Ik heb mijn benen ervanaf gehakt!!! Zo lekker snel tempo in industrial en terror en early ook gunstig en met de Gang uit Hoorn ook supergezellig. Wat een top sfeer! BIG SMILE OP JE FACE en VOL GAS HAKKUH met al je beste vrienden heeft toch iets bijzonders. Een gevoel van euforie over je heen. = THE ULTIMATE. tot einde gebleven. I LOVE HARDCORE FESTIVALS!!!!! Beste setjes van de avond: RANDY, & Destroyer & Drokz/Akira
was ckr n vet feest ma kan bij lange na niet tippe aan de 1e editie locatie, geluid, en aankleding konden veel beter ben toch n btj teleurgesteld in art of dance en q-dance maja pornstage en angerfist maakte dat al n heel deel goed haha ojaa en volgende x zou t mssn beter zijn om t niet in n uithoek van nederland te houden ma mssn wat centraler en wat betreft de klachten van deze editie check deze site maar eens( http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article2224119.ece?showComments=all )
Echt een fucking bruut feest!! Aardig gek Het was het waard om daar naar Grunn voor te reizen. The Playah, Art of Fighters, Noize Suppresor, Neophyte, Bass D, Vince, RTC, Stanton Meesterlijke sets Feestje om niet te vergeten!!!
Lekker feestje! Aangenaam weertje erbij! Gezellige mensen
DEEPACK en VINCE super knallend feest helemaal na de klote Sinds lange tijd weer eens echt vermaakt met ook weer een super groepje!!! En ja het weer speelde ook heeeel erg goed mee
Heerlijk feestje gehad! DJ PAUL & G-TOWN MADNESS helden van de dag! Geluid was super en de rest eigenlijk ook. Dia thanx voor het super gezellige weekend!
Luna, Noize Supressor, Waxweazle en Vince waren top decoratie was weel beetje saai en indeling ook je kon niet echt verdwalen wat meestal wel kan op festivals...
kut sfeer daar in groningen niks aan verder magere aankleding
Zeker een geslaagd feestje!, jammer dat alles zo dicht opmekaar stond. voor de rest was het prima te doen super weer erbij geluid was gewoon goed en de sfeer was wel top
muziek was wel grappig, al hoorde je alles door elkaar , 4 bonnen voor een broodje vind ik nog steeds belachelijk (en t was nog goor ook) en er was totaal niks aan t decor gedaan, sfeer was ook niet echt super gezellig...heb wel eens betere feesten meegemaakt...
Heerlijk feesie P.O.R.N stage was zeker goed :RDZ, bonehead akira & drokz
Superfeest! geen lange wachtrijen gezellige mensen, lekkere muziek .. Super sfeer en natuurlijk was het weer wat ik besteld had ook aanwezig! lekker zonnig dagje !!
Had er meer van verwacht! De muziek bij mainstage kon wel wat harder! ook werd er niet super gedraaid op een paar na. En als je naar achter liep hoorde je alle muziek door elkaar En aan het decor hadden ze ook wel iets mogen doen, het was nu meer van een paar tenten neer zetten op een grasveld en daar blijft het bij.. beetje jammer!!
Zeer geslaagd feestje! Foto's staan reeds online op www.rige.net
Was wel leuk feestje, had er alleen te veel van verwacht, waardoor het een beetje tegen viel... Gewoon standaard hardcorefeestje (wat altijd wel leuk is daar niet van maargoed...) De heen en trug reis die 2,5 uur duurde en een volle tank diesel lustte zijn het de volgende keer als het weer in groningen wordt gehouden niet waard... Maar, desalniettemin wel leuke dag/nacht gehad!
De eerste editie is niet te overtreffen Eigenlijk was het zelfs knap beroerd (behalve het weer dan) decor was mager, geluid slecht en heb bepaalde nummers 5 keer gehoord. Outblast en Predator maakten echter alles helemaal goed
Super feest Prijzen waren oke en eten was ook goed te doen. En eindelijk een keer normaal bier op een feest Enige lachwekkende was de act van Angerfist, niet om aan te zien/horen. Maar wel een geweldig feessie gehad. Thnx all
uitermate lekker feest vooral bij de porn gestaan en me uitermate vermaakt daar + roze HKV VS PORN shirt
Wat een godsgruwelijk vet feest Super geluid en er werd super gedraaid. Het eten was ook goed geregeld en de opbouw was ook goed. De enige minpuntjes vond ik dat de breakcore en terror 1 area waren en dat het wc papier op was. Verder echt helemaal super met alle bekenden
kheb echt een van mn vetste feesten mee gemaakt t mooiste was dat ik gwn net deed of ik een backstage prijs had gewonnen en zo gwn de ste van stunned guys en daymar van 20 cm afstand heb meegemaakt hahaha echt een dikke ervaring staan te raggen terwijl 5000 man naar je staan te kijken GEWELDIG !!
