jammer dat het geluid aan het begin in de darkcore tent zo raar was, de hele bass party van de boxen werkte niet ofzo.. helaas de set van toa niet kunnen horen, want er viel gewoonweg niets van te horen, later op de middag/avond hebben ze het goed gemaakt, wat een teringhard geluid tijdens unexist, produver akira drokz.... en een superset van the destroyer, lekker gepitched,,, heb me toch zeer vermaakt,, alleen de wc's dat was niks
Helemaal uit mijn kankerstekker gegaan gek Heb gewoon spierpijn van het losgaan Echt een te gruwelijk feest Geluid was ook lekker. Jammer van die kut wc's. Voor de rest kankerbruut feest. Echt relaxt
Was echt wel een goed feest!!!!! Ophidian Noize Suppressor Heb me echt wel goed vermaakt daar!!!! vooral in de thunderdome (waar de de bass onwijs goed voelt trillen in je lijf!!!) en MOH (met totaal 68 boxen op podia)
echt een uber vet feeest..nog vetter dan ik verwachte endymion DAY-MAR, noize supresor, art of fighters, delta 9 ,tieum.... ware echt wel uber uber vet super feeeest..thunderdome en darkcore ware ut vetste .uber hard geluid @thunderdome stage
Jezus echt waar heb nog nooit zo'n vet feest gehad Alles was gewoon geil zelfs de regen NOIZE SUPPRESSORRR o o o wat een sound kwam daar weg bij thunderdome!!! zeldzaam goeie bas
ik heb me eigen super vermaakt geluid super goed alleen jammer dat ik gaar was van die nacht ervoor. Dominator
whahaha was zkrrr lomp dol feest~!!! alleen wist het af en toe allemaal neij meer joh...pfff
bohhh was echt extreem vet sexy meer kan ik er niet over zeggen beter dan masters 10 jaar
Super Crazy ILL Dit Was Niet Met Een Feestje Te Vergelijken Total Chaos A True DominatoR FreakuH Met M'n Sjattjuh Is TEGEK Noize SuppreSSor Is The Best
hmm niet geweest kon geen vrij krijgen ... ****** grrr
was echt zkkr een kanker GAAAAAAAAN feest best uit me plaat gegaan
Volgens mij heb ik dan toch steeds net op die ene schone plee gezeten met 2 rollen wc papier in mijn bereik en een beste stapel servetjes..Wat ik wel leuk vond, het achterlijke kaartje voor de wc zo klein en strak mogelijk op te vouwen..de eerste keer liep dat wijf bij de plee al te zeiken dat ze dat bonnetje uit elkaar moest frommelen (en da was eigenlijk gewoon geeneens expres de 1e keer).. ik zag die geirriteerde blik in die ogen en dacht: heeeee dat ga ik dus de rest van de dag doen! Strak plan!
kheb hendig uit me plaat gegaan daar, alleen jammer om 10u moeilijke figuren heeft ook de das omgedaan om dus te vertrekken kut volk terwijl de sfeer verder super was
Jaaaaaaaaaaaaaaa CKER wel een geslaagd feessie !! alleen de gemeente moet nie zo zeure over dat geluidsoverlast want de organisaties hebbe zich netjes aan het decibel maximum gehoude dus hebbe ze nix om over te kankere verder was de opbouw van het feest ook super en de geluidsinstallatie was ook zeer geslaagd ik kijk al uit naar de volgende x !!
jaja weer heerlijk "Los" geweest!! alleen jammer in het begin van de Darkcore! regen was ook duideljik flex! om ff heerlijk af te koelen angerfist Armageddon Project JAPPO!
Ik ga toch echt liever met die clubkutten los dan dat ik naast die agressief kijkende mannetjes sta van een jaar of 16 die denken dat ze alles hebben meegemaakt maar alleen maar de sfeer verzieken!!!
het was echt een vet!! geluid was goed want als je van thunderdome na masters liep hoorde je de muziek niet meer van thunderdome,, allemaal goed geregeld vind ik. Ook n heel goede sfeer!
er hing geen sfeer het geluid was niet echt best, thunderdome stage was heerlijk armageddon project noize suppressor placid k waren heerlijk en destroyer draaide uber gruwlijk vet!!!!
Zeer vet feest snoert hard geluid bedankt jet, cor en fred zonder jullie had ik er niet bij kunnen zijn en de rest ook bedankt... DOMINATOR WAS GAAAAAAN
goed feest! stands stonden alleen net iets te dicht op elkaar waardoor je af en toe de nummers door elkaar hoorden, verder Angerfist, Neophyte en Noize Suppressor
zo dit was zeker 1 groot super feest alles goed voor elkaar super line up en werd ook gewoon zeer goed gedraaid steeds voor outdoor festival was dit zeker me beste die ik meegemaakt heb >>> FOTO'S ONLINE ZIE EIGEN TEKST<<<
"HaK-Nichten ! Stampen moeten we !! Van God Los, dat was pas een feest ! Een grote stampboel !!" zegt PetteFlet. Stampen = Hardstyle, stampen is voor pannekoeken/mietjes!! Vond het gezellig, heb me goed vermaakt. Zware euforie om mee te maken dat er van 6 kanten verschillende hardcore komt. Daar kon Mysteryland nooit aan tippen vroeger. Volgend jaar zeker weer.
Angerfist Was Supper En Neophyte Ramde weer super Verder vond ik het jamer dat de darkcore niet echt goed hoor baar was want je hoorde te veel geluid van de Masters & Thunderdome er door heen dus volgende keer anders opstelen of meer geluid daar!!!
Topfeest, mindcontroller zaal was te bruut, geweldig sfeertje daar. alleen jammer dat ik bij de ingang werd gevisiteerd als een misdadiger terwijl ik niks bij me had. NEP-DRUGSHONDEN!!!
uitstekend, moeten maar snel weer vergunningen worden afgegeven!!!!!!
BRRRUUUUTTTTTTTTTTT!!!!!! wat een feest zeg! regen of geen regen, gewoon gaan! sets van endymion en paul elstak !! vooral het einde bij masters was dikke vette sjjiiittt
Ben zelf geen hardcore fan,maar was dit een superrrrrrrrrrrr feessie.Goed geregeld en het geluid was helemaal top.
Perfect heb iniedergeval de hele dag knnen stampen en thunderdome was zeker mijn favoriete area en die regen wat maakt dat nou toch lekker ff afkoelen wan al dat stampen
Vet feest..vooral veel bij Thunderdome, MOH en Mindcontroller area geweest, niet verkeerd hoor! Stunned Guys, Noize Suppressor, Shadowlands Terrorists & Paultje
hmm beetje negatieve reacties hier ben blij dat iknie geweest ben hoorde ook dat het feest ook geen aankleding had of wat lekker cheap duss naaiers
ohhhhh was echt heel vet!!!zo hoort een feest te zijn,lekker hard veel variatie in de muziek en gewoon maximaal knallen angerfist,t-junction,RTC,bass-d&king-matthew waren het vetste maar de rest was ook gewoon heel erg goed!topie georganiseerd en vette locatie,alleen jammer van die ''feestgangers'' die alleen maar komen om te vechten
enige minpuntje: de wc's... verder was het gewoon hakkuh van begin tot eind
Vet feest gemist.,.. 2 uur binne geweest daarna konk optyfen omdak nuchter was
geweldig
Dominator was onwijs gaaf ik heb nog nooit zo HaRcOrE feest meegemaakt
t was een knalle feest om nooit te vergete . goed georganiseerd , ideale lokatie !! en de regen zorgde voor de afkoeling volgend jaar weer van de partij
Geweldig Feest van het jaar enne MOH stage was het beste kwa geluid, daar had Noize Supressor echt moeten staan enne voor de rest: DaY-mar, Dione, RTC en Miss Flower! PARTYPICS: www.HOUSEPORTAL.NL Volgend jaar weer??
[B]Begin tegenvallend[[/B]..maar later helemaal [B]GENIAAL[/B] door Chosen Few ft Predator,Armageddon Project,Jappo,Dj Producer,Dano,Vince, Ophidian en Delta 9
Grandioos feessie ... angerfist en natuurlijk drokz & akira :reespect: ut geluid in de darkcore was aan ut begin best wel kut maar das tog nog goedgekome...
Heel vet feestje..Thunderdome & Masters lekker geluid..darkcore tent helaas kutgeluid mja..verbeter dat en volgend jaar heb je een nog vetter feest
geweldig mindcontroller was het gebeuren van de dag ! maar de scnackerij was niet te vreten , heb nog kramp in me poten van het hakken en eeen bestte gehoorsbeschadiging op gelopen
Ik heb hier van me 1e werkdag genoten bij Dance Tools, stond met de stand tegenover MOH en dat was echt , Angerfist, Ophidian, Neophyte, Nosferatu waren echt na werken zeker nog genoten van PANIC kan die gozer toch goed draaien. Ik vond het een TOP feessie Jammer van de wc's en dat er GEEN time-table aanwezig was
Mooi feestje, en ook een goed geluid, voor een buitenfeest, jammer dat er daar nergens een line-up te vinden was... maar voor de rest heb ik me echt wel vermaakt... ON MY BIRTHDAY
Ik heb GVD 6 uur in de cel gezeten, omdat ik een drugshond een aai had gegeven. Gelukkig kreeg ik in de cel een kaart van iemand en ben alsnog 4 uur uit mijn pan gegaan. Feest was retegoed. K*Tcops minder.
Tegen verwachting in prima vermaakt! Alleen zoals meer mensen al zeggen, die Darkcore area was echt te triest vergeleken met de rest. Volgend jaar ietsje beter mannen! Dit leek nergens op Al met al een leuke dag gehad
Supervet feest, er werd kei goed gedraait door bijna alle dj's waar ik geweest ben NOSFERATU DIONE THE STUNNED GUY VINCE verder jammer van de buien, maar daar kan niemand wat aan doen. vlammenwerpers waren ook top, lekker warm
Bass-D & King Matthew & The Mouth Of Madness Super...!!! Voor de rest ook zeker geslaagd feesje
UBER GANST GEIL!!!!!! Toppie hoor mensen. En dat gezeik over die clubkutten?? Nix mis mee hoor!!! Liever clubkutten dan van die wazige pogoende gasten!! Pleur toch een pokke eind op kanka gasten met jullie gebeukt! Nee dat is leuk!! Maar voor de rest echt toppie! Minpuntje slecht geregeld met verkeer, w.c's en ja hoe kan het ook anders het weer mocht wel wat beter maar dat mocht de pret niet drukken. mij
vet kicke feest! eerste uren was t nie ech veel, daarna top sfeer.. kon me geen waziger zootje voorstellen jammer van die opgefokte beveiliging, was behoorlijk overdreven..
Whaha , was egt super vet feest MOH Thunderdome en MindControler ware Jammer dat se die Bass in de Darkcore pas zo laat aan de praat kregen... En die prijzen die ze overal voor vragen... Maarja, voor de rest was het
leuk feest alleen geluid in sommige zalen was TE slecht en dat bij de plee was helemaal knaken geregeld,hoop dat ze op sommige punten volgend jaar een verbetering boeken.
was echt een GRUWLIJK feest goed naar men zin gehad
wat een wijsfeest jammer dat het geluid bagger was in de darkcoretent...verder goed uit mn dak gegaan. Beste spierpijn vandaag lekkerst!!! en Ilse bedankt dat we het weekend bij je mochten komen!! En natuurlijk de rest van de bekenden bedankt voor een onvergetelijke dag!
Thunderdome niet veel geweest. Darkcore was superslecht geluid ! Freestyle klonk ook leuk... Houseclassics is niet mijn ding.... Mindcontroller was geweldig vermaakt daar... Ook het meest geweest... En uiteraard de MOH: Super ! Wat een lekker geluid ! Na afloop gewoon een piep... Gelukkig nu wel weg Kortom: Zeker vet feessie ! TOP
was een vet feest
Woeiiiiiiii MEGA VET feest!!!! NOIZE SUPPRESSOR gruwelijk gedraaid en anders heb ik ook even een piepppppp in men oren ofzow
super feesie, relax , je liep zo van tent naar tent , alle dj s waar ik voor ging draaide topp, en panic zoals altijd weer het allerbest!! mooie afsluiter van een goed feest, jammer van de regen af en toe , maar merkte je in de tenten verder niets van
Producer , Destroyer , Armageddon Project . Voor de rest veel rotzooi gehoord , en dan nog dat gezeik met het geluid in de Darkcore tent . Er was teveel politie aanwezig (niet goed voor het sfeertje) samen met die KUTHOND
was wel een leuk feestje, heb me in ieder geval goed vermaakt..helemaal de laatste uurtjes in de terror Destroyer, drokz en akira jullie hebben weer super gedraaid
Het was egt super vet hard geluid.. egt fijne sfeer.. bij de meeste *zalen* dan.. mindcontroller.. egt super vet en masters en thunderdome ook... de rest niet egt zo geweestr.. EGT VET FEEST eigelijk moest t snachts ook nog doorgaan hahaha
het is ckers een geslaagt feest alleen mogen ze daar wel een paar lantarenpalen aanschaffe!!voor derest was het kkwreed bij MOH gak!!NEOPHYTE ANGERFIST all1 jammer van paul...
