Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,1171 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

Recreatiepark Het Rutbeek (binnen) op de kaart
Jacobsrietweg 182
Enschede
Nederland🇳🇱
hardcore × 59, darkcore × 18, oldschool × 18, industrial hardcore × 17, terror × 11, early hardcore × 10, speedcore × 3

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 13:00 met 24 bezoekers, om 11:00 met 21 bezoekers en om 14:00 met 14 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (540), Rilll (444), Bennykuh (1426), anoniem (1484), [023] PimRitsel (1674), anoniem (3094), TE-RR-OR (2288), KRANKENSTYN (3125), anoniem (1826), anoniem (1452), CODA-gfx (1089), Stefan-the-Sound (1240), Bryan (1437), mr turner (1296), P P (910), anoniem (2754), HUUUUUUUU (1394), anoniem (1045), Wodgah (884), De Zaanster (1251), anoniem (880), The prince of Darkness (1108), Allaaaaaard (835), Bram1985 (1128), Gabber Indiaan (1219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig379473%
zeer goed2936%
goed88717%
ok5
voldoende1513%
onvoldoende7
slecht261%
zeer slecht2
waardeloos18

1291 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ CILLIT BANG !­
super feesie :D
!!!!­Hardco­rE!!!!­
gruwelijk gewoon....wat een geluid, wat een sfeer, alleen regen was ff jammer ma boeie knalle met die handel!!!
!!Margot!!
Heb me goed vermaakt, maar vond rutbeek wat te klein hiervoor, geluid ging door mekaar en vond de sfeer nie echt supers! maar verder goed gedraaid! Bass-d & King Matthew, Angerfist, Neophyte :respect: echt super!
!!­PoGo!!­GeaK!!­ [NL]:bier:
Terreur!! :bier:
!GIN!
waneer komen de foto s?
!­no definition
jammer dat het geluid aan het begin in de darkcore tent zo raar was, de hele bass party van de boxen werkte niet ofzo.. helaas de set van toa niet kunnen horen, want er viel gewoonweg niets van te horen, later op de middag/avond hebben ze het goed gemaakt, wat een teringhard geluid tijdens unexist, produver akira drokz.... en een superset van the destroyer, lekker gepitched,,, heb me toch zeer vermaakt,, alleen de wc's dat was niks
!RONNiE!
Dominator was echt vet!! Thunderdome en Masters waren het beste uiteraard!!
""­Repels­teeltj­e""­
Vetjes :yes: Rob Gee man van de dag...:respect:
"JACK"
:respect: DANA :respect: oldcore to the bone!!!!
"KaMi"
Whaa GE-WEL-DIG!...heerlijke sfeer, weer was wel lekker en er werd heerlijke muziek gedraaid, Volgend jaar weer
"­The Croaker"­
Aansteker! Aansteker! Supervet Neophyte, Tommyknocker, RTC (Y)
'D :flower:
Yeaaah :cheer: Lekker feestje gehad.. .:$
'Lauwz'
Super.
(6)[FR­]Timmi­e[1908­](6)
SU-PER-VET FEEST!!!!!!!!
(6)CIANO(6)
Helemaal uit mijn kankerstekker gegaan gek :P Heb gewoon spierpijn van het losgaan :D Echt een te gruwelijk feest :bounce: :9 Geluid was ook lekker. Jammer van die kut wc's. Voor de rest kankerbruut feest. Echt relaxt :D
(kon)
te vet.
(L)(K) Jiska (K)(L)
Egt een UbeR SUPER feest...geluid 100% goed !!! M.O.H en Thunderdome Ware cker wel bruut.. :D Volgend jaar hopelijk weer en dan nog langer doorgaan ??? :P :bounce:
(L)Lad­yPing(­L)
super feesiej! beetje jammer van de plees! dat moet echt eens beter! twas wel gesellie daar nie van. he meide!:D
(t)error404
amaaaaaaaaaaaaaaai wat n feest
*­ *­ AUDREY *­ *­
Was echt wel een goed feest!!!!! :D Ophidian :respect: Noize Suppressor :respect: Heb me echt wel goed vermaakt daar!!!! vooral in de thunderdome (waar de de bass onwijs goed voelt trillen in je lijf!!!) en MOH (met totaal 68 boxen op podia)
helemaal GEWELDIG :bounce: alleen noize surpressor vergeten:( tja dat heb je :vaag:
hmmff :/
* Zahne
In één woord MEESTERLIJK !!!!
geweldig feestje, alleen jammer dat t geluid in het begin steeds uitviel
Was echt een gruwelijk feest!! Super!! heb me echt vermaakt! volgend jaar weer hoor!!
Het was zeker een super feessie heb me goed vermaakt :D
:yes:super feestje!:bounce:
een geweldig feessie :yes::D
*Dani*
Wat een superfeest! organisaties :respect: Heb t echt super naar mijn zin gehad! :-D
*FRANKLIN*
echt een hele vette party!! :bounce: :respect:
Echt een vette tegenvaller!!:nee: mar ondanks alles toch nog gezellig feest van gemaakt:bounce:
*Ricardinho*
was een zeer geslaagd feest :yes: :bounce: :bounce: alleen jammer dat er GEEN TIMETABLE en een PINAUTOMAAT was
Als geweldig - + bestond had ik die beoordeling aan dit meesterlijke feest gegeven!! :D :bounce:
*TAATJE*
had er ook veel van verwacht meestal moet je dat niet doen maar deze keer was het goed het was echt een top feest
Vette shit :respect:
- Frauke
'tBegin was gewéldig.. Regen was kút.. en ijskoud :( Paul Elstak heeft 't toch nog goed gemaakt :respect:
- luke B)
k heb me eg wel vermaakt was gezellig heh sabine:kusje: (L)
Geen woorden voor...................:D
een ontiegelijk goed feest !!!!!!!!!
--needbeat--
Lekker feest, hoop dat het volgende keer 's nachts is. Goeie dj's, goed sfeertje, Lekkere RED BULL!!! maar ik ga niet meer overdag knallen, helaaas
-=­[0317]=­-Noisek­ickter­reur
das lekker denk je naar dominator te gaan kom je nie verder dan het woute bureau!!!
ik heb me eigen super vermaakt :P geluid super goed alleen jammer dat ik gaar was van die nacht ervoor. (y)Dominator(y)
:respect:
Mooier kan niet!
Gotverdoemuh kei goei feesie man
.:René:.
wel heel vet....maar volgende x 's nachts! en TIMETABLE want mis zo de helft:p
.Boyciej.
knetter knetter GEK !!!!!!!!!!! :P
.Morbid.
Was echt een SUPER feest. :D Om nooit te vergeten. Angerfist was echt top, net zoals Noize Supressor. Vond alleen het drinken enzo wel duur. :(
.Onbekend
lekker feessie!!! jammer van de wc's int begin goed geluid :D
/­\/­\iss Sundance
Was echt een superfeest, volgend jaar weer!!!! Alleen jammer van de wc's je moest soms wel een uur wachten...........
k*nker dol feest... goei geluid en goede sfeer... alleen jammer dat het niet van 11 uur savonds tot 11 uur smorgens was....
geweldig
ik vond het echt supervet, volgende keer weer
Zwaar vermaakt :P
:[ ALLES KAPOT :[
super feest :bounce::xtc::bounce: heb me er goed vermaakt :respect:
Was op zich wel een (Y) feestje :)
:banan­a::che­er: Ingetje!­ :cheer­::bana­na:
Echt geweldig!! :bounce:
:beer: Colt
Enigste minpuntje waren de WC's en het dure eten maar voor de rest een SUPER FEEST!!!!:D:D:D
geweldig feest :jaja:
:bier:­Rick:b­ier:
Nog Nooit zo uit me stekker geweest en gegaan :P
:bounce: Guppez :bounce:
Heerlijk feest man heb me prima vermaakt geluid was goed, alleen open air stage stonden te dicht op mekaar THE ONLY ONE DOMINATOR!!!
:bounce: Willem :bounce:
Daisy :respect: Ophidian :respect: DELTA 9 :respect:
:bounc­e:boun­ce:bou­nce:
woh niet normaal gewoon helemaal los met dat bruut geluid wat er uit die boxen kwam
wel lekker feesie
geweldig vooral zo buiten heerlijk
:bounc­e:terr­orpeet­juh:bo­unce:
wow kikke super enige wat miste was terrorizor srry little brother maar volgende keer moet je mee hehe.ps het werd wel ineens veel te druk.voor de rest toppie :p en die regen was heerlijk juist :Dstelletjuh zeikerds
Gewoon goed :jaja:
:coke:­TeRrOr­_­LiMp_­TeRrOr­:coke:
zekkers wel een superfeest darcore was wel ff kut geluit mar masters en thunderdome was zekkers wel dolle boel
:devil: schizo­phreni­c maniac :devil:
wat een feest was dit zeg :respect: heb me best vermaakt :xtc: waneer weer:P
destroyer :x DE MAN :respect:
Mijn eerste feestje maar zeker niet de laatste
was wel een vet feessie!!!
:woop: Ivetjuh
was zeker wel een goed feessie (Y) Jammer alleen dat ik op t eind niks meer kon :(
zekers een vet feesieeeeeeeeeeeeeeee day mar :respect:
:respect: Shadowlands Terrorist :respect: wat un bruut feest!!(Y)(Y) :|mindcontroller:|
<<MAXIMUS>>
hmmz
><i
zo leuk kan leuk zijn :D
[ TL ] TerrorLola :mixje:
wreedd :P !!
was zwaar tegek het zweer was ook super :bounce:en er werd lekker hardgedraaid
KK VET FEESTJE!!!!
[BE] :lief: CuteDevil :lief:
Super vet feesje! Heb mij zekers goe geamuseerd!! volgend jaar ben ik er zeker weer bij :d
Ja was weer een lekker feestje, en gelukkig is het weer goed gebleven. Hele dag goed vermaakt. ene hakkuh tot je er bij neervalt ;)
GEWELDIG feest, The Prophet :respect: HQ was (Y)
[D&­W]HCdekkie :bounce:
was echt wel weer GEWELDIG.......was zeker de reis waard.......jammer dat eerder weg moest voor de laatste trein :S is het eindelijk donker.....volgende keer moet het s'nachts :yes: geluid was ook lekker hard :D
[G]eSiNa
ZOOO goed Feest he :bounce:
[HGDG] Para-Teringleier :smoke:
Jaaaaaaaaaaaaaaa CKER wel een geslaagd feessie !! :D alleen de gemeente moet nie zo zeure over dat geluidsoverlast want de organisaties hebbe zich netjes aan het decibel maximum gehoude dus hebbe ze nix om over te kankere :@ verder was de opbouw van het feest ook super en de geluidsinstallatie was ook zeer geslaagd (Y) ik kijk al uit naar de volgende x !! :)
[NL] Jack sparro­w:boun­ce: ay ay
jammer dat het regende ma verder was het een super feesie:D(Y)
[NL] MaTuN [ H4L ] Dwight [NL]
Zwaar gruwelijk, volgend jaar weer?[NL]MaTuN[NL]
[NL]BoB[NL]
KANKERRRRRRRRRVET
Pfff Was Te Vet Feest...!:D
knal feest van het jaar en het afgelopen jaar!;bounce:bounce:
Thunderdome :respect:
een kk ubergeile party zo moeten ze voortaan wezen
uiteindelijk toch nog een goed feesie! jammer van de darkcore tent :( :respect: unexist en producer :respect: waren gruwelijk!
[WBS] GHOST
zo dit was een super feest!!!organisatoren :respect:
[WBS] Joker.­one
Thunderdome was vet Darkcore viel tegen...voor de rest, SUPERFEEST!!!:CHEER:
GEWELDIG!!!! :bounce:
^..­::AnGe­L::..^­
wat een feest echt geweldig:D:D en de muziek was echt top(Y):bounce:
_­0_­ Broekje :aai:
Helemaal te gek!
haha daar ston paul dan ff voor een leeg publiek (N) thunderdome (Y) alleen darkcore was echt kut :S
egt een super feest kennen we dit niet elk weekend hebben!!!!
akieh
Helemaal te knetter
alexs
Hij was fijn!!!! :D ps.. valt me wel op hier dat de meeste die over clubkutten zeiken nog zelf niet eens 18 jaar zijn.. jullie komen ook net kijken, hou je bek aub en maak er gewoon een feest van.. Als je op die wijven blijft letten ben je zelf ook maar een sukkel.. gewoon raggen met die hap, niet naar mensen kijken, daar zijn id&t feesten voor.
Alias
heb me goed vermaakt, was weer lekker feesje
echt een super feest, jammer van af en toe het buitje, Maar echt er werd Super Gedraaid!!!!!
Anok
Heb me goed vermaakt (Y)
Arnaud //­ D'vaart
vet feestje!! alleen wc's waren kut geregeld en het geluid in de darkcore was slecht.. verder op en top!!:bier:
ARNIE!
:respect: alles super :bounce:
me dakje vloog helemaal van me pan af !!!!
Aso
:jaja: gezellig daar (Y)...
Axzell
wat een kut feest was dit zeg geen woorden voor
Echt GEWELDIG!! wat heb ik me super vermaakt :cheer: :bounce: en het weer viel echt 100% mee!
B@rbiegirl
:respect:AnGeRFiSt:respect:
Leuk feestie, gelukkig goed weer op een paar kleine buitjes na!! Was weer gezellie met me vriendjes!!! Voornamelijk bij Freestyle tent gestaan!! (y)
Badmutz :bier:
EGT MEGA SUPER VET..de terug weg wa minder mah egt vetjes! top organisatie enzz next year wir!!
BAKER [ MPS ]
die moet je meemaken
Bartkore
bruut feest hoor! repect 2 drokzzzzz nui naar condor knallen
Basseckio-HK
dik fet thunderfeest!! :respect:Tommyknocker:respect: , :respect: DaY-Már:respect:
Bassie
Lekker feesie!!!!!
gewoon een SUPER FEEST :jaja::jaja::jaja:
Day-mar je was toppie net als angerfist die vlamde wel denk
jahhh MAN , LACHE toch !!!!!!
Ben Dover (_­v_­) ©
Het was wel grappig alleen jammer dat de tenten zo dicht bij elkaar stonden daardoor hoorde je verschillende muziekstijlen door elkaar enne ophidian je was weer super!!!!
Benniej Fris
Wat een tering vet feest :D Goed geluid! Alleen kut dat ik daarna nog ff 1 uur heb moeten lopen opzoek naar onze auto :S Wat een tering verkeers regelaars stuurden ons elke keer een andere kant op :S
SUPER!!
BIO-H@ZARD
Dominator leuke dames lekker weer geweldig feest
Jahaa.. dit was een beste! Goede sfeer, mooie locatie, prima geluid (echter niet in de darkcore) en lekkere muziek gehoord! En Urban en Schizo heerschen! :respect: :doetiwoep:
echt een super feest
BON-O B) :D
:respect:
Bramozz ;d
sssssuper!!! doen we vaker :D
:respect: Het was egt zo geweldig!!!! Dit was gewoon te vergelijken met Masters vs Hellraiser!!! :bounce: :bounce:
CHRiSPy
ZO fucking stoer!!! Mindcontroller was waanzinning! :respect: Viper & Wierdo:respect: en Houseqlassics was ook zeer cool :respect: Beastyboy :respect: MOH was slecht geluid vooraan maar TD was vet! Allen jammer dat t bier op was in Houseqlassics
cinnek­uhh!!!­!­
lekker zwaar van de kaart rond gestrietst blijft leuk he!!! iedere keer weer...
Top feest heb me Super vermaakt!!!
geen sfeer? zeker niet bij mindcontroller geweesd :d ,verder prima feest
Meesterlijk feest, dit mogen ze zkr vaker doen
CSRD
TOPFEEST!!! Alleen darkcorezaal was kut in het begin, halverwege was wel lekker stampen daar. Tenminste geen last meer van bass van de andere zalen!
CYN{NL}
Het feest was echt te kk los!!!!
Da Tomba !!
DROKZ EN AKIRAAAAAAA :RESPECT: ..:ratattatattataattaa
Daisy(­L)Pete­r
Was Zeker Een Goed Feest!!! Alleen Beetje Jammer van De Regen!!!
Damiano*
was een leuk feesie hoor (Y)(Y)(Y) ** Erg jammer van het geluid in de darkcore tent :s:s lekker los gegaan overal :bier::bier::bier:
Het was GEWELDIG!!!!!!!!!!!! Helemaal GEK!.......
Gewoon Gruwelijk niks meer aan doen zo moet een feest gewoon zijn en niet anders!!!!
APPETIJTELIJK
Dave046
Feest was wel vet, alleen jammer dat er te weinig mooie meisjes waren en slecht weer !!!
david-danser
HouseQlassics en Mindcontroller was beter.. :respect: Dr. Rude :respect:
De Belg
Wat een feest! I'm still dominated! :respect: Thunderdome en Masters :respect:
beste feest ooit!!!
DE KWAKEL TERROR
uit me plaat met een poncho aan me schoen
De Wilde
gewoon mega vet!!!! Echt outdoor en hoe.....:xtc:
Idd jammer van t geluid in de Darkcoretent maar was savonds al n stuk vebeterd.Ondanks vette koppijn (stamp stamp= bonk bonk) :S heb ik me extreem goed vermaakt. :woop: En :respect: voor iedereen die zich uitleefde, weer of geen weer! Total Domination! :D
Deekore.
MINDCONTROLLER HAKKÛH!!!! Heb me prima vermaakt!!! Helemaal uit België gekomen maar het was zeker de moeite waard!!!!
was zeker goed te doen alleen jammer van die controles en me :S
DENEKAMPS TERREUR
wat een super feest echt muziek sfeer alles was gewoon goed, alleen de wc niet maar verder gewoon SUPER
Cker gruwlijk feesie.....!!!!! :D
Deranged Insanity
was weer vet feestje !!! :bounce:
DerekRaver
HELEMAAL GEKKEHUIS SUPER(Y)
DesiRave
Zwaar BRUUT (Y) zijn geen andere woorden voor. Zwaar Zwaar TOPFEEST!!!! Goede Sfeer!!!!
disano
het was een super feest het had allen wel tot 7:00 uur mogen duren
Disturb™
zo dit was zeker 1 groot super feest alles goed voor elkaar super line up en werd ook gewoon zeer goed gedraaid steeds voor outdoor festival was dit zeker me beste die ik meegemaakt heb >>> FOTO'S ONLINE ZIE EIGEN TEKST<<< :bounce:
dj chosen few
:respect: voor iedereen die het naar ze zin had bij mij en da predator en mc da hustla, aleen mocht het geluid ff iets harder :woop: volgende keer moet het geluid helemaal open vind ik ;)
DJ CYRO addicted to HARDCORE
jezus mensuuh wat een feest IK WIL TRUUUUG
DJ Genic
Meer dan geweldig feest.. :bounce: :respect:
DJ Henk
:respect: DOMINATOR :respect:
DJ Pacman
............wat zeg je?..............ik versta je niet..............ben een beetje doof denk..........................O ja Dominator was vet hard ja!
DJ Sjek aka E-Jackt
:respect: DOMINATOR :bounce:
wat een toppertje weer pfffffff ben nu net thuis om 2.30 was weer de moeite waard laterzzzz
DJ Wilco
Angerfist Was Supper En Neophyte Ramde weer super Verder vond ik het jamer dat de darkcore niet echt goed hoor baar was want je hoorde te veel geluid van de Masters & Thunderdome er door heen dus volgende keer anders opstelen of meer geluid daar!!!
DJ Xstreem S
het was geweldig beuk dag
Dj Xylonite
was flink pezen achter de bar!! wel nog ff kunne feesten vanaf 21uur || 300km over duitse snelweg na huis en geen 1f*cking tankstation tegenkomen:S
DJ_Profiler
:respect: BASS-D :respect: Petje af!!
vond het echt een geweldig superfeessie:D gezellige sfeer alleen erg jammer dat die 12 uur zo snel voorbij waren:(
DOESBURG
was gewoon weer super feesje
Donny A.­K.­A.­ Donski
Het feest was goed, de locatie was goed alleen beetje jammer dat het overdag was. Maar mijn grootste ergenis waren die KUT WOUTEN MET HUN DRUGSHONDEN, vond het niet zo'n Nederlandese partysfeer. Eerste keer dat ik dat zie hier. En ik vond het jammer dat ze geen timetabels hadden.
Dop Kruimel
Producer! Jammer van het kut geluid in de darkcorezaal, daardoor sprong TOA niet echt uit de verf
Dr. Rude
Vet feest :jaja:
Dramkop
Was ckers weer de moeite waard mensen:bounce:Vond persoonlijk de regen niet storend, maar was volgens mij wel zure regen want er waren een hoop zure muiltjes te zien......Het geluid was knoerthard gewoon zoals het hoort dus:jaja: :respect: voor alle DJ`s.....Alleen paul, na zoveel ervaring moet je toch wel degelijk een feestje af kunnen sluiten:nee:
Drokz[1986]
helemaal geweldig :respect: angerfist, unexist, akira vs drokz:respect:
Drop the oldskool beats!­
Topfeest, mindcontroller zaal was te bruut, geweldig sfeertje daar. alleen jammer dat ik bij de ingang werd gevisiteerd als een misdadiger terwijl ik niks bij me had. NEP-DRUGSHONDEN!!!
Dubbes
was weer een gezellig feest. prima vermaakt
duracelleke alias dn dolle
VET!!!!!!
E-MASH
Geluid van Darkcore Tent was echt 10x niks(Zonde).Voor de rest wel vermaakt en :respect: D-Passion,Ophidian
Early Gabber "­The Bolletaz"­
T viel mij alles mee ik ging uit van een echt k#tfeest, maar t was echt wel gezellig!! :respect: Poncho :respect: waaier :respect: mindcontroller :respect:
Eef Raveteef
heb me zeeeer vermaakt :D
Eilram.
Zeker een geweldig feest :D Angerfist ging dr zwaar op :D Hehe.. Allen jammer van de rellen weer :/ :S
EL DRAGO
Jezus wat een party echt zwaar bruut mega hard gedraait ben echt goed uit me dak gegaan
ELVASION©
KKVET FEEST WE WANT MORE NEXT YEAR
Engelsman
DARCORE !!, Dikke respect voor TOA, Producer, Destroyer, Droks & Akira :bounce: het was een m8ige feezie !! Groeten uut Grunn en aan de mensen in de Bus (y)
Ennair
Ging erop :bounce: Alleen wat n afzetters :@ 1,50 voor kut wc's zndr water en spiegel :vaag: En jmmr van die relle :/
Enzyme1
top feessie!!! :respect:
ETD
gewoon super... kon de muziek een paar dagen later nog horen :p
Etherpaniek
top feessiee (Y) vooral MOH ahhh superrr
het was een vet gezellig feestje allen jammer dat het overdag is
was echt een super mooi feest....de regen was wat minder maar uiteindelijk toch nog even mooi los kunnen gaan :bounce:
Evil Bert
:cheer: P - O - N - C - H - O :cheer:
Fab!
was een egt kk vet feest :respect: Dione=DNA :respect: En MOH was duidelijk beter dan TUNDERDOME
gruwelijk :D Houseqlassics, Mindcontroller en Thunderdome :respect:
feestbeest24
Ben zelf geen hardcore fan,maar was dit een superrrrrrrrrrrr feessie.Goed geregeld en het geluid was helemaal top.
Perfect heb iniedergeval de hele dag knnen stampen en thunderdome was zeker mijn favoriete area en die regen wat maakt dat nou toch lekker ff afkoelen wan al dat stampen
Fighter!!
aaaaaah die hond :( was gewoon zielig :D maar verder een SUPER FEESSIE
:respect:
Floris a.­k.­a.­ El Mágico
Vet feest..vooral veel bij Thunderdome, MOH en Mindcontroller area geweest, niet verkeerd hoor! :D :respect: Stunned Guys, Noize Suppressor, Shadowlands Terrorists & Paultje :respect:
dit feest was echt kankerbruut !! vooral bij de stand van Masters ging ut helemaal lossss !! Angerfist, Tommyknocker, DJ DIone, Neophyte en PAul...waren zeker wel de beste van de dag !! volgende jaar weer van de partij !!!
super! goed geluid ook! behalve bij de darkcore zaal helaas maar voor de rest (y)
FuZzeh
twas echt een masterfeest, hopelijk komt het volgend jaar weer :D
G'woon Léoon
Was echt wel lache :bounce:
G-Core_B2
SUPER feestje mag volgend jaar zeker overnieuw gehoude worde !! Drokz & Akira op ut laatste super HARD !! :)
IK ZOEK DE PARTYFLOCKNAAM VAN DAT MEISJE DIE IK TEGENKWAM IN DE WC IN DIE ROLSTOEL ! WIE HELPT MIJ. UT WAS EEN DONKER MEISJE
Gab
Cker een vet feesie allen beetje jammer dat het overdag was!
Gabber Indiaan
DIT FEEST STAAT DUIDELIJK OP NUMMER 1....ik en me gabbabroer-rat waren er als EERSTE!!!! vrijdagavond half 1 stonden we op de parking... lekker in de auto geslapen EN FRIS ER TEGEN AAN in de regen:P:P!!!!!!! ECHT KK BRUUT!!!DE GABBER BEGINT WEER TERUG TE KOMEN...HEEERLIJK!! LEKKER HAKKUH!!!! me bril en ik zijn HELEMAAL LOS GEGAAN:P... en non-stop HAKKUH zoals dat moet op een hardcore feessie!!! mindcontroler was DE BESTE GEK!!! ALLEEN MAAR LEKKER HAKKUH EN AUSSIES... BETERR !!!!!!! GABBERS UNITED!!!!!
Gabber_­Jeffrey
super goed feest
Gabber­Pinda4­Life
Wat een tering vet feest:respect: Volgens mij hadden ze gisteren de geluidslimiet afgeschaft :kwijl: Dreunde echt lekker Thunderdome podium:kwijl: Een geweldig feest volgend jaar zeker weer maar dan wel 's nachts;):respect: 4 DOMINATOR!!!
was een super feestje weer :D, alleen een beetje jammer van het weer :S
Gennep-Raver
in 1 woord : MASTERLIJK!!!!!!!:respect:
Gio AKA Ravehard
Echt jammer dat de darcore tent zo ku was ingedeeld en vooral het geluid..:s Maar :respect: > Neophyte, The Producer, Jappo en Lenny Dee!!
super vermaakt wat een kk goed feest,
Goochem
Helemaal te gek feest, dank voor de gezelligheid mannuhh!
Govert Kreuk
Echt gaaf feest! Volgend jaar zeker weer! :P
GROENLO O.­C.­C.­
Leuk feest maar er scheelde wel wat aan.. de beste dj's stonden vooraan in de line up:NO: en tieum meesterlijk gedraaid maar jammer van het kankah geluid:NO: echt bagger:@
H-J
GRUWELIJK
H2TB!
Heel vet! Had gastenplaatsen gewonen via MOH radio­, die security dachten dat ik VIP was! Dus bijna o­veral backstage geweest! Heel vet feest!
enige minpuntje: de wc's... verder was het gewoon hakkuh van begin tot eind
hakkuh
geweldig!
Hakkuh Annie
Tjah ik dacht echt dat het flop zou worden, maar we hebben lekker veel verkocht bij de classicsstand en het was ook nog eens reuze gezellig 8) Echt leuk dat steeds dezelfde mensen maar bleven terugkomen bij ons stand hahaha
:respect: Noize Suppressor :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
Hardcore =­ Life
Dit zijn de mooie festivals :D Vooral Thunderdome was erg vet. Daisy & Armageddon Project :respect:
Nice feestje, alleen RTC in die kleine zaal shit die moet je buiten opzetten :P!Neophyte live master!!
HardCoreFem
Wat een Super bruut feest!! Thunderdome en MOH overheersten zekers!! Goeie sfeer, bijna geen ruzie, alleen op t eind bij de ingang..Beter volgend jaar weer!!
stampuhhhhh
Hardco­reMeis­juh
Was een super feest, leuke mensen leren kennen :)
Harder&­Harder
In'tbegin d8 ik: Is dit het nou maar dat kwam helemaal goed :jaja: Vanaf Chosen Few VS Predator :respect: HELEMAAL UIT ME DAK!!! DBOY was ook weer geweldig en het einde van DELTA 9 :kwijl: Thunderdome, Mindcontroller en HouseQlassics waren SUPER :respect: THNX peeps waar ik mee was (Y)
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007 :D:P
Harrar APC
was wel grappig
HC-hooligan (L) L I S E T J U H:kusje:
200% stampuh daar ging mie hard volgend jaar zeker weer
hc4life87
t was een knalle feest om nooit te vergete . goed georganiseerd , ideale lokatie !! en de regen zorgde voor de afkoeling :d :p volgend jaar weer van de partij :d
hcblids
geweldig feest:bounce:
HEADFUCK TERRORIST
en een gruwelijk feest lekker hard geluid bij thunderdome en moh heerlijk :respect: voor dit feest dominator domineert dik
heejha­llomet­mike
was zeker de moeite waard om bijna 3 uur te reizen ..echt ene vaag feestje
Was geweldig:cheer: volgende x cker weten heen:jaja:
HeiN!
DOPE!!!!!! BRUUT FEEST :yes:
Hellfish
Goeie sfeer op een enkeling na, Tieum jammer van het slechte geluid was later gelukkig een stuk beter. En een woord: Delta 9 :P
HEMME
feest was echt super alleen jammer van het weer was mooie geweest als het niet had geregent maar feest op zich was geweldig!!!!
Hobbykip
Helemaal geweldig, alles klopte gewoon, super dag gehad
Hoexyy
echt een vet feestje(y) was de lange bus reis wel waard
Tja ik weet wel wie er op dit feest de DOMINATORS waren >>> Beter kom je niet!!! Maaruh we hebben nog lekker nagebubbeld!!!
House-Opa
Leuk feestje. Top sfeer, goed geluid. minpunten toiletten, drankvoorziening,geen line up bij binnenkomst, duur.
Bruut feest....
ilsja
super.. feest :yes: van begin tot eind...:yes:
Irmie
SUPER :bounce:
Irri :bier:
Slecht geluid in Darkcore, echt jammer. De eerste serie sets is daardoor verloren gegaan
ivotjuh
JOOOOOOOOOO K GA NU PITTEE T WAS SUPER
Jaapie 8)
angerfist :respect: delta 9 :respect: (de rest ook :respect: ) DOMINATOR :respect::woop::bounce::woop:
Jasper ®
Na Headbanger, helemaal LOS :bounce: !!! NOIZE SUPPRESSOR :respect: TIEUM :respect: !!!! Angerfist was wéér niks waard. Met die versnelde wanneby kk terror van ze :@
jeffrey85
toppertje
was echt een super geweldig FEEST!!!!
Willen alle lekkere "clubkutten" met puntschoenen zich melden bij mij voor een afterparty.. :D:D:D
juanito
Dat er nog zoveel mensen zijn die dit vet vinden. Ik druk aan t werk, mothefucking harde basss om mijn oren geslingerd, halleeluja! Niet mijn muziek, maar jullie weten wel wat los gaan is hee, vanaf het begin gewoon keihard hakken, doen jullie goed. Ik moet er niet aan denken!!!!!!!!
WAT EEN FEEEEEST, zo wil ik er elke week wel 1... Zou zonde zijn als we nog een jaar zouden moeten wachten jongens!! (hint-hint) Maar echt ZWAAR genoten!!! Heerlijke manneh ook daar :P
Top feest, vette stages te bruut!
was geweldig feest(Y) :D:D heb me goed vermaakt(Y)
K.­E.­S Dobbelsteen
was een superfeest!!! was gaaaaaan:cheer: ..regen was jammer maar boeient gewoon door stampen:D
chosen few: jaloers? op wat dan? op die mooie drugskop van je? En ik zou idd bijna liever naar sensation white gaan ipv zo'n boutset van jou aanhoren
was leuk feest maar nix bijzonders en pokke duur
KarlCore
kk goed feest punt
kbm_
Stink nazi feest BAH BAH nooit meer een 100% hardcore feest voor mij sinds dit feest!!!!!
was helemaal toppie he mensen
Was Echt Een Goei Feestje :respect: Noise Supressor :respect:
SUPERRRRRR FEESIE :D
:respect: Rotterdam Terror Corps :respect: Noize Suppressor :respect: Nosferatu :respect: The "ene" stunned guy :respect: en dan angerfist :no: (N) petje af whahahah stelletje kneuze maar wel super goed vermaakt :D :bounce:
Kesch
ram vet feest:D:D zeker genoten :D voral met G-town Madness volgend jaar weer:P??
Keszie :kwijl:
wat een geweldig gaaf feest :respect: Mindcontroller:jaja: heerlijk staan HAKKUH de hele dag :bounce: Mam, je mag zo weer mee;P Supersfeertje ook(Y), Muziek ook (Y)...gewoon alles (Y)
kim-core
het was een super feest, zeker voor herhaling vat baar. Veel bekende gezien. En ja de regen maar dat mog de pret niet drukken.:respect;
in 1 woord -->>GEWELDIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
super feessie geen anderen woorden voor
in een woord....GELWELDIG!!
SUPER FEEST
kunga
In een woord... nouja... heb er geen woorden voor...
Zo lkkr feesie :D
Lady Terrorcore
ey man kijk nie zo wat zit je nou te kijkuh.. huh.. wat kijk jij nou?, jezus man iedereen kijkt! pfff... wat een gekijk:P
Language Of Rhythm
Tering wat een feest:yes::respect:,volgend jaar absoluut weer:yes:,wat ging unexist achterlijk HARD weer pfff Grandioos b),ja nosferatu,vince,dione,blijf maar ff door gaan,echt echt een kippevel feessie:yes:...
No. 1 .. for sure... A Gods Gift... To All the Real Hardcore Fans.. geen woorden voor.. te goed gewoon
Lievelien
VET VET VET :D:D:D
Super vet feest
JAAA Leuk!!!! Lekker LosgegaaN HeLe
LinS ||
Uber sexy feesjuh, alleen jammer van de bas in de darkcore zaal. Voor de rest (Y)
Mooi feestje, en ook een goed geluid, voor een buitenfeest, jammer dat er daar nergens een line-up te vinden was... maar voor de rest heb ik me echt wel vermaakt... ON MY BIRTHDAY 8)
Lost in Gravity
Mooi feest jammer dat ik er zo laat was !
geweldig :D
lovely-lili
super!!!!!!!!!!!! houseqlassics :respect: :respect: :respect:
Low Tempo Sucks
Super!!!! Volgende keer weer!!
Luuk/St
alweer tijd geleden maar vies kkvet! heb geweldig genoten :)
Lydidia
die hond :S
M
Tegen verwachting in prima vermaakt! Alleen zoals meer mensen al zeggen, die Darkcore area was echt te triest vergeleken met de rest. Volgend jaar ietsje beter mannen! Dit leek nergens op :( Al met al een leuke dag gehad (Y)
the best ever!!!!
super feest, lekker in de buurt en mooie kerels :D
M.O.B.
Party Pictures: WWW.TERRORKLAN.NL
M.­P.­O PARAman
al het commetaar vind ik veel te negatief. het terrein was wel kleiner dan ik had verw8 maar het was cker wel een topfeest. en clubkutten, volgens mij snap jij nix van wat je zegt. die mensen die jij clubkutten noemt zijn gewoon partygangers die het WEL naar hun zin hebben. ik vond het cker wel super feest, en vooral mooi dicht bij!!!
M@duro
kkk goed gewoon
JA EGT TOPFEEST MAAR DIE REGEN WAS MINDER MAAR DAT DEED MN FEEST NIET VERNEUKEN! ANGERFIST LIVE EGT TOP!!!!!!
MaartenM
10 jaar later nog gaaf goede herinnering
Wowww wat een feest echt geweldig!! was wel kapot voor het einde maar echt super!!! :respect: AOF :respect:
darkcore had echt fucking schraal bagger geluid, vond ik wel jammer aangezien de goeie Dj's die er draaide, maar daar tegen in mindcontroller super geluid!!:D en zekers mooi feessie gehad!!
MamaDeLuxe
Erg lkkr feest :d beetje jammer dat het allemaal wat duur was :/
Marc Stevens
Aankomende 6 en 14 -08 The Afterparty http://partyflock.nl/party/45069.html
Marcel-o B)
we waren er pas om half 3 ofzo :( laatste stukje Chosenfew was :respect: :9 verder ook super vermaakt :D alleen jammer van de regen soms :S
MarijN
jammer dat ik eerder weg moest
Marinda
beter dan mysteryland, dat wordt meer een trancefeestje de laatste jaren
Wat een KK feest zeg, met KK securetie
MASTER-J
JA LEKKER HAKKUHH!!! heb me uitstekend vermaakt. En voor de stoere jongens die de hele dag staan te staan jammer van je 50 euries hoor je weet niet wat je mist FEESTJUH!
Mattlez
Bezoek een Concentratiekamp met goede muziek voor 50 euro Entree...Kortom KUTFEEST...Nooit meer weer...
Mayo4ever
Geweldig beschrijft het niet eens, wat een super feest!Beter dan Defqon absoluut!Er hing ook een goeie sfeer en de muziek was geweldig :yes: Zo hoort een feest te zijn :woop:
:P :cheer: WAUW!!!! :cheer: :P Het was gewoon hé-le-maal :D :D :D GEWELDIG!!! :D :D :D Diegenen die zitten te zeuren (:@), weten niet wat feesten is :yes: :cheer:
Mc 4 eye
kan niet beter
Nooit zoveel lelijke mensen gezien!;p Maar voor de rest wel vet
MC RG
slecht geregeld met wc's, niet blowen op een festival :S tog gelukt hoor daar nie van weheheheh! verder superfeessie
Megalodon || Oppers­tamper
Supervet feest, er werd kei goed gedraait door bijna alle dj's waar ik geweest ben :respect: NOSFERATU :respect: DIONE :respect: THE STUNNED GUY :respect: VINCE :respect: verder jammer van de buien, maar daar kan niemand wat aan doen. vlammenwerpers waren ook top, lekker warm :cheer:
Was echt super:D :bounce:
Michael__
Heb me weer vermaakt B)
Michelle85
Erg goed vermaakt :bounce:
Me geest is kk hard getemd.........:xtc:
MiKKieJ
ik heeft mij bruuuuut vermaakt :bounce: thnx RMN, COEN en TEZZZ (L)
Miquel di Lingo
was goed feestje (y) , heb al1 nog nooit zo lang voor de plee moeten w8en
MISS-LIZZ
Lekker feestje!! En ziet er best grappig uit een veld vol met hakkende poncho's ;)
ModeRa
:bounce: PICS MADE BIJ MODERA @ DOMINATOR ONLINE OP WWW.THEPARTYFOTOGRAAF.NL
vond het het beste feest van 2005
Mr.­ Eliminate
Beste feest 2005:yes::respect:DOMINATOR:respect:
Mr.Sven
Super feest gewoon!!! in 1 woord GRANDIOOS gewoon ANHERFIST was weer super :RESPECT: maar ik heb me zeer goed vermaakt zo mogen van mij alle feesten zijn.
Mxo
Whaha , was egt super vet feest :D MOH Thunderdome en MindControler ware (y) Jammer dat se die Bass in de Darkcore pas zo laat aan de praat kregen... En die prijzen die ze overal voor vragen... :S Maarja, voor de rest was het :bounce:
My Style Can´t Be Duplicated Or Recycled
GE-WEL-DIG...:D:D
:jaja: HOUSEQLASSICS RULEZZ :jaja: Heerlijk om de oude garde weer te zien stampen :bounce: En toch nog lekker weer!!!!! :bounce:
Geeeeekeeeeeehuis!!!!!!!! wat een feest tering echt een hemel op aarde....RTC Shadowlands aof noize supp ....en de regen was gewoon om van te geniete...de sfeer was echt 100000
Nala
het was echt een vet feessie heb er blaren van overgehouden maar wel de hele dag gedanst xxx jennifer
Was echt een super feest!! Geen woorden voor!!
kheb me nog nooit zo goed vermaakt op een feest was echt een TOPPER (Y):bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
nevermind!
Heerlijk feest!!! Goede sfeer, aardige mensen en bijna alleen maar hakkende mensen! Zo hoort het. Geluid was ook knetter hard
het feest was ondersteboven knetter te vet voor worden helmaal uit je dakraam......Afz GNatnek!! je weet wel, die gozah die zo lekker liep te springen en volop stond te partye met Rickyboy!!! ToedeledoKie!!
NL kleine mark NL
eg geweldig feest mensen
NL_­pitbul­lwief_­NL(L)B­readhe­ad
geweldig:D de MOH area zag er toppie uit en s'avonds was ie über wreed:yes: heb me zeker vermaakt alleen dat eten was minder:( maar (Y):yes:
Gekte in de poncho!!!!!:bounce::bounce:
was goed te doen maar jammer dat het overdag is
Noizemarine
Super feest !! :D :D :respect: Noize suppressor, Angerfist, Dione :respect: (y)
leuk feest alleen geluid in sommige zalen was TE slecht en dat bij de plee was helemaal knaken geregeld,hoop dat ze op sommige punten volgend jaar een verbetering boeken.
non stop aktie
Fok al die figuren die altijd maar lopen te zeiken over clubkutten,puntschoenen,pro-pogo en al die onzinnige kutopmerkingen. Dat zeggen alleen mensen die net komen kijken. En sommige noemen zich die-hard gabber maar vluchten wel voor de regen :/ Verder was het wel een redelijk feessie :jaja: :respect: Mindcontroller :respect: Thunderdome :respect:
Number #1
REMDULL
echt een waanzinnig feest
Oirschot Chaos
was echt een GRUWLIJK feest goed naar men zin gehad
Onderg­rondse Paultje
THE PRODUCER :kwijl: voor de rest was t maar gewoontjes
MEISTERLIJK!Wat een Stampen!!!:-)
Pandagirl
Gewoon geweldig feest:bounce: darkcore was het geluid beetjuh slecht ,maar goede sfeer(Y)gezellige mensen(Y)en goed georganiseerd(Y)TOP FEESTJUH GEWOON:cheer:
Papa Pitstyle
:respect: for da HUSTLA top gedaan in de MINDCONTROLER area toch ff bezig geweest
PARA-FREAK
jammer dat het is af gelopen het was een super vet feestje
Paralizer
Jammer dat Masters of Houthak zo'n vet geluid had en dat de Darkcoretent met de vetste DJ's weer eens het schraalste was! :@ strenge controle, plee's waren kut geregeld maar was wel gezellig veel bekenden gezien maar het was zdeker geen 50,- waard! :no:
Party BA ~A.­K.­A.­~ Party Addict
Heerlijk feesie, weer lekker staan beuke :respect: Panic :respect: :respect: Buzz Fuzz :respect:
Party Jansy
Ik vond masters en mindcontroller het leukste. :bounce:
Partychef
helemaal tegek
Patricia
Te klein: je hoorde alles door elkaar....Geen sfeer enz. Tegenvallen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar was wel gezellig met jullie!
Patricia...
:cheer:
SUPPA SUPPA
Paulus­:bounc­e:
Gewoon helemaal vet kan het niet anders zegge hakkuh voor het leven :D
Peetraatje
Ge-wel-dig... Met een hoofdletter G :respect:
phan
:respect: Armageddon Project & Delta 9 :respect:
Piet.S
echt te masterlijk
pleiterson
geweldig
WHAAAT...1 grote drugsparadijs :D
psychogabber
wel vet feesjte En gelukkig niet echt grote vechtpartijen. Heb er 3 kleine gezien.
PUPKE.
dit feest was echt meer dan top hoop ook echt dat ie nog een keer komt want hij was afgelope jaar afgelast warom weet ik ook niet:
Super vet feessie gehad, wat zijn die festivals ieder jaar weer geweldig mmmm veel beter dan op vakantie gaan :bounce:
VET FEESIE :jaja: goed geluidje bij thunderdome :D jammer van de darkcore tent :/ en dat het een beetje te dicht bij elkaar stond allemaal! maar prima vermaakt!!
PuSSy_L0uNgE
Vet!!! In één w00rd Vett, écht master... Bah gek
Q-mar
geweldig
Qoush appelmoush
akira en drokz :respect: pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeep:D
Mattie's, Gappie's, Bro's en Sis's = een ideale combi voor een topfeessie('t weer kon alleen nog net ff beter :D)
Querina
wat een geweldig feest :D en een apart weekend ;) :lief:
r_OY
Dione super vetjes, 2 heerlijke remixen gehoord :respect:
RaveQueen :cheer:
WAS GEWELDIG
Razorr666
Echt een zwaar VET feest!!! Vet harde sound! Echt een tof feessie!!!!!
retHcun :P
was wel vet ja zeker bij thunderdome werd heel de tijd daar naartoe getrokken door da harde geluid die bass kon je wel echt voelen :P
Birthday Party... hakkuh in de regen! TOP!
Rinus
Onverwacht Lekker!
ROBBIN
Heb me heel goed vermaakt. :D:D
heb me zeer goed vermaakt, af en toe ff een buitje voor het stuiven!
Ronald O
wat kan terror toch een hoop goedmaken :9
Rossie B)
:)
Rotterdam kram
Was Kk Los
goedddddd
Ruttuh [MPS]
Tering, wat een vet feest zeg, geluid :respect: sfeer goed en muziek zeer goed!
Vet feesie..b-tje jammer dat het regende soms,was zeiknat.
S<>030
geweldig
Gruwelijk Feestje! :woepwoep:
Salvo
:respect: mindcontroller :respect: Hier is maar 1 woord voor: GEWELDIG :d non-stop staan hakken
Sandéros
Oeh!! Gektuh..!!
SAURONS-SWIFT
SUPERFEEST!!!!!!!!!heb ook nog wat foto's van mensen hier van partyflock
:respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect:
Semi
SUPERFEEST heerijk geluid(Y):respect: heerlijke sfeer(Y):respect: heerlijk weer(Y):respect: heerlijke sets(Y):respect:
was echt een supah feessie:d en donders gezellie..gewoon bruut :bier: was een te vet feessie :yes:
Darkcore Vond Ik Heel Slecht :( Maar Thunderdome G­­oed , MoH Ging Ook Wel Moet Volgend Jaar Zeker We­er :respect: Noize Suppressor Angerfist Dione :respect:
serdimion ready to rock
HARDCORE voor iedereen wat.niet normaal vet ondanks dat het regende:ik had nog nooit met armageddon project in regen gestampt,echt underground!!we hebben weer laten zien wie de dominators zijn!!!!!!!!!!!!!!
Shelley
Het was egt super vet :D hard geluid.. egt fijne sfeer.. bij de meeste *zalen* dan.. mindcontroller.. egt super vet :D en masters en thunderdome ook... de rest niet egt zo geweestr.. EGT VET FEEST :D eigelijk moest t snachts ook nog doorgaan (Y)(Y) :P hahaha
shenky12
superrr vettt cool
lagge daar in de achterhoek!! :respect:
(y) eindelijk een groots feest in de buurt:D mag van mij wel vaker gebeuren scheel giga reistijd:yes: toppers ik heb me superrrrrr vermaakt(y):bounce:
Zo echt een bruut feest cker voor herhaling vatbaar;) alleen vind ik het s'nachts gezelliger:) prima sfeertje...:respect: Shadowlands Terrorists, Paul Elstak, Angerfist, Noize supressor :respect:
Geweldig feessie top sfeer top muziek en het geluid bij de masterstent was een keertje niet zacht!! Verder :respect: en ontdanks de regen blijven hakke!!
was een vet feest :D
Snoepke (l) AlCoHoLiK Drunk
Het was af. Alleen de Wc's waren kut, en heel spijtig da het geluid van Darkcore er ni goe doorkwam door de tenten er om heen :( Toch Was Tieum, Unexist,The Outside agency af :respect: Ook MOH was goe en Mindcontroler ook wel wa, Hard feesje, volgend jaar terug :d
het was wel weer een oké feest maar de volgende keer wat minder van die punt schoene
snowy white
zo'n feest kan alleen in enschede top!
Someren-Terror aka DaMar-Terreur
Zeker een geslaagd feest en de regen deed er nog nie toe
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Soy uN PerdedoR
Gabbers zijn niet dik :)
SPANOV­ICH:bo­unce:
Wat een gruwelijk feest zeg !!!!!!!! Angerfist , Neophyte, The stunned guys , Vince draaiden geweldig !!!!!!!!!!!!!
tieves weer maar verder uit me bol
was echt een super feest alleen jammer van het weer
SRN
heb een groot feest GEMIST GVD :(
kanker knalluh gewoon
waanzinnig
geweldig feest (Y) drokz&akira op t laatste in de darkcore tent :respect: !
Stief
lekker hoor.. ben net pas wakker geworden..
Stijn
ge -wel-dig !!!!! beste feest ooit in m'n leven, niks kan aan dit tippen
was wel leuk, maar super echt niet... wat een @#$@zooi dat die darkcore kut geregeld was
Struikrover
SUPERVETTTT ging DOLLLL wat nou regen gewoon DOORSTAMPEN!!!!!!!:cheer: :D:D :9
Muziek vet..had alleen niet het juiste gezelschap :S....en dat vage neo-volk moeten ze weigeren..Huidskleur heeft toch niks met muziek te maken?!!!
Dominator :respect:
Stuuut
lekker in de blubber stampen :Bounce: heb me prima vermaakt hiero al is het niet mijn favo muziek
het was echt een SUPERFEEST...alleen beetje jammer dat je moest dokken voor de plee's....hou die dingen dan op zn minst ff schoon MET wc papier!
Zooow was echt wel een super gaaf feestje! heb me goed vermaakt bij MOH en Mindcontroller:respect: :bounce: En ff over dat gezeik van clubkutten met puntschoenen aan, Loop toch niet te zeiken mensen! hoe meer mensen hoe meer vreugd! En deze mensen (ik dus ook) gingen tenminste wel helemaal los!
Thunderdome stage was super en geluid ook (Y) Jammer dat in de Darkcore tot aan Unexist het geluid veelste schel was maar daarna was het stukken beter. Verder een goed feest. Unexist, Producer, Destroyer, Vince en Delta 9 :K :respect: Akira en Drokz waren zeker een goeie knallende afsluiter wow, alleen jammer dat het geen foutloze meester set was, verder (Y)
Suus :kusje:
Jaaaaaaaaaaaaa was zeker wel wijs :bounce: :D
Suusjuh :rot:
Mindcontroller roeleerde :jaja: Nu overal spierpijn, volgend jaar zeker weer!
Sweety :cheer:
lieve mensies het was zker een TOP FEESIE! Ik heb me in tijden niet meer zo vermaakt! voor iedereen met wie ik was een dikke :knuffel:!!!! (wat een tering honden:S:(:@)
Syrus
GGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEE­LLLLLLLLLDDDDDDDDDDDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGG­GGGGGGGGGGGGGGGGGG :respect: :D
T.­F.­O: little bit (y)
zekers voor herhaling vatbaar (y) :d !!!!
teQuila
Rotterdam Terror Corps :respect:
TERREUR GEAK(L­)TerRe­uR-WijfieJ
zwaar hard snoeiuh ragguh snoeiuh ragguh zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar dik
kk vet ffeesie
Terror Lisa
wat een super bruut feest was dit !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bounce:
VET :bounce:
TERROR-ROIJEN
jaja het was een relaxe feestje
toppiej:D !!!!!
super geil!!!!!!
Was weer een topfeessie: goed geluid, gezellige sfeer en er werd goed gedraaid: Neophyte, RTC helemaal top. Beetje jammer van de regen, maar vond t wel wat hebben
het feest was echt geweldig maar het weer had iets beter gekunt. de muziek was echt goed en de lichtshows sávonds was super
Tha Clown
Weinig van verwacht, maar echt een HEERLIJK feestje :yes: ... grootste deel vd tijd in de mindcontroller gestaan .. Chosen Few vs Predator :respect: , Vince :respect: en Delta 9 :respect: ... alleen ERG jammer van het SUPERSLECHTE geluid in de Darkcore :( ... zoem + hoge tonen, klonk nergens naar :no:
The delicate sound of thunder
vet! alleen jammer dat de darkcore tegenviel door overstemmend geluid uit andere areas
The Grimreaper
goed feest, goed geluid, zeer goeie sfeer.:D alleen de toiletten konden iets beter.:S
Thunde­rboefj­e B)
Helemaal top :respect: :kwijl:
keihard los:bounce:
Tokkie..
Zeker bruut feesje, mij hoor je niet klagen:D... deden de omwonenden wel:P
ToMmY+-
GEWELDIG feestje zeer zwaar vermaakt :respect:
totally INSANE­(6)(6)­(6)
Heb er geen worden voor zo KK bruut was het die BASS egt lekkahhhhhh tot op je bot. Volgend jaar weer...............
tr1kz
ongehoord....
TraumaTek
im the one and only dominator!
echt een topper... tering wat stond het geluid hard!!! PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP :p
Was goed feestje:D Vooral tijdens Noize Suppressor
trutsje :P
superrrrrrrrrrrrr
Tuinman < APC >
Heel vet feest, maar had er nog meer an verwacht.... aankleding was goedkoop en geluid buiten was niet echt hard.. eerst uur viel geluid constant uit bij MOH, zwaar belachelijk... maar uiteindelijk is alles goedgekomen en heb ik me uiterst goed vermaakt... ooow ja, die prijzen! echt achterlijk!! 2,20 voor 1 slok bier (lees: water) en dan ook nog lappen voor de plee, waar je een uur in de rij stond.. jammer!
een lange dag maar ik heb het erg naar mn zin gehad!
Mission completed: Beste feest van m'n verleden en dat zonder harddrugs haha miste all1 de energie want ik ging vaak helemaal los op de muziek. Maar volgende keer rij ik wel over duitsland want die N18 is overdag niet te doen
Uncle Renny
ow wat ben ik blij dat ik daar geweest is hwhahwhhahwa..mn meissie ontmoet daarroo....
Tering honden!! Gelukkig konden ze niks vinden :d
Top feest :D Daymar en Rtc super gedraaid :respect:
Super mooie feest!!! lekker hard ...
WAANZINNIG
Viev Hyperactief
The Producer, Angerfist :respect: het dragen van puntschoenen/lonsdale, wat is het verschil??? Eens een schaap, altijd een schaap... Ben gewoon jezelf. SUPERFEEST
fijntjes :D
Von Luttik­hausen
Volgend jaar weer.. :WOOP:
Vots
heerlijk sfeertje werd veel gehakt!! :kwijl: Mindcontroller .. PS zonder die kneuzen en clubkutten was er geen feest geweest. Clubkutten(l)
Te BRUUT!!!!!
GODVERDOMINATOR!:respect: (y)(y)(y) >> "IN OTHER WORDS S#CKER THERE S NO OTHER....:p:p:p volgend jaar maar TWEE DAGEN ckur?!!
Vuurpijl :bounce:
PERFECTTTTTTTTTTT
w (v) p
ik ben helemaal uit mijn dak gegaan op dit feest . jammer van de regen, maar heb me daar weinig van aangetrokken. heb heerlijk lopen stampen!!!!!!!!
Water Joe Junkieee
Lekker in de regen gestaan bij de Thunderdome..verder ben ik blij dat ik geen kaartje heb hoeven kopen hiervoor :S
vet
Webmeister
Super gaaf feessie......Assuh mensjes bedankt ;)
Wenn...
Het was wel een leuk feesje .. Alleen jammer dat het overdag is :/ !
wesley DH metafistic
zooow verschikkelijk mastah alleen jammer dat evil activities t junktion nosferatu en endymion zo kk vroeg moesten draaien :s verder SUPERRRR !!!!!
wessel1
Daisy!!!
White Angel The best!!­
WAS GEWELDIG
Dom.. dom.. DOMINATOR !!! :respect:
WOEST & KAAL
overwegend moh, geluid goed masg volgende keer nof wel wat strepen meer zijn
Absoluut super vermaakt....
zaaaaa­aaaaan­der
kut geregeld maar wel maar ze draaide toppie
{KKF} kristel-METH
te ijselijk denk!!!
ondanks het weer was dominator (Y)(Y)(Y) :)
|| Dennis ||
had er iets meer van verwacht, maar toch was het super:yes:
||LOOS||™
ja tog, zwaar genote! dreunde weer lekker daar in enschede.... klaar voor een vervolg! :D
~ PatriciA ~
het was een super tof gezellig feesie!!!
Wat een superfeest! Heb me echt uitstekend vermaakt :WOOP:, vooral in de B2S zaal! Wat mij betreft volgend jaar weer Dominator. Het enige nadeel waren de wc's, plaats daar nou eens wat meer van. Net of heb ik niets beters te doen dan een halfuur in de rij staan voor de wc :s.
~ice`~`
was zeker ragguhhh (Y)
:bounce: het was echt een dik feest :bounce: drokz & akira :respect: alleen de wc's :S
was vet, jammr dak jhet nie lang heb kunne volhoude :S :D
† The Excorsist † a.­K.­a Secret killer
was echt kk bruut feest Ckers vermaakt daaro :bounce: ben er nu nog verrot van:P:vaag:
Echt zwaar vet feest hor :D Goed vermaakt :P
zwaar goei feestje..heb me egt wel vermaakt
×//­»[M]íssY*­[D]utch!!­O:)
geweldig
××Pietje××
Super Feest het liefste ginge we verder maar ja we waren met event travel Kutzooi

Line-up Dominator

1Thunderdome
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 techno, hardcore, hard techno
🇺🇸 hardcore
hardstyle
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, house, hardstyle
2Masters of Hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, hard techno
hardcore
hardcore
🇨🇭 hardcore
hardcore
hardcore
techno, drum & bass, hardcore, hard techno, downtempo
hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
· MC hardcore
3Houseqlassics
🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
hardcore
🇳🇱 🇺🇸 🇳🇱 hardcore
🇧🇪 house, techno, hardcore
· live hardcore
hardcore, retro
drum & bass, hardcore
hardcore
hardcore, hardstyle
hardcore
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
4Mindcontroller
hardcore
hardcore
hardstyle
· live hardcore
hardcore
🇺🇸 hardcore
🇬🇧 hardcore
· live hardcore
hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
5Darkcore
hardcore, drum & bass
techno, hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇺🇸 techno, hardcore
hardcore, drum & bass
hardcore
· live 🇮🇹 hardcore
🇬🇧 hardcore, drum & bass
drum & bass, hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 hardcore
🇮🇹 hardcore
6Freestyle, gehost door B2S
hardcore, retro
hardcore
hardstyle
hardcore, house, hardstyle
hardcore
hardcore, hardstyle
hardstyle
techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
techno, hardstyle, trance
🇧🇪 techno, trance, house, retro
· MC hardcore, hardstyle
7Roots
chill, out
downtempo
house, techno
house, trance
🇬🇧 🇳🇱 house
house, techno

Nieuws

Aanstaande zaterdag, van 11.00 tot 23.00 uur staat Enschede op z'n kop met Dominator. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de opbouw. Hieronder nog een paar zaken op een rijtje 284
Op zaterdag 30 juli is het recreatieterrein Het Rutbeek bij Enschede het domein van 8 live-acts en 73 DJ’s. De datum was al bekend, de locatie eveneens en wat de opzet wordt van het eerste serieuze hardcorefestival ter wereld zal inmiddels ook wel duidelijk zijn. Er ontbrak dus nog maar één belangrijk punt van informatie. 295
Half februari ging er een schok door hardcoreland, maar het was er eentje die zeer positief was. De organisaties achter de drie meest toonaangevende feesten in de hardste genres, Thunderdome, Masters of Hardcore en Houseqlassics, maakten toen bekend te gaan samenwerken om Nederlands enige echte outdoor hardcorefestival op de kaart te zetten. 294

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Dominator op dvd....? films320
Dominator Remixes muziek67
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Dominator f:hard2
Scratch filmpje Bass-D @ Dominator draaien139
Wie sponserd mij voor Dominator? :P f:hard628
(gesloten) Dominator DVD f:hard13
(gesloten) DVD van Dominator hij komt !!! f:hard7
Fotocamera op Dominator? f:hard194
(gesloten) Waar blijft de DVD van Dominator...? f:hard2
bajesklanten dominator united :P drugs33
Minimum leeftijd Dominator ? f:hard156
Angerfistm set @ Dominator muziek52
The Destroyer op Dominator f:hard141
Dominator livesets? f:hard63
Oorpijn na dagje feesten gezondheid51
Camping @ Dominator f:hard534
Yeah (Dominator) english173
Hardcore Festival: Dominator..! f:algemeen850
(gesloten) Dominator kaartje te koop tickets12
Gevonden voorwerpen f:hard37
Het Grote "Hoe Was Dominator" Topic f:hard1371
(gesloten) drugs @Dominator?? te streng?? drugs162
Dominator 2005, line up f:hard393
(gesloten) Nummer Dominator site muziek4
(gesloten) dvd van dominator f:hard9
(gesloten) Foto's en Clips Dominator f:hard8
Angerfist set @ Dominator f:hard4
gezocht iemand uit den bosch locaties13
(gesloten) wie weet wie er allemaal foto's maakte op dominater f:hard3
Foto's f:hard13
Nr op website Dominator Festival muziek9
Live Sets: Dominator, Partyraiser,Angerfist muziek27
Dominator uitverkocht of niet?!?! f:hard156
(gesloten) Foto's dominator f:hard25
Scott Brown @ Dominator ??? muziek6
(gesloten) avond voor dominator f:hard32
Meisje @ Dominator f:hard115
Het Grote Wat-Ga-Jij-Na-Dominator de hele nacht uitspoken?? f:hard116
starkabels uitgeleend Dominator f:hard13
Dominator kaartjes 2 voor € 50.- tickets12
Dominator 2006 f:hard21
Waarom Hardstyle Op Dominator???? f:hard260
dominator muziek10
(gesloten) Foto's Dominator f:hard8
Gemoedelijk (L)....ehhhhh :$ actueel23
Wegwerpcamera gevonden op dominator f:hard5
(gesloten) live set dominator muziek4
Lokatie Dominator locaties63
(gesloten) Plisie op Dominator f:hard16
Wie heeft er een zilveren armband verloren op Dominator? f:hard27
(gesloten) Dominator filmpjes f:hard9
(gesloten) DOMINATORS was heftig !!!?? f:hard14
(gesloten) Jopngen naar EHBO gebracht op Dominator f:hard43
(gesloten) 2.5 kilo drugs ingeleverd bij dominator actueel2
(gesloten) Geen time table bij DOMINATOR f:hard19
Wie gaat er naar Dominator? f:algemeen235
SPOTGOEDKOOP naar DOMINATOR?? Dat kan....... tickets37
foto's dominator f:hard23
(gesloten) jeujJ f:hard5
(gesloten) was JIJ ook op dominator? f:hard43
(gesloten) KopSchandalig Dominator f:hard2
(gesloten) Foto's DoMiNaToR!! f:hard8
(gesloten) rellen op dominator??? f:hard19
(gesloten) Dominator FoToW's f:hard13
(gesloten) foto's dominator f:algemeen5
Dominator: Het weerbericht f:hard124
(gesloten) Dominator fotow's f:hard5
(gesloten) dominator f:hard8
(gesloten) 'het algemene' post hier je linkjes waar jij foto's hebt staan of gevonden van DOMINATOR f:hard8
(gesloten) mooieste stage van dominator f:hard2
(gesloten) Foto's Dominator f:hard2
(gesloten) dominator kaartje,25euro!!! tickets19
terrein dominator modderbad ??? f:hard93
dominator voorpretaftelagenda f:hard63
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Beste stage van Dominator?? f:hard15
(gesloten) slaande dj's @ Dominator??? muziek19
(gesloten) Terug weg Dominator ook bij de eerste pomp gestopt? f:hard5
(gesloten) hoe vond je dominator??? f:hard30

52 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Tijd voor een nieuwe denk ik he!!
Waarschuw beheerder
donateur
ga daar maar niet van uit hahaha ;) teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs (f)
Waarschuw beheerder
Er zijn toch 100en grasvelden waar je dit kan organiseren??
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaah en op masters 10-02-07 vannochtend hing er daar toch een grote mfk, poster van DOMINATOR 2007 en dat is waar het om gaat als het maar door gaat
Waarschuw beheerder
Nou heb de 1e dominator moeten missen wegens vakantie maar deze ga k zeker niet missen nou k gisteren die poster zag hangen op masters
Waarschuw beheerder
Hoop zeker dat er een nieuwe dominator aan komt, dan zeker aan wezig
 
Waarschuw beheerder
der komt ook dit jaar een dominator maar zal wel op een andere lokatie worden gehouden!! maar op masters was idd een reuze poster van dominator erop dus gaat zcer weer top worden
 
Waarschuw beheerder
ik hoop zo dat er weer een dominator komt :kwijl:
Waarschuw beheerder
pff ik ook kan namelijk nisk vinden op pf maar hier wil ik zeker bij zijn,,,,!!!
Waarschuw beheerder
Dit wordt nog beter dan a nightmare outdoor denk ik!!! Vorige keer gemist dus hier moet ik heen!!
 
Waarschuw beheerder
:respect: :respect: Dominator :respect: :respect:

Daar ga ik zeker weer bij zijn!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Die in 2005 was zwaar oké dus misschien wel aanwezig bij de volgende :)
Waarschuw beheerder
[img width=160 height=120 cacheid=00003b350000724e1c8d209f0a0001cde0]https://album.partyflock.nl/5549555t.jpg[/img] Deze poster dus.... ben nog nie helemaal wakker! :vaag:
Waarschuw beheerder
khoop het ook dat er weer een dominator komt vorig jaar moeten missen ma als er weer zoon fijne line up is ga ik der zeker heen hou het anders op bussloo DEVENTER HARDCORE 4 LIFE!!!
Waarschuw beheerder
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van PUPKE. op woensdag 21 februari 2007 om 01:38:
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel


Als je nou ff had opgeledt wat andere mensen hierboven poste (y)

Zolang Dominator maar niet van 23 juli t/m 6 augustus wordt gehouden want dan kan ik er wederom weer niet bij zijn :(
Waarschuw beheerder
vorige dominator was egt top... ik hoop egt dat het ergens gehouden kan worden.. mischien wel weer op rutbeek:) mooi dicht bij:p haha majah maak my verdrer ook nie uit waar het gehouden word... ik ben er gewoon bij... wil wel snel de datum weten anders verheug ik me strax voor nix:(
 
Waarschuw beheerder
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007 :D:P
Waarschuw beheerder
hoop zeker dat het doorgaat die van 2005 was zwaar kickuh(Y)
Waarschuw beheerder
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????

zal wel aan mij liggen , maar er was er vorig jaar geen, omdat de gemeente enschede niet nog eens een vergunning verstrekte voor zo'n keigaaf feest, en dat dit een beetje kut uitkwam om nog een andere lokatie te vinden!!

maakt verder niet uit tuurlijk had je kunnen verwachten dat ie dit jaar zeker weer kwam, het is tenslotte echt een su6 geweest voor zowel organisatie als al het publiek!!!!

dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!

ben dus ook cker van de party!!!!!!!!!!!!!

"playing {mf} hardcore music until you die"

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!


Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR, geweldige lokatie.
Waarschuw beheerder
Wordt zeker weer vet als het maar niet weer in da Rutbeek is veel te ver en tis tog naar de klote gestampt dusja beter erges anders :p
Waarschuw beheerder
YEAH ER KOMT ER WEER EEN AAN!! hopenlijk net zo vet als de vorige... :jaja:
 
Waarschuw beheerder
als het deze keer weer net zo goed is als vorige keer dan wordt het echt wel weer een super feest
Waarschuw beheerder
Hoop dat t dit jaar komt, kunne we ook paar dage extra ergens een hotel boeken daar:P Anders naar Nature One op vakantie
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????


Ik was op vakantie.. ;)

Dit jaar zeker wel aanwezig! :jaja:
Waarschuw beheerder
Zou vet wesen, kon vorige keer ook niet aanwazig zijn:(
Artiest {SHOWLIST artist 66360, 75271, 31276}
Waarschuw beheerder
Jaja..28 Juli 2007 in het stadspark in Groningen :cheer:
Waarschuw beheerder
haha jah stadspark zeker aanwAzig:D duidelijk wel :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van |Prod!gy| op dinsdag 6 februari 2007 om 16:27:
ga daar maar niet van uit hahaha teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs


haha en zie hier dominator: 28 juli 2007 en in groningen nog wel kan niet beter :looser:
Waarschuw beheerder
Ga ik zeker weer heen, vorige editie egt toendertijd beste wat ik ooit meegemaakt had:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
ben er niet bij.. ***** ver..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WallyOlly op zondag 4 maart 2007 om 20:34:
Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR


:jaja: idd.. ik ben er bang voor:P
 
Waarschuw beheerder
kenker ver
Waarschuw beheerder
ook weer aanwezig.. 2005 was het beste feest van het jaar..!!!

kut enschede.. te zeure dat het niet daar meer mocht :(

Ma we gaan los de 28ste.. en de dag er na kats op vakantie :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
morgen knallen :bounce: :bounce: :D
Waarschuw beheerder
heb heimwee naar 30 juli 2005, beste dag uit me leven :'( :p
Waarschuw beheerder
dit was me toch ook weer een dik feest....pffff dat geluid was echt ****** hard:D
 
Waarschuw beheerder
wat erg dat ik nie ben geweest... het was verdomme in mun achtertuin! 600M lope:(

was tejong :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gaatjouniksaan. op donderdag 13 januari 2011 om 10:58:
Dit feest overtreft alle feesten )!!


:yes: Qua festival feest nog altijd op nr 1!!!:respect: Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen:( Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage:kwijl: Mjah tijden veranderen:( Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed:kwijl:
Waarschuw beheerder
dit was de mooiste en beste dominator ooit.
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 4 februari 2011 om 17:53:
Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed


ja echt jammer
 
Waarschuw beheerder
Lol tijdens DJ Nosferatu op de DVD
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2011 om 11:29:
tijdens DJ Nosferatu op de DVD


Fout,was Project Hardcore 2005 Antwerpen :)
Waarschuw beheerder
ik denk nog steeds aan dit super feest
ik mis het feesten