Ik heb mijn benen ervanaf gehakt!!! Zo lekker snel tempo in industrial en terror en early ook gunstig en met de Gang uit Hoorn ook supergezellig. Wat een top sfeer! BIG SMILE OP JE FACE en VOL GAS HAKKUH met al je beste vrienden heeft toch iets bijzonders. Een gevoel van euforie over je heen. = THE ULTIMATE. tot einde gebleven. I LOVE HARDCORE FESTIVALS!!!!! Beste setjes van de avond: RANDY, & Destroyer & Drokz/Akira
Het was echt een SUPER VET feest !!! En die stunt show was ook echt super !!! En het vuurwerk om mee af te sluiten was ook erg mooi Tot de volgende DOMINATOR !!!
Echt een fucking bruut feest!! Aardig gek Het was het waard om daar naar Grunn voor te reizen. The Playah, Art of Fighters, Noize Suppresor, Neophyte, Bass D, Vince, RTC, Stanton Meesterlijke sets Feestje om niet te vergeten!!!
Lekker feestje! Aangenaam weertje erbij! Gezellige mensen
DEEPACK en VINCE super knallend feest helemaal na de klote Sinds lange tijd weer eens echt vermaakt met ook weer een super groepje!!! En ja het weer speelde ook heeeel erg goed mee
Heerlijk feestje gehad! DJ PAUL & G-TOWN MADNESS helden van de dag! Geluid was super en de rest eigenlijk ook. Dia thanx voor het super gezellige weekend!
Luna, Noize Supressor, Waxweazle en Vince waren top decoratie was weel beetje saai en indeling ook je kon niet echt verdwalen wat meestal wel kan op festivals...
Super genoten! Gezellig sfeertje en er werd heerlijk gedraaid! Stunned Guys....
Ben maar 3 uur daar geweest want ben me tas verloren met me geld en telefoon en ALLES!!!!!!!! Dus heb niet veel meegekregen maar wat ik hoorde was wel lekker HELLFISH
Zeker een geslaagd feestje!, jammer dat alles zo dicht opmekaar stond. voor de rest was het prima te doen super weer erbij geluid was gewoon goed en de sfeer was wel top
Playah Noize Suppressor Sceletor Dominator Super feest, geweldig gedraaid, lekker volume ook, heerlijk Volgend jaar weer, alleen dan niet om 9 uur al gaan
Heftig Feestje Al1 jmmr van Destroyer Distortion(N) Wat ligge lullen over andere Dj's Voor de rest: Neophyte, Noize Suppressor, Negative A Maar het Setje van Drokz & Akira vs RDZ was Toch wel de Set vd Avond!!!
Superfeest! geen lange wachtrijen gezellige mensen, lekkere muziek .. Super sfeer en natuurlijk was het weer wat ik besteld had ook aanwezig! lekker zonnig dagje !!
het was echt een GEWELDIG FEEST heb me toppie vermaakt
geluid was bout, hamburgers niet te vreten wel fatsoenlijk bier , gratis zeiken en bier ook niet te duur alleen klote dat dr iemand iets in mn drinken heeft gelazerd
Had er meer van verwacht! De muziek bij mainstage kon wel wat harder! ook werd er niet super gedraaid op een paar na. En als je naar achter liep hoorde je alle muziek door elkaar En aan het decor hadden ze ook wel iets mogen doen, het was nu meer van een paar tenten neer zetten op een grasveld en daar blijft het bij.. beetje jammer!!
Zeer geslaagd feestje! Foto's staan reeds online op www.rige.net
leuk feestje maar ik had er meer van verwacht wel vet vondt ik die motors die over de main sprongen en wat was die security streng bij de ingang !!!volgend jaar misschien weer en dan met wat minder wind
het was de lange reis zeker waard bijna heel de dag in de early hardcore stage gestaan. de sfeer daar was dan ook heel goed! beste setjes waren van Waxweazle , Panic
Mega weekend! lekker op de camping daar gelege! Dominator was geweldig! Helemaal los! super weer! Heerlijk vermaakt! Super actie met die motorcrossers! nu weer lekker thuis.. weer verder met het dagelijkse leventje.... Art of Dance & Q - Dance
Beste feest van dit jaar!
Wederom een topfeessie Vond het 2 jaar geleden mooier opgezet, maar zeker een succes nu weer En wat een mazzel met het lekkere weer
Is gewoon niet in woorden te beschrijven!!!! Supper!!!!
De eerste editie is niet te overtreffen Eigenlijk was het zelfs knap beroerd (behalve het weer dan) decor was mager, geluid slecht en heb bepaalde nummers 5 keer gehoord. Outblast en Predator maakten echter alles helemaal goed
Geweldig feestje!!! Panic en Dr Rude Voor de rest zeer goed vermaakt met iedereen en alles was ERG goed geregeld gratis wc's en drinken en eten goed en snel!! volgend jaar zeker weer!
Nou beetje jammee van me kater in het begin had ik toch niet moeten doen maar ongeveer vanaf Noize Suppressor en zeker bij Bass D me hele hoofdpijn weggehakt haha Ik heb echt een heerlijk feessie gehad en Kirsten ik ben trots op je en nee niet op jou Pascal
gewoon geen woorde voor, met voorsprong het beste feest waar ik ooit ben geweest!!heb kippevel als ik eraan trug denk!!allemaal supersetjes,..en de hollandse wijfjes mochte ook gezien worde, besluit: ben gewoon in het verkeerde land gebore!!HARDCORE FOR LIFE
MEER DAN GEWELDIG supervet feest. het geluid was mooi aanwezig en zo hoort het het eind was donders spectaculair. :Dals ze zouden vragen: morgen weer?? JA MORGEN WEER!!!
Pornnnnnnn En vanaf 5e goeie muziek in de industrial
Wat een godsgruwelijk vet feest Super geluid en er werd super gedraaid. Het eten was ook goed geregeld en de opbouw was ook goed. De enige minpuntjes vond ik dat de breakcore en terror 1 area waren en dat het wc papier op was. Verder echt helemaal super met alle bekenden
Bedankt Art of Dance Vetste optreden ooit! En bedankt iedereen die tijdens onze set aanwezig waren. Super publiek!
super feest weer lekker los gegaan vooral de Early was weer TOP! G-Town madness: en Bass- D super set gedraaid: alleen KUT was dat ik 2uur voort einde dat men rechterknie het begaf voor de rest was het super bij de volgende, zeker weer aanwezig
SUPERFEEST IN GRUNN! Geluid in de early met g-town madness was vooraan niet normaal! M'n bortskas klapte zowat uit m'n shirt! Volgend jaar maar weer dan??
Asooooooociaaaallll lekker feestje echt meer dan geweldig!!!
Was wel een vet feestje heb me er goed vermaakt... Voornamelijk bij de industrial gestaan ... MAAAARRR waar was Rob? en jammer dat er geen MC bij de industrial was die de DJ's aankondigde en het bier was ook niet te zuipen daar... Overall toch ...
Genieten! Noize Suppressor DJ Producer, D-Passion, Negative A & Placid K ook geniaal Maar waar the hell was Rob gebleven???
Ik vond het een geweldig feest, het geluid was goed vooral in de industrial stage. dat was het beste van allemaal. de afsluiting met vuurwerk was ook mooi
ik vond het heel erg tegenvallen had veel meer verwacht geluid was egt bagger van de mainstage en je hoorde van ales door elkaar heen en dan sta je bij RTC krijg je een stofbom over je kanus heen zonde van me geld
Wat een supervet feestje was dit!!! dus organisatie, DJ's , MC's en het super relaxte publiek (op een paar m*ngoolen na dan) bedankt deze is zeer zeker voor herhaling vatbaar !!!!
HELEMAAL TE GEK!!! beste feest ooit! Sommige decors hadden wel beter gekund maar Dominator stage zag er leuk uit. 100% uit me dak gegaan! Echt gewoon een dag die ik nooit zal vergete!
Het was echt wel een vet buite feest Eten was vooral lekker.. Goed gedraait Zeer Goed geluid Alleen wat bij Promo gebeurde ( Lag het aan hem ofwat.. Of bleef der iets hange? ) Zo verder Echt wel relax..
Was weer een super feest! Hoe gezellig kan het zijn Sfeer zat er heeeeel goed in, en er werd weer meesterlijk gedraaid Hellfish Alles was verder ook goed geregeld, minder dat het geluid in de main zo zacht stond vooral tijdens angerfist... Kwam niet echt over, EN HET WAS DROOG JOEHOE!
super super super super jammer dat we J.D.A. vs DJ Paul hebben gemist volgend jaar cker weten weer --->weet iemand op welke site foto's komen? iets met isd-quest.nl ofzo?
Tof, lekker dichtbij huis, goed geregeld de wc's eindelijk gratis meteen doorlopen geen gezeik om wc bonnen wat soms ook half uur duurt! Volgend jaar maar weer
Mega vet!!! Rudeboy & Tomcat, T-Junction & Osiris, Sceletor, Mercenary, Dr. Rude megabruut! tnx voor de support onder me set was te vet gewoon!
Super vet!! Mooi weer! Open air stage was super NEOPHYTE Vet die crossmoters te stunten over het mainpodium heen!! En in de industrial tent vet gedraaid!!
SUPER VET FEEST!!! HEERLIJK GEWOON... GEEN MOMENT STIL GESTAAN...
ik heb me weer eesn super vermaakt.. lekker los kunnen gaan!! asso veel bekenden.. maar ja had ook niet anders verwacht in grunnen.. en wendy.. ik heb me super met je vermaakt weer !!! dikke kus voor jou !!!.. op naar het volgende feestje.. weest gegroet
echt geweldigg verjaardgsfeestje, de busreis was lachenn, en het feest was echt superr, het weer zat mee, twas niet te druk, en tenminste elke tent met goeie muziek!! eindelijk weer veel los gegaan re-style & producer
het was knalle mega Tof -------> supper gehad met me mokkie's
SUPERVET !! Mercenary, Tomcat, Rudeboy, Recype, Apster, Tha Watcher .....!!! Early, Main en Hardcore waren super! De geluidjes van de PORN-stage zeker aardig uit te houden tijdens het eten ! Volgend jaar weer ??
Hong Kong Violence!!! FFF was goed bezig en Drokz is een held!
superfeessie! heb het onwijs gezellig gehad!!!
De tering wat een vet feest Was gezellig lieverds Heb alleen 1 ding op te merken : 2 munten voor een klein bekertje water Afzetters
defqon ging niet door voor ons, maar dominator maakte dat weer helemaal goed, heb me super vermaakt, blije en leuke party mensjes,mega sfeertje en er werd vet gedraaid, paul,angerfist,tha playah,prophet en luna stuiterpaps thanx voor een toppie dag
Opzich een leuk feest alleen ik miste idd ook een beetje de decoratie, ben toch anders gewend van Q !! Verder was het geluid in de main niet goed, waarschijnlijk moeilijk door de akoestiek van het terrein en de wind. In de tenten was het geluid wel zeer goed moet ik zeggen. vooral in de Industrial, Hardcore & de Hardtechno tent Vette sets gehoord Randy, Hellfish, Manu Le Malin, DJ Producer, Rude Awakening, Akira vs. Drokz Had er wel wat meer van verwacht, maar goed vermaakt
Echt goed vermaakt hier! Super feestje! Bass-D, Scott Brown & Dr. Rude
Heb me super goed vermaakt!! UNEXIST held!! wat een set!! de rest van de dag heeft daar niet meer aan kunnen tippen!! Daymar was ook super zoals altijd!! verder prima dag gehad!!
goed feest, lekker weer! en goed geluid! prima vermaakt!
Super feest voor Unexist, prachtig!! Noize Suppressor ....P.O.R.N. stage was echt helemaal ...oh ja en het was ook nog eens mega gezellig!! ...nog kats naar de donder
Zeer Relax alles jammer dat er beetje gekloot was met geluid op mainstage daarom was Angerfist niet zo hard togg wel hardst gestamp bij deepack echt meesterlijk Respect voor hun ^^
Mega vet feestje! op de heen weg hadden we een mega goeie chauffeur.... het was zeer gezellig met al die bekende die er waren en natuurlijk weer lekker nuchter
Beetje karig aangekleed en t geluid was ook niet overal super, maar mensen wat n superdag gehad.... goed sfeertje lekker weer en gaan met die banaan super!!!
Was een heerlijk feesie alleen hadden de beentjes het om half 10 wel gezien Producer was leipe shit en veel r_AW tuig weer gezien(ook achter de draaitafel)
zo veel beter dan MOH,, zo'n goeie sfeer,, zo fokin goed feest heb ik nog nooit mee gemaakt!! iedereen die niet geweest is,, serieus,, je hebt zoiets moois gemist!! damn!!@@@
Heerlijk feesie! , gewoon perfect.. was net niet te groot om te lopen, het weer kon bijna niet beter en er werd altijd wel ergens lekker gedraaid.. dikke 10
hehehehe wat een super lekker vet hard feest....kapot gelachen..en lekker voetballuhhh met de prullenbakken linksachterin maar zeer geslaagd feest en overtrof persoonlijk defqon echt wel hehehhe ..het was echt toppie
Vond het echt een uber feest heb me goed vermaakt 1,5 uur naar apeldoorn vink nie slecht ik vond de sfeer goed ik persoonlijk heb geen ruzies gezien ik vond het echt weer geweldig DOMINATOR !!!!!!
had er wel meer van verwacht, alles zo dicht op elkaar, als je in de ene tent stond hoorde je de muziek van de andere tent nog, en in de freestyletent tot aan deepack geen bass uit die woofers kwam, maar toen die bass het wel weer deed ging het er ook echt hard aan toe ART OF FIGHTERS :respect:
Was wel een loik feessie alleen jammer van de aankleding en het geluid op de main maar heb me zekers wel vermaakt wat wel triest was dat het geluid by Placid k zachter werd gezet omdat Angerfist daarna ging draaien
Heb zo veel vette muziek gehoord!! Vanaf Unexist (wat een set!!) werd het ongelofelijk!! Randy, Hellfish, Irate, Producer, Drokz&Akira en tenslotte Destroyer !!! Frenchcore, UK & Terror
Blij dat ik toch nog gekomen ben voor die paar uurtjes
g town madnes was echt top verder viel dit feest zwaar tegen te goedkoop die aankleding geen vet decor of zo echt weer art of dance stijl en dan durven ze dit het grootste hc evenement ter wereld te noemen echt schaam je
heerlijk gruwelijk mega helden negative A en peaky pounder wat een heerlijke herrie verder Rudeboy & tomcat mega setje neer gezet jongens en het geluid in de hardcore en hardtechno en industrial waren enige minpunt: de main decoratie ver onder de maat van AoD en Q-dance en het geluid was ook niet geweldig voor de rest top feestje
was een heel best feessie, het is dinsdag en heb nog steeds spierpijn
Super vermaakt.. gewoon lopend heen gegaan!!..veel los gegaan..was gezellig alle bekenden weer te zienvooral 1 speciaal persoon..tof dat op het laast nog een lasershow plus vuurwerk was!!!
Ground zero kan hier nog wat van leren.. tenmintse lekker de ruimte,geen lange wachtrijen, muziek lekker hard,mooie decoratie, wel een pokke end rijden met die bus meer dan 5 uur vanaf zeeland.. ging lekker bij de terror-stage hmmm...jammie!!
Over slechts enkele dagen staat het Stadspark in Groningen op zijn kop tijdens het mega spektakel Dominator - the biggest Hardcore Festival in the world. Het aftellen is begonnen!! In dit bericht lees je alle laatste info met betrekking tot het festival. 233
Er zijn nog een kleine drie weken te gaan tot op 28 juli het muzikale geweld in Groningen losbarst. De tweede editie van Dominator Festival zal dan een feit zijn. Maar voor het zover is, eerst nog enkele updates voor alle partyfreaks. 122
Het Stadspark in Groningen staat op zaterdag 28 juli geheel in het teken van de hardere Dance stromingen. Dominator strijkt op deze datum neer op de bijzondere locatie en laat voor de tweede maal van zich horen. Ervaar alvast het ultieme Dominator gevoel en check de website! 90
Op 28 juli zal in het Stadspark van Groningen de rebirth van het grootste Hardcore festival ter wereld plaatsvinden. Van 11:00 uur 's ochtends tot 23:00 's avonds zullen zeven verschillende muziekstromingen samensmelten, tijdens het nu al legendarische Dominator evenement. Alleen de grootste en meest toonaangevende artiesten zullen hierbij acte de présence geven. 315
In 2005 zag de eerste editie van Dominator het licht. Beukende area’s van o.a. Masters of Hardcore, Thunderdome, Houseqlassics en Mindcontroller zorgde voor een onvergetelijke sfeer, de roep om een vervolg in 2006 was dan ook groot. Met trots kan gemeld worden dat het Stadspark in Groningen op zaterdag 28 Juli 2007 het toneel zal zijn van dit festival. 316
Tegenwoordig hep rotterdam der nog maah 1tje
die van Zuidplein is weg en die van utrecht was idd al geslote dus hebbe eindhoven, rotterdam, amsterdam en den haag er nog 1tje