2006-02-19 !!! Gieps!!! was goed te doen allen de sfeer was ver te zoeken
reunion area klapte er flink op los
2006-02-19 beetje erg koud bij de kluisjes maar verder wel vet hard gedraaid alleen de volgende keer ga ik niet meer naar masters in nederland word veelste commercieel allemaal
2006-02-19 Cker Zwaar Mooi Feest
2006-02-19 2006-02-20 joehoe
Masterlijk!
2006-02-19 was wel un vet feesje, helemaal los met The vizitor en smurf
2006-02-19 #_99 Roumûh Het was echt knalluh !!! Vooral de Early Rave en Industrial Zaal
2006-02-19 heftig feesje
2006-02-19 ja was wel weer ff lekker
2006-03-18 2006-02-19 (6) :bier: horney and drunk :bier: (6) indd arnie Smurf & The Vizitor . Producer .. en Destroyer
2006-02-19 Super avond!! Alleen drinkuh en vretuh was te duur.....!
2006-02-20 (DH)_id&t (
Angerfist
) (
Partyraiser :respect
(
Mecano twins
) voor de rest veel te warm veel te veel mense die nokkiej zijn gegaan en muziek had wel harder gekunt feest krijg van mij een 6
2006-02-19 (F)!!Cath!!(F) heb me goed vermaakt jah en partyraiser was weer gruwlijk
2006-02-19 Was superrrrr, jammer dat ik zo moe was!!!!!!
2006-02-19 heel geslaagd feest wel een beetje warm maar dat maakt niet uit hihi volgend keer zeker weer xxx
2006-02-19 (K)Just A.(K) was egt geweldig
2006-02-19 (K)Sarahjane(K) Masters was een goed feessie naar me zin gehad met me moppies
en veelste warm
en er liepen veel mooie manne rond
2006-02-20 2006-02-19 (zwh) catweazel (zwh) vet cool wel verdomde druke n warm daaro en een eind lopen voor de wc elke x maar daarom was de pret niet minders
2006-02-19 * de Kale * Okay ... Dortmund overtreffen kan niet, maar het kwam er toch wel beetje in de buurt
Super avond/nacht gehad, mede dankzij MaFFe-Uk
2006-02-19 * Natje (L) Dit was mijn eerste keer Masters, maar ik heb me zeker wel vermaakt..
Alleen jammer van de dure bonnen, maar ach dat blijf je toch wel houden.. Muziek was
Op naar de volgende keer..
2006-02-20 was weer vetttt !!
2006-02-21 **Jensel** super vet
2006-02-19 **Marijke:[ heb me wel vermaakt moet ik zeggen...rtc
super
2006-02-20 Het was weer een topaaf! jammer dat ik mn voeten op een gegeven moment niet meer zo goed kon verplaatsen
2006-02-19 *..CaRoLa..* Echt een Leuk Feestje .. Heb Me zeker wel VermaakT
!!
2006-02-28 *.cindy.* was een geslaagd feestje
2006-02-19 *:rOx&Paul:* geweldigggg
2006-02-19 *Dani* Het begint saai te worden..... Was weer supergezellig vannacht!
2006-02-19 Supervet feestje
Pavo-->
Echt goed bezig
2006-03-18 *H arderstylesz* goed en zeer vaag
2006-02-20 EGT ZWAAAAR RLXXX
2006-02-20 //\\//\\ [[]]] ||-||
2006-02-20 *RaNa* 1 uurtje rijden,,, en fucking 1 uur en drie kwartier wachten om binnen te komen door 5 poooooortjes ...!!! binnenkomst erggggg slecht geregeld verderssss alles Toppie
goede sfeer relaxte muziek
2006-03-05 *S.D*_OnlyHATE4YOU!:bah::sadrose:*:lock: Het geluid was eindelijk weer goed ja
zeker wel beter!!
(al1 jammer dat ik er zelf niet veel van heb gezien/gehoord
maja...) was wel toppie
2006-02-19 *Sh@nna*mama van Levy(L) Was echt een super vet feestje
2006-02-20 *ToyaLa* Gezellige sfeer, super vette shows! Had t wel erg warm,maar gewoon ff afkoelen en weer doorgaan!Heb me dus zeker vermaakt
2006-11-29 overhet algemeen matig af en toe leuke muziek.
2006-02-19 Topfeest
2006-02-20 -->Vage Mus<-- vet feest aleen erg warm
2006-02-20 -={NIJNTJUH}=- Tering vet feest gek volgende keer weer
2006-03-24 -BoNe-CruSheR- FUCKIN VET
2006-04-12 -PREDATOR- fuck dit was echt super@!!!!!!
2006-02-19 Had dit zeker niet verwacht
was goed te doen, geen Thialf meer!
2006-02-20 Jezus echt super vet gewoon!
2006-03-03 ...Cees... Gwoon te bruut
2006-03-18 ...Gekte... Dit was kanker vet en ik ga volgende keer zekerSS weer !!!!
2006-02-19 SUPERRR bruut feesje alleen jmmr 3 bonne voor bier en fucking heet verder echt vet!!!!!!!!!
2006-02-19 ...TomTom cker een vet feest, jammer van de dure pils en rijen ingang, maja laatk me avond nie door verpeste
...
2006-02-19 Dik bruut! ookal was t wat laat geworde (A) had nie verw8 dat t zo vet zou zijn!
THE STORMTROOPER, THE DJ PRODUCER, VINCE, PARTYRAISER
2006-02-19 ..::Steffie::.. zwaar relax
2006-02-19 ..°Jacqueline°..:woep: ..HEET!!!! maar dankzij m'n waaiertje zeker goed vermaakt..
.. masterlijk feestje
2006-02-19 was echt een gaaf feesie
en er weerd lekker gedraait
2006-02-19 .John vet feest al waren de lange rijen bij de ingang erg irritant.
voor Vince en Unexist!
2006-02-19 ja was weer een lekker feesie he geen last gehad van de rij was binnen half uur binnen en
Partyraiser
klapte der weer zoals gewoonlijk op he
2006-04-13 Check verslagjuHhh!!
2006-02-21 //P@rick\\ was top
2006-02-20 Super!
2007-10-10 100%galbak was een heftig feest hakkuh
2006-02-19 het leek wel een kleuterparty
2006-02-19 super
alleen als ik politie en of beveiliging had moeten tellen in de hallen, was ik nu nog niet klaar....jezus wat een hoop
2006-02-19 weer best vermaakt
2006-02-19 :beer: Colt Zeker een lekker feesie vooral de industrial was knetter hard
alleen het eten en drinken was verrot en het naar binnen komen.....daar was totaal niet over nagedacht....dus een zeer goed feesie....niet geweldig
2006-02-20 was super vet!!! reunion area beste oldschoollllllll was goedddd alleen dat vieze kutbier bavaria voor 3,30 te gek voor worden maar de rest wel lekker gefeest jammer dak snel na de klote was maja trok later nog weer bij
2006-02-19 :bier: FrietKip_2 :bier: zwaar releks...
