ik zeg goeie fiske ..van sméérges af in de bus zuipuh bavkes en juupkes ..super veel bekende daar minpuntjes ware regen en heineken en had groter verwacht maja !!
wat zeurt iedereen toch over die bass in de darkcore tent die was juist zwaar relaxed gewoon zo als het hoort te zijn
trieste bedoening voor de echte outdoor hardcore kenner had dit feest weinig te bieden hartstikke leuk dat dit feessie de nieuwste generatie goed bevallen was! voor de oudere was het een slap aftreksel van wat het had kunnen zijn vooral de smerige blikken van het "hang en sta-stil" volk kwam naderhand me strot uit
Was echt een gruwelijk feest!! Super!! heb me echt vermaakt! volgend jaar weer hoor!!
Het was zeker een super feessie heb me goed vermaakt
NOESTE SHIT!!! heelek.. en wat nou puntschoene.. zag gvd alleen maar wazi's op die kut klompen.... heb me perfect vermaakt. SUPER...vooral House Qlassics en natuulek Eug en Sietse in de Mc!!!
vond het ook zekers bruut feessie, jammer dat het niet de heledag droog was...maar de ure zon die er wel waren was zekers lekker erbij... alleen bale da ik niet toch einde kon blijve snik snik
Kon niet beter!!! Was echt super gaaf.. heb me prima vermaakt Volgend jaar ckersz weer
............Geen woorden voor dit super feest!............dominator nr1
k*nker dol feest... goei geluid en goede sfeer... alleen jammer dat het niet van 11 uur savonds tot 11 uur smorgens was....
bohhh was echt extreem vet sexy meer kan ik er niet over zeggen beter dan masters 10 jaar
Super Crazy ILL Dit Was Niet Met Een Feestje Te Vergelijken Total Chaos A True DominatoR FreakuH Met M'n Sjattjuh Is TEGEK Noize SuppreSSor Is The Best
echt een prima feessie goed geregeld goed aangegeven vanaf de snelweg lekker af en toe een buitje kon je ff lekker afkoelen en genoeg leuke meide partyraiser hell yeah
Super vet feest,wist van gekkigheid niet waar ik heen moest.mindcontroller-mohTot mijn verbazing liep byna iedereen te hakkuh,GEWELDIG.Sfeer was goed,heerlijk staan hakkuh.Wc's was zwaar kut,jezus plaats nou eens dranghekken.Middelburg was goed vertegenwoordigt.Jullie(voornamelijk snotneuzen zonder eigen stijl=foppie's)die lopen te janken over clubkutten,jaloers zeker,dat die clubkutten wel konden hakkuh,notabene op hun puntschoenen Neophyte/G-town madness geweldig
Volgens mij heb ik dan toch steeds net op die ene schone plee gezeten met 2 rollen wc papier in mijn bereik en een beste stapel servetjes..Wat ik wel leuk vond, het achterlijke kaartje voor de wc zo klein en strak mogelijk op te vouwen..de eerste keer liep dat wijf bij de plee al te zeiken dat ze dat bonnetje uit elkaar moest frommelen (en da was eigenlijk gewoon geeneens expres de 1e keer).. ik zag die geirriteerde blik in die ogen en dacht: heeeee dat ga ik dus de rest van de dag doen! Strak plan!
wat een feest was dit zeg heb me best vermaakt waneer weer
Vince, Delta 9, Producer, Unexist, Shadowlands Alleen had het allemaal beter geregeld kunnen zijn. De volgende keer verwacht ik wel voor die €45,- dat er in de darkcore normaal geluid is, flikkers Volgend jaar herkansing en die kut minten kunnen ook wel goedkoper
destroyer DE MAN
Mijn eerste feestje maar zeker niet de laatste
was te gek feest heb me helemaal op gehakt hardcore is the best dominator rulezz the PARTY of al for dominator
Leuk feesie, MoH area had een lekker hard geluid, alleen jammer van al dat publiek dat stil stond dat kwam de sfeer niet ten goede, wc's waren slecht geregeld echt veel te lange wachttijden, jammer dat de bass in de darkcore pas rond 6 of 7 uur werd aanwezet
was een zeer bruut feesie jammer dat ik te veek pepe op had waardoorik vagte shit zag en weg wou maar voor der est masterlijk hadden ze dit jaar ookwel weer motgen doen maar ja rutbeek zag het zeker niet zitten we hebben bij hoofdorp ook nog FLARIANDE waar mysteryland ge4houden wordt daar kasn het ook dames en heren!!!!
was een VET FEEST MAN. super genoten en helemaal bij ANGERFIST helemaal los daaro. alleen die mongool die het bij de bus verpestte mag voortaan wegblijven. maar voor de rest een superdaggie
Mijn eerste feest overdag, totaal boven verwachting een superVET FEEST!!! dit ga ik vaker doen! Wat wel vreemd was, na het feest werd het donker in plaats van licht...:
super dik feest geluid was top alleen bij moh viel het geluid in het begin nog wel eens uit
jaja weer heerlijk "Los" geweest!! alleen jammer in het begin van de Darkcore! regen was ook duideljik flex! om ff heerlijk af te koelen angerfist Armageddon Project JAPPO!
Wat een tering vet feest Goed geluid! Alleen kut dat ik daarna nog ff 1 uur heb moeten lopen opzoek naar onze auto Wat een tering verkeers regelaars stuurden ons elke keer een andere kant op
dit was gewoon een super party helemaal top geluid was ook super volgnd jaar weer hoop ik
Jahaa.. dit was een beste! Goede sfeer, mooie locatie, prima geluid (echter niet in de darkcore) en lekkere muziek gehoord! En Urban en Schizo heerschen!
het was echt een vet!! geluid was goed want als je van thunderdome na masters liep hoorde je de muziek niet meer van thunderdome,, allemaal goed geregeld vind ik. Ook n heel goede sfeer!
er hing geen sfeer het geluid was niet echt best, thunderdome stage was heerlijk armageddon project noize suppressor placid k waren heerlijk en destroyer draaide uber gruwlijk vet!!!!
zwaar vet feest vooral bij thunderdome moh was weer een wazi kinderfeestje triedte lui nep gabbers
ZO fucking stoer!!! Mindcontroller was waanzinning! Viper & Wierdo en Houseqlassics was ook zeer cool Beastyboy MOH was slecht geluid vooraan maar TD was vet! Allen jammer dat t bier op was in Houseqlassics
Dione, Noize Suppressor, Paul . Darkcore area gewoon jammer van hetgeluid (n). Thunderdome stage was veruit het best, Moh stage leek alsof ie nog in aanbouw was met al die steigers en dat hergebruikt hoofd ziet er goed uit maar verwacht wel wat voor zon prijs, voor de rest een geweldig goed feest.
Zeer vet feest snoert hard geluid bedankt jet, cor en fred zonder jullie had ik er niet bij kunnen zijn en de rest ook bedankt... DOMINATOR WAS GAAAAAAN
Super feest..!!
balen van de Darkcore tent, voor de rest was het super! Armaggeddon Project
"HaK-Nichten ! Stampen moeten we !! Van God Los, dat was pas een feest ! Een grote stampboel !!" zegt PetteFlet. Stampen = Hardstyle, stampen is voor pannekoeken/mietjes!! Vond het gezellig, heb me goed vermaakt. Zware euforie om mee te maken dat er van 6 kanten verschillende hardcore komt. Daar kon Mysteryland nooit aan tippen vroeger. Volgend jaar zeker weer.
wat een toppertje weer pfffffff ben nu net thuis om 2.30 was weer de moeite waard laterzzzz
Angerfist Was Supper En Neophyte Ramde weer super Verder vond ik het jamer dat de darkcore niet echt goed hoor baar was want je hoorde te veel geluid van de Masters & Thunderdome er door heen dus volgende keer anders opstelen of meer geluid daar!!!
Was ckers weer de moeite waard mensenVond persoonlijk de regen niet storend, maar was volgens mij wel zure regen want er waren een hoop zure muiltjes te zien......Het geluid was knoerthard gewoon zoals het hoort dus voor alle DJ`s.....Alleen paul, na zoveel ervaring moet je toch wel degelijk een feestje af kunnen sluiten
Superfeestje !!! Alleen jammer idd dat de darkcoretent qua lage tonen en indeling wat matig was...
BRRRUUUUTTTTTTTTTTT!!!!!! wat een feest zeg! regen of geen regen, gewoon gaan! sets van endymion en paul elstak !! vooral het einde bij masters was dikke vette sjjiiittt
was een egt kk vet feest Dione=DNA En MOH was duidelijk beter dan TUNDERDOME
Perfect heb iniedergeval de hele dag knnen stampen en thunderdome was zeker mijn favoriete area en die regen wat maakt dat nou toch lekker ff afkoelen wan al dat stampen
Vet feest..vooral veel bij Thunderdome, MOH en Mindcontroller area geweest, niet verkeerd hoor! Stunned Guys, Noize Suppressor, Shadowlands Terrorists & Paultje
hmm beetje negatieve reacties hier ben blij dat iknie geweest ben hoorde ook dat het feest ook geen aankleding had of wat lekker cheap duss naaiers
Zooo dan, hoezo vaag? Maar 't was wel lekker Alleen het hele gedoe van om 4 uur 's morgens op staan Nee dank je, NOOIT meer! En als ik bier bestelde bij de bar kreeg ik steeds geel water? Beetje minder
super! goed geluid ook! behalve bij de darkcore zaal helaas maar voor de rest
Nah dit was toch echt zoooo'n supahfeest zeg! Me beste van het jaar denk ik wel! Enige minpuntje was ut geluid bij de darkcore! Maarja ik zeg gewoon maar 1 ding: JOIN US....FOR......FUCKING ARMAGEDDON Ongelooflijk zo los gingen we daar vooraan! Volgend jaar weer en met AP natuurlijk
Goed feestje!!! Wel alles erg dicht op elkaar!! En lekker in de middle of nowhere Vond de mindcontroller tent het leukste en Thunderdome buiten in het zonnetje was ook heeeeerlijk!! Jammer van de regen af en toe! En dat gezeik op die clubkutten.. Voel me wel aangesproken en ik had niet eens puntschoenen aan !! Supergezellig met mijn lief en vriendjes! Ohja water bij de wc 's zou ook wel fijn zijn de volgende keer!
ohhhhh was echt heel vet!!!zo hoort een feest te zijn,lekker hard veel variatie in de muziek en gewoon maximaal knallen angerfist,t-junction,RTC,bass-d&king-matthew waren het vetste maar de rest was ook gewoon heel erg goed!topie georganiseerd en vette locatie,alleen jammer van die ''feestgangers'' die alleen maar komen om te vechten
enige minpuntje: de wc's... verder was het gewoon hakkuh van begin tot eind
Tjah ik dacht echt dat het flop zou worden, maar we hebben lekker veel verkocht bij de classicsstand en het was ook nog eens reuze gezellig Echt leuk dat steeds dezelfde mensen maar bleven terugkomen bij ons stand hahaha
Te bruut feest voor Nosferatu, Angerfist en Evil Activities. Maar vooral veel voor DJ D ondanks dat de apparatuur in het begin bij MOH zwaar kut was ging ie toch gewoon door en draaide hij nog een paar van me favoriete platen Voor mij beste feest van dit jaar
gzellig,leuke dames alleen de geluidsverdeling was bagger, JAMMER niet egt waar voor je geld
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007
t was een knalle feest om nooit te vergete . goed georganiseerd , ideale lokatie !! en de regen zorgde voor de afkoeling volgend jaar weer van de partij
een zeer goei fistje..... en ik ben niet gesmolten dus geen klagen aan!!! Drokz & Akira Alleen van die kut Honden daar kreeg ik het van. Welke mongool laat op zo'n feest z'n hond nou uit.......... Helemaal leip die mensen!!!
was een geweldig mooi feest maar 1 ding hé ik ga nooit weer betalen voor de wc GVD heb nu een blaasontsteking opgelopen van die smerige bende daar voor de rest maar t water wat je kocht mochgt wel wat kouder en mooi belachelijk dat er geen water in de wc's was je kon niej eens je handen wassen
vondt het en top feest zekers die moh en mindcontroller was gewoon oorverdovend
Geweldig Feest van het jaar enne MOH stage was het beste kwa geluid, daar had Noize Supressor echt moeten staan enne voor de rest: DaY-mar, Dione, RTC en Miss Flower! PARTYPICS: www.HOUSEPORTAL.NL Volgend jaar weer??
[B]Begin tegenvallend[[/B]..maar later helemaal [B]GENIAAL[/B] door Chosen Few ft Predator,Armageddon Project,Jappo,Dj Producer,Dano,Vince, Ophidian en Delta 9
Echt een leuk feestje en mensen moeten niet zo zeiken over clubkutten iedereen is er toch voor de muziek en om gewoon een leuke tijd te hebben.. je moet niet op die clubkutten letten maar op de dj's en de muziek !! Angerfist en RTC
WAT EEN FEEEEEST, zo wil ik er elke week wel 1... Zou zonde zijn als we nog een jaar zouden moeten wachten jongens!! (hint-hint) Maar echt ZWAAR genoten!!! Heerlijke manneh ook daar
Jammer dat Partyraiser zo vroeg moest..heb um half uurtje maar gezien..Goeie organisatie en Beveiling..KLASSE FEEST!!!,...Als ANGERFIST aan het draaien in ken ik geen Grenzen ..Zoo jij bent verbrand krijg ik dan tehoren..Mmm nee angerfist is klaar met draaien MOH meeste tijd geweest
Rotterdam Terror Corps Noize Suppressor Nosferatu The "ene" stunned guy en dan angerfist (N) petje af whahahah stelletje kneuze maar wel super goed vermaakt
Ik heb hier van me 1e werkdag genoten bij Dance Tools, stond met de stand tegenover MOH en dat was echt , Angerfist, Ophidian, Neophyte, Nosferatu waren echt na werken zeker nog genoten van PANIC kan die gozer toch goed draaien. Ik vond het een TOP feessie Jammer van de wc's en dat er GEEN time-table aanwezig was
Uber sexy feesjuh, alleen jammer van de bas in de darkcore zaal. Voor de rest
Zeer goed geregeld allemaal, alleen de tenten mochten iets verder uit elkaar want alles galmde door elkaar heen..
Mooi feestje, en ook een goed geluid, voor een buitenfeest, jammer dat er daar nergens een line-up te vinden was... maar voor de rest heb ik me echt wel vermaakt... ON MY BIRTHDAY
Ik heb GVD 6 uur in de cel gezeten, omdat ik een drugshond een aai had gegeven. Gelukkig kreeg ik in de cel een kaart van iemand en ben alsnog 4 uur uit mijn pan gegaan. Feest was retegoed. K*Tcops minder.
Tegen verwachting in prima vermaakt! Alleen zoals meer mensen al zeggen, die Darkcore area was echt te triest vergeleken met de rest. Volgend jaar ietsje beter mannen! Dit leek nergens op Al met al een leuke dag gehad
JA LEKKER HAKKUHH!!! heb me uitstekend vermaakt. En voor de stoere jongens die de hele dag staan te staan jammer van je 50 euries hoor je weet niet wat je mist FEESTJUH!
Geweldig beschrijft het niet eens, wat een super feest!Beter dan Defqon absoluut!Er hing ook een goeie sfeer en de muziek was geweldig Zo hoort een feest te zijn
WAUW!!!! Het was gewoon hé-le-maal GEWELDIG!!! Diegenen die zitten te zeuren (), weten niet wat feesten is
Echt Super Vet !! Was een tof feessie echt waar.. ben helemaal los gegaan, heb nu overal spierpijn en ben echt verkouden.. Mja.. Dit knetter feest heb ik mee gemaakt!! Helemaal geweldig !!
Whaha , was egt super vet feest MOH Thunderdome en MindControler ware Jammer dat se die Bass in de Darkcore pas zo laat aan de praat kregen... En die prijzen die ze overal voor vragen... Maarja, voor de rest was het
Geeeeekeeeeeehuis!!!!!!!! wat een feest tering echt een hemel op aarde....RTC Shadowlands aof noize supp ....en de regen was gewoon om van te geniete...de sfeer was echt 100000
Echwel een superfeest!! tussen de honden door geslopen en de hele dag waanzinnig uit m'n dak gegaan Angerfist Nosferatu en Neophyte Volgend jaar weer Zekerweten!
Het was helemaal geweldig, ik heb heel erg lang alleen rondgelopen, maar ik vond het heel erg leuk om allerlei andere mensen ontmoet te hebben geweldig
te feest was egt te vet !!!! volgend jaar zeker weer.
wat een wijsfeest jammer dat het geluid bagger was in de darkcoretent...verder goed uit mn dak gegaan. Beste spierpijn vandaag lekkerst!!! en Ilse bedankt dat we het weekend bij je mochten komen!! En natuurlijk de rest van de bekenden bedankt voor een onvergetelijke dag!
Jaaaaaaa... dit was echt uberganz geweldig!! ... Angerfist! , Ophidian , DJ Paul.. Echt net een klein paradijsje.. Zooooo moooii!!! Die MoH! Echt voor de organisatie enzo...
Jammer dat Masters of Houthak zo'n vet geluid had en dat de Darkcoretent met de vetste DJ's weer eens het schraalste was! strenge controle, plee's waren kut geregeld maar was wel gezellig veel bekenden gezien maar het was zdeker geen 50,- waard!
Was een super vet rielekst wreed feesje Gast!! Respect voor Dj D die met zn kut instalatie tog verder draait!! (instalatie was wel weer goed gekome!!) Verder heel t gebied daar rond gestuiterd!! Super wreed gwoon met de Gasten!!!
buitengewoon bruut feest, aleen jammer van het slechte geluid in de darkcore tent ... maar tegen 9 uur was het lekkah hard met destroyer, drokz & akira
DE hele dag vast gezeten en een schikking gehad van 360 euro voor 3,5 pilletje en een klein beetje speed DIE VUILE KANKERHONDEN weten je feessie wel te verzieken zeg!!!
kut feest.. geen sfeer.. teveel mensen die t niet snapte en ik snapte r zelf ook geen hol van..!! de laatste 2 uur waren leuk.. doe mij maar beter een feessie snachts..
Wat een gruwelijk feest was dit toen we binnekwam dacht ik dat t tegen ging vallen maar toen gingen we de Mindcontroller tent in en daar zijn we de hele dag geweest Predator vs.Chosen Few...Weirdo sfeer en geluid was goed,volgend jaar weer
het is ckers een geslaagt feest alleen mogen ze daar wel een paar lantarenpalen aanschaffe!!voor derest was het kkwreed bij MOH gak!!NEOPHYTE ANGERFIST all1 jammer van paul...
tieves weer maar verder uit me bol
was echt een super feest alleen jammer van het weer
Smerige wouten met hun honden.... 650 euro lichter
DOMINATOR...SUPER!!!!!!!!!!!!! Was een Bruut Feest En de regen maakte het echt niet MINDER! Thunderdome vond Ik het Vetste!! BEn daar helemaal uit me NAAT gegaan
Whaaaahaaa!! Zeker een GrandiOos geweldig feesje.. et kwam wat moeilijk op gang maar aangezien je de gezelligheid toch zelf moet maken had je dan ook watt!!! PfOehh alleen die clubkutte Blijf de vOlgende keer gewoon thuis en ga daar maar mensen vervelen!! Maaaaarr Het was Top en voOral bij De masters area aangezien et masters feest dit jaar nie zow was.. maakte dit veel goed!! Vet Vet Vet
was een leuk feest! echt superveel dj's horen draaien! DANO, BASS D,ART of FIGHTERS & CF vs PREDATOR sprongen er uit!maar waren teveel leuke dj's dus was moeilijk kiezen dat vond ik wel jammer! hing wel echt een schrale kutsfeer! alleen bij freestyle was de sfeer echt goed vond ik! en het was grappig dat er best veel buitenlanders waren ! was wel supergezellig met mijn schatje , subbel en paddel, de amstelveense gang, alex en nog wel meer
ik ben er weer volgende x sommige stukken was ik er wel maar tog ook weer nie eindelijk weer na jaren goed geluid op feest er is dus nog hoop voor volgend feesjuhs
Weinig van verwacht, maar echt een HEERLIJK feestje ... grootste deel vd tijd in de mindcontroller gestaan .. Chosen Few vs Predator , Vince en Delta 9 ... alleen ERG jammer van het SUPERSLECHTE geluid in de Darkcore ... zoem + hoge tonen, klonk nergens naar
Was er om 14:00 (na 3 uur rijden) was om 18:00 weer weg, zeeeeer tegen gevallen en idd alles stond te dicht op elkaar en als je in 4 uur tijd zeker 6x dezelfde plaat hoort (Promo - Up Yours) ben je het al snel zat. Slechte lokatie, te klein en echt fucking onvindbaar
super vet feest en lekker hard :dvolgden jaar weer
een lange dag maar ik heb het erg naar mn zin gehad!
Ubervet feest. verbeterpunten: 1 man per 2 poortjes?, darkcore vanaf begin tot 4 uur baggergeluid (staat in het midden dus moet júist extra hard!), wc's waren slecht (aantal), dominator-shirts voortijdig uitverkocht, terugreis: was om 5 uur 's n8s thuis ffs regel dan wat met de NS voor extra treinen!!! we betalen niet meer dan 100 gulden voor niets toch!? Afgezien daarvan, nogmaals, SUPERVET feest
tja in de regen hakkeN had wel iets en er werd ook wel goed gedraaid. Alleen is het jammer dat je precies hellraiser mist op dit feest dan was het wel geweldig
wat een geweldig feest
hier en daar voor verbetering vatbaar, maar al met al een puik partijtje , oja, DJ Daisy
Vond t maar een matig feest eigelijk.. als je ziet wat Q-Dance alleen al neer kan zetten met DefQon, dan is dit wel erg mager, met 3 organisaties..
Armageddon Project en Noize Suppressor
klasse feest. jammer van de moh area in het begin(geluid uit), maar ja daar is het moh voor verders echt wel vet. op de fiets hahaha Dione toppertje van de avond
Wat een superfeest! Heb me echt uitstekend vermaakt , vooral in de B2S zaal! Wat mij betreft volgend jaar weer Dominator. Het enige nadeel waren de wc's, plaats daar nou eens wat meer van. Net of heb ik niets beters te doen dan een halfuur in de rij staan voor de wc .
WAS EEN SUPER FEESTJE......CLUBKUTTEN OF NIET WAT MAAKT HET UIT WE KOMEN TOCH ALLEMAAL VOOR HET ZELFDE........... voor de mensen die zich daar aan ergeren.....jammer voor ze.....ik heb me in ieder geval UBER vermaakt.......ennuh....een VET feestje moet je gewoon zelf bouwen en niet liggen te mauwen
het was echt een dik feest drokz & akira alleen de wc's
Voor 10 euro binnen!! Maarja wat moet ik zeggen.. Feesie was wel oke alleen de sfeer?! Liepen een hoop zure mensen rond Maarja het was evengoed wel grappig voor een afterparty
Aanstaande zaterdag, van 11.00 tot 23.00 uur staat Enschede op z'n kop met Dominator. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de opbouw. Hieronder nog een paar zaken op een rijtje 284
Op zaterdag 30 juli is het recreatieterrein Het Rutbeek bij Enschede het domein van 8 live-acts en 73 DJ’s. De datum was al bekend, de locatie eveneens en wat de opzet wordt van het eerste serieuze hardcorefestival ter wereld zal inmiddels ook wel duidelijk zijn. Er ontbrak dus nog maar één belangrijk punt van informatie. 295
Half februari ging er een schok door hardcoreland, maar het was er eentje die zeer positief was. De organisaties achter de drie meest toonaangevende feesten in de hardste genres, Thunderdome, Masters of Hardcore en Houseqlassics, maakten toen bekend te gaan samenwerken om Nederlands enige echte outdoor hardcorefestival op de kaart te zetten. 294
jaaaaah en op masters 10-02-07 vannochtend hing er daar toch een grote mfk, poster van DOMINATOR 2007 en dat is waar het om gaat als het maar door gaat
der komt ook dit jaar een dominator maar zal wel op een andere lokatie worden gehouden!! maar op masters was idd een reuze poster van dominator erop dus gaat zcer weer top worden
https://album.partyflock.nl/5549555t.jpg Deze poster hing bij Masters afgelopen zaterdag!! Dus komt zeker weer een Dominator alleen nog niet bekend waar en wanneer! Maar we zijn zeker van de partij!!
khoop het ook dat er weer een dominator komt vorig jaar moeten missen ma als er weer zoon fijne line up is ga ik der zeker heen hou het anders op bussloo DEVENTER HARDCORE 4 LIFE!!!
vorige dominator was egt top... ik hoop egt dat het ergens gehouden kan worden.. mischien wel weer op rutbeek mooi dicht bij haha majah maak my verdrer ook nie uit waar het gehouden word... ik ben er gewoon bij... wil wel snel de datum weten anders verheug ik me strax voor nix
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????
zal wel aan mij liggen , maar er was er vorig jaar geen, omdat de gemeente enschede niet nog eens een vergunning verstrekte voor zo'n keigaaf feest, en dat dit een beetje kut uitkwam om nog een andere lokatie te vinden!!
maakt verder niet uit tuurlijk had je kunnen verwachten dat ie dit jaar zeker weer kwam, het is tenslotte echt een su6 geweest voor zowel organisatie als al het publiek!!!!
dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!
Qua festival feest nog altijd op nr 1!!! Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed
Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed
ja echt jammer
Lol tijdens DJ Nosferatu op de DVD
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2011 om 11:29: