Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's foto's
album,8033 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

Stadspark (buiten) op de kaart
Concourslaan 12
Groningen
Nederland🇳🇱
hardcore × 53, industrial hardcore × 27, oldschool × 15, techno × 15, early hardcore × 9, breakcore × 7, schranz × 5

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 21 meetings, de drukste drie om 09:00 met 41 bezoekers, om 11:00 met 36 bezoekers en om 15:00 met 24 bezoekers.
Verslagen
Door ROOIE-DONDER (640), iGwenda (2279), De Bomendokter (1760), anoniem (2868), Hark. (2354), Kerstgek (1369), CODA-gfx (997), anoniem (1409), mr turner (2493), 050-Grunn (526).

Stemresultaat: geweldig

geweldig269361%
zeer goed112226%
goed4149%
ok772%
voldoende391%
onvoldoende13
slecht9
zeer slecht3
waardeloos12

915 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
Ik heb mijn benen ervanaf gehakt!!! Zo lekker snel­ tempo in industrial en terror en early ook gunsti­g en met de Gang uit Hoorn ook supergezellig. Wat ­een top sfeer! BIG SMILE OP JE FACE en VOL GAS HAK­KUH met al je beste vrienden heeft toch iets bijzo­nders. Een gevoel van euforie over je heen. = THE ­ULTIMATE. tot einde gebleven. I LOVE HARDCORE FEST­IVALS!!!!! Beste setjes van de avond: RANDY, & Destroyer & Drokz/Akira
! Mr B !
Tering wat een gruwelijk feest zeg:Dhele dag/avon­d lopen knalluh daar:bounce: heb me nu toch een spierpijn:P!!!
zwaar geslaagt feestje!
!!­ Beijtjuh !!­
KAAAANKERRRRVETTT:P!!!!!
!!Marieke...
In woord GEWELDIG,zo zou het altijd moeten zijn,dit valt niet meer te overtreffen,KIPPENVEL!!
!!­RT!!­RODENS TERREURR
echt een super vet feest hellemaal toen het donker werd en geweldig vuurwerk op het einde
Day-mar & angerfist :respect: :D zeer goei feest
# Babette
Zkr een vet feest!! (Y)
zwaar genieten bij de porn stage, sickboy,irate,rdz,fff,caplock:respect:
Waar blijven die foto's????
#070 Jessy
Was eeeeecht een vet feessie :D Zwaar naar me zin gehad met eidereen en indd Tess HEERLIJK WEERTJE :D
Super..!
Een super vet feest :bounce:
was brrruuuuuuuutt :kwijl:
(6)Spo­elie(6­)
Lekker feestje! Aangenaam weertje erbij! Gezellige mensen(y)
:respect:DEEPACK en VINCE:respect: super knal­lend feest helemaal na de klote(Y)(Y) Sinds lange­ tijd weer eens echt vermaakt met ook weer een sup­er groepje!!! En ja het weer speelde ook heeeel erg goed mee
Geweldig!!
:respect: Ik heb me echt vermaakt!! :D P.O.R.N :kwijl:
Helemaal geweldig!!!!!!
(H) Wóópíé (H)
Echt gruwelijke feesie (Y) veel bekenden en onbekende bekende :vaag: was weer leuk (Y)
(k) JESSIEEEE (k)
SUPERFEEST!!!!!!!!!BESTE SINDS TIJDEN!!!!!
super feest(Y) zeer geslaagd(Y)
(L)joy­ce(l)F­aith(l­)
het was super :D muziek goed sfeer goed en vooral die afsluiting met vuurwerk :kwijl:
Mooi feestje!! :cheer: maar Dominator 2005 was niet te overtreffen .. helaas..! maja was gezellig :D
Whoa :| tè vet feest :D zoooo vet
***­ Dieyon ***­
was een lekker feessiej heb me super vermaakt, maar had wel iets meer van het biggest hardcore festival verw8 RTC & Bass D :respect:
***­Di@@­ntje***­
In één woord GE-WEL-DIG!!! Zwaar vermaakt, mocht van mij nog wel wat uurtjes doorgaan!!!
***J0SE***
Was SUPER!!!l
***­mokum verzwikt
Luna, Noize Supressor, Waxweazle en Vince waren top :respect: decoratie was weel beetje saai en indeling ook je kon niet echt verdwalen wat meestal wel kan op festivals...
kut sfeer daar in groningen :S niks aan verder magere aankleding
applaus voor de organisatie :woop:
Heb me goed vermaakt..... Peaky Pounder :respect:
**Joycee**
Super Feest :D ! Echt alles was goed geregeld (y)
**Mar[isa]
(L) Ealrly Stage, sfeer was minder vooral op het eind maar ik heb me goed vermaakt!!
was weer gezellie en ook mooi maar vond noisekick toch mooier :D
*-Sjoerd-*
:respect: :respect: :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect: :respect: :respect: wat een vet feest was top mensen
*A.lja*
Top feestje! Prima vermaakt!
*Bosma*
heeerlijk feestje
*Edwin*
SuperVet :respect:
*JeSsI*
Heeeeerrrrrlijkkkkkk :D :BOUNCE:
*Linda8)
SuperFeest!!met een mooie afsluiting.. niet TE druk gewoon Perfect
*michelle*
super feest! leuke mensen ontmoet, echt gezellig!!
*­Miss Marleen
:bounce: Vet feestje en voor herhaling vatbaar :jaja:
*Natasch*:-)
Ongeloofelijk feest...blijft e onvergeten...heb zo'n pret gehad...meesterlijke muziek...kort: niet in woorden te vatten :P :D :cheer:
echt een geweldig feestje! en toch nog mooi weer!!:D
- # *
:bounce: :D VETTTTTTTTTTT :D :bounce:
Knettergeil feest! Geluid was goed te doen, drinken duurde nooit lang. Veel gezellig mensen... Volgend jaar weer:D
-=­[DREDG­EMANIA­]=­-
WOEHOE !!!! lekker feessie horr he :D volgend jaar weer ? hehe :D
-Above-
Wat een geweldig feest (y) En die stunts met motoren :respect: erg vet !!!
-Gabba-
Kenker bruut gelukzaligmakend fijn!!!!!! Afsluiten met Viper XXL was echt te bruut....volgend jaar weer!!!!!!
-OLLY-
Ik moest ff in de stemming komen maar heb me daarna prima vermaakt!!
..­:: Sharon ::..­
Was weer leuk feessie..
Spr vet feest :D
.::scar::.
2005 veel beter.. geluid was minder. het was klein en het viel weer op dat bij de hardcore weer veel stumpers moesten vechte .. akira:respect: drokz:respect: RDZ:respect: :respect:
.> Berry <.
Wat een takketyfusend rijde zeg!!!!!! maar het was cker waard,,,NEOPHYTE HELDEN VAN DE DAG!!!!!!!!
.Marvin.
was zeker een vette party volgend jaar weer :bounce:
.Namooni.
super gave dag gehad!!! :D
010[H4L]BO
Grunn ging helemaal uit ze voegen:bounce:, Mooi weertje getroffen (Y), Geluid was goed te doen vooral in de tentenn..Early tent was echt super:respect:
100%_Me O:)
grellig!! was echt super geslaagd feest :d :bounce:
bohhhh met een word geweldig :respect: en hoe later dat het werd des te vetter. nou maar hopen dat we weer geen 2 jaar moeten wachten op de volgende dominater.
1231-1321
vet gek!
2Fast4­Trance :9
Super weertje B) Goede sfeer. :bier: & Dr. Rude draaide zeker lekker B)
7 GODS OF CHAOS
mega feest
71 Kilo Tom
Heerlijk vaag festival :d Jammer dat Marlon mij moest slaan :p
:::..­ Royal ..­:::
Geniaal rudeboy & tomcat en t-junction & osiris kwerd gewoon de tent uitgeblazen:bounce: superr
:@­It's Just Me And Only Me:@­
super feest!!!lekker weer,lekker bier,en zeker ook een lekkere sound.het was de afstand en de file zeker wel waard!!!!!B)
:[ __­ Trutje «
Zeker weten een top feest.. :D Woehoe :cheer:
zo ongeveer alleen in de "o zo vette" early hardcore stage geweest, en het was geweldig daar Waxweazle :respect: was echt geweldig :D
geslaagd ;)
:bier: Kale Æ
Bruut net als 2 jaar terug!!!!!!! vette lokatie hoop dat het daar vaker komt :bier:
:bier:­Bertin­e
Gezellig :D, had het wel groter verwacht, maar dat scheelde weer verdwaald rondlopen 8)
SUPER FEEST!!!!!!
:bounce: lijpe timmy:rot:
was niet bij de mainstage weg te slaan :P DJ`s Geweldig, lokatie Geweldig en bas PERFECT!:bounce:
:bounce: ParaTe­rrorWi­jffie :bounce:
Noize Suppressor:respect: Me prima vermaakt, was super gezellig:D:bounce:
:bounce: PATSKNAL :bounce:
Was een kick ass feest heb me weer uitstekend vermaakt, :respect: Day-Mar :respect: je knalde weer lekker.
:bounce: tollie
Geweldig feest en wat een geluk met het weer :cheer:
Wat een feest!! Totale gekte:D Laten er nu maar ve­el meer van deze feesten in t noorden volgen :bounc­e:
:bounce:B 2 the art:bounce:
Heftig Feestje (Y):yes: Al1 jmmr van Destroyer :( Distortion(N) Wat ligge lullen over andere Dj's :no: Voor de rest: Neophyte, Noize Suppressor, Negative A (Y):bounce: Maar het Setje van Drokz & Akira vs RDZ was Toch wel de Set vd Avond!!! :respect::bounce:
:bounc­e:Bolu­s:boun­ce:
begin viel beetjuh tegen, maar derna werd het alle­en maar beter. en die aankleding, dat viel wel mee­ was precies goed, sommige mensen zijn gewoon wat verwend. had het terrein alleen wat grot­er verwacht. kortom een 9 waard
het was super :respect:
:bounc­e:Nien­huiz:b­ounce:
zwaar vermaakt helemaal los!!!:jaja:
:bounce:NL_­NL_­NL_­NL_­NL_­NL_­FRL
hoi
:cheer: Gidduh :cheer:
Was zeer geslaagd feest! sfeer was TOP!! :D See You All Next Year! :cheer:
:harry: Hardco­rexgir­l :harry-f:
was gewoon vet cool super weer niet te druk :bounce:en gezellie alleen dat drinken was duur jeetje :cheer:
Super... :mixje: Ram to the bone...:bounce:
:lijn: [GFH]E­arlyRa­veGabb­er[GFH­]:lijn­:
was gewedig:D!! Kwam er goed lijp weg!!(Y)
vet tof maar volgende x snacht's dat is beter voor de sfeer
:S Vaaghe­idBove­nAlles :S
het was kleiner dan ik had verwacht maar verder wel geweldig
Jaja Heerlijk :bounce: Lekker sfeertje, super gedraait, veel bekende gezien :D
:vaag:­FOOL:v­aag:
te geeeeeeeeek feest !!
:yes:A­nniej:­lol:
ik heb er maar 1 woord voor MASTERLIJK feessie!!!!:d heb me heerlijk vermaakt!! paul vs jda :respect:
<<stfu>>
super feest, mooi weer lekker bier BOERUHHH:bier:
>>Melluh<<
Hazes & Fraction (y) top feest en eindelijk eens dichtbij 8)
SUPER, SUPER en nog eens SUPER. Volgende week weer :-)
[ Aszjé ]
Was 3,5 uur rije CKER wel waard ! Mega feestje gehad mi me maatjes :yes: zonnetje maakte het helemaal af !! Al me favoriete hore draaie :respect: ma vooral Noize Suppressor :k:lief:
[050 'T hoge Noorden 050](l­)moont­juh(k)
heerlijk! bijna iedereen strak! geweldig!:D:D:D
[050] ZL_­Terror [050]
t was Echt super gaaf!!! was een mooi (bijna) thuiswedstrijdje ;) hahaha volgend jaar weer???
FFF, Eye-D & Hidden :respect: :respect: :respect:
Hong Kong Violence :kwijl:
[[*­Duracell Hardcore Bunny*­]]
:respect: UNEXIST :respect: TERING WAT WAS DAT MOOI :D WAT EEN FEEST, WAT EEN FEEST, WAT EEN FEEST :D:D:D JAJA
Perfect , Volgend Jaar weer..!!!
super feestje, zeer goed geluid, in de industrial was gewoon bijna niet te doen :D early rave was super, Bass-D :respect:
[D] r a a k j e
Superfeest! geen lange wachtrijen :respect: gezellige mensen, lekkere muziek :cheer: .. Super sfeer :bounce: :cheer: en natuurlijk was het weer wat ik besteld had ook aanwezig! :D lekker zonnig dagje !!
[Death Valley Queen]
Best vermaakt 8)
Mechtig feest (Y) Goed geluid, goede Sfeer Geen enkele klacht ;) :bounce: Nu hopen op volgend jaar weer te kunnen gaan :bounce: Een van de beste feeste tot nu toe!! (Y) :respect:
In totaal 8 uur afgereisd (heen&terug) maar het was ZEKER de moeite waard. Wat een TOPfeest. Bovendien Bass-D & King-Matthew weer de helden van de dag :respect: Wat een MASTERLIJKE set zeg :bounce:
[Hardc­oreJun­ky89]
Top Feest.!!Heeel Me Lijf Doet Pijn:p Maar Was Het Cker Waard:respect: Goed Geluid..Fijne Lokatie!! Volgend jaar Ben k Dr Cker Weer Bij:D
[HARM+]
Dit was gewoon hoe een feest bedoeld is!!! :D
[HB_­||-|| //­-\\ R D C (()) R 3_­HB]
jajaja was me toch n feest hij tering keiharde goeie muziek en hakkuh tietsjuh zaaguh in de zon , wat wil je nog meer!????
[J]ust say the [M]agic words...­
echt een masterlijk feest!!! lekker backstage geweest en sjesus wat een gezellige en leuke mensen en sfeer!!! (Y)(Y)(Y) echt top!!!!
[MKP] Keesie Feesie
was echt weer een bruut feest heb mee weer prima vermaakt op naar volgend jaar!!!!!!!!!!!!!!
[MOH-Radio] The Menace
Hele vette shit! Mercenary :respect:, recype :respect: !!!
[NL] Jack sparro­w:boun­ce: ay ay
Cker goed vermaakt ondanks dat zo vertieft was:P!!
[NL]Rick
het was weer zeer bruut (Y)(Y):respect:
het was super heb het erg naar me zin gehad dominator see you next time :respect:
[S.­T.­K.­] Brutal Speedcore Machine [VL]
Uiteindelijk toch nog goed geamuseerd, maar wat een aggresieve sfeer :s Unexist :respect: wat een set!!!!
[SF] Destructive Nature
Vetter dan vet feest!!! Punt, niks meer aan toevoegen!
[SF] WulpseWelp
schranzde de hem de pan uit 8)
[TB] Drum 'n Bas
Hendig geamuseerd :jaja: Eye D & Hidden :respect: Randy :respect: wat een portie frenchcore :kwijl: Helaas kan ook deze lokatie bij lange na niet tippen aan Bussloo...
Was een WREED feestje Suppers vermaakt! :cheer: :bounce::jaja::D
dik feest!:respect:Negative A:respect:
_sander_
Gruwelijk feest :D :respect: echt zwaar vermaakt, keihard los gegaan weer. :bounce: Aankleding kon wel wat beter...
Was een super feest (Y) alleen tijd vloog voorbij
A.n.n.i.e B
Ja het was egt een Knalfeesie ;) 5 uur over gedaan om in delft te komen maar ach het was verder een Super feest (Y)
geluid was bout, hamburgers niet te vreten wel fatsoenlijk bier :d, gratis zeiken en bier ook niet te duur alleen klote dat dr iemand iets in mn drinken heeft gelazerd :@
Al=Fons.
Super ziek feest!! Echt Ge-Wel-Dig:D
Alcoho­llande­r :bier:
Kenker dik feest... super goed vermaakt.. en zeer fijne muziek, vooral achterin buiten... (Y)SICKBOY !!!!
Zeer geslaagd (Y) En we hadden zeker nog wel het weer mee! Iig geen regen! Op na next year? (Y) :bier: :bounce:
Alleycat.
was super weer gelukkig..muziek was wel fijn.maar kon toch net ff wat beter.. maar helaas.. toch nog wel leuk feesje van gemaakt;)
altijd feest
voor mijn eerste keer was dit een super feestje:bounce: ik heb echt genoten(Y)
Geweldig feest!vermaakt als een gek, super sfeertje!Vuurwerk maakte het super af! Op naar volgend jaar! (Y) :kwijl:
mega feest cker voor heralling vatbaar:P:P
anDreE!
:bounce: best vrmaakt!
Wat een heerlijk feestje zeg :bounce: Helemaal top!!
AnneWaus*­Hardcore
Was echt vet! Ging alleen zo snel voorbij:P
Anoebis
:D Super feestje, heerlijk weer, lekkere muziek... Ram bam bam ennuh... RAM BAM BAM :P
Anthrax_RP
Hemels feesje, maar wat miste ik wat er op de 1e editie wel was? :s maar echt een geweldig feest!!! op naar editie 3 dan maar :p
feestje was top alleen jammer van die consumpties inderdaad stelletje gekke 2 bonne voor een biertje
Aquila2003
superfeest dit! tot nu toe het vetste feest van dit jaar ! :)
Arie J Beukenoot
dik festival, vet weekendje!
was weer echt een lekker feest vond dat er vooral @ early rave goed werd gedraait........en ook het weer was super :yes: TIP:volgende keer niet helemaal in de uithoek van nederland
Augy
kneiterhard gedraaid, super geluid..wereld lasersow...al met al echt een topdag gehad :bounce:
B-Flock :bounce:
Wat een geniaal feest! :lief: De early tent :respect:, Recype :respect: Luna :respect: Volgend jaar zeker weer aanwezig! :jaja: :kwijl:
B. Tietsj
ik vond het wel kix daarzo in die early tent 8)8)
Dominator in een woord GEWELDIG :respect:: :respect:
Heb een heerlijk feessie gehad!! Het was lekker weer, niet te druk, goeie muziek gehoord. Alleen een beetje jammer dat ik heel vaak dezelfde nummers heb gehoord over de hele dag. Korsakoff draaide trouwens errug lekker! :bounce:
Zeer geslaagd feestje! Foto's staan reeds online op www.rige.net
Bartje!!!
Was wel leuk feestje, had er alleen te veel van verwacht, waardoor het een beetje tegen viel... Gewoon standaard hardcorefeestje (wat altijd wel leuk is daar niet van :vaag: :bounce: maargoed...) De heen en trug reis die 2,5 uur duurde en een volle tank diesel lustte zijn het de volgende keer als het weer in groningen wordt gehouden niet waard... Maar, desalniettemin wel leuke dag/nacht gehad!
Bas :[
Was leuk
Bass In My Face :bounce:
echt geweldig was dit feesje :d
Waar was The Destroyer :( Super feest gehad, lekkere area's en het heeft echt super mee gezeten met het lekkere weer.
Alcoholic Party And GGgggsss non stop
bennieman
het beste feest ooit
Bennykuh
GE-WEL-DIG, hopelijk volgend jaar de 3e editie :D
Jaa, lekker feestje. :D
Bigf00t
Dikke shit :) De sets van o.a. Recype en Sceletor waren super (Y)
Billy (L) Anouk &­ IVAN :D
rdz dat was te bruut (y) :respect:
jeh joa
bitchje
wat een super feest echt vooral de terror super, alleen jammer dat ik me de laatste 2 uur erg kut voelde net toen drokz en akira draaide:(
BoneGeert :bier:
bruut feestje! goed gedraaid, vrolijk sfeertje :D
bowiemaster
feest was wel goed te doen aankleding was heel pover maar daarom werd er niet minder gebeukt was toch wel een goed idee om op de camping gaan liggen was fucking gezellig Unexist & Neophyte :respect:
Brattbakk
De eerste editie is niet te overtreffen:D Eigenlijk was het zelfs knap beroerd (behalve het weer dan) decor was mager, geluid slecht en heb bepaalde nummers 5 keer gehoord. Outblast en Predator maakten echter alles helemaal goed :cheer:
Budburner
Randy, wat een set b)
Chem0
Super feest :respect: Prijzen waren oke en eten was ook goed te doen. En eindelijk een keer normaal bier op een feest :bier: Enige lachwekkende was de act van Angerfist, niet om aan te zien/horen. Maar wel een geweldig feessie gehad. Thnx all :respect:
chillfred
super feestje echt top
cinnamoontje
Nou beetje jammee van me kater in het begin :vaag: had ik toch niet moeten doen :/ maar ongeveer vanaf Noize Suppressor :respect: en zeker bij Bass D me hele hoofdpijn weggehakt haha :D Ik heb echt een heerlijk feessie gehad en Kirsten :yes: ik ben trots op je en nee niet op jou Pascal :no:
CODA-gfx
redelijk. vorige editie was VEEEEEEl beter !!!!
Corsa
bruut feestje geweldig genoten!! :D
het was weer een super dagje:bounce: (y)goed vermaakt:P
CRIMINELIZZ
zeer zeer goed ...hellfish dj producer geweldig aleen jammer dat je er dan net lekker in komt en dan is het pas zaterdag om een uur of 11
D-Check
The Stunned Guys, Bass-D & Predator :respect: heerlijk weer gehad en de sfeer was cker niet slecht :bounce:
D-Fact | 50 %Noise­making Criminals | TN
gewoon geen woorde voor, met voorsprong het beste feest waar ik ooit ben geweest!!heb kippevel als ik eraan trug denk!!allemaal supersetjes,..en de hollandse wijfjes mochte ook gezien worde, besluit: ben gewoon in het verkeerde land gebore!!HARDCORE FOR LIFE
D-Force
_____ zegt: :vaag: Wooohh... Was ik van de kaart daar! Whaha! :coke:
D-Hunter
Goeie shit :jaja: D-Passion, Negative A, Placid K, Stunned Guys en niet te vergeten Noize Suppressor :respect:
D-Matic
whee ik moest eerder stoppen met feesten,werd ziek :(
D-Noize
Lekker feestje hoor, volgend maar weer?? Leuk gedaan met die motorcrossers ook
D-T-C
MEER DAN GEWELDIG :D:D:D supervet feest. het geluid was mooi aanwezig en zo hoort het :respect: het eind was donders spectaculair. :Dals ze zouden vragen: morgen weer?? JA MORGEN WEER!!!:D
Daan(o­on)tje­_­Power
Geweldig genoten :woepwoep:
Dananas-D
AAAAAAAAAAH vet vet vet em owjaaa VET!! :respect: :woop:
Dani*
hulde voor dit super geweldige feest :respect:
DaNynX
Super feestje:D Alleen jammer dat het geluid niet altijd goed was, maar ja..
Daveman
niet te omschrijven bij deze super!!!
De Consument
uitermate lekker feest vooral bij de porn gestaan en me uitermate vermaakt daar + roze HKV VS PORN shirt
De kale vandale
GEWELDIG ... ook dank de goede weer!!! :respect: Maar ik vond de Dominator 2005 een beetje beter!!! :bounce: :cheer:
De Rover..
hakkuh :bounce:
DeanWest
geweldiggg feeest, tering tietjes
gruwelijk feest, harder dan hard, wreeder dan wreed, vetter dan vet.... Dominator tot volgend jaar.... schatje dank je , volgend jaar weer samen met mij?? love you 2 (k)
DEFCON
super lekker weertje gelukkig & Bonehead :respect:
Deguh
kheb echt een van mn vetste feesten mee gemaakt t mooiste was dat ik gwn net deed of ik een backstage prijs had gewonnen en zo gwn de ste van stunned guys en daymar van 20 cm afstand heb meegemaakt hahaha (Y) echt een dikke ervaring staan te raggen terwijl 5000 man naar je staan te kijken GEWELDIG !!
Was echt geweldig met een super sfeertje ! :woop:
BEESTACHTIG !!!! Limburg :respect:
Dik in orde!!!!! heb me super vermaakt, goede sfeer, goeie muziek, vette locatie!!!!! vetjes :bounce:
wat een fokking dikke party :respect: super sound in de early en industrial, de stunt motors waren ook vet en het vuurwerk ook:) flink wat afgehakt daaro
PORN stage :respect: Deze dag zal ik nooit meer vergeten (L)
jammer dat 't geluid meestal zo zacht stond maar toch
Dioptriee
Wat een BEUKE Feest ik kreeg m'n linker hand maar niet in m'n rechter broekzak!!! Dat zegt dus genoeg!!!
DirkJan :beer:
Zeer zeer goed vermaakt :D Geweldig!! (Y)
Distress
Was super vet feestje! :respect: Mainstage en Hardcore area waren hard! :bounce: Op naar de volgende! :yes:
DJ D-Jackal
Dominerent zo hoort een feest te zijn ,Fraction Hazes (Y) Unexist ,the producer, Noize Suppressor, :respect: organisatie :respect:
DJ Hazes (Millennium Hardcore)
Geweldig!!! Bedankt mensen voor de support tijdens onze set :respect: Art of dance THANX!!!
DJ Henk
Hellfish Irate Producer :respect: voor de rest was het ook top (y)
Dj Stamina
:respect: Paul & JDA :respect: unexist :respect: heb me wel vermaakt gelukkig best mooi weer gehad :D alleen jammer dat we eerder weg moesten:(
dj star
SUPERFEEST IN GRUNN! Geluid in de early met g-town madness was vooraan niet normaal! M'n bortskas klapte zowat uit m'n shirt! Volgend jaar maar weer dan??
DJ TERROX
Super vettt!!! organisatie (Y) net zo goed als 2 jaar geleden :yes:
Asooooooociaaaallll lekker feestje echt meer dan geweldig!!!
DJGozer
top feest :D kon niet beter;) goeie muziek goeie sfeer :) en mooi weer :D
DON BRIT
super feestje zeg, dat was het cramperen wel waard ! top sfeertje en muziek
vet feestje hoor! en mooi weer, echt super!
Dopey MHL
dik feest! ondanks weinig bekenden een super feest gehad :bounce:
DopeyXXL
heerlijk sfeertje, volgende keer afterparty in Martiniplaza?
Dr. Misme
damm dat was een lekker feesie
Dr.­ West - Dutch connection
:respect: PORN stage super sfeer daar.. maar de re­st van het festival(letje) was niet veel bijzonder­s al wou je de andere tenten niet horen moest je v­ooraan het podium tegen de speakers gaan staan, to­taal geen aankleding alleen een paar circustentjes­ en houten banken, ja 3 palen met lampjes erop ­verder was het wel gezellig..
Dryade
Genieten! (Y) Noize Suppressor :respect: :respect: DJ Producer, D-Passion, Negative A & Placid K ook geniaal :K Maar waar the hell was Rob gebleven??? :S
Ik vond het een geweldig feest, het geluid was goed vooral in de industrial stage. dat was het beste van allemaal. de afsluiting met vuurwerk was ook mooi;)
Early Breemen
teering ram te gek hop tjop volderop idd :bounce:
ed edd n eddie
jammer vn de destroyer en dat t zo ver was maar wat n feessie echt top organisatie!
Eerd:bier:
Toppeerssss :P
eitjuhh
knetter goed vermaakt idd! super feestje! en dr werd behoorlijk leuk gedraaid(Y)
El más enfermo
Realxte sfeer, superlocatie! Een van de betere feesten van afgelopen tijd :respect:
Eindelijk het zonlicht waar we op hadden gewacht! :D D-Block & S-Te-Fan :respect: Het was kort maar (zeer) krachtig ;)
Empathy [BTR]
Mooi feest, denk ik..weet er niet zoveel meer van.. Volgende keer wat minder zuipen :P
enosje
f*ck op met dat gezeik van decoratie, het gaat om de muziek anders moet je naar sensation! SUPERRRRFEEST!! volgend jaar weer toch??:D
Mooi feessie! Heb me prima vermaakt! Neophyte, Bass-D & King Matthew (y)
Supervet!! :D
Error Chick
Achter de bar was het egt gezellig!! En vervolgens in stampuh in de porn area was GEWELDIG :bounce:
was mooi en de afstand viel best mee, was goed te doen in anderhalf uur
Bohh :)
Evil-D
Geen woorden voor te mega heh :jaja:
Evilientje
Beste feestje ooit!!! PORN stage :respect:
Was een super feessie :) andre goed gedaan ;) ben trots op je hihi
fiets kopuh?
1,2,3...jumping time :cheer:
Wat een fucking vet feest :D
Flame
Super(Y):bounce:
Florian050
wat een feest, zou mooi zijn geweest als het langer doorging
FR Lemon
Was weer een geslaagd feestje!!:D volgend jaar zkr weer!! DOMINATOR
Echt een geweldig feest, was de afstand zeker waard! kwart voor 4 pas thuis, maar heb een heerlijke dag gehad! Super!!!
FreakerZz
Lang leve het festival seizoen!
Uit de Kunst! Geluid was perfect! en hele mooie locatie!
g-star
echt een super fesst:D mooi weer der bij :D hele dag was kort om super :D:D vuur werk was ook fucking nice:D
G.­I.­A.­lange_­gek
was egt wel weer een vet feessie!! paul vs jda egt geweldig :respect: en Noize Suppressor was ook egt geweldig ook voor hun diepe :respect:
Lekker Feesie :D Mooi Los gegaan :respect: volgend jaar weer? :bier:
Was een super feest :D (Y) ik heb me prima vermaakt ...
Gabber_­Jeffrey
heb me weer uitstekend vermaakt :cheer:
Gabber­Pinda4­Life
Helemaal vanuit Vaals 5.5 uur onderweg geweest met de heenreis en het was het waard:respect: Dominator was echt een dik feest(Y)
't Was Dat Tering end rijden Ckerss de Moeite Waard!!! :respect:Echt TOP feessie!!!!
Echt super vermaakt, dik 11 uur lang non-stop ragguh!!!
Gods Unwanted.­be
GEWEEEELDIG FEESJE, en howlaaaa zeg wat een mooie meiden daar;)
Gooseman
was echt zwaar vet :cheer:
Was geweldig met me Schatjes :mixje: Re-Style :cheer:
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
Weer goed, sfeer goed BIER was een keer goed top feest, vorige editie vond ik wel veel beterr maar hij mocht er zeker zijn
Hadseflats
mega mega mega mega mega TOF :D nog nooit zoveel bekenden op een feest... helemaal los, helemaal gek en heerlijke sfeer + weer! :D (Y) I wanna go back;)
Hakkuh Annie
Het was wel tof. Dj Luna die gewoon hardcore draaide (nog goed ook) dat is pas een verrassing :D
halvar
Super feest!!
lekker sfeertje ook... 1 woord: GEWELDIG (Y) :jaja:
Wel leuk feessie, alleen k had er meer van verwacht.. Ook goeie muziek en veel bekenden! (y)
HardTours
super Party!!! over 600 Fotos from Dominator @ www.hardmusic-community.de
Ha†sik­ideeee­e ™ :vaag:
(Y)Mega strak.. Zou vandaag wel verder willen gaa­n.. jammer dat er af en toe beetje ruzie was....
HC-Jimmetje
HELEMAAL TE GEK!!! :D beste feest ooit! Sommige decors hadden wel beter gekund maar Dominator stage zag er leuk uit. 100% uit me dak gegaan! Echt gewoon een dag die ik nooit zal vergete! :D
HC-leon-NL(L)P­atries
GEWELDIG!! :D weer was ook zeer gunstig.. Volgend jaar weer in Grun??
hc/­fuckin­gterro­r
Volgend jaar weer .Stampe.........
Toffe live sets gezien..maar bepaalde dinge konde bete..
Hell_Raver
vet feestje (y) beter dan ik verwacht had en goe weer gehad ook :jaja:
Hoexyy
echt een geweldig feestje Dominator(y) zeer goed vermaakt :bounce:
Hollowman
puur genot! (L)
hoogbevaagd :p
Gekkuhhuis, kheb me werkelijk helemaal kapot gehakt.. super feesie!! thnx iedreen..
ze waren niet zuinig met saus, kon wel wat minder op, had me hele bek vol
HURRICANE
Het was weer super :p Lekker weer en dikke muziek! Bij de early en de freestyle ging het goed los :-D Wat een geluid bij de freestyle man haha pff :o
Super gaaf!:D Vooral die stunt motors!
i$é-T
heerlijk weer, goede muziek, geweldig gezelschap, beste feessie sinds tijden weer (y)
super super super super (Y) jammer dat we J.D.A. v­s DJ Paul hebben gemist :( volgend jaar cker weten­ weer :D --->weet iemand op welke site foto's komen? iets met isd-quest.nl ofzo?
:respect: hele weekend was gewoon TOP (Y) alleen1 minpuntje maarja:P
egt een para dik feest B)
Super feest...dik waard om voor naar de andere kant van nederland te rijden :bounce: EARLY :D:D
Ilonaa..­(l)..­Matjee
GEWELDIG (y).. Akira & Drokz super gedraaid :respect:..En de porn area was helemaal tegek!! :D..Echt super :respect:
Immink!!
Heeeel goed! 'T was een perfect feestje!:bier:
industrial_­tweety O:)
superfeest! en de weergoden waren ons goed gezind! (y) het overtreft wel eerste editie niet, maar toch een super feest gehad!! :cheer: de industrial area was :kwijl:,true
Heb et supergezellig gehad! topfeestjee!! :woep: Mooi weer ook! het was GEWELDIG! :D (Y)
Ingeee (F)
heb me goed vermaakt!!! alleen voelde ik mezelf niet zo goed :( maar wel een super weekend gehad daar in Groningen :D en wat waren die plees smerig zeg :S bah
J a p p e
GEWELDIG! woohoo yeahB)
Vet feest, Sceletor en Recype echt vette sets :respect:
JaapS
Unexist :respect: Feestje was super!
Jackelien~
:respect: Hazes en Fraction! :kwijl:
goeie stemming, leuk feest!
janine83
Super naar mijn zin gehad! :)Leuk gezelschap!;)
Janneke_­:doeti­ewoep:
Top feest! Heb me super vermaakt:D
Jappiee
Monsterlijk
Jeff_
Super feestje! Bass-D was de man! :respect: Panic, Stunned Guys (Y) en lekker weertje gelukkig :D
JipTriPP
gruwelijkkkkkkkk, egt wel mn beste feest tot nu toe..:D:D goeie muzieke, goeie sfeer (vooral in de early), heb me gewoon van begin tot eind vermaakt :D alleen jammr dat je af en toe t geluid door elkaar hoorde..:(
respect aan alle PORN dj's en ofcourse: hellfish _0_
weer een van de betere feesie´s (Y) jammer dat we zo vroeg weg moesten maar daar in tegen de trein reis dan weer :vaag:
Just Worrel
Super. wat een feest, meer van dit soort feesten in Grunnn
echt een SUPER mooi feest een dikke 10 van mij :D:D (Y)
Kardinaal
Super vet!! Mooi weer! Open air stage was super NEOPHYTE:respect: Vet die crossmoters te stunten over het mainpodium heen!! En in de industrial tent vet gedraaid!!
Was mooi feestje!!!
keileweg kabouter
lekker geluid en lekker weer :D Top Feest
Kerstgek
SUPERRRRRR WREEEDDDD!!!!!! :bounce: :bounce: Heb me geweldig vermaakt :yes: DaniQ was weer toppie (Y) Beterrrrrrrrrrrrrrrrr op naar SYNDICATE !!!! :bounce: (K)
keihard feest:D(Y)
Ketali­n:devi­l:
KOEKJE ERBIJ LEKKER:d
KICKIN HARD
Geweldig feest.. dikke muziek en goed geluid. Stunned Guys, Dr Rude :respect: Minpuntjes.. decor stelde nix voor, volk.. veel boeren, of wazi's en als het relaxt volk was kwam het allemaal van ver buiten groningen.
Kiezel
achjaa... t was wir n lange dag
Kimm!e...
SUPER VET FEEST!!! HEERLIJK GEWOON... GEEN MOMENT STIL GESTAAN... :D
koekiewoef
echt geweldigg verjaardgsfeestje, de busreis was lachenn, en het feest was echt superr, het weer zat mee, twas niet te druk, en tenminste elke tent met goeie muziek!! eindelijk weer veel los gegaan :P re-style & producer :respect:
Kokkie ©
2 jaar geleden was het toch betur, maar toch goed vermaakt , visser :respect: was lagguh
:respect: :bounce::bounce:
kova
goed vermaakt :bier: earlytent was super, rest eigenlijk matig. weinig decoratie en geluid lang niet overal even oke. twas zeker niet zo vet als 2005
kruime­ltjeho­oligir­l26
het was een zalig feesje en een goede sfeer alleen bij de mainstage was de muziek veel te zacht
geweldige dag gehad :bier: Day-mar :respect:
Lachkick
te geweldig gewoon
lady nina
Wat een Super feest!!! Ik heb me prima vermaakt en gelukkig zat het weer mee.
Lange 050
Was super (Y) op in top vermaakt!!!
Lange Erwin
Vet feestje!! T geluid was niet overal goed vond ik!! Maar bij de main en de industrial was er niks aan de hand!! Super feestje gehad!! Was gezellig!!:bounce:
Lauraa :bier:
Geweldig
Legion of the Lost
Vet feest! Was het gezeik vooraf allemaal meer dan waard, zeker gezien het prachtige weer (op een klein buitje na) :D Daardoor werd de PORN outdoor area helemaal te gek, veel tijd doorgebracht daar. Dikke set van Toxic, CAPSLOCK, Eye-D & Hidden en Panic in de early :respect: Geluid was trouwens best goed voor een AOD feest, vooral in de PORN en de hardcore tent. En vuilnisbak-pogo-terreur was ook leuk om te zien :roflol: Alleen die fucking bus... toeristische rondrit van 5 uur aan zo'n prijs :s
Liess O:)
WAAAAATTTT EEEEN GEWELDIGGG FEESSIEEEEEEE !!!!! :cheer:
Lievelien
Verwaaid :D en Peaky :lief:
Lila+
Lekker feesie (y) Inderdaad wel heel duur allemaal, gelukkig zwaar bespaard op vervoerskosten ;)
Lill_­Paraa(6)
in 1 woordt SUPERRRRRRRRRRRRRRRR!!!!
linda(­l)jord­y
vette dag gehad bijna even goed als de eerste editie
Linda-X- B)
De gedachte was goed, de uitvoering vaak ronduit slecht. Ondanks alles me uitstekend vermaakt (Y)
Little Missy
Het was een super feest met super gezelschap..ondanks dat er helaas een ontbrak..
superfeessie! heb het onwijs gezellig gehad!!!
Lolaaa!
In het begin iets minder, maar even later Whoeii heerlijk feestje!! :bounce: Super gezellig ook (L)
LOUSJE
Op het laatst werd het leuk :).. Had er alleen iets meer van verwacht..
Luuk/St
Dik feest dikke show netjes geregeld! topfeestje!
Madstyler
Vet feesje prima vermaakt... vooral in main en freestyle geweest B) vond 2005 wel beter, vooral qua aankleding en sfeer.. iets teveel agressieve koppen gezien :yes:
Marijuana Loco(H)
super goed goeie sfeer en mooi weer gehad toppie!!!
Marjan Terrorhead
Was echt een super feestje, De limo en backstage waren ook vet (Y)
Mark H :bier:
muziek kon beter, area 7 was wel vetjes:respect: maar was wel vet gezellig:D veeeel bekenden ook!:D GRONINGUUUUHHHHHH!!!!!!:bier:
master24
het was een zeergoed feest muziek was goed mooi weer gehardt mooi vuurwerk op het einde
megalomania
Goeie sfeer, mooi weer, wat wil je nog meer :)
Mescob™
Super vermaakt in elke area, vooral de early:) Zon op m'n bol, ik uit m'n bol:P
Metalicious
Niet voor niks het beste Hardcore festival op Nederlandse bodem.Art of Dance:respect:
geweldig
zeker goeie partyyyyy :bier:
Mike' D
Opzich een leuk feest :yes: alleen ik miste idd ook een beetje de decoratie, ben toch anders gewend van Q !! Verder was het geluid in de main niet goed, waarschijnlijk moeilijk door de akoestiek van het terrein en de wind. In de tenten was het geluid wel zeer goed moet ik zeggen. vooral in de Industrial, Hardcore & de Hardtechno tent :kwijl: Vette sets gehoord :yes: Randy, Hellfish, Manu Le Malin, DJ Producer, Rude Awakening, Akira vs. Drokz :respect: Had er wel wat meer van verwacht, maar goed vermaakt :)
mikeymike.
vet feesje! heb me ddl goed vermaakt!!!
Gruwelijk mooie opening van G-town Madness (hele set uiteraard!!) Daarna Bass-D, was ook echt superwreed, de benen uit mn lijf gestampt tussen de kramp door :P Dr. Rude was ook zeker fantastisch en Stanton kon der ook wat van! :jaja: Kortom, superfeest, 5 min van mn huis, wat wil een mens nog meer....:bounce:
Miss Fixet
Gewellig goed vermaakt, Fijn met Callum wezen verdwalen..Maar als die ZEIKENDE mensen voortaan is wegblijven die niet van hardcore houden HET was een HARDCORE feest geen kut jumpfestijn
Echt goed vermaakt hier! Super feestje! Bass-D, Scott Brown & Dr. Rude (Y) :D
Miss-B100
heb me prima vermaakt :D (y)
btj jammer van die echt onontbeerlijke vieze plee's.. noise suppressor: heerlijke opening, maar werd wel wat 1tonig.. maar alle knappe niet idw vrouwlijke medemensen maakte alles goed :P
ik vond het echt een super feest lekker weer, en dj isaac geweldig. de muziek was echt toppie stond ook lekker hard in de tenten. en de zweer was ook goed, heb me echt prima vermaakt. (K)(K)(K)
Er is altijd wel wat te zeuren! :lol:
mr turner
super feest :D net als in 2005
Mr.­ Eliminate
:respect: DOMINATOR :respect: wat een fucking bruut feest. lekker geluid overal. Moet wel zegge dat 2005 beter was. Maar verder goed vermaakt :bier:
Mr. Tripper
superfeest heel goed vermaakt(Y):respect:
MvB
Was een super geslaagde dag! Liepen een hoop maffe gasten rond zeg! De groep uit Haaren was erg cool en Bianca, leuk je nu wat langer te hebben gezien!
M¥$­ter¥ $­p@­cÉjE$­©
ja was weer een leuk feesie!!! beetje ver maar goed
n0uky
Jaaaaaaa wat een topfeessie :bounce: het was het rijden zeker waard ff naar de andere kant van nederland (4/5uur rijden) met een pre-&after-party @ zutphen 8)
N1CK-
WOW, echt geweldig !! Noize suppressor en Art of Fighters :respect: Deze komt in mijn persoonlijke top 3 !!
geweldig
was echt helemaal SUPER!!! Geluid was ook perfect... op na de volgende DOMINATORRR!!!
nel.nl
zo was leuk hurr:D:P prima vermaakt! en nu naar de klotuhhh
helemaal zwaar te gek !!!!!:cheer:
super ! alleen wat een geiten die van rtc met hun brandblusser, fuckers !
Nilio
Heb me super goed vermaakt!! UNEXIST held!! wat een set!! de rest van de dag heeft daar niet meer aan kunnen tippen!! Daymar was ook super zoals altijd!! verder prima dag gehad!!
zeker weer een geslaagd feestje de dominator stage werd weer goed gedraaid was wel minder met het geluid af en toe maar dat mocht de pret niet drukken neophyte :respect: noize suppressor :respect: angerfist :respect: day-mar :respect:
Noisecult (Repeater)
Heerlijk feestje! Neophyte - Stunned Guys - Day-már waren geweldig
Noize Syndrome
Was een Te bruut feestje :respect::bounce:
NoorDg­estoor­D :bounce:
het was een super gezellig feestje met mijn schatje (L)(K) hvj(K)
VETJES !!! :respect: G-town Madness !! Het einde was lekker met de lazers :kwijl !! Ik kijk er al naar uit naar de volgende Dominator :d
UNEXIST! HELD! :respect: jammer dat hij zo vroeg draaide en de rest van de dag niet meer aan hem kon tippen! OUTBLAST--> ga aub in de plaatselijke disco je hitjes draaien en niet op "Worlds leading hardcore festival" :looser:
Industrial, Early :respect: Akira VS Drakz :respect: Mainstage Geluid mog wel wat harder... verder prima vermaakt (Y) :9
Oblivion
veel gekloot met het geluid :S, DEEPACK :respect:
oke
Tha Playah, Art Of Fighters, Bass-D & King Matthew­, Noize Supressor, (Y)
oldsko­olsimo­n
super vet feest beter dan 2005 geweldig
Ome Jelmo TS
Tja.., geluid kon beter en 's nachts feesten is echt leuker
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaf
oopie | OPTJENKERE
ben me ei kwijt
Wederom een heerlijk feest... Irate, Drokz vs Akira, Destroyer... Maximaal losgaan!! Heerlijk :lief: :respect: Topdag/avond gehad met topmensen (Y) Ik wil nog een keer :cry: :9
opie | optjenkere
Petje af voor de organisatie !!! dit was gewoon super !!
Ouweee;
was zeker bruut feest, zeker volgend jaar weer!!!
Ozuma
Zeer Relax alles jammer dat er beetje gekloot was met geluid op mainstage :( daarom was Angerfist niet zo hard :( togg wel hardst gestamp bij deepack echt meesterlijk :D Respect voor hun ^^ :respect:
P
knetter vet feest! 1 vd beste tot nu toe :D
Pablo Escobar Is BACK!!!­
Mega vet feestje! op de heen weg hadden we een mega goeie chauffeur.... het was zeer gezellig met al die bekende die er waren en natuurlijk weer lekker nuchter
panenkie
m'n eerste hardcore feest maar zeker niet me laatste! :D zeer goe, , d bevalle & veel betere sfeer als n hardstyle party hoop wel da t volgend jaar wa dichter bij huis nu 4,5 uur moete reize :/ verder ware de consumpties echt kut
Wat werd waar gedraait was ongeorganiseerd :no:
paradini
love it!
PARANOIA-PROZAC
WAS super :bounce:
laatste keer voor die afstand wel gratis gezope :bier:
was gezellig en chill(Y)
Party Like Us!!!!­
Geluk gehad met het weer, lekker gedraaid alleen main mocht het geluid iets beter!! maar volgend jaar ben ik er weer!!! :respect:
Party-Mother­fucker
:yes::yes: volgend jaar maar weer;) superrrrrrrr
partyhard!
Super feest, prima vermaakt, alleen jammer dat k niet tot t einde kon blijven ,top feest
Partysmarty vs.­ Stampgevaar
ciano tim en dennis............. mona lisa
Pasquale di Natale
Dr Rude het laatste 1,5 uur in de early :kwijl: Zekers wel een aardig feestje
patrick@­thepast
en wie heeft mij nog gezien op die cross motors :bier: :bier:
Patrick_V
Super goed vermaakt, goeie sfeer iedereen helemaal DOL!!!
Petitje
Beetje karig aangekleed en t geluid was ook niet overal super, maar mensen wat n superdag gehad....:bounce: goed sfeertje lekker weer en gaan met die banaan super!!!
Geweldig feest, supersfeertje en uitermate goed genoten:D
Pieter V.
Geweldig! Sfeer zat er dik in (Y) Super Vermaakt! :bier: Die Beenham :respect: Me Gezelschap :kwijl:
Pigmans
na noize sup ging echt het dak eraf van de mainstage :P jezus helemaal lam :D door gegaan totaan het eind!! kon eigenlijk nog wel wat langer door!
pluisj­egabbe­r
heb me best vermaakt
Pluk B
hakken hakken en nog is hakken!!!!!!!!
Top feestje! Laatste uurtje DESTROYER in de Industrial was geweldig! Ook weer veel bekenden gezien, zeker voor herhaling vatbaar! :cheer:
Heerlijk feessie weer, Industr3l zaal was:kwijl:
Posetivo
wat een lekker vet feest , me prima geamuseerd met nen hoop toffe mensen (y)(y)... lange rit zeker waard :p
1 Woord, Geweldig!! :D(Y)
Project PeeWeeCore
Bleblahbledieblablaringringdingdahding:bounce:
Q Mike
Panic (L) Dat was echt een geweldige Set.....!!!
Queentje79
Het was m'n eerste Dominator feestje, maar ik vond het een beetje tegenvallen. De muziek was (y) alleen jammer dat als je tussen de tenten in stond, de muziek door mekaar heen hoorde. Maar gelukkig dat het weer mee viel. En qua aankleding was het een beetje kaal :s
R o n a l d
Super goed vermaakt, Echt een bot mooi feest, :bounce:
Rauw Kind
Was een heerlijk feesie(Y) alleen hadden de beentjes het om half 10 wel gezien:P Producer was leipe shit en veel r_AW tuig weer gezien(ook achter de draaitafel(Y))
Rave_Steef
super vermaakt daar !!! alleen wat een gekanker met de laatste trein :S :S :S
Rempie20
zo veel beter dan MOH,, zo'n goeie sfeer,, zo fokin goed feest heb ik nog nooit mee gemaakt!! iedereen die niet geweest is,, serieus,, je hebt zoiets moois gemist!! damn!!@@@
Rene86
Gruwelijk Feest, Hellfish en Destroyer :respect:
vet feesje :respect: T & E zuigt
was het vergeten, te druk met werk,en de kaarten voor niets gehaald {kløten}
Heerlijk feesie! :D, gewoon perfect.. was net niet te groot om te lopen, het weer kon bijna niet beter en er werd altijd wel ergens lekker gedraaid.. dikke 10 (Y)
Rob the partymacher
wel mooi maar meer van verwacht
Roesty­:bounc­e:
Wa een vet feestje dit was zo gruwelijk:kwijl:
Rolfos Uber Alles!­
ZWAAR VETTE PARTY!!! me eigen heel goed vermaakt daar :P
Roll ' n Stone
helemaal top... geluid wel wat zacht... DAGMAR N SIETSE :respect:
rtc18
was egt kick unexist daymar en noize suppressor en rdz waren egt te lossssss!!!:D
Super feest
S3M
leuk feesie nie super en zwaar irritant van 2 bonnen consumptie gaat toch nergens over ,,,
Scooby want some Speake­rs!!!!­
bietje jammer van t geluid....maar t was ckrs wel te doen (Y)
Scotix
wat een super feestje! :respect:
Semtexx
SUPER, supersfeertje! zooo genoten van het weer en de mensen muziek en de maffiteiten! alleen ging het veeeel te snel voorbij
het was echt super super super....:respect: :jaja:
Zooo vet feest zeg! Erg goed georganiseerd :) :respect: Randy :respect: Wat een vette set :K
Seth!
Leuke dag gehad! :D Lekker staan housen in de freestyle..wel wat minpuntjes; geen vloer in de tenten en het geluid was dramatisch...beter toch een soundcheck vantevoren?..verder vond ik het voor die 50 euro erg mager aangekleed. Voor de rest was het wel gezellig enzo :beer:
Sisje
Heb me geweldig vermaakt! Was zeer leuk feestje! :9
GEWELDIG FEEST:D wat een sfeer, en wat een geluid(Y) heb me supergoed vermaakt!! early rave en dominator stage was helemaal geweldig!! :bounce:
SJ-O
Super vet feest! zonde dat het al is afgelopen:( Weinig decor! maar dat mocht de pret niet drukken! GRONINGEN :respect:
jaja het was weer geweldig :yes: :respect: JDA vs Paul :respect:
SJEEP
hehehehe wat een super lekker vet hard feest....kapot gelachen..en lekker voetballuhhh met de prullenbakken linksachterin :P:P maar zeer geslaagd feest en overtrof persoonlijk defqon echt wel hehehhe ..het was echt toppie
Early Hardcore stage.......:respect: voor VINCE vs Dj STANTON.....heerlijke set van deze grootmachten.......:p Verder een geweldig op treden van RTC.......:D
Skitske :woop:
poehhh wat een geweldig feest! :D was niet TE druk, goed geluid(Y) lekkere setjes... Hellfish, Irate Akira & Drokz , Producer aaaah (Y)
SLINGEPIPEEE
Was weer een super feest, en goed georganiseerd. :respect:
RUST
wat een klote herry, kreeg spontaan pijn in mijn ballen. ik hoorde dat er 1tje dood was geslagen bij de ingang. VERTEL VERTEL
was weer een bijzonder mal zaakie whehehehe BEST VERMAAKT!!!!
solini
jiiiiiiiiip jiiiiiiiiip EMDEEKES zotste feesje
Sound Maniac :banana:
gezellig mooi feest(Y) :banana: goed vermaakt :D.
Spektakel
Heerlijk feesje prima vermaakt! Beter gaat MC RAW voortaan niet meer met een brandblusser in het publiek spuiten anders heeft die een uitdaging
was super feest wel hoop ik dat het volgend jaar dichtebij is toch te ver van middelburg
Spook
waty een top feest werd heerlijk gedraaid :P geluid was goed eten was lekker :P sfeer was top en jah heerlijk gedraaid
sportfriek
geweldig feest, alles goed georganiseerd,goed geluid,goeie setjes bijna net zo goed als 2 jaar geleden,mooie locatie.
STAND PROUD!
Was weer gezellig mensen!!:bier:
Stanley Ipkiss
echt een vet feest
Starrey
super gezellig!! goede optredens en heb me zeer vermaakt!
StefanSneek
Vet feest(y) het Weer was ook top :respect: Unexist :respect:
stennis@1978
Gronningen bedankt was gezellig feesten kunnen ze in het hoge noorden wel
Wat een superfeest :bounce:
Stief
Met festivals wete je dat het geluid op sommige momenten minder kan zijn, mede door de wind!Ik vond het een topper! Dit soort feesten zijn gewoon bruut!
Struissie
echt een zwaar vet feest...
geweldig(ge) noten:bounce: peaky pounder kíck's ass :respect:
Sven:jaja:
Feest van het jaar ! Top gedraait & top soundje Unexist :)
Sweetn­ess31(­L)
wat een GRUWELIJK feest.. van begint tot het eind :D veel beter als 2 jaar terug O:) noize suppressor :respect: mijn held :respect: en belachelijk van die brandblusser vloeistof bij rotterdam terror corps ineens :rot: wie ze idee was dat :rot: kreeg geen lucht meer en iedereen moest naar buite renne, slechte zaak :nocheer:
Sw€€tãh :devil: ãgn€thã
D-Block&S-te-fan :bounce: Super en de rest ook off course haha hopelijk volgend jaar weer in Groningen..Was lekker feestje :D
T L C™
Wow 8) Wat een heerlijk feest :cheer: Topdag gehad met heel veel lieve vriendjes en vriendinnetjes (L) :d
P.O.R.N stage was über vet!
Technotik
Lekker feestje. Geluid in de early hardcore tent was echt hard. Digital Boy, G-Town Madness, Bass-D en natuurlijk Da Mouth Of Madness:respect:
reng reng en nog is reng!! zeer goed :respect:
terror knoak (L) Mina
als k langer binne was dan 1 minut had k het ook geweldig kunne vinde ma nu was et niet dominator ma een dag je survivel in groninge
TERROR STUFFIE
Zeer geslaagd lekker weer HUUU PEERT ALLES NAAR DE KLOTE HAHA
terrording
super feestje:D(y)! prima vermaakt! zolang in de auto zetten was het zeker waard!
Terror­head:b­ounce:
DE vetste hardste roughste feessie ,, echt super vermaakt, lkkr sfeertje, vet geluid,, PERFECT :respect:,, Till next year:d
Tess. 070
Was wel ff knalle tog.. Was cker wel ff lache met die gekke & Heeeeerlijk weer B-)
Tha Mitchells
:P ,,klasse weekend, Gastuh!!
vette shit daaro zeker wel
The Dutch Guy
vondt het nie veel aan
The Harder­Styles Freak!­
Zeker wel een leuk feest maar miste wel wat dingen,Maar daarom wel goed vermaakt:D
The Italian Stallion
boh wat un feest:cheer: SUPER:respect: Noize Supressor,Neophyte en Drokz vs akira:bier::D
The KLIT Commander
Gewoon hard genieten! Geluid kenkerhard, schijt aan dat er geen vloeren lagen lekker stampe in t gras Helden van de dag: :respect:Negative A:respect:Neophyte:respect:Re-style (alleen zwaar zuur dat de bass wegviel tijdens zn set :/) Verder.. Thijske, bedankt voor t slapen, t was weer goed laguh! (y)
zotste feesje ooit
Wat een BEUKE Feest ik wist op een gegeven moment niet meer dat ik van voren of achteren nog leefde!!!
TILT
super geluid bij de terror en speedcore!!!! aso bedankt voor de aftherparty:bier:
Was een mooi feessie! vooral DJ ROB had een mooie cd opgestuurd :P
Tines (f)
B) Was echt een KK Vet feessie!!! :respect: Superrrrrrrr (Y)
Tjongen jongen wat een Feest :D:D:D :bounce:
TM stuut de stuiter
volgend jaar weer ? tuurlijk
toddkick :vaag:
akira en droks dank voor de laatste 2 uur klapertande
tongboy
was super weer gelukkig..muziek was wel fijn.maar ­kon toch net ff wat beter.. maar helaas.. toch nog­ wel leuk feesje van gemaakt
Trojaan
UBER!!!! :D, echt super vet feest! volgend jaar zeker weer heen! :)
was echt vet !!! alleen jammer van die mensen die alleen maar aan de kant stonden maar verder goed feest
lekker leip weer, mooi feestje
get was een knal feest!!!!!!!
VR!DZ
Blij dat ik toch nog gekomen ben voor die paar uurtjes :jaja:
VREESTYLE
GOED VERMAAKT!! Goed voor Groningen zo'n feest :jaja: tegen de schmer kwam ik dr pas lekker in :S :respect:UNEXIST :respect: THE PRODUCER :respect:DR. RUDE :respect:G_TOWN :respect:NOIZE SUPRESSOR :respect: Redelijke prijzen goed geluid(Y)(Y)(Y) Zo maar ffies beuken op de After :bounce:
g town madnes was echt top :respect: verder viel dit feest zwaar tegen te goedkoop die aankleding geen vet decor of zo echt weer art of dance stijl en dan durven ze dit het grootste hc evenement ter wereld te noemen echt schaam je :S
weeken­dcalam­iteite­n
was een heel best feessie, het is dinsdag en heb nog steeds spierpijn
Super Feestje, Goede Sfeer en het eind was echt superr met het vuurwerk..!! Op naar volgend jaar!
GEWELDIG!!!!!! Neophyte the best!!!!:D:D:D
Zwaar goed Feesssie !!!!!!!
wokky
was weer een top feesie :bounce:
Wtf-Arjan
wat een geweldig feest :respect:
xpuckx
vet feest, kwam zekr door het mooie weer!!
vet feestje hard techo stage was vet en alle rest ook (y)
Lekkerrr feest!! Next year weer in Grunn !? :D
{Rianne}
GEWELDIG :d:d:d
|Prod!gy|
Noize Supressor :respect: Dáy-Mar was ook verassend (y) Geluid was super als je maar vooraan ging staan :yes:
~ vinNy !
wat een kut geluid veels te zacht:S.. voor de rest top feestje!:bounce:
~N~
Lieve Anne!! Heb van je genoten, het was echt een gezellig feest!!!
Heerlukk!:D
•†• *­Bitch Eat Shit And Die*­ •†•
beetje jammer van het geluid mr uitstekend vermaakt!!(Y):) super feest dus..!!:cheer:
1 woord : ZALIG :D

Line-up Dominator

1Dominator Stage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
za 16:00 - 17:00:  techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:00:  · live hardcore
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardcore
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hard techno
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  drum & bass, hardcore
  · MC hardcore
2Hardtechno Stage
za 11:00 - 13:00:  techno, hardcore, hardstyle, hard techno
za 13:00 - 15:00:  🇪🇬 techno, hard techno
za 15:00 - 16:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 16:30 - 18:30:  techno, hardcore
za 18:30 - 20:15:  techno, hardcore
za 20:15 - 21:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 21:30 - 23:00:  🇩🇪 techno, hard techno
3Early Hardcore Stage
za 13:30 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 15:30:  · live hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  🇮🇹
za 17:30 - 18:00:  · live hardcore
 Rayzor, Mad-E-Fact, Triple Six, Crossbone
za 18:00 - 19:00:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 20:30:  · live hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
za 20:30 - 21:30:  🇬🇧 hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
4Hardcore Stage
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 15:00:  hardcore
  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  hardcore
  hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 techno, hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  drum & bass, hardcore, hard techno
za 20:00 - 21:00: 
  hardcore
 Liber-T
za 21:00 - 22:00:  hardcore
za 22:00 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
  · MC hardcore, hardstyle
5Freestyle Stage
za 11:00 - 12:30:  🇧🇪 techno
za 12:30 - 14:00:  hardcore, house
za 14:00 - 15:15:  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 15:15 - 16:30:  hardstyle
za 16:30 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
za 19:30 - 20:30:  hardcore, hardstyle
za 20:30 - 22:00:  hardstyle
 Mars-L
za 22:00 - 23:00:  techno, hardstyle
6Industrial Stage
za 11:00 - 12:30:  hardcore, hard techno
za 12:30 - 14:00:  techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  hardcore, drum & bass
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 20:00:  🇬🇧 hardcore
za 20:00 - 20:30:  · live 🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:30:  🇫🇷 techno, hardcore
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
7Breakcore / Terror Stage
za 11:00 - 12:00:  drum & bass, hardcore
 
za 12:00 - 13:00:  drum & bass
za 13:00 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 14:45:  · live drum & bass
za 14:45 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:15:  hardcore, drum & bass
 
za 16:15 - 17:00:  · live hardcore
za 17:00 - 18:00:  drum & bass, hardcore
za 18:00 - 18:30:  hardcore
za 18:30 - 19:30:  drum & bass
  drum & bass, hardcore, downtempo
za 19:30 - 20:15:  · live 🇬🇧 hardcore
za 20:15 - 21:00:  🇧🇪 hip hop, drum & bass
za 21:00 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore

Nieuws

Dominator
24 juli 2007
Over slechts enkele dagen staat het Stadspark in Groningen op zijn kop tijdens het mega spektakel Dominator - the biggest Hardcore Festival in the world. Het aftellen is begonnen!! In dit bericht lees je alle laatste info met betrekking tot het festival. 233
Dominator Festival
12 juli 2007
Er zijn nog een kleine drie weken te gaan tot op 28 juli het muzikale geweld in Groningen losbarst. De tweede editie van Dominator Festival zal dan een feit zijn. Maar voor het zover is, eerst nog enkele updates voor alle partyfreaks. 122
Het Stadspark in Groningen staat op zaterdag 28 juli geheel in het teken van de hardere Dance stromingen. Dominator strijkt op deze datum neer op de bijzondere locatie en laat voor de tweede maal van zich horen. Ervaar alvast het ultieme Dominator gevoel en check de website! 90
Dominator
14 mei 2007
Op 28 juli zal in het Stadspark van Groningen de rebirth van het grootste Hardcore festival ter wereld plaatsvinden. Van 11:00 uur 's ochtends tot 23:00 's avonds zullen zeven verschillende muziekstromingen samensmelten, tijdens het nu al legendarische Dominator evenement. Alleen de grootste en meest toonaangevende artiesten zullen hierbij acte de présence geven. 315
In 2005 zag de eerste editie van Dominator het licht. Beukende area’s van o.a. Masters of Hardcore, Thunderdome, Houseqlassics en Mindcontroller zorgde voor een onvergetelijke sfeer, de roep om een vervolg in 2006 was dan ook groot. Met trots kan gemeld worden dat het Stadspark in Groningen op zaterdag 28 Juli 2007 het toneel zal zijn van dit festival. 316

Verslagen

Datum ·FeestAuteurOpmerkingenGrootte
10 augustus 2007 ·Dominator050-Grunn11526
10 augustus 2007 ·DominatorROOIE-DONDER51284
30 juli 2007 ·Dominator155562
29 juli 2007 ·DominatorDe Bomendokter134846
29 juli 2007 ·Dominatormr turner4110335
29 juli 2007 ·DominatorCODA-gfx68551
29 juli 2007 ·DominatorKerstgek218174
29 juli 2007 ·DominatorHark.3016613
29 juli 2007 ·DominatoriGwenda134560
29 juli 2007 ·Dominator358264