Was super vet feestje! Mainstage en Hardcore area waren hard! Op naar de volgende!
super feest weer lekker los gegaan vooral de Early was weer TOP! G-Town madness: en Bass- D super set gedraaid: alleen KUT was dat ik 2uur voort einde dat men rechterknie het begaf voor de rest was het super bij de volgende, zeker weer aanwezig
SUPERFEEST IN GRUNN! Geluid in de early met g-town madness was vooraan niet normaal! M'n bortskas klapte zowat uit m'n shirt! Volgend jaar maar weer dan??
Asooooooociaaaallll lekker feestje echt meer dan geweldig!!!
Was wel een vet feestje heb me er goed vermaakt... Voornamelijk bij de industrial gestaan ... MAAAARRR waar was Rob? en jammer dat er geen MC bij de industrial was die de DJ's aankondigde en het bier was ook niet te zuipen daar... Overall toch ...
Ik vond het een geweldig feest, het geluid was goed vooral in de industrial stage. dat was het beste van allemaal. de afsluiting met vuurwerk was ook mooi
Was super feest, het weer was goed gelukkig en muziek was ook goed Neophyte, Noize Suppressor, Akira vs Drokz en Early Hardcore stage en voor de dansdames bij de mainstage, vooral die ene of niet Jasper
mega mega mega mega mega TOF nog nooit zoveel bekenden op een feest... helemaal los, helemaal gek en heerlijke sfeer + weer! I wanna go back
Knetter goed feestje; Paul vs J.D.A en de Stunned Guys was ckers lekker Bass-D was weer lekkere early en afsluiter outblast vs predator was ook niet verkeerd
geinig feesje lekker weer gelukkig had het iets groter verwacht mannen van de dag/avond WAXWEAZLE WAT EEN SET PANIC heerlijke set scott brown AKIRA EN DROKZ LEKKERE TERORR JIIHAAA !!!! RUDE AWAKENING stanton en vince
Wat een supervet feestje was dit!!! dus organisatie, DJ's , MC's en het super relaxte publiek (op een paar m*ngoolen na dan) bedankt deze is zeer zeker voor herhaling vatbaar !!!!
Het was echt wel een vet buite feest Eten was vooral lekker.. Goed gedraait Zeer Goed geluid Alleen wat bij Promo gebeurde ( Lag het aan hem ofwat.. Of bleef der iets hange? ) Zo verder Echt wel relax..
ze waren niet zuinig met saus, kon wel wat minder op, had me hele bek vol
Was weer een super feest! Hoe gezellig kan het zijn Sfeer zat er heeeeel goed in, en er werd weer meesterlijk gedraaid Hellfish Alles was verder ook goed geregeld, minder dat het geluid in de main zo zacht stond vooral tijdens angerfist... Kwam niet echt over, EN HET WAS DROOG JOEHOE!
super super super super jammer dat we J.D.A. vs DJ Paul hebben gemist volgend jaar cker weten weer --->weet iemand op welke site foto's komen? iets met isd-quest.nl ofzo?
hele weekend was gewoon TOP alleen1 minpuntje maarja
superfeest! en de weergoden waren ons goed gezind! het overtreft wel eerste editie niet, maar toch een super feest gehad!! de industrial area was ,true
gruwelijkkkkkkkk, egt wel mn beste feest tot nu toe.. goeie muzieke, goeie sfeer (vooral in de early), heb me gewoon van begin tot eind vermaakt alleen jammr dat je af en toe t geluid door elkaar hoorde..
vetste feest ooit... hier zijun gewoon geen woorden meer voor...
weer een van de betere feesie´s jammer dat we zo vroeg weg moesten maar daar in tegen de trein reis dan weer
was een geweldig feestje weer...mooi weer, redelijk goed geluid, en een brute sfeer. De stunts bij de mainstage waren echt overtreffend gelukkig kon ik nu wel tot het einde blijven en had ik de laatste trein.
echt geweldigg verjaardgsfeestje, de busreis was lachenn, en het feest was echt superr, het weer zat mee, twas niet te druk, en tenminste elke tent met goeie muziek!! eindelijk weer veel los gegaan re-style & producer
het was knalle mega Tof -------> supper gehad met me mokkie's
Vet feest! Was het gezeik vooraf allemaal meer dan waard, zeker gezien het prachtige weer (op een klein buitje na) Daardoor werd de PORN outdoor area helemaal te gek, veel tijd doorgebracht daar. Dikke set van Toxic, CAPSLOCK, Eye-D & Hidden en Panic in de early Geluid was trouwens best goed voor een AOD feest, vooral in de PORN en de hardcore tent. En vuilnisbak-pogo-terreur was ook leuk om te zien Alleen die fucking bus... toeristische rondrit van 5 uur aan zo'n prijs
Heb me super goed vermaakt!! UNEXIST held!! wat een set!! de rest van de dag heeft daar niet meer aan kunnen tippen!! Daymar was ook super zoals altijd!! verder prima dag gehad!!
goed te doe,vooral dat grote decorstuk van de gasunie was bewonderingswaardig
VETJES !!! G-town Madness !! Het einde was lekker met de lazers :kwijl !! Ik kijk er al naar uit naar de volgende Dominator
UNEXIST! HELD! jammer dat hij zo vroeg draaide en de rest van de dag niet meer aan hem kon tippen! OUTBLAST--> ga aub in de plaatselijke disco je hitjes draaien en niet op "Worlds leading hardcore festival"
Industrial, Early Akira VS Drakz Mainstage Geluid mog wel wat harder... verder prima vermaakt
Mega vet feestje! op de heen weg hadden we een mega goeie chauffeur.... het was zeer gezellig met al die bekende die er waren en natuurlijk weer lekker nuchter
m'n eerste hardcore feest maar zeker niet me laatste! zeer goe, , d bevalle & veel betere sfeer als n hardstyle party hoop wel da t volgend jaar wa dichter bij huis nu 4,5 uur moete reize verder ware de consumpties echt kut
Beetje karig aangekleed en t geluid was ook niet overal super, maar mensen wat n superdag gehad.... goed sfeertje lekker weer en gaan met die banaan super!!!
Geweldig feest, supersfeertje en uitermate goed genoten
Sceletor Man van de Dag .., Recype & Panic waren ook lekkere sets !. Mainstage (N) Geluid Echt Te Slecht En Viel Ook Zwaar Tegen !. Geluid Early Rave & Hardcore Stage Waren daar aan tegen
Het was m'n eerste Dominator feestje, maar ik vond het een beetje tegenvallen. De muziek was alleen jammer dat als je tussen de tenten in stond, de muziek door mekaar heen hoorde. Maar gelukkig dat het weer mee viel. En qua aankleding was het een beetje kaal
ON-GE-LO-FE-LIJK ik had hier hele hoge verwachtingen van,toch had ik et niet ZO enorm gaaf verwacht,wat een machtig feest dit,helemaal geen woorden meer voor was gewoon te machtig voor woorde,busreis was ook geen ramp nieuwe mense leren kenne,was nog gezellig ook
de mensen die de eerste keer in enschede zijn geweest weten dat het qua geluid een stuk minder was en de opbouw van deze editie was zwaar beneden maat.
zo veel beter dan MOH,, zo'n goeie sfeer,, zo fokin goed feest heb ik nog nooit mee gemaakt!! iedereen die niet geweest is,, serieus,, je hebt zoiets moois gemist!! damn!!@@@
2 jaar geleden in Enschede vond ik de aankleding toch een stuk mooier, helaas ging dat toen ten koste van het geluid. Moet zeggen dat het op sommige stukken bij de tenten niet veel beter was, maar goed toe maar weer Bass-D, G-Town Madness, Scott Brown & Dr. Rude hebben super gedraaid! 5 Minuten lopen van mijn huis, TOP!
hehehehe wat een super lekker vet hard feest....kapot gelachen..en lekker voetballuhhh met de prullenbakken linksachterin maar zeer geslaagd feest en overtrof persoonlijk defqon echt wel hehehhe ..het was echt toppie
Vond het echt een uber feest heb me goed vermaakt 1,5 uur naar apeldoorn vink nie slecht ik vond de sfeer goed ik persoonlijk heb geen ruzies gezien ik vond het echt weer geweldig DOMINATOR !!!!!!
RUST
wat een klote herry, kreeg spontaan pijn in mijn ballen. ik hoorde dat er 1tje dood was geslagen bij de ingang. VERTEL VERTEL
Wat een fucking vette party!! Mijn eerste echte hardcore party, moest even mijn plaats vinden en toen vol gas los!! Super vermaakt!!! N lang zal ze Groningen, wat ideaal, zo lkkr dichtbij!!
Vond het wel apart, overdag feesten. Pas toen het donker begon te worden, begon ik het naar mijn zin te krijgen. Over het algemeen was het wel een leuk feestje, maar heb me wel eens beter vermaakt. Misschien volgend jaar beter!
Met festivals wete je dat het geluid op sommige momenten minder kan zijn, mede door de wind!Ik vond het een topper! Dit soort feesten zijn gewoon bruut!
Supervet! Goede locatie, onwijs goede sfeer, heel veel gezelligheid en vette muziek!
had er wel meer van verwacht, alles zo dicht op elkaar, als je in de ene tent stond hoorde je de muziek van de andere tent nog, en in de freestyletent tot aan deepack geen bass uit die woofers kwam, maar toen die bass het wel weer deed ging het er ook echt hard aan toe ART OF FIGHTERS :respect:
Was echt een super feest Mooi weertje erbij, lekkere muziek.. Alleen jammer dat het zo vroeg was afgelopen, zou nog wel een paar uurtjes door willen gaan Maar ook het vuurwerk op het einde was super.. Heb mij samen met mijn lieverd, goed vermaakt
Was wel een loik feessie alleen jammer van de aankleding en het geluid op de main maar heb me zekers wel vermaakt wat wel triest was dat het geluid by Placid k zachter werd gezet omdat Angerfist daarna ging draaien
Gewoon hard genieten! Geluid kenkerhard, schijt aan dat er geen vloeren lagen lekker stampe in t gras Helden van de dag: Negative ANeophyteRe-style (alleen zwaar zuur dat de bass wegviel tijdens zn set ) Verder.. Thijske, bedankt voor t slapen, t was weer goed laguh!
Lekker feestje weer Early deuntjes was echt nice Vooral ook het einde Lekker weertje gehad gelukkig! Busreis was wel behoorlijk lang, mrja je moet er wat voor over hebben! Bier smaakte weer als vanouds
Super goed feest !! Kon niet beter !!
Wat een BEUKE Feest ik wist op een gegeven moment niet meer dat ik van voren of achteren nog leefde!!!
van de 11 uur dat ik daar was heb ik me elke seconde vermaakt chill weertje, goeie sfeer. lekker van de kaart geweest daaro geluid kon wel wat beter maar in de early tent knalde het top het was het geld meer dan waard.
GOED VERMAAKT!! Goed voor Groningen zo'n feest tegen de schmer kwam ik dr pas lekker in UNEXIST THE PRODUCER DR. RUDE G_TOWN NOIZE SUPRESSOR Redelijke prijzen goed geluid Zo maar ffies beuken op de After
g town madnes was echt top verder viel dit feest zwaar tegen te goedkoop die aankleding geen vet decor of zo echt weer art of dance stijl en dan durven ze dit het grootste hc evenement ter wereld te noemen echt schaam je
heerlijk gruwelijk mega helden negative A en peaky pounder wat een heerlijke herrie verder Rudeboy & tomcat mega setje neer gezet jongens en het geluid in de hardcore en hardtechno en industrial waren enige minpunt: de main decoratie ver onder de maat van AoD en Q-dance en het geluid was ook niet geweldig voor de rest top feestje
Ground zero kan hier nog wat van leren.. tenmintse lekker de ruimte,geen lange wachtrijen, muziek lekker hard,mooie decoratie, wel een pokke end rijden met die bus meer dan 5 uur vanaf zeeland.. ging lekker bij de terror-stage hmmm...jammie!!
Over slechts enkele dagen staat het Stadspark in Groningen op zijn kop tijdens het mega spektakel Dominator - the biggest Hardcore Festival in the world. Het aftellen is begonnen!! In dit bericht lees je alle laatste info met betrekking tot het festival. 233
Er zijn nog een kleine drie weken te gaan tot op 28 juli het muzikale geweld in Groningen losbarst. De tweede editie van Dominator Festival zal dan een feit zijn. Maar voor het zover is, eerst nog enkele updates voor alle partyfreaks. 122
Het Stadspark in Groningen staat op zaterdag 28 juli geheel in het teken van de hardere Dance stromingen. Dominator strijkt op deze datum neer op de bijzondere locatie en laat voor de tweede maal van zich horen. Ervaar alvast het ultieme Dominator gevoel en check de website! 90
Op 28 juli zal in het Stadspark van Groningen de rebirth van het grootste Hardcore festival ter wereld plaatsvinden. Van 11:00 uur 's ochtends tot 23:00 's avonds zullen zeven verschillende muziekstromingen samensmelten, tijdens het nu al legendarische Dominator evenement. Alleen de grootste en meest toonaangevende artiesten zullen hierbij acte de présence geven. 315
In 2005 zag de eerste editie van Dominator het licht. Beukende area’s van o.a. Masters of Hardcore, Thunderdome, Houseqlassics en Mindcontroller zorgde voor een onvergetelijke sfeer, de roep om een vervolg in 2006 was dan ook groot. Met trots kan gemeld worden dat het Stadspark in Groningen op zaterdag 28 Juli 2007 het toneel zal zijn van dit festival. 316
Tegenwoordig hep rotterdam der nog maah 1tje
die van Zuidplein is weg en die van utrecht was idd al geslote dus hebbe eindhoven, rotterdam, amsterdam en den haag er nog 1tje