Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,1171 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

Recreatiepark Het Rutbeek (binnen) op de kaart
Jacobsrietweg 182
Enschede
Nederland🇳🇱
hardcore × 59, darkcore × 18, oldschool × 18, industrial hardcore × 17, terror × 11, early hardcore × 10, speedcore × 3

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 13:00 met 24 bezoekers, om 11:00 met 21 bezoekers en om 14:00 met 14 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (540), Rilll (444), Bennykuh (1426), anoniem (1498), [023] PimRitsel (1674), anoniem (3094), TE-RR-OR (2288), KRANKENSTYN (3185), anoniem (1827), anoniem (1478), CODA-gfx (1104), Stefan-the-Sound (1260), Bryan (1438), mr turner (1304), P P (911), anoniem (2816), HUUUUUUUU (1394), anoniem (1048), Wodgah (885), De Zaanster (1259), anoniem (890), The prince of Darkness (1117), Allaaaaaard (835), Bram1985 (1145), Gabber Indiaan (1219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig379473%
zeer goed2936%
goed88717%
ok5
voldoende1513%
onvoldoende7
slecht261%
zeer slecht2
waardeloos18

1291 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ CILLIT BANG !­
super feesie :D
!!­ ..­ Veanny ..­ :9
Machtig feestje...8)
!!!Ronald!!!
cool
!!Margot!!
Heb me goed vermaakt, maar vond rutbeek wat te klein hiervoor, geluid ging door mekaar en vond de sfeer nie echt supers! maar verder goed gedraaid! Bass-d & King Matthew, Angerfist, Neophyte :respect: echt super!
!GIN!
waneer komen de foto s?
!­no definition
jammer dat het geluid aan het begin in de darkcore tent zo raar was, de hele bass party van de boxen werkte niet ofzo.. helaas de set van toa niet kunnen horen, want er viel gewoonweg niets van te horen, later op de middag/avond hebben ze het goed gemaakt, wat een teringhard geluid tijdens unexist, produver akira drokz.... en een superset van the destroyer, lekker gepitched,,, heb me toch zeer vermaakt,, alleen de wc's dat was niks
!Shampoo!
Super feest
#...­duvelke...#­
ik vond het een super feest geweldig kan er niks anders over zeggen ...tot de volgende keer dominator xxx joney
$ DavE $
Was egt het dullste feestje ooit. Geluid was egt niet normaal !!!
'Lauwz'
Super.
((Jeroen))
geluid van de darkcore zaal was bagger,je hoorde meer muziek van thunderdome, maar voor de rest in 1 woord: SUPER!!!
Was echt een vet goed feest..!!!!!:D:D
(GFC) speedy goes
was een goed feestie alleen jammer van de regen af en toe
(H)...­Twan...­(H)
dik geluid(Y) werd relax gedraaid....en jaja natuurlijk :respect: :respect: :respect: NOIZE SUPPRESSOR:d:d:d:respect: :respect: :respect: ....ZWAAR DE BOM... dit was egt een superrrrvet feest::D:D.....
(k)Chientje
Was echt een geslaagd feessie, muziek was goed!!! :respect: Alleen jammer dat we Angerfist net gemist hebben :@:@:@ Noize Suppressor was vet! :respect: (y)
(L)(K) Jiska (K)(L)
Egt een UbeR SUPER feest...geluid 100% goed !!! M.O.H en Thunderdome Ware cker wel bruut.. :D Volgend jaar hopelijk weer en dan nog langer doorgaan ??? :P :bounce:
(L)Mama Femke(L)
Ja was wel gezellig , alleen ik had dr wat meer van verwacht
(t)error404
amaaaaaaaaaaaaaaai wat n feest
helemaal GEWELDIG :bounce: alleen noize surpressor vergeten:( tja dat heb je :vaag:
* Lennaert *
geweldig feest heb me zeer vermaakt :Pkk hard gaaan op dominator:P
***Rob***
wat zeurt iedereen toch over die bass in de darkcore tent die was juist zwaar relaxed gewoon zo als het hoort te zijn :bounce::respect:
geweldig feestje, alleen jammer dat t geluid in het begin steeds uitviel
trieste bedoening:no: voor de echte outdoor hardcore kenner had dit feest weinig te bieden:no: hartstikke leuk dat dit feessie de nieuwste generatie goed bevallen was! voor de oudere was het een slap aftreksel van wat het had kunnen zijn:s vooral de smerige blikken van het "hang en sta-stil" volk kwam naderhand me strot uit:/
Het was zeker een super feessie heb me goed vermaakt :D
:yes:super feestje!:bounce:
knal feesie niet meer normaal !!!!!!!!!!
*Aukééé
Heb Me Zeker Wel Goed Vermaakt Zeker Leuwk Feessiej
*bastard046*
(Y)(Y) echt een uber vet feeest:yes:..nog vetter dan ik verwachte:respect: endymion DAY-MAR, noize supresor, art of fighters, delta 9 ,tieum.... ware echt wel uber uber vet:d super feeeest:D..thunderdome en darkcore ware ut vetste :bier: :bier:.uber hard geluid @thunderdome stage(Y)(Y):respect:
een geweldig feessie :yes::D
*CH3-21*
Erg goed feestje, was met gezellige mensen (L) Alle dj's gehoord die ik wilde horen en nog wat extra's! Goed georganiseerd, eindelijk rijen bij de heren wc's :X Jammer vd regen, maar gelukkig waren er tenten :P Meeste bij Freestyle gestaan :D, maar waar was de chill out?! :/
*Hard2daCor3
KONING!! alleen jammer van die darkcore tent
- E l s e p e l s j e -
:respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
- Miranda --
DaY-Marrr :respect: was weer een geweldig setje.. En een geweldig feest gewoon :bounce:
Geen woorden voor...................:D
-=­[0317]=­-Noisek­ickter­reur
das lekker denk je naar dominator te gaan kom je nie verder dan het woute bureau!!!
ik heb me eigen super vermaakt :P geluid super goed alleen jammer dat ik gaar was van die nacht ervoor. (y)Dominator(y)
->SIMSTIM<-
Super feestie met knetter veel goede music!!
:respect: een paradijs op aarde :-D
:respect: Shadowlands Terrorists :respect: Zoooo het was echt super vet :yes:
.
bruut maar volgende keer moet echt snachts!!!!!!!!!!
Topfeest: goeie sfeer, vette sets van Miss Flower, Tommyknocker, RTC, Shadowlands en Neophyte Live te gek!
het was vel mooi (Y):D
.­::†::.­ Proud Mommy .­::†::.­
vond het ook zekers bruut feessie, jammer dat het niet de heledag droog was...maar de ure zon die er wel waren was zekers lekker erbij... alleen bale da ik niet toch einde kon blijve :( snik snik
.:René:.
wel heel vet....maar volgende x 's nachts! en TIMETABLE want mis zo de helft:p
.Ilse
:cheer: Echt Super!!! :respect: Angerfist Neophyte!! :bounce:
.Morbid.
Was echt een SUPER feest. :D Om nooit te vergeten. Angerfist was echt top, net zoals Noize Supressor. Vond alleen het drinken enzo wel duur. :(
.Richard.
Uber dik feest B)
............Geen woorden voor dit super feest!............dominator nr1
020*Jaïr*020
Heel misselijk feest!!!
:respect: Super Crazy ILL :respect: Dit Was Niet Met Een Feestje Te Vergelijken :zuipen: Total Chaos :zuipen: A True DominatoR :D FreakuH Met M'n Sjattjuh Is TEGEK :kwijl: :bounce: Noize SuppreSSor Is The Best :bounce:
19Terr­orKaas­83FR
echt een prima feessie goed geregeld goed aangegeven vanaf de snelweg lekker af en toe een buitje kon je ff lekker afkoelen en genoeg leuke meide :p partyraiser hell yeah
2-Hard
super feestje :yes::bier:
Zwaar vermaakt :P
:[ ALLES KAPOT :[
super feest :bounce::xtc::bounce: heb me er goed vermaakt :respect:
:banan­a::che­er: Ingetje!­ :cheer­::bana­na:
Echt geweldig!! :bounce:
geweldig feest :jaja:
:bounce: Guppez :bounce:
Heerlijk feest man heb me prima vermaakt geluid was goed, alleen open air stage stonden te dicht op mekaar THE ONLY ONE DOMINATOR!!!
:bounce: Willem :bounce:
Daisy :respect: Ophidian :respect: DELTA 9 :respect:
:bounc­e::swe­ethug:­Dolle mutske­:sweet­hug:
het was een mega super feest :yes::yes:
Zwaar super feest heb me er prima vermaakt! Bij een vervolg volgend jaar zeker weer aanwezig:D
wel lekker feesie
:bounce:Hij is gek he:bounce:
was egt een super feest, vond alles geweldig!!
Volgens mij heb ik dan toch steeds net op die ene schone plee gezeten met 2 rollen wc papier in mijn bereik en een beste stapel servetjes..Wat ik wel leuk vond, het achterlijke kaartje voor de wc zo klein en strak mogelijk op te vouwen..de eerste keer liep dat wijf bij de plee al te zeiken dat ze dat bonnetje uit elkaar moest frommelen (en da was eigenlijk gewoon geeneens expres de 1e keer).. ik zag die geirriteerde blik in die ogen en dacht: heeeee dat ga ik dus de rest van de dag doen! Strak plan!
Gewoon goed :jaja:
:coke:­TeRrOr­_­LiMp_­TeRrOr­:coke:
zekkers wel een superfeest darcore was wel ff kut geluit mar masters en thunderdome was zekkers wel dolle boel
Vince, Delta 9, Producer, Unexist, Shadowlands (Y)(Y) Alleen had het allemaal beter geregeld kunnen zijn. De volgende keer verwacht ik wel voor die €45,- dat er in de darkcore normaal geluid is, flikkers :@ Volgend jaar herkansing en die kut minten kunnen ook wel goedkoper :dood:
:jaja:­Milan:­jaja:
superfeest, als je eerste feest inqontrol was:p
destroyer :x DE MAN :respect:
Mijn eerste feestje maar zeker niet de laatste
was te gek feest heb me helemaal op gehakt hardcore is the best dominator rulezz the PARTY of al :respect: for dominator:respect:
was wel een vet feessie!!!
super super super !! eindelijk eens een leuke sfeer op een feest, totdat zo'n duffe hollander t weer ff verpest door bedreigingen te uiten die op stront slaan...maar er is altijd een rotte hollander die t verpest voor ons limburgers....
:xtc:H@­rdcore:xtc:
Dit was echt een super feest !!!
zekers een vet feesieeeeeeeeeeeeeeee day mar :respect:
:Yes: Stam(p)Gast :Yes:
GEIL!! :bounce: :yes:
<<MAXIMUS>>
hmmz
<kip>
ik was godverdome ziek heb kaart weg kennen gooien
<~^­Poeletje^­~>
hey was goed geregeld de kluisjes is zeker een + punt en was gezellig weer is mee gevalle een goed feest volgend jaar weer :D:D:D:D:D
><i
zo leuk kan leuk zijn :D
>>> neut <<<
ZEKERS EEN WOEST FEEST... VAN BEGIN TOT EINDE HELEMAAL LOS!!!!!
>>RAGE<<
geweldig
?..*­ LadieJ M.­ *..­?
Super vet Feest:D:D Echt superss Vermaakt..:bounce:
IK HANG ER NOG STEEDS IN
was zwaar tegek het zweer was ook super :bounce:en er werd lekker hardgedraaid
Ja was weer een lekker feestje, en gelukkig is het weer goed gebleven. Hele dag goed vermaakt. ene hakkuh tot je er bij neervalt ;)
GEWELDIG feest, The Prophet :respect: HQ was (Y)
het was vet vet vet. we hadden ok nog gluk met het weer khad het veel slechter verwacht ;) mja volgende keer ben ik er weer bij kuskus
[H4L] BAKKER
zeer goed
[HC] State of Mind
Echt een bruut feest!!!
[HGDG] Para-Teringleier :smoke:
Jaaaaaaaaaaaaaaa CKER wel een geslaagd feessie !! :D alleen de gemeente moet nie zo zeure over dat geluidsoverlast want de organisaties hebbe zich netjes aan het decibel maximum gehoude dus hebbe ze nix om over te kankere :@ verder was de opbouw van het feest ook super en de geluidsinstallatie was ook zeer geslaagd (Y) ik kijk al uit naar de volgende x !! :)
[N-V]
was een zeer bruut feesie jammer dat ik te veek pepe op had waardoorik vagte shit zag en weg wou maar voor der est masterlijk hadden ze dit jaar ookwel weer motgen doen maar ja rutbeek zag het zeker niet zitten we hebben bij hoofdorp ook nog FLARIANDE waar mysteryland ge4houden wordt daar kasn het ook dames en heren!!!!
[NL] BunnY [NL]
Zeker goed feestje heb me zwaar vermaakt :bounce:
[NL] Jack sparro­w:boun­ce: ay ay
jammer dat het regende ma verder was het een super feesie:D(Y)
Pfff Was Te Vet Feest...!:D
Een geweldig feest gehad, ben er nog van aan het nagenieten. Next year again !!
[S.E.T.]Vunz
het was echt mega vet, ondanks de regenbui, gewoon doorgaan, Akira draaie lekker, helemaal uit me dak, wist nie dak zo hard kon
[SBC] Da Highlandz :[
Vet feesie B)
[SE]Po­rnstar­[SE]
was een VET FEEST MAN. super genoten en helemaal bij ANGERFIST :D helemaal los daaro. alleen die mongool die het bij de bus verpestte mag voortaan wegblijven. maar voor de rest een superdaggie :D
[SF] Lethal Injection
Wc's ronduit bagger. Mindcontroller beste zaal daar was de sfeer super.
Thunderdome :respect:
uiteindelijk toch nog een goed feesie! jammer van de darkcore tent :( :respect: unexist en producer :respect: waren gruwelijk!
[WBS] GHOST
zo dit was een super feest!!!organisatoren :respect:
echt zwaar te gek hoor vooral de thunderdome en moh ANGERFIST!!! NOIZE SUPPRESSOR(y)
_Robbin_
wanneer weer? superfeest
_sander_
Ik snap niet dat zo veel lui zeuren, ik vond het geweldig :bounce: Foto's op >>>>> www.VanGodLos.net <<<<<
haha daar ston paul dan ff voor een leeg publiek (N) thunderdome (Y) alleen darkcore was echt kut :S
egt een super feest kennen we dit niet elk weekend hebben!!!!
ach man zeik niet alles is een illusie
AJS
WTF 1e festival maar wat voor 1 echt helemaal :respect: top (Y)
Alaindeling
Helemaal geweldig!! Beetje duur allemaal maar dan heb je wel echt een wereld dag!!! :D
alexs
Hij was fijn!!!! :D ps.. valt me wel op hier dat de meeste die over clubkutten zeiken nog zelf niet eens 18 jaar zijn.. jullie komen ook net kijken, hou je bek aub en maak er gewoon een feest van.. Als je op die wijven blijft letten ben je zelf ook maar een sukkel.. gewoon raggen met die hap, niet naar mensen kijken, daar zijn id&t feesten voor.
Alias
heb me goed vermaakt, was weer lekker feesje
was toppie :yes: zeker weten :D
angerBIST!
dit was vetter dan ket!
ankiej­planki­ej-bollocks
geslaagd feesiej er was alleen te veel regen
Anok
Heb me goed vermaakt (Y)
me dakje vloog helemaal van me pan af !!!!
Avonturier
Met zijn allen Hakken op een groot Grasveld!
HIJ GING LEKKERRRRR :bounce: Tijd geleden dat ik me zo goed gevoeld heb op een feest :lief: MC-tent & TD-stage :respect: Predator - Chosen Few :kwijl:
HET WAS EEN SUPER FEEST :D heb me zeker weten vermaakt :D
B@rbiegirl
:respect:AnGeRFiSt:respect:
babergi
begin was waardeloos in darkcore hoorde nog 2 andere zalen, maar na unexist was het een groot feest met :respect: destoyer :respect: als hoogtepunt
echt een vet feest
Badmutz :bier:
EGT MEGA SUPER VET..de terug weg wa minder mah egt vetjes! top organisatie enzz next year wir!!
Bartkore
bruut feest hoor! repect 2 drokzzzzz nui naar condor knallen
Basseckio-HK
dik fet thunderfeest!! :respect:Tommyknocker:respect: , :respect: DaY-Már:respect:
Day-mar je was toppie net als angerfist die vlamde wel denk
Bavalo
Op het begin leek heel ut feest kut te worden, slecht weer, wiet afgepakt, kut geluid in de darkcorezaal waar ik van plan was om zowat heel de dag te blijven...Maar toen Unexist begon te draaien heb ik alleen nog maar goeie muziek gehoord..respect naar destroyer, the producer, unexist en drokz vs akira..
Benniej Fris
Wat een tering vet feest :D Goed geluid! Alleen kut dat ik daarna nog ff 1 uur heb moeten lopen opzoek naar onze auto :S Wat een tering verkeers regelaars stuurden ons elke keer een andere kant op :S
Berend
Zeker leuk feestje, Darkcoretent was super! Unexist (y)
SUPER!!
BIER BRIGADIER *­038 ZUID*­
gruwelijk feest, jammer van het weer maar dat mogt de pret niet drukken....wat zeurt iederen nou weer over clubkutten? in de mindcontroller tent waren aardig veel...en was de sfeer ook het beste, in tegenstelling tot bijv. het "schop en sla maar flink om je heen"gedans en het aggressief rondkijk sfeertje bij MoH
BijCrack
(bounce) knetter gek helemaal los!! (bounce) goed geluid, goede sfeer volgende keer ben ik er ook zeker weer bij
Jahaa.. dit was een beste! Goede sfeer, mooie locatie, prima geluid (echter niet in de darkcore) en lekkere muziek gehoord! En Urban en Schizo heerschen! :respect: :doetiwoep:
blowholio
geweldig gewoon het weer was ook top:bounce:
echt een super feest
Bolski :lief: Nicooltje
was zker wel een bruut feest HEb me prima vermaakt :D :respect: Angerfist :respect: Neophyte :respect: Nosferatu :respect: The Headbanger :respect:
BOSSI FTS
vet feest ondanks de matige sfeer. dione wat een set weer!!! :Respect:
Bramozz ;d
sssssuper!!! doen we vaker :D
BramWSS
knetter steekker hard gaan dan heb ik gedaan
Breda-Mike
was geweldig feest!!ophidian :respe­ct:
Bryan
Was goed te doen, alleen jammer van het geluid in de Darkcore, The DJ Producer kickte ass !
:respect: Miss Flower :respect: niet verwacht dat zij zoo goed draaide, GIRLPOWER:P
carlino
Top feest :D heb me echt mega goed vermaakt hier :D
Casey Jones ©
geweldig
Charr *
Leuk feestjuh:D Ik heb me prima vermaakt...!!Maar die wc's waren echt om van te KOTSEN..:x!!!
zwaar vet feest vooral bij thunderdome moh was weer een wazi kinderfeestje triedte lui nep gabbers
Chem0
Destroyer :respect: Unexist :respect: echt super vermaakt :bier:
Cor.S
geweldig feestje..,jongens het was onwijs gezellig met jullie!!!!:bounce:
Meesterlijk feest, dit mogen ze zkr vaker doen
CYN{NL}
Het feest was echt te kk los!!!!
JAAAAAAH erg lekker feestje -noize supressor- :respect: ... alleen geen timetable:nee: das minder!!
Damiano*
was een leuk feesie hoor (Y)(Y)(Y) ** Erg jammer van het geluid in de darkcore tent :s:s lekker los gegaan overal :bier::bier::bier:
Gewoon Gruwelijk niks meer aan doen zo moet een feest gewoon zijn en niet anders!!!!
APPETIJTELIJK
Dave046
Feest was wel vet, alleen jammer dat er te weinig mooie meisjes waren en slecht weer !!!
david-danser
HouseQlassics en Mindcontroller was beter.. :respect: Dr. Rude :respect:
Davignion
GRUWELIJK....:bounce: Unexist :respect: Ophidian :resp­ect:
DD
Super wreed Feest :yes::bounce: alleen zeer kut van het geluid bij Tieum volgende keer beter :d en die regen das gewoon lekker 8)
De Raver
geweldig feest !!!
De Snelle
Redelijk tot zeer bruut tot dodelijk tot onsterfelijk...nr..1..!!!!!!!
De Wilde
gewoon mega vet!!!! Echt outdoor en hoe.....:xtc:
Delete123
Was helemaal geweldig:D RTC, Predator, Weirdo, Shadowlands, Stunned Guys, Vince, Delta 9 :respect:
DENEKAMPS TERREUR
wat een super feest echt muziek sfeer alles was gewoon goed, alleen de wc niet maar verder gewoon SUPER
Cker gruwlijk feesie.....!!!!! :D
Super Knettertje Leip! :cheer:
DerekRaver
HELEMAAL GEKKEHUIS SUPER(Y)
DINJESK :cheer:
SUPER FEESIE:D :bounce: zkrs :respect: voor art of fighters en dano :respect: weer veel nieuwe mensen leren kenne:D :D
Disturb™
zo dit was zeker 1 groot super feest alles goed voor elkaar super line up en werd ook gewoon zeer goed gedraaid steeds voor outdoor festival was dit zeker me beste die ik meegemaakt heb >>> FOTO'S ONLINE ZIE EIGEN TEKST<<< :bounce:
topper
wat een toppertje weer pfffffff ben nu net thuis om 2.30 was weer de moeite waard laterzzzz
DJterrortank
een geweldig stampdag weer
vond het echt een geweldig superfeessie:D gezellige sfeer alleen erg jammer dat die 12 uur zo snel voorbij waren:(
Donkers22
dit was n mieters feestje geweldig :respect: angerfist noize suppressor paul elstak :respect:
Dr. Rude
Vet feest :jaja:
Droev
volgas hakkuh :bounce:
Drokz[1986]
helemaal geweldig :respect: angerfist, unexist, akira vs drokz:respect:
Dubbes
was weer een gezellig feest. prima vermaakt
Dun bijs
:bounce:GRUWELIJK!!!:bounce:
duracelleke alias dn dolle
VET!!!!!!
Dusss....
HEFTIG!!!IK ZAL HET JE VERTELLEN!!HEFTIG !!
E-MASH
Geluid van Darkcore Tent was echt 10x niks(Zonde).Voor de rest wel vermaakt en :respect: D-Passion,Ophidian
Early Gabber "­The Bolletaz"­
T viel mij alles mee ik ging uit van een echt k#tfeest, maar t was echt wel gezellig!! :respect: Poncho :respect: waaier :respect: mindcontroller :respect:
Earlyr­avegab­ber
was zeker super vet feest DOMINATOR 2005:respect: in 1 woord geweldig
edje.
uitstekend, moeten maar snel weer vergunningen worden afgegeven!!!!!!
Eilram.
Zeker een geweldig feest :D Angerfist ging dr zwaar op :D Hehe.. Allen jammer van de rellen weer :/ :S
Engelsman
DARCORE !!, Dikke respect voor TOA, Producer, Destroyer, Droks & Akira :bounce: het was een m8ige feezie !! Groeten uut Grunn en aan de mensen in de Bus (y)
Topfeessie; Angerfist & Jappo (y)
het was een vet gezellig feestje allen jammer dat het overdag is
Eva
Toppertje :D
Evil Bert
:cheer: P - O - N - C - H - O :cheer:
Fighter!!
aaaaaah die hond :( was gewoon zielig :D maar verder een SUPER FEESSIE
FireSt­arterK­erkrad­e
Geweldig!!!!!
Flo89
Te Vet
Floris a.­k.­a.­ El Mágico
Vet feest..vooral veel bij Thunderdome, MOH en Mindcontroller area geweest, niet verkeerd hoor! :D :respect: Stunned Guys, Noize Suppressor, Shadowlands Terrorists & Paultje :respect:
Foutjûh
Knalle! :respect: Armageddon Project :respect: Noize Suppressor :respect:
Frankie S
mega mega mega maar wel een beetje nat....
Funky Frank
Nah dit was toch echt zoooo'n supahfeest zeg! Me beste van het jaar denk ik wel! Enige minpuntje was ut geluid bij de darkcore! Maarja ik zeg gewoon maar 1 ding: JOIN US....FOR......FUCKING ARMAGEDDON :respect: Ongelooflijk zo los gingen we daar vooraan! Volgend jaar weer en met AP natuurlijk ;)
FuZzeh
twas echt een masterfeest, hopelijk komt het volgend jaar weer :D
IK ZOEK DE PARTYFLOCKNAAM VAN DAT MEISJE DIE IK TEGENKWAM IN DE WC IN DIE ROLSTOEL ! WIE HELPT MIJ. UT WAS EEN DONKER MEISJE
Gab
Cker een vet feesie allen beetje jammer dat het overdag was!
Gabber­Pinda4­Life
Wat een tering vet feest:respect: Volgens mij hadden ze gisteren de geluidslimiet afgeschaft :kwijl: Dreunde echt lekker Thunderdome podium:kwijl: Een geweldig feest volgend jaar zeker weer maar dan wel 's nachts;):respect: 4 DOMINATOR!!!
Gennep-Raver
in 1 woord : MASTERLIJK!!!!!!!:respect:
Global Roozie
Echt wat een Feest. Kippenvel toen iedereen bleef doorgaan in de regen!!!!
Gouden­kimmet­je
Goed feestje!!! Wel alles erg dicht op elkaar!! En lekker in de middle of nowhere :P Vond de mindcontroller tent het leukste en Thunderdome buiten in het zonnetje was ook heeeeerlijk!! Jammer van de regen af en toe! En dat gezeik op die clubkutten.. Voel me wel aangesproken en ik had niet eens puntschoenen aan:P !! Supergezellig met mijn lief en vriendjes! :lief: Ohja water bij de wc 's zou ook wel fijn zijn de volgende keer!
Govert Kreuk
Echt gaaf feest! Volgend jaar zeker weer! :P
GROENLO O.­C.­C.­
Leuk feest maar er scheelde wel wat aan.. de beste dj's stonden vooraan in de line up:NO: en tieum meesterlijk gedraaid maar jammer van het kankah geluid:NO: echt bagger:@
was helemaal te gek prima sfeertje idw
hakkuh
geweldig!
Hakkuh Annie
Tjah ik dacht echt dat het flop zou worden, maar we hebben lekker veel verkocht bij de classicsstand en het was ook nog eens reuze gezellig 8) Echt leuk dat steeds dezelfde mensen maar bleven terugkomen bij ons stand hahaha
Hardcore =­ Life
Dit zijn de mooie festivals :D Vooral Thunderdome was erg vet. Daisy & Armageddon Project :respect:
Nice feestje, alleen RTC in die kleine zaal shit die moet je buiten opzetten :P!Neophyte live master!!
stampuhhhhh
Hardco­reMeis­juh
Was een super feest, leuke mensen leren kennen :)
HARDCO­REROTT­ERDAM
Te bruut feest :yes: :respect: voor Nosferatu, Angerfist en Evil Activities. Maar vooral veel :respect: voor DJ D ondanks dat de apparatuur in het begin bij MOH zwaar kut was ging ie toch gewoon door en draaide hij nog een paar van me favoriete platen :lief: :D Voor mij beste feest van dit jaar :yes:
het feest was echt helemaal top, alleen jammer dat je in de darkcore area weinig hoorde door het geluid van thunderdome en MOH magoe.. was een top feestje :D
HEADFUCK TERRORIST
en een gruwelijk feest lekker hard geluid bij thunderdome en moh heerlijk :respect: voor dit feest dominator domineert dik
heejha­llomet­mike
was zeker de moeite waard om bijna 3 uur te reizen ..echt ene vaag feestje
Was geweldig:cheer: volgende x cker weten heen:jaja:
HeiN!
DOPE!!!!!! BRUUT FEEST :yes:
was wel mooi feest... jammer dat het pas op het einde echt mooi werd...
henk h...
beste feest ooit
Hoexyy
echt een vet feestje(y) was de lange bus reis wel waard
HP-tjuh :bier:
was echt een heftig feest, alleen het weer was wat minder, mja dat heeft de muziek cker goed gemaakt :bounce:
IceBreaker
MOH :respect: Was echt en Knal Feest !!!! :bounce:
Icer1x
een zeer goei fistje..... en ik ben niet gesm­olten dus geen klagen aan!!! :respect: Drokz &­ Akira :respect: Alleen van die kut Honden daar kr­eeg ik het van. Welke mongool laat op zo'n feest z­'n hond nou uit.......... Helemaal leip die mens­en!!!
was een geweldig mooi feest maar 1 ding hé :@ ik ga nooit weer betalen voor de wc GVD heb nu een blaasontsteking opgelopen van die smerige bende daar :@:@ voor de rest (Y) maar t water wat je kocht mochgt wel wat kouder en mooi belachelijk dat er geen water in de wc's was je kon niej eens je handen wassen :(:@
WAT EEN FEEEEEEST TOPPERTJE DEZE FEESTEN MOETEN ER ELKE MAAND ZIJN KNETTERKNALLENDE OREN
ikk
was echt megavet maar die kklijers hebbe alles veel te duur gemaakt jaa
Illmatic
Kacper moet vooral zijn bek houden, en een beetje respect opbrengen voor 1 van de betere en hardere early rave DJ's die er nog zijn :@
ILoveH­ardSty­le
[B]Begin tegenvallend[[/B]..maar later helemaal [B]GENIAAL[/B] door Chosen Few ft Predator,Armageddon Project,Jappo,Dj Producer,Dano,Vince, Ophidian en Delta 9
Haha nou ik heb mijn kaartje nog steeds. heb hem niet kunnen verkopen. vet klote. maar ja zal vast mooi zijn geweest in enschede :jaja:
Irmie
SUPER :bounce:
Zeker een vet feest volgend jaar ook cker weer jammer dat het overdag was :D
janine83
Erg leuk!!!
super gruwelijk feest echt helemaal geweldig!! angerfist draaide super!! :respect:
japio1
wat een feest zeg. Echt hakkuh tot de macht 10, en een goeie sfeer. Volgende keer zou een timetable wel hendig zijn.
JARCO S
gewldig bar feessie
Jasper heeft zere oren
elk jaar weer hoop ik
Jasper ®
Na Headbanger, helemaal LOS :bounce: !!! NOIZE SUPPRESSOR :respect: TIEUM :respect: !!!! Angerfist was wéér niks waard. Met die versnelde wanneby kk terror van ze :@
ja echt vet !!
Jenka ©
De hele organisatie was nie optimaal. Maar thunderdome maakte alles goed. Den Haag ging los vooraan zeg :yes:
JEREMYS
JA MOOI JA
Jeroentjeee
fantastisch feest alleen een kutgeluid in de darkcore zaal
Johan!­ :bier:
ja was een feesie om nooit ote vergeten..mn complimeneten!!!
Jstyle
Het fouilleren duurde echt fucking lang, maargoed eenmaal binnen gingen wel snel los! Ik heb me goed vermaakt!
juanito
Dat er nog zoveel mensen zijn die dit vet vinden. Ik druk aan t werk, mothefucking harde basss om mijn oren geslingerd, halleeluja! Niet mijn muziek, maar jullie weten wel wat los gaan is hee, vanaf het begin gewoon keihard hakken, doen jullie goed. Ik moet er niet aan denken!!!!!!!!
K.A.L.E.
in de regen knallen in op moh!!! echt TE vet!!! volgend jaar zeker weer..... wel een beetje een verre locatie! ;)
Kaatje­:roflo­l:
:respect: Wat een feest!! :respect: Geweldig!!! :respect:
KalePu­nkGabb­er
Lekker feestje alleen jammer dat als je naast de darkcore zaal stond dat je de rest ook kon horen verder wel beter
was leuk feest maar nix bijzonders en pokke duur
KarlCore
kk goed feest punt
Super Feest :respect: Super Dekoor...:D Vet geluid..:D En echt voor de mensen die niet zijn geweest...Je hebt echt wat gemist....;) :bounce:
kk gek feest! vergeet ik nooit meer :)
was wel een vet feesie:D
was helemaal toppie he mensen
Was Echt Een Goei Feestje :respect: Noise Supressor :respect:
:respect: Rotterdam Terror Corps :respect: Noize Suppressor :respect: Nosferatu :respect: The "ene" stunned guy :respect: en dan angerfist :no: (N) petje af whahahah stelletje kneuze maar wel super goed vermaakt :D :bounce:
Leuk feesie
Kesch
ram vet feest:D:D zeker genoten :D voral met G-town Madness volgend jaar weer:P??
KIEKEBOE:D©
vond het niks om half 10 bier op betaal je dan 45 euro voor, maar voor de rest geen klagen hoor Prima vermaakt
in 1 woord -->>GEWELDIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KLAPJOEKEL
rete gaaf fet cool dat is wat ik er over te zeggen heb.was echt super en het geluid bij MOH was echt opper . zekers voor herhaling vatbaar
Heel vet feestje..Thunderdome & Masters lekker geluid..darkcore tent helaas kutgeluid mja..verbeter dat en volgend jaar heb je een nog vetter feest :)
Krankcore
geweldig mindcontroller was het gebeuren van de dag ! maar de scnackerij was niet te vreten :S, heb nog kramp in me poten van het hakken en eeen bestte gehoorsbeschadiging op gelopen
Zo lkkr feesie :D
pfffffffffff ....GEWELDIG!!! :D
Language Of Rhythm
Tering wat een feest:yes::respect:,volgend jaar absoluut weer:yes:,wat ging unexist achterlijk HARD weer pfff Grandioos b),ja nosferatu,vince,dione,blijf maar ff door gaan,echt echt een kippevel feessie:yes:...
Leuk! Niet geweldig....
SUPERVET!!! goeie sfeer,goei geluid,het weer viel ook wel mee...gewoon een geslaagd feesje !! :respect: ANGERFIST- NOIZE SUPPRESSOR :respect:
Leonie­tjuh:b­ounce:
Het was echt een super feest!! Jammer dat het zo snel voorbij ging :(
leroy!.!
gekke shit
alle machtig.....
Super vet feest
Zeer goed geregeld allemaal, alleen de tenten mochten iets verder uit elkaar want alles galmde door elkaar heen..
Mooi feestje, en ook een goed geluid, voor een buitenfeest, jammer dat er daar nergens een line-up te vinden was... maar voor de rest heb ik me echt wel vermaakt... ON MY BIRTHDAY 8)
Loos.
Gruwelijk!! :D Tja als je Belachtelijk hard staat te hakkuh kom je wel eens wat ruimte tekort! :S Ziekelijk feessie! :P
geweldig :D
lovely-lili
super!!!!!!!!!!!! houseqlassics :respect: :respect: :respect:
Low Tempo Sucks
Super!!!! Volgende keer weer!!
Lydidia
die hond :S
M o e n s s
:respect: Miss Flower :respect: Zij draaide echt fucking goed (Y) :respect: Miss Flower, Neophyte en Paul :respect: maar zeker miss flower!! :respect:
the best ever!!!!
super feest, lekker in de buurt en mooie kerels :D
TE KANKERHARD..:D & Best Wel Vaag... :vaag:
M@duro
kkk goed gewoon
JA EGT TOPFEEST MAAR DIE REGEN WAS MINDER MAAR DAT DEED MN FEEST NIET VERNEUKEN! ANGERFIST LIVE EGT TOP!!!!!!
m_IR 69
wow wat een vet feest zeker t mooiste van dit jaar geweldig :respect:neophyte:respect:
prima vermaakt daar!!!!!:P:P
Mancun­iannet­je
Super feest!!! geluid (Y) wel heel vaag en irri dat je nergens je handen kon wassen! Dan maar een bekertje water KOPEN om je handen te kunnen wassen! tjah moet toch wat...
Marc.P
:bounce: (Y) Muziek stond alleen te zacht... :(
Marientjuh
wat eengeweldig feestje was dit! super lekker buiten en thunderdome stage was echt super!
MarijN
jammer dat ik eerder weg moest
Marinda
beter dan mysteryland, dat wordt meer een trancefeestje de laatste jaren
Marley...
Dit was echt een super feest!!!!
Wat een KK feest zeg, met KK securetie
Martin K
Erg balen van het geluid in de darkcore, erg slecht geregeld... Maar toch zeker vermaakt :respect: daisy :respect:
dope :-)
masterjr
super dik feest muziek was hard kwam best uit super super super
Mat-Ice a.­k.­a.­ DJ THE FURIAN
GEWELDIG FEEST...alleen beetje jammer dat je zo lang moest wachten bij de wc's :p
maxwax
vet goed vermaakt. maar dat volk daar? geen worden voor.
echt wat een GEWELDIG FEEST :bounce::bounce::bounce: :respect: Art Of Fighters :respect: :respect: Daisy :respect:
Nooit zoveel lelijke mensen gezien!;p Maar voor de rest wel vet
Megalodon || Oppers­tamper
Supervet feest, er werd kei goed gedraait door bijna alle dj's waar ik geweest ben :respect: NOSFERATU :respect: DIONE :respect: THE STUNNED GUY :respect: VINCE :respect: verder jammer van de buien, maar daar kan niemand wat aan doen. vlammenwerpers waren ook top, lekker warm :cheer:
Was echt super:D :bounce:
Melis :cheer:
Skunnig!!!!
Member of Club Fuck
dit was gewoon de BOM,keihard de lekkerste en ik hoop dat het volgend jaar weer vetter zal zijn!!!
Metal Editor
bruut
Was een top feessie!
Michelle(F)
leuk leuk leuk...
Michelle85
Erg goed vermaakt :bounce:
mike:woop:
absolute topper van het jaar, heb me geweldig vermaakt :respect: heineken honcho :respect:
:woop:was ckers te weten een bruut feestjuh:respect:
Miss Punt..!!­
Bass-D & King Matthew & The Mouth Of Madness :respect: :respect: Super...!!! Voor de rest ook zeker geslaagd feesje ;p :P (Y)
UBER GANST GEIL!!!!!! Toppie hoor mensen. En dat gezeik over die clubkutten?? Nix mis mee hoor!!! Liever clubkutten dan van die wazige pogoende gasten!! Pleur toch een pokke eind op kanka gasten met jullie gebeukt! Nee dat is leuk!! Maar voor de rest echt toppie! Minpuntje slecht geregeld met verkeer, w.c's en ja hoe kan het ook anders het weer mocht wel wat beter maar dat mocht de pret niet drukken. (K) mij
MISS-LIZZ
Lekker feestje!! En ziet er best grappig uit een veld vol met hakkende poncho's ;)
MissCoco
Super feest! :cheer: Isaac :cheer:
MissGroovy 8)
goede sfeer, goede muziek (y):D en RotterdamTerror Corps :respect:
wat een feest en top georganiseerd :respect:
Mr.­ Eliminate
Beste feest 2005:yes::respect:DOMINATOR:respect:
ms seven
wat een vet feest was dit zeg :respect: RTC :D:kwijl::P
superfeest..stampen in een regenjass!!!!!!!angerfist:respect:
Mxo
Whaha , was egt super vet feest :D MOH Thunderdome en MindControler ware (y) Jammer dat se die Bass in de Darkcore pas zo laat aan de praat kregen... En die prijzen die ze overal voor vragen... :S Maarja, voor de rest was het :bounce:
Nala
het was echt een vet feessie heb er blaren van overgehouden maar wel de hele dag gedanst xxx jennifer
Was echt een super feest!! Geen woorden voor!!
kheb me nog nooit zo goed vermaakt op een feest was echt een TOPPER (Y):bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Bravo! weer een feessie met suc6 afgerond
Nexonai
lekker lekker lekker :yes: :cheer: jammer dat we laat aankwamen maar was zeker de moeite waard :yes: 8)8)8) LEKKEERRRRR.... (L)
Nicole O:)
Het was helemaal geweldig, ik heb heel erg lang alleen rondgelopen, maar ik vond het heel erg leuk om allerlei andere mensen ontmoet te hebben :jaja: geweldig ;)
Nicole...­ :flower:
vet vet vet :D geluid bij MOH was op en top geweldig !! hehe en ik vond angerfist gewoon VET :o
NL_­pitbul­lwief_­NL(L)B­readhe­ad
geweldig:D de MOH area zag er toppie uit en s'avonds was ie über wreed:yes: heb me zeker vermaakt alleen dat eten was minder:( maar (Y):yes:
was goed te doen maar jammer dat het overdag is
no_escape
superfeest.....dano :respect:
Noizemarine
Super feest !! :D :D :respect: Noize suppressor, Angerfist, Dione :respect: (y)
non stop aktie
Fok al die figuren die altijd maar lopen te zeiken over clubkutten,puntschoenen,pro-pogo en al die onzinnige kutopmerkingen. Dat zeggen alleen mensen die net komen kijken. En sommige noemen zich die-hard gabber maar vluchten wel voor de regen :/ Verder was het wel een redelijk feessie :jaja: :respect: Mindcontroller :respect: Thunderdome :respect:
Number #1
REMDULL
:respect: [b]SUPER GWELDIG[/b] :bounce:
echt een waanzinnig feest
OAFTERMAN 3 aka BARRON S
geweldig feest :YES:
ohb terreur
super wat een feest
Oirschot Chaos
was echt een GRUWLIJK feest goed naar men zin gehad
Oldsch­ool***­Gangster
:woeptidoe: :woeptiedoe: :woepwoep: :woep: :woop:Geweldig Feest :bounce: :bounce:vooral Mindcontroller :respect:en MOH RTC weer top:respect:
watn een super feest..! respect voor DIONE :respect:
Super afsluiting :D Mindcontroller :respect:
MEISTERLIJK!Wat een Stampen!!!:-)
oopie | OPTJENKERE
goed vermaakt diasy en zeker Armageddon Project dikke :respect: wat was dat lekker zeg
Fucking Gek Feest!!! :respect: Stanton <> Rob & MC Joe <> Panic <> Lenny Dee <> Neophyte <> Paul <> Evil Activities <> Daisy <> Nosferatu <> Digital Boy <> Angerfist <> Tommyknocker <> Rotterdam Terror Corps <> Shadowlands Terrorists :respect:
Papa Pitstyle
:respect: for da HUSTLA top gedaan in de MINDCONTROLER area toch ff bezig geweest
Paralizer
Jammer dat Masters of Houthak zo'n vet geluid had en dat de Darkcoretent met de vetste DJ's weer eens het schraalste was! :@ strenge controle, plee's waren kut geregeld maar was wel gezellig veel bekenden gezien maar het was zdeker geen 50,- waard! :no:
Party BA ~A.­K.­A.­~ Party Addict
Heerlijk feesie, weer lekker staan beuke :respect: Panic :respect: :respect: Buzz Fuzz :respect:
Party Jansy
Ik vond masters en mindcontroller het leukste. :bounce:
PartyAgenda²
lache goed hard ragge in de regen:bounce:
Passion 4 Core
Kicke feest heb me overal goed vermaakt vooral bij de Thunderdome! de Darkcore kon wel beter! Destroyer was gruwelijk goed:respect: Al met al een vet feest maar toch liever s'nachts en een ruimere indeling. Het was maar goed dat het niet uitverkocht was:) DAISY was zeer lekker aan het draaien(y) hakkuh in de regen:woep:
Patricia
Te klein: je hoorde alles door elkaar....Geen sfeer enz. Tegenvallen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar was wel gezellig met jullie!
peppie is link
Super feesie (Y) Jammer van ut slechte geluid in de Darkcore Area... Destroyer, Angerfist en miss flower vond ik (Y)
Peters
vet
phan
:respect: Armageddon Project & Delta 9 :respect:
Pimpie
wat een vet feest, heel de dag bij thunderdome gestaan en t was echt gezellig :bier:
PinkyBeers
in een woord: GRANDIOOS!!!
Woeiiiiiiii MEGA VET feest!!!! :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect: gruwelijk gedraaid en anders heb ik ook even een piepppppp in men oren ofzow
PoKkEwIjFiE-jAnE
Vet feesie!!!!
Princesje (K)
Wat een superfeest zeg!! Vooral Masters en Mindcontroller.. :respect: Volgend jaar er zeker weer bij! Tom, Manon, Rox en de rest superbedankt, et was echt tof met jullie! :yes: :kusje: en wat is het probleem nou met je puntschoenen? ik hak jou eruit :P
Wat een geweldig feest, overal waar je kwam werd goed gedraaid! :respect: houseqlassics :respect: mindcontroller :respect: Art of fighters :respect: En de sfeer was ook megarelaxt!
Project Hardcore
dit was 1 van de betere feesten waar ik geweest ben
Was een gaan feestje een beetje jammer van de wc's en het weer......
PUIJN
geen woorden voor :respect:
VET FEESIE :jaja: goed geluidje bij thunderdome :D jammer van de darkcore tent :/ en dat het een beetje te dicht bij elkaar stond allemaal! maar prima vermaakt!!
PuSSy_L0uNgE
Vet!!! In één w00rd Vett, écht master... Bah gek
Putjet
geen woorden voor, heel wat feessies meegemaakt, deze staat erg hoog genoteerd!!!
WWW.STAMPINATOR.WAS.ECHT.VET.NL
Wat een gekkuhhuis!!!!!! Cker goed gedraaid en geluid ook (Y)!!
Querina
wat een geweldig feest :D en een apart weekend ;) :lief:
QuiK
cker wel lachuh feesie! en die regenbuitjes waren niet zo erg...alleen die regenjassen: wat een kk troep :/
r_OY
Dione super vetjes, 2 heerlijke remixen gehoord :respect:
Raffellito
Superfeest alleen kk WC`S!!! lEER DER NOU EENS VAN.....!! Maar verder topfeestje muziek was goed sfeer was perfect.... En terein klein maar fijn ;)
RalleBannie :aai:
vond het zeker top....
ralphie a.­k.­a ouwe
mindcontroller!!! echt vetjes
Rauz
het was in 1 woord SUPER!
Ravenstein Hardcore
EEN EXTREEM VET FEEST!!!!
RaveQueen :cheer:
WAS GEWELDIG
Razorr666
Echt een zwaar VET feest!!! Vet harde sound! Echt een tof feessie!!!!!
ReLSMuRF
AAAAAAHH :bounce: gasss met die zooi! smurvenblauwe poncho om en lekker doorstampuh en afkoele in de regen! :jaja: TOP der was zelfs nog n goeie rel heheh
Rinus
Onverwacht Lekker!
ROBBIN
Heb me heel goed vermaakt. :D:D
heb me zeer goed vermaakt, af en toe ff een buitje voor het stuiven!
Ronald O
wat kan terror toch een hoop goedmaken :9
was vet
kei vette bass maar veel stress echt kut maar tering hard
kanker beveiliging. kut enschede
goedddddd
zeker wel vet feestje, wel ietwat bruut los gegaan :D.. fijne gepitchde zet weer van angerfist!!.. heeft er iemand een ponsjoooo?
R½je.
:respect: dominator
Vet feesie..b-tje jammer dat het regende soms,was zeiknat.
Geweldige dag gehad, is voorbij gevlogen O:)
SAURONS-SWIFT
SUPERFEEST!!!!!!!!!heb ook nog wat foto's van mensen hier van partyflock
beste feest ooit
SDK
kut feest.. geen sfeer.. teveel mensen die t niet snapte en ik snapte r zelf ook geen hol van..!! :S de laatste 2 uur waren leuk.. doe mij maar beter een feessie snachts..
SEBBEL
:respect:MINDCONTROLLER:respect:HOUSEQLASSICS :respect: FREESTYLE:respect:
was echt een supah feessie:d en donders gezellie..gewoon bruut :bier: was een te vet feessie :yes:
serdimion ready to rock
HARDCORE voor iedereen wat.niet normaal vet ondanks dat het regende:ik had nog nooit met armageddon project in regen gestampt,echt underground!!we hebben weer laten zien wie de dominators zijn!!!!!!!!!!!!!!
sexy lexie
was super vooral house classic weas top ben goed los gegaan en nog doof van
:respect: MC DA HUSTLA :respect: Chosen Few & Da Predator :respect: De 4 Organisaties :respect: Al het publiek! :respect: Op naar 2006!
Sinned
DOMINATORRRRRR KK JAH :D
helemaal toppie! :respect: heb me goed vermaakt! :D
Sjefkuh
huh]
SjuEnDE :bier:
echt een gru-we-lijk feessie :bounce: was zwaar dronken :P :bier:
SUPERRR!!!!! MEDE DANKZIJ DE MENSEN UIT DE BUS :D :bounce:
Slager™
Mindcontroler......!!
Slimanus
Goed feestje alleen wel teringduur. en al die klote bonnentjes voor alles
was een vet feest :D
sons of odin
was wel weer s suppertje vet lekker lopuh stampuh en voor de rest .gewoon een toppie feest alleen jammer van het regen meschien volgend jaar beter voor de rest was egt toppie bedank dominator voor juli mega prestatie
UBER UBER UBER UBER UBER UBER UBER UBER.. ohja A.O.F. bedankt voor het shirt :D
Sound Maniac :banana:
was een super feesje:jaja:
Soy uN PerdedoR
Gabbers zijn niet dik :)
SPANOV­ICH:bo­unce:
Wat een gruwelijk feest zeg !!!!!!!! Angerfist , Neophyte, The stunned guys , Vince draaiden geweldig !!!!!!!!!!!!!
speedcore gek //­ snelhe­idsdui­vel
bagger feest, was niet het geld waard, :@:@
SpeedY?Qs
het is ckers een geslaagt feest alleen mogen ze daar wel een paar lantarenpalen aanschaffe!!voor derest was het kkwreed bij MOH gak!!NEOPHYTE ANGERFIST all1 jammer van paul...
SRN
heb een groot feest GEMIST GVD :(
kanker knalluh gewoon
waanzinnig
Stefan-the-Sound
Dit was zeker VETTE shit !!!!!:yes: Angerfist, Dione, Neophyte, Nosferatu, Bass D & King M, Miss Flower, Day-Mar, Stunned Guys :respect:
Steven K
zeker een vet feest (Y)
Stijn
ge -wel-dig !!!!! beste feest ooit in m'n leven, niks kan aan dit tippen
was wel leuk, maar super echt niet... wat een @#$@zooi dat die darkcore kut geregeld was
Struikrover
SUPERVETTTT ging DOLLLL wat nou regen gewoon DOORSTAMPEN!!!!!!!:cheer: :D:D :9
Nou, wel aardig ja...
Dominator :respect:
StyleN
Wat een te gek feest volgend jaar weer hoor!!!
Sven:jaja:
dit was mysteryland zoals het hoort !!! ze mochten de tenten wat meer uitelkaar plaatsten i.v.m het geluid
Sweety :cheer:
lieve mensies het was zker een TOP FEESIE! Ik heb me in tijden niet meer zo vermaakt! voor iedereen met wie ik was een dikke :knuffel:!!!! (wat een tering honden:S:(:@)
system-ex
JA KOM MAAR WEER MET DIE ZOMER!! dit was echt een TE VET feest!
Was een super feest alleen jammer van die regen. Gelukkig had ik een poncho
T.­F.­O: little bit (y)
zekers voor herhaling vatbaar (y) :d !!!!
Geweldig feest, hem me echt goed vermaakt!!!
TB
was een leuk feest! echt superveel dj's horen draaien! DANO, BASS D,ART of FIGHTERS & CF vs PREDATOR sprongen er uit!maar waren teveel leuke dj's dus was moeilijk kiezen dat vond ik wel jammer! hing wel echt een schrale kutsfeer! alleen bij freestyle was de sfeer echt goed vond ik! en het was grappig dat er best veel buitenlanders waren :D! was wel supergezellig met mijn schatje :kusje:, subbel en paddel, de amstelveense gang, alex en nog wel meer :p
Tedde le grand
apart heeeeeeeeeeeeeel apart & zeer WOEST zeeeeeeeeeeer WOEST
KANKERBRUUT BESTE FEESTJE TOT NU TOE
TERREUR SINDS '85.­
check voor foto's http://partyflock.nl/user/244425.html
het was wel gezellig maar had er zwaar meer van verwacht:(
frietjes waren lekkur dat vonden de meeste mensen
het feest was echt geweldig maar het weer had iets beter gekunt. de muziek was echt goed en de lichtshows sávonds was super
Teslyn
Jmmr van t weer ... :S Maar verder HELEMAAL SUPER :bounce:
Th0MaSs
gewoon wreed
ThaRock
De mindcontroller tent roeleerde gewoon zwaar de pan uit :yes: de planken kon je uit de grond hakkuh! :D, Thunderdome stage was ook gruwel, TOP FEEST
Machtig Mooi Feest..:D Volgende x ckerSS weer
toppie (Y)
Gruwelijk feestje:bounce: :respect: Angerfist & Dj Paul :respect:
KUT FEEST
Tito
:RESPECT:ARMAGEDDON PROJECT :RESPECT: Superfeest! En zeker voor herhaling vatbaar,DEN HAAG lekker aanwezig!!!:cocktail: :cocktail: :cocktail: :D
te gruwelijk feest gewoon!!! ZWAAR LOS GEGAAN!!! LEKKAH KNETTAH!!!!
Tollen­:cheer­s:
Geweldig feest! alleen Angerfist viel zwaar tegen dit keer :(
Tom19
Mooi feestje alleen het weer was nie best
ToPbArKeEpEr
gigantisch
fucking lijp feest whuahaha te mooi gewoon alles klopte
totally INSANE­(6)(6)­(6)
Heb er geen worden voor zo KK bruut was het die BASS egt lekkahhhhhh tot op je bot. Volgend jaar weer...............
Was goed feestje:D Vooral tijdens Noize Suppressor
trutsje :P
superrrrrrrrrrrrr
TTM
Was er om 14:00 (na 3 uur rijden) was om 18:00 weer weg, zeeeeer tegen gevallen en idd alles stond te dicht op elkaar en als je in 4 uur tijd zeker 6x dezelfde plaat hoort (Promo - Up Yours) ben je het al snel zat. Slechte lokatie, te klein en echt fucking onvindbaar
een lange dag maar ik heb het erg naar mn zin gehad!
twentegirl
topfeest en goede dj's,blij dat ik er toch heen gegaan ben erg gezellie of niet sandra haha lekker hard gegaan....:P
twisted defiance
vet, feest, maar k had het terrein wel wat groter verwacht, delta 9 draaide super, ene beter is het volgende keer sa vonds en s nachts!!:P
Mission completed: Beste feest van m'n verleden en dat zonder harddrugs haha miste all1 de energie want ik ging vaak helemaal los op de muziek. Maar volgende keer rij ik wel over duitsland want die N18 is overdag niet te doen
Urbanstyler
Te weinig loopafstand...
super feest, heb er verder weinig aan toe te voegen :)
Super mooie feest!!! lekker hard ...
kwa geluid kut feest kwa volk kut feest maar goed onderling wel gezellig gehad
WAANZINNIG
vinnievieux
tja in de regen hakkeN had wel iets en er werd ook wel goed gedraaid. Alleen is het jammer dat je precies hellraiser mist op dit feest dan was het wel geweldig
fijntjes :D
hier en daar voor verbetering vatbaar, maar al met al een puik partijtje :yes: , oja, DJ Daisy :respect: :kwijl:
(y)(y)(y)!!!
Armageddon Project en Noize Suppressor:respect:
GODVERDOMINATOR!:respect: (y)(y)(y) >> "IN OTHER WORDS S#CKER THERE S NO OTHER....:p:p:p volgend jaar maar TWEE DAGEN ckur?!!
Wackiejacky
Geweldig feest! Topsfeer, overal te gekke muziek: Hardcore unites,. dat bleek wel weer. Als je eenmaal hardcore in je bloed hebt gaat het er nooit meer uit! Meesterlijke dag gehad! (l) (l)
Bruut festivalletje...... MOH en Thunderdome waren zwaar goed....
Water Joe Junkieee
Lekker in de regen gestaan bij de Thunderdome..verder ben ik blij dat ik geen kaartje heb hoeven kopen hiervoor :S
Wenn...
Het was wel een leuk feesje .. Alleen jammer dat het overdag is :/ !
wessel1
Daisy!!!
jah jah was wel weer super mar mag wel savonds zijn
White Angel The best!!­
WAS GEWELDIG
Beste Feest :respect: voor Angerfist
willemien(K)
was echt super feessie alleen beetje jammer dat het overdag was in het licht en niet in het donker verder echt super!!(Y) geluid en (Y) gedraait!!!
WOEST & KAAL
overwegend moh, geluid goed masg volgende keer nof wel wat strepen meer zijn
geluid was goed muziek ook genoeg ruimte alleen de zweer vond ik niet alles maar goe zal wel aan het weer gelegen hebben
Echt vet was dat zeg, jammer van de regen en van de 'last' die je had van het geluid van MOH in andere zalen. Niet dat er wat mis was met MOH :|
super feessie mag wel altijd zo
|[ Rave 2 The Maximum ]|
Noize Suppressor Idd Ook Bruut Gedraaid Ja, Was Ik Even Vergeten.. Maaruh,, WAAR WAS SCOTT BROWN @ Mindcontroller :O Ie Draaide Eik Van 22:00 Tot 23:00 .. Maar Om 22:30 Stond Bass-D Nog Te Draaien :O Wazig!!
Super!!
||LOOS||™
ja tog, zwaar genote! dreunde weer lekker daar in enschede.... klaar voor een vervolg! :D
~ PatriciA ~
het was een super tof gezellig feesie!!!
~Carpe Diem~
Toen we er bijna waren kregen we een ongeluk, dr reed iemand bij ons achterop echt KUT maar t feest was echt zwaar dik!! jammer van de regen.. Mindcontroller (Y) .. Angerfist :bounce: .. Akira :respect:
~nietje~
WAS EEN SUPER FEESTJE......CLUBKUTTEN OF NIET WAT MAAKT HET UIT WE KOMEN TOCH ALLEMAAL VOOR HET ZELFDE.........:bounce:.. voor de mensen die zich daar aan ergeren.....jammer voor ze.....ik heb me in ieder geval UBER vermaakt.......ennuh....een VET feestje moet je gewoon zelf bouwen en niet liggen te mauwen
~~Van~­Vlerk~­~
jammer van de brokken voor de rest :bounce: en jammer dat het zo snel was afgelopen
superfeest.. alleen jammer dat het regende en het overdag was maar ik heb me zeker wel vermaakt:D
© Dj Tecnus ®
Dominator was gewoon te ruig voor woorden was echt vet ik hoop volgend jaar weer dat er een Dominator komt
» D e n i s e
wel oke :D
×//­»[M]íssY*­[D]utch!!­O:)
geweldig
××Pietje××
Super Feest het liefste ginge we verder maar ja we waren met event travel Kutzooi

Line-up Dominator

1Thunderdome
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 techno, hardcore, hard techno
🇺🇸 hardcore
hardstyle
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, house, hardstyle
2Masters of Hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, hard techno
hardcore
hardcore
🇨🇭 hardcore
hardcore
hardcore
techno, drum & bass, hardcore, hard techno, downtempo
hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
· MC hardcore
3Houseqlassics
🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
hardcore
🇳🇱 🇺🇸 🇳🇱 hardcore
🇧🇪 house, techno, hardcore
· live hardcore
hardcore, retro
drum & bass, hardcore
hardcore
hardcore, hardstyle
hardcore
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
4Mindcontroller
hardcore
hardcore
hardstyle
· live hardcore
hardcore
🇺🇸 hardcore
🇬🇧 hardcore
· live hardcore
hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
5Darkcore
hardcore, drum & bass
techno, hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇺🇸 techno, hardcore
hardcore, drum & bass
hardcore
· live 🇮🇹 hardcore
🇬🇧 hardcore, drum & bass
drum & bass, hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 hardcore
🇮🇹 hardcore
6Freestyle, gehost door B2S
hardcore, retro
hardcore
hardstyle
hardcore, house, hardstyle
hardcore
hardcore, hardstyle
hardstyle
techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
techno, hardstyle, trance
🇧🇪 techno, trance, house, retro
· MC hardcore, hardstyle
7Roots
chill, out
downtempo
house, techno
house, trance
🇬🇧 🇳🇱 house
house, techno

Nieuws

Aanstaande zaterdag, van 11.00 tot 23.00 uur staat Enschede op z'n kop met Dominator. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de opbouw. Hieronder nog een paar zaken op een rijtje 284
Op zaterdag 30 juli is het recreatieterrein Het Rutbeek bij Enschede het domein van 8 live-acts en 73 DJ’s. De datum was al bekend, de locatie eveneens en wat de opzet wordt van het eerste serieuze hardcorefestival ter wereld zal inmiddels ook wel duidelijk zijn. Er ontbrak dus nog maar één belangrijk punt van informatie. 295
Half februari ging er een schok door hardcoreland, maar het was er eentje die zeer positief was. De organisaties achter de drie meest toonaangevende feesten in de hardste genres, Thunderdome, Masters of Hardcore en Houseqlassics, maakten toen bekend te gaan samenwerken om Nederlands enige echte outdoor hardcorefestival op de kaart te zetten. 294

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Dominator op dvd....? films320
Dominator Remixes muziek67
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Dominator f:hard2
Scratch filmpje Bass-D @ Dominator draaien139
Wie sponserd mij voor Dominator? :P f:hard628
(gesloten) Dominator DVD f:hard13
(gesloten) DVD van Dominator hij komt !!! f:hard7
Fotocamera op Dominator? f:hard194
(gesloten) Waar blijft de DVD van Dominator...? f:hard2
bajesklanten dominator united :P drugs33
Minimum leeftijd Dominator ? f:hard156
Angerfistm set @ Dominator muziek52
The Destroyer op Dominator f:hard141
Dominator livesets? f:hard63
Oorpijn na dagje feesten gezondheid51
Camping @ Dominator f:hard534
Yeah (Dominator) english173
Hardcore Festival: Dominator..! f:algemeen850
(gesloten) Dominator kaartje te koop tickets12
Gevonden voorwerpen f:hard37
Het Grote "Hoe Was Dominator" Topic f:hard1371
(gesloten) drugs @Dominator?? te streng?? drugs162
Dominator 2005, line up f:hard393
(gesloten) Nummer Dominator site muziek4
(gesloten) dvd van dominator f:hard9
(gesloten) Foto's en Clips Dominator f:hard8
Angerfist set @ Dominator f:hard4
gezocht iemand uit den bosch locaties13
(gesloten) wie weet wie er allemaal foto's maakte op dominater f:hard3
Foto's f:hard13
Nr op website Dominator Festival muziek9
Live Sets: Dominator, Partyraiser,Angerfist muziek27
Dominator uitverkocht of niet?!?! f:hard156
(gesloten) Foto's dominator f:hard25
Scott Brown @ Dominator ??? muziek6
(gesloten) avond voor dominator f:hard32
Meisje @ Dominator f:hard115
Het Grote Wat-Ga-Jij-Na-Dominator de hele nacht uitspoken?? f:hard116
starkabels uitgeleend Dominator f:hard13
Dominator kaartjes 2 voor € 50.- tickets12
Dominator 2006 f:hard21
Waarom Hardstyle Op Dominator???? f:hard260
dominator muziek10
(gesloten) Foto's Dominator f:hard8
Gemoedelijk (L)....ehhhhh :$ actueel23
Wegwerpcamera gevonden op dominator f:hard5
(gesloten) live set dominator muziek4
Lokatie Dominator locaties63
(gesloten) Plisie op Dominator f:hard16
Wie heeft er een zilveren armband verloren op Dominator? f:hard27
(gesloten) Dominator filmpjes f:hard9
(gesloten) DOMINATORS was heftig !!!?? f:hard14
(gesloten) Jopngen naar EHBO gebracht op Dominator f:hard43
(gesloten) 2.5 kilo drugs ingeleverd bij dominator actueel2
(gesloten) Geen time table bij DOMINATOR f:hard19
Wie gaat er naar Dominator? f:algemeen235
SPOTGOEDKOOP naar DOMINATOR?? Dat kan....... tickets37
foto's dominator f:hard23
(gesloten) jeujJ f:hard5
(gesloten) was JIJ ook op dominator? f:hard43
(gesloten) KopSchandalig Dominator f:hard2
(gesloten) Foto's DoMiNaToR!! f:hard8
(gesloten) rellen op dominator??? f:hard19
(gesloten) Dominator FoToW's f:hard13
(gesloten) foto's dominator f:algemeen5
Dominator: Het weerbericht f:hard124
(gesloten) Dominator fotow's f:hard5
(gesloten) dominator f:hard8
(gesloten) 'het algemene' post hier je linkjes waar jij foto's hebt staan of gevonden van DOMINATOR f:hard8
(gesloten) mooieste stage van dominator f:hard2
(gesloten) Foto's Dominator f:hard2
(gesloten) dominator kaartje,25euro!!! tickets19
terrein dominator modderbad ??? f:hard93
dominator voorpretaftelagenda f:hard63
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Beste stage van Dominator?? f:hard15
(gesloten) slaande dj's @ Dominator??? muziek19
(gesloten) Terug weg Dominator ook bij de eerste pomp gestopt? f:hard5
(gesloten) hoe vond je dominator??? f:hard30

52 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Tijd voor een nieuwe denk ik he!!
Waarschuw beheerder
donateur
ga daar maar niet van uit hahaha ;) teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs (f)
Waarschuw beheerder
Er zijn toch 100en grasvelden waar je dit kan organiseren??
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaah en op masters 10-02-07 vannochtend hing er daar toch een grote mfk, poster van DOMINATOR 2007 en dat is waar het om gaat als het maar door gaat
Waarschuw beheerder
Nou heb de 1e dominator moeten missen wegens vakantie maar deze ga k zeker niet missen nou k gisteren die poster zag hangen op masters
Waarschuw beheerder
Hoop zeker dat er een nieuwe dominator aan komt, dan zeker aan wezig
 
Waarschuw beheerder
der komt ook dit jaar een dominator maar zal wel op een andere lokatie worden gehouden!! maar op masters was idd een reuze poster van dominator erop dus gaat zcer weer top worden
 
Waarschuw beheerder
ik hoop zo dat er weer een dominator komt :kwijl:
Waarschuw beheerder
pff ik ook kan namelijk nisk vinden op pf maar hier wil ik zeker bij zijn,,,,!!!
Waarschuw beheerder
Dit wordt nog beter dan a nightmare outdoor denk ik!!! Vorige keer gemist dus hier moet ik heen!!
 
Waarschuw beheerder
:respect: :respect: Dominator :respect: :respect:

Daar ga ik zeker weer bij zijn!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Die in 2005 was zwaar oké dus misschien wel aanwezig bij de volgende :)
Waarschuw beheerder
[img width=160 height=120 cacheid=00003b350000724e1c8d209f0a0001cde0]https://album.partyflock.nl/5549555t.jpg[/img] Deze poster dus.... ben nog nie helemaal wakker! :vaag:
Waarschuw beheerder
khoop het ook dat er weer een dominator komt vorig jaar moeten missen ma als er weer zoon fijne line up is ga ik der zeker heen hou het anders op bussloo DEVENTER HARDCORE 4 LIFE!!!
Waarschuw beheerder
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van PUPKE. op woensdag 21 februari 2007 om 01:38:
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel


Als je nou ff had opgeledt wat andere mensen hierboven poste (y)

Zolang Dominator maar niet van 23 juli t/m 6 augustus wordt gehouden want dan kan ik er wederom weer niet bij zijn :(
Waarschuw beheerder
vorige dominator was egt top... ik hoop egt dat het ergens gehouden kan worden.. mischien wel weer op rutbeek:) mooi dicht bij:p haha majah maak my verdrer ook nie uit waar het gehouden word... ik ben er gewoon bij... wil wel snel de datum weten anders verheug ik me strax voor nix:(
 
Waarschuw beheerder
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007 :D:P
Waarschuw beheerder
hoop zeker dat het doorgaat die van 2005 was zwaar kickuh(Y)
Waarschuw beheerder
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????

zal wel aan mij liggen , maar er was er vorig jaar geen, omdat de gemeente enschede niet nog eens een vergunning verstrekte voor zo'n keigaaf feest, en dat dit een beetje kut uitkwam om nog een andere lokatie te vinden!!

maakt verder niet uit tuurlijk had je kunnen verwachten dat ie dit jaar zeker weer kwam, het is tenslotte echt een su6 geweest voor zowel organisatie als al het publiek!!!!

dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!

ben dus ook cker van de party!!!!!!!!!!!!!

"playing {mf} hardcore music until you die"

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!


Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR, geweldige lokatie.
Waarschuw beheerder
Wordt zeker weer vet als het maar niet weer in da Rutbeek is veel te ver en tis tog naar de klote gestampt dusja beter erges anders :p
Waarschuw beheerder
YEAH ER KOMT ER WEER EEN AAN!! hopenlijk net zo vet als de vorige... :jaja:
 
Waarschuw beheerder
als het deze keer weer net zo goed is als vorige keer dan wordt het echt wel weer een super feest
Waarschuw beheerder
Hoop dat t dit jaar komt, kunne we ook paar dage extra ergens een hotel boeken daar:P Anders naar Nature One op vakantie
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????


Ik was op vakantie.. ;)

Dit jaar zeker wel aanwezig! :jaja:
Waarschuw beheerder
Zou vet wesen, kon vorige keer ook niet aanwazig zijn:(
Artiest {SHOWLIST artist 66360, 75271, 31276}
Waarschuw beheerder
Jaja..28 Juli 2007 in het stadspark in Groningen :cheer:
Waarschuw beheerder
haha jah stadspark zeker aanwAzig:D duidelijk wel :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van |Prod!gy| op dinsdag 6 februari 2007 om 16:27:
ga daar maar niet van uit hahaha teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs


haha en zie hier dominator: 28 juli 2007 en in groningen nog wel kan niet beter :looser:
Waarschuw beheerder
Ga ik zeker weer heen, vorige editie egt toendertijd beste wat ik ooit meegemaakt had:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
ben er niet bij.. ***** ver..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WallyOlly op zondag 4 maart 2007 om 20:34:
Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR


:jaja: idd.. ik ben er bang voor:P
 
Waarschuw beheerder
kenker ver
Waarschuw beheerder
ook weer aanwezig.. 2005 was het beste feest van het jaar..!!!

kut enschede.. te zeure dat het niet daar meer mocht :(

Ma we gaan los de 28ste.. en de dag er na kats op vakantie :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
morgen knallen :bounce: :bounce: :D
Waarschuw beheerder
heb heimwee naar 30 juli 2005, beste dag uit me leven :'( :p
Waarschuw beheerder
dit was me toch ook weer een dik feest....pffff dat geluid was echt ****** hard:D
 
Waarschuw beheerder
wat erg dat ik nie ben geweest... het was verdomme in mun achtertuin! 600M lope:(

was tejong :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gaatjouniksaan. op donderdag 13 januari 2011 om 10:58:
Dit feest overtreft alle feesten )!!


:yes: Qua festival feest nog altijd op nr 1!!!:respect: Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen:( Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage:kwijl: Mjah tijden veranderen:( Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed:kwijl:
Waarschuw beheerder
dit was de mooiste en beste dominator ooit.
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 4 februari 2011 om 17:53:
Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed


ja echt jammer
 
Waarschuw beheerder
Lol tijdens DJ Nosferatu op de DVD
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2011 om 11:29:
tijdens DJ Nosferatu op de DVD


Fout,was Project Hardcore 2005 Antwerpen :)
Waarschuw beheerder
ik denk nog steeds aan dit super feest
ik mis het feesten