Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ (6) *­ N.­ *­ (6)™ !­
Echt wel gezellig feestje.. heb me goed geamuseerd!! :bounce:
! SNYVES !
hoi
!!! Gieps!!!
was goed te doen allen de sfeer was ver te zoeken:( reunion area klapte er flink op los
!!!KALE!!!
Vond het echt een super feessie!!!
masters was helemaal top!
Was gwn een knalfeesiej:D
ik hou helemaal niet van oldstyle, maar vond het toch de beste zaal!!!!...de rij was zwaar kut, maar de wc´s waren zekers goed geregeld!!!...al met al, best feestje!!!...kan ook door het bier komen whaha
$­undayBlo$$­om
KK vet :D alleen die rij was echt volop kut :S maar goed , het was zeker de moeite waard :D PrOmO super hard!!!
'SVEN!
Het perfecte feest!
:D
(6) meges!!!!­ (6)
KK BRUUT WAS EGT SUPERVET :P
Super avond!! Alleen drinkuh en vretuh was te duur.....!
(F)(F)­DAANTJ­UHH(F)­(F)
kon de hele avond niemand vinden :S was zuur geworre door die kk rij maar voor de rest was ut opzich wel dol en zekrs wel goed gedraaid :) ik was alleen niet zo in de stemming jammer genoeg anders was ut kk dol feest geweest :)
(F)-*­Jonna*­-(F)
Cker een goed feesie!!!:D Wel een btje warm,maar dat mag de pret niet bederven:P
De vip was één grote grap, maar verder was 't wel bertie :D
was leuk feest!!! wel 2 vage/rare wijven een paar keer voorbij zien lopen gvd en er zullen er wel meer zijn geweest maarjah dat hou je altijd wel
(K)liaan(K)
geweldig
(k)SIL­VIA(K) is MAMA van DJAYVI
zeer geslaagd feestje alleen veel te weinig keuze van alcohol !!! op zn minst 1 fles safari voor mij !!!!
kk goed
(zwh) catweazel (zwh)
vet cool wel verdomde druke n warm daaro en een eind lopen voor de wc elke x maar daarom was de pret niet minders (Y)
*­ Annie *­ :cheer:
Vond het veels te warm en te druk :/ geluid was super!!! :D Muziek was ook wel goed! Maar Koen heeft mijn avond toch wel heel erg goed gemaakt (L)
beetje druk en errug warm.pfff. maar verder echt relax feesiej :bounce: errug gezellie :D
Zeer VET..Neophyte en Angerfist :respect:
Was zeker weer genieten mensen met wie ik allemaal was BEDANKT voor deze (Y) avond mede dankzij jullie(Y) (L)Sjattie(L) jammer dat je dr niet bij was heb je egt gemiste deze avond:jaja: :respect: Paul&JDA :respect: Heb me zeker goed vermaakt:bounce:
supers:bounce:
**Jensel**
super vet
Super feessie.... als t de volgende x weer zo is teken ik er voor!!
Jaa superrr!!:D Alleen heet en drukjes...
**Tigger**
Was echt heel vet gaaf!!!!!!!!!
*Bless*
twas wel :vaag: maar wel kk wreed :P
lang gewacht om binnen te komen en binnen te warm maar voor de verderest :bounce:
*­H arders­tylesz­*­
goed en zeer vaag :P
was egt un geslaagd feest volgende x cker weer :D
*­hardco­retomm­ie*­
Was leuk feestje, vond Dortmundt alleen beter. Lange rijen bij ingang, niet al te goedkoop bier maar werd weer lekker gedraaid :D Veel jonge mensen, doe maar weer 18 jaar en ouder :S
EGT ZWAAAAR RLXXX
*­J e s s i c a.­
kk na ma zin gehad:D(Y)
veels te warm :S
jaja:D was zeker vetjes daar:D mijn beste masters tot nu toe , mer die pils was idd niet te zuipe :(
was weer un goei feesje :respect:
LIJP LIJP LIJP(Y) Vet feest, alleen beeeetje warm:P
zeer geslaagd feestje :bounce:
Topfeest(Y)
ECHT MEGA GAAF! goed vermaakt :D! Zonde dat Angerfist niet beter gedraait heeft..... :nee:
- ROL -
Bruut feestje weer :)
- Willie -
wel een heerlijk feestje:) was wel lang wachten voordat we binnen waren:( t was ook te warm ik had bijna ut idee van ik val hier flauw en toen viel er naast mij iemand flauw:S daar schrok ik wel van...maar wel goed vermaakt:D! :bounce: :xtc:
-->Vage Mus<--
vet feest aleen erg warm :d
--Ivo--
vet feestje hoor :D
-=­terror­gevaar­=­-
was een goed feestje paar kleine dingen die beter kunnen maar dat blijf je altijd houden en vip was ook zwaar relax volgende masters weer
-=­{NIJNTJUH}=­-
Tering vet feest gek volgende keer weer:P:P
-Above-
MOH was echt geweldig :yes: Super geluid ! Mooie decoratie ! Hele mooie acts / stunts ! Mooie sets :yes: Gewoon geweldig !!!
-stampe-
geweldig
.--danny--.
cker wel een mooi feestje!!:D:D
...Gekte...
Dit was kanker vet en ik ga volgende keer zekerSS weer !!!!
...TomTom
cker een vet feest, jammer van de dure pils en rijen ingang, maja laatk me avond nie door verpeste:P...
...Wesley...
dol
..­::Msz_­Lin::..­
geck!!!!:P
Dik bruut! ookal was t wat laat geworde (A) had nie verw8 dat t zo vet zou zijn! :respect: THE STORMTROOPER, THE DJ PRODUCER, VINCE, PARTYRAISER :respect:
..­>Reefn­eef<..­
ik vond het un super vet feest
..Brian..
k
..­°Jacqu­eline°­..­:woep:
..HEET!!!! maar dankzij m'n waaiertje zeker goed vermaakt..:woep:.. masterlijk feestje :cheer:
was echt een gaaf feesie :P en er weerd lekker gedraait
warm denk!
Vanaf het moment dat Destroyer draaide ging het echt lekker :respect:
goed feest was alleen beetje te warm
3lis4h
heerlijk heeeeeeeeeeeeeeerlijk lekker fijn.......................vet goed vermaakt :yes: :D
:://Toop\\::
STAMPUHHHH!!! wel ver weg Den Bosch
Was wel aardig.. MOH gaat een beetje over de top :/ Predator :kwijl:
super smurf! mooi fijn lekker scherp feessie waar veel mensen als kamelen liepen te kauwe!:D mooi man!
:beer: Colt
Zeker een lekker feesie vooral de industrial was knetter hard:bounce: alleen het eten en drinken was verrot en het naar binnen komen.....daar was totaal niet over nagedacht....dus een zeer goed feesie....niet geweldig
:beer:­Arjan:­beer:--------->Madelief
knalde zeker wel lekker goede zweer goed geluid en goede lichtshow :respect:Angerfist Paul smurf vizitor Unexist:respect: en zelfs promo knalde wel lekker bij gebrek aan beter;)
was super vet!!! reunion area beste oldschoollllllll was goedddd alleen dat vieze kutbier bavaria voor 3,30 te gek voor worden maar de rest wel lekker gefeest jammer dak snel na de klote was maja trok later nog weer bij
:bier: goessie :bier:
was weer een lache feest:bier:
:bier: master­sofhat­tem :bier:
(Y) Super feesie, goed geluid, soms hoorde ik alleen de andere zaal, alleen de consumpties waren weer f*cking duur slaat nergens op 3 bonnen á €1,10 :S :S
was weer een superfeest !!!! mega gezellig !!!
:bier:FRAN-HAKKUH-DAN:bier:
was egt geweldigg:D:D hehe hard uit je naatt :bounce: enne smurf :respect: super afsluiter!! (wel 10x bijna me nek gebroke over die kk flessies op de grond:S;)) en die busreis:D50 man terreur bij de benzinepomp :bounce::vaag:
:bier:­NEOPHY­TE HARDCO­RE:lij­n:
HARDCORE - DE _ HARDE _ KERN _ DE _ ONDERGROND _ SUPER .. NEOPHYTE
superfeesjuh!! :respect: 4 ART OF DANCE jammer vd hitte.... verder Masterlijke Party!!!
:bounc­e:[NL]­Stuite­rbal[N­L]:bou­nce:
Top Feest, vage mensen gesproken :P
:bounc­e:oppe­rstamp­er:bou­nce:
ja was wel een kk gaaan feesie:)
:bounce:vd peej:b­ounce:
het was helemaal geweldig super feeest !!
Ja joh stelletje mafjoekels, prop een volgende x n­og een paar duizend man meer in de breebunthallen ­en we staan dan als legbatterijen te stampen, dat ­bedoelen ze nou met ophokken!!! En ook erg fijn, die 5 ­poortjes bij de ingang, hadden ze zeker niet verwa­cht, zoveel volk..stelletje amateurhoeren
IN EEN WOORD GEWELDIG ZEKER VOOR HERHALING VATBAAR VEEL BEKENDE MENSEN GOEIE SETJES ALLES WAT ER VAN ZO EEN AVOND VERWACHT WORDT :d
Was kk vet feest:D Was me eerste Masters maar zeker niet me laaste
:cheer­:Badmu­tske:c­heer:
opzich leuk feestje voor een moh.. :bounce:partyraiser:bounce: alleen wat was het bier duur en wat was het tog warm
:facepalm:
Echt een maaasterlijk feest :bounce:
egt super de super
:Lijn:­[NL]Va­ge Alco[N­L]:lij­n:
Was zeer zeker heel goed te doen.
:rot: o0 Weske 0o :rot:
zeer geslaagd feest
was mo0iiii:D
maar voor de rest wel goed
toppie feest:yes:lekker gedraaid. outblast:respect: (KLOTE STROBOS:sDAT WEL)
was een goed feesie:D
:vaag: de rooijakker :vaag:
dik stampe daar
:woop: Ivetjuh
druk,warm, maar wel goed gedraaid :D
:xtc::­bounce­::xtc:­:bounc­e::xtc­:
jammer van de vele vechtpartijen, stond er vaak naast en was dus vaak de lul toen de beveileging ze kwam verwijderen omdat ze niet keken waar ze liepen
:xtc:M­athijn RTC:xtc:
geweldig
<->JaspeR<->
geweldig
super goed feest promo was oke
<Noise is my Message>
Manu Le Malin, Reanimator, Destroyer, The DJ Producer, Partyraiser in 1 woord GEWELDIG!!!!!!!!!
Was Weer een gesllaagd Feesie Geuid Kon beter!!
=||AUSSIE||=
was weer genieten alleen enkeltie begaf het op het einde een beetje.... :( vince & J.D.A hebbe weer wat heerlijke herrie neergezet :bounce: :respect: fotos staan op www.party-fotos.nl! :cheer:
>>>M@­u®it$­<<<
www.ieder1 van de kaart.nl :D
supergaaf feest. kleine tegenvaller was de drukte en de warmte. maar de muziek en de sfeer maakte het zeker goed. toppertje
was weer toppie vannacht :lijn::xtc::bounce:
MECCANO TWINS heerlijke set, goed feest ! prima !
[077] Reneetjuhh
was super vooral industrial zaal yeah.. wel kut heet en kut druk.. en veel wawa's ma verder echt GEWELDIG!
[[ NL ]] Maaike :bounce:
Me eerste grote feest en k von t eg geweldig !! :bounce: all1 3 minpuntjes.. de flesjes,, de wachtrijen en de warmte.. Maar voor de rest egt top feessiej :respect:
Was wel lache leuke locatie dusse op naa de volgende M.O.H:):bounce
[AC] System Failure [ACFDR] :bier:
Was zkr wel een betere MOH..Goei Bier, wel duur..beetje warm toch wel..maar verder echt vet, enne Vizitor :respect: Eerste nr opgedragen aan Rob, mooiste moment van de avond (Y)
[Antje Terreur](6)
was echt een goed feest!
VET feestje:respect:jda:respect:
SUPPER TOF
:respect:
[HK] Gab B)
was echt SUPER!!
[l.­R.­f] [NL] Raver [NL [l.­R.­f]
zeer zeer zeer zeer zeer zeer goed feest
zo zeker kk vet feest :bounce: !!!
[NL]bo­bopzij­nkop[N­L]
was een goed feesje vooral laatste 3 kwartier met surf en the vizitor!!
[NL]JohnnY-JunkY[NL]
was zeker jammer dat het zo ontzettend heet was maar ik heb wel genoten
[NL]KA­ALHEID­=­GEILHE­ID[NL]
was best bruut feesy weer:D
[NL]ka­ttukar­jantju­h[NL]
zkkr een super feest partyraiser stal de show weer eens zkkr super gedraait partyraiser toppie
[NL]R0B3RT
WAS SUPER GEK
kk vet feest(Y)
[nRa]d­rachte­n number 1 made in holland
super feest geweldig gedraait van alle dj die ik heb gezien ik vond wel dat in alle zalen een beetje dezelfde stijlen te horen waren en veel te warm en en veel te druk maar ja
[OKP]KNABBEL
Mwaa als dat grasveld daar nog niet kaal is weet ik het ook niet meer!!!! Wat hebben we daar goed gemaaid zeg JEZUSS haha !!! Toppertje or ZEELAND!!!
[S.­G.­C.­] T-Man Terreur
was wel weer een lachuh feestje, maar indd zonde van de platen die oversloegen !!
[SF] Lethal Injection
leuker dan ik had verw8 eig! gezellig in de earley en after met Keta :P
[SF] Mycotoxine
gezellig feesie:vaag: de hele avond early rave gestaan. alleen bass-d en king metthew draaide niet zoals ik van ze gewent ben:no:
[ZLD]W­es[sch­]
vet skon
Was un kk doll feesje, vooral in de industrial zaal helemaal los!! werd goed en hard gedraaid.. Beste masters tot nu toe iig
beetje tegenvaller
][NL][ Dutchrebel ][NL][ Breda][NL][
Was zeker wel goed alleen de Vloeren in de gang waren maar beetje glad
begin was zwaar bagger maar later viel t wel mee en muziek mog wel wat harder
was zeker weer een vette MOH:d:d mooi man:P
A_vT
(Y) feesje, goed geluid, all1 jammer dat ik zo naar de :vaag: was en het zo warm was...
He Mr Pierre ook hier?
AJS
Damn was zeker een top feest heb me zekers goed ve­rmaakt jammer dat k niet iedereen gezien heb maar ­sfeer was top :respect:
Meesterlijk!!!!! Volgend jaar ZEKER weer denk!!!!
jaja mooi feesje dacht ik ma zo lekker hard:P he jongens
althaus
supper vet feestje en zion uit emmelord :respect: thanks vur de waaier bij een vriendin van men
het was en te gek super gewoon feestje MOH :bounce:
jammer dat ik ergens tussen hemel en aarde zweefde :P volgens mij heb ik iets gemist wat supervet had kunnen zijn :bounce:
Anoebis
:respect: The Vizitor #1...!!!!!!!!!
Antonio Banderas Vargas
WAZIGE FEEST MAN!!!whahaha Eerste grote feest mar wel de beste!!!iedereen bekand wazig man!!die wijve mochte van mij wel wa langer doorgaan op de podium En de meiske nog R.I.P. dol in mijn bol....................
Was egt wel zwaar relaxt.
Jajaja, dit was ´m weer hoor!
Arie J Beukenoot
Tieum was weer lekker bezig :jaja: alleen wat stond iedereen stil in de hardcore he, saaie bedoeling van 4tot6 ofzo :S
B
Was me eerste groote feest maar het was direct mega :bounce:
Geweldig feest! prachtig geluid.... en ANGERFIST 4 Life!!!!
B4
NET ZO WREED
B@rbiegirl
:respect: NeoPhyte, Angerfist, JDA & Paul :respect:
bachje
was een super vet feest en nu op naar hard bass zoetermeer
Zeer goed geluid, wel errug druk (ook bij de ingang, daardoor re-style gemist!!) en warm! Maar heb me zekers prima vermaakt :-D
balblowa
cker te gek goed gestampt daaro
BALLETJE AKA DJ BASEKILLER
jazeker was toppie alleen paar kleine minpuntjes maar voor de rest prima vermaakt zeker wel:bounce:
Basjuuh
Toch nog een goed feest aan overgehouden jammer van de hitte maar goed, kleinigheidje blijf je houden :)
dol hoor :bounce: BRABANTHALLEN!!
was egt wel super vet
Ben_Wazug
was men eerste feest en kijk al uit naar 11 maart outblast :D
bennoooo de gekste
bruut feest op de rij na dan partyraiser en smurf was k dol
berrys
ingang was gewoon klote geregeld, ruim een half uu­­­­r staan wachten.. binnen was het echt gruwelijk­ ­:D en pogo is voor homo's ja(Y) :respect: PARTYRAISER:respect:
Bisbee
vond deze MOH de beste nederlandse editie gehouden na hun vertrek uit de FUN!
black bassie
goed vermaakt alleen drinken een beetje duur (beetje jammer)
brutality :P
Was vet eej.... Henk kwiet gewist!!
Br!­L Zonder Br!­L
jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
Brain Insane
Knalfeest!! vette locatie, goed geluid, alleen bier mag goedkoper de volgende keer :S VINCE :respect: Industrial Area was ook goeie :P
top feest alleen jammer dat ik op mijn bek moest gaan bij de roltrap en iedereen die et gezien heb lach dan nog maar even maar ik ging wel mooi of nie dan:d
het was echt KK relaxt waneer is devolgende:P
Ce-sealtje
Heb me zeker goed vermaakt.. :lijn: :lijn: :lijn: Beetje warm alleen
Eerst ff :respect: voor de Visitor die zijn set opdroeg aan Rob!! Super feestje, een uur en 3 kwartier in de rij staan was wel belachelijk voor zo'n lokatie maar het was et zeker waard! Goed geluid, goeie sfeer, leuke mensen, leuke lokatie, een beetje warm en een beetje druk maar in de Industrial was et perfect!! (Y)
was echt een te gek feest:D
Christijan
niks mis meej horrrr
chrizzle
Leuk zo'n gratis feestje. Sfeer en muziek in de Early was over het algemeen super, alleen Darkraver kwam het ff verpesten op het eind, heel mn zin weg. Alleen veel te warm daar... ongekend!
cinnamoontje
zo anders was ik ff niet meer te stoppen bij de Destroyer, wat ging ik lekker zeg! Verder had ik het in me eentje helemaal naar me zin bij BuzzFuzz & Dano. En KALE echt gewelldig dat ik jou nog tegen mocht komen, dat had ik nooit verwacht ;P 1 minpunt, zaal 1 was te warm en in 't begin te druk en waarom zien mensen mij altijd op M.O.H. aan voor een draaideur, loop gewoon om mij heen zo moeilijk is dat toch niet!
Cleo-tje (L)
geweldig
Cr@zy Bitch
het feest was zoveel maal bter geweest zonder die fucking kuthitte,maar heb me voor de rest uitstekend vermaakt:D
Daab
muziek was zeer goed! Maar wat een slechte organisatie zeg! Daarom vond ik het een goed feest en niet zeer goed een amateuristische 'underground' feest voor een nie echt een 'underground' prijs!
Masters Bedankt voor weer een top feesie!
Manu le Malin :jaja:
Darkch­ild198­1
HEB ME SUPER VERMAAKT EGT KAN NIET W8EN OP DE VOLGENDE MASTERS OF HARDCORE :P
Darkco­ntroll­er
Zeker goed vermaakt!! :bounce: Vince gaf ook een goed setje weg ,,, zo kan ik elke DJ wel zijn complimenten geven!! Twas gewoon een goed feest makkelijk zat :) :: Ik zal zeker niet de enigste zijn die wat te zeuren heeft over de ventilatie , 5 min hakkuuuuh 3Liter zweet :P :: Maar verder in 1 woord geweldig :respect:
DarkElement
Geluid (y) Prijs consumpties (n) (3 bonnen voor 1 biertje :| ?) Temperatuur (n) zweette als een gek daar :S rest (y)
Dave
Min: zoals gewoonlijk warm (na 2'en).. Plus: de rest!
De party-schranzer
jammer dat ik toen nog niet wist wat industrial was
De Vage Voorzitter Bennie
Super (Y)
Death By Design
super sfeer super geluid egt top niks aan te klagen da van de plee's was ook dik handig :P
Defecit
geen woorden voor zo geweldig
Dennis :xtc:
was wel weer een lekker feest partyraiser :respect:
Super gewoon :bounce:
der Clown
super feestje flink ligge stampe in main area:D
Was wel aardig
DICKY :cheer:
Eindelijk beter geluid:) Beter dat ik VIP was, lkker niet in die rij gestaan! Verder een Super feest :woep:
goed vermaakt ... tieum :respect: draaide zkkr netjes
Het begon leuk, maar rond 5 uur werd het toch een beetje suf hoor...
DJ Lippie
was dolle bedoeling>>METTURSSS
DJ NYRO aka Hardco­retoth­ebone8­2
was gewoon een super feest mag wel vaker op deze locaktie
DJ-X
MoH :respect:  1ste keer :D maar was wel Geweldig :jaja:  (alleen jammer van die kut hitte :vaag: )
DJ_­Smurf_­GGM_­UK
Fantastic party. Great sound system and lots of party people. Thank you very much :respect !!!
djthevirus
egt geweldig feest alleen jammer van de warmte en de drukte bij de wc's
Do:bounce:
Prachtig!!!
Dodewaard maniac
Was zeker wel een geslaagd feest. Maar beetje onnodig dat The Vizitor die computer aan gort sloeg ;-) Samen met de Smurf zeker een goed einde van het feest. Al waren die flesjes echt klote. Constant opletten, dat je niet op je muil ging
Terror zal ws relax sfeertje(H)
DON BRIT
weer een puike avond gehad :respect: VINCE :respect: mijn held !! miste alleen m'n mopke
Donkers22
was egt een vet feest mieters :respect: J.D.A!!!
superwarm, me eige de tering gezweet.. maar wel superfeestje! :D alleen jammer da we vroeger naar huis gingen, ik wilde nog niet!!! :(
Early Eef ;)
super sfeertje!!! was echt gezellig :cheer: boven verwachting!!
Eck
Bij de ingang was het een teringzooitje verder was het een goed feest!!!
Edisfred
Mooie lokatie (y) Goed geluid (y) Industrial- & Reunion-zaal waren super, helemaal los daar tot t einde :P Was een mooi feessie, beter als in Tialf !!
EdJuH :bounce:
veel te lang in de rij gestaan maar verder was het een super feest:D
ElectroDanny
het was een gaaf feest alleen jammer van die eeuwige rijen en drukte, en van de cd's die oversloegen, wel dikkere bass als de meeste feesten!:bounce:
Elmo
MOH ja het was gewoon supper en voor al de industrueel in een zaal da was supper echt en jan jongen en de rest er van de groep repect voor jullie en voor visetor jong het was supper wa je gedaan had
Was un schôn fisje.. doen we zeker nog un keer over!! Was vette muziek barend ;-)
Endy4Life
echt vet met henk
Ennair
VIP was chill met die matrassen :P Geluid ging wel :) Verders goed vermaakt :jaja: 100x btr dan Thialf O:)
zeer zeer goed
ErikE
was een goed laage avondje :D afterparty ook
Esta Loca Kipjah
Was echt een zwaar hard rlx feestje voor herhaling vatbaar zeker wel :bounce: TommyKnocker & Outb­last Partyraiser :respect:
was weer super feessiiee!!!! :cheer:
het was weer een geslaagd feest
Extreem-Knif
Blij dat ik hier heen ben gegaan.. Promo :respect: & Unexist :respect: Wat ken dat Italiaantje hard draaien zeg...!! Zoals hij Attack & Microtronic uit de speakers blaast ken niemand..!!!
Fc den boschweg :bier:
Super Feest!!!!
Wel een vetfeestje...alleen jammer dat ik aan de verkeerde kant van de barstond:Sbetter luck next time!
mooi feestje en er werd lekker gedraaid!!
zwaar kut, zo lang w8ten voor de ingang,khad al pijn in me pote voorda ik binne was man pff
fleurtje v b
was zwaar laache feest!! heb er van genote!
Fluppie :D
Damn eerste grote feest en dan zo Uber vet :D:D Zullen nog vele volgen .....
ForzaHelmond
Masterlijk
Angerfist was echt te goed, verder wel redelijk lomp!! Volume Hardcorezaal viel alleen op en neer. Verder goed te doen dus
zeker een goed feestje gehad :bounce:
Furne$$
Mega Dit was weer een MoH met klasse zoals het hoort
G-NiLES
hmmm veel te lang wachten aan het begin, maar het was de moeite waard!! de early en de main waren vetI ben ook nergens anders geweest (A) )
G.­I.­T.­ Hakkuhbob
Vet maar vaag draan o;) beetje teveel gehad denk ik(A)
Echt een MEGA VET feestje.... Day-Mar :respect: Meesterlijk setje
Gabber­Pinda4­Life
Was wel ok heb me goed vermaakt:D Neophyte:respect: Warmte was minder:( En het drinken was best duur:[ Geluid was wisselvallig:vaag: En midden in de set van promo opeens het geluid opengedraaid. Beetje laat rond 3 uur:S Maar geluid was toen(Y)
top feestje :D:P
gas met die zooi
bonnen waren te duur en het was veel tewarm veder was het geweldig
Geezer
Me "verjaardags" feeste was zeker geslaagd :D
GEN-X
:respect:
Gewoon Dirk
Ik heb me eigen weer masterlijk vermaakt !
was een bveetje saai gedraaid en de ingangen waren kut :S maar verder wle vermaakt hoor :D
Goeie ToelliE O:)
Zupa :D
Govert Kreuk
Zo, was zeker wel goed te doen!:P Unexist was echt vet!:bier:
:D Dik vet klarinet! :| ][ :doetiwoep::woeptidoe:
hakkuh&zaguh
industrial arena helemaal super... alleen beetje te warm
Hakkuh­bar:bo­unce:
super feest, goede sfeer... heb me weer prima vermaakt.. alleen jammer dat de wc's zo gruwelijk druk waren...
het was een super vet feest.... we waren er een van de eerste en nog moesten we een uur wachten tot we binnen waren... dat is zekers een min punt
was wel een leuk feestje....uitschieters waren predator en destroyer:kwijl:...maar voor de rest was het geld niet waard...:jaja:
hans de kiep
was egt top hoor!!!!(Y)
Hansse045
was een zeer geslaagd feestie!! heb me zelf heel goed vermaakt:D!!!
hardcore - voerendaal
typisch MOH feest.balen van het lange wachten zo m­iste ik een deel van de belangrijkste set van de a­vond.verder heb ik me toch vermaakt.Industrial are­a, was nu al beter dan in thialf, maar was nog erg­ triest betreft de aankleding.de grote zaal leuk g­eprobeerd aan te kleden,maar de rest niet aan geda­cht.
dit feest was zeker wel geslaagt
ja naar VIER keer naar binnen tezijn geweest was de laatste GOED gelukig en het was SUPPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Super feest :D:D:D Echt zo super naar mijn zin gehad!
hardcore_­limburg16
was egt geweldig feestje
Hardcore_­Nick
Was zeker een top feest :D Alleen het was veel te warm daar binnen, maar voor de rest zeer goed vermaakt :D
Hardcore_­Octaaf
was egt vet feesie, volgend jaar benk er weer optijd bij:P alleen wrom kwam die neophyte zo laat???
hardco­refrea­k->vallard!­
helemaaaaaaaaaaaal waussss spacendd vaaaaag naaaaar de klotuuuuuuh :D
Dik Vet Bruut!!!! !!! :D :cheer:
Harry Nak
Dik feest plus Top sfeer (uitblinker Area 2 alleen maar hakkende en lachende mensen gezien) maar ook de main was goed (wat een geluid overal!)
Hazinh0
Wat een klote feest. Te druk en het was echt fucki­ng benauwd en ik werd ook gestoord van dat knipper­licht.:S Verder werd er wel redelijk gedraaid met als hoogtepunt Neophyte :yes:
was gvd een kei goedfeest kon wel 1 week er blijve zo vet was ut:D
Een nacht om NOOIT meer te vergeten:P
Mijn eerste Masters en ik vond het helemaal geweldig!! Van begin tot eind! En mensen er valt altijd wel iets te zeiken toch???
echt een super vet feest motte we vaker hebbe
methurs feest ging goed
Herrenees
was lachuh alleen wel warm.... koekoek
hhhkkkk
fantastisch feest
hofstede_j
super feest :)
Hollowman
da was leuk :)
Hoogersss
Voor mij de eerste Mastersss en zeker voor herhaling vatbaar :P :respect:
HouseQ :bounce:
begon slecht maar eindigde super :bounce: jammer van dat lange wachten in het begin!
HUM member: Nosferaarsu
de early ravezaal:respect:
zeer goed genoten tot een uur of 7
ik vond het echt een super vet feest,ik kan ook niet klagen over het geluid dit keer!! :respect:partyraiser en :respect :voor smurf vs the vizitor!!
Lang voor je binnen was en later werd het beter :')
ILoveH­ardSty­le
Jezus wat DIK :D! Tieum, The Dj Producer, Unexist, Stormtrooper, Destroyer,Manu le Malin...jezus wat DIK :D:D Geen woorden vooor (L)
het was weer een hersenloos feest :cheer:heb me weer kostelijk vermaakt!!! heb bijna geen minuut stilgestaan:bounce:
Inteso
Hilmoldol:D
Ivanhooo
de sfeer was minder (N) maar we hebben ons toch nog goed geamuseerd :yes: beter geluid dan in heerenveen (Y) Da­Y-­már :respect: Partyraiser :respect:
J.(F)
Was wel te doen.... beetje minder maar goed ;)
JaapS
VET :bounce:
Super feest :yes: Muziek was lekker, geluid was lekker hard (y) Smurf/The Vizitor Snoeiharde takkeherrie :respect:
Jappiee
ik vond het echt super, me eerste grote feest en dan zo 1, alles was egt goed vooral de sfeer en de muziek
gaaf man:D
Jcky-O
zeer goed
Jean-Pierre
Heet en veel mooie vrouwen (is dit mijn reactie?)
Jeroe/\/
Muziek was vet, Sfeer kut !
jewst
super
Jochemm'
ik vond het echt een doll feest!!(Y) alleen een - punt was wel dat we GVD anderhalf uur in de rij moesten staan mja wel vermaakt :D
al het gezeik op masters van te voren was onteregt was een kk knal feest de rij en de wc waren minder en die kk flesjuhs werd je gek van en heb kk veel mensen afgevoerd zien worduh met overdosis enzo aan het einde werd der egt kk goed gedraaid en dat knipper ligt deed ut um wel kk trippend ken niet zegge dat ik het koud heb gehad was gewoon een kk goed feest volgende keer weer (Y):D
Joest
het was weer een super geslaagd feessie! alleen lange busreis terug!!
Jaaa Super :respect: Tommyknocker & Outblast (y)
housekamp was geslaagd!!! masters tussedoor genoten!! daarna aftere tegek ;) ........kortom een kk vet weekend
jorkie.nl
leuk feestje.. heb me er goed vermaakt en was er uiteraard ook weer walgelijk goed aan!!!!
Was super vet feestje heb me goed vermaakt :bier: alleen het bier was wel vroeg op:S
Zoo was echt wel een vet feessie!! :D
Gezellig feestje.. alleen jammer dat het zo tering warm in de hallen was. Maar verder hebben we ons wel zeer goed vermaakt he Anne:D
Keulerrr
Cooooooooowllll
Knits
Geniaal feest. Erg warm en druk maar geluid was geniaal. Bass-D, Neophyte, Tieum, D-Spirit, Day-már, Unexist... Was weer dik! :D
Koekert©
Was weer een vet feessie mensen :yes: gewoon geslaagd feessie in de achtertuin zowat :)
La Cosa Nostra
Zwaar gruwelijk! helmaal los
LaNgE..­StAmPeR
Early rave was knallen geblazen ouwe :jaja:
Eerst gewerkt en dan nog lekker zelf de zaal in om te :bounce: ! :D Was zeker leuk!
laura :jaja:
ik heb me prima vermaakt :D
vondt het na het feest veel vetter:vaag: :lol: :lijn:
leipo85
vies kicke maar veel te warm en weer 1,5 uur in de rij gestaan beetje jammer
Lente
super
Leon-
gruwelijk feest!!!!!! alleen duurde het even voordat we binnen waren
da ging goed ja...goei geluid goed gedraaid goeie ­sfeer...gewoon een VET feest!:D toch??:vaag:
zalig feestje!~
Jaaaa mensen, was helemaal super, heb net de dvd en ik sta erop;)
Lierenees
Was superdik!!! me eerste echte grote feest. sta op de foto en op de DVD :)
Lindsey1987
prachtig feesie, staan hakkuh als een beer!
Lisel
Gezellif feesie en lekkere sfeer :D was inderdaad wel te warm maar heb nu een mooie waaier :D
Lisi
super feesie! was om 10:15 binne ckr te doen ! was toppie!!!
live to party
het was echt een super goed feest. heb me uitstekend vermaakt :bounce:
Lolaaa!
echt geweldig feest!! :bounce: echt top! :respect:
Luca Flex
Deze wil je nie hore........ Die moe je voele!!!!!
M E L A N I E
ik dacht in het begin dit word echt niks :no: wat een drukte. maar het was echt SUPER!!! :bounce:
M o e n s s
heb me wel vermaakt oor :D alleen beetje druk
Madjaa
Was wel okeee.. Dortmund was vetter ;)
het was een ijselijk vaag feessie:xtc:
Manic D ©
viel tegen. 2 uur in de rij gestaan GVD. Dit is niet meer de MOH die ik ken.
MarcXisme
Onze en mijn eerste Masters..Tevens Laatste Het fe­­­­est was waardeloos de muzi­ek sloeg veel vaa­k­ uit­ maar kep wel me lieffie h­ervonde­n op dit feessie dus we m­­aakt­en ons eigen feessie..Love u ­kir
moh was 1 woord super :D (Y)
MaRisS :cheer:
Was gewoon egt [b]TOP FEEST[/b](Y):respect:
Marissie...
Was lekkker feesieee Hakke als een mallle
Mark_nmgn
beetje veel te heet binnen en 1,5 uur in de rij gestaan, maar ondanks dat toch een vet feest gehad!!
was goed feest alleen erg warm(Y)
lekker feest
het was vet all1 de prijzen waren niet normmal en ingang was te krap 15000mensen 8 ingangen
MC RG
veel te warm :P veel te glad :P veel te vet :P egt goeie!! :respect:brabanthallen:respect:
Mel B)
enige pluspunt was de platenkeuze van de dj;s in de main & early, helaas vond ik het geluid diep triest, platen die oversloegen:/ en de sfeer was om te kotsen..
Mega Feest, de entree was alleen langdurig..maar dat mocht de pret niet drukke.
Michael!!!
in het begin was t helemaal een kutfeest maar later op de avond was het in de industrialzaal wel te doen
Mikos
ja top feestje toch.. alleen die hitte en de ingang maarja.. verder lauw!
klote dat t zo warm was maar verder een super feest gehad met mn pop (L)
Miss Fixet
geweldig
kuubs zweten maar wat een geweldig feest:bounce:
MissMerrel :cheer:
sedgh
Wow....:bounce: 1 van mijn betere feesten ooit :| Serial killaz, DAY-már, dana, buzzfuzz waxweadle...PartyraisER!!!!!!!! :respect: voor de dj's echt TOP hard gebeukt...!! laatste 2 uuren zijn me goed bijgeblefen...PARTYRAISER mah partyraiser is de man die echt alles kan...supper set wes echt (y) vet lopen dwalen met mede gabbers lijpo's door dat gangen complex was echt uber vaag feesie..vanmorgen 10.00 aangekomen in leeuwardem...after gaan bij de hofnar :smoke: 23.45 wask weer thuis zondag :p..:coke: :pill:
Het was een zeer goed feest vond ik !!! Ik ben meerdere malen lekker los gegaan en ervan genoten. Vooral bij Partyraiser die echt super draaide. De biertjes waren mij te duur voor het mooie en het geluid was niet echt sterk aanwezig. Als ik een zaal binnen kom lopen wil ik gewoon geconfronteerd worden met de harde sound dat hardcore heet en niet een geluidsterkte van lik me reet. Okee mabey till next time.
gewoon 1 woord SUPER HAMSTER FEEST o dat zijn er 3
Mitchell__­Stylo;­)
:respect: Zeer Geknald Was Super :respect:
was zeker een bruut feestje lekkerrr warm optreden van RTC was super helemaal losgaan keihard beuken super super super WHHAAA
mr.­ de jong (heftige billie)
ja wa zal ik eens zeggen? heb wel betere feesten meegemaakt maarjah wel lekker dicht bij huis dit keer en TjappieH was wappie dus dan is ut altijd goeie he
MR. GRUMPY
stelletje sukkels mij krijgen jullie nie weg :P onkruid vergaat gewoon nie :no:
MrsDaniels
Rututuuuu :D
muiderberg de gakste
ik vond het wel ok
Myrte*_­:BouNCe:
in een woord GEWELDIG!!! :bounce:
Natas,, (F)
was egt een Super Vett feestje!! :)
was echt super!! :D
Neel billestreel
bruud:D
Nexonai
heel goed vermaakt van half 3 tot 3 in de early.... voor ­de rest was t geen hol aan en veel te warm.. en zouden VIP's geen recht hebben op airco ? DAMN zweethok op dat deck
nicefoxygirl
Jammer van de sfeer (of eerlijk gezegd GEEN sfeer..) ieder stond (ipv danst) en liep maar een beetje rond te lopen.. en mensen grow up, wat is er nou zo leuk aan om compleet verrot en verlebt er bij te lopen door overmatig drugsgebruik?!?!?!
Niels van S
Puik feest
nienkeisgek
w88, w88 w88 en dan nog een s w88 en dan super vet feest maar dan ook nog w88 tot je er uit kan?!?!?
Was Super Feesje!!!! (Y)
NL -->Edjûh<-- NL
geweldig
super geweldig!!
NL-Mo_­Peanut-NL
SUPER FEESTJE....die moete ze erin houwe Alleen bier is wel een beetje te duur he?!?!?!
jaaa ging kk lkkr daarzoo!!! was mooi feest :D
NL_teun_NL
vet feest
NMGN'D­ENNIS'­NMGN
was weer MAXIMAAL :respect: PANIC voor mij weer de man van de avond
Nolz
oldskool :respect:
non-stop-rocker
BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT !!!! (B) jaaa man was echt wel vet !!! DayMar/Angerfist/Neophyte ! :respect: ECHT gaaf feestje weer !!:bounce:
NOOB SAIBOT (Gucci­wearin­g MTF)
keer een feestje respect voor reanimator,unexist, partyraiser,vizitor en smurf zij hebben de sfeer in de industrialhal echt gemaakt beste moh ooit
Echt een kk mooi feest!! Volgend jaar weer :D
oldskool frenkco's
wHaaa weer een top feest!!!!!!
