk :)
Hoogersss
Voor mij de eerste Mastersss en zeker voor herhaling vatbaar :P :respect:
horror.nl
was zeer goed volgende keer weer:p
Masters wat dit keer goed geslaagd.. jammer dat je zo lang moest wachten bij de ingang :/ maar geluid werd beter later op de avond! het was gezellig !!
HUM member: Nosferaarsu
de early ravezaal:respect:
zeer goed genoten tot een uur of 7
ifiebazud
hele beste party
GENOTEN! heerlijk!
Iloontjuh
Hij was weer knalluh, werd lekker gebeukt! gezellige mensen over het algemeen, leuk aapjes gekeken, toppie! :bounce:
J070 :hyper: :beer:
Op de muziek van Unexist, Partyraiser, en Smurf vs The Vizitor liggen stampen!! Harde terreur :D:D geslaagt helemaal super
j@cob
niet wat ik er van verwacht had.. maar wel vaker met moh zo..
jaily hardcore addicted
het geluid enzo was goed was alleen veel te warm daar binnen
wel knalle feesie :D alleen wel erg warm ja... en een aardag doolhof:P
jans!
geslaagd feestje jammer dat je zo lang moest w8te:S voor anar binne te komen:S
Jappiee
ik vond het echt super, me eerste grote feest en dan zo 1, alles was egt goed vooral de sfeer en de muziek
Jasper ©
Sauna ''de brabanthallen''
jef4ever
ja was wel goed feest alleen de geluid was te zacht en was kkk warm en dat kut gasten van die meelopers ik vind masters tegen vallen alleen partyraiser en strooije was goed in die terror zaal was goed dat was lekker stampen
Jeffos-070
knalluh
dit feest was goed en geweldig
was kk bruut feest jammer maar 1 keer paar jaar dit jaar
JeMoer­Whitne­y
MaStErLiJk!!!
Jennifer!
Rijen waren inderdaad lang.. en stonden ook nog eens in de verkeerde rij :/ Maar was echt kicken feest !! Goed vermaakt... :jaja:
Jeroe/\/
Muziek was vet, Sfeer kut !
Geslaagd feest : bounce:
Jeroen.Hc
Was wel relaxed. Alleen beetje problemen met het Openbaar vervoer dat er amper was. Feestje opzich was goed te doen.
Jeroentje
tommyknocker vs outblast :respect: Angerfist en Neophyte ......Super :D
JeroentjeW
SUPER feest. Early rave zaal was mega vet. MC RAW haha wat een gek. geluid was super dus prima vermaakt
Joeri 1805
NEOPYTE *de hardcore de harde kern de ondergrond kk goed niet normaal
al het gezeik op masters van te voren was onteregt was een kk knal feest de rij en de wc waren minder en die kk flesjuhs werd je gek van en heb kk veel mensen afgevoerd zien worduh met overdosis enzo aan het einde werd der egt kk goed gedraaid en dat knipper ligt deed ut um wel kk trippend ken niet zegge dat ik het koud heb gehad was gewoon een kk goed feest volgende keer weer (Y):D
Jaaa Super :respect: Tommyknocker & Outblast (y)
housekamp was geslaagd!!! masters tussedoor genoten!! daarna aftere tegek ;) ........kortom een kk vet weekend
BRUUUUUT!
Was super vet feestje heb me goed vermaakt :bier: alleen het bier was wel vroeg op:S
K e v i n
Dit was mun eerste grote fees, maar ewel geslaagd :D
K.A.L.E.
vette ruime locatie, vette zware bass maar wel behoorlijk duur drinken.... mag van mij wel weer daar! :lijn:
GEKTEEEE BESTE MOH SINDS TIJDEN!!!!
Zeer leuk feest!!
werd kei gek van die knipperlichte bove in de mainzaal.. ook een beetje jammer ware de duizende mense die afgevoerd werde... :S verder was 't of te heet of te koud en ze hadde er iets meer 'n show van moge make... maar ondanks alles wel een super feestje!!
Super!! Goede locatie, sfeer & muziek! Was gezellig­! :D Dj Promo :respect:
Kimberly_
Een SUPER feest :D
GWOON GEWELDIG!!!
super feesie gehad tijdens me verlof danny broer heel erg bedankt vcoor dit feessie
Koffietijd
te VET
Krank Terreurrr
Een leuke en gezellige editie in de brabanthallen!­! :yes:
co0;
neophyte wou ik altijd al een keer zien en ik vond­ ze kk masterlijk die gasten weten echt hoe je een­ showtje moet geven al duurde het maar een half uu­r :respect: , voor de rest kk gruweliujk feest
Laat ik het erop houden dat ik mijn avondje tog wel goed doorgekomen:jaja: maar had wel meer verwagt ervan;)
Was zeker master vet feessie!! Zeker 5 kilo er af gehakt!!!!
LadyHardcore
was geweldig feessie(y) goeie sfeer, muziek was top & leuke mensen ontmoet :) wel btje te heet! maar verder voor herhaling vatbaar :p :respect:
Lars..
lekker hooooooorrr!!
laura :jaja:
ik heb me prima vermaakt :D
BRUUT FEEST!
leijtuh
geweldig
Leroy Himself
ja was cker een mooi feest leek wel een doolhof of ik was te vaag :):P
lesley23
goei feest en je ging zeker mooi tim :P
was een leuk feesie :D (Y)
Jaaaa mensen, was helemaal super, heb net de dvd en ik sta erop;)
Liesje­gaatlo­s:yes:
Zwaar uit mijn stekkertje gegaan :bounce: Early rave was SUPERRRR :D
Lin :devil:
Was weer een geslaagd feestje, alleen die hitte :s btje beursgebouw idee haha... Er hing ook een (y) sfeertje. Kortom niks op aan te merken! dikke (K) aan iedereen die ik ben tegen gekomen
Linda van lieshout
helemaal dol
Ljmichael
was egt geslaagd
goed feest alleen da geluid mocht wel wat harder
Looo
zeer goed
Lost in Gravity
zaal 3 was geweldig ,rij te lang ,flesjes is kut en vooral die achterlijke gedachte van die bonnetjes ....3.30 voor een bier ongeveer pffff
zwaar lache feest.. alleen jammer van die kutrij op t begin en wat mij betreft is het in de brabanthallen echt een dolhof!!
M1ch
Was zeker vet overal goeie muziek :D(Y) volgende keer weer:bounce:
Maarte­nKersj­es
supper
Maik A.­K.­A Ento
megaa feest:P:d
Marc S®
t was echt heel relaxed(Y)
MARC:D
zag er mooi uit en muziek was lekker hard :D maar veels te druk & te warm... :(
MarCore
van de lineup klopte geen kut, is wel jammer want ik heb hierdoor eea gemist. verder superstrakke keiharde sound, ben helemaal uit me pantty gegaan. plees waren wel weer ranzig...
zeker goei feestje gehad t was alleen zo warm en druk in de main
Mark_nmgn
beetje veel te heet binnen en 1,5 uur in de rij gestaan, maar ondanks dat toch een vet feest gehad!!
lekker feest
MC RG
veel te warm :P veel te glad :P veel te vet :P egt goeie!! :respect:brabanthallen:respect:
Mental Power
kk vet feessag :vaag:
Michael...
was zeker wel een goed feestje :) mar ik snap nog steeds nie waarom ze mij spulle in het kluisje hebbe laten ligge dus dah ik weer helemaal terug van het station naar de brabant hallen kon :@ en vervolgens daar aan kom en niet meer binne kom :@
1 woord "geweldig";)
Michellûh..
lache feestje!!!...geluid kon wel iets harder in de hc en d­­­e ­airco ook..!! verder goeie muziek gedraait!!!­!­!­!!!­!!! en die kutrije waren minder..maar verd­er (Y)
Mike' D
Ik vond het een masterlijk feesie (Y) :respect: 2 Tommyknocker, Partyraiser, Day-Mar :jaja:
Mikos
ja top feestje toch.. alleen die hitte en de ingang maarja.. verder lauw!
klote dat t zo warm was maar verder een super feest gehad met mn pop (L)
Kanker Gaaf Feest!! Mijn 2e Feest Kerel!!!
Mister ??
het was echt een knetter gek feest, sfeer was echt toppie en het geluid was ook zkr wel te doen!!!!! 100x btr als Thialf
gewoon 1 woord SUPER HAMSTER FEEST o dat zijn er 3
Mitchel :bounce:
Zker zwaar dol feestje! k heb me zeer !!KOSTELIJK!! vermaakt !
Mitchell__­Stylo;­)
:respect: Zeer Geknald Was Super :respect:
was echt zwaaaaaaaaaar maasters!
Ondanks de :@ start die ik maakte toch toppie naar m'n zin gehad(Y) en d'r is altijd wat om over te zeiken, deze x vooral de warmte en de drukte weer! :bounce:
Masterssss!!!!! :bounce:
mooi feest!! :respect: Partyraiser & MC Da Hustla:respect:
Mr.Knots
Zeer goed!
muiderberg de gakste
ik vond het wel ok
N A T H A L I E !­
wat een feest het eind was echt super ging mie hard :P
n0uky
nie mokken, lekker hakken :woop: woow wat een gruwelijk feestje :jaja:
SUPER feest!!! :cheer: en we houden van de buschauffeur die naar Goes ging :jaja:
het was weer gezellig!!!! vince :respect:
Nemert
Top feest :D.. The Producer en JDA vs. Dj Paul relaxx :P
NeoNiMioN
Beter kon gewoon niet!!!
was een mega avondje en net als de mede hoorenaar segt Scalp M Bierflesjes Never nooit meer breekt egt je nek voor de rest super
Nevz
SUPER!!! Promo & The Destroyer waren de mannen die de avond maakten! rij in het begin was even wat minder maar toen we binnen waren in een woord: Geweldig
Nick
Was een dol feest nadele : HEET Kut strobo's en du­ur. voor de rest was alles mooi geluid ging lekker­ hard(vooral bij neophyte erg lekker haha)!
industrial arena :respect:
Nicobo
Inderdaad té lange rij.. Ik miste de zitplaatsen.. Maar ik heb me goed vermaakt ;) :bounce:
niekske "­pappa"­
SCHITTEREND
NikNak
Werd ckr kk duistah gedraaid :D gezellige sfeertjuh egt topfeessiej!! :D
Nilio
Mega vet feest!! Promo was gruwelijk!!
NL -->Edjûh<-- NL
geweldig
NMGN'D­ENNIS'­NMGN
was weer MAXIMAAL :respect: PANIC voor mij weer de man van de avond
Eerst 1,5 uur onwijs benauwd in de rij gestaan.. dan kan je éindelijk binnen, en dan moet je bonnen kopen :O Echt téveel geld!! Fucking duur, en die hitte.. viel mee dat ik niet flauwviel, ging kapot daar :nee: Maar al met al wel naar me zin gehad! :cheer:
Nopinion
binnen 20min. binnen zonder vip en wat een feest!
Echt een kk mooi feest!! Volgend jaar weer :D
O:) Sietsj
toppiej feesj tog geweldige sfeer alles toppiej:P
Super Vet, voor herhaling vatbaar ;)
OPHEMERT IS GVD HET HARDSTE
goed feest lekker gestampt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
geweldig
Oude PF :BIER:NL_­PSYCHO-RAT_­NL:BIER:
IN EEN WOORD SUPER
vond het een zeer goed feest, miste alleen me dinnetje.. :flower: super naar me zin gehad in de early rave :bounce: was verreweg de gezelligste zaal, Dana, Pavo en Buzz Fuzz :respect: Geweldig (y) daantje (k) en rutger (y) het was weer gezellig met jullie :D see you next time
HET WAS EEN SUPER FEEST EN VOLGENDE KEER BEN IK ZEKER WEER VAN DE PARTIJ! :)
Was een goed feest dreunde vet hard en gingen goed los!!!!!! Goed geluid enzo jammer van de ingang:S
Pascal Tolner AKA TOLLY
echt wel :bouce: voor de eerste keer ,alleen jammer dat het er zo warm was echt je moest steeds weer afkoele dat was kut het was daar echt warm maar de muziek was goed bot :lijn: feest
patrizzl
het was zwaar chill en gezellig feest!
Pep
Ingang was fucked up, bier te duur en et was echt een teringzooi overal. En ja t leek gvd wel een sauna, vooral midden/vooraan in de HC Area... niet uit te houden... Maar toch super genoten, muziek was top, sfeer was super en heb et erg naar me zin gehad. Voor herhaling vatbaar
Pimmeke
Was goed te doen daarzo!! lokatie is wel vet!! alleen bestwel verdwaald soms mja was ok stront bezope :) Bavaria nie zo maar in flesjes is wel fijn!!
Pimpel
heb me heel de avond goed vermaakt en er werd vet gedraait maar de masters in Dortmund was beter....
GEWELDIG!!
Plukje
Geniaal :bounce:
Het was echt een super vet feessie (Y) :vaag:
POEHHEY®
superfeestje, alleen irriteer ik me aan die plastic bierflesjes overal op de grond....
poupoulossos
Was wel ok, maar had er meer (early rave) van verwacht.....ik bedoel terror (RTC) in the Reunion Area :S het was duidelijk niet zo vet als bvb THE HISTORY OF HARDCORE :no: maar ok genoeg bekende koppen weer gezien in my hometown dus wel ok
dj producer en unexist was egt knalle gewoon
pulpfritsion
super feest !!! tot in de laatje uurtjes ma wel beetje moe :)
Q-lit
skoftig vermaakt:D
R.atje
was echt super vet:P
R/A\W
was echt super ! heb alleen nieuw kaartje moeten kopen andere was verbrand !!
Rammi
Wat een Feest!! Zeker genoten!! PARTYRAISER!! :D zeker man van de avond!!
relaxt
dit feest was weer eens keer super vet! niet meer en niet minder
RemcoOcmer
was een leuk feest alleen het was wat te druk
Repeltakje
knettergek daarbinnen!!compleet uit mn plaat gegaan
Verss feestje :respect: Werd lekker gedraaid, alleen te warm & te lange rijen! Heb me verder prima vermaakt! :bounce:
Richard de Zeeuw
de industrial was eg super
Ricooow
Jaah was wel vet feestje!! :D alleen te warm!! en Te duur :P
Roed/­Wit-Mestreech
Lekker feestje!!
kanker feest masters wordt de volgende keer nog kuter en veel te comercieel
leuk feesie:D The Vizitor is gek:D:D hahaha Partyraiser :respect:
was een super vet feest
Was een mooi feessie..Alleen zo koud daar binnnen vonden jullie ook niet???;)
Ruud.
Wat was het tog FUCKING Mooi
mega he zjwame
S
leuk feessie, maar niet meer dan dat...wél goed ve­­rmaakt iig :bier: alleen al die lui die nix gùwèndzij­nèh :/
Salvo
wahoooooooooo
Sap Express
ontzettend goed feest :bounce: werd lekker gedraaid en geluid was goed! (y) :D
heb me zekers vermaakt, was weer leuk feestje :bounce:
sausje!!
Super feestje.. alleen een uur in de rij moeten staan, om binnen te komen:s:(
Scorpia
super feest, super geluid en super sfeer! kortom geweldig
Sebbo
jah toch iets te druk maar later werd het wel beter!
was super, op 1 dikke grote misser na, want dark raver en Gizmo hebben ECHT wel eens veeeeel beter gedraaid dan dit, was ronduit het sechtste wat ik heb gehoort, voor de rest vond ik het toppie:P
zkrs mooi ook geluid stukke beter.. industrial en reunion was mooiste vond ik..
sexy blue eyes
moest ff me draai vinden, maar toen ik hem eenmaal gevonden had........ :bounce:
Was wel ff lang w88 voordat we eindelijk eens binnen waren, en twas wel ff goed warm!! Maar kheb me goed vermaakt :)
Sharky
Was Goed Te Doen!!
SieSo
enige leuke was manu le malin en dj producer voorderest was t knkrvuil!!
:bounce: superfeest!! :bounce: heb me zeer zeker goed vermaakt:D veel oude bekenden gezien, en maatjes van pf gezien. jongens bedankt. next time zeker weer aanwezig!!!
Sjefkuh
Kut wc's... De ingang hadde ze ook anders kunnen doen.. en was ook echt warm jah..maar het feesie zelf. ge­weldig.. en nu op door naar TotalRampage :D:D
Sjennet :cheer:
Super feest samen met mijn schatje, alleen jammer van de lange rij...
Smarkje
geweldig
wat een feest ZWAAR te gek , hele nacht super gehad met de groningers (Y) TOP
smokey_­neophyte
was echt een super bruut feessie. vaagheid roeleerd
Smoky
het was geweldig leuk daar echt toppie
Sneaktum
helemaal GEWELDIG!
sneaky;)
Goed feessie (Y) Alleen erg warm en je brak zowat je enkels over die kutflessies
Snowy Angel
was te VET!! Goe ge amuseerd, raakte wel soms de weg kwijt. ;-) haha wel jammer dat de drank redelijk duur was. :( Op 2 the next one!! :p
super feest
Super feest ! (Y).. was alleen zo verdomd warm..
soske
was wel vt alleen sund dak heb moete babysitten:P he doop
Main zaal was zaad, andere zalen waren top, bier was duur, maar toch goed vermaakt en dat Vizitor beeldscherm van podium aftieft was al helemaal lache
Speed-freak
MOH was was(y) te doen.Was all1 behoorlijk :vaag: en kon vanacht pas wat slapen:D
Spektakel
goed feesje geluid was goed in de reunion area en de sfeer ook prima vermaakt :bounce:
Stampe­rStyle­:lief:­|NL| ICE |NL|
(y) feestjuhhh heb me prima vermaakt!!!!
Het was echt een heerlijk feest, Day-Mar en Neophyte hebben het voor mij gedaan :D T was ook gezellig in de trein ;)
stampwyffi
was lekker feesie
stan_renkens
vet feest geluid stond lkkr hard en goeije sfeer dus ech goed feest
stenniss
was wel lachen en idd eten en drinken godse duur maar voor de rest wel vermaakt ;)
Zo Net Thuis Helemaal Naar De Klote!!! Volgende Keer Weer :P
Streng-DengDeng :bounce:
ckr een goed feest(Y).. :respect:
Struikrover
STELLETJE CLUBKUTTEN!!! NIET NORMAAAAAL!!!GUT ERGENS ANDERS ZEIKEN t was 1000 x nix!! Alleen Partyraiser,Visitor en SMURF!!! :respect: :D ging dr loeihard overheen SMURF STRAKKE ACTIE MET DIE COMPUTER :D:D:D:D
Stuiterbal (L) Marjol­eintje­ee
Heeerlijk feest! wel erg lang wachten om binnen te komen en 1 maal binnen erg warm :S Maar voor de rest was het echt perfect! :respect: MOH :respect:
Suus B)
Was goed te doen! (Y) Dana en Gizmo gaven lekkere­ setjes weg. :jaja: De early was zeer zeer lekker!
SwiftMaster
ik heb meegeholpen met opbouw dus ik was trots en heb het vet naar mijn zin gehad.
T3KN0 TRiBUN44L
De rij was KK lang, het was KK warm, maar er werd te erg gedraaid :respect: Promo, Vince, Paul & J.D.A., Manu Le Malin & en de gekste man was weer UNEXIST darker :yes: then :yes: darker :respect:, 3th Generation zwaar aanwezig en Het was weer KK Knetter :vaag:
TernTerror
Vet...Vet...Vet...
was echt een top feest uitstekend vermaakt!!!!
Knalleuh feestje alleen pokke warm the smurf vs vizitor was top meccano twins waren flop!!!
TerroR PEET-je
supper tol gaaf kikke
goed
Werd goede muziek gedraaidt.:D het was Supper Gezellig:P
zwaar goed
tering goed feesy doe is ff terug spoelen ff over doen en weer de hele nacht hakkuh
Tessiej
Was egt super vet.. goei vermaakt
tha - hellraiser
:respect: DESTROYER :respect:
te gruwelijk:bounce:
The Batman !!!!!­
de main zaal was geen ruk aan . maar de early rave .... GEWELDIG !!
Thunderdome freak
het was een super feest er werd goed gedraaid ik was vooral tevreden over partyraiser die draaide echt netjes ik vond het een geslaagde avond!!!
Thyz
Was lkkr knalle! :cheer:Reunion Area:cheer:
Tilburg City
was wel laage... kep wel 4 mense tege de vlakte aan zien gaan:S
Tjapke
waaa, ach verrek, ik ben alweer thuis... :vaag:
Toetie Wappie :bier:
Reunion Arena super zwaar lomp lopen stuiteren op de goede oude muziek alle Dj's uit de Reunion Arena bedankt zwaar vet feestje van gemaakt (volgende keer bier goedkoper)
Toonypack
mooi feesie,alleen kutrijen elke x,en wat een drukte!
TriX in tha MiX
damn....wat een SuperFeest!!erg druk en erg warm,maar t was GIGA!!!!
goed feestje alleen dat pogo :S en de ingang pfff voor de rest :P:P:P
trytryrty
k.u.t
Twiztid Majik Ninja Entert­ainmen­t
prachtig en druk maja dat hoort erbij nie?
1 van de weinige feesten dat ik helemaal mezelf ben geweest:p
dr liep een gozer rond met geel shirt die fotos maakte.. iemand enig idee waarvan hij was? stuur me dan ff berichje (A) (K)
Ukkie:­Bounce­:
goed.
UTCA_Aben
die Terror was KKziek!!! egt kkstrak! tot volgende keer!
v@ndek@@rt
Zwaar relaxt man!!!
Hallo mensen, twas op zich wel een leuk feestje, maar next time ons niet meer gezien, twas erg warm, kutflesjes op de grond, het geluid werd ook beperkt.... en volgens mij komen er steeds m,eer kleuters op die commerciele feesten... maarrrr ondanks dat, t beukte gewoon wel lekker :bounce: maar next time kleinere feesten, of de leukere buitenfeesten...
VAN DE BEURCHT
mooi wasig feesje!
VanDaal
was egt super super vet
vanKne­tteren B)
was weer een supergekfeest!! tog vond ik moh in duitsland gekker... dj angerfist,destroyer,paul en jda,predator:respect:
vdz
goed vermaakt op het feesje, alleen te druk en de ingang kut
Vinn-E
was zeker goeie .. top geregeld ! alleen drinke enzo was prijzig ..de rest top!
Vinnie­Vinyar­d
Te druk in het begin. Maar rond 3en werd t rustiger. Mooie afsluiting van paul en jda. Terrorzaal was Überhard. Toch nog geslaagd
zker fijn wauzen feestjuhh :D geluid was verder goed mah de hitte was ech nie normaal daar :S verDER (Y) :D
flink gestampt :yes:
Von Luttik­hausen
goede sfeer, geluid goed en goed gedraaid :bounce:
Vonnie O:) Ponnie
Waar Mooi Feestje :D Zeker Wel.. De Vlindertjes Hebben Zich Goed Vermaakt :P
W ! M P ! E
Neophyte & JDA vs Dj Paul echt top :respect: ...Heb me zeer goed vermaakt:D
waar dan
ketvetpretpakket.vaker :D:D:D:D:D
twas weer super, echt een top feest!!!!
:gaap: Geen Baco?? :vaag:
welten
Heerlijk feessie... goeie sfeer, leuk muziekje... wat willen we nog meer??
:)
megaaa
Wieno
Klote zooi :( 1,5 uur in de rij staan is iets te lang om binnen te komen.... Klote geregeld .... deze organisatie sucks.. het feestje ging wel
WuKen
kut ingang, wc gratis een keer :D al mn wiet afgepakt :( maar die 3e zaal maakte alles goed, heb alleen wel een uur lopen zoeken om m te vinden :S
was zeker leuk alleen zo warm haha maar het was zeker de moeite waard :respect:
Kkertjes Goed Feesttt!!!
ja ut was cker un super feest partyraiser/neophyte draaiduh egt super
Was geslaagd! Alleen die hitte niet normaal, en die lampen mogen ze thuis laten godse knipperdingen word je gek van..
Zattej­an:bie­r:
in de early rave hing wel een relaxd sfeertje dat ik nog weet:D
kon beter mar was wel leuk
{NL}jo­rdy{NL­}
was een vet feesie dat zeker :bounce: lkkr staan rondstuiteren
|| Dennis ||
was wel lachen, maar duitsland is 10x beter :yes:
et was hartsike leuk alleen te weinig zit plaatsen op het einde:P
goed na me zin gehad :jaja:
The Vizitor & Smurff echt knalle jonge SUPER :D:D:D
~~Andy~~
ik vond deze moh beter dan raise cain
Bruut feesie.....:respect: RTC :respect: :bounce:
²³fren­chcore­d²³
De industrial zaal was echt kicks ass, tijdens smurf en the vizitor ben ik helemaal los gegaan :respect: , vind wel dat art of dance hun feesten wat meer mag decoreren....
Masters is zeker goed verlopen :D beetje warm beetje druk maar hoort erbij:D

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D