Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,1171 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

Recreatiepark Het Rutbeek (binnen) op de kaart
Jacobsrietweg 182
Enschede
Nederland🇳🇱
hardcore × 59, darkcore × 18, oldschool × 18, industrial hardcore × 17, terror × 11, early hardcore × 10, speedcore × 3

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 13:00 met 24 bezoekers, om 11:00 met 21 bezoekers en om 14:00 met 14 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (540), Rilll (444), Bennykuh (1426), anoniem (1493), [023] PimRitsel (1674), anoniem (3094), TE-RR-OR (2288), KRANKENSTYN (3157), anoniem (1826), anoniem (1462), CODA-gfx (1096), Stefan-the-Sound (1247), Bryan (1438), mr turner (1299), P P (910), anoniem (2789), HUUUUUUUU (1394), anoniem (1045), Wodgah (884), De Zaanster (1257), anoniem (881), The prince of Darkness (1110), Allaaaaaard (835), Bram1985 (1136), Gabber Indiaan (1219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig379473%
zeer goed2936%
goed88717%
ok5
voldoende1513%
onvoldoende7
slecht261%
zeer slecht2
waardeloos18

1291 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ CILLIT BANG !­
super feesie :D
!!­PoGo!!­GeaK!!­ [NL]:bier:
Terreur!! :bier:
:respect: podium Masters :respect: podium Thunderdome
!RONNiE!
Dominator was echt vet!! Thunderdome en Masters waren het beste uiteraard!!
!Shampoo!
Super feest
"­The Croaker"­
Aansteker! Aansteker! Supervet Neophyte, Tommyknocker, RTC (Y)
#...­duvelke...#­
ik vond het een super feest geweldig kan er niks anders over zeggen ...tot de volgende keer dominator xxx joney
$ DavE $
Was egt het dullste feestje ooit. Geluid was egt niet normaal !!!
$an = mama
kut politie met die smerige kuthonden!!!
'Lauwz'
Super.
(6)[FR­]Timmi­e[1908­](6)
SU-PER-VET FEEST!!!!!!!!
(6)CIANO(6)
Helemaal uit mijn kankerstekker gegaan gek :P Heb gewoon spierpijn van het losgaan :D Echt een te gruwelijk feest :bounce: :9 Geluid was ook lekker. Jammer van die kut wc's. Voor de rest kankerbruut feest. Echt relaxt :D
(6)silence is the enemy©­:bier:
ik zeg goeie fiske ..van sméérges af in de bus zuipuh bavkes en juupkes :bier:..super veel bekende daar (Y) minpuntjes ware regen en heineken en had groter verwacht maja !!
Was echt een vet goed feest..!!!!!:D:D
(K)(K)­(K)Kru­imel(K­)(K)(K­)
Zow Anders Was Het Effe Vet!
(L)Mama Femke(L)
Ja was wel gezellig , alleen ik had dr wat meer van verwacht
1 woord geweldig :D wat een feest (Y) Noize Suppressor :kwijL: in de regen!! Super!
*­ *­ AUDREY *­ *­
Was echt wel een goed feest!!!!! :D Ophidian :respect: Noize Suppressor :respect: Heb me echt wel goed vermaakt daar!!!! vooral in de thunderdome (waar de de bass onwijs goed voelt trillen in je lijf!!!) en MOH (met totaal 68 boxen op podia)
* Lennaert *
geweldig feest heb me zeer vermaakt :Pkk hard gaaan op dominator:P
hmmff :/
* Zahne
In één woord MEESTERLIJK !!!!
egt super vermaakt heel de dag doorrr... HAHAHA ! Noize supressor in de regen was het allervetst !!! WEG MET AL DIE MOOIWEERGABBERS !! en hoppaaaa... een plekkie vooraan! STAMPGEVAARRR! ><
***­Linda23***­
was echt een super waus feest!!!!!
geweldig feestje, alleen jammer dat t geluid in het begin steeds uitviel
t was egt geweldig:D als het volgend jaar weer is ga ik weer:D
trieste bedoening:no: voor de echte outdoor hardcore kenner had dit feest weinig te bieden:no: hartstikke leuk dat dit feessie de nieuwste generatie goed bevallen was! voor de oudere was het een slap aftreksel van wat het had kunnen zijn:s vooral de smerige blikken van het "hang en sta-stil" volk kwam naderhand me strot uit:/
*-Sharon-*
geweldig
was Superr (Y)(Y)
*CH3-21*
Erg goed feestje, was met gezellige mensen (L) Alle dj's gehoord die ik wilde horen en nog wat extra's! Goed georganiseerd, eindelijk rijen bij de heren wc's :X Jammer vd regen, maar gelukkig waren er tenten :P Meeste bij Freestyle gestaan :D, maar waar was de chill out?! :/
*Dani*
Wat een superfeest! organisaties :respect: Heb t echt super naar mijn zin gehad! :-D
jaaah dat was ut weer helemaal kheb dr maar 1 woord voor !!MASTERLIJK!! :D:D vooral MOH angerfist was egt ragge:D twas gwoon superzzzzz
*ReblletjuH*
SUPER VET FEESSIE:D:D:D Was Echt Geweldig!:P
*Ricardinho*
was een zeer geslaagd feest :yes: :bounce: :bounce: alleen jammer dat er GEEN TIMETABLE en een PINAUTOMAAT was
Als geweldig - + bestond had ik die beoordeling aan dit meesterlijke feest gegeven!! :D :bounce:
*TAATJE*
had er ook veel van verwacht meestal moet je dat niet doen maar deze keer was het goed het was echt een top feest
Vette shit :respect:
- mama ilse -
SUPER VET FEEST!!!!:D:D
was wel weer een leuk feestje aleen beetje jammer dat het niet snachts was:'(
was zeker wel vet vooral toen het donker werd alleen jammer van de regen overdag
een ontiegelijk goed feest !!!!!!!!!
--needbeat--
Lekker feest, hoop dat het volgende keer 's nachts is. Goeie dj's, goed sfeertje, Lekkere RED BULL!!! maar ik ga niet meer overdag knallen, helaaas
->SIMSTIM<-
Super feestie met knetter veel goede music!!
-Evert-
was echt vet feest ,vooral MOH
:respect:
-LENS-
Ram vet feestje! Terror!(Y)
Mooier kan niet!
:respect: een paradijs op aarde :-D
.
bruut maar volgende keer moet echt snachts!!!!!!!!!!
:respect: Shadowlands Terrorists :respect: Zoooo het was echt super vet :yes:
Topfeest: goeie sfeer, vette sets van Miss Flower, Tommyknocker, RTC, Shadowlands en Neophyte Live te gek!
...Bonkie
Bonkie was There :P
Ging Er Vet Opp!!!!! 2dertiggg;)
.:Liene:.
het was wel een gezellig feessie:yes:, maar wel jammer dat bij sommige podiums de bass niet aanstond of zacht stond:(
.:René:.
wel heel vet....maar volgende x 's nachts! en TIMETABLE want mis zo de helft:p
.Boyciej.
knetter knetter GEK !!!!!!!!!!! :P
.Ilse
:cheer: Echt Super!!! :respect: Angerfist Neophyte!! :bounce:
:respect: Kon niet beter!!! Was echt super gaaf.. heb me prima vermaakt :D Volgend jaar ckersz weer :bounce:
HOERIGKUTFEEST
/­\/­\iss Sundance
Was echt een superfeest, volgend jaar weer!!!! Alleen jammer van de wc's je moest soms wel een uur wachten...........
............Geen woorden voor dit super feest!............dominator nr1
1#­ what up doc 1#­
huh:woep:huh
k*nker dol feest... goei geluid en goede sfeer... alleen jammer dat het niet van 11 uur savonds tot 11 uur smorgens was....
19Terr­orKaas­83FR
echt een prima feessie goed geregeld goed aangegeven vanaf de snelweg lekker af en toe een buitje kon je ff lekker afkoelen en genoeg leuke meide :p partyraiser hell yeah
2-Hard
super feestje :yes::bier:
Super vet feest,wist van gekkigheid niet waar ik heen moest.:respect:mindcontroller-moh:respect:Tot mijn verbazing liep byna iedereen te hakkuh,GEWELDIG.Sfeer was goed,heerlijk staan hakkuh.Wc's was zwaar kut,jezus plaats nou eens dranghekken.Middelburg was goed vertegenwoordigt.Jullie(voornamelijk snotneuzen zonder eigen stijl=foppie's)die lopen te janken over clubkutten,jaloers zeker,dat die clubkutten wel konden hakkuh,notabene op hun puntschoenen 8)Neophyte/G-town madness geweldig:yes::yes::yes:(y):D(y)
hmm niet geweest kon geen vrij krijgen ... ****** grrr :@
:banan­a::che­er: Ingetje!­ :cheer­::bana­na:
Echt geweldig!! :bounce:
:beer: Colt
Enigste minpuntje waren de WC's en het dure eten maar voor de rest een SUPER FEEST!!!!:D:D:D
:bier: hollandse klompenboer :bier:
was weer knalle als de malle
:bier: Kale Æ
was echt kk bruut :respect:Angerfist Noize suppressor Endymion:respect:
:bier:­Maus:b­ier:
Begin darkcore kut, kater goed:)
:bier:­Rick:b­ier:
Nog Nooit zo uit me stekker geweest en gegaan :P
:bier:­STIEMM­ADNESS­:bier:
top!
:bounce: ParaMara
Wat een superfeest!!!!!!:D:D:D Zo goed vermaaktt!! SUPER!!!:bounce:
:bounce: SickManiak
MASTER!!
:bounce: Willem :bounce:
Daisy :respect: Ophidian :respect: DELTA 9 :respect:
:bounc­e:boun­ce:bou­nce:
woh niet normaal gewoon helemaal los met dat bruut geluid wat er uit die boxen kwam
:coke:­TeRrOr­_­LiMp_­TeRrOr­:coke:
zekkers wel een superfeest darcore was wel ff kut geluit mar masters en thunderdome was zekkers wel dolle boel
Mijn eerste feestje maar zeker niet de laatste
was wel een vet feessie!!!
:woop: Ivetjuh
was zeker wel een goed feessie (Y) Jammer alleen dat ik op t eind niks meer kon :(
Tering man was echt een SUPERVET feest :D:D :bounce::lijn::xtc: O:)
super super super !! eindelijk eens een leuke sfeer op een feest, totdat zo'n duffe hollander t weer ff verpest door bedreigingen te uiten die op stront slaan...maar er is altijd een rotte hollander die t verpest voor ons limburgers....
:xtc:Terror-sander :xtc:
was ckersz weer vet ouw
:yes: HardeKlappe-SnelThuis :yes:
kheb hendig uit me plaat gegaan daar, alleen jammer om 10u moeilijke figuren heeft ook de das omgedaan om dus te vertrekken :S kut volk terwijl de sfeer verder super was :S
:respect: Shadowlands Terrorist :respect: wat un bruut feest!!(Y)(Y) :|mindcontroller:|
waar was de rootszaal of zoeits?
<<MartijN>>
wereldfeest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<<MAXIMUS>>
hmmz
knetters vet feestjuh;)(Y)
>>RAGE<<
geweldig
>>Simtec<<
Leuk feesie, MoH area had een lekker hard geluid(y), alleen jammer van al dat publiek dat stil stond dat kwam de sfeer niet ten goede, wc's waren slecht geregeld echt veel te lange wachttijden:s, jammer dat de bass in de darkcore pas rond 6 of 7 uur werd aanwezet:(
>DT<
toppertje alleen jammer van dat mijn weed werd afgepakt
[ C.­T.­Z ] ReMMieJ (6)(6)
:respect:
[ Coldstream ]
wat een uberfeest... fietsend door de lichtjes.. ze zijn nu nog op mn kamer.. hebbe me gevolgt vanaf dominator hahah!! :D super (Y)
ging netjes dit :)!
KANKER STIJL
was zwaar tegek het zweer was ook super :bounce:en er werd lekker hardgedraaid
KK VET FEESTJE!!!!
[BE] :lief: CuteDevil :lief:
Super vet feesje! Heb mij zekers goe geamuseerd!! volgend jaar ben ik er zeker weer bij :d
Ja was weer een lekker feestje, en gelukkig is het weer goed gebleven. Hele dag goed vermaakt. ene hakkuh tot je er bij neervalt ;)
[G]eSiNa
ZOOO goed Feest he :bounce:
[H4L] BAKKER
zeer goed
[HC] State of Mind
Echt een bruut feest!!!
[NL] Jack sparro­w:boun­ce: ay ay
jammer dat het regende ma verder was het een super feesie:D(Y)
[NL] MaTuN [ H4L ] Dwight [NL]
Zwaar gruwelijk, volgend jaar weer?[NL]MaTuN[NL]
jammer dat het over dag,s was:(
[NL] ¾ - KaLe SpeeD FreaK TerreuR[NL]
dominator volgend jaar ben ik er weer
[NL]BoB[NL]
KANKERRRRRRRRRVET
MASTERS OF HARDCORE had wat goed te maken
[SBC] Da Highlandz :[
Vet feesie B)
[WBS] GHOST
zo dit was een super feest!!!organisatoren :respect:
GEWELDIG!!!! :bounce:
super dik feest :) geluid was top alleen bij moh viel het geluid in het begin nog wel eens uit :(
\\___­ Psycho­Hoolig­an___/­/­
:respect:\\___SUPER___//:respect:
^..­::AnGe­L::..^­
wat een feest echt geweldig:D:D en de muziek was echt top(Y):bounce:
_­0_­ Broekje :aai:
Helemaal te gek!
echt zwaar te gek hoor vooral de thunderdome en moh ANGERFIST!!! NOIZE SUPPRESSOR(y)
_Robbin_
wanneer weer? superfeest
AJS
WTF 1e festival maar wat voor 1 echt helemaal :respect: top (Y)
alexs
Hij was fijn!!!! :D ps.. valt me wel op hier dat de meeste die over clubkutten zeiken nog zelf niet eens 18 jaar zijn.. jullie komen ook net kijken, hou je bek aub en maak er gewoon een feest van.. Als je op die wijven blijft letten ben je zelf ook maar een sukkel.. gewoon raggen met die hap, niet naar mensen kijken, daar zijn id&t feesten voor.
was toppie :yes: zeker weten :D
angerBIST!
dit was vetter dan ket!
echt een super vet feest!! De Mindcontroller tent was toch echt de beste :D
echt een super feest, jammer van af en toe het buitje, Maar echt er werd Super Gedraaid!!!!!
AppZ
jwt
ARNIE!
:respect: alles super :bounce:
Aso
:jaja: gezellig daar (Y)...
Axzell
wat een kut feest was dit zeg geen woorden voor
HIJ GING LEKKERRRRR :bounce: Tijd geleden dat ik me zo goed gevoeld heb op een feest :lief: MC-tent & TD-stage :respect: Predator - Chosen Few :kwijl:
Echt GEWELDIG!! wat heb ik me super vermaakt :cheer: :bounce: en het weer viel echt 100% mee!
babergi
begin was waardeloos in darkcore hoorde nog 2 andere zalen, maar na unexist was het een groot feest met :respect: destoyer :respect: als hoogtepunt
Leuk feestie, gelukkig goed weer op een paar kleine buitjes na!! Was weer gezellie met me vriendjes!!! Voornamelijk bij Freestyle tent gestaan!! (y)
echt een vet feest
baerd
lekker feessie was het (Y)
Basseckio-HK
dik fet thunderfeest!! :respect:Tommyknocker:respect: , :respect: DaY-Már:respect:
Bassie
Lekker feesie!!!!!
Day-mar je was toppie net als angerfist die vlamde wel denk
BijCrack
(bounce) knetter gek helemaal los!! (bounce) goed geluid, goede sfeer volgende keer ben ik er ook zeker weer bij
BLADERUNNER
dit was gewoon een super party helemaal top geluid was ook super volgnd jaar weer hoop ik
BobbyR/dam
Echt kicke! Beettje jammer dat er zo weinig houseclassics gedraaid werden in de houseclassics tent. Lenny Dee was echt heftig!.
Bolski :lief: Nicooltje
was zker wel een bruut feest HEb me prima vermaakt :D :respect: Angerfist :respect: Neophyte :respect: Nosferatu :respect: The Headbanger :respect:
BON-O B) :D
:respect:
BramNts
Gruwelijk
Bramozz ;d
sssssuper!!! doen we vaker :D
BramWSS
knetter steekker hard gaan dan heb ik gedaan
Breda-Mike
was geweldig feest!!ophidian :respe­ct:
Buhh
het was echt een vet!! geluid was goed want als je van thunderdome na masters liep hoorde je de muziek niet meer van thunderdome,, allemaal goed geregeld vind ik. Ook n heel goede sfeer!
Buntjeeh
geweldig
Bushes
vette shit, alleen jammer van die miezerige security die me toers nakte,...
Charr *
Leuk feestjuh:D Ik heb me prima vermaakt...!!Maar die wc's waren echt om van te KOTSEN..:x!!!
zwaar vet feest vooral bij thunderdome moh was weer een wazi kinderfeestje triedte lui nep gabbers
:respect: Het was egt zo geweldig!!!! Dit was gewoon te vergelijken met Masters vs Hellraiser!!! :bounce: :bounce:
cinnek­uhh!!!­!­
lekker zwaar van de kaart rond gestrietst blijft leuk he!!! iedere keer weer...
Col-O
Dominator was Ckers hakke!! ben als een malle losgegaan!!!(Y)(Y)
geen sfeer? zeker niet bij mindcontroller geweesd :d ,verder prima feest
Cor.S
geweldig feestje..,jongens het was onwijs gezellig met jullie!!!!:bounce:
JAAAAAAH erg lekker feestje -noize supressor- :respect: ... alleen geen timetable:nee: das minder!!
lkkr feesie :D
Daisy(­L)Pete­r
Was Zeker Een Goed Feest!!! Alleen Beetje Jammer van De Regen!!!
Dave046
Feest was wel vet, alleen jammer dat er te weinig mooie meisjes waren en slecht weer !!!
david-danser
HouseQlassics en Mindcontroller was beter.. :respect: Dr. Rude :respect:
DD
Super wreed Feest :yes::bounce: alleen zeer kut van het geluid bij Tieum volgende keer beter :d en die regen das gewoon lekker 8)
Tja
Idd jammer van t geluid in de Darkcoretent maar was savonds al n stuk vebeterd.Ondanks vette koppijn (stamp stamp= bonk bonk) :S heb ik me extreem goed vermaakt. :woop: En :respect: voor iedereen die zich uitleefde, weer of geen weer! Total Domination! :D
Deekore.
MINDCONTROLLER HAKKÛH!!!! Heb me prima vermaakt!!! Helemaal uit België gekomen maar het was zeker de moeite waard!!!!
was zeker goed te doen alleen jammer van die controles en me :S
Super Knettertje Leip! :cheer:
DerekRaver
HELEMAAL GEKKEHUIS SUPER(Y)
godverdomme wat een top feest :kwijl: non-stop hakkeh en de knieen kats naar de klote....producer&destroyer :kwijl: :respect:
balen van de Darkcore tent, voor de rest was het super! Armaggeddon Project (Y)
Discover your own world...­
goed feest! stands stonden alleen net iets te dicht op elkaar waardoor je af en toe de nummers door elkaar hoorden, verder Angerfist, Neophyte en Noize Suppressor :respect:
Dj Agonizer
(Y)(Y)(Y)(Y)
topper
dj chosen few
:respect: voor iedereen die het naar ze zin had bij mij en da predator en mc da hustla, aleen mocht het geluid ff iets harder :woop: volgende keer moet het geluid helemaal open vind ik ;)
DJ CYRO addicted to HARDCORE
jezus mensuuh wat een feest IK WIL TRUUUUG
DJ Genic
Meer dan geweldig feest.. :bounce: :respect:
DJ Sequence
"HaK-Nichten ! Stampen moeten we !! Van God Los, dat was pas een feest ! Een grote stampboel !!" zegt PetteFlet. :D:D:D Stampen = Hardstyle, stampen is voor pannekoeken/mietjes!! :yes: Vond het gezellig, heb me goed vermaakt. Zware euforie om mee te maken dat er van 6 kanten verschillende hardcore komt. :P Daar kon Mysteryland nooit aan tippen vroeger. :D Volgend jaar zeker weer. :yes:
DJ Sjek aka E-Jackt
:respect: DOMINATOR :bounce:
DJ TERROX
was in 1 woord geweldig:d super zweer goed geluid!(y) echt voor herhaling vatbaar:yes:
DJ Xstreem S
het was geweldig beuk dag
DJterrortank
een geweldig stampdag weer
vond het echt een geweldig superfeessie:D gezellige sfeer alleen erg jammer dat die 12 uur zo snel voorbij waren:(
Donny A.­K.­A.­ Donski
Het feest was goed, de locatie was goed alleen beetje jammer dat het overdag was. Maar mijn grootste ergenis waren die KUT WOUTEN MET HUN DRUGSHONDEN, vond het niet zo'n Nederlandese partysfeer. Eerste keer dat ik dat zie hier. En ik vond het jammer dat ze geen timetabels hadden.
Dop Kruimel
Producer! Jammer van het kut geluid in de darkcorezaal, daardoor sprong TOA niet echt uit de verf
DopeyXXL
Thunderdome gedeelte was wel de beste, inderdaad jammer van het gemengde geluid. Tommynocker, Daisy en Jappo heersten de dag.
Dubbes
was weer een gezellig feest. prima vermaakt
duracelleke alias dn dolle
VET!!!!!!
Dusss....
HEFTIG!!!IK ZAL HET JE VERTELLEN!!HEFTIG !!
Tof!!!!
E-MASH
Geluid van Darkcore Tent was echt 10x niks(Zonde).Voor de rest wel vermaakt en :respect: D-Passion,Ophidian
Early Gabber "­The Bolletaz"­
T viel mij alles mee ik ging uit van een echt k#tfeest, maar t was echt wel gezellig!! :respect: Poncho :respect: waaier :respect: mindcontroller :respect:
soooo dit was echt een super feest zeg!! :yes: heb me bruut vermaakt :bounce:
Eef Raveteef
heb me zeeeer vermaakt :D
Eilram.
Zeker een geweldig feest :D Angerfist ging dr zwaar op :D Hehe.. Allen jammer van de rellen weer :/ :S
EL DRAGO
Jezus wat een party echt zwaar bruut mega hard gedraait ben echt goed uit me dak gegaan
Etherpaniek
top feessiee (Y) vooral MOH ahhh superrr
was echt een super mooi feest....de regen was wat minder maar uiteindelijk toch nog even mooi los kunnen gaan :bounce:
Evil Bert
:cheer: P - O - N - C - H - O :cheer:
Fab!
was een egt kk vet feest :respect: Dione=DNA :respect: En MOH was duidelijk beter dan TUNDERDOME
Floris a.­k.­a.­ El Mágico
Vet feest..vooral veel bij Thunderdome, MOH en Mindcontroller area geweest, niet verkeerd hoor! :D :respect: Stunned Guys, Noize Suppressor, Shadowlands Terrorists & Paultje :respect:
French­Coreli­cious™
geweldig
super! goed geluid ook! behalve bij de darkcore zaal helaas maar voor de rest (y)
Funky Frank
Nah dit was toch echt zoooo'n supahfeest zeg! Me beste van het jaar denk ik wel! Enige minpuntje was ut geluid bij de darkcore! Maarja ik zeg gewoon maar 1 ding: JOIN US....FOR......FUCKING ARMAGEDDON :respect: Ongelooflijk zo los gingen we daar vooraan! Volgend jaar weer en met AP natuurlijk ;)
G-Core_B2
SUPER feestje mag volgend jaar zeker overnieuw gehoude worde !! Drokz & Akira op ut laatste super HARD !! :)
IK ZOEK DE PARTYFLOCKNAAM VAN DAT MEISJE DIE IK TEGENKWAM IN DE WC IN DIE ROLSTOEL ! WIE HELPT MIJ. UT WAS EEN DONKER MEISJE
superfeest!!!volgend jaar weer???
Zeer Heilig feest! heb me mega vermaakt!:D :bounce:
gansta
Was egt wel wreed feest!:D:D Tommyknocker'Mis Flower draaide wreed maar Paul weet nog steeds niet hoe die een feest moet afsluiten!!!
Gennep-Raver
in 1 woord : MASTERLIJK!!!!!!!:respect:
Gio AKA Ravehard
Echt jammer dat de darcore tent zo ku was ingedeeld en vooral het geluid..:s Maar :respect: > Neophyte, The Producer, Jappo en Lenny Dee!!
Global Roozie
Echt wat een Feest. Kippenvel toen iedereen bleef doorgaan in de regen!!!!
super vermaakt wat een kk goed feest,
GROENLO O.­C.­C.­
Leuk feest maar er scheelde wel wat aan.. de beste dj's stonden vooraan in de line up:NO: en tieum meesterlijk gedraaid maar jammer van het kankah geluid:NO: echt bagger:@
H2TB!
Heel vet! Had gastenplaatsen gewonen via MOH radio­, die security dachten dat ik VIP was! Dus bijna o­veral backstage geweest! Heel vet feest!
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
DOMINATORRRRRRR!!!!!!!!!!!! SUPERRRRRR
enige minpuntje: de wc's... verder was het gewoon hakkuh van begin tot eind
hakkuh
geweldig!
:respect: Noize Suppressor :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
Vet feest gemist.,.. 2 uur binne geweest daarna konk optyfen omdak nuchter was
Nice feestje, alleen RTC in die kleine zaal shit die moet je buiten opzetten :P!Neophyte live master!!
geweldig
toppie daar en dat voor de eerste keer
HardCoreFem
Wat een Super bruut feest!! Thunderdome en MOH overheersten zekers!! Goeie sfeer, bijna geen ruzie, alleen op t eind bij de ingang..Beter volgend jaar weer!!
HARDCO­REROTT­ERDAM
Te bruut feest :yes: :respect: voor Nosferatu, Angerfist en Evil Activities. Maar vooral veel :respect: voor DJ D ondanks dat de apparatuur in het begin bij MOH zwaar kut was ging ie toch gewoon door en draaide hij nog een paar van me favoriete platen :lief: :D Voor mij beste feest van dit jaar :yes:
Hardcoretwin
Super fesstie :bounce:
Harrar APC
was wel grappig
:yes:!!!!gruwelijk lekker feest!!!! :yes:
HC-hooligan (L) L I S E T J U H:kusje:
200% stampuh daar ging mie hard volgend jaar zeker weer
HC4L
Echt een vet feest!!!!Darkcore tent roeleerde zwaar toen ut geluid was gefixed!!!Thunderdome was ook supah alleen volgende keer 's nachts!!!!
hcblids
geweldig feest:bounce:
BRUUT BRUUT BRUUT !!! :bier::bier: KANKER LEKKERE GOZERS!!
HEMME
feest was echt super alleen jammer van het weer was mooie geweest als het niet had geregent maar feest op zich was geweldig!!!!
henk h...
beste feest ooit
Hoexyy
echt een vet feestje(y) was de lange bus reis wel waard
House-Opa
Leuk feestje. Top sfeer, goed geluid. minpunten toiletten, drankvoorziening,geen line up bij binnenkomst, duur.
egt fucking lekker feestje :9
MEEEEEEEEESTERLIJK!!! :respect:
IceBreaker
MOH :respect: Was echt en Knal Feest !!!! :bounce:
Icer1x
een zeer goei fistje..... en ik ben niet gesm­olten dus geen klagen aan!!! :respect: Drokz &­ Akira :respect: Alleen van die kut Honden daar kr­eeg ik het van. Welke mongool laat op zo'n feest z­'n hond nou uit.......... Helemaal leip die mens­en!!!
iGwenda
:cheer: Geweldig 8) Feest van het jaar :D enne MOH stage was het beste kwa geluid, daar had Noize Supressor echt moeten staan :9 enne voor de rest: :respect: DaY-mar, Dione, RTC en Miss Flower! :cheer: PARTYPICS: www.HOUSEPORTAL.NL Volgend jaar weer?? O:)
IK! :lol:
:bounce: Moooooi feessie! jahjah Goed vermaakt ook vet veel bekenden :yes: en goeie sfeer!
Illmatic
Kacper moet vooral zijn bek houden, en een beetje respect opbrengen voor 1 van de betere en hardere early rave DJ's die er nog zijn :@
Haha nou ik heb mijn kaartje nog steeds. heb hem niet kunnen verkopen. vet klote. maar ja zal vast mooi zijn geweest in enschede :jaja:
Ingetje [MPS]
Het was 100% zeker een topfeest!! :WOOP: jammer dat mn voeten het op t eind niet meer deden. Maar ben nu weer klaar om te gaan :bounce:
Irmie
SUPER :bounce:
Ivanhooo
dengdengdengdengdengdeng :kwijl: wat een fucking vet feest man :respect: wanneer ­is de volgende dominator? :P
janine83
Erg leuk!!!
Janus
:respect: :bounce:
JARCO S
gewldig bar feessie
Jasper heeft zere oren
elk jaar weer hoop ik
JD B)
hihi geen commentaar!!was top!! FOTOOOOOOWS OP: ENDYMION.NL
ja echt vet !!
jeffrey85
toppertje
Jennifer!
Echt een leuk feestje :D en mensen moeten niet zo zeiken over clubkutten iedereen is er toch voor de muziek en om gewoon een leuke tijd te hebben.. je moet niet op die clubkutten letten maar op de dj's en de muziek !! Angerfist :respect: en RTC :respect:
Jeroen ...
Wat een Feest ... !! Angerfist en Neophyte machtig gwoon :D !!
Jeroentjeee
fantastisch feest alleen een kutgeluid in de darkcore zaal
gewoon geen woorden voor zo superrrrrrrr..!!!! volgend jaar zker weer(Y) top ...!heb lekker bij moh gestaan was echt super vet daar haha
Super super super feest
jl.
't beste feest ooooooooit
was echt een super geweldig FEEST!!!!
Joeri 1805
dit is echt een kk vet feest geweest alleen moeilijk te venden haha ofnie rob:D 1.5 uur rond rijden haha:D
Johan!­ :bier:
ja was een feesie om nooit ote vergeten..mn complimeneten!!!
SUPER KNALFEEST!!!!:bounce:
JorDaantje
(Y) verder geen woorden voor:D
Willen alle lekkere "clubkutten" met puntschoenen zich melden bij mij voor een afterparty.. :D:D:D
Top feest, vette stages te bruut!
K.­E.­S Dobbelsteen
was een superfeest!!! was gaaaaaan:cheer: ..regen was jammer maar boeient gewoon door stampen:D
kaal of kammu
hardcore too tha bone!! echt bruut gezellig, geluid kon niet beter, lokatie top!! nou waar wachten we op, tot volgend jaar!! thks
Kaatje­:roflo­l:
:respect: Wat een feest!! :respect: Geweldig!!! :respect:
KalePu­nkGabb­er
Lekker feestje alleen jammer dat als je naast de darkcore zaal stond dat je de rest ook kon horen verder wel beter
kk gek feest! vergeet ik nooit meer :)
Jammer da het af en toe regende!!! voor de rest (y) feesjuh
was helemaal toppie he mensen
Kelly!.
Jammer dat Partyraiser zo vroeg moest..heb um half uurtje maar gezien..Goeie organisatie en Beveiling..KLASSE FEEST!!!,...Als ANGERFIST aan het draaien in ken ik geen Grenzen :9..Zoo jij bent verbrand krijg ik dan tehoren..Mmm nee angerfist is klaar met draaien :) MOH meeste tijd geweest
Leuk feesie
Kesch
ram vet feest:D:D zeker genoten :D voral met G-town Madness volgend jaar weer:P??
Kevin
Prima feest... jammer van het geluid in de darkcore :/
kim-core
het was een super feest, zeker voor herhaling vat baar. Veel bekende gezien. En ja de regen maar dat mog de pret niet drukken.:respect;
Was echt een super goed feest helemaal goud beste ooit
Kleintjuh!!!
was echt een superfeest!! (Y) :yes: alleen jammer dat et afentoe regende!.. maar heb me echt super vermaakt :D :bounce: :respect:
Heel vet feestje..Thunderdome & Masters lekker geluid..darkcore tent helaas kutgeluid mja..verbeter dat en volgend jaar heb je een nog vetter feest :)
KRONKELS
super vet maar veelste duur in duitsland kan ht voor de helft van de prijs
SUPER FEEST
geweldig feest :respect:
Lady Terrorcore
ey man kijk nie zo wat zit je nou te kijkuh.. huh.. wat kijk jij nou?, jezus man iedereen kijkt! pfff... wat een gekijk:P
pfffffffffff ....GEWELDIG!!! :D
Language Of Rhythm
Tering wat een feest:yes::respect:,volgend jaar absoluut weer:yes:,wat ging unexist achterlijk HARD weer pfff Grandioos b),ja nosferatu,vince,dione,blijf maar ff door gaan,echt echt een kippevel feessie:yes:...
LEGERTEEF
het feest was supperrr alleen jammer van dat beetje regen goed geluid maar masters en thunderdom was het leipste
alle machtig.....
Lievelien
VET VET VET :D:D:D
Zeer goed geregeld allemaal, alleen de tenten mochten iets verder uit elkaar want alles galmde door elkaar heen..
Loeze :loser:
KK VET FEESTJE... :respect:
Loos.
Gruwelijk!! :D Tja als je Belachtelijk hard staat te hakkuh kom je wel eens wat ruimte tekort! :S Ziekelijk feessie! :P
Lost in Gravity
Mooi feest jammer dat ik er zo laat was !
lovely-lili
super!!!!!!!!!!!! houseqlassics :respect: :respect: :respect:
LUNATI­C4LIFE :xtc: OLDSCHOOL GANGSTER
was echt gruwelijk vet!!!!!:bounce:
Luuk/St
alweer tijd geleden maar vies kkvet! heb geweldig genoten :)
Lydidia
die hond :S
the best ever!!!!
M.­P.­O PARAman
al het commetaar vind ik veel te negatief. het terrein was wel kleiner dan ik had verw8 maar het was cker wel een topfeest. en clubkutten, volgens mij snap jij nix van wat je zegt. die mensen die jij clubkutten noemt zijn gewoon partygangers die het WEL naar hun zin hebben. ik vond het cker wel super feest, en vooral mooi dicht bij!!!
JA EGT TOPFEEST MAAR DIE REGEN WAS MINDER MAAR DAT DEED MN FEEST NIET VERNEUKEN! ANGERFIST LIVE EGT TOP!!!!!!
MaartenM
10 jaar later nog gaaf goede herinnering
dominator was echt het hardcore feest van het jaar noise surpressor en angerfist knalde lekker
MARC:D
SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marcel-o B)
we waren er pas om half 3 ofzo :( laatste stukje Chosenfew was :respect: :9 verder ook super vermaakt :D alleen jammer van de regen soms :S
Marientjuh
wat eengeweldig feestje was dit! super lekker buiten en thunderdome stage was echt super!
MarijN
jammer dat ik eerder weg moest
master swk
het was een mooi feestje vooral de mindcontroller
MASTER-J
JA LEKKER HAKKUHH!!! heb me uitstekend vermaakt. En voor de stoere jongens die de hele dag staan te staan jammer van je 50 euries hoor je weet niet wat je mist FEESTJUH!
Mayow&­Stephan
Super feestje! alleen de wc's hadden ze beter mogen schoonhouden..
:P :cheer: WAUW!!!! :cheer: :P Het was gewoon hé-le-maal :D :D :D GEWELDIG!!! :D :D :D Diegenen die zitten te zeuren (:@), weten niet wat feesten is :yes: :cheer:
echt wat een GEWELDIG FEEST :bounce::bounce::bounce: :respect: Art Of Fighters :respect: :respect: Daisy :respect:
MC Rough
Woei (y)(y)(y)
Megalodon || Oppers­tamper
Supervet feest, er werd kei goed gedraait door bijna alle dj's waar ik geweest ben :respect: NOSFERATU :respect: DIONE :respect: THE STUNNED GUY :respect: VINCE :respect: verder jammer van de buien, maar daar kan niemand wat aan doen. vlammenwerpers waren ook top, lekker warm :cheer:
Was een top feessie!
Michelle(F)
leuk leuk leuk...
MiKKieJ
ik heeft mij bruuuuut vermaakt :bounce: thnx RMN, COEN en TEZZZ (L)
Mindde­struct­or
geweldig
Miquel di Lingo
was goed feestje (y) , heb al1 nog nooit zo lang voor de plee moeten w8en
:woop:was ckers te weten een bruut feestjuh:respect:
Miss Punt..!!­
Bass-D & King Matthew & The Mouth Of Madness :respect: :respect: Super...!!! Voor de rest ook zeker geslaagd feesje ;p :P (Y)
UBER GANST GEIL!!!!!! Toppie hoor mensen. En dat gezeik over die clubkutten?? Nix mis mee hoor!!! Liever clubkutten dan van die wazige pogoende gasten!! Pleur toch een pokke eind op kanka gasten met jullie gebeukt! Nee dat is leuk!! Maar voor de rest echt toppie! Minpuntje slecht geregeld met verkeer, w.c's en ja hoe kan het ook anders het weer mocht wel wat beter maar dat mocht de pret niet drukken. (K) mij
MISS-LIZZ
Lekker feestje!! En ziet er best grappig uit een veld vol met hakkende poncho's ;)
MissGroovy 8)
goede sfeer, goede muziek (y):D en RotterdamTerror Corps :respect:
wat een feest gewoon SUPER geluid was goed, goede sfeer, goede muziek Tommyknocker, Miss Flower, DJ Paul, Nosferatu :respect:
Mixem!
vet goed!!!
GEWELIG!! Echt SUPER GEZELLIG!!!!!
wat een feest en top georganiseerd :respect:
ModeRa
:bounce: PICS MADE BIJ MODERA @ DOMINATOR ONLINE OP WWW.THEPARTYFOTOGRAAF.NL
Moens
The Destroyer :respect: The Producer !!! Heb me ook vet goed vermaakt in de Mindcontroller tent :jaja: Shadowlands Terrorists :respect: THunderdome was ook vet :respect: Vince :respect:
Zeer Geslaagd Feesje :jaja: Ging Dr Op :kwijl: :woop: :kwijl:
vond het het beste feest van 2005
mr turner
superrrrr vet feest, volgend jaar maar weer :D
MR. GRUMPY
was onwijs gezellig met ze alle weer :yes:
Mr.Sven
Super feest gewoon!!! in 1 woord GRANDIOOS gewoon ANHERFIST was weer super :RESPECT: maar ik heb me zeer goed vermaakt zo mogen van mij alle feesten zijn.
ms.­ peppermint®
vet kicke feest! eerste uren was t nie ech veel, daarna top sfeer.. (y)kon me geen waziger zootje voorstellen :P:P jammer van die opgefokte beveiliging, was behoorlijk overdreven..
superfeest..stampen in een regenjass!!!!!!!angerfist:respect:
Mxo
Whaha , was egt super vet feest :D MOH Thunderdome en MindControler ware (y) Jammer dat se die Bass in de Darkcore pas zo laat aan de praat kregen... En die prijzen die ze overal voor vragen... :S Maarja, voor de rest was het :bounce:
Nala
het was echt een vet feessie heb er blaren van overgehouden maar wel de hele dag gedanst xxx jennifer
nevermind!
Heerlijk feest!!! Goede sfeer, aardige mensen en bijna alleen maar hakkende mensen! Zo hoort het. Geluid was ook knetter hard
Nexonai
lekker lekker lekker :yes: :cheer: jammer dat we laat aankwamen maar was zeker de moeite waard :yes: 8)8)8) LEKKEERRRRR.... (L)
wat een feest zeg niet normaal :respect:angerfist:respect:
NickyNick
Echwel een superfeest!! :cheer: tussen de honden door geslopen en de hele dag waanzinnig uit m'n dak gegaan :xtc: Angerfist :respect: Nosferatu :respect: en Neophyte :respect: Volgend jaar weer Zekerweten!
het feest was ondersteboven knetter te vet voor worden helmaal uit je dakraam......Afz GNatnek!! je weet wel, die gozah die zo lekker liep te springen en volop stond te partye met Rickyboy!!! ToedeledoKie!!
Nicole...­ :flower:
vet vet vet :D geluid bij MOH was op en top geweldig !! hehe en ik vond angerfist gewoon VET :o
NMGN'D­ENNIS'­NMGN
SUPER Knallfeest...:bounce:..Mindcontroller Rulezz :bounce: en Franky top met RTCen met overdag feesten ben je vroeg thuis he
echt een waanzinnig feest
Oirschot Chaos
was echt een GRUWLIJK feest goed naar men zin gehad
Oldsch­ool***­Gangster
:woeptidoe: :woeptiedoe: :woepwoep: :woep: :woop:Geweldig Feest :bounce: :bounce:vooral Mindcontroller :respect:en MOH RTC weer top:respect:
Onderg­rondse Paultje
THE PRODUCER :kwijl: voor de rest was t maar gewoontjes
wat een dag :D
Pandagirl
Gewoon geweldig feest:bounce: darkcore was het geluid beetjuh slecht ,maar goede sfeer(Y)gezellige mensen(Y)en goed georganiseerd(Y)TOP FEESTJUH GEWOON:cheer:
PARA-FREAK
jammer dat het is af gelopen het was een super vet feestje
Party Jansy
Ik vond masters en mindcontroller het leukste. :bounce:
Party-girl
Ik dacht dat ik overdag feesten niet leuk vond...maar dit was dat je zegt... n TOP FEEST.. t weer viel reuze mee, de sfeer helemaal goed en die muziek... ja da was 100% hard! kortom GEWELDIG x michelle
Party-Mother­fucker
Gewoon SUPER..... zker voor herhaling vatbaar! maar dan wel iets groter! maar verder echt geweldig!!! :d:9:p
Partychef
helemaal tegek
pasiboy
echt een vet feest volgend jaar ben ik er zeker weer
Passion 4 Core
Kicke feest heb me overal goed vermaakt vooral bij de Thunderdome! de Darkcore kon wel beter! Destroyer was gruwelijk goed:respect: Al met al een vet feest maar toch liever s'nachts en een ruimere indeling. Het was maar goed dat het niet uitverkocht was:) DAISY was zeer lekker aan het draaien(y) hakkuh in de regen:woep:
Patricia...
:cheer:
SUPPA SUPPA
Peetraatje
Ge-wel-dig... Met een hoofdletter G :respect:
Peters
vet
Piet.S
echt te masterlijk
Geweldig feest , :cheer:
PRETTI­GGESTO­ORD
RENGDENGDENGDENGDENGRENGDENGDENGDENGRENGDENGDENGDE­­NGDENGRENGDENG!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D DOMINATORRRRR­R­RR :respect:
Princesje (K)
Wat een superfeest zeg!! Vooral Masters en Mindcontroller.. :respect: Volgend jaar er zeker weer bij! Tom, Manon, Rox en de rest superbedankt, et was echt tof met jullie! :yes: :kusje: en wat is het probleem nou met je puntschoenen? ik hak jou eruit :P
Wat een geweldig feest, overal waar je kwam werd goed gedraaid! :respect: houseqlassics :respect: mindcontroller :respect: Art of fighters :respect: En de sfeer was ook megarelaxt!
Project Hardcore
dit was 1 van de betere feesten waar ik geweest ben
WHAAAT...1 grote drugsparadijs :D
Was een gaan feestje een beetje jammer van de wc's en het weer......
VET FEESIE :jaja: goed geluidje bij thunderdome :D jammer van de darkcore tent :/ en dat het een beetje te dicht bij elkaar stond allemaal! maar prima vermaakt!!
WWW.STAMPINATOR.WAS.ECHT.VET.NL
Wat een gekkuhhuis!!!!!! Cker goed gedraaid en geluid ook (Y)!!
Mattie's, Gappie's, Bro's en Sis's = een ideale combi voor een topfeessie('t weer kon alleen nog net ff beter :D)
QuiK
cker wel lachuh feesie! en die regenbuitjes waren niet zo erg...alleen die regenjassen: wat een kk troep :/
Raffellito
Superfeest alleen kk WC`S!!! lEER DER NOU EENS VAN.....!! Maar verder topfeestje muziek was goed sfeer was perfect.... En terein klein maar fijn ;)
RalleBannie :aai:
vond het zeker top....
ralphie a.­k.­a ouwe
mindcontroller!!! echt vetjes
ram B ofwat ?!­
buitengewoon bruut feest, aleen jammer van het slechte geluid in de darkcore tent ... maar tegen 9 uur was het lekkah hard met destroyer, drokz & akira :devil:
RaveQueen :cheer:
WAS GEWELDIG
RE1N!ER
Beste grote feest ooit voor mij (y)
retHcun :P
was wel vet ja zeker bij thunderdome werd heel de tijd daar naartoe getrokken door da harde geluid die bass kon je wel echt voelen :P
Riantje ©
geweldig feestje :bier: super vermaakt!! :bier:
Rise Inferno
dat denk ik ook is al weer heel lang gelede:P
ROBBIN
Heb me heel goed vermaakt. :D:D
Rocco Rompes­tomper
DE hele dag vast gezeten en een schikking gehad van 360 euro voor 3,5 pilletje en een klein beetje speed DIE VUILE KANKERHONDEN weten je feessie wel te verzieken zeg!!!
Ronald is powered by Heineken
bruut feestje!!
ronnie@­partyflock
te vet gewoon
kei vette bass maar veel stress echt kut maar tering hard
ROOMWIT
BESTE FEEST IN TIJDEN, ALLEEN THUNDERDOME WAS TEGEN VALLEND
Rotterdam kram
Was Kk Los
RoyCore
angerfist topper van de avond!! jammer van da gevecht halverwege :(
goedddddd
RussianThug
GEWELDIG feesie :respect:!!!.....alleen jammer dat die kkah leiahs muh wiet hadde afgepakt:S
Ruttuh [MPS]
Tering, wat een vet feest zeg, geluid :respect: sfeer goed en muziek zeer goed!
Gruwelijk Feestje! :woepwoep:
Salvo
:respect: mindcontroller :respect: Hier is maar 1 woord voor: GEWELDIG :d non-stop staan hakken
Sandéros
Oeh!! Gektuh..!!
Scallywhack
buiging voor ophidian, nosferatu, miss flower & lenny dee!! GAAF FEESTJE!!
scary...­harry!!­
geweldig
beste feest ooit
serdimion ready to rock
HARDCORE voor iedereen wat.niet normaal vet ondanks dat het regende:ik had nog nooit met armageddon project in regen gestampt,echt underground!!we hebben weer laten zien wie de dominators zijn!!!!!!!!!!!!!!
Sick Brother 4 life 2
Dit feest komt hendig in de top 3 allertijden!!! Ongelooflijk!! Overal waar je was, was de muziek gruwelijk vet!!!
SICK-SKULL-CHICK
was eg te errug kicken gewoon!! jammer dat t altijd zo snel voorbij is...
Sinned
DOMINATORRRRRR KK JAH :D
helemaal toppie! :respect: heb me goed vermaakt! :D
Sjefkuh
huh]
skuune
zwaar vermaakt,vanavond weer?
Slimanus
Goed feestje alleen wel teringduur. en al die klote bonnentjes voor alles
was kk erg ergste feest ooit!!!!!!!! AngerFist!!
het was wel weer een oké feest maar de volgende keer wat minder van die punt schoene
snotface
kleiner dan verwacht en 's avonds een stuk leuker
snowy white
zo'n feest kan alleen in enschede top!
Someren-Terror aka DaMar-Terreur
Zeker een geslaagd feest en de regen deed er nog nie toe
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
sons of odin
was wel weer s suppertje vet lekker lopuh stampuh en voor de rest .gewoon een toppie feest alleen jammer van het regen meschien volgend jaar beter voor de rest was egt toppie bedank dominator voor juli mega prestatie
UBER UBER UBER UBER UBER UBER UBER UBER.. ohja A.O.F. bedankt voor het shirt :D
Sound Maniac :banana:
was een super feesje:jaja:
Soy uN PerdedoR
Gabbers zijn niet dik :)
tieves weer maar verder uit me bol
was echt een super feest alleen jammer van het weer
Smerige wouten met hun honden.... 650 euro lichter
kanker knalluh gewoon
geweldig feest (Y) drokz&akira op t laatste in de darkcore tent :respect: !
Sthurrr:P
:respect:DOMINATOR...SUPER!!!!!!!!!!!!!:bounce: Was een Bruut Feest En de regen maakte het e­cht niet MINDER! Thunderdome vond Ik het Vetste!!­(Y) BEn daar helemaal uit me NAAT gegaan:bounce::D:D
Stuuut
lekker in de blubber stampen :Bounce: heb me prima vermaakt hiero al is het niet mijn favo muziek
Zooow was echt wel een super gaaf feestje! heb me goed vermaakt bij MOH en Mindcontroller:respect: :bounce: En ff over dat gezeik van clubkutten met puntschoenen aan, Loop toch niet te zeiken mensen! hoe meer mensen hoe meer vreugd! En deze mensen (ik dus ook) gingen tenminste wel helemaal los!
raar maar waar , wahhaha wazig feessie
Thunderdome stage was super en geluid ook (Y) Jammer dat in de Darkcore tot aan Unexist het geluid veelste schel was maar daarna was het stukken beter. Verder een goed feest. Unexist, Producer, Destroyer, Vince en Delta 9 :K :respect: Akira en Drokz waren zeker een goeie knallende afsluiter wow, alleen jammer dat het geen foutloze meester set was, verder (Y)
Suus :kusje:
Jaaaaaaaaaaaaa was zeker wel wijs :bounce: :D
Sven:jaja:
dit was mysteryland zoals het hoort !!! ze mochten de tenten wat meer uitelkaar plaatsten i.v.m het geluid
system-ex
JA KOM MAAR WEER MET DIE ZOMER!! dit was echt een TE VET feest!
T.­F.­O: little bit (y)
zekers voor herhaling vatbaar (y) :d !!!!
Tammy *
Whaaaahaaa!! :bounce: Zeker een GrandiOos geweldig feesje.. :respect: et kwam wat moeilijk op gang maar aangezien je de gezelligheid toch zelf moet maken had je dan ook watt!!! PfOehh alleen die clubkutte :gaap: Blijf de vOlgende keer gewoon thuis en ga daar maar mensen vervelen!! Maaaaarr Het was Top en voOral bij De masters area aangezien et masters feest dit jaar nie zow was.. maakte dit veel goed!! :bounce: Vet Vet Vet :bounce:
Tedde le grand
apart heeeeeeeeeeeeeel apart & zeer WOEST zeeeeeeeeeeer WOEST
KANKERBRUUT BESTE FEESTJE TOT NU TOE
Tering­~Takku­h~Terr­or~Tie­pmiep@­kopziek
ik ben er weer volgende x sommige stukken was ik er wel maar tog ook weer nie :vaag: eindelijk weer na jaren goed geluid op feest er is dus nog hoop voor volgend feesjuhs:P
Terr0rbitch
vet gaaf feest was dit j0h!!
kk vet ffeesie
TERROR-ROIJEN
jaja het was een relaxe feestje
TeRRoR-specht
kwam weer eens nie verder ast poortje!!.
super geil!!!!!!
ThaRock
De mindcontroller tent roeleerde gewoon zwaar de pan uit :yes: de planken kon je uit de grond hakkuh! :D, Thunderdome stage was ook gruwel, TOP FEEST
The Grimreaper
goed feest, goed geluid, zeer goeie sfeer.:D alleen de toiletten konden iets beter.:S
The Hellfire
Echt top feest en die regen maakt me echt niet uit, vond het wel lekker om af te koelen af en toe. :respect: Vince :respect: Delta 9:respect: angerfist:respect:
toppie (Y)
Thunder Chick
Het begin was even inkomen maar later op de dag was het erg gezellig!
Thunde­rboefj­e B)
Helemaal top :respect: :kwijl:
TiMmS
W0000000000000000000000000000000000000000000000000­0000000000000000000000000000000000000W !
te gruwelijk feest gewoon!!! ZWAAR LOS GEGAAN!!! LEKKAH KNETTAH!!!!
Toef
Was super feesie Angerfist en Armegedon Prodject:respect:
Tokkie..
Zeker bruut feesje, mij hoor je niet klagen:D... deden de omwonenden wel:P
Tom19
Mooi feestje alleen het weer was nie best
Zwwar geslaagd feestjuh!!! Goei weer en flink staan stampen daar!!! :respect: K.W x2
Toobjuh
was wel een goed feesje alleen men dag was behoorlijk naar de klote toen ze op de heenweg ineens achterop reden bij mij :S
ToPbArKeEpEr
gigantisch
totally INSANE­(6)(6)­(6)
Heb er geen worden voor zo KK bruut was het die BASS egt lekkahhhhhh tot op je bot. Volgend jaar weer...............
tr1kz
ongehoord....
Trib@lm
knalluhh tot we valluhh
Was goed feestje:D Vooral tijdens Noize Suppressor
twisted defiance
vet, feest, maar k had het terrein wel wat groter verwacht, delta 9 draaide super, ene beter is het volgende keer sa vonds en s nachts!!:P
Uncle Renny
ow wat ben ik blij dat ik daar geweest is hwhahwhhahwa..mn meissie ontmoet daarroo....
Top feest :D Daymar en Rtc super gedraaid :respect:
1 WOORD: GEWELDIG!! MC DA HUSTLA :respect: Je hebt toch weer bewezen, dat je een goede MC bent... Mindcontroller was (Y) Freestyle was (Y) Darkcore was zwaar slecht.. en TD was :respect: Beste feest van 2005
Urbanstyler
Te weinig loopafstand...
V!tal!ty
Vince/ Endymion/ Bass-D (Y) Thunderdome hendig knalle:P
super feest, heb er verder weinig aan toe te voegen :)
vageling!!!!
WAS ZEKERS KNETTERGEK FEEST!!
Super mooie feest!!! lekker hard ...
WAANZINNIG
vinnievieux
tja in de regen hakkeN had wel iets en er werd ook wel goed gedraaid. Alleen is het jammer dat je precies hellraiser mist op dit feest dan was het wel geweldig
fijntjes :D
VIRUSS
Dit ging cker wel knetter hard!! fijn fijn!!:D
wat een geweldig feest :D
hier en daar voor verbetering vatbaar, maar al met al een puik partijtje :yes: , oja, DJ Daisy :respect: :kwijl:
Voyage
ja was goed te doen :yes:
VR!DZ
Vond t maar een matig feest eigelijk.. als je ziet wat Q-Dance alleen al neer kan zetten met DefQon, dan is dit wel erg mager, met 3 organisaties..
GODVERDOMINATOR!:respect: (y)(y)(y) >> "IN OTHER WORDS S#CKER THERE S NO OTHER....:p:p:p volgend jaar maar TWEE DAGEN ckur?!!
w (v) p
ik ben helemaal uit mijn dak gegaan op dit feest . jammer van de regen, maar heb me daar weinig van aangetrokken. heb heerlijk lopen stampen!!!!!!!!
Wenn...
Het was wel een leuk feesje .. Alleen jammer dat het overdag is :/ !
jah jah was wel weer super mar mag wel savonds zijn
super vet feest,alleen het weer was iets minder
Dom.. dom.. DOMINATOR !!! :respect:
kut
WOEST & KAAL
overwegend moh, geluid goed masg volgende keer nof wel wat strepen meer zijn
Echt vet was dat zeg, jammer van de regen en van de 'last' die je had van het geluid van MOH in andere zalen. Niet dat er wat mis was met MOH :|
yorin85
Egt een mega bruut feest!!!!
Absoluut super vermaakt....
zaaaaa­aaaaan­der
kut geregeld maar wel maar ze draaide toppie
super feessie mag wel altijd zo
{KKF} kristel-METH
te ijselijk denk!!!
ondanks het weer was dominator (Y)(Y)(Y) :)
||LOOS||™
ja tog, zwaar genote! dreunde weer lekker daar in enschede.... klaar voor een vervolg! :D
~nietje~
WAS EEN SUPER FEESTJE......CLUBKUTTEN OF NIET WAT MAAKT HET UIT WE KOMEN TOCH ALLEMAAL VOOR HET ZELFDE.........:bounce:.. voor de mensen die zich daar aan ergeren.....jammer voor ze.....ik heb me in ieder geval UBER vermaakt.......ennuh....een VET feestje moet je gewoon zelf bouwen en niet liggen te mauwen
×//­»[M]íssY*­[D]utch!!­O:)
geweldig

Line-up Dominator

1Thunderdome
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 techno, hardcore, hard techno
🇺🇸 hardcore
hardstyle
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, house, hardstyle
2Masters of Hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, hard techno
hardcore
hardcore
🇨🇭 hardcore
hardcore
hardcore
techno, drum & bass, hardcore, hard techno, downtempo
hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
· MC hardcore
3Houseqlassics
🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
hardcore
🇳🇱 🇺🇸 🇳🇱 hardcore
🇧🇪 house, techno, hardcore
· live hardcore
hardcore, retro
drum & bass, hardcore
hardcore
hardcore, hardstyle
hardcore
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
4Mindcontroller
hardcore
hardcore
hardstyle
· live hardcore
hardcore
🇺🇸 hardcore
🇬🇧 hardcore
· live hardcore
hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
5Darkcore
hardcore, drum & bass
techno, hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇺🇸 techno, hardcore
hardcore, drum & bass
hardcore
· live 🇮🇹 hardcore
🇬🇧 hardcore, drum & bass
drum & bass, hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 hardcore
🇮🇹 hardcore
6Freestyle, gehost door B2S
hardcore, retro
hardcore
hardstyle
hardcore, house, hardstyle
hardcore
hardcore, hardstyle
hardstyle
techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
techno, hardstyle, trance
🇧🇪 techno, trance, house, retro
· MC hardcore, hardstyle
7Roots
chill, out
downtempo
house, techno
house, trance
🇬🇧 🇳🇱 house
house, techno

Nieuws

Aanstaande zaterdag, van 11.00 tot 23.00 uur staat Enschede op z'n kop met Dominator. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de opbouw. Hieronder nog een paar zaken op een rijtje 284
Op zaterdag 30 juli is het recreatieterrein Het Rutbeek bij Enschede het domein van 8 live-acts en 73 DJ’s. De datum was al bekend, de locatie eveneens en wat de opzet wordt van het eerste serieuze hardcorefestival ter wereld zal inmiddels ook wel duidelijk zijn. Er ontbrak dus nog maar één belangrijk punt van informatie. 295
Half februari ging er een schok door hardcoreland, maar het was er eentje die zeer positief was. De organisaties achter de drie meest toonaangevende feesten in de hardste genres, Thunderdome, Masters of Hardcore en Houseqlassics, maakten toen bekend te gaan samenwerken om Nederlands enige echte outdoor hardcorefestival op de kaart te zetten. 294

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Dominator op dvd....? films320
Dominator Remixes muziek67
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Dominator f:hard2
Scratch filmpje Bass-D @ Dominator draaien139
Wie sponserd mij voor Dominator? :P f:hard628
(gesloten) Dominator DVD f:hard13
(gesloten) DVD van Dominator hij komt !!! f:hard7
Fotocamera op Dominator? f:hard194
(gesloten) Waar blijft de DVD van Dominator...? f:hard2
bajesklanten dominator united :P drugs33
Minimum leeftijd Dominator ? f:hard156
Angerfistm set @ Dominator muziek52
The Destroyer op Dominator f:hard141
Dominator livesets? f:hard63
Oorpijn na dagje feesten gezondheid51
Camping @ Dominator f:hard534
Yeah (Dominator) english173
Hardcore Festival: Dominator..! f:algemeen850
(gesloten) Dominator kaartje te koop tickets12
Gevonden voorwerpen f:hard37
Het Grote "Hoe Was Dominator" Topic f:hard1371
(gesloten) drugs @Dominator?? te streng?? drugs162
Dominator 2005, line up f:hard393
(gesloten) Nummer Dominator site muziek4
(gesloten) dvd van dominator f:hard9
(gesloten) Foto's en Clips Dominator f:hard8
Angerfist set @ Dominator f:hard4
gezocht iemand uit den bosch locaties13
(gesloten) wie weet wie er allemaal foto's maakte op dominater f:hard3
Foto's f:hard13
Nr op website Dominator Festival muziek9
Live Sets: Dominator, Partyraiser,Angerfist muziek27
Dominator uitverkocht of niet?!?! f:hard156
(gesloten) Foto's dominator f:hard25
Scott Brown @ Dominator ??? muziek6
(gesloten) avond voor dominator f:hard32
Meisje @ Dominator f:hard115
Het Grote Wat-Ga-Jij-Na-Dominator de hele nacht uitspoken?? f:hard116
starkabels uitgeleend Dominator f:hard13
Dominator kaartjes 2 voor € 50.- tickets12
Dominator 2006 f:hard21
Waarom Hardstyle Op Dominator???? f:hard260
dominator muziek10
(gesloten) Foto's Dominator f:hard8
Gemoedelijk (L)....ehhhhh :$ actueel23
Wegwerpcamera gevonden op dominator f:hard5
(gesloten) live set dominator muziek4
Lokatie Dominator locaties63
(gesloten) Plisie op Dominator f:hard16
Wie heeft er een zilveren armband verloren op Dominator? f:hard27
(gesloten) Dominator filmpjes f:hard9
(gesloten) DOMINATORS was heftig !!!?? f:hard14
(gesloten) Jopngen naar EHBO gebracht op Dominator f:hard43
(gesloten) 2.5 kilo drugs ingeleverd bij dominator actueel2
(gesloten) Geen time table bij DOMINATOR f:hard19
Wie gaat er naar Dominator? f:algemeen235
SPOTGOEDKOOP naar DOMINATOR?? Dat kan....... tickets37
foto's dominator f:hard23
(gesloten) jeujJ f:hard5
(gesloten) was JIJ ook op dominator? f:hard43
(gesloten) KopSchandalig Dominator f:hard2
(gesloten) Foto's DoMiNaToR!! f:hard8
(gesloten) rellen op dominator??? f:hard19
(gesloten) Dominator FoToW's f:hard13
(gesloten) foto's dominator f:algemeen5
Dominator: Het weerbericht f:hard124
(gesloten) Dominator fotow's f:hard5
(gesloten) dominator f:hard8
(gesloten) 'het algemene' post hier je linkjes waar jij foto's hebt staan of gevonden van DOMINATOR f:hard8
(gesloten) mooieste stage van dominator f:hard2
(gesloten) Foto's Dominator f:hard2
(gesloten) dominator kaartje,25euro!!! tickets19
terrein dominator modderbad ??? f:hard93
dominator voorpretaftelagenda f:hard63
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Beste stage van Dominator?? f:hard15
(gesloten) slaande dj's @ Dominator??? muziek19
(gesloten) Terug weg Dominator ook bij de eerste pomp gestopt? f:hard5
(gesloten) hoe vond je dominator??? f:hard30

52 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Tijd voor een nieuwe denk ik he!!
Waarschuw beheerder
donateur
ga daar maar niet van uit hahaha ;) teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs (f)
Waarschuw beheerder
Er zijn toch 100en grasvelden waar je dit kan organiseren??
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaah en op masters 10-02-07 vannochtend hing er daar toch een grote mfk, poster van DOMINATOR 2007 en dat is waar het om gaat als het maar door gaat
Waarschuw beheerder
Nou heb de 1e dominator moeten missen wegens vakantie maar deze ga k zeker niet missen nou k gisteren die poster zag hangen op masters
Waarschuw beheerder
Hoop zeker dat er een nieuwe dominator aan komt, dan zeker aan wezig
 
Waarschuw beheerder
der komt ook dit jaar een dominator maar zal wel op een andere lokatie worden gehouden!! maar op masters was idd een reuze poster van dominator erop dus gaat zcer weer top worden
 
Waarschuw beheerder
ik hoop zo dat er weer een dominator komt :kwijl:
Waarschuw beheerder
pff ik ook kan namelijk nisk vinden op pf maar hier wil ik zeker bij zijn,,,,!!!
Waarschuw beheerder
Dit wordt nog beter dan a nightmare outdoor denk ik!!! Vorige keer gemist dus hier moet ik heen!!
 
Waarschuw beheerder
:respect: :respect: Dominator :respect: :respect:

Daar ga ik zeker weer bij zijn!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Die in 2005 was zwaar oké dus misschien wel aanwezig bij de volgende :)
Waarschuw beheerder
[img width=160 height=120 cacheid=00003b350000724e1c8d209f0a0001cde0]https://album.partyflock.nl/5549555t.jpg[/img] Deze poster dus.... ben nog nie helemaal wakker! :vaag:
Waarschuw beheerder
khoop het ook dat er weer een dominator komt vorig jaar moeten missen ma als er weer zoon fijne line up is ga ik der zeker heen hou het anders op bussloo DEVENTER HARDCORE 4 LIFE!!!
Waarschuw beheerder
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van PUPKE. op woensdag 21 februari 2007 om 01:38:
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel


Als je nou ff had opgeledt wat andere mensen hierboven poste (y)

Zolang Dominator maar niet van 23 juli t/m 6 augustus wordt gehouden want dan kan ik er wederom weer niet bij zijn :(
Waarschuw beheerder
vorige dominator was egt top... ik hoop egt dat het ergens gehouden kan worden.. mischien wel weer op rutbeek:) mooi dicht bij:p haha majah maak my verdrer ook nie uit waar het gehouden word... ik ben er gewoon bij... wil wel snel de datum weten anders verheug ik me strax voor nix:(
 
Waarschuw beheerder
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007 :D:P
Waarschuw beheerder
hoop zeker dat het doorgaat die van 2005 was zwaar kickuh(Y)
Waarschuw beheerder
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????

zal wel aan mij liggen , maar er was er vorig jaar geen, omdat de gemeente enschede niet nog eens een vergunning verstrekte voor zo'n keigaaf feest, en dat dit een beetje kut uitkwam om nog een andere lokatie te vinden!!

maakt verder niet uit tuurlijk had je kunnen verwachten dat ie dit jaar zeker weer kwam, het is tenslotte echt een su6 geweest voor zowel organisatie als al het publiek!!!!

dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!

ben dus ook cker van de party!!!!!!!!!!!!!

"playing {mf} hardcore music until you die"

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!


Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR, geweldige lokatie.
Waarschuw beheerder
Wordt zeker weer vet als het maar niet weer in da Rutbeek is veel te ver en tis tog naar de klote gestampt dusja beter erges anders :p
Waarschuw beheerder
YEAH ER KOMT ER WEER EEN AAN!! hopenlijk net zo vet als de vorige... :jaja:
 
Waarschuw beheerder
als het deze keer weer net zo goed is als vorige keer dan wordt het echt wel weer een super feest
Waarschuw beheerder
Hoop dat t dit jaar komt, kunne we ook paar dage extra ergens een hotel boeken daar:P Anders naar Nature One op vakantie
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????


Ik was op vakantie.. ;)

Dit jaar zeker wel aanwezig! :jaja:
Waarschuw beheerder
Zou vet wesen, kon vorige keer ook niet aanwazig zijn:(
Artiest {SHOWLIST artist 66360, 75271, 31276}
Waarschuw beheerder
Jaja..28 Juli 2007 in het stadspark in Groningen :cheer:
Waarschuw beheerder
haha jah stadspark zeker aanwAzig:D duidelijk wel :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van |Prod!gy| op dinsdag 6 februari 2007 om 16:27:
ga daar maar niet van uit hahaha teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs


haha en zie hier dominator: 28 juli 2007 en in groningen nog wel kan niet beter :looser:
Waarschuw beheerder
Ga ik zeker weer heen, vorige editie egt toendertijd beste wat ik ooit meegemaakt had:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
ben er niet bij.. ***** ver..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WallyOlly op zondag 4 maart 2007 om 20:34:
Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR


:jaja: idd.. ik ben er bang voor:P
 
Waarschuw beheerder
kenker ver
Waarschuw beheerder
ook weer aanwezig.. 2005 was het beste feest van het jaar..!!!

kut enschede.. te zeure dat het niet daar meer mocht :(

Ma we gaan los de 28ste.. en de dag er na kats op vakantie :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
morgen knallen :bounce: :bounce: :D
Waarschuw beheerder
heb heimwee naar 30 juli 2005, beste dag uit me leven :'( :p
Waarschuw beheerder
dit was me toch ook weer een dik feest....pffff dat geluid was echt ****** hard:D
 
Waarschuw beheerder
wat erg dat ik nie ben geweest... het was verdomme in mun achtertuin! 600M lope:(

was tejong :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gaatjouniksaan. op donderdag 13 januari 2011 om 10:58:
Dit feest overtreft alle feesten )!!


:yes: Qua festival feest nog altijd op nr 1!!!:respect: Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen:( Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage:kwijl: Mjah tijden veranderen:( Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed:kwijl:
Waarschuw beheerder
dit was de mooiste en beste dominator ooit.
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 4 februari 2011 om 17:53:
Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed


ja echt jammer
 
Waarschuw beheerder
Lol tijdens DJ Nosferatu op de DVD
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2011 om 11:29:
tijdens DJ Nosferatu op de DVD


Fout,was Project Hardcore 2005 Antwerpen :)
Waarschuw beheerder
ik denk nog steeds aan dit super feest
ik mis het feesten