Partyflock
 
here

Masters of Hardcore

· The Genesis of the Hardcore LegacySitemastersofhardcore.com foto's
album,1532 · zeer goed · ical
Masters of Hardcore
georganiseerd door Site Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Masters of Hardcore

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 40,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 01:00 met 94 bezoekers, om 02:00 met 25 bezoekers en om 01:00 met 21 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (1035), Ellewimf (847), Sebastiaan78 (3786), anoniem (1843), Stijn (2526), Foltergeist (3521), Posetivo (2487), anoniem (1239), Mike' D (1178), Rosio (817), [023] PimRitsel (2367), anoniem (1346), Stamphaas (1006), [nRa]drachten number 1 made in holland (1427), (zwh) catweazel (zwh) (1051), Jappiee (1305), anoniem (1087), Offensive Luuk (2046), anoniem (1165), || Leskovitch || (1415), Nevz (1017), **Shaolin** (825).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig310643%
zeer goed247634%
goed118916%
ok451%
voldoende2774%
onvoldoende661%
slecht421%
zeer slecht13
waardeloos471%

2053 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!! Gieps!!!
was goed te doen allen de sfeer was ver te zoeken:( reunion area klapte er flink op los
beetje erg koud bij de kluisjes maar verder wel vet hard gedraaid alleen de volgende keer ga ik niet meer naar masters in nederland word veelste commercieel allemaal
Cker Zwaar Mooi Feest
(y) feesie!! echt knalluh:bounce::vaag:
joehoe;p Masterlijk! :respect:
was wel un vet feesje, helemaal los met The vizitor en smurf :respect:
#_99 Roumûh
Het was echt knalluh !!! Vooral de Early Rave en Industrial Zaal
heftig feesje
ja was wel weer ff lekker
:D
(6) :bier: horney and drunk :bier: (6)
indd arnie Smurf & The Vizitor . Producer .. en Destroyer :respect:
Super avond!! Alleen drinkuh en vretuh was te duur.....!
(DH)_id&t
( :respect: Angerfist :respect: ) ( :respect: Partyraiser :respect:) ( :S:X Mecano twins :S:X ) voor de rest veel te warm veel te veel mense die nokkiej zijn gegaan en muziek had wel harder gekunt feest krijg van mij een 6
(F)!!­Cath!!­(F)
heb me goed vermaakt jah en partyraiser was weer gruwlijk
:bounce: Was superrrrr, jammer dat ik zo moe was!!!!!! :bounce:
heel geslaagd feest wel een beetje warm maar dat maakt niet uit hihi volgend keer zeker weer xxx
(K)Just A.­(K)
was egt geweldig :bounce:
(K)Sar­ahjane­(K)
Masters was een goed feessie naar me zin gehad met me moppies ;) en veelste warm :s en er liepen veel mooie manne rond:P:P
:bounce: :bounce::bounce: was egt super vet :bounce: :bounce: :bounce:
(zwh) catweazel (zwh)
vet cool wel verdomde druke n warm daaro en een eind lopen voor de wc elke x maar daarom was de pret niet minders (Y)
* de Kale *
Okay ... Dortmund overtreffen kan niet, maar het kwam er toch wel beetje in de buurt :) Super avond/nacht gehad, mede dankzij MaFFe-Uk :) (K)
* Natje (L)
Dit was mijn eerste keer Masters, maar ik heb me zeker wel vermaakt.. :D:D Alleen jammer van de dure bonnen, maar ach dat blijf je toch wel houden.. Muziek was (Y) Op naar de volgende keer.. :D
was weer vetttt !!
**Jensel**
super vet
**Marijke:[
heb me wel vermaakt moet ik zeggen...rtc :D:D super
Het was weer een topaaf! jammer dat ik mn voeten op een gegeven moment niet meer zo goed kon verplaatsen ;-)
*..CaRoLa..*
Echt een Leuk Feestje .. Heb Me zeker wel VermaakT :) !!
*.cindy.*
was een geslaagd feestje
*:rOx&Paul:*
geweldigggg
*Dani*
Het begint saai te worden..... Was weer supergezellig vannacht! 8)
Supervet feestje :yes: Pavo--> :respect: Echt goed bezig :bounce:
*­H arders­tylesz­*­
goed en zeer vaag :P
EGT ZWAAAAR RLXXX
//\\//\\ [[]]] ||-|| :respect:
*RaNa*
1 uurtje rijden,,, en fucking 1 uur en drie kwartier wachten om binnen te komen door 5 poooooortjes ...!!! binnenkomst erggggg slecht geregeld verderssss alles Toppie(Y) goede sfeer relaxte muziek :D
*­S.­D*_­OnlyHA­TE4YOU­!­:bah::­sadros­e:*­:lock:
Het geluid was eindelijk weer goed ja :D zeker wel beter!! :D (al1 jammer dat ik er zelf niet veel van heb gezien/gehoord :( maja...) was wel toppie (y) :) :jaja:
*­Sh@­nna*­mama van Levy(L)
Was echt een super vet feestje :bounce:
*ToyaLa*
Gezellige sfeer, super vette shows! Had t wel erg warm,maar gewoon ff afkoelen en weer doorgaan!Heb me dus zeker vermaakt:jaja:
overhet algemeen matig af en toe leuke muziek.
Topfeest(Y)
-->Vage Mus<--
vet feest aleen erg warm :d
-=­{NIJNTJUH}=­-
Tering vet feest gek volgende keer weer:P:P
-BoNe-CruSheR-
FUCKIN VET
-PREDATOR-
fuck dit was echt super@!!!!!!
:bounce: Had dit zeker niet verwacht :respect: was goed te doen, geen Thialf meer!
Jezus echt super vet gewoon!
...Cees...
Gwoon te bruut :)
...Gekte...
Dit was kanker vet en ik ga volgende keer zekerSS weer !!!!
SUPERRR bruut feesje alleen jmmr 3 bonne voor bier en fucking heet verder echt vet!!!!!!!!!
...TomTom
cker een vet feest, jammer van de dure pils en rijen ingang, maja laatk me avond nie door verpeste:P...
Dik bruut! ookal was t wat laat geworde (A) had nie verw8 dat t zo vet zou zijn! :respect: THE STORMTROOPER, THE DJ PRODUCER, VINCE, PARTYRAISER :respect:
..­::Stef­fie::.­.­
zwaar relax
..­°Jacqu­eline°­..­:woep:
..HEET!!!! maar dankzij m'n waaiertje zeker goed vermaakt..:woep:.. masterlijk feestje :cheer:
was echt een gaaf feesie :P en er weerd lekker gedraait
.John
vet feest al waren de lange rijen bij de ingang erg irritant. :respect: voor Vince en Unexist!
ja was weer een lekker feesie he geen last gehad van de rij was binnen half uur binnen en :respect: Partyraiser:respect: klapte der weer zoals gewoonlijk op he
Check verslagjuHhh!!
//P@rick\\
was top
Super!:cheer:
100%galbak
was een heftig feest hakkuh
het leek wel een kleuterparty :S
super :bounce: alleen als ik politie en of beveiliging had moeten tellen in de hallen, was ik nu nog niet klaar....jezus wat een hoop:yes::frusty:
weer best vermaakt :bier:
:beer: Colt
Zeker een lekker feesie vooral de industrial was knetter hard:bounce: alleen het eten en drinken was verrot en het naar binnen komen.....daar was totaal niet over nagedacht....dus een zeer goed feesie....niet geweldig
was super vet!!! reunion area beste oldschoollllllll was goedddd alleen dat vieze kutbier bavaria voor 3,30 te gek voor worden maar de rest wel lekker gefeest jammer dak snel na de klote was maja trok later nog weer bij
:bier: FrietKip_­2 :bier:
zwaar releks... :respect: Partyraiser :respect:
ZWAAR VEMAAKT OP DIT FEEST ALLEEN BEETJE ERG WARM MAAR CKERS GOED LOKATIE VOOR ZO'N FEEST (Y)(Y)(Y)(B)(B)(B)
:bier: ronald :lijn:
was wel kick feessie , alleen de rij van anderhalf uur en stroomstoring bij malu de malin waren minder . voor de rest was het wel chill
was wel lache alleen ze hebben teveel man binne gelaten geluid mag ook wel wat harder heb geen piep in me oren en ja bavaria:S
:bier:FRAN-HAKKUH-DAN:bier:
was egt geweldigg:D:D hehe hard uit je naatt :bounce: enne smurf :respect: super afsluiter!! (wel 10x bijna me nek gebroke over die kk flessies op de grond:S;)) en die busreis:D50 man terreur bij de benzinepomp :bounce::vaag:
was egt te gaaf.. alleen jammer van het zweten:(
:bier:­GeRtOs­:bier:
kicke fisje echt masters helemaal perfect
:bounce: --->miss mistery<--- :bounce:
was zekers wel vet:bounce: alleen veel te warm
:bounc­e:[NL]­Stuite­rbal[N­L]:bou­nce:
Top Feest, vage mensen gesproken :P
:bounc­e:Pete­r-EHV:bier:
ja weer goed vermaakt :vaag: :bounce:
:bounc­e:Rick­y:boun­ce:
Zoo dat was me een feesie wel :D
Ja joh stelletje mafjoekels, prop een volgende x n­og een paar duizend man meer in de breebunthallen ­en we staan dan als legbatterijen te stampen, dat ­bedoelen ze nou met ophokken!!! En ook erg fijn, die 5 ­poortjes bij de ingang, hadden ze zeker niet verwa­cht, zoveel volk..stelletje amateurhoeren
Vette Shit :D
:cheer: Mirjam :cheer:
Wat een TOP avond!!! :respect: heb me egt ontz­et­tend vermaakt!!
:cheer: party addict­:cheer­:
:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
:devil: -NL*­IEKE*­NL- :devil:
KK BRUUT FEEST.. TERRRORRRR UBER ALLES!!!!!! :bounce: .. maar dat drinken fuckin duur.. 3 bonnetjes voor 1 POKKEUH flesjew bier :( .. maar het geluid was SUPER!!!!!
veel te warm, maar wel leuk! (Y)
:LAURA
was echt un geweldig feest :D
:respe­ct:ste­ef:res­pect: /­
gewoon te gek feest :P
:rot: o0 Weske 0o :rot:
zeer geslaagd feest
:ROT: Speed Zeeuw :ROT:
Whoei!!!! was echt een VET feest! beetje enorm warm en druk maar dat mocht de pret zeker niet drukken! Angerfist ging heerlijk te keer :bounce:
zkkr relax feesjuh volgende x ben k dur weer ;)
:xtc:K­ONING_­APIE:xtc:
vet hard! had de hele dag nog een piep in me oren:P
:yes:*­Oudorp­freaK*­:yes:
helemaal leip :D
;­)nissan boy;­)
egt in 1 woordt geweldig op naar de volgende
<-<-<-...­[R]onny...­->->->
Dit feest was egt knalluh niej normaal maar alleen die hitte daar was minder :P en al helemaal RESPECT FOR ANGERFIST :D en was moeilijk uit me sguif ook :P
<->JaspeR<->
geweldig
zoals gewoonlijk, was gezellig MOETEN we vaker doen ;) Tot ziens @ de aankomende masters :D
<Noise is my Message>
Manu Le Malin, Reanimator, Destroyer, The DJ Producer, Partyraiser in 1 woord GEWELDIG!!!!!!!!!
<Rob>
Lijp!
Was Weer een gesllaagd Feesie Geuid Kon beter!!
=jimmy=
was ckrs vet feestje!! partyraiser ,smurf en the vizitor klapte er op:D!!!!!!!!!!
Superfeessie!!!! ok slechts 2e Masters in mn leven, maar ik vond ut geweldig :):)
>PAULLIE<
geweldig
>Relaantjuh<
was echt super vet feessie en kei gezellig!!! alles goed geregeld ok met de kluisjes :yes: brabanthallen :respect:
geweldig
op de wachtrij na was alles super (y)
[ Aszjé ]
Cker :respect: VINCE :respect:; Patrick je bent meesterlijk met je scratch :respect: Tommyknocker :D:D enne duchtig staan Fladdere
[ Linda a.­k.­a Mini :bounce: ]
Geweldig feest :respect: Alleen wel lange rij bij de ingang dat was minder. Partyraiser! :respect: Alleen dat pogo gedoe hé :S
[0570]DERKIE
het was wel gezellig.vooral in oldschool gestaan.was wel vet
Was wel lache leuke locatie dusse op naa de volgende M.O.H:):bounce
[A.­V.­I]Artcore Gangsta
eerste feest en helemaal van de wereld ik ben alles weer vergeten maar ik weet wel dat het kk bruut was en ik naar meer MOH feesten gaat:P
Was bloedheet maar echt super vet!:D
VET feestje:respect:jda:respect:
[DNA] VL!­3XXX [DNA]
met je kut poten!!! was vet feest!!
[Duracell ]MafKaass :[
HET WAS GEWOON KK HARD RAGGE SUPER FEEST(Y) TOT DE VOLGENDE KEER :VAAG:
[EGN]_­NL-BRAIND­ESTRUC­TOR-NL_­[EGN]
het was echt wel weere relaxt alleen jammers dat is al weere voorbij is :( naja volgende keer ben ik er weer bij :D:D:D
[FTB] GESTOO­RDWIJF [FTB] I Rust In Peace
ALLUH GEILHEID OP EEN STOKKIE MAN GEKKUH :respect: vooral de industrial en ben tot 3 uur nuchter geweest en heb me kapot GESTAMPT vur onze KOZZY natuurlijk :respect: de hc zaal was wel kut druk
[HK] Gab B)
was echt SUPER!!
[J]ohn
Was echt een geweldig feestje:D zekers de moeite waard!!!
[MKP] Keesie Feesie
echt weer een super feest goeie lokatie!!! alleen beetje warm... verder geweldig vermaakt. super zo'n terror zaal moeten ze meer doen!!!!!!!!!!
[NL] stefke [NL]
egt een super feest!! goed geluid lekkere line up :D
was egt super:D:D:D
[NL]-TERROR-BITCH-ELINE-[NL]
t was egt supper vet en goede dj ook zkkr wel., !!!!!!!!!!!!!!! groetjes eline
was zkrsss een geslaagd feestje daar...dik vet stampen en zuipen mooi feestje volgende keer mooi weer:P:P:P
Twas zker wel gruwelijk,, kheb het SUPER genote jah :bounce:
[NL]Da­isy:bo­unce:
super vet feestje zeker voor herhaling vatbaar:bounce:
zeer goed feesie
Ik heb maar een opmerking en dat is 3 munten voor een biertje voor de rest leuk feestje..:)
godver wat een heerlijk feest :D
zeer klote goed feest maar net te druk
kan aan MIJ hebben geleggen maar ik vond het niet echt super muziek kon zeker harder
[THB] neocorps [THB]
Het was zekers goed te doen en helemaal beter dat het Thialf stadion :bounce:
BKJN was vorige week tog nog iiets beter! maar twas wel gslaagd feessiej! :D :cheer: (K)
\\___­ Psycho­Hoolig­an___/­/­
was weer knalluh feestjuh he:D
_Rubje_
geslaagd feest! :bounce: :D
het was echt weer een super feest :cheer:
goed feestje!!! :respect: alleen beetjee te druk majaa!!
Te erg :yes:
Alet
.
Ammie013
de industrial arena was egt gruwelijk vet :D:D:D. en het :bier: ging r weer goed in :D
sfeer was goed(Y)t geluid stond te zacht! en leeftijd 16 jr en ouder moet afgeschafd worden...
jammer dat ik ergens tussen hemel en aarde zweefde :P volgens mij heb ik iets gemist wat supervet had kunnen zijn :bounce:
Antrax.
zo echt een heel vel feest. respect voor de reanimator, manu en unexist.
Appie :[
ja wel mooi feest.. alleen ze kunnen beter niet meer van die klote flesjes gebruike :no:
Arie J Beukenoot
Tieum was weer lekker bezig :jaja: alleen wat stond iedereen stil in de hardcore he, saaie bedoeling van 4tot6 ofzo :S
Art and Wrong (Hard and Strong)
Erg naar me zin gehad!! Goeie sweer voor een Hardcore feest
ik vond het na wat biertjes toch een goei feesje
Zeer goed geluid, wel errug druk (ook bij de ingang, daardoor re-style gemist!!) en warm! Maar heb me zekers prima vermaakt :-D
BALLETJE AKA DJ BASEKILLER
jazeker was toppie alleen paar kleine minpuntjes maar voor de rest prima vermaakt zeker wel:bounce:
Barbie*tut
echt KEI VET FEEST! MOP MOP
Bart---
wow was echt een vet feest zeker goed gedraaid heb me prima vermaakt
Basjuuh
Toch nog een goed feest aan overgehouden jammer van de hitte maar goed, kleinigheidje blijf je houden :)
was egt wel super vet
Bavalo
was cker un geslaagd feestje, industrial zaal was beter dan ik had verwacht, vooral reanimator, manu le malin, THE DESTROYER, stormtrooper, the producer en smurf vs the vizitor.. alleen de rij was veelste lang en het bier veelste duur.. verder geslaagd feestje
Ben_Wazug
was men eerste feest en kijk al uit naar 11 maart outblast :D
Bergse Reefteef
zeer goed
BERROR
ja lekker feessie
