Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,1171 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

Recreatiepark Het Rutbeek (binnen) op de kaart
Jacobsrietweg 182
Enschede
Nederland🇳🇱
hardcore × 59, darkcore × 18, oldschool × 18, industrial hardcore × 17, terror × 11, early hardcore × 10, speedcore × 3

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 13:00 met 24 bezoekers, om 11:00 met 21 bezoekers en om 14:00 met 14 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (540), Rilll (444), Bennykuh (1426), anoniem (1495), [023] PimRitsel (1674), anoniem (3094), TE-RR-OR (2288), KRANKENSTYN (3170), anoniem (1826), anoniem (1470), CODA-gfx (1100), Stefan-the-Sound (1257), Bryan (1438), mr turner (1299), P P (910), anoniem (2802), HUUUUUUUU (1394), anoniem (1045), Wodgah (884), De Zaanster (1258), anoniem (883), The prince of Darkness (1111), Allaaaaaard (835), Bram1985 (1138), Gabber Indiaan (1219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig379473%
zeer goed2936%
goed88717%
ok5
voldoende1513%
onvoldoende7
slecht261%
zeer slecht2
waardeloos18

1291 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ CILLIT BANG !­
super feesie :D
!!­ ..­ Veanny ..­ :9
Machtig feestje...8)
!!!Ronald!!!
cool
:respect: podium Masters :respect: podium Thunderdome
!RONNiE!
Dominator was echt vet!! Thunderdome en Masters waren het beste uiteraard!!
!Shampoo!
Super feest
"KaMi"
Whaa GE-WEL-DIG!...heerlijke sfeer, weer was wel lekker en er werd heerlijke muziek gedraaid, Volgend jaar weer
"­The Croaker"­
Aansteker! Aansteker! Supervet Neophyte, Tommyknocker, RTC (Y)
#...­duvelke...#­
ik vond het een super feest geweldig kan er niks anders over zeggen ...tot de volgende keer dominator xxx joney
$ DavE $
Was egt het dullste feestje ooit. Geluid was egt niet normaal !!!
((Jeroen))
geluid van de darkcore zaal was bagger,je hoorde meer muziek van thunderdome, maar voor de rest in 1 woord: SUPER!!!
(6)CIANO(6)
Helemaal uit mijn kankerstekker gegaan gek :P Heb gewoon spierpijn van het losgaan :D Echt een te gruwelijk feest :bounce: :9 Geluid was ook lekker. Jammer van die kut wc's. Voor de rest kankerbruut feest. Echt relaxt :D
(k)Chientje
Was echt een geslaagd feessie, muziek was goed!!! :respect: Alleen jammer dat we Angerfist net gemist hebben :@:@:@ Noize Suppressor was vet! :respect: (y)
(S)Mr.­ Foggy Midnig­htwalk­er(S)
SUPER!! HElemaal gaar op het laatste.. Eten was nie te pruimen maar verder niks te klagen!!!
(t)error404
amaaaaaaaaaaaaaaai wat n feest
* Isis *
:D Wat was dit een geweldig SUPER feest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* Lennaert *
geweldig feest heb me zeer vermaakt :Pkk hard gaaan op dominator:P
hmmff :/
* Zahne
In één woord MEESTERLIJK !!!!
t was egt geweldig:D als het volgend jaar weer is ga ik weer:D
Was echt een gruwelijk feest!! Super!! heb me echt vermaakt! volgend jaar weer hoor!!
wat een knetterfeestje dit, alle live-acts super :respect: G-town madness & Angerfist :respect:
*-Sharon-*
geweldig
was Superr (Y)(Y)
*Aukééé
Heb Me Zeker Wel Goed Vermaakt Zeker Leuwk Feessiej
*Dani*
Wat een superfeest! organisaties :respect: Heb t echt super naar mijn zin gehad! :-D
*­L*­I*­N*­D*­S*­A*­Y*­
echt een super vet feest
jaaah dat was ut weer helemaal kheb dr maar 1 woord voor !!MASTERLIJK!! :D:D vooral MOH angerfist was egt ragge:D twas gwoon superzzzzz
*­Miss Ann ...*­
het was lang geleden dat ik zo'n vet feest heb gehad!!!volgend jaar ckers weer!!!
*Ricardinho*
was een zeer geslaagd feest :yes: :bounce: :bounce: alleen jammer dat er GEEN TIMETABLE en een PINAUTOMAAT was
*RisS*
Vettjes! :D Alleen jammer vd wc's en het feit dat je niej ff n time table kreeg bij de ingang
*TAATJE*
had er ook veel van verwacht meestal moet je dat niet doen maar deze keer was het goed het was echt een top feest
Vette shit :respect:
- Frauke
'tBegin was gewéldig.. Regen was kút.. en ijskoud :( Paul Elstak heeft 't toch nog goed gemaakt :respect:
- luke B)
k heb me eg wel vermaakt was gezellig heh sabine:kusje: (L)
was zeker wel vet vooral toen het donker werd alleen jammer van de regen overdag
--NICK-
DONDERS MOOI
-=­[0317]=­-Noisek­ickter­reur
das lekker denk je naar dominator te gaan kom je nie verder dan het woute bureau!!!
-=VanDalen=-
Jezus echt waar heb nog nooit zo'n vet feest gehad :bounce: Alles was gewoon geil zelfs de regen :kwijl: NOIZE SUPPRESSORRR o o o wat een sound kwam daar weg bij thunderdome!!! zeldzaam goeie bas :P:respect:
ik heb me eigen super vermaakt :P geluid super goed alleen jammer dat ik gaar was van die nacht ervoor. (y)Dominator(y)
-Evert-
was echt vet feest ,vooral MOH
:respect:
-LENS-
Ram vet feestje! Terror!(Y)
.
bruut maar volgende keer moet echt snachts!!!!!!!!!!
Topfeest: goeie sfeer, vette sets van Miss Flower, Tommyknocker, RTC, Shadowlands en Neophyte Live te gek!
..­Danny Deurbel..­
Gruwelijk mooi feesie heb me prima vermaakt :bier:!!! :respect: Dj Paul & Art Of Fighters :respect:
..Koning..
goed feestje. goede sfeer geen vechtpartij gezien alleen gekut met wcs en geluid in de darkcore was kut :respect: Neophyte :respect: Angerfist :respect: Paul :respect:
..Mike
NOESTE SHIT!!! :cheer: heelek.. en wat nou puntschoene.. zag gvd alleen maar wazi's op die kut klompen..:S.. heb me perfect vermaakt. SUPER:respect:...vooral House Qlassics en natuulek Eug en Sietse in de Mc!!! :kwijl:
.Boyciej.
knetter knetter GEK !!!!!!!!!!! :P
.Morbid.
Was echt een SUPER feest. :D Om nooit te vergeten. Angerfist was echt top, net zoals Noize Supressor. Vond alleen het drinken enzo wel duur. :(
.Onbekend
lekker feessie!!! jammer van de wc's int begin goed geluid :D
:respect: Kon niet beter!!! Was echt super gaaf.. heb me prima vermaakt :D Volgend jaar ckersz weer :bounce:
............Geen woorden voor dit super feest!............dominator nr1
020*Jaïr*020
Heel misselijk feest!!!
k*nker dol feest... goei geluid en goede sfeer... alleen jammer dat het niet van 11 uur savonds tot 11 uur smorgens was....
whahaha was zkrrr lomp dol feest~!!! alleen wist het af en toe allemaal neij meer joh...pfff
bohhh was echt extreem vet sexy meer kan ik er niet over zeggen beter dan masters 10 jaar :bounce:
:respect: Super Crazy ILL :respect: Dit Was Niet Met Een Feestje Te Vergelijken :zuipen: Total Chaos :zuipen: A True DominatoR :D FreakuH Met M'n Sjattjuh Is TEGEK :kwijl: :bounce: Noize SuppreSSor Is The Best :bounce:
egt gehakt voor me leven:D
2-Hard
super feestje :yes::bier:
ik vond het echt supervet, volgende keer weer
hmm niet geweest kon geen vrij krijgen ... ****** grrr :@
:aai: princess of the posse :aai:
:woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep: :woeptidoe: PERFECT :doetiwoep:
:bier: hollandse klompenboer :bier:
was weer knalle als de malle
geweldig feest :jaja:
:bier:­Maus:b­ier:
Begin darkcore kut, kater goed:)
:bier:­Rick:b­ier:
Nog Nooit zo uit me stekker geweest en gegaan :P
:bier:­STIEMM­ADNESS­:bier:
top!
:bounce: Guppez :bounce:
Heerlijk feest man heb me prima vermaakt geluid was goed, alleen open air stage stonden te dicht op mekaar THE ONLY ONE DOMINATOR!!!
was eg te gek!!! alleen jammer dat die drugshonden er rondliepe 8)
:bounc­e::swe­ethug:­Dolle mutske­:sweet­hug:
het was een mega super feest :yes::yes:
:bounc­e:boun­ce:bou­nce:
woh niet normaal gewoon helemaal los met dat bruut geluid wat er uit die boxen kwam
Gewoon goed :jaja:
:devil: schizo­phreni­c maniac :devil:
wat een feest was dit zeg :respect: heb me best vermaakt :xtc: waneer weer:P
:jaja:­Milan:­jaja:
superfeest, als je eerste feest inqontrol was:p
destroyer :x DE MAN :respect:
:woepwoep:hij was fijn:woepwoep:
:Prooie:P
het was weer een topfeest heb goed staan beuken...:respect:angerfist en neophyte:respect:
:respe­ct:ste­ef:res­pect: /­
ja echt super WHAWHA
was wel een vet feessie!!!
super super super !! eindelijk eens een leuke sfeer op een feest, totdat zo'n duffe hollander t weer ff verpest door bedreigingen te uiten die op stront slaan...maar er is altijd een rotte hollander die t verpest voor ons limburgers....
zekers een vet feesieeeeeeeeeeeeeeee day mar :respect:
<~^­Poeletje^­~>
hey was goed geregeld de kluisjes is zeker een + punt en was gezellig weer is mee gevalle een goed feest volgend jaar weer :D:D:D:D:D
><i
zo leuk kan leuk zijn :D
>>RAGE<<
geweldig
>>Simtec<<
Leuk feesie, MoH area had een lekker hard geluid(y), alleen jammer van al dat publiek dat stil stond dat kwam de sfeer niet ten goede, wc's waren slecht geregeld echt veel te lange wachttijden:s, jammer dat de bass in de darkcore pas rond 6 of 7 uur werd aanwezet:(
?..*­ LadieJ M.­ *..­?
Super vet Feest:D:D Echt superss Vermaakt..:bounce:
[ C.­T.­Z ] ReMMieJ (6)(6)
:respect:
[ Coldstream ]
wat een uberfeest... fietsend door de lichtjes.. ze zijn nu nog op mn kamer.. hebbe me gevolgt vanaf dominator hahah!! :D super (Y)
[ TL ] TerrorLola :mixje:
wreedd :P !!
[023] PimRitsel
MOH + THUNDERDOME + DARCORE = DOMINATOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[G]eSiNa
ZOOO goed Feest he :bounce:
[H4L] BAKKER
zeer goed
[HGDG] Para-Teringleier :smoke:
Jaaaaaaaaaaaaaaa CKER wel een geslaagd feessie !! :D alleen de gemeente moet nie zo zeure over dat geluidsoverlast want de organisaties hebbe zich netjes aan het decibel maximum gehoude dus hebbe ze nix om over te kankere :@ verder was de opbouw van het feest ook super en de geluidsinstallatie was ook zeer geslaagd (Y) ik kijk al uit naar de volgende x !! :)
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
Super Feessie :respect:
:respect: DOMINATOR!! :respect: Was UberVet Feest..Helaas Nie Meer Nah OSM Gweest Mjah..Enne De Rege Was Helemaal UBER! HEERLIJK WHEHE!! :cheer: :woepwoep:
Een geweldig feest gehad, ben er nog van aan het nagenieten. Next year again !!
knal feest van het jaar en het afgelopen jaar!;bounce:bounce:
[SE]Po­rnstar­[SE]
was een VET FEEST MAN. super genoten en helemaal bij ANGERFIST :D helemaal los daaro. alleen die mongool die het bij de bus verpestte mag voortaan wegblijven. maar voor de rest een superdaggie :D
Thunderdome :respect:
[SF] Trip_­O B)
:respect: Armageddon Project :respect:
Dit was gewoon 12 uur lang de hemel, ik hoop dat dit feest nog is terug mag komen:yes:
[WBS] ERIK DE TERRORKING
ik vond het een top feets alllen jammer dat ik er niet kon pinne
[WBS] Joker.­one
Thunderdome was vet Darkcore viel tegen...voor de rest, SUPERFEEST!!!:CHEER:
super dik feest :) geluid was top alleen bij moh viel het geluid in het begin nog wel eens uit :(
[ZT] Smijtk­abouta­h!­ [ZT]
jaja weer heerlijk "Los" geweest!! :cheer: alleen jammer in het begin van de Darkcore! :( regen was ook duideljik flex! om ff heerlijk af te koelen:D :respect: angerfist :respect: Armageddon Project :respect: JAPPO! :respect:
\\___­ Psycho­Hoolig­an___/­/­
:respect:\\___SUPER___//:respect:
egt een super feest kennen we dit niet elk weekend hebben!!!!
akieh
Helemaal te knetter
Ammie013
twas egt een superfeest, massa's gezopen daaro
Was een goed feestje! Lekker weer en gewoon keihard feesten!
angerBIST!
dit was vetter dan ket!
toppertje!!! :D beetje een late reactie... maarre wanneer komt de volgende?
AppelK­aneelH­oer
Delta 9, Angerfist en Dione KK lekker gedraaid, super geil feesie :D
armbender
Superfeest, heb me er echt prima vermaakt:D
Arnaud //­ D'vaart
vet feestje!! alleen wc's waren kut geregeld en het geluid in de darkcore was slecht.. verder op en top!!:bier:
Axzell
wat een kut feest was dit zeg geen woorden voor
B@rbiegirl
:respect:AnGeRFiSt:respect:
Leuk feestie, gelukkig goed weer op een paar kleine buitjes na!! Was weer gezellie met me vriendjes!!! Voornamelijk bij Freestyle tent gestaan!! (y)
echt een vet feest
BAKER [ MPS ]
die moet je meemaken
Basseckio-HK
dik fet thunderfeest!! :respect:Tommyknocker:respect: , :respect: DaY-Már:respect:
gewoon een SUPER FEEST :jaja::jaja::jaja:
BENSCHOPSE GABBER
I was in heaven!!!!!!!! :respect: dominator :respect:
Zeker een topfeest:D Jammer dat het alweer voorbij is:(
blowholio
geweldig gewoon het weer was ook top:bounce:
echt een super feest
Boes
Ik ga toch echt liever met die clubkutten los dan dat ik naast die agressief kijkende mannetjes sta van een jaar of 16 die denken dat ze alles hebben meegemaakt maar alleen maar de sfeer verzieken!!!
bolkie14_03
helemaal te gek
Bolski :lief: Nicooltje
was zker wel een bruut feest HEb me prima vermaakt :D :respect: Angerfist :respect: Neophyte :respect: Nosferatu :respect: The Headbanger :respect:
Buhh
het was echt een vet!! geluid was goed want als je van thunderdome na masters liep hoorde je de muziek niet meer van thunderdome,, allemaal goed geregeld vind ik. Ook n heel goede sfeer!
Bushes
vette shit, alleen jammer van die miezerige security die me toers nakte,...
carlino
Top feest :D heb me echt mega goed vermaakt hier :D
Chem0
Destroyer :respect: Unexist :respect: echt super vermaakt :bier:
to da bone!!
cinnek­uhh!!!­!­
lekker zwaar van de kaart rond gestrietst blijft leuk he!!! iedere keer weer...
Geweldig feest.. Jammer dat we eerder weg moesten om de trein te halen...
Top feest heb me Super vermaakt!!!
Meesterlijk feest, dit mogen ze zkr vaker doen
JAAAAAAH erg lekker feestje -noize supressor- :respect: ... alleen geen timetable:nee: das minder!!
lkkr feesie :D
Damiano*
was een leuk feesie hoor (Y)(Y)(Y) ** Erg jammer van het geluid in de darkcore tent :s:s lekker los gegaan overal :bier::bier::bier:
Gewoon Gruwelijk niks meer aan doen zo moet een feest gewoon zijn en niet anders!!!!
Danny Katwyk
kk stoer:P
DARKNOIZE
ik vond alles te dicht op elkaar staan. je hoorde teveel dingen door elkaar heen. teleurstellend helaas...
david-danser
HouseQlassics en Mindcontroller was beter.. :respect: Dr. Rude :respect:
Davignion
GRUWELIJK....:bounce: Unexist :respect: Ophidian :resp­ect:
De Belg
Wat een feest! I'm still dominated! :respect: Thunderdome en Masters :respect:
DE KWAKEL TERROR
uit me plaat met een poncho aan me schoen
Tja
De Raver
geweldig feest !!!
De Zaanster
ONBESCHRIJFELIJK......
Idd jammer van t geluid in de Darkcoretent maar was savonds al n stuk vebeterd.Ondanks vette koppijn (stamp stamp= bonk bonk) :S heb ik me extreem goed vermaakt. :woop: En :respect: voor iedereen die zich uitleefde, weer of geen weer! Total Domination! :D
HET VETSTE FEEST
Delete123
Was helemaal geweldig:D RTC, Predator, Weirdo, Shadowlands, Stunned Guys, Vince, Delta 9 :respect:
Vond het geluid voor een buitenfeest goed, de muziek was goed, alleen in de rij om te pissen was kut
Deranged Insanity
was weer vet feestje !!! :bounce:
godverdomme wat een top feest :kwijl: non-stop hakkeh en de knieen kats naar de klote....producer&destroyer :kwijl: :respect:
balen van de Darkcore tent, voor de rest was het super! Armaggeddon Project (Y)
DINJESK :cheer:
SUPER FEESIE:D :bounce: zkrs :respect: voor art of fighters en dano :respect: weer veel nieuwe mensen leren kenne:D :D
Discover your own world...­
goed feest! stands stonden alleen net iets te dicht op elkaar waardoor je af en toe de nummers door elkaar hoorden, verder Angerfist, Neophyte en Noize Suppressor :respect:
Distress
Dit was echt een super vet feest! :bounce: Heb nu alweer zin in de volgende! :D
dj chosen few
:respect: voor iedereen die het naar ze zin had bij mij en da predator en mc da hustla, aleen mocht het geluid ff iets harder :woop: volgende keer moet het geluid helemaal open vind ik ;)
DJ CYRO addicted to HARDCORE
jezus mensuuh wat een feest IK WIL TRUUUUG
DJ Sjek aka E-Jackt
:respect: DOMINATOR :bounce:
DJ TERROX
was in 1 woord geweldig:d super zweer goed geluid!(y) echt voor herhaling vatbaar:yes:
DJ Xstreem S
het was geweldig beuk dag
Dj Xylonite
was flink pezen achter de bar!! wel nog ff kunne feesten vanaf 21uur || 300km over duitse snelweg na huis en geen 1f*cking tankstation tegenkomen:S
DJ_Profiler
:respect: BASS-D :respect: Petje af!!
DOESBURG
was gewoon weer super feesje
DopeyXXL
Thunderdome gedeelte was wel de beste, inderdaad jammer van het gemengde geluid. Tommynocker, Daisy en Jappo heersten de dag.
Dr. Rude
Vet feest :jaja:
Drokz[1986]
helemaal geweldig :respect: angerfist, unexist, akira vs drokz:respect:
Dun bijs
:bounce:GRUWELIJK!!!:bounce:
Tof!!!!
ED RAKET
b2s area en de mindcontroller waren echt gruwelijk..de sfeer was ook goed en het geluid pompte ook lekker door:yes:
soooo dit was echt een super feest zeg!! :yes: heb me bruut vermaakt :bounce:
Eef Raveteef
heb me zeeeer vermaakt :D
Eilram.
Zeker een geweldig feest :D Angerfist ging dr zwaar op :D Hehe.. Allen jammer van de rellen weer :/ :S
Topfeessie; Angerfist & Jappo (y)
Was errug gezellig! :D HOUSEQLASSICS was super!!! :BOUNCE:
ETD
gewoon super... kon de muziek een paar dagen later nog horen :p
Evil Bert
:cheer: P - O - N - C - H - O :cheer:
feestbeest24
Ben zelf geen hardcore fan,maar was dit een superrrrrrrrrrrr feessie.Goed geregeld en het geluid was helemaal top.
:respect: RTC :respect: Angerfist :respect: Drokz vs. Akira :respect:
Fleurkut
wel leuk feessie alleen jammer van et weer!
French­Coreli­cious™
geweldig
Zooo dan, hoezo vaag? Maar 't was wel lekker :bier: Alleen het hele gedoe van om 4 uur 's morgens op staan :/ Nee dank je, NOOIT meer! En als ik bier bestelde bij de bar kreeg ik steeds geel water? Beetje minder
G-Core_B2
SUPER feestje mag volgend jaar zeker overnieuw gehoude worde !! Drokz & Akira op ut laatste super HARD !! :)
IK ZOEK DE PARTYFLOCKNAAM VAN DAT MEISJE DIE IK TEGENKWAM IN DE WC IN DIE ROLSTOEL ! WIE HELPT MIJ. UT WAS EEN DONKER MEISJE
superfeest!!!volgend jaar weer???
gansta
Was egt wel wreed feest!:D:D Tommyknocker'Mis Flower draaide wreed maar Paul weet nog steeds niet hoe die een feest moet afsluiten!!!
Gio AKA Ravehard
Echt jammer dat de darcore tent zo ku was ingedeeld en vooral het geluid..:s Maar :respect: > Neophyte, The Producer, Jappo en Lenny Dee!!
Goochem
Helemaal te gek feest, dank voor de gezelligheid mannuhh!
Govert Kreuk
Echt gaaf feest! Volgend jaar zeker weer! :P
Greg D.
Super FEEST, echt te kut van het geluid in de Darkcore stand, de sets die de meesters daar weggaven kwamen daardoor totaal niet tot hun recht(vooral voor Tieum, met zijn rauwe sound)heb me wel helemaal in kunnen leven in de set van The Dj Producer(Rebel Bass = knalle)...Overal werd gehakt/gebeukt/gestampt, hoe je het wilt noemen maakt niet uit, er werd gefeest tot op het bot !!
GrietsiE :cheer:
Volgend jaar zeker weer van de partij!! Zn TOP feesie!!
was helemaal te gek prima sfeertje idw
hakkuh
geweldig!
Nice feestje, alleen RTC in die kleine zaal shit die moet je buiten opzetten :P!Neophyte live master!!
HARDCORE-POWER :bier:
erg vet feestje!!!
toppie daar en dat voor de eerste keer
Hardco­reMeis­juh
Was een super feest, leuke mensen leren kennen :)
HARDCO­REROTT­ERDAM
Te bruut feest :yes: :respect: voor Nosferatu, Angerfist en Evil Activities. Maar vooral veel :respect: voor DJ D ondanks dat de apparatuur in het begin bij MOH zwaar kut was ging ie toch gewoon door en draaide hij nog een paar van me favoriete platen :lief: :D Voor mij beste feest van dit jaar :yes:
gzellig,leuke dames:kwijl: alleen de geluidsverdeling was bagger, JAMMER niet egt waar voor je geld
HC-hooligan (L) L I S E T J U H:kusje:
200% stampuh daar ging mie hard volgend jaar zeker weer
hc4life87
t was een knalle feest om nooit te vergete . goed georganiseerd , ideale lokatie !! en de regen zorgde voor de afkoeling :d :p volgend jaar weer van de partij :d
hcblids
geweldig feest:bounce:
HEADFUCK TERRORIST
en een gruwelijk feest lekker hard geluid bij thunderdome en moh heerlijk :respect: voor dit feest dominator domineert dik
BRUUT BRUUT BRUUT !!! :bier::bier: KANKER LEKKERE GOZERS!!
was wel mooi feest... jammer dat het pas op het einde echt mooi werd...
Hoexyy
echt een vet feestje(y) was de lange bus reis wel waard
House-Opa
Leuk feestje. Top sfeer, goed geluid. minpunten toiletten, drankvoorziening,geen line up bij binnenkomst, duur.
egt fucking lekker feestje :9
Erg leuk feest. Alleen kreeg het wel koud in de loop van de avond :( eigen schuld.. Maar er werden zeker goeie sets gedraaid :) En het weer viel ook mee :jaja
IceBreaker
MOH :respect: Was echt en Knal Feest !!!! :bounce:
Icer1x
een zeer goei fistje..... en ik ben niet gesm­olten dus geen klagen aan!!! :respect: Drokz &­ Akira :respect: Alleen van die kut Honden daar kr­eeg ik het van. Welke mongool laat op zo'n feest z­'n hond nou uit.......... Helemaal leip die mens­en!!!
IK! :lol:
:bounce: Moooooi feessie! jahjah Goed vermaakt ook vet veel bekenden :yes: en goeie sfeer!
ikk
was echt megavet maar die kklijers hebbe alles veel te duur gemaakt jaa
Ingelpingel
Helemaal GEWELDIG!!! Voor herhaling vatbaar :D
Ingetje [MPS]
Het was 100% zeker een topfeest!! :WOOP: jammer dat mn voeten het op t eind niet meer deden. Maar ben nu weer klaar om te gaan :bounce:
:respect: 2 D-Spirit & Nosfuratu (y)
Irri :bier:
Slecht geluid in Darkcore, echt jammer. De eerste serie sets is daardoor verloren gegaan
Ivanhooo
dengdengdengdengdengdeng :kwijl: wat een fucking vet feest man :respect: wanneer ­is de volgende dominator? :P
goed te doen!! Producer, destroyer :respect:
Zeker een vet feest volgend jaar ook cker weer jammer dat het overdag was :D
japio1
wat een feest zeg. Echt hakkuh tot de macht 10, en een goeie sfeer. Volgende keer zou een timetable wel hendig zijn.
JARCO S
gewldig bar feessie
JD B)
hihi geen commentaar!!was top!! FOTOOOOOOWS OP: ENDYMION.NL
JEREMYS
JA MOOI JA
Jeroen ...
Wat een Feest ... !! Angerfist en Neophyte machtig gwoon :D !!
gewoon geen woorden voor zo superrrrrrrr..!!!! volgend jaar zker weer(Y) top ...!heb lekker bij moh gestaan was echt super vet daar haha
Super super super feest
was echt een super geweldig FEEST!!!!
Free Style was leuk leuk leuk! Isaac was weer helemaal ge-wel-dig!
Joeri 1805
dit is echt een kk vet feest geweest alleen moeilijk te venden haha ofnie rob:D 1.5 uur rond rijden haha:D
SUPER KNALFEEST!!!!:bounce:
JorDaantje
(Y) verder geen woorden voor:D
juanito
Dat er nog zoveel mensen zijn die dit vet vinden. Ik druk aan t werk, mothefucking harde basss om mijn oren geslingerd, halleeluja! Niet mijn muziek, maar jullie weten wel wat los gaan is hee, vanaf het begin gewoon keihard hakken, doen jullie goed. Ik moet er niet aan denken!!!!!!!!
was geweldig feest(Y) :D:D heb me goed vermaakt(Y)
K.­the KillerQueen from Hell und Darkness
NR. 28
KalePu­nkGabb­er
Lekker feestje alleen jammer dat als je naast de darkcore zaal stond dat je de rest ook kon horen verder wel beter
Kapitein Zuipschuit
Super bruut feest goede sfeer :respect: mindcontroller :respect:..........wc,s waren goed ranzig maja zo heb je op ieder feest wel wat.Volgend jaar weer aub :D:D
KarlCore
kk goed feest punt
Super Feest :respect: Super Dekoor...:D Vet geluid..:D En echt voor de mensen die niet zijn geweest...Je hebt echt wat gemist....;) :bounce:
kk gek feest! vergeet ik nooit meer :)
Jammer da het af en toe regende!!! voor de rest (y) feesjuh
:respect: Rotterdam Terror Corps :respect: Noize Suppressor :respect: Nosferatu :respect: The "ene" stunned guy :respect: en dan angerfist :no: (N) petje af whahahah stelletje kneuze maar wel super goed vermaakt :D :bounce:
ketabob
het was een ferm feestje
Ketter
geweldig
Kevin
Prima feest... jammer van het geluid in de darkcore :/
Kim&­Rosanna(L)
DominatoR was gewoon KK LoSSzzz:P
kim-core
het was een super feest, zeker voor herhaling vat baar. Veel bekende gezien. En ja de regen maar dat mog de pret niet drukken.:respect;
KiMMie ©
Echt geweldig feest(Y) en geluid was super!!!
Was echt een super goed feest helemaal goud beste ooit
in 1 woord -->>GEWELDIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fucking goed
Grandioos feessie (y)... angerfist :respect: en natuurlijk drokz & akira :reespect: ut geluid in de darkcore was aan ut begin best wel kut maar das tog nog goedgekome...
Kleintjuh!!!
was echt een superfeest!! (Y) :yes: alleen jammer dat et afentoe regende!.. maar heb me echt super vermaakt :D :bounce: :respect:
Krankcore
geweldig mindcontroller was het gebeuren van de dag ! maar de scnackerij was niet te vreten :S, heb nog kramp in me poten van het hakken en eeen bestte gehoorsbeschadiging op gelopen
KRONKELS
super vet maar veelste duur in duitsland kan ht voor de helft van de prijs
SUPER FEEST
La Sabje
vet feesje:yes:(Y)
pfffffffffff ....GEWELDIG!!! :D
No. 1 .. for sure... A Gods Gift... To All the Real Hardcore Fans.. geen woorden voor.. te goed gewoon
SUPERVET!!! goeie sfeer,goei geluid,het weer viel ook wel mee...gewoon een geslaagd feesje !! :respect: ANGERFIST- NOIZE SUPPRESSOR :respect:
Leonie­tjuh:b­ounce:
Het was echt een super feest!! Jammer dat het zo snel voorbij ging :(
leroy!.!
gekke shit
Liekje1981
Ik heb hier van me 1e werkdag genoten bij Dance Tools, stond met de stand tegenover MOH en dat was echt :bounce: (y), Angerfist, Ophidian, Neophyte, Nosferatu waren echt :respect: na werken zeker nog genoten van PANIC :respect: :yes: kan die gozer toch goed draaien. Ik vond het een TOP feessie :yes: Jammer van de wc's en dat er GEEN time-table aanwezig was :no:
limita­bledja­y
op zich wel gesellig maar hebbe meer op iemand gewacht bij het woutuh buro :s
Lipz
Super feestje!!!!! Volgend jaar weer hoop ik!!!!:bounce:
Ik moest ff aklimatiseren, maar eenmaal op gang was het een gruwelijk feessie!!!
Mooi feestje, en ook een goed geluid, voor een buitenfeest, jammer dat er daar nergens een line-up te vinden was... maar voor de rest heb ik me echt wel vermaakt... ON MY BIRTHDAY 8)
Loos.
Gruwelijk!! :D Tja als je Belachtelijk hard staat te hakkuh kom je wel eens wat ruimte tekort! :S Ziekelijk feessie! :P
geweldig :D
Super party! dik staan stampuhhh :D
lovely-lili
super!!!!!!!!!!!! houseqlassics :respect: :respect: :respect:
Low Tempo Sucks
Super!!!! Volgende keer weer!!
Lula Lovelips
Ik heb GVD 6 uur in de cel gezeten, omdat ik een drugshond een aai had gegeven. Gelukkig kreeg ik in de cel een kaart van iemand en ben alsnog 4 uur uit mijn pan gegaan. Feest was retegoed. K*Tcops minder.
LUNATI­C4LIFE :xtc: OLDSCHOOL GANGSTER
was echt gruwelijk vet!!!!!:bounce:
Luo Moirs
kwas nie echt in een feeststemming ma toch wast een uberfeest, totaal geen spijt dak geweest ben
M o e n s s
:respect: Miss Flower :respect: Zij draaide echt fucking goed (Y) :respect: Miss Flower, Neophyte en Paul :respect: maar zeker miss flower!! :respect:
the best ever!!!!
TE KANKERHARD..:D & Best Wel Vaag... :vaag:
M.O.B.
Party Pictures: WWW.TERRORKLAN.NL
M@duro
kkk goed gewoon
JA EGT TOPFEEST MAAR DIE REGEN WAS MINDER MAAR DAT DEED MN FEEST NIET VERNEUKEN! ANGERFIST LIVE EGT TOP!!!!!!
Madstyler
Super vermaakt :D AOF zette fijn setje neer, verder :respect: to noize suppressor, Dione en A.P. Darkcore was verreweg slechtste tent :S FEESJE VAN HET JAAR!!!!!:D
Mama loves Jami <3
Ach ja wat moet je er over zeggen :/
MamaDeLuxe
Erg lkkr feest :d beetje jammer dat het allemaal wat duur was :/
Mancun­iannet­je
Super feest!!! geluid (Y) wel heel vaag en irri dat je nergens je handen kon wassen! Dan maar een bekertje water KOPEN om je handen te kunnen wassen! tjah moet toch wat...
ManUmaX
DIONE:kwijl:DELTA9:kwijl:
Marc Stevens
Aankomende 6 en 14 -08 The Afterparty http://partyflock.nl/party/45069.html
Marc.P
:bounce: (Y) Muziek stond alleen te zacht... :(
MarijN
jammer dat ik eerder weg moest
MARLIEKE!!!
WAS EEN TOPFEEST! GING DR OP HE (Y)
Martin K
Erg balen van het geluid in de darkcore, erg slecht geregeld... Maar toch zeker vermaakt :respect: daisy :respect:
MartinVLD
Was een Superfeest!!!!! Ook al ben ik amper verder dan MOH gekomen!!!!! Was helemaal top!!
master swk
het was een mooi feestje vooral de mindcontroller
MASTER-J
JA LEKKER HAKKUHH!!! heb me uitstekend vermaakt. En voor de stoere jongens die de hele dag staan te staan jammer van je 50 euries hoor je weet niet wat je mist FEESTJUH!
Mattlez
Bezoek een Concentratiekamp met goede muziek voor 50 euro Entree...Kortom KUTFEEST...Nooit meer weer...
maxwax
vet goed vermaakt. maar dat volk daar? geen worden voor.
:P :cheer: WAUW!!!! :cheer: :P Het was gewoon hé-le-maal :D :D :D GEWELDIG!!! :D :D :D Diegenen die zitten te zeuren (:@), weten niet wat feesten is :yes: :cheer:
:respect: All The Dj's & MC'S :respect: Q-Dance, AoD,ID&T & B2S.. Jullie hebben het beste feest van 2005 neergezet!
Nooit zoveel lelijke mensen gezien!;p Maar voor de rest wel vet
MC RG
slecht geregeld met wc's, niet blowen op een festival :S tog gelukt hoor daar nie van weheheheh! verder superfeessie
Megalodon || Oppers­tamper
Supervet feest, er werd kei goed gedraait door bijna alle dj's waar ik geweest ben :respect: NOSFERATU :respect: DIONE :respect: THE STUNNED GUY :respect: VINCE :respect: verder jammer van de buien, maar daar kan niemand wat aan doen. vlammenwerpers waren ook top, lekker warm :cheer:
Member of Club Fuck
dit was gewoon de BOM,keihard de lekkerste en ik hoop dat het volgend jaar weer vetter zal zijn!!!
Menace || Society !­
vet feessie !!!! :bier: , alleen jammer dat k er weer redelijk vroeg uit moest..
Metal Editor
bruut
Echt Super Vet !! Was een tof feessie echt waar.. ben helemaal los gegaan, heb nu overal spierpijn en ben echt verkouden.. Mja.. Dit knetter feest heb ik mee gemaakt!! Helemaal geweldig !!
MiKKieJ
ik heeft mij bruuuuut vermaakt :bounce: thnx RMN, COEN en TEZZZ (L)
Mindde­struct­or
geweldig
Goed feestje! :respect: Noize Suppressor, Akira & Drokz en Stunned guys :respect:
Minimalle
zeker wel vermaakt daar!!! haha!!!
Miquel di Lingo
was goed feestje (y) , heb al1 nog nooit zo lang voor de plee moeten w8en
:woop:was ckers te weten een bruut feestjuh:respect:
Miss Punt..!!­
Bass-D & King Matthew & The Mouth Of Madness :respect: :respect: Super...!!! Voor de rest ook zeker geslaagd feesje ;p :P (Y)
MissCoco
Super feest! :cheer: Isaac :cheer:
Mits :banana:
Vet feestje, Angerfist, Bass D & King Matthew, Neophyte en noize suppressor:D
ModeRa
:bounce: PICS MADE BIJ MODERA @ DOMINATOR ONLINE OP WWW.THEPARTYFOTOGRAAF.NL
Zeer Geslaagd Feesje :jaja: Ging Dr Op :kwijl: :woop: :kwijl:
mr turner
superrrrr vet feest, volgend jaar maar weer :D
Mr.Sven
Super feest gewoon!!! in 1 woord GRANDIOOS gewoon ANHERFIST was weer super :RESPECT: maar ik heb me zeer goed vermaakt zo mogen van mij alle feesten zijn.
Mxo
Whaha , was egt super vet feest :D MOH Thunderdome en MindControler ware (y) Jammer dat se die Bass in de Darkcore pas zo laat aan de praat kregen... En die prijzen die ze overal voor vragen... :S Maarja, voor de rest was het :bounce:
kheb me nog nooit zo goed vermaakt op een feest was echt een TOPPER (Y):bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Bravo! weer een feessie met suc6 afgerond
:bounce: :bounce: :bounce: :xtc: :xtc: :xtc: :bounce: :bounce: :bounce:
Gekte in de poncho!!!!!:bounce::bounce:
was goed te doen maar jammer dat het overdag is
no_escape
superfeest.....dano :respect:
Noizemarine
Super feest !! :D :D :respect: Noize suppressor, Angerfist, Dione :respect: (y)
Number #1
REMDULL
echt een waanzinnig feest
Oirschot Chaos
was echt een GRUWLIJK feest goed naar men zin gehad
Oldsch­ool***­Gangster
:woeptidoe: :woeptiedoe: :woepwoep: :woep: :woop:Geweldig Feest :bounce: :bounce:vooral Mindcontroller :respect:en MOH RTC weer top:respect:
Onderg­rondse Paultje
THE PRODUCER :kwijl: voor de rest was t maar gewoontjes
wat een wijsfeest :yes: jammer dat het geluid bagger was in de darkcoretent...verder goed uit mn dak gegaan. Beste spierpijn vandaag :p lekkerst!!! :woop: en Ilse bedankt dat we het weekend bij je mochten komen!! En natuurlijk de rest van de bekenden bedankt voor een onvergetelijke dag! (k)
Super afsluiting :D Mindcontroller :respect:
oscar!.
SUPER blits
OUWEGEK WAUZITEIT MTF [M.­O.­T.­P.­C.­]
Endymion :respect: Angerfist :respect: Shadowlands Terrorists :respect: Dominator :respect: Moosum en Stoog was super daggie (Y) en nacht Moosum (L)
Zker chill
Pandagirl
Gewoon geweldig feest:bounce: darkcore was het geluid beetjuh slecht ,maar goede sfeer(Y)gezellige mensen(Y)en goed georganiseerd(Y)TOP FEESTJUH GEWOON:cheer:
PARA-FREAK
jammer dat het is af gelopen het was een super vet feestje
Party Jansy
Ik vond masters en mindcontroller het leukste. :bounce:
Party-Mother­fucker
Gewoon SUPER..... zker voor herhaling vatbaar! maar dan wel iets groter! maar verder echt geweldig!!! :d:9:p
PartyAgenda²
lache goed hard ragge in de regen:bounce:
Partychef
helemaal tegek
Passion 4 Core
Kicke feest heb me overal goed vermaakt vooral bij de Thunderdome! de Darkcore kon wel beter! Destroyer was gruwelijk goed:respect: Al met al een vet feest maar toch liever s'nachts en een ruimere indeling. Het was maar goed dat het niet uitverkocht was:) DAISY was zeer lekker aan het draaien(y) hakkuh in de regen:woep:
Patricia
Te klein: je hoorde alles door elkaar....Geen sfeer enz. Tegenvallen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar was wel gezellig met jullie!
patrizzl
echt wat een super feesie zekers geslaagd: :respect:rob gee:respect: voor deze mafkees:D na afloop nog steeds gedacht dat er muziek op stond (Y):bier:
Peters
vet
Philips
lekker maf! (y) daar zien we graag meer van :d
Piet.S
echt te masterlijk
Pietje Rebel
Geweldig geen woorden voor
Pimpie
wat een vet feest, heel de dag bij thunderdome gestaan en t was echt gezellig :bier:
Woeiiiiiiii MEGA VET feest!!!! :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect: gruwelijk gedraaid en anders heb ik ook even een piepppppp in men oren ofzow
pleiterson
geweldig
egt een lekker feestje, mooie locatie , MINDCONTROLLER tent hakte het de pan uit :yes: , relaxte crew ook :P :)
Princesje (K)
Wat een superfeest zeg!! Vooral Masters en Mindcontroller.. :respect: Volgend jaar er zeker weer bij! Tom, Manon, Rox en de rest superbedankt, et was echt tof met jullie! :yes: :kusje: en wat is het probleem nou met je puntschoenen? ik hak jou eruit :P
Wat een geweldig feest, overal waar je kwam werd goed gedraaid! :respect: houseqlassics :respect: mindcontroller :respect: Art of fighters :respect: En de sfeer was ook megarelaxt!
Project Hardcore
dit was 1 van de betere feesten waar ik geweest ben
Zééééér riant feestje ja ... B)
WHAAAT...1 grote drugsparadijs :D
psychogabber
wel vet feesjte En gelukkig niet echt grote vechtpartijen. Heb er 3 kleine gezien.
PUIJN
geen woorden voor :respect:
Super vet feessie gehad, wat zijn die festivals ieder jaar weer geweldig mmmm veel beter dan op vakantie gaan :bounce:
Putjet
geen woorden voor, heel wat feessies meegemaakt, deze staat erg hoog genoteerd!!!
Q-mar
geweldig
QMaster
Wat een feessie!! verder geen woorden voor!! Kicken!!
WWW.STAMPINATOR.WAS.ECHT.VET.NL
Mattie's, Gappie's, Bro's en Sis's = een ideale combi voor een topfeessie('t weer kon alleen nog net ff beter :D)
supervet was ut gwoon
RalleBannie :aai:
vond het zeker top....
Rauz
het was in 1 woord SUPER!
RaveQueen :cheer:
WAS GEWELDIG
Rebecca-van-den-berg-budding
super feest super vervoer vanuit streetwave geregeld en egmega gezellg:d
rebout
whahaha was echt TE fet gewoon overal lieve meiden die met me op de foto waren..binnekort te zien op mijn profiel ;) laters
Birthday Party... hakkuh in de regen! TOP!
Riantje ©
geweldig feestje :bier: super vermaakt!! :bier:
Rise Inferno
dat denk ik ook is al weer heel lang gelede:P
ROBBIN
Heb me heel goed vermaakt. :D:D
kei vette bass maar veel stress echt kut maar tering hard
kanker beveiliging. kut enschede
:respect: the Producer :respect: !!! apart, hardcore overdag maar niet onaardig..
Rotterdam kram
Was Kk Los
RoyCore
angerfist topper van de avond!! jammer van da gevecht halverwege :(
was egt wel een vet feest :)
S<>030
geweldig
GRUWELIJK FEEST!! goed sfeertje, goed geluid, was onder de indruk van de moh en td stage! zag er zeer goed uit :yes:
Sandéros
Oeh!! Gektuh..!!
SAURONS-SWIFT
SUPERFEEST!!!!!!!!!heb ook nog wat foto's van mensen hier van partyflock
Scallywhack
buiging voor ophidian, nosferatu, miss flower & lenny dee!! GAAF FEESTJE!!
beste feest ooit
Scorpia
Super Super vet feest
Sebbo
Egt een Knalfeest
serdimion ready to rock
HARDCORE voor iedereen wat.niet normaal vet ondanks dat het regende:ik had nog nooit met armageddon project in regen gestampt,echt underground!!we hebben weer laten zien wie de dominators zijn!!!!!!!!!!!!!!
Shizzle Tizzle
waaa zwaar euforisch ofzoo!!! leip feesjee leipe hoofden :D heb me goed vermaakt!!
Sick Brother 4 life 2
Dit feest komt hendig in de top 3 allertijden!!! Ongelooflijk!! Overal waar je was, was de muziek gruwelijk vet!!!
lagge daar in de achterhoek!! :respect:
SUPERRR!!!!! MEDE DANKZIJ DE MENSEN UIT DE BUS :D :bounce:
Darkcoretent was relaxed
Slager™
Mindcontroler......!!
slaugh­tervin­y
Not enough toilets, Food & Drinks too expensive, No enough basses in the Darkcore area. AMAZING for the rest!!!! :-D
DOMINATOR ZWAAAR TE GEK :BOUNCE: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
snowy white
zo'n feest kan alleen in enschede top!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
UBER UBER UBER UBER UBER UBER UBER UBER.. ohja A.O.F. bedankt voor het shirt :D
Soy uN PerdedoR
Gabbers zijn niet dik :)
(y) Volgende keer S'nachts gewoon verder..Noize Supressor :respect:
kanker knalluh gewoon
waanzinnig
Stefan-the-Sound
Dit was zeker VETTE shit !!!!!:yes: Angerfist, Dione, Neophyte, Nosferatu, Bass D & King M, Miss Flower, Day-Mar, Stunned Guys :respect:
geweldig feest (Y) drokz&akira op t laatste in de darkcore tent :respect: !
Sthurrr:P
:respect:DOMINATOR...SUPER!!!!!!!!!!!!!:bounce: Was een Bruut Feest En de regen maakte het e­cht niet MINDER! Thunderdome vond Ik het Vetste!!­(Y) BEn daar helemaal uit me NAAT gegaan:bounce::D:D
Stijn
ge -wel-dig !!!!! beste feest ooit in m'n leven, niks kan aan dit tippen
mooi weer en goede muziek lekker stampen
Niet te filmen, best feesie. Drokz& Akira:respect:
was wel leuk, maar super echt niet... wat een @#$@zooi dat die darkcore kut geregeld was
Struikrover
SUPERVETTTT ging DOLLLL wat nou regen gewoon DOORSTAMPEN!!!!!!!:cheer: :D:D :9
Dominator :respect:
het was echt een SUPERFEEST...alleen beetje jammer dat je moest dokken voor de plee's....hou die dingen dan op zn minst ff schoon MET wc papier!
raar maar waar , wahhaha wazig feessie
Suus :kusje:
Jaaaaaaaaaaaaa was zeker wel wijs :bounce: :D
Sweety :cheer:
lieve mensies het was zker een TOP FEESIE! Ik heb me in tijden niet meer zo vermaakt! voor iedereen met wie ik was een dikke :knuffel:!!!! (wat een tering honden:S:(:@)
Was een super feest alleen jammer van die regen. Gelukkig had ik een poncho
T-W
Heel goed feest vond ik, goede sfeer ook voor hardcore begrippen.
Geweldig feest, hem me echt goed vermaakt!!!
KANKERBRUUT BESTE FEESTJE TOT NU TOE
Tering­~Takku­h~Terr­or~Tie­pmiep@­kopziek
ik ben er weer volgende x sommige stukken was ik er wel maar tog ook weer nie :vaag: eindelijk weer na jaren goed geluid op feest er is dus nog hoop voor volgend feesjuhs:P
TERREUR GEAK(L­)TerRe­uR-WijfieJ
zwaar hard snoeiuh ragguh snoeiuh ragguh zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar dik
het was wel gezellig maar had er zwaar meer van verwacht:(
TERROR STUFFIE
kon beter
TERROR-ROIJEN
jaja het was een relaxe feestje
toppiej:D !!!!!
Terror_­Zeeman
Superfeest buiten altijd vet!!!
terror­junkie ©
top feest mogen ze mij meer keer organiseren
super geil!!!!!!
Was weer een topfeessie: goed geluid, gezellige sfeer en er werd goed gedraaid: Neophyte, RTC helemaal top. Beetje jammer van de regen, maar vond t wel wat hebben
frietjes waren lekkur dat vonden de meeste mensen
het feest was echt geweldig maar het weer had iets beter gekunt. de muziek was echt goed en de lichtshows sávonds was super
Tha Clown
Weinig van verwacht, maar echt een HEERLIJK feestje :yes: ... grootste deel vd tijd in de mindcontroller gestaan .. Chosen Few vs Predator :respect: , Vince :respect: en Delta 9 :respect: ... alleen ERG jammer van het SUPERSLECHTE geluid in de Darkcore :( ... zoem + hoge tonen, klonk nergens naar :no:
Machtig Mooi Feest..:D Volgende x ckerSS weer
The Batman !!!!!­
sinds 96 heb ik nog nooit zo'n vet feest meegemaakt . echt petje af voor de organisatie... volgend jaar weer
The Prefect
zeker wel relaxed feestje
The prince of Darkness
Super feest, de sfeer was goed, het was gezellig, ik heb me prima vermaakt!
The Rienus
Superfeest!!!! Heeft iemand mijn DIGITALE CAMERA gevonden???? Ben m verloren en wil m graag terug!!!!
............GEKKER KEN NIET!!!!!.................
Thunder Chick
Het begin was even inkomen maar later op de dag was het erg gezellig!
KUT FEEST
keihard los:bounce:
Tom19
Mooi feestje alleen het weer was nie best
fucking lijp feest whuahaha te mooi gewoon alles klopte
Toyer
Ik vond het weer een keer wat anders als een feest snachts :)maar ik vond het wel een super feest alleen kut van die rellen en de kk blauwe:@
TraumaTizer //­
Darkcore tent was té vet vanaf Unexist ging t loos en daarna werd t ziekelijk vet; Producer en Destroyer..de afsluiter van Akira en Drokz was ook zeer netjes..en de rest van t feest was niet echt mn ding maar t feest was vet opzich:)
Trib@lm
knalluhh tot we valluhh
echt een topper... tering wat stond het geluid hard!!! PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP :p
Was goed feestje:D Vooral tijdens Noize Suppressor
twentegirl
topfeest en goede dj's,blij dat ik er toch heen gegaan ben erg gezellie of niet sandra haha lekker hard gegaan....:P
TwiggeL
lekker lekker
Tyros
Ubervet feest. verbeterpunten: 1 man per 2 poortjes?, darkcore vanaf begin tot 4 uur baggergeluid (staat in het midden dus moet júist extra hard!), wc's waren slecht (aantal), dominator-shirts voortijdig uitverkocht, terugreis: was om 5 uur 's n8s thuis:( ffs regel dan wat met de NS voor extra treinen!!! we betalen niet meer dan 100 gulden voor niets toch!? Afgezien daarvan, nogmaals, SUPERVET feest :D
Mission completed: Beste feest van m'n verleden en dat zonder harddrugs haha miste all1 de energie want ik ging vaak helemaal los op de muziek. Maar volgende keer rij ik wel over duitsland want die N18 is overdag niet te doen
Uncle Renny
ow wat ben ik blij dat ik daar geweest is hwhahwhhahwa..mn meissie ontmoet daarroo....
Under control
stoer
Top feest :D Daymar en Rtc super gedraaid :respect:
V!tal!ty
Vince/ Endymion/ Bass-D (Y) Thunderdome hendig knalle:P
kwa geluid kut feest kwa volk kut feest maar goed onderling wel gezellig gehad
Viev Hyperactief
The Producer, Angerfist :respect: het dragen van puntschoenen/lonsdale, wat is het verschil??? Eens een schaap, altijd een schaap... Ben gewoon jezelf. SUPERFEEST
VIRUSS
Dit ging cker wel knetter hard!! fijn fijn!!:D
Von Luttik­hausen
Volgend jaar weer.. :WOOP:
GODVERDOMINATOR!:respect: (y)(y)(y) >> "IN OTHER WORDS S#CKER THERE S NO OTHER....:p:p:p volgend jaar maar TWEE DAGEN ckur?!!
Bruut festivalletje...... MOH en Thunderdome waren zwaar goed....
vet hoorrrrrrrjjj
Weps9
WAS GEWOON TE SEXIEJ!! Rudi.. jammer dat ik je net niet heb kunnen horen draaien :( Op naar Totall Confusion, dan hoor ik je wel weer beuken!! :P :bounce: EN MINDCONTROLLER ZAAL WAS TOPPIE!!
jah jah was wel weer super mar mag wel savonds zijn
White Angel The best!!­
WAS GEWELDIG
Wickie ©
Vond t echt wel een vet feesie!!! bierrrrrrr :bier: :[ terrorrrrrr!!!! :[ en gezellig de regendanssss gedaan :woop: :cheer:
Beste Feest :respect: voor Angerfist
super vet feest,alleen het weer was iets minder
WOEST & KAAL
overwegend moh, geluid goed masg volgende keer nof wel wat strepen meer zijn
Xerenetox
Echt GRUWELIJK leip feessie :D :D ben echt helemaal los gegaan,vooral tijdens Nosferatu,Anferfist & DaY-már :respect: echt goed esfeer en podium van Masters en Thunderdome zagen er goe duit qua aankleding :P alles was toppie,behalve de regen dan :( ....zit nu nog na te genieten :D effe afwachten op foto's en hopelijk de DVD whaha (y)
yorin85
Egt een mega bruut feest!!!!
Echt knetterswaus:D
Absoluut super vermaakt....
zaaaaa­aaaaan­der
kut geregeld maar wel maar ze draaide toppie
Zero-Sub
kut wc's, kut rijen bij het eten en vooral kut weer . MAAARRR de muziek maakte ALLUS goed ;-)
super feessie mag wel altijd zo
{KKF} A TRIP TO HELL
echt SUPER!!!!!!!!!!
{KKF} kristel-METH
te ijselijk denk!!!
|| Dennis ||
had er iets meer van verwacht, maar toch was het super:yes:
Super!!
Wat een superfeest! Heb me echt uitstekend vermaakt :WOOP:, vooral in de B2S zaal! Wat mij betreft volgend jaar weer Dominator. Het enige nadeel waren de wc's, plaats daar nou eens wat meer van. Net of heb ik niets beters te doen dan een halfuur in de rij staan voor de wc :s.
~nietje~
WAS EEN SUPER FEESTJE......CLUBKUTTEN OF NIET WAT MAAKT HET UIT WE KOMEN TOCH ALLEMAAL VOOR HET ZELFDE.........:bounce:.. voor de mensen die zich daar aan ergeren.....jammer voor ze.....ik heb me in ieder geval UBER vermaakt.......ennuh....een VET feestje moet je gewoon zelf bouwen en niet liggen te mauwen
† The Excorsist † a.­K.­a Secret killer
was echt kk bruut feest Ckers vermaakt daaro :bounce: ben er nu nog verrot van:P:vaag:
Echt zwaar vet feest hor :D Goed vermaakt :P
MEGA VET FEEST :K
superfeest.. alleen jammer dat het regende en het overdag was maar ik heb me zeker wel vermaakt:D
°o.­O |[K]|[­A]|[R]­|[L]|[­I]|[J]­|[N]| O.­o°
Voor 10 euro binnen!! Maarja wat moet ik zeggen.. Feesie was wel oke alleen de sfeer?! Liepen een hoop zure mensen rond :jaja: Maarja het was evengoed wel grappig voor een afterparty :)

Line-up Dominator

1Thunderdome
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 techno, hardcore, hard techno
🇺🇸 hardcore
hardstyle
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, house, hardstyle
2Masters of Hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore, hard techno
hardcore
hardcore
🇨🇭 hardcore
hardcore
hardcore
techno, drum & bass, hardcore, hard techno, downtempo
hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
· MC hardcore
3Houseqlassics
🇧🇪 hardcore, hardstyle, retro
hardcore
🇳🇱 🇺🇸 🇳🇱 hardcore
🇧🇪 house, techno, hardcore
· live hardcore
hardcore, retro
drum & bass, hardcore
hardcore
hardcore, hardstyle
hardcore
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
4Mindcontroller
hardcore
hardcore
hardstyle
· live hardcore
hardcore
🇺🇸 hardcore
🇬🇧 hardcore
· live hardcore
hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
5Darkcore
hardcore, drum & bass
techno, hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
🇺🇸 techno, hardcore
hardcore, drum & bass
hardcore
· live 🇮🇹 hardcore
🇬🇧 hardcore, drum & bass
drum & bass, hardcore
🇮🇹 hardcore
🇫🇷 hardcore
🇮🇹 hardcore
6Freestyle, gehost door B2S
hardcore, retro
hardcore
hardstyle
hardcore, house, hardstyle
hardcore
hardcore, hardstyle
hardstyle
techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
techno, hardstyle, trance
🇧🇪 techno, trance, house, retro
· MC hardcore, hardstyle
7Roots
chill, out
downtempo
house, techno
house, trance
🇬🇧 🇳🇱 house
house, techno

Nieuws

Aanstaande zaterdag, van 11.00 tot 23.00 uur staat Enschede op z'n kop met Dominator. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de opbouw. Hieronder nog een paar zaken op een rijtje 284
Op zaterdag 30 juli is het recreatieterrein Het Rutbeek bij Enschede het domein van 8 live-acts en 73 DJ’s. De datum was al bekend, de locatie eveneens en wat de opzet wordt van het eerste serieuze hardcorefestival ter wereld zal inmiddels ook wel duidelijk zijn. Er ontbrak dus nog maar één belangrijk punt van informatie. 295
Half februari ging er een schok door hardcoreland, maar het was er eentje die zeer positief was. De organisaties achter de drie meest toonaangevende feesten in de hardste genres, Thunderdome, Masters of Hardcore en Houseqlassics, maakten toen bekend te gaan samenwerken om Nederlands enige echte outdoor hardcorefestival op de kaart te zetten. 294

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Dominator op dvd....? films320
Dominator Remixes muziek67
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Dominator f:hard2
Scratch filmpje Bass-D @ Dominator draaien139
Wie sponserd mij voor Dominator? :P f:hard628
(gesloten) Dominator DVD f:hard13
(gesloten) DVD van Dominator hij komt !!! f:hard7
Fotocamera op Dominator? f:hard194
(gesloten) Waar blijft de DVD van Dominator...? f:hard2
bajesklanten dominator united :P drugs33
Minimum leeftijd Dominator ? f:hard156
Angerfistm set @ Dominator muziek52
The Destroyer op Dominator f:hard141
Dominator livesets? f:hard63
Oorpijn na dagje feesten gezondheid51
Camping @ Dominator f:hard534
Yeah (Dominator) english173
Hardcore Festival: Dominator..! f:algemeen850
(gesloten) Dominator kaartje te koop tickets12
Gevonden voorwerpen f:hard37
Het Grote "Hoe Was Dominator" Topic f:hard1371
(gesloten) drugs @Dominator?? te streng?? drugs162
Dominator 2005, line up f:hard393
(gesloten) Nummer Dominator site muziek4
(gesloten) dvd van dominator f:hard9
(gesloten) Foto's en Clips Dominator f:hard8
Angerfist set @ Dominator f:hard4
gezocht iemand uit den bosch locaties13
(gesloten) wie weet wie er allemaal foto's maakte op dominater f:hard3
Foto's f:hard13
Nr op website Dominator Festival muziek9
Live Sets: Dominator, Partyraiser,Angerfist muziek27
Dominator uitverkocht of niet?!?! f:hard156
(gesloten) Foto's dominator f:hard25
Scott Brown @ Dominator ??? muziek6
(gesloten) avond voor dominator f:hard32
Meisje @ Dominator f:hard115
Het Grote Wat-Ga-Jij-Na-Dominator de hele nacht uitspoken?? f:hard116
starkabels uitgeleend Dominator f:hard13
Dominator kaartjes 2 voor € 50.- tickets12
Dominator 2006 f:hard21
Waarom Hardstyle Op Dominator???? f:hard260
dominator muziek10
(gesloten) Foto's Dominator f:hard8
Gemoedelijk (L)....ehhhhh :$ actueel23
Wegwerpcamera gevonden op dominator f:hard5
(gesloten) live set dominator muziek4
Lokatie Dominator locaties63
(gesloten) Plisie op Dominator f:hard16
Wie heeft er een zilveren armband verloren op Dominator? f:hard27
(gesloten) Dominator filmpjes f:hard9
(gesloten) DOMINATORS was heftig !!!?? f:hard14
(gesloten) Jopngen naar EHBO gebracht op Dominator f:hard43
(gesloten) 2.5 kilo drugs ingeleverd bij dominator actueel2
(gesloten) Geen time table bij DOMINATOR f:hard19
Wie gaat er naar Dominator? f:algemeen235
SPOTGOEDKOOP naar DOMINATOR?? Dat kan....... tickets37
foto's dominator f:hard23
(gesloten) jeujJ f:hard5
(gesloten) was JIJ ook op dominator? f:hard43
(gesloten) KopSchandalig Dominator f:hard2
(gesloten) Foto's DoMiNaToR!! f:hard8
(gesloten) rellen op dominator??? f:hard19
(gesloten) Dominator FoToW's f:hard13
(gesloten) foto's dominator f:algemeen5
Dominator: Het weerbericht f:hard124
(gesloten) Dominator fotow's f:hard5
(gesloten) dominator f:hard8
(gesloten) 'het algemene' post hier je linkjes waar jij foto's hebt staan of gevonden van DOMINATOR f:hard8
(gesloten) mooieste stage van dominator f:hard2
(gesloten) Foto's Dominator f:hard2
(gesloten) dominator kaartje,25euro!!! tickets19
terrein dominator modderbad ??? f:hard93
dominator voorpretaftelagenda f:hard63
(gesloten) Dominator f:hard6
(gesloten) Beste stage van Dominator?? f:hard15
(gesloten) slaande dj's @ Dominator??? muziek19
(gesloten) Terug weg Dominator ook bij de eerste pomp gestopt? f:hard5
(gesloten) hoe vond je dominator??? f:hard30

52 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Tijd voor een nieuwe denk ik he!!
Waarschuw beheerder
donateur
ga daar maar niet van uit hahaha ;) teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs (f)
Waarschuw beheerder
Er zijn toch 100en grasvelden waar je dit kan organiseren??
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaah en op masters 10-02-07 vannochtend hing er daar toch een grote mfk, poster van DOMINATOR 2007 en dat is waar het om gaat als het maar door gaat
Waarschuw beheerder
Nou heb de 1e dominator moeten missen wegens vakantie maar deze ga k zeker niet missen nou k gisteren die poster zag hangen op masters
Waarschuw beheerder
Hoop zeker dat er een nieuwe dominator aan komt, dan zeker aan wezig
 
Waarschuw beheerder
der komt ook dit jaar een dominator maar zal wel op een andere lokatie worden gehouden!! maar op masters was idd een reuze poster van dominator erop dus gaat zcer weer top worden
 
Waarschuw beheerder
ik hoop zo dat er weer een dominator komt :kwijl:
Waarschuw beheerder
pff ik ook kan namelijk nisk vinden op pf maar hier wil ik zeker bij zijn,,,,!!!
Waarschuw beheerder
Dit wordt nog beter dan a nightmare outdoor denk ik!!! Vorige keer gemist dus hier moet ik heen!!
 
Waarschuw beheerder
:respect: :respect: Dominator :respect: :respect:

Daar ga ik zeker weer bij zijn!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Die in 2005 was zwaar oké dus misschien wel aanwezig bij de volgende :)
Waarschuw beheerder
[img width=160 height=120 cacheid=00003b350000724e1c8d209f0a0001cde0]https://album.partyflock.nl/5549555t.jpg[/img] Deze poster dus.... ben nog nie helemaal wakker! :vaag:
Waarschuw beheerder
khoop het ook dat er weer een dominator komt vorig jaar moeten missen ma als er weer zoon fijne line up is ga ik der zeker heen hou het anders op bussloo DEVENTER HARDCORE 4 LIFE!!!
Waarschuw beheerder
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van PUPKE. op woensdag 21 februari 2007 om 01:38:
komt er nog een vervolg met dit uber bruute feest? hoop het wel


Als je nou ff had opgeledt wat andere mensen hierboven poste (y)

Zolang Dominator maar niet van 23 juli t/m 6 augustus wordt gehouden want dan kan ik er wederom weer niet bij zijn :(
Waarschuw beheerder
vorige dominator was egt top... ik hoop egt dat het ergens gehouden kan worden.. mischien wel weer op rutbeek:) mooi dicht bij:p haha majah maak my verdrer ook nie uit waar het gehouden word... ik ben er gewoon bij... wil wel snel de datum weten anders verheug ik me strax voor nix:(
 
Waarschuw beheerder
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007 :D:P
Waarschuw beheerder
hoop zeker dat het doorgaat die van 2005 was zwaar kickuh(Y)
Waarschuw beheerder
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????

zal wel aan mij liggen , maar er was er vorig jaar geen, omdat de gemeente enschede niet nog eens een vergunning verstrekte voor zo'n keigaaf feest, en dat dit een beetje kut uitkwam om nog een andere lokatie te vinden!!

maakt verder niet uit tuurlijk had je kunnen verwachten dat ie dit jaar zeker weer kwam, het is tenslotte echt een su6 geweest voor zowel organisatie als al het publiek!!!!

dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!

ben dus ook cker van de party!!!!!!!!!!!!!

"playing {mf} hardcore music until you die"

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!


Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR, geweldige lokatie.
Waarschuw beheerder
Wordt zeker weer vet als het maar niet weer in da Rutbeek is veel te ver en tis tog naar de klote gestampt dusja beter erges anders :p
Waarschuw beheerder
YEAH ER KOMT ER WEER EEN AAN!! hopenlijk net zo vet als de vorige... :jaja:
 
Waarschuw beheerder
als het deze keer weer net zo goed is als vorige keer dan wordt het echt wel weer een super feest
Waarschuw beheerder
Hoop dat t dit jaar komt, kunne we ook paar dage extra ergens een hotel boeken daar:P Anders naar Nature One op vakantie
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GIZMO-BORDEAUX:WOOP: op zaterdag 3 maart 2007 om 18:47:
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????


Ik was op vakantie.. ;)

Dit jaar zeker wel aanwezig! :jaja:
Waarschuw beheerder
Zou vet wesen, kon vorige keer ook niet aanwazig zijn:(
Artiest {SHOWLIST artist 66360, 75271, 31276}
Waarschuw beheerder
Jaja..28 Juli 2007 in het stadspark in Groningen :cheer:
Waarschuw beheerder
haha jah stadspark zeker aanwAzig:D duidelijk wel :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van |Prod!gy| op dinsdag 6 februari 2007 om 16:27:
ga daar maar niet van uit hahaha teveel mensen, teveel lawaai en natuurlijk teveel drugs


haha en zie hier dominator: 28 juli 2007 en in groningen nog wel kan niet beter :looser:
Waarschuw beheerder
Ga ik zeker weer heen, vorige editie egt toendertijd beste wat ik ooit meegemaakt had:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
ben er niet bij.. ***** ver..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WallyOlly op zondag 4 maart 2007 om 20:34:
Het zal dus echt niet meer zo mooi worden als 2005, de eerste en de beste DOMINATOR


:jaja: idd.. ik ben er bang voor:P
 
Waarschuw beheerder
kenker ver
Waarschuw beheerder
ook weer aanwezig.. 2005 was het beste feest van het jaar..!!!

kut enschede.. te zeure dat het niet daar meer mocht :(

Ma we gaan los de 28ste.. en de dag er na kats op vakantie :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
morgen knallen :bounce: :bounce: :D
Waarschuw beheerder
heb heimwee naar 30 juli 2005, beste dag uit me leven :'( :p
Waarschuw beheerder
dit was me toch ook weer een dik feest....pffff dat geluid was echt ****** hard:D
 
Waarschuw beheerder
wat erg dat ik nie ben geweest... het was verdomme in mun achtertuin! 600M lope:(

was tejong :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gaatjouniksaan. op donderdag 13 januari 2011 om 10:58:
Dit feest overtreft alle feesten )!!


:yes: Qua festival feest nog altijd op nr 1!!!:respect: Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen:( Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage:kwijl: Mjah tijden veranderen:( Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed:kwijl:
Waarschuw beheerder
dit was de mooiste en beste dominator ooit.
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 4 februari 2011 om 17:53:
Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed


ja echt jammer
 
Waarschuw beheerder
Lol tijdens DJ Nosferatu op de DVD
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2011 om 11:29:
tijdens DJ Nosferatu op de DVD


Fout,was Project Hardcore 2005 Antwerpen :)
Waarschuw beheerder
ik denk nog steeds aan dit super feest
ik mis het feesten