Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!!KALE!!!
Vond het echt een super feessie!!!
beetje erg koud bij de kluisjes maar verder wel vet hard gedraaid alleen de volgende keer ga ik niet meer naar masters in nederland word veelste commercieel allemaal
(y) feesie!! echt knalluh:bounce::vaag:
ik hou helemaal niet van oldstyle, maar vond het toch de beste zaal!!!!...de rij was zwaar kut, maar de wc´s waren zekers goed geregeld!!!...al met al, best feestje!!!...kan ook door het bier komen whaha
heftig feesje
ja was wel weer ff lekker
' - - Sheilaa :sweethug:
kk d0ll :D
De vip was één grote grap, maar verder was 't wel bertie :D
:bounce: Was superrrrr, jammer dat ik zo moe was!!!!!! :bounce:
(GFC) speedy goes
was weer lache vanavond :bier:
(H) Joury (H)
jah bar en bizar feest daar vlink stampen op de terror en goed knal feest:P
Geweldig Feestje!
Beetje warm en beetje druk, maar wel lekker feestje!!! :respect: J.D.A. en DJ Paul :respect: lekker laatste uurtje!!! :respect: outblast :respect:
(nl) tepelt­erreur (nl)
SUPER
(y)H4L(y) eddie :bounc­e:stam­pterre­ur(y)
was echt een super feest werd ook echt kanker goed gedraaid. wel giga strenge controles. maar TOPPIE!!
(zwh) catweazel (zwh)
vet cool wel verdomde druke n warm daaro en een eind lopen voor de wc elke x maar daarom was de pret niet minders (Y)
Was super feestje :bounce: goed geluid!!! alleen jammer dat je zo lang moest wachten om binnen te komen :S
Zeer VET..Neophyte en Angerfist :respect:
***­DarkAn­gel***­
Lekker feesje :bounce:
echt een super hard feessie :D :D :bounce: volgende keer zeker weer :xtc: :xtc:
**Marijke:[
heb me wel vermaakt moet ik zeggen...rtc :D:D super
Super feessie.... als t de volgende x weer zo is teken ik er voor!!
Jaa superrr!!:D Alleen heet en drukjes...
Zeeeeer geslaagd feesje!!!!!!! :D
*­Bjorn :banana:
egt SUPER :d
lang gewacht om binnen te komen en binnen te warm maar voor de verderest :bounce:
*DestRoyed*
geweldig
MEGA!!!!! :respect:
geweldig
*ToyaLa*
Gezellige sfeer, super vette shows! Had t wel erg warm,maar gewoon ff afkoelen en weer doorgaan!Heb me dus zeker vermaakt:jaja:
overhet algemeen matig af en toe leuke muziek.
- # *
Echt een toppertje :D Brabanthallen (y) 10 x beter dan Thialf !!
ging der wel op was een mooi feesje
was weer een lache feesje !!!
--Ivo--
vet feestje hoor :D
mn eerste groote feest en wa vor 1 gvd echt nie normaal !!!!
-=­{NIJNTJUH}=­-
Tering vet feest gek volgende keer weer:P:P
-BoNe-CruSheR-
FUCKIN VET
-hooligan-
Super editie van Masters, alleen zeker jammer van die lange wachtrijden!!! Maar verder zekers prima vermaakt
-LENS-
Zeker heftig vette terror(Y) alleen kk warm man! en al da kut volk:S
-LINTJE-
Was een sgon feest! Blij dat ik mn beste pf maatje heb ontmoet, En mn sgatje Kenneth :D
.--danny--.
cker wel een mooi feestje!!:D:D
Was wel vet feest. Alleen veel te druk en de bonnen waren veel te duur
...TomTom
cker een vet feest, jammer van de dure pils en rijen ingang, maja laatk me avond nie door verpeste:P...
Dik bruut! ookal was t wat laat geworde (A) had nie verw8 dat t zo vet zou zijn! :respect: THE STORMTROOPER, THE DJ PRODUCER, VINCE, PARTYRAISER :respect:
..Brian..
k
was echt een gaaf feesie :P en er weerd lekker gedraait
.::scar::.
super feest!! zaal 3 best eindelijk is een grote terrorzaal zo als hoordlkkr hard iedereen draaide er super beste PARTYRAISER!!!! drinke te duur wc goed geregeld een goeie zit ruimte beetje waarm maar beste masters afgelopen 4 jaar in nederland
Check verslagjuHhh!!
Super!:cheer:
goed feest was alleen beetje te warm
100%galbak
was een heftig feest hakkuh
geweldig genoten, Grrrrrrr zeker sexy feest 100% vol staan hakken te gruwelijk om waar te zijn Grr te Sexy
:respect: Vol HakkuH :respect: T was weer een ECHTE Masters :yes: Iedereen die niet is gegaan heeft echt wat gemist :zuipen: TERRORZAAL was HEERLIJK :bounce:
was een TOP feestr
8)PWHH8)
echt zoo super vet feesiej gewoon gvd echt jah goed gewoon haha
het was geweldig!!
Was wel aardig.. MOH gaat een beetje over de top :/ Predator :kwijl:
super smurf! mooi fijn lekker scherp feessie waar veel mensen als kamelen liepen te kauwe!:D mooi man!
was super vet!!! reunion area beste oldschoollllllll was goedddd alleen dat vieze kutbier bavaria voor 3,30 te gek voor worden maar de rest wel lekker gefeest jammer dak snel na de klote was maja trok later nog weer bij
:bier: master­sofhat­tem :bier:
(Y) Super feesie, goed geluid, soms hoorde ik alleen de andere zaal, alleen de consumpties waren weer f*cking duur slaat nergens op 3 bonnen á €1,10 :S :S
goed geluid alleen VEELS te druk
was wel een mooi feestje, jammer dat het bijna 1,5 uur duurde voordat ik binnen was en het geluid in de hardcore zaal mocht wel wat harder. Verder was het weer lekker warm binnen. Neophyte was zoals gewoonlijk super, maar Unexist en Partyraiser waren echt het allergruwelijkst :respect:
Dit was mijn eerste feest en het was echt een top feest heb echt zwaar genoten lekker sfeertje en het geluid was zeker top
was egt te gaaf.. alleen jammer van het zweten:(
:bounce: (f) NATAS (f) :bounce:
wat een SUPER feest :D:D
:bounce: --->miss mistery<--- :bounce:
was zekers wel vet:bounce: alleen veel te warm
:bounce: Andela O:)
T was ckers niet zo goed als MOH Dortmund, maar zoiezo wel beter dan klote Thialf... super sfeertje... heb me prima vermaakt... ik weet niet wie er allemaal ook naar MOH Dortmund zijn geweest, maar dat was echt wel 100keer beter... toch een leuk feestje!!
:bounce: Oma :bounce:
echt helemaal geweldig, ik heb me echt vermaakt... alleen de beveiliging en de hitte waren kut!! maar voor de rest was het echt helemaal geweldig!!!
superfeesjuh!! :respect: 4 ART OF DANCE jammer vd hitte.... verder Masterlijke Party!!!
:bounc­e:Pete­r-EHV:bier:
ja weer goed vermaakt :vaag: :bounce:
IN EEN WOORD GEWELDIG ZEKER VOOR HERHALING VATBAAR VEEL BEKENDE MENSEN GOEIE SETJES ALLES WAT ER VAN ZO EEN AVOND VERWACHT WORDT :d
Vette Shit :D
:devil­:bartj­e:devi­l:
was echt SUPER vet feesje:dalleen sloeg angerfist tege:sen ware de bonnetjes ngal duur:s ma voor de rest super feest :respect:neophyte:respect:ik kan ni wachte tot et volgend feesje
Nice Party_*(Y) Partyraiser :respect:
het was een super relaxt feestje volgende week weer van mij mag het hoor en ze draaide super goed alleen een beetje warm maar ja dat hoort erbij denk ik
:respe­ct:ste­ef:res­pect: /­
gewoon te gek feest :P
:rot:N@nce
t was erg druk en warm maar de sfeer was perfect! t was egt een SUPERFEEST!!!:P:P:P heb me prima vermaakt!;) :bounce:
IN 1 WOORD: GEWELDIG ECHT WEL VET :d ZKR VOOR HERHALING VATBAAR
:speed: Terror :speed:
vet feest:respect:
:vaag: *­ Terror Bitch *­ :vaag:
Heb me echt goe geamusseerd !! :bounce: Vonnet zeker wel een geslaagd feesje !! :respect: The Vizitor :respect:
Zekersss geslaagd feestje (Y). Alleen jammer van die mensen die met de bosjes naar de EHBO gesleept konden worden
Was hendig goed feest, maar toch best drukjes daar!!
:xtc:K­ONING_­APIE:xtc:
vet hard! had de hele dag nog een piep in me oren:P
:xtc:NL-Björn-NL:xtc:
zker goed feestje(Y) aleen was wel kenker warm
Helemaal geweldig dit feest vooral JDA vs Paul ware goed:|
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
te lang wachten bij de entree..en veel teveel standaard nummers...beetje matig dus:(
;­)nissan boy;­)
egt in 1 woordt geweldig op naar de volgende
Geweldig!! Heb me weer goed vermaakt..
< Japie >
goed feest hoor!!!
<->JaspeR<->
geweldig
super goed feest promo was oke
<Noise is my Message>
Manu Le Malin, Reanimator, Destroyer, The DJ Producer, Partyraiser in 1 woord GEWELDIG!!!!!!!!!
zwaar vet
>>>HEIN<<<
super vette party:D:D
>>>M@­u®it$­<<<
www.ieder1 van de kaart.nl :D
was cker gaaf! alleen erg warm!
>Relaantjuh<
was echt super vet feessie en kei gezellig!!! alles goed geregeld ok met de kluisjes :yes: brabanthallen :respect:
[ Aszjé ]
Cker :respect: VINCE :respect:; Patrick je bent meesterlijk met je scratch :respect: Tommyknocker :D:D enne duchtig staan Fladdere
het was een ram vet feest :) moet vaker zijn
VET feestje:respect:jda:respect:
:respect:
[EGN]_­NL-BRAIND­ESTRUC­TOR-NL_­[EGN]
het was echt wel weere relaxt alleen jammers dat is al weere voorbij is :( naja volgende keer ben ik er weer bij :D:D:D
[H4L] Hardcore Hooligan [H4L]
ja het was een ruig feestje maar was wel harstikke warm binnen dat was wel klote
[HK] Gab B)
was echt SUPER!!
[Mafketel]
was zeker geslaagd
[NL] Jack sparro­w:boun­ce: ay ay
cker mooi feesie :jaja: 't was alleen kut warm binne
het was egt een KNAL FEEST:bounce: jmmr dat er in het begin zo een lange rij stond en over die bonnen sloeg ook nergens op maajah ik had het egt wel naar me zin!! Smurf,,The vizitor,Unexist :respect:
[NL]:d­evil:.­.­Terreu­rSmurf­Je..­:devil:[NL]
VEEEELS te druk..!! :S was om de zoveel tijd weer iedereen kwijt..:P.. VIZITOR & SMURF..:respect::D(Y)
[NL]ka­ttukar­jantju­h[NL]
zkkr een super feest partyraiser stal de show weer eens zkkr super gedraait partyraiser toppie
[NL]sp­eedfre­ak24[N­L]
Was echt een bruut feest:D sfeer en geluid waren perfect gewoon:D
[nRa]d­rachte­n number 1 made in holland
super feest geweldig gedraait van alle dj die ik heb gezien ik vond wel dat in alle zalen een beetje dezelfde stijlen te horen waren en veel te warm en en veel te druk maar ja
[PPT] C@­NDYMAN :speed:
reunion area was zwaar vetjes!! :bounce: wel fu*king warm zeg..
[S.­G.­C.­] T-Man Terreur
was wel weer een lachuh feestje, maar indd zonde van de platen die oversloegen !!
[SF] Lethal Injection
leuker dan ik had verw8 eig! gezellig in de earley en after met Keta :P
[THTH] poepiekuh [THTH]
STIJVEPIKKENWERK!Vooral industriele/terror zaal.
[ZndG]Xyco
vooral early was vet , main ging ook wel goed. lang wachten bij de entree maar zeker een top feesie !!
begin was zwaar bagger maar later viel t wel mee en muziek mog wel wat harder
was zeker weer een vette MOH:d:d mooi man:P
ADHD-er For Life!!­
Was een super vet Feestje (Y) lekkere lokatie ook. en ja beetje warm zeggen de meeste ach dat is t toch altijd!!
Meesterlijk!!!!! Volgend jaar ZEKER weer denk!!!!
jaja mooi feesje dacht ik ma zo lekker hard:P he jongens
Bij het binnenkomen dat je zo lang moest wachten 3­ kwartier ofzo was een beetje slecht geregeld en van het drinken dat zo duur wa­s­ en verder was het een goed feessie
Ammie013
de industrial arena was egt gruwelijk vet :D:D:D. en het :bier: ging r weer goed in :D
jammer dat ik ergens tussen hemel en aarde zweefde :P volgens mij heb ik iets gemist wat supervet had kunnen zijn :bounce:
Ara:bye:
echt super het enigste minpuntje wat ik kan bedenken is dat endymion er niet was
Aszje
was zeker weer de moeite waard, mooi feestje!
B
Was me eerste groote feest maar het was direct mega :bounce:
Kutsfeer maar was te verwachten :/ .. in ieder geval geen masters voor mij
was kkdol
b-e-e-r
Snoeihard
helemaal top!
bachje
was een super vet feest en nu op naar hard bass zoetermeer
BALLETJE AKA DJ BASEKILLER
jazeker was toppie alleen paar kleine minpuntjes maar voor de rest prima vermaakt zeker wel:bounce:
Bart---
wow was echt een vet feest zeker goed gedraaid heb me prima vermaakt
bassie2
chill
Bels-Geak
jaa zeker zwaar vet feest
GRUWELIJK inderdaad !! Mijn eerste Masters .. maar zeker niet de laatste !! Early zaal was zwaaaaaar top :P
Benny-Boy
Zeer kut in de wachtrij, en fucking lang w88 op de plee!!
bitchje
het was echt een superrrrrrrrrrrrrrrrrr feest en knallen gewoon
Het was weer een klotezooi met de rijen!! eerst bij de ingang, zet auto vooraan op de parkeerplaats, moeten we helemaal om de hallen heenlopen? Daarna de lange rij bij de ingang, dan denk je hé hé, ik ben er, en dan weer een rij voor de wc, en dat is een zeer trieste bedoeling, ik zo'n bandje halen, uiteraard krijg je aggressie in de rij. Verder was het feestje gewoon top-niveau zoals het hoord te zij op MoH-feesten! goed gedraaid redelijk geluid! niks aan de muziek op te merken dan TOP! en sfeer was ook OK
MOH was Super!! Muziek voor in bij de DJ in de main zaal was ook zuiver !
Jah was super gaaf feestje jammer voor t lange wachte bij de ingang maja...
Bolski :lief: Nicooltje
Was zker gaaaaaaaaaaaan feest lkkr gebeukt met KUDEL
BomenBoer
Vond het waardeloos maar enige biertjes later is het wel wat geworden
bomenzager
hellemaal te gek
Br!­L Zonder Br!­L
jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
Bram1985
Loopfeestje :D ook leuk op z'n tijd met zoveel bekenden !!
Brandariss
geweldig duisterder dan ik verwachtte goed ge­draaid:respect:, alleen wel erg warm (N)en de rij was ook aard­ig beu magoed was geslaagd:Den trouwes duur bier:@
[K]utjuh.NL: je moet ook niet helemaal achteraan sluiten he doos! wij waren met een half uurtje binnen :yes: maar een goed feestje, dat wel (Y)
Ideaal Feest :D
Burn™
was zeker wel een vet feest
Was echt wel gezellig :D :bounce:
Cabron­aaa:ch­eer:
:D:D was kenkr geselliejj mensuhh :D:D (K)(K)(L)(L) o:)
geweldig alleen te veel troep op de vloer
Cavello
:respect:MASTERS:respect:
het was echt KK relaxt waneer is devolgende:P
Eerst ff :respect: voor de Visitor die zijn set opdroeg aan Rob!! Super feestje, een uur en 3 kwartier in de rij staan was wel belachelijk voor zo'n lokatie maar het was et zeker waard! Goed geluid, goeie sfeer, leuke mensen, leuke lokatie, een beetje warm en een beetje druk maar in de Industrial was et perfect!! (Y)
Chrisiets
De indus zaal was ckkr het gekste, Partyraiser maakte er helemaal een gekkehuis van:P
Heb me zeker weer vermaakt! :-D
ik heb me zeer goed vermaakt met ze allemaal
Daantjuhhhh :bounce:
het was wel leuk :-\..maar had er denk ik iets te veel van verwacht waardoor het toch wat tegenviel :(.
Heb niet veel gezien opt podium ofzo.. Maar heb wel weer een geweldige avond gehad:D xxx
Echt super vet Feestje :D
Damiano*
Dat was tog egt wel een super bruut feesie heel de avond in de earltrave gestaan was knallen!!!:yes: wel erg gezweten maarjah :bier:
Masters Bedankt voor weer een top feesie!
Damir.
Geluid stond hard maar veels te druk
Manu le Malin :jaja:
DarkElement
Geluid (y) Prijs consumpties (n) (3 bonnen voor 1 biertje :| ?) Temperatuur (n) zweette als een gek daar :S rest (y)
dedamp
gruwlijk zuiver
Den Boudy
Gas Derop Gek!!!!
Den Old:P
het was een mooi feessie!!airco mag wat beter geregeld worden ja
vettee party waaaaaaaassssssssssssaaaaaa
Der0na (L)
:bounce: ! GE-WEL-DIG ! :bounce: Heb me uitstekend vermaakt...Dana draaide gewoon echt SUPER ! Lekkere bass ! Gewoon super ! :respect:
Was gratiez knalleh!!
DICKY :cheer:
Eindelijk beter geluid:) Beter dat ik VIP was, lkker niet in die rij gestaan! Verder een Super feest :woep:
DirKie
was zeker een geslaagde avond daymar en promo toppie en (B) was ook weer tjill :P volgende x zeker weer
Discover your own world...­
Was wel oke, jmmr dat ik me niet helemaal 100% goed voelde!! terror zaal veruit de beste zaal!! Veel mensen out zien gaan niet normaal, EHBO had een hoop te doen!!!
DJ D-Jackal
Super heb me prima vermaakt was een van de betere ­­­­mohs :r­espect: UNEXIST - PROMO - TOMMYKNOCKER :P :r­espect:­
DJ Freak-R
beste masters op duitsland na (y) :respect: alle laatste dj's v/d industrial :respect:
Het begon leuk, maar rond 5 uur werd het toch een beetje suf hoor...
DJ NYRO aka Hardco­retoth­ebone8­2
was gewoon een super feest mag wel vaker op deze locaktie
djthevirus
egt geweldig feest alleen jammer van de warmte en de drukte bij de wc's
Do:bounce:
Prachtig!!!
doarhakkuh
fantastisch feest
was goed geslaagd feest.. beetje lange rij, maar was het goed waard (Y)
DON BRIT
weer een puike avond gehad :respect: VINCE :respect: mijn held !! miste alleen m'n mopke
DON FIETO
een paar kleine dingen waren kut maar voor derest mooi
super feesjeeee hooorrrr !!! PARTYRAISER :respect:
Vet feest alleen jammer dat onze wiet is afgepakt
Dun Lepel™
zekers wel vet
was een zeer geslaagd feestje!! heb me wel vermaakt. manu :respect:
Was weer gezellig :D
EdeLWeiS
egt super vet, wel druk maar goed geluid en goeie platen. Promo was wel cker het vetst :worship:"
Edisfred
Mooie lokatie (y) Goed geluid (y) Industrial- & Reunion-zaal waren super, helemaal los daar tot t einde :P Was een mooi feessie, beter als in Tialf !!
beetje jammer van het jonge volk:S
ElectroDanny
het was een gaaf feest alleen jammer van die eeuwige rijen en drukte, en van de cd's die oversloegen, wel dikkere bass als de meeste feesten!:bounce:
Eline....
Super vet feessie! Best vermaakt! (y)
het was echt super vet! vooral met Eef
Ennair
VIP was chill met die matrassen :P Geluid ging wel :) Verders goed vermaakt :jaja: 100x btr dan Thialf O:)
zeer zeer goed
super! alleen jammer van die lange rij bij de ingang
etje
het hele feest was het NET niet
Eva
TOP FEEST!!!!!
EW
Ja inderdaad weer goed ons best gedaan! tetter 10,en tetter wup. :cheer:
Fakkie_X
Ja, was wel geinig, wel te warm en minder groot dan ze hadden aangekondigd. Maar was wel geinig, werd goed gedraaid in oldskool/early rave. Alleen: waar de fuck waren Gizmo en Darkraver mee bezig? die verneuqten het lekker richting het einde
Falca
Ouweeeeeee feestje vant jaar!!, sfeer was top!!, heb me in me 1tje zelfs nog goed van vermaakt!
Fc den boschweg :bier:
Super Feest!!!!
Feller
TWAS ME EERSTE MASTERS MAAR CKER WETEN NIET DE LAATSTE:p:p!!
Fishcore
retteket was egt weer super vet
Flexy
zouden mijn opmerking gelezen worden
FLIERE­FLUITE­R.­NL
super!!!!!!!!!!!!!!!!!
Foltergeist
top feest, in 1 woord geweldig :D
fraaans
was weer een super feesje
frankygoes2
echt gezellig feest! geluid was goed! en de sfeer ­­was ook goed! partyraiser :respect:
Freakandell (Speci­aal):b­anana:
wat een kutfeest
FreakCaressa
KEIVET:P Ghehe STik idioot met Opperidioot Knoot:P
Angerfist was echt te goed, verder wel redelijk lomp!! Volume Hardcorezaal viel alleen op en neer. Verder goed te doen dus
Lekker feessie!! Goed geluid.. Alleen iets te warm in de main.. Verder lekker ge:bounce:
helemaal los!!
Echt een MEGA VET feestje.... Day-Mar :respect: Meesterlijk setje
moet ik echt een menig geven :P echt het was een SUPER FEEST volgend jaar weer maar dan duitsland
was eg super vet n vele beter locatie
Gary's
t was echt sppr vet
gemo gabber den bosch
was ook m'n eertst masters mar ik ga ze ook volgen en ik werd dan wel misselijk van m'n drinken maar da maakt niej uit of wel
:bounce: twas MASTERZ :bounce:
Gilz
:respect: Producer :respect:
Gods Unwanted.­be
GEWELDIG!!!! Zeker Neophyte!!!! J.D.A. & Paul Elstak op het einde, Fantastish gewoon!!!! Jammer dat het op het einde zo ineens was afgelopen echt ineens ram stil... kon nog lang genoeg blijven doorgaan
Govert Kreuk
Zo, was zeker wel goed te doen!:P Unexist was echt vet!:bier:
Grundahl
MEESTERLIJK! Destroyer, stormtrooper, manu, smurf vs vizitor :respect: :bier:
H4L-speedy-h4L
zekker geslaagd alleeen die entree :(
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
Locatie goed - rij oke - aankleding kut - geluid goed - sfeer goed - overall GOED ja was leuk idd klote flesjes
hakkerd
was wel lekker
Hakkuh­bar:bo­unce:
super feest, goede sfeer... heb me weer prima vermaakt.. alleen jammer dat de wc's zo gruwelijk druk waren...
hans de kiep
was egt top hoor!!!!(Y)
Hard Creation
zeeeer geslaagt :yes::bounce:
geweldig
ja naar VIER keer naar binnen tezijn geweest was de laatste GOED gelukig en het was SUPPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
in 1 woord.. geweldig(Y):jaja:
hardcore to the bone 2
was echt een top lokatie heel groot en er werd goed hard gedraait!!
Hardcore Yourd
Snoeiharde Hardcore echt een knetter feest knallen en beuken als een gek
Hardcore-Hinze
Echt wel een super dik feest!!!. alleen de HC-zaal te druk, te warm. dus lekker naar de Industrial-zaal:D(gelukkig geen klein-zweethokje) en daar 1 voor 1 richtig vette sets (Y):respect: !!!
hardcore_­limburg16
was egt geweldig feestje
hardcore_­mutsje
super feestje
HardCoreFem
Super, wat een heerlijk geluid :bounce: Heb me weer prima vermaakt :D
Hardcorelife
Was weer een lekker stamp FEEST :d
hardco­rerave­r
(Y) was een mooi feestje(Y)
HardTours
super party we are come with a bus from germany with 100 people. Pictures and a video http://www.unitedhardcore.de (German InterNet side of www.hard music ent.de) next masters in Germany it continues paddddddddddddddyyyyy & nice greetz at all niederland party freaks....
harry in de warry!!!­
gewoon te vet voor woorden kan niet beter!!!!!!!
Hazinh0
Wat een klote feest. Te druk en het was echt fucki­ng benauwd en ik werd ook gestoord van dat knipper­licht.:S Verder werd er wel redelijk gedraaid met als hoogtepunt Neophyte :yes:
hcbabe
was mega goed
Een nacht om NOOIT meer te vergeten:P
Herrenees
was lachuh alleen wel warm.... koekoek
HIDDOS
mwa kan beter.. redelijk vermaakt
goad draan
hollee­der:bo­unce:
was wel weer oldschool. grote zaal was kut, maar early was zekers mooi RTC en bass D ware egt meester bezig
HTG-TERROR-WOUSIEJJ-NL
gewoon kk vet mahn :D
I.T
Was echt kogel. had zelfs een wandelbingo
GENOTEN! heerlijk!
Lang voor je binnen was en later werd het beter :')
geweldig feest!!
Inteso
Hilmoldol:D
helemaal gek :d
Irusjuh
Het was mijn eerste MOH:D...en meteen ook een super goeie masters(Y)
Ivanhooo
de sfeer was minder (N) maar we hebben ons toch nog goed geamuseerd :yes: beter geluid dan in heerenveen (Y) Da­Y-­már :respect: Partyraiser :respect:
helemaal SUPER
J-olie
Wasz eg un super feestje :bounce: Helemaal los:D
Janet :cheer:
Ik heb me onwijs goed vermaakt (Y) Hele nacht lekker in de Oldschool gestaan :kwijl: Buzz Fuzz & Dano (Y)(Y) Geweldig !!!
Jappiee
ik vond het echt super, me eerste grote feest en dan zo 1, alles was egt goed vooral de sfeer en de muziek
Jasper *
was een ziekelijk vet feest:bounce:
Jasper ©
Sauna ''de brabanthallen''
JEFFREY_­H.­V.­T_­HARDCORE
het feest wAS HELEMAAL TE GEK EN TE KNETTER
Jeremy!!
Goed feest me eigen zeker goed vermaakt jammer dat ik niet iedereen ben tegen gekomen :respect: partyraiser :respect:
Jeroen-O
was gewoon kk doll
Jochemm'
ik vond het echt een doll feest!!(Y) alleen een - punt was wel dat we GVD anderhalf uur in de rij moesten staan mja wel vermaakt :D
JoELlA ¡!
Was wel goed feestje ... wel te warm af en toe te koud.... de ingang was F*ckt up ...para lichjes ma jah verder wel goewd vermaakt
al het gezeik op masters van te voren was onteregt was een kk knal feest de rij en de wc waren minder en die kk flesjuhs werd je gek van en heb kk veel mensen afgevoerd zien worduh met overdosis enzo aan het einde werd der egt kk goed gedraaid en dat knipper ligt deed ut um wel kk trippend ken niet zegge dat ik het koud heb gehad was gewoon een kk goed feest volgende keer weer (Y):D
Jojo :)
Beetje jammer dat k vet gaar was, maar was (Y) feest :)
was goed feeske wel warm en druk minpunten en die rijen:no:
JorDaantje
Dik feest :respect: UNEXIST :respect:
Josse
mooi feestje hoor! Smurf en Vizitor:D
Was super vet feestje heb me goed vermaakt :bier: alleen het bier was wel vroeg op:S
GEKTEEEE BESTE MOH SINDS TIJDEN!!!!
karste­nmaste­r
echt een onwijs gaaf feest
strak feessie hoor
werd kei gek van die knipperlichte bove in de mainzaal.. ook een beetje jammer ware de duizende mense die afgevoerd werde... :S verder was 't of te heet of te koud en ze hadde er iets meer 'n show van moge make... maar ondanks alles wel een super feestje!!
goeje sfeer goeje muziek goed geluid(Y):D was super:D same met miene mups(L)
Keulerrr
Cooooooooowllll
Kick Noise >H4H.­FM<
Jaah t was wel leukjes he .. All1 lang in de rij gestaan ..:S Veder was t COOL :D Tieum, Negative A, Unexist & Partyraiser en The Vizitor Was te gek :P (Y)
Kimberly_
Een SUPER feest :D
Was goei feesjuh, vooral terror zaal zkr zkr! :respect: PARTYRAISER :respect:
GWOON GEWELDIG!!!
Knabbel..­:bier:
Waar echt ram te gek:vaag: goed vermaakt jah:P:P
was eerste masters we kwamen binne toen dagmar draaide meteen los :P wel was 't veel ste warm en stonden te lang in de rij maar voor de rest gewoon super
krullebol87
super zeker naar mn zin gehad :D :P
L!N
:bounce::bounce::bounce:Zoooo was mie vet! :kwijl: Vooral de early rave :respect: Bass D :respect:
LaLaLa­nd:bou­nce:
Super feestje geweest! Ben alleen in de reunion zaal geweest, maar oh wat was dat gaaf! Enne totaal geen last gehad van een wachtrij... binnen een kwartier stonden we binnen!
gewoon een top veest
geweldig feest smurf en de partyraizer ginge echt hard:P en dan al die wijfe :P:P
BRUUT FEEST!
da ging goed ja...goei geluid goed gedraaid goeie ­sfeer...gewoon een VET feest!:D toch??:vaag:
was een leuk feesie :D (Y)
Jaaaa mensen, was helemaal super, heb net de dvd en ik sta erop;)
Lierenees
Was superdik!!! me eerste echte grote feest. sta op de foto en op de DVD :)
LiL~~H­aRdCoR­eBiTcH
sooow was echt zker wel relax ja :p:d
Linda:cheer:
nou wat een feest zeg.. aan het begin d8 ik GADVER nationale doodkijkwedstrijd.. en helemaal geen sfeer.. maar dat kwam helemaal goed.. het werd een super feest :respect: dana :respect:+ :respect:bass D:respect: +:respect: predator :respect
Lindsey1987
prachtig feesie, staan hakkuh als een beer!
Lisel
Gezellif feesie en lekkere sfeer :D was inderdaad wel te warm maar heb nu een mooie waaier :D
live to party
het was echt een super goed feest. heb me uitstekend vermaakt :bounce:
Louie :[
:D:P zo was cker een zeer best feesie :P alleen die pokke flessies hebben ze heel handig bedacht :S NIET!!!
Luca Flex
Deze wil je nie hore........ Die moe je voele!!!!!
Luit :bier:
was echt geweldig zeg. Destroyer was echt het hoogtepunt zeg WTF wat vet
M o e n s s
heb me wel vermaakt oor :D alleen beetje druk
m-a-r-c
ik heb me cker wel vermaakt :xtc: ;)
was echt een goed feest heb lekker de hele nacht staan :bounce::bounce:. alleen vond ik al die flesjes op de grond erg irritant
Madjaa
Was wel okeee.. Dortmund was vetter ;)
het was een ijselijk vaag feessie:xtc:
supergaaf
Manic D ©
viel tegen. 2 uur in de rij gestaan GVD. Dit is niet meer de MOH die ik ken.
MarCore
van de lineup klopte geen kut, is wel jammer want ik heb hierdoor eea gemist. verder superstrakke keiharde sound, ben helemaal uit me pantty gegaan. plees waren wel weer ranzig...
Marilicious
lekker gedraaid was er wel warm en dat flits licht mag wel uit:)
zeker goei feestje gehad t was alleen zo warm en druk in de main
MaRisS :cheer:
Was gewoon egt [b]TOP FEEST[/b](Y):respect:
Marissie...
Was lekkker feesieee Hakke als een mallle
Mark_nmgn
beetje veel te heet binnen en 1,5 uur in de rij gestaan, maar ondanks dat toch een vet feest gehad!!
MarkDuffy
Ik moet zeggen heb me zeker vermaakt! geluid was redelijk, mocht iets harder, Sfeer was goed en is van mij part voor herhaling vatbaar :D
Marleen74
Veeeels te druk, en veeeels te warm, en jee.. 2 uur in de rij staan om naar binnen te kunnen? Echt zwaar belachelijk!
master of disaster (LRT)
vet feest
Master­Angeil­o
gewoon weer lekker goed van den dolle daro zekr goed feesie:bounce:
Meliss_A
MOH Was Gewoon Super!!!! Vlgnde Keer Bn k Der Weer Zeker Bij !!:P:P
1 woord "geweldig";)
miekske!!!
Helemaal geweldig!!!xx
Miesje :)
GODVERDOMME WAT EEN TERING VET FEEST...ECHT DE BESTE TOT NU TOE :D :bounce:
Miss Fixet
geweldig
Missy Butterfly
Aaw Niet Zo Zeuren Over De Warmte Dat Kan Je Verwachten Op Een Feest (L)PROMO(L)!!:dGE-WEL-DIG Feestje
Mister ??
het was echt een knetter gek feest, sfeer was echt toppie en het geluid was ook zkr wel te doen!!!!! 100x btr als Thialf
was echt zwaaaaaaaaaar maasters!
Masterssss!!!!! :bounce:
muiderberg de gakste
ik vond het wel ok
Geweldig feestje :yes:
was echt super!! :D
nelisdaman
Ben de hele avond flink los gegaan op de hardcore area :bounce:. en het setje van partyraiser was ook zeer rlxd :respect:
Nemert
Top feest :D.. The Producer en JDA vs. Dj Paul relaxx :P
NEUKFOUT
:respect: MOH :respect: as weer eens lekker knalle.Goed geluid :respect: niet lang hoeven w88 omdat we der vroeg waren. :respect: PARTYRAISER DRAAIDE ZOALS GEWOONLIJK WEER EENS HEERLIJK :respect:
Nexonai
heel goed vermaakt van half 3 tot 3 in de early.... voor ­de rest was t geen hol aan en veel te warm.. en zouden VIP's geen recht hebben op airco ? DAMN zweethok op dat deck
nick_R
:bounce: industrial zaal was meesterlijk :respect: reanimator, manu le malin, DESTROYERRRR, stormtrooper & smurf vs Visitor en producer.... alleen de rij was kut.. verder een zeer goed feestjuh
Genoten. Corne de held van de avond! :respect:
Nilio
Mega vet feest!! Promo was gruwelijk!!
NL -->Edjûh<-- NL
geweldig
super geweldig!!
non-stop-rocker
BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT !!!! (B) jaaa man was echt wel vet !!! DayMar/Angerfist/Neophyte ! :respect: ECHT gaaf feestje weer !!:bounce:
Nopinion
binnen 20min. binnen zonder vip en wat een feest!
o:) Koopa Troopa o:)
helemaal super :D hihi geen last van gehad van lange wachtrij :P V.I.P terreur :D echt prima vermaakt beetje jammer dat de rest al zo vroeg naar huis wou:@:( snik snik :(
Echt een kk mooi feest!! Volgend jaar weer :D
Oldskool TDV
Was een TOP Feessie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
Oldstyler
Vetter dan vet, veel bekenden en een FHC shirt die daar rondliep.:PHamsteruhh.miste wel iets ;)
OmeMini
WHaaaa Super feest..Industrial egt heerlijk terreur:bier:smoke:
Onderg­rondse Paultje
PROMO, D-PASSION EN PRODUCER :respect: en het geluid :d
Super Vet, voor herhaling vatbaar ;)
OPHEMERT IS GVD HET HARDSTE
goed feest lekker gestampt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vond het een zeer goed feest, miste alleen me dinnetje.. :flower: super naar me zin gehad in de early rave :bounce: was verreweg de gezelligste zaal, Dana, Pavo en Buzz Fuzz :respect: Geweldig (y) daantje (k) en rutger (y) het was weer gezellig met jullie :D see you next time
te warm en te druk
geweldig
pAniCz
wel geslaagd feessie op de platen na die oversloegen.­ Neophyte en Angerfist --> 1 woord "GRUWELIJK"
paniek in de sjeadel
supper
parakiet (L) Aukje
SUPEEEEEEER FEESTalleen te veel mensenas je der zo­n 3000 man minder zou doen zou het beter te harden zijn maar verder alles top
Pascal Tolner AKA TOLLY
echt wel :bouce: voor de eerste keer ,alleen jammer dat het er zo warm was echt je moest steeds weer afkoele dat was kut het was daar echt warm maar de muziek was goed bot :lijn: feest
Patrick _
Ja geweldig ik hoorde het zelfs in leeuwarden
patrizzl
het was zwaar chill en gezellig feest!
paulus T
wel een goed feest, maar wat een kut flesjes je wordt er gewoon moe van.en die aktie vanpaul(the visitor)prachtig gewoon met dat beeldscherm en die toetsenborden
dit was natuurlijk 1 van dé feestjes! Helemaal top!(Y)
pieldegekste
was echt een super feesie wel druk maar ja hoort er bij!!!
jazeker VET
Pindaklaatst
Was echt een top feessie (Y) Heel de avond geknalt :bounce:
Pit_­Tek aka Terreur
dit was zeker weer eens een geslaagd feessie van moh alleeen tering druk en benauwd maar voor herhaling vatbaar dit is de eerste keer sinds tijden da ik me eigen zo vermaakt heb op moh en jammer da er veel mense nie tegen een douwtje kenne maar daar had ik bij de industriel geen last van gelukkig en ze moeten die klote flesjes afschafe want da is nie te zuipe zo laters
Het was echt een super vet feessie (Y) :vaag:
was wel waus feessie weer, goeie sfeer, volgende keer weer!!!!
poupoulossos
Was wel ok, maar had er meer (early rave) van verwacht.....ik bedoel terror (RTC) in the Reunion Area :S het was duidelijk niet zo vet als bvb THE HISTORY OF HARDCORE :no: maar ok genoeg bekende koppen weer gezien in my hometown dus wel ok
Stukken beter dan het 10 jarig feestje in Heerenveen :S , toch raar vind je niet? Maarja beter is altijder beter dan slechter! Angerfist (Y) Een lekker feestje toch wel! Geluid ook lekker :)
prijntje
:respect:the destroyer:respect: zo lkker gedraaitt en ::respect:The visitor vs SMURF:respect: heerlijke afsluiter
Wat een feest zeg :D er werd echt goed gedraaid! vooral in de reunion zaal :bounce: ckrs geslaagd!! :D
Q-lit
skoftig vermaakt:D
QMaster
was weer geslaagd!! werd goed gedraaid zeg poepoe
Ralph Tra
zwaar kut 2 uur binnen geweest en toen eruit gevlikkert:P:P:P
Razende Raapie™
was geslaagd
unexist en da predator die vondt ik zeer goed
ReLSMuRF
duur feessie &kuthitte maar verder was t leuk! smurf & the vizitor was een mooie afsluiter! :worship:
Remdamann
Locatie sucks, was erg mistig binnen... Verderz top feest!!
was een zeer goed feestje heerlijke lokatie iets minder de flesje maar het bier smaakt in ieder geval wel volgende keer zeker weer neophyte :respect:
Repeltakje
knettergek daarbinnen!!compleet uit mn plaat gegaan
absoluut goed feessie gehad!
best wel flax
Rikkie83 :bier:
Top feestje !! Smurf vs The Vizitor :respect:
RO3L
pff wanne gek zeg... super feesie alleen 3.60 voor een pilsje schandaling ... en het was gewoon te druk... verder wast echt optimaal
VET MAR KK DRUK NI NORMAAL!
Roed/­Wit-Mestreech
Lekker feestje!!
rolf maiskolf
was heet en druk verder super gaaf ,snoeihard gestuiterd
MoH heeft zijn naam weer omhoog gehaald bij mij! Superfeest! :respect:
Rosio
Wij hebben het geweldig naar ons zin gehad! :D Iedereen draaide goed! Wat had Partyraiser een geluid in die Industrial Arena! :o Paultje en J.D.A. sloten lekker af! :D
Rowan
Wat een supervet feestje :yes:
toppert heb vet me nikies stukgehakt en smurf was ook weer van de partij het laatste uurtjuh wAS VET RAMME!8)
RUDOLF:bier:
lekker feestje alle kk warm man
ja was zeker een knalfeest goedgedaan!
Ruttuh [MPS]
(y) :bier: zeer goed feest!
Ik had er heel wat van verwacht maar het viel me smerig tegen... drukte en warmte!
Salvo
wahoooooooooo
San-e
Zeer goed feest!! :bounce:
Schranzaja
SUPER (Y) .. iets te warm, en die kut flesjes
Sebbo
jah toch iets te druk maar later werd het wel beter!
Shoeff89
echt te gruwelijk was het bijna niet gew8 bij de ingang we ware der veel te vroeg:S door jan de buschafeur maar voorderest geen problemen gehad:)alleen drank was idd te duur maar wc was weer goedkoop:)
Sir Vincent
Was zeker wel vet, alleen duuuuur drinken:| industrial was zeker vet :respect: Anders ga je ff lekker met ze allen een joint roken in de benzinepomp:P hahaha
Sjefkuh
Kut wc's... De ingang hadde ze ook anders kunnen doen.. en was ook echt warm jah..maar het feesie zelf. ge­weldig.. en nu op door naar TotalRampage :D:D
sjek
Industrial Area was heel vet
Sjennet :cheer:
Super feest samen met mijn schatje, alleen jammer van de lange rij...
en dan raak je weg kwijt haha
Smidders
warm maar wel gelachen :P
Smoky
het was geweldig leuk daar echt toppie
sneaky;)
Goed feessie (Y) Alleen erg warm en je brak zowat je enkels over die kutflessies
Snelle!!!
