beetje erg koud bij de kluisjes maar verder wel vet hard gedraaid alleen de volgende keer ga ik niet meer naar masters in nederland word veelste commercieel allemaal
feesie!! echt knalluh
ik hou helemaal niet van oldstyle, maar vond het toch de beste zaal!!!!...de rij was zwaar kut, maar de wc´s waren zekers goed geregeld!!!...al met al, best feestje!!!...kan ook door het bier komen whaha
super feest!! zaal 3 best eindelijk is een grote terrorzaal zo als hoordlkkr hard iedereen draaide er super beste PARTYRAISER!!!! drinke te duur wc goed geregeld een goeie zit ruimte beetje waarm maar beste masters afgelopen 4 jaar in nederland
echt zoo super vet feesiej gewoon gvd echt jah goed gewoon haha
het was geweldig!!
Was wel aardig.. MOH gaat een beetje over de top Predator
super smurf! mooi fijn lekker scherp feessie waar veel mensen als kamelen liepen te kauwe! mooi man!
was super vet!!! reunion area beste oldschoollllllll was goedddd alleen dat vieze kutbier bavaria voor 3,30 te gek voor worden maar de rest wel lekker gefeest jammer dak snel na de klote was maja trok later nog weer bij
Super feesie, goed geluid, soms hoorde ik alleen de andere zaal, alleen de consumpties waren weer f*cking duur slaat nergens op 3 bonnen á €1,10
goed geluid alleen VEELS te druk
was wel een mooi feestje, jammer dat het bijna 1,5 uur duurde voordat ik binnen was en het geluid in de hardcore zaal mocht wel wat harder. Verder was het weer lekker warm binnen. Neophyte was zoals gewoonlijk super, maar Unexist en Partyraiser waren echt het allergruwelijkst
Dit was mijn eerste feest en het was echt een top feest heb echt zwaar genoten lekker sfeertje en het geluid was zeker top
T was ckers niet zo goed als MOH Dortmund, maar zoiezo wel beter dan klote Thialf... super sfeertje... heb me prima vermaakt... ik weet niet wie er allemaal ook naar MOH Dortmund zijn geweest, maar dat was echt wel 100keer beter... toch een leuk feestje!!
was echt SUPER vet feesje:dalleen sloeg angerfist tege:sen ware de bonnetjes ngal duur ma voor de rest super feest neophyteik kan ni wachte tot et volgend feesje
Nice Party_* Partyraiser
het was een super relaxt feestje volgende week weer van mij mag het hoor en ze draaide super goed alleen een beetje warm maar ja dat hoort erbij denk ik
het was egt een KNAL FEEST jmmr dat er in het begin zo een lange rij stond en over die bonnen sloeg ook nergens op maajah ik had het egt wel naar me zin!! Smurf,,The vizitor,Unexist
super feest geweldig gedraait van alle dj die ik heb gezien ik vond wel dat in alle zalen een beetje dezelfde stijlen te horen waren en veel te warm en en veel te druk maar ja
Was een super vet Feestje lekkere lokatie ook. en ja beetje warm zeggen de meeste ach dat is t toch altijd!!
Meesterlijk!!!!! Volgend jaar ZEKER weer denk!!!!
jaja mooi feesje dacht ik ma zo lekker hard he jongens
Bij het binnenkomen dat je zo lang moest wachten 3 kwartier ofzo was een beetje slecht geregeld en van het drinken dat zo duur was en verder was het een goed feessie
het was echt een superrrrrrrrrrrrrrrrrr feest en knallen gewoon
Het was weer een klotezooi met de rijen!! eerst bij de ingang, zet auto vooraan op de parkeerplaats, moeten we helemaal om de hallen heenlopen? Daarna de lange rij bij de ingang, dan denk je hé hé, ik ben er, en dan weer een rij voor de wc, en dat is een zeer trieste bedoeling, ik zo'n bandje halen, uiteraard krijg je aggressie in de rij. Verder was het feestje gewoon top-niveau zoals het hoord te zij op MoH-feesten! goed gedraaid redelijk geluid! niks aan de muziek op te merken dan TOP! en sfeer was ook OK
MOH was Super!! Muziek voor in bij de DJ in de main zaal was ook zuiver !
Jah was super gaaf feestje jammer voor t lange wachte bij de ingang maja...
jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
Eerst ff voor de Visitor die zijn set opdroeg aan Rob!! Super feestje, een uur en 3 kwartier in de rij staan was wel belachelijk voor zo'n lokatie maar het was et zeker waard! Goed geluid, goeie sfeer, leuke mensen, leuke lokatie, een beetje warm en een beetje druk maar in de Industrial was et perfect!!
Was wel oke, jmmr dat ik me niet helemaal 100% goed voelde!! terror zaal veruit de beste zaal!! Veel mensen out zien gaan niet normaal, EHBO had een hoop te doen!!!
Ja, was wel geinig, wel te warm en minder groot dan ze hadden aangekondigd. Maar was wel geinig, werd goed gedraaid in oldskool/early rave. Alleen: waar de fuck waren Gizmo en Darkraver mee bezig? die verneuqten het lekker richting het einde
GEWELDIG!!!! Zeker Neophyte!!!! J.D.A. & Paul Elstak op het einde, Fantastish gewoon!!!! Jammer dat het op het einde zo ineens was afgelopen echt ineens ram stil... kon nog lang genoeg blijven doorgaan
Echt wel een super dik feest!!!. alleen de HC-zaal te druk, te warm. dus lekker naar de Industrial-zaal(gelukkig geen klein-zweethokje) en daar 1 voor 1 richtig vette sets !!!
super party we are come with a bus from germany with 100 people. Pictures and a video http://www.unitedhardcore.de (German InterNet side of www.hard music ent.de) next masters in Germany it continues paddddddddddddddyyyyy & nice greetz at all niederland party freaks....
Wat een klote feest. Te druk en het was echt fucking benauwd en ik werd ook gestoord van dat knipperlicht. Verder werd er wel redelijk gedraaid met als hoogtepunt Neophyte
Was wel goed feestje ... wel te warm af en toe te koud.... de ingang was F*ckt up ...para lichjes ma jah verder wel goewd vermaakt
al het gezeik op masters van te voren was onteregt was een kk knal feest de rij en de wc waren minder en die kk flesjuhs werd je gek van en heb kk veel mensen afgevoerd zien worduh met overdosis enzo aan het einde werd der egt kk goed gedraaid en dat knipper ligt deed ut um wel kk trippend ken niet zegge dat ik het koud heb gehad was gewoon een kk goed feest volgende keer weer
werd kei gek van die knipperlichte bove in de mainzaal.. ook een beetje jammer ware de duizende mense die afgevoerd werde... verder was 't of te heet of te koud en ze hadde er iets meer 'n show van moge make... maar ondanks alles wel een super feestje!!
goeje sfeer goeje muziek goed geluid was super same met miene mups
Super feestje geweest! Ben alleen in de reunion zaal geweest, maar oh wat was dat gaaf! Enne totaal geen last gehad van een wachtrij... binnen een kwartier stonden we binnen!
gewoon een top veest
geweldig feest smurf en de partyraizer ginge echt hard en dan al die wijfe
BRUUT FEEST!
da ging goed ja...goei geluid goed gedraaid goeie sfeer...gewoon een VET feest! toch??
was een leuk feesie
Jaaaa mensen, was helemaal super, heb net de dvd en ik sta erop
nou wat een feest zeg.. aan het begin d8 ik GADVER nationale doodkijkwedstrijd.. en helemaal geen sfeer.. maar dat kwam helemaal goed.. het werd een super feest dana + bass D + predator :respect
van de lineup klopte geen kut, is wel jammer want ik heb hierdoor eea gemist. verder superstrakke keiharde sound, ben helemaal uit me pantty gegaan. plees waren wel weer ranzig...
heel goed vermaakt van half 3 tot 3 in de early.... voor de rest was t geen hol aan en veel te warm.. en zouden VIP's geen recht hebben op airco ? DAMN zweethok op dat deck
industrial zaal was meesterlijk reanimator, manu le malin, DESTROYERRRR, stormtrooper & smurf vs Visitor en producer.... alleen de rij was kut.. verder een zeer goed feestjuh
helemaal super hihi geen last van gehad van lange wachtrij V.I.P terreur echt prima vermaakt beetje jammer dat de rest al zo vroeg naar huis wou snik snik
goed feest lekker gestampt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vond het een zeer goed feest, miste alleen me dinnetje.. super naar me zin gehad in de early rave was verreweg de gezelligste zaal, Dana, Pavo en Buzz Fuzz Geweldig daantje en rutger het was weer gezellig met jullie see you next time
echt wel :bouce: voor de eerste keer ,alleen jammer dat het er zo warm was echt je moest steeds weer afkoele dat was kut het was daar echt warm maar de muziek was goed bot feest
wel een goed feest, maar wat een kut flesjes je wordt er gewoon moe van.en die aktie vanpaul(the visitor)prachtig gewoon met dat beeldscherm en die toetsenborden
dit was natuurlijk 1 van dé feestjes! Helemaal top!
dit was zeker weer eens een geslaagd feessie van moh alleeen tering druk en benauwd maar voor herhaling vatbaar dit is de eerste keer sinds tijden da ik me eigen zo vermaakt heb op moh en jammer da er veel mense nie tegen een douwtje kenne maar daar had ik bij de industriel geen last van gelukkig en ze moeten die klote flesjes afschafe want da is nie te zuipe zo laters
Het was echt een super vet feessie
was wel waus feessie weer, goeie sfeer, volgende keer weer!!!!
Was wel ok, maar had er meer (early rave) van verwacht.....ik bedoel terror (RTC) in the Reunion Area het was duidelijk niet zo vet als bvb THE HISTORY OF HARDCORE maar ok genoeg bekende koppen weer gezien in my hometown dus wel ok
Stukken beter dan het 10 jarig feestje in Heerenveen , toch raar vind je niet? Maarja beter is altijder beter dan slechter! Angerfist Een lekker feestje toch wel! Geluid ook lekker
Wij hebben het geweldig naar ons zin gehad! Iedereen draaide goed! Wat had Partyraiser een geluid in die Industrial Arena! Paultje en J.D.A. sloten lekker af!
echt te gruwelijk was het bijna niet gew8 bij de ingang we ware der veel te vroeg door jan de buschafeur maar voorderest geen problemen gehadalleen drank was idd te duur maar wc was weer goedkoop
alleen de industrial was echt vet Dik kutgeluid hardcore area echt slecht en dat moest de hardste masters ooit worde??? Dortmund ging 50x zo hard ik kwam thuis en had nog geeneens een piep in mijn oren jonge jonge
was egt een geweldige nacht het was wel druk en warm, maar daar tegenover werd er ook superhard en goed gedraaid de sfeer was opvallend goed te noemen, geen opstootje ofwat gezien wel lekker veel mensen van de pad, zoals het hoort
Dit was echt een gruwelijk feest zeg! alleen jammer dat ik een uur in de rij moest staan om binnen te komen... DJ Angerfist was echt het toppunt, hij draaide echt loeihard!! SUPER!!
Was wel weer lekker, in ieder geval iets bter geluid....eindelijk Heb me wel lekker vermaakt en er werd best lekker gedraaid Partyraiser en natuurlijk day-mar waren lekker bezig
Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386