Heb me goed vermaakt, maar vond rutbeek wat te klein hiervoor, geluid ging door mekaar en vond de sfeer nie echt supers! maar verder goed gedraaid! Bass-d & King Matthew, Angerfist, Neophyte echt super!
Helemaal uit mijn kankerstekker gegaan gek Heb gewoon spierpijn van het losgaan Echt een te gruwelijk feest Geluid was ook lekker. Jammer van die kut wc's. Voor de rest kankerbruut feest. Echt relaxt
ik zeg goeie fiske ..van sméérges af in de bus zuipuh bavkes en juupkes ..super veel bekende daar minpuntjes ware regen en heineken en had groter verwacht maja !!
Was echt wel een goed feest!!!!! Ophidian Noize Suppressor Heb me echt wel goed vermaakt daar!!!! vooral in de thunderdome (waar de de bass onwijs goed voelt trillen in je lijf!!!) en MOH (met totaal 68 boxen op podia)
helemaal GEWELDIG alleen noize surpressor vergeten tja dat heb je
geweldig feest heb me zeer vermaakt :Pkk hard gaaan op dominator
WWWHHHAAAA wat een super feessie
egt super vermaakt heel de dag doorrr... HAHAHA ! Noize supressor in de regen was het allervetst !!! WEG MET AL DIE MOOIWEERGABBERS !! en hoppaaaa... een plekkie vooraan! STAMPGEVAARRR! ><
wat zeurt iedereen toch over die bass in de darkcore tent die was juist zwaar relaxed gewoon zo als het hoort te zijn
t was egt geweldig als het volgend jaar weer is ga ik weer
trieste bedoening voor de echte outdoor hardcore kenner had dit feest weinig te bieden hartstikke leuk dat dit feessie de nieuwste generatie goed bevallen was! voor de oudere was het een slap aftreksel van wat het had kunnen zijn vooral de smerige blikken van het "hang en sta-stil" volk kwam naderhand me strot uit
wat een knetterfeestje dit, alle live-acts super G-town madness & Angerfist
was wel weer een leuk feestje aleen beetje jammer dat het niet snachts was
super vet!! Alleen aan het begin bij de moh stage deed de apperatuur het niet. DE set van dj d was vernaggeld en osiris&T-junction konden maar een halfuurtje draaien. En de darkcore zaal viel me zwaar tegen. Maar het was verder echt een super feestje!! Maar waarom geen Promo????????
NOESTE SHIT!!! heelek.. en wat nou puntschoene.. zag gvd alleen maar wazi's op die kut klompen.... heb me perfect vermaakt. SUPER...vooral House Qlassics en natuulek Eug en Sietse in de Mc!!!
vond het ook zekers bruut feessie, jammer dat het niet de heledag droog was...maar de ure zon die er wel waren was zekers lekker erbij... alleen bale da ik niet toch einde kon blijve snik snik
k*nker dol feest... goei geluid en goede sfeer... alleen jammer dat het niet van 11 uur savonds tot 11 uur smorgens was....
Super Crazy ILL Dit Was Niet Met Een Feestje Te Vergelijken Total Chaos A True DominatoR FreakuH Met M'n Sjattjuh Is TEGEK Noize SuppreSSor Is The Best
was echt zkkr een kanker GAAAAAAAAN feest best uit me plaat gegaan
Volgens mij heb ik dan toch steeds net op die ene schone plee gezeten met 2 rollen wc papier in mijn bereik en een beste stapel servetjes..Wat ik wel leuk vond, het achterlijke kaartje voor de wc zo klein en strak mogelijk op te vouwen..de eerste keer liep dat wijf bij de plee al te zeiken dat ze dat bonnetje uit elkaar moest frommelen (en da was eigenlijk gewoon geeneens expres de 1e keer).. ik zag die geirriteerde blik in die ogen en dacht: heeeee dat ga ik dus de rest van de dag doen! Strak plan!
Jaaaaaaaaaaaaaaa CKER wel een geslaagd feessie !! alleen de gemeente moet nie zo zeure over dat geluidsoverlast want de organisaties hebbe zich netjes aan het decibel maximum gehoude dus hebbe ze nix om over te kankere verder was de opbouw van het feest ook super en de geluidsinstallatie was ook zeer geslaagd ik kijk al uit naar de volgende x !!
jaja weer heerlijk "Los" geweest!! alleen jammer in het begin van de Darkcore! regen was ook duideljik flex! om ff heerlijk af te koelen angerfist Armageddon Project JAPPO!
Hij was fijn!!!! ps.. valt me wel op hier dat de meeste die over clubkutten zeiken nog zelf niet eens 18 jaar zijn.. jullie komen ook net kijken, hou je bek aub en maak er gewoon een feest van.. Als je op die wijven blijft letten ben je zelf ook maar een sukkel.. gewoon raggen met die hap, niet naar mensen kijken, daar zijn id&t feesten voor.
Wat een tering vet feest Goed geluid! Alleen kut dat ik daarna nog ff 1 uur heb moeten lopen opzoek naar onze auto Wat een tering verkeers regelaars stuurden ons elke keer een andere kant op
gruwelijk feest, jammer van het weer maar dat mogt de pret niet drukken....wat zeurt iederen nou weer over clubkutten? in de mindcontroller tent waren aardig veel...en was de sfeer ook het beste, in tegenstelling tot bijv. het "schop en sla maar flink om je heen"gedans en het aggressief rondkijk sfeertje bij MoH
Idd jammer van t geluid in de Darkcoretent maar was savonds al n stuk vebeterd.Ondanks vette koppijn (stamp stamp= bonk bonk) heb ik me extreem goed vermaakt. En voor iedereen die zich uitleefde, weer of geen weer! Total Domination!
Zeer vet feest snoert hard geluid bedankt jet, cor en fred zonder jullie had ik er niet bij kunnen zijn en de rest ook bedankt... DOMINATOR WAS GAAAAAAN
goed feest! stands stonden alleen net iets te dicht op elkaar waardoor je af en toe de nummers door elkaar hoorden, verder Angerfist, Neophyte en Noize Suppressor
voor iedereen die het naar ze zin had bij mij en da predator en mc da hustla, aleen mocht het geluid ff iets harder volgende keer moet het geluid helemaal open vind ik
"HaK-Nichten ! Stampen moeten we !! Van God Los, dat was pas een feest ! Een grote stampboel !!" zegt PetteFlet. Stampen = Hardstyle, stampen is voor pannekoeken/mietjes!! Vond het gezellig, heb me goed vermaakt. Zware euforie om mee te maken dat er van 6 kanten verschillende hardcore komt. Daar kon Mysteryland nooit aan tippen vroeger. Volgend jaar zeker weer.
Het feest was goed, de locatie was goed alleen beetje jammer dat het overdag was. Maar mijn grootste ergenis waren die KUT WOUTEN MET HUN DRUGSHONDEN, vond het niet zo'n Nederlandese partysfeer. Eerste keer dat ik dat zie hier. En ik vond het jammer dat ze geen timetabels hadden.
Superfeestje !!! Alleen jammer idd dat de darkcoretent qua lage tonen en indeling wat matig was...
BRRRUUUUTTTTTTTTTTT!!!!!! wat een feest zeg! regen of geen regen, gewoon gaan! sets van endymion en paul elstak !! vooral het einde bij masters was dikke vette sjjiiittt
was een egt kk vet feest Dione=DNA En MOH was duidelijk beter dan TUNDERDOME
gruwelijk Houseqlassics, Mindcontroller en Thunderdome
Perfect heb iniedergeval de hele dag knnen stampen en thunderdome was zeker mijn favoriete area en die regen wat maakt dat nou toch lekker ff afkoelen wan al dat stampen
Zooo dan, hoezo vaag? Maar 't was wel lekker Alleen het hele gedoe van om 4 uur 's morgens op staan Nee dank je, NOOIT meer! En als ik bier bestelde bij de bar kreeg ik steeds geel water? Beetje minder
Nah dit was toch echt zoooo'n supahfeest zeg! Me beste van het jaar denk ik wel! Enige minpuntje was ut geluid bij de darkcore! Maarja ik zeg gewoon maar 1 ding: JOIN US....FOR......FUCKING ARMAGEDDON Ongelooflijk zo los gingen we daar vooraan! Volgend jaar weer en met AP natuurlijk
DIT FEEST STAAT DUIDELIJK OP NUMMER 1....ik en me gabbabroer-rat waren er als EERSTE!!!! vrijdagavond half 1 stonden we op de parking... lekker in de auto geslapen EN FRIS ER TEGEN AAN in de regen!!!!!!! ECHT KK BRUUT!!!DE GABBER BEGINT WEER TERUG TE KOMEN...HEEERLIJK!! LEKKER HAKKUH!!!! me bril en ik zijn HELEMAAL LOS GEGAAN... en non-stop HAKKUH zoals dat moet op een hardcore feessie!!! mindcontroler was DE BESTE GEK!!! ALLEEN MAAR LEKKER HAKKUH EN AUSSIES... BETERR !!!!!!! GABBERS UNITED!!!!!
Tjah ik dacht echt dat het flop zou worden, maar we hebben lekker veel verkocht bij de classicsstand en het was ook nog eens reuze gezellig Echt leuk dat steeds dezelfde mensen maar bleven terugkomen bij ons stand hahaha
een ongeloofelijke lawaai productie
Noize Suppressor
Vet feest gemist.,.. 2 uur binne geweest daarna konk optyfen omdak nuchter was
geweldig
super feest
Dominator was onwijs gaaf ik heb nog nooit zo HaRcOrE feest meegemaakt
In'tbegin d8 ik: Is dit het nou maar dat kwam helemaal goed Vanaf Chosen Few VS Predator HELEMAAL UIT ME DAK!!! DBOY was ook weer geweldig en het einde van DELTA 9 Thunderdome, Mindcontroller en HouseQlassics waren SUPER THNX peeps waar ik mee was
echt een vet feestje was de lange bus reis wel waard
Tja ik weet wel wie er op dit feest de DOMINATORS waren >>> Beter kom je niet!!! Maaruh we hebben nog lekker nagebubbeld!!!
egt fucking lekker feestje
Bruut feest....
Erg leuk feest. Alleen kreeg het wel koud in de loop van de avond eigen schuld.. Maar er werden zeker goeie sets gedraaid En het weer viel ook mee :jaja
[B]Begin tegenvallend[[/B]..maar later helemaal [B]GENIAAL[/B] door Chosen Few ft Predator,Armageddon Project,Jappo,Dj Producer,Dano,Vince, Ophidian en Delta 9
Echt een leuk feestje en mensen moeten niet zo zeiken over clubkutten iedereen is er toch voor de muziek en om gewoon een leuke tijd te hebben.. je moet niet op die clubkutten letten maar op de dj's en de muziek !! Angerfist en RTC
Stink nazi feest BAH BAH nooit meer een 100% hardcore feest voor mij sinds dit feest!!!!!
kk gek feest! vergeet ik nooit meer
Jammer da het af en toe regende!!! voor de rest feesjuh
was wel een vet feesie
Rotterdam Terror Corps Noize Suppressor Nosferatu The "ene" stunned guy en dan angerfist (N) petje af whahahah stelletje kneuze maar wel super goed vermaakt
Tering wat een feest,volgend jaar absoluut weer,wat ging unexist achterlijk HARD weer pfff Grandioos ,ja nosferatu,vince,dione,blijf maar ff door gaan,echt echt een kippevel feessie...
No. 1 .. for sure... A Gods Gift... To All the Real Hardcore Fans.. geen woorden voor.. te goed gewoon
Ik heb GVD 6 uur in de cel gezeten, omdat ik een drugshond een aai had gegeven. Gelukkig kreeg ik in de cel een kaart van iemand en ben alsnog 4 uur uit mijn pan gegaan. Feest was retegoed. K*Tcops minder.
wow wat een vet feest zeker t mooiste van dit jaar geweldig neophyte
darkcore had echt fucking schraal bagger geluid, vond ik wel jammer aangezien de goeie Dj's die er draaide, maar daar tegen in mindcontroller super geluid!! en zekers mooi feessie gehad!!
absolute topper van het jaar, heb me geweldig vermaakt heineken honcho
Goed feestje! Noize Suppressor, Akira & Drokz en Stunned guys
UBER GANST GEIL!!!!!! Toppie hoor mensen. En dat gezeik over die clubkutten?? Nix mis mee hoor!!! Liever clubkutten dan van die wazige pogoende gasten!! Pleur toch een pokke eind op kanka gasten met jullie gebeukt! Nee dat is leuk!! Maar voor de rest echt toppie! Minpuntje slecht geregeld met verkeer, w.c's en ja hoe kan het ook anders het weer mocht wel wat beter maar dat mocht de pret niet drukken. mij
Whaha , was egt super vet feest MOH Thunderdome en MindControler ware Jammer dat se die Bass in de Darkcore pas zo laat aan de praat kregen... En die prijzen die ze overal voor vragen... Maarja, voor de rest was het
Echwel een superfeest!! tussen de honden door geslopen en de hele dag waanzinnig uit m'n dak gegaan Angerfist Nosferatu en Neophyte Volgend jaar weer Zekerweten!
leuk feest alleen geluid in sommige zalen was TE slecht en dat bij de plee was helemaal knaken geregeld,hoop dat ze op sommige punten volgend jaar een verbetering boeken.
Ik dacht dat ik overdag feesten niet leuk vond...maar dit was dat je zegt... n TOP FEEST.. t weer viel reuze mee, de sfeer helemaal goed en die muziek... ja da was 100% hard! kortom GEWELDIG x michelle
Was een super vet rielekst wreed feesje Gast!! Respect voor Dj D die met zn kut instalatie tog verder draait!! (instalatie was wel weer goed gekome!!) Verder heel t gebied daar rond gestuiterd!! Super wreed gwoon met de Gasten!!!
Thunderdome vlamde er wel echt lekkah op los vooral de Italianen waren echt lomp bezig.... Trouwens ook wel rlx dat Endymion ook nog even langs kwam Ik ben dit jaar dan zekers ook weer op Thunderdome
Heb me wel vermaakt. Parkeren en verlichting terug zou wel lekker zijn volgende keer. Al die clubkutten? Die heb ik liever als 16,17 jarige wazi's die boos kijken en langzaam het gabbergevoel van de dansvloer vegen. Of maakten ze domme grappen die te hsrd wsren
kut feest.. geen sfeer.. teveel mensen die t niet snapte en ik snapte r zelf ook geen hol van..!! de laatste 2 uur waren leuk.. doe mij maar beter een feessie snachts..
HARDCORE voor iedereen wat.niet normaal vet ondanks dat het regende:ik had nog nooit met armageddon project in regen gestampt,echt underground!!we hebben weer laten zien wie de dominators zijn!!!!!!!!!!!!!!
Dit feest komt hendig in de top 3 allertijden!!! Ongelooflijk!! Overal waar je was, was de muziek gruwelijk vet!!!
lagge daar in de achterhoek!!
Zo echt een bruut feest cker voor herhaling vatbaar alleen vind ik het s'nachts gezelliger prima sfeertje... Shadowlands Terrorists, Paul Elstak, Angerfist, Noize supressor
was wel weer s suppertje vet lekker lopuh stampuh en voor de rest .gewoon een toppie feest alleen jammer van het regen meschien volgend jaar beter voor de rest was egt toppie bedank dominator voor juli mega prestatie
SUPERVETTTT ging DOLLLL wat nou regen gewoon DOORSTAMPEN!!!!!!!
het was echt een SUPERFEEST...alleen beetje jammer dat je moest dokken voor de plee's....hou die dingen dan op zn minst ff schoon MET wc papier!
Thunderdome stage was super en geluid ook Jammer dat in de Darkcore tot aan Unexist het geluid veelste schel was maar daarna was het stukken beter. Verder een goed feest. Unexist, Producer, Destroyer, Vince en Delta 9 Akira en Drokz waren zeker een goeie knallende afsluiter wow, alleen jammer dat het geen foutloze meester set was, verder
was een leuk feest! echt superveel dj's horen draaien! DANO, BASS D,ART of FIGHTERS & CF vs PREDATOR sprongen er uit!maar waren teveel leuke dj's dus was moeilijk kiezen dat vond ik wel jammer! hing wel echt een schrale kutsfeer! alleen bij freestyle was de sfeer echt goed vond ik! en het was grappig dat er best veel buitenlanders waren ! was wel supergezellig met mijn schatje , subbel en paddel, de amstelveense gang, alex en nog wel meer
ik ben er weer volgende x sommige stukken was ik er wel maar tog ook weer nie eindelijk weer na jaren goed geluid op feest er is dus nog hoop voor volgend feesjuhs
Weinig van verwacht, maar echt een HEERLIJK feestje ... grootste deel vd tijd in de mindcontroller gestaan .. Chosen Few vs Predator , Vince en Delta 9 ... alleen ERG jammer van het SUPERSLECHTE geluid in de Darkcore ... zoem + hoge tonen, klonk nergens naar
Was er om 14:00 (na 3 uur rijden) was om 18:00 weer weg, zeeeeer tegen gevallen en idd alles stond te dicht op elkaar en als je in 4 uur tijd zeker 6x dezelfde plaat hoort (Promo - Up Yours) ben je het al snel zat. Slechte lokatie, te klein en echt fucking onvindbaar
super vet feest en lekker hard :dvolgden jaar weer
Ubervet feest. verbeterpunten: 1 man per 2 poortjes?, darkcore vanaf begin tot 4 uur baggergeluid (staat in het midden dus moet júist extra hard!), wc's waren slecht (aantal), dominator-shirts voortijdig uitverkocht, terugreis: was om 5 uur 's n8s thuis ffs regel dan wat met de NS voor extra treinen!!! we betalen niet meer dan 100 gulden voor niets toch!? Afgezien daarvan, nogmaals, SUPERVET feest
Vond t maar een matig feest eigelijk.. als je ziet wat Q-Dance alleen al neer kan zetten met DefQon, dan is dit wel erg mager, met 3 organisaties..
klasse feest. jammer van de moh area in het begin(geluid uit), maar ja daar is het moh voor verders echt wel vet. op de fiets hahaha Dione toppertje van de avond
Noize Suppressor Idd Ook Bruut Gedraaid Ja, Was Ik Even Vergeten.. Maaruh,, WAAR WAS SCOTT BROWN @ Mindcontroller Ie Draaide Eik Van 22:00 Tot 23:00 .. Maar Om 22:30 Stond Bass-D Nog Te Draaien Wazig!!
Wat een superfeest! Heb me echt uitstekend vermaakt , vooral in de B2S zaal! Wat mij betreft volgend jaar weer Dominator. Het enige nadeel waren de wc's, plaats daar nou eens wat meer van. Net of heb ik niets beters te doen dan een halfuur in de rij staan voor de wc .
Toen we er bijna waren kregen we een ongeluk, dr reed iemand bij ons achterop echt KUT maar t feest was echt zwaar dik!! jammer van de regen.. Mindcontroller .. Angerfist .. Akira
Voor 10 euro binnen!! Maarja wat moet ik zeggen.. Feesie was wel oke alleen de sfeer?! Liepen een hoop zure mensen rond Maarja het was evengoed wel grappig voor een afterparty
Aanstaande zaterdag, van 11.00 tot 23.00 uur staat Enschede op z'n kop met Dominator. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de opbouw. Hieronder nog een paar zaken op een rijtje 284
Op zaterdag 30 juli is het recreatieterrein Het Rutbeek bij Enschede het domein van 8 live-acts en 73 DJ’s. De datum was al bekend, de locatie eveneens en wat de opzet wordt van het eerste serieuze hardcorefestival ter wereld zal inmiddels ook wel duidelijk zijn. Er ontbrak dus nog maar één belangrijk punt van informatie. 295
Half februari ging er een schok door hardcoreland, maar het was er eentje die zeer positief was. De organisaties achter de drie meest toonaangevende feesten in de hardste genres, Thunderdome, Masters of Hardcore en Houseqlassics, maakten toen bekend te gaan samenwerken om Nederlands enige echte outdoor hardcorefestival op de kaart te zetten. 294
jaaaaah en op masters 10-02-07 vannochtend hing er daar toch een grote mfk, poster van DOMINATOR 2007 en dat is waar het om gaat als het maar door gaat
der komt ook dit jaar een dominator maar zal wel op een andere lokatie worden gehouden!! maar op masters was idd een reuze poster van dominator erop dus gaat zcer weer top worden
https://album.partyflock.nl/5549555t.jpg Deze poster hing bij Masters afgelopen zaterdag!! Dus komt zeker weer een Dominator alleen nog niet bekend waar en wanneer! Maar we zijn zeker van de partij!!
khoop het ook dat er weer een dominator komt vorig jaar moeten missen ma als er weer zoon fijne line up is ga ik der zeker heen hou het anders op bussloo DEVENTER HARDCORE 4 LIFE!!!
vorige dominator was egt top... ik hoop egt dat het ergens gehouden kan worden.. mischien wel weer op rutbeek mooi dicht bij haha majah maak my verdrer ook nie uit waar het gehouden word... ik ben er gewoon bij... wil wel snel de datum weten anders verheug ik me strax voor nix
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????
zal wel aan mij liggen , maar er was er vorig jaar geen, omdat de gemeente enschede niet nog eens een vergunning verstrekte voor zo'n keigaaf feest, en dat dit een beetje kut uitkwam om nog een andere lokatie te vinden!!
maakt verder niet uit tuurlijk had je kunnen verwachten dat ie dit jaar zeker weer kwam, het is tenslotte echt een su6 geweest voor zowel organisatie als al het publiek!!!!
dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!
Qua festival feest nog altijd op nr 1!!! Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed
Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed
ja echt jammer
Lol tijdens DJ Nosferatu op de DVD
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2011 om 11:29: