Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

! ! ! TiM
Puike Fuif, Partyraiser snoeihard, RTC pra8ig !! :D:D:D
!­ (6) *­ N.­ *­ (6)™ !­
Echt wel gezellig feestje.. heb me goed geamuseerd!! :bounce:
!!!Ronald!!!
vet gewoon hele nacht lopen te stampen goeie sfeer­ :bounce:industrial :bounce: :bier: 3 munten godve­rdomme waar slaat dat op het was ook nog eens bav­aria wat al niet te zuipen is hoe makkelijk wil je­ geld verdienen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!1
!!*­ Claudia *!!­
:RESPECT: GOED FEESTJE GEHAD...Drinken was alleen veeeeeel te duur...!! Wel een van me beste feesten tot nu toe..!! :cheer:
masters was helemaal top!
joehoe;p Masterlijk! :respect:
was zeker wel een vet feessie egt genoten egt SUPER gewoon en idd partyraiser draaid HARD!!!
#­ Wild &­ Wicked #­
Oehhh Zkrr Super feestt !!! :respect:
BRUUT FEESJUH!!! GOEIE LOCATIE EN DE INDUSTRIAL ZAAL WAS (Y)!!!! VISITOR :respect:
' - - Sheilaa :sweethug:
kk d0ll :D
(( FreaKor ))
Ja een lekker feest was het zeker :D hing een mooi sfeertje... Dur werd goe gedraaid :jaja:
(6) :bier: horney and drunk :bier: (6)
indd arnie Smurf & The Vizitor . Producer .. en Destroyer :respect:
Super vet feest :bounce:
(6) meges!!!!­ (6)
KK BRUUT WAS EGT SUPERVET :P
(F)!!­Cath!!­(F)
heb me goed vermaakt jah en partyraiser was weer gruwlijk
De vip was één grote grap, maar verder was 't wel bertie :D
:bounce: Was superrrrr, jammer dat ik zo moe was!!!!!! :bounce:
Was egt Vet Om nooit te vergete.. :P:D
(GFC) speedy goes
was weer lache vanavond :bier:
(K)liaan(K)
geweldig
(L)Nat­alie(L­)
was echt super vet.. iedereen die met me los ging bedankt.
:bounce: :bounce::bounce: was egt super vet :bounce: :bounce: :bounce:
(y)H4L(y) eddie :bounc­e:stam­pterre­ur(y)
was echt een super feest werd ook echt kanker goed gedraaid. wel giga strenge controles. maar TOPPIE!!
(zwh) catweazel (zwh)
vet cool wel verdomde druke n warm daaro en een eind lopen voor de wc elke x maar daarom was de pret niet minders (Y)
Lange wachtrij :s Tering warm :s en wat een chaos op station eeej :O:O .. maar wel super vermaakt :D:D(Y)
geweldig
*­ Annie *­ :cheer:
Vond het veels te warm en te druk :/ geluid was super!!! :D Muziek was ook wel goed! Maar Koen heeft mijn avond toch wel heel erg goed gemaakt (L)
beetje druk en errug warm.pfff. maar verder echt relax feesiej :bounce: errug gezellie :D
* Natje (L)
Dit was mijn eerste keer Masters, maar ik heb me zeker wel vermaakt.. :D:D Alleen jammer van de dure bonnen, maar ach dat blijf je toch wel houden.. Muziek was (Y) Op naar de volgende keer.. :D
was weer vetttt !!
Was super feestje :bounce: goed geluid!!! alleen jammer dat je zo lang moest wachten om binnen te komen :S
Zeer VET..Neophyte en Angerfist :respect:
***3kje***
t was een zeer geslaagd feestjuh...lekker muziek en gezellug mensen:D
***­DarkAn­gel***­
Lekker feesje :bounce:
echt een super hard feessie :D :D :bounce: volgende keer zeker weer :xtc: :xtc:
**Jensel**
super vet
*^*leonie*^*
was weer een leuk feessie!!Tijd ging weer te snel :s
echt geweldig :P
*Bless*
twas wel :vaag: maar wel kk wreed :P
*GABBERTEEF*
ut was geweldig
*Jeroentje*.
Was een Lekker feesiej Alleen beetje Wazig allemaal...:vaag:
t kon wel weer eens wat beter wat een fuck feest zeg t is dat ik me eigen kon vermaken met vrienden anders....!!! gewoon te veel tutjes en kleuters daar
veels te warm :S
overhet algemeen matig af en toe leuke muziek.
Was egt een Vet Feessie,, :respect: DJ JDA en PARTYRAiSER :respect:
-->Vage Mus<--
vet feest aleen erg warm :d
-Flupke-
in 1 woord VET:D
-hooligan-
Super editie van Masters, alleen zeker jammer van die lange wachtrijden!!! Maar verder zekers prima vermaakt
-NL- kevkuh -NL-
fucking vet feest wir na lange tijd!!! alleen te heet verders kei bruut!!!!!!!!
HET WAS EN SUPER VET FEEST
:bounce: Had dit zeker niet verwacht :respect: was goed te doen, geen Thialf meer!
geweldig
was ok maar had van m'n eerste keer masters beter verwacht bavaria bier :S en die flesjes op de grond waren ook irritant maar is wel voor herhaling vatbaar :P:D
...Gekte...
Dit was kanker vet en ik ga volgende keer zekerSS weer !!!!
zeer goed
SUPERRR bruut feesje alleen jmmr 3 bonne voor bier en fucking heet verder echt vet!!!!!!!!!
...TomTom
cker een vet feest, jammer van de dure pils en rijen ingang, maja laatk me avond nie door verpeste:P...
..­::Msz_­Lin::..­
geck!!!!:P
..­†..­Lilly..­†..­
dit was zeker een goedmakertje van vorig jaar:D heb alleen meer rondgelopen,gelult en gesmsd..omdat ik de heletijd iedereen kwijt was:S :P maare het was zeker knalluh:bounce:alleen die warmte,GVD had het idee dak in een sauna stond:/
..­°Jacqu­eline°­..­:woep:
..HEET!!!! maar dankzij m'n waaiertje zeker goed vermaakt..:woep:.. masterlijk feestje :cheer:
1 woord MASTERlijk
013Master-E
zaaltje 3 bruut:D lkker gezellig alleen ingang was klote enz.. mar verderss toppie hoorz:)
party raiser smurf en the visitor waren ceker goed bezig
muziek & geluid ware goed:)sfeer viel kon beter:yes:
3lis4h
heerlijk heeeeeeeeeeeeeeerlijk lekker fijn.......................vet goed vermaakt :yes: :D
8)PWHH8)
echt zoo super vet feesiej gewoon gvd echt jah goed gewoon haha
het was geweldig!!
:://Toop\\::
STAMPUHHHH!!! wel ver weg Den Bosch
:[ +*+­ ANOUSKA +*+­
was weer een kk dol feesie :yes: heb het goed naar me zin gehad :d was wel kei druk en warm MOH:respect:
super smurf! mooi fijn lekker scherp feessie waar veel mensen als kamelen liepen te kauwe!:D mooi man!
:banan­a:One2­Annie!­
ut was TERREURRRRBRUUTT FEESIII!!! heb me goed vermaakt :bounce: :xtc:
was super vet!!! reunion area beste oldschoollllllll was goedddd alleen dat vieze kutbier bavaria voor 3,30 te gek voor worden maar de rest wel lekker gefeest jammer dak snel na de klote was maja trok later nog weer bij
:bier: Bier &­ Speedcore :bier:
echt super relaxed feest van begin tot eind geweest
:bier: FrietKip_­2 :bier:
zwaar releks... :respect: Partyraiser :respect:
:bier: master­sofhat­tem :bier:
(Y) Super feesie, goed geluid, soms hoorde ik alleen de andere zaal, alleen de consumpties waren weer f*cking duur slaat nergens op 3 bonnen á €1,10 :S :S
:bier::rot: lammerik :rot::bier:
hij was lekker!!!!keihard los geweest!!!top top top!!!!nog steeds pijn in me kop!!
:bier:­baracu­da
gewoon de hele avond lekker knallen!!:bounce:
:bier:­NEOPHY­TE HARDCO­RE:lij­n:
HARDCORE - DE _ HARDE _ KERN _ DE _ ONDERGROND _ SUPER .. NEOPHYTE
:bier:­rosivi­seren:­bier:
JAH WAS MOOI :D
:bier:­THOOM:­bier:
Meesterlijk feestje!! alleen kut rij maarja verder :bier: :bier: en nog eens :bier:
:bounce: --->miss mistery<--- :bounce:
was zekers wel vet:bounce: alleen veel te warm
superfeesjuh!! :respect: 4 ART OF DANCE jammer vd hitte.... verder Masterlijke Party!!!
:bounc­e:oppe­rstamp­er:bou­nce:
ja was wel een kk gaaan feesie:)
:bounc­e:Pete­r-EHV:bier:
ja weer goed vermaakt :vaag: :bounce:
:cheer: $­abje
top feestie :D uit je noot
:cheer: Mirjam :cheer:
Wat een TOP avond!!! :respect: heb me egt ontz­et­tend vermaakt!!
:cheer: Mirke
geweldige party, Angerfist, Partyraiser super!!
:cheer: party addict­:cheer­:
:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
:devil:B*­tch:devil:
Super feest heb me best vermaakt alleen vond het decoratie niet zo super maar voor de rest (Y)
egt super de super
Nice Party_*(Y) Partyraiser :respect:
:rot: o0 Weske 0o :rot:
zeer geslaagd feest
:ROT: Speed Zeeuw :ROT:
Whoei!!!! was echt een VET feest! beetje enorm warm en druk maar dat mocht de pret zeker niet drukken! Angerfist ging heerlijk te keer :bounce:
:rot:N@nce
t was erg druk en warm maar de sfeer was perfect! t was egt een SUPERFEEST!!!:P:P:P heb me prima vermaakt!;) :bounce:
was een goed feesie:D
Zekersss geslaagd feestje (Y). Alleen jammer van die mensen die met de bosjes naar de EHBO gesleept konden worden
Tegek! alleen Neophyte met zn commerciele shit! vr de rest helemaal ok,, partyraiser & tommyknocker!!! nog bezig met revalideren!
:xtc:NL-Björn-NL:xtc:
zker goed feestje(Y) aleen was wel kenker warm
het was weer top :D:P
;)Chris ;)
Dat wachten in die rij hallo zeg , maar voor de rest wel een vet feest
;­)nissan boy;­)
egt in 1 woordt geweldig op naar de volgende
<->JaspeR<->
geweldig
=jimmy=
was ckrs vet feestje!! partyraiser ,smurf en the vizitor klapte er op:D!!!!!!!!!!
=||AUSSIE||=
was weer genieten alleen enkeltie begaf het op het einde een beetje.... :( vince & J.D.A hebbe weer wat heerlijke herrie neergezet :bounce: :respect: fotos staan op www.party-fotos.nl! :cheer:
>>>ICE<<<
vet
>PAULLIE<
geweldig
>Relaantjuh<
was echt super vet feessie en kei gezellig!!! alles goed geregeld ok met de kluisjes :yes: brabanthallen :respect:
?!?!?
leuke feestje maar ook niet meer dan dat!!!
geweldig
[0570]DERKIE
het was wel gezellig.vooral in oldschool gestaan.was wel vet
KUTFEEST !!
Joa joa, Vlindertjes aanwezig heb me eige goe vermaakt :D // :respect: Vince, altijd de meester oppe feestje :yes: :respect:
VET feestje:respect:jda:respect:
super vet feest :jaja:ook veel bekende.. lekker kn­alle in de industrial zaal (de andere waren trouwe­ns ok kei vet:P maar wie weet waar da filmpje staa­t van smurf en the visitor want zown vent was dat ­aan het filmen, sinds lange tijd niet meer zown leuk feestje gehad
:respect:
[Eelco}
:respect: Partyraiser:respect: en 1,2 en klap en stap, en 1, 2 en klap en stap en klap en Draai . :respect:
[J]ohn
Was echt een geweldig feestje:D zekers de moeite waard!!!
[MKP] Keesie Feesie
echt weer een super feest goeie lokatie!!! alleen beetje warm... verder geweldig vermaakt. super zo'n terror zaal moeten ze meer doen!!!!!!!!!!
Soo dat was lekker feesje..! Day-mar erg nice !!Neophyte was ook erg goed :D Afsluiter van J..D.A en dj Paul :bounce: :D
[NL] † Reldel Lucky 13 † [NL]
Supper geil feesie! :respect:
Zwaar vet (Y) Lekkere Terrorrrrrrrrr!!!
[NL]>R­OY<[NL­]
:bounce: was een vet feestje heb me goed vermaakt dus kortom geslaagd (Y)(Y)(Y)
[NL]Da­isy:bo­unce:
super vet feestje zeker voor herhaling vatbaar:bounce:
[NL]R0B3RT
WAS SUPER GEK
kk vet feest(Y)
[NL]Terror-Speedc­ore[NL­]
Gek feest alleen de rij duurde wel lang
[NL]Un­iTeD[N­L]
tjah, wa kan ik ervan zegge? WA EEN VET FEEST!
Was zeker wel een vet feest.. Den Bosch TERREUR (y)
[SF] Lethal Injection
leuker dan ik had verw8 eig! gezellig in de earley en after met Keta :P
[THB] neocorps [THB]
Het was zekers goed te doen en helemaal beter dat het Thialf stadion :bounce:
][))][\][/=­\the manipu­lator]­[))][\­][/=­\
geweldig feest :respect: unexist partyraiser en smurf en vizitor :respect: top feest beste moh die ik heb meegemaakt volgende keer weer brabanthallen top lokatie
Neophyte Angerfist :top: :bounce:
begin was zwaar bagger maar later viel t wel mee en muziek mog wel wat harder
^^Nigel^^
was een goed feesie :D super grote zalen en t zag er leuk uit....t was alleen fokkin warm idd
(Y)
_Eliane_
was zeker een GEWELDIG FEEST !!!
A_vT
(Y) feesje, goed geluid, all1 jammer dat ik zo naar de :vaag: was en het zo warm was...
ADHD-er For Life!!­
Was een super vet Feestje (Y) lekkere lokatie ook. en ja beetje warm zeggen de meeste ach dat is t toch altijd!!
He Mr Pierre ook hier?
Alcoholic!
Was zkrss Zwaaar dollleeeuuuhhh........Promo, Neophyte, Bass-D, King Matthew en Partyraiser :respect: egt heerlijk gedraaid. In de gang was het lekker koel:D:D da was zkrs btrss
was wel weer een mooie thuiswedstrijd alleen 8 uur lang die kk herrie is niks mar verdere wel oke
Annie en Kull
kut feest
Jajaja, dit was ´m weer hoor!
b-e-e-r
Snoeihard
Geweldig feest! prachtig geluid.... en ANGERFIST 4 Life!!!!
B@rbiegirl
:respect: NeoPhyte, Angerfist, JDA & Paul :respect:
Bacolul :/
:respect: voor MOH maar van die bonnetjes vond dat toch wel belachelijk :S
Zeer goed geluid, wel errug druk (ook bij de ingang, daardoor re-style gemist!!) en warm! Maar heb me zekers prima vermaakt :-D
BALLETJE AKA DJ BASEKILLER
jazeker was toppie alleen paar kleine minpuntjes maar voor de rest prima vermaakt zeker wel:bounce:
Barbie*tut
echt KEI VET FEEST! MOP MOP
in 1 woord GEWELDIG!! :respect:
Bels-Geak
jaa zeker zwaar vet feest
bennoooo de gekste
bruut feest op de rij na dan partyraiser en smurf was k dol
bise gaar
supper relax lekker gestamp man tied vuur de volgende hahah
Was vet eej.... Henk kwiet gewist!!
BomenBoer
Vond het waardeloos maar enige biertjes later is het wel wat geworden
en Angerfist was de man van de avond:D
bowiemaster
wat een wereldfeest :) industrial area :kwijl: Jappo Partyraiser en Smurf vs Vizitor :respect: in ieder geval wel een toplocatie
Brain Insane
Knalfeest!! vette locatie, goed geluid, alleen bier mag goedkoper de volgende keer :S VINCE :respect: Industrial Area was ook goeie :P
Bramcore
was zeker weer knus:bounce:
Bris
VETHEID :D whoeiiii was egt wel relaxt feestje.. jammer van de drukte in het begin :(
Heb zeer genoten van het optreden van de jongen die het rechterkant van het podium in de hardcorezaal opgeklommen was en de show steelde in zijn eentje....helemaal uit zijn kneiter en een echte gangmaker...wel jammer dat de security hem ervan af haalde...iedereen heeft een staande ovatie gegeven voor deze man :respect: en gaf hem achteraf nog een zwaar applaus voor zijn optreden (y) en heb nog pinguins zien lopen...maar wist niet of iemand anders ze ook zocht :S...ben ook ondertussen aardig geflikkerd :x
Brutal-Bass
MOH was SUPER :respect: Partyraiser :bounce: hoofdzaal viel beetje tegen>geluid was niet al te hard.voor de rest(y)(y)(y):bounce:
Cabron­aaa:ch­eer:
:D:D was kenkr geselliejj mensuhh :D:D (K)(K)(L)(L) o:)
geweldig alleen te veel troep op de vloer
chrizzle
Leuk zo'n gratis feestje. Sfeer en muziek in de Early was over het algemeen super, alleen Darkraver kwam het ff verpesten op het eind, heel mn zin weg. Alleen veel te warm daar... ongekend!
Cinderellaa*
Geen woorden voor!
1 woord: GEWELDIG!!!!
CuBe A.­K.­A SqUiT(­L)ivan­a
jah het was zekers wel een lekker feest:D 10X beter als de2 in thialf volgende keer weer:):P
Super party... :respect: heb me zeer goed vermaakt...!!
D3my :woepwoep:
goeie muziek, lelijk decor, veel te warm maar wel blij datk nie in die kk rij heb hoeven staan wachten.
Daab
muziek was zeer goed! Maar wat een slechte organisatie zeg! Daarom vond ik het een goed feest en niet zeer goed een amateuristische 'underground' feest voor een nie echt een 'underground' prijs!
Heb niet veel gezien opt podium ofzo.. Maar heb wel weer een geweldige avond gehad:D xxx
Echt super vet Feestje :D
Damir.
Geluid stond hard maar veels te druk
Top feesiee :bounce:
was zeker goed feesie aleen dat klote bier volgende keer beter bier en de prijs vondt ik ook wel een beetje te
De Herrie­hippie
te druk, te warm, slecht publiek, slechte entree, goed geluid :D, bier te duur :( ..achja heb me wel vermaakt. Had er tog niet veel van verwacht!
De Rialiteit
Early zaal van begin tot eind knallen !! Super sfeertje overal !! MOH was stukken beter dan ik had verwacht.. (y)
geslaagd feest! alleen de ingang was slecht geregeld en het was te warm vooral in de 3e zaal. en kwer helemaal gek vanda knipperlicht in de main:S had niet veel van de reunion verwacht, maar toen darkraver vs gizmo besig was kwam er toch wel een aardig geluid vanaf:P
Denicos :/
Geweldig vermaakt. Super feessie. Mijn eerste masters, maar zeker niet de laatste die ik bezocht heb. En nu ga ik slapen ! massol
Super gewoon :bounce:
der Clown
super feestje flink ligge stampe in main area:D
vettee party waaaaaaaassssssssssssaaaaaa
Dikke_­Tinus :honger:
100% geslaagd! Echt heerlijke party, en Paul op het eind: KLASSEE!! Echt supervette nummers draaide hij erdoor, YEAH!
dirty john
kut feest
vet feestje
djthevirus
egt geweldig feest alleen jammer van de warmte en de drukte bij de wc's
doarhakkuh
fantastisch feest
Dokuh
terielexxxxxxxx :D :D :respect:
Terror zal ws relax sfeertje(H)
Super naar mijn zin gehad:vaag: maar alleen een beetje heet in de hardcore zaal(main) en de ingang was te klein je moest wachten om er in en of uit te komen respect voor DJ Paul en Vince
zeker een goed feest
DON BRIT
weer een puike avond gehad :respect: VINCE :respect: mijn held !! miste alleen m'n mopke
Donny A.­K.­A.­ Donski
Het was te warm in de mainstage en drank te duur maar overall vond ik het wel vet... muziek was goed geluid was in orde.
dotheSamba
Alles was gewoon lekker aan deze party volgend jaar er zeker weer bij!
kk vet feest.. 1 van de betere en iig zeker beter dan dat kk thialf
Dragoslav M.
Zeker beter dan verwacht, iedereen in de Industrial Arena draaide echt supervet (behalve Partyraiser en Unexist)...meisje uit de rij waaar was je nouuuuu :P??
Vet feest alleen jammer dat onze wiet is afgepakt
Vizitor & Smurf :respect: Wc's (y) Voorderest Masters of kindercore :[
Dweebso
zeer gaaf feestje !!!
superwarm, me eige de tering gezweet.. maar wel superfeestje! :D alleen jammer da we vroeger naar huis gingen, ik wilde nog niet!!! :(
Edisfred
Mooie lokatie (y) Goed geluid (y) Industrial- & Reunion-zaal waren super, helemaal los daar tot t einde :P Was een mooi feessie, beter als in Tialf !!
EdJuH :bounce:
veel te lang in de rij gestaan maar verder was het een super feest:D
Eefjuh
was zeker een mooi feessie, alleen het was erg warm en die wachtrijen konden echt niet, verder zekers vermaakt!!!:bounce:
Enemigo Del Estado
Te gruwelijk
zeer zeer goed
Wat een vette mega super kei kewl gaaf feest!!! Whoehie!!! Zo moeten ze er meer organiseren. Alleen in het vervolg de airco wat beter afstellen!
eS*­bier :bier:
nou geluid was weer KK ,sfeer was ok:bier: was geen heineken:( industrial zaal:respect:
Jaa was lekker knallenn :D wel heel druk maar was top (Y)
Esta Loca Kipjah
Was echt een zwaar hard rlx feestje voor herhaling vatbaar zeker wel :bounce: TommyKnocker & Outb­last Partyraiser :respect:
etje
het hele feest was het NET niet
was weer super feessiiee!!!! :cheer:
Extrem­estyle­s
Alleen maar goed door de 3de zaal
Finger-Spitz-Gefühl
Het was knallen geblazen :respect:
mooi feestje en er werd lekker gedraaid!!
zwaar kut, zo lang w8ten voor de ingang,khad al pijn in me pote voorda ik binne was man pff
Fliep
bier was te duur t was veel te druk en veel te warm:( ma voorde rest lache lokatie en beter geluid(Y):D
was leuwk feest ook omdat het me eerste was maar toch top :respect: en drukte.. en idd nadeel zijn die flesje lkker handig voor inknijpen maar ga er op staan en je breekt je poten maja..
Fogo
DIK FEEST!!! zaal drie t beste :respect: JAPPO :respect: en negative A draaide ook LEKKAH!!!!
fraaans
was weer een super feesje
jeah twas gwoon relax!! jammer dat t lang duurde voor je erin was maja.. leuke nacht gehad :)
Franzino
Eerste MOH! Feest was op zich goed, maar had er toch iets meer van verwacht (weinig sfeer). Alles was eigenlijk toch wel redelijk duur. Goede organisatie van WC's en bonnen en bar. Zelden moeten wachten. Die harde bierflesjes zijn wel moordend. En waarom geen Vodka? Muziek in de Reunion Area was geweldig goed en was de beste zaal. Dj Danna was wel de slechtste DJ. Muziek stond wel zeer luid, eigenlijk veel te luid. Geluk dat ik mijn -25dB oordoppen bij had. Ik heb mij prima vermaakt, maar TD is beter!
Freakandell (Speci­aal):b­anana:
wat een kutfeest
FreakCaressa
KEIVET:P Ghehe STik idioot met Opperidioot Knoot:P
Freaky­hardco­re
Super feest !! moest wel uitkijke waar je liep want de hele vloer lag vol met plastic flesjes XD was geweldig:)
helemaal los!!
was wel grappig maar niet wat ik er van had verwacht, haha en ik was iedere keer iedereen kwijt
gas met die zooi
bonnen waren te duur en het was veel tewarm veder was het geweldig
gekken uit kampen
IK vond het wel ok.... ik had er meer van verwacht. Het was zoooo warm!
gemo gabber den bosch
was ook m'n eertst masters mar ik ga ze ook volgen en ik werd dan wel misselijk van m'n drinken maar da maakt niej uit of wel
Gennep-Raver
vond ut best wel een kutfeest :\ te druk en te warm.. heb me nie echt kunne vermaken
gietahh
lkker feesie hoor :D :respect:jappo:respect: :respect:P A R T Y R A I S­ E ;respect:
GOUDHAAN
Super feest, Oldschool zaal was het beste! Goed georganiseerd alleen de rijen waren te lang bij de VIP. Verder Rotterdam Terror Corps, Buzz Fuzz& Dano :respect:
Goudvis imperium
wij hebben ons er prima vermaakt :d :bounce:
Gui de Boule
Lekker uurtje aan het einde in industrial zaal!!!
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
Locatie goed - rij oke - aankleding kut - geluid goed - sfeer goed - overall GOED ja was leuk idd klote flesjes
dit was eg n knalluh feessie
hakkuh&zaguh
industrial arena helemaal super... alleen beetje te warm
hans de kiep
was egt top hoor!!!!(Y)
hardcore - voerendaal
typisch MOH feest.balen van het lange wachten zo m­iste ik een deel van de belangrijkste set van de a­vond.verder heb ik me toch vermaakt.Industrial are­a, was nu al beter dan in thialf, maar was nog erg­ triest betreft de aankleding.de grote zaal leuk g­eprobeerd aan te kleden,maar de rest niet aan geda­cht.
was weer vet
dit feest was zeker wel geslaagt
Hardcore Mark !­
was wel leuk alleen minder als dat ik had verwacht
in 1 woord.. geweldig(Y):jaja:
Hardcore Puddingfan
zalig feestje:D
Hardcore vs terror grunn!!!­
Superrrrrr
HardCoreFem
Super, wat een heerlijk geluid :bounce: Heb me weer prima vermaakt :D
harde-bass
Boem knal dat was masters al!!!! wat een heerlijk geluidje produceerden de DJ´s daar :bounce: jammer dat het zo koud was in de zaal.. gelukkig na was acrobatische bewegingen was het temperatuurtje goed te doen:P:P (warm)
Dik Vet Bruut!!!! !!! :D :cheer:
Hardst­yleJun­k
Gewoon Te Vet en Lekker HARD!!!!
Hazinh0
Wat een klote feest. Te druk en het was echt fucki­ng benauwd en ik werd ook gestoord van dat knipper­licht.:S Verder werd er wel redelijk gedraaid met als hoogtepunt Neophyte :yes:
hc-89
was weer lekker hard, vet feesie:D
hcbabe
was mega goed
echt een super vet feest motte we vaker hebbe
Hollowman
da was leuk :)
Honda freakje
zalig feestje gewoon :p
horror.nl
was zeer goed volgende keer weer:p
ZALIG DE MOEITE OM VAN ANTWERPEN NA DARE TE GAAN !!!!!!!!! VET hoop op meer hardcore in belgie
ik vond het echt een super vet feest,ik kan ook niet klagen over het geluid dit keer!! :respect:partyraiser en :respect :voor smurf vs the vizitor!!
GENOTEN! heerlijk!
Iloontjuh
Hij was weer knalluh, werd lekker gebeukt! gezellige mensen over het algemeen, leuk aapjes gekeken, toppie! :bounce:
helemaal SUPER
J.­eroen :bier:
beter :bier: dan op XQ
JaapS
VET :bounce:
jaily hardcore addicted
het geluid enzo was goed was alleen veel te warm daar binnen
jans!
geslaagd feestje jammer dat je zo lang moest w8te:S voor anar binne te komen:S
Jaspol
Damn weer veel goeds gehoord...alleen angerfist wa­s niet wat ik van hem gewend ben.. en neophyte w­as op dominator beter (al was hij nog goed) voorde­rest promo.. damn wat ging die hard aan het eind v­an se set.... en Reanimator!! (worship)
dit feest was goed en geweldig
JEFFREY_­H.­V.­T_­HARDCORE
het feest wAS HELEMAAL TE GEK EN TE KNETTER
Jenny :bounce:
super! En jahh, Ge Wetj, Ge Zwetj;)
Jeroen.Hc
Was wel relaxed. Alleen beetje problemen met het Openbaar vervoer dat er amper was. Feestje opzich was goed te doen.
vond het wel gruwelijk alleen had er meer van verwacht en naar mijn mening werd er niet al te best gedraait behalve paul elstak en jda(Y)
Jochemm'
ik vond het echt een doll feest!!(Y) alleen een - punt was wel dat we GVD anderhalf uur in de rij moesten staan mja wel vermaakt :D
john1979
het was erg druk en erg warm maar echt een toppie party
JORAM.. ;P
ja was gewoon super(Y) ZEELAND was weer goed vertegenwoordigd!!..
JorDaantje
Dik feest :respect: UNEXIST :respect:
jorkie.nl
leuk feestje.. heb me er goed vermaakt en was er uiteraard ook weer walgelijk goed aan!!!!
Jumix
Superss Feest!
Ja idd,, KK DOL!!!1:D
GEKTEEEE BESTE MOH SINDS TIJDEN!!!!
Zeer leuk feest!!
strak feessie hoor
KiD-PokeR
Was wederom een supergoeie MOH!! Weinig wazivolk en sfeer was echt goed...Mainzaal viel errug tegen! Maar de Reunion maakte dat weer helemaal goed..:p
Kiezel
BRUUT
Super!! Goede locatie, sfeer & muziek! Was gezellig­! :D Dj Promo :respect:
Kimberly_
Een SUPER feest :D
Kimsalabim
dit was echt gwoon un te dik relaxt feesii... motje en vermeertje (Y)(Y) moete we vaker doen...!!!:bounce:
GWOON GEWELDIG!!!
koekiejjj :honger:
feest was opzich wel goed te doen..alleen het lange w8ten bij de ingang :S moet beter kunnen!! maar destroyer :respect: maakte veel goed!! :D
Koen:bier:
goei feesie :respect:unexist & negative a:respect:
Koffietijd
te VET
Krinus
waardeloos
Krissie82
Whaha wel weer mooi feestje hoor (y) :bounce: :P
co0;
Was zeker master vet feessie!! Zeker 5 kilo er af gehakt!!!!
Echt super!!!! Erg gezellig met Nageltje :d op naar Awake :bounce:
LANGE DULLE
was mooi feestje,en een goeie sfeer hing dr,werd ook idd lekker gedraait:D
Eerst gewerkt en dan nog lekker zelf de zaal in om te :bounce: ! :D Was zeker leuk!
leipo85
vies kicke maar veel te warm en weer 1,5 uur in de rij gestaan beetje jammer
Leon-
gruwelijk feest!!!!!! alleen duurde het even voordat we binnen waren
was super!! heb me goed vermaakt.. was toppie :respect:
in het begin verdommes druk!:@ maarrrr daarna was het weer helemaal goed gemaakt! het was een geweldige avond toffe sfeer kortom dol leuk feesje! en dat in me eigen stadje:D er mogen van mij wel meer van dit zulk feesten hier komen! :bounce: outblast
li@­nne in wonderl@­nd
was een goed feest,enne marcel bedankt he;)
Lievelien
Het kon beter ......in het begin vond ik het (N) op het laatst heb ik me gelukkig nog goed vermaakt :D O:)
Echt een supervet feest. :respect: Heb me zeker vermaakt! :D Alleen een beetje jammer dat het zo stervensheet was :S
Lindsey1987
prachtig feesie, staan hakkuh als een beer!
als je praat over een superfeest pfffffff dit was egt KLASSE GOED TE PASSE
Luca Flex
Deze wil je nie hore........ Die moe je voele!!!!!
M o e n s s
heb me wel vermaakt oor :D alleen beetje druk
was echt een super feesje:D
M4RK
NIET MEER NORMAAL!!! De hele show eromheen was super... Nog noooooit zo'n Masters gezien in al die tijd!!! En de VIP? Zeer goed geregeld met de WC, ingang, kluisjes en T-Shirt... Art of Dance (Y) respect...