Ome Jelmo TS
Tja geluid was vet, locatie is ook goed, maar was te warm en te druk en was de kleuterklas soms op school reis of zo?????
OmeMini
WHaaaa Super feest..Industrial egt heerlijk terreur:bier:smoke:
ONE MAN HARDCORE TROUBLESOME SOLDIER
dol feesie
Super Vet, voor herhaling vatbaar ;)
Oude PF :BIER:NL_­PSYCHO-RAT_­NL:BIER:
IN EEN WOORD SUPER
Para J [JWT]
Damn anti die lange rij... ....Beetje warm en druk­ maar toch weer een gezellige en gezonde avond geh­ad ......O ja en Anti bavaria nog 1 ding he .....DAMN ! :[
Party-girl
ik was ZIEK! :vaag: :bounce: maar wel vette party!
Was een goed feest dreunde vet hard en gingen goed los!!!!!! Goed geluid enzo jammer van de ingang:S
Partyrico
goed feest, heb m dankzij de mensen met wie k was super vermaakt!!!
erg gaaf :D beetje jammer van het redelijk zachte geluid in zaal 1, kon nog goed met elkaar praten. Verder erg gaaf :D
Penis
DE SFEER WAS KUT!! MAAR HET WAS WEDEROM EEN BRUUT FEEST!!!! MAAR JONGENS DIT KAN GROTER ER HARDER!!!!!
Pep
Ingang was fucked up, bier te duur en et was echt een teringzooi overal. En ja t leek gvd wel een sauna, vooral midden/vooraan in de HC Area... niet uit te houden... Maar toch super genoten, muziek was top, sfeer was super en heb et erg naar me zin gehad. Voor herhaling vatbaar
dit was natuurlijk 1 van dé feestjes! Helemaal top!(Y)
GEWELDIG!!
ze draaide goed alleen het binnenkomen en de wc was echt slecht bedacht. dit hadden ze beter kunnen doen!!!!!!!!!!!!
Moddervet!
POEHHEY®
superfeestje, alleen irriteer ik me aan die plastic bierflesjes overal op de grond....
Powered by the Gods
Was kk bruut maar net effe iets te druk, beveiliging was kut RTC draaide lekker promo ook neophyte voor het eerst ook wel en mja industrial zaal was wel het hards en af ent oe ff lekkere terror erdoor
Stukken beter dan het 10 jarig feestje in Heerenveen :S , toch raar vind je niet? Maarja beter is altijder beter dan slechter! Angerfist (Y) Een lekker feestje toch wel! Geluid ook lekker :)
prijntje
:respect:the destroyer:respect: zo lkker gedraaitt en ::respect:The visitor vs SMURF:respect: heerlijke afsluiter
PRISCILLA.
:woep:
Promo-Fre@k
promo was weer uber angerfist en neophyte ooken mijn eerste masters feesie was zwaar masters geslaagd:d:d:d
dj producer en unexist was egt knalle gewoon
PsychoGirl
lekker feestje gek
R.ik
lekker feestje hoor, knalde m nog wel op t einde
supe nachtje MOH jammer dat het alweer voorbij is
Ratte Mat
super vet!!!!! alleen volgende keer meer medicatie mee nemen:P
Razende Raapie™
was geslaagd
Real Hardcore Maniac
geweldig gewoon
unexist en da predator die vondt ik zeer goed
RemcoOcmer
was een leuk feest alleen het was wat te druk
was een zeer goed feestje heerlijke lokatie iets minder de flesje maar het bier smaakt in ieder geval wel volgende keer zeker weer neophyte :respect:
RobinNauta
Die wijven jonge! Non de klere vooral bij vince...heb er nog een stijve nek van
Roels
Meesterlijke Master:bounce:
Super Vet Feest alleen jammer van de drukte :(
RogXS
muziek Top goede bass beter als de Reverze, Maar om 5 uur was ik dood
Rowan
Wat een supervet feestje :yes:
was een super vet feest
Ruben Vijverberg
Smurf Vizitor :D:D:D kk goud, sla jij efe je computer kapot
Ruttuh [MPS]
(y) :bier: zeer goed feest!
S
leuk feessie, maar niet meer dan dat...wél goed ve­­rmaakt iig :bier: alleen al die lui die nix gùwèndzij­nèh :/
S-Style
Lekker hoor! Neophyte, Nosferatu & Vince erg goed gedraaid! Wel erg warm, maar je kan niet alles hebben:)
San-e
Zeer goed feest!! :bounce:
Sandéros
Was Echt vet!! (van wat ik r nog van weet...:S)
heb me zekers vermaakt, was weer leuk feestje :bounce:
Sebastiaan :doeti­ewoop:
Was egt kk vet gister!! werd lkkr hard gedraait.. vooral angerfist draaide goed(Y) egt super feest!!
was weer helemaal wousz, wel van alles kwijtgraakt mrja...
IK VOND MAR VET!!
Was wel ff lang w88 voordat we eindelijk eens binnen waren, en twas wel ff goed warm!! Maar kheb me goed vermaakt :)
Sharon.nl
kk kk kk dik
Simonhaha
Ik vond het niet zo warm hoor.. Super Feest!
SjefQe
t is da t thuiswedstrijd want t was un kutfeest
Gruwlijk gewoon haha mensen was zekr een top avond!!!:D (n8-morge)
wat een feest ZWAAR te gek , hele nacht super gehad met de groningers (Y) TOP
SnotJong Aka GabberBas
was nog slechter dan ik eerst dacht maja niet alluhz was slecht SMURF war zekerz toppie :respect:
soppie
was wel grappig... ben blij dat ik er geen 40 e oor heb betaald
spacel­in:bou­nce:
zaal 3 maakte heel wat goed:)
Main zaal was zaad, andere zalen waren top, bier was duur, maar toch goed vermaakt en dat Vizitor beeldscherm van podium aftieft was al helemaal lache
SpeedFuck
Kenkertje vet feesie :bier:
Stamphaas
VET feest, vooral partyraiser en the Vizitor!!!! HELDEN!!!
STAND PROUD!
whaaaaaaaaaaaaaaa kk vet feestje weer ja vooral de industrial was helemaal los!!!!! :respect: smurf & the vizitor :respect:
Stefan-the-Sound
Wreed feest was een lange busreis maar wat een ­feest: re-style, stunned guys, outblast & tommykno­cker, bass-D en king Matthew, paul en J.D.A, Neoph­yte, Angerfist :respect: day-mar, promo, RTC, Vinc­e, Serial Killaz (y) helemaal kapot, goede organisatie maar wel veel te warm
stenniss
was wel lachen en idd eten en drinken godse duur maar voor de rest wel vermaakt ;)
best zuigend
suusjuhho:)
was egt TOP :bier:
Tazzie76
lang moeten wachten, erg benauwd!!! verder ok!!!!
(y) fucking gek was 't ! (n) bavaria & warmte..
TernTerror
Vet...Vet...Vet...
TerroOrtjee
was zeker doll!!:P
was echt een top feest uitstekend vermaakt!!!!
terror vs hardcore daddy
ja het was wel weer een mooi feest alleen er waren echt knetter veel mensen onder de 16 en das een beetje jammer maar veder de zweer was wel heel goed heb geen ruzie`s gezien en das altijd mooi maar het was super gaaf maar het geluid kon wel harder en de vrouwen die er rond liepen waren zekker mooi moet op elk feest zo veel mooie vrouwen
terror-hans
10 bonus lijkt me duidelijk en van de rij geen last jo moet je de kaarten optijd halen krijg je vip rtc recpect jongens
ja ging wel eigelijk de drinken haden ze goed koper moeten doen
terrorgast
Was een zeer geslaagd feest Rotterdam Terror Corps :)
tering goed feesy doe is ff terug spoelen ff over doen en weer de hele nacht hakkuh
was gezellig en vet
Tessiej
Was egt super vet.. goei vermaakt
TeSsSa-102
mooi feesiej :P
Tezzeret
Mega Feest!!!! Lekker Kunnen Stampun in de Industrial!!
Tha Mitchells
okay cor als je nou maar es een xtje niet 8ter het net zal gaan vissen!!
te gruwelijk:bounce:
zeker een goed feestje....vince was toppie!
The Batman !!!!!­
de main zaal was geen ruk aan . maar de early rave .... GEWELDIG !!
leuk avondje gehad
The KLIT Commander
Nadeel: Te lange rij bij binnekomst en duur drinken.. verder egt niet normaal vet! :respect: Dano & Buzz Fuzz :respect:
Uitverkocht druk maar niet te druk..lauw bier? smaakte toch koud want je lichaamstemp was 45 graden...Alles was VET, en zo een drukte binnen laten komen maakt rijen ja duhh..Smurf klapper..samen met Vizitor:Computer Kapot-Computer kapot:P
Was himmal d0l jaa ;).. Zeker well.!
lekker feesie weer :D
Thosske
was cker vet feesje, alleen wel wat aan de warme kant jah, en het wachten duurde te lang:D
Tilburg Terreur :[
K von t tog tegenvallen:( Veeeels te warm, weinig (geen) aankleding, veels te druk en al helemaal in z­­aal 3 En veels te veel ClubKutte:S
Geweldig feestje...lekker dichtbij:D alleen jammer dat de line-up/timetable nie klopte...en waar was Nosferatu?
TJIBBE:bier:
goed feest :yes: al1 jammer van het geluid:( dat kan harderrrrr :P
Tony Keijsper
de industrial deet et em de rest leuk om doorheen te lope
twisted defiance
puik feest(Y)
ben er niet geweest zekers een vet feest gemist :S
UTCA_Chin
Geweldig feest!!! Heerlijk:D THE DESTROYER :resp­ect: !!! Vizitor vs Smurf :respect: Terreur tot op het bot:P!
UTCA_­Hakkuh­Wijffi­e :lijn:
vers feesje , leuke tijd gehad met me moppie(l) en ik had eerlek gezegt hadk slegter verwacht dus TOPPie :D (y)
UTR,,H­ardcor­e_­droppi­e,,UTR
Was vet stampuh man hoofdzaal toppiej
echt wel een lijp feesie
Vage Toellieee O:)
Nosferatu heb ik ook zeker gemist!! Maar partyraiser en smurf waren zeker niet slecht:P
1 woord geweldig
vanKne­tteren B)
was weer een supergekfeest!! tog vond ik moh in duitsland gekker... dj angerfist,destroyer,paul en jda,predator:respect:
geweldig
Vinnie­Vinyar­d
Te druk in het begin. Maar rond 3en werd t rustiger. Mooie afsluiting van paul en jda. Terrorzaal was Überhard. Toch nog geslaagd
zker fijn wauzen feestjuhh :D geluid was verder goed mah de hitte was ech nie normaal daar :S verDER (Y) :D
visje84
gewoon weg lekker knalluh!!!!
viéra
Super lekker feestje. Saampjes met je neefje rondsjouwe. :P is weer es wat anders. :P
WANGE
Gruwelijk bruut Feestje!!!!! Unexist :respect:
:gaap: Geen Baco?? :vaag:
welten
Heerlijk feessie... goeie sfeer, leuk muziekje... wat willen we nog meer??
wierts gespuis
schaailijk
wouter kap
het was een goed feest dus lekker gehakt
ej jammer van de keta meeting weinig egte keta fans dus!
x-xlindseyx-x
zeer goed
X.Bianc
Gruwelijk Feestje....Heb me prima vermaakt :bounce: :respect:Alleen bier was idd aan de dure kant..En al die flesjes op de grond:S
ja ut was cker un super feest partyraiser/neophyte draaiduh egt super
Vet Feest!!!! Main Stage lekker hard!!! KNALLEN!!! op naar de volgende!!
Industrial Arena :kwijl:
Zattej­an:bie­r:
in de early rave hing wel een relaxd sfeertje dat ik nog weet:D
zoutelande-power
heey luitjesss was echt super feesiej echt een top sfeer:D
het was eeen dolle boel..:D en heb het geweldig naar m'n zin gehad..!! :respect:
geluid was super, vipdek was goed geregelt, twas echt eeen SUPER dol feest!!!! :yes:
~HaRdC­oReGir­L~
WANNE GEK ZEG...wat was dit een super vet feest nie te zuinig zeg :bounce:
~N~
Heb me heerlijk vermaakt!
† Systeem Overleden †
Vond het wel een beetje tegenvallen
in 1 woord: SUPER!!
©
:nocheer: jammer dat ik ziek was daardoor kon ik niet echt bewegen
© Mafkaasjuh .­ .­ ;­
Het Was Geweldig !! Partyraiser , Smurf En The Vizitor Maakte Het Helemaal (Y)
MOH op zijn best!! Het was echt een super feest Industrial was echt goed!!!! Volgende keer maar weer in de brabant hallen alleen dan zonder die lange rijen bij de ingang en dat veel te dure bier

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D