2006-02-19 !! Esmée !! Toppie!
2006-02-19 !! santino !! Was Knalleuh!!!!!!!!!!!! vooral op het einde met PartyRaiser en Smurf
2006-02-19 !!! Gieps!!! was goed te doen allen de sfeer was ver te zoeken
reunion area klapte er flink op los
2006-02-19 2006-02-19 masters was helemaal top!
2006-02-20 ""Gabbersteeltje"" Was me eerste masters en probeer ze te volgen PERFECT
2006-02-21 BRUUT FEESJUH!!! GOEIE LOCATIE EN DE INDUSTRIAL ZAAL WAS
!!!! VISITOR
2006-02-19 was geweldig feesje!!
2006-02-20 (..*Majestic Predator*..) was sker wel leuk feestje, me eigen goed vermaakt
2006-02-21 (6) meges!!!! (6) KK BRUUT WAS EGT SUPERVET
2006-02-19 Super avond!! Alleen drinkuh en vretuh was te duur.....!
2006-02-20 (DH)_id&t (
Angerfist
) (
Partyraiser :respect
(
Mecano twins
) voor de rest veel te warm veel te veel mense die nokkiej zijn gegaan en muziek had wel harder gekunt feest krijg van mij een 6
2006-02-19 was echt weer een super feest en vooral smurf en dj vizitor
2006-02-19 (GFC) speedy goes was weer lache vanavond
2006-02-27 geweldig
2007-02-11 kk goed
2006-02-19 2006-04-06 Zeer VET..Neophyte en Angerfist
2006-02-19 Vond het wel weer een leuk feessie, alleen de rijen bij de ingang waren te lang en op sommige plekken was het te warm...verder
2006-02-21 **Jensel** super vet
2006-02-19 Heerlijk...alleen jammer dat de tijd zo snel voorbij was,,
2006-02-20 Het was weer een topaaf! jammer dat ik mn voeten op een gegeven moment niet meer zo goed kon verplaatsen
2006-02-19 *-kevin-* was gewoon te vet
2006-02-19 *:rOx&Paul:* geweldigggg
2006-02-19 *Bjorn :banana: egt SUPER
2006-02-19 *Bless* twas wel
maar wel kk wreed
2006-02-19 *Dani* Het begint saai te worden..... Was weer supergezellig vannacht!
2006-02-19 muziek enzo was Super!! maar veeeel te warm, en al die rijen
2006-02-20 was egt un geslaagd feest volgende x cker weer
2006-02-20 *Jeroentje*. Was een Lekker feesiej Alleen beetje Wazig allemaal...
2006-02-19 *life is pain* supper fees alleen de ingang kut!!!!!!!!!
2006-02-20 *RaNa* 1 uurtje rijden,,, en fucking 1 uur en drie kwartier wachten om binnen te komen door 5 poooooortjes ...!!! binnenkomst erggggg slecht geregeld verderssss alles Toppie
goede sfeer relaxte muziek
2006-02-20 was weer un goei feesje
2006-02-21 LIJP LIJP LIJP
Vet feest, alleen beeeetje warm
2006-02-19 superfeesie!! helemaal naar de tering !!
2006-02-20 - Beffie - coco ik heb het erg leuk met je gehad bedankt voor de leuke avond
2006-02-21 beffie ik ook met jou !!! echt een GEWELDIG feest mensen bedankt!!!
2006-02-19 Topfeest
2006-02-20 - Miranda -- 2006-02-20 - Willie - wel een heerlijk feestje
was wel lang wachten voordat we binnen waren
t was ook te warm ik had bijna ut idee van ik val hier flauw en toen viel er naast mij iemand flauw
daar schrok ik wel van...maar wel goed vermaakt
!
2006-02-19 was weer een lache feesje !!!
2006-02-20 -->Vage Mus<-- vet feest aleen erg warm
2006-02-20 -={NIJNTJUH}=- Tering vet feest gek volgende keer weer
2006-03-24 -BoNe-CruSheR- FUCKIN VET
2006-02-19 -kick 2006-02-19 -Snicky- Was zeker wel goed, was voor mij eerste keer MOH, Maaar was Top! Tnx Jelle
Love You
2006-02-19 HET WAS EN SUPER VET FEEST
2006-02-19 Had dit zeker niet verwacht
was goed te doen, geen Thialf meer!
2006-02-19 .--danny--. cker wel een mooi feestje!!
2006-02-20 geweldig
2006-02-20 Was wel vet feest. Alleen veel te druk en de bonnen waren veel te duur
2006-02-19 SUPERRR bruut feesje alleen jmmr 3 bonne voor bier en fucking heet verder echt vet!!!!!!!!!
2006-02-19 ...TomTom cker een vet feest, jammer van de dure pils en rijen ingang, maja laatk me avond nie door verpeste
...
2006-02-19 Dik bruut! ookal was t wat laat geworde (A) had nie verw8 dat t zo vet zou zijn!
THE STORMTROOPER, THE DJ PRODUCER, VINCE, PARTYRAISER
2006-02-19 was echt een gaaf feesie
en er weerd lekker gedraait
2006-02-21 //P@rick\\ was top
2006-02-19 Vanaf het moment dat Destroyer draaide ging het echt lekker
2006-02-19 013Master-E zaaltje 3 bruut
lkker gezellig alleen ingang was klote enz.. mar verderss toppie hoorz
2006-02-19 party raiser smurf en the visitor waren ceker goed bezig
2006-02-19 8)PWHH8) echt zoo super vet feesiej gewoon gvd echt jah goed gewoon haha
2006-02-20 :[ +*+ ANOUSKA +*+ was weer een kk dol feesie
heb het goed naar me zin gehad
was wel kei druk en warm MOH
2006-02-19 :bier: mastersofhattem :bier: 2006-02-19 :bier: NTV :bier: ja was weer un mooi feessie..gezellig zooitje
2006-02-21 :bier: Para :bier: Von ut wel un bruut feessie
best bezopen aant einde van ut feest
( heb voor de eerste X klomp eruit gezopen dat komt nooit voor
)
2006-05-18 goed geluid alleen VEELS te druk
2006-02-19 :bier: zummers gespuis :bier: konde wel wat meer ingange geregeld worde:swerd goed gedraait gewoon un vet feestje
zeker voor de herhaling vatbaar
2006-02-19 :bier::rot: lammerik :rot::bier: hij was lekker!!!!keihard los geweest!!!top top top!!!!nog steeds pijn in me kop!!
2006-02-19 :bier:baracuda gewoon de hele avond lekker knallen!!
2006-02-19 :bier:rosiviseren:bier: JAH WAS MOOI
2006-02-21 :bier:THOOM:bier: Meesterlijk feestje!! alleen kut rij maarja verder
en nog eens
2006-02-19 :bounce: (f) NATAS (f) :bounce: wat een SUPER feest
2006-02-19 :bounce: --->miss mistery<--- :bounce: was zekers wel vet
alleen veel te warm
2006-02-19 :bounce: Cr@zy Chick :bounce: prima vermaakt
2006-02-19 :bounce: ParaMara Fijn feestjee
!!! Geluid
Wel jammer van wachten en de hitte ma verderr
2006-02-19 :bounce:B 2 the art:bounce: 2006-02-19 :bounce:Hij is gek he:bounce: super vet!!!!!!
2006-02-20 :bounce:vd peej:bounce: het was helemaal geweldig super feeest !!
2006-02-19 Was kk vet feest
Was me eerste Masters maar zeker niet me laaste
2006-02-19 :coke:mister sosa:coke: lululululululululululululululululu
2006-02-20 :D Fleur ze konden de volumeknop niet vinden!!
2006-02-19 Neophyte was goed hahah was top feestje
alleen jammer dat het drinke enzo zo duur was
2006-02-19 :facepalm: Echt een maaasterlijk feest
2006-02-19 :LAURA was echt un geweldig feest
2006-04-26 :Lijn:[NL]Vage Alco[NL]:lijn: Was zeer zeker heel goed te doen.
2006-02-21 maar voor de rest wel goed
2006-02-19 :vaag: * Terror Bitch * :vaag: Heb me echt goe geamusseerd !!
Vonnet zeker wel een geslaagd feesje !!
The Vizitor
2006-05-11 :woep:BiNo:woep: prima prima zoo mooie kan niet
2006-02-20 Tegek! alleen Neophyte met zn commerciele shit! vr de rest helemaal ok,, partyraiser & tommyknocker!!! nog bezig met revalideren!
2006-02-19 :xtc: Joost :bier: Ketacrew :vaag: 2006-03-14 :xtc::bounce::xtc::bounce::xtc: jammer van de vele vechtpartijen, stond er vaak naast en was dus vaak de lul toen de beveileging ze kwam verwijderen omdat ze niet keken waar ze liepen
2006-02-20 :xtc:KONING_APIE:xtc: vet hard! had de hele dag nog een piep in me oren
2006-02-19 :xtc:Mathijn RTC:xtc: geweldig
2006-02-21 :xtc:NL-Björn-NL:xtc: zker goed feestje
aleen was wel kenker warm
2006-02-19 :yes:*OudorpfreaK*:yes: helemaal leip
2006-02-19 :|Snelle Jelle:| ja echt lekker feestje, alleen wel een grote chaos, ja toch of nie tan?
2006-02-19 <Noise is my Message> Manu Le Malin, Reanimator, Destroyer, The DJ Producer, Partyraiser in 1 woord GEWELDIG!!!!!!!!!
2006-02-19 =jimmy= was ckrs vet feestje!! partyraiser ,smurf en the vizitor klapte er op
!!!!!!!!!!
2006-02-19 =||AUSSIE||= was weer genieten alleen enkeltie begaf het op het einde een beetje....
vince & J.D.A hebbe weer wat heerlijke herrie neergezet
fotos staan op www.party-fotos.nl!
2006-04-22 was cker gaaf! alleen erg warm!
2006-02-19 ?!?!? leuke feestje maar ook niet meer dan dat!!!
2006-02-19 2006-02-19 het was warm maar wel een lekker feesje
Dj Angerfist
2006-02-19 [ Linda a.k.a Mini :bounce: ] Geweldig feest
Alleen wel lange rij bij de ingang dat was minder. Partyraiser!
Alleen dat pogo gedoe hé
2006-02-19 [AC] System Failure [ACFDR] :bier: Was zkr wel een betere MOH..Goei Bier, wel duur..beetje warm toch wel..maar verder echt vet, enne Vizitor
Eerste nr opgedragen aan Rob, mooiste moment van de avond
2006-02-22 [FTB] GESTOORDWIJF [FTB] I Rust In Peace ALLUH GEILHEID OP EEN STOKKIE MAN GEKKUH
vooral de industrial en ben tot 3 uur nuchter geweest en heb me kapot GESTAMPT vur onze KOZZY natuurlijk
de hc zaal was wel kut druk
2006-02-19 [G@BB€R]JaHa 't was een zeer geslaagd, vet mooi feessie... ('n Veel Betere locatie en beter geregeld als thialf!!)... is echt wel beter als je VIP kaartjes hebt!! vip was wel mooi
2006-02-19 [G]abbermui[S] Idd veels te druk..
Nn uuhm ja pogo was wel nodig om ruimte te creeren.. Wel geslaagd feesiej..
2006-02-19 [H4L] Hardcore Hooligan [H4L] ja het was een ruig feestje maar was wel harstikke warm binnen dat was wel klote
2006-02-19 [HK] Gab B) was echt SUPER!!
2006-08-22 [Mafketel] was zeker geslaagd
2006-02-24 [Mattie] niet ut geld waardt
smurf en vizitor
da was eg gewoon super
2006-02-19 Soo dat was lekker feesje..! Day-mar erg nice !!Neophyte was ook erg goed
Afsluiter van J..D.A en dj Paul
2006-02-19 Ontiegelijk Vet!
2006-02-19 [NL] Dolle Majowtjee [NL] zeker himmel dol he !
2006-02-20 het was egt een KNAL FEEST
jmmr dat er in het begin zo een lange rij stond en over die bonnen sloeg ook nergens op maajah ik had het egt wel naar me zin!! Smurf,,The vizitor,Unexist
2006-02-20 [NL]-TERROR-BITCH-ELINE-[NL] t was egt supper vet en goede dj ook zkkr wel., !!!!!!!!!!!!!!! groetjes eline
2006-02-19 [NL]:devil:..TerreurSmurfJe..:devil:[NL] 2006-02-19 2006-02-20 Twas zker wel gruwelijk,, kheb het SUPER genote jah
2006-02-19 [NL]speedfreak24[NL] Was echt een bruut feest
sfeer en geluid waren perfect gewoon
2006-02-20 kk vet feest
2006-02-20 [SF] Lethal Injection leuker dan ik had verw8 eig! gezellig in de earley en after met Keta
2006-02-20 [ZndG]Xyco vooral early was vet , main ging ook wel goed. lang wachten bij de entree maar zeker een top feesie !!
2006-02-19 _Loesy_ zeer geslaagd!!
2006-02-19 _Nathalii Superr feesje
2006-02-20 ADHD:bounce:TUK:bounce: kut flesje, tering warm en kk duur maar voor de rest was het een van de betere MOH feesten. art of dance gaat vooruit
2006-02-19 AJS Damn was zeker een top feest heb me zekers goed vermaakt jammer dat k niet iedereen gezien heb maar sfeer was top
2006-07-18 Meesterlijk!!!!! Volgend jaar ZEKER weer denk!!!!
2006-02-19 jaja mooi feesje dacht ik ma zo lekker hard
he jongens
2006-02-19 angela* » Super Feessie
.. Drankprijzen & regeling bij ingang was wel KUT ..maar verder gOeie sets
2006-02-20 Anoebis The Vizitor #1...!!!!!!!!!
2006-02-19 Appie :[ ja wel mooi feest.. alleen ze kunnen beter niet meer van die klote flesjes gebruike
2006-02-20 vet feest supper vermaakt, alleen ging het bier er wel heel erg snel in
2006-02-19 b) sender egt een lkkr feessie
2006-06-14 b-e-e-r Snoeihard
2006-02-20 helemaal top!
2006-02-19 ik vond het na wat biertjes toch een goei feesje
2006-02-21 Zeer goed geluid, wel errug druk (ook bij de ingang, daardoor re-style gemist!!) en warm! Maar heb me zekers prima vermaakt
2006-09-14 dol hoor
BRABANTHALLEN!!
2006-02-19 De rij bij binnenkomst was weer belachelijk groot, de wc's waren een gekkenhuis. Verder was het knallen en hakken
Stormtrooper, Producer, Partyraiser, Smurf & Vizitor stuk voor stuk geweldig! Volgende keer betere wc's dan is dit een goede locatie. Stobo's waren ook lekker leip.
2006-02-21 Ben_Wazug was men eerste feest en kijk al uit naar 11 maart outblast
2006-02-19 GRUWELIJK inderdaad !! Mijn eerste Masters .. maar zeker niet de laatste !! Early zaal was zwaaaaaar top
2006-02-20 Bisbee vond deze MOH de beste nederlandse editie gehouden na hun vertrek uit de FUN!
2006-02-19 bitchje het was echt een superrrrrrrrrrrrrrrrrr feest en knallen gewoon
2006-02-19 vond het maar een matig feestje.. eerst GVD een uur en een kwartier in die kut rij gestaan.. eenmaal binnen was het GVD super druk overal en veels te warm (als je van de reunionzaal naar de main ging was het net of ze in de main de verwarming aan hadden staan) ..het drinken was te duur en die flesjes waren klote want daar flikkerde je iedere keer overheen.. In de main werd je helemaal gek van die klote knipperlichten dus nee.. vond het een onvoldoende..
2006-03-08 Was vet eej.... Henk kwiet gewist!!
2006-02-20 Boertje J leuk feesje alleen al die godvergete lange k*t rijen werd je wel schijtziek van... voor de rest wel goed
2006-02-19 BomenBoer Vond het waardeloos maar enige biertjes later is het wel wat geworden
2006-02-27 bomenzager hellemaal te gek
2006-10-01 Boris lijp
2006-02-19 Br!L Zonder Br!L jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
2006-02-21 Brutal-Bass 2006-02-19 Bumba Alleen de binnenkomst was KUT maar verder goede sfeer en prima vermaakt
2006-02-20 Was echt wel gezellig
2006-02-19 Cabronaaa:cheer: 2006-02-19 Cavello MASTERS
2006-02-20 Ce-sealtje Heb me zeker goed vermaakt..
Beetje warm alleen
2006-03-20 channieke was wel zowww vetttt volgende x gaan we cker weer en hopelijk is het dan ook in de brabanthallen lekker dichtbij voor ons
2006-02-20 Charly da silva ckrs een leuk feesie after was ook lagge
2006-02-20 mow leuk feest als je van drukte warmte en kindjes houd maar de terror in de industrial cave was wel leuk dus heb toch wel een beetje schik gehad
2006-03-07 Cleo-tje (L) geweldig
2006-02-19 Conan heel wat eetbaar vlees gezien
2006-02-21 het was.... DOPE DOPE DOPE DOPE!!
2006-02-20 D3my :woepwoep: goeie muziek, lelijk decor, veel te warm maar wel blij datk nie in die kk rij heb hoeven staan wachten.
2006-02-19 Da Papa Griezel :devil: Geluid... Goed (denk ik) Licht en Deco.. Mooi hoor en geen Vechtparty gezien
2006-02-20 Daantjuhhhh :bounce: het was wel leuk
..maar had er denk ik iets te veel van verwacht waardoor het toch wat tegenviel
.
2006-02-20 Damiano* Dat was tog egt wel een super bruut feesie heel de avond in de earltrave gestaan was knallen!!!
wel erg gezweten maarjah
2006-02-19 Manu le Malin
2006-02-19 Daske. Geweldig
Partyraiser
2006-02-21 Heerlijk knetterfeest!! Tieum, nosferatu en smurf
SNOEI!
Best vermaakt
2006-02-19 De Rialiteit Early zaal van begin tot eind knallen !! Super sfeertje overal !! MOH was stukken beter dan ik had verwacht..
2006-02-19 De Rop Geweldig feest
2006-02-19 vettee party waaaaaaaassssssssssssaaaaaa
2006-02-24 Deurtrek Terreur 2006-02-20 Geweldig.........alleen het w8ten in het begin maar dat is al goedgemaakt...enne mag vaker in den bosch hoeven we niet zo ver......
2006-02-19 Differens TE RELAX
2006-02-19 Discover your own world... Was wel oke, jmmr dat ik me niet helemaal 100% goed voelde!! terror zaal veruit de beste zaal!! Veel mensen out zien gaan niet normaal, EHBO had een hoop te doen!!!
2006-02-20 DJ D-Jackal Super heb me prima vermaakt was een van de betere mohs :respect: UNEXIST - PROMO - TOMMYKNOCKER
:respect:
2006-02-19 DJ NYRO aka Hardcoretothebone82 was gewoon een super feest mag wel vaker op deze locaktie
2006-02-19 DJ Sjek aka E-Jackt SUPERVET........
EARLY RAVE: DANA
, BUZZ FUZZ vs DANO
, en VINCE
DJ JDA
2006-02-19 DJ X-treme Vond het typisch moh
beetje rare sfeer maar heb me zekers wel vermaakt.
2006-02-20 DJterrortank geweldig lopen stuiteren
2006-02-20 doarhakkuh fantastisch feest
2006-02-20 was goed geslaagd feest.. beetje lange rij, maar was het goed waard
2006-02-19 Dolle Dodo zeker goed feestje! heb me echt goed vermaakt
2006-02-20 DON FIETO een paar kleine dingen waren kut maar voor derest mooi
2006-02-19 Donkers22 was egt een vet feest mieters
J.D.A!!!
2009-02-15 KUT FEEST
2006-02-19 super feesjeeee hooorrrr !!! PARTYRAISER
2006-03-14 kk vet feest.. 1 van de betere en iig zeker beter dan dat kk thialf
2006-02-20 DrumDJ Promo(terror tegenwoordig ofzo) had in de oldschool zaal moeten staan Dana in de main! Verder was echt top goed geluid niet TE druk !!
2006-02-19 Vet feest alleen jammer dat onze wiet is afgepakt
2006-02-19 Vizitor & Smurf
Wc's
Voorderest Masters of kindercore
2006-04-19 Dweebso zeer gaaf feestje !!!
2006-02-19 superwarm, me eige de tering gezweet.. maar wel superfeestje!
alleen jammer da we vroeger naar huis gingen, ik wilde nog niet!!!
2006-02-19 Was weer gezellig
2006-08-08 beetje jammer van het jonge volk
2006-03-23 Ellewimf Kk vet feest!!!
2006-02-20 Ennair VIP was chill met die matrassen
Geluid ging wel
Verders goed vermaakt
100x btr dan Thialf
2006-08-31 top
2006-02-19 ErikE was een goed laage avondje
afterparty ook
2006-02-19 ErikPowerSystem Was kk bruud !!!!!
2006-02-20 super! alleen jammer van die lange rij bij de ingang
2006-02-19 etje het hele feest was het NET niet
2006-02-19 Eva TOP FEEST!!!!!
2006-03-13 Evil Bert 2006-02-19 Super gruwelijk feest!!!!
2006-02-19 Falca Ouweeeeeee feestje vant jaar!!, sfeer was top!!, heb me in me 1tje zelfs nog goed van vermaakt!
2006-02-19 Fly On The Wings Of Love geweldig uit me dak gegaan
2006-02-19 fob_hardcore egt dol daar
2006-02-20 Fogo DIK FEEST!!! zaal drie t beste
JAPPO
en negative A draaide ook LEKKAH!!!!
2006-02-19 Foltergeist top feest, in 1 woord geweldig
2006-02-20 fraaans was weer een super feesje
2006-02-19 Freakandell (Speciaal):banana: wat een kutfeest
2006-02-20 was kei doll
Jammer dat het zo druk was maar GOED GELUID daar dat had ik echt niet verwacht!! KenkerDOL Volgende keer weer masters in de brabandhalle(A)??
2006-02-19 Angerfist was echt te goed, verder wel redelijk lomp!! Volume Hardcorezaal viel alleen op en neer. Verder goed te doen dus
2006-02-19 Lekker feessie!! Goed geluid.. Alleen iets te warm in de main.. Verder lekker ge
2006-02-19 G-NiLES hmmm veel te lang wachten aan het begin, maar het was de moeite waard!! de early en de main waren vetI ben ook nergens anders geweest (A) )
2006-02-20 gabba Het was echt weer een supervet feest, prima vermaakt!!!
2006-03-01 was wel grappig maar niet wat ik er van had verwacht, haha en ik was iedere keer iedereen kwijt
2006-06-09 Gekkuhbekkie was echt een geweldig feest
2006-02-19 Gennep-Raver vond ut best wel een kutfeest
te druk en te warm.. heb me nie echt kunne vermaken
2006-02-19 Gilz Producer
2006-02-19 Grundahl MEESTERLIJK! Destroyer, stormtrooper, manu, smurf vs vizitor
2006-02-19 Vies duur kut bier !!
Voor de rest SUPER feest
Veel beter dan thialf
2006-02-19 h4l? lekker feesie hoor
2006-02-19 Hakke !! echt een top feesie zeg gaan steeds harder op die feesten
2006-02-19 Hakkuhbar:bounce: super feest, goede sfeer... heb me weer prima vermaakt.. alleen jammer dat de wc's zo gruwelijk druk waren...
2006-02-20 het was een super vet feest.... we waren er een van de eerste en nog moesten we een uur wachten tot we binnen waren... dat is zekers een min punt
2006-02-20 Hardcore Angel Ik vond het echt gaaf
2006-02-19 dit feest was zeker wel geslaagt
2006-02-20 Hardcore Mark ! was wel leuk alleen minder als dat ik had verwacht
2006-03-28 hardcore to the bone 2 was echt een top lokatie heel groot en er werd goed hard gedraait!!
2006-02-20 Super feest
Echt zo super naar mijn zin gehad!
2006-02-20 hardcore_limburg16 was egt geweldig feestje
2006-02-19 was GE WEL DIG
zeker vermaakt
2006-02-19 HardTours super party we are come with a bus from germany with 100 people. Pictures and a video http://www.unitedhardcore.de (German InterNet side of www.hard music ent.de) next masters in Germany it continues paddddddddddddddyyyyy & nice greetz at all niederland party freaks....
2006-02-21 harry in de warry!!! gewoon te vet voor woorden kan niet beter!!!!!!!
2006-02-19 Harry Nak Dik feest plus Top sfeer (uitblinker Area 2 alleen maar hakkende en lachende mensen gezien) maar ook de main was goed (wat een geluid overal!)
2006-02-20 HCamsterdam4LIFE {APC} was wel een lache feesie
was behoorlijk naar de tyfus, veel beter geluid, sfeer enz dan de vorige keer
2006-02-19 WAAROM BAVARIA???
2006-02-19 twee woorden: volle pin
2006-02-21 Herrenees was lachuh alleen wel warm.... koekoek
2006-02-19 Hie Zaal 3! Zaal3! man man wat werd daar gas gegeven! alle dj's topset gedraaid
2006-02-19 goad draan
2006-02-19 holleeder:bounce: was wel weer oldschool. grote zaal was kut, maar early was zekers mooi RTC en bass D ware egt meester bezig
2006-02-19 Hoogersss Voor mij de eerste Mastersss en zeker voor herhaling vatbaar
2006-02-19 Masters wat dit keer goed geslaagd.. jammer dat je zo lang moest wachten bij de ingang
maar geluid werd beter later op de avond! het was gezellig !!
2006-02-19 echt prima vermaakt
sfeer was verder top!
2006-02-20 I.T Was echt kogel. had zelfs een wandelbingo
2006-02-19 Was opzich wel gezellig feestje maar k had er veel meer van verwacht.. viel me een beetje tegen, op t einde begon ik pas beetje los te komen (rond half 7 ofzo
) voor de rest was het wel gezellig veel bekenden en er werd opzich lekker gedraaid, alleen promo verneukte zn set aant begin
voor de rest
2006-02-19 Ielse!:cheer: SUPERVET!!!
2006-02-20 lachen, ik heb zeker genoten en leuke fototjes gemaakt... LATER !
2006-02-19 het was weer een hersenloos feest
heb me weer kostelijk vermaakt!!! heb bijna geen minuut stilgestaan
2006-02-23 helemaal gek
2006-02-20 helemaal SUPER
2006-03-01 zeer goed
2006-02-20 j@cob niet wat ik er van verwacht had.. maar wel vaker met moh zo..
2006-02-19 jans! geslaagd feestje jammer dat je zo lang moest w8te
voor anar binne te komen
2006-02-19 JDW 2006-02-19 In 1 woord MASTERS!!!! RTC there is only 1 terror!!!!!!!!!
2006-02-20 dit feest was goed en geweldig
2006-02-24 JeWeetZelluf10 Zeker ge-wel-dig feest
neophyte live
2006-02-20 jewst super
2006-02-20 Was weer een gezellig feestje alleen veelste druk,warm,zag veel mensen tgn de vlakte aan gaan
..Hc zaal was in ut begin wel gezellig en op ut eind in de Terror kk doool!
2006-02-20 Jaaa Super
Tommyknocker & Outblast
2006-02-19 was goed feeske wel warm en druk minpunten en die rijen
2006-02-20 BRUUUUUT!
2006-02-20 joyce SuPpReSsOr was zeker een goed feesje...(mag ook wel een x
)
2006-02-19 Erg gezellie gehad en er werd lekker snoeihard gedraaid...alleen zoals zovaak geen airco..verders goed te doen
2006-02-19 Zoo was echt wel een vet feessie!!
2006-02-19 t lange wachten was kut!!mr verder was t super
2006-05-26 GEKTEEEE BESTE MOH SINDS TIJDEN!!!!
2006-02-27 Zeer leuk feest!!
2006-02-20 KARMA Jammer dat het de laatste keer in nederland is (dat heb ik gehoord)
, MoH de beste!!!
2006-02-21 Kaycie geweldig feest maar lange wachtijd ingang
2006-02-19 strak feessie hoor
2006-02-19 goeje sfeer goeje muziek goed geluid
was super
same met miene mups
2006-02-20 kvond mar een wazig feest
''veel te warm, veel te druk, geluid was ok nie geweldig in de hardcore zaal'' Kheb mun eigen het beste vermaakt in de Industrial Arena
Negative A, Unexist en Partyraiser DANK U
als die er nie waren wast een zwaar KUTfeest!!!
2007-06-19 ja was wel lache
alleen die bavaria flesjes
:dead:
2006-02-19 Kick Noise >H4H.FM< Jaah t was wel leukjes he .. All1 lang in de rij gestaan ..
Veder was t COOL
Tieum, Negative A, Unexist & Partyraiser en The Vizitor Was te gek
2006-02-19 Kimmutjuhh Hitte Drukte.. maar verder heb ik me GOED vermaakt
2006-02-19 Kimsalabim dit was echt gwoon un te dik relaxt feesii... motje en vermeertje
moete we vaker doen...!!!
2006-02-20 ja was wel eens leuk om mee gemaakt te hebben maar meer dan leuk is het niet veel poten en clubk*t volk en minimum leeftijd leek soms wel 11 jaar pas na kwart voor 5 werd het vet in zaal 3 TERROR
2006-02-21 Was goei feesjuh, vooral terror zaal zkr zkr!
PARTYRAISER
2006-03-19 GWOON GEWELDIG!!!
2006-02-19 Krank Terreurrr Een leuke en gezellige editie in de brabanthallen!!
2006-02-19 co0;
2006-02-19 L!N 2006-02-24 La Cosa Nostra Zwaar gruwelijk! helmaal los
2006-02-19 LEELOYD was weer een geslaagt fessie alleen jammer van de lange wacht rijen bij de ingang
2006-03-29 leijtuh geweldig
2009-06-24 2006-02-27 was super!! heb me goed vermaakt.. was toppie
2006-02-19 lesley23 goei feest en je ging zeker mooi tim
2006-03-06 Less:bier: was egt toppie
2006-02-19 li@nne in wonderl@nd was een goed feest,enne marcel bedankt he
2006-02-20 Liesje Ik heb er maar 1 woord voor IJSELIJK!! heb me zeer goed vermaakt!! Gezellig ook
2006-02-20 Liesjegaatlos:yes: Zwaar uit mijn stekkertje gegaan
Early rave was SUPERRRR
2006-02-19 LinsePins Beetje jammer dat je zo lang moest wachten!!! Maar voor de rest was het super!!!
2006-02-19 live to party het was echt een super goed feest. heb me uitstekend vermaakt
2006-02-19 Louie :[ zo was cker een zeer best feesie
alleen die pokke flessies hebben ze heel handig bedacht
NIET!!!
2006-02-21 Louize777 THAT WAS BLOODY GREAT!
2006-02-19 Luca Flex Deze wil je nie hore........ Die moe je voele!!!!!
2006-02-19 was echt een super feesje
2006-02-19 Mama van Quinty (L) Smurf & The Vizitorn waren echt Super en het geluid was ook super...Moet zeggen dat de sfeer relex was
2006-02-19 Manic D © viel tegen. 2 uur in de rij gestaan GVD. Dit is niet meer de MOH die ik ken.
2006-03-15 moh was 1 woord super
2006-02-20 Marilicious lekker gedraaid was er wel warm en dat flits licht mag wel uit
2006-02-19 zeker goei feestje gehad t was alleen zo warm en druk in de main
2006-02-19 Mark_nmgn beetje veel te heet binnen en 1,5 uur in de rij gestaan, maar ondanks dat toch een vet feest gehad!!
2006-10-08 gezellig meer ook niet
2006-02-19 pff was niet lekker
het feest was wel beter dan vorig jaar maar ja vond het toch nog kut
2006-02-19 Meliss_A MOH Was Gewoon Super!!!! Vlgnde Keer Bn k Der Weer Zeker Bij !!
2006-02-19 Mental Power kk vet feessag
2006-02-19 Michael!!! in het begin was t helemaal een kutfeest maar later op de avond was het in de industrialzaal wel te doen
2006-02-19 Michael... was zeker wel een goed feestje
mar ik snap nog steeds nie waarom ze mij spulle in het kluisje hebbe laten ligge dus dah ik weer helemaal terug van het station naar de brabant hallen kon
en vervolgens daar aan kom en niet meer binne kom
2006-03-06 miekske!!! Helemaal geweldig!!!xx
2006-02-19 Miesje :) GODVERDOMME WAT EEN TERING VET FEEST...ECHT DE BESTE TOT NU TOE
2006-02-19 Miguel.. was wel grappig feest.. maar om 5 uur had ik het dan ook echt gehad!
2006-02-19 Mirtekke was wir vet
2006-03-05 Kanker Gaaf Feest!! Mijn 2e Feest Kerel!!!
2006-02-19 Mensen bedankt! Het was echt een super feestje! Dikke
2006-02-20 GRuwelijk feest
2006-02-20 Mitchel :bounce: Zker zwaar dol feestje! k heb me zeer !!KOSTELIJK!! vermaakt !
2006-02-19 MitchvandeLust Unexist !! Kanker wreed gedraaid
2006-02-19 was zeker een bruut feestje lekkerrr warm optreden van RTC was super helemaal losgaan keihard beuken super super super WHHAAA
2006-02-19 Mr. Error™ Was me wel een super feestje. Geluid was heerlijk alleen jammer van de warmte en de drukte
2006-02-19 mooi feest!!
Partyraiser & MC Da Hustla
2006-02-19 Vond het echt weer zwaar relaxed!!
Unexist
maar man vd avond -> PARTYRAISER, godgodgod wat kan die kerel draaien
2 kleine minpuntjes -> De hitte en het bier, bavaria is echt niet te vreten
2006-02-19 MrsDaniels Rututuuuu
2006-02-20 My way... volgende x meer terror!!!!! wel een grote zaal trouwens afgelopen zaterdag.... zoals t hoort
2006-02-19 N A T H A L I E ! wat een feest het eind was echt super ging mie hard
2006-02-21 n0uky nie mokken, lekker hakken
woow wat een gruwelijk feestje
2006-02-19 SUPER feest!!!
en we houden van de buschauffeur die naar Goes ging
2006-02-19 Naaikie zeker lekker feestje alleen mag de rij wel een stuk korter de volgende keer
2006-02-20 het was weer gezellig!!!! vince
2006-02-19 Super feest! alleen 2 dingen te warm in pres! en drinken duurr XD
2006-02-20 Neomi!! ja het was wel een leuk feestje, ik heb me goed geamuseerd!!
2006-03-01 was een mega avondje en net als de mede hoorenaar segt Scalp M Bierflesjes Never nooit meer breekt egt je nek voor de rest super
2006-02-19 Netty :banana: lkkr feesie!! jammer dat t zo warm was..
2006-02-19 nicefoxygirl Jammer van de sfeer (of eerlijk gezegd GEEN sfeer..) ieder stond (ipv danst) en liep maar een beetje rond te lopen.. en mensen grow up, wat is er nou zo leuk aan om compleet verrot en verlebt er bij te lopen door overmatig drugsgebruik?!?!?!
2006-02-20 jaah jaah het was een relaxt feestje!! volgende keer weer! de enige minpunten waren de rijen bij binnekomst en de warmte tering zeg! maar voor de rest SUPER!
2006-02-19 Niels Superr Gaaf Feesie!!!!!! *MOH 4life*
2006-02-19 Niels van S Puik feest
2006-02-19 nienkeisgek w88, w88 w88 en dan nog een s w88 en dan super vet feest maar dan ook nog w88 tot je er uit kan?!?!?
2006-02-20 Nikkee_; was weer laaguh feesje.. wel wa druk.. maar wel gezellig zo met veel bekende..
Partyraiser Smurf The Vizitor Unexist
2006-02-19 Genoten. Corne de held van de avond!
2006-02-24 NL-pepGek-NL KOEKIEEE WAUS
2006-02-19 NL_hardcoretrutje_NL SUPPER FEEST volgende keer nii meer van die kk fles doen voor de rest was het egt super ,,
ANGERFIST
2006-02-19 Noizemarine goei feesje
goed geregeld en veel bekende
en VIP dek was
was gezellig
2006-02-19 Nolz oldskool
2006-02-19 Eerst 1,5 uur onwijs benauwd in de rij gestaan.. dan kan je éindelijk binnen, en dan moet je bonnen kopen
Echt téveel geld!! Fucking duur, en die hitte.. viel mee dat ik niet flauwviel, ging kapot daar
Maar al met al wel naar me zin gehad!
2006-02-19 Industrial arena
2006-02-19 oldschool:smoke: was vet feest in zaal 3 was het na 4 uur ammel te doen
klapte er flink op partyraiser
2006-02-19 OldSkool CC Zeker genoten
2006-03-27 ONE MAN HARDCORE TROUBLESOME SOLDIER dol feesie
2006-02-19 lekker hard
2006-02-19 OPHEMERT IS GVD HET HARDSTE goed feest lekker gestampt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2006-02-19 vond het een zeer goed feest, miste alleen me dinnetje..
super naar me zin gehad in de early rave
was verreweg de gezelligste zaal, Dana, Pavo en Buzz Fuzz
Geweldig
daantje
en rutger
het was weer gezellig met jullie
see you next time
2006-02-20 Pablo Escobar Is BACK!!! Zware terreur en snoeihard blazen en helemaal van het padje was zeer geslaagd feest!
2006-02-20 PARAPIETJUHHHHHH tering goed feest
2006-02-21 Parra Relaxte party maar kon beter voor MOH-party.. !!!!
2006-02-21 Party-girl ik was ZIEK!
maar wel vette party!
2006-02-23 Party4life.. vond de industrial arena ut beste de rest boeide me vrij weinig
2006-02-19 Partyrico goed feest, heb m dankzij de mensen met wie k was super vermaakt!!!
2006-02-19 PatriQue! SUPER FEEST!! Knalluh baas! ANGERFIST
2006-02-19 patrizzl het was zwaar chill en gezellig feest!
2006-02-19 erg gaaf
beetje jammer van het redelijk zachte geluid in zaal 1, kon nog goed met elkaar praten. Verder erg gaaf
2006-02-19 Penis DE SFEER WAS KUT!! MAAR HET WAS WEDEROM EEN BRUUT FEEST!!!! MAAR JONGENS DIT KAN GROTER ER HARDER!!!!!
2006-02-19 Phoolie Top feestje, er werd lekker gedraaid & het was super gezellig
2006-02-19 jazeker VET
2006-02-20 Piet.S goeie muziek,heel warm,super vet feest!!!!!!!!!!
2006-05-05 pietverdriet topfeest
2006-07-14 Het was echt een super vet feessie
2006-02-19 was wel waus feessie weer, goeie sfeer, volgende keer weer!!!!
2006-02-19 Popface Sfeer was goed, werd lekker gedraaid, alleen veel te druk.. En stiekem vergelijk ik het toch met Dortmund en dan valt het natuurlijk helemaal in het niet..
2006-02-19 poupoulossos Was wel ok, maar had er meer (early rave) van verwacht.....ik bedoel terror (RTC) in the Reunion Area
het was duidelijk niet zo vet als bvb THE HISTORY OF HARDCORE
maar ok genoeg bekende koppen weer gezien in my hometown dus wel ok
2006-02-20 goeie party, alleen zacht geluid, voor de rest super!
2006-02-19 Zkr geslaagd feestje...
2006-02-19 Quintin Dupieux t was egt zooo kkgruwelijk!! egt een masterlijk feest!!
2006-02-20 R&dy Unexist
2006-02-19 R..(L) was egt super vet vooral paul elstak en j.d.a op t laatst !!!
2006-02-19 R.atje was echt super vet
2006-02-20 Ravenstein Hardcore de wachtrij was veel te lang en het was net iets te druk voor de rest een goed feest
2006-02-24 KUDELS ZOOITJE TERREUR!!!! WAS ZEKER GAAAN
2006-02-19 lekker feesie MOH hou deze locatie 1000 keer beter dan thialf.
2006-02-19 Remdamann Locatie sucks, was erg mistig binnen... Verderz top feest!!
2006-02-19 was een zeer goed feestje heerlijke lokatie iets minder de flesje maar het bier smaakt in ieder geval wel volgende keer zeker weer neophyte
2006-02-19 Remuz Super Vet
feestje Heb bijna de gehele n8 in de Reunion Gestaan, was echter Masterlijk vooral
DJ Weirdo
Volgende Cker weer :>:>
2006-02-20 Remy alleen van de wereld het was heftig
2006-02-19 Repeltakje knettergek daarbinnen!!compleet uit mn plaat gegaan
2006-03-25 Ricooow Jaah was wel vet feestje!!
alleen te warm!! en Te duur
2006-02-20 KUT UITSMIJTERS
2006-02-19 RobinNauta Die wijven jonge! Non de klere vooral bij vince...heb er nog een stijve nek van
2006-02-19 Roelus © Smurf vs. The Vizitor
2006-02-19 leuk feesie
The Vizitor is gek
hahaha Partyraiser
2006-02-19 Rosio Wij hebben het geweldig naar ons zin gehad!
Iedereen draaide goed! Wat had Partyraiser een geluid in die Industrial Arena!
Paultje en J.D.A. sloten lekker af!
2006-02-19 Roy(026) was me T feestje wel
2006-02-20 Rstein-Gespuis Superduur, te lange rij, te weinig ventilatie en te veel mensen erin gepropt
Vanaf 3uur begon het daarom pas leuk te worden
. Daarom kan ik het geen goed feest noemen. De DJ's draaide wel zeer goed en hard
En gelukkig was het na een tijdje al minder druk omdat er zoveel mensen afgevoerd werden door de warmte denk ik
2006-02-19 Ruben Vijverberg Smurf Vizitor
kk goud, sla jij efe je computer kapot
2006-02-19 RUDOLF:bier: lekker feestje alle kk warm man
2006-02-19 Ruud. Wat was het tog FUCKING Mooi
2006-02-20 S-Style Lekker hoor! Neophyte, Nosferatu & Vince erg goed gedraaid! Wel erg warm, maar je kan niet alles hebben
2006-02-19 S2 zuiverrrrrrr feeest
2006-02-19 Sap Express ontzettend goed feest
werd lekker gedraaid en geluid was goed!
2006-02-20 heb me zekers vermaakt, was weer leuk feestje
2006-02-20 SDumasqo Was m'n 1ste Hardcore feestje.....zkerzz goed vermaakt!! Focking HARD
Jammer van de hitte en te focking dure drankjes!!
2006-02-19 Sebastiaan :doetiewoop: Was egt kk vet gister!! werd lkkr hard gedraait.. vooral angerfist draaide goed
egt super feest!!
2006-02-20 Sebbo jah toch iets te druk maar later werd het wel beter!
2006-02-19 industrial arena was duidelijk het best. heb me goed vermaakt daarzo! alleen de volgende keer mag het wel iets minder druk en geen gezeik over pogo!!
2006-02-19 sexy blue eyes moest ff me draai vinden, maar toen ik hem eenmaal gevonden had........
2006-02-19 SJAAN ^ Geweldig Feest.. Heb me heel erg goed vermaakt!!
2006-02-19 Sjeenus feest was gewoon supers
reunion arena had mooie licht effecten en lekkere rag muziek, zeker vermaakt
enne je kon gewoon naar kluisjesruimte toe en dara was het lekker koel dus daarover niet te zeuren
2006-02-19 sjek Industrial Area was heel vet
2006-02-20 Sjennet :cheer: Super feest samen met mijn schatje, alleen jammer van de lange rij...
2006-02-19 SkrewYou Super gezellige avond nacht ochtend gehad, wanneer is de volgende keer?
2006-02-20 Smarkje geweldig
2006-02-19 Sneaktum helemaal GEWELDIG!
2006-02-19 Snelle!!! organisatie was zwaar kut : veel te lange wachttijden voor ingang , wc , en uitgang
2006-02-20 Sofietje (L) Was een geweldig feestje!
Volgende keer gewoon weer aanwezig hoooooooooooooor
2006-02-19 soppie was wel grappig... ben blij dat ik er geen 40 e oor heb betaald
2006-02-19 was wel aardig maar het bier was lauw op het laatst
2008-03-16 Sound Maniac :banana: super naar me zin gehad
wel lekker warm
2006-02-19 spacelin:bounce: zaal 3 maakte heel wat goed
2006-03-05 alleen de industrial was echt vet Dik kutgeluid hardcore area echt slecht en dat moest de hardste masters ooit worde??? Dortmund ging 50x zo hard ik kwam thuis en had nog geeneens een piep in mijn oren jonge jonge
2006-02-20 Speed-freak MOH was was
te doen.Was all1 behoorlijk
en kon vanacht pas wat slapen
2006-02-19 Het was echt een heerlijk feest, Day-Mar en Neophyte hebben het voor mij gedaan
T was ook gezellig in de trein
2006-02-19 Was zeker vet!
Was wel jammer dat het zo druk was,kon je niet normaal hakken/stampen in die zalen
2006-02-19 Stefan-the-Sound Wreed feest was een lange busreis maar wat een feest: re-style, stunned guys, outblast & tommyknocker, bass-D en king Matthew, paul en J.D.A, Neophyte, Angerfist
day-mar, promo, RTC, Vince, Serial Killaz
helemaal kapot, goede organisatie maar wel veel te warm
2006-02-19 Brabanthallen was zkr een betere keus, geluid vond ik over het algemeen wel goed, die Industrial zaal echt super! Mannen van de avond: Unexist, Partyraiser, en Smurf! Toppertje!
2006-02-20 stuiterkonijntjuh je moest alleen zo fckng lang wachten om binnen te komen, dat was slecht geregeld!!
2006-02-19 T3KN0 TRiBUN44L De rij was KK lang, het was KK warm, maar er werd te erg gedraaid
Promo, Vince, Paul & J.D.A., Manu Le Malin & en de gekste man was weer UNEXIST darker
then
darker
, 3th Generation zwaar aanwezig en Het was weer KK Knetter
2006-10-15 Terreur Gabber Echt een Geweldig Feestje
Ging Knetter Hard
2006-02-19 was knallu
2006-02-20 Knalleuh feestje alleen pokke warm the smurf vs vizitor was top meccano twins waren flop!!!
2006-02-19 Wel vet
hard gebeukt
2006-02-21 terror vs hardcore daddy ja het was wel weer een mooi feest alleen er waren echt knetter veel mensen onder de 16 en das een beetje jammer maar veder de zweer was wel heel goed heb geen ruzie`s gezien en das altijd mooi maar het was super gaaf maar het geluid kon wel harder en de vrouwen die er rond liepen waren zekker mooi moet op elk feest zo veel mooie vrouwen
2006-02-19 Terror-tony was ckerss wel een mooi feestje naar 2.30
2006-02-22 zwaar goed
2006-02-20 terrorbeest gewoon in 1 woord SUPER
2006-05-14 ja ging wel eigelijk de drinken haden ze goed koper moeten doen
2006-02-19 terrordikneus ey waar kan ik alle maal fotos kijken
2006-02-20 was gezellig en vet
2006-02-20 aard van de kaart!!!!!
2006-02-20 The HarderStyles Freak! was goed te doen
2006-02-19 The Hellfire Echt weer een geweldige MOH, ze hebben van hun fouten in het thialf geleerd!!
2006-02-19 Theule KG.. Yesss !! net thuis.. was geweldig !!
2006-02-19 Was himmal d0l jaa
.. Zeker well.!
2006-02-19 Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] Wel een geinig feestje
2006-02-19 Thunderdome freak het was een super feest er werd goed gedraaid ik was vooral tevreden over partyraiser die draaide echt netjes ik vond het een geslaagde avond!!!
2006-02-19 Wat een vage vage avond
2006-02-19 Tjapke waaa, ach verrek, ik ben alweer thuis...
2006-02-19 Ja wel dik..
2006-02-19 Toobjuh was wel weer een goed feesje sfeer was ook top
2006-02-21 TriX in tha MiX damn....wat een SuperFeest!!erg druk en erg warm,maar t was GIGA!!!!
2006-04-04 trytryrty k.u.t
2006-02-19 Super mooi zoals gewoonlijk
2007-07-06 Twiztid Majik Ninja Entertainment prachtig en druk maja dat hoort erbij nie?
2006-02-20 UTCA_Aben die Terror was KKziek!!! egt kkstrak! tot volgende keer!
2006-02-19 vanKnetteren B) was weer een supergekfeest!! tog vond ik moh in duitsland gekker... dj angerfist,destroyer,paul en jda,predator
2006-02-19 vd Záánde Partyraiser
2006-02-20 vdz goed vermaakt op het feesje, alleen te druk en de ingang kut
2006-02-19 visje84 gewoon weg lekker knalluh!!!!
2006-02-20 viéra Super lekker feestje. Saampjes met je neefje rondsjouwe.
is weer es wat anders.
2006-02-19 Vrijdom Wat een geweldige georganiseerde chaos
wel lekker Beuken daar
2006-02-24 W. ZEER GRUWELIJK GOED
2006-02-19 Wastah Cker genoten Respect to all the dj's
2006-02-21 twas weer super, echt een top feest!!!!
2006-02-19 2006-02-19 whothefuckissimon Geschikt feestje
goeie sfeer goeie muziek alleen jammer dat ze geen pakjes lucky strike verkopen..
2006-02-22 Vette muziek, té warm, té benauwd, slecht aangekleed... Had er meer van verwacht eigenlijk...
2006-02-20 WilberZ Echt een vet feessiej..me goej geluid!!
2006-02-20 VINCE JDA EN UNEXIST
EGT VETTTT
2006-02-23 Wolvevoag twas een uber goed feesiej
2006-02-20 wouter kap het was een goed feest dus lekker gehakt
2006-02-20 Wvoort026 MEGA FEEST
2006-02-19 was zeker leuk alleen zo warm haha maar het was zeker de moeite waard
2006-04-15 Kkertjes Goed Feesttt!!!
2006-02-19 Vet Feest!!!! Main Stage lekker hard!!! KNALLEN!!! op naar de volgende!!
2006-02-20 Heerlijk feest
2006-02-19 Zero-Sub k*t rij, k*t strobo/s, k*t drugsbeleid --> de een na de ander ko! Maar niettemin zeer de moeite waard
2006-02-19 Wat Een feest
Egt Superrr
2006-02-19 Zwoelio Top feest! goede sfeer, Goeie muziek. alleen de plee's en de ingang was kut maar verder alles 110%
2006-02-19 {NL}jordy{NL} was een vet feesie dat zeker
lkkr staan rondstuiteren
2006-02-20 super sonisch wreed gewoon..........
2006-02-20 ondanks de drukte en warmte een geweldig feest!!!
2007-03-15 || Dennis || was wel lachen, maar duitsland is 10x beter
2006-02-21 Super vettt !!
2006-02-19 ~Carpe Diem~ vond t echt een zwaar dik feest en ook de beste masters die ik ben geweest! de laatste 2 uur in zaal 3
vond het zo super geweldig dat ik er eigenlijk geen woorden voor heb!!
.... vond het alleen wel iets te druk, maarja het was ook uitverkocht dus wat wil je.. kortom: GEWELDIG!!!!
2006-02-20 ~HaRdCoReGirL~ WANNE GEK ZEG...wat was dit een super vet feest nie te zuinig zeg
2006-05-28 † Systeem Overleden † Vond het wel een beetje tegenvallen
2006-02-23 © Mafkaasjuh . . ; Het Was Geweldig !! Partyraiser , Smurf En The Vizitor Maakte Het Helemaal
2006-02-19 Masters is zeker goed verlopen
beetje warm beetje druk maar hoort erbij
2006-02-19 MOH op zijn best!! Het was echt een super feest Industrial was echt goed!!!! Volgende keer maar weer in de brabant hallen alleen dan zonder die lange rijen bij de ingang en dat veel te dure bier
2006-02-20 Kenker Vett.!!!!