Het was weer een klotezooi met de rijen!! eerst bij de ingang, zet auto vooraan op de parkeerplaats, moeten we helemaal om de hallen heenlopen? Daarna de lange rij bij de ingang, dan denk je hé hé, ik ben er, en dan weer een rij voor de wc, en dat is een zeer trieste bedoeling, ik zo'n bandje halen, uiteraard krijg je aggressie in de rij. Verder was het feestje gewoon top-niveau zoals het hoord te zij op MoH-feesten! goed gedraaid redelijk geluid! niks aan de muziek op te merken dan TOP! en sfeer was ook OK
vond het maar een matig feestje.. eerst GVD een uur en een kwartier in die kut rij gestaan.. eenmaal binnen was het GVD super druk overal en veels te warm (als je van de reunionzaal naar de main ging was het net of ze in de main de verwarming aan hadden staan) ..het drinken was te duur en die flesjes waren klote want daar flikkerde je iedere keer overheen.. In de main werd je helemaal gek van die klote knipperlichten dus nee.. vond het een onvoldoende..
Was vet eej.... Henk kwiet gewist!!
boldstyle
zero tolerance zelfs geen joint
en Angerfist was de man van de avond:D
Br!­L Zonder Br!­L
jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
Bris
VETHEID :D whoeiiii was egt wel relaxt feestje.. jammer van de drukte in het begin :(
Ideaal Feest :D
Bussum
eerste x masters maar zowieso niet de laatste!! sfeer was super, had ik niet verwacht! echt(Y):D
Was echt een knalluh feestje...zeer geslaagd...Op naar de volgende masters
Buzzy (L) Lynn..­
Ik vond het echt helemaal goed! weer een succesvolle MoH!
Ce-sealtje
Heb me zeker goed vermaakt.. :lijn: :lijn: :lijn: Beetje warm alleen
Charly da silva
ckrs een leuk feesie after was ook lagge :jaja:
Christijan
niks mis meej horrrr
cinnamoontje
zo anders was ik ff niet meer te stoppen bij de Destroyer, wat ging ik lekker zeg! Verder had ik het in me eentje helemaal naar me zin bij BuzzFuzz & Dano. En KALE echt gewelldig dat ik jou nog tegen mocht komen, dat had ik nooit verwacht ;P 1 minpunt, zaal 1 was te warm en in 't begin te druk en waarom zien mensen mij altijd op M.O.H. aan voor een draaideur, loop gewoon om mij heen zo moeilijk is dat toch niet!
TOPFEEST :D heb ma n kwartier in de hardcore zaal gestaan.. :respect:INDUSTRIAL ZAAL:respect:
mooi feestje :D
leuk feestje maar de organisatie is Gewoon Bagger(N) men 1ste Moh en men laatstee...
DarkElement
Geluid (y) Prijs consumpties (n) (3 bonnen voor 1 biertje :| ?) Temperatuur (n) zweette als een gek daar :S rest (y)
de spacer van Limburg
:BOUNCE: in 1 Woord GEWELDIG :respect:
De_La_KoK
super avondje!! lekker knallen op day-mar en partyraiser :respect:
Death By Design
super sfeer super geluid egt top niks aan te klagen da van de plee's was ook dik handig :P
Denicos :/
Geweldig vermaakt. Super feessie. Mijn eerste masters, maar zeker niet de laatste die ik bezocht heb. En nu ga ik slapen ! massol
DICKY :cheer:
Eindelijk beter geluid:) Beter dat ik VIP was, lkker niet in die rij gestaan! Verder een Super feest :woep:
Differens
TE RELAX
Disturb™
ja was zekers weer een lkkr feesie
DJ NYRO aka Hardco­retoth­ebone8­2
was gewoon een super feest mag wel vaker op deze locaktie
DJ-X
MoH :respect:  1ste keer :D maar was wel Geweldig :jaja:  (alleen jammer van die kut hitte :vaag: )
DJ_­Smurf_­GGM_­UK
Fantastic party. Great sound system and lots of party people. Thank you very much :respect !!!
djthevirus
egt geweldig feest alleen jammer van de warmte en de drukte bij de wc's
doarhakkuh
fantastisch feest
Dodewaard maniac
Was zeker wel een geslaagd feest. Maar beetje onnodig dat The Vizitor die computer aan gort sloeg ;-) Samen met de Smurf zeker een goed einde van het feest. Al waren die flesjes echt klote. Constant opletten, dat je niet op je muil ging
Dokuh
terielexxxxxxxx :D :D :respect:
Terror zal ws relax sfeertje(H)
zeker een goed feest
KUT FEEST
Draadlooz
was echt kk bruut
Dragoslav M.
Zeker beter dan verwacht, iedereen in de Industrial Arena draaide echt supervet (behalve Partyraiser en Unexist)...meisje uit de rij waaar was je nouuuuu :P??
Vizitor & Smurf :respect: Wc's (y) Voorderest Masters of kindercore :[
Was weer gezellig :D
Early Eef ;)
super sfeertje!!! was echt gezellig :cheer: boven verwachting!!
Eddie-Loco
kheb me goed vermaakt, goed feestje
Eefjuh
was zeker een mooi feessie, alleen het was erg warm en die wachtrijen konden echt niet, verder zekers vermaakt!!!:bounce:
eendje :)
kep me zeer vermaakt:D
eeuwige gabber
was een goed feesie tering :D lekker bier aardig duur maarja voor de rest pima
Eline....
Super vet feessie! Best vermaakt! (y)
Ellewimf
Kk vet feest!!!
zeer zeer goed
Etherpaniek
mooi feessie :D:bounce: toppertje (y) :yes:
etje
het hele feest was het NET niet
Eva
TOP FEEST!!!!!
was weer super feessiiee!!!! :cheer:
EviL-BabS
Wass egt wel kwaai feesje:D & Goeiee sfeer:respect:!!
ja was leuk feesie hoor (y)
Falca
Ouweeeeeee feestje vant jaar!!, sfeer was top!!, heb me in me 1tje zelfs nog goed van vermaakt!
Wel een vetfeestje...alleen jammer dat ik aan de verkeerde kant van de barstond:Sbetter luck next time!
Feller
TWAS ME EERSTE MASTERS MAAR CKER WETEN NIET DE LAATSTE:p:p!!
Feng Shui
goeie sfeer lekker knalle!!
IDD veels te duur voor zown flessie
Fishcore
retteket was egt weer super vet
FlowOn­eAndOn­ly
Was Vet Feesie
Fluppie :D
Damn eerste grote feest en dan zo Uber vet :D:D Zullen nog vele volgen .....
was leuwk feest ook omdat het me eerste was maar toch top :respect: en drukte.. en idd nadeel zijn die flesje lkker handig voor inknijpen maar ga er op staan en je breekt je poten maja..
Fogo
DIK FEEST!!! zaal drie t beste :respect: JAPPO :respect: en negative A draaide ook LEKKAH!!!!
Fr9ddo
was zwaar knallen!! lekker lopen zweten ook!!
jeah twas gwoon relax!! jammer dat t lang duurde voor je erin was maja.. leuke nacht gehad :)
Lekker feessie!! Goed geluid.. Alleen iets te warm in de main.. Verder lekker ge:bounce:
fucker jovi
was egt geweldig alleen was egt veeeel te warm egt nie normaal mee:S
G-NiLES
hmmm veel te lang wachten aan het begin, maar het was de moeite waard!! de early en de main waren vetI ben ook nergens anders geweest (A) )
G.­I.­T.­ Hakkuhbob
Vet maar vaag draan o;) beetje teveel gehad denk ik(A)
g0nn_^
Egt een super feestje..:bounce:
was wel grappig maar niet wat ik er van had verwacht, haha en ik was iedere keer iedereen kwijt
VETJES
gabber_­dennis
1 woord SUPER!!!! aleen die klote flessies:@da was wel minder!!!!!!!!
was een bveetje saai gedraaid en de ingangen waren kut :S maar verder wle vermaakt hoor :D
Gewoon-ieS
angerfist :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: stuiterballenterreur
Gilz
:respect: Producer :respect:
Vies duur kut bier !! :( Voor de rest SUPER feest :yes: Veel beter dan thialf
dit was eg n knalluh feessie
HANKEH
SUPER VET FEESTJE WEER ALS VANOUDS VAN DE KAART
hans de kiep
was egt top hoor!!!!(Y)
Zeker goed feest! alleen de binnekomst was kut door zo lan te hebben moeten wachten, en dan proberen ze je te vermaken met constant hetzelfde deuntje van 15 seconden :S...Maar tog super gedraaid! :D
hardcore - voerendaal
typisch MOH feest.balen van het lange wachten zo m­iste ik een deel van de belangrijkste set van de a­vond.verder heb ik me toch vermaakt.Industrial are­a, was nu al beter dan in thialf, maar was nog erg­ triest betreft de aankleding.de grote zaal leuk g­eprobeerd aan te kleden,maar de rest niet aan geda­cht.
Hardcore Angel
Ik vond het echt gaaf (K)(K)
hardcore michel
geweldig
in 1 woord.. geweldig(Y):jaja:
hardcore to the bone 2
was echt een top lokatie heel groot en er werd goed hard gedraait!!
Super feest :D:D:D Echt zo super naar mijn zin gehad!
hardcore_­limburg16
was egt geweldig feestje
Hardcore_­Nick
Was zeker een top feest :D Alleen het was veel te warm daar binnen, maar voor de rest zeer goed vermaakt :D
Hardcore_­Octaaf
was egt vet feesie, volgend jaar benk er weer optijd bij:P alleen wrom kwam die neophyte zo laat???
HardCo­reBiat­ch
zeer goed en rete gaaf!!
Hardco­repind­a a.­k.­a.­ Ferdo
was echt een vet feest! vooral de oude hardcore zaal ! wat een geluid!!
hardco­rerave­r
(Y) was een mooi feestje(Y)
harde-bass
Boem knal dat was masters al!!!! wat een heerlijk geluidje produceerden de DJ´s daar :bounce: jammer dat het zo koud was in de zaal.. gelukkig na was acrobatische bewegingen was het temperatuurtje goed te doen:P:P (warm)
HardTours
super party we are come with a bus from germany with 100 people. Pictures and a video http://www.unitedhardcore.de (German InterNet side of www.hard music ent.de) next masters in Germany it continues paddddddddddddddyyyyy & nice greetz at all niederland party freaks....
Ondanks de lange wachtrij zeker een top feest gehad! :D Toppers: Destroyer en Predator :respect:
was gvd een kei goedfeest kon wel 1 week er blijve zo vet was ut:D
HCamst­erdam4­LIFE {APC}
was wel een lache feesie :bounce: was behoorlijk naar de tyfus, veel beter geluid, sfeer enz dan de vorige keer :D
methurs feest ging goed
hey jonguh!!­ lulululu
was weer lululululululul koekliwappie :vaag:
hhhkkkk
fantastisch feest
HIDDOS
mwa kan beter.. redelijk vermaakt
Hoogersss
Voor mij de eerste Mastersss en zeker voor herhaling vatbaar :P :respect:
HP-tjuh :bier:
Die discobal deed het em cker.
Huidhoofd Aal
Eindelijk weer es een Masters met respectabel geluid. De terror had wel iets meer decibel gemogen.. The Vizitor :respect:
100% linksaf gegaan alleen jammer van de wachtrijden
zeer goed genoten tot een uur of 7
:respect: heb me op en top vermaakt heb alleen maar blije mensen gezien:D :yes: (y)(y)(y)
Insania
Da ging mooi! Begin wa zacht, maar daarna ging het volume omhoog...!! Deh's nou Metthurs he..;)
Inteso
Hilmoldol:D
J070 :hyper: :beer:
Op de muziek van Unexist, Partyraiser, en Smurf vs The Vizitor liggen stampen!! Harde terreur :D:D geslaagt helemaal super
zeer goed
JAAC
Was zekr goed feeestje,we knalde hem lekker binne met Dj Rob&mc Joe: respect: en Waxweazle daarna en op einde knalde hem ook nog wel met Dj Paul en JDA :respect:
JaapS
VET :bounce:
jaily hardcore addicted
het geluid enzo was goed was alleen veel te warm daar binnen
Super feest :yes: Muziek was lekker, geluid was lekker hard (y) Smurf/The Vizitor Snoeiharde takkeherrie :respect:
Janet :cheer:
Ik heb me onwijs goed vermaakt (Y) Hele nacht lekker in de Oldschool gestaan :kwijl: Buzz Fuzz & Dano (Y)(Y) Geweldig !!!
Jappiee
ik vond het echt super, me eerste grote feest en dan zo 1, alles was egt goed vooral de sfeer en de muziek
Jasper ©
Sauna ''de brabanthallen''
Jcky-O
zeer goed
JeffuS
Super vermaakt (Y) Vond intree wel mee vallen was ong binne 20 min binne :P:D
JEMOEDER^
heel bizar
Jenny :bounce:
super! En jahh, Ge Wetj, Ge Zwetj;)
Joeri 1805
NEOPYTE *de hardcore de harde kern de ondergrond kk goed niet normaal
al het gezeik op masters van te voren was onteregt was een kk knal feest de rij en de wc waren minder en die kk flesjuhs werd je gek van en heb kk veel mensen afgevoerd zien worduh met overdosis enzo aan het einde werd der egt kk goed gedraaid en dat knipper ligt deed ut um wel kk trippend ken niet zegge dat ik het koud heb gehad was gewoon een kk goed feest volgende keer weer (Y):D
Joest
het was weer een super geslaagd feessie! alleen lange busreis terug!!
Jaaa Super :respect: Tommyknocker & Outblast (y)
Ik ga liever naar Nightmare. Op MOH liepen echt veel jonkies rond. tWas ook veels te warm en te druk. Muziek ging nog wel...maar ook niet echt toppie!
housekamp was geslaagd!!! masters tussedoor genoten!! daarna aftere tegek ;) ........kortom een kk vet weekend
JORAM.. ;P
ja was gewoon super(Y) ZEELAND was weer goed vertegenwoordigd!!..
BRUUUUUT!
gewoon een superfeest!! ANGERFIST :respect:
Ja idd,, KK DOL!!!1:D
KARMA
Jammer dat het de laatste keer in nederland is (dat heb ik gehoord):(, MoH de beste!!!
ja was wel lache:D alleen die bavaria flesjes :no: :dead:
echt he :9
WAS ECHT DOLLFEESTJE!! ALLEEN VERREKTE WERM
Keszie :kwijl:
Super vermaakt:jaja: en :respect: to Destroyer(Y)
Keulerrr
Cooooooooowllll
KiD-PokeR
Was wederom een supergoeie MOH!! Weinig wazivolk en sfeer was echt goed...Mainzaal viel errug tegen! Maar de Reunion maakte dat weer helemaal goed..:p
Was goei feesjuh, vooral terror zaal zkr zkr! :respect: PARTYRAISER :respect:
Knabbel..­:bier:
Waar echt ram te gek:vaag: goed vermaakt jah:P:P
Zoo Zoo meesterlijk feest , me eerste keer masters maar zker niet te laatste :d Angerfist en Neophyte :respect: Klappe gekkkkk :d
co0;
LadyHardcore
was geweldig feessie(y) goeie sfeer, muziek was top & leuke mensen ontmoet :) wel btje te heet! maar verder voor herhaling vatbaar :p :respect:
LANGE DULLE
was mooi feestje,en een goeie sfeer hing dr,werd ook idd lekker gedraait:D
geweldig feest smurf en de partyraizer ginge echt hard:P en dan al die wijfe :P:P
Lanoz
vet man, me pet kwijtgeraakt op masters...helemaal nieuwe moete kope, maar evegoed wel doop feessie
BRUUT FEEST!
Leeuwa­rderTe­RRoR a.­k.­a P3Pkabouter
was wel leuk feestjuhh :D :bounce: alleen een paar van die sukkels die men petje PROBEEREN te stelen! ze konden er zelf nie een betalen zeker stelletje #$^&*@#$%
lesley23
goei feest en je ging zeker mooi tim :P
zalig feestje!~
was een leuk feesie :D (Y)
Liekje1981
Feestje was (y), lekker PARTY - PICS gemaakt in me standje van DANCE TOOLS. Me collega's waren top. En Eric we maken een goed team :yes: Lekker naar NEOPHYTE geweest (K) voor Danny :bloos: en volgende zekers weer. Leuke mensen ontmoet op me standje en iedereen was relaxt. Gewoon TOP en lekker kunnen :bounce: (K) voor iedereen die ik ken
Lievelien
Het kon beter ......in het begin vond ik het (N) op het laatst heb ik me gelukkig nog goed vermaakt :D O:)
Linda van lieshout
helemaal dol
Lindsey1987
prachtig feesie, staan hakkuh als een beer!
als je praat over een superfeest pfffffff dit was egt KLASSE GOED TE PASSE
Lisi
super feesie! was om 10:15 binne ckr te doen ! was toppie!!!
Louize777
THAT WAS BLOODY GREAT!
lucje_b
wat een feest:D entree duurde wel veel te lang maar daarna heerlijk:D destroyer man van de avond :respect:
Luit :bier:
was echt geweldig zeg. Destroyer was echt het hoogtepunt zeg WTF wat vet
M4RK
NIET MEER NORMAAL!!! De hele show eromheen was super... Nog noooooit zo'n Masters gezien in al die tijd!!! En de VIP? Zeer goed geregeld met de WC, ingang, kluisjes en T-Shirt... Art of Dance (Y) respect...
Maarte­nKersj­es
supper
Madjaa
Was wel okeee.. Dortmund was vetter ;)
Maik A.­K.­A Ento
megaa feest:P:d
zeker goei feestje gehad t was alleen zo warm en druk in de main
Marissie...
Was lekkker feesieee Hakke als een mallle
gezellig meer ook niet
Masha....(k)
superfeesie!supersfeer(Y) heb het super naar me zin gehad:jaja: alleen de drukte en warmte was wat minder.....
Was oke.....Maar het vorige feest van The Masters was toch beter.En luitjes het was me weer een waar genoegen.............
master of disaster (LRT)
vet feest
pff was niet lekker :S het feest was wel beter dan vorig jaar maar ja vond het toch nog kut
MentalChaos
Het was weer toppieee mensen, alleen warmte mocht wel wat minder en voor de rest Respect to Neophyte en jammer dat ze gestopt werde in hun echte act, laat ze lekker gvd :D
Michael!!!
in het begin was t helemaal een kutfeest maar later op de avond was het in de industrialzaal wel te doen
Michael...
was zeker wel een goed feestje :) mar ik snap nog steeds nie waarom ze mij spulle in het kluisje hebbe laten ligge dus dah ik weer helemaal terug van het station naar de brabant hallen kon :@ en vervolgens daar aan kom en niet meer binne kom :@
klote dat t zo warm was maar verder een super feest gehad met mn pop (L)
Mensen bedankt! Het was echt een super feestje! Dikke (K)
Miss Veertje
TOPFEESSIE Panic, Neophyte en Angerfist erg goed maarruh VINCE :respect::respect::respect: en broertje bedankt (y)
Wow....:bounce: 1 van mijn betere feesten ooit :| Serial killaz, DAY-már, dana, buzzfuzz waxweadle...PartyraisER!!!!!!!! :respect: voor de dj's echt TOP hard gebeukt...!! laatste 2 uuren zijn me goed bijgeblefen...PARTYRAISER mah partyraiser is de man die echt alles kan...supper set wes echt (y) vet lopen dwalen met mede gabbers lijpo's door dat gangen complex was echt uber vaag feesie..vanmorgen 10.00 aangekomen in leeuwardem...after gaan bij de hofnar :smoke: 23.45 wask weer thuis zondag :p..:coke: :pill:
Mister.
zeer goed vermaakt :) !!! Leef wel voor industrial zaal :respect:
Mitchv­andeLu­st
Unexist !! Kanker wreed gedraaid
was echt zwaaaaaaaaaar maasters!
mr.­ de jong (heftige billie)
ja wa zal ik eens zeggen? heb wel betere feesten meegemaakt maarjah wel lekker dicht bij huis dit keer en TjappieH was wappie dus dan is ut altijd goeie he
MR. GRUMPY
stelletje sukkels mij krijgen jullie nie weg :P onkruid vergaat gewoon nie :no:
Mr. T.
DIK STAMPUHH!!!! jammer dat je geen wiet meej naar binnen mog nemen had ik wel verwacht
Dikke shit!! :respect:
N A T H A L I E !­
wat een feest het eind was echt super ging mie hard :P
n0uky
nie mokken, lekker hakken :woop: woow wat een gruwelijk feestje :jaja:
SUPER feest!!! :cheer: en we houden van de buschauffeur die naar Goes ging :jaja:
NancNora
zeker supper gaaf :cheer:
het was weer gezellig!!!! vince :respect:
was een mega avondje en net als de mede hoorenaar segt Scalp M Bierflesjes Never nooit meer breekt egt je nek voor de rest super
Nick
Was een dol feest nadele : HEET Kut strobo's en du­ur. voor de rest was alles mooi geluid ging lekker­ hard(vooral bij neophyte erg lekker haha)!
industrial arena :respect:
niekske "­pappa"­
SCHITTEREND
nienkeisgek
w88, w88 w88 en dan nog een s w88 en dan super vet feest maar dan ook nog w88 tot je er uit kan?!?!?
Was Super Feesje!!!! (Y)
Was weer geslaagd, pijn aan mn poten nu maar dat i­­­­s iets goeds Alleen die flesjes waren klote, DA­Y­-MAR, Vin­­ce, Angerfist:bounce: M­aar was weer lekker warm en mn waai­er g­ing gvd ook­ nog eens naar de klote :[ :P
Knalluh :D enige wat tegenviel was die rij in ut begin :(
NL-pepGek-NL
KOEKIEEE WAUS
NLhardcore
ja was 1 dikke party zal het niet gauw vergeten:D
Noisecult (Repeater)
Fucking lange rij + Zwaar duur bier.. verder was het echt perfect.. vooral het geluid in reunion area was relaxxt..
Noizemarine
goei feesje (y) goed geregeld en veel bekende :D en VIP dek was (y) :D was gezellig :bier:
Nopinion
binnen 20min. binnen zonder vip en wat een feest!
Heb me onwijs vermaakt samen met mijn moppie (L) alleen een beetje jammer van die buschauffeurs die te laat waren dat was wel wat minder....
Echt een kk mooi feest!! Volgend jaar weer :D
Industrial arena (L) :bounce:
oldsch­ool:sm­oke:
was vet feest in zaal 3 was het na 4 uur ammel te doen:D klapte er flink op partyraiser
Oldstyler
Vetter dan vet, veel bekenden en een FHC shirt die daar rondliep.:PHamsteruhh.miste wel iets ;)
lekker hard
OPHEMERT IS GVD HET HARDSTE
goed feest lekker gestampt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
geweldig
P-T-W
sfeer was er niet te vinden,iedereen bleef wandele of dee niks...viel beetje tegen dit feest.
geweldig
Pablo Escobar Is BACK!!!­
Zware terreur en snoeihard blazen en helemaal van het padje was zeer geslaagd feest!
HET WAS EEN SUPER FEEST EN VOLGENDE KEER BEN IK ZEKER WEER VAN DE PARTIJ! :)
Was een goed feest dreunde vet hard en gingen goed los!!!!!! Goed geluid enzo jammer van de ingang:S
HYSTERIA FEEST
Pascale
Was wel een erg lange rij 1 uur gestaan!! verder heb me pima vermaakt!!!! Angerfist :respect: was echt geweldige avond!!!!! en zeker leuke mensen tegengekomen!!!
Peppol
Cker goed vermaakt!!:bounce: Alleen veel te warm...pfff...:frusty:
Persian Prins
t'was echt een zwaar doll fessje :D alleen beetje te druk
Peters
Geluid ging goed!! :) Vet!! een geslaagd masters!!!
Pietje Puk!
MASTERLIJK!
Pindaklaatst
Was echt een top feessie (Y) Heel de avond geknalt :bounce:
Was wel weer goed te doen :P geluid was niet echt denderend maar wel oke :D
POEHHEY®
superfeestje, alleen irriteer ik me aan die plastic bierflesjes overal op de grond....
PRISCILLA.
:woep:
Zkr geslaagd feestje...
Q-lit
skoftig vermaakt:D
Quintin Dupieux
t was egt zooo kkgruwelijk!! egt een masterlijk feest!!
Quirinus
S U P E R FEEST
R&dy
:bounce: Unexist
R..(L)
was egt super vet vooral paul elstak en j.d.a op t laatst !!!
R.atje
was echt super vet:P
supe nachtje MOH jammer dat het alweer voorbij is
Ra0ul
TOP FEEST!! ECHT HELEMAAL GEWELDIG!!!
Ratte Mat
super vet!!!!! alleen volgende keer meer medicatie mee nemen:P
RebelMan
Top Super Gaaf Cool
unexist en da predator die vondt ik zeer goed
Uber Party:D:D
Rien.
:D
Rienos
lekker gedraaid DAY-MAR :respect:
KUT UITSMIJTERS
Roels
Meesterlijke Master:bounce:
kanker feest masters wordt de volgende keer nog kuter en veel te comercieel
Ronnomeister
et was gewoon MASTERS!
Echt ZWAAR gestoord. :D
Rosio
Wij hebben het geweldig naar ons zin gehad! :D Iedereen draaide goed! Wat had Partyraiser een geluid in die Industrial Arena! :o Paultje en J.D.A. sloten lekker af! :D
Was een mooi feessie..Alleen zo koud daar binnnen vonden jullie ook niet???;)
ja was zeker een knalfeest goedgedaan!
mega he zjwame
S-Style
Lekker hoor! Neophyte, Nosferatu & Vince erg goed gedraaid! Wel erg warm, maar je kan niet alles hebben:)
S2
zuiverrrrrrr feeest
Sap Express
ontzettend goed feest :bounce: werd lekker gedraaid en geluid was goed! (y) :D
heb me zekers vermaakt, was weer leuk feestje :bounce:
wat een kinder disco!!
SDK
zeker wel kikke..!! 1 van de betere MOH's :P en TNX rietje.. ;) traditie in ere hersteld.. :D:yes:
Sebbo
jah toch iets te druk maar later werd het wel beter!
industrial arena was duidelijk het best. heb me goed vermaakt daarzo! alleen de volgende keer mag het wel iets minder druk en geen gezeik over pogo!!
sexy blue eyes
moest ff me draai vinden, maar toen ik hem eenmaal gevonden had........ :bounce:
Sigmeister
Meccano twins, JDA & Paul (Y) en hete danseressen :D
SJAAN ^
Geweldig Feest.. Heb me heel erg goed vermaakt!! :cheer:
Sjennet :cheer:
Super feest samen met mijn schatje, alleen jammer van de lange rij...
Snaakie
:bounce: Toppertje!!! :bounce:
sneaky;)
Goed feessie (Y) Alleen erg warm en je brak zowat je enkels over die kutflessies
SnotJong Aka GabberBas
was nog slechter dan ik eerst dacht maja niet alluhz was slecht SMURF war zekerz toppie :respect:
JA WAS LEKKER FEESTJE NIET ALLES KAN PERFECT ZIJN TOCH
Sofietje (L)
Was een geweldig feestje! :) Volgende keer gewoon weer aanwezig hoooooooooooooor
soske
was wel vt alleen sund dak heb moete babysitten:P he doop
Sound Maniac :banana:
super naar me zin gehad :D :bounce: wel lekker warm O:)
spacel­in:bou­nce:
zaal 3 maakte heel wat goed:)
alleen de industrial was echt vet Dik kutgeluid hardcore area echt slecht en dat moest de hardste masters ooit worde??? Dortmund ging 50x zo hard ik kwam thuis en had nog geeneens een piep in mijn oren jonge jonge
SpeedFuck
Kenkertje vet feesie :bier:
Stampe­rStyle­:lief:­|NL| ICE |NL|
(y) feestjuhhh heb me prima vermaakt!!!!
Stamphaas
VET feest, vooral partyraiser en the Vizitor!!!! HELDEN!!!
Het was echt een heerlijk feest, Day-Mar en Neophyte hebben het voor mij gedaan :D T was ook gezellig in de trein ;)
Was zeker vet!:D Was wel jammer dat het zo druk was,kon je niet normaal hakken/stampen in die zalen :vaag:
STAND PROUD!
whaaaaaaaaaaaaaaa kk vet feestje weer ja vooral de industrial was helemaal los!!!!! :respect: smurf & the vizitor :respect:
Stefan-the-Sound
Wreed feest was een lange busreis maar wat een ­feest: re-style, stunned guys, outblast & tommykno­cker, bass-D en king Matthew, paul en J.D.A, Neoph­yte, Angerfist :respect: day-mar, promo, RTC, Vinc­e, Serial Killaz (y) helemaal kapot, goede organisatie maar wel veel te warm
Zo Net Thuis Helemaal Naar De Klote!!! Volgende Keer Weer :P
Stijn
Echt zalig feesje!!!! (y) :yes:
stoeprand terreur
goei feest. destroyer, smurf en visitor draaide heerlijk
Streng-DengDeng :bounce:
ckr een goed feest(Y).. :respect:
Struissie
Was een goei feestje.... Het laaste uur was zeker het mooiste met Paul en JDA :D
Stuiterbal (L) Marjol­eintje­ee
Heeerlijk feest! wel erg lang wachten om binnen te komen en 1 maal binnen erg warm :S Maar voor de rest was het echt perfect! :respect: MOH :respect:
stuite­rkonij­ntjuh
je moest alleen zo fckng lang wachten om binnen te komen, dat was slecht geregeld!!
Suus B)
Was goed te doen! (Y) Dana en Gizmo gaven lekkere­ setjes weg. :jaja: De early was zeer zeer lekker!
was echt een goed feessie:D alleen teeee warm en jammer van m'n blaren geheh
TeKna
Vet feest :bounce: Met zeker een goeie sfeer.....Masters (y)
TerroOrtjee
was zeker doll!!:P
Knalleuh feestje alleen pokke warm the smurf vs vizitor was top meccano twins waren flop!!!
goed
Terror_­Worldwide
was een lekker feestje(Y) vooral de INDUSTRIAL HARDCORE zaal :respect:
ja ging wel eigelijk de drinken haden ze goed koper moeten doen
TH-PACkMAN
beetje druk was wel gezellig en relax publiek ran aan de duure kant
tha - hellraiser
:respect: DESTROYER :respect:
te gruwelijk:bounce:
Iemand nog wat van de clowns meegepakt ? voor de rest super feestje, the destoryer..toppie :D
Held van de avond, The Producer!
SUPER!! beter dan in thialf!!Raise my fist fot Angerfist:respect:
Was himmal d0l jaa ;).. Zeker well.!
Thommie2005
Was lekker avond alleen die KK rij werd ik wel helemaal para van
Ja wel dik.. :)
Tony Keijsper
de industrial deet et em de rest leuk om doorheen te lope
Toobjuh
was wel weer een goed feesje sfeer was ook top
Toonypack
mooi feesie,alleen kutrijen elke x,en wat een drukte!
trytryrty
k.u.t
tuneboy
Beter dan verwacht! :D
Was Weer N Mooi BeGaai FeeSje!
twisted defiance
puik feest(Y)
Ukkie:­Bounce­:
goed.
Upt3mp0_­K03ntj3
Was maar ok vond ik,Veel te veel f*cking drug gebruikers!!!!!
UTCA_Aben
die Terror was KKziek!!! egt kkstrak! tot volgende keer!
UTCA_Chin
Geweldig feest!!! Heerlijk:D THE DESTROYER :resp­ect: !!! Vizitor vs Smurf :respect: Terreur tot op het bot:P!
UTR,,H­ardcor­e_­droppi­e,,UTR
Was vet stampuh man hoofdzaal toppiej
vanKne­tteren B)
was weer een supergekfeest!! tog vond ik moh in duitsland gekker... dj angerfist,destroyer,paul en jda,predator:respect:
vd Záánde
Partyraiser:respect:
Vinnie­Vinyar­d
Te druk in het begin. Maar rond 3en werd t rustiger. Mooie afsluiting van paul en jda. Terrorzaal was Überhard. Toch nog geslaagd
zker fijn wauzen feestjuhh :D geluid was verder goed mah de hitte was ech nie normaal daar :S verDER (Y) :D
flink gestampt :yes:
viéra
Super lekker feestje. Saampjes met je neefje rondsjouwe. :P is weer es wat anders. :P
VW Motor Sport
eiselijk feestje
walluh
dik feest, dj producer en unexist:D
WANGE
Gruwelijk bruut Feestje!!!!! Unexist :respect:
Wastah
Cker genoten Respect to all the dj's
Why So Serious¿
Masterlijk
angerfist en partyraiser waren zeer goed bezig
Wolvevoag
twas een uber goed feesiej :D (Y)
Wvoort026
MEGA FEEST:D:D
Zwaar gemotiveerde knetterparade (Y) Neophyte weer los as usual :P
ja ut was cker un super feest partyraiser/neophyte draaiduh egt super
Zebra's ruiken vreemd
Miniatuur pinguins heb ik bizar weinig gezien, wat jullie, mijn minder intelligente medemens?
Zoeper27
Master vet feestje :D
super sonisch wreed gewoon..........
geluid was super, vipdek was goed geregelt, twas echt eeen SUPER dol feest!!!! :yes:
|(..­Wendy's..­)|
was wel leuk!! en die gasten aan die haken sporen eghtnie:|! maar kheb men goed vermaakt
ondanks de drukte en warmte een geweldig feest!!!
~Carpe Diem~
vond t echt een zwaar dik feest en ook de beste masters die ik ben geweest! de laatste 2 uur in zaal 3 :respect: vond het zo super geweldig dat ik er eigenlijk geen woorden voor heb!! :respect:.... vond het alleen wel iets te druk, maarja het was ook uitverkocht dus wat wil je.. kortom: GEWELDIG!!!!
† Systeem Overleden †
Vond het wel een beetje tegenvallen
• Pure Poison °
Helemaal los gegaan :bounce:...was echt KNALLUH...:respect: Industrial Arena :respect:
¤ Kimm,,*
super feest !! :d
Masters is zeker goed verlopen :D beetje warm beetje druk maar hoort erbij:D
º¹³Patrick
was super feest kompleet uit men dak

Line-up Masters of Hardcore

1Hardcore Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
 The Guardian
za 22:45 - 23:30:  hardcore
za 23:30 - 00:15:  🇮🇹 hardcore
zo 00:15 - 01:00:  hardcore, hard techno
zo 01:00 - 02:00:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
zo 02:00 - 02:30:  hardcore
zo 02:30 - 03:30:  techno, hardcore
zo 03:30 - 04:15:  hardcore
zo 04:15 - 05:00:  🇮🇹 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore
2Reunion Arena
za 22:00 - 22:45:  hardstyle
za 22:45 - 23:30:  techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
za 23:30 - 00:15:  hardcore
zo 00:15 - 01:00:  house, techno, hardcore, hardstyle
  hardcore
zo 01:00 - 01:45:  hardcore
zo 01:45 - 02:30:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
zo 02:30 - 03:00:  hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
zo 03:00 - 03:45:  hardcore, house, hardstyle
zo 03:45 - 04:30:  hardcore
  hardcore, retro
zo 04:30 - 05:15:  hardcore, hardstyle
zo 05:15 - 06:15:  hardcore
  hardcore, hardstyle
zo 06:15 - 07:00:  drum & bass, hardcore
3Industrial Arena
za 22:00 - 22:45:  hardcore
za 22:45 - 23:30:  🇫🇷 hardcore
za 23:30 - 00:15:  techno, hardcore
zo 00:15 - 01:00: 
zo 01:00 - 02:00:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:00 - 02:30:  · live 🇮🇹 hardcore
zo 02:30 - 03:15:  hardcore, drum & bass
zo 03:15 - 04:00:  🇩🇪 hardcore
zo 04:00 - 04:45:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 04:45 - 05:30:  🇮🇹 hardcore
zo 05:30 - 06:15:  hardcore
zo 06:15 - 07:00:  🇬🇧 hardcore
  hardcore

