Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,1171 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

Recreatiepark Het Rutbeek (binnen) op de kaart
Jacobsrietweg 182
Enschede
Nederland🇳🇱
hardcore × 59, darkcore × 18, oldschool × 18, industrial hardcore × 17, terror × 11, early hardcore × 10, speedcore × 3

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 13:00 met 24 bezoekers, om 11:00 met 21 bezoekers en om 14:00 met 14 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (541), Rilll (444), Bennykuh (1426), anoniem (1499), [023] PimRitsel (1674), anoniem (3096), TE-RR-OR (2288), KRANKENSTYN (3189), anoniem (1832), anoniem (1483), CODA-gfx (1104), Stefan-the-Sound (1262), Bryan (1438), mr turner (1306), P P (915), anoniem (2823), HUUUUUUUU (1395), anoniem (1055), Wodgah (887), De Zaanster (1259), anoniem (892), The prince of Darkness (1119), Allaaaaaard (835), Bram1985 (1146), Gabber Indiaan (1219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig379473%
zeer goed2936%
goed88717%
ok5
voldoende1513%
onvoldoende7
slecht261%
zeer slecht2
waardeloos18

1291 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!­ Leichim !!­
superfeest
!!!!­Hardco­rE!!!!­
gruwelijk gewoon....wat een geluid, wat een sfeer, alleen regen was ff jammer ma boeie knalle met die handel!!!
!!Margot!!
Heb me goed vermaakt, maar vond rutbeek wat te klein hiervoor, geluid ging door mekaar en vond de sfeer nie echt supers! maar verder goed gedraaid! Bass-d & King Matthew, Angerfist, Neophyte :respect: echt super!
:respect: podium Masters :respect: podium Thunderdome
!RONNiE!
Dominator was echt vet!! Thunderdome en Masters waren het beste uiteraard!!
!Shampoo!
Super feest
""­Repels­teeltj­e""­
Vetjes :yes: Rob Gee man van de dag...:respect:
"KaMi"
Whaa GE-WEL-DIG!...heerlijke sfeer, weer was wel lekker en er werd heerlijke muziek gedraaid, Volgend jaar weer
'D :flower:
Yeaaah :cheer: Lekker feestje gehad.. .:$
'Lauwz'
Super.
((Jeroen))
geluid van de darkcore zaal was bagger,je hoorde meer muziek van thunderdome, maar voor de rest in 1 woord: SUPER!!!
Was echt een vet goed feest..!!!!!:D:D
(H)...­Twan...­(H)
dik geluid(Y) werd relax gedraaid....en jaja natuurlijk :respect: :respect: :respect: NOIZE SUPPRESSOR:d:d:d:respect: :respect: :respect: ....ZWAAR DE BOM... dit was egt een superrrrvet feest::D:D.....
(k)Chientje
Was echt een geslaagd feessie, muziek was goed!!! :respect: Alleen jammer dat we Angerfist net gemist hebben :@:@:@ Noize Suppressor was vet! :respect: (y)
(S)Mr.­ Foggy Midnig­htwalk­er(S)
SUPER!! HElemaal gaar op het laatste.. Eten was nie te pruimen maar verder niks te klagen!!!
* Lennaert *
geweldig feest heb me zeer vermaakt :Pkk hard gaaan op dominator:P
hmmff :/
WWWHHHAAAA wat een super feessie :yes:
geweldig feestje, alleen jammer dat t geluid in het begin steeds uitviel
wat een knetterfeestje dit, alle live-acts super :respect: G-town madness & Angerfist :respect:
*-Sharon-*
geweldig
knal feesie niet meer normaal !!!!!!!!!!
*^*leonie*^*
Echt een top feessie (y) me echt gruwlijk vermaakt!!!! Alleen de regen als min puntje, mah jaat hebben we ook overleefd :D
een geweldig feessie :yes::D
*Dani*
Wat een superfeest! organisaties :respect: Heb t echt super naar mijn zin gehad! :-D
*FRANKLIN*
echt een hele vette party!! :bounce: :respect:
*Gonzo*
Jammer dat je alles door erlkaar hoorde, maar Mindcontroller (Weirdo, Shadowlands Terorists, BuzzFuzz :respect en MOH (Day Mar, Tommyknocker, Paul :recpect Heb t prima naar mn zin gehad
*Hard2daCor3
KONING!! alleen jammer van die darkcore tent
*­L*­I*­N*­D*­S*­A*­Y*­
echt een super vet feest
*­Miss Ann ...*­
het was lang geleden dat ik zo'n vet feest heb gehad!!!volgend jaar ckers weer!!!
super feest..vet vermaakt ..vooral bij MOH :respect:
*Ricardinho*
was een zeer geslaagd feest :yes: :bounce: :bounce: alleen jammer dat er GEEN TIMETABLE en een PINAUTOMAAT was
*RisS*
Vettjes! :D Alleen jammer vd wc's en het feit dat je niej ff n time table kreeg bij de ingang
*TAATJE*
had er ook veel van verwacht meestal moet je dat niet doen maar deze keer was het goed het was echt een top feest
- luke B)
k heb me eg wel vermaakt was gezellig heh sabine:kusje: (L)
was zeker wel vet vooral toen het donker werd alleen jammer van de regen overdag
super vet!! Alleen aan het begin bij de moh stage deed de apperatuur het niet. DE set van dj d was vernaggeld en osiris&T-junction konden maar een halfuurtje draaien. En de darkcore zaal viel me zwaar tegen. Maar het was verder echt een super feestje!! Maar waarom geen Promo????????
-=VanDalen=-
Jezus echt waar heb nog nooit zo'n vet feest gehad :bounce: Alles was gewoon geil zelfs de regen :kwijl: NOIZE SUPPRESSORRR o o o wat een sound kwam daar weg bij thunderdome!!! zeldzaam goeie bas :P:respect:
Mooier kan niet!
:respect: een paradijs op aarde :-D
Gotverdoemuh kei goei feesie man
..Koning..
goed feestje. goede sfeer geen vechtpartij gezien alleen gekut met wcs en geluid in de darkcore was kut :respect: Neophyte :respect: Angerfist :respect: Paul :respect:
.:Liene:.
het was wel een gezellig feessie:yes:, maar wel jammer dat bij sommige podiums de bass niet aanstond of zacht stond:(
.:René:.
wel heel vet....maar volgende x 's nachts! en TIMETABLE want mis zo de helft:p
.Boyciej.
knetter knetter GEK !!!!!!!!!!! :P
.Ilse
:cheer: Echt Super!!! :respect: Angerfist Neophyte!! :bounce:
.Morbid.
Was echt een SUPER feest. :D Om nooit te vergeten. Angerfist was echt top, net zoals Noize Supressor. Vond alleen het drinken enzo wel duur. :(
.Onbekend
lekker feessie!!! jammer van de wc's int begin goed geluid :D
HOERIGKUTFEEST
020*Jaïr*020
Heel misselijk feest!!!
1#­ what up doc 1#­
huh:woep:huh
whahaha was zkrrr lomp dol feest~!!! alleen wist het af en toe allemaal neij meer joh...pfff
egt gehakt voor me leven:D
2-Hard
super feestje :yes::bier:
Super vet feest,wist van gekkigheid niet waar ik heen moest.:respect:mindcontroller-moh:respect:Tot mijn verbazing liep byna iedereen te hakkuh,GEWELDIG.Sfeer was goed,heerlijk staan hakkuh.Wc's was zwaar kut,jezus plaats nou eens dranghekken.Middelburg was goed vertegenwoordigt.Jullie(voornamelijk snotneuzen zonder eigen stijl=foppie's)die lopen te janken over clubkutten,jaloers zeker,dat die clubkutten wel konden hakkuh,notabene op hun puntschoenen 8)Neophyte/G-town madness geweldig:yes::yes::yes:(y):D(y)
:://Toop\\::
Vette shit!!!
ECHT EEN KUT FEEST!!!!!
Was op zich wel een (Y) feestje :)
:banan­a::che­er: Ingetje!­ :cheer­::bana­na:
Echt geweldig!! :bounce:
:beer: Colt
Enigste minpuntje waren de WC's en het dure eten maar voor de rest een SUPER FEEST!!!!:D:D:D
:bier: hollandse klompenboer :bier:
was weer knalle als de malle
:bounce: ParaMara
Wat een superfeest!!!!!!:D:D:D Zo goed vermaaktt!! SUPER!!!:bounce:
:bounce: PussyM­otherF­ucker :bounce:
:respect: echt TE BRUUT:respect:
was eg te gek!!! alleen jammer dat die drugshonden er rondliepe 8)
Zwaar super feest heb me er prima vermaakt! Bij een vervolg volgend jaar zeker weer aanwezig:D
:bounce:Hij is gek he:bounce:
was egt een super feest, vond alles geweldig!!
:cheer: Gidduh :cheer:
SUPERRR!!!, maar waar waren de pinautomaten?? :S:S
Gewoon goed :jaja:
met 1 woord GEWELDIG!!! alleen beetje veel drugshonden :P
was weer ff een keihard feest, alleen jammer van die kutregen af en toe maarjah geslaagd! :bounce:
Mijn eerste feestje maar zeker niet de laatste
was te gek feest heb me helemaal op gehakt hardcore is the best dominator rulezz the PARTY of al :respect: for dominator:respect:
:smoke: StooiterAAP :smoke:
