Heb me goed vermaakt, maar vond rutbeek wat te klein hiervoor, geluid ging door mekaar en vond de sfeer nie echt supers! maar verder goed gedraaid! Bass-d & King Matthew, Angerfist, Neophyte echt super!
Helemaal uit mijn kankerstekker gegaan gek Heb gewoon spierpijn van het losgaan Echt een te gruwelijk feest Geluid was ook lekker. Jammer van die kut wc's. Voor de rest kankerbruut feest. Echt relaxt
ik heb me eigen super vermaakt geluid super goed alleen jammer dat ik gaar was van die nacht ervoor. Dominator
Gotverdoemuh kei goei feesie man
Topfeest: goeie sfeer, vette sets van Miss Flower, Tommyknocker, RTC, Shadowlands en Neophyte Live te gek!
oke ik heb het moeten missen, maar zo te lezen was het super!! maar 1 ding vraag ik me wel af....... hoezo denken al die kleuters van 16/17 dat hun het kunnen hebben over clubkutten??? Toen die clubkutten al stonden te springen op dit soort feesten zaten hun nog in de luiers.... kom op zeg, waar gaat dit over?? laat mensen hun eigen feestje vieren... wat maakt het nou uit wat je aan hebt??? als iedereen maar lol heeft gehad daar gaat het toch om??
whahaha was zkrrr lomp dol feest~!!! alleen wist het af en toe allemaal neij meer joh...pfff
bohhh was echt extreem vet sexy meer kan ik er niet over zeggen beter dan masters 10 jaar
Super Crazy ILL Dit Was Niet Met Een Feestje Te Vergelijken Total Chaos A True DominatoR FreakuH Met M'n Sjattjuh Is TEGEK Noize SuppreSSor Is The Best
was een VET FEEST MAN. super genoten en helemaal bij ANGERFIST helemaal los daaro. alleen die mongool die het bij de bus verpestte mag voortaan wegblijven. maar voor de rest een superdaggie
Wat een tering vet feest Goed geluid! Alleen kut dat ik daarna nog ff 1 uur heb moeten lopen opzoek naar onze auto Wat een tering verkeers regelaars stuurden ons elke keer een andere kant op
gruwelijk feest, jammer van het weer maar dat mogt de pret niet drukken....wat zeurt iederen nou weer over clubkutten? in de mindcontroller tent waren aardig veel...en was de sfeer ook het beste, in tegenstelling tot bijv. het "schop en sla maar flink om je heen"gedans en het aggressief rondkijk sfeertje bij MoH
Zeker een topfeest Jammer dat het alweer voorbij is
ZO fucking stoer!!! Mindcontroller was waanzinning! Viper & Wierdo en Houseqlassics was ook zeer cool Beastyboy MOH was slecht geluid vooraan maar TD was vet! Allen jammer dat t bier op was in Houseqlassics
Idd jammer van t geluid in de Darkcoretent maar was savonds al n stuk vebeterd.Ondanks vette koppijn (stamp stamp= bonk bonk) heb ik me extreem goed vermaakt. En voor iedereen die zich uitleefde, weer of geen weer! Total Domination!
voor iedereen die het naar ze zin had bij mij en da predator en mc da hustla, aleen mocht het geluid ff iets harder volgende keer moet het geluid helemaal open vind ik
Was ckers weer de moeite waard mensenVond persoonlijk de regen niet storend, maar was volgens mij wel zure regen want er waren een hoop zure muiltjes te zien......Het geluid was knoerthard gewoon zoals het hoort dus voor alle DJ`s.....Alleen paul, na zoveel ervaring moet je toch wel degelijk een feestje af kunnen sluiten
Topfeest, mindcontroller zaal was te bruut, geweldig sfeertje daar. alleen jammer dat ik bij de ingang werd gevisiteerd als een misdadiger terwijl ik niks bij me had. NEP-DRUGSHONDEN!!!
DARCORE !!, Dikke respect voor TOA, Producer, Destroyer, Droks & Akira het was een m8ige feezie !! Groeten uut Grunn en aan de mensen in de Bus
Was errug gezellig! HOUSEQLASSICS was super!!!
Perfect heb iniedergeval de hele dag knnen stampen en thunderdome was zeker mijn favoriete area en die regen wat maakt dat nou toch lekker ff afkoelen wan al dat stampen
Vet feest..vooral veel bij Thunderdome, MOH en Mindcontroller area geweest, niet verkeerd hoor! Stunned Guys, Noize Suppressor, Shadowlands Terrorists & Paultje
hmm beetje negatieve reacties hier ben blij dat iknie geweest ben hoorde ook dat het feest ook geen aankleding had of wat lekker cheap duss naaiers
DIT FEEST STAAT DUIDELIJK OP NUMMER 1....ik en me gabbabroer-rat waren er als EERSTE!!!! vrijdagavond half 1 stonden we op de parking... lekker in de auto geslapen EN FRIS ER TEGEN AAN in de regen!!!!!!! ECHT KK BRUUT!!!DE GABBER BEGINT WEER TERUG TE KOMEN...HEEERLIJK!! LEKKER HAKKUH!!!! me bril en ik zijn HELEMAAL LOS GEGAAN... en non-stop HAKKUH zoals dat moet op een hardcore feessie!!! mindcontroler was DE BESTE GEK!!! ALLEEN MAAR LEKKER HAKKUH EN AUSSIES... BETERR !!!!!!! GABBERS UNITED!!!!!
Wat een tering vet feest Volgens mij hadden ze gisteren de geluidslimiet afgeschaft Dreunde echt lekker Thunderdome podium Een geweldig feest volgend jaar zeker weer maar dan wel 's nachts 4 DOMINATOR!!!
Super FEEST, echt te kut van het geluid in de Darkcore stand, de sets die de meesters daar weggaven kwamen daardoor totaal niet tot hun recht(vooral voor Tieum, met zijn rauwe sound)heb me wel helemaal in kunnen leven in de set van The Dj Producer(Rebel Bass = knalle)...Overal werd gehakt/gebeukt/gestampt, hoe je het wilt noemen maakt niet uit, er werd gefeest tot op het bot !!
Leuk feest maar er scheelde wel wat aan.. de beste dj's stonden vooraan in de line up en tieum meesterlijk gedraaid maar jammer van het kankah geluid echt bagger
Wat een Super bruut feest!! Thunderdome en MOH overheersten zekers!! Goeie sfeer, bijna geen ruzie, alleen op t eind bij de ingang..Beter volgend jaar weer!!
Te bruut feest voor Nosferatu, Angerfist en Evil Activities. Maar vooral veel voor DJ D ondanks dat de apparatuur in het begin bij MOH zwaar kut was ging ie toch gewoon door en draaide hij nog een paar van me favoriete platen Voor mij beste feest van dit jaar
Geweldig Feest van het jaar enne MOH stage was het beste kwa geluid, daar had Noize Supressor echt moeten staan enne voor de rest: DaY-mar, Dione, RTC en Miss Flower! PARTYPICS: www.HOUSEPORTAL.NL Volgend jaar weer??
Free Style was leuk leuk leuk! Isaac was weer helemaal ge-wel-dig!
SUPER KNALFEEST!!!!
Echt een superfeest
WAT EEN FEEEEEST, zo wil ik er elke week wel 1... Zou zonde zijn als we nog een jaar zouden moeten wachten jongens!! (hint-hint) Maar echt ZWAAR genoten!!! Heerlijke manneh ook daar
chosen few: jaloers? op wat dan? op die mooie drugskop van je? En ik zou idd bijna liever naar sensation white gaan ipv zo'n boutset van jou aanhoren
Tering wat een feest,volgend jaar absoluut weer,wat ging unexist achterlijk HARD weer pfff Grandioos ,ja nosferatu,vince,dione,blijf maar ff door gaan,echt echt een kippevel feessie...
Ik heb hier van me 1e werkdag genoten bij Dance Tools, stond met de stand tegenover MOH en dat was echt , Angerfist, Ophidian, Neophyte, Nosferatu waren echt na werken zeker nog genoten van PANIC kan die gozer toch goed draaien. Ik vond het een TOP feessie Jammer van de wc's en dat er GEEN time-table aanwezig was
al het commetaar vind ik veel te negatief. het terrein was wel kleiner dan ik had verw8 maar het was cker wel een topfeest. en clubkutten, volgens mij snap jij nix van wat je zegt. die mensen die jij clubkutten noemt zijn gewoon partygangers die het WEL naar hun zin hebben. ik vond het cker wel super feest, en vooral mooi dicht bij!!!
JA EGT TOPFEEST MAAR DIE REGEN WAS MINDER MAAR DAT DEED MN FEEST NIET VERNEUKEN! ANGERFIST LIVE EGT TOP!!!!!!
dominator was echt het hardcore feest van het jaar noise surpressor en angerfist knalde lekker
darkcore had echt fucking schraal bagger geluid, vond ik wel jammer aangezien de goeie Dj's die er draaide, maar daar tegen in mindcontroller super geluid!! en zekers mooi feessie gehad!!
JA LEKKER HAKKUHH!!! heb me uitstekend vermaakt. En voor de stoere jongens die de hele dag staan te staan jammer van je 50 euries hoor je weet niet wat je mist FEESTJUH!
Geweldig beschrijft het niet eens, wat een super feest!Beter dan Defqon absoluut!Er hing ook een goeie sfeer en de muziek was geweldig Zo hoort een feest te zijn
Supervet feest, er werd kei goed gedraait door bijna alle dj's waar ik geweest ben NOSFERATU DIONE THE STUNNED GUY VINCE verder jammer van de buien, maar daar kan niemand wat aan doen. vlammenwerpers waren ook top, lekker warm
vet kicke feest! eerste uren was t nie ech veel, daarna top sfeer.. kon me geen waziger zootje voorstellen jammer van die opgefokte beveiliging, was behoorlijk overdreven..
Echwel een superfeest!! tussen de honden door geslopen en de hele dag waanzinnig uit m'n dak gegaan Angerfist Nosferatu en Neophyte Volgend jaar weer Zekerweten!
Jammer dat Masters of Houthak zo'n vet geluid had en dat de Darkcoretent met de vetste DJ's weer eens het schraalste was! strenge controle, plee's waren kut geregeld maar was wel gezellig veel bekenden gezien maar het was zdeker geen 50,- waard!
Ik dacht dat ik overdag feesten niet leuk vond...maar dit was dat je zegt... n TOP FEEST.. t weer viel reuze mee, de sfeer helemaal goed en die muziek... ja da was 100% hard! kortom GEWELDIG x michelle
Kicke feest heb me overal goed vermaakt vooral bij de Thunderdome! de Darkcore kon wel beter! Destroyer was gruwelijk goed Al met al een vet feest maar toch liever s'nachts en een ruimere indeling. Het was maar goed dat het niet uitverkocht was DAISY was zeer lekker aan het draaien hakkuh in de regen
Producer , Destroyer , Armageddon Project . Voor de rest veel rotzooi gehoord , en dan nog dat gezeik met het geluid in de Darkcore tent . Er was teveel politie aanwezig (niet goed voor het sfeertje) samen met die KUTHOND
kut feest.. geen sfeer.. teveel mensen die t niet snapte en ik snapte r zelf ook geen hol van..!! de laatste 2 uur waren leuk.. doe mij maar beter een feessie snachts..
HARDCORE voor iedereen wat.niet normaal vet ondanks dat het regende:ik had nog nooit met armageddon project in regen gestampt,echt underground!!we hebben weer laten zien wie de dominators zijn!!!!!!!!!!!!!!
Zo echt een bruut feest cker voor herhaling vatbaar alleen vind ik het s'nachts gezelliger prima sfeertje... Shadowlands Terrorists, Paul Elstak, Angerfist, Noize supressor
was wel weer s suppertje vet lekker lopuh stampuh en voor de rest .gewoon een toppie feest alleen jammer van het regen meschien volgend jaar beter voor de rest was egt toppie bedank dominator voor juli mega prestatie
DOMINATOR...SUPER!!!!!!!!!!!!! Was een Bruut Feest En de regen maakte het echt niet MINDER! Thunderdome vond Ik het Vetste!! BEn daar helemaal uit me NAAT gegaan
PARTYRAISER alleen een beetje jammer dta het geluid in de darkcore tent slecht was.. (n)
Zooow was echt wel een super gaaf feestje! heb me goed vermaakt bij MOH en Mindcontroller En ff over dat gezeik van clubkutten met puntschoenen aan, Loop toch niet te zeiken mensen! hoe meer mensen hoe meer vreugd! En deze mensen (ik dus ook) gingen tenminste wel helemaal los!
raar maar waar , wahhaha wazig feessie
Thunderdome stage was super en geluid ook Jammer dat in de Darkcore tot aan Unexist het geluid veelste schel was maar daarna was het stukken beter. Verder een goed feest. Unexist, Producer, Destroyer, Vince en Delta 9 Akira en Drokz waren zeker een goeie knallende afsluiter wow, alleen jammer dat het geen foutloze meester set was, verder
lieve mensies het was zker een TOP FEESIE! Ik heb me in tijden niet meer zo vermaakt! voor iedereen met wie ik was een dikke !!!! (wat een tering honden)
Whaaaahaaa!! Zeker een GrandiOos geweldig feesje.. et kwam wat moeilijk op gang maar aangezien je de gezelligheid toch zelf moet maken had je dan ook watt!!! PfOehh alleen die clubkutte Blijf de vOlgende keer gewoon thuis en ga daar maar mensen vervelen!! Maaaaarr Het was Top en voOral bij De masters area aangezien et masters feest dit jaar nie zow was.. maakte dit veel goed!! Vet Vet Vet
was een leuk feest! echt superveel dj's horen draaien! DANO, BASS D,ART of FIGHTERS & CF vs PREDATOR sprongen er uit!maar waren teveel leuke dj's dus was moeilijk kiezen dat vond ik wel jammer! hing wel echt een schrale kutsfeer! alleen bij freestyle was de sfeer echt goed vond ik! en het was grappig dat er best veel buitenlanders waren ! was wel supergezellig met mijn schatje , subbel en paddel, de amstelveense gang, alex en nog wel meer
Was weer een topfeessie: goed geluid, gezellige sfeer en er werd goed gedraaid: Neophyte, RTC helemaal top. Beetje jammer van de regen, maar vond t wel wat hebben
Darkcore tent was té vet vanaf Unexist ging t loos en daarna werd t ziekelijk vet; Producer en Destroyer..de afsluiter van Akira en Drokz was ook zeer netjes..en de rest van t feest was niet echt mn ding maar t feest was vet opzich
Heel vet feest, maar had er nog meer an verwacht.... aankleding was goedkoop en geluid buiten was niet echt hard.. eerst uur viel geluid constant uit bij MOH, zwaar belachelijk... maar uiteindelijk is alles goedgekomen en heb ik me uiterst goed vermaakt... ooow ja, die prijzen! echt achterlijk!! 2,20 voor 1 slok bier (lees: water) en dan ook nog lappen voor de plee, waar je een uur in de rij stond.. jammer!
1 WOORD: GEWELDIG!! MC DA HUSTLA Je hebt toch weer bewezen, dat je een goede MC bent... Mindcontroller was Freestyle was Darkcore was zwaar slecht.. en TD was Beste feest van 2005
Vond t maar een matig feest eigelijk.. als je ziet wat Q-Dance alleen al neer kan zetten met DefQon, dan is dit wel erg mager, met 3 organisaties..
klasse feest. jammer van de moh area in het begin(geluid uit), maar ja daar is het moh voor verders echt wel vet. op de fiets hahaha Dione toppertje van de avond
Geweldig feest! Topsfeer, overal te gekke muziek: Hardcore unites,. dat bleek wel weer. Als je eenmaal hardcore in je bloed hebt gaat het er nooit meer uit! Meesterlijke dag gehad!
Bruut festivalletje...... MOH en Thunderdome waren zwaar goed....
WAS GEWOON TE SEXIEJ!! Rudi.. jammer dat ik je net niet heb kunnen horen draaien Op naar Totall Confusion, dan hoor ik je wel weer beuken!! EN MINDCONTROLLER ZAAL WAS TOPPIE!!
Echt GRUWELIJK leip feessie ben echt helemaal los gegaan,vooral tijdens Nosferatu,Anferfist & DaY-már echt goed esfeer en podium van Masters en Thunderdome zagen er goe duit qua aankleding alles was toppie,behalve de regen dan ....zit nu nog na te genieten effe afwachten op foto's en hopelijk de DVD whaha
Noize Suppressor Idd Ook Bruut Gedraaid Ja, Was Ik Even Vergeten.. Maaruh,, WAAR WAS SCOTT BROWN @ Mindcontroller Ie Draaide Eik Van 22:00 Tot 23:00 .. Maar Om 22:30 Stond Bass-D Nog Te Draaien Wazig!!
ja tog, zwaar genote! dreunde weer lekker daar in enschede.... klaar voor een vervolg!
Wat een superfeest! Heb me echt uitstekend vermaakt , vooral in de B2S zaal! Wat mij betreft volgend jaar weer Dominator. Het enige nadeel waren de wc's, plaats daar nou eens wat meer van. Net of heb ik niets beters te doen dan een halfuur in de rij staan voor de wc .
Toen we er bijna waren kregen we een ongeluk, dr reed iemand bij ons achterop echt KUT maar t feest was echt zwaar dik!! jammer van de regen.. Mindcontroller .. Angerfist .. Akira
WAS EEN SUPER FEESTJE......CLUBKUTTEN OF NIET WAT MAAKT HET UIT WE KOMEN TOCH ALLEMAAL VOOR HET ZELFDE........... voor de mensen die zich daar aan ergeren.....jammer voor ze.....ik heb me in ieder geval UBER vermaakt.......ennuh....een VET feestje moet je gewoon zelf bouwen en niet liggen te mauwen
het was echt een dik feest drokz & akira alleen de wc's
Aanstaande zaterdag, van 11.00 tot 23.00 uur staat Enschede op z'n kop met Dominator. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de opbouw. Hieronder nog een paar zaken op een rijtje 284
Op zaterdag 30 juli is het recreatieterrein Het Rutbeek bij Enschede het domein van 8 live-acts en 73 DJ’s. De datum was al bekend, de locatie eveneens en wat de opzet wordt van het eerste serieuze hardcorefestival ter wereld zal inmiddels ook wel duidelijk zijn. Er ontbrak dus nog maar één belangrijk punt van informatie. 295
Half februari ging er een schok door hardcoreland, maar het was er eentje die zeer positief was. De organisaties achter de drie meest toonaangevende feesten in de hardste genres, Thunderdome, Masters of Hardcore en Houseqlassics, maakten toen bekend te gaan samenwerken om Nederlands enige echte outdoor hardcorefestival op de kaart te zetten. 294
jaaaaah en op masters 10-02-07 vannochtend hing er daar toch een grote mfk, poster van DOMINATOR 2007 en dat is waar het om gaat als het maar door gaat
der komt ook dit jaar een dominator maar zal wel op een andere lokatie worden gehouden!! maar op masters was idd een reuze poster van dominator erop dus gaat zcer weer top worden
https://album.partyflock.nl/5549555t.jpg Deze poster hing bij Masters afgelopen zaterdag!! Dus komt zeker weer een Dominator alleen nog niet bekend waar en wanneer! Maar we zijn zeker van de partij!!
khoop het ook dat er weer een dominator komt vorig jaar moeten missen ma als er weer zoon fijne line up is ga ik der zeker heen hou het anders op bussloo DEVENTER HARDCORE 4 LIFE!!!
vorige dominator was egt top... ik hoop egt dat het ergens gehouden kan worden.. mischien wel weer op rutbeek mooi dicht bij haha majah maak my verdrer ook nie uit waar het gehouden word... ik ben er gewoon bij... wil wel snel de datum weten anders verheug ik me strax voor nix
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????
zal wel aan mij liggen , maar er was er vorig jaar geen, omdat de gemeente enschede niet nog eens een vergunning verstrekte voor zo'n keigaaf feest, en dat dit een beetje kut uitkwam om nog een andere lokatie te vinden!!
maakt verder niet uit tuurlijk had je kunnen verwachten dat ie dit jaar zeker weer kwam, het is tenslotte echt een su6 geweest voor zowel organisatie als al het publiek!!!!
dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!
Qua festival feest nog altijd op nr 1!!! Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed
Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed
ja echt jammer
Lol tijdens DJ Nosferatu op de DVD
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2011 om 11:29: