Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,1171 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

Recreatiepark Het Rutbeek (binnen) op de kaart
Jacobsrietweg 182
Enschede
Nederland🇳🇱
hardcore × 59, darkcore × 18, oldschool × 18, industrial hardcore × 17, terror × 11, early hardcore × 10, speedcore × 3

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 13:00 met 24 bezoekers, om 11:00 met 21 bezoekers en om 14:00 met 14 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (540), Rilll (444), Bennykuh (1426), anoniem (1495), [023] PimRitsel (1674), anoniem (3094), TE-RR-OR (2288), KRANKENSTYN (3182), anoniem (1826), anoniem (1477), CODA-gfx (1103), Stefan-the-Sound (1259), Bryan (1438), mr turner (1303), P P (910), anoniem (2813), HUUUUUUUU (1394), anoniem (1048), Wodgah (884), De Zaanster (1259), anoniem (889), The prince of Darkness (1111), Allaaaaaard (835), Bram1985 (1144), Gabber Indiaan (1219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig379473%
zeer goed2936%
goed88717%
ok5
voldoende1513%
onvoldoende7
slecht261%
zeer slecht2
waardeloos18

1291 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!­ ..­ Veanny ..­ :9
Machtig feestje...8)
!!­ Leichim !!­
superfeest
"DieSel
gruwelijk!
"KaMi"
Whaa GE-WEL-DIG!...heerlijke sfeer, weer was wel lekker en er werd heerlijke muziek gedraaid, Volgend jaar weer
"­The Croaker"­
Aansteker! Aansteker! Supervet Neophyte, Tommyknocker, RTC (Y)
$an = mama
kut politie met die smerige kuthonden!!!
'Lauwz'
Super.
((Jeroen))
geluid van de darkcore zaal was bagger,je hoorde meer muziek van thunderdome, maar voor de rest in 1 woord: SUPER!!!
(6)silence is the enemy©­:bier:
ik zeg goeie fiske ..van sméérges af in de bus zuipuh bavkes en juupkes :bier:..super veel bekende daar (Y) minpuntjes ware regen en heineken en had groter verwacht maja !!
(H)...­Twan...­(H)
dik geluid(Y) werd relax gedraaid....en jaja natuurlijk :respect: :respect: :respect: NOIZE SUPPRESSOR:d:d:d:respect: :respect: :respect: ....ZWAAR DE BOM... dit was egt een superrrrvet feest::D:D.....
(L)(K) Jiska (K)(L)
Egt een UbeR SUPER feest...geluid 100% goed !!! M.O.H en Thunderdome Ware cker wel bruut.. :D Volgend jaar hopelijk weer en dan nog langer doorgaan ??? :P :bounce:
SUPERRRRRR WAT EEN FEEST HEY DAMN PIEWWIEP
helemaal GEWELDIG :bounce: alleen noize surpressor vergeten:( tja dat heb je :vaag:
* Zahne
In één woord MEESTERLIJK !!!!
***Rob***
wat zeurt iedereen toch over die bass in de darkcore tent die was juist zwaar relaxed gewoon zo als het hoort te zijn :bounce::respect:
trieste bedoening:no: voor de echte outdoor hardcore kenner had dit feest weinig te bieden:no: hartstikke leuk dat dit feessie de nieuwste generatie goed bevallen was! voor de oudere was het een slap aftreksel van wat het had kunnen zijn:s vooral de smerige blikken van het "hang en sta-stil" volk kwam naderhand me strot uit:/
Was echt een gruwelijk feest!! Super!! heb me echt vermaakt! volgend jaar weer hoor!!
Het was zeker een super feessie heb me goed vermaakt :D
*^*leonie*^*
Echt een top feessie (y) me echt gruwlijk vermaakt!!!! Alleen de regen als min puntje, mah jaat hebben we ook overleefd :D
Heerlijk feest , Heerlijke muziek
*Dani*
Wat een superfeest! organisaties :respect: Heb t echt super naar mijn zin gehad! :-D
jaaah dat was ut weer helemaal kheb dr maar 1 woord voor !!MASTERLIJK!! :D:D vooral MOH angerfist was egt ragge:D twas gwoon superzzzzz
*ReblletjuH*
SUPER VET FEESSIE:D:D:D Was Echt Geweldig!:P
- E l s e p e l s j e -
:respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
- luke B)
k heb me eg wel vermaakt was gezellig heh sabine:kusje: (L)
- Miranda --
DaY-Marrr :respect: was weer een geweldig setje.. En een geweldig feest gewoon :bounce:
was zeker wel vet vooral toen het donker werd alleen jammer van de regen overdag
echt super van begin tot eind...
--needbeat--
Lekker feest, hoop dat het volgende keer 's nachts is. Goeie dj's, goed sfeertje, Lekkere RED BULL!!! maar ik ga niet meer overdag knallen, helaaas
--NICK-
DONDERS MOOI
ik heb me eigen super vermaakt :P geluid super goed alleen jammer dat ik gaar was van die nacht ervoor. (y)Dominator(y)
->SIMSTIM<-
Super feestie met knetter veel goede music!!
.
bruut maar volgende keer moet echt snachts!!!!!!!!!!
..­Danny Deurbel..­
Gruwelijk mooi feesie heb me prima vermaakt :bier:!!! :respect: Dj Paul & Art Of Fighters :respect:
..Mike
NOESTE SHIT!!! :cheer: heelek.. en wat nou puntschoene.. zag gvd alleen maar wazi's op die kut klompen..:S.. heb me perfect vermaakt. SUPER:respect:...vooral House Qlassics en natuulek Eug en Sietse in de Mc!!! :kwijl:
Ging Er Vet Opp!!!!! 2dertiggg;)
.­::†::.­ Proud Mommy .­::†::.­
vond het ook zekers bruut feessie, jammer dat het niet de heledag droog was...maar de ure zon die er wel waren was zekers lekker erbij... alleen bale da ik niet toch einde kon blijve :( snik snik
.:Liene:.
het was wel een gezellig feessie:yes:, maar wel jammer dat bij sommige podiums de bass niet aanstond of zacht stond:(
.:René:.
wel heel vet....maar volgende x 's nachts! en TIMETABLE want mis zo de helft:p
.Richard.
Uber dik feest B)
:respect: Kon niet beter!!! Was echt super gaaf.. heb me prima vermaakt :D Volgend jaar ckersz weer :bounce:
............Geen woorden voor dit super feest!............dominator nr1
k*nker dol feest... goei geluid en goede sfeer... alleen jammer dat het niet van 11 uur savonds tot 11 uur smorgens was....
bohhh was echt extreem vet sexy meer kan ik er niet over zeggen beter dan masters 10 jaar :bounce:
:respect: Super Crazy ILL :respect: Dit Was Niet Met Een Feestje Te Vergelijken :zuipen: Total Chaos :zuipen: A True DominatoR :D FreakuH Met M'n Sjattjuh Is TEGEK :kwijl: :bounce: Noize SuppreSSor Is The Best :bounce:
19Terr­orKaas­83FR
echt een prima feessie goed geregeld goed aangegeven vanaf de snelweg lekker af en toe een buitje kon je ff lekker afkoelen en genoeg leuke meide :p partyraiser hell yeah
2-Hard
super feestje :yes::bier:
Super vet feest,wist van gekkigheid niet waar ik heen moest.:respect:mindcontroller-moh:respect:Tot mijn verbazing liep byna iedereen te hakkuh,GEWELDIG.Sfeer was goed,heerlijk staan hakkuh.Wc's was zwaar kut,jezus plaats nou eens dranghekken.Middelburg was goed vertegenwoordigt.Jullie(voornamelijk snotneuzen zonder eigen stijl=foppie's)die lopen te janken over clubkutten,jaloers zeker,dat die clubkutten wel konden hakkuh,notabene op hun puntschoenen 8)Neophyte/G-town madness geweldig:yes::yes::yes:(y):D(y)
Zwaar vermaakt :P
:://Toop\\::
Vette shit!!!
ECHT EEN KUT FEEST!!!!!
Was op zich wel een (Y) feestje :)
:banan­a::che­er: Ingetje!­ :cheer­::bana­na:
Echt geweldig!! :bounce:
:beer: Colt
Enigste minpuntje waren de WC's en het dure eten maar voor de rest een SUPER FEEST!!!!:D:D:D
geweldig feest :jaja:
:bier:­STIEMM­ADNESS­:bier:
top!
:bounce: Guppez :bounce:
Heerlijk feest man heb me prima vermaakt geluid was goed, alleen open air stage stonden te dicht op mekaar THE ONLY ONE DOMINATOR!!!
:bounce: Hardco­rebitc­h :bounce:
wereld feest, het was echt super.jammer van die paar kleine buitjes. mzzzl
:bounce: ParaMara
Wat een superfeest!!!!!!:D:D:D Zo goed vermaaktt!! SUPER!!!:bounce:
:bounce: SickManiak
MASTER!!
:bounce:*­Marleen*­:bounce:
Helemaal toppie!!!!!!!
:bounc­e::swe­ethug:­Dolle mutske­:sweet­hug:
het was een mega super feest :yes::yes:
wel lekker feesie
mega party
geweldig vooral zo buiten heerlijk
Volgens mij heb ik dan toch steeds net op die ene schone plee gezeten met 2 rollen wc papier in mijn bereik en een beste stapel servetjes..Wat ik wel leuk vond, het achterlijke kaartje voor de wc zo klein en strak mogelijk op te vouwen..de eerste keer liep dat wijf bij de plee al te zeiken dat ze dat bonnetje uit elkaar moest frommelen (en da was eigenlijk gewoon geeneens expres de 1e keer).. ik zag die geirriteerde blik in die ogen en dacht: heeeee dat ga ik dus de rest van de dag doen! Strak plan!
:devil: schizo­phreni­c maniac :devil:
wat een feest was dit zeg :respect: heb me best vermaakt :xtc: waneer weer:P
Vince, Delta 9, Producer, Unexist, Shadowlands (Y)(Y) Alleen had het allemaal beter geregeld kunnen zijn. De volgende keer verwacht ik wel voor die €45,- dat er in de darkcore normaal geluid is, flikkers :@ Volgend jaar herkansing en die kut minten kunnen ook wel goedkoper :dood:
destroyer :x DE MAN :respect:
Mijn eerste feestje maar zeker niet de laatste
was te gek feest heb me helemaal op gehakt hardcore is the best dominator rulezz the PARTY of al :respect: for dominator:respect:
:respe­ct:ste­ef:res­pect: /­
ja echt super WHAWHA
zekers een vet feesieeeeeeeeeeeeeeee day mar :respect:
waar was de rootszaal of zoeits?
<<MAXIMUS>>
hmmz
====­>>>> The EcLiPsE <<<<====­
:WOOP: DOMINATOR :WOOP: 't lek wel een droom !!! :respect: Angerfist - RTC & G-Town madness :respect:
knetters vet feestjuh;)(Y)
>>> neut <<<
ZEKERS EEN WOEST FEEST... VAN BEGIN TOT EINDE HELEMAAL LOS!!!!!
>>Simtec<<
Leuk feesie, MoH area had een lekker hard geluid(y), alleen jammer van al dat publiek dat stil stond dat kwam de sfeer niet ten goede, wc's waren slecht geregeld echt veel te lange wachttijden:s, jammer dat de bass in de darkcore pas rond 6 of 7 uur werd aanwezet:(
>DT<
toppertje alleen jammer van dat mijn weed werd afgepakt
[BE] :lief: CuteDevil :lief:
Super vet feesje! Heb mij zekers goe geamuseerd!! volgend jaar ben ik er zeker weer bij :d
ULTRAVET en :VAAG:. Prima (y) naar mn zin gehad daarzo. Het weer viel gelukkig ook mee (had erger verwacht). Maar kickenfeest :D!
Ja was weer een lekker feestje, en gelukkig is het weer goed gebleven. Hele dag goed vermaakt. ene hakkuh tot je er bij neervalt ;)
[BnGn]­Hardco­rE-GabbeR­[BnGn]
feeeesst van ut jaaaaaaaar
GEWELDIG feest, The Prophet :respect: HQ was (Y)
[N-V]
was een zeer bruut feesie jammer dat ik te veek pepe op had waardoorik vagte shit zag en weg wou maar voor der est masterlijk hadden ze dit jaar ookwel weer motgen doen maar ja rutbeek zag het zeker niet zitten we hebben bij hoofdorp ook nog FLARIANDE waar mysteryland ge4houden wordt daar kasn het ook dames en heren!!!!
[NL] MaTuN [ H4L ] Dwight [NL]
Zwaar gruwelijk, volgend jaar weer?[NL]MaTuN[NL]
:respect: DOMINATOR!! :respect: Was UberVet Feest..Helaas Nie Meer Nah OSM Gweest Mjah..Enne De Rege Was Helemaal UBER! HEERLIJK WHEHE!! :cheer: :woepwoep:
Was zeker wel uber waus feest..Dik vermaakt:yes:
[NL]BoB[NL]
KANKERRRRRRRRRVET
[nl]ha­kketak­keterr­or[nl]
het was echt gruwlijk aleen jammer dat het aan het begin bij moh fout ging
Pfff Was Te Vet Feest...!:D
[OKP] JCVD
DIK MAAIEN :respect: MOH,THUNDERDOME,MINDCONTROLLER,HOUSEQLASSICS :respect:
[S.E.T.]Vunz
het was echt mega vet, ondanks de regenbui, gewoon doorgaan, Akira draaie lekker, helemaal uit me dak, wist nie dak zo hard kon
knal feest van het jaar en het afgelopen jaar!;bounce:bounce:
[SE]Po­rnstar­[SE]
was een VET FEEST MAN. super genoten en helemaal bij ANGERFIST :D helemaal los daaro. alleen die mongool die het bij de bus verpestte mag voortaan wegblijven. maar voor de rest een superdaggie :D
[SF] Lethal Injection
Wc's ronduit bagger. Mindcontroller beste zaal daar was de sfeer super.
[SF] Trip_­O B)
:respect: Armageddon Project :respect:
[WBS] GHOST
zo dit was een super feest!!!organisatoren :respect:
[WBS] Joker.­one
Thunderdome was vet Darkcore viel tegen...voor de rest, SUPERFEEST!!!:CHEER:
[YH] kar-LIJNTJE
Mijn eerste feest overdag, totaal boven verwachting een superVET FEEST!!! dit ga ik vaker doen! Wat wel vreemd was, na het feest werd het donker in plaats van licht...::)
super dik feest :) geluid was top alleen bij moh viel het geluid in het begin nog wel eens uit :(
[ZT] Smijtk­abouta­h!­ [ZT]
jaja weer heerlijk "Los" geweest!! :cheer: alleen jammer in het begin van de Darkcore! :( regen was ook duideljik flex! om ff heerlijk af te koelen:D :respect: angerfist :respect: Armageddon Project :respect: JAPPO! :respect:
_LEROY_
Super feestje :respect:
haha daar ston paul dan ff voor een leeg publiek (N) thunderdome (Y) alleen darkcore was echt kut :S
akieh
Helemaal te knetter
was toppie :yes: :woeptidoe:
angerBIST!
dit was vetter dan ket!
echt een super feest, jammer van af en toe het buitje, Maar echt er werd Super Gedraaid!!!!!
Anok
Heb me goed vermaakt (Y)
Arco
Mindcontroller en Houseqlassics:respect:
ARNIE!
:respect: alles super :bounce:
:woepwoep: NOIZE SUPPRESSOR stijde de pan uit helemaal te gek feest !!! lekkr zelf t weer was (Y)
Aso
:jaja: gezellig daar (Y)...
Axzell
wat een kut feest was dit zeg geen woorden voor
Leuk feestie, gelukkig goed weer op een paar kleine buitjes na!! Was weer gezellie met me vriendjes!!! Voornamelijk bij Freestyle tent gestaan!! (y)
baerd
lekker feessie was het (Y)
BAKER [ MPS ]
die moet je meemaken
Bartkore
bruut feest hoor! repect 2 drokzzzzz nui naar condor knallen
Bassie
Lekker feesie!!!!!
gewoon een SUPER FEEST :jaja::jaja::jaja:
Bastiano
t was cker wel vet alleen jammer van de wc's en dat de tenten een beetje op elkaar stonden gebouwt.....
basz.­NL :aai:
Art of Fighters :respect: The Viper :respect: G-Town Madness:respect: RTC en MC Raw respect:
jahhh MAN , LACHE toch !!!!!!
Benniej Fris
Wat een tering vet feest :D Goed geluid! Alleen kut dat ik daarna nog ff 1 uur heb moeten lopen opzoek naar onze auto :S Wat een tering verkeers regelaars stuurden ons elke keer een andere kant op :S
BijCrack
(bounce) knetter gek helemaal los!! (bounce) goed geluid, goede sfeer volgende keer ben ik er ook zeker weer bij
BLADERUNNER
dit was gewoon een super party helemaal top geluid was ook super volgnd jaar weer hoop ik
Jahaa.. dit was een beste! Goede sfeer, mooie locatie, prima geluid (echter niet in de darkcore) en lekkere muziek gehoord! En Urban en Schizo heerschen! :respect: :doetiwoep:
echt een super feest
Bolski :lief: Nicooltje
was zker wel een bruut feest HEb me prima vermaakt :D :respect: Angerfist :respect: Neophyte :respect: Nosferatu :respect: The Headbanger :respect:
Boriss
Ja VETT hadden we HET!!! DOMINANT FEESTJE was het zekers :vaag:
Bramozz ;d
sssssuper!!! doen we vaker :D
Bryan
Was goed te doen, alleen jammer van het geluid in de Darkcore, The DJ Producer kickte ass !
Buhh
het was echt een vet!! geluid was goed want als je van thunderdome na masters liep hoorde je de muziek niet meer van thunderdome,, allemaal goed geregeld vind ik. Ook n heel goede sfeer!
carlino
Top feest :D heb me echt mega goed vermaakt hier :D
Charr *
Leuk feestjuh:D Ik heb me prima vermaakt...!!Maar die wc's waren echt om van te KOTSEN..:x!!!
CHEDDAR
er hing geen sfeer het geluid was niet echt best, thunderdome stage was heerlijk armageddon project noize suppressor placid k waren heerlijk :bounce: en destroyer draaide uber gruwlijk vet!!!!
zwaar vet feest vooral bij thunderdome moh was weer een wazi kinderfeestje triedte lui nep gabbers
CHRiSPy
ZO fucking stoer!!! Mindcontroller was waanzinning! :respect: Viper & Wierdo:respect: en Houseqlassics was ook zeer cool :respect: Beastyboy :respect: MOH was slecht geluid vooraan maar TD was vet! Allen jammer dat t bier op was in Houseqlassics
Christian K
goeie dag gehad...
cinnek­uhh!!!­!­
lekker zwaar van de kaart rond gestrietst blijft leuk he!!! iedere keer weer...
Geweldig feest.. Jammer dat we eerder weg moesten om de trein te halen...
cmd
leuk feesje, alleen de darkcore was verneukt :( verder best vermaakt
Top feest heb me Super vermaakt!!!
kneter gek feest
geen sfeer? zeker niet bij mindcontroller geweesd :d ,verder prima feest
Meesterlijk feest, dit mogen ze zkr vaker doen
top feessie echt waar (Y)
lkkr feesie :D
Damiano*
was een leuk feesie hoor (Y)(Y)(Y) ** Erg jammer van het geluid in de darkcore tent :s:s lekker los gegaan overal :bier::bier::bier:
Danny Katwyk
kk stoer:P
Darkon
Dione, Noize Suppressor, Paul :respect:. Darkcore area gewoon jammer van hetgeluid (n). Thunderdome stage was veruit het best, Moh stage leek alsof ie nog in aanbouw was met al die steigers en dat hergebruikt hoofd ziet er goed uit maar verwacht wel wat voor zon prijs, voor de rest een geweldig goed feest.
APPETIJTELIJK
Dave046
Feest was wel vet, alleen jammer dat er te weinig mooie meisjes waren en slecht weer !!!
david-danser
HouseQlassics en Mindcontroller was beter.. :respect: Dr. Rude :respect:
De Raver
geweldig feest !!!
topfeessie :respect:
Del Hoorno
Echt wel kick geweest:yes:
was zeker goed te doen alleen jammer van die controles en me :S
Super Knettertje Leip! :cheer:
DICKY :cheer:
Zeer vet feest:d snoert hard geluid:P bedankt jet, cor en fred zonder jullie had ik er niet bij kunnen zijn :respect: en de rest ook bedankt... :woop: DOMINATOR WAS GAAAAAAN :woop:
Super feest..!!
balen van de Darkcore tent, voor de rest was het super! Armaggeddon Project (Y)
het was knallen echt super!!!!!!
Dj Agonizer
(Y)(Y)(Y)(Y)
topper
DJ CYRO addicted to HARDCORE
jezus mensuuh wat een feest IK WIL TRUUUUG
DJ Sequence
"HaK-Nichten ! Stampen moeten we !! Van God Los, dat was pas een feest ! Een grote stampboel !!" zegt PetteFlet. :D:D:D Stampen = Hardstyle, stampen is voor pannekoeken/mietjes!! :yes: Vond het gezellig, heb me goed vermaakt. Zware euforie om mee te maken dat er van 6 kanten verschillende hardcore komt. :P Daar kon Mysteryland nooit aan tippen vroeger. :D Volgend jaar zeker weer. :yes:
wat een toppertje weer pfffffff ben nu net thuis om 2.30 was weer de moeite waard laterzzzz
DJ Wilco
Angerfist Was Supper En Neophyte Ramde weer super Verder vond ik het jamer dat de darkcore niet echt goed hoor baar was want je hoorde te veel geluid van de Masters & Thunderdome er door heen dus volgende keer anders opstelen of meer geluid daar!!!
DJ Xstreem S
het was geweldig beuk dag
DopeyXXL
Thunderdome gedeelte was wel de beste, inderdaad jammer van het gemengde geluid. Tommynocker, Daisy en Jappo heersten de dag.
Dramkop
Was ckers weer de moeite waard mensen:bounce:Vond persoonlijk de regen niet storend, maar was volgens mij wel zure regen want er waren een hoop zure muiltjes te zien......Het geluid was knoerthard gewoon zoals het hoort dus:jaja: :respect: voor alle DJ`s.....Alleen paul, na zoveel ervaring moet je toch wel degelijk een feestje af kunnen sluiten:nee:
Drokz[1986]
helemaal geweldig :respect: angerfist, unexist, akira vs drokz:respect:
Tof!!!!
Earlyr­avegab­ber
was zeker super vet feest DOMINATOR 2005:respect: in 1 woord geweldig
soooo dit was echt een super feest zeg!! :yes: heb me bruut vermaakt :bounce:
Eef Raveteef
heb me zeeeer vermaakt :D
EL DRAGO
Jezus wat een party echt zwaar bruut mega hard gedraait ben echt goed uit me dak gegaan
El más enfermo
Superfeestje !!! Alleen jammer idd dat de darkcoretent qua lage tonen en indeling wat matig was...
BRRRUUUUTTTTTTTTTTT!!!!!! wat een feest zeg! regen of geen regen, gewoon gaan! :bounce: sets van endymion en paul elstak :respect: !! vooral het einde bij masters was dikke vette sjjiiittt :p
ELVASION©
KKVET FEEST WE WANT MORE NEXT YEAR
Ennair
Ging erop :bounce: Alleen wat n afzetters :@ 1,50 voor kut wc's zndr water en spiegel :vaag: En jmmr van die relle :/
was echt een super mooi feest....de regen was wat minder maar uiteindelijk toch nog even mooi los kunnen gaan :bounce:
Fab!
was een egt kk vet feest :respect: Dione=DNA :respect: En MOH was duidelijk beter dan TUNDERDOME
Perfect heb iniedergeval de hele dag knnen stampen en thunderdome was zeker mijn favoriete area en die regen wat maakt dat nou toch lekker ff afkoelen wan al dat stampen
Fighter!!
aaaaaah die hond :( was gewoon zielig :D maar verder een SUPER FEESSIE
Geweldig feest! :)
FireSt­arterK­erkrad­e
Geweldig!!!!!
Floris a.­k.­a.­ El Mágico
Vet feest..vooral veel bij Thunderdome, MOH en Mindcontroller area geweest, niet verkeerd hoor! :D :respect: Stunned Guys, Noize Suppressor, Shadowlands Terrorists & Paultje :respect:
hmm beetje negatieve reacties hier ben blij dat iknie geweest ben hoorde ook dat het feest ook geen aankleding had of wat lekker cheap duss naaiers
Foutjûh
Knalle! :respect: Armageddon Project :respect: Noize Suppressor :respect:
Zooo dan, hoezo vaag? Maar 't was wel lekker :bier: Alleen het hele gedoe van om 4 uur 's morgens op staan :/ Nee dank je, NOOIT meer! En als ik bier bestelde bij de bar kreeg ik steeds geel water? Beetje minder
super! goed geluid ook! behalve bij de darkcore zaal helaas maar voor de rest (y)
fuckt up erty
het feest was gewoon k k ggaaaannn alle goede dj`s gewoon super uit je reet gaan
Funky Frank
Nah dit was toch echt zoooo'n supahfeest zeg! Me beste van het jaar denk ik wel! Enige minpuntje was ut geluid bij de darkcore! Maarja ik zeg gewoon maar 1 ding: JOIN US....FOR......FUCKING ARMAGEDDON :respect: Ongelooflijk zo los gingen we daar vooraan! Volgend jaar weer en met AP natuurlijk ;)
FuZzeh
twas echt een masterfeest, hopelijk komt het volgend jaar weer :D
G-Core_B2
SUPER feestje mag volgend jaar zeker overnieuw gehoude worde !! Drokz & Akira op ut laatste super HARD !! :)
gansta
Was egt wel wreed feest!:D:D Tommyknocker'Mis Flower draaide wreed maar Paul weet nog steeds niet hoe die een feest moet afsluiten!!!
was een super feestje weer :D, alleen een beetje jammer van het weer :S
super vermaakt wat een kk goed feest,
Gouden­kimmet­je
Goed feestje!!! Wel alles erg dicht op elkaar!! En lekker in de middle of nowhere :P Vond de mindcontroller tent het leukste en Thunderdome buiten in het zonnetje was ook heeeeerlijk!! Jammer van de regen af en toe! En dat gezeik op die clubkutten.. Voel me wel aangesproken en ik had niet eens puntschoenen aan:P !! Supergezellig met mijn lief en vriendjes! :lief: Ohja water bij de wc 's zou ook wel fijn zijn de volgende keer!
H-J
GRUWELIJK
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
DOMINATORRRRRRR!!!!!!!!!!!! SUPERRRRRR
was helemaal te gek prima sfeertje idw
ohhhhh was echt heel vet!!!zo hoort een feest te zijn,lekker hard veel variatie in de muziek en gewoon maximaal knallen:yes: angerfist,t-junction,RTC,bass-d&king-matthew waren het vetste maar de rest was ook gewoon heel erg goed!topie georganiseerd en vette locatie,alleen jammer van die ''feestgangers'' die alleen maar komen om te vechten:s
enige minpuntje: de wc's... verder was het gewoon hakkuh van begin tot eind
hakkuh
geweldig!
Hakkuh Annie
Tjah ik dacht echt dat het flop zou worden, maar we hebben lekker veel verkocht bij de classicsstand en het was ook nog eens reuze gezellig 8) Echt leuk dat steeds dezelfde mensen maar bleven terugkomen bij ons stand hahaha
Hardcore =­ Life
Dit zijn de mooie festivals :D Vooral Thunderdome was erg vet. Daisy & Armageddon Project :respect:
geweldig
super feest
Dominator was onwijs gaaf ik heb nog nooit zo HaRcOrE feest meegemaakt
toppie daar en dat voor de eerste keer
stampuhhhhh
HARDCO­REROTT­ERDAM
Te bruut feest :yes: :respect: voor Nosferatu, Angerfist en Evil Activities. Maar vooral veel :respect: voor DJ D ondanks dat de apparatuur in het begin bij MOH zwaar kut was ging ie toch gewoon door en draaide hij nog een paar van me favoriete platen :lief: :D Voor mij beste feest van dit jaar :yes:
gzellig,leuke dames:kwijl: alleen de geluidsverdeling was bagger, JAMMER niet egt waar voor je geld
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007 :D:P
HC4L
Echt een vet feest!!!!Darkcore tent roeleerde zwaar toen ut geluid was gefixed!!!Thunderdome was ook supah alleen volgende keer 's nachts!!!!
hc4life87
t was een knalle feest om nooit te vergete . goed georganiseerd , ideale lokatie !! en de regen zorgde voor de afkoeling :d :p volgend jaar weer van de partij :d
hcblids
geweldig feest:bounce:
HEADFUCK TERRORIST
en een gruwelijk feest lekker hard geluid bij thunderdome en moh heerlijk :respect: voor dit feest dominator domineert dik
Was geweldig:cheer: volgende x cker weten heen:jaja:
Hellfish
Goeie sfeer op een enkeling na, Tieum jammer van het slechte geluid was later gelukkig een stuk beter. En een woord: Delta 9 :P
egt fucking lekker feestje :9
Icer1x
een zeer goei fistje..... en ik ben niet gesm­olten dus geen klagen aan!!! :respect: Drokz &­ Akira :respect: Alleen van die kut Honden daar kr­eeg ik het van. Welke mongool laat op zo'n feest z­'n hond nou uit.......... Helemaal leip die mens­en!!!
was een geweldig mooi feest maar 1 ding hé :@ ik ga nooit weer betalen voor de wc GVD heb nu een blaasontsteking opgelopen van die smerige bende daar :@:@ voor de rest (Y) maar t water wat je kocht mochgt wel wat kouder en mooi belachelijk dat er geen water in de wc's was je kon niej eens je handen wassen :(:@
vondt het en top feest zekers die moh en mindcontroller was gewoon oorverdovend
iGwenda
:cheer: Geweldig 8) Feest van het jaar :D enne MOH stage was het beste kwa geluid, daar had Noize Supressor echt moeten staan :9 enne voor de rest: :respect: DaY-mar, Dione, RTC en Miss Flower! :cheer: PARTYPICS: www.HOUSEPORTAL.NL Volgend jaar weer?? O:)
IK! :lol:
:bounce: Moooooi feessie! jahjah Goed vermaakt ook vet veel bekenden :yes: en goeie sfeer!
ILoveH­ardSty­le
[B]Begin tegenvallend[[/B]..maar later helemaal [B]GENIAAL[/B] door Chosen Few ft Predator,Armageddon Project,Jappo,Dj Producer,Dano,Vince, Ophidian en Delta 9
Ingelpingel
Helemaal GEWELDIG!!! Voor herhaling vatbaar :D
Ingetje [MPS]
Het was 100% zeker een topfeest!! :WOOP: jammer dat mn voeten het op t eind niet meer deden. Maar ben nu weer klaar om te gaan :bounce:
Irmie
SUPER :bounce:
Irri :bier:
Slecht geluid in Darkcore, echt jammer. De eerste serie sets is daardoor verloren gegaan
Ivanhooo
dengdengdengdengdengdeng :kwijl: wat een fucking vet feest man :respect: wanneer ­is de volgende dominator? :P
goed te doen!! Producer, destroyer :respect:
super gruwelijk feest echt helemaal geweldig!! angerfist draaide super!! :respect:
Jasper ®
Na Headbanger, helemaal LOS :bounce: !!! NOIZE SUPPRESSOR :respect: TIEUM :respect: !!!! Angerfist was wéér niks waard. Met die versnelde wanneby kk terror van ze :@
jeffrey85
toppertje
Jennifer!
Echt een leuk feestje :D en mensen moeten niet zo zeiken over clubkutten iedereen is er toch voor de muziek en om gewoon een leuke tijd te hebben.. je moet niet op die clubkutten letten maar op de dj's en de muziek !! Angerfist :respect: en RTC :respect:
Jeroentjeee
fantastisch feest alleen een kutgeluid in de darkcore zaal
Jip123
Was echt geweldig wil er weer heen
Joeri 1805
dit is echt een kk vet feest geweest alleen moeilijk te venden haha ofnie rob:D 1.5 uur rond rijden haha:D
Jorrit
vet feestje maar wel te veel houthakkers :( verder was het kikkuh
Willen alle lekkere "clubkutten" met puntschoenen zich melden bij mij voor een afterparty.. :D:D:D
JP:bounce:
(6)SUPERFEEST!!!!(6) subliemstampplezier:P
WAT EEN FEEEEEST, zo wil ik er elke week wel 1... Zou zonde zijn als we nog een jaar zouden moeten wachten jongens!! (hint-hint) Maar echt ZWAAR genoten!!! Heerlijke manneh ook daar :P
K.A.L.E.
in de regen knallen in op moh!!! echt TE vet!!! volgend jaar zeker weer..... wel een beetje een verre locatie! ;)
K.­E.­S Dobbelsteen
was een superfeest!!! was gaaaaaan:cheer: ..regen was jammer maar boeient gewoon door stampen:D
K.­the KillerQueen from Hell und Darkness
NR. 28
Kaatje­:roflo­l:
:respect: Wat een feest!! :respect: Geweldig!!! :respect:
was leuk feest maar nix bijzonders en pokke duur
KarlCore
kk goed feest punt
kk gek feest! vergeet ik nooit meer :)
Jammer da het af en toe regende!!! voor de rest (y) feesjuh
was wel een vet feesie:D
was helemaal toppie he mensen
Kelly!.
Jammer dat Partyraiser zo vroeg moest..heb um half uurtje maar gezien..Goeie organisatie en Beveiling..KLASSE FEEST!!!,...Als ANGERFIST aan het draaien in ken ik geen Grenzen :9..Zoo jij bent verbrand krijg ik dan tehoren..Mmm nee angerfist is klaar met draaien :) MOH meeste tijd geweest
:respect: Rotterdam Terror Corps :respect: Noize Suppressor :respect: Nosferatu :respect: The "ene" stunned guy :respect: en dan angerfist :no: (N) petje af whahahah stelletje kneuze maar wel super goed vermaakt :D :bounce:
Leuk feesie
ketabob
het was een ferm feestje
Kevin
Prima feest... jammer van het geluid in de darkcore :/
Kian
Was gezellig:D Armageddon Project!!:kwijl:
kim-core
het was een super feest, zeker voor herhaling vat baar. Veel bekende gezien. En ja de regen maar dat mog de pret niet drukken.:respect;
KiMMie ©
Echt geweldig feest(Y) en geluid was super!!!
KLAPJOEKEL
rete gaaf fet cool dat is wat ik er over te zeggen heb.was echt super en het geluid bij MOH was echt opper . zekers voor herhaling vatbaar
Heel vet feestje..Thunderdome & Masters lekker geluid..darkcore tent helaas kutgeluid mja..verbeter dat en volgend jaar heb je een nog vetter feest :)
KRONKELS
super vet maar veelste duur in duitsland kan ht voor de helft van de prijs
kunga
In een woord... nouja... heb er geen woorden voor...
geweldig feest :respect:
Lady Terrorcore
ey man kijk nie zo wat zit je nou te kijkuh.. huh.. wat kijk jij nou?, jezus man iedereen kijkt! pfff... wat een gekijk:P
Langhe
GODVERDOMME WAT GING IT LEKKER
Leuk! Niet geweldig....
alle machtig.....
Liekje1981
Ik heb hier van me 1e werkdag genoten bij Dance Tools, stond met de stand tegenover MOH en dat was echt :bounce: (y), Angerfist, Ophidian, Neophyte, Nosferatu waren echt :respect: na werken zeker nog genoten van PANIC :respect: :yes: kan die gozer toch goed draaien. Ik vond het een TOP feessie :yes: Jammer van de wc's en dat er GEEN time-table aanwezig was :no:
Lievelien
VET VET VET :D:D:D
JAAA Leuk!!!! Lekker LosgegaaN HeLe
LinS ||
Uber sexy feesjuh, alleen jammer van de bas in de darkcore zaal. Voor de rest (Y)
Zeer goed geregeld allemaal, alleen de tenten mochten iets verder uit elkaar want alles galmde door elkaar heen..
Mooi feestje, en ook een goed geluid, voor een buitenfeest, jammer dat er daar nergens een line-up te vinden was... maar voor de rest heb ik me echt wel vermaakt... ON MY BIRTHDAY 8)
Super party! dik staan stampuhhh :D
Lula Lovelips
Ik heb GVD 6 uur in de cel gezeten, omdat ik een drugshond een aai had gegeven. Gelukkig kreeg ik in de cel een kaart van iemand en ben alsnog 4 uur uit mijn pan gegaan. Feest was retegoed. K*Tcops minder.
Luuk/St
alweer tijd geleden maar vies kkvet! heb geweldig genoten :)
M
Tegen verwachting in prima vermaakt! Alleen zoals meer mensen al zeggen, die Darkcore area was echt te triest vergeleken met de rest. Volgend jaar ietsje beter mannen! Dit leek nergens op :( Al met al een leuke dag gehad (Y)
M o e n s s
:respect: Miss Flower :respect: Zij draaide echt fucking goed (Y) :respect: Miss Flower, Neophyte en Paul :respect: maar zeker miss flower!! :respect:
the best ever!!!!
M@duro
kkk goed gewoon
JA EGT TOPFEEST MAAR DIE REGEN WAS MINDER MAAR DAT DEED MN FEEST NIET VERNEUKEN! ANGERFIST LIVE EGT TOP!!!!!!
Mad-zound
Ik heb me mokers vermaakt een pluim voor angerfist
MadMark aKa Chronic Error
ZWAAAAAAAAAAAAR TE GEK FEESjuh!!!!! :p
Wowww wat een feest echt geweldig!! was wel kapot voor het einde maar echt super!!! :respect: AOF :respect:
mama van Isa
SUPER VET FEEST!!! :respect: angerfist
MamaDeLuxe
Erg lkkr feest :d beetje jammer dat het allemaal wat duur was :/
prima vermaakt daar!!!!!:P:P
Marc Stevens
Aankomende 6 en 14 -08 The Afterparty http://partyflock.nl/party/45069.html
MarijN
jammer dat ik eerder weg moest
Marinda
beter dan mysteryland, dat wordt meer een trancefeestje de laatste jaren
Marley...
Dit was echt een super feest!!!!
dope :-)
master swk
het was een mooi feestje vooral de mindcontroller
MASTER-J
JA LEKKER HAKKUHH!!! heb me uitstekend vermaakt. En voor de stoere jongens die de hele dag staan te staan jammer van je 50 euries hoor je weet niet wat je mist FEESTJUH!
Mayo4ever
Geweldig beschrijft het niet eens, wat een super feest!Beter dan Defqon absoluut!Er hing ook een goeie sfeer en de muziek was geweldig :yes: Zo hoort een feest te zijn :woop:
:P :cheer: WAUW!!!! :cheer: :P Het was gewoon hé-le-maal :D :D :D GEWELDIG!!! :D :D :D Diegenen die zitten te zeuren (:@), weten niet wat feesten is :yes: :cheer:
Melis :cheer:
Skunnig!!!!
Echt Super Vet !! Was een tof feessie echt waar.. ben helemaal los gegaan, heb nu overal spierpijn en ben echt verkouden.. Mja.. Dit knetter feest heb ik mee gemaakt!! Helemaal geweldig !!
Michelle(F)
leuk leuk leuk...
Michelle85
Erg goed vermaakt :bounce:
mike:woop:
absolute topper van het jaar, heb me geweldig vermaakt :respect: heineken honcho :respect:
Goed feestje! :respect: Noize Suppressor, Akira & Drokz en Stunned guys :respect:
Miquel di Lingo
was goed feestje (y) , heb al1 nog nooit zo lang voor de plee moeten w8en
:woop:was ckers te weten een bruut feestjuh:respect:
MissCoco
Super feest! :cheer: Isaac :cheer:
GEWELIG!! Echt SUPER GEZELLIG!!!!!
wat een feest en top georganiseerd :respect:
mr turner
superrrrr vet feest, volgend jaar maar weer :D
superfeest..stampen in een regenjass!!!!!!!angerfist:respect:
Mxo
Whaha , was egt super vet feest :D MOH Thunderdome en MindControler ware (y) Jammer dat se die Bass in de Darkcore pas zo laat aan de praat kregen... En die prijzen die ze overal voor vragen... :S Maarja, voor de rest was het :bounce:
Geeeeekeeeeeehuis!!!!!!!! wat een feest tering echt een hemel op aarde....RTC Shadowlands aof noize supp ....en de regen was gewoon om van te geniete...de sfeer was echt 100000
Nala
het was echt een vet feessie heb er blaren van overgehouden maar wel de hele dag gedanst xxx jennifer
Bravo! weer een feessie met suc6 afgerond
nevermind!
Heerlijk feest!!! Goede sfeer, aardige mensen en bijna alleen maar hakkende mensen! Zo hoort het. Geluid was ook knetter hard
NickyNick
Echwel een superfeest!! :cheer: tussen de honden door geslopen en de hele dag waanzinnig uit m'n dak gegaan :xtc: Angerfist :respect: Nosferatu :respect: en Neophyte :respect: Volgend jaar weer Zekerweten!
Nicole O:)
Het was helemaal geweldig, ik heb heel erg lang alleen rondgelopen, maar ik vond het heel erg leuk om allerlei andere mensen ontmoet te hebben :jaja: geweldig ;)
Nicole...­ :flower:
vet vet vet :D geluid bij MOH was op en top geweldig !! hehe en ik vond angerfist gewoon VET :o
:bounce: :bounce: :bounce: :xtc: :xtc: :xtc: :bounce: :bounce: :bounce:
NL kleine mark NL
eg geweldig feest mensen
no_escape
superfeest.....dano :respect:
:respect: [b]SUPER GWELDIG[/b] :bounce:
ohb terreur
super wat een feest
oldskool brainc­krecke­r
goed
te feest was egt te vet !!!! volgend jaar zeker weer.
wat een wijsfeest :yes: jammer dat het geluid bagger was in de darkcoretent...verder goed uit mn dak gegaan. Beste spierpijn vandaag :p lekkerst!!! :woop: en Ilse bedankt dat we het weekend bij je mochten komen!! En natuurlijk de rest van de bekenden bedankt voor een onvergetelijke dag! (k)
watn een super feest..! respect voor DIONE :respect:
Super afsluiting :D Mindcontroller :respect:
oopie | OPTJENKERE
goed vermaakt diasy en zeker Armageddon Project dikke :respect: wat was dat lekker zeg
OUWEGEK WAUZITEIT MTF [M.­O.­T.­P.­C.­]
Endymion :respect: Angerfist :respect: Shadowlands Terrorists :respect: Dominator :respect: Moosum en Stoog was super daggie (Y) en nacht Moosum (L)
Panna
:respect: :woep: Jaaaaaaa... dit was echt uberganz geweldig!! :woep: :respect:... Angerfist! :kwijl:, Ophidian (y), DJ Paul.. :bounce: Echt net een klein paradijsje.. :D :jaja: :jaja: Zooooo moooii!!! Die MoH! :kwijl: Echt :respect: voor de organisatie enzo... :jaja: :jaja:
Paralizer
Jammer dat Masters of Houthak zo'n vet geluid had en dat de Darkcoretent met de vetste DJ's weer eens het schraalste was! :@ strenge controle, plee's waren kut geregeld maar was wel gezellig veel bekenden gezien maar het was zdeker geen 50,- waard! :no:
pasiboy
echt een vet feest volgend jaar ben ik er zeker weer
Patricia
Te klein: je hoorde alles door elkaar....Geen sfeer enz. Tegenvallen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar was wel gezellig met jullie!
Patricia...
:cheer:
SUPPA SUPPA
Paulus­:bounc­e:
Gewoon helemaal vet kan het niet anders zegge hakkuh voor het leven :D
Peetraatje
Ge-wel-dig... Met een hoofdletter G :respect:
Peters
vet
Pimmeke
Was een super vet rielekst wreed feesje Gast!! Respect voor Dj D die met zn kut instalatie tog verder draait!! :respect: (instalatie was wel weer goed gekome!!) Verder heel t gebied daar rond gestuiterd!! Super wreed gwoon met de Gasten!!!
Piraatjuh aKa SpaMafkees
Was tuh doen ! maar nie dat juh zeg van ohh gek feessie, als ik nie was geweest zou ik het nog geen eens erg gevonduh hebbuh! Heb betere meegemaakt!
Geweldig feest , :cheer:
Zééééér riant feestje ja ... B)
Was zekers een goed feesie alleen :bounce:
psychogabber
wel vet feesjte En gelukkig niet echt grote vechtpartijen. Heb er 3 kleine gezien.
PUPKE.
dit feest was echt meer dan top hoop ook echt dat ie nog een keer komt want hij was afgelope jaar afgelast warom weet ik ook niet:
PuSSy_L0uNgE
Vet!!! In één w00rd Vett, écht master... Bah gek
Mattie's, Gappie's, Bro's en Sis's = een ideale combi voor een topfeessie('t weer kon alleen nog net ff beter :D)
QuiK
cker wel lachuh feesie! en die regenbuitjes waren niet zo erg...alleen die regenjassen: wat een kk troep :/
supervet was ut gwoon
ralphie a.­k.­a ouwe
mindcontroller!!! echt vetjes
ram B ofwat ?!­
buitengewoon bruut feest, aleen jammer van het slechte geluid in de darkcore tent ... maar tegen 9 uur was het lekkah hard met destroyer, drokz & akira :devil:
Rauz
het was in 1 woord SUPER!
RaveQueen :cheer:
WAS GEWELDIG
Razorr666
Echt een zwaar VET feest!!! Vet harde sound! Echt een tof feessie!!!!!
RE1N!ER
Beste grote feest ooit voor mij (y)
kanker vet
retHcun :P
was wel vet ja zeker bij thunderdome werd heel de tijd daar naartoe getrokken door da harde geluid die bass kon je wel echt voelen :P
Rick
:respect:ANGERFIST:respect: Was weer een Topfeest!!!!!
Rinus
Onverwacht Lekker!
Rise Inferno
dat denk ik ook is al weer heel lang gelede:P
ROBBIN
Heb me heel goed vermaakt. :D:D
Rocco Rompes­tomper
DE hele dag vast gezeten en een schikking gehad van 360 euro voor 3,5 pilletje en een klein beetje speed DIE VUILE KANKERHONDEN weten je feessie wel te verzieken zeg!!!
Ronald is powered by Heineken
bruut feestje!!
Ronald O
wat kan terror toch een hoop goedmaken :9
was vet
kei vette bass maar veel stress echt kut maar tering hard
ROOMWIT
BESTE FEEST IN TIJDEN, ALLEEN THUNDERDOME WAS TEGEN VALLEND
:respect: the Producer :respect: !!! apart, hardcore overdag maar niet onaardig..
goedddddd
rsd_psycho
Waanzinnig geweldig feest, Yihaa!!
zeker wel vet feestje, wel ietwat bruut los gegaan :D.. fijne gepitchde zet weer van angerfist!!.. heeft er iemand een ponsjoooo?
Ruttuh [MPS]
Tering, wat een vet feest zeg, geluid :respect: sfeer goed en muziek zeer goed!
S<>030
geweldig
Salvo
:respect: mindcontroller :respect: Hier is maar 1 woord voor: GEWELDIG :d non-stop staan hakken
GRUWELIJK FEEST!! goed sfeertje, goed geluid, was onder de indruk van de moh en td stage! zag er zeer goed uit :yes:
Sandéros
Oeh!! Gektuh..!!
Geweldige dag gehad, is voorbij gevlogen O:)
SAURONS-SWIFT
SUPERFEEST!!!!!!!!!heb ook nog wat foto's van mensen hier van partyflock
SDK
kut feest.. geen sfeer.. teveel mensen die t niet snapte en ik snapte r zelf ook geen hol van..!! :S de laatste 2 uur waren leuk.. doe mij maar beter een feessie snachts..
Shizzle Tizzle
waaa zwaar euforisch ofzoo!!! leip feesjee leipe hoofden :D heb me goed vermaakt!!
lagge daar in de achterhoek!! :respect:
(y) eindelijk een groots feest in de buurt:D mag van mij wel vaker gebeuren scheel giga reistijd:yes: toppers ik heb me superrrrrr vermaakt(y):bounce:
Simon Stokvis
Wat een gruwelijk feest was dit :d toen we binnekwam dacht ik dat t tegen ging vallen maar toen gingen we de Mindcontroller tent in en daar zijn we de hele dag geweest :d Predator vs.Chosen Few...Weirdo :respect: sfeer en geluid was goed,volgend jaar weer :d
SUPERRR!!!!! MEDE DANKZIJ DE MENSEN UIT DE BUS :D :bounce:
skuune
zwaar vermaakt,vanavond weer?
was een vet feest :D
SPANOV­ICH:bo­unce:
Wat een gruwelijk feest zeg !!!!!!!! Angerfist , Neophyte, The stunned guys , Vince draaiden geweldig !!!!!!!!!!!!!
(y) Volgende keer S'nachts gewoon verder..Noize Supressor :respect:
SpeedY?Qs
het is ckers een geslaagt feest alleen mogen ze daar wel een paar lantarenpalen aanschaffe!!voor derest was het kkwreed bij MOH gak!!NEOPHYTE ANGERFIST all1 jammer van paul...
tieves weer maar verder uit me bol
was echt een super feest alleen jammer van het weer
Smerige wouten met hun honden.... 650 euro lichter
Steven K
zeker een vet feest (Y)
en er bestaan gewoon mensen die nog steeds klagen fuck hun organiseer dan lekker je eigen feest!!!! kanker gruwelijk morgen weer als het aan mij ligt
Sthurrr:P
:respect:DOMINATOR...SUPER!!!!!!!!!!!!!:bounce: Was een Bruut Feest En de regen maakte het e­cht niet MINDER! Thunderdome vond Ik het Vetste!!­(Y) BEn daar helemaal uit me NAAT gegaan:bounce::D:D
Stijn
ge -wel-dig !!!!! beste feest ooit in m'n leven, niks kan aan dit tippen
mooi weer en goede muziek lekker stampen
Niet te filmen, best feesie. Drokz& Akira:respect:
STRIKE­FIGHTE­R
the producer,destroyer ,droks en akira waren goed maar volgend jaar moeten ze de tunnen of terror er bij zetten want det moet er standaart bij zitten
Struikrover
SUPERVETTTT ging DOLLLL wat nou regen gewoon DOORSTAMPEN!!!!!!!:cheer: :D:D :9
Nou, wel aardig ja...
Muziek vet..had alleen niet het juiste gezelschap :S....en dat vage neo-volk moeten ze weigeren..Huidskleur heeft toch niks met muziek te maken?!!!
Stuuut
lekker in de blubber stampen :Bounce: heb me prima vermaakt hiero al is het niet mijn favo muziek
het was echt een SUPERFEEST...alleen beetje jammer dat je moest dokken voor de plee's....hou die dingen dan op zn minst ff schoon MET wc papier!
Suus :kusje:
Jaaaaaaaaaaaaa was zeker wel wijs :bounce: :D
Suusjuh :rot:
Mindcontroller roeleerde :jaja: Nu overal spierpijn, volgend jaar zeker weer!
Sven:jaja:
dit was mysteryland zoals het hoort !!! ze mochten de tenten wat meer uitelkaar plaatsten i.v.m het geluid
Was een super feest alleen jammer van die regen. Gelukkig had ik een poncho
T.­F.­O: little bit (y)
zekers voor herhaling vatbaar (y) :d !!!!
Tammy *
Whaaaahaaa!! :bounce: Zeker een GrandiOos geweldig feesje.. :respect: et kwam wat moeilijk op gang maar aangezien je de gezelligheid toch zelf moet maken had je dan ook watt!!! PfOehh alleen die clubkutte :gaap: Blijf de vOlgende keer gewoon thuis en ga daar maar mensen vervelen!! Maaaaarr Het was Top en voOral bij De masters area aangezien et masters feest dit jaar nie zow was.. maakte dit veel goed!! :bounce: Vet Vet Vet :bounce:
TB
was een leuk feest! echt superveel dj's horen draaien! DANO, BASS D,ART of FIGHTERS & CF vs PREDATOR sprongen er uit!maar waren teveel leuke dj's dus was moeilijk kiezen dat vond ik wel jammer! hing wel echt een schrale kutsfeer! alleen bij freestyle was de sfeer echt goed vond ik! en het was grappig dat er best veel buitenlanders waren :D! was wel supergezellig met mijn schatje :kusje:, subbel en paddel, de amstelveense gang, alex en nog wel meer :p
Tering­~Takku­h~Terr­or~Tie­pmiep@­kopziek
ik ben er weer volgende x sommige stukken was ik er wel maar tog ook weer nie :vaag: eindelijk weer na jaren goed geluid op feest er is dus nog hoop voor volgend feesjuhs:P
TernTerror
KK BRUUT FEEST
Terr0rbitch
vet gaaf feest was dit j0h!!
TERREUR GEAK(L­)TerRe­uR-WijfieJ
zwaar hard snoeiuh ragguh snoeiuh ragguh zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar dik
het was wel gezellig maar had er zwaar meer van verwacht:(
Terror Lisa
wat een super bruut feest was dit !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bounce:
TERROR-ROIJEN
jaja het was een relaxe feestje
TeRRoR-specht
kwam weer eens nie verder ast poortje!!.
Th0MaSs
gewoon wreed
Tha Clown
Weinig van verwacht, maar echt een HEERLIJK feestje :yes: ... grootste deel vd tijd in de mindcontroller gestaan .. Chosen Few vs Predator :respect: , Vince :respect: en Delta 9 :respect: ... alleen ERG jammer van het SUPERSLECHTE geluid in de Darkcore :( ... zoem + hoge tonen, klonk nergens naar :no:
The Batman !!!!!­
sinds 96 heb ik nog nooit zo'n vet feest meegemaakt . echt petje af voor de organisatie... volgend jaar weer
The prince of Darkness
Super feest, de sfeer was goed, het was gezellig, ik heb me prima vermaakt!
The Rienus
Superfeest!!!! Heeft iemand mijn DIGITALE CAMERA gevonden???? Ben m verloren en wil m graag terug!!!!
Thunder Chick
Het begin was even inkomen maar later op de dag was het erg gezellig!
Thunde­rboefj­e B)
Helemaal top :respect: :kwijl:
Gruwelijk feestje:bounce: :respect: Angerfist & Dj Paul :respect:
KUT FEEST
TiMmS
W0000000000000000000000000000000000000000000000000­0000000000000000000000000000000000000W !
Tokkie..
Zeker bruut feesje, mij hoor je niet klagen:D... deden de omwonenden wel:P
Tom19
Mooi feestje alleen het weer was nie best
Toobjuh
was wel een goed feesje alleen men dag was behoorlijk naar de klote toen ze op de heenweg ineens achterop reden bij mij :S
fucking lijp feest whuahaha te mooi gewoon alles klopte
totally INSANE­(6)(6)­(6)
Heb er geen worden voor zo KK bruut was het die BASS egt lekkahhhhhh tot op je bot. Volgend jaar weer...............
wazig feestje :bounce:
Tripkind
Gruwlijk feestje :P lekker gehackt/gestampt!!!!!! Rotterdam Terror Corps draaide Super!! :respect:
echt een topper... tering wat stond het geluid hard!!! PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP :p
Was goed feestje:D Vooral tijdens Noize Suppressor
TTM
Was er om 14:00 (na 3 uur rijden) was om 18:00 weer weg, zeeeeer tegen gevallen en idd alles stond te dicht op elkaar en als je in 4 uur tijd zeker 6x dezelfde plaat hoort (Promo - Up Yours) ben je het al snel zat. Slechte lokatie, te klein en echt fucking onvindbaar
super vet feest en lekker hard (Y):dvolgden jaar weer
een lange dag maar ik heb het erg naar mn zin gehad!
twentegirl
topfeest en goede dj's,blij dat ik er toch heen gegaan ben erg gezellie of niet sandra haha lekker hard gegaan....:P
TwiggeL
lekker lekker
Tyros
Ubervet feest. verbeterpunten: 1 man per 2 poortjes?, darkcore vanaf begin tot 4 uur baggergeluid (staat in het midden dus moet júist extra hard!), wc's waren slecht (aantal), dominator-shirts voortijdig uitverkocht, terugreis: was om 5 uur 's n8s thuis:( ffs regel dan wat met de NS voor extra treinen!!! we betalen niet meer dan 100 gulden voor niets toch!? Afgezien daarvan, nogmaals, SUPERVET feest :D
Uncle Renny
ow wat ben ik blij dat ik daar geweest is hwhahwhhahwa..mn meissie ontmoet daarroo....
Top feest :D Daymar en Rtc super gedraaid :respect:
Urbanstyler
Te weinig loopafstand...
V!tal!ty
Vince/ Endymion/ Bass-D (Y) Thunderdome hendig knalle:P
super feest, heb er verder weinig aan toe te voegen :)
vageling!!!!
WAS ZEKERS KNETTERGEK FEEST!!
Super mooie feest!!! lekker hard ...
vinnievieux
tja in de regen hakkeN had wel iets en er werd ook wel goed gedraaid. Alleen is het jammer dat je precies hellraiser mist op dit feest dan was het wel geweldig
wat een geweldig feest :D
hier en daar voor verbetering vatbaar, maar al met al een puik partijtje :yes: , oja, DJ Daisy :respect: :kwijl:
Von Luttik­hausen
Volgend jaar weer.. :WOOP:
Vots
heerlijk sfeertje werd veel gehakt!! :kwijl: Mindcontroller .. PS zonder die kneuzen en clubkutten was er geen feest geweest. Clubkutten(l)
Voyage
ja was goed te doen :yes:
VR!DZ
Vond t maar een matig feest eigelijk.. als je ziet wat Q-Dance alleen al neer kan zetten met DefQon, dan is dit wel erg mager, met 3 organisaties..
Armageddon Project en Noize Suppressor:respect:
klasse feest. jammer van de moh area in het begin(geluid uit), maar ja daar is het moh voor ;P verders echt wel vet. op de fiets hahaha Dione toppertje van de avond
Vuurpijl :bounce:
PERFECTTTTTTTTTTT
w (v) p
ik ben helemaal uit mijn dak gegaan op dit feest . jammer van de regen, maar heb me daar weinig van aangetrokken. heb heerlijk lopen stampen!!!!!!!!
Webmeister
Super gaaf feessie......Assuh mensjes bedankt ;)
vet hoorrrrrrrjjj
Wenn...
Het was wel een leuk feesje .. Alleen jammer dat het overdag is :/ !
wesley DH metafistic
zooow verschikkelijk mastah alleen jammer dat evil activities t junktion nosferatu en endymion zo kk vroeg moesten draaien :s verder SUPERRRR !!!!!
podium masters en thunderdome superrrrrrrrr :cheer:
White Angel The best!!­
WAS GEWELDIG
Beste Feest :respect: voor Angerfist
willemien(K)
was echt super feessie alleen beetje jammer dat het overdag was in het licht en niet in het donker verder echt super!!(Y) geluid en (Y) gedraait!!!
Dom.. dom.. DOMINATOR !!! :respect:
WOEST & KAAL
overwegend moh, geluid goed masg volgende keer nof wel wat strepen meer zijn
geluid was goed muziek ook genoeg ruimte alleen de zweer vond ik niet alles maar goe zal wel aan het weer gelegen hebben
yorin85
Egt een mega bruut feest!!!!
Absoluut super vermaakt....
zaaaaa­aaaaan­der
kut geregeld maar wel maar ze draaide toppie
Beste feest van 2005 :D (Y)
{KKF} A TRIP TO HELL
echt SUPER!!!!!!!!!!
Super!!
Wat een superfeest! Heb me echt uitstekend vermaakt :WOOP:, vooral in de B2S zaal! Wat mij betreft volgend jaar weer Dominator. Het enige nadeel waren de wc's, plaats daar nou eens wat meer van. Net of heb ik niets beters te doen dan een halfuur in de rij staan voor de wc :s.
~ice`~`
was zeker ragguhhh (Y)
~nietje~
WAS EEN SUPER FEESTJE......CLUBKUTTEN OF NIET WAT MAAKT HET UIT WE KOMEN TOCH ALLEMAAL VOOR HET ZELFDE.........:bounce:.. voor de mensen die zich daar aan ergeren.....jammer voor ze.....ik heb me in ieder geval UBER vermaakt.......ennuh....een VET feestje moet je gewoon zelf bouwen en niet liggen te mauwen
:bounce: het was echt een dik feest :bounce: drokz & akira :respect: alleen de wc's :S
~~Straal~~
het was een super feest. alleen jammer dat er zoveel mannen in het blauw waren. zij verpesten altijd de sfeer van zo´n feest !
GRUWELIJK
† The Excorsist † a.­K.­a Secret killer
was echt kk bruut feest Ckers vermaakt daaro :bounce: ben er nu nog verrot van:P:vaag:
°o.­O |[K]|[­A]|[R]­|[L]|[­I]|[J]­|[N]| O.­o°
Voor 10 euro binnen!! Maarja wat moet ik zeggen.. Feesie was wel oke alleen de sfeer?! Liepen een hoop zure mensen rond :jaja: Maarja het was evengoed wel grappig voor een afterparty :)
zwaar goei feestje..heb me egt wel vermaakt
××Pietje××
Super Feest het liefste ginge we verder maar ja we waren met event travel Kutzooi

Line-up Dominator

1Thunderdome
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 techno, hardcore, hard techno
🇺🇸 hardcore
hardstyle
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, house, hardstyle
2Masters of Hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, hard techno
hardcore
hardcore
🇨🇭 hardcore
hardcore
hardcore
techno, drum & bass, hardcore, hard techno, downtempo
hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
· MC hardcore
3Houseqlassics
🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
hardcore
🇳🇱 🇺🇸 🇳🇱 hardcore
🇧🇪 house, techno, hardcore
· live hardcore
hardcore, retro
drum & bass, hardcore
hardcore
hardcore, hardstyle
hardcore
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
4Mindcontroller
hardcore
hardcore
hardstyle
· live hardcore
hardcore
🇺🇸 hardcore
🇬🇧 hardcore
· live hardcore
hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
5Darkcore
hardcore, drum & bass
techno, hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇺🇸 techno, hardcore
hardcore, drum & bass
hardcore
· live 🇮🇹 hardcore
🇬🇧 hardcore, drum & bass
drum & bass, hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 hardcore
🇮🇹 hardcore
6Freestyle, gehost door B2S
hardcore, retro
hardcore
hardstyle
hardcore, house, hardstyle
hardcore
hardcore, hardstyle
hardstyle
techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
techno, hardstyle, trance
🇧🇪 techno, trance, house, retro
· MC hardcore, hardstyle
7Roots
chill, out
downtempo
house, techno
house, trance
🇬🇧 🇳🇱 house
house, techno

Nieuws

Aanstaande zaterdag, van 11.00 tot 23.00 uur staat Enschede op z'n kop met Dominator. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de opbouw. Hieronder nog een paar zaken op een rijtje 284
Op zaterdag 30 juli is het recreatieterrein Het Rutbeek bij Enschede het domein van 8 live-acts en 73 DJ’s. De datum was al bekend, de locatie eveneens en wat de opzet wordt van het eerste serieuze hardcorefestival ter wereld zal inmiddels ook wel duidelijk zijn. Er ontbrak dus nog maar één belangrijk punt van informatie. 295
Half februari ging er een schok door hardcoreland, maar het was er eentje die zeer positief was. De organisaties achter de drie meest toonaangevende feesten in de hardste genres, Thunderdome, Masters of Hardcore en Houseqlassics, maakten toen bekend te gaan samenwerken om Nederlands enige echte outdoor hardcorefestival op de kaart te zetten. 294

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Dominator op dvd....? films320
Dominator Remixes muziek67
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Dominator f:hard2
Scratch filmpje Bass-D @ Dominator draaien139
Wie sponserd mij voor Dominator? :P f:hard628
(gesloten) Dominator DVD f:hard13
(gesloten) DVD van Dominator hij komt !!! f:hard7
Fotocamera op Dominator? f:hard194
(gesloten) Waar blijft de DVD van Dominator...? f:hard2
bajesklanten dominator united :P drugs33
Minimum leeftijd Dominator ? f:hard156
Angerfistm set @ Dominator muziek52
The Destroyer op Dominator f:hard141
Dominator livesets? f:hard63
Oorpijn na dagje feesten gezondheid51
Camping @ Dominator f:hard534
Yeah (Dominator) english173
Hardcore Festival: Dominator..! f:algemeen850
(gesloten) Dominator kaartje te koop tickets12
Gevonden voorwerpen f:hard37
Het Grote "Hoe Was Dominator" Topic f:hard1371
(gesloten) drugs @Dominator?? te streng?? drugs162
Dominator 2005, line up f:hard393
(gesloten) Nummer Dominator site muziek4
(gesloten) dvd van dominator f:hard9
(gesloten) Foto's en Clips Dominator f:hard8
Angerfist set @ Dominator f:hard4
gezocht iemand uit den bosch locaties13
(gesloten) wie weet wie er allemaal foto's maakte op dominater f:hard3
Foto's f:hard13
Nr op website Dominator Festival muziek9
Live Sets: Dominator, Partyraiser,Angerfist muziek27
Dominator uitverkocht of niet?!?! f:hard156
(gesloten) Foto's dominator f:hard25
Scott Brown @ Dominator ??? muziek6
(gesloten) avond voor dominator f:hard32
Meisje @ Dominator f:hard115
Het Grote Wat-Ga-Jij-Na-Dominator de hele nacht uitspoken?? f:hard116
starkabels uitgeleend Dominator f:hard13
Dominator kaartjes 2 voor € 50.- tickets12
Dominator 2006 f:hard21
Waarom Hardstyle Op Dominator???? f:hard260
dominator muziek10
(gesloten) Foto's Dominator f:hard8
Gemoedelijk (L)....ehhhhh :$ actueel23
Wegwerpcamera gevonden op dominator f:hard5
(gesloten) live set dominator muziek4
Lokatie Dominator locaties63
(gesloten) Plisie op Dominator f:hard16
Wie heeft er een zilveren armband verloren op Dominator? f:hard27
(gesloten) Dominator filmpjes f:hard9
(gesloten) DOMINATORS was heftig !!!?? f:hard14
(gesloten) Jopngen naar EHBO gebracht op Dominator f:hard43
(gesloten) 2.5 kilo drugs ingeleverd bij dominator actueel2
(gesloten) Geen time table bij DOMINATOR f:hard19
Wie gaat er naar Dominator? f:algemeen235
SPOTGOEDKOOP naar DOMINATOR?? Dat kan....... tickets37
foto's dominator f:hard23
(gesloten) jeujJ f:hard5
(gesloten) was JIJ ook op dominator? f:hard43
(gesloten) KopSchandalig Dominator f:hard2
(gesloten) Foto's DoMiNaToR!! f:hard8
(gesloten) rellen op dominator??? f:hard19
(gesloten) Dominator FoToW's f:hard13
(gesloten) foto's dominator f:algemeen5
Dominator: Het weerbericht f:hard124
(gesloten) Dominator fotow's f:hard5
(gesloten) dominator f:hard8
(gesloten) 'het algemene' post hier je linkjes waar jij foto's hebt staan of gevonden van DOMINATOR f:hard8
(gesloten) mooieste stage van dominator f:hard2
(gesloten) Foto's Dominator f:hard2
(gesloten) dominator kaartje,25euro!!! tickets19
terrein dominator modderbad ??? f:hard93
dominator voorpretaftelagenda f:hard63
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Beste stage van Dominator?? f:hard15
(gesloten) slaande dj's @ Dominator??? muziek19
(gesloten) Terug weg Dominator ook bij de eerste pomp gestopt? f:hard5
(gesloten) hoe vond je dominator??? f:hard30

52 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Tijd voor een nieuwe denk ik he!!
Waarschuw beheerder
donateur
ga daar maar niet van uit hahaha ;) teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs (f)
Waarschuw beheerder
Er zijn toch 100en grasvelden waar je dit kan organiseren??
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaah en op masters 10-02-07 vannochtend hing er daar toch een grote mfk, poster van DOMINATOR 2007 en dat is waar het om gaat als het maar door gaat
Waarschuw beheerder
Nou heb de 1e dominator moeten missen wegens vakantie maar deze ga k zeker niet missen nou k gisteren die poster zag hangen op masters
Waarschuw beheerder
Hoop zeker dat er een nieuwe dominator aan komt, dan zeker aan wezig
 
Waarschuw beheerder
der komt ook dit jaar een dominator maar zal wel op een andere lokatie worden gehouden!! maar op masters was idd een reuze poster van dominator erop dus gaat zcer weer top worden
 
Waarschuw beheerder
ik hoop zo dat er weer een dominator komt :kwijl:
Waarschuw beheerder
pff ik ook kan namelijk nisk vinden op pf maar hier wil ik zeker bij zijn,,,,!!!
Waarschuw beheerder
Dit wordt nog beter dan a nightmare outdoor denk ik!!! Vorige keer gemist dus hier moet ik heen!!
 
Waarschuw beheerder
:respect: :respect: Dominator :respect: :respect:

Daar ga ik zeker weer bij zijn!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Die in 2005 was zwaar oké dus misschien wel aanwezig bij de volgende :)
Waarschuw beheerder
[img width=160 height=120 cacheid=00003b350000724e1c8d209f0a0001cde0]https://album.partyflock.nl/5549555t.jpg[/img] Deze poster dus.... ben nog nie helemaal wakker! :vaag:
Waarschuw beheerder
khoop het ook dat er weer een dominator komt vorig jaar moeten missen ma als er weer zoon fijne line up is ga ik der zeker heen hou het anders op bussloo DEVENTER HARDCORE 4 LIFE!!!
Waarschuw beheerder
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van PUPKE. op woensdag 21 februari 2007 om 01:38:
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel


Als je nou ff had opgeledt wat andere mensen hierboven poste (y)

Zolang Dominator maar niet van 23 juli t/m 6 augustus wordt gehouden want dan kan ik er wederom weer niet bij zijn :(
Waarschuw beheerder
vorige dominator was egt top... ik hoop egt dat het ergens gehouden kan worden.. mischien wel weer op rutbeek:) mooi dicht bij:p haha majah maak my verdrer ook nie uit waar het gehouden word... ik ben er gewoon bij... wil wel snel de datum weten anders verheug ik me strax voor nix:(
 
Waarschuw beheerder
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007 :D:P
Waarschuw beheerder
hoop zeker dat het doorgaat die van 2005 was zwaar kickuh(Y)
Waarschuw beheerder
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????

zal wel aan mij liggen , maar er was er vorig jaar geen, omdat de gemeente enschede niet nog eens een vergunning verstrekte voor zo'n keigaaf feest, en dat dit een beetje kut uitkwam om nog een andere lokatie te vinden!!

maakt verder niet uit tuurlijk had je kunnen verwachten dat ie dit jaar zeker weer kwam, het is tenslotte echt een su6 geweest voor zowel organisatie als al het publiek!!!!

dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!

ben dus ook cker van de party!!!!!!!!!!!!!

"playing {mf} hardcore music until you die"

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!


Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR, geweldige lokatie.
Waarschuw beheerder
Wordt zeker weer vet als het maar niet weer in da Rutbeek is veel te ver en tis tog naar de klote gestampt dusja beter erges anders :p
Waarschuw beheerder
YEAH ER KOMT ER WEER EEN AAN!! hopenlijk net zo vet als de vorige... :jaja:
 
Waarschuw beheerder
als het deze keer weer net zo goed is als vorige keer dan wordt het echt wel weer een super feest
Waarschuw beheerder
Hoop dat t dit jaar komt, kunne we ook paar dage extra ergens een hotel boeken daar:P Anders naar Nature One op vakantie
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????


Ik was op vakantie.. ;)

Dit jaar zeker wel aanwezig! :jaja:
Waarschuw beheerder
Zou vet wesen, kon vorige keer ook niet aanwazig zijn:(
Artiest {SHOWLIST artist 66360, 75271, 31276}
Waarschuw beheerder
Jaja..28 Juli 2007 in het stadspark in Groningen :cheer:
Waarschuw beheerder
haha jah stadspark zeker aanwAzig:D duidelijk wel :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van |Prod!gy| op dinsdag 6 februari 2007 om 16:27:
ga daar maar niet van uit hahaha teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs


haha en zie hier dominator: 28 juli 2007 en in groningen nog wel kan niet beter :looser:
Waarschuw beheerder
Ga ik zeker weer heen, vorige editie egt toendertijd beste wat ik ooit meegemaakt had:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
ben er niet bij.. ***** ver..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WallyOlly op zondag 4 maart 2007 om 20:34:
Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR


:jaja: idd.. ik ben er bang voor:P
 
Waarschuw beheerder
kenker ver
Waarschuw beheerder
ook weer aanwezig.. 2005 was het beste feest van het jaar..!!!

kut enschede.. te zeure dat het niet daar meer mocht :(

Ma we gaan los de 28ste.. en de dag er na kats op vakantie :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
morgen knallen :bounce: :bounce: :D
Waarschuw beheerder
heb heimwee naar 30 juli 2005, beste dag uit me leven :'( :p
Waarschuw beheerder
dit was me toch ook weer een dik feest....pffff dat geluid was echt ****** hard:D
 
Waarschuw beheerder
wat erg dat ik nie ben geweest... het was verdomme in mun achtertuin! 600M lope:(

was tejong :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gaatjouniksaan. op donderdag 13 januari 2011 om 10:58:
Dit feest overtreft alle feesten )!!


:yes: Qua festival feest nog altijd op nr 1!!!:respect: Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen:( Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage:kwijl: Mjah tijden veranderen:( Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed:kwijl:
Waarschuw beheerder
dit was de mooiste en beste dominator ooit.
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 4 februari 2011 om 17:53:
Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed


ja echt jammer
 
Waarschuw beheerder
Lol tijdens DJ Nosferatu op de DVD
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2011 om 11:29:
tijdens DJ Nosferatu op de DVD


Fout,was Project Hardcore 2005 Antwerpen :)
Waarschuw beheerder
ik denk nog steeds aan dit super feest
ik mis het feesten