Heb me goed vermaakt, maar vond rutbeek wat te klein hiervoor, geluid ging door mekaar en vond de sfeer nie echt supers! maar verder goed gedraaid! Bass-d & King Matthew, Angerfist, Neophyte echt super!
jammer dat het geluid aan het begin in de darkcore tent zo raar was, de hele bass party van de boxen werkte niet ofzo.. helaas de set van toa niet kunnen horen, want er viel gewoonweg niets van te horen, later op de middag/avond hebben ze het goed gemaakt, wat een teringhard geluid tijdens unexist, produver akira drokz.... en een superset van the destroyer, lekker gepitched,,, heb me toch zeer vermaakt,, alleen de wc's dat was niks
ik zeg goeie fiske ..van sméérges af in de bus zuipuh bavkes en juupkes ..super veel bekende daar minpuntjes ware regen en heineken en had groter verwacht maja !!
SUPER!! HElemaal gaar op het laatste.. Eten was nie te pruimen maar verder niks te klagen!!!
helemaal GEWELDIG alleen noize surpressor vergeten tja dat heb je
WWWHHHAAAA wat een super feessie
geweldig feestje, alleen jammer dat t geluid in het begin steeds uitviel
trieste bedoening voor de echte outdoor hardcore kenner had dit feest weinig te bieden hartstikke leuk dat dit feessie de nieuwste generatie goed bevallen was! voor de oudere was het een slap aftreksel van wat het had kunnen zijn vooral de smerige blikken van het "hang en sta-stil" volk kwam naderhand me strot uit
Was echt een gruwelijk feest!! Super!! heb me echt vermaakt! volgend jaar weer hoor!!
wat een knetterfeestje dit, alle live-acts super G-town madness & Angerfist
Het was zeker een super feessie heb me goed vermaakt
had er ook veel van verwacht meestal moet je dat niet doen maar deze keer was het goed het was echt een top feest
was wel weer een leuk feestje aleen beetje jammer dat het niet snachts was
super vet!! Alleen aan het begin bij de moh stage deed de apperatuur het niet. DE set van dj d was vernaggeld en osiris&T-junction konden maar een halfuurtje draaien. En de darkcore zaal viel me zwaar tegen. Maar het was verder echt een super feestje!! Maar waarom geen Promo????????
Jezus echt waar heb nog nooit zo'n vet feest gehad Alles was gewoon geil zelfs de regen NOIZE SUPPRESSORRR o o o wat een sound kwam daar weg bij thunderdome!!! zeldzaam goeie bas
ik heb me eigen super vermaakt geluid super goed alleen jammer dat ik gaar was van die nacht ervoor. Dominator
bruut maar volgende keer moet echt snachts!!!!!!!!!!
Topfeest: goeie sfeer, vette sets van Miss Flower, Tommyknocker, RTC, Shadowlands en Neophyte Live te gek!
oke ik heb het moeten missen, maar zo te lezen was het super!! maar 1 ding vraag ik me wel af....... hoezo denken al die kleuters van 16/17 dat hun het kunnen hebben over clubkutten??? Toen die clubkutten al stonden te springen op dit soort feesten zaten hun nog in de luiers.... kom op zeg, waar gaat dit over?? laat mensen hun eigen feestje vieren... wat maakt het nou uit wat je aan hebt??? als iedereen maar lol heeft gehad daar gaat het toch om??
bohhh was echt extreem vet sexy meer kan ik er niet over zeggen beter dan masters 10 jaar
Super Crazy ILL Dit Was Niet Met Een Feestje Te Vergelijken Total Chaos A True DominatoR FreakuH Met M'n Sjattjuh Is TEGEK Noize SuppreSSor Is The Best
Super vet feest,wist van gekkigheid niet waar ik heen moest.mindcontroller-mohTot mijn verbazing liep byna iedereen te hakkuh,GEWELDIG.Sfeer was goed,heerlijk staan hakkuh.Wc's was zwaar kut,jezus plaats nou eens dranghekken.Middelburg was goed vertegenwoordigt.Jullie(voornamelijk snotneuzen zonder eigen stijl=foppie's)die lopen te janken over clubkutten,jaloers zeker,dat die clubkutten wel konden hakkuh,notabene op hun puntschoenen Neophyte/G-town madness geweldig
kheb hendig uit me plaat gegaan daar, alleen jammer om 10u moeilijke figuren heeft ook de das omgedaan om dus te vertrekken kut volk terwijl de sfeer verder super was
Shadowlands Terrorist wat un bruut feest!!mindcontroller
Binnenkomst was minder, verder gruwelijk goed vermaakt!!! Topfeestje
was echt wel weer GEWELDIG.......was zeker de reis waard.......jammer dat eerder weg moest voor de laatste trein is het eindelijk donker.....volgende keer moet het s'nachts geluid was ook lekker hard
was een VET FEEST MAN. super genoten en helemaal bij ANGERFIST helemaal los daaro. alleen die mongool die het bij de bus verpestte mag voortaan wegblijven. maar voor de rest een superdaggie
Mijn eerste feest overdag, totaal boven verwachting een superVET FEEST!!! dit ga ik vaker doen! Wat wel vreemd was, na het feest werd het donker in plaats van licht...:
Hij was fijn!!!! ps.. valt me wel op hier dat de meeste die over clubkutten zeiken nog zelf niet eens 18 jaar zijn.. jullie komen ook net kijken, hou je bek aub en maak er gewoon een feest van.. Als je op die wijven blijft letten ben je zelf ook maar een sukkel.. gewoon raggen met die hap, niet naar mensen kijken, daar zijn id&t feesten voor.
was toppie zeker weten
echt een super vet feest!! De Mindcontroller tent was toch echt de beste
toppertje!!! beetje een late reactie... maarre wanneer komt de volgende?
Op het begin leek heel ut feest kut te worden, slecht weer, wiet afgepakt, kut geluid in de darkcorezaal waar ik van plan was om zowat heel de dag te blijven...Maar toen Unexist begon te draaien heb ik alleen nog maar goeie muziek gehoord..respect naar destroyer, the producer, unexist en drokz vs akira..
Het was wel grappig alleen jammer dat de tenten zo dicht bij elkaar stonden daardoor hoorde je verschillende muziekstijlen door elkaar enne ophidian je was weer super!!!!
het was echt een vet!! geluid was goed want als je van thunderdome na masters liep hoorde je de muziek niet meer van thunderdome,, allemaal goed geregeld vind ik. Ook n heel goede sfeer!
Dione, Noize Suppressor, Paul . Darkcore area gewoon jammer van hetgeluid (n). Thunderdome stage was veruit het best, Moh stage leek alsof ie nog in aanbouw was met al die steigers en dat hergebruikt hoofd ziet er goed uit maar verwacht wel wat voor zon prijs, voor de rest een geweldig goed feest.
Idd jammer van t geluid in de Darkcoretent maar was savonds al n stuk vebeterd.Ondanks vette koppijn (stamp stamp= bonk bonk) heb ik me extreem goed vermaakt. En voor iedereen die zich uitleefde, weer of geen weer! Total Domination!
Vet feestje Terror = Alleen lekkere afzetterij weer dat je moest dokken voor de wc's
zo dit was zeker 1 groot super feest alles goed voor elkaar super line up en werd ook gewoon zeer goed gedraaid steeds voor outdoor festival was dit zeker me beste die ik meegemaakt heb >>> FOTO'S ONLINE ZIE EIGEN TEKST<<<
Het feest was goed, de locatie was goed alleen beetje jammer dat het overdag was. Maar mijn grootste ergenis waren die KUT WOUTEN MET HUN DRUGSHONDEN, vond het niet zo'n Nederlandese partysfeer. Eerste keer dat ik dat zie hier. En ik vond het jammer dat ze geen timetabels hadden.
Jezus wat een party echt zwaar bruut mega hard gedraait ben echt goed uit me dak gegaan
BRRRUUUUTTTTTTTTTTT!!!!!! wat een feest zeg! regen of geen regen, gewoon gaan! sets van endymion en paul elstak !! vooral het einde bij masters was dikke vette sjjiiittt
Ben zelf geen hardcore fan,maar was dit een superrrrrrrrrrrr feessie.Goed geregeld en het geluid was helemaal top.
Perfect heb iniedergeval de hele dag knnen stampen en thunderdome was zeker mijn favoriete area en die regen wat maakt dat nou toch lekker ff afkoelen wan al dat stampen
Vet feest..vooral veel bij Thunderdome, MOH en Mindcontroller area geweest, niet verkeerd hoor! Stunned Guys, Noize Suppressor, Shadowlands Terrorists & Paultje
Nah dit was toch echt zoooo'n supahfeest zeg! Me beste van het jaar denk ik wel! Enige minpuntje was ut geluid bij de darkcore! Maarja ik zeg gewoon maar 1 ding: JOIN US....FOR......FUCKING ARMAGEDDON Ongelooflijk zo los gingen we daar vooraan! Volgend jaar weer en met AP natuurlijk
DIT FEEST STAAT DUIDELIJK OP NUMMER 1....ik en me gabbabroer-rat waren er als EERSTE!!!! vrijdagavond half 1 stonden we op de parking... lekker in de auto geslapen EN FRIS ER TEGEN AAN in de regen!!!!!!! ECHT KK BRUUT!!!DE GABBER BEGINT WEER TERUG TE KOMEN...HEEERLIJK!! LEKKER HAKKUH!!!! me bril en ik zijn HELEMAAL LOS GEGAAN... en non-stop HAKKUH zoals dat moet op een hardcore feessie!!! mindcontroler was DE BESTE GEK!!! ALLEEN MAAR LEKKER HAKKUH EN AUSSIES... BETERR !!!!!!! GABBERS UNITED!!!!!
was een super feestje weer , alleen een beetje jammer van het weer
Goed feestje!!! Wel alles erg dicht op elkaar!! En lekker in de middle of nowhere Vond de mindcontroller tent het leukste en Thunderdome buiten in het zonnetje was ook heeeeerlijk!! Jammer van de regen af en toe! En dat gezeik op die clubkutten.. Voel me wel aangesproken en ik had niet eens puntschoenen aan !! Supergezellig met mijn lief en vriendjes! Ohja water bij de wc 's zou ook wel fijn zijn de volgende keer!
Super FEEST, echt te kut van het geluid in de Darkcore stand, de sets die de meesters daar weggaven kwamen daardoor totaal niet tot hun recht(vooral voor Tieum, met zijn rauwe sound)heb me wel helemaal in kunnen leven in de set van The Dj Producer(Rebel Bass = knalle)...Overal werd gehakt/gebeukt/gestampt, hoe je het wilt noemen maakt niet uit, er werd gefeest tot op het bot !!
ohhhhh was echt heel vet!!!zo hoort een feest te zijn,lekker hard veel variatie in de muziek en gewoon maximaal knallen angerfist,t-junction,RTC,bass-d&king-matthew waren het vetste maar de rest was ook gewoon heel erg goed!topie georganiseerd en vette locatie,alleen jammer van die ''feestgangers'' die alleen maar komen om te vechten
In'tbegin d8 ik: Is dit het nou maar dat kwam helemaal goed Vanaf Chosen Few VS Predator HELEMAAL UIT ME DAK!!! DBOY was ook weer geweldig en het einde van DELTA 9 Thunderdome, Mindcontroller en HouseQlassics waren SUPER THNX peeps waar ik mee was
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007
[B]Begin tegenvallend[[/B]..maar later helemaal [B]GENIAAL[/B] door Chosen Few ft Predator,Armageddon Project,Jappo,Dj Producer,Dano,Vince, Ophidian en Delta 9
Haha nou ik heb mijn kaartje nog steeds. heb hem niet kunnen verkopen. vet klote. maar ja zal vast mooi zijn geweest in enschede
Dat er nog zoveel mensen zijn die dit vet vinden. Ik druk aan t werk, mothefucking harde basss om mijn oren geslingerd, halleeluja! Niet mijn muziek, maar jullie weten wel wat los gaan is hee, vanaf het begin gewoon keihard hakken, doen jullie goed. Ik moet er niet aan denken!!!!!!!!
Super bruut feest goede sfeer mindcontroller ..........wc,s waren goed ranzig maja zo heb je op ieder feest wel wat.Volgend jaar weer aub
Super Feest Super Dekoor... Vet geluid.. En echt voor de mensen die niet zijn geweest...Je hebt echt wat gemist....
kk gek feest! vergeet ik nooit meer
was helemaal toppie he mensen
Rotterdam Terror Corps Noize Suppressor Nosferatu The "ene" stunned guy en dan angerfist (N) petje af whahahah stelletje kneuze maar wel super goed vermaakt
geweldig mindcontroller was het gebeuren van de dag ! maar de scnackerij was niet te vreten , heb nog kramp in me poten van het hakken en eeen bestte gehoorsbeschadiging op gelopen
Tering wat een feest,volgend jaar absoluut weer,wat ging unexist achterlijk HARD weer pfff Grandioos ,ja nosferatu,vince,dione,blijf maar ff door gaan,echt echt een kippevel feessie...
Tegen verwachting in prima vermaakt! Alleen zoals meer mensen al zeggen, die Darkcore area was echt te triest vergeleken met de rest. Volgend jaar ietsje beter mannen! Dit leek nergens op Al met al een leuke dag gehad
al het commetaar vind ik veel te negatief. het terrein was wel kleiner dan ik had verw8 maar het was cker wel een topfeest. en clubkutten, volgens mij snap jij nix van wat je zegt. die mensen die jij clubkutten noemt zijn gewoon partygangers die het WEL naar hun zin hebben. ik vond het cker wel super feest, en vooral mooi dicht bij!!!
was goed feestje , heb al1 nog nooit zo lang voor de plee moeten w8en
UBER GANST GEIL!!!!!! Toppie hoor mensen. En dat gezeik over die clubkutten?? Nix mis mee hoor!!! Liever clubkutten dan van die wazige pogoende gasten!! Pleur toch een pokke eind op kanka gasten met jullie gebeukt! Nee dat is leuk!! Maar voor de rest echt toppie! Minpuntje slecht geregeld met verkeer, w.c's en ja hoe kan het ook anders het weer mocht wel wat beter maar dat mocht de pret niet drukken. mij
wat een feest gewoon SUPER geluid was goed, goede sfeer, goede muziek Tommyknocker, Miss Flower, DJ Paul, Nosferatu
superfeest..stampen in een regenjass!!!!!!!angerfist
HOUSEQLASSICS RULEZZ Heerlijk om de oude garde weer te zien stampen En toch nog lekker weer!!!!!
Geeeeekeeeeeehuis!!!!!!!! wat een feest tering echt een hemel op aarde....RTC Shadowlands aof noize supp ....en de regen was gewoon om van te geniete...de sfeer was echt 100000
Fok al die figuren die altijd maar lopen te zeiken over clubkutten,puntschoenen,pro-pogo en al die onzinnige kutopmerkingen. Dat zeggen alleen mensen die net komen kijken. En sommige noemen zich die-hard gabber maar vluchten wel voor de regen Verder was het wel een redelijk feessie Mindcontroller Thunderdome
Fucking Gek Feest!!! Stanton <> Rob & MC Joe <> Panic <> Lenny Dee <> Neophyte <> Paul <> Evil Activities <> Daisy <> Nosferatu <> Digital Boy <> Angerfist <> Tommyknocker <> Rotterdam Terror Corps <> Shadowlands Terrorists
Was een super vet rielekst wreed feesje Gast!! Respect voor Dj D die met zn kut instalatie tog verder draait!! (instalatie was wel weer goed gekome!!) Verder heel t gebied daar rond gestuiterd!! Super wreed gwoon met de Gasten!!!
Thunderdome vlamde er wel echt lekkah op los vooral de Italianen waren echt lomp bezig.... Trouwens ook wel rlx dat Endymion ook nog even langs kwam Ik ben dit jaar dan zekers ook weer op Thunderdome
buitengewoon bruut feest, aleen jammer van het slechte geluid in de darkcore tent ... maar tegen 9 uur was het lekkah hard met destroyer, drokz & akira
Producer , Destroyer , Armageddon Project . Voor de rest veel rotzooi gehoord , en dan nog dat gezeik met het geluid in de Darkcore tent . Er was teveel politie aanwezig (niet goed voor het sfeertje) samen met die KUTHOND
kut feest.. geen sfeer.. teveel mensen die t niet snapte en ik snapte r zelf ook geen hol van..!! de laatste 2 uur waren leuk.. doe mij maar beter een feessie snachts..
Het was egt super vet hard geluid.. egt fijne sfeer.. bij de meeste *zalen* dan.. mindcontroller.. egt super vet en masters en thunderdome ook... de rest niet egt zo geweestr.. EGT VET FEEST eigelijk moest t snachts ook nog doorgaan hahaha
eindelijk een groots feest in de buurt mag van mij wel vaker gebeuren scheel giga reistijd toppers ik heb me superrrrrr vermaakt
Zo echt een bruut feest cker voor herhaling vatbaar alleen vind ik het s'nachts gezelliger prima sfeertje... Shadowlands Terrorists, Paul Elstak, Angerfist, Noize supressor
Darkcoretent was relaxed
Geweldig feessie top sfeer top muziek en het geluid bij de masterstent was een keertje niet zacht!! Verder en ontdanks de regen blijven hakke!!
top feest...geluid goed,dj goed,mensen gezellie,wel een klein veldje, had groter gekunt ivm geluid.moh toppie
Niet te filmen, best feesie. Drokz& Akira
Nou, wel aardig ja...
Zooow was echt wel een super gaaf feestje! heb me goed vermaakt bij MOH en Mindcontroller En ff over dat gezeik van clubkutten met puntschoenen aan, Loop toch niet te zeiken mensen! hoe meer mensen hoe meer vreugd! En deze mensen (ik dus ook) gingen tenminste wel helemaal los!
raar maar waar , wahhaha wazig feessie
Thunderdome stage was super en geluid ook Jammer dat in de Darkcore tot aan Unexist het geluid veelste schel was maar daarna was het stukken beter. Verder een goed feest. Unexist, Producer, Destroyer, Vince en Delta 9 Akira en Drokz waren zeker een goeie knallende afsluiter wow, alleen jammer dat het geen foutloze meester set was, verder
Whaaaahaaa!! Zeker een GrandiOos geweldig feesje.. et kwam wat moeilijk op gang maar aangezien je de gezelligheid toch zelf moet maken had je dan ook watt!!! PfOehh alleen die clubkutte Blijf de vOlgende keer gewoon thuis en ga daar maar mensen vervelen!! Maaaaarr Het was Top en voOral bij De masters area aangezien et masters feest dit jaar nie zow was.. maakte dit veel goed!! Vet Vet Vet
Weinig van verwacht, maar echt een HEERLIJK feestje ... grootste deel vd tijd in de mindcontroller gestaan .. Chosen Few vs Predator , Vince en Delta 9 ... alleen ERG jammer van het SUPERSLECHTE geluid in de Darkcore ... zoem + hoge tonen, klonk nergens naar
Darkcore tent was té vet vanaf Unexist ging t loos en daarna werd t ziekelijk vet; Producer en Destroyer..de afsluiter van Akira en Drokz was ook zeer netjes..en de rest van t feest was niet echt mn ding maar t feest was vet opzich
Heel vet feest, maar had er nog meer an verwacht.... aankleding was goedkoop en geluid buiten was niet echt hard.. eerst uur viel geluid constant uit bij MOH, zwaar belachelijk... maar uiteindelijk is alles goedgekomen en heb ik me uiterst goed vermaakt... ooow ja, die prijzen! echt achterlijk!! 2,20 voor 1 slok bier (lees: water) en dan ook nog lappen voor de plee, waar je een uur in de rij stond.. jammer!
super vet feest en lekker hard :dvolgden jaar weer
een lange dag maar ik heb het erg naar mn zin gehad!
Ubervet feest. verbeterpunten: 1 man per 2 poortjes?, darkcore vanaf begin tot 4 uur baggergeluid (staat in het midden dus moet júist extra hard!), wc's waren slecht (aantal), dominator-shirts voortijdig uitverkocht, terugreis: was om 5 uur 's n8s thuis ffs regel dan wat met de NS voor extra treinen!!! we betalen niet meer dan 100 gulden voor niets toch!? Afgezien daarvan, nogmaals, SUPERVET feest
tja in de regen hakkeN had wel iets en er werd ook wel goed gedraaid. Alleen is het jammer dat je precies hellraiser mist op dit feest dan was het wel geweldig
hier en daar voor verbetering vatbaar, maar al met al een puik partijtje , oja, DJ Daisy
Geweldig feest! Topsfeer, overal te gekke muziek: Hardcore unites,. dat bleek wel weer. Als je eenmaal hardcore in je bloed hebt gaat het er nooit meer uit! Meesterlijke dag gehad!
Bruut festivalletje...... MOH en Thunderdome waren zwaar goed....
WAS EEN SUPER FEESTJE......CLUBKUTTEN OF NIET WAT MAAKT HET UIT WE KOMEN TOCH ALLEMAAL VOOR HET ZELFDE........... voor de mensen die zich daar aan ergeren.....jammer voor ze.....ik heb me in ieder geval UBER vermaakt.......ennuh....een VET feestje moet je gewoon zelf bouwen en niet liggen te mauwen
het was echt een dik feest drokz & akira alleen de wc's
Aanstaande zaterdag, van 11.00 tot 23.00 uur staat Enschede op z'n kop met Dominator. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de opbouw. Hieronder nog een paar zaken op een rijtje 284
Op zaterdag 30 juli is het recreatieterrein Het Rutbeek bij Enschede het domein van 8 live-acts en 73 DJ’s. De datum was al bekend, de locatie eveneens en wat de opzet wordt van het eerste serieuze hardcorefestival ter wereld zal inmiddels ook wel duidelijk zijn. Er ontbrak dus nog maar één belangrijk punt van informatie. 295
Half februari ging er een schok door hardcoreland, maar het was er eentje die zeer positief was. De organisaties achter de drie meest toonaangevende feesten in de hardste genres, Thunderdome, Masters of Hardcore en Houseqlassics, maakten toen bekend te gaan samenwerken om Nederlands enige echte outdoor hardcorefestival op de kaart te zetten. 294
jaaaaah en op masters 10-02-07 vannochtend hing er daar toch een grote mfk, poster van DOMINATOR 2007 en dat is waar het om gaat als het maar door gaat
der komt ook dit jaar een dominator maar zal wel op een andere lokatie worden gehouden!! maar op masters was idd een reuze poster van dominator erop dus gaat zcer weer top worden
https://album.partyflock.nl/5549555t.jpg Deze poster hing bij Masters afgelopen zaterdag!! Dus komt zeker weer een Dominator alleen nog niet bekend waar en wanneer! Maar we zijn zeker van de partij!!
khoop het ook dat er weer een dominator komt vorig jaar moeten missen ma als er weer zoon fijne line up is ga ik der zeker heen hou het anders op bussloo DEVENTER HARDCORE 4 LIFE!!!
vorige dominator was egt top... ik hoop egt dat het ergens gehouden kan worden.. mischien wel weer op rutbeek mooi dicht bij haha majah maak my verdrer ook nie uit waar het gehouden word... ik ben er gewoon bij... wil wel snel de datum weten anders verheug ik me strax voor nix
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????
zal wel aan mij liggen , maar er was er vorig jaar geen, omdat de gemeente enschede niet nog eens een vergunning verstrekte voor zo'n keigaaf feest, en dat dit een beetje kut uitkwam om nog een andere lokatie te vinden!!
maakt verder niet uit tuurlijk had je kunnen verwachten dat ie dit jaar zeker weer kwam, het is tenslotte echt een su6 geweest voor zowel organisatie als al het publiek!!!!
dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!
Qua festival feest nog altijd op nr 1!!! Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed
Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed
ja echt jammer
Lol tijdens DJ Nosferatu op de DVD
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2011 om 11:29: