Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,1171 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

Recreatiepark Het Rutbeek (binnen) op de kaart
Jacobsrietweg 182
Enschede
Nederland🇳🇱
hardcore × 59, darkcore × 18, oldschool × 18, industrial hardcore × 17, terror × 11, early hardcore × 10, speedcore × 3

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 13:00 met 24 bezoekers, om 11:00 met 21 bezoekers en om 14:00 met 14 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (540), Rilll (444), Bennykuh (1426), anoniem (1484), [023] PimRitsel (1674), anoniem (3094), TE-RR-OR (2288), KRANKENSTYN (3141), anoniem (1826), anoniem (1454), CODA-gfx (1091), Stefan-the-Sound (1243), Bryan (1437), mr turner (1296), P P (910), anoniem (2765), HUUUUUUUU (1394), anoniem (1045), Wodgah (884), De Zaanster (1253), anoniem (880), The prince of Darkness (1108), Allaaaaaard (835), Bram1985 (1134), Gabber Indiaan (1219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig379473%
zeer goed2936%
goed88717%
ok5
voldoende1513%
onvoldoende7
slecht261%
zeer slecht2
waardeloos18

1291 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ CILLIT BANG !­
super feesie :D
!!!!­Hardco­rE!!!!­
gruwelijk gewoon....wat een geluid, wat een sfeer, alleen regen was ff jammer ma boeie knalle met die handel!!!
!!Margot!!
Heb me goed vermaakt, maar vond rutbeek wat te klein hiervoor, geluid ging door mekaar en vond de sfeer nie echt supers! maar verder goed gedraaid! Bass-d & King Matthew, Angerfist, Neophyte :respect: echt super!
!!­PoGo!!­GeaK!!­ [NL]:bier:
Terreur!! :bier:
:respect: podium Masters :respect: podium Thunderdome
$an = mama
kut politie met die smerige kuthonden!!!
(6)[FR­]Timmi­e[1908­](6)
SU-PER-VET FEEST!!!!!!!!
(6)CIANO(6)
Helemaal uit mijn kankerstekker gegaan gek :P Heb gewoon spierpijn van het losgaan :D Echt een te gruwelijk feest :bounce: :9 Geluid was ook lekker. Jammer van die kut wc's. Voor de rest kankerbruut feest. Echt relaxt :D
(6)silence is the enemy©­:bier:
ik zeg goeie fiske ..van sméérges af in de bus zuipuh bavkes en juupkes :bier:..super veel bekende daar (Y) minpuntjes ware regen en heineken en had groter verwacht maja !!
(H)...­Twan...­(H)
dik geluid(Y) werd relax gedraaid....en jaja natuurlijk :respect: :respect: :respect: NOIZE SUPPRESSOR:d:d:d:respect: :respect: :respect: ....ZWAAR DE BOM... dit was egt een superrrrvet feest::D:D.....
(K)(K)­(K)Kru­imel(K­)(K)(K­)
Zow Anders Was Het Effe Vet!
(k)Chientje
Was echt een geslaagd feessie, muziek was goed!!! :respect: Alleen jammer dat we Angerfist net gemist hebben :@:@:@ Noize Suppressor was vet! :respect: (y)
(L)Lad­yPing(­L)
super feesiej! beetje jammer van de plees! dat moet echt eens beter! twas wel gesellie daar nie van. he meide!:D
(t)error404
amaaaaaaaaaaaaaaai wat n feest
helemaal GEWELDIG :bounce: alleen noize surpressor vergeten:( tja dat heb je :vaag:
* Lennaert *
geweldig feest heb me zeer vermaakt :Pkk hard gaaan op dominator:P
egt super vermaakt heel de dag doorrr... HAHAHA ! Noize supressor in de regen was het allervetst !!! WEG MET AL DIE MOOIWEERGABBERS !! en hoppaaaa... een plekkie vooraan! STAMPGEVAARRR! ><
***Rob***
wat zeurt iedereen toch over die bass in de darkcore tent die was juist zwaar relaxed gewoon zo als het hoort te zijn :bounce::respect:
trieste bedoening:no: voor de echte outdoor hardcore kenner had dit feest weinig te bieden:no: hartstikke leuk dat dit feessie de nieuwste generatie goed bevallen was! voor de oudere was het een slap aftreksel van wat het had kunnen zijn:s vooral de smerige blikken van het "hang en sta-stil" volk kwam naderhand me strot uit:/
wat een knetterfeestje dit, alle live-acts super :respect: G-town madness & Angerfist :respect:
*-Sharon-*
geweldig
Het was zeker een super feessie heb me goed vermaakt :D
*Aukééé
Heb Me Zeker Wel Goed Vermaakt Zeker Leuwk Feessiej
*bastard046*
(Y)(Y) echt een uber vet feeest:yes:..nog vetter dan ik verwachte:respect: endymion DAY-MAR, noize supresor, art of fighters, delta 9 ,tieum.... ware echt wel uber uber vet:d super feeeest:D..thunderdome en darkcore ware ut vetste :bier: :bier:.uber hard geluid @thunderdome stage(Y)(Y):respect:
een geweldig feessie :yes::D
*FRANKLIN*
echt een hele vette party!! :bounce: :respect:
*­Miss Ann ...*­
het was lang geleden dat ik zo'n vet feest heb gehad!!!volgend jaar ckers weer!!!
super feest..vet vermaakt ..vooral bij MOH :respect:
- Frauke
'tBegin was gewéldig.. Regen was kút.. en ijskoud :( Paul Elstak heeft 't toch nog goed gemaakt :respect:
- mama ilse -
SUPER VET FEEST!!!!:D:D
- Miranda --
DaY-Marrr :respect: was weer een geweldig setje.. En een geweldig feest gewoon :bounce:
Geen woorden voor...................:D
was wel weer een leuk feestje aleen beetje jammer dat het niet snachts was:'(
een ontiegelijk goed feest !!!!!!!!!
--NICK-
DONDERS MOOI
->SIMSTIM<-
Super feestie met knetter veel goede music!!
-Evert-
was echt vet feest ,vooral MOH
-LENS-
Ram vet feestje! Terror!(Y)
:respect: een paradijs op aarde :-D
.
bruut maar volgende keer moet echt snachts!!!!!!!!!!
oke ik heb het moeten missen, maar zo te lezen was het super!! maar 1 ding vraag ik me wel af....... hoezo denken al die kleuters van 16/17 dat hun het kunnen hebben over clubkutten??? Toen die clubkutten al stonden te springen op dit soort feesten zaten hun nog in de luiers.... kom op zeg, waar gaat dit over?? laat mensen hun eigen feestje vieren... wat maakt het nou uit wat je aan hebt??? als iedereen maar lol heeft gehad daar gaat het toch om??
...Bonkie
Bonkie was There :P
het was vel mooi (Y):D
Ging Er Vet Opp!!!!! 2dertiggg;)
..­†..­Lilly..­†..­
was echt super knalluh en het weer zat gelukkig ook mee heb weer ff knetter hard zitten ragguh! :jaja: :bounce:
.:René:.
wel heel vet....maar volgende x 's nachts! en TIMETABLE want mis zo de helft:p
was super geweldig beste feest 2005
.Morbid.
Was echt een SUPER feest. :D Om nooit te vergeten. Angerfist was echt top, net zoals Noize Supressor. Vond alleen het drinken enzo wel duur. :(
............Geen woorden voor dit super feest!............dominator nr1
1#­ what up doc 1#­
huh:woep:huh
k*nker dol feest... goei geluid en goede sfeer... alleen jammer dat het niet van 11 uur savonds tot 11 uur smorgens was....
whahaha was zkrrr lomp dol feest~!!! alleen wist het af en toe allemaal neij meer joh...pfff
bohhh was echt extreem vet sexy meer kan ik er niet over zeggen beter dan masters 10 jaar :bounce:
:respect: Super Crazy ILL :respect: Dit Was Niet Met Een Feestje Te Vergelijken :zuipen: Total Chaos :zuipen: A True DominatoR :D FreakuH Met M'n Sjattjuh Is TEGEK :kwijl: :bounce: Noize SuppreSSor Is The Best :bounce:
19Terr­orKaas­83FR
echt een prima feessie goed geregeld goed aangegeven vanaf de snelweg lekker af en toe een buitje kon je ff lekker afkoelen en genoeg leuke meide :p partyraiser hell yeah
:bier: hollandse klompenboer :bier:
was weer knalle als de malle
geweldig feest :jaja:
:bier:­Rick:b­ier:
Nog Nooit zo uit me stekker geweest en gegaan :P
:bounce: Hardco­rebitc­h :bounce:
wereld feest, het was echt super.jammer van die paar kleine buitjes. mzzzl
was eg te gek!!! alleen jammer dat die drugshonden er rondliepe 8)
:bounce:*­Marleen*­:bounce:
Helemaal toppie!!!!!!!
:bounc­e::swe­ethug:­Dolle mutske­:sweet­hug:
het was een mega super feest :yes::yes:
:bounce:Hij is gek he:bounce:
was egt een super feest, vond alles geweldig!!
mega party
geweldig vooral zo buiten heerlijk
Volgens mij heb ik dan toch steeds net op die ene schone plee gezeten met 2 rollen wc papier in mijn bereik en een beste stapel servetjes..Wat ik wel leuk vond, het achterlijke kaartje voor de wc zo klein en strak mogelijk op te vouwen..de eerste keer liep dat wijf bij de plee al te zeiken dat ze dat bonnetje uit elkaar moest frommelen (en da was eigenlijk gewoon geeneens expres de 1e keer).. ik zag die geirriteerde blik in die ogen en dacht: heeeee dat ga ik dus de rest van de dag doen! Strak plan!
:cheer: Gidduh :cheer:
SUPERRR!!!, maar waar waren de pinautomaten?? :S:S
met 1 woord GEWELDIG!!! alleen beetje veel drugshonden :P
Vince, Delta 9, Producer, Unexist, Shadowlands (Y)(Y) Alleen had het allemaal beter geregeld kunnen zijn. De volgende keer verwacht ik wel voor die €45,- dat er in de darkcore normaal geluid is, flikkers :@ Volgend jaar herkansing en die kut minten kunnen ook wel goedkoper :dood:
was te gek feest heb me helemaal op gehakt hardcore is the best dominator rulezz the PARTY of al :respect: for dominator:respect:
:smoke: StooiterAAP :smoke:
:respect::respect::respect::respect::respect:
:woop: Ivetjuh
was zeker wel een goed feessie (Y) Jammer alleen dat ik op t eind niks meer kon :(
Tering man was echt een SUPERVET feest :D:D :bounce::lijn::xtc: O:)
super super super !! eindelijk eens een leuke sfeer op een feest, totdat zo'n duffe hollander t weer ff verpest door bedreigingen te uiten die op stront slaan...maar er is altijd een rotte hollander die t verpest voor ons limburgers....
zekers een vet feesieeeeeeeeeeeeeeee day mar :respect:
:yes: HardeKlappe-SnelThuis :yes:
kheb hendig uit me plaat gegaan daar, alleen jammer om 10u moeilijke figuren heeft ook de das omgedaan om dus te vertrekken :S kut volk terwijl de sfeer verder super was :S
:Yes: Stam(p)Gast :Yes:
GEIL!! :bounce: :yes:
:respect: Shadowlands Terrorist :respect: wat un bruut feest!!(Y)(Y) :|mindcontroller:|
Binnenkomst was minder, verder gruwelijk goed vermaakt!!! Topfeestje
<<MAXIMUS>>
hmmz
<kip>
ik was godverdome ziek heb kaart weg kennen gooien
<~^­Poeletje^­~>
hey was goed geregeld de kluisjes is zeker een + punt en was gezellig weer is mee gevalle een goed feest volgend jaar weer :D:D:D:D:D
><i
zo leuk kan leuk zijn :D
>>> neut <<<
ZEKERS EEN WOEST FEEST... VAN BEGIN TOT EINDE HELEMAAL LOS!!!!!
>>RAGE<<
geweldig
>DT<
toppertje alleen jammer van dat mijn weed werd afgepakt
ging netjes dit :)!
[ TL ] TerrorLola :mixje:
wreedd :P !!
[023] PimRitsel
MOH + THUNDERDOME + DARCORE = DOMINATOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KANKER STIJL
IK HANG ER NOG STEEDS IN
was zwaar tegek het zweer was ook super :bounce:en er werd lekker hardgedraaid
[BE] :lief: CuteDevil :lief:
Super vet feesje! Heb mij zekers goe geamuseerd!! volgend jaar ben ik er zeker weer bij :d
Ja was weer een lekker feestje, en gelukkig is het weer goed gebleven. Hele dag goed vermaakt. ene hakkuh tot je er bij neervalt ;)
[BnGn]­Hardco­rE-GabbeR­[BnGn]
feeeesst van ut jaaaaaaaar
[H4L] BAKKER
zeer goed
[NL] BunnY [NL]
Zeker goed feestje heb me zwaar vermaakt :bounce:
[NL] Jack sparro­w:boun­ce: ay ay
jammer dat het regende ma verder was het een super feesie:D(Y)
:respect: DOMINATOR!! :respect: Was UberVet Feest..Helaas Nie Meer Nah OSM Gweest Mjah..Enne De Rege Was Helemaal UBER! HEERLIJK WHEHE!! :cheer: :woepwoep:
[NL] ¾ - KaLe SpeeD FreaK TerreuR[NL]
dominator volgend jaar ben ik er weer
[NL]BoB[NL]
KANKERRRRRRRRRVET
Pfff Was Te Vet Feest...!:D
[NL]Hoek[NL]
supers
MASTERS OF HARDCORE had wat goed te maken
Een geweldig feest gehad, ben er nog van aan het nagenieten. Next year again !!
[SBC] Da Highlandz :[
Vet feesie B)
een kk ubergeile party zo moeten ze voortaan wezen
Dit was gewoon 12 uur lang de hemel, ik hoop dat dit feest nog is terug mag komen:yes:
[WBS] ERIK DE TERRORKING
ik vond het een top feets alllen jammer dat ik er niet kon pinne
GEWELDIG!!!! :bounce:
[YH] kar-LIJNTJE
Mijn eerste feest overdag, totaal boven verwachting een superVET FEEST!!! dit ga ik vaker doen! Wat wel vreemd was, na het feest werd het donker in plaats van licht...::)
super dik feest :) geluid was top alleen bij moh viel het geluid in het begin nog wel eens uit :(
\\___­ Psycho­Hoolig­an___/­/­
:respect:\\___SUPER___//:respect:
_Robbin_
wanneer weer? superfeest
egt een super feest kennen we dit niet elk weekend hebben!!!!
ach man zeik niet alles is een illusie
akieh
Helemaal te knetter
Alaindeling
Helemaal geweldig!! Beetje duur allemaal maar dan heb je wel echt een wereld dag!!! :D
was toppie :yes: :woeptidoe:
was toppie :yes: zeker weten :D
ankiej­planki­ej-bollocks
geslaagd feesiej er was alleen te veel regen
echt een super feest, jammer van af en toe het buitje, Maar echt er werd Super Gedraaid!!!!!
Anok
Heb me goed vermaakt (Y)
AppelK­aneelH­oer
Delta 9, Angerfist en Dione KK lekker gedraaid, super geil feesie :D
me dakje vloog helemaal van me pan af !!!!
Avonturier
Met zijn allen Hakken op een groot Grasveld!
babergi
begin was waardeloos in darkcore hoorde nog 2 andere zalen, maar na unexist was het een groot feest met :respect: destoyer :respect: als hoogtepunt
echt een vet feest
Badmutz :bier:
EGT MEGA SUPER VET..de terug weg wa minder mah egt vetjes! top organisatie enzz next year wir!!
Bartkore
bruut feest hoor! repect 2 drokzzzzz nui naar condor knallen
gewoon een SUPER FEEST :jaja::jaja::jaja:
Day-mar je was toppie net als angerfist die vlamde wel denk
BBas
`k heb mijn zeer goed vermaakt :jaja:
Benniej Fris
Wat een tering vet feest :D Goed geluid! Alleen kut dat ik daarna nog ff 1 uur heb moeten lopen opzoek naar onze auto :S Wat een tering verkeers regelaars stuurden ons elke keer een andere kant op :S
BENSCHOPSE GABBER
I was in heaven!!!!!!!! :respect: dominator :respect:
Berend
Zeker leuk feestje, Darkcoretent was super! Unexist (y)
Bestiun
lekkerrrr
BijCrack
(bounce) knetter gek helemaal los!! (bounce) goed geluid, goede sfeer volgende keer ben ik er ook zeker weer bij
Boes
Ik ga toch echt liever met die clubkutten los dan dat ik naast die agressief kijkende mannetjes sta van een jaar of 16 die denken dat ze alles hebben meegemaakt maar alleen maar de sfeer verzieken!!!
bolkie14_03
helemaal te gek
Bolski :lief: Nicooltje
was zker wel een bruut feest HEb me prima vermaakt :D :respect: Angerfist :respect: Neophyte :respect: Nosferatu :respect: The Headbanger :respect:
Topfeesie!!! echt super!!!!
Boriss
Ja VETT hadden we HET!!! DOMINANT FEESTJE was het zekers :vaag:
BOSSI FTS
vet feest ondanks de matige sfeer. dione wat een set weer!!! :Respect:
Buhh
het was echt een vet!! geluid was goed want als je van thunderdome na masters liep hoorde je de muziek niet meer van thunderdome,, allemaal goed geregeld vind ik. Ook n heel goede sfeer!
:respect: Miss Flower :respect: niet verwacht dat zij zoo goed draaide, GIRLPOWER:P
carlino
Top feest :D heb me echt mega goed vermaakt hier :D
Casey Jones ©
geweldig
Charr *
Leuk feestjuh:D Ik heb me prima vermaakt...!!Maar die wc's waren echt om van te KOTSEN..:x!!!
zwaar vet feest vooral bij thunderdome moh was weer een wazi kinderfeestje triedte lui nep gabbers
ChemicalCleo
een woord MASTERLIJK :respect:
cinnek­uhh!!!­!­
lekker zwaar van de kaart rond gestrietst blijft leuk he!!! iedere keer weer...
Geweldig feest.. Jammer dat we eerder weg moesten om de trein te halen...
Top feest heb me Super vermaakt!!!
Col-O
Dominator was Ckers hakke!! ben als een malle losgegaan!!!(Y)(Y)
kneter gek feest
Meesterlijk feest, dit mogen ze zkr vaker doen
CSRD
TOPFEEST!!! Alleen darkcorezaal was kut in het begin, halverwege was wel lekker stampen daar. Tenminste geen last meer van bass van de andere zalen!
JAAAAAAH erg lekker feestje -noize supressor- :respect: ... alleen geen timetable:nee: das minder!!
Damiano*
was een leuk feesie hoor (Y)(Y)(Y) ** Erg jammer van het geluid in de darkcore tent :s:s lekker los gegaan overal :bier::bier::bier:
Het was GEWELDIG!!!!!!!!!!!! Helemaal GEK!.......
Dave046
Feest was wel vet, alleen jammer dat er te weinig mooie meisjes waren en slecht weer !!!
Davignion
GRUWELIJK....:bounce: Unexist :respect: Ophidian :resp­ect:
De Snelle
Redelijk tot zeer bruut tot dodelijk tot onsterfelijk...nr..1..!!!!!!!
De Zaanster
ONBESCHRIJFELIJK......
Vet feestje :cheer: Terror = :lief: Alleen lekkere afzetterij weer dat je moest dokken voor de wc's :/
Def
HELEMAAL UIT M'N STEKKER :bounce:
HET VETSTE FEEST
Goed feestje (y)
was zeker goed te doen alleen jammer van die controles en me :S
DENEKAMPS TERREUR
wat een super feest echt muziek sfeer alles was gewoon goed, alleen de wc niet maar verder gewoon SUPER
Cker gruwlijk feesie.....!!!!! :D
Dennis :xtc:
vet
Deranged Insanity
was weer vet feestje !!! :bounce:
DerekRaver
HELEMAAL GEKKEHUIS SUPER(Y)
godverdomme wat een top feest :kwijl: non-stop hakkeh en de knieen kats naar de klote....producer&destroyer :kwijl: :respect:
Super feest..!!
balen van de Darkcore tent, voor de rest was het super! Armaggeddon Project (Y)
Distress
Dit was echt een super vet feest! :bounce: Heb nu alweer zin in de volgende! :D
Disturb™
zo dit was zeker 1 groot super feest alles goed voor elkaar super line up en werd ook gewoon zeer goed gedraaid steeds voor outdoor festival was dit zeker me beste die ik meegemaakt heb >>> FOTO'S ONLINE ZIE EIGEN TEKST<<< :bounce:
Dj Agonizer
(Y)(Y)(Y)(Y)
DJ Genic
Meer dan geweldig feest.. :bounce: :respect:
DJ Henk
:respect: DOMINATOR :respect:
DJ Sequence
"HaK-Nichten ! Stampen moeten we !! Van God Los, dat was pas een feest ! Een grote stampboel !!" zegt PetteFlet. :D:D:D Stampen = Hardstyle, stampen is voor pannekoeken/mietjes!! :yes: Vond het gezellig, heb me goed vermaakt. Zware euforie om mee te maken dat er van 6 kanten verschillende hardcore komt. :P Daar kon Mysteryland nooit aan tippen vroeger. :D Volgend jaar zeker weer. :yes:
DJ TERROX
was in 1 woord geweldig:d super zweer goed geluid!(y) echt voor herhaling vatbaar:yes:
DJ the Motivator
SUPERGOED FEESSIE, GELUID / DJ'S / OVERIG PERSONEE­L ALLEMAAL TOP, :RESPECT:THNX TO ALL ORGANISATIONS­:RESPECT: PARTYPICTURES (MORGEN ONLINE):-------------->WWW.DEAMONSOFHARDCORE.COM
DJ Wilco
Angerfist Was Supper En Neophyte Ramde weer super Verder vond ik het jamer dat de darkcore niet echt goed hoor baar was want je hoorde te veel geluid van de Masters & Thunderdome er door heen dus volgende keer anders opstelen of meer geluid daar!!!
DJ woodruff
SUPERRRRRRRRRRRRVET FEEST NOG 10 DAGEN ACHTER ELKAAR DOOR ZO'N FEEST
DOESBURG
was gewoon weer super feesje
Donny A.­K.­A.­ Donski
Het feest was goed, de locatie was goed alleen beetje jammer dat het overdag was. Maar mijn grootste ergenis waren die KUT WOUTEN MET HUN DRUGSHONDEN, vond het niet zo'n Nederlandese partysfeer. Eerste keer dat ik dat zie hier. En ik vond het jammer dat ze geen timetabels hadden.
Dr. Rude
Vet feest :jaja:
Dramkop
Was ckers weer de moeite waard mensen:bounce:Vond persoonlijk de regen niet storend, maar was volgens mij wel zure regen want er waren een hoop zure muiltjes te zien......Het geluid was knoerthard gewoon zoals het hoort dus:jaja: :respect: voor alle DJ`s.....Alleen paul, na zoveel ervaring moet je toch wel degelijk een feestje af kunnen sluiten:nee:
Drokz[1986]
helemaal geweldig :respect: angerfist, unexist, akira vs drokz:respect:
Drop the oldskool beats!­
Topfeest, mindcontroller zaal was te bruut, geweldig sfeertje daar. alleen jammer dat ik bij de ingang werd gevisiteerd als een misdadiger terwijl ik niks bij me had. NEP-DRUGSHONDEN!!!
duracelleke alias dn dolle
VET!!!!!!
Dusss....
HEFTIG!!!IK ZAL HET JE VERTELLEN!!HEFTIG !!
E-MASH
Geluid van Darkcore Tent was echt 10x niks(Zonde).Voor de rest wel vermaakt en :respect: D-Passion,Ophidian
Earlyr­avegab­ber
was zeker super vet feest DOMINATOR 2005:respect: in 1 woord geweldig
soooo dit was echt een super feest zeg!! :yes: heb me bruut vermaakt :bounce:
Eef Raveteef
heb me zeeeer vermaakt :D
Eilram.
Zeker een geweldig feest :D Angerfist ging dr zwaar op :D Hehe.. Allen jammer van de rellen weer :/ :S
EL DRAGO
Jezus wat een party echt zwaar bruut mega hard gedraait ben echt goed uit me dak gegaan
El más enfermo
Superfeestje !!! Alleen jammer idd dat de darkcoretent qua lage tonen en indeling wat matig was...
Ennair
Ging erop :bounce: Alleen wat n afzetters :@ 1,50 voor kut wc's zndr water en spiegel :vaag: En jmmr van die relle :/
Etherpaniek
top feessiee (Y) vooral MOH ahhh superrr
Eva
Toppertje :D
was echt een super mooi feest....de regen was wat minder maar uiteindelijk toch nog even mooi los kunnen gaan :bounce:
Evil Bert
:cheer: P - O - N - C - H - O :cheer:
Fab!
was een egt kk vet feest :respect: Dione=DNA :respect: En MOH was duidelijk beter dan TUNDERDOME
feestbeest24
Ben zelf geen hardcore fan,maar was dit een superrrrrrrrrrrr feessie.Goed geregeld en het geluid was helemaal top.
Perfect heb iniedergeval de hele dag knnen stampen en thunderdome was zeker mijn favoriete area en die regen wat maakt dat nou toch lekker ff afkoelen wan al dat stampen
:respect:
Fleurkut
wel leuk feessie alleen jammer van et weer!
Flo89
Te Vet
dit feest was echt kankerbruut !! vooral bij de stand van Masters ging ut helemaal lossss !! Angerfist, Tommyknocker, DJ DIone, Neophyte en PAul...waren zeker wel de beste van de dag !! volgende jaar weer van de partij !!!
French­Coreli­cious™
geweldig
super! goed geluid ook! behalve bij de darkcore zaal helaas maar voor de rest (y)
Funky Frank
Nah dit was toch echt zoooo'n supahfeest zeg! Me beste van het jaar denk ik wel! Enige minpuntje was ut geluid bij de darkcore! Maarja ik zeg gewoon maar 1 ding: JOIN US....FOR......FUCKING ARMAGEDDON :respect: Ongelooflijk zo los gingen we daar vooraan! Volgend jaar weer en met AP natuurlijk ;)
IK ZOEK DE PARTYFLOCKNAAM VAN DAT MEISJE DIE IK TEGENKWAM IN DE WC IN DIE ROLSTOEL ! WIE HELPT MIJ. UT WAS EEN DONKER MEISJE
Gabber Indiaan
DIT FEEST STAAT DUIDELIJK OP NUMMER 1....ik en me gabbabroer-rat waren er als EERSTE!!!! vrijdagavond half 1 stonden we op de parking... lekker in de auto geslapen EN FRIS ER TEGEN AAN in de regen:P:P!!!!!!! ECHT KK BRUUT!!!DE GABBER BEGINT WEER TERUG TE KOMEN...HEEERLIJK!! LEKKER HAKKUH!!!! me bril en ik zijn HELEMAAL LOS GEGAAN:P... en non-stop HAKKUH zoals dat moet op een hardcore feessie!!! mindcontroler was DE BESTE GEK!!! ALLEEN MAAR LEKKER HAKKUH EN AUSSIES... BETERR !!!!!!! GABBERS UNITED!!!!!
Geertmuis
ik vondt het een Super Feest :bounce: :respect:
Gennep-Raver
in 1 woord : MASTERLIJK!!!!!!!:respect:
Megafeest!! Drokz en Akira :respect: mooi opgezet allemaal
Gio AKA Ravehard
Echt jammer dat de darcore tent zo ku was ingedeeld en vooral het geluid..:s Maar :respect: > Neophyte, The Producer, Jappo en Lenny Dee!!
Goochem
Helemaal te gek feest, dank voor de gezelligheid mannuhh!
Govert Kreuk
Echt gaaf feest! Volgend jaar zeker weer! :P
Greg D.
Super FEEST, echt te kut van het geluid in de Darkcore stand, de sets die de meesters daar weggaven kwamen daardoor totaal niet tot hun recht(vooral voor Tieum, met zijn rauwe sound)heb me wel helemaal in kunnen leven in de set van The Dj Producer(Rebel Bass = knalle)...Overal werd gehakt/gebeukt/gestampt, hoe je het wilt noemen maakt niet uit, er werd gefeest tot op het bot !!
GROENLO O.­C.­C.­
Leuk feest maar er scheelde wel wat aan.. de beste dj's stonden vooraan in de line up:NO: en tieum meesterlijk gedraaid maar jammer van het kankah geluid:NO: echt bagger:@
H2TB!
Heel vet! Had gastenplaatsen gewonen via MOH radio­, die security dachten dat ik VIP was! Dus bijna o­veral backstage geweest! Heel vet feest!
ohhhhh was echt heel vet!!!zo hoort een feest te zijn,lekker hard veel variatie in de muziek en gewoon maximaal knallen:yes: angerfist,t-junction,RTC,bass-d&king-matthew waren het vetste maar de rest was ook gewoon heel erg goed!topie georganiseerd en vette locatie,alleen jammer van die ''feestgangers'' die alleen maar komen om te vechten:s
Dominator was onwijs gaaf ik heb nog nooit zo HaRcOrE feest meegemaakt
Hardco­reMeis­juh
Was een super feest, leuke mensen leren kennen :)
HARDCO­REROTT­ERDAM
Te bruut feest :yes: :respect: voor Nosferatu, Angerfist en Evil Activities. Maar vooral veel :respect: voor DJ D ondanks dat de apparatuur in het begin bij MOH zwaar kut was ging ie toch gewoon door en draaide hij nog een paar van me favoriete platen :lief: :D Voor mij beste feest van dit jaar :yes:
Hardcoretwin
Super fesstie :bounce:
het feest was echt helemaal top, alleen jammer dat je in de darkcore area weinig hoorde door het geluid van thunderdome en MOH magoe.. was een top feestje :D
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007 :D:P
hcblids
geweldig feest:bounce:
BRUUT BRUUT BRUUT !!! :bier::bier: KANKER LEKKERE GOZERS!!
was wel mooi feest... jammer dat het pas op het einde echt mooi werd...
henk h...
beste feest ooit
House-Opa
Leuk feestje. Top sfeer, goed geluid. minpunten toiletten, drankvoorziening,geen line up bij binnenkomst, duur.
HP-tjuh :bier:
was echt een heftig feest, alleen het weer was wat minder, mja dat heeft de muziek cker goed gemaakt :bounce:
egt fucking lekker feestje :9
Bruut feest....
Hérissons
feesje was GEWELDIG!!!
MEEEEEEEEESTERLIJK!!! :respect:
IceBreaker
MOH :respect: Was echt en Knal Feest !!!! :bounce:
WAT EEN FEEEEEEST TOPPERTJE DEZE FEESTEN MOETEN ER ELKE MAAND ZIJN KNETTERKNALLENDE OREN
IK! :lol:
:bounce: Moooooi feessie! jahjah Goed vermaakt ook vet veel bekenden :yes: en goeie sfeer!
Illmatic
Kacper moet vooral zijn bek houden, en een beetje respect opbrengen voor 1 van de betere en hardere early rave DJ's die er nog zijn :@
Haha nou ik heb mijn kaartje nog steeds. heb hem niet kunnen verkopen. vet klote. maar ja zal vast mooi zijn geweest in enschede :jaja:
Ingetje [MPS]
Het was 100% zeker een topfeest!! :WOOP: jammer dat mn voeten het op t eind niet meer deden. Maar ben nu weer klaar om te gaan :bounce:
Irmie
SUPER :bounce:
Ivanhooo
dengdengdengdengdengdeng :kwijl: wat een fucking vet feest man :respect: wanneer ­is de volgende dominator? :P
Jaapie 8)
angerfist :respect: delta 9 :respect: (de rest ook :respect: ) DOMINATOR :respect::woop::bounce::woop:
Zeker een vet feest volgend jaar ook cker weer jammer dat het overdag was :D
janine83
Erg leuk!!!
Jasper ®
Na Headbanger, helemaal LOS :bounce: !!! NOIZE SUPPRESSOR :respect: TIEUM :respect: !!!! Angerfist was wéér niks waard. Met die versnelde wanneby kk terror van ze :@
jeffrey85
toppertje
Jenka ©
De hele organisatie was nie optimaal. Maar thunderdome maakte alles goed. Den Haag ging los vooraan zeg :yes:
JEREMYS
JA MOOI JA
Jeroen ...
Wat een Feest ... !! Angerfist en Neophyte machtig gwoon :D !!
Jeroentjeee
fantastisch feest alleen een kutgeluid in de darkcore zaal
was echt een super geweldig FEEST!!!!
Free Style was leuk leuk leuk! Isaac was weer helemaal ge-wel-dig!
Echt een superfeest:bounce:
Willen alle lekkere "clubkutten" met puntschoenen zich melden bij mij voor een afterparty.. :D:D:D
JP:bounce:
(6)SUPERFEEST!!!!(6) subliemstampplezier:P
juanito
Dat er nog zoveel mensen zijn die dit vet vinden. Ik druk aan t werk, mothefucking harde basss om mijn oren geslingerd, halleeluja! Niet mijn muziek, maar jullie weten wel wat los gaan is hee, vanaf het begin gewoon keihard hakken, doen jullie goed. Ik moet er niet aan denken!!!!!!!!
WAT EEN FEEEEEST, zo wil ik er elke week wel 1... Zou zonde zijn als we nog een jaar zouden moeten wachten jongens!! (hint-hint) Maar echt ZWAAR genoten!!! Heerlijke manneh ook daar :P
K.­E.­S Dobbelsteen
was een superfeest!!! was gaaaaaan:cheer: ..regen was jammer maar boeient gewoon door stampen:D
KalePu­nkGabb­er
Lekker feestje alleen jammer dat als je naast de darkcore zaal stond dat je de rest ook kon horen verder wel beter
was leuk feest maar nix bijzonders en pokke duur
kbm_
Stink nazi feest BAH BAH nooit meer een 100% hardcore feest voor mij sinds dit feest!!!!!
was wel een vet feesie:D
was helemaal toppie he mensen
SUPERRRRRR FEESIE :D
:respect: Rotterdam Terror Corps :respect: Noize Suppressor :respect: Nosferatu :respect: The "ene" stunned guy :respect: en dan angerfist :no: (N) petje af whahahah stelletje kneuze maar wel super goed vermaakt :D :bounce:
Leuk feesie
ketabob
het was een ferm feestje
KiMMie ©
Echt geweldig feest(Y) en geluid was super!!!
Grandioos feessie (y)... angerfist :respect: en natuurlijk drokz & akira :reespect: ut geluid in de darkcore was aan ut begin best wel kut maar das tog nog goedgekome...
KRONKELS
super vet maar veelste duur in duitsland kan ht voor de helft van de prijs
L!N
:respect::respect:Echt te vet feest gewoon!Vince :respect: the scratchmaster was weer te vet bezig en Paul :respect: superafsluiter!:respect::respect:Sprakeloos....:D
Lady Terrorcore
ey man kijk nie zo wat zit je nou te kijkuh.. huh.. wat kijk jij nou?, jezus man iedereen kijkt! pfff... wat een gekijk:P
Language Of Rhythm
Tering wat een feest:yes::respect:,volgend jaar absoluut weer:yes:,wat ging unexist achterlijk HARD weer pfff Grandioos b),ja nosferatu,vince,dione,blijf maar ff door gaan,echt echt een kippevel feessie:yes:...
No. 1 .. for sure... A Gods Gift... To All the Real Hardcore Fans.. geen woorden voor.. te goed gewoon
LEGERTEEF
het feest was supperrr alleen jammer van dat beetje regen goed geluid maar masters en thunderdom was het leipste
leipe shit
kon niet gruwelijker!!!!
SUPERVET!!! goeie sfeer,goei geluid,het weer viel ook wel mee...gewoon een geslaagd feesje !! :respect: ANGERFIST- NOIZE SUPPRESSOR :respect:
Leonie­tjuh:b­ounce:
Het was echt een super feest!! Jammer dat het zo snel voorbij ging :(
Lievelien
VET VET VET :D:D:D
limita­bledja­y
op zich wel gesellig maar hebbe meer op iemand gewacht bij het woutuh buro :s
LinS ||
Uber sexy feesjuh, alleen jammer van de bas in de darkcore zaal. Voor de rest (Y)
Lipz
Super feestje!!!!! Volgend jaar weer hoop ik!!!!:bounce:
Loos.
Gruwelijk!! :D Tja als je Belachtelijk hard staat te hakkuh kom je wel eens wat ruimte tekort! :S Ziekelijk feessie! :P
Lost in Gravity
Mooi feest jammer dat ik er zo laat was !
Lula Lovelips
Ik heb GVD 6 uur in de cel gezeten, omdat ik een drugshond een aai had gegeven. Gelukkig kreeg ik in de cel een kaart van iemand en ben alsnog 4 uur uit mijn pan gegaan. Feest was retegoed. K*Tcops minder.
Lydidia
die hond :S
M o e n s s
:respect: Miss Flower :respect: Zij draaide echt fucking goed (Y) :respect: Miss Flower, Neophyte en Paul :respect: maar zeker miss flower!! :respect:
the best ever!!!!
JA EGT TOPFEEST MAAR DIE REGEN WAS MINDER MAAR DAT DEED MN FEEST NIET VERNEUKEN! ANGERFIST LIVE EGT TOP!!!!!!
m_IR 69
wow wat een vet feest zeker t mooiste van dit jaar geweldig :respect:neophyte:respect:
MaartenM
10 jaar later nog gaaf goede herinnering
MadMark aKa Chronic Error
ZWAAAAAAAAAAAAR TE GEK FEESjuh!!!!! :p
maes
de beveliging waren ziek in de kop..
dominator was echt het hardcore feest van het jaar noise surpressor en angerfist knalde lekker
Mama loves Jami <3
Ach ja wat moet je er over zeggen :/
Mancun­iannet­je
Super feest!!! geluid (Y) wel heel vaag en irri dat je nergens je handen kon wassen! Dan maar een bekertje water KOPEN om je handen te kunnen wassen! tjah moet toch wat...
Marc Stevens
Aankomende 6 en 14 -08 The Afterparty http://partyflock.nl/party/45069.html
MarijN
jammer dat ik eerder weg moest
Marinda
beter dan mysteryland, dat wordt meer een trancefeestje de laatste jaren
dope :-)
MartinVLD
Was een Superfeest!!!!! Ook al ben ik amper verder dan MOH gekomen!!!!! Was helemaal top!!
master swk
het was een mooi feestje vooral de mindcontroller
masterjr
super dik feest muziek was hard kwam best uit super super super
mat peterson
kheb er maar een woord voor: vet
Mat-Ice a.­k.­a.­ DJ THE FURIAN
GEWELDIG FEEST...alleen beetje jammer dat je zo lang moest wachten bij de wc's :p
Mayow&­Stephan
Super feestje! alleen de wc's hadden ze beter mogen schoonhouden..
echt wat een GEWELDIG FEEST :bounce::bounce::bounce: :respect: Art Of Fighters :respect: :respect: Daisy :respect:
MC RG
slecht geregeld met wc's, niet blowen op een festival :S tog gelukt hoor daar nie van weheheheh! verder superfeessie
MC Rough
Woei (y)(y)(y)
Megalodon || Oppers­tamper
Supervet feest, er werd kei goed gedraait door bijna alle dj's waar ik geweest ben :respect: NOSFERATU :respect: DIONE :respect: THE STUNNED GUY :respect: VINCE :respect: verder jammer van de buien, maar daar kan niemand wat aan doen. vlammenwerpers waren ook top, lekker warm :cheer:
Michelle(F)
leuk leuk leuk...
Michelle85
Erg goed vermaakt :bounce:
MiKKieJ
ik heeft mij bruuuuut vermaakt :bounce: thnx RMN, COEN en TEZZZ (L)
MissGroovy 8)
goede sfeer, goede muziek (y):D en RotterdamTerror Corps :respect:
Zeer Geslaagd Feesje :jaja: Ging Dr Op :kwijl: :woop: :kwijl:
mr turner
superrrrr vet feest, volgend jaar maar weer :D
Mr.­ Eliminate
Beste feest 2005:yes::respect:DOMINATOR:respect:
ms.­ peppermint®
vet kicke feest! eerste uren was t nie ech veel, daarna top sfeer.. (y)kon me geen waziger zootje voorstellen :P:P jammer van die opgefokte beveiliging, was behoorlijk overdreven..
superfeest..stampen in een regenjass!!!!!!!angerfist:respect:
:jaja: HOUSEQLASSICS RULEZZ :jaja: Heerlijk om de oude garde weer te zien stampen :bounce: En toch nog lekker weer!!!!! :bounce:
Geeeeekeeeeeehuis!!!!!!!! wat een feest tering echt een hemel op aarde....RTC Shadowlands aof noize supp ....en de regen was gewoon om van te geniete...de sfeer was echt 100000
Nala
het was echt een vet feessie heb er blaren van overgehouden maar wel de hele dag gedanst xxx jennifer
het feest was ondersteboven knetter te vet voor worden helmaal uit je dakraam......Afz GNatnek!! je weet wel, die gozah die zo lekker liep te springen en volop stond te partye met Rickyboy!!! ToedeledoKie!!
:bounce: :bounce: :bounce: :xtc: :xtc: :xtc: :bounce: :bounce: :bounce:
Gekte in de poncho!!!!!:bounce::bounce:
echt een waanzinnig feest
ohb terreur
super wat een feest
Oirschot Chaos
was echt een GRUWLIJK feest goed naar men zin gehad
Oldsch­ool***­Gangster
:woeptidoe: :woeptiedoe: :woepwoep: :woep: :woop:Geweldig Feest :bounce: :bounce:vooral Mindcontroller :respect:en MOH RTC weer top:respect:
Onderg­rondse Paultje
THE PRODUCER :kwijl: voor de rest was t maar gewoontjes
watn een super feest..! respect voor DIONE :respect:
oscar!.
SUPER blits
OUWEGEK WAUZITEIT MTF [M.­O.­T.­P.­C.­]
Endymion :respect: Angerfist :respect: Shadowlands Terrorists :respect: Dominator :respect: Moosum en Stoog was super daggie (Y) en nacht Moosum (L)
Pandagirl
Gewoon geweldig feest:bounce: darkcore was het geluid beetjuh slecht ,maar goede sfeer(Y)gezellige mensen(Y)en goed georganiseerd(Y)TOP FEESTJUH GEWOON:cheer:
Paralizer
Jammer dat Masters of Houthak zo'n vet geluid had en dat de Darkcoretent met de vetste DJ's weer eens het schraalste was! :@ strenge controle, plee's waren kut geregeld maar was wel gezellig veel bekenden gezien maar het was zdeker geen 50,- waard! :no:
Party BA ~A.­K.­A.­~ Party Addict
Heerlijk feesie, weer lekker staan beuke :respect: Panic :respect: :respect: Buzz Fuzz :respect:
Party-Mother­fucker
Gewoon SUPER..... zker voor herhaling vatbaar! maar dan wel iets groter! maar verder echt geweldig!!! :d:9:p
Paulus­:bounc­e:
Gewoon helemaal vet kan het niet anders zegge hakkuh voor het leven :D
SUPER FEEST!
phan
:respect: Armageddon Project & Delta 9 :respect:
Piet.S
echt te masterlijk
Pimpie
wat een vet feest, heel de dag bij thunderdome gestaan en t was echt gezellig :bier:
Pin - TRG
Thunderdome niet veel geweest. Darkcore was superslecht geluid ! Freestyle klonk ook leuk... Houseclassics is niet mijn ding.... Mindcontroller was (y) geweldig vermaakt daar... Ook het meest geweest... En uiteraard de MOH: Super ! Wat een lekker geluid ! Na afloop gewoon een piep... Gelukkig nu wel weg :) Kortom: Zeker vet feessie ! TOP
Woeiiiiiiii MEGA VET feest!!!! :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect: gruwelijk gedraaid en anders heb ik ook even een piepppppp in men oren ofzow
Poca Loca
was een mooi feestje :D:D
egt een lekker feestje, mooie locatie , MINDCONTROLLER tent hakte het de pan uit :yes: , relaxte crew ook :P :)
PoKkEwIjFiE-jAnE
Vet feesie!!!!
Prelepsis
Thunderdome vlamde er wel echt lekkah op los :D vooral de Italianen waren echt lomp bezig....:P Trouwens ook wel rlx dat Endymion ook nog even langs kwam :D Ik ben dit jaar dan zekers ook weer op Thunderdome :P
Wat een geweldig feest, overal waar je kwam werd goed gedraaid! :respect: houseqlassics :respect: mindcontroller :respect: Art of fighters :respect: En de sfeer was ook megarelaxt!
Project Hardcore
dit was 1 van de betere feesten waar ik geweest ben
psychogabber
wel vet feesjte En gelukkig niet echt grote vechtpartijen. Heb er 3 kleine gezien.
PUPKE.
dit feest was echt meer dan top hoop ook echt dat ie nog een keer komt want hij was afgelope jaar afgelast warom weet ik ook niet:
PuSSy_L0uNgE
Vet!!! In één w00rd Vett, écht master... Bah gek
Putjet
geen woorden voor, heel wat feessies meegemaakt, deze staat erg hoog genoteerd!!!
QMaster
Wat een feessie!! verder geen woorden voor!! Kicken!!
Wat een gekkuhhuis!!!!!! Cker goed gedraaid en geluid ook (Y)!!
Mattie's, Gappie's, Bro's en Sis's = een ideale combi voor een topfeessie('t weer kon alleen nog net ff beter :D)
:respect: GRUWELIJK:devil: :respect:
Ravenstein Hardcore
EEN EXTREEM VET FEEST!!!!
RaveQueen :cheer:
WAS GEWELDIG
Rayman1979
:bounce:jammer dat dit jaar DOMINATOR niet gehouden wordt ik hoop volgend jaar wel weer
RE1N!ER
Beste grote feest ooit voor mij (y)
Rebecca-van-den-berg-budding
super feest super vervoer vanuit streetwave geregeld en egmega gezellg:d
kanker vet
ROBBIN
Heb me heel goed vermaakt. :D:D
Rocco Rompes­tomper
DE hele dag vast gezeten en een schikking gehad van 360 euro voor 3,5 pilletje en een klein beetje speed DIE VUILE KANKERHONDEN weten je feessie wel te verzieken zeg!!!
ronnie@­partyflock
te vet gewoon
kanker beveiliging. kut enschede
:respect: the Producer :respect: !!! apart, hardcore overdag maar niet onaardig..
zeker wel vet feestje, wel ietwat bruut los gegaan :D.. fijne gepitchde zet weer van angerfist!!.. heeft er iemand een ponsjoooo?
RussianThug
GEWELDIG feesie :respect:!!!.....alleen jammer dat die kkah leiahs muh wiet hadde afgepakt:S
S<>030
geweldig
GRUWELIJK FEEST!! goed sfeertje, goed geluid, was onder de indruk van de moh en td stage! zag er zeer goed uit :yes:
Sandéros
Oeh!! Gektuh..!!
scary...­harry!!­
geweldig
beste feest ooit
SEBBEL
:respect:MINDCONTROLLER:respect:HOUSEQLASSICS :respect: FREESTYLE:respect:
Semi
SUPERFEEST heerijk geluid(Y):respect: heerlijke sfeer(Y):respect: heerlijk weer(Y):respect: heerlijke sets(Y):respect:
was echt een supah feessie:d en donders gezellie..gewoon bruut :bier: was een te vet feessie :yes:
serdimion ready to rock
HARDCORE voor iedereen wat.niet normaal vet ondanks dat het regende:ik had nog nooit met armageddon project in regen gestampt,echt underground!!we hebben weer laten zien wie de dominators zijn!!!!!!!!!!!!!!
Sick Brother 4 life 2
Dit feest komt hendig in de top 3 allertijden!!! Ongelooflijk!! Overal waar je was, was de muziek gruwelijk vet!!!
Simon Stokvis
Wat een gruwelijk feest was dit :d toen we binnekwam dacht ik dat t tegen ging vallen maar toen gingen we de Mindcontroller tent in en daar zijn we de hele dag geweest :d Predator vs.Chosen Few...Weirdo :respect: sfeer en geluid was goed,volgend jaar weer :d
Sinned
DOMINATORRRRRR KK JAH :D
SjuEnDE :bier:
echt een gru-we-lijk feessie :bounce: was zwaar dronken :P :bier:
slaugh­tervin­y
Not enough toilets, Food & Drinks too expensive, No enough basses in the Darkcore area. AMAZING for the rest!!!! :-D
DOMINATOR ZWAAAR TE GEK :BOUNCE: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
was een vet feest :D
het was wel weer een oké feest maar de volgende keer wat minder van die punt schoene
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
UBER UBER UBER UBER UBER UBER UBER UBER.. ohja A.O.F. bedankt voor het shirt :D
Sound Maniac :banana:
was een super feesje:jaja:
Soy uN PerdedoR
Gabbers zijn niet dik :)
SPANOV­ICH:bo­unce:
Wat een gruwelijk feest zeg !!!!!!!! Angerfist , Neophyte, The stunned guys , Vince draaiden geweldig !!!!!!!!!!!!!
(y) Volgende keer S'nachts gewoon verder..Noize Supressor :respect:
tieves weer maar verder uit me bol
SRN
heb een groot feest GEMIST GVD :(
Smerige wouten met hun honden.... 650 euro lichter
kanker knalluh gewoon
geweldig feest (Y) drokz&akira op t laatste in de darkcore tent :respect: !
Steven K
zeker een vet feest (Y)
Stijn
ge -wel-dig !!!!! beste feest ooit in m'n leven, niks kan aan dit tippen
Niet te filmen, best feesie. Drokz& Akira:respect:
was wel leuk, maar super echt niet... wat een @#$@zooi dat die darkcore kut geregeld was
STRIKE­FIGHTE­R
the producer,destroyer ,droks en akira waren goed maar volgend jaar moeten ze de tunnen of terror er bij zetten want det moet er standaart bij zitten
Dominator :respect:
Stuuut
lekker in de blubber stampen :Bounce: heb me prima vermaakt hiero al is het niet mijn favo muziek
StyleN
Wat een te gek feest volgend jaar weer hoor!!!
Suus :kusje:
Jaaaaaaaaaaaaa was zeker wel wijs :bounce: :D
Sven:jaja:
dit was mysteryland zoals het hoort !!! ze mochten de tenten wat meer uitelkaar plaatsten i.v.m het geluid
Syrus
GGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEE­LLLLLLLLLDDDDDDDDDDDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGG­GGGGGGGGGGGGGGGGGG :respect: :D
T-W
Heel goed feest vond ik, goede sfeer ook voor hardcore begrippen.
Geweldig feest, hem me echt goed vermaakt!!!
TB
was een leuk feest! echt superveel dj's horen draaien! DANO, BASS D,ART of FIGHTERS & CF vs PREDATOR sprongen er uit!maar waren teveel leuke dj's dus was moeilijk kiezen dat vond ik wel jammer! hing wel echt een schrale kutsfeer! alleen bij freestyle was de sfeer echt goed vond ik! en het was grappig dat er best veel buitenlanders waren :D! was wel supergezellig met mijn schatje :kusje:, subbel en paddel, de amstelveense gang, alex en nog wel meer :p
Tedde le grand
apart heeeeeeeeeeeeeel apart & zeer WOEST zeeeeeeeeeeer WOEST
KANKERBRUUT BESTE FEESTJE TOT NU TOE
TernTerror
KK BRUUT FEEST
TERREUR GEAK(L­)TerRe­uR-WijfieJ
zwaar hard snoeiuh ragguh snoeiuh ragguh zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar dik
Terror Lisa
wat een super bruut feest was dit !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bounce:
TERROR STUFFIE
kon beter
VET :bounce:
TERROR-ROIJEN
jaja het was een relaxe feestje
Was weer een topfeessie: goed geluid, gezellige sfeer en er werd goed gedraaid: Neophyte, RTC helemaal top. Beetje jammer van de regen, maar vond t wel wat hebben
Th0MaSs
gewoon wreed
Tha Clown
Weinig van verwacht, maar echt een HEERLIJK feestje :yes: ... grootste deel vd tijd in de mindcontroller gestaan .. Chosen Few vs Predator :respect: , Vince :respect: en Delta 9 :respect: ... alleen ERG jammer van het SUPERSLECHTE geluid in de Darkcore :( ... zoem + hoge tonen, klonk nergens naar :no:
ThaRock
De mindcontroller tent roeleerde gewoon zwaar de pan uit :yes: de planken kon je uit de grond hakkuh! :D, Thunderdome stage was ook gruwel, TOP FEEST
Machtig Mooi Feest..:D Volgende x ckerSS weer
The Batman !!!!!­
sinds 96 heb ik nog nooit zo'n vet feest meegemaakt . echt petje af voor de organisatie... volgend jaar weer
The Grimreaper
goed feest, goed geluid, zeer goeie sfeer.:D alleen de toiletten konden iets beter.:S
The Hellfire
Echt top feest en die regen maakt me echt niet uit, vond het wel lekker om af te koelen af en toe. :respect: Vince :respect: Delta 9:respect: angerfist:respect:
VETTE SHIT!!!
The prince of Darkness
Super feest, de sfeer was goed, het was gezellig, ik heb me prima vermaakt!
Thunder Chick
Het begin was even inkomen maar later op de dag was het erg gezellig!
Thunde­rboefj­e B)
Helemaal top :respect: :kwijl:
keihard los:bounce:
te gruwelijk feest gewoon!!! ZWAAR LOS GEGAAN!!! LEKKAH KNETTAH!!!!
fucking lijp feest whuahaha te mooi gewoon alles klopte
Toyer
Ik vond het weer een keer wat anders als een feest snachts :)maar ik vond het wel een super feest alleen kut van die rellen en de kk blauwe:@
tr1kz
ongehoord....
TraumaTek
im the one and only dominator!
echt een topper... tering wat stond het geluid hard!!! PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP :p
trotse papa en mama van Jordy en Lucas
was echt helemaal geweldig! ik heb me daar echt wel vermaakt, sfeer was super, dj's waren super. dus volgend jaar zeker weer!
TROUBL­EMAKER­!­
ANGERFIST !! :RESPECT:
super vet feest en lekker hard (Y):dvolgden jaar weer
twentegirl
topfeest en goede dj's,blij dat ik er toch heen gegaan ben erg gezellie of niet sandra haha lekker hard gegaan....:P
twisted defiance
vet, feest, maar k had het terrein wel wat groter verwacht, delta 9 draaide super, ene beter is het volgende keer sa vonds en s nachts!!:P
Uncle Renny
ow wat ben ik blij dat ik daar geweest is hwhahwhhahwa..mn meissie ontmoet daarroo....
Under control
stoer
V!tal!ty
Vince/ Endymion/ Bass-D (Y) Thunderdome hendig knalle:P
super feest, heb er verder weinig aan toe te voegen :)
vageling!!!!
WAS ZEKERS KNETTERGEK FEEST!!
Super mooie feest!!! lekker hard ...
Viev Hyperactief
The Producer, Angerfist :respect: het dragen van puntschoenen/lonsdale, wat is het verschil??? Eens een schaap, altijd een schaap... Ben gewoon jezelf. SUPERFEEST
fijntjes :D
hier en daar voor verbetering vatbaar, maar al met al een puik partijtje :yes: , oja, DJ Daisy :respect: :kwijl:
Vots
heerlijk sfeertje werd veel gehakt!! :kwijl: Mindcontroller .. PS zonder die kneuzen en clubkutten was er geen feest geweest. Clubkutten(l)
Voyage
ja was goed te doen :yes:
VR!DZ
Vond t maar een matig feest eigelijk.. als je ziet wat Q-Dance alleen al neer kan zetten met DefQon, dan is dit wel erg mager, met 3 organisaties..
Armageddon Project en Noize Suppressor:respect:
Bruut festivalletje...... MOH en Thunderdome waren zwaar goed....
WallyOlly
Jammer dat Darkcore zo'n slecht geluid had
SUPER FEEST VOORAL DE MOH
Water Joe Junkieee
Lekker in de regen gestaan bij de Thunderdome..verder ben ik blij dat ik geen kaartje heb hoeven kopen hiervoor :S
Webmeister
Super gaaf feessie......Assuh mensjes bedankt ;)
Wenn...
Het was wel een leuk feesje .. Alleen jammer dat het overdag is :/ !
wesley DH metafistic
zooow verschikkelijk mastah alleen jammer dat evil activities t junktion nosferatu en endymion zo kk vroeg moesten draaien :s verder SUPERRRR !!!!!
wessel1
Daisy!!!
Beste Feest :respect: voor Angerfist
super vet feest,alleen het weer was iets minder
kut
Echt vet was dat zeg, jammer van de regen en van de 'last' die je had van het geluid van MOH in andere zalen. Niet dat er wat mis was met MOH :|
zaaaaa­aaaaan­der
kut geregeld maar wel maar ze draaide toppie
Beste feest van 2005 :D (Y)
{KKF} kristel-METH
te ijselijk denk!!!
{KKF} v God Loss
ik vond het echt ijselijk ,goed gedaan in echt alle tenten drtaaide ze goed !!! was leuker geweest als het van 23:00 till 11:00 was geweest ,maar goed geeft niks weer een mooie ervaring rijker ,want ik had nopg nooit overdag zo ijselij lopen stampen en nog wel in de regen ,hahah ik ben nu wel ziek maaar dat geeft niks ,was zeker de moeite waard !!!!!
Wat een superfeest! Heb me echt uitstekend vermaakt :WOOP:, vooral in de B2S zaal! Wat mij betreft volgend jaar weer Dominator. Het enige nadeel waren de wc's, plaats daar nou eens wat meer van. Net of heb ik niets beters te doen dan een halfuur in de rij staan voor de wc :s.
~Carpe Diem~
Toen we er bijna waren kregen we een ongeluk, dr reed iemand bij ons achterop echt KUT maar t feest was echt zwaar dik!! jammer van de regen.. Mindcontroller (Y) .. Angerfist :bounce: .. Akira :respect:
~ice`~`
was zeker ragguhhh (Y)
:bounce: het was echt een dik feest :bounce: drokz & akira :respect: alleen de wc's :S
GRUWELIJK
superfeest.. alleen jammer dat het regende en het overdag was maar ik heb me zeker wel vermaakt:D
© Dj Tecnus ®
Dominator was gewoon te ruig voor woorden was echt vet ik hoop volgend jaar weer dat er een Dominator komt
°o.­O |[K]|[­A]|[R]­|[L]|[­I]|[J]­|[N]| O.­o°
Voor 10 euro binnen!! Maarja wat moet ik zeggen.. Feesie was wel oke alleen de sfeer?! Liepen een hoop zure mensen rond :jaja: Maarja het was evengoed wel grappig voor een afterparty :)
°°Deja-Vu°°
Grandioooooooos!!!! :cheer:
××Pietje××
Super Feest het liefste ginge we verder maar ja we waren met event travel Kutzooi

Line-up Dominator

1Thunderdome
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 techno, hardcore, hard techno
🇺🇸 hardcore
hardstyle
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, house, hardstyle
2Masters of Hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, hard techno
hardcore
hardcore
🇨🇭 hardcore
hardcore
hardcore
techno, drum & bass, hardcore, hard techno, downtempo
hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
· MC hardcore
3Houseqlassics
🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
hardcore
🇳🇱 🇺🇸 🇳🇱 hardcore
🇧🇪 house, techno, hardcore
· live hardcore
hardcore, retro
drum & bass, hardcore
hardcore
hardcore, hardstyle
hardcore
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
4Mindcontroller
hardcore
hardcore
hardstyle
· live hardcore
hardcore
🇺🇸 hardcore
🇬🇧 hardcore
· live hardcore
hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
5Darkcore
hardcore, drum & bass
techno, hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇺🇸 techno, hardcore
hardcore, drum & bass
hardcore
· live 🇮🇹 hardcore
🇬🇧 hardcore, drum & bass
drum & bass, hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 hardcore
🇮🇹 hardcore
6Freestyle, gehost door B2S
hardcore, retro
hardcore
hardstyle
hardcore, house, hardstyle
hardcore
hardcore, hardstyle
hardstyle
techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
techno, hardstyle, trance
🇧🇪 techno, trance, house, retro
· MC hardcore, hardstyle
7Roots
chill, out
downtempo
house, techno
house, trance
🇬🇧 🇳🇱 house
house, techno

Nieuws

Aanstaande zaterdag, van 11.00 tot 23.00 uur staat Enschede op z'n kop met Dominator. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de opbouw. Hieronder nog een paar zaken op een rijtje 284
Op zaterdag 30 juli is het recreatieterrein Het Rutbeek bij Enschede het domein van 8 live-acts en 73 DJ’s. De datum was al bekend, de locatie eveneens en wat de opzet wordt van het eerste serieuze hardcorefestival ter wereld zal inmiddels ook wel duidelijk zijn. Er ontbrak dus nog maar één belangrijk punt van informatie. 295
Half februari ging er een schok door hardcoreland, maar het was er eentje die zeer positief was. De organisaties achter de drie meest toonaangevende feesten in de hardste genres, Thunderdome, Masters of Hardcore en Houseqlassics, maakten toen bekend te gaan samenwerken om Nederlands enige echte outdoor hardcorefestival op de kaart te zetten. 294

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Dominator op dvd....? films320
Dominator Remixes muziek67
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Dominator f:hard2
Scratch filmpje Bass-D @ Dominator draaien139
Wie sponserd mij voor Dominator? :P f:hard628
(gesloten) Dominator DVD f:hard13
(gesloten) DVD van Dominator hij komt !!! f:hard7
Fotocamera op Dominator? f:hard194
(gesloten) Waar blijft de DVD van Dominator...? f:hard2
bajesklanten dominator united :P drugs33
Minimum leeftijd Dominator ? f:hard156
Angerfistm set @ Dominator muziek52
The Destroyer op Dominator f:hard141
Dominator livesets? f:hard63
Oorpijn na dagje feesten gezondheid51
Camping @ Dominator f:hard534
Yeah (Dominator) english173
Hardcore Festival: Dominator..! f:algemeen850
(gesloten) Dominator kaartje te koop tickets12
Gevonden voorwerpen f:hard37
Het Grote "Hoe Was Dominator" Topic f:hard1371
(gesloten) drugs @Dominator?? te streng?? drugs162
Dominator 2005, line up f:hard393
(gesloten) Nummer Dominator site muziek4
(gesloten) dvd van dominator f:hard9
(gesloten) Foto's en Clips Dominator f:hard8
Angerfist set @ Dominator f:hard4
gezocht iemand uit den bosch locaties13
(gesloten) wie weet wie er allemaal foto's maakte op dominater f:hard3
Foto's f:hard13
Nr op website Dominator Festival muziek9
Live Sets: Dominator, Partyraiser,Angerfist muziek27
Dominator uitverkocht of niet?!?! f:hard156
(gesloten) Foto's dominator f:hard25
Scott Brown @ Dominator ??? muziek6
(gesloten) avond voor dominator f:hard32
Meisje @ Dominator f:hard115
Het Grote Wat-Ga-Jij-Na-Dominator de hele nacht uitspoken?? f:hard116
starkabels uitgeleend Dominator f:hard13
Dominator kaartjes 2 voor € 50.- tickets12
Dominator 2006 f:hard21
Waarom Hardstyle Op Dominator???? f:hard260
dominator muziek10
(gesloten) Foto's Dominator f:hard8
Gemoedelijk (L)....ehhhhh :$ actueel23
Wegwerpcamera gevonden op dominator f:hard5
(gesloten) live set dominator muziek4
Lokatie Dominator locaties63
(gesloten) Plisie op Dominator f:hard16
Wie heeft er een zilveren armband verloren op Dominator? f:hard27
(gesloten) Dominator filmpjes f:hard9
(gesloten) DOMINATORS was heftig !!!?? f:hard14
(gesloten) Jopngen naar EHBO gebracht op Dominator f:hard43
(gesloten) 2.5 kilo drugs ingeleverd bij dominator actueel2
(gesloten) Geen time table bij DOMINATOR f:hard19
Wie gaat er naar Dominator? f:algemeen235
SPOTGOEDKOOP naar DOMINATOR?? Dat kan....... tickets37
foto's dominator f:hard23
(gesloten) jeujJ f:hard5
(gesloten) was JIJ ook op dominator? f:hard43
(gesloten) KopSchandalig Dominator f:hard2
(gesloten) Foto's DoMiNaToR!! f:hard8
(gesloten) rellen op dominator??? f:hard19
(gesloten) Dominator FoToW's f:hard13
(gesloten) foto's dominator f:algemeen5
Dominator: Het weerbericht f:hard124
(gesloten) Dominator fotow's f:hard5
(gesloten) dominator f:hard8
(gesloten) 'het algemene' post hier je linkjes waar jij foto's hebt staan of gevonden van DOMINATOR f:hard8
(gesloten) mooieste stage van dominator f:hard2
(gesloten) Foto's Dominator f:hard2
(gesloten) dominator kaartje,25euro!!! tickets19
terrein dominator modderbad ??? f:hard93
dominator voorpretaftelagenda f:hard63
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Beste stage van Dominator?? f:hard15
(gesloten) slaande dj's @ Dominator??? muziek19
(gesloten) Terug weg Dominator ook bij de eerste pomp gestopt? f:hard5
(gesloten) hoe vond je dominator??? f:hard30

52 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Tijd voor een nieuwe denk ik he!!
Waarschuw beheerder
donateur
ga daar maar niet van uit hahaha ;) teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs (f)
Waarschuw beheerder
Er zijn toch 100en grasvelden waar je dit kan organiseren??
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaah en op masters 10-02-07 vannochtend hing er daar toch een grote mfk, poster van DOMINATOR 2007 en dat is waar het om gaat als het maar door gaat
Waarschuw beheerder
Nou heb de 1e dominator moeten missen wegens vakantie maar deze ga k zeker niet missen nou k gisteren die poster zag hangen op masters
Waarschuw beheerder
Hoop zeker dat er een nieuwe dominator aan komt, dan zeker aan wezig
 
Waarschuw beheerder
der komt ook dit jaar een dominator maar zal wel op een andere lokatie worden gehouden!! maar op masters was idd een reuze poster van dominator erop dus gaat zcer weer top worden
 
Waarschuw beheerder
ik hoop zo dat er weer een dominator komt :kwijl:
Waarschuw beheerder
pff ik ook kan namelijk nisk vinden op pf maar hier wil ik zeker bij zijn,,,,!!!
Waarschuw beheerder
Dit wordt nog beter dan a nightmare outdoor denk ik!!! Vorige keer gemist dus hier moet ik heen!!
 
Waarschuw beheerder
:respect: :respect: Dominator :respect: :respect:

Daar ga ik zeker weer bij zijn!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Die in 2005 was zwaar oké dus misschien wel aanwezig bij de volgende :)
Waarschuw beheerder
[img width=160 height=120 cacheid=00003b350000724e1c8d209f0a0001cde0]https://album.partyflock.nl/5549555t.jpg[/img] Deze poster dus.... ben nog nie helemaal wakker! :vaag:
Waarschuw beheerder
khoop het ook dat er weer een dominator komt vorig jaar moeten missen ma als er weer zoon fijne line up is ga ik der zeker heen hou het anders op bussloo DEVENTER HARDCORE 4 LIFE!!!
Waarschuw beheerder
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van PUPKE. op woensdag 21 februari 2007 om 01:38:
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel


Als je nou ff had opgeledt wat andere mensen hierboven poste (y)

Zolang Dominator maar niet van 23 juli t/m 6 augustus wordt gehouden want dan kan ik er wederom weer niet bij zijn :(
Waarschuw beheerder
vorige dominator was egt top... ik hoop egt dat het ergens gehouden kan worden.. mischien wel weer op rutbeek:) mooi dicht bij:p haha majah maak my verdrer ook nie uit waar het gehouden word... ik ben er gewoon bij... wil wel snel de datum weten anders verheug ik me strax voor nix:(
 
Waarschuw beheerder
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007 :D:P
Waarschuw beheerder
hoop zeker dat het doorgaat die van 2005 was zwaar kickuh(Y)
Waarschuw beheerder
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????

zal wel aan mij liggen , maar er was er vorig jaar geen, omdat de gemeente enschede niet nog eens een vergunning verstrekte voor zo'n keigaaf feest, en dat dit een beetje kut uitkwam om nog een andere lokatie te vinden!!

maakt verder niet uit tuurlijk had je kunnen verwachten dat ie dit jaar zeker weer kwam, het is tenslotte echt een su6 geweest voor zowel organisatie als al het publiek!!!!

dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!

ben dus ook cker van de party!!!!!!!!!!!!!

"playing {mf} hardcore music until you die"

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!


Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR, geweldige lokatie.
Waarschuw beheerder
Wordt zeker weer vet als het maar niet weer in da Rutbeek is veel te ver en tis tog naar de klote gestampt dusja beter erges anders :p
Waarschuw beheerder
YEAH ER KOMT ER WEER EEN AAN!! hopenlijk net zo vet als de vorige... :jaja:
 
Waarschuw beheerder
als het deze keer weer net zo goed is als vorige keer dan wordt het echt wel weer een super feest
Waarschuw beheerder
Hoop dat t dit jaar komt, kunne we ook paar dage extra ergens een hotel boeken daar:P Anders naar Nature One op vakantie
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????


Ik was op vakantie.. ;)

Dit jaar zeker wel aanwezig! :jaja:
Waarschuw beheerder
Zou vet wesen, kon vorige keer ook niet aanwazig zijn:(
Artiest {SHOWLIST artist 66360, 75271, 31276}
Waarschuw beheerder
Jaja..28 Juli 2007 in het stadspark in Groningen :cheer:
Waarschuw beheerder
haha jah stadspark zeker aanwAzig:D duidelijk wel :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van |Prod!gy| op dinsdag 6 februari 2007 om 16:27:
ga daar maar niet van uit hahaha teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs


haha en zie hier dominator: 28 juli 2007 en in groningen nog wel kan niet beter :looser:
Waarschuw beheerder
Ga ik zeker weer heen, vorige editie egt toendertijd beste wat ik ooit meegemaakt had:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
ben er niet bij.. ***** ver..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WallyOlly op zondag 4 maart 2007 om 20:34:
Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR


:jaja: idd.. ik ben er bang voor:P
 
Waarschuw beheerder
kenker ver
Waarschuw beheerder
ook weer aanwezig.. 2005 was het beste feest van het jaar..!!!

kut enschede.. te zeure dat het niet daar meer mocht :(

Ma we gaan los de 28ste.. en de dag er na kats op vakantie :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
morgen knallen :bounce: :bounce: :D
Waarschuw beheerder
heb heimwee naar 30 juli 2005, beste dag uit me leven :'( :p
Waarschuw beheerder
dit was me toch ook weer een dik feest....pffff dat geluid was echt ****** hard:D
 
Waarschuw beheerder
wat erg dat ik nie ben geweest... het was verdomme in mun achtertuin! 600M lope:(

was tejong :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gaatjouniksaan. op donderdag 13 januari 2011 om 10:58:
Dit feest overtreft alle feesten )!!


:yes: Qua festival feest nog altijd op nr 1!!!:respect: Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen:( Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage:kwijl: Mjah tijden veranderen:( Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed:kwijl:
Waarschuw beheerder
dit was de mooiste en beste dominator ooit.
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 4 februari 2011 om 17:53:
Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed


ja echt jammer
 
Waarschuw beheerder
Lol tijdens DJ Nosferatu op de DVD
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2011 om 11:29:
tijdens DJ Nosferatu op de DVD


Fout,was Project Hardcore 2005 Antwerpen :)
Waarschuw beheerder
ik denk nog steeds aan dit super feest
ik mis het feesten