Nieuws

Op 18 februari vindt, voor 2006, de enige Masters Of Hardcore in Nederland plaats. Er zullen maarliefst drie vette arena's gepresenteerd worden in een productie die zijn weerga niet zal kennen. De namen van een meer dan veertig artiesten tellende line up vindt je hier! 386

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Out now: MoH 18-02-06 dvd films72
Filmpjes MOH f:hard55
De grote giga,hoe was masters of hardcore topic. f:hard1379
Live sets MOH 'the genesis of the hardcore legacy' muziek452
Thunderdome vs masters of hardcore f:hard192
MOH Contest f:hard115
GZ: (gesloten) Posters van MOH tickets36
GZ: Kaartje MOH tickets8
Ring gevonden op Masters!! f:hard38
GZ: (gesloten) MOH poster van 18-02-06 tickets2
Gezocht: jongen van MOH f:hard41
(gesloten) Foto masters f:hard41
MOH VIP Kaarten f:hard29
Official MOH anthem voor 18-02-2006 muziek202
February 2006 english109
Telefoon verloren bij MOH f:hard50
Ik zoek jongen van MOH f:algemeen57
(gesloten) Masters Of Hardcore 18-02-06 LiveSets muziek10
(gesloten) Foto's MOH!!!! f:hard7
(gesloten) Wie was die gast die bij MOH op het podium was geklommen...? f:hard15
GZ: (gesloten) 2(vip)kaarten masters of hardcore vanaaf tickets5
Busreis van Antwerpen naar MOH 18/02/06 f:algemeen15
(gesloten) Hoe is het met...? f:hard18
TK: (gesloten) VIP kaartje Masters of Hardcore !! tickets15
GZ: (gesloten) 2x MOH tickets10
(gesloten) Foto's masters of hardcore f:hard11
GZ: Master Of Hardcore tickets19
(gesloten) Hoe is jouw avond voor je naar moh gaat?? f:hard45
(gesloten) Masters of Hardcore keert terug in Nederland f:algemeen1719
GZ: 2X Masters of hardcore KAARTJES! tickets24
GZ: (gesloten) Met spoed gezocht 3x moh kaarten tickets21
Pakeren op masters of hardcore f:hard21
TK: Kaartje masters 35 euro tickets17
MOH uitverkocht?? f:hard103
GZ: 2 MOH kaartjes !! tickets8
TK: (gesloten) VIP kaartjes MOH tickets13
TK: (gesloten) Kaartje voor masters tickets8
TK: (gesloten) Kaartje voor moh tickets10
GZ: Kaartje MOH tickets5
GZ: 3 kaartjes voor MOH tickets7
GZ: Kaartje MOH tickets7
GZ: Iemand nog 2 kaartjes MOH tickets4
GZ: Kaartje MOH tickets6
GZ: Moh tickets7
GZ: Masters tickets21
GZ: Kaartje MOH tickets22
GZ: Kaartje masters tickets9
GZ: Kaarten MOH (3) tickets14
GZ: Kaarten van moh tickets16
TK: Kaartje voor MOH tickets18
GZ: (gesloten) 2 kaartjes moh tickets4
TK: (gesloten) MOH Kaart tickets9
TK: (gesloten) Kaartje MASTERS OF HARDCORE tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh tickets5
TK: Kaartje voor Moh 18 Feb. tickets24
Met de bus vanuit Leeuwarden NS Station naar Den Bosch! MOH! f:hard27
TK: (gesloten) Kaartjes voor moh2006 te koop tickets2
TK: Kaartje MOH tickets4
GZ: (gesloten) 3 kaartjes voor moh omg.zwolle tickets2
GZ: 3 kaarten masters of hardcore tickets4
GZ: (gesloten) MET SPOED masters of hardcore tickets25
TK: (gesloten) Kaartje MOH (Noord Brabant) tickets9
Line-Up en Time Table MoH 18-2 f:algemeen535
GZ: 1 kaartje voor masters of hardcore tickets2
GZ: (gesloten) WIE KAN MIJ HELPEN AAN 4x mastes of harcre kaartjes tickets5
TK: (gesloten) 2 kaartjes MOH tickets5
GZ: Wie kan mij aan 4 kaartjes helpen tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Masters 2006 tickets10
Met de trein vanuit nijkerk naar masters of hardcore f:hard49
TK: (gesloten) Masters Of Hardcore tickets6
TK: Kaartje Voor MOH 18-feb.. tickets8
GZ: (gesloten) Masters kaartje gezocht omg utrecht!! tickets5
Met de bus vanuit zwolle na moh f:hard22
TK: Kaartje moh tickets9
GZ: een kaartje voor masters of hardcore tickets12
GZ: (gesloten) Kaartje moh!!! tickets5
GZ: (gesloten) Kaartje MOH tickets1
GZ: Kaarten MOH 18-02-06 tickets3
TK: (gesloten) MOH 18-2 tickets12
TK: (gesloten) kaartje MoH tickets18

24 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ellewimf op zondag 14 januari 2007 om 17:14:
het is groot genoeg voor zoveel mense


niet als iedereen in de 1e zaal gaat staan
Waarschuw beheerder
warm
 
Waarschuw beheerder
was zeker leuk feestje
Waarschuw beheerder
tuurlijk was duitsland mooier maar dit was ook super:P:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
duitsland sucks!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


idd :jaja:
Waarschuw beheerder
:respect: Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer:respect:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Was men eerste grote party en blijft tog de beste :bounce::cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


Jammer dat dat (voor mij in ieder geval) niet het geval was.


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


Je haalt me de woorden uit de mond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell__Stylo;) op vrijdag 16 februari 2007 om 21:27:
Was Te Goed Voor Worden Raise Chain Wordt Nog Toffer


zegt meneer op 16 februari als raise cain op 10 februari was ;)
Waarschuw beheerder
en t was trouwens Raise Cain ;):P
Waarschuw beheerder
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje.. ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LOCOLEEUW op dinsdag 29 mei 2007 om 17:01:
Ja En Laat Ik Elke Woord Met Een Hoofdletter Typen, Lijk Ik Wel Beetje Op Een Nette Breezersletje


:jaja:
en daar houden we niet zo van :no:
Waarschuw beheerder
Deze was toch beter dan Raise Cain, maar het blijft vet in de brabanthallen :yes:
Waarschuw beheerder
early zaal was zeker top:D met Bass D-King Matthew
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:22:
duitsland sucks!!!!!!!!


TIP!!ga een keer naar de westfalenhallen,dan praat je wel anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die goede oude tijd, dat er nog maar 3 zaaltjes waren :)
Waarschuw beheerder
dit feest vergeet ik nooit meer! wat een feest. was ook nog eens het eerste feestje waar ik ooit ben geweest. was nog lang geen 18 maarja :P :D :D