Het was echt een SUPER VET feest !!! En die stunt show was ook echt super !!! En het vuurwerk om mee af te sluiten was ook erg mooi Tot de volgende DOMINATOR !!!
Echt een fucking bruut feest!! Aardig gek Het was het waard om daar naar Grunn voor te reizen. The Playah, Art of Fighters, Noize Suppresor, Neophyte, Bass D, Vince, RTC, Stanton Meesterlijke sets Feestje om niet te vergeten!!!
Lekker feestje! Aangenaam weertje erbij! Gezellige mensen
DEEPACK en VINCE super knallend feest helemaal na de klote Sinds lange tijd weer eens echt vermaakt met ook weer een super groepje!!! En ja het weer speelde ook heeeel erg goed mee
Luna, Noize Supressor, Waxweazle en Vince waren top decoratie was weel beetje saai en indeling ook je kon niet echt verdwalen wat meestal wel kan op festivals...
kut sfeer daar in groningen niks aan verder magere aankleding
Ben maar 3 uur daar geweest want ben me tas verloren met me geld en telefoon en ALLES!!!!!!!! Dus heb niet veel meegekregen maar wat ik hoorde was wel lekker HELLFISH
Zeker een geslaagd feestje!, jammer dat alles zo dicht opmekaar stond. voor de rest was het prima te doen super weer erbij geluid was gewoon goed en de sfeer was wel top
Heftig Feestje Al1 jmmr van Destroyer Distortion(N) Wat ligge lullen over andere Dj's Voor de rest: Neophyte, Noize Suppressor, Negative A Maar het Setje van Drokz & Akira vs RDZ was Toch wel de Set vd Avond!!!
begin viel beetjuh tegen, maar derna werd het alleen maar beter. en die aankleding, dat viel wel mee was precies goed, sommige mensen zijn gewoon wat verwend. had het terrein alleen wat groter verwacht. kortom een 9 waard
Was 3,5 uur rije CKER wel waard ! Mega feestje gehad mi me maatjes zonnetje maakte het helemaal af !! Al me favoriete hore draaie ma vooral Noize Suppressor
Superfeest! geen lange wachtrijen gezellige mensen, lekkere muziek .. Super sfeer en natuurlijk was het weer wat ik besteld had ook aanwezig! lekker zonnig dagje !!
Het was een GEWELDIG feessie super gezellig met me Maatjes en met de Gabbers
In totaal 8 uur afgereisd (heen&terug) maar het was ZEKER de moeite waard. Wat een TOPfeest. Bovendien Bass-D & King-Matthew weer de helden van de dag Wat een MASTERLIJKE set zeg
Was Op zich Zeker Geslaagd Feestje Alleen De ** Dat sommigen het op het neinde ff moesten v erpesten omdat ze het niet meer trekkuh..:[.. Maarehmmzz.. Veel Lekkere Jongens Miss tot Schnelle... maar ook buiten dat leuk feestje..
het was super heb het erg naar me zin gehad dominator see you next time
Der werd lekker gedraaid en als je ook echt in een tent stond was het geluid goed. Iets erbuiten was het bagger, alles door elkaar heen en te dicht op elkaar. Toiletten geregeld. Prijzen gingen net, is niet wat ik verwacht had van 'biggest hardcore festival in the world' in vergelijking met de vorige keer.
leuk feestje maar ik had er meer van verwacht wel vet vondt ik die motors die over de main sprongen en wat was die security streng bij de ingang !!!volgend jaar misschien weer en dan met wat minder wind
Was wel leuk feestje, had er alleen te veel van verwacht, waardoor het een beetje tegen viel... Gewoon standaard hardcorefeestje (wat altijd wel leuk is daar niet van maargoed...) De heen en trug reis die 2,5 uur duurde en een volle tank diesel lustte zijn het de volgende keer als het weer in groningen wordt gehouden niet waard... Maar, desalniettemin wel leuke dag/nacht gehad!
gruwelijk feest! Unexist industrial main was nix Campere was vet!
Waar was The Destroyer Super feest gehad, lekkere area's en het heeft echt super mee gezeten met het lekkere weer.
het was de lange reis zeker waard bijna heel de dag in de early hardcore stage gestaan. de sfeer daar was dan ook heel goed! beste setjes waren van Waxweazle , Panic
Mega weekend! lekker op de camping daar gelege! Dominator was geweldig! Helemaal los! super weer! Heerlijk vermaakt! Super actie met die motorcrossers! nu weer lekker thuis.. weer verder met het dagelijkse leventje.... Art of Dance & Q - Dance
Super feest Prijzen waren oke en eten was ook goed te doen. En eindelijk een keer normaal bier op een feest Enige lachwekkende was de act van Angerfist, niet om aan te zien/horen. Maar wel een geweldig feessie gehad. Thnx all
Geweldig feestje!!! Panic en Dr Rude Voor de rest zeer goed vermaakt met iedereen en alles was ERG goed geregeld gratis wc's en drinken en eten goed en snel!! volgend jaar zeker weer!
Nou beetje jammee van me kater in het begin had ik toch niet moeten doen maar ongeveer vanaf Noize Suppressor en zeker bij Bass D me hele hoofdpijn weggehakt haha Ik heb echt een heerlijk feessie gehad en Kirsten ik ben trots op je en nee niet op jou Pascal
gewoon geen woorde voor, met voorsprong het beste feest waar ik ooit ben geweest!!heb kippevel als ik eraan trug denk!!allemaal supersetjes,..en de hollandse wijfjes mochte ook gezien worde, besluit: ben gewoon in het verkeerde land gebore!!HARDCORE FOR LIFE
MEER DAN GEWELDIG supervet feest. het geluid was mooi aanwezig en zo hoort het het eind was donders spectaculair. :Dals ze zouden vragen: morgen weer?? JA MORGEN WEER!!!
Dominerent zo hoort een feest te zijn ,Fraction Hazes Unexist ,the producer, Noize Suppressor, organisatie
super feest weer lekker los gegaan vooral de Early was weer TOP! G-Town madness: en Bass- D super set gedraaid: alleen KUT was dat ik 2uur voort einde dat men rechterknie het begaf voor de rest was het super bij de volgende, zeker weer aanwezig
PORN stage super sfeer daar.. maar de rest van het festival(letje) was niet veel bijzonders al wou je de andere tenten niet horen moest je vooraan het podium tegen de speakers gaan staan, totaal geen aankleding alleen een paar circustentjes en houten banken, ja 3 palen met lampjes erop verder was het wel gezellig..
Genieten! Noize Suppressor DJ Producer, D-Passion, Negative A & Placid K ook geniaal Maar waar the hell was Rob gebleven???
Ik vond het een geweldig feest, het geluid was goed vooral in de industrial stage. dat was het beste van allemaal. de afsluiting met vuurwerk was ook mooi
Was super feest, het weer was goed gelukkig en muziek was ook goed Neophyte, Noize Suppressor, Akira vs Drokz en Early Hardcore stage en voor de dansdames bij de mainstage, vooral die ene of niet Jasper
mega mega mega mega mega TOF nog nooit zoveel bekenden op een feest... helemaal los, helemaal gek en heerlijke sfeer + weer! I wanna go back
Knetter goed feestje; Paul vs J.D.A en de Stunned Guys was ckers lekker Bass-D was weer lekkere early en afsluiter outblast vs predator was ook niet verkeerd
geinig feesje lekker weer gelukkig had het iets groter verwacht mannen van de dag/avond WAXWEAZLE WAT EEN SET PANIC heerlijke set scott brown AKIRA EN DROKZ LEKKERE TERORR JIIHAAA !!!! RUDE AWAKENING stanton en vince
Wat een supervet feestje was dit!!! dus organisatie, DJ's , MC's en het super relaxte publiek (op een paar m*ngoolen na dan) bedankt deze is zeer zeker voor herhaling vatbaar !!!!
HELEMAAL TE GEK!!! beste feest ooit! Sommige decors hadden wel beter gekund maar Dominator stage zag er leuk uit. 100% uit me dak gegaan! Echt gewoon een dag die ik nooit zal vergete!
Het was echt wel een vet buite feest Eten was vooral lekker.. Goed gedraait Zeer Goed geluid Alleen wat bij Promo gebeurde ( Lag het aan hem ofwat.. Of bleef der iets hange? ) Zo verder Echt wel relax..
Was weer een super feest! Hoe gezellig kan het zijn Sfeer zat er heeeeel goed in, en er werd weer meesterlijk gedraaid Hellfish Alles was verder ook goed geregeld, minder dat het geluid in de main zo zacht stond vooral tijdens angerfist... Kwam niet echt over, EN HET WAS DROOG JOEHOE!
heerlijk weer, goede muziek, geweldig gezelschap, beste feessie sinds tijden weer
super super super super jammer dat we J.D.A. vs DJ Paul hebben gemist volgend jaar cker weten weer --->weet iemand op welke site foto's komen? iets met isd-quest.nl ofzo?
Super feest...dik waard om voor naar de andere kant van nederland te rijden EARLY
superfeest! en de weergoden waren ons goed gezind! het overtreft wel eerste editie niet, maar toch een super feest gehad!! de industrial area was ,true
gruwelijkkkkkkkk, egt wel mn beste feest tot nu toe.. goeie muzieke, goeie sfeer (vooral in de early), heb me gewoon van begin tot eind vermaakt alleen jammr dat je af en toe t geluid door elkaar hoorde..
Geweldig Vermaakt!! Unexist, Manu le Malin en Noize Suppressor Op naar DanceParade & Decibel!!
mooie feessie mooi weertje en lekker gedraaid hoewel beetje vaak dezelfde platen maar goed...was gezellie en dronken
Mega vet!!! Rudeboy & Tomcat, T-Junction & Osiris, Sceletor, Mercenary, Dr. Rude megabruut! tnx voor de support onder me set was te vet gewoon!
was een geweldig feestje weer...mooi weer, redelijk goed geluid, en een brute sfeer. De stunts bij de mainstage waren echt overtreffend gelukkig kon ik nu wel tot het einde blijven en had ik de laatste trein.
Super vet!! Mooi weer! Open air stage was super NEOPHYTE Vet die crossmoters te stunten over het mainpodium heen!! En in de industrial tent vet gedraaid!!
Was egt sooowww leuk in dat gekke grun!! was top met me schatjess!!
ik heb me weer eesn super vermaakt.. lekker los kunnen gaan!! asso veel bekenden.. maar ja had ook niet anders verwacht in grunnen.. en wendy.. ik heb me super met je vermaakt weer !!! dikke kus voor jou !!!.. op naar het volgende feestje.. weest gegroet
echt geweldigg verjaardgsfeestje, de busreis was lachenn, en het feest was echt superr, het weer zat mee, twas niet te druk, en tenminste elke tent met goeie muziek!! eindelijk weer veel los gegaan re-style & producer
SUPERVET !! Mercenary, Tomcat, Rudeboy, Recype, Apster, Tha Watcher .....!!! Early, Main en Hardcore waren super! De geluidjes van de PORN-stage zeker aardig uit te houden tijdens het eten ! Volgend jaar weer ??
Hong Kong Violence!!! FFF was goed bezig en Drokz is een held!
Vet feesje prima vermaakt... vooral in main en freestyle geweest vond 2005 wel beter, vooral qua aankleding en sfeer.. iets teveel agressieve koppen gezien
defqon ging niet door voor ons, maar dominator maakte dat weer helemaal goed, heb me super vermaakt, blije en leuke party mensjes,mega sfeertje en er werd vet gedraaid, paul,angerfist,tha playah,prophet en luna stuiterpaps thanx voor een toppie dag
boh eg uber vit Neophyte live Drokz vs Akira en NoizeSuppressor
zeker goeie partyyyyy
Gruwelijk mooie opening van G-town Madness (hele set uiteraard!!) Daarna Bass-D, was ook echt superwreed, de benen uit mn lijf gestampt tussen de kramp door Dr. Rude was ook zeker fantastisch en Stanton kon der ook wat van! Kortom, superfeest, 5 min van mn huis, wat wil een mens nog meer....
Gewellig goed vermaakt, Fijn met Callum wezen verdwalen..Maar als die ZEIKENDE mensen voortaan is wegblijven die niet van hardcore houden HET was een HARDCORE feest geen kut jumpfestijn
btj jammer van die echt onontbeerlijke vieze plee's.. noise suppressor: heerlijke opening, maar werd wel wat 1tonig.. maar alle knappe niet idw vrouwlijke medemensen maakte alles goed
Wat een meesterlijke set van dj LUNA je verwacht hardstyle maar we kregen een dikke hadrcore beats Promo was ook weer goed bezig alleen jammer dat zijn plaat oversloeg !!!
Heb me super goed vermaakt!! UNEXIST held!! wat een set!! de rest van de dag heeft daar niet meer aan kunnen tippen!! Daymar was ook super zoals altijd!! verder prima dag gehad!!
zeker weer een geslaagd feestje de dominator stage werd weer goed gedraaid was wel minder met het geluid af en toe maar dat mocht de pret niet drukken neophyte noize suppressor angerfist day-mar
goed te doe,vooral dat grote decorstuk van de gasunie was bewonderingswaardig
VETJES !!! G-town Madness !! Het einde was lekker met de lazers :kwijl !! Ik kijk er al naar uit naar de volgende Dominator
UNEXIST! HELD! jammer dat hij zo vroeg draaide en de rest van de dag niet meer aan hem kon tippen! OUTBLAST--> ga aub in de plaatselijke disco je hitjes draaien en niet op "Worlds leading hardcore festival"
Supervet feestje zeg!!! Heb het zooo toppie gehad; goeie muziek, goeie sfeer, heerlijk weertje en leuke mensen!!
Industrial, Early Akira VS Drakz Mainstage Geluid mog wel wat harder... verder prima vermaakt
goed feest, lekker weer! en goed geluid! prima vermaakt!
Super feest voor Unexist, prachtig!! Noize Suppressor ....P.O.R.N. stage was echt helemaal ...oh ja en het was ook nog eens mega gezellig!! ...nog kats naar de donder
Zeer Relax alles jammer dat er beetje gekloot was met geluid op mainstage daarom was Angerfist niet zo hard togg wel hardst gestamp bij deepack echt meesterlijk Respect voor hun ^^
m'n eerste hardcore feest maar zeker niet me laatste! zeer goe, , d bevalle & veel betere sfeer als n hardstyle party hoop wel da t volgend jaar wa dichter bij huis nu 4,5 uur moete reize verder ware de consumpties echt kut
Was een heerlijk feesie alleen hadden de beentjes het om half 10 wel gezien Producer was leipe shit en veel r_AW tuig weer gezien(ook achter de draaitafel)
Leuke dag gehad! Lekker staan housen in de freestyle..wel wat minpuntjes; geen vloer in de tenten en het geluid was dramatisch...beter toch een soundcheck vantevoren?..verder vond ik het voor die 50 euro erg mager aangekleed. Voor de rest was het wel gezellig enzo
Vond het echt een uber feest heb me goed vermaakt 1,5 uur naar apeldoorn vink nie slecht ik vond de sfeer goed ik persoonlijk heb geen ruzies gezien ik vond het echt weer geweldig DOMINATOR !!!!!!
Wat een fucking vette party!! Mijn eerste echte hardcore party, moest even mijn plaats vinden en toen vol gas los!! Super vermaakt!!! N lang zal ze Groningen, wat ideaal, zo lkkr dichtbij!!
was weer een bijzonder mal zaakie whehehehe BEST VERMAAKT!!!!
Vond het wel apart, overdag feesten. Pas toen het donker begon te worden, begon ik het naar mijn zin te krijgen. Over het algemeen was het wel een leuk feestje, maar heb me wel eens beter vermaakt. Misschien volgend jaar beter!
Supervet! Goede locatie, onwijs goede sfeer, heel veel gezelligheid en vette muziek!
had er wel meer van verwacht, alles zo dicht op elkaar, als je in de ene tent stond hoorde je de muziek van de andere tent nog, en in de freestyletent tot aan deepack geen bass uit die woofers kwam, maar toen die bass het wel weer deed ging het er ook echt hard aan toe ART OF FIGHTERS :respect:
super wat een feest!!! mijn beste feest tot nu toe van 2007, volgende x zeker weer heen!!! 1 nadeel 11 uur al afgelopen dat was echt te vroeg! volgende x minimaal tot 1 uur door
GOED VERMAAKT!! Goed voor Groningen zo'n feest tegen de schmer kwam ik dr pas lekker in UNEXIST THE PRODUCER DR. RUDE G_TOWN NOIZE SUPRESSOR Redelijke prijzen goed geluid Zo maar ffies beuken op de After
heerlijk gruwelijk mega helden negative A en peaky pounder wat een heerlijke herrie verder Rudeboy & tomcat mega setje neer gezet jongens en het geluid in de hardcore en hardtechno en industrial waren enige minpunt: de main decoratie ver onder de maat van AoD en Q-dance en het geluid was ook niet geweldig voor de rest top feestje
Super vermaakt.. gewoon lopend heen gegaan!!..veel los gegaan..was gezellig alle bekenden weer te zienvooral 1 speciaal persoon..tof dat op het laast nog een lasershow plus vuurwerk was!!!
Jaaa super prima vermaakt Nu maar hopen dat het vaker in Groningen gegeven word
Super Feestje, Goede Sfeer en het eind was echt superr met het vuurwerk..!! Op naar volgend jaar!
Over slechts enkele dagen staat het Stadspark in Groningen op zijn kop tijdens het mega spektakel Dominator - the biggest Hardcore Festival in the world. Het aftellen is begonnen!! In dit bericht lees je alle laatste info met betrekking tot het festival. 233
Er zijn nog een kleine drie weken te gaan tot op 28 juli het muzikale geweld in Groningen losbarst. De tweede editie van Dominator Festival zal dan een feit zijn. Maar voor het zover is, eerst nog enkele updates voor alle partyfreaks. 122
Het Stadspark in Groningen staat op zaterdag 28 juli geheel in het teken van de hardere Dance stromingen. Dominator strijkt op deze datum neer op de bijzondere locatie en laat voor de tweede maal van zich horen. Ervaar alvast het ultieme Dominator gevoel en check de website! 90
Op 28 juli zal in het Stadspark van Groningen de rebirth van het grootste Hardcore festival ter wereld plaatsvinden. Van 11:00 uur 's ochtends tot 23:00 's avonds zullen zeven verschillende muziekstromingen samensmelten, tijdens het nu al legendarische Dominator evenement. Alleen de grootste en meest toonaangevende artiesten zullen hierbij acte de présence geven. 315
In 2005 zag de eerste editie van Dominator het licht. Beukende area’s van o.a. Masters of Hardcore, Thunderdome, Houseqlassics en Mindcontroller zorgde voor een onvergetelijke sfeer, de roep om een vervolg in 2006 was dan ook groot. Met trots kan gemeld worden dat het Stadspark in Groningen op zaterdag 28 Juli 2007 het toneel zal zijn van dit festival. 316
Tegenwoordig hep rotterdam der nog maah 1tje
die van Zuidplein is weg en die van utrecht was idd al geslote dus hebbe eindhoven, rotterdam, amsterdam en den haag er nog 1tje