Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,1171 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

Recreatiepark Het Rutbeek (binnen) op de kaart
Jacobsrietweg 182
Enschede
Nederland🇳🇱
hardcore × 59, darkcore × 18, oldschool × 18, industrial hardcore × 17, terror × 11, early hardcore × 10, speedcore × 3

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 13:00 met 24 bezoekers, om 11:00 met 21 bezoekers en om 14:00 met 14 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (540), Rilll (444), Bennykuh (1426), anoniem (1495), [023] PimRitsel (1674), anoniem (3094), TE-RR-OR (2288), KRANKENSTYN (3182), anoniem (1826), anoniem (1477), CODA-gfx (1103), Stefan-the-Sound (1259), Bryan (1438), mr turner (1303), P P (910), anoniem (2813), HUUUUUUUU (1394), anoniem (1048), Wodgah (884), De Zaanster (1259), anoniem (889), The prince of Darkness (1111), Allaaaaaard (835), Bram1985 (1144), Gabber Indiaan (1219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig379473%
zeer goed2936%
goed88717%
ok5
voldoende1513%
onvoldoende7
slecht261%
zeer slecht2
waardeloos18

1291 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ CILLIT BANG !­
super feesie :D
!!­ Leichim !!­
superfeest
!!Margot!!
Heb me goed vermaakt, maar vond rutbeek wat te klein hiervoor, geluid ging door mekaar en vond de sfeer nie echt supers! maar verder goed gedraaid! Bass-d & King Matthew, Angerfist, Neophyte :respect: echt super!
!RONNiE!
Dominator was echt vet!! Thunderdome en Masters waren het beste uiteraard!!
"­The Croaker"­
Aansteker! Aansteker! Supervet Neophyte, Tommyknocker, RTC (Y)
(6)[FR­]Timmi­e[1908­](6)
SU-PER-VET FEEST!!!!!!!!
was leuk heb me super vermaakt :D:D:D:D top top
(kon)
te vet.
(S)Mr.­ Foggy Midnig­htwalk­er(S)
SUPER!! HElemaal gaar op het laatste.. Eten was nie te pruimen maar verder niks te klagen!!!
* Isis *
:D Wat was dit een geweldig SUPER feest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* Lennaert *
geweldig feest heb me zeer vermaakt :Pkk hard gaaan op dominator:P
hmmff :/
* Zahne
In één woord MEESTERLIJK !!!!
***Rob***
wat zeurt iedereen toch over die bass in de darkcore tent die was juist zwaar relaxed gewoon zo als het hoort te zijn :bounce::respect:
geweldig feestje, alleen jammer dat t geluid in het begin steeds uitviel
t was egt geweldig:D als het volgend jaar weer is ga ik weer:D
Was echt een gruwelijk feest!! Super!! heb me echt vermaakt! volgend jaar weer hoor!!
:yes:super feestje!:bounce:
was Superr (Y)(Y)
*bastard046*
(Y)(Y) echt een uber vet feeest:yes:..nog vetter dan ik verwachte:respect: endymion DAY-MAR, noize supresor, art of fighters, delta 9 ,tieum.... ware echt wel uber uber vet:d super feeeest:D..thunderdome en darkcore ware ut vetste :bier: :bier:.uber hard geluid @thunderdome stage(Y)(Y):respect:
een geweldig feessie :yes::D
*CH3-21*
Erg goed feestje, was met gezellige mensen (L) Alle dj's gehoord die ik wilde horen en nog wat extra's! Goed georganiseerd, eindelijk rijen bij de heren wc's :X Jammer vd regen, maar gelukkig waren er tenten :P Meeste bij Freestyle gestaan :D, maar waar was de chill out?! :/
*FRANKLIN*
echt een hele vette party!! :bounce: :respect:
*Gonzo*
Jammer dat je alles door erlkaar hoorde, maar Mindcontroller (Weirdo, Shadowlands Terorists, BuzzFuzz :respect en MOH (Day Mar, Tommyknocker, Paul :recpect Heb t prima naar mn zin gehad
*Hard2daCor3
KONING!! alleen jammer van die darkcore tent
*­L*­I*­N*­D*­S*­A*­Y*­
echt een super vet feest
*ReblletjuH*
SUPER VET FEESSIE:D:D:D Was Echt Geweldig!:P
*Ricardinho*
was een zeer geslaagd feest :yes: :bounce: :bounce: alleen jammer dat er GEEN TIMETABLE en een PINAUTOMAAT was
*RisS*
Vettjes! :D Alleen jammer vd wc's en het feit dat je niej ff n time table kreeg bij de ingang
*TAATJE*
had er ook veel van verwacht meestal moet je dat niet doen maar deze keer was het goed het was echt een top feest
- E l s e p e l s j e -
:respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
- luke B)
k heb me eg wel vermaakt was gezellig heh sabine:kusje: (L)
Geen woorden voor...................:D
was zeker wel vet vooral toen het donker werd alleen jammer van de regen overdag
--needbeat--
Lekker feest, hoop dat het volgende keer 's nachts is. Goeie dj's, goed sfeertje, Lekkere RED BULL!!! maar ik ga niet meer overdag knallen, helaaas
-=­[0317]=­-Noisek­ickter­reur
das lekker denk je naar dominator te gaan kom je nie verder dan het woute bureau!!!
-=VanDalen=-
Jezus echt waar heb nog nooit zo'n vet feest gehad :bounce: Alles was gewoon geil zelfs de regen :kwijl: NOIZE SUPPRESSORRR o o o wat een sound kwam daar weg bij thunderdome!!! zeldzaam goeie bas :P:respect:
-Evert-
was echt vet feest ,vooral MOH
Mooier kan niet!
:respect: een paradijs op aarde :-D
Gotverdoemuh kei goei feesie man
:respect: Shadowlands Terrorists :respect: Zoooo het was echt super vet :yes:
Topfeest: goeie sfeer, vette sets van Miss Flower, Tommyknocker, RTC, Shadowlands en Neophyte Live te gek!
het was vel mooi (Y):D
..­Danny Deurbel..­
Gruwelijk mooi feesie heb me prima vermaakt :bier:!!! :respect: Dj Paul & Art Of Fighters :respect:
.:René:.
wel heel vet....maar volgende x 's nachts! en TIMETABLE want mis zo de helft:p
.Boyciej.
knetter knetter GEK !!!!!!!!!!! :P
.Onbekend
lekker feessie!!! jammer van de wc's int begin goed geluid :D
.Richard.
Uber dik feest B)
020*Jaïr*020
Heel misselijk feest!!!
1#­ what up doc 1#­
huh:woep:huh
ik vond het echt supervet, volgende keer weer
ECHT EEN KUT FEEST!!!!!
Was op zich wel een (Y) feestje :)
:banan­a::che­er: Ingetje!­ :cheer­::bana­na:
Echt geweldig!! :bounce:
:bier: hollandse klompenboer :bier:
was weer knalle als de malle
geweldig feest :jaja:
:bier:­Maus:b­ier:
Begin darkcore kut, kater goed:)
:bounce: PussyM­otherF­ucker :bounce:
:respect: echt TE BRUUT:respect:
:bounce:*­Marleen*­:bounce:
Helemaal toppie!!!!!!!
geweldig vooral zo buiten heerlijk
:bounc­e:terr­orpeet­juh:bo­unce:
wow kikke super enige wat miste was terrorizor srry little brother maar volgende keer moet je mee hehe.ps het werd wel ineens veel te druk.voor de rest toppie :p en die regen was heerlijk juist :Dstelletjuh zeikerds
Volgens mij heb ik dan toch steeds net op die ene schone plee gezeten met 2 rollen wc papier in mijn bereik en een beste stapel servetjes..Wat ik wel leuk vond, het achterlijke kaartje voor de wc zo klein en strak mogelijk op te vouwen..de eerste keer liep dat wijf bij de plee al te zeiken dat ze dat bonnetje uit elkaar moest frommelen (en da was eigenlijk gewoon geeneens expres de 1e keer).. ik zag die geirriteerde blik in die ogen en dacht: heeeee dat ga ik dus de rest van de dag doen! Strak plan!
was weer ff een keihard feest, alleen jammer van die kutregen af en toe maarjah geslaagd! :bounce:
Vince, Delta 9, Producer, Unexist, Shadowlands (Y)(Y) Alleen had het allemaal beter geregeld kunnen zijn. De volgende keer verwacht ik wel voor die €45,- dat er in de darkcore normaal geluid is, flikkers :@ Volgend jaar herkansing en die kut minten kunnen ook wel goedkoper :dood:
:woepwoep:hij was fijn:woepwoep:
was te gek feest heb me helemaal op gehakt hardcore is the best dominator rulezz the PARTY of al :respect: for dominator:respect:
:smoke: StooiterAAP :smoke:
:respect::respect::respect::respect::respect:
was wel een vet feessie!!!
super super super !! eindelijk eens een leuke sfeer op een feest, totdat zo'n duffe hollander t weer ff verpest door bedreigingen te uiten die op stront slaan...maar er is altijd een rotte hollander die t verpest voor ons limburgers....
:xtc:H@­rdcore:xtc:
Dit was echt een super feest !!!
zekers een vet feesieeeeeeeeeeeeeeee day mar :respect:
:xtc:Terror-sander :xtc:
was ckersz weer vet ouw
:yes: HardeKlappe-SnelThuis :yes:
kheb hendig uit me plaat gegaan daar, alleen jammer om 10u moeilijke figuren heeft ook de das omgedaan om dus te vertrekken :S kut volk terwijl de sfeer verder super was :S
:Yes: Stam(p)Gast :Yes:
GEIL!! :bounce: :yes:
Binnenkomst was minder, verder gruwelijk goed vermaakt!!! Topfeestje
<<MAXIMUS>>
hmmz
<kip>
ik was godverdome ziek heb kaart weg kennen gooien
====­>>>> The EcLiPsE <<<<====­
:WOOP: DOMINATOR :WOOP: 't lek wel een droom !!! :respect: Angerfist - RTC & G-Town madness :respect:
>>> neut <<<
ZEKERS EEN WOEST FEEST... VAN BEGIN TOT EINDE HELEMAAL LOS!!!!!
>>RAGE<<
geweldig
ging netjes dit :)!
[ TL ] TerrorLola :mixje:
wreedd :P !!
[023] PimRitsel
MOH + THUNDERDOME + DARCORE = DOMINATOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK HANG ER NOG STEEDS IN
[BE] :lief: CuteDevil :lief:
Super vet feesje! Heb mij zekers goe geamuseerd!! volgend jaar ben ik er zeker weer bij :d
ULTRAVET en :VAAG:. Prima (y) naar mn zin gehad daarzo. Het weer viel gelukkig ook mee (had erger verwacht). Maar kickenfeest :D!
Ja was weer een lekker feestje, en gelukkig is het weer goed gebleven. Hele dag goed vermaakt. ene hakkuh tot je er bij neervalt ;)
[Eelco}
toppiej ,volgende week Gratis 3 dagen dancevalley hehe..
[H4L] BAKKER
zeer goed
[HC] State of Mind
Echt een bruut feest!!!
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
Super Feessie :respect:
[NL] BunnY [NL]
Zeker goed feestje heb me zwaar vermaakt :bounce:
[NL] Jack sparro­w:boun­ce: ay ay
jammer dat het regende ma verder was het een super feesie:D(Y)
:respect: DOMINATOR!! :respect: Was UberVet Feest..Helaas Nie Meer Nah OSM Gweest Mjah..Enne De Rege Was Helemaal UBER! HEERLIJK WHEHE!! :cheer: :woepwoep:
Was zeker wel uber waus feest..Dik vermaakt:yes:
Pfff Was Te Vet Feest...!:D
[NL]Hoek[NL]
supers
Een geweldig feest gehad, ben er nog van aan het nagenieten. Next year again !!
knal feest van het jaar en het afgelopen jaar!;bounce:bounce:
[SBC] Da Highlandz :[
Vet feesie B)
[SE]Po­rnstar­[SE]
was een VET FEEST MAN. super genoten en helemaal bij ANGERFIST :D helemaal los daaro. alleen die mongool die het bij de bus verpestte mag voortaan wegblijven. maar voor de rest een superdaggie :D
[SF] Lethal Injection
Wc's ronduit bagger. Mindcontroller beste zaal daar was de sfeer super.
[YH] kar-LIJNTJE
Mijn eerste feest overdag, totaal boven verwachting een superVET FEEST!!! dit ga ik vaker doen! Wat wel vreemd was, na het feest werd het donker in plaats van licht...::)
\\___­ Psycho­Hoolig­an___/­/­
:respect:\\___SUPER___//:respect:
echt zwaar te gek hoor vooral de thunderdome en moh ANGERFIST!!! NOIZE SUPPRESSOR(y)
haha daar ston paul dan ff voor een leeg publiek (N) thunderdome (Y) alleen darkcore was echt kut :S
ach man zeik niet alles is een illusie
akieh
Helemaal te knetter
Alaindeling
Helemaal geweldig!! Beetje duur allemaal maar dan heb je wel echt een wereld dag!!! :D
was toppie :yes: :woeptidoe:
Was een goed feestje! Lekker weer en gewoon keihard feesten!
Anok
Heb me goed vermaakt (Y)
Apeldoorn Hardcore
Super feest , Dione :respect: Angerfist :respect: Rotterdam Terror Corps :respect: Neophyte :WOOP:
AppelK­aneelH­oer
Delta 9, Angerfist en Dione KK lekker gedraaid, super geil feesie :D
AppZ
jwt
Arco
Mindcontroller en Houseqlassics:respect:
HET WAS EEN SUPER FEEST :D heb me zeker weten vermaakt :D
echt een vet feest
Badmutz :bier:
EGT MEGA SUPER VET..de terug weg wa minder mah egt vetjes! top organisatie enzz next year wir!!
baerd
lekker feessie was het (Y)
Basseckio-HK
dik fet thunderfeest!! :respect:Tommyknocker:respect: , :respect: DaY-Már:respect:
Bastiano
t was cker wel vet alleen jammer van de wc's en dat de tenten een beetje op elkaar stonden gebouwt.....
basz.­NL :aai:
Art of Fighters :respect: The Viper :respect: G-Town Madness:respect: RTC en MC Raw respect:
BBas
`k heb mijn zeer goed vermaakt :jaja:
Ben Dover (_­v_­) ©
Het was wel grappig alleen jammer dat de tenten zo dicht bij elkaar stonden daardoor hoorde je verschillende muziekstijlen door elkaar enne ophidian je was weer super!!!!
Berend
Zeker leuk feestje, Darkcoretent was super! Unexist (y)
Bestiun
lekkerrrr
BIER BRIGADIER *­038 ZUID*­
gruwelijk feest, jammer van het weer maar dat mogt de pret niet drukken....wat zeurt iederen nou weer over clubkutten? in de mindcontroller tent waren aardig veel...en was de sfeer ook het beste, in tegenstelling tot bijv. het "schop en sla maar flink om je heen"gedans en het aggressief rondkijk sfeertje bij MoH
blowholio
geweldig gewoon het weer was ook top:bounce:
BobbyR/dam
Echt kicke! Beettje jammer dat er zo weinig houseclassics gedraaid werden in de houseclassics tent. Lenny Dee was echt heftig!.
Boes
Ik ga toch echt liever met die clubkutten los dan dat ik naast die agressief kijkende mannetjes sta van een jaar of 16 die denken dat ze alles hebben meegemaakt maar alleen maar de sfeer verzieken!!!
bolkie14_03
helemaal te gek
Bolski :lief: Nicooltje
was zker wel een bruut feest HEb me prima vermaakt :D :respect: Angerfist :respect: Neophyte :respect: Nosferatu :respect: The Headbanger :respect:
Topfeesie!!! echt super!!!!
Boriss
Ja VETT hadden we HET!!! DOMINANT FEESTJE was het zekers :vaag:
BOSSI FTS
vet feest ondanks de matige sfeer. dione wat een set weer!!! :Respect:
Bramozz ;d
sssssuper!!! doen we vaker :D
BramWSS
knetter steekker hard gaan dan heb ik gedaan
Bryan
Was goed te doen, alleen jammer van het geluid in de Darkcore, The DJ Producer kickte ass !
Bushes
vette shit, alleen jammer van die miezerige security die me toers nakte,...
buzzzz
super geluit een goede sweer brenkt mij tot de ontdeking dat het een goed feest was. :bounce:
carlino
Top feest :D heb me echt mega goed vermaakt hier :D
Casey Jones ©
geweldig
CHEDDAR
er hing geen sfeer het geluid was niet echt best, thunderdome stage was heerlijk armageddon project noize suppressor placid k waren heerlijk :bounce: en destroyer draaide uber gruwlijk vet!!!!
zwaar vet feest vooral bij thunderdome moh was weer een wazi kinderfeestje triedte lui nep gabbers
Chem0
Destroyer :respect: Unexist :respect: echt super vermaakt :bier:
cinnek­uhh!!!­!­
lekker zwaar van de kaart rond gestrietst blijft leuk he!!! iedere keer weer...
Top feest heb me Super vermaakt!!!
Col-O
Dominator was Ckers hakke!! ben als een malle losgegaan!!!(Y)(Y)
B2S & HQ tenten...:respect:
geen sfeer? zeker niet bij mindcontroller geweesd :d ,verder prima feest
nindcontroler en houseqlassics tent waren vet hoor!!:D
JAAAAAAH erg lekker feestje -noize supressor- :respect: ... alleen geen timetable:nee: das minder!!
Da Tomba !!
DROKZ EN AKIRAAAAAAA :RESPECT: ..:ratattatattataattaa
Damiano*
was een leuk feesie hoor (Y)(Y)(Y) ** Erg jammer van het geluid in de darkcore tent :s:s lekker los gegaan overal :bier::bier::bier:
Danny Katwyk
kk stoer:P
DARKNOIZE
ik vond alles te dicht op elkaar staan. je hoorde teveel dingen door elkaar heen. teleurstellend helaas...
Darkon
Dione, Noize Suppressor, Paul :respect:. Darkcore area gewoon jammer van hetgeluid (n). Thunderdome stage was veruit het best, Moh stage leek alsof ie nog in aanbouw was met al die steigers en dat hergebruikt hoofd ziet er goed uit maar verwacht wel wat voor zon prijs, voor de rest een geweldig goed feest.
Dave046
Feest was wel vet, alleen jammer dat er te weinig mooie meisjes waren en slecht weer !!!
david-danser
HouseQlassics en Mindcontroller was beter.. :respect: Dr. Rude :respect:
De B
strak feestje:respect:
beste feest ooit!!!
De Wilde
gewoon mega vet!!!! Echt outdoor en hoe.....:xtc:
Idd jammer van t geluid in de Darkcoretent maar was savonds al n stuk vebeterd.Ondanks vette koppijn (stamp stamp= bonk bonk) :S heb ik me extreem goed vermaakt. :woop: En :respect: voor iedereen die zich uitleefde, weer of geen weer! Total Domination! :D
Def
HELEMAAL UIT M'N STEKKER :bounce:
Goed feestje (y)
Cker gruwlijk feesie.....!!!!! :D
Dennis :xtc:
vet
godverdomme wat een top feest :kwijl: non-stop hakkeh en de knieen kats naar de klote....producer&destroyer :kwijl: :respect:
DINJESK :cheer:
SUPER FEESIE:D :bounce: zkrs :respect: voor art of fighters en dano :respect: weer veel nieuwe mensen leren kenne:D :D
disano
het was een super feest het had allen wel tot 7:00 uur mogen duren
topper
DJ Sequence
"HaK-Nichten ! Stampen moeten we !! Van God Los, dat was pas een feest ! Een grote stampboel !!" zegt PetteFlet. :D:D:D Stampen = Hardstyle, stampen is voor pannekoeken/mietjes!! :yes: Vond het gezellig, heb me goed vermaakt. Zware euforie om mee te maken dat er van 6 kanten verschillende hardcore komt. :P Daar kon Mysteryland nooit aan tippen vroeger. :D Volgend jaar zeker weer. :yes:
DJ the Motivator
SUPERGOED FEESSIE, GELUID / DJ'S / OVERIG PERSONEE­L ALLEMAAL TOP, :RESPECT:THNX TO ALL ORGANISATIONS­:RESPECT: PARTYPICTURES (MORGEN ONLINE):-------------->WWW.DEAMONSOFHARDCORE.COM
DJ Xstreem S
het was geweldig beuk dag
Dj Xylonite
was flink pezen achter de bar!! wel nog ff kunne feesten vanaf 21uur || 300km over duitse snelweg na huis en geen 1f*cking tankstation tegenkomen:S
vond het echt een geweldig superfeessie:D gezellige sfeer alleen erg jammer dat die 12 uur zo snel voorbij waren:(
DOESBURG
was gewoon weer super feesje
Donkers22
dit was n mieters feestje geweldig :respect: angerfist noize suppressor paul elstak :respect:
Donny A.­K.­A.­ Donski
Het feest was goed, de locatie was goed alleen beetje jammer dat het overdag was. Maar mijn grootste ergenis waren die KUT WOUTEN MET HUN DRUGSHONDEN, vond het niet zo'n Nederlandese partysfeer. Eerste keer dat ik dat zie hier. En ik vond het jammer dat ze geen timetabels hadden.
Dr. Rude
Vet feest :jaja:
Drokz[1986]
helemaal geweldig :respect: angerfist, unexist, akira vs drokz:respect:
Drop the oldskool beats!­
Topfeest, mindcontroller zaal was te bruut, geweldig sfeertje daar. alleen jammer dat ik bij de ingang werd gevisiteerd als een misdadiger terwijl ik niks bij me had. NEP-DRUGSHONDEN!!!
Dun bijs
:bounce:GRUWELIJK!!!:bounce:
E-MASH
Geluid van Darkcore Tent was echt 10x niks(Zonde).Voor de rest wel vermaakt en :respect: D-Passion,Ophidian
Early Gabber "­The Bolletaz"­
T viel mij alles mee ik ging uit van een echt k#tfeest, maar t was echt wel gezellig!! :respect: Poncho :respect: waaier :respect: mindcontroller :respect:
edje.
uitstekend, moeten maar snel weer vergunningen worden afgegeven!!!!!!
Engelsman
DARCORE !!, Dikke respect voor TOA, Producer, Destroyer, Droks & Akira :bounce: het was een m8ige feezie !! Groeten uut Grunn en aan de mensen in de Bus (y)
Ennair
Ging erop :bounce: Alleen wat n afzetters :@ 1,50 voor kut wc's zndr water en spiegel :vaag: En jmmr van die relle :/
Enzyme1
top feessie!!! :respect:
Etherpaniek
top feessiee (Y) vooral MOH ahhh superrr
Eva
Toppertje :D
was echt een super mooi feest....de regen was wat minder maar uiteindelijk toch nog even mooi los kunnen gaan :bounce:
Perfect heb iniedergeval de hele dag knnen stampen en thunderdome was zeker mijn favoriete area en die regen wat maakt dat nou toch lekker ff afkoelen wan al dat stampen
Fighter!!
aaaaaah die hond :( was gewoon zielig :D maar verder een SUPER FEESSIE
Geweldig feest! :)
FireSt­arterK­erkrad­e
Geweldig!!!!!
flexmeiske
mun eerste outdoor party...TOPFEEST!!!! :D:D:bounce: van mij had het snachts door mogen gaan! !(y)
Freggle
ja mooi feestje alleen flink pijn aan mn onderkaak O:)
super! goed geluid ook! behalve bij de darkcore zaal helaas maar voor de rest (y)
FuZzeh
twas echt een masterfeest, hopelijk komt het volgend jaar weer :D
G'woon Léoon
Was echt wel lache :bounce:
IK ZOEK DE PARTYFLOCKNAAM VAN DAT MEISJE DIE IK TEGENKWAM IN DE WC IN DIE ROLSTOEL ! WIE HELPT MIJ. UT WAS EEN DONKER MEISJE
superfeest!!!volgend jaar weer???
Gabber_­Jeffrey
super goed feest
was een super feestje weer :D, alleen een beetje jammer van het weer :S
ECHT TE VET
Gio AKA Ravehard
Echt jammer dat de darcore tent zo ku was ingedeeld en vooral het geluid..:s Maar :respect: > Neophyte, The Producer, Jappo en Lenny Dee!!
super vermaakt wat een kk goed feest,
Gouden­kimmet­je
Goed feestje!!! Wel alles erg dicht op elkaar!! En lekker in de middle of nowhere :P Vond de mindcontroller tent het leukste en Thunderdome buiten in het zonnetje was ook heeeeerlijk!! Jammer van de regen af en toe! En dat gezeik op die clubkutten.. Voel me wel aangesproken en ik had niet eens puntschoenen aan:P !! Supergezellig met mijn lief en vriendjes! :lief: Ohja water bij de wc 's zou ook wel fijn zijn de volgende keer!
ohhhhh was echt heel vet!!!zo hoort een feest te zijn,lekker hard veel variatie in de muziek en gewoon maximaal knallen:yes: angerfist,t-junction,RTC,bass-d&king-matthew waren het vetste maar de rest was ook gewoon heel erg goed!topie georganiseerd en vette locatie,alleen jammer van die ''feestgangers'' die alleen maar komen om te vechten:s
Hansie--
WAT EEN FEEST!!!
geweldig
Dominator was onwijs gaaf ik heb nog nooit zo HaRcOrE feest meegemaakt
Hardcore-Pride
super feest echt geweldig!!
toppie daar en dat voor de eerste keer
HardCoreFem
Wat een Super bruut feest!! Thunderdome en MOH overheersten zekers!! Goeie sfeer, bijna geen ruzie, alleen op t eind bij de ingang..Beter volgend jaar weer!!
HARDCO­REROTT­ERDAM
Te bruut feest :yes: :respect: voor Nosferatu, Angerfist en Evil Activities. Maar vooral veel :respect: voor DJ D ondanks dat de apparatuur in het begin bij MOH zwaar kut was ging ie toch gewoon door en draaide hij nog een paar van me favoriete platen :lief: :D Voor mij beste feest van dit jaar :yes:
gzellig,leuke dames:kwijl: alleen de geluidsverdeling was bagger, JAMMER niet egt waar voor je geld
Harder&­Harder
In'tbegin d8 ik: Is dit het nou maar dat kwam helemaal goed :jaja: Vanaf Chosen Few VS Predator :respect: HELEMAAL UIT ME DAK!!! DBOY was ook weer geweldig en het einde van DELTA 9 :kwijl: Thunderdome, Mindcontroller en HouseQlassics waren SUPER :respect: THNX peeps waar ik mee was (Y)
hc4life87
t was een knalle feest om nooit te vergete . goed georganiseerd , ideale lokatie !! en de regen zorgde voor de afkoeling :d :p volgend jaar weer van de partij :d
hcblids
geweldig feest:bounce:
HEADFUCK TERRORIST
en een gruwelijk feest lekker hard geluid bij thunderdome en moh heerlijk :respect: voor dit feest dominator domineert dik
was wel mooi feest... jammer dat het pas op het einde echt mooi werd...
HEMME
feest was echt super alleen jammer van het weer was mooie geweest als het niet had geregent maar feest op zich was geweldig!!!!
Hobbykip
Helemaal geweldig, alles klopte gewoon, super dag gehad
House-Opa
Leuk feestje. Top sfeer, goed geluid. minpunten toiletten, drankvoorziening,geen line up bij binnenkomst, duur.
HP-tjuh :bier:
was echt een heftig feest, alleen het weer was wat minder, mja dat heeft de muziek cker goed gemaakt :bounce:
Erg leuk feest. Alleen kreeg het wel koud in de loop van de avond :( eigen schuld.. Maar er werden zeker goeie sets gedraaid :) En het weer viel ook mee :jaja
IceBreaker
MOH :respect: Was echt en Knal Feest !!!! :bounce:
vondt het en top feest zekers die moh en mindcontroller was gewoon oorverdovend
ILoveH­ardSty­le
[B]Begin tegenvallend[[/B]..maar later helemaal [B]GENIAAL[/B] door Chosen Few ft Predator,Armageddon Project,Jappo,Dj Producer,Dano,Vince, Ophidian en Delta 9
ilsja
super.. feest :yes: van begin tot eind...:yes:
Ingelpingel
Helemaal GEWELDIG!!! Voor herhaling vatbaar :D
Ingetje [MPS]
Het was 100% zeker een topfeest!! :WOOP: jammer dat mn voeten het op t eind niet meer deden. Maar ben nu weer klaar om te gaan :bounce:
Irmie
SUPER :bounce:
Ivanhooo
dengdengdengdengdengdeng :kwijl: wat een fucking vet feest man :respect: wanneer ­is de volgende dominator? :P
Janus
:respect: :bounce:
Jasper heeft zere oren
elk jaar weer hoop ik
JD B)
hihi geen commentaar!!was top!! FOTOOOOOOWS OP: ENDYMION.NL
ja echt vet !!
jeffrey85
toppertje
Jenka ©
De hele organisatie was nie optimaal. Maar thunderdome maakte alles goed. Den Haag ging los vooraan zeg :yes:
Super super super feest
JorDaantje
(Y) verder geen woorden voor:D
Willen alle lekkere "clubkutten" met puntschoenen zich melden bij mij voor een afterparty.. :D:D:D
Jstyle
Het fouilleren duurde echt fucking lang, maargoed eenmaal binnen gingen wel snel los! Ik heb me goed vermaakt!
was geweldig feest(Y) :D:D heb me goed vermaakt(Y)
K.A.L.E.
in de regen knallen in op moh!!! echt TE vet!!! volgend jaar zeker weer..... wel een beetje een verre locatie! ;)
K.­the KillerQueen from Hell und Darkness
NR. 28
chosen few: jaloers? op wat dan? op die mooie drugskop van je? En ik zou idd bijna liever naar sensation white gaan ipv zo'n boutset van jou aanhoren
KalePu­nkGabb­er
Lekker feestje alleen jammer dat als je naast de darkcore zaal stond dat je de rest ook kon horen verder wel beter
Kapitein Zuipschuit
Super bruut feest goede sfeer :respect: mindcontroller :respect:..........wc,s waren goed ranzig maja zo heb je op ieder feest wel wat.Volgend jaar weer aub :D:D
KarlCore
kk goed feest punt
Super Feest :respect: Super Dekoor...:D Vet geluid..:D En echt voor de mensen die niet zijn geweest...Je hebt echt wat gemist....;) :bounce:
kk gek feest! vergeet ik nooit meer :)
Jammer da het af en toe regende!!! voor de rest (y) feesjuh
was helemaal toppie he mensen
SUPERRRRRR FEESIE :D
:respect: Rotterdam Terror Corps :respect: Noize Suppressor :respect: Nosferatu :respect: The "ene" stunned guy :respect: en dan angerfist :no: (N) petje af whahahah stelletje kneuze maar wel super goed vermaakt :D :bounce:
Kesch
ram vet feest:D:D zeker genoten :D voral met G-town Madness volgend jaar weer:P??
Keszie :kwijl:
wat een geweldig gaaf feest :respect: Mindcontroller:jaja: heerlijk staan HAKKUH de hele dag :bounce: Mam, je mag zo weer mee;P Supersfeertje ook(Y), Muziek ook (Y)...gewoon alles (Y)
Ketter
geweldig
Kevin
Prima feest... jammer van het geluid in de darkcore :/
Kian
Was gezellig:D Armageddon Project!!:kwijl:
Kim&­Rosanna(L)
DominatoR was gewoon KK LoSSzzz:P
KLAPJOEKEL
rete gaaf fet cool dat is wat ik er over te zeggen heb.was echt super en het geluid bij MOH was echt opper . zekers voor herhaling vatbaar
Krankcore
geweldig mindcontroller was het gebeuren van de dag ! maar de scnackerij was niet te vreten :S, heb nog kramp in me poten van het hakken en eeen bestte gehoorsbeschadiging op gelopen
KRONKELS
super vet maar veelste duur in duitsland kan ht voor de helft van de prijs
La Sabje
vet feesje:yes:(Y)
Lady Terrorcore
ey man kijk nie zo wat zit je nou te kijkuh.. huh.. wat kijk jij nou?, jezus man iedereen kijkt! pfff... wat een gekijk:P
Langhe
GODVERDOMME WAT GING IT LEKKER
SUPERVET!!! goeie sfeer,goei geluid,het weer viel ook wel mee...gewoon een geslaagd feesje !! :respect: ANGERFIST- NOIZE SUPPRESSOR :respect:
Lievelien
VET VET VET :D:D:D
Super vet feest
limita­bledja­y
op zich wel gesellig maar hebbe meer op iemand gewacht bij het woutuh buro :s
Lipz
Super feestje!!!!! Volgend jaar weer hoop ik!!!!:bounce:
Ik moest ff aklimatiseren, maar eenmaal op gang was het een gruwelijk feessie!!!
Zeer goed geregeld allemaal, alleen de tenten mochten iets verder uit elkaar want alles galmde door elkaar heen..
Loeze :loser:
KK VET FEESTJE... :respect:
Mooi feestje, en ook een goed geluid, voor een buitenfeest, jammer dat er daar nergens een line-up te vinden was... maar voor de rest heb ik me echt wel vermaakt... ON MY BIRTHDAY 8)
Loos.
Gruwelijk!! :D Tja als je Belachtelijk hard staat te hakkuh kom je wel eens wat ruimte tekort! :S Ziekelijk feessie! :P
geweldig :D
Super party! dik staan stampuhhh :D
Low Tempo Sucks
Super!!!! Volgende keer weer!!
Lula Lovelips
Ik heb GVD 6 uur in de cel gezeten, omdat ik een drugshond een aai had gegeven. Gelukkig kreeg ik in de cel een kaart van iemand en ben alsnog 4 uur uit mijn pan gegaan. Feest was retegoed. K*Tcops minder.
LUNATI­C4LIFE :xtc: OLDSCHOOL GANGSTER
was echt gruwelijk vet!!!!!:bounce:
Lydidia
die hond :S
M o e n s s
:respect: Miss Flower :respect: Zij draaide echt fucking goed (Y) :respect: Miss Flower, Neophyte en Paul :respect: maar zeker miss flower!! :respect:
the best ever!!!!
M.O.B.
Party Pictures: WWW.TERRORKLAN.NL
M.­P.­O PARAman
al het commetaar vind ik veel te negatief. het terrein was wel kleiner dan ik had verw8 maar het was cker wel een topfeest. en clubkutten, volgens mij snap jij nix van wat je zegt. die mensen die jij clubkutten noemt zijn gewoon partygangers die het WEL naar hun zin hebben. ik vond het cker wel super feest, en vooral mooi dicht bij!!!
JA EGT TOPFEEST MAAR DIE REGEN WAS MINDER MAAR DAT DEED MN FEEST NIET VERNEUKEN! ANGERFIST LIVE EGT TOP!!!!!!
MaartenM
10 jaar later nog gaaf goede herinnering
Mad-zound
Ik heb me mokers vermaakt een pluim voor angerfist
Madstyler
Super vermaakt :D AOF zette fijn setje neer, verder :respect: to noize suppressor, Dione en A.P. Darkcore was verreweg slechtste tent :S FEESJE VAN HET JAAR!!!!!:D
dominator was echt het hardcore feest van het jaar noise surpressor en angerfist knalde lekker
darkcore had echt fucking schraal bagger geluid, vond ik wel jammer aangezien de goeie Dj's die er draaide, maar daar tegen in mindcontroller super geluid!!:D en zekers mooi feessie gehad!!
Mama loves Jami <3
Ach ja wat moet je er over zeggen :/
mama van Isa
SUPER VET FEEST!!! :respect: angerfist
MamaDeLuxe
Erg lkkr feest :d beetje jammer dat het allemaal wat duur was :/
Mancun­iannet­je
Super feest!!! geluid (Y) wel heel vaag en irri dat je nergens je handen kon wassen! Dan maar een bekertje water KOPEN om je handen te kunnen wassen! tjah moet toch wat...
Marc Stevens
Aankomende 6 en 14 -08 The Afterparty http://partyflock.nl/party/45069.html
Marcel-o B)
we waren er pas om half 3 ofzo :( laatste stukje Chosenfew was :respect: :9 verder ook super vermaakt :D alleen jammer van de regen soms :S
MarijN
jammer dat ik eerder weg moest
Marinda
beter dan mysteryland, dat wordt meer een trancefeestje de laatste jaren
Marley...
Dit was echt een super feest!!!!
Wat een KK feest zeg, met KK securetie
MartinVLD
Was een Superfeest!!!!! Ook al ben ik amper verder dan MOH gekomen!!!!! Was helemaal top!!
MASTER-J
JA LEKKER HAKKUHH!!! heb me uitstekend vermaakt. En voor de stoere jongens die de hele dag staan te staan jammer van je 50 euries hoor je weet niet wat je mist FEESTJUH!
masterxess
Nog iemand foto gemaakt van die persoon die tijdens set van RTC in de palen was geklommen ?? :9 :9
:P :cheer: WAUW!!!! :cheer: :P Het was gewoon hé-le-maal :D :D :D GEWELDIG!!! :D :D :D Diegenen die zitten te zeuren (:@), weten niet wat feesten is :yes: :cheer:
Mc 4 eye
kan niet beter
:respect: All The Dj's & MC'S :respect: Q-Dance, AoD,ID&T & B2S.. Jullie hebben het beste feest van 2005 neergezet!
Nooit zoveel lelijke mensen gezien!;p Maar voor de rest wel vet
MC RG
slecht geregeld met wc's, niet blowen op een festival :S tog gelukt hoor daar nie van weheheheh! verder superfeessie
Metal Editor
bruut
Echt Super Vet !! Was een tof feessie echt waar.. ben helemaal los gegaan, heb nu overal spierpijn en ben echt verkouden.. Mja.. Dit knetter feest heb ik mee gemaakt!! Helemaal geweldig !!
Me geest is kk hard getemd.........:xtc:
mike:woop:
absolute topper van het jaar, heb me geweldig vermaakt :respect: heineken honcho :respect:
MiKKieJ
ik heeft mij bruuuuut vermaakt :bounce: thnx RMN, COEN en TEZZZ (L)
Mindde­struct­or
geweldig
Goed feestje! :respect: Noize Suppressor, Akira & Drokz en Stunned guys :respect:
Minimalle
zeker wel vermaakt daar!!! haha!!!
Miquel di Lingo
was goed feestje (y) , heb al1 nog nooit zo lang voor de plee moeten w8en
:woop:was ckers te weten een bruut feestjuh:respect:
Miss Punt..!!­
Bass-D & King Matthew & The Mouth Of Madness :respect: :respect: Super...!!! Voor de rest ook zeker geslaagd feesje ;p :P (Y)
UBER GANST GEIL!!!!!! Toppie hoor mensen. En dat gezeik over die clubkutten?? Nix mis mee hoor!!! Liever clubkutten dan van die wazige pogoende gasten!! Pleur toch een pokke eind op kanka gasten met jullie gebeukt! Nee dat is leuk!! Maar voor de rest echt toppie! Minpuntje slecht geregeld met verkeer, w.c's en ja hoe kan het ook anders het weer mocht wel wat beter maar dat mocht de pret niet drukken. (K) mij
MISS-LIZZ
Lekker feestje!! En ziet er best grappig uit een veld vol met hakkende poncho's ;)
Mits :banana:
Vet feestje, Angerfist, Bass D & King Matthew, Neophyte en noize suppressor:D
wat een feest en top georganiseerd :respect:
ModeRa
:bounce: PICS MADE BIJ MODERA @ DOMINATOR ONLINE OP WWW.THEPARTYFOTOGRAAF.NL
Mr.­ Eliminate
Beste feest 2005:yes::respect:DOMINATOR:respect:
My Style Can´t Be Duplicated Or Recycled
GE-WEL-DIG...:D:D
:jaja: HOUSEQLASSICS RULEZZ :jaja: Heerlijk om de oude garde weer te zien stampen :bounce: En toch nog lekker weer!!!!! :bounce:
Geeeeekeeeeeehuis!!!!!!!! wat een feest tering echt een hemel op aarde....RTC Shadowlands aof noize supp ....en de regen was gewoon om van te geniete...de sfeer was echt 100000
Nala
het was echt een vet feessie heb er blaren van overgehouden maar wel de hele dag gedanst xxx jennifer
kheb me nog nooit zo goed vermaakt op een feest was echt een TOPPER (Y):bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
nevermind!
Heerlijk feest!!! Goede sfeer, aardige mensen en bijna alleen maar hakkende mensen! Zo hoort het. Geluid was ook knetter hard
Nexonai
lekker lekker lekker :yes: :cheer: jammer dat we laat aankwamen maar was zeker de moeite waard :yes: 8)8)8) LEKKEERRRRR.... (L)
Nicole O:)
Het was helemaal geweldig, ik heb heel erg lang alleen rondgelopen, maar ik vond het heel erg leuk om allerlei andere mensen ontmoet te hebben :jaja: geweldig ;)
:bounce: :bounce: :bounce: :xtc: :xtc: :xtc: :bounce: :bounce: :bounce:
NL_­pitbul­lwief_­NL(L)B­readhe­ad
geweldig:D de MOH area zag er toppie uit en s'avonds was ie über wreed:yes: heb me zeker vermaakt alleen dat eten was minder:( maar (Y):yes:
Gekte in de poncho!!!!!:bounce::bounce:
no_escape
superfeest.....dano :respect:
Number #1
REMDULL
:respect: [b]SUPER GWELDIG[/b] :bounce:
ohb terreur
super wat een feest
Oirschot Chaos
was echt een GRUWLIJK feest goed naar men zin gehad
te feest was egt te vet !!!! volgend jaar zeker weer.
Onderg­rondse Paultje
THE PRODUCER :kwijl: voor de rest was t maar gewoontjes
Zker chill
Fucking Gek Feest!!! :respect: Stanton <> Rob & MC Joe <> Panic <> Lenny Dee <> Neophyte <> Paul <> Evil Activities <> Daisy <> Nosferatu <> Digital Boy <> Angerfist <> Tommyknocker <> Rotterdam Terror Corps <> Shadowlands Terrorists :respect:
ParaElsie
:bounce:
Party BA ~A.­K.­A.­~ Party Addict
Heerlijk feesie, weer lekker staan beuke :respect: Panic :respect: :respect: Buzz Fuzz :respect:
Party-Mother­fucker
Gewoon SUPER..... zker voor herhaling vatbaar! maar dan wel iets groter! maar verder echt geweldig!!! :d:9:p
Patricia...
:cheer:
patrizzl
echt wat een super feesie zekers geslaagd: :respect:rob gee:respect: voor deze mafkees:D na afloop nog steeds gedacht dat er muziek op stond (Y):bier:
Paulus­:bounc­e:
Gewoon helemaal vet kan het niet anders zegge hakkuh voor het leven :D
SUPER FEEST!
Peters
vet
phan
:respect: Armageddon Project & Delta 9 :respect:
Piraatjuh aKa SpaMafkees
Was tuh doen ! maar nie dat juh zeg van ohh gek feessie, als ik nie was geweest zou ik het nog geen eens erg gevonduh hebbuh! Heb betere meegemaakt!
Woeiiiiiiii MEGA VET feest!!!! :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect: gruwelijk gedraaid en anders heb ik ook even een piepppppp in men oren ofzow
pleiterson
geweldig
PRETTI­GGESTO­ORD
RENGDENGDENGDENGDENGRENGDENGDENGDENGRENGDENGDENGDE­­NGDENGRENGDENG!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D DOMINATORRRRR­R­RR :respect:
Project Hardcore
dit was 1 van de betere feesten waar ik geweest ben
psychogabber
wel vet feesjte En gelukkig niet echt grote vechtpartijen. Heb er 3 kleine gezien.
Putjet
geen woorden voor, heel wat feessies meegemaakt, deze staat erg hoog genoteerd!!!
Q-mar
geweldig
WWW.STAMPINATOR.WAS.ECHT.VET.NL
Wat een gekkuhhuis!!!!!! Cker goed gedraaid en geluid ook (Y)!!
Querina
wat een geweldig feest :D en een apart weekend ;) :lief:
:respect: GRUWELIJK:devil: :respect:
Raffellito
Superfeest alleen kk WC`S!!! lEER DER NOU EENS VAN.....!! Maar verder topfeestje muziek was goed sfeer was perfect.... En terein klein maar fijn ;)
Ravenstein Hardcore
EEN EXTREEM VET FEEST!!!!
Rayman1979
:bounce:jammer dat dit jaar DOMINATOR niet gehouden wordt ik hoop volgend jaar wel weer
Razorr666
Echt een zwaar VET feest!!! Vet harde sound! Echt een tof feessie!!!!!
rebout
whahaha was echt TE fet gewoon overal lieve meiden die met me op de foto waren..binnekort te zien op mijn profiel ;) laters
kanker vet
retHcun :P
was wel vet ja zeker bij thunderdome werd heel de tijd daar naartoe getrokken door da harde geluid die bass kon je wel echt voelen :P
Birthday Party... hakkuh in de regen! TOP!
Riantje ©
geweldig feestje :bier: super vermaakt!! :bier:
Rick
:respect:ANGERFIST:respect: Was weer een Topfeest!!!!!
Rinus
Onverwacht Lekker!
Rocco Rompes­tomper
DE hele dag vast gezeten en een schikking gehad van 360 euro voor 3,5 pilletje en een klein beetje speed DIE VUILE KANKERHONDEN weten je feessie wel te verzieken zeg!!!
Ronald O
wat kan terror toch een hoop goedmaken :9
kanker beveiliging. kut enschede
Rossie B)
:)
goedddddd
rsd_psycho
Waanzinnig geweldig feest, Yihaa!!
ik vond ut wel een relaxed feest prima vermaakt
zeker wel vet feestje, wel ietwat bruut los gegaan :D.. fijne gepitchde zet weer van angerfist!!.. heeft er iemand een ponsjoooo?
RussianThug
GEWELDIG feesie :respect:!!!.....alleen jammer dat die kkah leiahs muh wiet hadde afgepakt:S
S<>030
geweldig
Sandéros
Oeh!! Gektuh..!!
Scallywhack
buiging voor ophidian, nosferatu, miss flower & lenny dee!! GAAF FEESTJE!!
beste feest ooit
:respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect:
SEBBEL
:respect:MINDCONTROLLER:respect:HOUSEQLASSICS :respect: FREESTYLE:respect:
serdimion ready to rock
HARDCORE voor iedereen wat.niet normaal vet ondanks dat het regende:ik had nog nooit met armageddon project in regen gestampt,echt underground!!we hebben weer laten zien wie de dominators zijn!!!!!!!!!!!!!!
Shizzle Tizzle
waaa zwaar euforisch ofzoo!!! leip feesjee leipe hoofden :D heb me goed vermaakt!!
Sick Brother 4 life 2
Dit feest komt hendig in de top 3 allertijden!!! Ongelooflijk!! Overal waar je was, was de muziek gruwelijk vet!!!
(y) eindelijk een groots feest in de buurt:D mag van mij wel vaker gebeuren scheel giga reistijd:yes: toppers ik heb me superrrrrr vermaakt(y):bounce:
Simon Stokvis
Wat een gruwelijk feest was dit :d toen we binnekwam dacht ik dat t tegen ging vallen maar toen gingen we de Mindcontroller tent in en daar zijn we de hele dag geweest :d Predator vs.Chosen Few...Weirdo :respect: sfeer en geluid was goed,volgend jaar weer :d
Sinned
DOMINATORRRRRR KK JAH :D
helemaal toppie! :respect: heb me goed vermaakt! :D
Zo echt een bruut feest cker voor herhaling vatbaar;) alleen vind ik het s'nachts gezelliger:) prima sfeertje...:respect: Shadowlands Terrorists, Paul Elstak, Angerfist, Noize supressor :respect:
Sjefkuh
huh]
Darkcoretent was relaxed
Slimanus
Goed feestje alleen wel teringduur. en al die klote bonnentjes voor alles
DOMINATOR ZWAAAR TE GEK :BOUNCE: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
was een vet feest :D
het was wel weer een oké feest maar de volgende keer wat minder van die punt schoene
snotface
kleiner dan verwacht en 's avonds een stuk leuker
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Sound Maniac :banana:
was een super feesje:jaja:
(y) Volgende keer S'nachts gewoon verder..Noize Supressor :respect:
speedcore gek //­ snelhe­idsdui­vel
bagger feest, was niet het geld waard, :@:@
SRN
heb een groot feest GEMIST GVD :(
waanzinnig
geweldig feest (Y) drokz&akira op t laatste in de darkcore tent :respect: !
sten-der-bier
top feest...geluid goed,dj goed,mensen gezellie,wel een klein veldje, had groter gekunt ivm geluid.moh toppie
Steven K
zeker een vet feest (Y)
Stief
lekker hoor.. ben net pas wakker geworden..
Niet te filmen, best feesie. Drokz& Akira:respect:
Nou, wel aardig ja...
het was echt een SUPERFEEST...alleen beetje jammer dat je moest dokken voor de plee's....hou die dingen dan op zn minst ff schoon MET wc papier!
Sweety :cheer:
lieve mensies het was zker een TOP FEESIE! Ik heb me in tijden niet meer zo vermaakt! voor iedereen met wie ik was een dikke :knuffel:!!!! (wat een tering honden:S:(:@)
system-ex
JA KOM MAAR WEER MET DIE ZOMER!! dit was echt een TE VET feest!
Was een super feest alleen jammer van die regen. Gelukkig had ik een poncho
T-W
Heel goed feest vond ik, goede sfeer ook voor hardcore begrippen.
T.­F.­O: little bit (y)
zekers voor herhaling vatbaar (y) :d !!!!
TernTerror
KK BRUUT FEEST
TERROR-ROIJEN
jaja het was een relaxe feestje
TeRRoR-specht
kwam weer eens nie verder ast poortje!!.
toppiej:D !!!!!
terror­junkie ©
top feest mogen ze mij meer keer organiseren
super geil!!!!!!
Was weer een topfeessie: goed geluid, gezellige sfeer en er werd goed gedraaid: Neophyte, RTC helemaal top. Beetje jammer van de regen, maar vond t wel wat hebben
Teslyn
Jmmr van t weer ... :S Maar verder HELEMAAL SUPER :bounce:
Th0MaSs
gewoon wreed
Tha Clown
Weinig van verwacht, maar echt een HEERLIJK feestje :yes: ... grootste deel vd tijd in de mindcontroller gestaan .. Chosen Few vs Predator :respect: , Vince :respect: en Delta 9 :respect: ... alleen ERG jammer van het SUPERSLECHTE geluid in de Darkcore :( ... zoem + hoge tonen, klonk nergens naar :no:
The Rienus
Superfeest!!!! Heeft iemand mijn DIGITALE CAMERA gevonden???? Ben m verloren en wil m graag terug!!!!
............GEKKER KEN NIET!!!!!.................
Thunde­rboefj­e B)
Helemaal top :respect: :kwijl:
Gruwelijk feestje:bounce: :respect: Angerfist & Dj Paul :respect:
KUT FEEST
Tito
:RESPECT:ARMAGEDDON PROJECT :RESPECT: Superfeest! En zeker voor herhaling vatbaar,DEN HAAG lekker aanwezig!!!:cocktail: :cocktail: :cocktail: :D
Tjapke
BWHUAHAHAAA DE KETELSTAMPERKANKERTOELIE, WAT EEN SUPERFEEST.... MAX STAMPUH...... VOLGEND JAAR ZEKER WEER..... ZWAAR RELAXED DAT HET NIE WAS UITVERKOCHT.......... IEDEREEN DE RUIMTE, DUS NIEMAND AGRESSIEF.... TADDAAAAAAAAAH
keihard los:bounce:
te gruwelijk feest gewoon!!! ZWAAR LOS GEGAAN!!! LEKKAH KNETTAH!!!!
Toef
Was super feesie Angerfist en Armegedon Prodject:respect:
totally INSANE­(6)(6)­(6)
Heb er geen worden voor zo KK bruut was het die BASS egt lekkahhhhhh tot op je bot. Volgend jaar weer...............
TraumaTek
im the one and only dominator!
echt een topper... tering wat stond het geluid hard!!! PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP :p
Was goed feestje:D Vooral tijdens Noize Suppressor
TROUBL­EMAKER­!­
ANGERFIST !! :RESPECT:
Tuinman < APC >
Heel vet feest, maar had er nog meer an verwacht.... aankleding was goedkoop en geluid buiten was niet echt hard.. eerst uur viel geluid constant uit bij MOH, zwaar belachelijk... maar uiteindelijk is alles goedgekomen en heb ik me uiterst goed vermaakt... ooow ja, die prijzen! echt achterlijk!! 2,20 voor 1 slok bier (lees: water) en dan ook nog lappen voor de plee, waar je een uur in de rij stond.. jammer!
een lange dag maar ik heb het erg naar mn zin gehad!
Twee Meter Peter
GEWELDIG!!
Uncle Renny
ow wat ben ik blij dat ik daar geweest is hwhahwhhahwa..mn meissie ontmoet daarroo....
Under control
stoer
Tering honden!! Gelukkig konden ze niks vinden :d
Urbanstyler
Te weinig loopafstand...
V!tal!ty
Vince/ Endymion/ Bass-D (Y) Thunderdome hendig knalle:P
super feest, heb er verder weinig aan toe te voegen :)
Super mooie feest!!! lekker hard ...
vinnievieux
tja in de regen hakkeN had wel iets en er werd ook wel goed gedraaid. Alleen is het jammer dat je precies hellraiser mist op dit feest dan was het wel geweldig
VIRUSS
Dit ging cker wel knetter hard!! fijn fijn!!:D
wat een geweldig feest :D
(y)(y)(y)!!!
Voyage
ja was goed te doen :yes:
Te BRUUT!!!!!
klasse feest. jammer van de moh area in het begin(geluid uit), maar ja daar is het moh voor ;P verders echt wel vet. op de fiets hahaha Dione toppertje van de avond
GODVERDOMINATOR!:respect: (y)(y)(y) >> "IN OTHER WORDS S#CKER THERE S NO OTHER....:p:p:p volgend jaar maar TWEE DAGEN ckur?!!
Vuurpijl :bounce:
PERFECTTTTTTTTTTT
Wackiejacky
Geweldig feest! Topsfeer, overal te gekke muziek: Hardcore unites,. dat bleek wel weer. Als je eenmaal hardcore in je bloed hebt gaat het er nooit meer uit! Meesterlijke dag gehad! (l) (l)
Bruut festivalletje...... MOH en Thunderdome waren zwaar goed....
vet
vet hoorrrrrrrjjj
wessel1
Daisy!!!
Wickie ©
Vond t echt wel een vet feesie!!! bierrrrrrr :bier: :[ terrorrrrrr!!!! :[ en gezellig de regendanssss gedaan :woop: :cheer:
Beste Feest :respect: voor Angerfist
super vet feest,alleen het weer was iets minder
Dom.. dom.. DOMINATOR !!! :respect:
yorin85
Egt een mega bruut feest!!!!
Absoluut super vermaakt....
zaaaaa­aaaaan­der
kut geregeld maar wel maar ze draaide toppie
Zero-Sub
kut wc's, kut rijen bij het eten en vooral kut weer . MAAARRR de muziek maakte ALLUS goed ;-)
Beste feest van 2005 :D (Y)
{KKF} v God Loss
ik vond het echt ijselijk ,goed gedaan in echt alle tenten drtaaide ze goed !!! was leuker geweest als het van 23:00 till 11:00 was geweest ,maar goed geeft niks weer een mooie ervaring rijker ,want ik had nopg nooit overdag zo ijselij lopen stampen en nog wel in de regen ,hahah ik ben nu wel ziek maaar dat geeft niks ,was zeker de moeite waard !!!!!
|| Dennis ||
had er iets meer van verwacht, maar toch was het super:yes:
Super!!
:bounce: het was echt een dik feest :bounce: drokz & akira :respect: alleen de wc's :S
MEGA VET FEEST :K
» D e n i s e
wel oke :D
××Pietje××
Super Feest het liefste ginge we verder maar ja we waren met event travel Kutzooi

Line-up Dominator

1Thunderdome
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 techno, hardcore, hard techno
🇺🇸 hardcore
hardstyle
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, house, hardstyle
2Masters of Hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, hard techno
hardcore
hardcore
🇨🇭 hardcore
hardcore
hardcore
techno, drum & bass, hardcore, hard techno, downtempo
hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
· MC hardcore
3Houseqlassics
🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
hardcore
🇳🇱 🇺🇸 🇳🇱 hardcore
🇧🇪 house, techno, hardcore
· live hardcore
hardcore, retro
drum & bass, hardcore
hardcore
hardcore, hardstyle
hardcore
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
4Mindcontroller
hardcore
hardcore
hardstyle
· live hardcore
hardcore
🇺🇸 hardcore
🇬🇧 hardcore
· live hardcore
hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
5Darkcore
hardcore, drum & bass
techno, hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇺🇸 techno, hardcore
hardcore, drum & bass
hardcore
· live 🇮🇹 hardcore
🇬🇧 hardcore, drum & bass
drum & bass, hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 hardcore
🇮🇹 hardcore
6Freestyle, gehost door B2S
hardcore, retro
hardcore
hardstyle
hardcore, house, hardstyle
hardcore
hardcore, hardstyle
hardstyle
techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
techno, hardstyle, trance
🇧🇪 techno, trance, house, retro
· MC hardcore, hardstyle
7Roots
chill, out
downtempo
house, techno
house, trance
🇬🇧 🇳🇱 house
house, techno

Nieuws

Aanstaande zaterdag, van 11.00 tot 23.00 uur staat Enschede op z'n kop met Dominator. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de opbouw. Hieronder nog een paar zaken op een rijtje 284
Op zaterdag 30 juli is het recreatieterrein Het Rutbeek bij Enschede het domein van 8 live-acts en 73 DJ’s. De datum was al bekend, de locatie eveneens en wat de opzet wordt van het eerste serieuze hardcorefestival ter wereld zal inmiddels ook wel duidelijk zijn. Er ontbrak dus nog maar één belangrijk punt van informatie. 295
Half februari ging er een schok door hardcoreland, maar het was er eentje die zeer positief was. De organisaties achter de drie meest toonaangevende feesten in de hardste genres, Thunderdome, Masters of Hardcore en Houseqlassics, maakten toen bekend te gaan samenwerken om Nederlands enige echte outdoor hardcorefestival op de kaart te zetten. 294

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Dominator op dvd....? films320
Dominator Remixes muziek67
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Dominator f:hard2
Scratch filmpje Bass-D @ Dominator draaien139
Wie sponserd mij voor Dominator? :P f:hard628
(gesloten) Dominator DVD f:hard13
(gesloten) DVD van Dominator hij komt !!! f:hard7
Fotocamera op Dominator? f:hard194
(gesloten) Waar blijft de DVD van Dominator...? f:hard2
bajesklanten dominator united :P drugs33
Minimum leeftijd Dominator ? f:hard156
Angerfistm set @ Dominator muziek52
The Destroyer op Dominator f:hard141
Dominator livesets? f:hard63
Oorpijn na dagje feesten gezondheid51
Camping @ Dominator f:hard534
Yeah (Dominator) english173
Hardcore Festival: Dominator..! f:algemeen850
(gesloten) Dominator kaartje te koop tickets12
Gevonden voorwerpen f:hard37
Het Grote "Hoe Was Dominator" Topic f:hard1371
(gesloten) drugs @Dominator?? te streng?? drugs162
Dominator 2005, line up f:hard393
(gesloten) Nummer Dominator site muziek4
(gesloten) dvd van dominator f:hard9
(gesloten) Foto's en Clips Dominator f:hard8
Angerfist set @ Dominator f:hard4
gezocht iemand uit den bosch locaties13
(gesloten) wie weet wie er allemaal foto's maakte op dominater f:hard3
Foto's f:hard13
Nr op website Dominator Festival muziek9
Live Sets: Dominator, Partyraiser,Angerfist muziek27
Dominator uitverkocht of niet?!?! f:hard156
(gesloten) Foto's dominator f:hard25
Scott Brown @ Dominator ??? muziek6
(gesloten) avond voor dominator f:hard32
Meisje @ Dominator f:hard115
Het Grote Wat-Ga-Jij-Na-Dominator de hele nacht uitspoken?? f:hard116
starkabels uitgeleend Dominator f:hard13
Dominator kaartjes 2 voor € 50.- tickets12
Dominator 2006 f:hard21
Waarom Hardstyle Op Dominator???? f:hard260
dominator muziek10
(gesloten) Foto's Dominator f:hard8
Gemoedelijk (L)....ehhhhh :$ actueel23
Wegwerpcamera gevonden op dominator f:hard5
(gesloten) live set dominator muziek4
Lokatie Dominator locaties63
(gesloten) Plisie op Dominator f:hard16
Wie heeft er een zilveren armband verloren op Dominator? f:hard27
(gesloten) Dominator filmpjes f:hard9
(gesloten) DOMINATORS was heftig !!!?? f:hard14
(gesloten) Jopngen naar EHBO gebracht op Dominator f:hard43
(gesloten) 2.5 kilo drugs ingeleverd bij dominator actueel2
(gesloten) Geen time table bij DOMINATOR f:hard19
Wie gaat er naar Dominator? f:algemeen235
SPOTGOEDKOOP naar DOMINATOR?? Dat kan....... tickets37
foto's dominator f:hard23
(gesloten) jeujJ f:hard5
(gesloten) was JIJ ook op dominator? f:hard43
(gesloten) KopSchandalig Dominator f:hard2
(gesloten) Foto's DoMiNaToR!! f:hard8
(gesloten) rellen op dominator??? f:hard19
(gesloten) Dominator FoToW's f:hard13
(gesloten) foto's dominator f:algemeen5
Dominator: Het weerbericht f:hard124
(gesloten) Dominator fotow's f:hard5
(gesloten) dominator f:hard8
(gesloten) 'het algemene' post hier je linkjes waar jij foto's hebt staan of gevonden van DOMINATOR f:hard8
(gesloten) mooieste stage van dominator f:hard2
(gesloten) Foto's Dominator f:hard2
(gesloten) dominator kaartje,25euro!!! tickets19
terrein dominator modderbad ??? f:hard93
dominator voorpretaftelagenda f:hard63
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Beste stage van Dominator?? f:hard15
(gesloten) slaande dj's @ Dominator??? muziek19
(gesloten) Terug weg Dominator ook bij de eerste pomp gestopt? f:hard5
(gesloten) hoe vond je dominator??? f:hard30

52 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Tijd voor een nieuwe denk ik he!!
Waarschuw beheerder
donateur
ga daar maar niet van uit hahaha ;) teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs (f)
Waarschuw beheerder
Er zijn toch 100en grasvelden waar je dit kan organiseren??
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaah en op masters 10-02-07 vannochtend hing er daar toch een grote mfk, poster van DOMINATOR 2007 en dat is waar het om gaat als het maar door gaat
Waarschuw beheerder
Nou heb de 1e dominator moeten missen wegens vakantie maar deze ga k zeker niet missen nou k gisteren die poster zag hangen op masters
Waarschuw beheerder
Hoop zeker dat er een nieuwe dominator aan komt, dan zeker aan wezig
 
Waarschuw beheerder
der komt ook dit jaar een dominator maar zal wel op een andere lokatie worden gehouden!! maar op masters was idd een reuze poster van dominator erop dus gaat zcer weer top worden
 
Waarschuw beheerder
ik hoop zo dat er weer een dominator komt :kwijl:
Waarschuw beheerder
pff ik ook kan namelijk nisk vinden op pf maar hier wil ik zeker bij zijn,,,,!!!
Waarschuw beheerder
Dit wordt nog beter dan a nightmare outdoor denk ik!!! Vorige keer gemist dus hier moet ik heen!!
 
Waarschuw beheerder
:respect: :respect: Dominator :respect: :respect:

Daar ga ik zeker weer bij zijn!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Die in 2005 was zwaar oké dus misschien wel aanwezig bij de volgende :)
Waarschuw beheerder
[img width=160 height=120 cacheid=00003b350000724e1c8d209f0a0001cde0]https://album.partyflock.nl/5549555t.jpg[/img] Deze poster dus.... ben nog nie helemaal wakker! :vaag:
Waarschuw beheerder
khoop het ook dat er weer een dominator komt vorig jaar moeten missen ma als er weer zoon fijne line up is ga ik der zeker heen hou het anders op bussloo DEVENTER HARDCORE 4 LIFE!!!
Waarschuw beheerder
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van PUPKE. op woensdag 21 februari 2007 om 01:38:
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel


Als je nou ff had opgeledt wat andere mensen hierboven poste (y)

Zolang Dominator maar niet van 23 juli t/m 6 augustus wordt gehouden want dan kan ik er wederom weer niet bij zijn :(
Waarschuw beheerder
vorige dominator was egt top... ik hoop egt dat het ergens gehouden kan worden.. mischien wel weer op rutbeek:) mooi dicht bij:p haha majah maak my verdrer ook nie uit waar het gehouden word... ik ben er gewoon bij... wil wel snel de datum weten anders verheug ik me strax voor nix:(
 
Waarschuw beheerder
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007 :D:P
Waarschuw beheerder
hoop zeker dat het doorgaat die van 2005 was zwaar kickuh(Y)
Waarschuw beheerder
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????

zal wel aan mij liggen , maar er was er vorig jaar geen, omdat de gemeente enschede niet nog eens een vergunning verstrekte voor zo'n keigaaf feest, en dat dit een beetje kut uitkwam om nog een andere lokatie te vinden!!

maakt verder niet uit tuurlijk had je kunnen verwachten dat ie dit jaar zeker weer kwam, het is tenslotte echt een su6 geweest voor zowel organisatie als al het publiek!!!!

dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!

ben dus ook cker van de party!!!!!!!!!!!!!

"playing {mf} hardcore music until you die"

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!


Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR, geweldige lokatie.
Waarschuw beheerder
Wordt zeker weer vet als het maar niet weer in da Rutbeek is veel te ver en tis tog naar de klote gestampt dusja beter erges anders :p
Waarschuw beheerder
YEAH ER KOMT ER WEER EEN AAN!! hopenlijk net zo vet als de vorige... :jaja:
 
Waarschuw beheerder
als het deze keer weer net zo goed is als vorige keer dan wordt het echt wel weer een super feest
Waarschuw beheerder
Hoop dat t dit jaar komt, kunne we ook paar dage extra ergens een hotel boeken daar:P Anders naar Nature One op vakantie
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????


Ik was op vakantie.. ;)

Dit jaar zeker wel aanwezig! :jaja:
Waarschuw beheerder
Zou vet wesen, kon vorige keer ook niet aanwazig zijn:(
Artiest {SHOWLIST artist 66360, 75271, 31276}
Waarschuw beheerder
Jaja..28 Juli 2007 in het stadspark in Groningen :cheer:
Waarschuw beheerder
haha jah stadspark zeker aanwAzig:D duidelijk wel :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van |Prod!gy| op dinsdag 6 februari 2007 om 16:27:
ga daar maar niet van uit hahaha teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs


haha en zie hier dominator: 28 juli 2007 en in groningen nog wel kan niet beter :looser:
Waarschuw beheerder
Ga ik zeker weer heen, vorige editie egt toendertijd beste wat ik ooit meegemaakt had:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
ben er niet bij.. ***** ver..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WallyOlly op zondag 4 maart 2007 om 20:34:
Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR


:jaja: idd.. ik ben er bang voor:P
 
Waarschuw beheerder
kenker ver
Waarschuw beheerder
ook weer aanwezig.. 2005 was het beste feest van het jaar..!!!

kut enschede.. te zeure dat het niet daar meer mocht :(

Ma we gaan los de 28ste.. en de dag er na kats op vakantie :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
morgen knallen :bounce: :bounce: :D
Waarschuw beheerder
heb heimwee naar 30 juli 2005, beste dag uit me leven :'( :p
Waarschuw beheerder
dit was me toch ook weer een dik feest....pffff dat geluid was echt ****** hard:D
 
Waarschuw beheerder
wat erg dat ik nie ben geweest... het was verdomme in mun achtertuin! 600M lope:(

was tejong :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gaatjouniksaan. op donderdag 13 januari 2011 om 10:58:
Dit feest overtreft alle feesten )!!


:yes: Qua festival feest nog altijd op nr 1!!!:respect: Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen:( Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage:kwijl: Mjah tijden veranderen:( Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed:kwijl:
Waarschuw beheerder
dit was de mooiste en beste dominator ooit.
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 4 februari 2011 om 17:53:
Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed


ja echt jammer
 
Waarschuw beheerder
Lol tijdens DJ Nosferatu op de DVD
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2011 om 11:29:
tijdens DJ Nosferatu op de DVD


Fout,was Project Hardcore 2005 Antwerpen :)
Waarschuw beheerder
ik denk nog steeds aan dit super feest
ik mis het feesten