Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,1171 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

Recreatiepark Het Rutbeek (binnen) op de kaart
Jacobsrietweg 182
Enschede
Nederland🇳🇱
hardcore × 59, darkcore × 18, oldschool × 18, industrial hardcore × 17, terror × 11, early hardcore × 10, speedcore × 3

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 13:00 met 24 bezoekers, om 11:00 met 21 bezoekers en om 14:00 met 14 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (540), Rilll (444), Bennykuh (1426), anoniem (1484), [023] PimRitsel (1674), anoniem (3094), TE-RR-OR (2288), KRANKENSTYN (3125), anoniem (1826), anoniem (1452), CODA-gfx (1088), Stefan-the-Sound (1240), Bryan (1437), mr turner (1296), P P (910), anoniem (2753), HUUUUUUUU (1394), anoniem (1045), Wodgah (884), De Zaanster (1251), anoniem (880), The prince of Darkness (1108), Allaaaaaard (835), Bram1985 (1128), Gabber Indiaan (1219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig379473%
zeer goed2936%
goed88717%
ok5
voldoende1513%
onvoldoende7
slecht261%
zeer slecht2
waardeloos18

1291 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!­ ..­ Veanny ..­ :9
Machtig feestje...8)
!!­ Leichim !!­
superfeest
!!!Ronald!!!
cool
!!­PoGo!!­GeaK!!­ [NL]:bier:
Terreur!! :bier:
!GIN!
waneer komen de foto s?
!RONNiE!
Dominator was echt vet!! Thunderdome en Masters waren het beste uiteraard!!
"DieSel
gruwelijk!
"JACK"
:respect: DANA :respect: oldcore to the bone!!!!
"­The Croaker"­
Aansteker! Aansteker! Supervet Neophyte, Tommyknocker, RTC (Y)
$ DavE $
Was egt het dullste feestje ooit. Geluid was egt niet normaal !!!
((Jeroen))
geluid van de darkcore zaal was bagger,je hoorde meer muziek van thunderdome, maar voor de rest in 1 woord: SUPER!!!
(6)[FR­]Timmi­e[1908­](6)
SU-PER-VET FEEST!!!!!!!!
(6)CIANO(6)
Helemaal uit mijn kankerstekker gegaan gek :P Heb gewoon spierpijn van het losgaan :D Echt een te gruwelijk feest :bounce: :9 Geluid was ook lekker. Jammer van die kut wc's. Voor de rest kankerbruut feest. Echt relaxt :D
was leuk heb me super vermaakt :D:D:D:D top top
(K)(K)­(K)Kru­imel(K­)(K)(K­)
Zow Anders Was Het Effe Vet!
(kon)
te vet.
(L)Lad­yPing(­L)
super feesiej! beetje jammer van de plees! dat moet echt eens beter! twas wel gesellie daar nie van. he meide!:D
1 woord geweldig :D wat een feest (Y) Noize Suppressor :kwijL: in de regen!! Super!
*­ *­ AUDREY *­ *­
Was echt wel een goed feest!!!!! :D Ophidian :respect: Noize Suppressor :respect: Heb me echt wel goed vermaakt daar!!!! vooral in de thunderdome (waar de de bass onwijs goed voelt trillen in je lijf!!!) en MOH (met totaal 68 boxen op podia)
helemaal GEWELDIG :bounce: alleen noize surpressor vergeten:( tja dat heb je :vaag:
hmmff :/
WWWHHHAAAA wat een super feessie :yes:
***Rob***
wat zeurt iedereen toch over die bass in de darkcore tent die was juist zwaar relaxed gewoon zo als het hoort te zijn :bounce::respect:
Was echt een gruwelijk feest!! Super!! heb me echt vermaakt! volgend jaar weer hoor!!
**RIanne!!
waar blijven gvd die t*r*ng fotos word helemaal leip
*-Sharon-*
geweldig
Het was zeker een super feessie heb me goed vermaakt :D
:yes:super feestje!:bounce:
Heerlijk feest , Heerlijke muziek
*Dani*
Wat een superfeest! organisaties :respect: Heb t echt super naar mijn zin gehad! :-D
*FRANKLIN*
echt een hele vette party!! :bounce: :respect:
*­Miss Ann ...*­
het was lang geleden dat ik zo'n vet feest heb gehad!!!volgend jaar ckers weer!!!
*ReblletjuH*
SUPER VET FEESSIE:D:D:D Was Echt Geweldig!:P
super feest..vet vermaakt ..vooral bij MOH :respect:
*RisS*
Vettjes! :D Alleen jammer vd wc's en het feit dat je niej ff n time table kreeg bij de ingang
- E l s e p e l s j e -
:respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
- luke B)
k heb me eg wel vermaakt was gezellig heh sabine:kusje: (L)
was zeker wel vet vooral toen het donker werd alleen jammer van de regen overdag
super vet!! Alleen aan het begin bij de moh stage deed de apperatuur het niet. DE set van dj d was vernaggeld en osiris&T-junction konden maar een halfuurtje draaien. En de darkcore zaal viel me zwaar tegen. Maar het was verder echt een super feestje!! Maar waarom geen Promo????????
--needbeat--
Lekker feest, hoop dat het volgende keer 's nachts is. Goeie dj's, goed sfeertje, Lekkere RED BULL!!! maar ik ga niet meer overdag knallen, helaaas
--NICK-
DONDERS MOOI
-=VanDalen=-
Jezus echt waar heb nog nooit zo'n vet feest gehad :bounce: Alles was gewoon geil zelfs de regen :kwijl: NOIZE SUPPRESSORRR o o o wat een sound kwam daar weg bij thunderdome!!! zeldzaam goeie bas :P:respect:
->SIMSTIM<-
Super feestie met knetter veel goede music!!
:respect:
:respect: een paradijs op aarde :-D
oke ik heb het moeten missen, maar zo te lezen was het super!! maar 1 ding vraag ik me wel af....... hoezo denken al die kleuters van 16/17 dat hun het kunnen hebben over clubkutten??? Toen die clubkutten al stonden te springen op dit soort feesten zaten hun nog in de luiers.... kom op zeg, waar gaat dit over?? laat mensen hun eigen feestje vieren... wat maakt het nou uit wat je aan hebt??? als iedereen maar lol heeft gehad daar gaat het toch om??
..­Danny Deurbel..­
Gruwelijk mooi feesie heb me prima vermaakt :bier:!!! :respect: Dj Paul & Art Of Fighters :respect:
..Koning..
goed feestje. goede sfeer geen vechtpartij gezien alleen gekut met wcs en geluid in de darkcore was kut :respect: Neophyte :respect: Angerfist :respect: Paul :respect:
Ging Er Vet Opp!!!!! 2dertiggg;)
.­::†::.­ Proud Mommy .­::†::.­
vond het ook zekers bruut feessie, jammer dat het niet de heledag droog was...maar de ure zon die er wel waren was zekers lekker erbij... alleen bale da ik niet toch einde kon blijve :( snik snik
.:Liene:.
het was wel een gezellig feessie:yes:, maar wel jammer dat bij sommige podiums de bass niet aanstond of zacht stond:(
.Boyciej.
knetter knetter GEK !!!!!!!!!!! :P
.Morbid.
Was echt een SUPER feest. :D Om nooit te vergeten. Angerfist was echt top, net zoals Noize Supressor. Vond alleen het drinken enzo wel duur. :(
/­\/­\iss Sundance
Was echt een superfeest, volgend jaar weer!!!! Alleen jammer van de wc's je moest soms wel een uur wachten...........
............Geen woorden voor dit super feest!............dominator nr1
1#­ what up doc 1#­
huh:woep:huh
k*nker dol feest... goei geluid en goede sfeer... alleen jammer dat het niet van 11 uur savonds tot 11 uur smorgens was....
:respect: Super Crazy ILL :respect: Dit Was Niet Met Een Feestje Te Vergelijken :zuipen: Total Chaos :zuipen: A True DominatoR :D FreakuH Met M'n Sjattjuh Is TEGEK :kwijl: :bounce: Noize SuppreSSor Is The Best :bounce:
egt gehakt voor me leven:D
:[ ALLES KAPOT :[
super feest :bounce::xtc::bounce: heb me er goed vermaakt :respect:
:aai: princess of the posse :aai:
:woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep:
geweldig feest :jaja:
:bier:­Maus:b­ier:
Begin darkcore kut, kater goed:)
:bounce: Guppez :bounce:
Heerlijk feest man heb me prima vermaakt geluid was goed, alleen open air stage stonden te dicht op mekaar THE ONLY ONE DOMINATOR!!!
:bounce: Hardco­rebitc­h :bounce:
wereld feest, het was echt super.jammer van die paar kleine buitjes. mzzzl
:bounce: PussyM­otherF­ucker :bounce:
:respect: echt TE BRUUT:respect:
Zwaar super feest heb me er prima vermaakt! Bij een vervolg volgend jaar zeker weer aanwezig:D
:bounce:Hij is gek he:bounce:
was egt een super feest, vond alles geweldig!!
mega party
geweldig vooral zo buiten heerlijk
:bounc­e:oppe­rstamp­er:bou­nce:
was echt zkkr een kanker GAAAAAAAAN feest best uit me plaat gegaan :D
:bounc­e:terr­orpeet­juh:bo­unce:
wow kikke super enige wat miste was terrorizor srry little brother maar volgende keer moet je mee hehe.ps het werd wel ineens veel te druk.voor de rest toppie :p en die regen was heerlijk juist :Dstelletjuh zeikerds
:jaja:­Milan:­jaja:
superfeest, als je eerste feest inqontrol was:p
:woop: Ivetjuh
was zeker wel een goed feessie (Y) Jammer alleen dat ik op t eind niks meer kon :(
super super super !! eindelijk eens een leuke sfeer op een feest, totdat zo'n duffe hollander t weer ff verpest door bedreigingen te uiten die op stront slaan...maar er is altijd een rotte hollander die t verpest voor ons limburgers....
:xtc:Terror-sander :xtc:
was ckersz weer vet ouw
:Yes: Stam(p)Gast :Yes:
GEIL!! :bounce: :yes:
<kip>
ik was godverdome ziek heb kaart weg kennen gooien
>>RAGE<<
geweldig
>>Simtec<<
Leuk feesie, MoH area had een lekker hard geluid(y), alleen jammer van al dat publiek dat stil stond dat kwam de sfeer niet ten goede, wc's waren slecht geregeld echt veel te lange wachttijden:s, jammer dat de bass in de darkcore pas rond 6 of 7 uur werd aanwezet:(
>DT<
toppertje alleen jammer van dat mijn weed werd afgepakt
?..*­ LadieJ M.­ *..­?
Super vet Feest:D:D Echt superss Vermaakt..:bounce:
[ C.­T.­Z ] ReMMieJ (6)(6)
:respect:
[ Coldstream ]
wat een uberfeest... fietsend door de lichtjes.. ze zijn nu nog op mn kamer.. hebbe me gevolgt vanaf dominator hahah!! :D super (Y)
[ TL ] TerrorLola :mixje:
wreedd :P !!
ULTRAVET en :VAAG:. Prima (y) naar mn zin gehad daarzo. Het weer viel gelukkig ook mee (had erger verwacht). Maar kickenfeest :D!
Ja was weer een lekker feestje, en gelukkig is het weer goed gebleven. Hele dag goed vermaakt. ene hakkuh tot je er bij neervalt ;)
[BnGn]­Hardco­rE-GabbeR­[BnGn]
feeeesst van ut jaaaaaaaar
[D&­W]HCdekkie :bounce:
was echt wel weer GEWELDIG.......was zeker de reis waard.......jammer dat eerder weg moest voor de laatste trein :S is het eindelijk donker.....volgende keer moet het s'nachts :yes: geluid was ook lekker hard :D
[Eelco}
toppiej ,volgende week Gratis 3 dagen dancevalley hehe..
[G]eSiNa
ZOOO goed Feest he :bounce:
[NL] BunnY [NL]
Zeker goed feestje heb me zwaar vermaakt :bounce:
jammer dat het over dag,s was:(
[NL] ¾ - KaLe SpeeD FreaK TerreuR[NL]
dominator volgend jaar ben ik er weer
[nl]ha­kketak­keterr­or[nl]
het was echt gruwlijk aleen jammer dat het aan het begin bij moh fout ging
MASTERS OF HARDCORE had wat goed te maken
[SBC] Da Highlandz :[
Vet feesie B)
[SF] Trip_­O B)
:respect: Armageddon Project :respect:
[WBS] GHOST
zo dit was een super feest!!!organisatoren :respect:
[WBS] Joker.­one
Thunderdome was vet Darkcore viel tegen...voor de rest, SUPERFEEST!!!:CHEER:
[ZT] Smijtk­abouta­h!­ [ZT]
jaja weer heerlijk "Los" geweest!! :cheer: alleen jammer in het begin van de Darkcore! :( regen was ook duideljik flex! om ff heerlijk af te koelen:D :respect: angerfist :respect: Armageddon Project :respect: JAPPO! :respect:
\\___­ Psycho­Hoolig­an___/­/­
:respect:\\___SUPER___//:respect:
_LEROY_
Super feestje :respect:
_sander_
Ik snap niet dat zo veel lui zeuren, ik vond het geweldig :bounce: Foto's op >>>>> www.VanGodLos.net <<<<<
haha daar ston paul dan ff voor een leeg publiek (N) thunderdome (Y) alleen darkcore was echt kut :S
egt een super feest kennen we dit niet elk weekend hebben!!!!
ach man zeik niet alles is een illusie
Alaindeling
Helemaal geweldig!! Beetje duur allemaal maar dan heb je wel echt een wereld dag!!! :D
Ammie013
twas egt een superfeest, massa's gezopen daaro
angerBIST!
dit was vetter dan ket!
ankiej­planki­ej-bollocks
geslaagd feesiej er was alleen te veel regen
Anok
Heb me goed vermaakt (Y)
Arco
Mindcontroller en Houseqlassics:respect:
armbender
Superfeest, heb me er echt prima vermaakt:D
ARNIE!
:respect: alles super :bounce:
Avonturier
Met zijn allen Hakken op een groot Grasveld!
Echt GEWELDIG!! wat heb ik me super vermaakt :cheer: :bounce: en het weer viel echt 100% mee!
Badmutz :bier:
EGT MEGA SUPER VET..de terug weg wa minder mah egt vetjes! top organisatie enzz next year wir!!
baerd
lekker feessie was het (Y)
Basseckio-HK
dik fet thunderfeest!! :respect:Tommyknocker:respect: , :respect: DaY-Már:respect:
Bassie
Lekker feesie!!!!!
Day-mar je was toppie net als angerfist die vlamde wel denk
Bastiano
t was cker wel vet alleen jammer van de wc's en dat de tenten een beetje op elkaar stonden gebouwt.....
basz.­NL :aai:
Art of Fighters :respect: The Viper :respect: G-Town Madness:respect: RTC en MC Raw respect:
Ben Dover (_­v_­) ©
Het was wel grappig alleen jammer dat de tenten zo dicht bij elkaar stonden daardoor hoorde je verschillende muziekstijlen door elkaar enne ophidian je was weer super!!!!
Benniej Fris
Wat een tering vet feest :D Goed geluid! Alleen kut dat ik daarna nog ff 1 uur heb moeten lopen opzoek naar onze auto :S Wat een tering verkeers regelaars stuurden ons elke keer een andere kant op :S
BENSCHOPSE GABBER
I was in heaven!!!!!!!! :respect: dominator :respect:
Bestiun
lekkerrrr
BIER BRIGADIER *­038 ZUID*­
gruwelijk feest, jammer van het weer maar dat mogt de pret niet drukken....wat zeurt iederen nou weer over clubkutten? in de mindcontroller tent waren aardig veel...en was de sfeer ook het beste, in tegenstelling tot bijv. het "schop en sla maar flink om je heen"gedans en het aggressief rondkijk sfeertje bij MoH
BijCrack
(bounce) knetter gek helemaal los!! (bounce) goed geluid, goede sfeer volgende keer ben ik er ook zeker weer bij
BIO-H@ZARD
Dominator leuke dames lekker weer geweldig feest
Zeker een topfeest:D Jammer dat het alweer voorbij is:(
Boes
Ik ga toch echt liever met die clubkutten los dan dat ik naast die agressief kijkende mannetjes sta van een jaar of 16 die denken dat ze alles hebben meegemaakt maar alleen maar de sfeer verzieken!!!
bolkie14_03
helemaal te gek
Bolski :lief: Nicooltje
was zker wel een bruut feest HEb me prima vermaakt :D :respect: Angerfist :respect: Neophyte :respect: Nosferatu :respect: The Headbanger :respect:
BON-O B) :D
:respect:
Boriss
Ja VETT hadden we HET!!! DOMINANT FEESTJE was het zekers :vaag:
BOSSI FTS
vet feest ondanks de matige sfeer. dione wat een set weer!!! :Respect:
BramNts
Gruwelijk
BramWSS
knetter steekker hard gaan dan heb ik gedaan
Buntjeeh
geweldig
Charr *
Leuk feestjuh:D Ik heb me prima vermaakt...!!Maar die wc's waren echt om van te KOTSEN..:x!!!
CHRiSPy
ZO fucking stoer!!! Mindcontroller was waanzinning! :respect: Viper & Wierdo:respect: en Houseqlassics was ook zeer cool :respect: Beastyboy :respect: MOH was slecht geluid vooraan maar TD was vet! Allen jammer dat t bier op was in Houseqlassics
Christian K
goeie dag gehad...
to da bone!!
Geweldig feest.. Jammer dat we eerder weg moesten om de trein te halen...
cmd
leuk feesje, alleen de darkcore was verneukt :( verder best vermaakt
Col-O
Dominator was Ckers hakke!! ben als een malle losgegaan!!!(Y)(Y)
kneter gek feest
top feessie echt waar (Y)
CSRD
TOPFEEST!!! Alleen darkcorezaal was kut in het begin, halverwege was wel lekker stampen daar. Tenminste geen last meer van bass van de andere zalen!
CYN{NL}
Het feest was echt te kk los!!!!
nindcontroler en houseqlassics tent waren vet hoor!!:D
lkkr feesie :D
Daisy(­L)Pete­r
Was Zeker Een Goed Feest!!! Alleen Beetje Jammer van De Regen!!!
Damiano*
was een leuk feesie hoor (Y)(Y)(Y) ** Erg jammer van het geluid in de darkcore tent :s:s lekker los gegaan overal :bier::bier::bier:
DARKNOIZE
ik vond alles te dicht op elkaar staan. je hoorde teveel dingen door elkaar heen. teleurstellend helaas...
Darkon
Dione, Noize Suppressor, Paul :respect:. Darkcore area gewoon jammer van hetgeluid (n). Thunderdome stage was veruit het best, Moh stage leek alsof ie nog in aanbouw was met al die steigers en dat hergebruikt hoofd ziet er goed uit maar verwacht wel wat voor zon prijs, voor de rest een geweldig goed feest.
APPETIJTELIJK
Dave046
Feest was wel vet, alleen jammer dat er te weinig mooie meisjes waren en slecht weer !!!
david-danser
HouseQlassics en Mindcontroller was beter.. :respect: Dr. Rude :respect:
DD
Super wreed Feest :yes::bounce: alleen zeer kut van het geluid bij Tieum volgende keer beter :d en die regen das gewoon lekker 8)
De B
strak feestje:respect:
de Harde™
meesteRlijk... met de hoofdletter R
Tja
De Raver
geweldig feest !!!
De Snelle
Redelijk tot zeer bruut tot dodelijk tot onsterfelijk...nr..1..!!!!!!!
De Wilde
gewoon mega vet!!!! Echt outdoor en hoe.....:xtc:
De Zaanster
ONBESCHRIJFELIJK......
Idd jammer van t geluid in de Darkcoretent maar was savonds al n stuk vebeterd.Ondanks vette koppijn (stamp stamp= bonk bonk) :S heb ik me extreem goed vermaakt. :woop: En :respect: voor iedereen die zich uitleefde, weer of geen weer! Total Domination! :D
Deekore.
MINDCONTROLLER HAKKÛH!!!! Heb me prima vermaakt!!! Helemaal uit België gekomen maar het was zeker de moeite waard!!!!
Cker gruwlijk feesie.....!!!!! :D
Dennis :xtc:
vet
Super Knettertje Leip! :cheer:
DerekRaver
HELEMAAL GEKKEHUIS SUPER(Y)
DesiRave
Zwaar BRUUT (Y) zijn geen andere woorden voor. Zwaar Zwaar TOPFEEST!!!! Goede Sfeer!!!!
godverdomme wat een top feest :kwijl: non-stop hakkeh en de knieen kats naar de klote....producer&destroyer :kwijl: :respect:
DICKY :cheer:
Zeer vet feest:d snoert hard geluid:P bedankt jet, cor en fred zonder jullie had ik er niet bij kunnen zijn :respect: en de rest ook bedankt... :woop: DOMINATOR WAS GAAAAAAN :woop:
DINJESK :cheer:
SUPER FEESIE:D :bounce: zkrs :respect: voor art of fighters en dano :respect: weer veel nieuwe mensen leren kenne:D :D
disano
het was een super feest het had allen wel tot 7:00 uur mogen duren
Distress
Dit was echt een super vet feest! :bounce: Heb nu alweer zin in de volgende! :D
DJ CYRO addicted to HARDCORE
jezus mensuuh wat een feest IK WIL TRUUUUG
DJ Genic
Meer dan geweldig feest.. :bounce: :respect:
DJ Wilco
Angerfist Was Supper En Neophyte Ramde weer super Verder vond ik het jamer dat de darkcore niet echt goed hoor baar was want je hoorde te veel geluid van de Masters & Thunderdome er door heen dus volgende keer anders opstelen of meer geluid daar!!!
vond het echt een geweldig superfeessie:D gezellige sfeer alleen erg jammer dat die 12 uur zo snel voorbij waren:(
Donny A.­K.­A.­ Donski
Het feest was goed, de locatie was goed alleen beetje jammer dat het overdag was. Maar mijn grootste ergenis waren die KUT WOUTEN MET HUN DRUGSHONDEN, vond het niet zo'n Nederlandese partysfeer. Eerste keer dat ik dat zie hier. En ik vond het jammer dat ze geen timetabels hadden.
Dop Kruimel
Producer! Jammer van het kut geluid in de darkcorezaal, daardoor sprong TOA niet echt uit de verf
DopeyXXL
Thunderdome gedeelte was wel de beste, inderdaad jammer van het gemengde geluid. Tommynocker, Daisy en Jappo heersten de dag.
Droev
volgas hakkuh :bounce:
Drokz[1986]
helemaal geweldig :respect: angerfist, unexist, akira vs drokz:respect:
Earlyr­avegab­ber
was zeker super vet feest DOMINATOR 2005:respect: in 1 woord geweldig
edje.
uitstekend, moeten maar snel weer vergunningen worden afgegeven!!!!!!
EL SHARKY
Werkelijk een Superfeest ......Ouderwets Mysteryland .......Kortom Geweldig :) (Y)
Ennair
Ging erop :bounce: Alleen wat n afzetters :@ 1,50 voor kut wc's zndr water en spiegel :vaag: En jmmr van die relle :/
Topfeessie; Angerfist & Jappo (y)
ETD
gewoon super... kon de muziek een paar dagen later nog horen :p
het was een vet gezellig feestje allen jammer dat het overdag is
was echt een super mooi feest....de regen was wat minder maar uiteindelijk toch nog even mooi los kunnen gaan :bounce:
gruwelijk :D Houseqlassics, Mindcontroller en Thunderdome :respect:
Ferror
Droks, Akira en The Destroyer :respect: En woah, dat setje van Angerfist ging er zelfs ook behoorlijk hard aan toe, wat positief is
FireSt­arterK­erkrad­e
Geweldig!!!!!
Fleurkut
wel leuk feessie alleen jammer van et weer!
Freggle
ja mooi feestje alleen flink pijn aan mn onderkaak O:)
Zooo dan, hoezo vaag? Maar 't was wel lekker :bier: Alleen het hele gedoe van om 4 uur 's morgens op staan :/ Nee dank je, NOOIT meer! En als ik bier bestelde bij de bar kreeg ik steeds geel water? Beetje minder
super! goed geluid ook! behalve bij de darkcore zaal helaas maar voor de rest (y)
Funky Frank
Nah dit was toch echt zoooo'n supahfeest zeg! Me beste van het jaar denk ik wel! Enige minpuntje was ut geluid bij de darkcore! Maarja ik zeg gewoon maar 1 ding: JOIN US....FOR......FUCKING ARMAGEDDON :respect: Ongelooflijk zo los gingen we daar vooraan! Volgend jaar weer en met AP natuurlijk ;)
FuZzeh
twas echt een masterfeest, hopelijk komt het volgend jaar weer :D
IK ZOEK DE PARTYFLOCKNAAM VAN DAT MEISJE DIE IK TEGENKWAM IN DE WC IN DIE ROLSTOEL ! WIE HELPT MIJ. UT WAS EEN DONKER MEISJE
Gab
Cker een vet feesie allen beetje jammer dat het overdag was!
gansta
Was egt wel wreed feest!:D:D Tommyknocker'Mis Flower draaide wreed maar Paul weet nog steeds niet hoe die een feest moet afsluiten!!!
Geertmuis
ik vondt het een Super Feest :bounce: :respect:
was een super feestje weer :D, alleen een beetje jammer van het weer :S
Gennep-Raver
in 1 woord : MASTERLIJK!!!!!!!:respect:
ECHT TE VET
Megafeest!! Drokz en Akira :respect: mooi opgezet allemaal
Gio AKA Ravehard
Echt jammer dat de darcore tent zo ku was ingedeeld en vooral het geluid..:s Maar :respect: > Neophyte, The Producer, Jappo en Lenny Dee!!
super vermaakt wat een kk goed feest,
Gouden­kimmet­je
Goed feestje!!! Wel alles erg dicht op elkaar!! En lekker in de middle of nowhere :P Vond de mindcontroller tent het leukste en Thunderdome buiten in het zonnetje was ook heeeeerlijk!! Jammer van de regen af en toe! En dat gezeik op die clubkutten.. Voel me wel aangesproken en ik had niet eens puntschoenen aan:P !! Supergezellig met mijn lief en vriendjes! :lief: Ohja water bij de wc 's zou ook wel fijn zijn de volgende keer!
Govert Kreuk
Echt gaaf feest! Volgend jaar zeker weer! :P
Greg D.
Super FEEST, echt te kut van het geluid in de Darkcore stand, de sets die de meesters daar weggaven kwamen daardoor totaal niet tot hun recht(vooral voor Tieum, met zijn rauwe sound)heb me wel helemaal in kunnen leven in de set van The Dj Producer(Rebel Bass = knalle)...Overal werd gehakt/gebeukt/gestampt, hoe je het wilt noemen maakt niet uit, er werd gefeest tot op het bot !!
GrietsiE :cheer:
Volgend jaar zeker weer van de partij!! Zn TOP feesie!!
GROENLO O.­C.­C.­
Leuk feest maar er scheelde wel wat aan.. de beste dj's stonden vooraan in de line up:NO: en tieum meesterlijk gedraaid maar jammer van het kankah geluid:NO: echt bagger:@
H4L Wesley H4L
Geweldig
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
DOMINATORRRRRRR!!!!!!!!!!!! SUPERRRRRR
Hakkuh Annie
Tjah ik dacht echt dat het flop zou worden, maar we hebben lekker veel verkocht bij de classicsstand en het was ook nog eens reuze gezellig 8) Echt leuk dat steeds dezelfde mensen maar bleven terugkomen bij ons stand hahaha
:respect: Noize Suppressor :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
Nice feestje, alleen RTC in die kleine zaal shit die moet je buiten opzetten :P!Neophyte live master!!
Hardco­reMeis­juh
Was een super feest, leuke mensen leren kennen :)
:yes:!!!!gruwelijk lekker feest!!!! :yes:
HC-hooligan (L) L I S E T J U H:kusje:
200% stampuh daar ging mie hard volgend jaar zeker weer
HEADFUCK TERRORIST
en een gruwelijk feest lekker hard geluid bij thunderdome en moh heerlijk :respect: voor dit feest dominator domineert dik
HeiN!
DOPE!!!!!! BRUUT FEEST :yes:
was wel mooi feest... jammer dat het pas op het einde echt mooi werd...
Hoexyy
echt een vet feestje(y) was de lange bus reis wel waard
Tja ik weet wel wie er op dit feest de DOMINATORS waren >>> Beter kom je niet!!! Maaruh we hebben nog lekker nagebubbeld!!!
House-Opa
Leuk feestje. Top sfeer, goed geluid. minpunten toiletten, drankvoorziening,geen line up bij binnenkomst, duur.
HP-tjuh :bier:
was echt een heftig feest, alleen het weer was wat minder, mja dat heeft de muziek cker goed gemaakt :bounce:
egt fucking lekker feestje :9
MEEEEEEEEESTERLIJK!!! :respect:
IceBreaker
MOH :respect: Was echt en Knal Feest !!!! :bounce:
was een geweldig mooi feest maar 1 ding hé :@ ik ga nooit weer betalen voor de wc GVD heb nu een blaasontsteking opgelopen van die smerige bende daar :@:@ voor de rest (Y) maar t water wat je kocht mochgt wel wat kouder en mooi belachelijk dat er geen water in de wc's was je kon niej eens je handen wassen :(:@
vondt het en top feest zekers die moh en mindcontroller was gewoon oorverdovend
WAT EEN FEEEEEEST TOPPERTJE DEZE FEESTEN MOETEN ER ELKE MAAND ZIJN KNETTERKNALLENDE OREN
ikk
was echt megavet maar die kklijers hebbe alles veel te duur gemaakt jaa
ilsja
super.. feest :yes: van begin tot eind...:yes:
Haha nou ik heb mijn kaartje nog steeds. heb hem niet kunnen verkopen. vet klote. maar ja zal vast mooi zijn geweest in enschede :jaja:
Ingelpingel
Helemaal GEWELDIG!!! Voor herhaling vatbaar :D
Ingetje [MPS]
Het was 100% zeker een topfeest!! :WOOP: jammer dat mn voeten het op t eind niet meer deden. Maar ben nu weer klaar om te gaan :bounce:
Irmie
SUPER :bounce:
ivotjuh
JOOOOOOOOOO K GA NU PITTEE T WAS SUPER
goed te doen!! Producer, destroyer :respect:
Jaapie 8)
angerfist :respect: delta 9 :respect: (de rest ook :respect: ) DOMINATOR :respect::woop::bounce::woop:
super gruwelijk feest echt helemaal geweldig!! angerfist draaide super!! :respect:
Jasper ®
Na Headbanger, helemaal LOS :bounce: !!! NOIZE SUPPRESSOR :respect: TIEUM :respect: !!!! Angerfist was wéér niks waard. Met die versnelde wanneby kk terror van ze :@
ja echt vet !!
jeffrey85
toppertje
Jennifer!
Echt een leuk feestje :D en mensen moeten niet zo zeiken over clubkutten iedereen is er toch voor de muziek en om gewoon een leuke tijd te hebben.. je moet niet op die clubkutten letten maar op de dj's en de muziek !! Angerfist :respect: en RTC :respect:
JEREMYS
JA MOOI JA
Jeroen ...
Wat een Feest ... !! Angerfist en Neophyte machtig gwoon :D !!
Super super super feest
JorDaantje
(Y) verder geen woorden voor:D
JP:bounce:
(6)SUPERFEEST!!!!(6) subliemstampplezier:P
kaal of kammu
hardcore too tha bone!! echt bruut gezellig, geluid kon niet beter, lokatie top!! nou waar wachten we op, tot volgend jaar!! thks
Super Feest :respect: Super Dekoor...:D Vet geluid..:D En echt voor de mensen die niet zijn geweest...Je hebt echt wat gemist....;) :bounce:
Kesch
ram vet feest:D:D zeker genoten :D voral met G-town Madness volgend jaar weer:P??
ketabob
het was een ferm feestje
Kevin
Prima feest... jammer van het geluid in de darkcore :/
Kian
Was gezellig:D Armageddon Project!!:kwijl:
Kim&­Rosanna(L)
DominatoR was gewoon KK LoSSzzz:P
KiMMie ©
Echt geweldig feest(Y) en geluid was super!!!
Grandioos feessie (y)... angerfist :respect: en natuurlijk drokz & akira :reespect: ut geluid in de darkcore was aan ut begin best wel kut maar das tog nog goedgekome...
in een woord....GELWELDIG!!
Krankcore
geweldig mindcontroller was het gebeuren van de dag ! maar de scnackerij was niet te vreten :S, heb nog kramp in me poten van het hakken en eeen bestte gehoorsbeschadiging op gelopen
KRONKELS
super vet maar veelste duur in duitsland kan ht voor de helft van de prijs
kut
ondanks de grote politiemacht veel dope in de house!!!! stelletje veldwachters!!!!!! hahaha
geweldig feest :respect:
Zo lkkr feesie :D
Langhe
GODVERDOMME WAT GING IT LEKKER
Language Of Rhythm
Tering wat een feest:yes::respect:,volgend jaar absoluut weer:yes:,wat ging unexist achterlijk HARD weer pfff Grandioos b),ja nosferatu,vince,dione,blijf maar ff door gaan,echt echt een kippevel feessie:yes:...
LEGERTEEF
het feest was supperrr alleen jammer van dat beetje regen goed geluid maar masters en thunderdom was het leipste
leipe shit
kon niet gruwelijker!!!!
Leonie­tjuh:b­ounce:
Het was echt een super feest!! Jammer dat het zo snel voorbij ging :(
leroy!.!
gekke shit
alle machtig.....
JAAA Leuk!!!! Lekker LosgegaaN HeLe
limita­bledja­y
op zich wel gesellig maar hebbe meer op iemand gewacht bij het woutuh buro :s
Lipz
Super feestje!!!!! Volgend jaar weer hoop ik!!!!:bounce:
Lost in Gravity
Mooi feest jammer dat ik er zo laat was !
Low Tempo Sucks
Super!!!! Volgende keer weer!!
LUNATI­C4LIFE :xtc: OLDSCHOOL GANGSTER
was echt gruwelijk vet!!!!!:bounce:
M
Tegen verwachting in prima vermaakt! Alleen zoals meer mensen al zeggen, die Darkcore area was echt te triest vergeleken met de rest. Volgend jaar ietsje beter mannen! Dit leek nergens op :( Al met al een leuke dag gehad (Y)
M.O.B.
Party Pictures: WWW.TERRORKLAN.NL
M@duro
kkk goed gewoon
JA EGT TOPFEEST MAAR DIE REGEN WAS MINDER MAAR DAT DEED MN FEEST NIET VERNEUKEN! ANGERFIST LIVE EGT TOP!!!!!!
MaartenM
10 jaar later nog gaaf goede herinnering
Madstyler
Super vermaakt :D AOF zette fijn setje neer, verder :respect: to noize suppressor, Dione en A.P. Darkcore was verreweg slechtste tent :S FEESJE VAN HET JAAR!!!!!:D
Wowww wat een feest echt geweldig!! was wel kapot voor het einde maar echt super!!! :respect: AOF :respect:
darkcore had echt fucking schraal bagger geluid, vond ik wel jammer aangezien de goeie Dj's die er draaide, maar daar tegen in mindcontroller super geluid!!:D en zekers mooi feessie gehad!!
Mama loves Jami <3
Ach ja wat moet je er over zeggen :/
prima vermaakt daar!!!!!:P:P
Marc Stevens
Aankomende 6 en 14 -08 The Afterparty http://partyflock.nl/party/45069.html
MARC:D
SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marcel-o B)
we waren er pas om half 3 ofzo :( laatste stukje Chosenfew was :respect: :9 verder ook super vermaakt :D alleen jammer van de regen soms :S
Wat een KK feest zeg, met KK securetie
Martin K
Erg balen van het geluid in de darkcore, erg slecht geregeld... Maar toch zeker vermaakt :respect: daisy :respect:
dope :-)
masterjr
super dik feest muziek was hard kwam best uit super super super
Mat-Ice a.­k.­a.­ DJ THE FURIAN
GEWELDIG FEEST...alleen beetje jammer dat je zo lang moest wachten bij de wc's :p
Mattlez
Bezoek een Concentratiekamp met goede muziek voor 50 euro Entree...Kortom KUTFEEST...Nooit meer weer...
Mayo4ever
Geweldig beschrijft het niet eens, wat een super feest!Beter dan Defqon absoluut!Er hing ook een goeie sfeer en de muziek was geweldig :yes: Zo hoort een feest te zijn :woop:
Mayow&­Stephan
Super feestje! alleen de wc's hadden ze beter mogen schoonhouden..
:respect: All The Dj's & MC'S :respect: Q-Dance, AoD,ID&T & B2S.. Jullie hebben het beste feest van 2005 neergezet!
MC RG
slecht geregeld met wc's, niet blowen op een festival :S tog gelukt hoor daar nie van weheheheh! verder superfeessie
Was echt super:D :bounce:
Member of Club Fuck
dit was gewoon de BOM,keihard de lekkerste en ik hoop dat het volgend jaar weer vetter zal zijn!!!
Metal Editor
bruut
Echt Super Vet !! Was een tof feessie echt waar.. ben helemaal los gegaan, heb nu overal spierpijn en ben echt verkouden.. Mja.. Dit knetter feest heb ik mee gemaakt!! Helemaal geweldig !!
Michelle(F)
leuk leuk leuk...
Michelle85
Erg goed vermaakt :bounce:
Mindde­struct­or
geweldig
Goed feestje! :respect: Noize Suppressor, Akira & Drokz en Stunned guys :respect:
miss bitch.
was een super feesje:yes:(y)
UBER GANST GEIL!!!!!! Toppie hoor mensen. En dat gezeik over die clubkutten?? Nix mis mee hoor!!! Liever clubkutten dan van die wazige pogoende gasten!! Pleur toch een pokke eind op kanka gasten met jullie gebeukt! Nee dat is leuk!! Maar voor de rest echt toppie! Minpuntje slecht geregeld met verkeer, w.c's en ja hoe kan het ook anders het weer mocht wel wat beter maar dat mocht de pret niet drukken. (K) mij
ModeRa
:bounce: PICS MADE BIJ MODERA @ DOMINATOR ONLINE OP WWW.THEPARTYFOTOGRAAF.NL
vond het het beste feest van 2005
mr turner
superrrrr vet feest, volgend jaar maar weer :D
MR. GRUMPY
was onwijs gezellig met ze alle weer :yes:
Mr.Sven
Super feest gewoon!!! in 1 woord GRANDIOOS gewoon ANHERFIST was weer super :RESPECT: maar ik heb me zeer goed vermaakt zo mogen van mij alle feesten zijn.
Mxo
Whaha , was egt super vet feest :D MOH Thunderdome en MindControler ware (y) Jammer dat se die Bass in de Darkcore pas zo laat aan de praat kregen... En die prijzen die ze overal voor vragen... :S Maarja, voor de rest was het :bounce:
My Style Can´t Be Duplicated Or Recycled
GE-WEL-DIG...:D:D
Nala
het was echt een vet feessie heb er blaren van overgehouden maar wel de hele dag gedanst xxx jennifer
Was echt een super feest!! Geen woorden voor!!
Bravo! weer een feessie met suc6 afgerond
wat een feest zeg niet normaal :respect:angerfist:respect:
NickyNick
Echwel een superfeest!! :cheer: tussen de honden door geslopen en de hele dag waanzinnig uit m'n dak gegaan :xtc: Angerfist :respect: Nosferatu :respect: en Neophyte :respect: Volgend jaar weer Zekerweten!
Nicole...­ :flower:
vet vet vet :D geluid bij MOH was op en top geweldig !! hehe en ik vond angerfist gewoon VET :o
Gekte in de poncho!!!!!:bounce::bounce:
was goed te doen maar jammer dat het overdag is
no_escape
superfeest.....dano :respect:
Noizemarine
Super feest !! :D :D :respect: Noize suppressor, Angerfist, Dione :respect: (y)
non stop aktie
Fok al die figuren die altijd maar lopen te zeiken over clubkutten,puntschoenen,pro-pogo en al die onzinnige kutopmerkingen. Dat zeggen alleen mensen die net komen kijken. En sommige noemen zich die-hard gabber maar vluchten wel voor de regen :/ Verder was het wel een redelijk feessie :jaja: :respect: Mindcontroller :respect: Thunderdome :respect:
:respect: [b]SUPER GWELDIG[/b] :bounce:
echt een waanzinnig feest
OAFTERMAN 3 aka BARRON S
geweldig feest :YES:
oldskool brainc­krecke­r
goed
MEISTERLIJK!Wat een Stampen!!!:-)
oopie | OPTJENKERE
goed vermaakt diasy en zeker Armageddon Project dikke :respect: wat was dat lekker zeg
oscar!.
SUPER blits
Pandagirl
Gewoon geweldig feest:bounce: darkcore was het geluid beetjuh slecht ,maar goede sfeer(Y)gezellige mensen(Y)en goed georganiseerd(Y)TOP FEESTJUH GEWOON:cheer:
Papa Pitstyle
:respect: for da HUSTLA top gedaan in de MINDCONTROLER area toch ff bezig geweest
Party-girl
Ik dacht dat ik overdag feesten niet leuk vond...maar dit was dat je zegt... n TOP FEEST.. t weer viel reuze mee, de sfeer helemaal goed en die muziek... ja da was 100% hard! kortom GEWELDIG x michelle
PartyAgenda²
lache goed hard ragge in de regen:bounce:
Passion 4 Core
Kicke feest heb me overal goed vermaakt vooral bij de Thunderdome! de Darkcore kon wel beter! Destroyer was gruwelijk goed:respect: Al met al een vet feest maar toch liever s'nachts en een ruimere indeling. Het was maar goed dat het niet uitverkocht was:) DAISY was zeer lekker aan het draaien(y) hakkuh in de regen:woep:
SUPPA SUPPA
Paulus­:bounc­e:
Gewoon helemaal vet kan het niet anders zegge hakkuh voor het leven :D
peppie is link
Super feesie (Y) Jammer van ut slechte geluid in de Darkcore Area... Destroyer, Angerfist en miss flower vond ik (Y)
Pimmeke
Was een super vet rielekst wreed feesje Gast!! Respect voor Dj D die met zn kut instalatie tog verder draait!! :respect: (instalatie was wel weer goed gekome!!) Verder heel t gebied daar rond gestuiterd!! Super wreed gwoon met de Gasten!!!
PinkyBeers
in een woord: GRANDIOOS!!!
Poca Loca
was een mooi feestje :D:D
Zééééér riant feestje ja ... B)
psychogabber
wel vet feesjte En gelukkig niet echt grote vechtpartijen. Heb er 3 kleine gezien.
PUIJN
geen woorden voor :respect:
PUPKE.
dit feest was echt meer dan top hoop ook echt dat ie nog een keer komt want hij was afgelope jaar afgelast warom weet ik ook niet:
VET FEESIE :jaja: goed geluidje bij thunderdome :D jammer van de darkcore tent :/ en dat het een beetje te dicht bij elkaar stond allemaal! maar prima vermaakt!!
Querina
wat een geweldig feest :D en een apart weekend ;) :lief:
rafael12345
super feesie, relax , je liep zo van tent naar tent , alle dj s waar ik voor ging draaide topp, en panic zoals altijd weer het allerbest!! mooie afsluiter van een goed feest, jammer van de regen af en toe , maar merkte je in de tenten verder niets van
Raffellito
Superfeest alleen kk WC`S!!! lEER DER NOU EENS VAN.....!! Maar verder topfeestje muziek was goed sfeer was perfect.... En terein klein maar fijn ;)
RalleBannie :aai:
vond het zeker top....
Rauz
het was in 1 woord SUPER!
Razorr666
Echt een zwaar VET feest!!! Vet harde sound! Echt een tof feessie!!!!!
rebout
whahaha was echt TE fet gewoon overal lieve meiden die met me op de foto waren..binnekort te zien op mijn profiel ;) laters
Reloaded
Morgen maar weer over doen? :p
ReLSMuRF
AAAAAAHH :bounce: gasss met die zooi! smurvenblauwe poncho om en lekker doorstampuh en afkoele in de regen! :jaja: TOP der was zelfs nog n goeie rel heheh
Birthday Party... hakkuh in de regen! TOP!
Rick
:respect:ANGERFIST:respect: Was weer een Topfeest!!!!!
Rinus
Onverwacht Lekker!
Ro@n
Producer , Destroyer , Armageddon Project :D:D:D. Voor de rest veel rotzooi gehoord , en dan nog dat gezeik met het geluid in de Darkcore tent :S. Er was teveel politie aanwezig (niet goed voor het sfeertje) samen met die KUTHOND
ROBBIN
Heb me heel goed vermaakt. :D:D
Ronald is powered by Heineken
bruut feestje!!
ronnie@­partyflock
te vet gewoon
kei vette bass maar veel stress echt kut maar tering hard
kanker beveiliging. kut enschede
:respect: the Producer :respect: !!! apart, hardcore overdag maar niet onaardig..
Rotterdam kram
Was Kk Los
RoyCore
angerfist topper van de avond!! jammer van da gevecht halverwege :(
zeker wel vet feestje, wel ietwat bruut los gegaan :D.. fijne gepitchde zet weer van angerfist!!.. heeft er iemand een ponsjoooo?
RussianThug
GEWELDIG feesie :respect:!!!.....alleen jammer dat die kkah leiahs muh wiet hadde afgepakt:S
R½je.
:respect: dominator
S<>030
geweldig
Salvo
:respect: mindcontroller :respect: Hier is maar 1 woord voor: GEWELDIG :d non-stop staan hakken
Sandéros
Oeh!! Gektuh..!!
Geweldige dag gehad, is voorbij gevlogen O:)
SAURONS-SWIFT
SUPERFEEST!!!!!!!!!heb ook nog wat foto's van mensen hier van partyflock
Scallywhack
buiging voor ophidian, nosferatu, miss flower & lenny dee!! GAAF FEESTJE!!
SDK
kut feest.. geen sfeer.. teveel mensen die t niet snapte en ik snapte r zelf ook geen hol van..!! :S de laatste 2 uur waren leuk.. doe mij maar beter een feessie snachts..
:respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect: :respect : :respect:
SEBBEL
:respect:MINDCONTROLLER:respect:HOUSEQLASSICS :respect: FREESTYLE:respect:
Semi
SUPERFEEST heerijk geluid(Y):respect: heerlijke sfeer(Y):respect: heerlijk weer(Y):respect: heerlijke sets(Y):respect:
Darkcore Vond Ik Heel Slecht :( Maar Thunderdome G­­oed , MoH Ging Ook Wel Moet Volgend Jaar Zeker We­er :respect: Noize Suppressor Angerfist Dione :respect:
lagge daar in de achterhoek!! :respect:
(y) eindelijk een groots feest in de buurt:D mag van mij wel vaker gebeuren scheel giga reistijd:yes: toppers ik heb me superrrrrr vermaakt(y):bounce:
helemaal toppie! :respect: heb me goed vermaakt! :D
Zo echt een bruut feest cker voor herhaling vatbaar;) alleen vind ik het s'nachts gezelliger:) prima sfeertje...:respect: Shadowlands Terrorists, Paul Elstak, Angerfist, Noize supressor :respect:
Sjefkuh
huh]
SUPERRR!!!!! MEDE DANKZIJ DE MENSEN UIT DE BUS :D :bounce:
skuune
zwaar vermaakt,vanavond weer?
Slager™
Mindcontroler......!!
DOMINATOR ZWAAAR TE GEK :BOUNCE: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
het was wel weer een oké feest maar de volgende keer wat minder van die punt schoene
snotface
kleiner dan verwacht en 's avonds een stuk leuker
snowy white
zo'n feest kan alleen in enschede top!
Someren-Terror aka DaMar-Terreur
Zeker een geslaagd feest en de regen deed er nog nie toe
Sound Maniac :banana:
was een super feesje:jaja:
Soy uN PerdedoR
Gabbers zijn niet dik :)
SPANOV­ICH:bo­unce:
Wat een gruwelijk feest zeg !!!!!!!! Angerfist , Neophyte, The stunned guys , Vince draaiden geweldig !!!!!!!!!!!!!
SpeedY?Qs
het is ckers een geslaagt feest alleen mogen ze daar wel een paar lantarenpalen aanschaffe!!voor derest was het kkwreed bij MOH gak!!NEOPHYTE ANGERFIST all1 jammer van paul...
tieves weer maar verder uit me bol
SRN
heb een groot feest GEMIST GVD :(
Stefan-the-Sound
Dit was zeker VETTE shit !!!!!:yes: Angerfist, Dione, Neophyte, Nosferatu, Bass D & King M, Miss Flower, Day-Mar, Stunned Guys :respect:
geweldig feest (Y) drokz&akira op t laatste in de darkcore tent :respect: !
was wel leuk, maar super echt niet... wat een @#$@zooi dat die darkcore kut geregeld was
STRIKE­FIGHTE­R
the producer,destroyer ,droks en akira waren goed maar volgend jaar moeten ze de tunnen of terror er bij zetten want det moet er standaart bij zitten
Struikrover
SUPERVETTTT ging DOLLLL wat nou regen gewoon DOORSTAMPEN!!!!!!!:cheer: :D:D :9
StyleN
Wat een te gek feest volgend jaar weer hoor!!!
Zooow was echt wel een super gaaf feestje! heb me goed vermaakt bij MOH en Mindcontroller:respect: :bounce: En ff over dat gezeik van clubkutten met puntschoenen aan, Loop toch niet te zeiken mensen! hoe meer mensen hoe meer vreugd! En deze mensen (ik dus ook) gingen tenminste wel helemaal los!
Suus :kusje:
Jaaaaaaaaaaaaa was zeker wel wijs :bounce: :D
Syrus
GGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEE­LLLLLLLLLDDDDDDDDDDDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGG­GGGGGGGGGGGGGGGGGG :respect: :D
Tammy *
Whaaaahaaa!! :bounce: Zeker een GrandiOos geweldig feesje.. :respect: et kwam wat moeilijk op gang maar aangezien je de gezelligheid toch zelf moet maken had je dan ook watt!!! PfOehh alleen die clubkutte :gaap: Blijf de vOlgende keer gewoon thuis en ga daar maar mensen vervelen!! Maaaaarr Het was Top en voOral bij De masters area aangezien et masters feest dit jaar nie zow was.. maakte dit veel goed!! :bounce: Vet Vet Vet :bounce:
TB
was een leuk feest! echt superveel dj's horen draaien! DANO, BASS D,ART of FIGHTERS & CF vs PREDATOR sprongen er uit!maar waren teveel leuke dj's dus was moeilijk kiezen dat vond ik wel jammer! hing wel echt een schrale kutsfeer! alleen bij freestyle was de sfeer echt goed vond ik! en het was grappig dat er best veel buitenlanders waren :D! was wel supergezellig met mijn schatje :kusje:, subbel en paddel, de amstelveense gang, alex en nog wel meer :p
meesterlijk feest :D
teQuila
Rotterdam Terror Corps :respect:
TernTerror
KK BRUUT FEEST
TERREUR GEAK(L­)TerRe­uR-WijfieJ
zwaar hard snoeiuh ragguh snoeiuh ragguh zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar dik
TERROR STUFFIE
kon beter
TERROR-ROIJEN
jaja het was een relaxe feestje
TeRRoR-specht
kwam weer eens nie verder ast poortje!!.
Terror_­Zeeman
Superfeest buiten altijd vet!!!
super geil!!!!!!
The Batman !!!!!­
sinds 96 heb ik nog nooit zo'n vet feest meegemaakt . echt petje af voor de organisatie... volgend jaar weer
The Grimreaper
goed feest, goed geluid, zeer goeie sfeer.:D alleen de toiletten konden iets beter.:S
............GEKKER KEN NIET!!!!!.................
Gruwelijk feestje:bounce: :respect: Angerfist & Dj Paul :respect:
Tjapke
BWHUAHAHAAA DE KETELSTAMPERKANKERTOELIE, WAT EEN SUPERFEEST.... MAX STAMPUH...... VOLGEND JAAR ZEKER WEER..... ZWAAR RELAXED DAT HET NIE WAS UITVERKOCHT.......... IEDEREEN DE RUIMTE, DUS NIEMAND AGRESSIEF.... TADDAAAAAAAAAH
Toef
Was super feesie Angerfist en Armegedon Prodject:respect:
Zwwar geslaagd feestjuh!!! Goei weer en flink staan stampen daar!!! :respect: K.W x2
ToMmY+-
GEWELDIG feestje zeer zwaar vermaakt :respect:
Toyer
Ik vond het weer een keer wat anders als een feest snachts :)maar ik vond het wel een super feest alleen kut van die rellen en de kk blauwe:@
trotse papa en mama van Jordy en Lucas
was echt helemaal geweldig! ik heb me daar echt wel vermaakt, sfeer was super, dj's waren super. dus volgend jaar zeker weer!
TROUBL­EMAKER­!­
ANGERFIST !! :RESPECT:
trutsje :P
superrrrrrrrrrrrr
TTM
Was er om 14:00 (na 3 uur rijden) was om 18:00 weer weg, zeeeeer tegen gevallen en idd alles stond te dicht op elkaar en als je in 4 uur tijd zeker 6x dezelfde plaat hoort (Promo - Up Yours) ben je het al snel zat. Slechte lokatie, te klein en echt fucking onvindbaar
Tuinman < APC >
Heel vet feest, maar had er nog meer an verwacht.... aankleding was goedkoop en geluid buiten was niet echt hard.. eerst uur viel geluid constant uit bij MOH, zwaar belachelijk... maar uiteindelijk is alles goedgekomen en heb ik me uiterst goed vermaakt... ooow ja, die prijzen! echt achterlijk!! 2,20 voor 1 slok bier (lees: water) en dan ook nog lappen voor de plee, waar je een uur in de rij stond.. jammer!
super vet feest en lekker hard (Y):dvolgden jaar weer
twentegirl
topfeest en goede dj's,blij dat ik er toch heen gegaan ben erg gezellie of niet sandra haha lekker hard gegaan....:P
twisted defiance
vet, feest, maar k had het terrein wel wat groter verwacht, delta 9 draaide super, ene beter is het volgende keer sa vonds en s nachts!!:P
Tering honden!! Gelukkig konden ze niks vinden :d
Viev Hyperactief
The Producer, Angerfist :respect: het dragen van puntschoenen/lonsdale, wat is het verschil??? Eens een schaap, altijd een schaap... Ben gewoon jezelf. SUPERFEEST
VIRUSS
Dit ging cker wel knetter hard!! fijn fijn!!:D
VISSERS ROELeert !!­
geweldig aleen te vroeg afgelopen
hier en daar voor verbetering vatbaar, maar al met al een puik partijtje :yes: , oja, DJ Daisy :respect: :kwijl:
(y)(y)(y)!!!
Te BRUUT!!!!!
Armageddon Project en Noize Suppressor:respect:
GODVERDOMINATOR!:respect: (y)(y)(y) >> "IN OTHER WORDS S#CKER THERE S NO OTHER....:p:p:p volgend jaar maar TWEE DAGEN ckur?!!
w (v) p
ik ben helemaal uit mijn dak gegaan op dit feest . jammer van de regen, maar heb me daar weinig van aangetrokken. heb heerlijk lopen stampen!!!!!!!!
Wackiejacky
Geweldig feest! Topsfeer, overal te gekke muziek: Hardcore unites,. dat bleek wel weer. Als je eenmaal hardcore in je bloed hebt gaat het er nooit meer uit! Meesterlijke dag gehad! (l) (l)
SUPER FEEST VOORAL DE MOH
Water Joe Junkieee
Lekker in de regen gestaan bij de Thunderdome..verder ben ik blij dat ik geen kaartje heb hoeven kopen hiervoor :S
Webmeister
Super gaaf feessie......Assuh mensjes bedankt ;)
Weps9
WAS GEWOON TE SEXIEJ!! Rudi.. jammer dat ik je net niet heb kunnen horen draaien :( Op naar Totall Confusion, dan hoor ik je wel weer beuken!! :P :bounce: EN MINDCONTROLLER ZAAL WAS TOPPIE!!
wessel1
Daisy!!!
jah jah was wel weer super mar mag wel savonds zijn
White Angel The best!!­
WAS GEWELDIG
Wickie ©
Vond t echt wel een vet feesie!!! bierrrrrrr :bier: :[ terrorrrrrr!!!! :[ en gezellig de regendanssss gedaan :woop: :cheer:
Beste Feest :respect: voor Angerfist
Dom.. dom.. DOMINATOR !!! :respect:
geluid was goed muziek ook genoeg ruimte alleen de zweer vond ik niet alles maar goe zal wel aan het weer gelegen hebben
yorin85
Egt een mega bruut feest!!!!
Echt knetterswaus:D
zaaaaa­aaaaan­der
kut geregeld maar wel maar ze draaide toppie
Zero-Sub
kut wc's, kut rijen bij het eten en vooral kut weer . MAAARRR de muziek maakte ALLUS goed ;-)
Beste feest van 2005 :D (Y)
super feessie mag wel altijd zo
ondanks het weer was dominator (Y)(Y)(Y) :)
|| Dennis ||
had er iets meer van verwacht, maar toch was het super:yes:
Super!!
||LOOS||™
ja tog, zwaar genote! dreunde weer lekker daar in enschede.... klaar voor een vervolg! :D
Wat een superfeest! Heb me echt uitstekend vermaakt :WOOP:, vooral in de B2S zaal! Wat mij betreft volgend jaar weer Dominator. Het enige nadeel waren de wc's, plaats daar nou eens wat meer van. Net of heb ik niets beters te doen dan een halfuur in de rij staan voor de wc :s.
~ice`~`
was zeker ragguhhh (Y)
~nietje~
WAS EEN SUPER FEESTJE......CLUBKUTTEN OF NIET WAT MAAKT HET UIT WE KOMEN TOCH ALLEMAAL VOOR HET ZELFDE.........:bounce:.. voor de mensen die zich daar aan ergeren.....jammer voor ze.....ik heb me in ieder geval UBER vermaakt.......ennuh....een VET feestje moet je gewoon zelf bouwen en niet liggen te mauwen
:bounce: het was echt een dik feest :bounce: drokz & akira :respect: alleen de wc's :S
was vet, jammr dak jhet nie lang heb kunne volhoude :S :D
°o.­O |[K]|[­A]|[R]­|[L]|[­I]|[J]­|[N]| O.­o°
Voor 10 euro binnen!! Maarja wat moet ik zeggen.. Feesie was wel oke alleen de sfeer?! Liepen een hoop zure mensen rond :jaja: Maarja het was evengoed wel grappig voor een afterparty :)
°°Deja-Vu°°
Grandioooooooos!!!! :cheer:
zwaar goei feestje..heb me egt wel vermaakt

Line-up Dominator

1Thunderdome
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 techno, hardcore, hard techno
🇺🇸 hardcore
hardstyle
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, house, hardstyle
2Masters of Hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, hard techno
hardcore
hardcore
🇨🇭 hardcore
hardcore
hardcore
techno, drum & bass, hardcore, hard techno, downtempo
hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
· MC hardcore
3Houseqlassics
🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
hardcore
🇳🇱 🇺🇸 🇳🇱 hardcore
🇧🇪 house, techno, hardcore
· live hardcore
hardcore, retro
drum & bass, hardcore
hardcore
hardcore, hardstyle
hardcore
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
4Mindcontroller
hardcore
hardcore
hardstyle
· live hardcore
hardcore
🇺🇸 hardcore
🇬🇧 hardcore
· live hardcore
hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
5Darkcore
hardcore, drum & bass
techno, hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇺🇸 techno, hardcore
hardcore, drum & bass
hardcore
· live 🇮🇹 hardcore
🇬🇧 hardcore, drum & bass
drum & bass, hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 hardcore
🇮🇹 hardcore
6Freestyle, gehost door B2S
hardcore, retro
hardcore
hardstyle
hardcore, house, hardstyle
hardcore
hardcore, hardstyle
hardstyle
techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
techno, hardstyle, trance
🇧🇪 techno, trance, house, retro
· MC hardcore, hardstyle
7Roots
chill, out
downtempo
house, techno
house, trance
🇬🇧 🇳🇱 house
house, techno

Nieuws

Aanstaande zaterdag, van 11.00 tot 23.00 uur staat Enschede op z'n kop met Dominator. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de opbouw. Hieronder nog een paar zaken op een rijtje 284
Op zaterdag 30 juli is het recreatieterrein Het Rutbeek bij Enschede het domein van 8 live-acts en 73 DJ’s. De datum was al bekend, de locatie eveneens en wat de opzet wordt van het eerste serieuze hardcorefestival ter wereld zal inmiddels ook wel duidelijk zijn. Er ontbrak dus nog maar één belangrijk punt van informatie. 295
Half februari ging er een schok door hardcoreland, maar het was er eentje die zeer positief was. De organisaties achter de drie meest toonaangevende feesten in de hardste genres, Thunderdome, Masters of Hardcore en Houseqlassics, maakten toen bekend te gaan samenwerken om Nederlands enige echte outdoor hardcorefestival op de kaart te zetten. 294

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Dominator op dvd....? films320
Dominator Remixes muziek67
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Dominator f:hard2
Scratch filmpje Bass-D @ Dominator draaien139
Wie sponserd mij voor Dominator? :P f:hard628
(gesloten) Dominator DVD f:hard13
(gesloten) DVD van Dominator hij komt !!! f:hard7
Fotocamera op Dominator? f:hard194
(gesloten) Waar blijft de DVD van Dominator...? f:hard2
bajesklanten dominator united :P drugs33
Minimum leeftijd Dominator ? f:hard156
Angerfistm set @ Dominator muziek52
The Destroyer op Dominator f:hard141
Dominator livesets? f:hard63
Oorpijn na dagje feesten gezondheid51
Camping @ Dominator f:hard534
Yeah (Dominator) english173
Hardcore Festival: Dominator..! f:algemeen850
(gesloten) Dominator kaartje te koop tickets12
Gevonden voorwerpen f:hard37
Het Grote "Hoe Was Dominator" Topic f:hard1371
(gesloten) drugs @Dominator?? te streng?? drugs162
Dominator 2005, line up f:hard393
(gesloten) Nummer Dominator site muziek4
(gesloten) dvd van dominator f:hard9
(gesloten) Foto's en Clips Dominator f:hard8
Angerfist set @ Dominator f:hard4
gezocht iemand uit den bosch locaties13
(gesloten) wie weet wie er allemaal foto's maakte op dominater f:hard3
Foto's f:hard13
Nr op website Dominator Festival muziek9
Live Sets: Dominator, Partyraiser,Angerfist muziek27
Dominator uitverkocht of niet?!?! f:hard156
(gesloten) Foto's dominator f:hard25
Scott Brown @ Dominator ??? muziek6
(gesloten) avond voor dominator f:hard32
Meisje @ Dominator f:hard115
Het Grote Wat-Ga-Jij-Na-Dominator de hele nacht uitspoken?? f:hard116
starkabels uitgeleend Dominator f:hard13
Dominator kaartjes 2 voor € 50.- tickets12
Dominator 2006 f:hard21
Waarom Hardstyle Op Dominator???? f:hard260
dominator muziek10
(gesloten) Foto's Dominator f:hard8
Gemoedelijk (L)....ehhhhh :$ actueel23
Wegwerpcamera gevonden op dominator f:hard5
(gesloten) live set dominator muziek4
Lokatie Dominator locaties63
(gesloten) Plisie op Dominator f:hard16
Wie heeft er een zilveren armband verloren op Dominator? f:hard27
(gesloten) Dominator filmpjes f:hard9
(gesloten) DOMINATORS was heftig !!!?? f:hard14
(gesloten) Jopngen naar EHBO gebracht op Dominator f:hard43
(gesloten) 2.5 kilo drugs ingeleverd bij dominator actueel2
(gesloten) Geen time table bij DOMINATOR f:hard19
Wie gaat er naar Dominator? f:algemeen235
SPOTGOEDKOOP naar DOMINATOR?? Dat kan....... tickets37
foto's dominator f:hard23
(gesloten) jeujJ f:hard5
(gesloten) was JIJ ook op dominator? f:hard43
(gesloten) KopSchandalig Dominator f:hard2
(gesloten) Foto's DoMiNaToR!! f:hard8
(gesloten) rellen op dominator??? f:hard19
(gesloten) Dominator FoToW's f:hard13
(gesloten) foto's dominator f:algemeen5
Dominator: Het weerbericht f:hard124
(gesloten) Dominator fotow's f:hard5
(gesloten) dominator f:hard8
(gesloten) 'het algemene' post hier je linkjes waar jij foto's hebt staan of gevonden van DOMINATOR f:hard8
(gesloten) mooieste stage van dominator f:hard2
(gesloten) Foto's Dominator f:hard2
(gesloten) dominator kaartje,25euro!!! tickets19
terrein dominator modderbad ??? f:hard93
dominator voorpretaftelagenda f:hard63
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Beste stage van Dominator?? f:hard15
(gesloten) slaande dj's @ Dominator??? muziek19
(gesloten) Terug weg Dominator ook bij de eerste pomp gestopt? f:hard5
(gesloten) hoe vond je dominator??? f:hard30

52 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Tijd voor een nieuwe denk ik he!!
Waarschuw beheerder
donateur
ga daar maar niet van uit hahaha ;) teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs (f)
Waarschuw beheerder
Er zijn toch 100en grasvelden waar je dit kan organiseren??
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaah en op masters 10-02-07 vannochtend hing er daar toch een grote mfk, poster van DOMINATOR 2007 en dat is waar het om gaat als het maar door gaat
Waarschuw beheerder
Nou heb de 1e dominator moeten missen wegens vakantie maar deze ga k zeker niet missen nou k gisteren die poster zag hangen op masters
Waarschuw beheerder
Hoop zeker dat er een nieuwe dominator aan komt, dan zeker aan wezig
 
Waarschuw beheerder
der komt ook dit jaar een dominator maar zal wel op een andere lokatie worden gehouden!! maar op masters was idd een reuze poster van dominator erop dus gaat zcer weer top worden
 
Waarschuw beheerder
ik hoop zo dat er weer een dominator komt :kwijl:
Waarschuw beheerder
pff ik ook kan namelijk nisk vinden op pf maar hier wil ik zeker bij zijn,,,,!!!
Waarschuw beheerder
Dit wordt nog beter dan a nightmare outdoor denk ik!!! Vorige keer gemist dus hier moet ik heen!!
 
Waarschuw beheerder
:respect: :respect: Dominator :respect: :respect:

Daar ga ik zeker weer bij zijn!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Die in 2005 was zwaar oké dus misschien wel aanwezig bij de volgende :)
Waarschuw beheerder
[img width=160 height=120 cacheid=00003b350000724e1c8d209f0a0001cde0]https://album.partyflock.nl/5549555t.jpg[/img] Deze poster dus.... ben nog nie helemaal wakker! :vaag:
Waarschuw beheerder
khoop het ook dat er weer een dominator komt vorig jaar moeten missen ma als er weer zoon fijne line up is ga ik der zeker heen hou het anders op bussloo DEVENTER HARDCORE 4 LIFE!!!
Waarschuw beheerder
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van PUPKE. op woensdag 21 februari 2007 om 01:38:
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel


Als je nou ff had opgeledt wat andere mensen hierboven poste (y)

Zolang Dominator maar niet van 23 juli t/m 6 augustus wordt gehouden want dan kan ik er wederom weer niet bij zijn :(
Waarschuw beheerder
vorige dominator was egt top... ik hoop egt dat het ergens gehouden kan worden.. mischien wel weer op rutbeek:) mooi dicht bij:p haha majah maak my verdrer ook nie uit waar het gehouden word... ik ben er gewoon bij... wil wel snel de datum weten anders verheug ik me strax voor nix:(
 
Waarschuw beheerder
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007 :D:P
Waarschuw beheerder
hoop zeker dat het doorgaat die van 2005 was zwaar kickuh(Y)
Waarschuw beheerder
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????

zal wel aan mij liggen , maar er was er vorig jaar geen, omdat de gemeente enschede niet nog eens een vergunning verstrekte voor zo'n keigaaf feest, en dat dit een beetje kut uitkwam om nog een andere lokatie te vinden!!

maakt verder niet uit tuurlijk had je kunnen verwachten dat ie dit jaar zeker weer kwam, het is tenslotte echt een su6 geweest voor zowel organisatie als al het publiek!!!!

dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!

ben dus ook cker van de party!!!!!!!!!!!!!

"playing {mf} hardcore music until you die"

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!


Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR, geweldige lokatie.
Waarschuw beheerder
Wordt zeker weer vet als het maar niet weer in da Rutbeek is veel te ver en tis tog naar de klote gestampt dusja beter erges anders :p
Waarschuw beheerder
YEAH ER KOMT ER WEER EEN AAN!! hopenlijk net zo vet als de vorige... :jaja:
 
Waarschuw beheerder
als het deze keer weer net zo goed is als vorige keer dan wordt het echt wel weer een super feest
Waarschuw beheerder
Hoop dat t dit jaar komt, kunne we ook paar dage extra ergens een hotel boeken daar:P Anders naar Nature One op vakantie
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????


Ik was op vakantie.. ;)

Dit jaar zeker wel aanwezig! :jaja:
Waarschuw beheerder
Zou vet wesen, kon vorige keer ook niet aanwazig zijn:(
Artiest {SHOWLIST artist 66360, 75271, 31276}
Waarschuw beheerder
Jaja..28 Juli 2007 in het stadspark in Groningen :cheer:
Waarschuw beheerder
haha jah stadspark zeker aanwAzig:D duidelijk wel :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van |Prod!gy| op dinsdag 6 februari 2007 om 16:27:
ga daar maar niet van uit hahaha teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs


haha en zie hier dominator: 28 juli 2007 en in groningen nog wel kan niet beter :looser:
Waarschuw beheerder
Ga ik zeker weer heen, vorige editie egt toendertijd beste wat ik ooit meegemaakt had:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
ben er niet bij.. ***** ver..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WallyOlly op zondag 4 maart 2007 om 20:34:
Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR


:jaja: idd.. ik ben er bang voor:P
 
Waarschuw beheerder
kenker ver
Waarschuw beheerder
ook weer aanwezig.. 2005 was het beste feest van het jaar..!!!

kut enschede.. te zeure dat het niet daar meer mocht :(

Ma we gaan los de 28ste.. en de dag er na kats op vakantie :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
morgen knallen :bounce: :bounce: :D
Waarschuw beheerder
heb heimwee naar 30 juli 2005, beste dag uit me leven :'( :p
Waarschuw beheerder
dit was me toch ook weer een dik feest....pffff dat geluid was echt ****** hard:D
 
Waarschuw beheerder
wat erg dat ik nie ben geweest... het was verdomme in mun achtertuin! 600M lope:(

was tejong :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gaatjouniksaan. op donderdag 13 januari 2011 om 10:58:
Dit feest overtreft alle feesten )!!


:yes: Qua festival feest nog altijd op nr 1!!!:respect: Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen:( Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage:kwijl: Mjah tijden veranderen:( Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed:kwijl:
Waarschuw beheerder
dit was de mooiste en beste dominator ooit.
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 4 februari 2011 om 17:53:
Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed


ja echt jammer
 
Waarschuw beheerder
Lol tijdens DJ Nosferatu op de DVD
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2011 om 11:29:
tijdens DJ Nosferatu op de DVD


Fout,was Project Hardcore 2005 Antwerpen :)
Waarschuw beheerder
ik denk nog steeds aan dit super feest
ik mis het feesten