:respect::respect::respect::respect::respect:
:speed­:klapk­aakchi­rurg:x­tc:
dit was echte me hardste feest ooit:D dit feest is voor herhaling vatbaar:D mssl
was wel een vet feessie!!!
:woop: Ivetjuh
was zeker wel een goed feessie (Y) Jammer alleen dat ik op t eind niks meer kon :(
zekers een vet feesieeeeeeeeeeeeeeee day mar :respect:
:yes: HardeKlappe-SnelThuis :yes:
kheb hendig uit me plaat gegaan daar, alleen jammer om 10u moeilijke figuren heeft ook de das omgedaan om dus te vertrekken :S kut volk terwijl de sfeer verder super was :S
:Yes: Stam(p)Gast :Yes:
GEIL!! :bounce: :yes:
:respect: Shadowlands Terrorist :respect: wat un bruut feest!!(Y)(Y) :|mindcontroller:|
Binnenkomst was minder, verder gruwelijk goed vermaakt!!! Topfeestje
>>RAGE<<
geweldig
[BE] :lief: CuteDevil :lief:
Super vet feesje! Heb mij zekers goe geamuseerd!! volgend jaar ben ik er zeker weer bij :d
Ja was weer een lekker feestje, en gelukkig is het weer goed gebleven. Hele dag goed vermaakt. ene hakkuh tot je er bij neervalt ;)
GEWELDIG feest, The Prophet :respect: HQ was (Y)
het was vet vet vet. we hadden ok nog gluk met het weer khad het veel slechter verwacht ;) mja volgende keer ben ik er weer bij kuskus
[Eelco}
toppiej ,volgende week Gratis 3 dagen dancevalley hehe..
[NL] MaTuN [ H4L ] Dwight [NL]
Zwaar gruwelijk, volgend jaar weer?[NL]MaTuN[NL]
jammer dat het over dag,s was:(
:respect: DOMINATOR!! :respect: Was UberVet Feest..Helaas Nie Meer Nah OSM Gweest Mjah..Enne De Rege Was Helemaal UBER! HEERLIJK WHEHE!! :cheer: :woepwoep:
Was zeker wel uber waus feest..Dik vermaakt:yes:
[nl]ha­kketak­keterr­or[nl]
het was echt gruwlijk aleen jammer dat het aan het begin bij moh fout ging
knal feest van het jaar en het afgelopen jaar!;bounce:bounce:
[SE]Po­rnstar­[SE]
was een VET FEEST MAN. super genoten en helemaal bij ANGERFIST :D helemaal los daaro. alleen die mongool die het bij de bus verpestte mag voortaan wegblijven. maar voor de rest een superdaggie :D
[SF] Trip_­O B)
:respect: Armageddon Project :respect:
Dit was gewoon 12 uur lang de hemel, ik hoop dat dit feest nog is terug mag komen:yes:
[WBS] ERIK DE TERRORKING
ik vond het een top feets alllen jammer dat ik er niet kon pinne
[WBS] GHOST
zo dit was een super feest!!!organisatoren :respect:
[WBS] Joker.­one
Thunderdome was vet Darkcore viel tegen...voor de rest, SUPERFEEST!!!:CHEER:
super dik feest :) geluid was top alleen bij moh viel het geluid in het begin nog wel eens uit :(
[ZT] Smijtk­abouta­h!­ [ZT]
jaja weer heerlijk "Los" geweest!! :cheer: alleen jammer in het begin van de Darkcore! :( regen was ook duideljik flex! om ff heerlijk af te koelen:D :respect: angerfist :respect: Armageddon Project :respect: JAPPO! :respect:
\\___­ Psycho­Hoolig­an___/­/­
:respect:\\___SUPER___//:respect:
_sander_
Ik snap niet dat zo veel lui zeuren, ik vond het geweldig :bounce: Foto's op >>>>> www.VanGodLos.net <<<<<
alexs
Hij was fijn!!!! :D ps.. valt me wel op hier dat de meeste die over clubkutten zeiken nog zelf niet eens 18 jaar zijn.. jullie komen ook net kijken, hou je bek aub en maak er gewoon een feest van.. Als je op die wijven blijft letten ben je zelf ook maar een sukkel.. gewoon raggen met die hap, niet naar mensen kijken, daar zijn id&t feesten voor.
was toppie :yes: :woeptidoe:
was toppie :yes: zeker weten :D
Was een goed feestje! Lekker weer en gewoon keihard feesten!
echt een super vet feest!! De Mindcontroller tent was toch echt de beste :D
ankiej­planki­ej-bollocks
geslaagd feesiej er was alleen te veel regen
echt een super feest, jammer van af en toe het buitje, Maar echt er werd Super Gedraaid!!!!!
Apeldoorn Hardcore
Super feest , Dione :respect: Angerfist :respect: Rotterdam Terror Corps :respect: Neophyte :WOOP:
AppZ
jwt
armbender
Superfeest, heb me er echt prima vermaakt:D
:woepwoep: NOIZE SUPPRESSOR stijde de pan uit helemaal te gek feest !!! lekkr zelf t weer was (Y)
Aso
:jaja: gezellig daar (Y)...
HIJ GING LEKKERRRRR :bounce: Tijd geleden dat ik me zo goed gevoeld heb op een feest :lief: MC-tent & TD-stage :respect: Predator - Chosen Few :kwijl:
Echt GEWELDIG!! wat heb ik me super vermaakt :cheer: :bounce: en het weer viel echt 100% mee!
B@rbiegirl
:respect:AnGeRFiSt:respect:
echt een vet feest
Badmutz :bier:
EGT MEGA SUPER VET..de terug weg wa minder mah egt vetjes! top organisatie enzz next year wir!!
BAKER [ MPS ]
die moet je meemaken
Bassie
Lekker feesie!!!!!
Bastiano
t was cker wel vet alleen jammer van de wc's en dat de tenten een beetje op elkaar stonden gebouwt.....
basz.­NL :aai:
Art of Fighters :respect: The Viper :respect: G-Town Madness:respect: RTC en MC Raw respect:
BBas
`k heb mijn zeer goed vermaakt :jaja:
Benniej Fris
Wat een tering vet feest :D Goed geluid! Alleen kut dat ik daarna nog ff 1 uur heb moeten lopen opzoek naar onze auto :S Wat een tering verkeers regelaars stuurden ons elke keer een andere kant op :S
BIO-H@ZARD
Dominator leuke dames lekker weer geweldig feest
Zeker een topfeest:D Jammer dat het alweer voorbij is:(
Boes
Ik ga toch echt liever met die clubkutten los dan dat ik naast die agressief kijkende mannetjes sta van een jaar of 16 die denken dat ze alles hebben meegemaakt maar alleen maar de sfeer verzieken!!!
bolkie14_03
helemaal te gek
Bolski :lief: Nicooltje
was zker wel een bruut feest HEb me prima vermaakt :D :respect: Angerfist :respect: Neophyte :respect: Nosferatu :respect: The Headbanger :respect:
BON-O B) :D
:respect:
Topfeesie!!! echt super!!!!
Brain Insane
Superfeest! Thunderdome de vetste! :respect: Daisy, Armageddon, Vince, Delta 9 :respect:
BramNts
Gruwelijk
Breda-Mike
was geweldig feest!!ophidian :respe­ct:
Buntjeeh
geweldig
:respect: Miss Flower :respect: niet verwacht dat zij zoo goed draaide, GIRLPOWER:P
Chem0
Destroyer :respect: Unexist :respect: echt super vermaakt :bier:
ChemicalCleo
een woord MASTERLIJK :respect:
Christian K
goeie dag gehad...
cinnamoontje
Oke wat een super vet feest en ook echt een super gezellige sfeer met ze alle, hele maal top(Y)
Geweldig feest.. Jammer dat we eerder weg moesten om de trein te halen...
Top feest heb me Super vermaakt!!!
Col-O
Dominator was Ckers hakke!! ben als een malle losgegaan!!!(Y)(Y)
kneter gek feest
B2S & HQ tenten...:respect:
nindcontroler en houseqlassics tent waren vet hoor!!:D
Da Tomba !!
DROKZ EN AKIRAAAAAAA :RESPECT: ..:ratattatattataattaa
Gewoon Gruwelijk niks meer aan doen zo moet een feest gewoon zijn en niet anders!!!!
Danny Katwyk
kk stoer:P
Darkon
Dione, Noize Suppressor, Paul :respect:. Darkcore area gewoon jammer van hetgeluid (n). Thunderdome stage was veruit het best, Moh stage leek alsof ie nog in aanbouw was met al die steigers en dat hergebruikt hoofd ziet er goed uit maar verwacht wel wat voor zon prijs, voor de rest een geweldig goed feest.
DD
Super wreed Feest :yes::bounce: alleen zeer kut van het geluid bij Tieum volgende keer beter :d en die regen das gewoon lekker 8)
De B
strak feestje:respect:
de Harde™
meesteRlijk... met de hoofdletter R
beste feest ooit!!!
DE KWAKEL TERROR
uit me plaat met een poncho aan me schoen
Tja
De Wilde
gewoon mega vet!!!! Echt outdoor en hoe.....:xtc:
topfeessie :respect:
Idd jammer van t geluid in de Darkcoretent maar was savonds al n stuk vebeterd.Ondanks vette koppijn (stamp stamp= bonk bonk) :S heb ik me extreem goed vermaakt. :woop: En :respect: voor iedereen die zich uitleefde, weer of geen weer! Total Domination! :D
Deekore.
MINDCONTROLLER HAKKÛH!!!! Heb me prima vermaakt!!! Helemaal uit België gekomen maar het was zeker de moeite waard!!!!
Def
HELEMAAL UIT M'N STEKKER :bounce:
Goed feestje (y)
was zeker goed te doen alleen jammer van die controles en me :S
Cker gruwlijk feesie.....!!!!! :D
Dennis :xtc:
vet
Super Knettertje Leip! :cheer:
DesiRave
Zwaar BRUUT (Y) zijn geen andere woorden voor. Zwaar Zwaar TOPFEEST!!!! Goede Sfeer!!!!
godverdomme wat een top feest :kwijl: non-stop hakkeh en de knieen kats naar de klote....producer&destroyer :kwijl: :respect:
DICKY :cheer:
Zeer vet feest:d snoert hard geluid:P bedankt jet, cor en fred zonder jullie had ik er niet bij kunnen zijn :respect: en de rest ook bedankt... :woop: DOMINATOR WAS GAAAAAAN :woop:
Super feest..!!
disano
het was een super feest het had allen wel tot 7:00 uur mogen duren
Disturb™
zo dit was zeker 1 groot super feest alles goed voor elkaar super line up en werd ook gewoon zeer goed gedraaid steeds voor outdoor festival was dit zeker me beste die ik meegemaakt heb >>> FOTO'S ONLINE ZIE EIGEN TEKST<<< :bounce:
dj chosen few
:respect: voor iedereen die het naar ze zin had bij mij en da predator en mc da hustla, aleen mocht het geluid ff iets harder :woop: volgende keer moet het geluid helemaal open vind ik ;)
DJ Pacman
............wat zeg je?..............ik versta je niet..............ben een beetje doof denk..........................O ja Dominator was vet hard ja!
DJ the Motivator
SUPERGOED FEESSIE, GELUID / DJ'S / OVERIG PERSONEE­L ALLEMAAL TOP, :RESPECT:THNX TO ALL ORGANISATIONS­:RESPECT: PARTYPICTURES (MORGEN ONLINE):-------------->WWW.DEAMONSOFHARDCORE.COM
Dj Xylonite
was flink pezen achter de bar!! wel nog ff kunne feesten vanaf 21uur || 300km over duitse snelweg na huis en geen 1f*cking tankstation tegenkomen:S
DJterrortank
een geweldig stampdag weer
DOESBURG
was gewoon weer super feesje
Dop Kruimel
Producer! Jammer van het kut geluid in de darkcorezaal, daardoor sprong TOA niet echt uit de verf
DopeyXXL
Thunderdome gedeelte was wel de beste, inderdaad jammer van het gemengde geluid. Tommynocker, Daisy en Jappo heersten de dag.
Tof!!!!
E-MASH
Geluid van Darkcore Tent was echt 10x niks(Zonde).Voor de rest wel vermaakt en :respect: D-Passion,Ophidian
ED RAKET
b2s area en de mindcontroller waren echt gruwelijk..de sfeer was ook goed en het geluid pompte ook lekker door:yes:
Eef Raveteef
heb me zeeeer vermaakt :D
EL SHARKY
Werkelijk een Superfeest ......Ouderwets Mysteryland .......Kortom Geweldig :) (Y)
ELVASION©
KKVET FEEST WE WANT MORE NEXT YEAR
Engelsman
DARCORE !!, Dikke respect voor TOA, Producer, Destroyer, Droks & Akira :bounce: het was een m8ige feezie !! Groeten uut Grunn en aan de mensen in de Bus (y)
Enzyme1
top feessie!!! :respect:
Was errug gezellig! :D HOUSEQLASSICS was super!!! :BOUNCE:
het was een vet gezellig feestje allen jammer dat het overdag is
was echt een super mooi feest....de regen was wat minder maar uiteindelijk toch nog even mooi los kunnen gaan :bounce:
Evil Bert
:cheer: P - O - N - C - H - O :cheer:
:respect: RTC :respect: Angerfist :respect: Drokz vs. Akira :respect:
Fighter!!
aaaaaah die hond :( was gewoon zielig :D maar verder een SUPER FEESSIE
Geweldig feest! :)
FireSt­arterK­erkrad­e
Geweldig!!!!!
:respect:
hmm beetje negatieve reacties hier ben blij dat iknie geweest ben hoorde ook dat het feest ook geen aankleding had of wat lekker cheap duss naaiers
Foutjûh
Knalle! :respect: Armageddon Project :respect: Noize Suppressor :respect:
dit feest was echt kankerbruut !! vooral bij de stand van Masters ging ut helemaal lossss !! Angerfist, Tommyknocker, DJ DIone, Neophyte en PAul...waren zeker wel de beste van de dag !! volgende jaar weer van de partij !!!
Zooo dan, hoezo vaag? Maar 't was wel lekker :bier: Alleen het hele gedoe van om 4 uur 's morgens op staan :/ Nee dank je, NOOIT meer! En als ik bier bestelde bij de bar kreeg ik steeds geel water? Beetje minder
Funky Frank
Nah dit was toch echt zoooo'n supahfeest zeg! Me beste van het jaar denk ik wel! Enige minpuntje was ut geluid bij de darkcore! Maarja ik zeg gewoon maar 1 ding: JOIN US....FOR......FUCKING ARMAGEDDON :respect: Ongelooflijk zo los gingen we daar vooraan! Volgend jaar weer en met AP natuurlijk ;)
G'woon Léoon
Was echt wel lache :bounce:
superfeest!!!volgend jaar weer???
Gabber Indiaan
DIT FEEST STAAT DUIDELIJK OP NUMMER 1....ik en me gabbabroer-rat waren er als EERSTE!!!! vrijdagavond half 1 stonden we op de parking... lekker in de auto geslapen EN FRIS ER TEGEN AAN in de regen:P:P!!!!!!! ECHT KK BRUUT!!!DE GABBER BEGINT WEER TERUG TE KOMEN...HEEERLIJK!! LEKKER HAKKUH!!!! me bril en ik zijn HELEMAAL LOS GEGAAN:P... en non-stop HAKKUH zoals dat moet op een hardcore feessie!!! mindcontroler was DE BESTE GEK!!! ALLEEN MAAR LEKKER HAKKUH EN AUSSIES... BETERR !!!!!!! GABBERS UNITED!!!!!
Geertmuis
ik vondt het een Super Feest :bounce: :respect:
Megafeest!! Drokz en Akira :respect: mooi opgezet allemaal
Gio AKA Ravehard
Echt jammer dat de darcore tent zo ku was ingedeeld en vooral het geluid..:s Maar :respect: > Neophyte, The Producer, Jappo en Lenny Dee!!
Global Roozie
Echt wat een Feest. Kippenvel toen iedereen bleef doorgaan in de regen!!!!
Gouden­kimmet­je
Goed feestje!!! Wel alles erg dicht op elkaar!! En lekker in de middle of nowhere :P Vond de mindcontroller tent het leukste en Thunderdome buiten in het zonnetje was ook heeeeerlijk!! Jammer van de regen af en toe! En dat gezeik op die clubkutten.. Voel me wel aangesproken en ik had niet eens puntschoenen aan:P !! Supergezellig met mijn lief en vriendjes! :lief: Ohja water bij de wc 's zou ook wel fijn zijn de volgende keer!
Govert Kreuk
Echt gaaf feest! Volgend jaar zeker weer! :P
GrietsiE :cheer:
Volgend jaar zeker weer van de partij!! Zn TOP feesie!!
H2TB!
Heel vet! Had gastenplaatsen gewonen via MOH radio­, die security dachten dat ik VIP was! Dus bijna o­veral backstage geweest! Heel vet feest!
H4L Wesley H4L
Geweldig
ohhhhh was echt heel vet!!!zo hoort een feest te zijn,lekker hard veel variatie in de muziek en gewoon maximaal knallen:yes: angerfist,t-junction,RTC,bass-d&king-matthew waren het vetste maar de rest was ook gewoon heel erg goed!topie georganiseerd en vette locatie,alleen jammer van die ''feestgangers'' die alleen maar komen om te vechten:s
Hakkuh Annie
Tjah ik dacht echt dat het flop zou worden, maar we hebben lekker veel verkocht bij de classicsstand en het was ook nog eens reuze gezellig 8) Echt leuk dat steeds dezelfde mensen maar bleven terugkomen bij ons stand hahaha
Hardcoretwin
Super fesstie :bounce:
HC-hooligan (L) L I S E T J U H:kusje:
200% stampuh daar ging mie hard volgend jaar zeker weer
HC4L
Echt een vet feest!!!!Darkcore tent roeleerde zwaar toen ut geluid was gefixed!!!Thunderdome was ook supah alleen volgende keer 's nachts!!!!
hc4life87
t was een knalle feest om nooit te vergete . goed georganiseerd , ideale lokatie !! en de regen zorgde voor de afkoeling :d :p volgend jaar weer van de partij :d
heejha­llomet­mike
was zeker de moeite waard om bijna 3 uur te reizen ..echt ene vaag feestje
Was geweldig:cheer: volgende x cker weten heen:jaja:
was wel mooi feest... jammer dat het pas op het einde echt mooi werd...
HEMME
feest was echt super alleen jammer van het weer was mooie geweest als het niet had geregent maar feest op zich was geweldig!!!!
Hoexyy
echt een vet feestje(y) was de lange bus reis wel waard
Tja ik weet wel wie er op dit feest de DOMINATORS waren >>> Beter kom je niet!!! Maaruh we hebben nog lekker nagebubbeld!!!
House-Opa
Leuk feestje. Top sfeer, goed geluid. minpunten toiletten, drankvoorziening,geen line up bij binnenkomst, duur.
egt fucking lekker feestje :9
Erg leuk feest. Alleen kreeg het wel koud in de loop van de avond :( eigen schuld.. Maar er werden zeker goeie sets gedraaid :) En het weer viel ook mee :jaja
Hérissons
feesje was GEWELDIG!!!
MEEEEEEEEESTERLIJK!!! :respect:
was een geweldig mooi feest maar 1 ding hé :@ ik ga nooit weer betalen voor de wc GVD heb nu een blaasontsteking opgelopen van die smerige bende daar :@:@ voor de rest (Y) maar t water wat je kocht mochgt wel wat kouder en mooi belachelijk dat er geen water in de wc's was je kon niej eens je handen wassen :(:@
IK! :lol:
:bounce: Moooooi feessie! jahjah Goed vermaakt ook vet veel bekenden :yes: en goeie sfeer!
Ingelpingel
Helemaal GEWELDIG!!! Voor herhaling vatbaar :D
:respect: 2 D-Spirit & Nosfuratu (y)
Irri :bier:
Slecht geluid in Darkcore, echt jammer. De eerste serie sets is daardoor verloren gegaan
ivotjuh
JOOOOOOOOOO K GA NU PITTEE T WAS SUPER
goed te doen!! Producer, destroyer :respect:
janine83
Erg leuk!!!
Janus
:respect: :bounce:
Jasper ®
Na Headbanger, helemaal LOS :bounce: !!! NOIZE SUPPRESSOR :respect: TIEUM :respect: !!!! Angerfist was wéér niks waard. Met die versnelde wanneby kk terror van ze :@
JD B)
hihi geen commentaar!!was top!! FOTOOOOOOWS OP: ENDYMION.NL
ja echt vet !!
JEREMYS
JA MOOI JA
Jeroen ...
Wat een Feest ... !! Angerfist en Neophyte machtig gwoon :D !!
jl.
't beste feest ooooooooit
was echt een super geweldig FEEST!!!!
Free Style was leuk leuk leuk! Isaac was weer helemaal ge-wel-dig!
Joeri 1805
dit is echt een kk vet feest geweest alleen moeilijk te venden haha ofnie rob:D 1.5 uur rond rijden haha:D
Jorrit
vet feestje maar wel te veel houthakkers :( verder was het kikkuh
Echt een superfeest:bounce:
Willen alle lekkere "clubkutten" met puntschoenen zich melden bij mij voor een afterparty.. :D:D:D
JP:bounce:
(6)SUPERFEEST!!!!(6) subliemstampplezier:P
WAT EEN FEEEEEST, zo wil ik er elke week wel 1... Zou zonde zijn als we nog een jaar zouden moeten wachten jongens!! (hint-hint) Maar echt ZWAAR genoten!!! Heerlijke manneh ook daar :P
was geweldig feest(Y) :D:D heb me goed vermaakt(Y)
K.­E.­S Dobbelsteen
was een superfeest!!! was gaaaaaan:cheer: ..regen was jammer maar boeient gewoon door stampen:D
K.­the KillerQueen from Hell und Darkness
NR. 28
chosen few: jaloers? op wat dan? op die mooie drugskop van je? En ik zou idd bijna liever naar sensation white gaan ipv zo'n boutset van jou aanhoren
was leuk feest maar nix bijzonders en pokke duur
kbm_
Stink nazi feest BAH BAH nooit meer een 100% hardcore feest voor mij sinds dit feest!!!!!
kk gek feest! vergeet ik nooit meer :)
was wel een vet feesie:D
was helemaal toppie he mensen
Was Echt Een Goei Feestje :respect: Noise Supressor :respect:
SUPERRRRRR FEESIE :D
:respect: Rotterdam Terror Corps :respect: Noize Suppressor :respect: Nosferatu :respect: The "ene" stunned guy :respect: en dan angerfist :no: (N) petje af whahahah stelletje kneuze maar wel super goed vermaakt :D :bounce:
Kesch
ram vet feest:D:D zeker genoten :D voral met G-town Madness volgend jaar weer:P??
Ketter
geweldig
Kevin
Prima feest... jammer van het geluid in de darkcore :/
KiMMie ©
Echt geweldig feest(Y) en geluid was super!!!
Was echt een super goed feest helemaal goud beste ooit
KLAPJOEKEL
rete gaaf fet cool dat is wat ik er over te zeggen heb.was echt super en het geluid bij MOH was echt opper . zekers voor herhaling vatbaar
in een woord....GELWELDIG!!
KRONKELS
super vet maar veelste duur in duitsland kan ht voor de helft van de prijs
geweldig feest :respect:
Lady Terrorcore
ey man kijk nie zo wat zit je nou te kijkuh.. huh.. wat kijk jij nou?, jezus man iedereen kijkt! pfff... wat een gekijk:P
Language Of Rhythm
Tering wat een feest:yes::respect:,volgend jaar absoluut weer:yes:,wat ging unexist achterlijk HARD weer pfff Grandioos b),ja nosferatu,vince,dione,blijf maar ff door gaan,echt echt een kippevel feessie:yes:...
No. 1 .. for sure... A Gods Gift... To All the Real Hardcore Fans.. geen woorden voor.. te goed gewoon
leroy!.!
gekke shit
JAAA Leuk!!!! Lekker LosgegaaN HeLe
geweldig :D
Super party! dik staan stampuhhh :D
Low Tempo Sucks
Super!!!! Volgende keer weer!!
Lula Lovelips
Ik heb GVD 6 uur in de cel gezeten, omdat ik een drugshond een aai had gegeven. Gelukkig kreeg ik in de cel een kaart van iemand en ben alsnog 4 uur uit mijn pan gegaan. Feest was retegoed. K*Tcops minder.
Lydidia
die hond :S
the best ever!!!!
TE KANKERHARD..:D & Best Wel Vaag... :vaag:
JA EGT TOPFEEST MAAR DIE REGEN WAS MINDER MAAR DAT DEED MN FEEST NIET VERNEUKEN! ANGERFIST LIVE EGT TOP!!!!!!
Mad-zound
Ik heb me mokers vermaakt een pluim voor angerfist
MadMark aKa Chronic Error
ZWAAAAAAAAAAAAR TE GEK FEESjuh!!!!! :p
Wowww wat een feest echt geweldig!! was wel kapot voor het einde maar echt super!!! :respect: AOF :respect:
dominator was echt het hardcore feest van het jaar noise surpressor en angerfist knalde lekker
darkcore had echt fucking schraal bagger geluid, vond ik wel jammer aangezien de goeie Dj's die er draaide, maar daar tegen in mindcontroller super geluid!!:D en zekers mooi feessie gehad!!
MamaDeLuxe
Erg lkkr feest :d beetje jammer dat het allemaal wat duur was :/
Mancun­iannet­je
Super feest!!! geluid (Y) wel heel vaag en irri dat je nergens je handen kon wassen! Dan maar een bekertje water KOPEN om je handen te kunnen wassen! tjah moet toch wat...
ManUmaX
DIONE:kwijl:DELTA9:kwijl:
Marcel-o B)
we waren er pas om half 3 ofzo :( laatste stukje Chosenfew was :respect: :9 verder ook super vermaakt :D alleen jammer van de regen soms :S
MarijN
jammer dat ik eerder weg moest
Marinda
beter dan mysteryland, dat wordt meer een trancefeestje de laatste jaren
Marley...
Dit was echt een super feest!!!!
MartinVLD
Was een Superfeest!!!!! Ook al ben ik amper verder dan MOH gekomen!!!!! Was helemaal top!!
mat peterson
kheb er maar een woord voor: vet
maxwax
vet goed vermaakt. maar dat volk daar? geen worden voor.
:P :cheer: WAUW!!!! :cheer: :P Het was gewoon hé-le-maal :D :D :D GEWELDIG!!! :D :D :D Diegenen die zitten te zeuren (:@), weten niet wat feesten is :yes: :cheer:
echt wat een GEWELDIG FEEST :bounce::bounce::bounce: :respect: Art Of Fighters :respect: :respect: Daisy :respect:
MC Rough
Woei (y)(y)(y)
Was een top feessie!
Michelle(F)
leuk leuk leuk...
Me geest is kk hard getemd.........:xtc:
mike:woop:
absolute topper van het jaar, heb me geweldig vermaakt :respect: heineken honcho :respect:
Mindde­struct­or
geweldig
miss bitch.
was een super feesje:yes:(y)
MissCoco
Super feest! :cheer: Isaac :cheer:
wat een feest gewoon SUPER geluid was goed, goede sfeer, goede muziek Tommyknocker, Miss Flower, DJ Paul, Nosferatu :respect:
Mixem!
vet goed!!!
GEWELIG!! Echt SUPER GEZELLIG!!!!!
MR. GRUMPY
was onwijs gezellig met ze alle weer :yes:
ms.­ peppermint®
vet kicke feest! eerste uren was t nie ech veel, daarna top sfeer.. (y)kon me geen waziger zootje voorstellen :P:P jammer van die opgefokte beveiliging, was behoorlijk overdreven..
superfeest..stampen in een regenjass!!!!!!!angerfist:respect:
Mxo
Whaha , was egt super vet feest :D MOH Thunderdome en MindControler ware (y) Jammer dat se die Bass in de Darkcore pas zo laat aan de praat kregen... En die prijzen die ze overal voor vragen... :S Maarja, voor de rest was het :bounce:
Geeeeekeeeeeehuis!!!!!!!! wat een feest tering echt een hemel op aarde....RTC Shadowlands aof noize supp ....en de regen was gewoon om van te geniete...de sfeer was echt 100000
Nala
het was echt een vet feessie heb er blaren van overgehouden maar wel de hele dag gedanst xxx jennifer
kheb me nog nooit zo goed vermaakt op een feest was echt een TOPPER (Y):bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
nevermind!
Heerlijk feest!!! Goede sfeer, aardige mensen en bijna alleen maar hakkende mensen! Zo hoort het. Geluid was ook knetter hard
wat een feest zeg niet normaal :respect:angerfist:respect:
NickyNick
Echwel een superfeest!! :cheer: tussen de honden door geslopen en de hele dag waanzinnig uit m'n dak gegaan :xtc: Angerfist :respect: Nosferatu :respect: en Neophyte :respect: Volgend jaar weer Zekerweten!
:bounce: :bounce: :bounce: :xtc: :xtc: :xtc: :bounce: :bounce: :bounce:
NL kleine mark NL
eg geweldig feest mensen
NMGN'D­ENNIS'­NMGN
SUPER Knallfeest...:bounce:..Mindcontroller Rulezz :bounce: en Franky top met RTCen met overdag feesten ben je vroeg thuis he
non stop aktie
Fok al die figuren die altijd maar lopen te zeiken over clubkutten,puntschoenen,pro-pogo en al die onzinnige kutopmerkingen. Dat zeggen alleen mensen die net komen kijken. En sommige noemen zich die-hard gabber maar vluchten wel voor de regen :/ Verder was het wel een redelijk feessie :jaja: :respect: Mindcontroller :respect: Thunderdome :respect:
:respect: [b]SUPER GWELDIG[/b] :bounce:
ohb terreur
super wat een feest
Oirschot Chaos
was echt een GRUWLIJK feest goed naar men zin gehad
te feest was egt te vet !!!! volgend jaar zeker weer.
Onderg­rondse Paultje
THE PRODUCER :kwijl: voor de rest was t maar gewoontjes
MEISTERLIJK!Wat een Stampen!!!:-)
oscar!.
SUPER blits
OUWEGEK WAUZITEIT MTF [M.­O.­T.­P.­C.­]
Endymion :respect: Angerfist :respect: Shadowlands Terrorists :respect: Dominator :respect: Moosum en Stoog was super daggie (Y) en nacht Moosum (L)
Fucking Gek Feest!!! :respect: Stanton <> Rob & MC Joe <> Panic <> Lenny Dee <> Neophyte <> Paul <> Evil Activities <> Daisy <> Nosferatu <> Digital Boy <> Angerfist <> Tommyknocker <> Rotterdam Terror Corps <> Shadowlands Terrorists :respect:
Party BA ~A.­K.­A.­~ Party Addict
Heerlijk feesie, weer lekker staan beuke :respect: Panic :respect: :respect: Buzz Fuzz :respect:
PartyAgenda²
lache goed hard ragge in de regen:bounce:
SUPPA SUPPA
patrizzl
echt wat een super feesie zekers geslaagd: :respect:rob gee:respect: voor deze mafkees:D na afloop nog steeds gedacht dat er muziek op stond (Y):bier:
peppie is link
Super feesie (Y) Jammer van ut slechte geluid in de Darkcore Area... Destroyer, Angerfist en miss flower vond ik (Y)
phan
:respect: Armageddon Project & Delta 9 :respect:
Philips
lekker maf! (y) daar zien we graag meer van :d
Pietje Rebel
Geweldig geen woorden voor
Piraatjuh aKa SpaMafkees
Was tuh doen ! maar nie dat juh zeg van ohh gek feessie, als ik nie was geweest zou ik het nog geen eens erg gevonduh hebbuh! Heb betere meegemaakt!
was een vet feest
Geweldig feest , :cheer:
Wat een geweldig feest, overal waar je kwam werd goed gedraaid! :respect: houseqlassics :respect: mindcontroller :respect: Art of fighters :respect: En de sfeer was ook megarelaxt!
Project Hardcore
dit was 1 van de betere feesten waar ik geweest ben
Was zekers een goed feesie alleen :bounce:
psychogabber
wel vet feesjte En gelukkig niet echt grote vechtpartijen. Heb er 3 kleine gezien.
Was een gaan feestje een beetje jammer van de wc's en het weer......
PUIJN
geen woorden voor :respect:
PuSSy_L0uNgE
Vet!!! In één w00rd Vett, écht master... Bah gek
QMaster
Wat een feessie!! verder geen woorden voor!! Kicken!!
Qoush appelmoush
akira en drokz :respect: pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeep:D
WWW.STAMPINATOR.WAS.ECHT.VET.NL
Wat een gekkuhhuis!!!!!! Cker goed gedraaid en geluid ook (Y)!!
Mattie's, Gappie's, Bro's en Sis's = een ideale combi voor een topfeessie('t weer kon alleen nog net ff beter :D)
Querina
wat een geweldig feest :D en een apart weekend ;) :lief:
QuiK
cker wel lachuh feesie! en die regenbuitjes waren niet zo erg...alleen die regenjassen: wat een kk troep :/
r_OY
Dione super vetjes, 2 heerlijke remixen gehoord :respect:
supervet was ut gwoon
Raffellito
Superfeest alleen kk WC`S!!! lEER DER NOU EENS VAN.....!! Maar verder topfeestje muziek was goed sfeer was perfect.... En terein klein maar fijn ;)
ralffie
HELEMAAL UIT ME PLAAT........
RalleBannie :aai:
vond het zeker top....
ram B ofwat ?!­
buitengewoon bruut feest, aleen jammer van het slechte geluid in de darkcore tent ... maar tegen 9 uur was het lekkah hard met destroyer, drokz & akira :devil:
Rauz
het was in 1 woord SUPER!
Rebecca-van-den-berg-budding
super feest super vervoer vanuit streetwave geregeld en egmega gezellg:d
Remco
Heb me wel vermaakt. Parkeren en verlichting terug zou wel lekker zijn volgende keer. Al die clubkutten? Die heb ik liever als 16,17 jarige wazi's die boos kijken en langzaam het gabbergevoel van de dansvloer vegen. Of maakten ze domme grappen die te hsrd wsren
Riantje ©
geweldig feestje :bier: super vermaakt!! :bier:
Rise Inferno
dat denk ik ook is al weer heel lang gelede:P
Ro@n
Producer , Destroyer , Armageddon Project :D:D:D. Voor de rest veel rotzooi gehoord , en dan nog dat gezeik met het geluid in de Darkcore tent :S. Er was teveel politie aanwezig (niet goed voor het sfeertje) samen met die KUTHOND
Ronald is powered by Heineken
bruut feestje!!
was vet
ronnie@­partyflock
te vet gewoon
kei vette bass maar veel stress echt kut maar tering hard
kanker beveiliging. kut enschede
:respect: the Producer :respect: !!! apart, hardcore overdag maar niet onaardig..
Rotterdam kram
Was Kk Los
rsd_psycho
Waanzinnig geweldig feest, Yihaa!!
ik vond ut wel een relaxed feest prima vermaakt
RussianThug
GEWELDIG feesie :respect:!!!.....alleen jammer dat die kkah leiahs muh wiet hadde afgepakt:S
S<>030
geweldig
Gruwelijk Feestje! :woepwoep:
Geweldige dag gehad, is voorbij gevlogen O:)
SAURONS-SWIFT
SUPERFEEST!!!!!!!!!heb ook nog wat foto's van mensen hier van partyflock
scary...­harry!!­
geweldig
beste feest ooit
Scorpia
Super Super vet feest
SEBBEL
:respect:MINDCONTROLLER:respect:HOUSEQLASSICS :respect: FREESTYLE:respect:
Sebbo
Egt een Knalfeest
Semi
SUPERFEEST heerijk geluid(Y):respect: heerlijke sfeer(Y):respect: heerlijk weer(Y):respect: heerlijke sets(Y):respect:
was echt een supah feessie:d en donders gezellie..gewoon bruut :bier: was een te vet feessie :yes:
Simon Stokvis
Wat een gruwelijk feest was dit :d toen we binnekwam dacht ik dat t tegen ging vallen maar toen gingen we de Mindcontroller tent in en daar zijn we de hele dag geweest :d Predator vs.Chosen Few...Weirdo :respect: sfeer en geluid was goed,volgend jaar weer :d
Sinned
DOMINATORRRRRR KK JAH :D
helemaal toppie! :respect: heb me goed vermaakt! :D
Sjefkuh
huh]
Slager™
Mindcontroler......!!
slaugh­tervin­y
Not enough toilets, Food & Drinks too expensive, No enough basses in the Darkcore area. AMAZING for the rest!!!! :-D
Slimanus
Goed feestje alleen wel teringduur. en al die klote bonnentjes voor alles
was kk erg ergste feest ooit!!!!!!!! AngerFist!!
was een vet feest :D
snotface
kleiner dan verwacht en 's avonds een stuk leuker
(y) Volgende keer S'nachts gewoon verder..Noize Supressor :respect:
speedcore gek //­ snelhe­idsdui­vel
bagger feest, was niet het geld waard, :@:@
tieves weer maar verder uit me bol
was echt een super feest alleen jammer van het weer
kanker knalluh gewoon
geweldig feest (Y) drokz&akira op t laatste in de darkcore tent :respect: !
Sthurrr:P
:respect:DOMINATOR...SUPER!!!!!!!!!!!!!:bounce: Was een Bruut Feest En de regen maakte het e­cht niet MINDER! Thunderdome vond Ik het Vetste!!­(Y) BEn daar helemaal uit me NAAT gegaan:bounce::D:D
Stief
lekker hoor.. ben net pas wakker geworden..
Niet te filmen, best feesie. Drokz& Akira:respect:
was wel leuk, maar super echt niet... wat een @#$@zooi dat die darkcore kut geregeld was
Struikrover
SUPERVETTTT ging DOLLLL wat nou regen gewoon DOORSTAMPEN!!!!!!!:cheer: :D:D :9
Muziek vet..had alleen niet het juiste gezelschap :S....en dat vage neo-volk moeten ze weigeren..Huidskleur heeft toch niks met muziek te maken?!!!
Dominator :respect:
StyleN
Wat een te gek feest volgend jaar weer hoor!!!
SummerQueen
:respect: PARTYRAISER :respect: alleen een beetje jammer dta het geluid in de darkcore tent slecht was.. (n)
raar maar waar , wahhaha wazig feessie
Thunderdome stage was super en geluid ook (Y) Jammer dat in de Darkcore tot aan Unexist het geluid veelste schel was maar daarna was het stukken beter. Verder een goed feest. Unexist, Producer, Destroyer, Vince en Delta 9 :K :respect: Akira en Drokz waren zeker een goeie knallende afsluiter wow, alleen jammer dat het geen foutloze meester set was, verder (Y)
Suus :kusje:
Jaaaaaaaaaaaaa was zeker wel wijs :bounce: :D
Suusjuh :rot:
Mindcontroller roeleerde :jaja: Nu overal spierpijn, volgend jaar zeker weer!
Sweety :cheer:
lieve mensies het was zker een TOP FEESIE! Ik heb me in tijden niet meer zo vermaakt! voor iedereen met wie ik was een dikke :knuffel:!!!! (wat een tering honden:S:(:@)
Syrus
GGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEE­LLLLLLLLLDDDDDDDDDDDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGG­GGGGGGGGGGGGGGGGGG :respect: :D
T.­F.­O: little bit (y)
zekers voor herhaling vatbaar (y) :d !!!!
Tammy *
Whaaaahaaa!! :bounce: Zeker een GrandiOos geweldig feesje.. :respect: et kwam wat moeilijk op gang maar aangezien je de gezelligheid toch zelf moet maken had je dan ook watt!!! PfOehh alleen die clubkutte :gaap: Blijf de vOlgende keer gewoon thuis en ga daar maar mensen vervelen!! Maaaaarr Het was Top en voOral bij De masters area aangezien et masters feest dit jaar nie zow was.. maakte dit veel goed!! :bounce: Vet Vet Vet :bounce:
TB
was een leuk feest! echt superveel dj's horen draaien! DANO, BASS D,ART of FIGHTERS & CF vs PREDATOR sprongen er uit!maar waren teveel leuke dj's dus was moeilijk kiezen dat vond ik wel jammer! hing wel echt een schrale kutsfeer! alleen bij freestyle was de sfeer echt goed vond ik! en het was grappig dat er best veel buitenlanders waren :D! was wel supergezellig met mijn schatje :kusje:, subbel en paddel, de amstelveense gang, alex en nog wel meer :p
meesterlijk feest :D
KANKERBRUUT BESTE FEESTJE TOT NU TOE
teQuila
Rotterdam Terror Corps :respect:
Tering wat een feest man echt helemaal superrrr kon me nie een betere verjaardag wensen gehe
kk vet ffeesie
TERROR-ROIJEN
jaja het was een relaxe feestje
toppiej:D !!!!!
Th0MaSs
gewoon wreed
Tha Clown
Weinig van verwacht, maar echt een HEERLIJK feestje :yes: ... grootste deel vd tijd in de mindcontroller gestaan .. Chosen Few vs Predator :respect: , Vince :respect: en Delta 9 :respect: ... alleen ERG jammer van het SUPERSLECHTE geluid in de Darkcore :( ... zoem + hoge tonen, klonk nergens naar :no:
ThaRock
De mindcontroller tent roeleerde gewoon zwaar de pan uit :yes: de planken kon je uit de grond hakkuh! :D, Thunderdome stage was ook gruwel, TOP FEEST
The Batman !!!!!­
sinds 96 heb ik nog nooit zo'n vet feest meegemaakt . echt petje af voor de organisatie... volgend jaar weer
VETTE SHIT!!!
The Prefect
zeker wel relaxed feestje
The prince of Darkness
Super feest, de sfeer was goed, het was gezellig, ik heb me prima vermaakt!
Thunder Chick
Het begin was even inkomen maar later op de dag was het erg gezellig!
Thunde­rboefj­e B)
Helemaal top :respect: :kwijl:
TiMmS
W0000000000000000000000000000000000000000000000000­0000000000000000000000000000000000000W !
keihard los:bounce:
te gruwelijk feest gewoon!!! ZWAAR LOS GEGAAN!!! LEKKAH KNETTAH!!!!
Toef
Was super feesie Angerfist en Armegedon Prodject:respect:
ToPbArKeEpEr
gigantisch
tr1kz
ongehoord....
TraumaTizer //­
Darkcore tent was té vet vanaf Unexist ging t loos en daarna werd t ziekelijk vet; Producer en Destroyer..de afsluiter van Akira en Drokz was ook zeer netjes..en de rest van t feest was niet echt mn ding maar t feest was vet opzich:)
wazig feestje :bounce:
echt een topper... tering wat stond het geluid hard!!! PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP :p
Was goed feestje:D Vooral tijdens Noize Suppressor
Twee Meter Peter
GEWELDIG!!
twentegirl
topfeest en goede dj's,blij dat ik er toch heen gegaan ben erg gezellie of niet sandra haha lekker hard gegaan....:P
TwiggeL
lekker lekker
twisted defiance
vet, feest, maar k had het terrein wel wat groter verwacht, delta 9 draaide super, ene beter is het volgende keer sa vonds en s nachts!!:P
Under control
stoer
V!tal!ty
Vince/ Endymion/ Bass-D (Y) Thunderdome hendig knalle:P
super feest, heb er verder weinig aan toe te voegen :)
Super mooie feest!!! lekker hard ...
vanKne­tteren B)
WAS WEER EEN KKGEK FEESSIE! ENDYMION :respect: ANGERFIST :respect: EN DJ PAUL NIET TE VERGETEN!! WAS ZEKERS GESLAAGD EN HET WEER WAS HELEMAAL PERFECT, DIE REGEN BOEIDE ME NIET ZO, IK ZAT TOG HELEMAAL GEITIG ONDER EEN TAFELTJE.
Von Luttik­hausen
Volgend jaar weer.. :WOOP:
Te BRUUT!!!!!
Vuurpijl :bounce:
PERFECTTTTTTTTTTT
w (v) p
ik ben helemaal uit mijn dak gegaan op dit feest . jammer van de regen, maar heb me daar weinig van aangetrokken. heb heerlijk lopen stampen!!!!!!!!
Bruut festivalletje...... MOH en Thunderdome waren zwaar goed....
SUPER FEEST VOORAL DE MOH
Water Joe Junkieee
Lekker in de regen gestaan bij de Thunderdome..verder ben ik blij dat ik geen kaartje heb hoeven kopen hiervoor :S
vet hoorrrrrrrjjj
Weps9
WAS GEWOON TE SEXIEJ!! Rudi.. jammer dat ik je net niet heb kunnen horen draaien :( Op naar Totall Confusion, dan hoor ik je wel weer beuken!! :P :bounce: EN MINDCONTROLLER ZAAL WAS TOPPIE!!
wesley DH metafistic
zooow verschikkelijk mastah alleen jammer dat evil activities t junktion nosferatu en endymion zo kk vroeg moesten draaien :s verder SUPERRRR !!!!!
willemien(K)
was echt super feessie alleen beetje jammer dat het overdag was in het licht en niet in het donker verder echt super!!(Y) geluid en (Y) gedraait!!!
Dom.. dom.. DOMINATOR !!! :respect:
kut
Echt vet was dat zeg, jammer van de regen en van de 'last' die je had van het geluid van MOH in andere zalen. Niet dat er wat mis was met MOH :|
yorin85
Egt een mega bruut feest!!!!
super feessie mag wel altijd zo
{KKF} kristel-METH
te ijselijk denk!!!
|[ Rave 2 The Maximum ]|
Noize Suppressor Idd Ook Bruut Gedraaid Ja, Was Ik Even Vergeten.. Maaruh,, WAAR WAS SCOTT BROWN @ Mindcontroller :O Ie Draaide Eik Van 22:00 Tot 23:00 .. Maar Om 22:30 Stond Bass-D Nog Te Draaien :O Wazig!!
|| Dennis ||
had er iets meer van verwacht, maar toch was het super:yes:
||LOOS||™
ja tog, zwaar genote! dreunde weer lekker daar in enschede.... klaar voor een vervolg! :D
~ PatriciA ~
het was een super tof gezellig feesie!!!
~Carpe Diem~
Toen we er bijna waren kregen we een ongeluk, dr reed iemand bij ons achterop echt KUT maar t feest was echt zwaar dik!! jammer van de regen.. Mindcontroller (Y) .. Angerfist :bounce: .. Akira :respect:
GRUWELIJK
was vet, jammr dak jhet nie lang heb kunne volhoude :S :D
Echt zwaar vet feest hor :D Goed vermaakt :P
MEGA VET FEEST :K
superfeest.. alleen jammer dat het regende en het overdag was maar ik heb me zeker wel vermaakt:D
××Pietje××
Super Feest het liefste ginge we verder maar ja we waren met event travel Kutzooi

Line-up Dominator

1Thunderdome
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 techno, hardcore, hard techno
🇺🇸 hardcore
hardstyle
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, house, hardstyle
2Masters of Hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, hard techno
hardcore
hardcore
🇨🇭 hardcore
hardcore
hardcore
techno, drum & bass, hardcore, hard techno, downtempo
hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
· MC hardcore
3Houseqlassics
🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
hardcore
🇳🇱 🇺🇸 🇳🇱 hardcore
🇧🇪 house, techno, hardcore
· live hardcore
hardcore, retro
drum & bass, hardcore
hardcore
hardcore, hardstyle
hardcore
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
4Mindcontroller
hardcore
hardcore
hardstyle
· live hardcore
hardcore
🇺🇸 hardcore
🇬🇧 hardcore
· live hardcore
hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
5Darkcore
hardcore, drum & bass
techno, hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇺🇸 techno, hardcore
hardcore, drum & bass
hardcore
· live 🇮🇹 hardcore
🇬🇧 hardcore, drum & bass
drum & bass, hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 hardcore
🇮🇹 hardcore
6Freestyle, gehost door B2S
hardcore, retro
hardcore
hardstyle
hardcore, house, hardstyle
hardcore
hardcore, hardstyle
hardstyle
techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
techno, hardstyle, trance
🇧🇪 techno, trance, house, retro
· MC hardcore, hardstyle
7Roots
chill, out
downtempo
house, techno
house, trance
🇬🇧 🇳🇱 house
house, techno

Nieuws

Aanstaande zaterdag, van 11.00 tot 23.00 uur staat Enschede op z'n kop met Dominator. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de opbouw. Hieronder nog een paar zaken op een rijtje 284
Op zaterdag 30 juli is het recreatieterrein Het Rutbeek bij Enschede het domein van 8 live-acts en 73 DJ’s. De datum was al bekend, de locatie eveneens en wat de opzet wordt van het eerste serieuze hardcorefestival ter wereld zal inmiddels ook wel duidelijk zijn. Er ontbrak dus nog maar één belangrijk punt van informatie. 295
Half februari ging er een schok door hardcoreland, maar het was er eentje die zeer positief was. De organisaties achter de drie meest toonaangevende feesten in de hardste genres, Thunderdome, Masters of Hardcore en Houseqlassics, maakten toen bekend te gaan samenwerken om Nederlands enige echte outdoor hardcorefestival op de kaart te zetten. 294

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Dominator op dvd....? films320
Dominator Remixes muziek67
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Dominator f:hard2
Scratch filmpje Bass-D @ Dominator draaien139
Wie sponserd mij voor Dominator? :P f:hard628
(gesloten) Dominator DVD f:hard13
(gesloten) DVD van Dominator hij komt !!! f:hard7
Fotocamera op Dominator? f:hard194
(gesloten) Waar blijft de DVD van Dominator...? f:hard2
bajesklanten dominator united :P drugs33
Minimum leeftijd Dominator ? f:hard156
Angerfistm set @ Dominator muziek52
The Destroyer op Dominator f:hard141
Dominator livesets? f:hard63
Oorpijn na dagje feesten gezondheid51
Camping @ Dominator f:hard534
Yeah (Dominator) english173
Hardcore Festival: Dominator..! f:algemeen850
(gesloten) Dominator kaartje te koop tickets12
Gevonden voorwerpen f:hard37
Het Grote "Hoe Was Dominator" Topic f:hard1371
(gesloten) drugs @Dominator?? te streng?? drugs162
Dominator 2005, line up f:hard393
(gesloten) Nummer Dominator site muziek4
(gesloten) dvd van dominator f:hard9
(gesloten) Foto's en Clips Dominator f:hard8
Angerfist set @ Dominator f:hard4
gezocht iemand uit den bosch locaties13
(gesloten) wie weet wie er allemaal foto's maakte op dominater f:hard3
Foto's f:hard13
Nr op website Dominator Festival muziek9
Live Sets: Dominator, Partyraiser,Angerfist muziek27
Dominator uitverkocht of niet?!?! f:hard156
(gesloten) Foto's dominator f:hard25
Scott Brown @ Dominator ??? muziek6
(gesloten) avond voor dominator f:hard32
Meisje @ Dominator f:hard115
Het Grote Wat-Ga-Jij-Na-Dominator de hele nacht uitspoken?? f:hard116
starkabels uitgeleend Dominator f:hard13
Dominator kaartjes 2 voor € 50.- tickets12
Dominator 2006 f:hard21
Waarom Hardstyle Op Dominator???? f:hard260
dominator muziek10
(gesloten) Foto's Dominator f:hard8
Gemoedelijk (L)....ehhhhh :$ actueel23
Wegwerpcamera gevonden op dominator f:hard5
(gesloten) live set dominator muziek4
Lokatie Dominator locaties63
(gesloten) Plisie op Dominator f:hard16
Wie heeft er een zilveren armband verloren op Dominator? f:hard27
(gesloten) Dominator filmpjes f:hard9
(gesloten) DOMINATORS was heftig !!!?? f:hard14
(gesloten) Jopngen naar EHBO gebracht op Dominator f:hard43
(gesloten) 2.5 kilo drugs ingeleverd bij dominator actueel2
(gesloten) Geen time table bij DOMINATOR f:hard19
Wie gaat er naar Dominator? f:algemeen235
SPOTGOEDKOOP naar DOMINATOR?? Dat kan....... tickets37
foto's dominator f:hard23
(gesloten) jeujJ f:hard5
(gesloten) was JIJ ook op dominator? f:hard43
(gesloten) KopSchandalig Dominator f:hard2
(gesloten) Foto's DoMiNaToR!! f:hard8
(gesloten) rellen op dominator??? f:hard19
(gesloten) Dominator FoToW's f:hard13
(gesloten) foto's dominator f:algemeen5
Dominator: Het weerbericht f:hard124
(gesloten) Dominator fotow's f:hard5
(gesloten) dominator f:hard8
(gesloten) 'het algemene' post hier je linkjes waar jij foto's hebt staan of gevonden van DOMINATOR f:hard8
(gesloten) mooieste stage van dominator f:hard2
(gesloten) Foto's Dominator f:hard2
(gesloten) dominator kaartje,25euro!!! tickets19
terrein dominator modderbad ??? f:hard93
dominator voorpretaftelagenda f:hard63
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Beste stage van Dominator?? f:hard15
(gesloten) slaande dj's @ Dominator??? muziek19
(gesloten) Terug weg Dominator ook bij de eerste pomp gestopt? f:hard5
(gesloten) hoe vond je dominator??? f:hard30

52 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Tijd voor een nieuwe denk ik he!!
Waarschuw beheerder
donateur
ga daar maar niet van uit hahaha ;) teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs (f)
Waarschuw beheerder
Er zijn toch 100en grasvelden waar je dit kan organiseren??
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaah en op masters 10-02-07 vannochtend hing er daar toch een grote mfk, poster van DOMINATOR 2007 en dat is waar het om gaat als het maar door gaat
Waarschuw beheerder
Nou heb de 1e dominator moeten missen wegens vakantie maar deze ga k zeker niet missen nou k gisteren die poster zag hangen op masters
Waarschuw beheerder
Hoop zeker dat er een nieuwe dominator aan komt, dan zeker aan wezig
 
Waarschuw beheerder
der komt ook dit jaar een dominator maar zal wel op een andere lokatie worden gehouden!! maar op masters was idd een reuze poster van dominator erop dus gaat zcer weer top worden
 
Waarschuw beheerder
ik hoop zo dat er weer een dominator komt :kwijl:
Waarschuw beheerder
pff ik ook kan namelijk nisk vinden op pf maar hier wil ik zeker bij zijn,,,,!!!
Waarschuw beheerder
Dit wordt nog beter dan a nightmare outdoor denk ik!!! Vorige keer gemist dus hier moet ik heen!!
 
Waarschuw beheerder
:respect: :respect: Dominator :respect: :respect:

Daar ga ik zeker weer bij zijn!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Die in 2005 was zwaar oké dus misschien wel aanwezig bij de volgende :)
Waarschuw beheerder
[img width=160 height=120 cacheid=00003b350000724e1c8d209f0a0001cde0]https://album.partyflock.nl/5549555t.jpg[/img] Deze poster dus.... ben nog nie helemaal wakker! :vaag:
Waarschuw beheerder
khoop het ook dat er weer een dominator komt vorig jaar moeten missen ma als er weer zoon fijne line up is ga ik der zeker heen hou het anders op bussloo DEVENTER HARDCORE 4 LIFE!!!
Waarschuw beheerder
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van PUPKE. op woensdag 21 februari 2007 om 01:38:
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel


Als je nou ff had opgeledt wat andere mensen hierboven poste (y)

Zolang Dominator maar niet van 23 juli t/m 6 augustus wordt gehouden want dan kan ik er wederom weer niet bij zijn :(
Waarschuw beheerder
vorige dominator was egt top... ik hoop egt dat het ergens gehouden kan worden.. mischien wel weer op rutbeek:) mooi dicht bij:p haha majah maak my verdrer ook nie uit waar het gehouden word... ik ben er gewoon bij... wil wel snel de datum weten anders verheug ik me strax voor nix:(
 
Waarschuw beheerder
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007 :D:P
Waarschuw beheerder
hoop zeker dat het doorgaat die van 2005 was zwaar kickuh(Y)
Waarschuw beheerder
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????

zal wel aan mij liggen , maar er was er vorig jaar geen, omdat de gemeente enschede niet nog eens een vergunning verstrekte voor zo'n keigaaf feest, en dat dit een beetje kut uitkwam om nog een andere lokatie te vinden!!

maakt verder niet uit tuurlijk had je kunnen verwachten dat ie dit jaar zeker weer kwam, het is tenslotte echt een su6 geweest voor zowel organisatie als al het publiek!!!!

dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!

ben dus ook cker van de party!!!!!!!!!!!!!

"playing {mf} hardcore music until you die"

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!


Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR, geweldige lokatie.
Waarschuw beheerder
Wordt zeker weer vet als het maar niet weer in da Rutbeek is veel te ver en tis tog naar de klote gestampt dusja beter erges anders :p
Waarschuw beheerder
YEAH ER KOMT ER WEER EEN AAN!! hopenlijk net zo vet als de vorige... :jaja:
 
Waarschuw beheerder
als het deze keer weer net zo goed is als vorige keer dan wordt het echt wel weer een super feest
Waarschuw beheerder
Hoop dat t dit jaar komt, kunne we ook paar dage extra ergens een hotel boeken daar:P Anders naar Nature One op vakantie
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????


Ik was op vakantie.. ;)

Dit jaar zeker wel aanwezig! :jaja:
Waarschuw beheerder
Zou vet wesen, kon vorige keer ook niet aanwazig zijn:(
Artiest {SHOWLIST artist 66360, 75271, 31276}
Waarschuw beheerder
Jaja..28 Juli 2007 in het stadspark in Groningen :cheer:
Waarschuw beheerder
haha jah stadspark zeker aanwAzig:D duidelijk wel :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van |Prod!gy| op dinsdag 6 februari 2007 om 16:27:
ga daar maar niet van uit hahaha teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs


haha en zie hier dominator: 28 juli 2007 en in groningen nog wel kan niet beter :looser:
Waarschuw beheerder
Ga ik zeker weer heen, vorige editie egt toendertijd beste wat ik ooit meegemaakt had:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
ben er niet bij.. ***** ver..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WallyOlly op zondag 4 maart 2007 om 20:34:
Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR


:jaja: idd.. ik ben er bang voor:P
 
Waarschuw beheerder
kenker ver
Waarschuw beheerder
ook weer aanwezig.. 2005 was het beste feest van het jaar..!!!

kut enschede.. te zeure dat het niet daar meer mocht :(

Ma we gaan los de 28ste.. en de dag er na kats op vakantie :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
morgen knallen :bounce: :bounce: :D
Waarschuw beheerder
heb heimwee naar 30 juli 2005, beste dag uit me leven :'( :p
Waarschuw beheerder
dit was me toch ook weer een dik feest....pffff dat geluid was echt ****** hard:D
 
Waarschuw beheerder
wat erg dat ik nie ben geweest... het was verdomme in mun achtertuin! 600M lope:(

was tejong :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gaatjouniksaan. op donderdag 13 januari 2011 om 10:58:
Dit feest overtreft alle feesten )!!


:yes: Qua festival feest nog altijd op nr 1!!!:respect: Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen:( Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage:kwijl: Mjah tijden veranderen:( Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed:kwijl:
Waarschuw beheerder
dit was de mooiste en beste dominator ooit.
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 4 februari 2011 om 17:53:
Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed


ja echt jammer
 
Waarschuw beheerder
Lol tijdens DJ Nosferatu op de DVD
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2011 om 11:29:
tijdens DJ Nosferatu op de DVD


Fout,was Project Hardcore 2005 Antwerpen :)
Waarschuw beheerder
ik denk nog steeds aan dit super feest
ik mis het feesten