Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's foto's
album,8033 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

Stadspark (buiten) op de kaart
Concourslaan 12
Groningen
Nederland🇳🇱
hardcore × 53, industrial hardcore × 27, oldschool × 15, techno × 15, early hardcore × 9, breakcore × 7, schranz × 5

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 21 meetings, de drukste drie om 09:00 met 41 bezoekers, om 11:00 met 36 bezoekers en om 15:00 met 24 bezoekers.
Verslagen
Door ROOIE-DONDER (642), iGwenda (2294), De Bomendokter (1775), anoniem (2888), Hark. (2371), Kerstgek (1369), CODA-gfx (1004), anoniem (1414), mr turner (2519), 050-Grunn (529).

Stemresultaat: geweldig

geweldig269361%
zeer goed112226%
goed4149%
ok772%
voldoende391%
onvoldoende13
slecht9
zeer slecht3
waardeloos12

915 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
Ik heb mijn benen ervanaf gehakt!!! Zo lekker snel­ tempo in industrial en terror en early ook gunsti­g en met de Gang uit Hoorn ook supergezellig. Wat ­een top sfeer! BIG SMILE OP JE FACE en VOL GAS HAK­KUH met al je beste vrienden heeft toch iets bijzo­nders. Een gevoel van euforie over je heen. = THE ­ULTIMATE. tot einde gebleven. I LOVE HARDCORE FEST­IVALS!!!!! Beste setjes van de avond: RANDY, & Destroyer & Drokz/Akira
! Mr B !
Tering wat een gruwelijk feest zeg:Dhele dag/avon­d lopen knalluh daar:bounce: heb me nu toch een spierpijn:P!!!
zwaar geslaagt feestje!
!!­ Beijtjuh !!­
KAAAANKERRRRVETTT:P!!!!!
!! Ellis !!
het was echt super! :D heel gezellig.. :D
!!Marieke...
In woord GEWELDIG,zo zou het altijd moeten zijn,dit valt niet meer te overtreffen,KIPPENVEL!!
!!­VICTOR­IOUS!!­
:respect: Noize Suppressor :respect:
Day-mar & angerfist :respect: :D zeer goei feest
# Babette
Zkr een vet feest!! (Y)
zwaar genieten bij de porn stage, sickboy,irate,rdz,fff,caplock:respect:
Super feestje... :D
Super..!
' Timm || E-Raizer
super feest :D
Een super vet feest :bounce:
(6) MARKETMAKER (6)
was ckr n vet feest:D ma kan bij lange na niet tippe aan de 1e editie:S locatie, geluid, en aankleding konden veel beter:S ben toch n btj teleurgesteld in art of dance en q-dance maja pornstage en angerfist maakte dat al n heel deel goed haha:P ojaa en volgende x zou t mssn beter zijn om t niet in n uithoek van nederland te houden ma mssn wat centraler :P en wat betreft de klachten van deze editie check deze site maar eens( http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article2224119.ece?showComments=all )
(6)CIANO(6)
Echt een fucking bruut feest!! Aardig gek :D Het was het waard om daar naar Grunn voor te reizen. :respect: The Playah, Art of Fighters, Noize Suppresor, Neophyte, Bass D, Vince, RTC, Stanton :respect: Meesterlijke sets :P Feestje om niet te vergeten!!!
(6)Spo­elie(6­)
Lekker feestje! Aangenaam weertje erbij! Gezellige mensen(y)
:respect:DEEPACK en VINCE:respect: super knal­lend feest helemaal na de klote(Y)(Y) Sinds lange­ tijd weer eens echt vermaakt met ook weer een sup­er groepje!!! En ja het weer speelde ook heeeel erg goed mee
:respect: Ik heb me echt vermaakt!! :D P.O.R.N :kwijl:
(F)..­Lovelii_­Bitch..­(F)
Super Feesjuhh!!! :D
(H) Mr.­ Gold (H)
Brrrr... gewoon geen woorden voor, echt fucking gruwelijk(Y)
Super feest!!! en wat een weertje!! Mooie locatie, niet te groot! echt Super!!!
(k) JESSIEEEE (k)
SUPERFEEST!!!!!!!!!BESTE SINDS TIJDEN!!!!!
super feest(Y) zeer geslaagd(Y)
(L) PoPpEtJuH (L)
Hendig BruuT !!!
(L)joy­ce(l)F­aith(l­)
het was super :D muziek goed sfeer goed en vooral die afsluiting met vuurwerk :kwijl:
wowh helemaal geweldig ziek feest !! goed gezelschap maakt veel goed natuurlijk ! BIJNA net zo goed als de eerste
Mooi feestje!! :cheer: maar Dominator 2005 was niet te overtreffen .. helaas..! maja was gezellig :D
* Liquid-E *
Erg leuk feestje! :woop: Goed vermaakt daarzo,alleen was het af en toe wat frisjes :lol:
Whoa :| tè vet feest :D zoooo vet
***­ Dieyon ***­
was een lekker feessiej heb me super vermaakt, maar had wel iets meer van het biggest hardcore festival verw8 RTC & Bass D :respect:
****$$$­ walter $$$****­
was echt vet hahah jammer dat het afgelast is volgend jaar
***­Di@@­ntje***­
In één woord GE-WEL-DIG!!! Zwaar vermaakt, mocht van mij nog wel wat uurtjes doorgaan!!!
Geweldig!!!
kut sfeer daar in groningen :S niks aan verder magere aankleding
**­Desibel**­ o:)
geweldigggg :respect: heb me zeker wel vermaakkkt..:D:D:bounce:
applaus voor de organisatie :woop:
Heb me goed vermaakt..... Peaky Pounder :respect:
was weer gezellie en ook mooi maar vond noisekick toch mooier :D
*A.lja*
Top feestje! Prima vermaakt!
*Edwin*
SuperVet :respect:
Super feestje :D En erg goed geluid overal waar ik was. En die motorcrossers :kwijl:
*JeSsI*
Heeeeerrrrrlijkkkkkk :D :BOUNCE:
*­Marieke*­ O:)
Goed vermaakt... laatste uurtje bij de main was VET!!! (y)
*michelle*
super feest! leuke mensen ontmoet, echt gezellig!!
*­Miss Marleen
:bounce: Vet feestje en voor herhaling vatbaar :jaja:
*Natasch*:-)
Ongeloofelijk feest...blijft e onvergeten...heb zo'n pret gehad...meesterlijke muziek...kort: niet in woorden te vatten :P :D :cheer:
*­Pierce­dchick­*­
vond het een super feest! Vooral de terror/breakcore stage was echt bruut! Akira en Drokz waren(Y)
echt een geweldig feestje! en toch nog mooi weer!!:D
Wat een MASTERLIJK feest :) Lekker geknald en was vet gezellig!
-Gabba-
Kenker bruut gelukzaligmakend fijn!!!!!! Afsluiten met Viper XXL was echt te bruut....volgend jaar weer!!!!!!
IK VOND 'T LACHUHHH, gelukkig goed weer! Op naar Mysteryland en Q-base..can't wait!!! :D :cheer:
zooooooooo zwaar vermaakt daar!! deze gaat weer de­ boeken in super!! in het noorden weten ze wel wat­ een feesje bouwen is veel bekenden en relax­te sfeer! , en di­kke kus aan mn meisie was gezellig schat leuk wee­r es ff een feesje pakken en gewoon feesten ha ha GRUN GING LOS ;) Die ouwe hardcore blijft Heeerlijk !!!! ­
-OLLY-
Ik moest ff in de stemming komen maar heb me daarna prima vermaakt!!
...­:::[LS­D]Pepp­i(L)Ta­zz[FTW­]:::..­.­
super hard
..­:: Sharon ::..­
Was weer leuk feessie..
.Daf.
Heb me Prima vermaakt! Werd lekker gedraaid!! En het weer was super!!
.Wendel
:respect: Playah :respect: Noize Suppressor :respect: Sceletor :respect: Dominator :D Super feest, geweldig gedraaid, lekker volume ook, heerlijk (Y) Volgend jaar weer, alleen dan niet om 9 uur al gaan:\
010[H4L]BO
Grunn ging helemaal uit ze voegen:bounce:, Mooi weertje getroffen (Y), Geluid was goed te doen vooral in de tentenn..Early tent was echt super:respect:
1231-1321
vet gek!
Heerlijk dagje met me mattie b) Geniale sets gehoord, Droks en Akira + Producert zijn fokking Bazen!
2Fast4­Trance :9
Super weertje B) Goede sfeer. :bier: & Dr. Rude draaide zeker lekker B)
:@­It's Just Me And Only Me:@­
super feest!!!lekker weer,lekker bier,en zeker ook een lekkere sound.het was de afstand en de file zeker wel waard!!!!!B)
:[ __­ Trutje «
Zeker weten een top feest.. :D Woehoe :cheer:
zo ongeveer alleen in de "o zo vette" early hardcore stage geweest, en het was geweldig daar Waxweazle :respect: was echt geweldig :D
geslaagd ;)
Was Echt GEWELDIG!!! nWas seker supper knalle:cheer:
:bounce: Dave
geweldig geweldig geweldig....!!! :D:D
:bounce: lijpe timmy:rot:
was niet bij de mainstage weg te slaan :P DJ`s Geweldig, lokatie Geweldig en bas PERFECT!:bounce:
:bounce: PATSKNAL :bounce:
Was een kick ass feest heb me weer uitstekend vermaakt, :respect: Day-Mar :respect: je knalde weer lekker.
:bounce: tollie
Geweldig feest en wat een geluk met het weer :cheer:
Wat een feest!! Totale gekte:D Laten er nu maar ve­el meer van deze feesten in t noorden volgen :bounc­e:
:bounce:B 2 the art:bounce:
Heftig Feestje (Y):yes: Al1 jmmr van Destroyer :( Distortion(N) Wat ligge lullen over andere Dj's :no: Voor de rest: Neophyte, Noize Suppressor, Negative A (Y):bounce: Maar het Setje van Drokz & Akira vs RDZ was Toch wel de Set vd Avond!!! :respect::bounce:
:bounc­e:Bolu­s:boun­ce:
begin viel beetjuh tegen, maar derna werd het alle­en maar beter. en die aankleding, dat viel wel mee­ was precies goed, sommige mensen zijn gewoon wat verwend. had het terrein alleen wat grot­er verwacht. kortom een 9 waard
:bounc­e:Nien­huiz:b­ounce:
zwaar vermaakt helemaal los!!!:jaja:
:cheer: Gidduh :cheer:
Was zeer geslaagd feest! sfeer was TOP!! :D See You All Next Year! :cheer:
:cheer: Just Me :cheer:
muziek was wel grappig, al hoorde je alles door elkaar :x, 4 bonnen voor een broodje vind ik nog steeds belachelijk (en t was nog goor ook) en er was totaal niks aan t decor gedaan, sfeer was ook niet echt super gezellig...heb wel eens betere feesten meegemaakt...
Kvond het echt vet!!!
:honge­r::gaa­p::X ......­......­...­:looser:
iemand nog een prullebak gezien???????8) schunnig feestje hoor had toch maar wat eerder me bed uit moeten komeno:)
:lijn: [GFH]E­arlyRa­veGabb­er[GFH­]:lijn­:
was gewedig:D!! Kwam er goed lijp weg!!(Y)
was een geweldige dag:D hoop snel weer:D:D
Jaja Heerlijk :bounce: Lekker sfeertje, super gedraait, veel bekende gezien :D
:woop: Ivetjuh
Dit was t gewoon.. :cheer: :respect: Dr. Rude :respect:
:woop:­Roob:w­oop:
Super feest!!:respect: Rotterdam Terror Corps :respect:
:yes:A­nniej:­lol:
ik heb er maar 1 woord voor MASTERLIJK feessie!!!!:d heb me heerlijk vermaakt!! paul vs jda :respect:
;;­ EasY -/­ E ^­ xHC2TBx
tOpp Feestt :cheer: hep me gOedd vermaakt :) xx eas ..
>> Esther <<
Twas even een afstandje afleggen maar het was het zeker waard, echt Superr vet feestje gehad :D:D
>>Melluh<<
Hazes & Fraction (y) top feest en eindelijk eens dichtbij 8)
SUPER, SUPER en nog eens SUPER. Volgende week weer :-)
[050 'T hoge Noorden 050](l­)moont­juh(k)
heerlijk! bijna iedereen strak! geweldig!:D:D:D
[050] ZL_­Terror [050]
t was Echt super gaaf!!! was een mooi (bijna) thuiswedstrijdje ;) hahaha volgend jaar weer???
[0906] Geitman
prima vermaakt, ma toch viel ut tegen.... ennuh waar was de jump tent ????? :'(
FFF, Eye-D & Hidden :respect: :respect: :respect:
[[ SteFF..]]
T feest was echt TE vet! :respect:
Perfect , Volgend Jaar weer..!!!
super feestje, zeer goed geluid, in de industrial was gewoon bijna niet te doen :D early rave was super, Bass-D :respect:
[EV] EARLYG­ABBERI­NNETJE
Het was een GEWELDIG feessie :yes::yes: super gezellig met me Maatjes en met de Gabbers :jaja: (Y)
[GR] Dennie :bounce:
Geweldig :respect: zeker goed vermaakt(Y)
In totaal 8 uur afgereisd (heen&terug) maar het was ZEKER de moeite waard. Wat een TOPfeest. Bovendien Bass-D & King-Matthew weer de helden van de dag :respect: Wat een MASTERLIJKE set zeg :bounce:
[Hardc­oreJun­ky89]
Top Feest.!!Heeel Me Lijf Doet Pijn:p Maar Was Het Cker Waard:respect: Goed Geluid..Fijne Lokatie!! Volgend jaar Ben k Dr Cker Weer Bij:D
[HARM+]
Dit was gewoon hoe een feest bedoeld is!!! :D
[HB_­||-|| //­-\\ R D C (()) R 3_­HB]
jajaja was me toch n feest hij tering keiharde goeie muziek en hakkuh tietsjuh zaaguh in de zon , wat wil je nog meer!????
[J]ust say the [M]agic words...­
echt een masterlijk feest!!! lekker backstage geweest en sjesus wat een gezellige en leuke mensen en sfeer!!! (Y)(Y)(Y) echt top!!!!
[K]nik­noizza­h]
mooi feeske!!!!
[MKP] Keesie Feesie
was echt weer een bruut feest heb mee weer prima vermaakt op naar volgend jaar!!!!!!!!!!!!!!
[Moes]™
Zwaar dik Feest, Dik hard geluid overal alleen het geluid van de main viel btj tegen :respect:RANDY:respect:
[NL] Jack sparro­w:boun­ce: ay ay
Cker goed vermaakt ondanks dat zo vertieft was:P!!
:bounce: Was Op zich Zeker Geslaagd Feestje :jaja: Alleen De ** Dat sommigen het op het neinde ff moesten v erpesten omdat ze het niet meer trekkuh..:[.. Maarehmmzz..O:) (Y) Veel Lekkere Jongens :jaja: :kwijl: Miss tot Schnelle...:cheer:(K) maar ook buiten dat (Y) leuk feestje..:jaja:
[NL]Rick
het was weer zeer bruut (Y)(Y):respect:
het was super heb het erg naar me zin gehad dominator see you next time :respect:
[S.­T.­K.­] Brutal Speedcore Machine [VL]
Uiteindelijk toch nog goed geamuseerd, maar wat een aggresieve sfeer :s Unexist :respect: wat een set!!!!
[SF] Destructive Nature
Vetter dan vet feest!!! Punt, niks meer aan toevoegen!
[TB]Tripper
Drokz vs Akira :respect: Randy :respect:
absoluut een topfeest, heel goed georganiseerd, goed geluid in de tenten en met name in de early echt extreem vet gedraaid :respect: de sfeer ook (y)
Geweldig feest :D Sfeer in de Early tent :respect: Mooie decoratie savonds overal :yes:
]x[
Der werd lekker gedraaid en als je ook echt in een tent stond was het geluid goed. Iets erbuiten was het bagger, alles door elkaar heen en te dicht op elkaar. Toiletten (Y) geregeld. Prijzen gingen net, is niet wat ik verwacht had van 'biggest hardcore festival in the world' in vergelijking met de vorige keer.
dik feest!:respect:Negative A:respect:
_sander_
Gruwelijk feest :D :respect: echt zwaar vermaakt, keihard los gegaan weer. :bounce: Aankleding kon wel wat beter...
Was een super feest (Y) alleen tijd vloog voorbij
het was echt een GEWELDIG FEEST:D heb me toppie vermaakt;)
Al=Fons.
Super ziek feest!! Echt Ge-Wel-Dig:D
Alcoho­llande­r :bier:
Kenker dik feest... super goed vermaakt.. en zeer fijne muziek, vooral achterin buiten... (Y)SICKBOY !!!!
Zeer geslaagd (Y) En we hadden zeker nog wel het weer mee! Iig geen regen! Op na next year? (Y) :bier: :bounce:
AlieHardcore
Alweer een vet outdoorfeest! Lekker geluid, mooi weer en veel feestende mafkezen! Supergezellig daar, volgend jaar weer!
Alleycat.
was super weer gelukkig..muziek was wel fijn.maar kon toch net ff wat beter.. maar helaas.. toch nog wel leuk feesje van gemaakt;)
Allie_A
geweldig!! BASS-D!! goeie sfeer ook!
altijd feest
voor mijn eerste keer was dit een super feestje:bounce: ik heb echt genoten(Y)
Alvaron
Ze hebben de sfeer niet kunnen evenaren van 2 jaar geleden, en het was ook kleiner... maar voor de rest SUPPERFEST ^^
Geweldig feest!vermaakt als een gek, super sfeertje!Vuurwerk maakte het super af! Op naar volgend jaar! (Y) :kwijl:
mega feest cker voor heralling vatbaar:P:P
Angela­lala:r­oflol:
fantastisch!! ik voelde me net een kind in een snoepwinkel :9
Wat een heerlijk feestje zeg :bounce: Helemaal top!!
AnneWaus*­Hardcore
Was echt vet! Ging alleen zo snel voorbij:P
!!!!!! kick assss!!!!!
Anthrax_RP
Hemels feesje, maar wat miste ik wat er op de 1e editie wel was? :s maar echt een geweldig feest!!! op naar editie 3 dan maar :p
feestje was top alleen jammer van die consumpties inderdaad stelletje gekke 2 bonne voor een biertje
meesterlijk(L)meesterlijk!!!
AsTheR­ushCom­es :harry:
genie-anaal jonkiejj
Augy
kneiterhard gedraaid, super geluid..wereld lasersow...al met al echt een topdag gehad :bounce:
AXN
Super super gaaf!
B)Jefke
dit feest was vies relax!(Y)
B-Flock :bounce:
Wat een geniaal feest! :lief: De early tent :respect:, Recype :respect: Luna :respect: Volgend jaar zeker weer aanwezig! :jaja: :kwijl:
Babs!
Had er meer van verwacht! De muziek bij mainstage kon wel wat harder! ook werd er niet super gedraaid op een paar na. En als je naar achter liep hoorde je alle muziek door elkaar :S En aan het decor hadden ze ook wel iets mogen doen, het was nu meer van een paar tenten neer zetten op een grasveld en daar blijft het bij.. beetje jammer!!
Heb een heerlijk feessie gehad!! Het was lekker weer, niet te druk, goeie muziek gehoord. Alleen een beetje jammer dat ik heel vaak dezelfde nummers heb gehoord over de hele dag. Korsakoff draaide trouwens errug lekker! :bounce:
Zeer geslaagd feestje! Foto's staan reeds online op www.rige.net
Bartje!!!
Was wel leuk feestje, had er alleen te veel van verwacht, waardoor het een beetje tegen viel... Gewoon standaard hardcorefeestje (wat altijd wel leuk is daar niet van :vaag: :bounce: maargoed...) De heen en trug reis die 2,5 uur duurde en een volle tank diesel lustte zijn het de volgende keer als het weer in groningen wordt gehouden niet waard... Maar, desalniettemin wel leuke dag/nacht gehad!
Bas :[
Was leuk
Bass In My Face :bounce:
echt geweldig was dit feesje :d
RUDEBOY & TOMCAT:respect: T-JUNCTION & OSIRIS oorverdovend:D
Waar was The Destroyer :( Super feest gehad, lekkere area's en het heeft echt super mee gezeten met het lekkere weer.
Alcoholic Party And GGgggsss non stop
Bigf00t
Dikke shit :) De sets van o.a. Recype en Sceletor waren super (Y)
jeh joa
Bjorn-->>Batsie
Mega weekend! lekker op de camping daar gelege! Dominator was geweldig! Helemaal los!:P :bounce: super weer! Heerlijk vermaakt! Super actie met die motorcrossers! b) nu weer lekker thuis.. weer verder met het dagelijkse leventje.... :respect: Art of Dance & Q - Dance :respect:
black bassie
zeker goed vermaakt tijd ging donders snel
Beste feest van dit jaar!
Wederom een topfeessie :D Vond het 2 jaar geleden mooier opgezet, maar zeker een succes nu weer :cheer: En wat een mazzel met het lekkere weer :)
BoneGeert :bier:
bruut feestje! goed gedraaid, vrolijk sfeertje :D
Brattbakk
De eerste editie is niet te overtreffen:D Eigenlijk was het zelfs knap beroerd (behalve het weer dan) decor was mager, geluid slecht en heb bepaalde nummers 5 keer gehoord. Outblast en Predator maakten echter alles helemaal goed :cheer:
Budburner
Randy, wat een set b)
C-oo O:)
Gezelig gehadt ! hazes en fraction :respect:
CHRiSPy
Geweldig feestje!!! Panic en Dr Rude :respect: Voor de rest zeer goed vermaakt met iedereen en alles was ERG goed geregeld gratis wc's en drinken en eten goed en snel!! volgend jaar zeker weer!
cinnamoontje
Nou beetje jammee van me kater in het begin :vaag: had ik toch niet moeten doen :/ maar ongeveer vanaf Noize Suppressor :respect: en zeker bij Bass D me hele hoofdpijn weggehakt haha :D Ik heb echt een heerlijk feessie gehad en Kirsten :yes: ik ben trots op je en nee niet op jou Pascal :no:
:respect:
corinaatje
was een top feest heb me zeker vermaak en de sfeer was ook top kan niet wachten op volgende keer :bounce:
het was weer een super dagje:bounce: (y)goed vermaakt:P
Critical-T
SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :bounce:
Croma
Wat een super vet feest zeg. echt helemaal geweldig!!!!
heerlijk feesje ..Foto's @www.axeweb.nl
D-Check
The Stunned Guys, Bass-D & Predator :respect: heerlijk weer gehad en de sfeer was cker niet slecht :bounce:
D-Fact | 50 %Noise­making Criminals | TN
gewoon geen woorde voor, met voorsprong het beste feest waar ik ooit ben geweest!!heb kippevel als ik eraan trug denk!!allemaal supersetjes,..en de hollandse wijfjes mochte ook gezien worde, besluit: ben gewoon in het verkeerde land gebore!!HARDCORE FOR LIFE
D-Matic
whee ik moest eerder stoppen met feesten,werd ziek :(
D3
Zwaar knallen, ik ben er zeker weer bij volgend jaar!
Dani*
hulde voor dit super geweldige feest :respect:
DaNynX
Super feestje:D Alleen jammer dat het geluid niet altijd goed was, maar ja..
super verjaardagfeest gehad!! was geweldig!!! :bounce:
darkDnBar
Top feest, zoals ze moeten zijn.goede aankleding, leuke extra's! respect voor de organisaties. volgende x weer :D
Daveman
niet te omschrijven bij deze super!!!
De kale vandale
GEWELDIG ... ook dank de goede weer!!! :respect: Maar ik vond de Dominator 2005 een beetje beter!!! :bounce: :cheer:
De Rover..
hakkuh :bounce:
Wat een godsgruwelijk vet feest :respect: Super geluid en er werd super gedraaid. Het eten was ook goed geregeld en de opbouw was ook goed. De enige minpuntjes vond ik dat de breakcore en terror 1 area waren en dat het wc papier op was. Verder echt helemaal super met alle bekenden (L)
Defnuh
Hoppaaa (Y)
Dennis The Men@­ce
Super
Was echt geweldig met een super sfeertje ! :woop:
BEESTACHTIG !!!! Limburg :respect:
wat een fokking dikke party :respect: super sound in de early en industrial, de stunt motors waren ook vet en het vuurwerk ook:) flink wat afgehakt daaro
wat een te bruut feest zeg het was het rijde waar echt (Y)
jammer dat 't geluid meestal zo zacht stond maar toch
DirkJan :beer:
Zeer zeer goed vermaakt :D Geweldig!! (Y)
Distress
Was super vet feestje! :respect: Mainstage en Hardcore area waren hard! :bounce: Op naar de volgende! :yes:
Dither
Bedankt Art of Dance :respect: Vetste optreden ooit! En bedankt iedereen die tijdens onze set aanwezig waren. Super publiek! :respect:
DJ Genic
:respect: Hazes & Fraction.. ging maximaal los (Y)
DJ Hazes (Millennium Hardcore)
Geweldig!!! Bedankt mensen voor de support tijdens onze set :respect: Art of dance THANX!!!
DJ Henk
Hellfish Irate Producer :respect: voor de rest was het ook top (y)
DJ TERROX
Super vettt!!! organisatie (Y) net zo goed als 2 jaar geleden :yes:
Asooooooociaaaallll lekker feestje echt meer dan geweldig!!!
Dj Tmocs
Super !!! Lekker weertje :D ... Sceletor ..:respect:
Dj Tweaker
Super vermaakt, Sceletor was weer oppermachtig :respect: en Recype (y) Super Set :)
DJGozer
top feest :D kon niet beter;) goeie muziek goeie sfeer :) en mooi weer :D
Djuicy
haha , superr , g-town italian shit :respect: they had a motherfucker locked down!
Was weer een super feesje met mijn stampmaten (Y) veel bekenden dus het was weer super
DON BRIT
super feestje zeg, dat was het cramperen wel waard ! top sfeertje en muziek
Donny A.­K.­A.­ Donski
Was wel een vet feestje heb me er goed vermaakt... Voornamelijk bij de industrial gestaan :respect:... MAAAARRR waar was Rob? en jammer dat er geen MC bij de industrial was die de DJ's aankondigde en het bier was ook niet te zuipen daar... Overall toch (Y)...
vet feestje hoor! en mooi weer, echt super!
Dopey MHL
dik feest! ondanks weinig bekenden een super feest gehad :bounce:
geweldig unexist ging weer mega zoals bijna de rest van de dag (Y)
Dr.­ West - Dutch connection
:respect: PORN stage super sfeer daar.. maar de re­st van het festival(letje) was niet veel bijzonder­s al wou je de andere tenten niet horen moest je v­ooraan het podium tegen de speakers gaan staan, to­taal geen aankleding alleen een paar circustentjes­ en houten banken, ja 3 palen met lampjes erop ­verder was het wel gezellig..
DRAKO
WAS ECHT STRAK FEESIE
Early Breemen
teering ram te gek hop tjop volderop idd :bounce:
Early Dragon
ik vond het heel erg tegenvallen:S had veel meer verwacht geluid was egt bagger van de mainstage en je hoorde van ales door elkaar heen:S en dan sta je bij RTC krijg je een stofbom over je kanus heen:S zonde van me geld:S
volgend jaar weer!
ed edd n eddie
jammer vn de destroyer en dat t zo ver was maar wat n feessie echt top organisatie!
Eerd:bier:
Toppeerssss :P
eitjuhh
knetter goed vermaakt idd! super feestje! en dr werd behoorlijk leuk gedraaid(Y)
Engelsman
Echt P.O.R.N. :kwijl:
enosje
f*ck op met dat gezeik van decoratie, het gaat om de muziek anders moet je naar sensation! SUPERRRRFEEST!! volgend jaar weer toch??:D
Eric MX
Top feestje. Super !
Supervet!! :D
Evil-D
Geen woorden voor te mega heh :jaja:
Evilientje
Beste feestje ooit!!! PORN stage :respect:
Experiment 626
Wel leuk, niet bijzonder!
Was een super feessie :) andre goed gedaan ;) ben trots op je hihi
F_ab
gezellig :p
Feestb­eestje <3
egt geweldig:D
Wat een fucking vet feest :D
FLICKA
Vond het echt een heel goed feest!! (Y) Erg goed geregeld allemaal!! :respect: P.O.R.N Stage!! (L)JIM(L)
Florian050
wat een feest, zou mooi zijn geweest als het langer doorging
FR Lemon
Was weer een geslaagd feestje!!:D volgend jaar zkr weer!! DOMINATOR
Echt een geweldig feest, was de afstand zeker waard! kwart voor 4 pas thuis, maar heb een heerlijke dag gehad! Super!!!
Uit de Kunst! Geluid was perfect! en hele mooie locatie!
g-star
echt een super fesst:D mooi weer der bij :D hele dag was kort om super :D:D vuur werk was ook fucking nice:D
Lekker Feesie :D Mooi Los gegaan :respect: volgend jaar weer? :bier:
Was een super feest :D (Y) ik heb me prima vermaakt ...
Gabber­Pinda4­Life
Helemaal vanuit Vaals 5.5 uur onderweg geweest met de heenreis en het was het waard:respect: Dominator was echt een dik feest(Y)
WAS GEWOON KK HEFTIG FEESSIE !!
Gerry Jongeuh :bier:
Waanzinnig feest :D ! Daymar & Noize Suppressor :respect:
Goffe-Gekkehus
Was super feest, het weer was goed gelukkig en muziek was ook goed (Y) :respect: Neophyte, Noize Suppressor, Akira vs Drokz en Early Hardcore stage :respect: en (K) voor de dansdames bij de mainstage, vooral die ene of niet Jasper ;)
Was geweldig met me Schatjes :mixje: Re-Style :cheer:
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
Weer goed, sfeer goed BIER was een keer goed top feest, vorige editie vond ik wel veel beterr maar hij mocht er zeker zijn
haantjem
supervet feestje, grote bonnen trouwens ook nog kwijtgeraakt..
Hadseflats
mega mega mega mega mega TOF :D nog nooit zoveel bekenden op een feest... helemaal los, helemaal gek en heerlijke sfeer + weer! :D (Y) I wanna go back;)
Hakkuh Annie
Het was wel tof. Dj Luna die gewoon hardcore draaide (nog goed ook) dat is pas een verrassing :D
HAKKUH SNICK
was super :D volgend jaar weer :D
hakkuhmeijne
wat was et weer een feest...echt super vermaakt en zwaar hard staan knallen!opnaar de volgende!
kut geluid
Happy joy joy!­
geinig feesje lekker weer gelukkig had het iets groter verwacht :D mannen van de dag/avond :respect: WAXWEAZLE WAT EEN SET :respect: PANIC heerlijke set :respect: scott brown (y) AKIRA EN DROKZ LEKKERE TERORR JIIHAAA !!!! :respect: RUDE AWAKENING :respect: stanton en vince :P
Hardcore Infinity
Super vet, hardstikke gezellig!
HardCoreFem
Soooo, wat een superfeest! :respect: GE-WEL-DIG :respect: Kan niet wachten tot de volgende Dominator :bounce:
Wel leuk feessie, alleen k had er meer van verwacht.. Ook goeie muziek en veel bekenden! (y)
HardTours
super Party!!! over 600 Fotos from Dominator @ www.hardmusic-community.de
HC-Jimmetje
HELEMAAL TE GEK!!! :D beste feest ooit! Sommige decors hadden wel beter gekund maar Dominator stage zag er leuk uit. 100% uit me dak gegaan! Echt gewoon een dag die ik nooit zal vergete! :D
HC-leon-NL(L)P­atries
GEWELDIG!! :D weer was ook zeer gunstig.. Volgend jaar weer in Grun??
hc/­fuckin­gterro­r
Volgend jaar weer .Stampe.........
Toffe live sets gezien..maar bepaalde dinge konde bete..
HenQ :bier:
Lekker feestje hoor B)(Y)
Hollowman
puur genot! (L)
HoLyBee
Het was echt wel een vet buite feest:yes: Eten was vooral lekker.. Goed gedraait:D Zeer Goed geluid:respect: Alleen wat bij Promo gebeurde:O :vaag: :O ( Lag het aan hem ofwat.. Of bleef der iets hange? :s ) Zo verder Echt wel relax..:D
HURRICANE
Het was weer super :p Lekker weer en dikke muziek! Bij de early en de freestyle ging het goed los :-D Wat een geluid bij de freestyle man haha pff :o
egt een para dik feest B)
Super feest...dik waard om voor naar de andere kant van nederland te rijden :bounce: EARLY :D:D
Ilonaa..­(l)..­Matjee
GEWELDIG (y).. Akira & Drokz super gedraaid :respect:..En de porn area was helemaal tegek!! :D..Echt super :respect:
Immink!!
Heeeel goed! 'T was een perfect feestje!:bier:
industrial_­tweety O:)
superfeest! en de weergoden waren ons goed gezind! (y) het overtreft wel eerste editie niet, maar toch een super feest gehad!! :cheer: de industrial area was :kwijl:,true
Infime
Fraction & Hazes :respect: Dominator was zooo Gruwelijk vet!!
Ingeee (F)
heb me goed vermaakt!!! alleen voelde ik mezelf niet zo goed :( maar wel een super weekend gehad daar in Groningen :D en wat waren die plees smerig zeg :S bah
Irri :bier:
vet!
Vet feest, Sceletor en Recype echt vette sets :respect:
Jackelien~
:respect: Hazes en Fraction! :kwijl:
goeie stemming, leuk feest!
Jappiee
Monsterlijk
Jasper ®
1 VAN MN VETSTE FEESTEN OOIT GEK!!!! Hopelijk volgend jaar weer :bier: Camping was ook zéér gezellig :D:D
Whaaa super feestje!! Prima vermaakt, op naar next year!! :D
JH :d
helemaal top,prima vermaakt (Y)dj's (Y) publiek (y) sfeer,op naar de volgende X
Jimmy-010
toppppie
JipTriPP
gruwelijkkkkkkkk, egt wel mn beste feest tot nu toe..:D:D goeie muzieke, goeie sfeer (vooral in de early), heb me gewoon van begin tot eind vermaakt :D alleen jammr dat je af en toe t geluid door elkaar hoorde..:(
vetste feest ooit... hier zijun gewoon geen woorden meer voor...
jopie mulder
hij was fijn(Y)(Y)(Y):cheers:
Jos HGK
Tof, lekker dichtbij huis, goed geregeld de wc's eindelijk gratis meteen doorlopen geen gezeik om wc bonnen wat soms ook half uur duurt! Volgend jaar maar weer :D
mooie feessie mooi weertje en lekker gedraaid hoewel beetje vaak dezelfde platen maar goed...was gezellie en dronken
Mega vet!!! Rudeboy & Tomcat, T-Junction & Osiris, Sceletor, Mercenary, Dr. Rude megabruut! :respect: :cheer: tnx voor de support onder me set was te vet gewoon!
Just Worrel
Super. wat een feest, meer van dit soort feesten in Grunnn
Kadaver KroLeS
Woeiiiiiiiiiiii Amai et feest is bij mij nog nie afgelopen! Geleidelijk Afnemend Feestgehalte Behandelingstechniek...
echt een SUPER mooi feest een dikke 10 van mij :D:D (Y)
KalePu­nkGabb­er
was een geweldig feestje weer...mooi weer, redelijk goed geluid, en een brute sfeer. De stunts bij de mainstage waren echt overtreffend gelukkig kon ik nu wel tot het einde blijven en had ik de laatste trein.
Kerstgek
SUPERRRRRR WREEEDDDD!!!!!! :bounce: :bounce: Heb me geweldig vermaakt :yes: DaniQ was weer toppie (Y) Beterrrrrrrrrrrrrrrrr op naar SYNDICATE !!!! :bounce: (K)
Ketali­n:devi­l:
KOEKJE ERBIJ LEKKER:d
Kiezel
achjaa... t was wir n lange dag
Klein_­iritantje
was een vette topper feest (Y) !! ××
koekiewoef
echt geweldigg verjaardgsfeestje, de busreis was lachenn, en het feest was echt superr, het weer zat mee, twas niet te druk, en tenminste elke tent met goeie muziek!! eindelijk weer veel los gegaan :P re-style & producer :respect:
Kokkie ©
2 jaar geleden was het toch betur, maar toch goed vermaakt , visser :respect: was lagguh
:respect: :bounce::bounce:
kruime­ltjeho­oligir­l26
het was een zalig feesje en een goede sfeer alleen bij de mainstage was de muziek veel te zacht
Lady Yvetje® NL Devil still inside me(6)
Echt weer een topper!!! ik hoop dat we nou niet 2 jaar moeten wachten voor de volgende Dominator
oh wat een fantastisch feest ik hoop volgend jaar weer ;-)
LaNgE..­StAmPeR
Day-mar en Negative A Knallen :D
Legion of the Lost
Vet feest! Was het gezeik vooraf allemaal meer dan waard, zeker gezien het prachtige weer (op een klein buitje na) :D Daardoor werd de PORN outdoor area helemaal te gek, veel tijd doorgebracht daar. Dikke set van Toxic, CAPSLOCK, Eye-D & Hidden en Panic in de early :respect: Geluid was trouwens best goed voor een AOD feest, vooral in de PORN en de hardcore tent. En vuilnisbak-pogo-terreur was ook leuk om te zien :roflol: Alleen die fucking bus... toeristische rondrit van 5 uur aan zo'n prijs :s
Lennard!!
Wat een feest(Y) muziek stond goed hard, en het belangrijkst een leuke sfeer! top feest:>
Vet Feestje..Goei weer en vette muziek!! Kon niet beter:D:D
Superr:D. Early stage(L).
Geweldig!:*:D
Liess O:)
WAAAAATTTT EEEEN GEWELDIGGG FEESSIEEEEEEE !!!!! :cheer:
Lila+
Lekker feesie (y) Inderdaad wel heel duur allemaal, gelukkig zwaar bespaard op vervoerskosten ;)
Lill_­Paraa(6)
in 1 woordt SUPERRRRRRRRRRRRRRRR!!!!
linda(­l)jord­y
vette dag gehad bijna even goed als de eerste editie
Linda-X- B)
De gedachte was goed, de uitvoering vaak ronduit slecht. Ondanks alles me uitstekend vermaakt (Y)
Little Missy
Het was een super feest met super gezelschap..ondanks dat er helaas een ontbrak..
:respect: toppie!
superfeessie! heb het onwijs gezellig gehad!!!
Luuk/St
Dik feest dikke show netjes geregeld! topfeestje!
M.
Superr! (y) :respect:.
Maaike *
Te gek!!Geweldig genoten van Hazes & Fraction :yes: DOMINATOR!!
Was Echt Wel Een Mooi Feest,, Konnie Btr :D:D :respect:
Marije­:honge­r:
top top top
Marijuana Loco(H)
super goed goeie sfeer en mooi weer gehad toppie!!!
MaRiS;P
Dominator in een woord GEWELDIG:yes:Heb me egt op en top vermaakt:D:bounce:
Ohhhhhh echt gruwelijk gewoon!!!:bounce: Waan-zin-ig Nice!!:respect: Dominator
Mayo4ever
1e editie was beter (kleinschaliger en gezelliger) Maar ondanks dat een lekker feestje :D
megalomania
Goeie sfeer, mooi weer, wat wil je nog meer :)
megens­:bounc­e:VS>O­GV!!!­
was een goed vet feest!! Heb me goed vermaakt alleen het geluid moest overdag wat harder maar het laatste uurtje was flink klapperu:d
Mental Power
Zo de tering retevet feest :kwijl: wat een geluid!! Early zaal was best das duidelijk :D
Geweldig! Zullen we waarschijnlijk nooit meer mee maken in grunn! Maar wat was het een mooi feestje
Mijn naam is Haas, en ik weet van NIX!!!­
boh eg uber vit :respect: Neophyte live :kwijl: Drokz vs Akira en NoizeSuppressor :kwijl:
zeker goeie partyyyyy :bier:
Mike' D
Opzich een leuk feest :yes: alleen ik miste idd ook een beetje de decoratie, ben toch anders gewend van Q !! Verder was het geluid in de main niet goed, waarschijnlijk moeilijk door de akoestiek van het terrein en de wind. In de tenten was het geluid wel zeer goed moet ik zeggen. vooral in de Industrial, Hardcore & de Hardtechno tent :kwijl: Vette sets gehoord :yes: Randy, Hellfish, Manu Le Malin, DJ Producer, Rude Awakening, Akira vs. Drokz :respect: Had er wel wat meer van verwacht, maar goed vermaakt :)
Gruwelijk mooie opening van G-town Madness (hele set uiteraard!!) Daarna Bass-D, was ook echt superwreed, de benen uit mn lijf gestampt tussen de kramp door :P Dr. Rude was ook zeker fantastisch en Stanton kon der ook wat van! :jaja: Kortom, superfeest, 5 min van mn huis, wat wil een mens nog meer....:bounce:
