Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,1171 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

Recreatiepark Het Rutbeek (binnen) op de kaart
Jacobsrietweg 182
Enschede
Nederland🇳🇱
hardcore × 59, darkcore × 18, oldschool × 18, industrial hardcore × 17, terror × 11, early hardcore × 10, speedcore × 3

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 13:00 met 24 bezoekers, om 11:00 met 21 bezoekers en om 14:00 met 14 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (540), Rilll (444), Bennykuh (1426), anoniem (1485), [023] PimRitsel (1674), anoniem (3094), TE-RR-OR (2288), KRANKENSTYN (3157), anoniem (1826), anoniem (1462), CODA-gfx (1096), Stefan-the-Sound (1246), Bryan (1437), mr turner (1299), P P (910), anoniem (2788), HUUUUUUUU (1394), anoniem (1045), Wodgah (884), De Zaanster (1257), anoniem (880), The prince of Darkness (1109), Allaaaaaard (835), Bram1985 (1136), Gabber Indiaan (1219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig379473%
zeer goed2936%
goed88717%
ok5
voldoende1513%
onvoldoende7
slecht261%
zeer slecht2
waardeloos18

1291 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ CILLIT BANG !­
super feesie :D
! Mr B !
kk hard geluid,regen af en toe was lekker verfrissend,dj`s namen de tijd voor je(Y) enige minpuntje was de w.c`s:( voor de rest super(Y)
!!!!­Hardco­rE!!!!­
gruwelijk gewoon....wat een geluid, wat een sfeer, alleen regen was ff jammer ma boeie knalle met die handel!!!
!!!Ronald!!!
cool
!!­PoGo!!­GeaK!!­ [NL]:bier:
Terreur!! :bier:
!GIN!
waneer komen de foto s?
""­Repels­teeltj­e""­
Vetjes :yes: Rob Gee man van de dag...:respect:
"DieSel
gruwelijk!
((Jeroen))
geluid van de darkcore zaal was bagger,je hoorde meer muziek van thunderdome, maar voor de rest in 1 woord: SUPER!!!
(L)(K) Jiska (K)(L)
Egt een UbeR SUPER feest...geluid 100% goed !!! M.O.H en Thunderdome Ware cker wel bruut.. :D Volgend jaar hopelijk weer en dan nog langer doorgaan ??? :P :bounce:
1 woord geweldig :D wat een feest (Y) Noize Suppressor :kwijL: in de regen!! Super!
*­ *­ AUDREY *­ *­
Was echt wel een goed feest!!!!! :D Ophidian :respect: Noize Suppressor :respect: Heb me echt wel goed vermaakt daar!!!! vooral in de thunderdome (waar de de bass onwijs goed voelt trillen in je lijf!!!) en MOH (met totaal 68 boxen op podia)
* Isis *
:D Wat was dit een geweldig SUPER feest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* Lennaert *
geweldig feest heb me zeer vermaakt :Pkk hard gaaan op dominator:P
hmmff :/
* Zahne
In één woord MEESTERLIJK !!!!
knal feesie niet meer normaal !!!!!!!!!!
*Aukééé
Heb Me Zeker Wel Goed Vermaakt Zeker Leuwk Feessiej
*bastard046*
(Y)(Y) echt een uber vet feeest:yes:..nog vetter dan ik verwachte:respect: endymion DAY-MAR, noize supresor, art of fighters, delta 9 ,tieum.... ware echt wel uber uber vet:d super feeeest:D..thunderdome en darkcore ware ut vetste :bier: :bier:.uber hard geluid @thunderdome stage(Y)(Y):respect:
Heerlijk feest , Heerlijke muziek
*Dani*
Wat een superfeest! organisaties :respect: Heb t echt super naar mijn zin gehad! :-D
*Gonzo*
Jammer dat je alles door erlkaar hoorde, maar Mindcontroller (Weirdo, Shadowlands Terorists, BuzzFuzz :respect en MOH (Day Mar, Tommyknocker, Paul :recpect Heb t prima naar mn zin gehad
*Hard2daCor3
KONING!! alleen jammer van die darkcore tent
Echt een vette tegenvaller!!:nee: mar ondanks alles toch nog gezellig feest van gemaakt:bounce:
*­Miss Ann ...*­
het was lang geleden dat ik zo'n vet feest heb gehad!!!volgend jaar ckers weer!!!
- E l s e p e l s j e -
:respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
- Miranda --
DaY-Marrr :respect: was weer een geweldig setje.. En een geweldig feest gewoon :bounce:
was zeker wel vet vooral toen het donker werd alleen jammer van de regen overdag
super vet!! Alleen aan het begin bij de moh stage deed de apperatuur het niet. DE set van dj d was vernaggeld en osiris&T-junction konden maar een halfuurtje draaien. En de darkcore zaal viel me zwaar tegen. Maar het was verder echt een super feestje!! Maar waarom geen Promo????????
--needbeat--
Lekker feest, hoop dat het volgende keer 's nachts is. Goeie dj's, goed sfeertje, Lekkere RED BULL!!! maar ik ga niet meer overdag knallen, helaaas
-=­[0317]=­-Noisek­ickter­reur
das lekker denk je naar dominator te gaan kom je nie verder dan het woute bureau!!!
-Evert-
was echt vet feest ,vooral MOH
Gotverdoemuh kei goei feesie man
Topfeest: goeie sfeer, vette sets van Miss Flower, Tommyknocker, RTC, Shadowlands en Neophyte Live te gek!
...Bonkie
Bonkie was There :P
..­Danny Deurbel..­
Gruwelijk mooi feesie heb me prima vermaakt :bier:!!! :respect: Dj Paul & Art Of Fighters :respect:
..Koning..
goed feestje. goede sfeer geen vechtpartij gezien alleen gekut met wcs en geluid in de darkcore was kut :respect: Neophyte :respect: Angerfist :respect: Paul :respect:
.:Liene:.
het was wel een gezellig feessie:yes:, maar wel jammer dat bij sommige podiums de bass niet aanstond of zacht stond:(
.:René:.
wel heel vet....maar volgende x 's nachts! en TIMETABLE want mis zo de helft:p
.Boyciej.
knetter knetter GEK !!!!!!!!!!! :P
was super geweldig beste feest 2005
.Onbekend
lekker feessie!!! jammer van de wc's int begin goed geluid :D
HOERIGKUTFEEST
/­\/­\iss Sundance
Was echt een superfeest, volgend jaar weer!!!! Alleen jammer van de wc's je moest soms wel een uur wachten...........
k*nker dol feest... goei geluid en goede sfeer... alleen jammer dat het niet van 11 uur savonds tot 11 uur smorgens was....
bohhh was echt extreem vet sexy meer kan ik er niet over zeggen beter dan masters 10 jaar :bounce:
egt gehakt voor me leven:D
2-Hard
super feestje :yes::bier:
Zwaar vermaakt :P
:[ ALLES KAPOT :[
super feest :bounce::xtc::bounce: heb me er goed vermaakt :respect:
:banan­a::che­er: Ingetje!­ :cheer­::bana­na:
Echt geweldig!! :bounce:
:bier: Kale Æ
was echt kk bruut :respect:Angerfist Noize suppressor Endymion:respect:
goed geluid overal voorla bij noize supressor bij TD D8 egt dsat me ogen uit me oogkassen trilde, wc klein minpuntje maar het was wel egt gruwelijk
:bier:­STIEMM­ADNESS­:bier:
top!
:bounce: ParaMara
Wat een superfeest!!!!!!:D:D:D Zo goed vermaaktt!! SUPER!!!:bounce:
:bounc­e::swe­ethug:­Dolle mutske­:sweet­hug:
het was een mega super feest :yes::yes:
:bounce:Hij is gek he:bounce:
was egt een super feest, vond alles geweldig!!
:cheer: Gidduh :cheer:
SUPERRR!!!, maar waar waren de pinautomaten?? :S:S
gewelig :D:jaja:
Mijn eerste feestje maar zeker niet de laatste
:woepwoep:hij was fijn:woepwoep:
:Prooie:P
het was weer een topfeest heb goed staan beuken...:respect:angerfist en neophyte:respect:
:respe­ct:ste­ef:res­pect: /­
ja echt super WHAWHA
was wel een vet feessie!!!
:woop: Ivetjuh
was zeker wel een goed feessie (Y) Jammer alleen dat ik op t eind niks meer kon :(
Tering man was echt een SUPERVET feest :D:D :bounce::lijn::xtc: O:)
<<MAXIMUS>>
hmmz
====­>>>> The EcLiPsE <<<<====­
:WOOP: DOMINATOR :WOOP: 't lek wel een droom !!! :respect: Angerfist - RTC & G-Town madness :respect:
><i
zo leuk kan leuk zijn :D
>>> neut <<<
ZEKERS EEN WOEST FEEST... VAN BEGIN TOT EINDE HELEMAAL LOS!!!!!
>>Simtec<<
Leuk feesie, MoH area had een lekker hard geluid(y), alleen jammer van al dat publiek dat stil stond dat kwam de sfeer niet ten goede, wc's waren slecht geregeld echt veel te lange wachttijden:s, jammer dat de bass in de darkcore pas rond 6 of 7 uur werd aanwezet:(
[ C.­T.­Z ] ReMMieJ (6)(6)
:respect:
KANKER STIJL
KK VET FEESTJE!!!!
Ja was weer een lekker feestje, en gelukkig is het weer goed gebleven. Hele dag goed vermaakt. ene hakkuh tot je er bij neervalt ;)
[BnGn]­Hardco­rE-GabbeR­[BnGn]
feeeesst van ut jaaaaaaaar
[D&­W]HCdekkie :bounce:
was echt wel weer GEWELDIG.......was zeker de reis waard.......jammer dat eerder weg moest voor de laatste trein :S is het eindelijk donker.....volgende keer moet het s'nachts :yes: geluid was ook lekker hard :D
[H4L] BAKKER
zeer goed
[HC] State of Mind
Echt een bruut feest!!!
[HGDG] Para-Teringleier :smoke:
Jaaaaaaaaaaaaaaa CKER wel een geslaagd feessie !! :D alleen de gemeente moet nie zo zeure over dat geluidsoverlast want de organisaties hebbe zich netjes aan het decibel maximum gehoude dus hebbe ze nix om over te kankere :@ verder was de opbouw van het feest ook super en de geluidsinstallatie was ook zeer geslaagd (Y) ik kijk al uit naar de volgende x !! :)
:respect: DOMINATOR!! :respect: Was UberVet Feest..Helaas Nie Meer Nah OSM Gweest Mjah..Enne De Rege Was Helemaal UBER! HEERLIJK WHEHE!! :cheer: :woepwoep:
[NL] ¾ - KaLe SpeeD FreaK TerreuR[NL]
dominator volgend jaar ben ik er weer
Was zeker wel uber waus feest..Dik vermaakt:yes:
[nl]ha­kketak­keterr­or[nl]
het was echt gruwlijk aleen jammer dat het aan het begin bij moh fout ging
[NL]Hoek[NL]
supers
MASTERS OF HARDCORE had wat goed te maken
Een geweldig feest gehad, ben er nog van aan het nagenieten. Next year again !!
[S.E.T.]Vunz
het was echt mega vet, ondanks de regenbui, gewoon doorgaan, Akira draaie lekker, helemaal uit me dak, wist nie dak zo hard kon
[SBC] Da Highlandz :[
Vet feesie B)
Thunderdome :respect:
[SF] Trip_­O B)
:respect: Armageddon Project :respect:
een kk ubergeile party zo moeten ze voortaan wezen
[YH] kar-LIJNTJE
Mijn eerste feest overdag, totaal boven verwachting een superVET FEEST!!! dit ga ik vaker doen! Wat wel vreemd was, na het feest werd het donker in plaats van licht...::)
super dik feest :) geluid was top alleen bij moh viel het geluid in het begin nog wel eens uit :(
\\___­ Psycho­Hoolig­an___/­/­
:respect:\\___SUPER___//:respect:
^..­::AnGe­L::..^­
wat een feest echt geweldig:D:D en de muziek was echt top(Y):bounce:
_­0_­ Broekje :aai:
Helemaal te gek!
echt zwaar te gek hoor vooral de thunderdome en moh ANGERFIST!!! NOIZE SUPPRESSOR(y)
_LEROY_
Super feestje :respect:
_Robbin_
wanneer weer? superfeest
_sander_
Ik snap niet dat zo veel lui zeuren, ik vond het geweldig :bounce: Foto's op >>>>> www.VanGodLos.net <<<<<
haha daar ston paul dan ff voor een leeg publiek (N) thunderdome (Y) alleen darkcore was echt kut :S
AJS
WTF 1e festival maar wat voor 1 echt helemaal :respect: top (Y)
akieh
Helemaal te knetter
was toppie :yes: :woeptidoe:
was toppie :yes: zeker weten :D
Ammie013
twas egt een superfeest, massa's gezopen daaro
angerBIST!
dit was vetter dan ket!
echt een super vet feest!! De Mindcontroller tent was toch echt de beste :D
Aaaaaaaaaaaaah Vet te GeQQQQQQQQQ!!!!!! WoeHoeeeeewwww :woep::cheer:
toppertje!!! :D beetje een late reactie... maarre wanneer komt de volgende?
Anok
Heb me goed vermaakt (Y)
Apeldoorn Hardcore
Super feest , Dione :respect: Angerfist :respect: Rotterdam Terror Corps :respect: Neophyte :WOOP:
AppelK­aneelH­oer
Delta 9, Angerfist en Dione KK lekker gedraaid, super geil feesie :D
AppZ
jwt
Arco
Mindcontroller en Houseqlassics:respect:
armbender
Superfeest, heb me er echt prima vermaakt:D
:woepwoep: NOIZE SUPPRESSOR stijde de pan uit helemaal te gek feest !!! lekkr zelf t weer was (Y)
Avonturier
Met zijn allen Hakken op een groot Grasveld!
HIJ GING LEKKERRRRR :bounce: Tijd geleden dat ik me zo goed gevoeld heb op een feest :lief: MC-tent & TD-stage :respect: Predator - Chosen Few :kwijl:
HET WAS EEN SUPER FEEST :D heb me zeker weten vermaakt :D
babergi
begin was waardeloos in darkcore hoorde nog 2 andere zalen, maar na unexist was het een groot feest met :respect: destoyer :respect: als hoogtepunt
Bartkore
bruut feest hoor! repect 2 drokzzzzz nui naar condor knallen
Basseckio-HK
dik fet thunderfeest!! :respect:Tommyknocker:respect: , :respect: DaY-Már:respect:
gewoon een SUPER FEEST :jaja::jaja::jaja:
Day-mar je was toppie net als angerfist die vlamde wel denk
basz.­NL :aai:
Art of Fighters :respect: The Viper :respect: G-Town Madness:respect: RTC en MC Raw respect:
BIER BRIGADIER *­038 ZUID*­
gruwelijk feest, jammer van het weer maar dat mogt de pret niet drukken....wat zeurt iederen nou weer over clubkutten? in de mindcontroller tent waren aardig veel...en was de sfeer ook het beste, in tegenstelling tot bijv. het "schop en sla maar flink om je heen"gedans en het aggressief rondkijk sfeertje bij MoH
BIO-H@ZARD
Dominator leuke dames lekker weer geweldig feest
Zeker een topfeest:D Jammer dat het alweer voorbij is:(
BobbyR/dam
Echt kicke! Beettje jammer dat er zo weinig houseclassics gedraaid werden in de houseclassics tent. Lenny Dee was echt heftig!.
echt een super feest
Boes
Ik ga toch echt liever met die clubkutten los dan dat ik naast die agressief kijkende mannetjes sta van een jaar of 16 die denken dat ze alles hebben meegemaakt maar alleen maar de sfeer verzieken!!!
Topfeesie!!! echt super!!!!
Brain Insane
Superfeest! Thunderdome de vetste! :respect: Daisy, Armageddon, Vince, Delta 9 :respect:
BramNts
Gruwelijk
Bramozz ;d
sssssuper!!! doen we vaker :D
BramWSS
knetter steekker hard gaan dan heb ik gedaan
Breda-Mike
was geweldig feest!!ophidian :respe­ct:
Bryan
Was goed te doen, alleen jammer van het geluid in de Darkcore, The DJ Producer kickte ass !
Buhh
het was echt een vet!! geluid was goed want als je van thunderdome na masters liep hoorde je de muziek niet meer van thunderdome,, allemaal goed geregeld vind ik. Ook n heel goede sfeer!
Buntjeeh
geweldig
Bushes
vette shit, alleen jammer van die miezerige security die me toers nakte,...
carlino
Top feest :D heb me echt mega goed vermaakt hier :D
Carloss...
idd leuke honden :S verders was echt een top feestje :yes:
CHEDDAR
er hing geen sfeer het geluid was niet echt best, thunderdome stage was heerlijk armageddon project noize suppressor placid k waren heerlijk :bounce: en destroyer draaide uber gruwlijk vet!!!!
Christian K
goeie dag gehad...
to da bone!!
cinnamoontje
Oke wat een super vet feest en ook echt een super gezellige sfeer met ze alle, hele maal top(Y)
cinnek­uhh!!!­!­
lekker zwaar van de kaart rond gestrietst blijft leuk he!!! iedere keer weer...
cmd
leuk feesje, alleen de darkcore was verneukt :( verder best vermaakt
Top feest heb me Super vermaakt!!!
geen sfeer? zeker niet bij mindcontroller geweesd :d ,verder prima feest
Cor.S
geweldig feestje..,jongens het was onwijs gezellig met jullie!!!!:bounce:
top feessie echt waar (Y)
nindcontroler en houseqlassics tent waren vet hoor!!:D
Het was GEWELDIG!!!!!!!!!!!! Helemaal GEK!.......
Gewoon Gruwelijk niks meer aan doen zo moet een feest gewoon zijn en niet anders!!!!
Darkon
Dione, Noize Suppressor, Paul :respect:. Darkcore area gewoon jammer van hetgeluid (n). Thunderdome stage was veruit het best, Moh stage leek alsof ie nog in aanbouw was met al die steigers en dat hergebruikt hoofd ziet er goed uit maar verwacht wel wat voor zon prijs, voor de rest een geweldig goed feest.
APPETIJTELIJK
Dave046
Feest was wel vet, alleen jammer dat er te weinig mooie meisjes waren en slecht weer !!!
david-danser
HouseQlassics en Mindcontroller was beter.. :respect: Dr. Rude :respect:
DE KWAKEL TERROR
uit me plaat met een poncho aan me schoen
De Raver
geweldig feest !!!
De Wilde
gewoon mega vet!!!! Echt outdoor en hoe.....:xtc:
Deekore.
MINDCONTROLLER HAKKÛH!!!! Heb me prima vermaakt!!! Helemaal uit België gekomen maar het was zeker de moeite waard!!!!
Vet feestje :cheer: Terror = :lief: Alleen lekkere afzetterij weer dat je moest dokken voor de wc's :/
HET VETSTE FEEST
Del Hoorno
Echt wel kick geweest:yes:
DENEKAMPS TERREUR
wat een super feest echt muziek sfeer alles was gewoon goed, alleen de wc niet maar verder gewoon SUPER
Vond het geluid voor een buitenfeest goed, de muziek was goed, alleen in de rij om te pissen was kut
Super Knettertje Leip! :cheer:
DerekRaver
HELEMAAL GEKKEHUIS SUPER(Y)
godverdomme wat een top feest :kwijl: non-stop hakkeh en de knieen kats naar de klote....producer&destroyer :kwijl: :respect:
DINJESK :cheer:
SUPER FEESIE:D :bounce: zkrs :respect: voor art of fighters en dano :respect: weer veel nieuwe mensen leren kenne:D :D
disano
het was een super feest het had allen wel tot 7:00 uur mogen duren
Disturb™
zo dit was zeker 1 groot super feest alles goed voor elkaar super line up en werd ook gewoon zeer goed gedraaid steeds voor outdoor festival was dit zeker me beste die ik meegemaakt heb >>> FOTO'S ONLINE ZIE EIGEN TEKST<<< :bounce:
Dj Agonizer
(Y)(Y)(Y)(Y)
topper
DJ Pacman
............wat zeg je?..............ik versta je niet..............ben een beetje doof denk..........................O ja Dominator was vet hard ja!
DJ the Motivator
SUPERGOED FEESSIE, GELUID / DJ'S / OVERIG PERSONEE­L ALLEMAAL TOP, :RESPECT:THNX TO ALL ORGANISATIONS­:RESPECT: PARTYPICTURES (MORGEN ONLINE):-------------->WWW.DEAMONSOFHARDCORE.COM
DJ Wilco
Angerfist Was Supper En Neophyte Ramde weer super Verder vond ik het jamer dat de darkcore niet echt goed hoor baar was want je hoorde te veel geluid van de Masters & Thunderdome er door heen dus volgende keer anders opstelen of meer geluid daar!!!
Dj Xylonite
was flink pezen achter de bar!! wel nog ff kunne feesten vanaf 21uur || 300km over duitse snelweg na huis en geen 1f*cking tankstation tegenkomen:S
DJ_Profiler
:respect: BASS-D :respect: Petje af!!
DOESBURG
was gewoon weer super feesje
Donny A.­K.­A.­ Donski
Het feest was goed, de locatie was goed alleen beetje jammer dat het overdag was. Maar mijn grootste ergenis waren die KUT WOUTEN MET HUN DRUGSHONDEN, vond het niet zo'n Nederlandese partysfeer. Eerste keer dat ik dat zie hier. En ik vond het jammer dat ze geen timetabels hadden.
Droev
volgas hakkuh :bounce:
Tof!!!!
Earlyr­avegab­ber
was zeker super vet feest DOMINATOR 2005:respect: in 1 woord geweldig
edje.
uitstekend, moeten maar snel weer vergunningen worden afgegeven!!!!!!
Enzyme1
top feessie!!! :respect:
Topfeessie; Angerfist & Jappo (y)
Etherpaniek
top feessiee (Y) vooral MOH ahhh superrr
Fab!
was een egt kk vet feest :respect: Dione=DNA :respect: En MOH was duidelijk beter dan TUNDERDOME
feestbeest24
Ben zelf geen hardcore fan,maar was dit een superrrrrrrrrrrr feessie.Goed geregeld en het geluid was helemaal top.
Ferror
Droks, Akira en The Destroyer :respect: En woah, dat setje van Angerfist ging er zelfs ook behoorlijk hard aan toe, wat positief is
Geweldig feest! :)
:respect:
Fleurkut
wel leuk feessie alleen jammer van et weer!
flexmeiske
mun eerste outdoor party...TOPFEEST!!!! :D:D:bounce: van mij had het snachts door mogen gaan! !(y)
Flo89
Te Vet
Floris a.­k.­a.­ El Mágico
Vet feest..vooral veel bij Thunderdome, MOH en Mindcontroller area geweest, niet verkeerd hoor! :D :respect: Stunned Guys, Noize Suppressor, Shadowlands Terrorists & Paultje :respect:
Frankie S
mega mega mega maar wel een beetje nat....
super! goed geluid ook! behalve bij de darkcore zaal helaas maar voor de rest (y)
FuZzeh
twas echt een masterfeest, hopelijk komt het volgend jaar weer :D
G'woon Léoon
Was echt wel lache :bounce:
IK ZOEK DE PARTYFLOCKNAAM VAN DAT MEISJE DIE IK TEGENKWAM IN DE WC IN DIE ROLSTOEL ! WIE HELPT MIJ. UT WAS EEN DONKER MEISJE
Gab
Cker een vet feesie allen beetje jammer dat het overdag was!
superfeest!!!volgend jaar weer???
Gabber Indiaan
DIT FEEST STAAT DUIDELIJK OP NUMMER 1....ik en me gabbabroer-rat waren er als EERSTE!!!! vrijdagavond half 1 stonden we op de parking... lekker in de auto geslapen EN FRIS ER TEGEN AAN in de regen:P:P!!!!!!! ECHT KK BRUUT!!!DE GABBER BEGINT WEER TERUG TE KOMEN...HEEERLIJK!! LEKKER HAKKUH!!!! me bril en ik zijn HELEMAAL LOS GEGAAN:P... en non-stop HAKKUH zoals dat moet op een hardcore feessie!!! mindcontroler was DE BESTE GEK!!! ALLEEN MAAR LEKKER HAKKUH EN AUSSIES... BETERR !!!!!!! GABBERS UNITED!!!!!
Gabber_­Jeffrey
super goed feest
Gabber­Pinda4­Life
Wat een tering vet feest:respect: Volgens mij hadden ze gisteren de geluidslimiet afgeschaft :kwijl: Dreunde echt lekker Thunderdome podium:kwijl: Een geweldig feest volgend jaar zeker weer maar dan wel 's nachts;):respect: 4 DOMINATOR!!!
gansta
Was egt wel wreed feest!:D:D Tommyknocker'Mis Flower draaide wreed maar Paul weet nog steeds niet hoe die een feest moet afsluiten!!!
Geertmuis
ik vondt het een Super Feest :bounce: :respect:
Megafeest!! Drokz en Akira :respect: mooi opgezet allemaal
Gio AKA Ravehard
Echt jammer dat de darcore tent zo ku was ingedeeld en vooral het geluid..:s Maar :respect: > Neophyte, The Producer, Jappo en Lenny Dee!!
Goochem
Helemaal te gek feest, dank voor de gezelligheid mannuhh!
Gouden­kimmet­je
Goed feestje!!! Wel alles erg dicht op elkaar!! En lekker in de middle of nowhere :P Vond de mindcontroller tent het leukste en Thunderdome buiten in het zonnetje was ook heeeeerlijk!! Jammer van de regen af en toe! En dat gezeik op die clubkutten.. Voel me wel aangesproken en ik had niet eens puntschoenen aan:P !! Supergezellig met mijn lief en vriendjes! :lief: Ohja water bij de wc 's zou ook wel fijn zijn de volgende keer!
GrietsiE :cheer:
Volgend jaar zeker weer van de partij!! Zn TOP feesie!!
enige minpuntje: de wc's... verder was het gewoon hakkuh van begin tot eind
hakkuh
geweldig!
Hansie--
WAT EEN FEEST!!!
:respect: Noize Suppressor :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
super feest
HardCoreFem
Wat een Super bruut feest!! Thunderdome en MOH overheersten zekers!! Goeie sfeer, bijna geen ruzie, alleen op t eind bij de ingang..Beter volgend jaar weer!!
stampuhhhhh
Hardcoretwin
Super fesstie :bounce:
Harder&­Harder
In'tbegin d8 ik: Is dit het nou maar dat kwam helemaal goed :jaja: Vanaf Chosen Few VS Predator :respect: HELEMAAL UIT ME DAK!!! DBOY was ook weer geweldig en het einde van DELTA 9 :kwijl: Thunderdome, Mindcontroller en HouseQlassics waren SUPER :respect: THNX peeps waar ik mee was (Y)
:yes:!!!!gruwelijk lekker feest!!!! :yes:
HEADFUCK TERRORIST
en een gruwelijk feest lekker hard geluid bij thunderdome en moh heerlijk :respect: voor dit feest dominator domineert dik
BRUUT BRUUT BRUUT !!! :bier::bier: KANKER LEKKERE GOZERS!!
was wel mooi feest... jammer dat het pas op het einde echt mooi werd...
Hobbykip
Helemaal geweldig, alles klopte gewoon, super dag gehad
egt fucking lekker feestje :9
Bruut feest....
MEEEEEEEEESTERLIJK!!! :respect:
was een geweldig mooi feest maar 1 ding hé :@ ik ga nooit weer betalen voor de wc GVD heb nu een blaasontsteking opgelopen van die smerige bende daar :@:@ voor de rest (Y) maar t water wat je kocht mochgt wel wat kouder en mooi belachelijk dat er geen water in de wc's was je kon niej eens je handen wassen :(:@
vondt het en top feest zekers die moh en mindcontroller was gewoon oorverdovend
Haha nou ik heb mijn kaartje nog steeds. heb hem niet kunnen verkopen. vet klote. maar ja zal vast mooi zijn geweest in enschede :jaja:
Irri :bier:
Slecht geluid in Darkcore, echt jammer. De eerste serie sets is daardoor verloren gegaan
ivotjuh
JOOOOOOOOOO K GA NU PITTEE T WAS SUPER
Zeker een vet feest volgend jaar ook cker weer jammer dat het overdag was :D
JARCO S
gewldig bar feessie
jeffrey85
toppertje
gewoon geen woorden voor zo superrrrrrrr..!!!! volgend jaar zker weer(Y) top ...!heb lekker bij moh gestaan was echt super vet daar haha
Free Style was leuk leuk leuk! Isaac was weer helemaal ge-wel-dig!
SUPER KNALFEEST!!!!:bounce:
Jorrit
vet feestje maar wel te veel houthakkers :( verder was het kikkuh
Echt een superfeest:bounce:
Jstyle
Het fouilleren duurde echt fucking lang, maargoed eenmaal binnen gingen wel snel los! Ik heb me goed vermaakt!
WAT EEN FEEEEEST, zo wil ik er elke week wel 1... Zou zonde zijn als we nog een jaar zouden moeten wachten jongens!! (hint-hint) Maar echt ZWAAR genoten!!! Heerlijke manneh ook daar :P
Top feest, vette stages te bruut!
K.A.L.E.
in de regen knallen in op moh!!! echt TE vet!!! volgend jaar zeker weer..... wel een beetje een verre locatie! ;)
K.­E.­S Dobbelsteen
was een superfeest!!! was gaaaaaan:cheer: ..regen was jammer maar boeient gewoon door stampen:D
K.­the KillerQueen from Hell und Darkness
NR. 28
kaal of kammu
hardcore too tha bone!! echt bruut gezellig, geluid kon niet beter, lokatie top!! nou waar wachten we op, tot volgend jaar!! thks
Kaatje­:roflo­l:
:respect: Wat een feest!! :respect: Geweldig!!! :respect:
was wel een vet feesie:D
was helemaal toppie he mensen
Was Echt Een Goei Feestje :respect: Noise Supressor :respect:
SUPERRRRRR FEESIE :D
Leuk feesie
Kesch
ram vet feest:D:D zeker genoten :D voral met G-town Madness volgend jaar weer:P??
Kian
Was gezellig:D Armageddon Project!!:kwijl:
in 1 woord -->>GEWELDIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heel vet feestje..Thunderdome & Masters lekker geluid..darkcore tent helaas kutgeluid mja..verbeter dat en volgend jaar heb je een nog vetter feest :)
super feessie geen anderen woorden voor
SUPER FEEST
kunga
In een woord... nouja... heb er geen woorden voor...
kut
ondanks de grote politiemacht veel dope in de house!!!! stelletje veldwachters!!!!!! hahaha
Zo lkkr feesie :D
La Sabje
vet feesje:yes:(Y)
Lady Terrorcore
ey man kijk nie zo wat zit je nou te kijkuh.. huh.. wat kijk jij nou?, jezus man iedereen kijkt! pfff... wat een gekijk:P
No. 1 .. for sure... A Gods Gift... To All the Real Hardcore Fans.. geen woorden voor.. te goed gewoon
SUPERVET!!! goeie sfeer,goei geluid,het weer viel ook wel mee...gewoon een geslaagd feesje !! :respect: ANGERFIST- NOIZE SUPPRESSOR :respect:
Liekje1981
Ik heb hier van me 1e werkdag genoten bij Dance Tools, stond met de stand tegenover MOH en dat was echt :bounce: (y), Angerfist, Ophidian, Neophyte, Nosferatu waren echt :respect: na werken zeker nog genoten van PANIC :respect: :yes: kan die gozer toch goed draaien. Ik vond het een TOP feessie :yes: Jammer van de wc's en dat er GEEN time-table aanwezig was :no:
Lievelien
VET VET VET :D:D:D
Lipz
Super feestje!!!!! Volgend jaar weer hoop ik!!!!:bounce:
Zeer goed geregeld allemaal, alleen de tenten mochten iets verder uit elkaar want alles galmde door elkaar heen..
LUNATI­C4LIFE :xtc: OLDSCHOOL GANGSTER
was echt gruwelijk vet!!!!!:bounce:
Luuk/St
alweer tijd geleden maar vies kkvet! heb geweldig genoten :)
M
Tegen verwachting in prima vermaakt! Alleen zoals meer mensen al zeggen, die Darkcore area was echt te triest vergeleken met de rest. Volgend jaar ietsje beter mannen! Dit leek nergens op :( Al met al een leuke dag gehad (Y)
M o e n s s
:respect: Miss Flower :respect: Zij draaide echt fucking goed (Y) :respect: Miss Flower, Neophyte en Paul :respect: maar zeker miss flower!! :respect:
super feest, lekker in de buurt en mooie kerels :D
TE KANKERHARD..:D & Best Wel Vaag... :vaag:
M.O.B.
Party Pictures: WWW.TERRORKLAN.NL
M.­P.­O PARAman
al het commetaar vind ik veel te negatief. het terrein was wel kleiner dan ik had verw8 maar het was cker wel een topfeest. en clubkutten, volgens mij snap jij nix van wat je zegt. die mensen die jij clubkutten noemt zijn gewoon partygangers die het WEL naar hun zin hebben. ik vond het cker wel super feest, en vooral mooi dicht bij!!!
M@duro
kkk goed gewoon
m_IR 69
wow wat een vet feest zeker t mooiste van dit jaar geweldig :respect:neophyte:respect:
maes
de beveliging waren ziek in de kop..
Wowww wat een feest echt geweldig!! was wel kapot voor het einde maar echt super!!! :respect: AOF :respect:
darkcore had echt fucking schraal bagger geluid, vond ik wel jammer aangezien de goeie Dj's die er draaide, maar daar tegen in mindcontroller super geluid!!:D en zekers mooi feessie gehad!!
Mama loves Jami <3
Ach ja wat moet je er over zeggen :/
mama van Isa
SUPER VET FEEST!!! :respect: angerfist
MamaDeLuxe
Erg lkkr feest :d beetje jammer dat het allemaal wat duur was :/
Mancun­iannet­je
Super feest!!! geluid (Y) wel heel vaag en irri dat je nergens je handen kon wassen! Dan maar een bekertje water KOPEN om je handen te kunnen wassen! tjah moet toch wat...
ManUmaX
DIONE:kwijl:DELTA9:kwijl:
MARC:D
SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MarijN
jammer dat ik eerder weg moest
Marley...
Dit was echt een super feest!!!!
Wat een KK feest zeg, met KK securetie
MartinVLD
Was een Superfeest!!!!! Ook al ben ik amper verder dan MOH gekomen!!!!! Was helemaal top!!
master swk
het was een mooi feestje vooral de mindcontroller
masterxess
Nog iemand foto gemaakt van die persoon die tijdens set van RTC in de palen was geklommen ?? :9 :9
mat peterson
kheb er maar een woord voor: vet
Mc 4 eye
kan niet beter
echt wat een GEWELDIG FEEST :bounce::bounce::bounce: :respect: Art Of Fighters :respect: :respect: Daisy :respect:
MC RG
slecht geregeld met wc's, niet blowen op een festival :S tog gelukt hoor daar nie van weheheheh! verder superfeessie
Megalodon || Oppers­tamper
Supervet feest, er werd kei goed gedraait door bijna alle dj's waar ik geweest ben :respect: NOSFERATU :respect: DIONE :respect: THE STUNNED GUY :respect: VINCE :respect: verder jammer van de buien, maar daar kan niemand wat aan doen. vlammenwerpers waren ook top, lekker warm :cheer:
Melis :cheer:
Skunnig!!!!
Member of Club Fuck
dit was gewoon de BOM,keihard de lekkerste en ik hoop dat het volgend jaar weer vetter zal zijn!!!
Menace || Society !­
vet feessie !!!! :bier: , alleen jammer dat k er weer redelijk vroeg uit moest..
Metal Editor
bruut
Michelle(F)
leuk leuk leuk...
Goed feestje! :respect: Noize Suppressor, Akira & Drokz en Stunned guys :respect:
miss bitch.
was een super feesje:yes:(y)
:woop:was ckers te weten een bruut feestjuh:respect:
Miss Punt..!!­
Bass-D & King Matthew & The Mouth Of Madness :respect: :respect: Super...!!! Voor de rest ook zeker geslaagd feesje ;p :P (Y)
UBER GANST GEIL!!!!!! Toppie hoor mensen. En dat gezeik over die clubkutten?? Nix mis mee hoor!!! Liever clubkutten dan van die wazige pogoende gasten!! Pleur toch een pokke eind op kanka gasten met jullie gebeukt! Nee dat is leuk!! Maar voor de rest echt toppie! Minpuntje slecht geregeld met verkeer, w.c's en ja hoe kan het ook anders het weer mocht wel wat beter maar dat mocht de pret niet drukken. (K) mij
MissCoco
Super feest! :cheer: Isaac :cheer:
MissGroovy 8)
goede sfeer, goede muziek (y):D en RotterdamTerror Corps :respect:
wat een feest gewoon SUPER geluid was goed, goede sfeer, goede muziek Tommyknocker, Miss Flower, DJ Paul, Nosferatu :respect:
Mixem!
vet goed!!!
ModeRa
:bounce: PICS MADE BIJ MODERA @ DOMINATOR ONLINE OP WWW.THEPARTYFOTOGRAAF.NL
Moens
The Destroyer :respect: The Producer !!! Heb me ook vet goed vermaakt in de Mindcontroller tent :jaja: Shadowlands Terrorists :respect: THunderdome was ook vet :respect: Vince :respect:
vond het het beste feest van 2005
ms seven
wat een vet feest was dit zeg :respect: RTC :D:kwijl::P
Mxo
Whaha , was egt super vet feest :D MOH Thunderdome en MindControler ware (y) Jammer dat se die Bass in de Darkcore pas zo laat aan de praat kregen... En die prijzen die ze overal voor vragen... :S Maarja, voor de rest was het :bounce:
kheb me nog nooit zo goed vermaakt op een feest was echt een TOPPER (Y):bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Bravo! weer een feessie met suc6 afgerond
nevermind!
Heerlijk feest!!! Goede sfeer, aardige mensen en bijna alleen maar hakkende mensen! Zo hoort het. Geluid was ook knetter hard
wat een feest zeg niet normaal :respect:angerfist:respect:
Nicole O:)
Het was helemaal geweldig, ik heb heel erg lang alleen rondgelopen, maar ik vond het heel erg leuk om allerlei andere mensen ontmoet te hebben :jaja: geweldig ;)
NMGN'D­ENNIS'­NMGN
SUPER Knallfeest...:bounce:..Mindcontroller Rulezz :bounce: en Franky top met RTCen met overdag feesten ben je vroeg thuis he
was goed te doen maar jammer dat het overdag is
leuk feest alleen geluid in sommige zalen was TE slecht en dat bij de plee was helemaal knaken geregeld,hoop dat ze op sommige punten volgend jaar een verbetering boeken.
:respect: [b]SUPER GWELDIG[/b] :bounce:
OAFTERMAN 3 aka BARRON S
geweldig feest :YES:
ohb terreur
super wat een feest
te feest was egt te vet !!!! volgend jaar zeker weer.
watn een super feest..! respect voor DIONE :respect:
Super afsluiting :D Mindcontroller :respect:
Paralizer
Jammer dat Masters of Houthak zo'n vet geluid had en dat de Darkcoretent met de vetste DJ's weer eens het schraalste was! :@ strenge controle, plee's waren kut geregeld maar was wel gezellig veel bekenden gezien maar het was zdeker geen 50,- waard! :no:
Party-Mother­fucker
Gewoon SUPER..... zker voor herhaling vatbaar! maar dan wel iets groter! maar verder echt geweldig!!! :d:9:p
Partychef
helemaal tegek
Passion 4 Core
Kicke feest heb me overal goed vermaakt vooral bij de Thunderdome! de Darkcore kon wel beter! Destroyer was gruwelijk goed:respect: Al met al een vet feest maar toch liever s'nachts en een ruimere indeling. Het was maar goed dat het niet uitverkocht was:) DAISY was zeer lekker aan het draaien(y) hakkuh in de regen:woep:
Patricia...
:cheer:
Peetraatje
Ge-wel-dig... Met een hoofdletter G :respect:
Pimmeke
Was een super vet rielekst wreed feesje Gast!! Respect voor Dj D die met zn kut instalatie tog verder draait!! :respect: (instalatie was wel weer goed gekome!!) Verder heel t gebied daar rond gestuiterd!! Super wreed gwoon met de Gasten!!!
Pimpie
wat een vet feest, heel de dag bij thunderdome gestaan en t was echt gezellig :bier:
Pin - TRG
Thunderdome niet veel geweest. Darkcore was superslecht geluid ! Freestyle klonk ook leuk... Houseclassics is niet mijn ding.... Mindcontroller was (y) geweldig vermaakt daar... Ook het meest geweest... En uiteraard de MOH: Super ! Wat een lekker geluid ! Na afloop gewoon een piep... Gelukkig nu wel weg :) Kortom: Zeker vet feessie ! TOP
was een vet feest
pleiterson
geweldig
Poca Loca
was een mooi feestje :D:D
egt een lekker feestje, mooie locatie , MINDCONTROLLER tent hakte het de pan uit :yes: , relaxte crew ook :P :)
Princesje (K)
Wat een superfeest zeg!! Vooral Masters en Mindcontroller.. :respect: Volgend jaar er zeker weer bij! Tom, Manon, Rox en de rest superbedankt, et was echt tof met jullie! :yes: :kusje: en wat is het probleem nou met je puntschoenen? ik hak jou eruit :P
Was zekers een goed feesie alleen :bounce:
WHAAAT...1 grote drugsparadijs :D
psychogabber
wel vet feesjte En gelukkig niet echt grote vechtpartijen. Heb er 3 kleine gezien.
PUPKE.
dit feest was echt meer dan top hoop ook echt dat ie nog een keer komt want hij was afgelope jaar afgelast warom weet ik ook niet:
Super vet feessie gehad, wat zijn die festivals ieder jaar weer geweldig mmmm veel beter dan op vakantie gaan :bounce:
Putjet
geen woorden voor, heel wat feessies meegemaakt, deze staat erg hoog genoteerd!!!
Q-mar
geweldig
QMaster
Wat een feessie!! verder geen woorden voor!! Kicken!!
Qoush appelmoush
akira en drokz :respect: pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeep:D
WWW.STAMPINATOR.WAS.ECHT.VET.NL
Querina
wat een geweldig feest :D en een apart weekend ;) :lief:
QuiK
cker wel lachuh feesie! en die regenbuitjes waren niet zo erg...alleen die regenjassen: wat een kk troep :/
:respect: GRUWELIJK:devil: :respect:
supervet was ut gwoon
rafael12345
super feesie, relax , je liep zo van tent naar tent , alle dj s waar ik voor ging draaide topp, en panic zoals altijd weer het allerbest!! mooie afsluiter van een goed feest, jammer van de regen af en toe , maar merkte je in de tenten verder niets van
Raffellito
Superfeest alleen kk WC`S!!! lEER DER NOU EENS VAN.....!! Maar verder topfeestje muziek was goed sfeer was perfect.... En terein klein maar fijn ;)
ralffie
HELEMAAL UIT ME PLAAT........
RalleBannie :aai:
vond het zeker top....
ram B ofwat ?!­
buitengewoon bruut feest, aleen jammer van het slechte geluid in de darkcore tent ... maar tegen 9 uur was het lekkah hard met destroyer, drokz & akira :devil:
Rayman1979
:bounce:jammer dat dit jaar DOMINATOR niet gehouden wordt ik hoop volgend jaar wel weer
Razorr666
Echt een zwaar VET feest!!! Vet harde sound! Echt een tof feessie!!!!!
RE1N!ER
Beste grote feest ooit voor mij (y)
kanker vet
Reloaded
Morgen maar weer over doen? :p
Riantje ©
geweldig feestje :bier: super vermaakt!! :bier:
ROOMWIT
BESTE FEEST IN TIJDEN, ALLEEN THUNDERDOME WAS TEGEN VALLEND
:respect: the Producer :respect: !!! apart, hardcore overdag maar niet onaardig..
ik vond ut wel een relaxed feest prima vermaakt
RussianThug
GEWELDIG feesie :respect:!!!.....alleen jammer dat die kkah leiahs muh wiet hadde afgepakt:S
Vet feesie..b-tje jammer dat het regende soms,was zeiknat.
S<>030
geweldig
Salvo
:respect: mindcontroller :respect: Hier is maar 1 woord voor: GEWELDIG :d non-stop staan hakken
GRUWELIJK FEEST!! goed sfeertje, goed geluid, was onder de indruk van de moh en td stage! zag er zeer goed uit :yes:
Sandéros
Oeh!! Gektuh..!!
beste feest ooit
Scorpia
Super Super vet feest
SCORPION.
was wel een leuk feestje, heb me in ieder geval goed vermaakt..helemaal de laatste uurtjes in de terror:D Destroyer, drokz en akira:respect: jullie hebben weer super gedraaid:D
:respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect:
Sebbo
Egt een Knalfeest
Darkcore Vond Ik Heel Slecht :( Maar Thunderdome G­­oed , MoH Ging Ook Wel Moet Volgend Jaar Zeker We­er :respect: Noize Suppressor Angerfist Dione :respect:
:respect: MC DA HUSTLA :respect: Chosen Few & Da Predator :respect: De 4 Organisaties :respect: Al het publiek! :respect: Op naar 2006!
Shelley
Het was egt super vet :D hard geluid.. egt fijne sfeer.. bij de meeste *zalen* dan.. mindcontroller.. egt super vet :D en masters en thunderdome ook... de rest niet egt zo geweestr.. EGT VET FEEST :D eigelijk moest t snachts ook nog doorgaan (Y)(Y) :P hahaha
shenky12
superrr vettt cool
Shizzle Tizzle
waaa zwaar euforisch ofzoo!!! leip feesjee leipe hoofden :D heb me goed vermaakt!!
(y) eindelijk een groots feest in de buurt:D mag van mij wel vaker gebeuren scheel giga reistijd:yes: toppers ik heb me superrrrrr vermaakt(y):bounce:
Simon Stokvis
Wat een gruwelijk feest was dit :d toen we binnekwam dacht ik dat t tegen ging vallen maar toen gingen we de Mindcontroller tent in en daar zijn we de hele dag geweest :d Predator vs.Chosen Few...Weirdo :respect: sfeer en geluid was goed,volgend jaar weer :d
SjuEnDE :bier:
echt een gru-we-lijk feessie :bounce: was zwaar dronken :P :bier:
Slager™
Mindcontroler......!!
Slimanus
Goed feestje alleen wel teringduur. en al die klote bonnentjes voor alles
was kk erg ergste feest ooit!!!!!!!! AngerFist!!
Snoepke (l) AlCoHoLiK Drunk
Het was af. Alleen de Wc's waren kut, en heel spijtig da het geluid van Darkcore er ni goe doorkwam door de tenten er om heen :( Toch Was Tieum, Unexist,The Outside agency af :respect: Ook MOH was goe en Mindcontroler ook wel wa, Hard feesje, volgend jaar terug :d
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
(y) Volgende keer S'nachts gewoon verder..Noize Supressor :respect:
speedcore gek //­ snelhe­idsdui­vel
bagger feest, was niet het geld waard, :@:@
SRN
heb een groot feest GEMIST GVD :(
geweldig feest (Y) drokz&akira op t laatste in de darkcore tent :respect: !
sten-der-bier
top feest...geluid goed,dj goed,mensen gezellie,wel een klein veldje, had groter gekunt ivm geluid.moh toppie
Sthurrr:P
:respect:DOMINATOR...SUPER!!!!!!!!!!!!!:bounce: Was een Bruut Feest En de regen maakte het e­cht niet MINDER! Thunderdome vond Ik het Vetste!!­(Y) BEn daar helemaal uit me NAAT gegaan:bounce::D:D
STRIKE­FIGHTE­R
the producer,destroyer ,droks en akira waren goed maar volgend jaar moeten ze de tunnen of terror er bij zetten want det moet er standaart bij zitten
Struikrover
SUPERVETTTT ging DOLLLL wat nou regen gewoon DOORSTAMPEN!!!!!!!:cheer: :D:D :9
Muziek vet..had alleen niet het juiste gezelschap :S....en dat vage neo-volk moeten ze weigeren..Huidskleur heeft toch niks met muziek te maken?!!!
SummerQueen
:respect: PARTYRAISER :respect: alleen een beetje jammer dta het geluid in de darkcore tent slecht was.. (n)
raar maar waar , wahhaha wazig feessie
Sven:jaja:
dit was mysteryland zoals het hoort !!! ze mochten de tenten wat meer uitelkaar plaatsten i.v.m het geluid
Sweety :cheer:
lieve mensies het was zker een TOP FEESIE! Ik heb me in tijden niet meer zo vermaakt! voor iedereen met wie ik was een dikke :knuffel:!!!! (wat een tering honden:S:(:@)
Syrus
GGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEE­LLLLLLLLLDDDDDDDDDDDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGG­GGGGGGGGGGGGGGGGGG :respect: :D
T-W
Heel goed feest vond ik, goede sfeer ook voor hardcore begrippen.
T.­F.­O: little bit (y)
zekers voor herhaling vatbaar (y) :d !!!!
Tedde le grand
apart heeeeeeeeeeeeeel apart & zeer WOEST zeeeeeeeeeeer WOEST
meesterlijk feest :D
KANKERBRUUT BESTE FEESTJE TOT NU TOE
Tering wat een feest man echt helemaal superrrr kon me nie een betere verjaardag wensen gehe
Terr0rbitch
vet gaaf feest was dit j0h!!
TERREUR GEAK(L­)TerRe­uR-WijfieJ
zwaar hard snoeiuh ragguh snoeiuh ragguh zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar dik
TeRRoR-specht
kwam weer eens nie verder ast poortje!!.
toppiej:D !!!!!
terror­junkie ©
top feest mogen ze mij meer keer organiseren
super geil!!!!!!
het feest was echt geweldig maar het weer had iets beter gekunt. de muziek was echt goed en de lichtshows sávonds was super
The Hellfire
Echt top feest en die regen maakt me echt niet uit, vond het wel lekker om af te koelen af en toe. :respect: Vince :respect: Delta 9:respect: angerfist:respect:
The Prefect
zeker wel relaxed feestje
The Rienus
Superfeest!!!! Heeft iemand mijn DIGITALE CAMERA gevonden???? Ben m verloren en wil m graag terug!!!!
toppie (Y)
............GEKKER KEN NIET!!!!!.................
Thunde­rboefj­e B)
Helemaal top :respect: :kwijl:
Gruwelijk feestje:bounce: :respect: Angerfist & Dj Paul :respect:
keihard los:bounce:
te gruwelijk feest gewoon!!! ZWAAR LOS GEGAAN!!! LEKKAH KNETTAH!!!!
Tokkie..
Zeker bruut feesje, mij hoor je niet klagen:D... deden de omwonenden wel:P
Toobjuh
was wel een goed feesje alleen men dag was behoorlijk naar de klote toen ze op de heenweg ineens achterop reden bij mij :S
fucking lijp feest whuahaha te mooi gewoon alles klopte
TraumaTizer //­
Darkcore tent was té vet vanaf Unexist ging t loos en daarna werd t ziekelijk vet; Producer en Destroyer..de afsluiter van Akira en Drokz was ook zeer netjes..en de rest van t feest was niet echt mn ding maar t feest was vet opzich:)
Was goed feestje:D Vooral tijdens Noize Suppressor
trotse papa en mama van Jordy en Lucas
was echt helemaal geweldig! ik heb me daar echt wel vermaakt, sfeer was super, dj's waren super. dus volgend jaar zeker weer!
TROUBL­EMAKER­!­
ANGERFIST !! :RESPECT:
Tuinman < APC >
Heel vet feest, maar had er nog meer an verwacht.... aankleding was goedkoop en geluid buiten was niet echt hard.. eerst uur viel geluid constant uit bij MOH, zwaar belachelijk... maar uiteindelijk is alles goedgekomen en heb ik me uiterst goed vermaakt... ooow ja, die prijzen! echt achterlijk!! 2,20 voor 1 slok bier (lees: water) en dan ook nog lappen voor de plee, waar je een uur in de rij stond.. jammer!
super vet feest en lekker hard (Y):dvolgden jaar weer
een lange dag maar ik heb het erg naar mn zin gehad!
Mission completed: Beste feest van m'n verleden en dat zonder harddrugs haha miste all1 de energie want ik ging vaak helemaal los op de muziek. Maar volgende keer rij ik wel over duitsland want die N18 is overdag niet te doen
Uncle Renny
ow wat ben ik blij dat ik daar geweest is hwhahwhhahwa..mn meissie ontmoet daarroo....
Top feest :D Daymar en Rtc super gedraaid :respect:
Urbanstyler
Te weinig loopafstand...
V!tal!ty
Vince/ Endymion/ Bass-D (Y) Thunderdome hendig knalle:P
super feest, heb er verder weinig aan toe te voegen :)
vanKne­tteren B)
WAS WEER EEN KKGEK FEESSIE! ENDYMION :respect: ANGERFIST :respect: EN DJ PAUL NIET TE VERGETEN!! WAS ZEKERS GESLAAGD EN HET WEER WAS HELEMAAL PERFECT, DIE REGEN BOEIDE ME NIET ZO, IK ZAT TOG HELEMAAL GEITIG ONDER EEN TAFELTJE.
kwa geluid kut feest kwa volk kut feest maar goed onderling wel gezellig gehad
WAANZINNIG
Viev Hyperactief
The Producer, Angerfist :respect: het dragen van puntschoenen/lonsdale, wat is het verschil??? Eens een schaap, altijd een schaap... Ben gewoon jezelf. SUPERFEEST
vinnievieux
tja in de regen hakkeN had wel iets en er werd ook wel goed gedraaid. Alleen is het jammer dat je precies hellraiser mist op dit feest dan was het wel geweldig
fijntjes :D
VIRUSS
Dit ging cker wel knetter hard!! fijn fijn!!:D
wat een geweldig feest :D
Vots
heerlijk sfeertje werd veel gehakt!! :kwijl: Mindcontroller .. PS zonder die kneuzen en clubkutten was er geen feest geweest. Clubkutten(l)
VR!DZ
Vond t maar een matig feest eigelijk.. als je ziet wat Q-Dance alleen al neer kan zetten met DefQon, dan is dit wel erg mager, met 3 organisaties..
klasse feest. jammer van de moh area in het begin(geluid uit), maar ja daar is het moh voor ;P verders echt wel vet. op de fiets hahaha Dione toppertje van de avond
Wackiejacky
Geweldig feest! Topsfeer, overal te gekke muziek: Hardcore unites,. dat bleek wel weer. Als je eenmaal hardcore in je bloed hebt gaat het er nooit meer uit! Meesterlijke dag gehad! (l) (l)
WANGE
Wat een gruwelijk feest!!!!
Weps9
WAS GEWOON TE SEXIEJ!! Rudi.. jammer dat ik je net niet heb kunnen horen draaien :( Op naar Totall Confusion, dan hoor ik je wel weer beuken!! :P :bounce: EN MINDCONTROLLER ZAAL WAS TOPPIE!!
wessel1
Daisy!!!
jah jah was wel weer super mar mag wel savonds zijn
Wickie ©
Vond t echt wel een vet feesie!!! bierrrrrrr :bier: :[ terrorrrrrr!!!! :[ en gezellig de regendanssss gedaan :woop: :cheer:
kut
geluid was goed muziek ook genoeg ruimte alleen de zweer vond ik niet alles maar goe zal wel aan het weer gelegen hebben
mn maat en ik kwamen uit antwerpen en door het treinrooster moesten we ten laatste al om 19.30 terug in het station enschede zijn,geluid was wel goed het terrein mocht wel groter zijn in verhouding wat je voor een ticket had betaald,heb nou eindelijk THE DESTROYER uit sicilie terug ontmoet,top!!!!Oja lenny dee heb ik ook nog kunnen zien draaien,ook ophidian was goed,bij de thunderdome area vond ik armageddon project ook vet!
Xerenetox
Echt GRUWELIJK leip feessie :D :D ben echt helemaal los gegaan,vooral tijdens Nosferatu,Anferfist & DaY-már :respect: echt goed esfeer en podium van Masters en Thunderdome zagen er goe duit qua aankleding :P alles was toppie,behalve de regen dan :( ....zit nu nog na te genieten :D effe afwachten op foto's en hopelijk de DVD whaha (y)
zaaaaa­aaaaan­der
kut geregeld maar wel maar ze draaide toppie
Beste feest van 2005 :D (Y)
|| Dennis ||
had er iets meer van verwacht, maar toch was het super:yes:
Super!!
||LOOS||™
ja tog, zwaar genote! dreunde weer lekker daar in enschede.... klaar voor een vervolg! :D
:bounce: het was echt een dik feest :bounce: drokz & akira :respect: alleen de wc's :S
~~Van~­Vlerk~­~
jammer van de brokken voor de rest :bounce: en jammer dat het zo snel was afgelopen
† The Excorsist † a.­K.­a Secret killer
was echt kk bruut feest Ckers vermaakt daaro :bounce: ben er nu nog verrot van:P:vaag:
Echt zwaar vet feest hor :D Goed vermaakt :P
superfeest.. alleen jammer dat het regende en het overdag was maar ik heb me zeker wel vermaakt:D
© Dj Tecnus ®
Dominator was gewoon te ruig voor woorden was echt vet ik hoop volgend jaar weer dat er een Dominator komt
°°Deja-Vu°°
Grandioooooooos!!!! :cheer:
» D e n i s e
wel oke :D

Line-up Dominator

1Thunderdome
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 techno, hardcore, hard techno
🇺🇸 hardcore
hardstyle
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, house, hardstyle
2Masters of Hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, hard techno
hardcore
hardcore
🇨🇭 hardcore
hardcore
hardcore
techno, drum & bass, hardcore, hard techno, downtempo
hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
· MC hardcore
3Houseqlassics
🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
hardcore
🇳🇱 🇺🇸 🇳🇱 hardcore
🇧🇪 house, techno, hardcore
· live hardcore
hardcore, retro
drum & bass, hardcore
hardcore
hardcore, hardstyle
hardcore
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
4Mindcontroller
hardcore
hardcore
hardstyle
· live hardcore
hardcore
🇺🇸 hardcore
🇬🇧 hardcore
· live hardcore
hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
5Darkcore
hardcore, drum & bass
techno, hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇺🇸 techno, hardcore
hardcore, drum & bass
hardcore
· live 🇮🇹 hardcore
🇬🇧 hardcore, drum & bass
drum & bass, hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 hardcore
🇮🇹 hardcore
6Freestyle, gehost door B2S
hardcore, retro
hardcore
hardstyle
hardcore, house, hardstyle
hardcore
hardcore, hardstyle
hardstyle
techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
techno, hardstyle, trance
🇧🇪 techno, trance, house, retro
· MC hardcore, hardstyle
7Roots
chill, out
downtempo
house, techno
house, trance
🇬🇧 🇳🇱 house
house, techno

Nieuws

Aanstaande zaterdag, van 11.00 tot 23.00 uur staat Enschede op z'n kop met Dominator. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de opbouw. Hieronder nog een paar zaken op een rijtje 284
Op zaterdag 30 juli is het recreatieterrein Het Rutbeek bij Enschede het domein van 8 live-acts en 73 DJ’s. De datum was al bekend, de locatie eveneens en wat de opzet wordt van het eerste serieuze hardcorefestival ter wereld zal inmiddels ook wel duidelijk zijn. Er ontbrak dus nog maar één belangrijk punt van informatie. 295
Half februari ging er een schok door hardcoreland, maar het was er eentje die zeer positief was. De organisaties achter de drie meest toonaangevende feesten in de hardste genres, Thunderdome, Masters of Hardcore en Houseqlassics, maakten toen bekend te gaan samenwerken om Nederlands enige echte outdoor hardcorefestival op de kaart te zetten. 294

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Dominator op dvd....? films320
Dominator Remixes muziek67
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Dominator f:hard2
Scratch filmpje Bass-D @ Dominator draaien139
Wie sponserd mij voor Dominator? :P f:hard628
(gesloten) Dominator DVD f:hard13
(gesloten) DVD van Dominator hij komt !!! f:hard7
Fotocamera op Dominator? f:hard194
(gesloten) Waar blijft de DVD van Dominator...? f:hard2
bajesklanten dominator united :P drugs33
Minimum leeftijd Dominator ? f:hard156
Angerfistm set @ Dominator muziek52
The Destroyer op Dominator f:hard141
Dominator livesets? f:hard63
Oorpijn na dagje feesten gezondheid51
Camping @ Dominator f:hard534
Yeah (Dominator) english173
Hardcore Festival: Dominator..! f:algemeen850
(gesloten) Dominator kaartje te koop tickets12
Gevonden voorwerpen f:hard37
Het Grote "Hoe Was Dominator" Topic f:hard1371
(gesloten) drugs @Dominator?? te streng?? drugs162
Dominator 2005, line up f:hard393
(gesloten) Nummer Dominator site muziek4
(gesloten) dvd van dominator f:hard9
(gesloten) Foto's en Clips Dominator f:hard8
Angerfist set @ Dominator f:hard4
gezocht iemand uit den bosch locaties13
(gesloten) wie weet wie er allemaal foto's maakte op dominater f:hard3
Foto's f:hard13
Nr op website Dominator Festival muziek9
Live Sets: Dominator, Partyraiser,Angerfist muziek27
Dominator uitverkocht of niet?!?! f:hard156
(gesloten) Foto's dominator f:hard25
Scott Brown @ Dominator ??? muziek6
(gesloten) avond voor dominator f:hard32
Meisje @ Dominator f:hard115
Het Grote Wat-Ga-Jij-Na-Dominator de hele nacht uitspoken?? f:hard116
starkabels uitgeleend Dominator f:hard13
Dominator kaartjes 2 voor € 50.- tickets12
Dominator 2006 f:hard21
Waarom Hardstyle Op Dominator???? f:hard260
dominator muziek10
(gesloten) Foto's Dominator f:hard8
Gemoedelijk (L)....ehhhhh :$ actueel23
Wegwerpcamera gevonden op dominator f:hard5
(gesloten) live set dominator muziek4
Lokatie Dominator locaties63
(gesloten) Plisie op Dominator f:hard16
Wie heeft er een zilveren armband verloren op Dominator? f:hard27
(gesloten) Dominator filmpjes f:hard9
(gesloten) DOMINATORS was heftig !!!?? f:hard14
(gesloten) Jopngen naar EHBO gebracht op Dominator f:hard43
(gesloten) 2.5 kilo drugs ingeleverd bij dominator actueel2
(gesloten) Geen time table bij DOMINATOR f:hard19
Wie gaat er naar Dominator? f:algemeen235
SPOTGOEDKOOP naar DOMINATOR?? Dat kan....... tickets37
foto's dominator f:hard23
(gesloten) jeujJ f:hard5
(gesloten) was JIJ ook op dominator? f:hard43
(gesloten) KopSchandalig Dominator f:hard2
(gesloten) Foto's DoMiNaToR!! f:hard8
(gesloten) rellen op dominator??? f:hard19
(gesloten) Dominator FoToW's f:hard13
(gesloten) foto's dominator f:algemeen5
Dominator: Het weerbericht f:hard124
(gesloten) Dominator fotow's f:hard5
(gesloten) dominator f:hard8
(gesloten) 'het algemene' post hier je linkjes waar jij foto's hebt staan of gevonden van DOMINATOR f:hard8
(gesloten) mooieste stage van dominator f:hard2
(gesloten) Foto's Dominator f:hard2
(gesloten) dominator kaartje,25euro!!! tickets19
terrein dominator modderbad ??? f:hard93
dominator voorpretaftelagenda f:hard63
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Beste stage van Dominator?? f:hard15
(gesloten) slaande dj's @ Dominator??? muziek19
(gesloten) Terug weg Dominator ook bij de eerste pomp gestopt? f:hard5
(gesloten) hoe vond je dominator??? f:hard30

52 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Tijd voor een nieuwe denk ik he!!
Waarschuw beheerder
donateur
ga daar maar niet van uit hahaha ;) teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs (f)
Waarschuw beheerder
Er zijn toch 100en grasvelden waar je dit kan organiseren??
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaah en op masters 10-02-07 vannochtend hing er daar toch een grote mfk, poster van DOMINATOR 2007 en dat is waar het om gaat als het maar door gaat
Waarschuw beheerder
Nou heb de 1e dominator moeten missen wegens vakantie maar deze ga k zeker niet missen nou k gisteren die poster zag hangen op masters
Waarschuw beheerder
Hoop zeker dat er een nieuwe dominator aan komt, dan zeker aan wezig
 
Waarschuw beheerder
der komt ook dit jaar een dominator maar zal wel op een andere lokatie worden gehouden!! maar op masters was idd een reuze poster van dominator erop dus gaat zcer weer top worden
 
Waarschuw beheerder
ik hoop zo dat er weer een dominator komt :kwijl:
Waarschuw beheerder
pff ik ook kan namelijk nisk vinden op pf maar hier wil ik zeker bij zijn,,,,!!!
Waarschuw beheerder
Dit wordt nog beter dan a nightmare outdoor denk ik!!! Vorige keer gemist dus hier moet ik heen!!
 
Waarschuw beheerder
:respect: :respect: Dominator :respect: :respect:

Daar ga ik zeker weer bij zijn!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Die in 2005 was zwaar oké dus misschien wel aanwezig bij de volgende :)
Waarschuw beheerder
[img width=160 height=120 cacheid=00003b350000724e1c8d209f0a0001cde0]https://album.partyflock.nl/5549555t.jpg[/img] Deze poster dus.... ben nog nie helemaal wakker! :vaag:
Waarschuw beheerder
khoop het ook dat er weer een dominator komt vorig jaar moeten missen ma als er weer zoon fijne line up is ga ik der zeker heen hou het anders op bussloo DEVENTER HARDCORE 4 LIFE!!!
Waarschuw beheerder
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van PUPKE. op woensdag 21 februari 2007 om 01:38:
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel


Als je nou ff had opgeledt wat andere mensen hierboven poste (y)

Zolang Dominator maar niet van 23 juli t/m 6 augustus wordt gehouden want dan kan ik er wederom weer niet bij zijn :(
Waarschuw beheerder
vorige dominator was egt top... ik hoop egt dat het ergens gehouden kan worden.. mischien wel weer op rutbeek:) mooi dicht bij:p haha majah maak my verdrer ook nie uit waar het gehouden word... ik ben er gewoon bij... wil wel snel de datum weten anders verheug ik me strax voor nix:(
 
Waarschuw beheerder
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007 :D:P
Waarschuw beheerder
hoop zeker dat het doorgaat die van 2005 was zwaar kickuh(Y)
Waarschuw beheerder
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????

zal wel aan mij liggen , maar er was er vorig jaar geen, omdat de gemeente enschede niet nog eens een vergunning verstrekte voor zo'n keigaaf feest, en dat dit een beetje kut uitkwam om nog een andere lokatie te vinden!!

maakt verder niet uit tuurlijk had je kunnen verwachten dat ie dit jaar zeker weer kwam, het is tenslotte echt een su6 geweest voor zowel organisatie als al het publiek!!!!

dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!

ben dus ook cker van de party!!!!!!!!!!!!!

"playing {mf} hardcore music until you die"

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!


Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR, geweldige lokatie.
Waarschuw beheerder
Wordt zeker weer vet als het maar niet weer in da Rutbeek is veel te ver en tis tog naar de klote gestampt dusja beter erges anders :p
Waarschuw beheerder
YEAH ER KOMT ER WEER EEN AAN!! hopenlijk net zo vet als de vorige... :jaja:
 
Waarschuw beheerder
als het deze keer weer net zo goed is als vorige keer dan wordt het echt wel weer een super feest
Waarschuw beheerder
Hoop dat t dit jaar komt, kunne we ook paar dage extra ergens een hotel boeken daar:P Anders naar Nature One op vakantie
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????


Ik was op vakantie.. ;)

Dit jaar zeker wel aanwezig! :jaja:
Waarschuw beheerder
Zou vet wesen, kon vorige keer ook niet aanwazig zijn:(
Artiest {SHOWLIST artist 66360, 75271, 31276}
Waarschuw beheerder
Jaja..28 Juli 2007 in het stadspark in Groningen :cheer:
Waarschuw beheerder
haha jah stadspark zeker aanwAzig:D duidelijk wel :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van |Prod!gy| op dinsdag 6 februari 2007 om 16:27:
ga daar maar niet van uit hahaha teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs


haha en zie hier dominator: 28 juli 2007 en in groningen nog wel kan niet beter :looser:
Waarschuw beheerder
Ga ik zeker weer heen, vorige editie egt toendertijd beste wat ik ooit meegemaakt had:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
ben er niet bij.. ***** ver..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WallyOlly op zondag 4 maart 2007 om 20:34:
Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR


:jaja: idd.. ik ben er bang voor:P
 
Waarschuw beheerder
kenker ver
Waarschuw beheerder
ook weer aanwezig.. 2005 was het beste feest van het jaar..!!!

kut enschede.. te zeure dat het niet daar meer mocht :(

Ma we gaan los de 28ste.. en de dag er na kats op vakantie :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
morgen knallen :bounce: :bounce: :D
Waarschuw beheerder
heb heimwee naar 30 juli 2005, beste dag uit me leven :'( :p
Waarschuw beheerder
dit was me toch ook weer een dik feest....pffff dat geluid was echt ****** hard:D
 
Waarschuw beheerder
wat erg dat ik nie ben geweest... het was verdomme in mun achtertuin! 600M lope:(

was tejong :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gaatjouniksaan. op donderdag 13 januari 2011 om 10:58:
Dit feest overtreft alle feesten )!!


:yes: Qua festival feest nog altijd op nr 1!!!:respect: Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen:( Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage:kwijl: Mjah tijden veranderen:( Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed:kwijl:
Waarschuw beheerder
dit was de mooiste en beste dominator ooit.
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 4 februari 2011 om 17:53:
Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed


ja echt jammer
 
Waarschuw beheerder
Lol tijdens DJ Nosferatu op de DVD
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2011 om 11:29:
tijdens DJ Nosferatu op de DVD


Fout,was Project Hardcore 2005 Antwerpen :)
Waarschuw beheerder
ik denk nog steeds aan dit super feest
ik mis het feesten