Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,1171 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

Recreatiepark Het Rutbeek (binnen) op de kaart
Jacobsrietweg 182
Enschede
Nederland🇳🇱
hardcore × 59, darkcore × 18, oldschool × 18, industrial hardcore × 17, terror × 11, early hardcore × 10, speedcore × 3

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 13:00 met 24 bezoekers, om 11:00 met 21 bezoekers en om 14:00 met 14 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (540), Rilll (444), Bennykuh (1426), anoniem (1485), [023] PimRitsel (1674), anoniem (3094), TE-RR-OR (2288), KRANKENSTYN (3141), anoniem (1826), anoniem (1455), CODA-gfx (1091), Stefan-the-Sound (1243), Bryan (1437), mr turner (1297), P P (910), anoniem (2765), HUUUUUUUU (1394), anoniem (1045), Wodgah (884), De Zaanster (1254), anoniem (880), The prince of Darkness (1109), Allaaaaaard (835), Bram1985 (1134), Gabber Indiaan (1219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig379473%
zeer goed2936%
goed88717%
ok5
voldoende1513%
onvoldoende7
slecht261%
zeer slecht2
waardeloos18

1291 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!­ Leichim !!­
superfeest
!!!!­Hardco­rE!!!!­
gruwelijk gewoon....wat een geluid, wat een sfeer, alleen regen was ff jammer ma boeie knalle met die handel!!!
!!­PoGo!!­GeaK!!­ [NL]:bier:
Terreur!! :bier:
:respect: podium Masters :respect: podium Thunderdome
""­Repels­teeltj­e""­
Vetjes :yes: Rob Gee man van de dag...:respect:
"­The Croaker"­
Aansteker! Aansteker! Supervet Neophyte, Tommyknocker, RTC (Y)
((Jeroen))
geluid van de darkcore zaal was bagger,je hoorde meer muziek van thunderdome, maar voor de rest in 1 woord: SUPER!!!
(6)silence is the enemy©­:bier:
ik zeg goeie fiske ..van sméérges af in de bus zuipuh bavkes en juupkes :bier:..super veel bekende daar (Y) minpuntjes ware regen en heineken en had groter verwacht maja !!
(H)...­Twan...­(H)
dik geluid(Y) werd relax gedraaid....en jaja natuurlijk :respect: :respect: :respect: NOIZE SUPPRESSOR:d:d:d:respect: :respect: :respect: ....ZWAAR DE BOM... dit was egt een superrrrvet feest::D:D.....
(K)(K)­(K)Kru­imel(K­)(K)(K­)
Zow Anders Was Het Effe Vet!
(kon)
te vet.
(t)error404
amaaaaaaaaaaaaaaai wat n feest
1 woord geweldig :D wat een feest (Y) Noize Suppressor :kwijL: in de regen!! Super!
* Lennaert *
geweldig feest heb me zeer vermaakt :Pkk hard gaaan op dominator:P
* Zahne
In één woord MEESTERLIJK !!!!
geweldig feestje, alleen jammer dat t geluid in het begin steeds uitviel
Het was zeker een super feessie heb me goed vermaakt :D
:yes:super feestje!:bounce:
knal feesie niet meer normaal !!!!!!!!!!
*^*leonie*^*
Echt een top feessie (y) me echt gruwlijk vermaakt!!!! Alleen de regen als min puntje, mah jaat hebben we ook overleefd :D
*Aukééé
Heb Me Zeker Wel Goed Vermaakt Zeker Leuwk Feessiej
*CH3-21*
Erg goed feestje, was met gezellige mensen (L) Alle dj's gehoord die ik wilde horen en nog wat extra's! Goed georganiseerd, eindelijk rijen bij de heren wc's :X Jammer vd regen, maar gelukkig waren er tenten :P Meeste bij Freestyle gestaan :D, maar waar was de chill out?! :/
*Gonzo*
Jammer dat je alles door erlkaar hoorde, maar Mindcontroller (Weirdo, Shadowlands Terorists, BuzzFuzz :respect en MOH (Day Mar, Tommyknocker, Paul :recpect Heb t prima naar mn zin gehad
*­L*­I*­N*­D*­S*­A*­Y*­
echt een super vet feest
*TAATJE*
had er ook veel van verwacht meestal moet je dat niet doen maar deze keer was het goed het was echt een top feest
- luke B)
k heb me eg wel vermaakt was gezellig heh sabine:kusje: (L)
was zeker wel vet vooral toen het donker werd alleen jammer van de regen overdag
een ontiegelijk goed feest !!!!!!!!!
--needbeat--
Lekker feest, hoop dat het volgende keer 's nachts is. Goeie dj's, goed sfeertje, Lekkere RED BULL!!! maar ik ga niet meer overdag knallen, helaaas
ik heb me eigen super vermaakt :P geluid super goed alleen jammer dat ik gaar was van die nacht ervoor. (y)Dominator(y)
-LENS-
Ram vet feestje! Terror!(Y)
Mooier kan niet!
:respect: een paradijs op aarde :-D
:respect: Shadowlands Terrorists :respect: Zoooo het was echt super vet :yes:
Topfeest: goeie sfeer, vette sets van Miss Flower, Tommyknocker, RTC, Shadowlands en Neophyte Live te gek!
het was vel mooi (Y):D
..­Danny Deurbel..­
Gruwelijk mooi feesie heb me prima vermaakt :bier:!!! :respect: Dj Paul & Art Of Fighters :respect:
..Mike
NOESTE SHIT!!! :cheer: heelek.. en wat nou puntschoene.. zag gvd alleen maar wazi's op die kut klompen..:S.. heb me perfect vermaakt. SUPER:respect:...vooral House Qlassics en natuulek Eug en Sietse in de Mc!!! :kwijl:
..­†..­Lilly..­†..­
was echt super knalluh en het weer zat gelukkig ook mee heb weer ff knetter hard zitten ragguh! :jaja: :bounce:
.­::†::.­ Proud Mommy .­::†::.­
vond het ook zekers bruut feessie, jammer dat het niet de heledag droog was...maar de ure zon die er wel waren was zekers lekker erbij... alleen bale da ik niet toch einde kon blijve :( snik snik
.:René:.
wel heel vet....maar volgende x 's nachts! en TIMETABLE want mis zo de helft:p
.Ilse
:cheer: Echt Super!!! :respect: Angerfist Neophyte!! :bounce:
.Morbid.
Was echt een SUPER feest. :D Om nooit te vergeten. Angerfist was echt top, net zoals Noize Supressor. Vond alleen het drinken enzo wel duur. :(
.Richard.
Uber dik feest B)
............Geen woorden voor dit super feest!............dominator nr1
020*Jaïr*020
Heel misselijk feest!!!
1#­ what up doc 1#­
huh:woep:huh
whahaha was zkrrr lomp dol feest~!!! alleen wist het af en toe allemaal neij meer joh...pfff
bohhh was echt extreem vet sexy meer kan ik er niet over zeggen beter dan masters 10 jaar :bounce:
Zwaar vermaakt :P
:://Toop\\::
Vette shit!!!
:[ ALLES KAPOT :[
super feest :bounce::xtc::bounce: heb me er goed vermaakt :respect:
:bier: hollandse klompenboer :bier:
was weer knalle als de malle
goed geluid overal voorla bij noize supressor bij TD D8 egt dsat me ogen uit me oogkassen trilde, wc klein minpuntje maar het was wel egt gruwelijk
geweldig feest :jaja:
:bier:­Maus:b­ier:
Begin darkcore kut, kater goed:)
:bier:­STIEMM­ADNESS­:bier:
top!
:bounce: Guppez :bounce:
Heerlijk feest man heb me prima vermaakt geluid was goed, alleen open air stage stonden te dicht op mekaar THE ONLY ONE DOMINATOR!!!
:bounce: Hardco­rebitc­h :bounce:
wereld feest, het was echt super.jammer van die paar kleine buitjes. mzzzl
:bounce: ParaMara
Wat een superfeest!!!!!!:D:D:D Zo goed vermaaktt!! SUPER!!!:bounce:
:bounce: PussyM­otherF­ucker :bounce:
:respect: echt TE BRUUT:respect:
:bounce: SickManiak
MASTER!!
:bounce: Willem :bounce:
Daisy :respect: Ophidian :respect: DELTA 9 :respect:
:bounc­e:boun­ce:bou­nce:
woh niet normaal gewoon helemaal los met dat bruut geluid wat er uit die boxen kwam
Zwaar super feest heb me er prima vermaakt! Bij een vervolg volgend jaar zeker weer aanwezig:D
wel lekker feesie
:bounc­e:terr­orpeet­juh:bo­unce:
wow kikke super enige wat miste was terrorizor srry little brother maar volgende keer moet je mee hehe.ps het werd wel ineens veel te druk.voor de rest toppie :p en die regen was heerlijk juist :Dstelletjuh zeikerds
Volgens mij heb ik dan toch steeds net op die ene schone plee gezeten met 2 rollen wc papier in mijn bereik en een beste stapel servetjes..Wat ik wel leuk vond, het achterlijke kaartje voor de wc zo klein en strak mogelijk op te vouwen..de eerste keer liep dat wijf bij de plee al te zeiken dat ze dat bonnetje uit elkaar moest frommelen (en da was eigenlijk gewoon geeneens expres de 1e keer).. ik zag die geirriteerde blik in die ogen en dacht: heeeee dat ga ik dus de rest van de dag doen! Strak plan!
:cheer: Gidduh :cheer:
SUPERRR!!!, maar waar waren de pinautomaten?? :S:S
met 1 woord GEWELDIG!!! alleen beetje veel drugshonden :P
:coke:­TeRrOr­_­LiMp_­TeRrOr­:coke:
zekkers wel een superfeest darcore was wel ff kut geluit mar masters en thunderdome was zekkers wel dolle boel
:devil: schizo­phreni­c maniac :devil:
wat een feest was dit zeg :respect: heb me best vermaakt :xtc: waneer weer:P
was te gek feest heb me helemaal op gehakt hardcore is the best dominator rulezz the PARTY of al :respect: for dominator:respect:
:respe­ct:ste­ef:res­pect: /­
ja echt super WHAWHA
:speed­:klapk­aakchi­rurg:x­tc:
dit was echte me hardste feest ooit:D dit feest is voor herhaling vatbaar:D mssl
:woop: Ivetjuh
was zeker wel een goed feessie (Y) Jammer alleen dat ik op t eind niks meer kon :(
:respect: Shadowlands Terrorist :respect: wat un bruut feest!!(Y)(Y) :|mindcontroller:|
<<MAXIMUS>>
hmmz
<~^­Poeletje^­~>
hey was goed geregeld de kluisjes is zeker een + punt en was gezellig weer is mee gevalle een goed feest volgend jaar weer :D:D:D:D:D
====­>>>> The EcLiPsE <<<<====­
:WOOP: DOMINATOR :WOOP: 't lek wel een droom !!! :respect: Angerfist - RTC & G-Town madness :respect:
knetters vet feestjuh;)(Y)
><i
zo leuk kan leuk zijn :D
>>> neut <<<
ZEKERS EEN WOEST FEEST... VAN BEGIN TOT EINDE HELEMAAL LOS!!!!!
[ C.­T.­Z ] ReMMieJ (6)(6)
:respect:
KANKER STIJL
ULTRAVET en :VAAG:. Prima (y) naar mn zin gehad daarzo. Het weer viel gelukkig ook mee (had erger verwacht). Maar kickenfeest :D!
Ja was weer een lekker feestje, en gelukkig is het weer goed gebleven. Hele dag goed vermaakt. ene hakkuh tot je er bij neervalt ;)
[BnGn]­Hardco­rE-GabbeR­[BnGn]
feeeesst van ut jaaaaaaaar
GEWELDIG feest, The Prophet :respect: HQ was (Y)
het was vet vet vet. we hadden ok nog gluk met het weer khad het veel slechter verwacht ;) mja volgende keer ben ik er weer bij kuskus
[Eelco}
toppiej ,volgende week Gratis 3 dagen dancevalley hehe..
[HGDG] Para-Teringleier :smoke:
Jaaaaaaaaaaaaaaa CKER wel een geslaagd feessie !! :D alleen de gemeente moet nie zo zeure over dat geluidsoverlast want de organisaties hebbe zich netjes aan het decibel maximum gehoude dus hebbe ze nix om over te kankere :@ verder was de opbouw van het feest ook super en de geluidsinstallatie was ook zeer geslaagd (Y) ik kijk al uit naar de volgende x !! :)
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
Super Feessie :respect:
[NL] BunnY [NL]
Zeker goed feestje heb me zwaar vermaakt :bounce:
jammer dat het over dag,s was:(
[NL] ¾ - KaLe SpeeD FreaK TerreuR[NL]
dominator volgend jaar ben ik er weer
[NL]BoB[NL]
KANKERRRRRRRRRVET
[nl]ha­kketak­keterr­or[nl]
het was echt gruwlijk aleen jammer dat het aan het begin bij moh fout ging
Een geweldig feest gehad, ben er nog van aan het nagenieten. Next year again !!
[SE]Po­rnstar­[SE]
was een VET FEEST MAN. super genoten en helemaal bij ANGERFIST :D helemaal los daaro. alleen die mongool die het bij de bus verpestte mag voortaan wegblijven. maar voor de rest een superdaggie :D
[SF] Lethal Injection
Wc's ronduit bagger. Mindcontroller beste zaal daar was de sfeer super.
Thunderdome :respect:
[SF] Trip_­O B)
:respect: Armageddon Project :respect:
Dit was gewoon 12 uur lang de hemel, ik hoop dat dit feest nog is terug mag komen:yes:
[WBS] ERIK DE TERRORKING
ik vond het een top feets alllen jammer dat ik er niet kon pinne
uiteindelijk toch nog een goed feesie! jammer van de darkcore tent :( :respect: unexist en producer :respect: waren gruwelijk!
[YH] kar-LIJNTJE
Mijn eerste feest overdag, totaal boven verwachting een superVET FEEST!!! dit ga ik vaker doen! Wat wel vreemd was, na het feest werd het donker in plaats van licht...::)
super dik feest :) geluid was top alleen bij moh viel het geluid in het begin nog wel eens uit :(
[ZT] Smijtk­abouta­h!­ [ZT]
jaja weer heerlijk "Los" geweest!! :cheer: alleen jammer in het begin van de Darkcore! :( regen was ook duideljik flex! om ff heerlijk af te koelen:D :respect: angerfist :respect: Armageddon Project :respect: JAPPO! :respect:
\\___­ Psycho­Hoolig­an___/­/­
:respect:\\___SUPER___//:respect:
^..­::AnGe­L::..^­
wat een feest echt geweldig:D:D en de muziek was echt top(Y):bounce:
haha daar ston paul dan ff voor een leeg publiek (N) thunderdome (Y) alleen darkcore was echt kut :S
egt een super feest kennen we dit niet elk weekend hebben!!!!
ach man zeik niet alles is een illusie
AJS
WTF 1e festival maar wat voor 1 echt helemaal :respect: top (Y)
was toppie :yes: :woeptidoe:
Was een goed feestje! Lekker weer en gewoon keihard feesten!
Aaaaaaaaaaaaah Vet te GeQQQQQQQQQ!!!!!! WoeHoeeeeewwww :woep::cheer:
Apeldoorn Hardcore
Super feest , Dione :respect: Angerfist :respect: Rotterdam Terror Corps :respect: Neophyte :WOOP:
Arco
Mindcontroller en Houseqlassics:respect:
Arnaud //­ D'vaart
vet feestje!! alleen wc's waren kut geregeld en het geluid in de darkcore was slecht.. verder op en top!!:bier:
me dakje vloog helemaal van me pan af !!!!
babergi
begin was waardeloos in darkcore hoorde nog 2 andere zalen, maar na unexist was het een groot feest met :respect: destoyer :respect: als hoogtepunt
Bartkore
bruut feest hoor! repect 2 drokzzzzz nui naar condor knallen
Basseckio-HK
dik fet thunderfeest!! :respect:Tommyknocker:respect: , :respect: DaY-Már:respect:
Bassie
Lekker feesie!!!!!
Bastiano
t was cker wel vet alleen jammer van de wc's en dat de tenten een beetje op elkaar stonden gebouwt.....
basz.­NL :aai:
Art of Fighters :respect: The Viper :respect: G-Town Madness:respect: RTC en MC Raw respect:
Bavalo
Op het begin leek heel ut feest kut te worden, slecht weer, wiet afgepakt, kut geluid in de darkcorezaal waar ik van plan was om zowat heel de dag te blijven...Maar toen Unexist begon te draaien heb ik alleen nog maar goeie muziek gehoord..respect naar destroyer, the producer, unexist en drokz vs akira..
BBas
`k heb mijn zeer goed vermaakt :jaja:
jahhh MAN , LACHE toch !!!!!!
BENSCHOPSE GABBER
I was in heaven!!!!!!!! :respect: dominator :respect:
Berend
Zeker leuk feestje, Darkcoretent was super! Unexist (y)
Bestiun
lekkerrrr
SUPER!!
Zeker een topfeest:D Jammer dat het alweer voorbij is:(
Boes
Ik ga toch echt liever met die clubkutten los dan dat ik naast die agressief kijkende mannetjes sta van een jaar of 16 die denken dat ze alles hebben meegemaakt maar alleen maar de sfeer verzieken!!!
Bolski :lief: Nicooltje
was zker wel een bruut feest HEb me prima vermaakt :D :respect: Angerfist :respect: Neophyte :respect: Nosferatu :respect: The Headbanger :respect:
Topfeesie!!! echt super!!!!
Boriss
Ja VETT hadden we HET!!! DOMINANT FEESTJE was het zekers :vaag:
Brain Insane
Superfeest! Thunderdome de vetste! :respect: Daisy, Armageddon, Vince, Delta 9 :respect:
BramWSS
knetter steekker hard gaan dan heb ik gedaan
Buhh
het was echt een vet!! geluid was goed want als je van thunderdome na masters liep hoorde je de muziek niet meer van thunderdome,, allemaal goed geregeld vind ik. Ook n heel goede sfeer!
Dit was echt een relaxt feest!!!!!!
carlino
Top feest :D heb me echt mega goed vermaakt hier :D
CHEDDAR
er hing geen sfeer het geluid was niet echt best, thunderdome stage was heerlijk armageddon project noize suppressor placid k waren heerlijk :bounce: en destroyer draaide uber gruwlijk vet!!!!
zwaar vet feest vooral bij thunderdome moh was weer een wazi kinderfeestje triedte lui nep gabbers
Christian K
goeie dag gehad...
cinnamoontje
Oke wat een super vet feest en ook echt een super gezellige sfeer met ze alle, hele maal top(Y)
cmd
leuk feesje, alleen de darkcore was verneukt :( verder best vermaakt
Top feest heb me Super vermaakt!!!
kneter gek feest
Meesterlijk feest, dit mogen ze zkr vaker doen
top feessie echt waar (Y)
CYN{NL}
Het feest was echt te kk los!!!!
Da Tomba !!
DROKZ EN AKIRAAAAAAA :RESPECT: ..:ratattatattataattaa
Daisy(­L)Pete­r
Was Zeker Een Goed Feest!!! Alleen Beetje Jammer van De Regen!!!
Het was GEWELDIG!!!!!!!!!!!! Helemaal GEK!.......
Dave046
Feest was wel vet, alleen jammer dat er te weinig mooie meisjes waren en slecht weer !!!
david-danser
HouseQlassics en Mindcontroller was beter.. :respect: Dr. Rude :respect:
Davignion
GRUWELIJK....:bounce: Unexist :respect: Ophidian :resp­ect:
de Harde™
meesteRlijk... met de hoofdletter R
De Snelle
Redelijk tot zeer bruut tot dodelijk tot onsterfelijk...nr..1..!!!!!!!
topfeessie :respect:
Idd jammer van t geluid in de Darkcoretent maar was savonds al n stuk vebeterd.Ondanks vette koppijn (stamp stamp= bonk bonk) :S heb ik me extreem goed vermaakt. :woop: En :respect: voor iedereen die zich uitleefde, weer of geen weer! Total Domination! :D
Del Hoorno
Echt wel kick geweest:yes:
Delete123
Was helemaal geweldig:D RTC, Predator, Weirdo, Shadowlands, Stunned Guys, Vince, Delta 9 :respect:
DENEKAMPS TERREUR
wat een super feest echt muziek sfeer alles was gewoon goed, alleen de wc niet maar verder gewoon SUPER
Dennis :xtc:
vet
godverdomme wat een top feest :kwijl: non-stop hakkeh en de knieen kats naar de klote....producer&destroyer :kwijl: :respect:
DICKY :cheer:
Zeer vet feest:d snoert hard geluid:P bedankt jet, cor en fred zonder jullie had ik er niet bij kunnen zijn :respect: en de rest ook bedankt... :woop: DOMINATOR WAS GAAAAAAN :woop:
disano
het was een super feest het had allen wel tot 7:00 uur mogen duren
Distress
Dit was echt een super vet feest! :bounce: Heb nu alweer zin in de volgende! :D
DJ Affix
knalfeessie zeg... Mindcontroller rulezz.... Vooral bij RTC Live ofnie frankie
Dj Agonizer
(Y)(Y)(Y)(Y)
DJ CYRO addicted to HARDCORE
jezus mensuuh wat een feest IK WIL TRUUUUG
DJ Henk
:respect: DOMINATOR :respect:
wat een toppertje weer pfffffff ben nu net thuis om 2.30 was weer de moeite waard laterzzzz
DJ Wilco
Angerfist Was Supper En Neophyte Ramde weer super Verder vond ik het jamer dat de darkcore niet echt goed hoor baar was want je hoorde te veel geluid van de Masters & Thunderdome er door heen dus volgende keer anders opstelen of meer geluid daar!!!
DJ woodruff
SUPERRRRRRRRRRRRVET FEEST NOG 10 DAGEN ACHTER ELKAAR DOOR ZO'N FEEST
Dj Xylonite
was flink pezen achter de bar!! wel nog ff kunne feesten vanaf 21uur || 300km over duitse snelweg na huis en geen 1f*cking tankstation tegenkomen:S
DJ_Profiler
:respect: BASS-D :respect: Petje af!!
Dop Kruimel
Producer! Jammer van het kut geluid in de darkcorezaal, daardoor sprong TOA niet echt uit de verf
Droev
volgas hakkuh :bounce:
duracelleke alias dn dolle
VET!!!!!!
Dusss....
HEFTIG!!!IK ZAL HET JE VERTELLEN!!HEFTIG !!
Tof!!!!
Early Gabber "­The Bolletaz"­
T viel mij alles mee ik ging uit van een echt k#tfeest, maar t was echt wel gezellig!! :respect: Poncho :respect: waaier :respect: mindcontroller :respect:
soooo dit was echt een super feest zeg!! :yes: heb me bruut vermaakt :bounce:
Eef Raveteef
heb me zeeeer vermaakt :D
Eilram.
Zeker een geweldig feest :D Angerfist ging dr zwaar op :D Hehe.. Allen jammer van de rellen weer :/ :S
EL DRAGO
Jezus wat een party echt zwaar bruut mega hard gedraait ben echt goed uit me dak gegaan
ELVASION©
KKVET FEEST WE WANT MORE NEXT YEAR
Ennair
Ging erop :bounce: Alleen wat n afzetters :@ 1,50 voor kut wc's zndr water en spiegel :vaag: En jmmr van die relle :/
het was een vet gezellig feestje allen jammer dat het overdag is
Eva
Toppertje :D
was echt een super mooi feest....de regen was wat minder maar uiteindelijk toch nog even mooi los kunnen gaan :bounce:
feestbeest24
Ben zelf geen hardcore fan,maar was dit een superrrrrrrrrrrr feessie.Goed geregeld en het geluid was helemaal top.
Ferror
Droks, Akira en The Destroyer :respect: En woah, dat setje van Angerfist ging er zelfs ook behoorlijk hard aan toe, wat positief is
Geweldig feest! :)
:respect:
Fleurkut
wel leuk feessie alleen jammer van et weer!
flexmeiske
mun eerste outdoor party...TOPFEEST!!!! :D:D:bounce: van mij had het snachts door mogen gaan! !(y)
Floris a.­k.­a.­ El Mágico
Vet feest..vooral veel bij Thunderdome, MOH en Mindcontroller area geweest, niet verkeerd hoor! :D :respect: Stunned Guys, Noize Suppressor, Shadowlands Terrorists & Paultje :respect:
Foutjûh
Knalle! :respect: Armageddon Project :respect: Noize Suppressor :respect:
super! goed geluid ook! behalve bij de darkcore zaal helaas maar voor de rest (y)
G'woon Léoon
Was echt wel lache :bounce:
superfeest!!!volgend jaar weer???
Gabber Indiaan
DIT FEEST STAAT DUIDELIJK OP NUMMER 1....ik en me gabbabroer-rat waren er als EERSTE!!!! vrijdagavond half 1 stonden we op de parking... lekker in de auto geslapen EN FRIS ER TEGEN AAN in de regen:P:P!!!!!!! ECHT KK BRUUT!!!DE GABBER BEGINT WEER TERUG TE KOMEN...HEEERLIJK!! LEKKER HAKKUH!!!! me bril en ik zijn HELEMAAL LOS GEGAAN:P... en non-stop HAKKUH zoals dat moet op een hardcore feessie!!! mindcontroler was DE BESTE GEK!!! ALLEEN MAAR LEKKER HAKKUH EN AUSSIES... BETERR !!!!!!! GABBERS UNITED!!!!!
gansta
Was egt wel wreed feest!:D:D Tommyknocker'Mis Flower draaide wreed maar Paul weet nog steeds niet hoe die een feest moet afsluiten!!!
Geertmuis
ik vondt het een Super Feest :bounce: :respect:
was een super feestje weer :D, alleen een beetje jammer van het weer :S
Gennep-Raver
in 1 woord : MASTERLIJK!!!!!!!:respect:
Megafeest!! Drokz en Akira :respect: mooi opgezet allemaal
Goochem
Helemaal te gek feest, dank voor de gezelligheid mannuhh!
Gouden­kimmet­je
Goed feestje!!! Wel alles erg dicht op elkaar!! En lekker in de middle of nowhere :P Vond de mindcontroller tent het leukste en Thunderdome buiten in het zonnetje was ook heeeeerlijk!! Jammer van de regen af en toe! En dat gezeik op die clubkutten.. Voel me wel aangesproken en ik had niet eens puntschoenen aan:P !! Supergezellig met mijn lief en vriendjes! :lief: Ohja water bij de wc 's zou ook wel fijn zijn de volgende keer!
Govert Kreuk
Echt gaaf feest! Volgend jaar zeker weer! :P
Greg D.
Super FEEST, echt te kut van het geluid in de Darkcore stand, de sets die de meesters daar weggaven kwamen daardoor totaal niet tot hun recht(vooral voor Tieum, met zijn rauwe sound)heb me wel helemaal in kunnen leven in de set van The Dj Producer(Rebel Bass = knalle)...Overal werd gehakt/gebeukt/gestampt, hoe je het wilt noemen maakt niet uit, er werd gefeest tot op het bot !!
H2TB!
Heel vet! Had gastenplaatsen gewonen via MOH radio­, die security dachten dat ik VIP was! Dus bijna o­veral backstage geweest! Heel vet feest!
was helemaal te gek prima sfeertje idw
Hakkuh Annie
Tjah ik dacht echt dat het flop zou worden, maar we hebben lekker veel verkocht bij de classicsstand en het was ook nog eens reuze gezellig 8) Echt leuk dat steeds dezelfde mensen maar bleven terugkomen bij ons stand hahaha
Vet feest gemist.,.. 2 uur binne geweest daarna konk optyfen omdak nuchter was
Hardcore =­ Life
Dit zijn de mooie festivals :D Vooral Thunderdome was erg vet. Daisy & Armageddon Project :respect:
Nice feestje, alleen RTC in die kleine zaal shit die moet je buiten opzetten :P!Neophyte live master!!
geweldig
stampuhhhhh
Hardco­reMeis­juh
Was een super feest, leuke mensen leren kennen :)
HARDCO­REROTT­ERDAM
Te bruut feest :yes: :respect: voor Nosferatu, Angerfist en Evil Activities. Maar vooral veel :respect: voor DJ D ondanks dat de apparatuur in het begin bij MOH zwaar kut was ging ie toch gewoon door en draaide hij nog een paar van me favoriete platen :lief: :D Voor mij beste feest van dit jaar :yes:
gzellig,leuke dames:kwijl: alleen de geluidsverdeling was bagger, JAMMER niet egt waar voor je geld
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007 :D:P
hc4life87
t was een knalle feest om nooit te vergete . goed georganiseerd , ideale lokatie !! en de regen zorgde voor de afkoeling :d :p volgend jaar weer van de partij :d
HEADFUCK TERRORIST
en een gruwelijk feest lekker hard geluid bij thunderdome en moh heerlijk :respect: voor dit feest dominator domineert dik
Was geweldig:cheer: volgende x cker weten heen:jaja:
henk h...
beste feest ooit
House-Opa
Leuk feestje. Top sfeer, goed geluid. minpunten toiletten, drankvoorziening,geen line up bij binnenkomst, duur.
egt fucking lekker feestje :9
Erg leuk feest. Alleen kreeg het wel koud in de loop van de avond :( eigen schuld.. Maar er werden zeker goeie sets gedraaid :) En het weer viel ook mee :jaja
Hérissons
feesje was GEWELDIG!!!
MEEEEEEEEESTERLIJK!!! :respect:
was een geweldig mooi feest maar 1 ding hé :@ ik ga nooit weer betalen voor de wc GVD heb nu een blaasontsteking opgelopen van die smerige bende daar :@:@ voor de rest (Y) maar t water wat je kocht mochgt wel wat kouder en mooi belachelijk dat er geen water in de wc's was je kon niej eens je handen wassen :(:@
Illmatic
Kacper moet vooral zijn bek houden, en een beetje respect opbrengen voor 1 van de betere en hardere early rave DJ's die er nog zijn :@
Haha nou ik heb mijn kaartje nog steeds. heb hem niet kunnen verkopen. vet klote. maar ja zal vast mooi zijn geweest in enschede :jaja:
:respect: 2 D-Spirit & Nosfuratu (y)
ivotjuh
JOOOOOOOOOO K GA NU PITTEE T WAS SUPER
goed te doen!! Producer, destroyer :respect:
Janus
:respect: :bounce:
japio1
wat een feest zeg. Echt hakkuh tot de macht 10, en een goeie sfeer. Volgende keer zou een timetable wel hendig zijn.
JARCO S
gewldig bar feessie
JEREMYS
JA MOOI JA
Jeroen ...
Wat een Feest ... !! Angerfist en Neophyte machtig gwoon :D !!
was echt een super geweldig FEEST!!!!
Jorrit
vet feestje maar wel te veel houthakkers :( verder was het kikkuh
Jstyle
Het fouilleren duurde echt fucking lang, maargoed eenmaal binnen gingen wel snel los! Ik heb me goed vermaakt!
WAT EEN FEEEEEST, zo wil ik er elke week wel 1... Zou zonde zijn als we nog een jaar zouden moeten wachten jongens!! (hint-hint) Maar echt ZWAAR genoten!!! Heerlijke manneh ook daar :P
was geweldig feest(Y) :D:D heb me goed vermaakt(Y)
K.­E.­S Dobbelsteen
was een superfeest!!! was gaaaaaan:cheer: ..regen was jammer maar boeient gewoon door stampen:D
K.­the KillerQueen from Hell und Darkness
NR. 28
Kaatje­:roflo­l:
:respect: Wat een feest!! :respect: Geweldig!!! :respect:
Jammer da het af en toe regende!!! voor de rest (y) feesjuh
Was Echt Een Goei Feestje :respect: Noise Supressor :respect:
Kelly!.
Jammer dat Partyraiser zo vroeg moest..heb um half uurtje maar gezien..Goeie organisatie en Beveiling..KLASSE FEEST!!!,...Als ANGERFIST aan het draaien in ken ik geen Grenzen :9..Zoo jij bent verbrand krijg ik dan tehoren..Mmm nee angerfist is klaar met draaien :) MOH meeste tijd geweest
Kian
Was gezellig:D Armageddon Project!!:kwijl:
kim-core
het was een super feest, zeker voor herhaling vat baar. Veel bekende gezien. En ja de regen maar dat mog de pret niet drukken.:respect;
Kleintjuh!!!
was echt een superfeest!! (Y) :yes: alleen jammer dat et afentoe regende!.. maar heb me echt super vermaakt :D :bounce: :respect:
Heel vet feestje..Thunderdome & Masters lekker geluid..darkcore tent helaas kutgeluid mja..verbeter dat en volgend jaar heb je een nog vetter feest :)
super feessie geen anderen woorden voor
Krankcore
geweldig mindcontroller was het gebeuren van de dag ! maar de scnackerij was niet te vreten :S, heb nog kramp in me poten van het hakken en eeen bestte gehoorsbeschadiging op gelopen
kunga
In een woord... nouja... heb er geen woorden voor...
Lady Terrorcore
ey man kijk nie zo wat zit je nou te kijkuh.. huh.. wat kijk jij nou?, jezus man iedereen kijkt! pfff... wat een gekijk:P
Langhe
GODVERDOMME WAT GING IT LEKKER
Leuk! Niet geweldig....
No. 1 .. for sure... A Gods Gift... To All the Real Hardcore Fans.. geen woorden voor.. te goed gewoon
leipe shit
kon niet gruwelijker!!!!
SUPERVET!!! goeie sfeer,goei geluid,het weer viel ook wel mee...gewoon een geslaagd feesje !! :respect: ANGERFIST- NOIZE SUPPRESSOR :respect:
Lipz
Super feestje!!!!! Volgend jaar weer hoop ik!!!!:bounce:
Ik moest ff aklimatiseren, maar eenmaal op gang was het een gruwelijk feessie!!!
Loeze :loser:
KK VET FEESTJE... :respect:
Mooi feestje, en ook een goed geluid, voor een buitenfeest, jammer dat er daar nergens een line-up te vinden was... maar voor de rest heb ik me echt wel vermaakt... ON MY BIRTHDAY 8)
lovely-lili
super!!!!!!!!!!!! houseqlassics :respect: :respect: :respect:
Luo Moirs
kwas nie echt in een feeststemming ma toch wast een uberfeest, totaal geen spijt dak geweest ben
M
Tegen verwachting in prima vermaakt! Alleen zoals meer mensen al zeggen, die Darkcore area was echt te triest vergeleken met de rest. Volgend jaar ietsje beter mannen! Dit leek nergens op :( Al met al een leuke dag gehad (Y)
TE KANKERHARD..:D & Best Wel Vaag... :vaag:
M.O.B.
Party Pictures: WWW.TERRORKLAN.NL
m_IR 69
wow wat een vet feest zeker t mooiste van dit jaar geweldig :respect:neophyte:respect:
MaartenM
10 jaar later nog gaaf goede herinnering
MadMark aKa Chronic Error
ZWAAAAAAAAAAAAR TE GEK FEESjuh!!!!! :p
dominator was echt het hardcore feest van het jaar noise surpressor en angerfist knalde lekker
Mama loves Jami <3
Ach ja wat moet je er over zeggen :/
mama van Isa
SUPER VET FEEST!!! :respect: angerfist
MamaDeLuxe
Erg lkkr feest :d beetje jammer dat het allemaal wat duur was :/
Marc Stevens
Aankomende 6 en 14 -08 The Afterparty http://partyflock.nl/party/45069.html
Marc.P
:bounce: (Y) Muziek stond alleen te zacht... :(
MARC:D
SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marientjuh
wat eengeweldig feestje was dit! super lekker buiten en thunderdome stage was echt super!
Marinda
beter dan mysteryland, dat wordt meer een trancefeestje de laatste jaren
MARLIEKE!!!
WAS EEN TOPFEEST! GING DR OP HE (Y)
Martin K
Erg balen van het geluid in de darkcore, erg slecht geregeld... Maar toch zeker vermaakt :respect: daisy :respect:
MartinVLD
Was een Superfeest!!!!! Ook al ben ik amper verder dan MOH gekomen!!!!! Was helemaal top!!
MASTER-J
JA LEKKER HAKKUHH!!! heb me uitstekend vermaakt. En voor de stoere jongens die de hele dag staan te staan jammer van je 50 euries hoor je weet niet wat je mist FEESTJUH!
masterxess
Nog iemand foto gemaakt van die persoon die tijdens set van RTC in de palen was geklommen ?? :9 :9
maxwax
vet goed vermaakt. maar dat volk daar? geen worden voor.
Mc 4 eye
kan niet beter
:respect: All The Dj's & MC'S :respect: Q-Dance, AoD,ID&T & B2S.. Jullie hebben het beste feest van 2005 neergezet!
MC RG
slecht geregeld met wc's, niet blowen op een festival :S tog gelukt hoor daar nie van weheheheh! verder superfeessie
MC Rough
Woei (y)(y)(y)
Was echt super:D :bounce:
Melis :cheer:
Skunnig!!!!
Menace || Society !­
vet feessie !!!! :bier: , alleen jammer dat k er weer redelijk vroeg uit moest..
Was een top feessie!
Michelle(F)
leuk leuk leuk...
Me geest is kk hard getemd.........:xtc:
MiKKieJ
ik heeft mij bruuuuut vermaakt :bounce: thnx RMN, COEN en TEZZZ (L)
UBER GANST GEIL!!!!!! Toppie hoor mensen. En dat gezeik over die clubkutten?? Nix mis mee hoor!!! Liever clubkutten dan van die wazige pogoende gasten!! Pleur toch een pokke eind op kanka gasten met jullie gebeukt! Nee dat is leuk!! Maar voor de rest echt toppie! Minpuntje slecht geregeld met verkeer, w.c's en ja hoe kan het ook anders het weer mocht wel wat beter maar dat mocht de pret niet drukken. (K) mij
MissCoco
Super feest! :cheer: Isaac :cheer:
Mits :banana:
Vet feestje, Angerfist, Bass D & King Matthew, Neophyte en noize suppressor:D
Mixem!
vet goed!!!
ModeRa
:bounce: PICS MADE BIJ MODERA @ DOMINATOR ONLINE OP WWW.THEPARTYFOTOGRAAF.NL
Moens
The Destroyer :respect: The Producer !!! Heb me ook vet goed vermaakt in de Mindcontroller tent :jaja: Shadowlands Terrorists :respect: THunderdome was ook vet :respect: Vince :respect:
vond het het beste feest van 2005
mr turner
superrrrr vet feest, volgend jaar maar weer :D
Mr.­ Eliminate
Beste feest 2005:yes::respect:DOMINATOR:respect:
MR. GRUMPY
was onwijs gezellig met ze alle weer :yes:
ms.­ peppermint®
vet kicke feest! eerste uren was t nie ech veel, daarna top sfeer.. (y)kon me geen waziger zootje voorstellen :P:P jammer van die opgefokte beveiliging, was behoorlijk overdreven..
superfeest..stampen in een regenjass!!!!!!!angerfist:respect:
:jaja: HOUSEQLASSICS RULEZZ :jaja: Heerlijk om de oude garde weer te zien stampen :bounce: En toch nog lekker weer!!!!! :bounce:
Geeeeekeeeeeehuis!!!!!!!! wat een feest tering echt een hemel op aarde....RTC Shadowlands aof noize supp ....en de regen was gewoon om van te geniete...de sfeer was echt 100000
nevermind!
Heerlijk feest!!! Goede sfeer, aardige mensen en bijna alleen maar hakkende mensen! Zo hoort het. Geluid was ook knetter hard
Nexonai
lekker lekker lekker :yes: :cheer: jammer dat we laat aankwamen maar was zeker de moeite waard :yes: 8)8)8) LEKKEERRRRR.... (L)
het feest was ondersteboven knetter te vet voor worden helmaal uit je dakraam......Afz GNatnek!! je weet wel, die gozah die zo lekker liep te springen en volop stond te partye met Rickyboy!!! ToedeledoKie!!
:bounce: :bounce: :bounce: :xtc: :xtc: :xtc: :bounce: :bounce: :bounce:
NL kleine mark NL
eg geweldig feest mensen
Gekte in de poncho!!!!!:bounce::bounce:
was goed te doen maar jammer dat het overdag is
no_escape
superfeest.....dano :respect:
echt een waanzinnig feest
OAFTERMAN 3 aka BARRON S
geweldig feest :YES:
Oirschot Chaos
was echt een GRUWLIJK feest goed naar men zin gehad
oldskool brainc­krecke­r
goed
wat een wijsfeest :yes: jammer dat het geluid bagger was in de darkcoretent...verder goed uit mn dak gegaan. Beste spierpijn vandaag :p lekkerst!!! :woop: en Ilse bedankt dat we het weekend bij je mochten komen!! En natuurlijk de rest van de bekenden bedankt voor een onvergetelijke dag! (k)
Super afsluiting :D Mindcontroller :respect:
oopie | OPTJENKERE
goed vermaakt diasy en zeker Armageddon Project dikke :respect: wat was dat lekker zeg
oscar!.
SUPER blits
OUWEGEK WAUZITEIT MTF [M.­O.­T.­P.­C.­]
Endymion :respect: Angerfist :respect: Shadowlands Terrorists :respect: Dominator :respect: Moosum en Stoog was super daggie (Y) en nacht Moosum (L)
Fucking Gek Feest!!! :respect: Stanton <> Rob & MC Joe <> Panic <> Lenny Dee <> Neophyte <> Paul <> Evil Activities <> Daisy <> Nosferatu <> Digital Boy <> Angerfist <> Tommyknocker <> Rotterdam Terror Corps <> Shadowlands Terrorists :respect:
PARA-FREAK
jammer dat het is af gelopen het was een super vet feestje
ParaElsie
:bounce:
Partychef
helemaal tegek
Patricia
Te klein: je hoorde alles door elkaar....Geen sfeer enz. Tegenvallen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar was wel gezellig met jullie!
Patricia...
:cheer:
SUPPA SUPPA
patrizzl
echt wat een super feesie zekers geslaagd: :respect:rob gee:respect: voor deze mafkees:D na afloop nog steeds gedacht dat er muziek op stond (Y):bier:
Paulus­:bounc­e:
Gewoon helemaal vet kan het niet anders zegge hakkuh voor het leven :D
Peetraatje
Ge-wel-dig... Met een hoofdletter G :respect:
Pimmeke
Was een super vet rielekst wreed feesje Gast!! Respect voor Dj D die met zn kut instalatie tog verder draait!! :respect: (instalatie was wel weer goed gekome!!) Verder heel t gebied daar rond gestuiterd!! Super wreed gwoon met de Gasten!!!
Woeiiiiiiii MEGA VET feest!!!! :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect: gruwelijk gedraaid en anders heb ik ook even een piepppppp in men oren ofzow
PoKkEwIjFiE-jAnE
Vet feesie!!!!
Geweldig feest , :cheer:
Prelepsis
Thunderdome vlamde er wel echt lekkah op los :D vooral de Italianen waren echt lomp bezig....:P Trouwens ook wel rlx dat Endymion ook nog even langs kwam :D Ik ben dit jaar dan zekers ook weer op Thunderdome :P
Zééééér riant feestje ja ... B)
psychogabber
wel vet feesjte En gelukkig niet echt grote vechtpartijen. Heb er 3 kleine gezien.
Was een gaan feestje een beetje jammer van de wc's en het weer......
PuSSy_L0uNgE
Vet!!! In één w00rd Vett, écht master... Bah gek
Q-mar
geweldig
QMaster
Wat een feessie!! verder geen woorden voor!! Kicken!!
Mattie's, Gappie's, Bro's en Sis's = een ideale combi voor een topfeessie('t weer kon alleen nog net ff beter :D)
QuiK
cker wel lachuh feesie! en die regenbuitjes waren niet zo erg...alleen die regenjassen: wat een kk troep :/
:respect: GRUWELIJK:devil: :respect:
r_OY
Dione super vetjes, 2 heerlijke remixen gehoord :respect:
Raffellito
Superfeest alleen kk WC`S!!! lEER DER NOU EENS VAN.....!! Maar verder topfeestje muziek was goed sfeer was perfect.... En terein klein maar fijn ;)
Rauz
het was in 1 woord SUPER!
Ravenstein Hardcore
EEN EXTREEM VET FEEST!!!!
RE1N!ER
Beste grote feest ooit voor mij (y)
rebout
whahaha was echt TE fet gewoon overal lieve meiden die met me op de foto waren..binnekort te zien op mijn profiel ;) laters
kanker vet
Reloaded
Morgen maar weer over doen? :p
Remco
Heb me wel vermaakt. Parkeren en verlichting terug zou wel lekker zijn volgende keer. Al die clubkutten? Die heb ik liever als 16,17 jarige wazi's die boos kijken en langzaam het gabbergevoel van de dansvloer vegen. Of maakten ze domme grappen die te hsrd wsren
Birthday Party... hakkuh in de regen! TOP!
Riantje ©
geweldig feestje :bier: super vermaakt!! :bier:
Ro@n
Producer , Destroyer , Armageddon Project :D:D:D. Voor de rest veel rotzooi gehoord , en dan nog dat gezeik met het geluid in de Darkcore tent :S. Er was teveel politie aanwezig (niet goed voor het sfeertje) samen met die KUTHOND
was vet
kanker beveiliging. kut enschede
RoyCore
angerfist topper van de avond!! jammer van da gevecht halverwege :(
was egt wel een vet feest :)
goedddddd
ik vond ut wel een relaxed feest prima vermaakt
zeker wel vet feestje, wel ietwat bruut los gegaan :D.. fijne gepitchde zet weer van angerfist!!.. heeft er iemand een ponsjoooo?
Ruttuh [MPS]
Tering, wat een vet feest zeg, geluid :respect: sfeer goed en muziek zeer goed!
Vet feesie..b-tje jammer dat het regende soms,was zeiknat.
S<>030
geweldig
Salvo
:respect: mindcontroller :respect: Hier is maar 1 woord voor: GEWELDIG :d non-stop staan hakken
Sandéros
Oeh!! Gektuh..!!
SAURONS-SWIFT
SUPERFEEST!!!!!!!!!heb ook nog wat foto's van mensen hier van partyflock
Scorpia
Super Super vet feest
SCORPION.
was wel een leuk feestje, heb me in ieder geval goed vermaakt..helemaal de laatste uurtjes in de terror:D Destroyer, drokz en akira:respect: jullie hebben weer super gedraaid:D
Semi
SUPERFEEST heerijk geluid(Y):respect: heerlijke sfeer(Y):respect: heerlijk weer(Y):respect: heerlijke sets(Y):respect:
Darkcore Vond Ik Heel Slecht :( Maar Thunderdome G­­oed , MoH Ging Ook Wel Moet Volgend Jaar Zeker We­er :respect: Noize Suppressor Angerfist Dione :respect:
serdimion ready to rock
HARDCORE voor iedereen wat.niet normaal vet ondanks dat het regende:ik had nog nooit met armageddon project in regen gestampt,echt underground!!we hebben weer laten zien wie de dominators zijn!!!!!!!!!!!!!!
sexy lexie
was super vooral house classic weas top ben goed los gegaan en nog doof van
:respect: MC DA HUSTLA :respect: Chosen Few & Da Predator :respect: De 4 Organisaties :respect: Al het publiek! :respect: Op naar 2006!
Shizzle Tizzle
waaa zwaar euforisch ofzoo!!! leip feesjee leipe hoofden :D heb me goed vermaakt!!
Sick Brother 4 life 2
Dit feest komt hendig in de top 3 allertijden!!! Ongelooflijk!! Overal waar je was, was de muziek gruwelijk vet!!!
lagge daar in de achterhoek!! :respect:
SimplyMe
:respect: TOMMY KNOCKER :respect: Italia against all of ya'll!
Sjefkuh
huh]
SjuEnDE :bier:
echt een gru-we-lijk feessie :bounce: was zwaar dronken :P :bier:
Darkcoretent was relaxed
skuune
zwaar vermaakt,vanavond weer?
Geweldig feessie top sfeer top muziek en het geluid bij de masterstent was een keertje niet zacht!! Verder :respect: en ontdanks de regen blijven hakke!!
sons of odin
was wel weer s suppertje vet lekker lopuh stampuh en voor de rest .gewoon een toppie feest alleen jammer van het regen meschien volgend jaar beter voor de rest was egt toppie bedank dominator voor juli mega prestatie
Soza~!
top feestje :D
SpeedY?Qs
het is ckers een geslaagt feest alleen mogen ze daar wel een paar lantarenpalen aanschaffe!!voor derest was het kkwreed bij MOH gak!!NEOPHYTE ANGERFIST all1 jammer van paul...
was echt een super feest alleen jammer van het weer
SRN
heb een groot feest GEMIST GVD :(
waanzinnig
Stefan-the-Sound
Dit was zeker VETTE shit !!!!!:yes: Angerfist, Dione, Neophyte, Nosferatu, Bass D & King M, Miss Flower, Day-Mar, Stunned Guys :respect:
Steven K
zeker een vet feest (Y)
en er bestaan gewoon mensen die nog steeds klagen fuck hun organiseer dan lekker je eigen feest!!!! kanker gruwelijk morgen weer als het aan mij ligt
mooi weer en goede muziek lekker stampen
Niet te filmen, best feesie. Drokz& Akira:respect:
STRIKE­FIGHTE­R
the producer,destroyer ,droks en akira waren goed maar volgend jaar moeten ze de tunnen of terror er bij zetten want det moet er standaart bij zitten
Nou, wel aardig ja...
Muziek vet..had alleen niet het juiste gezelschap :S....en dat vage neo-volk moeten ze weigeren..Huidskleur heeft toch niks met muziek te maken?!!!
Dominator :respect:
Zooow was echt wel een super gaaf feestje! heb me goed vermaakt bij MOH en Mindcontroller:respect: :bounce: En ff over dat gezeik van clubkutten met puntschoenen aan, Loop toch niet te zeiken mensen! hoe meer mensen hoe meer vreugd! En deze mensen (ik dus ook) gingen tenminste wel helemaal los!
raar maar waar , wahhaha wazig feessie
Suus :kusje:
Jaaaaaaaaaaaaa was zeker wel wijs :bounce: :D
Sweety :cheer:
lieve mensies het was zker een TOP FEESIE! Ik heb me in tijden niet meer zo vermaakt! voor iedereen met wie ik was een dikke :knuffel:!!!! (wat een tering honden:S:(:@)
Was een super feest alleen jammer van die regen. Gelukkig had ik een poncho
T-W
Heel goed feest vond ik, goede sfeer ook voor hardcore begrippen.
Tammy *
Whaaaahaaa!! :bounce: Zeker een GrandiOos geweldig feesje.. :respect: et kwam wat moeilijk op gang maar aangezien je de gezelligheid toch zelf moet maken had je dan ook watt!!! PfOehh alleen die clubkutte :gaap: Blijf de vOlgende keer gewoon thuis en ga daar maar mensen vervelen!! Maaaaarr Het was Top en voOral bij De masters area aangezien et masters feest dit jaar nie zow was.. maakte dit veel goed!! :bounce: Vet Vet Vet :bounce:
TB
was een leuk feest! echt superveel dj's horen draaien! DANO, BASS D,ART of FIGHTERS & CF vs PREDATOR sprongen er uit!maar waren teveel leuke dj's dus was moeilijk kiezen dat vond ik wel jammer! hing wel echt een schrale kutsfeer! alleen bij freestyle was de sfeer echt goed vond ik! en het was grappig dat er best veel buitenlanders waren :D! was wel supergezellig met mijn schatje :kusje:, subbel en paddel, de amstelveense gang, alex en nog wel meer :p
meesterlijk feest :D
teQuila
Rotterdam Terror Corps :respect:
Tering wat een feest man echt helemaal superrrr kon me nie een betere verjaardag wensen gehe
Tering­~Takku­h~Terr­or~Tie­pmiep@­kopziek
ik ben er weer volgende x sommige stukken was ik er wel maar tog ook weer nie :vaag: eindelijk weer na jaren goed geluid op feest er is dus nog hoop voor volgend feesjuhs:P
TernTerror
KK BRUUT FEEST
Terr0rbitch
vet gaaf feest was dit j0h!!
TERREUR GEAK(L­)TerRe­uR-WijfieJ
zwaar hard snoeiuh ragguh snoeiuh ragguh zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar dik
het was wel gezellig maar had er zwaar meer van verwacht:(
TERROR STUFFIE
kon beter
VET :bounce:
super geil!!!!!!
het feest was echt geweldig maar het weer had iets beter gekunt. de muziek was echt goed en de lichtshows sávonds was super
The Prefect
zeker wel relaxed feestje
The prince of Darkness
Super feest, de sfeer was goed, het was gezellig, ik heb me prima vermaakt!
The Rienus
Superfeest!!!! Heeft iemand mijn DIGITALE CAMERA gevonden???? Ben m verloren en wil m graag terug!!!!
Thunde­rboefj­e B)
Helemaal top :respect: :kwijl:
Gruwelijk feestje:bounce: :respect: Angerfist & Dj Paul :respect:
TiMmS
W0000000000000000000000000000000000000000000000000­0000000000000000000000000000000000000W !
te gruwelijk feest gewoon!!! ZWAAR LOS GEGAAN!!! LEKKAH KNETTAH!!!!
Toef
Was super feesie Angerfist en Armegedon Prodject:respect:
Tollen­:cheer­s:
Geweldig feest! alleen Angerfist viel zwaar tegen dit keer :(
Zwwar geslaagd feestjuh!!! Goei weer en flink staan stampen daar!!! :respect: K.W x2
tr1kz
ongehoord....
TraumaTek
im the one and only dominator!
TraumaTizer //­
Darkcore tent was té vet vanaf Unexist ging t loos en daarna werd t ziekelijk vet; Producer en Destroyer..de afsluiter van Akira en Drokz was ook zeer netjes..en de rest van t feest was niet echt mn ding maar t feest was vet opzich:)
Trib@lm
knalluhh tot we valluhh
Tripkind
Gruwlijk feestje :P lekker gehackt/gestampt!!!!!! Rotterdam Terror Corps draaide Super!! :respect:
TROUBL­EMAKER­!­
ANGERFIST !! :RESPECT:
een lange dag maar ik heb het erg naar mn zin gehad!
Twee Meter Peter
GEWELDIG!!
twisted defiance
vet, feest, maar k had het terrein wel wat groter verwacht, delta 9 draaide super, ene beter is het volgende keer sa vonds en s nachts!!:P
Tyros
Ubervet feest. verbeterpunten: 1 man per 2 poortjes?, darkcore vanaf begin tot 4 uur baggergeluid (staat in het midden dus moet júist extra hard!), wc's waren slecht (aantal), dominator-shirts voortijdig uitverkocht, terugreis: was om 5 uur 's n8s thuis:( ffs regel dan wat met de NS voor extra treinen!!! we betalen niet meer dan 100 gulden voor niets toch!? Afgezien daarvan, nogmaals, SUPERVET feest :D
Mission completed: Beste feest van m'n verleden en dat zonder harddrugs haha miste all1 de energie want ik ging vaak helemaal los op de muziek. Maar volgende keer rij ik wel over duitsland want die N18 is overdag niet te doen
Uncle Renny
ow wat ben ik blij dat ik daar geweest is hwhahwhhahwa..mn meissie ontmoet daarroo....
Top feest :D Daymar en Rtc super gedraaid :respect:
super feest, heb er verder weinig aan toe te voegen :)
Super mooie feest!!! lekker hard ...
kwa geluid kut feest kwa volk kut feest maar goed onderling wel gezellig gehad
WAANZINNIG
vinnievieux
tja in de regen hakkeN had wel iets en er werd ook wel goed gedraaid. Alleen is het jammer dat je precies hellraiser mist op dit feest dan was het wel geweldig
fijntjes :D
VIRUSS
Dit ging cker wel knetter hard!! fijn fijn!!:D
VISSERS ROELeert !!­
geweldig aleen te vroeg afgelopen
Voyage
ja was goed te doen :yes:
Te BRUUT!!!!!
GODVERDOMINATOR!:respect: (y)(y)(y) >> "IN OTHER WORDS S#CKER THERE S NO OTHER....:p:p:p volgend jaar maar TWEE DAGEN ckur?!!
w (v) p
ik ben helemaal uit mijn dak gegaan op dit feest . jammer van de regen, maar heb me daar weinig van aangetrokken. heb heerlijk lopen stampen!!!!!!!!
Webmeister
Super gaaf feessie......Assuh mensjes bedankt ;)
Wenn...
Het was wel een leuk feesje .. Alleen jammer dat het overdag is :/ !
Weps9
WAS GEWOON TE SEXIEJ!! Rudi.. jammer dat ik je net niet heb kunnen horen draaien :( Op naar Totall Confusion, dan hoor ik je wel weer beuken!! :P :bounce: EN MINDCONTROLLER ZAAL WAS TOPPIE!!
jah jah was wel weer super mar mag wel savonds zijn
Wickie ©
Vond t echt wel een vet feesie!!! bierrrrrrr :bier: :[ terrorrrrrr!!!! :[ en gezellig de regendanssss gedaan :woop: :cheer:
Beste Feest :respect: voor Angerfist
Dom.. dom.. DOMINATOR !!! :respect:
WOEST & KAAL
overwegend moh, geluid goed masg volgende keer nof wel wat strepen meer zijn
Echt knetterswaus:D
super feessie mag wel altijd zo
{KKF} kristel-METH
te ijselijk denk!!!
{KKF} v God Loss
ik vond het echt ijselijk ,goed gedaan in echt alle tenten drtaaide ze goed !!! was leuker geweest als het van 23:00 till 11:00 was geweest ,maar goed geeft niks weer een mooie ervaring rijker ,want ik had nopg nooit overdag zo ijselij lopen stampen en nog wel in de regen ,hahah ik ben nu wel ziek maaar dat geeft niks ,was zeker de moeite waard !!!!!
Wat een superfeest! Heb me echt uitstekend vermaakt :WOOP:, vooral in de B2S zaal! Wat mij betreft volgend jaar weer Dominator. Het enige nadeel waren de wc's, plaats daar nou eens wat meer van. Net of heb ik niets beters te doen dan een halfuur in de rij staan voor de wc :s.
~nietje~
WAS EEN SUPER FEESTJE......CLUBKUTTEN OF NIET WAT MAAKT HET UIT WE KOMEN TOCH ALLEMAAL VOOR HET ZELFDE.........:bounce:.. voor de mensen die zich daar aan ergeren.....jammer voor ze.....ik heb me in ieder geval UBER vermaakt.......ennuh....een VET feestje moet je gewoon zelf bouwen en niet liggen te mauwen
zwaar goei feestje..heb me egt wel vermaakt
» D e n i s e
wel oke :D
×//­»[M]íssY*­[D]utch!!­O:)
geweldig
××Pietje××
Super Feest het liefste ginge we verder maar ja we waren met event travel Kutzooi

Line-up Dominator

1Thunderdome
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 techno, hardcore, hard techno
🇺🇸 hardcore
hardstyle
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, house, hardstyle
2Masters of Hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, hard techno
hardcore
hardcore
🇨🇭 hardcore
hardcore
hardcore
techno, drum & bass, hardcore, hard techno, downtempo
hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
· MC hardcore
3Houseqlassics
🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
hardcore
🇳🇱 🇺🇸 🇳🇱 hardcore
🇧🇪 house, techno, hardcore
· live hardcore
hardcore, retro
drum & bass, hardcore
hardcore
hardcore, hardstyle
hardcore
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
4Mindcontroller
hardcore
hardcore
hardstyle
· live hardcore
hardcore
🇺🇸 hardcore
🇬🇧 hardcore
· live hardcore
hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
5Darkcore
hardcore, drum & bass
techno, hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇺🇸 techno, hardcore
hardcore, drum & bass
hardcore
· live 🇮🇹 hardcore
🇬🇧 hardcore, drum & bass
drum & bass, hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 hardcore
🇮🇹 hardcore
6Freestyle, gehost door B2S
hardcore, retro
hardcore
hardstyle
hardcore, house, hardstyle
hardcore
hardcore, hardstyle
hardstyle
techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
techno, hardstyle, trance
🇧🇪 techno, trance, house, retro
· MC hardcore, hardstyle
7Roots
chill, out
downtempo
house, techno
house, trance
🇬🇧 🇳🇱 house
house, techno

Nieuws

Aanstaande zaterdag, van 11.00 tot 23.00 uur staat Enschede op z'n kop met Dominator. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de opbouw. Hieronder nog een paar zaken op een rijtje 284
Op zaterdag 30 juli is het recreatieterrein Het Rutbeek bij Enschede het domein van 8 live-acts en 73 DJ’s. De datum was al bekend, de locatie eveneens en wat de opzet wordt van het eerste serieuze hardcorefestival ter wereld zal inmiddels ook wel duidelijk zijn. Er ontbrak dus nog maar één belangrijk punt van informatie. 295
Half februari ging er een schok door hardcoreland, maar het was er eentje die zeer positief was. De organisaties achter de drie meest toonaangevende feesten in de hardste genres, Thunderdome, Masters of Hardcore en Houseqlassics, maakten toen bekend te gaan samenwerken om Nederlands enige echte outdoor hardcorefestival op de kaart te zetten. 294

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Dominator op dvd....? films320
Dominator Remixes muziek67
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Dominator f:hard2
Scratch filmpje Bass-D @ Dominator draaien139
Wie sponserd mij voor Dominator? :P f:hard628
(gesloten) Dominator DVD f:hard13
(gesloten) DVD van Dominator hij komt !!! f:hard7
Fotocamera op Dominator? f:hard194
(gesloten) Waar blijft de DVD van Dominator...? f:hard2
bajesklanten dominator united :P drugs33
Minimum leeftijd Dominator ? f:hard156
Angerfistm set @ Dominator muziek52
The Destroyer op Dominator f:hard141
Dominator livesets? f:hard63
Oorpijn na dagje feesten gezondheid51
Camping @ Dominator f:hard534
Yeah (Dominator) english173
Hardcore Festival: Dominator..! f:algemeen850
(gesloten) Dominator kaartje te koop tickets12
Gevonden voorwerpen f:hard37
Het Grote "Hoe Was Dominator" Topic f:hard1371
(gesloten) drugs @Dominator?? te streng?? drugs162
Dominator 2005, line up f:hard393
(gesloten) Nummer Dominator site muziek4
(gesloten) dvd van dominator f:hard9
(gesloten) Foto's en Clips Dominator f:hard8
Angerfist set @ Dominator f:hard4
gezocht iemand uit den bosch locaties13
(gesloten) wie weet wie er allemaal foto's maakte op dominater f:hard3
Foto's f:hard13
Nr op website Dominator Festival muziek9
Live Sets: Dominator, Partyraiser,Angerfist muziek27
Dominator uitverkocht of niet?!?! f:hard156
(gesloten) Foto's dominator f:hard25
Scott Brown @ Dominator ??? muziek6
(gesloten) avond voor dominator f:hard32
Meisje @ Dominator f:hard115
Het Grote Wat-Ga-Jij-Na-Dominator de hele nacht uitspoken?? f:hard116
starkabels uitgeleend Dominator f:hard13
Dominator kaartjes 2 voor € 50.- tickets12
Dominator 2006 f:hard21
Waarom Hardstyle Op Dominator???? f:hard260
dominator muziek10
(gesloten) Foto's Dominator f:hard8
Gemoedelijk (L)....ehhhhh :$ actueel23
Wegwerpcamera gevonden op dominator f:hard5
(gesloten) live set dominator muziek4
Lokatie Dominator locaties63
(gesloten) Plisie op Dominator f:hard16
Wie heeft er een zilveren armband verloren op Dominator? f:hard27
(gesloten) Dominator filmpjes f:hard9
(gesloten) DOMINATORS was heftig !!!?? f:hard14
(gesloten) Jopngen naar EHBO gebracht op Dominator f:hard43
(gesloten) 2.5 kilo drugs ingeleverd bij dominator actueel2
(gesloten) Geen time table bij DOMINATOR f:hard19
Wie gaat er naar Dominator? f:algemeen235
SPOTGOEDKOOP naar DOMINATOR?? Dat kan....... tickets37
foto's dominator f:hard23
(gesloten) jeujJ f:hard5
(gesloten) was JIJ ook op dominator? f:hard43
(gesloten) KopSchandalig Dominator f:hard2
(gesloten) Foto's DoMiNaToR!! f:hard8
(gesloten) rellen op dominator??? f:hard19
(gesloten) Dominator FoToW's f:hard13
(gesloten) foto's dominator f:algemeen5
Dominator: Het weerbericht f:hard124
(gesloten) Dominator fotow's f:hard5
(gesloten) dominator f:hard8
(gesloten) 'het algemene' post hier je linkjes waar jij foto's hebt staan of gevonden van DOMINATOR f:hard8
(gesloten) mooieste stage van dominator f:hard2
(gesloten) Foto's Dominator f:hard2
(gesloten) dominator kaartje,25euro!!! tickets19
terrein dominator modderbad ??? f:hard93
dominator voorpretaftelagenda f:hard63
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Beste stage van Dominator?? f:hard15
(gesloten) slaande dj's @ Dominator??? muziek19
(gesloten) Terug weg Dominator ook bij de eerste pomp gestopt? f:hard5
(gesloten) hoe vond je dominator??? f:hard30

52 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Tijd voor een nieuwe denk ik he!!
Waarschuw beheerder
donateur
ga daar maar niet van uit hahaha ;) teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs (f)
Waarschuw beheerder
Er zijn toch 100en grasvelden waar je dit kan organiseren??
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaah en op masters 10-02-07 vannochtend hing er daar toch een grote mfk, poster van DOMINATOR 2007 en dat is waar het om gaat als het maar door gaat
Waarschuw beheerder
Nou heb de 1e dominator moeten missen wegens vakantie maar deze ga k zeker niet missen nou k gisteren die poster zag hangen op masters
Waarschuw beheerder
Hoop zeker dat er een nieuwe dominator aan komt, dan zeker aan wezig
 
Waarschuw beheerder
der komt ook dit jaar een dominator maar zal wel op een andere lokatie worden gehouden!! maar op masters was idd een reuze poster van dominator erop dus gaat zcer weer top worden
 
Waarschuw beheerder
ik hoop zo dat er weer een dominator komt :kwijl:
Waarschuw beheerder
pff ik ook kan namelijk nisk vinden op pf maar hier wil ik zeker bij zijn,,,,!!!
Waarschuw beheerder
Dit wordt nog beter dan a nightmare outdoor denk ik!!! Vorige keer gemist dus hier moet ik heen!!
 
Waarschuw beheerder
:respect: :respect: Dominator :respect: :respect:

Daar ga ik zeker weer bij zijn!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Die in 2005 was zwaar oké dus misschien wel aanwezig bij de volgende :)
Waarschuw beheerder
[img width=160 height=120 cacheid=00003b350000724e1c8d209f0a0001cde0]https://album.partyflock.nl/5549555t.jpg[/img] Deze poster dus.... ben nog nie helemaal wakker! :vaag:
Waarschuw beheerder
khoop het ook dat er weer een dominator komt vorig jaar moeten missen ma als er weer zoon fijne line up is ga ik der zeker heen hou het anders op bussloo DEVENTER HARDCORE 4 LIFE!!!
Waarschuw beheerder
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van PUPKE. op woensdag 21 februari 2007 om 01:38:
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel


Als je nou ff had opgeledt wat andere mensen hierboven poste (y)

Zolang Dominator maar niet van 23 juli t/m 6 augustus wordt gehouden want dan kan ik er wederom weer niet bij zijn :(
Waarschuw beheerder
vorige dominator was egt top... ik hoop egt dat het ergens gehouden kan worden.. mischien wel weer op rutbeek:) mooi dicht bij:p haha majah maak my verdrer ook nie uit waar het gehouden word... ik ben er gewoon bij... wil wel snel de datum weten anders verheug ik me strax voor nix:(
 
Waarschuw beheerder
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007 :D:P
Waarschuw beheerder
hoop zeker dat het doorgaat die van 2005 was zwaar kickuh(Y)
Waarschuw beheerder
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????

zal wel aan mij liggen , maar er was er vorig jaar geen, omdat de gemeente enschede niet nog eens een vergunning verstrekte voor zo'n keigaaf feest, en dat dit een beetje kut uitkwam om nog een andere lokatie te vinden!!

maakt verder niet uit tuurlijk had je kunnen verwachten dat ie dit jaar zeker weer kwam, het is tenslotte echt een su6 geweest voor zowel organisatie als al het publiek!!!!

dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!

ben dus ook cker van de party!!!!!!!!!!!!!

"playing {mf} hardcore music until you die"

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!


Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR, geweldige lokatie.
Waarschuw beheerder
Wordt zeker weer vet als het maar niet weer in da Rutbeek is veel te ver en tis tog naar de klote gestampt dusja beter erges anders :p
Waarschuw beheerder
YEAH ER KOMT ER WEER EEN AAN!! hopenlijk net zo vet als de vorige... :jaja:
 
Waarschuw beheerder
als het deze keer weer net zo goed is als vorige keer dan wordt het echt wel weer een super feest
Waarschuw beheerder
Hoop dat t dit jaar komt, kunne we ook paar dage extra ergens een hotel boeken daar:P Anders naar Nature One op vakantie
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????


Ik was op vakantie.. ;)

Dit jaar zeker wel aanwezig! :jaja:
Waarschuw beheerder
Zou vet wesen, kon vorige keer ook niet aanwazig zijn:(
Artiest {SHOWLIST artist 66360, 75271, 31276}
Waarschuw beheerder
Jaja..28 Juli 2007 in het stadspark in Groningen :cheer:
Waarschuw beheerder
haha jah stadspark zeker aanwAzig:D duidelijk wel :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van |Prod!gy| op dinsdag 6 februari 2007 om 16:27:
ga daar maar niet van uit hahaha teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs


haha en zie hier dominator: 28 juli 2007 en in groningen nog wel kan niet beter :looser:
Waarschuw beheerder
Ga ik zeker weer heen, vorige editie egt toendertijd beste wat ik ooit meegemaakt had:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
ben er niet bij.. ***** ver..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WallyOlly op zondag 4 maart 2007 om 20:34:
Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR


:jaja: idd.. ik ben er bang voor:P
 
Waarschuw beheerder
kenker ver
Waarschuw beheerder
ook weer aanwezig.. 2005 was het beste feest van het jaar..!!!

kut enschede.. te zeure dat het niet daar meer mocht :(

Ma we gaan los de 28ste.. en de dag er na kats op vakantie :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
morgen knallen :bounce: :bounce: :D
Waarschuw beheerder
heb heimwee naar 30 juli 2005, beste dag uit me leven :'( :p
Waarschuw beheerder
dit was me toch ook weer een dik feest....pffff dat geluid was echt ****** hard:D
 
Waarschuw beheerder
wat erg dat ik nie ben geweest... het was verdomme in mun achtertuin! 600M lope:(

was tejong :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gaatjouniksaan. op donderdag 13 januari 2011 om 10:58:
Dit feest overtreft alle feesten )!!


:yes: Qua festival feest nog altijd op nr 1!!!:respect: Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen:( Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage:kwijl: Mjah tijden veranderen:( Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed:kwijl:
Waarschuw beheerder
dit was de mooiste en beste dominator ooit.
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 4 februari 2011 om 17:53:
Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed


ja echt jammer
 
Waarschuw beheerder
Lol tijdens DJ Nosferatu op de DVD
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2011 om 11:29:
tijdens DJ Nosferatu op de DVD


Fout,was Project Hardcore 2005 Antwerpen :)
Waarschuw beheerder
ik denk nog steeds aan dit super feest
ik mis het feesten