Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,1171 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

Recreatiepark Het Rutbeek (binnen) op de kaart
Jacobsrietweg 182
Enschede
Nederland🇳🇱
hardcore × 59, darkcore × 18, oldschool × 18, industrial hardcore × 17, terror × 11, early hardcore × 10, speedcore × 3

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 13:00 met 24 bezoekers, om 11:00 met 21 bezoekers en om 14:00 met 14 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (540), Rilll (444), Bennykuh (1426), anoniem (1484), [023] PimRitsel (1674), anoniem (3094), TE-RR-OR (2288), KRANKENSTYN (3125), anoniem (1826), anoniem (1452), CODA-gfx (1089), Stefan-the-Sound (1240), Bryan (1437), mr turner (1296), P P (910), anoniem (2754), HUUUUUUUU (1394), anoniem (1045), Wodgah (884), De Zaanster (1251), anoniem (880), The prince of Darkness (1108), Allaaaaaard (835), Bram1985 (1128), Gabber Indiaan (1219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig379473%
zeer goed2936%
goed88717%
ok5
voldoende1513%
onvoldoende7
slecht261%
zeer slecht2
waardeloos18

1291 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ CILLIT BANG !­
super feesie :D
!!!Ronald!!!
cool
!!Margot!!
Heb me goed vermaakt, maar vond rutbeek wat te klein hiervoor, geluid ging door mekaar en vond de sfeer nie echt supers! maar verder goed gedraaid! Bass-d & King Matthew, Angerfist, Neophyte :respect: echt super!
!!­PoGo!!­GeaK!!­ [NL]:bier:
Terreur!! :bier:
:respect: podium Masters :respect: podium Thunderdome
"­The Croaker"­
Aansteker! Aansteker! Supervet Neophyte, Tommyknocker, RTC (Y)
$an = mama
kut politie met die smerige kuthonden!!!
'D :flower:
Yeaaah :cheer: Lekker feestje gehad.. .:$
'Lauwz'
Super.
(6)silence is the enemy©­:bier:
ik zeg goeie fiske ..van sméérges af in de bus zuipuh bavkes en juupkes :bier:..super veel bekende daar (Y) minpuntjes ware regen en heineken en had groter verwacht maja !!
Was echt een vet goed feest..!!!!!:D:D
(GFC) speedy goes
was een goed feestie alleen jammer van de regen af en toe
(K)(K)­(K)Kru­imel(K­)(K)(K­)
Zow Anders Was Het Effe Vet!
(L)Lad­yPing(­L)
super feesiej! beetje jammer van de plees! dat moet echt eens beter! twas wel gesellie daar nie van. he meide!:D
(t)error404
amaaaaaaaaaaaaaaai wat n feest
1 woord geweldig :D wat een feest (Y) Noize Suppressor :kwijL: in de regen!! Super!
* Isis *
:D Wat was dit een geweldig SUPER feest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* Lennaert *
geweldig feest heb me zeer vermaakt :Pkk hard gaaan op dominator:P
hmmff :/
WWWHHHAAAA wat een super feessie :yes:
egt super vermaakt heel de dag doorrr... HAHAHA ! Noize supressor in de regen was het allervetst !!! WEG MET AL DIE MOOIWEERGABBERS !! en hoppaaaa... een plekkie vooraan! STAMPGEVAARRR! ><
***Rob***
wat zeurt iedereen toch over die bass in de darkcore tent die was juist zwaar relaxed gewoon zo als het hoort te zijn :bounce::respect:
geweldig feestje, alleen jammer dat t geluid in het begin steeds uitviel
**RIanne!!
waar blijven gvd die t*r*ng fotos word helemaal leip
wat een knetterfeestje dit, alle live-acts super :respect: G-town madness & Angerfist :respect:
*-Sharon-*
geweldig
Het was zeker een super feessie heb me goed vermaakt :D
:yes:super feestje!:bounce:
*^*leonie*^*
Echt een top feessie (y) me echt gruwlijk vermaakt!!!! Alleen de regen als min puntje, mah jaat hebben we ook overleefd :D
was Superr (Y)(Y)
*bastard046*
(Y)(Y) echt een uber vet feeest:yes:..nog vetter dan ik verwachte:respect: endymion DAY-MAR, noize supresor, art of fighters, delta 9 ,tieum.... ware echt wel uber uber vet:d super feeeest:D..thunderdome en darkcore ware ut vetste :bier: :bier:.uber hard geluid @thunderdome stage(Y)(Y):respect:
een geweldig feessie :yes::D
Heerlijk feest , Heerlijke muziek
*Dani*
Wat een superfeest! organisaties :respect: Heb t echt super naar mijn zin gehad! :-D
*Hard2daCor3
KONING!! alleen jammer van die darkcore tent
Echt een vette tegenvaller!!:nee: mar ondanks alles toch nog gezellig feest van gemaakt:bounce:
*­Miss Ann ...*­
het was lang geleden dat ik zo'n vet feest heb gehad!!!volgend jaar ckers weer!!!
*ReblletjuH*
SUPER VET FEESSIE:D:D:D Was Echt Geweldig!:P
*Ricardinho*
was een zeer geslaagd feest :yes: :bounce: :bounce: alleen jammer dat er GEEN TIMETABLE en een PINAUTOMAAT was
- Frauke
'tBegin was gewéldig.. Regen was kút.. en ijskoud :( Paul Elstak heeft 't toch nog goed gemaakt :respect:
- Miranda --
DaY-Marrr :respect: was weer een geweldig setje.. En een geweldig feest gewoon :bounce:
was wel weer een leuk feestje aleen beetje jammer dat het niet snachts was:'(
was zeker wel vet vooral toen het donker werd alleen jammer van de regen overdag
super vet!! Alleen aan het begin bij de moh stage deed de apperatuur het niet. DE set van dj d was vernaggeld en osiris&T-junction konden maar een halfuurtje draaien. En de darkcore zaal viel me zwaar tegen. Maar het was verder echt een super feestje!! Maar waarom geen Promo????????
--needbeat--
Lekker feest, hoop dat het volgende keer 's nachts is. Goeie dj's, goed sfeertje, Lekkere RED BULL!!! maar ik ga niet meer overdag knallen, helaaas
--NICK-
DONDERS MOOI
->SIMSTIM<-
Super feestie met knetter veel goede music!!
Mooier kan niet!
:respect: een paradijs op aarde :-D
...Bonkie
Bonkie was There :P
..­Danny Deurbel..­
Gruwelijk mooi feesie heb me prima vermaakt :bier:!!! :respect: Dj Paul & Art Of Fighters :respect:
Ging Er Vet Opp!!!!! 2dertiggg;)
..­†..­Lilly..­†..­
was echt super knalluh en het weer zat gelukkig ook mee heb weer ff knetter hard zitten ragguh! :jaja: :bounce:
.­::†::.­ Proud Mommy .­::†::.­
vond het ook zekers bruut feessie, jammer dat het niet de heledag droog was...maar de ure zon die er wel waren was zekers lekker erbij... alleen bale da ik niet toch einde kon blijve :( snik snik
was super geweldig beste feest 2005
.Ilse
:cheer: Echt Super!!! :respect: Angerfist Neophyte!! :bounce:
.Morbid.
Was echt een SUPER feest. :D Om nooit te vergeten. Angerfist was echt top, net zoals Noize Supressor. Vond alleen het drinken enzo wel duur. :(
.Richard.
Uber dik feest B)
............Geen woorden voor dit super feest!............dominator nr1
020*Jaïr*020
Heel misselijk feest!!!
1#­ what up doc 1#­
huh:woep:huh
:respect: Super Crazy ILL :respect: Dit Was Niet Met Een Feestje Te Vergelijken :zuipen: Total Chaos :zuipen: A True DominatoR :D FreakuH Met M'n Sjattjuh Is TEGEK :kwijl: :bounce: Noize SuppreSSor Is The Best :bounce:
egt gehakt voor me leven:D
2-Hard
super feestje :yes::bier:
Super vet feest,wist van gekkigheid niet waar ik heen moest.:respect:mindcontroller-moh:respect:Tot mijn verbazing liep byna iedereen te hakkuh,GEWELDIG.Sfeer was goed,heerlijk staan hakkuh.Wc's was zwaar kut,jezus plaats nou eens dranghekken.Middelburg was goed vertegenwoordigt.Jullie(voornamelijk snotneuzen zonder eigen stijl=foppie's)die lopen te janken over clubkutten,jaloers zeker,dat die clubkutten wel konden hakkuh,notabene op hun puntschoenen 8)Neophyte/G-town madness geweldig:yes::yes::yes:(y):D(y)
:[ ALLES KAPOT :[
super feest :bounce::xtc::bounce: heb me er goed vermaakt :respect:
:aai: princess of the posse :aai:
:woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep:
:bier: Kale Æ
was echt kk bruut :respect:Angerfist Noize suppressor Endymion:respect:
goed geluid overal voorla bij noize supressor bij TD D8 egt dsat me ogen uit me oogkassen trilde, wc klein minpuntje maar het was wel egt gruwelijk
:bier:­Rick:b­ier:
Nog Nooit zo uit me stekker geweest en gegaan :P
:bounce: Hardco­rebitc­h :bounce:
wereld feest, het was echt super.jammer van die paar kleine buitjes. mzzzl
:bounce: PussyM­otherF­ucker :bounce:
:respect: echt TE BRUUT:respect:
was eg te gek!!! alleen jammer dat die drugshonden er rondliepe 8)
:bounce:*­Marleen*­:bounce:
Helemaal toppie!!!!!!!
wel lekker feesie
geweldig vooral zo buiten heerlijk
Volgens mij heb ik dan toch steeds net op die ene schone plee gezeten met 2 rollen wc papier in mijn bereik en een beste stapel servetjes..Wat ik wel leuk vond, het achterlijke kaartje voor de wc zo klein en strak mogelijk op te vouwen..de eerste keer liep dat wijf bij de plee al te zeiken dat ze dat bonnetje uit elkaar moest frommelen (en da was eigenlijk gewoon geeneens expres de 1e keer).. ik zag die geirriteerde blik in die ogen en dacht: heeeee dat ga ik dus de rest van de dag doen! Strak plan!
:cheer: Gidduh :cheer:
SUPERRR!!!, maar waar waren de pinautomaten?? :S:S
Gewoon goed :jaja:
met 1 woord GEWELDIG!!! alleen beetje veel drugshonden :P
:devil: schizo­phreni­c maniac :devil:
wat een feest was dit zeg :respect: heb me best vermaakt :xtc: waneer weer:P
Vince, Delta 9, Producer, Unexist, Shadowlands (Y)(Y) Alleen had het allemaal beter geregeld kunnen zijn. De volgende keer verwacht ik wel voor die €45,- dat er in de darkcore normaal geluid is, flikkers :@ Volgend jaar herkansing en die kut minten kunnen ook wel goedkoper :dood:
destroyer :x DE MAN :respect:
:Prooie:P
het was weer een topfeest heb goed staan beuken...:respect:angerfist en neophyte:respect:
:smoke: StooiterAAP :smoke:
:respect::respect::respect::respect::respect:
was wel een vet feessie!!!
zekers een vet feesieeeeeeeeeeeeeeee day mar :respect:
:xtc:Terror-sander :xtc:
was ckersz weer vet ouw
:respect: Shadowlands Terrorist :respect: wat un bruut feest!!(Y)(Y) :|mindcontroller:|
Binnenkomst was minder, verder gruwelijk goed vermaakt!!! Topfeestje
<~^­Poeletje^­~>
hey was goed geregeld de kluisjes is zeker een + punt en was gezellig weer is mee gevalle een goed feest volgend jaar weer :D:D:D:D:D
====­>>>> The EcLiPsE <<<<====­
:WOOP: DOMINATOR :WOOP: 't lek wel een droom !!! :respect: Angerfist - RTC & G-Town madness :respect:
>>> neut <<<
ZEKERS EEN WOEST FEEST... VAN BEGIN TOT EINDE HELEMAAL LOS!!!!!
>>Simtec<<
Leuk feesie, MoH area had een lekker hard geluid(y), alleen jammer van al dat publiek dat stil stond dat kwam de sfeer niet ten goede, wc's waren slecht geregeld echt veel te lange wachttijden:s, jammer dat de bass in de darkcore pas rond 6 of 7 uur werd aanwezet:(
?..*­ LadieJ M.­ *..­?
Super vet Feest:D:D Echt superss Vermaakt..:bounce:
[ C.­T.­Z ] ReMMieJ (6)(6)
:respect:
ging netjes dit :)!
KANKER STIJL
IK HANG ER NOG STEEDS IN
[BE] :lief: CuteDevil :lief:
Super vet feesje! Heb mij zekers goe geamuseerd!! volgend jaar ben ik er zeker weer bij :d
Ja was weer een lekker feestje, en gelukkig is het weer goed gebleven. Hele dag goed vermaakt. ene hakkuh tot je er bij neervalt ;)
[BnGn]­Hardco­rE-GabbeR­[BnGn]
feeeesst van ut jaaaaaaaar
[D&­W]HCdekkie :bounce:
was echt wel weer GEWELDIG.......was zeker de reis waard.......jammer dat eerder weg moest voor de laatste trein :S is het eindelijk donker.....volgende keer moet het s'nachts :yes: geluid was ook lekker hard :D
het was vet vet vet. we hadden ok nog gluk met het weer khad het veel slechter verwacht ;) mja volgende keer ben ik er weer bij kuskus
zeer goed vermaakt gewoon een geweldig feest(Y)(Y)
[G]eSiNa
ZOOO goed Feest he :bounce:
[HGDG] Para-Teringleier :smoke:
Jaaaaaaaaaaaaaaa CKER wel een geslaagd feessie !! :D alleen de gemeente moet nie zo zeure over dat geluidsoverlast want de organisaties hebbe zich netjes aan het decibel maximum gehoude dus hebbe ze nix om over te kankere :@ verder was de opbouw van het feest ook super en de geluidsinstallatie was ook zeer geslaagd (Y) ik kijk al uit naar de volgende x !! :)
[N-V]
was een zeer bruut feesie jammer dat ik te veek pepe op had waardoorik vagte shit zag en weg wou maar voor der est masterlijk hadden ze dit jaar ookwel weer motgen doen maar ja rutbeek zag het zeker niet zitten we hebben bij hoofdorp ook nog FLARIANDE waar mysteryland ge4houden wordt daar kasn het ook dames en heren!!!!
[NL] Jack sparro­w:boun­ce: ay ay
jammer dat het regende ma verder was het een super feesie:D(Y)
[NL] MaTuN [ H4L ] Dwight [NL]
Zwaar gruwelijk, volgend jaar weer?[NL]MaTuN[NL]
Was zeker wel uber waus feest..Dik vermaakt:yes:
[NL]BoB[NL]
KANKERRRRRRRRRVET
Een geweldig feest gehad, ben er nog van aan het nagenieten. Next year again !!
knal feest van het jaar en het afgelopen jaar!;bounce:bounce:
Thunderdome :respect:
[SF] Trip_­O B)
:respect: Armageddon Project :respect:
[WBS] ERIK DE TERRORKING
ik vond het een top feets alllen jammer dat ik er niet kon pinne
[YH] kar-LIJNTJE
Mijn eerste feest overdag, totaal boven verwachting een superVET FEEST!!! dit ga ik vaker doen! Wat wel vreemd was, na het feest werd het donker in plaats van licht...::)
[ZT] Smijtk­abouta­h!­ [ZT]
jaja weer heerlijk "Los" geweest!! :cheer: alleen jammer in het begin van de Darkcore! :( regen was ook duideljik flex! om ff heerlijk af te koelen:D :respect: angerfist :respect: Armageddon Project :respect: JAPPO! :respect:
^..­::AnGe­L::..^­
wat een feest echt geweldig:D:D en de muziek was echt top(Y):bounce:
_Robbin_
wanneer weer? superfeest
_sander_
Ik snap niet dat zo veel lui zeuren, ik vond het geweldig :bounce: Foto's op >>>>> www.VanGodLos.net <<<<<
AJS
WTF 1e festival maar wat voor 1 echt helemaal :respect: top (Y)
akieh
Helemaal te knetter
Alaindeling
Helemaal geweldig!! Beetje duur allemaal maar dan heb je wel echt een wereld dag!!! :D
alexs
Hij was fijn!!!! :D ps.. valt me wel op hier dat de meeste die over clubkutten zeiken nog zelf niet eens 18 jaar zijn.. jullie komen ook net kijken, hou je bek aub en maak er gewoon een feest van.. Als je op die wijven blijft letten ben je zelf ook maar een sukkel.. gewoon raggen met die hap, niet naar mensen kijken, daar zijn id&t feesten voor.
Alias
heb me goed vermaakt, was weer lekker feesje
was toppie :yes: :woeptidoe:
angerBIST!
dit was vetter dan ket!
Anok
Heb me goed vermaakt (Y)
Apeldoorn Hardcore
Super feest , Dione :respect: Angerfist :respect: Rotterdam Terror Corps :respect: Neophyte :WOOP:
AppZ
jwt
armbender
Superfeest, heb me er echt prima vermaakt:D
ARNIE!
:respect: alles super :bounce:
HIJ GING LEKKERRRRR :bounce: Tijd geleden dat ik me zo goed gevoeld heb op een feest :lief: MC-tent & TD-stage :respect: Predator - Chosen Few :kwijl:
Echt GEWELDIG!! wat heb ik me super vermaakt :cheer: :bounce: en het weer viel echt 100% mee!
HET WAS EEN SUPER FEEST :D heb me zeker weten vermaakt :D
Bartkore
bruut feest hoor! repect 2 drokzzzzz nui naar condor knallen
Bassie
Lekker feesie!!!!!
gewoon een SUPER FEEST :jaja::jaja::jaja:
Day-mar je was toppie net als angerfist die vlamde wel denk
Bastiano
t was cker wel vet alleen jammer van de wc's en dat de tenten een beetje op elkaar stonden gebouwt.....
jahhh MAN , LACHE toch !!!!!!
Ben Dover (_­v_­) ©
Het was wel grappig alleen jammer dat de tenten zo dicht bij elkaar stonden daardoor hoorde je verschillende muziekstijlen door elkaar enne ophidian je was weer super!!!!
Benniej Fris
Wat een tering vet feest :D Goed geluid! Alleen kut dat ik daarna nog ff 1 uur heb moeten lopen opzoek naar onze auto :S Wat een tering verkeers regelaars stuurden ons elke keer een andere kant op :S
Bestiun
lekkerrrr
SUPER!!
Zeker een topfeest:D Jammer dat het alweer voorbij is:(
Jahaa.. dit was een beste! Goede sfeer, mooie locatie, prima geluid (echter niet in de darkcore) en lekkere muziek gehoord! En Urban en Schizo heerschen! :respect: :doetiwoep:
blowholio
geweldig gewoon het weer was ook top:bounce:
BobbyR/dam
Echt kicke! Beettje jammer dat er zo weinig houseclassics gedraaid werden in de houseclassics tent. Lenny Dee was echt heftig!.
echt een super feest
Boes
Ik ga toch echt liever met die clubkutten los dan dat ik naast die agressief kijkende mannetjes sta van een jaar of 16 die denken dat ze alles hebben meegemaakt maar alleen maar de sfeer verzieken!!!
bolkie14_03
helemaal te gek
Topfeesie!!! echt super!!!!
BramNts
Gruwelijk
Bramozz ;d
sssssuper!!! doen we vaker :D
BramWSS
knetter steekker hard gaan dan heb ik gedaan
buzzzz
super geluit een goede sweer brenkt mij tot de ontdeking dat het een goed feest was. :bounce:
carlino
Top feest :D heb me echt mega goed vermaakt hier :D
Carloss...
idd leuke honden :S verders was echt een top feestje :yes:
CHEDDAR
er hing geen sfeer het geluid was niet echt best, thunderdome stage was heerlijk armageddon project noize suppressor placid k waren heerlijk :bounce: en destroyer draaide uber gruwlijk vet!!!!
Chem0
Destroyer :respect: Unexist :respect: echt super vermaakt :bier:
:respect: Het was egt zo geweldig!!!! Dit was gewoon te vergelijken met Masters vs Hellraiser!!! :bounce: :bounce:
CHRiSPy
ZO fucking stoer!!! Mindcontroller was waanzinning! :respect: Viper & Wierdo:respect: en Houseqlassics was ook zeer cool :respect: Beastyboy :respect: MOH was slecht geluid vooraan maar TD was vet! Allen jammer dat t bier op was in Houseqlassics
cinnamoontje
Oke wat een super vet feest en ook echt een super gezellige sfeer met ze alle, hele maal top(Y)
Geweldig feest.. Jammer dat we eerder weg moesten om de trein te halen...
cmd
leuk feesje, alleen de darkcore was verneukt :( verder best vermaakt
Col-O
Dominator was Ckers hakke!! ben als een malle losgegaan!!!(Y)(Y)
geen sfeer? zeker niet bij mindcontroller geweesd :d ,verder prima feest
Cor.S
geweldig feestje..,jongens het was onwijs gezellig met jullie!!!!:bounce:
nindcontroler en houseqlassics tent waren vet hoor!!:D
lkkr feesie :D
Damiano*
was een leuk feesie hoor (Y)(Y)(Y) ** Erg jammer van het geluid in de darkcore tent :s:s lekker los gegaan overal :bier::bier::bier:
Gewoon Gruwelijk niks meer aan doen zo moet een feest gewoon zijn en niet anders!!!!
Danny Katwyk
kk stoer:P
DARKNOIZE
ik vond alles te dicht op elkaar staan. je hoorde teveel dingen door elkaar heen. teleurstellend helaas...
De B
strak feestje:respect:
DE KWAKEL TERROR
uit me plaat met een poncho aan me schoen
De Raver
geweldig feest !!!
De Snelle
Redelijk tot zeer bruut tot dodelijk tot onsterfelijk...nr..1..!!!!!!!
Idd jammer van t geluid in de Darkcoretent maar was savonds al n stuk vebeterd.Ondanks vette koppijn (stamp stamp= bonk bonk) :S heb ik me extreem goed vermaakt. :woop: En :respect: voor iedereen die zich uitleefde, weer of geen weer! Total Domination! :D
Vet feestje :cheer: Terror = :lief: Alleen lekkere afzetterij weer dat je moest dokken voor de wc's :/
Delete123
Was helemaal geweldig:D RTC, Predator, Weirdo, Shadowlands, Stunned Guys, Vince, Delta 9 :respect:
DerekRaver
HELEMAAL GEKKEHUIS SUPER(Y)
godverdomme wat een top feest :kwijl: non-stop hakkeh en de knieen kats naar de klote....producer&destroyer :kwijl: :respect:
DICKY :cheer:
Zeer vet feest:d snoert hard geluid:P bedankt jet, cor en fred zonder jullie had ik er niet bij kunnen zijn :respect: en de rest ook bedankt... :woop: DOMINATOR WAS GAAAAAAN :woop:
Super feest..!!
disano
het was een super feest het had allen wel tot 7:00 uur mogen duren
Dj Agonizer
(Y)(Y)(Y)(Y)
DJ Genic
Meer dan geweldig feest.. :bounce: :respect:
DJ Henk
:respect: DOMINATOR :respect:
DJ Sequence
"HaK-Nichten ! Stampen moeten we !! Van God Los, dat was pas een feest ! Een grote stampboel !!" zegt PetteFlet. :D:D:D Stampen = Hardstyle, stampen is voor pannekoeken/mietjes!! :yes: Vond het gezellig, heb me goed vermaakt. Zware euforie om mee te maken dat er van 6 kanten verschillende hardcore komt. :P Daar kon Mysteryland nooit aan tippen vroeger. :D Volgend jaar zeker weer. :yes:
DJ TERROX
was in 1 woord geweldig:d super zweer goed geluid!(y) echt voor herhaling vatbaar:yes:
DJ woodruff
SUPERRRRRRRRRRRRVET FEEST NOG 10 DAGEN ACHTER ELKAAR DOOR ZO'N FEEST
DJ Xstreem S
het was geweldig beuk dag
vond het echt een geweldig superfeessie:D gezellige sfeer alleen erg jammer dat die 12 uur zo snel voorbij waren:(
Dop Kruimel
Producer! Jammer van het kut geluid in de darkcorezaal, daardoor sprong TOA niet echt uit de verf
Dr. Rude
Vet feest :jaja:
Dramkop
Was ckers weer de moeite waard mensen:bounce:Vond persoonlijk de regen niet storend, maar was volgens mij wel zure regen want er waren een hoop zure muiltjes te zien......Het geluid was knoerthard gewoon zoals het hoort dus:jaja: :respect: voor alle DJ`s.....Alleen paul, na zoveel ervaring moet je toch wel degelijk een feestje af kunnen sluiten:nee:
Dubbes
was weer een gezellig feest. prima vermaakt
Dun bijs
:bounce:GRUWELIJK!!!:bounce:
duracelleke alias dn dolle
VET!!!!!!
Tof!!!!
Early Gabber "­The Bolletaz"­
T viel mij alles mee ik ging uit van een echt k#tfeest, maar t was echt wel gezellig!! :respect: Poncho :respect: waaier :respect: mindcontroller :respect:
Eilram.
Zeker een geweldig feest :D Angerfist ging dr zwaar op :D Hehe.. Allen jammer van de rellen weer :/ :S
EL DRAGO
Jezus wat een party echt zwaar bruut mega hard gedraait ben echt goed uit me dak gegaan
Engelsman
DARCORE !!, Dikke respect voor TOA, Producer, Destroyer, Droks & Akira :bounce: het was een m8ige feezie !! Groeten uut Grunn en aan de mensen in de Bus (y)
Etherpaniek
top feessiee (Y) vooral MOH ahhh superrr
het was een vet gezellig feestje allen jammer dat het overdag is
Eva
Toppertje :D
was echt een super mooi feest....de regen was wat minder maar uiteindelijk toch nog even mooi los kunnen gaan :bounce:
Evil Bert
:cheer: P - O - N - C - H - O :cheer:
feestbeest24
Ben zelf geen hardcore fan,maar was dit een superrrrrrrrrrrr feessie.Goed geregeld en het geluid was helemaal top.
Ferror
Droks, Akira en The Destroyer :respect: En woah, dat setje van Angerfist ging er zelfs ook behoorlijk hard aan toe, wat positief is
Fighter!!
aaaaaah die hond :( was gewoon zielig :D maar verder een SUPER FEESSIE
FireSt­arterK­erkrad­e
Geweldig!!!!!
:respect:
Floris a.­k.­a.­ El Mágico
Vet feest..vooral veel bij Thunderdome, MOH en Mindcontroller area geweest, niet verkeerd hoor! :D :respect: Stunned Guys, Noize Suppressor, Shadowlands Terrorists & Paultje :respect:
Freggle
ja mooi feestje alleen flink pijn aan mn onderkaak O:)
super! goed geluid ook! behalve bij de darkcore zaal helaas maar voor de rest (y)
fuckt up erty
het feest was gewoon k k ggaaaannn alle goede dj`s gewoon super uit je reet gaan
Funky Frank
Nah dit was toch echt zoooo'n supahfeest zeg! Me beste van het jaar denk ik wel! Enige minpuntje was ut geluid bij de darkcore! Maarja ik zeg gewoon maar 1 ding: JOIN US....FOR......FUCKING ARMAGEDDON :respect: Ongelooflijk zo los gingen we daar vooraan! Volgend jaar weer en met AP natuurlijk ;)
Gab
Cker een vet feesie allen beetje jammer dat het overdag was!
Gabber_­Jeffrey
super goed feest
Gabber­Pinda4­Life
Wat een tering vet feest:respect: Volgens mij hadden ze gisteren de geluidslimiet afgeschaft :kwijl: Dreunde echt lekker Thunderdome podium:kwijl: Een geweldig feest volgend jaar zeker weer maar dan wel 's nachts;):respect: 4 DOMINATOR!!!
ECHT TE VET
Global Roozie
Echt wat een Feest. Kippenvel toen iedereen bleef doorgaan in de regen!!!!
Gouden­kimmet­je
Goed feestje!!! Wel alles erg dicht op elkaar!! En lekker in de middle of nowhere :P Vond de mindcontroller tent het leukste en Thunderdome buiten in het zonnetje was ook heeeeerlijk!! Jammer van de regen af en toe! En dat gezeik op die clubkutten.. Voel me wel aangesproken en ik had niet eens puntschoenen aan:P !! Supergezellig met mijn lief en vriendjes! :lief: Ohja water bij de wc 's zou ook wel fijn zijn de volgende keer!
Govert Kreuk
Echt gaaf feest! Volgend jaar zeker weer! :P
GrietsiE :cheer:
Volgend jaar zeker weer van de partij!! Zn TOP feesie!!
H-J
GRUWELIJK
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
DOMINATORRRRRRR!!!!!!!!!!!! SUPERRRRRR
enige minpuntje: de wc's... verder was het gewoon hakkuh van begin tot eind
hakkuh
geweldig!
Hakkuh Annie
Tjah ik dacht echt dat het flop zou worden, maar we hebben lekker veel verkocht bij de classicsstand en het was ook nog eens reuze gezellig 8) Echt leuk dat steeds dezelfde mensen maar bleven terugkomen bij ons stand hahaha
Hansie--
WAT EEN FEEST!!!
super feest
Harder&­Harder
In'tbegin d8 ik: Is dit het nou maar dat kwam helemaal goed :jaja: Vanaf Chosen Few VS Predator :respect: HELEMAAL UIT ME DAK!!! DBOY was ook weer geweldig en het einde van DELTA 9 :kwijl: Thunderdome, Mindcontroller en HouseQlassics waren SUPER :respect: THNX peeps waar ik mee was (Y)
het feest was echt helemaal top, alleen jammer dat je in de darkcore area weinig hoorde door het geluid van thunderdome en MOH magoe.. was een top feestje :D
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007 :D:P
Harrar APC
was wel grappig
HC-hooligan (L) L I S E T J U H:kusje:
200% stampuh daar ging mie hard volgend jaar zeker weer
HC4L
Echt een vet feest!!!!Darkcore tent roeleerde zwaar toen ut geluid was gefixed!!!Thunderdome was ook supah alleen volgende keer 's nachts!!!!
BRUUT BRUUT BRUUT !!! :bier::bier: KANKER LEKKERE GOZERS!!
Was geweldig:cheer: volgende x cker weten heen:jaja:
HeiN!
DOPE!!!!!! BRUUT FEEST :yes:
was wel mooi feest... jammer dat het pas op het einde echt mooi werd...
henk h...
beste feest ooit
Hoexyy
echt een vet feestje(y) was de lange bus reis wel waard
Bruut feest....
was een geweldig mooi feest maar 1 ding hé :@ ik ga nooit weer betalen voor de wc GVD heb nu een blaasontsteking opgelopen van die smerige bende daar :@:@ voor de rest (Y) maar t water wat je kocht mochgt wel wat kouder en mooi belachelijk dat er geen water in de wc's was je kon niej eens je handen wassen :(:@
vondt het en top feest zekers die moh en mindcontroller was gewoon oorverdovend
ikk
was echt megavet maar die kklijers hebbe alles veel te duur gemaakt jaa
Illmatic
Kacper moet vooral zijn bek houden, en een beetje respect opbrengen voor 1 van de betere en hardere early rave DJ's die er nog zijn :@
Haha nou ik heb mijn kaartje nog steeds. heb hem niet kunnen verkopen. vet klote. maar ja zal vast mooi zijn geweest in enschede :jaja:
Ingetje [MPS]
Het was 100% zeker een topfeest!! :WOOP: jammer dat mn voeten het op t eind niet meer deden. Maar ben nu weer klaar om te gaan :bounce:
Irmie
SUPER :bounce:
Irri :bier:
Slecht geluid in Darkcore, echt jammer. De eerste serie sets is daardoor verloren gegaan
Ivanhooo
dengdengdengdengdengdeng :kwijl: wat een fucking vet feest man :respect: wanneer ­is de volgende dominator? :P
super gruwelijk feest echt helemaal geweldig!! angerfist draaide super!! :respect:
japio1
wat een feest zeg. Echt hakkuh tot de macht 10, en een goeie sfeer. Volgende keer zou een timetable wel hendig zijn.
Jasper heeft zere oren
elk jaar weer hoop ik
Jasper ®
Na Headbanger, helemaal LOS :bounce: !!! NOIZE SUPPRESSOR :respect: TIEUM :respect: !!!! Angerfist was wéér niks waard. Met die versnelde wanneby kk terror van ze :@
JD B)
hihi geen commentaar!!was top!! FOTOOOOOOWS OP: ENDYMION.NL
ja echt vet !!
JEREMYS
JA MOOI JA
gewoon geen woorden voor zo superrrrrrrr..!!!! volgend jaar zker weer(Y) top ...!heb lekker bij moh gestaan was echt super vet daar haha
Super super super feest
Johan!­ :bier:
ja was een feesie om nooit ote vergeten..mn complimeneten!!!
Echt een superfeest:bounce:
Willen alle lekkere "clubkutten" met puntschoenen zich melden bij mij voor een afterparty.. :D:D:D
JP:bounce:
(6)SUPERFEEST!!!!(6) subliemstampplezier:P
WAT EEN FEEEEEST, zo wil ik er elke week wel 1... Zou zonde zijn als we nog een jaar zouden moeten wachten jongens!! (hint-hint) Maar echt ZWAAR genoten!!! Heerlijke manneh ook daar :P
was geweldig feest(Y) :D:D heb me goed vermaakt(Y)
K.A.L.E.
in de regen knallen in op moh!!! echt TE vet!!! volgend jaar zeker weer..... wel een beetje een verre locatie! ;)
Kapitein Zuipschuit
Super bruut feest goede sfeer :respect: mindcontroller :respect:..........wc,s waren goed ranzig maja zo heb je op ieder feest wel wat.Volgend jaar weer aub :D:D
kbm_
Stink nazi feest BAH BAH nooit meer een 100% hardcore feest voor mij sinds dit feest!!!!!
was wel een vet feesie:D
was helemaal toppie he mensen
Kelly!.
Jammer dat Partyraiser zo vroeg moest..heb um half uurtje maar gezien..Goeie organisatie en Beveiling..KLASSE FEEST!!!,...Als ANGERFIST aan het draaien in ken ik geen Grenzen :9..Zoo jij bent verbrand krijg ik dan tehoren..Mmm nee angerfist is klaar met draaien :) MOH meeste tijd geweest
SUPERRRRRR FEESIE :D
Kian
Was gezellig:D Armageddon Project!!:kwijl:
KIEKEBOE:D©
vond het niks om half 10 bier op betaal je dan 45 euro voor, maar voor de rest geen klagen hoor Prima vermaakt
Kim&­Rosanna(L)
DominatoR was gewoon KK LoSSzzz:P
kim-core
het was een super feest, zeker voor herhaling vat baar. Veel bekende gezien. En ja de regen maar dat mog de pret niet drukken.:respect;
Was echt een super goed feest helemaal goud beste ooit
KLAPJOEKEL
rete gaaf fet cool dat is wat ik er over te zeggen heb.was echt super en het geluid bij MOH was echt opper . zekers voor herhaling vatbaar
in een woord....GELWELDIG!!
Krankcore
geweldig mindcontroller was het gebeuren van de dag ! maar de scnackerij was niet te vreten :S, heb nog kramp in me poten van het hakken en eeen bestte gehoorsbeschadiging op gelopen
KRONKELS
super vet maar veelste duur in duitsland kan ht voor de helft van de prijs
Zo lkkr feesie :D
Langhe
GODVERDOMME WAT GING IT LEKKER
Leuk! Niet geweldig....
Liekje1981
Ik heb hier van me 1e werkdag genoten bij Dance Tools, stond met de stand tegenover MOH en dat was echt :bounce: (y), Angerfist, Ophidian, Neophyte, Nosferatu waren echt :respect: na werken zeker nog genoten van PANIC :respect: :yes: kan die gozer toch goed draaien. Ik vond het een TOP feessie :yes: Jammer van de wc's en dat er GEEN time-table aanwezig was :no:
limita­bledja­y
op zich wel gesellig maar hebbe meer op iemand gewacht bij het woutuh buro :s
LinS ||
Uber sexy feesjuh, alleen jammer van de bas in de darkcore zaal. Voor de rest (Y)
Lipz
Super feestje!!!!! Volgend jaar weer hoop ik!!!!:bounce:
Loos.
Gruwelijk!! :D Tja als je Belachtelijk hard staat te hakkuh kom je wel eens wat ruimte tekort! :S Ziekelijk feessie! :P
geweldig :D
Low Tempo Sucks
Super!!!! Volgende keer weer!!
Lula Lovelips
Ik heb GVD 6 uur in de cel gezeten, omdat ik een drugshond een aai had gegeven. Gelukkig kreeg ik in de cel een kaart van iemand en ben alsnog 4 uur uit mijn pan gegaan. Feest was retegoed. K*Tcops minder.
LUNATI­C4LIFE :xtc: OLDSCHOOL GANGSTER
was echt gruwelijk vet!!!!!:bounce:
M
Tegen verwachting in prima vermaakt! Alleen zoals meer mensen al zeggen, die Darkcore area was echt te triest vergeleken met de rest. Volgend jaar ietsje beter mannen! Dit leek nergens op :( Al met al een leuke dag gehad (Y)
M o e n s s
:respect: Miss Flower :respect: Zij draaide echt fucking goed (Y) :respect: Miss Flower, Neophyte en Paul :respect: maar zeker miss flower!! :respect:
M@duro
kkk goed gewoon
MaartenM
10 jaar later nog gaaf goede herinnering
Mama loves Jami <3
Ach ja wat moet je er over zeggen :/
mama van Isa
SUPER VET FEEST!!! :respect: angerfist
prima vermaakt daar!!!!!:P:P
MARC:D
SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marcel-o B)
we waren er pas om half 3 ofzo :( laatste stukje Chosenfew was :respect: :9 verder ook super vermaakt :D alleen jammer van de regen soms :S
Wat een KK feest zeg, met KK securetie
dope :-)
MartinVLD
Was een Superfeest!!!!! Ook al ben ik amper verder dan MOH gekomen!!!!! Was helemaal top!!
master swk
het was een mooi feestje vooral de mindcontroller
MASTER-J
JA LEKKER HAKKUHH!!! heb me uitstekend vermaakt. En voor de stoere jongens die de hele dag staan te staan jammer van je 50 euries hoor je weet niet wat je mist FEESTJUH!
masterxess
Nog iemand foto gemaakt van die persoon die tijdens set van RTC in de palen was geklommen ?? :9 :9
:P :cheer: WAUW!!!! :cheer: :P Het was gewoon hé-le-maal :D :D :D GEWELDIG!!! :D :D :D Diegenen die zitten te zeuren (:@), weten niet wat feesten is :yes: :cheer:
MC Rough
Woei (y)(y)(y)
Megalodon || Oppers­tamper
Supervet feest, er werd kei goed gedraait door bijna alle dj's waar ik geweest ben :respect: NOSFERATU :respect: DIONE :respect: THE STUNNED GUY :respect: VINCE :respect: verder jammer van de buien, maar daar kan niemand wat aan doen. vlammenwerpers waren ook top, lekker warm :cheer:
Was echt super:D :bounce:
Melis :cheer:
Skunnig!!!!
Member of Club Fuck
dit was gewoon de BOM,keihard de lekkerste en ik hoop dat het volgend jaar weer vetter zal zijn!!!
Metal Editor
bruut
Me geest is kk hard getemd.........:xtc:
Minimalle
zeker wel vermaakt daar!!! haha!!!
Miquel di Lingo
was goed feestje (y) , heb al1 nog nooit zo lang voor de plee moeten w8en
UBER GANST GEIL!!!!!! Toppie hoor mensen. En dat gezeik over die clubkutten?? Nix mis mee hoor!!! Liever clubkutten dan van die wazige pogoende gasten!! Pleur toch een pokke eind op kanka gasten met jullie gebeukt! Nee dat is leuk!! Maar voor de rest echt toppie! Minpuntje slecht geregeld met verkeer, w.c's en ja hoe kan het ook anders het weer mocht wel wat beter maar dat mocht de pret niet drukken. (K) mij
MissCoco
Super feest! :cheer: Isaac :cheer:
MissGroovy 8)
goede sfeer, goede muziek (y):D en RotterdamTerror Corps :respect:
Mits :banana:
Vet feestje, Angerfist, Bass D & King Matthew, Neophyte en noize suppressor:D
Mixem!
vet goed!!!
Moens
The Destroyer :respect: The Producer !!! Heb me ook vet goed vermaakt in de Mindcontroller tent :jaja: Shadowlands Terrorists :respect: THunderdome was ook vet :respect: Vince :respect:
MR. GRUMPY
was onwijs gezellig met ze alle weer :yes:
ms seven
wat een vet feest was dit zeg :respect: RTC :D:kwijl::P
My Style Can´t Be Duplicated Or Recycled
GE-WEL-DIG...:D:D
Bravo! weer een feessie met suc6 afgerond
nevermind!
Heerlijk feest!!! Goede sfeer, aardige mensen en bijna alleen maar hakkende mensen! Zo hoort het. Geluid was ook knetter hard
Nexonai
lekker lekker lekker :yes: :cheer: jammer dat we laat aankwamen maar was zeker de moeite waard :yes: 8)8)8) LEKKEERRRRR.... (L)
het feest was ondersteboven knetter te vet voor worden helmaal uit je dakraam......Afz GNatnek!! je weet wel, die gozah die zo lekker liep te springen en volop stond te partye met Rickyboy!!! ToedeledoKie!!
Nicole...­ :flower:
vet vet vet :D geluid bij MOH was op en top geweldig !! hehe en ik vond angerfist gewoon VET :o
:bounce: :bounce: :bounce: :xtc: :xtc: :xtc: :bounce: :bounce: :bounce:
NMGN'D­ENNIS'­NMGN
SUPER Knallfeest...:bounce:..Mindcontroller Rulezz :bounce: en Franky top met RTCen met overdag feesten ben je vroeg thuis he
was goed te doen maar jammer dat het overdag is
Noizemarine
Super feest !! :D :D :respect: Noize suppressor, Angerfist, Dione :respect: (y)
leuk feest alleen geluid in sommige zalen was TE slecht en dat bij de plee was helemaal knaken geregeld,hoop dat ze op sommige punten volgend jaar een verbetering boeken.
:respect: [b]SUPER GWELDIG[/b] :bounce:
echt een waanzinnig feest
OAFTERMAN 3 aka BARRON S
geweldig feest :YES:
Oirschot Chaos
was echt een GRUWLIJK feest goed naar men zin gehad
oldskool brainc­krecke­r
goed
te feest was egt te vet !!!! volgend jaar zeker weer.
watn een super feest..! respect voor DIONE :respect:
oscar!.
SUPER blits
Papa Pitstyle
:respect: for da HUSTLA top gedaan in de MINDCONTROLER area toch ff bezig geweest
PARA-FREAK
jammer dat het is af gelopen het was een super vet feestje
ParaElsie
:bounce:
Partyknakker
TE FIJN:|
pasiboy
echt een vet feest volgend jaar ben ik er zeker weer
Patricia
Te klein: je hoorde alles door elkaar....Geen sfeer enz. Tegenvallen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar was wel gezellig met jullie!
SUPPA SUPPA
Peters
vet
phan
:respect: Armageddon Project & Delta 9 :respect:
Pietje Rebel
Geweldig geen woorden voor
Pimpie
wat een vet feest, heel de dag bij thunderdome gestaan en t was echt gezellig :bier:
was een vet feest
Geweldig feest , :cheer:
PRETTI­GGESTO­ORD
RENGDENGDENGDENGDENGRENGDENGDENGDENGRENGDENGDENGDE­­NGDENGRENGDENG!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D DOMINATORRRRR­R­RR :respect:
Wat een geweldig feest, overal waar je kwam werd goed gedraaid! :respect: houseqlassics :respect: mindcontroller :respect: Art of fighters :respect: En de sfeer was ook megarelaxt!
Project Hardcore
dit was 1 van de betere feesten waar ik geweest ben
Zééééér riant feestje ja ... B)
Was zekers een goed feesie alleen :bounce:
PUIJN
geen woorden voor :respect:
Super vet feessie gehad, wat zijn die festivals ieder jaar weer geweldig mmmm veel beter dan op vakantie gaan :bounce:
Qoush appelmoush
akira en drokz :respect: pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeep:D
Wat een gekkuhhuis!!!!!! Cker goed gedraaid en geluid ook (Y)!!
ralffie
HELEMAAL UIT ME PLAAT........
ram B ofwat ?!­
buitengewoon bruut feest, aleen jammer van het slechte geluid in de darkcore tent ... maar tegen 9 uur was het lekkah hard met destroyer, drokz & akira :devil:
Rauz
het was in 1 woord SUPER!
Rayman1979
:bounce:jammer dat dit jaar DOMINATOR niet gehouden wordt ik hoop volgend jaar wel weer
Remco
Heb me wel vermaakt. Parkeren en verlichting terug zou wel lekker zijn volgende keer. Al die clubkutten? Die heb ik liever als 16,17 jarige wazi's die boos kijken en langzaam het gabbergevoel van de dansvloer vegen. Of maakten ze domme grappen die te hsrd wsren
Ro@n
Producer , Destroyer , Armageddon Project :D:D:D. Voor de rest veel rotzooi gehoord , en dan nog dat gezeik met het geluid in de Darkcore tent :S. Er was teveel politie aanwezig (niet goed voor het sfeertje) samen met die KUTHOND
was vet
kei vette bass maar veel stress echt kut maar tering hard
ROOMWIT
BESTE FEEST IN TIJDEN, ALLEEN THUNDERDOME WAS TEGEN VALLEND
kanker beveiliging. kut enschede
Rossie B)
:)
Ruttuh [MPS]
Tering, wat een vet feest zeg, geluid :respect: sfeer goed en muziek zeer goed!
R½je.
:respect: dominator
Vet feesie..b-tje jammer dat het regende soms,was zeiknat.
S<>030
geweldig
Geweldige dag gehad, is voorbij gevlogen O:)
Scorpia
Super Super vet feest
SCORPION.
was wel een leuk feestje, heb me in ieder geval goed vermaakt..helemaal de laatste uurtjes in de terror:D Destroyer, drokz en akira:respect: jullie hebben weer super gedraaid:D
SDK
kut feest.. geen sfeer.. teveel mensen die t niet snapte en ik snapte r zelf ook geen hol van..!! :S de laatste 2 uur waren leuk.. doe mij maar beter een feessie snachts..
Sebbo
Egt een Knalfeest
Darkcore Vond Ik Heel Slecht :( Maar Thunderdome G­­oed , MoH Ging Ook Wel Moet Volgend Jaar Zeker We­er :respect: Noize Suppressor Angerfist Dione :respect:
serdimion ready to rock
HARDCORE voor iedereen wat.niet normaal vet ondanks dat het regende:ik had nog nooit met armageddon project in regen gestampt,echt underground!!we hebben weer laten zien wie de dominators zijn!!!!!!!!!!!!!!
sexy lexie
was super vooral house classic weas top ben goed los gegaan en nog doof van
Shelley
Het was egt super vet :D hard geluid.. egt fijne sfeer.. bij de meeste *zalen* dan.. mindcontroller.. egt super vet :D en masters en thunderdome ook... de rest niet egt zo geweestr.. EGT VET FEEST :D eigelijk moest t snachts ook nog doorgaan (Y)(Y) :P hahaha
shenky12
superrr vettt cool
SICK-SKULL-CHICK
was eg te errug kicken gewoon!! jammer dat t altijd zo snel voorbij is...
(y) eindelijk een groots feest in de buurt:D mag van mij wel vaker gebeuren scheel giga reistijd:yes: toppers ik heb me superrrrrr vermaakt(y):bounce:
Simon Stokvis
Wat een gruwelijk feest was dit :d toen we binnekwam dacht ik dat t tegen ging vallen maar toen gingen we de Mindcontroller tent in en daar zijn we de hele dag geweest :d Predator vs.Chosen Few...Weirdo :respect: sfeer en geluid was goed,volgend jaar weer :d
Sjefkuh
huh]
SjuEnDE :bier:
echt een gru-we-lijk feessie :bounce: was zwaar dronken :P :bier:
SUPERRR!!!!! MEDE DANKZIJ DE MENSEN UIT DE BUS :D :bounce:
skuune
zwaar vermaakt,vanavond weer?
Slager™
Mindcontroler......!!
Geweldig feessie top sfeer top muziek en het geluid bij de masterstent was een keertje niet zacht!! Verder :respect: en ontdanks de regen blijven hakke!!
Slimanus
Goed feestje alleen wel teringduur. en al die klote bonnentjes voor alles
was een vet feest :D
het was wel weer een oké feest maar de volgende keer wat minder van die punt schoene
snotface
kleiner dan verwacht en 's avonds een stuk leuker
Someren-Terror aka DaMar-Terreur
Zeker een geslaagd feest en de regen deed er nog nie toe
UBER UBER UBER UBER UBER UBER UBER UBER.. ohja A.O.F. bedankt voor het shirt :D
Sound Maniac :banana:
was een super feesje:jaja:
Soza~!
top feestje :D
SpeedY?Qs
het is ckers een geslaagt feest alleen mogen ze daar wel een paar lantarenpalen aanschaffe!!voor derest was het kkwreed bij MOH gak!!NEOPHYTE ANGERFIST all1 jammer van paul...
tieves weer maar verder uit me bol
kanker knalluh gewoon
sten-der-bier
top feest...geluid goed,dj goed,mensen gezellie,wel een klein veldje, had groter gekunt ivm geluid.moh toppie
Stijn
ge -wel-dig !!!!! beste feest ooit in m'n leven, niks kan aan dit tippen
Niet te filmen, best feesie. Drokz& Akira:respect:
Nou, wel aardig ja...
Muziek vet..had alleen niet het juiste gezelschap :S....en dat vage neo-volk moeten ze weigeren..Huidskleur heeft toch niks met muziek te maken?!!!
Stuuut
lekker in de blubber stampen :Bounce: heb me prima vermaakt hiero al is het niet mijn favo muziek
Zooow was echt wel een super gaaf feestje! heb me goed vermaakt bij MOH en Mindcontroller:respect: :bounce: En ff over dat gezeik van clubkutten met puntschoenen aan, Loop toch niet te zeiken mensen! hoe meer mensen hoe meer vreugd! En deze mensen (ik dus ook) gingen tenminste wel helemaal los!
Suus :kusje:
Jaaaaaaaaaaaaa was zeker wel wijs :bounce: :D
Was een super feest alleen jammer van die regen. Gelukkig had ik een poncho
Geweldig feest, hem me echt goed vermaakt!!!
meesterlijk feest :D
Tering wat een feest man echt helemaal superrrr kon me nie een betere verjaardag wensen gehe
TernTerror
KK BRUUT FEEST
het was wel gezellig maar had er zwaar meer van verwacht:(
VET :bounce:
TERROR-ROIJEN
jaja het was een relaxe feestje
TeRRoR-specht
kwam weer eens nie verder ast poortje!!.
toppiej:D !!!!!
terror­junkie ©
top feest mogen ze mij meer keer organiseren
Was weer een topfeessie: goed geluid, gezellige sfeer en er werd goed gedraaid: Neophyte, RTC helemaal top. Beetje jammer van de regen, maar vond t wel wat hebben
frietjes waren lekkur dat vonden de meeste mensen
het feest was echt geweldig maar het weer had iets beter gekunt. de muziek was echt goed en de lichtshows sávonds was super
Th0MaSs
gewoon wreed
ThaRock
De mindcontroller tent roeleerde gewoon zwaar de pan uit :yes: de planken kon je uit de grond hakkuh! :D, Thunderdome stage was ook gruwel, TOP FEEST
The delicate sound of thunder
vet! alleen jammer dat de darkcore tegenviel door overstemmend geluid uit andere areas
The Hellfire
Echt top feest en die regen maakt me echt niet uit, vond het wel lekker om af te koelen af en toe. :respect: Vince :respect: Delta 9:respect: angerfist:respect:
VETTE SHIT!!!
The prince of Darkness
Super feest, de sfeer was goed, het was gezellig, ik heb me prima vermaakt!
toppie (Y)
Thunder Chick
Het begin was even inkomen maar later op de dag was het erg gezellig!
KUT FEEST
Tito
:RESPECT:ARMAGEDDON PROJECT :RESPECT: Superfeest! En zeker voor herhaling vatbaar,DEN HAAG lekker aanwezig!!!:cocktail: :cocktail: :cocktail: :D
Tjapke
BWHUAHAHAAA DE KETELSTAMPERKANKERTOELIE, WAT EEN SUPERFEEST.... MAX STAMPUH...... VOLGEND JAAR ZEKER WEER..... ZWAAR RELAXED DAT HET NIE WAS UITVERKOCHT.......... IEDEREEN DE RUIMTE, DUS NIEMAND AGRESSIEF.... TADDAAAAAAAAAH
te gruwelijk feest gewoon!!! ZWAAR LOS GEGAAN!!! LEKKAH KNETTAH!!!!
ToMmY+-
GEWELDIG feestje zeer zwaar vermaakt :respect:
ToPbArKeEpEr
gigantisch
totally INSANE­(6)(6)­(6)
Heb er geen worden voor zo KK bruut was het die BASS egt lekkahhhhhh tot op je bot. Volgend jaar weer...............
Toyer
Ik vond het weer een keer wat anders als een feest snachts :)maar ik vond het wel een super feest alleen kut van die rellen en de kk blauwe:@
TraumaTek
im the one and only dominator!
Tripkind
Gruwlijk feestje :P lekker gehackt/gestampt!!!!!! Rotterdam Terror Corps draaide Super!! :respect:
TROUBL­EMAKER­!­
ANGERFIST !! :RESPECT:
een lange dag maar ik heb het erg naar mn zin gehad!
Twee Meter Peter
GEWELDIG!!
twentegirl
topfeest en goede dj's,blij dat ik er toch heen gegaan ben erg gezellie of niet sandra haha lekker hard gegaan....:P
Top feest :D Daymar en Rtc super gedraaid :respect:
Urbanstyler
Te weinig loopafstand...
vageling!!!!
WAS ZEKERS KNETTERGEK FEEST!!
Viev Hyperactief
The Producer, Angerfist :respect: het dragen van puntschoenen/lonsdale, wat is het verschil??? Eens een schaap, altijd een schaap... Ben gewoon jezelf. SUPERFEEST
wat een geweldig feest :D
hier en daar voor verbetering vatbaar, maar al met al een puik partijtje :yes: , oja, DJ Daisy :respect: :kwijl:
Te BRUUT!!!!!
GODVERDOMINATOR!:respect: (y)(y)(y) >> "IN OTHER WORDS S#CKER THERE S NO OTHER....:p:p:p volgend jaar maar TWEE DAGEN ckur?!!
Vuurpijl :bounce:
PERFECTTTTTTTTTTT
WallyOlly
Jammer dat Darkcore zo'n slecht geluid had
Webmeister
Super gaaf feessie......Assuh mensjes bedankt ;)
Wenn...
Het was wel een leuk feesje .. Alleen jammer dat het overdag is :/ !
wesley DH metafistic
zooow verschikkelijk mastah alleen jammer dat evil activities t junktion nosferatu en endymion zo kk vroeg moesten draaien :s verder SUPERRRR !!!!!
White Angel The best!!­
WAS GEWELDIG
Wickie ©
Vond t echt wel een vet feesie!!! bierrrrrrr :bier: :[ terrorrrrrr!!!! :[ en gezellig de regendanssss gedaan :woop: :cheer:
WOEST & KAAL
overwegend moh, geluid goed masg volgende keer nof wel wat strepen meer zijn
mn maat en ik kwamen uit antwerpen en door het treinrooster moesten we ten laatste al om 19.30 terug in het station enschede zijn,geluid was wel goed het terrein mocht wel groter zijn in verhouding wat je voor een ticket had betaald,heb nou eindelijk THE DESTROYER uit sicilie terug ontmoet,top!!!!Oja lenny dee heb ik ook nog kunnen zien draaien,ook ophidian was goed,bij de thunderdome area vond ik armageddon project ook vet!
Echt vet was dat zeg, jammer van de regen en van de 'last' die je had van het geluid van MOH in andere zalen. Niet dat er wat mis was met MOH :|
yorin85
Egt een mega bruut feest!!!!
Absoluut super vermaakt....
{KKF} v God Loss
ik vond het echt ijselijk ,goed gedaan in echt alle tenten drtaaide ze goed !!! was leuker geweest als het van 23:00 till 11:00 was geweest ,maar goed geeft niks weer een mooie ervaring rijker ,want ik had nopg nooit overdag zo ijselij lopen stampen en nog wel in de regen ,hahah ik ben nu wel ziek maaar dat geeft niks ,was zeker de moeite waard !!!!!
|| Dennis ||
had er iets meer van verwacht, maar toch was het super:yes:
Wat een superfeest! Heb me echt uitstekend vermaakt :WOOP:, vooral in de B2S zaal! Wat mij betreft volgend jaar weer Dominator. Het enige nadeel waren de wc's, plaats daar nou eens wat meer van. Net of heb ik niets beters te doen dan een halfuur in de rij staan voor de wc :s.
~~Straal~~
het was een super feest. alleen jammer dat er zoveel mannen in het blauw waren. zij verpesten altijd de sfeer van zo´n feest !
~~Van~­Vlerk~­~
jammer van de brokken voor de rest :bounce: en jammer dat het zo snel was afgelopen
was vet, jammr dak jhet nie lang heb kunne volhoude :S :D
zwaar goei feestje..heb me egt wel vermaakt
×//­»[M]íssY*­[D]utch!!­O:)
geweldig

Line-up Dominator

1Thunderdome
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 techno, hardcore, hard techno
🇺🇸 hardcore
hardstyle
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, house, hardstyle
2Masters of Hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, hard techno
hardcore
hardcore
🇨🇭 hardcore
hardcore
hardcore
techno, drum & bass, hardcore, hard techno, downtempo
hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
· MC hardcore
3Houseqlassics
🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
hardcore
🇳🇱 🇺🇸 🇳🇱 hardcore
🇧🇪 house, techno, hardcore
· live hardcore
hardcore, retro
drum & bass, hardcore
hardcore
hardcore, hardstyle
hardcore
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
4Mindcontroller
hardcore
hardcore
hardstyle
· live hardcore
hardcore
🇺🇸 hardcore
🇬🇧 hardcore
· live hardcore
hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
5Darkcore
hardcore, drum & bass
techno, hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇺🇸 techno, hardcore
hardcore, drum & bass
hardcore
· live 🇮🇹 hardcore
🇬🇧 hardcore, drum & bass
drum & bass, hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 hardcore
🇮🇹 hardcore
6Freestyle, gehost door B2S
hardcore, retro
hardcore
hardstyle
hardcore, house, hardstyle
hardcore
hardcore, hardstyle
hardstyle
techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
techno, hardstyle, trance
🇧🇪 techno, trance, house, retro
· MC hardcore, hardstyle
7Roots
chill, out
downtempo
house, techno
house, trance
🇬🇧 🇳🇱 house
house, techno

Nieuws

Aanstaande zaterdag, van 11.00 tot 23.00 uur staat Enschede op z'n kop met Dominator. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de opbouw. Hieronder nog een paar zaken op een rijtje 284
Op zaterdag 30 juli is het recreatieterrein Het Rutbeek bij Enschede het domein van 8 live-acts en 73 DJ’s. De datum was al bekend, de locatie eveneens en wat de opzet wordt van het eerste serieuze hardcorefestival ter wereld zal inmiddels ook wel duidelijk zijn. Er ontbrak dus nog maar één belangrijk punt van informatie. 295
Half februari ging er een schok door hardcoreland, maar het was er eentje die zeer positief was. De organisaties achter de drie meest toonaangevende feesten in de hardste genres, Thunderdome, Masters of Hardcore en Houseqlassics, maakten toen bekend te gaan samenwerken om Nederlands enige echte outdoor hardcorefestival op de kaart te zetten. 294

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Dominator op dvd....? films320
Dominator Remixes muziek67
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Dominator f:hard2
Scratch filmpje Bass-D @ Dominator draaien139
Wie sponserd mij voor Dominator? :P f:hard628
(gesloten) Dominator DVD f:hard13
(gesloten) DVD van Dominator hij komt !!! f:hard7
Fotocamera op Dominator? f:hard194
(gesloten) Waar blijft de DVD van Dominator...? f:hard2
bajesklanten dominator united :P drugs33
Minimum leeftijd Dominator ? f:hard156
Angerfistm set @ Dominator muziek52
The Destroyer op Dominator f:hard141
Dominator livesets? f:hard63
Oorpijn na dagje feesten gezondheid51
Camping @ Dominator f:hard534
Yeah (Dominator) english173
Hardcore Festival: Dominator..! f:algemeen850
(gesloten) Dominator kaartje te koop tickets12
Gevonden voorwerpen f:hard37
Het Grote "Hoe Was Dominator" Topic f:hard1371
(gesloten) drugs @Dominator?? te streng?? drugs162
Dominator 2005, line up f:hard393
(gesloten) Nummer Dominator site muziek4
(gesloten) dvd van dominator f:hard9
(gesloten) Foto's en Clips Dominator f:hard8
Angerfist set @ Dominator f:hard4
gezocht iemand uit den bosch locaties13
(gesloten) wie weet wie er allemaal foto's maakte op dominater f:hard3
Foto's f:hard13
Nr op website Dominator Festival muziek9
Live Sets: Dominator, Partyraiser,Angerfist muziek27
Dominator uitverkocht of niet?!?! f:hard156
(gesloten) Foto's dominator f:hard25
Scott Brown @ Dominator ??? muziek6
(gesloten) avond voor dominator f:hard32
Meisje @ Dominator f:hard115
Het Grote Wat-Ga-Jij-Na-Dominator de hele nacht uitspoken?? f:hard116
starkabels uitgeleend Dominator f:hard13
Dominator kaartjes 2 voor € 50.- tickets12
Dominator 2006 f:hard21
Waarom Hardstyle Op Dominator???? f:hard260
dominator muziek10
(gesloten) Foto's Dominator f:hard8
Gemoedelijk (L)....ehhhhh :$ actueel23
Wegwerpcamera gevonden op dominator f:hard5
(gesloten) live set dominator muziek4
Lokatie Dominator locaties63
(gesloten) Plisie op Dominator f:hard16
Wie heeft er een zilveren armband verloren op Dominator? f:hard27
(gesloten) Dominator filmpjes f:hard9
(gesloten) DOMINATORS was heftig !!!?? f:hard14
(gesloten) Jopngen naar EHBO gebracht op Dominator f:hard43
(gesloten) 2.5 kilo drugs ingeleverd bij dominator actueel2
(gesloten) Geen time table bij DOMINATOR f:hard19
Wie gaat er naar Dominator? f:algemeen235
SPOTGOEDKOOP naar DOMINATOR?? Dat kan....... tickets37
foto's dominator f:hard23
(gesloten) jeujJ f:hard5
(gesloten) was JIJ ook op dominator? f:hard43
(gesloten) KopSchandalig Dominator f:hard2
(gesloten) Foto's DoMiNaToR!! f:hard8
(gesloten) rellen op dominator??? f:hard19
(gesloten) Dominator FoToW's f:hard13
(gesloten) foto's dominator f:algemeen5
Dominator: Het weerbericht f:hard124
(gesloten) Dominator fotow's f:hard5
(gesloten) dominator f:hard8
(gesloten) 'het algemene' post hier je linkjes waar jij foto's hebt staan of gevonden van DOMINATOR f:hard8
(gesloten) mooieste stage van dominator f:hard2
(gesloten) Foto's Dominator f:hard2
(gesloten) dominator kaartje,25euro!!! tickets19
terrein dominator modderbad ??? f:hard93
dominator voorpretaftelagenda f:hard63
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Beste stage van Dominator?? f:hard15
(gesloten) slaande dj's @ Dominator??? muziek19
(gesloten) Terug weg Dominator ook bij de eerste pomp gestopt? f:hard5
(gesloten) hoe vond je dominator??? f:hard30

52 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Tijd voor een nieuwe denk ik he!!
Waarschuw beheerder
donateur
ga daar maar niet van uit hahaha ;) teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs (f)
Waarschuw beheerder
Er zijn toch 100en grasvelden waar je dit kan organiseren??
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaah en op masters 10-02-07 vannochtend hing er daar toch een grote mfk, poster van DOMINATOR 2007 en dat is waar het om gaat als het maar door gaat
Waarschuw beheerder
Nou heb de 1e dominator moeten missen wegens vakantie maar deze ga k zeker niet missen nou k gisteren die poster zag hangen op masters
Waarschuw beheerder
Hoop zeker dat er een nieuwe dominator aan komt, dan zeker aan wezig
 
Waarschuw beheerder
der komt ook dit jaar een dominator maar zal wel op een andere lokatie worden gehouden!! maar op masters was idd een reuze poster van dominator erop dus gaat zcer weer top worden
 
Waarschuw beheerder
ik hoop zo dat er weer een dominator komt :kwijl:
Waarschuw beheerder
pff ik ook kan namelijk nisk vinden op pf maar hier wil ik zeker bij zijn,,,,!!!
Waarschuw beheerder
Dit wordt nog beter dan a nightmare outdoor denk ik!!! Vorige keer gemist dus hier moet ik heen!!
 
Waarschuw beheerder
:respect: :respect: Dominator :respect: :respect:

Daar ga ik zeker weer bij zijn!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Die in 2005 was zwaar oké dus misschien wel aanwezig bij de volgende :)
Waarschuw beheerder
[img width=160 height=120 cacheid=00003b350000724e1c8d209f0a0001cde0]https://album.partyflock.nl/5549555t.jpg[/img] Deze poster dus.... ben nog nie helemaal wakker! :vaag:
Waarschuw beheerder
khoop het ook dat er weer een dominator komt vorig jaar moeten missen ma als er weer zoon fijne line up is ga ik der zeker heen hou het anders op bussloo DEVENTER HARDCORE 4 LIFE!!!
Waarschuw beheerder
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van PUPKE. op woensdag 21 februari 2007 om 01:38:
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel


Als je nou ff had opgeledt wat andere mensen hierboven poste (y)

Zolang Dominator maar niet van 23 juli t/m 6 augustus wordt gehouden want dan kan ik er wederom weer niet bij zijn :(
Waarschuw beheerder
vorige dominator was egt top... ik hoop egt dat het ergens gehouden kan worden.. mischien wel weer op rutbeek:) mooi dicht bij:p haha majah maak my verdrer ook nie uit waar het gehouden word... ik ben er gewoon bij... wil wel snel de datum weten anders verheug ik me strax voor nix:(
 
Waarschuw beheerder
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007 :D:P
Waarschuw beheerder
hoop zeker dat het doorgaat die van 2005 was zwaar kickuh(Y)
Waarschuw beheerder
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????

zal wel aan mij liggen , maar er was er vorig jaar geen, omdat de gemeente enschede niet nog eens een vergunning verstrekte voor zo'n keigaaf feest, en dat dit een beetje kut uitkwam om nog een andere lokatie te vinden!!

maakt verder niet uit tuurlijk had je kunnen verwachten dat ie dit jaar zeker weer kwam, het is tenslotte echt een su6 geweest voor zowel organisatie als al het publiek!!!!

dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!

ben dus ook cker van de party!!!!!!!!!!!!!

"playing {mf} hardcore music until you die"

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!


Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR, geweldige lokatie.
Waarschuw beheerder
Wordt zeker weer vet als het maar niet weer in da Rutbeek is veel te ver en tis tog naar de klote gestampt dusja beter erges anders :p
Waarschuw beheerder
YEAH ER KOMT ER WEER EEN AAN!! hopenlijk net zo vet als de vorige... :jaja:
 
Waarschuw beheerder
als het deze keer weer net zo goed is als vorige keer dan wordt het echt wel weer een super feest
Waarschuw beheerder
Hoop dat t dit jaar komt, kunne we ook paar dage extra ergens een hotel boeken daar:P Anders naar Nature One op vakantie
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????


Ik was op vakantie.. ;)

Dit jaar zeker wel aanwezig! :jaja:
Waarschuw beheerder
Zou vet wesen, kon vorige keer ook niet aanwazig zijn:(
Artiest {SHOWLIST artist 66360, 75271, 31276}
Waarschuw beheerder
Jaja..28 Juli 2007 in het stadspark in Groningen :cheer:
Waarschuw beheerder
haha jah stadspark zeker aanwAzig:D duidelijk wel :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van |Prod!gy| op dinsdag 6 februari 2007 om 16:27:
ga daar maar niet van uit hahaha teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs


haha en zie hier dominator: 28 juli 2007 en in groningen nog wel kan niet beter :looser:
Waarschuw beheerder
Ga ik zeker weer heen, vorige editie egt toendertijd beste wat ik ooit meegemaakt had:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
ben er niet bij.. ***** ver..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WallyOlly op zondag 4 maart 2007 om 20:34:
Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR


:jaja: idd.. ik ben er bang voor:P
 
Waarschuw beheerder
kenker ver
Waarschuw beheerder
ook weer aanwezig.. 2005 was het beste feest van het jaar..!!!

kut enschede.. te zeure dat het niet daar meer mocht :(

Ma we gaan los de 28ste.. en de dag er na kats op vakantie :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
morgen knallen :bounce: :bounce: :D
Waarschuw beheerder
heb heimwee naar 30 juli 2005, beste dag uit me leven :'( :p
Waarschuw beheerder
dit was me toch ook weer een dik feest....pffff dat geluid was echt ****** hard:D
 
Waarschuw beheerder
wat erg dat ik nie ben geweest... het was verdomme in mun achtertuin! 600M lope:(

was tejong :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gaatjouniksaan. op donderdag 13 januari 2011 om 10:58:
Dit feest overtreft alle feesten )!!


:yes: Qua festival feest nog altijd op nr 1!!!:respect: Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen:( Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage:kwijl: Mjah tijden veranderen:( Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed:kwijl:
Waarschuw beheerder
dit was de mooiste en beste dominator ooit.
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 4 februari 2011 om 17:53:
Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed


ja echt jammer
 
Waarschuw beheerder
Lol tijdens DJ Nosferatu op de DVD
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2011 om 11:29:
tijdens DJ Nosferatu op de DVD


Fout,was Project Hardcore 2005 Antwerpen :)
Waarschuw beheerder
ik denk nog steeds aan dit super feest
ik mis het feesten