Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!! Esmée !!
Toppie!
!!­ santino !!­
Was Knalleuh!!!!!!!!!!!! vooral op het einde met PartyRaiser en Smurf:D:D
!!! Gieps!!!
was goed te doen allen de sfeer was ver te zoeken:( reunion area klapte er flink op los
(y) feesie!! echt knalluh:bounce::vaag:
masters was helemaal top!
""­Gabber­steelt­je""­
Was me eerste masters en probeer ze te volgen PERFECT(Y)
BRUUT FEESJUH!!! GOEIE LOCATIE EN DE INDUSTRIAL ZAAL WAS (Y)!!!! VISITOR :respect:
was geweldig feesje!!
(..*­Majestic Predator*..­)
was sker wel leuk feestje, me eigen goed vermaakt:P:D
(6) meges!!!!­ (6)
KK BRUUT WAS EGT SUPERVET :P
Super avond!! Alleen drinkuh en vretuh was te duur.....!
(DH)_id&t
( :respect: Angerfist :respect: ) ( :respect: Partyraiser :respect:) ( :S:X Mecano twins :S:X ) voor de rest veel te warm veel te veel mense die nokkiej zijn gegaan en muziek had wel harder gekunt feest krijg van mij een 6
was echt weer een super feest en vooral smurf en dj vizitor:):)
(GFC) speedy goes
was weer lache vanavond :bier:
geweldig
kk goed
Lange wachtrij :s Tering warm :s en wat een chaos op station eeej :O:O .. maar wel super vermaakt :D:D(Y)
Zeer VET..Neophyte en Angerfist :respect:
Vond het wel weer een leuk feessie, alleen de rijen bij de ingang waren te lang en op sommige plekken was het te warm...verder (y)
**Jensel**
super vet
Heerlijk...alleen jammer dat de tijd zo snel voorbij was,,
Het was weer een topaaf! jammer dat ik mn voeten op een gegeven moment niet meer zo goed kon verplaatsen ;-)
*-kevin-*
was gewoon te vet
*:rOx&Paul:*
geweldigggg
*­Bjorn :banana:
egt SUPER :d
*Bless*
twas wel :vaag: maar wel kk wreed :P
*Dani*
Het begint saai te worden..... Was weer supergezellig vannacht! 8)
muziek enzo was Super!! maar veeeel te warm, en al die rijen:S
was egt un geslaagd feest volgende x cker weer :D
*Jeroentje*.
Was een Lekker feesiej Alleen beetje Wazig allemaal...:vaag:
*­life is pain*­
supper fees alleen de ingang kut!!!!!!!!!
*RaNa*
1 uurtje rijden,,, en fucking 1 uur en drie kwartier wachten om binnen te komen door 5 poooooortjes ...!!! binnenkomst erggggg slecht geregeld verderssss alles Toppie(Y) goede sfeer relaxte muziek :D
was weer un goei feesje :respect:
LIJP LIJP LIJP(Y) Vet feest, alleen beeeetje warm:P
superfeesie!! helemaal naar de tering !!
- Beffie -
coco ik heb het erg leuk met je gehad bedankt voor de leuke avond:d
beffie ik ook met jou !!! echt een GEWELDIG feest mensen bedankt!!! (K)
Topfeest(Y)
- Miranda --
Waanzinnig als je het vergelijkt met Thialf ;) :bounce: heerlijk staan springen :D :cheer:
- Willie -
wel een heerlijk feestje:) was wel lang wachten voordat we binnen waren:( t was ook te warm ik had bijna ut idee van ik val hier flauw en toen viel er naast mij iemand flauw:S daar schrok ik wel van...maar wel goed vermaakt:D! :bounce: :xtc:
was weer een lache feesje !!!
-->Vage Mus<--
vet feest aleen erg warm :d
-=­{NIJNTJUH}=­-
Tering vet feest gek volgende keer weer:P:P
-BoNe-CruSheR-
FUCKIN VET
-kick
:respect:
-Snicky-
Was zeker wel goed, was voor mij eerste keer MOH, Maaar was Top! Tnx Jelle;) Love You
HET WAS EN SUPER VET FEEST
:bounce: Had dit zeker niet verwacht :respect: was goed te doen, geen Thialf meer!
.--danny--.
cker wel een mooi feestje!!:D:D
geweldig
Was wel vet feest. Alleen veel te druk en de bonnen waren veel te duur
SUPERRR bruut feesje alleen jmmr 3 bonne voor bier en fucking heet verder echt vet!!!!!!!!!
...TomTom
cker een vet feest, jammer van de dure pils en rijen ingang, maja laatk me avond nie door verpeste:P...
Dik bruut! ookal was t wat laat geworde (A) had nie verw8 dat t zo vet zou zijn! :respect: THE STORMTROOPER, THE DJ PRODUCER, VINCE, PARTYRAISER :respect:
was echt een gaaf feesie :P en er weerd lekker gedraait
//P@rick\\
was top
Vanaf het moment dat Destroyer draaide ging het echt lekker :respect:
013Master-E
zaaltje 3 bruut:D lkker gezellig alleen ingang was klote enz.. mar verderss toppie hoorz:)
party raiser smurf en the visitor waren ceker goed bezig
8)PWHH8)
echt zoo super vet feesiej gewoon gvd echt jah goed gewoon haha
:[ +*+­ ANOUSKA +*+­
was weer een kk dol feesie :yes: heb het goed naar me zin gehad :d was wel kei druk en warm MOH:respect:
:bier: master­sofhat­tem :bier:
(Y) Super feesie, goed geluid, soms hoorde ik alleen de andere zaal, alleen de consumpties waren weer f*cking duur slaat nergens op 3 bonnen á €1,10 :S :S
:bier: NTV :bier:
ja was weer un mooi feessie..gezellig zooitje :bier:
:bier: Para :bier:
Von ut wel un bruut feessie :bounce: best bezopen aant einde van ut feest :bier: ( heb voor de eerste X klomp eruit gezopen dat komt nooit voor:p )
goed geluid alleen VEELS te druk
:bier: zummers gespuis :bier:
konde wel wat meer ingange geregeld worde:swerd goed gedraait gewoon un vet feestje:respect: zeker voor de herhaling vatbaar:):yes:
:bier::rot: lammerik :rot::bier:
hij was lekker!!!!keihard los geweest!!!top top top!!!!nog steeds pijn in me kop!!
