Helemaal uit mijn kankerstekker gegaan gek Heb gewoon spierpijn van het losgaan Echt een te gruwelijk feest Geluid was ook lekker. Jammer van die kut wc's. Voor de rest kankerbruut feest. Echt relaxt
Jezus echt waar heb nog nooit zo'n vet feest gehad Alles was gewoon geil zelfs de regen NOIZE SUPPRESSORRR o o o wat een sound kwam daar weg bij thunderdome!!! zeldzaam goeie bas
ik heb me eigen super vermaakt geluid super goed alleen jammer dat ik gaar was van die nacht ervoor. Dominator
NOESTE SHIT!!! heelek.. en wat nou puntschoene.. zag gvd alleen maar wazi's op die kut klompen.... heb me perfect vermaakt. SUPER...vooral House Qlassics en natuulek Eug en Sietse in de Mc!!!
k*nker dol feest... goei geluid en goede sfeer... alleen jammer dat het niet van 11 uur savonds tot 11 uur smorgens was....
whahaha was zkrrr lomp dol feest~!!! alleen wist het af en toe allemaal neij meer joh...pfff
bohhh was echt extreem vet sexy meer kan ik er niet over zeggen beter dan masters 10 jaar
Super Crazy ILL Dit Was Niet Met Een Feestje Te Vergelijken Total Chaos A True DominatoR FreakuH Met M'n Sjattjuh Is TEGEK Noize SuppreSSor Is The Best
super super super !! eindelijk eens een leuke sfeer op een feest, totdat zo'n duffe hollander t weer ff verpest door bedreigingen te uiten die op stront slaan...maar er is altijd een rotte hollander die t verpest voor ons limburgers....
Leuk feesie, MoH area had een lekker hard geluid, alleen jammer van al dat publiek dat stil stond dat kwam de sfeer niet ten goede, wc's waren slecht geregeld echt veel te lange wachttijden, jammer dat de bass in de darkcore pas rond 6 of 7 uur werd aanwezet
Jaaaaaaaaaaaaaaa CKER wel een geslaagd feessie !! alleen de gemeente moet nie zo zeure over dat geluidsoverlast want de organisaties hebbe zich netjes aan het decibel maximum gehoude dus hebbe ze nix om over te kankere verder was de opbouw van het feest ook super en de geluidsinstallatie was ook zeer geslaagd ik kijk al uit naar de volgende x !!
was een VET FEEST MAN. super genoten en helemaal bij ANGERFIST helemaal los daaro. alleen die mongool die het bij de bus verpestte mag voortaan wegblijven. maar voor de rest een superdaggie
jaja weer heerlijk "Los" geweest!! alleen jammer in het begin van de Darkcore! regen was ook duideljik flex! om ff heerlijk af te koelen angerfist Armageddon Project JAPPO!
Ik ga toch echt liever met die clubkutten los dan dat ik naast die agressief kijkende mannetjes sta van een jaar of 16 die denken dat ze alles hebben meegemaakt maar alleen maar de sfeer verzieken!!!
het was echt een vet!! geluid was goed want als je van thunderdome na masters liep hoorde je de muziek niet meer van thunderdome,, allemaal goed geregeld vind ik. Ook n heel goede sfeer!
Idd jammer van t geluid in de Darkcoretent maar was savonds al n stuk vebeterd.Ondanks vette koppijn (stamp stamp= bonk bonk) heb ik me extreem goed vermaakt. En voor iedereen die zich uitleefde, weer of geen weer! Total Domination!
goed feest! stands stonden alleen net iets te dicht op elkaar waardoor je af en toe de nummers door elkaar hoorden, verder Angerfist, Neophyte en Noize Suppressor
voor iedereen die het naar ze zin had bij mij en da predator en mc da hustla, aleen mocht het geluid ff iets harder volgende keer moet het geluid helemaal open vind ik
Zooo dan, hoezo vaag? Maar 't was wel lekker Alleen het hele gedoe van om 4 uur 's morgens op staan Nee dank je, NOOIT meer! En als ik bier bestelde bij de bar kreeg ik steeds geel water? Beetje minder
Super FEEST, echt te kut van het geluid in de Darkcore stand, de sets die de meesters daar weggaven kwamen daardoor totaal niet tot hun recht(vooral voor Tieum, met zijn rauwe sound)heb me wel helemaal in kunnen leven in de set van The Dj Producer(Rebel Bass = knalle)...Overal werd gehakt/gebeukt/gestampt, hoe je het wilt noemen maakt niet uit, er werd gefeest tot op het bot !!
Te bruut feest voor Nosferatu, Angerfist en Evil Activities. Maar vooral veel voor DJ D ondanks dat de apparatuur in het begin bij MOH zwaar kut was ging ie toch gewoon door en draaide hij nog een paar van me favoriete platen Voor mij beste feest van dit jaar
gzellig,leuke dames alleen de geluidsverdeling was bagger, JAMMER niet egt waar voor je geld
t was een knalle feest om nooit te vergete . goed georganiseerd , ideale lokatie !! en de regen zorgde voor de afkoeling volgend jaar weer van de partij
Leuk feestje. Top sfeer, goed geluid. minpunten toiletten, drankvoorziening,geen line up bij binnenkomst, duur.
egt fucking lekker feestje
Erg leuk feest. Alleen kreeg het wel koud in de loop van de avond eigen schuld.. Maar er werden zeker goeie sets gedraaid En het weer viel ook mee :jaja
een zeer goei fistje..... en ik ben niet gesmolten dus geen klagen aan!!! Drokz & Akira Alleen van die kut Honden daar kreeg ik het van. Welke mongool laat op zo'n feest z'n hond nou uit.......... Helemaal leip die mensen!!!
Dat er nog zoveel mensen zijn die dit vet vinden. Ik druk aan t werk, mothefucking harde basss om mijn oren geslingerd, halleeluja! Niet mijn muziek, maar jullie weten wel wat los gaan is hee, vanaf het begin gewoon keihard hakken, doen jullie goed. Ik moet er niet aan denken!!!!!!!!
Super Feest Super Dekoor... Vet geluid.. En echt voor de mensen die niet zijn geweest...Je hebt echt wat gemist....
kk gek feest! vergeet ik nooit meer
Jammer da het af en toe regende!!! voor de rest feesjuh
Rotterdam Terror Corps Noize Suppressor Nosferatu The "ene" stunned guy en dan angerfist (N) petje af whahahah stelletje kneuze maar wel super goed vermaakt
Was echt een super goed feest helemaal goud beste ooit
in 1 woord -->>GEWELDIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fucking goed
Grandioos feessie ... angerfist en natuurlijk drokz & akira :reespect: ut geluid in de darkcore was aan ut begin best wel kut maar das tog nog goedgekome...
geweldig mindcontroller was het gebeuren van de dag ! maar de scnackerij was niet te vreten , heb nog kramp in me poten van het hakken en eeen bestte gehoorsbeschadiging op gelopen
Ik heb hier van me 1e werkdag genoten bij Dance Tools, stond met de stand tegenover MOH en dat was echt , Angerfist, Ophidian, Neophyte, Nosferatu waren echt na werken zeker nog genoten van PANIC kan die gozer toch goed draaien. Ik vond het een TOP feessie Jammer van de wc's en dat er GEEN time-table aanwezig was
Ik moest ff aklimatiseren, maar eenmaal op gang was het een gruwelijk feessie!!!
Mooi feestje, en ook een goed geluid, voor een buitenfeest, jammer dat er daar nergens een line-up te vinden was... maar voor de rest heb ik me echt wel vermaakt... ON MY BIRTHDAY
Ik heb GVD 6 uur in de cel gezeten, omdat ik een drugshond een aai had gegeven. Gelukkig kreeg ik in de cel een kaart van iemand en ben alsnog 4 uur uit mijn pan gegaan. Feest was retegoed. K*Tcops minder.
Super feest!!! geluid wel heel vaag en irri dat je nergens je handen kon wassen! Dan maar een bekertje water KOPEN om je handen te kunnen wassen! tjah moet toch wat...
JA LEKKER HAKKUHH!!! heb me uitstekend vermaakt. En voor de stoere jongens die de hele dag staan te staan jammer van je 50 euries hoor je weet niet wat je mist FEESTJUH!
Supervet feest, er werd kei goed gedraait door bijna alle dj's waar ik geweest ben NOSFERATU DIONE THE STUNNED GUY VINCE verder jammer van de buien, maar daar kan niemand wat aan doen. vlammenwerpers waren ook top, lekker warm
Echt Super Vet !! Was een tof feessie echt waar.. ben helemaal los gegaan, heb nu overal spierpijn en ben echt verkouden.. Mja.. Dit knetter feest heb ik mee gemaakt!! Helemaal geweldig !!
Whaha , was egt super vet feest MOH Thunderdome en MindControler ware Jammer dat se die Bass in de Darkcore pas zo laat aan de praat kregen... En die prijzen die ze overal voor vragen... Maarja, voor de rest was het
kheb me nog nooit zo goed vermaakt op een feest was echt een TOPPER
wat een wijsfeest jammer dat het geluid bagger was in de darkcoretent...verder goed uit mn dak gegaan. Beste spierpijn vandaag lekkerst!!! en Ilse bedankt dat we het weekend bij je mochten komen!! En natuurlijk de rest van de bekenden bedankt voor een onvergetelijke dag!
Kicke feest heb me overal goed vermaakt vooral bij de Thunderdome! de Darkcore kon wel beter! Destroyer was gruwelijk goed Al met al een vet feest maar toch liever s'nachts en een ruimere indeling. Het was maar goed dat het niet uitverkocht was DAISY was zeer lekker aan het draaien hakkuh in de regen
Wat een superfeest zeg!! Vooral Masters en Mindcontroller.. Volgend jaar er zeker weer bij! Tom, Manon, Rox en de rest superbedankt, et was echt tof met jullie! en wat is het probleem nou met je puntschoenen? ik hak jou eruit
Wat een geweldig feest, overal waar je kwam werd goed gedraaid! houseqlassics mindcontroller Art of fighters En de sfeer was ook megarelaxt!
HARDCORE voor iedereen wat.niet normaal vet ondanks dat het regende:ik had nog nooit met armageddon project in regen gestampt,echt underground!!we hebben weer laten zien wie de dominators zijn!!!!!!!!!!!!!!
DOMINATOR...SUPER!!!!!!!!!!!!! Was een Bruut Feest En de regen maakte het echt niet MINDER! Thunderdome vond Ik het Vetste!! BEn daar helemaal uit me NAAT gegaan
lieve mensies het was zker een TOP FEESIE! Ik heb me in tijden niet meer zo vermaakt! voor iedereen met wie ik was een dikke !!!! (wat een tering honden)
Was een super feest alleen jammer van die regen. Gelukkig had ik een poncho
ik ben er weer volgende x sommige stukken was ik er wel maar tog ook weer nie eindelijk weer na jaren goed geluid op feest er is dus nog hoop voor volgend feesjuhs
Was weer een topfeessie: goed geluid, gezellige sfeer en er werd goed gedraaid: Neophyte, RTC helemaal top. Beetje jammer van de regen, maar vond t wel wat hebben
frietjes waren lekkur dat vonden de meeste mensen
het feest was echt geweldig maar het weer had iets beter gekunt. de muziek was echt goed en de lichtshows sávonds was super
Weinig van verwacht, maar echt een HEERLIJK feestje ... grootste deel vd tijd in de mindcontroller gestaan .. Chosen Few vs Predator , Vince en Delta 9 ... alleen ERG jammer van het SUPERSLECHTE geluid in de Darkcore ... zoem + hoge tonen, klonk nergens naar
Darkcore tent was té vet vanaf Unexist ging t loos en daarna werd t ziekelijk vet; Producer en Destroyer..de afsluiter van Akira en Drokz was ook zeer netjes..en de rest van t feest was niet echt mn ding maar t feest was vet opzich
Ubervet feest. verbeterpunten: 1 man per 2 poortjes?, darkcore vanaf begin tot 4 uur baggergeluid (staat in het midden dus moet júist extra hard!), wc's waren slecht (aantal), dominator-shirts voortijdig uitverkocht, terugreis: was om 5 uur 's n8s thuis ffs regel dan wat met de NS voor extra treinen!!! we betalen niet meer dan 100 gulden voor niets toch!? Afgezien daarvan, nogmaals, SUPERVET feest
Mission completed: Beste feest van m'n verleden en dat zonder harddrugs haha miste all1 de energie want ik ging vaak helemaal los op de muziek. Maar volgende keer rij ik wel over duitsland want die N18 is overdag niet te doen
The Producer, Angerfist het dragen van puntschoenen/lonsdale, wat is het verschil??? Eens een schaap, altijd een schaap... Ben gewoon jezelf. SUPERFEEST
WAS GEWOON TE SEXIEJ!! Rudi.. jammer dat ik je net niet heb kunnen horen draaien Op naar Totall Confusion, dan hoor ik je wel weer beuken!! EN MINDCONTROLLER ZAAL WAS TOPPIE!!
jah jah was wel weer super mar mag wel savonds zijn
Echt GRUWELIJK leip feessie ben echt helemaal los gegaan,vooral tijdens Nosferatu,Anferfist & DaY-már echt goed esfeer en podium van Masters en Thunderdome zagen er goe duit qua aankleding alles was toppie,behalve de regen dan ....zit nu nog na te genieten effe afwachten op foto's en hopelijk de DVD whaha
had er iets meer van verwacht, maar toch was het super
Super!!
Wat een superfeest! Heb me echt uitstekend vermaakt , vooral in de B2S zaal! Wat mij betreft volgend jaar weer Dominator. Het enige nadeel waren de wc's, plaats daar nou eens wat meer van. Net of heb ik niets beters te doen dan een halfuur in de rij staan voor de wc .
WAS EEN SUPER FEESTJE......CLUBKUTTEN OF NIET WAT MAAKT HET UIT WE KOMEN TOCH ALLEMAAL VOOR HET ZELFDE........... voor de mensen die zich daar aan ergeren.....jammer voor ze.....ik heb me in ieder geval UBER vermaakt.......ennuh....een VET feestje moet je gewoon zelf bouwen en niet liggen te mauwen
Voor 10 euro binnen!! Maarja wat moet ik zeggen.. Feesie was wel oke alleen de sfeer?! Liepen een hoop zure mensen rond Maarja het was evengoed wel grappig voor een afterparty
Aanstaande zaterdag, van 11.00 tot 23.00 uur staat Enschede op z'n kop met Dominator. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de opbouw. Hieronder nog een paar zaken op een rijtje 284
Op zaterdag 30 juli is het recreatieterrein Het Rutbeek bij Enschede het domein van 8 live-acts en 73 DJ’s. De datum was al bekend, de locatie eveneens en wat de opzet wordt van het eerste serieuze hardcorefestival ter wereld zal inmiddels ook wel duidelijk zijn. Er ontbrak dus nog maar één belangrijk punt van informatie. 295
Half februari ging er een schok door hardcoreland, maar het was er eentje die zeer positief was. De organisaties achter de drie meest toonaangevende feesten in de hardste genres, Thunderdome, Masters of Hardcore en Houseqlassics, maakten toen bekend te gaan samenwerken om Nederlands enige echte outdoor hardcorefestival op de kaart te zetten. 294
jaaaaah en op masters 10-02-07 vannochtend hing er daar toch een grote mfk, poster van DOMINATOR 2007 en dat is waar het om gaat als het maar door gaat
der komt ook dit jaar een dominator maar zal wel op een andere lokatie worden gehouden!! maar op masters was idd een reuze poster van dominator erop dus gaat zcer weer top worden
https://album.partyflock.nl/5549555t.jpg Deze poster hing bij Masters afgelopen zaterdag!! Dus komt zeker weer een Dominator alleen nog niet bekend waar en wanneer! Maar we zijn zeker van de partij!!
khoop het ook dat er weer een dominator komt vorig jaar moeten missen ma als er weer zoon fijne line up is ga ik der zeker heen hou het anders op bussloo DEVENTER HARDCORE 4 LIFE!!!
vorige dominator was egt top... ik hoop egt dat het ergens gehouden kan worden.. mischien wel weer op rutbeek mooi dicht bij haha majah maak my verdrer ook nie uit waar het gehouden word... ik ben er gewoon bij... wil wel snel de datum weten anders verheug ik me strax voor nix
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????
zal wel aan mij liggen , maar er was er vorig jaar geen, omdat de gemeente enschede niet nog eens een vergunning verstrekte voor zo'n keigaaf feest, en dat dit een beetje kut uitkwam om nog een andere lokatie te vinden!!
maakt verder niet uit tuurlijk had je kunnen verwachten dat ie dit jaar zeker weer kwam, het is tenslotte echt een su6 geweest voor zowel organisatie als al het publiek!!!!
dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!
Qua festival feest nog altijd op nr 1!!! Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed
Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed
ja echt jammer
Lol tijdens DJ Nosferatu op de DVD
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2011 om 11:29: