Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,1171 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

Recreatiepark Het Rutbeek (binnen) op de kaart
Jacobsrietweg 182
Enschede
Nederland🇳🇱
hardcore × 59, darkcore × 18, oldschool × 18, industrial hardcore × 17, terror × 11, early hardcore × 10, speedcore × 3

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 13:00 met 24 bezoekers, om 11:00 met 21 bezoekers en om 14:00 met 14 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (541), Rilll (444), Bennykuh (1426), anoniem (1499), [023] PimRitsel (1674), anoniem (3096), TE-RR-OR (2288), KRANKENSTYN (3192), anoniem (1833), anoniem (1489), CODA-gfx (1104), Stefan-the-Sound (1263), Bryan (1438), mr turner (1306), P P (915), anoniem (2827), HUUUUUUUU (1395), anoniem (1056), Wodgah (887), De Zaanster (1259), anoniem (892), The prince of Darkness (1119), Allaaaaaard (835), Bram1985 (1147), Gabber Indiaan (1219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig379473%
zeer goed2936%
goed88717%
ok5
voldoende1513%
onvoldoende7
slecht261%
zeer slecht2
waardeloos18

1291 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

! Mr B !
kk hard geluid,regen af en toe was lekker verfrissend,dj`s namen de tijd voor je(Y) enige minpuntje was de w.c`s:( voor de rest super(Y)
!!­ Leichim !!­
superfeest
!!!!­Hardco­rE!!!!­
gruwelijk gewoon....wat een geluid, wat een sfeer, alleen regen was ff jammer ma boeie knalle met die handel!!!
!!!Ronald!!!
cool
!!­PoGo!!­GeaK!!­ [NL]:bier:
Terreur!! :bier:
"DieSel
gruwelijk!
"KaMi"
Whaa GE-WEL-DIG!...heerlijke sfeer, weer was wel lekker en er werd heerlijke muziek gedraaid, Volgend jaar weer
"­The Croaker"­
Aansteker! Aansteker! Supervet Neophyte, Tommyknocker, RTC (Y)
'D :flower:
Yeaaah :cheer: Lekker feestje gehad.. .:$
((Jeroen))
geluid van de darkcore zaal was bagger,je hoorde meer muziek van thunderdome, maar voor de rest in 1 woord: SUPER!!!
SUPERRRRRR WAT EEN FEEST HEY DAMN PIEWWIEP
1 woord geweldig :D wat een feest (Y) Noize Suppressor :kwijL: in de regen!! Super!
*­ *­ AUDREY *­ *­
Was echt wel een goed feest!!!!! :D Ophidian :respect: Noize Suppressor :respect: Heb me echt wel goed vermaakt daar!!!! vooral in de thunderdome (waar de de bass onwijs goed voelt trillen in je lijf!!!) en MOH (met totaal 68 boxen op podia)
* Isis *
:D Wat was dit een geweldig SUPER feest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hmmff :/
* Zahne
In één woord MEESTERLIJK !!!!
WWWHHHAAAA wat een super feessie :yes:
geweldig feestje, alleen jammer dat t geluid in het begin steeds uitviel
wat een knetterfeestje dit, alle live-acts super :respect: G-town madness & Angerfist :respect:
*bastard046*
(Y)(Y) echt een uber vet feeest:yes:..nog vetter dan ik verwachte:respect: endymion DAY-MAR, noize supresor, art of fighters, delta 9 ,tieum.... ware echt wel uber uber vet:d super feeeest:D..thunderdome en darkcore ware ut vetste :bier: :bier:.uber hard geluid @thunderdome stage(Y)(Y):respect:
*Hard2daCor3
KONING!! alleen jammer van die darkcore tent
Echt een vette tegenvaller!!:nee: mar ondanks alles toch nog gezellig feest van gemaakt:bounce:
*­Miss Ann ...*­
het was lang geleden dat ik zo'n vet feest heb gehad!!!volgend jaar ckers weer!!!
*ReblletjuH*
SUPER VET FEESSIE:D:D:D Was Echt Geweldig!:P
super feest..vet vermaakt ..vooral bij MOH :respect:
Als geweldig - + bestond had ik die beoordeling aan dit meesterlijke feest gegeven!! :D :bounce:
*TAATJE*
had er ook veel van verwacht meestal moet je dat niet doen maar deze keer was het goed het was echt een top feest
Vette shit :respect:
- Frauke
'tBegin was gewéldig.. Regen was kút.. en ijskoud :( Paul Elstak heeft 't toch nog goed gemaakt :respect:
was wel weer een leuk feestje aleen beetje jammer dat het niet snachts was:'(
echt super van begin tot eind...
--NICK-
DONDERS MOOI
--P@CO--
Opzekers een f#cking goed feest inderdaad jammer dat de muziek een beetje door elkaar heen te horen was maar verders top.
-=­[0317]=­-Noisek­ickter­reur
das lekker denk je naar dominator te gaan kom je nie verder dan het woute bureau!!!
-=VanDalen=-
Jezus echt waar heb nog nooit zo'n vet feest gehad :bounce: Alles was gewoon geil zelfs de regen :kwijl: NOIZE SUPPRESSORRR o o o wat een sound kwam daar weg bij thunderdome!!! zeldzaam goeie bas :P:respect:
-Evert-
was echt vet feest ,vooral MOH
het was vel mooi (Y):D
..­Danny Deurbel..­
Gruwelijk mooi feesie heb me prima vermaakt :bier:!!! :respect: Dj Paul & Art Of Fighters :respect:
.­::†::.­ Proud Mommy .­::†::.­
vond het ook zekers bruut feessie, jammer dat het niet de heledag droog was...maar de ure zon die er wel waren was zekers lekker erbij... alleen bale da ik niet toch einde kon blijve :( snik snik
.:Liene:.
het was wel een gezellig feessie:yes:, maar wel jammer dat bij sommige podiums de bass niet aanstond of zacht stond:(
.:René:.
wel heel vet....maar volgende x 's nachts! en TIMETABLE want mis zo de helft:p
.Boyciej.
knetter knetter GEK !!!!!!!!!!! :P
.Onbekend
lekker feessie!!! jammer van de wc's int begin goed geluid :D
.Richard.
Uber dik feest B)
1#­ what up doc 1#­
huh:woep:huh
whahaha was zkrrr lomp dol feest~!!! alleen wist het af en toe allemaal neij meer joh...pfff
egt gehakt voor me leven:D
Super vet feest,wist van gekkigheid niet waar ik heen moest.:respect:mindcontroller-moh:respect:Tot mijn verbazing liep byna iedereen te hakkuh,GEWELDIG.Sfeer was goed,heerlijk staan hakkuh.Wc's was zwaar kut,jezus plaats nou eens dranghekken.Middelburg was goed vertegenwoordigt.Jullie(voornamelijk snotneuzen zonder eigen stijl=foppie's)die lopen te janken over clubkutten,jaloers zeker,dat die clubkutten wel konden hakkuh,notabene op hun puntschoenen 8)Neophyte/G-town madness geweldig:yes::yes::yes:(y):D(y)
ECHT EEN KUT FEEST!!!!!
:banan­a::che­er: Ingetje!­ :cheer­::bana­na:
Echt geweldig!! :bounce:
:bier: hollandse klompenboer :bier:
was weer knalle als de malle
geweldig feest :jaja:
:bier:­STIEMM­ADNESS­:bier:
top!
:bounce: Hardco­rebitc­h :bounce:
wereld feest, het was echt super.jammer van die paar kleine buitjes. mzzzl
:bounce:*­Marleen*­:bounce:
Helemaal toppie!!!!!!!
Zwaar super feest heb me er prima vermaakt! Bij een vervolg volgend jaar zeker weer aanwezig:D
wel lekker feesie
mega party
geweldig vooral zo buiten heerlijk
met 1 woord GEWELDIG!!! alleen beetje veel drugshonden :P
:jaja:­Milan:­jaja:
superfeest, als je eerste feest inqontrol was:p
Mijn eerste feestje maar zeker niet de laatste
:woepwoep:hij was fijn:woepwoep:
:woop: Ivetjuh
was zeker wel een goed feessie (Y) Jammer alleen dat ik op t eind niks meer kon :(
Tering man was echt een SUPERVET feest :D:D :bounce::lijn::xtc: O:)
super super super !! eindelijk eens een leuke sfeer op een feest, totdat zo'n duffe hollander t weer ff verpest door bedreigingen te uiten die op stront slaan...maar er is altijd een rotte hollander die t verpest voor ons limburgers....
zekers een vet feesieeeeeeeeeeeeeeee day mar :respect:
:respect: Shadowlands Terrorist :respect: wat un bruut feest!!(Y)(Y) :|mindcontroller:|
Binnenkomst was minder, verder gruwelijk goed vermaakt!!! Topfeestje
waar was de rootszaal of zoeits?
<<MAXIMUS>>
hmmz
<~^­Poeletje^­~>
hey was goed geregeld de kluisjes is zeker een + punt en was gezellig weer is mee gevalle een goed feest volgend jaar weer :D:D:D:D:D
====­>>>> The EcLiPsE <<<<====­
:WOOP: DOMINATOR :WOOP: 't lek wel een droom !!! :respect: Angerfist - RTC & G-Town madness :respect:
ging netjes dit :)!
[023] PimRitsel
MOH + THUNDERDOME + DARCORE = DOMINATOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
was zwaar tegek het zweer was ook super :bounce:en er werd lekker hardgedraaid
Ja was weer een lekker feestje, en gelukkig is het weer goed gebleven. Hele dag goed vermaakt. ene hakkuh tot je er bij neervalt ;)
GEWELDIG feest, The Prophet :respect: HQ was (Y)
[D&­W]HCdekkie :bounce:
was echt wel weer GEWELDIG.......was zeker de reis waard.......jammer dat eerder weg moest voor de laatste trein :S is het eindelijk donker.....volgende keer moet het s'nachts :yes: geluid was ook lekker hard :D
zeer goed vermaakt gewoon een geweldig feest(Y)(Y)
[Eelco}
toppiej ,volgende week Gratis 3 dagen dancevalley hehe..
[H4L] BAKKER
zeer goed
[HC] State of Mind
Echt een bruut feest!!!
[HGDG] Para-Teringleier :smoke:
Jaaaaaaaaaaaaaaa CKER wel een geslaagd feessie !! :D alleen de gemeente moet nie zo zeure over dat geluidsoverlast want de organisaties hebbe zich netjes aan het decibel maximum gehoude dus hebbe ze nix om over te kankere :@ verder was de opbouw van het feest ook super en de geluidsinstallatie was ook zeer geslaagd (Y) ik kijk al uit naar de volgende x !! :)
[NL] BunnY [NL]
Zeker goed feestje heb me zwaar vermaakt :bounce:
[NL] Jack sparro­w:boun­ce: ay ay
jammer dat het regende ma verder was het een super feesie:D(Y)
Was zeker wel uber waus feest..Dik vermaakt:yes:
[NL]BoB[NL]
KANKERRRRRRRRRVET
[nl]ha­kketak­keterr­or[nl]
het was echt gruwlijk aleen jammer dat het aan het begin bij moh fout ging
[NL]Hoek[NL]
supers
MASTERS OF HARDCORE had wat goed te maken
Thunderdome :respect:
[SF] Trip_­O B)
:respect: Armageddon Project :respect:
een kk ubergeile party zo moeten ze voortaan wezen
Dit was gewoon 12 uur lang de hemel, ik hoop dat dit feest nog is terug mag komen:yes:
[WBS] ERIK DE TERRORKING
ik vond het een top feets alllen jammer dat ik er niet kon pinne
uiteindelijk toch nog een goed feesie! jammer van de darkcore tent :( :respect: unexist en producer :respect: waren gruwelijk!
[WBS] GHOST
zo dit was een super feest!!!organisatoren :respect:
GEWELDIG!!!! :bounce:
[YH] kar-LIJNTJE
Mijn eerste feest overdag, totaal boven verwachting een superVET FEEST!!! dit ga ik vaker doen! Wat wel vreemd was, na het feest werd het donker in plaats van licht...::)
super dik feest :) geluid was top alleen bij moh viel het geluid in het begin nog wel eens uit :(
[ZT] Smijtk­abouta­h!­ [ZT]
jaja weer heerlijk "Los" geweest!! :cheer: alleen jammer in het begin van de Darkcore! :( regen was ook duideljik flex! om ff heerlijk af te koelen:D :respect: angerfist :respect: Armageddon Project :respect: JAPPO! :respect:
\\___­ Psycho­Hoolig­an___/­/­
:respect:\\___SUPER___//:respect:
_Robbin_
wanneer weer? superfeest
ach man zeik niet alles is een illusie
angerBIST!
dit was vetter dan ket!
echt een super vet feest!! De Mindcontroller tent was toch echt de beste :D
ankiej­planki­ej-bollocks
geslaagd feesiej er was alleen te veel regen
Apeldoorn Hardcore
Super feest , Dione :respect: Angerfist :respect: Rotterdam Terror Corps :respect: Neophyte :WOOP:
AppelK­aneelH­oer
Delta 9, Angerfist en Dione KK lekker gedraaid, super geil feesie :D
armbender
Superfeest, heb me er echt prima vermaakt:D
HIJ GING LEKKERRRRR :bounce: Tijd geleden dat ik me zo goed gevoeld heb op een feest :lief: MC-tent & TD-stage :respect: Predator - Chosen Few :kwijl:
HET WAS EEN SUPER FEEST :D heb me zeker weten vermaakt :D
baerd
lekker feessie was het (Y)
Basseckio-HK
dik fet thunderfeest!! :respect:Tommyknocker:respect: , :respect: DaY-Már:respect:
gewoon een SUPER FEEST :jaja::jaja::jaja:
Bastiano
t was cker wel vet alleen jammer van de wc's en dat de tenten een beetje op elkaar stonden gebouwt.....
basz.­NL :aai:
Art of Fighters :respect: The Viper :respect: G-Town Madness:respect: RTC en MC Raw respect:
Bavalo
Op het begin leek heel ut feest kut te worden, slecht weer, wiet afgepakt, kut geluid in de darkcorezaal waar ik van plan was om zowat heel de dag te blijven...Maar toen Unexist begon te draaien heb ik alleen nog maar goeie muziek gehoord..respect naar destroyer, the producer, unexist en drokz vs akira..
Ben Dover (_­v_­) ©
Het was wel grappig alleen jammer dat de tenten zo dicht bij elkaar stonden daardoor hoorde je verschillende muziekstijlen door elkaar enne ophidian je was weer super!!!!
Benniej Fris
Wat een tering vet feest :D Goed geluid! Alleen kut dat ik daarna nog ff 1 uur heb moeten lopen opzoek naar onze auto :S Wat een tering verkeers regelaars stuurden ons elke keer een andere kant op :S
Bennykuh
In 1 woord super... voor mij vetste feest ooit!
BENSCHOPSE GABBER
I was in heaven!!!!!!!! :respect: dominator :respect:
Bestiun
lekkerrrr
SUPER!!
BijCrack
(bounce) knetter gek helemaal los!! (bounce) goed geluid, goede sfeer volgende keer ben ik er ook zeker weer bij
Zeker een topfeest:D Jammer dat het alweer voorbij is:(
BLADERUNNER
dit was gewoon een super party helemaal top geluid was ook super volgnd jaar weer hoop ik
blowholio
geweldig gewoon het weer was ook top:bounce:
Boes
Ik ga toch echt liever met die clubkutten los dan dat ik naast die agressief kijkende mannetjes sta van een jaar of 16 die denken dat ze alles hebben meegemaakt maar alleen maar de sfeer verzieken!!!
bolkie14_03
helemaal te gek
Bolski :lief: Nicooltje
was zker wel een bruut feest HEb me prima vermaakt :D :respect: Angerfist :respect: Neophyte :respect: Nosferatu :respect: The Headbanger :respect:
BON-O B) :D
:respect:
Topfeesie!!! echt super!!!!
Boriss
Ja VETT hadden we HET!!! DOMINANT FEESTJE was het zekers :vaag:
Bushes
vette shit, alleen jammer van die miezerige security die me toers nakte,...
buzzzz
super geluit een goede sweer brenkt mij tot de ontdeking dat het een goed feest was. :bounce:
Carloss...
idd leuke honden :S verders was echt een top feestje :yes:
Casey Jones ©
geweldig
CHEDDAR
er hing geen sfeer het geluid was niet echt best, thunderdome stage was heerlijk armageddon project noize suppressor placid k waren heerlijk :bounce: en destroyer draaide uber gruwlijk vet!!!!
Chem0
Destroyer :respect: Unexist :respect: echt super vermaakt :bier:
cinnek­uhh!!!­!­
lekker zwaar van de kaart rond gestrietst blijft leuk he!!! iedere keer weer...
Geweldig feest.. Jammer dat we eerder weg moesten om de trein te halen...
cmd
leuk feesje, alleen de darkcore was verneukt :( verder best vermaakt
Col-O
Dominator was Ckers hakke!! ben als een malle losgegaan!!!(Y)(Y)
kneter gek feest
CYN{NL}
Het feest was echt te kk los!!!!
nindcontroler en houseqlassics tent waren vet hoor!!:D
Daisy(­L)Pete­r
Was Zeker Een Goed Feest!!! Alleen Beetje Jammer van De Regen!!!
Danny Katwyk
kk stoer:P
DARKNOIZE
ik vond alles te dicht op elkaar staan. je hoorde teveel dingen door elkaar heen. teleurstellend helaas...
Dave046
Feest was wel vet, alleen jammer dat er te weinig mooie meisjes waren en slecht weer !!!
DD
Super wreed Feest :yes::bounce: alleen zeer kut van het geluid bij Tieum volgende keer beter :d en die regen das gewoon lekker 8)
beste feest ooit!!!
Tja
De Snelle
Redelijk tot zeer bruut tot dodelijk tot onsterfelijk...nr..1..!!!!!!!
De Wilde
gewoon mega vet!!!! Echt outdoor en hoe.....:xtc:
topfeessie :respect:
Idd jammer van t geluid in de Darkcoretent maar was savonds al n stuk vebeterd.Ondanks vette koppijn (stamp stamp= bonk bonk) :S heb ik me extreem goed vermaakt. :woop: En :respect: voor iedereen die zich uitleefde, weer of geen weer! Total Domination! :D
Vet feestje :cheer: Terror = :lief: Alleen lekkere afzetterij weer dat je moest dokken voor de wc's :/
Def
HELEMAAL UIT M'N STEKKER :bounce:
HET VETSTE FEEST
was zeker goed te doen alleen jammer van die controles en me :S
Vond het geluid voor een buitenfeest goed, de muziek was goed, alleen in de rij om te pissen was kut
Dennis :xtc:
vet
DerekRaver
HELEMAAL GEKKEHUIS SUPER(Y)
Super feest..!!
disano
het was een super feest het had allen wel tot 7:00 uur mogen duren
Discover your own world...­
goed feest! stands stonden alleen net iets te dicht op elkaar waardoor je af en toe de nummers door elkaar hoorden, verder Angerfist, Neophyte en Noize Suppressor :respect:
Distress
Dit was echt een super vet feest! :bounce: Heb nu alweer zin in de volgende! :D
Disturb™
zo dit was zeker 1 groot super feest alles goed voor elkaar super line up en werd ook gewoon zeer goed gedraaid steeds voor outdoor festival was dit zeker me beste die ik meegemaakt heb >>> FOTO'S ONLINE ZIE EIGEN TEKST<<< :bounce:
dj chosen few
:respect: voor iedereen die het naar ze zin had bij mij en da predator en mc da hustla, aleen mocht het geluid ff iets harder :woop: volgende keer moet het geluid helemaal open vind ik ;)
DJ TERROX
was in 1 woord geweldig:d super zweer goed geluid!(y) echt voor herhaling vatbaar:yes:
DJ the Motivator
SUPERGOED FEESSIE, GELUID / DJ'S / OVERIG PERSONEE­L ALLEMAAL TOP, :RESPECT:THNX TO ALL ORGANISATIONS­:RESPECT: PARTYPICTURES (MORGEN ONLINE):-------------->WWW.DEAMONSOFHARDCORE.COM
DJ woodruff
SUPERRRRRRRRRRRRVET FEEST NOG 10 DAGEN ACHTER ELKAAR DOOR ZO'N FEEST
DJterrortank
een geweldig stampdag weer
DOESBURG
was gewoon weer super feesje
Dop Kruimel
Producer! Jammer van het kut geluid in de darkcorezaal, daardoor sprong TOA niet echt uit de verf
Drokz[1986]
helemaal geweldig :respect: angerfist, unexist, akira vs drokz:respect:
Drop the oldskool beats!­
Topfeest, mindcontroller zaal was te bruut, geweldig sfeertje daar. alleen jammer dat ik bij de ingang werd gevisiteerd als een misdadiger terwijl ik niks bij me had. NEP-DRUGSHONDEN!!!
Dubbes
was weer een gezellig feest. prima vermaakt
soooo dit was echt een super feest zeg!! :yes: heb me bruut vermaakt :bounce:
Eilram.
Zeker een geweldig feest :D Angerfist ging dr zwaar op :D Hehe.. Allen jammer van de rellen weer :/ :S
EL DRAGO
Jezus wat een party echt zwaar bruut mega hard gedraait ben echt goed uit me dak gegaan
El más enfermo
Superfeestje !!! Alleen jammer idd dat de darkcoretent qua lage tonen en indeling wat matig was...
BRRRUUUUTTTTTTTTTTT!!!!!! wat een feest zeg! regen of geen regen, gewoon gaan! :bounce: sets van endymion en paul elstak :respect: !! vooral het einde bij masters was dikke vette sjjiiittt :p
ELVASION©
KKVET FEEST WE WANT MORE NEXT YEAR
Ennair
Ging erop :bounce: Alleen wat n afzetters :@ 1,50 voor kut wc's zndr water en spiegel :vaag: En jmmr van die relle :/
Was errug gezellig! :D HOUSEQLASSICS was super!!! :BOUNCE:
ETD
gewoon super... kon de muziek een paar dagen later nog horen :p
Etherpaniek
top feessiee (Y) vooral MOH ahhh superrr
feestbeest24
Ben zelf geen hardcore fan,maar was dit een superrrrrrrrrrrr feessie.Goed geregeld en het geluid was helemaal top.
Perfect heb iniedergeval de hele dag knnen stampen en thunderdome was zeker mijn favoriete area en die regen wat maakt dat nou toch lekker ff afkoelen wan al dat stampen
Fighter!!
aaaaaah die hond :( was gewoon zielig :D maar verder een SUPER FEESSIE
FireSt­arterK­erkrad­e
Geweldig!!!!!
Fleurkut
wel leuk feessie alleen jammer van et weer!
flexmeiske
mun eerste outdoor party...TOPFEEST!!!! :D:D:bounce: van mij had het snachts door mogen gaan! !(y)
Foutjûh
Knalle! :respect: Armageddon Project :respect: Noize Suppressor :respect:
dit feest was echt kankerbruut !! vooral bij de stand van Masters ging ut helemaal lossss !! Angerfist, Tommyknocker, DJ DIone, Neophyte en PAul...waren zeker wel de beste van de dag !! volgende jaar weer van de partij !!!
Frankie S
mega mega mega maar wel een beetje nat....
Freggle
ja mooi feestje alleen flink pijn aan mn onderkaak O:)
Zooo dan, hoezo vaag? Maar 't was wel lekker :bier: Alleen het hele gedoe van om 4 uur 's morgens op staan :/ Nee dank je, NOOIT meer! En als ik bier bestelde bij de bar kreeg ik steeds geel water? Beetje minder
FuZzeh
twas echt een masterfeest, hopelijk komt het volgend jaar weer :D
G'woon Léoon
Was echt wel lache :bounce:
G-Core_B2
SUPER feestje mag volgend jaar zeker overnieuw gehoude worde !! Drokz & Akira op ut laatste super HARD !! :)
superfeest!!!volgend jaar weer???
Gabber Indiaan
DIT FEEST STAAT DUIDELIJK OP NUMMER 1....ik en me gabbabroer-rat waren er als EERSTE!!!! vrijdagavond half 1 stonden we op de parking... lekker in de auto geslapen EN FRIS ER TEGEN AAN in de regen:P:P!!!!!!! ECHT KK BRUUT!!!DE GABBER BEGINT WEER TERUG TE KOMEN...HEEERLIJK!! LEKKER HAKKUH!!!! me bril en ik zijn HELEMAAL LOS GEGAAN:P... en non-stop HAKKUH zoals dat moet op een hardcore feessie!!! mindcontroler was DE BESTE GEK!!! ALLEEN MAAR LEKKER HAKKUH EN AUSSIES... BETERR !!!!!!! GABBERS UNITED!!!!!
gansta
Was egt wel wreed feest!:D:D Tommyknocker'Mis Flower draaide wreed maar Paul weet nog steeds niet hoe die een feest moet afsluiten!!!
ECHT TE VET
Megafeest!! Drokz en Akira :respect: mooi opgezet allemaal
Gio AKA Ravehard
Echt jammer dat de darcore tent zo ku was ingedeeld en vooral het geluid..:s Maar :respect: > Neophyte, The Producer, Jappo en Lenny Dee!!
Global Roozie
Echt wat een Feest. Kippenvel toen iedereen bleef doorgaan in de regen!!!!
GROENLO O.­C.­C.­
Leuk feest maar er scheelde wel wat aan.. de beste dj's stonden vooraan in de line up:NO: en tieum meesterlijk gedraaid maar jammer van het kankah geluid:NO: echt bagger:@
H2TB!
Heel vet! Had gastenplaatsen gewonen via MOH radio­, die security dachten dat ik VIP was! Dus bijna o­veral backstage geweest! Heel vet feest!
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
DOMINATORRRRRRR!!!!!!!!!!!! SUPERRRRRR
was helemaal te gek prima sfeertje idw
ohhhhh was echt heel vet!!!zo hoort een feest te zijn,lekker hard veel variatie in de muziek en gewoon maximaal knallen:yes: angerfist,t-junction,RTC,bass-d&king-matthew waren het vetste maar de rest was ook gewoon heel erg goed!topie georganiseerd en vette locatie,alleen jammer van die ''feestgangers'' die alleen maar komen om te vechten:s
enige minpuntje: de wc's... verder was het gewoon hakkuh van begin tot eind
hakkuh
geweldig!
Hakkuh Annie
Tjah ik dacht echt dat het flop zou worden, maar we hebben lekker veel verkocht bij de classicsstand en het was ook nog eens reuze gezellig 8) Echt leuk dat steeds dezelfde mensen maar bleven terugkomen bij ons stand hahaha
:respect: Noize Suppressor :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
geweldig
HARDCORE-POWER :bier:
erg vet feestje!!!
stampuhhhhh
Hardco­reMeis­juh
Was een super feest, leuke mensen leren kennen :)
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007 :D:P
Harrar APC
was wel grappig
HC4L
Echt een vet feest!!!!Darkcore tent roeleerde zwaar toen ut geluid was gefixed!!!Thunderdome was ook supah alleen volgende keer 's nachts!!!!
hc4life87
t was een knalle feest om nooit te vergete . goed georganiseerd , ideale lokatie !! en de regen zorgde voor de afkoeling :d :p volgend jaar weer van de partij :d
BRUUT BRUUT BRUUT !!! :bier::bier: KANKER LEKKERE GOZERS!!
Was geweldig:cheer: volgende x cker weten heen:jaja:
was wel mooi feest... jammer dat het pas op het einde echt mooi werd...
HP-tjuh :bier:
was echt een heftig feest, alleen het weer was wat minder, mja dat heeft de muziek cker goed gemaakt :bounce:
egt fucking lekker feestje :9
Bruut feest....
Icer1x
een zeer goei fistje..... en ik ben niet gesm­olten dus geen klagen aan!!! :respect: Drokz &­ Akira :respect: Alleen van die kut Honden daar kr­eeg ik het van. Welke mongool laat op zo'n feest z­'n hond nou uit.......... Helemaal leip die mens­en!!!
WAT EEN FEEEEEEST TOPPERTJE DEZE FEESTEN MOETEN ER ELKE MAAND ZIJN KNETTERKNALLENDE OREN
ikk
was echt megavet maar die kklijers hebbe alles veel te duur gemaakt jaa
ILoveH­ardSty­le
[B]Begin tegenvallend[[/B]..maar later helemaal [B]GENIAAL[/B] door Chosen Few ft Predator,Armageddon Project,Jappo,Dj Producer,Dano,Vince, Ophidian en Delta 9
Ingetje [MPS]
Het was 100% zeker een topfeest!! :WOOP: jammer dat mn voeten het op t eind niet meer deden. Maar ben nu weer klaar om te gaan :bounce:
Ivanhooo
dengdengdengdengdengdeng :kwijl: wat een fucking vet feest man :respect: wanneer ­is de volgende dominator? :P
Zeker een vet feest volgend jaar ook cker weer jammer dat het overdag was :D
janine83
Erg leuk!!!
Janus
:respect: :bounce:
Jasper heeft zere oren
elk jaar weer hoop ik
JEREMYS
JA MOOI JA
Jip123
Was echt geweldig wil er weer heen
jl.
't beste feest ooooooooit
was echt een super geweldig FEEST!!!!
Free Style was leuk leuk leuk! Isaac was weer helemaal ge-wel-dig!
Johan!­ :bier:
ja was een feesie om nooit ote vergeten..mn complimeneten!!!
Willen alle lekkere "clubkutten" met puntschoenen zich melden bij mij voor een afterparty.. :D:D:D
Jstyle
Het fouilleren duurde echt fucking lang, maargoed eenmaal binnen gingen wel snel los! Ik heb me goed vermaakt!
juanito
Dat er nog zoveel mensen zijn die dit vet vinden. Ik druk aan t werk, mothefucking harde basss om mijn oren geslingerd, halleeluja! Niet mijn muziek, maar jullie weten wel wat los gaan is hee, vanaf het begin gewoon keihard hakken, doen jullie goed. Ik moet er niet aan denken!!!!!!!!
was geweldig feest(Y) :D:D heb me goed vermaakt(Y)
K.A.L.E.
in de regen knallen in op moh!!! echt TE vet!!! volgend jaar zeker weer..... wel een beetje een verre locatie! ;)
K.­the KillerQueen from Hell und Darkness
NR. 28
kaal of kammu
hardcore too tha bone!! echt bruut gezellig, geluid kon niet beter, lokatie top!! nou waar wachten we op, tot volgend jaar!! thks
Kaatje­:roflo­l:
:respect: Wat een feest!! :respect: Geweldig!!! :respect:
Kapitein Zuipschuit
Super bruut feest goede sfeer :respect: mindcontroller :respect:..........wc,s waren goed ranzig maja zo heb je op ieder feest wel wat.Volgend jaar weer aub :D:D
was helemaal toppie he mensen
Kelly!.
Jammer dat Partyraiser zo vroeg moest..heb um half uurtje maar gezien..Goeie organisatie en Beveiling..KLASSE FEEST!!!,...Als ANGERFIST aan het draaien in ken ik geen Grenzen :9..Zoo jij bent verbrand krijg ik dan tehoren..Mmm nee angerfist is klaar met draaien :) MOH meeste tijd geweest
Leuk feesie
Kesch
ram vet feest:D:D zeker genoten :D voral met G-town Madness volgend jaar weer:P??
ketabob
het was een ferm feestje
Ketter
geweldig
KIEKEBOE:D©
vond het niks om half 10 bier op betaal je dan 45 euro voor, maar voor de rest geen klagen hoor Prima vermaakt
KiMMie ©
Echt geweldig feest(Y) en geluid was super!!!
KLAPJOEKEL
rete gaaf fet cool dat is wat ik er over te zeggen heb.was echt super en het geluid bij MOH was echt opper . zekers voor herhaling vatbaar
fucking goed
Kleintjuh!!!
was echt een superfeest!! (Y) :yes: alleen jammer dat et afentoe regende!.. maar heb me echt super vermaakt :D :bounce: :respect:
super feessie geen anderen woorden voor
in een woord....GELWELDIG!!
kunga
In een woord... nouja... heb er geen woorden voor...
kut
ondanks de grote politiemacht veel dope in de house!!!! stelletje veldwachters!!!!!! hahaha
geweldig feest :respect:
L!N
:respect::respect:Echt te vet feest gewoon!Vince :respect: the scratchmaster was weer te vet bezig en Paul :respect: superafsluiter!:respect::respect:Sprakeloos....:D
Lady Terrorcore
ey man kijk nie zo wat zit je nou te kijkuh.. huh.. wat kijk jij nou?, jezus man iedereen kijkt! pfff... wat een gekijk:P
Leuk! Niet geweldig....
leipe shit
kon niet gruwelijker!!!!
leroy!.!
gekke shit
Mooi feestje, en ook een goed geluid, voor een buitenfeest, jammer dat er daar nergens een line-up te vinden was... maar voor de rest heb ik me echt wel vermaakt... ON MY BIRTHDAY 8)
lovely-lili
super!!!!!!!!!!!! houseqlassics :respect: :respect: :respect:
Low Tempo Sucks
Super!!!! Volgende keer weer!!
Lula Lovelips
Ik heb GVD 6 uur in de cel gezeten, omdat ik een drugshond een aai had gegeven. Gelukkig kreeg ik in de cel een kaart van iemand en ben alsnog 4 uur uit mijn pan gegaan. Feest was retegoed. K*Tcops minder.
LUNATI­C4LIFE :xtc: OLDSCHOOL GANGSTER
was echt gruwelijk vet!!!!!:bounce:
Luo Moirs
kwas nie echt in een feeststemming ma toch wast een uberfeest, totaal geen spijt dak geweest ben
Lydidia
die hond :S
M
Tegen verwachting in prima vermaakt! Alleen zoals meer mensen al zeggen, die Darkcore area was echt te triest vergeleken met de rest. Volgend jaar ietsje beter mannen! Dit leek nergens op :( Al met al een leuke dag gehad (Y)
M o e n s s
:respect: Miss Flower :respect: Zij draaide echt fucking goed (Y) :respect: Miss Flower, Neophyte en Paul :respect: maar zeker miss flower!! :respect:
TE KANKERHARD..:D & Best Wel Vaag... :vaag:
M.O.B.
Party Pictures: WWW.TERRORKLAN.NL
M.­P.­O PARAman
al het commetaar vind ik veel te negatief. het terrein was wel kleiner dan ik had verw8 maar het was cker wel een topfeest. en clubkutten, volgens mij snap jij nix van wat je zegt. die mensen die jij clubkutten noemt zijn gewoon partygangers die het WEL naar hun zin hebben. ik vond het cker wel super feest, en vooral mooi dicht bij!!!
M@duro
kkk goed gewoon
JA EGT TOPFEEST MAAR DIE REGEN WAS MINDER MAAR DAT DEED MN FEEST NIET VERNEUKEN! ANGERFIST LIVE EGT TOP!!!!!!
m_IR 69
wow wat een vet feest zeker t mooiste van dit jaar geweldig :respect:neophyte:respect:
MaartenM
10 jaar later nog gaaf goede herinnering
Mad-zound
Ik heb me mokers vermaakt een pluim voor angerfist
maes
de beveliging waren ziek in de kop..
darkcore had echt fucking schraal bagger geluid, vond ik wel jammer aangezien de goeie Dj's die er draaide, maar daar tegen in mindcontroller super geluid!!:D en zekers mooi feessie gehad!!
mama van Isa
SUPER VET FEEST!!! :respect: angerfist
MamaDeLuxe
Erg lkkr feest :d beetje jammer dat het allemaal wat duur was :/
Mancun­iannet­je
Super feest!!! geluid (Y) wel heel vaag en irri dat je nergens je handen kon wassen! Dan maar een bekertje water KOPEN om je handen te kunnen wassen! tjah moet toch wat...
MarijN
jammer dat ik eerder weg moest
Marinda
beter dan mysteryland, dat wordt meer een trancefeestje de laatste jaren
Wat een KK feest zeg, met KK securetie
dope :-)
master swk
het was een mooi feestje vooral de mindcontroller
Mat-Ice a.­k.­a.­ DJ THE FURIAN
GEWELDIG FEEST...alleen beetje jammer dat je zo lang moest wachten bij de wc's :p
maxwax
vet goed vermaakt. maar dat volk daar? geen worden voor.
Mayo4ever
Geweldig beschrijft het niet eens, wat een super feest!Beter dan Defqon absoluut!Er hing ook een goeie sfeer en de muziek was geweldig :yes: Zo hoort een feest te zijn :woop:
:respect: All The Dj's & MC'S :respect: Q-Dance, AoD,ID&T & B2S.. Jullie hebben het beste feest van 2005 neergezet!
echt wat een GEWELDIG FEEST :bounce::bounce::bounce: :respect: Art Of Fighters :respect: :respect: Daisy :respect:
MC RG
slecht geregeld met wc's, niet blowen op een festival :S tog gelukt hoor daar nie van weheheheh! verder superfeessie
Megalodon || Oppers­tamper
Supervet feest, er werd kei goed gedraait door bijna alle dj's waar ik geweest ben :respect: NOSFERATU :respect: DIONE :respect: THE STUNNED GUY :respect: VINCE :respect: verder jammer van de buien, maar daar kan niemand wat aan doen. vlammenwerpers waren ook top, lekker warm :cheer:
Was echt super:D :bounce:
Melis :cheer:
Skunnig!!!!
Metal Editor
bruut
Echt Super Vet !! Was een tof feessie echt waar.. ben helemaal los gegaan, heb nu overal spierpijn en ben echt verkouden.. Mja.. Dit knetter feest heb ik mee gemaakt!! Helemaal geweldig !!
Was een top feessie!
Michelle(F)
leuk leuk leuk...
Goed feestje! :respect: Noize Suppressor, Akira & Drokz en Stunned guys :respect:
Miquel di Lingo
was goed feestje (y) , heb al1 nog nooit zo lang voor de plee moeten w8en
Mits :banana:
Vet feestje, Angerfist, Bass D & King Matthew, Neophyte en noize suppressor:D
wat een feest en top georganiseerd :respect:
Zeer Geslaagd Feesje :jaja: Ging Dr Op :kwijl: :woop: :kwijl:
My Style Can´t Be Duplicated Or Recycled
GE-WEL-DIG...:D:D
kheb me nog nooit zo goed vermaakt op een feest was echt een TOPPER (Y):bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
nevermind!
Heerlijk feest!!! Goede sfeer, aardige mensen en bijna alleen maar hakkende mensen! Zo hoort het. Geluid was ook knetter hard
wat een feest zeg niet normaal :respect:angerfist:respect:
Nicole O:)
Het was helemaal geweldig, ik heb heel erg lang alleen rondgelopen, maar ik vond het heel erg leuk om allerlei andere mensen ontmoet te hebben :jaja: geweldig ;)
:bounce: :bounce: :bounce: :xtc: :xtc: :xtc: :bounce: :bounce: :bounce:
Gekte in de poncho!!!!!:bounce::bounce:
was goed te doen maar jammer dat het overdag is
Number #1
REMDULL
:respect: [b]SUPER GWELDIG[/b] :bounce:
OAFTERMAN 3 aka BARRON S
geweldig feest :YES:
Oldsch­ool***­Gangster
:woeptidoe: :woeptiedoe: :woepwoep: :woep: :woop:Geweldig Feest :bounce: :bounce:vooral Mindcontroller :respect:en MOH RTC weer top:respect:
oldskool brainc­krecke­r
goed
te feest was egt te vet !!!! volgend jaar zeker weer.
Super afsluiting :D Mindcontroller :respect:
Zker chill
wat een dag :D
Pandagirl
Gewoon geweldig feest:bounce: darkcore was het geluid beetjuh slecht ,maar goede sfeer(Y)gezellige mensen(Y)en goed georganiseerd(Y)TOP FEESTJUH GEWOON:cheer:
Panna
:respect: :woep: Jaaaaaaa... dit was echt uberganz geweldig!! :woep: :respect:... Angerfist! :kwijl:, Ophidian (y), DJ Paul.. :bounce: Echt net een klein paradijsje.. :D :jaja: :jaja: Zooooo moooii!!! Die MoH! :kwijl: Echt :respect: voor de organisatie enzo... :jaja: :jaja:
Papa Pitstyle
:respect: for da HUSTLA top gedaan in de MINDCONTROLER area toch ff bezig geweest
ParaElsie
:bounce:
Paralizer
Jammer dat Masters of Houthak zo'n vet geluid had en dat de Darkcoretent met de vetste DJ's weer eens het schraalste was! :@ strenge controle, plee's waren kut geregeld maar was wel gezellig veel bekenden gezien maar het was zdeker geen 50,- waard! :no:
Party Jansy
Ik vond masters en mindcontroller het leukste. :bounce:
Party-girl
Ik dacht dat ik overdag feesten niet leuk vond...maar dit was dat je zegt... n TOP FEEST.. t weer viel reuze mee, de sfeer helemaal goed en die muziek... ja da was 100% hard! kortom GEWELDIG x michelle
Partychef
helemaal tegek
Partyknakker
TE FIJN:|
pasiboy
echt een vet feest volgend jaar ben ik er zeker weer
Patricia
Te klein: je hoorde alles door elkaar....Geen sfeer enz. Tegenvallen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar was wel gezellig met jullie!
patrizzl
echt wat een super feesie zekers geslaagd: :respect:rob gee:respect: voor deze mafkees:D na afloop nog steeds gedacht dat er muziek op stond (Y):bier:
Paulus­:bounc­e:
Gewoon helemaal vet kan het niet anders zegge hakkuh voor het leven :D
SUPER FEEST!
Philips
lekker maf! (y) daar zien we graag meer van :d
was een vet feest
Woeiiiiiiii MEGA VET feest!!!! :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect: gruwelijk gedraaid en anders heb ik ook even een piepppppp in men oren ofzow
Geweldig feest , :cheer:
PRETTI­GGESTO­ORD
RENGDENGDENGDENGDENGRENGDENGDENGDENGRENGDENGDENGDE­­NGDENGRENGDENG!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D DOMINATORRRRR­R­RR :respect:
WHAAAT...1 grote drugsparadijs :D
PUIJN
geen woorden voor :respect:
PUPKE.
dit feest was echt meer dan top hoop ook echt dat ie nog een keer komt want hij was afgelope jaar afgelast warom weet ik ook niet:
Super vet feessie gehad, wat zijn die festivals ieder jaar weer geweldig mmmm veel beter dan op vakantie gaan :bounce:
VET FEESIE :jaja: goed geluidje bij thunderdome :D jammer van de darkcore tent :/ en dat het een beetje te dicht bij elkaar stond allemaal! maar prima vermaakt!!
QMaster
Wat een feessie!! verder geen woorden voor!! Kicken!!
WWW.STAMPINATOR.WAS.ECHT.VET.NL
r_OY
Dione super vetjes, 2 heerlijke remixen gehoord :respect:
supervet was ut gwoon
ralffie
HELEMAAL UIT ME PLAAT........
RalleBannie :aai:
vond het zeker top....
ralphie a.­k.­a ouwe
mindcontroller!!! echt vetjes
ram B ofwat ?!­
buitengewoon bruut feest, aleen jammer van het slechte geluid in de darkcore tent ... maar tegen 9 uur was het lekkah hard met destroyer, drokz & akira :devil:
Rayman1979
:bounce:jammer dat dit jaar DOMINATOR niet gehouden wordt ik hoop volgend jaar wel weer
Razorr666
Echt een zwaar VET feest!!! Vet harde sound! Echt een tof feessie!!!!!
Rebecca-van-den-berg-budding
super feest super vervoer vanuit streetwave geregeld en egmega gezellg:d
Rick
:respect:ANGERFIST:respect: Was weer een Topfeest!!!!!
Rise Inferno
dat denk ik ook is al weer heel lang gelede:P
ROBBIN
Heb me heel goed vermaakt. :D:D
Rocco Rompes­tomper
DE hele dag vast gezeten en een schikking gehad van 360 euro voor 3,5 pilletje en een klein beetje speed DIE VUILE KANKERHONDEN weten je feessie wel te verzieken zeg!!!
heb me zeer goed vermaakt, af en toe ff een buitje voor het stuiven!
Ronald is powered by Heineken
bruut feestje!!
was vet
kei vette bass maar veel stress echt kut maar tering hard
Rotterdam kram
Was Kk Los
was egt wel een vet feest :)
rsd_psycho
Waanzinnig geweldig feest, Yihaa!!
RussianThug
GEWELDIG feesie :respect:!!!.....alleen jammer dat die kkah leiahs muh wiet hadde afgepakt:S
Ruttuh [MPS]
Tering, wat een vet feest zeg, geluid :respect: sfeer goed en muziek zeer goed!
S<>030
geweldig
Gruwelijk Feestje! :woepwoep:
Salvo
:respect: mindcontroller :respect: Hier is maar 1 woord voor: GEWELDIG :d non-stop staan hakken
SAURONS-SWIFT
SUPERFEEST!!!!!!!!!heb ook nog wat foto's van mensen hier van partyflock
:respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect:
Semi
SUPERFEEST heerijk geluid(Y):respect: heerlijke sfeer(Y):respect: heerlijk weer(Y):respect: heerlijke sets(Y):respect:
was echt een supah feessie:d en donders gezellie..gewoon bruut :bier: was een te vet feessie :yes:
:respect: MC DA HUSTLA :respect: Chosen Few & Da Predator :respect: De 4 Organisaties :respect: Al het publiek! :respect: Op naar 2006!
shenky12
superrr vettt cool
(y) eindelijk een groots feest in de buurt:D mag van mij wel vaker gebeuren scheel giga reistijd:yes: toppers ik heb me superrrrrr vermaakt(y):bounce:
Sinned
DOMINATORRRRRR KK JAH :D
Zo echt een bruut feest cker voor herhaling vatbaar;) alleen vind ik het s'nachts gezelliger:) prima sfeertje...:respect: Shadowlands Terrorists, Paul Elstak, Angerfist, Noize supressor :respect:
SjuEnDE :bier:
echt een gru-we-lijk feessie :bounce: was zwaar dronken :P :bier:
Geweldig feessie top sfeer top muziek en het geluid bij de masterstent was een keertje niet zacht!! Verder :respect: en ontdanks de regen blijven hakke!!
Slimanus
Goed feestje alleen wel teringduur. en al die klote bonnentjes voor alles
was een vet feest :D
snowy white
zo'n feest kan alleen in enschede top!
Soy uN PerdedoR
Gabbers zijn niet dik :)
Soza~!
top feestje :D
tieves weer maar verder uit me bol
was echt een super feest alleen jammer van het weer
SRN
heb een groot feest GEMIST GVD :(
kanker knalluh gewoon
Stefan-the-Sound
Dit was zeker VETTE shit !!!!!:yes: Angerfist, Dione, Neophyte, Nosferatu, Bass D & King M, Miss Flower, Day-Mar, Stunned Guys :respect:
sten-der-bier
top feest...geluid goed,dj goed,mensen gezellie,wel een klein veldje, had groter gekunt ivm geluid.moh toppie
en er bestaan gewoon mensen die nog steeds klagen fuck hun organiseer dan lekker je eigen feest!!!! kanker gruwelijk morgen weer als het aan mij ligt
was wel leuk, maar super echt niet... wat een @#$@zooi dat die darkcore kut geregeld was
Dominator :respect:
Zooow was echt wel een super gaaf feestje! heb me goed vermaakt bij MOH en Mindcontroller:respect: :bounce: En ff over dat gezeik van clubkutten met puntschoenen aan, Loop toch niet te zeiken mensen! hoe meer mensen hoe meer vreugd! En deze mensen (ik dus ook) gingen tenminste wel helemaal los!
system-ex
JA KOM MAAR WEER MET DIE ZOMER!! dit was echt een TE VET feest!
Geweldig feest, hem me echt goed vermaakt!!!
TB
was een leuk feest! echt superveel dj's horen draaien! DANO, BASS D,ART of FIGHTERS & CF vs PREDATOR sprongen er uit!maar waren teveel leuke dj's dus was moeilijk kiezen dat vond ik wel jammer! hing wel echt een schrale kutsfeer! alleen bij freestyle was de sfeer echt goed vond ik! en het was grappig dat er best veel buitenlanders waren :D! was wel supergezellig met mijn schatje :kusje:, subbel en paddel, de amstelveense gang, alex en nog wel meer :p
Tedde le grand
apart heeeeeeeeeeeeeel apart & zeer WOEST zeeeeeeeeeeer WOEST
KANKERBRUUT BESTE FEESTJE TOT NU TOE
Tering­~Takku­h~Terr­or~Tie­pmiep@­kopziek
ik ben er weer volgende x sommige stukken was ik er wel maar tog ook weer nie :vaag: eindelijk weer na jaren goed geluid op feest er is dus nog hoop voor volgend feesjuhs:P
TERREUR SINDS '85.­
check voor foto's http://partyflock.nl/user/244425.html
het was wel gezellig maar had er zwaar meer van verwacht:(
Terror Lisa
wat een super bruut feest was dit !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bounce:
frietjes waren lekkur dat vonden de meeste mensen
het feest was echt geweldig maar het weer had iets beter gekunt. de muziek was echt goed en de lichtshows sávonds was super
Tha Clown
Weinig van verwacht, maar echt een HEERLIJK feestje :yes: ... grootste deel vd tijd in de mindcontroller gestaan .. Chosen Few vs Predator :respect: , Vince :respect: en Delta 9 :respect: ... alleen ERG jammer van het SUPERSLECHTE geluid in de Darkcore :( ... zoem + hoge tonen, klonk nergens naar :no:
The Batman !!!!!­
sinds 96 heb ik nog nooit zo'n vet feest meegemaakt . echt petje af voor de organisatie... volgend jaar weer
The delicate sound of thunder
vet! alleen jammer dat de darkcore tegenviel door overstemmend geluid uit andere areas
VETTE SHIT!!!
The Prefect
zeker wel relaxed feestje
The prince of Darkness
Super feest, de sfeer was goed, het was gezellig, ik heb me prima vermaakt!
The Rienus
Superfeest!!!! Heeft iemand mijn DIGITALE CAMERA gevonden???? Ben m verloren en wil m graag terug!!!!
............GEKKER KEN NIET!!!!!.................
Thunde­rboefj­e B)
Helemaal top :respect: :kwijl:
Gruwelijk feestje:bounce: :respect: Angerfist & Dj Paul :respect:
KUT FEEST
te gruwelijk feest gewoon!!! ZWAAR LOS GEGAAN!!! LEKKAH KNETTAH!!!!
Toef
Was super feesie Angerfist en Armegedon Prodject:respect:
Tokkie..
Zeker bruut feesje, mij hoor je niet klagen:D... deden de omwonenden wel:P
Tollen­:cheer­s:
Geweldig feest! alleen Angerfist viel zwaar tegen dit keer :(
Toobjuh
was wel een goed feesje alleen men dag was behoorlijk naar de klote toen ze op de heenweg ineens achterop reden bij mij :S
fucking lijp feest whuahaha te mooi gewoon alles klopte
totally INSANE­(6)(6)­(6)
Heb er geen worden voor zo KK bruut was het die BASS egt lekkahhhhhh tot op je bot. Volgend jaar weer...............
TraumaTizer //­
Darkcore tent was té vet vanaf Unexist ging t loos en daarna werd t ziekelijk vet; Producer en Destroyer..de afsluiter van Akira en Drokz was ook zeer netjes..en de rest van t feest was niet echt mn ding maar t feest was vet opzich:)
Trib@lm
knalluhh tot we valluhh
wazig feestje :bounce:
echt een topper... tering wat stond het geluid hard!!! PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP :p
trotse papa en mama van Jordy en Lucas
was echt helemaal geweldig! ik heb me daar echt wel vermaakt, sfeer was super, dj's waren super. dus volgend jaar zeker weer!
TROUBL­EMAKER­!­
ANGERFIST !! :RESPECT:
TTM
Was er om 14:00 (na 3 uur rijden) was om 18:00 weer weg, zeeeeer tegen gevallen en idd alles stond te dicht op elkaar en als je in 4 uur tijd zeker 6x dezelfde plaat hoort (Promo - Up Yours) ben je het al snel zat. Slechte lokatie, te klein en echt fucking onvindbaar
een lange dag maar ik heb het erg naar mn zin gehad!
twisted defiance
vet, feest, maar k had het terrein wel wat groter verwacht, delta 9 draaide super, ene beter is het volgende keer sa vonds en s nachts!!:P
Mission completed: Beste feest van m'n verleden en dat zonder harddrugs haha miste all1 de energie want ik ging vaak helemaal los op de muziek. Maar volgende keer rij ik wel over duitsland want die N18 is overdag niet te doen
Under control
stoer
Urbanstyler
Te weinig loopafstand...
super feest, heb er verder weinig aan toe te voegen :)
vageling!!!!
WAS ZEKERS KNETTERGEK FEEST!!
kwa geluid kut feest kwa volk kut feest maar goed onderling wel gezellig gehad
Viev Hyperactief
The Producer, Angerfist :respect: het dragen van puntschoenen/lonsdale, wat is het verschil??? Eens een schaap, altijd een schaap... Ben gewoon jezelf. SUPERFEEST
fijntjes :D
(y)(y)(y)!!!
Te BRUUT!!!!!
Armageddon Project en Noize Suppressor:respect:
klasse feest. jammer van de moh area in het begin(geluid uit), maar ja daar is het moh voor ;P verders echt wel vet. op de fiets hahaha Dione toppertje van de avond
Vuurpijl :bounce:
PERFECTTTTTTTTTTT
Bruut festivalletje...... MOH en Thunderdome waren zwaar goed....
WallyOlly
Jammer dat Darkcore zo'n slecht geluid had
WANGE
Wat een gruwelijk feest!!!!
vet
Webmeister
Super gaaf feessie......Assuh mensjes bedankt ;)
Weps9
WAS GEWOON TE SEXIEJ!! Rudi.. jammer dat ik je net niet heb kunnen horen draaien :( Op naar Totall Confusion, dan hoor ik je wel weer beuken!! :P :bounce: EN MINDCONTROLLER ZAAL WAS TOPPIE!!
wesley DH metafistic
zooow verschikkelijk mastah alleen jammer dat evil activities t junktion nosferatu en endymion zo kk vroeg moesten draaien :s verder SUPERRRR !!!!!
podium masters en thunderdome superrrrrrrrr :cheer:
Wickie ©
Vond t echt wel een vet feesie!!! bierrrrrrr :bier: :[ terrorrrrrr!!!! :[ en gezellig de regendanssss gedaan :woop: :cheer:
super vet feest,alleen het weer was iets minder
mn maat en ik kwamen uit antwerpen en door het treinrooster moesten we ten laatste al om 19.30 terug in het station enschede zijn,geluid was wel goed het terrein mocht wel groter zijn in verhouding wat je voor een ticket had betaald,heb nou eindelijk THE DESTROYER uit sicilie terug ontmoet,top!!!!Oja lenny dee heb ik ook nog kunnen zien draaien,ook ophidian was goed,bij de thunderdome area vond ik armageddon project ook vet!
Echt knetterswaus:D
Zero-Sub
kut wc's, kut rijen bij het eten en vooral kut weer . MAAARRR de muziek maakte ALLUS goed ;-)
super feessie mag wel altijd zo
ondanks het weer was dominator (Y)(Y)(Y) :)
|| Dennis ||
had er iets meer van verwacht, maar toch was het super:yes:
~ PatriciA ~
het was een super tof gezellig feesie!!!
Wat een superfeest! Heb me echt uitstekend vermaakt :WOOP:, vooral in de B2S zaal! Wat mij betreft volgend jaar weer Dominator. Het enige nadeel waren de wc's, plaats daar nou eens wat meer van. Net of heb ik niets beters te doen dan een halfuur in de rij staan voor de wc :s.
:bounce: het was echt een dik feest :bounce: drokz & akira :respect: alleen de wc's :S
GRUWELIJK
† The Excorsist † a.­K.­a Secret killer
was echt kk bruut feest Ckers vermaakt daaro :bounce: ben er nu nog verrot van:P:vaag:
Echt zwaar vet feest hor :D Goed vermaakt :P
°°Deja-Vu°°
Grandioooooooos!!!! :cheer:
zwaar goei feestje..heb me egt wel vermaakt
××Pietje××
Super Feest het liefste ginge we verder maar ja we waren met event travel Kutzooi

Line-up Dominator

1Thunderdome
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 techno, hardcore, hard techno
🇺🇸 hardcore
hardstyle
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, house, hardstyle
2Masters of Hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, hard techno
hardcore
hardcore
🇨🇭 hardcore
hardcore
hardcore
techno, drum & bass, hardcore, hard techno, downtempo
hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
· MC hardcore
3Houseqlassics
🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
hardcore
🇳🇱 🇺🇸 🇳🇱 hardcore
🇧🇪 house, techno, hardcore
· live hardcore
hardcore, retro
drum & bass, hardcore
hardcore
hardcore, hardstyle
hardcore
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
4Mindcontroller
hardcore
hardcore
hardstyle
· live hardcore
hardcore
🇺🇸 hardcore
🇬🇧 hardcore
· live hardcore
hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
5Darkcore
hardcore, drum & bass
techno, hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇺🇸 techno, hardcore
hardcore, drum & bass
hardcore
· live 🇮🇹 hardcore
🇬🇧 hardcore, drum & bass
drum & bass, hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 hardcore
🇮🇹 hardcore
6Freestyle, gehost door B2S
hardcore, retro
hardcore
hardstyle
hardcore, house, hardstyle
hardcore
hardcore, hardstyle
hardstyle
techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
techno, hardstyle, trance
🇧🇪 techno, trance, house, retro
· MC hardcore, hardstyle
7Roots
chill, out
downtempo
house, techno
house, trance
🇬🇧 🇳🇱 house
house, techno

Nieuws

Aanstaande zaterdag, van 11.00 tot 23.00 uur staat Enschede op z'n kop met Dominator. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de opbouw. Hieronder nog een paar zaken op een rijtje 284
Op zaterdag 30 juli is het recreatieterrein Het Rutbeek bij Enschede het domein van 8 live-acts en 73 DJ’s. De datum was al bekend, de locatie eveneens en wat de opzet wordt van het eerste serieuze hardcorefestival ter wereld zal inmiddels ook wel duidelijk zijn. Er ontbrak dus nog maar één belangrijk punt van informatie. 295
Half februari ging er een schok door hardcoreland, maar het was er eentje die zeer positief was. De organisaties achter de drie meest toonaangevende feesten in de hardste genres, Thunderdome, Masters of Hardcore en Houseqlassics, maakten toen bekend te gaan samenwerken om Nederlands enige echte outdoor hardcorefestival op de kaart te zetten. 294

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Dominator op dvd....? films320
Dominator Remixes muziek67
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Dominator f:hard2
Scratch filmpje Bass-D @ Dominator draaien139
Wie sponserd mij voor Dominator? :P f:hard628
(gesloten) Dominator DVD f:hard13
(gesloten) DVD van Dominator hij komt !!! f:hard7
Fotocamera op Dominator? f:hard194
(gesloten) Waar blijft de DVD van Dominator...? f:hard2
bajesklanten dominator united :P drugs33
Minimum leeftijd Dominator ? f:hard156
Angerfistm set @ Dominator muziek52
The Destroyer op Dominator f:hard141
Dominator livesets? f:hard63
Oorpijn na dagje feesten gezondheid51
Camping @ Dominator f:hard534
Yeah (Dominator) english173
Hardcore Festival: Dominator..! f:algemeen850
(gesloten) Dominator kaartje te koop tickets12
Gevonden voorwerpen f:hard37
Het Grote "Hoe Was Dominator" Topic f:hard1371
(gesloten) drugs @Dominator?? te streng?? drugs162
Dominator 2005, line up f:hard393
(gesloten) Nummer Dominator site muziek4
(gesloten) dvd van dominator f:hard9
(gesloten) Foto's en Clips Dominator f:hard8
Angerfist set @ Dominator f:hard4
gezocht iemand uit den bosch locaties13
(gesloten) wie weet wie er allemaal foto's maakte op dominater f:hard3
Foto's f:hard13
Nr op website Dominator Festival muziek9
Live Sets: Dominator, Partyraiser,Angerfist muziek27
Dominator uitverkocht of niet?!?! f:hard156
(gesloten) Foto's dominator f:hard25
Scott Brown @ Dominator ??? muziek6
(gesloten) avond voor dominator f:hard32
Meisje @ Dominator f:hard115
Het Grote Wat-Ga-Jij-Na-Dominator de hele nacht uitspoken?? f:hard116
starkabels uitgeleend Dominator f:hard13
Dominator kaartjes 2 voor € 50.- tickets12
Dominator 2006 f:hard21
Waarom Hardstyle Op Dominator???? f:hard260
dominator muziek10
(gesloten) Foto's Dominator f:hard8
Gemoedelijk (L)....ehhhhh :$ actueel23
Wegwerpcamera gevonden op dominator f:hard5
(gesloten) live set dominator muziek4
Lokatie Dominator locaties63
(gesloten) Plisie op Dominator f:hard16
Wie heeft er een zilveren armband verloren op Dominator? f:hard27
(gesloten) Dominator filmpjes f:hard9
(gesloten) DOMINATORS was heftig !!!?? f:hard14
(gesloten) Jopngen naar EHBO gebracht op Dominator f:hard43
(gesloten) 2.5 kilo drugs ingeleverd bij dominator actueel2
(gesloten) Geen time table bij DOMINATOR f:hard19
Wie gaat er naar Dominator? f:algemeen235
SPOTGOEDKOOP naar DOMINATOR?? Dat kan....... tickets37
foto's dominator f:hard23
(gesloten) jeujJ f:hard5
(gesloten) was JIJ ook op dominator? f:hard43
(gesloten) KopSchandalig Dominator f:hard2
(gesloten) Foto's DoMiNaToR!! f:hard8
(gesloten) rellen op dominator??? f:hard19
(gesloten) Dominator FoToW's f:hard13
(gesloten) foto's dominator f:algemeen5
Dominator: Het weerbericht f:hard124
(gesloten) Dominator fotow's f:hard5
(gesloten) dominator f:hard8
(gesloten) 'het algemene' post hier je linkjes waar jij foto's hebt staan of gevonden van DOMINATOR f:hard8
(gesloten) mooieste stage van dominator f:hard2
(gesloten) Foto's Dominator f:hard2
(gesloten) dominator kaartje,25euro!!! tickets19
terrein dominator modderbad ??? f:hard93
dominator voorpretaftelagenda f:hard63
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Beste stage van Dominator?? f:hard15
(gesloten) slaande dj's @ Dominator??? muziek19
(gesloten) Terug weg Dominator ook bij de eerste pomp gestopt? f:hard5
(gesloten) hoe vond je dominator??? f:hard30

52 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Tijd voor een nieuwe denk ik he!!
Waarschuw beheerder
donateur
ga daar maar niet van uit hahaha ;) teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs (f)
Waarschuw beheerder
Er zijn toch 100en grasvelden waar je dit kan organiseren??
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaah en op masters 10-02-07 vannochtend hing er daar toch een grote mfk, poster van DOMINATOR 2007 en dat is waar het om gaat als het maar door gaat
Waarschuw beheerder
Nou heb de 1e dominator moeten missen wegens vakantie maar deze ga k zeker niet missen nou k gisteren die poster zag hangen op masters
Waarschuw beheerder
Hoop zeker dat er een nieuwe dominator aan komt, dan zeker aan wezig
 
Waarschuw beheerder
der komt ook dit jaar een dominator maar zal wel op een andere lokatie worden gehouden!! maar op masters was idd een reuze poster van dominator erop dus gaat zcer weer top worden
 
Waarschuw beheerder
ik hoop zo dat er weer een dominator komt :kwijl:
Waarschuw beheerder
pff ik ook kan namelijk nisk vinden op pf maar hier wil ik zeker bij zijn,,,,!!!
Waarschuw beheerder
Dit wordt nog beter dan a nightmare outdoor denk ik!!! Vorige keer gemist dus hier moet ik heen!!
 
Waarschuw beheerder
:respect: :respect: Dominator :respect: :respect:

Daar ga ik zeker weer bij zijn!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Die in 2005 was zwaar oké dus misschien wel aanwezig bij de volgende :)
Waarschuw beheerder
[img width=160 height=120 cacheid=00003b350000724e1c8d209f0a0001cde0]https://album.partyflock.nl/5549555t.jpg[/img] Deze poster dus.... ben nog nie helemaal wakker! :vaag:
Waarschuw beheerder
khoop het ook dat er weer een dominator komt vorig jaar moeten missen ma als er weer zoon fijne line up is ga ik der zeker heen hou het anders op bussloo DEVENTER HARDCORE 4 LIFE!!!
Waarschuw beheerder
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van PUPKE. op woensdag 21 februari 2007 om 01:38:
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel


Als je nou ff had opgeledt wat andere mensen hierboven poste (y)

Zolang Dominator maar niet van 23 juli t/m 6 augustus wordt gehouden want dan kan ik er wederom weer niet bij zijn :(
Waarschuw beheerder
vorige dominator was egt top... ik hoop egt dat het ergens gehouden kan worden.. mischien wel weer op rutbeek:) mooi dicht bij:p haha majah maak my verdrer ook nie uit waar het gehouden word... ik ben er gewoon bij... wil wel snel de datum weten anders verheug ik me strax voor nix:(
 
Waarschuw beheerder
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007 :D:P
Waarschuw beheerder
hoop zeker dat het doorgaat die van 2005 was zwaar kickuh(Y)
Waarschuw beheerder
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????

zal wel aan mij liggen , maar er was er vorig jaar geen, omdat de gemeente enschede niet nog eens een vergunning verstrekte voor zo'n keigaaf feest, en dat dit een beetje kut uitkwam om nog een andere lokatie te vinden!!

maakt verder niet uit tuurlijk had je kunnen verwachten dat ie dit jaar zeker weer kwam, het is tenslotte echt een su6 geweest voor zowel organisatie als al het publiek!!!!

dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!

ben dus ook cker van de party!!!!!!!!!!!!!

"playing {mf} hardcore music until you die"

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!


Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR, geweldige lokatie.
Waarschuw beheerder
Wordt zeker weer vet als het maar niet weer in da Rutbeek is veel te ver en tis tog naar de klote gestampt dusja beter erges anders :p
Waarschuw beheerder
YEAH ER KOMT ER WEER EEN AAN!! hopenlijk net zo vet als de vorige... :jaja:
 
Waarschuw beheerder
als het deze keer weer net zo goed is als vorige keer dan wordt het echt wel weer een super feest
Waarschuw beheerder
Hoop dat t dit jaar komt, kunne we ook paar dage extra ergens een hotel boeken daar:P Anders naar Nature One op vakantie
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????


Ik was op vakantie.. ;)

Dit jaar zeker wel aanwezig! :jaja:
Waarschuw beheerder
Zou vet wesen, kon vorige keer ook niet aanwazig zijn:(
Artiest {SHOWLIST artist 66360, 75271, 31276}
Waarschuw beheerder
Jaja..28 Juli 2007 in het stadspark in Groningen :cheer:
Waarschuw beheerder
haha jah stadspark zeker aanwAzig:D duidelijk wel :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van |Prod!gy| op dinsdag 6 februari 2007 om 16:27:
ga daar maar niet van uit hahaha teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs


haha en zie hier dominator: 28 juli 2007 en in groningen nog wel kan niet beter :looser:
Waarschuw beheerder
Ga ik zeker weer heen, vorige editie egt toendertijd beste wat ik ooit meegemaakt had:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
ben er niet bij.. ***** ver..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WallyOlly op zondag 4 maart 2007 om 20:34:
Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR


:jaja: idd.. ik ben er bang voor:P
 
Waarschuw beheerder
kenker ver
Waarschuw beheerder
ook weer aanwezig.. 2005 was het beste feest van het jaar..!!!

kut enschede.. te zeure dat het niet daar meer mocht :(

Ma we gaan los de 28ste.. en de dag er na kats op vakantie :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
morgen knallen :bounce: :bounce: :D
Waarschuw beheerder
heb heimwee naar 30 juli 2005, beste dag uit me leven :'( :p
Waarschuw beheerder
dit was me toch ook weer een dik feest....pffff dat geluid was echt ****** hard:D
 
Waarschuw beheerder
wat erg dat ik nie ben geweest... het was verdomme in mun achtertuin! 600M lope:(

was tejong :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gaatjouniksaan. op donderdag 13 januari 2011 om 10:58:
Dit feest overtreft alle feesten )!!


:yes: Qua festival feest nog altijd op nr 1!!!:respect: Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen:( Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage:kwijl: Mjah tijden veranderen:( Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed:kwijl:
Waarschuw beheerder
dit was de mooiste en beste dominator ooit.
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 4 februari 2011 om 17:53:
Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed


ja echt jammer
 
Waarschuw beheerder
Lol tijdens DJ Nosferatu op de DVD
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2011 om 11:29:
tijdens DJ Nosferatu op de DVD


Fout,was Project Hardcore 2005 Antwerpen :)
Waarschuw beheerder
ik denk nog steeds aan dit super feest
ik mis het feesten