vet gewoon hele nacht lopen te stampen goeie sfeer industrial 3 munten godverdomme waar slaat dat op het was ook nog eens bavaria wat al niet te zuipen is hoe makkelijk wil je geld verdienen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Dit was mijn eerste keer Masters, maar ik heb me zeker wel vermaakt.. Alleen jammer van de dure bonnen, maar ach dat blijf je toch wel houden.. Muziek was Op naar de volgende keer..
was weer vetttt !!
Was super feestje goed geluid!!! alleen jammer dat je zo lang moest wachten om binnen te komen
Was een Lekker feesiej Alleen beetje Wazig allemaal...
t kon wel weer eens wat beter wat een fuck feest zeg t is dat ik me eigen kon vermaken met vrienden anders....!!! gewoon te veel tutjes en kleuters daar
fucking vet feest wir na lange tijd!!! alleen te heet verders kei bruut!!!!!!!!
HET WAS EN SUPER VET FEEST
Had dit zeker niet verwacht was goed te doen, geen Thialf meer!
geweldig
was ok maar had van m'n eerste keer masters beter verwacht bavaria bier en die flesjes op de grond waren ook irritant maar is wel voor herhaling vatbaar
dit was zeker een goedmakertje van vorig jaar heb alleen meer rondgelopen,gelult en gesmsd..omdat ik de heletijd iedereen kwijt was maare het was zeker knalluhalleen die warmte,GVD had het idee dak in een sauna stond
ut was TERREURRRRBRUUTT FEESIII!!! heb me goed vermaakt
was super vet!!! reunion area beste oldschoollllllll was goedddd alleen dat vieze kutbier bavaria voor 3,30 te gek voor worden maar de rest wel lekker gefeest jammer dak snel na de klote was maja trok later nog weer bij
was weer genieten alleen enkeltie begaf het op het einde een beetje.... vince & J.D.A hebbe weer wat heerlijke herrie neergezet fotos staan op www.party-fotos.nl!
het was wel gezellig.vooral in oldschool gestaan.was wel vet
KUTFEEST !!
Joa joa, Vlindertjes aanwezig heb me eige goe vermaakt // Vince, altijd de meester oppe feestje
VET feestjejda
super vet feest ook veel bekende.. lekker knalle in de industrial zaal (de andere waren trouwens ok kei vet maar wie weet waar da filmpje staat van smurf en the visitor want zown vent was dat aan het filmen, sinds lange tijd niet meer zown leuk feestje gehad
Was zkrss Zwaaar dollleeeuuuhhh........Promo, Neophyte, Bass-D, King Matthew en Partyraiser egt heerlijk gedraaid. In de gang was het lekker koel da was zkrs btrss
was wel weer een mooie thuiswedstrijd alleen 8 uur lang die kk herrie is niks mar verdere wel oke
VETHEID whoeiiii was egt wel relaxt feestje.. jammer van de drukte in het begin
Heb zeer genoten van het optreden van de jongen die het rechterkant van het podium in de hardcorezaal opgeklommen was en de show steelde in zijn eentje....helemaal uit zijn kneiter en een echte gangmaker...wel jammer dat de security hem ervan af haalde...iedereen heeft een staande ovatie gegeven voor deze man en gaf hem achteraf nog een zwaar applaus voor zijn optreden en heb nog pinguins zien lopen...maar wist niet of iemand anders ze ook zocht ...ben ook ondertussen aardig geflikkerd
Leuk zo'n gratis feestje. Sfeer en muziek in de Early was over het algemeen super, alleen Darkraver kwam het ff verpesten op het eind, heel mn zin weg. Alleen veel te warm daar... ongekend!
muziek was zeer goed! Maar wat een slechte organisatie zeg! Daarom vond ik het een goed feest en niet zeer goed een amateuristische 'underground' feest voor een nie echt een 'underground' prijs!
Heb niet veel gezien opt podium ofzo.. Maar heb wel weer een geweldige avond gehad xxx
Early zaal van begin tot eind knallen !! Super sfeertje overal !! MOH was stukken beter dan ik had verwacht..
geslaagd feest! alleen de ingang was slecht geregeld en het was te warm vooral in de 3e zaal. en kwer helemaal gek vanda knipperlicht in de main had niet veel van de reunion verwacht, maar toen darkraver vs gizmo besig was kwam er toch wel een aardig geluid vanaf
Super naar mijn zin gehad maar alleen een beetje heet in de hardcore zaal(main) en de ingang was te klein je moest wachten om er in en of uit te komen respect voor DJ Paul en Vince
Zeker beter dan verwacht, iedereen in de Industrial Arena draaide echt supervet (behalve Partyraiser en Unexist)...meisje uit de rij waaar was je nouuuuu ??
Vet feest alleen jammer dat onze wiet is afgepakt
Vizitor & Smurf Wc's Voorderest Masters of kindercore
bier was te duur t was veel te druk en veel te warm ma voorde rest lache lokatie en beter geluid
was leuwk feest ook omdat het me eerste was maar toch top en drukte.. en idd nadeel zijn die flesje lkker handig voor inknijpen maar ga er op staan en je breekt je poten maja..
Eerste MOH! Feest was op zich goed, maar had er toch iets meer van verwacht (weinig sfeer). Alles was eigenlijk toch wel redelijk duur. Goede organisatie van WC's en bonnen en bar. Zelden moeten wachten. Die harde bierflesjes zijn wel moordend. En waarom geen Vodka? Muziek in de Reunion Area was geweldig goed en was de beste zaal. Dj Danna was wel de slechtste DJ. Muziek stond wel zeer luid, eigenlijk veel te luid. Geluk dat ik mijn -25dB oordoppen bij had. Ik heb mij prima vermaakt, maar TD is beter!
typisch MOH feest.balen van het lange wachten zo miste ik een deel van de belangrijkste set van de avond.verder heb ik me toch vermaakt.Industrial area, was nu al beter dan in thialf, maar was nog erg triest betreft de aankleding.de grote zaal leuk geprobeerd aan te kleden,maar de rest niet aan gedacht.
Boem knal dat was masters al!!!! wat een heerlijk geluidje produceerden de DJ´s daar jammer dat het zo koud was in de zaal.. gelukkig na was acrobatische bewegingen was het temperatuurtje goed te doen (warm)
Wat een klote feest. Te druk en het was echt fucking benauwd en ik werd ook gestoord van dat knipperlicht. Verder werd er wel redelijk gedraaid met als hoogtepunt Neophyte
Damn weer veel goeds gehoord...alleen angerfist was niet wat ik van hem gewend ben.. en neophyte was op dominator beter (al was hij nog goed) voorderest promo.. damn wat ging die hard aan het eind van se set.... en Reanimator!! (worship)
gruwelijk feest!!!!!! alleen duurde het even voordat we binnen waren
was super!! heb me goed vermaakt.. was toppie
in het begin verdommes druk! maarrrr daarna was het weer helemaal goed gemaakt! het was een geweldige avond toffe sfeer kortom dol leuk feesje! en dat in me eigen stadje er mogen van mij wel meer van dit zulk feesten hier komen! outblast
NIET MEER NORMAAL!!! De hele show eromheen was super... Nog noooooit zo'n Masters gezien in al die tijd!!! En de VIP? Zeer goed geregeld met de WC, ingang, kluisjes en T-Shirt... Art of Dance respect...
Vet van de pret . maar wat een drukte bij die ingang
ja was van de kaart en weet er weinig nog van maar heb me zwaar vermaakt
Onze en mijn eerste Masters..Tevens Laatste Het feest was waardeloos de muziek sloeg veel vaak uit maar kep wel me lieffie hervonden op dit feessie dus we maakten ons eigen feessie..Love u kir
Echt een Super feesie was dit,, Heel erg gezellig en goeie en harde muziek,,
moh was 1 woord super
Zekers weten dat het een Bruut feest was volgend jaar weer gek
was zeker wel een goed feestje mar ik snap nog steeds nie waarom ze mij spulle in het kluisje hebbe laten ligge dus dah ik weer helemaal terug van het station naar de brabant hallen kon en vervolgens daar aan kom en niet meer binne kom
lache feestje!!!...geluid kon wel iets harder in de hc en de airco ook..!! verder goeie muziek gedraait!!!!!!!!!!! en die kutrije waren minder..maar verder
dit was mn eerste x masters maar het viel me tegen khad er veel meer van verwacht
Vond het echt weer zwaar relaxed!! Unexist maar man vd avond -> PARTYRAISER, godgodgod wat kan die kerel draaien 2 kleine minpuntjes -> De hitte en het bier, bavaria is echt niet te vreten
volgende x meer terror!!!!! wel een grote zaal trouwens afgelopen zaterdag.... zoals t hoort
1e & vooral laatste keer MOH voor mij Was echt een wereldfeest maar TE MASSAAL voor mij Meerendeels gezeten omdat de rondjes lopen hopeloos was. Erg warme en benauwde temperaturen. Hierdoor veel kotsende party-mensjes gezien **Reuinion Zaal was ZWAAR BRUUTJES**
gewoon geweldig feesje alleen de sfeer kon wat beter maja je unt niet al hebben he
was een mega avondje en net als de mede hoorenaar segt Scalp M Bierflesjes Never nooit meer breekt egt je nek voor de rest super
jaah jaah het was een relaxt feestje!! volgende keer weer! de enige minpunten waren de rijen bij binnekomst en de warmte tering zeg! maar voor de rest SUPER!
helemaal super hihi geen last van gehad van lange wachtrij V.I.P terreur echt prima vermaakt beetje jammer dat de rest al zo vroeg naar huis wou snik snik
wel een goed feest, maar wat een kut flesjes je wordt er gewoon moe van.en die aktie vanpaul(the visitor)prachtig gewoon met dat beeldscherm en die toetsenborden
ze draaide goed alleen het binnenkomen en de wc was echt slecht bedacht. dit hadden ze beter kunnen doen!!!!!!!!!!!!
Stukken beter dan het 10 jarig feestje in Heerenveen , toch raar vind je niet? Maarja beter is altijder beter dan slechter! Angerfist Een lekker feestje toch wel! Geluid ook lekker
jah toch iets te druk maar later werd het wel beter!
was weer helemaal wousz, wel van alles kwijtgraakt mrja...
was super, op 1 dikke grote misser na, want dark raver en Gizmo hebben ECHT wel eens veeeeel beter gedraaid dan dit, was ronduit het sechtste wat ik heb gehoort, voor de rest vond ik het toppie
feest was gewoon supers reunion arena had mooie licht effecten en lekkere rag muziek, zeker vermaakt enne je kon gewoon naar kluisjesruimte toe en dara was het lekker koel dus daarover niet te zeuren
Gruwlijk gewoon haha mensen was zekr een top avond!!! (n8-morge)
Wreed feest was een lange busreis maar wat een feest: re-style, stunned guys, outblast & tommyknocker, bass-D en king Matthew, paul en J.D.A, Neophyte, Angerfist day-mar, promo, RTC, Vince, Serial Killaz helemaal kapot, goede organisatie maar wel veel te warm
Brabanthallen was zkr een betere keus, geluid vond ik over het algemeen wel goed, die Industrial zaal echt super! Mannen van de avond: Unexist, Partyraiser, en Smurf! Toppertje!
STELLETJE CLUBKUTTEN!!! NIET NORMAAAAAL!!!GUT ERGENS ANDERS ZEIKEN t was 1000 x nix!! Alleen Partyraiser,Visitor en SMURF!!! ging dr loeihard overheen SMURF STRAKKE ACTIE MET DIE COMPUTER
De rij was KK lang, het was KK warm, maar er werd te erg gedraaid Promo, Vince, Paul & J.D.A., Manu Le Malin & en de gekste man was weer UNEXIST darker then darker , 3th Generation zwaar aanwezig en Het was weer KK Knetter
Wat een bruut feest. Het optreden van RTC was echt weer master. Enige minpuntje waren de wachtrijen bij het binnenkomen
vond het maar een bagger feest prijs van drank lag behoorlijk hoog en veel te veel aso mense die nergens respect voor hebbe VISITIOR heb voor mij me avondje nog beetje gered
Het was wel een gezellig feest maar dat was dan ook wel alles ja het geluid was beter als de keren ervoor maar het was veel te warm en te druk www.worldofhardcore.nl voor foto's
TOPfeest!!! er werd super gedraaid overal! niet lang in de rij gestaan want we waren er vanaf het begin...zuiver geluid..een dreunende bass...maar na de tijd geen piep in de oren
vers feesje , leuke tijd gehad met me moppie en ik had eerlek gezegt hadk slegter verwacht dus TOPPie
SUPER Geweldig feestje! Goed gedraaid goed geluid, goede aankleding, goede vriende mee.. Alles perfect dit keer. en het VIP-Deck was ook een aangename gelegendheid om neet te kijken op het "normale" publiek \
Was wel weer lekker, in ieder geval iets bter geluid....eindelijk Heb me wel lekker vermaakt en er werd best lekker gedraaid Partyraiser en natuurlijk day-mar waren lekker bezig
Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386