:bier:­baracu­da
gewoon de hele avond lekker knallen!!:bounce:
:bier:­rosivi­seren:­bier:
JAH WAS MOOI :D
:bier:­THOOM:­bier:
Meesterlijk feestje!! alleen kut rij maarja verder :bier: :bier: en nog eens :bier:
:bounce: (f) NATAS (f) :bounce:
wat een SUPER feest :D:D
:bounce: --->miss mistery<--- :bounce:
was zekers wel vet:bounce: alleen veel te warm
:bounce: Cr@­zy Chick :bounce:
prima vermaakt :yes:
:bounce: ParaMara
Fijn feestjee:D!!! Geluid(Y) Wel jammer van wachten en de hitte ma verderr:bounce:
:bounce:B 2 the art:bounce:
Industrial Zaal Goed Gedraaid! O.A. Tieum, Destroyer, Negative A, Unexist & Partyraiser(Y):yes: DJ Smurf Vs The Vizitor Was Gewoon TE Bruut(O.A. die Alles Kapot Actie van The Vizitor :[ ) (Y):yes: :respect:
:bounce:Hij is gek he:bounce:
super vet!!!!!!
:bounce:vd peej:b­ounce:
het was helemaal geweldig super feeest !!
Was kk vet feest:D Was me eerste Masters maar zeker niet me laaste
:coke:­mister sosa:coke:
lululululululululululululululululu
:D Fleur
ze konden de volumeknop niet vinden!!
Neophyte was goed hahah was top feestje:D alleen jammer dat het drinke enzo zo duur was
:facepalm:
Echt een maaasterlijk feest :bounce:
:LAURA
was echt un geweldig feest :D
:Lijn:­[NL]Va­ge Alco[N­L]:lij­n:
Was zeer zeker heel goed te doen.
maar voor de rest wel goed
:vaag: *­ Terror Bitch *­ :vaag:
Heb me echt goe geamusseerd !! :bounce: Vonnet zeker wel een geslaagd feesje !! :respect: The Vizitor :respect:
:woep:­BiNo:w­oep:
prima prima zoo mooie kan niet
Tegek! alleen Neophyte met zn commerciele shit! vr de rest helemaal ok,, partyraiser & tommyknocker!!! nog bezig met revalideren!
:xtc: Joost :bier: Ketacrew :vaag:
Was weer super vet! Early rave zaal was echt goed! Heb me best vermaakt met melissa :D :hug:(K)
:xtc::­bounce­::xtc:­:bounc­e::xtc­:
jammer van de vele vechtpartijen, stond er vaak naast en was dus vaak de lul toen de beveileging ze kwam verwijderen omdat ze niet keken waar ze liepen
:xtc:K­ONING_­APIE:xtc:
vet hard! had de hele dag nog een piep in me oren:P
:xtc:M­athijn RTC:xtc:
geweldig
:xtc:NL-Björn-NL:xtc:
zker goed feestje(Y) aleen was wel kenker warm
:yes:*­Oudorp­freaK*­:yes:
helemaal leip :D
:|Snelle Jelle:|
ja echt lekker feestje, alleen wel een grote chaos, ja toch of nie tan?
<Noise is my Message>
Manu Le Malin, Reanimator, Destroyer, The DJ Producer, Partyraiser in 1 woord GEWELDIG!!!!!!!!!
=jimmy=
was ckrs vet feestje!! partyraiser ,smurf en the vizitor klapte er op:D!!!!!!!!!!
=||AUSSIE||=
was weer genieten alleen enkeltie begaf het op het einde een beetje.... :( vince & J.D.A hebbe weer wat heerlijke herrie neergezet :bounce: :respect: fotos staan op www.party-fotos.nl! :cheer:
was cker gaaf! alleen erg warm!
?!?!?
leuke feestje maar ook niet meer dan dat!!!
was weer toppie vannacht :lijn::xtc::bounce:
het was warm maar wel een lekker feesje :respect: Dj Angerfist :respect:
[ Linda a.­k.­a Mini :bounce: ]
Geweldig feest :respect: Alleen wel lange rij bij de ingang dat was minder. Partyraiser! :respect: Alleen dat pogo gedoe hé :S
[AC] System Failure [ACFDR] :bier:
Was zkr wel een betere MOH..Goei Bier, wel duur..beetje warm toch wel..maar verder echt vet, enne Vizitor :respect: Eerste nr opgedragen aan Rob, mooiste moment van de avond (Y)
[FTB] GESTOO­RDWIJF [FTB] I Rust In Peace
ALLUH GEILHEID OP EEN STOKKIE MAN GEKKUH :respect: vooral de industrial en ben tot 3 uur nuchter geweest en heb me kapot GESTAMPT vur onze KOZZY natuurlijk :respect: de hc zaal was wel kut druk
[G@BB€R]JaHa
't was een zeer geslaagd, vet mooi feessie... ('n Veel Betere locatie en beter geregeld als thialf!!)... is echt wel beter als je VIP kaartjes hebt!! vip was wel mooi
[G]abb­ermui[­S]
Idd veels te druk..:P Nn uuhm ja pogo was wel nodig om ruimte te creeren.. Wel geslaagd feesiej..
[H4L] Hardcore Hooligan [H4L]
ja het was een ruig feestje maar was wel harstikke warm binnen dat was wel klote
[HK] Gab B)
was echt SUPER!!
[Mafketel]
was zeker geslaagd
[Mattie]
niet ut geld waardt :nee: smurf en vizitor :respect: da was eg gewoon super
Soo dat was lekker feesje..! Day-mar erg nice !!Neophyte was ook erg goed :D Afsluiter van J..D.A en dj Paul :bounce: :D
Ontiegelijk Vet!
[NL] Dolle Majowtjee [NL]
zeker himmel dol he ! :respect:
het was egt een KNAL FEEST:bounce: jmmr dat er in het begin zo een lange rij stond en over die bonnen sloeg ook nergens op maajah ik had het egt wel naar me zin!! Smurf,,The vizitor,Unexist :respect:
[NL]-TERROR-BITCH-ELINE-[NL]
t was egt supper vet en goede dj ook zkkr wel., !!!!!!!!!!!!!!! groetjes eline
[NL]:d­evil:.­.­Terreu­rSmurf­Je..­:devil:[NL]
VEEEELS te druk..!! :S was om de zoveel tijd weer iedereen kwijt..:P.. VIZITOR & SMURF..:respect::D(Y)
was zkrsss een geslaagd feestje daar...dik vet stampen en zuipen mooi feestje volgende keer mooi weer:P:P:P
Twas zker wel gruwelijk,, kheb het SUPER genote jah :bounce:
[NL]sp­eedfre­ak24[N­L]
Was echt een bruut feest:D sfeer en geluid waren perfect gewoon:D
kk vet feest(Y)
[SF] Lethal Injection
leuker dan ik had verw8 eig! gezellig in de earley en after met Keta :P
[ZndG]Xyco
vooral early was vet , main ging ook wel goed. lang wachten bij de entree maar zeker een top feesie !!
_Loesy_
zeer geslaagd!! (Y) ;)
_Nathalii
Superr feesje :bounce:
ADHD:b­ounce:­TUK:bo­unce:
kut flesje, tering warm en kk duur maar voor de rest was het een van de betere MOH feesten. art of dance gaat vooruit
AJS
Damn was zeker een top feest heb me zekers goed ve­rmaakt jammer dat k niet iedereen gezien heb maar ­sfeer was top :respect:
Meesterlijk!!!!! Volgend jaar ZEKER weer denk!!!!
jaja mooi feesje dacht ik ma zo lekker hard:P he jongens
angela* »
Super Feessie :D .. Drankprijzen & regeling bij ingang was wel KUT ..maar verder gOeie sets :bounce:
Anoebis
:respect: The Vizitor #1...!!!!!!!!!
Appie :[
ja wel mooi feest.. alleen ze kunnen beter niet meer van die klote flesjes gebruike :no:
vet feest supper vermaakt, alleen ging het bier er wel heel erg snel in
b) sender
egt een lkkr feessie :yes:
b-e-e-r
Snoeihard
helemaal top!
ik vond het na wat biertjes toch een goei feesje
Zeer goed geluid, wel errug druk (ook bij de ingang, daardoor re-style gemist!!) en warm! Maar heb me zekers prima vermaakt :-D
dol hoor :bounce: BRABANTHALLEN!!
De rij bij binnenkomst was weer belachelijk groot, de wc's waren een gekkenhuis. Verder was het knallen en hakken (y) Stormtrooper, Producer, Partyraiser, Smurf & Vizitor stuk voor stuk geweldig! Volgende keer betere wc's dan is dit een goede locatie. Stobo's waren ook lekker leip.
Ben_Wazug
was men eerste feest en kijk al uit naar 11 maart outblast :D
GRUWELIJK inderdaad !! Mijn eerste Masters .. maar zeker niet de laatste !! Early zaal was zwaaaaaar top :P
Bisbee
vond deze MOH de beste nederlandse editie gehouden na hun vertrek uit de FUN!
bitchje
het was echt een superrrrrrrrrrrrrrrrrr feest en knallen gewoon
vond het maar een matig feestje.. eerst GVD een uur en een kwartier in die kut rij gestaan.. eenmaal binnen was het GVD super druk overal en veels te warm (als je van de reunionzaal naar de main ging was het net of ze in de main de verwarming aan hadden staan) ..het drinken was te duur en die flesjes waren klote want daar flikkerde je iedere keer overheen.. In de main werd je helemaal gek van die klote knipperlichten dus nee.. vond het een onvoldoende..
Was vet eej.... Henk kwiet gewist!!
Boertje J
leuk feesje alleen al die godvergete lange k*t rijen werd je wel schijtziek van... voor de rest wel goed :D
BomenBoer
Vond het waardeloos maar enige biertjes later is het wel wat geworden
bomenzager
hellemaal te gek
Boris
lijp
Br!­L Zonder Br!­L
jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
Brutal-Bass
MOH was SUPER :respect: Partyraiser :bounce: hoofdzaal viel beetje tegen>geluid was niet al te hard.voor de rest(y)(y)(y):bounce:
Bumba
Alleen de binnenkomst was KUT maar verder goede sfeer en prima vermaakt
Was echt wel gezellig :D :bounce:
Cabron­aaa:ch­eer:
:D:D was kenkr geselliejj mensuhh :D:D (K)(K)(L)(L) o:)
Cavello
:respect:MASTERS:respect:
Ce-sealtje
Heb me zeker goed vermaakt.. :lijn: :lijn: :lijn: Beetje warm alleen
channieke
was wel zowww vetttt volgende x gaan we cker weer en hopelijk is het dan ook in de brabanthallen lekker dichtbij voor ons
Charly da silva
ckrs een leuk feesie after was ook lagge :jaja:
mow leuk feest als je van drukte warmte en kindjes houd maar de terror in de industrial cave was wel leuk dus heb toch wel een beetje schik gehad
Cleo-tje (L)
geweldig
Conan
heel wat eetbaar vlees gezien
het was.... DOPE DOPE DOPE DOPE!! :D
D3my :woepwoep:
goeie muziek, lelijk decor, veel te warm maar wel blij datk nie in die kk rij heb hoeven staan wachten.
Da Papa Griezel :devil:
Geluid... Goed (denk ik) Licht en Deco.. Mooi hoor en geen Vechtparty gezien :bounce:
Daantjuhhhh :bounce:
het was wel leuk :-\..maar had er denk ik iets te veel van verwacht waardoor het toch wat tegenviel :(.
Damiano*
Dat was tog egt wel een super bruut feesie heel de avond in de earltrave gestaan was knallen!!!:yes: wel erg gezweten maarjah :bier:
Manu le Malin :jaja:
Daske.
Geweldig :D Partyraiser (Y)
Heerlijk knetterfeest!! Tieum, nosferatu en smurf :respect: SNOEI! :D:D Best vermaakt (Y)
De Rialiteit
Early zaal van begin tot eind knallen !! Super sfeertje overal !! MOH was stukken beter dan ik had verwacht.. (y)
De Rop
Geweldig feest :D
vettee party waaaaaaaassssssssssssaaaaaa
Deurtrek Terreur
zkkrs masters togh :D:D:D
Geweldig.........alleen het w8ten in het begin maar dat is al goedgemaakt...enne mag vaker in den bosch hoeven we niet zo ver......
Differens
TE RELAX
Discover your own world...­
Was wel oke, jmmr dat ik me niet helemaal 100% goed voelde!! terror zaal veruit de beste zaal!! Veel mensen out zien gaan niet normaal, EHBO had een hoop te doen!!!
DJ D-Jackal
Super heb me prima vermaakt was een van de betere ­­­­mohs :r­espect: UNEXIST - PROMO - TOMMYKNOCKER :P :r­espect:­
DJ NYRO aka Hardco­retoth­ebone8­2
was gewoon een super feest mag wel vaker op deze locaktie
DJ Sjek aka E-Jackt
SUPERVET........:respect: EARLY RAVE: DANA:O:O, BUZZ FUZZ vs DANO :O:O, en VINCE (Y)(Y) DJ JDA
DJ X-treme
Vond het typisch moh :S beetje rare sfeer maar heb me zekers wel vermaakt.
DJterrortank
geweldig lopen stuiteren
doarhakkuh
fantastisch feest
was goed geslaagd feest.. beetje lange rij, maar was het goed waard (Y)
Dolle Dodo
zeker goed feestje! heb me echt goed vermaakt
DON FIETO
een paar kleine dingen waren kut maar voor derest mooi
Donkers22
was egt een vet feest mieters :respect: J.D.A!!!
KUT FEEST
super feesjeeee hooorrrr !!! PARTYRAISER :respect:
kk vet feest.. 1 van de betere en iig zeker beter dan dat kk thialf
DrumDJ
Promo(terror tegenwoordig ofzo) had in de oldschool zaal moeten staan Dana in de main! Verder was echt top goed geluid niet TE druk !!
Vet feest alleen jammer dat onze wiet is afgepakt
Vizitor & Smurf :respect: Wc's (y) Voorderest Masters of kindercore :[
Dweebso
zeer gaaf feestje !!!
superwarm, me eige de tering gezweet.. maar wel superfeestje! :D alleen jammer da we vroeger naar huis gingen, ik wilde nog niet!!! :(
Was weer gezellig :D
beetje jammer van het jonge volk:S
Ellewimf
Kk vet feest!!!
Ennair
VIP was chill met die matrassen :P Geluid ging wel :) Verders goed vermaakt :jaja: 100x btr dan Thialf O:)
top
ErikE
was een goed laage avondje :D afterparty ook
ErikPo­werSys­tem
Was kk bruud !!!!! :D
super! alleen jammer van die lange rij bij de ingang
etje
het hele feest was het NET niet
Eva
TOP FEEST!!!!!
Evil Bert
Poemdulle manne!!! Deze editie in NL was te gek!! VIP-rules :respect: Alleen jammer dat de avond zo snel voorbij was :S :no: Maar was egt te Dull :bounce: :respect:
Super gruwelijk feest!!!!
Falca
Ouweeeeeee feestje vant jaar!!, sfeer was top!!, heb me in me 1tje zelfs nog goed van vermaakt!
Fly On The Wings Of Love
geweldig uit me dak gegaan:D
fob_hardcore
egt dol daar
Fogo
DIK FEEST!!! zaal drie t beste :respect: JAPPO :respect: en negative A draaide ook LEKKAH!!!!
Foltergeist
top feest, in 1 woord geweldig :D
fraaans
was weer een super feesje
Freakandell (Speci­aal):b­anana:
wat een kutfeest
was kei doll :D Jammer dat het zo druk was maar GOE­D GELUID daar dat had ik echt niet verwacht!! KenkerDO­L Volgende keer weer masters in de brabandhalle(A)­??
Angerfist was echt te goed, verder wel redelijk lomp!! Volume Hardcorezaal viel alleen op en neer. Verder goed te doen dus
Lekker feessie!! Goed geluid.. Alleen iets te warm in de main.. Verder lekker ge:bounce:
G-NiLES
hmmm veel te lang wachten aan het begin, maar het was de moeite waard!! de early en de main waren vetI ben ook nergens anders geweest (A) )
gabba
Het was echt weer een supervet feest, prima vermaakt!!!:d
was wel grappig maar niet wat ik er van had verwacht, haha en ik was iedere keer iedereen kwijt
Gekkuhbekkie
was echt een geweldig feest:P:D
Gennep-Raver
vond ut best wel een kutfeest :\ te druk en te warm.. heb me nie echt kunne vermaken
Gilz
:respect: Producer :respect:
Grundahl
MEESTERLIJK! Destroyer, stormtrooper, manu, smurf vs vizitor :respect: :bier:
Vies duur kut bier !! :( Voor de rest SUPER feest :yes: Veel beter dan thialf
h4l?
lekker feesie hoor :D :P
Hakke !!
echt een top feesie zeg gaan steeds harder op die feesten :)
Hakkuh­bar:bo­unce:
super feest, goede sfeer... heb me weer prima vermaakt.. alleen jammer dat de wc's zo gruwelijk druk waren...
het was een super vet feest.... we waren er een van de eerste en nog moesten we een uur wachten tot we binnen waren... dat is zekers een min punt
Hardcore Angel
Ik vond het echt gaaf (K)(K)
dit feest was zeker wel geslaagt
Hardcore Mark !­
was wel leuk alleen minder als dat ik had verwacht
hardcore to the bone 2
was echt een top lokatie heel groot en er werd goed hard gedraait!!
Super feest :D:D:D Echt zo super naar mijn zin gehad!
hardcore_­limburg16
was egt geweldig feestje
was GE WEL DIG :D zeker vermaakt :p
HardTours
super party we are come with a bus from germany with 100 people. Pictures and a video http://www.unitedhardcore.de (German InterNet side of www.hard music ent.de) next masters in Germany it continues paddddddddddddddyyyyy & nice greetz at all niederland party freaks....
harry in de warry!!!­
gewoon te vet voor woorden kan niet beter!!!!!!!
Harry Nak
Dik feest plus Top sfeer (uitblinker Area 2 alleen maar hakkende en lachende mensen gezien) maar ook de main was goed (wat een geluid overal!)
HCamst­erdam4­LIFE {APC}
was wel een lache feesie :bounce: was behoorlijk naar de tyfus, veel beter geluid, sfeer enz dan de vorige keer :D
WAAROM BAVARIA???
twee woorden: volle pin
Herrenees
was lachuh alleen wel warm.... koekoek
Hie
Zaal 3! Zaal3! man man wat werd daar gas gegeven! alle dj's topset gedraaid :D
goad draan
hollee­der:bo­unce:
was wel weer oldschool. grote zaal was kut, maar early was zekers mooi RTC en bass D ware egt meester bezig
Hoogersss
Voor mij de eerste Mastersss en zeker voor herhaling vatbaar :P :respect:
Masters wat dit keer goed geslaagd.. jammer dat je zo lang moest wachten bij de ingang :/ maar geluid werd beter later op de avond! het was gezellig !!
echt prima vermaakt:yes: sfeer was verder top!:D
I.T
Was echt kogel. had zelfs een wandelbingo
Was opzich wel gezellig feestje maar k had er veel meer van verwacht.. viel me een beetje tegen, op t einde begon ik pas beetje los te komen (rond half 7 ofzo :S) voor de rest was het wel gezellig veel bekenden en er werd opzich lekker gedraaid, alleen promo verneukte zn set aant begin :S voor de rest (Y)
Ielse!­:cheer:
SUPERVET!!!
lachen, ik heb zeker genoten en leuke fototjes gemaakt... LATER !
het was weer een hersenloos feest :cheer:heb me weer kostelijk vermaakt!!! heb bijna geen minuut stilgestaan:bounce:
helemaal gek :d
helemaal SUPER
zeer goed
j@cob
niet wat ik er van verwacht had.. maar wel vaker met moh zo..
jans!
geslaagd feestje jammer dat je zo lang moest w8te:S voor anar binne te komen:S
JDW
Mun 1e egte grote feessie en Gelijk Goed ook, GEWELDIG!!!:P:D;)
In 1 woord MASTERS!!!! RTC there is only 1 terror!!!!!!!!!
dit feest was goed en geweldig
JeWeet­Zelluf­10
Zeker ge-wel-dig feest :d neophyte live :yes: :respect:
jewst
super
Was weer een gezellig feestje alleen veelste druk,warm,zag veel mensen tgn de vlakte aan gaan:S..Hc zaal was in ut begin wel gezellig en op ut eind in de Terror kk doool! :P
Jaaa Super :respect: Tommyknocker & Outblast (y)
was goed feeske wel warm en druk minpunten en die rijen:no:
BRUUUUUT!
joyce SuPpReSsOr
was zeker een goed feesje...(mag ook wel een x :p)
Erg gezellie gehad en er werd lekker snoeihard gedraaid...alleen zoals zovaak geen airco..verders goed te doen (Y)
Zoo was echt wel een vet feessie!! :D
t lange wachten was kut!!mr verder was t super
GEKTEEEE BESTE MOH SINDS TIJDEN!!!!
Zeer leuk feest!!
KARMA
Jammer dat het de laatste keer in nederland is (dat heb ik gehoord):(, MoH de beste!!!
Kaycie
geweldig feest maar lange wachtijd ingang
strak feessie hoor
goeje sfeer goeje muziek goed geluid(Y):D was super:D same met miene mups(L)
kvond mar een wazig feest :s ''veel te warm, veel te druk, geluid was ok nie geweldig in de hardcore zaal'' Kheb mun eigen het beste vermaakt in de Industrial Arena :d Negative A, Unexist en Partyraiser DANK U :respect: als die er nie waren wast een zwaar KUTfeest!!!
ja was wel lache:D alleen die bavaria flesjes :no: :dead:
Kick Noise >H4H.­FM<
Jaah t was wel leukjes he .. All1 lang in de rij gestaan ..:S Veder was t COOL :D Tieum, Negative A, Unexist & Partyraiser en The Vizitor Was te gek :P (Y)
Kimmutjuhh
Hitte Drukte.. maar verder heb ik me GOED vermaakt:D:D
Kimsalabim
dit was echt gwoon un te dik relaxt feesii... motje en vermeertje (Y)(Y) moete we vaker doen...!!!:bounce:
ja was wel eens leuk om mee gemaakt te hebben maar­ meer dan leuk is het niet veel poten en clubk*t volk en minimum leeftijd leek soms wel 11 jaar pas na kwart voor 5 wer­d het vet in zaal 3 TERROR
Was goei feesjuh, vooral terror zaal zkr zkr! :respect: PARTYRAISER :respect:
GWOON GEWELDIG!!!
Krank Terreurrr
Een leuke en gezellige editie in de brabanthallen!­! :yes:
co0;
L!N
:bounce::bounce::bounce:Zoooo was mie vet! :kwijl: Vooral de early rave :respect: Bass D :respect:
La Cosa Nostra
Zwaar gruwelijk! helmaal los
LEELOYD
was weer een geslaagt fessie alleen jammer van de lange wacht rijen bij de ingang
leijtuh
geweldig
vondt het na het feest veel vetter:vaag: :lol: :lijn:
was super!! heb me goed vermaakt.. was toppie :respect:
lesley23
goei feest en je ging zeker mooi tim :P
Less:bier:
was egt toppie (Y)
li@­nne in wonderl@­nd
was een goed feest,enne marcel bedankt he;)
Liesje
Ik heb er maar 1 woord voor IJSELIJK!! heb me zeer goed vermaakt!! Gezellig ook :D
Liesje­gaatlo­s:yes:
Zwaar uit mijn stekkertje gegaan :bounce: Early rave was SUPERRRR :D
LinsePins
Beetje jammer dat je zo lang moest wachten!!! Maar voor de rest was het super!!!
live to party
het was echt een super goed feest. heb me uitstekend vermaakt :bounce:
Louie :[
:D:P zo was cker een zeer best feesie :P alleen die pokke flessies hebben ze heel handig bedacht :S NIET!!!
Louize777
THAT WAS BLOODY GREAT!
Luca Flex
Deze wil je nie hore........ Die moe je voele!!!!!
was echt een super feesje:D
Mama van Quinty (L)
Smurf & The Vizitorn waren echt Super en het geluid was ook super...Moet zeggen dat de sfeer relex was :D
Manic D ©
viel tegen. 2 uur in de rij gestaan GVD. Dit is niet meer de MOH die ik ken.
moh was 1 woord super :D (Y)
Marilicious
lekker gedraaid was er wel warm en dat flits licht mag wel uit:)
zeker goei feestje gehad t was alleen zo warm en druk in de main
Mark_nmgn
beetje veel te heet binnen en 1,5 uur in de rij gestaan, maar ondanks dat toch een vet feest gehad!!
gezellig meer ook niet
pff was niet lekker :S het feest was wel beter dan vorig jaar maar ja vond het toch nog kut
Meliss_A
MOH Was Gewoon Super!!!! Vlgnde Keer Bn k Der Weer Zeker Bij !!:P:P
Mental Power
kk vet feessag :vaag:
Michael!!!
in het begin was t helemaal een kutfeest maar later op de avond was het in de industrialzaal wel te doen
Michael...
was zeker wel een goed feestje :) mar ik snap nog steeds nie waarom ze mij spulle in het kluisje hebbe laten ligge dus dah ik weer helemaal terug van het station naar de brabant hallen kon :@ en vervolgens daar aan kom en niet meer binne kom :@
miekske!!!
Helemaal geweldig!!!xx
Miesje :)
GODVERDOMME WAT EEN TERING VET FEEST...ECHT DE BESTE TOT NU TOE :D :bounce:
Miguel..
was wel grappig feest.. maar om 5 uur had ik het dan ook echt gehad!
Mirtekke
was wir vet(Y)
Kanker Gaaf Feest!! Mijn 2e Feest Kerel!!!
Mensen bedankt! Het was echt een super feestje! Dikke (K)
GRuwelijk feest :bounce:
Mitchel :bounce:
Zker zwaar dol feestje! k heb me zeer !!KOSTELIJK!! vermaakt !
Mitchv­andeLu­st
Unexist !! Kanker wreed gedraaid
was zeker een bruut feestje lekkerrr warm optreden van RTC was super helemaal losgaan keihard beuken super super super WHHAAA
Mr. Error™
Was me wel een super feestje. Geluid was heerlijk alleen jammer van de warmte en de drukte
mooi feest!! :respect: Partyraiser & MC Da Hustla:respect:
Vond het echt weer zwaar relaxed!! :respect:Unexis­­t:respect: maar man vd avond -> PARTYRAISER, godgodgod wat kan die kerel draaien:D 2 kleine minpuntjes -> De hitte en ­het bier, ba­varia is echt niet te vreten:P
MrsDaniels
Rututuuuu :D
My way...
volgende x meer terror!!!!! wel een grote zaal trouwens afgelopen zaterdag.... zoals t hoort
N A T H A L I E !­
wat een feest het eind was echt super ging mie hard :P
n0uky
nie mokken, lekker hakken :woop: woow wat een gruwelijk feestje :jaja:
SUPER feest!!! :cheer: en we houden van de buschauffeur die naar Goes ging :jaja:
Naaikie
zeker lekker feestje alleen mag de rij wel een stuk korter de volgende keer
het was weer gezellig!!!! vince :respect:
Super feest! alleen 2 dingen te warm in pres! en drinken duurr XD
Neomi!!
ja het was wel een leuk feestje, ik heb me goed geamuseerd!!:bounce:
was een mega avondje en net als de mede hoorenaar segt Scalp M Bierflesjes Never nooit meer breekt egt je nek voor de rest super
Netty :banana:
lkkr feesie!! jammer dat t zo warm was..
nicefoxygirl
Jammer van de sfeer (of eerlijk gezegd GEEN sfeer..) ieder stond (ipv danst) en liep maar een beetje rond te lopen.. en mensen grow up, wat is er nou zo leuk aan om compleet verrot en verlebt er bij te lopen door overmatig drugsgebruik?!?!?!
jaah jaah het was een relaxt feestje!! volgende keer weer! de enige minpunten waren de rijen bij binnekomst en de warmte tering zeg! maar voor de rest SUPER!
Niels
Superr Gaaf Feesie!!!!!! *MOH 4life*
Niels van S
Puik feest
nienkeisgek
w88, w88 w88 en dan nog een s w88 en dan super vet feest maar dan ook nog w88 tot je er uit kan?!?!?
Nikkee_;
was weer laaguh feesje.. wel wa druk.. maar wel gezellig zo met veel bekende.. :respect: Partyraiser Smurf The Vizitor Unexist :respect:
Genoten. Corne de held van de avond! :respect:
NL-pepGek-NL
KOEKIEEE WAUS
NL_­hardco­retrut­je_­NL
SUPPER FEEST volgende keer nii meer van die kk fles doen voor de rest was het egt super ,, :respect: ANGERFIST :respect:
Noizemarine
goei feesje (y) goed geregeld en veel bekende :D en VIP dek was (y) :D was gezellig :bier:
Nolz
oldskool :respect:
Eerst 1,5 uur onwijs benauwd in de rij gestaan.. dan kan je éindelijk binnen, en dan moet je bonnen kopen :O Echt téveel geld!! Fucking duur, en die hitte.. viel mee dat ik niet flauwviel, ging kapot daar :nee: Maar al met al wel naar me zin gehad! :cheer:
Industrial arena (L) :bounce:
oldsch­ool:sm­oke:
was vet feest in zaal 3 was het na 4 uur ammel te doen:D klapte er flink op partyraiser
OldSkool CC
Zeker genoten:bounce:
ONE MAN HARDCORE TROUBLESOME SOLDIER
dol feesie
lekker hard
OPHEMERT IS GVD HET HARDSTE
goed feest lekker gestampt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vond het een zeer goed feest, miste alleen me dinnetje.. :flower: super naar me zin gehad in de early rave :bounce: was verreweg de gezelligste zaal, Dana, Pavo en Buzz Fuzz :respect: Geweldig (y) daantje (k) en rutger (y) het was weer gezellig met jullie :D see you next time
Pablo Escobar Is BACK!!!­
Zware terreur en snoeihard blazen en helemaal van het padje was zeer geslaagd feest!
PARAPI­ETJUHH­HHHH
tering goed feest
Parra
Relaxte party maar kon beter voor MOH-party.. !!!!
Party-girl
ik was ZIEK! :vaag: :bounce: maar wel vette party!
Party4life..
vond de industrial arena ut beste de rest boeide me vrij weinig
Partyrico
goed feest, heb m dankzij de mensen met wie k was super vermaakt!!!
PatriQue!
SUPER FEEST!! Knalluh baas! ANGERFIST :D:D
patrizzl
het was zwaar chill en gezellig feest!
erg gaaf :D beetje jammer van het redelijk zachte geluid in zaal 1, kon nog goed met elkaar praten. Verder erg gaaf :D
Penis
DE SFEER WAS KUT!! MAAR HET WAS WEDEROM EEN BRUUT FEEST!!!! MAAR JONGENS DIT KAN GROTER ER HARDER!!!!!
Phoolie
Top feestje, er werd lekker gedraaid & het was super gezellig
jazeker VET
Piet.S
goeie muziek,heel warm,super vet feest!!!!!!!!!!
pietverdriet
topfeest:D
Het was echt een super vet feessie (Y) :vaag:
was wel waus feessie weer, goeie sfeer, volgende keer weer!!!!
Popface
Sfeer was goed, werd lekker gedraaid, alleen veel te druk.. En stiekem vergelijk ik het toch met Dortmund en dan valt het natuurlijk helemaal in het niet..
poupoulossos
Was wel ok, maar had er meer (early rave) van verwacht.....ik bedoel terror (RTC) in the Reunion Area :S het was duidelijk niet zo vet als bvb THE HISTORY OF HARDCORE :no: maar ok genoeg bekende koppen weer gezien in my hometown dus wel ok
goeie party, alleen zacht geluid, voor de rest super!
Zkr geslaagd feestje...
Quintin Dupieux
t was egt zooo kkgruwelijk!! egt een masterlijk feest!!
R&dy
:bounce: Unexist
R..(L)
was egt super vet vooral paul elstak en j.d.a op t laatst !!!
R.atje
was echt super vet:P
Ravenstein Hardcore
de wachtrij was veel te lang en het was net iets te druk voor de rest een goed feest :bounce:
KUDELS ZOOITJE TERREUR!!!! WAS ZEKER GAAAN :bounce:
lekker feesie MOH hou deze locatie 1000 keer beter dan thialf.
Remdamann
Locatie sucks, was erg mistig binnen... Verderz top feest!!
was een zeer goed feestje heerlijke lokatie iets minder de flesje maar het bier smaakt in ieder geval wel volgende keer zeker weer neophyte :respect:
Remuz
Super Vet :bounce: feestje Heb bijna de gehele n8 in de Reunion Gestaan, was echter Masterlijk vooral :respect: DJ Weirdo :respect: Volgende Cker weer :>:>
Remy alleen van de wereld
het was heftig
Repeltakje
knettergek daarbinnen!!compleet uit mn plaat gegaan
Ricooow
Jaah was wel vet feestje!! :D alleen te warm!! en Te duur :P
KUT UITSMIJTERS
RobinNauta
Die wijven jonge! Non de klere vooral bij vince...heb er nog een stijve nek van
Roelus ©
Smurf vs. The Vizitor:respect:
leuk feesie:D The Vizitor is gek:D:D hahaha Partyraiser :respect:
Rosio
Wij hebben het geweldig naar ons zin gehad! :D Iedereen draaide goed! Wat had Partyraiser een geluid in die Industrial Arena! :o Paultje en J.D.A. sloten lekker af! :D
Roy(026)
was me T feestje wel:P
Rstein-Gespuis
Superduur, te lange rij, te weinig ventilatie en te veel mensen erin gepropt :( Vanaf 3uur begon het daarom pas leuk te worden :D. Daarom kan ik het geen goed feest noemen. De DJ's draaide wel zeer goed en hard :D En gelukkig was het na een tijdje al minder druk omdat er zoveel mensen afgevoerd werden door de warmte denk ik ;)
Ruben Vijverberg
Smurf Vizitor :D:D:D kk goud, sla jij efe je computer kapot
RUDOLF:bier:
lekker feestje alle kk warm man
Ruud.
Wat was het tog FUCKING Mooi
S-Style
Lekker hoor! Neophyte, Nosferatu & Vince erg goed gedraaid! Wel erg warm, maar je kan niet alles hebben:)
S2
zuiverrrrrrr feeest
Sap Express
ontzettend goed feest :bounce: werd lekker gedraaid en geluid was goed! (y) :D
heb me zekers vermaakt, was weer leuk feestje :bounce:
SDumasqo
Was m'n 1ste Hardcore feestje.....zkerzz goed vermaakt!! Focking HARD :bounce: :bounce: Jammer van de hitte en te focking dure drankjes!!
Sebastiaan :doeti­ewoop:
Was egt kk vet gister!! werd lkkr hard gedraait.. vooral angerfist draaide goed(Y) egt super feest!!
Sebbo
jah toch iets te druk maar later werd het wel beter!
industrial arena was duidelijk het best. heb me goed vermaakt daarzo! alleen de volgende keer mag het wel iets minder druk en geen gezeik over pogo!!
sexy blue eyes
moest ff me draai vinden, maar toen ik hem eenmaal gevonden had........ :bounce:
SJAAN ^
Geweldig Feest.. Heb me heel erg goed vermaakt!! :cheer:
Sjeenus
feest was gewoon supers :D reunion arena had mooie licht effecten en lekkere rag muziek, zeker vermaakt :D enne je kon gewoon naar kluisjesruimte toe en dara was het lekker koel dus daarover niet te zeuren (y) ;)
sjek
Industrial Area was heel vet
Sjennet :cheer:
Super feest samen met mijn schatje, alleen jammer van de lange rij...
SkrewYou
Super gezellige avond nacht ochtend gehad, wanneer is de volgende keer?:bounce:
Smarkje
geweldig
Sneaktum
helemaal GEWELDIG!
Snelle!!!
organisatie was zwaar kut : veel te lange wachttijden voor ingang , wc , en uitgang
Sofietje (L)
Was een geweldig feestje! :) Volgende keer gewoon weer aanwezig hoooooooooooooor
soppie
was wel grappig... ben blij dat ik er geen 40 e oor heb betaald
was wel aardig maar het bier was lauw op het laatst :S
Sound Maniac :banana:
super naar me zin gehad :D :bounce: wel lekker warm O:)
spacel­in:bou­nce:
zaal 3 maakte heel wat goed:)
alleen de industrial was echt vet Dik kutgeluid hardcore area echt slecht en dat moest de hardste masters ooit worde??? Dortmund ging 50x zo hard ik kwam thuis en had nog geeneens een piep in mijn oren jonge jonge
Speed-freak
MOH was was(y) te doen.Was all1 behoorlijk :vaag: en kon vanacht pas wat slapen:D
Het was echt een heerlijk feest, Day-Mar en Neophyte hebben het voor mij gedaan :D T was ook gezellig in de trein ;)
Was zeker vet!:D Was wel jammer dat het zo druk was,kon je niet normaal hakken/stampen in die zalen :vaag:
Stefan-the-Sound
Wreed feest was een lange busreis maar wat een ­feest: re-style, stunned guys, outblast & tommykno­cker, bass-D en king Matthew, paul en J.D.A, Neoph­yte, Angerfist :respect: day-mar, promo, RTC, Vinc­e, Serial Killaz (y) helemaal kapot, goede organisatie maar wel veel te warm
Brabanthallen was zkr een betere keus, geluid vond­ ik over het algemeen wel goed, die Industrial zaa­l echt super! Mannen van de avond: Unexist, Par­tyraiser, en Smurf! Toppertje! :respect:
stuite­rkonij­ntjuh
je moest alleen zo fckng lang wachten om binnen te komen, dat was slecht geregeld!!
T3KN0 TRiBUN44L
De rij was KK lang, het was KK warm, maar er werd te erg gedraaid :respect: Promo, Vince, Paul & J.D.A., Manu Le Malin & en de gekste man was weer UNEXIST darker :yes: then :yes: darker :respect:, 3th Generation zwaar aanwezig en Het was weer KK Knetter :vaag:
Terreur Gabber
Echt een Geweldig Feestje :respect: Ging Knetter Hard :bounce:
was knallu
Knalleuh feestje alleen pokke warm the smurf vs vizitor was top meccano twins waren flop!!!
Wel vet :yes: hard gebeukt :bounce:
terror vs hardcore daddy
ja het was wel weer een mooi feest alleen er waren echt knetter veel mensen onder de 16 en das een beetje jammer maar veder de zweer was wel heel goed heb geen ruzie`s gezien en das altijd mooi maar het was super gaaf maar het geluid kon wel harder en de vrouwen die er rond liepen waren zekker mooi moet op elk feest zo veel mooie vrouwen
Terror-tony
was ckerss wel een mooi feestje naar 2.30
zwaar goed
terrorbeest
gewoon in 1 woord SUPER
ja ging wel eigelijk de drinken haden ze goed koper moeten doen
terror­dikneu­s
ey waar kan ik alle maal fotos kijken
was gezellig en vet
aard van de kaart!!!!!
The Harder­Styles Freak!­
was goed te doen (Y)
The Hellfire
Echt weer een geweldige MOH, ze hebben van hun fouten in het thialf geleerd!!
Theule KG..
Yesss !! net thuis.. was geweldig !!
Was himmal d0l jaa ;).. Zeker well.!
Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]
Wel een geinig feestje :bier:
Thunderdome freak
het was een super feest er werd goed gedraaid ik was vooral tevreden over partyraiser die draaide echt netjes ik vond het een geslaagde avond!!!
Wat een vage vage avond :bounce:
Tjapke
waaa, ach verrek, ik ben alweer thuis... :vaag:
Ja wel dik.. :)
Toobjuh
was wel weer een goed feesje sfeer was ook top
TriX in tha MiX
damn....wat een SuperFeest!!erg druk en erg warm,maar t was GIGA!!!!
trytryrty
k.u.t
Super mooi zoals gewoonlijk :bounce:
Twiztid Majik Ninja Entert­ainmen­t
prachtig en druk maja dat hoort erbij nie?
UTCA_Aben
die Terror was KKziek!!! egt kkstrak! tot volgende keer!
vanKne­tteren B)
was weer een supergekfeest!! tog vond ik moh in duitsland gekker... dj angerfist,destroyer,paul en jda,predator:respect:
vd Záánde
Partyraiser:respect:
vdz
goed vermaakt op het feesje, alleen te druk en de ingang kut
visje84
gewoon weg lekker knalluh!!!!
viéra
Super lekker feestje. Saampjes met je neefje rondsjouwe. :P is weer es wat anders. :P
Vrijdom
Wat een geweldige georganiseerde chaos :bounce: wel lekker Beuken daar :jaja:
W.
ZEER GRUWELIJK GOED
Wastah
Cker genoten Respect to all the dj's
twas weer super, echt een top feest!!!!
:)
whothe­fuckis­simon
Geschikt feestje :bounce: goeie sfeer goeie muziek alleen jammer dat ze geen pakjes lucky strike verkopen..
Vette muziek, té warm, té benauwd, slecht aangekleed... Had er meer van verwacht eigenlijk...
WilberZ
Echt een vet feessiej..me goej geluid!!
VINCE JDA EN UNEXIST :respect: EGT VETTTT
Wolvevoag
twas een uber goed feesiej :D (Y)
wouter kap
het was een goed feest dus lekker gehakt
Wvoort026
MEGA FEEST:D:D
was zeker leuk alleen zo warm haha maar het was zeker de moeite waard :respect:
Kkertjes Goed Feesttt!!!
Vet Feest!!!! Main Stage lekker hard!!! KNALLEN!!! op naar de volgende!!
Heerlijk feest
Zero-Sub
k*t rij, k*t strobo/s, k*t drugsbeleid --> de een na de ander ko! Maar niettemin zeer de moeite waard ;-)
Wat Een feest:D Egt Superrr
Zwoelio
Top feest! goede sfeer, Goeie muziek. alleen de plee's en de ingang was kut maar verder alles 110%
{NL}jo­rdy{NL­}
was een vet feesie dat zeker :bounce: lkkr staan rondstuiteren
super sonisch wreed gewoon..........
ondanks de drukte en warmte een geweldig feest!!!
|| Dennis ||
was wel lachen, maar duitsland is 10x beter :yes:
Super vettt !!
~Carpe Diem~
vond t echt een zwaar dik feest en ook de beste masters die ik ben geweest! de laatste 2 uur in zaal 3 :respect: vond het zo super geweldig dat ik er eigenlijk geen woorden voor heb!! :respect:.... vond het alleen wel iets te druk, maarja het was ook uitverkocht dus wat wil je.. kortom: GEWELDIG!!!!
~HaRdC­oReGir­L~
WANNE GEK ZEG...wat was dit een super vet feest nie te zuinig zeg :bounce:
† Systeem Overleden †
Vond het wel een beetje tegenvallen
© Mafkaasjuh .­ .­ ;­
Het Was Geweldig !! Partyraiser , Smurf En The Vizitor Maakte Het Helemaal (Y)
Masters is zeker goed verlopen :D beetje warm beetje druk maar hoort erbij:D
MOH op zijn best!! Het was echt een super feest Industrial was echt goed!!!! Volgende keer maar weer in de brabant hallen alleen dan zonder die lange rijen bij de ingang en dat veel te dure bier
Kenker Vett.!!!!

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D