Heb me goed vermaakt, maar vond rutbeek wat te klein hiervoor, geluid ging door mekaar en vond de sfeer nie echt supers! maar verder goed gedraaid! Bass-d & King Matthew, Angerfist, Neophyte echt super!
Helemaal uit mijn kankerstekker gegaan gek Heb gewoon spierpijn van het losgaan Echt een te gruwelijk feest Geluid was ook lekker. Jammer van die kut wc's. Voor de rest kankerbruut feest. Echt relaxt
Was echt wel een goed feest!!!!! Ophidian Noize Suppressor Heb me echt wel goed vermaakt daar!!!! vooral in de thunderdome (waar de de bass onwijs goed voelt trillen in je lijf!!!) en MOH (met totaal 68 boxen op podia)
helemaal GEWELDIG alleen noize surpressor vergeten tja dat heb je
echt een uber vet feeest..nog vetter dan ik verwachte endymion DAY-MAR, noize supresor, art of fighters, delta 9 ,tieum.... ware echt wel uber uber vet super feeeest..thunderdome en darkcore ware ut vetste .uber hard geluid @thunderdome stage
Jammer dat je alles door erlkaar hoorde, maar Mindcontroller (Weirdo, Shadowlands Terorists, BuzzFuzz :respect en MOH (Day Mar, Tommyknocker, Paul :recpect Heb t prima naar mn zin gehad
Echt een vette tegenvaller!! mar ondanks alles toch nog gezellig feest van gemaakt
NOESTE SHIT!!! heelek.. en wat nou puntschoene.. zag gvd alleen maar wazi's op die kut klompen.... heb me perfect vermaakt. SUPER...vooral House Qlassics en natuulek Eug en Sietse in de Mc!!!
Super vet feest,wist van gekkigheid niet waar ik heen moest.mindcontroller-mohTot mijn verbazing liep byna iedereen te hakkuh,GEWELDIG.Sfeer was goed,heerlijk staan hakkuh.Wc's was zwaar kut,jezus plaats nou eens dranghekken.Middelburg was goed vertegenwoordigt.Jullie(voornamelijk snotneuzen zonder eigen stijl=foppie's)die lopen te janken over clubkutten,jaloers zeker,dat die clubkutten wel konden hakkuh,notabene op hun puntschoenen Neophyte/G-town madness geweldig
geweldig
hmm niet geweest kon geen vrij krijgen ... ****** grrr
wow kikke super enige wat miste was terrorizor srry little brother maar volgende keer moet je mee hehe.ps het werd wel ineens veel te druk.voor de rest toppie en die regen was heerlijk juist :Dstelletjuh zeikerds
Volgens mij heb ik dan toch steeds net op die ene schone plee gezeten met 2 rollen wc papier in mijn bereik en een beste stapel servetjes..Wat ik wel leuk vond, het achterlijke kaartje voor de wc zo klein en strak mogelijk op te vouwen..de eerste keer liep dat wijf bij de plee al te zeiken dat ze dat bonnetje uit elkaar moest frommelen (en da was eigenlijk gewoon geeneens expres de 1e keer).. ik zag die geirriteerde blik in die ogen en dacht: heeeee dat ga ik dus de rest van de dag doen! Strak plan!
Vince, Delta 9, Producer, Unexist, Shadowlands Alleen had het allemaal beter geregeld kunnen zijn. De volgende keer verwacht ik wel voor die €45,- dat er in de darkcore normaal geluid is, flikkers Volgend jaar herkansing en die kut minten kunnen ook wel goedkoper
super super super !! eindelijk eens een leuke sfeer op een feest, totdat zo'n duffe hollander t weer ff verpest door bedreigingen te uiten die op stront slaan...maar er is altijd een rotte hollander die t verpest voor ons limburgers....
Leuk feesie, MoH area had een lekker hard geluid, alleen jammer van al dat publiek dat stil stond dat kwam de sfeer niet ten goede, wc's waren slecht geregeld echt veel te lange wachttijden, jammer dat de bass in de darkcore pas rond 6 of 7 uur werd aanwezet
Jaaaaaaaaaaaaaaa CKER wel een geslaagd feessie !! alleen de gemeente moet nie zo zeure over dat geluidsoverlast want de organisaties hebbe zich netjes aan het decibel maximum gehoude dus hebbe ze nix om over te kankere verder was de opbouw van het feest ook super en de geluidsinstallatie was ook zeer geslaagd ik kijk al uit naar de volgende x !!
was een VET FEEST MAN. super genoten en helemaal bij ANGERFIST helemaal los daaro. alleen die mongool die het bij de bus verpestte mag voortaan wegblijven. maar voor de rest een superdaggie
Thunderdome
een kk ubergeile party zo moeten ze voortaan wezen
Hij was fijn!!!! ps.. valt me wel op hier dat de meeste die over clubkutten zeiken nog zelf niet eens 18 jaar zijn.. jullie komen ook net kijken, hou je bek aub en maak er gewoon een feest van.. Als je op die wijven blijft letten ben je zelf ook maar een sukkel.. gewoon raggen met die hap, niet naar mensen kijken, daar zijn id&t feesten voor.
echt een super vet feest!! De Mindcontroller tent was toch echt de beste
het was echt een vet!! geluid was goed want als je van thunderdome na masters liep hoorde je de muziek niet meer van thunderdome,, allemaal goed geregeld vind ik. Ook n heel goede sfeer!
Dione, Noize Suppressor, Paul . Darkcore area gewoon jammer van hetgeluid (n). Thunderdome stage was veruit het best, Moh stage leek alsof ie nog in aanbouw was met al die steigers en dat hergebruikt hoofd ziet er goed uit maar verwacht wel wat voor zon prijs, voor de rest een geweldig goed feest.
zo dit was zeker 1 groot super feest alles goed voor elkaar super line up en werd ook gewoon zeer goed gedraaid steeds voor outdoor festival was dit zeker me beste die ik meegemaakt heb >>> FOTO'S ONLINE ZIE EIGEN TEKST<<<
Was ckers weer de moeite waard mensenVond persoonlijk de regen niet storend, maar was volgens mij wel zure regen want er waren een hoop zure muiltjes te zien......Het geluid was knoerthard gewoon zoals het hoort dus voor alle DJ`s.....Alleen paul, na zoveel ervaring moet je toch wel degelijk een feestje af kunnen sluiten
Topfeest, mindcontroller zaal was te bruut, geweldig sfeertje daar. alleen jammer dat ik bij de ingang werd gevisiteerd als een misdadiger terwijl ik niks bij me had. NEP-DRUGSHONDEN!!!
dit feest was echt kankerbruut !! vooral bij de stand van Masters ging ut helemaal lossss !! Angerfist, Tommyknocker, DJ DIone, Neophyte en PAul...waren zeker wel de beste van de dag !! volgende jaar weer van de partij !!!
Goed feestje!!! Wel alles erg dicht op elkaar!! En lekker in de middle of nowhere Vond de mindcontroller tent het leukste en Thunderdome buiten in het zonnetje was ook heeeeerlijk!! Jammer van de regen af en toe! En dat gezeik op die clubkutten.. Voel me wel aangesproken en ik had niet eens puntschoenen aan !! Supergezellig met mijn lief en vriendjes! Ohja water bij de wc 's zou ook wel fijn zijn de volgende keer!
ohhhhh was echt heel vet!!!zo hoort een feest te zijn,lekker hard veel variatie in de muziek en gewoon maximaal knallen angerfist,t-junction,RTC,bass-d&king-matthew waren het vetste maar de rest was ook gewoon heel erg goed!topie georganiseerd en vette locatie,alleen jammer van die ''feestgangers'' die alleen maar komen om te vechten
Te bruut feest voor Nosferatu, Angerfist en Evil Activities. Maar vooral veel voor DJ D ondanks dat de apparatuur in het begin bij MOH zwaar kut was ging ie toch gewoon door en draaide hij nog een paar van me favoriete platen Voor mij beste feest van dit jaar
gzellig,leuke dames alleen de geluidsverdeling was bagger, JAMMER niet egt waar voor je geld
In'tbegin d8 ik: Is dit het nou maar dat kwam helemaal goed Vanaf Chosen Few VS Predator HELEMAAL UIT ME DAK!!! DBOY was ook weer geweldig en het einde van DELTA 9 Thunderdome, Mindcontroller en HouseQlassics waren SUPER THNX peeps waar ik mee was
het feest was echt helemaal top, alleen jammer dat je in de darkcore area weinig hoorde door het geluid van thunderdome en MOH magoe.. was een top feestje
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007
was echt een heftig feest, alleen het weer was wat minder, mja dat heeft de muziek cker goed gemaakt
Bruut feest....
Erg leuk feest. Alleen kreeg het wel koud in de loop van de avond eigen schuld.. Maar er werden zeker goeie sets gedraaid En het weer viel ook mee :jaja
was een geweldig mooi feest maar 1 ding hé ik ga nooit weer betalen voor de wc GVD heb nu een blaasontsteking opgelopen van die smerige bende daar voor de rest maar t water wat je kocht mochgt wel wat kouder en mooi belachelijk dat er geen water in de wc's was je kon niej eens je handen wassen
[B]Begin tegenvallend[[/B]..maar later helemaal [B]GENIAAL[/B] door Chosen Few ft Predator,Armageddon Project,Jappo,Dj Producer,Dano,Vince, Ophidian en Delta 9
Echt een leuk feestje en mensen moeten niet zo zeiken over clubkutten iedereen is er toch voor de muziek en om gewoon een leuke tijd te hebben.. je moet niet op die clubkutten letten maar op de dj's en de muziek !! Angerfist en RTC
Jammer dat Partyraiser zo vroeg moest..heb um half uurtje maar gezien..Goeie organisatie en Beveiling..KLASSE FEEST!!!,...Als ANGERFIST aan het draaien in ken ik geen Grenzen ..Zoo jij bent verbrand krijg ik dan tehoren..Mmm nee angerfist is klaar met draaien MOH meeste tijd geweest
Rotterdam Terror Corps Noize Suppressor Nosferatu The "ene" stunned guy en dan angerfist (N) petje af whahahah stelletje kneuze maar wel super goed vermaakt
Was echt een super goed feest helemaal goud beste ooit
Grandioos feessie ... angerfist en natuurlijk drokz & akira :reespect: ut geluid in de darkcore was aan ut begin best wel kut maar das tog nog goedgekome...
Heel vet feestje..Thunderdome & Masters lekker geluid..darkcore tent helaas kutgeluid mja..verbeter dat en volgend jaar heb je een nog vetter feest
geweldig mindcontroller was het gebeuren van de dag ! maar de scnackerij was niet te vreten , heb nog kramp in me poten van het hakken en eeen bestte gehoorsbeschadiging op gelopen
darkcore had echt fucking schraal bagger geluid, vond ik wel jammer aangezien de goeie Dj's die er draaide, maar daar tegen in mindcontroller super geluid!! en zekers mooi feessie gehad!!
Super feest!!! geluid wel heel vaag en irri dat je nergens je handen kon wassen! Dan maar een bekertje water KOPEN om je handen te kunnen wassen! tjah moet toch wat...
was goed feestje , heb al1 nog nooit zo lang voor de plee moeten w8en
was ckers te weten een bruut feestjuh
UBER GANST GEIL!!!!!! Toppie hoor mensen. En dat gezeik over die clubkutten?? Nix mis mee hoor!!! Liever clubkutten dan van die wazige pogoende gasten!! Pleur toch een pokke eind op kanka gasten met jullie gebeukt! Nee dat is leuk!! Maar voor de rest echt toppie! Minpuntje slecht geregeld met verkeer, w.c's en ja hoe kan het ook anders het weer mocht wel wat beter maar dat mocht de pret niet drukken. mij
vet kicke feest! eerste uren was t nie ech veel, daarna top sfeer.. kon me geen waziger zootje voorstellen jammer van die opgefokte beveiliging, was behoorlijk overdreven..
superfeest..stampen in een regenjass!!!!!!!angerfist
het feest was ondersteboven knetter te vet voor worden helmaal uit je dakraam......Afz GNatnek!! je weet wel, die gozah die zo lekker liep te springen en volop stond te partye met Rickyboy!!! ToedeledoKie!!
Kicke feest heb me overal goed vermaakt vooral bij de Thunderdome! de Darkcore kon wel beter! Destroyer was gruwelijk goed Al met al een vet feest maar toch liever s'nachts en een ruimere indeling. Het was maar goed dat het niet uitverkocht was DAISY was zeer lekker aan het draaien hakkuh in de regen
Thunderdome vlamde er wel echt lekkah op los vooral de Italianen waren echt lomp bezig.... Trouwens ook wel rlx dat Endymion ook nog even langs kwam Ik ben dit jaar dan zekers ook weer op Thunderdome
Wat een superfeest zeg!! Vooral Masters en Mindcontroller.. Volgend jaar er zeker weer bij! Tom, Manon, Rox en de rest superbedankt, et was echt tof met jullie! en wat is het probleem nou met je puntschoenen? ik hak jou eruit
super feesie, relax , je liep zo van tent naar tent , alle dj s waar ik voor ging draaide topp, en panic zoals altijd weer het allerbest!! mooie afsluiter van een goed feest, jammer van de regen af en toe , maar merkte je in de tenten verder niets van
Producer , Destroyer , Armageddon Project . Voor de rest veel rotzooi gehoord , en dan nog dat gezeik met het geluid in de Darkcore tent . Er was teveel politie aanwezig (niet goed voor het sfeertje) samen met die KUTHOND
was wel een leuk feestje, heb me in ieder geval goed vermaakt..helemaal de laatste uurtjes in de terror Destroyer, drokz en akira jullie hebben weer super gedraaid
HARDCORE voor iedereen wat.niet normaal vet ondanks dat het regende:ik had nog nooit met armageddon project in regen gestampt,echt underground!!we hebben weer laten zien wie de dominators zijn!!!!!!!!!!!!!!
Het was egt super vet hard geluid.. egt fijne sfeer.. bij de meeste *zalen* dan.. mindcontroller.. egt super vet en masters en thunderdome ook... de rest niet egt zo geweestr.. EGT VET FEEST eigelijk moest t snachts ook nog doorgaan hahaha
was wel weer s suppertje vet lekker lopuh stampuh en voor de rest .gewoon een toppie feest alleen jammer van het regen meschien volgend jaar beter voor de rest was egt toppie bedank dominator voor juli mega prestatie
DOMINATOR...SUPER!!!!!!!!!!!!! Was een Bruut Feest En de regen maakte het echt niet MINDER! Thunderdome vond Ik het Vetste!! BEn daar helemaal uit me NAAT gegaan
Was er om 14:00 (na 3 uur rijden) was om 18:00 weer weg, zeeeeer tegen gevallen en idd alles stond te dicht op elkaar en als je in 4 uur tijd zeker 6x dezelfde plaat hoort (Promo - Up Yours) ben je het al snel zat. Slechte lokatie, te klein en echt fucking onvindbaar
super vet feest en lekker hard :dvolgden jaar weer
Ubervet feest. verbeterpunten: 1 man per 2 poortjes?, darkcore vanaf begin tot 4 uur baggergeluid (staat in het midden dus moet júist extra hard!), wc's waren slecht (aantal), dominator-shirts voortijdig uitverkocht, terugreis: was om 5 uur 's n8s thuis ffs regel dan wat met de NS voor extra treinen!!! we betalen niet meer dan 100 gulden voor niets toch!? Afgezien daarvan, nogmaals, SUPERVET feest
Mission completed: Beste feest van m'n verleden en dat zonder harddrugs haha miste all1 de energie want ik ging vaak helemaal los op de muziek. Maar volgende keer rij ik wel over duitsland want die N18 is overdag niet te doen
1 WOORD: GEWELDIG!! MC DA HUSTLA Je hebt toch weer bewezen, dat je een goede MC bent... Mindcontroller was Freestyle was Darkcore was zwaar slecht.. en TD was Beste feest van 2005
WAS WEER EEN KKGEK FEESSIE! ENDYMION ANGERFIST EN DJ PAUL NIET TE VERGETEN!! WAS ZEKERS GESLAAGD EN HET WEER WAS HELEMAAL PERFECT, DIE REGEN BOEIDE ME NIET ZO, IK ZAT TOG HELEMAAL GEITIG ONDER EEN TAFELTJE.
Geweldig feest! Topsfeer, overal te gekke muziek: Hardcore unites,. dat bleek wel weer. Als je eenmaal hardcore in je bloed hebt gaat het er nooit meer uit! Meesterlijke dag gehad!
Bruut festivalletje...... MOH en Thunderdome waren zwaar goed....
WAS GEWOON TE SEXIEJ!! Rudi.. jammer dat ik je net niet heb kunnen horen draaien Op naar Totall Confusion, dan hoor ik je wel weer beuken!! EN MINDCONTROLLER ZAAL WAS TOPPIE!!
Echt GRUWELIJK leip feessie ben echt helemaal los gegaan,vooral tijdens Nosferatu,Anferfist & DaY-már echt goed esfeer en podium van Masters en Thunderdome zagen er goe duit qua aankleding alles was toppie,behalve de regen dan ....zit nu nog na te genieten effe afwachten op foto's en hopelijk de DVD whaha
Voor 10 euro binnen!! Maarja wat moet ik zeggen.. Feesie was wel oke alleen de sfeer?! Liepen een hoop zure mensen rond Maarja het was evengoed wel grappig voor een afterparty
Aanstaande zaterdag, van 11.00 tot 23.00 uur staat Enschede op z'n kop met Dominator. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de opbouw. Hieronder nog een paar zaken op een rijtje 284
Op zaterdag 30 juli is het recreatieterrein Het Rutbeek bij Enschede het domein van 8 live-acts en 73 DJ’s. De datum was al bekend, de locatie eveneens en wat de opzet wordt van het eerste serieuze hardcorefestival ter wereld zal inmiddels ook wel duidelijk zijn. Er ontbrak dus nog maar één belangrijk punt van informatie. 295
Half februari ging er een schok door hardcoreland, maar het was er eentje die zeer positief was. De organisaties achter de drie meest toonaangevende feesten in de hardste genres, Thunderdome, Masters of Hardcore en Houseqlassics, maakten toen bekend te gaan samenwerken om Nederlands enige echte outdoor hardcorefestival op de kaart te zetten. 294
jaaaaah en op masters 10-02-07 vannochtend hing er daar toch een grote mfk, poster van DOMINATOR 2007 en dat is waar het om gaat als het maar door gaat
der komt ook dit jaar een dominator maar zal wel op een andere lokatie worden gehouden!! maar op masters was idd een reuze poster van dominator erop dus gaat zcer weer top worden
https://album.partyflock.nl/5549555t.jpg Deze poster hing bij Masters afgelopen zaterdag!! Dus komt zeker weer een Dominator alleen nog niet bekend waar en wanneer! Maar we zijn zeker van de partij!!
khoop het ook dat er weer een dominator komt vorig jaar moeten missen ma als er weer zoon fijne line up is ga ik der zeker heen hou het anders op bussloo DEVENTER HARDCORE 4 LIFE!!!
vorige dominator was egt top... ik hoop egt dat het ergens gehouden kan worden.. mischien wel weer op rutbeek mooi dicht bij haha majah maak my verdrer ook nie uit waar het gehouden word... ik ben er gewoon bij... wil wel snel de datum weten anders verheug ik me strax voor nix
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????
zal wel aan mij liggen , maar er was er vorig jaar geen, omdat de gemeente enschede niet nog eens een vergunning verstrekte voor zo'n keigaaf feest, en dat dit een beetje kut uitkwam om nog een andere lokatie te vinden!!
maakt verder niet uit tuurlijk had je kunnen verwachten dat ie dit jaar zeker weer kwam, het is tenslotte echt een su6 geweest voor zowel organisatie als al het publiek!!!!
dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!
Qua festival feest nog altijd op nr 1!!! Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed
Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed
ja echt jammer
Lol tijdens DJ Nosferatu op de DVD
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2011 om 11:29: