Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's foto's
album,8033 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

Stadspark (buiten) op de kaart
Concourslaan 12
Groningen
Nederland🇳🇱
hardcore × 53, industrial hardcore × 27, oldschool × 15, techno × 15, early hardcore × 9, breakcore × 7, schranz × 5

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 21 meetings, de drukste drie om 09:00 met 41 bezoekers, om 11:00 met 36 bezoekers en om 15:00 met 24 bezoekers.
Verslagen
Door ROOIE-DONDER (642), iGwenda (2294), De Bomendokter (1767), anoniem (2869), Hark. (2371), Kerstgek (1369), CODA-gfx (1004), anoniem (1410), mr turner (2494), 050-Grunn (528).

Stemresultaat: geweldig

geweldig269361%
zeer goed112226%
goed4149%
ok772%
voldoende391%
onvoldoende13
slecht9
zeer slecht3
waardeloos12

915 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!­ Beijtjuh !!­
KAAAANKERRRRVETTT:P!!!!!
!! Ellis !!
het was echt super! :D heel gezellig.. :D
!!Marieke...
In woord GEWELDIG,zo zou het altijd moeten zijn,dit valt niet meer te overtreffen,KIPPENVEL!!
!!­VICTOR­IOUS!!­
:respect: Noize Suppressor :respect:
#070 Jessy
Was eeeeecht een vet feessie :D Zwaar naar me zin gehad met eidereen en indd Tess HEERLIJK WEERTJE :D
Super..!
'Elinee;;
Was super! (Y) alleen jammer dat niet iedereen mee kon..
(6) MARKETMAKER (6)
was ckr n vet feest:D ma kan bij lange na niet tippe aan de 1e editie:S locatie, geluid, en aankleding konden veel beter:S ben toch n btj teleurgesteld in art of dance en q-dance maja pornstage en angerfist maakte dat al n heel deel goed haha:P ojaa en volgende x zou t mssn beter zijn om t niet in n uithoek van nederland te houden ma mssn wat centraler :P en wat betreft de klachten van deze editie check deze site maar eens( http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article2224119.ece?showComments=all )
(6)Spo­elie(6­)
Lekker feestje! Aangenaam weertje erbij! Gezellige mensen(y)
Helemaal geweldig!!!!!!
(H) Wóópíé (H)
Echt gruwelijke feesie (Y) veel bekenden en onbekende bekende :vaag: was weer leuk (Y)
Super feest!!! en wat een weertje!! Mooie locatie, niet te groot! echt Super!!!
(k) JESSIEEEE (k)
SUPERFEEST!!!!!!!!!BESTE SINDS TIJDEN!!!!!
Heerlijk dagje gehad, was super (Y) Na half 11 werd het nog gezelliger, jammer dat het toen afgelopen was :9
(L)joy­ce(l)F­aith(l­)
het was super :D muziek goed sfeer goed en vooral die afsluiting met vuurwerk :kwijl:
(STK) Bonehead
P.O.R.N. STAGE !!!!!!!!! :respect:
* Liquid-E *
Erg leuk feestje! :woop: Goed vermaakt daarzo,alleen was het af en toe wat frisjes :lol:
dikke shit en vet gezellig :bier: knalle en zuipe in de zon B)
***­ Dieyon ***­
was een lekker feessiej heb me super vermaakt, maar had wel iets meer van het biggest hardcore festival verw8 RTC & Bass D :respect:
****$$$­ walter $$$****­
was echt vet hahah jammer dat het afgelast is volgend jaar
***J0SE***
Was SUPER!!!l
Super genoten!:D Gezellig sfeertje en er werd heerlijk gedraaid! Stunned Guys.... :respect: :bounce:
**??**
Erg vet feest alleen jammer dat er geen v i p dek was echt een beetje matig
**Joycee**
Super Feest :D ! Echt alles was goed geregeld (y)
wat een feest!! super vermaakt :bounce:
*BlowCo*
GVD!! Wat een Tering Gruwelijk feest:D:vaag:
*Bosma*
heeerlijk feestje
*Edwin*
SuperVet :respect:
*FUCK OFF*
:@:@:@ Ben maar 3 uur daar geweest want ben me tas verloren met me geld en telefoon en ALLES!!!!!!!! Dus heb niet veel meegekregen maar wat ik hoorde was wel lekker :respect: HELLFISH :respect:
*JeSsI*
Heeeeerrrrrlijkkkkkk :D :BOUNCE:
*michelle*
super feest! leuke mensen ontmoet, echt gezellig!!
*­Miss Marleen
:bounce: Vet feestje en voor herhaling vatbaar :jaja:
*Natasch*:-)
Ongeloofelijk feest...blijft e onvergeten...heb zo'n pret gehad...meesterlijke muziek...kort: niet in woorden te vatten :P :D :cheer:
Topfeestje :D.. Prima vermaakt :cheer:..
heb me super goed vermaakt :bounce:
- # *
:bounce: :D VETTTTTTTTTTT :D :bounce:
Knettergeil feest! Geluid was goed te doen, drinken duurde nooit lang. Veel gezellig mensen... Volgend jaar weer:D
--Ivo--
Zeker een geslaagd feestje!:D, jammer dat alles zo dicht opmekaar stond. voor de rest was het prima te doen :D super weer erbij :P geluid was gewoon goed(Y) en de sfeer was wel top :D
-Gabba-
Kenker bruut gelukzaligmakend fijn!!!!!! Afsluiten met Viper XXL was echt te bruut....volgend jaar weer!!!!!!
IK VOND 'T LACHUHHH, gelukkig goed weer! Op naar Mysteryland en Q-base..can't wait!!! :D :cheer:
-OLLY-
Ik moest ff in de stemming komen maar heb me daarna prima vermaakt!!
...­:::[LS­D]evil tazz[L­SD]:::­...­
was egt weer knalle feestjuh!! volgend jaar maah weer der heen..
...­:::[LS­D]Pepp­i(L)Ta­zz[FTW­]:::..­.­
super hard
Spr vet feest :D
.­::†::.­ Proud Mommy .­::†::.­
Helaas niet hele dag kunnen blijven maar zekers na­ar me zin gehad!!! maar 2005 was beter vind ik persoonlijk...
.Daf.
Heb me Prima vermaakt! Werd lekker gedraaid!! En het weer was super!!
.Marvin.
was zeker een vette party volgend jaar weer :bounce:
.Namooni.
super gave dag gehad!!! :D
Gaaf feessie!! Lekkere muziek. Die motorcrossers waren ook echt super kick! Leuk extraatje!! (Y)
010[H4L]BO
Grunn ging helemaal uit ze voegen:bounce:, Mooi weertje getroffen (Y), Geluid was goed te doen vooral in de tentenn..Early tent was echt super:respect:
100%_Me O:)
grellig!! was echt super geslaagd feest :d :bounce:
bohhhh met een word geweldig :respect: en hoe later dat het werd des te vetter. nou maar hopen dat we weer geen 2 jaar moeten wachten op de volgende dominater.
Heerlijk dagje met me mattie b) Geniale sets gehoord, Droks en Akira + Producert zijn fokking Bazen!
2Fast4­Trance :9
Super weertje B) Goede sfeer. :bier: & Dr. Rude draaide zeker lekker B)
71 Kilo Tom
Heerlijk vaag festival :d Jammer dat Marlon mij moest slaan :p
:[ __­ Trutje «
Zeker weten een top feest.. :D Woehoe :cheer:
:bier:­Bertin­e
Gezellig :D, had het wel groter verwacht, maar dat scheelde weer verdwaald rondlopen 8)
:bier:Dont Look Down:bier:
was zeker goed feessie lekker uit me dakkie gegaan:P
:bounce: Dave
geweldig geweldig geweldig....!!! :D:D
:bounce: KahouseR :bounce:
het was super en :respect: Noize suppressor :respect:
:bounce: PATSKNAL :bounce:
Was een kick ass feest heb me weer uitstekend vermaakt, :respect: Day-Mar :respect: je knalde weer lekker.
:bounce: tollie
Geweldig feest en wat een geluk met het weer :cheer:
:bounc­e:Bolu­s:boun­ce:
begin viel beetjuh tegen, maar derna werd het alle­en maar beter. en die aankleding, dat viel wel mee­ was precies goed, sommige mensen zijn gewoon wat verwend. had het terrein alleen wat grot­er verwacht. kortom een 9 waard
het was super :respect:
:bounce:mie de gekste­:bloem­:
top feessie:yes: er mogen wel meer hardcore festivals worden georganiseerd!!
:bounc­e:Nien­huiz:b­ounce:
zwaar vermaakt helemaal los!!!:jaja:
:cheer: Gidduh :cheer:
Was zeer geslaagd feest! sfeer was TOP!! :D See You All Next Year! :cheer:
:cheer: Just Me :cheer:
muziek was wel grappig, al hoorde je alles door elkaar :x, 4 bonnen voor een broodje vind ik nog steeds belachelijk (en t was nog goor ook) en er was totaal niks aan t decor gedaan, sfeer was ook niet echt super gezellig...heb wel eens betere feesten meegemaakt...
Heerlijk feesie :D P.O.R.N stage was zeker goed :RDZ, bonehead akira & drokz :respect:
Kvond het echt vet!!!
:hyper: Shadow Sound on ground :bounce:
lekker feest lekker los gegaan
Super... :mixje: Ram to the bone...:bounce:
:lijn: [GFH]E­arlyRa­veGabb­er[GFH­]:lijn­:
was gewedig:D!! Kwam er goed lijp weg!!(Y)
was een geweldige dag:D hoop snel weer:D:D
:S Vaaghe­idBove­nAlles :S
het was kleiner dan ik had verwacht maar verder wel geweldig
:yes:A­nniej:­lol:
ik heb er maar 1 woord voor MASTERLIJK feessie!!!!:d heb me heerlijk vermaakt!! paul vs jda :respect:
;;­ EasY -/­ E ^­ xHC2TBx
tOpp Feestt :cheer: hep me gOedd vermaakt :) xx eas ..
<<stfu>>
super feest, mooi weer lekker bier BOERUHHH:bier:
>> Esther <<
Twas even een afstandje afleggen maar het was het zeker waard, echt Superr vet feestje gehad :D:D
>>Melluh<<
Hazes & Fraction (y) top feest en eindelijk eens dichtbij 8)
[050] ZL_­Terror [050]
t was Echt super gaaf!!! was een mooi (bijna) thuiswedstrijdje ;) hahaha volgend jaar weer???
[0906] Geitman
prima vermaakt, ma toch viel ut tegen.... ennuh waar was de jump tent ????? :'(
Perfect , Volgend Jaar weer..!!!
super feestje, zeer goed geluid, in de industrial was gewoon bijna niet te doen :D early rave was super, Bass-D :respect:
[Death Valley Queen]
Best vermaakt 8)
Mechtig feest (Y) Goed geluid, goede Sfeer Geen enkele klacht ;) :bounce: Nu hopen op volgend jaar weer te kunnen gaan :bounce: Een van de beste feeste tot nu toe!! (Y) :respect:
[EV] EARLYG­ABBERI­NNETJE
Het was een GEWELDIG feessie :yes::yes: super gezellig met me Maatjes en met de Gabbers :jaja: (Y)
[GR] Dennie :bounce:
Geweldig :respect: zeker goed vermaakt(Y)
In totaal 8 uur afgereisd (heen&terug) maar het was ZEKER de moeite waard. Wat een TOPfeest. Bovendien Bass-D & King-Matthew weer de helden van de dag :respect: Wat een MASTERLIJKE set zeg :bounce:
[Hardc­oreJun­ky89]
Top Feest.!!Heeel Me Lijf Doet Pijn:p Maar Was Het Cker Waard:respect: Goed Geluid..Fijne Lokatie!! Volgend jaar Ben k Dr Cker Weer Bij:D
[HARM+]
Dit was gewoon hoe een feest bedoeld is!!! :D
[J]ust say the [M]agic words...­
echt een masterlijk feest!!! lekker backstage geweest en sjesus wat een gezellige en leuke mensen en sfeer!!! (Y)(Y)(Y) echt top!!!!
[K]nik­noizza­h]
mooi feeske!!!!
[Moes]™
Zwaar dik Feest, Dik hard geluid overal alleen het geluid van de main viel btj tegen :respect:RANDY:respect:
[MOH-Radio] Mercenary
Onvergetelijke ervaring. In mijn stoutste dromen d­it nooit verwacht. Hardcore area was geweldig! Rec­ype, Rudeboy & Tomcat, T-Junction & Osiris, Scelet­or :respect:
[MOH-Radio] The Menace
Hele vette shit! Mercenary :respect:, recype :respect: !!!
helelmaal top!! super feest :D nix op aan te merken
[NL] Jack sparro­w:boun­ce: ay ay
Cker goed vermaakt ondanks dat zo vertieft was:P!!
:bounce: Was Op zich Zeker Geslaagd Feestje :jaja: Alleen De ** Dat sommigen het op het neinde ff moesten v erpesten omdat ze het niet meer trekkuh..:[.. Maarehmmzz..O:) (Y) Veel Lekkere Jongens :jaja: :kwijl: Miss tot Schnelle...:cheer:(K) maar ook buiten dat (Y) leuk feestje..:jaja:
[NL]Rick
het was weer zeer bruut (Y)(Y):respect:
[SF] WulpseWelp
schranzde de hem de pan uit 8)
[TB]Tripper
Drokz vs Akira :respect: Randy :respect:
absoluut een topfeest, heel goed georganiseerd, goed geluid in de tenten en met name in de early echt extreem vet gedraaid :respect: de sfeer ook (y)
Geweldig feest :D Sfeer in de Early tent :respect: Mooie decoratie savonds overal :yes:
]x[
Der werd lekker gedraaid en als je ook echt in een tent stond was het geluid goed. Iets erbuiten was het bagger, alles door elkaar heen en te dicht op elkaar. Toiletten (Y) geregeld. Prijzen gingen net, is niet wat ik verwacht had van 'biggest hardcore festival in the world' in vergelijking met de vorige keer.
dik feest!:respect:Negative A:respect:
Was een super feest (Y) alleen tijd vloog voorbij
het was echt een GEWELDIG FEEST:D heb me toppie vermaakt;)
A.n.n.i.e B
Ja het was egt een Knalfeesie ;) 5 uur over gedaan om in delft te komen maar ach het was verder een Super feest (Y)
Al=Fons.
Super ziek feest!! Echt Ge-Wel-Dig:D
Alcoho­llande­r :bier:
Kenker dik feest... super goed vermaakt.. en zeer fijne muziek, vooral achterin buiten... (Y)SICKBOY !!!!
AlieHardcore
Alweer een vet outdoorfeest! Lekker geluid, mooi weer en veel feestende mafkezen! Supergezellig daar, volgend jaar weer!
Allie_A
geweldig!! BASS-D!! goeie sfeer ook!
Geweldig feest!vermaakt als een gek, super sfeertje!Vuurwerk maakte het super af! Op naar volgend jaar! (Y) :kwijl:
AmmowayZzz
Wat een Fantastisch feest!! heb me egt f*cking vermaakt en maar door blijven knallen ook al hebben we de blarenop de voten staan:P
mega feest cker voor heralling vatbaar:P:P
Angela­lala:r­oflol:
fantastisch!! ik voelde me net een kind in een snoepwinkel :9
AnneWaus*­Hardcore
Was echt vet! Ging alleen zo snel voorbij:P
Anoebis
:D Super feestje, heerlijk weer, lekkere muziek... Ram bam bam ennuh... RAM BAM BAM :P
Anthrax_RP
Hemels feesje, maar wat miste ik wat er op de 1e editie wel was? :s maar echt een geweldig feest!!! op naar editie 3 dan maar :p
feestje was top alleen jammer van die consumpties inderdaad stelletje gekke 2 bonne voor een biertje
was weer echt een lekker feest vond dat er vooral @ early rave goed werd gedraait........en ook het weer was super :yes: TIP:volgende keer niet helemaal in de uithoek van nederland
AsTheR­ushCom­es :harry:
genie-anaal jonkiejj
AXN
Super super gaaf!
Heb een heerlijk feessie gehad!! Het was lekker weer, niet te druk, goeie muziek gehoord. Alleen een beetje jammer dat ik heel vaak dezelfde nummers heb gehoord over de hele dag. Korsakoff draaide trouwens errug lekker! :bounce:
Bart---
In het begin vond ik er niet veel aan maar laterna werd het echt vet, Drokz vs Akira :respect:, outblast vs predator :respect:
basz.­NL :aai:
goed vermaakt (Y) volgend jaar weer?:P
RUDEBOY & TOMCAT:respect: T-JUNCTION & OSIRIS oorverdovend:D
Benney
was weer geslaagd en gezellig dagje uit met alle hardcore vriendjes en vriendinnetjes dacht ik
bennieman
het beste feest ooit
Bennykuh
GE-WEL-DIG, hopelijk volgend jaar de 3e editie :D
Jaa, lekker feestje. :D
Bigf00t
Dikke shit :) De sets van o.a. Recype en Sceletor waren super (Y)
Binne
Lekker feestje!!
jeh joa
Bjorn-->>Batsie
Mega weekend! lekker op de camping daar gelege! Dominator was geweldig! Helemaal los!:P :bounce: super weer! Heerlijk vermaakt! Super actie met die motorcrossers! b) nu weer lekker thuis.. weer verder met het dagelijkse leventje.... :respect: Art of Dance & Q - Dance :respect:
black bassie
zeker goed vermaakt tijd ging donders snel
Wederom een topfeessie :D Vond het 2 jaar geleden mooier opgezet, maar zeker een succes nu weer :cheer: En wat een mazzel met het lekkere weer :)
Totally excellent over 200 photos on GGT
BoneGeert :bier:
bruut feestje! goed gedraaid, vrolijk sfeertje :D
bowiemaster
feest was wel goed te doen aankleding was heel pover maar daarom werd er niet minder gebeukt was toch wel een goed idee om op de camping gaan liggen was fucking gezellig Unexist & Neophyte :respect:
bro4life
was gezellig en tof
C-oo O:)
Gezelig gehadt ! hazes en fraction :respect:
Chem0
Super feest :respect: Prijzen waren oke en eten was ook goed te doen. En eindelijk een keer normaal bier op een feest :bier: Enige lachwekkende was de act van Angerfist, niet om aan te zien/horen. Maar wel een geweldig feessie gehad. Thnx all :respect:
chillfred
super feestje echt top
Chimecho
Gewoon Geweldig!! Meer heb ik er niet over te zeggen..
:respect:
CODA-gfx
redelijk. vorige editie was VEEEEEEl beter !!!!
Corsa
bruut feestje geweldig genoten!! :D
cosper
Peaky pounder: zeer vrolijk gevarrieerd setje! Rude Awak maakte t verhaal compleet! FFF was lekker overstuurd bezig en Bonehead ging er meteen goed op in! Heerlijke "classics"! Bass-D bewees toch weer dat hitjes draaien zeer partysfeer verhogend is, 1 van de leukste sets van de dag! Manu le Malin had de beste opening, wat een geweld! W&Waldhaus: rustig begin, maar super set! Drokz & Akira waren wederom subliem bezig! Veel ouwe bekenden gehoord daar! Aankleding was mager, Geluid = goed, leuke dag gehad!
het was weer een super dagje:bounce: (y)goed vermaakt:P
CRIMINELIZZ
zeer zeer goed ...hellfish dj producer geweldig aleen jammer dat je er dan net lekker in komt en dan is het pas zaterdag om een uur of 11
D-Check
The Stunned Guys, Bass-D & Predator :respect: heerlijk weer gehad en de sfeer was cker niet slecht :bounce:
D-Fact | 50 %Noise­making Criminals | TN
gewoon geen woorde voor, met voorsprong het beste feest waar ik ooit ben geweest!!heb kippevel als ik eraan trug denk!!allemaal supersetjes,..en de hollandse wijfjes mochte ook gezien worde, besluit: ben gewoon in het verkeerde land gebore!!HARDCORE FOR LIFE
D-Hunter
Goeie shit :jaja: D-Passion, Negative A, Placid K, Stunned Guys en niet te vergeten Noize Suppressor :respect:
D-Matic
whee ik moest eerder stoppen met feesten,werd ziek :(
Daan(o­on)tje­_­Power
Geweldig genoten :woepwoep:
dampie
SUPPPERRR
Dananas-D
AAAAAAAAAAH vet vet vet em owjaaa VET!! :respect: :woop:
DanielV
was TOP!
Daveman
niet te omschrijven bij deze super!!!
De Bomendokter
Echt een geweldig feest! Prachtige show en heerlijke muziek en er hing ook een leuke sfeer :bier:
De kale vandale
GEWELDIG ... ook dank de goede weer!!! :respect: Maar ik vond de Dominator 2005 een beetje beter!!! :bounce: :cheer:
De Rover..
hakkuh :bounce:
gruwelijk feest, harder dan hard, wreeder dan wreed, vetter dan vet.... Dominator tot volgend jaar.... schatje dank je , volgend jaar weer samen met mij?? love you 2 (k)
Wat een godsgruwelijk vet feest :respect: Super geluid en er werd super gedraaid. Het eten was ook goed geregeld en de opbouw was ook goed. De enige minpuntjes vond ik dat de breakcore en terror 1 area waren en dat het wc papier op was. Verder echt helemaal super met alle bekenden (L)
DEFCON
super lekker weertje gelukkig & Bonehead :respect:
Defnuh
Hoppaaa (Y)
Deguh
kheb echt een van mn vetste feesten mee gemaakt t mooiste was dat ik gwn net deed of ik een backstage prijs had gewonnen en zo gwn de ste van stunned guys en daymar van 20 cm afstand heb meegemaakt hahaha (Y) echt een dikke ervaring staan te raggen terwijl 5000 man naar je staan te kijken GEWELDIG !!
Dennis The Men@­ce
Super
Was echt geweldig met een super sfeertje ! :woop:
BEESTACHTIG !!!! Limburg :respect:
wat een fokking dikke party :respect: super sound in de early en industrial, de stunt motors waren ook vet en het vuurwerk ook:) flink wat afgehakt daaro
wat een te bruut feest zeg het was het rijde waar echt (Y)
PORN stage :respect: Deze dag zal ik nooit meer vergeten (L)
DirkJan :beer:
Zeer zeer goed vermaakt :D Geweldig!! (Y)
Distress
Was super vet feestje! :respect: Mainstage en Hardcore area waren hard! :bounce: Op naar de volgende! :yes:
Dither
Bedankt Art of Dance :respect: Vetste optreden ooit! En bedankt iedereen die tijdens onze set aanwezig waren. Super publiek! :respect:
DJ D-Jackal
Dominerent zo hoort een feest te zijn ,Fraction Hazes (Y) Unexist ,the producer, Noize Suppressor, :respect: organisatie :respect:
DJ Genic
:respect: Hazes & Fraction.. ging maximaal los (Y)
DJ Hazes (Millennium Hardcore)
Geweldig!!! Bedankt mensen voor de support tijdens onze set :respect: Art of dance THANX!!!
dj star
SUPERFEEST IN GRUNN! Geluid in de early met g-town madness was vooraan niet normaal! M'n bortskas klapte zowat uit m'n shirt! Volgend jaar maar weer dan??
DJ TERROX
Super vettt!!! organisatie (Y) net zo goed als 2 jaar geleden :yes:
Asooooooociaaaallll lekker feestje echt meer dan geweldig!!!
Dj Tmocs
Super !!! Lekker weertje :D ... Sceletor ..:respect:
DJ WOLF !
was super hoop volgende keer weer in grunn!
Djuicy
haha , superr , g-town italian shit :respect: they had a motherfucker locked down!
Donny A.­K.­A.­ Donski
Was wel een vet feestje heb me er goed vermaakt... Voornamelijk bij de industrial gestaan :respect:... MAAAARRR waar was Rob? en jammer dat er geen MC bij de industrial was die de DJ's aankondigde en het bier was ook niet te zuipen daar... Overall toch (Y)...
vet feestje hoor! en mooi weer, echt super!
DopeyXXL
heerlijk sfeertje, volgende keer afterparty in Martiniplaza?
Dr.­ West - Dutch connection
:respect: PORN stage super sfeer daar.. maar de re­st van het festival(letje) was niet veel bijzonder­s al wou je de andere tenten niet horen moest je v­ooraan het podium tegen de speakers gaan staan, to­taal geen aankleding alleen een paar circustentjes­ en houten banken, ja 3 palen met lampjes erop ­verder was het wel gezellig..
DRAKO
WAS ECHT STRAK FEESIE
Dreamerrr(*)
:respect: Zwaar Lekkerrrr feesje:bounce: Helemaal Geweldig:D volgend jaar Zkr weer :cheer:
Dryade
Genieten! (Y) Noize Suppressor :respect: :respect: DJ Producer, D-Passion, Negative A & Placid K ook geniaal :K Maar waar the hell was Rob gebleven??? :S
Early Breemen
teering ram te gek hop tjop volderop idd :bounce:
Eerd:bier:
Toppeerssss :P
El más enfermo
Realxte sfeer, superlocatie! Een van de betere feesten van afgelopen tijd :respect:
Het was nog beter dan super! Was echt top. Niet te druk en zeer leuke mensen. Ook de camping was geslaagd :jaja: Gezellige mensen (Y)
Engelsman
Echt P.O.R.N. :kwijl:
enosje
f*ck op met dat gezeik van decoratie, het gaat om de muziek anders moet je naar sensation! SUPERRRRFEEST!! volgend jaar weer toch??:D
Eric MX
Top feestje. Super !
Mooi feessie! Heb me prima vermaakt! Neophyte, Bass-D & King Matthew (y)
Supervet!! :D
supper
was mooi en de afstand viel best mee, was goed te doen in anderhalf uur
Bohh :)
Evil-D
Geen woorden voor te mega heh :jaja:
Experiment 626
Wel leuk, niet bijzonder!
Was een super feessie :) andre goed gedaan ;) ben trots op je hihi
F_ab
gezellig :p
fiets kopuh?
1,2,3...jumping time :cheer:
Flame
Super(Y):bounce:
Flexxx
Erg goed georganiseerd, petje af!! Alleen vond geluid main behoorlijk tegenvallen, behalve helemaal vooraan bij de boxen dan!
Florian050
wat een feest, zou mooi zijn geweest als het langer doorging
Fonzi - 50% of The Noisemaking Criminals
ZOTSTE FEEST OOIT !!!
Fubarcore
Jezus wat een lekker weer ! potje bier in de hand en het was goed. Super vermaakt in elke area HULDE!
Fuck the free world
Megavet feest..:D industrial stage was top ,allen helden:respect:
Uit de Kunst! Geluid was perfect! en hele mooie locatie!
g-star
echt een super fesst:D mooi weer der bij :D hele dag was kort om super :D:D vuur werk was ook fucking nice:D
Gabber_­Jeffrey
heb me weer uitstekend vermaakt :cheer:
't Was Dat Tering end rijden Ckerss de Moeite Waard!!! :respect:Echt TOP feessie!!!!
WAS GEWOON KK HEFTIG FEESSIE !!
Zeker weten wel een gezellige party. Maar dat kwam meer door mijn trouwe aanverwanten als door de muziek. Die liet soms toch wel wat steekjes vallen. :(
Echt super vermaakt, dik 11 uur lang non-stop ragguh!!!
Gods Unwanted.­be
GEWEEEELDIG FEESJE, en howlaaaa zeg wat een mooie meiden daar;)
Goffe-Gekkehus
Was super feest, het weer was goed gelukkig en muziek was ook goed (Y) :respect: Neophyte, Noize Suppressor, Akira vs Drokz en Early Hardcore stage :respect: en (K) voor de dansdames bij de mainstage, vooral die ene of niet Jasper ;)
Helemaal top, super vermaakt :bounce:
Gooseman
was echt zwaar vet :cheer:
Was geweldig met me Schatjes :mixje: Re-Style :cheer:
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
Weer goed, sfeer goed BIER was een keer goed top feest, vorige editie vond ik wel veel beterr maar hij mocht er zeker zijn
Knetter goed feestje; Paul vs J.D.A en de Stunned Guys was ckers lekker :respect: Bass-D was weer lekkere early :respect: en afsluiter outblast vs predator was ook niet verkeerd 8)
Hakkuh Annie
Het was wel tof. Dj Luna die gewoon hardcore draaide (nog goed ook) dat is pas een verrassing :D
hakkuhmeijne
wat was et weer een feest...echt super vermaakt en zwaar hard staan knallen!opnaar de volgende!
Hansse045
boh wat een geweldig feest:D echt super vermaakt :bounce: we ware met een leuke groep :respect:
Happy joy joy!­
geinig feesje lekker weer gelukkig had het iets groter verwacht :D mannen van de dag/avond :respect: WAXWEAZLE WAT EEN SET :respect: PANIC heerlijke set :respect: scott brown (y) AKIRA EN DROKZ LEKKERE TERORR JIIHAAA !!!! :respect: RUDE AWAKENING :respect: stanton en vince :P
lekker sfeertje ook... 1 woord: GEWELDIG (Y) :jaja:
HardCoreFem
Soooo, wat een superfeest! :respect: GE-WEL-DIG :respect: Kan niet wachten tot de volgende Dominator :bounce:
hardco­refrea­k->vallard!­
:bounce: was weer mooi feessie :yes:
Wel leuk feessie, alleen k had er meer van verwacht.. Ook goeie muziek en veel bekenden! (y)
HardTours
super Party!!! over 600 Fotos from Dominator @ www.hardmusic-community.de
Ha†sik­ideeee­e ™ :vaag:
(Y)Mega strak.. Zou vandaag wel verder willen gaa­n.. jammer dat er af en toe beetje ruzie was....
hc/­fuckin­gterro­r
Volgend jaar weer .Stampe.........
HenQ :bier:
Lekker feestje hoor B)(Y)
Hoexyy
echt een geweldig feestje Dominator(y) zeer goed vermaakt :bounce:
HoLyBee
Het was echt wel een vet buite feest:yes: Eten was vooral lekker.. Goed gedraait:D Zeer Goed geluid:respect: Alleen wat bij Promo gebeurde:O :vaag: :O ( Lag het aan hem ofwat.. Of bleef der iets hange? :s ) Zo verder Echt wel relax..:D
ze waren niet zuinig met saus, kon wel wat minder op, had me hele bek vol
HURRICANE
Het was weer super :p Lekker weer en dikke muziek! Bij de early en de freestyle ging het goed los :-D Wat een geluid bij de freestyle man haha pff :o
Super gaaf!:D Vooral die stunt motors!
:respect: hele weekend was gewoon TOP (Y) alleen1 minpuntje maarja:P
iGwenda
:respect: Echt heb er geen andere woorden voor als, GEWELDIG :jaja: -> Foto's zullen online verschijnen op www.artofdance.nl
egt een para dik feest B)
Super feest...dik waard om voor naar de andere kant van nederland te rijden :bounce: EARLY :D:D
Ilonaa..­(l)..­Matjee
GEWELDIG (y).. Akira & Drokz super gedraaid :respect:..En de porn area was helemaal tegek!! :D..Echt super :respect:
Immink!!
Heeeel goed! 'T was een perfect feestje!:bier:
Ingeee (F)
heb me goed vermaakt!!! alleen voelde ik mezelf niet zo goed :( maar wel een super weekend gehad daar in Groningen :D en wat waren die plees smerig zeg :S bah
Irri :bier:
vet!
Vet feest, Sceletor en Recype echt vette sets :respect:
JaapS
Unexist :respect: Feestje was super!
Jackelien~
:respect: Hazes en Fraction! :kwijl:
Janneke_­:doeti­ewoep:
Top feest! Heb me super vermaakt:D
Jasper ®
1 VAN MN VETSTE FEESTEN OOIT GEK!!!! Hopelijk volgend jaar weer :bier: Camping was ook zéér gezellig :D:D
Jeff_
Super feestje! Bass-D was de man! :respect: Panic, Stunned Guys (Y) en lekker weertje gelukkig :D
Whaaa super feestje!! Prima vermaakt, op naar next year!! :D
Jimmy-010
toppppie
weer een van de betere feesie´s (Y) jammer dat we zo vroeg weg moesten maar daar in tegen de trein reis dan weer :vaag:
Geweldig Vermaakt!! Unexist, Manu le Malin en Noize Suppressor(Y) Op naar DanceParade & Decibel!!
mooie feessie mooi weertje en lekker gedraaid hoewel beetje vaak dezelfde platen maar goed...was gezellie en dronken
Mega vet!!! Rudeboy & Tomcat, T-Junction & Osiris, Sceletor, Mercenary, Dr. Rude megabruut! :respect: :cheer: tnx voor de support onder me set was te vet gewoon!
Kadaver KroLeS
Woeiiiiiiiiiiii Amai et feest is bij mij nog nie afgelopen! Geleidelijk Afnemend Feestgehalte Behandelingstechniek...
echt een SUPER mooi feest een dikke 10 van mij :D:D (Y)
keileweg kabouter
lekker geluid en lekker weer :D Top Feest
keihard feest:D(Y)
Kiezel
achjaa... t was wir n lange dag
Kimbaaas010
Het was echt een GEWELDIG feest het was de op de heen 3 uur en de terug meer als 3 uur durende reis zeker waard!!!!!!!!!
Kimm!e...
SUPER VET FEEST!!! HEERLIJK GEWOON... GEEN MOMENT STIL GESTAAN... :D
Klein_­iritantje
was een vette topper feest (Y) !! ××
koekiewoef
echt geweldigg verjaardgsfeestje, de busreis was lachenn, en het feest was echt superr, het weer zat mee, twas niet te druk, en tenminste elke tent met goeie muziek!! eindelijk weer veel los gegaan :P re-style & producer :respect:
Kokkie ©
2 jaar geleden was het toch betur, maar toch goed vermaakt , visser :respect: was lagguh
:respect: :bounce::bounce:
Krad0l­fertJu­h
Supervet feestjuh:D
kruime­ltjeho­oligir­l26
het was een zalig feesje en een goede sfeer alleen bij de mainstage was de muziek veel te zacht
geweldige dag gehad :bier: Day-mar :respect:
Lady Yvetje® NL Devil still inside me(6)
Echt weer een topper!!! ik hoop dat we nou niet 2 jaar moeten wachten voor de volgende Dominator
LadyHardcore
Geweldig!! :cheer: En lekker weer erbij b) :D
Lange Erwin
Vet feestje!! T geluid was niet overal goed vond ik!! Maar bij de main en de industrial was er niks aan de hand!! Super feestje gehad!! Was gezellig!!:bounce:
Lauraa :bier:
Geweldig
Legion of the Lost
Vet feest! Was het gezeik vooraf allemaal meer dan waard, zeker gezien het prachtige weer (op een klein buitje na) :D Daardoor werd de PORN outdoor area helemaal te gek, veel tijd doorgebracht daar. Dikke set van Toxic, CAPSLOCK, Eye-D & Hidden en Panic in de early :respect: Geluid was trouwens best goed voor een AOD feest, vooral in de PORN en de hardcore tent. En vuilnisbak-pogo-terreur was ook leuk om te zien :roflol: Alleen die fucking bus... toeristische rondrit van 5 uur aan zo'n prijs :s
Vet Feestje..Goei weer en vette muziek!! Kon niet beter:D:D
Geweldig!:*:D
Liess O:)
WAAAAATTTT EEEEN GEWELDIGGG FEESSIEEEEEEE !!!!! :cheer:
Lila+
Lekker feesie (y) Inderdaad wel heel duur allemaal, gelukkig zwaar bespaard op vervoerskosten ;)
Lill_­Paraa(6)
in 1 woordt SUPERRRRRRRRRRRRRRRR!!!!
Linda-X- B)
De gedachte was goed, de uitvoering vaak ronduit slecht. Ondanks alles me uitstekend vermaakt (Y)
Linez
SUPERVET !! Mercenary, Tomcat, Rudeboy, Recype, Apster, Tha Watcher ;).....!!! :D Early, Main en Hardcore waren super! De geluidjes van de PORN-stage zeker aardig uit te houden tijdens het eten :jaja: ! Volgend jaar weer ??
superfeessie! heb het onwijs gezellig gehad!!!
Lost in Gravity
Hellfish, unexist & producer geweldig!
LOUSJE
Op het laatst werd het leuk :).. Had er alleen iets meer van verwacht..
Luuk/St
Dik feest dikke show netjes geregeld! topfeestje!
M.arlon (F)
Unexist :respect: Voor de rest een matig geregeld feest maar heb toch echt een super vette dag gehad.. maar de donderdag was net iets leuker :lol: Sorry Tom (F)
M.­e.­l.­c.­h.­i.­o.­R
Peaky Pounder & Rotterdam Terror Corps :respect:
Maaike *
Te gek!!Geweldig genoten van Hazes & Fraction :yes: DOMINATOR!!
Madstyler
Vet feesje prima vermaakt... vooral in main en freestyle geweest B) vond 2005 wel beter, vooral qua aankleding en sfeer.. iets teveel agressieve koppen gezien :yes:
mama vs de rest
Was een super feessie:D uiters vermaakt
Was Echt Wel Een Mooi Feest,, Konnie Btr :D:D :respect:
Marije­:honge­r:
top top top
Ohhhhhh echt gruwelijk gewoon!!!:bounce: Waan-zin-ig Nice!!:respect: Dominator
master24
het was een zeergoed feest muziek was goed mooi weer gehardt mooi vuurwerk op het einde
Mayo4ever
1e editie was beter (kleinschaliger en gezelliger) Maar ondanks dat een lekker feestje :D
megalomania
Goeie sfeer, mooi weer, wat wil je nog meer :)
Mental Power
Zo de tering retevet feest :kwijl: wat een geluid!! Early zaal was best das duidelijk :D
Mescob™
Super vermaakt in elke area, vooral de early:) Zon op m'n bol, ik uit m'n bol:P
Metalicious
Niet voor niks het beste Hardcore festival op Nederlandse bodem.Art of Dance:respect:
Michel­:bounc­e:Grun­n
Echt geweldig festival, prima vermaakt! Hazes en Fraction heerlijk:respect:
Mijn naam is Haas, en ik weet van NIX!!!­
boh eg uber vit :respect: Neophyte live :kwijl: Drokz vs Akira en NoizeSuppressor :kwijl:
zeker goeie partyyyyy :bier:
Mike' D
Opzich een leuk feest :yes: alleen ik miste idd ook een beetje de decoratie, ben toch anders gewend van Q !! Verder was het geluid in de main niet goed, waarschijnlijk moeilijk door de akoestiek van het terrein en de wind. In de tenten was het geluid wel zeer goed moet ik zeggen. vooral in de Industrial, Hardcore & de Hardtechno tent :kwijl: Vette sets gehoord :yes: Randy, Hellfish, Manu Le Malin, DJ Producer, Rude Awakening, Akira vs. Drokz :respect: Had er wel wat meer van verwacht, maar goed vermaakt :)
mikeymike.
vet feesje! heb me ddl goed vermaakt!!!
Gruwelijk mooie opening van G-town Madness (hele set uiteraard!!) Daarna Bass-D, was ook echt superwreed, de benen uit mn lijf gestampt tussen de kramp door :P Dr. Rude was ook zeker fantastisch en Stanton kon der ook wat van! :jaja: Kortom, superfeest, 5 min van mn huis, wat wil een mens nog meer....:bounce:
Echt goed vermaakt hier! Super feestje! Bass-D, Scott Brown & Dr. Rude (Y) :D
Miss Tricky
Zeer Vet
btj jammer van die echt onontbeerlijke vieze plee's.. noise suppressor: heerlijke opening, maar werd wel wat 1tonig.. maar alle knappe niet idw vrouwlijke medemensen maakte alles goed :P
MMMMike
Waanzinnig feest. Meer hoef ik eigenlijk niet te zeggen
Er is altijd wel wat te zeuren! :lol:
Mr.­ Eliminate
:respect: DOMINATOR :respect: wat een fucking bruut feest. lekker geluid overal. Moet wel zegge dat 2005 beter was. Maar verder goed vermaakt :bier:
Mr. Loki
Was een geweldig lekker feestje (Y)
Mr. Tripper
superfeest heel goed vermaakt(Y):respect:
mssl
:respect: Hazes & Fraction :respect: Ik heb genoten.. Geweldige set!!!
M¥$­ter¥ $­p@­cÉjE$­©
ja was weer een leuk feesie!!! beetje ver maar goed
n0uky
Jaaaaaaa wat een topfeessie :bounce: het was het rijden zeker waard ff naar de andere kant van nederland (4/5uur rijden) met een pre-&after-party @ zutphen 8)
geweldig
Nappo
Heerlijk weertje en goede sfeer:) Vooral toen het ging schemeren ging het helemaal los!
Neelien :yes:
Super feestje"!!!!!! Echt geweldig vermaakt! Jammer dat de tijd weer zo snel ging! :respect: voor de dj's! en de organisatie!
helemaal zwaar te gek !!!!!:cheer:
Nilio
Heb me super goed vermaakt!! UNEXIST held!! wat een set!! de rest van de dag heeft daar niet meer aan kunnen tippen!! Daymar was ook super zoals altijd!! verder prima dag gehad!!
Was zeer goed te doen:D Art Of Fighters, Predator, Vince, Early Hardcore Stage :respect:
zeker weer een geslaagd feestje de dominator stage werd weer goed gedraaid was wel minder met het geluid af en toe maar dat mocht de pret niet drukken neophyte :respect: noize suppressor :respect: angerfist :respect: day-mar :respect:
Noisecult (Repeater)
Heerlijk feestje! Neophyte - Stunned Guys - Day-már waren geweldig
Noize Syndrome
Was een Te bruut feestje :respect::bounce:
Nona
Jaa, dit was geweldig! b) Lekker weer, goeie sfeer, (Y) Early (L)
NoorDg­estoor­D :bounce:
het was een super gezellig feestje met mijn schatje (L)(K) hvj(K)
nummer11
goed te doe,vooral dat grote decorstuk van de gasunie was bewonderingswaardig
UNEXIST! HELD! :respect: jammer dat hij zo vroeg draaide en de rest van de dag niet meer aan hem kon tippen! OUTBLAST--> ga aub in de plaatselijke disco je hitjes draaien en niet op "Worlds leading hardcore festival" :looser:
Supervet feestje zeg!!! :respect: Heb het zooo toppie gehad; goeie muziek, goeie sfeer, heerlijk weertje en leuke mensen!! 8)
Industrial, Early :respect: Akira VS Drakz :respect: Mainstage Geluid mog wel wat harder... verder prima vermaakt (Y) :9
Oblivion
veel gekloot met het geluid :S, DEEPACK :respect:
oldsch­oolhar­dcoref­reak
zwaar te gek hihi hadden wel wat meer snuif hokjes bij gemogen wat een wacht daar
Olivia
NEOPHYTE was egt gruwelijk, en bass-d draaide ook super!!! het was egt een VET feest:)
Super feest :yes: :respect: voor Unexist, prachtig!! Noize Suppressor :woop:....P.O.R.N. stage was echt helemaal :cheer:...oh ja en het was ook nog eens mega gezellig!! :yes:...nog kats naar de donder 8)
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaf
oopie | OPTJENKERE
ben me ei kwijt
Outlaw Bros
Wat een super vette ervaring om op Dominator te hebben mogen draaien!!! Top Feest:D
Ouweee;
was zeker bruut feest, zeker volgend jaar weer!!!
Ozuma
Zeer Relax alles jammer dat er beetje gekloot was met geluid op mainstage :( daarom was Angerfist niet zo hard :( togg wel hardst gestamp bij deepack echt meesterlijk :D Respect voor hun ^^ :respect:
Pablo Escobar Is BACK!!!­
Mega vet feestje! op de heen weg hadden we een mega goeie chauffeur.... het was zeer gezellig met al die bekende die er waren en natuurlijk weer lekker nuchter
tja wat mot je dr nou van zeggen he
Pammer
gezellig en dikke prima in de early
panenkie
m'n eerste hardcore feest maar zeker niet me laatste! :D zeer goe, , d bevalle & veel betere sfeer als n hardstyle party hoop wel da t volgend jaar wa dichter bij huis nu 4,5 uur moete reize :/ verder ware de consumpties echt kut
Wat werd waar gedraait was ongeorganiseerd :no:
Party Like Us!!!!­
Geluk gehad met het weer, lekker gedraaid alleen main mocht het geluid iets beter!! maar volgend jaar ben ik er weer!!! :respect:
Partysmarty vs.­ Stampgevaar
ciano tim en dennis............. mona lisa
Pasquale di Natale
Dr Rude het laatste 1,5 uur in de early :kwijl: Zekers wel een aardig feestje
Patrick_V
Super goed vermaakt, goeie sfeer iedereen helemaal DOL!!!
Paul-T b)
Ik mis mn industrial zaaltje :lief: Negative A ..Unexist ..Manu le Malin en Dj producer ..:respect: Geweldig toen op t einde al die mannetjes van 16 de zaal binnen kwamen en er niks van snapten :roflol:
paulus aka paaltje
wat een feest , echt zwaar relax zeg , echt super
Petitje
Beetje karig aangekleed en t geluid was ook niet overal super, maar mensen wat n superdag gehad....:bounce: goed sfeertje lekker weer en gaan met die banaan super!!!
Philips
hehe super feestje! ik vond de muziek in het begin precies wa stillekes :p of was da nu de wind :p
Pieter V.
Geweldig! Sfeer zat er dik in (Y) Super Vermaakt! :bier: Die Beenham :respect: Me Gezelschap :kwijl:
Pigmans
na noize sup ging echt het dak eraf van de mainstage :P jezus helemaal lam :D door gegaan totaan het eind!! kon eigenlijk nog wel wat langer door!
top feest en echte dikke locatie :respect:
Industrial stage was super!!!
Pinderqorno
(y)
Vet feestje, Hazes een van de betere sets van de dag, tent ging mooi los toen
PMA
Te Bruut voor Woorden :respect: Neophyte, Angerfist en Unexist brak iedereen ze face :P
Top feestje! Laatste uurtje DESTROYER in de Industrial was geweldig! Ook weer veel bekenden gezien, zeker voor herhaling vatbaar! :cheer:
Heerlijk feessie weer, Industr3l zaal was:kwijl:
Posetivo
wat een lekker vet feest , me prima geamuseerd met nen hoop toffe mensen (y)(y)... lange rit zeker waard :p
1 Woord, Geweldig!! :D(Y)
Pris
BTR BTR DOMINATOR.. ;)
de vorige editie was cker beter
Psychonaut
Wat een super feest was het (Y) :bier:
psychopath
wat een gruwelijk feest,het was een eind rijden maar het was de moeite waard!ik heb me benen naar de klote gedanst!!de sfeer was ook echt super ,de mensen zijn daar meer respect voller dan in een grote stad,en de muziek?ja daar kan ik kort over zijn SUPER VET!!jammer van de wind die het geluid soms weg nam,en om nog niet te vergetn op het eind ,wat een afsluiter zeg ik zat helemaal in de muziek.volgend jaar ben ik er zeker weten weer.misschien weer groningen
Q Mike
Panic (L) Dat was echt een geweldige Set.....!!!
Queentje79
Het was m'n eerste Dominator feestje, maar ik vond het een beetje tegenvallen. De muziek was (y) alleen jammer dat als je tussen de tenten in stond, de muziek door mekaar heen hoorde. Maar gelukkig dat het weer mee viel. En qua aankleding was het een beetje kaal :s
R o n a l d
Super goed vermaakt, Echt een bot mooi feest, :bounce:
Rave_Steef
super vermaakt daar !!! alleen wat een gekanker met de laatste trein :S :S :S
RB-050-0562-
te gek feest hoor:D 1e feestje samen met myn sgatje:D (L)you sgatje
Re-Activator
de mensen die de eerste keer in enschede zijn geweest weten dat het qua geluid een stuk minder was en de opbouw van deze editie was zwaar beneden maat.
Realtec
Zeker vet feestje!
Rebin
Was een geweldig gezellig feest :) jammer dat we de laatste trein moesten halen :(
Rempie20
zo veel beter dan MOH,, zo'n goeie sfeer,, zo fokin goed feest heb ik nog nooit mee gemaakt!! iedereen die niet geweest is,, serieus,, je hebt zoiets moois gemist!! damn!!@@@
RemQo 83
Beetje simpel allemaal en wat liep hier een onnozol volk rond:rot:
vet feesje :respect: T & E zuigt
was het vergeten, te druk met werk,en de kaarten voor niets gehaald {kløten}
Roesty­:bounc­e:
Wa een vet feestje dit was zo gruwelijk:kwijl:
Roll ' n Stone
helemaal top... geluid wel wat zacht... DAGMAR N SIETSE :respect:
Royo"s
groningen ging los!!!!!!!!!!!:bounce:
rtc18
was egt kick unexist daymar en noize suppressor en rdz waren egt te lossssss!!!:D
Super feest
Kheb me prima vermaakt, we waren met een geweldige groep :respect:
2 jaar geleden in Enschede vond ik de aankleding toch een stuk mooier, helaas ging dat toen ten koste van het geluid. Moet zeggen dat het op sommige stukken bij de tenten niet veel beter was, maar goed toe maar weer :) Bass-D, G-Town Madness, Scott Brown & Dr. Rude hebben super gedraaid! 5 Minuten lopen van mijn huis, TOP!
Sapsonic!
Super de supervet:Den du afterparty was ook lagge:cheer:
Scotix
wat een super feestje! :respect:
Sebastiaan :doeti­ewoop:
Goed vermaakt!!(Y) all1 geluid, decoratie en het eten konden bter!! maar wel lkkr lopen :bounce:
lekkere bardienst gedraaid, Purmerend spacers (Y) :D
Semi
geluid in de hardtechno en industrial waren machtig (Y) :respect: MANU & PRODUCER :respect:
Seth!
Leuke dag gehad! :D Lekker staan housen in de freestyle..wel wat minpuntjes; geen vloer in de tenten en het geluid was dramatisch...beter toch een soundcheck vantevoren?..verder vond ik het voor die 50 euro erg mager aangekleed. Voor de rest was het wel gezellig enzo :beer:
Ik heb me heerlijk vermaakt!!!:bounce:
Sigrid
Jezus, wat heb ik me vermaakt zeg :O SUPER feest!! Goed weer gehad!!
superfeestje!:yes: goede sfeer, goede muziek, lekker dichtbij, leuke mensen:D volgend jaar weer!:bounce:
Sisje
Heb me geweldig vermaakt! Was zeer leuk feestje! :9
SJEEP
hehehehe wat een super lekker vet hard feest....kapot gelachen..en lekker voetballuhhh met de prullenbakken linksachterin :P:P maar zeer geslaagd feest en overtrof persoonlijk defqon echt wel hehehhe ..het was echt toppie
sjon pieper:)
SupEr sHiT!!!!
Early Hardcore stage.......:respect: voor VINCE vs Dj STANTON.....heerlijke set van deze grootmachten.......:p Verder een geweldig op treden van RTC.......:D
SLINGEPIPEEE
Was weer een super feest, en goed georganiseerd. :respect:
RUST
Smitte..|
Wat een fucking vette party!! Mijn eerste echte hardcore party, moest even mijn plaats vinden en toen vol gas los!! Super vermaakt!!! N lang zal ze Groningen, wat ideaal, zo lkkr dichtbij!!
Snaakie
TOPFEESTJE!!
solini
jiiiiiiiiip jiiiiiiiiip EMDEEKES zotste feesje
super tering tyfus vet man!! brabant bedankt GEK!!! :respect:
Sound Maniac :banana:
gezellig mooi feest(Y) :banana: goed vermaakt :D.
Spaaky
Super feestje, lekker dichtbij (eindelijk) - Waldhaus & Weichentechnikk live :respect:
lekker hoor
was super feest wel hoop ik dat het volgend jaar dichtebij is toch te ver van middelburg
Spook
waty een top feest werd heerlijk gedraaid :P geluid was goed eten was lekker :P sfeer was top en jah heerlijk gedraaid
sportfriek
geweldig feest, alles goed georganiseerd,goed geluid,goeie setjes bijna net zo goed als 2 jaar geleden,mooie locatie.
SpotjePepper
Vond het wel apart, overdag feesten. Pas toen het donker begon te worden, begon ik het naar mijn zin te krijgen. Over het algemeen was het wel een leuk feestje, maar heb me wel eens beter vermaakt. Misschien volgend jaar beter!
STAND PROUD!
Was weer gezellig mensen!!:bier:
Stanley Ipkiss
echt een vet feest
StefanSneek
Vet feest(y) het Weer was ook top :respect: Unexist :respect:
stennis@1978
Gronningen bedankt was gezellig feesten kunnen ze in het hoge noorden wel
Wat een superfeest :bounce:
Stief
Met festivals wete je dat het geluid op sommige momenten minder kan zijn, mede door de wind!Ik vond het een topper! Dit soort feesten zijn gewoon bruut!
Sven:jaja:
Feest van het jaar ! Top gedraait & top soundje Unexist :)
Sweetn­ess31(­L)
wat een GRUWELIJK feest.. van begint tot het eind :D veel beter als 2 jaar terug O:) noize suppressor :respect: mijn held :respect: en belachelijk van die brandblusser vloeistof bij rotterdam terror corps ineens :rot: wie ze idee was dat :rot: kreeg geen lucht meer en iedereen moest naar buite renne, slechte zaak :nocheer:
Sw€€tãh :devil: ãgn€thã
D-Block&S-te-fan :bounce: Super en de rest ook off course haha hopelijk volgend jaar weer in Groningen..Was lekker feestje :D
P.O.R.N stage was über vet!
Taste of Insanity
Was echt een super feest :D Mooi weertje erbij, lekkere muziek.. Alleen jammer dat het zo vroeg was afgelopen, zou nog wel een paar uurtjes door willen gaan :P Maar ook het vuurwerk op het einde was super.. Heb mij samen met mijn lieverd, goed vermaakt :lief:
fucking goeie feest
Technotik
Lekker feestje. Geluid in de early hardcore tent was echt hard. Digital Boy, G-Town Madness, Bass-D en natuurlijk Da Mouth Of Madness:respect:
Terreur Gabber
Geweldig & gruwelijk :respect: Echt Een Kicke Party :kwijl: Geluid Was TOP en het Weer zat ook nog mee b) Heb lekker kunnen Stampuh :bounce:
reng reng en nog is reng!! zeer goed :respect:
Terror bloempie :[
was echt een geweldig feest (y) :respect: Er is goed gedraaid :yes: lekker hard raggen :bounce: alleen het drinken was egt super duur :/ maar tog :respect:
TERROR STUFFIE
Zeer geslaagd lekker weer HUUU PEERT ALLES NAAR DE KLOTE HAHA
terrording
super feestje:D(y)! prima vermaakt! zolang in de auto zetten was het zeker waard!
terror­junky8­6
dominator stage zakte de bass al weg
TERRORTEEF
Heerlijk feesje!! Was ook mooi weer gelukkig :D
Tess. 070
Was wel ff knalle tog.. Was cker wel ff lache met die gekke & Heeeeerlijk weer B-)
Tha Mitchells
:P ,,klasse weekend, Gastuh!!
vette shit daaro zeker wel
The Generator
Was wel een loik feessie alleen jammer van de aankleding en het geluid op de main maar heb me zekers wel vermaakt :d wat wel triest was dat het geluid by Placid k zachter werd gezet omdat Angerfist daarna ging draaien :s
The Harder­Styles Freak!­
Zeker wel een leuk feest maar miste wel wat dingen,Maar daarom wel goed vermaakt:D
The Italian Stallion
boh wat un feest:cheer: SUPER:respect: Noize Supressor,Neophyte en Drokz vs akira:bier::D
gruwelijk hard Los gegaan:P
The Red Raver
Zeer goed vermaakt Geluid was ook super geregeld geen last gehad van andere area's En ja was gwn goed
Super goed feest !! Kon niet beter !!
Wat een BEUKE Feest ik wist op een gegeven moment niet meer dat ik van voren of achteren nog leefde!!!
Was een mooi feessie! vooral DJ ROB had een mooie cd opgestuurd :P
Tines (f)
B) Was echt een KK Vet feessie!!! :respect: Superrrrrrrr (Y)
TM stuut de stuiter
volgend jaar weer ? tuurlijk
Toine [Break Zero]
Vet feesie! Techno tent (L) en het vreten was wel goed geregeld :)
Tokkie..
Geweldig vermaakt:D... leuke dag, gezellig mensen :bier: (y)
Tommyisgone
van de 11 uur dat ik daar was heb ik me elke seconde vermaakt :respect: chill weertje, goeie sfeer. lekker van de kaart geweest daaro :rot: geluid kon wel wat beter maar in de early tent knalde het top :D het was het geld meer dan waard.
Vet feest, goed vermaakt en het weer werkte ook prima mee
Trojaan
UBER!!!! :D, echt super vet feest! volgend jaar zeker weer heen! :)
was echt vet !!! alleen jammer van die mensen die alleen maar aan de kant stonden maar verder goed feest
lekker leip weer, mooi feestje
Upt3mp0_­K03ntj3
Grellig scheef feestjuh :D unexist was fucking goe :respect:: was zeker de moeite waard om zo ver te rijden!!!!
UTCA_Chin
Heb zo veel vette muziek gehoord!! Vanaf Unexist (wat een set!!) werd het ongelofelijk!! Randy, Hellfish, Irate, Producer, Drokz&Akira en tenslotte Destroyer :respect:!!! Frenchcore, UK & Terror (L)
Veldmuisje
leuk feest alleen niet wat ik er van verwacht had gvd wat een kut geluid soms zeg geen bass nix
get was een knal feest!!!!!!!
Verwijderd
Het begin was super 8) heerlijke muziek en leuke sfeer, alleen jammer dat het later een stuk minder werd zeg...
VR!DZ
Blij dat ik toch nog gekomen ben voor die paar uurtjes :jaja:
VREESTYLE
GOED VERMAAKT!! Goed voor Groningen zo'n feest :jaja: tegen de schmer kwam ik dr pas lekker in :S :respect:UNEXIST :respect: THE PRODUCER :respect:DR. RUDE :respect:G_TOWN :respect:NOIZE SUPRESSOR :respect: Redelijke prijzen goed geluid(Y)(Y)(Y) Zo maar ffies beuken op de After :bounce:
heerlijk gruwelijk :kwijl: mega helden negative A en peaky pounder :respect: wat een heerlijke herrie :lief: verder Rudeboy & tomcat mega setje neer gezet jongens :respect: en het geluid in de hardcore en hardtechno en industrial waren :lief: :kwijl: enige minpunt: de main :/ decoratie ver onder de maat van AoD en Q-dance en het geluid was ook niet geweldig :/ voor de rest top feestje
weeken­dcalam­iteite­n
was een heel best feessie, het is dinsdag en heb nog steeds spierpijn
Wen D
was supervet (Y)
wie leuk jer :rot:
Jaaa super :cheer: prima vermaakt :cheer: Nu maar hopen dat het vaker in Groningen gegeven word :kwijl:
GEWELDIG!!!!!! Neophyte the best!!!!:D:D:D
Zwaar goed Feesssie !!!!!!!
Industrial tent :respect: werd echt zeeeeer goed gedraait :cheer:
Geweldig :respect:
{Disfasion}
:respect::respect::respect::respect::respect:
{Rianne}
GEWELDIG :d:d:d
|[ Rave 2 The Maximum ]|
Bass-D :worship:
|Prod!gy|
Noize Supressor :respect: Dáy-Mar was ook verassend (y) Geluid was super als je maar vooraan ging staan :yes:
~*­astrid­wansa*­~
was super!! heb me zeker goed vermaakt :bounce:
Ground zero kan hier nog wat van leren.. tenmintse lekker de ruimte,geen lange wachtrijen, muziek lekker hard,mooie decoratie, wel een pokke end rijden met die bus meer dan 5 uur vanaf zeeland.. ging lekker bij de terror-stage :D:D:D:D hmmm...jammie!!
~-> Little me <-~
Was supergezellig feest :) jammer van t geluid bij sommige dj's dat had beter gekund, Maar de afsluiting was gewoon te mooi!!! :cheer:
Super vet feest, goed gedraaid, goeie sfeer, goed weer en gelukkig geen jump tent:D
~N~
Lieve Anne!! Heb van je genoten, het was echt een gezellig feest!!!
† JuTEK²³ †
Vond het echt een hennig strak feesjuh :o en lkkre gabbers in die trainingspakjes :o haha op naar de volgende !!
DollDollDoll :Respect: Volgende X nog Harder
• [NL] Good night left side :bier:
heb me ckers wel vermaakt :D
•†• *­Bitch Eat Shit And Die*­ •†•
beetje jammer van het geluid mr uitstekend vermaakt!!(Y):) super feest dus..!!:cheer:
¤ [F]ractured [M]ind ¤
Zeer geslaagd feessie :P volgend jaar weer!
1 woord : ZALIG :D

Line-up Dominator

1Dominator Stage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
za 16:00 - 17:00:  techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:00:  · live hardcore
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardcore
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hard techno
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  drum & bass, hardcore
  · MC hardcore
2Hardtechno Stage
za 11:00 - 13:00:  techno, hardcore, hardstyle, hard techno
za 13:00 - 15:00:  🇪🇬 techno, hard techno
za 15:00 - 16:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 16:30 - 18:30:  techno, hardcore
za 18:30 - 20:15:  techno, hardcore
za 20:15 - 21:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 21:30 - 23:00:  🇩🇪 techno, hard techno
3Early Hardcore Stage
za 13:30 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 15:30:  · live hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  🇮🇹
za 17:30 - 18:00:  · live hardcore
 Rayzor, Mad-E-Fact, Triple Six, Crossbone
za 18:00 - 19:00:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 20:30:  · live hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
za 20:30 - 21:30:  🇬🇧 hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
4Hardcore Stage
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 15:00:  hardcore
  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  hardcore
  hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 techno, hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  drum & bass, hardcore, hard techno
za 20:00 - 21:00: 
  hardcore
 Liber-T
za 21:00 - 22:00:  hardcore
za 22:00 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
  · MC hardcore, hardstyle
5Freestyle Stage
za 11:00 - 12:30:  🇧🇪 techno
za 12:30 - 14:00:  hardcore, house
za 14:00 - 15:15:  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 15:15 - 16:30:  hardstyle
za 16:30 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
za 19:30 - 20:30:  hardcore, hardstyle
za 20:30 - 22:00:  hardstyle
 Mars-L
za 22:00 - 23:00:  techno, hardstyle
6Industrial Stage
za 11:00 - 12:30:  hardcore, hard techno
za 12:30 - 14:00:  techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  hardcore, drum & bass
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 20:00:  🇬🇧 hardcore
za 20:00 - 20:30:  · live 🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:30:  🇫🇷 techno, hardcore
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
7Breakcore / Terror Stage
za 11:00 - 12:00:  drum & bass, hardcore
 
za 12:00 - 13:00:  drum & bass
za 13:00 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 14:45:  · live drum & bass
za 14:45 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:15:  hardcore, drum & bass
 
za 16:15 - 17:00:  · live hardcore
za 17:00 - 18:00:  drum & bass, hardcore
za 18:00 - 18:30:  hardcore
za 18:30 - 19:30:  drum & bass
  drum & bass, hardcore, downtempo
za 19:30 - 20:15:  · live 🇬🇧 hardcore
za 20:15 - 21:00:  🇧🇪 hip hop, drum & bass
za 21:00 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore

Nieuws

Dominator
24 juli 2007
Over slechts enkele dagen staat het Stadspark in Groningen op zijn kop tijdens het mega spektakel Dominator - the biggest Hardcore Festival in the world. Het aftellen is begonnen!! In dit bericht lees je alle laatste info met betrekking tot het festival. 233
Dominator Festival
12 juli 2007
Er zijn nog een kleine drie weken te gaan tot op 28 juli het muzikale geweld in Groningen losbarst. De tweede editie van Dominator Festival zal dan een feit zijn. Maar voor het zover is, eerst nog enkele updates voor alle partyfreaks. 122
Het Stadspark in Groningen staat op zaterdag 28 juli geheel in het teken van de hardere Dance stromingen. Dominator strijkt op deze datum neer op de bijzondere locatie en laat voor de tweede maal van zich horen. Ervaar alvast het ultieme Dominator gevoel en check de website! 90
Dominator
14 mei 2007
Op 28 juli zal in het Stadspark van Groningen de rebirth van het grootste Hardcore festival ter wereld plaatsvinden. Van 11:00 uur 's ochtends tot 23:00 's avonds zullen zeven verschillende muziekstromingen samensmelten, tijdens het nu al legendarische Dominator evenement. Alleen de grootste en meest toonaangevende artiesten zullen hierbij acte de présence geven. 315
In 2005 zag de eerste editie van Dominator het licht. Beukende area’s van o.a. Masters of Hardcore, Thunderdome, Houseqlassics en Mindcontroller zorgde voor een onvergetelijke sfeer, de roep om een vervolg in 2006 was dan ook groot. Met trots kan gemeld worden dat het Stadspark in Groningen op zaterdag 28 Juli 2007 het toneel zal zijn van dit festival. 316

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
(gesloten) DVD van Dominator '07 films61
Hoe was dominator? f:hard669
(gesloten) Dominator 2007 dvd OUT NOW films1
Livesetjes Dominator? muziek26
Gevonden foto op Dominator f:hard34
(gesloten) Opbouw Dominator in volle gang :bounce: f:hard189
Dominator 2007 Festival Gift CD muziek39
Dominator Anthem f:hard125
Dominator: 250 klachten, gemeente overweegt proces verbaal f:hard86
You Tube Filmpjes @ Dominator f:hard40
(gesloten) Dominator foto's witte kaart? wie o wie f:hard6
Hotel na Dominator f:hard221
Dominator anthem muziek44
Afterparty Dominator? f:hard296
Dominator 07 photo's english7
14 arrestaties tijdens Dominator actueel102
Leeftijdscontrole Dominator f:hard54
Fietsreis richting Dominator!! humor102
Nokia N-70 verloren op Dominator f:hard30
Dominator f:hard13
TK: (gesloten) kaartje dominator tickets6
DOMINATOR: Camera verloren!!! f:hard23
(gesloten) Dode op Dominator??? f:hard10
Portomonne Verloren op de terug weg van Dominator f:hard12
Geen Venetian Snares op Dominator?? f:hard50
(gesloten) Dominator foto's? f:hard13
Parkeren bij dominator ??? f:algemeen23
(gesloten) 28 juli 2007: Dominator 2007 f:hard1733
(gesloten) Het hoe was Dominator - Topic??? f:hard15
GZ: Dominatorkaartjes gezocht in groningen tickets7
Trein Dominator · The Hardcore Festival f:hard8
TK: (gesloten) Kaartje dominator € 30,- ( Brabant) tickets6
Busreis naar Dominator vanuit Brugge, Gent, Antwerpen. f:hard7
Extra treinen voor Dominator? f:hard18
TK: (gesloten) 2 E-Tickets Dominator tickets13
Vervoer vanaf centraal station Groningen (Feest: DOMINATOR) f:hard29
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets3
So then who is going to Dominator? english30
TK: (gesloten) 2 X E-Ticket Dominator tickets12
TK: (gesloten) Kaartje dominator tickets2
TK: Dominator kaartjes, 3 stuks tickets10
TK: Kaartje dominator tickets14
GZ: Kaartje Dominator tickets4
(gesloten) Dominator f:hard4
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Dominator omg. Den Bosch tickets3
Domintor time table bekend! :D f:hard42
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets1
GZ: Dominator kaartjes tickets6
Dominator... Wie wil jij in de line up zien? f:hard301
TK: Kaartje Dominator tickets6
TK: Dominator tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets4
TK: Kaartje voor dominator voor 40 euro tickets4
TK: (gesloten) Dominator kaartje tickets5
TK: 3 kaartjes Dominator Festival Groningen a 35 euro per stuk tickets5
TK: Dominator kaartjes tickets4
TK: (gesloten) 1 kaartje Dominator 30 euro! tickets2
GZ: (gesloten) kaartje dominator tickets5
TK: 1 dominator tickets1
Timetable Dominator? f:hard6
TK: (gesloten) 2 Tickets Dominator tickets3
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets9
TK: (gesloten) Dominator kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 bustickets Dominator vanuit Hengelo tickets1
TK: (gesloten) Dominator 2 kaarten tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets8
TK: (gesloten) Dominator kaarten tickets5
TK: (gesloten) 2 Dominator kaarten tickets13
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets4
TK: (gesloten) Dominator kaarten tickets2
TK: (gesloten) 2 Dominator kaarten tickets1
TK: 2 kaartjes Dominator tickets1
Bus naar dominator!!! f:hard20
(gesloten) Bus vanuit zuid limburg naar dominator f:hard10
TK: (gesloten) Dominator kaartje!! tickets3
(gesloten) Dminator f:algemeen15
Bus dominator vanuit Weert f:hard9
(gesloten) Busreis dominator f:algemeen1
Line up dominator 2007 f:hard78

4173 opmerkingen

Waarschuw beheerder
hé hé heb m!
kk gruwelijk!!
en k sta dr op met me :bounce: kop... EN HOE!! :P
Waarschuw beheerder
vind het maar een kutdvd:S

die van 2005 is 10 x beter:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 15:21:
Ja, hij is onder anderen verkrijgbaar bij Free Record Shop.. zag m toevallig vanmiddag liggen voor 20,-


Weet iemand waar hij nog meer verkrijgbaar is ??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R o n a l d op woensdag 5 december 2007 om 20:21:
Weet iemand waar hij nog meer verkrijgbaar is ??


Mid town records;)

Maar die winkel heb je maar 2 toch?!
In Eindhoven in ieder geval
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 januari 2008 om 14:50:
2 toch


amsterdam, rotterdam (2x), den haag, eindhoven (dacht ik)
Waarschuw beheerder
waar blijft dominator 2008 :nocheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
waar blijft dominator 2008


ja zeg dat wel 100% zekers dat ik daar weer heel maal los ga
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
waar blijft dominator 2008 :nocheer:


Ja, mag hopen dat ze niet weer een jaar overslaan!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 23:01:
ik sta ook op de dvd tijdens Day-Mar..! :cheers:


Moet de dvd nog bekijken, maar sta er hopelijk niet al te vaag op :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
r blijft dominator 2008


26 Juli in Leidschendam! om precies te zijn recreatiegebied Vlietland!
 
Waarschuw beheerder
Dit jaar 02/08 aub!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 02:53:
26 Juli in Leidschendam


word weer trug gaan naar m'n geboorte plaats :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 19:20:
Dit jaar 02/08 aub!!!


gaat hem dus niet worden:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 02:53:
26 Juli in Leidschendam! om precies te zijn recreatiegebied Vlietland!


bron? :gaap:


Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 19:20:
Dit jaar 02/08 aub!!!


 
Waarschuw beheerder
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam
Waarschuw beheerder
ik hoop gewoon dat ie er komt :d:d
de datum maakt niet uit ik maak mn eigen wl vrij! :bounce:
Waarschuw beheerder
beter laat dan nooit......
maaaarrrrrrr machtig feest
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 22:29:
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam


Laten we het hopen van niet, dan ga ik net op vakantie en DOminator wil ik voor geen goud missen :nee:
Waarschuw beheerder
40 sterretjes :k
Waarschuw beheerder
Uitspraak van fragany op dinsdag 29 januari 2008 om 00:31:
ik hoop gewoon dat ie er komt


hij is er, dominator 2008 here we come :bounce:
 
Waarschuw beheerder
woejjj B)

vette shit :bounce:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [D]edemsvaart84 op zaterdag 2 februari 2008 om 20:57:
Laten we het hopen van niet, dan ga ik net op vakantie en DOminator wil ik voor geen goud missen


Is togh echt zo. Staat in het Masters Magazine. :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 februari 2008 om 12:14:
Staat in het Masters Magazine.


:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 22:29:
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam


klopt ja (y)


:lol:
 
Artiest {SHOWLIST artist 25737, 129028, 147750, 41266}
Waarschuw beheerder
breakcore is 90% hetzelfde als vorig jaar :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappiee op vrijdag 4 januari 2008 om 16:03:
amsterdam, rotterdam (2x), den haag, eindhoven


Tegenwoordig hep rotterdam der nog maah 1tje
die van Zuidplein is weg en die van utrecht was idd al geslote dus hebbe eindhoven, rotterdam, amsterdam en den haag er nog 1tje
Waarschuw beheerder
Fiend @ Dominator 2008 iemand enig idee wie dit is:vaaag: nooit van gehoord, neem aan dat dit nep is omdat ik m niet tussen de line-up zie staan

http://lsdb.nl/search/ZG9taW5hdG9yIDIwMDgtYVllWXRtZGc=.html hier de download link van de dominator 2008 sets
 
Waarschuw beheerder
ik zal mezelf nooit vergeven dat ik hier niet ben geweest
Waarschuw beheerder
En ik kan me maatje niet vaak genoeg bedanken dat ie opt laatste moment beslistte om toch kaarten te halen :D