Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

heb 't reuze na me zin gehad :bounce: en zeeland was zekers goed vertegenwoordigd!!
!­ CILLIT BANG !­
zwaar te gek super vermaakt :D wel erg warm en werd gek van al die flesjes op de grond :S maar jah dat mocht de pret nie drukken :D
!! Witlof !!
beste MOH sinds tijden prima vermaakt
!!!KALE!!!
Vond het echt een super feessie!!!
joehoe;p Masterlijk! :respect:
was wel un vet feesje, helemaal los met The vizitor en smurf :respect:
#_99 Roumûh
Het was echt knalluh !!! Vooral de Early Rave en Industrial Zaal
BRUUT FEESJUH!!! GOEIE LOCATIE EN DE INDUSTRIAL ZAAL WAS (Y)!!!! VISITOR :respect:
heftig feesje
Super avond!! Alleen drinkuh en vretuh was te duur.....!
(DH)_id&t
( :respect: Angerfist :respect: ) ( :respect: Partyraiser :respect:) ( :S:X Mecano twins :S:X ) voor de rest veel te warm veel te veel mense die nokkiej zijn gegaan en muziek had wel harder gekunt feest krijg van mij een 6
was echt weer een super feest en vooral smurf en dj vizitor:):)
:bounce: Was superrrrr, jammer dat ik zo moe was!!!!!! :bounce:
was leuk feest!!! wel 2 vage/rare wijven een paar keer voorbij zien lopen gvd en er zullen er wel meer zijn geweest maarjah dat hou je altijd wel
(HKZ) :xtc: PILLYWILLY :xtc: (BTT)
zoals altijd masterlijk
geweldig
heel geslaagd feest wel een beetje warm maar dat maakt niet uit hihi volgend keer zeker weer xxx
(K)Just A.­(K)
was egt geweldig :bounce:
(K)Sar­ahjane­(K)
Masters was een goed feessie naar me zin gehad met me moppies ;) en veelste warm :s en er liepen veel mooie manne rond:P:P
(L)Nat­alie(L­)
was echt super vet.. iedereen die met me los ging bedankt.
(nl) tepelt­erreur (nl)
SUPER
(y)H4L(y) eddie :bounc­e:stam­pterre­ur(y)
was echt een super feest werd ook echt kanker goed gedraaid. wel giga strenge controles. maar TOPPIE!!
)€££®€¥
Weer een lkkr feessie hoor.. alleen de hitte en die klote rijen, verderss goed vermaakt.. angerfist.. (Y)
*­ *­ AUDREY *­ *­
was een leuk feessie! veel leuker dan dat ik ervan had verwacht!!! :bounce:
geweldig
* Natje (L)
Dit was mijn eerste keer Masters, maar ik heb me zeker wel vermaakt.. :D:D Alleen jammer van de dure bonnen, maar ach dat blijf je toch wel houden.. Muziek was (Y) Op naar de volgende keer.. :D
was weer vetttt !!
echt een super hard feessie :D :D :bounce: volgende keer zeker weer :xtc: :xtc:
Heerlijk...alleen jammer dat de tijd zo snel voorbij was,,
Jaa superrr!!:D Alleen heet en drukjes...
**­TeKnoK­uTTeKo­p**­
waren er mensen die ''beter kom je niet '' te druk vonden vond hier beetje veel te druk ma wel zeer goed vermaakt vooral einde in de Industrial zaal vet hard gedraaid helemaal toppie!!!!
lang gewacht om binnen te komen en binnen te warm maar voor de verderest :bounce:
*­H arders­tylesz­*­
goed en zeer vaag :P
*ToyaLa*
Gezellige sfeer, super vette shows! Had t wel erg warm,maar gewoon ff afkoelen en weer doorgaan!Heb me dus zeker vermaakt:jaja:
superfeesie!! helemaal naar de tering !!
Heb me prima vermaakt:bounce: Geluid stond goed hard:D En de Dj's hebben er weer flink op los geklapt:D
- Miranda --
Waanzinnig als je het vergelijkt met Thialf ;) :bounce: heerlijk staan springen :D :cheer:
ECHT MEGA GAAF! goed vermaakt :D! Zonde dat Angerfist niet beter gedraait heeft..... :nee:
- Willie -
wel een heerlijk feestje:) was wel lang wachten voordat we binnen waren:( t was ook te warm ik had bijna ut idee van ik val hier flauw en toen viel er naast mij iemand flauw:S daar schrok ik wel van...maar wel goed vermaakt:D! :bounce: :xtc:
was weer een lache feesje !!!
-->Vage Mus<--
vet feest aleen erg warm :d
ziekelijke kan bekant niet smurf,visitor,destroyer :respect:
-IWAN-
het was weer zeer gezellig vooral in de early rave hall
-kick
:respect:
-NL- kevkuh -NL-
fucking vet feest wir na lange tijd!!! alleen te heet verders kei bruut!!!!!!!!
Jezus echt super vet gewoon!
geweldig
was ok maar had van m'n eerste keer masters beter verwacht bavaria bier :S en die flesjes op de grond waren ook irritant maar is wel voor herhaling vatbaar :P:D
SUPERRR bruut feesje alleen jmmr 3 bonne voor bier en fucking heet verder echt vet!!!!!!!!!
...Wesley...
dol
Dik bruut! ookal was t wat laat geworde (A) had nie verw8 dat t zo vet zou zijn! :respect: THE STORMTROOPER, THE DJ PRODUCER, VINCE, PARTYRAISER :respect:
..Brian..
k
..nelis..
leker feest mensen
..­†..­Lilly..­†..­
dit was zeker een goedmakertje van vorig jaar:D heb alleen meer rondgelopen,gelult en gesmsd..omdat ik de heletijd iedereen kwijt was:S :P maare het was zeker knalluh:bounce:alleen die warmte,GVD had het idee dak in een sauna stond:/
..­°Jacqu­eline°­..­:woep:
..HEET!!!! maar dankzij m'n waaiertje zeker goed vermaakt..:woep:.. masterlijk feestje :cheer:
.::scar::.
super feest!! zaal 3 best eindelijk is een grote terrorzaal zo als hoordlkkr hard iedereen draaide er super beste PARTYRAISER!!!! drinke te duur wc goed geregeld een goeie zit ruimte beetje waarm maar beste masters afgelopen 4 jaar in nederland
Vanaf het moment dat Destroyer draaide ging het echt lekker :respect:
party raiser smurf en the visitor waren ceker goed bezig
2fast
lache feesie:P
:://Toop\\::
STAMPUHHHH!!! wel ver weg Den Bosch
Was wel aardig.. MOH gaat een beetje over de top :/ Predator :kwijl:
:beer: Colt
Zeker een lekker feesie vooral de industrial was knetter hard:bounce: alleen het eten en drinken was verrot en het naar binnen komen.....daar was totaal niet over nagedacht....dus een zeer goed feesie....niet geweldig
was super vet!!! reunion area beste oldschoollllllll was goedddd alleen dat vieze kutbier bavaria voor 3,30 te gek voor worden maar de rest wel lekker gefeest jammer dak snel na de klote was maja trok later nog weer bij
:bier: goessie :bier:
was weer een lache feest:bier:
was weer een superfeest !!!! mega gezellig !!!
:bier: Para :bier:
Von ut wel un bruut feessie :bounce: best bezopen aant einde van ut feest :bier: ( heb voor de eerste X klomp eruit gezopen dat komt nooit voor:p )
goed geluid alleen VEELS te druk
:bier: zummers gespuis :bier:
konde wel wat meer ingange geregeld worde:swerd goed gedraait gewoon un vet feestje:respect: zeker voor de herhaling vatbaar:):yes:
Dit was mijn eerste feest en het was echt een top feest heb echt zwaar genoten lekker sfeertje en het geluid was zeker top
:bier:Cees
geweldig
:bier:­THOOM:­bier:
Meesterlijk feestje!! alleen kut rij maarja verder :bier: :bier: en nog eens :bier:
:bounce: ierus :bounce:
Het feest was gewoon echt GRUWELIJK!!! :D alleen jammer van de warmte! Maar verder echt super!! Heb me best vermaakt daar!! :D Verschillende dj's draaide echt goed!! :respect:
:bounc­e:[Loo­Ss]
Bruute shit ! die van 2006­:respect: MOH :respect:­
superfeesjuh!! :respect: 4 ART OF DANCE jammer vd hitte.... verder Masterlijke Party!!!
:bounce:B 2 the art:bounce:
Industrial Zaal Goed Gedraaid! O.A. Tieum, Destroyer, Negative A, Unexist & Partyraiser(Y):yes: DJ Smurf Vs The Vizitor Was Gewoon TE Bruut(O.A. die Alles Kapot Actie van The Vizitor :[ ) (Y):yes: :respect:
:bounc­e:Bolu­s:boun­ce:
heb me weer prima vermaakt, beetjuh van de wereld maar dat mag, alleen wat duur zeg die bonne:S voor de rest geweldig, nog gelachen ook op de terugweg wat wil je nog meer:D
:bounc­e:Pete­r-EHV:bier:
ja weer goed vermaakt :vaag: :bounce:
:bounce:vd peej:b­ounce:
het was helemaal geweldig super feeest !!
:cheer: party addict­:cheer­:
:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
:D Fleur
ze konden de volumeknop niet vinden!!
:devil: -NL*­IEKE*­NL- :devil:
KK BRUUT FEEST.. TERRRORRRR UBER ALLES!!!!!! :bounce: .. maar dat drinken fuckin duur.. 3 bonnetjes voor 1 POKKEUH flesjew bier :( .. maar het geluid was SUPER!!!!!
:devil­:bartj­e:devi­l:
was echt SUPER vet feesje:dalleen sloeg angerfist tege:sen ware de bonnetjes ngal duur:s ma voor de rest super feest :respect:neophyte:respect:ik kan ni wachte tot et volgend feesje
T was echt een super vet feest gewoon van t begin tot t eind super naar me zin gehad!!!!!!!!!!volgende keer weer zo!!
:devil­:Renat­e a.­k.­a.­ Noate:­devil:
Super
:LAURA
was echt un geweldig feest :D
Nice Party_*(Y) Partyraiser :respect:
:respe­ct:ste­ef:res­pect: /­
gewoon te gek feest :P
:rot: o0 Weske 0o :rot:
zeer geslaagd feest
:ROT: Speed Zeeuw :ROT:
Whoei!!!! was echt een VET feest! beetje enorm warm en druk maar dat mocht de pret zeker niet drukken! Angerfist ging heerlijk te keer :bounce:
maar voor de rest wel goed
:vaag: *­ Terror Bitch *­ :vaag:
Heb me echt goe geamusseerd !! :bounce: Vonnet zeker wel een geslaagd feesje !! :respect: The Vizitor :respect:
was een goed feesie:D
:vaag: de rooijakker :vaag:
dik stampe daar
:vaag:­hardco­re_­baek:vaag:
de reunionzaal was vet RTC om 2:30-3:00 was ook zeker vet . dus in het kort,masters was vet :respect:
:woep:­BiNo:w­oep:
prima prima zoo mooie kan niet
:xtc: Joost :bier: Ketacrew :vaag:
Was weer super vet! Early rave zaal was echt goed! Heb me best vermaakt met melissa :D :hug:(K)
:xtc:M­athijn RTC:xtc:
geweldig
;)Chris ;)
Dat wachten in die rij hallo zeg , maar voor de rest wel een vet feest
Geweldig!! Heb me weer goed vermaakt..
;RazZ :jaja:
Was zeker wel een lekker feestje :kwijl: Destroyer ,Waxweazle,weirdo en een heerlijke Afsluiter van Predator :worship: Genoeg plaats om lekker te hakken :9 Geluid was nie Super maar toch Goed (Y) all1 klote van die warmte :/ en in de gangen van die gladde vloeren maar was echt een toppie masters :bounce: Volgende keer er zeker weer bij :)
< Japie >
goed feest hoor!!!
super goed feest promo was oke
<Noise is my Message>
Manu Le Malin, Reanimator, Destroyer, The DJ Producer, Partyraiser in 1 woord GEWELDIG!!!!!!!!!
supergaaf feest. kleine tegenvaller was de drukte en de warmte. maar de muziek en de sfeer maakte het zeker goed. toppertje
[0570]DERKIE
het was wel gezellig.vooral in oldschool gestaan.was wel vet
Was wel lache leuke locatie dusse op naa de volgende M.O.H:):bounce
[A]nne(f)
Helemaal geweldig:D
wat un super feest was dit, enige minpuntjes ware die kut lichte en de slechte decoratie
super vet feest :jaja:ook veel bekende.. lekker kn­alle in de industrial zaal (de andere waren trouwe­ns ok kei vet:P maar wie weet waar da filmpje staa­t van smurf en the visitor want zown vent was dat ­aan het filmen, sinds lange tijd niet meer zown leuk feestje gehad
SUPPER TOF
[Duracell ]MafKaass :[
HET WAS GEWOON KK HARD RAGGE SUPER FEEST(Y) TOT DE VOLGENDE KEER :VAAG:
[EGN]_­NL-BRAIND­ESTRUC­TOR-NL_­[EGN]
het was echt wel weere relaxt alleen jammers dat is al weere voorbij is :( naja volgende keer ben ik er weer bij :D:D:D
[FR] DARKCORE TERRORRIST [FR]
ja t was gewelidig goed geluid alleen de aankleding was wat minder maar voor de rest een top feest :P:P:P
[G]abb­ermui[­S]
Idd veels te druk..:P Nn uuhm ja pogo was wel nodig om ruimte te creeren.. Wel geslaagd feesiej..
[IMB]L­oentje­e
wa zeikt iedereen over die lange w8rije? ga volgende keer eerder uit bed en zorg da je Vip bent...heb je daar geen last van:S
[l.­R.­f] [NL] Raver [NL [l.­R.­f]
zeer zeer zeer zeer zeer zeer goed feest
[Mattie]
niet ut geld waardt :nee: smurf en vizitor :respect: da was eg gewoon super
[Moes]™
GEWOON KK VET!!
[NL] Ferreur in je eur [NL]
Vond dat er goed gedraaid werd en een goeie sfeer, vond het alleen geen top feest. maar voor de rest (Y)
ja was wel mooi feest alleen kk druk en had er wel iets meer van verw8t
[NL]:d­evil:.­.­Terreu­rSmurf­Je..­:devil:[NL]
VEEEELS te druk..!! :S was om de zoveel tijd weer iedereen kwijt..:P.. VIZITOR & SMURF..:respect::D(Y)
[NL]Ca­limero­_*­(L)
Dolle Bedoeling:vaag: twas wir gezellig! alleen viel k bijna flauw van de hitte ma goed... voor de rest :respect:
[NL]R0B3RT
WAS SUPER GEK
[PPT] C@­NDYMAN :speed:
reunion area was zwaar vetjes!! :bounce: wel fu*king warm zeg..
het was super gaaf lekker los gegaan:D
[S.­G.­C.­] T-Man Terreur
was wel weer een lachuh feestje, maar indd zonde van de platen die oversloegen !!
[SF] Lethal Injection
leuker dan ik had verw8 eig! gezellig in de earley en after met Keta :P
[ZLD]W­es[sch­]
vet skon
Neophyte Angerfist :top: :bounce:
goed feest was dat
begin was zwaar bagger maar later viel t wel mee en muziek mog wel wat harder
ADHD-er For Life!!­
Was een super vet Feestje (Y) lekkere lokatie ook. en ja beetje warm zeggen de meeste ach dat is t toch altijd!!
ADHD:b­ounce:­TUK:bo­unce:
kut flesje, tering warm en kk duur maar voor de rest was het een van de betere MOH feesten. art of dance gaat vooruit
Neophyte was beste van de avond.... Had me goed kunnen uitleven...:D
Was een goed Feest, en ook nog es VIP. maar ooohw wat was het druk....!
jaja mooi feesje dacht ik ma zo lekker hard:P he jongens
heftig
althaus
supper vet feestje en zion uit emmelord :respect: thanks vur de waaier bij een vriendin van men
sfeer was goed(Y)t geluid stond te zacht! en leeftijd 16 jr en ouder moet afgeschafd worden...
Angela(L)Leo
was zeker n vet feest alleen fucking warm en op t ­­­einde zwaar gaar maja heb me goed vermaakt :yes:
angela* »
Super Feessie :D .. Drankprijzen & regeling bij ingang was wel KUT ..maar verder gOeie sets :bounce:
Annie en Kull
kut feest
Antonio Banderas Vargas
WAZIGE FEEST MAN!!!whahaha Eerste grote feest mar wel de beste!!!iedereen bekand wazig man!!die wijve mochte van mij wel wa langer doorgaan op de podium En de meiske nog R.I.P. dol in mijn bol....................
Appie :[
ja wel mooi feest.. alleen ze kunnen beter niet meer van die klote flesjes gebruike :no:
vet feest supper vermaakt, alleen ging het bier er wel heel erg snel in
Kutsfeer maar was te verwachten :/ .. in ieder geval geen masters voor mij
b) sender
egt een lkkr feessie :yes:
b-e-e-r
Snoeihard
ik vond het na wat biertjes toch een goei feesje
bachje
was een super vet feest en nu op naar hard bass zoetermeer
Bart---
wow was echt een vet feest zeker goed gedraaid heb me prima vermaakt
Basjuuh
Toch nog een goed feest aan overgehouden jammer van de hitte maar goed, kleinigheidje blijf je houden :)
was egt wel super vet
Bergse Reefteef
zeer goed
berken­woudeh­ardcor­e!­:bier:
was een bizar goed feesie!!!
Het was weer een klotezooi met de rijen!! eerst bij de ingang, zet auto vooraan op de parkeerplaats, moeten we helemaal om de hallen heenlopen? Daarna de lange rij bij de ingang, dan denk je hé hé, ik ben er, en dan weer een rij voor de wc, en dat is een zeer trieste bedoeling, ik zo'n bandje halen, uiteraard krijg je aggressie in de rij. Verder was het feestje gewoon top-niveau zoals het hoord te zij op MoH-feesten! goed gedraaid redelijk geluid! niks aan de muziek op te merken dan TOP! en sfeer was ook OK
BlOnDiE-LiCiOuS
Het was gewoon egt gezellig,,, alleen te warm en te druk veder was alles oke :D !!!!
Boertje J
leuk feesje alleen al die godvergete lange k*t rijen werd je wel schijtziek van... voor de rest wel goed :D
Jah was super gaaf feestje jammer voor t lange wachte bij de ingang maja...
MOH goed te doen deze keer! :bier: partyraiser :respect:
en Angerfist was de man van de avond:D
Br!­L Zonder Br!­L
jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
Brain Insane
Knalfeest!! vette locatie, goed geluid, alleen bier mag goedkoper de volgende keer :S VINCE :respect: Industrial Area was ook goeie :P
Brandariss
geweldig duisterder dan ik verwachtte goed ge­draaid:respect:, alleen wel erg warm (N)en de rij was ook aard­ig beu magoed was geslaagd:Den trouwes duur bier:@
Bussum
eerste x masters maar zowieso niet de laatste!! sfeer was super, had ik niet verwacht! echt(Y):D
was zekers een bruut feest volgende x weer alleen weer jammer van de clubkutten die erwaren weer veelste veel ervan :S:S
Charly da silva
ckrs een leuk feesie after was ook lagge :jaja:
Veels te drukke rij, veels te warm, veels te druk, drinke was te duur :jaja: en in de main werd je para van die idiote knipperlichten. dus ja. KUT FEEST :)
Chrizzoo
dikke sauna terreur alleen beetje duur bier was zo op :bier: dikke rijen maar was zo binne wehehe stukke beter dan thialf!! terreur zaal :respect: vince ook :respect: jammer dak de weg nie zo kon vinde 8)
Cinderellaa*
Geen woorden voor!
Cleo-tje (L)
geweldig
TOPFEEST :D heb ma n kwartier in de hardcore zaal gestaan.. :respect:INDUSTRIAL ZAAL:respect:
Cntr7
Vette shit in de Industrial Arena :jaja:
Cor.S
was wel een geinig feestje..... jongens wat was het gezellig...:D we gaan snel weer vissen he:D
Cowboy1985
Woeiiiiiiii, wat een feest :bounce:. Was echt super :D. Smurf, Destroyer, Vizitor (Y)
Cr@zy Bitch
het feest was zoveel maal bter geweest zonder die fucking kuthitte,maar heb me voor de rest uitstekend vermaakt:D
Super party... :respect: heb me zeer goed vermaakt...!!
D'n bolle:bier:
ge-wel-dig:D alleen bier was duur:(
Heb niet veel gezien opt podium ofzo.. Maar heb wel weer een geweldige avond gehad:D xxx
Echt super vet Feestje :D
Manu le Malin :jaja:
De decoratie had beter gekunt die kop bij de ingang beloofde heel veel maar toenk binne was wast echt tege valle
daniQue*
was zeker weer gOeiie.. hendiG vette b-day gehad :P..
DarkElement
Geluid (y) Prijs consumpties (n) (3 bonnen voor 1 biertje :| ?) Temperatuur (n) zweette als een gek daar :S rest (y)
Dave
Min: zoals gewoonlijk warm (na 2'en).. Plus: de rest!
De party-schranzer
jammer dat ik toen nog niet wist wat industrial was
Denicos :/
Geweldig vermaakt. Super feessie. Mijn eerste masters, maar zeker niet de laatste die ik bezocht heb. En nu ga ik slapen ! massol
BAM BAM BAM JAAAAA JAHAAAAAA
Dennis :xtc:
was wel weer een lekker feest partyraiser :respect:
Super gewoon :bounce:
der Clown
super feestje flink ligge stampe in main area:D
vettee party waaaaaaaassssssssssssaaaaaa
Devious Narcotic
T WAS ECHT N STRAKKE PARTY!!!! gEEN LAST GEHAD VAN LANGE WACHTRIJEN, K WAS BINNEN OM 9.45 ... GEWOON OPTIJD DAAR ZIJN ;-) MAAR WEL VETTE MAAGGGKRAMPEN GEHAD,MAAR DAT MOCHT DE PRET NIET DRUKKEN...:-)
DeWintah
Zwaar gek feest. Alleen jammer dat het er zo warm was..En consumptie ook ja:S associaal gewoon
Dikke_­Tinus :honger:
100% geslaagd! Echt heerlijke party, en Paul op het eind: KLASSEE!! Echt supervette nummers draaide hij erdoor, YEAH!
Discover your own world...­
Was wel oke, jmmr dat ik me niet helemaal 100% goed voelde!! terror zaal veruit de beste zaal!! Veel mensen out zien gaan niet normaal, EHBO had een hoop te doen!!!
Disturb™
ja was zekers weer een lkkr feesie
DJ Freak-R
beste masters op duitsland na (y) :respect: alle laatste dj's v/d industrial :respect:
DJ TERROX
ja vet!!!!...
Dj-Fly
goed uit men dak gegaan zeer geslaagd feest op naar de volgende
DJ-X
MoH :respect:  1ste keer :D maar was wel Geweldig :jaja:  (alleen jammer van die kut hitte :vaag: )
DJ_­Smurf_­GGM_­UK
Fantastic party. Great sound system and lots of party people. Thank you very much :respect !!!
doarhakkuh
fantastisch feest
DON FIETO
een paar kleine dingen waren kut maar voor derest mooi
Donny A.­K.­A.­ Donski
Het was te warm in de mainstage en drank te duur maar overall vond ik het wel vet... muziek was goed geluid was in orde.
kk vet feest.. 1 van de betere en iig zeker beter dan dat kk thialf
Vet feest alleen jammer dat onze wiet is afgepakt
was een zeer geslaagd feestje!! heb me wel vermaakt. manu :respect:
superwarm, me eige de tering gezweet.. maar wel superfeestje! :D alleen jammer da we vroeger naar huis gingen, ik wilde nog niet!!! :(
was een geweldig masters of hardcore! geweldige show, goed geluid, mooie effecten! gewoon fantastisch, zoals een hardcore party hoort tezijn! deze zal ik niet snel meer vergeten:D ook mooi dat ze die kop bij de entree hadden nu! erg leuk gedaan dat je er onder door moest, was net alsof je in de bek moest om masters binnen te treden! mijn waardering voor deze editie van moh: ronduit geweldig!
Edisfred
Mooie lokatie (y) Goed geluid (y) Industrial- & Reunion-zaal waren super, helemaal los daar tot t einde :P Was een mooi feessie, beter als in Tialf !!
Eefjuh
was zeker een mooi feessie, alleen het was erg warm en die wachtrijen konden echt niet, verder zekers vermaakt!!!:bounce:
Ik heb me wel vermaakt binnen, alleen veel te druk...veel te warm...en veel te duur :yes:
Eesti
prima
eeuwige gabber
was een goed feesie tering :D lekker bier aardig duur maarja voor de rest pima
Eilram.
Veel te heet! :o Maar wel goede locatie (Y) Enne.. Bier was inderdaad erg duur! :x Verder wel relaxt :D
Eline....
Super vet feessie! Best vermaakt! (y)
Super Feest :bounce:
Elmo
MOH ja het was gewoon supper en voor al de industrueel in een zaal da was supper echt en jan jongen en de rest er van de groep repect voor jullie en voor visetor jong het was supper wa je gedaan had
Was un schôn fisje.. doen we zeker nog un keer over!! Was vette muziek barend ;-)
Enemigo Del Estado
Te gruwelijk
Ephaedra
Iemand zijn Jaguar logo kwijt?
Jaa was lekker knallenn :D wel heel druk maar was top (Y)
Esta Loca Kipjah
Was echt een zwaar hard rlx feestje voor herhaling vatbaar zeker wel :bounce: TommyKnocker & Outb­last Partyraiser :respect:
Etherpaniek
mooi feessie :D:bounce: toppertje (y) :yes:
etje
het hele feest was het NET niet
Eva
TOP FEEST!!!!!
Evil Bert
Poemdulle manne!!! Deze editie in NL was te gek!! VIP-rules :respect: Alleen jammer dat de avond zo snel voorbij was :S :no: Maar was egt te Dull :bounce: :respect:
ja was leuk feesie hoor (y)
Fc den boschweg :bier:
Super Feest!!!!
zwaar kut, zo lang w8ten voor de ingang,khad al pijn in me pote voorda ik binne was man pff
was leuwk feest ook omdat het me eerste was maar toch top :respect: en drukte.. en idd nadeel zijn die flesje lkker handig voor inknijpen maar ga er op staan en je breekt je poten maja..
Foltergeist
top feest, in 1 woord geweldig :D
ForzaHelmond
Masterlijk
fraaans
was weer een super feesje
jeah twas gwoon relax!! jammer dat t lang duurde voor je erin was maja.. leuke nacht gehad :)
frankygoes2
echt gezellig feest! geluid was goed! en de sfeer ­­was ook goed! partyraiser :respect:
Franzino
Eerste MOH! Feest was op zich goed, maar had er toch iets meer van verwacht (weinig sfeer). Alles was eigenlijk toch wel redelijk duur. Goede organisatie van WC's en bonnen en bar. Zelden moeten wachten. Die harde bierflesjes zijn wel moordend. En waarom geen Vodka? Muziek in de Reunion Area was geweldig goed en was de beste zaal. Dj Danna was wel de slechtste DJ. Muziek stond wel zeer luid, eigenlijk veel te luid. Geluk dat ik mijn -25dB oordoppen bij had. Ik heb mij prima vermaakt, maar TD is beter!
fucker jovi
was egt geweldig alleen was egt veeeel te warm egt nie normaal mee:S
G-NiLES
hmmm veel te lang wachten aan het begin, maar het was de moeite waard!! de early en de main waren vetI ben ook nergens anders geweest (A) )
zwaar relax
g0nn_^
Egt een super feestje..:bounce:
was wel grappig maar niet wat ik er van had verwacht, haha en ik was iedere keer iedereen kwijt
VETJES
was eg super vet n vele beter locatie
Gassen met die zooi!!!­
Goed geluid, leuke sfeer, veel bekenden.....geweldig feestje!!!!
:respect: The Vizitor
GEN-X
:respect:
was een bveetje saai gedraaid en de ingangen waren kut :S maar verder wle vermaakt hoor :D
Goeie ToelliE O:)
Zupa :D
hakkuh&zaguh
industrial arena helemaal super... alleen beetje te warm
HANKEH
SUPER VET FEESTJE WEER ALS VANOUDS VAN DE KAART
Hard Creation
zeeeer geslaagt :yes::bounce:
Hardcore Angel
Ik vond het echt gaaf (K)(K)
geweldig
ja naar VIER keer naar binnen tezijn geweest was de laatste GOED gelukig en het was SUPPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hardcore michel
geweldig
in 1 woord.. geweldig(Y):jaja:
hardcore to the bone 2
was echt een top lokatie heel groot en er werd goed hard gedraait!!
Hardcore vs terror grunn!!!­
Superrrrrr
Hardcore Yourd
Snoeiharde Hardcore echt een knetter feest knallen en beuken als een gek
Hardcore_­Nick
Was zeker een top feest :D Alleen het was veel te warm daar binnen, maar voor de rest zeer goed vermaakt :D
Hardcore_­Octaaf
was egt vet feesie, volgend jaar benk er weer optijd bij:P alleen wrom kwam die neophyte zo laat???
HardCoreFem
Super, wat een heerlijk geluid :bounce: Heb me weer prima vermaakt :D
Hardco­repind­a a.­k.­a.­ Ferdo
was echt een vet feest! vooral de oude hardcore zaal ! wat een geluid!!
Hardst­yleJun­k
Gewoon Te Vet en Lekker HARD!!!!
Harry Porno
:bounce: SUPER VET FEEST :bounce:
was gvd een kei goedfeest kon wel 1 week er blijve zo vet was ut:D
Een nacht om NOOIT meer te vergeten:P
twee woorden: volle pin
Herrenees
was lachuh alleen wel warm.... koekoek
hollee­der:bo­unce:
was wel weer oldschool. grote zaal was kut, maar early was zekers mooi RTC en bass D ware egt meester bezig
Hoogersss
Voor mij de eerste Mastersss en zeker voor herhaling vatbaar :P :respect:
IceBreaker
1 Woord GRUWELIJK :cheer: :bounce:
lachen, ik heb zeker genoten en leuke fototjes gemaakt... LATER !
:respect: heb me op en top vermaakt heb alleen maar blije mensen gezien:D :yes: (y)(y)(y)
Insania
Da ging mooi! Begin wa zacht, maar daarna ging het volume omhoog...!! Deh's nou Metthurs he..;)
helemaal gek :d
helemaal SUPER
J-olie
Wasz eg un super feestje :bounce: Helemaal los:D
J.(F)
Was wel te doen.... beetje minder maar goed ;)
J070 :hyper: :beer:
Op de muziek van Unexist, Partyraiser, en Smurf vs The Vizitor liggen stampen!! Harde terreur :D:D geslaagt helemaal super
j@cob
niet wat ik er van verwacht had.. maar wel vaker met moh zo..
Jaapie.
Fucking vet feest, Goede sfeer, lekker gehakt
Jasper ©
Sauna ''de brabanthallen''
Jasper ®
Het was te druk.. En ik had teveel alcohol :bier:.­.­. ­HELDEN van deze lange BRABANTSE nacht: VINC­ :respect: JDA :respect: PAUL :respect:
JDW
Mun 1e egte grote feessie en Gelijk Goed ook, GEWELDIG!!!:P:D;)
jef4ever
ja was wel goed feest alleen de geluid was te zacht en was kkk warm en dat kut gasten van die meelopers ik vind masters tegen vallen alleen partyraiser en strooije was goed in die terror zaal was goed dat was lekker stampen
dit feest was goed en geweldig
Geslaagd feest : bounce:
Jeroen.Hc
Was wel relaxed. Alleen beetje problemen met het Openbaar vervoer dat er amper was. Feestje opzich was goed te doen.
JeroentjeW
SUPER feest. Early rave zaal was mega vet. MC RAW haha wat een gek. geluid was super dus prima vermaakt
JeWeet­Zelluf­10
Zeker ge-wel-dig feest :d neophyte live :yes: :respect:
Was weer een gezellig feestje alleen veelste druk,warm,zag veel mensen tgn de vlakte aan gaan:S..Hc zaal was in ut begin wel gezellig en op ut eind in de Terror kk doool! :P
Jillicious
Weet er vrij weinig meer van :/ alleen een uur staan wachten voordat we binnen waren :/
joehoe(K)
in de rij nog geen 10min gestaan. was alleen veelste druk en veelste warm!!! en wat een kk bende op de grond met die kut flesjes maar voor de rest was het weer een top feessie!!!!!
al het gezeik op masters van te voren was onteregt was een kk knal feest de rij en de wc waren minder en die kk flesjuhs werd je gek van en heb kk veel mensen afgevoerd zien worduh met overdosis enzo aan het einde werd der egt kk goed gedraaid en dat knipper ligt deed ut um wel kk trippend ken niet zegge dat ik het koud heb gehad was gewoon een kk goed feest volgende keer weer (Y):D
Jaaa Super :respect: Tommyknocker & Outblast (y)
Jojo :)
Beetje jammer dat k vet gaar was, maar was (Y) feest :)
in de early was het zeker wel gezellig alleen was ik vaak iedereen kwijt:P en zelfs in mn 1tje had ik volop lol mja was een geslaagd feessie von ik
K.A.L.E.
vette ruime locatie, vette zware bass maar wel behoorlijk duur drinken.... mag van mij wel weer daar! :lijn:
K.riSstel
geweldig
Kaycie
geweldig feest maar lange wachtijd ingang
goeje sfeer goeje muziek goed geluid(Y):D was super:D same met miene mups(L)
ja was wel eens leuk om mee gemaakt te hebben maar­ meer dan leuk is het niet veel poten en clubk*t volk en minimum leeftijd leek soms wel 11 jaar pas na kwart voor 5 wer­d het vet in zaal 3 TERROR
super feesie gehad tijdens me verlof danny broer heel erg bedankt vcoor dit feessie
Koekert©
Was weer een vet feessie mensen :yes: gewoon geslaagd feessie in de achtertuin zowat :)
Koen:bier:
goei feesie :respect:unexist & negative a:respect:
kova
heb van 1 tot 7 in de reunion gestaan, was erg gezellig!! geluid kon wel harder
neophyte wou ik altijd al een keer zien en ik vond­ ze kk masterlijk die gasten weten echt hoe je een­ showtje moet geven al duurde het maar een half uu­r :respect: , voor de rest kk gruweliujk feest
L!N
:bounce::bounce::bounce:Zoooo was mie vet! :kwijl: Vooral de early rave :respect: Bass D :respect:
La Cosa Nostra
Zwaar gruwelijk! helmaal los
LadyHardcore
was geweldig feessie(y) goeie sfeer, muziek was top & leuke mensen ontmoet :) wel btje te heet! maar verder voor herhaling vatbaar :p :respect:
LaLaLa­nd:bou­nce:
Super feestje geweest! Ben alleen in de reunion zaal geweest, maar oh wat was dat gaaf! Enne totaal geen last gehad van een wachtrij... binnen een kwartier stonden we binnen!
geweldig feest smurf en de partyraizer ginge echt hard:P en dan al die wijfe :P:P
Leeuwa­rderTe­RRoR a.­k.­a P3Pkabouter
was wel leuk feestjuhh :D :bounce: alleen een paar van die sukkels die men petje PROBEEREN te stelen! ze konden er zelf nie een betalen zeker stelletje #$^&*@#$%
was super!! heb me goed vermaakt.. was toppie :respect:
Leonske
Geweldig
lesley23
goei feest en je ging zeker mooi tim :P
Less:bier:
was egt toppie (Y)
was een leuk feesie :D (Y)
Liesje­gaatlo­s:yes:
Zwaar uit mijn stekkertje gegaan :bounce: Early rave was SUPERRRR :D
Lievelien
Het kon beter ......in het begin vond ik het (N) op het laatst heb ik me gelukkig nog goed vermaakt :D O:)
Linda van lieshout
helemaal dol
Looo
zeer goed
Lost in Gravity
zaal 3 was geweldig ,rij te lang ,flesjes is kut en vooral die achterlijke gedachte van die bonnetjes ....3.30 voor een bier ongeveer pffff
M1ch
Was zeker vet overal goeie muziek :D(Y) volgende keer weer:bounce:
was echt een goed feest heb lekker de hele nacht staan :bounce::bounce:. alleen vond ik al die flesjes op de grond erg irritant
Manic D ©
viel tegen. 2 uur in de rij gestaan GVD. Dit is niet meer de MOH die ik ken.
Marc S®
t was echt heel relaxed(Y)
MarcXisme
Onze en mijn eerste Masters..Tevens Laatste Het fe­­­­est was waardeloos de muzi­ek sloeg veel vaa­k­ uit­ maar kep wel me lieffie h­ervonde­n op dit feessie dus we m­­aakt­en ons eigen feessie..Love u ­kir
moh was 1 woord super :D (Y)
Marilicious
lekker gedraaid was er wel warm en dat flits licht mag wel uit:)
MartinVLD
Het was een erg goed feessie!!!! Alleen jammer dat de line up niet klopte en het lange wachten bij binnenkomst!
Masha....(k)
superfeesie!supersfeer(Y) heb het super naar me zin gehad:jaja: alleen de drukte en warmte was wat minder.....
Was oke.....Maar het vorige feest van The Masters was toch beter.En luitjes het was me weer een waar genoegen.............
Mel B)
enige pluspunt was de platenkeuze van de dj;s in de main & early, helaas vond ik het geluid diep triest, platen die oversloegen:/ en de sfeer was om te kotsen..
pff was niet lekker :S het feest was wel beter dan vorig jaar maar ja vond het toch nog kut
was een goed feest wel te knalluh best wel hard
1 woord "geweldig";)
Industrial zaaltje :kwijl: Op een gegeven moment had ik t wel gehad daar: Te warm, druk en duur :)
Mike..-
KK de KK gruwelijk feest... iedereen heeft super gedraaid!! alleen die kut harde flesjes idd en mensen moeten niet zeiken over de warmte!!
klote dat t zo warm was maar verder een super feest gehad met mn pop (L)
Mirtekke
was wir vet(Y)
Kanker Gaaf Feest!! Mijn 2e Feest Kerel!!!
GRuwelijk feest :bounce:
Het was een zeer goed feest vond ik !!! Ik ben meerdere malen lekker los gegaan en ervan genoten. Vooral bij Partyraiser die echt super draaide. De biertjes waren mij te duur voor het mooie en het geluid was niet echt sterk aanwezig. Als ik een zaal binnen kom lopen wil ik gewoon geconfronteerd worden met de harde sound dat hardcore heet en niet een geluidsterkte van lik me reet. Okee mabey till next time.
Mitchv­andeLu­st
Unexist !! Kanker wreed gedraaid
Ondanks de :@ start die ik maakte toch toppie naar m'n zin gehad(Y) en d'r is altijd wat om over te zeiken, deze x vooral de warmte en de drukte weer! :bounce:
was zeker een bruut feestje lekkerrr warm optreden van RTC was super helemaal losgaan keihard beuken super super super WHHAAA
Mr.­Rùúdt :respect:
was vet..!!
MrWhite
chill!!!!
N A T H A L I E !­
wat een feest het eind was echt super ging mie hard :P
Geweldig feestje :yes:
het was weer gezellig!!!! vince :respect:
nasi REDBULL GEK!­
Zeker master
Neel billestreel
bruud:D
Nemert
Top feest :D.. The Producer en JDA vs. Dj Paul relaxx :P
NeoNiMioN
Beter kon gewoon niet!!!
neophyte hardcore, do i have to say more
gewoon geweldig feesje alleen de sfeer kon wat beter maja je unt niet al hebben he
NEUKFOUT
:respect: MOH :respect: as weer eens lekker knalle.Goed geluid :respect: niet lang hoeven w88 omdat we der vroeg waren. :respect: PARTYRAISER DRAAIDE ZOALS GEWOONLIJK WEER EENS HEERLIJK :respect:
Nexonai
heel goed vermaakt van half 3 tot 3 in de early.... voor ­de rest was t geen hol aan en veel te warm.. en zouden VIP's geen recht hebben op airco ? DAMN zweethok op dat deck
jaah jaah het was een relaxt feestje!! volgende keer weer! de enige minpunten waren de rijen bij binnekomst en de warmte tering zeg! maar voor de rest SUPER!
NikNak
Werd ckr kk duistah gedraaid :D gezellige sfeertjuh egt topfeessiej!! :D
niksnada
Decor was vet.....leuke shows!!...en geluid stond heerlijk...en dan de kk wrede setjes....t was gewoon knallen van t begin tot t eind in de main!!...sfeer was ook top...veel bekende...had m niet willen missen!!..:respect:
Was weer geslaagd, pijn aan mn poten nu maar dat i­­­­s iets goeds Alleen die flesjes waren klote, DA­Y­-MAR, Vin­­ce, Angerfist:bounce: M­aar was weer lekker warm en mn waai­er g­ing gvd ook­ nog eens naar de klote :[ :P
NL-Mo_­Peanut-NL
SUPER FEESTJE....die moete ze erin houwe Alleen bier is wel een beetje te duur he?!?!?!
NMGN'D­ENNIS'­NMGN
was weer MAXIMAAL :respect: PANIC voor mij weer de man van de avond
non-stop-rocker
BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT !!!! (B) jaaa man was echt wel vet !!! DayMar/Angerfist/Neophyte ! :respect: ECHT gaaf feestje weer !!:bounce:
OldSkool CC
Zeker genoten:bounce:
Ome Jelmo TS
Tja geluid was vet, locatie is ook goed, maar was te warm en te druk en was de kleuterklas soms op school reis of zo?????
Super Vet, voor herhaling vatbaar ;)
oOMeTaOo
Super Feest! jammer van de bierprijzen en de rij bij de ingang. maar de sfeer en de muziek hebben t goedgemaakt
Oude PF :BIER:NL_­PSYCHO-RAT_­NL:BIER:
IN EEN WOORD SUPER
vond het een zeer goed feest, miste alleen me dinnetje.. :flower: super naar me zin gehad in de early rave :bounce: was verreweg de gezelligste zaal, Dana, Pavo en Buzz Fuzz :respect: Geweldig (y) daantje (k) en rutger (y) het was weer gezellig met jullie :D see you next time
te warm en te druk
Pablo Escobar Is BACK!!!­
Zware terreur en snoeihard blazen en helemaal van het padje was zeer geslaagd feest!
Parra
Relaxte party maar kon beter voor MOH-party.. !!!!
Pascal Tolner AKA TOLLY
echt wel :bouce: voor de eerste keer ,alleen jammer dat het er zo warm was echt je moest steeds weer afkoele dat was kut het was daar echt warm maar de muziek was goed bot :lijn: feest
Pascale
Was wel een erg lange rij 1 uur gestaan!! verder heb me pima vermaakt!!!! Angerfist :respect: was echt geweldige avond!!!!! en zeker leuke mensen tegengekomen!!!
Pep
Ingang was fucked up, bier te duur en et was echt een teringzooi overal. En ja t leek gvd wel een sauna, vooral midden/vooraan in de HC Area... niet uit te houden... Maar toch super genoten, muziek was top, sfeer was super en heb et erg naar me zin gehad. Voor herhaling vatbaar
Peters
Geluid ging goed!! :) Vet!! een geslaagd masters!!!
Phoolie
Top feestje, er werd lekker gedraaid & het was super gezellig
Piet.S
goeie muziek,heel warm,super vet feest!!!!!!!!!!
Pillem
en uh...waar was nosferatu :/
Pimmeke
Was goed te doen daarzo!! lokatie is wel vet!! alleen bestwel verdwaald soms mja was ok stront bezope :) Bavaria nie zo maar in flesjes is wel fijn!!
egt f*cking gruwelek :D
PRISCILLA.
:woep:
Pussycat
Kwijl... Wat een feest!
R.atje
was echt super vet:P
Raimundus (UFE)
Zeer goede editie van MOH!! Volgende keer ben ik er weer bij :yes:
Ralf-HKL
Dit was niet de beste MOH die ik meegemaakt heb, maar uiteindelijk was de avond zeker geslaagd. (Y) Alleen zo warm daar.............
KUDELS ZOOITJE TERREUR!!!! WAS ZEKER GAAAN :bounce:
relaxt
dit feest was weer eens keer super vet! niet meer en niet minder
was een zeer goed feestje heerlijke lokatie iets minder de flesje maar het bier smaakt in ieder geval wel volgende keer zeker weer neophyte :respect:
Remuz
Super Vet :bounce: feestje Heb bijna de gehele n8 in de Reunion Gestaan, was echter Masterlijk vooral :respect: DJ Weirdo :respect: Volgende Cker weer :>:>
Repeltakje
knettergek daarbinnen!!compleet uit mn plaat gegaan
Rikkie83 :bier:
Top feestje !! Smurf vs The Vizitor :respect:
KUT UITSMIJTERS
VET MAR KK DRUK NI NORMAAL!
Robin 040
whooo vette shit man... de Industrial was kk dol :kwijl: mooie locatie
rolf maiskolf
was heet en druk verder super gaaf ,snoeihard gestuiterd
Echt ZWAAR gestoord. :D
leuk feesie:D The Vizitor is gek:D:D hahaha Partyraiser :respect:
Rosio
Wij hebben het geweldig naar ons zin gehad! :D Iedereen draaide goed! Wat had Partyraiser een geluid in die Industrial Arena! :o Paultje en J.D.A. sloten lekker af! :D
Rstein-Gespuis
Superduur, te lange rij, te weinig ventilatie en te veel mensen erin gepropt :( Vanaf 3uur begon het daarom pas leuk te worden :D. Daarom kan ik het geen goed feest noemen. De DJ's draaide wel zeer goed en hard :D En gelukkig was het na een tijdje al minder druk omdat er zoveel mensen afgevoerd werden door de warmte denk ik ;)
Super lekker feestje!! :bounce: :bounce: Alleen jammer dat de tijd zo snel ging :/ en dat in 1 keer alle barren (en dan ook alle barren) dicht waren :vaag:
mega he zjwame
S
leuk feessie, maar niet meer dan dat...wél goed ve­­rmaakt iig :bier: alleen al die lui die nix gùwèndzij­nèh :/
San-e
Zeer goed feest!! :bounce:
wat een kinder disco!!
SDK
zeker wel kikke..!! 1 van de betere MOH's :P en TNX rietje.. ;) traditie in ere hersteld.. :D:yes:
was super, op 1 dikke grote misser na, want dark raver en Gizmo hebben ECHT wel eens veeeeel beter gedraaid dan dit, was ronduit het sechtste wat ik heb gehoort, voor de rest vond ik het toppie:P
SICK-SKULL-CHICK
was t beste masters feessie (tot nu toe) hopelijk volgen er meer zoals deze ennuh mij kon j heel d n8 vinden in t industrialzaaltje
SJAAN ^
Geweldig Feest.. Heb me heel erg goed vermaakt!! :cheer:
sjek
Industrial Area was heel vet
Slayer
was nu es n keer beter dan de laatste jaren...redelijk geluid..mooie locatie..al 1 met de plees was t klote in t begin..en ik vond de doorgang een beetje rot..verder was t wel top
wat een feest ZWAAR te gek , hele nacht super gehad met de groningers (Y) TOP
Snb Thoma.­LIVE FAST-DIE HARD DJ RAGGE
vet
sneaky;)
Goed feessie (Y) Alleen erg warm en je brak zowat je enkels over die kutflessies
Snq
Wat een heerlijk feest :D
super feest
Sofietje (L)
Was een geweldig feestje! :) Volgende keer gewoon weer aanwezig hoooooooooooooor
Main zaal was zaad, andere zalen waren top, bier was duur, maar toch goed vermaakt en dat Vizitor beeldscherm van podium aftieft was al helemaal lache
speedmaniak
in een woord PERFECKT
was egt een geweldige nacht:d het was wel druk en warm, maar daar tegenover werd er ook superhard en goed gedraaid:p de sfeer was opvallend goed te noemen, geen opstootje ofwat gezien:p wel lekker veel mensen van de pad, zoals het hoort(y)
Spektakel
goed feesje geluid was goed in de reunion area en de sfeer ook prima vermaakt :bounce:
Spriet­sma!!!­!­
Vond de sfeer vet kloten, en een sauna was niets vergeleken met dat hok daar maar voor de rest wel goed vermaakt
StampTrutje
Het begin was kut, maar het wer echt wel vet op t einde.. ennuh groter is niet altijd beter!
Was zeker vet!:D Was wel jammer dat het zo druk was,kon je niet normaal hakken/stampen in die zalen :vaag:
stef87
zeker vet :D:D. Oldskool zaal was echt super, beter as dat ik verwacht had!
Stefan-the-Sound
Wreed feest was een lange busreis maar wat een ­feest: re-style, stunned guys, outblast & tommykno­cker, bass-D en king Matthew, paul en J.D.A, Neoph­yte, Angerfist :respect: day-mar, promo, RTC, Vinc­e, Serial Killaz (y) helemaal kapot, goede organisatie maar wel veel te warm
Zo Net Thuis Helemaal Naar De Klote!!! Volgende Keer Weer :P
stuite­rtripb­eest
echt mega feest weer op naar de volgende
mooi feestje hoor! beetje jammer van die hitte en die drukte bij de ehbo:S :bounce:!
vet goed
vet feest :respect: meccano twins :respect:
Terreur Gabber
Echt een Geweldig Feestje :respect: Ging Knetter Hard :bounce:
was echt een top feest uitstekend vermaakt!!!!
terror-kaas
geweldig
Terror-tony
was ckerss wel een mooi feestje naar 2.30
terror_­snikkol
terreurd goed:BOUNCE:
hele geslaagde feesie helemaal te waus!!!
terrorgast
Was een zeer geslaagd feest Rotterdam Terror Corps :)
Tessiej
Was egt super vet.. goei vermaakt
TeSsSa-102
mooi feesiej :P
te gruwelijk:bounce:
The Harder Styles 4 Life
het was kk knalluh !!!!
the_1ste_men
Ik vond het een goede party maar ja die cd's sloegen wel over. Maar het geluid was goed vond ik (beter als qlimax teminste).
Was himmal d0l jaa ;).. Zeker well.!
Thjardo!
me 1e Masters:D:D:D het was echt geweldig een nach­t om nooit meer te vergeten(H), alleen fucking warm daar... maar verder helemaal uit me plaat gegaan
Tilburg City
was wel laage... kep wel 4 mense tege de vlakte aan zien gaan:S
Tilburg Terreur :[
K von t tog tegenvallen:( Veeeels te warm, weinig (geen) aankleding, veels te druk en al helemaal in z­­aal 3 En veels te veel ClubKutte:S
Geweldig feestje...lekker dichtbij:D alleen jammer dat de line-up/timetable nie klopte...en waar was Nosferatu?
Wat een vage vage avond :bounce:
TJIBBE:bier:
goed feest :yes: al1 jammer van het geluid:( dat kan harderrrrr :P
Tjop - Tjop
prima! prima!! ANGERFIST!!!!!!
Toetie Wappie :bier:
Reunion Arena super zwaar lomp lopen stuiteren op de goede oude muziek alle Dj's uit de Reunion Arena bedankt zwaar vet feestje van gemaakt (volgende keer bier goedkoper)
Ja wel dik.. :)
Toonypack
mooi feesie,alleen kutrijen elke x,en wat een drukte!
tripple J
echt relax
TriX in tha MiX
damn....wat een SuperFeest!!erg druk en erg warm,maar t was GIGA!!!!
trytryrty
k.u.t
Ukkie:­Bounce­:
goed.
de rijen waren zwaar klote en die kutflesjes ook
echt wel een lijp feesie
Was een gaaf feessie, relaxt ingedeeld zo. Wel een beetje druk he..damn. Vooral de Industrial zaal vond ik wel bruut. Manu, Destroyer,Jappo:respect:
vd Záánde
Partyraiser:respect:
Victorie
super feest, alleen even iets te druk....
vidal
super feest goede sfeer goede locatie was zkrs knalluh:)
Vinn-E
was zeker goeie .. top geregeld ! alleen drinke enzo was prijzig ..de rest top!
Vinnie­Vinyar­d
Te druk in het begin. Maar rond 3en werd t rustiger. Mooie afsluiting van paul en jda. Terrorzaal was Überhard. Toch nog geslaagd
was een mega vet feestjuh :D:bounce:
Twas Suppuh
flink gestampt :yes:
Vrijdom
Wat een geweldige georganiseerde chaos :bounce: wel lekker Beuken daar :jaja:
VW Motor Sport
eiselijk feestje
een zeer vette afsluiter:respect"
WANGE
Gruwelijk bruut Feestje!!!!! Unexist :respect:
whothe­fuckis­simon
Geschikt feestje :bounce: goeie sfeer goeie muziek alleen jammer dat ze geen pakjes lucky strike verkopen..
Wieno
Klote zooi :( 1,5 uur in de rij staan is iets te lang om binnen te komen.... Klote geregeld .... deze organisatie sucks.. het feestje ging wel
x-xlindseyx-x
zeer goed
was zeker leuk alleen zo warm haha maar het was zeker de moeite waard :respect:
Was een top feestje (y) Locatie is ook helemaal goed. Zaal 3 (L)
zodiac killer
was echt super en is sker een vete lokatie
Zoeper27
Master vet feestje :D
zoutelande-power
heey luitjesss was echt super feesiej echt een top sfeer:D
kon beter mar was wel leuk
{KKF} v God Loss
was zeker weer ijselijk
geluid was super, vipdek was goed geregelt, twas echt eeen SUPER dol feest!!!! :yes:
Super vettt !!
~N~
Heb me heerlijk vermaakt!
~tijn~
vet feesje werd goed gedraaid en bavaria bier in flesjes (Y)
† *­ Ga Es Dood *­ † :bier:
Ging wel..(Y) Bier was kut daar:p maarja het ging opzich wel..;)
Bruut feesie.....:respect: RTC :respect: :bounce:
© Mafkaasjuh .­ .­ ;­
Het Was Geweldig !! Partyraiser , Smurf En The Vizitor Maakte Het Helemaal (Y)
®on@­ld :devil:
Was een topfeest, heb me uitstekend vermaakt(Y) ,maar jammer dat zo benauwd was. Had het niet willen missen.
echt een zwaar vet feestjeee :D

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D