Miss Tricky
Zeer Vet
Mister Gabber­Manzio­n Holland
Zekers een geslaagd feest :bounce:
btj jammer van die echt onontbeerlijke vieze plee's.. noise suppressor: heerlijke opening, maar werd wel wat 1tonig.. maar alle knappe niet idw vrouwlijke medemensen maakte alles goed :P
MMMMike
Waanzinnig feest. Meer hoef ik eigenlijk niet te zeggen
mr turner
super feest :D net als in 2005
Mr.­ Eliminate
:respect: DOMINATOR :respect: wat een fucking bruut feest. lekker geluid overal. Moet wel zegge dat 2005 beter was. Maar verder goed vermaakt :bier:
"Gadverdamme wat een gruwelijk buitenfeest was dit"! :respect: Alles was gewoon TOP! :cheer: Early Rave tent was helemaal geweldig. :jaja:
n0uky
Jaaaaaaa wat een topfeessie :bounce: het was het rijden zeker waard ff naar de andere kant van nederland (4/5uur rijden) met een pre-&after-party @ zutphen 8)
N1CK-
WOW, echt geweldig !! Noize suppressor en Art of Fighters :respect: Deze komt in mijn persoonlijke top 3 !!
geweldig
Nappo
Heerlijk weertje en goede sfeer:) Vooral toen het ging schemeren ging het helemaal los!
was echt helemaal SUPER!!! Geluid was ook perfect... op na de volgende DOMINATORRR!!!
nel.nl
zo was leuk hurr:D:P prima vermaakt! en nu naar de klotuhhh
helemaal zwaar te gek !!!!!:cheer:
NIEK !
Gruwlijk!!
super ! alleen wat een geiten die van rtc met hun brandblusser, fuckers !
Nilio
Heb me super goed vermaakt!! UNEXIST held!! wat een set!! de rest van de dag heeft daar niet meer aan kunnen tippen!! Daymar was ook super zoals altijd!! verder prima dag gehad!!
Was zeer goed te doen:D Art Of Fighters, Predator, Vince, Early Hardcore Stage :respect:
zeker weer een geslaagd feestje de dominator stage werd weer goed gedraaid was wel minder met het geluid af en toe maar dat mocht de pret niet drukken neophyte :respect: noize suppressor :respect: angerfist :respect: day-mar :respect:
noisenick
Knetterhard feessie :D volgende keer ZEKER WEER BIJ !!!
Nona
Jaa, dit was geweldig! b) Lekker weer, goeie sfeer, (Y) Early (L)
nummer11
goed te doe,vooral dat grote decorstuk van de gasunie was bewonderingswaardig
UNEXIST! HELD! :respect: jammer dat hij zo vroeg draaide en de rest van de dag niet meer aan hem kon tippen! OUTBLAST--> ga aub in de plaatselijke disco je hitjes draaien en niet op "Worlds leading hardcore festival" :looser:
Oblivion
veel gekloot met het geluid :S, DEEPACK :respect:
oke
Tha Playah, Art Of Fighters, Bass-D & King Matthew­, Noize Supressor, (Y)
oldsko­olsimo­n
super vet feest beter dan 2005 geweldig
ONWIES
ging de bie was leip feestie:D
opie | optjenkere
Petje af voor de organisatie !!! dit was gewoon super !!
Ouweee;
was zeker bruut feest, zeker volgend jaar weer!!!
Ozuma
Zeer Relax alles jammer dat er beetje gekloot was met geluid op mainstage :( daarom was Angerfist niet zo hard :( togg wel hardst gestamp bij deepack echt meesterlijk :D Respect voor hun ^^ :respect:
P
knetter vet feest! 1 vd beste tot nu toe :D
Wat werd waar gedraait was ongeorganiseerd :no:
PARANOIA-PROZAC
WAS super :bounce:
Party-Mother­fucker
:yes::yes: volgend jaar maar weer;) superrrrrrrr
partyhard!
Super feest, prima vermaakt, alleen jammer dat k niet tot t einde kon blijven ,top feest
PartyTrut
Superrrrrrr
Pasquale di Natale
Dr Rude het laatste 1,5 uur in de early :kwijl: Zekers wel een aardig feestje
patrick@­thepast
en wie heeft mij nog gezien op die cross motors :bier: :bier:
Patrick_V
Super goed vermaakt, goeie sfeer iedereen helemaal DOL!!!
Peewee's
VET VET VET :respect: KOEKKOEK :vaag:
Penis
minder prettid geluid op de main
PepPerry
vet feest!!! Obscurity :respect: RTC :respect: waren echt super!!!
Petitje
Beetje karig aangekleed en t geluid was ook niet overal super, maar mensen wat n superdag gehad....:bounce: goed sfeertje lekker weer en gaan met die banaan super!!!
PFSquad MC
Sceletor Man van de Dag :respect:.., Recype & Panic waren ook lekkere sets !. Mainstage (N) Geluid Echt Te Slecht En Viel Ook Zwaar Tegen !. Geluid Early Rave & Hardcore Stage Waren daar aan tegen (Y)
Pigmans
na noize sup ging echt het dak eraf van de mainstage :P jezus helemaal lam :D door gegaan totaan het eind!! kon eigenlijk nog wel wat langer door!
top feest en echte dikke locatie :respect:
Pinderqorno
(y)
Vet feestje, Hazes een van de betere sets van de dag, tent ging mooi los toen
pluisj­egabbe­r
heb me best vermaakt
PMA
Te Bruut voor Woorden :respect: Neophyte, Angerfist en Unexist brak iedereen ze face :P
Top feestje! Laatste uurtje DESTROYER in de Industrial was geweldig! Ook weer veel bekenden gezien, zeker voor herhaling vatbaar! :cheer:
Posetivo
wat een lekker vet feest , me prima geamuseerd met nen hoop toffe mensen (y)(y)... lange rit zeker waard :p
1 Woord, Geweldig!! :D(Y)
Pris
BTR BTR DOMINATOR.. ;)
Project PeeWeeCore
Bleblahbledieblablaringringdingdahding:bounce:
de vorige editie was cker beter
Psychonaut
Wat een super feest was het (Y) :bier:
psychopath
wat een gruwelijk feest,het was een eind rijden maar het was de moeite waard!ik heb me benen naar de klote gedanst!!de sfeer was ook echt super ,de mensen zijn daar meer respect voller dan in een grote stad,en de muziek?ja daar kan ik kort over zijn SUPER VET!!jammer van de wind die het geluid soms weg nam,en om nog niet te vergetn op het eind ,wat een afsluiter zeg ik zat helemaal in de muziek.volgend jaar ben ik er zeker weten weer.misschien weer groningen
Punanski 8)
Master :D best vermaakt!
Q Mike
Panic (L) Dat was echt een geweldige Set.....!!!
QMaster
heb me super vermaakt!!!!! :)
Queentje79
Het was m'n eerste Dominator feestje, maar ik vond het een beetje tegenvallen. De muziek was (y) alleen jammer dat als je tussen de tenten in stond, de muziek door mekaar heen hoorde. Maar gelukkig dat het weer mee viel. En qua aankleding was het een beetje kaal :s
Rave_Steef
super vermaakt daar !!! alleen wat een gekanker met de laatste trein :S :S :S
raving nightmare [ric]
ON-GE-LO-FE-LIJK :D ik had hier hele hoge verwachtingen van,toch had ik et niet ZO enorm gaaf verwacht,wat een machtig feest dit,helemaal geen woorden meer voor:D was gewoon te machtig voor woorde,busreis was ook geen ramp :P nieuwe mense leren kenne,was nog gezellig ook :P
RB-050-0562-
te gek feest hoor:D 1e feestje samen met myn sgatje:D (L)you sgatje
Re-Activator
de mensen die de eerste keer in enschede zijn geweest weten dat het qua geluid een stuk minder was en de opbouw van deze editie was zwaar beneden maat.
Realtec
Zeker vet feestje!
Rempie20
zo veel beter dan MOH,, zo'n goeie sfeer,, zo fokin goed feest heb ik nog nooit mee gemaakt!! iedereen die niet geweest is,, serieus,, je hebt zoiets moois gemist!! damn!!@@@
was het vergeten, te druk met werk,en de kaarten voor niets gehaald {kløten}
Rico [Niet Verhoeven]
:kwijl: negative A & peaky pounder :respect: mega geluid in de hardcore, industrial en de hardtechno :respect: *piep*
riGGY
heel bruuuuuuuuuuuuut!
Heerlijk feesie! :D, gewoon perfect.. was net niet te groot om te lopen, het weer kon bijna niet beter en er werd altijd wel ergens lekker gedraaid.. dikke 10 (Y)
was wel weer vet :P
Roesty­:bounc­e:
Wa een vet feestje dit was zo gruwelijk:kwijl:
Rolfos Uber Alles!­
ZWAAR VETTE PARTY!!! me eigen heel goed vermaakt daar :P
Royo"s
groningen ging los!!!!!!!!!!!:bounce:
rtc18
was egt kick unexist daymar en noize suppressor en rdz waren egt te lossssss!!!:D
was echt een geweldig feest :D goeie sfeer en veel bekenden :jaja: heb me zeker vermaakt!!
Ruud!
Heel de dag hard genoten! Heerlijk feestje zeg!!:D
Kheb me prima vermaakt, we waren met een geweldige groep :respect:
2 jaar geleden in Enschede vond ik de aankleding toch een stuk mooier, helaas ging dat toen ten koste van het geluid. Moet zeggen dat het op sommige stukken bij de tenten niet veel beter was, maar goed toe maar weer :) Bass-D, G-Town Madness, Scott Brown & Dr. Rude hebben super gedraaid! 5 Minuten lopen van mijn huis, TOP!
Sapsonic!
Super de supervet:Den du afterparty was ook lagge:cheer:
sausmous
zoizo een van mijn beetere feesten egt een (y) middag geweest goed vermaakt
SCHUFKE
supervet
Scooby want some Speake­rs!!!!­
bietje jammer van t geluid....maar t was ckrs wel te doen (Y)
lekkere bardienst gedraaid, Purmerend spacers (Y) :D
Semi
geluid in de hardtechno en industrial waren machtig (Y) :respect: MANU & PRODUCER :respect:
Semtexx
SUPER, supersfeertje! zooo genoten van het weer en de mensen muziek en de maffiteiten! alleen ging het veeeel te snel voorbij
het was echt super super super....:respect: :jaja:
Ik heb me heerlijk vermaakt!!!:bounce:
superfeestje!:yes: goede sfeer, goede muziek, lekker dichtbij, leuke mensen:D volgend jaar weer!:bounce:
GEWELDIG FEEST:D wat een sfeer, en wat een geluid(Y) heb me supergoed vermaakt!! early rave en dominator stage was helemaal geweldig!! :bounce:
SJ-O
Super vet feest! zonde dat het al is afgelopen:( Weinig decor! maar dat mocht de pret niet drukken! GRONINGEN :respect:
jaja het was weer geweldig :yes: :respect: JDA vs Paul :respect:
SJEEP
hehehehe wat een super lekker vet hard feest....kapot gelachen..en lekker voetballuhhh met de prullenbakken linksachterin :P:P maar zeer geslaagd feest en overtrof persoonlijk defqon echt wel hehehhe ..het was echt toppie
Early Hardcore stage.......:respect: voor VINCE vs Dj STANTON.....heerlijke set van deze grootmachten.......:p Verder een geweldig op treden van RTC.......:D
Skitske :woop:
poehhh wat een geweldig feest! :D was niet TE druk, goed geluid(Y) lekkere setjes... Hellfish, Irate Akira & Drokz , Producer aaaah (Y)
Skullbreaker
Vond het echt een uber feest heb me goed vermaakt :D 1,5 uur naar apeldoorn vink nie slecht :D ik vond de sfeer goed ik persoonlijk heb geen ruzies gezien ik vond het echt weer geweldig DOMINATOR !!!!!!
SLINGEPIPEEE
Was weer een super feest, en goed georganiseerd. :respect:
RUST
Smitte..|
Wat een fucking vette party!! Mijn eerste echte hardcore party, moest even mijn plaats vinden en toen vol gas los!! Super vermaakt!!! N lang zal ze Groningen, wat ideaal, zo lkkr dichtbij!!
Snaakie
TOPFEESTJE!!
was weer een bijzonder mal zaakie whehehehe BEST VERMAAKT!!!!
Sound Maniac :banana:
gezellig mooi feest(Y) :banana: goed vermaakt :D.
lekker hoor
Spektakel
Heerlijk feesje prima vermaakt! Beter gaat MC RAW voortaan niet meer met een brandblusser in het publiek spuiten anders heeft die een uitdaging
Spook
waty een top feest werd heerlijk gedraaid :P geluid was goed eten was lekker :P sfeer was top en jah heerlijk gedraaid
sportfriek
geweldig feest, alles goed georganiseerd,goed geluid,goeie setjes bijna net zo goed als 2 jaar geleden,mooie locatie.
SpotjePepper
Vond het wel apart, overdag feesten. Pas toen het donker begon te worden, begon ik het naar mijn zin te krijgen. Over het algemeen was het wel een leuk feestje, maar heb me wel eens beter vermaakt. Misschien volgend jaar beter!
stennis@1978
Gronningen bedankt was gezellig feesten kunnen ze in het hoge noorden wel
Stief
Met festivals wete je dat het geluid op sommige momenten minder kan zijn, mede door de wind!Ik vond het een topper! Dit soort feesten zijn gewoon bruut!
Viper XXL deinzer van de dag (Y)
Struissie
echt een zwaar vet feest...
had er wel meer van verwacht, alles zo dicht op el­kaar, als je in de ene tent stond hoorde je de muz­iek van de andere tent nog, en in de freestyletent­ tot aan deepack geen bass uit die woofers kwam, m­aar toen die bass het wel weer deed ging het er oo­k echt hard aan toe ART OF FIGHTERS :r­espect:
in een woord GE-WEL-DIG:D
geweldig(ge) noten:bounce: peaky pounder kíck's ass :respect:
Sweetn­ess31(­L)
wat een GRUWELIJK feest.. van begint tot het eind :D veel beter als 2 jaar terug O:) noize suppressor :respect: mijn held :respect: en belachelijk van die brandblusser vloeistof bij rotterdam terror corps ineens :rot: wie ze idee was dat :rot: kreeg geen lucht meer en iedereen moest naar buite renne, slechte zaak :nocheer:
T L C™
Wow 8) Wat een heerlijk feest :cheer: Topdag gehad met heel veel lieve vriendjes en vriendinnetjes (L) :d
fucking goeie feest
Terreur Gabber
Geweldig & gruwelijk :respect: Echt Een Kicke Party :kwijl: Geluid Was TOP en het Weer zat ook nog mee b) Heb lekker kunnen Stampuh :bounce:
Terreur In Eurrr
TROTS op ART OF DANCEE:>:>:>
lekkahh InDuStRiAL
TERROR STUFFIE
Zeer geslaagd lekker weer HUUU PEERT ALLES NAAR DE KLOTE HAHA
terrording
super feestje:D(y)! prima vermaakt! zolang in de auto zetten was het zeker waard!
Terror­head:b­ounce:
DE vetste hardste roughste feessie ,, echt super vermaakt, lkkr sfeertje, vet geluid,, PERFECT :respect:,, Till next year:d
TERRORTEEF
Heerlijk feesje!! Was ook mooi weer gelukkig :D
Tha Mitchells
:P ,,klasse weekend, Gastuh!!
The Dutch Guy
vondt het nie veel aan
super wat een feest!!! :respect: mijn beste feest tot nu toe van 2007, volgende x zeker weer heen!!! 1 nadeel 11 uur al afgelopen dat was echt te vroeg! volgende x minimaal tot 1 uur door;)
The Italian Stallion
boh wat un feest:cheer: SUPER:respect: Noize Supressor,Neophyte en Drokz vs akira:bier::D
The KLIT Commander
Gewoon hard genieten! Geluid kenkerhard, schijt aan dat er geen vloeren lagen lekker stampe in t gras Helden van de dag: :respect:Negative A:respect:Neophyte:respect:Re-style (alleen zwaar zuur dat de bass wegviel tijdens zn set :/) Verder.. Thijske, bedankt voor t slapen, t was weer goed laguh! (y)
zotste feesje ooit
Super goed feest !! Kon niet beter !!
Wat een BEUKE Feest ik wist op een gegeven moment niet meer dat ik van voren of achteren nog leefde!!!
thunde­rpussy­[csr]
mooi weer, mooi muziekje, mooi geluidje, mooi feestje!! :P echt super vet.. camping was ook wel een succes :P ghehe
Was een mooi feessie! vooral DJ ROB had een mooie cd opgestuurd :P
Tines (f)
B) Was echt een KK Vet feessie!!! :respect: Superrrrrrrr (Y)
Tjongen jongen wat een Feest :D:D:D :bounce:
TM stuut de stuiter
volgend jaar weer ? tuurlijk
toddkick :vaag:
akira en droks dank voor de laatste 2 uur klapertande
Tokkie..
Geweldig vermaakt:D... leuke dag, gezellig mensen :bier: (y)
tongboy
was super weer gelukkig..muziek was wel fijn.maar ­kon toch net ff wat beter.. maar helaas.. toch nog­ wel leuk feesje van gemaakt
Tony-Terror
Echt master zeker(y) NIE of WEL?
Trojaan
UBER!!!! :D, echt super vet feest! volgend jaar zeker weer heen! :)
Type-R?
Heerlijk :D
lekker leip weer, mooi feestje
Underground Dance Events
Moguh mensjes!! Wat een top feessie zeg!! Volgende keer 24 uur??? :D
get was een knal feest!!!!!!!
Verwijderd
Het begin was super 8) heerlijke muziek en leuke sfeer, alleen jammer dat het later een stuk minder werd zeg...
vlerk
Vet feest! Afgezien van dat takke-eind rijden was het zeker geslaagd.. Day-mar was (Y)
vorkje
het 7 uur reizen zeker waard...wat was dit een geweldig festival (L)
weeken­dcalam­iteite­n
was een heel best feessie, het is dinsdag en heb nog steeds spierpijn
Super vermaakt.. :D gewoon lopend heen gegaan!!..veel los gegaan..was gezellig alle bekenden weer te zien(y)vooral 1 speciaal persoon;) (K)..tof dat op het laast nog een lasershow plus vuurwerk was!!!:D
Jaaa super :cheer: prima vermaakt :cheer: Nu maar hopen dat het vaker in Groningen gegeven word :kwijl:
Super Feestje, Goede Sfeer en het eind was echt superr met het vuurwerk..!! Op naar volgend jaar!
GEWELDIG!!!!!! Neophyte the best!!!!:D:D:D
wokky
was weer een top feesie :bounce:
Wtf-Arjan
wat een geweldig feest :respect:
vet feestje hard techo stage was vet en alle rest ook (y)
Industrial tent :respect: werd echt zeeeeer goed gedraait :cheer:
Yort
Unexist je was een held !! Anderhalf uur lang alleen maar hard en steengoed gedraaid !! Helaas kon ik day-mar maar half meemaken, mooi feestje !
Lekkerrr feest!! Next year weer in Grunn !? :D
{Disfasion}
:respect::respect::respect::respect::respect:
~*­astrid­wansa*­~
was super!! heb me zeker goed vermaakt :bounce:
Super vet feest, goed gedraaid, goeie sfeer, goed weer en gelukkig geen jump tent:D
~N~
Lieve Anne!! Heb van je genoten, het was echt een gezellig feest!!!
Heerlukk!:D
† JuTEK²³ †
Vond het echt een hennig strak feesjuh :o en lkkre gabbers in die trainingspakjes :o haha op naar de volgende !!
DollDollDoll :Respect: Volgende X nog Harder
• [NL] Good night left side :bier:
heb me ckers wel vermaakt :D
•†• *­Bitch Eat Shit And Die*­ •†•
beetje jammer van het geluid mr uitstekend vermaakt!!(Y):) super feest dus..!!:cheer:
¤ [F]ractured [M]ind ¤
Zeer geslaagd feessie :P volgend jaar weer!
©º°¨¨°º V.!.­G.­ Hazina BB™º°¨¨°º©
super!!!!!!
®on@­ld :devil:
was zeker een mooi feest, volgend jaar maar weer in Groningen dacht ik:bounce:
1 woord : ZALIG :D

Line-up Dominator

1Dominator Stage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
za 16:00 - 17:00:  techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:00:  · live hardcore
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardcore
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hard techno
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  drum & bass, hardcore
  · MC hardcore
2Hardtechno Stage
za 11:00 - 13:00:  techno, hardcore, hardstyle, hard techno
za 13:00 - 15:00:  🇪🇬 techno, hard techno
za 15:00 - 16:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 16:30 - 18:30:  techno, hardcore
za 18:30 - 20:15:  techno, hardcore
za 20:15 - 21:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 21:30 - 23:00:  🇩🇪 techno, hard techno
3Early Hardcore Stage
za 13:30 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 15:30:  · live hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  🇮🇹
za 17:30 - 18:00:  · live hardcore
 Rayzor, Mad-E-Fact, Triple Six, Crossbone
za 18:00 - 19:00:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 20:30:  · live hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
za 20:30 - 21:30:  🇬🇧 hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
4Hardcore Stage
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 15:00:  hardcore
  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  hardcore
  hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 techno, hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  drum & bass, hardcore, hard techno
za 20:00 - 21:00: 
  hardcore
 Liber-T
za 21:00 - 22:00:  hardcore
za 22:00 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
  · MC hardcore, hardstyle
5Freestyle Stage
za 11:00 - 12:30:  🇧🇪 techno
za 12:30 - 14:00:  hardcore, house
za 14:00 - 15:15:  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 15:15 - 16:30:  hardstyle
za 16:30 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
za 19:30 - 20:30:  hardcore, hardstyle
za 20:30 - 22:00:  hardstyle
 Mars-L
za 22:00 - 23:00:  techno, hardstyle
6Industrial Stage
za 11:00 - 12:30:  hardcore, hard techno
za 12:30 - 14:00:  techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  hardcore, drum & bass
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 20:00:  🇬🇧 hardcore
za 20:00 - 20:30:  · live 🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:30:  🇫🇷 techno, hardcore
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
7Breakcore / Terror Stage
za 11:00 - 12:00:  drum & bass, hardcore
 
za 12:00 - 13:00:  drum & bass
za 13:00 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 14:45:  · live drum & bass
za 14:45 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:15:  hardcore, drum & bass
 
za 16:15 - 17:00:  · live hardcore
za 17:00 - 18:00:  drum & bass, hardcore
za 18:00 - 18:30:  hardcore
za 18:30 - 19:30:  drum & bass
  drum & bass, hardcore, downtempo
za 19:30 - 20:15:  · live 🇬🇧 hardcore
za 20:15 - 21:00:  🇧🇪 hip hop, drum & bass
za 21:00 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore

Nieuws

Dominator
24 juli 2007
Over slechts enkele dagen staat het Stadspark in Groningen op zijn kop tijdens het mega spektakel Dominator - the biggest Hardcore Festival in the world. Het aftellen is begonnen!! In dit bericht lees je alle laatste info met betrekking tot het festival. 233
Dominator Festival
12 juli 2007
Er zijn nog een kleine drie weken te gaan tot op 28 juli het muzikale geweld in Groningen losbarst. De tweede editie van Dominator Festival zal dan een feit zijn. Maar voor het zover is, eerst nog enkele updates voor alle partyfreaks. 122
Het Stadspark in Groningen staat op zaterdag 28 juli geheel in het teken van de hardere Dance stromingen. Dominator strijkt op deze datum neer op de bijzondere locatie en laat voor de tweede maal van zich horen. Ervaar alvast het ultieme Dominator gevoel en check de website! 90
Dominator
14 mei 2007
Op 28 juli zal in het Stadspark van Groningen de rebirth van het grootste Hardcore festival ter wereld plaatsvinden. Van 11:00 uur 's ochtends tot 23:00 's avonds zullen zeven verschillende muziekstromingen samensmelten, tijdens het nu al legendarische Dominator evenement. Alleen de grootste en meest toonaangevende artiesten zullen hierbij acte de présence geven. 315
In 2005 zag de eerste editie van Dominator het licht. Beukende area’s van o.a. Masters of Hardcore, Thunderdome, Houseqlassics en Mindcontroller zorgde voor een onvergetelijke sfeer, de roep om een vervolg in 2006 was dan ook groot. Met trots kan gemeld worden dat het Stadspark in Groningen op zaterdag 28 Juli 2007 het toneel zal zijn van dit festival. 316

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
(gesloten) DVD van Dominator '07 films61
Hoe was dominator? f:hard669
(gesloten) Dominator 2007 dvd OUT NOW films1
Livesetjes Dominator? muziek26
Gevonden foto op Dominator f:hard34
(gesloten) Opbouw Dominator in volle gang :bounce: f:hard189
Dominator 2007 Festival Gift CD muziek39
Dominator Anthem f:hard125
Dominator: 250 klachten, gemeente overweegt proces verbaal f:hard86
You Tube Filmpjes @ Dominator f:hard40
(gesloten) Dominator foto's witte kaart? wie o wie f:hard6
Hotel na Dominator f:hard221
Dominator anthem muziek44
Afterparty Dominator? f:hard296
Dominator 07 photo's english7
14 arrestaties tijdens Dominator actueel102
Leeftijdscontrole Dominator f:hard54
Fietsreis richting Dominator!! humor102
Nokia N-70 verloren op Dominator f:hard30
Dominator f:hard13
TK: (gesloten) kaartje dominator tickets6
DOMINATOR: Camera verloren!!! f:hard23
(gesloten) Dode op Dominator??? f:hard10
Portomonne Verloren op de terug weg van Dominator f:hard12
Geen Venetian Snares op Dominator?? f:hard50
(gesloten) Dominator foto's? f:hard13
Parkeren bij dominator ??? f:algemeen23
(gesloten) 28 juli 2007: Dominator 2007 f:hard1733
(gesloten) Het hoe was Dominator - Topic??? f:hard15
GZ: Dominatorkaartjes gezocht in groningen tickets7
Trein Dominator · The Hardcore Festival f:hard8
TK: (gesloten) Kaartje dominator € 30,- ( Brabant) tickets6
Busreis naar Dominator vanuit Brugge, Gent, Antwerpen. f:hard7
Extra treinen voor Dominator? f:hard18
TK: (gesloten) 2 E-Tickets Dominator tickets13
Vervoer vanaf centraal station Groningen (Feest: DOMINATOR) f:hard29
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets3
So then who is going to Dominator? english30
TK: (gesloten) 2 X E-Ticket Dominator tickets12
TK: (gesloten) Kaartje dominator tickets2
TK: Dominator kaartjes, 3 stuks tickets10
TK: Kaartje dominator tickets14
GZ: Kaartje Dominator tickets4
(gesloten) Dominator f:hard4
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Dominator omg. Den Bosch tickets3
Domintor time table bekend! :D f:hard42
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets1
GZ: Dominator kaartjes tickets6
Dominator... Wie wil jij in de line up zien? f:hard301
TK: Kaartje Dominator tickets6
TK: Dominator tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets4
TK: Kaartje voor dominator voor 40 euro tickets4
TK: (gesloten) Dominator kaartje tickets5
TK: 3 kaartjes Dominator Festival Groningen a 35 euro per stuk tickets5
TK: Dominator kaartjes tickets4
TK: (gesloten) 1 kaartje Dominator 30 euro! tickets2
GZ: (gesloten) kaartje dominator tickets5
TK: 1 dominator tickets1
Timetable Dominator? f:hard6
TK: (gesloten) 2 Tickets Dominator tickets3
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets9
TK: (gesloten) Dominator kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 bustickets Dominator vanuit Hengelo tickets1
TK: (gesloten) Dominator 2 kaarten tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets8
TK: (gesloten) Dominator kaarten tickets5
TK: (gesloten) 2 Dominator kaarten tickets13
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets4
TK: (gesloten) Dominator kaarten tickets2
TK: (gesloten) 2 Dominator kaarten tickets1
TK: 2 kaartjes Dominator tickets1
Bus naar dominator!!! f:hard20
(gesloten) Bus vanuit zuid limburg naar dominator f:hard10
TK: (gesloten) Dominator kaartje!! tickets3
(gesloten) Dminator f:algemeen15
Bus dominator vanuit Weert f:hard9
(gesloten) Busreis dominator f:algemeen1
Line up dominator 2007 f:hard78

4173 opmerkingen

Waarschuw beheerder
hé hé heb m!
kk gruwelijk!!
en k sta dr op met me :bounce: kop... EN HOE!! :P
Waarschuw beheerder
vind het maar een kutdvd:S

die van 2005 is 10 x beter:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 15:21:
Ja, hij is onder anderen verkrijgbaar bij Free Record Shop.. zag m toevallig vanmiddag liggen voor 20,-


Weet iemand waar hij nog meer verkrijgbaar is ??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R o n a l d op woensdag 5 december 2007 om 20:21:
Weet iemand waar hij nog meer verkrijgbaar is ??


Mid town records;)

Maar die winkel heb je maar 2 toch?!
In Eindhoven in ieder geval
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 januari 2008 om 14:50:
2 toch


amsterdam, rotterdam (2x), den haag, eindhoven (dacht ik)
Waarschuw beheerder
waar blijft dominator 2008 :nocheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
waar blijft dominator 2008


ja zeg dat wel 100% zekers dat ik daar weer heel maal los ga
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
waar blijft dominator 2008 :nocheer:


Ja, mag hopen dat ze niet weer een jaar overslaan!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 23:01:
ik sta ook op de dvd tijdens Day-Mar..! :cheers:


Moet de dvd nog bekijken, maar sta er hopelijk niet al te vaag op :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
r blijft dominator 2008


26 Juli in Leidschendam! om precies te zijn recreatiegebied Vlietland!
 
Waarschuw beheerder
Dit jaar 02/08 aub!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 02:53:
26 Juli in Leidschendam


word weer trug gaan naar m'n geboorte plaats :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 19:20:
Dit jaar 02/08 aub!!!


gaat hem dus niet worden:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 02:53:
26 Juli in Leidschendam! om precies te zijn recreatiegebied Vlietland!


bron? :gaap:


Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 19:20:
Dit jaar 02/08 aub!!!


 
Waarschuw beheerder
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam
Waarschuw beheerder
ik hoop gewoon dat ie er komt :d:d
de datum maakt niet uit ik maak mn eigen wl vrij! :bounce:
Waarschuw beheerder
beter laat dan nooit......
maaaarrrrrrr machtig feest
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 22:29:
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam


Laten we het hopen van niet, dan ga ik net op vakantie en DOminator wil ik voor geen goud missen :nee:
Waarschuw beheerder
40 sterretjes :k
Waarschuw beheerder
Uitspraak van fragany op dinsdag 29 januari 2008 om 00:31:
ik hoop gewoon dat ie er komt


hij is er, dominator 2008 here we come :bounce:
 
Waarschuw beheerder
woejjj B)

vette shit :bounce:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [D]edemsvaart84 op zaterdag 2 februari 2008 om 20:57:
Laten we het hopen van niet, dan ga ik net op vakantie en DOminator wil ik voor geen goud missen


Is togh echt zo. Staat in het Masters Magazine. :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 februari 2008 om 12:14:
Staat in het Masters Magazine.


:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 22:29:
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam


klopt ja (y)


:lol:
 
Artiest {SHOWLIST artist 25737, 129028, 147750, 41266}
Waarschuw beheerder
breakcore is 90% hetzelfde als vorig jaar :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappiee op vrijdag 4 januari 2008 om 16:03:
amsterdam, rotterdam (2x), den haag, eindhoven


Tegenwoordig hep rotterdam der nog maah 1tje
die van Zuidplein is weg en die van utrecht was idd al geslote dus hebbe eindhoven, rotterdam, amsterdam en den haag er nog 1tje
Waarschuw beheerder
Fiend @ Dominator 2008 iemand enig idee wie dit is:vaaag: nooit van gehoord, neem aan dat dit nep is omdat ik m niet tussen de line-up zie staan

http://lsdb.nl/search/ZG9taW5hdG9yIDIwMDgtYVllWXRtZGc=.html hier de download link van de dominator 2008 sets
 
Waarschuw beheerder
ik zal mezelf nooit vergeven dat ik hier niet ben geweest
Waarschuw beheerder
En ik kan me maatje niet vaak genoeg bedanken dat ie opt laatste moment beslistte om toch kaarten te halen :D