Statistieken
| 2181 | · | leden |
| 197 | · | locaties |
| 7 | · | opstapplaatsen |
| 6194 | · | feesten |
| 34 | · | in de toekomst |
| 6160 | · | in het verleden |
| 90973 | · | bezoekers |
| 35310 | · | unieke bezoekers |
| 227 | · | organisaties |
13 opmerkingen
ZEKER Cafe d'Anvers, en de Salle Noir van de Noxx wil ook nog weleens mooie feestjes hosten 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 september 2010 om 13:11:Hoe staat het hier met de hardcorescene? Moet er nieuw leven worden ingeblazen?
Wordt nog n's dringend tijd dat er een vette Thunderdome in het Sportpaleis wordt gehouden ! Lekker nachtje doorbeuken en hakken !
Weet iemand of er nog een feestje is D'anvers? Anders wordt t Noxx 
http://be.linkedin.com/in/olivierbeherman
http://www.olivier-beherman.com/
http://www.olivierbeherman.com/
http://www.olivier-beherman.nl/
http://www.olivierbeherman.nl/
http://www.olivierbeherman.be/
http://www.olivier-beherman.be/
http://pipl.com/directory/people/Olivier/Beherman
http://be.linkedin.com/in/olivierbeherman
http://www.olivier-beherman.com/
http://www.olivierbeherman.com/
http://www.olivier-beherman.nl/
http://www.olivierbeherman.nl/
http://www.olivierbeherman.be/
http://www.olivier-beherman.be/
http://pipl.com/directory/people/Olivier/Beherman
Weet iemand of er nog een feestje is binnenkort in D'anvers?
Café local is ook wel goed op zaterdagen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 september 2010 om 13:11:Hoe staat het hier met de hardcorescene? Moet er nieuw leven worden ingeblazen?![]()
Mag wel nieuw leven in geblazen worden. Een aantal keer is er wel iets te beleven in Kavka. En dat is het dan ook.