Partyraiser
2006-04-15 ZWAAR VEMAAKT OP DIT FEEST ALLEEN BEETJE ERG WARM MAAR CKERS GOED LOKATIE VOOR ZO'N FEEST
(B)(B)(B)
2006-02-19 :bier: ronald :lijn: was wel kick feessie , alleen de rij van anderhalf uur en stroomstoring bij malu de malin waren minder . voor de rest was het wel chill
2006-02-19 was wel lache alleen ze hebben teveel man binne gelaten geluid mag ook wel wat harder heb geen piep in me oren en ja bavaria
2006-02-19 :bier:FRAN-HAKKUH-DAN:bier: 2006-02-28 was egt te gaaf.. alleen jammer van het zweten
2006-02-20 :bier:GeRtOs:bier: kicke fisje echt masters helemaal perfect
2006-02-19 :bounce: --->miss mistery<--- :bounce: was zekers wel vet
alleen veel te warm
2006-02-26 :bounce:[NL]Stuiterbal[NL]:bounce: Top Feest, vage mensen gesproken
2006-02-19 :bounce:Peter-EHV:bier: ja weer goed vermaakt
2006-02-19 :bounce:Ricky:bounce: Zoo dat was me een feesie wel
2006-02-20 Ja joh stelletje mafjoekels, prop een volgende x nog een paar duizend man meer in de breebunthallen en we staan dan als legbatterijen te stampen, dat bedoelen ze nou met ophokken!!! En ook erg fijn, die 5 poortjes bij de ingang, hadden ze zeker niet verwacht, zoveel volk..stelletje amateurhoeren
2006-03-03 Vette Shit
2006-02-19 :cheer: Mirjam :cheer: Wat een TOP avond!!!
heb me egt ontzettend vermaakt!!
2006-02-19 :cheer: party addict:cheer: 2006-02-20 :devil: -NL*IEKE*NL- :devil: KK BRUUT FEEST.. TERRRORRRR UBER ALLES!!!!!!
.. maar dat drinken fuckin duur.. 3 bonnetjes voor 1 POKKEUH flesjew bier
.. maar het geluid was SUPER!!!!!
2006-02-21 veel te warm, maar wel leuk!
2006-02-19 :LAURA was echt un geweldig feest
2006-02-19 :respect:steef:respect: / gewoon te gek feest
2006-05-03 :rot: o0 Weske 0o :rot: zeer geslaagd feest
2006-02-19 :ROT: Speed Zeeuw :ROT: Whoei!!!! was echt een VET feest! beetje enorm warm en druk maar dat mocht de pret zeker niet drukken! Angerfist ging heerlijk te keer
2006-02-20 zkkr relax feesjuh volgende x ben k dur weer
2006-02-20 :xtc:KONING_APIE:xtc: vet hard! had de hele dag nog een piep in me oren
2006-02-19 :yes:*OudorpfreaK*:yes: helemaal leip
2008-01-13 ;)nissan boy;) egt in 1 woordt geweldig op naar de volgende
2006-02-19 <-<-<-...[R]onny...->->-> Dit feest was egt knalluh niej normaal maar alleen die hitte daar was minder
en al helemaal RESPECT FOR ANGERFIST
en was moeilijk uit me sguif ook
2006-02-19 <->JaspeR<-> geweldig
2006-02-19 zoals gewoonlijk, was gezellig MOETEN we vaker doen
Tot ziens @ de aankomende masters
2006-02-19 <Noise is my Message> Manu Le Malin, Reanimator, Destroyer, The DJ Producer, Partyraiser in 1 woord GEWELDIG!!!!!!!!!
2006-07-20 <Rob> Lijp!
2006-02-20 Was Weer een gesllaagd Feesie Geuid Kon beter!!
2006-02-19 =jimmy= was ckrs vet feestje!! partyraiser ,smurf en the vizitor klapte er op
!!!!!!!!!!
2006-03-17 Superfeessie!!!! ok slechts 2e Masters in mn leven, maar ik vond ut geweldig
2006-02-19 >PAULLIE< geweldig
2006-02-20 >Relaantjuh< was echt super vet feessie en kei gezellig!!! alles goed geregeld ok met de kluisjes
brabanthallen
2006-02-19 geweldig
2006-02-19 op de wachtrij na was alles super
2006-08-25 [ Aszjé ] Cker
VINCE
; Patrick je bent meesterlijk met je scratch
Tommyknocker
enne duchtig staan Fladdere
2006-02-19 [ Linda a.k.a Mini :bounce: ] Geweldig feest
Alleen wel lange rij bij de ingang dat was minder. Partyraiser!
Alleen dat pogo gedoe hé
2006-02-20 [0570]DERKIE het was wel gezellig.vooral in oldschool gestaan.was wel vet
2006-04-15 Was wel lache leuke locatie dusse op naa de volgende M.O.H
:bounce
2006-07-25 [A.V.I]Artcore Gangsta eerste feest en helemaal van de wereld ik ben alles weer vergeten maar ik weet wel dat het kk bruut was en ik naar meer MOH feesten gaat
2006-04-03 Was bloedheet maar echt super vet!
2006-02-19 VET feestje
jda
2006-11-30 [DNA] VL!3XXX [DNA] met je kut poten!!! was vet feest!!
2006-02-19 [Duracell ]MafKaass :[ HET WAS GEWOON KK HARD RAGGE SUPER FEEST
TOT DE VOLGENDE KEER
2006-03-11 [EGN]_NL-BRAINDESTRUCTOR-NL_[EGN] 2006-02-22 [FTB] GESTOORDWIJF [FTB] I Rust In Peace ALLUH GEILHEID OP EEN STOKKIE MAN GEKKUH
vooral de industrial en ben tot 3 uur nuchter geweest en heb me kapot GESTAMPT vur onze KOZZY natuurlijk
de hc zaal was wel kut druk
2006-02-19 [HK] Gab B) was echt SUPER!!
2006-02-19 [J]ohn Was echt een geweldig feestje
zekers de moeite waard!!!
2006-02-20 [MKP] Keesie Feesie echt weer een super feest goeie lokatie!!! alleen beetje warm... verder geweldig vermaakt. super zo'n terror zaal moeten ze meer doen!!!!!!!!!!
2006-02-19 [NL] stefke [NL] egt een super feest!! goed geluid lekkere line up
2006-02-19 2006-02-20 [NL]-TERROR-BITCH-ELINE-[NL] t was egt supper vet en goede dj ook zkkr wel., !!!!!!!!!!!!!!! groetjes eline
2006-02-19 2006-02-20 Twas zker wel gruwelijk,, kheb het SUPER genote jah
2006-02-20 [NL]Daisy:bounce: super vet feestje zeker voor herhaling vatbaar
2006-02-21 zeer goed feesie
2006-02-19 Ik heb maar een opmerking en dat is 3 munten voor een biertje voor de rest leuk feestje..
2006-02-21 godver wat een heerlijk feest
2006-02-19 zeer klote goed feest maar net te druk
2006-02-19 kan aan MIJ hebben geleggen maar ik vond het niet echt super muziek kon zeker harder
2006-02-20 [THB] neocorps [THB] Het was zekers goed te doen en helemaal beter dat het Thialf stadion
2006-02-19 2006-02-19 \\___ PsychoHooligan___// was weer knalluh feestjuh he
2006-02-19 _Rubje_ geslaagd feest!
2006-02-19 het was echt weer een super feest
2006-02-19 goed feestje!!!
alleen beetjee te druk majaa!!
2006-02-19 Te erg
2011-04-29 Alet .
2006-02-20 Ammie013 2006-02-20 sfeer was goed
t geluid stond te zacht! en leeftijd 16 jr en ouder moet afgeschafd worden...
2006-02-24 jammer dat ik ergens tussen hemel en aarde zweefde
volgens mij heb ik iets gemist wat supervet had kunnen zijn
2006-02-19 Antrax. zo echt een heel vel feest. respect voor de reanimator, manu en unexist.
2006-02-19 Appie :[ ja wel mooi feest.. alleen ze kunnen beter niet meer van die klote flesjes gebruike
2006-02-20 Arie J Beukenoot Tieum was weer lekker bezig
alleen wat stond iedereen stil in de hardcore he, saaie bedoeling van 4tot6 ofzo
2006-02-20 Art and Wrong (Hard and Strong) Erg naar me zin gehad!! Goeie sweer voor een Hardcore feest
2006-02-19 ik vond het na wat biertjes toch een goei feesje
2006-02-21 Zeer goed geluid, wel errug druk (ook bij de ingang, daardoor re-style gemist!!) en warm! Maar heb me zekers prima vermaakt
2006-03-10 BALLETJE AKA DJ BASEKILLER jazeker was toppie alleen paar kleine minpuntjes maar voor de rest prima vermaakt zeker wel
2006-03-04 Barbie*tut echt KEI VET FEEST! MOP MOP
2006-02-20 Bart--- wow was echt een vet feest zeker goed gedraaid heb me prima vermaakt
2006-02-19 Basjuuh Toch nog een goed feest aan overgehouden jammer van de hitte maar goed, kleinigheidje blijf je houden
2006-02-19 was egt wel super vet
2006-02-20 Bavalo was cker un geslaagd feestje, industrial zaal was beter dan ik had verwacht, vooral reanimator, manu le malin, THE DESTROYER, stormtrooper, the producer en smurf vs the vizitor.. alleen de rij was veelste lang en het bier veelste duur.. verder geslaagd feestje
2006-02-21 Ben_Wazug was men eerste feest en kijk al uit naar 11 maart outblast
2006-02-22 Bergse Reefteef zeer goed
2006-02-19 BERROR ja lekker feessie
2006-02-21 Het was weer een klotezooi met de rijen!! eerst bij de ingang, zet auto vooraan op de parkeerplaats, moeten we helemaal om de hallen heenlopen? Daarna de lange rij bij de ingang, dan denk je hé hé, ik ben er, en dan weer een rij voor de wc, en dat is een zeer trieste bedoeling, ik zo'n bandje halen, uiteraard krijg je aggressie in de rij. Verder was het feestje gewoon top-niveau zoals het hoord te zij op MoH-feesten! goed gedraaid redelijk geluid! niks aan de muziek op te merken dan TOP! en sfeer was ook OK
2006-02-19 vond het maar een matig feestje.. eerst GVD een uur en een kwartier in die kut rij gestaan.. eenmaal binnen was het GVD super druk overal en veels te warm (als je van de reunionzaal naar de main ging was het net of ze in de main de verwarming aan hadden staan) ..het drinken was te duur en die flesjes waren klote want daar flikkerde je iedere keer overheen.. In de main werd je helemaal gek van die klote knipperlichten dus nee.. vond het een onvoldoende..
2006-03-08 Was vet eej.... Henk kwiet gewist!!
2006-02-27 boldstyle zero tolerance zelfs geen joint
2006-04-16 en Angerfist was de man van de avond
2006-02-19 Br!L Zonder Br!L jah was wel aardig. je moest alleen fucking lang wachten voor je binnen mocht. De muziek mocht toch echt wel veel harder! ik had er toch echt meer van verwacht! jammer!
2006-02-19 Bris VETHEID
whoeiiii was egt wel relaxt feestje.. jammer van de drukte in het begin
2006-02-20 Ideaal Feest
2006-02-19 Bussum eerste x masters maar zowieso niet de laatste!! sfeer was super, had ik niet verwacht! echt
2006-02-20 Was echt een knalluh feestje...zeer geslaagd...Op naar de volgende masters
2006-02-20 Buzzy (L) Lynn.. Ik vond het echt helemaal goed! weer een succesvolle MoH!
2006-02-20 Ce-sealtje Heb me zeker goed vermaakt..
Beetje warm alleen
2006-02-20 Charly da silva ckrs een leuk feesie after was ook lagge
2006-03-31 Christijan niks mis meej horrrr
2006-02-20 cinnamoontje zo anders was ik ff niet meer te stoppen bij de Destroyer, wat ging ik lekker zeg! Verder had ik het in me eentje helemaal naar me zin bij BuzzFuzz & Dano. En KALE echt gewelldig dat ik jou nog tegen mocht komen, dat had ik nooit verwacht
1 minpunt, zaal 1 was te warm en in 't begin te druk en waarom zien mensen mij altijd op M.O.H. aan voor een draaideur, loop gewoon om mij heen zo moeilijk is dat toch niet!
2006-02-19 TOPFEEST
heb ma n kwartier in de hardcore zaal gestaan..
INDUSTRIAL ZAAL
2006-02-19 mooi feestje
2006-06-28 leuk feestje maar de organisatie is Gewoon Bagger(N) men 1ste Moh en men laatstee...
2006-02-19 DarkElement Geluid
Prijs consumpties (n) (3 bonnen voor 1 biertje
?) Temperatuur (n) zweette als een gek daar
rest
2006-02-19 de spacer van Limburg in 1 Woord GEWELDIG
2006-02-19 De_La_KoK super avondje!! lekker knallen op day-mar en partyraiser
2006-02-19 Death By Design super sfeer super geluid egt top niks aan te klagen da van de plee's was ook dik handig
2006-02-19 Denicos :/ Geweldig vermaakt. Super feessie. Mijn eerste masters, maar zeker niet de laatste die ik bezocht heb. En nu ga ik slapen ! massol
2006-02-19 DICKY :cheer: Eindelijk beter geluid
Beter dat ik VIP was, lkker niet in die rij gestaan! Verder een Super feest
2006-02-19 Differens TE RELAX
2006-02-19 Disturb™ ja was zekers weer een lkkr feesie
2006-02-19 DJ NYRO aka Hardcoretothebone82 was gewoon een super feest mag wel vaker op deze locaktie
2006-02-19 DJ-X MoH
1ste keer
maar was wel Geweldig
(alleen jammer van die kut hitte
)
2006-02-20 DJ_Smurf_GGM_UK Fantastic party. Great sound system and lots of party people. Thank you very much :respect !!!
2006-02-20 djthevirus egt geweldig feest alleen jammer van de warmte en de drukte bij de wc's
2006-02-20 doarhakkuh fantastisch feest
2006-02-19 Dodewaard maniac Was zeker wel een geslaagd feest. Maar beetje onnodig dat The Vizitor die computer aan gort sloeg
Samen met de Smurf zeker een goed einde van het feest. Al waren die flesjes echt klote. Constant opletten, dat je niet op je muil ging
2006-02-24 Dokuh 2006-02-19 Terror zal ws relax sfeertje
2006-02-19 zeker een goed feest
2009-02-15 KUT FEEST
2006-02-21 Draadlooz was echt kk bruut
2006-02-19 Dragoslav M. Zeker beter dan verwacht, iedereen in de Industrial Arena draaide echt supervet (behalve Partyraiser en Unexist)...meisje uit de rij waaar was je nouuuuu
??
2006-02-19 Vizitor & Smurf
Wc's
Voorderest Masters of kindercore
2006-02-19 Was weer gezellig
2006-02-20 Early Eef ;) super sfeertje!!! was echt gezellig
boven verwachting!!
2006-02-19 Eddie-Loco kheb me goed vermaakt, goed feestje
2006-02-21 Eefjuh was zeker een mooi feessie, alleen het was erg warm en die wachtrijen konden echt niet, verder zekers vermaakt!!!
2006-02-19 eendje :) kep me zeer vermaakt
2006-02-19 eeuwige gabber was een goed feesie tering
lekker bier aardig duur maarja voor de rest pima
2006-02-20 Eline.... Super vet feessie! Best vermaakt!
2006-03-23 Ellewimf Kk vet feest!!!
2006-02-22 zeer zeer goed
2006-02-19 Etherpaniek 2006-02-19 etje het hele feest was het NET niet
2006-02-19 Eva TOP FEEST!!!!!
2006-02-20 was weer super feessiiee!!!!
2006-02-20 EviL-BabS Wass egt wel kwaai feesje
& Goeiee sfeer
!!
2006-02-19 ja was leuk feesie hoor
2006-02-19 Falca Ouweeeeeee feestje vant jaar!!, sfeer was top!!, heb me in me 1tje zelfs nog goed van vermaakt!
2006-02-20 Wel een vetfeestje...alleen jammer dat ik aan de verkeerde kant van de barstond:Sbetter luck next time!
2006-03-02 Feller TWAS ME EERSTE MASTERS MAAR CKER WETEN NIET DE LAATSTE
!!
2006-04-23 Feng Shui goeie sfeer lekker knalle!!
2006-02-19 IDD veels te duur voor zown flessie
2006-02-19 Fishcore retteket was egt weer super vet
2006-03-14 FlowOneAndOnly Was Vet Feesie
2006-02-21 Fluppie :D Damn eerste grote feest en dan zo Uber vet
Zullen nog vele volgen .....
2006-02-19 was leuwk feest ook omdat het me eerste was maar toch top
en drukte.. en idd nadeel zijn die flesje lkker handig voor inknijpen maar ga er op staan en je breekt je poten maja..
2006-02-20 Fogo DIK FEEST!!! zaal drie t beste
JAPPO
en negative A draaide ook LEKKAH!!!!
2006-02-20 Fr9ddo was zwaar knallen!! lekker lopen zweten ook!!
2006-02-19 jeah twas gwoon relax!! jammer dat t lang duurde voor je erin was maja.. leuke nacht gehad
2006-02-19 Lekker feessie!! Goed geluid.. Alleen iets te warm in de main.. Verder lekker ge
2006-02-19 fucker jovi was egt geweldig alleen was egt veeeel te warm egt nie normaal mee
2006-02-19 G-NiLES hmmm veel te lang wachten aan het begin, maar het was de moeite waard!! de early en de main waren vetI ben ook nergens anders geweest (A) )
2006-08-29 G.I.T. Hakkuhbob Vet maar vaag draan o
beetje teveel gehad denk ik(A)
2006-02-19 g0nn_^ Egt een super feestje..
2006-03-01 was wel grappig maar niet wat ik er van had verwacht, haha en ik was iedere keer iedereen kwijt
2006-02-19 VETJES
2006-02-19 gabber_dennis 1 woord SUPER!!!! aleen die klote flessies
da was wel minder!!!!!!!!
2006-02-19 was een bveetje saai gedraaid en de ingangen waren kut
maar verder wle vermaakt hoor
2006-02-19 Gewoon-ieS 2006-02-19 Gilz Producer
2006-02-19 Vies duur kut bier !!
Voor de rest SUPER feest
Veel beter dan thialf
2006-02-19 dit was eg n knalluh feessie
2006-02-20 HANKEH SUPER VET FEESTJE WEER ALS VANOUDS VAN DE KAART
2006-02-19 hans de kiep was egt top hoor!!!!
2006-02-19 Zeker goed feest! alleen de binnekomst was kut door zo lan te hebben moeten wachten, en dan proberen ze je te vermaken met constant hetzelfde deuntje van 15 seconden
...Maar tog super gedraaid!
2006-02-19 hardcore - voerendaal typisch MOH feest.balen van het lange wachten zo miste ik een deel van de belangrijkste set van de avond.verder heb ik me toch vermaakt.Industrial area, was nu al beter dan in thialf, maar was nog erg triest betreft de aankleding.de grote zaal leuk geprobeerd aan te kleden,maar de rest niet aan gedacht.
2006-02-20 Hardcore Angel Ik vond het echt gaaf
2006-02-20 hardcore michel geweldig
2006-02-19 in 1 woord.. geweldig
2006-03-28 hardcore to the bone 2 was echt een top lokatie heel groot en er werd goed hard gedraait!!
2006-02-20 Super feest
Echt zo super naar mijn zin gehad!
2006-02-20 hardcore_limburg16 was egt geweldig feestje
2006-02-19 Hardcore_Nick Was zeker een top feest
Alleen het was veel te warm daar binnen, maar voor de rest zeer goed vermaakt
2006-02-20 Hardcore_Octaaf was egt vet feesie, volgend jaar benk er weer optijd bij
alleen wrom kwam die neophyte zo laat???
2006-03-02 HardCoreBiatch zeer goed en rete gaaf!!
2006-02-19 Hardcorepinda a.k.a. Ferdo was echt een vet feest! vooral de oude hardcore zaal ! wat een geluid!!
2006-02-19 hardcoreraver was een mooi feestje
2006-02-19 harde-bass Boem knal dat was masters al!!!! wat een heerlijk geluidje produceerden de DJ´s daar
jammer dat het zo koud was in de zaal.. gelukkig na was acrobatische bewegingen was het temperatuurtje goed te doen
(warm)
2006-02-19 HardTours super party we are come with a bus from germany with 100 people. Pictures and a video http://www.unitedhardcore.de (German InterNet side of www.hard music ent.de) next masters in Germany it continues paddddddddddddddyyyyy & nice greetz at all niederland party freaks....
2006-02-19 Ondanks de lange wachtrij zeker een top feest gehad!
Toppers: Destroyer en Predator
2006-02-20 was gvd een kei goedfeest kon wel 1 week er blijve zo vet was ut
2006-02-20 HCamsterdam4LIFE {APC} was wel een lache feesie
was behoorlijk naar de tyfus, veel beter geluid, sfeer enz dan de vorige keer
2006-02-20 methurs feest ging goed
2006-03-15 hey jonguh!! lulululu was weer lululululululul koekliwappie
2006-06-24 hhhkkkk fantastisch feest
2006-02-22 HIDDOS mwa kan beter.. redelijk vermaakt
2006-02-19 Hoogersss Voor mij de eerste Mastersss en zeker voor herhaling vatbaar
2006-02-19 HP-tjuh :bier: Die discobal deed het em cker.
2006-02-19 Huidhoofd Aal Eindelijk weer es een Masters met respectabel geluid. De terror had wel iets meer decibel gemogen.. The Vizitor
2006-02-19 100% linksaf gegaan alleen jammer van de wachtrijden
2006-02-19 zeer goed genoten tot een uur of 7
2006-02-21 2006-02-19 Insania Da ging mooi! Begin wa zacht, maar daarna ging het volume omhoog...!! Deh's nou Metthurs he..
2006-02-19 Inteso Hilmoldol
2006-02-19 J070 :hyper: :beer: Op de muziek van Unexist, Partyraiser, en Smurf vs The Vizitor liggen stampen!! Harde terreur
geslaagt helemaal super
2006-03-01 zeer goed
2006-02-20 JAAC Was zekr goed feeestje,we knalde hem lekker binne met Dj Rob&mc Joe: respect: en Waxweazle daarna en op einde knalde hem ook nog wel met Dj Paul en JDA
2006-02-19 JaapS VET
2006-02-19 jaily hardcore addicted het geluid enzo was goed was alleen veel te warm daar binnen
2006-02-19 Super feest
Muziek was lekker, geluid was lekker hard
Smurf/The Vizitor Snoeiharde takkeherrie
2006-02-19 Janet :cheer: Ik heb me onwijs goed vermaakt
Hele nacht lekker in de Oldschool gestaan
Buzz Fuzz & Dano
Geweldig !!!
2006-02-19 Jappiee ik vond het echt super, me eerste grote feest en dan zo 1, alles was egt goed vooral de sfeer en de muziek
2006-02-19 Jasper © Sauna ''de brabanthallen''
2007-01-03 Jcky-O zeer goed
2006-02-19 JeffuS Super vermaakt
Vond intree wel mee vallen was ong binne 20 min binne
2006-02-20 JEMOEDER^ heel bizar
2006-02-24 Jenny :bounce: super! En jahh, Ge Wetj, Ge Zwetj
2006-02-23 Joeri 1805 NEOPYTE *de hardcore de harde kern de ondergrond kk goed niet normaal
2006-02-20 al het gezeik op masters van te voren was onteregt was een kk knal feest de rij en de wc waren minder en die kk flesjuhs werd je gek van en heb kk veel mensen afgevoerd zien worduh met overdosis enzo aan het einde werd der egt kk goed gedraaid en dat knipper ligt deed ut um wel kk trippend ken niet zegge dat ik het koud heb gehad was gewoon een kk goed feest volgende keer weer
2006-02-19 Joest het was weer een super geslaagd feessie! alleen lange busreis terug!!
2006-02-20 Jaaa Super
Tommyknocker & Outblast
2006-02-20 Ik ga liever naar Nightmare. Op MOH liepen echt veel jonkies rond. tWas ook veels te warm en te druk. Muziek ging nog wel...maar ook niet echt toppie!
2006-02-20 housekamp was geslaagd!!! masters tussedoor genoten!! daarna aftere tegek
........kortom een kk vet weekend
2006-02-19 JORAM.. ;P ja was gewoon super
ZEELAND was weer goed vertegenwoordigd!!..
2006-02-20 BRUUUUUT!
2006-02-19 gewoon een superfeest!! ANGERFIST
2006-02-23 Ja idd,, KK DOL!!!1
2006-02-20 KARMA Jammer dat het de laatste keer in nederland is (dat heb ik gehoord)
, MoH de beste!!!
2007-06-19 ja was wel lache
alleen die bavaria flesjes
:dead:
2006-02-19 echt he
2006-02-20 WAS ECHT DOLLFEESTJE!! ALLEEN VERREKTE WERM
2006-02-20 Keszie :kwijl: Super vermaakt
en
to Destroyer
2006-02-20 Keulerrr Cooooooooowllll
2006-02-20 KiD-PokeR Was wederom een supergoeie MOH!! Weinig wazivolk en sfeer was echt goed...Mainzaal viel errug tegen! Maar de Reunion maakte dat weer helemaal goed..
2006-02-21 Was goei feesjuh, vooral terror zaal zkr zkr!
PARTYRAISER
2006-02-20 Knabbel..:bier: Waar echt ram te gek
goed vermaakt jah
2006-02-20 Zoo Zoo meesterlijk feest , me eerste keer masters maar zker niet te laatste
Angerfist en Neophyte
Klappe gekkkkk
2006-02-19 co0;
2006-02-20 LadyHardcore was geweldig feessie
goeie sfeer, muziek was top & leuke mensen ontmoet
wel btje te heet! maar verder voor herhaling vatbaar
2006-02-19 LANGE DULLE was mooi feestje,en een goeie sfeer hing dr,werd ook idd lekker gedraait
2006-02-19 geweldig feest smurf en de partyraizer ginge echt hard
en dan al die wijfe
2006-02-19 Lanoz vet man, me pet kwijtgeraakt op masters...helemaal nieuwe moete kope, maar evegoed wel doop feessie
2006-02-19 BRUUT FEEST!
2006-02-19 LeeuwarderTeRRoR a.k.a P3Pkabouter was wel leuk feestjuhh
alleen een paar van die sukkels die men petje PROBEEREN te stelen! ze konden er zelf nie een betalen zeker stelletje #$^&*@#$%
2006-02-19 lesley23 goei feest en je ging zeker mooi tim
2006-02-20 zalig feestje!~
2006-02-25 was een leuk feesie
2006-02-20 Liekje1981 Feestje was
, lekker PARTY - PICS gemaakt in me standje van DANCE TOOLS. Me collega's waren top. En Eric we maken een goed team
Lekker naar NEOPHYTE geweest
voor Danny
en volgende zekers weer. Leuke mensen ontmoet op me standje en iedereen was relaxt. Gewoon TOP en lekker kunnen
voor iedereen die ik ken
2006-02-19 Lievelien Het kon beter ......in het begin vond ik het (N) op het laatst heb ik me gelukkig nog goed vermaakt
2006-02-21 Linda van lieshout helemaal dol
2009-01-02 Lindsey1987 prachtig feesie, staan hakkuh als een beer!
2006-03-01 als je praat over een superfeest pfffffff dit was egt KLASSE GOED TE PASSE
2006-02-22 Lisi super feesie! was om 10:15 binne ckr te doen ! was toppie!!!
2006-02-21 Louize777 THAT WAS BLOODY GREAT!
2006-02-19 lucje_b wat een feest
entree duurde wel veel te lang maar daarna heerlijk
destroyer man van de avond
2006-02-19 Luit :bier: was echt geweldig zeg. Destroyer was echt het hoogtepunt zeg WTF wat vet
2006-02-19 M4RK NIET MEER NORMAAL!!! De hele show eromheen was super... Nog noooooit zo'n Masters gezien in al die tijd!!! En de VIP? Zeer goed geregeld met de WC, ingang, kluisjes en T-Shirt... Art of Dance
respect...
2006-03-05 MaartenKersjes supper
2006-02-19 Madjaa Was wel okeee.. Dortmund was vetter
2006-03-20 Maik A.K.A Ento megaa feest
2006-02-19 zeker goei feestje gehad t was alleen zo warm en druk in de main
2006-02-20 Marissie... Was lekkker feesieee Hakke als een mallle
2006-10-08 gezellig meer ook niet
2006-02-19 Masha....(k) superfeesie!supersfeer
heb het super naar me zin gehad
alleen de drukte en warmte was wat minder.....
2006-02-19 Was oke.....Maar het vorige feest van The Masters was toch beter.En luitjes het was me weer een waar genoegen.............
2006-04-19 master of disaster (LRT) vet feest
2006-02-19 pff was niet lekker
het feest was wel beter dan vorig jaar maar ja vond het toch nog kut
2006-02-19 MentalChaos Het was weer toppieee mensen, alleen warmte mocht wel wat minder en voor de rest Respect to Neophyte en jammer dat ze gestopt werde in hun echte act, laat ze lekker gvd
2006-02-19 Michael!!! in het begin was t helemaal een kutfeest maar later op de avond was het in de industrialzaal wel te doen
2006-02-19 Michael... was zeker wel een goed feestje
mar ik snap nog steeds nie waarom ze mij spulle in het kluisje hebbe laten ligge dus dah ik weer helemaal terug van het station naar de brabant hallen kon
en vervolgens daar aan kom en niet meer binne kom
2006-02-19 klote dat t zo warm was maar verder een super feest gehad met mn pop
2006-02-19 Mensen bedankt! Het was echt een super feestje! Dikke
2006-02-19 Miss Veertje 2006-02-20 Wow....
1 van mijn betere feesten ooit
Serial killaz, DAY-már, dana, buzzfuzz waxweadle...PartyraisER!!!!!!!!
voor de dj's echt TOP hard gebeukt...!! laatste 2 uuren zijn me goed bijgeblefen...PARTYRAISER mah partyraiser is de man die echt alles kan...supper set wes echt
vet lopen dwalen met mede gabbers lijpo's door dat gangen complex was echt uber vaag feesie..vanmorgen 10.00 aangekomen in leeuwardem...after gaan bij de hofnar
23.45 wask weer thuis zondag
..
:pill:
2006-02-20 Mister. zeer goed vermaakt
!!! Leef wel voor industrial zaal
2006-02-19 MitchvandeLust Unexist !! Kanker wreed gedraaid
2006-02-20 was echt zwaaaaaaaaaar maasters!
2006-02-22 mr. de jong (heftige billie) ja wa zal ik eens zeggen? heb wel betere feesten meegemaakt maarjah wel lekker dicht bij huis dit keer en TjappieH was wappie dus dan is ut altijd goeie he
2006-02-19 MR. GRUMPY stelletje sukkels mij krijgen jullie nie weg
onkruid vergaat gewoon nie
2006-02-20 Mr. T. DIK STAMPUHH!!!! jammer dat je geen wiet meej naar binnen mog nemen had ik wel verwacht
2006-02-19 Dikke shit!!
2006-02-19 N A T H A L I E ! wat een feest het eind was echt super ging mie hard
2006-02-21 n0uky nie mokken, lekker hakken
woow wat een gruwelijk feestje
2006-02-19 SUPER feest!!!
en we houden van de buschauffeur die naar Goes ging
2006-02-19 NancNora zeker supper gaaf
2006-02-20 het was weer gezellig!!!! vince
2006-03-01 was een mega avondje en net als de mede hoorenaar segt Scalp M Bierflesjes Never nooit meer breekt egt je nek voor de rest super
2006-02-20 Nick Was een dol feest nadele : HEET Kut strobo's en duur. voor de rest was alles mooi geluid ging lekker hard(vooral bij neophyte erg lekker haha)!
2006-10-31 industrial arena
2006-02-20 niekske "pappa" SCHITTEREND
2006-02-19 nienkeisgek w88, w88 w88 en dan nog een s w88 en dan super vet feest maar dan ook nog w88 tot je er uit kan?!?!?
2006-02-19 Was Super Feesje!!!!
2006-02-20 Was weer geslaagd, pijn aan mn poten nu maar dat is iets goeds Alleen die flesjes waren klote, DAY-MAR, Vince, Angerfist
Maar was weer lekker warm en mn waaier ging gvd ook nog eens naar de klote
2006-02-20 Knalluh
enige wat tegenviel was die rij in ut begin
2006-02-24 NL-pepGek-NL KOEKIEEE WAUS
2006-02-19 NLhardcore ja was 1 dikke party zal het niet gauw vergeten
2006-02-19 Noisecult (Repeater) Fucking lange rij + Zwaar duur bier.. verder was het echt perfect.. vooral het geluid in reunion area was relaxxt..
2006-02-19 Noizemarine goei feesje
goed geregeld en veel bekende
en VIP dek was
was gezellig
2006-02-25 Nopinion binnen 20min. binnen zonder vip en wat een feest!