Zooow was echt wel een super gaaf feestje! heb me goed vermaakt bij MOH en Mindcontroller En ff over dat gezeik van clubkutten met puntschoenen aan, Loop toch niet te zeiken mensen! hoe meer mensen hoe meer vreugd! En deze mensen (ik dus ook) gingen tenminste wel helemaal los!
Whaaaahaaa!! Zeker een GrandiOos geweldig feesje.. et kwam wat moeilijk op gang maar aangezien je de gezelligheid toch zelf moet maken had je dan ook watt!!! PfOehh alleen die clubkutte Blijf de vOlgende keer gewoon thuis en ga daar maar mensen vervelen!! Maaaaarr Het was Top en voOral bij De masters area aangezien et masters feest dit jaar nie zow was.. maakte dit veel goed!! Vet Vet Vet
was een leuk feest! echt superveel dj's horen draaien! DANO, BASS D,ART of FIGHTERS & CF vs PREDATOR sprongen er uit!maar waren teveel leuke dj's dus was moeilijk kiezen dat vond ik wel jammer! hing wel echt een schrale kutsfeer! alleen bij freestyle was de sfeer echt goed vond ik! en het was grappig dat er best veel buitenlanders waren ! was wel supergezellig met mijn schatje , subbel en paddel, de amstelveense gang, alex en nog wel meer
BWHUAHAHAAA DE KETELSTAMPERKANKERTOELIE, WAT EEN SUPERFEEST.... MAX STAMPUH...... VOLGEND JAAR ZEKER WEER..... ZWAAR RELAXED DAT HET NIE WAS UITVERKOCHT.......... IEDEREEN DE RUIMTE, DUS NIEMAND AGRESSIEF.... TADDAAAAAAAAAH
te gruwelijk feest gewoon!!! ZWAAR LOS GEGAAN!!! LEKKAH KNETTAH!!!!
was echt helemaal geweldig! ik heb me daar echt wel vermaakt, sfeer was super, dj's waren super. dus volgend jaar zeker weer!
super vet feest en lekker hard :dvolgden jaar weer
een lange dag maar ik heb het erg naar mn zin gehad!
Mission completed: Beste feest van m'n verleden en dat zonder harddrugs haha miste all1 de energie want ik ging vaak helemaal los op de muziek. Maar volgende keer rij ik wel over duitsland want die N18 is overdag niet te doen
ow wat ben ik blij dat ik daar geweest is hwhahwhhahwa..mn meissie ontmoet daarroo....
Top feest Daymar en Rtc super gedraaid
1 WOORD: GEWELDIG!! MC DA HUSTLA Je hebt toch weer bewezen, dat je een goede MC bent... Mindcontroller was Freestyle was Darkcore was zwaar slecht.. en TD was Beste feest van 2005
Super mooie feest!!! lekker hard ...
kwa geluid kut feest kwa volk kut feest maar goed onderling wel gezellig gehad
Vond t maar een matig feest eigelijk.. als je ziet wat Q-Dance alleen al neer kan zetten met DefQon, dan is dit wel erg mager, met 3 organisaties..
klasse feest. jammer van de moh area in het begin(geluid uit), maar ja daar is het moh voor verders echt wel vet. op de fiets hahaha Dione toppertje van de avond
Geweldig feest! Topsfeer, overal te gekke muziek: Hardcore unites,. dat bleek wel weer. Als je eenmaal hardcore in je bloed hebt gaat het er nooit meer uit! Meesterlijke dag gehad!
Vond t echt wel een vet feesie!!! bierrrrrrr terrorrrrrr!!!! en gezellig de regendanssss gedaan
Beste Feest voor Angerfist
super vet feest,alleen het weer was iets minder
kut
mn maat en ik kwamen uit antwerpen en door het treinrooster moesten we ten laatste al om 19.30 terug in het station enschede zijn,geluid was wel goed het terrein mocht wel groter zijn in verhouding wat je voor een ticket had betaald,heb nou eindelijk THE DESTROYER uit sicilie terug ontmoet,top!!!!Oja lenny dee heb ik ook nog kunnen zien draaien,ook ophidian was goed,bij de thunderdome area vond ik armageddon project ook vet!
Echt vet was dat zeg, jammer van de regen en van de 'last' die je had van het geluid van MOH in andere zalen. Niet dat er wat mis was met MOH
Noize Suppressor Idd Ook Bruut Gedraaid Ja, Was Ik Even Vergeten.. Maaruh,, WAAR WAS SCOTT BROWN @ Mindcontroller Ie Draaide Eik Van 22:00 Tot 23:00 .. Maar Om 22:30 Stond Bass-D Nog Te Draaien Wazig!!
Voor 10 euro binnen!! Maarja wat moet ik zeggen.. Feesie was wel oke alleen de sfeer?! Liepen een hoop zure mensen rond Maarja het was evengoed wel grappig voor een afterparty
Aanstaande zaterdag, van 11.00 tot 23.00 uur staat Enschede op z'n kop met Dominator. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de opbouw. Hieronder nog een paar zaken op een rijtje 284
Op zaterdag 30 juli is het recreatieterrein Het Rutbeek bij Enschede het domein van 8 live-acts en 73 DJ’s. De datum was al bekend, de locatie eveneens en wat de opzet wordt van het eerste serieuze hardcorefestival ter wereld zal inmiddels ook wel duidelijk zijn. Er ontbrak dus nog maar één belangrijk punt van informatie. 295
Half februari ging er een schok door hardcoreland, maar het was er eentje die zeer positief was. De organisaties achter de drie meest toonaangevende feesten in de hardste genres, Thunderdome, Masters of Hardcore en Houseqlassics, maakten toen bekend te gaan samenwerken om Nederlands enige echte outdoor hardcorefestival op de kaart te zetten. 294
jaaaaah en op masters 10-02-07 vannochtend hing er daar toch een grote mfk, poster van DOMINATOR 2007 en dat is waar het om gaat als het maar door gaat
der komt ook dit jaar een dominator maar zal wel op een andere lokatie worden gehouden!! maar op masters was idd een reuze poster van dominator erop dus gaat zcer weer top worden
https://album.partyflock.nl/5549555t.jpg Deze poster hing bij Masters afgelopen zaterdag!! Dus komt zeker weer een Dominator alleen nog niet bekend waar en wanneer! Maar we zijn zeker van de partij!!
khoop het ook dat er weer een dominator komt vorig jaar moeten missen ma als er weer zoon fijne line up is ga ik der zeker heen hou het anders op bussloo DEVENTER HARDCORE 4 LIFE!!!
vorige dominator was egt top... ik hoop egt dat het ergens gehouden kan worden.. mischien wel weer op rutbeek mooi dicht bij haha majah maak my verdrer ook nie uit waar het gehouden word... ik ben er gewoon bij... wil wel snel de datum weten anders verheug ik me strax voor nix
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????
zal wel aan mij liggen , maar er was er vorig jaar geen, omdat de gemeente enschede niet nog eens een vergunning verstrekte voor zo'n keigaaf feest, en dat dit een beetje kut uitkwam om nog een andere lokatie te vinden!!
maakt verder niet uit tuurlijk had je kunnen verwachten dat ie dit jaar zeker weer kwam, het is tenslotte echt een su6 geweest voor zowel organisatie als al het publiek!!!!
dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!
Qua festival feest nog altijd op nr 1!!! Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed
Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed
ja echt jammer
Lol tijdens DJ Nosferatu op de DVD
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2011 om 11:29: