jammer dat het geluid aan het begin in de darkcore tent zo raar was, de hele bass party van de boxen werkte niet ofzo.. helaas de set van toa niet kunnen horen, want er viel gewoonweg niets van te horen, later op de middag/avond hebben ze het goed gemaakt, wat een teringhard geluid tijdens unexist, produver akira drokz.... en een superset van the destroyer, lekker gepitched,,, heb me toch zeer vermaakt,, alleen de wc's dat was niks
ik zeg goeie fiske ..van sméérges af in de bus zuipuh bavkes en juupkes ..super veel bekende daar minpuntjes ware regen en heineken en had groter verwacht maja !!
t was egt geweldig als het volgend jaar weer is ga ik weer
trieste bedoening voor de echte outdoor hardcore kenner had dit feest weinig te bieden hartstikke leuk dat dit feessie de nieuwste generatie goed bevallen was! voor de oudere was het een slap aftreksel van wat het had kunnen zijn vooral de smerige blikken van het "hang en sta-stil" volk kwam naderhand me strot uit
Erg goed feestje, was met gezellige mensen Alle dj's gehoord die ik wilde horen en nog wat extra's! Goed georganiseerd, eindelijk rijen bij de heren wc's Jammer vd regen, maar gelukkig waren er tenten Meeste bij Freestyle gestaan , maar waar was de chill out?!
vond het ook zekers bruut feessie, jammer dat het niet de heledag droog was...maar de ure zon die er wel waren was zekers lekker erbij... alleen bale da ik niet toch einde kon blijve snik snik
echt een prima feessie goed geregeld goed aangegeven vanaf de snelweg lekker af en toe een buitje kon je ff lekker afkoelen en genoeg leuke meide partyraiser hell yeah
Super vet feest,wist van gekkigheid niet waar ik heen moest.mindcontroller-mohTot mijn verbazing liep byna iedereen te hakkuh,GEWELDIG.Sfeer was goed,heerlijk staan hakkuh.Wc's was zwaar kut,jezus plaats nou eens dranghekken.Middelburg was goed vertegenwoordigt.Jullie(voornamelijk snotneuzen zonder eigen stijl=foppie's)die lopen te janken over clubkutten,jaloers zeker,dat die clubkutten wel konden hakkuh,notabene op hun puntschoenen Neophyte/G-town madness geweldig
hmm niet geweest kon geen vrij krijgen ... ****** grrr
wow kikke super enige wat miste was terrorizor srry little brother maar volgende keer moet je mee hehe.ps het werd wel ineens veel te druk.voor de rest toppie en die regen was heerlijk juist :Dstelletjuh zeikerds
Gewoon goed
was weer ff een keihard feest, alleen jammer van die kutregen af en toe maarjah geslaagd!
wat een feest was dit zeg heb me best vermaakt waneer weer
Vince, Delta 9, Producer, Unexist, Shadowlands Alleen had het allemaal beter geregeld kunnen zijn. De volgende keer verwacht ik wel voor die €45,- dat er in de darkcore normaal geluid is, flikkers Volgend jaar herkansing en die kut minten kunnen ook wel goedkoper
was echt wel weer GEWELDIG.......was zeker de reis waard.......jammer dat eerder weg moest voor de laatste trein is het eindelijk donker.....volgende keer moet het s'nachts geluid was ook lekker hard
was een VET FEEST MAN. super genoten en helemaal bij ANGERFIST helemaal los daaro. alleen die mongool die het bij de bus verpestte mag voortaan wegblijven. maar voor de rest een superdaggie
Op het begin leek heel ut feest kut te worden, slecht weer, wiet afgepakt, kut geluid in de darkcorezaal waar ik van plan was om zowat heel de dag te blijven...Maar toen Unexist begon te draaien heb ik alleen nog maar goeie muziek gehoord..respect naar destroyer, the producer, unexist en drokz vs akira..
het was echt een vet!! geluid was goed want als je van thunderdome na masters liep hoorde je de muziek niet meer van thunderdome,, allemaal goed geregeld vind ik. Ook n heel goede sfeer!
ZO fucking stoer!!! Mindcontroller was waanzinning! Viper & Wierdo en Houseqlassics was ook zeer cool Beastyboy MOH was slecht geluid vooraan maar TD was vet! Allen jammer dat t bier op was in Houseqlassics
Dione, Noize Suppressor, Paul . Darkcore area gewoon jammer van hetgeluid (n). Thunderdome stage was veruit het best, Moh stage leek alsof ie nog in aanbouw was met al die steigers en dat hergebruikt hoofd ziet er goed uit maar verwacht wel wat voor zon prijs, voor de rest een geweldig goed feest.
Idd jammer van t geluid in de Darkcoretent maar was savonds al n stuk vebeterd.Ondanks vette koppijn (stamp stamp= bonk bonk) heb ik me extreem goed vermaakt. En voor iedereen die zich uitleefde, weer of geen weer! Total Domination!
Zeer vet feest snoert hard geluid bedankt jet, cor en fred zonder jullie had ik er niet bij kunnen zijn en de rest ook bedankt... DOMINATOR WAS GAAAAAAN
balen van de Darkcore tent, voor de rest was het super! Armaggeddon Project
goed feest! stands stonden alleen net iets te dicht op elkaar waardoor je af en toe de nummers door elkaar hoorden, verder Angerfist, Neophyte en Noize Suppressor
Was ckers weer de moeite waard mensenVond persoonlijk de regen niet storend, maar was volgens mij wel zure regen want er waren een hoop zure muiltjes te zien......Het geluid was knoerthard gewoon zoals het hoort dus voor alle DJ`s.....Alleen paul, na zoveel ervaring moet je toch wel degelijk een feestje af kunnen sluiten
Topfeest, mindcontroller zaal was te bruut, geweldig sfeertje daar. alleen jammer dat ik bij de ingang werd gevisiteerd als een misdadiger terwijl ik niks bij me had. NEP-DRUGSHONDEN!!!
Werkelijk een Superfeest ......Ouderwets Mysteryland .......Kortom Geweldig
BRRRUUUUTTTTTTTTTTT!!!!!! wat een feest zeg! regen of geen regen, gewoon gaan! sets van endymion en paul elstak !! vooral het einde bij masters was dikke vette sjjiiittt
was een egt kk vet feest Dione=DNA En MOH was duidelijk beter dan TUNDERDOME
gruwelijk Houseqlassics, Mindcontroller en Thunderdome
Perfect heb iniedergeval de hele dag knnen stampen en thunderdome was zeker mijn favoriete area en die regen wat maakt dat nou toch lekker ff afkoelen wan al dat stampen
Wat een tering vet feest Volgens mij hadden ze gisteren de geluidslimiet afgeschaft Dreunde echt lekker Thunderdome podium Een geweldig feest volgend jaar zeker weer maar dan wel 's nachts 4 DOMINATOR!!!
ohhhhh was echt heel vet!!!zo hoort een feest te zijn,lekker hard veel variatie in de muziek en gewoon maximaal knallen angerfist,t-junction,RTC,bass-d&king-matthew waren het vetste maar de rest was ook gewoon heel erg goed!topie georganiseerd en vette locatie,alleen jammer van die ''feestgangers'' die alleen maar komen om te vechten
enige minpuntje: de wc's... verder was het gewoon hakkuh van begin tot eind
Tjah ik dacht echt dat het flop zou worden, maar we hebben lekker veel verkocht bij de classicsstand en het was ook nog eens reuze gezellig Echt leuk dat steeds dezelfde mensen maar bleven terugkomen bij ons stand hahaha
geweldig
Dominator was onwijs gaaf ik heb nog nooit zo HaRcOrE feest meegemaakt
Te bruut feest voor Nosferatu, Angerfist en Evil Activities. Maar vooral veel voor DJ D ondanks dat de apparatuur in het begin bij MOH zwaar kut was ging ie toch gewoon door en draaide hij nog een paar van me favoriete platen Voor mij beste feest van dit jaar
gzellig,leuke dames alleen de geluidsverdeling was bagger, JAMMER niet egt waar voor je geld
een zeer goei fistje..... en ik ben niet gesmolten dus geen klagen aan!!! Drokz & Akira Alleen van die kut Honden daar kreeg ik het van. Welke mongool laat op zo'n feest z'n hond nou uit.......... Helemaal leip die mensen!!!
Geweldig Feest van het jaar enne MOH stage was het beste kwa geluid, daar had Noize Supressor echt moeten staan enne voor de rest: DaY-mar, Dione, RTC en Miss Flower! PARTYPICS: www.HOUSEPORTAL.NL Volgend jaar weer??
WAT EEN FEEEEEEST TOPPERTJE DEZE FEESTEN MOETEN ER ELKE MAAND ZIJN KNETTERKNALLENDE OREN
[B]Begin tegenvallend[[/B]..maar later helemaal [B]GENIAAL[/B] door Chosen Few ft Predator,Armageddon Project,Jappo,Dj Producer,Dano,Vince, Ophidian en Delta 9
Haha nou ik heb mijn kaartje nog steeds. heb hem niet kunnen verkopen. vet klote. maar ja zal vast mooi zijn geweest in enschede
Echt een leuk feestje en mensen moeten niet zo zeiken over clubkutten iedereen is er toch voor de muziek en om gewoon een leuke tijd te hebben.. je moet niet op die clubkutten letten maar op de dj's en de muziek !! Angerfist en RTC
Dat er nog zoveel mensen zijn die dit vet vinden. Ik druk aan t werk, mothefucking harde basss om mijn oren geslingerd, halleeluja! Niet mijn muziek, maar jullie weten wel wat los gaan is hee, vanaf het begin gewoon keihard hakken, doen jullie goed. Ik moet er niet aan denken!!!!!!!!
Jammer dat Partyraiser zo vroeg moest..heb um half uurtje maar gezien..Goeie organisatie en Beveiling..KLASSE FEEST!!!,...Als ANGERFIST aan het draaien in ken ik geen Grenzen ..Zoo jij bent verbrand krijg ik dan tehoren..Mmm nee angerfist is klaar met draaien MOH meeste tijd geweest
Leuk feesie
Was echt een super goed feest helemaal goud beste ooit
fucking goed
Grandioos feessie ... angerfist en natuurlijk drokz & akira :reespect: ut geluid in de darkcore was aan ut begin best wel kut maar das tog nog goedgekome...
Ik heb hier van me 1e werkdag genoten bij Dance Tools, stond met de stand tegenover MOH en dat was echt , Angerfist, Ophidian, Neophyte, Nosferatu waren echt na werken zeker nog genoten van PANIC kan die gozer toch goed draaien. Ik vond het een TOP feessie Jammer van de wc's en dat er GEEN time-table aanwezig was
Super vet feest
Ik moest ff aklimatiseren, maar eenmaal op gang was het een gruwelijk feessie!!!
Mooi feestje, en ook een goed geluid, voor een buitenfeest, jammer dat er daar nergens een line-up te vinden was... maar voor de rest heb ik me echt wel vermaakt... ON MY BIRTHDAY
Tegen verwachting in prima vermaakt! Alleen zoals meer mensen al zeggen, die Darkcore area was echt te triest vergeleken met de rest. Volgend jaar ietsje beter mannen! Dit leek nergens op Al met al een leuke dag gehad
al het commetaar vind ik veel te negatief. het terrein was wel kleiner dan ik had verw8 maar het was cker wel een topfeest. en clubkutten, volgens mij snap jij nix van wat je zegt. die mensen die jij clubkutten noemt zijn gewoon partygangers die het WEL naar hun zin hebben. ik vond het cker wel super feest, en vooral mooi dicht bij!!!
dominator was echt het hardcore feest van het jaar noise surpressor en angerfist knalde lekker
darkcore had echt fucking schraal bagger geluid, vond ik wel jammer aangezien de goeie Dj's die er draaide, maar daar tegen in mindcontroller super geluid!! en zekers mooi feessie gehad!!
Super feest!!! geluid wel heel vaag en irri dat je nergens je handen kon wassen! Dan maar een bekertje water KOPEN om je handen te kunnen wassen! tjah moet toch wat...
JA LEKKER HAKKUHH!!! heb me uitstekend vermaakt. En voor de stoere jongens die de hele dag staan te staan jammer van je 50 euries hoor je weet niet wat je mist FEESTJUH!
Supervet feest, er werd kei goed gedraait door bijna alle dj's waar ik geweest ben NOSFERATU DIONE THE STUNNED GUY VINCE verder jammer van de buien, maar daar kan niemand wat aan doen. vlammenwerpers waren ook top, lekker warm
Geeeeekeeeeeehuis!!!!!!!! wat een feest tering echt een hemel op aarde....RTC Shadowlands aof noize supp ....en de regen was gewoon om van te geniete...de sfeer was echt 100000
Fok al die figuren die altijd maar lopen te zeiken over clubkutten,puntschoenen,pro-pogo en al die onzinnige kutopmerkingen. Dat zeggen alleen mensen die net komen kijken. En sommige noemen zich die-hard gabber maar vluchten wel voor de regen Verder was het wel een redelijk feessie Mindcontroller Thunderdome
Endymion Angerfist Shadowlands Terrorists Dominator Moosum en Stoog was super daggie en nacht Moosum
Fucking Gek Feest!!! Stanton <> Rob & MC Joe <> Panic <> Lenny Dee <> Neophyte <> Paul <> Evil Activities <> Daisy <> Nosferatu <> Digital Boy <> Angerfist <> Tommyknocker <> Rotterdam Terror Corps <> Shadowlands Terrorists
Jaaaaaaa... dit was echt uberganz geweldig!! ... Angerfist! , Ophidian , DJ Paul.. Echt net een klein paradijsje.. Zooooo moooii!!! Die MoH! Echt voor de organisatie enzo...
Jammer dat Masters of Houthak zo'n vet geluid had en dat de Darkcoretent met de vetste DJ's weer eens het schraalste was! strenge controle, plee's waren kut geregeld maar was wel gezellig veel bekenden gezien maar het was zdeker geen 50,- waard!
Thunderdome vlamde er wel echt lekkah op los vooral de Italianen waren echt lomp bezig.... Trouwens ook wel rlx dat Endymion ook nog even langs kwam Ik ben dit jaar dan zekers ook weer op Thunderdome
Wat een superfeest zeg!! Vooral Masters en Mindcontroller.. Volgend jaar er zeker weer bij! Tom, Manon, Rox en de rest superbedankt, et was echt tof met jullie! en wat is het probleem nou met je puntschoenen? ik hak jou eruit
buitengewoon bruut feest, aleen jammer van het slechte geluid in de darkcore tent ... maar tegen 9 uur was het lekkah hard met destroyer, drokz & akira
Heb me wel vermaakt. Parkeren en verlichting terug zou wel lekker zijn volgende keer. Al die clubkutten? Die heb ik liever als 16,17 jarige wazi's die boos kijken en langzaam het gabbergevoel van de dansvloer vegen. Of maakten ze domme grappen die te hsrd wsren
Producer , Destroyer , Armageddon Project . Voor de rest veel rotzooi gehoord , en dan nog dat gezeik met het geluid in de Darkcore tent . Er was teveel politie aanwezig (niet goed voor het sfeertje) samen met die KUTHOND
DE hele dag vast gezeten en een schikking gehad van 360 euro voor 3,5 pilletje en een klein beetje speed DIE VUILE KANKERHONDEN weten je feessie wel te verzieken zeg!!!
heb me zeer goed vermaakt, af en toe ff een buitje voor het stuiven!
Het was egt super vet hard geluid.. egt fijne sfeer.. bij de meeste *zalen* dan.. mindcontroller.. egt super vet en masters en thunderdome ook... de rest niet egt zo geweestr.. EGT VET FEEST eigelijk moest t snachts ook nog doorgaan hahaha
was wel weer s suppertje vet lekker lopuh stampuh en voor de rest .gewoon een toppie feest alleen jammer van het regen meschien volgend jaar beter voor de rest was egt toppie bedank dominator voor juli mega prestatie
Volgende keer S'nachts gewoon verder..Noize Supressor
het is ckers een geslaagt feest alleen mogen ze daar wel een paar lantarenpalen aanschaffe!!voor derest was het kkwreed bij MOH gak!!NEOPHYTE ANGERFIST all1 jammer van paul...
tieves weer maar verder uit me bol
was echt een super feest alleen jammer van het weer
kanker knalluh gewoon
geweldig feest drokz&akira op t laatste in de darkcore tent !
DOMINATOR...SUPER!!!!!!!!!!!!! Was een Bruut Feest En de regen maakte het echt niet MINDER! Thunderdome vond Ik het Vetste!! BEn daar helemaal uit me NAAT gegaan
Was er om 14:00 (na 3 uur rijden) was om 18:00 weer weg, zeeeeer tegen gevallen en idd alles stond te dicht op elkaar en als je in 4 uur tijd zeker 6x dezelfde plaat hoort (Promo - Up Yours) ben je het al snel zat. Slechte lokatie, te klein en echt fucking onvindbaar
super vet feest en lekker hard :dvolgden jaar weer
Ubervet feest. verbeterpunten: 1 man per 2 poortjes?, darkcore vanaf begin tot 4 uur baggergeluid (staat in het midden dus moet júist extra hard!), wc's waren slecht (aantal), dominator-shirts voortijdig uitverkocht, terugreis: was om 5 uur 's n8s thuis ffs regel dan wat met de NS voor extra treinen!!! we betalen niet meer dan 100 gulden voor niets toch!? Afgezien daarvan, nogmaals, SUPERVET feest
Mission completed: Beste feest van m'n verleden en dat zonder harddrugs haha miste all1 de energie want ik ging vaak helemaal los op de muziek. Maar volgende keer rij ik wel over duitsland want die N18 is overdag niet te doen
1 WOORD: GEWELDIG!! MC DA HUSTLA Je hebt toch weer bewezen, dat je een goede MC bent... Mindcontroller was Freestyle was Darkcore was zwaar slecht.. en TD was Beste feest van 2005
WAS WEER EEN KKGEK FEESSIE! ENDYMION ANGERFIST EN DJ PAUL NIET TE VERGETEN!! WAS ZEKERS GESLAAGD EN HET WEER WAS HELEMAAL PERFECT, DIE REGEN BOEIDE ME NIET ZO, IK ZAT TOG HELEMAAL GEITIG ONDER EEN TAFELTJE.
kwa geluid kut feest kwa volk kut feest maar goed onderling wel gezellig gehad
Geweldig feest! Topsfeer, overal te gekke muziek: Hardcore unites,. dat bleek wel weer. Als je eenmaal hardcore in je bloed hebt gaat het er nooit meer uit! Meesterlijke dag gehad!
Vond t echt wel een vet feesie!!! bierrrrrrr terrorrrrrr!!!! en gezellig de regendanssss gedaan
Beste Feest voor Angerfist
kut
mn maat en ik kwamen uit antwerpen en door het treinrooster moesten we ten laatste al om 19.30 terug in het station enschede zijn,geluid was wel goed het terrein mocht wel groter zijn in verhouding wat je voor een ticket had betaald,heb nou eindelijk THE DESTROYER uit sicilie terug ontmoet,top!!!!Oja lenny dee heb ik ook nog kunnen zien draaien,ook ophidian was goed,bij de thunderdome area vond ik armageddon project ook vet!
Echt vet was dat zeg, jammer van de regen en van de 'last' die je had van het geluid van MOH in andere zalen. Niet dat er wat mis was met MOH
Noize Suppressor Idd Ook Bruut Gedraaid Ja, Was Ik Even Vergeten.. Maaruh,, WAAR WAS SCOTT BROWN @ Mindcontroller Ie Draaide Eik Van 22:00 Tot 23:00 .. Maar Om 22:30 Stond Bass-D Nog Te Draaien Wazig!!
Voor 10 euro binnen!! Maarja wat moet ik zeggen.. Feesie was wel oke alleen de sfeer?! Liepen een hoop zure mensen rond Maarja het was evengoed wel grappig voor een afterparty
Aanstaande zaterdag, van 11.00 tot 23.00 uur staat Enschede op z'n kop met Dominator. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de opbouw. Hieronder nog een paar zaken op een rijtje 284
Op zaterdag 30 juli is het recreatieterrein Het Rutbeek bij Enschede het domein van 8 live-acts en 73 DJ’s. De datum was al bekend, de locatie eveneens en wat de opzet wordt van het eerste serieuze hardcorefestival ter wereld zal inmiddels ook wel duidelijk zijn. Er ontbrak dus nog maar één belangrijk punt van informatie. 295
Half februari ging er een schok door hardcoreland, maar het was er eentje die zeer positief was. De organisaties achter de drie meest toonaangevende feesten in de hardste genres, Thunderdome, Masters of Hardcore en Houseqlassics, maakten toen bekend te gaan samenwerken om Nederlands enige echte outdoor hardcorefestival op de kaart te zetten. 294
jaaaaah en op masters 10-02-07 vannochtend hing er daar toch een grote mfk, poster van DOMINATOR 2007 en dat is waar het om gaat als het maar door gaat
der komt ook dit jaar een dominator maar zal wel op een andere lokatie worden gehouden!! maar op masters was idd een reuze poster van dominator erop dus gaat zcer weer top worden
https://album.partyflock.nl/5549555t.jpg Deze poster hing bij Masters afgelopen zaterdag!! Dus komt zeker weer een Dominator alleen nog niet bekend waar en wanneer! Maar we zijn zeker van de partij!!
khoop het ook dat er weer een dominator komt vorig jaar moeten missen ma als er weer zoon fijne line up is ga ik der zeker heen hou het anders op bussloo DEVENTER HARDCORE 4 LIFE!!!
vorige dominator was egt top... ik hoop egt dat het ergens gehouden kan worden.. mischien wel weer op rutbeek mooi dicht bij haha majah maak my verdrer ook nie uit waar het gehouden word... ik ben er gewoon bij... wil wel snel de datum weten anders verheug ik me strax voor nix
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????
zal wel aan mij liggen , maar er was er vorig jaar geen, omdat de gemeente enschede niet nog eens een vergunning verstrekte voor zo'n keigaaf feest, en dat dit een beetje kut uitkwam om nog een andere lokatie te vinden!!
maakt verder niet uit tuurlijk had je kunnen verwachten dat ie dit jaar zeker weer kwam, het is tenslotte echt een su6 geweest voor zowel organisatie als al het publiek!!!!
dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!
Qua festival feest nog altijd op nr 1!!! Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed
Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed
ja echt jammer
Lol tijdens DJ Nosferatu op de DVD
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2011 om 11:29: