Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,1171 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

Recreatiepark Het Rutbeek (binnen) op de kaart
Jacobsrietweg 182
Enschede
Nederland🇳🇱
hardcore × 59, darkcore × 18, oldschool × 18, industrial hardcore × 17, terror × 11, early hardcore × 10, speedcore × 3

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 13:00 met 24 bezoekers, om 11:00 met 21 bezoekers en om 14:00 met 14 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (540), Rilll (444), Bennykuh (1426), anoniem (1498), [023] PimRitsel (1674), anoniem (3095), TE-RR-OR (2288), KRANKENSTYN (3188), anoniem (1827), anoniem (1478), CODA-gfx (1104), Stefan-the-Sound (1261), Bryan (1438), mr turner (1305), P P (914), anoniem (2818), HUUUUUUUU (1395), anoniem (1051), Wodgah (885), De Zaanster (1259), anoniem (891), The prince of Darkness (1117), Allaaaaaard (835), Bram1985 (1146), Gabber Indiaan (1219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig379473%
zeer goed2936%
goed88717%
ok5
voldoende1513%
onvoldoende7
slecht261%
zeer slecht2
waardeloos18

1291 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

! Mr B !
kk hard geluid,regen af en toe was lekker verfrissend,dj`s namen de tijd voor je(Y) enige minpuntje was de w.c`s:( voor de rest super(Y)
!!­ ..­ Veanny ..­ :9
Machtig feestje...8)
!!Margot!!
Heb me goed vermaakt, maar vond rutbeek wat te klein hiervoor, geluid ging door mekaar en vond de sfeer nie echt supers! maar verder goed gedraaid! Bass-d & King Matthew, Angerfist, Neophyte :respect: echt super!
:respect: podium Masters :respect: podium Thunderdome
!GIN!
waneer komen de foto s?
"KaMi"
Whaa GE-WEL-DIG!...heerlijke sfeer, weer was wel lekker en er werd heerlijke muziek gedraaid, Volgend jaar weer
"­The Croaker"­
Aansteker! Aansteker! Supervet Neophyte, Tommyknocker, RTC (Y)
$an = mama
kut politie met die smerige kuthonden!!!
'D :flower:
Yeaaah :cheer: Lekker feestje gehad.. .:$
((Jeroen))
geluid van de darkcore zaal was bagger,je hoorde meer muziek van thunderdome, maar voor de rest in 1 woord: SUPER!!!
(6)[FR­]Timmi­e[1908­](6)
SU-PER-VET FEEST!!!!!!!!
(6)CIANO(6)
Helemaal uit mijn kankerstekker gegaan gek :P Heb gewoon spierpijn van het losgaan :D Echt een te gruwelijk feest :bounce: :9 Geluid was ook lekker. Jammer van die kut wc's. Voor de rest kankerbruut feest. Echt relaxt :D
Was echt een vet goed feest..!!!!!:D:D
was leuk heb me super vermaakt :D:D:D:D top top
(k)Chientje
Was echt een geslaagd feessie, muziek was goed!!! :respect: Alleen jammer dat we Angerfist net gemist hebben :@:@:@ Noize Suppressor was vet! :respect: (y)
(kon)
te vet.
(L)Mama Femke(L)
Ja was wel gezellig , alleen ik had dr wat meer van verwacht
helemaal GEWELDIG :bounce: alleen noize surpressor vergeten:( tja dat heb je :vaag:
* Zahne
In één woord MEESTERLIJK !!!!
WWWHHHAAAA wat een super feessie :yes:
***­Linda23***­
was echt een super waus feest!!!!!
***Rob***
wat zeurt iedereen toch over die bass in de darkcore tent die was juist zwaar relaxed gewoon zo als het hoort te zijn :bounce::respect:
wat een knetterfeestje dit, alle live-acts super :respect: G-town madness & Angerfist :respect:
*-Sharon-*
geweldig
knal feesie niet meer normaal !!!!!!!!!!
*^*leonie*^*
Echt een top feessie (y) me echt gruwlijk vermaakt!!!! Alleen de regen als min puntje, mah jaat hebben we ook overleefd :D
was Superr (Y)(Y)
*Aukééé
Heb Me Zeker Wel Goed Vermaakt Zeker Leuwk Feessiej
een geweldig feessie :yes::D
*FRANKLIN*
echt een hele vette party!! :bounce: :respect:
*Hard2daCor3
KONING!! alleen jammer van die darkcore tent
Echt een vette tegenvaller!!:nee: mar ondanks alles toch nog gezellig feest van gemaakt:bounce:
jaaah dat was ut weer helemaal kheb dr maar 1 woord voor !!MASTERLIJK!! :D:D vooral MOH angerfist was egt ragge:D twas gwoon superzzzzz
*RisS*
Vettjes! :D Alleen jammer vd wc's en het feit dat je niej ff n time table kreeg bij de ingang
*TAATJE*
had er ook veel van verwacht meestal moet je dat niet doen maar deze keer was het goed het was echt een top feest
- E l s e p e l s j e -
:respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
Vette shit :respect:
- Frauke
'tBegin was gewéldig.. Regen was kút.. en ijskoud :( Paul Elstak heeft 't toch nog goed gemaakt :respect:
- luke B)
k heb me eg wel vermaakt was gezellig heh sabine:kusje: (L)
- mama ilse -
SUPER VET FEEST!!!!:D:D
- Miranda --
DaY-Marrr :respect: was weer een geweldig setje.. En een geweldig feest gewoon :bounce:
een ontiegelijk goed feest !!!!!!!!!
--NICK-
DONDERS MOOI
ik heb me eigen super vermaakt :P geluid super goed alleen jammer dat ik gaar was van die nacht ervoor. (y)Dominator(y)
:respect:
Gotverdoemuh kei goei feesie man
Topfeest: goeie sfeer, vette sets van Miss Flower, Tommyknocker, RTC, Shadowlands en Neophyte Live te gek!
oke ik heb het moeten missen, maar zo te lezen was het super!! maar 1 ding vraag ik me wel af....... hoezo denken al die kleuters van 16/17 dat hun het kunnen hebben over clubkutten??? Toen die clubkutten al stonden te springen op dit soort feesten zaten hun nog in de luiers.... kom op zeg, waar gaat dit over?? laat mensen hun eigen feestje vieren... wat maakt het nou uit wat je aan hebt??? als iedereen maar lol heeft gehad daar gaat het toch om??
...Bonkie
Bonkie was There :P
.:Liene:.
het was wel een gezellig feessie:yes:, maar wel jammer dat bij sommige podiums de bass niet aanstond of zacht stond:(
.Boyciej.
knetter knetter GEK !!!!!!!!!!! :P
.Morbid.
Was echt een SUPER feest. :D Om nooit te vergeten. Angerfist was echt top, net zoals Noize Supressor. Vond alleen het drinken enzo wel duur. :(
HOERIGKUTFEEST
1#­ what up doc 1#­
huh:woep:huh
whahaha was zkrrr lomp dol feest~!!! alleen wist het af en toe allemaal neij meer joh...pfff
bohhh was echt extreem vet sexy meer kan ik er niet over zeggen beter dan masters 10 jaar :bounce:
:respect: Super Crazy ILL :respect: Dit Was Niet Met Een Feestje Te Vergelijken :zuipen: Total Chaos :zuipen: A True DominatoR :D FreakuH Met M'n Sjattjuh Is TEGEK :kwijl: :bounce: Noize SuppreSSor Is The Best :bounce:
2-Hard
super feestje :yes::bier:
geweldig
ik vond het echt supervet, volgende keer weer
:://Toop\\::
Vette shit!!!
Was op zich wel een (Y) feestje :)
:bier: Kale Æ
was echt kk bruut :respect:Angerfist Noize suppressor Endymion:respect:
:bier:­STIEMM­ADNESS­:bier:
top!
:bounce: Guppez :bounce:
Heerlijk feest man heb me prima vermaakt geluid was goed, alleen open air stage stonden te dicht op mekaar THE ONLY ONE DOMINATOR!!!
:bounce: Hardco­rebitc­h :bounce:
wereld feest, het was echt super.jammer van die paar kleine buitjes. mzzzl
:bounce: ParaMara
Wat een superfeest!!!!!!:D:D:D Zo goed vermaaktt!! SUPER!!!:bounce:
:bounce: Willem :bounce:
Daisy :respect: Ophidian :respect: DELTA 9 :respect:
:bounc­e::swe­ethug:­Dolle mutske­:sweet­hug:
het was een mega super feest :yes::yes:
:bounc­e:boun­ce:bou­nce:
woh niet normaal gewoon helemaal los met dat bruut geluid wat er uit die boxen kwam
Zwaar super feest heb me er prima vermaakt! Bij een vervolg volgend jaar zeker weer aanwezig:D
:coke:­TeRrOr­_­LiMp_­TeRrOr­:coke:
zekkers wel een superfeest darcore was wel ff kut geluit mar masters en thunderdome was zekkers wel dolle boel
gewelig :D:jaja:
Mijn eerste feestje maar zeker niet de laatste
:smoke: StooiterAAP :smoke:
:respect::respect::respect::respect::respect:
:speed­:klapk­aakchi­rurg:x­tc:
dit was echte me hardste feest ooit:D dit feest is voor herhaling vatbaar:D mssl
was wel een vet feessie!!!
zekers een vet feesieeeeeeeeeeeeeeee day mar :respect:
:xtc:Terror-sander :xtc:
was ckersz weer vet ouw
waar was de rootszaal of zoeits?
<<MartijN>>
wereldfeest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<~^­Poeletje^­~>
hey was goed geregeld de kluisjes is zeker een + punt en was gezellig weer is mee gevalle een goed feest volgend jaar weer :D:D:D:D:D
knetters vet feestjuh;)(Y)
><i
zo leuk kan leuk zijn :D
>DT<
toppertje alleen jammer van dat mijn weed werd afgepakt
[ Coldstream ]
wat een uberfeest... fietsend door de lichtjes.. ze zijn nu nog op mn kamer.. hebbe me gevolgt vanaf dominator hahah!! :D super (Y)
ging netjes dit :)!
[ TL ] TerrorLola :mixje:
wreedd :P !!
was zwaar tegek het zweer was ook super :bounce:en er werd lekker hardgedraaid
Ja was weer een lekker feestje, en gelukkig is het weer goed gebleven. Hele dag goed vermaakt. ene hakkuh tot je er bij neervalt ;)
het was vet vet vet. we hadden ok nog gluk met het weer khad het veel slechter verwacht ;) mja volgende keer ben ik er weer bij kuskus
zeer goed vermaakt gewoon een geweldig feest(Y)(Y)
[H4L] BAKKER
zeer goed
[HC] State of Mind
Echt een bruut feest!!!
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
Super Feessie :respect:
:respect: DOMINATOR!! :respect: Was UberVet Feest..Helaas Nie Meer Nah OSM Gweest Mjah..Enne De Rege Was Helemaal UBER! HEERLIJK WHEHE!! :cheer: :woepwoep:
[NL]BoB[NL]
KANKERRRRRRRRRVET
[nl]ha­kketak­keterr­or[nl]
het was echt gruwlijk aleen jammer dat het aan het begin bij moh fout ging
Pfff Was Te Vet Feest...!:D
[OKP] JCVD
DIK MAAIEN :respect: MOH,THUNDERDOME,MINDCONTROLLER,HOUSEQLASSICS :respect:
[SE]Po­rnstar­[SE]
was een VET FEEST MAN. super genoten en helemaal bij ANGERFIST :D helemaal los daaro. alleen die mongool die het bij de bus verpestte mag voortaan wegblijven. maar voor de rest een superdaggie :D
[SF] Lethal Injection
Wc's ronduit bagger. Mindcontroller beste zaal daar was de sfeer super.
Thunderdome :respect:
een kk ubergeile party zo moeten ze voortaan wezen
[WBS] Joker.­one
Thunderdome was vet Darkcore viel tegen...voor de rest, SUPERFEEST!!!:CHEER:
GEWELDIG!!!! :bounce:
super dik feest :) geluid was top alleen bij moh viel het geluid in het begin nog wel eens uit :(
_LEROY_
Super feestje :respect:
egt een super feest kennen we dit niet elk weekend hebben!!!!
Alaindeling
Helemaal geweldig!! Beetje duur allemaal maar dan heb je wel echt een wereld dag!!! :D
was toppie :yes: zeker weten :D
Was een goed feestje! Lekker weer en gewoon keihard feesten!
Aaaaaaaaaaaaah Vet te GeQQQQQQQQQ!!!!!! WoeHoeeeeewwww :woep::cheer:
Apeldoorn Hardcore
Super feest , Dione :respect: Angerfist :respect: Rotterdam Terror Corps :respect: Neophyte :WOOP:
Arco
Mindcontroller en Houseqlassics:respect:
armbender
Superfeest, heb me er echt prima vermaakt:D
ARNIE!
:respect: alles super :bounce:
Avonturier
Met zijn allen Hakken op een groot Grasveld!
B@rbiegirl
:respect:AnGeRFiSt:respect:
babergi
begin was waardeloos in darkcore hoorde nog 2 andere zalen, maar na unexist was het een groot feest met :respect: destoyer :respect: als hoogtepunt
Leuk feestie, gelukkig goed weer op een paar kleine buitjes na!! Was weer gezellie met me vriendjes!!! Voornamelijk bij Freestyle tent gestaan!! (y)
baerd
lekker feessie was het (Y)
BAKER [ MPS ]
die moet je meemaken
Bartkore
bruut feest hoor! repect 2 drokzzzzz nui naar condor knallen
Basseckio-HK
dik fet thunderfeest!! :respect:Tommyknocker:respect: , :respect: DaY-Már:respect:
Bassie
Lekker feesie!!!!!
gewoon een SUPER FEEST :jaja::jaja::jaja:
basz.­NL :aai:
Art of Fighters :respect: The Viper :respect: G-Town Madness:respect: RTC en MC Raw respect:
Benniej Fris
Wat een tering vet feest :D Goed geluid! Alleen kut dat ik daarna nog ff 1 uur heb moeten lopen opzoek naar onze auto :S Wat een tering verkeers regelaars stuurden ons elke keer een andere kant op :S
Bennykuh
In 1 woord super... voor mij vetste feest ooit!
Berend
Zeker leuk feestje, Darkcoretent was super! Unexist (y)
SUPER!!
BIER BRIGADIER *­038 ZUID*­
gruwelijk feest, jammer van het weer maar dat mogt de pret niet drukken....wat zeurt iederen nou weer over clubkutten? in de mindcontroller tent waren aardig veel...en was de sfeer ook het beste, in tegenstelling tot bijv. het "schop en sla maar flink om je heen"gedans en het aggressief rondkijk sfeertje bij MoH
Zeker een topfeest:D Jammer dat het alweer voorbij is:(
BLADERUNNER
dit was gewoon een super party helemaal top geluid was ook super volgnd jaar weer hoop ik
BobbyR/dam
Echt kicke! Beettje jammer dat er zo weinig houseclassics gedraaid werden in de houseclassics tent. Lenny Dee was echt heftig!.
echt een super feest
bolkie14_03
helemaal te gek
Bolski :lief: Nicooltje
was zker wel een bruut feest HEb me prima vermaakt :D :respect: Angerfist :respect: Neophyte :respect: Nosferatu :respect: The Headbanger :respect:
BOSSI FTS
vet feest ondanks de matige sfeer. dione wat een set weer!!! :Respect:
Brain Insane
Superfeest! Thunderdome de vetste! :respect: Daisy, Armageddon, Vince, Delta 9 :respect:
Breda-Mike
was geweldig feest!!ophidian :respe­ct:
Charr *
Leuk feestjuh:D Ik heb me prima vermaakt...!!Maar die wc's waren echt om van te KOTSEN..:x!!!
:respect: Het was egt zo geweldig!!!! Dit was gewoon te vergelijken met Masters vs Hellraiser!!! :bounce: :bounce:
CHRiSPy
ZO fucking stoer!!! Mindcontroller was waanzinning! :respect: Viper & Wierdo:respect: en Houseqlassics was ook zeer cool :respect: Beastyboy :respect: MOH was slecht geluid vooraan maar TD was vet! Allen jammer dat t bier op was in Houseqlassics
Christian K
goeie dag gehad...
cinnamoontje
Oke wat een super vet feest en ook echt een super gezellige sfeer met ze alle, hele maal top(Y)
kneter gek feest
geen sfeer? zeker niet bij mindcontroller geweesd :d ,verder prima feest
Cor.S
geweldig feestje..,jongens het was onwijs gezellig met jullie!!!!:bounce:
top feessie echt waar (Y)
Gewoon Gruwelijk niks meer aan doen zo moet een feest gewoon zijn en niet anders!!!!
DD
Super wreed Feest :yes::bounce: alleen zeer kut van het geluid bij Tieum volgende keer beter :d en die regen das gewoon lekker 8)
de Harde™
meesteRlijk... met de hoofdletter R
Tja
De Zaanster
ONBESCHRIJFELIJK......
topfeessie :respect:
Idd jammer van t geluid in de Darkcoretent maar was savonds al n stuk vebeterd.Ondanks vette koppijn (stamp stamp= bonk bonk) :S heb ik me extreem goed vermaakt. :woop: En :respect: voor iedereen die zich uitleefde, weer of geen weer! Total Domination! :D
Deekore.
MINDCONTROLLER HAKKÛH!!!! Heb me prima vermaakt!!! Helemaal uit België gekomen maar het was zeker de moeite waard!!!!
HET VETSTE FEEST
Del Hoorno
Echt wel kick geweest:yes:
Vond het geluid voor een buitenfeest goed, de muziek was goed, alleen in de rij om te pissen was kut
DerekRaver
HELEMAAL GEKKEHUIS SUPER(Y)
het was knallen echt super!!!!!!
Distress
Dit was echt een super vet feest! :bounce: Heb nu alweer zin in de volgende! :D
Dj Agonizer
(Y)(Y)(Y)(Y)
dj chosen few
:respect: voor iedereen die het naar ze zin had bij mij en da predator en mc da hustla, aleen mocht het geluid ff iets harder :woop: volgende keer moet het geluid helemaal open vind ik ;)
DJ Henk
:respect: DOMINATOR :respect:
DJ TERROX
was in 1 woord geweldig:d super zweer goed geluid!(y) echt voor herhaling vatbaar:yes:
wat een toppertje weer pfffffff ben nu net thuis om 2.30 was weer de moeite waard laterzzzz
vond het echt een geweldig superfeessie:D gezellige sfeer alleen erg jammer dat die 12 uur zo snel voorbij waren:(
DOESBURG
was gewoon weer super feesje
Donkers22
dit was n mieters feestje geweldig :respect: angerfist noize suppressor paul elstak :respect:
Dramkop
Was ckers weer de moeite waard mensen:bounce:Vond persoonlijk de regen niet storend, maar was volgens mij wel zure regen want er waren een hoop zure muiltjes te zien......Het geluid was knoerthard gewoon zoals het hoort dus:jaja: :respect: voor alle DJ`s.....Alleen paul, na zoveel ervaring moet je toch wel degelijk een feestje af kunnen sluiten:nee:
Droev
volgas hakkuh :bounce:
Drokz[1986]
helemaal geweldig :respect: angerfist, unexist, akira vs drokz:respect:
Drop the oldskool beats!­
Topfeest, mindcontroller zaal was te bruut, geweldig sfeertje daar. alleen jammer dat ik bij de ingang werd gevisiteerd als een misdadiger terwijl ik niks bij me had. NEP-DRUGSHONDEN!!!
duracelleke alias dn dolle
VET!!!!!!
Dusss....
HEFTIG!!!IK ZAL HET JE VERTELLEN!!HEFTIG !!
E-MASH
Geluid van Darkcore Tent was echt 10x niks(Zonde).Voor de rest wel vermaakt en :respect: D-Passion,Ophidian
Early Gabber "­The Bolletaz"­
T viel mij alles mee ik ging uit van een echt k#tfeest, maar t was echt wel gezellig!! :respect: Poncho :respect: waaier :respect: mindcontroller :respect:
ED RAKET
b2s area en de mindcontroller waren echt gruwelijk..de sfeer was ook goed en het geluid pompte ook lekker door:yes:
soooo dit was echt een super feest zeg!! :yes: heb me bruut vermaakt :bounce:
Eef Raveteef
heb me zeeeer vermaakt :D
Eilram.
Zeker een geweldig feest :D Angerfist ging dr zwaar op :D Hehe.. Allen jammer van de rellen weer :/ :S
EL DRAGO
Jezus wat een party echt zwaar bruut mega hard gedraait ben echt goed uit me dak gegaan
EL SHARKY
Werkelijk een Superfeest ......Ouderwets Mysteryland .......Kortom Geweldig :) (Y)
ELVASION©
KKVET FEEST WE WANT MORE NEXT YEAR
Engelsman
DARCORE !!, Dikke respect voor TOA, Producer, Destroyer, Droks & Akira :bounce: het was een m8ige feezie !! Groeten uut Grunn en aan de mensen in de Bus (y)
Was errug gezellig! :D HOUSEQLASSICS was super!!! :BOUNCE:
Perfect heb iniedergeval de hele dag knnen stampen en thunderdome was zeker mijn favoriete area en die regen wat maakt dat nou toch lekker ff afkoelen wan al dat stampen
:respect: RTC :respect: Angerfist :respect: Drokz vs. Akira :respect:
Fighter!!
aaaaaah die hond :( was gewoon zielig :D maar verder een SUPER FEESSIE
Geweldig feest! :)
:respect:
Flo89
Te Vet
Floris a.­k.­a.­ El Mágico
Vet feest..vooral veel bij Thunderdome, MOH en Mindcontroller area geweest, niet verkeerd hoor! :D :respect: Stunned Guys, Noize Suppressor, Shadowlands Terrorists & Paultje :respect:
hmm beetje negatieve reacties hier ben blij dat iknie geweest ben hoorde ook dat het feest ook geen aankleding had of wat lekker cheap duss naaiers
Freggle
ja mooi feestje alleen flink pijn aan mn onderkaak O:)
G'woon Léoon
Was echt wel lache :bounce:
G-Core_B2
SUPER feestje mag volgend jaar zeker overnieuw gehoude worde !! Drokz & Akira op ut laatste super HARD !! :)
Gab
Cker een vet feesie allen beetje jammer dat het overdag was!
Gabber Indiaan
DIT FEEST STAAT DUIDELIJK OP NUMMER 1....ik en me gabbabroer-rat waren er als EERSTE!!!! vrijdagavond half 1 stonden we op de parking... lekker in de auto geslapen EN FRIS ER TEGEN AAN in de regen:P:P!!!!!!! ECHT KK BRUUT!!!DE GABBER BEGINT WEER TERUG TE KOMEN...HEEERLIJK!! LEKKER HAKKUH!!!! me bril en ik zijn HELEMAAL LOS GEGAAN:P... en non-stop HAKKUH zoals dat moet op een hardcore feessie!!! mindcontroler was DE BESTE GEK!!! ALLEEN MAAR LEKKER HAKKUH EN AUSSIES... BETERR !!!!!!! GABBERS UNITED!!!!!
Gabber_­Jeffrey
super goed feest
Gabber­Pinda4­Life
Wat een tering vet feest:respect: Volgens mij hadden ze gisteren de geluidslimiet afgeschaft :kwijl: Dreunde echt lekker Thunderdome podium:kwijl: Een geweldig feest volgend jaar zeker weer maar dan wel 's nachts;):respect: 4 DOMINATOR!!!
gansta
Was egt wel wreed feest!:D:D Tommyknocker'Mis Flower draaide wreed maar Paul weet nog steeds niet hoe die een feest moet afsluiten!!!
was een super feestje weer :D, alleen een beetje jammer van het weer :S
Gio AKA Ravehard
Echt jammer dat de darcore tent zo ku was ingedeeld en vooral het geluid..:s Maar :respect: > Neophyte, The Producer, Jappo en Lenny Dee!!
Govert Kreuk
Echt gaaf feest! Volgend jaar zeker weer! :P
Greg D.
Super FEEST, echt te kut van het geluid in de Darkcore stand, de sets die de meesters daar weggaven kwamen daardoor totaal niet tot hun recht(vooral voor Tieum, met zijn rauwe sound)heb me wel helemaal in kunnen leven in de set van The Dj Producer(Rebel Bass = knalle)...Overal werd gehakt/gebeukt/gestampt, hoe je het wilt noemen maakt niet uit, er werd gefeest tot op het bot !!
GrietsiE :cheer:
Volgend jaar zeker weer van de partij!! Zn TOP feesie!!
GROENLO O.­C.­C.­
Leuk feest maar er scheelde wel wat aan.. de beste dj's stonden vooraan in de line up:NO: en tieum meesterlijk gedraaid maar jammer van het kankah geluid:NO: echt bagger:@
H-J
GRUWELIJK
H2TB!
Heel vet! Had gastenplaatsen gewonen via MOH radio­, die security dachten dat ik VIP was! Dus bijna o­veral backstage geweest! Heel vet feest!
H4L Wesley H4L
Geweldig
Hansie--
WAT EEN FEEST!!!
een ongeloofelijke lawaai productie
Hardcore =­ Life
Dit zijn de mooie festivals :D Vooral Thunderdome was erg vet. Daisy & Armageddon Project :respect:
Nice feestje, alleen RTC in die kleine zaal shit die moet je buiten opzetten :P!Neophyte live master!!
HARDCORE-POWER :bier:
erg vet feestje!!!
toppie daar en dat voor de eerste keer
HardCoreFem
Wat een Super bruut feest!! Thunderdome en MOH overheersten zekers!! Goeie sfeer, bijna geen ruzie, alleen op t eind bij de ingang..Beter volgend jaar weer!!
HARDCO­REROTT­ERDAM
Te bruut feest :yes: :respect: voor Nosferatu, Angerfist en Evil Activities. Maar vooral veel :respect: voor DJ D ondanks dat de apparatuur in het begin bij MOH zwaar kut was ging ie toch gewoon door en draaide hij nog een paar van me favoriete platen :lief: :D Voor mij beste feest van dit jaar :yes:
Hardcoretwin
Super fesstie :bounce:
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007 :D:P
:yes:!!!!gruwelijk lekker feest!!!! :yes:
HC-hooligan (L) L I S E T J U H:kusje:
200% stampuh daar ging mie hard volgend jaar zeker weer
Was geweldig:cheer: volgende x cker weten heen:jaja:
HeiN!
DOPE!!!!!! BRUUT FEEST :yes:
henk h...
beste feest ooit
Hoexyy
echt een vet feestje(y) was de lange bus reis wel waard
Tja ik weet wel wie er op dit feest de DOMINATORS waren >>> Beter kom je niet!!! Maaruh we hebben nog lekker nagebubbeld!!!
Hérissons
feesje was GEWELDIG!!!
iGwenda
:cheer: Geweldig 8) Feest van het jaar :D enne MOH stage was het beste kwa geluid, daar had Noize Supressor echt moeten staan :9 enne voor de rest: :respect: DaY-mar, Dione, RTC en Miss Flower! :cheer: PARTYPICS: www.HOUSEPORTAL.NL Volgend jaar weer?? O:)
Illmatic
Kacper moet vooral zijn bek houden, en een beetje respect opbrengen voor 1 van de betere en hardere early rave DJ's die er nog zijn :@
Haha nou ik heb mijn kaartje nog steeds. heb hem niet kunnen verkopen. vet klote. maar ja zal vast mooi zijn geweest in enschede :jaja:
Irmie
SUPER :bounce:
Irri :bier:
Slecht geluid in Darkcore, echt jammer. De eerste serie sets is daardoor verloren gegaan
goed te doen!! Producer, destroyer :respect:
Jaapie 8)
angerfist :respect: delta 9 :respect: (de rest ook :respect: ) DOMINATOR :respect::woop::bounce::woop:
janine83
Erg leuk!!!
super gruwelijk feest echt helemaal geweldig!! angerfist draaide super!! :respect:
Janus
:respect: :bounce:
japio1
wat een feest zeg. Echt hakkuh tot de macht 10, en een goeie sfeer. Volgende keer zou een timetable wel hendig zijn.
JEREMYS
JA MOOI JA
Jeroen ...
Wat een Feest ... !! Angerfist en Neophyte machtig gwoon :D !!
Jeroentjeee
fantastisch feest alleen een kutgeluid in de darkcore zaal
Super super super feest
Jip123
Was echt geweldig wil er weer heen
jl.
't beste feest ooooooooit
Free Style was leuk leuk leuk! Isaac was weer helemaal ge-wel-dig!
SUPER KNALFEEST!!!!:bounce:
Echt een superfeest:bounce:
WAT EEN FEEEEEST, zo wil ik er elke week wel 1... Zou zonde zijn als we nog een jaar zouden moeten wachten jongens!! (hint-hint) Maar echt ZWAAR genoten!!! Heerlijke manneh ook daar :P
chosen few: jaloers? op wat dan? op die mooie drugskop van je? En ik zou idd bijna liever naar sensation white gaan ipv zo'n boutset van jou aanhoren
kaal of kammu
hardcore too tha bone!! echt bruut gezellig, geluid kon niet beter, lokatie top!! nou waar wachten we op, tot volgend jaar!! thks
Kaatje­:roflo­l:
:respect: Wat een feest!! :respect: Geweldig!!! :respect:
was leuk feest maar nix bijzonders en pokke duur
Super Feest :respect: Super Dekoor...:D Vet geluid..:D En echt voor de mensen die niet zijn geweest...Je hebt echt wat gemist....;) :bounce:
SUPERRRRRR FEESIE :D
Leuk feesie
Kim&­Rosanna(L)
DominatoR was gewoon KK LoSSzzz:P
in 1 woord -->>GEWELDIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KLAPJOEKEL
rete gaaf fet cool dat is wat ik er over te zeggen heb.was echt super en het geluid bij MOH was echt opper . zekers voor herhaling vatbaar
fucking goed
kut
ondanks de grote politiemacht veel dope in de house!!!! stelletje veldwachters!!!!!! hahaha
L!N
:respect::respect:Echt te vet feest gewoon!Vince :respect: the scratchmaster was weer te vet bezig en Paul :respect: superafsluiter!:respect::respect:Sprakeloos....:D
Zo lkkr feesie :D
La Sabje
vet feesje:yes:(Y)
pfffffffffff ....GEWELDIG!!! :D
Langhe
GODVERDOMME WAT GING IT LEKKER
Language Of Rhythm
Tering wat een feest:yes::respect:,volgend jaar absoluut weer:yes:,wat ging unexist achterlijk HARD weer pfff Grandioos b),ja nosferatu,vince,dione,blijf maar ff door gaan,echt echt een kippevel feessie:yes:...
Liekje1981
Ik heb hier van me 1e werkdag genoten bij Dance Tools, stond met de stand tegenover MOH en dat was echt :bounce: (y), Angerfist, Ophidian, Neophyte, Nosferatu waren echt :respect: na werken zeker nog genoten van PANIC :respect: :yes: kan die gozer toch goed draaien. Ik vond het een TOP feessie :yes: Jammer van de wc's en dat er GEEN time-table aanwezig was :no:
JAAA Leuk!!!! Lekker LosgegaaN HeLe
limita­bledja­y
op zich wel gesellig maar hebbe meer op iemand gewacht bij het woutuh buro :s
Super party! dik staan stampuhhh :D
Low Tempo Sucks
Super!!!! Volgende keer weer!!
LUNATI­C4LIFE :xtc: OLDSCHOOL GANGSTER
was echt gruwelijk vet!!!!!:bounce:
Lydidia
die hond :S
super feest, lekker in de buurt en mooie kerels :D
M.­P.­O PARAman
al het commetaar vind ik veel te negatief. het terrein was wel kleiner dan ik had verw8 maar het was cker wel een topfeest. en clubkutten, volgens mij snap jij nix van wat je zegt. die mensen die jij clubkutten noemt zijn gewoon partygangers die het WEL naar hun zin hebben. ik vond het cker wel super feest, en vooral mooi dicht bij!!!
JA EGT TOPFEEST MAAR DIE REGEN WAS MINDER MAAR DAT DEED MN FEEST NIET VERNEUKEN! ANGERFIST LIVE EGT TOP!!!!!!
Mad-zound
Ik heb me mokers vermaakt een pluim voor angerfist
maes
de beveliging waren ziek in de kop..
dominator was echt het hardcore feest van het jaar noise surpressor en angerfist knalde lekker
darkcore had echt fucking schraal bagger geluid, vond ik wel jammer aangezien de goeie Dj's die er draaide, maar daar tegen in mindcontroller super geluid!!:D en zekers mooi feessie gehad!!
ManUmaX
DIONE:kwijl:DELTA9:kwijl:
Marc Stevens
Aankomende 6 en 14 -08 The Afterparty http://partyflock.nl/party/45069.html
Marc.P
:bounce: (Y) Muziek stond alleen te zacht... :(
Marcel-o B)
we waren er pas om half 3 ofzo :( laatste stukje Chosenfew was :respect: :9 verder ook super vermaakt :D alleen jammer van de regen soms :S
MarijN
jammer dat ik eerder weg moest
Marinda
beter dan mysteryland, dat wordt meer een trancefeestje de laatste jaren
Wat een KK feest zeg, met KK securetie
Martin K
Erg balen van het geluid in de darkcore, erg slecht geregeld... Maar toch zeker vermaakt :respect: daisy :respect:
MASTER-J
JA LEKKER HAKKUHH!!! heb me uitstekend vermaakt. En voor de stoere jongens die de hele dag staan te staan jammer van je 50 euries hoor je weet niet wat je mist FEESTJUH!
masterjr
super dik feest muziek was hard kwam best uit super super super
masterxess
Nog iemand foto gemaakt van die persoon die tijdens set van RTC in de palen was geklommen ?? :9 :9
mat peterson
kheb er maar een woord voor: vet
maxwax
vet goed vermaakt. maar dat volk daar? geen worden voor.
Mayo4ever
Geweldig beschrijft het niet eens, wat een super feest!Beter dan Defqon absoluut!Er hing ook een goeie sfeer en de muziek was geweldig :yes: Zo hoort een feest te zijn :woop:
Mayow&­Stephan
Super feestje! alleen de wc's hadden ze beter mogen schoonhouden..
Mc 4 eye
kan niet beter
Megalodon || Oppers­tamper
Supervet feest, er werd kei goed gedraait door bijna alle dj's waar ik geweest ben :respect: NOSFERATU :respect: DIONE :respect: THE STUNNED GUY :respect: VINCE :respect: verder jammer van de buien, maar daar kan niemand wat aan doen. vlammenwerpers waren ook top, lekker warm :cheer:
Menace || Society !­
vet feessie !!!! :bier: , alleen jammer dat k er weer redelijk vroeg uit moest..
Was een top feessie!
Miss Punt..!!­
Bass-D & King Matthew & The Mouth Of Madness :respect: :respect: Super...!!! Voor de rest ook zeker geslaagd feesje ;p :P (Y)
MISS-LIZZ
Lekker feestje!! En ziet er best grappig uit een veld vol met hakkende poncho's ;)
MissCoco
Super feest! :cheer: Isaac :cheer:
MissGroovy 8)
goede sfeer, goede muziek (y):D en RotterdamTerror Corps :respect:
wat een feest gewoon SUPER geluid was goed, goede sfeer, goede muziek Tommyknocker, Miss Flower, DJ Paul, Nosferatu :respect:
Mits :banana:
Vet feestje, Angerfist, Bass D & King Matthew, Neophyte en noize suppressor:D
Mixem!
vet goed!!!
GEWELIG!! Echt SUPER GEZELLIG!!!!!
wat een feest en top georganiseerd :respect:
ModeRa
:bounce: PICS MADE BIJ MODERA @ DOMINATOR ONLINE OP WWW.THEPARTYFOTOGRAAF.NL
Moens
The Destroyer :respect: The Producer !!! Heb me ook vet goed vermaakt in de Mindcontroller tent :jaja: Shadowlands Terrorists :respect: THunderdome was ook vet :respect: Vince :respect:
mr turner
superrrrr vet feest, volgend jaar maar weer :D
Mr.­ Eliminate
Beste feest 2005:yes::respect:DOMINATOR:respect:
Mr.Sven
Super feest gewoon!!! in 1 woord GRANDIOOS gewoon ANHERFIST was weer super :RESPECT: maar ik heb me zeer goed vermaakt zo mogen van mij alle feesten zijn.
ms.­ peppermint®
vet kicke feest! eerste uren was t nie ech veel, daarna top sfeer.. (y)kon me geen waziger zootje voorstellen :P:P jammer van die opgefokte beveiliging, was behoorlijk overdreven..
Nala
het was echt een vet feessie heb er blaren van overgehouden maar wel de hele dag gedanst xxx jennifer
Bravo! weer een feessie met suc6 afgerond
NickyNick
Echwel een superfeest!! :cheer: tussen de honden door geslopen en de hele dag waanzinnig uit m'n dak gegaan :xtc: Angerfist :respect: Nosferatu :respect: en Neophyte :respect: Volgend jaar weer Zekerweten!
:bounce: :bounce: :bounce: :xtc: :xtc: :xtc: :bounce: :bounce: :bounce:
Number #1
REMDULL
:respect: [b]SUPER GWELDIG[/b] :bounce:
echt een waanzinnig feest
OAFTERMAN 3 aka BARRON S
geweldig feest :YES:
ohb terreur
super wat een feest
Oldsch­ool***­Gangster
:woeptidoe: :woeptiedoe: :woepwoep: :woep: :woop:Geweldig Feest :bounce: :bounce:vooral Mindcontroller :respect:en MOH RTC weer top:respect:
oldskool brainc­krecke­r
goed
te feest was egt te vet !!!! volgend jaar zeker weer.
watn een super feest..! respect voor DIONE :respect:
Super afsluiting :D Mindcontroller :respect:
ParaElsie
:bounce:
Paralizer
Jammer dat Masters of Houthak zo'n vet geluid had en dat de Darkcoretent met de vetste DJ's weer eens het schraalste was! :@ strenge controle, plee's waren kut geregeld maar was wel gezellig veel bekenden gezien maar het was zdeker geen 50,- waard! :no:
Party BA ~A.­K.­A.­~ Party Addict
Heerlijk feesie, weer lekker staan beuke :respect: Panic :respect: :respect: Buzz Fuzz :respect:
Party-girl
Ik dacht dat ik overdag feesten niet leuk vond...maar dit was dat je zegt... n TOP FEEST.. t weer viel reuze mee, de sfeer helemaal goed en die muziek... ja da was 100% hard! kortom GEWELDIG x michelle
Party-Mother­fucker
Gewoon SUPER..... zker voor herhaling vatbaar! maar dan wel iets groter! maar verder echt geweldig!!! :d:9:p
PartyAgenda²
lache goed hard ragge in de regen:bounce:
Partychef
helemaal tegek
pasiboy
echt een vet feest volgend jaar ben ik er zeker weer
Passion 4 Core
Kicke feest heb me overal goed vermaakt vooral bij de Thunderdome! de Darkcore kon wel beter! Destroyer was gruwelijk goed:respect: Al met al een vet feest maar toch liever s'nachts en een ruimere indeling. Het was maar goed dat het niet uitverkocht was:) DAISY was zeer lekker aan het draaien(y) hakkuh in de regen:woep:
Patricia
Te klein: je hoorde alles door elkaar....Geen sfeer enz. Tegenvallen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar was wel gezellig met jullie!
SUPPA SUPPA
patrizzl
echt wat een super feesie zekers geslaagd: :respect:rob gee:respect: voor deze mafkees:D na afloop nog steeds gedacht dat er muziek op stond (Y):bier:
was een vet feest
Woeiiiiiiii MEGA VET feest!!!! :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect: gruwelijk gedraaid en anders heb ik ook even een piepppppp in men oren ofzow
PRETTI­GGESTO­ORD
RENGDENGDENGDENGDENGRENGDENGDENGDENGRENGDENGDENGDE­­NGDENGRENGDENG!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D DOMINATORRRRR­R­RR :respect:
Was zekers een goed feesie alleen :bounce:
psychogabber
wel vet feesjte En gelukkig niet echt grote vechtpartijen. Heb er 3 kleine gezien.
Was een gaan feestje een beetje jammer van de wc's en het weer......
PUPKE.
dit feest was echt meer dan top hoop ook echt dat ie nog een keer komt want hij was afgelope jaar afgelast warom weet ik ook niet:
Super vet feessie gehad, wat zijn die festivals ieder jaar weer geweldig mmmm veel beter dan op vakantie gaan :bounce:
PuSSy_L0uNgE
Vet!!! In één w00rd Vett, écht master... Bah gek
Putjet
geen woorden voor, heel wat feessies meegemaakt, deze staat erg hoog genoteerd!!!
Q-mar
geweldig
Qoush appelmoush
akira en drokz :respect: pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeep:D
WWW.STAMPINATOR.WAS.ECHT.VET.NL
QuiK
cker wel lachuh feesie! en die regenbuitjes waren niet zo erg...alleen die regenjassen: wat een kk troep :/
r_OY
Dione super vetjes, 2 heerlijke remixen gehoord :respect:
ralffie
HELEMAAL UIT ME PLAAT........
ralphie a.­k.­a ouwe
mindcontroller!!! echt vetjes
Rauz
het was in 1 woord SUPER!
Ravenstein Hardcore
EEN EXTREEM VET FEEST!!!!
Rayman1979
:bounce:jammer dat dit jaar DOMINATOR niet gehouden wordt ik hoop volgend jaar wel weer
Rebecca-van-den-berg-budding
super feest super vervoer vanuit streetwave geregeld en egmega gezellg:d
Birthday Party... hakkuh in de regen! TOP!
Riantje ©
geweldig feestje :bier: super vermaakt!! :bier:
Rinus
Onverwacht Lekker!
Ro@n
Producer , Destroyer , Armageddon Project :D:D:D. Voor de rest veel rotzooi gehoord , en dan nog dat gezeik met het geluid in de Darkcore tent :S. Er was teveel politie aanwezig (niet goed voor het sfeertje) samen met die KUTHOND
ROBBIN
Heb me heel goed vermaakt. :D:D
heb me zeer goed vermaakt, af en toe ff een buitje voor het stuiven!
Ronald O
wat kan terror toch een hoop goedmaken :9
was vet
ronnie@­partyflock
te vet gewoon
:respect: the Producer :respect: !!! apart, hardcore overdag maar niet onaardig..
Rossie B)
:)
was egt wel een vet feest :)
goedddddd
rsd_psycho
Waanzinnig geweldig feest, Yihaa!!
ik vond ut wel een relaxed feest prima vermaakt
Ruttuh [MPS]
Tering, wat een vet feest zeg, geluid :respect: sfeer goed en muziek zeer goed!
S<>030
geweldig
Gruwelijk Feestje! :woepwoep:
Sandéros
Oeh!! Gektuh..!!
SAURONS-SWIFT
SUPERFEEST!!!!!!!!!heb ook nog wat foto's van mensen hier van partyflock
scary...­harry!!­
geweldig
SDK
kut feest.. geen sfeer.. teveel mensen die t niet snapte en ik snapte r zelf ook geen hol van..!! :S de laatste 2 uur waren leuk.. doe mij maar beter een feessie snachts..
:respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect:
Darkcore Vond Ik Heel Slecht :( Maar Thunderdome G­­oed , MoH Ging Ook Wel Moet Volgend Jaar Zeker We­er :respect: Noize Suppressor Angerfist Dione :respect:
serdimion ready to rock
HARDCORE voor iedereen wat.niet normaal vet ondanks dat het regende:ik had nog nooit met armageddon project in regen gestampt,echt underground!!we hebben weer laten zien wie de dominators zijn!!!!!!!!!!!!!!
sexy lexie
was super vooral house classic weas top ben goed los gegaan en nog doof van
Sick Brother 4 life 2
Dit feest komt hendig in de top 3 allertijden!!! Ongelooflijk!! Overal waar je was, was de muziek gruwelijk vet!!!
Sinned
DOMINATORRRRRR KK JAH :D
helemaal toppie! :respect: heb me goed vermaakt! :D
Zo echt een bruut feest cker voor herhaling vatbaar;) alleen vind ik het s'nachts gezelliger:) prima sfeertje...:respect: Shadowlands Terrorists, Paul Elstak, Angerfist, Noize supressor :respect:
SUPERRR!!!!! MEDE DANKZIJ DE MENSEN UIT DE BUS :D :bounce:
skuune
zwaar vermaakt,vanavond weer?
Slager™
Mindcontroler......!!
Geweldig feessie top sfeer top muziek en het geluid bij de masterstent was een keertje niet zacht!! Verder :respect: en ontdanks de regen blijven hakke!!
was kk erg ergste feest ooit!!!!!!!! AngerFist!!
DOMINATOR ZWAAAR TE GEK :BOUNCE: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
snowy white
zo'n feest kan alleen in enschede top!
Someren-Terror aka DaMar-Terreur
Zeker een geslaagd feest en de regen deed er nog nie toe
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
sons of odin
was wel weer s suppertje vet lekker lopuh stampuh en voor de rest .gewoon een toppie feest alleen jammer van het regen meschien volgend jaar beter voor de rest was egt toppie bedank dominator voor juli mega prestatie
Sound Maniac :banana:
was een super feesje:jaja:
SPANOV­ICH:bo­unce:
Wat een gruwelijk feest zeg !!!!!!!! Angerfist , Neophyte, The stunned guys , Vince draaiden geweldig !!!!!!!!!!!!!
(y) Volgende keer S'nachts gewoon verder..Noize Supressor :respect:
tieves weer maar verder uit me bol
SRN
heb een groot feest GEMIST GVD :(
waanzinnig
geweldig feest (Y) drokz&akira op t laatste in de darkcore tent :respect: !
en er bestaan gewoon mensen die nog steeds klagen fuck hun organiseer dan lekker je eigen feest!!!! kanker gruwelijk morgen weer als het aan mij ligt
Sthurrr:P
:respect:DOMINATOR...SUPER!!!!!!!!!!!!!:bounce: Was een Bruut Feest En de regen maakte het e­cht niet MINDER! Thunderdome vond Ik het Vetste!!­(Y) BEn daar helemaal uit me NAAT gegaan:bounce::D:D
Stijn
ge -wel-dig !!!!! beste feest ooit in m'n leven, niks kan aan dit tippen
Niet te filmen, best feesie. Drokz& Akira:respect:
Stuuut
lekker in de blubber stampen :Bounce: heb me prima vermaakt hiero al is het niet mijn favo muziek
het was echt een SUPERFEEST...alleen beetje jammer dat je moest dokken voor de plee's....hou die dingen dan op zn minst ff schoon MET wc papier!
SummerQueen
:respect: PARTYRAISER :respect: alleen een beetje jammer dta het geluid in de darkcore tent slecht was.. (n)
Zooow was echt wel een super gaaf feestje! heb me goed vermaakt bij MOH en Mindcontroller:respect: :bounce: En ff over dat gezeik van clubkutten met puntschoenen aan, Loop toch niet te zeiken mensen! hoe meer mensen hoe meer vreugd! En deze mensen (ik dus ook) gingen tenminste wel helemaal los!
raar maar waar , wahhaha wazig feessie
Thunderdome stage was super en geluid ook (Y) Jammer dat in de Darkcore tot aan Unexist het geluid veelste schel was maar daarna was het stukken beter. Verder een goed feest. Unexist, Producer, Destroyer, Vince en Delta 9 :K :respect: Akira en Drokz waren zeker een goeie knallende afsluiter wow, alleen jammer dat het geen foutloze meester set was, verder (Y)
Suusjuh :rot:
Mindcontroller roeleerde :jaja: Nu overal spierpijn, volgend jaar zeker weer!
Sweety :cheer:
lieve mensies het was zker een TOP FEESIE! Ik heb me in tijden niet meer zo vermaakt! voor iedereen met wie ik was een dikke :knuffel:!!!! (wat een tering honden:S:(:@)
Syrus
GGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEE­LLLLLLLLLDDDDDDDDDDDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGG­GGGGGGGGGGGGGGGGGG :respect: :D
Tammy *
Whaaaahaaa!! :bounce: Zeker een GrandiOos geweldig feesje.. :respect: et kwam wat moeilijk op gang maar aangezien je de gezelligheid toch zelf moet maken had je dan ook watt!!! PfOehh alleen die clubkutte :gaap: Blijf de vOlgende keer gewoon thuis en ga daar maar mensen vervelen!! Maaaaarr Het was Top en voOral bij De masters area aangezien et masters feest dit jaar nie zow was.. maakte dit veel goed!! :bounce: Vet Vet Vet :bounce:
TB
was een leuk feest! echt superveel dj's horen draaien! DANO, BASS D,ART of FIGHTERS & CF vs PREDATOR sprongen er uit!maar waren teveel leuke dj's dus was moeilijk kiezen dat vond ik wel jammer! hing wel echt een schrale kutsfeer! alleen bij freestyle was de sfeer echt goed vond ik! en het was grappig dat er best veel buitenlanders waren :D! was wel supergezellig met mijn schatje :kusje:, subbel en paddel, de amstelveense gang, alex en nog wel meer :p
meesterlijk feest :D
teQuila
Rotterdam Terror Corps :respect:
TERROR-ROIJEN
jaja het was een relaxe feestje
super geil!!!!!!
Was weer een topfeessie: goed geluid, gezellige sfeer en er werd goed gedraaid: Neophyte, RTC helemaal top. Beetje jammer van de regen, maar vond t wel wat hebben
Teslyn
Jmmr van t weer ... :S Maar verder HELEMAAL SUPER :bounce:
The Hellfire
Echt top feest en die regen maakt me echt niet uit, vond het wel lekker om af te koelen af en toe. :respect: Vince :respect: Delta 9:respect: angerfist:respect:
The Rienus
Superfeest!!!! Heeft iemand mijn DIGITALE CAMERA gevonden???? Ben m verloren en wil m graag terug!!!!
KUT FEEST
Tito
:RESPECT:ARMAGEDDON PROJECT :RESPECT: Superfeest! En zeker voor herhaling vatbaar,DEN HAAG lekker aanwezig!!!:cocktail: :cocktail: :cocktail: :D
te gruwelijk feest gewoon!!! ZWAAR LOS GEGAAN!!! LEKKAH KNETTAH!!!!
Toef
Was super feesie Angerfist en Armegedon Prodject:respect:
Tokkie..
Zeker bruut feesje, mij hoor je niet klagen:D... deden de omwonenden wel:P
ToMmY+-
GEWELDIG feestje zeer zwaar vermaakt :respect:
totally INSANE­(6)(6)­(6)
Heb er geen worden voor zo KK bruut was het die BASS egt lekkahhhhhh tot op je bot. Volgend jaar weer...............
TraumaTizer //­
Darkcore tent was té vet vanaf Unexist ging t loos en daarna werd t ziekelijk vet; Producer en Destroyer..de afsluiter van Akira en Drokz was ook zeer netjes..en de rest van t feest was niet echt mn ding maar t feest was vet opzich:)
Trib@lm
knalluhh tot we valluhh
wazig feestje :bounce:
Tripkind
Gruwlijk feestje :P lekker gehackt/gestampt!!!!!! Rotterdam Terror Corps draaide Super!! :respect:
Tuinman < APC >
Heel vet feest, maar had er nog meer an verwacht.... aankleding was goedkoop en geluid buiten was niet echt hard.. eerst uur viel geluid constant uit bij MOH, zwaar belachelijk... maar uiteindelijk is alles goedgekomen en heb ik me uiterst goed vermaakt... ooow ja, die prijzen! echt achterlijk!! 2,20 voor 1 slok bier (lees: water) en dan ook nog lappen voor de plee, waar je een uur in de rij stond.. jammer!
Uncle Renny
ow wat ben ik blij dat ik daar geweest is hwhahwhhahwa..mn meissie ontmoet daarroo....
Under control
stoer
Tering honden!! Gelukkig konden ze niks vinden :d
Top feest :D Daymar en Rtc super gedraaid :respect:
1 WOORD: GEWELDIG!! MC DA HUSTLA :respect: Je hebt toch weer bewezen, dat je een goede MC bent... Mindcontroller was (Y) Freestyle was (Y) Darkcore was zwaar slecht.. en TD was :respect: Beste feest van 2005
Urbanstyler
Te weinig loopafstand...
V!tal!ty
Vince/ Endymion/ Bass-D (Y) Thunderdome hendig knalle:P
WAANZINNIG
Vots
heerlijk sfeertje werd veel gehakt!! :kwijl: Mindcontroller .. PS zonder die kneuzen en clubkutten was er geen feest geweest. Clubkutten(l)
VR!DZ
Vond t maar een matig feest eigelijk.. als je ziet wat Q-Dance alleen al neer kan zetten met DefQon, dan is dit wel erg mager, met 3 organisaties..
klasse feest. jammer van de moh area in het begin(geluid uit), maar ja daar is het moh voor ;P verders echt wel vet. op de fiets hahaha Dione toppertje van de avond
Vuurpijl :bounce:
PERFECTTTTTTTTTTT
Wackiejacky
Geweldig feest! Topsfeer, overal te gekke muziek: Hardcore unites,. dat bleek wel weer. Als je eenmaal hardcore in je bloed hebt gaat het er nooit meer uit! Meesterlijke dag gehad! (l) (l)
Bruut festivalletje...... MOH en Thunderdome waren zwaar goed....
WallyOlly
Jammer dat Darkcore zo'n slecht geluid had
WANGE
Wat een gruwelijk feest!!!!
Water Joe Junkieee
Lekker in de regen gestaan bij de Thunderdome..verder ben ik blij dat ik geen kaartje heb hoeven kopen hiervoor :S
vet
vet hoorrrrrrrjjj
Wenn...
Het was wel een leuk feesje .. Alleen jammer dat het overdag is :/ !
Weps9
WAS GEWOON TE SEXIEJ!! Rudi.. jammer dat ik je net niet heb kunnen horen draaien :( Op naar Totall Confusion, dan hoor ik je wel weer beuken!! :P :bounce: EN MINDCONTROLLER ZAAL WAS TOPPIE!!
wessel1
Daisy!!!
podium masters en thunderdome superrrrrrrrr :cheer:
Beste Feest :respect: voor Angerfist
WOEST & KAAL
overwegend moh, geluid goed masg volgende keer nof wel wat strepen meer zijn
Xerenetox
Echt GRUWELIJK leip feessie :D :D ben echt helemaal los gegaan,vooral tijdens Nosferatu,Anferfist & DaY-már :respect: echt goed esfeer en podium van Masters en Thunderdome zagen er goe duit qua aankleding :P alles was toppie,behalve de regen dan :( ....zit nu nog na te genieten :D effe afwachten op foto's en hopelijk de DVD whaha (y)
Echt knetterswaus:D
Absoluut super vermaakt....
Zero-Sub
kut wc's, kut rijen bij het eten en vooral kut weer . MAAARRR de muziek maakte ALLUS goed ;-)
Beste feest van 2005 :D (Y)
super feessie mag wel altijd zo
ondanks het weer was dominator (Y)(Y)(Y) :)
|[ Rave 2 The Maximum ]|
Noize Suppressor Idd Ook Bruut Gedraaid Ja, Was Ik Even Vergeten.. Maaruh,, WAAR WAS SCOTT BROWN @ Mindcontroller :O Ie Draaide Eik Van 22:00 Tot 23:00 .. Maar Om 22:30 Stond Bass-D Nog Te Draaien :O Wazig!!
||LOOS||™
ja tog, zwaar genote! dreunde weer lekker daar in enschede.... klaar voor een vervolg! :D
Wat een superfeest! Heb me echt uitstekend vermaakt :WOOP:, vooral in de B2S zaal! Wat mij betreft volgend jaar weer Dominator. Het enige nadeel waren de wc's, plaats daar nou eens wat meer van. Net of heb ik niets beters te doen dan een halfuur in de rij staan voor de wc :s.
~Carpe Diem~
Toen we er bijna waren kregen we een ongeluk, dr reed iemand bij ons achterop echt KUT maar t feest was echt zwaar dik!! jammer van de regen.. Mindcontroller (Y) .. Angerfist :bounce: .. Akira :respect:
~nietje~
WAS EEN SUPER FEESTJE......CLUBKUTTEN OF NIET WAT MAAKT HET UIT WE KOMEN TOCH ALLEMAAL VOOR HET ZELFDE.........:bounce:.. voor de mensen die zich daar aan ergeren.....jammer voor ze.....ik heb me in ieder geval UBER vermaakt.......ennuh....een VET feestje moet je gewoon zelf bouwen en niet liggen te mauwen
:bounce: het was echt een dik feest :bounce: drokz & akira :respect: alleen de wc's :S
~~Straal~~
het was een super feest. alleen jammer dat er zoveel mannen in het blauw waren. zij verpesten altijd de sfeer van zo´n feest !
~~Van~­Vlerk~­~
jammer van de brokken voor de rest :bounce: en jammer dat het zo snel was afgelopen
GRUWELIJK
Echt zwaar vet feest hor :D Goed vermaakt :P
superfeest.. alleen jammer dat het regende en het overdag was maar ik heb me zeker wel vermaakt:D
© Dj Tecnus ®
Dominator was gewoon te ruig voor woorden was echt vet ik hoop volgend jaar weer dat er een Dominator komt
°°Deja-Vu°°
Grandioooooooos!!!! :cheer:
» D e n i s e
wel oke :D

Line-up Dominator

1Thunderdome
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 techno, hardcore, hard techno
🇺🇸 hardcore
hardstyle
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, house, hardstyle
2Masters of Hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, hard techno
hardcore
hardcore
🇨🇭 hardcore
hardcore
hardcore
techno, drum & bass, hardcore, hard techno, downtempo
hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
· MC hardcore
3Houseqlassics
🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
hardcore
🇳🇱 🇺🇸 🇳🇱 hardcore
🇧🇪 house, techno, hardcore
· live hardcore
hardcore, retro
drum & bass, hardcore
hardcore
hardcore, hardstyle
hardcore
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
4Mindcontroller
hardcore
hardcore
hardstyle
· live hardcore
hardcore
🇺🇸 hardcore
🇬🇧 hardcore
· live hardcore
hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
5Darkcore
hardcore, drum & bass
techno, hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇺🇸 techno, hardcore
hardcore, drum & bass
hardcore
· live 🇮🇹 hardcore
🇬🇧 hardcore, drum & bass
drum & bass, hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 hardcore
🇮🇹 hardcore
6Freestyle, gehost door B2S
hardcore, retro
hardcore
hardstyle
hardcore, house, hardstyle
hardcore
hardcore, hardstyle
hardstyle
techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
techno, hardstyle, trance
🇧🇪 techno, trance, house, retro
· MC hardcore, hardstyle
7Roots
chill, out
downtempo
house, techno
house, trance
🇬🇧 🇳🇱 house
house, techno

Nieuws

Aanstaande zaterdag, van 11.00 tot 23.00 uur staat Enschede op z'n kop met Dominator. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de opbouw. Hieronder nog een paar zaken op een rijtje 284
Op zaterdag 30 juli is het recreatieterrein Het Rutbeek bij Enschede het domein van 8 live-acts en 73 DJ’s. De datum was al bekend, de locatie eveneens en wat de opzet wordt van het eerste serieuze hardcorefestival ter wereld zal inmiddels ook wel duidelijk zijn. Er ontbrak dus nog maar één belangrijk punt van informatie. 295
Half februari ging er een schok door hardcoreland, maar het was er eentje die zeer positief was. De organisaties achter de drie meest toonaangevende feesten in de hardste genres, Thunderdome, Masters of Hardcore en Houseqlassics, maakten toen bekend te gaan samenwerken om Nederlands enige echte outdoor hardcorefestival op de kaart te zetten. 294

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Dominator op dvd....? films320
Dominator Remixes muziek67
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Dominator f:hard2
Scratch filmpje Bass-D @ Dominator draaien139
Wie sponserd mij voor Dominator? :P f:hard628
(gesloten) Dominator DVD f:hard13
(gesloten) DVD van Dominator hij komt !!! f:hard7
Fotocamera op Dominator? f:hard194
(gesloten) Waar blijft de DVD van Dominator...? f:hard2
bajesklanten dominator united :P drugs33
Minimum leeftijd Dominator ? f:hard156
Angerfistm set @ Dominator muziek52
The Destroyer op Dominator f:hard141
Dominator livesets? f:hard63
Oorpijn na dagje feesten gezondheid51
Camping @ Dominator f:hard534
Yeah (Dominator) english173
Hardcore Festival: Dominator..! f:algemeen850
(gesloten) Dominator kaartje te koop tickets12
Gevonden voorwerpen f:hard37
Het Grote "Hoe Was Dominator" Topic f:hard1371
(gesloten) drugs @Dominator?? te streng?? drugs162
Dominator 2005, line up f:hard393
(gesloten) Nummer Dominator site muziek4
(gesloten) dvd van dominator f:hard9
(gesloten) Foto's en Clips Dominator f:hard8
Angerfist set @ Dominator f:hard4
gezocht iemand uit den bosch locaties13
(gesloten) wie weet wie er allemaal foto's maakte op dominater f:hard3
Foto's f:hard13
Nr op website Dominator Festival muziek9
Live Sets: Dominator, Partyraiser,Angerfist muziek27
Dominator uitverkocht of niet?!?! f:hard156
(gesloten) Foto's dominator f:hard25
Scott Brown @ Dominator ??? muziek6
(gesloten) avond voor dominator f:hard32
Meisje @ Dominator f:hard115
Het Grote Wat-Ga-Jij-Na-Dominator de hele nacht uitspoken?? f:hard116
starkabels uitgeleend Dominator f:hard13
Dominator kaartjes 2 voor € 50.- tickets12
Dominator 2006 f:hard21
Waarom Hardstyle Op Dominator???? f:hard260
dominator muziek10
(gesloten) Foto's Dominator f:hard8
Gemoedelijk (L)....ehhhhh :$ actueel23
Wegwerpcamera gevonden op dominator f:hard5
(gesloten) live set dominator muziek4
Lokatie Dominator locaties63
(gesloten) Plisie op Dominator f:hard16
Wie heeft er een zilveren armband verloren op Dominator? f:hard27
(gesloten) Dominator filmpjes f:hard9
(gesloten) DOMINATORS was heftig !!!?? f:hard14
(gesloten) Jopngen naar EHBO gebracht op Dominator f:hard43
(gesloten) 2.5 kilo drugs ingeleverd bij dominator actueel2
(gesloten) Geen time table bij DOMINATOR f:hard19
Wie gaat er naar Dominator? f:algemeen235
SPOTGOEDKOOP naar DOMINATOR?? Dat kan....... tickets37
foto's dominator f:hard23
(gesloten) jeujJ f:hard5
(gesloten) was JIJ ook op dominator? f:hard43
(gesloten) KopSchandalig Dominator f:hard2
(gesloten) Foto's DoMiNaToR!! f:hard8
(gesloten) rellen op dominator??? f:hard19
(gesloten) Dominator FoToW's f:hard13
(gesloten) foto's dominator f:algemeen5
Dominator: Het weerbericht f:hard124
(gesloten) Dominator fotow's f:hard5
(gesloten) dominator f:hard8
(gesloten) 'het algemene' post hier je linkjes waar jij foto's hebt staan of gevonden van DOMINATOR f:hard8
(gesloten) mooieste stage van dominator f:hard2
(gesloten) Foto's Dominator f:hard2
(gesloten) dominator kaartje,25euro!!! tickets19
terrein dominator modderbad ??? f:hard93
dominator voorpretaftelagenda f:hard63
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Beste stage van Dominator?? f:hard15
(gesloten) slaande dj's @ Dominator??? muziek19
(gesloten) Terug weg Dominator ook bij de eerste pomp gestopt? f:hard5
(gesloten) hoe vond je dominator??? f:hard30

52 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Tijd voor een nieuwe denk ik he!!
Waarschuw beheerder
donateur
ga daar maar niet van uit hahaha ;) teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs (f)
Waarschuw beheerder
Er zijn toch 100en grasvelden waar je dit kan organiseren??
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaah en op masters 10-02-07 vannochtend hing er daar toch een grote mfk, poster van DOMINATOR 2007 en dat is waar het om gaat als het maar door gaat
Waarschuw beheerder
Nou heb de 1e dominator moeten missen wegens vakantie maar deze ga k zeker niet missen nou k gisteren die poster zag hangen op masters
Waarschuw beheerder
Hoop zeker dat er een nieuwe dominator aan komt, dan zeker aan wezig
 
Waarschuw beheerder
der komt ook dit jaar een dominator maar zal wel op een andere lokatie worden gehouden!! maar op masters was idd een reuze poster van dominator erop dus gaat zcer weer top worden
 
Waarschuw beheerder
ik hoop zo dat er weer een dominator komt :kwijl:
Waarschuw beheerder
pff ik ook kan namelijk nisk vinden op pf maar hier wil ik zeker bij zijn,,,,!!!
Waarschuw beheerder
Dit wordt nog beter dan a nightmare outdoor denk ik!!! Vorige keer gemist dus hier moet ik heen!!
 
Waarschuw beheerder
:respect: :respect: Dominator :respect: :respect:

Daar ga ik zeker weer bij zijn!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Die in 2005 was zwaar oké dus misschien wel aanwezig bij de volgende :)
Waarschuw beheerder
[img width=160 height=120 cacheid=00003b350000724e1c8d209f0a0001cde0]https://album.partyflock.nl/5549555t.jpg[/img] Deze poster dus.... ben nog nie helemaal wakker! :vaag:
Waarschuw beheerder
khoop het ook dat er weer een dominator komt vorig jaar moeten missen ma als er weer zoon fijne line up is ga ik der zeker heen hou het anders op bussloo DEVENTER HARDCORE 4 LIFE!!!
Waarschuw beheerder
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van PUPKE. op woensdag 21 februari 2007 om 01:38:
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel


Als je nou ff had opgeledt wat andere mensen hierboven poste (y)

Zolang Dominator maar niet van 23 juli t/m 6 augustus wordt gehouden want dan kan ik er wederom weer niet bij zijn :(
Waarschuw beheerder
vorige dominator was egt top... ik hoop egt dat het ergens gehouden kan worden.. mischien wel weer op rutbeek:) mooi dicht bij:p haha majah maak my verdrer ook nie uit waar het gehouden word... ik ben er gewoon bij... wil wel snel de datum weten anders verheug ik me strax voor nix:(
 
Waarschuw beheerder
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007 :D:P
Waarschuw beheerder
hoop zeker dat het doorgaat die van 2005 was zwaar kickuh(Y)
Waarschuw beheerder
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????

zal wel aan mij liggen , maar er was er vorig jaar geen, omdat de gemeente enschede niet nog eens een vergunning verstrekte voor zo'n keigaaf feest, en dat dit een beetje kut uitkwam om nog een andere lokatie te vinden!!

maakt verder niet uit tuurlijk had je kunnen verwachten dat ie dit jaar zeker weer kwam, het is tenslotte echt een su6 geweest voor zowel organisatie als al het publiek!!!!

dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!

ben dus ook cker van de party!!!!!!!!!!!!!

"playing {mf} hardcore music until you die"

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!


Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR, geweldige lokatie.
Waarschuw beheerder
Wordt zeker weer vet als het maar niet weer in da Rutbeek is veel te ver en tis tog naar de klote gestampt dusja beter erges anders :p
Waarschuw beheerder
YEAH ER KOMT ER WEER EEN AAN!! hopenlijk net zo vet als de vorige... :jaja:
 
Waarschuw beheerder
als het deze keer weer net zo goed is als vorige keer dan wordt het echt wel weer een super feest
Waarschuw beheerder
Hoop dat t dit jaar komt, kunne we ook paar dage extra ergens een hotel boeken daar:P Anders naar Nature One op vakantie
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????


Ik was op vakantie.. ;)

Dit jaar zeker wel aanwezig! :jaja:
Waarschuw beheerder
Zou vet wesen, kon vorige keer ook niet aanwazig zijn:(
Artiest {SHOWLIST artist 66360, 75271, 31276}
Waarschuw beheerder
Jaja..28 Juli 2007 in het stadspark in Groningen :cheer:
Waarschuw beheerder
haha jah stadspark zeker aanwAzig:D duidelijk wel :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van |Prod!gy| op dinsdag 6 februari 2007 om 16:27:
ga daar maar niet van uit hahaha teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs


haha en zie hier dominator: 28 juli 2007 en in groningen nog wel kan niet beter :looser:
Waarschuw beheerder
Ga ik zeker weer heen, vorige editie egt toendertijd beste wat ik ooit meegemaakt had:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
ben er niet bij.. ***** ver..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WallyOlly op zondag 4 maart 2007 om 20:34:
Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR


:jaja: idd.. ik ben er bang voor:P
 
Waarschuw beheerder
kenker ver
Waarschuw beheerder
ook weer aanwezig.. 2005 was het beste feest van het jaar..!!!

kut enschede.. te zeure dat het niet daar meer mocht :(

Ma we gaan los de 28ste.. en de dag er na kats op vakantie :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
morgen knallen :bounce: :bounce: :D
Waarschuw beheerder
heb heimwee naar 30 juli 2005, beste dag uit me leven :'( :p
Waarschuw beheerder
dit was me toch ook weer een dik feest....pffff dat geluid was echt ****** hard:D
 
Waarschuw beheerder
wat erg dat ik nie ben geweest... het was verdomme in mun achtertuin! 600M lope:(

was tejong :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gaatjouniksaan. op donderdag 13 januari 2011 om 10:58:
Dit feest overtreft alle feesten )!!


:yes: Qua festival feest nog altijd op nr 1!!!:respect: Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen:( Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage:kwijl: Mjah tijden veranderen:( Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed:kwijl:
Waarschuw beheerder
dit was de mooiste en beste dominator ooit.
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 4 februari 2011 om 17:53:
Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed


ja echt jammer
 
Waarschuw beheerder
Lol tijdens DJ Nosferatu op de DVD
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2011 om 11:29:
tijdens DJ Nosferatu op de DVD


Fout,was Project Hardcore 2005 Antwerpen :)
Waarschuw beheerder
ik denk nog steeds aan dit super feest
ik mis het feesten