geweldig feest heb me zeer vermaakt :Pkk hard gaaan op dominator
hmmff
egt super vermaakt heel de dag doorrr... HAHAHA ! Noize supressor in de regen was het allervetst !!! WEG MET AL DIE MOOIWEERGABBERS !! en hoppaaaa... een plekkie vooraan! STAMPGEVAARRR! ><
Erg goed feestje, was met gezellige mensen Alle dj's gehoord die ik wilde horen en nog wat extra's! Goed georganiseerd, eindelijk rijen bij de heren wc's Jammer vd regen, maar gelukkig waren er tenten Meeste bij Freestyle gestaan , maar waar was de chill out?!
Jezus echt waar heb nog nooit zo'n vet feest gehad Alles was gewoon geil zelfs de regen NOIZE SUPPRESSORRR o o o wat een sound kwam daar weg bij thunderdome!!! zeldzaam goeie bas
ik heb me eigen super vermaakt geluid super goed alleen jammer dat ik gaar was van die nacht ervoor. Dominator
vond het ook zekers bruut feessie, jammer dat het niet de heledag droog was...maar de ure zon die er wel waren was zekers lekker erbij... alleen bale da ik niet toch einde kon blijve snik snik
wow kikke super enige wat miste was terrorizor srry little brother maar volgende keer moet je mee hehe.ps het werd wel ineens veel te druk.voor de rest toppie en die regen was heerlijk juist :Dstelletjuh zeikerds
wat een feest was dit zeg heb me best vermaakt waneer weer
Vince, Delta 9, Producer, Unexist, Shadowlands Alleen had het allemaal beter geregeld kunnen zijn. De volgende keer verwacht ik wel voor die €45,- dat er in de darkcore normaal geluid is, flikkers Volgend jaar herkansing en die kut minten kunnen ook wel goedkoper
Mijn eerste feestje maar zeker niet de laatste
was te gek feest heb me helemaal op gehakt hardcore is the best dominator rulezz the PARTY of al for dominator
dit was echte me hardste feest ooit dit feest is voor herhaling vatbaar mssl
was wel een vet feessie!!!
super super super !! eindelijk eens een leuke sfeer op een feest, totdat zo'n duffe hollander t weer ff verpest door bedreigingen te uiten die op stront slaan...maar er is altijd een rotte hollander die t verpest voor ons limburgers....
kheb hendig uit me plaat gegaan daar, alleen jammer om 10u moeilijke figuren heeft ook de das omgedaan om dus te vertrekken kut volk terwijl de sfeer verder super was
Leuk feesie, MoH area had een lekker hard geluid, alleen jammer van al dat publiek dat stil stond dat kwam de sfeer niet ten goede, wc's waren slecht geregeld echt veel te lange wachttijden, jammer dat de bass in de darkcore pas rond 6 of 7 uur werd aanwezet
was echt wel weer GEWELDIG.......was zeker de reis waard.......jammer dat eerder weg moest voor de laatste trein is het eindelijk donker.....volgende keer moet het s'nachts geluid was ook lekker hard
was een zeer bruut feesie jammer dat ik te veek pepe op had waardoorik vagte shit zag en weg wou maar voor der est masterlijk hadden ze dit jaar ookwel weer motgen doen maar ja rutbeek zag het zeker niet zitten we hebben bij hoofdorp ook nog FLARIANDE waar mysteryland ge4houden wordt daar kasn het ook dames en heren!!!!
Hij was fijn!!!! ps.. valt me wel op hier dat de meeste die over clubkutten zeiken nog zelf niet eens 18 jaar zijn.. jullie komen ook net kijken, hou je bek aub en maak er gewoon een feest van.. Als je op die wijven blijft letten ben je zelf ook maar een sukkel.. gewoon raggen met die hap, niet naar mensen kijken, daar zijn id&t feesten voor.
Wat een tering vet feest Goed geluid! Alleen kut dat ik daarna nog ff 1 uur heb moeten lopen opzoek naar onze auto Wat een tering verkeers regelaars stuurden ons elke keer een andere kant op
gruwelijk feest, jammer van het weer maar dat mogt de pret niet drukken....wat zeurt iederen nou weer over clubkutten? in de mindcontroller tent waren aardig veel...en was de sfeer ook het beste, in tegenstelling tot bijv. het "schop en sla maar flink om je heen"gedans en het aggressief rondkijk sfeertje bij MoH
Ik ga toch echt liever met die clubkutten los dan dat ik naast die agressief kijkende mannetjes sta van een jaar of 16 die denken dat ze alles hebben meegemaakt maar alleen maar de sfeer verzieken!!!
het was echt een vet!! geluid was goed want als je van thunderdome na masters liep hoorde je de muziek niet meer van thunderdome,, allemaal goed geregeld vind ik. Ook n heel goede sfeer!
Dione, Noize Suppressor, Paul . Darkcore area gewoon jammer van hetgeluid (n). Thunderdome stage was veruit het best, Moh stage leek alsof ie nog in aanbouw was met al die steigers en dat hergebruikt hoofd ziet er goed uit maar verwacht wel wat voor zon prijs, voor de rest een geweldig goed feest.
Redelijk tot zeer bruut tot dodelijk tot onsterfelijk...nr..1..!!!!!!!
Idd jammer van t geluid in de Darkcoretent maar was savonds al n stuk vebeterd.Ondanks vette koppijn (stamp stamp= bonk bonk) heb ik me extreem goed vermaakt. En voor iedereen die zich uitleefde, weer of geen weer! Total Domination!
Vet feestje Terror = Alleen lekkere afzetterij weer dat je moest dokken voor de wc's
was zeker goed te doen alleen jammer van die controles en me
Zeer vet feest snoert hard geluid bedankt jet, cor en fred zonder jullie had ik er niet bij kunnen zijn en de rest ook bedankt... DOMINATOR WAS GAAAAAAN
"HaK-Nichten ! Stampen moeten we !! Van God Los, dat was pas een feest ! Een grote stampboel !!" zegt PetteFlet. Stampen = Hardstyle, stampen is voor pannekoeken/mietjes!! Vond het gezellig, heb me goed vermaakt. Zware euforie om mee te maken dat er van 6 kanten verschillende hardcore komt. Daar kon Mysteryland nooit aan tippen vroeger. Volgend jaar zeker weer.
Topfeest, mindcontroller zaal was te bruut, geweldig sfeertje daar. alleen jammer dat ik bij de ingang werd gevisiteerd als een misdadiger terwijl ik niks bij me had. NEP-DRUGSHONDEN!!!
ja mooi feestje alleen flink pijn aan mn onderkaak
Zooo dan, hoezo vaag? Maar 't was wel lekker Alleen het hele gedoe van om 4 uur 's morgens op staan Nee dank je, NOOIT meer! En als ik bier bestelde bij de bar kreeg ik steeds geel water? Beetje minder
Nah dit was toch echt zoooo'n supahfeest zeg! Me beste van het jaar denk ik wel! Enige minpuntje was ut geluid bij de darkcore! Maarja ik zeg gewoon maar 1 ding: JOIN US....FOR......FUCKING ARMAGEDDON Ongelooflijk zo los gingen we daar vooraan! Volgend jaar weer en met AP natuurlijk
Leuk feest maar er scheelde wel wat aan.. de beste dj's stonden vooraan in de line up en tieum meesterlijk gedraaid maar jammer van het kankah geluid echt bagger
Tjah ik dacht echt dat het flop zou worden, maar we hebben lekker veel verkocht bij de classicsstand en het was ook nog eens reuze gezellig Echt leuk dat steeds dezelfde mensen maar bleven terugkomen bij ons stand hahaha
Vet feest gemist.,.. 2 uur binne geweest daarna konk optyfen omdak nuchter was
Te bruut feest voor Nosferatu, Angerfist en Evil Activities. Maar vooral veel voor DJ D ondanks dat de apparatuur in het begin bij MOH zwaar kut was ging ie toch gewoon door en draaide hij nog een paar van me favoriete platen Voor mij beste feest van dit jaar
In'tbegin d8 ik: Is dit het nou maar dat kwam helemaal goed Vanaf Chosen Few VS Predator HELEMAAL UIT ME DAK!!! DBOY was ook weer geweldig en het einde van DELTA 9 Thunderdome, Mindcontroller en HouseQlassics waren SUPER THNX peeps waar ik mee was
t was een knalle feest om nooit te vergete . goed georganiseerd , ideale lokatie !! en de regen zorgde voor de afkoeling volgend jaar weer van de partij
echt een vet feestje was de lange bus reis wel waard
Tja ik weet wel wie er op dit feest de DOMINATORS waren >>> Beter kom je niet!!! Maaruh we hebben nog lekker nagebubbeld!!!
Erg leuk feest. Alleen kreeg het wel koud in de loop van de avond eigen schuld.. Maar er werden zeker goeie sets gedraaid En het weer viel ook mee :jaja
was een geweldig mooi feest maar 1 ding hé ik ga nooit weer betalen voor de wc GVD heb nu een blaasontsteking opgelopen van die smerige bende daar voor de rest maar t water wat je kocht mochgt wel wat kouder en mooi belachelijk dat er geen water in de wc's was je kon niej eens je handen wassen
Geweldig Feest van het jaar enne MOH stage was het beste kwa geluid, daar had Noize Supressor echt moeten staan enne voor de rest: DaY-mar, Dione, RTC en Miss Flower! PARTYPICS: www.HOUSEPORTAL.NL Volgend jaar weer??
Echt een leuk feestje en mensen moeten niet zo zeiken over clubkutten iedereen is er toch voor de muziek en om gewoon een leuke tijd te hebben.. je moet niet op die clubkutten letten maar op de dj's en de muziek !! Angerfist en RTC
Jammer dat Partyraiser zo vroeg moest..heb um half uurtje maar gezien..Goeie organisatie en Beveiling..KLASSE FEEST!!!,...Als ANGERFIST aan het draaien in ken ik geen Grenzen ..Zoo jij bent verbrand krijg ik dan tehoren..Mmm nee angerfist is klaar met draaien MOH meeste tijd geweest
SUPERRRRRR FEESIE
Rotterdam Terror Corps Noize Suppressor Nosferatu The "ene" stunned guy en dan angerfist (N) petje af whahahah stelletje kneuze maar wel super goed vermaakt
rete gaaf fet cool dat is wat ik er over te zeggen heb.was echt super en het geluid bij MOH was echt opper . zekers voor herhaling vatbaar
fucking goed
Grandioos feessie ... angerfist en natuurlijk drokz & akira :reespect: ut geluid in de darkcore was aan ut begin best wel kut maar das tog nog goedgekome...
Heel vet feestje..Thunderdome & Masters lekker geluid..darkcore tent helaas kutgeluid mja..verbeter dat en volgend jaar heb je een nog vetter feest
geweldig mindcontroller was het gebeuren van de dag ! maar de scnackerij was niet te vreten , heb nog kramp in me poten van het hakken en eeen bestte gehoorsbeschadiging op gelopen
Mooi feestje, en ook een goed geluid, voor een buitenfeest, jammer dat er daar nergens een line-up te vinden was... maar voor de rest heb ik me echt wel vermaakt... ON MY BIRTHDAY
Ik heb GVD 6 uur in de cel gezeten, omdat ik een drugshond een aai had gegeven. Gelukkig kreeg ik in de cel een kaart van iemand en ben alsnog 4 uur uit mijn pan gegaan. Feest was retegoed. K*Tcops minder.
dominator was echt het hardcore feest van het jaar noise surpressor en angerfist knalde lekker
darkcore had echt fucking schraal bagger geluid, vond ik wel jammer aangezien de goeie Dj's die er draaide, maar daar tegen in mindcontroller super geluid!! en zekers mooi feessie gehad!!
Super feest!!! geluid wel heel vaag en irri dat je nergens je handen kon wassen! Dan maar een bekertje water KOPEN om je handen te kunnen wassen! tjah moet toch wat...
Geweldig beschrijft het niet eens, wat een super feest!Beter dan Defqon absoluut!Er hing ook een goeie sfeer en de muziek was geweldig Zo hoort een feest te zijn
vet kicke feest! eerste uren was t nie ech veel, daarna top sfeer.. kon me geen waziger zootje voorstellen jammer van die opgefokte beveiliging, was behoorlijk overdreven..
HOUSEQLASSICS RULEZZ Heerlijk om de oude garde weer te zien stampen En toch nog lekker weer!!!!!
lekker lekker lekker jammer dat we laat aankwamen maar was zeker de moeite waard LEKKEERRRRR....
het feest was ondersteboven knetter te vet voor worden helmaal uit je dakraam......Afz GNatnek!! je weet wel, die gozah die zo lekker liep te springen en volop stond te partye met Rickyboy!!! ToedeledoKie!!
Het was helemaal geweldig, ik heb heel erg lang alleen rondgelopen, maar ik vond het heel erg leuk om allerlei andere mensen ontmoet te hebben geweldig
SUPER Knallfeest.....Mindcontroller Rulezz en Franky top met RTCen met overdag feesten ben je vroeg thuis he
leuk feest alleen geluid in sommige zalen was TE slecht en dat bij de plee was helemaal knaken geregeld,hoop dat ze op sommige punten volgend jaar een verbetering boeken.
Fok al die figuren die altijd maar lopen te zeiken over clubkutten,puntschoenen,pro-pogo en al die onzinnige kutopmerkingen. Dat zeggen alleen mensen die net komen kijken. En sommige noemen zich die-hard gabber maar vluchten wel voor de regen Verder was het wel een redelijk feessie Mindcontroller Thunderdome
Jammer dat Masters of Houthak zo'n vet geluid had en dat de Darkcoretent met de vetste DJ's weer eens het schraalste was! strenge controle, plee's waren kut geregeld maar was wel gezellig veel bekenden gezien maar het was zdeker geen 50,- waard!
Ik dacht dat ik overdag feesten niet leuk vond...maar dit was dat je zegt... n TOP FEEST.. t weer viel reuze mee, de sfeer helemaal goed en die muziek... ja da was 100% hard! kortom GEWELDIG x michelle
Wat een superfeest zeg!! Vooral Masters en Mindcontroller.. Volgend jaar er zeker weer bij! Tom, Manon, Rox en de rest superbedankt, et was echt tof met jullie! en wat is het probleem nou met je puntschoenen? ik hak jou eruit
Wat een geweldig feest, overal waar je kwam werd goed gedraaid! houseqlassics mindcontroller Art of fighters En de sfeer was ook megarelaxt!
super feesie, relax , je liep zo van tent naar tent , alle dj s waar ik voor ging draaide topp, en panic zoals altijd weer het allerbest!! mooie afsluiter van een goed feest, jammer van de regen af en toe , maar merkte je in de tenten verder niets van
Producer , Destroyer , Armageddon Project . Voor de rest veel rotzooi gehoord , en dan nog dat gezeik met het geluid in de Darkcore tent . Er was teveel politie aanwezig (niet goed voor het sfeertje) samen met die KUTHOND
was wel een leuk feestje, heb me in ieder geval goed vermaakt..helemaal de laatste uurtjes in de terror Destroyer, drokz en akira jullie hebben weer super gedraaid
Wat een gruwelijk feest was dit toen we binnekwam dacht ik dat t tegen ging vallen maar toen gingen we de Mindcontroller tent in en daar zijn we de hele dag geweest Predator vs.Chosen Few...Weirdo sfeer en geluid was goed,volgend jaar weer
was wel weer s suppertje vet lekker lopuh stampuh en voor de rest .gewoon een toppie feest alleen jammer van het regen meschien volgend jaar beter voor de rest was egt toppie bedank dominator voor juli mega prestatie
UBER UBER UBER UBER UBER UBER UBER UBER.. ohja A.O.F. bedankt voor het shirt
DOMINATOR...SUPER!!!!!!!!!!!!! Was een Bruut Feest En de regen maakte het echt niet MINDER! Thunderdome vond Ik het Vetste!! BEn daar helemaal uit me NAAT gegaan
lekker in de blubber stampen heb me prima vermaakt hiero al is het niet mijn favo muziek
Zooow was echt wel een super gaaf feestje! heb me goed vermaakt bij MOH en Mindcontroller En ff over dat gezeik van clubkutten met puntschoenen aan, Loop toch niet te zeiken mensen! hoe meer mensen hoe meer vreugd! En deze mensen (ik dus ook) gingen tenminste wel helemaal los!
raar maar waar , wahhaha wazig feessie
Thunderdome stage was super en geluid ook Jammer dat in de Darkcore tot aan Unexist het geluid veelste schel was maar daarna was het stukken beter. Verder een goed feest. Unexist, Producer, Destroyer, Vince en Delta 9 Akira en Drokz waren zeker een goeie knallende afsluiter wow, alleen jammer dat het geen foutloze meester set was, verder
lieve mensies het was zker een TOP FEESIE! Ik heb me in tijden niet meer zo vermaakt! voor iedereen met wie ik was een dikke !!!! (wat een tering honden)
was een leuk feest! echt superveel dj's horen draaien! DANO, BASS D,ART of FIGHTERS & CF vs PREDATOR sprongen er uit!maar waren teveel leuke dj's dus was moeilijk kiezen dat vond ik wel jammer! hing wel echt een schrale kutsfeer! alleen bij freestyle was de sfeer echt goed vond ik! en het was grappig dat er best veel buitenlanders waren ! was wel supergezellig met mijn schatje , subbel en paddel, de amstelveense gang, alex en nog wel meer
ik ben er weer volgende x sommige stukken was ik er wel maar tog ook weer nie eindelijk weer na jaren goed geluid op feest er is dus nog hoop voor volgend feesjuhs
Was weer een topfeessie: goed geluid, gezellige sfeer en er werd goed gedraaid: Neophyte, RTC helemaal top. Beetje jammer van de regen, maar vond t wel wat hebben
BWHUAHAHAAA DE KETELSTAMPERKANKERTOELIE, WAT EEN SUPERFEEST.... MAX STAMPUH...... VOLGEND JAAR ZEKER WEER..... ZWAAR RELAXED DAT HET NIE WAS UITVERKOCHT.......... IEDEREEN DE RUIMTE, DUS NIEMAND AGRESSIEF.... TADDAAAAAAAAAH
keihard los
te gruwelijk feest gewoon!!! ZWAAR LOS GEGAAN!!! LEKKAH KNETTAH!!!!
Mission completed: Beste feest van m'n verleden en dat zonder harddrugs haha miste all1 de energie want ik ging vaak helemaal los op de muziek. Maar volgende keer rij ik wel over duitsland want die N18 is overdag niet te doen
WAS WEER EEN KKGEK FEESSIE! ENDYMION ANGERFIST EN DJ PAUL NIET TE VERGETEN!! WAS ZEKERS GESLAAGD EN HET WEER WAS HELEMAAL PERFECT, DIE REGEN BOEIDE ME NIET ZO, IK ZAT TOG HELEMAAL GEITIG ONDER EEN TAFELTJE.
kwa geluid kut feest kwa volk kut feest maar goed onderling wel gezellig gehad
The Producer, Angerfist het dragen van puntschoenen/lonsdale, wat is het verschil??? Eens een schaap, altijd een schaap... Ben gewoon jezelf. SUPERFEEST
Echt GRUWELIJK leip feessie ben echt helemaal los gegaan,vooral tijdens Nosferatu,Anferfist & DaY-már echt goed esfeer en podium van Masters en Thunderdome zagen er goe duit qua aankleding alles was toppie,behalve de regen dan ....zit nu nog na te genieten effe afwachten op foto's en hopelijk de DVD whaha
ik vond het echt ijselijk ,goed gedaan in echt alle tenten drtaaide ze goed !!! was leuker geweest als het van 23:00 till 11:00 was geweest ,maar goed geeft niks weer een mooie ervaring rijker ,want ik had nopg nooit overdag zo ijselij lopen stampen en nog wel in de regen ,hahah ik ben nu wel ziek maaar dat geeft niks ,was zeker de moeite waard !!!!!
Toen we er bijna waren kregen we een ongeluk, dr reed iemand bij ons achterop echt KUT maar t feest was echt zwaar dik!! jammer van de regen.. Mindcontroller .. Angerfist .. Akira
Aanstaande zaterdag, van 11.00 tot 23.00 uur staat Enschede op z'n kop met Dominator. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de opbouw. Hieronder nog een paar zaken op een rijtje 284
Op zaterdag 30 juli is het recreatieterrein Het Rutbeek bij Enschede het domein van 8 live-acts en 73 DJ’s. De datum was al bekend, de locatie eveneens en wat de opzet wordt van het eerste serieuze hardcorefestival ter wereld zal inmiddels ook wel duidelijk zijn. Er ontbrak dus nog maar één belangrijk punt van informatie. 295
Half februari ging er een schok door hardcoreland, maar het was er eentje die zeer positief was. De organisaties achter de drie meest toonaangevende feesten in de hardste genres, Thunderdome, Masters of Hardcore en Houseqlassics, maakten toen bekend te gaan samenwerken om Nederlands enige echte outdoor hardcorefestival op de kaart te zetten. 294
jaaaaah en op masters 10-02-07 vannochtend hing er daar toch een grote mfk, poster van DOMINATOR 2007 en dat is waar het om gaat als het maar door gaat
der komt ook dit jaar een dominator maar zal wel op een andere lokatie worden gehouden!! maar op masters was idd een reuze poster van dominator erop dus gaat zcer weer top worden
https://album.partyflock.nl/5549555t.jpg Deze poster hing bij Masters afgelopen zaterdag!! Dus komt zeker weer een Dominator alleen nog niet bekend waar en wanneer! Maar we zijn zeker van de partij!!
khoop het ook dat er weer een dominator komt vorig jaar moeten missen ma als er weer zoon fijne line up is ga ik der zeker heen hou het anders op bussloo DEVENTER HARDCORE 4 LIFE!!!
vorige dominator was egt top... ik hoop egt dat het ergens gehouden kan worden.. mischien wel weer op rutbeek mooi dicht bij haha majah maak my verdrer ook nie uit waar het gehouden word... ik ben er gewoon bij... wil wel snel de datum weten anders verheug ik me strax voor nix
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????
zal wel aan mij liggen , maar er was er vorig jaar geen, omdat de gemeente enschede niet nog eens een vergunning verstrekte voor zo'n keigaaf feest, en dat dit een beetje kut uitkwam om nog een andere lokatie te vinden!!
maakt verder niet uit tuurlijk had je kunnen verwachten dat ie dit jaar zeker weer kwam, het is tenslotte echt een su6 geweest voor zowel organisatie als al het publiek!!!!
dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!
Qua festival feest nog altijd op nr 1!!! Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed
Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed
ja echt jammer
Lol tijdens DJ Nosferatu op de DVD
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2011 om 11:29: