Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,1171 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

Recreatiepark Het Rutbeek (binnen) op de kaart
Jacobsrietweg 182
Enschede
Nederland🇳🇱
hardcore × 59, darkcore × 18, oldschool × 18, industrial hardcore × 17, terror × 11, early hardcore × 10, speedcore × 3

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 13:00 met 24 bezoekers, om 11:00 met 21 bezoekers en om 14:00 met 14 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (540), Rilll (444), Bennykuh (1426), anoniem (1495), [023] PimRitsel (1674), anoniem (3094), TE-RR-OR (2288), KRANKENSTYN (3170), anoniem (1826), anoniem (1470), CODA-gfx (1100), Stefan-the-Sound (1257), Bryan (1438), mr turner (1299), P P (910), anoniem (2802), HUUUUUUUU (1394), anoniem (1045), Wodgah (884), De Zaanster (1258), anoniem (883), The prince of Darkness (1111), Allaaaaaard (835), Bram1985 (1138), Gabber Indiaan (1219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig379473%
zeer goed2936%
goed88717%
ok5
voldoende1513%
onvoldoende7
slecht261%
zeer slecht2
waardeloos18

1291 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!!!­Hardco­rE!!!!­
gruwelijk gewoon....wat een geluid, wat een sfeer, alleen regen was ff jammer ma boeie knalle met die handel!!!
:respect: podium Masters :respect: podium Thunderdome
!RONNiE!
Dominator was echt vet!! Thunderdome en Masters waren het beste uiteraard!!
""­Repels­teeltj­e""­
Vetjes :yes: Rob Gee man van de dag...:respect:
"KaMi"
Whaa GE-WEL-DIG!...heerlijke sfeer, weer was wel lekker en er werd heerlijke muziek gedraaid, Volgend jaar weer
"­The Croaker"­
Aansteker! Aansteker! Supervet Neophyte, Tommyknocker, RTC (Y)
#...­duvelke...#­
ik vond het een super feest geweldig kan er niks anders over zeggen ...tot de volgende keer dominator xxx joney
$an = mama
kut politie met die smerige kuthonden!!!
(6)CIANO(6)
Helemaal uit mijn kankerstekker gegaan gek :P Heb gewoon spierpijn van het losgaan :D Echt een te gruwelijk feest :bounce: :9 Geluid was ook lekker. Jammer van die kut wc's. Voor de rest kankerbruut feest. Echt relaxt :D
(6)silence is the enemy©­:bier:
ik zeg goeie fiske ..van sméérges af in de bus zuipuh bavkes en juupkes :bier:..super veel bekende daar (Y) minpuntjes ware regen en heineken en had groter verwacht maja !!
(k)Chientje
Was echt een geslaagd feessie, muziek was goed!!! :respect: Alleen jammer dat we Angerfist net gemist hebben :@:@:@ Noize Suppressor was vet! :respect: (y)
(L)(K) Jiska (K)(L)
Egt een UbeR SUPER feest...geluid 100% goed !!! M.O.H en Thunderdome Ware cker wel bruut.. :D Volgend jaar hopelijk weer en dan nog langer doorgaan ??? :P :bounce:
(L)Lad­yPing(­L)
super feesiej! beetje jammer van de plees! dat moet echt eens beter! twas wel gesellie daar nie van. he meide!:D
SUPERRRRRR WAT EEN FEEST HEY DAMN PIEWWIEP
(t)error404
amaaaaaaaaaaaaaaai wat n feest
*­ *­ AUDREY *­ *­
Was echt wel een goed feest!!!!! :D Ophidian :respect: Noize Suppressor :respect: Heb me echt wel goed vermaakt daar!!!! vooral in de thunderdome (waar de de bass onwijs goed voelt trillen in je lijf!!!) en MOH (met totaal 68 boxen op podia)
* Isis *
:D Wat was dit een geweldig SUPER feest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* Lennaert *
geweldig feest heb me zeer vermaakt :Pkk hard gaaan op dominator:P
egt super vermaakt heel de dag doorrr... HAHAHA ! Noize supressor in de regen was het allervetst !!! WEG MET AL DIE MOOIWEERGABBERS !! en hoppaaaa... een plekkie vooraan! STAMPGEVAARRR! ><
geweldig feestje, alleen jammer dat t geluid in het begin steeds uitviel
t was egt geweldig:D als het volgend jaar weer is ga ik weer:D
Was echt een gruwelijk feest!! Super!! heb me echt vermaakt! volgend jaar weer hoor!!
wat een knetterfeestje dit, alle live-acts super :respect: G-town madness & Angerfist :respect:
*-Sharon-*
geweldig
was Superr (Y)(Y)
*Aukééé
Heb Me Zeker Wel Goed Vermaakt Zeker Leuwk Feessiej
een geweldig feessie :yes::D
*Dani*
Wat een superfeest! organisaties :respect: Heb t echt super naar mijn zin gehad! :-D
*ReblletjuH*
SUPER VET FEESSIE:D:D:D Was Echt Geweldig!:P
*Ricardinho*
was een zeer geslaagd feest :yes: :bounce: :bounce: alleen jammer dat er GEEN TIMETABLE en een PINAUTOMAAT was
Als geweldig - + bestond had ik die beoordeling aan dit meesterlijke feest gegeven!! :D :bounce:
*TAATJE*
had er ook veel van verwacht meestal moet je dat niet doen maar deze keer was het goed het was echt een top feest
Vette shit :respect:
- Frauke
'tBegin was gewéldig.. Regen was kút.. en ijskoud :( Paul Elstak heeft 't toch nog goed gemaakt :respect:
Geen woorden voor...................:D
was zeker wel vet vooral toen het donker werd alleen jammer van de regen overdag
super vet!! Alleen aan het begin bij de moh stage deed de apperatuur het niet. DE set van dj d was vernaggeld en osiris&T-junction konden maar een halfuurtje draaien. En de darkcore zaal viel me zwaar tegen. Maar het was verder echt een super feestje!! Maar waarom geen Promo????????
--needbeat--
Lekker feest, hoop dat het volgende keer 's nachts is. Goeie dj's, goed sfeertje, Lekkere RED BULL!!! maar ik ga niet meer overdag knallen, helaaas
--P@CO--
Opzekers een f#cking goed feest inderdaad jammer dat de muziek een beetje door elkaar heen te horen was maar verders top.
ik heb me eigen super vermaakt :P geluid super goed alleen jammer dat ik gaar was van die nacht ervoor. (y)Dominator(y)
-Evert-
was echt vet feest ,vooral MOH
-LENS-
Ram vet feestje! Terror!(Y)
Mooier kan niet!
:respect: een paradijs op aarde :-D
:respect: Shadowlands Terrorists :respect: Zoooo het was echt super vet :yes:
.
bruut maar volgende keer moet echt snachts!!!!!!!!!!
Topfeest: goeie sfeer, vette sets van Miss Flower, Tommyknocker, RTC, Shadowlands en Neophyte Live te gek!
..Mike
NOESTE SHIT!!! :cheer: heelek.. en wat nou puntschoene.. zag gvd alleen maar wazi's op die kut klompen..:S.. heb me perfect vermaakt. SUPER:respect:...vooral House Qlassics en natuulek Eug en Sietse in de Mc!!! :kwijl:
..­†..­Lilly..­†..­
was echt super knalluh en het weer zat gelukkig ook mee heb weer ff knetter hard zitten ragguh! :jaja: :bounce:
.­::†::.­ Proud Mommy .­::†::.­
vond het ook zekers bruut feessie, jammer dat het niet de heledag droog was...maar de ure zon die er wel waren was zekers lekker erbij... alleen bale da ik niet toch einde kon blijve :( snik snik
.:Liene:.
het was wel een gezellig feessie:yes:, maar wel jammer dat bij sommige podiums de bass niet aanstond of zacht stond:(
.Ilse
:cheer: Echt Super!!! :respect: Angerfist Neophyte!! :bounce:
.Morbid.
Was echt een SUPER feest. :D Om nooit te vergeten. Angerfist was echt top, net zoals Noize Supressor. Vond alleen het drinken enzo wel duur. :(
.Richard.
Uber dik feest B)
/­\/­\iss Sundance
Was echt een superfeest, volgend jaar weer!!!! Alleen jammer van de wc's je moest soms wel een uur wachten...........
1#­ what up doc 1#­
huh:woep:huh
bohhh was echt extreem vet sexy meer kan ik er niet over zeggen beter dan masters 10 jaar :bounce:
:respect: Super Crazy ILL :respect: Dit Was Niet Met Een Feestje Te Vergelijken :zuipen: Total Chaos :zuipen: A True DominatoR :D FreakuH Met M'n Sjattjuh Is TEGEK :kwijl: :bounce: Noize SuppreSSor Is The Best :bounce:
2-Hard
super feestje :yes::bier:
geweldig
ik vond het echt supervet, volgende keer weer
ECHT EEN KUT FEEST!!!!!
:[ ALLES KAPOT :[
super feest :bounce::xtc::bounce: heb me er goed vermaakt :respect:
:beer: Colt
Enigste minpuntje waren de WC's en het dure eten maar voor de rest een SUPER FEEST!!!!:D:D:D
:bier: hollandse klompenboer :bier:
was weer knalle als de malle
:bier: Kale Æ
was echt kk bruut :respect:Angerfist Noize suppressor Endymion:respect:
:bier:­Rick:b­ier:
Nog Nooit zo uit me stekker geweest en gegaan :P
:bounce: Hardco­rebitc­h :bounce:
wereld feest, het was echt super.jammer van die paar kleine buitjes. mzzzl
:bounce: ParaMara
Wat een superfeest!!!!!!:D:D:D Zo goed vermaaktt!! SUPER!!!:bounce:
was eg te gek!!! alleen jammer dat die drugshonden er rondliepe 8)
:bounce: Willem :bounce:
Daisy :respect: Ophidian :respect: DELTA 9 :respect:
:bounce:Hij is gek he:bounce:
was egt een super feest, vond alles geweldig!!
geweldig vooral zo buiten heerlijk
Volgens mij heb ik dan toch steeds net op die ene schone plee gezeten met 2 rollen wc papier in mijn bereik en een beste stapel servetjes..Wat ik wel leuk vond, het achterlijke kaartje voor de wc zo klein en strak mogelijk op te vouwen..de eerste keer liep dat wijf bij de plee al te zeiken dat ze dat bonnetje uit elkaar moest frommelen (en da was eigenlijk gewoon geeneens expres de 1e keer).. ik zag die geirriteerde blik in die ogen en dacht: heeeee dat ga ik dus de rest van de dag doen! Strak plan!
met 1 woord GEWELDIG!!! alleen beetje veel drugshonden :P
was weer ff een keihard feest, alleen jammer van die kutregen af en toe maarjah geslaagd! :bounce:
Vince, Delta 9, Producer, Unexist, Shadowlands (Y)(Y) Alleen had het allemaal beter geregeld kunnen zijn. De volgende keer verwacht ik wel voor die €45,- dat er in de darkcore normaal geluid is, flikkers :@ Volgend jaar herkansing en die kut minten kunnen ook wel goedkoper :dood:
:jaja:­Milan:­jaja:
superfeest, als je eerste feest inqontrol was:p
destroyer :x DE MAN :respect:
:woepwoep:hij was fijn:woepwoep:
was te gek feest heb me helemaal op gehakt hardcore is the best dominator rulezz the PARTY of al :respect: for dominator:respect:
:Prooie:P
het was weer een topfeest heb goed staan beuken...:respect:angerfist en neophyte:respect:
Tering man was echt een SUPERVET feest :D:D :bounce::lijn::xtc: O:)
zekers een vet feesieeeeeeeeeeeeeeee day mar :respect:
:yes: HardeKlappe-SnelThuis :yes:
kheb hendig uit me plaat gegaan daar, alleen jammer om 10u moeilijke figuren heeft ook de das omgedaan om dus te vertrekken :S kut volk terwijl de sfeer verder super was :S
:Yes: Stam(p)Gast :Yes:
GEIL!! :bounce: :yes:
:respect: Shadowlands Terrorist :respect: wat un bruut feest!!(Y)(Y) :|mindcontroller:|
<<MAXIMUS>>
hmmz
====­>>>> The EcLiPsE <<<<====­
:WOOP: DOMINATOR :WOOP: 't lek wel een droom !!! :respect: Angerfist - RTC & G-Town madness :respect:
knetters vet feestjuh;)(Y)
>>RAGE<<
geweldig
>DT<
toppertje alleen jammer van dat mijn weed werd afgepakt
?..*­ LadieJ M.­ *..­?
Super vet Feest:D:D Echt superss Vermaakt..:bounce:
[ TL ] TerrorLola :mixje:
wreedd :P !!
KANKER STIJL
IK HANG ER NOG STEEDS IN
KK VET FEESTJE!!!!
[BE] :lief: CuteDevil :lief:
Super vet feesje! Heb mij zekers goe geamuseerd!! volgend jaar ben ik er zeker weer bij :d
GEWELDIG feest, The Prophet :respect: HQ was (Y)
zeer goed vermaakt gewoon een geweldig feest(Y)(Y)
[Eelco}
toppiej ,volgende week Gratis 3 dagen dancevalley hehe..
[HC] State of Mind
Echt een bruut feest!!!
[HGDG] Para-Teringleier :smoke:
Jaaaaaaaaaaaaaaa CKER wel een geslaagd feessie !! :D alleen de gemeente moet nie zo zeure over dat geluidsoverlast want de organisaties hebbe zich netjes aan het decibel maximum gehoude dus hebbe ze nix om over te kankere :@ verder was de opbouw van het feest ook super en de geluidsinstallatie was ook zeer geslaagd (Y) ik kijk al uit naar de volgende x !! :)
[NL] Jack sparro­w:boun­ce: ay ay
jammer dat het regende ma verder was het een super feesie:D(Y)
[NL] MaTuN [ H4L ] Dwight [NL]
Zwaar gruwelijk, volgend jaar weer?[NL]MaTuN[NL]
MASTERS OF HARDCORE had wat goed te maken
Een geweldig feest gehad, ben er nog van aan het nagenieten. Next year again !!
knal feest van het jaar en het afgelopen jaar!;bounce:bounce:
Thunderdome :respect:
[SF] Trip_­O B)
:respect: Armageddon Project :respect:
[WBS] GHOST
zo dit was een super feest!!!organisatoren :respect:
super dik feest :) geluid was top alleen bij moh viel het geluid in het begin nog wel eens uit :(
[ZT] Smijtk­abouta­h!­ [ZT]
jaja weer heerlijk "Los" geweest!! :cheer: alleen jammer in het begin van de Darkcore! :( regen was ook duideljik flex! om ff heerlijk af te koelen:D :respect: angerfist :respect: Armageddon Project :respect: JAPPO! :respect:
_­0_­ Broekje :aai:
Helemaal te gek!
echt zwaar te gek hoor vooral de thunderdome en moh ANGERFIST!!! NOIZE SUPPRESSOR(y)
_LEROY_
Super feestje :respect:
_Robbin_
wanneer weer? superfeest
haha daar ston paul dan ff voor een leeg publiek (N) thunderdome (Y) alleen darkcore was echt kut :S
Alias
heb me goed vermaakt, was weer lekker feesje
was toppie :yes: :woeptidoe:
was toppie :yes: zeker weten :D
Was een goed feestje! Lekker weer en gewoon keihard feesten!
angerBIST!
dit was vetter dan ket!
Aaaaaaaaaaaaah Vet te GeQQQQQQQQQ!!!!!! WoeHoeeeeewwww :woep::cheer:
echt een super feest, jammer van af en toe het buitje, Maar echt er werd Super Gedraaid!!!!!
Anok
Heb me goed vermaakt (Y)
armbender
Superfeest, heb me er echt prima vermaakt:D
me dakje vloog helemaal van me pan af !!!!
:woepwoep: NOIZE SUPPRESSOR stijde de pan uit helemaal te gek feest !!! lekkr zelf t weer was (Y)
Avonturier
Met zijn allen Hakken op een groot Grasveld!
Axzell
wat een kut feest was dit zeg geen woorden voor
HIJ GING LEKKERRRRR :bounce: Tijd geleden dat ik me zo goed gevoeld heb op een feest :lief: MC-tent & TD-stage :respect: Predator - Chosen Few :kwijl:
Echt GEWELDIG!! wat heb ik me super vermaakt :cheer: :bounce: en het weer viel echt 100% mee!
B@rbiegirl
:respect:AnGeRFiSt:respect:
Leuk feestie, gelukkig goed weer op een paar kleine buitjes na!! Was weer gezellie met me vriendjes!!! Voornamelijk bij Freestyle tent gestaan!! (y)
echt een vet feest
baerd
lekker feessie was het (Y)
BAKER [ MPS ]
die moet je meemaken
gewoon een SUPER FEEST :jaja::jaja::jaja:
Bastiano
t was cker wel vet alleen jammer van de wc's en dat de tenten een beetje op elkaar stonden gebouwt.....
Bavalo
Op het begin leek heel ut feest kut te worden, slecht weer, wiet afgepakt, kut geluid in de darkcorezaal waar ik van plan was om zowat heel de dag te blijven...Maar toen Unexist begon te draaien heb ik alleen nog maar goeie muziek gehoord..respect naar destroyer, the producer, unexist en drokz vs akira..
Benniej Fris
Wat een tering vet feest :D Goed geluid! Alleen kut dat ik daarna nog ff 1 uur heb moeten lopen opzoek naar onze auto :S Wat een tering verkeers regelaars stuurden ons elke keer een andere kant op :S
Bennykuh
In 1 woord super... voor mij vetste feest ooit!
BENSCHOPSE GABBER
I was in heaven!!!!!!!! :respect: dominator :respect:
Berend
Zeker leuk feestje, Darkcoretent was super! Unexist (y)
Bestiun
lekkerrrr
BIER BRIGADIER *­038 ZUID*­
gruwelijk feest, jammer van het weer maar dat mogt de pret niet drukken....wat zeurt iederen nou weer over clubkutten? in de mindcontroller tent waren aardig veel...en was de sfeer ook het beste, in tegenstelling tot bijv. het "schop en sla maar flink om je heen"gedans en het aggressief rondkijk sfeertje bij MoH
BijCrack
(bounce) knetter gek helemaal los!! (bounce) goed geluid, goede sfeer volgende keer ben ik er ook zeker weer bij
BIO-H@ZARD
Dominator leuke dames lekker weer geweldig feest
Zeker een topfeest:D Jammer dat het alweer voorbij is:(
BobbyR/dam
Echt kicke! Beettje jammer dat er zo weinig houseclassics gedraaid werden in de houseclassics tent. Lenny Dee was echt heftig!.
echt een super feest
BON-O B) :D
:respect:
Bryan
Was goed te doen, alleen jammer van het geluid in de Darkcore, The DJ Producer kickte ass !
Buhh
het was echt een vet!! geluid was goed want als je van thunderdome na masters liep hoorde je de muziek niet meer van thunderdome,, allemaal goed geregeld vind ik. Ook n heel goede sfeer!
Buntjeeh
geweldig
CHEDDAR
er hing geen sfeer het geluid was niet echt best, thunderdome stage was heerlijk armageddon project noize suppressor placid k waren heerlijk :bounce: en destroyer draaide uber gruwlijk vet!!!!
Christian K
goeie dag gehad...
Meesterlijk feest, dit mogen ze zkr vaker doen
top feessie echt waar (Y)
CYN{NL}
Het feest was echt te kk los!!!!
nindcontroler en houseqlassics tent waren vet hoor!!:D
JAAAAAAH erg lekker feestje -noize supressor- :respect: ... alleen geen timetable:nee: das minder!!
Da Tomba !!
DROKZ EN AKIRAAAAAAA :RESPECT: ..:ratattatattataattaa
lkkr feesie :D
Damiano*
was een leuk feesie hoor (Y)(Y)(Y) ** Erg jammer van het geluid in de darkcore tent :s:s lekker los gegaan overal :bier::bier::bier:
Danny Katwyk
kk stoer:P
DARKNOIZE
ik vond alles te dicht op elkaar staan. je hoorde teveel dingen door elkaar heen. teleurstellend helaas...
APPETIJTELIJK
De B
strak feestje:respect:
de Harde™
meesteRlijk... met de hoofdletter R
De Snelle
Redelijk tot zeer bruut tot dodelijk tot onsterfelijk...nr..1..!!!!!!!
De Wilde
gewoon mega vet!!!! Echt outdoor en hoe.....:xtc:
De Zaanster
ONBESCHRIJFELIJK......
Deekore.
MINDCONTROLLER HAKKÛH!!!! Heb me prima vermaakt!!! Helemaal uit België gekomen maar het was zeker de moeite waard!!!!
Def
HELEMAAL UIT M'N STEKKER :bounce:
Goed feestje (y)
Delete123
Was helemaal geweldig:D RTC, Predator, Weirdo, Shadowlands, Stunned Guys, Vince, Delta 9 :respect:
Super Knettertje Leip! :cheer:
DerekRaver
HELEMAAL GEKKEHUIS SUPER(Y)
het was knallen echt super!!!!!!
Disturb™
zo dit was zeker 1 groot super feest alles goed voor elkaar super line up en werd ook gewoon zeer goed gedraaid steeds voor outdoor festival was dit zeker me beste die ik meegemaakt heb >>> FOTO'S ONLINE ZIE EIGEN TEKST<<< :bounce:
Dj Agonizer
(Y)(Y)(Y)(Y)
wat een toppertje weer pfffffff ben nu net thuis om 2.30 was weer de moeite waard laterzzzz
DJ Xstreem S
het was geweldig beuk dag
DJ_Profiler
:respect: BASS-D :respect: Petje af!!
vond het echt een geweldig superfeessie:D gezellige sfeer alleen erg jammer dat die 12 uur zo snel voorbij waren:(
Donny A.­K.­A.­ Donski
Het feest was goed, de locatie was goed alleen beetje jammer dat het overdag was. Maar mijn grootste ergenis waren die KUT WOUTEN MET HUN DRUGSHONDEN, vond het niet zo'n Nederlandese partysfeer. Eerste keer dat ik dat zie hier. En ik vond het jammer dat ze geen timetabels hadden.
Dop Kruimel
Producer! Jammer van het kut geluid in de darkcorezaal, daardoor sprong TOA niet echt uit de verf
Dr. Rude
Vet feest :jaja:
Dramkop
Was ckers weer de moeite waard mensen:bounce:Vond persoonlijk de regen niet storend, maar was volgens mij wel zure regen want er waren een hoop zure muiltjes te zien......Het geluid was knoerthard gewoon zoals het hoort dus:jaja: :respect: voor alle DJ`s.....Alleen paul, na zoveel ervaring moet je toch wel degelijk een feestje af kunnen sluiten:nee:
Dun bijs
:bounce:GRUWELIJK!!!:bounce:
duracelleke alias dn dolle
VET!!!!!!
Earlyr­avegab­ber
was zeker super vet feest DOMINATOR 2005:respect: in 1 woord geweldig
Eef Raveteef
heb me zeeeer vermaakt :D
Eilram.
Zeker een geweldig feest :D Angerfist ging dr zwaar op :D Hehe.. Allen jammer van de rellen weer :/ :S
BRRRUUUUTTTTTTTTTTT!!!!!! wat een feest zeg! regen of geen regen, gewoon gaan! :bounce: sets van endymion en paul elstak :respect: !! vooral het einde bij masters was dikke vette sjjiiittt :p
ELVASION©
KKVET FEEST WE WANT MORE NEXT YEAR
Engelsman
DARCORE !!, Dikke respect voor TOA, Producer, Destroyer, Droks & Akira :bounce: het was een m8ige feezie !! Groeten uut Grunn en aan de mensen in de Bus (y)
Ennair
Ging erop :bounce: Alleen wat n afzetters :@ 1,50 voor kut wc's zndr water en spiegel :vaag: En jmmr van die relle :/
Enzyme1
top feessie!!! :respect:
Was errug gezellig! :D HOUSEQLASSICS was super!!! :BOUNCE:
ETD
gewoon super... kon de muziek een paar dagen later nog horen :p
Etherpaniek
top feessiee (Y) vooral MOH ahhh superrr
het was een vet gezellig feestje allen jammer dat het overdag is
was echt een super mooi feest....de regen was wat minder maar uiteindelijk toch nog even mooi los kunnen gaan :bounce:
Fab!
was een egt kk vet feest :respect: Dione=DNA :respect: En MOH was duidelijk beter dan TUNDERDOME
Fighter!!
aaaaaah die hond :( was gewoon zielig :D maar verder een SUPER FEESSIE
Fleurkut
wel leuk feessie alleen jammer van et weer!
hmm beetje negatieve reacties hier ben blij dat iknie geweest ben hoorde ook dat het feest ook geen aankleding had of wat lekker cheap duss naaiers
dit feest was echt kankerbruut !! vooral bij de stand van Masters ging ut helemaal lossss !! Angerfist, Tommyknocker, DJ DIone, Neophyte en PAul...waren zeker wel de beste van de dag !! volgende jaar weer van de partij !!!
Zooo dan, hoezo vaag? Maar 't was wel lekker :bier: Alleen het hele gedoe van om 4 uur 's morgens op staan :/ Nee dank je, NOOIT meer! En als ik bier bestelde bij de bar kreeg ik steeds geel water? Beetje minder
fuckt up erty
het feest was gewoon k k ggaaaannn alle goede dj`s gewoon super uit je reet gaan
superfeest!!!volgend jaar weer???
Gabber­Pinda4­Life
Wat een tering vet feest:respect: Volgens mij hadden ze gisteren de geluidslimiet afgeschaft :kwijl: Dreunde echt lekker Thunderdome podium:kwijl: Een geweldig feest volgend jaar zeker weer maar dan wel 's nachts;):respect: 4 DOMINATOR!!!
gansta
Was egt wel wreed feest!:D:D Tommyknocker'Mis Flower draaide wreed maar Paul weet nog steeds niet hoe die een feest moet afsluiten!!!
was een super feestje weer :D, alleen een beetje jammer van het weer :S
Megafeest!! Drokz en Akira :respect: mooi opgezet allemaal
Goochem
Helemaal te gek feest, dank voor de gezelligheid mannuhh!
H2TB!
Heel vet! Had gastenplaatsen gewonen via MOH radio­, die security dachten dat ik VIP was! Dus bijna o­veral backstage geweest! Heel vet feest!
ohhhhh was echt heel vet!!!zo hoort een feest te zijn,lekker hard veel variatie in de muziek en gewoon maximaal knallen:yes: angerfist,t-junction,RTC,bass-d&king-matthew waren het vetste maar de rest was ook gewoon heel erg goed!topie georganiseerd en vette locatie,alleen jammer van die ''feestgangers'' die alleen maar komen om te vechten:s
enige minpuntje: de wc's... verder was het gewoon hakkuh van begin tot eind
Hakkuh Annie
Tjah ik dacht echt dat het flop zou worden, maar we hebben lekker veel verkocht bij de classicsstand en het was ook nog eens reuze gezellig 8) Echt leuk dat steeds dezelfde mensen maar bleven terugkomen bij ons stand hahaha
Hardcore =­ Life
Dit zijn de mooie festivals :D Vooral Thunderdome was erg vet. Daisy & Armageddon Project :respect:
geweldig
super feest
Dominator was onwijs gaaf ik heb nog nooit zo HaRcOrE feest meegemaakt
HARDCORE-POWER :bier:
erg vet feestje!!!
HardCoreFem
Wat een Super bruut feest!! Thunderdome en MOH overheersten zekers!! Goeie sfeer, bijna geen ruzie, alleen op t eind bij de ingang..Beter volgend jaar weer!!
Hardco­reMeis­juh
Was een super feest, leuke mensen leren kennen :)
gzellig,leuke dames:kwijl: alleen de geluidsverdeling was bagger, JAMMER niet egt waar voor je geld
:yes:!!!!gruwelijk lekker feest!!!! :yes:
HC4L
Echt een vet feest!!!!Darkcore tent roeleerde zwaar toen ut geluid was gefixed!!!Thunderdome was ook supah alleen volgende keer 's nachts!!!!
hc4life87
t was een knalle feest om nooit te vergete . goed georganiseerd , ideale lokatie !! en de regen zorgde voor de afkoeling :d :p volgend jaar weer van de partij :d
HEADFUCK TERRORIST
en een gruwelijk feest lekker hard geluid bij thunderdome en moh heerlijk :respect: voor dit feest dominator domineert dik
heejha­llomet­mike
was zeker de moeite waard om bijna 3 uur te reizen ..echt ene vaag feestje
HeiN!
DOPE!!!!!! BRUUT FEEST :yes:
Tja ik weet wel wie er op dit feest de DOMINATORS waren >>> Beter kom je niet!!! Maaruh we hebben nog lekker nagebubbeld!!!
House-Opa
Leuk feestje. Top sfeer, goed geluid. minpunten toiletten, drankvoorziening,geen line up bij binnenkomst, duur.
Bruut feest....
MEEEEEEEEESTERLIJK!!! :respect:
IceBreaker
MOH :respect: Was echt en Knal Feest !!!! :bounce:
was een geweldig mooi feest maar 1 ding hé :@ ik ga nooit weer betalen voor de wc GVD heb nu een blaasontsteking opgelopen van die smerige bende daar :@:@ voor de rest (Y) maar t water wat je kocht mochgt wel wat kouder en mooi belachelijk dat er geen water in de wc's was je kon niej eens je handen wassen :(:@
iGwenda
:cheer: Geweldig 8) Feest van het jaar :D enne MOH stage was het beste kwa geluid, daar had Noize Supressor echt moeten staan :9 enne voor de rest: :respect: DaY-mar, Dione, RTC en Miss Flower! :cheer: PARTYPICS: www.HOUSEPORTAL.NL Volgend jaar weer?? O:)
IK! :lol:
:bounce: Moooooi feessie! jahjah Goed vermaakt ook vet veel bekenden :yes: en goeie sfeer!
ikk
was echt megavet maar die kklijers hebbe alles veel te duur gemaakt jaa
ilsja
super.. feest :yes: van begin tot eind...:yes:
Haha nou ik heb mijn kaartje nog steeds. heb hem niet kunnen verkopen. vet klote. maar ja zal vast mooi zijn geweest in enschede :jaja:
Ingetje [MPS]
Het was 100% zeker een topfeest!! :WOOP: jammer dat mn voeten het op t eind niet meer deden. Maar ben nu weer klaar om te gaan :bounce:
Irmie
SUPER :bounce:
Irri :bier:
Slecht geluid in Darkcore, echt jammer. De eerste serie sets is daardoor verloren gegaan
goed te doen!! Producer, destroyer :respect:
janine83
Erg leuk!!!
japio1
wat een feest zeg. Echt hakkuh tot de macht 10, en een goeie sfeer. Volgende keer zou een timetable wel hendig zijn.
JARCO S
gewldig bar feessie
Jasper ®
Na Headbanger, helemaal LOS :bounce: !!! NOIZE SUPPRESSOR :respect: TIEUM :respect: !!!! Angerfist was wéér niks waard. Met die versnelde wanneby kk terror van ze :@
jeffrey85
toppertje
Jenka ©
De hele organisatie was nie optimaal. Maar thunderdome maakte alles goed. Den Haag ging los vooraan zeg :yes:
JEREMYS
JA MOOI JA
Jip123
Was echt geweldig wil er weer heen
was echt een super geweldig FEEST!!!!
Jorrit
vet feestje maar wel te veel houthakkers :( verder was het kikkuh
Echt een superfeest:bounce:
WAT EEN FEEEEEST, zo wil ik er elke week wel 1... Zou zonde zijn als we nog een jaar zouden moeten wachten jongens!! (hint-hint) Maar echt ZWAAR genoten!!! Heerlijke manneh ook daar :P
chosen few: jaloers? op wat dan? op die mooie drugskop van je? En ik zou idd bijna liever naar sensation white gaan ipv zo'n boutset van jou aanhoren
KalePu­nkGabb­er
Lekker feestje alleen jammer dat als je naast de darkcore zaal stond dat je de rest ook kon horen verder wel beter
Kapitein Zuipschuit
Super bruut feest goede sfeer :respect: mindcontroller :respect:..........wc,s waren goed ranzig maja zo heb je op ieder feest wel wat.Volgend jaar weer aub :D:D
kk gek feest! vergeet ik nooit meer :)
Jammer da het af en toe regende!!! voor de rest (y) feesjuh
Kelly!.
Jammer dat Partyraiser zo vroeg moest..heb um half uurtje maar gezien..Goeie organisatie en Beveiling..KLASSE FEEST!!!,...Als ANGERFIST aan het draaien in ken ik geen Grenzen :9..Zoo jij bent verbrand krijg ik dan tehoren..Mmm nee angerfist is klaar met draaien :) MOH meeste tijd geweest
Kesch
ram vet feest:D:D zeker genoten :D voral met G-town Madness volgend jaar weer:P??
ketabob
het was een ferm feestje
Kim&­Rosanna(L)
DominatoR was gewoon KK LoSSzzz:P
in 1 woord -->>GEWELDIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kunga
In een woord... nouja... heb er geen woorden voor...
L!N
:respect::respect:Echt te vet feest gewoon!Vince :respect: the scratchmaster was weer te vet bezig en Paul :respect: superafsluiter!:respect::respect:Sprakeloos....:D
Zo lkkr feesie :D
Lady Terrorcore
ey man kijk nie zo wat zit je nou te kijkuh.. huh.. wat kijk jij nou?, jezus man iedereen kijkt! pfff... wat een gekijk:P
Langhe
GODVERDOMME WAT GING IT LEKKER
Leuk! Niet geweldig....
leipe shit
kon niet gruwelijker!!!!
leroy!.!
gekke shit
Liekje1981
Ik heb hier van me 1e werkdag genoten bij Dance Tools, stond met de stand tegenover MOH en dat was echt :bounce: (y), Angerfist, Ophidian, Neophyte, Nosferatu waren echt :respect: na werken zeker nog genoten van PANIC :respect: :yes: kan die gozer toch goed draaien. Ik vond het een TOP feessie :yes: Jammer van de wc's en dat er GEEN time-table aanwezig was :no:
Lievelien
VET VET VET :D:D:D
Super vet feest
JAAA Leuk!!!! Lekker LosgegaaN HeLe
limita­bledja­y
op zich wel gesellig maar hebbe meer op iemand gewacht bij het woutuh buro :s
LinS ||
Uber sexy feesjuh, alleen jammer van de bas in de darkcore zaal. Voor de rest (Y)
Loeze :loser:
KK VET FEESTJE... :respect:
Loos.
Gruwelijk!! :D Tja als je Belachtelijk hard staat te hakkuh kom je wel eens wat ruimte tekort! :S Ziekelijk feessie! :P
geweldig :D
Super party! dik staan stampuhhh :D
lovely-lili
super!!!!!!!!!!!! houseqlassics :respect: :respect: :respect:
Low Tempo Sucks
Super!!!! Volgende keer weer!!
LUNATI­C4LIFE :xtc: OLDSCHOOL GANGSTER
was echt gruwelijk vet!!!!!:bounce:
Luo Moirs
kwas nie echt in een feeststemming ma toch wast een uberfeest, totaal geen spijt dak geweest ben
Luuk/St
alweer tijd geleden maar vies kkvet! heb geweldig genoten :)
M
Tegen verwachting in prima vermaakt! Alleen zoals meer mensen al zeggen, die Darkcore area was echt te triest vergeleken met de rest. Volgend jaar ietsje beter mannen! Dit leek nergens op :( Al met al een leuke dag gehad (Y)
the best ever!!!!
TE KANKERHARD..:D & Best Wel Vaag... :vaag:
JA EGT TOPFEEST MAAR DIE REGEN WAS MINDER MAAR DAT DEED MN FEEST NIET VERNEUKEN! ANGERFIST LIVE EGT TOP!!!!!!
MadMark aKa Chronic Error
ZWAAAAAAAAAAAAR TE GEK FEESjuh!!!!! :p
maes
de beveliging waren ziek in de kop..
Wowww wat een feest echt geweldig!! was wel kapot voor het einde maar echt super!!! :respect: AOF :respect:
mama van Isa
SUPER VET FEEST!!! :respect: angerfist
Marcel-o B)
we waren er pas om half 3 ofzo :( laatste stukje Chosenfew was :respect: :9 verder ook super vermaakt :D alleen jammer van de regen soms :S
Marinda
beter dan mysteryland, dat wordt meer een trancefeestje de laatste jaren
Marley...
Dit was echt een super feest!!!!
MARLIEKE!!!
WAS EEN TOPFEEST! GING DR OP HE (Y)
master swk
het was een mooi feestje vooral de mindcontroller
MASTER-J
JA LEKKER HAKKUHH!!! heb me uitstekend vermaakt. En voor de stoere jongens die de hele dag staan te staan jammer van je 50 euries hoor je weet niet wat je mist FEESTJUH!
masterxess
Nog iemand foto gemaakt van die persoon die tijdens set van RTC in de palen was geklommen ?? :9 :9
Mat-Ice a.­k.­a.­ DJ THE FURIAN
GEWELDIG FEEST...alleen beetje jammer dat je zo lang moest wachten bij de wc's :p
Mattlez
Bezoek een Concentratiekamp met goede muziek voor 50 euro Entree...Kortom KUTFEEST...Nooit meer weer...
maxwax
vet goed vermaakt. maar dat volk daar? geen worden voor.
Mayo4ever
Geweldig beschrijft het niet eens, wat een super feest!Beter dan Defqon absoluut!Er hing ook een goeie sfeer en de muziek was geweldig :yes: Zo hoort een feest te zijn :woop:
:P :cheer: WAUW!!!! :cheer: :P Het was gewoon hé-le-maal :D :D :D GEWELDIG!!! :D :D :D Diegenen die zitten te zeuren (:@), weten niet wat feesten is :yes: :cheer:
echt wat een GEWELDIG FEEST :bounce::bounce::bounce: :respect: Art Of Fighters :respect: :respect: Daisy :respect:
MC Rough
Woei (y)(y)(y)
Was echt super:D :bounce:
Melis :cheer:
Skunnig!!!!
Menace || Society !­
vet feessie !!!! :bier: , alleen jammer dat k er weer redelijk vroeg uit moest..
Metal Editor
bruut
Echt Super Vet !! Was een tof feessie echt waar.. ben helemaal los gegaan, heb nu overal spierpijn en ben echt verkouden.. Mja.. Dit knetter feest heb ik mee gemaakt!! Helemaal geweldig !!
Was een top feessie!
Michelle85
Erg goed vermaakt :bounce:
MiKKieJ
ik heeft mij bruuuuut vermaakt :bounce: thnx RMN, COEN en TEZZZ (L)
Goed feestje! :respect: Noize Suppressor, Akira & Drokz en Stunned guys :respect:
Miss Punt..!!­
Bass-D & King Matthew & The Mouth Of Madness :respect: :respect: Super...!!! Voor de rest ook zeker geslaagd feesje ;p :P (Y)
Mits :banana:
Vet feestje, Angerfist, Bass D & King Matthew, Neophyte en noize suppressor:D
wat een feest en top georganiseerd :respect:
Moens
The Destroyer :respect: The Producer !!! Heb me ook vet goed vermaakt in de Mindcontroller tent :jaja: Shadowlands Terrorists :respect: THunderdome was ook vet :respect: Vince :respect:
vond het het beste feest van 2005
MR. GRUMPY
was onwijs gezellig met ze alle weer :yes:
Mr.Sven
Super feest gewoon!!! in 1 woord GRANDIOOS gewoon ANHERFIST was weer super :RESPECT: maar ik heb me zeer goed vermaakt zo mogen van mij alle feesten zijn.
ms.­ peppermint®
vet kicke feest! eerste uren was t nie ech veel, daarna top sfeer.. (y)kon me geen waziger zootje voorstellen :P:P jammer van die opgefokte beveiliging, was behoorlijk overdreven..
My Style Can´t Be Duplicated Or Recycled
GE-WEL-DIG...:D:D
Nala
het was echt een vet feessie heb er blaren van overgehouden maar wel de hele dag gedanst xxx jennifer
kheb me nog nooit zo goed vermaakt op een feest was echt een TOPPER (Y):bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
nevermind!
Heerlijk feest!!! Goede sfeer, aardige mensen en bijna alleen maar hakkende mensen! Zo hoort het. Geluid was ook knetter hard
Nexonai
lekker lekker lekker :yes: :cheer: jammer dat we laat aankwamen maar was zeker de moeite waard :yes: 8)8)8) LEKKEERRRRR.... (L)
NickyNick
Echwel een superfeest!! :cheer: tussen de honden door geslopen en de hele dag waanzinnig uit m'n dak gegaan :xtc: Angerfist :respect: Nosferatu :respect: en Neophyte :respect: Volgend jaar weer Zekerweten!
NL_­pitbul­lwief_­NL(L)B­readhe­ad
geweldig:D de MOH area zag er toppie uit en s'avonds was ie über wreed:yes: heb me zeker vermaakt alleen dat eten was minder:( maar (Y):yes:
NMGN'D­ENNIS'­NMGN
SUPER Knallfeest...:bounce:..Mindcontroller Rulezz :bounce: en Franky top met RTCen met overdag feesten ben je vroeg thuis he
was goed te doen maar jammer dat het overdag is
:respect: [b]SUPER GWELDIG[/b] :bounce:
echt een waanzinnig feest
Oldsch­ool***­Gangster
:woeptidoe: :woeptiedoe: :woepwoep: :woep: :woop:Geweldig Feest :bounce: :bounce:vooral Mindcontroller :respect:en MOH RTC weer top:respect:
te feest was egt te vet !!!! volgend jaar zeker weer.
MEISTERLIJK!Wat een Stampen!!!:-)
oscar!.
SUPER blits
OUWEGEK WAUZITEIT MTF [M.­O.­T.­P.­C.­]
Endymion :respect: Angerfist :respect: Shadowlands Terrorists :respect: Dominator :respect: Moosum en Stoog was super daggie (Y) en nacht Moosum (L)
wat een dag :D
PARA-FREAK
jammer dat het is af gelopen het was een super vet feestje
PartyAgenda²
lache goed hard ragge in de regen:bounce:
Partyknakker
TE FIJN:|
Patricia...
:cheer:
Paulus­:bounc­e:
Gewoon helemaal vet kan het niet anders zegge hakkuh voor het leven :D
Peetraatje
Ge-wel-dig... Met een hoofdletter G :respect:
peppie is link
Super feesie (Y) Jammer van ut slechte geluid in de Darkcore Area... Destroyer, Angerfist en miss flower vond ik (Y)
SUPER FEEST!
phan
:respect: Armageddon Project & Delta 9 :respect:
Pietje Rebel
Geweldig geen woorden voor
Pimmeke
Was een super vet rielekst wreed feesje Gast!! Respect voor Dj D die met zn kut instalatie tog verder draait!! :respect: (instalatie was wel weer goed gekome!!) Verder heel t gebied daar rond gestuiterd!! Super wreed gwoon met de Gasten!!!
Pimpie
wat een vet feest, heel de dag bij thunderdome gestaan en t was echt gezellig :bier:
PinkyBeers
in een woord: GRANDIOOS!!!
Wat een geweldig feest, overal waar je kwam werd goed gedraaid! :respect: houseqlassics :respect: mindcontroller :respect: Art of fighters :respect: En de sfeer was ook megarelaxt!
Was zekers een goed feesie alleen :bounce:
psychogabber
wel vet feesjte En gelukkig niet echt grote vechtpartijen. Heb er 3 kleine gezien.
Was een gaan feestje een beetje jammer van de wc's en het weer......
PUIJN
geen woorden voor :respect:
Putjet
geen woorden voor, heel wat feessies meegemaakt, deze staat erg hoog genoteerd!!!
Q-mar
geweldig
r_OY
Dione super vetjes, 2 heerlijke remixen gehoord :respect:
supervet was ut gwoon
rafael12345
super feesie, relax , je liep zo van tent naar tent , alle dj s waar ik voor ging draaide topp, en panic zoals altijd weer het allerbest!! mooie afsluiter van een goed feest, jammer van de regen af en toe , maar merkte je in de tenten verder niets van
ralffie
HELEMAAL UIT ME PLAAT........
RalleBannie :aai:
vond het zeker top....
ralphie a.­k.­a ouwe
mindcontroller!!! echt vetjes
Ravenstein Hardcore
EEN EXTREEM VET FEEST!!!!
RaveQueen :cheer:
WAS GEWELDIG
ReLSMuRF
AAAAAAHH :bounce: gasss met die zooi! smurvenblauwe poncho om en lekker doorstampuh en afkoele in de regen! :jaja: TOP der was zelfs nog n goeie rel heheh
Riantje ©
geweldig feestje :bier: super vermaakt!! :bier:
Rinus
Onverwacht Lekker!
Ro@n
Producer , Destroyer , Armageddon Project :D:D:D. Voor de rest veel rotzooi gehoord , en dan nog dat gezeik met het geluid in de Darkcore tent :S. Er was teveel politie aanwezig (niet goed voor het sfeertje) samen met die KUTHOND
Rocco Rompes­tomper
DE hele dag vast gezeten en een schikking gehad van 360 euro voor 3,5 pilletje en een klein beetje speed DIE VUILE KANKERHONDEN weten je feessie wel te verzieken zeg!!!
kei vette bass maar veel stress echt kut maar tering hard
ROOMWIT
BESTE FEEST IN TIJDEN, ALLEEN THUNDERDOME WAS TEGEN VALLEND
kanker beveiliging. kut enschede
Rossie B)
:)
goedddddd
RussianThug
GEWELDIG feesie :respect:!!!.....alleen jammer dat die kkah leiahs muh wiet hadde afgepakt:S
Ruttuh [MPS]
Tering, wat een vet feest zeg, geluid :respect: sfeer goed en muziek zeer goed!
S<>030
geweldig
GRUWELIJK FEEST!! goed sfeertje, goed geluid, was onder de indruk van de moh en td stage! zag er zeer goed uit :yes:
SAURONS-SWIFT
SUPERFEEST!!!!!!!!!heb ook nog wat foto's van mensen hier van partyflock
SEBBEL
:respect:MINDCONTROLLER:respect:HOUSEQLASSICS :respect: FREESTYLE:respect:
Sebbo
Egt een Knalfeest
Shizzle Tizzle
waaa zwaar euforisch ofzoo!!! leip feesjee leipe hoofden :D heb me goed vermaakt!!
helemaal toppie! :respect: heb me goed vermaakt! :D
Sjefkuh
huh]
SjuEnDE :bier:
echt een gru-we-lijk feessie :bounce: was zwaar dronken :P :bier:
skuune
zwaar vermaakt,vanavond weer?
was een vet feest :D
Snoepke (l) AlCoHoLiK Drunk
Het was af. Alleen de Wc's waren kut, en heel spijtig da het geluid van Darkcore er ni goe doorkwam door de tenten er om heen :( Toch Was Tieum, Unexist,The Outside agency af :respect: Ook MOH was goe en Mindcontroler ook wel wa, Hard feesje, volgend jaar terug :d
het was wel weer een oké feest maar de volgende keer wat minder van die punt schoene
snotface
kleiner dan verwacht en 's avonds een stuk leuker
Sound Maniac :banana:
was een super feesje:jaja:
Soy uN PerdedoR
Gabbers zijn niet dik :)
(y) Volgende keer S'nachts gewoon verder..Noize Supressor :respect:
was echt een super feest alleen jammer van het weer
kanker knalluh gewoon
geweldig feest (Y) drokz&akira op t laatste in de darkcore tent :respect: !
sten-der-bier
top feest...geluid goed,dj goed,mensen gezellie,wel een klein veldje, had groter gekunt ivm geluid.moh toppie
Steven K
zeker een vet feest (Y)
en er bestaan gewoon mensen die nog steeds klagen fuck hun organiseer dan lekker je eigen feest!!!! kanker gruwelijk morgen weer als het aan mij ligt
Sthurrr:P
:respect:DOMINATOR...SUPER!!!!!!!!!!!!!:bounce: Was een Bruut Feest En de regen maakte het e­cht niet MINDER! Thunderdome vond Ik het Vetste!!­(Y) BEn daar helemaal uit me NAAT gegaan:bounce::D:D
Stief
lekker hoor.. ben net pas wakker geworden..
Struikrover
SUPERVETTTT ging DOLLLL wat nou regen gewoon DOORSTAMPEN!!!!!!!:cheer: :D:D :9
Dominator :respect:
Stuuut
lekker in de blubber stampen :Bounce: heb me prima vermaakt hiero al is het niet mijn favo muziek
StyleN
Wat een te gek feest volgend jaar weer hoor!!!
het was echt een SUPERFEEST...alleen beetje jammer dat je moest dokken voor de plee's....hou die dingen dan op zn minst ff schoon MET wc papier!
SummerQueen
:respect: PARTYRAISER :respect: alleen een beetje jammer dta het geluid in de darkcore tent slecht was.. (n)
Suusjuh :rot:
Mindcontroller roeleerde :jaja: Nu overal spierpijn, volgend jaar zeker weer!
Sven:jaja:
dit was mysteryland zoals het hoort !!! ze mochten de tenten wat meer uitelkaar plaatsten i.v.m het geluid
system-ex
JA KOM MAAR WEER MET DIE ZOMER!! dit was echt een TE VET feest!
Was een super feest alleen jammer van die regen. Gelukkig had ik een poncho
T-W
Heel goed feest vond ik, goede sfeer ook voor hardcore begrippen.
Tammy *
Whaaaahaaa!! :bounce: Zeker een GrandiOos geweldig feesje.. :respect: et kwam wat moeilijk op gang maar aangezien je de gezelligheid toch zelf moet maken had je dan ook watt!!! PfOehh alleen die clubkutte :gaap: Blijf de vOlgende keer gewoon thuis en ga daar maar mensen vervelen!! Maaaaarr Het was Top en voOral bij De masters area aangezien et masters feest dit jaar nie zow was.. maakte dit veel goed!! :bounce: Vet Vet Vet :bounce:
Geweldig feest, hem me echt goed vermaakt!!!
Tedde le grand
apart heeeeeeeeeeeeeel apart & zeer WOEST zeeeeeeeeeeer WOEST
KANKERBRUUT BESTE FEESTJE TOT NU TOE
Tering wat een feest man echt helemaal superrrr kon me nie een betere verjaardag wensen gehe
Tering­~Takku­h~Terr­or~Tie­pmiep@­kopziek
ik ben er weer volgende x sommige stukken was ik er wel maar tog ook weer nie :vaag: eindelijk weer na jaren goed geluid op feest er is dus nog hoop voor volgend feesjuhs:P
kk vet ffeesie
het was wel gezellig maar had er zwaar meer van verwacht:(
TERROR STUFFIE
kon beter
TERROR-ROIJEN
jaja het was een relaxe feestje
Terror_­Zeeman
Superfeest buiten altijd vet!!!
frietjes waren lekkur dat vonden de meeste mensen
Th0MaSs
gewoon wreed
Tha Clown
Weinig van verwacht, maar echt een HEERLIJK feestje :yes: ... grootste deel vd tijd in de mindcontroller gestaan .. Chosen Few vs Predator :respect: , Vince :respect: en Delta 9 :respect: ... alleen ERG jammer van het SUPERSLECHTE geluid in de Darkcore :( ... zoem + hoge tonen, klonk nergens naar :no:
Machtig Mooi Feest..:D Volgende x ckerSS weer
The Batman !!!!!­
sinds 96 heb ik nog nooit zo'n vet feest meegemaakt . echt petje af voor de organisatie... volgend jaar weer
The Hellfire
Echt top feest en die regen maakt me echt niet uit, vond het wel lekker om af te koelen af en toe. :respect: Vince :respect: Delta 9:respect: angerfist:respect:
The Prefect
zeker wel relaxed feestje
The prince of Darkness
Super feest, de sfeer was goed, het was gezellig, ik heb me prima vermaakt!
toppie (Y)
Gruwelijk feestje:bounce: :respect: Angerfist & Dj Paul :respect:
Tjapke
BWHUAHAHAAA DE KETELSTAMPERKANKERTOELIE, WAT EEN SUPERFEEST.... MAX STAMPUH...... VOLGEND JAAR ZEKER WEER..... ZWAAR RELAXED DAT HET NIE WAS UITVERKOCHT.......... IEDEREEN DE RUIMTE, DUS NIEMAND AGRESSIEF.... TADDAAAAAAAAAH
keihard los:bounce:
Tom19
Mooi feestje alleen het weer was nie best
fucking lijp feest whuahaha te mooi gewoon alles klopte
tr1kz
ongehoord....
Tripkind
Gruwlijk feestje :P lekker gehackt/gestampt!!!!!! Rotterdam Terror Corps draaide Super!! :respect:
TROUBL­EMAKER­!­
ANGERFIST !! :RESPECT:
Twee Meter Peter
GEWELDIG!!
TwiggeL
lekker lekker
Tyros
Ubervet feest. verbeterpunten: 1 man per 2 poortjes?, darkcore vanaf begin tot 4 uur baggergeluid (staat in het midden dus moet júist extra hard!), wc's waren slecht (aantal), dominator-shirts voortijdig uitverkocht, terugreis: was om 5 uur 's n8s thuis:( ffs regel dan wat met de NS voor extra treinen!!! we betalen niet meer dan 100 gulden voor niets toch!? Afgezien daarvan, nogmaals, SUPERVET feest :D
Mission completed: Beste feest van m'n verleden en dat zonder harddrugs haha miste all1 de energie want ik ging vaak helemaal los op de muziek. Maar volgende keer rij ik wel over duitsland want die N18 is overdag niet te doen
Tering honden!! Gelukkig konden ze niks vinden :d
Urbanstyler
Te weinig loopafstand...
V!tal!ty
Vince/ Endymion/ Bass-D (Y) Thunderdome hendig knalle:P
vageling!!!!
WAS ZEKERS KNETTERGEK FEEST!!
vanKne­tteren B)
WAS WEER EEN KKGEK FEESSIE! ENDYMION :respect: ANGERFIST :respect: EN DJ PAUL NIET TE VERGETEN!! WAS ZEKERS GESLAAGD EN HET WEER WAS HELEMAAL PERFECT, DIE REGEN BOEIDE ME NIET ZO, IK ZAT TOG HELEMAAL GEITIG ONDER EEN TAFELTJE.
fijntjes :D
hier en daar voor verbetering vatbaar, maar al met al een puik partijtje :yes: , oja, DJ Daisy :respect: :kwijl:
(y)(y)(y)!!!
Vots
heerlijk sfeertje werd veel gehakt!! :kwijl: Mindcontroller .. PS zonder die kneuzen en clubkutten was er geen feest geweest. Clubkutten(l)
Voyage
ja was goed te doen :yes:
Wackiejacky
Geweldig feest! Topsfeer, overal te gekke muziek: Hardcore unites,. dat bleek wel weer. Als je eenmaal hardcore in je bloed hebt gaat het er nooit meer uit! Meesterlijke dag gehad! (l) (l)
WallyOlly
Jammer dat Darkcore zo'n slecht geluid had
SUPER FEEST VOORAL DE MOH
Webmeister
Super gaaf feessie......Assuh mensjes bedankt ;)
vet hoorrrrrrrjjj
podium masters en thunderdome superrrrrrrrr :cheer:
Beste Feest :respect: voor Angerfist
super vet feest,alleen het weer was iets minder
Dom.. dom.. DOMINATOR !!! :respect:
Echt vet was dat zeg, jammer van de regen en van de 'last' die je had van het geluid van MOH in andere zalen. Niet dat er wat mis was met MOH :|
super feessie mag wel altijd zo
{KKF} A TRIP TO HELL
echt SUPER!!!!!!!!!!
Super!!
||LOOS||™
ja tog, zwaar genote! dreunde weer lekker daar in enschede.... klaar voor een vervolg! :D
~nietje~
WAS EEN SUPER FEESTJE......CLUBKUTTEN OF NIET WAT MAAKT HET UIT WE KOMEN TOCH ALLEMAAL VOOR HET ZELFDE.........:bounce:.. voor de mensen die zich daar aan ergeren.....jammer voor ze.....ik heb me in ieder geval UBER vermaakt.......ennuh....een VET feestje moet je gewoon zelf bouwen en niet liggen te mauwen
GRUWELIJK
was vet, jammr dak jhet nie lang heb kunne volhoude :S :D
Echt zwaar vet feest hor :D Goed vermaakt :P
MEGA VET FEEST :K
superfeest.. alleen jammer dat het regende en het overdag was maar ik heb me zeker wel vermaakt:D
°°Deja-Vu°°
Grandioooooooos!!!! :cheer:
zwaar goei feestje..heb me egt wel vermaakt
××Pietje××
Super Feest het liefste ginge we verder maar ja we waren met event travel Kutzooi

Line-up Dominator

1Thunderdome
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 techno, hardcore, hard techno
🇺🇸 hardcore
hardstyle
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, house, hardstyle
2Masters of Hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, hard techno
hardcore
hardcore
🇨🇭 hardcore
hardcore
hardcore
techno, drum & bass, hardcore, hard techno, downtempo
hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
· MC hardcore
3Houseqlassics
🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
hardcore
🇳🇱 🇺🇸 🇳🇱 hardcore
🇧🇪 house, techno, hardcore
· live hardcore
hardcore, retro
drum & bass, hardcore
hardcore
hardcore, hardstyle
hardcore
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
4Mindcontroller
hardcore
hardcore
hardstyle
· live hardcore
hardcore
🇺🇸 hardcore
🇬🇧 hardcore
· live hardcore
hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
5Darkcore
hardcore, drum & bass
techno, hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇺🇸 techno, hardcore
hardcore, drum & bass
hardcore
· live 🇮🇹 hardcore
🇬🇧 hardcore, drum & bass
drum & bass, hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 hardcore
🇮🇹 hardcore
6Freestyle, gehost door B2S
hardcore, retro
hardcore
hardstyle
hardcore, house, hardstyle
hardcore
hardcore, hardstyle
hardstyle
techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
techno, hardstyle, trance
🇧🇪 techno, trance, house, retro
· MC hardcore, hardstyle
7Roots
chill, out
downtempo
house, techno
house, trance
🇬🇧 🇳🇱 house
house, techno

Nieuws

Aanstaande zaterdag, van 11.00 tot 23.00 uur staat Enschede op z'n kop met Dominator. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de opbouw. Hieronder nog een paar zaken op een rijtje 284
Op zaterdag 30 juli is het recreatieterrein Het Rutbeek bij Enschede het domein van 8 live-acts en 73 DJ’s. De datum was al bekend, de locatie eveneens en wat de opzet wordt van het eerste serieuze hardcorefestival ter wereld zal inmiddels ook wel duidelijk zijn. Er ontbrak dus nog maar één belangrijk punt van informatie. 295
Half februari ging er een schok door hardcoreland, maar het was er eentje die zeer positief was. De organisaties achter de drie meest toonaangevende feesten in de hardste genres, Thunderdome, Masters of Hardcore en Houseqlassics, maakten toen bekend te gaan samenwerken om Nederlands enige echte outdoor hardcorefestival op de kaart te zetten. 294

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Dominator op dvd....? films320
Dominator Remixes muziek67
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Dominator f:hard2
Scratch filmpje Bass-D @ Dominator draaien139
Wie sponserd mij voor Dominator? :P f:hard628
(gesloten) Dominator DVD f:hard13
(gesloten) DVD van Dominator hij komt !!! f:hard7
Fotocamera op Dominator? f:hard194
(gesloten) Waar blijft de DVD van Dominator...? f:hard2
bajesklanten dominator united :P drugs33
Minimum leeftijd Dominator ? f:hard156
Angerfistm set @ Dominator muziek52
The Destroyer op Dominator f:hard141
Dominator livesets? f:hard63
Oorpijn na dagje feesten gezondheid51
Camping @ Dominator f:hard534
Yeah (Dominator) english173
Hardcore Festival: Dominator..! f:algemeen850
(gesloten) Dominator kaartje te koop tickets12
Gevonden voorwerpen f:hard37
Het Grote "Hoe Was Dominator" Topic f:hard1371
(gesloten) drugs @Dominator?? te streng?? drugs162
Dominator 2005, line up f:hard393
(gesloten) Nummer Dominator site muziek4
(gesloten) dvd van dominator f:hard9
(gesloten) Foto's en Clips Dominator f:hard8
Angerfist set @ Dominator f:hard4
gezocht iemand uit den bosch locaties13
(gesloten) wie weet wie er allemaal foto's maakte op dominater f:hard3
Foto's f:hard13
Nr op website Dominator Festival muziek9
Live Sets: Dominator, Partyraiser,Angerfist muziek27
Dominator uitverkocht of niet?!?! f:hard156
(gesloten) Foto's dominator f:hard25
Scott Brown @ Dominator ??? muziek6
(gesloten) avond voor dominator f:hard32
Meisje @ Dominator f:hard115
Het Grote Wat-Ga-Jij-Na-Dominator de hele nacht uitspoken?? f:hard116
starkabels uitgeleend Dominator f:hard13
Dominator kaartjes 2 voor € 50.- tickets12
Dominator 2006 f:hard21
Waarom Hardstyle Op Dominator???? f:hard260
dominator muziek10
(gesloten) Foto's Dominator f:hard8
Gemoedelijk (L)....ehhhhh :$ actueel23
Wegwerpcamera gevonden op dominator f:hard5
(gesloten) live set dominator muziek4
Lokatie Dominator locaties63
(gesloten) Plisie op Dominator f:hard16
Wie heeft er een zilveren armband verloren op Dominator? f:hard27
(gesloten) Dominator filmpjes f:hard9
(gesloten) DOMINATORS was heftig !!!?? f:hard14
(gesloten) Jopngen naar EHBO gebracht op Dominator f:hard43
(gesloten) 2.5 kilo drugs ingeleverd bij dominator actueel2
(gesloten) Geen time table bij DOMINATOR f:hard19
Wie gaat er naar Dominator? f:algemeen235
SPOTGOEDKOOP naar DOMINATOR?? Dat kan....... tickets37
foto's dominator f:hard23
(gesloten) jeujJ f:hard5
(gesloten) was JIJ ook op dominator? f:hard43
(gesloten) KopSchandalig Dominator f:hard2
(gesloten) Foto's DoMiNaToR!! f:hard8
(gesloten) rellen op dominator??? f:hard19
(gesloten) Dominator FoToW's f:hard13
(gesloten) foto's dominator f:algemeen5
Dominator: Het weerbericht f:hard124
(gesloten) Dominator fotow's f:hard5
(gesloten) dominator f:hard8
(gesloten) 'het algemene' post hier je linkjes waar jij foto's hebt staan of gevonden van DOMINATOR f:hard8
(gesloten) mooieste stage van dominator f:hard2
(gesloten) Foto's Dominator f:hard2
(gesloten) dominator kaartje,25euro!!! tickets19
terrein dominator modderbad ??? f:hard93
dominator voorpretaftelagenda f:hard63
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Beste stage van Dominator?? f:hard15
(gesloten) slaande dj's @ Dominator??? muziek19
(gesloten) Terug weg Dominator ook bij de eerste pomp gestopt? f:hard5
(gesloten) hoe vond je dominator??? f:hard30

52 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Tijd voor een nieuwe denk ik he!!
Waarschuw beheerder
donateur
ga daar maar niet van uit hahaha ;) teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs (f)
Waarschuw beheerder
Er zijn toch 100en grasvelden waar je dit kan organiseren??
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaah en op masters 10-02-07 vannochtend hing er daar toch een grote mfk, poster van DOMINATOR 2007 en dat is waar het om gaat als het maar door gaat
Waarschuw beheerder
Nou heb de 1e dominator moeten missen wegens vakantie maar deze ga k zeker niet missen nou k gisteren die poster zag hangen op masters
Waarschuw beheerder
Hoop zeker dat er een nieuwe dominator aan komt, dan zeker aan wezig
 
Waarschuw beheerder
der komt ook dit jaar een dominator maar zal wel op een andere lokatie worden gehouden!! maar op masters was idd een reuze poster van dominator erop dus gaat zcer weer top worden
 
Waarschuw beheerder
ik hoop zo dat er weer een dominator komt :kwijl:
Waarschuw beheerder
pff ik ook kan namelijk nisk vinden op pf maar hier wil ik zeker bij zijn,,,,!!!
Waarschuw beheerder
Dit wordt nog beter dan a nightmare outdoor denk ik!!! Vorige keer gemist dus hier moet ik heen!!
 
Waarschuw beheerder
:respect: :respect: Dominator :respect: :respect:

Daar ga ik zeker weer bij zijn!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Die in 2005 was zwaar oké dus misschien wel aanwezig bij de volgende :)
Waarschuw beheerder
[img width=160 height=120 cacheid=00003b350000724e1c8d209f0a0001cde0]https://album.partyflock.nl/5549555t.jpg[/img] Deze poster dus.... ben nog nie helemaal wakker! :vaag:
Waarschuw beheerder
khoop het ook dat er weer een dominator komt vorig jaar moeten missen ma als er weer zoon fijne line up is ga ik der zeker heen hou het anders op bussloo DEVENTER HARDCORE 4 LIFE!!!
Waarschuw beheerder
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van PUPKE. op woensdag 21 februari 2007 om 01:38:
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel


Als je nou ff had opgeledt wat andere mensen hierboven poste (y)

Zolang Dominator maar niet van 23 juli t/m 6 augustus wordt gehouden want dan kan ik er wederom weer niet bij zijn :(
Waarschuw beheerder
vorige dominator was egt top... ik hoop egt dat het ergens gehouden kan worden.. mischien wel weer op rutbeek:) mooi dicht bij:p haha majah maak my verdrer ook nie uit waar het gehouden word... ik ben er gewoon bij... wil wel snel de datum weten anders verheug ik me strax voor nix:(
 
Waarschuw beheerder
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007 :D:P
Waarschuw beheerder
hoop zeker dat het doorgaat die van 2005 was zwaar kickuh(Y)
Waarschuw beheerder
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????

zal wel aan mij liggen , maar er was er vorig jaar geen, omdat de gemeente enschede niet nog eens een vergunning verstrekte voor zo'n keigaaf feest, en dat dit een beetje kut uitkwam om nog een andere lokatie te vinden!!

maakt verder niet uit tuurlijk had je kunnen verwachten dat ie dit jaar zeker weer kwam, het is tenslotte echt een su6 geweest voor zowel organisatie als al het publiek!!!!

dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!

ben dus ook cker van de party!!!!!!!!!!!!!

"playing {mf} hardcore music until you die"

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!


Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR, geweldige lokatie.
Waarschuw beheerder
Wordt zeker weer vet als het maar niet weer in da Rutbeek is veel te ver en tis tog naar de klote gestampt dusja beter erges anders :p
Waarschuw beheerder
YEAH ER KOMT ER WEER EEN AAN!! hopenlijk net zo vet als de vorige... :jaja:
 
Waarschuw beheerder
als het deze keer weer net zo goed is als vorige keer dan wordt het echt wel weer een super feest
Waarschuw beheerder
Hoop dat t dit jaar komt, kunne we ook paar dage extra ergens een hotel boeken daar:P Anders naar Nature One op vakantie
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????


Ik was op vakantie.. ;)

Dit jaar zeker wel aanwezig! :jaja:
Waarschuw beheerder
Zou vet wesen, kon vorige keer ook niet aanwazig zijn:(
Artiest {SHOWLIST artist 66360, 75271, 31276}
Waarschuw beheerder
Jaja..28 Juli 2007 in het stadspark in Groningen :cheer:
Waarschuw beheerder
haha jah stadspark zeker aanwAzig:D duidelijk wel :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van |Prod!gy| op dinsdag 6 februari 2007 om 16:27:
ga daar maar niet van uit hahaha teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs


haha en zie hier dominator: 28 juli 2007 en in groningen nog wel kan niet beter :looser:
Waarschuw beheerder
Ga ik zeker weer heen, vorige editie egt toendertijd beste wat ik ooit meegemaakt had:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
ben er niet bij.. ***** ver..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WallyOlly op zondag 4 maart 2007 om 20:34:
Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR


:jaja: idd.. ik ben er bang voor:P
 
Waarschuw beheerder
kenker ver
Waarschuw beheerder
ook weer aanwezig.. 2005 was het beste feest van het jaar..!!!

kut enschede.. te zeure dat het niet daar meer mocht :(

Ma we gaan los de 28ste.. en de dag er na kats op vakantie :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
morgen knallen :bounce: :bounce: :D
Waarschuw beheerder
heb heimwee naar 30 juli 2005, beste dag uit me leven :'( :p
Waarschuw beheerder
dit was me toch ook weer een dik feest....pffff dat geluid was echt ****** hard:D
 
Waarschuw beheerder
wat erg dat ik nie ben geweest... het was verdomme in mun achtertuin! 600M lope:(

was tejong :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gaatjouniksaan. op donderdag 13 januari 2011 om 10:58:
Dit feest overtreft alle feesten )!!


:yes: Qua festival feest nog altijd op nr 1!!!:respect: Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen:( Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage:kwijl: Mjah tijden veranderen:( Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed:kwijl:
Waarschuw beheerder
dit was de mooiste en beste dominator ooit.
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 4 februari 2011 om 17:53:
Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed


ja echt jammer
 
Waarschuw beheerder
Lol tijdens DJ Nosferatu op de DVD
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2011 om 11:29:
tijdens DJ Nosferatu op de DVD


Fout,was Project Hardcore 2005 Antwerpen :)
Waarschuw beheerder
ik denk nog steeds aan dit super feest
ik mis het feesten