jammer dat het geluid aan het begin in de darkcore tent zo raar was, de hele bass party van de boxen werkte niet ofzo.. helaas de set van toa niet kunnen horen, want er viel gewoonweg niets van te horen, later op de middag/avond hebben ze het goed gemaakt, wat een teringhard geluid tijdens unexist, produver akira drokz.... en een superset van the destroyer, lekker gepitched,,, heb me toch zeer vermaakt,, alleen de wc's dat was niks
ik zeg goeie fiske ..van sméérges af in de bus zuipuh bavkes en juupkes ..super veel bekende daar minpuntjes ware regen en heineken en had groter verwacht maja !!
Was echt wel een goed feest!!!!! Ophidian Noize Suppressor Heb me echt wel goed vermaakt daar!!!! vooral in de thunderdome (waar de de bass onwijs goed voelt trillen in je lijf!!!) en MOH (met totaal 68 boxen op podia)
NOESTE SHIT!!! heelek.. en wat nou puntschoene.. zag gvd alleen maar wazi's op die kut klompen.... heb me perfect vermaakt. SUPER...vooral House Qlassics en natuulek Eug en Sietse in de Mc!!!
echt een prima feessie goed geregeld goed aangegeven vanaf de snelweg lekker af en toe een buitje kon je ff lekker afkoelen en genoeg leuke meide partyraiser hell yeah
zekkers wel een superfeest darcore was wel ff kut geluit mar masters en thunderdome was zekkers wel dolle boel
Vince, Delta 9, Producer, Unexist, Shadowlands Alleen had het allemaal beter geregeld kunnen zijn. De volgende keer verwacht ik wel voor die €45,- dat er in de darkcore normaal geluid is, flikkers Volgend jaar herkansing en die kut minten kunnen ook wel goedkoper
Jaaaaaaaaaaaaaaa CKER wel een geslaagd feessie !! alleen de gemeente moet nie zo zeure over dat geluidsoverlast want de organisaties hebbe zich netjes aan het decibel maximum gehoude dus hebbe ze nix om over te kankere verder was de opbouw van het feest ook super en de geluidsinstallatie was ook zeer geslaagd ik kijk al uit naar de volgende x !!
was een zeer bruut feesie jammer dat ik te veek pepe op had waardoorik vagte shit zag en weg wou maar voor der est masterlijk hadden ze dit jaar ookwel weer motgen doen maar ja rutbeek zag het zeker niet zitten we hebben bij hoofdorp ook nog FLARIANDE waar mysteryland ge4houden wordt daar kasn het ook dames en heren!!!!
jaja weer heerlijk "Los" geweest!! alleen jammer in het begin van de Darkcore! regen was ook duideljik flex! om ff heerlijk af te koelen angerfist Armageddon Project JAPPO!
Hij was fijn!!!! ps.. valt me wel op hier dat de meeste die over clubkutten zeiken nog zelf niet eens 18 jaar zijn.. jullie komen ook net kijken, hou je bek aub en maak er gewoon een feest van.. Als je op die wijven blijft letten ben je zelf ook maar een sukkel.. gewoon raggen met die hap, niet naar mensen kijken, daar zijn id&t feesten voor.
Wat een tering vet feest Goed geluid! Alleen kut dat ik daarna nog ff 1 uur heb moeten lopen opzoek naar onze auto Wat een tering verkeers regelaars stuurden ons elke keer een andere kant op
Jahaa.. dit was een beste! Goede sfeer, mooie locatie, prima geluid (echter niet in de darkcore) en lekkere muziek gehoord! En Urban en Schizo heerschen!
het was echt een vet!! geluid was goed want als je van thunderdome na masters liep hoorde je de muziek niet meer van thunderdome,, allemaal goed geregeld vind ik. Ook n heel goede sfeer!
er hing geen sfeer het geluid was niet echt best, thunderdome stage was heerlijk armageddon project noize suppressor placid k waren heerlijk en destroyer draaide uber gruwlijk vet!!!!
zwaar vet feest vooral bij thunderdome moh was weer een wazi kinderfeestje triedte lui nep gabbers
Het was egt zo geweldig!!!! Dit was gewoon te vergelijken met Masters vs Hellraiser!!!
ZO fucking stoer!!! Mindcontroller was waanzinning! Viper & Wierdo en Houseqlassics was ook zeer cool Beastyboy MOH was slecht geluid vooraan maar TD was vet! Allen jammer dat t bier op was in Houseqlassics
Dione, Noize Suppressor, Paul . Darkcore area gewoon jammer van hetgeluid (n). Thunderdome stage was veruit het best, Moh stage leek alsof ie nog in aanbouw was met al die steigers en dat hergebruikt hoofd ziet er goed uit maar verwacht wel wat voor zon prijs, voor de rest een geweldig goed feest.
Redelijk tot zeer bruut tot dodelijk tot onsterfelijk...nr..1..!!!!!!!
Idd jammer van t geluid in de Darkcoretent maar was savonds al n stuk vebeterd.Ondanks vette koppijn (stamp stamp= bonk bonk) heb ik me extreem goed vermaakt. En voor iedereen die zich uitleefde, weer of geen weer! Total Domination!
goed feest! stands stonden alleen net iets te dicht op elkaar waardoor je af en toe de nummers door elkaar hoorden, verder Angerfist, Neophyte en Noize Suppressor
zo dit was zeker 1 groot super feest alles goed voor elkaar super line up en werd ook gewoon zeer goed gedraaid steeds voor outdoor festival was dit zeker me beste die ik meegemaakt heb >>> FOTO'S ONLINE ZIE EIGEN TEKST<<<
Het feest was goed, de locatie was goed alleen beetje jammer dat het overdag was. Maar mijn grootste ergenis waren die KUT WOUTEN MET HUN DRUGSHONDEN, vond het niet zo'n Nederlandese partysfeer. Eerste keer dat ik dat zie hier. En ik vond het jammer dat ze geen timetabels hadden.
Was ckers weer de moeite waard mensenVond persoonlijk de regen niet storend, maar was volgens mij wel zure regen want er waren een hoop zure muiltjes te zien......Het geluid was knoerthard gewoon zoals het hoort dus voor alle DJ`s.....Alleen paul, na zoveel ervaring moet je toch wel degelijk een feestje af kunnen sluiten
Topfeest, mindcontroller zaal was te bruut, geweldig sfeertje daar. alleen jammer dat ik bij de ingang werd gevisiteerd als een misdadiger terwijl ik niks bij me had. NEP-DRUGSHONDEN!!!
Werkelijk een Superfeest ......Ouderwets Mysteryland .......Kortom Geweldig
BRRRUUUUTTTTTTTTTTT!!!!!! wat een feest zeg! regen of geen regen, gewoon gaan! sets van endymion en paul elstak !! vooral het einde bij masters was dikke vette sjjiiittt
was een egt kk vet feest Dione=DNA En MOH was duidelijk beter dan TUNDERDOME
Perfect heb iniedergeval de hele dag knnen stampen en thunderdome was zeker mijn favoriete area en die regen wat maakt dat nou toch lekker ff afkoelen wan al dat stampen
Vet feest..vooral veel bij Thunderdome, MOH en Mindcontroller area geweest, niet verkeerd hoor! Stunned Guys, Noize Suppressor, Shadowlands Terrorists & Paultje
hmm beetje negatieve reacties hier ben blij dat iknie geweest ben hoorde ook dat het feest ook geen aankleding had of wat lekker cheap duss naaiers
Zooo dan, hoezo vaag? Maar 't was wel lekker Alleen het hele gedoe van om 4 uur 's morgens op staan Nee dank je, NOOIT meer! En als ik bier bestelde bij de bar kreeg ik steeds geel water? Beetje minder
ohhhhh was echt heel vet!!!zo hoort een feest te zijn,lekker hard veel variatie in de muziek en gewoon maximaal knallen angerfist,t-junction,RTC,bass-d&king-matthew waren het vetste maar de rest was ook gewoon heel erg goed!topie georganiseerd en vette locatie,alleen jammer van die ''feestgangers'' die alleen maar komen om te vechten
enige minpuntje: de wc's... verder was het gewoon hakkuh van begin tot eind
Te bruut feest voor Nosferatu, Angerfist en Evil Activities. Maar vooral veel voor DJ D ondanks dat de apparatuur in het begin bij MOH zwaar kut was ging ie toch gewoon door en draaide hij nog een paar van me favoriete platen Voor mij beste feest van dit jaar
gzellig,leuke dames alleen de geluidsverdeling was bagger, JAMMER niet egt waar voor je geld
een zeer goei fistje..... en ik ben niet gesmolten dus geen klagen aan!!! Drokz & Akira Alleen van die kut Honden daar kreeg ik het van. Welke mongool laat op zo'n feest z'n hond nou uit.......... Helemaal leip die mensen!!!
WAT EEN FEEEEEEST TOPPERTJE DEZE FEESTEN MOETEN ER ELKE MAAND ZIJN KNETTERKNALLENDE OREN
[B]Begin tegenvallend[[/B]..maar later helemaal [B]GENIAAL[/B] door Chosen Few ft Predator,Armageddon Project,Jappo,Dj Producer,Dano,Vince, Ophidian en Delta 9
Haha nou ik heb mijn kaartje nog steeds. heb hem niet kunnen verkopen. vet klote. maar ja zal vast mooi zijn geweest in enschede
Echt een leuk feestje en mensen moeten niet zo zeiken over clubkutten iedereen is er toch voor de muziek en om gewoon een leuke tijd te hebben.. je moet niet op die clubkutten letten maar op de dj's en de muziek !! Angerfist en RTC
Het fouilleren duurde echt fucking lang, maargoed eenmaal binnen gingen wel snel los! Ik heb me goed vermaakt!
WAT EEN FEEEEEST, zo wil ik er elke week wel 1... Zou zonde zijn als we nog een jaar zouden moeten wachten jongens!! (hint-hint) Maar echt ZWAAR genoten!!! Heerlijke manneh ook daar
Tering wat een feest,volgend jaar absoluut weer,wat ging unexist achterlijk HARD weer pfff Grandioos ,ja nosferatu,vince,dione,blijf maar ff door gaan,echt echt een kippevel feessie...
Mooi feestje, en ook een goed geluid, voor een buitenfeest, jammer dat er daar nergens een line-up te vinden was... maar voor de rest heb ik me echt wel vermaakt... ON MY BIRTHDAY
Ik heb GVD 6 uur in de cel gezeten, omdat ik een drugshond een aai had gegeven. Gelukkig kreeg ik in de cel een kaart van iemand en ben alsnog 4 uur uit mijn pan gegaan. Feest was retegoed. K*Tcops minder.
Super vermaakt AOF zette fijn setje neer, verder to noize suppressor, Dione en A.P. Darkcore was verreweg slechtste tent FEESJE VAN HET JAAR!!!!!
darkcore had echt fucking schraal bagger geluid, vond ik wel jammer aangezien de goeie Dj's die er draaide, maar daar tegen in mindcontroller super geluid!! en zekers mooi feessie gehad!!
Supervet feest, er werd kei goed gedraait door bijna alle dj's waar ik geweest ben NOSFERATU DIONE THE STUNNED GUY VINCE verder jammer van de buien, maar daar kan niemand wat aan doen. vlammenwerpers waren ook top, lekker warm
Echt Super Vet !! Was een tof feessie echt waar.. ben helemaal los gegaan, heb nu overal spierpijn en ben echt verkouden.. Mja.. Dit knetter feest heb ik mee gemaakt!! Helemaal geweldig !!
UBER GANST GEIL!!!!!! Toppie hoor mensen. En dat gezeik over die clubkutten?? Nix mis mee hoor!!! Liever clubkutten dan van die wazige pogoende gasten!! Pleur toch een pokke eind op kanka gasten met jullie gebeukt! Nee dat is leuk!! Maar voor de rest echt toppie! Minpuntje slecht geregeld met verkeer, w.c's en ja hoe kan het ook anders het weer mocht wel wat beter maar dat mocht de pret niet drukken. mij
Het was helemaal geweldig, ik heb heel erg lang alleen rondgelopen, maar ik vond het heel erg leuk om allerlei andere mensen ontmoet te hebben geweldig
SUPER Knallfeest.....Mindcontroller Rulezz en Franky top met RTCen met overdag feesten ben je vroeg thuis he
was goed te doen maar jammer dat het overdag is
leuk feest alleen geluid in sommige zalen was TE slecht en dat bij de plee was helemaal knaken geregeld,hoop dat ze op sommige punten volgend jaar een verbetering boeken.
Jammer dat Masters of Houthak zo'n vet geluid had en dat de Darkcoretent met de vetste DJ's weer eens het schraalste was! strenge controle, plee's waren kut geregeld maar was wel gezellig veel bekenden gezien maar het was zdeker geen 50,- waard!
Ik dacht dat ik overdag feesten niet leuk vond...maar dit was dat je zegt... n TOP FEEST.. t weer viel reuze mee, de sfeer helemaal goed en die muziek... ja da was 100% hard! kortom GEWELDIG x michelle
Kicke feest heb me overal goed vermaakt vooral bij de Thunderdome! de Darkcore kon wel beter! Destroyer was gruwelijk goed Al met al een vet feest maar toch liever s'nachts en een ruimere indeling. Het was maar goed dat het niet uitverkocht was DAISY was zeer lekker aan het draaien hakkuh in de regen
Was een super vet rielekst wreed feesje Gast!! Respect voor Dj D die met zn kut instalatie tog verder draait!! (instalatie was wel weer goed gekome!!) Verder heel t gebied daar rond gestuiterd!! Super wreed gwoon met de Gasten!!!
Producer , Destroyer , Armageddon Project . Voor de rest veel rotzooi gehoord , en dan nog dat gezeik met het geluid in de Darkcore tent . Er was teveel politie aanwezig (niet goed voor het sfeertje) samen met die KUTHOND
kut feest.. geen sfeer.. teveel mensen die t niet snapte en ik snapte r zelf ook geen hol van..!! de laatste 2 uur waren leuk.. doe mij maar beter een feessie snachts..
was wel weer s suppertje vet lekker lopuh stampuh en voor de rest .gewoon een toppie feest alleen jammer van het regen meschien volgend jaar beter voor de rest was egt toppie bedank dominator voor juli mega prestatie
UBER UBER UBER UBER UBER UBER UBER UBER.. ohja A.O.F. bedankt voor het shirt
lieve mensies het was zker een TOP FEESIE! Ik heb me in tijden niet meer zo vermaakt! voor iedereen met wie ik was een dikke !!!! (wat een tering honden)
Whaaaahaaa!! Zeker een GrandiOos geweldig feesje.. et kwam wat moeilijk op gang maar aangezien je de gezelligheid toch zelf moet maken had je dan ook watt!!! PfOehh alleen die clubkutte Blijf de vOlgende keer gewoon thuis en ga daar maar mensen vervelen!! Maaaaarr Het was Top en voOral bij De masters area aangezien et masters feest dit jaar nie zow was.. maakte dit veel goed!! Vet Vet Vet
BWHUAHAHAAA DE KETELSTAMPERKANKERTOELIE, WAT EEN SUPERFEEST.... MAX STAMPUH...... VOLGEND JAAR ZEKER WEER..... ZWAAR RELAXED DAT HET NIE WAS UITVERKOCHT.......... IEDEREEN DE RUIMTE, DUS NIEMAND AGRESSIEF.... TADDAAAAAAAAAH
Was er om 14:00 (na 3 uur rijden) was om 18:00 weer weg, zeeeeer tegen gevallen en idd alles stond te dicht op elkaar en als je in 4 uur tijd zeker 6x dezelfde plaat hoort (Promo - Up Yours) ben je het al snel zat. Slechte lokatie, te klein en echt fucking onvindbaar
een lange dag maar ik heb het erg naar mn zin gehad!
Mission completed: Beste feest van m'n verleden en dat zonder harddrugs haha miste all1 de energie want ik ging vaak helemaal los op de muziek. Maar volgende keer rij ik wel over duitsland want die N18 is overdag niet te doen
1 WOORD: GEWELDIG!! MC DA HUSTLA Je hebt toch weer bewezen, dat je een goede MC bent... Mindcontroller was Freestyle was Darkcore was zwaar slecht.. en TD was Beste feest van 2005
WAS WEER EEN KKGEK FEESSIE! ENDYMION ANGERFIST EN DJ PAUL NIET TE VERGETEN!! WAS ZEKERS GESLAAGD EN HET WEER WAS HELEMAAL PERFECT, DIE REGEN BOEIDE ME NIET ZO, IK ZAT TOG HELEMAAL GEITIG ONDER EEN TAFELTJE.
kwa geluid kut feest kwa volk kut feest maar goed onderling wel gezellig gehad
Echt GRUWELIJK leip feessie ben echt helemaal los gegaan,vooral tijdens Nosferatu,Anferfist & DaY-már echt goed esfeer en podium van Masters en Thunderdome zagen er goe duit qua aankleding alles was toppie,behalve de regen dan ....zit nu nog na te genieten effe afwachten op foto's en hopelijk de DVD whaha
Noize Suppressor Idd Ook Bruut Gedraaid Ja, Was Ik Even Vergeten.. Maaruh,, WAAR WAS SCOTT BROWN @ Mindcontroller Ie Draaide Eik Van 22:00 Tot 23:00 .. Maar Om 22:30 Stond Bass-D Nog Te Draaien Wazig!!
ja tog, zwaar genote! dreunde weer lekker daar in enschede.... klaar voor een vervolg!
Wat een superfeest! Heb me echt uitstekend vermaakt , vooral in de B2S zaal! Wat mij betreft volgend jaar weer Dominator. Het enige nadeel waren de wc's, plaats daar nou eens wat meer van. Net of heb ik niets beters te doen dan een halfuur in de rij staan voor de wc .
Aanstaande zaterdag, van 11.00 tot 23.00 uur staat Enschede op z'n kop met Dominator. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de opbouw. Hieronder nog een paar zaken op een rijtje 284
Op zaterdag 30 juli is het recreatieterrein Het Rutbeek bij Enschede het domein van 8 live-acts en 73 DJ’s. De datum was al bekend, de locatie eveneens en wat de opzet wordt van het eerste serieuze hardcorefestival ter wereld zal inmiddels ook wel duidelijk zijn. Er ontbrak dus nog maar één belangrijk punt van informatie. 295
Half februari ging er een schok door hardcoreland, maar het was er eentje die zeer positief was. De organisaties achter de drie meest toonaangevende feesten in de hardste genres, Thunderdome, Masters of Hardcore en Houseqlassics, maakten toen bekend te gaan samenwerken om Nederlands enige echte outdoor hardcorefestival op de kaart te zetten. 294
jaaaaah en op masters 10-02-07 vannochtend hing er daar toch een grote mfk, poster van DOMINATOR 2007 en dat is waar het om gaat als het maar door gaat
der komt ook dit jaar een dominator maar zal wel op een andere lokatie worden gehouden!! maar op masters was idd een reuze poster van dominator erop dus gaat zcer weer top worden
https://album.partyflock.nl/5549555t.jpg Deze poster hing bij Masters afgelopen zaterdag!! Dus komt zeker weer een Dominator alleen nog niet bekend waar en wanneer! Maar we zijn zeker van de partij!!
khoop het ook dat er weer een dominator komt vorig jaar moeten missen ma als er weer zoon fijne line up is ga ik der zeker heen hou het anders op bussloo DEVENTER HARDCORE 4 LIFE!!!
vorige dominator was egt top... ik hoop egt dat het ergens gehouden kan worden.. mischien wel weer op rutbeek mooi dicht bij haha majah maak my verdrer ook nie uit waar het gehouden word... ik ben er gewoon bij... wil wel snel de datum weten anders verheug ik me strax voor nix
Waneer word de new datum nou eens bekend van DOMINATOR 2007
toch snap ik niet hoe het kan dat sommige mensen hier vorig jaar DOMINATOR hebben gemist ... ????
zal wel aan mij liggen , maar er was er vorig jaar geen, omdat de gemeente enschede niet nog eens een vergunning verstrekte voor zo'n keigaaf feest, en dat dit een beetje kut uitkwam om nog een andere lokatie te vinden!!
maakt verder niet uit tuurlijk had je kunnen verwachten dat ie dit jaar zeker weer kwam, het is tenslotte echt een su6 geweest voor zowel organisatie als al het publiek!!!!
dus ze hadden nu wat meer tijd om weer iets vreselijk goeds neer te zetten en ik ben bang dat dat helemaal goed gaat komen!!!!!!
Qua festival feest nog altijd op nr 1!!! Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed
Jammer dat ze nu niet meer zo die opstelling hebben zoals toen Dat was zo gaaf een Thunderdome en Moh stage Mjah tijden veranderen Overigens de stage van 2010 de main was ook echt wreed
ja echt jammer
Lol tijdens DJ Nosferatu op de DVD
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2011 om 11:29: