Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,1171 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

Recreatiepark Het Rutbeek (binnen) op de kaart
Jacobsrietweg 182
Enschede
Nederland🇳🇱
hardcore × 59, darkcore × 18, oldschool × 18, industrial hardcore × 17, terror × 11, early hardcore × 10, speedcore × 3

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 13:00 met 24 bezoekers, om 11:00 met 21 bezoekers en om 14:00 met 14 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (540), Rilll (444), Bennykuh (1426), anoniem (1495), [023] PimRitsel (1674), anoniem (3094), TE-RR-OR (2288), KRANKENSTYN (3170), anoniem (1826), anoniem (1470), CODA-gfx (1100), Stefan-the-Sound (1257), Bryan (1438), mr turner (1299), P P (910), anoniem (2802), HUUUUUUUU (1394), anoniem (1045), Wodgah (884), De Zaanster (1258), anoniem (883), The prince of Darkness (1111), Allaaaaaard (835), Bram1985 (1138), Gabber Indiaan (1219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig379473%
zeer goed2936%
goed88717%
ok5
voldoende1513%
onvoldoende7
slecht261%
zeer slecht2
waardeloos18

1291 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ CILLIT BANG !­
super feesie :D
!!­ Leichim !!­
superfeest
!!!!­Hardco­rE!!!!­
gruwelijk gewoon....wat een geluid, wat een sfeer, alleen regen was ff jammer ma boeie knalle met die handel!!!
!!!Ronald!!!
cool
!­no definition
jammer dat het geluid aan het begin in de darkcore tent zo raar was, de hele bass party van de boxen werkte niet ofzo.. helaas de set van toa niet kunnen horen, want er viel gewoonweg niets van te horen, later op de middag/avond hebben ze het goed gemaakt, wat een teringhard geluid tijdens unexist, produver akira drokz.... en een superset van the destroyer, lekker gepitched,,, heb me toch zeer vermaakt,, alleen de wc's dat was niks
""­Repels­teeltj­e""­
Vetjes :yes: Rob Gee man van de dag...:respect:
"JACK"
:respect: DANA :respect: oldcore to the bone!!!!
"­The Croaker"­
Aansteker! Aansteker! Supervet Neophyte, Tommyknocker, RTC (Y)
$ DavE $
Was egt het dullste feestje ooit. Geluid was egt niet normaal !!!
'D :flower:
Yeaaah :cheer: Lekker feestje gehad.. .:$
(6)[FR­]Timmi­e[1908­](6)
SU-PER-VET FEEST!!!!!!!!
(6)CIANO(6)
Helemaal uit mijn kankerstekker gegaan gek :P Heb gewoon spierpijn van het losgaan :D Echt een te gruwelijk feest :bounce: :9 Geluid was ook lekker. Jammer van die kut wc's. Voor de rest kankerbruut feest. Echt relaxt :D
(K)(K)­(K)Kru­imel(K­)(K)(K­)
Zow Anders Was Het Effe Vet!
(k)Chientje
Was echt een geslaagd feessie, muziek was goed!!! :respect: Alleen jammer dat we Angerfist net gemist hebben :@:@:@ Noize Suppressor was vet! :respect: (y)
(kon)
te vet.
(L)(K) Jiska (K)(L)
Egt een UbeR SUPER feest...geluid 100% goed !!! M.O.H en Thunderdome Ware cker wel bruut.. :D Volgend jaar hopelijk weer en dan nog langer doorgaan ??? :P :bounce:
(S)Mr.­ Foggy Midnig­htwalk­er(S)
SUPER!! HElemaal gaar op het laatste.. Eten was nie te pruimen maar verder niks te klagen!!!
*­ *­ AUDREY *­ *­
Was echt wel een goed feest!!!!! :D Ophidian :respect: Noize Suppressor :respect: Heb me echt wel goed vermaakt daar!!!! vooral in de thunderdome (waar de de bass onwijs goed voelt trillen in je lijf!!!) en MOH (met totaal 68 boxen op podia)
* Isis *
:D Wat was dit een geweldig SUPER feest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WWWHHHAAAA wat een super feessie :yes:
***­Linda23***­
was echt een super waus feest!!!!!
geweldig feestje, alleen jammer dat t geluid in het begin steeds uitviel
Was echt een gruwelijk feest!! Super!! heb me echt vermaakt! volgend jaar weer hoor!!
:yes:super feestje!:bounce:
knal feesie niet meer normaal !!!!!!!!!!
*^*leonie*^*
Echt een top feessie (y) me echt gruwlijk vermaakt!!!! Alleen de regen als min puntje, mah jaat hebben we ook overleefd :D
*Aukééé
Heb Me Zeker Wel Goed Vermaakt Zeker Leuwk Feessiej
*bastard046*
(Y)(Y) echt een uber vet feeest:yes:..nog vetter dan ik verwachte:respect: endymion DAY-MAR, noize supresor, art of fighters, delta 9 ,tieum.... ware echt wel uber uber vet:d super feeeest:D..thunderdome en darkcore ware ut vetste :bier: :bier:.uber hard geluid @thunderdome stage(Y)(Y):respect:
een geweldig feessie :yes::D
*Dani*
Wat een superfeest! organisaties :respect: Heb t echt super naar mijn zin gehad! :-D
*FRANKLIN*
echt een hele vette party!! :bounce: :respect:
*Hard2daCor3
KONING!! alleen jammer van die darkcore tent
Echt een vette tegenvaller!!:nee: mar ondanks alles toch nog gezellig feest van gemaakt:bounce:
*­Miss Ann ...*­
het was lang geleden dat ik zo'n vet feest heb gehad!!!volgend jaar ckers weer!!!
super feest..vet vermaakt ..vooral bij MOH :respect:
*Ricardinho*
was een zeer geslaagd feest :yes: :bounce: :bounce: alleen jammer dat er GEEN TIMETABLE en een PINAUTOMAAT was
Als geweldig - + bestond had ik die beoordeling aan dit meesterlijke feest gegeven!! :D :bounce:
*TAATJE*
had er ook veel van verwacht meestal moet je dat niet doen maar deze keer was het goed het was echt een top feest
- luke B)
k heb me eg wel vermaakt was gezellig heh sabine:kusje: (L)
- mama ilse -
SUPER VET FEEST!!!!:D:D
- Miranda --
DaY-Marrr :respect: was weer een geweldig setje.. En een geweldig feest gewoon :bounce:
een ontiegelijk goed feest !!!!!!!!!
--P@CO--
Opzekers een f#cking goed feest inderdaad jammer dat de muziek een beetje door elkaar heen te horen was maar verders top.
-=VanDalen=-
Jezus echt waar heb nog nooit zo'n vet feest gehad :bounce: Alles was gewoon geil zelfs de regen :kwijl: NOIZE SUPPRESSORRR o o o wat een sound kwam daar weg bij thunderdome!!! zeldzaam goeie bas :P:respect:
ik heb me eigen super vermaakt :P geluid super goed alleen jammer dat ik gaar was van die nacht ervoor. (y)Dominator(y)
->SIMSTIM<-
Super feestie met knetter veel goede music!!
-Evert-
was echt vet feest ,vooral MOH
:respect: Shadowlands Terrorists :respect: Zoooo het was echt super vet :yes:
Topfeest: goeie sfeer, vette sets van Miss Flower, Tommyknocker, RTC, Shadowlands en Neophyte Live te gek!
.:Liene:.
het was wel een gezellig feessie:yes:, maar wel jammer dat bij sommige podiums de bass niet aanstond of zacht stond:(
.:René:.
wel heel vet....maar volgende x 's nachts! en TIMETABLE want mis zo de helft:p
.Boyciej.
knetter knetter GEK !!!!!!!!!!! :P
.Onbekend
lekker feessie!!! jammer van de wc's int begin goed geluid :D
.Richard.
Uber dik feest B)
:respect: Kon niet beter!!! Was echt super gaaf.. heb me prima vermaakt :D Volgend jaar ckersz weer :bounce:
HOERIGKUTFEEST
/­\/­\iss Sundance
Was echt een superfeest, volgend jaar weer!!!! Alleen jammer van de wc's je moest soms wel een uur wachten...........
............Geen woorden voor dit super feest!............dominator nr1
020*Jaïr*020
Heel misselijk feest!!!
whahaha was zkrrr lomp dol feest~!!! alleen wist het af en toe allemaal neij meer joh...pfff
bohhh was echt extreem vet sexy meer kan ik er niet over zeggen beter dan masters 10 jaar :bounce:
:respect: Super Crazy ILL :respect: Dit Was Niet Met Een Feestje Te Vergelijken :zuipen: Total Chaos :zuipen: A True DominatoR :D FreakuH Met M'n Sjattjuh Is TEGEK :kwijl: :bounce: Noize SuppreSSor Is The Best :bounce:
hmm niet geweest kon geen vrij krijgen ... ****** grrr :@
ECHT EEN KUT FEEST!!!!!
:[ ALLES KAPOT :[
super feest :bounce::xtc::bounce: heb me er goed vermaakt :respect:
:aai: princess of the posse :aai:
:woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep:
:banan­a::che­er: Ingetje!­ :cheer­::bana­na:
Echt geweldig!! :bounce:
:beer: Colt
Enigste minpuntje waren de WC's en het dure eten maar voor de rest een SUPER FEEST!!!!:D:D:D
:bier: Kale Æ
was echt kk bruut :respect:Angerfist Noize suppressor Endymion:respect:
:bier:­Maus:b­ier:
