Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

! SNYVES !
hoi
!!!KALE!!!
Vond het echt een super feessie!!!
was egt een super feessie!! :respect: flink kunnuh hakkuh; weinig intro gedoe enzo gewoon kei hard gaaaaan!!
De muziek was super, t geluid deed t ook lekker.. maar de aankleding was bagger, lasers e.d. En wat was de E.H.B.O. druk zeg..
:respect: Early Rave Was Zeker Goed :respect: wel zwaar naar de kanker nu :D
""­Gabber­steelt­je""­
Was me eerste masters en probeer ze te volgen PERFECT(Y)
heftig feesje
' - - Sheilaa :sweethug:
kk d0ll :D
(( FreaKor ))
Ja een lekker feest was het zeker :D hing een mooi sfeertje... Dur werd goe gedraaid :jaja:
ghehe heel vet goed feestje aleen jammer dak op tyd naar huis moest van weege hmm jah
((Sjordy))
was wel vet feesje alleen geluid kon beter en gwoon glaze bier is ook makelijk en goedkoper
:D
(..*­Majestic Predator*..­)
was sker wel leuk feestje, me eigen goed vermaakt:P:D
:cheer: Was mooi feestie :cheer:
De vip was één grote grap, maar verder was 't wel bertie :D
(F)Nancy(F)
fucking vette harde party volgend jaar nog een keer
(H) Joury (H)
jah bar en bizar feest daar vlink stampen op de terror en goed knal feest:P
(HKZ) :xtc: PILLYWILLY :xtc: (BTT)
zoals altijd masterlijk
geweldig
(k)SIL­VIA(K) is MAMA van DJAYVI
zeer geslaagd feestje alleen veel te weinig keuze van alcohol !!! op zn minst 1 fles safari voor mij !!!!
Geweldig Feestje!
(zwh) catweazel (zwh)
vet cool wel verdomde druke n warm daaro en een eind lopen voor de wc elke x maar daarom was de pret niet minders (Y)
*­ *­ AUDREY *­ *­
was een leuk feessie! veel leuker dan dat ik ervan had verwacht!!! :bounce:
* Natje (L)
Dit was mijn eerste keer Masters, maar ik heb me zeker wel vermaakt.. :D:D Alleen jammer van de dure bonnen, maar ach dat blijf je toch wel houden.. Muziek was (Y) Op naar de volgende keer.. :D
was egt zoooooow vet:D!
Zeer VET..Neophyte en Angerfist :respect:
was zeer geslaagd:)
**Jensel**
super vet
leuk feestje weer......kan nie anders zeggen :bounce:
Het was weer een topaaf! jammer dat ik mn voeten op een gegeven moment niet meer zo goed kon verplaatsen ;-)
*,{FRITS},*
was roeg feest
*:rOx&Paul:*
geweldigggg
Zeeeeer geslaagd feesje!!!!!!! :D
zeker leuk feestje maar ja zoals al vaker gezegt is geworden NIET MEER DAN LEUK ;)
*Bless*
twas wel :vaag: maar wel kk wreed :P
*­BONS][­Mafkee­s][BON­S*­
Zwaarvet vies bier
*Dani*
Het begint saai te worden..... Was weer supergezellig vannacht! 8)
*DestRoyed*
geweldig
*GABBERTEEF*
ut was geweldig
Supervet feestje :yes: Pavo--> :respect: Echt goed bezig :bounce:
*­hardco­retomm­ie*­
Was leuk feestje, vond Dortmundt alleen beter. Lange rijen bij ingang, niet al te goedkoop bier maar werd weer lekker gedraaid :D Veel jonge mensen, doe maar weer 18 jaar en ouder :S
n0u n0u..dat was N mo0i FeestJ ho0r..:respect:..hehe heb me prima vermaakt...:bounce:
*­J e s s i c a.­
kk na ma zin gehad:D(Y)
*ToyaLa*
Gezellige sfeer, super vette shows! Had t wel erg warm,maar gewoon ff afkoelen en weer doorgaan!Heb me dus zeker vermaakt:jaja:
was weer un goei feesje :respect:
ECHT MEGA GAAF! goed vermaakt :D! Zonde dat Angerfist niet beter gedraait heeft..... :nee:
- ROL -
Bruut feestje weer :)
ging der wel op was een mooi feesje
Deze MOH was echt kkdooool!!! Echt te gruwelijk voor woorden :P Vooral die SNOEIHARDE TERROR :D :respect: The Vizitor en De Smurf :respect:
-=­terror­gevaar­=­-
was een goed feestje paar kleine dingen die beter kunnen maar dat blijf je altijd houden en vip was ook zwaar relax volgende masters weer
-> Yvonneke <-
goed geregeld
-hooligan-
Super editie van Masters, alleen zeker jammer van die lange wachtrijden!!! Maar verder zekers prima vermaakt
-kick
:respect:
-PREDATOR-
fuck dit was echt super@!!!!!!
-TIES-
Et was een goed feest maar er waren toch wat minpunten zoals in et begin de drukte voor de poortjes waar je 30 min moest wachten en et eten was ook niet goed verzorgd! ze hadden helaas geen friet sate :(! maar wat toch goed was de industrial zaal a.k.a. terror zaal (Y). heb daar vol genoten maar de reunion zaal was ook geniaal met RTC :)! De helden van de avond waren de vizitor en unexist en RTC gaf weer een mooie show! et was weer een mooi avondje dat weer in de boeken kan!
-x Maartje x-
super(Y) :respect: The Vizitor en smurf :respect:
:bounce: Had dit zeker niet verwacht :respect: was goed te doen, geen Thialf meer!
was cker een top feest. heb lkkr kunnen stampen daar.
.--danny--.
cker wel een mooi feestje!!:D:D
was ok maar had van m'n eerste keer masters beter verwacht bavaria bier :S en die flesjes op de grond waren ook irritant maar is wel voor herhaling vatbaar :P:D
zeer goed
..­::Msz_­Lin::..­
geck!!!!:P
..­::Stef­fie::.­.­
zwaar relax
ja was weer een lekker feesie he geen last gehad van de rij was binnen half uur binnen en :respect: Partyraiser:respect: klapte der weer zoals gewoonlijk op he
VIP is echt super relx In de early & main werd strak gedraaid! ­:respect: RTC :respect:
040M.Manders
Ssuper dat is het goeie woord ervoor:p heb me eigen egt lekker vermaakt.. wel warm maja Boeiend was egt een topfeestje met veel gezelligheid : bounce:
party raiser smurf en the visitor waren ceker goed bezig
het leek wel een kleuterparty :S
2fast
lache feesie:P
super :bounce: alleen als ik politie en of beveiliging had moeten tellen in de hallen, was ik nu nog niet klaar....jezus wat een hoop:yes::frusty:
:beer: Colt
Zeker een lekker feesie vooral de industrial was knetter hard:bounce: alleen het eten en drinken was verrot en het naar binnen komen.....daar was totaal niet over nagedacht....dus een zeer goed feesie....niet geweldig
was super vet!!! reunion area beste oldschoollllllll was goedddd alleen dat vieze kutbier bavaria voor 3,30 te gek voor worden maar de rest wel lekker gefeest jammer dak snel na de klote was maja trok later nog weer bij
ZWAAR VEMAAKT OP DIT FEEST ALLEEN BEETJE ERG WARM MAAR CKERS GOED LOKATIE VOOR ZO'N FEEST (Y)(Y)(Y)(B)(B)(B)
was weer een superfeest !!!! mega gezellig !!!
:bier: ronald :lijn:
was wel kick feessie , alleen de rij van anderhalf uur en stroomstoring bij malu de malin waren minder . voor de rest was het wel chill
:bier::rot: lammerik :rot::bier:
hij was lekker!!!!keihard los geweest!!!top top top!!!!nog steeds pijn in me kop!!
:bier:­NEOPHY­TE HARDCO­RE:lij­n:
HARDCORE - DE _ HARDE _ KERN _ DE _ ONDERGROND _ SUPER .. NEOPHYTE
:bounce: --->miss mistery<--- :bounce:
was zekers wel vet:bounce: alleen veel te warm
:bounce: Andela O:)
T was ckers niet zo goed als MOH Dortmund, maar zoiezo wel beter dan klote Thialf... super sfeertje... heb me prima vermaakt... ik weet niet wie er allemaal ook naar MOH Dortmund zijn geweest, maar dat was echt wel 100keer beter... toch een leuk feestje!!
:bounce: ParaMara
Fijn feestjee:D!!! Geluid(Y) Wel jammer van wachten en de hitte ma verderr:bounce:
was zeker wel goed!! wel erg warm en lange wachtrijen maar was zeker de moeite waard!!!!:D:D
superfeesjuh!! :respect: 4 ART OF DANCE jammer vd hitte.... verder Masterlijke Party!!!
:bounc­e:Bolu­s:boun­ce:
heb me weer prima vermaakt, beetjuh van de wereld maar dat mag, alleen wat duur zeg die bonne:S voor de rest geweldig, nog gelachen ook op de terugweg wat wil je nog meer:D
Ja joh stelletje mafjoekels, prop een volgende x n­og een paar duizend man meer in de breebunthallen ­en we staan dan als legbatterijen te stampen, dat ­bedoelen ze nou met ophokken!!! En ook erg fijn, die 5 ­poortjes bij de ingang, hadden ze zeker niet verwa­cht, zoveel volk..stelletje amateurhoeren
:cheer: $­abje
top feestie :D uit je noot
:cheer: Mirke
geweldige party, Angerfist, Partyraiser super!!
veel te druk...
:D Fleur
ze konden de volumeknop niet vinden!!
:devil:B*­tch:devil:
Super feest heb me best vermaakt alleen vond het decoratie niet zo super maar voor de rest (Y)
:devil­:bartj­e:devi­l:
was echt SUPER vet feesje:dalleen sloeg angerfist tege:sen ware de bonnetjes ngal duur:s ma voor de rest super feest :respect:neophyte:respect:ik kan ni wachte tot et volgend feesje
T was echt een super vet feest gewoon van t begin tot t eind super naar me zin gehad!!!!!!!!!!volgende keer weer zo!!
Verpletterende indruk aangezien ik was gaan liggen! :P zoooow fucking benauwt en warm...
ja mense was wel weer grappig vanacht :respect:promo:respect:EN PARTYRAISER WAS WEER FF KK HARD BEZIG :d:d
wooooow echt GRUWELIJK!! :bounce: echt relax, rela­x :P Promo, Partyraiser, Paul vs. JDA :respect: jammer dat ik Day-Mar niet helemaal heb gehoord, mr wat ik heb gehoord :respect::respect:
:ROT: Speed Zeeuw :ROT:
Whoei!!!! was echt een VET feest! beetje enorm warm en druk maar dat mocht de pret zeker niet drukken! Angerfist ging heerlijk te keer :bounce:
:rot:N@nce
t was erg druk en warm maar de sfeer was perfect! t was egt een SUPERFEEST!!!:P:P:P heb me prima vermaakt!;) :bounce:
IN 1 WOORD: GEWELDIG ECHT WEL VET :d ZKR VOOR HERHALING VATBAAR
:vaag: :bounce: BlonTjee :bounce: :vaag:
Helemaal top (y) Alleen op het laatst helemaal kapot heb toen nix meer meegekregen...
Was hendig goed feest, maar toch best drukjes daar!!
:xtc: Joost :bier: Ketacrew :vaag:
Was weer super vet! Early rave zaal was echt goed! Heb me best vermaakt met melissa :D :hug:(K)
:xtc:M­athijn RTC:xtc:
geweldig
<Rob>
Lijp!
>>>ARIE<<<
INDUSTRIAL ARENA was geweldig!!! hele nacht los gegaan met me gebroken poot hahaha ALPHEN TERROR!!!!!
>>>HEIN<<<
super vette party:D:D
was cker gaaf! alleen erg warm!
>PAULLIE<
geweldig
>Relaantjuh<
was echt super vet feessie en kei gezellig!!! alles goed geregeld ok met de kluisjes :yes: brabanthallen :respect:
het was warm maar wel een lekker feesje :respect: Dj Angerfist :respect:
[ Linda a.­k.­a Mini :bounce: ]
Geweldig feest :respect: Alleen wel lange rij bij de ingang dat was minder. Partyraiser! :respect: Alleen dat pogo gedoe hé :S
[ Ran-Dee ]
Was vet feest en vooral een vette locatie met goed geluid! :bounce: Jammer van de hitte en de prijzen.. verder was de Industrial zaal het beste.. alleen maar daar gestaan :bounce:
[077] Reneetjuhh
was super vooral industrial zaal yeah.. wel kut heet en kut druk.. en veel wawa's ma verder echt GEWELDIG!
[A]nne(f)
Helemaal geweldig:D
KUTFEEST !!
[Antje Terreur](6)
was echt een goed feest!
opzich goed! maar t werd later te druk!
:respect:
Geweldig feestje :bounce: Goed gedraaid(Y) alleen beetje warm ha ;) :respect:Terrorzaal was tog wel ut betere werk hehe :respect: Super Feestjee,, Voor herhaling vatbaar :):yes:
[Duracell ]MafKaass :[
HET WAS GEWOON KK HARD RAGGE SUPER FEEST(Y) TOT DE VOLGENDE KEER :VAAG:
[EGN]_­NL-BRAIND­ESTRUC­TOR-NL_­[EGN]
het was echt wel weere relaxt alleen jammers dat is al weere voorbij is :( naja volgende keer ben ik er weer bij :D:D:D
[FTB] GESTOO­RDWIJF [FTB] I Rust In Peace
ALLUH GEILHEID OP EEN STOKKIE MAN GEKKUH :respect: vooral de industrial en ben tot 3 uur nuchter geweest en heb me kapot GESTAMPT vur onze KOZZY natuurlijk :respect: de hc zaal was wel kut druk
[MKP] Keesie Feesie
echt weer een super feest goeie lokatie!!! alleen beetje warm... verder geweldig vermaakt. super zo'n terror zaal moeten ze meer doen!!!!!!!!!!
[Moes]™
GEWOON KK VET!!
super feestje
Superrrrrrrr:xtc:
Twas zker wel gruwelijk,, kheb het SUPER genote jah :bounce:
[NL]R0B3RT
WAS SUPER GEK
[PPT] C@­NDYMAN :speed:
reunion area was zwaar vetjes!! :bounce: wel fu*king warm zeg..
[SF] Mycotoxine
gezellig feesie:vaag: de hele avond early rave gestaan. alleen bass-d en king metthew draaide niet zoals ik van ze gewent ben:no:
[ZLD]W­es[sch­]
vet skon
BKJN was vorige week tog nog iiets beter! maar twas wel gslaagd feessiej! :D :cheer: (K)
\\___­ Psycho­Hoolig­an___/­/­
was weer knalluh feestjuh he:D
(Y)
was zeker weer een vette MOH:d:d mooi man:P
het was echt weer een super feest :cheer:
A.n.n.i.e B
Super feest;) KNALLUH!..Hihaaa
ADHD:b­ounce:­TUK:bo­unce:
kut flesje, tering warm en kk duur maar voor de rest was het een van de betere MOH feesten. art of dance gaat vooruit
sfeer was goed(Y)t geluid stond te zacht! en leeftijd 16 jr en ouder moet afgeschafd worden...
B
Was me eerste groote feest maar het was direct mega :bounce:
b) sender
egt een lkkr feessie :yes:
B*­R*­O*­E*­K [NL]
Brabanthallen kutlocatie
Bacolul :/
:respect: voor MOH maar van die bonnetjes vond dat toch wel belachelijk :S
BALLETJE AKA DJ BASEKILLER
jazeker was toppie alleen paar kleine minpuntjes maar voor de rest prima vermaakt zeker wel:bounce:
Bart---
wow was echt een vet feest zeker goed gedraaid heb me prima vermaakt
in 1 woord GEWELDIG!! :respect:
Benny-Boy
Zeer kut in de wachtrij, en fucking lang w88 op de plee!!
BiianCa || Biitchie
Ik was er jammer genoeg niet :O
brutality :P
MOH was Super!! Muziek voor in bij de DJ in de main zaal was ook zuiver !
leuk feesie, terror zaal was uber, in de chill out op de drugs info stand laatste uurtje uitgegaard :D
vond het maar een matig feestje.. eerst GVD een uur en een kwartier in die kut rij gestaan.. eenmaal binnen was het GVD super druk overal en veels te warm (als je van de reunionzaal naar de main ging was het net of ze in de main de verwarming aan hadden staan) ..het drinken was te duur en die flesjes waren klote want daar flikkerde je iedere keer overheen.. In de main werd je helemaal gek van die klote knipperlichten dus nee.. vond het een onvoldoende..
boldstyle
zero tolerance zelfs geen joint
MOH goed te doen deze keer! :bier: partyraiser :respect:
bowiemaster
wat een wereldfeest :) industrial area :kwijl: Jappo Partyraiser en Smurf vs Vizitor :respect: in ieder geval wel een toplocatie
Br!­L Zonder Br!­L
jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
Heb zeer genoten van het optreden van de jongen die het rechterkant van het podium in de hardcorezaal opgeklommen was en de show steelde in zijn eentje....helemaal uit zijn kneiter en een echte gangmaker...wel jammer dat de security hem ervan af haalde...iedereen heeft een staande ovatie gegeven voor deze man :respect: en gaf hem achteraf nog een zwaar applaus voor zijn optreden (y) en heb nog pinguins zien lopen...maar wist niet of iemand anders ze ook zocht :S...ben ook ondertussen aardig geflikkerd :x
Brutal-Bass
MOH was SUPER :respect: Partyraiser :bounce: hoofdzaal viel beetje tegen>geluid was niet al te hard.voor de rest(y)(y)(y):bounce:
Bumba
Alleen de binnenkomst was KUT maar verder goede sfeer en prima vermaakt
was echt een te gek feest:D
mow leuk feest als je van drukte warmte en kindjes houd maar de terror in de industrial cave was wel leuk dus heb toch wel een beetje schik gehad
Chrizzoo
dikke sauna terreur alleen beetje duur bier was zo op :bier: dikke rijen maar was zo binne wehehe stukke beter dan thialf!! terreur zaal :respect: vince ook :respect: jammer dak de weg nie zo kon vinde 8)
mooi feestje :D
CuBe A.­K.­A SqUiT(­L)ivan­a
jah het was zekers wel een lekker feest:D 10X beter als de2 in thialf volgende keer weer:):P
het was.... DOPE DOPE DOPE DOPE!! :D
Zeker een Moooi Feessie!! :yes: Heb me zeker Goed vermaakt vanavond!(y)
Echt super vet Feestje :D
Darkch­ild198­1
HEB ME SUPER VERMAAKT EGT KAN NIET W8EN OP DE VOLGENDE MASTERS OF HARDCORE :P
DarkElement
Geluid (y) Prijs consumpties (n) (3 bonnen voor 1 biertje :| ?) Temperatuur (n) zweette als een gek daar :S rest (y)
Dass'
super naar m'n zin gehad, :bounce:
De Herrie­hippie
te druk, te warm, slecht publiek, slechte entree, goed geluid :D, bier te duur :( ..achja heb me wel vermaakt. Had er tog niet veel van verwacht!
De_La_KoK
super avondje!! lekker knallen op day-mar en partyraiser :respect:
dedamp
gruwlijk zuiver
Defecit
geen woorden voor zo geweldig
Den Boudy
Gas Derop Gek!!!!
Denicos :/
Geweldig vermaakt. Super feessie. Mijn eerste masters, maar zeker niet de laatste die ik bezocht heb. En nu ga ik slapen ! massol
Der0na (L)
:bounce: ! GE-WEL-DIG ! :bounce: Heb me uitstekend vermaakt...Dana draaide gewoon echt SUPER ! Lekkere bass ! Gewoon super ! :respect:
Devious Narcotic
T WAS ECHT N STRAKKE PARTY!!!! gEEN LAST GEHAD VAN LANGE WACHTRIJEN, K WAS BINNEN OM 9.45 ... GEWOON OPTIJD DAAR ZIJN ;-) MAAR WEL VETTE MAAGGGKRAMPEN GEHAD,MAAR DAT MOCHT DE PRET NIET DRUKKEN...:-)
DeWintah
Zwaar gek feest. Alleen jammer dat het er zo warm was..En consumptie ook ja:S associaal gewoon
DJ D-Jackal
Super heb me prima vermaakt was een van de betere ­­­­mohs :r­espect: UNEXIST - PROMO - TOMMYKNOCKER :P :r­espect:­
goed vermaakt ... tieum :respect: draaide zkkr netjes
vet feestje
DJ Lippie
was dolle bedoeling>>METTURSSS
deze masters was gwoon bruut!!!:D:D
DJ TERROX
ja vet!!!!...
Dj Viruss!
echt Gortig gewoon:bounce:
DJ-X
MoH :respect:  1ste keer :D maar was wel Geweldig :jaja:  (alleen jammer van die kut hitte :vaag: )
DJ_­Smurf_­GGM_­UK
Fantastic party. Great sound system and lots of party people. Thank you very much :respect !!!
Dodewaard maniac
Was zeker wel een geslaagd feest. Maar beetje onnodig dat The Vizitor die computer aan gort sloeg ;-) Samen met de Smurf zeker een goed einde van het feest. Al waren die flesjes echt klote. Constant opletten, dat je niet op je muil ging
Terror zal ws relax sfeertje(H)
zeker een goed feest
Donkers22
was egt een vet feest mieters :respect: J.D.A!!!
dotheSamba
Alles was gewoon lekker aan deze party volgend jaar er zeker weer bij!
Dragoslav M.
Zeker beter dan verwacht, iedereen in de Industrial Arena draaide echt supervet (behalve Partyraiser en Unexist)...meisje uit de rij waaar was je nouuuuu :P??
Drunk 'n High
wat een LIJPOOS liepen daar Kahnker
Vizitor & Smurf :respect: Wc's (y) Voorderest Masters of kindercore :[
was een geweldig masters of hardcore! geweldige show, goed geluid, mooie effecten! gewoon fantastisch, zoals een hardcore party hoort tezijn! deze zal ik niet snel meer vergeten:D ook mooi dat ze die kop bij de entree hadden nu! erg leuk gedaan dat je er onder door moest, was net alsof je in de bek moest om masters binnen te treden! mijn waardering voor deze editie van moh: ronduit geweldig!
beetje jammer van het jonge volk:S
Endy4Life
echt vet met henk
zeer zeer goed
ErikPo­werSys­tem
Was kk bruud !!!!! :D
Esta Loca Kipjah
Was echt een zwaar hard rlx feestje voor herhaling vatbaar zeker wel :bounce: TommyKnocker & Outb­last Partyraiser :respect:
etje
het hele feest was het NET niet
:respect: :respect: THE DESTROYYEERRRR :respect: :respect: "Boxed, Street Fukkers, TOTAL HATE!" en die bas onder "Test the Dj" SHJITTT da was TE erg :D :bier:
Eva
TOP FEEST!!!!!
EviL-BabS
Wass egt wel kwaai feesje:D & Goeiee sfeer:respect:!!
Feng Shui
goeie sfeer lekker knalle!!
IDD veels te duur voor zown flessie
Fishcore
retteket was egt weer super vet
zwaar kut, zo lang w8ten voor de ingang,khad al pijn in me pote voorda ik binne was man pff
fleurtje v b
was zwaar laache feest!! heb er van genote!
FLIERE­FLUITE­R.­NL
super!!!!!!!!!!!!!!!!!
fob_hardcore
egt dol daar
was leuwk feest ook omdat het me eerste was maar toch top :respect: en drukte.. en idd nadeel zijn die flesje lkker handig voor inknijpen maar ga er op staan en je breekt je poten maja..
Fr9ddo
was zwaar knallen!! lekker lopen zweten ook!!
Early rave was van begin tot einde knallen drank was veelste duur
Freakandell (Speci­aal):b­anana:
wat een kutfeest
Freaky­hardco­re
Super feest !! moest wel uitkijke waar je liep want de hele vloer lag vol met plastic flesjes XD was geweldig:)
Furne$$
Mega Dit was weer een MoH met klasse zoals het hoort
G-NiLES
hmmm veel te lang wachten aan het begin, maar het was de moeite waard!! de early en de main waren vetI ben ook nergens anders geweest (A) )
Geluid was goed,, alleen het was te druk en te warm
zwaar relax
Gabber_­Jeffrey
heb me prima vermaakt:P
te druk
Gary's
t was echt sppr vet
top feestje :D:P
Gassen met die zooi!!!­
Goed geluid, leuke sfeer, veel bekenden.....geweldig feestje!!!!
:respect: The Vizitor
gekken uit kampen
IK vond het wel ok.... ik had er meer van verwacht. Het was zoooo warm!
GEN-X
:respect:
Gennep-Raver
vond ut best wel een kutfeest :\ te druk en te warm.. heb me nie echt kunne vermaken
Gilz
:respect: Producer :respect:
Gods Unwanted.­be
GEWELDIG!!!! Zeker Neophyte!!!! J.D.A. & Paul Elstak op het einde, Fantastish gewoon!!!! Jammer dat het op het einde zo ineens was afgelopen echt ineens ram stil... kon nog lang genoeg blijven doorgaan
golden power
kon beter
Good Karma
1e keer MOH voor mij, ik vond het vééééét
Govert Kreuk
Zo, was zeker wel goed te doen!:P Unexist was echt vet!:bier:
Grundahl
MEESTERLIJK! Destroyer, stormtrooper, manu, smurf vs vizitor :respect: :bier:
dit was eg n knalluh feessie
Hakkuh Annie
Heb lekker gewerkt, en de muziek in de Early was ook echt super. Behalve Darkraver en die gepensioeneerde Gizmo NIET bah Hij moet echt kappuh met die grappuh. Blijf lekker Hardstyle draaien dat is jouw ding tegenwoordig.
HANKEH
SUPER VET FEESTJE WEER ALS VANOUDS VAN DE KAART
Hardcore Angel
Ik vond het echt gaaf (K)(K)
Vond het wel een Leuk feestje alleen jammer dat we zolang moesten w8en voordat we naar binnen mochten zo heb ik D-Spirit moeten missen maar voor de heb ik me wel vermaakt met mijn danspartner en de rest van de groep (Y) was echt lachen maar NIET voor herhaling vatbaar!
in 1 woord.. geweldig(Y):jaja:
Super feest :D:D:D Echt zo super naar mijn zin gehad!
Hardcore Yourd
Snoeiharde Hardcore echt een knetter feest knallen en beuken als een gek
hardcore_­limburg16
was egt geweldig feestje
hardcore_­mutsje
super feestje
Hardcorelife
Was weer een lekker stamp FEEST :d
Hardco­repind­a a.­k.­a.­ Ferdo
was echt een vet feest! vooral de oude hardcore zaal ! wat een geluid!!
Dik Vet Bruut!!!! !!! :D :cheer:
Hardst­yleJun­k
Gewoon Te Vet en Lekker HARD!!!!
Hardst­ylezLU­NA
was ech wel gezellig feessie eindje rijden maar dan heb je ook wat :)
Harry Porno
:bounce: SUPER VET FEEST :bounce:
Hazinh0
Wat een klote feest. Te druk en het was echt fucki­ng benauwd en ik werd ook gestoord van dat knipper­licht.:S Verder werd er wel redelijk gedraaid met als hoogtepunt Neophyte :yes:
HC Tomy.nl
kk vet feesie...!!!! lkkr warm ;) goede sfeer... masterlijk gedraaid weer :D
was gvd een kei goedfeest kon wel 1 week er blijve zo vet was ut:D
heejha­llomet­mike
tja vaag feestje;)
Een nacht om NOOIT meer te vergeten:P
was wel een geslaagt feest :P alleen jammer dat het zo warm was !!!
Hellfire
:respect: Neophyte, RTC, Paul, JDA, Stunned Guys en Tommyknocker!
WAAROM BAVARIA???
twee woorden: volle pin
methurs feest ging goed
Hobbykip
Slecht georganiseerd met wachtrijen en hitte maar het feest zelf was goed te doen.
echt prima vermaakt:yes: sfeer was verder top!:D
100% linksaf gegaan alleen jammer van de wachtrijden
zeer goed genoten tot een uur of 7
ik vond het echt een super vet feest,ik kan ook niet klagen over het geluid dit keer!! :respect:partyraiser en :respect :voor smurf vs the vizitor!!
GENOTEN! heerlijk!
Iloontjuh
Hij was weer knalluh, werd lekker gebeukt! gezellige mensen over het algemeen, leuk aapjes gekeken, toppie! :bounce:
Inteso
Hilmoldol:D
Ivanhooo
de sfeer was minder (N) maar we hebben ons toch nog goed geamuseerd :yes: beter geluid dan in heerenveen (Y) Da­Y-­már :respect: Partyraiser :respect:
helemaal SUPER
J.­eroen :bier:
beter :bier: dan op XQ
jaily hardcore addicted
het geluid enzo was goed was alleen veel te warm daar binnen
Jappiee
ik vond het echt super, me eerste grote feest en dan zo 1, alles was egt goed vooral de sfeer en de muziek
Jcky-O
zeer goed
Jean-Pierre
Heet en veel mooie vrouwen (is dit mijn reactie?)
dit feest was goed en geweldig
was kk bruut feest jammer maar 1 keer paar jaar dit jaar
JEFFREY_­H.­V.­T_­HARDCORE
het feest wAS HELEMAAL TE GEK EN TE KNETTER
JEMOEDER^
heel bizar
Jenny :bounce:
super! En jahh, Ge Wetj, Ge Zwetj;)
Jeremy!!
Goed feest me eigen zeker goed vermaakt jammer dat ik niet iedereen ben tegen gekomen :respect: partyraiser :respect:
Jeroen.Hc
Was wel relaxed. Alleen beetje problemen met het Openbaar vervoer dat er amper was. Feestje opzich was goed te doen.
Jaaa Super :respect: Tommyknocker & Outblast (y)
Jojo :)
Beetje jammer dat k vet gaar was, maar was (Y) feest :)
Mwuuh... TE lang wachten bij binnen komen, TE heet, TE druk, TE duur zuipen..... maar verder wel goeoed vermaakt :P OLA!? g.h.b.o. :D
gewoon een superfeest!! ANGERFIST :respect:
Justiified
relax :D
K.­E.­S Dobbelsteen
masters was echr gruwelijk.. geluid was goed werd goedgedraait ... had alleen auw arm.. haha.. :cheer:
Zeer leuk feest!!
karste­nmaste­r
echt een onwijs gaaf feest
Gezellig feestje.. alleen jammer dat het zo tering warm in de hallen was. Maar verder hebben we ons wel zeer goed vermaakt he Anne:D
Kaycie
geweldig feest maar lange wachtijd ingang
werd kei gek van die knipperlichte bove in de mainzaal.. ook een beetje jammer ware de duizende mense die afgevoerd werde... :S verder was 't of te heet of te koud en ze hadde er iets meer 'n show van moge make... maar ondanks alles wel een super feestje!!
kvond mar een wazig feest :s ''veel te warm, veel te druk, geluid was ok nie geweldig in de hardcore zaal'' Kheb mun eigen het beste vermaakt in de Industrial Arena :d Negative A, Unexist en Partyraiser DANK U :respect: als die er nie waren wast een zwaar KUTfeest!!!
Kimmutjuhh
Hitte Drukte.. maar verder heb ik me GOED vermaakt:D:D
Kimsalabim
dit was echt gwoon un te dik relaxt feesii... motje en vermeertje (Y)(Y) moete we vaker doen...!!!:bounce:
Koffietijd
te VET
neophyte wou ik altijd al een keer zien en ik vond­ ze kk masterlijk die gasten weten echt hoe je een­ showtje moet geven al duurde het maar een half uu­r :respect: , voor de rest kk gruweliujk feest
Echt super!!!! Erg gezellig met Nageltje :d op naar Awake :bounce:
Lanoz
vet man, me pet kwijtgeraakt op masters...helemaal nieuwe moete kope, maar evegoed wel doop feessie
BRUUT FEEST!
leijtuh
geweldig
vondt het na het feest veel vetter:vaag: :lol: :lijn:
Lente
super
da ging goed ja...goei geluid goed gedraaid goeie ­sfeer...gewoon een VET feest!:D toch??:vaag:
Leonske
Geweldig
zalig feestje!~
Lierenees
Was superdik!!! me eerste echte grote feest. sta op de foto en op de DVD :)
Liesje­gaatlo­s:yes:
Zwaar uit mijn stekkertje gegaan :bounce: Early rave was SUPERRRR :D
Linda van lieshout
helemaal dol
Lisel
Gezellif feesie en lekkere sfeer :D was inderdaad wel te warm maar heb nu een mooie waaier :D
Ljmichael
was egt geslaagd
Lolaaa!
echt geweldig feest!! :bounce: echt top! :respect:
Lost in Gravity
zaal 3 was geweldig ,rij te lang ,flesjes is kut en vooral die achterlijke gedachte van die bonnetjes ....3.30 voor een bier ongeveer pffff
Luca Flex
Deze wil je nie hore........ Die moe je voele!!!!!
M.O.B.
(Y) Feest (Y) Pics Komen Op: >-----> WWW.TERRORKLAN.NL <-----<
Madjaa
Was wel okeee.. Dortmund was vetter ;)
Maik A.­K.­A Ento
megaa feest:P:d
supergaaf
MARC:D
zag er mooi uit en muziek was lekker hard :D maar veels te druk & te warm... :(
MarkDuffy
Ik moet zeggen heb me zeker vermaakt! geluid was redelijk, mocht iets harder, Sfeer was goed en is van mij part voor herhaling vatbaar :D
gezellig meer ook niet
MartinVLD
Het was een erg goed feessie!!!! Alleen jammer dat de line up niet klopte en het lange wachten bij binnenkomst!
Masha....(k)
superfeesie!supersfeer(Y) heb het super naar me zin gehad:jaja: alleen de drukte en warmte was wat minder.....
pff was niet lekker :S het feest was wel beter dan vorig jaar maar ja vond het toch nog kut
Mental Power
kk vet feessag :vaag:
Mega Feest, de entree was alleen langdurig..maar dat mocht de pret niet drukke.
Mevr0u­wtjuhK­0pfzie­k
cker wel vet feest:D Partyraiser draaide weer masterlijk
MIatz0Pheron
briljant
was een goed feest wel te knalluh best wel hard
miekske!!!
Helemaal geweldig!!!xx
Mike' D
Ik vond het een masterlijk feesie (Y) :respect: 2 Tommyknocker, Partyraiser, Day-Mar :jaja:
Mike..-
KK de KK gruwelijk feest... iedereen heeft super gedraaid!! alleen die kut harde flesjes idd en mensen moeten niet zeiken over de warmte!!
dit was mn eerste x masters maar het viel me tegen khad er veel meer van verwacht
echt een superfeest lang niet meer zon leuk feest gehad...
Kanker Gaaf Feest!! Mijn 2e Feest Kerel!!!
kuubs zweten maar wat een geweldig feest:bounce:
MissMerrel :cheer:
sedgh
Mister ??
het was echt een knetter gek feest, sfeer was echt toppie en het geluid was ook zkr wel te doen!!!!! 100x btr als Thialf
gewoon 1 woord SUPER HAMSTER FEEST o dat zijn er 3
Mnonnie123
:respect: KKBRUUUT GEWOON :respect: alleen kkdrukkk&te warmm,, mja primaa avOnd:D:D
MR PIERRE
zo bruut feesie echt super vermaakt
Mr. Error™
Was me wel een super feestje. Geluid was heerlijk alleen jammer van de warmte en de drukte
MR. GRUMPY
stelletje sukkels mij krijgen jullie nie weg :P onkruid vergaat gewoon nie :no:
mooi feest!! :respect: Partyraiser & MC Da Hustla:respect:
mRoop
HELEMAAL GEWELDIG!! Klapte weer prima! Zo, dat was wel weer genoeg in­ de baas zn tijd
MrsDaniels
Rututuuuu :D
Myrte*_­:BouNCe:
in een woord GEWELDIG!!! :bounce:
NachtGabber
Ik heb me prima vermaakt. :jaja: Jammer dat ik me rond 2 uur kut begint voelen. DaY-Mar :respect: Stunned Guys :respect: RTC (y) Dana (y) en OUtblast vs Tommyknocker (y)
Geweldig feestje :yes:
NancNora
zeker supper gaaf :cheer:
nel.nl
jaa was leukk!! vrij heet idd maar goed ken je hebbe... toch!?
Nemert
Top feest :D.. The Producer en JDA vs. Dj Paul relaxx :P
Nexonai
heel goed vermaakt van half 3 tot 3 in de early.... voor ­de rest was t geen hol aan en veel te warm.. en zouden VIP's geen recht hebben op airco ? DAMN zweethok op dat deck
nicefoxygirl
Jammer van de sfeer (of eerlijk gezegd GEEN sfeer..) ieder stond (ipv danst) en liep maar een beetje rond te lopen.. en mensen grow up, wat is er nou zo leuk aan om compleet verrot en verlebt er bij te lopen door overmatig drugsgebruik?!?!?!
nick_R
:bounce: industrial zaal was meesterlijk :respect: reanimator, manu le malin, DESTROYERRRR, stormtrooper & smurf vs Visitor en producer.... alleen de rij was kut.. verder een zeer goed feestjuh
wie kan dit nou waardeloos noemen :S was zkr wel geweldig man
NL -->Edjûh<-- NL
geweldig
Knalluh :D enige wat tegenviel was die rij in ut begin :(
Noizemarine
goei feesje (y) goed geregeld en veel bekende :D en VIP dek was (y) :D was gezellig :bier:
non-stop-rocker
BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT !!!! (B) jaaa man was echt wel vet !!! DayMar/Angerfist/Neophyte ! :respect: ECHT gaaf feestje weer !!:bounce:
NOOB SAIBOT (Gucci­wearin­g MTF)
keer een feestje respect voor reanimator,unexist, partyraiser,vizitor en smurf zij hebben de sfeer in de industrialhal echt gemaakt beste moh ooit
Eerst 1,5 uur onwijs benauwd in de rij gestaan.. dan kan je éindelijk binnen, en dan moet je bonnen kopen :O Echt téveel geld!! Fucking duur, en die hitte.. viel mee dat ik niet flauwviel, ging kapot daar :nee: Maar al met al wel naar me zin gehad! :cheer:
Echt een kk mooi feest!! Volgend jaar weer :D
O:) Sietsj
toppiej feesj tog geweldige sfeer alles toppiej:P
OldSkool CC
Zeker genoten:bounce:
OmeMini
WHaaaa Super feest..Industrial egt heerlijk terreur:bier:smoke:
lekker hard
P@RTYRICO
Ging wel!!
Party-girl
ik was ZIEK! :vaag: :bounce: maar wel vette party!
Pascal Tolner AKA TOLLY
echt wel :bouce: voor de eerste keer ,alleen jammer dat het er zo warm was echt je moest steeds weer afkoele dat was kut het was daar echt warm maar de muziek was goed bot :lijn: feest
Patrick _
Ja geweldig ik hoorde het zelfs in leeuwarden
PatriQue!
SUPER FEEST!! Knalluh baas! ANGERFIST :D:D
patrizzl
het was zwaar chill en gezellig feest!
paulus T
wel een goed feest, maar wat een kut flesjes je wordt er gewoon moe van.en die aktie vanpaul(the visitor)prachtig gewoon met dat beeldscherm en die toetsenborden
Peetjuhhh
niet verwacht maar het was een erg leuk feestjuh!! :bounce:
Peewee's
Was Zeker mieterssssss... J.d.a (Y)
erg gaaf :D beetje jammer van het redelijk zachte geluid in zaal 1, kon nog goed met elkaar praten. Verder erg gaaf :D
Pep
Ingang was fucked up, bier te duur en et was echt een teringzooi overal. En ja t leek gvd wel een sauna, vooral midden/vooraan in de HC Area... niet uit te houden... Maar toch super genoten, muziek was top, sfeer was super en heb et erg naar me zin gehad. Voor herhaling vatbaar
Peppol
Cker goed vermaakt!!:bounce: Alleen veel te warm...pfff...:frusty:
Piet.S
goeie muziek,heel warm,super vet feest!!!!!!!!!!
pietverdriet
topfeest:D
Pillem
en uh...waar was nosferatu :/
Pimpel
heb me heel de avond goed vermaakt en er werd vet gedraait maar de masters in Dortmund was beter....
Moddervet!
PRISCILLA.
:woep:
Pure'n­dSweet (K)
Was een super feesie:D Heb me Prima vermaakt:D
Zkr geslaagd feestje...
R..(L)
was egt super vet vooral paul elstak en j.d.a op t laatst !!!
Rave' oltion 23
Naja gezellig was het zker!!! maar het feest zelf,Bagger!!!!! Geen masters meer voor mij!
unexist en da predator die vondt ik zeer goed
relaxt
dit feest was weer eens keer super vet! niet meer en niet minder
ReLSMuRF
duur feessie &kuthitte maar verder was t leuk! smurf & the vizitor was een mooie afsluiter! :worship:
Remdamann
Locatie sucks, was erg mistig binnen... Verderz top feest!!
Remko..!!
MOH Was Goed..Alleen Het Heeft 3 Kwartier Geduurd Voordat ikBinne Was..!!:S Ma Verder Was Het Goeddd:D
Uber Party:D:D
best wel flax
Geslaagde avond iedereen ging los echt (Y) (k) voor sanne de ehbo'er :P
Rick.NL
Zwaaar VETT :bounce: behalve Neophyte + Angerfist Zeer triest :vaag:
Ricooow
Jaah was wel vet feestje!! :D alleen te warm!! en Te duur :P
was echt een vet feest! Vizitor met pc :respect:
Rikkie83 :bier:
Top feestje !! Smurf vs The Vizitor :respect:
RobinNauta
Die wijven jonge! Non de klere vooral bij vince...heb er nog een stijve nek van
Roels
Meesterlijke Master:bounce:
Echt ZWAAR gestoord. :D
MoH heeft zijn naam weer omhoog gehaald bij mij! Superfeest! :respect:
toppert heb vet me nikies stukgehakt en smurf was ook weer van de partij het laatste uurtjuh wAS VET RAMME!8)
was een super vet feest
Ruben Vijverberg
Smurf Vizitor :D:D:D kk goud, sla jij efe je computer kapot
ja was zeker een knalfeest goedgedaan!
S2
zuiverrrrrrr feeest
San-e
Zeer goed feest!! :bounce:
Sanne:­bounce­::bier­:
zekers een leuk feestje:bounce:, met name door de groep, dikke (K) voor jullie allemaal,paul en JDA heerlijk:respect:, ben alleen v eel verloren, mn beurs, huissleutel, een t-shirt, sleutel op kluisje laten zitten hierdoor de borg niet terug gekregen, mn beltegoed is de klote op!! zielig he
wat een kinder disco!!
SDumasqo
Was m'n 1ste Hardcore feestje.....zkerzz goed vermaakt!! Focking HARD :bounce: :bounce: Jammer van de hitte en te focking dure drankjes!!
Semi
vond er weinig aan, en prijzen lagen een btje te hoog: 40eu­ro kaartje, 6euro parkeren, 5euro kluisje, 3.30eur­o biertje, 2.20euro water, 2euro wc, en bier in fl­esjes :S best makkelijk als je je nek wil breken, overal rijen :S en volgens mij deed de airco et niet :S jesus wat een hitte, geluid vonk ook niet alles, behalve in de early die was (Y)
zkrs mooi ook geluid stukke beter.. industrial en reunion was mooiste vond ik..
Sharon.nl
kk kk kk dik
SieSo
enige leuke was manu le malin en dj producer voorderest was t knkrvuil!!
Simonhaha
Ik vond het niet zo warm hoor.. Super Feest!
Sir Vincent
Was zeker wel vet, alleen duuuuur drinken:| industrial was zeker vet :respect: Anders ga je ff lekker met ze allen een joint roken in de benzinepomp:P hahaha
K had het beter verwacht maar t wasgoed te doen NEO :respect:
Sjennet :cheer:
Super feest samen met mijn schatje, alleen jammer van de lange rij...
Gruwlijk gewoon haha mensen was zekr een top avond!!!:D (n8-morge)
Sjordy­s:boun­ce:
Niet Normaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal :bounce:
SkrewYou
Super gezellige avond nacht ochtend gehad, wanneer is de volgende keer?:bounce:
Smoky
het was geweldig leuk daar echt toppie
Ook ZONDER drugs VET feesje!!!:D
Snelle!!!
organisatie was zwaar kut : veel te lange wachttijden voor ingang , wc , en uitgang
SnotJong Aka GabberBas
was nog slechter dan ik eerst dacht maja niet alluhz was slecht SMURF war zekerz toppie :respect:
Spartan Law Online
(Y) feestje.., Destroyer/Producer/Partyraiser Volle Gas Knallen Baas !!
SpeedFuck
Kenkertje vet feesie :bier:
stef87
zeker vet :D:D. Oldskool zaal was echt super, beter as dat ik verwacht had!
Stefan­ieeee!­!!­
Masters was helemaal Los..VOlgende keer weer!!..SUper Kick..
Steffi_­huizen
helemaal goed niks meer aan veranderen
Stijn
Echt zalig feesje!!!! (y) :yes:
best zuigend
was echt een goed feessie:D alleen teeee warm en jammer van m'n blaren geheh
Suuske**
relaxed feest!!heb t goed naar me zin gehad..:bounce:
SwiftMaster
ik heb meegeholpen met opbouw dus ik was trots en heb het vet naar mijn zin gehad.
Tepke
Wat een bruut feest. Het optreden van RTC was echt weer master. Enige minpuntje waren de wachtrijen bij het binnenkomen
vond het maar een bagger feest :S prijs van drank lag behoorlijk hoog en veel te veel aso mense die nergens respect voor hebbe :@ VISITIOR heb voor mij me avondje nog beetje gered :respect:
TerroOrtjee
was zeker doll!!:P
was echt een top feest uitstekend vermaakt!!!!
Terror-tony
was ckerss wel een mooi feestje naar 2.30
terrorbeest
gewoon in 1 woord SUPER
TeSsSa-102
mooi feesiej :P
Tha Rookie
Viel me nix tegen, heb me kostelijk vermaakt! Pred­ator :respect: Manu :respect: Idd beste MoH sinds tijden....
zeker een goed feestje....vince was toppie!
leuk avondje gehad
Held van de avond, The Producer!
Thjardo!
me 1e Masters:D:D:D het was echt geweldig een nach­t om nooit meer te vergeten(H), alleen fucking warm daar... maar verder helemaal uit me plaat gegaan
Tetter10 en TetterWup hebben zich goed vermaakt!! Mensen t was supergezellig :cheer:
Tilburg Terreur :[
K von t tog tegenvallen:( Veeeels te warm, weinig (geen) aankleding, veels te druk en al helemaal in z­­aal 3 En veels te veel ClubKutte:S
Tony mallony
kut
Super mooi zoals gewoonlijk :bounce:
ultimate frenchcore
Wat een GEK:D
SUPER Geweldig feestje! Goed gedraaid goed geluid, goede aankleding, goede vriende mee.. Alles perfect dit keer. en het VIP-Deck was ook een aangename gelegendheid om neet te kijken op het "normale" publiek :D\
de rijen waren zwaar klote en die kutflesjes ook
vanKne­tteren B)
was weer een supergekfeest!! tog vond ik moh in duitsland gekker... dj angerfist,destroyer,paul en jda,predator:respect:
Venneke
Zeker wel een mooi feest heb erg genoten in ieder geval
was echt hmml te vet gewoon:)
vidal
super feest goede sfeer goede locatie was zkrs knalluh:)
Vinn-E
was zeker goeie .. top geregeld ! alleen drinke enzo was prijzig ..de rest top!
zker fijn wauzen feestjuhh :D geluid was verder goed mah de hitte was ech nie normaal daar :S verDER (Y) :D
Vught1­00%Har­dcore
redelijk feest organistie was minder dit jaar !!!
Wastah
Cker genoten Respect to all the dj's
WC-Knuffelaar
Was weer geweldig gister :D heb me duidelijk vermaakt. Volgens jaar weer :D
weeken­dcalam­iteite­n
het was echt een keihard knalfeest HIHAAA!!!!
welten
Heerlijk feessie... goeie sfeer, leuk muziekje... wat willen we nog meer??
what the f*­ck
super 10x beter al ik had vew8 MOH volgende x weer in de brabanthallen:respect:
Wieno
Klote zooi :( 1,5 uur in de rij staan is iets te lang om binnen te komen.... Klote geregeld .... deze organisatie sucks.. het feestje ging wel
Vette muziek, té warm, té benauwd, slecht aangekleed... Had er meer van verwacht eigenlijk...
WilberZ
Echt een vet feessiej..me goej geluid!!
wouter kap
het was een goed feest dus lekker gehakt
Wvoort026
MEGA FEEST:D:D
ej jammer van de keta meeting weinig egte keta fans dus!
Best feest:D TERRORR(6):bier:
:jaja: super feesie :jaja: wel wat aan de warme kant en erg druk maar de sfeer werd er zeker niet minder om (Y) kijk nu al uit naar de volgende
Was geslaagd! Alleen die hitte niet normaal, en die lampen mogen ze thuis laten godse knipperdingen word je gek van..
Was een top feestje (y) Locatie is ook helemaal goed. Zaal 3 (L)
Zjuul:­bounce­:
zo wel lekker feessie ja... inderdaad zaal 3 deed hethem wel.... jammer van die hitte
Zwoelio
Top feest! goede sfeer, Goeie muziek. alleen de plee's en de ingang was kut maar verder alles 110%
{Disfasion}
waar was nosferatu?
{PPT} Japie
Lekker feestje:lijn:
|| Dennis ||
was wel lachen, maar duitsland is 10x beter :yes:
et was hartsike leuk alleen te weinig zit plaatsen op het einde:P
goed na me zin gehad :jaja:
~tijn~
vet feesje werd goed gedraaid en bavaria bier in flesjes (Y)
~~Andy~~
ik vond deze moh beter dan raise cain
•° ¤ KellY ¤ °•
Zo ik heb me eigen echt wel goed vermaakt:D Goed feestje! Echt SUPER!!
¤ Kimm,,*
super feest !! :d
Ja Was Een goed Feesje:D.. wel Kkr Druk! Pff.. maja Was wel gezellig:D(Y)
Masters is zeker goed verlopen :D beetje warm beetje druk maar hoort erbij:D
» Joeri
Mn 1e feestie,, onvergetelijk!! Partyraiser en RTC ware egt gek!!!

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D