organisatie was zwaar kut : veel te lange wachttijden voor ingang , wc , en uitgang
SnotJong Aka GabberBas
was nog slechter dan ik eerst dacht maja niet alluhz was slecht SMURF war zekerz toppie :respect:
soooooooo dat was ff dire kwartier KAPOT gaan bij da Produca:respect: voor me brabantse homies: THANX:D
was wel aardig maar het bier was lauw op het laatst :S
Sound Maniac :banana:
super naar me zin gehad :D :bounce: wel lekker warm O:)
alleen de industrial was echt vet Dik kutgeluid hardcore area echt slecht en dat moest de hardste masters ooit worde??? Dortmund ging 50x zo hard ik kwam thuis en had nog geeneens een piep in mijn oren jonge jonge
was egt een geweldige nacht:d het was wel druk en warm, maar daar tegenover werd er ook superhard en goed gedraaid:p de sfeer was opvallend goed te noemen, geen opstootje ofwat gezien:p wel lekker veel mensen van de pad, zoals het hoort(y)
Spektakel
goed feesje geluid was goed in de reunion area en de sfeer ook prima vermaakt :bounce:
Het was echt een heerlijk feest, Day-Mar en Neophyte hebben het voor mij gedaan :D T was ook gezellig in de trein ;)
Steffi_­huizen
helemaal goed niks meer aan veranderen
vette party
Zo Net Thuis Helemaal Naar De Klote!!! Volgende Keer Weer :P
Streng-DengDeng :bounce:
ckr een goed feest(Y).. :respect:
STRIKE­FIGHTE­R
zeer geslaagt feestje voor all DESTROYER ,THE VIZITOR EN SMURF
stuite­rtripb­eest
echt mega feest weer op naar de volgende
best zuigend
mooi feestje hoor! beetje jammer van die hitte en die drukte bij de ehbo:S :bounce:!
vet goed
SURI_­stampertje_­NL
was helemaal geweldig ent geluid ook, was VELE BETER dan in thialf:D
suusjuhho:)
was egt TOP :bier:
(y) fucking gek was 't ! (n) bavaria & warmte..
Tepke
Wat een bruut feest. Het optreden van RTC was echt weer master. Enige minpuntje waren de wachtrijen bij het binnenkomen
TernTerror
Vet...Vet...Vet...
TerroR PEET-je
supper tol gaaf kikke
terror_­snikkol
terreurd goed:BOUNCE:
Terror_­Worldwide
was een lekker feestje(Y) vooral de INDUSTRIAL HARDCORE zaal :respect:
terrorbeest
gewoon in 1 woord SUPER
terrorgast
Was een zeer geslaagd feest Rotterdam Terror Corps :)
tering goed feesy doe is ff terug spoelen ff over doen en weer de hele nacht hakkuh
was gezellig en vet
Tess. 070
Zooo Masters was echt kk knalluh gek..Helemaal Roemtak Totall Loss!! :xtc:
Tezzeret
Mega Feest!!!! Lekker Kunnen Stampun in de Industrial!!
TH-PACkMAN
beetje druk was wel gezellig en relax publiek ran aan de duure kant
The Batman !!!!!­
de main zaal was geen ruk aan . maar de early rave .... GEWELDIG !!
leuk avondje gehad
The Harder Styles 4 Life
het was kk knalluh !!!!
Held van de avond, The Producer!
Was himmal d0l jaa ;).. Zeker well.!
ik vond het een knal avond alles was goed
Thyz
Was lkkr knalle! :cheer:Reunion Area:cheer:
Tilburg City
was wel laage... kep wel 4 mense tege de vlakte aan zien gaan:S
Tilburg Terreur :[
K von t tog tegenvallen:( Veeeels te warm, weinig (geen) aankleding, veels te druk en al helemaal in z­­aal 3 En veels te veel ClubKutte:S
Wat een vage vage avond :bounce:
Tito
Goed feest,lekker geluidje,en dr werd egt kicke g­­edraaid in de industrial area,beetje jammer alleen­­ dat ze alleen geen egte sterke drank hadden :/
Tjapke
waaa, ach verrek, ik ben alweer thuis... :vaag:
Tony Keijsper
de industrial deet et em de rest leuk om doorheen te lope
trytryrty
k.u.t
Was Weer N Mooi BeGaai FeeSje!
ben er niet geweest zekers een vet feest gemist :S
UTCA_­Hakkuh­Wijffi­e :lijn:
vers feesje , leuke tijd gehad met me moppie(l) en ik had eerlek gezegt hadk slegter verwacht dus TOPPie :D (y)
Viber
Dit was echt een gruwelijk feest zeg! alleen jammer dat ik een uur in de rij moest staan om binnen te komen... DJ Angerfist was echt het toppunt, hij draaide echt loeihard!! SUPER!!
vidal
super feest goede sfeer goede locatie was zkrs knalluh:)
was een mega vet feestjuh :D:bounce:
Vught1­00%Har­dcore
redelijk feest organistie was minder dit jaar !!!
VW Motor Sport
eiselijk feestje
W.
ZEER GRUWELIJK GOED
Wastah
Cker genoten Respect to all the dj's
what the f*­ck
super 10x beter al ik had vew8 MOH volgende x weer in de brabanthallen:respect:
WhiteLine [NL]
Mwah hardcore en reunion niet echt mijn smaak maar die in Industrial was zeker tering hard knalle vanaf uurtje of 2 ZALIGE TERROR!!
Why So Serious¿
Masterlijk
Wieno
Klote zooi :( 1,5 uur in de rij staan is iets te lang om binnen te komen.... Klote geregeld .... deze organisatie sucks.. het feestje ging wel
angerfist en partyraiser waren zeer goed bezig
Wvoort026
MEGA FEEST:D:D
X.Bianc
Gruwelijk Feestje....Heb me prima vermaakt :bounce: :respect:Alleen bier was idd aan de dure kant..En al die flesjes op de grond:S
Kkertjes Goed Feesttt!!!
:jaja: super feesie :jaja: wel wat aan de warme kant en erg druk maar de sfeer werd er zeker niet minder om (Y) kijk nu al uit naar de volgende
Industrial Arena :kwijl:
Was een top feestje (y) Locatie is ook helemaal goed. Zaal 3 (L)
Zattej­an:bie­r:
in de early rave hing wel een relaxd sfeertje dat ik nog weet:D
Zoeper27
Master vet feestje :D
|(..­Wendy's..­)|
was wel leuk!! en die gasten aan die haken sporen eghtnie:|! maar kheb men goed vermaakt
||LOOS||™
Was wel weer lekker, in ieder geval iets bter geluid....eindelijk :P Heb me wel lekker vermaakt en er werd best lekker ­gedraaid :P Partyraiser en natuurlijk day-mar waren lekker bezig :D :respect:
Super vettt !!
~tijn~
vet feesje werd goed gedraaid en bavaria bier in flesjes (Y)
† crawling in your skin†
ECHT DONDERS VET !!!!!!!
©
:nocheer: jammer dat ik ziek was daardoor kon ik niet echt bewegen
Masters is zeker goed verlopen :D beetje warm beetje druk maar hoort erbij:D

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D