Begin darkcore kut, kater goed:)
:bounce: ParaMara
Wat een superfeest!!!!!!:D:D:D Zo goed vermaaktt!! SUPER!!!:bounce:
was eg te gek!!! alleen jammer dat die drugshonden er rondliepe 8)
:bounce: SickManiak
MASTER!!
:bounce: Willem :bounce:
Daisy :respect: Ophidian :respect: DELTA 9 :respect:
:bounce:*­Marleen*­:bounce:
Helemaal toppie!!!!!!!
Zwaar super feest heb me er prima vermaakt! Bij een vervolg volgend jaar zeker weer aanwezig:D
mega party
geweldig vooral zo buiten heerlijk
:bounc­e:oppe­rstamp­er:bou­nce:
was echt zkkr een kanker GAAAAAAAAN feest best uit me plaat gegaan :D
Volgens mij heb ik dan toch steeds net op die ene schone plee gezeten met 2 rollen wc papier in mijn bereik en een beste stapel servetjes..Wat ik wel leuk vond, het achterlijke kaartje voor de wc zo klein en strak mogelijk op te vouwen..de eerste keer liep dat wijf bij de plee al te zeiken dat ze dat bonnetje uit elkaar moest frommelen (en da was eigenlijk gewoon geeneens expres de 1e keer).. ik zag die geirriteerde blik in die ogen en dacht: heeeee dat ga ik dus de rest van de dag doen! Strak plan!
gewelig :D:jaja:
destroyer :x DE MAN :respect:
:Prooie:P
het was weer een topfeest heb goed staan beuken...:respect:angerfist en neophyte:respect:
Tering man was echt een SUPERVET feest :D:D :bounce::lijn::xtc: O:)
:yes: HardeKlappe-SnelThuis :yes:
kheb hendig uit me plaat gegaan daar, alleen jammer om 10u moeilijke figuren heeft ook de das omgedaan om dus te vertrekken :S kut volk terwijl de sfeer verder super was :S
:Yes: Stam(p)Gast :Yes:
GEIL!! :bounce: :yes:
Binnenkomst was minder, verder gruwelijk goed vermaakt!!! Topfeestje
<<MAXIMUS>>
hmmz
><i
zo leuk kan leuk zijn :D
?..*­ LadieJ M.­ *..­?
Super vet Feest:D:D Echt superss Vermaakt..:bounce:
ging netjes dit :)!
[023] PimRitsel
MOH + THUNDERDOME + DARCORE = DOMINATOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KANKER STIJL
IK HANG ER NOG STEEDS IN
was zwaar tegek het zweer was ook super :bounce:en er werd lekker hardgedraaid
[BE] :lief: CuteDevil :lief:
Super vet feesje! Heb mij zekers goe geamuseerd!! volgend jaar ben ik er zeker weer bij :d
ULTRAVET en :VAAG:. Prima (y) naar mn zin gehad daarzo. Het weer viel gelukkig ook mee (had erger verwacht). Maar kickenfeest :D!
[Eelco}
toppiej ,volgende week Gratis 3 dagen dancevalley hehe..
[G]eSiNa
ZOOO goed Feest he :bounce:
[H4L] BAKKER
zeer goed
[HGDG] Para-Teringleier :smoke:
Jaaaaaaaaaaaaaaa CKER wel een geslaagd feessie !! :D alleen de gemeente moet nie zo zeure over dat geluidsoverlast want de organisaties hebbe zich netjes aan het decibel maximum gehoude dus hebbe ze nix om over te kankere :@ verder was de opbouw van het feest ook super en de geluidsinstallatie was ook zeer geslaagd (Y) ik kijk al uit naar de volgende x !! :)
[nl]ha­kketak­keterr­or[nl]
het was echt gruwlijk aleen jammer dat het aan het begin bij moh fout ging
[NL]Hoek[NL]
supers
[OKP] JCVD
DIK MAAIEN :respect: MOH,THUNDERDOME,MINDCONTROLLER,HOUSEQLASSICS :respect:
Een geweldig feest gehad, ben er nog van aan het nagenieten. Next year again !!
[SF] Lethal Injection
Wc's ronduit bagger. Mindcontroller beste zaal daar was de sfeer super.
uiteindelijk toch nog een goed feesie! jammer van de darkcore tent :( :respect: unexist en producer :respect: waren gruwelijk!
[WBS] Joker.­one
Thunderdome was vet Darkcore viel tegen...voor de rest, SUPERFEEST!!!:CHEER:
GEWELDIG!!!! :bounce:
[ZT] Smijtk­abouta­h!­ [ZT]
jaja weer heerlijk "Los" geweest!! :cheer: alleen jammer in het begin van de Darkcore! :( regen was ook duideljik flex! om ff heerlijk af te koelen:D :respect: angerfist :respect: Armageddon Project :respect: JAPPO! :respect:
^..­::AnGe­L::..^­
wat een feest echt geweldig:D:D en de muziek was echt top(Y):bounce:
echt zwaar te gek hoor vooral de thunderdome en moh ANGERFIST!!! NOIZE SUPPRESSOR(y)
_LEROY_
Super feestje :respect:
_sander_
Ik snap niet dat zo veel lui zeuren, ik vond het geweldig :bounce: Foto's op >>>>> www.VanGodLos.net <<<<<
Alias
heb me goed vermaakt, was weer lekker feesje
Was een goed feestje! Lekker weer en gewoon keihard feesten!
Aaaaaaaaaaaaah Vet te GeQQQQQQQQQ!!!!!! WoeHoeeeeewwww :woep::cheer:
echt een super feest, jammer van af en toe het buitje, Maar echt er werd Super Gedraaid!!!!!
AppZ
jwt
armbender
Superfeest, heb me er echt prima vermaakt:D
Axzell
wat een kut feest was dit zeg geen woorden voor
HIJ GING LEKKERRRRR :bounce: Tijd geleden dat ik me zo goed gevoeld heb op een feest :lief: MC-tent & TD-stage :respect: Predator - Chosen Few :kwijl:
Echt GEWELDIG!! wat heb ik me super vermaakt :cheer: :bounce: en het weer viel echt 100% mee!
B@rbiegirl
:respect:AnGeRFiSt:respect:
babergi
begin was waardeloos in darkcore hoorde nog 2 andere zalen, maar na unexist was het een groot feest met :respect: destoyer :respect: als hoogtepunt
echt een vet feest
Bartkore
bruut feest hoor! repect 2 drokzzzzz nui naar condor knallen
Bassie
Lekker feesie!!!!!
Day-mar je was toppie net als angerfist die vlamde wel denk
basz.­NL :aai:
Art of Fighters :respect: The Viper :respect: G-Town Madness:respect: RTC en MC Raw respect:
Bennykuh
In 1 woord super... voor mij vetste feest ooit!
BENSCHOPSE GABBER
I was in heaven!!!!!!!! :respect: dominator :respect:
Bestiun
lekkerrrr
BijCrack
(bounce) knetter gek helemaal los!! (bounce) goed geluid, goede sfeer volgende keer ben ik er ook zeker weer bij
BIO-H@ZARD
Dominator leuke dames lekker weer geweldig feest
Zeker een topfeest:D Jammer dat het alweer voorbij is:(
Boes
Ik ga toch echt liever met die clubkutten los dan dat ik naast die agressief kijkende mannetjes sta van een jaar of 16 die denken dat ze alles hebben meegemaakt maar alleen maar de sfeer verzieken!!!
Bolski :lief: Nicooltje
was zker wel een bruut feest HEb me prima vermaakt :D :respect: Angerfist :respect: Neophyte :respect: Nosferatu :respect: The Headbanger :respect:
BON-O B) :D
:respect:
Topfeesie!!! echt super!!!!
BOSSI FTS
vet feest ondanks de matige sfeer. dione wat een set weer!!! :Respect:
BramNts
Gruwelijk
Bramozz ;d
sssssuper!!! doen we vaker :D
Buhh
het was echt een vet!! geluid was goed want als je van thunderdome na masters liep hoorde je de muziek niet meer van thunderdome,, allemaal goed geregeld vind ik. Ook n heel goede sfeer!
Buntjeeh
geweldig
carlino
Top feest :D heb me echt mega goed vermaakt hier :D
Carloss...
idd leuke honden :S verders was echt een top feestje :yes:
Charr *
Leuk feestjuh:D Ik heb me prima vermaakt...!!Maar die wc's waren echt om van te KOTSEN..:x!!!
CHEDDAR
er hing geen sfeer het geluid was niet echt best, thunderdome stage was heerlijk armageddon project noize suppressor placid k waren heerlijk :bounce: en destroyer draaide uber gruwlijk vet!!!!
Chem0
Destroyer :respect: Unexist :respect: echt super vermaakt :bier:
ChemicalCleo
een woord MASTERLIJK :respect:
:respect: Het was egt zo geweldig!!!! Dit was gewoon te vergelijken met Masters vs Hellraiser!!! :bounce: :bounce:
Christian K
goeie dag gehad...
to da bone!!
cinnamoontje
Oke wat een super vet feest en ook echt een super gezellige sfeer met ze alle, hele maal top(Y)
Geweldig feest.. Jammer dat we eerder weg moesten om de trein te halen...
Top feest heb me Super vermaakt!!!
Col-O
Dominator was Ckers hakke!! ben als een malle losgegaan!!!(Y)(Y)
Meesterlijk feest, dit mogen ze zkr vaker doen
top feessie echt waar (Y)
CYN{NL}
Het feest was echt te kk los!!!!
lkkr feesie :D
Daisy(­L)Pete­r
Was Zeker Een Goed Feest!!! Alleen Beetje Jammer van De Regen!!!
Damiano*
was een leuk feesie hoor (Y)(Y)(Y) ** Erg jammer van het geluid in de darkcore tent :s:s lekker los gegaan overal :bier::bier::bier:
Het was GEWELDIG!!!!!!!!!!!! Helemaal GEK!.......
Gewoon Gruwelijk niks meer aan doen zo moet een feest gewoon zijn en niet anders!!!!
Danny Katwyk
kk stoer:P
Dave046
Feest was wel vet, alleen jammer dat er te weinig mooie meisjes waren en slecht weer !!!
Davignion
GRUWELIJK....:bounce: Unexist :respect: Ophidian :resp­ect:
De B
strak feestje:respect:
De Belg
Wat een feest! I'm still dominated! :respect: Thunderdome en Masters :respect:
De Snelle
Redelijk tot zeer bruut tot dodelijk tot onsterfelijk...nr..1..!!!!!!!
topfeessie :respect:
Vet feestje :cheer: Terror = :lief: Alleen lekkere afzetterij weer dat je moest dokken voor de wc's :/
Def
HELEMAAL UIT M'N STEKKER :bounce:
Goed feestje (y)
Del Hoorno
Echt wel kick geweest:yes:
was zeker goed te doen alleen jammer van die controles en me :S
DENEKAMPS TERREUR
wat een super feest echt muziek sfeer alles was gewoon goed, alleen de wc niet maar verder gewoon SUPER
Vond het geluid voor een buitenfeest goed, de muziek was goed, alleen in de rij om te pissen was kut
DerekRaver
HELEMAAL GEKKEHUIS SUPER(Y)
DICKY :cheer:
Zeer vet feest:d snoert hard geluid:P bedankt jet, cor en fred zonder jullie had ik er niet bij kunnen zijn :respect: en de rest ook bedankt... :woop: DOMINATOR WAS GAAAAAAN :woop:
het was knallen echt super!!!!!!
Discover your own world...­
goed feest! stands stonden alleen net iets te dicht op elkaar waardoor je af en toe de nummers door elkaar hoorden, verder Angerfist, Neophyte en Noize Suppressor :respect:
Distress
Dit was echt een super vet feest! :bounce: Heb nu alweer zin in de volgende! :D
Disturb™
zo dit was zeker 1 groot super feest alles goed voor elkaar super line up en werd ook gewoon zeer goed gedraaid steeds voor outdoor festival was dit zeker me beste die ik meegemaakt heb >>> FOTO'S ONLINE ZIE EIGEN TEKST<<< :bounce:
DJ Affix
knalfeessie zeg... Mindcontroller rulezz.... Vooral bij RTC Live ofnie frankie
DJ CYRO addicted to HARDCORE
jezus mensuuh wat een feest IK WIL TRUUUUG
DJ Genic
Meer dan geweldig feest.. :bounce: :respect:
DJ Henk
:respect: DOMINATOR :respect:
DJ Sequence
"HaK-Nichten ! Stampen moeten we !! Van God Los, dat was pas een feest ! Een grote stampboel !!" zegt PetteFlet. :D:D:D Stampen = Hardstyle, stampen is voor pannekoeken/mietjes!! :yes: Vond het gezellig, heb me goed vermaakt. Zware euforie om mee te maken dat er van 6 kanten verschillende hardcore komt. :P Daar kon Mysteryland nooit aan tippen vroeger. :D Volgend jaar zeker weer. :yes:
DJ TERROX
was in 1 woord geweldig:d super zweer goed geluid!(y) echt voor herhaling vatbaar:yes:
DJ the Motivator
SUPERGOED FEESSIE, GELUID / DJ'S / OVERIG PERSONEE­L ALLEMAAL TOP, :RESPECT:THNX TO ALL ORGANISATIONS­:RESPECT: PARTYPICTURES (MORGEN ONLINE):-------------->WWW.DEAMONSOFHARDCORE.COM
DJ Wilco
Angerfist Was Supper En Neophyte Ramde weer super Verder vond ik het jamer dat de darkcore niet echt goed hoor baar was want je hoorde te veel geluid van de Masters & Thunderdome er door heen dus volgende keer anders opstelen of meer geluid daar!!!
DJ woodruff
SUPERRRRRRRRRRRRVET FEEST NOG 10 DAGEN ACHTER ELKAAR DOOR ZO'N FEEST
Dj Xylonite
was flink pezen achter de bar!! wel nog ff kunne feesten vanaf 21uur || 300km over duitse snelweg na huis en geen 1f*cking tankstation tegenkomen:S
vond het echt een geweldig superfeessie:D gezellige sfeer alleen erg jammer dat die 12 uur zo snel voorbij waren:(
DOESBURG
was gewoon weer super feesje
Donkers22
dit was n mieters feestje geweldig :respect: angerfist noize suppressor paul elstak :respect:
Dop Kruimel
Producer! Jammer van het kut geluid in de darkcorezaal, daardoor sprong TOA niet echt uit de verf
Droev
volgas hakkuh :bounce:
Drop the oldskool beats!­
Topfeest, mindcontroller zaal was te bruut, geweldig sfeertje daar. alleen jammer dat ik bij de ingang werd gevisiteerd als een misdadiger terwijl ik niks bij me had. NEP-DRUGSHONDEN!!!
Dubbes
was weer een gezellig feest. prima vermaakt
Tof!!!!
E-MASH
Geluid van Darkcore Tent was echt 10x niks(Zonde).Voor de rest wel vermaakt en :respect: D-Passion,Ophidian
Earlyr­avegab­ber
was zeker super vet feest DOMINATOR 2005:respect: in 1 woord geweldig
edje.
uitstekend, moeten maar snel weer vergunningen worden afgegeven!!!!!!
BRRRUUUUTTTTTTTTTTT!!!!!! wat een feest zeg! regen of geen regen, gewoon gaan! :bounce: sets van endymion en paul elstak :respect: !! vooral het einde bij masters was dikke vette sjjiiittt :p
Engelsman
DARCORE !!, Dikke respect voor TOA, Producer, Destroyer, Droks & Akira :bounce: het was een m8ige feezie !! Groeten uut Grunn en aan de mensen in de Bus (y)
Ennair
Ging erop :bounce: Alleen wat n afzetters :@ 1,50 voor kut wc's zndr water en spiegel :vaag: En jmmr van die relle :/
Was errug gezellig! :D HOUSEQLASSICS was super!!! :BOUNCE:
Eva
Toppertje :D
Evil Bert
:cheer: P - O - N - C - H - O :cheer:
Fab!
was een egt kk vet feest :respect: Dione=DNA :respect: En MOH was duidelijk beter dan TUNDERDOME
gruwelijk :D Houseqlassics, Mindcontroller en Thunderdome :respect:
feestbeest24
Ben zelf geen hardcore fan,maar was dit een superrrrrrrrrrrr feessie.Goed geregeld en het geluid was helemaal top.
Perfect heb iniedergeval de hele dag knnen stampen en thunderdome was zeker mijn favoriete area en die regen wat maakt dat nou toch lekker ff afkoelen wan al dat stampen
:respect: RTC :respect: Angerfist :respect: Drokz vs. Akira :respect:
Ferror
Droks, Akira en The Destroyer :respect: En woah, dat setje van Angerfist ging er zelfs ook behoorlijk hard aan toe, wat positief is
Fighter!!
aaaaaah die hond :( was gewoon zielig :D maar verder een SUPER FEESSIE
:respect:
flexmeiske
mun eerste outdoor party...TOPFEEST!!!! :D:D:bounce: van mij had het snachts door mogen gaan! !(y)
Flo89
Te Vet
Floris a.­k.­a.­ El Mágico
Vet feest..vooral veel bij Thunderdome, MOH en Mindcontroller area geweest, niet verkeerd hoor! :D :respect: Stunned Guys, Noize Suppressor, Shadowlands Terrorists & Paultje :respect:
hmm beetje negatieve reacties hier ben blij dat iknie geweest ben hoorde ook dat het feest ook geen aankleding had of wat lekker cheap duss naaiers
Freggle
ja mooi feestje alleen flink pijn aan mn onderkaak O:)
Gab
Cker een vet feesie allen beetje jammer dat het overdag was!
Zeer Heilig feest! heb me mega vermaakt!:D :bounce:
gansta
Was egt wel wreed feest!:D:D Tommyknocker'Mis Flower draaide wreed maar Paul weet nog steeds niet hoe die een feest moet afsluiten!!!
was een super feestje weer :D, alleen een beetje jammer van het weer :S
ECHT TE VET
goedgek
leuk feesie had het aleen wat groter verwacht!
GrietsiE :cheer:
Volgend jaar zeker weer van de partij!! Zn TOP feesie!!
H2TB!
Heel vet! Had gastenplaatsen gewonen via MOH radio­, die security dachten dat ik VIP was! Dus bijna o­veral backstage geweest! Heel vet feest!
H4L Wesley H4L
Geweldig
ohhhhh was echt heel vet!!!zo hoort een feest te zijn,lekker hard veel variatie in de muziek en gewoon maximaal knallen:yes: angerfist,t-junction,RTC,bass-d&king-matthew waren het vetste maar de rest was ook gewoon heel erg goed!topie georganiseerd en vette locatie,alleen jammer van die ''feestgangers'' die alleen maar komen om te vechten:s
enige minpuntje: de wc's... verder was het gewoon hakkuh van begin tot eind
Vet feest gemist.,.. 2 uur binne geweest daarna konk optyfen omdak nuchter was
geweldig
Dominator was onwijs gaaf ik heb nog nooit zo HaRcOrE feest meegemaakt
HARDCORE-POWER :bier:
erg vet feestje!!!
stampuhhhhh
Hardcoretwin
Super fesstie :bounce:
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007 :D:P
:yes:!!!!gruwelijk lekker feest!!!! :yes:
hc4life87
t was een knalle feest om nooit te vergete . goed georganiseerd , ideale lokatie !! en de regen zorgde voor de afkoeling :d :p volgend jaar weer van de partij :d
HEADFUCK TERRORIST
en een gruwelijk feest lekker hard geluid bij thunderdome en moh heerlijk :respect: voor dit feest dominator domineert dik
Was geweldig:cheer: volgende x cker weten heen:jaja:
was wel mooi feest... jammer dat het pas op het einde echt mooi werd...
henk h...
beste feest ooit
HP-tjuh :bier:
was echt een heftig feest, alleen het weer was wat minder, mja dat heeft de muziek cker goed gemaakt :bounce:
IceBreaker
MOH :respect: Was echt en Knal Feest !!!! :bounce:
iGwenda
:cheer: Geweldig 8) Feest van het jaar :D enne MOH stage was het beste kwa geluid, daar had Noize Supressor echt moeten staan :9 enne voor de rest: :respect: DaY-mar, Dione, RTC en Miss Flower! :cheer: PARTYPICS: www.HOUSEPORTAL.NL Volgend jaar weer?? O:)
ikk
was echt megavet maar die kklijers hebbe alles veel te duur gemaakt jaa
ILoveH­ardSty­le
[B]Begin tegenvallend[[/B]..maar later helemaal [B]GENIAAL[/B] door Chosen Few ft Predator,Armageddon Project,Jappo,Dj Producer,Dano,Vince, Ophidian en Delta 9
ilsja
super.. feest :yes: van begin tot eind...:yes:
Haha nou ik heb mijn kaartje nog steeds. heb hem niet kunnen verkopen. vet klote. maar ja zal vast mooi zijn geweest in enschede :jaja:
Ingetje [MPS]
Het was 100% zeker een topfeest!! :WOOP: jammer dat mn voeten het op t eind niet meer deden. Maar ben nu weer klaar om te gaan :bounce:
:respect: 2 D-Spirit & Nosfuratu (y)
Irmie
SUPER :bounce:
Irri :bier:
Slecht geluid in Darkcore, echt jammer. De eerste serie sets is daardoor verloren gegaan
Zeker een vet feest volgend jaar ook cker weer jammer dat het overdag was :D
Janus
:respect: :bounce:
japio1
wat een feest zeg. Echt hakkuh tot de macht 10, en een goeie sfeer. Volgende keer zou een timetable wel hendig zijn.
jeffrey85
toppertje
Jeroen ...
Wat een Feest ... !! Angerfist en Neophyte machtig gwoon :D !!
gewoon geen woorden voor zo superrrrrrrr..!!!! volgend jaar zker weer(Y) top ...!heb lekker bij moh gestaan was echt super vet daar haha
Super super super feest
was echt een super geweldig FEEST!!!!
Free Style was leuk leuk leuk! Isaac was weer helemaal ge-wel-dig!
was geweldig feest(Y) :D:D heb me goed vermaakt(Y)
chosen few: jaloers? op wat dan? op die mooie drugskop van je? En ik zou idd bijna liever naar sensation white gaan ipv zo'n boutset van jou aanhoren
kaal of kammu
hardcore too tha bone!! echt bruut gezellig, geluid kon niet beter, lokatie top!! nou waar wachten we op, tot volgend jaar!! thks
was leuk feest maar nix bijzonders en pokke duur
Super Feest :respect: Super Dekoor...:D Vet geluid..:D En echt voor de mensen die niet zijn geweest...Je hebt echt wat gemist....;) :bounce:
kbm_
Stink nazi feest BAH BAH nooit meer een 100% hardcore feest voor mij sinds dit feest!!!!!
was wel een vet feesie:D
Leuk feesie
Keszie :kwijl:
wat een geweldig gaaf feest :respect: Mindcontroller:jaja: heerlijk staan HAKKUH de hele dag :bounce: Mam, je mag zo weer mee;P Supersfeertje ook(Y), Muziek ook (Y)...gewoon alles (Y)
Kevin
Prima feest... jammer van het geluid in de darkcore :/
Kian
Was gezellig:D Armageddon Project!!:kwijl:
KIEKEBOE:D©
vond het niks om half 10 bier op betaal je dan 45 euro voor, maar voor de rest geen klagen hoor Prima vermaakt
KiMMie ©
Echt geweldig feest(Y) en geluid was super!!!
in 1 woord -->>GEWELDIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fucking goed
Grandioos feessie (y)... angerfist :respect: en natuurlijk drokz & akira :reespect: ut geluid in de darkcore was aan ut begin best wel kut maar das tog nog goedgekome...
Heel vet feestje..Thunderdome & Masters lekker geluid..darkcore tent helaas kutgeluid mja..verbeter dat en volgend jaar heb je een nog vetter feest :)
in een woord....GELWELDIG!!
Krankcore
geweldig mindcontroller was het gebeuren van de dag ! maar de scnackerij was niet te vreten :S, heb nog kramp in me poten van het hakken en eeen bestte gehoorsbeschadiging op gelopen
KRONKELS
super vet maar veelste duur in duitsland kan ht voor de helft van de prijs
kut
ondanks de grote politiemacht veel dope in de house!!!! stelletje veldwachters!!!!!! hahaha
L!N
:respect::respect:Echt te vet feest gewoon!Vince :respect: the scratchmaster was weer te vet bezig en Paul :respect: superafsluiter!:respect::respect:Sprakeloos....:D
No. 1 .. for sure... A Gods Gift... To All the Real Hardcore Fans.. geen woorden voor.. te goed gewoon
Leonie­tjuh:b­ounce:
Het was echt een super feest!! Jammer dat het zo snel voorbij ging :(
leroy!.!
gekke shit
alle machtig.....
Liekje1981
Ik heb hier van me 1e werkdag genoten bij Dance Tools, stond met de stand tegenover MOH en dat was echt :bounce: (y), Angerfist, Ophidian, Neophyte, Nosferatu waren echt :respect: na werken zeker nog genoten van PANIC :respect: :yes: kan die gozer toch goed draaien. Ik vond het een TOP feessie :yes: Jammer van de wc's en dat er GEEN time-table aanwezig was :no:
Lipz
Super feestje!!!!! Volgend jaar weer hoop ik!!!!:bounce:
Loeze :loser:
KK VET FEESTJE... :respect:
Mooi feestje, en ook een goed geluid, voor een buitenfeest, jammer dat er daar nergens een line-up te vinden was... maar voor de rest heb ik me echt wel vermaakt... ON MY BIRTHDAY 8)
Lost in Gravity
Mooi feest jammer dat ik er zo laat was !
geweldig :D
Low Tempo Sucks
Super!!!! Volgende keer weer!!
Lula Lovelips
Ik heb GVD 6 uur in de cel gezeten, omdat ik een drugshond een aai had gegeven. Gelukkig kreeg ik in de cel een kaart van iemand en ben alsnog 4 uur uit mijn pan gegaan. Feest was retegoed. K*Tcops minder.
Luuk/St
alweer tijd geleden maar vies kkvet! heb geweldig genoten :)
M
Tegen verwachting in prima vermaakt! Alleen zoals meer mensen al zeggen, die Darkcore area was echt te triest vergeleken met de rest. Volgend jaar ietsje beter mannen! Dit leek nergens op :( Al met al een leuke dag gehad (Y)
TE KANKERHARD..:D & Best Wel Vaag... :vaag:
M.O.B.
Party Pictures: WWW.TERRORKLAN.NL
M@duro
kkk goed gewoon
Mad-zound
Ik heb me mokers vermaakt een pluim voor angerfist
Wowww wat een feest echt geweldig!! was wel kapot voor het einde maar echt super!!! :respect: AOF :respect:
mama van Isa
SUPER VET FEEST!!! :respect: angerfist
Marcel-o B)
we waren er pas om half 3 ofzo :( laatste stukje Chosenfew was :respect: :9 verder ook super vermaakt :D alleen jammer van de regen soms :S
MarijN
jammer dat ik eerder weg moest
MARLIEKE!!!
WAS EEN TOPFEEST! GING DR OP HE (Y)
Wat een KK feest zeg, met KK securetie
master swk
het was een mooi feestje vooral de mindcontroller
mat peterson
kheb er maar een woord voor: vet
:respect: All The Dj's & MC'S :respect: Q-Dance, AoD,ID&T & B2S.. Jullie hebben het beste feest van 2005 neergezet!
Nooit zoveel lelijke mensen gezien!;p Maar voor de rest wel vet
MC Rough
Woei (y)(y)(y)
Megalodon || Oppers­tamper
Supervet feest, er werd kei goed gedraait door bijna alle dj's waar ik geweest ben :respect: NOSFERATU :respect: DIONE :respect: THE STUNNED GUY :respect: VINCE :respect: verder jammer van de buien, maar daar kan niemand wat aan doen. vlammenwerpers waren ook top, lekker warm :cheer:
Melis :cheer:
Skunnig!!!!
Metal Editor
bruut
Michael is papa van Aiden Boaz&­Leila
spengbengbengbengbengbengbengbeng en stampen
Mindde­struct­or
geweldig
:woop:was ckers te weten een bruut feestjuh:respect:
Miss Punt..!!­
Bass-D & King Matthew & The Mouth Of Madness :respect: :respect: Super...!!! Voor de rest ook zeker geslaagd feesje ;p :P (Y)
UBER GANST GEIL!!!!!! Toppie hoor mensen. En dat gezeik over die clubkutten?? Nix mis mee hoor!!! Liever clubkutten dan van die wazige pogoende gasten!! Pleur toch een pokke eind op kanka gasten met jullie gebeukt! Nee dat is leuk!! Maar voor de rest echt toppie! Minpuntje slecht geregeld met verkeer, w.c's en ja hoe kan het ook anders het weer mocht wel wat beter maar dat mocht de pret niet drukken. (K) mij
MISS-LIZZ
Lekker feestje!! En ziet er best grappig uit een veld vol met hakkende poncho's ;)
MissGroovy 8)
goede sfeer, goede muziek (y):D en RotterdamTerror Corps :respect:
Mixem!
vet goed!!!
wat een feest en top georganiseerd :respect:
ModeRa
:bounce: PICS MADE BIJ MODERA @ DOMINATOR ONLINE OP WWW.THEPARTYFOTOGRAAF.NL
vond het het beste feest van 2005
Mr.­ Eliminate
Beste feest 2005:yes::respect:DOMINATOR:respect:
ms.­ peppermint®
vet kicke feest! eerste uren was t nie ech veel, daarna top sfeer.. (y)kon me geen waziger zootje voorstellen :P:P jammer van die opgefokte beveiliging, was behoorlijk overdreven..
Mxo
Whaha , was egt super vet feest :D MOH Thunderdome en MindControler ware (y) Jammer dat se die Bass in de Darkcore pas zo laat aan de praat kregen... En die prijzen die ze overal voor vragen... :S Maarja, voor de rest was het :bounce:
My Style Can´t Be Duplicated Or Recycled
GE-WEL-DIG...:D:D
:jaja: HOUSEQLASSICS RULEZZ :jaja: Heerlijk om de oude garde weer te zien stampen :bounce: En toch nog lekker weer!!!!! :bounce:
kheb me nog nooit zo goed vermaakt op een feest was echt een TOPPER (Y):bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
wat een feest zeg niet normaal :respect:angerfist:respect:
:bounce: :bounce: :bounce: :xtc: :xtc: :xtc: :bounce: :bounce: :bounce:
Gekte in de poncho!!!!!:bounce::bounce:
Noizemarine
Super feest !! :D :D :respect: Noize suppressor, Angerfist, Dione :respect: (y)
leuk feest alleen geluid in sommige zalen was TE slecht en dat bij de plee was helemaal knaken geregeld,hoop dat ze op sommige punten volgend jaar een verbetering boeken.
echt een waanzinnig feest
Oirschot Chaos
was echt een GRUWLIJK feest goed naar men zin gehad
wat een wijsfeest :yes: jammer dat het geluid bagger was in de darkcoretent...verder goed uit mn dak gegaan. Beste spierpijn vandaag :p lekkerst!!! :woop: en Ilse bedankt dat we het weekend bij je mochten komen!! En natuurlijk de rest van de bekenden bedankt voor een onvergetelijke dag! (k)
watn een super feest..! respect voor DIONE :respect:
Super afsluiting :D Mindcontroller :respect:
oopie | OPTJENKERE
goed vermaakt diasy en zeker Armageddon Project dikke :respect: wat was dat lekker zeg
ParaElsie
:bounce:
Party Jansy
Ik vond masters en mindcontroller het leukste. :bounce:
PartyAgenda²
lache goed hard ragge in de regen:bounce:
Partychef
helemaal tegek
SUPPA SUPPA
Peetraatje
Ge-wel-dig... Met een hoofdletter G :respect:
SUPER FEEST!
Peters
vet
Piet.S
echt te masterlijk
Pimpie
wat een vet feest, heel de dag bij thunderdome gestaan en t was echt gezellig :bier:
Pin - TRG
Thunderdome niet veel geweest. Darkcore was superslecht geluid ! Freestyle klonk ook leuk... Houseclassics is niet mijn ding.... Mindcontroller was (y) geweldig vermaakt daar... Ook het meest geweest... En uiteraard de MOH: Super ! Wat een lekker geluid ! Na afloop gewoon een piep... Gelukkig nu wel weg :) Kortom: Zeker vet feessie ! TOP
was een vet feest
Woeiiiiiiii MEGA VET feest!!!! :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect: gruwelijk gedraaid en anders heb ik ook even een piepppppp in men oren ofzow
pleiterson
geweldig
Poca Loca
was een mooi feestje :D:D
egt een lekker feestje, mooie locatie , MINDCONTROLLER tent hakte het de pan uit :yes: , relaxte crew ook :P :)
PRETTI­GGESTO­ORD
RENGDENGDENGDENGDENGRENGDENGDENGDENGRENGDENGDENGDE­­NGDENGRENGDENG!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D DOMINATORRRRR­R­RR :respect:
Wat een geweldig feest, overal waar je kwam werd goed gedraaid! :respect: houseqlassics :respect: mindcontroller :respect: Art of fighters :respect: En de sfeer was ook megarelaxt!
Project Hardcore
dit was 1 van de betere feesten waar ik geweest ben
PUIJN
geen woorden voor :respect:
PUPKE.
dit feest was echt meer dan top hoop ook echt dat ie nog een keer komt want hij was afgelope jaar afgelast warom weet ik ook niet:
Super vet feessie gehad, wat zijn die festivals ieder jaar weer geweldig mmmm veel beter dan op vakantie gaan :bounce:
PuSSy_L0uNgE
Vet!!! In één w00rd Vett, écht master... Bah gek
Q-mar
geweldig
QMaster
Wat een feessie!! verder geen woorden voor!! Kicken!!
WWW.STAMPINATOR.WAS.ECHT.VET.NL
Wat een gekkuhhuis!!!!!! Cker goed gedraaid en geluid ook (Y)!!
Querina
wat een geweldig feest :D en een apart weekend ;) :lief:
:respect: GRUWELIJK:devil: :respect:
rafael12345
super feesie, relax , je liep zo van tent naar tent , alle dj s waar ik voor ging draaide topp, en panic zoals altijd weer het allerbest!! mooie afsluiter van een goed feest, jammer van de regen af en toe , maar merkte je in de tenten verder niets van
Raffellito
Superfeest alleen kk WC`S!!! lEER DER NOU EENS VAN.....!! Maar verder topfeestje muziek was goed sfeer was perfect.... En terein klein maar fijn ;)
RalleBannie :aai:
vond het zeker top....
Ravenstein Hardcore
EEN EXTREEM VET FEEST!!!!
Rayman1979
:bounce:jammer dat dit jaar DOMINATOR niet gehouden wordt ik hoop volgend jaar wel weer
Razorr666
Echt een zwaar VET feest!!! Vet harde sound! Echt een tof feessie!!!!!
RE1N!ER
Beste grote feest ooit voor mij (y)
Rebecca-van-den-berg-budding
super feest super vervoer vanuit streetwave geregeld en egmega gezellg:d
rebout
whahaha was echt TE fet gewoon overal lieve meiden die met me op de foto waren..binnekort te zien op mijn profiel ;) laters
kanker vet
Reloaded
Morgen maar weer over doen? :p
Rick
:respect:ANGERFIST:respect: Was weer een Topfeest!!!!!
Rise Inferno
dat denk ik ook is al weer heel lang gelede:P
Ro@n
Producer , Destroyer , Armageddon Project :D:D:D. Voor de rest veel rotzooi gehoord , en dan nog dat gezeik met het geluid in de Darkcore tent :S. Er was teveel politie aanwezig (niet goed voor het sfeertje) samen met die KUTHOND
Ronald O
wat kan terror toch een hoop goedmaken :9
kei vette bass maar veel stress echt kut maar tering hard
RoyCore
angerfist topper van de avond!! jammer van da gevecht halverwege :(
was egt wel een vet feest :)
goedddddd
S<>030
geweldig
GRUWELIJK FEEST!! goed sfeertje, goed geluid, was onder de indruk van de moh en td stage! zag er zeer goed uit :yes:
Geweldige dag gehad, is voorbij gevlogen O:)
beste feest ooit
Scorpia
Super Super vet feest
SCORPION.
was wel een leuk feestje, heb me in ieder geval goed vermaakt..helemaal de laatste uurtjes in de terror:D Destroyer, drokz en akira:respect: jullie hebben weer super gedraaid:D
:respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect:
SEBBEL
:respect:MINDCONTROLLER:respect:HOUSEQLASSICS :respect: FREESTYLE:respect:
Sebbo
Egt een Knalfeest
Shelley
Het was egt super vet :D hard geluid.. egt fijne sfeer.. bij de meeste *zalen* dan.. mindcontroller.. egt super vet :D en masters en thunderdome ook... de rest niet egt zo geweestr.. EGT VET FEEST :D eigelijk moest t snachts ook nog doorgaan (Y)(Y) :P hahaha
shenky12
superrr vettt cool
(y) eindelijk een groots feest in de buurt:D mag van mij wel vaker gebeuren scheel giga reistijd:yes: toppers ik heb me superrrrrr vermaakt(y):bounce:
SimplyMe
:respect: TOMMY KNOCKER :respect: Italia against all of ya'll!
helemaal toppie! :respect: heb me goed vermaakt! :D
SjuEnDE :bier:
echt een gru-we-lijk feessie :bounce: was zwaar dronken :P :bier:
skuune
zwaar vermaakt,vanavond weer?
Geweldig feessie top sfeer top muziek en het geluid bij de masterstent was een keertje niet zacht!! Verder :respect: en ontdanks de regen blijven hakke!!
Slimanus
Goed feestje alleen wel teringduur. en al die klote bonnentjes voor alles
het was wel weer een oké feest maar de volgende keer wat minder van die punt schoene
Sound Maniac :banana:
was een super feesje:jaja:
Soza~!
top feestje :D
speedcore gek //­ snelhe­idsdui­vel
bagger feest, was niet het geld waard, :@:@
SpeedY?Qs
het is ckers een geslaagt feest alleen mogen ze daar wel een paar lantarenpalen aanschaffe!!voor derest was het kkwreed bij MOH gak!!NEOPHYTE ANGERFIST all1 jammer van paul...
Stefan-the-Sound
Dit was zeker VETTE shit !!!!!:yes: Angerfist, Dione, Neophyte, Nosferatu, Bass D & King M, Miss Flower, Day-Mar, Stunned Guys :respect:
Stief
lekker hoor.. ben net pas wakker geworden..
Niet te filmen, best feesie. Drokz& Akira:respect:
Struikrover
SUPERVETTTT ging DOLLLL wat nou regen gewoon DOORSTAMPEN!!!!!!!:cheer: :D:D :9
Muziek vet..had alleen niet het juiste gezelschap :S....en dat vage neo-volk moeten ze weigeren..Huidskleur heeft toch niks met muziek te maken?!!!
Dominator :respect:
StyleN
Wat een te gek feest volgend jaar weer hoor!!!
Zooow was echt wel een super gaaf feestje! heb me goed vermaakt bij MOH en Mindcontroller:respect: :bounce: En ff over dat gezeik van clubkutten met puntschoenen aan, Loop toch niet te zeiken mensen! hoe meer mensen hoe meer vreugd! En deze mensen (ik dus ook) gingen tenminste wel helemaal los!
Suus :kusje:
Jaaaaaaaaaaaaa was zeker wel wijs :bounce: :D
Suusjuh :rot:
Mindcontroller roeleerde :jaja: Nu overal spierpijn, volgend jaar zeker weer!
T.­F.­O: little bit (y)
zekers voor herhaling vatbaar (y) :d !!!!
Tammy *
Whaaaahaaa!! :bounce: Zeker een GrandiOos geweldig feesje.. :respect: et kwam wat moeilijk op gang maar aangezien je de gezelligheid toch zelf moet maken had je dan ook watt!!! PfOehh alleen die clubkutte :gaap: Blijf de vOlgende keer gewoon thuis en ga daar maar mensen vervelen!! Maaaaarr Het was Top en voOral bij De masters area aangezien et masters feest dit jaar nie zow was.. maakte dit veel goed!! :bounce: Vet Vet Vet :bounce:
TB
was een leuk feest! echt superveel dj's horen draaien! DANO, BASS D,ART of FIGHTERS & CF vs PREDATOR sprongen er uit!maar waren teveel leuke dj's dus was moeilijk kiezen dat vond ik wel jammer! hing wel echt een schrale kutsfeer! alleen bij freestyle was de sfeer echt goed vond ik! en het was grappig dat er best veel buitenlanders waren :D! was wel supergezellig met mijn schatje :kusje:, subbel en paddel, de amstelveense gang, alex en nog wel meer :p
teQuila
Rotterdam Terror Corps :respect:
kk vet ffeesie
het was wel gezellig maar had er zwaar meer van verwacht:(
toppiej:D !!!!!
The Batman !!!!!­
sinds 96 heb ik nog nooit zo'n vet feest meegemaakt . echt petje af voor de organisatie... volgend jaar weer
The Grimreaper
goed feest, goed geluid, zeer goeie sfeer.:D alleen de toiletten konden iets beter.:S
The Rienus
Superfeest!!!! Heeft iemand mijn DIGITALE CAMERA gevonden???? Ben m verloren en wil m graag terug!!!!
............GEKKER KEN NIET!!!!!.................
Thunder Chick
Het begin was even inkomen maar later op de dag was het erg gezellig!
Gruwelijk feestje:bounce: :respect: Angerfist & Dj Paul :respect:
Tjapke
BWHUAHAHAAA DE KETELSTAMPERKANKERTOELIE, WAT EEN SUPERFEEST.... MAX STAMPUH...... VOLGEND JAAR ZEKER WEER..... ZWAAR RELAXED DAT HET NIE WAS UITVERKOCHT.......... IEDEREEN DE RUIMTE, DUS NIEMAND AGRESSIEF.... TADDAAAAAAAAAH
te gruwelijk feest gewoon!!! ZWAAR LOS GEGAAN!!! LEKKAH KNETTAH!!!!
Tollen­:cheer­s:
Geweldig feest! alleen Angerfist viel zwaar tegen dit keer :(
Tom19
Mooi feestje alleen het weer was nie best
Zwwar geslaagd feestjuh!!! Goei weer en flink staan stampen daar!!! :respect: K.W x2
Toobjuh
was wel een goed feesje alleen men dag was behoorlijk naar de klote toen ze op de heenweg ineens achterop reden bij mij :S
fucking lijp feest whuahaha te mooi gewoon alles klopte
totally INSANE­(6)(6)­(6)
Heb er geen worden voor zo KK bruut was het die BASS egt lekkahhhhhh tot op je bot. Volgend jaar weer...............
TraumaTek
im the one and only dominator!
Tripkind
Gruwlijk feestje :P lekker gehackt/gestampt!!!!!! Rotterdam Terror Corps draaide Super!! :respect:
trotse papa en mama van Jordy en Lucas
was echt helemaal geweldig! ik heb me daar echt wel vermaakt, sfeer was super, dj's waren super. dus volgend jaar zeker weer!
super vet feest en lekker hard (Y):dvolgden jaar weer
een lange dag maar ik heb het erg naar mn zin gehad!
Mission completed: Beste feest van m'n verleden en dat zonder harddrugs haha miste all1 de energie want ik ging vaak helemaal los op de muziek. Maar volgende keer rij ik wel over duitsland want die N18 is overdag niet te doen
Uncle Renny
ow wat ben ik blij dat ik daar geweest is hwhahwhhahwa..mn meissie ontmoet daarroo....
Top feest :D Daymar en Rtc super gedraaid :respect:
1 WOORD: GEWELDIG!! MC DA HUSTLA :respect: Je hebt toch weer bewezen, dat je een goede MC bent... Mindcontroller was (Y) Freestyle was (Y) Darkcore was zwaar slecht.. en TD was :respect: Beste feest van 2005
Super mooie feest!!! lekker hard ...
kwa geluid kut feest kwa volk kut feest maar goed onderling wel gezellig gehad
WAANZINNIG
VIRUSS
Dit ging cker wel knetter hard!! fijn fijn!!:D
VR!DZ
Vond t maar een matig feest eigelijk.. als je ziet wat Q-Dance alleen al neer kan zetten met DefQon, dan is dit wel erg mager, met 3 organisaties..
klasse feest. jammer van de moh area in het begin(geluid uit), maar ja daar is het moh voor ;P verders echt wel vet. op de fiets hahaha Dione toppertje van de avond
Wackiejacky
Geweldig feest! Topsfeer, overal te gekke muziek: Hardcore unites,. dat bleek wel weer. Als je eenmaal hardcore in je bloed hebt gaat het er nooit meer uit! Meesterlijke dag gehad! (l) (l)
SUPER FEEST VOORAL DE MOH
WANGE
Wat een gruwelijk feest!!!!
Water Joe Junkieee
Lekker in de regen gestaan bij de Thunderdome..verder ben ik blij dat ik geen kaartje heb hoeven kopen hiervoor :S
vet
vet hoorrrrrrrjjj
wesley DH metafistic
zooow verschikkelijk mastah alleen jammer dat evil activities t junktion nosferatu en endymion zo kk vroeg moesten draaien :s verder SUPERRRR !!!!!
wessel1
Daisy!!!
Wickie ©
Vond t echt wel een vet feesie!!! bierrrrrrr :bier: :[ terrorrrrrr!!!! :[ en gezellig de regendanssss gedaan :woop: :cheer:
Beste Feest :respect: voor Angerfist
super vet feest,alleen het weer was iets minder
kut
mn maat en ik kwamen uit antwerpen en door het treinrooster moesten we ten laatste al om 19.30 terug in het station enschede zijn,geluid was wel goed het terrein mocht wel groter zijn in verhouding wat je voor een ticket had betaald,heb nou eindelijk THE DESTROYER uit sicilie terug ontmoet,top!!!!Oja lenny dee heb ik ook nog kunnen zien draaien,ook ophidian was goed,bij de thunderdome area vond ik armageddon project ook vet!
Echt vet was dat zeg, jammer van de regen en van de 'last' die je had van het geluid van MOH in andere zalen. Niet dat er wat mis was met MOH :|
Echt knetterswaus:D
Absoluut super vermaakt....
zaaaaa­aaaaan­der
kut geregeld maar wel maar ze draaide toppie
|[ Rave 2 The Maximum ]|
Noize Suppressor Idd Ook Bruut Gedraaid Ja, Was Ik Even Vergeten.. Maaruh,, WAAR WAS SCOTT BROWN @ Mindcontroller :O Ie Draaide Eik Van 22:00 Tot 23:00 .. Maar Om 22:30 Stond Bass-D Nog Te Draaien :O Wazig!!
~~Van~­Vlerk~­~
jammer van de brokken voor de rest :bounce: en jammer dat het zo snel was afgelopen
was vet, jammr dak jhet nie lang heb kunne volhoude :S :D
Echt zwaar vet feest hor :D Goed vermaakt :P
MEGA VET FEEST :K
© Dj Tecnus ®
Dominator was gewoon te ruig voor woorden was echt vet ik hoop volgend jaar weer dat er een Dominator komt
°o.­O |[K]|[­A]|[R]­|[L]|[­I]|[J]­|[N]| O.­o°
Voor 10 euro binnen!! Maarja wat moet ik zeggen.. Feesie was wel oke alleen de sfeer?! Liepen een hoop zure mensen rond :jaja: Maarja het was evengoed wel grappig voor een afterparty :)
°°Deja-Vu°°
Grandioooooooos!!!! :cheer:
××Pietje××
Super Feest het liefste ginge we verder maar ja we waren met event travel Kutzooi

Line-up Dominator

1Thunderdome
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 techno, hardcore, hard techno
🇺🇸 hardcore
hardstyle
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, house, hardstyle
2Masters of Hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, hard techno
hardcore
hardcore
🇨🇭 hardcore
hardcore
hardcore
techno, drum & bass, hardcore, hard techno, downtempo
hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
· MC hardcore
3Houseqlassics
🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
hardcore
🇳🇱 🇺🇸 🇳🇱 hardcore
🇧🇪 house, techno, hardcore
· live hardcore
hardcore, retro
drum & bass, hardcore
hardcore
hardcore, hardstyle
hardcore
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
4Mindcontroller
hardcore
hardcore
hardstyle
· live hardcore
hardcore
🇺🇸 hardcore
🇬🇧 hardcore
· live hardcore
hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
5Darkcore
hardcore, drum & bass
techno, hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇺🇸 techno, hardcore
hardcore, drum & bass
hardcore
· live 🇮🇹 hardcore
🇬🇧 hardcore, drum & bass
drum & bass, hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 hardcore
🇮🇹 hardcore
6Freestyle, gehost door B2S
hardcore, retro
hardcore
hardstyle
hardcore, house, hardstyle
hardcore
hardcore, hardstyle
hardstyle
techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
techno, hardstyle, trance
🇧🇪 techno, trance, house, retro
· MC hardcore, hardstyle
7Roots
chill, out
downtempo
house, techno
house, trance
🇬🇧 🇳🇱 house
house, techno

Nieuws

Aanstaande zaterdag, van 11.00 tot 23.00 uur staat Enschede op z'n kop met Dominator. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de opbouw. Hieronder nog een paar zaken op een rijtje 284
Op zaterdag 30 juli is het recreatieterrein Het Rutbeek bij Enschede het domein van 8 live-acts en 73 DJ’s. De datum was al bekend, de locatie eveneens en wat de opzet wordt van het eerste serieuze hardcorefestival ter wereld zal inmiddels ook wel duidelijk zijn. Er ontbrak dus nog maar één belangrijk punt van informatie. 295
Half februari ging er een schok door hardcoreland, maar het was er eentje die zeer positief was. De organisaties achter de drie meest toonaangevende feesten in de hardste genres, Thunderdome, Masters of Hardcore en Houseqlassics, maakten toen bekend te gaan samenwerken om Nederlands enige echte outdoor hardcorefestival op de kaart te zetten. 294

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Dominator op dvd....? films320
Dominator Remixes muziek67
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Dominator f:hard2
Scratch filmpje Bass-D @ Dominator draaien139
Wie sponserd mij voor Dominator? :P f:hard628
(gesloten) Dominator DVD f:hard13
(gesloten) DVD van Dominator hij komt !!! f:hard7
Fotocamera op Dominator? f:hard194
(gesloten) Waar blijft de DVD van Dominator...? f:hard2
bajesklanten dominator united :P drugs33
Minimum leeftijd Dominator ? f:hard156
Angerfistm set @ Dominator muziek52
The Destroyer op Dominator f:hard141
Dominator livesets? f:hard63
Oorpijn na dagje feesten gezondheid51
Camping @ Dominator f:hard534
Yeah (Dominator) english173
Hardcore Festival: Dominator..! f:algemeen850
(gesloten) Dominator kaartje te koop tickets12
Gevonden voorwerpen f:hard37
Het Grote "Hoe Was Dominator" Topic f:hard1371
(gesloten) drugs @Dominator?? te streng?? drugs162
Dominator 2005, line up f:hard393
(gesloten) Nummer Dominator site muziek4
(gesloten) dvd van dominator f:hard9
(gesloten) Foto's en Clips Dominator f:hard8
Angerfist set @ Dominator f:hard4
gezocht iemand uit den bosch locaties13
(gesloten) wie weet wie er allemaal foto's maakte op dominater f:hard3
Foto's f:hard13
Nr op website Dominator Festival muziek9
Live Sets: Dominator, Partyraiser,Angerfist muziek27
Dominator uitverkocht of niet?!?! f:hard156
(gesloten) Foto's dominator f:hard25
Scott Brown @ Dominator ??? muziek6
(gesloten) avond voor dominator f:hard32
Meisje @ Dominator f:hard115
Het Grote Wat-Ga-Jij-Na-Dominator de hele nacht uitspoken?? f:hard116
starkabels uitgeleend Dominator f:hard13
Dominator kaartjes 2 voor € 50.- tickets12
Dominator 2006 f:hard21
Waarom Hardstyle Op Dominator???? f:hard260
dominator muziek10
(gesloten) Foto's Dominator f:hard8
Gemoedelijk (L)....ehhhhh :$ actueel23
Wegwerpcamera gevonden op dominator f:hard5
(gesloten) live set dominator muziek4
Lokatie Dominator locaties63
(gesloten) Plisie op Dominator f:hard16
Wie heeft er een zilveren armband verloren op Dominator? f:hard27
(gesloten) Dominator filmpjes f:hard9
(gesloten) DOMINATORS was heftig !!!?? f:hard14
(gesloten) Jopngen naar EHBO gebracht op Dominator f:hard43
(gesloten) 2.5 kilo drugs ingeleverd bij dominator actueel2
(gesloten) Geen time table bij DOMINATOR f:hard19
Wie gaat er naar Dominator? f:algemeen235
SPOTGOEDKOOP naar DOMINATOR?? Dat kan....... tickets37
foto's dominator f:hard23
(gesloten) jeujJ f:hard5
(gesloten) was JIJ ook op dominator? f:hard43
(gesloten) KopSchandalig Dominator f:hard2
(gesloten) Foto's DoMiNaToR!! f:hard8
(gesloten) rellen op dominator??? f:hard19
(gesloten) Dominator FoToW's f:hard13
(gesloten) foto's dominator f:algemeen5
Dominator: Het weerbericht f:hard124
(gesloten) Dominator fotow's f:hard5
(gesloten) dominator f:hard8
(gesloten) 'het algemene' post hier je linkjes waar jij foto's hebt staan of gevonden van DOMINATOR f:hard8
(gesloten) mooieste stage van dominator f:hard2
(gesloten) Foto's Dominator f:hard2
(gesloten) dominator kaartje,25euro!!! tickets19
terrein dominator modderbad ??? f:hard93
dominator voorpretaftelagenda f:hard63
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Beste stage van Dominator?? f:hard15
(gesloten) slaande dj's @ Dominator??? muziek19
(gesloten) Terug weg Dominator ook bij de eerste pomp gestopt? f:hard5
(gesloten) hoe vond je dominator??? f:hard30

52 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Tijd voor een nieuwe denk ik he!!
Waarschuw beheerder
donateur
ga daar maar niet van uit hahaha ;) teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs (f)
Waarschuw beheerder
Er zijn toch 100en grasvelden waar je dit kan organiseren??
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaah en op masters 10-02-07 vannochtend hing er daar toch een grote mfk, poster van DOMINATOR 2007 en dat is waar het om gaat als het maar door gaat
Waarschuw beheerder
Nou heb de 1e dominator moeten missen wegens vakantie maar deze ga k zeker niet missen nou k gisteren die poster zag hangen op masters
Waarschuw beheerder
Hoop zeker dat er een nieuwe dominator aan komt, dan zeker aan wezig
 
Waarschuw beheerder
der komt ook dit jaar een dominator maar zal wel op een andere lokatie worden gehouden!! maar op masters was idd een reuze poster van dominator erop dus gaat zcer weer top worden
 
Waarschuw beheerder
ik hoop zo dat er weer een dominator komt :kwijl:
Waarschuw beheerder
pff ik ook kan namelijk nisk vinden op pf maar hier wil ik zeker bij zijn,,,,!!!
Waarschuw beheerder
Dit wordt nog beter dan a nightmare outdoor denk ik!!! Vorige keer gemist dus hier moet ik heen!!
 
Waarschuw beheerder
:respect: :respect: Dominator :respect: :respect:

Daar ga ik zeker weer bij zijn!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Die in 2005 was zwaar oké dus misschien wel aanwezig bij de volgende :)
Waarschuw beheerder
[img width=160 height=120 cacheid=00003b350000724e1c8d209f0a0001cde0]https://album.partyflock.nl/5549555t.jpg[/img] Deze poster dus.... ben nog nie helemaal wakker! :vaag:
Waarschuw beheerder
khoop het ook dat er weer een dominator komt vorig jaar moeten missen ma als er weer zoon fijne line up is ga ik der zeker heen hou het anders op bussloo DEVENTER HARDCORE 4 LIFE!!!
Waarschuw beheerder
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van PUPKE. op woensdag 21 februari 2007 om 01:38:
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel


Als je nou ff had opgeledt wat andere mensen hierboven poste (y)

Zolang Dominator maar niet van 23 juli t/m 6 augustus wordt gehouden want dan kan ik er wederom weer niet bij zijn :(
Waarschuw beheerder
vorige dominator was egt top... ik hoop egt dat het ergens gehouden kan worden.. mischien wel weer op rutbeek:) mooi dicht bij:p haha majah maak my verdrer ook nie uit waar het gehouden word... ik ben er gewoon bij... wil wel snel de datum weten anders verheug ik me strax voor nix:(
 
Waarschuw beheerder
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007 :D:P
Waarschuw beheerder
hoop zeker dat het doorgaat die van 2005 was zwaar kickuh(Y)
Waarschuw beheerder
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????

zal wel aan mij liggen , maar er was er vorig jaar geen, omdat de gemeente enschede niet nog eens een vergunning verstrekte voor zo'n keigaaf feest, en dat dit een beetje kut uitkwam om nog een andere lokatie te vinden!!

maakt verder niet uit tuurlijk had je kunnen verwachten dat ie dit jaar zeker weer kwam, het is tenslotte echt een su6 geweest voor zowel organisatie als al het publiek!!!!

dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!

ben dus ook cker van de party!!!!!!!!!!!!!

"playing {mf} hardcore music until you die"

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!


Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR, geweldige lokatie.
Waarschuw beheerder
Wordt zeker weer vet als het maar niet weer in da Rutbeek is veel te ver en tis tog naar de klote gestampt dusja beter erges anders :p
Waarschuw beheerder
YEAH ER KOMT ER WEER EEN AAN!! hopenlijk net zo vet als de vorige... :jaja:
 
Waarschuw beheerder
als het deze keer weer net zo goed is als vorige keer dan wordt het echt wel weer een super feest
Waarschuw beheerder
Hoop dat t dit jaar komt, kunne we ook paar dage extra ergens een hotel boeken daar:P Anders naar Nature One op vakantie
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????


Ik was op vakantie.. ;)

Dit jaar zeker wel aanwezig! :jaja:
Waarschuw beheerder
Zou vet wesen, kon vorige keer ook niet aanwazig zijn:(
Artiest {SHOWLIST artist 66360, 75271, 31276}
Waarschuw beheerder
Jaja..28 Juli 2007 in het stadspark in Groningen :cheer:
Waarschuw beheerder
haha jah stadspark zeker aanwAzig:D duidelijk wel :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van |Prod!gy| op dinsdag 6 februari 2007 om 16:27:
ga daar maar niet van uit hahaha teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs


haha en zie hier dominator: 28 juli 2007 en in groningen nog wel kan niet beter :looser:
Waarschuw beheerder
Ga ik zeker weer heen, vorige editie egt toendertijd beste wat ik ooit meegemaakt had:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
ben er niet bij.. ***** ver..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WallyOlly op zondag 4 maart 2007 om 20:34:
Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR


:jaja: idd.. ik ben er bang voor:P
 
Waarschuw beheerder
kenker ver
Waarschuw beheerder
ook weer aanwezig.. 2005 was het beste feest van het jaar..!!!

kut enschede.. te zeure dat het niet daar meer mocht :(

Ma we gaan los de 28ste.. en de dag er na kats op vakantie :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
morgen knallen :bounce: :bounce: :D
Waarschuw beheerder
heb heimwee naar 30 juli 2005, beste dag uit me leven :'( :p
Waarschuw beheerder
dit was me toch ook weer een dik feest....pffff dat geluid was echt ****** hard:D
 
Waarschuw beheerder
wat erg dat ik nie ben geweest... het was verdomme in mun achtertuin! 600M lope:(

was tejong :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gaatjouniksaan. op donderdag 13 januari 2011 om 10:58:
Dit feest overtreft alle feesten )!!


:yes: Qua festival feest nog altijd op nr 1!!!:respect: Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen:( Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage:kwijl: Mjah tijden veranderen:( Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed:kwijl:
Waarschuw beheerder
dit was de mooiste en beste dominator ooit.
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 4 februari 2011 om 17:53:
Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed


ja echt jammer
 
Waarschuw beheerder
Lol tijdens DJ Nosferatu op de DVD
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2011 om 11:29:
tijdens DJ Nosferatu op de DVD


Fout,was Project Hardcore 2005 Antwerpen :)
Waarschuw beheerder
ik denk nog steeds aan dit super feest
ik mis het feesten