Vet van de pret . maar wat een drukte bij die ingang
ja was van de kaart en weet er weinig nog van maar heb me zwaar vermaakt
MarcXisme
Onze en mijn eerste Masters..Tevens Laatste Het fe­­­­est was waardeloos de muzi­ek sloeg veel vaa­k­ uit­ maar kep wel me lieffie h­ervonde­n op dit feessie dus we m­­aakt­en ons eigen feessie..Love u ­kir
Echt een Super feesie was dit,, Heel erg gezellig en goeie en harde muziek,,
moh was 1 woord super :D (Y)
Zekers weten dat het een Bruut feest was :D volgend jaar weer gek :D
MaRisS :cheer:
Was gewoon egt [b]TOP FEEST[/b](Y):respect:
mark_­ude :bounce:
mooi feest
MarkDuffy
Ik moet zeggen heb me zeker vermaakt! geluid was redelijk, mocht iets harder, Sfeer was goed en is van mij part voor herhaling vatbaar :D
was goed feest alleen erg warm(Y)
Mental Power
kk vet feessag :vaag:
Michael...
was zeker wel een goed feestje :) mar ik snap nog steeds nie waarom ze mij spulle in het kluisje hebbe laten ligge dus dah ik weer helemaal terug van het station naar de brabant hallen kon :@ en vervolgens daar aan kom en niet meer binne kom :@
Michellûh..
lache feestje!!!...geluid kon wel iets harder in de hc en d­­­e ­airco ook..!! verder goeie muziek gedraait!!!­!­!­!!!­!!! en die kutrije waren minder..maar verd­er (Y)
dit was mn eerste x masters maar het viel me tegen khad er veel meer van verwacht
MissMerrel :cheer:
sedgh
GRuwelijk feest :bounce:
Mitchell__­Stylo;­)
:respect: Zeer Geknald Was Super :respect:
MOT IK ANDERS FF JE MOEDER BELLUH OFZO©
nou jippie :s wat een feest 1e keer MOH en gelijk ­de laatste..te druk en aan t eind van de avond snapte ik nog steeds geen kloot van dat gebouw..haha
mr -G
echt knalle :bounce:
Vond het echt weer zwaar relaxed!! :respect:Unexis­­t:respect: maar man vd avond -> PARTYRAISER, godgodgod wat kan die kerel draaien:D 2 kleine minpuntjes -> De hitte en ­het bier, ba­varia is echt niet te vreten:P
Mr.­Rùúdt :respect:
was vet..!!
mRoop
HELEMAAL GEWELDIG!! Klapte weer prima! Zo, dat was wel weer genoeg in­ de baas zn tijd
MrsDaniels
Rututuuuu :D
MrWhite
chill!!!!
My way...
volgende x meer terror!!!!! wel een grote zaal trouwens afgelopen zaterdag.... zoals t hoort
:bounce: 1e & vooral laatste keer MOH voor mij :bounce: Was echt een wereldfeest maar TE MASSAAL voor mij :jaja: Meerendeels gezeten omdat de rondjes lopen hopeloos was. :frusty: Erg warme en benauwde temperaturen. Hierdoor veel kotsende party-mensjes gezien :jaja: **Reuinion Zaal was ZWAAR BRUUTJES** :cheer:
M¥$­ter¥ $­p@­cÉjE$­©
was wel een vet feest... maar de deuren naar buten mogen voortaan van mij dichtblijven... (en in het vervolg wt dichterbij)
NachtGabber
Ik heb me prima vermaakt. :jaja: Jammer dat ik me rond 2 uur kut begint voelen. DaY-Mar :respect: Stunned Guys :respect: RTC (y) Dana (y) en OUtblast vs Tommyknocker (y)
Natas,, (F)
was egt een Super Vett feestje!! :)
Neomi!!
ja het was wel een leuk feestje, ik heb me goed geamuseerd!!:bounce:
neophyte hardcore, do i have to say more
gewoon geweldig feesje alleen de sfeer kon wat beter maja je unt niet al hebben he
was een mega avondje en net als de mede hoorenaar segt Scalp M Bierflesjes Never nooit meer breekt egt je nek voor de rest super
jaah jaah het was een relaxt feestje!! volgende keer weer! de enige minpunten waren de rijen bij binnekomst en de warmte tering zeg! maar voor de rest SUPER!
Nicobo
Inderdaad té lange rij.. Ik miste de zitplaatsen.. Maar ik heb me goed vermaakt ;) :bounce:
NielskevK
veel te lang wachten voordat men binnen kon weinig hadden op meer plaatsen wc`s moeten zijn muziek was en bier was het enigste + punt
Was Super Feesje!!!! (Y)
NL -->Edjûh<-- NL
geweldig
NL-Mo_­Peanut-NL
SUPER FEESTJE....die moete ze erin houwe Alleen bier is wel een beetje te duur he?!?!?!
nl-partyraiser-nl
goed
NL-pepGek-NL
KOEKIEEE WAUS
Noizemarine
goei feesje (y) goed geregeld en veel bekende :D en VIP dek was (y) :D was gezellig :bier:
non-stop-rocker
BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT !!!! (B) jaaa man was echt wel vet !!! DayMar/Angerfist/Neophyte ! :respect: ECHT gaaf feestje weer !!:bounce:
O.­I.­V.­Heipaal aka gaaan veteraan
knalluh het was weer toppie
o:) Koopa Troopa o:)
helemaal super :D hihi geen last van gehad van lange wachtrij :P V.I.P terreur :D echt prima vermaakt beetje jammer dat de rest al zo vroeg naar huis wou:@:( snik snik :(
Industrial arena (L) :bounce:
Offensive Luuk
wachtrij had beter geregeld kunnen worden, drinken was fuckin' duur. maar verder heb ik me prima vermaakt, muziek en live-acts waren top (y)
OldSkool CC
Zeker genoten:bounce:
oldskool frenkco's
wHaaa weer een top feest!!!!!!
oOMeTaOo
Super Feest! jammer van de bierprijzen en de rij bij de ingang. maar de sfeer en de muziek hebben t goedgemaakt
OPHEMERT IS GVD HET HARDSTE
goed feest lekker gestampt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
geweldig
te warm en te druk
geweldig
paulus T
wel een goed feest, maar wat een kut flesjes je wordt er gewoon moe van.en die aktie vanpaul(the visitor)prachtig gewoon met dat beeldscherm en die toetsenborden
Peewee's
Was Zeker mieterssssss... J.d.a (Y)
Persian Prins
t'was echt een zwaar doll fessje :D alleen beetje te druk
Peters
Geluid ging goed!! :) Vet!! een geslaagd masters!!!
dit was natuurlijk 1 van dé feestjes! Helemaal top!(Y)
pieldegekste
was echt een super feesie wel druk maar ja hoort er bij!!!
Buiten was het best koud zonder jas :S
Pietje Puk!
MASTERLIJK!
Pillem
en uh...waar was nosferatu :/
ze draaide goed alleen het binnenkomen en de wc was echt slecht bedacht. dit hadden ze beter kunnen doen!!!!!!!!!!!!
Stukken beter dan het 10 jarig feestje in Heerenveen :S , toch raar vind je niet? Maarja beter is altijder beter dan slechter! Angerfist (Y) Een lekker feestje toch wel! Geluid ook lekker :)
Q-lit
skoftig vermaakt:D
Quintin Dupieux
t was egt zooo kkgruwelijk!! egt een masterlijk feest!!
R.atje
was echt super vet:P
R/A\W
was echt super ! heb alleen nieuw kaartje moeten kopen andere was verbrand !!
Rave' oltion 23
Naja gezellig was het zker!!! maar het feest zelf,Bagger!!!!! Geen masters meer voor mij!
Ravenstein Hardcore
de wachtrij was veel te lang en het was net iets te druk voor de rest een goed feest :bounce:
Razende Raapie™
was geslaagd
Rebecca-van-den-berg-budding
begin was ff schrikken he san den en jen maar verder super feest gehad :D
ReLSMuRF
duur feessie &kuthitte maar verder was t leuk! smurf & the vizitor was een mooie afsluiter! :worship:
RenskuhhHMD
Masters was HMD!!!
Repeltakje
knettergek daarbinnen!!compleet uit mn plaat gegaan
Verss feestje :respect: Werd lekker gedraaid, alleen te warm & te lange rijen! Heb me verder prima vermaakt! :bounce:
Richard de Zeeuw
de industrial was eg super
Rick ;)
ROB C was het een vet feestje??Hahaha :respect:
was echt een vet feest! Vizitor met pc :respect:
Robin 040
whooo vette shit man... de Industrial was kk dol :kwijl: mooie locatie
Roelus ©
Smurf vs. The Vizitor:respect:
rolf maiskolf
was heet en druk verder super gaaf ,snoeihard gestuiterd
kanker feest masters wordt de volgende keer nog kuter en veel te comercieel
Echt ZWAAR gestoord. :D
S
leuk feessie, maar niet meer dan dat...wél goed ve­­rmaakt iig :bier: alleen al die lui die nix gùwèndzij­nèh :/
S-Style
Lekker hoor! Neophyte, Nosferatu & Vince erg goed gedraaid! Wel erg warm, maar je kan niet alles hebben:)
Salvo
wahoooooooooo
Sebastiaan :doeti­ewoop:
Was egt kk vet gister!! werd lkkr hard gedraait.. vooral angerfist draaide goed(Y) egt super feest!!
Sebbo
jah toch iets te druk maar later werd het wel beter!
was weer helemaal wousz, wel van alles kwijtgraakt mrja...
was super, op 1 dikke grote misser na, want dark raver en Gizmo hebben ECHT wel eens veeeeel beter gedraaid dan dit, was ronduit het sechtste wat ik heb gehoort, voor de rest vond ik het toppie:P
sexy blue eyes
moest ff me draai vinden, maar toen ik hem eenmaal gevonden had........ :bounce:
SICK-SKULL-CHICK
was t beste masters feessie (tot nu toe) hopelijk volgen er meer zoals deze ennuh mij kon j heel d n8 vinden in t industrialzaaltje
Sigmeister
Meccano twins, JDA & Paul (Y) en hete danseressen :D
Simonhaha
Ik vond het niet zo warm hoor.. Super Feest!
Sir Vincent
Was zeker wel vet, alleen duuuuur drinken:| industrial was zeker vet :respect: Anders ga je ff lekker met ze allen een joint roken in de benzinepomp:P hahaha
Sjeenus
feest was gewoon supers :D reunion arena had mooie licht effecten en lekkere rag muziek, zeker vermaakt :D enne je kon gewoon naar kluisjesruimte toe en dara was het lekker koel dus daarover niet te zeuren (y) ;)
Gruwlijk gewoon haha mensen was zekr een top avond!!!:D (n8-morge)
SkrewYou
Super gezellige avond nacht ochtend gehad, wanneer is de volgende keer?:bounce:
Smarkje
geweldig
Sneaktum
helemaal GEWELDIG!
Snelle!!!
organisatie was zwaar kut : veel te lange wachttijden voor ingang , wc , en uitgang
Snowy Angel
was te VET!! Goe ge amuseerd, raakte wel soms de weg kwijt. ;-) haha wel jammer dat de drank redelijk duur was. :( Op 2 the next one!! :p
Snq
Wat een heerlijk feest :D
super feest
soer
Was weer helemaal toppie ;)
Sofietje (L)
Was een geweldig feestje! :) Volgende keer gewoon weer aanwezig hoooooooooooooor
Super feest ! (Y).. was alleen zo verdomd warm..
Spartan Law Online
(Y) feestje.., Destroyer/Producer/Partyraiser Volle Gas Knallen Baas !!
Speed-freak
MOH was was(y) te doen.Was all1 behoorlijk :vaag: en kon vanacht pas wat slapen:D
Stefan-the-Sound
Wreed feest was een lange busreis maar wat een ­feest: re-style, stunned guys, outblast & tommykno­cker, bass-D en king Matthew, paul en J.D.A, Neoph­yte, Angerfist :respect: day-mar, promo, RTC, Vinc­e, Serial Killaz (y) helemaal kapot, goede organisatie maar wel veel te warm
Stefan­ieeee!­!!­
Masters was helemaal Los..VOlgende keer weer!!..SUper Kick..
StevE BlappiN
Nooit meer Art Of Dance :S maar al-met-al wel vermaakt :D
Stijn
Echt zalig feesje!!!! (y) :yes:
Brabanthallen was zkr een betere keus, geluid vond­ ik over het algemeen wel goed, die Industrial zaa­l echt super! Mannen van de avond: Unexist, Par­tyraiser, en Smurf! Toppertje! :respect:
Struikrover
STELLETJE CLUBKUTTEN!!! NIET NORMAAAAAL!!!GUT ERGENS ANDERS ZEIKEN t was 1000 x nix!! Alleen Partyraiser,Visitor en SMURF!!! :respect: :D ging dr loeihard overheen SMURF STRAKKE ACTIE MET DIE COMPUTER :D:D:D:D
stuite­rtripb­eest
echt mega feest weer op naar de volgende
best zuigend
vet feest :respect: meccano twins :respect:
was echt een goed feessie:D alleen teeee warm en jammer van m'n blaren geheh
T3KN0 TRiBUN44L
De rij was KK lang, het was KK warm, maar er werd te erg gedraaid :respect: Promo, Vince, Paul & J.D.A., Manu Le Malin & en de gekste man was weer UNEXIST darker :yes: then :yes: darker :respect:, 3th Generation zwaar aanwezig en Het was weer KK Knetter :vaag:
Tazzie76
lang moeten wachten, erg benauwd!!! verder ok!!!!
Tepke
Wat een bruut feest. Het optreden van RTC was echt weer master. Enige minpuntje waren de wachtrijen bij het binnenkomen
vond het maar een bagger feest :S prijs van drank lag behoorlijk hoog en veel te veel aso mense die nergens respect voor hebbe :@ VISITIOR heb voor mij me avondje nog beetje gered :respect:
Terreur_­op_­Wielen
Het was wel een gezellig feest maar dat was dan ook wel alles ja het geluid was beter als de keren ervoor maar het was veel te warm en te druk www.worldofhardcore.nl voor foto's
terror mama:b­ounce:
zekers vet feestjuh beters als masters 10 jaar bestaan toppie
terror-hans
10 bonus lijkt me duidelijk en van de rij geen last jo moet je de kaarten optijd halen krijg je vip rtc recpect jongens
terror-kaas
geweldig
terror_­snikkol
terreurd goed:BOUNCE:
Terror_­Worldwide
was een lekker feestje(Y) vooral de INDUSTRIAL HARDCORE zaal :respect:
terror­dikneu­s
ey waar kan ik alle maal fotos kijken
Tezzeret
Mega Feest!!!! Lekker Kunnen Stampun in de Industrial!!
te gruwelijk:bounce:
The Batman !!!!!­
de main zaal was geen ruk aan . maar de early rave .... GEWELDIG !!
Iemand nog wat van de clowns meegepakt ? voor de rest super feestje, the destoryer..toppie :D
leuk avondje gehad
The Harder­Styles Freak!­
was goed te doen (Y)
TOPfeest!!!:D er werd super gedraaid overal! niet lang in de rij gestaan:P want we waren er vanaf het begin...zuiver geluid..een dreunende bass...maar na de tijd geen piep in de oren:P(Y)
Theule KG..
Yesss !! net thuis.. was geweldig !!
Thosske
was cker vet feesje, alleen wel wat aan de warme kant jah, en het wachten duurde te lang:D
Thunderdome freak
het was een super feest er werd goed gedraaid ik was vooral tevreden over partyraiser die draaide echt netjes ik vond het een geslaagde avond!!!
Tetter10 en TetterWup hebben zich goed vermaakt!! Mensen t was supergezellig :cheer:
Tilburg City
was wel laage... kep wel 4 mense tege de vlakte aan zien gaan:S
Geweldig feestje...lekker dichtbij:D alleen jammer dat de line-up/timetable nie klopte...en waar was Nosferatu?
Ja wel dik.. :)
Toobjuh
was wel weer een goed feesje sfeer was ook top
Toonypack
mooi feesie,alleen kutrijen elke x,en wat een drukte!
twisted defiance
puik feest(Y)
UTCA_Chin
Geweldig feest!!! Heerlijk:D THE DESTROYER :resp­ect: !!! Vizitor vs Smurf :respect: Terreur tot op het bot:P!
UTCA_­Hakkuh­Wijffi­e :lijn:
vers feesje , leuke tijd gehad met me moppie(l) en ik had eerlek gezegt hadk slegter verwacht dus TOPPie :D (y)
SUPER Geweldig feestje! Goed gedraaid goed geluid, goede aankleding, goede vriende mee.. Alles perfect dit keer. en het VIP-Deck was ook een aangename gelegendheid om neet te kijken op het "normale" publiek :D\
v@ndek@@rt
Zwaar relaxt man!!!
VAN DE BEURCHT
mooi wasig feesje!
1 woord geweldig
was echt hmml te vet gewoon:)
vidal
super feest goede sfeer goede locatie was zkrs knalluh:)
zker fijn wauzen feestjuhh :D geluid was verder goed mah de hitte was ech nie normaal daar :S verDER (Y) :D
viéra
Super lekker feestje. Saampjes met je neefje rondsjouwe. :P is weer es wat anders. :P
Von Luttik­hausen
goede sfeer, geluid goed en goed gedraaid :bounce:
Vonnie O:) Ponnie
Waar Mooi Feestje :D Zeker Wel.. De Vlindertjes Hebben Zich Goed Vermaakt :P
ben niet geweest
WANGE
Gruwelijk bruut Feestje!!!!! Unexist :respect:
Wastah
Cker genoten Respect to all the dj's
WC-Knuffelaar
Was weer geweldig gister :D heb me duidelijk vermaakt. Volgens jaar weer :D
weeken­dcalam­iteite­n
het was echt een keihard knalfeest HIHAAA!!!!
wierts gespuis
schaailijk
angerfist en partyraiser waren zeer goed bezig
Kkertjes Goed Feesttt!!!
Yannick-RSB
KK VET
Yoppie :blinky:
jaaah t was cker een wous feessie :respect: volgende keer weer :D
Was geslaagd! Alleen die hitte niet normaal, en die lampen mogen ze thuis laten godse knipperdingen word je gek van..
Was een top feestje (y) Locatie is ook helemaal goed. Zaal 3 (L)
Zoeper27
Master vet feestje :D
kon beter mar was wel leuk
super sonisch wreed gewoon..........
ondanks de drukte en warmte een geweldig feest!!!
||LOOS||™
Was wel weer lekker, in ieder geval iets bter geluid....eindelijk :P Heb me wel lekker vermaakt en er werd best lekker ­gedraaid :P Partyraiser en natuurlijk day-mar waren lekker bezig :D :respect:
~* J L Z *~
Ik heb het zwaaar naar mn zin gehad :D Alleen jammer dat het zo gigantisch warm was! Kvond deze editie ook zeker beter als vorig jaar!
Super vettt !!
† *­ Ga Es Dood *­ † :bier:
Ging wel..(Y) Bier was kut daar:p maarja het ging opzich wel..;)
•° ¤ KellY ¤ °•
Zo ik heb me eigen echt wel goed vermaakt:D Goed feestje! Echt SUPER!!
Ja Was Een goed Feesje:D.. wel Kkr Druk! Pff.. maja Was wel gezellig:D(Y)
» Joeri
Mn 1e feestie,, onvergetelijk!! Partyraiser en RTC ware egt gek!!!
Kenker Vett.!!!!

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D