2006-02-19 Heb me onwijs vermaakt samen met mijn moppie
alleen een beetje jammer van die buschauffeurs die te laat waren dat was wel wat minder....
2006-10-30 Echt een kk mooi feest!! Volgend jaar weer
2006-02-19 Industrial arena
2006-02-19 oldschool:smoke: was vet feest in zaal 3 was het na 4 uur ammel te doen
klapte er flink op partyraiser
2006-02-19 Oldstyler Vetter dan vet, veel bekenden en een FHC shirt die daar rondliep.:PHamsteruhh.miste wel iets
2006-02-19 lekker hard
2006-02-19 OPHEMERT IS GVD HET HARDSTE goed feest lekker gestampt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2006-02-20 geweldig
2006-02-19 P-T-W sfeer was er niet te vinden,iedereen bleef wandele of dee niks...viel beetje tegen dit feest.
2006-06-19 geweldig
2006-02-20 Pablo Escobar Is BACK!!! Zware terreur en snoeihard blazen en helemaal van het padje was zeer geslaagd feest!
2006-02-19 HET WAS EEN SUPER FEEST EN VOLGENDE KEER BEN IK ZEKER WEER VAN DE PARTIJ!
2006-02-19 Was een goed feest dreunde vet hard en gingen goed los!!!!!! Goed geluid enzo jammer van de ingang
2007-04-02 HYSTERIA FEEST
2006-02-20 Pascale Was wel een erg lange rij 1 uur gestaan!! verder heb me pima vermaakt!!!! Angerfist
was echt geweldige avond!!!!! en zeker leuke mensen tegengekomen!!!
2006-02-21 Peppol Cker goed vermaakt!!
Alleen veel te warm...pfff...
2006-02-20 Persian Prins t'was echt een zwaar doll fessje
alleen beetje te druk
2006-02-20 Peters Geluid ging goed!!
Vet!! een geslaagd masters!!!
2006-06-03 Pietje Puk! MASTERLIJK!
2006-02-19 Pindaklaatst Was echt een top feessie
Heel de avond geknalt
2006-02-20 Was wel weer goed te doen
geluid was niet echt denderend maar wel oke
2006-02-19 POEHHEY® superfeestje, alleen irriteer ik me aan die plastic bierflesjes overal op de grond....
2006-02-21 PRISCILLA. 2006-02-19 Zkr geslaagd feestje...
2006-02-19 Q-lit skoftig vermaakt
2006-02-19 Quintin Dupieux t was egt zooo kkgruwelijk!! egt een masterlijk feest!!
2006-02-19 Quirinus S U P E R FEEST
2006-02-20 R&dy Unexist
2006-02-19 R..(L) was egt super vet vooral paul elstak en j.d.a op t laatst !!!
2006-02-19 R.atje was echt super vet
2006-02-22 supe nachtje MOH jammer dat het alweer voorbij is
2006-02-20 Ra0ul TOP FEEST!! ECHT HELEMAAL GEWELDIG!!!
2006-02-20 Ratte Mat super vet!!!!! alleen volgende keer meer medicatie mee nemen
2006-02-19 RebelMan Top Super Gaaf Cool
2006-02-19 unexist en da predator die vondt ik zeer goed
2006-02-19 Uber Party
2006-05-04 Rien. 2006-02-21 Rienos lekker gedraaid DAY-MAR
2006-02-20 KUT UITSMIJTERS
2006-02-20 Roels Meesterlijke Master
2006-02-20 kanker feest masters wordt de volgende keer nog kuter en veel te comercieel
2006-02-19 Ronnomeister et was gewoon MASTERS!
2006-11-19 Echt ZWAAR gestoord.
2006-02-19 Rosio Wij hebben het geweldig naar ons zin gehad!
Iedereen draaide goed! Wat had Partyraiser een geluid in die Industrial Arena!
Paultje en J.D.A. sloten lekker af!
2006-02-19 Was een mooi feessie..Alleen zo koud daar binnnen vonden jullie ook niet???
2006-02-19 ja was zeker een knalfeest goedgedaan!
2006-07-02 mega he zjwame
2006-02-20 S-Style Lekker hoor! Neophyte, Nosferatu & Vince erg goed gedraaid! Wel erg warm, maar je kan niet alles hebben
2006-02-19 S2 zuiverrrrrrr feeest
2006-02-19 Sap Express ontzettend goed feest
werd lekker gedraaid en geluid was goed!
2006-02-20 heb me zekers vermaakt, was weer leuk feestje
2006-02-19 wat een kinder disco!!
2006-02-19 SDK zeker wel kikke..!! 1 van de betere MOH's
en TNX rietje..
traditie in ere hersteld..
2006-02-20 Sebbo jah toch iets te druk maar later werd het wel beter!
2006-02-19 industrial arena was duidelijk het best. heb me goed vermaakt daarzo! alleen de volgende keer mag het wel iets minder druk en geen gezeik over pogo!!
2006-02-19 sexy blue eyes moest ff me draai vinden, maar toen ik hem eenmaal gevonden had........
2006-02-19 Sigmeister Meccano twins, JDA & Paul
en hete danseressen
2006-02-19 SJAAN ^ Geweldig Feest.. Heb me heel erg goed vermaakt!!
2006-02-20 Sjennet :cheer: Super feest samen met mijn schatje, alleen jammer van de lange rij...
2006-02-20 Snaakie Toppertje!!!
2006-02-20 sneaky;) Goed feessie
Alleen erg warm en je brak zowat je enkels over die kutflessies
2006-02-19 SnotJong Aka GabberBas was nog slechter dan ik eerst dacht maja niet alluhz was slecht SMURF war zekerz toppie
2006-02-20 JA WAS LEKKER FEESTJE NIET ALLES KAN PERFECT ZIJN TOCH
2006-02-20 Sofietje (L) Was een geweldig feestje!
Volgende keer gewoon weer aanwezig hoooooooooooooor
2006-02-23 soske was wel vt alleen sund dak heb moete babysitten
he doop
2008-03-16 Sound Maniac :banana: super naar me zin gehad
wel lekker warm
2006-02-19 spacelin:bounce: zaal 3 maakte heel wat goed
2006-03-05 alleen de industrial was echt vet Dik kutgeluid hardcore area echt slecht en dat moest de hardste masters ooit worde??? Dortmund ging 50x zo hard ik kwam thuis en had nog geeneens een piep in mijn oren jonge jonge
2006-08-09 SpeedFuck Kenkertje vet feesie
2006-02-19 StamperStyle:lief:|NL| ICE |NL| feestjuhhh heb me prima vermaakt!!!!
2006-02-19 Stamphaas VET feest, vooral partyraiser en the Vizitor!!!! HELDEN!!!
2006-02-19 Het was echt een heerlijk feest, Day-Mar en Neophyte hebben het voor mij gedaan
T was ook gezellig in de trein
2006-02-19 Was zeker vet!
Was wel jammer dat het zo druk was,kon je niet normaal hakken/stampen in die zalen
2006-02-19 STAND PROUD! whaaaaaaaaaaaaaaa kk vet feestje weer ja vooral de industrial was helemaal los!!!!!
smurf & the vizitor
2006-02-19 Stefan-the-Sound Wreed feest was een lange busreis maar wat een feest: re-style, stunned guys, outblast & tommyknocker, bass-D en king Matthew, paul en J.D.A, Neophyte, Angerfist
day-mar, promo, RTC, Vince, Serial Killaz
helemaal kapot, goede organisatie maar wel veel te warm
2006-02-19 Zo Net Thuis Helemaal Naar De Klote!!! Volgende Keer Weer
2006-02-19 Stijn Echt zalig feesje!!!!
2006-02-19 stoeprand terreur goei feest. destroyer, smurf en visitor draaide heerlijk
2006-02-19 Streng-DengDeng :bounce: ckr een goed feest
..
2006-02-20 Struissie Was een goei feestje.... Het laaste uur was zeker het mooiste met Paul en JDA
2006-02-19 Stuiterbal (L) Marjoleintjeee Heeerlijk feest! wel erg lang wachten om binnen te komen en 1 maal binnen erg warm
Maar voor de rest was het echt perfect!
MOH
2006-02-20 stuiterkonijntjuh je moest alleen zo fckng lang wachten om binnen te komen, dat was slecht geregeld!!
2006-02-19 Suus B) Was goed te doen!
Dana en Gizmo gaven lekkere setjes weg.
De early was zeer zeer lekker!
2006-02-20 was echt een goed feessie
alleen teeee warm en jammer van m'n blaren geheh
2006-02-19 TeKna Vet feest
Met zeker een goeie sfeer.....Masters
2006-02-19 TerroOrtjee was zeker doll!!
2006-02-20 Knalleuh feestje alleen pokke warm the smurf vs vizitor was top meccano twins waren flop!!!
2006-05-23 goed
2006-11-13 Terror_Worldwide was een lekker feestje
vooral de INDUSTRIAL HARDCORE zaal
2006-05-14 ja ging wel eigelijk de drinken haden ze goed koper moeten doen
2006-02-19 TH-PACkMAN beetje druk was wel gezellig en relax publiek ran aan de duure kant
2006-02-19 tha - hellraiser DESTROYER
2006-03-30 te gruwelijk
2006-02-19 Iemand nog wat van de clowns meegepakt ? voor de rest super feestje, the destoryer..toppie
2006-02-19 Held van de avond, The Producer!
2006-02-19 SUPER!! beter dan in thialf!!Raise my fist fot Angerfist
2006-02-19 Was himmal d0l jaa
.. Zeker well.!
2006-02-19 Thommie2005 Was lekker avond alleen die KK rij werd ik wel helemaal para van
2006-02-19 Ja wel dik..
2006-02-20 Tony Keijsper de industrial deet et em de rest leuk om doorheen te lope
2006-02-19 Toobjuh was wel weer een goed feesje sfeer was ook top
2006-02-19 Toonypack mooi feesie,alleen kutrijen elke x,en wat een drukte!
2006-04-04 trytryrty k.u.t
2006-02-21 tuneboy Beter dan verwacht!
2006-02-19 Was Weer N Mooi BeGaai FeeSje!
2006-02-20 twisted defiance puik feest
2006-06-23 Ukkie:Bounce: goed.
2006-02-19 Upt3mp0_K03ntj3 Was maar ok vond ik,Veel te veel f*cking drug gebruikers!!!!!
2006-02-20 UTCA_Aben die Terror was KKziek!!! egt kkstrak! tot volgende keer!
2006-02-19 UTCA_Chin Geweldig feest!!! Heerlijk
THE DESTROYER :respect: !!! Vizitor vs Smurf
Terreur tot op het bot
!
2006-02-19 UTR,,Hardcore_droppie,,UTR Was vet stampuh man hoofdzaal toppiej
2006-02-19 vanKnetteren B) was weer een supergekfeest!! tog vond ik moh in duitsland gekker... dj angerfist,destroyer,paul en jda,predator
2006-02-19 vd Záánde Partyraiser
2006-02-20 VinnieVinyard Te druk in het begin. Maar rond 3en werd t rustiger. Mooie afsluiting van paul en jda. Terrorzaal was Überhard. Toch nog geslaagd
2006-02-19 zker fijn wauzen feestjuhh
geluid was verder goed mah de hitte was ech nie normaal daar
verDER
2006-02-19 flink gestampt
2006-02-20 viéra Super lekker feestje. Saampjes met je neefje rondsjouwe.
is weer es wat anders.
2006-03-08 VW Motor Sport eiselijk feestje
2006-02-19 walluh dik feest, dj producer en unexist
2006-02-19 WANGE Gruwelijk bruut Feestje!!!!! Unexist
2006-02-19 Wastah Cker genoten Respect to all the dj's
2006-03-03 Why So Serious¿ Masterlijk
2006-02-19 angerfist en partyraiser waren zeer goed bezig
2006-02-23 Wolvevoag twas een uber goed feesiej
2006-02-20 Wvoort026 MEGA FEEST
2006-02-19 Zwaar gemotiveerde knetterparade
Neophyte weer los as usual
2006-02-20 ja ut was cker un super feest partyraiser/neophyte draaiduh egt super
2006-02-19 Zebra's ruiken vreemd Miniatuur pinguins heb ik bizar weinig gezien, wat jullie, mijn minder intelligente medemens?
2006-02-21 Zoeper27 Master vet feestje
2006-02-20 super sonisch wreed gewoon..........
2006-02-19 geluid was super, vipdek was goed geregelt, twas echt eeen SUPER dol feest!!!!
2006-02-19 |(..Wendy's..)| was wel leuk!! en die gasten aan die haken sporen eghtnie
! maar kheb men goed vermaakt
2006-02-20 ondanks de drukte en warmte een geweldig feest!!!
2006-02-19 ~Carpe Diem~ vond t echt een zwaar dik feest en ook de beste masters die ik ben geweest! de laatste 2 uur in zaal 3
vond het zo super geweldig dat ik er eigenlijk geen woorden voor heb!!
.... vond het alleen wel iets te druk, maarja het was ook uitverkocht dus wat wil je.. kortom: GEWELDIG!!!!
2006-05-28 † Systeem Overleden † Vond het wel een beetje tegenvallen
2006-02-27 • Pure Poison ° Helemaal los gegaan
...was echt KNALLUH...
Industrial Arena
2006-02-19 ¤ Kimm,,* super feest !!
2006-02-19 Masters is zeker goed verlopen
beetje warm beetje druk maar hoort erbij
2006-02-25 º¹³Patrick was super feest kompleet uit men dak